PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : »» خـبــرها و تـحــولات بــاشـگاه استقلال: Esteqlal F.C. News



صفحه ها : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96

bayern
18-02-2009, 12:08
«تركى» در دادن كارت به من عجله كرد
خسرو حيدرى: اگر پنالتى نبود، پرسپوليس تا صبح هم نمى توانست گل بزند


پيستون راست استقلال كه هميشه حضورى مؤثر و پابرجا در اين تيم داشته
به دليل دريافت كارت زرد در دربى، محروم شد. خسرو حيدرى بر اين عقيده است كه پرسپوليس در دربى خوش شانس بود
وگرنه قرمزها تيمى نبودند كه به استقلال گل بزنند. گفت وگوى ابرار ورزشى را با او بخوانيد:
• اين دربى هم با نتيجه تساوى تمام شد. از بازى بگو.
- بازى در نيمه اول خيلى بسته بود اما در نيمه دوم خيلى خوب شد. ما پس از زدن گل به پرسپوليس چند موقعيت خوب گلزنى هم داشتيم اما نتوانستيم از آنها استفاده كنيم.
• چرا استقلال هر وقت در دربى پيش مى افتد برد را با نتيجه تساوى عوض مى كند؟
- ما در دربى قبل زود عقب كشيديم اما در اين بازى حتى براى گل هاى بيشتر هم رفتيم كه متأسفانه بدشانسى مانع گلزنى بيشتر ما شد. يك اتفاق باعث شد
در دقايق پايانى، بازى برده را به تساوى بكشانيم.
• نظرت در خصوص خطايى كه عليزاده كرد چيست؟
- خب اين جز و اتفاقات فوتبال است و نمى توان گفت عليزاده از عمد اين حركت را كرده است. براى هر بازيكنى بدشانسى صورت مى گيرد كه اين بار بدشانسى سراغ عليزاده را گرفت.
•تساوى هاى پى درپى دربى باعث شده شايعه تحميلى بودن نتيجه بازى به گوش برسد. تو چه ديدگاهى دارى ؟
- فكر نمى كنم چنين چيزى باشد. در دربى هر تيمى كه عقب مى افتد بار فشار خود را بالا مى برد تا به هدف خود كه گلزنى است برسد. پرسپوليس تيمى نبود كه بتواند اين بازى را به تساوى بكشاند اما پنالتى كه به نفع اين تيم اعلام شد سبب گشت تا قرمزها به تساوى برسند. البته داور در اعلام خطاى پنالتى هيچ اشتباهى نكرد.
• برخى از بازيكنان پرسپوليس گفته بودند استقلال در اين بازى خوش شانس بوده . چه پاسخى براى آنها دارى؟
- خب الان اين حرف ها را نزنند چه بگويند؟ پرسپوليس در اين فصل بازى هاى خوبى را به نمايش نگذاشته بنابراين آنها مى دانستند با پيروزى در اين بازى مى توانند تمام ناكامى هايشان را جبران كنند اما باز هم بازنده ميدان بودند كه در دقايق پايانى بازى خوش شانسى سراغ آنها را گرفت.
• حق برد با استقلال بود؟
- پرسپوليس هم موقعيت گلزنى زياد داشت اما در آن طرف ما هم فرصت زيادى داشتيم. با اين حال بايد بگويم پرسپوليس اگر تا صبح هم بازى مى كرد نمى توانست به گل دست پيدا كند.
• يعنى معتقدى پرسپوليس تنها از طريق پنالتى مى توانست گل بزند؟
- دقيقاً همين طور است. آنها نمى توانستند روى شرايط بازى به گل دست پيدا كنند. پرسپوليس هر موقعيتى داشت فقط به خاطر خلاقيت هاى كريمى شكل مى گرفت كه خوشبختانه مدافعان ما مقابل آنها به خوبى عمل مى كردند.
• قبول دارى اين استقلال با آن تيم هفته هاى گذشته خيلى فرق مى كرد؟
- در نيمه اول بله اما در نيمه دوم استقلال همان تيمى شد كه انتظار مى رفت. ما فرصت هاى زيادى را روى دروازه پرسپوليس ايجاد كرديم. به هر حال اين بازى هم خيلى حساس بود و استرس حاكم باعث شد نتوانيم در حد ايده آل باشيم.
• با كارت زردى كه گرفتى بازى بعدى استقلال را از دست دادى.
- در تمام بازى ها به دنبال اين بودم كه كارت نگيرم تا دربى را از دست ندهم. دوست داشتم اين هفته هم براى استقلال بازى كنم اما ....
• گرفتن اين اخطارحقت بود؟
- معتقدم تركى در دادن كارت زرد به من عجله كرد.من براى وقت تلف كردن توپ را به منتظرى ندادم. داور به اشتباه خيال كرد كه اين كار را كردم تا با دادن كارت زرد به من باعث محروميتم شود.

• با محروميت كعبى در بازى بعدى ايران شانس ملى پوش شدن تو زياد شد. فكر مى كنى بتوانى دايى را مجاب به دعوت كنى؟

- تمام سعى و تلاشم را مى كنم تا دوباره دعوت شوم. دوست دارم قبل از اردوى تيم ملى به اين تيم دعوت شوم. بنابراين آنقدر در استقلال خوب ظاهر مى شوم تا دايى من را به تيم ملى دعوت كند. در عدالت دايى شكى ندارم.

bayern
18-02-2009, 12:09
چه كسى مى گويد «امير مربى بازى هاى بزرگ نيست»؟

خيلى ها اين دربى را مساوى كرده و باخته اند
در مورد «امير قلعه نويى» سؤالى مطرح شده كه بايد به آن پاسخ داد. آن سؤال اين است كه «آيا او مرد مبارزه هاى بزرگ نيست؟» تماشاى تيمى كه سرمربى پسران آبى ساخته است پاسخگويى به اين سؤال «چند وجهى» را دشوارتر مى سازد اما زمانى كه به سراغ «كارنامه» امير مى رويم متوجه مى شويم كه گويندگان سؤال فوق چندان هم بيراه حرف نزده اند! خاطرتان باشد چند سال پيش كه استقلال براى قهرمانى در ليگ احتياج به ۳ امتياز بازى را در اهواز داشت اين جدال حساس را مقابل تيمى كه ۲ ،۳ هفته بعد باختى پرگل را مقابل پاس تهران تجربه كرد، باخت تا قهرمانى را از دست بدهد.


همان سال پسران آبى فينال جام حذفى را هم به سپاهان باختند تا دست امير از دومين جام كوتاه بماند. قلعه نويى حساس ترين بازى ملى اش را هم با اشتباهاتى كه در انتخاب نفرات و نقشه ها داشت به كره جنوبى باخت تا بر اين نكته كه او - شايد- مرد مسابقه هاى بزرگ نباشد صحه بگذارد.

اما همين كه مربى اى بتواند از يك استقلال بحران زده تيمى در حد مدعى اصلى كسب عنوان قهرمانى در ليگ بسازد، اين آيا نمى تواند به منزله تأييد ارزش ها و قابليت هاى فنى امير باشد؟ او كه تجربه پيروز شدن در دربى را هم دارد در مسابقه اى به نتيجه مساوى رسيده كه پيش از اين مربيان ديگرى چون قطبى، دنيزلى، هان، كخ، پروين، پورحيدرى و خيلى هاى ديگر هم چنين نتيجه اى را كسب كرده بودند. اصلاً مگر مى شود آماده نگه داشتن يك تيم در طول فصل را در قضاوت ها لحاظ نكرد و تنها و تنها به سراغ بازى اى رفت كه به خاطر حواشى و هيجانات و حساسيت هايش به هيچ عنوان يك بازى معمولى قلمداد نمى شود؟ امير سالها قبل كه استقلال او يك تيم معمولى بود و پرسپوليس وينكو تيم پرستاره «دربى» را برده بود. يكى از شيرين ترين پيروزى هاى استقلال در يكى از جذاب ترين دربى ها؛ كه با گل قربانى به برد ۳ بر ۲ پسران آبى تبديل شد، نيز در زمان همين مربى اتفاق افتاده است.بنابراين اين اصلاً عادلانه نيست كه فكر كنيم چون صدرنشين با تيم سوم و چهارم جدول با آن همه پرسپوليسى كه به اندازه ۱۰ سال گذشته اش خرج كرده و بازيكن خريده است مساوى كرده پس بايد به اين جمع بندى رسيد كه امير مربى بازى هاى بزرگ نيست.

باز اگر او (قلعه نويى ) مثل ديدار رفت كه در تعويض هايش مرتكب اشتباه شد اشتباهى مى كرد و همين اشتباه منجر به مساوى مى شد مى توانستيم دراين باره كه او - شايد - مربى بازيهاى بزرگ نباشد شك كنيم اما اينكه سياوش اكبرپور توپ را از ۲ قدمى دروازه به بيرون مى زند ارتباطى به مربيگرى امير ندارد همچنان كه حركت عجيب عليزاده نيز يك خطاى كاملاً مشخص بود و به ميدان فرستادن او قطعاً به اين خاطر نبود كه يك سانتر معمولى را به يك پنالتى براى حريف تبديل كند.

bayern
18-02-2009, 12:12
مرد پالتوپوش و حوله طالب‌لو

قرآن، لاي حوله بود


پس از اينكه با سوت محسن تركي شصت‌وششمين داربي پايتخت آغاز شد وجود فرد غريبه‌اي در پشت دروازه استقلال توجه طالب‌لو را به خود جلب كرد. طالب‌لو كه مي‌دانست در اين بازي به ششدانگ حواس خود احتياج دارد نمي‌خواست عاملي باعث به هم خوردن تمركزش شود اما ناديده گرفتن آن غريبه پشت دروازه امكان نداشت. به خصوص هنگامي كه تكاپوي آن مرد پشت تور دروازه استقلال آغاز شد و به‌دنبال چيزي مي‌گشت. مرد پالتوپوشي كه اعتمادي، نام داشت و به‌عنوان نماينده فدراسيون فوتبال وظيفه نظارت بر مسابقه را عهده‌دار بود خيلي سريع كارش را انجام داد و از پشت دروازه استقلال دور شد اما حواس طالب‌لو را براي لحظاتي پرت كرد. شنيدن اين جريان از زبان دروازه‌بان استقلال شنيدني است. او در حاشيه مراسم اربعين حسيني كه در منزل اميرقعله‌نويي برگزار شد به تعريف اين ماجرا پرداخت: «يك لحظه ديدم مردي كه بعد از بازي متوجه شدم ناظر مسابقه بوده حوله‌ام را برداشته و در لا‌به‌لاي آن دنبال چيزي مي‌گردد و تا خواستم حوله را از او بگيرم، رفت.» طالب‌لو بيش از آنكه از حركت ناظر بازي ناراحت باشد از جمله‌اي كه او در مصاحبه خود بر زبان آورده بود دلخور بود. خبرنگاران از اعتمادي پرسيدند در حوله طالب‌لو چيزي پيدا كرده‌اي، او در پاسخ به آنها گفت: «هيچ چيزي نديدم.» در حالي كه ميان آن حوله يك قرآن بود كه در تمام مسابقات همراهم است.

bayern
18-02-2009, 12:14
مي‌رود مشهد تا گريه كند ديگر...

حبس عليزاده به‌پايان رسيد


هيچ‌كس به جز اعضاي خانواده غمخوارش نبوده‌اند. آدم‌هايي كه وابستگي‌هاي خوني‌شان اجازه نمي‌دهد يادشان بيايد كه هنر عجيب و غريب علي، ميليون‌ها طرفدار استقلال را غم‌زده كرد. همسرش مي‌گويد: «از زماني كه پس از بازي به خانه آمده همش در خودش است. ناراحت و مات و مبهوت مانده. داخل اين در و ديوار زنداني شده و حتي براي هواخوري هم بيرون نرفتيم. دوست ندارد بيرون برويم. شرمنده همه طرفداران استقلال است و نگران برخوردها» در اين مورد آخري دقيقا حق با اوست. بازيكني كه گرچه دو فصل پيش با پرتاب‌هاي بلند اوت، استقلال را يك تنه تا مرز قهرماني بالا برد، اما هرگز قلب آبي‌هاي عشق فوتبال را فتح نكرد. پدر علي به لحظه‌اي اشاره مي‌كند كه محسن تركي با قدرت در سوتش دميد و او زير لب گفت: «ددم واي!» او بعد از بازي تمام اهل خانواده را بسيج كرد تا يك جوري به وسيله تلفن صداي پسرش را بشنود. پدر عادت دارد كه تمام بازي‌هاي علي را ضبط كند و حالا از اين يكي بيزار بيزار است. مي‌گويد: «هر كس فوتبالي باشد اين اشتباه را درك مي‌كند. از اين اتفاقات زياد پيش مي‌آيد. مگر همين طالب‌لو نبود كه در بازي راه‌آهن آمد دريبل بزند آن سوتي را داد. خود سياوش اكبرپور فرصت به آن خوبي را به هوا زد. به‌هرحال پسر من هم اشتباه كرد و خيلي هم ناراحت شديم ولي هر چه باشد بچه من است و طاقت ناراحتي او را ندارم. آخر شب موفق شدم با او صحبت كنم و دلداريش دادم.» ظاهرا علي عليزاده اعتقاد دارد امسال، سال بدشانسي اوست: «آن از بازي سپاهان و اين هم از از داربي انگار بدشانسي تمامي ندارد.» در اين چند روز پس از آن جمعه لعنتي اكثر خبرنگارها سعي كرده‌اند با عليزاده تماس گرفته‌ و از وضعيت او باخبر شوند. اما مهاجم رفسنجاني آبي‌ها از صداي زنگ تلفن بيزار شده و فراري است. همانطور كه با دست خبرنگار 90 را پس زد تا دوباره درباره آن صحنه حرفي نزند.
فداي سرت
عصبانيت بعد از داربي تمام شده و حتي اميرقلعه‌نويي كه با تندترين كلمات مهاجم تيمش را محاكمه كرده بود، جوياي احوال اوست و لابد به درخواست او بود كه طرفداران در تمرين پريروز فرياد مي‌زدند كه: «برگرد» و ديگر توجهي به آن خطا ندارند. آنها با اظهار بخشيدن عليزاده چشم به راه مانده‌اند تا اوت انداز تيمشان از راه برسد. همين دو فصل پيش بود كه با پرتاب‌هاي او تيم صمد مرفاوي صدرنشين ليگ شد و تا پاي قهرماني رفت. علي عليزاده كه هنوز صدايش ته مانده‌نم‌هاي اشك جمعه را در خود دارد، مي‌گويد: «تا عمر دارم شرمنده آنها هستم.»
سفر به مشهد
حالا همه منتظرند تا بازي مقاومت تمام بشود و اوت‌اندازي كه قلعه‌نويي عقيده دارد در فصل، 18 امتياز براي تيمش مي‌آورد، دوباره تمرينات را شروع كند. امير مي‌گويد: «توصيه كرده‌ايم كه به زيارت امام رضا برود و بابت همين سفارش عليزاده امشب (ديشب) مسافر و زائر شهر مشهد است. «مي‌رود پابوس امام رضا تا خودش را رها كند. اول فصل هم قبل از ثبت قراردادش سري به مشهد زده بود تا نذرقهرماني جام‌حذفي را ادا كند.» عليزاده مي‌گويد: «امشب مي‌روم زيارت تا شايد كمي سبك شوم.» مي‌گويد و دوباره در گريه غرق مي‌شود. اين حال و روز چند روز پس از داربي است كه خانه عليزاده را فراگرفته و رها نمي‌كند. امشب بار اولي است كه به بهانه فرودگاه رفتن از خانه بيرون مي‌زند. زماني كه از ورزشگاه تا خانه مي‌رفت چيزي شبيه مصيبت‌زده‌ها بود و خالقي مي‌خواست تا آن لحظه را شعر كند: «ويران مي‌آيي!»

bayern
18-02-2009, 12:15
قلعه‌نويي: استقلالي‌ها به حافظيه مي‌آيند!




امير قلعه‌نويي، يك كار را خيلي خوب بلد است؛ اينكه به‌موقع زير بغل آدم‌هاي اين فوتبال هندوانه بگذارد و از آنها تعريف كند. احترامي كه او قبل از مسابقات به حريفان مي‌گذارد، هميشه براي او احترام به‌بار آورده است. امير ديروز هم مثل هميشه با همين رويه درباره مسابقه امروز صحبت كرد و گفت: «هميشه بازي مقابل تيم‌هايي كه غلامحسين پيرواني سرمربيگري آن را بر‌عهده دارد، چه در شيراز و چه در زمين حريف، براي همه تيم‌ها مشكل بوده است؛ چرا كه پيرواني همواره با جواناني جوياي نام فوتبالي بسيار زيبا و روان را به‌نمايش گذاشته است. بنابراين بازي خيلي حساسي داريم و كار ما راحت نيست.» او در پاسخ به سوال خبرنگار شيرازي مبني بر اينكه فكر مي‌كنيد امروز چقدر تماشاچي براي تشويق شما به حافظيه بيايند، گفت: «استقلالي‌هاي استان فارس هميشه به ما لطف داشته‌اند و مطمئنم فردا هم به ورزشگاه مي‌آيند.» اين در حالي است كه پيرواني نگران كمبود طرفداران تشويق‌كننده مقاومت در بازي امروز است

amir_a
18-02-2009, 12:16
استقلال 2 - 0 مقاومت سپاسی:10:

bayern
18-02-2009, 12:16
عباسفرد: با يك هفته تاخير گل مي‌زنم




عليرضا عباسفرد در جريان تمرين روزگذشته استقلالي‌ها در ورزشگاه حافظيه شهر شيراز يكي از بازيكنان آماده تيم بود و ظاهرا در اين ديدار هم يكي از 11 نفر تركيب خواهد بود او كه بازيكن سابق برق است، با اطمينان از بازي كردنش، در مورد بازي با مقاومت سپاسي گفت:«همه چيز خوب است و با يك تيم آماده حاضر مي‌شويم تا يكي از بهترين‌ بازي‌هاي خود را برابر تيم شيرازي انجام دهيم.» عباسفرد در مورد آخرين تمرين در شيراز هم اشاره كرد:«اين يك تمرين سبك بود كه بيشتر جهت آشنايي با شرايط زمين لحاظ شده تا براي بازي هماهنگ شويم. مطمئن باشيد كه تمام بچه‌ها همقسم شده‌اند تا سه امتياز اين بازي را بگيريم چراكه با اين پيروزي حاشيه‌هاي داربي فراموش مي‌شود و هوادارها هم از آن حال و هوا خارج مي‌شوند و مي‌توانند با خيال راحت به فكر جشن قهرماني باشند.»
عباسفرد در آخر هم اضافه كرد:«براي بازي در شهر خودم خيلي انگيزه دارم و اگر در تركيب قرار بگيرم تمام سعي و تلاشم را مي‌كنم تا گلي را كه قرار بود در بازي پرسپوليس بزنم و كنار گذاشته بودم در اين بازي بزنم. دوست دارم با يك بازي درخشان به تيم‌ملي دعوت شوم و براي همين انگيزه دارم.»

bayern
18-02-2009, 12:17
قلعه‌نويي مربي اخلاق هفته 25 است نه 26!

تناقض جالب حرف های عزيزمحمدي و عليپور


ديروز از حوالي ظهر به دنبال اين بوديم تا با حجت‌الاسلام عليپور درباره انتخاب امير قلعه‌نويي به عنوان مربي اخلاق هفته بيست و ششم صحبت كنيم اما آقاي عليپور مرتب ريجكت مي‌كرد و به قول معروف رد كردن تماس را در دستور كار قرار داده بود. البته سردار عزيزمحمدي درست مثل روزهاي قبل گوشي‌اش در دسترس نبود. با تمام اين مسائل مصاحبه عجيبي از قول حجت‌الاسلام عليپور روي خروجي خبرگزاري فارس قرار گرفت! اينكه امير قلعه‌نويي به عنوان مربي اخلاق هفته بيست و ششم انتخاب نشده و اشتباه تايپي روابط عمومي فدراسيون باعث شده تا ژنرال به عنوان مربي اخلاق هفته بيست و ششم انتخاب شود. جالب اينجاست كه سردار عزيزمحمدي در گفت‌وگو با يكي از خبرگزاري‌ها از انتخاب امير قلعه‌نويي دفاع كرده است:«ما به‌هيچ‌وجه دنبال چنين مسائلي نيستيم و به شايعاتي كه گفته مي‌شود امير قلعه‌نويي به بازيكنان توهين كرده و پس از بازي در رختكن فحاشي كرده است توجهي نداريم. ما خودمان را به تعريف و تمجيدهاي مربيان دلخوش نمي‌كنيم و انتخاب‌هايي كه انجام مي‌دهيم بر اساس منشور اخلاقي فدراسيون فوتبال است.» در مورد قلعه‌نويي هم سردار اضافه كرد:«كار او در مقايسه با ديگر مربيان دشوارتر بود، او پس از بازي به سمت تماشاگران پرسپوليس رفت و در طول بازي هم نسبت به بازي‌هاي گذشته بارها خودش را كنترل كرد و تنها يك مورد بود كه داشت عصباني مي‌شد اما خودش را كنترل كرد و حتي در پايان بازي از داوري هم تشكر كرد.»سردار البته تا آن لحظه از گفت‌وگوي حجت‌الاسلام عليپور بي‌خبر بود كه حتي مربي اخلاق هفته بيست و ششم را غلام پيرواني معرفي كرده بود. عليپور ژنرال را مربي اخلاق هفته بيست و پنجم معرفي كرده است. ولي تا جايي كه بينندگان تلويزيوني و تماشاگران حاضر در ورزشگاه به ياد دارند امير قلعه‌نويي در طول داربي شش و ششم تهران آنقدر عصبي بود كه حتي در حين گلزني مجتبي جباري بر سر پژمان منتظري داد مي‌كشيد.»
بهتر است اين را بدانيد تا لحظه تنظيم اين باكس خبري، سردار عزيزمحمدي به علت حضور در ورزشگاه آزادي موبايلش در دسترس نبود. مدتي است همراه اول در ورزشگاه آزادي اصلا آنتن نمي‌دهد.

bayern
18-02-2009, 12:19
بازگشت بیک زاده به تمرینات گروهی استقلال
هافبك مصدوم تيم فوتبال استقلال تهران گفت: با رفع مصدوميتم از روز شنبه هفته آينده تمرينات گروهي خود را آغاز خواهم كرد تا در ادامه مسابقات ليگ برتر در كنار آبي‌‏پوشان باشم.

هاشم بيک‌‏زاده در گفت‌‏وگو با خبرنگاران افزود: در حالي كه بهترين روزهاي خود را در تيم استقلال سپري مي‌‏كردم متاسفانه دچار آسيب‌‏ديدگي شدم اما با فيزيوتراپي و آب درماني مجدداً‌ شرايط آرماني خود را پيدا مي‌‏كنم و اگر مشكل خاصي به وجود نيايد از روز شنبه در تمرينات گروهي حاضر خواهم بود.
وي ادامه داد: اين درست است كه از شنبه تمرينات گروهي خود را آغاز خواهم كرد اما به احتمال فراوان در بازي يكشنبه برابر پاس همدان غايب خواهم بود. چرا كه با يك روز تمرين نمي‌‏توان به طور صددرصد شرايط مسابقه را پيدا كرد اما به طور يقين در هفته بيست و نهم برابر پيكان اگر كادر فني صلاح بداند به تركيب اصلي برخواهم گشت.
هافبك تيم استقلال تهران اضافه كرد: شك ندارم اگر به تمرينات گروهي برگردم خيلي زود جايگاهم را در تركيب اصلي تيم پيدا خواهم كرد. من بازيكني هستم كه سابقه دعوت به تيم ملي و همچنين كسب عنوان بهترين بازيكن بازي‌‏هاي غرب آسيا را در كارنامه دارم. مطمئناً‌ براي اينكه بتوانم روند رو به رشد پيشرفت‌‏هاي خود را ادامه دهم تلاشم را مضاعف خواهم كرد.
بيک‌‏زاده گفت: استقلال از جمله تيم‌‏هاي بزرگ كشور و آسيا محسوب مي‌‏شود كه شانس اول قهرماني ليگ برتر محسوب مي‌‏شود و به طور يقين در ليگ قهرمانان آسيا جزو مدعيان خواهد بود. من خودم دوست دارم هر چه در توان دارم براي موفقيت اين تيم بگذارم هواداران نيز بايد حمايت‌‏هاي لازم را انجام دهند.

bayern
18-02-2009, 12:20
منصور پور حيدري:
واعظ آشتياني و امير قلعه نوعي بايد با حاشيه ها مقابله كنند
منصور پور حيدري سابقه حضور چندين ساله در باشگاه استقلال را دارد و با توجه به شرايط اخير در استقلال اميدوار است تا واعظ آشتياني و امير قلعه نوعي با حاشيه ها مقابله كنند.



منصور پور حيدري مدير فني باشگاه پاس همدان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: امير واعظ آشتياني مدير مقتدري است و قطعاً برنامه ويژه اي براي مقابله با حاشيه هاي اخير اين تيم در دستور كار قرار خواهد داد.

وي ادامه داد: امير قلعه نوعي جزو با تجربه هاي استقلال است و ساليان سال به عنوان بازيكن و اكنون به عنوان سرمربي از تجربه لازم برخوردا است كه اميدوارم هر چه سريعتر اين حاشيه پايان يابد.

مدير فني باشگاه پاس همدان خاطرنشان كرد: تيم صدرنشين استقلال به دنبال قهرماني است و نبايد اجازه داد تا حاشيه ها تيم را از مسير قهرماني خارج كند.

bayern
18-02-2009, 12:20
افشین پیروانی:
راه شکست دادن استقلال را به همه تيم ها ياد داديم
مربي تيم فوتبال پيروزي تهران پس از پيروزي يک بر صفر مقابل ابومسلم خراسان گفت: بازي خوبي در مقابل ابومسلم انجام داديم و با توجه به اينکه راه شکست دادن استقلال را به همه حريفان اين تيم ياد داده ايم و اميدوارم استقلال امتياز از دست بدهد تا ما دوباره در اين فصل قهرمان ليگ برتر شويم.



"افشين پيرواني" به خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در مقابل ابومسلم خراسان نمايش قابل قبولي داشتيم و توانستيم نتيجه خوبي کسب کنيم هرچند بايد بهتر از فرصت هايمان استفاده مي کرديم و گل هاي بيشتري وارد دروازه حريف مي کرديم اما براي ما مهم کسب سه امتياز اين ديدار بود که به آن دست پيدا کرديم.

وي افزود: در راه رسيدن به عنوان قهرماني مهمترين حريف ما تيم استقلال است و همان طور که هفته گذشته همه شاهد بودند ما اين تيم را در ورزشگاه آزادي کاملاً غافلگير کرديم و اگر کمي مثل آنها خوش شانس بوديم به راحتي مي توانستيم پيروز ميدان باشيم ولي استقلال با خوش شانسي از ما امتياز گرفت اما اميدوارم ساير تيم ها با بستن جناحين استقلال و تحت فشار قرار دادن هافبک دفاعي اين تيم استقلال را شکست دهند تا ما بتوانيم جاي اين تيم را در صدر جدول بدست بياوريم

bayern
18-02-2009, 12:22
افشین پیروانی:
راه شکست دادن استقلال را به همه تيم ها ياد داديم
مربي تيم فوتبال پيروزي تهران پس از پيروزي يک بر صفر مقابل ابومسلم خراسان گفت: بازي خوبي در مقابل ابومسلم انجام داديم و با توجه به اينکه راه شکست دادن استقلال را به همه حريفان اين تيم ياد داده ايم و اميدوارم استقلال امتياز از دست بدهد تا ما دوباره در اين فصل قهرمان ليگ برتر شويم.



"افشين پيرواني" به خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در مقابل ابومسلم خراسان نمايش قابل قبولي داشتيم و توانستيم نتيجه خوبي کسب کنيم هرچند بايد بهتر از فرصت هايمان استفاده مي کرديم و گل هاي بيشتري وارد دروازه حريف مي کرديم اما براي ما مهم کسب سه امتياز اين ديدار بود که به آن دست پيدا کرديم.

وي افزود: در راه رسيدن به عنوان قهرماني مهمترين حريف ما تيم استقلال است و همان طور که هفته گذشته همه شاهد بودند ما اين تيم را در ورزشگاه آزادي کاملاً غافلگير کرديم و اگر کمي مثل آنها خوش شانس بوديم به راحتي مي توانستيم پيروز ميدان باشيم ولي استقلال با خوش شانسي از ما امتياز گرفت اما اميدوارم ساير تيم ها با بستن جناحين استقلال و تحت فشار قرار دادن هافبک دفاعي اين تيم استقلال را شکست دهند تا ما بتوانيم جاي اين تيم را در صدر جدول بدست بياوريم

پپرونی اگر حرف نزنی کسی نمیگه لالی
پس بهتره دهنت رو ببندی

bayern
18-02-2009, 12:22
ناصر حجازي: استقلال شايسته ترين تيم براي قهرماني است
سرمربي فصل گذشته آبي پوشان پايتخت معتقد است استقلال شرايط قهرماني دارد و نبايد حاشيه ها به اين تيم آسيب برساند.



ناصر حجازي سرمربي سابق تيم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: استقلال تيم بزرگ و پرمهره اي در رقابت‌هاي ليگ برتر است كه اميدواريم با شايستگي بتواند جام قهرماني را بالاي سر ببرد.
وي ادامه داد: مديران و مربيان استقلال همگي با تجربه اند و نحوه برخورد با حاشيه ها را نيز مي دانند و نبايد اجازه دهند تا تيم بدون دليل به حاشيه برود.
سرمربي اسبق تيم استقلال تهران خاطرنشان كرد: استقلال فصل موفقي را پشت سر گذاشت و بازيكنان جوان و خلاق همگي براي قهرماني آماده اند كه اميدوارم در پايان اين فصل بر آنچه كه حق طبيعي اين تيم است دست يابند

bayern
18-02-2009, 12:24
پشت پرده اتفاق عجيب دربي 66


چشم وحيد طالب‌لو ناگهان به مردي با پالتوي قهوه اي رنگ افتاد که از پشت تور دروازه استقلال دنبال چيزي مي‌گشت. سنگربان آبي‌پوشان نمي‌دانست حواسش را به بازي جمع کند يا مانع تکاپوي آن مرد شود.

محسن ترکي سوت آغاز بازي را به صدا درآورد و بازيکنان پرسپوليس صاحب توپ بودند.سنگربان استقلال که برخلاف روزهاي قبل آن روز از ساعت 7 صبح بيدار شده بود و به دربي سخت پيش‌رو فکر مي کرد، لحظه اي از علي کريمي چشم برنمي داشت و مي دانست همه پرسپوليس يک طرف و اين شماره هشت افسانه اي طرف ديگر. اما در يک لحظه چشم طالب‌لو به مردي با پالتوي قهوه اي رنگ افتاد که از پشت تور دروازه استقلال دنبال چيزي مي گشت. سنگربان آبي پوشان نمي دانست حواسش را به بازي جمع کند يا مانع تکاپوي آن مرد شود.
مرد پالتوپوشي که اعتمادي نام داشت و به عنوان نماينده فدراسيون فوتبال وظيفه نظارت بر مسابقه را عهده دار بود،خيلي سريع کارش را انجام داد و از پشت دروازه استقلال دور شد،اما حواس طالب‌لو را براي لحظاتي پرت کرد.
دروازه بان استقلال شب گذشته در حاشيه مراسم اربعين حسيني که در منزل امير قلعه نويي برگزار شد، در جمع دوستانش به ماجراي آن روز اشاره کرد و گفت:"يک لحظه ديدم مردي که بعد از بازي فهميدم ناظر مسابقه بوده، حوله ام را برداشته و در لا به لاي آن دنبال چيزي مي گردد. تا خواستم حوله را از او بگيرم،رفت."
طالب‌لو بيش از آنکه از حرکت ناظر بازي ناراحت باشد،از جمله اي که وي در مصاحبه خود بر زبان آورده بود،دلخور است:"خبرنگاران از اين آقا پرسيدند: "در حوله طالبلو چيزي پيدا کردي؟" که وي پاسخ داد: هيچ چيزي نديدم.درحالي‌که ميان آن حوله يک قرآن بود که در تمام مسابقات همراهم است."
وحيد در انتهاي حرفهاي خود جمله اي عجيب بدون تکمله بر زبان آورد:"تا هفته آينده همه چيز درباره اين ماجرا مشخص مي شود."
عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ با جمله اي که بر زبان مي آورد،داستان به شکل ديگري پيش برد: "پرسپوليسي ها اصرار داشتند که ما حوله طالب‌لو را بررسي کنيم، آنها مي گفتند که طالب‌لو به همراه حوله اش"جادو" آورده است و ..."
هر چه به محمدي اصرار مي کنيم که کدام مسئول پرسپوليس چنين ادعايي را طرح کرده،پاسخ نمي دهد.
موضوعي که در جريان دربي 66 خيلي ها ساده از کنار آن گذشته اند،ظرف روزهاي آينده ابعاد گسترده اي به خود مي گيرد و بازهم اين سوال را در اذهان فوتبال دوستان ايجاد مي کند که چه کساني سعي دارند داستان جادو و جادوگري در فوتبال ايران را به هر بهانه اي مطرح کنند.

bayern
18-02-2009, 13:03
منیعی: با شکست مقاومت دست نیافتنی می شویم!
تهران – خبرگزاری ایسکانیوز: هافبک تیم استقلال تهران گفت: مقاوت را شکست می دهیم و دست نیافتنی می شویم.
میثم منیعی روز سه شنبه در گفتگو با خبرگزاری ایسکانیوز خاطرنشان کرد: شناخت کاملی از تیم سپاسی داریم و در مدت کوتاهی که فرصت تمرین برای این مسابقه را داشتیم روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار کرده و برای پیروزی به شیراز می رویم.
وی با اشاره به دربی گفت: در بازی با پرسپولیس خیلی خوب بازی کردیم و باید در این دیدار به پیروزی دست پیدا می کردیم.
وی ادامه داد: ما در مقابل پرسپولیس چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم و در نیمه دوم کاملا هجومی بازی کردیم اما در زمان بسیار بدی گل خوردیم و دیگر نمی توانستیم آن را جبران کنیم.
وی افزود: با توجه به عملکرد استقلال و همچنین نتایجی که در هفته گذشته سایر رقیبان ما کسب کردند مسلما تیم استقلال شانس اول قهرمانی است و من مطمئن هستم که می توانیم به این مهم برسیم.
هافبک تیم استقلال تهران در رابطه با آخرین وضعیت تیم استقلال به ایسکانیوز گفت: بازیکنان نتیجه بازی با پرسپولیس را فراموش کرده و همگی با آمادگی کامل تمرینات خود را برای بازی مقابل سپاسی انجام داده اند./ 158/125

bayern
18-02-2009, 13:04
علیزاده خودش نمی خواهد در تمرینات باشد!
قلعه نویی: ناراحتی من از نتیجه دربی به خاطر هواداران بود// بازی با مقاومت فقط پیروزی
تهران – خبرگزاری ایسکانیوز: سرمربی تیم استقلال تهران گفت: تمام ناراحتی من از نتیجه دربی به خاطر اشک های هواداران بود.
امیر قلعه نویی روز سه شنبه در گفتگو با خبرگزاری ایسکانیوز خاطرنشان کرد: تنها دلیلی که باعث ناراحتی من از نتیجه بازی با پرسپولیس شد هواداران استقلال بودند چراکه آنها نیز همچون همه ما با پیروزی در برابر حریف دیرینه خود فاصله چندانی نداشتند و من هم مثل آنان ناراحت شدم.
وی کسب تساوی در دربی را به نفع استقلال دانست و گفت: علی رغم اینکه باید پیروز می شدیم اما اگر بخواهیم واقع بینانه به بازی با پرسپولیس نگاه کنیم به راحتی می توان به این موضوع پی برد که نتیجه دربی به نفع ما تمام شد.
وی ادامه داد: نتیجه ای که در مقابل پرسپولیس به دست آوردیم باعث شد تا ما همان 9 امتیاز اختلاف خود را با این تیم حفظ کنیم ضمن اینکه تیم ذوب آهن نیز در دیدار خود مقابل سایپا شکست خورد.
قلعه نوعی داشتن هرگونه مشکل با علیزاده و اکبرپور را تکذیب کرد و گفت: اکبرپور که به جریان تمرینات بازگشته اما علیزاده خودش نمی خواهد در تمرینات حضور داشته باشد.
وی ادامه داد: در واقع او خواسته تا دو سه روزی در تمرینات نباشد تا به شرایط روحی اولیه خود بازگردد.
وی در رابطه با بازی در مقابل مقاومت سپاسی عنوان کرد: بازی کردن در مقابل تیم شاغلام همیشه دشوار بوده است زیرا او زحمت بسیار زیادی را برای موفقیت تیمش می کشد و بازیکنان این تیم در مقابل ما قطعا با انگیزه ظاهر خواهند شد.
وی در این رابطه در پایان اظهار داشت: از طرفی ما برای رسیدن به قهرمانی نیاز به پیروز شدن در شیراز داریم و باید هر طور شده هر 3 امتیاز دیدار با مقاومت سپاسی را از آن خود کنیم

bayern
18-02-2009, 13:05
بهمن فروتن:
قلعه نوعي بايد حاشيه را از تيم استقلال دور كند
كارشناس فوتبال ايران گفت: قلعه نوعي به عنوان نفر اول كادر فني تيم فوتبال استقلال، بايد حاشيه را از اين تيم دور كند.



بهمن فروتن، سرمربي سابق شموشك نوشهر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در فوتبال حرفه اي ممكن است اتفاقاتي ناخوشايند براي تيم هاي صدرنشين قدرتمند مانند استقلال تهران كه بخت نخست قهرماني هستند رخ بدهد و حاشيه هاي خارج از زمين به تيم نفوذ كند و اين وظيفه يك سرمربي است که از ايجاد و شيوع اين حواشي جلوگيري كند.

وي ادامه داد: به طور حتم امير قلعه نوعي با سوابقي كه در گذشته نه چندان دور از خود باقي گذاشته است و يك بار نيز تيم فوتبال استقلال تهران را قهرمان ليگ برتر فوتبال كرده، به راحتي مي تواند با حاشيه هاي تيم مقابله كند.

فروتن در خصوص هشت هفته پاياني ليگ تصريح كرد: تيم فوتبال استقلال تهران با مديريت واعظ آشتياني و سرمربيگري امير قلعه نوعي، هشت هفته پاياني ليگ برتر فوتبال را سپري می كند و اين تيم به راحتي مي تواند قهرماني را تصاحب كند./

bayern
18-02-2009, 13:06
فكري:
غيبت جان راويو را دیگران جبران مي‌كنند
مربي تيم فوتبال استقلال گفت: ترديدي در تأثير مثبت جان واريو در بازي‌هاي خوب استقلال نيست اما غيبت آن را دیگران جبران مي كنند.



محمود فكري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: جان واريو بازيكن موثري براي تيم ماست اما غيبت او تأثير منفی در روند رو به جلوي تيم ما نمي‌گذارد زيرا ساير بازيكنان جاي او را پر مي‌كنند.

وي ادامه داد: بازيكنان مثل مجيدي و پولادي توانايي بازي در پست او را دارند و قطعا به راحتي از اين فرصت به دست آمده نمي‌گذرند.

فكري خاطرنشان كرد: نيمكت نشين‌هاي استقلال هم در حد بازيكنان اصلي هستند و در مواقع لزوم توانايي‌هاي خود را اثبات کرده اند و غيبت يك يا 2 بازيكن به تيم ما ضربه نمي زند.

bayern
18-02-2009, 13:06
سرپرست اسبق تيم فوتبال استقلال تهران:
قلعه نوعي نبايد تيم را به حاشيه ببرد
سرپرست اسبق تيم فوتبال استقلال تهران گفت: قلعه نوعي نبايد عليزاده را جريمه كند زيرا در اين برهه از زمان تيم وارد حاشيه مي شود.



نصرالله عبداللهي، سرپرست اسبق تيم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: خيلي ها معتقدند كه اين بازي سياسي است و بايد شهر آورد استقلال و پيروزي مساوي به پايان برسد ولي در واقع اينگونه نيست و زماني كه ما در استقلال بازي مي كرديم اينگونه نبود و بحث تباني و يا تساوي اين دو تيم به هيچ وجه مطرح نبود و فكر نمي كنم در حال حاضر هم اينگونه باشد.

وي افزود: خيلي ها معتقدند علي عليزاده باعث تساوي در دربي شده ولي آنها بايد بدانند كه وی خيلی براي استقلال امتياز آورده است و زحمات زيادي براي استقلال كشيده و به اعتقاد من قلعه نوعي نبايد عليزاده را جريمه و يا اخراج كند زيرا در اين برهه از زمان استقلال وارد حاشيه مي شود و قهرماني را نيز از دست مي دهد.

عبدالهي در پايان تصریح کرد: استقلال اگر با حواشي كنار بيايد مي تواند قهرمان ليگ باشد ولي اگر نتواند با حواشي كنار بيايد مطمئن باشيد هم در ليگ و هم در ليگ قهرمانان آسيا به مشكل بر مي خورد

bayern
18-02-2009, 13:07
درپي شايعاتي مبني بر مذاكره "توره" با استقلال؛
ابراهيم توره: فقط به پرسپوليس فكر مي كنم
مهاجم تيم فوتبال پيروزي تهران پس از پيروزي يك بر صفر، مقابل ابومسلم خراسان گفت:‌ هر چند فرصت هاي زيادي در اين مسابقه از دست داديم اما خوشحالم كه پيروز شديم و اميدوارم تا در ديدارهاي آينده براي پرسپوليس گل بزنم و به همه نشان دهم كه فقط به اين تيم فكر مي كنم.



"ابراهيم توره" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود:‌بازی خوبي مقابل ابومسلم انجام دادیم اما با توجه به 10 نفره شدن ابومسلم مي توانستيم در اين ديدار بيشتر گل بزنيم اما موقعيت هاي خوبي را از دست داديم.

وی درباره شايعه پيوستنش به استقلال گفت: چنين مسئله اي صحت ندارد و من تنها به پرسپوليس فكر مي كنم و در بازي هاي بعدي اميدوارم كه بتوانم باز هم براي پرسپوليس گل بزنم تا همه متوجه شوند كه من عاشق اين تيم هستم و اصلاً توجهي به حرف ها و شايعات ديگران ندارم و تنها به دنبال موفقيت با پيراهن تيم فوتبال پرسپوليس هستم زيرا اين تيم بهترين تيم ايران و آسيا است و هواداران بسيار خوبي در اختيار دارد./ق

bayern
18-02-2009, 13:08
علي فتح ا... زاده:
استقلال قهرمان است، شك نكنيد
مدير عامل سابق باشگاه استقلال تهران گفت: در قهرماني اين فصل استقلال شك نكنيد و حاشيه ها كار به جايي نخواهند برد.



علي فتح ا... زاده، مدير عامل سابق باشگاه استقلال به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:‌ استقلال در اين فصل بسيار خوب ظاهر شده و حاشيه ها هيچ جايي در اين تيم نخواهند داشت.

وي ادامه داد: واعظ آشتياني و امير قلعه نوعي و همكارانش بسيار باتجربه هستند و قطعا هيچ اتفاقي اين تيم پرطرفدار را از هدفش دور نخواهد كرد.

وی خاطرنشان كرد: حق تيم استقلال و هوادارانش قهرماني در ليگ برتر است كه قطعا با درايت مسئولان اين اتفاق خواهد افتاد

bayern
18-02-2009, 13:09
حسن روشن
رينالدو نمونه استقلالي دي كارمو است
پيشكسوت تيم فوتبال استقلال تهران ضمن انتقاد از خريد مهاجم پرويي استقلال اعلام کرد: با صرف هزينه هاي گزاف كادر فني استقلال يك مهاجم خارجي در اختيار گرفت كه طي يك ماه گذشته تنها در كلينيك هاي پزشكي و استخر آب درماني حضور داشته است و هيچ نفعي براي استقلال نداشته است.



حسن روشن، پيشكسوت استقلال تهران به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مقصود كادر فني تيم استقلال از به خدمت گرفتن "رينالدو" مشخص نيست اين مهاجم در طول مدت اقامت در تهران چقدر بودجه استقلال را به خود اختصاص داده است و چه نفعي به حال اين تيم و هوادارانش داشته است و آيا استقلال با حضور برهاني، اكبرپور، عباسفرد واقعا به چنين مهاجمي كه همواره مصدوم است، احتياج داشت.

وي افزود: اين سوال ها را بايد كساني پاسخ بدهند كه اين مهاجم را به استقلال آورده اند و پول بيت المال را در اختيار وي قرار داده اند تا وي معالجات پزشكي اش را در تهران انجام دهد و هيچ نفعي نيز براي استقلال نداشته باشد و شايد "رينالدو" نمونه استقلالي دي كامو در تيم پيروزي است

bayern
18-02-2009, 13:18
پاسي ها قبل از شکايت،پولشان را مي‌خواهند
خسرو حيدري 20 ميليون تومان از پورحيدري گرفته است!

خسرو حيدري مبلغ 20 ميليون تومان به صورت علي الحساب از منصور پورحيدري دريافت کرده و درصورتي که حاضر به باز پس دادن آن نباشد،به کميته انضباطي شکايت خواهيم کرد.


به گزارش سرويس ورزشي برنا، جملات فوق ادعاي يکي از مسئولان باشگاه پاس همدان است. اين باشگاه از خسرو حيدري هافبک فعلي استقلال و بازيکن فصل گذشته تيم خود خواسته مشکل را به صورت مسالمت آميز حل کند تا کار به شکايت کشيده نشود.
اين مقام مسئول درخصوص اين موضوع توضيحات بيشتري مي دهد:"قرارداد خسرو حيدري با باشگاه پاس سه ساله و رقم قراردادش در سال سوم 100 ميليون تومان بود. طبق قوانين فدراسيون فوتبال اين بازيکن براي حضور در استقلال بايد 20 درصد از رقم قراردادش را پرداخت کند تا برگه تسويه حسابش صادر شود."
با طرح اين موضوع، پرسشي که مطرح مي شود اين است که اگر حيدري 20 ميليون به پاس نداده، پس چگونه برگه تسويه حساب دريافت کرده است؟!
اين مقام مسئول پاسخ مي دهد: "در زمان تسويه حساب ما 20 ميليون از حيدري گرفتيم،اما اين بازيکن قبل از آن 20 ميليون تومان به صورت علي الحساب از منصور پورحيدري گرفته بود و زماني که برگه تسويه حسابش صادر شد، اين موضوع مشخص گرديد."
وي در پايان خاطر نشان کرد: "خود خسرو حيدري هم بدهکاري اش را قبول دارد و اسناد 20 ميليون دريافتي اش از پورحيدري موجود است. ما مي توانستيم حتي قبل از دربي طلب خود را از حيدري بگيريم،اما صبر کرديم دربي برگزار شود تا بعدها متهم به حاشيه سازي نشويم. با اين شرايط انتظار داريم اين بازيکن با پاس همکاري کند و قبل از شکايت ، پول ما را بازگرداند."

bayern
18-02-2009, 13:21
يدا... اكبري خواب ماند


يدا... اكبري روز گذشته همراه تيم به شيراز سفر نكرد.

به گزارش خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، تيم فوتبال استقلال بعد از دربي با مشكلات عديده‌اي روبرو شد و براي ديدار مقابل مقاومت بايد ابتدا از اين مشكلات عبور كند. روز گذشته يدا... اكبري همراه آبي‌پوشان راهي شيراز نشد تا قلعه‌نويي را براي اين ديدار در دوراهي قرار دهد. البته اكبري خود را به شيراز رساند، اما به نظر مي‌رسد حضور وي در اين بازي سرمربي اين تيم را با سوال روبرو كرده است. اين در حالي است كه از تيم استقلال ده بازيكن به شيراز سفر نكردند و تركيب اصلي اين تيم را با ابهام مواجه كرده‌اند.

bayern
18-02-2009, 13:23
مقاومت سپاسی – استقلال
مسیر قهرمانی از شیراز می گذرد
امير قلعه‌نويي، سرمربي استقلا‌ل مي‌گويد در راه قهرماني در ليگ برتر، بازي امروز تيمش با مقاومت سپاسي نقش پل اصلي را دارد. او اميدوار است كه به سلا‌مت از اين پل عبور كند اما در عين حال مي‌داند كه بدون سه بازيكن اصلي - جان واريو، خسرو حيدري و فرهاد مجيدي - روز دشواري در شيراز خواهد داشت. جان واريو كه فصل درخشاني را با استقلا‌ل پشت سرگذاشته در بازي با پرسپوليس مصدوم شد. در غياب او قلعه‌نويي اميدش به مجتبي جباري است اما بي‌ترديد نمي‌تواند جانشيني مناسب براي خسرو حيدري پيدا كند. حيدري ستاره استقلا‌ل در 26 هفته گذشته ليگ بوده است. ‌ قلعه‌نويي در گفت‌وگو با ايسنا مي‌گويد با همه اين مشكلا‌ت تيمش را به اميد پيروزي به زمين خواهد فرستاد: <اميدواريم با كسب سه امتياز در برابر مقاومت بتوانيم راه قهرماني خود را هموار كنيم. ‌ هميشه بازي مقابل تيم‌هايي كه غلا‌محسين پيرواني سرمربيگري آن را برعهده دارد چه در شيراز و چه در زمين حريف، براي همه تيم‌ها مشكل بوده است چرا كه پيرواني همواره با جوانان جوياي نام، فوتبالي بسيار زيبا و روان را به نمايش گذاشته است.> علا‌وه بر جان واريو مصدوم و حيدري و مجيدي سه اخطاره، استقلا‌ل امروز شانس استفاده از علي عليزاده را هم نخواهد داشت. مقصر اول تساوي استقلا‌ل در بازي با پرسپوليس، هنوز از مرخصي بازنگشته است. ‌ قلعه‌نويي مي‌گويد او پس از بازي با مقاومت دوباره با استقلا‌ل تمرين خواهد كرد. ‌ در طرف مقابل غلا‌محسين پيرواني، سرمربي مقاومت سپاسي ايمان دارد كه تيمش مي‌تواند استقلا‌ل را شكست دهد: <شرايط اين بازي با ديدار رفت تفاوت دارد و هيچ‌گاه نمي‌توان پيش‌بيني كرد كه شرايط جدول يا نتيجه بازي رفت مي‌تواند در اين بازي هم تاثيرگذار باشد. من فكر مي‌كنم استقلا‌ل مي‌خواهد از شرايط دربي خارج شود و به همين دليل براي سه امتياز مي‌آيد اما، ما هم روي نقاط ضعف و قوت اين تيم كار كرده‌ايم و اگر بازيكنان همان برنامه‌ها و دستورهاي تاكتيكي را كه خواسته‌ايم اجرا كنند، مي‌توانيم بازي برابري با استقلا‌ل انجام دهيم.> اواز هواداران شيرازي مي‌خواهد كه مقاومت را مقابل استقلا‌ل تنها نگذارند تا بازيكنان اين تيم در شهرشان احساس غربت نكنند.

bayern
18-02-2009, 13:24
دربی همچنان ادامه دارد؟
امیدوار رضایی :فرصت‌هاي ما بيشتر بود
عضو هيات مديره استقلال تهران گفت: شرايط فعلي تيم بسيار ايده‌‏آل است اما بايد با كسب پيروزي در ديدارهاي آينده اين روند را ادامه دهيم.
اميدوار رضايي در گفت‌ ‏و گو با ايلنا افزود: خوشبختانه با تلاش مديريت، كادر فني و بازيكنان، تيم استقلال توانسته در ديدارهاي گذشته بسيار موفق عمل كند و با ادامه اين روند مي‌‏توانيم قهرماني ليگ برتر را به هواداران اهدا كنيم اما بايد قبول كرد هنوز كار به اتمام نرسيده است.
وي ادامه داد: تيم استقلال برابر پرسپوليس بازي قابل قبولي را از خود به نمايش گذاشت. هر دو تيم به ويژه در نيمه دوم به فكر بازي تهاجمي بودند. همين مساله بازي را زيباتر كرده بود. ما فرصت‌‏هاي بیشتری هم براي گلزني داشتيم. داور ايراني هم به خوبي از عهده اين بازي برآمد.
عضو هيات مديره استقلال تهران اضافه كرد:‌ متاسفانه در اوايل فصل نتوانستيم نتايج خوبي كسب كنيم اما در حال حاضر خوشحال هستم، شرايطي پيش آمده كه هواداران از صدرنشيني تيم بسيار خوشحال هستند. اگر بتوانيم در ليگ قهرمانان آسيا هم موفق عمل كنيم مي‌‏توان گفت تا حدودي به وظيفه خود عمل كرده‌‏ايم. البته حضور موفق در ليگ قهرمانان آسيا نياز به تدابير ويژه‌‏تري دارد. مديريت باشگاه هم روي اين مساله تاكيد ويژه‌‏اي كرده است.
اميدوار رضايي گفت: جلسات هيات مديره مانند سابق با حضور تمامي اعضا تشكيل و در آن در خصوص اتفاقات و مسائل پيش آمده بحث و گفت‌‏وگو مي‌‏شود تا در نهايت با جمع‌‏بندي لازم تصميم قطعي گرفته شود.

bayern
18-02-2009, 13:24
قلعه‌نويي: مقاومت پل اصلي رسيدن به قهرماني است
امير قلعه‌نويي گفت: اميدواريم با كسب سه امتياز در برابر مقاومت بتوانيم راه قهرماني خود را هموار كنيم سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران در پايان تمرينات اين تيم و پيش از ديدار با مقاومت شهيد سپاسي شيراز افزود: هميشه بازي مقابل تيم‌هايي كه غلام حسين پيرواني سرمربي‌گري آن را بر عهده دارد چه در شيراز و چه در زمين حريف، براي همه تيم‌ها مشكل بوده است چرا كه پيرواني همواره با جواناني جوياي نام فوتبالي بسيار زيبا و روان را به نمايش گذاشته است. از همين رو ما در بازي امروز ديداري حساس را پيش رو خواهيم داشت. قلعه‌نويي در ادامه در مورد غيبت علي عليزاده در تمرينات تيم گفـت: علي عليزاده از ما سه روز مرخصي گرفته و بعد از ديدار با فجر سپاسي در تمرينات تيم شركت خواهد كرد. وي در پايان ديدار مقابل مقاومت سپاسي را پل اصلي رسيدن به قهرماني در فصل جاري دانست.

bayern
18-02-2009, 13:25
فریب غیبت جانواریو و حیدری را نمی خوریم
پیروانی : بردن استقلال کار سختی است
مقاومت سپاسی در بازی رفت برابر استقلال شکست سنگینی را تجربه کرد و شایر به همین دلیل صدرنشین لیگ حالا بیش از پیش برای این تیم حریف جدی و خطرناکی محسوب شود. غلام پیروانی اتفاقا در صحبت هایش به همین موضوع اشاره می کند:« به نظر من شکست دادن صدرنشین لیگ بسیار کار سختی است آخرین باختی که استقلال داده برابر سپاهان بوده و همین موضوع نشان می دهد که ما کار سختی برابر استقلال در پیش داریم. باید این را هم در نظر گرفت که این بازی مثل دیدار رفت نیست و ما روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کرده ایم البته ما فریب غیبت جانواریو و خسرو حیدری را نمی خوریم چون استقلال در پست آنها بازیکنان خوب زیادی دارد. به هر حال امیدوارم ما میزبان خوبی باشیم ضمن اینکه امیدوارم این بار هواداران مقاومت را هم در ورزشگاه ببینیم چون هر وقت استقلال یا پرسپولیس به شیراز می آیند ورزشگاه یا آبی می شود یا قرمز و این بریا ما اصلا خوشایند نیست.»

bayern
18-02-2009, 13:28
برهانی: فقط برد می خواهیم
جهان ورزش- آرش برهانی مهاجم تیم استقلال که در این فصل با به ثمر رساندن 18 گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفته است در بازی تیمش برابر پرسپولیس موفق به گلزنی نشد تا امروز با انگیزه بیشتری به مصاف مقاومت برود و به فکر بالا بردن آوراژ گلزنی اش در این بازی باشد. البته برهانی بیشتر از همیشه به بازی کردن بیشتربه تیم ملی هم فکر می کند.
* برای بازی با مقاومت آماده هستی؟
- من در شرایط خوبی به سر می برم و دوست دارم در شیراز روند گلزنی هایم را از سر بگیرم تا به صدرنشینی در جدول گلزنان ادامه دهم. من در بازی با پرسپولیس هم می توانستم گلزنی کنم ولی در این بازی بیشتر باید توپ سازی می کردم که این وظیفه را هم به خوبی انجام دادم.
* با عملکردی که در این چند وقت داشتی چرا کمتر در تیم ملی به میدان می روی؟
- این سوال را باید مربیان تیم ملی جواب بدهند، من الان به تیم ملی دعوت می شوم و از این اتفاق خوشحالم و سعی دارم در بازی های آینده با آمادگی بیشتر در تمرینات نظر کادر فنی را جلب کنم تا به عنوان آقای گل لیگ جایگاه مناسب تری در تیم ملی داشته باشم.
*بازی با مقاومت را چطور می بینید؟
- این بازی برای ما با اهمیت است چون بعد از تساوی در داربی حاشیه های زیادی در تیم وجود داشت و اگر این بازی را نبریم ممکن است اوضاع بدتر از گذشته شود و نتوانیم به روزهای خوب گذشته برگردیم پس از این بازی فقط برد می خواهیم تا صدرنشین مقتدر باقی بمانیم.

bayern
18-02-2009, 13:32
مجیدی: دیگر حق نداریم امتیاز بدهیم / نتیجه دیدار با پرسپولیس را جبران می کنیم / هیچ فردی حق توهین به علیزاده را ندارد / منظور مجیدی کیست؟



مهاجم تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دیگر حق از دست دادن امتیازی را ندارند گفت: برای رسیدن به عنوان قهرمانی باید همه دیدارها را با پیروزی به پایان برسانیم.

فرهاد مجیدی در مورد وضعیت تیم خود پس از تساوی مقابل پرسپولیس گفت: پس از آنکه نتیجه دربی در آخرین لحظه عوض شد بازیکنان از نظر روحی تحت تاثیر منفی قرار گرفتند. خوشبختانه طی روزهای اخیر بازیکنان از آن شرایط بد روحی خارج شده و خود را برای دیدار مقابل سپاسی به خوبی آماده کرده اند.

وی ادامه داد: درحال حاضر فقط به فکر سه امتیاز دیدار با سپاسی هستیم و با توجه به تمرینات منظمی که در چند روز اخیر انجام داده ایم به آمادگی مطلوبی که کادر فنی می خواهد، رسیده‌ایم.

کاپیتان تیم استقلال همچنین در مقام دفاع از علی علیزاده برآمد و افزود: علیزاده یک بازیکن بزرگ است. او بازیکن تیم استقلال بوده و برای این تیم زحمات زیادی کشیده است. اتفاقی که برای او در بازی روز جمعه رخ داد امکان دارد برای هر بازیکنی به وجود آید.

وی افزود: من به عنوان کاپیتان تیم استقلال به همراه تمامی بازیکنان با تمام وجود در کنارعلی علیزاده هستیم و اجازه نمی دهیم کسی کوچکترین توهین و بی احترامی به او بکند.

البته مشخص نیست که روی سخن مجیدی کیست؟ هواداران استقلال که از دست وی عصبانی اند یا امیر قلعه نویی که حسابی از خجالت وی در آمده است؟ شاید هم هیچ کس...؟!

مجیدی همچنین مقاومت سپاسی را یک تیم بسیار جوان و قابل احترام دانست و اعلام کرد که سپاسی از مربی بسیار خوبی چون پیروانی بهره می گیرد و قطعا آنها هم برای پیروزی مقابل ما به میدان خواهند آمد و از شرایط میزبانی نیز به خوبی بهره خواهند برد.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال اظهار امیدواری کرد که ما باید تمامی بازی های خود را را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا هم سه امتیاز را به دست آوریم و هم به قهرمانی نزدیک شود و هم ذهن تماشاگران خوب مان را از دربی که به تساوی کشید پاک کنیم.

bayern
18-02-2009, 13:34
اعتراض رسمى باشگاه استقلال به کارشکنی باشگاه الاتحاد عربستان / هتلی در بیابان؟

‌ به نظرمى رسد دردسر آفرينى باشگاه الاتحاد براى استقلال آغاز شده و عربستانى ها قصد دارند با استفاده از روش هاى مختلف براى آبى پوشان دردسر ايجاد كنند.
اين مسأله آنقدر جدى شده كه اعتراض باشگاه استقلال را نيز در دربى داشته است. ظاهراً هتل انتخاب شده براى اسكان آبى پوشان باعث اعتراض استقلال شده است و آنها را وادار كرده تا با ارسال نامه اى به صورت رسمى شكوائيه اى براى باشگاه الاتحاد ارسال كنند.
يكى از مديران استقلال در اين مورد به خبرنگار ما گفت: باشگاه الاتحاد براى ما هتلى گرفته كه بالغ بر ۲۵ كيلومتر با ورزشگاه محل برگزارى مسابقه فاصله دارد.
اين هتل در جاده اى قرار گرفته كه جده به مكه وصل مى كند به همين خاطر از مديران الاتحاد خواسته ايم تا اين مشكل را حل كرده و هتلى برايمان در نظر بگيرند تا در مركز شهر قرار داشته باشد و استقلال براى تردد به ورزشگاه دردسر نكشد. استقلال ۲۱ اسفند در جده به مصاف الاتحاد خواهد رفت.

گیسو
18-02-2009, 13:42
ممنون ازاینهمه خبرbayern

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

M.etallic.A
18-02-2009, 14:07
افشین پیروانی:
راه شکست دادن استقلال را به همه تيم ها ياد داديم
مربي تيم فوتبال پيروزي تهران پس از پيروزي يک بر صفر مقابل ابومسلم خراسان گفت: بازي خوبي در مقابل ابومسلم انجام داديم و با توجه به اينکه راه شکست دادن استقلال را به همه حريفان اين تيم ياد داده ايم و اميدوارم استقلال امتياز از دست بدهد تا ما دوباره در اين فصل قهرمان ليگ برتر شويم.



"افشين پيرواني" به خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در مقابل ابومسلم خراسان نمايش قابل قبولي داشتيم و توانستيم نتيجه خوبي کسب کنيم هرچند بايد بهتر از فرصت هايمان استفاده مي کرديم و گل هاي بيشتري وارد دروازه حريف مي کرديم اما براي ما مهم کسب سه امتياز اين ديدار بود که به آن دست پيدا کرديم.

وي افزود: در راه رسيدن به عنوان قهرماني مهمترين حريف ما تيم استقلال است و همان طور که هفته گذشته همه شاهد بودند ما اين تيم را در ورزشگاه آزادي کاملاً غافلگير کرديم و اگر کمي مثل آنها خوش شانس بوديم به راحتي مي توانستيم پيروز ميدان باشيم ولي استقلال با خوش شانسي از ما امتياز گرفت اما اميدوارم ساير تيم ها با بستن جناحين استقلال و تحت فشار قرار دادن هافبک دفاعي اين تيم استقلال را شکست دهند تا ما بتوانيم جاي اين تيم را در صدر جدول بدست بياوريم

نه دیگه مطمئن شدم این حالش بدجوری خرابه... استقلال با خوش شانسی امتیاز گرفت ؟؟؟ نمردیمو معنی خوش شانسی رو هم فهمیدیم. پنالتی دقیقه 93 خوش شانسیه یا .... بیخیال بابا... با این اظهار نظراتش داره آبرو و حیثیت خودشو میبره و سوژه خنده همه میشه. حداقل در مورد چیزی حرف بزن که کسی ندیده باشه. همه عالم و آدم بازی رو دیدن که چی شد چه جوری بود.
تازه داره راه برد استقلال رو به تیمهای دیگه هم یاد میده... به قول فردوسی پور شما خودتون که داشتید می باختید حالا به تیمهای دیگه مشاوره میدید ؟

hermione
18-02-2009, 14:39
سلام به همه . یه سوال دارم می خواستم ببینم کجای اصفهان میشه پرچم استقلال برای خرید پیدا کرد خیلی وقته دنبالشم کسی اگه میدونه آدرسو برام بفرسته

بردیا
18-02-2009, 14:50
سلام به همه . یه سوال دارم می خواستم ببینم کجای اصفهان میشه پرچم استقلال برای خرید پیدا کرد خیلی وقته دنبالشم کسی اگه میدونه آدرسو برام بفرسته

باید از این بپرسی:M_Abieteh

M.etallic.A
18-02-2009, 14:56
بازیکن ها اصلا هماهنگ نیستن. اگر حداقل جانواریو هم بود کلی تو بازی تاثیر داشت. امیدوارم نیمه دوم جبران کنیم. دور از دسترس نیست. عباسفرد اصلا خوب بازی نمیکنه. بازی با توپش صفره... یعنی هر وقت توپ میاد زیر پای این من مطمئنم که توپو از دست دادیم. این عباسفرد رو فقط باید گذاشت وسط تا سر بزنه اینکه بخواد توپو بگیره و موقعیت سازی کنه نمیتونه.

undertaker_ss
18-02-2009, 15:25
واییییییییییییییییی:19:
استقلال چش شده
گل سومم خوردیم اصلا باورم نمی شه:41:

Majid393
18-02-2009, 15:48
چهارمی رو هم خوردیم ...............

Ali Delkhosh
18-02-2009, 15:53
اعصابم داغون شد
از همون نيمه اول بازي رو بي خيال شدم
آخه مگه ميشه 4 تا بخوريم ، خوب شد بازي تموم شد

امير موسر
18-02-2009, 15:54
من ......................... این غلام پیروانی ! دقیقا وسط دو نیمه گفته بود فقط بخوابین و وقت تلف کنید ! خیکیه تاپال !

------

اون خیابانی هم اصلا تو صندلی جاش نمیشه ! برا چی یه مجری دیگه نمیزارن !
ولی سخت شده ها ! ذوب اهن چیکار کرد ! بازی رو در رومونم تو اصفهانه !

MyroxSoft
18-02-2009, 15:57
کمک برادران پیروانی به قلعه نویی
این شانس استقلال بود که در فاصله 3 هفته مانده به بازیهای آسیایی تا با یک شکست سنگین پی به ضعف سیستم منسوخ خود ببرد ، شاید قلعه نویی تاکنون توانسته با این سیستم در ایران که البته بیشتر آن به خاطر ستاره هایی است که از آن بهره می برد ، در صدر لیگ قرار بگیرد ، اما حریفان آسیایی مطمئنا قوی تر از تیم های ایرانیست.
بنابراین قلعه نویی باید مدیون برادران پیروانی باشد.

SANR
18-02-2009, 15:57
بدترین بازی امسال رو شاهد بودیم.

وقتی از مقامات بالا دستور صادر میشه توی بازی قبلی واسه ی تساوی،دیگه روحیه ای واسه ی استقلال نمی مونه! اینم نتیجش.

M.etallic.A
18-02-2009, 15:58
معلومه تیم اصلا روحیه خوبی نداره. خسروحیدری و جانواریو و مجیدی رو هم نداشتیم.دربی بدجوری به تیم ما ضربه زد هم از لحاظ مصدومیت و محرومیت و هم از نظر روحی روانی... اما اشکالی نداره هنوزم صدرجدول ماله ماست و سرور لیگ هستیم. شاید تیم به همچین شوکی نیاز داشت. در ضمن مقاومت هم واقعا عالی بازی کرد از حق نگذریم. آخر انگیزه بودن. بازی بعدی با پاس همدانه... تو آزادی...

B L A S T E R
18-02-2009, 16:00
سلام!
بازی خوبی بود!
ممنون♥

Majid393
18-02-2009, 16:00
آقا با اینکه بد بازی کردیم ولی بیخیال شید ....... :دی
هیچ عیبی نداره ....... ایشالا بازیهای بعدی جبران میشه .........
هنوز هم صدر جدول هستیم ........
از همه مهمتر اینکه ذوب آهن هم فکر کنم با راه آهن مساوی کرد ........ :دی

از نتیجه بقیه بازیا خبر ندارید ؟؟؟

Majid393
18-02-2009, 16:01
سلام!
بازی خوبی بود!
ممنون♥

من خوبم .... تو چطوری ؟؟؟ :دی

بردیا
18-02-2009, 16:02
معلومه تیم اصلا روحیه خوبی نداره. خسروحیدری و جانواریو و مجیدی رو هم نداشتیم.دربی بدجوری به تیم ما ضربه زد هم از لحاظ مصدومیت و محرومیت و هم از نظر روحی روانی... اما اشکالی نداره هنوزم صدرجدول ماله ماست و سرور لیگ هستیم. شاید تیم به همچین شوکی نیاز داشت. در ضمن مقاومت هم واقعا عالی بازی کرد از حق نگذریم. آخر انگیزه بودن. بازی بعدی با پاس همدانه... تو آزادی...


یادته پست قبل بازیمو؟
یادته چی بهت گفتم؟
یادته گفتم دربی براتون حاشیه ساز بوده و غلام باج نمیده بهتون؟
ولی جواب منو چی دادی؟
حالا من درست گفتم یا تو؟

emad64
18-02-2009, 16:04
سلام..
بازی رو باختیم، ولی اصلاً مهم نیست.. قشنگی فوتبال به همین چیزاشه..
ولی ابن غلام پیروانی رو باید طلا بگیرنا ! با این بازیکنای جوونش چه کارا که نمیکنه.. چه گلای قشنگیم میزدن..

در کل بازی قشنگی کردن..
2 تا نکته :
امشب خیابانی سور میده !
این گزارشگر دومیه واسه ما خیلی نحس بود :31:

استقلال رو عشق است..

B L A S T E R
18-02-2009, 16:05
از نتیجه بقیه بازیا خبر ندارید ؟؟؟
پیروزی تهران1-0ابومسلم

M.etallic.A
18-02-2009, 16:06
کمک برادران پیروانی به قلعه نویی
این شانس استقلال بود که در فاصله 3 هفته مانده به بازیهای آسیایی تا با یک شکست سنگین پی به ضعف سیستم منسوخ خود ببرد ، شاید قلعه نویی تاکنون توانسته با این سیستم در ایران که البته بیشتر آن به خاطر ستاره هایی است که از آن بهره می برد ، در صدر لیگ قرار بگیرد ، اما حریفان آسیایی مطمئنا قوی تر از تیم های ایرانیست.
بنابراین قلعه نویی باید مدیون برادران پیروانی باشد.

اینا همش چرندیاته بابا... مشکل تیم فقط فقط مسائل روحی و روانی بود. تیم بعد از اون بازی لعنتی رفت به حاشیه و خبرنگارها ریختن سر تیم و حتی از تو خونه بازیکن تیم هم خبر چاپ کردن. به علاوه ما سه تا بازیکن اصلیمونو نداشتیم. علیزاده هم که وضعیتش اونجوری بود. با 16 بازیکن تیم رفت شیراز... اما مشکلی نیست. گفتم که شاید این باخت شوک خوبی به تیم باشه تا از این حاشیه در بیاد.

emad64
18-02-2009, 16:06
یادته پست قبل بازیمو؟
یادته چی بهت گفتم؟
یادته گفتم دربی براتون حاشیه ساز بوده و غلام باج نمیده بهتون؟
ولی جواب منو چی دادی؟
حالا من درست گفتم یا تو؟

به.. سلام بردیا.. کارت درسته..
اختلاف با پرسولیس شد 6 امتیاز. به این میگن لیگ.. قشنگیه فوتبال به همین غیرقابل پیش بینی بودنشه..
ذوب آهن چه کار کرده ؟

amirtaker
18-02-2009, 16:08
به نظر من خوب شد.بايد يك چنين شوكي به تيم وارد ميشد.

بردیا
18-02-2009, 16:10
به.. سلام بردیا.. کارت درسته..
اختلاف با پرسولیس شد 6 امتیاز. به این میگن لیگ.. قشنگیه فوتبال به همین غیرقابل پیش بینی بودنشه..
ذوب آهن چه کار کرده ؟

سلام عماد
چطوری؟
منم میگم اینو
ولی یه نگاه به پستاتون بکن،وقتی تیم میبازه دیگه چرا گیر میدید به شکم مجری یا گنده بودن غلام پیروانی؟
کلا الان استقلال رفته تو حاشیه
پرسپولیس از حاشیه درومد ولی الان استقلال با این باخت وضعش بدتر شده،ولی نکته مثبت اینه که هفته بعد توی تهران با پاش همدان ضعیف بازی دارید که با بردنش میتونید به همه این قضایا خاتمه بدید.

bleu2u4u
18-02-2009, 16:13
لعنت به این دربی که عوارضش تا 3 - 4 هفته ی دیگه تیممون رو فلج میکنه
امروز تیم بدون خسرو و جان تقریبا بیشتر از نصف توان تهاجمی شو از دست داده بود

M.etallic.A
18-02-2009, 16:15
یادته پست قبل بازیمو؟
یادته چی بهت گفتم؟
یادته گفتم دربی براتون حاشیه ساز بوده و غلام باج نمیده بهتون؟
ولی جواب منو چی دادی؟
حالا من درست گفتم یا تو؟

اینکه دربی حاشیه ساز بوده برای استقلال و روحیه ساز بوده برای پرسپولیس رو که هیج بنی بشری انکار نمیکنه... اون بازی لعنتی نباید مساوی میشد. مساوی هیچ فرقی با باخت نداشت برای استقلال... به نظر من قلعه نویی باید اول از خودش شروع کنه و اون بازی رو فراموش کنه تا بازیکن ها هم فراموش کنن. تا وقتی خودش به اون بازی فکر کنه نمیتونه از بازیکنها بخواد فکر نکنن... علیزاده باید برگرده سر تمرین و از لحاظ روانی رو تیم کار بشه... مشکلی نیست. من تو قهرمانی استقلال تو این فصل شک ندارم. پرسپولیس که اصلا صحبتش نیست خیالتون راحت. با دو تا برد خفیف 1 بر صفر اونم به لطف داوری که نمیشه ادعای قهرمانی داشت. بازی های سخت پرسپولیس هنوز مونده. ذوب آهن و سپاهان حریف اصلی استقلال هستن. ذوب آهن که داره نزول میکنه اونم نمیتونه حریف سختی باشه. تو این فاصله تا بازی بعد فقط باید رو مسائل روحی و روانی تیم کار کنن همین.

بردیا
18-02-2009, 16:15
سیستم تیم ما منسوخ شده هست اون وقت تیم پرسپولیس رو میاره به این سیستم؟!!!
شما بهتر نظر کارشناسید را بری تو تاپیک پرسپولیس بیان کنی تا برات کف بزنند!

پرسپولیس 1-2-4-3 بازی میکرد نه 2-5-3 علیرضا.
فکر کنم توی دیدن نحوه چینش بازیکنا اشتباه کردی

bleu2u4u
18-02-2009, 16:20
ولی از حق نگذریم عجب تیمیه این مقاومت
نذاشتن 2 تا موقعیت بسازیم
هیچ تیمی نتونسته بود امسال اینجوری جلوی استقلال رو بگیره(هم از لحاظ نتیجه هم از لحاظ بازی)
ژنرال باید 100 دفعه فیلم این بازی رو ببینه

M.etallic.A
18-02-2009, 16:20
پرسپولیس 1-2-4-3 بازی میکرد نه 2-5-3 علیرضا.
فکر کنم توی دیدن نحوه چینش بازیکنا اشتباه کردی

تمام انتقاد از سیستم استقلال وجود سه مدافعه... این باخت مهم نیست. هنوز دو تا بخت دیگه جا داریم تا این پرسپولیس برسه به ما تازه در صورتیکه اینا هم بازیشونو حتما ببرن و بازم در اون صورت تفاضل گل استقلال در حدیه که پرسپولیس عمرا بهش نمیرسه... و بازم ما بالاتر هستیم. ذوب آهن هم مساوی کرد و اون یک امتیاز اختلاف هفته پیش برگشت.

امير موسر
18-02-2009, 16:22
کلا الان استقلال رفته تو حاشیه
پرسپولیس از حاشیه درومد ولی الان استقلال با این باخت وضعش بدتر شده،ولی نکته مثبت اینه که هفته بعد توی تهران با پاش همدان ضعیف بازی دارید که با بردنش میتونید به همه این قضایا خاتمه بدید.

شما مطمئن باش تو حاشیه نرفته ! با یه باخت تیم تو حاشیه نمیره ! با برد 1 -0 مقابل تیم 10 نفره هم تیم از حاشیه در نمیاد !

همونطور که بچه ها گفتن نیمی از تیم رو نداشتیم ! قهرمانی تو دستامونه ! بستگی به نتیجه های ما داره !

اقا این ذوب اهن چیکار کرد بلاخره !؟

bleu2u4u
18-02-2009, 16:24
ولی با بردیا موافقم که خیلی به نفعمون شد هفته بعد با پاس نااناده توی ازادی بازی داریم
شاید اگر هفته بعد هم میخوردیم به یک تیم قدر و یک باخت دیگه هم میدادیم دیگه کسی نمیتونست این تیمو جمع کنه

بردیا
18-02-2009, 16:36
بردیا کاملا اشتباه میکنی!
تمام انتقادی که از استقلال میشه اینه که داره از دفاع 3 نفره استفاده می کنه!
و در واقع دفاع 3 نفره را منسوخ شده می دونند!
پرسپولیس هم دقیقا با دفاع 3 نفره بازی میکنه.

نه عزیز
انتقادی که از قلعه نوعی میشه استفاده از 2-5-3 هستش همون موقع که تیم ملی هم بود بهش گیر میدادن
به کلینزمن هم گیر میدادن به خاطر استفاده ازین سیستم اول فصل توی بایرن،نه کاربرد دفاع 3نفره
هیچ کس به تیمی که 3-4-3 یا 1-6-3 بازی میکنه گیر نمیده
البته نظر من اینه که هر تیمی باید از سیستمی استفاده بکنه که بهترین کارایی رو داره حالا هر چی میخواد باشه.

Majid393
18-02-2009, 16:43
قلعه‌نويي:
تنها اسم بازيكنان ما بازي مي‌كرد
موافق تعطيلي ليگ هستم

امير قلعه‌نويي گفت: پيروزي حق تيم مقاومت شهيد سپاسي بود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران پس از باخت چهار بر يك مقابل تيم مقاومت شهيد سپاسي شيراز در كنفرانس خبري درباره‌ي اين بازي گفت: آنها با برنامه‌تر از ما بودند و در روزي كه ما در حد و اندازه‌هاي خود نبوديم و درون زمين تنها اسمي از بازيكنانمان بود نه وجود آنها، ما اين شكست را متحمل شديم.

وي در ادامه گفت: بازيكنان ما امروز در هيچ يك از خطوط سه‌گانه خوب نبودند. نه ساختار دفاعي خوبي داشتيم، نه خط هافبك خوب بود و نه خط حمله.

قلعه نويي غيبت خسرو حيدري و فابيو جانواريو را در اين بازي بسيار تاثيرگذار دانست.

وي درمورد داوري اين بازي نيز گفت: با توجه به اينكه امروز تيم ما باخته است، اگر من بخواهم اعتراضي بكنم، آن وقت اين شائبه به وجود مي‌آيد كه من به خاطر باخت اين صحبت‌ها را بيان و اعتراض كرده‌ام. اما، در بسياري از صحنه‌ها آقاي ممبيني با سوت‌هاي مكرر خود فشار بازي را بر روي بازيكنان ما نگه داشت.

قلعه‌نويي در خصوص تعطيلي ليگ در هفته‌ي سي‌ام به خاطر بازي حساس ايران و عربستان در بازي‌هاي مقدماتي جام جهاني گفت: اگر اكثريت باشگا‌ه‌ها موافق اين مساله باشند و سازمان ليگ هم با اين موضوع موافقت كند، با توجه به بازي حساس تيم ملي ايران مقابل عربستان ما هم با اين برنامه موافق خواهيم بود. چرا كه موفقيت تيم ملي هدف همه‌ي ما ايرانيان خواهد بود.

وي در پايان درمورد بازي آينده‌ي استقلال گفت: مطمئنا با كسب پيروزي مقابل تيم خوب پاس همدان مطمئن باشيد ما به شرايط آرماني برخواهيم گشت.

franch
18-02-2009, 16:47
در كل باخت عجيبي بود براي استقلال.

ESTEGHLAL 67
18-02-2009, 16:54
در هر صورت باختیم وباید این بازی فراموش بشه به نظر من از خیلی جهات این باخت به نفع تیم شد .
بازیکنای استقلال باید یه شوک قوی بهشون وارد میشد تا از رویای اینکه خیلی راحت قهرمان میشن بیرون بیان
این قلعه نوعی هم که من میبینم به این راحتی نمیزاره تیم با یه باخت توی حاشیه بره ولی در نبود جانواریو خدا خودش کمک کنه .

یه جورایی هم اهه علیزاده گرفتمون.....

acmilan308
18-02-2009, 17:06
سلام
دوستان اصلا خدتون رو ناراحت نکنید این اتفاق دیگه تکرار نمیشه مطمعن باشید.
به امید خدا بازی با پاس بچه ها جبران میکنند.
ما قهرمانیم

jamshidjap
18-02-2009, 17:08
متاسفانه ذوب آهن با یک گل راه آهن رو زده !

امير موسر
18-02-2009, 17:09
متاسفانه ذوب آهن با یک گل راه آهن رو زده !

وایییییییییییییییییییی

بازی رو در رومونم تو اصفهانه !

jamshidjap
18-02-2009, 17:09
جانواریو کی مصدومیتش رفع میشه ؟

جانواریو خیلی از جباری سرتره ..

acmilan308
18-02-2009, 17:30
تیمهای قلعه نویی همیشه همینطور بودن!
5 هفته ی هرتیمی جلو استقلال میرسه را نابود می کنه و به یکباره در 2،3 بازی پیاپی بد بازی می کنیم و امتیاز می دیم!
و بعد از دست دادن چند امتیاز مجدد اون 5 هفته سولاخ کردن تکرار میشه.
خدا کنه این 5 هفته از بازی با پاس شروع بشه :21:

بابا این بازی فقط واسه زیبا تر شدن لیگ بود :27:

acmilan308
18-02-2009, 17:36
راستی پیروزی -- سپاهان تو اصفهانه یا تهران؟؟؟؟ :rolleye:

unartig
18-02-2009, 17:36
بچه ها ناراحت نباشید :5: این باخت براتیم لازم بود :4:

unartig
18-02-2009, 17:38
عجب دروغ گذاری هست این خبرگذاری فارس!
خوبه تلوزیون هم شکوری را بعد از تعویضش روی نیمکت نشون داد که مشغول اب زدن به صورتش بود!

حاشيه ديدار مقاومت و استقلال/ اعتراض شكوري به تعويض و نرفتن روي نيمكت
خبرگزاري فارس: مدافع تيم فوتبال استقلال با اعتراض به تعويض خود، روي نيمكت ننشست.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش خبرگزاري فارس، هادي شكوري پس از تعويض در نيمه اول، به اين تصميم مربي معترض شد.
وي روي نيمكت نرفت و از پشت دروازه مقاومت، بازي را تماشا كرد.

* قبل از خطاي هند، مدافع مقاومت روي ابراهيم تقي پور مرتكب خطا شد؛ اما كادر فني استقلال به شدت به داور به دليل عدم گرفتن پنالتي معترض شد.

* بعد از دريافت گل چهام از سوي استقلال، مدافعان اين تيم به حالت ناراحتي و اعتراض، با يكديگر به بحث پرداختند.

* بازيكنان مقاومت پس از پيروزي 4 بر يك مقابل استقلال، در ورزشگاه حافظيه دور افتخار زدند.
انتهاي پيام/
خبرگزاری فارس توسط سایتهای استقلالی تحریم شده بهتره ماهم اینکاروبکنیم :31:

unartig
18-02-2009, 17:39
راستی پیروزی -- سپاهان تو اصفهانه یا تهران؟؟؟؟ :rolleye:
دراصفهانه .کلا روپیروزی به عنوان حریف قهرمانی نمیشه حساب کرد .چون باید درقم با صبای قم و دراصفهان با سپاهان بازی کنه .حریف ما ذوب آهنه

acmilan308
18-02-2009, 17:42
دراصفهانه .کلا روپیروزی به عنوان حریف قهرمانی نمیشه حساب کرد .چون باید درقم با صبای قم و دراصفهان با سپاهان بازی کنه .حریف ما ذوب آهنه
100%
خوب حالا ذوب با کی وکجا بازی داره؟؟؟؟

unartig
18-02-2009, 17:43
بازی ذوب آهن واستقلال تهران توی اصفهانه .درسته همه فکر میکنند به ضررماست اما مطمینا این که تواصفهانه خیلی به نفع ما میشه . پاس همدان باعث میشه تیم ما برگرده به اوج خودش.

Ghasem.M
18-02-2009, 17:46
بازی ها بعدی پرسپولیس:

هفته 29:
سپاهان-پرسپولیس
هفته 30:
پرسپولیس-مقاومت
هفته 31:
صباباتری-پرسپولیس
هفته 32:
پرسپولیس-پیکان
هفته 33:
استقلال اهواز-پرسپولیس
هفته 34:
پرسپولیس-راه آهن


بازی ها بعدی استقلال:

هفته 29:
پیکان-استقلال
هفته 30:
ذوب آهن-استقلال
هفته 31:
استقلال-ملوان
هفته 32:
فولاد-استقلال
هفته 33:
استقلال-سایپا
هفته 34:
پیام-استقلال


بازی های بعدی ذوب آهن:

هفته 29:
استقلال اهواز-ذوب آهن
هفته 30:
ذوب آهن-استقلال
هفته 31:
ذوب آهن-پیام
هفته 32:
برق-ذوب آهن
هفته 33:
ذوب آهن-ملوان
هفته 34:
فولاد-ذوب آهن

unartig
18-02-2009, 17:46
ضمنا خوبی که این بازی داشت باعث میشه که تماشاچی بازی یکشنبه بره ورزشگاه :12:

bayern
18-02-2009, 17:46
سلام
نمیدونم چرا یه روز خوش به ما نیومده
تو این بازی اونور تر از افتضاح بودیم
دیدید بازکن های مقاومت چجور میدویدند
این بازی علیزاده رو احتیاج داشتیم که اونم زده تو خط دپرسی

unartig
18-02-2009, 17:47
بازی ها بعدی پرسپولیس:

هفته 29:
سپاهان-پرسپولیس
هفته 30:
پرسپولیس-مقاومت
هفته 31:
صباباتری-پرسپولیس
هفته 32:
پرسپولیس-پیکان
هفته 33:
استقلال اهواز-پرسپولیس
هفته 34:
پرسپولیس-راه آهن


بازی ها بعدی استقلال:

هفته 29:
پیکان-استقلال
هفته 30:
ذوب آهن-استقلال
هفته 31:
استقلال-ملوان
هفته 32:
فولاد-استقلال
هفته 33:
استقلال-سایپا
هفته 34:
پیام-استقلال


بازی های بعدی ذوب آهن:

هفته 29:
استقلال اهواز-ذوب آهن
هفته 30:
ذوب آهن-استقلال
هفته 31:
ذوب آهن-پیام
هفته 32:
برق-ذوب آهن
هفته 33:
ذوب آهن-ملوان
هفته 34:
فولاد-ذوب آهن




اگریک کم منطق رادرکاربیاریم متوجه میشیم که بازیهای ماخیلی ساده ترازذوب آهن هست :10:
باتشکر از آقا قاسم :10:

Ghasem.M
18-02-2009, 17:51
باتشکر از آقا قاسم :10:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

unartig
18-02-2009, 18:01
درسته این بازیهای بعدازبازی پاس همدان هست. به نظرم این بازیها خیلی حسن برای ماداره .چون باتیمهایی که درخطرسقوط هستند بازی نداریم .تنها وقتی باتیمهای ته جدولی بازی هست تیم به مشکل برخوردمیکنه .:12:

aRThaS_08
18-02-2009, 18:23
خوب بازی کرد ولی خب اونا روی ضدحمله 2تا گل زدن [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

unartig
18-02-2009, 18:24
البته اینو هم بایدمیگفتی که بازی باپیام مشهد ما وقتیه که تکلیفش کاملا مشخص شده برای سقوط . ضمن اینکه سایپا که ممکنه تو تهران موی دماغ بشه برای ما همیشه بامایلی کهن درابتدا خوب بوده ولی هرچی بازی بیشتری میکنه داغونترمیشه :5: روند نزولی سایپا اگرازپاس همدان باخته باشه شروع شده است :4:

بردیا
18-02-2009, 18:26
سایپا به پاس باختش ولی بعید میدونم حرفت درست باشه

امير موسر
18-02-2009, 18:27
اولا مغلطه نکن
دوما بحثو سیاسی میکنی چرا؟
سوما تو توهین کردی،هیچ جای دنیا توهین رو قبول ندارن،پس ربطی نداره که بگی چون بقیه عکس گذاشتن پس منم اجازه دارم بیام توهین بکنم.

اقا مشکلی دارید تو پروفایل مطرح کنید ! بزارید تاپیک به روال عادیش برگرده !

bleu2u4u
18-02-2009, 18:34
اقا صلوات بفرست
قضیه رو تموم کنید

بردیا
18-02-2009, 18:36
بردیا داداش داری کاملا اشتباه می کنی!
این سیستم 3 دفاعه هست که منسوخ شده.

قلعه نویی در تیم ملی از سیستم 3-4-3 هم استفاده کرد(با استفاده از عنایتی در کنارها!)

تا جایی که یادمه قلعه نوعی فقط تو جام ملت ها 1-2-4-3 استفاده میکرد که موقع حمله خطیبی و عنایتی اضافه میشدند که میشد 3-4-3 ولی کلا فکر کنم قبلش 2-5-3 بازی میکرد

یه نگاهی به این بنداز تا تجدید نظری درباره سیستم 3دفاعه بکنی(سیستما رو از راست به چپ بخون)


آيا 3-5-2 منسوخ شده است ؟

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

دعواي بين كارشناسان ، تئوريسين ها ،‌نويسندگان ورزشي و بعضي مربيان بر سر تاريخ مصرف سيستم 3-5-2 در فوتبال نوين كماكان يكي از جذاب ترين بحث هاي فني فوتبال به شمار مي رود.
اين مسئله در ايران هم در بسياري موارد چالش بين مطبوعات و برخي مربيان بوده است.
در تيم هاي حاضر در ليگ برتر هستند هنوز تيم هايي كه به اين سيستم پايبندند و نمونه بارز آن استقلال تهران به مربيگري امير قلعه نوعي به شمار مي رود.
نكته جالب در دفاعيات طرفداران 3-5-2 ، استناد آنها به حضور استقلال در صدر جدول است و اين رتبه را به علت تاكتيك هاي نوين !!؟ امير قلعه نوعي در 3-5-2 ميدانند.
اين در حالي است كه به گواه اكثر كارشناسان سبك فوتبالي كه پيكان قزوين وذوب آهن اصفهان ارائه ميكنند ، بسيار به روز تر و مدرن تر از بازي استقلال است و كيفيت استقلال به بحث انفرادي آن برميگردد.
اين تيم با جذب مهره هاي ارزشمندي مانند حسين كاظمي و جانواريو در كنار جباري خلاق كه از او در دوره اي به زيدان آسيا تعبير مي شد و احياي آرش برهاني و...مجموعه اي از توانمندي هاي فردي با كيفيت را گرد هم آورده است .
اما اكنون سوال اين است ، آيا آنها team working بالايي از خود نشان داده اند ؟
در چند بازي توانسته اند با سيستم 3-5-2 تعداد بيش از 10 پاس پياپي و بي خطا بهم بدهند ؟
اين يك واقعيت است كه سيستم 3-5-2 نقايص فني دارد كه باعث شده مدتها پيش از صحنه كارزار تاكتيكي جهان رخت بر بندد.
در نقد 3-5-2 عده اي نقص آن را در 3 دفاعه بودن اش مي دانند ، به گونه اي كه متعصبانه معتقدند 3 دفاع در فوتبال نوين وجود ندارد و به اين خاطر 3-5-2 منسوخ شده است !
اين منتقدين كه اكثرا تسلط اندكي به زبان انگليسي و آناليز سيستم ها دارند ،‌ حتي به بازي تيم هاي مربيان بزرگ هم نمي انديشند و براي مثال نمي دانند كه در بسياري از بازي هاي تيم ملي كره جنوبي به رهبري گاس هيدنيك در جام جهاني 2002 كه به رتبه چهارمي اين تيم در جهان منجر شد ، آنها با دفاع سه نفره خطي بازي ميكردند.
نمونه اي از آناليزهاي افشين قطبي ،‌دستيار گاس هيدينگ در تيم ملي كره را در زمان جامع جهاني در زير مي بينيد كه چگونه در مقابل ايتاليا با دفاع سه نفره آرايش يافته اند :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
پس به استناد سيستم كره جنوبي در جام جهاني و البته بسياري از تيم هاي حرفه اي اروپا در حال حاضر ، دفاع سه نفر به خودي خود نقص محسوب نمي شود.
اين يك واقعيت است كه سيستم ها مي آيند و مي روند ، كسي به ياد ندارد در جام جهاني 1998 به قبل تيمي با يك هافبك دفاعي و يك مهاجم ، يعني سيستم 4-1-4-1 بازي كند يا اكنون سيستم WM يا 5-3-2 در تيمي بازي نميشود ، اين مسئله دقيقا شبيه مد هست ، لباسي كه امروز به عنوان مد انتخاب ميشود ممكن است 40 سال پيش هم مد بوده باشد ولي 40 سال از صحنه پوشش مردم حذف شده باشد.



خوزه البرتو كورتس ،‌استاد دانشگاه مربيگري سائو پائولو دليل از دور خارج شدن 3-5-2 را عوامل فيزيكي مي داند.
او ميگويد : " در سيستم هاي نوين بازي ، اين غير ممكن است كه هر دو بال بتوانند مداوم در حمله و دفاع شركت كنند چرا كه اين مستلزم اين است كه اين دو از تمامي بازيكنان زمين سريعتر و قوي تر باشند."
در اين سيستم اگر CAM كه همان play maker در سيستم هاي دفاع خطي به شمار ميرود ، نقش يك هافبك را به عهده نگيرد و به مهاجم دوم تبديل شود ، عمق را رها مي كند و تنها نقش يك مهاجم را خواهد داشت.
اين در حالي است كه در سيستم هاي نوين تلاش به اين است كه بازيكنان خلاق را در عرض در سيستم هايي مانند 4-3-3 و 4-2-3-1 به كار گيرند .
(‌مخاطبين گرامي در نظر داشته باشند 4-3-3 نوين يا 4-1-2-3 با 4-3-3 اي كه برزيل ار 1962 بازي كرد تفاوت آشكاري دارد )
آقاي Nelsinho Baptista ، كه در سال 2007 مربي كورينتياس بود ، نرم افزاري را طراحي نمود كه نقاط ضعف سيستم ها را در تقابل با يكديگر بررسي ميكند.
او ميگويد :
" تصور كنيد تيم A با سيستم 3-5-2 بازي ميكند و در مقابل اش تيم B قرار دارد كه از 4-5-1 كه به 4-3-3 تبديل ميشود بهره ميگيرد.
دو بال (پيستون ) تيم A مجبور اند به خاطر مهار دو مهاجم كناري در سيستم 4-3-3 يا همان RST و LST مدام به عقب بازگردند ،‌اين به اين معنا است كه تيم A از 5 !‌نفر براي مهار 3 نفر در خط دفاعي بهره ميگيرد،‌اكنون در ميانه زمين تيم A سه بازيكن در مقابل 3 بازيكن تيم B دارد.
و اين به اين معنا است كه برتري سيستم 3-5-2 بر 4-4-2 كه همانا تعداد بيشتر هافبك ها ميانه زمين بود از بين رفته است و هر كدام با 3 بازيكن در ميانه ميدان مي جنگند !‌ و در جلو هم دو فوروارد در مقابل 4 مدافع !‌ قرار دارند و....
(‌به شكل زير توجه كنيد )

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

در مقابل عمل چه اتفاقي افتاده است ؟
اكنون سوال اين است ، به فرض اينكه سيستم 3-5-2 در مقابل سيستم هاي دفاع چهار نفره خطي با تك مهاجم روي كاغذ به شكست محكوم است ، آيا در بازي واقعي هم اين مسئله به چشم خورده است ؟
در جام ملت هاي افريقا در سال 2008 ، مصر با سيستم 3-4-1-2 قهرمان شد ، اين اتفاق در حالي افتاد كه گرايش اكثر تيم هاي در آن جام 4-4-2 پويا بود و جز تيم گينه و مراكش كه 4-2-3-1 بازي كردند ،‌ساير تيم هاي 4-4-2 را در دستور كار خود قرا دادند.
در بازي آغازين كامرون مقابل مصر با 4-4-2 بازي كرد و نتيجه را 4-2 واگذار كرد ،‌بعد از آن هم مصري ها در مقابل سودان ، انگولا ، زامبيا و ساحل عاج بيش از 10 گل به ثمر رساندند.
در ديدار نهايي باز كامرون و مصر رو در روي هم قرار گرفتند كه اين بار مربي كامرون سيستم را به 4-2-3-1 تغيير داد و رواني تاكتيكي مصر براي اولين بار در تورنمنت به شدت بهم ريخت.
در نهايت مصر بازي فينال را برد ، ولي اين بار به دليل برتري تاكتيكي و تيمي آنها در مقابل كامرون نبود ، بلكه ناشي از يك اشتباه وحشتناك فردي از جانب Rigobert Song در بازي بود...!
و نكته دوم اينكه مصر از دقيقه 70 با تعويض مهاجم دوم اش سيستم را به 3-4-2-1 تبديل كرد !‌
به جام جهاني 2002 برگرديم ، تيم ملي كره با دفاع سه نفري خطي ، با ايتاليا و اسپانيا برابري تاكتيكي ميكند و صرف از نظر از اشتباهات فاحش داوري ، حداقل هاي استاندارد تاكتيكي را از خود به نمايش ميگذارد ،‌اما واقعيت اين است ،‌آنها 3-5-2 بازي نكردند !‌
بلكه گرايش كره جنوبي به استفاده از يك !‌ مهاجم در نوك خط حمله اين تيم داشت.
اين گونه ميتوان در نهايت نتيجه گيري كرد كه سيستم هاي با دفاع سه نفره ضد سيستم هاي مناسبي براي تيم هاي كوچك هستند كه ميخواهند ضعف كيفيت هاي فردي را در مقابل تيم هاي بزرگ جبران كنند !
پاسخ سوال اول ما اكنون اين است :
آري ، 3-5-2 با حضور 2 مهاجم مطلق سيستمي ناقص و شكننده است ، ولي دفاع سه نفره با حضور يك تك مهاجم كامل( ST) و طراحي پشت سر او ميتواند به عنوان يك ضد سيستم براي استفاده از ضد حملات و برابري تاكتيكي مقابل تيم هاي بزرگ به كار رود.

بردیا
18-02-2009, 18:41
البته من خودم قسمت آخرشو درباره ضدسیستم تیم های کوچک قبول ندارمولی در کل درسته

Rjoun
18-02-2009, 18:51
برديا
من كاري به سيستم پرسپوليس و يا مصر و گينه و توگو و جزارير ماداگاسكار ندارم!

هر تيم يك سيستم بر روي كاغذ داره كه با توجه به اون مي تونه ابزارهاي مورد نظر اون سيستم رو جذب كنه!

استقلال در ابتداي فصل با توجه به سيستم پايه خودش يعني 3-5-2 بسته شده بود!

من يكي از منتقدين يارگيري اين فصل استقلال بودم و در همين تاپيك هم بارها تذكر داده بودم!
بگذريم و نبش قبر نمي كنم!

اما شما بحث رو از نتيجه و برنامه و تاكتيك به دفاع 3 نفره برديد كه فلان تيم ها مي تونن نتيجه بگيرن و...

اما وقتي فوتبالي به قضيه نگاه كني مي بيني پرسپوليس تيمي به مراتب پرمهره تر از استقلال هستش!
خاصيت و قابليت تغيير سيستم رو به هنر آقاي پيرواني نبين دست آقاي پيرواني بازه!
تنها ضعف پرسپوليس در نداشتن يك مهاجم هستش اما در همه سطوح پرسپوليس از بازيكن بي نياز هستش!

براي همين آقاي پيرواني براحتي مي تونه آرايش تيمي رو عوض كنه!
3-2-3-2
3-4-1-2
و...

Rjoun
18-02-2009, 18:54
به نظرم قلعه نويي مي تونه سيستم رو تغيير بده

بردیا
18-02-2009, 18:56
اولا من خودم توی پست قبلم گفتم که به نظر خودم هر تیمی باید از سیستمی استفاده بکنه که بیشترین کارایی رو براش داشته باشه.
دوما من بحث دفاع 3نفره رو باز نکردم بلکه علیرضا بود که در جواب یکی گفتش که استقلال تو آسیا با 2-5-3 نتیجه نمیگیره گفتش تیم خودتون هم با دفاع 3نفره بازی میکنه و بعد حرفای دیگه ای زد تا بتونه ثابت بکنه حرفشو که دفاع 3نفرست که منسوخ شده به طور کلی نه سیستم 2-5-3
منم این پستو آوردم که جوابشو بدم نه اینکه بگم فلان تیم میتونه یا نمیتونه

فکر میکنم یه کم بحث علمی هم بد نباشه به جای کل کل های بی معنی که رایج شده

بردیا
18-02-2009, 18:58
اما وقتي فوتبالي به قضيه نگاه كني مي بيني پرسپوليس تيمي به مراتب پرمهره تر از استقلال هستش!
خاصيت و قابليت تغيير سيستم رو به هنر آقاي پيرواني نبين دست آقاي پيرواني بازه!
تنها ضعف پرسپوليس در نداشتن يك مهاجم هستش اما در همه سطوح پرسپوليس از بازيكن بي نياز هستش!

قبول ندارم،استقلال هم کم نداره،شاید مهره های پرسپولیس اسمی باشن ولی کارایی مهره های استقلال هم کم نیست
میتونی بگی تیمت توی کجا مشکل داره؟اگر دفاع چپ منظورته که باید بگم کل تیمای ایران توی این پست مشکل دارن

Rjoun
18-02-2009, 19:12
قبول ندارم،استقلال هم کم نداره،شاید مهره های پرسپولیس اسمی باشن ولی کارایی مهره های استقلال هم کم نیست
میتونی بگی تیمت توی کجا مشکل داره؟اگر دفاع چپ منظورته که باید بگم کل تیمای ایران توی این پست مشکل دارن
برديا فقط كافيه يه مقايسه تك به تك پست ها داشته باشي!

قسمت چپ:(كه صرفا چپ پا باشن)
ما فقط منيعي رو داريم

شما:
پترويچ
منصوري
نيكبخت هم در 4-2-3-1 ميتونه مهاجم كاذب و هافبك چپ باشه

قسمت راست:
ما خسرو حيدري رو داريم
اميرآبادي(كه در اصل راست پا هستش)
بيگ زاده هم راست پاست.

شما:در 4-4-2 معمولا علي كريمي بازي ميكنه.

حالا بزار تفاوت تاكتيكي رو برات بگم.
قسمت چپ:
قسمت چپ 85 درصد جنگ و كورس بر عهده يك پيستون كه منيعي باشه قرار ميگره در صورتي كه در پرسپوليس جنگ و كورس بين هافبك و دفاع تقسيم ميشه چون بخوبي دفاع چپ پوشش لازم رو انجام ميده و به خوبي اضافه ميشه اما در استقلال دفاع چپ كه قرباني هستش به ندرت مي تونه اضافه بشه.

قسمت راست:
استقلال در اين قسمت خيلي بهتر مي تونه كار كنه چون منتظري بهتر از قرباني نفوذ ميكنه و خسرو حيدري فرصت استراحت و تمركز بيشتري داره هرچند خيلي در اين پست خسرو فرسوده ميشه!

اما پرسپوليس علي كريمي رو داره كه بيشتر متمايل براست ميزنه و به داخل بيشتر تمايل داره تا به كنار براي سانتر و كورس و سانتر بر عهده عليرضا محمده كه واقعا يكي از بهترين دفاع راست هاي ماست و حقش تيم مليه.

براي همينه كه پيرواني ميگه چپ و راست استقلال رو ببنديد تمام.درست هم ميگه!
خوب شما چند تا هافبك دفاعي داريد؟
مازيار زارع
پژمان نوري
كريم باقري
به نظرم فرانك آتسو هم هافبك دفاعي خوبيه.

ما فقط حسين كاظمي رو داريم!

و اگه پرسپوليس يك بازيكن مثل جباري داشت و يك فوروارد خوب شك نكن تيم قدرتمندي ميشد ميدوني چرا؟
چون پرسپوليس يك پلي ميكر نداره!
نداشتن پلي ميكر يعني نداشتن برنامه!
هرچند هيچ تيمي در ايران برنامه نداره!

bleu2u4u
18-02-2009, 19:14
بازی ها بعدی پرسپولیس:

هفته 29:
سپاهان-پرسپولیس 0 امتیاز
هفته 30:
پرسپولیس-مقاومت 1 امتیاز
هفته 31:
صباباتری-پرسپولیس 1 امتیاز
هفته 32:
پرسپولیس-پیکان 3 امتیاز
هفته 33:
استقلال اهواز-پرسپولیس 1 امتیاز
هفته 34:
پرسپولیس-راه آهن 3 امتیاز

جمع 9 امتیاز

بازی ها بعدی استقلال:

هفته 29:
پیکان-استقلال 3 امتیاز
هفته 30:
ذوب آهن-استقلال 1 امتیاز
هفته 31:
استقلال-ملوان 3 امتیاز
هفته 32:
فولاد-استقلال 1 امتیاز
هفته 33:
استقلال-سایپا 1 امتیاز
هفته 34:
پیام-استقلال 3 امتیاز

جمع 12 امتیاز

بازی های بعدی ذوب آهن:

هفته 29:
استقلال اهواز-ذوب آهن1 امتیاز
هفته 30:
ذوب آهن-استقلال 1 امتیاز
هفته 31:
ذوب آهن-پیام 3 امتیاز
هفته 32:
برق-ذوب آهن 1 امتیاز
هفته 33:
ذوب آهن-ملوان 3 امتیاز
هفته 34:
فولاد-ذوب آهن 0 امتیاز

جمع 9 امتیاز

با این امتیازها استقلال اول میشه
" " " ذوب اهن دوم میشه
" " " پیروزی سوم میشه

bleu2u4u
18-02-2009, 19:17
به نظرم قلعه نويي مي تونه سيستم رو تغيير بده

الان؟
بزرگترین اشتباه ممکن از بین تمام احتمالات

befermatooo
18-02-2009, 19:20
استقلال تیم خوبیه

bleu2u4u
18-02-2009, 19:25
استقلال در اين قسمت خيلي بهتر مي تونه كار كنه چون منتظري بهتر از قرباني نفوذ ميكنه

توی خیلی از بازی ها که استقلال نیاز به گل داشته و
با 9 نفر حمله میکرده فقط طالبلو و منتظری توی زمین خودمون میموندن اونوقت تو میگی قربانی که امسال عین 5 - 6 سال پیش
لوسیو شده و همش تو حمله اس بدتر از منتظری نفوذ میکنه

mojtaba007
18-02-2009, 19:34
دوستان استقالی نا امید نباشند
من خودم با اینکه پرسپولیسی هستم ولی میخواستم یه چیزی رو براتون یاداوری کنم
پارسال پرسپولیس در نیم فصل دوم تو اهواز 4 تا گل خورد
که همه بعد از اون بازی گفتند امیدی به قهرمانی این تیم نیست
ولی بعد از اون بازی پرسپولیس به خودش امد

emad64
18-02-2009, 19:43
دوستان استقالی نا امید نباشند
من خودم با اینکه پرسپولیسی هستم ولی میخواستم یه چیزی رو براتون یاداوری کنم
پارسال پرسپولیس در نیم فصل دوم تو اهواز 4 تا گل خورد
که همه بعد از اون بازی گفتند امیدی به قهرمانی این تیم نیست
ولی بعد از اون بازی پرسپولیس به خودش امد


ممنون مجتبی جان..
فوتباله و هزار و یک اتفاق که توش نمیفته..
حاشیه واسه هر تیمی هست، باخت هم واسه هر تیمی هست..
نباید مقطعی بازی ها و لیگ رو نگاه کرد، باید کل لیگ رو دید. این بازی تموم شد، دیگه باید از امروز به فکر 3 امتیاز بازی با پاس باشیم..
خدا رو شکر میکنم که استقلال تو این بازی اخراجی نداد. داشت بازی از دستشون خارج میشد..
باید امتیاز امتیاز بازی ها رو دید..

unartig
18-02-2009, 19:59
توی خیلی از بازی ها که استقلال نیاز به گل داشته و
با 9 نفر حمله میکرده فقط طالبلو و منتظری توی زمین خودمون میموندن اونوقت تو میگی قربانی که امسال عین 5 - 6 سال پیش
لوسیو شده و همش تو حمله اس بدتر از منتظری نفوذ میکنه
هادی منم بارضاموافقم .وقتی پژمان منتظری توزمین هست خیلی بهتراز پیروزنفوذمیکنه چون سرعت بیشتری داره توبرگشت بهترعمل میکنه وپیروز دفاع راپوشش میده اما وقتی پیروزنفوذمیکنه یکی ازهافبک های ما که سرعتی هم هست به عقب برمیگرده واین خطرناکه برای تیم .چون هافبک ما تجربه یک مدافع رانداره.البته اینوهم بگم که این بازی رافراموش کنید چون زمین شیراز واهواز کلابه دردفوتبال بازی کردن نمیخوره مثل این می مونه که یک ارتش کلاسیک درمقابل یک گروه چریکی قراربگیرند. تیم فجر بااینکه بازی رابرد اما نتونست 5 تاپاس درست وحسابی وپشت سرهم به هم بدند.البته کلا بازیکنهای شیرازی به دلیل همین زمین این مشکلو همیشه داشتند ودارند . معدنچی و روانخواه و بیگزاده هم اینطوری بودند .یعنی فقط بلدند توزمین بدوند و ازلحاظ پاس صحیح دادن نباید ازشون انتظاری داشت :31:

amirtaker
18-02-2009, 20:01
بازي با پاس كي و چه ساعتي است؟

unartig
18-02-2009, 20:04
ساعتش فکر کنم ساعت 16باشه اما یکشنبه هفته بعدبازیه :5: یعنی 4 روزدیگه

amirtaker
18-02-2009, 20:06
اين يارو رينالدو به اون بازي ميرسه؟

unartig
18-02-2009, 20:14
اين يارو رينالدو به اون بازي ميرسه؟
دکترنورزوی گفته شنبه می تونه باتیم تمرین گروهی بکنه . امیدروانخواه هم امروز میتونست بازی کنه اما به خاطرزمین بدورزشگاه بازی نکرد وتهران موند.اگررینالدورابخوادباز بده ازاول بازی میده.

sina1100
18-02-2009, 20:58
دکترنورزوی گفته شنبه می تونه باتیم تمرین گروهی بکنه . امیدروانخواه هم امروز میتونست بازی کنه اما به خاطرزمین بدورزشگاه بازی نکرد وتهران موند.اگررینالدورابخوادباز بده ازاول بازی میده.
همون حسه که بهم میگفت امروز میبازیم، الان بهم میگه این رینالدو چیز خوبی از آب درمیاد! یه جورایی فکر میکنم این با جان واریو جفت بازیسازی استقلال رو تشکیل میدن به همراه مجتبی جباری. فقط گمون نکنم با یه روز تمرین امیرخان بهش بازی بده اونم فیکس!

unartig
18-02-2009, 20:59
همون حسه که بهم میگفت امروز میبازیم، الان بهم میگه این رینالدو چیز خوبی از آب درمیاد! یه جورایی فکر میکنم این با جان واریو جفت بازیسازی استقلال رو تشکیل میدن به همراه مجتبی جباری. فقط گمون نکنم یا یه روز تمرین امیرخان بهش بازی بده اونم فیکس!
همینجوری که تو تیم ملی پرو فیکس بازی میکنه مطمین باش امیرخان یابهش بازی نمیده یااگربده ازاول میذاره توترکیب :31:باید اخلاق امیرخانو تاحالا شناخته باشی .

emad64
18-02-2009, 21:00
جدول امتیاز پیش بینی ها تا پایان هفته بیست و هفتم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



بابت کم کاری و تأخیر، شرمندتونم :11:
یه خورده سرم شلوغ شده. واسه همین جدول بازی هفته ی قبل و این هفته رو با هم گذاشتم..
هفته 26 با پرسپولیس بازی داشتیم و هفته 27 هم با مقاومت..
اگه تو گذاشتن جدول تأخیر دارم، مطمئن باشید که جدول رو هر طور شده میذارم.. دیر و زود داره، ولی سوخت و سوز نداره..

unartig
18-02-2009, 21:02
دمت گرم عماد جان . واقعا برای تاپیک زحمت می کشی :11:

emad64
18-02-2009, 21:04
همینجوری که تو تیم ملی پرو فیکس بازی میکنه مطمین باش امیرخان یابهش بازی نمیده یااگربده ازاول میذاره توترکیب :31:باید اخلاق امیرخانو تاحالا شناخته باشی .

مگه نمیگفتن که این بازیکن کلی از میدون دور بوده ؟ میگفتن یا من اشتباه شنیدم ؟ اینی که این همه دور بوده، پس چطوری فیکس تیم ملی پرو بوده ؟
استقلال تو این بازی میشه گفت نصف کمتر تیمش رو نداشت و بازی هم خارج خونه بود..
بازی بعدیمون با پاسه. من خیلی به این بازی امید دارم. منم مثل سینا یه چیزایی ته دلم میگه که این بازی رو میبریم و دوباره به شرایط آرمانی برمیگردیم. با ذوب آهن و پیکان بازی های سختی داریم تو خونه هاشون. باید تا اون موقع تیم بیاد رو فرم..

unartig
18-02-2009, 21:20
مگه نمیگفتن که این بازیکن کلی از میدون دور بوده ؟ میگفتن یا من اشتباه شنیدم ؟ اینی که این همه دور بوده، پس چطوری فیکس تیم ملی پرو بوده ؟
استقلال تو این بازی میشه گفت نصف کمتر تیمش رو نداشت و بازی هم خارج خونه بود..
بازی بعدیمون با پاسه. من خیلی به این بازی امید دارم. منم مثل سینا یه چیزایی ته دلم میگه که این بازی رو میبریم و دوباره به شرایط آرمانی برمیگردیم. با ذوب آهن و پیکان بازی های سختی داریم تو خونه هاشون. باید تا اون موقع تیم بیاد رو فرم..
نه لیگ فوتبال پرو چند وقت پیش تموم شده بود و به خاطرهمین میگفتند که ازمیدان دوربوده . الان فکر کنم دوسه ماهی ازتموم شدن لیگ پرو میگذره .

M.etallic.A
18-02-2009, 21:52
بچه ها این باخت رو فراموش کنید. هر چی بیشتر کش بدیم و در موردش بحث کنیم بدتر میشه. چون سه امتیاز پریده. درست مثل بازی با پرسپولیس که اینقدر کشش دادن تا اینجوری شد. امیر تیم رو جمع میکنه مطمئن باشید. یادتون نره اول فصل ما وضعیت استقلال چطوری بود و بعد امیر تیمو چجوری جم و جور کرد. حالا با یه باخت نمیتونه ؟ بازی بعدی تیم به اوج برمیگرده و دوباره فاصله میگیریم از رقبا...

بردیا
18-02-2009, 22:08
برديا فقط كافيه يه مقايسه تك به تك پست ها داشته باشي!

قسمت چپ:(كه صرفا چپ پا باشن)
ما فقط منيعي رو داريم

شما:
پترويچ
منصوري
نيكبخت هم در 4-2-3-1 ميتونه مهاجم كاذب و هافبك چپ باشه

قسمت راست:
ما خسرو حيدري رو داريم
اميرآبادي(كه در اصل راست پا هستش)
بيگ زاده هم راست پاست.

شما:در 4-4-2 معمولا علي كريمي بازي ميكنه.

حالا بزار تفاوت تاكتيكي رو برات بگم.
قسمت چپ:
قسمت چپ 85 درصد جنگ و كورس بر عهده يك پيستون كه منيعي باشه قرار ميگره در صورتي كه در پرسپوليس جنگ و كورس بين هافبك و دفاع تقسيم ميشه چون بخوبي دفاع چپ پوشش لازم رو انجام ميده و به خوبي اضافه ميشه اما در استقلال دفاع چپ كه قرباني هستش به ندرت مي تونه اضافه بشه.

قسمت راست:
استقلال در اين قسمت خيلي بهتر مي تونه كار كنه چون منتظري بهتر از قرباني نفوذ ميكنه و خسرو حيدري فرصت استراحت و تمركز بيشتري داره هرچند خيلي در اين پست خسرو فرسوده ميشه!

اما پرسپوليس علي كريمي رو داره كه بيشتر متمايل براست ميزنه و به داخل بيشتر تمايل داره تا به كنار براي سانتر و كورس و سانتر بر عهده عليرضا محمده كه واقعا يكي از بهترين دفاع راست هاي ماست و حقش تيم مليه.

براي همينه كه پيرواني ميگه چپ و راست استقلال رو ببنديد تمام.درست هم ميگه!
خوب شما چند تا هافبك دفاعي داريد؟
مازيار زارع
پژمان نوري
كريم باقري
به نظرم فرانك آتسو هم هافبك دفاعي خوبيه.

ما فقط حسين كاظمي رو داريم!

و اگه پرسپوليس يك بازيكن مثل جباري داشت و يك فوروارد خوب شك نكن تيم قدرتمندي ميشد ميدوني چرا؟
چون پرسپوليس يك پلي ميكر نداره!
نداشتن پلي ميكر يعني نداشتن برنامه!
هرچند هيچ تيمي در ايران برنامه نداره!

توی بخش چپ استقلال منیعی میتونه هم مدافع نسبتا خوبی باشه هم هجوم برنده و پاسور خوب ولی پرسپولیس اصلا مدافع چپ درست حسابی نداره.
توی سمت راست باهات موافقم
بخش هافبکای دفاعی چندان موافق نیستم
چون کریم توان یه هافبک دفاعی رو نداره و نوری هم در اصل هافبک وسط تهاجمی هستش تا تدافعی و تازه داره سعی میکنه با بازی درگیرانه رو بیاد و به کریم کمک بکنه.آتسو رو هم تا حالا ندیدم اصلا هافبک دفاعی باشه.
استقلال توی حمله امسال سرتر از پرسپولیس بوده،باید منتظر برگشت خلیلی بشیم تا ببینیم چی میشه در حالی که برهانی امسال عالی بوده و اکبرپور که همیشه یه دونده خوب هستش و امسال خوب هم گل میزنه در حالی که توی پرسپولیس توره بیشتر علاقه به فانتزی بازی کردن داره،نیکبخت هم که آخرین باری که گل زد بازی با صبا بود که بعدش که قطبی رفت نیکبخت هم تموم شد.کلا نیکبخت توی هیچ پستی به اندازه مهاجم بازدهی نداره(حتی وقتی رو فرم نباشه)حتی هافبک چپ هم نمیتونه باشه چون خارج از محوطه جریمه زهری نداره از خودش.
توی دروازه که واعظی خیلی وقته نیستش،حقیقی هم جوونه ولی طالب لو گلر فراتر از خوبه.
بحث کریمی و جباری که فراتر ازین بحثاست،به نظرم اگر توی یه بازی این 2تا اماده باشن هیچ کس نمیتونه به راحتی این 2تاتیمو شکست بده.

blue2006
18-02-2009, 22:18
بچه ها این باخت رو فراموش کنید. هر چی بیشتر کش بدیم و در موردش بحث کنیم بدتر میشه. چون سه امتیاز پریده. درست مثل بازی با پرسپولیس که اینقدر کشش دادن تا اینجوری شد. امیر تیم رو جمع میکنه مطمئن باشید. یادتون نره اول فصل ما وضعیت استقلال چطوری بود و بعد امیر تیمو چجوری جم و جور کرد. حالا با یه باخت نمیتونه ؟ بازی بعدی تیم به اوج برمیگرده و دوباره فاصله میگیریم از رقبا...

چرا هیچ کی نیمه پر لیوان رو نمیبینه ؟
باختیم . درسته . اما...
- اما تو این بازی در غیاب بازیکن های سر شناس و... به نظرم چند تا از جانشینان خوب بودند . مثل مهاجم ما .
- فجر استقلال رو تحت فشار گذاشت و از این بازی می تونیم نقاط ضعفمون را شاسایی و درست کنیم .
- این بازی باعث شد بازی کنانی که مغرور شده بودند . به خودشون بیاند . ( راستش تیم بازی های اخیرش یه جوری شده بود همه از دل و جون و با تعثب بازی نمی کردن . انگار از پیروزیشون مطمئن بودن )


به امید قهرمانی در هر سه جام

D o l f i n
18-02-2009, 22:30
نباختیم نباختیم وقتی باختیم به بدترین وجه باختیم خدا کنه به سرایزیری نخوریم امروز استقلال شده بود مثل استقلال فصل قبل
وای دارم میترکم

amirtaker
18-02-2009, 23:13
از اين به بعد هر كي درباره بازي بافجر حرف بزنه خره.

Majid393
18-02-2009, 23:34
عکسهای بازی :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

S!LENCE
18-02-2009, 23:35
سلام به همه
اصلن نمی خوام در مورد بازی امروز حرف بزنم هر چند واقعن اعصاب خورد کن بود. به چند تا دلیل این پستو میدم. یکی اینکه امضا و آواتارمو عوض کردم حالشو ببرید!!!
بعدی این که تبریک بگم رکورد گل های زده کل تاریخ لیگ ها رو شکستیم.
آخری هم این که آرزوی موفقیت کنم برای قهرمانی در هر 3 جام.
موفق باشید

M.etallic.A
18-02-2009, 23:56
اون هزینه ای که امسال پرسپولیس کرده. به قول قلعه نویی سه برابر استقلال هزینه کردن. وضعیتش اینه که تیم 10 نفره رو به زور یک بر صفر میبره...

bayern
19-02-2009, 00:09
تا بازی بعدی من که دیونه میشم
کاشکی همین فردا بازی بود و ما میبردیم تا یک مقدار آروم بگیرم

amir_a
19-02-2009, 08:52
تو رو خدا اون روزا رو یادم نیارین:19:

امروز صبح تی شرت رو هم واسم آوردن

تا مرحمی بر آلام این ذهن خسته باشه :31:

unartig
19-02-2009, 09:10
کاش بازی فجرسپاسی باباخت سنگینتری برای ما رقم میخورد :12:

bleu2u4u
19-02-2009, 12:02
استقلال توی حمله امسال سرتر از پرسپولیس بوده،باید منتظر برگشت خلیلی بشیم تا ببینیم چی میشه در حالی که برهانی امسال عالی بوده و اکبرپور که همیشه یه دونده خوب هستش و امسال خوب هم گل میزنه در حالی که توی پرسپولیس توره بیشتر علاقه به فانتزی بازی کردن داره،نیکبخت هم که آخرین باری که گل زد بازی با صبا بود که بعدش که قطبی رفت نیکبخت هم تموم شد.کلا نیکبخت توی هیچ پستی به اندازه مهاجم بازدهی نداره(حتی وقتی رو فرم نباشه)حتی هافبک چپ هم نمیتونه باشه چون خارج از محوطه جریمه زهری نداره از خودش.

قبل از اینکه نیکبخت بره پرسپولیس آیتمش این بود که با مدافع حریف تنه به تنه تا دم پرچم کرنر بره اونجا مدافع یا مدافع ها رو دور بزنه
و بعد سانتر کنه
نیکی با همین کارش توی 3 فصلی که امیر سرمربی بود و رضا مهاجم باعث زدن بیشتر از 20 تا گل و بیشتر از این تعداد موقعیت شد
البته بعد از رفتنش بخاطر تعویض پست دیگه ندیدم این کارو بکنه چون اصلا توی اونجای زمین نمیره
البته اگه بره دیگه با این شکمی که من دیدم احتمالا یه دو روزی طول بگشه تا مدافع رو دور بزنه

بردیا
19-02-2009, 12:29
اون هزینه ای که امسال پرسپولیس کرده. به قول قلعه نویی سه برابر استقلال هزینه کردن. وضعیتش اینه که تیم 10 نفره رو به زور یک بر صفر میبره...

بحث امروز این نیست دوست عزیز
شما به هر حال باختید،قابل درک هم هستش ولی به قل بقیه بچه ها چرا گیر میدید به این چیزا؟
فعلا تا اینجا شکم خیابانی و خیکی بودن غلام پیروانی و هزینه های پرسپولیس و.... دلایلی برای توجیه باخت استقلال بوده.منطقی بودن هم بد نیست

بردیا
19-02-2009, 12:31
قبل از اینکه نیکبخت بره پرسپولیس آیتمش این بود که با مدافع حریف تنه به تنه تا دم پرچم کرنر بره اونجا مدافع یا مدافع ها رو دور بزنه
و بعد سانتر کنه
نیکی با همین کارش توی 3 فصلی که امیر سرمربی بود و رضا مهاجم باعث زدن بیشتر از 20 تا گل و بیشتر از این تعداد موقعیت شد
البته بعد از رفتنش بخاطر تعویض پست دیگه ندیدم این کارو بکنه چون اصلا توی اونجای زمین نمیره
البته اگه بره دیگه با این شکمی که من دیدم احتمالا یه دو روزی طول بگشه تا مدافع رو دور بزنه

نیکبخت وقتی اومد پرسپولیس دنیزلی استعداد گلزنیشو کشف کرد و باعث شد نیکبخت بشه یه مهاجم(البته یکی از دلایلش هم نداشتن مهاجم توی پرسپولیس بود)
ولی کلا بزرگترین اشتباه نیکبخت نرفتنش به ویارئال بودش.همون سال هم ویارئال تا نیمه نهایی جام باشگاها رفتش ولی نیکبخت به امید اینکه تو جام جهانی میدرخشه و به تیما بزرگتر میره رد کرد پیشنهاد رو که قبل از جام جهانی هم مصدوم شدش

بی باک بی بال
19-02-2009, 12:36
می خوام بگم ایبی ندارد این باخت یه شوک می شه

بی باک بی بال
19-02-2009, 12:39
کاش بازی فجرسپاسی باباخت سنگینتری برای ما رقم میخورد :12:
منم موافقم

بردیا
19-02-2009, 12:44
این تحلیل رو یه جایی خوندم از استقلال،گفتم بد نیستش بزارم اینجا تا بخونید.



اگر بخواهيد يكي از ضعيف‌ترين يا به عبارت بهتر بدترين نمايش استقلال در ليگ هشتم را انتخاب كنيم، بي‌ترديد بازي اخير آبي‌ها مقابل پرسپوليس با درصد بالايي از آراي اهالي فوتبال انتخاب خواهد شد چون استقلال به عنوان صدرنشين مقتدر ليگ، تيمي كه بيشترين برد و 60 گل زده در 25 مسابقه قبلي را داشت، در كل مسابقه نتوانست در جريان حملات خود حتي يك فرصت گلزني روي دروازه پرسپوليس خلق كند و پس از گلزني با ضد حمله، دو خطر ديگر خود را هم روي ضد حمله براي قرمزها ايجاد كرد.
امير قلعه‌نويي را به خوبي مي‌شناسيم، مردي كه استراتژي برنده خود در اولين داربي را با دنيا عوض نمي‌كند. در كنفرانس خبري پايان همين مسابقه هم به صراحت عنوان كرد كه هدف اولش نباختن بوده و به اين هدف هم دست يافته است. او در تمام داربي‌هاي گذشته هم با اين شيوه يعني دفاع چند لايه و پر تعداد و تكيه بر ضدحملات به ميدان آمده كه حاصلش هم سه برد و پنج مساوي در هشت بار سرمربيگري او بوده است. قلعه‌نويي مي‌داند كه باخت در اين مسابقه تبعات و حواشي زيادي براي بازنده دارد و برخلاف اينكه گفته مي‌شود اين بازي مثل بقيه بازي‌ها سه امتياز دارد، داربي تهران خيلي بيشتر از سه امتياز دارد.
اما با كنار گذاشتن بحث تفكرات مربيان در داربي بزرگ تهران، علامت سوالي بزرگ مقابل كيفيت بازي استقلال ظاهر مي‌شود چون در داربي‌هاي قبلي آبي‌ها به رغم فوتبال محتاطانه و تكيه بر ضد حملات، با همين شيوه صاحب چند موقعيت گلزني مي‌شدند ولي در اين مسابقه يك نيمه كامل از بازي را استقلال كاملا منفعلانه و بدون برنامه پشت سر گذاشت. شخص قلعه‌نويي علت قفل شدن بازي را تغيير سيستم پرسپوليس و استفاده از سه مدافع مياني مي‌داند كه در بين دو نيمه با آناليزهاي انجام شده، نقاط ضعف پرسپوليس را شناسايي كرده و با اين شيوه به گل و دو موقعيت جدي بعدي و هدر رفته مي‌رسد. حالا اين سوال پيش مي‌آيد اگر در ليگ قهرمانان آسيا مربيان الاتحاد عربستان، الجزيره امارات و ام‌صلال قطر برخلاف بازي‌هاي قبلي خود، مقابل استقلال تغيير سيستم بدهند و با شيوه‌اي جديد به مصاف اين تيم بيايند، آيا امير قلعه‌نويي باز هم يك نيمه از بازي را از دست خواهد داد تا بين دو نيمه آناليز كند و بعد پاتك لازم را بزند؟ يعني تيمي چون استقلال با مهره‌هايي عمدتا تاكتيك‌پذير نبايد بتواند به محض ديدن شيوه بازي حريف در همان 15 يا 20 دقيقه اول نقاط ضعف تيم مقابل را شناسايي كند؟
استقلال با اين كادر فني با اختلاف فاحشي نسبت به بقيه رقبا صدرنشين ليگ هشتم است و بيشترين شانس قهرماني را دارد ولي يك مربي خارجي به نام ادواردو نلو وينگادا با سه روز حضور در تمرينات پرسپوليس و يك تغيير سيستم جزيي كاري مي‌كند كه همين صدرنشين مقتدر يك نيمه منفعل و بي‌خاصيت ظاهر شود. در 25 مسابقه قبلي استقلال چند درصد از تيم‌ها به استقلال پاتك زدند و متناسب با شيوه بازي اين تيم، سيستم و شيوه بازي خود را طراحي كردند؟ به راستي اگر در ليگ 18 تيمي ما، 10 مربي خارجي با كيفيت و تاثيرگذار حضور داشتند، جايگاه استقلال با مربيگري امير قلعه‌نويي در كجاي جدول رده‌بندي بود؟
تيمي كه از شروع ليگ تا به حال نتوانسته به رغم حضور مدافعان سرزن خود، ضعف دفاعي‌اش روي ضربات ايستگاهي بلند را مرتفع كند و در همين داربي ويژه كه با هدف نباختن به ميدان مي‌آيد، بيشترين موقعيت‌ها را روي ضربات كرنر تقديم پرسپوليس مي‌كند و روي يازدهمين كرنر حريف هم پنالتي داده و گل تساوي را مي‌خورد. آيا به چنين تيمي كه با اختلاف زياد صدرنشين ليگ برتر است مي‌شود در ليگ قهرمانان آسيا به عنوان قدرت اول فوتبال ايران اميد بست؟

بردیا
19-02-2009, 12:46
بردیا برای چی حرف در میاری؟
کی شکم خیابانی و یا خیکی بودن پیروانی را عامل باخت تیم می دونه؟

واقعا برای من این سواله که چرا این نیکبخت تو تورنمنت های بزرگ به یکباره به مشکل می خوره و نمیره!


پستشو پیدا بکنم بهت نشون میدم

آره،نیکبخت همیشه دم جام ملت ها یا جام جهانی مصدوم میشه

بردیا
19-02-2009, 12:50
من ......................... این غلام پیروانی ! دقیقا وسط دو نیمه گفته بود فقط بخوابین و وقت تلف کنید ! خیکیه تاپال !

------

اون خیابانی هم اصلا تو صندلی جاش نمیشه ! برا چی یه مجری دیگه نمیزارن !
ولی سخت شده ها ! ذوب اهن چیکار کرد ! بازی رو در رومونم تو اصفهانه !


بیا علیرضا

یه نگاه به این بنداز،تیم باخته درست ولی خب دیگه چرا به این چیزا یا هزینه پرسپولیس گیر میدید؟

unartig
19-02-2009, 13:06
این تحلیل رو یه جایی خوندم از استقلال،گفتم بد نیستش بزارم اینجا تا بخونید.



اگر بخواهيد يكي از ضعيف‌ترين يا به عبارت بهتر بدترين نمايش استقلال در ليگ هشتم را انتخاب كنيم، بي‌ترديد بازي اخير آبي‌ها مقابل پرسپوليس با درصد بالايي از آراي اهالي فوتبال انتخاب خواهد شد چون استقلال به عنوان صدرنشين مقتدر ليگ، تيمي كه بيشترين برد و 60 گل زده در 25 مسابقه قبلي را داشت، در كل مسابقه نتوانست در جريان حملات خود حتي يك فرصت گلزني روي دروازه پرسپوليس خلق كند و پس از گلزني با ضد حمله، دو خطر ديگر خود را هم روي ضد حمله براي قرمزها ايجاد كرد.
امير قلعه‌نويي را به خوبي مي‌شناسيم، مردي كه استراتژي برنده خود در اولين داربي را با دنيا عوض نمي‌كند. در كنفرانس خبري پايان همين مسابقه هم به صراحت عنوان كرد كه هدف اولش نباختن بوده و به اين هدف هم دست يافته است. او در تمام داربي‌هاي گذشته هم با اين شيوه يعني دفاع چند لايه و پر تعداد و تكيه بر ضدحملات به ميدان آمده كه حاصلش هم سه برد و پنج مساوي در هشت بار سرمربيگري او بوده است. قلعه‌نويي مي‌داند كه باخت در اين مسابقه تبعات و حواشي زيادي براي بازنده دارد و برخلاف اينكه گفته مي‌شود اين بازي مثل بقيه بازي‌ها سه امتياز دارد، داربي تهران خيلي بيشتر از سه امتياز دارد.
اما با كنار گذاشتن بحث تفكرات مربيان در داربي بزرگ تهران، علامت سوالي بزرگ مقابل كيفيت بازي استقلال ظاهر مي‌شود چون در داربي‌هاي قبلي آبي‌ها به رغم فوتبال محتاطانه و تكيه بر ضد حملات، با همين شيوه صاحب چند موقعيت گلزني مي‌شدند ولي در اين مسابقه يك نيمه كامل از بازي را استقلال كاملا منفعلانه و بدون برنامه پشت سر گذاشت. شخص قلعه‌نويي علت قفل شدن بازي را تغيير سيستم پرسپوليس و استفاده از سه مدافع مياني مي‌داند كه در بين دو نيمه با آناليزهاي انجام شده، نقاط ضعف پرسپوليس را شناسايي كرده و با اين شيوه به گل و دو موقعيت جدي بعدي و هدر رفته مي‌رسد. حالا اين سوال پيش مي‌آيد اگر در ليگ قهرمانان آسيا مربيان الاتحاد عربستان، الجزيره امارات و ام‌صلال قطر برخلاف بازي‌هاي قبلي خود، مقابل استقلال تغيير سيستم بدهند و با شيوه‌اي جديد به مصاف اين تيم بيايند، آيا امير قلعه‌نويي باز هم يك نيمه از بازي را از دست خواهد داد تا بين دو نيمه آناليز كند و بعد پاتك لازم را بزند؟ يعني تيمي چون استقلال با مهره‌هايي عمدتا تاكتيك‌پذير نبايد بتواند به محض ديدن شيوه بازي حريف در همان 15 يا 20 دقيقه اول نقاط ضعف تيم مقابل را شناسايي كند؟
استقلال با اين كادر فني با اختلاف فاحشي نسبت به بقيه رقبا صدرنشين ليگ هشتم است و بيشترين شانس قهرماني را دارد ولي يك مربي خارجي به نام ادواردو نلو وينگادا با سه روز حضور در تمرينات پرسپوليس و يك تغيير سيستم جزيي كاري مي‌كند كه همين صدرنشين مقتدر يك نيمه منفعل و بي‌خاصيت ظاهر شود. در 25 مسابقه قبلي استقلال چند درصد از تيم‌ها به استقلال پاتك زدند و متناسب با شيوه بازي اين تيم، سيستم و شيوه بازي خود را طراحي كردند؟ به راستي اگر در ليگ 18 تيمي ما، 10 مربي خارجي با كيفيت و تاثيرگذار حضور داشتند، جايگاه استقلال با مربيگري امير قلعه‌نويي در كجاي جدول رده‌بندي بود؟
تيمي كه از شروع ليگ تا به حال نتوانسته به رغم حضور مدافعان سرزن خود، ضعف دفاعي‌اش روي ضربات ايستگاهي بلند را مرتفع كند و در همين داربي ويژه كه با هدف نباختن به ميدان مي‌آيد، بيشترين موقعيت‌ها را روي ضربات كرنر تقديم پرسپوليس مي‌كند و روي يازدهمين كرنر حريف هم پنالتي داده و گل تساوي را مي‌خورد. آيا به چنين تيمي كه با اختلاف زياد صدرنشين ليگ برتر است مي‌شود در ليگ قهرمانان آسيا به عنوان قدرت اول فوتبال ايران اميد بست؟
کاملا مشخصه که نویسنده بی طرف بوده :27:
تیمی که ناصرحجازی خراب کرد امیرقلعه نوعی فرصت کمی داشت که درست کنه من خودم امسال زیاد به استقلال امیدنداشتم یعنی تابه حال فراترازاون چیزی بوده که من ازش انتظارداشتم اگرشماهم منصفانه به این تیم نگاه کنید متوجه میشید این تیم دوسال قبل ماست که قهرمان شده + جانواریو .وچیزی فراترازاون نیست تیم واقعی ماراسال آینده خواهید دید :10:کافیه حاج صفی یا رضا عنایتی یاغلامرضا رضایی به این تیم اضافه بشه بعد ببینم کدوم تیم می تونه جلوی ماقدعلم کنه .من همیشه سالهای بعدازناصرحجازی رایادمه گندی که اون به تیم میزد را به سختی میشد جمع کرد.ناصرحجازی بدترین آفت استقلاله که باهیچ سم کشی نمیشه ازدستش خلاص شد .البته شما هم ازاین دست آدما دارید اما چون علی پروین بود زیاد قدرتی نداشتند اما به زودی توتیمتون رخنه میکنند . فرشادپیوس - افشین پیروانی -حمیددرخشان - احمدعابدزاده - حمید استیلی و حتی محمد پنجعلی سالهای آینده همون کاری راباپیروزی میکنند که ناصرحجازی بااستقلال کرد :31:

unartig
19-02-2009, 13:25
قید دفاع ایرانی راباید زد چون مدافعان ایرانی زیاد به درد نمیخورند. باید به فکر مدافع خارجی بود ضمن اینکه قیمت مدافعان خارجی پایینه .

امير موسر
19-02-2009, 13:55
بیا علیرضا

یه نگاه به این بنداز،تیم باخته درست ولی خب دیگه چرا به این چیزا یا هزینه پرسپولیس گیر میدید؟


به چی گیر دادیم !؟ خیابانی که همه میگن ! همه صفحه ها رو ببین ! کاملا خوشحال بود ! قرار نیست چون استقلالی نیست بیاد جلو مردم همچین ذوق بکنه که !

بعد این پست من توجیهی برای باخت استقلال نبود ! مگه من گفتم تقصیر خیابانی که باختیم ! :13:

unartig
19-02-2009, 13:59
الان داشتم لیست تیم الاتحاد رامی دیدم 32 تابازیکن توش بود که 5تاشو جدید اضافه کرده بود.خوش به حال اونا . ما که 26تابیشتربازیکن نداریم .

bleu2u4u
19-02-2009, 14:05
به نظر من تو خط دفاع یکی مثل محمود فکری را می خوایم که خیلی خوب دفاع را مدیریت میکرد و بهش نظم می داد.

محمود فکری از اون بازیکنایی بود که هر 30-40 سال یکبار توی دنیا میان مثل مالدینی
دیگه نباید منتظر یک فکری دیگه باشیم

unartig
19-02-2009, 14:08
محمود فکری از اون بازیکنایی بود که هر 30-40 یکبار توی دنیا میان مثل مالدینی
دیگه نباید منتظر یک فکری دیگه باشیم
خوراکش هم فقط دربی بود :31:تودربی که بود خیال همه راحت بود :27:البته به زودی پیروز جاشو پرمیکنه . اما باید قبول کنیم تو کنارگذاشتن سعید لطفی اشتباه کردیم .

unartig
19-02-2009, 14:42
محمود همین الان هم ما دفاع خوبی داریم به نسبت سایرتیما .اما بااین خط حمله توآسیا به مشکل برخوردمیکنیم چون جانشینای خوبی نداریم . اگریک بازیکن مثل اشپیتیم آرفی میگرفتیم خیالمون راحت میشد :12:

unartig
19-02-2009, 14:55
محمود من هم باعلیرضا موافقم .باید هرچه زودتر یک مهاجم بگیریم هرچندبرای آسیا دیرشده . اما مادرحال حاضرتوکشورمون دفاع درست وحسابی نداریم .مثلا بریم کی رابرای تیم برداریم بیاریم ؟:5: میخوای بریم دفاع 18 ساله اینترمیلان رابردارم بیام؟

bleu2u4u
19-02-2009, 15:47
به نظر من اگه خود محمود فکری لخت بشه بیاد تو زمین دفاعمون از این رو به اون رو میشه
محمود که سنی نداره تازه 40 سالش شده(باید بیاریمش تو لیست امیدا)
ولی من مطمئنم با همین سنش از همه ی دفاع هامون بهتر بازی میکنه
اگه اشتباه نکنم رکود کمترین گل خورده ی لیگ برتر مال سالی بود که استقلال قهرمان شد (فکر کنم کمتر از 20 تا گل خوردیم)
که اونم مال خط دفاعی بود که راستش قربانی بود ,چپش امیر حسین و در قلب خط دفاعی محمود فکری

bleu2u4u
19-02-2009, 15:56
لطفی چی ؟؟؟؟

مطمئنی حالت خوبه
پسر این لطفی هر 10 سال یکبار که میرفت تو زمین انچنان اتوبانی توی زمین درست میکرد که خوار مادر تیمو با هم یکی میکرد.

البته در مورد صادقی و حتی تا حدودی انصاریان باهات موافقم
صادقی اگه میموند و یک مقدار اعصابشو درست میکردن(مثلا باشگاه براش یه روانشناس درجه یک اختصاصی میگرفت البته دقت کنید میگم روانشناس جون الان خیلی از تیمای لیگمون رفتن یک ملا رو به عنوان روانشناس گذاشتن که مثلا مسایل روحی تیمشون رو درست کنه ) میتونست اسمشو توی این باشگاه جاودانه کنه

amir_a
19-02-2009, 18:32
به نظر من بدترین دفاع قربانیه. یا جا می مونه یا خطا می کنه.:19:

امیرم به خاطر قدرت سر زنیش میاردش تو زمین.

اگه یه سر زن خوب داشتیم مثه پارسال رو نیمکت بود.

unartig
19-02-2009, 19:09
بازی بافجر را پیروزخوب کارنکرد به خاطراینکه میومد جلو وهمش هم دوست داشت قیچی برگردون بزنه اون هم به خاطربدبودن پیستونهامون بید :4:

unartig
19-02-2009, 21:08
وای اونی ایدم انداختی یعنی دلم میخواست خفش کنم
خیال میکرد منطقه دفاع هست که قیچی بزنه دورش کنه
بجایی که دور بخورد شوت کنه قیچی میزد
بدبختانه سه بارهم اینکار راکرد . درحالیکه موقعیتهای خیلی خوبی هم بود .من هم ازکارش تعجب کردم :41:

M . Sayid
19-02-2009, 21:46
استقلال 4 - 1 پاس همدان

unartig
19-02-2009, 21:49
نه اصلا اینو ناصر حجازی گفت ولی من خودم خوندم حجازی گفته بود اون دلش اون جاس منم بیرونش کردم همین ناصر بهشاد یاورزاده رو بیرون کرد
خیلیا رو بیرون کرد همین اقا توره رو رد کرد و فرستادش بیرون

افتخارش تو زمینه بازیکن سازی غلام رضا رضایی هست
غلامرضا رضایی توکدوم تیم بازیکن ناصرحجازی بوده؟ :18:اصلا ناصرحجازی قبل ازسال پیش که تیم استقلال راگرفت میدونی 5 6 سال اصلا تولیگ نبود :13:

ضمنا محسن خلیلی راهم ناصرحجازی نخواست :31:
کلاهربازیکنی که ناصرحجازی بخواد بده مثل حمید شفیعی کاظم نادعلی میثم منیعی مهرداد پولادی بیاتی نیا وهربازیکنی که نخواد خوبه :27:

M . Sayid
19-02-2009, 21:50
حالا که بحثه دفاعه و گیر دادین باید یکیو بیارن منم میگم باید نیسانی رو بیارن

unartig
19-02-2009, 22:03
مدافع تیم پگاه گیلان سال قبل درتیم شیرین فرازبازی میکرد(مدافع صربستانی چپ پا ) که خوب هم سانترمیکنه خوب هم گل میزنه . اگربتونیم یک بازیکن قویترازاون رابه تیم اضافه کنیم عالی میشه .

M . Sayid
19-02-2009, 22:07
اونی منظورت ایوان دراگسوویچو میگی ما که خیری ازش ندیدیم تو شیرین فراز

بزرگترین کشف ناصرخان پسرش آتیلاس:27:

M.etallic.A
19-02-2009, 22:07
بحث امروز این نیست دوست عزیز
شما به هر حال باختید،قابل درک هم هستش ولی به قل بقیه بچه ها چرا گیر میدید به این چیزا؟
فعلا تا اینجا شکم خیابانی و خیکی بودن غلام پیروانی و هزینه های پرسپولیس و.... دلایلی برای توجیه باخت استقلال بوده.منطقی بودن هم بد نیست


اصلا بحث من باخت تیم نبود. خواستم یه مقایسه ای انجام بدم و به بعضی ها یاداوری کنیم بعضی چیزارو..

unartig
19-02-2009, 22:10
منظورعلیرضا این بود که ناصرحجازی علی دایی رابه فوتبال آورد .البته تاریخچه علی دایی رامن یادمه و زمانی تو بانک تجارت بازی میکرد(وقتی ازتیم تاکسیرانی اومداونجا) اما کلا مربیان ایرانی به دلیل اینکه اخراج زیاد میشند می تونند ادعاکنند که سرمربی تمام بازیکنان لیگ هستند . ناصرحجازی بدترین مربی تاریخ استقلال بوده چون زمان اون باعلی کریمی هم قراردادبستیم و ناصرحجازی گفت نمیخواهیمش و عابدینی مدیرعامل وقت پیروزی باش قرارداد بست واونو به خدمت گرفت (اون زمان مربی پیروزی یک کروات بودکه هفته 7ام مقابل شموشک یاایرسوترنوشهر اخراج شد جاش علی پروین اومد) .کاش اون زمان مربی استقلال منصورپورحیدری بود. خدابگم باناصرحجازی وبی مغزی مثل فتحل چکارکنه :13:

M . Sayid
19-02-2009, 22:12
بچه ها یاد مدافع ابومسلم افتادم این عراقیه کچله عحب بازیکنیه قدرتی و و عالی هست میدونید با کیم ؟؟؟

آره همونی که بعد از 4 بازی رفت از ابومسلم

unartig
19-02-2009, 22:13
رافائل سوبیس تو21بازی 15گل واسه الجزیره زده
فرناندو بایانو تو 16بازی 15گل واسه الجزیره زده
مگه سوبیس تولیگ اونجا بازی میکنه .اخه من که یادمه لیست گلزنای الجزیره رادیدم اسم سوبیس نبود اما دوتاگلزن دیگه داشت که یکی برزیلی بود ویکی هم ساحل عاجی که به طورمیانگین هرکدوم توهربازی تقریبا یک گل زده بودند .ضمنا بایانو مهاجم جدید الاتحاد سال قبل 2008 درتیم پونته پراتا (تیم 5) اونجابازی میکرد وتقریبا نصف گلهای پونته پراتارابه تنهایی زده . :18:

D o l f i n
19-02-2009, 22:13
استقلال 4 پاس 1

M . Sayid
19-02-2009, 22:18
اونی جان حالت خوبه بایانو فصل قبل تو تیم مورسیا تو لالیگا بازی می کرد

unartig
19-02-2009, 22:19
رافائل سوبیس تو21بازی 15گل واسه الجزیره زده
فرناندو بایانو تو 16بازی 15گل واسه الجزیره زده
آره راست میگی .
ظاهرا گلهای ابراهیم دیاکه برای سالهای قبل بود چون اگربرای امسال باشه که بدبختی به بارمیاد .
ابراهیم دیاکه تو 14 تابازی 17 تاگل زده
رافایل سوبیس تو 21 بازی 15 تا گل زده
فرناندوبایانو هم تو 16 بازی 15 گل زده

آمارشون بدنیست .

unartig
19-02-2009, 22:20
اونی جان حالت خوبه بایانو فصل قبل تو تیم مورسیا تو لالیگا بازی می کرد
حالم که خوب هست اما این بازیکنو میگم اشتباهی نوشتم بایانو .اسمش رناتوهست

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

جدید به خدمت گرفتند :5:

sina1100
19-02-2009, 22:22
استقلال 3 - 0 پاس همدان

M.etallic.A
19-02-2009, 22:45
در كل مسابقه نتوانست در جريان حملات خود حتي يك فرصت گلزني روي دروازه پرسپوليس خلق كند و پس از گلزني با ضد حمله، دو خطر ديگر خود را هم روي ضد حمله براي قرمزها ايجاد كرد.

دمت گرم اینارو رنگی کردی. اینارو که خوندم فهمیدم مطلب در چه سطحیه بقیه شو نخوندم دیگه وقتم هدر نرفت.

M.etallic.A
20-02-2009, 00:39
استقلال 4 - پاس همدان 0

bleu2u4u
20-02-2009, 01:59
تا جایی که من شنیدم و معمولا هم این شفیع این حرف را تکرار میکنه علی دایی را به فوتبال معرفی کرده!

با این کار بزرگترین خیانتی که در تمام دوران به ایران و ایرانی شده رو کردش
البته کشفش هم اینجوری بوده که وقتی تو بانک تجارت بود هر روز صبح یه توپ میداده دایی بره پشت دروازه روپایی بزنه
و بقیه بهش بخندن

bleu2u4u
20-02-2009, 02:00
اقا راستی دیدید تو نود گزارشگر از ژنرال در مورد صحبتهای پیروانی(اینکه جناحین استقلال رو ببندید فلج میشه)پرسید
ژنرال گفت کدومشون کاویانی گفت افشین همین که کاویانی گفت افشین ژنرال همچین خنده ای کرد(یه چیزی تو مایه های اون علی)
که یعنی افشین بیاد سرشو بخوره

Majid393
20-02-2009, 02:10
اقا راستی دیدید تو نود گزارشگر از ژنرال در مورد صحبتهای پیروانی(اینکه جناحین استقلال رو ببندید فلج میشه)پرسید
ژنرال گفت کدومشون کاویانی گفت افشین همین که کاویانی گفت افشین ژنرال همچین خنده ای کرد(یه چیزی تو مایه های اون علی)
که یعنی افشین بیاد سرشو بخوره

آره ..... اون خندش خیلی باحال بود ........

dma
20-02-2009, 09:53
اس اس 4 - پاس 1

bayern
20-02-2009, 10:23
اس اس 5 پاس0

امير موسر
20-02-2009, 11:07
نظرسنجی سایت راه نیفتاده چرا !؟

blue2006
20-02-2009, 11:13
استقلال 4 - 0 پاس

Mohamma:D
20-02-2009, 12:19
استقلال3-0 پاس

امير موسر
20-02-2009, 14:39
بازی بعد از پاس با کیه و کی !؟

unartig
20-02-2009, 14:50
باپیکان توغزنین

vahid_vaezinia
20-02-2009, 14:59
استقلال 2-1 پاس

arash_m
20-02-2009, 15:07
استقلال 2 پاس 1

Nima101x
20-02-2009, 15:10
استقلال 3 پاس 0

Nasser_ZRE
20-02-2009, 15:12
استقلال 2 پاس 0

امير موسر
20-02-2009, 15:31
باپیکان توغزنین

نمیدونی چه روزی !

jamshidjap
20-02-2009, 15:47
بازی با پیکان فکر کنم شنبه هفته بعد باشه... 10 اسفند

shazdeh23
20-02-2009, 19:11
استقلال 1-1 پاس همدان
یا حق

emad64
20-02-2009, 19:13
بازی با پیکان فکر کنم شنبه هفته بعد باشه... 10 اسفند

تأیید میشه..
پیکان - استقلال
شنبه، 10 اسفند ساعت 16:00. قزوین

احمد ترابی
20-02-2009, 19:19
چی شد استقلالتون 1_4 باخت؟

emad64
20-02-2009, 19:26
استقلال 2 - 0 پاس

bayern
20-02-2009, 21:02
مهاجم تیم فوتبال استقلال :
باید شکست برابر مقاومت سپاسی را فراموش کنیم
علیرضا عباسفرد ابراز امیدواری کرد بازیکنان استقلال با فراموش کردن شکست سنگین برابر مقاومت سپاسی به کسب پیروزی در دیدارهای باقی مانده بیندیشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهاجم تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز تیمش با اشاره به دیدار با مقاومت سپاسی گفت: واقعا نمی توانم در مورد بازی حرفی بزنم. ما گلهای بسیار بدی خوردیم که فکر می کنم جای هیچ توجیهی ندارد. البته یکی از مشکلات ما زمین ورزشگاه بود که به شدت بر روی کیفیت بازی تاثیر بدی گذاشته بود و کارهایی که ما می خواستیم در زمین انجام بدهیم به علت بد بودن زمین به درستی انجام نمی شد.

وی اضافه کرد: ما باید این بازی را فراموش کرده و دیگر به این بازی فکر نکنیم و تمامی فکر خود را معطوف به بازی مقابل پاس همدان کنیم.

مهاجم تیم فوتبال ادامه داد: فکر می کنم این بازی شرایط خاص خودش را داشت و بازیکنان ما هم تمام تلاش خود را کردند اما احساس می کنم از آن روزهایی بود که می توان از آن به عنوان بدترین روز استقلال یاد کرد.

عباسفرد در مورد بازی مقابل پاس همدان گفت: هواداران مطمئن باشند که ما از این باخت درس عبرت گرفته و تمام تلاشمان این است که تا پایان فصل حتی یک امتیاز را از دست ندهیم تا تماشاگرانمان با شادی و قهرمانی در آخر فصل به منازل خود بروند.

bayern
20-02-2009, 21:03
مرفاوی در گفتگو با مهر :
توجهی به ذوب آهن و پرسپولیس نداریم/ شکست برابر مقاومت یک شوک بود
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه از این پس دیگر امتیازی به حریفان خود نخواهند داد گفت: ما تنها به نتایج استقلال فکر می کنیم و توجهی به تیم های ذوب آهن و پرسپولیس نخواهیم داشت.

صمد مرفاوی که عصر امروز در حاشیه تمرین استقلال با خبرنگار مهر گفتگو می کرد با اشاره به شکست این تیم برابر مقاومت سپاسی گفت: به نظر من بازی خیلی سختی بود. در هفته های پایانی مسابقات همه بازیها سخت است و نمی توان از قبل نتیجه را پیش بینی کرد.

مرفاوی ادامه داد: متاسفانه یکی از مشکلات ما مقابل سپاسی زمین ناهموار و بسیار بد ورزشگاه حافظیه بود و مشکل دیگر ما غیبت چند بازیکن بود که به علت مصدومیت و سه اخطاره بودن برای ما دردسرساز شد و مجبور شدیم با تغییر تاکتیک و سیستم و تغییر نفراتی که همیشه در زمین بودند بازی کنیم.

مرفاوی ادامه داد: ما این بازی را واگذار کردیم و شاید این یک شوک برای ما بود تا بعد از این بیشتر حواسمان را جمع کنیم و بتوانیم یک بازی منطقی و تماشاگر پسند ارائه دهیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطر نشان کرد:من به تیمهایی مثل پرسپولیس و ذوب آهن که رقیبان اصلی ما هستند فکر نکرده و فقط تمام هم و غم خود را برای استقلال گذاشته تا بتوانیم با آرامش کامل در پایان فصل به قهرمانی برسیم.

وی در مورد نزدیک شدن فاصله امتیاز ذوب آهن و استقلال گفت: ذوب آهن هم برای رسیدن به صدر جدول با تمام توان خود می جنگند تا بتواند صدرنشینی را از آن خود کرده و حتی به قهرمانی برسد اما ما هم بیکار ننشسته و تمامی تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم با کسب امتیازهای لازم هم فاصله خود را با ذوب آهن زیاد کرده و هم بتوانیم قهرمانی را به دست بیاوریم.

مرفاوی در خصوص بازی روز یکشنبه استقلال با پاس همدان گفت: با توجه به اینکه پاس درهفته گذشته تیم سایپا را شکست داده قطعا با روحیه بهتری به تهران خواهد آمد اما ما هم با حمایت تماشاگران و با تمرینات منظمی که بازیکنان ما طی این فاصله زمانی کوتاه انجام داده اند خود را برای پیروزی مقابل پاس همدان آماده کرده ایم.

bayern
20-02-2009, 21:06
خسرو حيدري در گفت و گو با ايپنا: نبايد هيچ تيمي را دست كم بگيريم



حيدري گفت: "مقاومت مقابل استقلال بازي خوبي به نمايش گذاشت و نتيجه را از آن خود كرد."

خسرو حيدري بازيكن محروم استقلال در ديدار مقابل مقاومت در گفت و گو با خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، در حالي كه در تهران حضور داشت گفت: "استقلال بازي را خوب شروع كرد، اما مقاومت از موقعيت خود بهتر استفاده كرد و به گل دست يافت. اين تيم توانست نتيجه ديدار رفت را جبران كند."

وي ادامه داد: "بعد از دربي بازيكنان هنوز به دليل نتيجه تساوي از لحاظ روحي در شرايط بدي قرار داشتند و نتوانستند اين بازي را از فكر خود بيرون كنند."

حيدري افزود: "هر چند در تمرينات پيش از اين بازي قلعه نويي درباره اينكه بايد دربي را فراموش كنيم به كرات سخن گفت اما بازيكنان ته دلشان كماكان به اين بازي فكر مي‌كردند."

وي البته درباره شكست استقلال در شيراز اظهار داشت: "اين شكست ثابت كرد نبايد هيچ تيمي را دست كم بگيريم و مقابل همه تيمها بايد با قدرت ظاهر شويم."

وي در پايان درباره صحبت‌هاي قلعه نويي در مورد تاثير گذاري نبود چند بازيكن گفت: "تيم ما نشان داده بدون يك يا دو بازيكن مي‌تواند نتيجه بگيرد و عدم حضور من و جانواريو نيز ممكن بود در نتيجه بازي تاثيرگذار نباشد. البته در اين زمينه بايد ديگران نظر بدهند."

bayern
20-02-2009, 21:08
با هوشمندی 3 امتیاز از سایپا گرفتیم
پورحیدری: برای شکست استقلال تدابیر ویژه ای داریم!
تهران- خبرگزاری ایسکانیوز: مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به بازی این تیم مقابل استقلال گفت: برای تحمیل دومین شکست پیاپی به این تیم تدابیر ویژه ای داریم.
منصور پورحیدری روز جمعه در گفتگو با خبرگزاری ایسکانیوز، با اشاره به برد تیمش مقابل سایپا کرج اظهار داشت: در شرایطی که نتوانسته بودیم در چند هفته قبل در عین شایستگی نتایج خوبی کسب کنیم ولیکن با تمرینات منظمی که بعد از بازی با ملوان برای تیم در نظر گرفتیم موفق شدیم با هماهنگی کامل و هوشمندانه حداکثر امتیاز را از سایپا بگیریم.
وی در خصوص تیم سایپا تصریح کرد: آنها بعد از آمدن مایلی کهن به مراتب هماهنگ تر و بهتر فوتبال را به نمایش می گذارند و به طور حتم در هفته های آتی به راحتی مقابل حریفان امتیاز نخواهند داد.
مدیر فنی تیم پاس با اشاره به نحوه داوری گفت: معتقدم که اصلا بخشی زاده برای قضاوت این بازی درگیرانه و محکم انتخاب مناسبی نبود و نتوانست به خوبی بازی را مدیریت کند.
وی ادامه داد: به هر حال خوشحالم که توانستیم با شکست سایپا در خانه 3 امتیاز مهم و سرنوشت ساز را بگیریم.
پور حیدری در مورد بازی روز یکشنبه با استقلال تهران به ایسکانیوز گفت: بی شک بازی سخت و دشواری را برابر استقلال پیش رو داریم و اطمینان دارم که بازی با استقلال همیشه و در هر شرایطی دشوار است.
وی بیان کرد: همانطور که اکثر کارشناسان اذعان کرده اند تیم این فصل استقلال بهترین تیم این باشگاه در 10 سال گذشته است ولیکن با شناختی که از تیمم دارم مطمئنم اگر بتوانیم بازی را از ابتدا کنترل کنیم می توانیم مثل مقاومت برابر این تیم پیروز شویم.
مدیر فنی تیم پاس ادامه داد: برای شکست تیم قلعه نویی تدابیر خاصی داریم و به جرات می گویم که از پیش بازنده نیستیم.

bayern
20-02-2009, 21:09
شکست برابر مقاومت یک حادثه بود
اکبری: برای کسب عنوان قهرمانی به برد پاس احتیاج داریم
تهران- خبرگزاری ایسکانیوز: هافبک طراح تیم فوتبال استقلال گفت: به اعتقاد من شکست در برابر مقاومت از اتفاقات و حوادث فوتبال بوده و ما برای کسب عنوان قهرمانی به برد پاس احتیاج داریم.
یدالله اکبری در گفتگو با خبرگزاری ایسکانیوز خاطر نشان ساخت: پس از شکست در برابر مقاومت با صحبت های کادر فنی تیم به لحاظ روحی بازسازی شد و امیداورم بتوانیم با یکم بازی زیبا سه امتیاز خانگی برابر پاس را کسب کنیم.
وی افزود: در حال حاضر از نظر روحی و روانی شرایط بسیار خوبی درایم و با تمرینات شادابی که در چند روز گذشته انجام دادیم با امادگی به مصاف پاس خواهیم رفت.
قطعاً بازی بسیار سختی را پیش رو خواهیم داشت چراکه تیم پاس در بازی گذشته خود با پیروزی در برابر سایپا روحیه خوبی را بدست آورده و با آمادگی کامل به میدان خواهد آمد.
اکبری همچنین تصریح کرد: بعد از شکست برابر مقاومت برای حفظ فاصله خود با سایر رفبا محکوم به کسب سه امتیاز هستیم.
وی در خصوص صحبت های افشین پیروانی پیرامون یاد دادن راه مقابله با استقلال به سایر تیم ها به ایسکاتنیوز گفت: این حرف کامل بی جا ، بی مورد و غیر حرفه ای است. استقلال متکی بر یک تاکتیک خاص نیست و بازیکنان بزرگ این تیم می تواند در هر لحظه دروازه حریفان را با خلاقیتشان باز کنند. دقیقاً همان گونه که جباری در دربی توانست دروازه پرسپولیس را باز کند.
وی در پایان در مورد وضعیتش گفت: به دلیل مشکلی کوچک نتوانستم در بازی برابر مقاومت به شیراز بروم اما در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارم و امیدوارم بتوانم با بازی خوب در برابر پاس بار دیگر شایستگی هایم را به کسانی که می گویند فوتبال من تمام شده اثبات کنم.
وی در پایان گفت: امیدوارم با ارئه یک بازی زیبا، جذاب و تماشاگر پسند بتوانیم دل هوادارنمان را شاد کرده و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم./

bayern
20-02-2009, 21:10
در پي باخت سنگين استقلال تهران به مقامت در شيراز؛
فروتن: جاي بازيكنان نا آماده در زمين نيست
كارشناس فوتبال گفت: استقلال براي قهرماني به بازيكنان آماده نياز دارد و بازيكنان نا آماده نبايد در تركيب اصلي قرار گيرند.



بهمن فروتن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: تيم فوتبال استقلال از ابتداي فصل بازي هاي ليگ را خيلي بد شروع كرد و پس از هماهنگي بازيكنان در تركيب تيم، استقلال از انتهاي جدول با بازي هاي خوب خود به تيم نخست ليگ تبديل شد.

وي ادامه داد: قدرت تيم فوتبال استقلال به استحكام خطوط سه گانه آنها بر مي گردد و پس از هماهنگي در اين خطوط هر تيمي مي تواند مدعي قهرماني در ليگ باشد و استقلال با وجود اين باخت، قهرمان ليگ برتر امسال خواهد بود.

فروتن تصريح كرد: در بازي با مقاومت دست امير قلعه نوعي خالي بود و چند بازيكن خود را در اختيار نداشت و دليل اصلي اين باخت ناهماهنگي بين اين خطوط سه گانه بود.

وي خاطرنشان كرد: در ادامه راه براي قهرماني تيم بزرگ استقلال بايد امير قلعه نوعي به عنوان نفر اول كادر فني بازيكنان آماده را در تركيب اصلي قرار دهد تا نتيجه لازم را در پايان فصل كسب كن

bayern
20-02-2009, 21:10
نظري جويباري:
قبل از هر بازي بايد پاسخگوي شايعات باشم
سرپرست تيم فوتبال استقلال مذاکره با بازيکنان تيم هاي حريف استقلال را شايعه دانست و گفت: به دليل شايعه پراکني و خبرهاي کذب جرايد، بايد قبل از هر بازي پاسخگوي اين شايعات باشم.



علي نظري جويباري، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود:متأسفانه قبل از هر بازي استقلال خبرهايي کذب مبني بر مذاکره ي من با بازيکنان حريف مطرح مي شود که نمي دانم به چه دليل و منبع اين اخبار کجاست، اين حرکات غيراخلاقي است و من به خود اجازه نمي دهم که چنين کاري انجام دهم.

وي تصريح کرد: در ديدارهاي گذشته هم صحبت هايي مبني بر مذاکره اينجانب با بازيکنان مس کرمان مطرح شد که منجر به بروز حواشي هاي زيادي شد متأسفم که افرادي قصد حاشيه سازي براي تيم ما دارند و مطمئن باشند اگر قرار باشد با بازيکني مذاکره شود خودمان اعلام مي کنيم

bayern
20-02-2009, 21:11
رينالدو:
مصدوميت كشاله رانم از قبل نبوده است
هافبك برزيلي استقلال تهران گفت: مصدوميت پايم در تمرينات استقلال ايجاد شده و قبل از آن هيچگونه مشكلي نداشتم.



فابيو رينالدو هافبك برزيلي فوتبال استقلال تهران، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: من قبل از انعقاد قرارداد با استقلال از نظر پزشكي مورد معاينه و آزمايش قرار گرفتم و با نظر مثبت پزشك استقلال به اين تيم پيوستم.

وي ادامه داد:در يكي از تمرينات استقلال با مصدوميت مواجه شدم و در حال حاضر به انجام تمرينات اختصاصي مي پردازم.

وي تصريح كرد:بيشتر هدف مربيان استقلال از جذب من حضورو در جام باشگاه هاي آسيا بود كه به طور قطع خودم را به اين بازي ها مي رسانم.

رينالدو در مورد جو دربي استقلال و پيروزي گفت: تا به حال در هيچ جاي دنيا چنين استقبالي از يك شهرآورد نديده بودم و برايم جالب بود

bayern
20-02-2009, 21:11
فتح آبادي:
تعويض هاي قلعه نوعي احساسي بود
بازيكن اسبق تيم فوتبال استقلال گفت: بعد از اينكه استقلال دو گل از مقاومت عقب افتاد قلعه نوعي دست به تعويض احساسي زد.



غلامرضا فتح آبادي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: قلعه نوعي نبايد از مدافعان خود كم مي كرد و دستور حمله را با تعداد مدافعان كمتر صادر مي كرد اين مسئله سبب شد كه حريف در ضد حملات به راحتي به گل برسد.

وي ادامه داد: استقلال در نيمه دوم نياز به هافبك داشت درحالي كه سه مهاجم خوب در زمين داشت و ورود تقي پور به خط حمله اشتباه بود.

فتح آبادي خاطرنشان كرد: با شكست استقلال مقابل مقاومت، ذوب آهن و پيروزي انگيزه قهرماني پيدا كردند اما با اين وجود استقلال شانس بيشتري دارد./ق

bayern
20-02-2009, 21:12
عليرضا منصوريان؛
استقلال به نبود جانواريو باخت
بازيكن اسبق تيم فوتبال استقلال تهران درباره شكست سنگين اين تيم مقابل مقاومت سپاسي گفت: استقلال در اين ديدار در خط حمله خنثي و كم اثر بود و غیبت هافبك برزيلي و خلاق اين تيم كاملا مشهود بود و من معتقدم استقلال به نبود «جانواريو» باخت.





عليرضا منصوريان به خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: تعويض هاي «قلعه نوعي» در ديدار مقابل مقاومت سپاسي كاملا نااميد كننده و اشتباه بود و به عقيده من، استقلال بايد تعويض هاي بهتري انجام مي داد، اما به هر حال جو بدي كه بعد از ديدار با پيروزي در اردوي استقلال بوجود آمده بود، در مقابل مقاومت سپاسي نمود پيدا كرد و استقلال ضربه آن را خورد.

وي تصریح کرد: مدافعان بلندقامت مقاومت سپاسي هيچ شانسي براي مهاجمان استقلال باقي نگذاشته بودند و استقلاليها كه از قبل عصبي و ناراحت بودند، بلافاصله با دريافت گل اول دچار دستپاچگي شدند و توانستند نمايش خوب هميشگي را كه در ديدارهاي گذشته داشتند، تكرار كنند./ق

bayern
20-02-2009, 21:13
عباسفرد:
نتيجه غرور بي جا فقط باخت است
مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: بازيكنان ما دچار غرور كاذب شدند و اين شوك قطعا براي بازي هاي آينده شرايط ما را بهتر خواهد كرد.



عباسفرد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: در برابر مقاومت اصلا خوب نبوديم و بیشتر بازيكنان تيم اشتباهات فردي زيادي داشتند.

وي تاكيد كرد: اين شوك قطعا در راه قهرماني به تيم ما كمك خواهد كرد و به هوادارن قول مي دهم كه اين باخت تيم ما را وارد حاشيه نمي كند.

عباسفرد گفت: در بازی دیروز اصلا خوب نبوديم و حق ما شكست بود و مطمئنم در ادامه ليگ بهتر از اين ها كار خواهيم كرد تا قهرماني را بدست آوريم./

bayern
20-02-2009, 21:13
حسن روشن؛
استقلال مغرور شده بود
پيشكسوت تيم فوتبال استقلال تهران گفت: علت اصلي شكست استقلال در مقابل مقاومت سپاسي به غرور بازيكنان به دليل پیروزی های اخير اين تيم است.





حسن روشن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: بدون شك استقلال در مقابل مقاومت سپاسي تيم هميشگي نبود، البته هيچ گاه وجود نام هاي بزرگ نمي تواند ضامن پيروزي در ميدان باشد و بازيكنان استقلال به دليل غرور از پيروزيهاي اخير در اين ديدار بسيار بد ظاهر شدند و نتوانستند آن نمايش هميشگي را به اجرا درآورند.

وي گفت: بدون شك مقصر اصلي اين باخت قلعه نوعي است، زیرا وي نبايد كاري كند كه استرس به بازيكنان تيم وارد شود و نبايد اجازه دهد كه در شرايط فعلي استقلال وارد حاشيه شود.

روشن تصريح كرد: هنوز استقلال شانس اول قهرماني در ليگ برتر است، البته استقلال بازيهاي سختي در پيش دارد و بايد حضوري قدرتمندانه در جام باشگاه هاي آسيا داشته باشد./

bayern
20-02-2009, 21:15
بيژن ذوالفقار نسب:
استقلال بايد زودتر از اينها مي باخت
كارشناس فوتبال كشورمان درباره شكست پرگل دیروز استقلال مقابل تیم مقاومت سپاسي گفت: استقلال در اين ديدار ضعيف بازي كرد ولي من فكر مي كنم كه تيم استقلال بايد زودتر از اينها مي باخت.



بيژن ذوالفقار نسب به خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: استقلال در ديدار مقابل فجر سپاسي ضعف هاي بسيار عمده و آشكاري در خط حمله و دفاع داشت، نبود جانواريو و حيدري در اين مسابقه باعث شد كه استقلال در خط حمله كاملاً ناكام باشد ضمن اينكه اكبرپور كه يك خط عقب تر بازي مي كرد ناهماهنگي مهاجمان استقلال را مشهودتر كرده بود.

وي افزود: استقلال شوك مناسبي در اين مقطع زماني از فصل دريافت كرد اگر كادر فني استقلال از اين وضعيت درس عبرت بگيرد مي تواند اين شكست مقدمه پيروزي استقلال در ديدارهاي آينده باشد و حتي باعث قهرماني استقلال در اين فصل شود./ق

bayern
20-02-2009, 21:15
فريبا:
براي قهرماني بايد كادر فني را حمايت كرد
پيشكسوت تيم فوتبال استقلال تهران گفت: پيشكسوتان استقلال نبايد تيم را تخريب كنند وبايد براي قهرمانی تيم محبوبشان در ليگ برتر كادر فني را حمايت كنند.



بهتاش فريبا مربي اسبق تيم فوتبال استقلال تهران، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: هر تيمي در روند رو به جلوي بازي هاي خود در يك ليگ فرسايش و سنگين ممكن است دچار افت شود و با استقلال وجود اين نتايج خوبي كه در طول بيست و شش هم كسب كرده است نبايد با يك باخت تيم را تخريب كرد.

وي ادامه داد: كادر فني در بازي با مقاومت اصلا ضعيف عمل نكرده و با تمام بازيكنان آماده خود به ميدان رفت و اين باخت دور از ذهن يك حادثه است كه براي هر تيمي در اين فشار بازي هاي عادي اتفاق مي افتد.

فريبا تصريح كرد: تيم فوتبال استقلال به طور حتم با حمايت همه جانبه پيشكسوتان باشگاه بزرگ استقلال مي تواند به راحتي قهرمان ليگ برتر امسال شود./ط

alireza99.99
20-02-2009, 22:29
»ن گفتم بازی با مقاومت سخته و فکر می کردم مساوی بشه
ولی باخت>>............

بازی با پاسم خیلی سخته درسته توی ازادی هست ولی تیم الان مشکل داره

امید وارم که ببره ولی پیشبینی من

2-2 مساوی است

bleu2u4u
20-02-2009, 22:48
استقلال 2 - 1 پاس

Majid393
21-02-2009, 00:10
استقلال 2 - پاس همدان 1

ferdfe
21-02-2009, 00:13
استقلال 1 پاس 3

acmilan308
21-02-2009, 00:38
استقلال 3---------- پاس 0

iman_s
21-02-2009, 03:39
استقلال 3
پاس 1

iman_s
21-02-2009, 03:53
استقلال 3
پاس 1

bleu2u4u
21-02-2009, 03:57
علیرضا ترکیب استقلال مشخص شده
میخوام ببینم کیا اصلا نمیتونن بازی کنن
پاس چس اونا بازیکن شاخ محروم و مصدوم دارن یا نه ؟

امير موسر
21-02-2009, 09:56
سلام !

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

jamshidjap
21-02-2009, 11:11
استقلال3-1 پاس

jamshidjap
21-02-2009, 11:25
جانواریو به بازی ذوب آهن فکر نمیکنم برسه !

میرسه ؟!

امير موسر
21-02-2009, 11:55
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

یکی از بچه ها تو تاپیک pes گذاشته !

amir_a
21-02-2009, 11:59
علیرضا ترکیب استقلال مشخص شده
میخوام ببینم کیا اصلا نمیتونن بازی کنن
پاس چس اونا بازیکن شاخ محروم و مصدوم دارن یا نه ؟

علیرضا، رخصت::31:

تركيب احتمالي استقلال مقابل پاس همدان اعلام شد

كادر فني استقلال در ديدار مقابل پاس همدان به غير از فابيو جانواريو تمامي بازيكنان خود را در اختيار دارد.
به گزارش خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا)، در اين ديدار با توجه به نتيجه‌اي كه استقلال در ديدار مقابل مقاومت بدست آورد اين تيم با تمام نيرو به ميان مي‌رود. به اين ترتيب طالب لو درون دروازه، بيژن كوشكي، پژمان منتظري، پيروز قرباني، مهدي امير‌آبادي، حسين كاظمي، مجتبي جباري، فرهاد مجيدي، خسرو حيدري، سياوش اكبر‌پور و آرش برهاني در اين بازي به ميدان خواهند رفت.

amir_a
21-02-2009, 12:03
اینم از پیش بینی من:

استقلال 2 - 0 پاس

bleu2u4u
21-02-2009, 14:01
كالدرون : استقلال ، كليد صعود ماست
:18::18::18::18::18:
what

M.etallic.A
21-02-2009, 14:26
بازم داور یه پنالتی به پرسپولیس تقدیم کرد... پرسپولیس داره 12 نفره بازی میکنه به اضافه داور...

unartig
21-02-2009, 15:56
امیدوارم داور بازی فردامثل بازی امروزنباشه . 3 بازیکن تیم قرمزو اخراج نکرد . (رضائی توره مازیارزارع) بعدمیگند داوریامون خوبه .من که نسبت به داوری فرداخوشبین نیستم.

M.etallic.A
21-02-2009, 16:01
پنالتی پرسپولیس هم که تقدیمی بود. اصلا پنالتی نبود. آخر بازی دیدید 4 دقیقه وقت تلف شده گرفت. برای چی ؟ تازه اونم شد 6 دقیقه... بعد دیدن نه گل بزن نیست سوتو زدن. فکر کنم همه تیمهای لیگ برتر برق شیراز رو برده بودن تنها تیمی که میتونست مساوی کنه همین پیروزی بود : دی من از اول تا آخر بازی رو دیدم. خداییش تاکتیک پرسپولیس چی بود ؟ جز اینکه احیانا اوتی به دست بیاد و سپهر حیدری اوت بندازه. غیر از این من چیز دیگه ای ندیدم از پرسپولیس...

jamshidjap
21-02-2009, 16:35
پیروزی فقط با پنالت به گل میرسه ... اگه این قانون پنالتی نبود الان معلوم نبود چه وضعی داشت ؟

unartig
21-02-2009, 16:45
استقلال 2 پاس همدان 1

M.etallic.A
21-02-2009, 16:53
واقعا مساوی با برق شیراز تیمی که تقریبا همه تیمها بردنش خیلی ستمه... ولی در کل حق پرسپولیس باخت بود. بازی کلا دست برق شیراز بود. آخر بازیم که دیدید درصد مالکیت توپ برق بیشتر بود... این وینگادا ( مربی اخراجی اردن ) هم معلومه چیز خاصی بارش نیست. همون موقع که این شال گردن گرفت دستش دور زمین رقصید من با خودم گفتم این بیشتر از اینکه مربی باشه تو کار تبلیغات و حاشیه س... در کل پرسپولیس تو هر بازی یک گل میتونه بزنه نه بیشتر : دی اونم بیشتر وقتا از رو پنالتی.

unartig
21-02-2009, 16:58
یکی ازمنابع موثق نوشته بود که بازیکنای پیروزی رابه این خاطر که بازی بعدیشون جلوی فولادمبارکه اصفهان هست بشون کارت قرمزوزردندادند واقعا متاسفم برای این آقایون بااین سیاست مزخفشون . البته من روی فولادمبارکه بیشتراز پیروزی حساب میکنم اما این واقعا ناجوانمردانه ویکطرفه است .

bleu2u4u
21-02-2009, 17:01
M_Abieteh برو جدولو بزار تو تاپیکشون بخندیم

M.etallic.A
21-02-2009, 17:08
جالبه از رابطه بازی حرف میزنن پرسپولیسی ها... در حالیکه کیه که ندونه این فصل چه قدر به پرسپولیس حال دادن. هم سازمان و هم فدراسیون... مساوی فرمایشی در دربی... پنالتی های مشکوک به نفع پرسپولیس که همشون باعث شدن بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع پیروزی تموم بشه. پیروزی تا حالا چندین برابر استقلال هزینه کرده و ... اینم آخرین موردش که امروز دیدیم. یه روز میگن طالبلو جادوگری میکنه. بعدا معلوم میشه بنده خدا قران همراش میبرده. یه روز میگن استقلال با بازیکنای تیمای دیگه صحبت میکنه بعد همه چیز تکذیب میشه و هیج کدوم از اون بازیکنها هم نمیان به استقلال.... یه روز میگن استقلالیا دوپینگ کردن بعد معلوم میشه همش چرند بوده و .... فکر کردید این حاشیه ها رو کیا میسازن ؟ کدوم روزنامه ها... همونایی که قرمز میزنن... حالا ما باندبازیم ؟ یکبار ندیدیم مربی استقلال از تیم پیروزی بد بگه. هر وقت صحبت کرده با احترام بوده. هم از مربی پیروزی و هم خود تیم. اما مربی پیروزی میاد تو نود میگه هر کی دو جناح استقلالو ببنده میتونه این تیمو ببره... و دهها مورد دیگه که اگه در مقام مقایسه بر بیام خیلی میشه از این موارد ذکر کرد. استقلال میبازه. هیچ کس بهونه نمیاره. برید صفحات قبل تاپیک رو بخونید. همه اعتراف میکنن شکست حق تیم بود و انشالله بازی بعدی جبران میکنیم. اما پرسپولیس میبازه یا مساوی میکنه. بحث تاپیک پرسپولیس... زمین خراب بود. داورو خریده بودن. رطوبت هوا دو درصد زیاد بود. مربی تیم حریف چپ چپ نگاه کرد. توپ جمع کن توپو دیر انداخت... دایره وسط زمین کمرنگ بود... همش بهونه... همش توجیه... یه کم از طرفدارای آبی یاد بگیرید.

bleu2u4u
21-02-2009, 17:08
كالدرون : استقلال ، كليد صعود ماست

این کالدرون, رییس سابق رئاله

sherlockholmz
21-02-2009, 17:30
تازه ليزر انداختن را يادتون رفت.
از اين افشين پيرواني خندم مي گيره غوره نشده مويز شده
بابا پروين با اون گندگيش نتونست استقلال امير را ببرد تو تاكتيك ارائه مي دي؟
برو تيم قراضه خودتو جم كن كه با پنالتي اهداي داور با برق كه امسال از همه خورده مساوي كرديد
انشالله با برد پاس مجددا" بسوي قهرماني مي رويم.
آقا افشين تو هم مواظب سپاهان باش كه جمعه لهت نكنه.:31:

امير موسر
21-02-2009, 17:40
روز یکشنبه با حضور در ورزشگاه آزادی ثابت می کنیم برای حمایت از تیم محبوبمان تفاوتی بین روز عیر تعطیل و تعطیل نیست .



اینو نیگاه !

نوکرتم ولی اگه محسن بیاد زمین و این چیزها حالیش نیست.
راستی یه سوال سه گزینه ای:
محسن خلیلی قاتل دروازه کیست؟
1-طالب لو
2-استقلال
3-آبی هابخدا هیچی از فوتبال نمی فهمن !
مگه قبل از خلیلی , روانخواه رفت و برگشت نشد !ولی یجا میبینید کسی چیزی بگه ! من رفیقای پرسپولیسیمو بازی دربی با خودم میبرم قسمت استقلالی ها ! اصلا همشون یه چیزشون میشه !

unartig
21-02-2009, 17:57
این کالدرون, رییس سابق رئاله
نه هادی :31:
این کالدرون آرژانتینی سرمربی الاتحاد مربی خیلی معروفیه که حتی سرمربیگری تیم ملی عربستانو هم داشته .کلا هرتیم عربی یک مربی خاص خودشو داره مثلا قطریها جمال حاجی رادارند عربستانی ها کالدرون رادارند عمانی ها هم میلان ماچالارادارند .

بردیا
21-02-2009, 17:58
بخدا هیچی از فوتبال نمی فهمن !
مگه قبل از خلیلی , روانخواه رفت و برگشت نشد !ولی یجا میبینید کسی چیزی بگه ! من رفیقای پرسپولیسیمو بازی دربی با خودم میبرم قسمت استقلالی ها ! اصلا همشون یه چیزشون میشه !

اولا اون دوستمون شوخی کردن ولی تا حدی حقیقت هم داشت
فراموش کردی خلیلی زمانی هم که توی سایپا بودش هم رفت و هم برگشت به استقلال گل زد و باعث شکست استقلال جلوی سایپا شد؟

unartig
21-02-2009, 18:01
اولا اون دوستمون شوخی کردن ولی تا حدی حقیقت هم داشت
فراموش کردی خلیلی زمانی هم که توی سایپا بودش هم رفت و هم برگشت به استقلال گل زد و باعث شکست استقلال جلوی سایپا شد؟
اینوهم فراموش نکردیم که محسن خلیلی وقتی رضایتنامه اشو ازسایپا گرفت اولین جایی که اومد استقلال بود امااون ناصر شنگول نذاشت با استقلال قراردادببنده :41:

Nasser_ZRE
21-02-2009, 18:01
اولا اون دوستمون شوخی کردن ولی تا حدی حقیقت هم داشت
فراموش کردی خلیلی زمانی هم که توی سایپا بودش هم رفت و هم برگشت به استقلال گل زد و باعث شکست استقلال جلوی سایپا شد؟




والا بردیا ما که چیزی یادمون ن:31:میاد

ولی از تایپیک بقلی بو میاد....:5:

Nasser_ZRE
21-02-2009, 18:04
هواداران استقلال به سوی عابدزاده بطری پرتاب کردند.


شماری از هواداران منتسب به استقلال به سوی مربی دروازه بان‌های پرسپولیس بطری‌ آب پرتاب کردند.
هنگامی که ستار زارع می‌خواست ضربه پنالتی بزند؛ احمدرضا عابدزاده با صدا زدن مهدی واعظی قصد داشت نکاتی را به دروازه‌بانان پرسپولیس بگوید،. در همین لحظه شماری از هواداران استقلال که در ورزشگاه حافظیه نشسته بودند به سوی عابدزاده بطری‌ آب پرتاب کرده و علیه او شعار دادند.
* مازیار زارع پس از به ثمر رساندن گل پرسپولیس در دقیقه ۲۷ به سوی نیمکت ذخیره‌های پرسپولیس رفت و حسین بادامکی را در آغوش گرفت.

Nasser_ZRE
21-02-2009, 18:04
وینگادا: شرایط برای قهرمانی استقلال فراهم شد.



سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به تساوی ما در شیراز استقلال شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است.
نلو وینگادا پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل برق شیراز اظهار داشت: من بیشتر روی تیم خودم تمرکز دارم اما احساس می ‌کنم با تساوی که در حافظیه به دست آوردیم شرایط برای قهرمانی استقلال فراهم شد.
وی افزود: امروز بازی سختی برابر برق شیراز انجام دادیم. داور مسابقه یک پنالتی نادرست علیه ما اعلام کرد. زمین بازی نیز برای انجام این مسابقه مناسب نبود. به همین دلیل بازیکنان دو تیم نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند. من احساس می‌کنم شرایط مسابقه طوری بود که می‌توان نتیجه تساوی را عادلانه دانست.
سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: ما روی کاغذ شانس قهرمانی داریم و باید با همین هدف بجنگیم اما باید پذیرفت با تساوی مقابل برق شیراز کار ما در این زمینه سخت شد.
وینگادا تاکید کرد: در ۸ روز گذشته ۳ بازی سنگین برابر حریفان انجام داده ایم و همین موضوع باعث خستگی بازیکنان کلیدی تیم ما شده است.
وی با اشاره به عملکرد بازیکنانش در خط حمله تصریح کرد: امروز مدافعان برق شیراز بازی خوبی انجام دادند. نیمه دوم ما رو به توپ‌های هوایی آورده بودیم اما مهاجمان ما اصلا خوب کار نکردند.
این مربی پرتغالی گفت: علی کریمی به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بود و نتوانست ما را همراهی کند. محسن خلیلی نیز برای قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس به یک ماه زمان نیاز دارد تا به شرایط بازی برسد.

Nasser_ZRE
21-02-2009, 18:05
غیبت جانواریو در تمرین استقلال



تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت ۱۶ در ورزشگاه دستگردی برگزار شد.
آبی‌پوشان استقلال که خود را برای دیدار فردا مقابل همدان آماده می‌کنند امروز زیر نظر کادر فنی حدود یک ساعت به تمرین پرداختند. در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر خداداد مربی بدنساز خود حدود ۱۰ دقیقه دویدند و سپس کارهای کششی انجام دادند. سپس بازیکنان به بازی آقا وسط پرداخته و در قالب دو تیم سبز و آبی در میانه زمین فوتبال دستگرمی انجام دادند.
* فابیو جانواریو هافبک برزیلی استقلال به دلیل مصدومیت حضور نداشت اما بقیه نفرات این تیم به تمرینات تاکتیکی پرداختند.
*کمتر از ۵۰ نفر از این تمرین دیدن کردند.
*هاشم‌بیک زاده هافبک مصدوم استقلال که دوران نقاهتش را پشت سر می گذارند به صورت جداگانه زیر نظر دکتر نوروزی به تمرین پرداخت.
*امیدرضا روانخواه و ابراهیم تقی‌پور ابتدا به دویدن دور زمین پرداخته و سپس در کنار سایر بازیکنان کارهای تاکتیکی را انجام دادند.
* ترکیب احتمالی استقلال در بازی فردا برابر پاس به شرح زیر است:
وحید طالب‌لو، پیروز قربانی، پژمان منتظری، بیژن کوشکی، خسرو حیدری، مهدی امیرآبادی،حسین کاظمی، فرهاد مجیدی، رینالدو،‌ آرش برهانی، سیاوش اکبرپور.
* استقلالی‌ها پس از پایان تمرین امروز برای برپایی اردو راهی هتل المپیک شدند

امير موسر
21-02-2009, 18:05
اولا اون دوستمون شوخی کردن ولی تا حدی حقیقت هم داشت


جدی !

پس این دوستمون هم شوخی کرده بود حتما !!


فراموش کردی خلیلی زمانی هم که توی سایپا بودش هم رفت و هم برگشت به استقلال گل زد و باعث شکست استقلال جلوی سایپا شد؟

اصلا من کلی گفتم ! به خودشم بعدا گفتم ! از پستمم پیداست ! شما همیشه هرجوری دوست داری پست های منو تعبیر میکنی برا خودت ! به همین دلیل اصلا جای بحث با شما نیست !

Nasser_ZRE
21-02-2009, 18:08
استقلال بازهم چشم به نتیجه مقاومت دارد / دربی این بار در مشهد



هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی فردا با برگزاری هشت دیدار به اتمام می رسد که تیم‌های استقلال و ذوب آهن در دیدارهای حساس و نفس گیر برای ثبات جایگاه خود در صدر جدول می جنگند.
استقلال با شکست برابر مقاومت سپاسی روزهای ناآرامی را پشت سر می گذارد. برای این تیم آرامش زمانی محقق می شود که بتواند بازهم مانند گذشته یک پیروزی پرگل بدست آورد.
استقلالی که با ۶۲ گل زده صاحب رکورد و جایگاهی ویژه در جدول رده بندی لیگ برتر است فردا در دیدار با پاس همدان به یک پیروزی پرگل می اندیشد تا فاصله خود را با مدعیان بالای جدول حفظ کند. البته پاس نمی تواند حریف آسانی برای استقلال باشد، تیمی که هفته گذشته سایپا را شکست داده قطعا حریفی دست و پابسته برای استقلال نخواهد بود. آنچه بر استقلال در دربی شهر تهران و بازی هفته گذشته مقابل سپاسی گذشت می تواند خط مشی پاس را در بازی فردا تعیین کند.
ذوب آهن - مقاومت سپاسی شیراز
با شکست استقلال برابر مقاومت سپاسی شیراز، امید ذوب آهن برای قهرمانی دوچندان شد. این هفته ذوب آهن مقابل تیمی می ایستد که هفته گذشته شگفتی ساز لیگ شده و به مدعیان قهرمانی امید داده است که همپای استقلال پیش بروند. ماموریت ابراهیم زاده و تیمش در بازی فردا مشخص است، گذر از امتیاز ۵۰ و کم کردن فاصله با استقلال. مقاومتی که هفته گذشته استقلال را گلباران کرده است شاید مامویت سبزپوشان را بی سرانجام بگذارد.
ابومسلم مشهد - پیام خراسان
دربی از نوع مشهدی. یکی از چهار دربی لیگ برتر ایران که پس از شهرآورد بزرگ تهران و اهواز می تواند جذاب ترین رویارویی دو تیم همشهری در این مسابقات باشد. دربی فردای مشهد جدا از حساسیت و جذابیت رقابت دو تیم همشهری برای هر دو تیم ابومسلم و پیام اهمیت خاصی دارد. ابومسلم ۳۰ امتیازی برای جدایی از صف تیمهای میانه پایین جدول و پیام برای فرار از نقطه انتهایی جدول به پیروزی در بازی فردا می اندیشند. بدون شک این انگیزه بزرگ می تواند تمام حساسیتهای دربی را پوشش دهد.

Nasser_ZRE
21-02-2009, 18:14
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

amirtaker
21-02-2009, 18:15
بچه ها كاظي 3 كارته است؟

امير موسر
21-02-2009, 18:17
بچه ها كاظي 3 كارته است؟

فکر نکنم !

Nasser_ZRE
21-02-2009, 19:10
کی گفته کاظمی 3کارته هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Nasser_ZRE
21-02-2009, 19:15
از سوي فدراسيون فوتبال اعلام شد
اسامي محرومان هفته بيست و هشتم ليگ برتر



خبرگزاري فارس:اسامي محرومان هفته بيست و هشتم ليگ برتر اعلام شد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاري فارس، سازمان ليگ برتر اسامي محرومان هفته بيست و هشتم ليگ برتر را به شرح زير اعلام كرد:
فولاد مباركه سپاهان: مهدي جعفرپور
ابومسلم: شهاب گردان-عبدالجبار موموني
داماش گيلان: حسين ابراهيمي
صباي قم: محسن بيات
مقاومت سپاسي: شهرام گودرزي
استقلال اهواز: محمد آقا محمدي
ذوب آهن: منصور ابراهيم زاده (سرمربي)
انتهاي پيام/ا

Nasser_ZRE
21-02-2009, 19:22
يكي از دزدان خانه فردوسي پور دستگير شد



خبرگزاري فارس: يكي از 3 سارق خانه عادل فردوسي پور پس از گذشت 45 روز دستگير شد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، يكي از 3 متهم پرونده دزدي از خانه عادل فردوسي‌پور، مجري برنامه 90 شبكه سوم سيما پس از گذشت بيش از 45 روز دستگير شد.
جعفرزاده، سرپرست دادسراي امور جنايي تهران درباره اين پرونده گفت: اواسط دي امسال 3 نفر سارق به خانه عادل فردوسي پور دستبرد زدند و در اين سرقت مبلغ يك هزار دلار و يك هزار يورو به همراه مقدار طلا و جواهر به همراه لپ‌تاپ وي را به سرقت برده بودند.
وي ادامه داد: اين متهم دستگير شد و تاكنون به 10فقره سرقت به شيوه شكستن قفل اعتراف كرده است اما تحقيقات براي دستگيري 2 همدست فراري وي همچنان ادامه دارد.
انتهاي پيام/ش

Nasser_ZRE
21-02-2009, 19:23
/حاشيه ديدار برق شيراز و پرسپوليس/
هواداران استقلال به سوي عابدزاده بطري پرتاب كردند




خبرگزاري فارس: شماري از هواداران منتسب به استقلال به سوي مربي دروازه بان‌هاي پرسپوليس بطري‌ آب پرتاب كردند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاري فارس، هنگامي كه ستار زارع مي‌خواست ضربه پنالتي بزند؛ احمدرضا عابدزاده با صدا زدن مهدي واعظي قصد داشت نكاتي را به دروازه‌بانان پرسپوليس بگويد،. در همين لحظه شماري از هواداران استقلال كه در ورزشگاه حافظيه نشسته بودند به سوي عابدزاده بطري‌ آب پرتاب كرده و عليه او شعار دادند.

* مازيار زارع پس از به ثمر رساندن گل پرسپوليس در دقيقه 27 به سوي نيمكت ذخيره‌هاي پرسپوليس رفت و حسين بادامكي را در آغوش گرفت.
انتهاي پيام/ا

Nasser_ZRE
21-02-2009, 19:24
غيبت جانواريو در تمرين استقلال



خبرگزاري فارس: تمرين امروز تيم فوتبال استقلال تهران از ساعت 16 در ورزشگاه دستگردي برگزار شد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش خبرگزاري فارس، آبي‌پوشان استقلال كه خود را براي ديدار فردا مقابل همدان آماده مي‌كنند امروز زير نظر كادر فني حدود يك ساعت به تمرين پرداختند. در ابتداي تمرين بازيكنان زير نظر خداداد مربي بدنساز خود حدود 10 دقيقه دويدند و سپس كارهاي كششي انجام دادند. سپس بازيكنان به بازي آقا وسط پرداخته و در قالب دو تيم سبز و آبي در ميانه زمين فوتبال دستگرمي انجام دادند.

* فابيو جانواريو هافبك برزيلي استقلال به دليل مصدوميت حضور نداشت اما بقيه نفرات اين تيم به تمرينات تاكتيكي پرداختند.

*كمتر از 50 نفر از اين تمرين ديدن كردند.

*هاشم‌بيك زاده هافبك مصدوم استقلال كه دوران نقاهتش را پشت سر مي گذارند به صورت جداگانه زير نظر دكتر نوروزي به تمرين پرداخت.

*اميدرضا روانخواه و ابراهيم تقي‌پور ابتدا به دويدن دور زمين پرداخته و سپس در كنار ساير بازيكنان كارهاي تاكتيكي را انجام دادند.

* تركيب احتمالي استقلال در بازي فردا برابر پاس به شرح زير است:
وحيد طالب‌لو، پيروز قرباني، پژمان منتظري، بيژن كوشكي، خسرو حيدري، مهدي اميرآبادي،حسين كاظمي، فرهاد مجيدي، رينالدو،‌ آرش برهاني، سياوش اكبرپور.

* استقلالي‌ها پس از پايان تمرين امروز براي برپايي اردو راهي هتل المپيك شدند.
انتهاي پيام/ا

Nasser_ZRE
21-02-2009, 19:28
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Nasser_ZRE
21-02-2009, 19:29
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بردیا
21-02-2009, 19:36
جدی !

پس این دوستمون هم شوخی کرده بود حتما !!



اصلا من کلی گفتم ! به خودشم بعدا گفتم ! از پستمم پیداست ! شما همیشه هرجوری دوست داری پست های منو تعبیر میکنی برا خودت ! به همین دلیل اصلا جای بحث با شما نیست !

دوست ما اشاره کرد که خلیلی هر وقت با استقلال بازی کرده گل زده
ولی شما گفتید روانخواه قبل از خلیلی این کارو کرده و متهم به نفهمی(از نظر فوتبالی)کردیدش
منم یادآوری کردم که خلیلی قبل از پرسپولیس هم بلای جون استقلال بوده هر وقت بازی میکرده،و در واقع اون شوخی درست بوده
این چه ربطی داره به برداشت جهت دار من از پست سرکار؟

unartig
21-02-2009, 19:44
بچه ها بازی با پیکان میزبان مگه استقلال نباید باشه؟
اخه بامنطق جوردرنمیاد که استقلال مهمان باشه :10:

unartig
21-02-2009, 19:49
بازگشت علیزاده تمرین امیدوارکننده روانخواه و رینالدو

امروز رینالدو- روانخواه و بیک زاده طوری تمرین کردند که حاضران در دستگردی را بارها به تشویق وادار کردند عکسهای تمرین امروز را در گالری عکس مشاهده نمایید.

unartig
21-02-2009, 19:50
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

unartig
21-02-2009, 19:54
اشپیتیم آرپی سال بعد تواستقلال به همراه غلامرضا رضایی .
این دونفرراازهمین حالا استقلالی بدون :10:
غلامرضا رضایی از آرش برهانی خیلی بهتره :21:

unartig
21-02-2009, 20:25
خدایک کم محمود رابه راه راست هدایت کنه اخه حمید شفیعی هم شد بازیکن :4:

------------------------------------------------
امیر قلعه نویی در پایان تمرین امروز تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: تساوی امروز پرسپولیس برابر برق شیراز بر روی کارمان تاثیر مثبت دارد اما باید به فکر تیم خودمان باشیم و دیگر امتیاز از دست ندهیم. این به این معنا نیست نتیجه رقبا بر روی کار ما بی تاثیر است. 7 مسابقه دیگر از لیگ برتر باقی مانده و 18 امتیاز تعیین کننده هنوز وجود دارد. سرمربی استقلال در مورد دیدار با پاس همدان تصریح کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. تفاوتی نمی کند این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود یا خانه حریفان. باید جلوی اشتباهات گرفته شود زیرا حساسیت لیگ بسیار بیشتر شده است. امیدوارم شکست سنگین برابر مقاومت شوک خوبی به تیم ما داده باشد. وی ادامه داد: در دیدار با مقاومت 40 درصد از بازیکنان اصلی خود را نداشتیم. مجیدی، حیدری و جانواریو غایب بودند که در دیدار فردا برای تیم ما بازی می‌کنند. قلعه نویی در مورد وضعیت رینالدو و رونخواه اظهار داشت: این نفرات در فهرست 18 نفر تیم ما در دیدار برابر پاس همدان قرار دارند. سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال در مورد تعطیلی مسابقات در روز اول فروردین عنوان کرد: از ابتدا هم گفتیم با لغو یا انجام این مسابقات مشکلی نداریم اما مشکل این است که وقتی مسابقه ای لغو می شود تاریخ بعدی برگزاری آن به ما اعلام نمی شود. اکنون نمی دانیم در چه تاریخی باید با ملوان دیدار کنیم. اما چون این تعطیلی به دلیل حمایت از تیم ملی است باید با آن هماهنگ باشیم و به تیم ملی کمک کنیم.

unartig
21-02-2009, 20:26
قلعه‌نويي:رينالدو و روانخواه در فهرست بازيكنان استقلال درمقابل پاس
سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: با توجه به شوكي كه شكست مقابل مقاومت به تيم وارد كرد براي برتري مقابل پاس به ميدان مي‌رويم.


امير قلعه‌نويي در پايان آخرين تمرين تيم استقلال پيش از بازي با پاس، اظهار كرد: به هر حال هر بازي شرايط خاص خودش را دارد و تفاوتي نمي‌كند كه بازي در ورزشگاه آزادي باشد يا در شهرستان ديگر. اكنون ديگر همه تيم‌ها با انگيزه مقابل استقلال ظاهر مي‌شوند به خصوص آن كه شرايط ليگ نيز بسيار حساس شده است.


وي افزود: هفته‌ي قبل يك شكست سنگين براي استقلال مقابل مقاومت رقم خورد كه معتقدم شوك وارد شده مي‌تواند كمك كند تا در بازي مقابل پاس بازيكنان عملكرد بهتري داشته باشند و در واقع اميدوارم شوك بازي مقاومت در مقابل پاس جواب بدهد.


وي افزود: ما در بازي مقابل مقاومت 30، 40 درصد بازيكنان اصلي خود را نداشتيم كه خوشبختانه در بازي مقابل پاس اين نفرات از جمله فرهاد مجيدي و خسرو حيدري را در تيم خواهيم داشت.


سرمربي تيم استقلال تهران خاطرنشان كرد: پاس تيمي بسيار خوب است كه از مربيان و مديران خوبي برخوردار است و بي‌ترديد بازي دشواري خواهيم داشت.


قلعه‌نويي درباره استفاده از رينالدو و اميد روانخواه نيز گفت: اين دو بازيكن جزو 18 نفر اصلي استقلال براي بازي با پاس هستند.


وي درباره تاثير تساوي پرسپوليس مقابل برق شيراز در عملكرد اين تيم نيز گفت: بي‌ترديد اين تساوي در كار ما تاثير دارد اما ما بايد بيشتر به فكر بازي‌هاي خود باشيم چرا كه اگر در رقابت‌هايمان نتيجه بگيريم مي‌توانيم موفق شويم اما اين بدان معنا نيست كه نتايج ساير تيم‌ها نيز در موفقيت نهايي ما بي‌تاثير باشد، چرا كه 18 امتياز باقي مانده در شش ديدار آينده نيز به اندازه كافي مي‌تواند تاثيرگذار و تعيين كننده باشد.


قلعه‌نويي درباره لغو بازي‌هاي ليگ برتر در روز اول فروردين نيز گفت: ما از ابتدا هم گفتيم كه با تغييرات مشكلي نداريم بلكه انتظارمان اين است كه به ما برنامه بدهند و بدانيم كه در چه روزي بازي داريم، به عنوان نمونه اگر بازي اول فروردين لغو مي‌شود مشخص شود كه ما در چه روز ديگري آن بازي را انجام مي‌دهيم، در هر صورت به دليل آنكه بحث حمايت از تيم ملي است ما نيز از اين موضوع استقبال مي‌كنيم چرا كه همواره قصد داريم به تيم ملي كمك كنيم.


وي در پايان گفت: ما از هر موضوعي كه به تيم ملي كمك كند استقبال مي‌كنيم و مشكلي هم با تغيير زمان رقابت‌ها در روز اول يا دهم فروردين نداريم اما گلايه‌اي كه هميشه داشتيم اين است كه زمان مشخصي براي انجام اين بازي‌ها اعلام نمي‌شود كه اميدواريم برنامه‌ي جايگزين اين بازي‌ها را هر چه سريع‌تر اعلام كنند.

M.etallic.A
21-02-2009, 20:49
من یه سوال دارم... مگه استقلال هفته پیش تو حافظیه بازی نکرد ؟ مگه نباخت... کسی حرفی از زمین بازی زد ؟ جسته گریخته شاید قلعه نویی یه اشاره ای کرد. همین... حالا پرسپولیسی ها رو نگاه کن. به زمین گیر دادن. خوب اگه زمین بده واسه تیم حریفم بده... وقتی نمیشه پاس دو متری داد خوب این واسه هر دو تا تیم مشکله... خوشم میاد واسه همه چیز بهونه تو آستین دارن. بازم این وینگادا یه کم حرفه ای بودنشو نشون داد و گفت استقلال قهرمانه...

jamshidjap
21-02-2009, 21:56
اینطور که تلوزیون می گفت استقلال در بازی رفت جلوی پیکان مهمان بوده که چون ورزشگاه اماده نبوده بازی تو تهران برگزار میشه!
و حالا باشگاه شکایت کرده که بازی رفت پیکان میزبان بوده و بازی برگشت استقلال باید میزبان باشه.

آره میگم چرا نیم فصل اول بازی با پیکان و ذوب پشت سر هم تو تهران بود !

پس میشه امیدوار بود که تو آزادی بازی می کنیم ؟!

jamshidjap
21-02-2009, 22:04
من اگه بتونم مرخصی بگیرم حتما میرم

امير موسر
21-02-2009, 22:10
من فردا درس زیاد مهمی ندارم ! تک کلاسه ولی بد شانسی بعد از ظهر ! هفته اولم نرفتم ! ولی شاید فردام نرمو برم استادیوم !

M.etallic.A
21-02-2009, 22:21
اونایی که تو تهران هستن حتما سعی کنن برن. تیم الان احتیاج به حمایت داره.