PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : »» خـبــرها و تـحــولات بــاشـگاه استقلال: Esteqlal F.C. News



صفحه ها : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96

Alireza Taji
27-08-2008, 13:44
«امير» فكر اين شوك ويرانگر را نكرده بود ...

دوباره «هافبك» شدن «مجيدى مهاجم» زمان مى برد

خط هافبك استقلال كارايى لازم را در ۴ ديدارى كه اين تيم پشت سر گذاشته است، نداشته كه اگر داشت، نتايج رقم خورده در اين مدت اينى نبود كه انتقاد را متوجه آنها كرده است؛ در واقع جنس امير قلعه نويى در ميانه ميدان جور نيست كه البته تا پيش از آغاز فصل بود اما مصدوميت نابهنگام روانخواه در دقايق ابتدايى ديدار نخست آبى پوشان همه چيز را براى اين مربى به هم ريخت. يك «هافبك دفاعى» قهار و باتجربه چون حسين كاظمى، يك «پاسور» درجه يك به نام مجتبى جبارى و يك هافبك «پا به توپ» جوان و انرژيك همچون اميد روانخواه بهترين تركيب ممكن را براى استقلال و كادر فنى اش به وجود آورده بود كه پيستون ها و بازيكنان كنارى ممتازى چون حيدرى، منيعى، اميرآبادى و نيز بيك زاده جمع آنان را به بهترين شكل كامل مى كرد اما همان طور كه ذكر شد، كنار رفتن روانخواه همه برنامه هاى «امير» را بر هم زد اما اينجا يك سؤال مطرح مى گردد با اين عنوان كه آيا سرمربى آبى ها فكر چنين روزى را نكرده بود...؟
در بازى چهارم استقلال در فصل جارى، نفراتى چون مجيدى و بعضاً سياوش اكبرپور عقب مى كشيدند تا با قدرت پا به توپى كه دارند، جاى خالى روانخواه را پر كنند اما آنها نه در انجام اين كار به اندازه يك هافبك بازده داشتند و نه در كل گره اى از كار تيمشان باز مى شد چرا كه در عوض خط حمله آنها كم تعداد مى گشت. شايد مجيدى همان بازيكنى باشد كه قلعه نويى براى روزهاى غيرقابل پيش بينى و مواقع اضطرارى به منظور كمك به خط ميانى و بازى كردن نقش هافبك نفوذى پا به توپ مد نظر قرار داده اما تا اينجاى كار كه فرهاد «عادت كرده به بازى در خط حمله» - به ويژه در سال هاى مديد حضورش در فوتبال امارات- نتوانسته خود را با شرايط خط هافبك و وظايف اين منطقه وفق دهد و هنوز در حال و هواى گلزنى بسر مى برد. درست كه فرهاد مجيدى در سال هاى نخست حضورش در فوتبال ايران در تيم هايى چون بهمن يا همين استقلال در پست هافبك وسط - اغلب نفوذى- ايفاى نقش مى كرد اما انتقالش به خط حمله و درخشش وى در اين مكان به مرور زمان از او يك مهاجم تكنيكى و گلزن ساخت كه تا حدود زيادى طرز بازى و تفكر اين بازيكن را تغيير داد. حالا امير قلعه نويى بنابر اجبار مى خواهد از مجيدى، بازيكنى چون روانخواه بسازد اما آيا چنين كارى يعنى ايجاد تغيير و تحول در وظايف و نحوه بازى فرهاد «علاقه مند به گلزنى و در بورس قرار داشتن» به همين سادگى و در زمان كوتاه امكان پذير است...؟ پا به توپ تر از فرهاد مجيدى در ميان بازيكنان امروز استقلال پيدا نمى شود -البته نفراتى چون خسرو حيدرى، سياوش اكبرپور و ... نيز با اين خصوصيت در اين تيم حضور دارند اما مهم اين است كه قلعه نويى به وجود آنها در كناره زمين و نيز خط حمله نياز مبرمى دارد - و در نتيجه بازيكن واجد شرايط ديگرى در اردوى آبى ها براى جانشينى اميدرضا روانخواه باقى نمى ماند و مى توان اذعان داشت انتخاب قلعه نويى در اين رابطه اشتباه نبوده اما حقيقت اين است كه تغيير افكار و جا انداختن فرهاد در پست جديد به حداقل زمان نياز دارد كه كمتر كسى از هوادار گرفته تا مطبوعات و اهالى فوتبال آن را در اختيار «امير» و استقلال قرار مى دهند. به واقع اگر مجيدى در كنار جبارى و كاظمى، همان مثلث قبلى را در ميانه ميدان استقلال ايجاد كنند، مشكلات ۳ بازى اخير كمتر به چشم خواهد آمد. شايد چاره اى هم غير از اين نباشد اما در كنار اين مورد، قلعه نويى بايد به فكر مصدوميت و محروميت هاى كاپيتان آبى پوشان نيز باشد و ايضاً به كنار رفتن تك تك بازيكنان به هر دليلى كه هست فكر كند تا استقلال در هفته هاى پيش رو ديگر با شوكى ويرانگر همچون غيبت هافبك جوان و ريزنقشش مواجه نشود و خود را وارد شده در بحران نبيند. استفاده بيشتر از يدالله اكبرى و يك خط جلوتر بردن جبارى گلساز و خوشفكر هم مى تواند راه ديگرى براى رفع خلأ حضور روانخواه باشد، ضمن اينكه اعتماد به هاشم بيك زاده و بهره جستن از او در خط ميانى نيز مى تواند چاره ساز باشد ... لازم است كه «امير» و دستيارانش به اين تركيب هاى مختلف و ميزان تأثيرگذارى شان هم فكر كنند ...

Alireza Taji
27-08-2008, 13:47
جلسه كادر فنى استقلال برگزار شد

جلسه كادر فنى تيم استقلال ديروز در محل ساختمان اين باشگاه با حضور قلعه نويى، مرفاوى، طيرى، فكرى، نظرى جويبارى و بابازاده برگزار شد. قلعه نويى در اين جلسه در مورد شكست تيم مقابل مس كرمان توضيحاتى ارائه كرد.

۲ مهاجم كامرونى، نزديك به استقلال

با حضور ۲ مهاجم كامرونى به نام هاى سونگ و پانته پينتو مشكل گلزنى استقلال حل خواهد شد. به نظر مى رسد اين ۲ بازيكن پس از حضور در تمرينات استقلال توانسته اند نظر قلعه نويى را به سوى خود جلب كنند.

تمرين صبح استقلالى ها بابرنامه تر شد

طبق اعلام امير قلعه نويى، سرمربى استقلال، آبى پوشان تمرين صبح خود را با برنامه تر انجام مى دهند. قرار است روزهاى زوج در زمين گلف تمرين كنند و روزهاى فرد به كار با وزنه بپردازند.

استقلالى ها از باشگاه درخواست پول كردند

تمرينات تيم استقلال تهران طبق خواسته امير قلعه نويى سرمربى اين تيم تا روز شنبه تعطيل شد، به همين دليل برخى بازيكنان اين تيم از اين فرصت استفاده كرده و راهى شهرستان هاى خود براى استراحت خواهند شد اين بازيكنان ديروز وقتى خبر تعطيلى رقابت هاى ليگ و تمرينات استقلال راشنيدند از مسئولان باشگاه خواهان پرداخت پول شدند، تا تعطيلات هفته پنجم را با خيال راحت پشت سر بگذارند.

بيك زاده: آنقدر تمرين مى كنم تا قلعه نويى به من بازى دهد

هاشم بيك زاده بازيكن تيم استقلال تهران درخصوص ناكامى هاى اخير اين تيم اظهار داشت: بچه ها اعتماد به نفس لازم را ندارند. استرس بازيكنان بالاست. فكر مى كنيم با يك برد از بحران خارج شويم و تيم شرايط عادى پيدا كند. تيم خوبى داريم و اميدواريم در آينده بتوانيم بازى هاى بهترى انجام دهيم. مردم از ما انتظار دارند و انتظار آنها هم كاملاً به حق است. اميدوارم لطف خداوند شامل حالمان شود و با پيروزى مقابل برق شيراز انتظارات را برآورده كنيم و هواداران را خوشحال نماييم. بيك زاده در مورد حضور ۲۰ دقيقه اى خود مقابل مس كرمان خاطرنشان كرد: در مجموع ۴ بازى ۲۰ دقيقه بازى كرده ام. كادر فنى از عملكردم راضى بود اما بيش از اين از خودم انتظار داشتم. توانايى من بالاتر از اين است و قطعاً در آينده بازى هاى بهترى از من خواهيد ديد. نهايت تلاش خود را انجام خواهم داد تا همان بيك زاده اى شوم كه همه انتظار دارند. عملاً ثابت مى كنم كه جايگاه من در فوتبال بالاتر از اين است حرف هاى زيادى براى گفتن خواهم داشت. آنقدر تمرين مى كنم تا قلعه نويى مجبور شود مرا در تركيب قرار دهد.

قلعه نويى بازيكنانش را تهديد به اخراج كرد

ديروز در باشگاه استقلال بازيكنان جمع بودند تا فيلم بازى روز يكشنبه با مس كرمان را ببينند. «امير قلعه نويى» سرمربى استقلال نيز عملكرد بازيكنان را با تكرار نمودن چند باره صحنه ها از نظرشان گذراند. او از هر يازده بازيكن خود ايراد گرفت و با نشان دادن اشتباهاتشان به آنها يادآور شد چگونه بايد در مواقع مختلف واكنش صحيح داشته باشند. البته در پايان اين جلسه طولانى كه حدود ۳ ساعت به طول انجاميد قلعه نويى بازيكنان را تهديد كرد و به آنها گفت: مدتى است كه مى بينم عده اى از شما اخبار ريز و درشت باشگاه را به عوامل بيرونى مى رساند به همين دليل از همين امروز اگر بشنوم كسى چنين كارى را تكرار مى كند چشم هايم را مى بندم و اين شخص را اخراج مى كنم. من با كسى شوخى ندارم پس سعى نكنيد براى خودتان دردسر درست كنيد. اين اولين و آخرين بارى است كه چنين اخطارى را به شما مى دهم، دفعه بعد نيز هيچ بخششى در كار نخواهد بود و يكراست اقدام به بيرون كردن عوامل بيرونى و نفوذى استقلال خواهم كرد.البته اين تهديدات نيز كارساز نشد زيرا همانطور كه مى بينيد عده اى همچنان اخبار استقلال را به بيرون مى دهند!

Alireza Taji
27-08-2008, 13:54
فكرى: به تصميم سازمان ليگ احترام مى گذارم

محمود فكرى، مربى تيم استقلال تهران پس از شكست تيمش مقابل مس كرمان اظهار داشت: در اين ديدار خوب بازى كرديم و چند موقعيت گلزنى به دست آورديم كه مهاجمان با بى دقتى آنها را از دست دادند. متاسفانه مهاجمان در خط حمله تحرك خوبى دارند اما در زدن ضربات آخر دقت كافى را ندارند و توپ ها را يكى پس از ديگرى به بيرون مى زنند. اميدوارم با تمرينات ويژه اى كه براى آنان در نظر گرفته ايم مشكل گل نزدن آنها حل شود و در آينده چنين مشكلى نداشته باشيم.فكرى در خصوص لغو ديدارهاى هفته پنجم ليگ گفت: دوست داشتيم طالب لو و جبارى به تيم بيايند به همراه آنها طبق برنامه مقابل برق بازى مى كرديم اما چاره اى نيست. تصميمى است كه سازمان گرفته است و ما نيز به آن احترام مى گذاريم. به هر حال اميدوارم هر وقت مقابل برق قرار مى گيريم آنها را شكست دهيم و از خجالت هواداران درآييم.

برنامه بدنسازى استقلال، ويژه تعطيلات

احمد خداداد مربى بدنساز تيم استقلال تهران روز گذشته برنامه ويژه اى را پس از اعلام تعطيلى هفته پنجم ليگ تهيه كرد تا استقلالى ها طبق اين برنامه تمرينات بدنسازى خود را دنبال كنند، البته بازيكنان مصدوم استقلال برنامه اى جداگانه را با توجه به مصدوميتى كه دارند دنبال كرده و در صورت لزوم بايد تمرينات خود را در كلينيك استقلال زيرنظر دكتر نوروزى و دستيارانش دنبال كنند.كادر فنى استقلال ديروز سفارش فراوانى به بازيكنان خود كرد تا در طول اين تعطيلات فرم بدنى خود را آماده نگه داشته و از شرايط مسابقه خارج نشوند.استقلالى ها اعتقاد دارند كه اين وقفه مى تواند در روند ليگ از لحاظ كيفى تأثيرگذار باشد.


گزارش تمرين استقلال

بيك زاده و كاظمى مصدوم شدند

تمرين عصر ديروز استقلال ساعت ۱۷ در زمين شماره ۲ ورزشگاه آزادى برگزار شد. ساعت تمرين استقلالى ها يك ساعت زودتر برگزار شد و همين موضوع باعث شد تا چند تن از بازيكنان با تأخير به تمرين بيايند.
نظرى غايب بود
على نظرى جويبارى، سرپرست آبى پوشان تنها غايب تمرين ديروز بود. نظرى به دليل مسائل شخصى در تمرين حاضر نشد. البته جبارى و طالب لو نيز به خاطر حضور در تمرين تيم ملى غايب بودند.
برهانى با لباس شخصى
آرش برهانى مهاجم مصدوم استقلالى ها با ۳۰ دقيقه تأ خير به تمرين آمد و سپس با لباس شخصى در كنار امير قلعه نويى نشست و نظاره گر تمرين شد.
جان واريو و خداداد تأخير داشتند
فابيو جان واريو و حميد خداداد مربى بدنساز با ۱۵ تأخير به محل تمرين رسيدند كه دليلش در مقدمه ذكر شد.
تيم شيرازى نظاره گر تمرين
اعضاى يك تيم فوتبال كه از شيراز به تهران آمده بودند در جايگاه تماشاگران حاضر شدند و تمرين را نظاره كردند.
شرح تمرين
در ابتداى تمرين قلعه نويى بازيكنان را جمع كرد و ۵ دقيقه براى آنان صحبت كرد. سپس بازيكنان به صورت اختيارى بدن هايشان را گرم كردند و بعد از آن در قالب ۲ گروه يك بازى درون تيمى انجام دادند كه در پايان، تيم زرد با نتيجه ۲ بر يك تيم آبى را شكست داد. اكبرپور و سونگ (بازيكن كامرونى) براى تيم زرد و ميثم منيعى براى تيم آبى گل زدند. در جريان اين ديدار بيك زاده و كاظمى مصدوم شدند و به بازى ادامه ندادند.
تمرين استقلال تا روز شنبه تعطيل شد
با تصميم امير قلعه نويى تمرين استقلال تا روز شنبه تعطيل شد. در پايان تمرين پاسپورت تمام بازيكنان جمع آورى شد تا در مدت اين تعطيلى بازيكنان به سفر خارج از كشور نروند.

Alireza Taji
27-08-2008, 13:57
قلعه نويى:

اگر دايى جاى من بود ۱۰ نفر را اعدام مى كرد

امير قلعه نويى ساعت ۲ و ۳۰ دقيقه بامداد سه شنبه! در مصاحبه با برنامه ۹۰ اظهاراتى را عليه دايى انجام داد كه چون حدس زديم آن موقع صبح شما خواب بوده باشيد، چكيده اى از اظهارات او را در كاغذ آورديم.
•••
• من خيلى خوب روزهاى فيفا را مى دانم. كسى روزهاى فيفا را نمى داند كه در چهارشنبه (كه روز فيفا نيست) براى تيم ملى بازى مى گذارد.
• من هرگز ليگ را ۵/۱ ماه تعطيل نكردم و آقاى ابراهيم زاده شاهد اين ماجراست.
• اگر دايى جاى من بود و تيمش پروازى ۲۰ ساعته به سوريه و كره شمالى داشت، احتمالاً ۱۰ نفر را اعدام مى كرد.
• فوتبال برد و باخت دارد. ما به مس باختيم اما سايپا هم فصل گذشته يازدهم شد.
• آقاى دايى نبايد در ذهن مردم ايجاد انحراف كند .


جلسه هيأت مديره استقلال اوايل هفته آينده برگزار مى شود

طبق قرار قبلى قرار بود جلسه اعضاى هيأت مديره باشگاه استقلال دوشنبه شب برگزار شود اما به دليل سفر «سعيد نفريه» يكى از اعضاى هيأت مديره به يكى از استان ها اين جلسه لغو شد. گفتنى است در اين جلسه قرار بود در مورد احداث كمپ استقلال بحث شود و نفريه مسئول پيگيرى روند احداث كمپ است و بدون حضور وى ساير اعضا نمى توانستند در مورد روند ساخت كمپ صحبت كنند. شايان ذكر است جلسه هيأت مديره بعدى روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

استقلالى ها ممنوع المصاحبه شدند

استقلالى ها در هفته چهارم رقابت هاى ليگ برتر در كرمان مقابل مس شكست خوردند. «امير قلعه نويى» سرمربى استقلال براى اينكه بتواند آرامش را به اين تيم بازگرداند به بازيكنان گوشزد كرد تا بازى با برق شيراز تحت هيچ شرايطى نبايد با خبرنگاران مصاحبه كنند. طبق شنيده هاى ما، بازيكنان استقلال در صورت انجام هرگونه مصاحبه جنجالى، از سوى باشگاه جريمه خواهند شد.

اعتراف آبى ها

تيم ما به جبارى متكى شده است

استقلال اين روزها علاوه بر مشكلات تاكتيكى با يك معضل ديگر هم دست و پنجه نرم مى كند. اين تيم در ميانه ميدان نبض حركتى درستى ندارد و توپ ها به خوبى پخش نمى شود. البته دليل وقوع چنين اتفاقى هم كاملاً واضح و مبرهن است. وقتى مجتبى جبارى با روزهاى اوج خودش فاصله داشته باشد طبيعى است كه استقلال در تغذيه مهاجمانش دچار مشكل خواهد شد اما آيا افت كيفى يك بازيكن بايد تا اين حد روى كار كل مجموعه تأثير منفى بگذارد؟ بد نيست بدانيد برخى از استقلالى ها معتقدند اين تيم پس از فتح جام حذفى و درخشش زايدالوصف مجتبى جبارى در آن تورنمنت (به ويژه در ديدار برگشت فينال) تا حد بسيار زيادى به اين بازيكن متكى شده و همين مسأله باعث شده با افت بدنى جبارى، اوضاع تاكتيكى استقلال هم اينگونه به هم بريزد و چنين اتفاقاتى برايش رخ بدهد.

Alireza Taji
27-08-2008, 13:59
داد و فرياد سرمربى

مجيدى و سياوش افت كرده اند

استقلال كم كم ناكامى مقابل مس كرمان را فراموش مى كند و خود را براى ميزبانى از برق شيراز آماده مى سازد زيرا به خوبى مى داند اگر همچنان در غم باخت هفته قبل باقى بماند، بدون شك مقابل صدرنشين ليگ هم چاره اى جز شكست نخواهد داشت. روى همين اصل امير قلعه نويى اين روزها با جديتى چند برابر كار را دنبال مى كند و مى خواهد به هر طريق ممكن با كاميابى در روز جمعه حاشيه هاى شكست مقابل مس را به حداقل برساند. البته وى براى نيل به اين هدف با يك مشكل بزرگ مواجه شده و آن چيزى نيست غير از افت بدنى برخى از بازيكنان بزرگ خود. براى مثال بد نيست بدانيد امير اعتقاد دارد فرهاد مجيدى و سياوش اكبرپور به وضوح از روزهاى اوج خود فاصله گرفته اند و بايد هرچه سريعتر اين نقص را برطرف كنند.قلعه نويى اين روزها حسابى بر سر اكبرپور و مجيدى فرياد زده و آنها را به تكاپوى بيشتر فرامى خواند.

جريمه كافى نيست

مديران استقلال: قلعه نويى بايد تحول تاكتيكى ايجاد كند

امير قلعه نويى بعد از ناكامى مقابل مس كرمان كه دومين شكست اين تيم در ليگ هشتم محسوب مى شود، طى يك اقدام عجيب علاوه بر بازيكنان و كادرفنى، خودش را هم جريمه نقدى كرد تا به اين طريق نشان دهد هنگام تنبيه هيچ كس از جمله سرمربى هم مصون نخواهد بود. البته اين حركت امير بازتاب خوبى ميان مسئولان باشگاه داشت و به نوعى رضايت آنها را نيز جلب كرده است اما در عين حال هنوز هم نگرانى هايى از اين بابت وجود دارد كه نمى توان آنها را كتمان كرد. برخى از مديران استقلال معتقدند جريمه در برخى اوقات براى پيشبرد اهداف تاكتيكى تيم لازم است اما هرگز كافى به نظر نمى رسد و نبايد بر روى آن به عنوان يك راهكار پربازده حساب باز كرد. به اعتقاد صاحب منصبان استقلال، اگر امير مى خواهد تيمش در رقابت هاى ليگ نتايج مطلوبى كسب كرده و به عنوان يك مدعى در جدول قرار بگيرد، بايد در استقلال يك تحول تاكتيكى به وجود آورد و اصلاً به كارهاى مقطعى بسنده نكند.

Alireza Taji
27-08-2008, 14:01
قلعه نويى واقع بين باشد

استقلال اين روزهاى مانده به هفته پنجم را چگونه مى گذراند؟ براى يافتن، مقصران باخت در برابر مس؟ يا بر اين ايده درست كه «غلط »ها را بايد گرفت و كرمان را به فراموشى سپرد و جور ديگر بازى كرد؟ اگر به روحيه قلعه نويى باشد به اين زودى ها فلان صحنه مشكوك داورى و گل نزدن بهمان مهاجم را به فراموشى نخواهد سپرد اما آيا با چنين روحيه اى مى توان تيمى كه حتى دوستدارانش هم به رتبه چهارمى يا پايين تر فكر مى كنند را به جمع مدعيان برگرداند؟ امير اگر تجربه اين چند سال را روى هم بگذارد «تغيير رويه» فعلى نخستين واكنش منطقى او به شرايط كنونى خواهد بود.
•••
گفته است كه «مهاجم نداريم» گلزن مى خواهم. يكى كه چارچوب شناس باشد.با استپش از دروازه دور نشود و با ضربه اش توپ را به آسمان نفرستد. مى پرسيم: مگر برهانى را خود تو نگه نداشتى؟ مگر نگفتى: عليزاده را مى خواهم؟ و مگر عباسفرد با راى كسى غير از قلعه نويى به استقلال آمد؟ پس، همان موقع كه كارشناسان مى گفتند «از دل اين همه مهاجم يك گلزن هم بيرون نمى آيد» بايد سراغ از مهاجم گلزن مى گرفتى. براى هر كدام از اين اسم ها اگر ۲۵۰ ميليون تومان خرج شده باشد مجموعش از يك ميليارد تومان هم مى گذرد و اين مقدار، رقمى است كه مى شد با آن يك نفر را كه گلزن هم باشد به استقلال آورد، پس از آنجايى كه گفته اند «چيزى كه عوض دارد گله ندارد» لذا قلعه نويى نيز بايد چشيدن طعم آشى كه دستپخت اوست را به ديگران واگذار نكند و خود از پس اين دشوار برآيد.
•••
وقتى به جاى توپ به جبارى انگشت اشاره شان را نشان مى دهند تا متوجه باشد كه يك نفر با پاس بلندى كه داده است خط ميانى را از جريان بازى خارج كرده، او چگونه مى تواند «بدون توپ» و بدون سبك و سياقى كه به بازى جبارى و به قابليت هايش بخورد تاثيرگذار باشد؟ مشابه چنين داستانى در خصوص فرهاد مجيدى كه او نيز متهم شده است به كم كارى صدق مى كند. فرهاد هميشه بازيكنى خلاق بوده، مردى كه اگر آزادش مى گذاشتند همه كار مى كرد و هرگاه كه در بند بود، روحيه اش، بازى اش و در يك كلام همه توانايى ها و قابليت هايش را از دست مى داد. وقتى از بازيكنى با اين مختصات خواسته مى شود تا مثل يك هافبك پر وظيفه محدود به محدوده اى كامل باشد. فرهاد بر چه اساسى بايد دريبل بزند و فقط به اين خاطر كه در بازى هاى قبلى مهاجم بوده، گل بزند؟ امير اگر واقع بين باشد آنگاه فقط خودش را تنبيه خواهد كرد. همين و همين.

Alireza Taji
27-08-2008, 14:03
استقلال از «عليزاده» دل بكند، تركيبش را تغيير دهد

قرار بود «جبارى» به اندازه ۵ بازيكن كارآيى داشته باشد

هرگز خود را در حدى نديده و نمى بينيم كه در حوزه فنى تيمى واردشويم و در رابطه با مسائل مختلفش اظهارنظر كنيم اما بعضاً لازم مى بينيم مواردى كه در اين ارتباط به نظرمان مى آيد را روى كاغذ آوريم و مطمئناً اين به معناى دخالت و اظهارنظر احساسى در زمينه اى غيرتخصصى نيست. به عنوان مثال وقتى تيمى چون استقلال طى چند هفته خوب نتيجه نمى گيرد و به همين خاطر انتقادات فراوانى متوجهش مى شود با احترام به كادر فنى مجرب اين تيم نظرات خود را به عنوان يك تماشاگر بازگو مى كنيم با اين هدف و به اين اميد كه مشكل گشا باشد و بتواند در حد و نوع خود به خروج آبى ها از بحران به وجود آمده كمك كند. اينكه امير قلعه نويى به بازى على عليزاده اعتقاد دارد و مى خواهد زوج وى و اكبرپور را در تركيب تيمش جا بيندازد كاملاً قابل احترام است اما با توجه به آنچه از توانايى هاى اوت انداز آبى پوشان سراغ داريم بعيد است چنين تركيبى در خط حمله استقلال جواب دهد و با عنايت به كنار رفتن اجبارى روانخواه و عقب كشيدن فرهاد مجيدى منطقى تر و بهتر مى باشد كه برهانى به جاى عليزاده وارد تركيب اصلى شود تا حداقل در كنار گل نزن بودن پيكان تهاجمى تيم مثلثى متشكل از بازيكنان سرعتى و تكنيكى با قابليت حمل توپ يعنى اكبرپور، مجيدى و برهانى به وجود آيد و ۳-۴-۳ يا همان ۲-۵-۳ آبى ها بازده بيشترى در حمله داشته باشد. در اين حالت اين مزيت وجود دارد كه خط دفاع حريف بيشتر تحت فشار قرار مى گيرد- با توجه به بازيسازى جبارى - احتمال خطا كردن مدافعان آنها وجود دارد در چنين شرايطى حداقل ضربات ايستگاهى بيشترى در پشت محوطه جريمه نصيب استقلالى ها مى شود و تعداد پنالتى ها نيز به نفع آنها فزونى مى يابد كه در مجموع قدرت خط حمله اين تيم را نسبت به حالت فعلى بالاتر مى برد. اينكه نتيجه حضور نود و اندى دقيقه اى على عليزاده پرتاب چند اوت بلند باشد و بس در عمل استقلال را تضعيف مى كند و به نظر مى رسد ورود برهانى به تركيب آبى پوشان امتياز مذكور را براى آنها به همراه داشته باشد...
•••
عليرضا عباسفرد مهاجمى كه در مقطعى از زمان نظر على دايى- بخوانيد بهترين و گلزن ترين مهاجم سال هاى اخير فوتبال ما- را به خود جلب كرد و در نتيجه به تيم ملى هم دعوت شد، هنوز آن طور كه بايد در استقلال مورد استفاده قرار نگرفته كه البته مى تواند به مصدوميت وى مرتبط باشد اما اگر قلعه نويى واقعاً به حضور مهاجمانى بلندقد، گلزن و گل ساز در كنار پا به توپ هايى چون اكبرپور و مجيدى اعتقاد دارد، بايد به اين مهم توجه كند كه مهاجم فصل قبل صباباترى از خيلى جهات به عليزاده ارجحيت دارد و حتى اگر قدرت گلزنى اش چيزى شبيه و در حد مهاجم كرمانى آبى ها باشد حداقل تكنيك و قابليت حمل توپش خيلى بيشتر از توانايى هاى وى در اين زمينه است. ۳-۴-۳ استقلال با اكبرپور، مجيدى و عباسفرد يا ۲-۵-۳ اين تيم با حضور اكبرپور و عباسفرد در خط حمله و فرهاد پشت سر آنها مى تواند بازده بيشترى در قياس با تركيب بازى هاى اخير اين تيم داشته باشد و اگر در عمق اين موضوع دقت شود شايد بشود گره كور آبى پوشان را در يك سوم ميانى و دفاعى حريفان باز كرد.
•••
مورد قابل ذكر ديگر در مورد تركيب استقلال- كه البته بازهم نمى تواند نامرتبط با مصدوميت بعضى از بازيكنان جديد و قديمى اين تيم باشد- به حضور اميرآبادى راست پا به عنوان بازيكن كنارى سمت چپ برمى گردد كه اين جناح از تركيب تيم آبى پوش پايتخت را- به ويژه در كارهاى تهاجمى- دچار مشكل كرده و اگر نفراتى چون منيعى و بيك زاده در اين منطقه به كار گرفته شوند شايد استقلال در جناح چپ نيز مثل جناح راست صاحب بازيكن مؤثرى گردد كه در كنار بازيكنانى چون كاظمى، جبارى، مجيدى و ... قادرند قدرت تهاجمى تيم را به طرز محسوسى افزايش دهند.
•••
قبول داريم قابليت هاى جبارى «پاسور» يا روانخواه «پا به توپ و زننده به عمق دفاع حريفان» متفاوت است اما وقتى امير قلعه نويى از غيبت اجارى هافبك ريز نقش تيمش ابراز گلايه و نارضايتى مى كند، يعنى مجتبى نتوانسته در راه پر كردن جاى روانخواه كار چندانى انجام دهد و اين را وقتى كنار خواسته هاى زياد اين بازيكن در فصل نقل و انتقالات و نيز ادعايش مبنى بر اينكه به اندازه ۵ بازيكن درجه يك استقلال مى ارزد و كارآيى دارد مى گذاريم، ناخودآگاه اين حس در درونمان ايجاد مى شود كه جبارى «بايد» در چنين شرايطى به داد تيمش برسد و به جاى آن ۵ نفر حداقل جاى يك نفر را در ميانه ميدان پر كند چرا كه وى با اين وعده مديران باشگاه را به پرداخت مبلغ مورد درخواستش را ضى - يا مجبور- كرد اما آنچه ما از او در بازى با سپاهان و مس ديديم هيچ گونه تطابقى با ادعاى چند هفته قبلش نداشته و اينچنين است كه عنوان مى كنيم امير قلعه نويى به تنهايى مقصر ناكامى هاى اين چند هفته استقلال نيست...

Alireza Taji
27-08-2008, 14:05
اقبالي: سيستم بازي تيم استقلال منسوخ شده است

يك كارشناس گفت: سيستم 2-5-3 در فوتبال دنيا منسوخ شده و ديگر جواب نمي‌دهد.
اين مربي با بيان اينكه كادر فني و بازيكنان در ناكامي ها فقط 30 درصد مقصر هستند، عنوان كرد: وقتي بازيكن از ابتداي فصل دغدغه پول دارد و نمي‌داند چه زماني قرار است به مطالباتش برسد، نمي تواند در طول تمرين و مسابقه فقط به فوتبال فكر كند. اقبالي اظهار داشت: مربي هم همين شرايط را دارد. يك مربي تا به كي با دروغ و وعده مي تواند اين بازيكنان را آرام كند. اين مسائل كوچك نيست. در تيم هاي بزرگ، مربيان هرگز چنين دغدغه هايي ندارند؛ اما اينجا مربي و بازيكن مدام به اين فكر مي كنند كه همان قراردادي كه امضا كرده را دريافت كنند. اين كارشناس تصريح كرد: ريشه اصلي مشكلات اقتصاد است. وقتي يك بازيكن دلش با تيم نباشد، از دست هيچ مربي كاري ساخته نيست. كنترل بازيكنان كار راحتي نيست و نبايد در شكست ها همه چبز به نام مربي تمام شود. اقبالي در پاسخ به اينكه مشكل استقلال به غير از اين مسائل چه مي تواند باشد، گفت: مربيان استقلال كه مي خواستند با اين سيستم كار كنند، بايد بازيكناني كه در اين سيستم كارآيي دارند را جذب مي كردند. البته اين روش در دنيا منسوخ شده و آسيب پذير است. تيمي كه با اين سيستم بازي مي كند، نقاط ضعف زيادي دارد.

Alireza Taji
27-08-2008, 14:06
اخبار تمرین امروز استقلال /
دو بازیکن کامرونی در تمرین آبی پوشان / عکس یادگاری با هواداران شهرستانی
تمرین عصر امروز تیم فوتبال استقلال تحت تاثیر لغو مسابقه هفته پنجم لیگ و حضور دو بازیکن کامرونی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تهران و در غیاب آرش برهانی برگزار شد. در ابتدای این تمرین امیر قلعه نویی 15 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و خبر لغو مسابقات هفته پنجم را اعلام کرد.

علاوه بر آرش برهانی که به علت مصدومیت در این تمرین حضور نداشت، وحید طالب لو و مجتبی جباری نیز به دلیل حضور در اردوی تیم ملی غایب بودند.

" هونوگی" بازیکن کامرونی 23 ساله که در پست مهاجم بازی می کند و " پانته پنتو" بازیکن خط میانی 23 ساله کامرونی امروز با حضور در تمرینات آبی پوشان، زیر نظر امیر قلعه نویی تست دادند.

تعدادی از هواداران استقلال نیز که از شهرستان به تهران آمده بودند در این تمرین به گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان این تیم پرداختند.

Alireza Taji
27-08-2008, 14:08
حمله قلعه نويي به دستيارش
چرا سرخود به دايي زنگ زدي؟

علي دايي سرمربي تيم ملي در برنامه دوشنبه شب نود مدعي شد که "اميد طيري" دستيار اول قلعه نويي با وي تماس گرفته و خواستار دعوت حسين کاظمي به تيم ملي شده است.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا"پس از آنکه علي دايي مدعي شد دستيار قلعه نويي در تماسي تلفني خواستار دعوت از حسين کاظمي به تيم ملي شده است، قلعه نويي دستيار خود را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
طبق اخبار رسيده از باشگاه استقلال، قلعه نويي در جريان تمرين روز گذشته(سه شنبه) تيمش خطاب به طيري مي‌گويد:تو با اجازه چه کسي با دايي تماس گرفتي که او حالا از اين موضوع به نفع خودش استفاده کند؟
گويا طيري نيز در پاسخ گفته که براي طرح يک موضوع شخصي با دايي تماس گرفته است.

blue2006
27-08-2008, 14:23
این بازیکن های کامرونی کارنامه خوبی دارن ؟؟؟
تو چه تیم هایی بازی کردن ؟؟؟
فیکس تیم بودن یا ذخیره ثابت ؟؟؟
چقدری پول می خان ؟؟؟؟
چرا حالا که خرج می کنن یه بازیکن اسم و رسم دار نمیارن که بدرد جام باشگاه های اسیا هم بخوره ؟؟؟؟
اصلا عنایتی چشه که کسی سراغش نمیره ؟؟ پول چند تا فروارد را میدادن اونو می آوردن .
فقط خدا کنه مثل باقی خارجی ها چند سال اخیر نباشن و ارزش این همه جنجال رو داشته باشن . وگرنه ......

iman_s
27-08-2008, 15:14
من نتیجه بازی استقلال و برق شیراز رو 2-1 به نفع استقلال پیش بینی کرده بودم ولی حالا که بازی لغو شده منم پیش بینیم رو پس میگرم تا بعد.

Rjoun
27-08-2008, 16:32
بچه ها نظرتون راجع به سيستم 4 - 4 - 2 چيه؟

M . Sayid
27-08-2008, 16:53
به نظر من با وجود هافبک دفاعی خوبی مثل کاظمی 4-4-2 لوزی بهتره

Rjoun
27-08-2008, 17:04
زوج خط حمله ما عباسفرد و اكبرپور باشه فكر كنم بهتره نتيجه ميده.

Alireza Taji
27-08-2008, 17:50
بچه ها نظرتون راجع به سيستم 4 - 4 - 2 چيه؟
من 4-2-3-1 را که خیلی می پسندم.
4-4-2 نیاز به یک مهاجم کلاسیک مثل رضا عنایتی داره که هم روی زمین و هم روی هوا خوب باشه اما ما فعلا این را نداریم!
----------------------------------- طالبلو--------------------------------
-----بیگ زاده-----------قربانی--------------شکوری--------- خسرو حیدری
------------------کاظمی----------------------------یدالله اکبری--------
---------------------------------- جباری--------------------------------
------------------- جان واریو--------------------اکبرپور-----------------
---------------------------------مجیدی------------------------------

M . Sayid
27-08-2008, 18:39
علیرضاجان اگه داشتیم با همین 3-5-2 هم قهرمان می شدیم

Alireza Taji
27-08-2008, 20:22
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

در مورد تخلف در بازي مقابل سپاهان
راي كميته انضباطي درباره شكوري شنبه صادر مي شود
خبرگزاري فارس: راي كميته انضباطي در خصوص تخلف بازيكن تيم فوتبال استقلال تهران در بازي مقابل سپاهان، روز شنبه صادر مي شود.
به گزارش خبرگزاري فارس، هادي شكوري به دليل تخلف در هفته سوم ليگ و در ديدار مقابل سپاهان به كميته انضباطي احضار شده است.
گفته مي شود وي بدون توپ، اقدام به تكل خطرناك روي پاي احمد جمشيديان كرده و رفتار ناشايستي نيز انجام داده است.
شكوري سه شنبه بعد از ظهر در كميته انضباطي حاضر شد و توضيحات لازم را ارائه كرد.
شكوري در گفت وگو با خبرگزاري فارس اظهارداشت :قرار است تا روز شنبه راي كميته انضباطي صادر شود.

unartig
27-08-2008, 20:22
من خودم به مهاجم آفریقایی اعتقاد دارم مخصوصا اگرسرعتی باشه چون بهترین مهاجم دنیا به نظرم سامویل اتووهست این ابراهیم توره هم خیلی خوبه اما اگریک بازیکن خوب وجوون وسرعتی ازآفریقابیاریم به نظرم برای آینده تیم هم خوبه مخصوصا بااین مهاجمهای گرونقیمت ایرانی گل نزن

Alireza Taji
27-08-2008, 20:24
علیرضاجان اگه داشتیم با همین 3-5-2 هم قهرمان می شدیم
شاید...
اما باید بپذیریم سیستم تیم ناکارامد هست و چون مدتها مربیان ایرانی ازش استفاده میکردند برای تمام تیمها شناخته شده هست...
و کلا وقتی ما بازیکنش را داریم چرا نباید با سیستم روز بازی کنیم؟

M . Sayid
27-08-2008, 21:39
اونی جون!! اگه قرار باشه مهاجم سرعتی بیاریم سرعت برهانی از همه بیشتره!!!به نظر من ما یه مهاجم کلاسیک میخواییم

unartig
27-08-2008, 21:51
اونی جون!! اگه قرار باشه مهاجم سرعتی بیاریم سرعت برهانی از همه بیشتره!!!به نظر من ما یه مهاجم کلاسیک میخواییم
سرعت بدون دقت اگربخوایم میتونیم رکورددار دو100مترجهان که فکر کنم ازنیجریه بودرا استخدامش کنیم فکر نکنم بیشتراز1میلیون دلاربخواد :31:تازه کلی هم آوانس داد به نفرات دوم وسوم :10:

M . Sayid
27-08-2008, 22:17
جاماییکایی بود به نظرم بریم احسان حدادیو بیاریم بزاریم کنار علی زاده جمعشون جمع باشه تیمم بره زیر گروه

™M ™
27-08-2008, 22:52
و ما هم به جمع شما اضافه میشویم...

™M ™
27-08-2008, 23:19
این پست جهت اشتراک در این تایپیکه...

بازی بعدیه استقلال کی هست...

M . Sayid
27-08-2008, 23:35
این پست جهت اشتراک در این تایپیکه...

بازی بعدیه استقلال کی هست...

ورود شما را تبریک می گوییم....
بازی بعدی احتمالا 22 باشه با صبای قم
درضمن اسم شریفتون؟؟؟

™M ™
27-08-2008, 23:38
خوشبختم سعید جان.

منم مجید هستم.

Alireza Taji
28-08-2008, 01:41
خوشبختم سعید جان.

منم مجید هستم.
به جمع استقلالی ها خوش امدی:11:
امیدوارم از کاربران فعال تاپیک استقلالی ها بشی....

Alireza Taji
28-08-2008, 01:43
تعطیل شدن لیگ میتونه خیلی به استقلال کمک کنه!
به قولی یک توفیق اجباری بود که نصیب استقلال شد فقط امیدوارم استقلال نقاط ضعفش را شناسایی کنه و حسابی روش کار بشه...

iman84
28-08-2008, 10:03
بچه ها سلام
یک هفته از سربازیم گذشت این 5 شنبه و جمعه رو بهمون مرخصی دادن. حالا آدم قدر روز ها رو میدونه
بازی با مس رو ندیدم ولی انگار چیزی رو از دست ندادم چون تو حرفاتون خوندم که استقلال بازی خوبی نکرده
ولی هر جور هست دیگه باید بازی با برق رو ببریم
استقلال 1 - 0 برق
عماد جون ثبتش کن

iman84
28-08-2008, 10:04
تعطیل شدن لیگ میتونه خیلی به استقلال کمک کنه!
به قولی یک توفیق اجباری بود که نصیب استقلال شد فقط امیدوارم استقلال نقاط ضعفش را شناسایی کنه و حسابی روش کار بشه...

لیگ تا کی تعطیل شده ؟؟؟

M . Sayid
28-08-2008, 10:33
کسی میدونه جریان این همه بن شدن چیه؟؟
اگه تقصیرخودشونه چرا چیزی میگن که بن بشن تو رو خدا تاپیکو نگاه کنین شده اینهو قبرستان متروک...

unartig
28-08-2008, 11:56
کسی میدونه جریان این همه بن شدن چیه؟؟
اگه تقصیرخودشونه چرا چیزی میگن که بن بشن تو رو خدا تاپیکو نگاه کنین شده اینهو قبرستان متروک...
ظاهرا هفته ای دونفرراباید داشته باشیم :41:این آمارخوبی نیست باید کاهش پیداکنه :13:بایدازبن شدنهاعبرت گرفت و هنگام عصبانیت یاهیجانزده شدن خودمونو کنترل کنیم :46:

Majid393
28-08-2008, 13:05
فقط هفته پنجم تعطیل شده ؟؟؟؟؟
هفته ششم چه روزی هست ؟؟؟؟

r4pbr4p
28-08-2008, 14:47
هفته ششم چه روزی هست ؟؟؟؟


بازی بعدی احتمالا 22 باشه با صبای قم

دوستان مریم چرا بن شده؟

r4pbr4p
28-08-2008, 17:05
با صبا داریم

محمود خودت که از همه کم پیدا تری!

M . Sayid
28-08-2008, 17:26
نه مریم هست نه عماد نه علیرضا نه بلو جون هیچکس نیست..........

r4pbr4p
28-08-2008, 18:07
شدن خبرگذاری

پنجشنبه شبها وقتی خبری نیستن نمیان :دی

ولی مریم که بن شده متاسفانه

عماد هم که پیگیر پروژه س...

Alireza Taji
28-08-2008, 19:16
اقا شرمنده....
من با تلفن خونه مشکل دارم نمیتونم مثل قبل بیام...

Alireza Taji
28-08-2008, 19:21
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

در گفت و گو با فارس
طيري: دايي با زورگويي به جايي نمي رسد

خبرگزاري فارس: مربي تيم فوتبال استقلال گفت: دايي بايد بداند كه با زورگويي و عدم تعامل با باشگاه‌ها به جايي نمي‌رسد.
اميد طيري در گفت و گو با خبرنگار فارس درباره صحبت هاي علي دايي در مورد وي مبني بر اين كه او با دايي تماس گرفته تا كاظمي به تيم ملي دعوت شود، اظهار داشت: او در يك برنامه تلويزيوني براي اينكه ذهن مردم را به سمتي كه مي خواهد بكشاند، مي گويد از طرف كسي با او تماس گرفتم كه كاظمي به تيم ملي دعوت شود تا تعداد ملي‌پوشان استقلال به عدد سه برسد تا بازي ما لغو شود.
وي افزود: در حالي كه فقط براي احوالپرسي به او زنگ زدم. او با زرنگي در برنامه تلويزيوني 90 مسير بحث را تغير داد. اعتراض ما به دايي اين است كه چرا حسين كاظمي يك ماه به اسپانيا برده مي شود و در غرب آسيا هم حضور دارد؛ اما در بازي مقابل پگاه او را به ما نمي دهد و به يكباره به درد تيم او نمي خورد.
طيري اضافه كرد: او كاظمي را به تيم ملي دعوت نمي كند تا ملي پوشان استقلال به عدد دو برسد. دايي با اين رفتار قلدرمآبانه به جايي نمي رسد.

Alireza Taji
28-08-2008, 19:23
جان‌واریو، مهاجم جدید استقلال

استقلال که این روزها از مشکل فقدان مهاجم کارآمد رنج مي‌برد، فعلا به‌شدت در جستجوی مهاجم ایده‌آل است. در همین راستا حضور دو مهاجم کامرونی در تمرین استقلال توجهات را به خود جلب کرد اگر چه ظاهرا قضیه این فورواردهای کامرونی اصلا جدی نیست
و احتمال دیپورت آنها محتمل‌ترین اتفاق ممکن است. در این گیر‌و‌دار اما فابیو جان‌واریو، بازیکن برزیلی استقلالی‌ها که هفته‌های گذشته را به‌جهت مصدومیت از ترکیب تیمش دور ماند با رفع آسیب‌دیدگی در تمرینات حاضر شده و اتفاقا خوش درخشیده است. فابیو در اولین حضور خود در تمرینات پس از آسیب‌دیدگی به صلاحدید کادر‌فنی به‌عنوان مهاجم تمرین کرد و اتفاقا با به‌ثمر رساندن پنج گل، امیر قلعه‌نویی را امیدوار کرد. استقلالی‌ها از قرار روی بازی کردن فابیو در دیدار آتی این مجموعه به‌شدت تاکید دارند به‌خصوص که حالا او نشان داده در قالب یک مهاجم هم مي‌تواند مرهمی روی درمان خط حمله استقلال باشد. فابیو جان‌واریو البته در حال حاضر همچنان در هتل هویزه ساکن است و برخلاف قرار استقلالی‌ها هنوز به منزلي که قرار بود برای او اجاره کنند، نقل‌مکان نکرده. نکته اینکه همسر فابیو دیشب به تهران آمده و ظاهرا فعلا باید همراه او در هتل اقامت کند. اگر چه هزینه اقامت فابیو تا همین حالا در هتل به مرز دو میلیون تومان رسیده و از آنجایی که باشگاه استقلال برای تسویه‌حساب به هتل مراجعه نکرده، مسئولان هتل هم پاسپورت فابیو را برای تمدید اعتبار ویزا تحویل نمی‌دهند و مهمتر از همه اینکه مهلت ویزای فابیو تمام شده و فعلا معطل تسویه‌حساب استقلالی‌ها با هتل است بلکه بتواند برای تمدید ویزایش اقدام کند.

Alireza Taji
28-08-2008, 19:26
جلسه قلعه‌نويي با فتح‌الله‌زاده

روز گذشته در اولين روز تعطيلات استقلال، اميرقلعه‌نويي و علي فتح‌الله‌زاده در محل باشگاه با هم جلسه داشتند
. به نظر مي‌رسد كه با وجود حمايت‌هاي فتح‌الله‌زاده از سرمربي استقلال در مطبوعات قلعه‌نويي در رابطه با توضيح مسائل اخير تيم و نتايج ضعيف آن به دفتر فتح‌الله‌زاده رفته است.البته همانطور كه مي‌دانيد بين اين دو رابطه مديرعاملي و سرمربي‌اي برقرار نيست و آنها ندار‌تر ار اين حرف‌ها هستند.

Alireza Taji
28-08-2008, 19:35
بازهم خبری از پرسپولیسی ها نیست!

یک پیروزی دیگر برای طرفداران با وفای استقلالی...


آبیته بهترین سایت هواداری شد ؛


طی مراسمی آبیته دات کام به عنوان برترین سایت هواداری برگزیده شد!


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


عصر امروز در مراسمی که به بهانه سالروز تاسیس"ورزش بلاگ" و با نام زنده یاد آیدین نیکخواه بهرامی برگزار شد سایت رسمی هواداران باشگاه استقلال آبیته دات کام با انتخاب کارشناسان ذی صلاح به عنوان برترین سایت هواداری در سال گذشته انتخاب و معرفی شد.


این مراسم با یاد نیکخواه بهرامی آغاز شد و با اجرای خوب و بی نقص مجری توانمند عرصه ورزش جناب آقای جواد خیابانی ادامه یافت و در انتها با سخنرانی جناب آقای ثمودی مدیر عامل محترم "ورزش بلاگ" ٬ انتخاب بهترین وب سایت ها و وبلاگ های ورزشی و صحبت های مدیران برگزیده پایان پذیرفت. همچنین میثم منیعی به عنوان نماینده ورزشکاران و امیر نوری به عنوان نماینده هنرمندان در این مراسم حضور داشتند.


در این مراسم که با حضور حدود ۱۰۰ نماینده از ۱۰۰ وبسایت و وبلاگ برتر ورزشی ایران برگزار شده بود سایت هواداران باشگاه مردمی استقلال تهران "آبیته دات کام" توانست در کنار سایت هایی نظیر ایسنا و پارس فوتبال عنوان بهترین وبسایت هواداری را به خود اختصاص دهد.

برترين وبلاگ هاي ورزشي سال :
آموزشي: skate.persianblog.ir
خاطرات : anapourna.varzeshblog.com و kiankooh.persianblog.ir
هواداري : petroshimimahshar.blogfa.com
خبري تحليلي : muay-thailand.blogfa.com
خبري: teak.mihanblog.com

بهترين وب سايت هاي ورزشي:
خبري: isna.ir
بازيکنان: hashmian.net
تالار گفت‌وگو: topgoal.ir
آموزشي: majidjalali.com
هواداري: ------------ و ------------
خبري تحليلي: parsfootball.com
پزشکي ورزشي: sportmed.com

لینک خبر:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

r4pbr4p
28-08-2008, 19:56
دمت گرم علیرضا جان

خسته نباشی :ایکس

Alireza Taji
28-08-2008, 22:34
===============

در پاسخ به اينكه چرا مهاجمان گل نمى زنند

مرفاوى: 8 هفته استقلالى ها را دق دادم


حميد رضا عرب
Hamid Reza Arab
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
مانند آن روزهايى كه همراه امير قلعه نويى سكان هدايت استقلال را در دست گرفت آرام و بى سر و صدا روى نيمكت مى نشيند و حتى به خودش اجازه نمى دهد مثل روزهايى كه ناصر حجازى سرمربى بود و او مربى، كنار زمين برود و هر چند كوتاه نكاتى را به بازيكنان كوشزد كند. صمد مرفاوى از روابط عميقى با امير قلعه نويى برخوردار است به طورى كه حتى حاضر شد در زمان سرمربيگرى اش در استقلال، در حالى كه امير مديريت سازمان فوتبال را به عهده داشت نظاره گر تمرينات او در حوزه كارى اش باشد. شايد هر كس ديگرى جاى مرفاوى بود با توجه به اينكه روزگارى سرمربيگرى استقلال را عهده داشت و حتى تيمش را تا آستانه قهرمانى هم پيش برد حاضر نمى شد به عنوان مربى روى نيمكت استقلال بنشيند و سايه سنگين امير قلعه نويى را بالاى سر خود داشته باشد اما مرفاوى در توجيه كارش از عشق و علاقه اش به استقلال حرف مى زند، احساسى كه او را با همه انتقادها به سوى استقلال مى كشد.
صمد مرفاوى حالا مثل ۵ سال پيش كمك مربى است و امير قلعه نويى سرمربى! آيا صمد گامى رو به عقب برداشته يا او چنين مى پندارد كه روزى باز هم سرمربى استقلال خواهد شد

روزى كه ازاستقلال رفتيد تصور مى شد يك بار ديگر به عنوان سرمربى به تيم تان برگرديد اما هرگز چنين نشد، صمد رفت و با عنوان كمك مربى به استقلال بازگشت.
تصور من اين بود كه بايد به استقلال كمك مى كردم. براى همين برگشتم.
اما عمر همكارى شما خيلى كوتاه بود. شما خيلى زود با ناصر حجازى قطع همكارى كرديد
آن روزها من احساس مى كردم ديگر نمى شود كار كرد براى همين به استقلال اهواز رفتم.
چه دلايلى باعث جدايى تان شد
من نمى خواهم از آن روزها حرف بزنم! مهم اين است كه حالا به استقلال برگشتم.
اما نه به عنوان سرمربى! شما باز هم كمك مربى هستيد.
درست است. اما براى من كار كردن در استقلال خيلى مهم است. براى همين هم وقتى از استقلال رفتم استقلال اهواز را انتخاب كردم.
چرا صبر نكرديد تا در تيم ديگرى سرمربى شويد شما سابقه سرمربيگرى استقلال را در كارنامه داشتيد.
مى توانستم، چند پيشنهاد هم بود. همين الان هم هست اما استقلال يك فضاى كارى بسيار دوست داشتنى براى من است.
انتخاب امير قلعه نويى به عنوان همكار جديد چه توجيهى دارد
من و امير حرف هم را مى فهميم. افكار ما نزديك به همديگر است. براى همين به استقلال برگشتم. من احساس مى كنم خودم سرمربى هستم. براى اين كه امير را خوب مى شناسم. او با من مشورت مى كند حتى در جزيى ترين مسائل براى همين علاقه ام هر روز بيشتر مى شود.
تصميم گيرى در استقلال مشورتى است
امير با دستيارانش تعامل دارد. به نوعى سعى مى كند نظرات همه را در تصميم گيرى هايش مورد توجه قرار دهد.
صمد مرفاوى وقتى سرمربى استقلال بود در هفته هاى آغازين توانست نتايج مطلوبى با استقلال كسب كند. اما حالا شرايط براى قلعه نويى فرق مى كند.
آن تيم نفراتش همگى هماهنگ بودند. اگر يادتان باشد ما فقط عنايتى و كاظمى را از دست داديم و بيشتر بازيكنانى كه در قالب تيم اصلى به ميدان رفتند با هم هماهنگ بودند.
مشكل گلزنى استقلال از اينجا نشأت مى گيرد
من در واقع مشكل گلزنى را فقط مربوط به مهاجمان نمى دانم. يك تيم بايد گل بزند حالا چه با پاى مهاجمان و چه با پاى مدافعان. ما ابتدا بايد هماهنگ شويم و من فكر مى كنم كمى زمان ببرد.
روزى كه به عنوان بازيكن پيراهن استقلال را پوشيديد همه از شما توقع گلزنى داشتند. شما پس از طى چند روز توانستيد گلزنى كنيد
يادم هست وقتى به عنوان بازيكن به استقلال آمدم همين طور روى من فشار بود. آن روزها هم همه فكر مى كردند الان من شاهكار خواهم كرد اما ۸ هفته طول كشيد تا اولين گلم براى استقلال زدم. آنها را دق دادم (... و بعد مى خندد!)
شما هم مشكل اكبرپور، عليزاده، عباسفرد و برهانى را داشتيد
استقلال يك تيم پرمهره را در اختيار دارد. اما پيش از آنكه ما بخواهيم از بازيكنان انتقاد كنيم بايد ببينيم كه آيا آنها توانسته اند خودشان را با محيط استقلال وفق دهند من فكر مى كنم به خاطر عدم محيط پذيرى مهاجمان گل نمى زنند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
شايد وقفه اى كه به وجود آمده به كمك استقلال بيايد.
اين وقفه براى ما سم است. تعطيلى ليگ اصلا خوب نيست. ما بايد در بازى ها و در كوران مسابقات آبديده شويم. اما متاسفانه همه چيز تحت تاثير تيم ملى قرار گرفته است.
بعضى تيم ها از تعطيلى استقبال كرده اند!
اصلا چنين چيزى نيست. باشگاه ها به شدت لطمه مى خورند و اين تعطيلى ها اصلا خوب نيست. ما كه نمى توانيم هر روز تمرين بگذاريم يا تمرين را تعطيل كنيم. متاسفانه بعضى از قوانين فيفا در كشورمان اجرا نمى شود و در عين حال مسؤولان ما فكر مى كنند ما در سطح اول فوتبال آسيا هستيم.
حضور مهاجمان خارجى آيا مشكل فوتبال ايران را حل مى كند
ما هم به دنبال مهاجم خارجى هستيم. اما معتقدم اگر مى خواهيم گلزن هاى خوبى داشته باشيم بايد از پايه شروع كنيم. من هم روزى مربى تيم هاى پايه بودم اما متاسفانه امكانات مناسبى در اختيار تيم هاى پايه قرار نمى گيرد. شايد يكى از عمده مشكلات ما همين باشد...

Alireza Taji
28-08-2008, 22:36
پس از آناليز بازى با مس مشخص شد

مجيدى در نقش مدافع پيروز در نقش مهاجم


ايران ورزشى- يكى از مواردى كه باعث تعجب كادر فنى استقلال شده جابه جايى هايى است كه خواسته و ناخواسته در بازى هاى استقلال انجام مى شود! پس از آناليز بازى استقلال مقابل مس كرمان اميرقلعه نويى در يك صحنه فرهاد مجيدى را ديد كه تا محوطه ۱۸ قدم استقلال عقب آمده تا از حريف توپ ربايى كند. اين موضوع البته باعث ناراحتى قلعه نويى نشد چرا كه او مى پندارد معنى فوتبال شناور همين است و حتى مهاجمان استقلال هم مى باست در كارهاى هجومى حضور فعالانه داشته باشند. قلعه نويى با توصيه بيشتر از مدافعان و هافبك مدافعان تيمش خواست مثل فرهاد مجيدى در كارهاى هجومى حضور داشته باشند. براى همين قلعه نويى صحنه اى از گلزنى پيروز قربانى مقابل سپاهان را براى شاگردانش به نمايش گذاشت تا حرفش ثابت شود و بازيكنان يك فضاى واقعى از گلزنى مدافعان را تماشا كنند. قلعه نويى به دنبال آناليز كردن بازى هاى استقلال مى خواهد شاگردانش را با فوتبال روز آشنا كند. او با وجود آنكه از روش ۲-5-3 بهره مى گيرد اما قصد دارد با همين روش به ظاهر منسوخ يك فوتبال شناور را به نمايش بگذارد. قلعه نويى قصد دارد باز هم نكات ريزترى از بازى استقلال بيرون بياورد. براى همين آناليز دوباره بازى هاى تيمش را در دستور كار قرارداده است!

Alireza Taji
28-08-2008, 22:41
پورحيدرى: تعطيلى به نفع استقلال است

ايران ورزشى- پورحيدرى تعطيلى ليگ را به نفع استقلال و ديگر تيم ها مى داند: «به نظر من تصميم عاقلانه اى گرفته شد چون هم باشگاه ها حق دارند كه نگران وضعيت خودشان باشند و هم على دايى كه تيمش يك بازى سخت و حساس را با عربستان در پيش دارد. فشار بازى هاى ليگ هم زياد است و امكان خستگى و مصدوميت وجود دارد و فكر مى كنم كه خوب شد فعلاً بازى ها را تعطيل كردند. به نظر من نبايد دنبال مقصر بگرديم چون فوتبال ايران سال ها است كه با اين شيوه حركت مى كند هيچ كشورى هم حاضر نيست در تاريخ هاى پيشنهادى ايران با تيم ملى بازى كند كه اين باعث مى شود برنامه هاى ليگ برتر و تيم ملى با هم تداخل پيدا كند. اين اتفاقات ديگر در فوتبال ايران طبيعى شده و اصلاً نبايد تعجب كنيم. حالا كه بازى ها تعطيل شده ديگر على دايى و باشگاه ها نمى توانند بهانه اى بياورند و اين به سود هر دو طرف است.»

Alireza Taji
28-08-2008, 22:43
اكبرپور: اين تعطيلى به نفع ما است
اوضاع مالى ما بدتر است اما حرف نمى زنيم

ايران ورزشى- اكبرپور تعطيلى ليگ را به نفع تيمش مى داند: «تيم ما از لحاظ بدنى عقب است و فكر مى كنم كه اين تعطيلى فرصت مناسبى است تا نتايج۴ هفته اول را فراموش كنيم و با روحيه اى بالا به مصاف برق شيراز برويم. به نظر من بازيكنان بايد بزرگ فكر كنند چراكه ما اهداف بزرگى در سر داريم.
اين درست كه نتايج استقلال در حد انتظار نبوده ولى تا پايان ليگ هنوز ۳۰ هفته باقى مانده و مطمئن باشيد كه روزهاى خوب استقلال هم از راه مى رسد. در حال حاضر اصلاً نمى توان در مورد شخصيت فنى تيم ها حرف زد و بهتر است كه چند هفته ديگر صبر كنيد. اوضاع مالى استقلال خيلى بدتر از پرسپوليس است ولى بازيكنان استقلال بيشتر به مسائل فنى فكر كنند. ما اين فصل بايد در آسيا در ليگ ايران قهرمانى به دست آوريم و پرداختن به حاشيه ها چندان درست نيست.»

Alireza Taji
28-08-2008, 22:47
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
=
از قول من دروغ نوشته بودند

شكورى: به احترام شريفى تكذيب كردم



هادى شكورى پس از حضور در كميته انضباطى اميدوار است تا در بازى آينده مقابل برق شيراز حضور يابد. اين اميدوارى پس از برخورد با رييس كميته انضباطى به وجود آمده است. شكورى در اين باره با ايران ورزشى گفت وگو مى كند.
چند جلسه محروم شدى
هنوز معلوم نيست اما فكر مى كنم بخشيده شوم.
نظر كميته انضباطى چه بود
آنها حرف هايم را شنيدند. آقاى شريفى خيلى با حسن نيت حرف هايم را گوش كرد.
انگار گفته شده چون سابقه تخلفى نداشتى محروميت ات لغو مى شود.
نمى دانم اما آقاى شريفى هم به اين موضوع اشاره كرد. من اميدوارم با بخشش روبه رو شوم.
داستان تكذيب مصاحبه هايت چه بود
متاسفانه بعضى ها از قول من كذب نوشته اند اما براى اينكه ثابت كنم آن حرف ها حرف هاى من نبوده تكذيب كردم تا شائبه اى پيش نيايد.
... بگذريم، دفاع استقلال مقابل مس را چطور ديدى
من هميشه گفته ام يك تيم به تك مهره هايش نبايد اتكا كند. درباره دفاع هم همين طور است. همه بايد در كارهاى دفاعى شركت كنند.
يعنى كسى را مقصر نمى دانى
نه! به هيچ وجه، همه مقصر بودند.
اگر تو بودى استقلال آن گل را دريافت مى كرد
نمى دانم. به هرحال نمى شود خيلى چيزها را پيش بينى كرد.
جايى شنيديم كه امير قلعه نويى به خاطر غيبت تو خيلى ناراحت شده.
اميرخان لطف دارند. البته من فكر مى كنم همه بچه ها زحمت مى كشند.
اين چند روز كه تعطيل شديد به آمادگى تان لطمه نمى زند
همه بچه ها تمرينات اختصاصى انجام مى دهند اما من فكر نمى كنم مشكل حادى پيش بيايد چون آقاى قلعه نويى بدون دليل كارى را انجام نمى دهد.


zoom
راى كميته انضباطى شنبه صادر مى شود


رأى كميته انضباطى درخصوص تخلف بازيكن تيم فوتبال استقلال تهران در بازى مقابل سپاهان، روز شنبه صادر مى شود. هادى شكورى به دليل تخلف در هفته سوم ليگ مقابل سپاهان به كميته انضباطى احضار شده است. گفته مى شود او بدون توپ، اقدام به تكل خطرناك روى پاى احمد جمشيديان كرده و رفتار دور از عرفى انجام داده است. قرار است تا شنبه رأى كميته انضباطى صادر شود.

Alireza Taji
28-08-2008, 22:49
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

تعطيلى ليگ به نفع ما بود

تقى پور: آقاى گلى ليگ از آن مهاجمان استقلال است



ايران ورزشى- اگرچه بيشتر تيم ها از تعطيلى ليگ گله دارند ولى استقلالى ها از اين اتفاق خوشحالند. مسأله اى كه به آنها كمك مى كند با برطرف كردن نقاط ضعف شان شروع دوباره اى در ليگ برتر داشته باشند. ابراهيم تقى پور مدافع استقلال از اين تعويق استقبال مى كند و آن را جهت بهبود شرايط تيم مفيد مى داند.
بازى هاى هفته پنجم لغو شد، اين تعطيلى شايد به نفع استقلال باشد.
صد در صد به نفع ما خواهد بود. اين تعطيلات مى تواند به ما در بهبود شرايط روحى و روانى كمك كند كه با يك شرايط خوب ليگ را دوباره شروع كنيم.
با گذشت ۴ هفته هنوز انتظارات را برآورده نكرده ايد
اگر توجه داشته باشيد استقلال خوب بازى مى كند اما فقط نتيجه نمى گيرد. اميدوارم در بازى هاى آينده در كنار يك بازى خوب نتيجه هم بگيريم.
ولى هواداران نگران تكرار كابوس فصل گذشته هستند.
نه، ديگر اتفاقى نمى افتد چون انسان وقتى از يك جا ضربه مى خورد حواسش هست كه دوباره از آنجا ضربه نخورد.
چرا نتيجه نمى گيريد
بدشانسى باعث مى شود نتيجه نگيريم. بازى با مس در حالى كه چند موقعيت صد در صد گل داشتيم اما موفق به گلزنى نشديم درحالى كه مس از موقعيتى كه فقط ۱۰ درصد امكان گل داشت به گل رسيد.
خب به همين خاطر است كه اين روزها از مهاجمان استقلال به خاطر گل نزدن انتقاد مى كنند.
مهاجمان استقلال از لحاظ فنى در سطح بالايى هستند. مطمئن باشيد با زدن يك گل موتور گلزنى آنها روشن خواهد شد و آقاى گل ليگ در پايان بازى ها از آن استقلال خواهد بود.
پس اميدوار به بهبود شرايط تيم هستى
صد در صد، استقلال در مسير پيشرفت گام برمى دارد و بازى به بازى بهتر خواهد شد.
و حتماً قهرمانيد
بله، صد در صد.
ولى رقيبان سرسختى براى رسيدن به قهرمانى داريد
رقيبان خوبى داريم ولى با پشت سر گذاشتن آنها جشن قهرمانى مى گيريم.

emad64
29-08-2008, 00:40
ها اين عماد خيلي كم يدا شده معلوم نيست كجا ميره ؟؟؟؟

هفته ششم اصلا با كي بازي داريم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نه مریم هست نه عماد نه علیرضا نه بلو جون هیچکس نیست..........

سلام. من اومدم حاضریم رو بزنم برم. این روزا سرم خیلی شلوغه. امشب هم تا صبح بیدارم و رو پروژم کار میکنم. دهم شهریور تحویل پروژه دارم، باید 2 تا از پروژه هام رو تحویل بدم.. رو همین حساب فرصت نمیکنم خیلی به تاپیک سر بزنم.. از همتون عذرخواهی میکنم. انشاا.. جبران می شه.. انشاا.. وقت تحویل پروژه های خودتونم که برسه، میفهمید چی می گم..

بازی بعدی استقلال با صبا باطری قم، 22 شهریور هستش..

خیلی شرمندتونم.. انشاا.. بعد ها جبران میکنم. از علیرضا هم بابت اخباری که مرتب و به روز میذاره، تشکر میکنم. تو فکرم خبرگذاری بزنم، ازش بخوام واسم خبر بذاره.. :31:


و ما هم به جمع شما اضافه میشویم...

خوش اومدی آقا مجید گل..

Alireza Taji
29-08-2008, 02:23
سلام. من اومدم حاضریم رو بزنم برم. این روزا سرم خیلی شلوغه. امشب هم تا صبح بیدارم و رو پروژم کار میکنم. دهم شهریور تحویل پروژه دارم، باید 2 تا از پروژه هام رو تحویل بدم.. رو همین حساب فرصت نمیکنم خیلی به تاپیک سر بزنم.. از همتون عذرخواهی میکنم. انشاا.. جبران می شه.. انشاا.. وقت تحویل پروژه های خودتونم که برسه، میفهمید چی می گم..

بازی بعدی استقلال با صبا باطری قم، 22 شهریور هستش..

خیلی شرمندتونم.. انشاا.. بعد ها جبران میکنم. از علیرضا هم بابت اخباری که مرتب و به روز میذاره، تشکر میکنم. تو فکرم خبرگذاری بزنم، ازش بخوام واسم خبر بذاره.. :31:



خوش اومدی آقا مجید گل..
عماد جون موفق باشی...
کاملا هم درکت میکنم همین چند ماه پیش برای یک پروژه 48 ساعت نخوابیدم و اخرش هم استاد نامرد بهم نمره ی پائینی داد:45::37:
اون خبرها هم وظیفه هست.
من خودم وبلاگ دارم اما اصلا حس این را ندارم که برم توش خبر بذارم اما اینجا وضع فرق میکنه!

amirtaker
29-08-2008, 11:20
سلام بچه ها من الان از ترکیه این پست رو نوشتم میخواستم بگم کسی چیزی نمیخواد؟
---------------------
برا اینکه آکوا نیاد:
باری بعدی چه روزیه؟

Alireza Taji
29-08-2008, 15:26
گفت و گو با فارس

شكوري: تعطيلي ليگ برتر به ضرر استقلال است

خبرگزاري فارس: مدافع تيم فوتبال استقلال تهران گفت: تعطيلي ليگ برتر به ضرر تيم ما است.


هادي شكوري در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، اظهار داشت: استقلال در ديدار برابر مس بد بازي كرد و باخت. با وجود آنكه در اين مسابقه حاضر نبودم؛ اما خودم را در اين شكست شريك مي دانم.
مدافع استقلال درباره تعطيلي ليگ برتر، گفت: اين تعطيلي به ضرر تيم ما است و كادر فني بايد در مدتي كه مسابقه نداريم، تيم را در شرايط مطلوب نگه دارد. اين مسئله كار مشكلي است.
شكوري درباره دليل نتايج ضعيف اين تيم، عنوان كرد: يازده بازيكن جديد به استقلال آمده‌اند و براي هماهنگي اين نفرات، به زمان نياز داريم. اين تيم در آينده نزديك به شرايط مطلوب خواهد رسيد.

Alireza Taji
29-08-2008, 15:26
جواد زرينچه در گفت‌وگو با ايسنا:
بازيکنان مطرح انگيزه‌اي در ليگ آزادگان ندارند
بدن‌سازي بيش از حد، شادابي را از استقلال گرفته است

جواد زرينچه گفت: با اين وضعيت استقلال کار سختي براي قهرماني در ليگ برتر دارد.

کاپيتان اسبق تيم فوتبال استقلال تهران در گفت وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) – منطقه مرکزي، افزود: بزرگترين مشکل استقلال در چند هفته آغازين ليگ برتر، ناهماهنگي بازيکنان است که باعث شده اين تيم نتايج ضعيفي در ليگ امسال کسب کند.

وي ادامه داد: از طرفي بدنسازي بيش از اندازه، شادابي را از بازيکنان استقلال گرفته است، باشگاه هم مشکلاتي دارد و از نظر روحي شرايط استقلال ايده آل به نظر نمي رسد؛ با ادامه اين وضعيت استقلال کار سختي براي قهرماني در ليگ برتر خواهد داشت.

سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم اراک در مورد وضعيت تيمش گفت: هفته گذشته اردوي يک هفته اي در بروجرد برپا کرديم که بيشتر هدفمان کارهاي بدنسازي، هوازي و استقامتي بود، از 10 روز آينده هم سعي مي‌کنيم کارهاي سرعتي و قدرتي را آغاز کنيم.

زرينچه در مورد بازي هاي تدارکاتي تيم آلومينيوم و احتمال رويارويي با تيم‌هاي مطرح پايتخت اظهار کرد: به باشگاه اعلام کرده ايم که تا شروع ليگ آزادگان بايد هر هفته يک بازي تدارکاتي داشته باشيم؛ با توجه به تعطيلي چند هفته‌اي ليگ برتر به دليل ديدارهاي تدارکاتي تيم ملي، سعي مي کنيم با تيم هاي ليگ برتري هم ديدارهاي دوستانه برگزار کنيم و از ديدار با استقلال و پرسپوليس هم استقبال مي کنيم؛ به مسوولان باشگاه هم اعلام کرده ايم مکاتبات خود را با اين دو تيم پرطرفدار آغاز کنند.

وي در مورد ترکيب نفرات تيم آلومينيوم اظهار کرد: با جذب 18 بازيکن، ترکيب تيم آلومينيوم براي فصل آتي ليگ آزادگان بسته شده است و به احتمال زياد بازيکن جديدي در اين مدت جذب نخواهيم کرد؛ البته جاي 3-4 بازيکن را در ليست خالي گذاشته ايم تا در طول فصل نيازهاي احتمالي خود را بر طرف کنيم.

سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم اراک در مورد انتقادات مطرح شده در مورد عدم جذب بازيکنان سرشناس به خبرنگار ايسنا گفت: به شخصه اعتقادي به جذب بازيکنان مطرح ندارم، در چند هفته اخير هم بازيکنان زيادي به ما پيشنهاد شده اند که هيچ کدام را نپذيرفته ايم؛ اعتقاد ما اين است که اگر بازيکني واقعا خوب باشد جذب تيم هاي ليگ برتري مي شود و از طرف ديگر بازيکنان سرشناس انگيزه اي در ليگ آزادگان نخواهند داشت. نفراتي را هم که جذب کرده ايم همگي تجربه بازي در ليگ يک را دارند و در کنار آنها چند بازيکن جوان و مستعد اراکي هم به ترکيب اضافه شده اند.

Alireza Taji
29-08-2008, 15:28
تمرينات اختصاصي سه بازيکن تيم استقلال تهران

در حالي که تمرينات تيم فوتبال استقلال تهران تا روز شنبه هفته آينده (9 شهريور) تعطيل خواهد بود سه بازيکن اين تيم به طور اختصاص به انجام تمرين مي پردازند.
به گزارش ايلنا, هاشم بيگ زاده, مهرداد پولادي و جان واريو بازيکناني هستند که به دليل عدم آمادگي تمرينات ويژه اي را زير نظر کادر فني استقلال تهران انجام خواهند داد تا با آغاز مجدد مسابقات ليگ برتر، آماده همراهي تيم استقلال شوند.

Alireza Taji
29-08-2008, 15:29
آقاي گل تيم ملي جوانان برزيل در استقلال:18::18::18:
فتح الله زاده : اگر نانا بيايد تحولي بزرگ در کار گلزني ايران بوجود مي آيد

با آغاز دور جديد تمرينات تيم استقلال تهران سه مهاجم خارجي ديگر در تمرينات اين تيم شرکت خواهند کرد.
به گزارش ايلنا, بازيکناني از کشورهاي سنگال, برزيل و مهاجم تيم ملي ازبکستان در تمرينات تيم استقلال شرکت خواهند کرد تا از بين اين بازيکنان و دو کامروني که طي هفته گذشته در تمرينات اين تيم حضور داشتند يکي به تيم استقلال اضافه شود.
علي فتح الله زاده مدير عامل استقلال با تاييد مطلب فوق به خبرنگار ايلنا گفت : يک مهاجم برزيلي به نام نانا را در آينده ايي نزديک به خدمت مي گيريم که آقاي گل تيم ملي جوانان برزيل است.
وي گفت : البته هنوز توافق نهايي با وي صورت نگرفته و با توجه به اينکه وي در سطح بالايي فوتبال بازي مي کند نگران تامين خواسته هاي او هستيم ولي اگر بتوانيم موافقتش را جلب کنيم تحولي بزرگ در کار مهاجمان فوتبال ايران و استقلال بوجود خواهد آمد.

r4pbr4p
29-08-2008, 16:00
آقا ما آخرش نفهمیدیم این تعتیلی به نفعمونه یا نه!

Rjoun
29-08-2008, 21:00
سلام بچه ها من الان از ترکیه این پست رو نوشتم میخواستم بگم کسی چیزی نمیخواد؟
---------------------
برا اینکه آکوا نیاد:
باری بعدی چه روزیه؟
امير بي زحمت يه دست شلوار جين(لي) مي خواستم.سايزم رو هم برات پ.خ مي كنم.:دي


آقا ما آخرش نفهمیدیم این تعتیلی به نفعمونه یا نه!
اگه امير خان سيستم رو عوض نكنه به ضررمون هم ميشه.

Rjoun
29-08-2008, 21:01
خدا كنه اين نانا ديگه حتما بياد.

amir_sa
29-08-2008, 22:36
فتح الله زاده : اگر نانا بيايد تحولي بزرگ در کار گلزني ايران بوجود مي آيد

ببينم حاج فتل مي تونه اين كار رو انجام بده يا نه ......
خدا كند كه بيايد....

Alireza Taji
30-08-2008, 00:18
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

با انصراف تيم هاي خارجي
پرسپوليس يا استقلال در تورنمنت جوانان شركت مي كنند
خبرگزاري فارس: با انصراف تيم‌هاي خارجي براي شركت در تورنمنت بين‌المللي تهران براي بازي مقابل جوانان، تيم‌هاي مطرح تهراني جايگزين آنها مي‌شوند.


به گزارش خبرگزاري فارس، فدراسيون فوتبال در نظر داشت تورنمنت جوانان با حضور تيم هاي عراق، اردن، كره شمالي و تيم جوانان برگزار شود؛ اما تيم كره‌اي و اردن به ايران نخواهند آمد.
به گفته تقي‌پور مدير تيم هاي جوانان، با انصراف اين تيم ها، فدراسيون با چهار تيم تهراني مذاكره مي كند تا يكي از آنها حريفان جوانان شود. نظر سرمربي بر اين است كه با پرسپوليس يا استقلال ديدار كنند.
اين تورنمنت در تاريخ 10 تا 17 شهريور ماه برگزار مي شود. تيم جوانان خود را براي قهرماني آسيا آماده مي كند.
تيم جوانان در همين راستا، يك ديدار تداركاتي مقابل راه آهن روز چهارشنبه در ورزشگاه اكباتان برگزار مي كند.

Alireza Taji
30-08-2008, 00:20
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بيك‌زاده در گفت و گو با فارس:
نمي توانم براي استقلال معجزه كنم
خبرگزاري فارس: هافبك تيم فوتبال استقلال گفت: در چند دقيقه‌اي كه بازي به من رسيد، نمي توانستم معجزه كنم.


هاشم بيك‌زاده هافبك تيم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره شكست استقلال اظهار داشت: فعلا نمي توانيم نتيجه بگيريم. فكر مي كنم نمي توانيم از موقعيت ها به درستي استفاده كنيم.
وي درباره اظهارات امير قلعه نويي كه در تمرين به بازيكنان با لحن انتقادي بحث آبروي خود را مطرح كرده است، عنوان كرد: ما هم كه نمي خواهيم آبروي او را ببريم. بازيكنان تلاش خود را انجام مي دهند. بازيكناني كه بازي مي كنند، بايد تلاش بيشتري از خود نشان دهند. يكي از موقعيت هاي ما گل شود، اين مشكلات حل مي شود.
اين بازيكن كه هنوز نتوانسته بازي هاي خوب خود را براي اين تيم انجام دهد، اظهار داشت: چون شرايط بدني ام تازه به مرز ايده آل رسيده، براي نشان دادن خودم نياز به زمان دارم. در اين زمينه مربيان با من صحبت هاي زيادي انجام داده اند.
بيك زاده درباره عملكرد خود مقابل مس، ابراز داشت: قبول دارم خيلي خوب نبودم؛ اما در آن شرايط كه بازي گره خورده بود، چطور مي توانستم خواتسته هاي مربي را پياده كنم. مي دانم روي هر بازيكن تعويضي حساب مي شود؛ اما من كه نمي توانم معجزه كنم.
اين بازيكن درخصوص انتقادهايي كه به او مبني بر تصميم اشتباهش براي پيوستن به استقلال شده و نتوانسته براي اين تيم كارآيي داشته باشد، گفت: كاري به اين حاشيه ها ندارم. مهم نظر سرمربي است. بهترين راه برايم براي فرار از اين حاشيه ها اين است كه روزنامه ها را نخوانم. بعضي به دليل نرفتن من به پرسپوليس، از روي غرض ورزي مطلب مي نويسند؛ اما نه تنها در استقلال قهرماني را مي گيرم، به تيم ملي هم دعوت مي شوم.
وي ادامه داد: هر روز در 2 نوبت تمريناتم را پيگيري مي كنم و دلم نمي خواهد اسير اين حاشيه ها شوم.

Alireza Taji
30-08-2008, 00:26
این تعطیلی لیگ باعث شده اینجا هم نیمه تعطیل بشه!
امروز یاده روانخواه افتادم...
داشتم گل روان خواه را میدیم که به پرسپولیس زد اون شوت از راه دور که رودباریان توش موند!
این هم یک عکس روان خواه ی عزیز که جاش شدیدا خالی هست:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

amir_a
30-08-2008, 08:15
آقاي گل تيم ملي جوانان برزيل در استقلال:18::18::18:
فتح الله زاده : اگر نانا بيايد تحولي بزرگ در کار گلزني ايران بوجود مي آيد

با آغاز دور جديد تمرينات تيم استقلال تهران سه مهاجم خارجي ديگر در تمرينات اين تيم شرکت خواهند کرد.
به گزارش ايلنا, بازيکناني از کشورهاي سنگال, برزيل و مهاجم تيم ملي ازبکستان در تمرينات تيم استقلال شرکت خواهند کرد تا از بين اين بازيکنان و دو کامروني که طي هفته گذشته در تمرينات اين تيم حضور داشتند يکي به تيم استقلال اضافه شود.
علي فتح الله زاده مدير عامل استقلال با تاييد مطلب فوق به خبرنگار ايلنا گفت : يک مهاجم برزيلي به نام نانا را در آينده ايي نزديک به خدمت مي گيريم که آقاي گل تيم ملي جوانان برزيل است.
وي گفت : البته هنوز توافق نهايي با وي صورت نگرفته و با توجه به اينکه وي در سطح بالايي فوتبال بازي مي کند نگران تامين خواسته هاي او هستيم ولي اگر بتوانيم موافقتش را جلب کنيم تحولي بزرگ در کار مهاجمان فوتبال ايران و استقلال بوجود خواهد آمد.

امیدوارم فتل انتظار نداشته باشه با 300 میلیون بیاد:41:

Alireza Taji
30-08-2008, 12:28
در ماه رمضان استقلال بعد از افطار تمرين مى كند

تمرينات تيم فوتبال استقلال در ايام ماه مبارك رمضان بعد از افطار برگزار مى شود. با توجه به فرارسيدن ايام ماه مبارك رمضان با تصميم كادر فنى باشگاه استقلال تمرينات اين تيم بعد از افطار برگزار مى شود. همچنين با توجه به اينكه بازى هاى استقلال نيز در رقابت هاى فوتبال ليگ برتر بعد از افطار انجام مى شود، برگزارى تمرين بازيكنان استقلال بعد از افطار شرايط مناسبى را براى اين تيم فراهم مى كند.

كادر فنى استقلال بازى نانا را آناليز كردند

كادر فنى تيم استقلال ديروز با حضور در ساختمان باشگاه استقلال فيلم بازى نانا، مهاجم دانماركى كه فصل پيش در تيم كروزيرو برزيل بازى كرده را تماشا كردند و عملكرد وى را زير ذره بين قرار دادند.


بدنسازى دوباره استقلالى ها

تعطيلى ليگ برتر براى برخى تيم ها حكم «نوش دارو» را داشت زيرا طى ۴ هفته اول نتايج خوبى نگرفته بودند و حالا مى توانند با اتكا بر اين فرصت به وجود آمده به ترميم نقاط ضعف تاكتيكى خويش بپردازند. يكى از اين تيم ها، استقلال است. مجموعه اى كه قبل از شروع ليگ همه كارشناسان اميد بسيار زيادى به آن داشتند اما شاگردان قلعه نويى هنوز چيز خاصى نشان نداده و اتفاقاً به جاى قرار گرفتن در جمع بالانشينان جدول، هر هفته روندى نزولى را طى مى كنند و باعث نگرانى هوادارانشان شده اند. در ارتباط با استقلال روز گذشته مطلع شديم سرمربى اين تيم قصد دارد بلافاصله پس از آغاز دور جديد تمرينات، چند روز به بازيكنانش فشار مضاعف آورده و آنها را به بدنسازى مجددى وا دارد تا استقلالى ها بتوانند همزمان با آغاز ليگ در نبردهاى تك به تك كم نياورند و توان جبران ناكامى هاى گذشته را داشته باشند. استقلال بعد از ۳ روز تعطيلى، دوباره از امروز استارت مى زند.


فردا شب، گردهمايى مديران استقلال

اعضاى هيأت مديره باشگاه استقلال به احتمال زياد فردا شب گرد هم آمده و با يكديگر جلسه خواهند گذاشت تا پيرامون وضعيت حاكم بر تيم و مسائل جارى باشگاه تصميم بگيرند. طبق خبرهاى دريافتى، اگر اين جلسه برگزار شود بحث پيرامون انتخاب اسپانسر جديد باشگاه به طور جدى مطرح مى شود زيرا طى روزهاى گذشته جلسات مهمى در ارتباط با آن صورت گرفته است. همچنين به نظر مى رسد مهندس نفريه هم در ارتباط با روند احداث كمپ باشگاه توضيحاتى را به اعضاى هيأت ارائه كند زيرا ساخت اين پروژه عظيم به نوعى تحت نظارت وى صورت مى گيرد و او بايد به صورت مستمر ساير اعضا را در جريان پيشرفت كارها قرار بدهد. گفتنى است برخلاف شايعات موجود، هيأت مديره استقلال در مورد نتايج تيم و اوضاع آن زياد حرف نمى زنند و ترجيح مى دهند اين مسأله را به مديرعامل واگذار كنند تا هر تصميمى كه صلاح مى داند اتخاذ كند.

Alireza Taji
30-08-2008, 12:29
در جلسه رئيس مجمع با مديرعامل استقلال مطرح شد:

چرا پروژه ساخت ورزشگاه استقلال متوقف شده است؟

طى جلسه اى كه زريبافان رئيس مجمع باشگاه استقلال با على فتح الله زاده، مديرعامل اين باشگاه داشت از وى در خصوص دلايل توقف پروژه ساخت ورزشگاه اختصاصى استقلال تهران سؤالاتى را پرسيد. گفتنى است قرار است ورزشگاه اختصاصى آبى پوشان در ضلع شمالى پارك ارم واقع در غرب تهران احداث شود و كلنگ آن چند ماه پيش توسط خود فتح الله زاده به زمين زده شده است.

كمك ۲۰۰ ميليون تومانى سازمان به استقلال

سازمان تربيت بدنى در ادامه كمك هاى مالى خود به استقلال تهران، روزپنجشنبه ۲۰۰ ميليون تومان ديگر به اين باشگاه داد. امور مالى سازمان، بودجه مربوطه را به حساب بانكى استقلال واريز كرده است. البته طبق شنيده ها مبلغى كه قرار است سازمان تربيت بدنى تا پايان فصل به آبى پوشان كمك كند حدود ۲ ميليارد تومان خواهد بود.

تقسيم وظايف در كادر فنى استقلال

طبق آخرين تصميمات اعضاى فنى تيم استقلال تهران كه در جلسه روز پنجشنبه اتخاذ شد موارد ذيل به تصويب رسيد: از اين به بعد مدافعان استقلال زيرنظر محمود فكرى، مهاجمان زيرنظر صمد مرفاوى و هافبك ها تحت نظر امير قلعه نويى تمرين خواهند كرد. ديگر اينكه در رقابت هاى آتى استقلال، بازيكنان هر خط با نظر مستقيم مربيان مربوطه انتخاب و در تركيب اصلى قرار مى گيرند. به اين ترتيب كه مدافعان منتخب استقلال توسط محمود فكرى و مهاجمان منتخب توسط مرفاوى به قلعه نويى معرفى مى شوند تا در تركيب اصلى استقلال به مصاف رقبا بروند!

احتمال محروميت شكورى كاهش يافت

«هادى شكورى» كه به دليل انجام حركات غيرورزشى در بازى مقابل استقلال- سپاهان به كميته انضباطى احضار شد با پشت سر گذاشتن يك جلسه تعليق از حضور در مسابقات، احتمال تقليل حكمش مى رود. در همين راستا شنيديم شكورى احتمالاً ۳۰۰ هزار تومان جريمه نقدى و يك جلسه محروم خواهد شد كه البته اين بازيكن يك جلسه محروميت خود را در بازى با مس كرمان پشت سر گذاشته است.

Alireza Taji
30-08-2008, 12:31
قلعه نويى: در تعطيلات ليگ بيكار نيستيم

امير قلعه نويى، سرمربى تيم استقلال تهران در مورد برنامه تيمش در تعطيلات ليگ اظهار داشت:در وقفه به وجود آمده در ليگ بيكار نخواهيم نشست. از امروز تمرينات خود را از سر مى گيريم. تمرينات بدنسازى و كار با وزنه در اولويت كارمان قرار دارد و بعد از آن تمرينات تاكتيكى و تكنيكى را انجام خواهيم داد. در اين مدت چند ديدار تداركاتى نيز برگزار خواهيم كرد تا به آمادگى مطلوب دست يابيم. اين تعطيلات فرصت خوبى براى تيم ماست تا با انجام تمرينات منظم به آمادگى كامل برسيم و مسابقات را پرقدرت تر از گذشته ادامه دهيم و جايگاه واقعى خود را در جدول پيدا كنيم. تيم ما جا براى پيشرفت بسيار دارد و قطعاً در اين تعطيلات روى مسائل مختلف تاكتيكى تيم كار خواهيم كرد تا به هدف خود دست يابيم.قلعه نويى درباره جذب مهاجم خارجى گفت: مهاجمان خوبى داريم اما نياز ما به يك فوروارد گلزن بر كسى پوشيده نيست. بازيكنان زيادى را تست كرديم و در اين بين نانا، مهاجم دانماركى نسبت به بقيه عملكرد بهترى داشته است. او سابقه بازى در تيم كروزيرو برزيل را در كارنامه دارد و فكر مى كنم مى تواند ما را در رسيدن به هدف خود يارى كند.با اين حال فعلاً مشغول آناليز بازى هاى وى هستيم و اگر نظر كل كادر فنى روى اين مهاجم مثبت باشد قراردادش را به زودى ثبت مى كنيم. او در آسيا نيز مى تواند به ما كمك كند و اميدوارم با جذب وى مشكل گلزنى استقلال حل مى شود.

Alireza Taji
30-08-2008, 12:32
قلعه نويى بايد نحوه تمرينات را عوض كند

على پروين فصل گذشته با تمام هياهويى كه در استيل آذين داشت، نتوانست يك تيم ۶ ميلياردى را به ليگ برتر بياورد اما روش هاى على پروينى هنوز در فوتبال ما روش هاى مدرنى محسوب مى شود و مربيان بزرگترين تيم هاى مملكت، هرازچند گاهى به اين نتيجه مى رسند كه در رختكن يا در محل تمرينات يك گرد و خاك حسابى راه بيندازند. كارى كه قطبى و قلعه نويى هفته گذشته بعد از بازى با ذوب آهن و مس انجام دادند. استقلال و پرسپوليس در شروع ليگ مشكلاتى را تجربه كردند. البته پرسپوليس بهتر از استقلال كار كرده و بهتر هم نتيجه گرفته است. فرق آنها با استقلال اين است كه زيباتر بازى مى كنند و البته راحت تر گل مى زنند اما استقلال به زور هم نمى تواند گل بزند و زدن ۳ گل در ۴ بازى (كه تازه ۲ گل را هم مدافعان زده اند) مؤيد اين ادعاست. پرسپوليس البته راحت تر از استقلال گل مى خورد اما اين توان را دارد كه گل هم بزند و لااقل شكست نخورد. استقلال از ۴ ديدارى كه برگزار كرده، ۲ بازى را باخته و تازه يك تساوى خانگى هم با سپاهان دارد. اينكه روش هاى قلعه نويى و قطبى در آينده جواب مى دهد يا نه، نياز به گذشت زمان دارد. تا اين جاى كار كه نه قطبى توانسته آن قطبى فصل گذشته باشد و نه قلعه نويى نتايج قبلى را تكرار كرده است. استقلال در سال هايى كه قهرمان مى شد معمولا ً در كل فصل ۲ ۳، بار باخت مى داد اما امسال در ۴ بازى ۲ بار باخته و اين مسأله همه هواداران اين تيم را نگران كرده است اما نكته عجيب اينجاست كه قلعه نويى همچنان سعى دارد مثل پروين رفتار كند و از روش هاى او در استقلال استفاده كند. اگر اين روش جواب ندهد، مسلماً خود امير بايد پاسخگو باشد چرا كه گاهى اوقات ايرادات فنى را بايد با «تمرينات فنى» حل كرد نه با روش هاى منسوخ شده ۲۰ ۳۰، سال قبل. او بايد تغييراتى در نحوه تمرينات استقلال ايجاد كند و از نفراتى چون جبارى، اكبرپور، منتظرى و ... بهتر بازى بگيرد.

Alireza Taji
30-08-2008, 12:33
در فاصله يك هفته تا جدال با عربستان

استقلالى ها ملى پوشان خود را نيمكت نشين مى دانند

در حاليكه يك هفته ديگر به رويارويى ايران و عربستان باقيمانده از درون استقلال خبر مى رسد كه اغلب آنها ملى پوشان خود را در رياض نيمكت نشين تلقى مى كنند! البته استقلالى ها هرگز به صورت رسمى حرفى نمى زنند و طبيعى است كه چنين كارى را نبايد هم انجام بدهند زيرا روحيه طالب لو و جبارى به هيچ عنوان نبايد قبل از سفر به عربستان تخريب شود اما در لا به لاى زمزمه هاى دوستانه آنها به اين نكته مى رسيم كه به زغم آبى ها، على دايى به ساير سنگربانان حاضر در اردو بيشتر از وحيد طالب لو اعتقاد دارد و بعيد است پيراهن شماره يك را به وى بدهد. همچنين با توجه به حضور مسعود شجاعى در اردو و سفر وى به عربستان در معيت تيم ملى، احتمال اينكه مجتبى جبارى به جاى او در تركيب ثابت قرار بگيرد اندك است و اين بازيكن در صورت گره خوردن كار، از اواسط نيمه دوم وارد زمين خواهد شد تا به كمك ميانى بشتابد.

براى احداث كمپ باشگاه

قرارداد استقلال با ۲ شركت داخلى

باشگاه استقلال براى احداث كمپ تمرينى رفاهى خود با ۲ شركت بزرگ و معتبر داخلى قرارداد مى بندد. يكى از مديران ارشد اين باشگاه با بيان مطلب فوق به «ابرار ورزشى» مى گويد: پس از فراخوان ما براى ساخت و تكميل پروژه كمپ شركت هاى ساختمانى بزرگى وارد عرصه شده و اعلام آمادگى كردند كه در اين ميان آنها كمپانى هايى از آلمان و تركيه هم به چشم مى خورد اما اعضا هيأت مديره پس از بررسى هاى لازم به اين نتيجه رسيدند كه بهتر است كار توسط متخصصان داخلى انجام شود روى همين اصل از ميان تمام پيشنهادات ۶ شركت واجد شرايط گزينش شدند و در نهايت از ميان آنها نيز ۲ شركت كه شرايط بهترى را احراز كرده بودند، به عنوان پيمانكار برگزيده شدند تا بتوانند كار را طبق برنامه اى مدون پيش ببرند. استقلالى ها بسيار اميدوارند تا فاز اول كمپ تمرينى آنها در اواخر اسفند ماه امسال به بهره بردارى برسد.

Alireza Taji
30-08-2008, 12:34
شوك فتح الله زاده

از سوى «على فتح الله زاده» مديرعامل باشگاه استقلال، امير قلعه نويى ۵ ميليون و ساير اعضاى كادر فنى و بازيكنان استقلال هم نفرى ۳ ميليون تومان جريمه شدند. اين جرائم به خاطر از دست دادن ۸ امتياز در ۴ بازى اول استقلال بوده كه در نوع خود يك ركورد بى نظير است و استقلالى ها كمتر چنين شروع تلخى را به ياد مى آورند. فتح الله زاده اميدوار است با اين تنبيه يك شوك در تيمش ايجاد كند و جلوى شكست هاى بعدى را بگيرد چون اگر استقلال طى هفته هاى بعدى هم امتياز از دست بدهد به شدت از مدعيان فاصله خواهد گرفت و چه بسا تراژدى فصل گذشته دوباره تكرار شود. فتح الله زاده و قلعه نويى امسال خودشان تيم را بستند، به تركيه بردند و خلاصه نفرات خوبى گرفتند پس ديگر هيچ بهانه اى براى تيمى كه در سراسر ايران هم طرفداران زيادى دارد، وجود ندارد و آنها محكومند كه هر چه سريعتر به شرايط ايده آل برگردند.


راهكار جديد براى عبور از بحران

پاداش غير منتظره در انتظار استقلالى ها

استقلال از جمله مدعيان فتح ليگ هشتم محسوب مى شود و قبل از شروع مسابقات، اغلب كارشناسان معتقد بودند كه اين تيم به واسطه مهره هاى خوبى كه جذب كرده خيلى زود به جمع تيم هاى بالانشين جدول اضافه مى شود و داعيه صدرنشينى هم خواهد داشت اما نه تنها چنين اتفاقى رخ نداد بلكه آبى پوشان با نتايج ضعيفى كه كسب كردند، عملاً خود را از گردونه مدعيان هم خارج شده ديدند به طوريكه هم اكنون از ۴ مسابقه فقط ۴ امتياز كسب كرده اند.نتايج ضعيف استقلال باعث شده تا تمام بازيكنان و كادرفنى جريمه نقدى شوند و مديريت باشگاه هم بر اعمال اين جرايم تأكيد كرد اما ظاهراً راهى هم براى پاك كردن غير مستقيم اين جريمه ها گشوده شده است.اين طور كه ما شنيده ايم، اگر استقلال چند بازى را به صورت مستمر با برترى پشت سر بگذارد يا مقابل تيم هاى قدرتمند شهرستانى (در خارج از خانه) به برترى برسند، آنگاه پاداش هاى غير منتظره و افزون بر جوايز تعيين شده به حساب بازيكنان واريز خواهد شد تا جبران جرايم را بكند.

Alireza Taji
30-08-2008, 12:36
جريمه استقلالى ها تأييد ادعاى دايى است

على دايى در مورد اعتراض استقلالى ها به حضور ملى پوشانشان در اردوى تيم ملى گفته بود: «وقتى استقلال به پگاه باخت بعضى ها گفتند چون ملى پوشان نبودند شكست خورديم اما چه بهانه اى براى شكست مقابل مس كرمان دارند؟ آيا آنجا هم من (دايى) باعث شدم استقلال ببازد؟» دايى با اين اظهارات از قلعه نويى انتقاد كرد و جالب اينكه چند روز بعد قلعه نويى به باشگاه پيشنهاد داد خودش و ساير اعضاى كادر فنى و بازيكنان را جريمه كنند كه اتفاقاً اين پيشنهاد عملى شد و تمام مربيان و بازيكنان استقلال جريمه شدند كه البته طبق اعلام نظر فتح الله زاده جريمه امير قلعه نويى بيشتر از همه است. ما كارى به واقعى بودن يا نبودن اين جريمه نداريم اما همين كه اين قضيه رسانه اى شد، نشان مى دهد كه حق با على دايى بوده و مقصر شكست استقلال مقابل مس كرمان خود استقلالى ها بوده اند نه تيم ملى و بقيه.
•••
استقلال در ديدار با مس كرمان ملى پوشان خود را هم در اختيار داشت اما خوب بازى نكرد و باخت. از طرفى مس هم بازى خوبى را به معرض نمايش گذاشت و لياقت پيروزى را داشت. نكته ديگر اينكه فقط استقلال نبود كه در هفته دوم ليگ از غيبت ملى پوشانش ضرر كرد و ساير تيم ها هم به هر حال لطمه خوردند اما كادرفنى هيچ تيمى به اندازه استقلال نسبت به اين قضيه اعتراض نكرد.


مهاجم ازبكستانى استقلال به زودى به تهران مى آيد

استقلال اين روزها در خط حمله خود دچار گلزنى نشده است. به همين خاطر قرار است به زودى يك مهاجم ازبكستانى كه عضو تيم ملى اين كشور هم است به تهران آمده و در تمرينات استقلال شركت كند. گفتنى است مربيان استقلال فيلم بازى هاى اين بازيكن را ديده اند. طبق شنيده هاى ما اين مهاجم با حضور در تمرينات و جلب نظر كادرفنى مى تواند طى روزهاى آينده به عضويت استقلال در بيايد.

سفر استقلالى ها به شمال

با تعطيلى ليگ تمرينات تيم فوتبال استقلال به مدت ۳ روز تعطيل شد. بازيكنان استقلال با استفاده از اين تعطيلى به مسافرت رفتند. طبق شنيده هاى ما اكثر بازيكنان به شمال رفتند. مهدى امير آبادى، خسرو حيدرى، ابراهيم تقى پور و على عليزاده بازيكنانى بودند كه در تعطيلات به شمال كشور سفر كردند.

Alireza Taji
30-08-2008, 12:36
قلعه نويى به دعوت منصوريان به مرغوبكار مى رود

على منصوريان رئيس آكادمى استقلال به زودى از اميرقلعه نويى سرمربى اين تيم دعوت به عمل خواهد آورد تا به مرغوبكار رفته و باز ديدى از تيم هاى پايه اى استقلال داشته باشد. طبق شنيده هاى ما قرار است با نظر قلعه نويى چند بازيكن از تيم هاى پايه در تمرينات بزرگسالان شركت كنند تا باعث افزايش روحيه بازيكنان پايه اى شود. همچنين منصوريان قصد دارد با دعوت قلعه نويى به شايعاتى كه در مورد اختلاف وى با اين مربى شنيده مى شود، پايان دهد.

استقلالى ها به دنبال حريف تداركاتى

تيم فوتبال استقلال از امروز تمرينات خود را آغاز خواهد كرد. طبق شنيده هاى ما امير قلعه نويى سرمربى استقلال از سرپرست تيم خواسته است مقدمات برگزارى يك ديدار دوستانه را فراهم كند تا آبى پوشان در شرايط مسابقه باقى بمانند. ديروز شنيديم به احتمال فراوان استقلال در اواخر اين هفته در ديدارى دوستانه در زمين شماره ۲ آزادى به مصاف نفت تهران يا صنايع اراك خواهد رفت.

تمرينات اختصاصى براى مهاجمان استقلال

با گذشت ۴ هفته از مسابقات ليگ برتر استقلال هنوز نتوانسته نتايج قابل قبولى كسب كند همچنين مهاجمان استقلال هنوز براى اين تيم گلزنى نكردند. طبق شنيده هاى ما در جلسه كادر فنى استقلال كه صبح پنجشنبه در محل اين باشگاه برگزار شد امير قلعه نويى سرمربى استقلال از مرفاوى خواست با شروع دور جديد تمرينات روزى يك ساعت با مهاجمان به طور اختصاصى كاركند تا شايد طلسم گل نزدن مهاجمان شكسته شود.

احتمال تغيير زمان جلسه هيأت مديره استقلال

جلسه هفتگى هيات مديره استقلال احتمالاً اين بار يك روز زودتر برگزار خواهد شد.به دليل فرارسيدن ماه مبارك رمضان احتمالاً جلسه هيات مديره سه شنبه لغو و به روز دوشنبه موكول خواهد شد.البته اين احتمال هم وجود دارد كه بعد از مراسم افطار سه شنبه اعضا هيأت مديره نشست هفتگى خود را برگزار كنند.مسائل مالى، برنامه هاى استقلال در زمان تعطيلات و شروع مجدد بازى ها از دستورات اين جلسه است.

استقلالى ها امروز ۲ نوبت تمرين مى كنند

تمرينات تيم فوتبال استقلال پس از ۳ روز تعطيلى از امروز شروع خواهد شد. استقلالى ها امروز ساعت ۱۰ صبح در زمين گلف به تمرينات هوازى و ساعت ۱۷ در زمين شماره ۲ آزادى به كارهاى تاكتيكى خواهند پرداخت طبق شنيده ها تمرينات استقلال تا پايان هفته ۲ نوبتى است و به احتمال فراوان آبى پوشان يك ديدار تداركاتى را هم برگزار خواهند كرد.

Alireza Taji
30-08-2008, 12:37
كلاس زبان انگليسى براى تيم هاى پايه استقلال

عليرضا منصوريان مسئول انستيتو آكادمى استقلال برنامه هاى خاصى را براى تيم هاى پايه اين باشگاه در نظر گرفته است. بر همين اساس تيم هاى پايه استقلال هفته اى يك جلسه در كلاس هاى زبان انگليسى شركت مى كنند كه ماه آينده هفته اى ۲ جلسه خواهد شد. ضمن اين كه هر ۴ رده به لحاظ رفتارى، پوششى و تغذيه هم طبق برنامه عمل مى كنند. البته لباس هاى متحدالشكلى هم براى آنها در نظر گرفته شده است. به نظر مى رسد، منصوريان برنامه اى حرفه اى و جديدى را براى هر ۴ رده تيم هاى استقلال در نظر گرفته است.

گذرنامه استقلالى ها تمديد مى شود

استقلال امسال در مسابقات جام باشگاه هاى آسيا حضور دارد و اين مسابقات از اسفند ماه شروع خواهد شد. طبق شنيده هاى ما امير قلعه نويى سرمربى استقلال از سرپرست و معاونين باشگاه خواسته تمام امكانات را براى حضور پرقدرت اين تيم در آسيا فراهم كنند. طبق شنيده هاى ما سرپرست استقلال در اولين گام گذرنامه استقلالى ها را جمع كرد تاآنها را تمديد كند تا هيچ بازيكنى مشكل خروجى نداشته باشد و قرار است امروز على نظرى سرپرست اين تيم در ادارات گذرنامه حاضر شود و پاسپورت ها را تمديد كند. جام باشگاه هاى آسيا حضور دارد و اين مسابقات از اسفند ماه شروع خواهد شد. طبق شنيده هاى ما امير قلعه نويى سرمربى استقلال از سرپرست و معاونين باشگاه خواسته تمام امكانات را براى حضور پرقدرت اين تيم در آسيا فراهم كنند. طبق شنيده هاى ما سرپرست استقلال در اولين گام گذرنامه استقلالى ها را جمع كرد تاآنها را تمديد كند تا هيچ بازيكنى مشكل خروجى نداشته باشد و قرار است امروز على نظرى سرپرست اين تيم در ادارات گذرنامه حاضر شود و پاسپورت ها را تمديد كند.

Alireza Taji
30-08-2008, 12:38
يدالله اكبرى: روحيه بازيكنان استقلال بايد تقويت شود

يدالله اكبرى، هافبك استقلال معتقد است اين تعطيلات خيلى به كمك اين تيم خواهد آمد و باعث ايجاد هماهنگى بيشتر در جمع بازيكنان خواهد شد. گفت وگوى او را با ابرار ورزشى بخوانيد:
• نظرتان در مورد لغو مسابقات ليگ برتر چيست؟
- به شخصه اعتقاد دارم اين تعطيلى به نفع ما شد چون باعث مى شود بازيكنان به هماهنگى بيشترى برسند.
• در مسابقه با مس نيمكت نشين بوديد، اعتراضى نداريد؟
- نه . نظر كادرفنى بود. مهم موقعيت تيم وكسب نتيجه است.
• استقلال در ليگ نتايج خوبى نگرفته. نظرتان در اين مورد چيست؟
- خب. فكر مى كنم يكى از دلايل نتيجه نگرفتن ما هماهنگ نبودن بازيكنان است. ما بايد در تمرينات بيشتر به هماهنگى برسيم.
• مشكل استقلال را در كجا مى بينيد؟
- مشكل خاصى نداريم. فقط بازيكنان از لحاظ روحى بايد تقويت شوند.

Alireza Taji
30-08-2008, 12:39
احتمال حضور پورحيدري در هيات مديره استقلال

جلسه هيات مديره باشگاه استقلال تهران سه شنبه اين هفته در دفتر مسعود زريبافان تشکيل خواهد شد.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" اعضاي هيات مديره باشگاه استقلال تهران بعد از چند هفته دور هم جمع خواهند شد تا در خصوص آخرين اتفاقات اين باشگاه به بحث و گفتگو بپردازند.
موضوع جذب اسپانسر کره اي استقلال در اين جلسه مطرح و در صورت موافقت تمامي اعضا اين شرکت صوتي و تصويري به عنوان اسپانسر آبي پوشان در ليگ هشتم و جام باشگاه هاي آُسيا معرفي مي شود.
ذکر اين توضيح ضروري است که منصور پورحيدي عضو هيات مديره استقلال مدتهاست در جلسات اين باشگاه شرکت نمي کند،اما احتمال اينکه روز سه شنبه به دفتر زريبافان برود،بسيار زياد است.


در 2 نوبت صبح و عصر

دور جديد تمرينات استقلال تهران از امروز آغاز مي شود

خبرگزاري فارس: دور جديد تمرينات تيم فوتبال استقلال از امروز و در 2 نوبت صبح و عصر آغاز خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري فارس، پس از لغو مسابقات هفته پنجم ليگ برتر كادر فني استقلال تمرينات اين تيم را از سه شنبه گذشته تعطيل كرد و دور جديد تمرينات آبي پوشان از امروز (شنبه) و در 2 نوبت صبح و عصر آغاز خواهد شد.
تمرين صبح به بدنسازي اختصاص دارد و در نوبت عصر بازيكنان كارهاي تاكتيكي را مرور مي كنند.
صبح روزهاي زوج بازيكنان وزنه مي زنند و در روزهاي فرد تمرينات هوازي انجام خواهند داد.
استقلال در هفته ششم ليگ برتر بايد در قم به مصاف صبا برود، تيمي كه فيروز كريمي هدايت آن را برعهده دارد و فصل گذشته نيز پيش از حضور امير قلعه نويي در استقلال سرمربي اين تيم بود.

M . Sayid
30-08-2008, 16:38
ازبکستان که دوتا مهاجم خوب بیشتر نداره یکیش باکائف که تو کروفچیه اون یکیم شاتسکیخ که تو دیناموکیف بازی می کنن فکر نکنم باشگاهاشون ازشون دل بکنن غیر از این دوتا بقیشون بدرد نمی خورن

Alireza Taji
30-08-2008, 16:59
به دليل ترافيك هوايي

مهاجمان استقلال به ايران نيامده اند

خبرگزاري فارس: ظاهرا به دليل مشكلات پروازي، مهاجمان مورد نظر كادر فني تيم فوتبال استقلال نتوانسته اند خود را به ايران برسانند.


به گزارش خبرگزاري فارس، كادر فني اين تيم از مدت ها قبل در انتظار حضور بازيكنان خارجي در تمرين هستند تا پس از آزمايش فني از اين بازيكنان يكي از آنها را انتخاب كنند؛ اما با گذشت چهار هفته از ليگ، هنوز اين بازيكنان به ايران نيامده و هر روز هم به گزينه هاي كادر فني آبي پوشان نفرات جديدتري اضافه مي شوند.
يكي از مشكلاتي كه باعث شده اين بازيكنان به موقع نتوانند خود را به ايران برسانند، ترافيك در خطوط پرواز است و بليت براي سفر به ايران را نتوانسته اند تهيه كنند.
قرار است بازيكناني از ازبكستان، ساحل عاج، اروگوئه و برزيل در تمرين شركت كنند.

Alireza Taji
30-08-2008, 17:01
غيبت آرش برهاني در تمرين امروز استقلال

خبرگزاري فارس: مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران در تمرين صبح امروز اين تيم غايب بود.


به گزارش خبرگزاري فارس، تمرين اين تيم پس از سه روز تعطيلي امروز صبح آغاز شد. اين جلسه در مجموعه ورزشي انقلاب و از ساعت 10 صبح برگزار شد.
در اين تمرين، به غير از مجتبي جباري و وحيد طالب لو كه همراه تيم ملي در كيش به سر مي‌برند، آرش برهاني نيز غايب بود. اين بازيكن مصدوم است و نمي‌تواند در تمرينات شركت كند؛ اما آنچه باعث حساسيت در غيبت او شده، اين است كه گفته مي شود بدون اطلاع كادر فني به امارات سفر كرده است.
اين در حاليست كه بايد در تمرين امروز حضور پيدا كند و در آزمايش پزشكي شركت كند تا ميزان مصدوميت او از ناحيه زانو مشخص شود.
مدير روابط عمومي باشگاه استقلال برخلاف انتقادهايي كه به اين بازيكن بابت اين سفر پنهاني شده و در اين سه روز نيز سرپرست اين تيم به دليل در دسترس نبودن توضيحي در اين باره ارائه نكرده، در واكنش به اين انتقاد عنوان كرد در اين سه روز تعطيلي، بازيكنان در اختيار باشگاه نبوده اند؛ بنابراين، سفر آنها موردي نداشته است. در تمرين امروز فرهاد مجيدي كه با اجازه كادر فني به امارات رفته بود، حضور داشت.
بازيكنان استقلال امروز صبح به تمرين كششي پرداختند. اين تيم امروز عصر ساعت 17 در زمين شماره دو آزادي تمرينات خود را پيگيري مي كند.


============
در گفت و گو با فارس

دانشجو: نوع مالكيت باشگاه استقلال به من ارتباطي ندارد

خبرگزاري فارس: رئيس هيئت مديره استقلال تهران گفت: نوع مالكيت باشگاه ربطي به من ندارد.


خسرو دانشجو در گفت و گو با خبرنگار فارس در پاسخ به اينكه اكنون مالكيت استقلال به چه صورت است، اظهار داشت: در اين ارتباط صحبت نمي كنم. براي اطلاع از اين موضوع با مدير روابط عمومي سازمان تماس بگيريد.
وي در مواجهه با اينكه در مقام رئيس هيئت مديره چطور نمي‌خواهد در اين باره صحبت كند، گفت: خوب شد شما پستم را به من يادآوري كرديد. اين موضوع را فراموش كرده بودم. اين موضوع به من ارتباطي ندارد.

Alireza Taji
30-08-2008, 17:03
قلعه نويي به دنبال جبران نتايج ابتداي فصل
استقلال سه شنبه به ميدان مي رود

تيم فوتبال استقلال تهران روز سه شنبه در ديداري دوستانه به مصاف يکي از تيم هاي تهراني خواهد رفت.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" امير قلعه نويي سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران در گفت و گو با مسئولان باشگاه از آنها خواسته است تا شرايط برگزاري اين بازي دوستانه را فراهم آورند تا شاگردانش قبل از ديدار هفته ششم در شرايط بازي قرار گيرند.
حريف استقلال يکي از تيم هاي دسته اولي است و بازي نيز در زمين شماره دو آزادي برگزار مي شود.
استقلال در چهار هفته ابتدايي ليگ نتايج خوبي بدست نياورده و قلعه نويي در پي آن است که با شروع مجدد ليگ،اين تيم نتايج ابتداي فصل را جبران کند.

=================

علي‌رغم مخالفت قلعه نويي
مهاجم استقلال به دبي رفت

علي‌رغم تاکيد مربيان استقلال مبني بر به خارج سفر نکردن بازيکنان اين تيم،يکي از مهاجمان اين تيم راهي دبي شد و امشب به تهران بازمي گردد.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" امير قلعه نويي براي آنکه در تعطيلي تمرينات نظارت بيشتري بر عملکرد بازيکنان داشته باشد،از آنها خواسته بود که به هيچ وجه به خارج از کشور سفر نکنند،اما يکي از مهاجمان استقلال بر خلاف گفته هاي سرمربي خود راهي دبي شد تا چند روزي دور از تهران باشد.
اين بازيکن امشب به تهران بازمي گردد تا در تمرينات صبح فرداي استقلال شرکت کند.
بايد ديد آيا مسئولان استقلال براي اين بازيکن جريمه اي را در نظر مي گيرند يا اينکه خيلي ساده از کنار آن عبور مي کنند.

================

احتمال حضور پورحيدري در هيات مديره استقلال

جلسه هيات مديره باشگاه استقلال تهران سه شنبه اين هفته در دفتر مسعود زريبافان تشکيل خواهد شد.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" اعضاي هيات مديره باشگاه استقلال تهران بعد از چند هفته دور هم جمع خواهند شد تا در خصوص آخرين اتفاقات اين باشگاه به بحث و گفتگو بپردازند.
موضوع جذب اسپانسر کره اي استقلال در اين جلسه مطرح و در صورت موافقت تمامي اعضا اين شرکت صوتي و تصويري به عنوان اسپانسر آبي پوشان در ليگ هشتم و جام باشگاه هاي آُسيا معرفي مي شود.
ذکر اين توضيح ضروري است که منصور پورحيدي عضو هيات مديره استقلال مدتهاست در جلسات اين باشگاه شرکت نمي کند،اما احتمال اينکه روز سه شنبه به دفتر زريبافان برود،بسيار زياد است.

==================

تمرينات فشرده آبي پوشان در تهران
اردوي استقلال در کردان منتفي شد

در مدت زمان تعطيلات رقابت هاي ليگ برتر تيم فوتبال استقلال تهران هيچ اردويي را درخارج از تهران برگزار نمي کند و تمرينات اين تيم هر روز در دو نويت صبح و بعد ازظهر به صورت فشرده برگزار مي شود.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" با پايان يافتن تعطيلات تيم فوتبال استقلال تهران،بازيکنان اين تيم از فردا تمرينات خود را در مجموعه ورزشي انقلاب آغاز خواهند کرد.
وزنه زدن در آکادمي المپيک و دويدن در زمين گلف برنامه صبح هاي آبي پوشان است.
استقلالي ها بعد از ظهرها نيز در زمين شماره دو آزادي تمرين خواهند کرد.
به گفته امير قلعه نويي تمرينات استقلال تهران تا پايان هفته آينده هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار مي شود.
با توجه به مشکلات مالي استقلال تهران نيز برپايي اردو در خارج از تهران منتفي است. پيش از اين گفته مي شد شايد استقلال براي برپايي اردويي سه روزه راهي کردان کرج شود.

Alireza Taji
30-08-2008, 17:07
شک نکنيد قلعه نويي مشکل استقلال را برطرف مي کند
نظري جويباري:مگر مي شود جباري را جريمه ميليوني کرد؟!

حساسيت ديدار استقلال و صبا باتري قم آنقدر زياد است که محور گفت و گو با علي نظري جويباري بايد حول و حوش همين بازي باشد. با اين حال سرپرست استقلال تهران اعتقاد چنداني به حساسيت اين بازي ندارد و ملاحي و کريمي را از دوستان نزديک باشگاه استقلال مي داند.


با شروع تمرينات استقلال و انتشار اخباري همچون آمدن يک مربي جديد به اين تيم و جريمه ميليوني مجتبي جباري بهانه خوبي براي گفت و گوي خبرنگار ورزشي برنا با نظري جويباري بود:
* شروع مجدد تمرينات چگونه بود؟از شرايط بازيکنان رضايت داريد؟
- با توجه به تعطيلي ليگ قلعه نويي چند روزي را به بازيکنان استراحت داد،اما از امروز تمرينات را شروع کرديم تا آماده بازي با صباباتري قم شويم.اميدواريم با اين چند روز استراحتي که براي بازيکنان در نظر گرفتيم،بدنهاي آنها به فرم ايده ال برگردد و ديگر آن مشکلات چهار هفته ابتدايي ليگ را نداشته باشيم.
* قطعاً تا به اينجا که از نتايج راضي نيستيد؟
- راضي که نيستيم،ولي عملکرد بازيکنان خوب بود.ما بعد از هر ديدار فيلم آن بازي را براي بازيکنان نمايش مي دهيم. از روي همين فيلمها متوجه شديم که بچه هاي ما کم کاري نمي کنند با اين متاسفانه يک سري از مشکلات ازجمله بد شانسي و بي دقتي در زدن ضربات آخر باعث شد در نتيجه گيري موفق نباشيم.
* حالا اين مشکل حل خواهد شد؟
- قطعاً با شناختي که قلعه نويي از بازيکنان دارد،به راحتي اين مشکل را حل مي کند.
* بازي با صباباتري قم برايتان حساس نيست؟
- نه، چرا بايد حساس باشد؟ اين بازي هم مثل ديدارهاي ديگر فقط 3 امتياز دارد.
* اما به هر حال روي نيمکت صباباتري قم فيروز کريمي نشسته و تقابلش با استقلال و قلعه نويي حساسيت هايي را به دنبال دارد.
- براي ما که زياد حساس نيست. ما ارادت ويژه اي به تيمسار ملاحي و فيروز کريمي داريم.آنها از دوستان نزديک ما هستند و فقط اميدواريم روز بازي هر تيمي که استحقاق رسيدن به پيروزي را دارد 3 امتياز را به دست آورد. صباباتري از تيم هايي است که هميشه مقابل استقلال خوب بازي مي کند و تنها به فکر نمايش فوتبال زيبا است.
* از بحث بازي با صباباتري خارج شويم.قرار است مربي ديگري به کادر فني استقلال اضافه شود؟
- فکر نمي کنم. در اين خصوص حرف اول و آخر را قلعه نويي مي زند. وي نيز تا اين لحظه هيچ صحبتي در اين خصوص نکرده است.
* اسپانسر تيم مشخص شد؟
- دو سه پيشنهاد خوب داريم که آنها را آقاي فتح الله زاده در جلسه هيات مديره مطرح مي کند و در صورت موافقت اعضاء استقلال از هفته ششم با اسپانسر در مسابقات ليگ حاضر مي شود.
* مشکلات مالي باشگاه حل شد؟
- شک نکنيد در صورت جذب اسپانسر خيلي از مشکلات حل مي شود.
* و سوال آخر در خصوص مجتبي جباري؛درست است که باشگاه قصد دارد او را جريمه ميليوني کند؟
- خير، مگر مي شود جباري را جريمه کرد؟! اصلاً به چه دليل بايد او را جريمه کنيم. اين منطقي نيست که يک بازيکن را به دليل نمايش ضعيف جريمه ميليوني کرد. قطعاً اگر قرار بر تنبيه باشد،راههاي ديگري نيز وجود دارد.ما بعد از بازي با مس تمامي اعضاي کادر فني و بازيکنان را جريمه نقدي کرديم و براي هيچ کس نيز استثناء قائل نشديم.

Alireza Taji
30-08-2008, 17:08
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

طالب لو:بازيكنان استقلال جرأت كم فروشى ندارند

اگر قهرمان نشديم آن وقت يقه مان را بگيريد



على قراخانلو
Ali Gharakhanlou
وحيد طالب لو پس از مدت ها دوباره به تيم ملى دعوت شد كه اين را بايد به حساب پيشرفت او گذاشت. طالب لو مثل هميشه با پشتكار و مديريت به كار خود ادامه مى دهد. او بود كه توانست استقلال را از وضعيت بحرانى نجات دهد و قهرمان جام حذفى كند، حالا او تبديل به مرد شماره يك استقلالى ها شده، دروازه بانى كه بيشتر از گذشته اعتماد به نفس دارد و قدم در راه تكامل را با جديت و سرعت دوچندان طى مى كند. او مثل دورانى كه در استقلال با ترافيك دروازه بان ها روبه رو بود حالا در تيم ملى هم رقيبان جدى و از همه مهمتر رحمتى را مى بيند اما او با سعه صدر و حوصله به پيشرفت و غناى كار خود اميدوار است نفر اول تيم ملى شود. وحيد معتقد است كه مى تواند آينده را مال خود كند اما با حوصله، تدبير، رياضت و ممارست نه اينكه بخواهد ديگران را تضعيف كند.
از اردوى تيم ملى چه خبر
خبر خاصى نيست، تمرين مى كنيم. من بعدازظهر پنج شنبه را اجازه گرفتم تا به كار شخصى خود برسم بعد هم كه بايد خود را براى پرواز به كيش آماده كنيم و به احتمال زياد ۱۲ يا ۱۳ شهريور به تهران مى آيم و اگر قسمت باشد به عربستان مى رويم.
از اينكه به تيم ملى دعوت شدى و بازى نمى كنى، ناراحت نيستى
بايد واقعيت را بگويم. من در تيم ملى و حتى باشگاهى منافع فردى را نمى بينم و به منافع ملى و جمع فكر مى كنم. در تيم ملى اگر نياز باشد به روى سكوها مى روم و تماشا مى كنم. البته هر كس دوست دارد بازى كند. براى همه سخت است كه نيمكت نشين باشند اما بايد شرايط را درك كرد. هر طور و هر جا كه در خدمت تيم ملى باشد افتخار است چه داخل زمين چه روى نيمكت و چه روى سكوها. براى من در گذشته فشار زياد بود و از نظر روحى و روانى سخت بود اما حالا باتجربه شده ام و نسبت به سنى كه دارم و در پستى كه بازى مى كنم اين مسير و اين گذشته يك تجربه گرانبها است كه بايد از آن استفاده كنم. من پستى و بلندى هاى بسيارى را بايد ببينم، فوتبال كه هميشه بر وفق مراد نيست و يا ساز مخالف نمى زند. من فقط بايد تلاش كنم. اين را ياد گرفتم كه بايد كار كرد. هستند چشم هاى واقع بينى كه تو را زير نظر دارند و كار تو را ارزيابى مى كنند، خوشحالم كه دوباره دعوت شدم و مزد تلاشم را گرفتم و از اين به بعد هم فقط كار مى كنم.
شرايط استقلال مناسب نيست
نه! اتفاقا شرايط خوبى داريم، قبول كه ۲ بازى را باختيم اما خب اين باخت ها در اوايل فصل است و مى تواند ما را بيدار و هوشيار كند اما اينكه بگويند وضعيت استقلال بحرانى شد قبول ندارم. ما بد بازى نمى كنيم. قسمت اين طور شده و البته توقع هواداران به جا است. ما تمرينات خوبى داريم و مطمئنم بازى به بازى بهتر مى شويم.
درست است كه مى گويند شما تمام كننده نداريد
اين مشكل به ساختار تيمى برمى گردد. مهاجمان بايد خوب تغذيه شوند. بايد ديد كه مهاجمان ما صاحب چند موقعيت صددرصد گل شده اند و عملكرد آنها را براساس روند كل تيم ارزيابى كرد نه تنها با يك يا ۲ بازى، مهاجمان ما اسمى هستند و از كم كارى خبرى نيست. آنها تلاش خود را انجام مى دهند و اين مشكل هم با هماهنگى بيشتر خط ميانى و دقت عمل مهاجمان حل خواهد شد.
به نظر شما حفظ برهانى و عليزاده صحيح بود، آنها با كدام معيار و آمار جذب شدند
هر دو اين ها بازيكنان باتجربه و كاربلدى هستند اما در مورد اينكه آنها بمانند من نبايد نظر بدهم، اين سرمربى تيم است كه براساس ديد، سليقه و افكار خود تيم را مى بندد.
اما اميرخان معتقد است كه يك توپ كه مى آيد روى دروازه ما تبديل به گل مى شود، يعنى مدافعان و دروازه بان مقصر هستند
بله او راست مى گويد! چرا كه تيم هاى حريف موقعيت زيادى ندارند. شما در بازى با مس ديديد كه يك يا ۲ توپ را من درازكش گرفتم و بقيه بازى به ويژه در نيمه دوم من زمين هم نخوردم و آنها با تراكم در محوطه جريمه خودشان، زير توپ مى زدند. در بازى با پگاه آيا اشكان مقصر بود در مقابل سپاهان هم همين طور. به نظر من ما بايد زود به گل برسيم تا از فشار و استرس مان كاسته شود و سپس بتوانيم به اين باور برسيم كه در دقيقه ۹۰ هم مى توانيم گل بزنيم و نتيجه را تغيير بدهيم درست مثل سال ۸۵ كه قهرمان شديم و در دقايق ۹۰ و به بعد هم نتيجه بازى ها را تغيير مى داديم.
مى توان مشكلات فصل گذشته و شرايط روحى آن را به ليگ امسال ربط داد
بله بايد گفت كه ما هنوز در كابوس وحشتناك نتايج فصل قبل هستيم، هنوز به خودباورى كامل و اعتماد به نفس نرسيديم و براى اين كار بايد ابتدا خودمان را باور كنيم و سپس به جنگ حريفان برويم.
فكر نمى كنيد با اين روند دوباره همان شرايط تثبيت شود، ۴ هفته گذشته و شما ۴ امتياز داريد
نه هنوز دير نشده. در يك ليگ فرسايشى در پايان نيم فصل هم نمى توان گفت كه قهرمان كيست و كدام تيم سقوط مى كند. بدون شك آغاز بد ما با پايان خوب همراه خواهد بود.
يعنى شما به قهرمانى فكر مى كنيد
بله، چرا كه نه ما مهمترين ابزار اين كار را داريم. اگر تماشاگران بيشتر حمايت مان كنند و مثل هميشه دست ما را بگيرند خيلى زودتر به صدر جدول برمى گرديم.
مشكلات مالى شما با باشگاه حل شد شايعه شده بود كه قصد حضور در تمرينات را نداشتى و هفته گذشته قبل از بازى با مس يك جلسه غيبت كردى
مسائل مالى در استقلال و مشكلات اين چنينى براى ما تبديل به يك موضوع عادى شده است، جالب است بدانيد كه پاداش قهرمانى در ليگ با اميرخان را نگرفتيم و قهرمانى جام حذفى فصل گذشته هم اضافه شد. علاوه بر اينها مانده قرارداد فصل گذشته را هم يك چك ۲ ماهه گرفتم اما وقتى مس كرمان ما را مى برد نفرى ۲ ميليون تومان پاداش مى گيرند. اين تفاوت ها ما را اذيت مى كند اما عادت كرده ايم. با اين حال اينها دليل نمى شود كه من و بقيه بازيكنان كم فروشى كنيم. ما مى دانيم كه ميليون ها هوادار چشم به بازى ما دارند. ما بايد نگران آنها باشيم و به همين دلايل در بدترين شرايط با جان و دل بازى كرده و به اصطلاح از جان مايع گذاشتيم، حالا هم دير نشده و هواداران بايد كمك حال ما باشند، اميرخان كار خود را بلد است و ما توان ارائه بازى هاى بهتر را داريم.

Alireza Taji
30-08-2008, 17:10
تکرار شده بود...
ابومسلم حريف تداركاتى استقلال مى شود


ايران ورزشى- تعطيلى ليگ همه تيم ها را به تكاپو انداخته است تا با انجام بازى هاى تداركاتى بازيكنانشان را در شرايط مسابقه حفظ كنند به همين منظور مربيان ابومسلم قصد دارند در صورت موافقت استقلال پنج شنبه يا جمعه اين هفته در مشهد يا تهران به مصاف آبى پوشان بروند. قرار است هادى برگى زر طى يك تماس تلفنى با امير قلعه نويى با مطرح كردن اين درخواست، موافقت او را براى انجام يك بازى تداركاتى جلب كند.

Alireza Taji
30-08-2008, 17:13
ابومسلم حريف تداركاتى استقلال مى شود
ايران ورزشى- تعطيلى ليگ همه تيم ها را به تكاپو انداخته است تا با انجام بازى هاى تداركاتى بازيكنانشان را در شرايط مسابقه حفظ كنند به همين منظور مربيان ابومسلم قصد دارند در صورت موافقت استقلال پنج شنبه يا جمعه اين هفته در مشهد يا تهران به مصاف آبى پوشان بروند. قرار است هادى برگى زر طى يك تماس تلفنى با امير قلعه نويى با مطرح كردن اين درخواست، موافقت او را براى انجام يك بازى تداركاتى جلب كند.
================
فرهاد تاكيف در تمرينات استقلال
ايران ورزشى- استقلال براى تقويت خط حمله اش دست روى بازيكنان خارجى گذاشته است. دو بازيكن برزيلى، يك اروگوئه اى و يك بازيكن از ساحل عاج در هفته آتى به تمرينات استقلال خواهند آمد. عصر ديروز هم خبر رسيد فرهادتاكيف مهاجم تيم ملى ازبكستان و باشگاه پاختاكور ديگر گزينه استقلالى ها است. تاكيف هم قرار است در اين هفته به تمرينات استقلال بيايد و به لحاظ فنى مورد آزمايش قرار بگيرد البته تنها مشكلى كه براى حضور اين بازيكنان در كشورمان وجود دارد تهيه بليت است.
============
فردا مهاجم برزيلى مى آيد
ايران ورزشى- در چند روز گذشته چند مهاجم خارجى در تمرينات استقلال حضور داشتند تا توسط كادر فنى اين تيم مورد ارزيابى قرار گيرند اما به نظر مى رسد مذاكرات باشگاه استقلال با يك مهاجم برزيلى جدى تر از بقيه است.اين بازيكن ۲۵ ساله برزيلى سابقه حضور در تيم المپيك برزيل را هم دارد و گويا توانسته است رضايت كادر فنى و اميرقلعه نويى را نيز جلب كند. اين بازيكن فردا به تهران مى آيد.

Alireza Taji
30-08-2008, 17:25
خب. حقیر یه نقدی نسبت به نتایج ضعیف و دور از انتظار مردان آبی پوش به عمل اوردم و اعتراض برخی دوستان نسبت به دفاع پوششی یا همون ۳ نفره و پیشنهاد دفاع خطی یا ۴ نفره.
اصولا مدافعین به چند دسته تقسیم میشند
۱-سوئیپر ها یا مدافعین آخر :
که معمولا مدافعینی زمینی به شمار میان و نیازی به قد بلند و بازی هوایی ندارند. بلکه جنگندگی و تخریبی بازی کردن و تکل های دقیق و حساب شده وظیفه اونهاست. این پست شباهت زیادی به هافبک دفاعی داره. برای همین بارها دیدیم سوئیپر هایی که بعضی اوقات هافبک دفاعی بازی کردند و یا بالعکس. مثل منتظری- فکری در استقلال و کریم باقری در پرسپولیس. این افراد در خطوط دفاعی پنج نفره-سه نفر و دفاع های چهار نفره غیر خطی(کوتاه بلند) نقش محوری دارند. ولی در دفاع خطی به یک مهره سوخته تبدیل میشند و از جریان بازی خارج شده و عملا تیم ده نفره میشه و خط دفاعی به شدت آسیب پذیر خواهند شد
۲-بک ها یا مدافعین کناری:
فقط مخصوص دفاع های چهار نفره و بعضا پنج نفره. از هیچ نظر شباهتی به مدافع ندارند و وظایفشان نیز به کلی فرق میکند. بیشتر نقش پیستون های خط دفاعی و آنتی پیستون های تیم مقابل رو بازی میکنند. وظیفه اونها پر کردن فضای پشت پیستون های حجومی و ساپورت کردن خط طولی کناره زمین هستش. این افراد معمولا کوتاه قد. سرعتی تکنیکی و با قدرت سانتر بالا هستند. در سیستم دفاع سه نفره جایی ندارند
۳-مدافعین یارکوب یا دفاع وسط ها:
فقط مخصوص دفاع خطی هستند. بلند قد. و با قابلیت بازی هوایی و زمینی. وظیفه شان ایجاد یک دیوار طولی جولوی دروازه است و پوشش دادن فضای پشت سر خود. این گونه افراد به وجود سوئیپر پشت سر خود نیازی ندارند ولی از طرفی محتاج حضور دو بک در چپ و راست خود هستند و در صورت عدم حضور آنها کناره ها رو به طور کامل به حریف واگذار می کنند
۴-مدافعین جلو زن:
مخصوص خط دفاع سه و پنج نفره. این گونه مدافعین معمولا بلند قد و سرعتی هستند. قدرت زمینی نسبتا بالایی دارند و توانایی بازی در بک ها رو هم دارند. آنها فضای عرضی رو به طور کامل پوشش میدند و پشت سر پیستونها رو به خوبی پر میکنند ولی در پوشش فضای طولی عاجزند و محتاج حضور یک سوئیپر هستند تا توپ های پشت سرشون روی جمع کنه.

خب حالا میرسیم به مدافعی حال حاضر استقلال.
این تیم سالیان سال دفاع سه نفره یا پوششی بازی کرده که متشکل از یک سوئیپر و دو مدافع جلو زن هستند بازی کرده. و افرادی مثل قربانی و صادقی که در خانواده استقلال بزرگ شده و از تیم های پایه در این تیم بودند یک مدافع جلو زن بار آمده اند و هر چقدر هم در هوا و زمین موفق و غیر قابل نفوذ باشند ولی در پوشش دادن فضای طولی عاجزند و نیازمند یک سوئیپر در پشتشون. و چون دفاع خطی سوئیپر ندارد تیم حریف با یک تاکتیک خوانی مناسب میتواند از فضای پشت این افراد بهره مند شده و راحت با دروازه بان تک به تک شوند. اگر یادتان باشد ناصر حجازی و فیروز کریمی هم اصرار به دفاع خطی داشتند که به نظر من مهم ترین دلیل نتایج ضعیف فصل گذشته از همین بابت بود و طبق آمار نزدیک به ۶۰ درصد گل هایی که پارسال خوردیم از فضای خالی پشت خط دفاع حاصل شد مثل گل خلیلی در دربی به ما....
در آن سو تیم پرسپولیس هم که همیشه سه دفاعه بازی میکرد فصل پیش دست به یک انقلاب زد و با خرید سپهر حیدری- محمد نصرتی و نبی ا... باقری ها که ذاتا مدافع یارکوب هستند به خوبی این سیستم را اجرا کرد در حالی که کریم باقری به خط هافبک منتقل شد و خبری هم از انصاریان ها- رهبری فرد ها- پیروانی ها و.... در این تیم نبود که دست و پای مربی بسته باشد. ولی با این حال دیدیم که خط دفاع پرسپولیس در فصل گذشته علیرغم یک پروسه ۵ ساله که از زمان بگوویچ شروع شد و توسط دنیزلی-آری هان- زوبل و قطبی ادامه پیدا کرد تازه در حال بارور شدن بود و هزینه این انتقال سیستم چند سال شکست و حضور در میانه های جدول و اخراج و برکناری چندین سرمربی و مدیرعامل بود و قطبی از چیزی که دیگران کاشته بودند به خوبی محصول برداشت کرد.
در این سو استقلال سال گذشته منتظری و کوشکی را به خدمت گرفت که بتواند به دفاع خطی روی بیاورد که آنها هم در این پست جواب ندادند و تیم به قعر جدول سقوط کرد و امسال هم تقی پور و شکوری به احتمال قوی بدین منظور خریداری شده اند که آنها هم قدرت یک انقلاب سیستمی را ندارند و خیلی مطمئن نشان نداده اند.
این در حالی است که منتقدین بدون توجه به نتایج این تیم را به دفاه خطی تشویق میکنند.
شمایی که امیر قلعه نویی را از این بابت سرزنش میکنید توجه داشته باشید ۳ قهرمانی اخیر استقلال(۱ لیگ و ۲ جام حذفی) توسط امیر قلعه نویی و با همین سیستم به دست آمد و همین مربی با در دست گرفتن تیم سیزدهم جدول و برگرداندن تیم به روزهای خوب خود و با دفاع ۳ نفره به قهرمانی جام حذفی رسید. اگر فیلم بازی فینال را یک بار دیگر تماشا کنید میبینید خط دفاع ما در آن روز کمترین اشتباه ممکن را داشت و با توجه به جلو بودن از حریف هیچ گاه اجازه فشار آوردن از سوی تیم مقابل را نداد.
و در مورد تیم ملی که افشین خان قطبی شکست را به سیستم امیر ربط داده اند قابل عرض است که در بازی ایران با کره جنوبی کمترین فشاری روی دروازه وارد نشد و خط دفاعی عالی بازی کردند و هیچ موقعیت خطرناکی از سوی کره که یکی از بهترین خط حمله های آسیا را دارد از نفوذ به همین دفاع سه نفره و منسوخ شده عاجز ماند و بیشتر فشار در طول نود دقیقه روی دروازه کره بود و اگر ما باختیم در ضربات پنالتی باختیم و من تا به حال نشنیدم باخت در ضربات پنالتی به چینش خط دفاعی ربط داشته باشد و لازم به ذکر است تیم اتریش در یورو ۲۰۰۸ هم با دفاع سه نفره بازی میکرد و این سیستم هنوز آنطور که میگویند منسوخ شده نیست.
با این حال علم روز فوتبال در حال پیشرفت است ولی چیزی که هیچ گاه تغییر نمیکند یک مساله حیاتی است که ما باید سیستم را با داشته هایمان شکل بدهیم نه داشته هایمان را با سیستم مد نظر خود که اگر این کار را بکنیم نوعی خودکشی محسوب میشود. همان کاری که سال گذشته فیروز و ناصر خان انجام دادند.
البته پر واضح است در شرایط مساوی سیستم چهار دفاعه از سه دفاعه بهتر خواهد بود به شرط آنکه ابزار آن وجود داشته باشد. ولی در نبود ابزار ما نمیتوانیم از مدافعین جلو زن بخواهیم یارکوب بازی کنند و گل هم نخوریم. امسال قربانی - صادقی- شکوری و.... نمیتوانند یارکوب موفقی باشند همان طور که اگر بهترین مدافعین ایران یعنی حسینی و عقیلی را نیز در سیستم دفاع جلو زن به کار ببریم خواهیم دید انگشت کوچکه قربانی وصادقی هم نخواهند شد.
ما اگر میخواهیم سیستم دفاع فلت را در تیممان جا بیندازیم دو راه داریم
۱- مثل پرسپولیس هزینه گزاف آن را بپردازیم و خط دفاع خود را یواش یواش دور ریخته و افراد جدید را از آنسو تزریق کنیم و کم کم در تیم جا بیفتند و در این بین ۵ سال قید قهرمانی و حتی نتایج آبرو مند را بزنیم که این از هواداران کم طاقت استقلال عاجز است
۲-از تیم های پایه شروع کنیم و مدافعین جوانی که به درد این سیستم میخورند را استخدام کنیم تا چند سال در کنار هم بازی کرده و بعد از چند سال به تیم بزرگسالان بیاوریم(مثل صادقی و قربانی) و آن هم نیاز مند دو سال از دست دادن زمان و قهرمانی است.
پس در حال حاضر نمیتوان توقع چهار دفاعه بازی کردن را از استقلال داشت ومشکل این تیم نیز به دفاع سه نفره مربوط نمیشود. بلکه نداشتن جانشین خوبی برای فکری که بهترین سوئیپر آن روزهای ایران بود و همچنین جای خالی امیرحسین در این فصل میباشد و مدافعینی مثل شکوری و تقی پور که نه با یکدیگر هماهنگند و نه میتوانند جلو زن بازی کنند.
بیاد داشته باشید ما سالها با همین دفاع سه نفره در ایران آقایی کردیم و در سالهای حضور امیر در استقلال هر سال عنوان کمترین گل خورده را به خود اختصاص دادیم.
و به یاد داشته باشیم اکنون وقت قهرمانی استقلال است و نباید اجازه دهیم امیر قلعه نویی قربانی انقلاب خط دفاعی گردد و تیم هم با نتایج ضعیف تحقیر شود. آن بلایی که سر کخ- حجازی- کریمی و... که هر سه مربیان خوبی هستند نباید سر قلعه نویی و استقلال امسال بیاید.
مشکل ما از جای دیگری آب میخورد که در تحلیل بعدی به ان میپردازیم. چیزی که شما را به آن دعوت میکنیم آرامش است و صبر. مطمئن باشید تیم با هماهنگی نفرات جدید و شناختن ترکیب خود همان استقلال رویایی و کوبنده میشود که بیننده را پای تلویزیون میخکوب میگرداند..
و من ا... توفیق

مر30 mahn عزیز میخواستم نظرم را در موردش بدم که برق رفت...
دیدم هم با گذاشتن اخبار نقد رفته صفحات پائین گفتم دوباره بذارمش تا دوستان بخونند.
نقد خوبی بود و البته خواهشن دفعه ی بد با فونتی بنویس که خوندش مشکل ساز نشه!
به نظر من قلعه نویی هیچقوقت دست به دفاعش نمیزنه و با همین سیستم ادامه میده! اگر قصد تغییر داشت تو تیم ملی سه دفاعه را کنار میزاشت.
به نظر من ما نباید زیاد روی خط دفاعی تیم زوم کنید کسانی هم که به این سیستم تازگی ها گیر میدند علتش اینه که تو گوششون زیاد سیستم دفاع خطی خونده شده ازطرفی گلهایی که ما خوردیم بیشتر حاصل ناهماهنگی و اشتباهات مدافعانمان بوده تا سیستم تیم همچنین فصل پیش استقلال به سیستم چهار دفاع رو اورد که دیدید چه شد همانطور هم که خود گفتید تغییر سیستم بازی استقلال نیاز به یک خونه تکونی اساسی داره! که الان ممکن نیست.
و بعد من فکر میکنم اگر هم میخواهیم به سیستم روز جهان رو بیاریم این کار مربیان داخلی نیست و باید مثل پرسپولیس بریم سراغ مربیان درجه ی یک جهان!!!
منتظر نقدهای بعدیت هستم...

Alireza Taji
30-08-2008, 17:37
تاپیک حسابی خلوت هست بیشتر بروبچ پیداشون نیست یک زمانی 5 دقیقه از تاپیک بیرون میرفتی 30 تا پست را مجبور بودی بخونی اما حالا ...:13:

ازبکستان که دوتا مهاجم خوب بیشتر نداره یکیش باکائف که تو کروفچیه اون یکیم شاتسکیخ که تو دیناموکیف بازی می کنن فکر نکنم باشگاهاشون ازشون دل بکنن غیر از این دوتا بقیشون بدرد نمی خورن
انگار همون پاختاکوری هست من که میگم مهاجمان ازبکی سطحشون از ایران پائین تر هست و ارزش خرید ندارند.
من می ترسم لیگ تمام بشه و هنوز حاجی فتح الله زاده دنبال مهاجم باشه!
دو فصل پیش هم استقلال دنبال مهاجم بود اما اخر کوئیکه را گرفت!

™M ™
30-08-2008, 17:50
در اولين جلسه تمرين آبي پوشان رخ داد
تمرين اختصاصي براي مهاجمان و هافبك‌هاي استقلال
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال استقللال تهران در تمرين امروز براي مهاجمان و هافك هاي تيم تمرين ويژه اي در نظر گرفت.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] به گزارش خبرگزاري فارس، تيم استقلال امروز در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي بعد از سه روز تعطيلي تمرينات خود را از سر گرفت.
در اين تمرين كه از ساعت15/17 آغاز شد، حدود 30 تماشاگر در تمرين حاضر بودند.
وحيد طالب لو و مجتبي جباري به دليل حضور در تمرين تيم ملي غايب بودند و آرش برهاني به خاطر مصدوميت پس از چند دقيقه تمرين زير نظر پزشك تيم ورزشگاه را ترك كرد.
حسين كاظمي با چند دقيقه تاخير در محل تمرين حاضر شد.
امير قلعه نويي شخصا براي مهاجمان و هافبك هاي استقلال تمرينات ويژه اي در نظر گرفت.
مهاجمان استقلال در 4 هفته نخست ليگ برتر موفق به گلزني نشده اند.
انتهاي پيام/


در گفت و گو با فارس
برهاني: براي سفر به خارج گذرنامه ندارم
خبرگزاري فارس: مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران گفت: در حالي از سفر بدون اطلاع من به امارات خبر داده اند كه براي خروج از كشور گذرنامه ام را در اختيار ندارم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] آرش برهاني در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، درباره اين كه گفته مي شود بدون اجازه كادر فني در اين تعطيلات به امارات سفر كرده است، اظهار داشت: گذرنامه من در اختيار باشگاه است و بعد از اردوي تيم در تركيه هنوز گذرنامه ام را از باشگاه تحويل نگرفتم. با اين حساب چطور مي توانستم به خارج از كشور بروم؟
وي افزود: اگر بخواهم به امارات بروم نيازي به پنهان كاري ندارم و به همه اعلام مي كنم به سفر رفته ام و از كادر فني هم اجازه مي گيرم.
برهاني با اشاره به اين كه در مدت تعطيلي تمرين استقلال، به استراحت پرداخته است، ادامه داد:در اين چند روز به تماس هايم جواب ندادم، چون مي خواستم در آرامش به استراحت بپردازم. امروز نيز در كلينيك باشگاه حاضر شدم تا دكتر نوروزي به مداواي پايم بپردازد.
انتهاي پيام/


به دليل ترافيك هوايي
مهاجمان استقلال به ايران نيامده اند
خبرگزاري فارس: ظاهرا به دليل مشكلات پروازي، مهاجمان مورد نظر كادر فني تيم فوتبال استقلال نتوانسته اند خود را به ايران برسانند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] به گزارش خبرگزاري فارس، كادر فني اين تيم از مدت ها قبل در انتظار حضور بازيكنان خارجي در تمرين هستند تا پس از آزمايش فني از اين بازيكنان يكي از آنها را انتخاب كنند؛ اما با گذشت چهار هفته از ليگ، هنوز اين بازيكنان به ايران نيامده و هر روز هم به گزينه هاي كادر فني آبي پوشان نفرات جديدتري اضافه مي شوند.
يكي از مشكلاتي كه باعث شده اين بازيكنان به موقع نتوانند خود را به ايران برسانند، ترافيك در خطوط پرواز است و بليت براي سفر به ايران را نتوانسته اند تهيه كنند.
قرار است بازيكناني از ازبكستان، ساحل عاج، اروگوئه و برزيل در تمرين شركت كنند.
انتهاي پيام/


خيري در گفت و گو با فارس
شكست دادن استقلال در ليگ هشتم كار دشواري نيست
خبرگزاري فارس: بازيكن تيم فوتبال صباي قم گفت: استقلال در ليگ برتر هشتم از همه تيم ها شكست مي خورد و ما نيز برابر اين تيم پيروز مي شويم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] مهدي خيري در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، اظهار داشت: مهمترين مشكل صبا در اين فصل دير آغاز شدن تمرينات تيم است و به همين دليل در 4 مسابقه گذشته از دقيقه70 به بعد كم آورديم و بدن بازيكنان دچار افت شد؛ اما تعطيلي ليگ به سود ما است و در اين مدت ضعف بدني بازيكنان برطرف خواهد شد.
وي افزود: صبا بازيكنان خوبي دارد و از نظر تاكتيكي هيچ مشكلي نداريم و با مديريت كريم ملاحي و كادر فني خوبي كه در اختيار داريم و حمايت تماشاگران قمي به زودي به شرايط ايده آل مي رسيم و در جدول ليگ در جايگاهي كه شايسته اين تيم است قرار خواهيم گرفت.
هافبك صباي قم در مورد رويارويي با استقلال، تيمي كه در ابتداي فصل در آن تمرين كرد گفت: حدود 20 روز با استقلال تمرين كردم؛ اما به خاطر ملاحي از اين تيم جدا شدم و از اين مسئله پشيمان نيستم. خوشحالم كه با يك مربي مثل فيروز كريمي كار مي كنم.
خيري در مورد پيش بيني خود از نتيجه بازي با استقلال عنوان كرد: استقلال در ليگ برتر هشتم به همه تيم ها مي بازد و به نظرم شكست دادن اين تيم كار دشواري نيست، به خصوص اين كه مسابقه در قم برگزار مي شود و تماشاگران قمي از ما حمايت خواهند كرد.
انتهاي پيام/



محمدي در گفت‌وگو با فارس:
مديريت تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس منافاتي با اساسنامه ندارد
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان ليگ برتر فوتبال ايران گفت: ‌نوع مديريت در تيم‌هاي بزرگ تهراني منافاتي با اساسنامه و قوانين AFC ندارد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] عزيز محمدي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس، در پاسخ به اينكه نوع مديريت باشگاه‌هاي استقلال تهران و پرسپوليس به دليل آنكه تحت پوشش سازمان تربيت بدني است و با مديريت يك شخصيت حقيقي و حقوقي اداره مي‌شوند با اساسنامه منافات دارد، عنوان كرد: قبل از شروع هشتمين دوره ليگ برتر، به دستور كنفدراسيون آسيا و براي كسب 4 سهميه در ليگ قهرمانان، اساسنامه اين دو تيم را با ثبت قانوني تغيير داديم. طبق شرايط جديد، استقلال و پرسپوليس تحت پوشش سازمان تريبت بدني نيستند و هيئت مديره‌ها آنها جداگانه فعاليت مي‌كند.
وي افزود: برخلاف برخي اظهارات، محمد علي آبادي مديريت استقلال و پرسپوليس را عهده‌دار نيست و هر كدام، هيئت مديره جداگانه‌اي دارند. براي آنكه نوع مديريت استقلال و پرسپوليس منافاتي با اساسنامه نداشته باشد، در فصل جديد تغييرات را آغاز كرده‌ و مشكلي در اين زمينه وجود ندارد. طبق اساسنامه جديد، هركدام جداگانه كار مي‌كنند.
رئيس سازمان ليگ برتر درباره علت اصلي لغو ديدارهاي هفته پنجم، گفت:‌ بسياري از مديران عامل باشگاه‌ها براي تعامل بهتر تيم‌ها با تيم‌ ملي ايران، خودشان بيانيه‌اي را براي سازمان ليگ ارسال كردند و با لغو ديدارهاي هفته پنجم موافقت كردند.
محمدي ادامه داد: مسابقه اول ما مقابل عربستان، بسيار حساس است. به همين دليل، مديران باشگاه‌ها با رضايت اين شرايط را پذيرفتند. به استثناي 3 مديرعامل، با مديران باشگاه‌ها به طور خصوصي صحبت كردم و موافقتشان را جلب كردم.
انتهاي پيام/

mobin_mcdc2000
30-08-2008, 22:54
محمدي در گفت‌وگو با فارس:
مديريت تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس منافاتي با اساسنامه ندارد
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان ليگ برتر فوتبال ايران گفت: ‌نوع مديريت در تيم‌هاي بزرگ تهراني منافاتي با اساسنامه و قوانين AFC ندارد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] عزيز محمدي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس، در پاسخ به اينكه نوع مديريت باشگاه‌هاي استقلال تهران و پرسپوليس به دليل آنكه تحت پوشش سازمان تربيت بدني است و با مديريت يك شخصيت حقيقي و حقوقي اداره مي‌شوند با اساسنامه منافات دارد، عنوان كرد: قبل از شروع هشتمين دوره ليگ برتر، به دستور كنفدراسيون آسيا و براي كسب 4 سهميه در ليگ قهرمانان، اساسنامه اين دو تيم را با ثبت قانوني تغيير داديم. طبق شرايط جديد، استقلال و پرسپوليس تحت پوشش سازمان تريبت بدني نيستند و هيئت مديره‌ها آنها جداگانه فعاليت مي‌كند.
وي افزود: برخلاف برخي اظهارات، محمد علي آبادي مديريت استقلال و پرسپوليس را عهده‌دار نيست و هر كدام، هيئت مديره جداگانه‌اي دارند. براي آنكه نوع مديريت استقلال و پرسپوليس منافاتي با اساسنامه نداشته باشد، در فصل جديد تغييرات را آغاز كرده‌ و مشكلي در اين زمينه وجود ندارد. طبق اساسنامه جديد، هركدام جداگانه كار مي‌كنند.
رئيس سازمان ليگ برتر درباره علت اصلي لغو ديدارهاي هفته پنجم، گفت:‌ بسياري از مديران عامل باشگاه‌ها براي تعامل بهتر تيم‌ها با تيم‌ ملي ايران، خودشان بيانيه‌اي را براي سازمان ليگ ارسال كردند و با لغو ديدارهاي هفته پنجم موافقت كردند.
محمدي ادامه داد: مسابقه اول ما مقابل عربستان، بسيار حساس است. به همين دليل، مديران باشگاه‌ها با رضايت اين شرايط را پذيرفتند. به استثناي 3 مديرعامل، با مديران باشگاه‌ها به طور خصوصي صحبت كردم و موافقتشان را جلب كردم.

mobin_mcdc2000
30-08-2008, 22:58
در گفت و گو با فارس
دانشجو: نوع مالكيت باشگاه استقلال به من ارتباطي ندارد
خبرگزاري فارس: رئيس هيئت مديره استقلال تهران گفت: نوع مالكيت باشگاه ربطي به من ندارد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] خسرو دانشجو در گفت و گو با خبرنگار فارس در پاسخ به اينكه اكنون مالكيت استقلال به چه صورت است، اظهار داشت: در اين ارتباط صحبت نمي كنم. براي اطلاع از اين موضوع با مدير روابط عمومي سازمان تماس بگيريد.
وي در مواجهه با اينكه در مقام رئيس هيئت مديره چطور نمي‌خواهد در اين باره صحبت كند، گفت: خوب شد شما پستم را به من يادآوري كرديد. اين موضوع را فراموش كرده بودم. اين موضوع به من ارتباطي ندارد.

Alireza Taji
30-08-2008, 23:14
خيلي خلوت هست


عليرضا جان عونت كه درس بود

دوستان بازي بعدي محروم نداريم ؟
چی نوشتی؟:20:
بازی بعدی فقط شکوری شاید محروم باشه!
البته شنیدم احتمالش هست ببخشیده بشه.

Alireza Taji
30-08-2008, 23:15
خيلي خلوت هست


عليرضا جان عونت كه درس بود

دوستان بازي بعدي محروم نداريم ؟
چی نوشتی؟:20:
بازی بعدی فقط شکوری شاید محروم باشه!
البته شنیدم احتمالش هست بخشیده بشه.

unartig
31-08-2008, 06:23
امن می ترسم لیگ تمام بشه و هنوز حاجی فتح الله زاده دنبال مهاجم باشه!
دو فصل پیش هم استقلال دنبال مهاجم بود اما اخر کوئیکه را گرفت!
همون کوییکه ازخیلی ها که الان دارند توتیم بازی میکنندبهتربود:13:

amir_a
31-08-2008, 06:45
تاپیک حسابی خلوت هست بیشتر بروبچ پیداشون نیست یک زمانی 5 دقیقه از تاپیک بیرون میرفتی 30 تا پست را مجبور بودی بخونی اما حالا ...:13:

انگار همون پاختاکوری هست من که میگم مهاجمان ازبکی سطحشون از ایران پائین تر هست و ارزش خرید ندارند.
من می ترسم لیگ تمام بشه و هنوز حاجی فتح الله زاده دنبال مهاجم باشه!
دو فصل پیش هم استقلال دنبال مهاجم بود اما اخر کوئیکه را گرفت!

لابد لیگ که تعطیل شد، بروبچ هم تا اطلاع ثانوی تعطیلش کردن:31:

M . Sayid
31-08-2008, 10:12
اونی راست میگه کوئیکه چش بود بازی با ابومسلم 5 دقیقه آخر اومد تو یه تنه زد به هاشمی نسب با اون همه ادعاش ولو شد رو زمین مهاجمای الان که تا یه تنه بهشون بخوره فوری می خوان خطا بگیرن

r4pbr4p
31-08-2008, 15:27
منصوريان در تمرين استقلال شركت مي كند
خبرگزاري فارس: رئيس آكادمي فوتبال استقلال تهران امروز عصر در تمرين اين تيم شركت مي‌كند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] به گزارش خبرگزاري فارس، عليرضا منصوريان قصد دارد عصر امروز در تمرين اين تيم شركت كند.
وي كه به تازگي مسئوليت آكادمي فوتبال اين باشگاه را بر عهده گرفته، جهت معرفي يك بازيكن جوان به امير قلعه‌نويي در محل تمرين شركت مي كند.
منصوريان پس از خداحافظي از فوتبال، براي اولين بار است كه دوباره در تمرين تيم سابق خود شركت مي كند.
تمرين تيم ساعت 17:30 آغاز مي شود و قرار است منصوريان 17:45 در محل تمرين حضور يابد.

amir_a
31-08-2008, 17:37
خوب گویا این آقای نانا بود نی نی بود کی بود:31:، خلاصه هر کی بود رفت پرتغال:41:

اینجاس که آدم کفرش در میاد:19:

Alireza Taji
31-08-2008, 17:56
استقلالى ها در زمين برق آلستوم

تمرينات تيم فوتبال استقلال در ايام ماه مبارك رمضان بعد از افطار برگزار خواهد شد. طبق شنيده هاى ما، مسئولان اين تيم در حال رايزنى هستند تا مكان مناسبى را براى تمرين كردن پيدا كنند. ديروز شنيديم استقلالى ها با مسئولان زمين برق آلستوم به توافق رسيده اند تا تمرينات خود را در ماه رمضان در اين زمين برگزار كنند. ظاهراً كيفيت نور و چمن اين ورزشگاه مناسب است. شايان ذكر است امير قلعه نويى در سال ۱۳۸۴ هم تمرينات استقلال را در همين زمين برگزار مى كرد.

فيلم بازى هاى «نانا» آناليز شد

«نانا» مهاجم برزيلى قرار است به زودى در تمرينات استقلال شركت كند تا در صورت جلب رضايت كادرفنى به اين تيم بپيوندد. به همين خاطر امير قلعه نويى سرمربى استقلال صبح ديروز با حضور در باشگاه فيلم بازى هاى اين مهاجم را ديد تا به عملكرد فنى اين بازيكن بپردازد. طبق شنيده هاى ما، قلعه نويى OK مورد نظر را در مورد اين مهاجم داده است و اين بازيكن به زودى با آبى پوشان قرارداد امضا خواهد كرد.

بازى تداركاتى استقلال با ابومسلم، پنجشنبه در ورزشگاه آزادى

كادرفنى استقلال اين روزها با توجه به تعطيلى ليگ سخت در تلاش هستند مقدمات برگزارى يك ديدار دوستانه را فراهم كنند. طبق شنيده هاى ما، تيم فوتبال ابومسلم با درخواست آبى ها براى ديدار دوستانه در تهران موافقت كرده اند و به احتمال فراوان اين ديدار دوستانه پنجشنبه در زمين شماره ۲ آزادى برگزار خواهد شد.

اسپانسر استقلال سه شنبه معرفى مى شود

با گذشت ۴ هفته از شروع رقابت هاى ليگ برتر، استقلالى ها توانستند براى خود اسپانسرى پيدا كنند. طبق شنيده هاى ما، قرار است در نشست هيأت مديره كه روز سه شنبه در محل باشگاه استقلال برگزار مى شود، اسپانسر استقلال معرفى شود. ديروز شنيديم اسپانسر اين باشگاه يك شركت توليد كننده وسايل خانگى است. با جذب اين اسپانسر بسيارى از مشكلات مالى آبى پوشان برطرف خواهد شد.

Alireza Taji
31-08-2008, 18:01
به دليل امضا قرارداد با يك تيم پرتغالي

مهاجم برزيلي هم به استقلال نيامد

خبرگزاري فارس: مهاجم برزيلي كه قرار بود در اين هفته در تمرين تيم فوتبال استقلال شركت كند، با تيمي پرتغالي به توافق رسيد.


به گزارش خبرگزاري فارس، مسئولان اين باشگاه براي حل مشكل گلزني قصد جذب يك مهاجم خارجي را داشتند.
قرار بود يك مهاجم برزيلي از ابتداي اين هفته در تمرينات شركت كند؛ اما علي نظري جويباري، سرپرست تيم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: آنطور كه به ما اعلام كردند، اين بازيكن با يك تيم پرتغالي قرارداد امضا كرده و ديگر به ايران نمي آيد.
وي در مورد حضور مهاجم ازبكستاني گفت: اين بازيكن نيز همچنان در ازبكستان است و از تاريخ دقيق سفرش اطلاعي نداريم.

Alireza Taji
31-08-2008, 18:03
قلعه نويي سکرت عمل کرد
مربيان استقلال جاسوس را نمي شناسند!

در شرايطي که "جاسوس يابي" در استقلال تهران تبديل به مهمترين سوژه آبي پوشان پايتخت شده ، دستياران قلعه نويي بازيکني را که خبرها را بيرون مي دهد نمي شناسند.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" روز گذشته اين خبر از باشگاه استقلال تهران بيرون آمد که جاسوس استقلال شناسايي شده و امير قلعه نويي نام وي را به باشگاه معرفي کرده تا درصد زيادي از مبلغ قراردادش کسر شود.
بر اساس اين گزارش تمام اين اتفاقات درحالي رخ داده که دستياران قلعه نويي آقاي جاسوس را نمي شناسند و سرمربي استقلال ترجيح داده نام وي را حتي به دستيارانش نيز اعلام نکند.
امير قلعه نويي پس از بازي استقلال و پگاه گيلان در محافل خصوصي عنوان داشت که تيمش جاسوس دارد و خبرهاي درون تيمي استقلال به بيرون درز مي کند.
عمليات جاسوس يابي قلعه نويي تا آنجا ادامه داشت که سرمربي آبي پوشان پس از شکست تيمش مقابل مس کرمان جاسوس را به باشگاه معرفي کرد تا مسئولان نيز در جريان اقدامات اين بازيکن قرار گيرند.
__________________

Alireza Taji
31-08-2008, 18:05
فريبا در گفت‌وگو با فارس:

كار حجازي در استقلال سخت‌تر از قلعه نويي بود


خبرگزاري فارس: بازيكن اسبق تيم فوتبال استقلال تهران گفت: فصل گذشته كار ناصر حجازي براي ساختن تيم سخت‌تر از سرمربي فعلي بود.


بهتاش فريبا در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره وضعيت تيم استقلال گفت: در حال حاضر بحث قدرت گرفتن تيم‌هاي شهرستاني باعث شده تا تيم‌هاي تهراني كار سخت‌تري داشته باشند. براي تيم‌هاي تهراني امتياز گرفتن از شهرستاني ها كار دشواري شده است.
سرمربي تيم مهركام پارس با اشاره به سابقه امير قلعه نويي در استقلال عنوان كرد: او به خاطر تجربه اي كه از كار در اين تيم دارد، مي تواند اين تيم را از اين وضعيت خارج كند. مردم هم او را دوست دارند و به همين دليل بيش از ديگران مي خواهند كه به او زمان داده شود.
فريبا ادامه داد: تيم هاي بزرگ را از بحران در آوردن كار سختي است. يك پيروزي مي تواند انگيزه را به آنها برگرداند.
وي با بيان اين كه شرايط اين فصل استقلال با سال قبل نبايد مقايسه شود، اذعان داشت: كار ناصر حجازي سخت‌تر بود، چون بازيكنان كم تجربه اي را در اختيار داشت و زماني هم كه براي ساختن تيم داشت، كمتر بود.
بازيكن اسبق آبي پوشان تهران اضافه كرد: در حال حاضر بازيكناني كه فصل قبل از تجربه كمتري برخوردار بودند با تجربه تر شده‌اند. مشكل امسال اين تيم نداشتن يك گلزن قهار است كه نمي دانم چرا جذب تيم نشده است.
فريبا تاكيد كرد: فصل پيش هم معتقد بودم كه بايد به حجازي فرصت داده شود و در حال حاضر هم بايد اين فرصت را به قلعه نويي داد. بعضي بازيكنان استقلال هنوز آماده نيستند و اگر به آمادگي برسند حتما تيم بهتر مي شود.

Mojtaba-MCI
31-08-2008, 18:27
بازی بعدی استقلال با کیه؟!

unartig
31-08-2008, 18:33
ظاهراباصباباتری درقم باید باشد

unartig
31-08-2008, 20:00
اگر بازی درقم باشه کسی میدونه که امکانات برگزاری مسابقه درماه رمضان رادارند وتاریخ بازی کی هست؟

™M ™
31-08-2008, 21:00
به نظر من تو ماه رمضان تیمها بیشتر از 2 بازی نمیکنند شاید هم 3 تا.

M . Sayid
31-08-2008, 21:34
تاریخ بازی با صباقم احتمالا 22 باشه

Alireza Taji
31-08-2008, 22:00
بعدازظهر امروز صورت گرفت

گفت‌وگوي دوستانه منصوريان و قلعه‌نويي در تمرين استقلال تهران

خبرگزاري فارس: بازيكنان تيم فوتبال استقلال تهران بعدازظهر امروز در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي به تمرين پرداختند.


به گزارش خبرگزاري فارس، تمرين از ساعت 30/18 آغاز شد.
در اين تمرين به غير از مجتبي جباري و وحيد طالب لو كه به دليل حضور در تمرين تيم ملي غايب بودند، آرش برهاني نيز به دليل مصدوميت حضور نداشت.
تمرين به خاطر شركت بازيكنان تيم استقلال در مراسم ختم يكي از بستگان افشين پيرواني مربي تيم پرسپوليس با تاخير برگزار شد.
عليرضا منصوريان يكي از بازيكنان تيم جوانان را در تمرين تيم بزرگسالان شركت داد و دقايقي با قلعه نويي نيز به گرمي، گفت و گو و احوالپرسي كرد.
اين 2، چندي پيش در گفت و گوهايي عليه يكديگر موضع گيري كرده بودند.
بازيكنان استقلال روز آينده پس از انجام تمرين نوبت صبح، فيلم بازي صبا ي قم را آناليز خواهند كرد.
آبي پوشان تهراني در هفته ششم ليگ بايد مقابل اين تيم در قم به ميدان بروند.

Alireza Taji
31-08-2008, 22:05
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

نامحرم جايي در خانواده استقلال ندارد
قلعه نويي: جاسوس تيم را اخراج مي کنم

پروسه جاسوس يابي در استقلال تازگي ندارد، هر چند قلعه نويي مصرانه پيگير اين موضوع است و به دنبال خبرچين هاي تيمش مي گردد اما تجربه ثابت کرده که چنين پروسه هايي بيشتر جنبه هشداري دارد.

قلعه نويي در اين باره به خبرنگار ورزشي برنا مي گويد: کسي که براي مطرح شدن در روزنامه دست به خبرچيني مي زند قطعاً به توانايي هاي فني خود شک دارد و مي داند قدرت خوب تمرين کردن و درخشيدن در ميدان را ندارد لذا دست به دامن برخي خبرنگاران مي شود و اخبار داخلي تيم را به آنها مي دهد. وي در ادامه مي گويد: تيم فوتبال مثل يک خانواده مي ماند و اگر کسي بخواهد اتفاقات داخل خانواده را بيرون ببرد، نامحرم است و جايي در اين خانواده ندارد. قلعه نويي تنبيه جاسوس يا جاسوسان استقلال را اخراج از تيم مي داند و مي گويد: تلاش مي کنيم تا هر چه سريعتر بازيکني که اين کار زشت را انجام مي دهد شناسايي کنيم و او را از بدنه باشگاه حذف کنيم. سرمربي استقلال با رد شايعه احضار يکي از مظنونين تيم به کميته انضباطي مي گويد: دو بازيکن را تحت نظر داريم و اگر ثابت شود که آنها خبرچيني کرده اند بدون احضار به کميته انضباطي باشگاه اخراج شان مي کنم.

Alireza Taji
31-08-2008, 22:08
تاپیک خیلی خلوت هست!
این فرستادن تیمهای تهرانی به شهرستان برای هرکی خوب باشه برای استقلال و پرسپولیس خوب نبوده!
قم:2: چه جایی اصلا توانائی میزبانی دارند؟

Alireza Taji
01-09-2008, 00:09
آره خوب نبوده اون موقع توي ازادي بازي ميكرديم حلا بريم قم اهههههههههههههههههههههههه هههههه
من كه خوشم نيومد

بابا عماد كار داره مريم پاييزي بنه بقيه چرا نمياين اه اه باز شد مثل چند ماه پيش

عليرضا دمت گرم خيلي اقاييييي تو تاپيكو سرپا نگه داشتي
وظیفم هست کاری نمیکنم.
الان صبا و پیکان از تهران رفتند و یعنی دوتا بازی که ما عملا توش میزبان بودیم پرید!

Alireza Taji
01-09-2008, 00:16
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

نظري جويباري در گفت و گو با فارس:
تغييري در كادر فني تيم فوتبال استقلال انجام نمي‌شود
خبرگزاري فارس: سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران گفت: تغيير در كادر فني و آناليز صحت ندارد و قلعه نويي درخواستي انجام نداده است.
علي نظري جويباري در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، اظهار داشت: هيچ تغييري قرار نيست در كادر فني ايجاد شود. اين مسايل فقط در رسانه ها مطرح است. امير قلعه نويي تصميم گيرنده نهايي است و تا اين لحظه درخواستي ارائه نكرده است.
سرپرست تيم فوتبال استقلال در مورد ناكامي مهاجمان در ليگ برتر گفت: هنوز اتفاق خاصي رخ نداده و فقط چهار مسابقه برگزار كرده ايم. بازيكنان خوبي در خط حمله داريم؛ البته به دنبال يك مهاجم مكمل هم هستيم. از شما سوال مي كنم، مگر تيم هاي ديگر چند گل زده اند؟ در هفته هاي ابتدايي ليگ، قلعه نويي ضعف هاي تيم را برطرف خواهد كرد.
نظري جويباري در مورد مشكل مالي باشگاه عنوان كرد: چك چند بازيكن برگشت خورده بود كه پس از چند روز، آنها را نقد كرديم. چك ساير بازيكنان هم به زودي نقد خواهد شد. البته پرسپوليس و استقلال هميشه مشكل مالي داشته اند. در حال حاضر تيم هاي دولتي نيز چنين مشكلاتي دارند.
سپرست استقلال در باره اسپانسر اين تيم گفت: چند گزينه در اين خصوص داريم. فتح‌ا..زاده به اتفاق هيئت مديره، يكي را انتخاب خواهد كرد.

Alireza Taji
01-09-2008, 00:22
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

طيري در گفت وگو با فارس:
استقلال براي پيروزي به گلزني طالب لو هم اميدوار است
خبرگزاري فارس: مربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: كسب پيروزي مهمتر از گلزني مهاجمان است و در اين راه، به گلزني طالب لو هم اميدواريم.
اميد طيري در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فراس اظهار داشت: زماني با بايرام دورديف كه مربي بزرگي بود، كار مي كردم. اين مربي مي گفت در فوتبال دنيا براي باز كردن دروازه حريفان فقط روي مهاجمان حساب نمي كنند. مهمترين دليل اين مسئله فضاي باز در زمينه اطلاع رساني فني است و تيم ها از يكديگر شناخت كاملي دارند و به بازيكنان حريف فضاي لازم براي گلزني نمي دهند.
وي ادامه داد: اكنون همه مي دانند كه هر چقدر فضاها بسته شود، بازي سخت‌تر خواهد شد. ديگر نفراتي مثل مارادونا در فوتبال پيدا نمي شوند كه بتوانند 6 بازيكن را دريبل بزنند و اقدام به گلزني كنند.
وي عنوان كرد: در تمام فوتبال جهان، آمار گلزني مهاجمان كم شده و در مقابل، آمار گلزني هافبك ها و مدافعان افزايش پيدا كرده است. بيشتر گل ها از روي ضربات ايستگاهي و زماني كه بازي در جريان نيست، به ثمر مي رسد.
مربي تيم استقلال خاطر نشان ساخت: در استقلال مهم نيست چه بازيكني دروازه حريف را باز مي كند. حاضريم وحيد طالب لو گلزني كند؛ اما سه امتياز بازي را كسب كنيم. البته همه دوست دارند كه وقتي مهاجمان از ساير بازيكنان به دروازه حريف نزديك تر هستند، بيشتر گلزني كنند.
وي ادامه داد: واقعيت اين است كه بازيكناني مثل فرشاد پيوس كم شده اند؛ اما اگر مهاجمان استقلال فرصت گلزني را ازدست بدهند نيز با آنها كار مي كنيم تا بهتر از فرصت ها استفاده كنند.
مهاجمان استقلال در چهار هفته ابتدايي ليگ برتر موفق به گلزني نشده اند.

Alireza Taji
01-09-2008, 00:29
پس از گذشت چهار هفته

استقلال با اسپانسر ۵/۲ ميلياردى مى آيد


به گزارش شبكه ايران، با گذشت چهار هفته از رقابت هاى ليگ برتر دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ايران در حسرت اسپانسر قوى به سر مى برند. قهرمانان فصل گذشته ليگ برتر و جام حذفى فوتبال باشگاهى ايران هر دو در شرايط نا به سامان مالى قرار دارند كه پيدا نشدن اسپانسر قوى اين دردسر را دو چندان نموده به شكلى كه بحران مالى با برگشت خوردن چك هاى بازيكنان استقلال و پرسپوليس روز به روز بر نگرانى هاى فتح ا... زاده و مصطفوى شدت مى بخشد.
با اين حال از گوشه و كنار خبر مى رسد كه پس از سپرى شدن تعطيلات ليك باشگاه استقلال تهران با يك برند معتبرهمكارى خود را آغاز خواهد كرد و با لوگوى اين شركت پا به زمين مسابقه مى گذارد.
صبح ديروز برخى نزديكان باشگاه استقلال از جلسه ويژه مديرعامل اين باشگاه و با مديران يك شركت بزرگ كره اى كه در زمينه توليد لوازم صوتى و تصويرى دستى بر آتش دارد خبر دادند و مدعى شدند به احتمال فراوان يكى از شركت هاى صوتى و تصويرى كره اى اسپانسر استقلال در فصل جارى مسابقات ليگ برتر خواهد بود. اين افراد بدون آنكه نامى از اسپانسر باشگاه استقلال ببرند تنها به اين نكته بسنده كردند كه اين شركت چند فصل قبل به عنوان اسپانسر باشگاه پرسپوليس تهران فعاليت داشته است و قرار است در رقابت هاى امسال به عنوان اسپانسر استقلال مشاركت ويژه اى داشته باشد.
چندى پيش على فتح ا...زاده درباره رقم مورد نظر باشگاه استقلال براى عقد قرارداد با اسپانسر فصل جديد گفته بود:« ما امسال در ليگ برتر و جام حذفى و ديدارهاى ليگ قهرمانان آسيا به ميدان خواهيم رفت از اين رو شركتى كه قصد همكارى با ما را داشته باشد بايد در مذاكرات خود پيشنهاد مالى اش را از ۵/۲ ميليارد آغاز كند تا ما با جديت در باره همكارى با آنها تصميم بگيريم.» اگر فتح ا...زاده همچنان بر عقيده خود استوار مانده باشد و رقم پايه قرارداد با اسپانسر را پائين نياورده باشد بدون شك با وصول چك اول اسپانسر موج شادى در بين بازيكنان استقلال به راه خواهد افتاد چون آنها مى تواند چكهاى برگشت خورده خود را نقد كنند!

Alireza Taji
01-09-2008, 00:38
قرارداد ۵ ساله

با بهترين هاى پايه


ظرف روزهاى آينده عليرضا منصوريان به عنوان مسؤول انستيتو و آكادمى استقلال جلسه اى را با دكتر فتح ا...زاده در خصوص برنامه هاى تيم هاى پايه برگزار خواهد كرد.
طبق برنامه دراز مدتى كه براى تيم هاى پايه در نظر گرفته شده قرار بر اين است كه با تعدادى از بهترين هاى ۴ رده قرارداد ۵ ساله امضا شود تا آنها در سال هاى بعد براى بزرگسالان بازى كنند.به نظر مى رسد اين عده بخش زيادى از مبلغ قراردادشان را هم به طور نقد دريافت مى كنند.

ايران ورزشى- فتح ا...زاده با سپردن مديريت تيم هاى پايه استقلال به دستان عليرضا منصوريان بهترين كار ممكن را انجام داده است. منصوريان هم به لحاظ محبوبيت و هم تجربى مى تواند يك عنصر سازنده در باشگاه استقلال باشد. منصوريان اين روزها با انگيزه و تلاش بسيارى در حوزه تيم هاى پايه استقلال فعاليت مى كند: « استقلال امسال بازيكنان خوبى را در اختيار گرفته اما قلعه نويى هنوز به تركيب ايده آلش دست پيدا نكرده كه يقين دارم به زودى اين اتفاق مى افتد و آن وقت هواداران استقلال واقعى را مى بينند.
من تمام بازى هاى استقلال را ديدم و تا لحظه آخر هم حمايت مى كنم چون خودم را مديون اين تيم مى دانم و حاضرم ساليان سال نباشم اما تيم نتيجه بگيرد.
به اعتقاد من تمام استقلالى ها بايد فقط و فقط به فكر اعتبار نام اين باشگاه باشند.»
منصوريان از در دست گرفتن تيم هاى پايه دنبال يك هدف است: «هدف ما پشتوانه سازى براى استقلال است كه بتوانيم ده ها بازيكن مثل جبارى ها، قربانى ها، صادقى ها،طالب لوها و...را به تيم بزرگسالان تحويل دهيم. تصميم داريم با حمايت هاى دكتر فتح ا...زاده و استفاده از تجربيات پيشكسوتان يك سيستم كاملاً حرفه اى را در تيم هاى پايه ايجاد كنيم تا بازيكنان هر ۴ رده از حضورشان در استقلال و زندگى ورزشى حرفه اى لذت ببرند.»

نگاه جدى به تيم هاى پايه
استقلال در سال هاى اخير هيچ گاه نتوانسته است همچون سال هاى نه چندان دور كه بازيكنانى همچون مهدى پاشازاده، پيروز قربانى، اميرحسين صادقى، وحيد طالب لو، خسرو حيدرى و حتى آندرانيك تيموريان را كه از استقلال به فوتبال ايران شناسانده شد، در امر بازيكن سازى موفق باشد.
پيش از اين استقلال همواره چهره اى را از تيم هاى پايه به تيم هاى بزرگسالان معرفى مى كرد كه حضور منصوريان و فعاليت چشمگير او مى تواند بار ديگر باعث رشد و شكوفايى بازيكنان پايه در تيم هاى بزرگسال شود. با پشتكارى كه منصوريان در دوران بازيگرى از خود نشان داده پيش بينى مى شود چهره محبوب استقلالى ها بتواند در راه ساختن چهره هاى شاخص تيم هاى پايه هم موفق باشد.
استقلال در تيم هاى پايه مردان شناخته شده اى همچون منصوريان را نياز دارد. مردانى كه به لحاظ اخلاقى هم مى توانند يك معلم خوب براى جوان ها باشند.

unartig
01-09-2008, 06:14
وظیفم هست کاری نمیکنم.
الان صبا و پیکان از تهران رفتند و یعنی دوتا بازی که ما عملا توش میزبان بودیم پرید!
شانس آوردیم راه آهن نرفت :10:حساب کن اونموقع مجبوربودیم یابریم زاهدان بازی کنیم یا مازندران که یکی ازدیگری بدتربود:13:

Spaniuly
01-09-2008, 06:39
سلام دوستان استقلالي من حالتون خوبه من يه تاپيك زدم كه توش قراره تركيب تيمهاي حاضر در ليگ برتر 87-88 قرار داده بشه ديدم اينجا تاپيك استقلال هست گفتم بيام درخواست كمك كنم از حرفه اي ها اگه كسي در مورد اينها اطلاعات داره محبت كه تو تاپيك اخبار ليگ برتر وارد كنه اين اطلاعات رو:
1- تركيب تيم استقلال (اگه تركيب تيمهاي ديگه رو هم مي دونيد پست بزنيد)
2- اسپانسر استقلال
3- عكس يا عكسهايي از پيراهن هاي اين فصل استقلال

در مورد ساير تيمهاي ليگ برتري هم اگه اطلاعاتي داريد ممنون ميشم كمكم كنيد من به اين اطلاعات نياز دارم تو نت هم سايتي پيدا نكردم كه روز باشه اين اطلاعات
اينم تاپيك:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Alireza Taji
01-09-2008, 08:08
برهاني:بدترين دوران فوتبالم را پشت سر مي‌گذارم

قلعه‌نويي در تمرينات چند بار به من گفت كه: « خيلي آماده هستي ولي نمي‌دانم چرا به من بازي نمي‌دهد. حتما از لحاظ شرايط فني به تاكتيك تيم نمي‌خورم و فعلا بايد ذخيره باشم.»/وقتي پاسپورتم دست باشگاه است، چطوري به دوبي رفتم؟
---------------------------------------------
آرش برهاني پارسال يك فصل تلخ را در استقلال پشت‌سر گذاشت هر چند كه گلزني در فينال جام‌حذفي پايان خوشي را براي او رقم زد. آرش انتظار داشت كه اين فصل يكي از مهاجمان ثابت استقلال باشد ولي همه‌چيز برخلاف خواسته‌هاي او پيش مي‌رود، برهاني فصل قبل آنقدر گل نزد تا قلعه‌نويي به عنوان مهاجم ثابت روي او حساب نكند
فكر مي‌كني تعطيلي ليگ به نفع استقلال شد؟ بله، اين تعطيلي باعث مي‌شود كه از لحاظ روحي و جسمي ريكاوري خوبي داشته باشيم. ما از لحاظ فني و تاكتيكي مشكلي نداريم و فقط تمركز و روحيه بازيكنان بايد بالاتر برود.
ولي از دست دادن 8 امتياز در 4 بازي اصلا خوب نيست. اين فقط به ناهماهنگي بازيكنان برمي‌گردد چون استقلال دچار تغييرات زيادي شده، احتياج به زمان داريم.
استقلال هميشه با رقيب سنتي‌اش پرسپوليس مقايسه مي‌شود كه بهتر از شما نتيجه گرفته است. پرسپوليس به نظر من نسبت به سال گذشته فرقي نكرده و تيم ما از لحاظ بازيكن و مربي شرايط بهتري دارد. فقط به كمي زمان احتياج داريم
يعني معتقدي كه استقلال قوي‌تر از پرسپوليس است؟ بله، ما بازيكنان خوبي داريم و قوي‌تر از پرسپوليس هستيم
ولي اكثر كارشناسان معتقدند كه پرسپوليس از لحاظ تاكتيكي قوي‌تر از استقلال است. نظر من برعكس است و معتقدم كه از لحاظ فني خيلي خوب بازي مي‌كنيم ولي موقعيت‌هايمان تبديل به گل نمي‌شود. در عوض پرسپوليس خوش شانس است و از موقعيت‌ها استفاده مي‌كند.
يعني خوش‌شانسي باعث شده كه آنها بهتر نتيجه بگيرند؟ بله، شانس در فوتبال خيلي تاثيرگذار است و خدا فعلا براي پرسپوليس مي‌خواهد.
از خط حمله استقلال خيلي انتقاد مي‌شود، نظر تو چيست؟ مهاجمان تمام سعي و تلاش خود را انجام مي‌دهند ولي متاسفانه در ايران عمكرد مهاجم فقط به گلزني او ربط داده مي‌شود و هيچ‌كس به دوندگي و فضاسازي مهاجمان دقت نمي‌كند. در ضمن تيم ما در طول اين چهار بازي فقط چهار موقعيت گل به‌دست آورده و با اين شرايط نمي‌توان از عملكرد مهاجمان انتقاد كرد.
اين بدترين شروع تو در چند سال اخير است، قبول داري؟ بله، در اين 7 سال هيچ وقت چنين شروع بدي نداشتم. من خيلي خوب تمرين مي‌كنم و كاملا آماده‌ام ولي سرمربي صلاح ديده كه در چهار بازي فقط 45 دقيقه به من بازي بدهد.
يعني تو از لحاظ آمادگي بدني هيچ مشكلي نداري؟ خير، حتي قلعه‌نويي در تمرينات چند بار به من گفت كه خيلي آماده هستي ولي نمي‌دانم چرا به من بازي نمي‌دهد. حتما از لحاظ شرايط فني به تاكتيك تيم نمي‌خورم و فعلا بايد ذخيره باشم.
از اين شرايط رنج مي‌بري؟ هر بازيكني از نيمكت‌نشيني ناراحت مي‌شود. من درحال‌حاضر بدترين دوران فوتبالم را پشت‌سر مي‌گذارم و از لحاظ روحي و رواني شرايط خوبي ندارم.
فكر مي كني در اين شرايط چه كسي مي‌تواند به تو كمك كند؟ شايد خيلي‌ها بگويند فقط خودم مي‌توانم به خودم كمك كنم ولي باور كنيد كه من هيچ تقصيري ندارم و دليل ذخيره شدنم را نمي‌دانم.
از اينكه در استقلال ماندي پشيمان نيستي؟ خير، استقلال تيم بزرگي است و من هم فقط به دنبال يك فرصت مي‌گرد
مثل اينكه در تعطيلات به امارات رفتي درحالي‌كه قلعه‌نويي گفته بود بازيكنان نبايد به مسافرت خارج از كشور بروند. در مورد من يكي، دو روزنامه خبر دروغ نوشته‌اند چون پاسپورتم دست باشگاه است و با اين شرايط چطور مي‌توانم به امارات بروم.

blue2006
01-09-2008, 10:55
بازیکن برزیلی که پرید . حالا کی رو می خوان بگیرن ؟
اصلا می خوان بازیکن بگیرن یا نه ؟

blue2006
01-09-2008, 10:57
تمرین روز گذشته استقلال یک مهمان ویژه داشت و او مدیر برنامه های امیر کریمی بود. ابوالفضل جلالی با حضور در زمین شماره 2مجموعه ورزشی آزادی با سرمربی استقلال دیدار و گفتگو کرد. اینکه ماحصل این دیدار 10دقیقه ای چه بود و قرار است طی روزهای آتی چه اتفاقاتی رح دهد هنوز معلوم نیست اما پس از این دیدار بود که شایعات زیادی سر زبان ها افتاد.
در صورت توافق باشگاه های تهرانی و اهوازی استقلال به مصاف استقلال می رود
برپایی اردوی استقلال اهواز در تهران بهانه ای شد تا آبی پوشان تهرانی و اهوازی باب مذاکرات خود را در خصوص انجام بازی تدارکاتی آغاز کنند.بنابراین در صورت توافق طرفین استقلال طی یک بازی دوستانه به مصاف شاگردان میثاقیان خواهد رفت تا با انجام این دیدار نقاط ضعف تیم بیشتر مشخص شود.
ریاض میزبان مسابقه ایران و عربستان شد
دیدار تیم های ملی ایران و عربستان در چارچوب مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2010در شهر ریاض برگزار می شود. پیکار های مقدماتی جام جهانی فوتبال بین تیم ملی ایران و عربستان 16شهریور ماه در راس ساعت 22:45 به وقت ایران در ورزشگاه فهد واقع در ریاض برگزار می شود. لازم به ذکر است، هم اکنون 27ملی پوش در جزیره کیش تمرینات خود را زیر نظر علی دایی سرمربی تیم ملی پیگیری می کنند. تیم ملی فوتبال کشورمان 14شهریور ماه به عربستان سفر خواهد کرد.
علیزاده پرسپولیس را به تعلیق در می آورد
مهاجم استقلال به دنبال طلبش از باشگاه پرسپولیس است. علی علیزاده روز گذشته با حضور در کمیته انضباطی بار دیگر خواستار پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه پرسپولیس شد.با توجه به طولانی شدن این پرونده،دبیر کمیته انضباطی امروز با محمود خوردبین،سرپرست پرسپولیس تماس خواهد گرفت تا برای آخرین بار در این خصوص با پرسپولیسی ها اتمام حجت شود.به گفته تیموری، دبیر کمیته انضباطی اگر پرسپولیسی ها طی چند روز آتی طلب علیزاده را پرداخت نکنند باشگاه پرسپولیس به تعلیق درخواهد آمد.

blue2006
01-09-2008, 10:59
برهاني:قلعه‌نويي مي‌گويد آماده‌اي ولي به من بازي نمي‌دهد
رش برهاني فصل گذشته يك مهاجم گل‌نزن بود و شايد اين موضوع باعث شده كه امير قلعه‌نويي زياد به او بازي ندهد. برهاني مي‌گويد: «اين شرايط براي من آزاردهنده است ولي اعتراضي ندارم.»
برهاني ‌با بيان اين مطلب ادامه مي‌دهد: «از لحاظ بدني هيچ مشكلي ندارم و با نهايت انگيزه تمرين مي‌كنم، حتي قلعه‌نويي چند بار گفته كه خيلي آماده‌اي ولي نمي‌دانم چرا به من فرصت بازي نمي‌دهد. باور كنيد كه كاري از دستم ساخته نيست و فعلاً بايد با اين شرايط كنار بيايم.»
مهاجم استقلال در خصوص ضعف خط حمله اين تيم مي‌گويد: «به نظر من انتقاد از مهاجمان چندان منطقي نيست چون فورواردهاي استقلال در اين 4 بازي فقط 4 موقعيت گل داشته‌اند. متأسفانه در ايران فقط روي گلزني مهاجمان تمركز مي‌كنند و هيچكس دوندگي و فضاسازي يك مهاجم را نمي‌بيند.»
برهاني در مورد شايعه مسافرتش به دبي مي‌گويد: «اين خبر دروغ بود چراكه من در ايران بودم و پاسپورتم هم دست باشگاه است. با اين شرايط اصلاً نمي‌توانم از ايران خارج شوم ولي مثل اينكه بعضي‌ها دوست دارند بي‌جهت حاشيه درست كنند.»
مهاجم استقلال در مورد نتايج ضعيف اين تيم، آن هم در شرايطي كه تيم رقيب يعني پرسپوليس بهتر نتيجه گرفته است مي‌گويد: «ما بدشانسي آورديم ولي پرسپوليس خوش‌شانس است و فرصت‌هاي اين تيم تبديل به گل مي‌شود. من اعتقاد دارم كه استقلال قوي‌تر و بهتر از پرسپوليس است و اين موضوع در هفته‌هاي آينده ثابت خواهد شد.»

blue2006
01-09-2008, 11:00
بازى تداركاتى استقلال با ابومسلم، پنجشنبه در ورزشگاه آزادى
كادرفنى استقلال اين روزها با توجه به تعطيلى ليگ سخت در تلاش هستند مقدمات برگزارى يك ديدار دوستانه را فراهم كنند. طبق شنيده هاى ما، تيم فوتبال ابومسلم با درخواست آبى ها براى ديدار دوستانه در تهران موافقت كرده اند و به احتمال فراوان اين ديدار دوستانه پنجشنبه در زمين شماره ۲ آزادى برگزار خواهد شد.

Alireza Taji
01-09-2008, 18:53
در گفت و گو با فارس

جان واريو: در هفته سوم مي توانستم براي استقلال بازي كنم

خبرگزاري فارس: بازيكن تيم فوتبال استقلال تهران گفت:در هفته سوم مي توانستم براي استقلال بازي كنم؛ اما با نظر مربيان نيمكت نشين شدم.


جان واريو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: در هفته اول يكي از بازيكنان در تمرين روي پايم تكل رفت و مصدوم شدم و به همين دليل قادر به بازي نبودم. از هفته سوم مي توانستم در تركيب اصلي قرار بگيرم؛ اما با نظر مربيان نيمكت نشين شدم كه تصور مي كنم به دليل شرايط بدني چنين تصميمي گرفتند.
وي افزود: اگر در مسابقه با صبا به ميدان بروم تلاش خواهم كرد بهترين بازي خود را انجام دهم.
جان واريو درمورد دلايل ناكامي استقلال در چهار مسابقه نخست ليگ برتر عنوان كرد: استقلال تيم محبوبي است و به زودي به شرايط خوب مي رسد و مشكلش حل مي شود.

emad64
01-09-2008, 19:01
تاپیک حسابی خلوت هست بیشتر بروبچ پیداشون نیست یک زمانی 5 دقیقه از تاپیک بیرون میرفتی 30 تا پست را مجبور بودی بخونی اما حالا ...:13:


باز به اون دوران بر میگردیم :31:
سلام.. :11:

emad64
01-09-2008, 19:07
مدير روابط عمومي باشگاه استقلال: علي كريمي را نمي‌خواهيم

مسولان باشگاه استقلال تهران هرگونه مذاكره براي به خدمت گرفتن علي كريمي را تكذيب مي‌كنند.

مدير روابط عمومي باشگاه استقلال روز دوشنبه با تكذيب خبر مذاكره با كريمي به خبرنگار ايرنا گفت: علي كريمي يكي از بهتري بازيكنان فوتبال ايران است و در صورت حضور در ليگ برتر مي‌تواند براي هر تيمي تاثيرگذاري مثبتي داشته باشد. با اين حال باشگاه استقلال تهران هيچ برنامه‌اي براي جذب اين بازيكن ارزشمند ندارد.

نوري فر هچنين ادامه داد: كريمي با باشگاه قطري قرارداد دارد و پرداخت پول رضايتنامه آنها براي تيم‌هاي ايراني تقريبا غير ممكن است و به همين دليل ما هيچ برنامه‌اي براي مذاكره و اضافه كردن كريمي به ليست بازيكنانمان نداريم.


منبع : ایرنا

Alireza Taji
01-09-2008, 19:17
بروبچ کجایید؟ چرا تاپیک سوت و کور هست؟
امیدوارم مشکلی برای اینجان واریو پیش نیاد تا بالاخره بازیش را ببینیم.

emad64
01-09-2008, 19:27
بروبچ کجایید؟ چرا تاپیک سوت و کور هست؟
امیدوارم مشکلی برای اینجان واریو پیش نیاد تا بالاخره بازیش را ببینیم.

هستیم علیرضا..
منم خیلی دوست دارم بازیه جانواریو رو ببینم. بیگزاده که تو اون چند دقیقه ای که بهش بازی رسید نشون داد که بازیکنیه که میشه بهش اعتماد کرد و اگه بهش فرصت بیشتر بدن، به نظرم جواب اعتماد بهش، رو میده.. امیدوارم جانواریو هم همین طور باشه و انتظارها رو بتونه برآورده کنه..

Alireza Taji
01-09-2008, 19:37
هستیم علیرضا..
منم خیلی دوست دارم بازیه جانواریو رو ببینم. بیگزاده که تو اون چند دقیقه ای که بهش بازی رسید نشون داد که بازیکنیه که میشه بهش اعتماد کرد و اگه بهش فرصت بیشتر بدن، به نظرم جواب اعتماد بهش، رو میده.. امیدوارم جانواریو هم همین طور باشه و انتظارها رو بتونه برآورده کنه..
من به جان واریو امیدوارم فقط خدا کنه همونی باشه که انتظار داریم ازش.
من بازی بیگ زاده را ندیدم اما اون هم بازیکن بدی نیست من مطمئنم تیم از هفته ی پنجم بهتر میشه.

emad64
01-09-2008, 19:41
من به جان واریو امیدوارم فقط خدا کنه همونی باشه که انتظار داریم ازش.
من بازی بیگ زاده را ندیدم اما اون هم بازیکن بدی نیست من مطمئنم تیم از هفته ی پنجم بهتر میشه.

شک نکن همینی میشه که تو میگی.. ما بازیای قبلیمون رو با بدشانسی باختیم.. نمیگم تیم خیلی خوب بوده، ولی بد هم بازی نکردیم. خیلی از تیما از ما بدتر بازی کردن، ولی هر سه امتیاز رو گرفتن.. ما باید بتونیم از فرصت هامون خوب استفاده کنیم.. تو هر بازی معمولاً از چند تا بیشتر فرصت بدست میاریم..

unartig
01-09-2008, 20:37
غیرازجانواریو هنوزاین عباسفردهم برای استقلال درست وحسابی بازی نکرده

Alireza Taji
01-09-2008, 20:42
شكايت باشگاه استقلال از يك روزنامه ورزشي


باشگاه استقلال تهران از يك روزنامه ورزشي به خاطر چاپ متوالي اخبار و مصاحبه‌هاي دروغ از قول مهاجمان و مسوولان اين باشگاه به دادسراي كاركنان دولت شكايت كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، باشگاه فرهنگي - ورزشي استقلال تهران از يك روزنامه ورزشي به اتهام چاپ متوالي گزارش‌ها و مصاحبه‌هاي كذب و دروغ از سوي بازيكنان، مربيان و مسوولان باشگاه عليه يكديگر در يك ماه گذشته، به دادسراي كاركنان دولت شكايت كرد.

اتهاماتي كه مسوولان استقلال به اين روزنامه زده‌اند، شامل: چاپ مصاحبه‌هاي كذب از قول مهاجمين اين تيم عليه يكي از مسوولان باشگاه، انتشار مطالب دروغ از سوي مسوولان استقلال و همچنين توليد اخبار نادرست عليه آنها بوده است.

باشگاه استقلال مدعي شده كه مطالب اين روزنامه درباره مسوولان، مربيان و بازيكنان اين تيم، حاوي تهمت و افترا بين آنها بوده و علت اصلي شكايت‌شان را دربرمي‌گيرد.

Alireza Taji
01-09-2008, 20:46
غیرازجانواریو هنوزاین عباسفردهم برای استقلال درست وحسابی بازی نکرده
کلا تو استقلال برخی بازیکنان درست ازشون استفاده نشد یکیش هم این عباسفر بوده یدالله اکبری هم زیاد ازش کار گرفته نشده!
این تعطیلی خیلی به استقلال کمک میکنه!

M . Sayid
01-09-2008, 20:56
بابا یدی که به درد نمیخوره!!!! ولی حیدری و بیک زاده خودشونو نشون دادن جانواریو هم با توجه به بازی هایی که دیدم ازش بازیکنه خوبیه

Alireza Taji
01-09-2008, 21:11
بابا یدی که به درد نمیخوره!!!! ولی حیدری و بیک زاده خودشونو نشون دادن جانواریو هم با توجه به بازی هایی که دیدم ازش بازیکنه خوبیه
یدی به اون شکل بهش بازی نرسیده که روش بحث کنیم!
من از حیدری تا حدودی راضیم هنوز جای کار داره.

Alireza Taji
01-09-2008, 21:17
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

حضور در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي
برهاني به تمرينات استقلال تهران بازگشت
خبرگزاري فارس: مهاجم مصدوم تيم فوتبال استقلال تهران پس از سه روز غيبت در تمرينات اين تيم حاضر شد.
به گزارش خبرگزاري فارس، تيم فوتبال استقلال تهران امروز در زمين شماره 2 ورزشگاه آزداي تمرين كرد.
اين تمرين حدود 100 تماشاگر داشت.
مهم ترين اتفاق تمرين بازگشت آرش برهاني به تمرينات بود. اين بازيكن پس از سه روز غيبت به دليل مصدوميت همراه آبي پوشان تمرين كرد.
يك مهاجم برزيلي به نام گاييچ نيز امروز به عنوان بازيكن آزمايشي در تمرين حاضر شد.
هادي شكوري كه روز گذشته به شدت مصدوم شد، تنها غايب تمرين بود.

Alireza Taji
01-09-2008, 21:22
پورحيدرى: هميشه انتظار زياد بوده
ايران ورزشى- پورحيدرى هم با امير قلعه نويى هم عقيده است كه استقلال تا كنون نتوانسته نتايج دلخواه را به دست آورد. پورحيدرى چنينى تحليلى دارد: «هميشه انتظار از تيم استقلال زياد است و طرفداران دوست دارند اين تيم هميشه پيروز شود و اين مسأله تا هفته چهارم حاصل نشده است.
هميشه گفته ام با تغيير و تحولاتى كه در تيم انجام مى شود، براى هماهنگى نياز به زمان داريم البته تيمى كه طرفدار دارد اگر نتيجه نگيرد دچار فشار و استرس مى شود؛ اما امسال استقلال تيم خوبى دارد و به زودى به شرايط ايده آل مى رسد. وجود فشار در تيمى كه پرطرفدار است و نتيجه نمى گيرد طبيعى است و هيات مديره بايد در قبال فوتبال و هواداران پاسخگو باشد؛ اما فصل قبل نيز در شروع كار تا هفته يازدهم بحثى مطرح نشد. حجازى آن زمان خودش فيروز كريمى را پيشنهاد كرد. خود من مخالف تغيير و تحول زياد و سريع و بدون كارشناسى هستم؛ اما فصل قبل هم هيات مديره از كادر فنى حمايت كرد و زمانى كه احساس شد بايد كادر فنى را تقويت كنيم و اين كار انجام شد البته در فصل جارى بدشانسى هم گريبانگير استقلال شد و اگر فرصت هاى گلزنى از دست نمى رفت، شرايط تيم بهتر بود.
استقلال در ۲ جام يعنى ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا حضور دارد و خودمان نسبت به مسأله انتخاب حامى مالى حساسيت نشان داديم تا يك حامى مالى با شرايط بهتر پيدا كنيم تا مشكل مالى باشگاه بهتر حل شود.

Alireza Taji
01-09-2008, 21:25
عباسفرد: مشكل روانى داريم
ايران ورزشى- عليرضا عباسفرد كه مى تواند بسيار بهتر از اين كه هست باشد و يكى از مهاجمان خوب و طراز اول ايران، عدم گلزنى را ناشى از مشكلات روانى مى داند: «نتايج ضعيف تيم باعث تضعيف روحيه ما شد و كادر فنى روى اين مسأله خيلى كار كردند. تيم ما نياز به پيروزى دارد تا از اين فشار كه وجود دارد با گلزنى در يك بازى مشكل گلزنى مهاجمان تيم حل شود. تمرينات را به طور جدى پيگيرى مى كنم تا براى بازى با صبا باترى جزو نفرات اصلى باشم و به دليل حضور در تيم، انگيزه زيادى دارم تا مقابل تيم سابقم گلزنى كنم.»

=============

مهاجم خارجى آبى مى رسد
ايران ورزشى - استقلال در تعطيلات وضعيت مهاجم خارجى خود را روشن خواهد كرد.
مهاجمان استقلال در ۴ بازى اول خود در ليگ برتر هنوز موفق به گلزنى نشده اند. كادر فنيآبى پوشان از مدت ها پيش در پى جذب يك مهاجم خارجى بوده و در همين راستا هم چند بازيكن با حضور در تمرينات اين تيم شانس خود را آزمايش كردند، اما آنچه در حال حاضر شنيده مى شود سه گزينه برزيلى، ازبكستانى و سنگالى مدنظر كادر فنى است. حتى نانا بازيكن برزيلى مورد نظر هم در تمرينات استقلال شركت كرد. به هر حال اين تعطيلى براى امير قلعه نوعى فرصت مناسب براى جذب مهاجم مورد نظرش خواهد بود.

=================

احتمال لغو سفر به ازبكستان
ايران ورزشى- در حالى كه قرار بود استقلال براى انجام دو بازى تداركاتى به ازبكستان برود اما از آنجا كه تا امروز مقدمات اين سفر انجام نشده بسيار بعيد به نظر مى رسد كه آنها به ازبكستان بروند. پيش از اين صحبت از اردوى اردبيل هم شنيده مى شد اما به نظر مى رسد استقلال در تهران تمرين كند.

Alireza Taji
01-09-2008, 21:27
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

امير قلعه نويى

اگر جاسوسى شان ثابت شود اخراج شان مى كنم



امير قلعه نويى نگران آينده استقلال است و اين نگرانى او را به سمت و سويى سوق مى دهد كه عليه جريانى پنهانى واكنش نشان دهد: «كسى كه براى مطرح شدن در روزنامه دست به خبرچينى مى زند قطعاً به توانايى هاى فنى خود شك دارد و مى داند قدرت خوب تمرين كردن و درخشيدن در ميدان را ندارد لذا دست به دامن برخى خبرنگاران مى شود و اخبار داخلى تيم را به آنها مى دهد. تيم فوتبال مثل يك خانواده مى ماند و اگر كسى بخواهد اتفاقات داخل خانواده را بيرون ببرد، نامحرم است و جايى در اين خانواده ندارد. تلاش مى كنيم هر چه سريعتر بازيكنى كه اين كار زشت را انجام مى دهد شناسايى كنيم و او را از بدنه باشگاه حذف كنيم. دو بازيكن را تحت نظر داريم و اگر ثابت شود كه آنها خبرچينى كرده اند بدون احضار به كميته انضباطى باشگاه اخراج شان مى كنم.

emad64
01-09-2008, 22:03
اگر جاسوسى شان ثابت شود اخراج شان مى كنم

این قضیه ی جاسوس بازیها چیه ؟ من چند وقتی که درگیر پروژم بوده، از اخبار یه خورده دور افتادم..

Alireza Taji
02-09-2008, 00:23
این قضیه ی جاسوس بازیها چیه ؟ من چند وقتی که درگیر پروژم بوده، از اخبار یه خورده دور افتادم..
هیچی... این قلعه نویی الکی شلوغش کرده!

amir_a
02-09-2008, 07:01
هیچی... این قلعه نویی الکی شلوغش کرده!

ترکیه ام که رفته بودن، خبرا درز کرده بود، قلعه نویی اونجام حسابی سرشون جیغ و جال کرده بود. دید درست نشد، داره تهدید میکنه.

M . Sayid
02-09-2008, 09:05
اونی که رفت پرتغال همین نونو نبود؟؟

emad64
02-09-2008, 14:59
عماد پروژه تموم شد ؟؟؟؟؟؟؟؟

دوتاش تموم شد محمود جان. ولی تا آخر شهریور دوتای دیگه مونده که باید تحویل بدم ولی کمتر وقتم رو میگیره..


اونی که رفت پرتغال همین نونو نبود؟؟
اونی که ایرانه، کی گفته رفته پرتقال :31:

emad64
02-09-2008, 15:02
تسويه حساب فيروز كريمي و امير قلعه نويي در قم

ديدار دو تيم فوتبال استقلال تهران و صبا قم يكي از حساس‌ترين و جذابترين ديدارهاي هفته پنجم ليگ برتر باشگاههاي ايران خواهد بود زيرا جدال فيروز كريمي و امير قلعه نويي در اين ديدار زيبا است.

اين بازي در حالي روز پنجشنبه هفته آينده در ورزشگاه يادگار امام قم برگزار مي‌شود كه سرمربي و كادر فني دو تيم فصل گذشته در تيم استقلال تهران حضور داشته و اختلاف جنجال آميز ميان آنها پس از مدتي به رسانه ها كشيده شد.

به همين خاطر فيروزكريمي درآستانه مسابقات جام حذفي، تيم استقلال تهران را رها كرد و قلعه نويي به جاي وي بر روي نيمكت نشست.

اختلاف ميان صادق ورمزيار و امير قلعه نويي نيز پس از مدتي شدت گرفت كه با ورود قلعه نويي به استقلال، ورمزيار هم از اين تيم كنار گذاشته شد.

با توجه به حضور امير قلعه نويي در راس كادر فني تيم استقلال و حضور فيروز كريمي و صادق ورمزيار در برابر وي، كارشناسان ورزشي بازي هفته آينده دو تيم را بسيار جذاب و ديدني و به نوعي تسويه حساب مي‌دانند.

البته نبايد از اين نكته نيز گذر كرد كه دو تيم در بازي‌هاي اخير خود عملكرد بسيار ضعيفي داشتند به گونه‌اي كه استقلال تهران از مجموعه چهار بازي تنها چهار امتياز و تيم صبا قم دو امتياز كسب كرده است.

برخي افراد صاحب نظر با توجه به حساسيت بازي پيش بيني مي‌كنند كه هفته آينده سهم دو تيم از اين ديدار تنها يك امتياز باشد.

حضور بازيكناني مانند شيث رضايي كه از بازيكنان فصل گذشته تيم پرسپوليس تهران بود و در مقابل استقلال خوب ظاهر مي‌شد در اين مسابقه مي‌تواند بسيار تاثيرگذار باشد.

مربي تيم فوتبال صبا قم دراين زمينه گفت: تيم صبا با تمام وجود براي كسب امتياز از تيم فوتبال استقلال تهران در قم به ميدان مي‌رود.

صادق ورمزيار در گفت و گو با خبرنگار ايرنا خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه فصل گذشته من و فيروز كريمي هدايت تيم استقلال تهران را برعهده داشتيم از اين تيم و سيستم بازي آن آشنايي كامل داريم.

وي اظهار داشت: با وجودي كه فصل گذشته در استقلال حضور داشتيم و سالها براي اين تيم زحمت كشيدم ولي براي پيروزي تيم صبا قم با تمام وجود تلاش مي كنيم.

ورمزيار تصريح كرد: بازي استقلال تهران در قم مانند ساير بازي هاست و بازيكنان صبا قم بايد در برابر اين تيم اعتماد به نفس بالايي داشته باشند.

وي با اشاره به حضور امير قلعه نويي در تيم استقلال گفت: اين بازي يكي از حساس‌ترين و جذاب‌ترين بازي‌هاي ليگ خواهد بود و هر دو تيم نيز براي خروج از بحران به سه امتياز اين مسابقه نياز دارند.


منبع : ایرنا

emad64
02-09-2008, 15:06
استقلال هم که قربونش برم هرچی بازی داره حساسه :15: :31:

unartig
02-09-2008, 20:25
اونی که رفت پرتغال همین نونو نبود؟؟
ببین یه چندساعت نباشم منو به کدوم کشورها تبعید میکنند.
-------------------------------------------------------------------------
گفت و گو با فارس
فكری: بازیكنان استقلال تهران اعتماد به نفس ندارند
خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: یكی از مشكلات اصلی تیم ما این است كه بازیكنان اعتماد به نفس لازم را ندارند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]محمود فكری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در حال حاضر در 2 نوبت صبح و عصر تمرین می كنیم و فشار تمرینات را زیاد كرده ایم تا بدن بازیكنان از شرایط مسابقه دور نشود.
مربی تیم استقلال در خصوص نتایج بد این تیم در 4 هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: در هر چهار مسابقه از حریف برتر بودیم؛ اما شرایط بازی به نحوی پیش رفت كه نتوانستیم از برتری خود استفاده كنیم و امتیازات لازم را به دست بیاوریم.
وی افزود: یكی از مشكلات استقلال این است كه بازیكنان تیم اعتماد به نفس لازم را ندارند. آنها باید در هر مسابقه فقط با تفكر برتری جویی و كسب پیروزی به میدان بروند.
فكری درباره بازی با صبا قم عنوان كرد: این بازی مثل سایر بازی های دیگر فقط سه امتیاز داشته و هیچ حساسیتی ندارد. اگر بازیكنان ما در این دیدار در حد و اندازه خود ظاهر نشوند، در مصاف با صبا با مشكل مواجه خواهیم شد و بایكنان باید به خوبی بر روی این مسابقه تمركز كنند.

unartig
02-09-2008, 20:26
قطبی، ستاره بزرگ نمی خواهد
کریمی، از قرمز تا آبی

بی میلی افشین قطبی به جذب علی کریمی آنقدر برای جامعه فوتبال عجیب است که دیروز چند روزنامه ورزشی روی جلد خود، به این موضوع واکنش نشان دادند. قطبی که توسط چند تن از نزدیکانش نسبت به همکاری با کریمی حساس شده و عقب نشینی کرده است، همچنان علاقه مند جذب مهاجم برزیلی است و از مدیران پرسپولیس هم خواسته اصراری به جذب کریمی نداشته باشند.

همین رویکرد منفی پرسپولیس، گمانه زنی ها را به استقلالی شدن کریمی نزدیک کرده است. مدیر برنامه های کریمی که روز یکشنبه اعلام کرده بود موکلش عاشق پرسپولیس است و برای بازگشت به این تیم اهمیتی به مسائل مالی نمی دهد، دیروز در چرخشی 180 درجه یی مدعی شد احتمال پیوستن علی کریمی به استقلال هم وجود دارد. البته پرونده کریمی تناقضات عجیبی دارد. از جمله اینکه مدیر روابط عمومی استقلال هرگونه مذاکره با کریمی را تکذیب می کند. محمد نوری فر می گوید؛ «علی کریمی بازیکن بزرگی است که به درد استقلال هم می خورد اما تا این لحظه با او مذاکره یی نداشته ایم و صحبتی در این باره انجام نشده است.» این درحالی است که ابوالفضل جلالی روز یکشنبه در تمرین استقلال حاضر شده و با امیر قلعه نویی گفت وگو کرده بود. مدیر برنامه های کریمی دیروز درباره احتمال استقلالی شدن موکلش گفت؛ «من به خاطر این موضوع به تمرین استقلال نرفته بودم اما حضور کریمی در استقلال اصلاً بعید نیست.» جلالی درباره دلایل منتفی شدن حضور کریمی در پرسپولیس هم حرف های جالبی دارد؛ «محمد پروین در پرسپولیس به دنیا آمده و بچه این تیم است اما وقتی برخی سیاست های خاص در پرسپولیس اعمال می شود، این بازیکن به سایپا می رود و در این شرایط پیوستن کریمی به استقلال یا هر تیم دیگری نیز دور از ذهن نیست.» هر چند فضای خبری نشان دهنده شانس زیاد استقلال برای جذب کریمی است اما مدیران پرسپولیس هنوز با حرف های قطبی قانع نشده اند و تلاش شان برای تغییر دادن نظر کادر فنی ادامه دارد. قرار بود دیروز جلسه هیات مدیره پرسپولیس تشکیل شود و یکی از محورهای جلسه، تصمیم گیری در مورد علی کریمی بود.

البته این نشست به دلیل غیبت چند عضو تشکیل نشد اما داریوش مصطفوی در تماس با مدیر برنامه های کریمی اعلام کرده هنوز باشگاه پرسپولیس از جذب این بازیکن منصرف نشده و تلاش برای قانع کردن قطبی به همکاری با کریمی ادامه دارد. به هرحال در فاصله چند روز مانده به بازی ایران -عربستان، داستان علی کریمی به سوژه اول جامعه فوتبال تبدیل شده است و هنوز معلوم نیست این ستاره پیراهن آبی را به تن خواهد کرد یا به پرسپولیس بازخواهد گشت.

unartig
02-09-2008, 20:27
حضور بازیکن ازبک کنسل شد
حضور مهاجم ملی پوش تیم پاختاکور ازبکستان در استقلال منتفی شد.گویا این بازیکن ازبک نتوانسته نظر مساعد مدیران باشگاه خود را برای دریافت رضایت نامه جلب کند.به این ترتیب این گزینه از جمع نفرات مورد نظر کادر فنی خارج شده است.در این میان احتمال جذب مهاجم برزیلی یا سنگالی همچنان به قوت خود باقی است.تا پیش از شروع هفته ششم یعنی 21شهریور ماه تکلیف حضور مهاجم مشخص خواهد شد.
کاپیتان تیم ملی جوانان استقلالی شد
افشین اسماعیل پور به عضویت استقلال درآمد.این بازیکن که کاپیتان تیم ملی جوانان است با ثبت قرارداد در هیات فوتبال استان تهران آبی پوش شد. اسماعیل پور در صورت اثبات توانایی هایش می تواند برای بزرگسالان استقلال هم به میدان برود.
دکتر نوروزی:برای بازی با صبا مصدوم نداریم
دکتر نوروزی پزشک استقلال در خصوص آخرین وضعیت مصدومان تیم می گوید: آرش برهانی و هادی شکوری تنها مصدومان استقلال هستند.شکوری مشکل خاصی ندارد و تا پایان هفته و ظرف سه،چهار روز آینده می تواند به شرایط تمرین و مسابقه برسد اما آرش برهانی فعلا باید فیزیوتراپی کند و هنوز مشخص نیست که چه زمانی می تواند با تیم تمرین کند.آنچه که مسلم است او برای بازی با صبا آماده شده و از این نظر مشکلی وجود ندارد. منهای این دو نفر بازیکن دیگری با مشکل مصدومیت رو به رو نیست.
مهاجمان خارجی تایید نشدند
هیچ یک از بازیکنان خارجی که در تمرینات استقلال حضور پیدا کرده بودند مورد پسند کادر فنی قرار نگرفتند.طی چند روز اخیر بازیکنان مختلفی از کشورهای برزیل،ازبکستان،اروگوئه و ...در تمرینات تیم آبی تهرانی حضور پیدا کردند که هیج یک از آنها نتوانستند نظر قلعه نوعی را به سوی خود جلب کنند تا استقلال همچنان به دنبال جذب مهاجم باشد.
قلعه نوعی،اندرسون را می خواهد
امیر قلعه نوعی با تماشای فیلم بازی های اندرسون برزیلی، وی را مورد تایید قرار داد.توانمندی های این بازیکن تا حدی است که قلعه نوعی از مسئولان استقلال خواسته تا به هر شکل ممکن این بازیکن را آبی پوش کنند،البته اندرسون که تبعه گینه شده است دوست دارد بدون انجام تست،با استقلال قرار داد ببندد.این شرط مهاجم برزیلی الااصل سبب شده تا استقلالی ها در بکارگیری وی مردد شوند.
برای مواجه نشدن با مشکل سازمان لیگ تاریخ بازی ها را بررسی می کند
بازی های نیم فصل اول طی روزهای آتی اعلام می شود،علیرغم این که قرار بود تاریخ بازی های نیم فصل نخست لیگ برتر اعلام شود سازمان لیگ باز هم نتوانست در زمان تعیین شده به گفته خود عمل کند.عزیز محمدی گفت:برای اینکه تاریخ بازی ها با مشکل مواجه نشود بار دیگر زمان دیدارهای تیم ها را مورد بررسی قرار میدهیم تا در طول رقابت های لیگ به مشکل برنخوریم. ان شاءالله ظرف روزهای آینده تاریخ تمام بازی های نیم فصل اول را اعلام خواهیم کرد.
دایی:جباری فوق العاده است.
درخشش مجتبی جباری در تمرینات تیم ملی خنده شادی را بر لبان علی دایی نشانده است. دیروز سرمربی تیم ملی درباره عملکرد او به یکی از دستیاران خود گفت: این بازیکن اگر در شرایط آرمانی قرار داشته باشد فوق العاده است. او در این مدت بسیار پرتوان ظاهر شده است و می تواند در دیدار با عربستان عصای دست مان باشد.
استقلالی ها به فرهاد مجیدی اعتراض نکردند
در خبرها آمده بود بازیکنان استقلال به فرهاد مجیدی اعتراض داشته اند که چرا او در تعطیلی تمرینات استقلال به دبی رفته است، در این رابطه بد نیست بدانید این خبر از پایه و اساس دروغ است و عده ای حاشیه ساز می خواهند برای بازیکن محبوب آبی پوشان حاشیه درست کنند.
علیزاده دوست ندارم پرسپولیس محروم شود/اگر پولم را می دادند،الان مستاجر نبودم
رییس کمیته انضباطی به دلیل اینکه پرسپولیس طلب 25میلیونی علی علیزاده را پرداخت نکرده است،حکم تعلیق این باشگاه را صادر کرده هر چند که شایعات زیادی در این مورد شنیده می شود.علی علیزاده با اشاره به این موضوع می گوید: دیروز به کمیته انضباطی رفتم و آقای شریفی به من گفت که به باشگاه پرسپولیس نامه خواهد زد تا به آنها اعلام کند برای پرداخت طلب من فقط 48ساعت فرصت دارند.من بیشتر از 2سال صبر کردم و این 48ساعت را هم صبر می کنم تا طلبم را بدهند. علیزاده تاکید می کند؛ به هیچ عنوان دوست ندارم پرسپولیس محروم شود ولی به این دلیل ناراحتم که بعضی از آنها با من بدرفتاری کردند و گفتند که نمی توانی پولت را بگیری. شاید این مبلغ برای آنها زیاد نباشد ولی اگر این 25میلیون را دوسال پیش می گرفتم الان مستاجر نبودم.

unartig
02-09-2008, 20:30
پیروز قربانی گفت: "اگر كمی خوش شانسی بیاوریم امسال قهرمان خواهیم شد."

كاپیتان تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت این تیم گفت: "وضعیت استقلال در حال حاضر بسیار خوب و تیم كاملا برای بازی مقابل صباباتری آماده است. در ابتدای فصل با بدشانسی مواجه شدیم و تا چهار هفته ابتدایی نتوانسته‌ایم نتایج خوبی را به دست آوریم."قربانی افزود: "در حال حاضر مهاجمان ما با حاشیه‌های زیادی روبرو هستند كه باعث شده نتوانند در بازی خوب كار كنند. مطمئناً اگر در بازی آینده بتوانند گلزنی كنند از بحران خارج خواهند شد و می‌توانند به راحتی در بازی‌های بعد كار كنند. اگر كمی خوش شانسی بیاوریم امسال به راحتی قهرمان می‌شویم و مطمئناً در بازی‌های آینده با نتایج به مراتب بهتری زمین بازی را ترك خواهیم كرد."مدافع استقلال گفت: "در حال حاضر صبح و بعدازظهر تمرین می‌كنیم و با توجه به شدت تمرینات مطمئناً به آمادگی بدنی كه مربیان از بازیكنان انتظار دارند خواهیم رسید.

unartig
02-09-2008, 20:33
جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال تهران روز شنبه برگزار می‌شود
جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال تهران روز شنبه بعد از افطار در محل این باشگاه برگزار می شود.پیش از این قرار بود جلسه هیات مدیره استقلال امروز برگزار می‌شود، اما به دلیل سفر مدیرعامل باشگاه به باكو این جلسه لغو شد و با هماهنگی باشگاه به روز شنبه موكول شد.قرار است در جلسه هیات مدیره اعضا در خصوص مسایل مختلف باشگاه و همچنین گرفتن اسپانسر به بحث بپردازند.
حضور مشروط پیروانی در استقلال؛ یك مربی از لیست استقلال خارج می شود
خبر مذاكره و پیشنهاد امیر قلعه نوعی به امیر حسین پیروانی مربوط به یك ماه گذشته است ولی این اتفاق تنها با رعایت یك پیش شرط به وقوع می پیوندد.با توجه به تعداد دستیاران امیرقلعه‌نوعی روی نیكمت استقلال، اضافه شدن امیرحسین پیروانی منوط به جدایی یك دستیار و یا بیرون ماندن یكی از كمك های سرمربی استقلال از روی نیمكت است.به هر حال بعید به نظر می رسد كه امیر حسین پیروانی با چنین شرایطی به جمع استقلالی ها اضافه شود. او 5 سال سابقه مربیگری در تیم های مختلف را دارد و احتمال اینكه بخواهد بدون حضور روی نیمكت مربیگری استقلال را قبول كند پایین است.
قرارداد اسپانسر آبی پوشان با 4 تیم لیگ برتری ؛مشكل جدید اسپانسر استقلال
یك منبع آگاه در باشگاه هفته گذشته مدعی شده بود كه استقلالی ها با یك شركت صوتی-تصویری به توافق رسیده اند اما از آنجا كه شركت مذكور اسپانسر چند تیم لیگ برتری می باشد ، احتمال لغو قرارداد احتمالی شان با این شركت وجود دارد.به هر حال آنچه مسلم است استقلالی برای كم كردن مشكلات مالی شان بایدیك اسپانسر قوی برای باشگاه انتخاب و قراردادشان را نهایی كنند.گفتنی است استقلالی ها هم اكنون برای انجام 4 بازی با شركت دایتی قرار داد دارند و باید تا پایان مدت قراردادشان ، این تبلیغ را روی پیراهن های خود بزنند.

unartig
02-09-2008, 20:33
با صلاحدید كادر فنی استقلال؛ دومین جلسه روانشناسی برگزار می شود
دیروز بعدازظهر در باشگاه استقلال یك جلسه روانشناسی برای بازیكنان تیم برگزار شد.در این جلسه كه با هماهنگی باشگاه استقلال و سرمربی تیم برگزار شد، روانشناس باشگاه برای بازیكنان سخنرانی كرد و در خصوص مشكلات روحی بازیكنان با آنها به گفت و گو پرداخت.گفتنی است با توجه به رضایت كادر فنی از این جلسه رواشناسی به صلاحدید باشگاه قرار است طی روزهای آینده دومین جلسه روانشناسی نیز برگزار شود.
دیدار تیم‌های فوتبال جوانان و استقلال در آزادی برگزار می شود
تیم ملی عصر امروز به اردوی خود در جزیره كیش پایان می دهد و امشب به تهران باز می‌گردد. تمرین تیم ملی طبق برنامه كادر فنی، فردا ساعت 17:30 در كمپ تیم ملی برگزار می شود. با توجه به این برنامه، بازی تداركاتی تیم جوانان مقابل استقلال كه قرار بود در همین ساعت در كمپ برگزار شود،با هماهنگی مربیان تیم تهرانی در همان ساعت در زمین شماره دو آزادی انجام می شود.

unartig
02-09-2008, 20:36
دست نوشته های امیر قلعه نوعی

پنجشنبه 31 / 5 / 87
استقلال اروپایی
باور کنید نوشتن خیلی دشوار است باید به دوستان رسانه ایی تبریک بگویم که این کار بسیار
سخت و طاقت فرسای روزانه را متحمل می شوند.
هنوز " ستون من " به یک هفته نرسیده که کمی خسته شده ام!
البته محبت هوادارن ودوستان که در این مدت از مطالبم استقبال کردند
دلگرمم می کند تا باز هم بنویسم،
در واقع طی این چند روز گذشته بازتاب مطالبم را خیلی جاها دیدم.
جالب است که یک نفر از دوستان قدیمی ام از من سئوال کرد
که امیر از قولت مطلب می نویسند چون توکه اهل نوشتن نیستی!
به او گفتم که نه این فرق می کند و تازه قصد دارم
مجموع این دست نوشته ها را بعدا تبدیل به کتابچه ایی کنم
تا خاطراتم را یکجا داشته باشم.
درباره تیم خدا رو شکر اوضاع خیلی خوب است
یعنی دور از چشم و گوش بچه های تیم واقعا شرایط مطلوبی داریم...
هدف من از همان روز اول رساندن تیم به سطح یک تیم
با مشخصات استاندارد فوتبال روز اروپا بوده است.
در همین مسیر گام برداشته ایم و با جدیت همین راه را دنبال می کنیم.
امیدوارم تا آغاز لیگ قهرمانان آسیا استقلال به سطحی رسیده باشد
که بتوانیم درباره اش بالاتر از شرایط تیم های آسیایی حرف بزنیم
و مدعی اول قهرمانی در این مسابقات باشیم.
حرف های دیگری هم برای روزهای بعد دارم و با تلاش دوستان
به زودی از طریق ایمیل اختصاصی در خدمت هواداران عزیز خواهم بود
و به پرسش هایشان پاسخ می دهم.

Alireza Taji
02-09-2008, 21:19
باز بگين محمود كم كار شده :دي
اقا محمود را عشق است.

دست نوشته های امیر قلعه نوعی

پنجشنبه 31 / 5 / 87
استقلال اروپایی
باور کنید نوشتن خیلی دشوار است باید به دوستان رسانه ایی تبریک بگویم که این کار بسیار
سخت و طاقت فرسای روزانه را متحمل می شوند.
هنوز " ستون من " به یک هفته نرسیده که کمی خسته شده ام!
البته محبت هوادارن ودوستان که در این مدت از مطالبم استقبال کردند
دلگرمم می کند تا باز هم بنویسم،
در واقع طی این چند روز گذشته بازتاب مطالبم را خیلی جاها دیدم.
جالب است که یک نفر از دوستان قدیمی ام از من سئوال کرد
که امیر از قولت مطلب می نویسند چون توکه اهل نوشتن نیستی!
به او گفتم که نه این فرق می کند و تازه قصد دارم
مجموع این دست نوشته ها را بعدا تبدیل به کتابچه ایی کنم
تا خاطراتم را یکجا داشته باشم.
درباره تیم خدا رو شکر اوضاع خیلی خوب است
یعنی دور از چشم و گوش بچه های تیم واقعا شرایط مطلوبی داریم...
هدف من از همان روز اول رساندن تیم به سطح یک تیم
با مشخصات استاندارد فوتبال روز اروپا بوده است.
در همین مسیر گام برداشته ایم و با جدیت همین راه را دنبال می کنیم.
امیدوارم تا آغاز لیگ قهرمانان آسیا استقلال به سطحی رسیده باشد
که بتوانیم درباره اش بالاتر از شرایط تیم های آسیایی حرف بزنیم
و مدعی اول قهرمانی در این مسابقات باشیم.
حرف های دیگری هم برای روزهای بعد دارم و با تلاش دوستان
به زودی از طریق ایمیل اختصاصی در خدمت هواداران عزیز خواهم بود
و به پرسش هایشان پاسخ می دهم.
مر30 دوست داشتم ببینم این قلعه نویی چی مینویسه اگه بازهم پیدا کردی حتما بذار

Alireza Taji
02-09-2008, 21:24
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

مدير برنامه هاى كريمى پيشنهاد داد، قلعه نويى پذيرفت

مرد شش ميليون دلارى در استقلال



حضور غيرمنتظره ابوالفضل جلالى، مدير برنامه هاى على كريمى در تمرين استقلال و گفت و گوى او با امير قلعه نويى باعث شد شايعه حضور كريمى در استقلال آرام آرام به واقعيت نزديك شود. پس از اينكه داريوش مصطفوى صراحتا اعلام كرد ليست اين باشگاه براى جذب على كريمى پر شده است و از سويى كريمى براى حضور در فوتبال ايران به دليل نزديك تر شدن به تيم ملى احساس نياز مى كرد، ابوالفضل جلالى پس از كسب موافقت اوليه على كريمى باب گفت و گو با استقلالى ها را آغاز كرد. حضور جلالى صبح همان روز كه در تمرين استقلال حاضر شد به تاييد مسؤولان باشگاه استقلال مى رسد تا روشن شود نه تنها امير قلعه نويى بلكه مديران باشگاه استقلال هم با حضور كريمى در استقلال موافق هستند. در گفت و گويى كه ميان قلعه نويى و ابوالفضل جلالى انجام شده حتى به رقم پيشنهادى هم اشاره شده است اما از آنجا كه كريمى بازيكن گران قيمتى است قلعه نويى جذب احتمالى جادوگر را منوط به موافقت اعضاى هيات مديره دانسته است. از اين رو گفت وگوى مختصرى با نفريه يكى از اعضاى هيات مديره باشگاه استقلال هم انجام شده كه ظواهر نشان دهند موافقت او با جذب على كريمى دارد.

منتظر بازگشت فتح ا... زاده
امير قلعه نويى جذب على كريمى را از هر حيث به سود تيمش مى داند. او كه در جام ملت ها هم روابط نزديكى با على كريمى داشت حضور كريمى را بسيار مثبت ارزيابى كرده است. قلعه نويى معتقد است حضور كريمى مى تواند مشكل خط حمله استقلال را برطرف كند اما هم قلعه نويى و هم ديگر اعضاى هيات مديره باشگاه استقلال منتظر بازگشت فتح ا... زاده از باكو هستند تا مديرعامل استقلال كه تلفنى در جريان گفت و گوى قلعه نويى و ابوالفضل جلالى قرار گرفته در بازگشت به تهران نظر و پيشنهاد مالى خود را ارائه كند. درباره پيشنهاد باشگاه استقلال البته، خبر دقيقى در دست نيست اما به نظر مى رسد فتح ا... زاده در اوج مشكلات مالى تا سقف ۵۰۰ ميليون تومان بتواند به على كريمى بپردازد مبلغى كه ۱۵۰ ميليون تومان بيشتر از پيشنهاد اوليه پرسپوليسى ها بوده است.

استقلال براى كريمى جا دارد
لحن حرف هاى مسؤولان، مربيان و حتى سرمربى استقلال نشان مى دهد استقلال با وجود مشكلات فراوان مالى اش براى جادوگر «جا» دارد. ضعف هاى هجومى استقلال هم با حضور على كريمى بهبود خواهد يافت از طرفى كريمى هم بدش نمى آيد حضور در استقلال را تجربه كند. كنار گذاشتن فرشيد كريمى از پرسپوليس خود يكى از دلايلى است كه ذهن كريمى را به سوى استقلال مى كشاند. واكنش اخير مصطفوى هم باعث شده كريمى از تيم سابقش فاصله بگيرد و ابوالفضل جلالى را براى مذاكره با امير قلعه نويى به باشگاه استقلال بفرستد. آيا چراغ سبز دوطرف در نهايت به توافق نهايى منجر خواهد شد يا جادوگر بار ديگر با يك تيم عربى به توافق خواهد رسيد

Alireza Taji
02-09-2008, 21:28
مهاجم خارجى آبى مى رسد
ايران ورزشى - استقلال در تعطيلات وضعيت مهاجم خارجى خود را روشن خواهد كرد.
مهاجمان استقلال در ۴ بازى اول خود در ليگ برتر هنوز موفق به گلزنى نشده اند. كادر فنيآبى پوشان از مدت ها پيش در پى جذب يك مهاجم خارجى بوده و در همين راستا هم چند بازيكن با حضور در تمرينات اين تيم شانس خود را آزمايش كردند، اما آنچه در حال حاضر شنيده مى شود سه گزينه برزيلى، ازبكستانى و سنگالى مدنظر كادر فنى است. حتى نانا بازيكن برزيلى مورد نظر هم در تمرينات استقلال شركت كرد. به هر حال اين تعطيلى براى امير قلعه نوعى فرصت مناسب براى جذب مهاجم مورد نظرش خواهد بود.


=================


عباسفرد: مشكل روانى داريم
ايران ورزشى- عليرضا عباسفرد كه مى تواند بسيار بهتر از اين كه هست باشد و يكى از مهاجمان خوب و طراز اول ايران، عدم گلزنى را ناشى از مشكلات روانى مى داند: «نتايج ضعيف تيم باعث تضعيف روحيه ما شد و كادر فنى روى اين مسأله خيلى كار كردند. تيم ما نياز به پيروزى دارد تا از اين فشار كه وجود دارد با گلزنى در يك بازى مشكل گلزنى مهاجمان تيم حل شود. تمرينات را به طور جدى پيگيرى مى كنم تا براى بازى با صبا باترى جزو نفرات اصلى باشم و به دليل حضور در تيم، انگيزه زيادى دارم تا مقابل تيم سابقم گلزنى كنم.»


==================

احتمال لغو سفر به ازبكستان
ايران ورزشى- در حالى كه قرار بود استقلال براى انجام دو بازى تداركاتى به ازبكستان برود اما از آنجا كه تا امروز مقدمات اين سفر انجام نشده بسيار بعيد به نظر مى رسد كه آنها به ازبكستان بروند. پيش از اين صحبت از اردوى اردبيل هم شنيده مى شد اما به نظر مى رسد استقلال در تهران تمرين كند.

Alireza Taji
03-09-2008, 00:48
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

آبي پوشان در آزادي ماندند
محل و زمان تمرينات استقلال تغيير نکرد

عليرغم اعلام قبلي باشگاه استقلال تهران نه تنها ساعت تمرينات اين تيم تغييري نکرد بلکه محل تمرين آبي پوشان نيز در همان زمين شماره دو آزادي ماند.

"به گزارش سرويس ورزشي برنا" شاگردان امير قلعه نويي امروز از ساعت 17 در زمين شماره دو آزادي حاضر مي شوند تا يکي ديگر از تمرينات گروهي خود را در آزادي برگزار کنند. برگزاري اين تمرين در شرايطي است که انتظار مي رفت تا فدراسيون ماه مبارک رمضان محل و زمان تمرينات استقلال تغيير کند اما اين اتفاق نيفتاد. تمرينات استقلال تا شروع دوباره ليگ در تهران دنبال مي شود و اين تيم هيچ اردوي تدارکاتي اي در دستور کار خود ندارد.

Alireza Taji
03-09-2008, 00:57
من نمیدونم چرا این فصل استقلال هرچه بازی داره از یک جهت حساس هست!

vahidhgh
03-09-2008, 01:55
نتيجه جلسه استقلالى ها با روانشناس -



ایران ورزشی-استقلالى ها ظهر ديروز در باشگاه حاضر شدند تا پاى صحبت هاى دكتر عباس منتظرى بنشينند، حرف هاى خود را بزنند و به اصطلاح از نظر روحى و روانى تخليه شوند؛ در اين جلسه كه از ساعت ۱۳ آغاز شد اكثر بازيكنان حاضر بودند چرا كه امير قلعه نويى پس از پايان تمرين صبح به تمامى بازيكنان توصيه كرد كه حتما در اين جلسه حاضر شوند. گر چه اكثر بازيكنان از اين جلسه استقبال كردند اما مى شد از برخى چهره ها حدس زد كه از اين جلسه و اين نوع برخورد راضى نيستند.
دكتر منتظرى پيش از اين هم در ميان استقلالى ها حاضر شده و با آنها صحبت كرده بود. همگان به ياد دارند كه على سامره پس از تعويض ها به نشانه اعتراض و تاسف سرش را تكان مى داد و اين مسأله قلعه نويى را آزار مى داد تا سرمربى استقلال بحث روانشناسى را جدى بگيرد اما بحث و گفت و گوهاى متعدد سامره و دكتر منتظرى نتيجه نداد و على سامره بر اثر ناملايمات سر از امارات درآورد و خيلى ها حسرت اين را خوردند كه چرا سامره به اين راحتى ها از استقلال رفت.

در هر حال، چند سال از آن ماجرا گذشته و حالا به دليل كابوس شكست هاى فصل قبل، فوت پدر مجتبى و بسيارى از موارد ديگر و از جمله عدم نتيجه گيرى، قلعه نويى دست به دامان دكتر منتظرى شده تا بلكه مشكلات را حل كند.
جلسه ديروز با شوخى و مزه پرانى سياوش اكبرپور آغاز شد. سياوش گفت: «ناهار با من … سفارش بدهيد تا از رستوران شخصى برايتان غذا بگيرم.»
اميرآبادى و بقيه هم زير لب مى گفتند يك كلاس هم براى مديران بدقول بگذاريد و به آنها از عواقب چك بى محل و وعده و وعيدهاى الكى بگوييد تا آنها بدانند روح و روان بچه ها چطور و چگونه به هم مى ريزد !
اما سؤال اصلى اين است كه اگر استقلال نتيجه مى گرفت و بازى خود را مى برد باز هم اين جلسه برگزار مى شد، يا نه انگار در ورزش ما مقوله علم روانشناسى فقط در زمان بحران و قرار گرفتن در بن بست به ذهن مربيان و مديران مى رسد و از جايگاهى ثابت نزد باشگاه ها برخوردار نيست.
مناقشه جبارى با قلعه نويى و سياوش اكبرپور در طول هفته گذشته مبنى بر وجود يك مشكل روحى در ميان بازيكنان ناشى از باخت هاى فصل گذشته كه شبيه به يك عادت شده و به دنبال آن اشاره به فوت پدر جبارى و عدم دقت و تمركز او در پاس هاى ميليمترى، قلعه نويى را دوباره به ياد دوست خود دكتر عباس منتظرى انداخت اما چنين روشى مى تواند استقلال را به موفقيت برساند
دكتر منتظرى ديروز پيش از جلسه به خبرنگار ما گفت: «من ذهنيت و آمادگى ندارم، اين روش حرفه اى نيست. اگر باشگاه ها و مربيان ما به علم روانشناسى به عنوان يك ابزار براى پيشرفت اعتقاد دارند بايد جايگاه آن را تعريف كنند و در طول فصل آن را در كنار ساير ابزارهاى خود قرار دهند نه اينكه اگر به مشكل خوردند و به بن بست رسيدند به سراغ مسكن موقت بيايند.
يكى از بازيكنان استقلال كه دوست ندارد نامى از او برده شود مى گويد: «ما منكر اين مسأله نيستم كه علم روانشناسى در فوتبال اثر دارد اما باور كنيد اگر مشكلات مالى ماحل شود و آقايان پاداش ۳ سال قبل و حق و حقومان را به موقع پرداخت كنند بسيارى از مشكلات حل خواهد شد. مسأله ديگر اينكه ما با سيستم ۳ دفاع بازى مى كنيم كه ديگر منسوخ شده و نمى شود براساس سليقه و باورهاى فردى به جنگ حريفان رفت. ما در آسيا هم با اين روش به بن بست برمى خوريم.
در هر حال جلسه ديروز آبى ها پايان يافت و هيچكس تصوير روشنى از اثرات اين جلسه نداشت. سؤال هاى بى شمارى از سوى بازيكنان و … مطرح است كه آيا مشكل روانى است يا فنى
آيا نيمكت استقلال از دانش و توانايى لازم برخوردار است آيا سيستم و روش فعلى صحيح است آيا خريدهاى فصل مطابق نياز و براساس كار كارشناسى بوده و مهره چينى و تعويض ها در ۴ ديدار درست بوده. براى يافتن پاسخ اين سؤال ها بايد منتظر حداقل ۴ ديدار ديگر بود، اما آنچه ستودنى است اينكه قلعه نويى شهامت به خرج داده و يكى - يكى به حل مسائل مى پردازد و موشكافانه دنبال حل ماجراست.

unartig
03-09-2008, 05:14
اقا محمود را عشق است.

مر30 دوست داشتم ببینم این قلعه نویی چی مینویسه اگه بازهم پیدا کردی حتما بذار
خواهش میکنم .ازیک سایت هر5 تانوشته اش راداره الان کپیش میکنم :46:

unartig
03-09-2008, 05:23
شنبه 2 / 06 / 87
کادر فنی هماهنگ

همیشه وقتی بازی می کردم ، در تیم ملی و در استقلال برایم مهم بود
بدانم میان اعضای کادر فنی تیم چه ارتباطی برقرار است.
این مساله بین بازیکنان دیگر هم وجود داشت وآنها کنجکاو بودند
تا متوجه شوند مثلا بین همکاران فنی و سرمربی تیم اختلاف نظر
یا مشکلی وجود دارد یا نه؟
در واقع تجربه ایی که از آن دوران دارم این است که گروه های
مربیان هماهنگ ، تیم های بهتری داشتند.
ممکن بود بین خودشان مشکلات زیادی هم وجود داشت اما
هیچ بازیکنی از آن خبردار نبود، همین باعث میشد اتحاد و همبستگی
از کادر فنی به جمع بازیکنان منتقل شود.
گویی همه اینها یک تیم در یک لباس بودند.
از روزی که کار مربیگری را شروع کردم یکی از اصلی ترین برنامه هایم
را حول همین اصل تنظیم کردم.
اینکه گروه فنی باید یک دل باشند، باید جور همدیگر را بکشند و
طوری رفتار کنند که باعث سوء استفاده کسی نشود.
برخی فکر می کردند شعار می دهم اما الان برای هزارمین بار این
مساله را مطرح می کنم که میان کادر همکاران امیر قلعه نوعی نفر
اول وآخر وجود ندارد، همه نفر اولند و همه نفر آخر،
بازیکنی نمی تواند به سمت یک جزء از این مجموعه متمایل شود و
حرف دیگری بزند.
خوشبختانه امروز هم این رویه در تیم فعلی استقلال کاملا بر قرار است.
در عین تقسیم وظایف ، کل کادریک هدف دارند و آن موفقیت استقلال
است که باعث می شود حواشی به حداقل برسند که من باید از این
هماهنگی یاد می کردم.
دوستان خواسته بودند درباره مصاحبه سرمربی پرسپولیس هم بنویسم
که صلاح ندیدم موضوع ادامه پیدا کند. همانطور که قبلا نوشته بودم هدف
مجموعه استقلال در این روزها کار،کار و کار است، با توکل بر خداوند
متعال و به همین دلیل من فکر می کنم،
در زمین مسابقه همه چیز معلوم می شود.

نکته: این روزها بحث های زیادی درباره خط حمله استقلال مطرح میشود
که من ضمن تائید این مساله که به زودی پای مهاجمان تیم ما هم به گل
باز می شود تاکید می کنم در یک تیم مهم نیست چه کسی گل میزند
مهم حرکت رو به جلو در تاکتیک ها و میل به حمله است.

unartig
03-09-2008, 05:33
خبرگزاری پرسپولیس : بعد از موافقت امیر قلعه نویی برای به خدمت گرفتن علی کریمی، مدیر عامل باشگاه استقلال مبلغ 500 میلیون تومان را برای جذب این بازیکن پیشنهاد کرد.
مدیر عامل باشگاه استقلال طی تماس با ابوالفضل جلالی مدیر برنامه های کریمی نسبت به جذب این بازیکنان ابراز تمایل کرد و قرار است فتح اله زاده پس از بازگشت از باکو فردا با علی کریمی و جلالی در باشگاه استقلال برای رسیدن به توافقات اولیه مذاکره کند.
پس از لغو حضور کریمی در مس کرمان و صحبت های مصطفوی مبنی بر پر بودن لیست بازیکنان پرسپولیس احتمال به توافق رسیدن کریمی با استقلال قوت گرفته است.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال که با استقلال در چهار هفته ابتدایی لیگ نتایج مطلوبی کسب نکرده امیدوار است که با به خدمت گرفتن کریمی و تقویت خط هافبک خود ناکامی های استقلال در چند هفته اول لیگ را جبران کند.
علی کریمی که فصل گذشته با تیم القطر نمایش خوبی در لیگ فوتبال قطر نداشت در ابتدای این فصل به تیم السیلیه پیوست و بعد از عدم رضایت از حضور در این تیم قصد دارد ادامه فوتبالش را در ایران دنبال کند.

Alireza Taji
03-09-2008, 12:18
استقلالى ها فردا با ابومسلم ديدار مى كنند

تيم فوتبال استقلال پس از برگزارى ديدار امروز مقابل تيم ملى جوانان عصر فردا هم در ديدارى تداركاتى ديگرى مقابل ابومسلم به ميدان خواهد رفت. كاروان تيم ابومسلم عصر ديروز از مشهد به تهران آمد تا اردويى چند روزه را برگزار نمايد. گفتنى است هادى برگى زر سرمربى ابومسلم طى تماسى با امير قلعه نويى سرمربى آبى پوشان موافقت خود را براى برگزارى يك ديدار دوستانه اعلام نمود. قرار است اين ديدار پنجشنبه ساعت ۱۷ در زمين شماره ۲ آزادى برگزار شود. شايان ذكر است استقلالى ها در هفته اول ليگ نيز با ابومسلم ديدار كردند كه كه اين بازى با حساب ۲ بر صفر به سود آبى پوشان خاتمه يافت.

جلسه شوراى معاونين استقلال هم لغو شد

بعد از لغو جلسه هيأت مديره براى دومين هفته متوالى جلسه شوراى معاونين هم اين هفته تشكيل نمى شود. با توجه به اينكه جلسه شوراى معاونين استقلال روزهاى سه شنبه هر هفته تشكيل مى شود اين هفته با عدم حضور على فتح الله زاده مديرعامل آبى ها به دليل حضور در باكو و همچنين اميدوار رضايى برگزار نمى شود. قرار است تاريخ جديد اين جلسه به زودى اعلام شود. شايان ذكر است قرار بود امير قلعه نويى سرمربى استقلال هم در اين جلسه حضور پيدا كند.

فتح الله زاده به تهران بازگشت

على فتح الله زاده مديرعامل استقلال كه براى انجام كارهاى شخصى به باكو سفر كرده بود ديشب به تهران بازگشت. ديروز شنيديم فتح الله زاده در مدت زمان اقامت خود در باكو مذاكراتى را با چند شركت خارجى داشته تا در صورت به توافق رسيدن با آنها اسپانسر استقلال مشخص گردد.

شكورى فيزيوتراپى مى كند

هادى شكورى مدافع استقلال كه در جريان تمرين روز يكشنبه از ناحيه مچ پا دچار مصدوميت شده بود اين روزها با حضور در كلينيك استقلال به تمرينات فيزيوتراپى مى پردازد. طبق گفته پزشك استقلال شكورى بايد ۴ جلسه ديگر آب درمانى كند تا به شرايط ايده آل برسد. طبق شنيده هاى ما اگر كميته انضباطى حكم به محروميت شكورى ندهد اين مدافع در ديدار با صباباترى مى تواند آبى پوشان را همراهى كند.

استقلالى ها تعطيل مى شوند

تمرينات استقلال از شنبه گذشته در ۲ نوبت صبح و عصر آغاز شد و آبى پوشان خود را براى ادامه مسابقات ليگ برتر آماده كردند. طبق شنيده هاى ما بعد از برگزارى ديدار امروز استقلال با تيم ملى جوانان، آبى پوشان به صلاحديد كادر فنى به مدت ۲ روز تعطيل خواهند بود. گفتنى است تمرينات استقلال از روز شنبه هفته آينده در يك نوبت برگزار خواهد شد.

Alireza Taji
03-09-2008, 12:21
جاسوس، پوششى براى نتايج ضعيف استقلال؟!

استقلال طى يك هفته اخير با سوژه عجيبى دست به گريبان بوده است. آنها در ۷ روزى كه گذشت، بحث شيرين «جاسوس» را به طور جدى دنبال مى كردند وكار به جايى رسيد كه اين مسأله به مهمترين بحث پيرامون استقلال در نشريات بدل گرديد كه البته امرى كاملاً طبيعى هم مى نمود زيرا وقتى مسئولان تيم در اين مورد مصاحبه مى كنند قطعاً نشريات هم موضوع را دنبال خواهند كرد تا به يك پاسخ روشن براى هوادارانشان دست يابند. البته در اين ميان شنيدن برخى ادعاهاى مخالف هم خالى از لطف نيست. در نگاه اول بحث جاسوس يابى آن قدر مهم است كه مى تواند تمام مربيان و حتى بازيكنان را به خود جلب كند اما آيا اين موضوع در عملكرد تاكتيكى تيم هم نقش داشته است؟ آيا حتى اگر فرض را بر واقعى بودن اين فرضيه بگذاريم مى توانيم باوركنيم كه چنين شخصى در باخت هاى استقلال هم نقش داشته است؟استقلال بعد از جدال با مس كرمان دچار حاشيه شد و بلافاصله پس از آن عده اى مدعى وجود جاسوس در تيم شدند. بنابراين بديهى است كه خبرچين تيم نقشى در امور فنى نداشته است و باالطبع نمى توان وى را مقصر اين ناكامى تلقى كرد. در همين مورد ظريفى به ابرار ورزشى گفت:«اينكه استقلالى ها دنبال جاسوس باشند و خبرچين تيم خودشان را پيدا كنند كار مهمى است اما در سايه همين هياهو ذهن اغلب هواداران متوجه مسائل حاشيه اى گرديد و باعث شد تا آنها نتايج ضعيفى كه تيمشان كسب كرده را فراموش كنند و فعلاً دنبال مقصران آن نباشند.»

Alireza Taji
03-09-2008, 12:22
گزارش تمرين عصر استقلال

نورى تمرين نكرد، برهانى گل زد

تمرين عصر ديروز استقلال ساعت ۱۷ و ۳۰ دقيقه در زمين شماره ۲ ورزشگاه آزادى برگزار شد. اين تمرين نسبت به روزهاى گذشته يك ساعت زودتر برگزار شد كه علت اين مسأله نزديك بودن تمرين آبى پوشان به اذان مغرب و زمان افطار است.
شكورى، تنها غايب تمرين
هادى شكورى تنها غايب آبى پوشان در تمرين ديروز بود. علت غيبت او مصدوميت بود. او از ديروز صبح به همراه دكتر نوروزى مشغول فيزيوتراپى است.
كلاس تئورى براى بازيكنان
۳۰ دقيقه قبل از شروع تمرين قلعه نويى با دستيارش تماس گرفت و از وى خواست كه بازيكنان را به كلاس تئورى دعوت كند. در نهايت بازيكنان به اين كلاس رفتند و دستورات تاكتيكى را فرا گرفتند.
ميلاد نورى تمرين نكرد
ميلاد نورى، هافبك آبى پوشان فقط نظاره گر تمرين بود. علت اين موضوع آسيب ديدگى اش از ناحيه كتف بود.
آمادگى برهانى و خذيراوى
آرش برهانى و احمد خذيراوى در اين تمرين آمادگى خود را به رخ همگان كشيدند. برهانى و خذيراوى در اين تمرين با گلزنى هاى متعدد خودشان را به مربيان نشان دادند.
شرح تمرين
در ابتداى تمرين قلعه نويى ۵ دقيقه با بازيكنان صحبت كرد و بعد از آن نفرات به دويدن دور زمين پرداختند، سپس كارهاى كششى انجام دادند و بعد از آن شوتزنى به سمت دروازه را تمرين كردند. در ادامه بازيكنان به ۲ دسته تقسيم شدند و آقا وسط بازى كردند. در آخر نيز مهاجمان از بقيه جدا شدند و زير نظر مرفاوى به تمرين گل زدن پرداختند كه در اين بين گلزنى هاى مرفاوى نيز قابل توجه بود.

Alireza Taji
03-09-2008, 12:25
استقلال با چشمان بسته و تاكتيك نخ نما شده

۱- از ۴ بازى، ۴ امتياز گرفته اند و روى پلكان سيزدهمى، مثل بيد مى لرزند. قول اما چيز ديگرى بود و حالا كه خلف وعده كرده اند، دستشان را دراز كرده اندو به هرچه كه مى رسند، چنگ مى اندازند تا از انتقادات كشنده كه به شدت آزارشان مى دهد رهايى يابند. آخرين سوژه «جاسوس» است. جاسوس يابى حالا در استقلال در اولويت كارها قرار دارد و هر روز هم روى جلد نشريات هوار مى كشند كه اگر جاسوس را پيدا كنيم، فلان كار و بهمان كار را مى كنيم. مى خواهند هواداران - افكارشان- را از صراط مستقيم گمراه كنند اما تيرشان به سنگ مى خورد. استقلال براى قوى شدن بايد ضعف ها را مستور كند، نه اينكه واقعيت ها را خدشه دار نمايد وگرنه در ادامه راه، قصه براى آبى ها همين طور تلخ روايت مى شود. اولين نقطه ضعف آبى ها به امير قلعه نويى و دايره محدود تفكراتش برمى گردد. قلعه نويى مى خواهد استقلال را با همان افكار نخ نما شده ۳ سال قبل به قله قهرمانى برساند. حالا تفكرات و سيستم بازى مدنظر امير براى ديگر حريفان، مثل «مشت باز شده» است. استقلال در اولين ديدار مقابل ابومسلم با آرايش ۲-۵-۳ كار را آغاز كرد و در ۳ بازى ديگر نيز همين سيستم اساس كار آبى ها بود. استقلال در مجموع ۴ ديدار و ۸ نيمه، با سيستم مدنظر امير، فقط در ۲ نيمه- يك نيمه با پگاه و يك نيمه مقابل سپاهان- از حريف برتر بود. آبى ها از ۴ بازى، ۴ امتياز گرفتند در حالى كه براى قهرمانى، لااقل به ۱۰ امتياز از ۱۲ امتياز ممكنه نيازمند بودند. استقلال براى قهرمانى تقريباً ابزار مطلوبى دارد اما در بعد نتيجه گيرى، آنچه عيان است، نگران كننده مى نمايد. حسين كاظمى كه قرار است در سيستم ۲-۵-۳ امير قلعه نويى، يك مركز ثقل باشد و براى «در»هاى هجومى استقلال بازيسازى كند، آن اعتماد به نفس گذشته را ندارد و اين يك ايراد معظم و اساسى براى تيم استقلال است. زمانه دگرگون شده و حالا براى قهرمانى، نيازهاى بسيار بيشترى نسبت به ۳ فصل قبل وجود دارد. استقلال ۳ فصل قبل اگر با يك ستاره- منظورمان از ستاره دقيقاً مدير است- مى توانست قهرمان شود اما حالا براى قهرمانى از زمين سبز به مديران متعددى نياز است. استقلال حالا تهى از بازيكنانى است كه بتوانند در زمين مديريت كنند. اگر نقبى به زمان ماضى بزنيم، درمى يابيم كه پرسپوليس براى قهرمانى، عناصر زيادى در زمين داشت كه مديريت مى كردند. مهدى واعظى، محمد نصرتى، سپهر حيدرى، كريم باقرى، عباس آقايى و محسن خليلى همه براى سرخپوشان در نقش مدير ظاهر مى شدند. نابسامانى و پريشانى اين روزهاى استقلال، البته علل ديگرى نيز دارد. يكى از مشكلات بزرگ قلعه نويى، اين است كه روى نيمكت، يك فكر بزرگتر از خودش ندارد. قلعه نويى يك دستيار فوق العاده هوشيار ندارد كه در لحظات سخت و نفسگير بازى به دادش برسد و ناجى استقلال باشد. در تيم هاى قهرمان، سرمربى هميشه مديون كمك هايش است و حتماً قرار است در استقلال چنين اتفاقى نيفتد و چنين دينى نيز برگردن امير نباشد.
استقلال بايد فكر بكرى براى كاظمى، جبارى و اكبرپور بكند. اگر اين ۳ بازيكن در استقلال به شرايط آرمانى برسند، چرخ آبى ها راه مى افتد اما حالا كه اين اتفاق نيفتاده و احتمال وقوع آن نيز كم است، بايد فكرى كرد. بايد به تركيب استقلال دست زد. بايد اكبرپور، جبارى و كاظمى را از تركيب بيرون كشيد وگرنه در ادامه نيز، آش همين آش و كاسه همين كاسه است. مجموعه استقلال در ليگ، اگرچه ناقص نيست اما مكفى و كامل هم نيست. در فصل قبل اگر قطبى با پرسپوليس قول قهرمانى داد علتش اين بود كه مجموعه چيده شده توسط استيلى را كامل ديد و پسنديد و بعد قول قهرمانى داد اما قلعه نويى بدون آنكه مجموعه كاملى داشته باشد، مدام دم از قهرمانى مى زند و بعيد است كه به مقصد برسد. تيمى كه دلبسته قهرمانى است… تيمى كه دم از قهرمانى مى زند و تيمى كه خودش را شايسته قهرمانى مى داند، مى بايست اشتباهاتش را به حداقل برساند اما تيم متبوعه قلعه نويى در ۴ بازى به اندازه ۱۰ بازى اشتباه داشته است. اينها با اين «غلط ها»ى تاكتيكى چگونه مى خواهند قهرمان شوند. قهرمانى در ليگ برتر شرايط متنوعى را مى طلبد كه استقلال فارغ از آن است. استقلال فقط ۲-۵-۳ بازى مى كند. مدافعان جلوزن استقلال، تحت فشار تيم حريف زير توپ مى زنند… پيستون ها از بازيكن روبرو رد نمى شوند… حسين كاظمى تحت فشار حريف، به جاى بازيسازى رو به عقب كار مى كند و اين گونه است كه سيستم بازيسازى استقلال مختل مى شود و آنارشيسم بر فوتبال استقلال مستولى مى گردد. عيب نيست كه فرهاد مجيدى تا محوطه جريمه خودى عقب مى آيد و تكل مى زند اما سؤال اينجاست كه آيا همين فرهاد مجيدى وقتى چند بار چنين كارى را مى كند- عقب نشينى به زمين خودى- آيا مى تواند در حملات استقلال زهردار باشد؟ جواب روشن و واضح است: نبايد از او توقع داشت. استقلال وقتى در جريان بازى عقب مى افتد، به فكر هجوم است و اين تفكر پسنديده اى است نزد استقلالى ها اما اينكه استقلال با ۶ مهاجم و به طرزى عجولانه دروازه حريف را هدف بگيرد، از نظر علم فوتبال، اشتباه محض است. مشكل اين روزهاى استقلال گل نزدن است و اين گل نزدن، در درجه اول به عدم سازش گل مربوط مى شود. استقلال با چشمان بسته حمله مى كند، لذا به در بسته مى كوبد. بازى با پگاه را حتماً يادتان هست!

Alireza Taji
03-09-2008, 12:28
يك پيشنهاد به فتح الله زاده

هر كس گل نزد يك پرشيا جريمه شود

ماجراى پرشياها در باشگاه استقلال همچنان سوژه است و بازيكنان اين تيم از عملى نشدن وعده ها دلخورند. البته فتح الله زاده قول داده اين مشكل را حل كند اما پيشنهاد مى شود با توجه به گل نزن شدن مهاجمان استقلال قانونى وضع شود كه اگر هر مهاجم تا پايان فصل ۱۰ گل نزد، يك پرشيا جريمه شود. اين طورى حداقل مشكل اهداى ۶ پرشيا حل مى شود چون بعيد است مهاجمان استقلال تعداد گل هاى خود در اين فصل را ۲ رقمى كنند. البته فتح الله زاده مى تواند براى دروازه بان ها، مدافعان و هافبك ها هم شروطى را بگذارد تا بلكه مشكل پرداخت پرشياها كل يوم حل شود.

خسرو حيدرى شماره پيراهن خود را تغيير مى دهد

خسرو حيدرى هافبك استقلال كه در اين فصل به اين تيم پيوسته است قصد تغيير شماره پيراهن خود را دارد. حيدرى كه در اين فصل از ابتدا با پيراهن شماره ۲۷ به ميدان مى رود قصد دارد پيراهن شماره ۲ را بپوشد. ديروز على نظرى سرپرست استقلال نامه اين درخواست را به سازمان ليگ ارسال كرد اگر مشكل خاصى پيش نيايد حيدرى از بازى با صباباترى پيراهن خود را تغيير مى دهد. شايان ذكر است فصل قبل اين پيراهن را اميرحسين صادقى بر تن مى كرد و بايد در هفته آينده منتظر واكنش اين مدافع جنجالى در اين باره بمانيم.

استقلالى ها؛ هفته اى يك بار در كلاس روانشناسى

بنا به تصميم كادر فنى استقلال بازيكنان اين تيم ظهر روز دوشنبه در محل باشگاه در كلاس روانشناسى حضور پيدا كردند. طبق شنيده هاى ما امير قلعه نويى سرمربى آبى پوشان تصميم گرفته اين كلاس را هفته اى يكبار برگزار نمايد تا از لحاظ روحى و روانى بازيكنان در شرايط بهترى قرار بگيرند. نكته جالب اينكه بازيكنان از حضور در چنين كلاس هايى ابراز ناراحتى مى كنند ومعتقدند به جاى اين كلاس پول عقب افتاده خود را بگيرند بهتر است.

Alireza Taji
03-09-2008, 12:29
يك سؤال از كادر فنى استقلال

جان واريو را چرا خريديد؟

استقلالى ها در فصل نقل و انتقالات جان واريو را با سر و صداى بسيارى جذب كردند. دليل اصلى استخدام او هم اين بود كه اگر جبارى به هر دليل ناز كرد و قرارداد نبست، دستشان در مركز ميدان خالى نماند اما با آمدن جبارى، جان واريو هم تبديل به يك نيمكت نشين شد و بازى هاى استقلال را از روى سكوها و نيمكت تماشا كرد. البته كادر فنى مدعى بود جان واريو مصدوم است اما خود اين بازيكن اصلاً چنين اعتقادى ندارد و مدعى است كه مى توانسته در بازى با سپاهان و مس كرمان بازى كند. به هر حال بايد ديد استقلال چرا حدود ۲۵۰ ميليون براى جان واريو هزينه كرده و كى قصد دارد از او استفاده كند. جان واريو فعلاً فقط دلخوش به اين است كه انگ جاسوسى به او نخورده! بازى صباباترى - استقلال مسلماً جذاب ترين ديدار هفته ششم ليگ است كه اگر برنامه هاى ليگ دوباره دچار تغيير نشود، قرار است روز ۲۲شهريور انجام شود اما بد نيست در مورد اين بازى بدانيد كه فيروز كريمى پس از جدايى از استقلال و حضور قلعه نويى در اين تيم، گفته بود من به هر كسى ببازم، قلعه نويى را در آزادى و جلوى چشمان تماشاگران استقلال شكست مى دهم تا خيلى چيزها را ثابت كنم. البته هنوز معلوم نيست ديدار حساس و جذاب هفته ششم در ورزشگاه آزادى برگزار مى شود يا در قم چون ميزبان مسابقه صباباترى است اما به هر حال تقابل كريمى و قلعه نويى بسيار ديدنى خواهد بود و بايد ديد آيا فيروز مى تواند به وعده اش عمل كند يا نه؟!

از ما نشنيده بگيريد اما ...

زور استقلالى ها به جاسوس نمى رسد

استقلالى ها اين روزها همچنان به دنبال پيدا كردن جاسوس يا جاسوسان هستند و جديت بسيارى روى اين مسأله دارند. اين داستان از زمانى داغ شد كه خبر درگيرى يك ليدر و مجتبى جبارى به روزنامه ها رسيد و موجبات خشم امير قلعه نويى را فراهم آورد. بعد از آن كادر فنى استقلال تصميم گرفتند به هر نحو ممكن جاسوس و يا جاسوسانى كه اخبار تيم را بيرون مى دهند شناسايى و مجازات كنند اما تا به امروز موفق به انجام اين كار نشده اند. بد نيست بدانيد خبر آن درگيرى را كسى به يك خبرنگار داد كه احتمال اخراج شدنش از استقلال بسيار كم است و در واقع استقلالى ها نمى توانند او را از تيمشان بيرون كنند البته طى روزهاى گذشته قلعه نويى به يكى از هافبك هاى تيم هم حساس شده اما به هر حال به نظر مى رسد اعضاى كادرفنى با به راه انداختن اين جريان قصد دارند تا حدى توجه هواداران را از نتايج ضعيف ابتداى فصل منحرف كنند كه البته تا حدى هم موفق بودند.

Alireza Taji
03-09-2008, 12:30
خبرچين شناسايى شده اما...

استقلالى ها: فعلاً صلاح نيست اخراجش كنيم

بحث خبرچينى در استقلال و يافتن جاسوس تيم هم اكنون به سوژه اى جذاب براى تمام استقلالى ها بدل شده به طورى كه بازيكنان هنگام آغاز تمرين با ولع خاصى پيرامون آن صحبت كرده و طورى در موردش اظهارنظر مى كنند كه گويى يكى از مسائل حياتى تيمشان تلقى مى شود و با بحث كردن در موردش مى توانند مشكلات فنى و تاكتيكى استقلال را مرتفع نمايند!البته در اين رابطه اظهارنظرهاى حاشيه اى متفاوتى هم وجود دارد. عده اى بر اين باورند كه ماجرا آنقدر مهم نبوده كه رسانه اى شود و برخى هم مى گويند داستان اتفاقاً خيلى مهم است و بايد برخوردى قاطع با فرد خاطى صورت بگيرد.اما بشنويد از اصل سوژه؛ اين طور كه ما مطلع شده ايم، استقلالى ها موفق به كشف اين جناب خبرچين شده و غيرمستقيم خود او را هم در جريان قرار داده اند. حتى برخى مدعى اند كه گفت و گوى مستقيم با خود جاسوس هم صورت گرفته و عواقب كار به وى گوشزد شده است اما اينكه چرا با وجود اين موارد خبرچين از تيم (يا باشگاه) اخراج نمى شود نيز خود حديث مفصلى دارد.اين طور كه از گوشه و كنار خبر مى رسد، عده اى بر اين باورند كه اگر در شرايط فعلى جاسوس اخراج شود، هيچ بهانه اى براى مخفى نگاهداشتن اين مسأله وجود ندارد و قطعاً مطبوعات از آن مطلع مى شوند و آن وقت يك جريان رسانه اى وحشتناك راه مى افتد كه آثار مخرب آن حتى مى تواند تا نيم فصل نيز همراه استقلال باشد و به كل مجموعه لطمه وارد كند.


بازيكنان استقلال: بايد قبل از دربى پول ما را بدهيد

استقلال هم اكنون با مشكلات مالى عديده اى دست به گريبان شده است. چك بازيكنان كم كم برگشت مى خورد و اين يعنى آغاز نارضايتى هاى پنهان. البته اگر فقط يك نفر ناراحتى خويش را علنى كند و از حرف خود نيز عقب ننشيند، آنگاه طبيعى است كه عده ديگرى هم درصدد حمايت از وى برخواهند آمد و داستان خيلى جدى مى گردد و اين همان مسأله اى است كه مسئولان باشگاه را نگران مى كند. البته فعلاً هيچكس به طور آشكار حرفى از پول نمى زند و اغلب بازيكنان به واسطه احترامى كه براى فتح الله زاده يا قلعه نويى قائل هستند سكوت اختيار كرده اند اما اين مسأله هم حدى داشته و روزى كاسه صبر آبى پوشان را لبريز خواهد كرد.براساس خبرهايى كه از داخل تيم به گوشمان مى رسد بازيكنان استقلال خواهان آن هستند كه حداكثر تا يك ماه ديگر و قبل از برگزارى دربى بخشى از پولشان را دريافت كنند تا با اعصابى آرام خودشان را براى جدال با حريف سنتى آماده كنند. به نظرمى رسد مديران باشگاه هم سخت به دنبال اين امر باشند زيرا به هيچ عنوان نمى خواهند در آستانه تقابل با پرسپوليس شاهد مصاحبه هاى جنجالى بازيكنان و ابراز نارضايتى رسمى آنها باشند.استقلال و پرسپوليس طبق برنامه قبلى بايد روز دوازدهم مهر مقابل يكديگر صف آرايى كنند.

Alireza Taji
03-09-2008, 12:37
به لحاظ فنى نه، از نظر تبليغاتى چرا...

على كريمى به كار استقلال مى آيد؟

آيا على كريمى به كار استقلال مى آيد؟
از ما بپرسى مى گوييم نه چندان! استقلال همين حالا در پست تخصصى على كريمى ۳ بازيكن دارد كه اگر آماده باشند هر تيمى را به هم مى ريزند. مجتبى جبارى، يدالله اكبرى و جان واريو ۳ بازيكنى هستند كه در پست هافبك ميانى و نفوذى به ميدان مى روند و اگر چه هيچكدام تا پايان هفته چهارم آماده نبوده اند اما واقعيت اين است كه به محض آمادگى يك نفرى براى تيمشان نعمت هستند همان طور كه سال گذشته بودند! يك فلاش بك به پارسال همه چيز را روشن مى كند.

1- مجتبى جبارى
جبارى در دربى هاى رفت و برگشت سال گذشته و فينال جام حذفى در تهران فوق العاده بود. او در اين ۳ بازى «سوپرمن» بود و هر كارى دلش خواست انجام داد. جبارى اگر آماده باشد بهترين پاسور ليگ است و البته كه او قلق ها و پيچيدگى هاى خاص خودش را هم دارد اما به هر حال خود جبارى يك على كريمى است!

2- يدالله اكبرى
براى فهميدن توانايى اكبرى بايد به بازى پاس - پرسپوليس سال گذشته به ويژه در ديدار برگشت توجه كنيد. او يك فوق ستاره بود و البته هنوز آماده نيست.

3- جان واريو
اين يكى حتى از جبارى و اكبرى كامل تر هم هست! چون خواص دفاع و تهاجمى جالبى دارد. او برعكس جبارى و اكبرى گلزن هم هست و به عنوان هافبك دفاعى عالى كار مى كند اما اين يكى هم آماده نيست و براى استقلال بهتر است به جاى خريد على كريمى در اين پست بازيكنان خودش را آماده كند.

***
امير قلعه نويى اما اين بحث را به كل «وتو» كرد. او مى گويد على كريمى را به عنوان مهاجم مى خواهد. يعنى در همان پستى كه بلاژوويچ از كريمى بازى مى گرفت اما آيا اين كار صحيح است؟ از ما كه مى پرسيد مى گوييم نه! چون: اولاً از زمانى كه كريمى به عنوان مهاجم به ميدان مى رفت ۷ سال گذشته و طى اين ۷ سال كريمى سنش بالا رفته و ديگر آن طراوت و جوانى ۷ سال پيش را ندارد! ثانياً در همان روزگار هم كه بلاژ چنين برنامه اى براى جادوگر ريخته بود او خيلى هم موفق نبود و اگر يادتان باشد ۲ توپ تك به تك را در دوبلين از دست داد و يكى را در تهران! ثالثاً على كريمى از لحاظ جنس بازى و فيزيك بدنى شبيه به سياوش اكبرپور و آرش برهانى است! در واقع او يك بازيكن خاص محسوب نمى شود و از جنس او استقلال بازيكن زياد دارد استقلال امروز بازيكنى از جنس خليلى، توره، فضلى و... نياز دارد نه بازيكنى گلنزن مثل سياوش اكبرپور يا على كريمى! به اعتقاد ما جذب على براى استقلال يك حركت اشتباه است اشتباهى كه به لحاظ فنى امير قلعه نويى در حال انجام آن است و اگر چه كريمى به استقلال كمك هم خواهد كرد اما اين كمك به آن اندازه و در آن ابعادى نخواهد بود كه استقلالى ها تصور مى كنند! استقلال نيازمند يك مهاجم بلند بالا و توانمند در نواختن ضربات آخر است كسى كه «تقه زن»باشد نه دريبل زن و گلزن! بايد ديد استقلال در نهايت چه مى كند؟ و آيا اصلاً مى تواند در شرايط كنونى كريمى را به لحاظ مالى جذب كند يا اينكه مشكلات مالى به آنها اجازه چنين خريدى را نمى دهد. صبر مى كنيم تا ببينيم آخر اين ماجرا چيست؟ و آيا قلعه نويى يك گلنزن ديگر به مهاجمانش اضافه مى كند يا اينكه به دنبال همان برزيلى مى رود كه در موردش زياد حرف زده اند و زياد تعريفش كرده اند! به اعتقاد ما ورود استقلال به اين بازار مزايده فقط يك حركت تبليغاتى محسوب مى شود، نه يك خريد فنى درست و دقيق!


منبع: ابرار ورزشی

Alireza Taji
03-09-2008, 12:43
بچه ها نظر شما در مورد جذب کریمی چیست؟
به نظر من که بازی تبلیغاتی هست تا پول بیشتری از پرسپولیس بگیره.
و از طرفی اومدنش هم چندان دردی از ما دعوا نمیکنه! استقلال اگه میتونه 500 میلیون پول بده بره یک مهاجم بگیره نه علی کریمی که از قطر انداختنش بیرون!

unartig
03-09-2008, 12:58
بچه ها نظر شما در مورد جذب کریمی چیست؟
به نظر من که بازی تبلیغاتی هست تا پول بیشتری از پرسپولیس بگیره.
و از طرفی اومدنش هم چندان دردی از ما دعوا نمیکنه! استقلال اگه میتونه 500 میلیون پول بده بره یک مهاجم بگیره نه علی کریمی که از قطر انداختنش بیرون!
اینو همون روزی که گفتند علی کریمی ازقطردیپورت شدمن حدسشو زدم .سطح لیگ قطرخیلی بالاست به نظرمن هم خریدخوبی میتونه باشه چون مهاجم بخوایم بیاریم یه چیزدربسته میشه اما علی کریمیو میشناسیم اسمش میتونه دونفرراتوزمین حریف زمینگیرکنه :31:

mpmostafa
03-09-2008, 13:07
سلام
به نظر من اگه استقلال تو فصل نقل و انتقالات میرفت دنبال عمادرضا مشکل خط حمله به طور کامل رفع میشد و دیگه احتیاج به مهاجم دیگه ای هم نداشت.نه اینکه الان 6 تا مهاجم داریم و هیچ کدوم گل نمیزنن.
فکر میکنم علی کریمی هم خرید خوبی نباشه چون علی کریمی اصلا بازیکن تعصبی نیست و این تو استقلال یه عیب به شمار میره و بعد چندتا باخت همه تقصیرها رو میندازن گردن علی کریمی(چون تعصبی نیست).

amir_a
03-09-2008, 14:42
بچه ها نظر شما در مورد جذب کریمی چیست؟
به نظر من که بازی تبلیغاتی هست تا پول بیشتری از پرسپولیس بگیره.
و از طرفی اومدنش هم چندان دردی از ما دعوا نمیکنه! استقلال اگه میتونه 500 میلیون پول بده بره یک مهاجم بگیره نه علی کریمی که از قطر انداختنش بیرون!

اولا ، تو این اوضاع مالی نه چندان خوب به نظر من کار جالبی نیست.
دوما ، اگه استقلال می خواد پول بده، بره یه مهاجم شش دانگ و به قول قلعه نویی چارچوب شناس بیاره.
سوما ، فکر کنم بیاد مس.

Alireza Taji
03-09-2008, 14:54
پيش نويس قرارداد در دست كريمى!


به گزارش شبكه ايران، پس از آنكه پرسپوليسى ها براى به خدمت گرفتن بازيكن برزيلى دور على كريمى را خط قرمز كشيدند مديرعامل و سرمربى استقلال بدون مكث با ابوالفضل جلالى وارد مذاكره شدند تا او به عنوان بازيكن جديد براى استقلال به ميدان رود. امير قلعه نويى كه دوستى ديرينه اى با مديربرنامه هاى على كريمى دارد در يكى از هتل هاى تهران با او ملاقات كرد و متن پيش نويس قرارداد مالى بازيكن جديد استقلال را دريافت كرد تا با هماهمگى على فتح ا... زاده مقدمات ثبت قرارداد او را فراهم كند.
امير قلعه نويى كه اصرار بسيار زيادى داشت اين ماجرا علنى نشود، با هماهنگى نورى فرد مدير روابط عمومى باشگاه استقلال در رسانه هاى گروهى اعلام كردند كه هيچ برنامه براى به خدمت گرفتن كريمى وجود ندارد و كادر فنى استقلال اصلا به اين موضوع فكر نمى كند.
سياست حركت با چراغ خاموش با بيرون آمدن اطلاعات محرمانه كاملاً بى اثر شد به شكلى كه همه متوجه نقشه امير قلعه نويى براى صيد جادوگر شده بودند. با انتشار اخبار داخلى استقلال رقباى قلعه نويى دست به كار شدند تا اين اتفاق رخ ندهد از اين رو برخى از مخالفان سرمربى استقلال به مديران مس كرمان پيشنهاد دادند تا براى بهره بردارى تبليغاتى و قرار گرفتن در رأس اخبار مدعى شوند كه حاضرند على كريمى را با مبلغ بالايى به خدمت بگيرند. يك فرد نزديك به باشگاه استقلال اعلام كرد:« على كريمى طى چند روز آينده خودش مستقيما با امير قلعه نويى حرف مى زند تا نظر نهايى اش را به وى اعلام كند اما از شواهد پيداست كه بازيكن سابق پرسپوليس مشكلى براى آبى پوش شدن پيش رو ندارد.»
نكته اساسى و مهم در خصوص اين انتقال بزرگ به اين مطلب باز مى گردد كه با حضور على كريمى در استقلال جبهه منتقدان على دايى در باشگاه استقلال تقويت مى شود و شرايط براى سرمربى تيم ملى وخيم مى شود!

Alireza Taji
03-09-2008, 15:00
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


چرايى مذاكره كريمى و استقلال


از فردا تو را كوچك مى كنند، جادوگر!



صبا هم مدعى شد:
على كريمى را مى خواهيم
ايران ورزشى- بعد از همه حرف و حديث هايى كه درباره حضور على كريمى در تيم هاى ايرانى مطرح شد حالا مسؤولان صباباترى هم مى خواهند شانس خود را امتحان كنند. سرپرست صبا در اين باره مى گويد: پس از حضور على كريمى، در ايران تلاش خواهيم كرد تا با انجام مذاكرات جدى، زمينه حضور اين بازيكن را در تيم صبا باترى فراهم كنيم البته اين امر با نظر كادر فنى انجام خواهد شد. على كريمى بازيكنى با توانايى هاى بالاست و تاكنون افتخارات بسيارى را كسب كرده است.تلاش خواهيم تا با جذب مهره هاى قابل اتكا حضور موفقى در مسابقات آسيايى داشته باشيم.

تغيير موضع عجيب كرمانى ها
كريمى مهره سوخته است
ايران ورزشى- كرمانى ها كه با سر و صداى زيادى از تمايل خود و آمادگى شان براى جذب على كريمى خبر داده بودند، حالا تغيير موضع داده اند و عجيب است كه تنها بعد از ۲۴ ساعت، از زبان يوسف آبادى سرپرست مس مى شنويم: « على كريمى را يك بازيكن معمولى مى دانيم و به نظرم الان وى يك مهره سوخته است!»

كريمى: فقط پرسپوليس
ايران ورزشى- على كريمى تا امروز در سكوت شنونده تمام شايعات مربوط به حضورش در تيم هاى ايرانى بود. يك روز او را آبى پوش كردند و روزى ديگر به مس و سپاهان فرستادند. الان هم كه صبا خواهان او شده. اما بعد از تمام شايعات، حالا خود على كريمى هم به حرف آورده و مى گويد: «بحث پول نيست. مهم اين است كه من در ايران در هيچ تيمى غير از پرسپوليس بازى نمى كنم.»
اولين واكنش مشتركى كه مى توان پس از مذاكره مقدماتى استقلال و على كريمى از سوى پرسپوليسى ها شنيد اين است: «او با قلعه نويى اختلاف هاى عميقى دارد و هيچ گاه به استقلال نخواهد آمد!»
از دست دادن بازيكن بزرگى همچون على كريمى آنقدر غيرقابل هضم است كه اطرافيان پرسپوليس سعى مى كنند حضور او در جمع استقلالى ها را غيرممكن جلوه دهند اما باطن قضيه چيز ديگرى را مى گويد كه اصلا به مذاق پرسپوليسى ها خوش نخواهد آمد. برخورد داريوش مصطفوى و پس از آن مصاحبه هاى تند افشين قطبى عليه كريمى آنقدر غيرحرفه اى و برخورنده بود كه ابوالفضل جلالى، مدير برنامه هاى على كريمى بى درنگ راهى محل تمرين استقلال شود و مذاكرات مقدماتى با امير قلعه نويى را آغاز كند. البته استقلالى ها قصد داشتند در قبال اين موضوع بسيار محتاطانه و قدم به قدم و به قولى سكرت حركت كنند اما طبيعى بود كه حضور غيرمنتظره ابوالفضل جلالى در تمرين استقلال دامنه گمانه زنى ها را به سمت و سويى سوق دهد كه حضور كريمى در استقلال از شايعه به واقعيت تبديل شود! منابع آگاه در باشگاه استقلال روز گذشته در اظهار نظرى غير رسمى حضور على كريمى ظرف روزهاى آينده در استقلال را قطعى اعلام كردند تا در كمال ناباورى جادوگر در چرخش ۱۸۰ درجه اى و در آستانه دربى تبديل به بازيكن محبوب استقلالى ها شود. او كه با توجه به فضاى موجود در پرسپوليس چندان بى ميل نبود حضور در تيم ديگرى را تجربه كند، استقلال را بهترين جاى ممكن براى بازگشت به تيم ملى يافت. در عين حال اطرافيان و حتى مسوولان پرسپوليس سعى مى كنند اين حضور را شايعه و كمرنگ جلوه دهند درحالى كه اصل موضوع چيز ديگرى است و برخلاف ميل پرسپوليسى ها، على كريمى امروز- فردا پاى ميز مذاكرات نهايى با استقلالى ها خواهد نشست. درصورت توافق نهايى كريمى و استقلال همچون ادوار گذشته مى توان واكنش احتمالى پرسپوليسى ها در قبال اين اتفاق بزرگ را گمانه زنى كرد، پرسپوليسى ها كه يد طولايى در جوسازى هاى خبرى دارند به احتمال فراوان سعى مى كنند حضور احتمالى كريمى در استقلال را بى اهميت و كوچك جلوه دهند و حتى جادوگر را به خاطر ناآمادگى اش، وزن زيادش و يا حرف ها و استدلال هاى غلطى از اين دست، بازيكنى تمام شده و بى ارزش به تصوير بكشند اما واقعيت همان است كه همه به آن آگاهند، على كريمى در مرز ۳۰ سالگى با وجود آنكه مدتى است از شرايط مسابقه اى دور مانده اما تحت هر شرايطى يك گزينه مطلوب نه تنها براى استقلال بلكه براى بسيارى از تيم هاى بزرگ آسيايى محسوب مى شود. انگيزه حضور دوباره در جام جهانى كافى است تا سيماى جديدى از على كريمى به تصوير كشيده شود. او بى ترديد در نوك پيكان خط حمله استقلال با آن دريبل هاى ماهرانه اش قفل هر دروازه اى را خواهد شكست و مهمتر از همه ضعف امروزى خط حمله استقلال را برطرف خواهد كرد. اگر داريوش خان مصطفوى و اطرافيانش باور كنند حضور قريب الوقوع على كريمى در استقلال اساسا نه شانتاژ خبرى است و نه راهى براى پايين آوردن روحيه رقيب، همه شواهد دال بر توافق اوليه كريمى و قلعه نويى است و بايد منتظر مذاكرات بعدى بود تا به احتمال فراوان شاهد بزرگ ترين انتقال فصل از سوى استقلالى ها بود ولو اگر پرسپوليسى ها در آخرين ساعات دوشنبه پشيمان شده باشند!

Alireza Taji
03-09-2008, 15:06
اولا ، تو این اوضاع مالی نه چندان خوب به نظر من کار جالبی نیست.
دوما ، اگه استقلال می خواد پول بده، بره یه مهاجم شش دانگ و به قول قلعه نویی چارچوب شناس بیاره.
سوما ، فکر کنم بیاد مس.
کاملا تائید میشه...
استقلال اگه از این پولها داره باید خرج یک مهاجم بکنه نه علی کریمی که الان خدا میدونه چقدر اضافه وزن داره!

bayern
03-09-2008, 17:41
سلام
دوستان آبی

emad64
03-09-2008, 17:44
سلام
دوستان آبی

سلام بایرن جان.. بازگشتت رو تبریک میگم.. مواظب خودت باش که دیگه از دستت ندیم..
به تاپیک خودت دوباره خوش اومدی..

bayern
03-09-2008, 17:45
علي عليزاده:
به خاطرهواداران از شكايتم صرف نظر كردم

خبرگزاري موج - گروه اقتصاد ورزش
با وجود طلب 25 ميليوني كه از باشگاه پرسپوليس دارم ولي براي جلوگيري از تعليق اين باشگاه از شكايت خود صرف نظر كرده ام.

علي عليزاده مهاجم تيم استقلال در گفتگو با خبرنگار موج گفت: با مسئولان باشگاه پرسپوليس مذاكراتي را انجام داده ام و به همين خاطر فعلا قصد ندارم از اين باشگاه شكايت كنم.
اگر مي خواستم براي پرسپوليس دردسر سازي كنم از اين باشگا ه بهAFC شكايت مي كردم ولي به خاطر هواداران پرسپوليس از اين كار نيز صرف نظر كردم.
مهاجم تيم استقلال تهران با مثبت ارزيابي كردن پيگيري تمرينات اين تيم در ايام تعطيلي ليگ برتر اظهار كرد: مربيان تيم را براي چند روز تعطيل كردند ولي در حال حاضر دوباره تمرينات را از سر گرفته ايم و با انجام تمرينات مناسب خود را براي شروع مجدد ليگ آماده مي كنيم.
علي زاده در خصوص عدم موفقيت مهاجمان تيم استقلال در امر گلزني افزود: در اين چند وقت اخير تمام رسانه ها علت اصلي نتيجه نگرفتن اين تيم را موفق نبودن مهاجمان اين تيم در گل زني مي دانند ولي هيچ گاه نخواسته ايم كه اين مسئله را ريشه اي ارزيابي كنيم.

bayern
03-09-2008, 17:48
سلام بایرن جان.. بازگشتت رو تبریک میگم.. مواظب خودت باش که دیگه از دستت ندیم..
به تاپیک خودت دوباره خوش اومدی..

سلام از ماست

خیلی دلم تنگ شده بود ...از این که باز با شما ها هستم خیلی خوشحالم:11:

bayern
03-09-2008, 17:50
نتيجه نگرفتن،خبرچين تربيت مي كند/ جاسوس،‌كاوري بر واقعيت هاي استقلال
خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)
استقلال در 4 بازي اول فصل خود فقط چهار امتياز گرفته،‌اين يعني از دست دادن هشت امتياز كه به هيچ وجه براي هواداران و حتي امير قلعه نوعي هم قابل قبول نيست.حالا استقلال به روزهاي فصل قبل پرسپوليس و قبل از بازي با صباباتري در دور برگشت رسيده، همان روزهايي كه مديران وقت پرسپوليس بازيكنان خبرچين را به جريمه 10 ميليوني تهديد كرده بودند اما عجيب آن كه خبر اين تهديد را هم رسانه ها داشتند.

استقلال امروز دنبال جاسوس تيمش مي گردد كاري كه در سالهاي پيش از اين هم در همين تيم و پرسپوليس وجود داشت.اما الان سوال اين است كه اگر استقلال هر 4 بازي اش را با پيروزي پشت سر گذاشته بود آيا باز هم آنها دنبال پديده تعريف نشده جاسوس در تيمشان مي گشتند؟به يقين اينكار را نمي كردند،اصلا در آن شرايط همه چيز خوب بود و بازيكنان هم مزد تمرينات خود را در تركيه گرفته بودند!

اما امير قلعه نوعي مي تواند باز هم موفق باشد و مي تواند از تيمش بازي خوب بگيرد و فقط كافي است كه به سال اول حضورش در استقلال برگردد.همان روزهايي كه در تمرينات تيمي اش شدت عمل در حين بازي و ساختن تيمي تاكتيكي-فيزيكي را در دستور كارش داشت.آن‌روزها خيلي به او ايراد مي گرفتند اما قلعه نوعي كه حتما يادش هست اصرار به تمرين و تكرار همين روش داشت و نتيجه اش راگرفت.شاگردان او در دقيقه 90 مثل دقيقه يك دونده و جنگنده بازي مي كردند. البته ابزارش را هم داشت.نيكبخت،‌منصوريان،‌ا برپور،‌اكبري،‌سامره،‌عن ايتي، فكري و ...مرداني بودند كه او را براي رسيدن به اين هدف تاكتيكي كمك مي كردند.

ولي در استقلال امروز نشاني از جنگندگي نيست هيچ بازيكني اصل مالكيت توپ را در حد يك بازيكن استقلالي رعايت نمي كند. در زمان حمله پرتعداد نيستند و در موقع دفاع هم تمركز لازم را ندارند.فاصله خط حمله و دفاع زياد است،‌هافبك هاي اين تيم بيشتر به عقب تيم نزديك هستند و زماني كه هم كه نفوذ مي كنند ديگر كاري به انتهاي زمين خودندارند.

اين مشكلات اساسي در 4 بازي استقلال ديده شده و مي توان آماده نبودن فرد فردشان را به عينه ديد.امروز مجتبي جباري در تيم ملي متفاوت تر از استقلال نشان مي دهد. در استقلال امروز توپ گرفتن از حريف و حفظ آن ديده نمي شود. آرش برهاني دو سال است كه يك مشكل اساسي و جدي در بازي اش دارداما برطرف نمي شود، اوت دستهاي عليزاده طي اين سالها همه يك شكل بوده و استقلال نتوانسته از بهترين مزيت او استفاده بهينه داشته باشد و انگار در زمان شروع بازي همه يك شكل بازي مي كنند.

در واقع وقتي اين مشكلات وجود داشته باشد و اشكالات فني برطرف نشود تيم هم نتيجه نمي گيرد و درست همين موقع است كه تلفنها باز شده و اخبار تيم به بيرون راه پيدا مي كند و متاسفانه در اين شرايط تمام هم و غم كادرفني مي شود پيداكردن جاسوس كه تربيت شده همين تيم است. جاسوسي كه با نتيجه گرفتن استقلال در بازيهاي آينده فراموش مي شود.

پس امروز براي آنها واژه جاسوس و خبرچين نبايد بهانه اي براي فرار از واقعيت هاي موجود در تيم باشد.

bayern
03-09-2008, 17:53
با موافقت مسئولان استقلال

شماره پيراهن صادقي به حيدري رسيد

خبرگزاري فارس: مسئولان باشگاه استقلال تهران با تغيير شماره پيراهن هافبك خود موافقت كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس، با درخواست خسرو حيدري و قبول اين پيشنهاد از سوي مديريت باشگاه، شماره پيراهن اين بازيكن تغيير كرد.
وي كه در چهار هفته ليگ با شماره 27 به ميدان رفته، با درخواست خودش شماره 2 را انتخاب كرد. اين، شماره پيراهن فصل گذشته در اختيار امير حسين صادقي بود.
به احتمال زياد استقلال به دليل اين تغيير شماره، با جريمه از سوي سازمان ليگ روبرو مي شود. فصل گذشته هم كه آرش برهاني از 17 به شش تغيير شماره داد، جريمه شد.

emad64
03-09-2008, 17:54
اخباري كه در مورد تغييرات در كادر فني تيم فوتبال استقلال تهران شنيده مي شود، صحت ندارد و مربيان فعلي تا پايان ليگ برتر به فعاليت خود ادامه خواهند داد.

محمد نوري فر مدير روابط عمومي باشگاه استقلال تهران در اين رابطه روز چهارشنبه به خبرنگار ايرنا گفت:اينكه عنوان مي‌شود اميد طيري يا مربيان ديگر با نظر قلعه نويي از كادر فني كنار گذاشته مي‌شوند،صحت ندارد و اگر اتفاق خاصي رخ ندهد،كادر مربيگري استقلال با همين تركيب فعلي به كار خود ادامه خواهد داد.


لغو ديدار دوستانه با ابومسلم

بازي تداركاتي استقلال تهران و ابومسلم مشهد كه قرار بود فردا در ورزشگاه زمين شماره دو برگزار شود،با نظر امير قلعه نويي منتفي شد.

اين دو تيم در هفته اول ليگ برتر در ورزشگاه آزادي با هم ديدار كردند كه در پايان ‪ ۹۰‬دقيقه استقلال تهران توانست با نتيجه دو بر صفر ميهمان خود را شكست دهد.


مهاجمان اروپاي غربي در استقلال

بعد از منتفي شدن پيوستن بازيكنان كامروني و برزيلي به استقلال تهران،اين بار دو مهاجم از كشورهاي حاضر در اروپاي غربي در تمرينات آبي پوشان حاضر مي شوند تا در صورت جلب نظر قلعه نويي پيراهن اين تيم را در ليگ هشتم حرفه‌اي برتن كنند .

مهاجمان فعلي استقلال در چهار بازي اول موفق به گل زني نشده‌اند و به همين دليل جذب يك مهاجم موثر يكي از اوليت‌هاي اول كادر فني اين تيم محسوب مي شود.



منبع : ایرنا

bayern
03-09-2008, 17:57
پس از تكذيب مصاحبه عليه كميته انضباطي

بازيكن تيم فوتبال استقلال جريمه مالي شد

خبرگزاري فارس: مدافع تيم فوتبال استقلال از سوي كميته انضباطي با جريمه مالي روبرو شد.
به گزارش خبرگزاري فارس، كميته انضباطي فدراسيون هادي شكوري را به دليل خطاي غير فني روي احمد جمشيديان در بازي مقابل سپاهان، با 500 هزار تومان جريمه نقدي روبرو كرد.
اين كميته راي شكوري را به دليل مصاحبه اين بازيكن عليه كميته انضباطي صادر نمي‌كرد تا اينكه به صورت رسمي مصاحبه مورد نظر را تكذيب كرد.
اين بازيكن كه دچار مصدوميت شده، يك جلسه از سوي كميته انضباطي محروم شده بود كه با عدم حضور مقابل مس كرمان پشت سر گذاشته شد.
شكوري براي بازي مقابل صبا باتري آماده است.

™M ™
03-09-2008, 18:00
انشالله یه مهاجم خوب بگیریم.

emad64
03-09-2008, 18:02
فتح الله زاده به على کریمى پیشنهاد ۵۰۰ میلیون تومانى داد

بعد از موافقت امیر قلعه نویى براى به خدمت گرفتن على کریمى، مدیر عامل باشگاه استقلال مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را براى جذب این بازیکن پیشنهاد کرد. مدیر عامل باشگاه استقلال طى تماس با ابوالفضل جلالى مدیر برنامه هاى کریمى نسبت به جذب این بازیکنان ابراز تمایل کرد و قرار است فتح الله زاده با بازگشت از باکو امروز با على کریمى و جلالى در باشگاه استقلال براى رسیدن به توافقات اولیه مذاکره کند. پس از لغو حضور کریمى در مس کرمان و صحبت هاى مصطفوى مبنى بر پر بودن لیست بازیکنان پرسپولیس احتمال به توافق رسیدن کریمى با استقلال قوت گرفته است.

bayern
03-09-2008, 18:10
كاظمي: تيم‌هاي مدعي هميشه در هفته‌هاي اول مشكل دارند
بحث جاسوس را مطرح كردند تا استقلال را وارد حاشيه نكنند
خبرگزاري فوتبال ايران – حسين كاظمي هافبك دفاعي استقلال معتقد است كه برخي براي تخريب اين تيم، بحث جاسوس را مطرح كردند تا آبي‌پوشان وارد حاشيه شوند.

كاظمي در گفت‌وگو با خبرگزاري فوتبال ايران، با اشاره به اين موضوع مي‌گويد: «حاشيه‌سازان هيچ وقت بيكار نيستند و در اين چند روز بحث جاسوس را مطرح كردند تا استقلال را وارد حاشيه كنند. البته منكر اين نمي‌شوم كه اخبار تيم در اختيار روزنامه‌ها قرار مي‌گيرد ولي در تمامي تيم‌ها اين مسائل ديده مي‌شود كه البته پسنديده نيست.»
كاظمي در مورد نتايج نه‌چندان خوب استقلال در 4 هفته ابتدايي مي‌گويد: «تيم‌هاي مدعي هميشه در هفته‌هاي اول مشكل دارند ولي مطمئن باشيد كه استقلال در بازي‌هاي آينده به روزهاي اوج برمي‌گردد. ما فقط احتياج به زمان داريم تا بازيكنان هماهنگ شوند.» هافبك استقلال در پاسخ به اين سئوال كه از عملكرد خودت در استقلال راضي هستي مي‌گويد: «در بازي با ابومسلم خوب كار كردم، مقابل پگاه غايب بودم و در دو بازي بعدي هم به دليل خستگي نتوانستم بازي هميشگي‌ام را انجام دهم ولي در مجموع عملكردم بد نبوده است.»

bayern
03-09-2008, 18:11
ابرار : قلعه نويى در يادداشت ديروز خود كه در روزنامه استقلال جوان به چاپ رسيده است ، نوشت : حجم انبوه مطالب و روزنامه هاى ورزشى دراين چند روز بر مى گشت به موضوع جاسوسى، مسأله اى كه از ديد من در فوتبال ما در سال هاى گذشته هم وجود داشت و موضوع جديدى نيست. در واقع خود من وقتى بازى مى كردم خيلى اتفاقات را درهمين مورد درگوشه و كنار مى شنيدم. . .


البته اينجا قصد باز كردن خيلى از آن خاطرات را ندارم اما همين قدر بگويم كه يكى از مسائل درچارچوب همين موضوع در دهه ۶۰ رخ داد.من آن زمان بازيكن خيلى جوانى بودم و خب دقيقا به همين دليل از خيلى پشت پرده ها و شرايط خاص حاكم بر فوتبال خبر نداشتم. در يكى از روزهايى كه در تيم حضور داشتم مربى تيم آقاى . .. من را صدا زد و گفت: فلانى بگو ببينم اين داستان درگيرى بازيكنان و اينكه گفته اند عليه فلانى درتيم بزنيم چه بوده؟! من يك لحظه ماندم چه بگويم. فقط تنها كارى كه كردم و آن را هم از لطف پروردگار مى دانم اين بود كه رو به مربى بزرگوار كردم و گفتم: ببخشيد استاد، كار من آدم فروشى نيست! بنده خدا به من گفت: تو به من بگو و مطمئن باش بين خودمان مى ماند اما هر چه كلنجار رفت من حرفى نزدم و ترجيح دادم با آنكه از كل ماجراى مورد نظر او خبر داشتم، سكوت كنم. حالا كارى به اين ندارم كه بعدها چه رخ داد و به نوعى ازچشم آن مربى افتادم اما همين قدر مى دانم خيلى چيزها در زندگى گذراست. درواقع اگر آدم چشم روى برخى مسائل ببندد، مى تواند در آينده حداقل پيش وجدان خود بدهكار نباشد.آرزو مى كنم اين پديده شوم جاسوسى و جاسوس بازى از كل فوتبال ايران رخت بربندد.

bayern
03-09-2008, 18:17
اكبرپور: صبر كنيد ۱۵گل مى زنم
عده زيادى از كارشناسان معتقدند كه جنس قلعه نويى در خط حمله جور نيست و او نتوانسته بازيكنان خوبى را به خدمت بگيرد، همين گروه بازگشت سياوش اكبرپور به استقلال را منوط به حضور رضا عنايتى دانسته و معتقد هستند كه زوج هايى خوب و موفق هستند كه تيم را به اوج رسانده و توپ ها را به گل تبديل مى كنند. هنوز از بازى فاميلى و زوج هاى ۲ نفره در استقلال خبرى نيست، قلعه نويى براى رسيدن به اين مهم در ۴ ديدار تركيب هاى متفاوتى را راهى زمين كرده اما هنوز نتوانسته در خط حمله با گلزنى مردان خود روبه رو شود در اين ۴ ديدار بازيكن ثابتى كه ۳۶۰ دقيقه در زمين بوده و نتوانسته گل بزند سياوش اكبرپور است؛ مهاجمى كه در زمين همه كار كرده اما دريغ از يك گل.


آقا سياوش بازى ها تعطيل شد، تمرينات چطور

نه، من همين الان سرتمرين بودم و اتفاقا فرصت خوبى بود كه به تمرين پرداخته تا بيشتر به هماهنگى برسيم.

خوب تمرين مى كنيد بد هم بازى نمى كنيد اما از گل خبرى نيست

من هنوز هم مى گويم اين فصل براى استقلال بالاى ۱۵ گل خواهم زد، ۴ هفته ناكام بودم اما دليل نمى شود كه به قول خود عمل نكنم. من در استقلال و فجر سپاسى خوب گل زدم و دوباره همان مى شوم كه كادر فنى و هواداران انتظار دارند، ان شاءا... از هفته پنجم گلزنى من و بقيه مهاجمان آغاز مى شود.

در خبرها داشتيم كه عدم گلزنى خط حمله را به ضعف خط ميانى نسبت داده اند و حتى با جبارى هم وارد بحث شده اند

نه چنين چيزى صحت ندارد آنها به ما توپ رسانده اند، ما قدر آنها را ندانسته ايم. خط ميانى ما يكى از بهترين خط ميانى هاى ليگ است و آنها قابليت و توانايى بالايى دارند.

شما بعد از باخت به مس با مجتبى در رختكن بحث نداشته ايد

نه اينها دروغ محض است. در پرسپوليس و استقلال ۲ بازى كه مساوى مى شود اين شايعات هم راه مى افتد به نظر من مجتبى از نظر روحى دچار افت شده. او اگر آماده باشد تيم ما بهتر نتيجه مى گيرد.

اما مجتبى ادعا كرده كه هيچ مشكل روحى ندارد و گذشته از اين تمامى عدم گلزنى شما به شرايط جبارى برمى گردد

از دست دادن پدر كه باارزش ترين سرمايه آدم است غم كوچكى نيست. مجتبى هر چقدر هم خويشتندار باشد اما فوت پدرش بى تاثير نيست در هر حال اميدوارم كه او بتواند مثل هميشه پراميد و سرحال در خدمت تيم باشد. گفتم كه او بازيكن بزرگى است كه مى تواند بيشترين تاثير را در روند تيم داشته باشد.

پشيمان نيستى كه برگشتى استقلال

نه چرا بايد پشيمان باشم. فقط ۴ بازى گذشته هنوز فرصت زيادى باقى است و من مى توانم دوباره به شرايط خوب گذشته برگردم.

اما ديگر از رضا عنايتى خبرى نيست

قبول دارم كه در آن زمان هماهنگى من با او عالى بود. من مى دويدم و مى جنگيدم، رضا گل مى زد، جفتمان به چشم مى آمديم و همه از اين هماهنگى سود مى بردند.

حالا چطور، دوست دارى مكمل تو كداميك از مهاجمان باشد

من مثل يك سرباز در خدمت استقلال هستم و نمى توانم در اين باره نظر بدهم. من به فكر كار خودم هستم. فشار روى من بيشتر از ديگران است و من هم تمركز لازم را نداشتم اما به آينده اميدوار هستم.

برهانى و عليزاده فصل گذشته آمار و عملكرد خوبى نداشتند نظر شما چيست

من درباره هم پستى خودم نظرى ندارم. اين مربى است كه بر اساس سليقه، ديدگاه و تفكرات خود مهره چينى مى كند. ما بدشانسى آورديم. موقعيت هاى زيادى داشتيم اما گل نشد، فقط خدا را شكر كه ابتداى فصل اين مشكل بروز كرد. شما يادتان است كه پرسپوليس در پايان فصل با چنين مشكلاتى روبه رو شد اما در نهايت قهرمان شد. حالا تفاوت در اين است كه ما در ابتداى فصل قرار داريم و فرصت براى جبران است.

ضعف گلزنى مهاجمان و عدم نتيجه گيرى را بايد به چه كسى نسبت داد

باخت ما به مس نه به عهده كادر فنى است نه به عهده داور و... مقصر ما هستيم، مقصر من هستم كه گل نمى زنم. هافبك ها زحمت خود را كشيده و توپ رسانده اند اما ما قدر آن را ندانستيم. دوست ندارم وارد حاشيه شوم، مى خواهم از هفته پنجم گلزنى كنم، شما و بقيه هم كمك كنيد تا مشكل حل شود.

سياوش تفاوت كرده، به داور و بازيكن حريف كمتر گير داده و يك روند مثبت اخلاقى را نشان مى دهد، آيا اين رويكرد تا پايان ليگ ادامه خواهد داشت

از اينكه متوجه تغيير رفتار من شده ايد متشكرم و اميدوارم كه بتوانم تا پايان ليگ همينطور باشم، مى خواهم.

bayern
03-09-2008, 18:23
مذاکرات استقلال با جادوگر جدي شد
شرايط خانوادگي علي کريمي به گونه اي است که وي قصد دارد فوتبالش را در ايران ادامه دهد.او تصور داشت با بازگشت به ايران مي تواند در پرسپوليس به ميدان برود اما پس از عدم تمايل قطبي به جذب وي موضوع حضورش در استقلال مطرح شد.با اين حال کريمي که روزگاري محبوب ترين بازيکن سرخپوشان پايتخت به حساب مي آمد منتظر اعلام موضع رسمي باشگاه پرسپوليس است تا براي رفتن به استقلال مشکلي از بابت ناراحتي هواداران نداشته باشد.مسلماً در صورتي که پرسپوليس رسماً اعلام کند که کريمي را نمي خواهد او با خيالي راحت مي تواند راهي استقلال شود. از سوي ديگر تلاش مسئولان استقلال نيز براي جذب کريمي جدي تر از روزهاي قبل شده است.يکي از مسئولان استقلال امروز در تماس با کريمي به وي اعلام کرده اگر واقعاً قصد حضور در استقلال را دارد اين موضوع در جلسه هيات مديره مطرح و نظر مساعد همه اعضاي باشگاه جلب شود. کريمي در پاسخ به خواسته استقلالي ها عنوان داشته که منتظر پاسخ مسئولان پرسپوليس است و اگر آنها او را نخواستند به استقلال مي آيد.استقلالي ها نگران اين موضوع هستند که شايد در اين ميان نام اين باشگاه مطرح شود و کريمي با استفاده از "برند" اين باشگاه راهي امارات شود.توضيح اين مطلب نيز ضروري است که امير قلعه نويي علاقه بسياري به جذب کريمي دارد و در جام ملت هاي آسيا 2007 نيز رابطه خوبي با اين هافبک تکنيکي داشت.کريمي نيز علاقه مندي خود را به قلعه نويي بارها نشان داده تا جايي که در زماني که تيم ملي سرمربي نداشت او بارها در مصاحبه هاي خود قلعه نويي را شايسته نشستن روي نيمکت تيم ملي معرفي مي کرد.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

bayern
03-09-2008, 18:26
مهاجم برزیلی امروز در تمرین استقلال

صبح روز گذشته یک فوروارد دیگر برزیلی وارد تهران شد تا در تمرینات استقلال حضور پیدا کند. کادر فنی صبح دیروز فیلم بازی های این بازیکن را مورد ارزیابی قرار دادند تا وی امروز در تمرینات تیم شرکت کند.

ارشاد یوسفی درون دروازه صبا باتری

فیروز کریمی که در چند هفته ابتدایی لیگ برتر نتوانست نتایج خوبی کسب کند تمام تلاش خود را برای برطرف کردن نقاط ضعف این تیم به کار بسته است. گفتنی است کریمی از ناحیه دروازه از المیر تولیا رضایت کامل ندارد و قصد دارد مقابل استقلال در هفته ششم از ارشاد یوسفی درون دروازه استفاده نماید.

فیروز کریمی مقابل استقلال کنار نیمکت می ایستد!

فیروز کریمی،سرمربی تیم فوتبال صبا باتری قم در مصاحبه ای اعلام کرد در دیدار مقابل استقلال تهران روی نیمکت این تیم نخواهد نشست اما این در حالی است که سردار ملاحی،مدیر عامل باشگاه صبا باتری از وی خواسته تا حتما مقابل استقلال روی نیمکت این تیم بنشیند. گفتنی است فیروز کریمی برای اینکه مصاحبه های قبلی خود را تکذیب نکند در حرکتی غیر منتظره اعلام کرد:طبق گفته خود مقابل استقلال روی نیمکت صبا باتری نخواهم نشست و در کنار نیمکت این تیم می ایستم.

مهاجم استقلال از اروپای غربی می آید

باشگاه استقلال جهت جلوگیری از ورود واسطه بی سر و صدا به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است. باشگاه استقلال در تازه ترین اقدام با تصمیم امیر قلعه نوعی،مذاکراتی را با مدیر برنامه های خارجی یک مهاجم از اروپای غربی گشوده است. باشگاه استقلال مستقیما با مدیر برنامه های خارجی بازیکن مورد نظر اروپایی درحال گفتگو و مذاکره است و مسولان این باشگاه درصدد هستند تا پایان هفته جاری در این مورد تکلیف مهاجم اروپایی را برای حضور در ایران مشخص سازند.

استقلال از شنبه یک نوبتی می شود

تمرینات استقلال در هفته آتی به روال سابق برمی گردد. تیم آبی تهران از شنبه تنها در نوبت عصر به انجام تمرین خواهد پرداخت. استقلالی ها که این هفته در دو نوبت صبح و بعدازظهر به تمرین مشغول بودند با آغاز هفته جدید از انجام تمرینات بدنسازی در صبح صرف نظر خواهند کرد تا عصرها به فقط به انجام تمرینات تاکتیکی بپردازد.
طالب لو و جباری روی نیمکت

طبق آخرین اخبار رسیده طالب لو و مجتبی جباری دو ملی پوش استقلال در بازی روز شنبه برابر عربستان نیمکت نشین هستند. علی دایی برای بازی فوق قصد دارد مانند بازی های اخیر از وجود مهدی رحمتی درون دروازه استفاده کند. در خط میانی هم روی نفراتی چون نکونام،تیموریان،شجاعی و رضایی نظر دارد البته احتمال حضور جباری در ادامه مسابقه و در نیمه دوم است به ویژه اگر تیم برای رسیدن به گل نیاز به طراحی و پایه ریزی حملات گسترده تری داشته باشد.

emad64
03-09-2008, 18:34
بایرن جان، با برگشتت ترکوندیا.. دستت درد نکنه بابت اخباری که میذاری..

میگن اسپانسر استقلال انتخاب شده و با ال جی به توافق رسیدن.. صحت داره ؟

bayern
03-09-2008, 18:34
نوشی صوفیانی استقلالی ها را منصرف کرد
حضور داود نوشی صوفیانی در تیم فوتبال استقلال تهران بعد از نزدیک به یک ماه منتفی شد.
بعد از غیبت طالب لو در دیدار تیم های استقلال و پگاه گیلان بود که مربیان استقلال به فکر جذب دروازه بان دیگری افتادند. در همین راستا مذاکرات با داود نوشی صوفیانی آغاز شد تا این بازیکن از تبریز به تهران بیاید.
آبی پوشان در ابتدا با این دروازه بان جوان به توافقاتی رسیدند اما در ادامه در خواست مالی عجیب و غریب نوشی صوفیانی، استقلالی ها را از جذب وی منصرف کردند.
نوشی صوفیانی همان دروازه بانی است که در زمان مربیگری محمد احمد زاده درتیم نوجوانان گلر اول وی بود و در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل ژاپن موفق به مهار چهار ضربه پنالتی شد.

bayern
03-09-2008, 18:37
بایرن جان، با برگشتت ترکوندیا.. دستت درد نکنه بابت اخباری که میذاری..

میگن اسپانسر استقلال انتخاب شده و با ال جی به توافق رسیدن.. صحت داره ؟
سلام
بنظر من اسم اسپانسر زیاد مهم نیست .استقلال الان مشکل مالی داره .پس هرکی پول بیشتری بده میتونه اسپانسر ابیها باشه...نظر شما چیه

bayern
03-09-2008, 18:37
تکراری بود

bayern
03-09-2008, 18:39
مهمترین عناوین مطبوعات ورزشی امروز
مهمترین عناوین مطبوعات ورزشی امروز چهارشنبه ۱۳ شهریور ماه به شرح زیر است.
ابرار ورزشی:
برخورد سرد قلعه نوعی و قطبی
هدایتی یک ماه دیگر مدیرعامل پرسپولیس است
پیشنهاد۵۰۰ میلیونی فتح ا...زاده به کریمی
دکتراحمدی نژاد در دیدار با ساعی: از امروز برای المپیک بعدی آماده شوید
میهمانی پشت میهمانی تا پاسی از شب، ملی پوشان کلافه از بی خوابی
نکونام: امیدوارم از بهترین های لالیگا باشم، در عربستان تساوی بهترین نتیجه است
علی دایی: از اردوی کیش راضی ام، محتاجیم به دعا
البرز ورزشی:
جاسوس استقلال: در میان مربیان به دنبال او باشید
آقای میم جاسوس است، نه من
تیری انری: شاید در جام جهانی با ایران بازی کردیم
مرزبان: صدسال سیاه با قطبی کار نمی کنم
پروین: مصطفوی زبان باز نکند
هدف ورزشی:
مصطفوی: با موفقیت های پرسپولیس جواب پروین و مایلی کهن را می دهم
سیف پور: بهترین امکانات در اختیار کشتی گیران قرار داشت
هشدار حشمت قبل از بازی با عربستان: تیم ملی مراقب عمق دفاع باشد
با پیشنهاد۵۰۰ میلیونی فتح ا...زاده: کریمی و قلعه نوعی به مدد هم می روند
۶ داور ایران در لیست نخبگان آسیا
مربی استقلال سر مربی اتکا گلستان
پیکار استقلال با تیم ملی جوانان
مس، ملوان، پگاه میزبان شهرداری تبریز،پترو شیمی و شهرداری بندر عباس
روز ورزش:
احتمال تغییر در مدیریت فدراسیون کشتی
علی آبادی: بر کناری را رد نمی کنم
کیومرث هاشمی: از یزدانی بیش از این انتظار داریم، از کشتی انتقاد نکنم به آن ظلم کرده ام
ارشدی معاون سازمان تربیت بدنی: سازمان می پذیرد کشتی در المپیک ضعیف ظاهر شد
آدرس غلط ندهید فقط یزدانی خرم مقصر است
آقای برزگر! شما هم در این شکست ها سهیم هستید
ابرار ورزشی:
منصوریان: فعلا به سر مربیگری در استقلال فکر نمی کنم
کعبی نمیتواند مقابل عربستان بازی کند
مارک شیلد داور بازی ایران- عربستان
فتح ا..زاده به علی کریمی پیشنهاد۵۰۰ میلیون تومانی داد
مدیر عامل برنامه های کریمی: علی، مس برو نیست
آندرانیک تیموریان: توقع فیکس بازی کردن را ندارم
تمرین همزمان استقلال و پرسپولیس در آکادمی ملی المپیک
پیروزی:
قطبی: نگفتم کریمی را نمی خواهم اما...!
پرسپولیس در میان آتش حاشیه ها
پیشنهاد۵۰۰ میلیونی استقلال به جادوگر
کریمی: به ایران بیایم فقط در پرسپولیس بازی می کنم
علوی: نیمکت نشین باشم از پرسپولیس می روم
دی کامو را به پرسپولیس می آورم
مصطفوی: به خاطر پرسپولیس سکوت می کنم
جهان فوتبال:
قلعه نوعی: مگر من دشمن تیم ملی ام؟
قطبی: من تغییر نکردم
پیشنهاد دستیاری قلعه نوعی به پیروانی
جهت دیدار با تیم ملی عربستان، دایی اسامی ملی پوشان را اعلام کرد
مصطفوی: کی گفتم علی آبادی از اسم پروین می ترسد؟!
جادوگر با۵۰۰ میلیون تومان در استقلال
نبرد با عربستان یادمان رفته
تیم ملی در هیاهوی فراموشی!
گل:
تعطیلی ۱۸ روزه بلای جان مدیر عامل ها، موج اعتصاب در لیگ
کعبی: فکر میکردم کارت هایم بخشیده می شود، حتما حکمتی دارد که همیشه جلوی عربستان نباشم، ببازیم هم در گروه اول می شویم
مدیر عامل پیکان: اعتصاب نیست فقط ۱۳ بازیکن نیامده اند!
اعتصاب به پیام مشهد رسید، تیم خداداد عزیزی با ۱۰ نفر تمرین کرد
شایعه ور شکستگی برادران شفیع زاده، شکایت بازیکنان استقلال اهواز
قطبی: عرب ها در ریاض به ایران باج نمی دهند، بد کردم فوتبال بین المللی را وارد ایران کردم؟!
خطیبی از نیم فصل در لوشامپیونا
فرار شریک هندی شفیع زاده از دوبی!

bayern
03-09-2008, 18:45
رحمتي: با طالب‌لو مثل هميشه رقابت مي‌كنم
دوست ندارم از عربستان گل بخورم
مهدي‌رحمتي انتخاب اول علي دايي در خط دروازه تيم‌ملي است و او در بازي حساس مقابل عربستان كار بسيار سختي را در پيش خواهد داشت. رحمتي در مورد آخرين وضعيت تيم‌ملي مي‌گويد: «خوشبختانه بازيكنان از لحاظ روحي و آمادگي بدني شرايط خوبي را دارند و برگزاري اردو در جزيره كيش هم باعث شد كه بدور از جنجال و حاشيه چند روز آرامش داشته باشيم.»
رحمتي كه بعد از مدت‌ها وحيد طالب‌لو را در كنار خود مي‌بيند، مي‌گويد:‌ «من با وحيد هيچ مشكلي ندارم و مثل گذشته كه در استقلال و تيم‌ملي بوديم با او رقابت مي‌كنم. تمامي دروازه‌بانهاي تيم‌ملي آمادگي قابل قبولي دارند و رقابت سالمي بين آنها حاكم است.»
رحمتي در پايان با اشاره به بازي روز شنبه مي‌گويد: «من حساسيت خاصي روي عربستان دارم و معتقدم كه آنها براي برنده شدن دست به هر كاري مي‌زنند. به همين دليل اصلاً دوست ندارم كه از عربستان گل بخورم و اگر درون دروازه باشم، نهايت تلاشم را انجام مي‌دهم تا ايران گلي دريافت نكند.»

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

bayern
03-09-2008, 18:45
جباري: عربستان قدرت ايران را ندارد
اعتراضي به نيمكت نشيني ندارم

مجتبي جباري هافبك استقلالي تيم‌ملي در آستانه بازي با عربستان شرايط تيم را مناسب توصيف كرده و مي‌گويد: «برگزاري اردوي تداركاتي در كيش بهترين فرصت براي ما بود تا با شرايط آب و هوايي عربستان آشنا شويم و فكر نمي‌كنم كه بازيكنان از اين لحاظ مشكل خاصي داشته باشند. البته آنها ميزبان هستند و فكر مي‌كنم كه كار سختي در پيش داشته باشيم.»
جباري در ادامه مي‌گويد: «عربستان از لحاظ بازيكني و تاكتيك تيمي به اندازه ايران قدرت ندارد و ما مي‌توانيم با امتياز از زمين بيرون بياييم. برتري آنها فقط به خاطر شرايط ميزباني است و اگر بتوانيم دقايق ابتدايي را خوب كنترل كنيم به طور حتم از عربستان امتياز خواهيم گرفت.»
جباري كه به احتمال فراوان شانس كمي براي قرار گرفتن در تركيب ثابت دارد در پايان مي‌گويد: «هر مربي سليقه‌هاي خاص خودش را دارد و دايي به عنوان نفر اول كادر فني تصميم مي‌گيرد كه چه نفراتي بازي كنند. من از هر لحاظ آماده هستيم و اگر نيمكت نشين شويم اعتراضي ندارم.»

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

bayern
03-09-2008, 19:19
پس از پيروزي برابر تيم ملي جوانان

قلعه نويي: از حضور كريمي در استقلال استقبال مي كنم

خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: هيچكس در مورد جذب علي كريمي با من صحبت نكرده است؛ اما از حضور او در تيمم استقبال مي كنم
به گزارش خبرگزاري فارس، امير قلعه نويي پس از پيروزي 4 بر صفر برابر تيم ملي جوانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازي بدي نبود و به خاطر اين كه به تيم ملي جوانان كمك كنيم با اين تيم بازي كرديم. تيمي است كه فوتبال را با برنامه بازي مي كند و مربي خوبي هم دارد.
سرمربي استقلال در خصوص اين كه تعطيلي ليگ به سود اين تيم بود يا به ضررش، گفت: تعطيلات ليگ دست ما نبود؛ اما براي اين زمان برنامه ريزي كرديم.
قلعه نويي درمورد دلايل افت تيم استقلال اظهار داشت: سپاهان و پرسپوليس نسبت به فصل گذشته نفرات اصلي خود را حفظ كرده و بازيكناني نيز براي تقويت جذب كرده اند، با اين حال هنوز به هماهنگي كامل نرسيده اند. استقلال چند بازيكن جديد جذب كرده است و براي هماهنگي به زمان نياز دارد. در مدت تعطيلي ليگ در 2 نوبت صبح وعصر تمرين كرديم.
قلعه نويي در مورد حضور علي كريمي در استقلال گفت: هيچكس در اين خصوص با من صحبت نكرده است؛ اما از حضورش در استقلال استقبال مي كنم

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

bayern
03-09-2008, 19:20
گلزني مهاجمان از روي نقطه پنالتي

استقلال تهران با چهار گل تيم ملي جوانان را شكست داد

خبرگزاري فارس: تيم فوتبال استقلال در ديداري تداركاتي برابر تيم ملي جوانان با نتيجه چهار بر صفر به پيروزي رسيد.
به گزارش خبرگزاري فارس، اين مسابقه از ساعت 30/17 در زمين شماره 2 كمپ تيم هاي ملي و به قضاوت فرشيد افشار برگزار شد.
يدا... اكبري در دقيقه 10 ( پنالتي)، سياوش اكبر پور در دقيقه 40 ( پنالتي) ، مهرداد پولادي در دقيقه 72 و علي عليزاده در دقيقه 83 (پنالتي)گل هاي استقلال را به ثمر رساندند.
تركيب تيم استقلال:اشكان نامدراي،بيژن كوشكي،پژمان منتظري،پيروز قرباني،خسرو حيدري،حسين كاظمي،يدا..اكبري(مهرداد پولادي)،هاشم بيك زاده(مهدي امير آبادي)،جان ورايو(ميثم منيعي)،احمد خذيراوي(علي عليزاده) و سياوش اكبر پور
سرمربي : امير قلعه نويي

تركيب تيم ملي جوانان :صالح خليل آزاد،سيد رضا طلبه،رسول كرد،شجاع خليل آزاد،ميلاد جهاني،محسن مسلمان،احمدكامكار،حسن ابراهيمي،بختيار رحماني،جلال علي پور،كريم انصاري فرد
سرمربي : نناد نيكوليچ

* نناد نيكووليچ سرمربي تيم ملي جوانان در اين ديدار به شدت به نحوه قضاوت مسابقه اعتراض كرد. اين داور از سوي كميته داوران براي اين مسابقه انتخاب شده بود.
* تيم ملي بزرگسالان در زمين شماره يك كمپ تيم هاي ملي مشغول تمرين بود.
* عليرضا منصوريان به همراه شماري از بازيكنان آكادمي استقلال نظاره گر اين مسابقه بودند.
* ميثم منيعي تنها بازيكن اخطاري اين مسابقه بود.
* علي كفاشيان به همراه مهدي تاج و مهدي محمد نبي نيز دقايقي اين مسابقه را از نزديك تماشا كردند.
* كفاشيان جلسه اي خصوصي با قلعه نويي در زمان انجام اين ديدار برگزار كرد وي در پايان مسابقه خطاب به بازيكنان تيم جوانان ضمن تقدير از تلاش آنها ابراز اميدواري كرد اين تيم به جام جهاني راه يابد.

bayern
03-09-2008, 19:22
در جريان تمرين شاگردان قلعه نويي

هواداران استقلال تهران عليه دايي شعار دادند

خبرگزاري فارس: شماري از هواداران تيم فوتبال استقلال در جريان تمرين امروز اين تيم، عليه سرمربي تيم ملي شعار سردادند.
ه گزارش خبرگزاري فارس، امروز تيم ملي فوتبال در زمين شماره يك كمپ تيم ملي با سرمربيگري علي دايي تمرين كرد و در زمين شماره دو تيم استقلال در مسابقه اي تداركاتي به مصاف تيم ملي جوانان رفت.
شماري از هوادران استقلال به طرفداري از امير قلعه نويي عليه علي دايي سرمربي تيم ملي شعار سردادند.
قلعه نويي و دايي در يك برنامه تلويزيوني عليه يكديگر موضع گيري كردند.
سرمربي استقلال پيش از دايي هدايت تيم ملي را برعهده داشت.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

bayern
03-09-2008, 19:27
ابراهيم تقي‌پور در گفت و گو با ايپنا: جاسوس استقلال به خودش خيانت مي كند
ابراهيم تقي پور گفت:هر كسي كه اخبار تيم رابه بيرون ميدهد به خودش خيانت مي كند.

مدافع تيم فوتبال استقلال تهران در گفت و گو با خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) ، گفت:من بعيد مي دانم كه كسي در تيم استقلال وجود داشته باشد كه بخواهد خبرهاي تيم را به بيرون ببرد اما كسي كه اخبار تيم را به بيرون مي برد به خودش خيانت مي كند.

وي افزود:خوشبختانه تيم استقلال در حال حاضر از لحاظ آمادگي روحي و جسمي در شرايط بسيار مطلوبي به سر مي برد. تعطيلات اين چند روز نيز كاملابه سود تيم ما تمام شد و باعث شدبازيكنان دوباره خودشان راپيدا كنند.

تقي پور ادامه داد:با توجه به تمريناتي كه پشت سر گذاشته ايم فصل جديدي را آغاز كرده ايم و صددرصد از اين پس بسيار بهتر نتيجه خواهيم گرفت. به هيچ عنوان نبايد به چهار بازي قبلي استقلال توجه كردو استقلال با درايت قلعه‌نوعي به راحتي مي تواند نتيجه بگيرد.

وي در خصوص بازي امروز مقابل تيم ملي جوانان گفت:به اعتقاد من اين بازي محك بسيار خوبي است كه بعد ازسه روز استراحت و تمرينات فشرده خودمان را ارزيابي كنيم.

تقي پور در پايان گفت:مطمئنا هدف اصلي ما قهرماني است و حتمادر پايان فصل به هدفمان خواهيم رسيد.

unartig
03-09-2008, 19:30
بایرن برگشتتو تبریک میگم بااومدنت وزنه امون خیلی سنگین شد امیدوارم دیگه بن نشی

bayern
03-09-2008, 19:50
بایرن برگشتتو تبریک میگم بااومدنت وزنه امون خیلی سنگین شد امیدوارم دیگه بن نشی

سلام
منم امیدوارم

emad64
03-09-2008, 19:51
بایرن برگشتتو تبریک میگم بااومدنت وزنه امون خیلی سنگین شد امیدوارم دیگه بن نشی

منم با اونی موافقم..
دوباره اومدنت رو تبریک میگم. تاپیک بهت خیلی احتیاج داره..

به نظر من علی کریمی میتونه واسه استقلال مفید باشه.. کریمی بازیکنیه که تو یه لحظه کار خودش رو میکنه. اگه تو اوج باشه که دیگه هیچی..
بازیه ایران کره رو یادتونه ؟ همون بازی که کریمی توش 3 تا گل زد. من اون بازیه علی کریمی رو هیچ وقت یادم نمیره..
علی کریمی بارها نشون داده که تو امر گلزنی هم میتونه موفق باشه. از طرفی، وقتی موقعیت گل میسازه، مهاجم ها نمیخوان به خودشون زحمت بدن، فقط دروازه ی خالی رو باید باز کنن ! بارها و بارها از این گلها که توسط کریمی ساخته شده ازش دیدیم.. میتونه وزنه روحیه خوبی واسه تیم هم باشه.. شاید خیلی با تعصب بازی نکنه، ولی از توپ های مرده، موقعیت میسازه.. همین که تو هر بازی 2 نفر از یارای حریف، حواسشون به کریمی باشه خودش خیلیه.. ولی بعید میدونم که با استقلال به توافق برسه..

bayern
03-09-2008, 19:54
اكبرى: هميشه به سرمربى حق داده ام

خواب ماندم تمرين صبح را از دست دادم

مصدوميت شكورى و برهانى جدى نيست

بابازاده:طالب لو و رحمتى، يك اندازه شانس دارند

فتح الله زاده امشب در تهران

جلسه هيات مديره شنبه در دفتر دانشجو

پيشنهاد قلعه نويى به اميرحسين پيروانى

فكرى: بازيكنان ما اعتماد به نفس ندارند

على عليزاده: تعليق پرسپوليس به من ربطى ندارد

آنقدر مى روم و مى آيم تا پولم را بگيرم

مصدوميت كاشى قبل از بازى استقلال

استقلال در آستانه بازى با صباباترى ،تمرينات تازه و تغييرات تاكتيكى

احتمال لغو قرارداد استقلال و اسپانسر جديدش

سرپرست صبا قبل از بازى با استقلال: مهم نيست مقابل چه تيمى بازى مى كنيم



خواب ماندم تمرين صبح را از دست دادم
اكبرى: هميشه به سرمربى حق داده ام

يدا... اكبرى، شايعه اختلاف هاى ساختگى ميان او و امير قلعه نويى را باز هم تكذيب مى كند: «بعضى از مطالبى كه در مورد من و پيرامون اختلافم با كادر فنى گفته مى شود به هيچ وجه صحت ندارد. من به سرمربى تيم حق مى دهم كه بنا به سليقه و تفكرات تاكتيكى اش يازده بازيكن را به زمين بفرستد البته من هم در حال حاضر بسيار آماده ام و منتظر فرصت.
ما نتايج خوبى نگرفتيم و اين تعطيلى براى استقلال خوب شد كه به هماهنگى بيشتر برسد. مطمئنم با تمرينات خوبى كه انجام مى دهيم و صبح و بعدازظهر تمرين مى كنيم به نتايج خوب هم برسيم به خصوص در بازى اول برابر صباباترى كه اهميت زيادى براى ما دارد تا بتوانيم امتيازات از دست رفته را جبران كنيم.» اكبرى دليل غيبت در تمرين صبح ديروز را هم خواب ماندن اعلام كرده است.

مصدوميت شكورى و برهانى جدى نيست

نوروزى فيزيوتراپ استقلال درباره مصدوميت شكورى و برهانى مى گويد: «شكورى دو روز پيش در تمرينات استقلال از ناحيه مچ پا آسيب ديد البته مشكل اين بازيكن جدى نيست و او پس از چند جلسه فيزيوتراپى از روز شنبه در تمرينات گروهى شركت خواهد كرد. برهانى از ناحيه زانو دچار آسيب ديدگى شده بود ولى در تمرين روز دوشنبه از آرش تست گرفتيم كه مشكل خاصى نداشت. مصدوميت برهانى برطرف شده و مى تواند در تمرينات گروهى شركت كند.»

بابازاده:طالب لو و رحمتى، يك اندازه شانس دارند

بابازاده شانس دو دروازه بان حاضر در تيم ملى را براى قرار گرفتن در تركيب اصلى تيم ملى را يكسان مى داند: من با رحمتى و طالب لو كار كرده ام و با خصوصيات فنى هر دو آشنا هستم.تصميم گيرى در خصوص بازى كردن هر كدام از آنها در عربستان با مربيان تيم ملى است اما هر دو از بهترين هاى ايران هستند و شانس حضور دارند.اميدواريم شرايط تمرينى تيم ملى براى طالب لو خوب باشد و اين دروازه بان در بازگشت مشكلى نداشته باشد. استقلال شرايط خوبى دارد و آماده شروع مجدد ليگ هستيم.درغياب طالب لو دو دروازه بان ديگر استقلال تمرينات سنگينى را پشت سر گذاشتند و از نظر آمادگى در فرم ايده آلى قرار دارند.

فتح الله زاده امشب در تهران

جلسه هيات مديره شنبه در دفتر دانشجو

اعضاى هيات مديره باشگاه استقلال تهران شنبه هفته آينده از ساعت ۱۷ در دفتر خسرو دانشجو گرد هم مى آيند تا برگزار كننده يكى ديگر از جلسات هيات مديره باشند.
قرار بود اين جلسه ديروز برگزار شود،اما به دليل سفر مدير عامل استقلال به باكو لغو شد.
على فتح الله زاده خويى ديشب از كشور آذربايجان باز مى گردد تا از امروز كار خود را در باشگاه استقلال از سر بگيرد.

پيشنهاد قلعه نويى به اميرحسين پيروانى

باوجود ترافيك مربى در نيمكت مربيگرى استقلال، امير قلعه نويى يك ماه قبل به اميرحسين پيروانى كه سابقه مربيگرى در تيم دسته اولى داماش ايرانيان را دارد، پيشنهادى مطرح كرده است تا در صورت تمايل كار آناليز بازى هاى استقلال و حريفان را قبول كند.
پيروانى كه فقط به مربيگرى فكر مى كند و حاضر نيست به عنوان آناليزور مورد استفاده قرار گيرد، در حال بررسى اين پيشنهاد است. اگر شرايط براى او مهيا شود، به جمع مربيان اين تيم تهرانى اضافه خواهد شد.
استقلال با داشتن فكرى، طيرى، بابازاده و مرفاوى نيمكت پر و پيمانى دارد.



فكرى: بازيكنان ما اعتماد به نفس ندارند

استقلال در اين فصل نتايج جالبى كسب نكرده كه همين نتايج هواداران را نگران كرده است. محمود فكرى مربى استقلال در مورد وضعيت فعلى اين تيم مى گويد: در حال حاضر در ۲ نوبت صبح و عصر تمرين مى كنيم و فشار تمرينات را زياد كرده ايم تا بدن بازيكنان از شرايط مسابقه دور نشود. فكرى در خصوص نتايج بد اين تيم در ۴ هفته ابتدايى ليگ برتر مى گويد: در هر چهار مسابقه از حريف برتر بوديم اما شرايط بازى به نحوى پيش رفت كه نتوانستيم از برترى خود استفاده كنيم و امتيازات لازم را به دست بياوريم. فكرى در ادامه مى گويد: يكى از مشكلات استقلال اين است كه بازيكنان تيم اعتماد به نفس لازم را ندارند. آنها بايد در هر مسابقه فقط با تفكر برترى جويى و كسب پيروزى به ميدان بروند.
مربى استقلال بازى اين تيم مقابل صبا را مثل ساير بازى ها مى داند و مى گويد: اين بازى مثل ساير بازى هاى ديگر فقط سه امتياز داشته و هيچ حساسيتى ندارد. اگر بازيكنان ما در اين ديدار در حد و اندازه خود ظاهر نشوند، در مصاف با صبا با مشكل مواجه خواهيم شد و بازيكنان بايد به خوبى بر روى اين مسابقه تمركز كنند.



آنقدر مى روم و مى آيم تا پولم را بگيرم

على عليزاده: تعليق پرسپوليس به من ربطى ندارد

شكايت عليزاده از پرسپوليس دردسر تازه اى براى اين باشگاه به وجود آورده است. عليزاده از خلف وعده دوباره مسؤولان پرسپوليس مى گويد: «تاريخ پرداخت طلبم از اين باشگاه مربوط به هفته قبل مى شد كه اين اتفاق نيفتاد. كميته انضباطى هم ۴۸ ساعت به مسؤولان اين تيم فرصت داد تا اين پول را پرداخت كنند. يك هفته از اين ماجرا مى گذرد اما خبرى از رسيدگى به اين موضوع نيست. آنقدر مى روم و مى آيم تا پولم را بگيرم.» عليزاده در عين حال از تعليق پرسپوليس خوشحال نيست: «معلوم است كه خوشحال نمى شوم. دوست ندارم اين اتفاق رخ دهد. فقط حق خودم را مى خواهم و تلاشم هم گرفتن اين حق است. با تعليق اين باشگاه چيزى نصيب من نمى شود. من فقط ۳۰ ميليون تومان طلبم را مى خواهم.»



مصدوميت كاشى قبل از بازى استقلال

مرتضى كاشى مدافع صباباترى ، از ناحيه زانوى پا دچار آسيب ديدگى شده است. بازيكن خط دفاعى صباى قم در تمرينات چند روز گذشته تيمش از ناحيه زانوى پا دچار مصدوميت شده و اين روزها تمرينات فيزيوتراپى را پشت سر مى گذارند.
به گفته پزشك تيم صباى قم اين بازيكن تا زمان مسابقه اين تيم برابر استقلال تهران به شرايط مطلوب جسمانى براى انجام بازى خواهد رسيد.تيم فوتبال صباى قم روز ۲۲ شهريور ماه در ورزشگاه يادگار امام (ره) قم ميزبان استقلال تهران خواهد بود.



استقلال در آستانه بازى با صباباترى ،تمرينات تازه و تغييرات تاكتيكى

كادر فنى استقلال پس از آنكه پيش از تمرين عصر ديروز براى بازيكنان تمرينات تئورى را در دستور كار قرار داد و نكات تازه اى را يادآور شد در شيوه تمرينى تغييرات بسيارى ايجاد كرد. به گفته يكى از مربيان استقلال اين تمرينات برگرفته از آخرين متد تمرين دهى روز دنيا است. در همين راستا دور از ذهن نيست كه امير قلعه نويى براى بازى با صبا تغييراتى در شيوه تاكتيكى تيمش به وجود آورد و سيستم بازى استقلال را از ۳ دفاع به ۴ دفاع تغيير دهد. البته قلعه نويى يك هفته زمان دارد اين شيوه را مورد آزمايش قرار دهد چرا كه تا بازى حساس با صباباترى فرصت كافى باقى مانده است.

احتمال لغو قرارداد استقلال و اسپانسر جديدش

يكى از شركت هاى صوتى تصويرى به تازگى با مسوولان باشگاه استقلال به توافق رسيده است اما از آنجا كه اين شركت تنها اسپانسر تيم استقلال در ليگ برتر نيست و با چند تيم ديگر هم قرارداد دارد ممكن است قرارداد اين باشگاه و شركت مذكور لغو شود. استقلال براى ۲ بازى آينده مشكل تبليغاتى ندارد و روى پيراهنش محصولات يك شركت بستنى سازى ديده خواهد شد.



سرپرست صبا قبل از بازى با استقلال: مهم نيست مقابل چه تيمى بازى مى كنيم

«با حمايت تماشاگران قمى صبا در هفته ششم ليگ برتر در برابر استقلال به پيروزى خواهد رسيد.»
سيدمجتبى پيمبرى سرپرست صباباترى قم با بيان اين مطلب مى گويد: بسيارى از تيم هاى ليگ برتر از اينكه ليگ به يكباره تعطيل شد، گلايه مند بودند اما كادر فنى ما از اين تعطيلى به عنوان فرصتى مغتنم براى بازسازى تيم و رفع نقاط ضعف استفاده مى كند.
پيمبرى با اشاره به برگزارى منظم تمرينات آماده سازى صبا ادامه مى دهد: بعد از بازى هفته چهارم كه در اصفهان برگزار كرديم، با توجه به فرصت كم بدنسازى و ضعف بدنى بازيكنان در تهران بيشتر كار با وزنه و بدنسازى را انجام داديم و از عصر امروز كار با توپ و مرور تمرين هاى تاكتيكى را در ورزشگاه يادگار امام از سر مى گيريم.
تمام اعضاى كادر فنى و مديريت باشگاه قبول دارند كه در هفته هاى آغازين ليگ برتر نتايج مطلوبى كسب نكرده ايم اما همه ما مصمم هستيم از هفته ششم رقابت ها تيمى آماده و سرحال در ليگ برتر داشته باشيم.
سرپرست صبا با اشاره به مسابقه اين تيم با استقلال توضيح مى دهد: براى ما مهم اين نيست كه در مقابل چه تيمى قرار مى گيريم، مهم اين است كه در ورزشگاه يادگار امام و در حضور تماشاگران مشتاق قمى بازى مى كنيم و از بابت پيروزى در مقابل استقلال نگرانى نداريم.
تمام تمهيدات لازم براى برگزارى مطلوب اين مسابقه در قم انديشيده شده است و فقط اميدواريم تماشاگران خوب قمى و طرفداران تيم صباى قم اجازه ندهند در ورزشگاه يادگار امام تيمى جز صباى قم تشويق شود.

bayern
03-09-2008, 20:11
منم با اونی موافقم..
دوباره اومدنت رو تبریک میگم. تاپیک بهت خیلی احتیاج داره..

به نظر من علی کریمی میتونه واسه استقلال مفید باشه.. کریمی بازیکنیه که تو یه لحظه کار خودش رو میکنه. اگه تو اوج باشه که دیگه هیچی..
بازیه ایران کره رو یادتونه ؟ همون بازی که کریمی توش 3 تا گل زد. من اون بازیه علی کریمی رو هیچ وقت یادم نمیره..
علی کریمی بارها نشون داده که تو امر گلزنی هم میتونه موفق باشه. از طرفی، وقتی موقعیت گل میسازه، مهاجم ها نمیخوان به خودشون زحمت بدن، فقط دروازه ی خالی رو باید باز کنن ! بارها و بارها از این گلها که توسط کریمی ساخته شده ازش دیدیم.. میتونه وزنه روحیه خوبی واسه تیم هم باشه.. شاید خیلی با تعصب بازی نکنه، ولی از توپ های مرده، موقعیت میسازه.. همین که تو هر بازی 2 نفر از یارای حریف، حواسشون به کریمی باشه خودش خیلیه.. ولی بعید میدونم که با استقلال به توافق برسه..

سلام
منم باهات موافقم که اگر بیاد استقلال میتونه مفید باشه ..ولی چند تا مورد هست که میخوام بگم
1 زیاد به تمرینات دل نمی بنده
2 تا قبل از این پرسپولیس اون نمیخواست و تیم مس کرمان سریع یک قیمت بالا داد و خواهان جذب اون شد .بعدش استقلال بهش پیشنهاد بالا داد و حالا که پرسپولیسی ها پشیمون شدن و اونو میخوان و این یعنی اینکه قیمتش داره الکی الکی هی بالا میره و این برای تیم استقلال که میخواد اونو جذب کنه زیاد خوب نیست ...
3 البته علی کریمی ارزش اونو داره که بهش پول زیاد بدن اما تو خارج کشور نه تو ایران ...تو ایران 500 تا 600 میلیون قیمت خوبی که باشگاهه بهش بدن ولی بیشتر از این برای باشگاههای ایرانی ضرر محسوب میشه...اونم بخاطر اینکه این پول از کیسه بیت الحال پرداخت میشه نه جیب مبارکشون ...و مدیران باشگاههاهم برای اینکه با اوردن کریمی بین طرفدارهای باشگاهشون محبوبیت پیدا کنن از کیسه خلیفه می بخشن .اونوقت یک عده به نون شب شون هم محتاج هستن و نمیتونن یه افطار درست حسابی به زن و بچشه هاشون بدن اقایون با پول بیت المال میخوان خود نمایی کنن...

bayern
03-09-2008, 20:16
منصوريان: آن روزها مردم بازيكن تيم ملى بودند
تيم ملى بدون بازيكنان استقلال و پرسپوليس چيزى كم دارد

همه را دريبل مى زد، آزادانه پا به توپ حركت مى كرد، پنالتى مى گرفت، گل مى زد، خودش را در موقعيت گلزنى قرار مى داد و در يك كلام در روزهايى كه استيلى و باقرى كنارش بودند يك شماره ۷ واقعى براى تيم ملى ايران بود... عليرضا منصوريان از نسلى است كه تماشاگران فوتبال هيچ گاه او را فراموش نمى كنند. او اين روزها دوران بازنشستگى از بازيگرى در دنياى فوتبال را پشت سر مى گذارد اما خاطرات خوب تماشاگران فوتبال با او باعث مى شود هيچ گاه على منصوريان از يادها نرود. نزديك شدن به بازى حساس تيم ملى با عربستان در واقع بهانه خوبى است تا دوباره پاى حرف هاى مردى بنشينيم كه به اعتقاد غالب كارشناسان در دوره اى كه محمد مايلى كهن سرمربى تيم ملى بود هيچ گاه به حق واقعى خود نرسيد اما همواره مهره اى تأثيرگذار در تيم ملى فوتبال بود و يكى از هافبك هاى خلاق فوتبال آسيا لقب مى گرفت. حد فاصل سال هاى ۱۹۹۵ تا جام جهانى ۱۹۹۸ را مى توان اوج فوتبال عليرضا منصوريان دانست. در همان ادوار تيم ملى بارها مقابل عربستان قرار مى گرفت و او بهترين كسى است كه مى تواند درباره اين بازى حساس حرف بزند.


اگر بخواهى آن تيم رؤيايى سال ۱۹۹۶ را كه در مرحله نهايى جام ملت ها حضور داشت را توصيف كنى چه مى گويى

روى دستش تيم ديگرى نبود! اصلاً قابل مقايسه نيست. شايد بتوان با آن تيمى كه در سال ۱۹۷۸ به جام جهانى آرژانتين رفت مقايسه اش كرد.

يعنى ۲۰ سال قبل!

بله! 20 سال قبل تر از آن. جايى كه حجازى ها، پروين ها و خيلى هاى ديگر در تركيب تيم ملى بازى مى كردند.

اگر تصور كنيم هر ۲۰ سال يك بار يك تيم رؤيايى در فوتبال ملى ايران به وجود مى آيد با اين حساب هنوز خيلى با آن زمان فاصله داريم.

من فكر مى كنم دليل اينكه اين تيم ها به خصوص تيم سال ۱۹۹۶ توانسته نسبت به ساير تيم ها متفاوت تر باشد نوع نگاه تماشاگران به آنها بود البته افتخارات و نوع فوتبال هم تأثيرگذار بود.

علتش اگر تماشاگران باشند بايد بگوييم كه در حال حاضر فوتبال ملى ايران هنوز نتوانسته پاى تماشاگران را به ورزشگاه ها بكشاند. آن طور كه همه مى دانند مشكلاتى ميان هواداران سرخ و على دايى وجود دارد.

متأسفانه همين طور است. من هميشه عقيده دارم كه تعداد بازيكنان تيم هاى استقلال و پرسپوليس بايد در تيم ملى بيشتر باشد. اما على دايى چنين نمى پندارد. او مى گويد آماده ها و براى همين دست روى بازيكنان سايپا گذاشته است! هرچند كه سايپا هم دو فصلى است خوب نتيجه نمى گيرد. به اعتقاد من تيمى موفق خواهد شد كه مردم دوستش داشته باشند. همين الان اگر در بازى هاى تيم ملى تماشاگران به ورزشگاه نيايد شما مى دانيد چه فاجعه اى رخ خواهد داد مردم بايد عاشق تيم ملى باشند. با غمش غم بخورند و با شادى اش شاد شوند.

حرف هاى تو به نوعى نشان دهنده آن است كه على دايى بايد در آينده تغيير رويه بدهد. اين طور نيست

من فقط نظر خودم را مى گويم و فكر مى كنم همه هم با من موافق باشند. فوتبال ما با استقلال و پرسپوليس زنده است و هميشه وقتى يك تيم ملى دوست داشتنى داشته ايم كه بازيكنان زيادى از دل اين دو تيم در تيم ملى حضور داشته اند. بايد كارى كنيم كه مردم به تيم ملى كشورمان عزت و احترام بگذارند.

بازى ايران - عربستان مقدماتى جام جهانى ۱۹۹۸ در ورزشگاه آزادى جاى سوزن انداختن نبود. آن بازى را يادت هست

آن روزها مردم با تيم ملى زندگى مى كردند. مردم فكر مى كردند بازيكن تيم ملى هستند و فكر مى كنم تنها دليل موفقيت تيم ملى هم همين بود. ما هر جا مى رفتيم مردم ما را روى سرشان مى گذاشتند. فوتبال وارد خانه مردم شده بود و من فكر مى كنم بهترين سال هاى فوتبال ايران پس از انقلاب همين روزهاى تاريخى بود.

خودت هم كه وسط زمين هر كارى مى خواستى مى كردى. صحنه هايى از بازى خوبت را در برنامه نود ديديم!

يكى از دوستانم همان موقع با من تماس گرفت و گفت برو كله پرمويت را ببين! باور كنيد زير ۳۰ سالگى اصلا برايم مهم نبود چه كسى جلويم بازى مى كند. به قول معروف تخته گاز مى رفتم!

آنقدر با هم هماهنگ بوديد كه چشم بسته يكديگر را پيدا مى كرديد. ايران با اينكه در آن بازى مقابل عربستان با نتيجه يك - يك متوقف شد اما سرشار از انرژى بود.

عربستان آن روزها تيم خوبى داشت. آنها مى خواستند شكست ۳ - صفر در جام ملت ها را جبران كنند براى همين در تهران محكم ظاهر شدند اما ما خيلى بهتر از آنها بوديم. آن روزها مهدوى كيا انگار كه موتور جت به پايش بسته باشند كنار ما بود. ما هر طورى خواستيم برايش پاس مى فرستاديم. وسط زمين هم كريم باقرى مثل اسب مى دويد!

تو هم خوب دريبل مى زدى.

من خيلى راحت بودم چون استيلى و كريم كنارم بودند. آن تيم فوق العاده بود.

تيم امروزى را چطور مى بينى

من اميدوارم در رياض نتيجه بگيريم. چون هيچ وقت دوست نداشتم مقابل عربستان شكست بخوريم.

اين تيم پتانسيل اش را دارد

فوتبال ما رشد كرده اما عربستان هميشه با برنامه وارد مسابقات مقدماتى جام جهانى مى شود. اما هر چه هست. بچه هاى ما توانايى خلق كارهاى عجيب را دارند. شايد با نتيجه اى باور نكردنى آنها را شكست دهيم و به تهران برگرديم.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

bayern
03-09-2008, 20:17
مرفاوى: درباره كريمى، فقط قلعه نويى تصميم مى گيرد
س از اينكه قطبى على كريمى را نخواست، حالا او در يكقدمى پيوستن به استقلال رقيب ديرينه پرسپوليس قرار گرفته است. انتقالى كه اگر صورت بگيرد به طور حتم قطبى را رو در روى هواداران دو آتشه سرخپوشان قرار خواهد داد كه چرا پرسپوليس، كريمى را نخواست و مرفاوى مربى استقلال انگار از همه چيز بى اطلاع است. وقتى در مورد كريمى از او مى پرسيم در جواب مى گويد:


«اصلاً در جريان اين موضوع نيستم!»
اين روزها بحث حضور على كريمى در استقلال خبرساز شده.
خبرى ندارم و چيزى تا حالا در اين رابطه نشنيده ام.
اما مدير برنامه هاى كريمى سر تمرين استقلال حضور پيدا كرده.
درست است اما من در جريان اين انتقال نيستم.
و در صورت تمايل كريمى براى حضور در استقلال
آقاى قلعه نويى سرمربى تيم هستند و در اين رابطه ايشان تصميم مى گيرند

unartig
03-09-2008, 20:23
پس از تكذیب مصاحبه علیه كمیته انضباطی
بازیكن تیم فوتبال استقلال جریمه مالی شد
خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال استقلال از سوی كمیته انضباطی با جریمه مالی روبرو شد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]به گزارش خبرگزاری فارس، كمیته انضباطی فدراسیون هادی شكوری را به دلیل خطای غیر فنی روی احمد جمشیدیان در بازی مقابل سپاهان، با 500 هزار تومان جریمه نقدی روبرو كرد.
این كمیته رای شكوری را به دلیل مصاحبه این بازیكن علیه كمیته انضباطی صادر نمی‌كرد تا اینكه به صورت رسمی مصاحبه مورد نظر را تكذیب كرد.
این بازیكن كه دچار مصدومیت شده، یك جلسه از سوی كمیته انضباطی محروم شده بود كه با عدم حضور مقابل مس كرمان پشت سر گذاشته شد.
شكوری برای بازی مقابل صبا باتری آماده است.

unartig
03-09-2008, 20:26
یکشنبه 03 / 06 / 87

کرمان را فراموش نمی کنم

کمتر از یک سال پیش بعد از روزهای دشوار ملت های آسیا مالزی کمترین
علاقه به بازگشت به فوتبال را نداشتم و به همین دلیل پیشنهاداتی که در
آغاز فصل گذشته به من می شد را بدون مطالعه رد می کردم .
برایم جای کوچکترین تردید نبود که نیاز به چند ماه استراحت مطلق دارم و
اصولا سعی می کردم دور از جریانات و هیاهوی فوتبال قرار بگیرم...
تا اینکه فکر میکنم در یکی از روزهای آغاززمستان پارسال ماجرای کرمان
پیش آمد.یادم است اول یک سفر به این شهر خاطره انگیز داشتم ولی به
دلیل همان مسائلی که در بالا توضیح دادم بدون نتیجه به تهران مراجعت
کردم تا اینکه موضوع دوباره از طریق برخی دوستان مشترک به جریان
افتاداما باز هم من زیاد این قضیه را جدی نگرفتم،سعی کردم به عهدی که
بسته بودم پایبند باشم اما با استخاره ای که کردم سرانجام پذیرفتم
به کرمان بروم.
خود رفتنم به این شهر هم کمی خاطره دارد که در روزهای بعد برایتان
خواهم نوشت فقط همین قدر بدانید که به دلیل بارش شدید برف در
زمستان سال گذشته چندین بار پروازم به کرمان لغو شد تا سرانجام
تصمیم گرفتم تیم را به اردوی جزیره کیش ببریم و آنجا مراحل آماده سازی
را آغاز کنیم.به هر حال امروز دست تقدیر من را دوباره به کرمان میبرد.
الان که چندساعتی به پرواز باقی مانده تمام خاطرات آن چند ماهااز
جلوی چشمانم می گذرد و انتظار دیدار دوستان عزیزم را می کشم.
دندانپزشکی که تمام زندگی اش استقلال و مس بود،طرفداران خوب
کرمانی ، بچه های هزارویک شب،هتل پارس و جهانگردی،همه و همه
اجزایی از خاطرات فراموش نشدنی من در آن مدت بود.
اینها باعث می شوند تا بر خلاف برخی نوشته ها هیچگونه مشکلی
درباره بازی امروز نداشته باشم.این مسابقه برایم اصلا حساسیت کاذب
ندارد ، آن طرف دوست عزیزم و همکار قدیمی ام پرویزخان (مظلومی)
نشسته و بچه های مس هم با بازیکنان استقلال برایم هیچ تفاوتی ندارند
امیدوارم این مسابقه بازی برتر هفته چهارم شود و جامعه فوتبال از
تماشای تقابل این دو تیم لذت ببرند.

emad64
03-09-2008, 20:37
دلم به حال هادی شکوری خیلی میسوزه.. الکی الکی فرستادنش کمیته ی انضباطی.. تو اون صحنه که اصلاً چیزی رو نمیشد تشخیص داد.. بالاخره پای این بازیکن هم به کمیته ی انضباطی باز شد. از مزایای بازی تو تیمای بزرگه !

bayern
03-09-2008, 20:59
كاظمى : معادلات را بر هم مى زنيم
حسين كاظمى، هافبك تيم استقلال تهران در خصوص شرايط فعلى اين تيم اظهار داشت : تعطيلى مسابقات ليگ به روند آماده سازى استقلال كمك كرد. ما در اين تعطيلات فرصت پيدا كرديم روى نقاط ضعف و قوت خود كار كنيم. در حال حاضر تمرينات خوبى را انجام مى دهيم . قلعه نويى با توجه به دانش خود تمرينات علمى و اصولى براى تيم در نظر گرفته است و مطمئنم با انجام اين تمرينات بدن هاى بازيكنان به آمادگى كامل مى رسد و در ليگ نيز عملكرد مطلوبى خواهيم داشت۴. بازى انجام داده ايم و نتايج ضعيفى در كارنامه ما ثبت شده است . اين ۴ بازى را بايد فراموش كنيم و نهايت تلاش خود را در بازى هاى آينده انجام دهيم تا ناكامى گذشته را جبران كنيم و هواداران را خوشحال كنيم.قطعا تيم هاى بالانشين جدول در آينده امتياز از دست مى دهند و هنوز براى رسيدن به رتبه هاى بالاى جدول دير نشده است . بازيكنان به خود باورى رسيده اند و از انگيزه لازم برخوردارند . به آينده بسيار اميدواريم. ديگر نبايد امتيازات را از دست دهيم .ما ۳۰ بازى و۹۰ امتياز را پيش رو داريم اگر بتوانيم ۶۰ امتياز به دست آوريم مطمئناً جام قهرمانى را به دست خواهيم آورد. كار سختى است اما با شناختى كه از بازيكنان دارم ايمان دارم در آينده معادلات را بر هم مى زنيم و شايستگى هاى خود را به اثبات مى رسانيم .كاظمى ادامه داد : استقلال شانس اول قهرمانى است. ما در اين فصل بايد در ۳ جام شركت كنيم . مطمئنم با انجام تمرينات منظم حداقل يك جام را به دست خواهيم آورد و هواداران را دلگرم خواهيم كرد. هافبك استقلال در مورد ديدار هفته ششم تيمش مقابل صباباترى گفت : استقلال و صباباترى شرايط نسبتاً برابرى دارند. هم تيم ما و هم صبايى ها در ۴ هفته ابتدايى ليگ نتايج خوبى نگرفته اند. در اين ديدار هر ۲ تيم به دنبال ۳ امتياز خواهند بود و نهايت تلاش خود را نيز خواهند كرد. از سوى ديگر حضور فيروز كريمى روى نيمكت صباباترى مى تواند حساسيت اين ديدار را بالا ببرد اما ما نبايد اسير چنين مسائلى شويم فقط بايد تلاش كنيم .با توجه به اينكه در قم به ميدان مى رويم و بازيكنان صباباترى نمى خواهند در خانه امتياز از دست دهند ، كار ما بسيار مشكل است. با اين حال ما براى پيروزى به ميدان مى رويم و چاره اى جز شكست صباباترى نداريم. اين ديدار براى هر ۲ تيم يك ديدار حيثيتى است. و با پيروزى در اين ديدار بايد از نام و آوازه استقلال دفاع كنيم.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

bayern
03-09-2008, 21:01
داستان جالب خريد بازيكن
استقلالى ها: مى خواهند به ما بازيكن ضعيف بيندازند!
بعد از عملكرد ضعيف استقلال در هفته هاى آغازين ليگ هشتم، اين شايعه بر سر زبان ها افتاد كه امير قلعه نويى قصد خريد مهاجم را داراست تا بتواند از اين طريق مشكلات خط حمله تيمش را به حداقل برساند. اين خبر خيلى زود به صورت رسمى توسط خود استقلالى ها هم تأييد شد و امير قلعه نويى از احتمال جذب يك مهاجم آفريقايى، آمريكايى يا اهل آسياى ميانه خبر داد. پس از تأييد خبر فوق و جدى شدن قضيه هر روز صحبت هاى فراوانى در ارتباط با حضور نفرات فوق در تهران شنيده مى شود و كادر فنى استقلال هم منتظر ورود اين نفرات هستند اما ظاهراً اتفاقات ديگرى هم در شرف وقوع است. بر اساس آخرين خبرهاى دريافتى، برخى افراد اين روزها به صرافت افتادند تا با استفاده از ضعف گلزنى استقلال و تمايل مربيان اين تيم به جذب مهاجمان خارجى از فرصت فوق نهايت استفاده را برده و از آب گل آلود، ماهى بزرگى براى خودشان صيد كنند. آنها طى روزهاى اخير با توسل به راهكارهاى مختلف در انديشه نزديك كردن خود به استقلالى ها و معرفى بازيكنان مورد نظرشان به امير قلعه نويى هستند نكته اينجاست كه اغلب اين افراد مهره هاى ضعيفى را هم معرفى مى كنند وبدون شك مشكل استقلال با جذب آنها نه تنها حل نشده بلكه افزايش هم پيدا مى كند. اين ماجرا خشم استقلالى ها را نيز برانگيخته به طوريكه بارها در محافل دوستانه اعلام كرده اند كه مى خواهند بازيكنان ضعيف به آنها بيندازند!

bayern
03-09-2008, 21:01
هنوز هم استقلالى ام
محسن يوسفى: آينده از آن صباباترى است
محسن يوسفى، هافبك تيم صباباترى قم هنوز خودش را يك استقلالى مى داند. او بازى كردن مقابل استقلال را سخت خواند و آينده صبا را روشن توصيف كرد. يوسفى از تيمش به عنوان يكى از مدعيان قهرمانى نام برد. گفت و گوى ما با وى در ذيل آمده است:
• شرايط صباباترى چگونه است؟
- شرايط ما درحال حاضر بد نيست. بعد از نتايج بدى كه در ۴ هفته اخير گرفتيم به دنبال اين هستيم كه در آينده جبران كنيم و نتايج بهترى بگيريم و جايگاه بهترى در جدول رده بندى به دست آوريم. جايگاه واقعى صباباترى اينجا نيست و قطعاً در آينده با انجام تمرينات بيشتر نتايج بهترى مى گيريم.
• علت ناكامى صباباترى در ۴ هفته ابتدايى ليگ چيست؟
- ما امسال بدنسازى خوبى انجام نداديم و بازيكنان واقعاً از لحاظ بدنى در شرايط مطلوب نيستند. جدا از اين مسأله بازيكنان هنوز با يكديگر هماهنگ نشده اند و زمان لازم است تا اين هماهنگى در بين نفرات به وجود آيد. تعطيلى ليگ باعث شد ما روى اين نكات كار كنيم تا بتوانيم در ادامه مسابقات نتايج بهترى كسب كنيم.
• بازى هفته آينده مقابل استقلال را چطور ارزيابى مى كنيد؟
- استقلال تيم بسيار خوبى است. در اين فصل بازيكنان و مربيان باهوشى دارند. با اين كه در ۴ بازى اول خود نتيجه خوبى نگرفته اند اما نام استقلال را يدك مى كشند و همواره تيم خوبى هستند. اين تيم جزو مدعيان قهرمانى است. آنها در اين ديدار نيز براى پيروزى به ميدان مى آيند و تمام تلاش خود را انجام خواهند داد تا ۳ امتياز را به دست آورند. با اين حال تيم ما نيز به دنبال ۳ امتياز است و براى رسيدن به اين مهم سعى خواهيم كرد.
• با توجه به اينكه فصل پيش در استقلال حضور داشتى بازى كردن مقابل اين تيم برايت سخت نيست؟

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
- من هنوز هم خودم را يك استقلالى مى دانم و بازى كردن مقابل اين تيم برايم مشكل است. با اين حال در حال حاضر من با صباباترى قرارداد دارم و نسبت به اين تيم متعهد هستم و بايد براى صبا بازى كنم.
• آينده صبا چگونه است؟
- با اين بازيكنان و كادر فنى قطعاً بهتر از قبل خواهيم شد. آينده از آن صباباترى است. تلاش خواهيم كرد تا از هفته ششم امتياز از دست ندهيم و با جمع آورى امتيازات وضعيت خود را در جدول بهبود بخشيم و در پايان نيز رتبه اى در شأن صبا بدست آوريم.

bayern
03-09-2008, 21:03
تقى پور: بازى با صبا باترى حساس نيست
مدافع تيم فوتبال استقلال تهران گفت: بازى مقابل صبا حساس نيست و قطعا اين تيم را شكست مى دهيم. ابراهيم تقى پور همچنين اظهار داشت: ۳ روز تعطيلى باعث شد از نظر روحى در شرايط خوبى قرار بگيريم. اكنون در ۲ نوبت صبح و عصر تمرين مى كنيم تا به شرايط ايده آل برسيم. وى در خصوص حساسيت مسابقه با صبا باترى گفت: اين ديدار به هيچ عنوان حساس نيست؛ اگرچه بازيكنانى از فصل گذشته استقلال در اين تيم حضور دارند اما قصد داريم با شكست صبا در قم، به شرايط آرمانى نزديك شويم. بايد پيروز شويم.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

bayern
03-09-2008, 21:03
هيأت مديره جريمه قلعه نويى را نمى بخشد
بعد از ناكامى استقلال مقابل مس كرمان، امير قلعه نويى در اقدامى جالب توجه، همه بازيكنان و مربيان را جريمه كرد و حتى نام خودش را هم در زمره اين افراد قرارداد تا نشان دهد كه از نظر وى همه در برابر قانون برابر هستند و هنگام ناكامى بايد جواب پس بدهد. البته بلافاصله بعد از اين اتفاق عده اى مدعى شدند كه حركت قلعه نويى در واقع يك نوع بازى سياسى بوده و باشگاه هرگز سرمربى خود را جريمه نمى كند اما يكى از مديران استقلال با رد خبر فوق به ابرار ورزشى مى گويد: قلعه نويى در مورد مسائل فنى اختيار تام دارد و در عين حال اين اجازه را نيز دريافت كرده كه هرگاه صلاح دانست تيم را جريمه كند روى همين اصل حكمى كه داده كاملاً قانونى است اما به هيچ عنوان نبايد اينگونه تصور كرد كه خود او از حكمى كه داده مبرا خواهد شد زيرا قانون براى همه از جمله امير يكسان است و وقتى اين مربى كل مجموعه را جريمه مى كند و نام خودش را هم در آن ليست قرار مى دهد، هيچ دليلى براى لغو آن وجود ندارد.وى ادامه داد: شايد اگر استقلال طى هفته هاى آتى نتايج مطلوبى كسب كند، به بازيكنان و مربيان پاداش ويژه اى بدهيم اما اين به منزله پاك كردن جرايم گذشته نبوده و همه استقلالى ها از جمله خود امير بايد جريمه نقدى اعمال شده از سوى سرمربى تيم را بپذيرند و به آن گردن نهند

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

bayern
03-09-2008, 21:04
منتظرى جانشين قربانى گلزن شد!
با صلاحديد كادر فنى استقلال تهران، پژمان منتظرى در مسابقه با صباباترى به عنوان مدافع پوششى بازى خواهد كرد. اگر چنين تصميمى به مرحله عمل برسد بايد شاهد حضور پيروز قربانى در پست دفاع جلوزن باشيم. البته در اين رابطه شنيديم اميرقلعه نويى با ايجاد اين تغيير يك هدف متفاوت از آنچه را كه از ظاهر امر برمى آيد دنبال مى كند. سرمربى استقلال قصد دارد از قدرت گلزنى پيروز قربانى كه ميل بالايى براى جلو كشيدن و حضور مقابل دروازه رقبا دارد، سود ببرد. قربانى هم در صورت حضور در پست دفاع جلوزن صاحب آزادى عمل بيشترى مى شود و مى تواند در مواقع لزوم كارايى لازم را در امر گلزنى داشته باشد. نكته: وقتى امير قلعه نويى از گلزنى مهاجمانى چون سياوش اكبرپور، على عليزاده و آرش برهانى نا اميد مى شود بايد هم به فكر استفاده از مهره هايى باشد كه شم گلزنى خود را هر از گاهى به نمايش مى گذارند. گفتنى است پيروز قربانى سابقه گلزنى حتى در دربى و مقابل پرسپوليس را هم دارد.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

bayern
03-09-2008, 21:05
جلسه بازيكنان استقلال با روانشناس تيم
بازيكنان تيم فوتبال استقلال ديروز ظهر با روانشناس خود جلسه گروهى برگزار كردند. اين تيم ديروز تمرين نوبت صبح خود را در مجموعه ورزشى انقلاب پيگيرى كرد. آبى پوشان پس از اين جلسه، راهى باشگاه شدند تا فيلم بازى هاى صبا باترى را ببينند. بازيكنان پس از تماشاى فيلم اين ديدارها، در جلسه گروهى كه روانشناس تيم، در نظر گرفته بود، شركت كردند.

bayern
03-09-2008, 21:05
جبارى : مى توانيم عربستان را در خانه اش شكست دهيم
هافبك تيم ملى فوتبال كشورمان گفت ملى پوشان مى توانند با استفاده از ضعف هاى عربستان آنها را حتى در زمين خودشان شكست دهند. مجتبى جبارى در خصوص آخرين وضعيت خود گفت: هنوز از نظر روحى با درگذشت پدرم كنار نيامده ام و با مشكلاتى مواجه هستم اما با صحبت هاى مربيان تيم ملى وضعيتم بهتر شده است. ضمن اينكه از نظر جسمانى و هماهنگى در شرايط بسيار خوبى قرار دارم و اگر مربيان صلاح بدانند و از من مقابل عربستان استفاده كنند، مى توانم به تيم ملى كمك كنم. وى ادامه داد: تمرينات بدنسازى بسيار خوبى را در كيش پشت سرگذاشتيم و فكر مى كنم اين اردو پيش از حضور در عربستان براى تيم ملى لازم بود. ضمن اينكه بازيكنان از نظر روحى هم در شرايط بسيار خوبى قرار دارند كه شادابى و انگيزه بالاى آنها در اجراى تمرينات گروهى بيانگر اين موضوع است.هافبك تيم فوتبال كشورمان در مورد تيم ملى عربستان هم خاطر نشان كرد: آنها حريفى قديمى براى تيم ملى ايران هستند اما ما براى صعود به جام جهانى بايد در همان بازى نخست كار را تمام كنيم زيرا اهميت امتياز اين ديدار بسيار زياد است و مى تواند زمينه ساز شروع رويايى ايران در مسابقات مرحله نهايى جام جهانى باشد.وى اضافه كرد: تيم ايران از هر نظر شايسته پيروزى مقابل عربستان است، ضمن اينكه آنها با تيم ايده آل سال هاى گذشته فاصله گرفته اند و برخلاف تيم ما كه از بازيكنان جوان با انگيزه و نفرات باتجربه تاثيرگذار سود مى برد، نفرات برجسته زيادى را در اختيار ندارند.جبارى درپايان گفت: ما مى توانيم از ضعف هاى عربستان در اين ديدار استفاده كرده و آنها را حتى در زمين خودشان شكست دهيم تا با روحيه بيشتر در مسابقات بعدى تيم ملى به ميدان برويم.

bayern
03-09-2008, 21:07
راهكار تازه قلعه نويى همه بايد گذرنامه هايشان را در باشگاه بگذارند
مير قلعه نويى براى حفظ نظم تيم و جلوگيرى از اغتشاش راهكارهاى زيادى را مد نظر خويش قرار داده كه مهمترين آن كنترل همه جانبه بازيكنان است. هم اكنون علاوه بر تغذيه استقلالى ها رفتار هايشان نيز به نوعى مورد كنترل قرار دارد تا آنها در روزهاى حساس ليگ به لحاظ بدنى و روانى دچار مشكل نشوند. البته ظاهراً نگرانى هاى امير فقط به اينجا ختم نمى شود و براى اينكه از همه چيز اطمينان خاطر حاصل كند راهكارهاى ديگرى را هم مد نظر قرار داده است. بر اساس شنيده هاى ما سرمربى آبى پوشان مى خواهد شاگردان خويش را به طور كامل در اختيار داشته باشد و آنها حتى مسافرتهايشان را نيز با وى هماهنگ كنند بر همين اساس مقرر شده هنگامى كه تمرينات استقلال براساس نظر كادر فنى چند روز تعطيل مى شود همه بازيكنان گذرنامه هايشان را تحويل باشگاه بدهند وبدون اجازه قلعه نويى از كشور خارج نشوند. ظاهراً اين روش به خاطر مقابله با مشكلات ناخواسته و حاشيه هاى احتمالى اتخاذ شده است. استقلالى ها در تعطيلى اخير هم گذرنامه هايشان را در اختيار نداشتند و تمام پاسپورت ها در باشگاه جمع شده بود. البته برخى از اطرافيان تيم بر اين ادعا پافشارى مى كنند كه پاسپورت ها براى سفر به دوبى جمع شده بود اما اين مسافرت لغو گرديد اما برخى افراد مدعى اند كه جمع آورى گذرنامه ها در راستاى نيل به همان هدف قلعه نويى صورت گرفته است.

unartig
03-09-2008, 21:07
منتظرى جانشين قربانى گلزن شد!
با صلاحديد كادر فنى استقلال تهران، پژمان منتظرى در مسابقه با صباباترى به عنوان مدافع پوششى بازى خواهد كرد. اگر چنين تصميمى به مرحله عمل برسد بايد شاهد حضور پيروز قربانى در پست دفاع جلوزن باشيم. البته در اين رابطه شنيديم اميرقلعه نويى با ايجاد اين تغيير يك هدف متفاوت از آنچه را كه از ظاهر امر برمى آيد دنبال مى كند. سرمربى استقلال قصد دارد از قدرت گلزنى پيروز قربانى كه ميل بالايى براى جلو كشيدن و حضور مقابل دروازه رقبا دارد، سود ببرد. قربانى هم در صورت حضور در پست دفاع جلوزن صاحب آزادى عمل بيشترى مى شود و مى تواند در مواقع لزوم كارايى لازم را در امر گلزنى داشته باشد. نكته: وقتى امير قلعه نويى از گلزنى مهاجمانى چون سياوش اكبرپور، على عليزاده و آرش برهانى نا اميد مى شود بايد هم به فكر استفاده از مهره هايى باشد كه شم گلزنى خود را هر از گاهى به نمايش مى گذارند. گفتنى است پيروز قربانى سابقه گلزنى حتى در دربى و مقابل پرسپوليس را هم دارد.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
ازهمون اولش هم باید منتظری دفاع پوششی میشد :10:

bayern
03-09-2008, 21:07
تدارك پنهان ليدرهاى استقلال استقبال باشكوه از آقا فيروز
مقابل چشمان اميرخان
هنگامى كه فيروز كريمى با استقلال بد نتيجه مى گرفت، هواداران اين تيم عليه بازيكنان شعار مى دادند اما كمتر كسى حاضر مى شد مردم را براى\� موضعگيرى عليه فيروز كريمى تحريك كند. دليل اين امر احترامى بود كه ليدرها براى آقا فيروز قائل بودند و در عين حال رابطه گرمى هم با وى داشتند روى همين اصل كريمى تا آخرين روز حضورش در جمع استقلالى ها هرگز با انتقاد جدى تماشاگران مواجه نشد. حالا كريمى ديگر در استقلال مربيگرى نمى كند و بر روى نيمكت صباباترى نشسته است اما ظاهراً هنوز هم در جمع آبى ها طرفدار دارد. بر اساس آخرين خبرهاى دريافتى، برخى از ليدرهاى استقلال از همين حالا براى جدال اين تيم مقابل صباباترى تدارك ديده اند و مى خواهند از كريمى به طرز شايسته اى استقبال كنند. طبق برنامه قرار است سرمربى صبا بلافاصله پس از ورود به ميدان بشدت از سوى مردم تشويق شود و براى نيل به اين هدف ساعاتى قبل از شروع مسابقه، هماهنگى هاى نهايى هم انجام مى شود. نكته مهم اينكه تشويق گرم كريمى در حضور قلعه نويى انجام خواهد شد كه در نوع خود مسأله اى بسيار قابل تأمل است. گفتنى است؛ فيروز كريمى هنگام حضور در استقلال نتايج خوبى نگرفت و يكى از ضعيف ترين مربيان تاريخ اين باشگاه لقب گرفت.

bayern
03-09-2008, 21:08
هاشم بيك زاده:
بازى كردن در استقلال از بازى در تيم ملى سخت تر است
077148.jpg
هاشم بيك زاده هافبك تازه وارد استقلال هنوز نتوانسته براى اين تيم ثابت بازى كند. گفت و گوى او را با ابرار ورزشى بخوانيد:
• نظرتان در مورد لغو مسابقات ليگ برتر چيست؟
- اين بهترين تصميمى بود كه سازمان ليگ گرفت. براى خود من كه خيلى خوب شد.
• شرايط بدنى تان چطور است؟
- با توجه به اينكه ابتداى فصل مصدوم بودم اين تعطيلى باعث شد زودتر به شرايط آرمانى برسم و با بقيه هماهنگ تر شوم.
• با گذشت ۴ هفته هنوز نتوانسته ايد براى استقلال ثابت بازى كنيد؟ چرا؟
- خب. به نظر من بازى كردن در استقلال از تيم هاى ديگر سخت تر است چون بايد جواب طرفداران را هم داد اما سعى مى كنم در تمرينات خوب ظاهر شوم تا مربيان به من هم اعتماد كنند.
• استقلال هنوز نتوانسته در حد انتظار بازى كند، نظرتان چيست؟
- فكر مى كنم ما دچار بدشانسى هم شده ايم چون موقعيت هاى ما تبديل به گل نمى شود اما بر عكس حريف مقابل ما در يك ضد حمله به گل مى رسد.
• بازى با صبا را چطور مى بينيد؟
- براى اينكه به كورس قهرمانى باز گرديم مجبور هستيم در همه ميدان ها پيروز شويم.
• آينده استقلال را چطور ارزيابى مى كنيد؟
- فكر مى كنم بعد از بازگشت ۲ هفته ما صدرنشين ليگ خواهيم شد. فقط نياز به زمان داريم.
• در پايان اگر صحبتى مانده بفرماييد؟
- فكر مى كنم به عنوان بازيكن مى توانم به استقلال كمك كنم. اميدوارم آقاى قلعه نويى به من ميدان دهد.

bayern
03-09-2008, 21:09
دلخورى بازيكنان استقلال از تعويق پاداش جام حذفى
بازيكنان تيم استقلال تهران نسبت به پرداخت نشدن حقوق معوقه خود و پاداش قهرمانى جام حذفى گلايه دارند. برخى از بازيكنان هنوز حقوق فصل گذشته خود را نيز دريافت نكرده اند. قرار است امروز نماينده اى از بين بازيكنان انتخاب شود و با فتح الله زاده در اين رابطه صحبت كند.

bayern
03-09-2008, 21:11
اسپانسر طلب عليزاده را پرداخت مى كند
چه كسى مى خواهد پرسپوليس را تعليق كند؟
فعاليت هاى پرسپوليس به خاطر بدهى ۲۵ ميليون تومانى به عليزاده به حال تعليق در مى آيد و شايد بدتر از آن به دسته دوم فرستاده شود!اين خبر طى روزهاى گذشته و به نظر با هدايت كميته انضباطى فدراسيون فوتبال بر سر زبان ها افتاده است. حال اين سؤال مطرح مى شود كه چه كسى مى خواهد پرسپوليس را با ۳۰ ميليون هوادار و حداقل يك ميليون تيفوسى از ادامه كار باز دارد؟ چنين قدرتى را مى توانيم در فدراسيون جست وجو كنيم؟ بحث رجزخوانى نيست اجزاى فوتبال به هم متصل هستند، وظيفه با اعطاى اختيار و امتياز ايجاد مى شود.وقتى پرسپوليس و استقلال به عنوان دلهاى مردمى خارج از تمام اصول حرفه اى و صنعت فوتبال، اختيار و امتياز ندارند، چطور در جاى ديگر مى خواهيم با آنها كاملاً حرفه اى و قانونى برخورد كنيم؟مسأله ديگر اين است كه چرا از همين ابتدا از احكامى با نهايت شدت سخن به ميان مى آيد. على محدثى، معاون حقوقى باشگاه پرسپوليس در اين باره مى گويد: تعليق با سقوط به دسته پايين تر جزو راهكارهاى قانونى است اما تا آن مرحله راهكارهاى ديگرى وجود دارد كه بايد مرحله به مرحله اجرا شود و چنين سخنانى منطقى نيست. ضمن اينكه باشگاه با احترام به نظر كميته انضباطى منتظر مشخص شدن اسپانسر است تا مطالبات بازيكن نامبرده را پرداخت كند.

bayern
03-09-2008, 21:12
محسن بياتى نيا: براى قلعه نويى گل مى برم

مهاجم تيم صبا باترى قم گفت: در رويارويى با تيم استقلال با دسته گل به استقبال قلعه نويى مى روم. محسن بياتى نيا همچنين اظهار داشت: دير بسته شدن تيم و عدم بدنسازى مناسب تا آغاز ليگ عامل اصلى نتايج بد صبا باترى در ۴ هفته ابتدايى ليگ شد اما اين تعطيلى ناخواسته فرصت خوبى براى ما بود. وى تصريح كرد: با حمايت هاى خوبى كه ملاحى از كادر فنى و بازيكنان در دستور كار خود قرارداده آرامش و جو صميمانه اى در تيم فراهم شده تا به اوج برسيم. وى انگيزه اش را از كار كردن زير نظر كريمى فوق العاده بالا دانست و گفت: كريمى از مربيان باسابقه و گرم و سرد چشيده روزگار است كه اگر فصل قبل در آن بحران بد به استقلال وارد نمى شد مطمئنا نتايج ديگرى رقم مى خورد. بياتى نيا اضافه كرد: انگيزه كريمى و ورمرزيار در تيم صبا باترى به مراتب بيشتر از زمان حضورشان در استقلال شده زيرا به دنبال هدف بزرگى هستند. مهاجم تيم صبا باترى با اشاره به ديدار مقابل استقلال گفت: با وجود تمامى پيشنهادات خوبى كه فصل گذشته داشتم استقلال را انتخاب كردم اما به هيچ وجه اين تيم برايم خوش يمن نبود. وى تاكيد كرد: در رويارويى با شاگردان قلعه نويى با تمام وجود يك فوتبال كامل حرفه اى را به نمايش مى گذارم تا توانايى هايم را به كادر فنى استقلال ثابت كنم. بياتى نيا گلزنى به استقلال را هدف اصلى خودعنوان كرد و گفت: براى هر فورواردى گلزنى هدف اول و آخر محسوب مى شود و اگر به اين مهم برسم خوشحالى كردنم پس از گل به شرايط بازى مرتبط مى شود.

bayern
03-09-2008, 21:12
غيبت برهانى در تمرين صبح استقلال
تمرين صبح تيم استقلال ديروز ساعت ۱۰ در آكادمى ملى المپيك برگزار شد. آرش برهانى تنها غايب آبى پوشان بود. در اين تمرين شكورى، مجيدى و قلعه نويى زودتر از سايرين تمرين را ترك كردند. شكورى به علت مصدوميت به كلينيك رفت و مجيدى و قلعه نويى به دليل مسائل شخصى ديگر آبى پوشان را تنها گذاشتند. مهدى اميرآبادى با يك دستگاه موتور ۱۰۰۰ در تمرين حاضر شد كه اين موضوع سبب جلب توجه همگان شد. در ابتداى تمرين بازيكنان به مدت ۲۰ دقيقه دور زمين دويدند. سپس كارهاى كششى انجام دادند و دوباره به دويدن دور زمين پرداختند. بعد از آن خداداد مانع هايى را در زمين قرار داد و بازيكنان از روى آنها پريدند. سپس به حفظ توپ پرداختند و در آخر نيز سانتر از جناحين را در دستور كار خود قرار دادند. يكى از نكات قابل توجه در اين تمرين دلخورى بازيكنان از گلف بازان ژاپنى بود كه مشغول تمرين بودند. آنها ضربات خطرناكى به توپ مى زدند كه استقلالى ها نگران بودند توپ ژاپنى ها به بدن بازيكنان برخورد كند. پس از تمرين بازيكنان براى صرف نهار و تماشاى فيلم بازى هاى صباباترى به دفتر باشگاه رفتند.

bayern
03-09-2008, 21:13
سياوش اكبرپور: طلسم گل نزدن در خارج از خانه را مى شكنيم
سياوش اكبرپور، مهاجم استقلال در مورد آخرين وضعيت خود و تيم گفت: اين تعطيلات اتفاقى باعث شد تا بازيكنان استقلال يك بازيابى اساسى از نظر جسمانى داشته باشند و با هدايت مربيان به سطح بالايى از آمادگى برسند.وى افزود: استقلال بازگشتى توفانى به ليگ برتر خواهد داشت و صباباترى شاهد اين ادعا خواهد بود. در اين مسابقه ضمن برترى مقابل تيم ميزبان، طلسم گل نزدن خود در خارج از خانه را خواهيم شكست. مهاجمان استقلال توانايى اين كار را دارند و به وقوع پيوستن اين مهم صددرصد است. من هم به نوبه خود تلاش مى كنم تا بيش از گذشته در خدمت تيم بوده و در امر گلزنى عملكرد بهترى داشته باشم.

bayern
03-09-2008, 21:16
فتح الله زاده مى توانست پيشگيرى كند
اوليايى: سازمان بايد از تكرار جنگ قلعه نويى و دايى جلوگيرى كند
كاظم اوليايى را مى توان شاهد شيرين ترين و تلخ ترين روزهاى استقلال دانست. استقلال با تفكرات و مديريت وى به جام قهرمانى آسيا بوسه زد و در برهه اى هم به لطف اشتباهات فدراسيون آن زمان مجبور شد استقلال را در دسته سوم مديريت كند اما مدير همدانى فوتبال ايران حالا در شهر خودش تيمى با سابقه اما جديد به نام پاس را مديريت مى كند. با اوليايى همصحبت شديم كه در ذيل مى خوانيد:
• آيا تعطيلى مسابقات ليگ در روند اجرايى برنامه هاى پاس همدان تأثير منفى نخواهد داشت؟
- وقتى يك مجموعه برنامه اى را ارائه مى دهد و اين برنامه به هر دليلى انجام نمى شود، قطعاً راضى كننده نيست و بايد در اين ميان بررسى شود كه چرا و به چه علت اين وقفه ايجاد شده است. ما مثل اروپا هزينه و برنامه ريزى و آموزش مناسب براى پرورش بازيكنانى كه توانايى بازى كردن در فاصله ۷۲ ساعت را داشته باشند، انجام نداده ايم و در نتيجه زمانى كه بخواهيم چنين فشارى را بر بازيكنان ملى خود كه بهترين هاى فوتبال ما هستند وارد كنيم، دچار مشكل خواهيم شد. علت تعطيلى، بازى ها تيم ملى است و اين امر بر مسابقات ارجحيت دارد. ما همه تلاش مى كنيم با برقرارى ليگ منظم، تيم ملى خوبى داشته باشيم و اميدوارم مقابل عربستان با كسب پيروزى و يا حداقل نباختن، فوتبال ما از اين تعطيلى بهره مناسبى ببرد.
• در مورد بحث و جدل هايى كه بين قلعه نويى و دايى رخ داد چه نظرى داريد؟
- اين درگيرى ها نكات بسيار حساسى را پيش رو دارد و مى توان گفت از اين موضوع نه قلعه نويى و بهتر بگويم نه استقلال بهره مى برد و نه على دايى و تيم ملى. بايد بين اينها تعامل باشد.
• آيا عدم واكنش فتح الله زاده سؤال برانگيز نبود؟
- هر كس در حيطه شخصيتى و اختياراتى كه دارد كار مى كند.من از اينكه چرا فتح الله زاده نسبت به اين موضوع واكنش نشان نداده خبر ندارم اما احساس مى كنم ايشان مى توانستند با توجه به اينكه هم مدير استقلال هستند و هم در جمع مديران فدراسيون حضور دارند، از قدرت خود براى پيشگيرى اين برخوردها استفاده كنند. اما از سويى به اين نيز بايد اشاره كنيم كه بازرسان سازمان تربيت بدنى بايد مواظب تكرار اين بحث ها باشند چراكه استقلال تيم سازمان تربيت بدنى است و از سوى ديگر مهمترين حامى تيم ملى نيز سازمان تربيت بدنى است. پس با اين حساب از نبرد منابع تحت حمايت سازمان قطعاً سازمان بهره اى نخواهد برد و بايد از تكرار اين مجادلات جلوگيرى كرد.
• آيا از كارنامه ۴ هفته اخير پاس راضى هستيد؟
- هرگز. اگرچه ما مقابل حريفانى قرار گرفتيم كه روند آماده سازى شان را زودتر آغاز كرده بودند اما در مجموع خواسته ما بيشتر از اينها بود و من با صرف فعل خواستن، در ادامه مسابقات از پاس همدان اطمينان دارم. در حال حاضر نيز پاس را براى انجام چند ديدار تداركاتى به كردان كرج آورده ايم كه حريفان ما از سوى پورحيدرى تعيين مى شوند.
• امير قلعه نويى عليه فدراسيون و تيم ملى موضع مى گيرد و مديرعامل استقلال در قبال اين كار سكوت مى كند. آيا اين سكوت بيانگر اين موضوع نيست كه اختيارات قلعه نويى حتى بر اختيارات فتح الله زاده حاكميت دارد؟
- نمى توانم در اين مورد حرفى بزنم چرا كه هر كسى برداشت خودش را دارد. به هر حال آقاى فتح الله زاده يك مدير كاربلد است و همان طور كه گفتم اى كاش با توجه به اينكه هم در فدراسيون قدرت دارد و هم در استقلال از قدرت خود براى پيشگيرى كردن از اين برخورد استفاده مى كرد. البته اعتراض و انتقاد حق هر كسى است كه بايد در چهارچوب قانون انجام شود.
• استقلال و پرسپوليس ۲تيم ايران در ليگ قهرمانان آسيا هنوز اسپانسر ندارند. آيا اين موضوع ضعف مديريتى در زمينه ناتوانى در درآمدزايى را اثبات نمى كند؟
- درآمدزايى و استفاده از اين توانايى يك شاخصه و اصل براى مديريت است و اين ضعف بزرگى است كه يك مجموعه مديريتى نتواند از قدرت درآمدزايى خود و فرصتى كه براى اين كار در اختيار دارد، استفاده كند. البته با توجه به اينكه اين۲ تيم از سوى سازمان تربيت بدنى حمايت مى شوند و در اكثر اوقات سازمان مشكلات مالى تيم هاى تحت پوشش خود را حل كرده، مى توان گفت اين تيم ها خيالشان از اين بابت راحت است اما بحثى كه هست اين است كه سازمان مثلاً مى خواهد ۲ ميليارد به استقلال بدهد و قطعاً اگر استقلال درآمدزايى داشته باشد، از ۲ ميليارد سازمان كسر نخواهد شد.
• سؤال ما در مورد عدم استفاده از فرصت و قدرت درآمدزايى است.
- بله، من با اين موضوع موافقم و فكر مى كنم اين باشگاه ها كه مدعى مشكلات مالى هستند، يا نيازى به پول ندارند كه اگر نياز داشتند از اين فرصت براى استفاده از منابع مالى استفاده مى كردند و يا اينكه مديران اين باشگاه ها اختيارى در استفاده از اين فرصت ندارندكه هر دوى اين موارد اشتباه است. اگر بگوييم باشگاه نياز مالى ندارد كه از ريشه اشتباه است و اگر هم مدعى شويم آنها اختيار عمل ندارند، پس چرا مجمع و هيأت رئيسه و چارت مديريتى تشكيل داده اند. اين موضوع بايد بررسى شود.
• آيا واقعاً مدير فنى پاس مشغله كارى اش تا اين حد است كه در طول ۶ جلسه هيأت مديره استقلال فقط يك بار فرصت حضور پيدا كرده است؟
- منصورخان مشغله كارى فراوان كه زياد دارد اما اينكه به دليل مشغله كارى در پاس همدان در جلسه هيأت مديره استقلال شركت نكرده يا علت ديگرى داشته از خودشان بپرسيد.

bayern
03-09-2008, 21:16
سخنى با قلعه نويى كه مدام فصل گذشته را مثال مى زند
شما را آوردند كه سيزدهم نباشند اميرخان!
برخى از اظهارات قلعه نويى منطقى است و البته برخى هم نه! مثلاً او اخيراً گفته فصل گذشته استقلال سيزدهم شده بود و بازيكنان با اينكه ۴ هفته از ليگ جديد گذشته اما هنوز در حال و هواى پارسال هستند و اعتماد به نفس لازم را ندارند! در مورد اين اظهارات امير بايد به چند نكته بسيار مهم اشاره كرد:
۱- استقلال بعد از آن مقام سيزدهمى، قهرمان جام حذفى شد. پس چطور در آن جام بازيكنان در حال و هواى مقام سيزدهمى ليگ نبودند؟
۲- آيا هر تيمى در ليگ سيزدهم مى شود، فصل بعد هم بايد عنوان نازلى را به دست آورد؟ اصلاً فصل گذشته چه ربطى به امسال دارد؟ مگر امتيازات امسال را با ليگ فصل قبل جمع مى بندند؟!
۳- آقاى قلعه نويى عزيز! بزرگوار! اگر استقلال فصل گذشته سيزدهم نمى شد كه شما را نمى آوردند. جنابعالى آمده ايد استقلال را از آن وضعيت خارج كنيد. در جام حذفى هم كارتان خوب بود، هرچند كه حجازى و كريمى هم نقشى هرچند كوچك در آن قهرمانى داشتند اما لطفاً مسائل فصل گذشته را مطرح نكنيد چون نه براى خودتان خوب است و نه براى بازيكنان چون آن مسائل دوباره با مصاحبه هاى شما براى آنها يادآورى مى شود و فكرمى كنند كه چپ و راست بايد ببازند و امتياز بدهند.
۴- اميرخان، اين تيم را خودتان بسته ايد و اتفاقاً بد هم نبسته ايد. الحمدلله اردوى تركيه و ... هم كه برپا شد و خلاصه مشكل خاصى نبود. حتى به جرأت مى توان ادعا كرد كه تيم شما از نظر مهره اى از تيم ناصر حجازى هم ۲۰ تا ۳۰ درصد بهتر است. تماشاچى و... هم كه داريد. پس ديگر مشكل چه مى تواند باشد؟ چرا مدام بحث فصل گذشته را پيش مى كشيد تا ما تصور كنيم دنبال بهانه ايد؟ آقاى قلعه نويى لطفاً فاز منفى ندهيد و اين تيم را براى روزهاى حساس آينده آماده كنيد تا بلكه بتواند در ايران و آسيا از اعتبار ۶۴ ساله خودش دفاع كند.

bayern
03-09-2008, 21:43
منصوريان: فعلاً به سرمربيگرى در استقلال فكر نمى كنم

خيلى ها عليرضا منصوريان را سرمربى آينده استقلال مى دانند و معتقدند كه سرمايه گذارى مسئولان استقلال بر روى او بى هدف انجام نشده است. منصوريان تا همين اواخر براى استقلال بازى مى كرد اما با آمدن امير قلعه نويى، منصوريان هم بهتر ديد بازيگرى را كنار گذاشته و به جرگه مربيان بپيوندد اما منصوريان از جاى بهترى شروع كرد. او مسئول آكادمى فوتبال استقلال شد تا همزمان هم كار مديريتى كرده باشد و هم كار مربيگرى را تجربه كند. منصوريان حالا هم مدير آكادمى فوتبال استقلال است و هم نزديك ترين فرد به نيمكت سرمربيگرى استقلال، هر چند كه خودش اعتقاد دارد كه در حال حاضر به چنين چيزى فكر نمى كند. با منصوريان در روزهايى كه تلاش بسيارى را براى سازندگى تيم هاى پايه استقلال سپرى مى كند، گفت و گويى انجام داده ايم كه با هم مى خوانيم:
•چه برنامه هايى براى آكادمى فوتبال استقلال دارى؟
- راستش را بخواهيد يكسرى برنامه هاى فنى و فرهنگى در حال حاضر براى استقلال تدارك ديده ايم. در شروع كار هم از بهترين مربيان براى تيم هاى ۴ رده سنى خود استفاده مى كنيم. در حال حاضر تيم جوانان خود را براى برگزارى يك اردوى چند روزه به شمال اعزام كرده ايم. ۱۶ شهريور ماه هم قرار است تيم نونهالان ما به شمال برود و تيم اميد استقلال هم بعد از ماه مبارك رمضان براى برگزارى يك اردوى چند روزه به كيش خواهد رفت. من قول مى دهم تيم هاى جوانان و اميد استقلال جزو ۳ تيم اول پايتخت باشند.
•براى حمايت مالى از تيم هاى پايه استقلال چه برنامه اى داريد؟
- به تازگى با ۵ اسپانسر قدرتمند يعنى ۲ اسپانسر داخلى و ۳ اسپانسر خارجى وارد گفت و گو شده ايم. قرار است ۲ شركت توليدى معروف البسه خارجى تخفيف ويژه اى را به ما بدهند و تيم هاى پايه ما صاحب آرم روى لباس خود شوند.
•برنامه خاصى را هم در دست اجرا داريد؟
- بله. قصد داريم در نخستين فرصت ممكن مدرسه فوتبالى را براى نونهالان جنوب شهر، آن هم به صورت رايگان راه اندازى كنيم. ضمن اينكه بنا داريم يك جلسه آموزش زبان انگليسى را نيز در هفته براى تمامى بازيكنان تيم هاى پايه در نظر بگيريم كه شركت در آن براى كليه بازيكنان تيم هاى پايه اجبارى خواهد بود.
•چه انگيزه اى باعث شد تا مسئوليت در آكادمى فوتبال استقلال را بپذيريد؟
- من براى خودم يك برنامه ۲۰ ساله مربيگرى دارم كه در برنامه هايم مديريت مربيگرى هم هست. به همين دليل بهترين محل را براى فعاليت آكادمى فوتبال استقلال ديدم.
•حضور منصوريان در آكادمى فوتبال استقلال پيش زمينه حضور در امر مديريت بوده است يا پيش زمينه حضور در عرصه مربيگرى؟
- براى من حضور در آكادمى فوتبال استقلال پيش زمينه حضور در كار مربيگرى است چرا كه مديريت در كشور ما از ثبات چندانى برخوردار نيست و نمى توان بر روى آن برنامه ريزى كرد اما در مربيگرى شرايط اينگونه نيست.
•به نظر شما آيا استقلال تا به امروز توانسته است خواسته هاى باشگاه و هواداران را برآورده كند؟
- حرف من اين است كه در حال حاضر نبايد زياد از استقلال انتظار داشت اما مطمئن باشيد اين تيم به زودى به يك تيم بزرگ تبديل خواهد شد.
•آيا قلعه نويى مى تواند به وعده هاى خود در استقلال عمل كند؟
- به تازگى با امير قلعه نويى صحبت كرده ام. ايشان هم برنامه هايى را براى قهرمانى استقلال در ليگ تدارك ديده اند كه من فكر مى كنم چنين مسأله اى امكان پذير خواهد بود. هواداران صبر كنند قطعاً در هفته هاى آينده استقلال واقعى را خواهند ديد.
•براى اينكه استقلال از اين تيمى كه در حال حاضر هست بهتر شود، چه پيشنهادى داريد؟
- به نظر من بايد تمركز در بين كادر و بازيكنان به وجود بيايد چرا كه تيم هاى استقلال و پرسپوليس علاوه بر مسائل فنى بايد داراى ويژگى هاى خاص ديگرى هم باشند، ويژگى هايى كه باعث هماهنگى هر چه بيشتر آنها مى شود.
•گويا چندان بى ميل نيستى كه روى نيمكت استقلال بنشينى. اين حرف را قبول دارى؟
- به نظر من هر كس كه به استقلال خدمت كند داراى جايگاه ويژه اى خواهد بود و من هم به عنوان يك استقلالى هر تلاشى كه لازم باشد براى پيشرفت استقلال انجام خواهم داد.
•كلاس مربيگرى را كه در آن شركت كردى تشخيص خودت بود يا دستور مديريت؟
- نه. خودم تصميم گرفتم اما با مشورت با مديريت اين كار را انجام دادم.
•شايد حضور در كلاس مربيگرى پيش زمينه سرمربيگرى در استقلال بوده است. اين طور نيست؟
- خير. زيرا كادر مربيگرى استقلال الان دارد به خوبى عمل مى كند و من معتقدم كه قلعه نويى انتخاب مناسبى براى استقلال بوده است.
•اگر در شرايط كنونى پيشنهاد سرمربيگرى استقلال به شما بشود، آيا آن را خواهيد پذيرفت؟
- در حال حاضر خير چرا كه تصميم دارم براى گذراندن يك دوره مربيگرى درجه A وB بين المللى شركت كنم. خوشبختانه تعدادى از شركت هاى ايرانى معتبر در خارج از كشور هزينه هايى را متقبل شده اند تا من بتوانم در كلاس هاى يكى از باشگاه هاى معتبر دنيا همچون چلسى و رئال مادريد شركت كنم اما باور كنيد در حال حاضر به فكر مربيگرى در استقلال نيستم.
•حرف آخر؟
- هواداران تا امروز و در طول دوران بازيگرى به من از هر نظر محبت داشته اند و من از آنها مى خواهم از اين پس هم با حضور در مسابقات تيم هاى پايه مرا تنها نگذارند.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Alireza Taji
03-09-2008, 21:43
بایرن هم که به اغوش ابی دلان بازگشت...
هنوز هم نیامده کولاک به پا کرده مر30 بایرن جان....
این چند روز تاپیک خلوت شده بود گویا وضع داره بهتر میشه.
فقط مریم پائیزی جاش خالی هست.

منتظرى جانشين قربانى گلزن شد!

فکر خیلی خوبی هست شاید نتیجه بده.

bayern
03-09-2008, 21:47
حاشيه نگارى از رويارويى استقلال و پرسپوليس در آكادمى المپيك
ديروز در سالن آكادمى ملى المپيك تلاقى زمان تمرين ۲ تيم استقلال و پرسپوليس سبب شد صحنه هاى جالبى رقم بخورد. تعدادى از اين برخوردها را با هم مى خوانيم:
پيروانى و بيك زاده
پيش از آغاز اين فصل هاشم بيك زاده كه شاگرد غلامحسين پيروانى در مقاومت سپاسى بود با شنيدن ابراز علاقه افشين پيروانى به پرسپوليس آمد و حتى با اين تيم قرارداد داخلى امضا كرد اما به راحتى به استقلال رفت و با تيم رقيب قرارداد رسمى بست. ديروز بيك زاده در حالى با پيروانى مجدداً روبه رو شد كه براى بيرون رفتن از درب خروجى عجله فراوانى داشت اما پيروانى با روى باز با وى ملاقات كرد!
كريم باقرى و على عليزاده
«كريم باقرى» كاپيتان پرسپوليس با ديدن عليزاده شروع كرد به كرى خوانى براى بازيكن سابق پرسپوليس كه حالا پيراهن استقلال را به تن دارد. البته باقرى با طعنه زدن به عليزاده به او اطمينان داد خلاصه يك روز طلبش را از پرسپوليس خواهد گرفت.
ابراز علاقه قلعه نويى به تداركات پرسپوليس!
وقتى استقلالى ها و پرسپوليسى ها به طور همزمان در حال تمرين در آكادمى بودند «امير قلعه نويى» سرمربى آبى پوشان با اعتراض نسبت به عملكرد مسئولان تداركات تيمش گفت: اگر من مسئول تداركاتى مانند پرسپوليسى ها داشتم حتماً قهرمان ليگ مى شدم!
گپ و گفت با مربى جودو
در پايان تمرين اعضاى كادر فنى پرسپوليس دقايقى با «محمد حاجى يوسف زاده» مربى تيم ملى جودوى كشورمان به گپ و گفت پرداختند. عمده صحبت هاى آنان درباره نحوه تمرينات پرسپوليس و البته بازى هاى المپيك بود.
قطبى: مگر من آناليزورم؟!
«افشين قطبى» در پايان تمرين و در پاسخ به اين سؤال كه به نظر شما كه يك آناليزور بوده ايد چگونه بايد بر عربستان غلبه كنيم؟ گفت: چه كسى گفته من آناليزورم؟! مگر من فقط به ديدن فيلم بازى هاى تيم ها در كره جنوبى مشغول بودم كه چنين سؤالاتى از من مى پرسيد؟ بله من آناليزورم اما قبل از آن يك مربى هستم و به عقيده من هر مربى بايد يك آناليزور خوب باشد!
كوشكى معترض
«بيژن كوشكى» حسابى از دست مسئولان استقلال شاكى است چرا كه به صورت علنى به ما گفت: وضعيت مالى من اصلاً خوب نيست و هيچ كسى هم نمى خواهد به وضعيتم برسد. متأسفانه موبايلم قطع است و حساب بانكى ام نيز كاملاً خالى شده اما سعى مى كنم با همين شرايط هم به تمرين بپردازم تا يك وقت خداى ناكرده كسى فكر نكند به خاطر بى پولى كم فروشى مى كنم.

bayern
03-09-2008, 21:48
فرزانه: بازى با استقلال از ۲ جهت مهم است
«حميدرضا فرزانه» مدافع صباباترى قم قبل از ديدار تيمش مقابل استقلال تهران شرايط صبا را خوب توصيف كرد. او تعطيلى ۲ هفته اى ليگ را به سود صباباترى خواند و كسب ۳ امتياز مقابل استقلال را هدف اصلى بازيكنان تيمش دانست. در همين رابطه گفت وگويى با وى انجام داديم كه متن كامل آن را در ذيل مى خوانيد:
• شرايط فعلى صباباترى چگونه است؟
- همه چيز خوب پيش مى رود. پس از چند روز استراحت تمرينات را از سرگرفته ايم. ابتدا تمرينات بدنسازى را انجام داديم و در حال حاضر نيز مشغول انجام تمرينات تاكتيكى و تكنيكى هستيم تا به مرز آمادگى برسيم و در ادامه مسابقات عملكرد مطلوبى داشته باشيم و نتايج گذشته را جبران كنيم.
•علت ناكامى صبا در اين فصل چه بوده است؟
- تيم ما دير بسته شد و بازيكنان جديد خيلى دير به صبا پيوستند. به همين خاطر نفرات هنوز با يكديگر هماهنگ نشده اند و براى هماهنگى كامل زمان لازم است. به اميد خدا در آينده اين هماهنگى به وجود مى آيد و نتايج بهترى خواهيم گرفت.
• ديدار هفته آينده مقابل استقلال را چطور ارزيابى مى كنيد؟
- بازى با استقلال از ۲ جهت مهم است؛ اولين مورد حضور فيروز كريمى مربى فصل پيش استقلال روى نيمكت صباباترى است و مورد دوم اين است كه ۲ تيم براى اعاده حيثيت به ميدان مى آيند. هم ما و هم استقلال در بازى هاى گذشته نتايج مطلوبى نگرفته ايم و در اين بازى براى جبراى به ميدان مى رويم.
• آينده صبا را چطور مى بينيد؟
- تمرينات خوبى انجام داده ايم و اميدوارم بتوانيم در آينده نتايج بهترى كسب كنيم. به آينده بسيار اميد دارم و مطمئنم آينده صباباترى روشن است. در ديدارهاى آتى قدرت واقعى صبا را به رخ همگان خواهيم كشيد و ثابت مى كنيم جايگاه واقعى ما در اينجا نيست.
• تعطيلى ليگ در روند تيمى صباباترى تأثير منفى نگذاشت؟
- خير، اين تعطيلى به نفع ما شد. ما در اين وقفه فرصت پيدا كرديم ضعف هاى خود را برطرف كنيم و نقاط قوت خود را ترميم كنيم تا با آمادگى كامل مسابقات را ادامه دهيم و با قدرت كامل به مصاف حريفان برويم. در كل اين تعطيلى كمك بزرگى به ما كرد. البته اين به اين معنا نيست كه مسئولان هر وقت دلشان خواست ليگ را تعطيل كنند چرا كه اگر اين طور باشد قطعاً به همه تيم ها ضربه وارد مى شود.

bayern
03-09-2008, 21:52
برهانى: خط حمله استقلال آبرودارى مى كند
«تمريناتى كه در چند روز اخير پشت سر گذاشته ايم به خاطر جنبه هاى اختصاصى آن باعث پيشرفت نسبى بازيكنان خطوط مختلف شده است. در اين ميان نيز مهاجمان استقلال تمام تلاش خود را كرده اند تا در پست تخصصى مربوطه بهتر از قبل شوند.» آرش برهانى، مهاجم استقلال با بيان اين مطلب به ابرار ورزشى گفت: «۳ گل زده در ۴ بازى به هيچ عنوان نمى تواند توجيه كننده عملكرد مناسب من و ديگر مهاجمان استقلال باشد. البته من به ديگر مهاجمان آبى پوش جسارت نمى كنم، با اين حال اعتقاد دارم اين تيم بايد در خط حمله بهتر و قوى تر ظاهر شود.» وى در پايان اظهار داشت: «تمريناتى كه داشته ايم و تا آغاز رقابت هاى هفته ششم خواهيم داشت، به طور حتم باعث ارتقاى كيفيت عملكرد فنى مهاجمان تيم خواهد شد كه علت اصلى آن هماهنگ تر شدن با بازيكنان ديگر خطوط است. مطمئن باشيد در بازى با صباباترى مهاجمان تيم از اعتبار خط حمله آبى دفاع خواهند كرد و ناكامى هاى اخير آنها به بوته فراموشى سپرده خواهد شد.»

bayern
03-09-2008, 21:56
فرهاد مجيدى: براى ديدار با صباى كريمى انگيزه دارم
فرهاد مجيدى كاپيتان استقلال معتقد است هنوز تا پايان ليگ زمان زيادى مانده وفرصت جبران وجود دارد. گفت و گوى او را با ابرار ورزشى بخوانيد:
•نظرتان در مورد لغو مسابقات چيست؟
- بهترين تصميم ممكن بود چون باعث هماهنگى بيشتر بازيكنان مى شود.
•فكر نمى كنيد در نتيجه گيرى مشكل داريد؟
- خب ما از ۴ بازى ۴ امتياز گرفته ايم و اين براى تيمى مثل استقلال خوب نيست اما هنوز زمان زيادى تا پايان فصل مانده و مى توانيم به صدر جدول برسيم.
•نظرتان در مورد عدم گلزنى مهاجمان چيست؟
- براى مهاجمان هم زمان زيادى مانده و ما مى توانيم در بازى هاى آينده بازدن گل هاى فراوان جبران كنيم.
•بازى با صباباترى را چطور مى بينيد؟
- فكر مى كنم يكى از سخت ترين بازى هاى ما در ليگ است. صباباترى از مربى خوبى سود مى برد و اين كار ما را سخت مى كند.
•مى توانيد ۳ امتياز را كسب كنيد؟
- تمام سعى وتلاش ما اين است كه ۳ امتياز را كسب كنيم تا در كورس قهرمانى بمانيم.
•برخورد شما با فيروز كريمى؟
- چطور مگه؟
•شما فصل قبل مدتى با كريمى مشكل داشتيد؟
- چه مشكلى؟ ايشان صلاح مى دانستند كه از من درتركيب استفاده نكنند و من هم روى نيمكت مى نشستم.
•يعنى شما هيچ انگيزه ويژه اى را براى اين ديدار نداريد؟
- من براى همه ديدارها انگيزه دارم.

bayern
03-09-2008, 21:57
بازيكنان استقلال: بايد قبل از دربى پول ما را بدهيد
استقلال هم اكنون با مشكلات مالى عديده اى دست به گريبان شده است. چك بازيكنان كم كم برگشت مى خورد و اين يعنى آغاز نارضايتى هاى پنهان. البته اگر فقط يك نفر ناراحتى خويش را علنى كند و از حرف خود نيز عقب ننشيند، آنگاه طبيعى است كه عده ديگرى هم درصدد حمايت از وى برخواهند آمد و داستان خيلى جدى مى گردد و اين همان مسأله اى است كه مسئولان باشگاه را نگران مى كند. البته فعلاً هيچكس به طور آشكار حرفى از پول نمى زند و اغلب بازيكنان به واسطه احترامى كه براى فتح الله زاده يا قلعه نويى قائل هستند سكوت اختيار كرده اند اما اين مسأله هم حدى داشته و روزى كاسه صبر آبى پوشان را لبريز خواهد كرد.براساس خبرهايى كه از داخل تيم به گوشمان مى رسد بازيكنان استقلال خواهان آن هستند كه حداكثر تا يك ماه ديگر و قبل از برگزارى دربى بخشى از پولشان را دريافت كنند تا با اعصابى آرام خودشان را براى جدال با حريف سنتى آماده كنند. به نظرمى رسد مديران باشگاه هم سخت به دنبال اين امر باشند زيرا به هيچ عنوان نمى خواهند در آستانه تقابل با پرسپوليس شاهد مصاحبه هاى جنجالى بازيكنان و ابراز نارضايتى رسمى آنها باشند.استقلال و پرسپوليس طبق برنامه قبلى بايد روز دوازدهم مهر مقابل يكديگر صف آرايى كنند.

bayern
03-09-2008, 22:10
مطالب روزنامه خبر ورزشی بصورت تصویری:40:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bayern
03-09-2008, 22:11
تصویر2
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bayern
03-09-2008, 22:12
تصویر 3
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bayern
03-09-2008, 22:12
تصویر4
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bayern
03-09-2008, 22:33
تصویر 5
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bayern
03-09-2008, 22:35
تصویر6
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bayern
03-09-2008, 22:37
تصویر 8
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bayern
03-09-2008, 22:40
تکراری بود

bayern
03-09-2008, 22:42
تصویر 8
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bayern
03-09-2008, 22:47
آيا مي توان همچنان به استقلال اميدوار بود؟ ؛ 10 مسير برگشت

* امير وفايي

استقلال مسلماً ليگ هشتم را مطابق با انتظارها آغاز نكرده و به عنوان يكي از مدعيان قهرماني مسابقات فعلاً جايگاه مناسبي در




جدول رده بندي ندارد، با اين حال اما هنوز نمي توان نظر قطعي مبني بر خروج آبي ها از كورس قهرماني داد. چه آنكه مجموعه تيم به شدت براي بهبود شرايط موجود به تكاپو افتاده و گرد و خاك حاصل از اين دست و پا زدن ها را مي توان حتي از راه دور به تماشا نشست. براي اميدواري به اين استقلال كه هنوز در مرحله آزمون و خطا به سر مي برد همچنان دلخوشي هايي جلب توجه مي كند.
1- امير قلعه نويي انعطاف پذيرتر از هميشه به نظر مي رسد. او وجود برخي از ايرادهاي تاكتيكي و تكنيكي را در تيمش پذيرفته و برنامه هاي تمريني ويژه اي را براي بر طرف كردن آنها تدارك ديده است. تلاش براي تغيير سيستم جابجايي و بازيكنان تشكيل دهنده تركيب اصلي از سوي سرمربي آغاز شده و مي توان اميدوار بود كه نتايج مثبتي را در پي داشته باشد.
2- علي فتح ا... زاده- مدير عامل باشگاه- رفتارهاي جديدي را بروز مي دهد. او بر خلاف گذشته مشكلات تيم و دلخوري هايش از عملكرد كادر فني و بازيكنان را علني نمي كند و سعي دارد مسائل خصوصي تيم در چارچوب خانواده استقلال حل و فصل شود. اينكه استقلال با وجود دو شكست از چهار بازي هنوز به طور رسمي وارد بحران نشده، از پيامدهاي همين نگاه مديريتي است.
3- اميدواري هواداران به بهبود شرايط تيم، يكي ديگر از برگهاي برنده استقلال است. هوادار معمولاً پس از نااميدي كامل از تيمش واكنش نشان مي دهد، اما آنها شايد چون خاطرات خوبي از تركيب قلعه نويي و استقلال دارند تا رسيدن به «استقلال ايده آل» صبر و سكوت پيشه كرده اند.
4- هنوز 30 هفته به پايان مسابقات باقي مانده و زمان براي بر طرف كردن ايرادها به اندازه كافي وجود دارد. تكاپوي مديريت و كادر فني استقلال براي اضافه كردن يك مهاجم تمام كننده به تركيب تيم معنايي جز مبارزه با ناكامي و بازگشت به جاده موفقيت ندارد، حداقل اينكه ساير مهاجمان براي رقابت با مهاجم تازه وارد و اثبات قابليتهاي خود به آب و آتش خواهند زد.
5- فراموش نكنيم كه هنوز بازيكناني مثل فابيو جان واريو و هاشم بيك زاده كه هر كدام از بهترين هاي تيمهاي سابق خود محسوب مي شدند، شرايط حضور در تركيب اصلي را پيدا نكرده اند و با اضافه شدن آنها كيفيت فني استقلال قاعدتاً صعود چشمگيري خواهد داشت.
6- امتيازات از دست رفته از آن جهت قابل جبران به نظر مي رسد كه هنوز هيچ تيمي فرار به سوي قهرماني را آغاز نكرده و ساير تيمهاي مدعي هم امتيازات زيادي را از دست داده اند. سپاهان و پرسپوليس نيز دو تساوي را در كارنامه خود دارند و استقلال مي تواند با دو، سه پيروزي پياپي به صدر جدول برسد.
7- رفتار متفاوت بازيكنان در مواجهه با شكست، يكي از مايه هاي اصلي اميدواري است. بر خلاف فصل گذشته كه باختن به اتفاقي طبيعي تبديل شده بود، حالا كادر فني و بازيكنان مقابل شكست مانند يك اتفاق عجيب و غير قابل تكرار موضع مي گيرند.
8- روشن است كه استقلال به لحاظ آمادگي جسماني چند گام از ساير تيمهاي ليگ برتري پيش است. تيم امير قلعه نويي در تك تك چهار بازي گذشته، حاكم مطلق توپ و ميدان در نيمه دوم بوده و با اتكا به آمادگي جسماني بالاي خود حريفان را به عقب نشيني وادار كرده است. آنچه در ادامه فصل مي تواند سرنوشت بسياري از مسابقات حساس را رقم بزند.
9- در پيش بودن ليگ قهرمانان آسيا و حضور استقلال در اين مسابقات محركي بزرگ براي پيشرفت روزافزون است. بر خلاف فصل گذشته كه پس از چند شكست مجموعه تيم ديگر انگيزه اي براي ادامه مسير نداشت، استقلال امسال حداقل براي حضور آبرومندانه در ليگ قهرمانان آسيا مجبور به برطرف كردن ايرادهاست.
10- ستاره هايي مثل پژمان منتظري، حسين كاظمي، يدا... اكبري، خسرو حيدري و فرهاد مجيدي هنوز تا رسيدن به روزهاي اوج فاصله دارند. بي ترديد استقلال با آمادگي دوباره آنها شكل و شمايل متفاوتي را نسبت به هفته هاي گذشته به تصوير خواهد كشيد.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

bayern
03-09-2008, 22:50
ريز و درشت از فوتبال ايران



آخرين وضعيت معمارزاده و بادامكي
پس از كش وقوسهاي فراوان، ميثاق معمارزاده تصميم گرفت پارگي رباط صليبي پاي خود را در داخل كشور جراحي كند. اين بازيكن پس از سپري كردن دوران ابتدايي درمان و فيزيوتراپي، و رم ناحيه آسيب ديده زانوي خود را برطرف كرده و آماده انجام عمل جراحي شد.معمارزاده سه روز پيش طي تماس با زرينه پزشك تيم پرسپوليس، اعلام كرد قصد دارد رباط صليبي پاي خود را در ايران جراحي كند.دكتر فريد زرينه ضمن تأييد مطلب فوق، در خصوص حسين بادامكي ديگر بازيكن مصدوم اين تيم گفت: بادامكي تمرينات فيزيوتراپي خوبي را پشت سر گذاشته و اگر همين روال به خوبي طي شود، اين بازيكن سه چهار هفته ديگر مي تواند دويدن را آغاز كند. ضمن اينكه از شش - هفت هفته ديگر نيز مجوز حضور در تمرينات گروهي را پيدا خواهد كرد.

روانخواه از 4 ماه ديگر
دكتر نوروزي، پزشك استقلال، اعلام كرد هادي شكوري به علت مصدوميت مچ در حال فيزيوتراپي است و روز شنبه از او تست پزشكي خواهيم گرفت.همچنين ميلاد نوري نيز به علت آسيب ديدگي در ناحيه كتف فعلاً مي تواند تمرين كند تا وضعيت نهايي او مشخص شود.
دكتر نوروزي در خصوص آخرين وضعيت روانخواه خاطرنشان كرد: وضعيت روانخواه كاملاً رضايتبخش است.ديروز بخيه پاي او را كشيديم و از 4 ماه ديگر مي تواند دويدن را آغاز كند.

رده بندي برترين تيمهاي ملي فوتبال جهان اعلام شد ؛ سقوط يك پله اي ايران
تيم ملي ايران در آخرين رده بندي فدراسيون جهاني فوتبال با 614 امتياز و يك پله سقوط نسبت به ماه قبل، در مكان چهل و ششم تيمهاي دنيا قرار گرفت.
تيم ملي ايران كه ماه قبل در مكان چهل و پنجم قرار داشت، در ماه جاري با كاهش 29 امتيازي در مكان چهل و ششم قرار گرفت.در اين فهرست اسپانيا، قهرمان جام ملتهاي اروپا در صدر قرار دارد. در ميان تيمهاي آسيايي ژاپن و استراليا بالاتر از ايران در مكانهاي اول و دوم رده بندي تيمهاي آسيايي و سي و پنجم و سي و نهم فيفا قرار دارند.
رده بندي 5 تيم برتر دنيا:
1- اسپانيا 1565 امتياز 2- ايتاليا 1339 امتياز
3- آلمان 1329 امتياز 4- هلند 1295 امتياز
5- كرواسي 1266 امتياز

بازي قدرتي دستور كارعربستاني ها مقابل ايران
الجوهري، سرمربي تيم ملي فوتبال عربستان، بر انجام بازي قدرتي بازيكنانش در بازي مقابل ايران تأكيد دارد.
ناصر الجوهري در تمرينات اين تيم در رياض عربستان، ضمن دشوار توصيف كردن بازي با ايران، از بازيكنان خود خواست علاوه بر توجه زياد به سرعت در موقع حمله، بايد به بازي قدرتي در برابر ايران توجه بيشتري داشته باشند تا بتوانند به نتيجه لازم دست يابند.
در تمرينهاي تيم ملي عربستان تمامي بازيكنان اين تيم به غير از «مالك معاذ» مصدوم، حضور داشتند. حسين عبدالغني بازيكن باتجربه اين تيم نيز در تمرينات اين تيم حضور داشت. اين بازيكن عضو تيم نيوشاتل سوئيس است.

emad64
04-09-2008, 00:26
آره بایرن جان، ادرس عکسارو بذاری بهتره..
بابا دمت گرم. این همه خبر رو از کجا میاری.. فرصت خوندن خبرهارو هم بده :31:
دست گلت درد نکنه..

™M ™
04-09-2008, 00:29
در جريان تمرين شاگردان قلعه نويي
هواداران استقلال تهران عليه دايي شعار دادند
خبرگزاري فارس: شماري از هواداران تيم فوتبال استقلال در جريان تمرين امروز اين تيم، عليه سرمربي تيم ملي شعار سردادند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] به گزارش خبرگزاري فارس، امروز تيم ملي فوتبال در زمين شماره يك كمپ تيم ملي با سرمربيگري علي دايي تمرين كرد و در زمين شماره دو تيم استقلال در مسابقه اي تداركاتي به مصاف تيم ملي جوانان رفت.
شماري از هوادران استقلال به طرفداري از امير قلعه نويي عليه علي دايي سرمربي تيم ملي شعار سردادند.
قلعه نويي و دايي در يك برنامه تلويزيوني عليه يكديگر موضع گيري كردند.
سرمربي استقلال پيش از دايي هدايت تيم ملي را برعهده داشت.
انتهاي پيام/


گلزني مهاجمان از روي نقطه پنالتي
استقلال تهران با چهار گل تيم ملي جوانان را شكست داد
خبرگزاري فارس: تيم فوتبال استقلال در ديداري تداركاتي برابر تيم ملي جوانان با نتيجه چهار بر صفر به پيروزي رسيد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] به گزارش خبرگزاري فارس، اين مسابقه از ساعت 30/17 در زمين شماره 2 كمپ تيم هاي ملي و به قضاوت فرشيد افشار برگزار شد.
يدا... اكبري در دقيقه 10 ( پنالتي)، سياوش اكبر پور در دقيقه 40 ( پنالتي) ، مهرداد پولادي در دقيقه 72 و علي عليزاده در دقيقه 83 (پنالتي)گل هاي استقلال را به ثمر رساندند.
تركيب تيم استقلال:اشكان نامدراي،بيژن كوشكي،پژمان منتظري،پيروز قرباني،خسرو حيدري،حسين كاظمي،يدا..اكبري(مهرداد پولادي)،هاشم بيك زاده(مهدي امير آبادي)،جان ورايو(ميثم منيعي)،احمد خذيراوي(علي عليزاده) و سياوش اكبر پور
سرمربي : امير قلعه نويي

تركيب تيم ملي جوانان :صالح خليل آزاد،سيد رضا طلبه،رسول كرد،شجاع خليل آزاد،ميلاد جهاني،محسن مسلمان،احمدكامكار،حسن ابراهيمي،بختيار رحماني،جلال علي پور،كريم انصاري فرد
سرمربي : نناد نيكوليچ

* نناد نيكووليچ سرمربي تيم ملي جوانان در اين ديدار به شدت به نحوه قضاوت مسابقه اعتراض كرد. اين داور از سوي كميته داوران براي اين مسابقه انتخاب شده بود.
* تيم ملي بزرگسالان در زمين شماره يك كمپ تيم هاي ملي مشغول تمرين بود.
* عليرضا منصوريان به همراه شماري از بازيكنان آكادمي استقلال نظاره گر اين مسابقه بودند.
* ميثم منيعي تنها بازيكن اخطاري اين مسابقه بود.
* علي كفاشيان به همراه مهدي تاج و مهدي محمد نبي نيز دقايقي اين مسابقه را از نزديك تماشا كردند.
* كفاشيان جلسه اي خصوصي با قلعه نويي در زمان انجام اين ديدار برگزار كرد وي در پايان مسابقه خطاب به بازيكنان تيم جوانان ضمن تقدير از تلاش آنها ابراز اميدواري كرد اين تيم به جام جهاني راه يابد.
انتهاي پيام/



پس از پيروزي برابر تيم ملي جوانان
قلعه نويي: از حضور كريمي در استقلال استقبال مي كنم
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: هيچكس در مورد جذب علي كريمي با من صحبت نكرده است؛ اما از حضور او در تيمم استقبال مي كنم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] به گزارش خبرگزاري فارس، امير قلعه نويي پس از پيروزي 4 بر صفر برابر تيم ملي جوانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازي بدي نبود و به خاطر اين كه به تيم ملي جوانان كمك كنيم با اين تيم بازي كرديم. تيمي است كه فوتبال را با برنامه بازي مي كند و مربي خوبي هم دارد.
سرمربي استقلال در خصوص اين كه تعطيلي ليگ به سود اين تيم بود يا به ضررش، گفت: تعطيلات ليگ دست ما نبود؛ اما براي اين زمان برنامه ريزي كرديم.
قلعه نويي درمورد دلايل افت تيم استقلال اظهار داشت: سپاهان و پرسپوليس نسبت به فصل گذشته نفرات اصلي خود را حفظ كرده و بازيكناني نيز براي تقويت جذب كرده اند، با اين حال هنوز به هماهنگي كامل نرسيده اند. استقلال چند بازيكن جديد جذب كرده است و براي هماهنگي به زمان نياز دارد. در مدت تعطيلي ليگ در 2 نوبت صبح وعصر تمرين كرديم.
قلعه نويي در مورد حضور علي كريمي در استقلال گفت: هيچكس در اين خصوص با من صحبت نكرده است؛ اما از حضورش در استقلال استقبال مي كنم.
انتهاي پيام/

Alireza Taji
04-09-2008, 00:29
بایرن جان دمت گرم تاپیک را به رگبار خبر بستی!
اما هر خبری را هم نذار فقط خبرهای که پیرامون استقلال هست.
اخبار را هم یهو نذاره هر یک ساعت چندتاش را بذار تا بشه همش را خوند.