PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : »» خـبــرها و تـحــولات بــاشـگاه استقلال: Esteqlal F.C. News



صفحه ها : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96

Alireza Taji
02-11-2008, 04:40
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bayern
02-11-2008, 09:34
سلام
alireza001199 & maryampaezi202000 از اینکه تاپیک رو ترکوندید از تون ممنونم:thumbsup:

bayern
02-11-2008, 10:31
برای ادای توضیحات
واعظ آشتیانی به کمیته انضباطی احضار شد
تهران - خبرگزاری ایسکانیوز:به منظور رسیدگی بر تخلفات تماشاگران استقلال واعظ آشتیانی برای ادای توضیحات به کمیته انضباطی احضار شد.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران" ایسکانیوز"، نشست کمیته انضباطی فدراسیون به طور فوق العاده به منظور رسیدگی بر تخلفاتی که تماشاگران تیم فوتبال استقلال تهران در مسابقه با برق شیراز درتاریخ 27/7/87 و مقاومت سپاسی در تاریخ 16/7/87 به میزبانی تهران انجام داده اند،برگزا می شود.
مدیر عامل باشگاه استقلال تهران،سرپرست تیم فوتبال استقلال به همراه مسئول کانون هواداران باشگاه باید روز شنبه هفته آینده 18/8/87 راس ساعت 15:30 در فدراسیون فوتبال حضور یابند

bayern
02-11-2008, 10:39
قلعه نویی قدرت مدیریتی بالایی دارد
امیر حاج رضایی – کارشناس فوتبال
به اعتقاد من امیر قلعه نویی به لحاظ فنی یکی از مربیان برتر فوتبال کشور است. این برتری که امیر قلعه نویی دارد از عوامل مختلفی شکل گرفته است که به عنوان مثال می توان به مواردی مثل هوش و ذکاوت این مربی در بازی فوتبال اشاره کرد. امیر قلعه نویی به هر حال در سطح بالای باشگاهی و تیم ملی بازی کرده و البته قدرت بسیار بالایی دارد که توانسته تیم پرحاشیه ای مثل استقلال را آرام نگه دارد تا شخصاً بتواند در کنار این آرامش به مسائل فنی بپردازد. جستجوگر بودن امیر قلعه نویی برای آموختن یکی دیگر از خصیصه های مثبت اوست. در هر زمینه ای از حوزه های مختلف استفاده می کند و مشاوره می گیرد و البته به این مشاوره ها عمل می کند. نکته دیگری که باید درباره ایشان بگویم، این است که قدرت بازی خوانی امیر قلعه نویی بسیار بالاست و کمتر دیده شده که در بازی خوانی تیم های حریف دچار اشتباه شود. اکثر مواقع در تعویض ها و تغییر روند تیمش این مسئله نمود پیدا می کند. ما در هفته های نزدیکی شاهد بودیم که استقلال از مکان هفدهم به جایگاه سوم رسید و این اتفاق کار ساده ای نیست و مشخص است تیم از جهت شرایط روانی و از بین بردن مشکلات فنی در تمرینات موفق عمل کرده است. نکته دیگری که باید درباره امیر به آن اشاره کنم، پذیرش واقعیت ها از سوی اوست چون این اتفاق به نفع ایشان و البته به نفع هر مربی دیگری است. من در مطبوعات خواندم که ایشان گفته اند استقلال 20 دقیقه استقلالی بازی کرده و این تیم باید 70 دقیقه مثل استقلال باشد. این مسائل نشان از این دارد ایشان در فواصل سالهایی که در استقلال بوده اند و جدا از استقلال در تیم ملی و تیم های دیگر فعالیت کرده اند، تجاربی به دست آورده اند و واقعیت ها را از طرف منتقدانی که منصف هستند، می پذیرفتند. به هر حال امیر قلعه نویی حالا 44 ساله است و نسبت به گذشته باتجربه شده و همانطور که گفتم او مربی جستجوگری است و مشاوره های خوبی می گیرد. به عنوان مثال روانشناس بالای سر تیمش می برد و بهترین استفاده را از آن می کند.
خب، این یک نگاه فراگیر است که در هر مقطعی هیچ آدمی نمی تواند جامع باشد و در بعضی از زمینه ها نیازمند کمک است و نیازش را هم اعلام می کند. امیر قلعه نویی هم همینطور شده که رواشناس به تیم می آورد یا با بازیکنان به طور خصوصی صحبت می کند. اینها همه نشانه های مثبتی است که در ایشان دیده می شود و من واقعاً خوشحالم که این مربی در عین جوانی این مسائل را مدنظر دارد و به آنها توجه می کند.

bayern
02-11-2008, 10:40
ذوب آهن آمده بود که مساوی بگیرد
برهانی: قهرمانی نیم فصل ارزش ندارد
آرش برهانی بعد از هت تریک مقابل پیکان، در دیدار با ذوب آهن نتوانست آنطور که باید و شاید از فرصت های گلزنی اش استفاده کند. توپی که آرش برهانی با سر به تیم کوبید، اگر درون دروازه قرار گرفته بود، چه بسا باعث تعویض او نمی شد. با این حال برد استقلال برابر ذوب آهن کافی است تا شماره 9 از این مجموعه به عنوان قویترین تیم لیگ یاد کند.
* برد خیلی خوبی را مقابل ذوب آهن به دست آوردید.
- ما در این بازی مستحق برد بودیم. به نظر من ذوب آهن به تهران آمده بود تا با حداقل امتیاز برگردد و برای همین زیاد به برد فکر نمی کرد و فقط دنبال مساوی بود.
* چه اتفاقی افتاد که استقلال در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بازی کرد؟
- خب بازی گره خورده بود ولی خوشبختانه وقتی ما فشار زیادی آوردیم، طبیعی بود که به گل برسیم به خصوص که ذوب آهن برای نیمه دوم دفاعی بازی می کرد. همانطور که گفتم برد در این مسابقه حقمان بود.
* در دو هفته اخیر بازیهایی را پیروز شدید که درصد برد و باختتان برابری می کرد.
- بله، ما مقابل ذوب آهن هم 3 امتیاز خیلی مهم را به دست آوردیم. در این دو هفته ای که گذشت، ما تیم های بالای سر خودمان را بردیم و این نشان می دهد که استقلال قویترین تیم لیگ است و در بهترین شرایط ممکن قرار دارد.
* فکر می کنی بتوانید عنوان قهرمانی نیم فصل را به خودتان اختصاص دهید؟
- قهرمانی نیم فصل ارزشی ندارد. مهم این است که آخر فصل قهرمان شویم هر چند قهرمانی نیم فصل از نظر روحی می تواند به تیم ما کمک کند.
* چرا در این بازی نتوانستی از موقعیت ها برای گل زدن استفاده کنی؟
- من موقعیت زیادی نداشتم. یک توپ هم که با بدشانسی به تیر خورد. البته من تلاش کردم که در این مسابقه گل بزنم، اما خب نشد.

bayern
02-11-2008, 10:40
جدایی مهاجم بلند قامت آبی پوشان
مذاکره عباسفرد با استیل آذین
علیرضا عباسفرد، مهاجم فصل گذشته صباباتری که این فصل پس از یک چرخش 180 درجه ای و قرارداد داخلی با پرسپولیس به جمع استقلالی های تهران پیوست، از شرایطی که در این تیم دارد، چندان راضی نیست و می خواهد این تیم را در نیم فصل ترک کند. عباسفرد که در میان حضورش در صبا در مقطعی حتی توسط دایی به تیم ملی هم دعوت شد، این روزها بر روی نیمکت استقلال هم جایی ندارد و تبدیل به یک سکونشین شده است. به همین جهت مهاجم شیرازی استقلال تصمیمش را برای جدایی گرفته و در حال مذاکره با چند تیم برای پیوستن به یکی از آنها در نیم فصل است. از بین تیم هایی که در حال مذاکره با عباسفرد هستند، پیشنهاد استیل آذین جدی تر به نظر می رسد و احتمال حضور او در بین ش اگردهای دست نشان بیش از تیم های دیگر است.

bayern
02-11-2008, 10:42
جدی ترین مدعی قهرمانی هستیم
میثم منیعی: به زودی ملی پوش می شوم
میثم منیعی هافبک چپ پای استقلال که در هفته های اول لیگ جایی در ترکیب این تیم نداشت، چند هفته است که جای بیک زاده و امیرآبادی را در ترکیب آبی ها گرفته و نمایش خوبی هم از خودش ارائه کرده است. منیعی که خیلی از این شرایط روحیه گرفته، مدعی است که به زودی به تیم ملی دعوت می شود. صحبت های «جهان ورزش» را با هافبک شماره 11 استقلال می خوانید:
* به نظر می رسد جایت را در ترکیب قلعه نویی پیدا کرده ای.
- بله، واقعاً شرایط خوبی دارم و به روزهای اوجم در پاس رسیده ام. با این بازیها تیم ملی را نشانه گرفتم و مطمئنم که به زودی به این هدف می رسم.
* شرایط استقلال هم خیلی بهتر شده.
- اوایل فصل خیلی بد شروع کردیم و بعضی ها ما را زنگ تفریح مدعیان عنوان کردند. ولی هفته به هفته بهتر شدیم و حالا شرایط ایده آلی داریم و پرشانس ترین تیم برای قهرمانی هستیم.
* از تیم ملی گفتی. به نظرت با توجه به مصدومیت زندی، می توانی از کاندیداهای جانشینی او باشی؟
- من برای ملی پوش شدن در انتظار مصدومیت کسی نیستم و می خواهم به قدری خوب بازی کنم که اگر زندی ستاره تیمش هم بود، من برای تیم ملی بازی کنم.
* در نیمه دوم بازی با ذوب آهن، استقلال فوتبال فوق العاده ای ارائه داد و شکل بازی اش هجومی تر شد اما در نیمه اول شرایط اینطور نبود.
- ما در این بازی استراتژی خاصی برای شکست دادن ذوب آهن داشتیم. در نیمه اول امیر قلعه نویی به من و خسرو حیدری اجازه نداده بود و از ما خواست که کاستر و خلعتبری را مهار کنیم اما در نیمه دوم تغییر تاکتیک دایم که در واقع سرنوشت بازی را عوض کرد. آقای قلعه نویی برای نیمه دوم به من و خسرو اجازه نفوذ داد و از پیروز قربانی و هادی شکوری خواست که کاسترو و خلعتبری را مهار کنند. همین باعث شد بازی هجومی تر شود و ما روی دروازه ذوب آهن خیمه بزنیم.
* قبول داری که ذوب آهن در نیمه اول راههای نفوذ استقلال را بسته بود؟
- ذوب آهن هر چقدر هم که خوب بازی کرده باشد اما مستحق کسب امتیاز از این بازی نبود چون ما باید در این دیدار برنده می شدیم.
* با خط میانی استقلال خیلی هماهنگ نشان می دهی.
- خب من هیچ حرکت اضافه ای نمی کنم و تمام دستورات کادر فنی را در زمین اجرا می کنم. باز هم می گویم خوشحالم که به روزهای اوجم رسیده ام. هدف اولم قهرمانی استقلال است و بعد هم رسیدن به تیم ملی.

bayern
02-11-2008, 10:44
يچيدگي‌ هاي قلعه نويي‌
جام جم آنلاين: امير قلعه ‌نويي مربي زيرك و باهوشي است كه علاوه بر ذكاوت‌هاي خاص فني و تاكتيكي، به نوعي از مديريت علي پروين تبعيت مي‌كند تا در فوتبال ما عملكردي خوب و قابل قبول از خود برجاي بگذارد.

استقلال اين روزها با افكار و ايده‌هاي او كاملا چفت شده تا جملگي اعضاي تيم، در زمين آنچه را پياده كنند كه ژنرال ديكته كرده است.

براي همين نيز شما ملاحظه نمي‌كنيد كه بازيكني از تيم آبي در زمين به اصطلاح كم‌فروشي كند. همه جنگنده و پراشتها هستند تا سايه استقلال در هفته‌هاي اخير بر سر حريفان سنگين باشد.

ديشب ذوب‌آهن مدعي كه از جمله تيم‌هاي خوب شهرستاني است، وقتي بازي حساب شده آبي‌ها را ديد، دست‌ها را به نشانه تسليم بالا برد تا قلعه‌نويي قدم به قدم به اهدافش نزديك و نزديك‌تر شود.

هرچند كه تيم قلعه‌نويي فصل را بد و با ناكامي‌هاي پياپي آغاز كرد تا علي فتح‌الله‌زاده را در مقام مديرعامل قرباني اين نتايج سازد؛ اما اينك آبي‌ها به روزهاي آفتابي خود رسيده‌اند تا موقعيت قلعه‌نويي در استقلال تثبيت شده و واعظ آشتياني نيز دغدغه‌خاطري از بابت نيمكت‌ تيمش نداشته باشد.[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

از عملكرد خوب امير قلعه‌نويي همين بس كه تيم را از رده هفدهم به رتبه سوم جدول رده‌بندي رسانده است تا آبي‌ها مدعي‌‌تر از هر زمان، با جان و دل در خدمت اهداف تيمي بوده و فرامين ژنرال را نيز موبه‌مو در زمين پياده كنند.

در حقيقت ژنرال آبي‌ها مرد روزهاي سخت است و به همين سادگي‌ها ميدان را خالي نمي‌كند. براي همين نيز هست كه هنوز نتوانسته چگونگي كنار گذاشته شدنش از تيم ملي را براي خود حلاجي كرده و قابل هضم سازد؛ همان طور كه اشاره رفت امير در كنار اشراف به مسائل فني و تاكتيكي، به لحاظ شخصيتي نيز پيچيدگي‌هاي خاص خود را دارد تا بخوبي نيز جريان مسائل حاشيه‌اي تيم بزرگي چون استقلال را به كنترل خويش درآورد.

در سيستم كاري و نوع تفكر او، حتي بازيكن شناخته‌شده‌اي چون فرهاد مجيدي روي نيمكت ذخيره‌ها مي‌نشيند و وقتي نيز قرار مي‌شود تنها براي 15دقيقه به عنوان بازيكن جايگزين به ميدان برود، بدون كوچكترين غرولندي، در زمين ايفاي نقش مي‌كند تا مشخص شود رشته تمام مسائل آبي‌ها، به دست مربي با كفايتي چون قلعه‌ نويي است.

حجت‌الله اكبرآبادي

bayern
02-11-2008, 10:45
فرهاد مجيدي چند قدم تا اسطوره شدن

مجيدى آن قدر سكوت كرد تا بالاخره به زمين رفت
آيا امير آبادي نيز مي تواند صبر و سكوت پيشه كند؟
فرهاد مجيدي را از تيم بهمن مي شناسيم جوان تركه اي كه خيلي زود خود را به فوتبال شناسان نشان داد و فرهاد كاظمي و بعد ها مايلي كهن نشان دادند كه چه زرگرهاي ماهر و چه عيار شناساني هستند. فرهاد بعد ها به استقلال پيوست و در تيم ملي نيز بعنوان يك اميد آينده بخوبي جا افتاد ولي حضور در ليگ امارات و سليقه سرمربي وقت تيم ملي اجازه نداد تا از بازي زيبا و تكنيك و موقع شناسي بي مثالش بهره بيشتري ببريم. اكنون كه به فوتبال ما برگشته است به همگان درس حوصله و از خود گذشتگي ميدهد. او ميداند كه براي بازيكنان جوان يك الگو است بنا براين با كمترين حاشيه كاملا در خدمت تيم است.


«فرهاد مجيدى» ظاهر بسيار آرامى دارد و سابقه او نشان داده بازيكنى آرام و البته با سياست است كه دوست ندارد دنبال جنجال سازى و سر و صدا كردن در مطبوعات باشد. اين بازيكن به واسطه حضور نزديك به يك دهه در فوتبال حرفه اى، به خوبى مى داند در هر مقطع از زمان چه عكس العملى از خود نشان دهد و چه رفتارى داشته باشد كه در نهايت به نفع خودش تمام شود.
با حضور ناصرحجازى در استقلال، فرهادمجيدى به ۲ دليل به استقلال بازگشت؛ اول اينكه به نظر مى رسيد در فوتبال امارات ديگر شرايط مثل گذشته نيست و او براى تو چشم بودن و پيدا كردن شانس حضور در تيم ملى بهتر است به ليگ ايران و استقلال بازگردد. مسأله بعدى هم روابط خوب اين مربى با سرمربى وقت استقلال بود كه باعث شد او با يك قرارداد بسيار خوب دوباره پيراهن آبى تيم هاى سال هاى اول جوانى اش را به تن كند. شرايط براى مجيدى خوب پيش نرفت تا اينكه فيروز كريمى آمد و يكى در ميان به او بازى داد. هرچه بود بالاخره فصل تمام شد و زمانى كه زمزمه هاى حضور دوباره اميرقلعه نويى در استقلال آرام آرام رنگ واقعيت به خود گرفت، همزمان شايعه جدايى فرهاد هم به ميان آمد. آن زمان گفته شد قلعه نويى حداكثر تا پايان بازى هاى حذفى دندان روى جگر مى گذارد و تيمش را تغيير نمى دهد اما براى ليگ هشتم خيلى ها مثل نوازى، اميرآبادى، صادقى، مجيدى، منصوريان و… بايد وسايلشان را جمع كنند و از استقلال بروند كه البته نوازى مثل صادقى رفت. صادقي رفت تا در فوتبال بيرون از استقلال بپوسد همانطور كه نوازي هرگز نوازي زمان استقلال نشد.
منصوريان با سياست بالايى كه داشت از فوتبال خداحافظى كرد اما فرهاد مجيدى و مهدى اميرآبادى به خاطر مصاحبه هاى خود در خصوص قلعه نويى و حمايت از او و همين طور تماس ها و مكالمات پياپى سرانجام مجوز ادامه حضورشان در استقلال را از امير گرفتند اما مى شد حدس زد كه در استقلال امسال اوضاع باب ميل اين ۲ نباشد. البته حكايت مجيدى و اميرآبادى متفاوت است زيرا فرهاد به واسطه تجربه و سياستى كه دارد، هيچ وقت رودرروى اميرقلعه نويى قرار نمى گيرد. مهدى اميرآبادى بازهم مصاحبه كرد تا شانس او براى حضور در بازى هاى استقلال به حداقل برسد. پس از ديدار استقلال و پيكان، مجيدى و اميرآبادى با حالت عصبانيت ورزشگاه آزادى را ترك كردند و همان زمان روزنامه ها اين مسأله را منعكس كردند.
البته فرهاد باز هم خود را سرباز استقلال و مطيع سرمربى نشان داد تا بالاخره طلسم شكسته شود و در مسابقه با ذوب آهن به زمين برود و يك پاس گل هم بدهد. فرهاد مجيدى مقابل چشمان مدير عامل وارد زمين شد و پاس گل دوم را دراختيار مجتبى جبارى قرار داد تا محبوبيتش نزد واعظى آشتيانى افزايش هم بيابد. حالا راه براى بازگشت دوباره فرهاد به بازى هاى تيم تا قسمت زيادى هموار شده و اين نشان مى دهد صبر و سياست اين بازيكن بالاخره جواب داده است. شايد فرهاد مجيدى و امير قلعه نويى در عمق روابطشان با يكديگر چندان گرم و صميمى نباشند اما همين حفظ ظاهر و مصاحبه جنجالى انجام ندادن باعث شد فرهاد گره اى را كه شايد مجبور مى شد با دندان باز كند را با دست و به راحتى باز نمايد ، درست بر عكس مهدى اميرآبادى.
امير آبادي با درس گيري از تجربيات گرانقدر نوازي و صادقي مي تواند آينده خود را پيش بيني كند. حتي نيكبخت هم كه استقلال را ترك گفت عليرغم تظاهرش به شاد بودن در ته قلب خود هرگز شادمان نبوده و ديديم كه اگر چه در پرسپوليس بهترين فرم و موثر ترين دوران فوتبال خود را گذرانده ولي بجز مقطع كوتاهي از تيم ملي نيز دستش كوتاه ماند. بنا بر اين اگرچه به اميرآبادي بابت نيمكت نشيني حق ميدهيم ولي او با صبر وحوصله مي تواند خود را به امير ديكته كند. نه با مصاحبه درمطبوعات

bayern
02-11-2008, 10:51
قانونى قضاوت مى كنم
قهرمانى: اندوى حداقل ۱۴ ثانيه وقت تلف كرد
دنيا حيدرى
Donya Heidari

بعداز مدت ها براى استقلال سوت زد آن هم در ديدارى سخت و حساس. هر چند صدايى از تماشاگران حاضر در ورزشگاه بلند نشد اما خطايى كه دقايق پايانى براى استقلال گرفت باعث شد روند بازى تغيير كند.

مدت ها بود براى استقلال سوت نمى زديد
بله. آخرين بار هفته سى ام دو فصل قبل بود. بازى پاس تهران-استقلال كه با تساوى يك - يك به پايان رسيد.
بازى استقلال- ذوب آهن كمى سنگين نبود
از چه نظر منظورتان را نمى فهمم.
پرسپوليس به مقاومت باخته بود و استقلال به شدت به دنبال پيروزى بود و با توجه به تعطيلى روز بازى - جمعه - استقبال خوبى هم از اين ديدار شد.
نه اينها كه دليل نمى شود. من كار خودم را كردم. سعى كردم قانون را اجرا كنم و قضاوت خوبى داشته باشم و فكر مى كنم توانسته باشم قانون را درست در زمين اجرا كنم.
اين بازى ۱۵ خطا داشت اما هيچ كارتى داده نشد... به نظر مى رسيد محسن قهرمانى كارت هايش را جا گذاشته!
(با تعجب)! مگر مى شود داور كارت هايش را جا بگذارد. متن قانون نمى گويد به هر خطايى كه انجام مى شود كارت بدهيد. 15 خطايى كه مى گوييد حتما كارت نداشته كه ندادم. من با نظر داورى نمى كنم، با قانون داورى مى كنم.
راجع به خطاى هندى كه بازيكن ذوب آهن مرتكب شد بگوييد
من آن صحنه را به وضوح نديدم و فكر كردم توپ به بدن بازيكن ذوب آهن برخورد كرده به همين دليل مى خواستم دستور ادامه بازى را بدهم كه حسن كامرانى فر كه به خوبى صحنه را ديده بود مرا صدا زده و اعلام خطا كرد.
اما مهم ترين نكته اين بازى خطايى بود كه از دروازه بان ذوب آهن گرفتيد، خطايى كه معمولا گرفته نمى شود.
طبق قانون دروازه بان مى تواند ۶ ثانيه توپ را در اختيار داشته باشد و بيشتر از آن خطا محسوب مى شود. ما بايد اين ثانيه ها را بشماريم، از ۱۰۰۱ تا ۱۰۰۶. در فوتسال اين شمارش با انگشت انجام مى شود اما اگر در فوتبال دستت را بالا ببرى براى شمارش، فكر مى كنند خطا و ضربه آزاد گرفته اى.
و دروازه بان ذوب بيش از زمان قانونى توپ را در اختيار داشت
بله. از زمانى كه اندوى ضربه منيعى را گرفت تا زمان پرتاب توپ ۱۴تا ۱۷ ثانيه زمان تلف شد. او شوت منيعى را گرفت و از زمين بلند شد به سمت خط محوطه جريمه رفت اما توپ را رها نكرد و متعاقب آن در عرض حركت كرد. به حساب من داخل زمين ۱۱ تا ۱۲ ثانيه زمان برد اما وقتى فيلم بازى را ديدم او دقيقه ۷۴ و سى و يك ثانيه توپ را گرفت و زمانى كه توپ را رها كرد زمان ۷۴ دقيقه و چهل و دو ثانيه را نشان مى داد. حساب كنيد ببينيد چند ثانيه مى شود. 6 ثانيه !
صحنه را مرور كرديد
بله، فيلم بازى را ديدم و باز هم زمان را حساب كردم. او ۱۴ تا ۱۷ ثانيه زمان تلف كرد.
سرمربى ذوب آهن اعتقاد دارد محسن قهرمانى سبك خاصى در داورى دارد و به مسائلى مى پردازد كه شايد كمتر داورى به آن توجه داشته باشد و قهرمانى را يك مخترع به شمار آورده
من احترام زيادى براى ايشان قائلم و مطمئن هستم در شرايط خاصى اين گونه صحبت كردند. به هر حال علاقه مندان همه چيز را ديده اند. خب من هم اين اختراع جديدم را در فدراسيون جهانى مخترعان ثبت مى كنم. مگر بد است اما مى دانم ايشان در ناراحتى حرف زده اند به همين دليل هيچ ناراحتى از ايشان ندارم.

bayern
02-11-2008, 10:53
بعد از باخت در ورزشگاه آزادى
استقلالى هاى ذوب متهم شدند
ايران ورزشى - شكست آن هم در ديدارهاى حساس معمولا براى تيم بازنده حاشيه ساز مى شود. جمعه حساس ترين ديدار هفته در ورزشگاه آزادى برگزار شد تا آبى هاى پايتخت ميزبان ذوب آهن صدرنشين باشند. نتيجه در پايان با شكست اصفهانى ها همراه بود تا اين تيم صدر جدول را از دست بدهد و بعد از بازى سعيد آذرى مدير عامل تيم با عصبانيت به رختكن تيمش برود. مديرعامل ذوب آهن به هافبك سابق استقلال در تيمش گويا شك كرده و شروع به انتقاد از بازى او مى كند. آذرى عقيده دارد شاهين خيرى خوب بازى نكرده است و بازى او مقابل استقلال با سياست انجام شده است. هر چند آذرى مستقيما بازيكن تيمش را به تبانى محكوم نمى كند اما طورى با خيرى برخورد مى كند كه او در اين باخت متهم رديف اول جلوه مى كند. طبق شنيده ها اين تنها شاهين خيرى نيست كه بعد از باخت به استقلال انگشت اتهام به سويش نشانه رفته بلكه در ميان ذوبى ها يك نفر ديگر هم وجود دارد كه به نوعى با حريف ارتباط داشته است. البته اين ارتباط به گذشته بر مى گردد. اين بار مجيد صالح دستيار منصور ابراهيم زاده كه در اصفهان به آقاى لپ تاپ معروف است زير سؤال است. طبق شنيده ها مربى ذوب هم به نوعى در اين باخت مقصر است. شك و ترديد درباره او هم وجود دارد. صالح كه فصل گذشته در مس دستيار امير قلعه نويى بوده هم متهم است. شايع شده كه مربى ذوب آهن هم به اين مسأله متهم است كه تاكتيك و تفكرات ابراهيم زاده را در اختيار حريف گذاشته است. البته چنين شايعات و مسائل حاشيه اى بعد از شكست در ديدارهاى حساس اتفاق مى افتد و اين بار نوبت به ذوب آهن رسيده است. قطعا اينچنين اخبارى توسط ذوبى ها تكذيب مى شود اما به هر صورت مسؤولان ذوب آهن بعد از باخت چنين تفكراتى را داشته اند و شايعات را در اطراف حس كرده اند.

bayern
02-11-2008, 10:53
قهرمانى مى خواهد متمايز باشد
ابراهيم زاده: «سوت تماشاگران» تاكتيك استقلال بود

تعويض هاى اجبارى در ديدار حساس

ايران ورزشى - تعويض هاى منصور ابراهيم زاده در بازى با استقلال باعث شده تا انتقاداتى كه در اين فصل از او مى شود بيشتر شود. در اين فصل استفاده از بابك رضى هافبكى كه گفته مى شود به ابراهيم زاده تحميل شده بارها توسط اصفهانى ها مورد انتقاد قرار گرفته است. همچنين به نظر مى رسد سرمربى ذوب آهن چندان تمايلى به استفاده از سينا عشورى مدافع جوان تيمش هم ندارد. اما در اين ميان هر دو بازيكن در ديدار با استقلال به ميدان رفتند، آنها هم در شرايطى كه تيم عقب بود تعويض در دقيقه ۹۰ عشورى كه يك مدافع است عجيب بود. رضى را هم نمى توان يك عنصر تهاجمى دانست. در دقيقه ۷۵ به ميدان فرستاده شد. حال گفته مى شود اين بازيكنان به خاطر فشار به سرمربى به اجبار به كار گرفته مى شوند و در ديدار با استقلال هم ابراهيم زاده برخلاف ميلش آنها را به ميدان فرستاده است. حال اين فشار از طرف چه كسى و چه طور انجام مى شود مشخص نيست.

ايران ورزشى- ابراهيم زاده عقيده دارد اگر محسن قهرمانى آن خطاى غيرمتعارف اما قانونى را نمى گرفت استقلال در طول ۹۰ دقيقه به تيمش گل نمى زد. ذوب آهن با باخت مقابل استقلال صدر جدول را از دست داد اما سرمربى ذوبى ها از بازى تيمش راضى است و تنها تجربه بازيكنان استقلال و سخت گيرى داور را در اين باخت دخيل مى داند.

تبريك مى گوييم، تيم هماهنگ و با تاكتيكى داريد.
خوشحالم كه تبريك مى گوييد اما خوب بودن تيم زمانى به چشم مى آيد كه با نتيجه همراه باشد. ما فوتبال روانى را ارائه مى دهيم و دنبال ضد فوتبال نيستيم و اين نويد روش هاى جديد در فوتبال ايران است. همين مرا خوشحال مى كند. اميدوارم در نتيجه هم موفق باشيم.
بازى خوبى مقابل استقلال انجام داديد اما نتوانستيد نتيجه بگيريد.
نيمه اول خيلى خوب بازى كرديم. فضا و زمين را در اختيار داشتيم و اگر يك مقدار بى دقت نبوديم مى توانستيم در نيمه اول به گل هم برسيم اما در نيمه دوم آنها شروع خوبى داشتند. ما يك سرى نوسانات داشتيم اما در كل بازى را در كنترل داشتيم. وقتى قلعه نويى دست به تعويض در خط حمله مى زند مشخص است مقابل ما به بن بست تاكتيكى خورده است. اگر آن تشخيص قهرمانى نبود ما هرگز نمى خورديم.
منظورتان خطاى اندوى است.
بله، درست است از نظر قانونى مى توان آن را توجيه كرد اما آيا در همه بازى ها با چنين مساله اى برخورد مى شود. قهرمانى هميشه تصميمات متمايز و عجيب مى گيرد.
اما قبول داريد استقلال هم خيلى خوب روى تيم شما فشار آورد.
البته، اما ساختار دفاعى ما خيلى خوب تشكيل شده بود. به نظر من تصميم قهرمانى با تجربه حسين كاظمى همراه شد. روى گل دوم هم اشتباه مدافع ما با تجربه و كار خوب مجيدى تكميل شد. نمى خواهم بازى خوب استقلال را ناديده بگيرم اما ما گل بخور نبوديم.
نيمه دوم عقب كشيديد.
برنامه ما دفاع از يك سوم دفاعى حريف بود اما درنيمه دوم چند مورد بازيكنان ما در پاسكارى توپ را از دست دادند كه باعث شد آنها روى دروازه ما فشار بياورند.
مثل اينكه گفته ايد تماشاگران استقلال اجازه نمى دادند با بازيكنان ارتباط برقرار كنيد
از كسانى كه در استاديوم بودند سوال كنيد. هر زمان من مى خواستم با بازيكنانم صحبت كنم تماشاگران با سوت هاى خود اجازه نمى دادند صدايم به آنها برسد.
يعنى اين كار برنامه ريزى شده بود.
بله، مگر مى شود بدون برنامه چنين كارى كرد. البته تماشاگران استقلال در طول بازى هيچ بى احترامى به ما نكردند و تنها تيم شان را تشويق كردند.
پس از سوت ها دلخور نيستيد.
نه، اين هم يك نوع تاكتيك است. آنها با سر و صدا نمى گذاشتند ما اطلاعات مان را رد و بدل كنيم.
يعنى ناجوانمردانه نيست
به نظر من نمى توان گفت ناجوانمردانه است. تيمى كه تماشاگر دارد مى تواند از آن استفاده كند.

bayern
02-11-2008, 10:54
ميثم منيعى:
اميدوارم دايى من را هم دعوت كند
ايران ورزشى- ميثم منيعى تا چند هفته پيش ذخيره هاشم بيك زاده بود ولى بعد از بازى با پرسپوليس، قلعه نويى او را وارد تركيب اصلى كرد و حالا منيعى نمايش قابل قبولى در جناح چپ استقلال دارد.
در خصوص بازى با ذوب آهن صحبت مى كند: «بازى بسيار سختى بود ولى ما مستحق برد بوديم و ذوب آهن به هيچ عنوان نبايد با كسب امتياز تهران را ترك مى كرد. آنها در نيمه دوم حتى از محوطه جريمه خودشان خارج نمى شدند و در نهايت بازى هجومى خود را گرفتيم.»
وى كه در اين چند هفته بازى هاى خوبى را در تركيب استقلال به نمايش گذاشته در پايان مى گويد: «خوشحالم كه توقعات كادرفنى را برآورده مى كنم و علاوه بر قهرمانى استقلال، مهمترين هدفم رسيدن به تيم ملى است و اميدوارم اين بار در ليست دايى باشم.»

bayern
02-11-2008, 10:55
در پى قطع همكارى با آل اسپورت
اميرى: به تعهدات شان عمل نكردند
ايران ورزشى- يكى از نكاتى كه در بازى استقلال برابر ذوب آهن جلب نظر مى كرد، استفاده آبى پوشان از لباس هاى توليدى مجيد به جاى آل اسپورت بود. پس از اين اتفاق شنيده مى شود شركت آلمانى قصد دارد از استقلال شكايت كند.
على اميرى معاون مالى باشگاه استقلال در اين رابطه توضيح مى دهد: باشگاه در زمان مديريت فتح ا...زاده تفاهم نامه اى را با اين شركت امضا كرد مبنى بر تأمين پوشاك و لوازم ورزشى باشگاه.
وى افزود: اين تفاهم نامه براى مراحل مقدماتى تنظيم شده و قرارداد اصلى پس از ۳۰ روز از امضاى طرفين، معتبر خواهد بود. در واقع، اين تفاهمنامه حالت پيش نويس دارد و قرارداد رسمى با اين شركت امضا نكرده ايم. در اين پيش نويس آمده درصورت اختلافات احتمالى طرفين دادگاه هاى ايران موضوع را رسيدگى كنند. اينكه گفته مى شود اين شركت به فيفا شكايت كرده، جوسازى است.
اميرى در پايان علت قطع همكارى با آل اسپورت را بيان مى كند: قبل از بازى با پيكان از آنها خواستيم جهت تهيه لباس هاى گرم اقدام كنند اما اين اتفاق نيفتاد. در نامه اى به اين شركت، اعلام به قطع همكارى كردم.
هدفمان اين بود كه با اين شركت همكارى خود را ادامه دهيم اما چون به موقع خواسته هاى ما را برآورده نكردند، با آنها قطع همكارى كرديم.

emad64
02-11-2008, 10:57
پنجشنبه 87/8/16
ملوان بندر انزلی - استقلال تهران، ساعت 14:15 ، ملوان میزبانه !

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

آخرین بازی :

استقلال 2 - 0 ذوب آهن

داماش 1 - 2 ملوان


تا الآن 6 نفر بازی [ملوان بندر انزلی - استقلال تهران] رو پیش بینی کردن.
برای دیدن لیست شرکت کنندگان و پیش بینی هاشون میتونید پست 11071 رو ببینید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای دیدن افراد برتر کل پیش بینی ها، میتونید به پست 11091 مراجعه کنید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای شرکت تو پیش بینی هم میتونید تو همین تاپیک پیش بینیتون رو اعلام کنید.
قوانین شرکت در پیش بینی رو هم میتونید تو پست 2681 ببینید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای شرکت تو این پیش بینی، حدوداً 5 روز فرصت دارید..

emad64
02-11-2008, 10:57
استقلال 2 - 0 ملوان

bayern
02-11-2008, 11:00
قهرمان نيم فصل مى شويم
بيك زاده: به تركيب اصلى برمى گردم
ايران ورزشى- هاشم بيك زاده، هافبك استقلال پس از رفع مصدوميتش از ديروز تمرينات گروهى خود را با ساير بازيكنان آغاز كرد.
بيك زاده كه پس از مصدوميت جايش را در تركيب اصلى به ميثم منيعى داده است از تلاش براى جلب نظر قلعه نويى صحبت مى كند.
وى ادامه داد: از امروز تلاش مى كنم تا مجدداً به تركيب اصلى تيم برگردم و در اين راه برايم فرقى ندارد با كدام بازيكنان رقابت خواهم كرد. هدفم پيشرفت در فوتبال و رسيدن به تيم هاى بزرگ اروپايى است.
بيك زاده در ادامه روند صعودى استقلال را دنباله دار مى داند: من همراه ساير بازيكنان تلاش مى كنم تا روند روبه رشد تيم استقلال در بازى هاى آينده نيز ادامه داشته باشد. فكر مى كنم اگر همين روند را ادامه دهيم بتوانيم به مقام قهرمانى نيم فصل دست يابيم. خوشبختانه مهاجمان ما نيز اين روزها خوب گلزنى مى كنند و اكبرپور و برهانى هر دو مى توانند پيراهن تيم ملى را بر تن كنند.
هافبك استقلال در پايان به بازى اين هفته با ملوان هم اشاره مى كند: اين هفته بازى سختى را در انزلى برابر ملوان خواهيم داشت. اميدوارم با شكست دادن اين تيم خود را به صدر جدول نزديك كنيم هرچند كه مى دانيم ملوان به مانند تيم استقلال هم طى چند هفته گذشته نتايج قابل قبولى گرفته است.

bayern
02-11-2008, 11:06
داخلي
زهردارترين خط حمله ليگ را مهار کرديم منتظري: قهرمانى نيم‌فصل و پايان فصل مال استقلال است
خط دفاعى استقلال در ديدار مقابل ذوب‌آهن بى‌نقص بازى کرد و توانست خط حمله زهردار تيم اصفهانى را متوقف کند. پژمان منتظرى مدافع آخر تيم استقلال در اين ديدار، خط دفاعى تيمش را رهبرى کرد.
با وى درخصوص اين ديدار و همچنين وضعيت استقلال صحبت کرديم که متن اين گفتگو را در زير مى‌خوانيد:
به پيروزى شيرينى دست پيدا کرديد، درخصوص اين بازى صحبت کن.
به نظر من ديدارى خوب، منطقى و روان را ارائه کرديم. تيم ما در اين ديدار مقابل يک ذوب‌آهن آماده بازى کرد ولى قصد ما اين بود که به هر 3 امتياز خانگى برسيم. پيروزى‌هاى چندهفته اخير هم در روحيه بازيکنان ما خيلى تأثير گذاشت و به همين دليل توانستيم برترى خود را در نيمه دوم به حريف ديکته کنيم.
امير قلعه‌نويى پس از پايان بازى از ساختار دفاعى اظهار رضايت کرد، خودت چه اعتقادى داري؟
در چهار ـ پنج هفته اخير انتقاداتى از خط دفاعى استقلال مى‌شد که به نظرم زياد منصفانه نبود. البته خودم هم قبول دارم گلهايى دريافت مى‌کرديم که حتى تيم‌هاى دسته دومى هم نمى‌خوردند اما همين انتقادات غيرمنصفانه و در بعضى مواقع تند، باعث مى‌شد تا تمرکزمان را از دست بدهيم. خوشحالم از اينکه در ديدار مقابل ذوب‌آهن طورى بازى کرديم که خط حمله زهردار اين تيم، صاحب هيچ موقعيتى نشد.
پيش‌بينى‌ات از نتايج آينده استقلال چيست، آيا مى‌توانيد قهرمانى نيم‌فصل را از آن خود کنيد؟
ما تلاش خودمان را انجام مى‌دهيم که به اين عنوان برسيم. البته هدف ما قهرمانى در پايان فصل است اميدوارم بتوانيم به روند خوب، بازى کردن و خوب، نتيجه گرفتن ادامه دهيم.
انشاالله هم قهرمان نيم‌فصل مى‌شويم هم قهرمان پايان فصل!

bayern
02-11-2008, 11:07
استقلال به دنبال يك بازى تداركاتى خارجى در دى ماه

استقلال يكى از تيم هاى ايران حاضر در ليگ قهرمانان آسيا محسوب مى شود و قاعدتاً بايد در اواخر زمستان وارد اين عرصه شود. با توجه به نوع گروه بندى مسابقات و شكل قرعه كشى تيم هاى شركت كننده ، نمايندگان كشورمان در مرحله گروهى به نوعى در محاصره تيم هاى عربى قرار خواهند گرفت زيرا اغلب تيم هاى راه يافته به اين مرحله در غرب آسيا نمايندگان كشورهاى عربى حوزه جنوبى خليج فارس هستند. روى همين اصل بايد براى تقابل با آنها آماده شد. اين طور كه از ظواهر امر پيداست، استقلالى ها درصدد هستند تا اگر شرايط كار برايشان فرهم شد، اواسط دى ماه ديدار تداركاتى با يك تيم عربى برگزار كرده و بيش از پيش با شرايط فنى و حاشيه اى حاكم بر آنها آشنا شوند. البته شاگردان قلعه نويى به دنبال آن هستند تا اگر در نيم فصل به تيم ها استراحت داده شود، اردويى تداركاتى را نيز در امارات يا كيش بر پا كنند.

amir_a
02-11-2008, 11:08
من فکر میکنم فقط یه مربی ایرانی هست که میتونه حاشیه های تیمی مثه استقلال رو کنترل کنه.

اونم کسی نیست جز ژنرال

bayern
02-11-2008, 11:08
براى بازگشت به استقلال
قيمت رضايتنامه عنايتى بررسى مى شود
اگر چه برخى از اطرافيان باشگاه استقلال هفته گذشته مدعى شده بودند كه اين تيم به رضا عنايتى احتياجى ندارد اما ظاهراً امير قلعه نويى استفاده از اين بازيكن در ليگ قهرمانان آسيا را جزو برنامه هاى خود قرار داده و بعيد نيست عنايتى دوباره در جمع آبى پوشان توپ بزند. البته بازگشت عنايتى به استقلال مستلزم صدور رضايتنامه وى توسط اماراتى هاست و همين مسأله كار را تا حدى پيچيده مى كند. اين طور كه ما شنيده ايم قرار است اگر ماجراى بازگشت عنايتى جدى شود، علاوه بر رقم درخواستى خود او، مبلغ مورد نظر براى صدور رضايتنامه اش نيز به طور دقيق اعلام شود تا زمينه براى مطالعه بر روى آن آغاز گردد. البته استقلالى ها مشكلى از بابت پرداخت ندارند اما مى خواهند بدانند با قيمت تمام شده براى عنايتى مى توانند يك مهاجم گلزن خارجى جذب كنند يا خير. تمام مواردى كه بر شمرديم مستلزم آن است كه عنايتى واقعاً بخواهد به استقلال برگردد.

bayern
02-11-2008, 11:09
براى جذب مهاجم خارجى
استقلالى ها محدوديت مالى ندارند
استقلال همچنان به دنبال جذب يك مهاجم خارجى بوده و براى نيل به اين هدف اقدامات وسيعى هم انجام داده است. البته با توجه به آمادگى بالاى برهانى و اكبرپور، اين مسأله ديگر به عنوان يك اولويت بسيار مهم براى امير قلعه نويى به حساب نمى آيد اما همان طور كه خودش اعلام كرده، در صورتى كه يك مهاجم خوب به تور استقلال بخورد، بدون شك زمينه براى جذب آن فراهم مى شود. بر اساس خبرهاى رسيده در اين ارتباط، باشگاه استقلال دست قلعه نويى را براى خريد مهاجم خارجى تا حد بسيار زيادى باز گذاشته و اگر سرمربى آبى پوشان به يك مورد خوب برخورد كرد و مذاكرات نيز تا حد مطلوبى پيش رفت، از نظر مالى مشكل خاصى براى عقد قرارداد با اين بازيكن وجود نخواهد داشت و باشگاه براى پرداخت پيش قرارداد و دستمزد وى دغدغه اى نخواهد داشت، مگر اينكه قيمت خيلى بالا باشد يا آن بازيكن براى استقلال كيسه دوخته باشد.

M_Abieteh
02-11-2008, 11:10
استقلال 3 ملوان 0

bayern
02-11-2008, 11:10
من فکر میکنم فقط یه مربی ایرانی هست که میتونه حاشیه های تیمی مثه استقلال رو کنترل کنه.

اونم کسی نیست جز ژنرال

کاملا:31:
شک نکن:27:

M_Abieteh
02-11-2008, 11:11
پیشبینی ها ثبت شد.

bayern
02-11-2008, 11:13
فرهاد مجيدى در گفت و گوى اختصاصى با «ابرار ورزشى»:
رابطه ام با ليدرها در حد «سلام و عليك» است

مجيدى كاپيتان استقلال در بازى با ذوب آهن از زمانى كه به بازى گرفته شد توانستيك پاس گل زيبا بدهد. با توجه به تشويق بى امان او از سوى برخى تماشاگران، رابطه صميمى اين بازيكن با ليدرها تبديل به سوژه روز شده است. مجيدى در گفت و گوى اختصاصى با همكار ما «حسن بابازاده» پاسخگوى مسائل مختلف بود:
• بازى با ذوب آهن چطور بود؟
- بازى سختى بود. ما توانستيم با ارائه يك بازى هدفمند ۳ امتياز اين بازى را كسب كنيم.
• ذوب آهن را چطور ديديد؟
- ذوب آهن خيلى با برنامه و با اصول بازى مى كرد و تمام لايه هاى نفوذى ما را بسته بود.
• نظرتان در مورد نيمكت نشينى در اين ديدار چيست؟
- خب، نظر سرمربى بود و به آن احترام مى گذارم.
• در اواسط نيمه دوم وقتى عليزاده مى خواست به بازى گرفته شود برخى از تماشاگران شما را تشويق مى كردند.
- من هر چه دارم از طرفداران استقلال است. در آن لحظه من خواستم به جاى من عليزاده را تشويق كنند تا وى روحيه بگيرد. آنها به من لطف دارند. از تمام تماشاگران استقلال تشكر مى كنم. اميدوارم با بازى هاى خوب جواب اعتماد آنها را بدهم.
• هفته گذشته شايعاتى به گوش رسيد مبنى بر اينكه قلعه نويى اعتقاد داشت شما به ليدرها خط مى دهيد؟
- نمى دانم اين چه حرفى است! من فقط با ليدرهاى استقلال سلام و عليك دارم. اين ها همه شايعه است و رابطه ما در همين حد است كه گفتم.
• در اين زمينه با قلعه نويى صحبتى نداشتيد؟
- اتفاقاً در جريان تمرين روز قبل از بازى با ذوب آهن چند دقيقه با هم صحبت كرديم.
• نظر قلعه نويى چه بود؟
- گفت اصلاً به اين حرف ها توجه نكن. من به تو اعتماد دارم.
• بازى با ملوان را چطور مى بينيد؟
- بازى سختى است. آنها در زمين خود به دنبال ۳ امتياز هستند. ما هم براى رسيدن به صدر جدول بايد پيروز شويم و هر ۳ امتياز را كسب كنيم. حالا استقلال در موقعيت ويژه اى قرار دارد و از دست دادن امتياز آسيب بيشترى به تيم مى زند.

bayern
02-11-2008, 11:16
اميرآبادى:
شايسته پيروزى مقابل ذوب آهن بوديم
مهدى امير آبادى، هافبك تيم استقلال تهران پس از پيروزى تيمش مقابل ذوب آهن اصفهان شرايط استقلال را خوب توصيف كرد و گفت: در ديدار با ذوب آهن ۲ نيمه متفاوت داشتيم. در نيمه اول خوب بازى نكرديم و ذوب آهن سرتر از ما بود اما در نيمه دوم خيلى خوب بازى كرديم و نبض بازى را در دست گرفتيم و با قدرت ذوب آهن را شكست داديم. ما شايسته پيروزى مقابل ذوب آهن بوديم و به هدف خود نيز دست يافتيم. ما ذوب آهن را به خوبى مى شناختيم و مى دانستيم چگونه با آنها بازى كنيم. به هر حال خوشحالم كه بازى را برديم. وى ادامه داد: من قبلاً هم گفته ام هيچ اعتراضى به نيمكت نشينى ام ندارم. ما يك تيم هستيم و هدف همه ما موفقيت استقلال است. براى ما مهم نيست كه چه كسى بازى كند و چه كسى نيمكت نشين باشد. قلعه نويى در اين خصوص بهترين تصميم گيرنده است. قطعاً او صلاح استقلال را بهتر از هر كس ديگر مى داند و به همين خاطر به بهترين شكل بازيكنانش را در زمين مى چيند. اگر من بازى نمى كنم علتش اين است كه قلعه نويى ديگران را آماده تر از من مى داند. من هم با اين قضيه مشكلى ندارم و فقط تمرين مى كنم. اميدوارم بتوانم نظر قلعه نويى را جلب كنم و به من هم بازى برسد. وى افزود: با توجه به اينكه در اين فصل بازى هاى زيادى را پيش رو داريم مطمئن هستم به همه بازيكنان بازى خواهد رسيد. با اين حال من به كارم ادامه مى دهم و با تمرين كردن سعى مى كنم بدنم را آماده نگه دارم و به اميد خدا بتوانم باز هم براى استقلال بازى كنم.

bayern
02-11-2008, 11:17
شكورى:
ملوان در انزلى هميشه خطرناك است

تيم استقلال اين روزها شرايط فوق العاده اى دارد. استقلالى ها از ۸ بازى اخير خود ۲۰ امتياز كسب كرده اند و اكنون با ۲۴ امتياز در مكان سوم جدول رده بندى جاى دارند. اين نتايج براى هواداران تيم آبى پوش پايتخت نويد روزهاى خوش ترى را مى دهد. هادى شكورى، مدافع استقلال نيز شرايط كنونى تيمش را خوب توصيف كرد و استقلال را مدعى شماره يك قهرمانى در اين فصل دانست. گفت و گوى ما با وى را در ذيل بخوانيد:
• در مورد پيروزى مقابل ذوب آهن صحبت كنيد.
- در اين مسابقه خيلى خوب بازى كرديم و مستحق پيروزى بوديم. در نيمه اول سعى كرديم بازى را كنترل كنيم و در نيمه دوم با صحبت هاى مربيان بهتر شديم و پس از حملات متعددى كه روى دروازه ذوب آهن تدارك ديديم، موفق شديم ۲ بار دروازه ذوب آهن را باز كنيم و در نهايت هم ۳ امتياز باارزش را كسب نماييم. ما واقعاً به ۳ امتياز اين ديدار احتياج داشتيم و خدا را شكر مى كنم كه به مقصود خود رسيديم. حالا با اين نتايج قدرت واقعى استقلال بر همگان نمايان شده است و تيم هاى ديگر از نام استقلال هم مى ترسند.
• استقلال در پايان مسابقات مى تواند عنوان قهرمانى را به دست آورد؟
- مطمئن باشيد استقلال مدعى شماره يك قهرمانى است. در حال حاضر هيچ تيمى به اندازه استقلال قدرتمند نيست. اگر نگاهى به نتايج ديگر تيم هاى بالانشين بيندازيم فراز و نشيب زيادى را در اين تيم ها مشاهده مى كنيم. در حالى كه ما از ۸ مسابقه گذشته خود ۲۰ امتياز كسب كرده ايم و كمترين فراز و نشيب را داشته ايم.
• ديدار اين هفته مقابل ملوان را چگونه ارزيابى مى كنيد؟
- ملوان تيم خوبى است. آنها هفته گذشته هم پيروزى خوبى را مقابل داماش به دست آورده اند. به هيچوجه نبايد اين تيم را دست كم بگيريم. ملوان در انزلى هميشه خطرناك است. علاوه بر اين زمين تختى انزلى نيز شرايط مطلوبى ندارد. در كل ما براى كسب ۳ امتياز به ميدان مى رويم و براى رسيدن به هدف خود نيز نهايت تلاش خود را انجام خواهيم داد. اميدوارم درگير اتفاقات خاص فوتبال نشويم و بتوانيم حريف را در خانه خود شكست دهيم.
• چه نتيجه اى را پيش بينى مى كنيد؟
- پيش بينى كردن هميشه سخت است و من نمى توانم چنين كارى را انجام دهم. با اين حال ما بايد اين بازى را ببريم چرا كه چاره اى جز كسب ۳ امتياز نداريم. اميدوارم لطف خداوند نيز شامل حالمان شود و بتوانيم با انجام بازى زيبا ملوان را هم شكست دهيم و خودمان را در جدول بالا بكشيم.

M_Abieteh
02-11-2008, 11:19
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

M_Abieteh
02-11-2008, 11:20
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

M_Abieteh
02-11-2008, 11:22
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

unartig
02-11-2008, 11:22
این تاهفته نهم هست که90 نوشته شده اشتباها به جای 9

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bayern
02-11-2008, 11:22
پرسپوليس «بيشتر» از استقلال «مهره» دارد اما
استقلال «بهتر» از مهره هايش استفاده مى كند
اگر شما هم جزو آن دسته از «منتقدانى» هستيد كه مى گويند پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات خريدهاى بهترى به نسبت استقلال داشته است، به خواندن اين مطلب ادامه دهيد. فرض مى كنيم كه اميرقلعه نويى «پرسپوليسى» بود و روى نيمكت قرمزها مى نشست. در آن صورت ترديدى نيست كه موارد زير به وقوع مى پيوستند:
۱- پرسپوليس به جاى «دفاع خطى» با ۳ مدافع مركزى به ميدان مى رفت و از آتسو يا شيرى به عنوان مدافع پوششى استفاده مى كرد و سپهرحيدرى و باقرى ها را احتمالاً در پست ياركوب (مدافع جلوزن يا استاپر) به كار مى گرفت.
۲- اگر مراد از چيدن ۳ مدافع رسيدن به آرايش ۲-۵-۳ باشد، قلعه نويى از نيكبخت و زارعى به عنوان پيستون هاى چپ استفاده مى كرد. البته در صورتى كه نيكبخت را مهاجم فرض كنيم امير مى توانست از عليرضا محمد هم در پست مورد اشاره (پيستون چپ) بهره بگيرد.
۳- در سيستم ۲-۵-۳ باقرى، كريمى و پترويچ تبديل به ۳ هافبك ميانى، مشتمل بر هافبك دفاعى و ۲ بازوى راست و چپ مى شدند تا مثلثى با شعاع حركتى و فضاى مانور كافى و امكان هماهنگى و همكارى بيشتر با يكديگر داشته باشند.
۴- با توجه به اينكه پرسپوليس مازيار زارع و پژمان نورى را هم در اختيار دارد، قلعه نويى مى توانست از اولى به عنوان هافبك دفاعى و از دومى در پست بازوى چپ استفاده كند تا امكان انتقال باقرى و كريمى به خط حمله مهيا شود.
۵- به غير از ۲-۵-۳ امير مى توانست از ۱-۲-۴-۳ ، ۳-۴-۳ و ۱-۳-۳-۳ نيز بهره بگيرد كه به اعتقاد ما هر كدام از اين روش ها با اشاره به اين نكته كه پرسپوليس مدافعى كه مناسب دفاع خطى باشد را ندارد و فاقد پيستون عرضى هم هست مى توانستند كارآيى قرمزها را افزايش دهند. مى خواهيم برسيم به اينجا كه در ارتش سرخ مشكلى به نام كمبود مهره وجود ندارد و به لطف بازيكنانى كه اين تيم در اختيار گرفته است مى توان شيوه هاى مختلف را آزمود اما نكته اينجاست كه قطبى چون آناليزور بوده و از آنجا كه در تيم كره تمرينات و نحوه تمرينات ۱-۳-۲-۴ را ديده است اعتماد به نفس و يا به نوعى بار تجربى لازم براى آنكه پرسپوليس را به گونه اى ديگر تمرين بدهد در همين راستا ترديدى نيست كه اگر اين مربى «دستيار» مناسبى داشت او مى توانست چنين نكاتى را به قطبى گوشزد و كارى كند تا مربى مورد بحث بتواند از پيله اى كه خود و تيمش را در آن گرفتار كرده است بيرون آورد اما نكته اينجاست كه در پرسپوليس مدل ۸۷ نه خبرى از حميد استيلى است و نه از مرزبان كه به لحاظ تئوريكى در سطح مناسبى قرار دارند و مشاوران خوبى محسوب مى شوند.

emad64
02-11-2008, 11:23
پنجشنبه:16/8/87
ملوان انزلي-استقلال تهران، ساعت 14:15
پرسپوليس-صباي قم، ساعت 16:20

صحت داره ؟ بازی استقلال افتاده پنجشنبه، ساعت 14:15 ؟

M_Abieteh
02-11-2008, 11:25
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

M_Abieteh
02-11-2008, 11:28
بله عماد بازی افتاد پنج شنبه.
ملوان رو 3 بر صفر لوله میکنیم.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

M_Abieteh
02-11-2008, 11:32
پوستر سیاوش اکبرپور

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به جای نقطها بنویسید a b i e t e h بدون فاصله.

M_Abieteh
02-11-2008, 11:33
اینم یکی دیگه

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

emad64
02-11-2008, 11:41
دو اخطاریها:
قربانی--جانواریو


خیلی باید مواظب باشن که 3 اخطاره نشن یا الاقل با هم 3 اخطاره نشن..
آخه جزء بهترین بازیکن های استقلال هستن..

M_Abieteh
02-11-2008, 11:48
امير قلعه‌نويي در حال ثبت يك ركورد رويايي است

ادامه اين روند تا پايان فصل عدد 73 را در ستون گل‌هاي زده اين تيم قرار مي‌دهد كه براي فوتبال ايران يك آمار تكرارنشدني خواهد بود
---------------------------------------------

در پايان هفته سيزدهم واژه‌اي به نام بهترين خط حمله ليگ مقابل نام استقلال نقش بسته است. گل‌هاي شماره 27 و 28 استقلال در هفته سيزدهم وارد دروازه عيسي اندوي شد تا آنها با ثبت عدد 28 در ستون گل‌هاي زده خود و با يك گل برتري نسبت به پيكان عنوان زهردارترين پيكان هجومي ليگ را از‌آن خود كنند. استقلال درحال‌حاضر صاحب ميانگين 15/2 گل در هر بازي است و توانسته به طور متوسط در هر 42 دقيقه دروازه رقبايش را باز كند كه آمار فوق‌العاده‌اي است. اين عدد از آن لحاظ جالب است كه بدانيم استقلال كه در ليگ چهارم حرفه‌اي با 51 گل‌زده توانست عنوان بهترين خط حمله ليگ را كسب كند، توانسته بود اين ركورد را در 30 بازي رقم بزند. يعني هر بازي 7/1 گل و هر 53 دقيقه يك گل. آنها در ليگ پنجم حرفه‌اي هم با آمار 44 گل‌زده در 30 بازي قهرمان شدند. يعني هر بازي 5/1 گل و هر 60 دقيقه يك گل. قلعه‌نويي اما در همان سال اول حضورش در استقلال با ثبت 46 گل‌زده در 26 بازي به‌كار خودش پايان داد يعني هر بازي 8/1 گل و هر 50دقيقه يك گل. با اين حساب امير قلعه‌نويي در حال ثبت يك ركورد رويايي است؛ ادامه اين روند تا پايان فصل عدد 73 را در ستون گل‌هاي زده اين تيم قرار مي‌دهد كه براي فوتبال ايران يك آمار تكرارنشدني خواهد بود.
آخرين مرتبه‌اي كه حسين كاظمي براي استقلال گل زد به هفته بيست و هفتم ليگ ششم حرفه‌اي باز مي‌گردد كه ضربه او پس از برخورد به جلال كاملي مفرد در تهران وارد دروازه استقلال‌اهواز شد. اما حالا اولين گل او در بازگشت دوباره به استقلال پس از گذشت 13 دقيقه رخ مي‌دهد و اين يعني هافبك دفاعي نه چندان با كيفيت، 16 هفته هواداران را در آرزوي درخشش خود نگه داشت.
آخرين مرتبه‌اي كه استقلال توانست در يك بازي دروازه‌اش را بسته نگه دارد به هفته ششم اين فصل بازمي‌گشت كه آنها مي‌توانستند شش بار دروازه همنام اهوازي را باز كنند و در مقابل، دروازه‌شان باز نشد. اين اتفاق پس از گذشت هفت هفته دوباره تكرار شد تا استقلال سومين پيروزي بدون گل‌خورده خود را جشن بگيرد. استقلال در هفته اول هم توانسته بود 2 بر صفر ابومسلم را شكست دهد.
امير قلعه‌نويي بالاخره توانست تعداد پيروزي‌هايش در سمت سرمربيگري استقلال مقابل ذوب‌آهن را با تعداد باخت‌هايش مساوي كند. پيش از برد روز جمعه، قلعه‌نويي بازي رفت ليگ سوم و هر دو بازي ليگ چهارم حرفه‌اي را به ذوبي‌ها واگذار كرده بود و فقط توانسته بود بازي برگشت ليگ سوم و بازي رفت ليگ پنجم را از آن خود كند. بااين‌حال پيروزي قلعه‌نويي و ذوب‌آهن 3 -3 مساوي شدند.
مجتبي جباري گل پانزدهم خود در تاريخ ليگ‌برتر را مقابل ذوب‌آهن به‌ثمر رساند، هر چند او سابقه گلزني در ورزشگاه آزادي را به همين تيم داشته است. گل چهارم جباري در ليگ هشتم حرفه‌اي در حالي به‌دست آمد كه بيشترين گل‌زده او در يك فصل در ليگ‌هاي چهارم با پيراهن ابومسلم و پنجم با پيراهن استقلال به‌دست آمده بود، يعني پنج گل. حالا جباري در يك قدمي شكستن ركوردش است.
هت تريك آرش برهاني در بازي مقابل پيكان باعث شد تا آمار هر 67 دقيقه يك گل براي آقاي گل ليگ ثبت شود اما عدم گلزني شماره 9 در 70 دقيقه حضور مقابل ذوب‌آهن، يك سقوط براي او به همراه داشت. برهاني جمع دقايق حضورش را به عدد 673 رساند اما باقي‌ماندن روي 9 گل‌زده باعث شد ميانگين گل به دقيقه او به حدود 75 دقيقه برسد يعني يك هفته گل نزدن، باعث افتي 8 دقيقه‌اي شده است.

M_Abieteh
02-11-2008, 11:49
امير قلعه نويى در كنفرانس مطبوعاتى پس از پايان جدال با ذوب آهن با اشاره به عزم راسخ خود براى تقويت بنيه استقلال گفت: «به احتمال زياد يك هافبك نفوذى و يك مهاجم به جمع ما اضافه خواهد شد.» البته خريد يك مهاجم مسأله تازه اى نبوده و از مدت ها قبل پيرامون آن بحث مى شود. حتى چند بازيكن خارجى هم سر تمرين استقلال آمده اند كه البته مورد تأييد قرار نگرفته اند اما حضور يك هافبك نفوذى مسأله اى بود كه براى استقلالى ها عجيب مى نمود. از ما نشنيده بگيريد اما مى گويند گروهى از اطرافيان و بازيكنان استقلال پس از شنيدن اين حرف قلعه نويى متعجب شده اند زيرا به اعتقاد آنها وقتى نفراتى همچون جبارى و جان واريو به اين خوبى براى استقلال بازى مى كنند و فرهاد مجيدى هم روى نيمكت قرار دارد، آيا خريد يك هافبك نفوذى ديگر مى تواند به افزايش بار تهاجمى پسران آبى كمك كند؟

M_Abieteh
02-11-2008, 11:51
اوج بلوغ فکرى در استقلال
روند رو به رشد و پيشرفت استقلال در سايه مديريت هماهنگ دو تيم داخل و خارج از ميدان اين مجموعه گران‌بها و سرمايه‌ملى در نيم‌فصل اول مسابقات ليگ‌برتر باعث گرديده تا به راحتى بتوان اوج بلوغ فکرى را در اين تيم بزرگ مشاهده کرد.
اساتيد و تئوريسين‌هاى فوتبال‌هاى صاحب سبک و پيشرفته معتقدند که فوتبال يک بازى فکرى است و آمادگى‌هاى استاندارد توانايى‌هاى جسماني، تکنيکى و تاکتيکى از پيش نياز‌هاى اصلى و اساسى مى‌باشد.
در مقوله باارزش مهندسى ذهن هر فکرى در کارگاه ذهن داراى يک انرژى يا انرژى‌هاى فراوانى است که مى‌تواند در خارج از کارگاه ذهن تبديل به يک انرژى يا انرژى‌هاى ديگرى شود و مسأله مهم در اين مقوله اين است که انسان بايد بتواند فکر يا افکار خود را ببيند يا حس کند.
بدون ترديد نقش امير قلعه‌نويى اين مربى کاربلد و امتحان پس داده در اين موفقيت‌ها نقشى تأثيرگذار بوده که توانسته در اين اوضاع و احوال پرتنش و جابجايى مديران عامل و افکار و انديشه‌هاى متضاد در مجموعه مديريتى و مديران پشت پرده باکياست و اقتدار از تيمى که ناصر حجازى اين ابراسطوره خانواده آبى‌پوشان و يا فيروز کريمى اين دانشمند بزرگ و حافظ همه کتاب‌هاى پليسى در ساختن آن عاجز بودند تيمى بسازد که اين روزها در مقوله مبارزه‌طلبى و برترى‌طلبى حريف مى‌طلبد.
عملکرد کارگروهى و فردى بازيکنان تيم فوتبال استقلال در زمين بازى بيانگر نيازى است که فوتبال ما ساليان طولانى است به دنبال آن مى‌باشد، فوتبالى که بتواند در کمال آرامش و تمرکز و در قالب تصويرسازى‌هاى خويش اوج بلوغ فکرى خود را در توانايى‌هاى جسمي، تکنيکى و تاکتيکى در مقوله فکر خلاق به نمايش بگذارد فوتبالى که هم پيروزى و هم رضايت تماشاگران خود را به همراه داشته و خواهد داشت.
توپ ورزشی

M_Abieteh
02-11-2008, 11:52
دوازه بان ملی‌پوش تیم فوتبال مس کرمان امروز در تمرین تیم استقلال حضور یافت و با مربیان و بازیکنان این تیم دیدار کرد.
تیم فوتبال استقلال تهران پس از برتری مقابل ذوب‌آهن اصفهان عصر امروز یک جلسه تمرین سبک را در زمین چمن ورزشگاه دستگردی تهران پشت سرگذاشت.

در ابتدای این تمرین که ازساعت 15:40 آغاز شد، امیرقلعه‌نویی حدود پنج دقیقه برای بازیکنان استقلال صحبت کرد و در خصوص شرایط جاری تیم و اهمیت دیدارهای آتی نکاتی را به آنها گوشزد کرد.

بازیکنان پس از شنیدن حرف‌های امیرقلعه‌نویی، زیر نظر خداداد دور زمین دویدند و بدن‌های خود را گرم کردند. در حین دویدن بازیکنانی که دیروز جز ترکیب اصلی استقلال بوده اند از دیگر بازیکنان جدا شده و با چند دقیقه دویدن و تمرین کششی به کار خود خاتمه دادند.

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال یک مهمان ویژه داشت. سید مهدی رحمتی که در بازی روز پنجشنبه مس کرمان مقابل سپاهان اصفهان سه اخطاره شده و از همراهی تیمش در دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر محروم است، برای دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال و معاینه پای مصدومش توسط دکتر نوروزی به ورزشگاه دستگردی آمده بود.

یکی از هواداران تیم فوتبال استقلال به دنبال موفقیت‌های اخیر این تیم امروز بین بازیکنان، مربیان و استقلالی های حاضر در ورزشگاه دستگردی شیرینی پخش کرد.

سعید بیات همچون روزهای گذشته بصورت انفرادی زیر نظر دکتر نوروزی تمرین کرد.

بیش از 50 تماشاگر برای تماشای تمرین امروز تیم فوتبال استقلال به ورزشگاه دستگردی تهران آمده بودند. سوژه اصلی بحث آنها پیروزی‌های اخیر این تیم و ناکامی‌های پرسپولیس بود.

محمود فکری با 10 دقیقه تمرین در محل تمرین آبی‌پوشان حضور یافت.

مسئولان حراست و نگهبابی ورزشگاه دستگردی با توجه به بارش باران تماشاگران حاضر در ورزشگاه را به قسمت‌های مسقف ورزشگاه هدایت کردند.

فرهاد مجیدی، مجتبی جباری، وحید طالب لو و هادی شکوری غایبان تمرین امروز تیم فوتبال استقلال بودند.

به علت فشردگی تمرینات و مسابقات تیم فوتبال استقلال تهران در هفته‌های گذشته، مربیان این تصمیم گرفتند که فردا را به آبی پوشان استراحت بدهند.

M_Abieteh
02-11-2008, 11:53
تمرين آبى‌ها پس از پيروزى مقابل ذوب‌آهن خوشحالى استقلالى‌ها و غيبت مجيدي، جبارى و طالب‌لو
اولين تمرين تيم فوتبال استقلال پس از پيروزى مقابل ذوب‌آهن در زمين ورزشگاه دستگردى انجام شد. آبى‌پوشان که قرار است اين هفته در انزلى به مصاف ملوان بروند برنامه‌هاى تاکتيکى خود را براى اين ديدار مرور کردند. گزارشى از حاشيه‌هاى تمرين ديروز از نظرتان مى‌گذرد.
*حدود 30 نفر از هواداران استقلال با حضور در ورزشگاه دستگردى تمرين تيم خود را نظاره کردند.
*سعيد بيات هافبک فصل گذشته استقلال که قرار است به ليست نفرات اين تيم در اين فصل اضافه شود، ديروز باز هم در کنار زمين تمرينات اختصاصى انجام داد. نکته جالب اينکه اصغر نادعلى که چند روزى در تمرينات استقلال آفتابى شده بود ديروز به دستگردى نيامد.
*بازيکنان اصلى ديدار با ذوب‌آهن پس از حدود 20 دقيقه دويدن راهى استخر و سونا شدند.
*مجتبى جبارى و فرهاد مجيدى دو بازيکن استقلال با کسب اجازه از مربيان در دستگردى حاضر نشدند، ضمن اينکه وحيد طالب‌لو به دليل سرماخوردگى از مربيان اجازه گرفت و محل تمرين را ترک کرد.
*محمود فکرى مربى استقلال با حدود 10 دقيقه تأخير در دستگردى حاضر شد.
*بازيکنان ذخيره استقلال در قالب دو تيم 7 نفره به فوتبال دستگرمى پرداختند.
*تمامى نفرات تيم آبى‌پوش پايتخت به خاطر پيروزى در بازى جمعه خوشحال بودند و در حين تمرين اين خوشحالى را پنهان نکردند.

M_Abieteh
02-11-2008, 11:54
شکوري و منتظري مواخذه شدند

شرايط استقلال و ذوب آهن در اين فصل رقابت هاي ليگ برتر باعث شده بود تا اين ديدار حساسيت بالايي داشته باشد و اين حساسيت به بازيکنان نيز منتقل شده بود. در اواسط نيمه نخست اين ديدار درگيري لفظي ميان شکوري و منتظري شکل گرفت و اين دو مدافع از عملکرد يکديگر انتقاد کردند . همين موضوع باعث شد تا در رختکن قلعه نويي اين دو مدافع را به گوشه اي فرا بخواند و آن ها را مورد مواخذه قرار بدهد . سرمربي آبي ها به شکوري و منتظري اعلام کرد که در زمين فقط کاپيتان حق حرف زدن دارد

M_Abieteh
02-11-2008, 11:55
استقلال به دبي دعوت شد

طي روزهاي گذشته اخباري مبني بر حضور استقلال در رقابت هاي 4 جانبه دبي به گوش مي رسيد . در اين رابطه مسئولان باشگاه اعلام کرده بودند که هنوز دعوت نامه رسمي به دست ما نرسيده است . اما روز گذشته با خبر شديم دعوت نامه يک شرکت ايراني واقع در دبي به باشگاه استقلال ارسال شده و از آن ها براي شرکت در رقابت هاي 4 جانبه دعوت به عمل آمده است . در همين راستا گفته مي شود اين تورنمنت 4 جانبه با شرکت تيم هاي اروپايي برگزار خواهد شد که تا به حال از باشگاه آث ميلان ايتاليا دعوت رسمي به عمل آمده است . مسئولان باشگاه استقلال ظرف روزهاي آينده در مورد حضور در اين تورنمنت با قلعه نويي مشورت خواهند کرد و پس از اين که جواب سرمربي آبي ها براي حضور در اين رقابت ها مثبت بود ، جواب دعوت را ارسال خواهند کرد . قرار بر اين شده تا رقابت هاي 4 جانبه دبي در تعطيلات نيم فصل برگزار شود.

M_Abieteh
02-11-2008, 11:56
منصوريان به داماش نمي رود

پس از حضور اصغر حاجيلو به عنوان سرپرست تيم داماش گيلان اخباري مبني بر حضور عليرضا منصوريان در کادر فني اين تيم به گوش مي رسيد. کاپيتان سابق استقلال که در حال حاضر مسئوليت آکادمي باشگاه را بر عهده دارد، روز گذشته تمامي اين شايعات را تکذيب و اعلام کرد که با وجود داشتن مدرک مربيگري فعلا قصد حضور در کادر فني تيمي را ندارد و تمام تلاش خود را معطوف به پايه هاي استقلال کرده است. طي روزهاي گذشته از منصوريان به عنوان يکي از کانديداهاي سرمربيگري تيم داماش گيلان نام برده مي شد که چنين استنباط مي شود اين گونه خبرها بيشتر به گمانه زني شبيه است تا واقعيت. اين در حالي است که طي هفته گذشته از حميد استيلي، فرشاد پيوس و محمد خاکپور نيز به عنوان ديگر گزينه هاي احتمالي مربيگري داماش گيلان نام برده مي شد اما تا اين لحظه عابديني براي هدايت تيمش تصميم نهايي را اتخاذ نکرده است

M_Abieteh
02-11-2008, 11:58
مجیدى کاپیتان استقلال در بازى با ذوب آهن از زمانى که به بازى گرفته شد توانست یک پاس گل زیبا بدهد. با توجه به تشویق بى امان او از سوى برخى تماشاگران، رابطه صمیمى این بازیکن با لیدرها تبدیل به سوژه روز شده است. :
• بازى با ذوب آهن چطور بود؟
- بازى سختى بود. ما توانستیم با ارائه یک بازى هدفمند ۳ امتیاز این بازى را کسب کنیم.
• ذوب آهن را چطور دیدید؟
- ذوب آهن خیلى با برنامه و با اصول بازى مى کرد و تمام لایه هاى نفوذى ما را بسته بود.
• نظرتان در مورد نیمکت نشینى در این دیدار چیست؟
- خب، نظر سرمربى بود و به آن احترام مى گذارم.
• در اواسط نیمه دوم وقتى علیزاده مى خواست به بازى گرفته شود برخى از تماشاگران شما را تشویق مى کردند.
- من هر چه دارم از طرفداران استقلال است. در آن لحظه من خواستم به جاى من علیزاده را تشویق کنند تا وى روحیه بگیرد. آنها به من لطف دارند. از تمام تماشاگران استقلال تشکر مى کنم. امیدوارم با بازى هاى خوب جواب اعتماد آنها را بدهم.
• هفته گذشته شایعاتى به گوش رسید مبنى بر اینکه قلعه نویى اعتقاد داشت شما به لیدرها خط مى دهید؟
- نمى دانم این چه حرفى است! من فقط با لیدرهاى استقلال سلام و علیک دارم. این ها همه شایعه است و رابطه ما در همین حد است که گفتم.
• در این زمینه با قلعه نویى صحبتى نداشتید؟
- اتفاقاً در جریان تمرین روز قبل از بازى با ذوب آهن چند دقیقه با هم صحبت کردیم.
• نظر قلعه نویى چه بود؟
- گفت اصلاً به این حرف ها توجه نکن. من به تو اعتماد دارم.
• بازى با ملوان را چطور مى بینید؟
- بازى سختى است. آنها در زمین خود به دنبال ۳ امتیاز هستند. ما هم براى رسیدن به صدر جدول باید پیروز شویم و هر ۳ امتیاز را کسب کنیم. حالا استقلال در موقعیت ویژه اى قرار دارد و از دست دادن امتیاز آسیب بیشترى به تیم مى زند.

M_Abieteh
02-11-2008, 11:59
تمرین تیم استقلال دیروز ساعت ۱۵ و۳۰ دقیقه در ورزشگاه دستگردى برگزار شد و بازیکنان زیر باران شدید دستورات تاکتیکى و تکنیکى قلعه نویى را اجرا کردند.
غایبان
در تمرین دیروز ۳ آبى پوش حضور نداشتند. فرهاد مجیدى، هادى شکورى و مجتبى جبارى در تمرین دیروز حضور نیافتند. این ۳ بازیکن علت غیبت خود را رسیدگى به مسائل شخصى عنوان کردند.
صحبت هاى قلعه نویى با بازیکنان
در ابتداى تمرین امیر قلعه نویى چند دقیقه اى را با بازیکنان به صحبت پرداخت.قلعه نویى ضمن تشکر از بازیکنان به آنها گفت: مقابل ذوب آهن فوق العاده بودید اما این پایان کار نیست هنوز زمان زیادى باقى مانده است باید همین روند را ادامه دهید تا در پایان رقابت ها عنوان قهرمانى را کسب کنید. پتانسیل صدرنشین شدن را دارید و باید به آن دست پیدا کنید.
رحمتى هم بود
سیدمهدى رحمتى، دروازه بان تیم مس کرمان نیز در تمرین دیروز شرکت کرد و تمرین آبى پوشان را نظاره گر بود. رحمتى در اواسط تمرین نزد دکتر نوروزى رفت و پاى مصدوم خود را به وى سپرد.
هواداران جشن گرفتند
هواداران استقلال که در سکوهاى ورزشگاه دستگردى حاضر بودند با پخش کردن نقل و شیرینى، پیروزى مقابل ذوب آهن را جشن گرفتند.
بیات اختصاصى تمرین کرد
سعید بیات، هافبک استقلالى ها که به تازگى با رهایى از بند مصدومیت به جمع آبى پوشان اضافه شده است دیروز به طور اختصاصى زیر نظر دکتر نوروزى تمرین کرد.
فکرى تاخیر داشت
محمود فکرى، مربى استقلالى ها با ۱۰ دقیقه تاخیر در ورزشگاه دستگردى حاضر شد. فکرى علت تاخیر خود را ترافیک عنوان کرد.
کوشکى دروازه بان شد
در تمرین دیروز با توجه به اینکه وحید طالب لو زودتر از سایرین تمرین را ترک کرد، بیژن کوشکى در اکثر دقایق دروازه بان بود و از قضا عملکرد خوبى هم در این پست داشت.
شرح تمرین
در ابتداى تمرین بازیکنان زیرنظر خداداد دور زمین دویدند، سپس با انجام کارهاى کششى بدن هاى خود را گرم کردند. در ادامه بازیکنان اصلى به سونا و استخر رفتند و سایرین در قالب ۲ تیم زرد و آبى فوتبال تمرینى بازى کردند.
طالب لو زود رفت
وحید طالب لو، دروازه بان آبى پوشان در تمرین دیروز به دلیل سرماخوردگى زودتر از سایرین محل تمرین را با اجازه کادر فنى ترک کرد.
برنامه تمرین
کادر فنى استقلال به خاطر استراحت کردن بازیکنان پس از بازى با ذوب آهن تمرین امروز را تعطیل کرد و آبى ها از فردا تمرینات خود را از سر مى گیرند.

M_Abieteh
02-11-2008, 12:00
اگرچه استقلال مقابل ذوب آهن به یک پیروزى بسیار ارزشمند دست یافت و طى کمتر از ۱۰ روز ۲ تیم بالانشین جدول را مغلوب کرده است اما با این وجود کادر فنى آبى پوشان هنوز هم از پاره اى مسائل ناراحت هستند و معتقدند این موارد باید حتماً اصلاح شود، در غیر این صورت برایشان در هفته هاى آتى لیگ حرفه اى دردسر ایجاد خواهد شد.به زعم استقلالى ها برخى از لیدرها و سردسته هاى باشگاه به نوعى در کار آنها دخالت کرده و جو تیم را برهم مى زنند. مربیان استقلال بر این باورند که بعضى مواقع تشویق هاى تماشاگران جناحى بوده و به خاطر خطى است که این لیدرها به مردم مى دهند و از احساسات آنها سود مى برند. به نظر مى رسد استقلالى ها در این مورد به سرنخ هایى هم رسیده اند و به زودى برخوردى قاطع با این افراد صورت خواهد گرفت تا در دیدارهاى بعدى تشویق هاى معنادار به حداقل برسد.

M_Abieteh
02-11-2008, 12:00
استقلال این هفته میهمان ملوان خواهد بود. مسابقه اى که بدون شک براى آبى پوشان آسان تر از جدال با ذوب آهن نخواهد بود زیرا پس از ۲ هفته باید خارج از خانه بازى کنند و اتفاقاً مقابل تیمى ریشه دار قرار گیرند که از وجود تماشاگر بهره مند است و دربى گیلان را نیز به سود خودش تمام کرده و با روحیه اى مضاعف مقابل استقلال صف آرایى مى کند. جدا از این موارد، زمین ورزشگاه تختى انزلى هم مى تواند براى شاگردان قلعه نویى دردسر ایجاد کند چون آنها به بازى بر روى زمین گل آلود عادت ندارند و اگر هواى انزلى این هفته هم بارانى باشد، بدون شک براى استقلال دردسر ایجاد مى شود. البته این طور که شنیده ایم قرار است چند جلسه از تمرینات استقلال طى هفته جارى در زمین آب گرفته انجام شود تا شاگردان امیر به خوبى با شرایط احتمالى حاکم بر زمین انزلى به طور کامل انس بگیرند.

M_Abieteh
02-11-2008, 12:01
«فرهاد مجیدى» ظاهر بسیار آرامى دارد و سابقه او نشان داده بازیکنى آرام و البته با سیاست است که دوست ندارد دنبال جنجال سازى و سر و صدا کردن در مطبوعات باشد. این بازیکن به واسطه حضور نزدیک به یک دهه در فوتبال حرفه اى، به خوبى مى داند در هر مقطع از زمان چه عکس العملى از خود نشان دهد و چه رفتارى داشته باشد که در نهایت به نفع خودش تمام شود. با حضور ناصرحجازى در استقلال، فرهادمجیدى به ۲ دلیل به استقلال بازگشت؛ اول اینکه به نظر مى رسید در فوتبال امارات دیگر شرایط مثل گذشته نیست و او براى تو چشم بودن و پیدا کردن شانس حضور در تیم ملى بهتر است به لیگ ایران و استقلال بازگردد. مسأله بعدى هم روابط خوب این مربى با سرمربى وقت استقلال بود که باعث شد او با یک قرارداد بسیار خوب دوباره پیراهن آبى تیم هاى سال هاى اول جوانى اش را به تن کند. شرایط براى مجیدى خوب پیش نرفت تا اینکه فیروز کریمى آمد و یکى در میان به او بازى داد. هرچه بود بالاخره فصل تمام شد و زمانى که زمزمه هاى حضور دوباره امیرقلعه نویى در استقلال آرام آرام رنگ واقعیت به خود گرفت، همزمان شایعه جدایى فرهاد هم به میان آمد. آن زمان گفته شد قلعه نویى حداکثر تا پایان بازى هاى حذفى دندان روى جگر مى گذارد و تیمش را تغییر نمى دهد اما براى لیگ هشتم خیلى ها مثل نوازى، امیرآبادى، صادقى، مجیدى، منصوریان و… باید وسایلشان را جمع کنند و از استقلال بروند که البته نوازى مثل صادقى رفت. منصوریان با سیاست بالایى که داشت از فوتبال خداحافظى کرد اما فرهاد مجیدى و مهدى امیرآبادى به خاطر مصاحبه هاى خود در خصوص قلعه نویى و حمایت از او و همین طور تماس ها و مکالمات پیاپى سرانجام مجوز ادامه حضورشان در استقلال را از امیر گرفتند اما مى شد حدس زد که در استقلال امسال اوضاع باب میل این ۲ نباشد. البته حکایت مجیدى و امیرآبادى متفاوت است زیرا فرهاد به واسطه تجربه و سیاستى که دارد، هیچ وقت رودرروى امیرقلعه نویى قرار نمى گیرد. مهدى امیرآبادى بازهم مصاحبه کرد تا شانس او براى حضور در بازى هاى استقلال به حداقل برسد. پس از دیدار استقلال و پیکان، مجیدى و امیرآبادى با حالت عصبانیت ورزشگاه آزادى را ترک کردند و همان زمان روزنامه ها این مسأله را منعکس کردند. البته فرهاد باز هم خود را سرباز استقلال و مطیع سرمربى نشان داد تا بالاخره طلسم شکسته شود و در مسابقه با ذوب آهن به زمین برود و یک پاس گل هم بدهد. فرهاد مجیدى مقابل چشمان مدیر عامل وارد زمین شد و پاس گل دوم را دراختیار مجتبى جبارى قرار داد تا محبوبیتش نزد واعظى آشتیانى افزایش هم بیابد. حالا راه براى بازگشت دوباره فرهاد به بازى هاى تیم تا قسمت زیادى هموار شده و این نشان مى دهد صبر و سیاست این بازیکن بالاخره جواب داده است. شاید فرهاد مجیدى و امیر قلعه نویى در عمق روابطشان با یکدیگر چندان گرم و صمیمى نباشند اما همین حفظ ظاهر و مصاحبه جنجالى انجام ندادن باعث شد فرهاد گره اى را که شاید مجبور مى شد با دندان باز کند را با دست و به راحتى باز نماید ، درست بر عکس مهدى امیرآبادى.

M_Abieteh
02-11-2008, 12:02
علیرضا عباسفرد مهاجم نیمکت نشین استقلال که این روزها حتى جزو ۱۸ نفره این تیم هم نیست قصد جدایى از این تیم را دارد. نکته جالب اینکه عباسفرد نمى تواند از این تیم جدا شود چون وى به طور قرضى از استقلال جنوب به استقلال پیوسته است و طبق قانون فدراسیون فوتبال یک بازیکن در یک فصل نمى تواند در ۳ تیم حضور داشته باشد و علناً جداشدن عباسفرد از استقلال منتفى است و این بازیکن باید تا آخر فصل این وضعیت «نیمکت نشینى» را تحمل کند.


نظر شخیه من اینه که عباسفرد بهتر از علیزاده هست.

M_Abieteh
02-11-2008, 12:03
آرش برهانى مهاجم استقلال معتقد است این تیم به راحتى مى تواند قهرمانى لیگ برترى را به دست آورد. :
• بازى با ذوب آهن چه طور بود؟
- بازى خوبى بود. ما توانستیم از موقعیت هاى خود نهایت استفاده را ببریم و پیروز میدان شویم.
• ذوب آهن چه طور بود؟
- ذوب آهن هم تیم خوبى بود اما زور بردن ما را نداشتند. به اعتقاد من آنها تا پشت ۱۸ قدم خوب مى آمدند.
• فکر مى کردید بتوانید ذوب آهن را شکست دهید؟
- صد در صد. ما در طول هفته روى تمام نقاط ضعف و قوت ذوب آهن کار کرده بودیم و حقمان برد بود.
• نتوانستید در این دیدار گلزنى کنید؟
- نمى شود که در همه دیدارها گلزنى کرد. ۲ بازیکن ذوب آهن سایه به سایه من حرکت مى کردند و اجازه نفوذ به من را نمى دادند.
• در این دیدار تعویض شدید؟
- نظر کادر فنى بود. ناراحت نیستم که تعویض شدم چون تیم نتیجه گرفت.
• نظرت درباره بازى با ملوان؟
- سخت است اما چون ما مى خواهیم قهرمانى را به دست آوریم پس به راحتى نوشیدن شربت ملوان را مى بریم.
• گل مى زنید؟
- صددرصد. اگر بازى کنم سعى مى کنم گلزنى کنم.

M_Abieteh
02-11-2008, 12:04
چهار روز تا پایان پیشبینی بازی استقلال ------- ملوان.

mani_2004_2006
02-11-2008, 12:06
استقلال 2 - 0 ملوان

emad64
02-11-2008, 12:08
ادامه اين روند تا پايان فصل عدد 73 را در ستون گل‌هاي زده اين تيم قرار مي‌دهد كه براي فوتبال ايران يك آمار تكرارنشدني خواهد بود

این رکورد اگه بدست بیاد یه رکور فوق العادست !


به نظر من تو بازی با ملوان باید از علیزاده استفاده بشه..
چون از پرتاب هاش و اشتباه های درون محوطه جریمه میشه به سود تیم استفاده کرد..

bayern
02-11-2008, 12:08
حمايت استقلالى ها از رضازاده!

حسين رضازاده اواخر هفته گذشته طى مصاحبه اى از احتمال حضور خود در انتخابات رياست فدراسيون وزنه بردارى سخن گفت و مدعى شد براى رسيدن به صندلى رياست اين فدراسيون تكاپو خواهد كرد. اين خبر بازتاب وسيعى در رسانه هاى داخلى (و حتى خارجى) داشت و اظهارنظرهاى متفاوتى را هم استقلالى ها هم به نوعى حامى رضازاده براى رسيدن به كرسى رياست فدراسيون هستند! خبر رئيس شدن رضازاده روز جمعه در ميان بازيكنان و مربيان استقلال دهان به دهان مى چرخيد و جمع كثيرى از آنها بر اين نكته تأكيد داشتند كه هركول جهان مى تواند با استفاده از تجربيات خود و مرارت هايى كه در دوران ورزش قهرمانى كشيده مشكلات وزنه بردارى را ريشه يابى كرده و آنها را در دوران رياست خود مرتفع كند.

bayern
02-11-2008, 12:10
نظر نهايى قلعه نويى
تا وقتى سياوش خوب باشد مجيدى نيمكت نشين است
به نظر مى رسد امير قلعه نويى نمى خواهد از فرهاد مجيدى در تركيب ثابت استقلال استفاده كند. البته امير در كنفرانس مطبوعاتى پس از پايان جدال با ذوب آهن مدعى شد هيچ اختلافى با مجيدى ندارد و در تمرينات هم شاهد هستيم كه طرفين مشكلى با هم ندارند اما شرايط تاكتيكى استقلال به گونه اى است كه ايجاب مى كند فرهاد از روى نيمكت شاهد تلاش ساير همبازيان خود بوده و اواسط نيمه دوم راهى ميدان شود. اين طور كه ما شنيده ايم قلعه نويى معتقد است تا وقتى سياوش اكبرپور در شرايط ايده آلى قرار دارد، دليلى براى خارج كردن وى از تركيب ثابت وجود ندارد و اين بازيكن بايد به عنوان زوج مكمل برهانى انجام وظيفه كند. از سوى ديگر جان واريو و جبارى هم در خط هافبك به خوبى توپ پخش مى كنند. بنابراين فرهاد فعلاً بايد با نيمكت نشينى بسازد، مگر اينكه سياوش از فرم ايده آل خارج شود يا اين اتفاق براى جبارى و جان واريو رخ بدهد.

bayern
02-11-2008, 12:10
تعجب استقلالى ها از حرف هاى قلعه نويى
هافبك نفوذى مى خواهيم چكار؟
امير قلعه نويى در كنفرانس مطبوعاتى پس از پايان جدال با ذوب آهن با اشاره به عزم راسخ خود براى تقويت بنيه استقلال گفت: «به احتمال زياد يك هافبك نفوذى و يك مهاجم به جمع ما اضافه خواهد شد.» البته خريد يك مهاجم مسأله تازه اى نبوده و از مدت ها قبل پيرامون آن بحث مى شود. حتى چند بازيكن خارجى هم سر تمرين استقلال آمده اند كه البته مورد تأييد قرار نگرفته اند اما حضور يك هافبك نفوذى مسأله اى بود كه براى استقلالى ها عجيب مى نمود. از ما نشنيده بگيريد اما مى گويند گروهى از اطرافيان و بازيكنان استقلال پس از شنيدن اين حرف قلعه نويى متعجب شده اند زيرا به اعتقاد آنها وقتى نفراتى همچون جبارى و جان واريو به اين خوبى براى استقلال بازى مى كنند و فرهاد مجيدى هم روى نيمكت قرار دارد، آيا خريد يك هافبك نفوذى ديگر مى تواند به افزايش بار تهاجمى پسران آبى كمك كند؟

bayern
02-11-2008, 12:11
اميرى، مأمور ويژه وصول كمك سازمان
باشگاه استقلال اين روزها به دنبال فراهم كردن شرايطى براى وصول كمك خود از سازمان تربيت بدنى است. چندى قبل با مساعدت رياست محترم جمهور مبلغ ۲ ميليارد تومان (در مجموع) به ۲ باشگاه استقلال و پرسپوليس اختصاص يافت و قرار بر آن شد اين مبلغ توسط وزارت صنايع و از طريق سازمان تربيت بدنى در اختيار اين ۲ تيم مطرح فوتبال كشور قرار بگيرد. در همين ارتباط يكى از مسئولان باشگاه استقلال به ابرار ورزشى گفت: هماهنگى هاى لازم صورت گرفته اما در عين حال كار هنوز هم مراحل ادارى خاص خود را دارد و به همين خاطر مقرر شده تا على اميرى معاونت اجرايى باشگاه استقلال، به منظور تسريع در انجام امور به عنوان نماينده راهى سازمان شده و كار را به سرانجام برساند. ظاهراً استقلالى ها مى خواهند كمك فوق را حداكثر تا ۱۰ روز ديگر به دست آورند.

bayern
02-11-2008, 12:11
شرط مهم براى حضور در تركيب ثابت استقلال
انتقاد بى انتقاد
شرط مهم براى حضور در تركيب ثابت استقلال انتقاد بى انتقاد استقلال هم اكنون در بهترين فرم تاكتيكى خود طى يك سال اخير قرار گرفته و حريفان بالانشين جدول را يكى پس از ديگرى مقهور مى كند. از سوى ديگر تركيب ثابت در نظر گرفته شده توسط قلعه نويى هم خوب جواب داده و حالا ديگر هيچ كس مدعى آن نيست كه سرمايه هاى آبى بر روى نيمكت هدر مى رود. در اين ميان تنها بازيكنى كه هرازگاهى توجه مردم نسبت به او جلب مى شود فرهاد مجيدى است كه اتفاقاً امير در بازى روز جمعه به او هم مجال عرض اندام داد.پيرامون شرايط استقلال و نيمكت نشينى بازيكنان صبح ديروز مطلع شديم كادر فنى اين تيم به عملكرد فنى آبى ها نگاه كرده و آن را ملاك ارزيابى خود قرار مى دهد اما در عين حال به همه آنها فهمانده كه فقط در صورتى شانس حضور در تركيب اصلى را پيدا خواهند كرد كه در مصاحبه هاى خود از نيمكت نشينى گلايه نكنند زيرا اين كار برايشان حاصلى غير از تداوم حضور در جمع ذخيره ها به ارمغان نخواهد آورد.

bayern
02-11-2008, 12:12
براى آشنايى با شرايط انزلى
استقلال زمين تمرين را آب مى بندد
استقلال اين هفته ميهمان ملوان خواهد بود. مسابقه اى كه بدون شك براى آبى پوشان آسان تر از جدال با ذوب آهن نخواهد بود زيرا پس از ۲ هفته بايد خارج از خانه بازى كنند و اتفاقاً مقابل تيمى ريشه دار قرار گيرند كه از وجود تماشاگر بهره مند است و دربى گيلان را نيز به سود خودش تمام كرده و با روحيه اى مضاعف مقابل استقلال صف آرايى مى كند. جدا از اين موارد، زمين ورزشگاه تختى انزلى هم مى تواند براى شاگردان قلعه نويى دردسر ايجاد كند چون آنها به بازى بر روى زمين گل آلود عادت ندارند و اگر هواى انزلى اين هفته هم بارانى باشد، بدون شك براى استقلال دردسر ايجاد مى شود. البته اين طور كه شنيده ايم قرار است چند جلسه از تمرينات استقلال طى هفته جارى در زمين آب گرفته انجام شود تا شاگردان امير به خوبى با شرايط احتمالى حاكم بر زمين انزلى به طور كامل انس بگيرند.

emad64
02-11-2008, 12:12
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

یه سؤال :

این 3 ستاره ای که پایین نام استقلال تو عکس دیده میشه چیه ؟

اگه قرر باشه ستاره ای تو عکس باشه، باید بالای لوگوی باشگاه باشه، تازه، نه 3 تا، 2 تا !

bayern
02-11-2008, 12:13
ناراحتى مربيان استقلال
ليدرها نبايد در كار تيم دخالت كنند
اگرچه استقلال مقابل ذوب آهن به يك پيروزى بسيار ارزشمند دست يافت و طى كمتر از ۱۰ روز ۲ تيم بالانشين جدول را مغلوب كرده است اما با اين وجود كادر فنى آبى پوشان هنوز هم از پاره اى مسائل ناراحت هستند و معتقدند اين موارد بايد حتماً اصلاح شود، در غير اين صورت برايشان در هفته هاى آتى ليگ حرفه اى دردسر ايجاد خواهد شد.به زعم استقلالى ها برخى از ليدرها و سردسته هاى باشگاه به نوعى در كار آنها دخالت كرده و جو تيم را برهم مى زنند. مربيان استقلال بر اين باورند كه بعضى مواقع تشويق هاى تماشاگران جناحى بوده و به خاطر خطى است كه اين ليدرها به مردم مى دهند و از احساسات آنها سود مى برند. به نظر مى رسد استقلالى ها در اين مورد به سرنخ هايى هم رسيده اند و به زودى برخوردى قاطع با اين افراد صورت خواهد گرفت تا در ديدارهاى بعدى تشويق هاى معنادار به حداقل برسد.

bayern
02-11-2008, 12:13
اولويت استقلال
اگر مهاجم خارجى نشد، مى رويم سراغ عنايتى
استقلال همچنان به دنبال جذب يك مهاجم خارجى براى تقويت خط آتش خود بوده و حتى گلزنى هاى برهانى و اكبرپور هم باعث نشده امير قلعه نويى نظر خودش را تغيير بدهد. البته ادعاى وى در نوع خود منطقى است زيرا با توجه به سنگينى رقابت هاى ليگ برتر و فشار مضاعفى كه به واسطه آغاز ليگ قهرمانان آسيا به بازيكنان وارد مى شود، كاملاً طبيعى است كه مهاجمانش خسته شده يا وارد دوران افت خود شوند. از طرف ديگر فشردگى مسابقات احتمال آسيب ديدگى را هم به طرز قابل ملاحظه اى افزايش مى دهد. بنابراين بايد يك مهاجم ديگر به جمع نفرات كنونى اضافه شود. در عين حال صحبت هايى هم مبنى بر بازگشت مجدد رضا عنايتى به استقلال براى حضور در ليگ قهرمانان آسيا به گوش مى رسد كه به صورت تلويحى مورد تأييد برخى از اطرافيان باشگاه هم قرار گرفته است. اين طور كه صبح ديروز به ما خبر رسيده، اولويت اول استقلالى ها جذب مهاجم خارجى بوده و براى رسيدن به اين هدف تلاش وسيعى هم انجام داده اند كه ظاهراً طى روزهاى آتى به مراحل حساس و جدى خود مى رسد اما اگر بنا بر هر دليلى بحث پيرامون خريد مهاجم غير ايرانى به بن بست رسيد، آن گاه پرونده عنايتى روى ميز گذاشته خواهد شد و شرايط براى دريافت رضايتنامه و عقد قرارداد با اين بازيكن به طور اساسى بررسى مى شود. رضا عنايتى از جمله مهاجمان مورد علاقه امير قلعه نويى محسوب مى شود.

bayern
02-11-2008, 12:14
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

یه سؤال :

این 3 ستاره ای که پایین نام استقلال تو عکس دیده میشه چیه ؟

اگه قرر باشه ستاره ای تو عکس باشه، باید بالای لوگوی باشگاه باشه، تازه، نه 3 تا، 2 تا !

سلام
کدوم عکس رو میگی؟

bayern
02-11-2008, 12:17
آرش برهانى:به راحتى نوشيدن شربت ، ملوان را مى بريم!

آرش برهانى مهاجم استقلال معتقد است اين تيم به راحتى مى تواند قهرمانى ليگ برترى را به دست آورد. گفت وگوى او را ابرار ورزشى بخوانيد:
• بازى با ذوب آهن چه طور بود؟
- بازى خوبى بود. ما توانستيم از موقعيت هاى خود نهايت استفاده را ببريم و پيروز ميدان شويم.
• ذوب آهن چه طور بود؟
- ذوب آهن هم تيم خوبى بود اما زور بردن ما را نداشتند. به اعتقاد من آنها تا پشت ۱۸ قدم خوب مى آمدند.
• فكر مى كرديد بتوانيد ذوب آهن را شكست دهيد؟
- صد در صد. ما در طول هفته روى تمام نقاط ضعف و قوت ذوب آهن كار كرده بوديم و حقمان برد بود.
• نتوانستيد در اين ديدار گلزنى كنيد؟
- نمى شود كه در همه ديدارها گلزنى كرد. ۲ بازيكن ذوب آهن سايه به سايه من حركت مى كردند و اجازه نفوذ به من را نمى دادند.
• در اين ديدار تعويض شديد؟
- نظر كادر فنى بود. ناراحت نيستم كه تعويض شدم چون تيم نتيجه گرفت.
• نظرت درباره بازى با ملوان؟
- سخت است اما چون ما مى خواهيم قهرمانى را به دست آوريم پس به راحتى نوشيدن شربت ملوان را مى بريم.
• گل مى زنيد؟
- صددرصد. اگر بازى كنم سعى مى كنم گلزنى كنم.

bayern
02-11-2008, 12:18
جبارى شايد به بازى با ملوان نرسد
مجتبى جبارى هافبك استقلال توانست با ارائه يك بازى زيبا، يك گل حساس ديگر به ثمر برساند و نكته جالب اينكه جبارى قبل از بازى و در حين گرم كردن دچار گرفتگى پا شده بود و قرار نبود به بازى گرفته شود اما با تشخيص دكتر نوروزى به ميدان رفت. بعد از پايان بازى اين بازيكن بشدت از ناحيه پا دچار درد بود و طبق شنيده هاى ما بايد ۲ روز فيزيوتراپى كند تا به شرايط آرمانى برسد. شايد جبارى نتواند استقلال را مقابل ملوان در بندرانزلى همراهى كند.

bayern
02-11-2008, 12:19
جبارى: با همين روند به صدر جدول مى رسيم
مجتبى جبارى هافبك استقلال در مورد ديدار تيمش مقابل ذوب آهن گفت: ما از فرصت هايمان نهايت استفاده را برديم. بازى بسيار خوبى بود كه سرعت بالايى هم داشت، ذوب آهن همان طور كه طى هفته گذشته نشان داده بود تيم با قابليت هاى عالى است. وى در ادامه تصريح كرد: هر ۲ تيم نيمه اول بازى نزديكى را ارايه دادند اما در ۴۵ دقيقه دوم ما تيم برتر ميدان بوديم. به نظرم مقابل تيمى مثل ذوب آهن بايد از حداقل فرصت ها استفاده كرد تا به پيروزى رسيد. جبارى در پايان خاطر نشان كرد: ما چند هفته اى است كه روندرو به رشدى را آغاز كرده ايم و طى ۲ هفته اخير ۲ تيم مدعى و صدر جدول را شكست داده ايم. اميدواريم با ادامه همين روند به صدر جدول برسيم.

emad64
02-11-2008, 12:19
اولويت استقلال
اگر مهاجم خارجى نشد، مى رويم سراغ عنايتى

مهاجم خارجی نخواستیم، بریم همون عنایتی رو بگیریم بهتره..


سلام
کدوم عکس رو میگی؟
عکس مشکل داشت، پست رو دوباره ببین..


سلام

bayern
02-11-2008, 12:25
در صورت حضور در تهران

استقلال به مصاف پاختاكور ازبكستان مي رود

خبرگزاري فارس: در صورتي كه تيم پاختاكور حاضر شود به ايران بيايد، استقلال در نيم فصل با اين تيم بازي تداركاتي برگزار مي‌كند.


به گزارش خبرگزاري فارس، مسئولان پاختاكور ازبكستان در تماسي كه با اميد طيري مربي استقلال داشته اند، اين تيم را براي حضور در تاشكند در نيم فصل دعوت كرده اند.
باتوجه به شرايط جوي ازبكستان، امير قلعه نويي حاضر نيست تيم را براي نيم فصل و برگزاري يك ديدار دوستانه راهي تاشكند كند و به همين دليل، از اين تيم خواسته اند تا به ايران بيايند.
مسئولان پاختاكور هنوز جوابي به اين دعوت استقلال نداده اند؛ اما اگر حاضر شوند به ايران بيايند، آبي پوشان يك ديدار تداركاتي مقابل آنها برگزار مي كنند.

bayern
02-11-2008, 12:29
جلسه تعيين پاداش‌هاي استقلال برگزار مي‌شود


با توجه به پيروزي‌هاي پياپي استقلال در ليگ مسئولان اين تيم برنامه مشخصي را براي دريافت پاداش آنها در نظر گرفته‌اند.

به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، صبح امروز علي نظري جويباري برنامه‌اي را تنظيم و به مسئولان باشگاه ارائه داد تا در خصوص آن تصميم‌گيري شود.

يك خبر تاييد نشده، حكايت از آن دارد كه در ازاي سه پيروزي پاداش دو برد را به بازيكنان مي‌دهند.

bayern
02-11-2008, 12:30
قلعه نوعي و بازبيني فيلم بازي

امير قلعه نوعي صبح امروز در دفتر باشگاه استقلال فيلم بازي تيمش را مقابل ذوب آهن تماشا كرد.

به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، سرمربي آبي‌پوشان طبق عادت هميشه و بعد از هر بازي تيمش به آناليز مجدد بازي شاگردانش مي‌پردازد تا نقاط ضعفشان را براي بازي بعد پوشش دهند.

لازم به ذكر است؛ استقلال روز پنجشنبه و از هفته چهاردهم ليگ برتر ميهمان ملوان انزلي مي‌باشد.

bayern
02-11-2008, 12:31
بازيكنان خارجي استقلال بعد از بازي با ملوان مي‌رسد



ظرف روزهاي آينده يك مهاجم و يك هافبك خارجي در تمرينات استقلال حاضر مي‌شوند.

به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، به نظر مي‌رسد امير قلعه‌نوعي پس از تماشاي فيلم بازي‌هاي اين دو بازيكن به لحاظ فني آنها را تاييد كرده و قرار شده براي تست پزشكي به تهران بيايند.

اين طور كه گفته مي‌شود آنها بعد از بازي استقلال با ملوان در تمرينات اين تيم حاضر مي‌شوند و اگر مشكل پزشكي نداشته باشند قراردادشان امضا مي‌شود.

M_Abieteh
02-11-2008, 13:16
استقلال 2 - 0 ملوان


پیشبینیه شما ثبت شد.

AntAreS
02-11-2008, 13:29
اس اس 3-1 ملوان

Alireza Taji
02-11-2008, 13:32
اوج بلوغ فکرى در استقلال
روند رو به رشد و پيشرفت استقلال در سايه مديريت هماهنگ دو تيم داخل و خارج از ميدان اين مجموعه گران‌بها و سرمايه‌ملى در نيم‌فصل اول مسابقات ليگ‌برتر باعث گرديده تا به راحتى بتوان اوج بلوغ فکرى را در اين تيم بزرگ مشاهده کرد.
اساتيد و تئوريسين‌هاى فوتبال‌هاى صاحب سبک و پيشرفته معتقدند که فوتبال يک بازى فکرى است و آمادگى‌هاى استاندارد توانايى‌هاى جسماني، تکنيکى و تاکتيکى از پيش نياز‌هاى اصلى و اساسى مى‌باشد.
در مقوله باارزش مهندسى ذهن هر فکرى در کارگاه ذهن داراى يک انرژى يا انرژى‌هاى فراوانى است که مى‌تواند در خارج از کارگاه ذهن تبديل به يک انرژى يا انرژى‌هاى ديگرى شود و مسأله مهم در اين مقوله اين است که انسان بايد بتواند فکر يا افکار خود را ببيند يا حس کند.
بدون ترديد نقش امير قلعه‌نويى اين مربى کاربلد و امتحان پس داده در اين موفقيت‌ها نقشى تأثيرگذار بوده که توانسته در اين اوضاع و احوال پرتنش و جابجايى مديران عامل و افکار و انديشه‌هاى متضاد در مجموعه مديريتى و مديران پشت پرده باکياست و اقتدار از تيمى که ناصر حجازى اين ابراسطوره خانواده آبى‌پوشان و يا فيروز کريمى اين دانشمند بزرگ و حافظ همه کتاب‌هاى پليسى در ساختن آن عاجز بودند تيمى بسازد که اين روزها در مقوله مبارزه‌طلبى و برترى‌طلبى حريف مى‌طلبد.
عملکرد کارگروهى و فردى بازيکنان تيم فوتبال استقلال در زمين بازى بيانگر نيازى است که فوتبال ما ساليان طولانى است به دنبال آن مى‌باشد، فوتبالى که بتواند در کمال آرامش و تمرکز و در قالب تصويرسازى‌هاى خويش اوج بلوغ فکرى خود را در توانايى‌هاى جسمي، تکنيکى و تاکتيکى در مقوله فکر خلاق به نمايش بگذارد فوتبالى که هم پيروزى و هم رضايت تماشاگران خود را به همراه داشته و خواهد داشت.
توپ ورزشی

M_Abieteh
02-11-2008, 13:35
اس اس 3-1 ملوان


پیشبینیه شما ثبت شد.

Alireza Taji
02-11-2008, 13:39
در صورت حضور در تهران
استقلال به مصاف پاختاكور ازبكستان مي رود
خبرگزاري فارس: در صورتي كه تيم پاختاكور حاضر شود به ايران بيايد، استقلال در نيم فصل با اين تيم بازي تداركاتي برگزار مي‌كند.
به گزارش خبرگزاري فارس، مسئولان پاختاكور ازبكستان در تماسي كه با اميد طيري مربي استقلال داشته اند، اين تيم را براي حضور در تاشكند در نيم فصل دعوت كرده اند.
باتوجه به شرايط جوي ازبكستان، امير قلعه نويي حاضر نيست تيم را براي نيم فصل و برگزاري يك ديدار دوستانه راهي تاشكند كند و به همين دليل، از اين تيم خواسته اند تا به ايران بيايند.
مسئولان پاختاكور هنوز جوابي به اين دعوت استقلال نداده اند؛ اما اگر حاضر شوند به ايران بيايند، آبي پوشان يك ديدار تداركاتي مقابل آنها برگزار مي كنند.

Alireza Taji
02-11-2008, 13:41
تمرین تیم استقلال دیروز ساعت ۱۵ و۳۰ دقیقه در ورزشگاه دستگردى برگزار شد و بازیکنان زیر باران شدید دستورات تاکتیکى و تکنیکى قلعه نویى را اجرا کردند.
غایبان
در تمرین دیروز ۳ آبى پوش حضور نداشتند. فرهاد مجیدى، هادى شکورى و مجتبى جبارى در تمرین دیروز حضور نیافتند. این ۳ بازیکن علت غیبت خود را رسیدگى به مسائل شخصى عنوان کردند.
صحبت هاى قلعه نویى با بازیکنان
در ابتداى تمرین امیر قلعه نویى چند دقیقه اى را با بازیکنان به صحبت پرداخت.قلعه نویى ضمن تشکر از بازیکنان به آنها گفت: مقابل ذوب آهن فوق العاده بودید اما این پایان کار نیست هنوز زمان زیادى باقى مانده است باید همین روند را ادامه دهید تا در پایان رقابت ها عنوان قهرمانى را کسب کنید. پتانسیل صدرنشین شدن را دارید و باید به آن دست پیدا کنید.
رحمتى هم بود
سیدمهدى رحمتى، دروازه بان تیم مس کرمان نیز در تمرین دیروز شرکت کرد و تمرین آبى پوشان را نظاره گر بود. رحمتى در اواسط تمرین نزد دکتر نوروزى رفت و پاى مصدوم خود را به وى سپرد.
هواداران جشن گرفتند
هواداران استقلال که در سکوهاى ورزشگاه دستگردى حاضر بودند با پخش کردن نقل و شیرینى، پیروزى مقابل ذوب آهن را جشن گرفتند.
بیات اختصاصى تمرین کرد
سعید بیات، هافبک استقلالى ها که به تازگى با رهایى از بند مصدومیت به جمع آبى پوشان اضافه شده است دیروز به طور اختصاصى زیر نظر دکتر نوروزى تمرین کرد.
فکرى تاخیر داشت
محمود فکرى، مربى استقلالى ها با ۱۰ دقیقه تاخیر در ورزشگاه دستگردى حاضر شد. فکرى علت تاخیر خود را ترافیک عنوان کرد.
کوشکى دروازه بان شد
در تمرین دیروز با توجه به اینکه وحید طالب لو زودتر از سایرین تمرین را ترک کرد، بیژن کوشکى در اکثر دقایق دروازه بان بود و از قضا عملکرد خوبى هم در این پست داشت.
شرح تمرین
در ابتداى تمرین بازیکنان زیرنظر خداداد دور زمین دویدند، سپس با انجام کارهاى کششى بدن هاى خود را گرم کردند. در ادامه بازیکنان اصلى به سونا و استخر رفتند و سایرین در قالب ۲ تیم زرد و آبى فوتبال تمرینى بازى کردند.
طالب لو زود رفت
وحید طالب لو، دروازه بان آبى پوشان در تمرین دیروز به دلیل سرماخوردگى زودتر از سایرین محل تمرین را با اجازه کادر فنى ترک کرد.
برنامه تمرین
کادر فنى استقلال به خاطر استراحت کردن بازیکنان پس از بازى با ذوب آهن تمرین امروز را تعطیل کرد و آبى ها از فردا تمرینات خود را از سر مى گیرند.

M_Abieteh
02-11-2008, 13:43
به نظر من ارش برهانی تو بازی با ملوان خوب بازی میکنه.

Alireza Taji
02-11-2008, 13:43
امير قلعه‌نويي در حال ثبت يك ركورد رويايي است

ادامه اين روند تا پايان فصل عدد 73 را در ستون گل‌هاي زده اين تيم قرار مي‌دهد كه براي فوتبال ايران يك آمار تكرارنشدني خواهد بود
---------------------------------------------

در پايان هفته سيزدهم واژه‌اي به نام بهترين خط حمله ليگ مقابل نام استقلال نقش بسته است. گل‌هاي شماره 27 و 28 استقلال در هفته سيزدهم وارد دروازه عيسي اندوي شد تا آنها با ثبت عدد 28 در ستون گل‌هاي زده خود و با يك گل برتري نسبت به پيكان عنوان زهردارترين پيكان هجومي ليگ را از‌آن خود كنند. استقلال درحال‌حاضر صاحب ميانگين 15/2 گل در هر بازي است و توانسته به طور متوسط در هر 42 دقيقه دروازه رقبايش را باز كند كه آمار فوق‌العاده‌اي است. اين عدد از آن لحاظ جالب است كه بدانيم استقلال كه در ليگ چهارم حرفه‌اي با 51 گل‌زده توانست عنوان بهترين خط حمله ليگ را كسب كند، توانسته بود اين ركورد را در 30 بازي رقم بزند. يعني هر بازي 7/1 گل و هر 53 دقيقه يك گل. آنها در ليگ پنجم حرفه‌اي هم با آمار 44 گل‌زده در 30 بازي قهرمان شدند. يعني هر بازي 5/1 گل و هر 60 دقيقه يك گل. قلعه‌نويي اما در همان سال اول حضورش در استقلال با ثبت 46 گل‌زده در 26 بازي به‌كار خودش پايان داد يعني هر بازي 8/1 گل و هر 50دقيقه يك گل. با اين حساب امير قلعه‌نويي در حال ثبت يك ركورد رويايي است؛ ادامه اين روند تا پايان فصل عدد 73 را در ستون گل‌هاي زده اين تيم قرار مي‌دهد كه براي فوتبال ايران يك آمار تكرارنشدني خواهد بود.
آخرين مرتبه‌اي كه حسين كاظمي براي استقلال گل زد به هفته بيست و هفتم ليگ ششم حرفه‌اي باز مي‌گردد كه ضربه او پس از برخورد به جلال كاملي مفرد در تهران وارد دروازه استقلال‌اهواز شد. اما حالا اولين گل او در بازگشت دوباره به استقلال پس از گذشت 13 دقيقه رخ مي‌دهد و اين يعني هافبك دفاعي نه چندان با كيفيت، 16 هفته هواداران را در آرزوي درخشش خود نگه داشت.
آخرين مرتبه‌اي كه استقلال توانست در يك بازي دروازه‌اش را بسته نگه دارد به هفته ششم اين فصل بازمي‌گشت كه آنها مي‌توانستند شش بار دروازه همنام اهوازي را باز كنند و در مقابل، دروازه‌شان باز نشد. اين اتفاق پس از گذشت هفت هفته دوباره تكرار شد تا استقلال سومين پيروزي بدون گل‌خورده خود را جشن بگيرد. استقلال در هفته اول هم توانسته بود 2 بر صفر ابومسلم را شكست دهد.
امير قلعه‌نويي بالاخره توانست تعداد پيروزي‌هايش در سمت سرمربيگري استقلال مقابل ذوب‌آهن را با تعداد باخت‌هايش مساوي كند. پيش از برد روز جمعه، قلعه‌نويي بازي رفت ليگ سوم و هر دو بازي ليگ چهارم حرفه‌اي را به ذوبي‌ها واگذار كرده بود و فقط توانسته بود بازي برگشت ليگ سوم و بازي رفت ليگ پنجم را از آن خود كند. بااين‌حال پيروزي قلعه‌نويي و ذوب‌آهن 3 -3 مساوي شدند.
مجتبي جباري گل پانزدهم خود در تاريخ ليگ‌برتر را مقابل ذوب‌آهن به‌ثمر رساند، هر چند او سابقه گلزني در ورزشگاه آزادي را به همين تيم داشته است. گل چهارم جباري در ليگ هشتم حرفه‌اي در حالي به‌دست آمد كه بيشترين گل‌زده او در يك فصل در ليگ‌هاي چهارم با پيراهن ابومسلم و پنجم با پيراهن استقلال به‌دست آمده بود، يعني پنج گل. حالا جباري در يك قدمي شكستن ركوردش است.
هت تريك آرش برهاني در بازي مقابل پيكان باعث شد تا آمار هر 67 دقيقه يك گل براي آقاي گل ليگ ثبت شود اما عدم گلزني شماره 9 در 70 دقيقه حضور مقابل ذوب‌آهن، يك سقوط براي او به همراه داشت. برهاني جمع دقايق حضورش را به عدد 673 رساند اما باقي‌ماندن روي 9 گل‌زده باعث شد ميانگين گل به دقيقه او به حدود 75 دقيقه برسد يعني يك هفته گل نزدن، باعث افتي 8 دقيقه‌اي شده است.

Alireza Taji
02-11-2008, 13:45
تمرين آبى‌ها پس از پيروزى مقابل ذوب‌آهن خوشحالى استقلالى‌ها و غيبت مجيدي، جبارى و طالب‌لو
اولين تمرين تيم فوتبال استقلال پس از پيروزى مقابل ذوب‌آهن در زمين ورزشگاه دستگردى انجام شد. آبى‌پوشان که قرار است اين هفته در انزلى به مصاف ملوان بروند برنامه‌هاى تاکتيکى خود را براى اين ديدار مرور کردند. گزارشى از حاشيه‌هاى تمرين ديروز از نظرتان مى‌گذرد.
*حدود 30 نفر از هواداران استقلال با حضور در ورزشگاه دستگردى تمرين تيم خود را نظاره کردند.
*سعيد بيات هافبک فصل گذشته استقلال که قرار است به ليست نفرات اين تيم در اين فصل اضافه شود، ديروز باز هم در کنار زمين تمرينات اختصاصى انجام داد. نکته جالب اينکه اصغر نادعلى که چند روزى در تمرينات استقلال آفتابى شده بود ديروز به دستگردى نيامد.
*بازيکنان اصلى ديدار با ذوب‌آهن پس از حدود 20 دقيقه دويدن راهى استخر و سونا شدند.
*مجتبى جبارى و فرهاد مجيدى دو بازيکن استقلال با کسب اجازه از مربيان در دستگردى حاضر نشدند، ضمن اينکه وحيد طالب‌لو به دليل سرماخوردگى از مربيان اجازه گرفت و محل تمرين را ترک کرد.
*محمود فکرى مربى استقلال با حدود 10 دقيقه تأخير در دستگردى حاضر شد.
*بازيکنان ذخيره استقلال در قالب دو تيم 7 نفره به فوتبال دستگرمى پرداختند.
*تمامى نفرات تيم آبى‌پوش پايتخت به خاطر پيروزى در بازى جمعه خوشحال بودند و در حين تمرين اين خوشحالى را پنهان نکردند.

Alireza Taji
02-11-2008, 13:48
من که حالا بازی را پیشبینی نمی کنم!
تو این بازی مسائل غیر فنی بیشتر تاثیر گذار هست!
فقط کافیه وضعیت زمین انزلی بد باشه اون وقت تیم ما به مشکل می خوره!
از طرفی این احتمال هم هست که جباری به بازی نرسه.

این بازی از اون بازیها هست که احتمال حتی شکست را می دم.
تیمی تو این بازی برنده هست که تونسته باشه از اتفاقات بازی حداکثر استفاده را ببره.

M_Abieteh
02-11-2008, 13:48
جباری: به گل زدن فکر نمی کنم.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


هافبک تکنیکی استقلال تهران بعد از به ثمر رساندن چهارمین گل خود در لیگ برتر اظهار داشت: گلزنی برای من اهمیت چندانی ندارد و ترجیح می دهم که در کار گروهی تاثیر بگذارم،تا اینکه به فکر باز کردن دروازه حریفان باشم.
مجتبی جباری با اشاره به عملکرد چند وقت اخیرش گفت: همیشه با این هدف که بتوانم انتظارات را برآورده کنم،تمرینات را جدی می گیرم تا در بازی ها بتوانم خودم را به عنوان یکی از مهره های آماده تیم مطرح کنم.در حال حاضر هم با توجه به ایجاد هماهنگی لازم با سایر بازیکنان، شرایط خوبی دارم و امیدوارم این روند در هفته های بعدی هم تداوم داشته باشد.
این بازیکن همچنین در مورد نتیجه های هفته های اخیر آبی پوشان پایتخت گفت:ما از همان هفته های ابتدایی لیگ آمادگی خوبی داشتیم، اما به دلیل جا به جایی زیاد بازیکنان در فصل نقل و انتقالات هماهنگی لازم را در اختیار نداشتیم و به همین دلیل امتیازات زیادی را از دست دادیم.به هر حال در حال حاضر مشکلی نداریم و به همین دلیل است که پیروزی های زیادی را به دست آورده و فاصله مان را با تیم های بالای جدول به حداقل رساندیم.

M_Abieteh
02-11-2008, 13:52
اونقدر هم که فکرشو میکنید به مشکل بر نمیخوریم.

bayern
02-11-2008, 13:54
مال منم ثبت بشه لطفا
اس اس 3 ملوان 1

M_Abieteh
02-11-2008, 14:01
مال منم ثبت بشه لطفا
اس اس 3 ملوان 1

ثبت شد.

کسانی که تو پیشبینی شرکت کردند.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

M_Abieteh
02-11-2008, 14:03
تا الان 12 نفر تو پیشبینی شرکت کردند.

Alireza Taji
02-11-2008, 16:20
در گفت و گو با فارس
طيري: بابت پول نگرفتن به قلعه نويي گلايه نكرده‌ايم
خبرگزاري فارس: مربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: اعضاي كادر فني به قلعه نويي بابت نگرفتن حق و حقوق خود اعتراض نكرده اند.
اميد طيري در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره اين كه گفته مي شود مربيان اين تيم به دليل پرداخت نشدن مطالبات به سرمربي اين تيم گلايه كرده اند، اظهار داشت: ما مربيان هنوز پولي از باشگاه دريافت نكرديم؛ اما بابت اين موضوع تا به حال هيچ كدام به قلعه نويي حرفي نزده ايم.
وي افزود: از فصل قبل كه به اين تيم آمديم حتي يك ريال از مطالباتمان را دريافت نكرديم. پول فصل جديدرا هم به ما نداده اند.
طيري ادامه داد: در مورد اين قضيه با واعظ آشتياني صحبت نكرديم، چون فكر مي كنيم ايشان به عنوان مدير عامل تيم در جريان مسائل بوده و مي دانند كه مربيان نيز مانند بازيكنان، غير از فوتبال منبع درآمد ديگري ندارند.
اين مربي تاكيد كرد: سال قبل هم تا نيم فصل مربي تيم اميدهاي استقلال بودم، اين تيم را قهرمان نيم فصل كردم و سپس استعفا دادم و به مس رفتم؛ اما پولي دريافت نكردم و به دليل شرايط مالي بدي كه داشت از جيب خودم حدود چهار ميليون تومان هزينه كردم.
وي تصريح كرد: تا به حال بابت اين موضوع گلايه اي نكرده ايم و به دليل احترامي كه براي قلعه نويي و باشگاه استقلال قائل هستيم حرفي هم نمي زنيم.
طيري در مورد شرايط اين تيم گفت: در حال حاضر مثل بارسلونا بازي مي كنيم و فوتبالي كه استقلال ارائه مي دهد فراتر از آسيا است. در اين تيم همه بازيكنان زحمت مي كشند.

Alireza Taji
02-11-2008, 16:23
این هم در مورد صحنه بحث برانگیز بازی که بعضی ها شلوغش کردند.
از انجمن ابیته برداشت کردم و همون طور در اینجا میذارم:

یه سری عکس در مورد صحنه ای که عدهای از لنگی ها روش بحث دارن براتون مزارم تا ببینید برای اولین بار قهرمانی داور این بازی یه صحنه رو به درستی گرفته

عکس اول با 2 ثانیه ارفاق گذاشتم که در اصل از 74.23 هست که شروع توپ گیری دروازه بان ذوب اهن هست

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

صحنه دوم وقتی که تلویزیون میره برای صحنه اهسته واخرین زمانیه که هنوز توپ دسته دروازه بان ذوب اهنه

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

وخوب صحنه اخر اعلام خطاست که اگر 5 ثانیه هم بگیم شروع بازی تا اعلام خطاست میشه با ارفاق چیزی در حدود 12 ثانیه که فکر کنم اعلام این خطا نه کتابیه نه حق خوری بلکه اگر نمیگرفت باید به این داور به خاطر این 12 ثانیه خرده گرفت

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Alireza Taji
02-11-2008, 16:24
شکوري: مي خواهم به تيم ملي برسم

مدافع بلند قامت تيم استقلال با توجه به حضورش در ترکيب اصلي اين تيم و با اشاره به سابقه پوشيدن پيراهن تيم ملي اميدواري زيادي دارد که توسط علي دايي براي بازي با امارات در فهرست بازيکنان منتخب حضور داشته باشد.


هادي شکوري در گفت و گو با خبرنگار ورزشي برنا گفت: من آخرين خط خورده تيم ملي قبل از جام جهاني بودم.اين نشان مي دهد که توانايي لازم را براي پوشيدن پيراهن ملي دارم.
اين بازيکن همچنين اظهار داشت: البته بايد اين حق را به سرمربي تيم ملي داد تا بر اساس سليقه خود بازيکنان مورد نظرش را انتخاب کند.با اين حال اميدوارم براي بازي با امارات در بين ملي پوشان جايي داشته باشم.
شکوري درخصوص کم شدن فاصله استقلال با تيم هاي صدرنشين جدول رده بندي گفت: خوشبختانه اين روزها در اوج آمادگي هستيم و با شکست دادن تيمهاي اول و دوم جدول نشان داديم که شايستگي صدرنشيني را داريم.البته بايد در هفته هاي بعد نيز با هوشياري بالايي بازي کنيم تا با ادامه روند امتيازگيري هاي متوالي بتوانيم بالاخره در ليگ هشتم صدرنشين شويم.

Alireza Taji
02-11-2008, 16:25
پاداش استقلالي ها پرداخت نمي شود

آبي پوشان تهراني هنوز پس از پيروزي مقابل پيکان تهران مبالغ پاداش خود را دريافت نکرده اند.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" اگرچه در استقلال امروز ديگر آثار بي پولي ديده نمي شود، اما دو بازي است که اين تيم به پيروزي رسيده ولي بازيکنان پاداش خود را دريافت نکرده اند.
البته اين بار پاي بدقولي مسئولان يا نبود پول در ميان نيست، بلکه چون تعدادي از بازيکنان استقلال حساب بانکي خود را افتتاح نکرده اند،مديريت تصميم گرفته پاداش ها را واريز نکند.
به محض افتتاح حساب از سوي تمامي استقلالي ها پاداش هشتصد هزار توماني به حساب آنها واريز مي شود.

Alireza Taji
02-11-2008, 16:25
نيمکت نشيني جباري محتمل است
انتقال اکبرپور به خط هافبک

با توجه به شرايط زمين ورزشگاه تختي انزلي،نيمکت نشيني مجتبي جباري در ديدار مقابل ملوان محتمل به نظر مي رسد.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" شرايط زمين ورزشگاه تختي انزلي به شکلي است که مربيان استقلال قصد دارند مجتبي جباري را نيمکت نشين کرده و به جاي او از يک بازيکن فيزيکي در زمين استفاده کنند.
امير قلعه نويي در تمرينات استقلال نشان داده که علاقمند است سياوش اکبرپور را در خط هافبک استقلال بازي دهد و در خط حمله از علي عليزاده در کنار آرش برهاني استفاده کند.
شايان ذکر است جباري قبل از بازي با ذوب آهن اصفهان نيز از ناحيه پشت پا مصدوم شده بود.

Alireza Taji
02-11-2008, 16:27
سیاوش همیشه جلوی ملوان خیلی خوب بازی کرده.
و معمولا خوب لهشون گل زده امیدوارم این بازی هم موفق بشه.

bayern
02-11-2008, 18:25
ديدار نماينده آل اشپورت با "واعظي آشتياني"
جعفري: از استقلال شكايت نكرده‌ايم
بار ديگر لباس تيم را تامين مي‌كنيم


نماينده شركت "آل‌اشپورت" آلمان با مديرعامل باشگاه استقلال تهران ديدار كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، وحيد جعفري نماينده شركت البسه ورزشي آل‌اشپورت آلمان در خاورميانه صبح امروز با حضور در باشگاه استقلال تهران با اميررضا واعظي آشتياني مديرعامل باشگاه ديدار و مذاكره كرد.

جعفري در همين رابطه با رد برخي شايعات پيرامون شكايت از باشگاه استقلال تهران به ايسنا گفت: به عنوان يك ايراني علاقه‌مند افتخار مي‌كنم كه با باشگاه‌هاي بزرگ كشورمان رابطه‌اي صميمانه داشته و در جهت تامين البسه ورزشي آنان اقدام كنم. در هر صورت من و شركت آل اشپورت هرگز قصد شكايت از باشگاه بزرگ استقلال را نداشته و برخي سوء تفاهم‌هاي پيش آمده نيز در نشست امروز با آشتياني به طور كامل حل و فصل شد.

وي افزود: اكنون پيش قراردادي جديد ميان شركت آل اشپورت و باشگاه استقلال تهران تنظيم شده و به احتمال 99 درصد بار ديگر شركت ما تامين كننده البسته ورزشي استقلال شده و اين قرارداد همكاري نيز ظرف امروز يا يكي، دو روز آينده امضا مي‌شود.

جعفري ادامه داد: شركت آل اشپورت در حال حاضر به عنوان تامين كننده البسه ورزشي با باشگاه‌هاي پرسپوليس، سپاهان، راه‌آهن و استقلال قرارداد همكاري دارد، ضمن آن كه با دو باشگاه ابومسلم و ذوب آهن نيز به صورت مقطعي همكاري مي‌كنيم كه به عنوان نمونه ذوب آهن در تك بازي مقابل استقلال از البسه آل اشپورت استفاده كرد كه در صورت تمايل اين همكاري مي‌تواند ادامه‌دار باشد.

bayern
02-11-2008, 18:30
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bayern
02-11-2008, 18:32
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
فرهاد مجيدي در آغوش امير قلعه‌نويي

bayern
02-11-2008, 18:33
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال تهران

bayern
02-11-2008, 18:34
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
تماشاگران استقلال تهران

bayern
02-11-2008, 18:34
در گفت و گو با فارس

طيري: بابت پول نگرفتن به قلعه نويي گلايه نكرده‌ايم

خبرگزاري فارس: مربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: اعضاي كادر فني به قلعه نويي بابت نگرفتن حق و حقوق خود اعتراض نكرده اند.


اميد طيري در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره اين كه گفته مي شود مربيان اين تيم به دليل پرداخت نشدن مطالبات به سرمربي اين تيم گلايه كرده اند، اظهار داشت: ما مربيان هنوز پولي از باشگاه دريافت نكرديم؛ اما بابت اين موضوع تا به حال هيچ كدام به قلعه نويي حرفي نزده ايم.
وي افزود: از فصل قبل كه به اين تيم آمديم حتي يك ريال از مطالباتمان را دريافت نكرديم. پول فصل جديدرا هم به ما نداده اند.
طيري ادامه داد: در مورد اين قضيه با واعظ آشتياني صحبت نكرديم، چون فكر مي كنيم ايشان به عنوان مدير عامل تيم در جريان مسائل بوده و مي دانند كه مربيان نيز مانند بازيكنان، غير از فوتبال منبع درآمد ديگري ندارند.
اين مربي تاكيد كرد: سال قبل هم تا نيم فصل مربي تيم اميدهاي استقلال بودم، اين تيم را قهرمان نيم فصل كردم و سپس استعفا دادم و به مس رفتم؛ اما پولي دريافت نكردم و به دليل شرايط مالي بدي كه داشت از جيب خودم حدود چهار ميليون تومان هزينه كردم.
وي تصريح كرد: تا به حال بابت اين موضوع گلايه اي نكرده ايم و به دليل احترامي كه براي قلعه نويي و باشگاه استقلال قائل هستيم حرفي هم نمي زنيم.
طيري در مورد شرايط اين تيم گفت: در حال حاضر مثل بارسلونا بازي مي كنيم و فوتبالي كه استقلال ارائه مي دهد فراتر از آسيا است. در اين تيم همه بازيكنان زحمت مي كشند.

bayern
02-11-2008, 18:35
اسامي داوران هفته چهاردهم ليگ برتر اعلام شد

قضاوت مرادي و و رحيمي‌مقدم در ديدارهاي استقلال و پرسپوليس

خبرگزاري فارس: اسامي داوران قضاوت كننده در بازي هاي ليگ برتر از سوي كميته داوران اعلام شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، كميته داوران اسامي داوران هفته چهاردهم را به شرح زير اعلام كرد:
پنجشنبه:16/8/87
ملوان انزلي - استقلال تهران، ساعت 14:15
مسعود مرادي -حسين خانبان-محمد رضا ابوالفضلي- غلامرضا جباري

پرسپوليس-صبا قم، ساعت 16:20
رحيم رحيمي مقدم- داوود رفعتي -عليرضا يزداني -فرشيد افشار

جمعه:17/8/87-ساعت 14:15
سايپا تهران-استقلال اهواز
خداداد افشاريان - صفدر احمدي-غلام آموزگار-هادي حاج عباسي

پاس همدان-مقاومت سپاسي شيراز
منصور نوري- رسول فروغي-محمد مجد قرا ملكي- مرداس جابري

پيام خراسان-ذوب آهن اصفهان
عليرضا فغاني- مجيد ويشگاهي-بابك داوري-پيروز سيف ا... پور

فولاد مباركه سپاهان-داماش گيلان
قاسم واحدي-صادق نوري-حميد نظري-محمد حسين شهريار پناه

برق شيراز- ابومسلم خراسان
احمد صالحي -محمدرضا اسحاقيان-حسين سنجري-جواد شرقي

فولاد خوزستان-پيكان قزوين
رحيم مهرپيشه-حسين نجاتي-محمدرضا منصوري -عليرضاشيخي

bayern
02-11-2008, 18:35
در گفت و گو با فارس




منتظري: انتقادها از خط دفاع استقلال منطقي نبود

خبرگزاري فارس: مدافع تيم فوتبال استقلال تهران گفت: در هفته‌هاي اخير انتقادهايي به ساختار دفاعي تيم شد كه زياد منطقي نبود.


پژمان منتظري در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، در مورد بازي مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازي خوبي انجام داديم و خوشحالم مقابل تيمي به پيروزي رسيديم كه خط حمله اي قوي داشت.
مدافع استقلال در ارتباط با انتقادهايي كه در هفته‌هاي گذشته به خط دفاع اين تيم وارد شده بود، عنوان كرد:‌ تيم ما از لحاظ نفراتي و تاكتيكي بازيكنان بسيار خوبي دارد؛ ولي متاسفانه در چند هفته گذشته گل‌هايي خورديم كه تيم‌هاي دسته دومي هم مشابه آن را دريافت نمي كنند.
منتظري ادامه داد: مقابل ذوب‌آهن اين اشتباهات را نداشتيم و به گونه‌اي دفاع كرديم كه خط حمله حريف تيم هيچ موقعيتي نداشت. معتقدم انتقادهاي اخير منطقي نبود.
اين بازيكن در باره قهرماني احتمالي در نيم فصل گفت: همه چيز بستگي به شرايط دارد. ما تمام تلاش خود را براي رسيدن به اين مهم به كار مي گيريم، البته هدف اصلي تيم قهرماني در ليگ برتر است كه بايد با ادامه پيروزي‌ها به هدف خود برسيم.

bayern
02-11-2008, 18:36
تاكيد مدير روابط عمومي باشگاه:

واعظ آشتياني بحث فني در رختكن استقلال تهران انجام نداد

خبرگزاري فارس: مسئولان استقلال تهران اعلام كردند، مدير عامل باشگاه هيچ بحث فني در رختكن تيم بعد از ديدار با ذوب آهن انجام نداد.


مدير روابط عمومي باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرگزاري فارس، در مورد خبر اظهارات فني واعظ آشتياني در رختكن تيم اظهار داشت: مدير عامل باشگاه استقلال هيچ بحث فني بعد از پيروزي برابر ذوب آهن در رختكن تيم انجام نداد.
وي افزود: چه لزومي دارد كه پس از كسب يك پيروزي خوب مدير عامل باشگاه چنين بحثي را مطرح كند؟ ايشان در رختكن به بازيكنان فقط گفت نگران مسايل مالي نباشيد و ما تلاش خواهيم كرد تا تمام امكانات را براي موفقيت تيم فراهم كنيم.
نوري فر ادامه داد: اخباري كه اين روزها از رختكن استقلال منتشر مي شود، كذب محض و نشان دهنده اين است كه افرادي كه در گذشته به اخبار رختكن دسترسي داشتند اكنون دستشان از رختكن كوتاه شده است. امير قلعه نويي نيز زماني كه اين حرف را شنيد به پخش چنين شايعاتي خنديد و آن را تكذيب كرد.
برخي از منابع خبري اعلام كردند واعظ آشتياني در رختكن تيم استقلال در مورد مسايل فني تيم با بازيكنان صحبت كرده است.

bayern
02-11-2008, 18:37
در گفت و گو با فارس




شكوري: بازي مقابل ذوب‌آهن سخت‌ترين مسابقه ما بود

خبرگزاري فارس: مدافع تيم فوتبال استقلال تهران گفت: سخت‌ترين بازي ما در ليگ برتر، مسابقه با ذوب‌آهن بود.


هادي شكوري در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد بازي مقابل ذوب آهن اظهار داشت: به نظر من اين بازي از ديدار ما مقابل پيكان هم سخت‌تر بود. بازيكنان اين تيم در بازي رو به جلو فوق‌العاده عمل مي‌كنمد و جلوگيري از ضد حملات آنها كار سختي بود.
وي افزود: به نظرم استقلال با حوصله بازي كرد و اگر بي‌محابا حمله مي‌كرديم با وجود بازيكنان خطرناك ذوب‌آهن به مشكل برمي‌خورديم.
اين بازيكن در باره عملكرد خط دفاع استقلال در اين بازي عنوان كرد: در مسابقات قبل هم ساختار دفاعي ما خوب بود؛ اما روي اشتباهات فردي گل دريافت مي‌كرديم. مي توانم بگويم 10 گل دريافتي ما روي اشتباهات فردي بوده است.
شكوري با بيان اينكه بزرگترين بازيكنان دنيا هم احتمال اشتباه دارند، ادامه داد: مي‌ دانستيم ذوب‌آهن خط حمله استثنايي دارد و به نظرم يكي از بهترين عملكردها را در خط دفاع داشتيم، البته سايرين هم كمك كردند و اجازه ندادند دروازه ما باز شود.
وي در ارتباط با مجادله خود با پژمان منتظري پس از پايان نيمه اول گفت: با يكديگر بحث نمي كرديم بلكه در مورد يكي از صحنه هاي بازي صحبت كرديم و چون سر و صدا در ورزشگاه زياد بود، مجبور بوديم با صداي بلند با هم حرف بزنيم. خوشبختانه جو تيم صميمي است و مشكلي با هم نداريم.
شكوري در پايان خاطر نشان ساخت: در هفته هاي اخير روند رو به رشدي داشتيم و اين مسئئله به مديريت امير قلعه نويي نيز بازمي گردد. اميدوارم در پايان فصل بتوانيم به آنچه مي خواهيم برسيم.

bayern
02-11-2008, 18:38
به دليل انجام يك مصاحبه

فرهاد مجيدي از يك روزنامه ورزشي شكايت كرد

خبرگزاري فارس: مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران ادعا كرد: مصاحبه اي كه يكي از روزنامه هاي ورزشي از وي منتشر كرده خيالي است و از اين روزنامه شكايت كرده ام.


فرهاد مجيدي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس ادعا كرد: مصاحبه اي كه امروز يكي از روزنامه هاي ورزشي از وي منتشر كرده، خيالي است. او صحبتي با خبرنگاران اين نشريه انجام نداده است. به همين دليل، از اين روزنامه شكايت كرده است.
وي ادامه داد: هرگز نگفته ام كه دوست ندارم هواداران استقلال تشويقم كنند؛ بلكه خود را مديون آنها مي دانم و همواره با تشويق هاي آنها انگيزه ام مضاعف شده است.

bayern
02-11-2008, 18:40
پژمان منتظري: من افت نکرده ام
مدافع تيم فوتبال استقلال تهران انتقادات مطرح شده در مورد خودش را قبول ندارد و معتقد است که از آمادگي بالايي برخوردار است.

پژمان منتظري امروز /يکشنبه/ به خبرنگار ورزشي ايرنا گفت: واقعا نمي دانم چرا عده‌اي دنبال اين هستند تا من را زير سووال ببرند، انتقادات مطرح شده در خصوص من درحالي است که در ليگ برتر بيشترين بازي ها را براي استقلال انجام داده‌ام و اين نشان مي دهد که مربيان اعتقاد زيادي به توانايي هايم دارند.
اين بازيکن که در بازي تيم ملي فوتبال و کره شمالي دربين ملي پوشان قرار داشت،اظهار داشت: خيلي خوشحالم که علي دايي من را مورد توجه خود قرار داده است، به همين دليل با انگيزه‌ بيشتري از هميشه در تمرينات ظاهر مي شوم تا با حفظ جايگاهم در ترکيب ثابت استقلال، اين فرصت را داشته باشم که آمادگي‌ام را به رخ سرمربي تيم ملي بکشم.
منتظري همچنين با اشاره به پيرورزي‌هاي اخير استقلال گفت: از همان اول ليگ هم مشخص بود که تيم ما از پتانسيل لازم براي مدعي شدن برخوردار است، اما به دليل ناهماهنگي نمي
‌توانستيم آنطور که بايد برنامه‌هاي تاکتيکي را در زمين به اجرا در آوريم، در حال حاضر استقلال آماده ترين تيم ليگ است و به طور حتم در پايان هفته هفدهم، قهرماني نيم فصل اول را از آن خود خواهيم کرد.
تيم فوتبال استقلال در پايان هفته سيزدهم با 24 امتياز، بعد از تيم هاي پيکان قزوين و ذوب آهن اصفهان رتبه سوم جدول رده بندي ليگ برتر را به خود اختصاص داده است.

bayern
02-11-2008, 18:41
3 خبر کوتاه از تيم فوتبال استقلال تهران
بازيکنان تيم فوتبال استقلال تهران بعد از شکست دادن تيم‌هاي پيکان قزوين و ذوب آهن اصفهان هنوز پاداش نگرفته اند.

قهرماني تيم فوتبال استقلال تهران در جام حذفي باشگاههاي ايران
به گزارش روز يکشنبه خبرنگار ايرنا، با وجود اينکه اين روزها باشگاه استقلال تهران با مشکلات مالي مواجه نيست، پاداش دو پيروزي اخير پرداخت نشده و بازيکنان از طريق "علي نظري جويباري" اعتراض خود را به هيات مديره اعلام کرده اند.
*****
تيم فوتبال استقلال تهران از اين پس براي سفرهاي داخلي خود از پرواز چارتر استفاده مي کند.
بعد از آنکه بازيکنان اين تيم با سفر زميني به همدان رفتند، "مسعود زريبافان" رئيس مجمع استقلال از مسولان اين باشگاه خواست تا با تامين بودجه لازم، سفرهاي داخلي تيم فوتبال استقلال با پرواز چارتر انجام شود.
*****
بر خلاف اخبار منتشره، "عليرضا عباس فرد"، همچنان در مسابقه هاي فوتبال ليگ برتر در خدمت تيم فوتبال استقلال تهران خواهد بود.
اين بازيکن در طول سيزده هفته ليگ برتر، کمتر مورد توجه "امير قلعه نويي"‌ قرار گرفته است و به همين دليل شايعاتي در خصوص پيوستنش به تيم برق شيراز شنيده شد که قلعه نويي به خاطر حضور همزمان تيمش در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا، به مهاجم ناراضي اش اجازه جدايي از تيم را نداده است.

bayern
02-11-2008, 18:43
انتقادات کارساز شد
استقلالي ها چارتر گرفتند

سرانجام انتقادات رئيس مجمع باشگاه استقلال تهران کارساز شد و اعضاي اين تيم با پرواز چارتر راهي انزلي مي شوند.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" بنابر اعلام باشگاه استقلال تهران اعضاي اين تيم براي ديدار با ملوان روز چهارشنبه با پروازي چارتر راهي رشت مي شوند.
استقلالي ها از رشت نيز با يک دستگاه اتوبوس به انزلي مي روند تا برابر ملوان قرار گيرند.
بعد از آنکه استقلالي ها با اتوبوس راهي همدان شدند،مسعود زريبافان از مسئولان باشگاه خواست شرايطي فراهم آيد که اين تيم ديگر به صورت زميني به سفر نرود.به همين دليل استقلالي ها با هواپيما راهي انزلي مي‌شوند.
گفتني است ديدار تيم هاي ملوان بندر انزلي و استقلال تهران روز پنجشنبه برگزار مي شود.

bayern
02-11-2008, 18:44
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bayern
02-11-2008, 18:44
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bayern
02-11-2008, 18:45
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bayern
02-11-2008, 18:45
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bayern
02-11-2008, 18:46
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bayern
02-11-2008, 18:47
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bayern
02-11-2008, 18:48
تا بازي‌هاي نيم فصل هيچ بازيكني از ليست استقلال خارج نمي‌شود

تيم فوتبال استقلال تا پايان بازي‌هاي نيم فصل اقدام به حذف بازيكناني نخواهد كرد و پس از آن نيز دستور خروج بازيكن از اين باشگاه با نظر مستقيم امير قلعه نوعي صادر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، همچنين مهرداد پولادگر كه به دليل مصدوميت به مدت يك هفته از تمرينات دور مانده بود از فردا در تمرينات تيم استقلال شركت خواهد كرد.

bayern
02-11-2008, 18:48
استقلال صبح و بعد از ظهر تمرين مي‌كند




بازيكنان استقلال فردا صبح و بعد از ظهر تمرينات خود را پيگيري خواهند كرد.

به گزارش خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، تيم فوتبال استقلال كه خود را براي ديدار مقابل ملوان از هفته سيزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر آماده مي‌كند تمرينات خود را فردا صبح و بعد از ظهر پيگيري خواهد كرد.

بازيكنان اصلي استقلال بعد از براي كه مقابل ذوب‌آهن به دست آوردند، امروز را استراحت خواهند كرد و ساير بازيكنان امروز به تمرين مي‌پردازند. استقلالي‌ها فردا صبح در آكادمي المپيك تمرين مي‌كنند.

تيم فوتبال استقلال در تمرين صبح به كارهاي بدنسازي خواهد پرداخت و بعد از ظهر كارهاي تاكتيكي را انجام مي‌دهد.

bayern
02-11-2008, 18:49
برنامه حركت استقلال به انزلي




آخرين تمرين استقلال قبل از بازي با ملوان عصر روز سه شنبه در ورزشگاه دستگردي برگزار مي‌شود.

به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، شاگردان اميرقلعه نوعي طبق برنامه صبح روز چهارشنبه با يك دستگاه اتوبوس از هتل المپيك به انزلي مي‌روند و پس از بازي با همان اتوبوس به تهران برمي‌گردند.

گفتني است بعد از تمرين سه شنبه اسامي 18 و 20 بازيكن براي اين بازي از سوي كادر فني اعلام مي‌شود.

bayern
02-11-2008, 18:53
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

طبق تصمیمات اتخاذ شده در نشست کمیته تیم های ملی و موافقت فدراسیون فوتبال، به دلیل برگزاری دیدار تیم ملی کشورمان با تیم قطر، تاریخ برخی از مسابقات هفته چهاردهم تغییر کرد و بازیهای هفته پانزدهم لغو شد.

بر این اساس برنامه جدید مسابقات هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور به شرح زیر اعلام شد:

پنجشنبه 16/8/87

* ملوان بندرانزلی - استقلال تهران، ساعت 14:15، ورزشگاه تختی انزلی
* پرسپولیس تهران - صبای قم، ساعت 16:20، ورزشگاه آزادی تهران

جمعه-17/8/87

* سایپا کرج - استقلال اهواز، ساعت 14:15، ورزشگاه انقلاب کرج
* پاس همدان - مقاومت سپاسی شیراز، ساعت 14:15، ورزشگاه قدس همدان
* پیام خراسان - ذوب آهن اصفهان، ساعت 14:15، ورزشگاه ثامن الائمه مشهد
* مس کرمان - راه آهن شهرری، ساعت 14:15، ورزشگاه باهنر کرمان
* سپاهان اصفهان - پگاه گیلان، ساعت 14:15، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
* برق شیراز - ابومسلم خراسان، ساعت 14:15، ورزشگاه حافظیه شیراز
* فولاد خوزستان - پیکان قزوین، ساعت 14:15، ورزشگاه تختی اهواز

هفته پانزدهم لیگ برتر لغو شد

رئیس سازمان لیگ برتر از لغو تمامی دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر به دلیل برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با قطر خبر داد.

عزیز الله محمدی گفت: به دلیل دیدار تیم ملی ایران برابر قطر در روز نوزدهم آبانماه، دیدارهای هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور لغو شد.

وی ادامه داد: فردا صبح نشستی اضطراری را برگزار می کنیم تا در خصوص زمان جدید برگزاری دیدارهای این هفته و ادامه مسابقات لیگ برتر بحث، تبادل نظر و تصمیم گیری صورت گیرد.

رئیس سازمان لیگ برتر در پاسخ به این سوال که آیا برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی ضرورتی برای لغو دیدارهای لیگ برتر وجود داشت، اضافه کرد: این موضوع به تصمیم کمیته تیم های ملی باز می گردد. آنها تصمیم گرفتند که برگزاری این مسابقه پیش از دیدار ایران با امارات در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ضروری است، به همین دلیل دیدارهای این هفته به تعویق افتاد.

محمدی در پایان در مورد وضعیت ورزشگاه قزوین برای میزبانی دیدار پیکان برابر پرسپولیس گفت: روزگذشته به قزوین سفر کردم و امکانات این ورزشگاه را از نزدیک بررسی کردم. این ورزشگاه چند اشکال کوچک داشت که به راحتی برطرف می شود، همچنین شواری تامین این شهر هم با برگزاری این مسابقه موافقت کرده است. پس مشکلی برای برگزاری این دیدار در قزوین وجود ندارد.

bayern
02-11-2008, 18:58
قلعه نوعي:2-5-3 من عدد نیست
دیگر حتی مخالفان امیر قلعه‌نویی‌ـ كه تعدادشان هم كم نیست‌ـ این فرضیه را پذیرفته‌اند كه حضور این مربی همراه با پیروزی است.

به نوشته كارگزاران، سال گذشته در چنین روزهایی فوتبال ایران تحت تاثیر افشین قطبی قرار داشت اما امسال و تا این لحظه آن كه مرد پیروز لیگ‌برتر است، كسی نیست جز امیر قلعه‌نویی.

امروز او با نتایج خیره‌كننده و از آن مهم‌تر بازی‌های پرهیجان و تماشاگرپسندی كه استقلال ارائه می‌دهد، تیتر اصلی روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها را به خود اختصاص داده است.

قلعه‌نویی از میان نقدهای تند و ایرادات سختی كه نسبت به او و تفكراتش وجود داشت گذشته و گویی منتقدانش را نیز متقاعد كرده است. خیلی از منتقدان بر این موضوع اتفاق‌نظر داشتند كه تفكرات امیر قلعه‌نویی در این دوره از مسابقات لیگ‌برتر به شكست خواهد انجامید. امروز چه جوابی برای این دسته از منتقدان دارید؟
باید بگویم همیشه منتقدان برنده نیستند. آنها همواره به من لطف داشته‌اند! و امسال در هفته‌های ابتدایی، انتقادات زیادی از من و تیمم كردند اما من اهل حرف زدن نیستم و دوست دارم بیشتر از آنكه مصاحبه انجام بدهم، كار كنم. نظر منتقدان برایم محترم است، اما من در عمل توانایی‌هایم را نشان می‌دهم.

البته در این بین بیشترین ایرادات به سیستم 2-5-3 مرتبط بود و اینكه این سیستم منسوخ شده است.
حالا فكر می‌كنم 2-5-3 سیستم برنده است. البته با ریزه‌كاری‌هایی كه من همیشه اجرا می‌كنم. متاسفانه اكثر كارشناسان و منتقدان این ریزه‌كاری‌ها را ندیده و در نقدهایشان به آنها اشاره نمی‌كنند. من به این سیستم اعتقاد دارم. می‌توانم با همین روش موفقیت‌های گذشته را تكرار كنم. 2-5-3 من یك عدد نیست.

شاید موضوعی كه این‌ روزها بیشتر از هر فرد دیگری در مورد شما وجود دارد این است كه تیم استقلال را در رتبه سیزدهم تحویل گرفتید و حتی امسال تا رده هفدهم هم نزول داشتید اما امروز یكی از مدعیان اصلی قهرمانی هستید. این روند را چگونه ارزیابی می‌كنید؟
ما هنوز به هیچ جایی نرسیده‌ایم. در مورد رتبه سیزدهم بگویم كه مربوط به فصل گذشته است و نمی‌توانم در مورد آن اظهارنظر كنم. اما امسال در یك برهه‌زمانی به رده هفدهم سقوط كردیم اما همان زمان هم می‌دانستیم كه این جایگاه به‌هیچ وجه واقعی نیست. این را تمام كسانی كه استقلال را دوست داشتند به‌خوبی می‌دانستند همان‌طور كه رده سوم جایگاه واقعی نیست. من از همان روز اول گفته بودم كه سیر صعودی خواهم داشت اما اكنون هم می‌گویم كه با چند برد نباید احساس پیروزی داشته باشیم.

در حال حاضر تفكر عمومی استقلال را مدعی اول قهرمانی در لیگ‌برتر هشتم می‌داند. در بین تیم‌های لیگ كدام‌یك را در این موضوع رقیب استقلال می‌دانید؟
ابتدا پرسپولیس و سپس سپاهان. درست است كه سپاهان تا الان خوب نتیجه نگرفته اما مطمئن هستم این تیم به جمع مدعیان قهرمانی خواهد پیوست. در كنار این دو تیم، ذوب‌آهن و پیكان هم تیم‌های بسیار خوبی هستند. ما دیدارهای سنگینی با هر دو تیم انجام دادیم و معتقدم جزء بهترین‌های لیگ‌برتر به شمار می‌روند. به‌خصوص ذوب‌آهن كه در 59 متر جلویی‌اش تیم قدرتمندی است.

موضوع دیگری كه طی هفته‌های اخیر در ارتباط با شما مطرح شده، این است كه وقتی استقلال از حریفان پیش می‌افتد امیر قلعه‌نویی برای حفظ برتری رو به بازی تدافعی می‌آورد. آیا این حرف را قبول دارید؟
به هیچ‌وجه قبول ندارم. ما مقابل استقلال اهواز و مقاومت چنین كاری را نكردیم و تنها بازی برابر پرسپولیس بعد از گلی كه به ثمر رساندیم سبك بازی را عوض كردم، آن‌هم به‌خاطر شرایط آن بازی بود. مطمئن باشید در موارد مشابه این كار را انجام ندادیم و در همین بازی با ذوب‌آهن پس از آنكه گل اول را زدیم، باز هم حمله كرده و گل دوم را هم به ثمر رساندیم.

با تمام این اوصاف آیا بازی كه استقلال ارائه می‌دهد، آن چیزی است كه ایده‌آل امیرقلعه‌نویی نامیده می‌شود؟
نه، هنوز به آنچه مد نظرم است نرسیده‌ام. معتقدم باید تلاشمان را بیش از این بكنیم و در سرعت تیمی بهتر شویم. سرعت تیمی استقلال هنوز دلخواه من نیست و با ایده‌آلم فاصله دارم.

bayern
02-11-2008, 19:01
آبی ها در نیمه دوم مزد جسارت خود و قلعه نویی راگرفتند
از بابک محقق: تحلیل بازی استقلال-ذوب آهن

فرشید طالبی پس از پا‌یان بازی در مقابل دوربین‌های تلویزیونی اعلام کرده بود که تیمش استثنایی بازی کرده و مستحق برد بوده است. در پا‌یان نیمه‌ی اول بسیاری از تماشاگران استقلال با او همقیده بودند. ذوب آهن بدون شک عالی بازی کرده بود. در سیستم 4-1-4-1, صالحی نژاد پاپپای برهانی تمام زمین را به دنبال او میدوید و خیری به همراه منصوری وظیفه‌ی طراحی را به عهده داشتند. منصوری کمی در چپ نزدیک به اشجاری بازی میکرد تا اجازه‌ی کار ترکیبی را به جباری و حیدری ندهد.



سد دفایی ذوب در سمت چپ چنان فشرده بود که جانواریو اکثرا از چپ به راست سر میکشید تا گره این جناح را باز کند. در واقع استقلال در نیمه‌ی اول تنها چشم به فرار‌های حیدری داشت. اما او به جز 2 بار راهی برای نفوذ نیافت. آبیها فقط یک بار به عمق دفاع حریف زدند که اکبرپور یک قدم کم آورد. تنها خطر دیگری که استقلال به دست آورد حاصل همکاری منیعی و اکبرپور بود که با بدشنسی به هدر رفت.
صدر نشین لیگ تا پیش از این بازی 14 بار در لیگ برتر در مقابل استقلال به میدان رفته بود که حاصل آن 5 برد, 5 بخت و 4 مساوی بود. ترکیب خط حمله‌ی این تیم مرکب از خلعتبری و کاسترو که فرهادی هم از عقب به آنها اضافه می شد در نیمه‌ی اول تنها صاحب یک فرصت گلزنی شد, اما سرعت عمل بازیکنان این تیم در تبادل توپ و تغییر دائمی منطقه‌ی بازی در کمترین زمان ممکن نمای جالبی از هماهنگی تیمی را به رخ میکشید. منصوری و خیری هم در تحمیل این برتری سهم به سزایی داشتند زیرا به کمک توان جنگندگی بالای این دو بود که خط میانی استقلال از کار افتاد و به دنبال آن اکبرپور و برهانی هم محو شدند. تلاش برهانی برای توپگیری در میانه زمین حاصلی جز سردرگمی خود او ندشت که بارها توپ را لو داد و همین او را مجبور میکرد که برای جبران تا پشت 18 قدم خودی به عقب بیاید. استقلال در کار دفاعی به جز 20 دقیقه اول تقریبا بینقص بود اما همین مدافعان در انتقال توپ به هافبک ها کوچکترین توفیقی نداشتند و پرس مهاجمان حریف چارهای جز زیر توپ زدن برای آنها باقی نمیگذاشت.
منیعی و قربانی در 20 دقیقیه اول چند بار به راحتی دریبل خوردند و همین فضای مناسبی از چپ برای خلعتبری فراهم میکرد. اما از آن به بعد قربانی یک تنه در مقابل حملات حریف از چپ ایستادگی کرد و تا پایان بازی کوچکترین تزلزلی نشان نداد. منتظری و شکوری هم در دفع توپهای بلند و سرگردان تقریبا بی اشتباه بودند و استقلال در نیمه دوم با اتکا به استواری همین خط دفاع بود که با جسارت بیشتری عزم دروازه حریف کرد.
در 45 دقیقه دوم استقلال به راستی پوست انداخت و آن روی سکه‌ی خود را به ذوبیها نشان داد. وقتی جباری, جانواریو و اکبرپور در فاصله‌ی 40 متری تا درو ا زه‌ی سفیدپوشان دست به پاسکاریهای کوتاه زدند خیری و منصوری هم به ناچار برای حمایت از صالحی نژاد بیشتر در مرکز زمین مشغول به کار دفاعی شدند و همین تله به منیعی فرصت داد که کار چندان دشواری برای عبور از محمد حسینی نداشته باشد. منیعی در روزی که مرد انگشت نمای میدان بود بارها از سمت چپ توپ های خطرناکی روی دروزه‌ی حریف فرستاد و حتی در یک مورد خود او میتوانست پاس با سر سیاوش را با ضربه ای سنگین به گل تبدیل کند. در این بین از آمادگی کاظمی هم نمیتوان گذشت که علاوه بر گلی که به ثمر رساند در هر دو نیمه ستون استوار خط میانی بود.

برهانی پس 70 دقیقه بازی نا موفق جای خود را به علیزده داد تا او در جنگ هوایی به مصاف طالبی و صلصالی برود. اما آنکه جریان بازی را پس از گل اول به سود آبیها نگاه داشت نه علیزده بلکه مجیدی بود که با دوندگی جانانه‌ی خود در تمام طول و عرض زمین در خلق 3 فرصت گل عالی به تیمش کمک کرد که یکی از آنها به تور نشست. جباری باز هم در روزی موفق هم گل زد و هم بارها به عنوان مهاجم کاذب بارها در 18 قدم حریف صاحب توپ شد.

ذوب آهن بدون وجود یک بازیکن قدرتی در خط حمله تنها دل به ظریف کاریهای خلعتبری و فرهادی بسته بود غافل از آنکه در دیدارهای دشوار اینچنینی به یک گلزن حرفه ای همچون رجبزاده هم نیاز مبرمی وجود دارد. شاید اگر طلبی که در فجر یکی از بهترینها محسوب میشد و سابقه‌ی گلزنی به استقلال هم داشت به نوک حمله میرفت, این تیم صاحب وزن بیشتری در کار هجومی میشد.

ذوب آهن با همین شیوه‌ی بازی 3 سال پیش پرسپولیس را در اصفهان 3-0 برده بود. در آن روز اشجاری یکی از بهترین روزهای خود را پشت سر گذاشت بود و رجبزاده هم به راستی توان گلزنی بالایی داشت. د راین بازی استقلال هوشیار بود که به اشجاری هیچ فضایی نداد و حرکت مثلثی 3 مهاجم این تیم در خط حمله هم اغلب در آخرین لحظه ابتر میماند.

آبیها در نیمه‌ی دوم باز هم مزد جسارت خود را گرفتند و نشان دادند که برای قهرمانی به جد دندان تیز کرده اند.

bayern
02-11-2008, 19:10
در آستانه جدايي از استقلال و قبل از آغاز ليگ هشتم ؛
آقاي گلي كه مي خواست خداحافظي كند



باور كردني نبود، آرش برهاني فقط در پانزده دقيقه سه بار به نشانه خوشحالي گل، به سمت جايگاه تماشاگران رفت و در كوتاهترين زمان ممكن تمام خاطرات آن روزهاي كابوس وار را پاك كرد.
هواداران استقلال كه از تبديل شكست يك بر صفر به پيروزي سه بر يك مقابل صدرنشين هيجان زده بودند، دليل كليدي تري براي فرياد كشيدن از فرط حيرت و شادي داشتند.
در روزي كه خيلي ها روي سكوها به دنبال جادوگر كذايي پيكان مي گشتند، ناگهان طلسم گل نزدنهاي آرش برهاني شكست و او دو سورپرايزي ويژه و باور نكردني را رقم زد. اول اينكه براي اولين بار در دوران حضورش در ليگ برتر هت تريك كرد و دوم اينكه براي نخستين مرتبه به صدر جدول گلزنان فوتبال ايران راه يافت. آنچه شايد تا پيش از بازي با پيكان بيشتر به يك شوخي خنده دار شبيه بود، اما اكنون به وضوح اتفاق افتاده است.
روند رو به رشد آرش برهاني از آخرين روزهاي فصل گذشته قابل لمس بود. همزمان با سقوط آزاد استقلال در جدول رده بندي و تشديد ناكامي هاي اين تيم، آرش آرام آرام از پوسته يك مهاجم كاملاً بي خطر خارج شد و اميدواري هايي ايجاد كرد.
او فينال جام حذفي گل سوم و آخرين گل فصل استقلال را به ثمر رساند و به اين ترتيب پايان خوشايندي را براي فصل سياهي كه پشت سر گذاشته بود، رقم زد. با اين حال اما به نظر مي رسيد امير قلعه نويي در حين انجام پروسه خانه تكاني و بازيابي استقلال در فصل نقل و انتقالات تمايلي به تمديد قرارداد با آرش نداشته باشد و او را به عنوان يكي از عوامل اصلي سياه بختي ناصر حجازي و فيروز كريمي كنار بگذارد.
در تب و تاب امضاي قرارداد با بازيكنان جديد كسي سراغي از آرش برهاني نمي گرفت و همانطور كه انتظار مي رفت مشتريان داخلي تمايلي به مذاكره با مهاجم طلسم شده نداشتند.
برهاني دو پيشنهاد نه چندان چشمگير از دو تيم متوسط داخلي داشت و به رغم تلاشي كه براي بازگشت به فوتبال امارات به خرج داد، در اين عرصه هم ناكام ماند.
وقتي روزنامه ها از قول امير قلعه نويي تيتر زدند: «برهاني در استقلال مي ماند» اتفاق عجيبي رخ داده بود. عده زيادي اين تصميم آقاي سرمربي را نادرست توصيف كردند و آن را زمينه ساز آغاز يك فصل مخاطره انگيز دانستند.
قلعه نويي در تحليل تصميم عجيب خود مدعي شد «سرعت بالاي آرش برهاني تحت هر شرايطي به كار تيمش مي آيد و او مي تواند در بازي هاي دشوار عصاي دست خط حمله استقلال باشد.»
اين اما تمام ماجرا نبود. در روزهايي كه قلعه نويي براي پوشاندن پيراهن آبي رنگ به تن رضا عنايتي تلاش مي كرد، برهاني با او تماس گرفت تا نظر سرمربي جديد را در مورد خود بداند. آرش از نظر روحي در شرايط نامناسبي بود و به قلعه نويي گفت، در صورتي كه استقلال نيازي به او نداشته باشد، فوتبال را براي هميشه كنار مي گذارد.
اين جمله نقش تعيين كننده اي در تغيير تصميم قلعه نويي داشت و بي ترديد امروز سرمربي استقلال از اينكه شماره 9 تيمش آرش برهاني نام دارد، خوشحال است.
براي صحبت كردن در خصوص بازگشت او به تيم ملي كمي زود است، اما در صورت ادامه اين روند، دور نيست روزي كه مهاجم در آستانه خداحافظي با فوتبال در كمپ تيمهاي ملي آفتابي شود.

amir_sa
02-11-2008, 19:16
سياوش اکبرپور را در خط هافبک استقلال بازي دهد و در خط حمله از علي عليزاده در کنار آرش برهاني استفاده کند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
نميدونم اين عليزاده چي داره آخه ؟

بايرن جان ممنون [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bayern
02-11-2008, 19:20
خيانتكاران را مي بخشم ؛ حجازي: طرفداران من با طرفداران پروين فرق مي كنند
ناصر حجازي آدم صادقي است كه هرگاه از او سؤال مي كني بدون تعارف حرفش را مي زند. هر چند راست گفتاري او به ضررش تمام شده، اما او به اصولي كه دارد كاملاً پايبند است. حجازي از جمله فوتباليستهاي تحصيلكرده است كه حرفهاي فني او هم استدلال منطقي دارد و هيچ گاه بدون دليل حرفي را نمي زند.

مرد محبوب استقلالي ها امروز خارج از گود فوتبال نشسته است. او در مورد فصل گذشته و اتفاقاتي كه افتاد تا او زمين بخورد، حرفهاي بسيار جالبي زد. حرفهايي كه تلخ و گزنده بود تا متوجه بشويم خيلي ها در اين فوتبال براي رسيدن به اهداف خود چه كارهايي را پشت پرده انجام نمي دهند، اما مردم از آن مسايل خبر ندارند.

* فوتبال دوران شما به لحاظ فني و كيفي چه تفاوتهايي با فوتبال امروز دارد؟

** در فوتبال زمان ما آن چنان دوندگي وجود نداشت و بيشتر كارها تكنيكي بود و كارهاي فيزيكي زياد انجام نمي شد، اما الان بازيكنان بيشتر فيزيكي كار مي كنند و اگر دقت كنيد در فوتبال امروز دوندگي زياد شده است و يك هافبك در هر بازي 12 كيلومتر مي دود. آن موقع هافبكها در يك بازي در نهايت 6 كيلومتر مي دويدند. البته همين الان هم در فوتبال ما اگر بازيكنان زياد بدوند 6 كيلومتر مي شود! (خنده).

* آن زمان كه شما بازي مي كرديد، ارزشها و رفاقتها چه جايگاهي در فوتبال داشت؟

** هر جا كه پول به ميدان مي آيد ارزشها كم رنگ تر مي شود. در خانواده هم همين طور است و اگر براي بچه زياد خرج كني ارزشها كمتر مي شود. در جامعه هم همين است و در فوتبال اين مسأله بيشتر به چشم مي آيد. وقتي پول آمد ارزشهاي اخلاقي و فرهنگي در فوتبال خيلي پايين آمد. دوستي ها و رفاقتها آن زمان بيشتر بود، ما بدون پول بازي مي كرديم. ماهانه 150 تا 200 تومان (200 تا تك تومني) مي گرفتيم و خرجمان هم مي گذشت، اما به خاطر پيراهن و عرقي كه به باشگاه داشتيم، بازي مي كرديم. اما الان نمي توان اين كار را كرد چون خرج زندگي خيلي زياد است و اصلاً نمي شود امروز را با آن دوران مقايسه كرد، چون الان فوتبال شغل فوتباليستهاست، چون فوتبال حرفه اي شده است. در آن زمان ما شغلمان چيز ديگري بود و براي تفريح بازي مي كرديم. بچه ها يا كارمند تربيت بدني بودند يا شغل ديگري داشتند و اكثر بچه ها هم در آن زمان راننده تاكسي بودند و خسته و كوفته سرتمرين مي آمدند.

* در روزگاري كه در فوتبال پول نبود صفا و صميميت چقدر وجود داشت؟

** اصلاً اين مسايل با الان قابل قياس نيست. در خانواده ها هم همين طور است. وضع اقتصادي طوري خراب شده است كه پدر براي پسر و برادر براي برادر مي زند. هر كسي كه صبح بيدار مي شود با خودش مي گويد، چطوري پول در بياورم و جيب چه كسي را خالي كنم. البته تعداد معدودي هم هستند كه روي اصولشان پايبند هستند و خودشان را نمي فروشند.

* چه خاطره اي از رفاقتهاي قديم داريد؟

** در تيم ملي من با پورحيدري هم اتاق بودم كه خيلي با هم رفيق بوديم. با عبداللهي، مودت و رشيدي هم، هم اتاق بودم كه با يكديگر رفيق بوديم. رشيدي ذخيره من بود كه گاهي اوقات مي گفتم من بازي نمي كنم تا دوستم بازي كند، اما الان طرف روي نيمكت كه مي نشيند، مي گويد كه هم تيمي اش پايش بشكند تا به او بازي برسد.

* به هر حال چه بخواهيم چه نخواهيم پول وارد فوتبال شده است. به نظر شما مي شد بهره بهتري هم از پول براي پيشرفت فوتبال مان گرفت؟

** مي توانيم از كشورهاي صاحب فوتبال الگوبرداري كنيم كه آنها چطور خرج مي كنند و چطور به فوتباليستها پول مي دهند. از ايتاليا، اسپانيا و انگليس مي توانيم الگوبرداري كنيم. وقتي باشگاه به بازيكن پول مي دهد بازيكن به باشگاه و تيمش متعهد است و چون قرارداد بسته بايد طبق قرارداد رفتار كند. فصل قبل من يك بازيكن داشتم كه به او زيدان آسيا مي گويند. او تمرين نمي كرد، اما دوست داشت هميشه فيكس باشد. زيدان آسيا مي گفت كه خودم بدنساز دارم و خودم مي دوم و من هم گفتم برو با او كار كن و خودش هم پولت را مي دهد و بازي هم به تو مي دهد. در صورتي كه ايشان بايد بداند كه در اختيار باشگاه است. در باشگاه هاي ديگر هم اين بازيكنان هستند، اما ما بايد از كشورهاي صاحب فوتبال الگوبرداري كنيم. من روي اصول كار مي كنم و نمي گذارم اين اتفاقات بيفتد.

تفكر ما و حرفه اي هاي دنيا خيلي تفاوت دارد. ليونل مسي وقتي از المپيك برگشت، قبل از يكي از بازيهاي بارسلونا به گوارديولا در رختكن گفته بود كه خسته ام و نمي خواهم اين بازي را به زمين بروم. گوارديولا هم گفته بود، مي تواني ساكت را برداري و بروي، اما براي هميشه، تفاوتها خيلي جالب است.

من هم با منصوريان همين كار را كردم. بعد از چند روز با ساك ورزشي سر تمرين حاضر شد. ما با پاي اكريل بدون تماشاگر در ورزشگاه تختي بازي داشتيم. منصوريان آن روزها در اوج بود و ما هم وضعيت خوبي نداشتيم و به امتياز آن بازي نياز داشتيم. منصوريان جرأت نداشت به من چيزي بگويد، به همين دليل به سرپرست تيم گفته بود كه چه كار كنم؟ سرپرست تيم هم به من گفت كه گفتم به منصوريان بگو برو همان جا كه اين مدت بوده اي و از تيم بيرونش كردم. متأسفانه در اين موارد مطبوعات ما هم بد كار مي كنند كه از بازيكنان حمايت مي كنند و بچه ها هم به همين دليل خراب مي شوند. مطبوعات در اين موارد به مربي مي توپند و از بازيكن ايراد نمي گيرند كه بايد سرموقع به تمرين بيايد و سرموقع هم در اردو حاضر شود. مربي كه در اختيار بازيكن نيست، بازيكن در اختيار مربي است، اما اينجا برعكس است. مديرعاملها هم بعضي اوقات پشت بازيكن در مي آيند، در صورتي كه بايد از مربي حمايت كنند. وقتي مربي به يك بازيكن كه سرپيچي كرده مي گويد برو بيرون، مديرعامل هم بايد همان حرف را بزند. اصولش همين است، ما اينجا مديرعامل به جاي بازيكن از مربي توضيح مي خواهد.

* شما در دوره بازيگري و مربيگري چقدر به اصولتان پايبند بوده ايد؟

** زمان بازيگري نمي توانستيم به اصول پايبند باشيم، چون پولي نمي دادند. وقتي چيزي نمي دادند چيزي هم نمي توانستند بخواهند، اما الان فرق مي كند، چون بازيكن سالي 200،300 ميليون پول مي گيرد. آن زمان ما فقط با عشق بازي مي كرديم و پولي نبود.

* پس چرا از تاج سابق (استقلال) به شهباز رفتيد؟

** چرا نبايد مي رفتم؟ وقتي زن و بچه داشتم و اجاره خانه ام را نداشتم چرا نبايد مي رفتم. سال 56 من براي يك سال و نيم 320 هزار تومان از شهباز گرفتم و 30 هزار تومان هم قرض كردم و يك آپارتمان 102 متري خريدم. آن زمان هفت سال بود كه در تاج بازي كرده بودم و خانه هم نداشتم. به مديران باشگاه تاج گفتم با من قرارداد ببنديد و يك آپارتمان 100 متري به من بدهيد و من هم تا آخر فوتبالم بازيكن شما خواهم بود. من اصول را رعايت كردم و در ازاي يك آپارتمان 100 متري حاضر بودم تا آخر عمر فوتبالم بازيكن آنها باشم. آن زمان من 24-25 ساله بودم، اما قبول نكردند و من هم به شهباز رفتم و 320 هزار تومان گرفتم. ضرر اصلي را در آن زمان تاج كرد، اما سال بعد برگشتم.

* چطور شد كه به شهباز رفتيد؟

** پورحيدري هم اين قضيه را مي داند و شاهد ماجراست. وقتي من به شهباز رفتم جكيچ يوگسلاو سرمربي تاج شد كه پورحيدري كمك او بود و برادرش هم مترجم جكيچ بود. اين مربي بازيها را نگاه مي كرد تا براي سال بعد بازيكن انتخاب كند و وقتي كار مرا ديد، گفت كه مرا مي خواهد. تاجي ها به او گفتند كه حجازي تازه امسال از تيم ما رفته است كه جكيچ گفته بود چطور چنين بازيكني را از دست داده ايد، من همين دروازه بان را مي خواهم. من و جكيچ و پورحيدري نشستيم و صحبت كرديم و من به جكيچ گفتم كه شما هفته اي هفت روز تمرين مي دهيد و من نمي توانم اينقدر تمرين كنم كه از من پرسيد، چقدر مي تواني تمرين كني. من هم گفتم فقط هفته اي سه جلسه كه گفت باشد اشكالي ندارد. جكيچ گفت چقدر پول مي خواهي گفتم 200 هزار تومان و او هم به پورحيدري گفت اين پول را به حجازي بدهيد و او را برگردانيد. باشگاه هم قبول كرد و با من قرارداد بستند و يك چك به من دادند. من هم يك آپارتمان ديده بودم و مي خواستم آن را بخرم كه به باشگاه گفتم، چك مرا نقد كنيد، چون مي خواهم خانه بخرم، اما آنها قبول نكردند و گفتند كه سر موقع چك تو پاس مي شود. همان موقع شهباز پيشنهاد 320 هزار توماني به من داد كه به باشگاه تاج گفتم، اما آنها گفتند كه كسي تو را نمي خواهد. من هم چك تاج را پس دادم و به شهباز رفتم كه 10 تا بازي براي آنها بازي كرده بودم كه انقلاب شد. شانس آوردم كه پولم را گرفته بودم و خانه خريده بودم.

* در دوره مربيگري چقدر به اصول خودتان پايبند بوديد؟

** آنقدر پايبند بودم كه همه به من ديكتاتور مي گويند. در صورتي كه از بازيكنان استقلال بپرسيد كه به شما بگويند. به آنها مي گفتم سرتمرين شوخي نداريم و كار كنيد. بعد از تمرين هم با هم رفيق هستيم و براي شام به رستوران هم مي رويم، اما هنگام تمرين شوخي نداريم.

* در دوره مربيگري به كدام بازيكن باج داديد؟

** تنها نفري هستم كه به هيچ كسي باج ندادم.

* يعني علي پروين هم به بازيكني باج داده است؟

** نمي دانم، اما مي توانيد از كساني كه مرا مي شناسند در مورد من و بقيه بپرسيد. از بقيه بپرسيد كه با بازيكنان چطور رفتار مي كردم. هيچ وقت به حرف كسي بازيكن را در زمين نگذاشتم و سفارش كسي را قبول نكردم. ممكن بود كسي بگويد اين بازيكن خوب است و نگاهش كن و من هم بازيكن را در تمرين مي ديدم و اگر خوب بود، انتخابش مي كردم. همان طور كه خودم رحمان رضايي را سفارش كردم و بلاژويچ او را انتخاب كرد و به تيم ملي برد.

* حكايت مربيگري شما در بنگلادش چيست؟

** انتخابي نبود، اجباري بود. آن زمان به راحتي قبول نمي كردند كه يك ايراني خارج از ايران مربيگري كند. الان هم همين طور است و سخت است. سال 63 بچه هاي استقلال از من خواستند كه مربي تيم هم بشوم، چون كاپيتان و دروازه بان تيم بودم. كار مربيگري ام را از آنجا شروع كردم كه قهرمان ليگ و جام حذفي تهران هم شديم تا سال 65 كه ديگر اجازه ندادند براي استقلال بازي كنم. از سال 65 به بعد ديگر وضعيت مالي خوبي نداشتم. مداركم را جمع كردم و 500 دلار هم پول جمع كردم تا براي بازي به هندوستان بروم. يك بازيكن نيجريه اي آنجا بود كه قرار بود بنگلادشي ها او را بخرند كه او مرا هم پيشنهاد كرد كه يك بازي فينال برايشان بازي كردم و تيم قهرمان شد و مربي تيم هم شدم.

* چطور شد كه به اين زودي مربي محمدان در بنگلادش شديد؟

** من سرتمرين به عنوان دروازه بان رفته بودم، روز اول بود. من كمتر در دوران بازيگري ام شيرجه مي زدم، اما آنجا ديگر قضيه مرگ و زندگي بود. مربي آنقدر شوت زد و من گرفتم كه مرا پسنديد و گفت به دفتر باشگاه برويم. وقتي به باشگاه رفتيم هيأت مديره هم آنجا بود كه رئيس هيأت مديره باشگاه گفت كه مربي مي گويد نمي تواند با تو كار كند. من گفتم، چرا نمي تواند من كه كاري نكرده ام، اما رئيس توضيح داد كه ناراحت نشو، مربي مي گويد اين بازيكن در جام جهاني بازي كرده بود و دو تا المپيك رفته و كاپيتان تيم ملي ايران بوده، اگر اجازه بدهيد ايشان (من) سرمربي شود و من كمك ايشان شوم و به اين صورت من سرمربي محمدان بنگلادش شدم، اما در اينجا كمك مربي زيرآب سرمربي را مي زند تا جاي او را بگيرد در صورتي كه اصلاً در اندازه هاي سرمربيگري نيست و به جاي اين كارها بايد اصولي خودش را بالا بكشد. آن زمان در بنگلادش 150 هزار دلار در پنج سال گرفتم كه 15 ميليون تومان آن موقع مي شد كه پول خوبي بود تا زير بار آدم نامرد نروم. خدا مرا محتاج آدم نامرد نكرد. بعد از اينكه برگشتم، كارم را با مربيگري در شهرستانها ادامه دادم.

* بزرگترين افتخار زندگي ناصر حجازي چيست؟

** خودم را نگه داشتم و به هيچ چيزي نفروختم. آدم صادق و راستگويي هستم و به اين مسايل افتخار مي كنم.

* چقدر تا به امروز چوب راستگويي و روراستي را خورده ايد؟

** خيلي، خيلي، چون آدمي كه درست باشد زياد نمي تواند خودش را بالا بكشد، بخصوص در جامعه اي كه همه نقاب روي صورتشان است و براي هم مي زنند.

* از اينكه چوب صداقت تان را خورده ايد، پشيمان نيستيد؟

** نه، نه، اصلاً ناراحت نيستم. خدا وكيلي ناراحت نيستم. به خاطر صداقت و راستگويي ام به لحاظ مالي خيلي صدمه ديدم، اما مردم مرا شناختند و محبوبيت من چندين برابر شد، چون مردم ناصر حجازي صادق و راستگو را دوست دارند. وقتي به خيابان مي روم تا چيزي بخرم مردم از من پول نمي گيرند. خيلي ها شايد از اسمشان استفاده كنند و پول ندهند، اما من هيچ وقت نشده كه اين كار را بكنم و پول چيزي را كه مي خرم، ندهم. شايد گاهي اوقات دو برابر هم پول بدهم. سعيد رمضاني، دامادم، در اين رابطه مي گويد كه مردم شما را اينطوري دوست دارند و اگر مي خواستي شخصيتت را بفروشي الان اين طوري نبودي. وقتي كه صادق و راستگو هستي بايد تاوانش را هم بدهي.

* سال قبل سال خيلي بدي براي شما بود. استقلال با تمام خاطرات خوبي كه براي شما داشت، برايتان شد جهنم.

** روي نيمكت من مال خودم نبود و مال افراد ديگري بود. مسأله ديگر هم اين بود كه اولويتهاي من را نتوانستند به عنوان بازيكن جذب كنند. در خط دفاع اولويت اول من محمد نصرتي بود، اولويت دوم سپهر حيدري و سوم پژمان منتظري كه اولويت سوم يعني منتظري را آوردند. در خط هافبك هم جا نواريو و مازيار زارع را مي خواستم كه نتوانستند جذب كنند، اما در كل خود من تقصير داشتم، چون صداقت داشتم و فكر مي كردم كه درست مي شود، اما اشتباه بزرگي كردم. و اما با اين وجود از 13 بازي 20 امتياز گرفتم. الان هم از 12 بازي 21 امتياز دارند، با اين همه بازيكني كه به تيم اضافه شده است پس هيچ فرقي نكرده است. با اين تفاوت كه دو ميليارد تومان بيشتر هم هزينه كرده اند. الان هيأت مديره صدايش هم در نمي آيد، نيمكت هم مال خودشان است. آن زمان از هفته دوم و سوم مي گفتند كه 2 بازي ديگر فرصت مي دهيم، اما الان با آرامش كار مي كنند، اما آن زمان من آرامش نداشتم. فصل قبل دو تا بازيكن در تيم بودند كه اصلاً در زمين كار نمي كردند. با آن مشكلات دو تا بازيكن اينطوري هم داشتم.

* شانس بد شما آرش برهاني هم امسال برخلاف فصل قبل خوب گل مي زند.

** آقايان هم گفته اند كه ما آرش را به آرش شناسانديم. يعني من نمي توانستم اين كار را بكنم؟ مگر آرش برهاني از ليگ سه آمده بود. الان مرفاوي آرش را ساخت كه گل مي زند؟ پس چرا فصل قبل اين كارها را نمي كرد؟

* بزرگترين خيانت را چه كسي به شما در زندگي كرد؟

** نمي شود گفت. نمي خواهم بگويم، چون احتياجي نيست كه من بگويم. هر كسي در زندگي اش خيانت مي بيند، اما كسي كه از اين مسايل تجربه بگيرد موفق مي شود، اما من درس نگرفتم و باز هم خيانت مي بينم. اگر كسي كه به من خيانت كرده در خانه ام بيايد و بگويد كه مرا ببخش، مي بخشم. اگر جايي هم بروم، آنها را مي برم. اين كارها را كرده ام و بلاي جانم شده اند.

* شما محبوب تر هستيد يا علي پروين؟

** مردم بايد بگويند، من نمي توانم بگويم. البته طرفداران من فرق دارند. او يك نوع طرفدار دارد و من هم يك نوع طرفدار دارم. البته خيلي از طرفداران پروين مرا هم دوست دارند، اما نمي دانم طرفداران من هم پروين را دوست دارند يا نه؟ به هر حال هر كسي يك تيپ آدم را دوست دارد.


* بزرگترين مربي كه با او كار كرده ايد؟


** من همه زندگي ام و فوتبالم را مديون رايكوف هستم. اگر رايكوف به ايران نمي آمد، من اصلاً دروازه بان نمي شدم، اصلاً هيچي نبودم. خدا خواست كه مرا انتخاب كرد و خيلي هم پاي من ايستاد. آنقدر خبرنگارها او را كوبيدند كه مرا بيرون بيندازد، اما او ايستاد و وقتي من خوب كار كردم به آنها گفت كه ديديد حجازي چقدر خوب است. خبرنگارها مي گفتند اين بچه چيه كه رايكوف به تيم ملي آورده است.

* بهترين شاگرد شما از نظر اخلاقي و فني؟

** اخلاقي سعيد رمضاني، البته سعيد به لحاظ فني هم خوب است، اما يك بازيكن در بنگلادش داشتم به اسم شبيرعلي كه هافبك بود و در تيم ملي بنگلادش هم بازي مي كرد. او يك استثنا بود. شبيرعلي را از توي كوچه پيدا كردم و به تيم خودم بردم.

* و بدترينها به لحاظ اخلاقي و فني؟

** اخلاقي را كه نمي شود گفت. فني را هم نمي گويم.

* زشت ترين بازيكني كه داشتيد؟

** رضا حسن زاده كه زشت، اما بامزه بود. اما زشتي به صورت نيست به طينت آدمهاست.

* چه كسي بعد از شما مي توانست جاي شما را بگيرد؟

** بهروز سلطاني، خيلي خوب بود، اما خيلي غد بود، دو سال با تيم ملي بازي كرد، اما دعوايش شد و ديگر نرفت.

* احمدرضا عابدزاده نمي توانست جاي شما را بگيرد؟

** عابدزاده هم بعد از انقلاب بهترين بود. اگر رحمتي هم خوب كار كند مي تواند جانشين ما دو نفر بشود.

bayern
02-11-2008, 19:22
استقلال با روزهاي بحران فاصله گرفته است
پاداش ويژه براي قهرماني نيم فصل

از آخرين باخت استقلال مدت زمان زيادي مي گذرد. نتايج استقلال پس از شکست برابر صباباتري، رويه متفاوتي از ابتداي فصل محسوب مي شد. استقلال در هشت بازي بعدي پنج برد و سه تساوي به دست آورد. امير قلعه نويي بعد از اينکه به ترکيب ثابت و مورد علاقه اش رسيد، توانست اين تيم را از رده هاي پايين جدول به رده سوم جدول برساند. استقلال که قبل از اين متهم به اين مي شد که تنها تيم هاي رده هشتم جدول به بعد را مي تواند ببرد، با دو پيروزي برابر پيکان و ذوب آهن عکس اين قضيه را ثابت کرد و توانست به راحتي اين دو تيم را شکست دهد و نشان دهد به يک تيم متفاوت تبديل شده است. خط حمله پرقدرت اين تيم با زدن 28 گل برترين خط حمله ليگ است و خط دفاع نيز يکي از کمترين حد گل ها را در بين تيم هاي ليگي خورده است.استقلال در حالي برابر ذوب آهن به پيروزي رسيد که شايد اگر خطاي دروازه بان حريف اصفهاني نبود، اين تيم نمي توانست به پيروزي هاي خود ادامه دهد. محسن قهرماني داور بازي استقلال- ذوب آهن درباره اعتراض کادر فني ذوب آهن به خطاي اعلام شده، مي گويد؛ «طبق قانون وقتي دروازه بان بيش از شش ثانيه توپ را نزند و پيش خود نگه دارد، اين خطا گرفته مي شود، اگر اجراي قانون سخت گيري است، حرفي ندارم. دقيقه 74 وقتي ميثم منيعي توپ را ارسال کرد و عيسي اندوي توپ را گرفت و روي زمين افتاد، مي توانستم زمان محاسبه کنم که اگر از آن زمان حساب مي کردم، حمل توپ از سوي او بيش از 9 ثانيه مي شد. او بعد از بلند شدن از زمين، روي خط 18 قدم هم توپ را رها نکرد و طبق شمارش از 1001 تا 1006 تصميم به اعلام خطا گرفتم. تيم هايي که برنامه 90 را به رخ داوران مي کشند، اين هفته اين برنامه را ببينند. آقاي فردوسي پور که بلد است پايين صفحه تلويزيون زمان بندي را قرار دهد براي اين بازي هم همين کار را بکند تا مشخص شود طبق قانون عمل کردم.»اما مشکل حاشيه يي که اين روزها براي استقلال به وجود آمده است، اخراج اطرافيان امير قلعه نويي از هتل از سوي مديرعامل اين باشگاه بوده است. نفريه عضو هيات مديره باشگاه استقلال در اين باره مي گويد؛ «من نمي توانم در اين مورد اظهارنظر کنم چرا که کار اجرايي به من مربوط نمي شود. اما مديرعامل باشگاه در اين مورد اختيار دارد و بنا بر مسووليتي که دارد بايد برابر هزينه هاي باشگاه نتايج به دست آمده و ساير موارد به اعضاي هيات مديره پاسخگو باشد.»نظري جويباري سرپرست استقلال هم براي چندمين بار در مورد اخراج اطرافيان قلعه نويي از هتل محل اقامت اين تيم مي گويد؛ «اصلاً قضيه اين گونه نبوده است. اطرافيان قلعه نويي آدم هاي بسيار باشخصيتي هستند که گرسنه يک لقمه غذاي تيم نيستند. بعضي از اين دوستان مشاوران قلعه نويي هستند، ضمن اينکه مديرعامل نيز در اين مورد چيزي به ما نگفتند.»قضيه صدور رضايتنامه عباسفرد و پولادي از ديگر موضوعات اين روزهاي استقلال است. نظري جويباري مي گويد؛ «عباسفرد به خاطر اينکه بيش از 90 دقيقه براي تيم ما بازي کرده است، نمي تواند به تيم ديگري در ليگ برتر برود. در مورد پولادي هم هنوز صحبتي نشده است.»نتايج خوب استقلال در چند هفته اخير باعث شد بازيکنان توقع پاداش هاي خوبي داشته باشند. سرپرست استقلال وعده پاداش هاي بهتري نسبت به امروز مي دهد؛ «بازيکنان استقلال اگر در چهار بازي باقيمانده نيز همين گونه عمل کنند به طور قطع پاداش خوبي براي آنها در نظر مي گيريم، آنها مي توانند قهرمان نيم فصل شوند.»با توجه به شرايط استقلال، اين تيم از هم اکنون خود را براي قهرماني در ليگ برتر آماده کرده است و مربيان اين تيم نيز پس از پيروزي برابر پيکان و ذوب آهن با جسارت در اين مورد صحبت مي کنند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bayern
02-11-2008, 19:24
كوشكي: من سيم‌خاردار پلاستيكي‌ام!

بيژن كوشكي بعد از اشتباه مقابل پيكان در بازي ذوب‌آهن حتي در ليست 18نفره هم نبود.
او در اين‌باره با خونسردي هر چه تمام‌تر مي‌گويد:« من سيم‌خاردار پلاستيكي هستم! اما ديگر نظر سرمربي شرط است و نمي‌توان روي آن حرفي زد. سرمربي خودش مي‌داند كه چه‌كار بايد بكند زيرا زماني‌كه تيم مي‌بازد او بايد جوابگو باشد. من تمام تلاشم را مي‌كنم كه بهتر از اينها باشم و او به من اعتماد كند. فكر مي‌كنم به چيزهايي كه اميرقلعه‌نويي از من خواسته زياد اهميت نمي‌دهم و كم كاري مي‌كنم.» كوشكي با اين شرايط در مورد بازي اينگونه اظهارنظر مي‌كند:« نيمه اول به دليل محك زدن آنها مجبور شديم كمي دفاعي بازي كنيم و ديديد كه با اين حال آنها موقعيت زيادي نصيبشان نشد. اما نيمه دوم توانستيم با بازي خوبمان سوار بازي شويم و آن‌ها را مجبور كنيم كه در لاك دفاعي فرو بروند. خدا را شكر كه توانستيم سه امتياز مسابقه را بگيريم. اين امتياز براي ما خيلي حياتي بود. به نظر من در اين ديدار تمام فشار بازي روي هافبك‌هاي ما بود و آنها هم به خوب انجام مسئوليت كردند.» كوشكي از نيمكت نشيني‌اش ناراحت نيست و اعتقاد زيادي دارد كه چون تيم با همين تركيب نتيجه مي‌گيرد نيازي نيست كه به تركيب دست زده شود و به خاطر او ارنج به هم بخورد.

bayern
02-11-2008, 19:25
امير قلعه‌نويي در حال ثبت يك ركورد رويايي است

ادامه اين روند تا پايان فصل عدد 73 را در ستون گل‌هاي زده اين تيم قرار مي‌دهد كه براي فوتبال ايران يك آمار تكرارنشدني خواهد بود
---------------------------------------------

در پايان هفته سيزدهم واژه‌اي به نام بهترين خط حمله ليگ مقابل نام استقلال نقش بسته است. گل‌هاي شماره 27 و 28 استقلال در هفته سيزدهم وارد دروازه عيسي اندوي شد تا آنها با ثبت عدد 28 در ستون گل‌هاي زده خود و با يك گل برتري نسبت به پيكان عنوان زهردارترين پيكان هجومي ليگ را از‌آن خود كنند. استقلال درحال‌حاضر صاحب ميانگين 15/2 گل در هر بازي است و توانسته به طور متوسط در هر 42 دقيقه دروازه رقبايش را باز كند كه آمار فوق‌العاده‌اي است. اين عدد از آن لحاظ جالب است كه بدانيم استقلال كه در ليگ چهارم حرفه‌اي با 51 گل‌زده توانست عنوان بهترين خط حمله ليگ را كسب كند، توانسته بود اين ركورد را در 30 بازي رقم بزند. يعني هر بازي 7/1 گل و هر 53 دقيقه يك گل. آنها در ليگ پنجم حرفه‌اي هم با آمار 44 گل‌زده در 30 بازي قهرمان شدند. يعني هر بازي 5/1 گل و هر 60 دقيقه يك گل. قلعه‌نويي اما در همان سال اول حضورش در استقلال با ثبت 46 گل‌زده در 26 بازي به‌كار خودش پايان داد يعني هر بازي 8/1 گل و هر 50دقيقه يك گل. با اين حساب امير قلعه‌نويي در حال ثبت يك ركورد رويايي است؛ ادامه اين روند تا پايان فصل عدد 73 را در ستون گل‌هاي زده اين تيم قرار مي‌دهد كه براي فوتبال ايران يك آمار تكرارنشدني خواهد بود.
آخرين مرتبه‌اي كه حسين كاظمي براي استقلال گل زد به هفته بيست و هفتم ليگ ششم حرفه‌اي باز مي‌گردد كه ضربه او پس از برخورد به جلال كاملي مفرد در تهران وارد دروازه استقلال‌اهواز شد. اما حالا اولين گل او در بازگشت دوباره به استقلال پس از گذشت 13 دقيقه رخ مي‌دهد و اين يعني هافبك دفاعي نه چندان با كيفيت، 16 هفته هواداران را در آرزوي درخشش خود نگه داشت.
آخرين مرتبه‌اي كه استقلال توانست در يك بازي دروازه‌اش را بسته نگه دارد به هفته ششم اين فصل بازمي‌گشت كه آنها مي‌توانستند شش بار دروازه همنام اهوازي را باز كنند و در مقابل، دروازه‌شان باز نشد. اين اتفاق پس از گذشت هفت هفته دوباره تكرار شد تا استقلال سومين پيروزي بدون گل‌خورده خود را جشن بگيرد. استقلال در هفته اول هم توانسته بود 2 بر صفر ابومسلم را شكست دهد.
امير قلعه‌نويي بالاخره توانست تعداد پيروزي‌هايش در سمت سرمربيگري استقلال مقابل ذوب‌آهن را با تعداد باخت‌هايش مساوي كند. پيش از برد روز جمعه، قلعه‌نويي بازي رفت ليگ سوم و هر دو بازي ليگ چهارم حرفه‌اي را به ذوبي‌ها واگذار كرده بود و فقط توانسته بود بازي برگشت ليگ سوم و بازي رفت ليگ پنجم را از آن خود كند. بااين‌حال پيروزي قلعه‌نويي و ذوب‌آهن 3 -3 مساوي شدند.
مجتبي جباري گل پانزدهم خود در تاريخ ليگ‌برتر را مقابل ذوب‌آهن به‌ثمر رساند، هر چند او سابقه گلزني در ورزشگاه آزادي را به همين تيم داشته است. گل چهارم جباري در ليگ هشتم حرفه‌اي در حالي به‌دست آمد كه بيشترين گل‌زده او در يك فصل در ليگ‌هاي چهارم با پيراهن ابومسلم و پنجم با پيراهن استقلال به‌دست آمده بود، يعني پنج گل. حالا جباري در يك قدمي شكستن ركوردش است.
هت تريك آرش برهاني در بازي مقابل پيكان باعث شد تا آمار هر 67 دقيقه يك گل براي آقاي گل ليگ ثبت شود اما عدم گلزني شماره 9 در 70 دقيقه حضور مقابل ذوب‌آهن، يك سقوط براي او به همراه داشت. برهاني جمع دقايق حضورش را به عدد 673 رساند اما باقي‌ماندن روي 9 گل‌زده باعث شد ميانگين گل به دقيقه او به حدود 75 دقيقه برسد يعني يك هفته گل نزدن، باعث افتي 8 دقيقه‌اي شده است.

bayern
02-11-2008, 19:26
تبس، مجیدی، قلعه‌نويی

زمانی که علی علیزاده از نیمکت بلند شد تا خود را آماده حضور در زمین کند؛ صدای تماشاگرانی که فرهاد مجیدی را تشویق می‌کردند، بالا رفت تا مخالفت خود را با تصمیم امیر قلعه‌نويی نشان بدهند.
---------------------------------------------
هرچند سرمربی استقلال چند دقیقه بعد مجیدی را هم به زمین فرستاد اما بعید است کاپیتان استقلال در بازی‌های آینده هم فیکس باشد. مجیدی به رغم فرصت کوتاهی که در لیگ هشتم برای حضور در میدان داشته، یکی از امتياز ‌آورترین مردان استقلال بوده و مقابل ذوب‌آهن هم پاس گل دوم را به جباری داد. تمام این موارد اما نباید منبع انتقاد از قلعه‌نويی بابت نیمکت‌نشینی مجیدی باشد چه اینکه امروز کارلوس تبس 40 میلیون دلاری در یونایتد روی نیمکت می‌نشیند و سرمربی یونایتد نیازی به توضیح برای تصمیمش نمی‌بینید. قلعه‌نويی با این سلیقه فعلی خود در 8 بازی 20 امتیاز گرفته و از مجیدی هم بسته به سلیقه فنی‌اش بازی گرفته است. پس فعلا کسی نمی‌تواند او را سیبل انتقادات کند.

bayern
02-11-2008, 19:27
واعظ در رختكن چه مي‌كرد؟

مديرعامل استقلال پس از پيروزي شيرين آبي‌ها مقابل ذوب‌آهن وارد رختكن مي‌شود و پس از چند دقيقه به بازيكنان مي‌گويد از اين پس پاداش‌ها از طريق سيستم بانكي واريز مي‌شود
---------------------------------------------

بازي استقلال – ذوب‌آهن تمام شده. بيشتر خبرنگاران و گزارشگران سيما خود را به راهروي رختكن مي‌رسانند و هر يك مشغول مصاحبه با بازيكنان سبز و آبي مي‌شوند كه در اين ميان مشتري آبي‌پوشان از همه بيشتر است. در پايين پله‌هاي ورودي به راهرو واعظ آشتياني و علي انصاري چسبيده به هم روبه‌روي بهزاد كاوياني و دوربين 90 ايستاده‌اند و واعظ درباره سمينار Afc براي مديران باشگاه‌ها حرف مي‌زند. انصاري بدون فاصله تقريبا چسبيده به او در كنارش ايستاده و مستقيم به لنز دوربين نگاه مي‌كند. كاوياني از برنامه‌هاي اين كنفرانس سوال مي‌كند و اينكه حضورش ضرورت داشته يا نه؟ واعظ به آرامي حرف مي‌زند.

صدايش شنيده نمي‌شود. فيلمبردار 90 به كاوياني اشاره مي‌كند ميكروفن خاموش است. ميكروفن روشن مي‌شود. فايده‌اي ندارد حر‌ف‌هاي واعظ شنيده نمي‌شود. خبرنگارهاي اطراف آنها نزديك‌تر مي‌شوند تا لااقل چيزي گيرشان بيايد. واعظ از سمينار مي‌گويد اينكه حضورش از اين جهت ضرورت داشته كه سمينار براي آگاهي بوده حرف‌هاي دندان‌گيري نيست. كاوياني به مسئله اردوي بازي با پيكان و اخراج اطرافيان قلعه‌نويي از ميز شام اشاره مي‌كند. واعظ تكذيب مي‌كند و مي‌گويد: «نمي‌دانم اين شايعات از كجا مي‌آيد. در چارچوب اداري ما وظيفه هر نفر تعريف شده و اين كارها وظيفه سرپرست تيم است و فكر كنم آقاي نظري جويباري به وظايف خود آگاه هستند. مديريت وظايف ديگري دارد و به‌نظر‌ من از مدير يك مجموعه تا سرمربي و بازيكن به وظايف خود آگاه و كار خود را بلد هستند. به اين شايعات توجه نكنيد. جالب است واعظ در حالي اين حرف‌ها را مي‌زند و شرح وظايف را مي‌گويد كه پنج دقيقه بعد با حضور در رختكن استقلال تمام آنها را فراموش كرده و با گوشزدهايش دقيقا در كار سرمربي تيم اميرقلعه‌نويي حضور دارد! اين جريان وقتي شروع شد كه مسئول دفتر واعظ پس از پايان بازي خود را به رختكن رساند و اعلام كرد: مديرعامل مي‌آيد. همه بازيكنان منتظر او بودند. واعظ شب پيش به اردو نرفته بود و صبح بازي هم ترجيح داده بود به جاي حضور در هتل مستقيما به ورزشگاه برود.

حالا قرار بود قدم به رختكن بگذارد. بازيكنان به هواي قدرداني و پاداش اين برد منتظرش شدند. قلعه‌نويي هم ماند تا پس از حضور كوتاه مديرعامل به كنفرانس برود. مسئله‌اي كه باعث دلخوري خبرنگارها از قلعه‌نويي شد كه چرا دير آمده. واعظ و انصاري وارد شدند. خبري از پاداش نقدي نبود. مديرعامل اعلام مي‌كند از اين به بعد پاداش‌ها از طريق سيستم بانكي واريز مي‌شود. شماره‌حساب بدهيد. بچه‌ها پكر مي‌شوند. چه كسي حوصله بانك رفتن دارد. هر هفته بايد سري به بانك بزني و حساب چك كني كه واريز شده يا نشده. حرف پاداش كه تمام مي‌شود. واعظ به مسائل فني بازي اشاره مي‌كند. سعي كنيد آرام باشيد. از استرس و هيجان دوري و تمركز خود را در زمين حفظ كنيد. واعظ همچنان توضيح مي‌دهد و كارش دخالت آشكار در مسائل فني است. انگار نه انگار كه امير قلعه‌نويي هم آنجا حضور دارد. قلعه‌نويي را براي كنفرانس مطبوعاتي مي‌‌خواهند. به احترام مديرعامل مي‌ماند و با تاخير مي‌رود. جايي كه خبرنگار‌ها انتظارش را مي‌كشند و مجبور به عذرخواهي مي‌شود. قلعه‌نويي اشاره مي‌كند به احترام حضور واعظ در رختكن نتوانستم زودتر بيايم!

bayern
02-11-2008, 19:28
با موافقت قلعه نويي ؛
نام بيات به ليست استقلال اضافه شد


بازيكن فصل قبل استقلال كه توسط فيروز كريمي سرمربي وقت اين تيم به استقلال آمده و پس از انجام چند بازي دچار پارگي رباط شد با پشت‌سر گذاشتم مصدوميت به استقلال بازگشت.

سعيد بيات مدتي است در تمرينات استقلال حضور دارد و با موافقت سرمربي استقلال ، نامش به ليست استقلال اضافه شد.

bayern
02-11-2008, 19:29
عادت ندارم با جار و جنجال حقم رو بگيرم!

مهدي اميرآبادي، هافبك استقلال در ديدار با پيكان از روي نيمكت نظاره‌گر تلاش همبازيانش بود و تنها در 2 دقيقه پاياني فرصت بازي به او داده شد. مهدي امير آبادي كه از نيمكت‌نشيني‌هاي اخيرش ناراحت به نظر مي‌رسد در گفتگويي اختصاصي با پايگاه اطلاع رساني فوتبال کلوب گفت :اختلافي با قلعه‌نويي ندارم و به عقيده سرمربي تيم احترام مي‌گذارم.

هافبك استقلال در رابطه با مصاحبه هاي اخيري که از جانب او مبني بر ترک تيم استقلال چاپ شده است گفت : اين اخبار صحت ندارد و من با وجود نارضايتي از نيمکت نشيني قصد جدايي از تيم استقلال را ندارم . به نظر من بايد به عقيده سرمربي استقلال احترام گذاشت چون به هرحال استقلال در هفته‌هاي اخير بسيار خوب نتيجه گرفته و بايد به نتيجه گرفتن تيم احترام گذاشت.

وي درادامه افزود: من تابع تصميمات سرمربي تيم هستم و هيچ گاه عادت نداشتم با اعتراض و جاروجنجال حقم را بگيرم.زماني كه مربيان تيم لازم ببينند باز هم بازي مي كنم و براي موفقيت تيم محبوبم تلاش خواهم كرد.

اميرآبادي در پايان خاطرنشان کرد : در حال حاضر نتيجه گرفتن تيم از حضور من در ميدان مهم تر است و من نمي خواهم حالا که استقلال شرايط ايده الي پيدا کرده تيمم را با اين مسايل به حاشيه ببرم. تنها اميدوارم که با اعتماد آقاي قلعه نويي در موفقيت هاي تيمم سهيم باشم.

M_Abieteh
02-11-2008, 19:33
۳‬خبر کوتاه از تیم فوتبال استقلال تهران
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران بعد از شکست دادن تیم‌های پیکان قزوین و ذوب آهن اصفهان هنوز پاداش نگرفته اند.
با وجود اینکه این روزها باشگاه استقلال تهران با مشکلات مالی مواجه نیست، پاداش دو پیروزی اخیر پرداخت نشده و بازیکنان از طریق علی نظری جویباری اعتراض خود را به هیات مدیره اعلام کرده اند.

*****
تیم فوتبال استقلال تهران از این پس برای سفرهای داخلی خود از پرواز چارتر استفاده می‌کند.
بعد از آنکه بازیکنان این تیم با سفر زمینی به همدان رفتند، مسعود زریبافان رئیس مجمع استقلال از مسولان این باشگاه خواست تا با تامین بودجه لازم، سفرهای داخلی تیم فوتبال استقلال با پرواز چارتر انجام شود.

*****
بر خلاف اخبار منتشره، علیرضا عباس فرد، همچنان در مسابقه‌های فوتبال لیگ برتر در خدمت تیم فوتبال استقلال تهران خواهد بود.
این بازیکن در طول سیزده هفته لیگ برتر، کمتر مورد توجه امیر قلعه نویی قرار گرفته است و به همین دلیل شایعاتی در خصوص پیوستنش به تیم برق شیراز شنیده شد که قلعه نویی به خاطر حضور همزمان تیمش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، به مهاجم ناراضی‌اش اجازه جدایی از تیم را نداده است.

amir_a
02-11-2008, 21:05
در آستانه جدايي از استقلال و قبل از آغاز ليگ هشتم ؛
آقاي گلي كه مي خواست خداحافظي كند



دم ژنرال گرم که دوباره مهارت کم نظیر خودشو تو زنده کردن بازیکنایی که همه فکر میکنن به اصطلاح دورشون تموم شده، نشون داد.

M_Abieteh
02-11-2008, 23:32
بنی اسد به مهر خبر داد:ناصر حجازی سرمربی تیم فوتبال ابومسلم شدناصر حجازی سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ابومسلم مشهد انتخاب شد.غلامرضا بنی اسد مدیرعامل باشگاه ابومسلم در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر افزود: پس از مذاکراتی که با آقای حجازی داشتیم با وی به توافق رسیدیم که به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ابومسلم فعالیت کنند.
وی در مورد مدت قرار داد حجازی گفت: از نظر ما تا هر زمان که آقای حجازی بخواهند می توانند در ابومسلم بمانند اما این قرارداد یکساله تنظیم شده است.
مدیرعامل باشگاه ابومسلم در مورد وضعیت هادی برگی زر نیز گفت: ما تمایل داریم آقای برگی زر در تیم ابومسلم بماند و فعالیت کند اما تصمیم نهایی با خود ایشان خواهد بود.
بنی اسد در مورد دستیاران ناصرحجازی گفت: قرار است ایشان یک دستیار را به ما معرفی کند و برای سایر دستیارانش از مربیان بومی استفاده کند.

M_Abieteh
02-11-2008, 23:34
جباري:
قدر موقعيت‌هاي‌مان را دانستيم

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

زننده‌ي گل دوم تيم استقلال به ذوب آهن گفت: خوشبختانه قدر موقعيت‌هاي‌مان را دانستيم و توانستيم از فرصت‌هايمان استفاده كنيم و پيروز شويم.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مجتبي جباري پس از پايان بازي در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار كرد: بسيار خوشحالم كه روند رو به رشد تيم ادامه پيدا كرد و توانستيم در اين بازي ذوب آهن را شكست دهيم. از دو موقعيت گل زني خوب خود استفاده كرديم، ضمن آن كه موقعيت‌هاي بسياري را نيز از دست داديم.
جباري افزود: در لحظه به ثمر ر سيدن گل استقلال نيز احساس كردم كه در موقعيت خوبي قرار دارم و خوشبختانه گل دوم استقلال را به ثمر رساندم.
وي افزود: استقلال بازي به بازي در حال بهتر شدن است و به اميد خدا اگر اين روند را ادامه دهيم مي‌توانيم در صدر جدول قرار بگيريم.
انتهاي پيام

كد خبر: 8708-05611

iman_s
03-11-2008, 01:42
اسامي داوران هفته چهاردهم ليگ برتر اعلام شد

قضاوت مرادي و و رحيمي‌مقدم در ديدارهاي استقلال و پرسپوليس

خبرگزاري فارس: اسامي داوران قضاوت كننده در بازي هاي ليگ برتر از سوي كميته داوران اعلام شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، كميته داوران اسامي داوران هفته چهاردهم را به شرح زير اعلام كرد:
پنجشنبه:16/8/87
ملوان انزلي - استقلال تهران، ساعت 14:15
مسعود مرادي -حسين خانبان-محمد رضا ابوالفضلي- غلامرضا جباري


مرادی برگشت؟!!
تو روزنامه نوشته بود یکی از شرایط برگشتننش اینه که چند هفته برای استقلال و پیروزی سوت نزنه ولی الان تو اولین هفته برای استقلال داوری میکنه.

unartig
03-11-2008, 08:21
پنج شنبه 09 / 08 / 87

حریف از خودمان است

صبح که فیلم بازیهای ذوب آهن را تماشا کردم نیم نگاهی به نیمکت این

تیم انداختم و متوجه شدم که حریف جمعه تیمی است که دوستان

زیادی درآن دارم.خواهش میکنم از منصور ابراهیم زاده و مجید صالح به

عنوان دستیاران من یاد نکنید،آنها همکاران خوب من در تیم ملی و مس

بودند.ماروزهای خوب وبد را درکنار آنها سپری کردیم.

خوشحالم آنها زوج هماهنگی درذوب تشکیل داده اند،صمیمانه هم آرزو

میکنم درادامه کارشان موفق باشند.مافرصت کوتاهی تا بازی ذوب

داشتیم فردای مسابقه با پیکان بچه ها را جمع کردم تا آنها را متوجه

شرایط حساس ترفعلی شان بکنم.بازیکنان تیم به خوبی می دانند که

من در روزهای دشوار ایراداتشان را صریح تر گوشزد میکنم.بعدازبازی

پیکان هم که از ساختاردفاعی تیم ایراد گرفتم هدفم این بود که هیچ

بازیکنی دچارغرور کاذب نشود.مطلبی از "استقلال جوان" خواندم که

نوشته بودید بزرگترین رقیب استقلال خود استقلال است.

کل حرف های من درهمین یک جمله خلاصه میشود.این روحیه برتری

طلبی و جنگیدن تاآخرین لحظه باید ادامه داشته باشد.تیم های رقیب ما

ازکوچکترین فرصت استفاده می کنند.شما همین بازی پیکان را مرور

کنید کدام توپآنها بایدگل میشد؟ پس نبایدتمرکزمان راازدست بدهیم.

موضوع عنایتی راهم دوستان پرسیدند،من باز هم می گویم قبل از این

هم در استقلال جوان نوشته بودم که رضا بازیکن بزرگی است، اگر

شرایط فراهم شود برای آسیا از او استفاده می کنیم.

unartig
03-11-2008, 09:12
یک شنبه 12 / 08 / 87

فوتبال 12 نفره

دیشب(جمعه شب) نرسیدم فیلم بازی را تماشا کنم وزیاد با دوستان

درباره مسابقه با ذوب آهن حرف بزنم.هنوز آثارسرما خوردگی هفته پیش

دربدنم هست،برای همین بود که با آن کاپشن ضخیم کنار زمین بودم.

بازی با ذوب آهن بازی نسبتا خوبی بود.نیمه اول حریف به نوعی به ما

پاتک زد وباتغییر روش و سیستمی که پیش بینی میکردیم به زمین امد.

درفیلم هایی که از ذوب آهن دیده بودیم آنها باروش 1-3-2-4 بازی

می کردند ولی مقابل ما 2-4-4 بودند.ازدید من وقت اول خیلی موثر و

منطقی بازی کردند.یعنی به هدفی که داشتند،رسیدند منتها در نیمه

دوم با تغییراتی که دادیم روند به نفع ما عوض شد. دوباره یکی از دوستان

پرسیده بود که بالاخره به آن تیم مورد نظرت رسیده ای یا نه؟که پاسخ

دادم هفته به هفته باید بهتر شویم.الان من تیم استقلال هفته سیزدهم

را می بینم،خب از هفته دوازدهم باید بهتر باشد.همانطور که ما در ادامه

این روند درهفته چهاردهم باید بهتر ازاین هفته بازی کنیم.خوشبختانه

ساختار دفاعی تیم در حال ترمیم است.می بینید که مقابل تیمی مثل

ذوب آهن که تا قبل از بازی با ما 23 گل زده بود به شکلی بازی کردیم

که کمترین فشار روی دروازه وحید آمد.افکار رو به جلو و تهاجمی درتیم

اصولا باید همپای ساختار تدافعی تیم رشد پیدا کند.همانطور که هفته

گذشته هم اشاره کرده بودم به ویژه برای مسابقات آسیایی باید خیلی

بهتراز این باشیم.

چند وقت پیش جائی خواندم که سپ پلاتر طرحی داده بود برای افزایش

نفرات تیم فوتبال از یازده به دوازده نفر،با خودم فکرکردم اگراین طرح

عملی می شد من حداقل یک بازیکن شایسته دیگررا می توانستم به

زمین بفرستم! از شوخی گذشته تیم امروز مایک تیم با بیش از 20 بازیکن

آماده است و من از این بابت بسیار خوشحالم.

Alireza Taji
03-11-2008, 11:25
مرادی برگشت؟!!
تو روزنامه نوشته بود یکی از شرایط برگشتننش اینه که چند هفته برای استقلال و پیروزی سوت نزنه ولی الان تو اولین هفته برای استقلال داوری میکنه.
این مرادی یکم ناز اومد دید کسی خریدار نازش نیست برگشت.
باید برای این بازی یک داور واترپلو می اوردند
به نظر میاد برای روز بازی بارندگی خیلی شدید باشه !

M_Abieteh
03-11-2008, 11:45
مجتبی جباری هافبک ملی پوش استقلال این روزها در دوران اوج خود به سر می برد. هافبک گلزن آبی پوشان با گلها و پاس گلهایی که می دهد نقش انکارناپذیری در موفقیتهای تیمش داشته است.


* به نظر می رسد در هر بازی به کمتر از پیروزی رضایت نمی دهید، این طور نیست؟


** به هر حال خدا را شکر می کنم که مردم خوشحال از ورزشگاه خارج می شوند. همین که هواداران استقلال را خوشحال می بینم، برایم کافی است. ما در هر بازی به دنبال برد هستیم، چون تیمی که می خواهد قهرمان شود نباید به کمتر از سه امتیاز در هر بازی رضایت بدهد. استقلال هم به این هماهنگی تاکتیکی رسیده که بتواند در هر بازی برنده از زمین خارج می شود.

* مجتبی جباری را آماده تر از هر زمان دیگر می بینیم.

** بله، این مدت با تمریناتی که انجام داده ام، خیلی سرحال و آماده ام.


مدتها بود این قدر آماده نبودم، اما خدا را شکر بعد از اتفاقات بدی که در گذشته برایم افتاد، دوباره به فرم ایده آل بدنی رسیده ام.

* بازی با ذوب آهن چطور بود؟


** بازی سختی بود. قبل از بازی هم می دانستیم که کار راحتی نداریم. به هر حال ذوب آهن همین طوری در بین مدعیان قرار نگرفته است و با زحمت و تلاش توانسته نتایج خوبی بگیرد، اما ما در آزادی و با توجه به حمایت هواداران استقلال باید این بازی را می بردیم که بردیم.

* ذوب آهن مستحق باخت بود؟

** ذوب آهن خیلی دونده و پرتلاش ظاهر شد و گاهی اوقات خطرناک هم بود که خط دفاع ما هوشیار عمل کرد و اجازه گلزنی را به حریف نداد. اگر بخواهیم منطقی بگوییم، ما شایسته پیروزی بودیم، چون از فرصتهایی که به دست آوردیم، به خوبی استفاده کردیم.


* باز هم تو برای استقلال گل زدی.

** من فقط زحمت بچه ها را کامل می کنم و کار خاصی انجام نمی دهم. همه بچه ها در موفقیت تیم شریک هستند و زحمت زیادی می کشند. خوشحالم که من هم برای استقلال مفید بودم و زحمات بچه ها بی نتیجه نماند.


* می توانید صدرنشین لیگ بشوید؟


** همان طور که از هفدهم جدول به مقام سوم رسیده ایم، این دو پله را هم صعود می کنیم. رسیدن به صدر جدول مهم نیست، مهم نگه داشتن صدر است که امیدوارم با تلاش و زحمت بچه ها بتوانیم به صدر جدول برسیم و آن را تا آخر بازیها حفظ کنیم، چون استقلال تیم یکدست و منسجمی دارد که توانایی قهرمانی در لیگ را دارد.

M_Abieteh
03-11-2008, 11:46
جلسه واعظي با مانوسي‌فر

صبح امروز مديرعامل استقلال جلسه‌اي با مشاور امور بين‌المللي باشگاه برگزار كرد.به نظر مي‌رسد در اين نشست درخصوص جلسه انجام شده در Afc صحبت شد و قرار شده Cd كه كنفدراسيون فوتبال آسيا در اختيار مديران عامل باشگاه‌ها گذاشته ظرف امروز و فردا ترجمه و در اختيار باشگاه قرار گيرد.گفتني است؛ واعظي و مانوسي فر هر دو در مراسم Afc در مالزي شركت كرده بودند.

M_Abieteh
03-11-2008, 11:47
شکوري: مي خواهم به تيم ملي برسم

مدافع بلند قامت تيم استقلال با توجه به حضورش در ترکيب اصلي اين تيم و با اشاره به سابقه پوشيدن پيراهن تيم ملي اميدواري زيادي دارد که توسط علي دايي براي بازي با امارات در فهرست بازيکنان منتخب حضور داشته باشد.


هادي شکوري در گفت و گو با خبرنگار ورزشي برنا گفت: من آخرين خط خورده تيم ملي قبل از جام جهاني بودم.اين نشان مي دهد که توانايي لازم را براي پوشيدن پيراهن ملي دارم.
اين بازيکن همچنين اظهار داشت: البته بايد اين حق را به سرمربي تيم ملي داد تا بر اساس سليقه خود بازيکنان مورد نظرش را انتخاب کند.با اين حال اميدوارم براي بازي با امارات در بين ملي پوشان جايي داشته باشم.
شکوري درخصوص کم شدن فاصله استقلال با تيم هاي صدرنشين جدول رده بندي گفت: خوشبختانه اين روزها در اوج آمادگي هستيم و با شکست دادن تيمهاي اول و دوم جدول نشان داديم که شايستگي صدرنشيني را داريم.البته بايد در هفته هاي بعد نيز با هوشياري بالايي بازي کنيم تا با ادامه روند امتيازگيري هاي متوالي بتوانيم بالاخره در ليگ هشتم صدرنشين شويم.

M_Abieteh
03-11-2008, 11:47
نيمکت نشيني جباري محتمل است
انتقال اکبرپور به خط هافبک

با توجه به شرايط زمين ورزشگاه تختي انزلي،نيمکت نشيني مجتبي جباري در ديدار مقابل ملوان محتمل به نظر مي رسد.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" شرايط زمين ورزشگاه تختي انزلي به شکلي است که مربيان استقلال قصد دارند مجتبي جباري را نيمکت نشين کرده و به جاي او از يک بازيکن فيزيکي در زمين استفاده کنند.
امير قلعه نويي در تمرينات استقلال نشان داده که علاقمند است سياوش اکبرپور را در خط هافبک استقلال بازي دهد و در خط حمله از علي عليزاده در کنار آرش برهاني استفاده کند.
شايان ذکر است جباري قبل از بازي با ذوب آهن اصفهان نيز از ناحيه پشت پا مصدوم شده بود.

M_Abieteh
03-11-2008, 11:48
بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران بعد از شکست دادن تیم‌های پیکان قزوین و ذوب آهن اصفهان هنوز پاداش نگرفته اند.

با وجود اینکه این روزها باشگاه استقلال تهران با مشکلات مالی مواجه نیست، پاداش دو پیروزی اخیر پرداخت نشده و بازیکنان از طریق علی نظری جویباری اعتراض خود را به هیات مدیره اعلام کرده اند.


*****
تیم فوتبال استقلال تهران از این پس برای سفرهای داخلی خود از پرواز چارتر استفاده می‌کند.

بعد از آنکه بازیکنان این تیم با سفر زمینی به همدان رفتند، مسعود زریبافان رئیس مجمع استقلال از مسولان این باشگاه خواست تا با تامین بودجه لازم، سفرهای داخلی تیم فوتبال استقلال با پرواز چارتر انجام شود.


*****
بر خلاف اخبار منتشره، علیرضا عباس فرد، همچنان در مسابقه‌های فوتبال لیگ برتر در خدمت تیم فوتبال استقلال تهران خواهد بود.

این بازیکن در طول سیزده هفته لیگ برتر، کمتر مورد توجه امیر قلعه نویی قرار گرفته است و به همین دلیل شایعاتی در خصوص پیوستنش به تیم برق شیراز شنیده شد که قلعه نویی به خاطر حضور همزمان تیمش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، به مهاجم ناراضی‌اش اجازه جدایی از تیم را نداده است

M_Abieteh
03-11-2008, 11:48
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

M_Abieteh
03-11-2008, 11:53
محمد احمدزاده: اینجا انزلی است جهنم استقلال

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ملوان هفته گذشته در دربی رشت برنده از زمین بیرون آمدند. محمد احمدزاده حالا در آستانه رویارویی تیمش برابر استقلال امیدوار به کسب ۳ امتیاز خانگی در انزلی است.
سرمربی ملوان گفت: «پس از پیروزی در دربی رشت بازیکنان ما شرایط خیلی خوبی دارند و امیدواریم در بازی این هفته نیز برنده بیرون بیاییم.»
احمدزاده ادامه داد: «بازی برابر استقلال برای هر دو طرف از اهمیت بالایی برخوردار است. آنها می‌خواهند برای رسیدن به صدر جدول تلاش کنند و ما می‌خواهیم شرایط خودمان را بهبود ببخشیم.»
سرمربی ملوان تصریح کرد: «ملوان هیچ وقت مقابل استقلال کم نیاورده است. همیشه در انزلی برای استقلال و پرسپولیس در حکم کابوس بوده‌ایم.»
احمدزاده با اشاره به نتایج بازی‌های ملوان مقابل پرسپولیس و استقلال گفت: «سال گذشته با شکست استقلال در هفته دوم رقابت‌های لیگ‌برتر آنها را وارد بحران کردیم و امسال پرسپولیس را در هفته سوم متوقف کردیم. معتقدم اگر این بار استقلال را شکست ندهیم سنت‌شکنی کرده‌ایم و معادلات به هم می‌ریزد.»
احمدزاده درباره استقلال گفت: «آنها تیم بزرگی هستند. اما در اینجا نه پرسپولیس و نه استقلال در نزد هواداران ما هیچ جایگاهی ندارند. به همین دلیل شانس ما برای پیروزی بیشتر از استقلال است.»
سرمربی ملوان تاکید کرد: «امیدوارم استقلال با خاطری آسوده به این بازی نگاه کند. اینجا انزلی است، جهنمی که برای ملوان بهشت است.»

M_Abieteh
03-11-2008, 11:55
اعتراض علیزاده به تماشاگران استقلال


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
علی علیزاده مهاجم استقلال تهران از موضع گیری های هوادران این تیم ناراضی است و رفتار آنها را باعث تضعیف روحیه اش می‌داند.
هوادران استقلال که علاقه مند به حضور فرهاد مجیدی در ترکیب تیمش محبوبشان هستند، هر زمان که علیزاده خود برای حضور در زمین آماده می‌کند،به تشویق مجیدی می پردازند.
علیزاده در این رابطه گفت: اینکه هواداران دوست دارند بازیکن محبوبشان را در بازی ببینند، طبیعی است. اما آنها باید در نظر بگیرند که من هم یکی از بازیکنان استقلال هستم و برای موفقیت تیم از هیچ کوششی دریغ نمی کنم.
وی ادامه داد:من از پرسپولیس به استقلال آمده ام و به همین دلیل انتظار دارم استقلالی ها نیز به من به چشم یکی از بازیکنان تیمشان نگاه کنند.

M_Abieteh
03-11-2008, 11:58
باقری: چون استقلال می برد ،کسی تحمل باخت ما را ندارد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

« کریم باقری» کاپیتان ۳۵ ساله پرسپولیس بی شک بهترین و موثق ترین فردی است که می تواند در شرایط کنونی پاسخگوی سوالات بی شمار هواداران باشد. باقری که در این فصل یکی از آماده ترین بازیکنان تیم است و بدون توجه به سن و سالش با ۷ گل زده از نظر کارشناسان نمره قبولی گرفته است را به عنوان بهترین گزینه برای پاسخگویی در خصوص وضعیت کنونی تیم دانسته است.
• آقای باقری شما کاپیتان پرسپولیس هستید و قطعاً در مورد اتفاقات اخیر می توانید نظرات زیادی داشته باشید.
- منظورتان را از اتفاقات اخیر متوجه نشدم.
• منظورمان وضعیت کنونی پرسپولیس پس از شکست در شیراز و در آستانه بازی با صباباتری است.
- فکر می کنم شما خبرنگاران بیشتر در جریان اتفاقات اخیر هستید و حالا هم قصد دارید که از زبان من همه چیز را جویا شوید. ببینید در تیم های بزرگی مثل پرسپولیس همیشه این گونه است که وقتی تیم می بازد یا نتیجه مطلوب را کسب نمی کند همه فکر می کنند تیم به حاشیه رفته و اوضاع خراب است اما باید بگویم ما در حال انجام تمرین هستیم و خود را برای بازی با صباباتری آماده می کنیم. هیچ مشکل خاصی هم در تیم وجود ندارد که بخواهیم در موردش حرف بزنیم.
• آیا به نظر شما جدی شدن موضوع برکناری مارکو و پیشنهادات هیات مدیره پرسپولیس به قطبی مبنی بر کنارگذاشتن دیکارمو یک مشکل خاص نیست؟
- ببینید من فقط یک بازیکن هستم ونمی توانم و اصلاً نباید در مورد بازیکن دیگر حرف بزنم چراکه کادر فنی بهتر می داند چه کاری باید انجام دهد. من می توانم به شما بگویم که همه بازیکنان در اختیار باشگاه هستند و هر روز تمرین می کنیم البته ۲ ، ۳ بازیکن مصدوم هم داریم که مربیان به کمک پزشک تیم در حال بررسی شرایط آنها برای بازی کردن هستند.
• اما من به پاسخ سوالم نرسیدم.
- جواب من همین است که گفتم!
• شما به عنوان کاپیتان پرسپولیس در خصوص شرایط دیکارمو و مارکو چه پیشنهادی برای مدیرعامل و سرمربی باشگاه دارید؟
- پیشنهادی نمی توانم بدهم چون همان طور که گفتم من فقط یک بازیکنم. ما یک مدیرعامل قوی و فوتبالی داریم که به راحتی می تواند در مورد بازیکنان دیگر تصمیم بگیرد آن هم با اختیارات کامل اما من هیچ اختیاری در این خصوص ندارم. کادر فنی تیم نیز کارش را به خوبی می داند و بهتر از باقی افراد در خصوص مشکلات تیم حرف می زند. بگذاریم این حرف ها را مسئولان تیم و مدیران باشگاه بزنند نه من که فقط کاپیتان هستم و مسئولیت اجرایی ندارم.
• قبول دارید شکست تلخی در شیراز داشتید؟
- همه شکست ها تلخ است. چه با یک گل شکست بخورید چه تعداد زیاد گل اما این تلخی شکست کاملاً طبیعی است و باید در آینده آن را شیرین کنیم.
• آیا پرسپولیس چنین توانی دارد؟
- ما را دست کم گرفته اید؟! پرسپولیس هیچ مشکلی ندارد و می توانیم همه چیز را از ابتدا شروع کنیم.
• یعنی به عقیده شما پرسپولیس زور بردن صباباتری را دارد؟
- من بسیار امیدوارم. چرا که نه! ما قبلاً هم شکست خوردیم اما خیلی زود خودمان را پیدا کردیم وحریفان را شکست دادیم. این بار هم مثل گذشته خواهد بود. بازیکنان ما از پس مشکلات بر می آیند و روزهای سخت را فراموش می کنیم. پرسپولیس و پرسپولیسی ها همیشه نشان دادند در روزهای سخت کارهای بزرگ انجام خواهند داد که به عقیده من روز بازی با صباباتری یک روز سخت برای ما خواهد بود و می خواهیم با شکست دادن صباباتری یک کار بزرگ انجام دهیم.
• به نظر شما پرسپولیس توانسته انتظارات هوادارانش را برآورده سازد؟
- ببینید همه فکر می کنند چون ما قهرمان فصل گذشته هستیم باید همه تیم ها را به راحتی شکست داده و در هر بازی پیروز شویم اما تیم های دیگر نیز اگر بیشتر از ما خرج نکرده باشند کمتر از ما هزینه نکردند و به همین دلیل قدرت میان باشگاه ها تقسیم شده است. از همین رو بازی های پرسپولیس حساس تر شده و همه تیم ها می آیند که مقابل ما امتیاز بگیرند و برای این کار نیز انگیزه دارند، پس نباید تا این حد انتظارات از ما بالا باشد هرچند معتقدم تاکنون اشتباهاتی داشتیم که باید این ضعف ها پوشیده شده و دوباره همان پرسپولیسی شویم که همه دوست دارند.
• فصل گذشته کری خوانی های افشین قطبی و فیروز کریمی برای فوتبالدوستان بسیار جالب بوده آیا این کری خوانی ها پیش از بازی حساس پنجشنبه می تواند کار را به حساسیت بکشاند؟
- بالاخره این حرف ها و مصاحبه ها نیز یکی از جنبه های فوتبال است اما فکر نمی کنم حساسیت در این حرف ها آنقدر زیاد باشد که همه چیز را تحت تاثیر قرار دهد. هر ۲ مربی حرفه ای هستند و کارشان را خوب بلدند.
• استقلال روی نوار پیروزی افتاده و همین امر سبب شده هواداران پرسپولیس نسبت به حس رقابت میان سرخابی ها حساس شوند. در این مورد چه نظری دارید؟
- من همیشه گفتم تماشاگران حق دارند که از تیم های محبوبشان پیروزی طلب کنند ما هم می خواهیم این خواسته هواداران را برآورده کنیم. ۴ بازی پیاپی داریم و باید تا پایان نیم فصل این ۴ بازی را ببریم. تنها در این شرایط است که هواداران راضی می شوند. البته به آنها پیشنهاد می کنم کمی صبورتر باشند و به ما اعتماد کنند.
• به قول قهرمانی کادر مدیریت و مربیان پرسپولیس می توان دلخوش بود؟
- بگذارید ببینیم تا پایان نیم فصل چه اتفاقاتی رخ می دهد بعداً در مورد قهرمانی حرف می زنیم.
• نظرتان در مورد بازگشت ابراهیم توره چیست؟
- من زیاد در جریان رفتن و برگشتن این بازیکن نبودم اما فکر می کنم او بتواند از این پس به ما کمک کند.
• و در خصوص بازگشت به تیم ملی؟
- من تصمیم ام را گرفتم اما تا پایان بازی با صباباتری آن را علنی نمی کنم. اجازه دهید بعد از بازی با صباباتری می گویم باز می گردم یا خیر. فعلاً تمام تمرکزم روی پرسپولیس است.

mani_2004_2006
03-11-2008, 12:08
عليزاده: نمي‌توانم با ‪ ۷۰‬هزار تماشاگر تيم استقلال درگير شوم
تهران ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۱۳/۰۸/۸۷‬

بازيكن تيم فوتبال استقلال تهران گفت: از تماشاگران استقلال ناراضي هستم و نمي توانم با ‪ ۷۰‬هزار تماشاگر اين تيم درگير شوم.

علي عليزاده مهاجم تيم فوتبال باشگاه استقلال اذعان دارد كه نمي‌تواند كاري انجام دهد و به خاطر موفقيت تيم، بي‌مهري هواداران را تحمل مي‌كند.

در چند ديدار گذشته استقلال تهران هر زمان كه علي عليزاده خودش را براي ورود به زمين آماده كرده است، استقلالي‌ها از روي سكو به تشويق فرهاد مجيدي پرداختند تا اعتراض خود را از بازي كردن عليزاده و نيمكت نشيني مجيدي اعلام كنند.

مهاجم آبي پوشان در اين رابطه به سووالات خبرنگار ايرنا جواب داد.


* حتما مي‌دانيد كه استقلالي‌ها دوست ندارند در تركيب تيم جايي داشته باشيد!
- به هر حال هر كسي هر طور خواست، رفتار مي‌كند و من نمي‌توانم چيري در باره اين اتفاق بگويم.


* اما با اين كار شخصيت حرفه‌اي شما زير سووال مي‌رود.

- واقعا نمي‌دانم چه چيزي بگويم، البته فوتبال من با اين كارها زير سووال نمي‌رود و مهم نظر مربي است وهمانطور كه مي‌بينيد، به قدر كافي به من بازي مي‌دهد.


* در مواقع اعتراض به بازي شما چه احساسي پيدا مي‌كنيد؟
- هر كسي به جاي من باشد، ناراحت مي‌شود. اما چاره‌اي جز تحمل اين شرايط سخت ندارم، اميدارم استقلالي‌ها همه بازيكنان تيمشان را با يك چشم نگاه كنند.


* ريشه اين جريان را در كجا مي‌بينيد؟
- نمي‌دانم با چه هدفي اين كار را انجام مي‌دهند، البته توجه چنداني به اين مساله ندارم دوست ندارم مسايل حاشيه‌اي تمركزم را به هم بريزد، شايد هم هواداران استقلال فرهاد مجيدي را بيش از حد دوست دارند و به همين دليل علاقه مند نيستند من به جاي او وارد رمين شوم.


* به هر حال بايد به نوعي جلوي اين اعتراض‌هاي تخريب‌كننده را گرفت.

- من كه نمي‌توانم با ‪ ۷۰‬هزار تماشاگر درگير شوم، همانطور كه گفتم، مهم نظر مربي است و خوشحالم كه امير قلعه نويي تقريبا در همه بازي‌ها از من استفاده مي‌كند.


* البته فقط در دقايق پاياني بازي.

-وقتي سياوش اكبرپور و آرش برهاني در خط حمله تيم جواب داده‌اند و در گلزني هم موفق هستند، من و هيچ مهاجم ديگري نمي‌توانيم به حضور آنها در تركيب اصلي اعتراضي داشته باشيم.


* اين طرز فكر براي فوتباليستي حرفه‌اي مناسب است؟
- هيچ كس از نشستن روي نيمكت استقبال نمي‌كند، اما اين دليل نمي‌شود كه با اعتراض‌هاي آنچناني جو تيم را به هم بريزم و اسباب ناكامي تيم را فراهم كنم.


* پس با اين شرابط اميدي به حضور در جمع يازده بازيكن اصلي نداريد.

- اصلا چنين منظوري نداشتم، من تلاشم را انجام مي‌دهم تا بلكه بتوانم بالاخره از دقيقه اول وارد بازي شوم.


* مي‌توانيد در صورت بازي كردن تاثيرگذاري مثبتي داشته باشيد؟
- اصلا شك ندارم كه اگر فرصت داشته باشم، خودم را به عنوان يكي از مهره هاي خوب استقلال مطرح مي‌كنم.


* اما در هفته‌هاي اول ليگ برتر تاثير چنداني نداشتيد.

- استقلال در آن هفته‌ها كه امتيازات زيادي را از دست داد، هنوز به شرايط مطلوب نرسيده بود و به همين دليل نه تنها من، بلكه هيچ كدام از بازيكنان ما نمي‌توانستند عملكرد قابل قبولي داشته باشند، اما وقتي به هماهنگي بالايي رسيديم، همه ديدند كه هم خوب بازي كرديم و هم اينكه امتيازات لازم را براي قرار گرفتن در جمع تيم‌هاي بالانشين جدول به دست آورديم

Rjoun
03-11-2008, 12:11
بنی اسد به مهر خبر داد:ناصر حجازی سرمربی تیم فوتبال ابومسلم شدناصر حجازی سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ابومسلم مشهد انتخاب شد.غلامرضا بنی اسد مدیرعامل باشگاه ابومسلم در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر افزود: پس از مذاکراتی که با آقای حجازی داشتیم با وی به توافق رسیدیم که به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ابومسلم فعالیت کنند.
وی در مورد مدت قرار داد حجازی گفت: از نظر ما تا هر زمان که آقای حجازی بخواهند می توانند در ابومسلم بمانند اما این قرارداد یکساله تنظیم شده است.
مدیرعامل باشگاه ابومسلم در مورد وضعیت هادی برگی زر نیز گفت: ما تمایل داریم آقای برگی زر در تیم ابومسلم بماند و فعالیت کند اما تصمیم نهایی با خود ایشان خواهد بود.
بنی اسد در مورد دستیاران ناصرحجازی گفت: قرار است ایشان یک دستیار را به ما معرفی کند و برای سایر دستیارانش از مربیان بومی استفاده کند.
امیدوارم اینجا دیگه موفق بشه.

Rjoun
03-11-2008, 12:17
بچه ها هوادارهای استقلال توی بازی با ذوب آهن 65000 تا به بالا بود پس چرا این فردوسی پور گفت 50 هزار تا؟

M_Abieteh
03-11-2008, 12:29
بچه ها هوادارهای استقلال توی بازی با ذوب آهن 65000 تا به بالا بود پس چرا این فردوسی پور گفت 50 هزار تا؟


حتما چشماش ندیده.

Rjoun
03-11-2008, 12:35
حتما چشماش ندیده.
چشماش دیده اما از اونجایی که چشم دیدن استقلالی ها رو نداره همیشه از این کارها میکنه

M_Abieteh
03-11-2008, 13:33
پس از برسي شرايط دو توليدي
اسپانسر استقلال براي توليد البسه مشخص مي‌شود
خبرگزاري فارس: باشگاه استقلال پس از بررسي شرايط دو توليدي مجيد و آل اسپور اعلام مي‌كند كه كدام يك مسئول توليد البسه هستند.


به گزارش خبرگزاري فارس، باتوجه به اينكه شركت توليدي آل اسپور در جلسه اي كه با مديرعامل اين تيم داشت، قبول كرد فقط تفاهم نامه با اين باشگاه داشته اند، قرار شد پيشنهاد خود براي چگونگي همكاري با اين باشگاه را اعلام كنند.
از سوي ديگر، شركت مجيد نيز قرار است چگونگي همكاري خود با استقلال را عنوان كند. سپس مسئولان اين تيم نظر نهايي خود را اعلام كنند.
استقلال براي بازي مقابل ملوان از محصولات توليدي مجيد استفاده مي كند.
انتهاي پيام/

M_Abieteh
03-11-2008, 18:12
پس از برسي شرايط دو توليدي
اسپانسر استقلال براي توليد البسه مشخص مي‌شود
خبرگزاري فارس: باشگاه استقلال پس از بررسي شرايط دو توليدي مجيد و آل اسپور اعلام مي‌كند كه كدام يك مسئول توليد البسه هستند.


به گزارش خبرگزاري فارس، باتوجه به اينكه شركت توليدي آل اسپور در جلسه اي كه با مديرعامل اين تيم داشت، قبول كرد فقط تفاهم نامه با اين باشگاه داشته اند، قرار شد پيشنهاد خود براي چگونگي همكاري با اين باشگاه را اعلام كنند.
از سوي ديگر، شركت مجيد نيز قرار است چگونگي همكاري خود با استقلال را عنوان كند. سپس مسئولان اين تيم نظر نهايي خود را اعلام كنند.
استقلال براي بازي مقابل ملوان از محصولات توليدي مجيد استفاده مي كند.

M_Abieteh
03-11-2008, 18:13
بازگشت پولادي به استقلال

هافبک تيم فوتبال استقلال تهران پس از چند روز دوري از تمرينات اين تيم، امروز با آبي‌پوشان تمرين خواهد کرد.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" مهرداد پولادي از امروز بعد از ظهر خود را به مربيان استقلال تهران معرفي خواهد کرد تا به دوري خود از تمرينات گروهي پايان دهد.
با اين حال بعيد است که تا چند هفته ديگر پولادي به ترکيب استقلال راه پيدا کند.او که چند ماه نيز به دليل مصدوميت از ميادين فوتبال دور بود،از زمان حضور قلعه نويي جاي خود را در ترکيب اصلي از دست داده و ديگر نتوانسته به عنوان بازيکن ثابت براي استقلال به ميدان بيايد.

M_Abieteh
03-11-2008, 18:13
مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران گفت: هيج مشكلي با نيمكت نشيني ندارم و به عنوان كاپيتان استقلال فقط به موفقيت تيم فكر مي‌كنم.

فرهاد مجيدي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: تلاش مي‌كنم تا با جديت در تمرينات، بتوانم خودم را به مربيان و تركيب اصلي تيم تحميل كنم.

در همين رابطه مديرعامل باشگاه استقلال صبح امروز در نشستي دو ساعته با فرهاد مجيدي درباره شرايط تيم و نيمكت نشيني اين بازيكن به بحث و تبادل و نظر پرداخت.

امير رضا واعظ آشتياني كه به خوبي مي‌داند كوچكترين حاشيه استقلال را وارد بحران خواهد كرد، از مجيدي خواسته است تا در مورد نيمكت نشيني موضع نگيرد تا از اين طريق استقلال آرامش فعلي‌اش را همچنان حفظ كند.

فرهاد مجيدي با وجود اينكه قبل از فصل توسط امير قلعه نويي به عنوان كاپيتان استقلال معرفي شد، در طول ليگ برتر به عنوان بازيكن ذخيره به بازي گرفته مي‌شود.

وي به عنوان كاپيتان اول استقلال تهران در طول سيزده هفته ليگ برتر همچنان يكي از ذخيره‌هاي ثابت استقلال بوده است .

M_Abieteh
03-11-2008, 18:14
طيري : در انزلي بازي زيبايي را نمي‌بينم

اميد طيري گفت: "قهرماني در نيم فصل به هيچ عنوان براي استقلال ملاك نيست. مربي تيم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، اظهار داشت: "در اين هفته تمرينات بسيار خوبي را بازيكنان انجام دادند و در حال حاضر از شرايط بسيار خوب و ايده‌آلي برخوردار هستند و با آمادگي بالا به دنبال اين هستند كه بتوانند 3 امتياز بازي با ملوان را نيز كسب كنند."وي ادامه داد:‌ "بازي ملوان از هفته سيزدهم چون در زمين بسيار بد برگزار خواهد شد بازي زيبايي از آب در نخواهد آمد، زيرا استقلال روي زمين بازي مي‌كند و در اين زمين كار سختي را پيش رو دارد.طيري افزود: "همانطور كه بارها گفته‌ام همه تيم‌ها قابل احترام هستند و مطمئناً كسي كه جلوي استقلال بازي مي‌كند كاملاً با انگيزه است.وي خاطرنشان كرد: "حتماً تيمي در اين بازي نتيجه خواهد گرفت كه از فرصت‌ها به بهترين نحو استفاده كند. فكر مي‌كنم قهرماني در نيم فصل به هيچ عنوان براي استقلال ملاك نيست و استقلال به دنبال قهرماني در پايان فصل است.

M_Abieteh
03-11-2008, 18:15
مصدوميت جباري جدي نيست

مجتبي جباري هافبك استقلال به بازي ملوان مي‌رسد.جباري كه به دليل مصدوميت از ناحيه پا تحت نظر دكتر نوروزي فيزيوتراپي مي‌كند به نظر مي‌رسد مشكلي براي بازي با ملوان نخواهد داشت و احتمالا از ظرف يكي، 2 روز آينده تمرينات گروهي‌اش را آغاز مي‌كند.

M_Abieteh
03-11-2008, 18:16
قرباني: اميدوارم زمين مناسب باشد

اگر هوا باراني نباشد و زمين ورزشگاه شرايط برگزاري بازي را داشته باشد حتما ملوان را درخانه اش شكست مي‌دهيم.پيروز قرباني مدافع استقلال گفت: "‌خوشبختانه در شرايط خوبي قرار داريم و بازيكنان براي ادامه روند صعودي مصمم هستند، اميدوارم بتوانيم در انزلي هم سه امتياز را بگيريم.وي در ادامه گفت: "ملوان هميشه در خانه اش خوب بازي مي‌كند و از حمايت هوادارانشان هم برخوردار هستند. ضمن اين كه ملوان چند هفته اي است خوب نتيجه گرفته و اين نشان از هماهنگ شدن آنها دارد.قرباني در پايان گفت:‌ "به هر حال براي كسب سه امتياز به انزلي مي‌رويم و خودمان را هم براي شرايط نامساعد جوي آماده كرده‌ايم، حتماً مربيان تاكتيك خاصي را در نظر خواهند گرفت. اما اميدوارم هوا خوب باشد تا تماشاگران فوتبال زيبايي را ببينند.

M_Abieteh
03-11-2008, 18:16
مرفاوي: بازي سختي در انزلي داريم/ 5 يا 6 استقلالي در ليست جديد تيم ملي هستند

صمدمرفاوي به عنوان كمك اول استقلال صبح امروز تا لحظه آخر تمرين در كنار بازيكنان حضور داشت و نحوه فعاليتشان را زير نظر گرفت.

عبدالصمد مرفاوي به سوالات مختلف ما پاسخ داد. اظهارات مربي تيم فوتبال استقلال به شرح زير است :

* ناكامي تيم ملي فوتبال جوانان

به نظرم آنها خوب تدارك ديده نشدند و الان هم نبايد بدون كار كارشناسي آنها را محكوم كرد. اما واقعيت اين است كه من بعد از بازي تداركاتي با آنها خيلي خوشبين نشدم. اما به هر حال زحمت خودشان را كشيدند.اما چطور تيم نوجوانان، قهرمان آسيا شدند اما جوانان در مرحله اول حذف مي شوند اين دو مساله با هم مغاير است. من هم معتقديم نبايد حذف مي شدند و حتما يك جاي كار اشكال داشته است. تيم نوجوانان ما شخصيت قهرماني را داشت و از رده نونهالان روي آنها كار شده بود و هويت مشخصي را به دست آورده و با هم هماهنگ بودند.




* تغيير در زمان مسابقات ليگ و مشكلات استقلال


ما بعد از بازي با ذوب آهن مي دانستيم كه روز جمعه با ملوان در انزلي داريم و براي همين هم برنامه‌ريزي كرديم اما بعداً يك روز بازي ما را جلو انداختند، به هر حال اميدوارم حالا كه ليگ با نظم خوبي در حال برگزاري است اي كاش اين تغييرات هم از قبل پيش بيني شده باشد.




* بازي استقلال مقابل ملوان


شك نكنيد بازي سختي را در پيش داريم چرا كه ملوان يك تيم جوان و هماهنگ است و هميشه در زمين خود خوب بازي مي كند البته ما هم برنامه هايي براي اين بازي در نظر داريم.




* استقلالي ها در ليست جديد تيم ملي


من مطمئنم كادر فني تيم آماده‌ها را دعوت مي كند و بايد هم به سليقه و انتخابشان احترام گذاشت. من فكر مي كنم 5 و 6 بازيكن از ما مي توانند جايي در ليست جديد تيم ملي داشته باشند.

M_Abieteh
03-11-2008, 18:17
شكوري : بازي مقابل ملوان كاملاً فيزيكي است

هادي شكوري گفت:‌ "فكر مي‌كنم اكنون زمان آن رسيده كه به تيم ملي دعوت شوم."بازيكن تيم فوتبال استقلال اظهار داشت: "وضعيت استقلال خيلي خوب است و تمرينات خوبي را انجام داديم و خود را آماده ديدار برابر ملوان كرده ايم.وي ادامه داد: "فكر مي‌كنم بازي مقابل ملوان بسيار بازي سخت و بسيار فيزيكي باشد كه هر تيمي از موقعيـت‌هاي خود بهتر استفاده كند مي‌تواند برنده بازي باشد.شكوري افزود: "‌اميدوارم با برد مقابل ملوان بتوانيم راه رسيدن خود به صدر جدول را هموار كنيم.وي خاطرنشان كرد:‌ "در حال حاضر از وضعيت بسيار خوبي نيز برخوردار هستم و هيچ گونه مصدوميتي نيز ندارم و فكر مي‌كنم اكنون زمانش رسيده كه به تيم ملي كشورم دعوت شوم و مطمئن هستم مي توانم به تيم ملي كمك كنم."بازيكن استقلال در پايان گفت:‌ "سعي مي‌كنم همين طور در استقلال روند خوبم را ادامه بدهم و بتوانم براي تيم خود مثمرثمر باشم.

M_Abieteh
03-11-2008, 18:18
آرش برهاني در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره اين كه گفته مي شود در فهرست جديد تيم ملي حضور دارد، اظهار داشت: از شنيدن اين خبر حس خوبي دارم. بازي كردن در تيم ملي آرزوي هر بازيكني است.
وي افزود: با سعي و تلاش توانستم به تيم ملي بازگردم و نمي خواهم اين موقعيت را به راحتي از دست بدهم. مي خواهم براي تيم ملي ايران از جان مايه بگذارم.
برهاني در ادامه در ارتباط با بازي مقابل ملوان عنوان كرد: آنها تيم خوبي دارند. هفته گذشته پيروزي شيريني به دست آورديم و سعي داريم اين روند رو به رشد را ادامه دهيم. البته ما در انزلي بازي سختي داريم.

M_Abieteh
03-11-2008, 18:18
رضا عنايتي بازيكن سابق تيم فوتبال استقلال كه در عضويت تيم النصر امارات است، نمي‌تواند آبي پوشان را در ليگ قهرمانان آسيا همراهي كند.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا، عنايتي در حاشيه ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و كره شمالي در ورزشگاه آزادي اعلام كرده بود كه با رايزني‌هاي لازم شرايط را فراهم مي‌كند تا در ليگ قهرمانان آسيا به عنوان بازيكن قرضي درتركيب استقلال به ميدان برود، اما از آنجا كه اين بازيكن همچنان در عضويت النصر دوبي است، اين اتفاق حداقل تا پايان ليگ باشگاهي امارات عملي نخواهد شد.

احمد نوري فر مدير روابط عمومي باشگاه استقلال در اين رابطه گفت: مسوولان باشگاه اماراتي براي صدور رضايتنامه عنايتي مبلغ بالايي را درخواست كرده اند كه با توجه به شرايط مالي باشگاه استقلال، پرداخت مبلغ مورد نظر آنها امكان پذير نيست.

رضا عنايتي بعد از قهرماني استقلال در پنجمين دوره ليگ برتر با جدايي از اين تيم به رقابت‌هاي فوتبال باشگاهي امارات پيوست

M_Abieteh
03-11-2008, 18:19
تيم فوتبال استقلال تهران در تعطيلات ليگ برتر، براي آماده‌سازي هر چه بهتر در جزيره كيش اردو برگزار مي‌كند.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا، بازيكنان استقلال با نظر امير قلعه نويي بعد از بازي خود برابر ملوان بندر انزلي، دوشنبه هفته آينده به كيش مي‌روند و اردويي ‪ ۱۰‬روزه را در اين جزيره برگزار مي‌كنند.

قلعه نويي در اين مورد گفت: در حال حاضر شرايط آب و هوايي تهران نير مناسب است اما اين سفر را براي بازسازي روحي بازيكنان در نظر گرفته است.


********** اسپانسر استقلال هفته آينده مشخص مي‌شود
اسپانسر استقلال براي نيم فصل دوم هفته آينده اعلام مي‌شود، درحال حاضر دو شركت خواهان بستن قرارداد هستند كه مسوولان باشگاه استقلال اعلام كرده اند بعد از بررسي شرايط و پيشنهاد اين دو شركت جواب نهايي را هفته بعد خواهند داد.


********** جلسه هيات مديره امشب برگزار مي‌شود
اعضاي هيات مديره استقلال امشب/دوشنبه/در محل باشگاه گردهم مي‌آيند تا در مورد مسايل مختلف به بحث و تبادل نظر بپردازند.

تشكيل كميته انضباطي و كارگروه اقتصادي از اولويت‌هاي اين جلسه است.

M_Abieteh
03-11-2008, 18:19
به گزارش خبرگزاري فارس، بازيكنان استقلال صبح امروز در آكادمي المپيك تمرين خود را بعد از يك روز تعطيلي پيگيري كردند.
حسين كاظمي، مجتبي جباري و سياوش اكبرپور غايب بودند.
حميد بابازاده و محمود فكري نيز از ميان مربيان غايب بودند.
بيژن كوشكي و پيروز قرباني با تاخير در مجموعه انقلاب حاضر شدند.
در جريان تمرين بازيكنان، امير قلعه نويي با بهنام محمودي روبرو شد و از او استقبال خوبي به عمل آورد و براي دقايقي با او به صحبت پرداخت.
بازيكنان استقلال در اين تمرين پس از 20 دقيقه دويدن 20 دقيقه نيز در سالن، وزنه زدند

amir_a
03-11-2008, 19:20
[b][i]قرباني: اميدوارم زمين مناسب باشد

زهی خیال باطل:27:

mani_2004_2006
03-11-2008, 19:34
بازيكن سابق تيم فوتبال استقلال: به خاطر هواداران شكايت نمي‌كنم
تهران ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۱۳/۰۸/۸۷‬

بازيكن سابق تيم فوتبال استقلال تهران با اشاره به دريافت طلبش از باشگاه استقلال گفت: به خاطر هواداران از اين باشگاه شكايت نمي‌كنم و انتظار دارم هرچه زودتر با من تسويه حساب كنند.

محمد نوازي روز دوشنبه با اشاره به دريافت نكردن طلبش از باشگاه استقلال تهران به خبرنگار ايرنا گفت: بعد از جدايي از تيم استقلال، هنوز تسويه حساب نكرده ام و ‪ ۷۰‬ميليون تومان طلب دارم.

وي در مورد وعده‌هاي مسوولان باشگاه استقلال براي پرداخت اين مبلغ اظهار داشت: با اينكه چند ماه از جدايي من مي‌گذرد اما براي پرداخت پول امروز و فردا مي‌كنند. اين در حالي است كه مي‌توانم براي رسيدن به پولم شكايت كنم اما به خاطر هواداران از اين كار صرفنظر كردم.

نوازي در پايان حرف هايش گفت: متاسفانه مسوولان فعلي باشگاه استقلال هيچ ارزشي براي من و ساير پيشكسوتان قائل نيستند و يادشان رفته است كه من و امثال من سالهاي متوالي با پيراهن آبي زحمالت زيادي را متحمل شده ايم.

mani_2004_2006
03-11-2008, 19:35
در گفت و گو با فارس

برهاني: از بازگشت به تيم ملي خوشحالم

خبرگزاري فارس: مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران گفت: از اين كه مي شنوم به تيم ملي دعوت شده ام، خوشحالم.


آرش برهاني در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره اين كه گفته مي شود در فهرست جديد تيم ملي حضور دارد، اظهار داشت: از شنيدن اين خبر حس خوبي دارم. بازي كردن در تيم ملي آرزوي هر بازيكني است.
وي افزود: با سعي و تلاش توانستم به تيم ملي بازگردم و نمي خواهم اين موقعيت را به راحتي از دست بدهم. مي خواهم براي تيم ملي ايران از جان مايه بگذارم.
برهاني در ادامه در ارتباط با بازي مقابل ملوان عنوان كرد: آنها تيم خوبي دارند. هفته گذشته پيروزي شيريني به دست آورديم و سعي داريم اين روند رو به رشد را ادامه دهيم. البته ما در انزلي بازي سختي داريم.

mani_2004_2006
03-11-2008, 19:37
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

امیرحسین صادقی: با پرسپولیس در حال مذاكره هستم
مدافع تیم فوتبال مس كرمان از احتمال حضورش در جمع شاگردان افشین قطبی و آغاز مذاكرات مدیر برنامه‌‏هایش با نماینده باشگاه پرسپولیس خبر داد.

مدافع تیم فوتبال مس كرمان از احتمال حضورش در جمع شاگردان افشین قطبی و آغاز مذاكرات مدیر برنامه‌‏هایش با نماینده باشگاه پرسپولیس خبر داد. امیرحسین صادقی گفت: هنوز در مورد حضور قطعی‌‏ام در تیم پرسپولیس نمی‌‏توانم حرف خاصی را مطرح كنم اما برای پیوستن به این تیم مشكلی ندارم. مدافع پیشین تیم استقلال كه در آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات لیگ برتر هشتم و پس ازناامید شدن از تداوم همكاری‌‏اش با این تیم، به گفته خودش به خاطر 20 میلیون تومان تهران را ترك كرد و در تیم مس كرمان مشغول شد افزود: قطعاً بازی در تهران و در یكی از تیم‌‏های پرطرفدار پایتخت خواسته اول من بوده و هنوز هم هست. اما میان این دو تیم انتخاب اولم به طور قطع استقلال است و اگر مسوولان این باشگاه شرایط بازگشتم به این تیم را فراهم كنند در میان تیم‌‏های تهرانی ترجیح می‌‏دهم فقط در استقلال بازی كنم اما در غیر این صورت برای همراهی پرسپولیس هم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم كرد.

mani_2004_2006
03-11-2008, 19:41
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
امیرحسین صادقی: با پرسپولیس در حال مذاكره هستم
مدافع تیم فوتبال مس كرمان از احتمال حضورش در جمع شاگردان افشین قطبی و آغاز مذاكرات مدیر برنامه‌‏هایش با نماینده باشگاه پرسپولیس خبر داد.

مدافع تیم فوتبال مس كرمان از احتمال حضورش در جمع شاگردان افشین قطبی و آغاز مذاكرات مدیر برنامه‌‏هایش با نماینده باشگاه پرسپولیس خبر داد. امیرحسین صادقی گفت: هنوز در مورد حضور قطعی‌‏ام در تیم پرسپولیس نمی‌‏توانم حرف خاصی را مطرح كنم اما برای پیوستن به این تیم مشكلی ندارم. مدافع پیشین تیم استقلال كه در آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات لیگ برتر هشتم و پس ازناامید شدن از تداوم همكاری‌‏اش با این تیم، به گفته خودش به خاطر 20 میلیون تومان تهران را ترك كرد و در تیم مس كرمان مشغول شد افزود: قطعاً بازی در تهران و در یكی از تیم‌‏های پرطرفدار پایتخت خواسته اول من بوده و هنوز هم هست. اما میان این دو تیم انتخاب اولم به طور قطع استقلال است و اگر مسوولان این باشگاه شرایط بازگشتم به این تیم را فراهم كنند در میان تیم‌‏های تهرانی ترجیح می‌‏دهم فقط در استقلال بازی كنم اما در غیر این صورت برای همراهی پرسپولیس هم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم كرد.

mani_2004_2006
03-11-2008, 19:43
تمرین استقلال زیر بارش باران
تاخیر یك‌ساعته "قلعه نویی"


خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: ورزشی - فوتبال

تمرین تیم استقلال تهران برای بازی مقابل ملوان انزلی بعداز ظهر امروز نیز پیگیری شد.

به گزارش ایسنا، تمرین بعدازظهر امروز تیم استقلال از ساعت 15:45 در ورزشگاه دستگردی تهران آغاز شد. با وجود بارش باران به دلیل آن كه استقلال روز پنج‌شنبه در انزلی میهمان ملوان است، مربیان این تیم تصمیم گرفتند تا به منظور شبیه سازی، تمرینات را زیر باران برگزار كنند.

در تمرین امروز تیم استقلال تمامی بازیكنان حاضر بودند و تنها غایب تمرین امروز مجتبی جباری بود كه به دلیل مصدومیت در تمرینات شركت نكرد.

در حالی كه محمود فكری، حمید بابازاده، سیاوش اكبرپور و وحید طالب لو با 15 دقیقه تاخیر در تمرین امروز استقلال حاضر شدند، امیر قلعه نویی پس از گذشت یك ساعت از آغاز تمرین در ورزشگاه دستگردی حاضر شد و از كنار زمین تمرین بازیكنان كه زیر نظر مرفاوی و فكری انجام می شد،‌ را زیر نظر گرفت.

بیش از 20 تماشاگر نیز در زیر بارش باران تمرینات امروز استقلال را مشاهده كردند. تمرین استقلال با انجام كارهای كششی و دویدن آغاز شد، سپاس بازیكنان به مرور تمرینات سرعتی، تكنیكی و پاس‌های كوتاه پرداختند. در ادامه تمرین بازیكنان استقلال با تجمع در میانه میدان تمرینات تاكتیكی، پاسكاری و همچنین انتقال توپ از دفاع به حمله را تمرین كردند.

در بخش پایانی تمرین بازیكنان در نیمه‌ای از زمین به بازی دست‌گرمی پرداختند كه در جریان این بازی ضربه مهدی امیرآبادی سبب برخورد توپ با وحید طالب لو شد كه البته مصدومیت دروازه بان استقلال چندان جدی نبود.

مهرداد پولادی از امروز در كنار سایر بازیكنان تمریناتش را آغاز كرد، ضمن آن كه سعید بیات و نادعلی به طور جداگانه تمرین كردند.

در پایان تمرین قلعه‌نویی و مرفاوی با مهاجمان به صورت اختصاصی كار كردند.

تمرینات امروز استقلال تهران پس از زمانی نزدیك به یك ساعت و 45 دقیقه پایان یافت.

mani_2004_2006
03-11-2008, 20:26
هورا اسپرت : به احتمال فراوان زوج خط حمله استقلال در بازى با ملوان تغيير خواهد كرد.

امير قلعه نويى سرمربى استقلال قصد دارد در اين بازى از وجود على عليزاده و آرش برهانى در خط حمله استفاده كند. قلعه نويى اعتقاد دارد با حضور عليزاده در ميدان مى تواند روى تاكتيك اوت دستى به گل برسد.
شايان ذكر است چون احتمال بارش باران در انزلى وجود دارد عملاً استقلال نمى تواند در زمين بازى كند و روى به بازى هوايى خواهد آورد و با اين حساب حضور عليزاده در ميدان مى تواند به اين تيم كمك كند.

mani_2004_2006
03-11-2008, 21:33
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] fe.jpg

قلعه نویى ۵ بازیكن را خط مى زند
هورا اسپرت : بر اساس قوانین كنفدراسیون فوتبال آسیا، هر تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مى تواند اسامى ۲۵ بازیكن را براى شركت در این پیكارها به كمیته اجرایى مسابقات ارائه كند


بر اساس قوانین كنفدراسیون فوتبال آسیا، هر تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مى تواند اسامى ۲۵ بازیكن را براى شركت در این پیكارها به كمیته اجرایى مسابقات ارائه كند و یك شب قبل از هر مسابقه نام ۱۸ نفر را از میان آنها در اختیار ناظر AFC بگذارد تا برایشان كارت بازى صادر شود. به همین خاطر طبیعى است كه تمام تیم ها این لیست را پر كرده و نام ۲۵ بازیكن را ارائه مى كنند تا در خلال برگزارى مسابقات (البته منظورمان مرحله گروهى این پیكارهاست) با كمبود مهره مواجه نشوند.

در این میان استقلال نیز همچون سایر تیم ها قصد دارد فهرست خود را به صورت كامل در اختیار كنفدراسیون قرار بدهد اما در عین حال امیر قلعه نویى تدبیر دیگرى هم اندیشیده است. ظاهراً استقلالى ها قصد دارند براى كاهش هزینه هاى خود و قطع مخارج اضافى، قبل از هر سفر خارجى لیگ قهرمانان بر روى نام ۵ مهره خود قلم قرمز كشیده و با ۲۰ بازیكن راهى كشور مقصد شوند.

این تصمیم به آن جهت گرفته شده كه باشگاه پول كمترى خرج كرده و بیخودى براى بازیكنانى كه قرار است سكونشین شوند، بلیت هواپیما و اتاق نگیرد.البته به احتمال بسیار زیاد این رویه در دیدارهاى داخلى لیگ قهرمانان نیز تداوم خواهد داشت و استقلالى ها مردان اضافى خود را یك روز قبل از بازى مرخص مى كنند تا براى آنها پول هتل صرف نكنند

AntAreS
03-11-2008, 22:40
بازم 90 راجبه سرخکاست
چقد تابلو هستن اینا

Alireza Taji
03-11-2008, 22:57
با تاكيد باشگاه
استقلال در نيم فصل با پاختاكور بازي نمي كند
خبرگزاري فارس: با تاكيد باشگاه استقلال، اين تيم در تعطيلات نيم فصل با تيم پاختاكور ازبكستان ديدار نمي كند.
به گزارش خبرگزاري فارس، در حالي كه در چند روز گذشته از سوي يكي از مربيان استقلال عنوان شده بود كه احتمالا اين تيم در تعطيلات نيم فصل با تيم پاختاكور ديداري تداركاتي برگزار مي كند، كميته روابط عمومي اعلام كرد اين تيم در تعطيلات نيم فصل به هيچ عنوان در تهران يا تاشكند مسابقه اي را با پاختاكور انجام نمي دهد.
به گفته اين كميته، اخبار منتشر شده در رسانه ها در روزهاي اخير ساخته ذهن بعضي افراد است و استقلال در تعطيلات نيم فصل اردوي داخلي خواهد داشت.

Alireza Taji
03-11-2008, 23:10
براي بازي مقابل ملوان بندرانزلي
استقلال با پرواز چارتر به رشت مي رود
خبرگزاري فارس: تيم فوتبال استقلال تهران براي بازي مقابل ملوان انزلي چهارشنبه هفته جاري با پرواز چارتر به رشت مي رود.
به گزارش خبرگزاري فارس، به دليل تغيير زمان بازي استقلال مقابل ملوان در هفته چهاردهم ليگ برتر اين تيم با پرواز چارتر به رشت مي رود و سپس با اتوبوس راهي انزلي مي شود.
اين تيم ابتدا قرار بود با پرواز عادي به اين شهر برود و بليت براي روز پنج شنبه رزرو شده بود؛ اما با تغيير زمان بازي، برنامه تغيير كرد.
استقلال براي اين بازي بازيكن محروم و مصدوم ندارد.

Alireza Taji
03-11-2008, 23:13
به گزارش خبرگزاري فارس، بازيكنان استقلال صبح امروز در آكادمي المپيك تمرين خود را بعد از يك روز تعطيلي پيگيري كردند.
حسين كاظمي، مجتبي جباري و سياوش اكبرپور غايب بودند.
حميد بابازاده و محمود فكري نيز از ميان مربيان غايب بودند.
بيژن كوشكي و پيروز قرباني با تاخير در مجموعه انقلاب حاضر شدند.
در جريان تمرين بازيكنان، امير قلعه نويي با بهنام محمودي روبرو شد و از او استقبال خوبي به عمل آورد و براي دقايقي با او به صحبت پرداخت.
بازيكنان استقلال در اين تمرين پس از 20 دقيقه دويدن 20 دقيقه نيز در سالن، وزنه زدند

Alireza Taji
03-11-2008, 23:14
رضا عنايتي بازيكن سابق تيم فوتبال استقلال كه در عضويت تيم النصر امارات است، نمي‌تواند آبي پوشان را در ليگ قهرمانان آسيا همراهي كند.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا، عنايتي در حاشيه ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و كره شمالي در ورزشگاه آزادي اعلام كرده بود كه با رايزني‌هاي لازم شرايط را فراهم مي‌كند تا در ليگ قهرمانان آسيا به عنوان بازيكن قرضي درتركيب استقلال به ميدان برود، اما از آنجا كه اين بازيكن همچنان در عضويت النصر دوبي است، اين اتفاق حداقل تا پايان ليگ باشگاهي امارات عملي نخواهد شد.

احمد نوري فر مدير روابط عمومي باشگاه استقلال در اين رابطه گفت: مسوولان باشگاه اماراتي براي صدور رضايتنامه عنايتي مبلغ بالايي را درخواست كرده اند كه با توجه به شرايط مالي باشگاه استقلال، پرداخت مبلغ مورد نظر آنها امكان پذير نيست.

رضا عنايتي بعد از قهرماني استقلال در پنجمين دوره ليگ برتر با جدايي از اين تيم به رقابت‌هاي فوتبال باشگاهي امارات پيوست.

Alireza Taji
03-11-2008, 23:16
قرارداد جديد امضا شد
ديدار نماينده آل اشپورت با واعظ آشتيانى
نماينده شركت البسه ورزشى آل اشپورت آلمان در خاورميانه صبح ديروز با حضور در باشگاه استقلال تهران با اميررضا واعظ آشتيانى مديرعامل باشگاه ديدار و مذاكره كرد.
جعفرى نماينده اين شركت پس از اين ديدار مى گويد: به عنوان يك ايرانى علاقه مند افتخار مى كنم كه با باشگاه هاى بزرگ كشورمان رابطه اى صميمانه داشته و در جهت تأمين البسه ورزشى آنان اقدام كنم.
در هر صورت من و شركت آل اشپورت هرگز قصد شكايت از باشگاه بزرگ استقلال را نداشته و برخى سوء تفاهم هاى پيش آمده نيز در نشست امروز با آشتيانى به طور كامل حل و فصل شد.
پيش قراردادى جديد ميان شركت آل اشپورت و باشگاه استقلال تهران تنظيم شده و به احتمال ۹۹ درصد بار ديگر شركت ما تأمين كننده البسته ورزشى استقلال شده و اين قرارداد همكارى نيز ظرف امروز يا يكى، دو روز آينده امضا مى شود.

Alireza Taji
03-11-2008, 23:18
خارجى هاى استقلال بعد از بازى با ملوان مى رسند
تست پزشكى، يعنى عقد قرارداد!
ظرف روزهاى آينده يك مهاجم و يك هافبك خارجى در تمرينات استقلال حاضر مى شوند.به نظر مى رسد امير قلعه نويى پس از تماشاى فيلم بازى هاى اين دو بازيكن به لحاظ فنى آنها را تاييد كرده و قرار شده براى تست پزشكى به تهران بيايند.اين طور كه گفته مى شود آنها بعد از بازى استقلال با ملوان در تمرينات اين تيم حاضر مى شوند و اگر مشكل پزشكى نداشته باشند قراردادشان امضا مى شود.

Alireza Taji
03-11-2008, 23:20
جلسه هيات مديره استقلال براى تعيين پاداش
در جلسه هيات مديره استقلال قرار است پيرامون اتفاقات اخير اين باشگاه بحث و تصميم گيرى شود.تشكيل و سازماندهى كارگروه هاى كميته فنى، كارگروه هاى اقتصادى و فرهنگى از جمله مباحث مورد نظر اعضاى اين هيات است كه در مورد آن گفت وگو خواهد شد.قرار است على انصارى عضو هيات مديره استقلال پاداش ويژه اى براى كسب پيروزى در چند ديدار گذشته براى بازيكنان و مربيان اين تيم تعيين كند و در صورت تصويب ساير اعضاى اين هيات مبلغ توافق شده را در اولين فرصت به آنها پرداخت كند.

Alireza Taji
03-11-2008, 23:21
هت تريك عنايتى در بازى دوستانه

ايران ورزشى- النصر امارات در ديدارى تداركاتى تيم ايرانيان مقيم امارات را با نتيجه پرگل ۱۳-صفر شكست داد. در اين ديدار كه در زمين حميد الطاير يكى از زمين هاى باشگاه النصر برگزار شد،مهرزاد معدنچى و رضا عنايتى در تركيب اوليه النصر حضور داشتند كه عنايتى سه گل وارد دروازه حريف خود كرد.ضمن اينكه محمد عمر ۴ گل، محمد سالم العنزى به همراه يوسف عبدالعزيز و محمد ابراهيم هر كدام ۲ گل به ثمر رساندند تا ديگر گلزنان اين بازى لقب بگيرند. النصر در بازى هاى اين هفته ليگ برتر ميزبان العين خواهد بود .

Alireza Taji
03-11-2008, 23:24
محمد نورى فر: چه لزومى دارد اين حرف ها مطرح شود
واعظ در مسائل فنى دخالت نمى كند
ايران ورزشى- محمد نورى فر مدير روابط عمومى باشگاه استقلال كه از مردان فعال باشگاه استقلال محسوب مى شود، درباره شايعات اخير مى گويد: مدير عامل باشگاه استقلال هيچ بحث فنى بعد از پيروزى برابر ذوب آهن در رختكن تيم انجام نداد.
چه لزومى دارد كه پس از كسب يك پيروزى خوب مدير عامل باشگاه چنين بحثى را مطرح كند ايشان در رختكن به بازيكنان فقط گفت نگران مسائل مالى نباشيد و ما تلاش مى كنيم تا تمام امكانات را براى موفقيت تيم فراهم كنيم. اخبارى كه اين روزها از رختكن استقلال منتشر مى شود، كذب محض و نشان دهنده اين است كه افرادى كه در گذشته به اخبار رختكن دسترسى داشتند اكنون دستشان از رختكن كوتاه شده است. امير قلعه نويى نيز زمانى كه اين حرف را شنيد به پخش چنين شايعاتى خنديد و آن را تكذيب كرد.

Alireza Taji
03-11-2008, 23:28
ناصر حجازى سرمربى ابومسلم خراسان شد</SPAN>
تهران IranSport.Net - ناصر حجازى، سرمربى تيم فوتبال ابومسلم خراسان شد. حسين شكوهى، رييس سازمان ورزش باشگاه ابومسلم با اعلام اين خبر افزود: مذاكرات با حجازى تمام شده و وى سرمربى ابومسلم خواهد بود. وى در خصوص مدت زمان و مبلغ قرارداد حجازى گفت: جزييات قرارداد حجازى را در آينده اعلام مى كنيم.شكوهى در خصوص دستياران حجازى در ابومسلم تصريح كرد: تاكنون فرد خاصى از طرف حجازى معرفى نشده است اما وى دستيارش را خود انتخاب خواهد كرد در حاليكه تصميم دارد از مربيان بومى استان هم استفاده كند.

Alireza Taji
03-11-2008, 23:30
جلسه هيات مديره استقلال براى تعيين پاداش
در جلسه هيات مديره استقلال قرار است پيرامون اتفاقات اخير اين باشگاه بحث و تصميم گيرى شود.تشكيل و سازماندهى كارگروه هاى كميته فنى، كارگروه هاى اقتصادى و فرهنگى از جمله مباحث مورد نظر اعضاى اين هيات است كه در مورد آن گفت وگو خواهد شد.قرار است على انصارى عضو هيات مديره استقلال پاداش ويژه اى براى كسب پيروزى در چند ديدار گذشته براى بازيكنان و مربيان اين تيم تعيين كند و در صورت تصويب ساير اعضاى اين هيات مبلغ توافق شده را در اولين فرصت به آنها پرداخت كند.

Alireza Taji
03-11-2008, 23:34
كرى خوانى پيش از بازى حيثيتى
محمد احمدزاده: انزلى جهنم استقلال
ايران ورزشى- شايد بهترين راه براى جلوگيرى از پيروزى استقلال در انزلى جنگ روانى باشد. محمد احمدزاده مربى تيم فوتبال ملوان ورزشگاه تختى انزلى را جهنمى سياه براى استقلال تشبيه مى كند تا از اين طريق حس خود را نسبت به حريف آينده اش نشان دهد: « بازى برابر استقلال براى دو طرف از اهميت بالايى برخوردار است. آنها مى خواهند براى رسيدن به صدر جدول تلاش كنند و ما مى خواهيم شرايط خودمان را بهبود ببخشيم. ملوان هيچ وقت مقابل استقلال كم نياورده است. هميشه انزلى براى استقلال و پرسپوليس حكم كابوس را داشته است. سال گذشته با شكست استقلال در هفته دوم رقابت هاى ليگ برتر آنها را وارد بحران كرديم و امسال پرسپوليس را در هفته سوم متوقف كرديم. معتقدم اگر اين بار استقلال را شكست ندهيم سنت شكنى كرده ايم و معادلات به هم مى ريزد. استقلال تيم بزرگى است اما اينجا نه پرسپوليس و نه استقلال در ميان هواداران ما هيچ جايگاهى ندارند. به همين دليل شانس ما براى پيروزى بيشتر از استقلال است. اميدوارم استقلال با خاطرى آسوده به اين بازى نگاه كند. اينجا انزلى است، جهنمى كه براى ملوان بهشت است.»

Alireza Taji
03-11-2008, 23:35
صداى طيرى درآمد
۴ ميليون خرج كردم!
ايران ورزشى- اميد طيرى يكى از مربيان استقلال به اوضاع مالى كادر فنى اشاره دارد. حرف هاى او با اعتراض تفاوت دارد: «ما مربيان هنوز پولى از باشگاه دريافت نكرديم اما بابت اين موضوع تا به حال هيچ كدام به قلعه نويى حرفى نزده ايم.
از فصل قبل كه به اين تيم آمديم حتى يك ريال از مطالباتمان را دريافت نكرديم. پول فصل جديد را هم به ما نداده اند.
در مورد اين موضوع با واعظ آشتيانى صحبت نكرديم، چون فكر مى كنيم ايشان به عنوان مدير عامل تيم در جريان مسائل بوده و مى دانند كه مربيان مانند بازيكنان، غير از فوتبال منبع درآمد ديگرى ندارند.
سال قبل هم تا نيم فصل مربى تيم اميدهاى استقلال بودم، اين تيم را قهرمان نيم فصل كردم و استعفا دادم و به مس رفتم اما پولى دريافت نكردم و به دليل شرايط مالى بدى كه داشت از جيب خودم حدود چهار ميليون تومان هزينه كردم.
تا به حال بابت اين موضوع گلايه اى نكرده ايم و به دليل احترامى كه براى قلعه نويى و باشگاه استقلال قائل هستيم حرفى هم نمى زنيم.
طيرى در مورد شرايط اين تيم گفت: در حال حاضر مثل بارسلونا بازى مى كنيم و فوتبالى كه استقلال ارائه مى دهد فراتر از آسيا است. در اين تيم همه بازيكنان زحمت مى كشند.
طيرى درباره مسائل فنى هم حرف هايى مى زند: «استقلال به لحاظ فنى به تكامل رسيده است. اگر نگاهى به تيم هجومى ما داشته باشيد متوجه مى شويد كه گل هاى ما با كارهاى تركيبى به ثمر مى رسد. استقلال به لحاظ هجومى يك تيم خطرناك است و من فكر مى كنم اگر مى توانستيم در نيمه اول به ذوب آهن گل بزنيم اين تيم هم بيش از ۴ بار دروازه اش باز مى شد.»

Alireza Taji
03-11-2008, 23:36
براى موفقيت يدا... دعا مى كنم

حسين كاظمى: اميرخان گفت تو بزن



ايران ورزشى- به دستور قلعه نويى حسين كاظمى به جاى سياوش اكبرپور پشت توپ قرار گرفت و گل سرنوشت ساز را براى استقلال در بازى ذوب آهن به ثمر رساند. كاظمى بعد از اين گل به طرف هواداران رفت تا شادى خودش را با آنها تقسيم كند اما تابلوهاى تبليغاتى باعث مصدوميت اين بازيكن شد و اجازه نداد كاظمى آنطور كه دلش مى خواهد شادى كند.

ضربه كاشته كه دقيقه (۷۶) زدى نتيجه بازى را تغيير داد
ما قبل از هر بازى روى اين ضربات تمرين مى كنيم اين ضربه از بخش هاى تمرينى خاص استقلال بود كه خوشبختانه از اين طريق توانستيم به گل برسيم.
اكبرپور قصد داشت اين ضربه را بزند اما مثل اينكه تو نگذاشتى
اكبرپور از من خواست اين ضربه را بزند اما قلعه نويى از دور گفت حسين تو بزن. خدا را شكر اين ضربه گل شد تا جواب اعتماد اميرخان را داده باشم.
چرا بعد از زدن گل رفتى پشت تابلوهاى تبليغاتى قايم شدى، روى شادى بعد از گل برنامه ريزى كرده بودى
برنامه اى براى نوع شادى كردن نداشتم، قايم نشدم بلكه خواستم شادى ام را با هواداران تقسيم كنم همين كه از روى تابلوهاى تبليغاتى پريدم پايم مصدوم شد و مجبور شدم روى زمين بنشينم.
پس به خاطر مصدوميت نشستى
بله، چون آسيب ديدم روى زمين نشستم. درد داشتم.
به نظر مى رسد با بازى هاى كه انجام دادى شانس بازى را از يدا... اكبرى گرفتى
يدا... هر وقت در تركيب استقلال قرار گرفته تيم هجومى بازى كرده است. براى اكبرى آرزوى موفقيت مى كنم. اگر روى نيمكت باشم براى موفقيت يدا... دعا مى كنم و اگر خودم در زمين باشم بهترين بازى هايم را انجام مى دهم.
بازى مقابل ملوان را چطور مى بينى
نبايد ملوان را دست كم گرفت، برد ذوب آهن را بايد به دست فراموشى بسپاريم.

Alireza Taji
03-11-2008, 23:37
گمانه زنى ها درباره بازى نكردن شماره ۸ مصدوم

باتلاق انزلى در كمين جبارى



از دست دادن مجتبى جبارى براى استقلال به خصوص امير قلعه نويى مثل كابوس مى ماند. اين روزها جبارى با توجه به مصدوميت جزيى اش به شدت ته دل قلعه نويى و دستيارانش را خالى كرده است. هر چند كه مصدوميت جبارى چيز خاصى نيست و به قول دكتر نوروزى با ۲ جلسه فيزيوتراپى بهبود مى يابد اما نمى توان به سادگى از كنار اين موضوع گذشت. قلعه نويى وقتى مى بيند قرار است پنج شنبه هفته جارى در باتلاق انزلى با ملوان بازى كند سعى مى كند تصميم عاقلانه اى بگيرد. او به بازى كردن و نكردن مجتبى جبارى از ابتداى مسابقه فكر مى كند و شايد در نهايت به اين نتيجه برسد كه بازى نكردن جبارى از ابتداى بازى مقابل ملوان خيلى بهتر از به ميدان فرستادن او باشد. احتمال وجود شرايط نامطلوب در انزلى و ناهموار بودن زمين تختى انزلى مهمترين دليل تصميم گيرى قلعه نويى درباره بازى ندادن به جبارى است از طرفى استقلال در ميانه ميدان روى كاكل جبارى مى چرخد و قلعه نويى از اين مى ترسد خلأ جبارى در دقايقى كه او در ميدان نيست تيمش را دچار مشكل كند. براى همين قلعه نويى به اين مى انديشد كه سياوش اكبرپور را يك خط عقب تر منتقل كند و از على عليزاده يا عليرضا عباسفرد در خط حمله استفاده كند تا به اين ترتيب جنگ فيزيكى را هم پيروز شود.

اين احتمال وجود دارد كه فابيو جانواريو هم از تركيب اصلى استقلال خارج شود اما در حال حاضر امير قلعه نويى هنوز به جمع بندى نهايى درباره اين دو نرسيده و شايد تا شب بازى با ملوان اين معادلات را در ذهنش مرور كند. البته، مى توان به درايت قلعه نويى در قبال بازيكنان كليدى اش صحه گذاشت و آن را تاييد كرد قلعه نويى اگر به اين دليل هافبك هاى خلاقش را از تركيب اصلى كنار بگذارد و در دقايق پايانى از آنها بازى بگيرد در واقع كار غلطى انجام نداده و در راستاى نتيجه گيرى و مصون نگه داشتن بهترين هاى تيمش از مصدوميت هاى شديد گام هاى درستى را برداشته است... .

Alireza Taji
03-11-2008, 23:41
واعظ شنبه در كميته انضباطى


ايران ورزشى- به دليل فحاشى هواداران استقلال در بازى مقاومت سپاسى، كميته انضباطى واعظ آشتيانى و ليدرهاى استقلال را احضار كرد.
به همين دليل واعظ آشتيانى همراه ليدرهاى استقلال شنبه هفته آينده در كميته انضباطى حاضر مى شود.

Alireza Taji
03-11-2008, 23:43
مرفاوي: بازي سختي در انزلي داريم/ 5 يا 6 استقلالي در ليست جديد تيم ملي هستند

صمدمرفاوي به عنوان كمك اول استقلال صبح امروز تا لحظه آخر تمرين در كنار بازيكنان حضور داشت و نحوه فعاليتشان را زير نظر گرفت.

عبدالصمد مرفاوي به سوالات مختلف ما پاسخ داد. اظهارات مربي تيم فوتبال استقلال به شرح زير است :

* ناكامي تيم ملي فوتبال جوانان

به نظرم آنها خوب تدارك ديده نشدند و الان هم نبايد بدون كار كارشناسي آنها را محكوم كرد. اما واقعيت اين است كه من بعد از بازي تداركاتي با آنها خيلي خوشبين نشدم. اما به هر حال زحمت خودشان را كشيدند.اما چطور تيم نوجوانان، قهرمان آسيا شدند اما جوانان در مرحله اول حذف مي شوند اين دو مساله با هم مغاير است. من هم معتقديم نبايد حذف مي شدند و حتما يك جاي كار اشكال داشته است. تيم نوجوانان ما شخصيت قهرماني را داشت و از رده نونهالان روي آنها كار شده بود و هويت مشخصي را به دست آورده و با هم هماهنگ بودند.




* تغيير در زمان مسابقات ليگ و مشكلات استقلال


ما بعد از بازي با ذوب آهن مي دانستيم كه روز جمعه با ملوان در انزلي داريم و براي همين هم برنامه‌ريزي كرديم اما بعداً يك روز بازي ما را جلو انداختند، به هر حال اميدوارم حالا كه ليگ با نظم خوبي در حال برگزاري است اي كاش اين تغييرات هم از قبل پيش بيني شده باشد.




* بازي استقلال مقابل ملوان


شك نكنيد بازي سختي را در پيش داريم چرا كه ملوان يك تيم جوان و هماهنگ است و هميشه در زمين خود خوب بازي مي كند البته ما هم برنامه هايي براي اين بازي در نظر داريم.




* استقلالي ها در ليست جديد تيم ملي


من مطمئنم كادر فني تيم آماده‌ها را دعوت مي كند و بايد هم به سليقه و انتخابشان احترام گذاشت. من فكر مي كنم 5 و 6 بازيكن از ما مي توانند جايي در ليست جديد تيم ملي داشته باشند.

Alireza Taji
03-11-2008, 23:46
حتما شنیدید که حجازی مربی ابومسلم شده!
خوشحالم که بازی نیم فصل اولمون را در مقابل ابومسلم انجام دادیم مگر نه بازی کردن با تیم حجازی از اون بازیها بود که حتی برد در اون هم حاشیه ساز میشد!

حجازی استقلال را نابود کرد امیدوارم این بلا را بر سره ابومسلم نیاره!

Alireza Taji
03-11-2008, 23:52
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Alireza Taji
03-11-2008, 23:52
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Alireza Taji
04-11-2008, 00:09
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]





برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Alireza Taji
04-11-2008, 00:19
بازيكن سابق تيم فوتبال استقلال: به خاطر هواداران شكايت نمي‌كنم
بازيكن سابق تيم فوتبال استقلال تهران با اشاره به دريافت طلبش از باشگاه استقلال گفت: به خاطر هواداران از اين باشگاه شكايت نمي‌كنم و انتظار دارم هرچه زودتر با من تسويه حساب كنند.
محمد نوازي روز دوشنبه با اشاره به دريافت نكردن طلبش از باشگاه استقلال تهران به خبرنگار ايرنا گفت: بعد از جدايي از تيم استقلال، هنوز تسويه حساب نكرده ام و ‪ ۷۰‬ميليون تومان طلب دارم.
وي در مورد وعده‌هاي مسوولان باشگاه استقلال براي پرداخت اين مبلغ اظهار داشت: با اينكه چند ماه از جدايي من مي‌گذرد اما براي پرداخت پول امروز و فردا مي‌كنند. اين در حالي است كه مي‌توانم براي رسيدن به پولم شكايت كنم اما به خاطر هواداران از اين كار صرفنظر كردم.
نوازي در پايان حرف هايش گفت: متاسفانه مسوولان فعلي باشگاه استقلال هيچ ارزشي براي من و ساير پيشكسوتان قائل نيستند و يادشان رفته است كه من و امثال من سالهاي متوالي با پيراهن آبي زحمالت زيادي را متحمل شده ايم.

Alireza Taji
04-11-2008, 00:20
اسپانسر استقلال هفته آينده مشخص مي‌شود
اسپانسر استقلال براي نيم فصل دوم هفته آينده اعلام مي‌شود، درحال حاضر دو شركت خواهان بستن قرارداد هستند كه مسوولان باشگاه استقلال اعلام كرده اند بعد از بررسي شرايط و پيشنهاد اين دو شركت جواب نهايي را هفته بعد خواهند داد.

Alireza Taji
04-11-2008, 00:22
این راسته یا شایعه ؟؟؟؟؟؟

فصل نقلو انتقال نیست که
زیاد این حرفها را جدی نگیر!
روزنامه ها از این تیترها زیاد می زنند!
حتی اگه بره برای من که مهم نیست

Alireza Taji
04-11-2008, 00:23
مجيدي: مشكلي با نيمكت نشيني در استقلال تهران ندارم
مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران گفت: هيج مشكلي با نيمكت نشيني ندارم و به عنوان كاپيتان استقلال فقط به موفقيت تيم فكر مي‌كنم.
فرهاد مجيديروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: تلاش مي‌كنم تا با جديت در تمرينات، بتوانم خودم را به مربيان و تركيب اصلي تيم تحميل كنم.
در همين رابطه مديرعامل باشگاه استقلال صبح امروز در نشستي دو ساعته با فرهاد مجيدي درباره شرايط تيم و نيمكت نشيني اين بازيكن به بحث و تبادل و نظر پرداخت.
امير رضا واعظ آشتياني كه به خوبي مي‌داند كوچكترين حاشيه استقلال را وارد بحران خواهد كرد، از مجيدي خواسته است تا در مورد نيمكت نشيني موضع نگيرد تا از اين طريق استقلال آرامش فعلي‌اش را همچنان حفظ كند.
فرهاد مجيدي با وجود اينكه قبل از فصل توسط امير قلعه نويي به عنوان كاپيتان استقلال معرفي شد، در طول ليگ برتر به عنوان بازيكن ذخيره به بازي گرفته مي‌شود.
وي به عنوان كاپيتان اول استقلال تهران در طول سيزده هفته ليگ برتر همچنان يكي از ذخيره‌هاي ثابت استقلال بوده است .

Alireza Taji
04-11-2008, 00:26
عليزاده: نمي‌توانم با ‪ ۷۰‬هزار تماشاگر تيم استقلال درگير شوم
بازيكن تيم فوتبال استقلال تهران گفت: از تماشاگران استقلال ناراضي هستم و نمي توانم با ‪ ۷۰‬هزار تماشاگر اين تيم درگير شوم.
علي عليزاده مهاجم تيم فوتبال باشگاه استقلال اذعان دارد كه نمي‌تواند كاري انجام دهد و به خاطر موفقيت تيم، بي‌مهري هواداران را تحمل مي‌كند.
در چند ديدار گذشته استقلال تهران هر زمان كه علي عليزاده خودش را براي ورود به زمين آماده كرده است، استقلالي‌ها از روي سكو به تشويق فرهاد مجيدي پرداختند تا اعتراض خود را از بازي كردن عليزاده و نيمكت نشيني مجيدي اعلام كنند.
مهاجم آبي پوشان در اين رابطه به سووالات خبرنگار ايرنا جواب داد.

* حتما مي‌دانيد كه استقلالي‌ها دوست ندارند در تركيب تيم جايي داشته باشيد!
- به هر حال هر كسي هر طور خواست، رفتار مي‌كند و من نمي‌توانم چيري در باره اين اتفاق بگويم.

* اما با اين كار شخصيت حرفه‌اي شما زير سووال مي‌رود.
- واقعا نمي‌دانم چه چيزي بگويم، البته فوتبال من با اين كارها زير سووال نمي‌رود و مهم نظر مربي است وهمانطور كه مي‌بينيد، به قدر كافي به من بازي مي‌دهد.

* در مواقع اعتراض به بازي شما چه احساسي پيدا مي‌كنيد؟
- هر كسي به جاي من باشد، ناراحت مي‌شود. اما چاره‌اي جز تحمل اين شرايط سخت ندارم، اميدارم استقلالي‌ها همه بازيكنان تيمشان را با يك چشم نگاه كنند.

* ريشه اين جريان را در كجا مي‌بينيد؟
- نمي‌دانم با چه هدفي اين كار را انجام مي‌دهند، البته توجه چنداني به اين مساله ندارم دوست ندارم مسايل حاشيه‌اي تمركزم را به هم بريزد، شايد هم هواداران استقلال فرهاد مجيدي را بيش از حد دوست دارند و به همين دليل علاقه مند نيستند من به جاي او وارد رمين شوم.

* به هر حال بايد به نوعي جلوي اين اعتراض‌هاي تخريب‌كننده را گرفت.
- من كه نمي‌توانم با ‪ ۷۰‬هزار تماشاگر درگير شوم، همانطور كه گفتم، مهم نظر مربي است و خوشحالم كه امير قلعه نويي تقريبا در همه بازي‌ها از من استفاده مي‌كند.

* البته فقط در دقايق پاياني بازي.
-وقتي سياوش اكبرپور و آرش برهاني در خط حمله تيم جواب داده‌اند و در گلزني هم موفق هستند، من و هيچ مهاجم ديگري نمي‌توانيم به حضور آنها در تركيب اصلي اعتراضي داشته باشيم.

* اين طرز فكر براي فوتباليستي حرفه‌اي مناسب است؟
- هيچ كس از نشستن روي نيمكت استقبال نمي‌كند، اما اين دليل نمي‌شود كه با اعتراض‌هاي آنچناني جو تيم را به هم بريزم و اسباب ناكامي تيم را فراهم كنم.

* پس با اين شرابط اميدي به حضور در جمع يازده بازيكن اصلي نداريد.
- اصلا چنين منظوري نداشتم، من تلاشم را انجام مي‌دهم تا بلكه بتوانم بالاخره از دقيقه اول وارد بازي شوم.

* مي‌توانيد در صورت بازي كردن تاثيرگذاري مثبتي داشته باشيد؟
- اصلا شك ندارم كه اگر فرصت داشته باشم، خودم را به عنوان يكي از مهره هاي خوب استقلال مطرح مي‌كنم.

* اما در هفته‌هاي اول ليگ برتر تاثير چنداني نداشتيد.
- استقلال در آن هفته‌ها كه امتيازات زيادي را از دست داد، هنوز به شرايط مطلوب نرسيده بود و به همين دليل نه تنها من، بلكه هيچ كدام از بازيكنان ما نمي‌توانستند عملكرد قابل قبولي داشته باشند، اما وقتي به هماهنگي بالايي رسيديم، همه ديدند كه هم خوب بازي كرديم و هم اينكه امتيازات لازم را براي قرار گرفتن در جمع تيم‌هاي بالانشين جدول به دست آورديم.

M_Abieteh
04-11-2008, 01:18
دانلود قهرمانی لیگ از سایت رپید شیر با دانلود منیجر امیر قلعه نویی

سلام.حال کردید دوستان؟من که دارم مزد استقلالی بودنم را از تیم استقلال می گیریم.واقعا فوق العاده بودیم.هیچ فشاری روی دروازه ی ما نبود و این نشون دهنده ی قدرت خط دفاعیمون هستش.اول فصل همه می گفتند که ژنرال امیرقلعه نویی دیگه واسه ی استقلال جواب نمی ده و ما چند باخت و مساوی دادیم که اصلا حقمون نبود.تنها مثالی که میشه زد اینه که ما اول فصل از لینک رپیدشیر که یکی از مزخرف ترین سایت های اپلود فایل هستش شروع کردیم و چند تا باخت و تساوی دادیم.اما لنگیا از یک لینک غیر مستقیم استفاده کردند و از ما جلو افتادند.اما ما می دونستیم که بهترین دانلودمنیجر دنیا یعنی : امیرقلعه نویی را داریم،که قابلیت دانلود قسطی و نصفه را داره.پس کار را با خونسردی شروع کردیم ولی در شروع فصل لینک قهرمانی سایت اپلود رپیدشیر کمی اذیت می کرد و مانع شروع دانلود میشد.اما ما با درایت ژنرال در ساعات خلوت برای دانلود قهرمانی به سایت رپیدشیر رفتیم و پس از گذشتن یک کرنومتر اعصاب خورد کن با موفقیت شروع به دانلود کردیم و اروم اروم جلو رفتیم.البته زیاد هم اروم نرفتیم و استقلال اهواز را با 6 گل شکست دادیم.اما لنگیا به دلیل استفاده از لینک غیر مستقیم هر لحظه نگران کاهش سرعت اینترنت و قطع شدن هستند.اونا می دونند که اگه قطع بشند هرچی تا حالا دانلود کردند می پره.ولی ما همچین ترسی را نداریم.چون دانلود منیجرمون امیرخان قلعه نویی هستش.فوقش وسطش قطع بشه دوباره از همونجا شروع به دانلود می کنه.ماشاالله اینقدر سرعتمون خوب هستش که لینک 2 تا جام دیگه را هم داریم برای دانلودش اماده می شیم.یکی جام باشگاه های اسیا و جام حذفی.من واقعا برای همه ی لنگیا که می خواستند قهرمانی لیگ را دانلود کنند متاسفم.اخه احتمالا یا لینک اونا پاک شده ویا محدودیت دانلود داره.اگه محدودیت دانلود داشته باشه به خاطر اینه که دو نفر نمی تونند قهرمانی لیگ را دانلود کنند چون وقتی ما داریم دانلود می کنیم بقیه باید سماخ بمکند.حالا هی برید ای پی تیمتون را عوض کنید.بدبختا همه شناختنتون.دیکارمو هم بار خودش را بسته و اماده ی رفتن هستش.قطبی هم که بدبخت داره اخراج میشه ولی قول قهرمانی می ده.این خط این هم نشون اما ببینید کی بهتون گفتم.من همین الان پیش گویی می کنم که تا چند وقت دیگه صدای توهین و اعتراض هوادار های پرسپولیس در همه جا به گوش می رسه.اگه اینطوری نشد.چی فکر کردید؟نصراداموس پیشگوی معروف از فامیل هامون هستش. بازی با پیکان 50 هزار نفر اومده بودند ورزشگاه.کم کم این تعداد تا 70 هزار هم می رسه.ژنرال میگه رضای اقای گل باید فصل دیگه بیاد و قرار یک مهاجم جدید بیاد.مهم تیم هستش.پیش به سوی سومین قهرمانی در اسیا.فرهاد چقدر اروپایی بازی می کنه.من که واقعا دوستش دارم.خارق العاده هستش.فکر بازی داره و 100 درصد در اسیا گل خواهد زد.خوب بعد از سه سال پیکان را با هتریک ارش سوراخ کردیم.پیکانی که واقعا ما را عذاب می داد.ملوان هم از اون تیم هایی هستش که واقعا همه ی استقلالی ها ازش متنفر هستند.ما هر وقت ملوان را زدیم استحقاق قهرمانی در لیگ را داشتیم.بازی بعدی با ملوان هستش.راستی چقدر این چندوقته بهم خوش گذشت.هیچ لنگی ای جرات حرف زدن نداره.امروز با یک دکتر لنگی داشتم می رفتم جایی،بدبخت از ترس ابروش هیچی نگفت.نکته ی جالب توجه سبزی فروش تپلوی محلمون هستش که پرسپولیسی هستش و ترک هستش.همه امروز بهش اومده بودند تسلیت می گفتند.اون هم بدبخت مونده بود چی بگه می گفت : با یک برد می رسیم به استقلال.3 تا امتیاز که چیزی نیست.من هم چون زیاد ازش خوشم نمیاد از اونجا رد شدم و تو دلم گفتم که : به همین خیال باش.شما باید ببرید و ما هم ببازیم که ظاهرا همچین چیزی غیر ممکن هستش.


به نقل از سایت ابیته.

fery joon
04-11-2008, 05:59
خوشحالم که :40: ناصر خان :40: سرمربی ابومسلم شده

از این پس ابومسلم تیم دوم استقلالیهاست :40:

unartig
04-11-2008, 08:39
شنبه 13 / 08 / 87

به تیم های دیگر کاری نداریم

خدارو شکر سرما خوردگی ام تا حدود زیادی رفع شده،امروز صبح به

باشگاه آمدم تافیلم بازی ملوان را ببینم.البته فیلم یک مسابقه این تیم

بیشتر نیست.درمجموع معتقدم ملوان این فصل بدآورد.نکات خاصی هم

درنوع بازی شان وجود دارد که درچند روز فرصت باقیمانده روی آن کار

می کنیم.خبردادند لیگ برتر دوباره تعطیل می شود.بهرحال عادت

کرده ایم و بهتر است دگیر در این باره گلایه ای نداشته باشیم.تنها کاری

که می توانیم بکنیم این است که برنامه هایمان را طوری طراحی کنیم

که در آغاز دوباره مسابقات تیم دچار افت نشود.شما ببینید استقلال در

مسیرمتوالی بازی ها توانست به انسجام لازم برسدوبه یک تیم هماهنگ

تبدیل شود.فیلم بازی چند مهاجم برزیلی راهم دیدم اما تصمیم نهائی را

وقتی می گیرم که رضا رجبی بیاید وبازیکنی که اینقدر ازاو تعریف میکند

را هم بیاورد.یک نکته دیگر هم بگویم واینکه ما نباید تمرکزمان را به نتایج

تیم های دیگر معطوف کنیم.آن چیزی که در شرایط فعلی اهمیت دارد،

کسب حداکثرامتیازات برای استقلال است.معتقدم نباید تمرکزمان را برهم

بزنیم.

r4pbr4p
04-11-2008, 10:16
بازی تو زمین ملوان با اون شرایطش از بازی تو سن سیرو تو میلان مشکل تره !

M_Abieteh
04-11-2008, 12:49
بازیه بعدی استقلال ملوان.

اخرین نتیجه

استقلال 2 ذوب اهن 0

ملوان 2 داماش 1



2روز تا پایان پیشبینی.

تا الان 12 نفر در پیشبینی شرکت کردند.

کسانی که تو پیشبینی شرکت کردند:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

M_Abieteh
04-11-2008, 12:59
در صورت تشخيص كادر فني
جباري مي تواند مقابل ملوان بازي كند
خبرگزاري فارس: مشكل مصدوميت هافبك تيم فوتبال استقلال تهران حاد نبوده و مي تواند مقابل ملوان بازي كند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] به گزارش خبرگزاري فارس، در روزهاي اخير گفته شد كه به احتمال زياد مجتبي جباري به دليل مصدوميت مقابل ملوان انزلي غايب خواهد بود.
به گفته پزشك تيم استقلال مصدوميت جباري در حدي نيست كه نتواند به ميدان برود و به همين دليل اگر مربيان اين تيم تشخيص دهند كه در زمين انزلي از او استفاده كنند مي تواند به ميدان برود.
ديدار استقلال مقابل ملوان پنج شنبه هفته جاري در ورزشگاه تختي برگزار مي شود.
اين تيم فردا ساعت 14 به رشت رفته و در هتل سپيد رود اين شهر مستقر مي شود و صبح بازي با اتوبوس راهي انزلي مي شود.
انتهاي پيام/

M_Abieteh
04-11-2008, 13:00
در تمرين امروز استقلال اتفاق افتاد
اعتراض خبرنگاران به مسئولان ورزشگاه دستگردي
خبرگزاري فارس: خبرنگاران حاضر در ورزشگاه دستگردي به دليل برخورد مسئولان اين ورزشگاه به آنها اعتراض كردند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] به گزارش خبرگزاري فارس، تمرين عصر استقلال ساعت 15 و 45 دقيقه آغاز شد. اكثر بازيكنان اين تيم به دليل بارش باران با تاخير در محل تمرين حاضر شدند.
* امير قلعه نويي با بيش از 40 دقيقه تاخير در ورزشگاه دستگردي حاضر شد.
* اصغر نادعلي و سعيد بيات دور زمين به دويدن پرداختند.
* حدود 30 تماشاگر در دستگري حاضر بودند كه تا قبل از حضور امير قلعه نويي در محل تمرين نظاره گر تمرين بازيكنان بودند و پس از ورود قلعه نويي به تشويق وي پرداختند.
* تا قبل از حضور سرمربي آبي پوشان در ورزشگاه، صمد مرفاوي تيم را تمرين داد.
* حسين كاظمي كه با لباس شخصي در دستگردي حاضر شده بود پس از 5 دقيقه تمرين را ترك كرد.
* در جريان تمرين شوت محكم مهدي امير آبادي به صورت وحيد طالب‌لو برخورد كرد؛ اما اتفاق خاصي رخ نداد.
* بازيكنان پس از اينكه در گروه‌هاي 5 نفره به كارهاي تاكتيكي پرداختند در قالب دو تيم زرد و آبي به بازي فوتبال پرداختند كه براي تيم زرد پژمان منتظري و براي تيم آبي آرش برهاني و احمد خضيراوي گلزني كردند.
* خبرنگاران حاضر در ورزشگاه از اينكه مسئولين دستگردي هر بار دستور جديدي را براي نحوه چگونگي حضور خبرنگاران در محل تمرين اتخاذ مي‌كنند به آنها اعتراض كردند. آنها از اينكه مسئولين دستگردي اجازه ندادند اتومبيل هاي آنها وارد ورزشگاه شود ناراحت شدند. ناراحتي خبرنگاران بيشتر از اين بابت است كه هيچكس پاسخگوي آنها نيست.
انتهاي پيام/

M_Abieteh
04-11-2008, 13:03
باشگاه استقلال اعلام كرد

تهيه البسه گرم به دستور مستقيم مديرعامل صورت گرفت

روز گذشته مطلبى تحت عنوان تغيير توليد كننده پوشاك و دردسر جديد و قلعه نويى و واعظى رودرروى هم در صفحه ۳ روزنامه چاپ شده بود كه دوستان در باشگاه استقلال براى تنوير افكار عمومى پاسخى را براى ما ارائه كردند كه عيناً آن را اين گونه درج مى نمائيم. اين پاسخ توسط محمد نورى فر مدير روابط عمومى باشگاه استقلال به روزنامه ابرار ورزشى مطرح شد.يك هفته پيش از سفر آقاى واعظى آشتيانى به مالزى اين موضوع توسط كميته ادارى و شخص آقاى اميرى با توجه به فرارسيدن فصل سرما به مديرعامل گزارش شد و آقاى واعظى نيز دستور دادند تا نحوه شرايط قرارداد با آل اسپرت (ulsport) بررسى و اولتيماتومى نيز به آنها بر سر تحويل لباس هاى گرم داده شود كه متأسفانه از سوى شركت توليدكننده اين همكارى انجام نشد كه با دستور مستقيم آقاى واعظى و با اطلاع كامل مديرعامل باشگاه براى بازى با ذوب آهن لباس هاى توليدى مجيد يا توليدى هاى ديگر را به عنوان جايگزين برگزيد كه اين برخلاف مطلبى است كه ديروز در صفحه ۳ آن روزنامه به چاپ رسيده است. گفتنى است آقاى قلعه نويى هيچ گونه مشاركتى در اين بحث نداشته و فقط براى حفظ سلامتى بازيكنان خود خواهان لباس هاى گرم بودند و هيچ تأكيدى هم از سوى او براى تهيه البسه فوق از سوى يك شركت توليدى خاص صورت نگرفت.

M_Abieteh
04-11-2008, 13:04
گزارش تمرين عصر ديروز استقلال

غيبت مشكوك جبارى، تأخير قلعه نويى

تمرينات ديروز استقلال تهران در ۲ نوبت صبح و عصر دنبال شد و آبى پوشان در تمرين عصر به مرور كارهاى تاكتيكى مشغول شدند، تمرين عصر ديروز را در گزارش ذيل بخوانيد:
همكارى جويبارى و پاركينگ استقلالى ها
مسئولان ورزشگاه دستگردى ديروز از سرپرست استقلال خواستند كه ورود و خروج ماشين هايى را كه متعلق به خبرنگاران است، كنترل شود كه سرپرست استقلال اهواز قول داد ليستى از ماشين هايى كه متعلق به خبرنگاران است تهيه كرده و در اختيار مسئولان پاركينگ دستگردى قرار دهد تا فقط افراد حاضر در اين ليست بتوانند از پاركينگ استفاده كنند.
غيبت مشكوك جبارى
مجتبى جبارى هافبك بازيساز استقلال ديروز نه در تمرين صبح شركت داشت و نه در تمرين عصر دليل غيبت جبارى از سوى مربيان عنوان نشد و خبرنگارها و تماشاگران هم اين موضوع را مشكوك مى دانستند، گويا تماشاگران استقلال هم به اين موضوع عادت كرده اند.
كاظمى زود رفت
حسين كاظمى كه به دليل سرماخوردگى در تمرينات صبح غايب بود در تمرين عصر هم پس از دقايقى حضور در محل تمرين استقلال از مربيان اجازه گرفت و دستگردى را ترك كرد.
مرور كارهاى فنى در غياب قلعه نويى
استقلالى ها به دليل بارانى بودن هوا دويدن دور زمين را كمتر انجام دادند و خيلى سريع به سراغ تمرينات تاكتيكى رفتند. در تمرين ديروز كه با غيبت جبارى و تأخير طالب لو همراه بود استقلالى ها پس از دقايقى دويدن به ارسال پاس هاى كوتاه با بغل پا پرداخته و پس از آن در قالب فضايى محدود پس از آنكه از روى موانع رد مى شدند به ارسال پاس هاى سريع مشغول شدند. استقلالى ها در ادامه به شوتزنى پرداخته كه در اين ميان سياوش اكبرپور، يدالله اكبرى و برهانى بهتر از بقيه شوتزنى كردند.
تأخير قلعه نويى
امير قلعه نويى با يك ساعت تأخير در محل تمرين حاضر شد سرمربى استقلال به ديدن بازى سپاهان و پيام مشغول بود و به همين خاطر نتوانست در تمرين شركت كند.
گلزنى برهانى و خذيراوى
در پايان استقلالى ها با يك فوتبال تمرينى به كار خود پايان دادند، در اين بازى كه بين ۲ تيم آبى و زرد برگزار شد برهانى و خذيراوى براى تيم زرد و منتظرى براى تيم آبى گلزنى كردند.
برنامه امروز
استقلالى ها ساعت ۱۵ و۳۰ دقيقه امروز تمرينات خود را در زمين مجموعه ورزشى دستگردى دنبال مى كنند.

M_Abieteh
04-11-2008, 13:06
پاداش استقلالى ها قبل از بازى با ملوان پرداخت مى شود

با اين كه گفته مى شد پاداش هاى استقلالى ها بابت پيروزى مقابل پيكان و ذوب آهن بعد از هر بازى به بازيكنان پرداخت شده است اما يكى از نزديكان استقلال ديروز اعلام كرد كه بازيكنان و مربيان هيچ پاداشى را دريافت نكرده اند و قرار است به زودى مبلغى را از باشگاه بگيرند. شنيده هاى ما حاكى از آن است كه مسئولين استقلال قصد دارند براى بالا بردن روحيه بازيكنان، قبل از بازى با ملوان پاداش ۲ برد اين تيم را پرداخت كنند تا انگيزه تيم بيشتر شود.

M_Abieteh
04-11-2008, 13:06
روشن: استقلال قهرمان ليگ برتر مى شود

حسن روشن پيشكسوت استقلالى ها كه رابطه حسنه اى با مديريت جديد باشگاه دارد گفت : استقلال در ليگ امسال قهرمان خواهد شد. من از قبل گفته بودم ۴ فاكتور بايد در اين تيم رعايت شود. قدرت بدنى، سلامت روحى و روانى و بحث هاى تكنيك و تاكتيك، كه خوشبختانه حالا در اين تيم ديده مى شوند و با نتايج خوبى هم همراه بوده است.

M_Abieteh
04-11-2008, 13:07
تعطيلى ۳ روزه استقلالى ها بعد از بازى با ملوان

پس از برگزارى ديدار اين هفته استقلال مقابل ملوان با توجه به برگزارى ديدار تيم ملى، ليگ به مدت ۱۷ روز تعطيل خواهد بود. طبق شنيده هاى ما كادر فنى استقلال قصد دارند با توجه به اين تعطيلى به بازيكنان ۳ روز استراحت بدهند تا آنها با روحيه بيشترى در دور جديد تمرينات كه از صبح روز دوشنبه شروع خواهد شد شركت كنند.

M_Abieteh
04-11-2008, 13:07
جلسه عباسفرد با قلعه نويى

عليرضا عباسفرد مهاجم معمولاً نيمكت نشين اين فصل استقلال به زودى در محل اين باشگاه به ملاقات امير قلعه نويى سرمربى آبى پوشان خواهد رفت. گفتنى است در اين جلسه قرار است عباسفرد در مورد علت نيمكت نشينى خود از قلعه نويى سؤالاتى بپرسد. طى روزهاى گذشته شايعاتى پيرامون اختلاف عباسفرد با قلعه نويى شنيده شده است. نكته جالب اينكه اين مهاجم در چند بازى اخير اصلاً جزو ليست ۱۸ نفره تيمش هم قرار نداشت.

M_Abieteh
04-11-2008, 13:08
عباسفرد: خودم راضى ام، نمى دانم چرا بازى نمى كنم

ديگر در تركيب اصلى استقلال خبرى از عليرضا عباسفرد نيست. مهاجم بلند قامت استقلال تهران بعد از ۳ بازى فيكس بودن به يكباره روى سكوها تبعيد شد.
• در تمرينات استقلال حضور دارى؟
- بله، بدون غيبت به كارم ادامه مى دهم.
• چه شد كه يك دفعه تبديل به يك بازيكن نيمكت نشين شدى؟
-خودم هم نمى دانم. مقابل صباى قم، استقلال اهواز و راه آهن فيكس بودم اما به يكباره مربيان از تيم كنارم گذاشتند. اتفاقاً در آن ديدارهايى كه در زمين بودم،استقلال نتيجه مى گرفت! اما به هر حال مربيان صلاح ديدند كه من ديگر فيكس نباشم.
• قطعاً از اين شرايط ناراحت هستى؟
- ناراحت كه هستم اما كارى از دستم بر نمى آيد.
• در تمرينات آماده نشان داده اى؟
- به خدا قسم خوب كار مى كنم. باور كنيد خودم از خودم راضى هستم اما مربيان صلاح دانسته اند كه ديگر بازى نكنم.
• در مقطعى عنوان شد كه از استقلال خواهى رفت. واقعاً قصد جدايى داشتى؟
- اين حرف ها دروغ است. من اصلاً نمى توانم از استقلال بروم. بايد در اين تيم بمانم و به كارم ادامه دهم. به صورت قرضى به استقلال آمده ام و نمى توانم تا پايان فصل از تيم جدا شوم.
• پس ماندنى هستى؟
- بله، استقلال نيز بازى هاى زيادى را پيش رو دارد و قطعاً به من هم فرصت بازى مى رسد.

M_Abieteh
04-11-2008, 13:10
قلعه نويى در جلسه هيأت مديره استقلال شركت نكرد

امير قلعه نويى سرمربى استقلال پس از تمرين ديروز قصد داشت در جلسه هيأت مديره شركت كند اما شنيده ايم وى بنا به دلايلى در اين جلسه شركت نكرد. البته برخى از نزديكان قلعه نويى هم مدعى شده اند كه اصلاً قرار نبود سرمربى استقلال در جلسه هيأت مديره شركت كند و اگر حضور ايشان ضرورى باشد از قبل تماس مى گيرند.ناگفته نماند كه سرمربى استقلال پس از آنكه آشتيانى خواستار عدم حضور رفقاى قلعه نويى در اردوهاى استقلال شد از وى ناراحت است اما در مصاحبه هاى خود از مديرعامل استقلال حمايت مى كند تا تيمش وارد حاشيه نشود.

M_Abieteh
04-11-2008, 13:11
تازه مي‌فهمم كه نيكبخت حق داشت

صادقي: هنوز هم اولويت اولم استقلال است
---------------------------------------------

مشكل خط دفاعي پرسپوليس در 13هفته گذشته حل نشده و اين مسئله باعث شده كه هر روز اسامي مدافعان جديدي را در اطراف نام پرسپوليس بشنويم. بعد از رحمان رضايي و محمد نصرتي اين بار نام مدافع سابق استقلال به گوش مي‌رسد، اميرحسين صادقي! قانون ليگ به اين مدافع اجازه مي‌دهد كه در نيم‌فصل به تيم ديگري در ليگ‌برتر منتقل شود و همان طور كه همه مي‌دانند صادقي پس از جدايي از استقلال بارها عنوان كرده كه دوست دارد در تيم‌هاي بزرگ بازي كند. خلاصه اينكه مجموعه عوامل براي همكاري صادقي با پرسپوليس مهياست. با خود صادقي تماس گرفتيم او كه در ابتدا از شنيدن اين خبر تعجب كرده بود مي‌گويد:«قرار نبود كسي از مذاكرات ما باخبر شود. حقيقتش را بخواهيد صحبت‌هاي ما در حد چند تلفن از طرف مسئولان پرسپوليس بوده و من تا امروز حتي پاي ميز مذاكره به صورت رسمي هم ننشستم.

اولويت اول من هم درحال‌حاضر مس است چون من با اين تيم قرارداد يكساله دارم. اگر قرار باشد از اين تيم جدا شوم در درجه اول به استقلال فكر مي‌كنم.» در داربي 65 صادقي با وجود اينكه از استقلال جدا شده در ورزشگاه آزادي حاضر بود و پس از بازي هم اعلام كرد كه ديگر دوست ندارد به كرمان برگردد، هر چند كه او پس از چند روز صحبت‌هايش را تكذيب كرد. اما كساني كه از نزديك اخبار فوتبال را دنبال مي‌كنند، مي‌دانند كه براي بازيكناني مثل صادقي كه چندين سال در تيم‌هاي پرطرفدار بازي كرده‌اند، حضور در يك تيم شهرستاني سخت است. صادقي مي‌گويد:«من در كرمان خيلي راحت هستم. از لحاظ روحي- رواني در مس آرامش كامل دارم. امكانات باشگاه ما چند برابر استقلال و پرسپوليس است اما يك مقدار شهرستان بودن كرمان باعث شده كه من مشكل پيدا كنم. اينجا شهرستان كوچكي است و هر حرفي بزني، مي‌پيچد. پشت‌سر هم حرف مي‌زنند و همين مسئله باعث مي‌شود كه حواشي زيادي درست شود.

همين مسئله باعث شده كه بخواهم در نيم‌فصل از كرمان بروم.» صادقي در صحبت‌هايش عنوان مي‌كند كه در صورتي كه با استقلال به تفاهم نرسد به پرسپوليس مي‌رود و اين صحبت‌هاي او با گريه‌هاي ابتداي فصلش در ديدار مقابل استقلال و مطرح كردن تعصب نسبت به تيمي كه 7 سال در آن سابقه داشته مغاير است. او مي‌گويد:«من براي استقلال احترام زيادي قائل هستم. هرگز فراموش نمي‌كنم كه با پيراهن اين تيم به تيم‌ملي راه پيدا كردم، اما اگر قرار باشد رفتاري را كه ابتداي فصل با من داشتند را تكرار كنند به پرسپوليس مي‌روم. من تا زماني كه در استقلال بودم نسبت به اين تيم تعصب داشتم. حالا هم كه بيرون هستم هوادار استقلال هستم. اما به‌خاطر قراردادي كه مي‌بندم بايد بپذيريد كه بايد نسبت به باشگاه خودم تعصب داشته باشم. گريه‌هاي من در ابتداي فصل به‌خاطر دلخوري از يكسري مسائل بود و ربطي به تعصب نداشت.»به نظر مي‌رسد كه صادقي دقيقا در راهي پا مي‌گذارد كه فصل پيش باعث شد نيكبخت با وجود بستن بازوبند كاپيتاني استقلال، در عرض چند ساعت قرمزپوش شود. صادقي در اين مورد مي‌گويد:«دقيقا همين طور است. من دو سال پيش در اردوي تيم‌ملي بودم كه شنيدم نيكبخت به پرسپوليس رفته. خيلي تعجب كردم. اصلا باورم نمي‌شد كه عليرضا با وجود زحماتي كه براي استقلال كشيده و تعصبي كه روي تيم دارد به پرسپوليس رفته باشد.


اما امسال تازه فهميدم كه چرا او چنين تصميمي گرفته و با چه حسابي به پرسپوليس رفته گاهي اوقات در باشگاه جوي به وجود مي‌آيد كه بازيكن مجبور است تصميم ديگري بگيرد نه اينكه از پيراهن استقلال دل كندم، اما بايد تصميمي بگيرم كه به صلاح فوتبالم باشد.» صادقي در داربي گل‌زده و اين مسئله باعث مي‌شود كه حواشي جديدي براي او در پرسپوليس به وجود بيايد. وقتي با پيراهن مس به شهرهاي ديگر مي‌رويم همه به ما فحاشي مي‌كنند. در استقلال هم كه بوديم همين وضع بود. اين بحث در حقيقت نياز به فرهنگسازي دارد و بايد در كل با اشخاصي كه چنين رفتارهايي دارند برخورد شود. خيلي‌ها به من مي‌گويند كه چون در داربي براي استقلال گل زدم، هواداران پرسپوليس از من استقبال نمي‌كنند. خب من هم مثل هاشمي‌نسب كه با پيراهن هر دو تيم در داربي گل‌زده، براي تيمم نگراني‌هاي خودم را داشتم بازي‌هايم را كردم. باز هم تاكيد مي‌كنم كه اولويت اول من استقلال است و من هنوز صحبت‌هايم با پرسپوليس را رسمي نكردم. شايد هم اصلا به اين تيم نروم. چون چند پيشنهاد هم از قطر و امارات دارم. فعلا هم كه با مسي‌ها قرارداد دارم و نظر مسئولان باشگاه و مظلومي هم در انتقال من موثر است. هر چه پيش آيد خوش آيد!

M_Abieteh
04-11-2008, 13:12
عباس‌فرد: نمي‌توانم از استقلال جدا شوم


مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران گفت: نمي‌توانم از استقلال جدا شوم و در اين باره نيز صحبتي نكرده‌ام.

علي‌رضا عباس‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) ا ظهار كرد: صحبت‌هايي كه درباره جدايي من از استقلال در نيم فصل مطرح مي‌شود صحت ندارد چرا كه من به صورت بازيكن قرضي به استقلال تهران آ‌مده‌ام و نمي‌توانم از اين تيم جدا شوم، به همين دليل تا پايان فصل در استقلال مي‌مانم.

وي درباره نيمكت نشيني خود نيز گفت: همواره در هر تيمي بوده‌ام به نظر مربيان خود احترام گذاشته‌ام. در استقلال نيز نظر قلعه‌نويي براي من قابل احترام است. در هر صورت هر مربي شيوه كاري مخصوص به خود را دارد و شايد من هم در روش كاري قلعه‌نويي كارآيي ندارم.

عباس فرد خاطرنشان كرد: البته در بازي‌هايي كه براي استقلال به ميدان رفته‌ام با تمام توان بازي كرده‌ام و خوشبختانه استقلال در تمامي آ‌ن بازي‌ها از جمله بازي با استقلال اهواز و راه‌آهن تهران نيز موفق شد هر سه امتياز بازي را به دست آورد، با اين حال نمي‌دانم چرا نيمكت نشين شده‌ام. البته هيچ اعتراضي به اين موضوع ندارم و در تمرينات با تمام توان كار مي‌كنم تا نظر كادر فني را جلب كنم.

عباس‌فرد در ادامه با تمجيد از عملكرد خط حمله تيم استقلال تهران نيز گفت: تصور مي‌كنم تمامي مهاجمان استقلال بسيار باانگيزه هستند اما قانوني در فوتبال است كه تركيب تيم برنده تغيير نمي‌كند و استقلال نيز با زوج اكبرپور و برهاني در حال نتيجه گرفتن است. در هر صورت من نااميد نيستم چرا كه با آغاز جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا فرصت بيشتري براي بازي كردن خواهيم داشت.

عباس‌فرد در ادامه گفت: اميدوارم در اين فصل با استقلال قهرمان ليگ برتر شوم.

وي در پايان درباره بازي استقلال مقابل ملوان نيز گفت: بازي دشواري است چرا كه با توجه به شرايط جوي فعلي و زمين انزلي، بي‌ترديد يك بازي فيزيكي و دشوار را پيش رو خواهيم داشت. اميدوارم روند پيروزي‌هاي استقلال در اين بازي نيز ادامه پيدا كند.

M_Abieteh
04-11-2008, 13:16
هورا اسپرت : امیر قلعه نویى پیرامون بحث نیمكت نشینى فرهاد مجیدى و دیگر بازیكنان حرف هایى مى زند كه از اشراف او به استقلال نشأت مى گیرد.




امیر قلعه نویى پیرامون بحث نیمكت نشینى فرهاد مجیدى و دیگر بازیكنان حرف هایى مى زند كه از اشراف او به استقلال نشأت مى گیرد. قلعه نویى ناراحتى بازیكنانش را از نیمكت نشینى مثبت و امیدوار كننده ارزیابى مى كند:

«بازیكنان ما به خاطر این ناراحت اند كه جزو فیكس ها باشند و این خیلى خوب است چون ایجاد انگیزه مى كند اما باید بگویم كه آن ها با باشگاه قرارداد دارند و وظیفه دارند كه در تمرینات بهترین عملكرد را داشته باشند. بزرگ ترین نیمكت نشین ما مجیدى است كه بعضى ها مى خواهند او را وارد حاشیه كنند ولى واقعاً چقدر خوب جواب آن ها را مى دهد.

این طبیعى است تیم هاى بزرگى چون استقلال و پرسپولیس وقتى نتیجه مى گیرند، بعضى ها شیطنت مى كنند.

ما و مطبوعات باید كمك كنیم تا این روش منسوخ اعتراض از فوتبال حرفه اى حذف شود. قلعه نویى پس از آن درباره جذب مهاجم خارجى حرف مى زند: « انشا ا... تا چند روز آینده مهاجم جدیدمان به ایران مى آید اما باید بگویم كه دنبال مسائل حاشیه اى نیستم و به دستیارانم اجازه نمى دهم به رقیب سنتى، هواداران و مسؤولان این تیم كه قابل احترام هستند، براى جذب بازیكن خارجى توهین شود.

ما یك باشگاه حرفه اى هستیم و كارى به خریدهاى خارجى پرسپولیس نداریم.» امیر قلعه نویى شاید سخت ترین بازى نیم فصل نخست را عصر پنج شنبه در ورزشگاه تختى انزلى تجربه كند. قلعه نویى بازى بسیار سختى پیش روى تیمش مى بیند: «بازى خیلى سختى است به خصوص با آن شرایطى كه زمین انزلى دارد.

احمدزاده مربى بزرگى است كه سال قبل این تیم را با آن بضاعت و مشكلات مالى و یك عده جوان در حد مدعى مطرح كرد. همیشه تیم احمدزاده فوتبال جسورانه اى بازى مى كند.» قلعه نویى به ادعاى احمدزاده درباره جهنم ورزشگاه تختى انزلى این طور پاسخ مى دهد: «وقتى احمدزاده گفته حتما درست است! اما ما براى ادامه روند خود و براى كسب پیروزى مى رویم ولى نتیجه دست خداست

M_Abieteh
04-11-2008, 13:16
ورمزیار: پرسپولیس مثل ابر بهار است!

استقلالی‌ها از صبا حمایت می‌كنند

---------------------------------------------

نیمكت صبا در این فصل از مربیان فصل گذشته استقلال بهره می‌برد و همین مسئله باعث می‌شود كه دیدار پرسپولیس و صبا حساسیت‌های خاص خودش را داشته باشد. صادق ورمزیار به عنوان یكی از اعضای كادرفنی صبا می‌گوید:« خیلی‌ها به من می‌گویند كه تیم ما زمانی به پست استقلال و پرسپولیس خورد كه آنها در افت بودند. باید در پاسخ به آنها بگویم كه به هر حال نفرات تیم‌ها كه تغییر نكرده است. ضمن اینكه هر دو تیم زودتر از صبا تحویل مربیانشان داده شدند. اما به لطف خدا و كاربلدی آقا فیروز می‌بینیم كه صبا موفق می‌شود مقابل تیم‌هایی مثل راه‌آهن و ذوب‌آهن بایستد. من فكر می‌كنم با توجه به حساسیت‌های جدول و استقلالی‌ بودن مربیان صبا، ما در این بازی از حمایت‌ تماشاگران استقلال هم بهره‌مند شویم.»
صبا باتری پس از شكست استقلال در هفته چهارم، 9 هفته را بدون باخت پشت سر گذاشته این مسئله كفه ترازو را به نفع باتری‌سازان بالا می‌برد. ورمزیار در این مورد می‌گوید:« نتایج پرسپولیس نشان می‌دهد كه این تیم مثل ابر بهار است و زیاد نمی‌توان روی نتایج آن حساب كرد. منتهی ما روند خوب این تیم را در نظر گرفتیم و قصد داریم كه از نقاط ضعف آنها به پرسپولیس ضربه بزنیم. البته پرسپولیس تیم بزرگی است اما ما قصد داریم با ارائه یك بازی زیبا، هر سه امتیاز بازی را بگیریم.»

M_Abieteh
04-11-2008, 14:13
استقلالی ها دو روز در انزلی می‌مانند
تعطیلی لیگ هفته پانزدهم لیگ برتر سبب شد که مربیان استقلال تهران تصمیم بگیرند تیم را دو روز در انزلی نگه دارند.
اعضای تیم فوتبال استقلال تهران فردا راهی انزلی خواهند شد تا روز پنجشنبه مقابل ملوان صف آرایی کنند.
از آنجا که هفته پانزدهم لیگ برتر تعطیل شده،مربیان استقلال قصد دارند تیم را دو روز در انزلی نگه دارند تا بدین ترتیب استراحتی را نیز برای آن ها در نظر بگیرند.
البته عملی شدن این تصمیمات بسته به خوب بودن آب و هوای انزلی دارد و اگر هوا بارانی باشد،قطعاً استقلالی ها پس از بازی به تهران باز می گردند.

M_Abieteh
04-11-2008, 14:17
کمک تربیت بدنی به باشگاه استقلال

طی روزهای آینده قسمت عمده ای از مشکلات مالی باشگاه استقلال تهران با کمک سازمان تربیت بدنی حل خواهد شد.
به دنبال مذاکرات مسئولان باشگاه استقلال تهران و سازمان تربیت بدنی،طی روزهای آینده مبلغی به این باشگاه تزریق خواهد شد تا از این طریق تا حدودی مشکلات مالی آبی پوشان پایتخت مرتفع شود.
این پول از دو میلیارد کمکی که رئیس جمهوری برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در نظر گرفته است،پرداخت می شود.

M_Abieteh
04-11-2008, 14:17
هادی تامینی: نوار بردهای استقلال را در انزلی قطع می‌کنیم.


مدافع تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: ملوان به مانند استقلال از شرایط روحی مطلوبی برخوردار است و قطعا دیدار پنجشنبه جدا از هر نتیجه ای تا مدتها در خاطرات باقی خواهد ماند.
هادی تامینی اظهار داشت: بازیکنان ملوان به خوبی از شرایط حساس جدول لیگ برتر آگاهی دارند و می دانیم در صورت باخت مقابل استقلال وضعیت خوبی در جمع تیمهای پایین جدول نخواهیم داشت، از این رو با انگیزه و تمرکز لازم با توجه به بازی در حضور تماشاگرانمان مصمم به کسب هر سه امتیاز مقابل استقلال هستیم.
تامینی متذکر شد: استقلال در حال حاضر موفق ترین تیم لیگ برتر به شمار می رود که بازیکنانش تشنه برتری مقابل حریفان هستند ولی اطمینان دارم با توجه به عملکرد گذشته و تعصبی که در بازیکنان و کادر فنی ملوان وجود دارد، نوار موفقیت های اخیر استقلال را قطع خواهیم کرد، هدف اصلی مان مقابل استقلال پیروزی است و امیدوارم به مانند دیدار فصل گذشته بتوانم مقابل این تیم گلزنی کنم.
مدافع ملوان خاطرنشان کرد: پس از چند بازی ضعیف در ابتدای فصل به خصوص در دیدار با پیام مشهد بر فشار تمریناتم اضافه کردم و خوشبختانه با نمایش خوب به خصوص مقابل داماش توانسته ام رضایت کادر فنی را جلب کنم.

M_Abieteh
04-11-2008, 14:21
پنج میلیارد تومان پیشنهاد فدراسیون برای حق پخش


علی کفاشیان گفت: پیشنهاد فدراسیون برای حق پخش، پنج میلیارد تومان برای یک سال است که به صورت مکتوب به رییس سازمان صداوسیما تحویل داده شده است.
رییس فدراسیون فوتبال درباره‌ی آخرین وضعیت حق پخش تلویزیونی اظهار کرد: برای عقد قرارداد حق پخش مبلغی معادل پنج میلیارد تومان برای یک سال به صداوسیما پیشنهاد شده است. منتظر شنیدن نظرات آنها هستیم که در صورت موافقت قرارداد امضا خواهد شد.
وی ادامه داد: رقم پیشنهادی فدراسیون برای شروع پنج میلیارد تومان است. قطعا هر چه پیش رویم این مبلغ افزایش خواهد داشت.
کفاشیان در پا سخ به این پرسش که سهم باشگاه‌ها از حق پخش چقدر است؟ متذکر شد: این مبلغ، تنها متعلق به باشگاه‌هاست. فدراسیون این مبلغ را می‌گیرد و به نسبت آیین‌نامه سازمان لیگ آن را بین باشگاه‌ها تقسیم می‌کند.
رییس فدراسیون فوتبال در رابطه با اسپانسر تیم ملی نیز گفت: فدراسیون دربه در به دنبال جذب اسپانسر قوی برای تیم ملی است. هنوز اسپانسری که برای تیم ملی خوب هزینه کند، پیدا نکردیم. در داخل کشور با سایپا مذاکره کردیم؛ ولی آنها رغبتی نشان ندادند و همچنان مشکلات مالی فدراسیون باقی است.
وی به بحث تفکیک کمیته فوتسال از فدراسیون فوتبال اشاره کرد و متذکر شد: با دعوت از روسای هیات‌های فوتبال و باشگاه‌ها آیین نامه جدیدی نوشته شده است. قرار است این آیین‌نامه به هیات‌ها فرستاده شود و در صورت موافقت آنها در مجمع بعدی فدراسیون به تصویب برسد و اساسنامه فدراسیون تغییر کند. مجمع بعدی فدراسیون دی یا بهمن ماه برگزار خواهد شد.
کفاشیان تاکید Afc برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را توصیه خواند و گفت: Afc به بحث ورود بانوان تاکید نداشته و فقط توصیه کرده که امکان ورود بانوان به ورزشگاه‌ها مهیا شود. البته،‌اکنون نیز در برخی استادیوم‌های کوچک بانوان بازی‌ها را تماشا می‌کنند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون برنامه‌ای برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها دارد، خاطرنشان کرد: همان طور که خارجی‌ها می‌توانند با حضور در استادیوم‌ بازی‌ها را تماشا کنند، می‌توان شرایط را به گونه‌ای مهیا کرد تا بانوان ایران نیز به ورزشگاه‌ها بیایند. سازمان تربیت بدنی باید شرایط داخلی استادیوم‌ها را طوری فراهم کند که بانوان لطمه و آزاری نبینند.
رییس فدراسیون فوتبال درباره‌ی نحوه قضاوت داوران در مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: تعداد بازی‌های لیگ زیاد است و داوران قضاوت‌های بسیاری انجام می‌دهند. هیچ گاه قضاوت‌های خوب به چشم نمی‌آید. بالاخره اشتباه بخشی از داوری است. داوران نیز تلاش کردند قضاوت‌های خوبی داشته باشند که قضاوت‌های هفته‌های اخیر نیز بیانگر این مهم است.
وی در پایان درباره‌ی وضعیت تمدید قرارداد "حسین شمس" سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هنوز قرارداد شمس از کمیته فوتسال به ما منعکس نشده است.
کفاشیان در پایان گفت: اردوی تیم ملی در باسک اسپانیا فعلا قطعی نیست.

M_Abieteh
04-11-2008, 14:23
فتح الله زاده دیگر کاری با واعظی آشتیانی ندارد.


کمتر از یک ماه قبل علی فتح الله زاده و امیررضا واعظی آشتیانی مصاحبه های مفصلی انجام داده و هر کدام به نوعی دیگری را متهم کردند. در این میانمدیرعامل کنونی مدعی بود که فتح الله زاده جو استقلال را بر هم می زند و مدیرعامل سابق آبی پوشان نیز آشتیانی را به بی تجربگی متهم می کرد. حتی کار به جایی رسید که طرفین رسماً علیه هم در روزنامه ها موضع گیری می کردند و... اما داستان با برگزاری یک مراسم آشتی کنان خاتمه یافت و فعلاً شاهد آرامش مدیریتی در استقلال هستیم. این طور که ما شنیده ایم، فتح الله زاده دیگر نمی خواهد وارد این بازی شده و به جنگ واعظی آشتیانی برود. روی همین اصل این روزها هرگز مصاحبه ای علیه مدیرعامل استقلال نمی کند. وی حتی پس از اینکه مشخص شد (برخلاف شایعات موجود) عدم ارسال لیست توسط وی نیز (حتی اگر ادعای واعظی آشتیانی درست هم باشد) باعث حذف استقلال نمی گردید سکوت اختیار کرد و حاضر نشد برای آشتیانی کرکری بخواند.

M_Abieteh
04-11-2008, 14:25
پاسخ قهرمانی به اعتراض ابراهیم زاده


منصور ابراهیم‌زاده سرمربی ذوب‌آهن در پایان دیدار با استقلال به طور غیرمستقیم از داور دیدار محسن قهرمانی انتقاد کرد.
سرمربی ذوب‌آهن اعتقاد داشت محسن قهرمانی سبک خاصی در داوری دارد و کلاً به مسائلی می‌پردازد که شاید کمتر داوری به آن توجه داشته باشد و در پایان قهرمانی را یک مخترع به شمار آورده بود!
محسن قهرمانی داور دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن گفت: «من عادت ندارم بعد از قضاوت‌هایم مصاحبه کنم چون به هرحال همه چیز را علاقه‌مندان به فوتبال دیده‌اند اما در پاسخ به ابراهیم‌زاده که مرا مخترع داوری عنوان کرده‌اند باید بگویم می‌خواهم به جهت اختراع جدیدم آن در را در فدراسیون جهانی مخترعان به نام خودم ثبت کنم!.»

M_Abieteh
04-11-2008, 14:27
برایت بازی خداحافظی هم برگزار می کنم


قلعه نویی خطاب به امیر آبادی: اگر ناراحتی همین حالا از استقلال برو!
مهدی امیر آبادی هافبک استقلال طی هفته گذشته بارها ناراحتی خود را از نیمکت نشینی در استقلال اعلام داشته و مصاحبه های فراوانی را علیه کادر فنی انجام داده است. طبق شنیده های ما امیر قلعه نویی سرمربی استقلال بشدت از رفتار امیر آبادی ناراحت است و در جریان تمرین روز جمعه این تیم به این بازیکن اولتیماتوم داد؛ اگر ناراحت است همین حالا می تواند این تیم راترک کند و او حاضر است بازی خداحافظی هم برایش برگزار کند گفتنی است به احتمال فراوان امیرآبادی با یک جریمه نقدی سنگین رو به رو خواهد شد.

M_Abieteh
04-11-2008, 14:28
برایت بازی خداحافظی هم برگزار می کنم


قلعه نویی خطاب به امیر آبادی: اگر ناراحتی همین حالا از استقلال برو!
مهدی امیر آبادی هافبک استقلال طی هفته گذشته بارها ناراحتی خود را از نیمکت نشینی در استقلال اعلام داشته و مصاحبه های فراوانی را علیه کادر فنی انجام داده است. طبق شنیده های ما امیر قلعه نویی سرمربی استقلال بشدت از رفتار امیر آبادی ناراحت است و در جریان تمرین روز جمعه این تیم به این بازیکن اولتیماتوم داد؛ اگر ناراحت است همین حالا می تواند این تیم راترک کند و او حاضر است بازی خداحافظی هم برایش برگزار کند گفتنی است به احتمال فراوان امیرآبادی با یک جریمه نقدی سنگین رو به رو خواهد شد.



به نظر من اینا همش شایعس برای اینکه تیم رو به حاشیه ببرند.

M_Abieteh
04-11-2008, 14:29
استقلالی ها: قلعه نویی با دسته گل سراغ پورحیدری برود.

منصور پورحیدری هفته گذشته طی مصاحبه ای جنجالی مدعی شده اختیارات امیر قلعه نویی طی دوران مدیریت های گذشته به طرز قابل ملاحظه ای افزایش یافته و همین مساله در نهایت دردسرساز شده است. این مصاحبه سر و صدای عجیبی به پا کرد و عده ای آن را به پای برکناری منصورخان از هیات مدیره استقلال نوشتند اما پورحیدری در تابستان هم طی مصاحبه ای به قلعه نویی و جویباری کنایه زده بود و همین مساله نشان می دهد طرفین در حال حاضر رابطه گرمی با یکدیگر ندارند.البته مسئولان باشگاه استقلال اصلاً دلشان نمی خواهد تیم در این برهه حساس زمانی دچار حاشیه های جدیدی شود و جبهه تقابل دیگری باز شود. روی همین اصل طی روزهای اخیر برخی از نزدیکان قلعه نویی بر این نکته اصرار دارند که قلعه نویی باید قبل از آغاز بازی روز سه شنبه با دسته گل سراغ منصور پورحیدری رفته و ضمن رخصت گرفتن از مربی سابق خود به شایعات حداقل به صورت ظاهری خاتمه دهد.

M_Abieteh
04-11-2008, 14:30
محرومیتی سنگین در انتظار یک استقلالی!

جلسه رسیدگی به تخلفات سه بازیکن استقلال تهران در دربی پایتخت فردا در کمیته انضباطی برگزار خواهد شد.
بیژن کوشکی، آرش برهانی و حسین کاظمی سه بازیکن استقلال هستند که فردا به همراه علی نظری جویباری در کمیته انضباطی حاضر می شوند تا پاسخگوی سوالات مجتبی شریفی باشند.
خبرهایی رسیده حکایت از آن دارد که محرومیتی سنگین در انتظار یکی از بازیکنان استقلال است.

M_Abieteh
04-11-2008, 14:32
گفت و گوی خصوصی قلعه نویی و اکبری

برخلاف اخبار منتشر شده درخصوص درگیری در رختکن تیم استقلال تهران، روابط قلعه‌نویی و اکبری حسنه بود؛ تا جایی که در هتل المپیک نیز این دو در کنار یکدیگر نشسته بودند.
در پایان دیدار تیم های استقلال تهران و برق شیراز خبرهایی درخصوص درگیری قلعه نویی و اکبری منتشر شد.
گفته شد پس از آنکه اکبری ضربه پنالتی استقلال را در دقیقه ۷۷ خراب کرد،با برخورد بد قلعه‌نویی در رختکن مواجه شده است،اما اتفاقات هتل المپیک حکایت از موضوعی دیگر داشت.
افرادی که در پایان دیدار استقلال و برق در هتل المپیک حضور داشتند،دیدند که قلعه نویی،اکبری را به گوشه ای کشانده بود و با او درخصوص بازی صحبت می کرد.
سرمربی استقلال به اکبری می گفت باید ضربه پنالتی را بهتر می زدی تا تیم به سه امتیاز برسد، حالا که گل نشده ایرادی ندارد.در بازیهای آینده جبران می کنیم.

M_Abieteh
04-11-2008, 14:33
دلیل شرکت نکردن قلعه نویی در نشست مطبوعاتی

با گذشت چند روز از دیدار استقلال تهران و مقاومت سپاسی شیراز مشخص شد که امیر قلعه نویی با امیدوار رضایی قرار ملاقات داشت و به همین دلیل هم در نشست مطبوعاتی پس از بازی شرکت نکرد.
در پایان دیدار تیم های استقلال و مقاومت که با برتری پنج بر دو آبی پوشان به پایان رسید امیر قلعه نویی در نشست مطبوعاتی پس از بازی شرکت نکرد و به جای او صمد مرفاوی مقابل خبرنگاران قرار گرفت.
بعد از رفتن قلعه نویی بسیاری از خبرنگاران از رفتار او ناراحت شدند تا جایی که اعتقاد داشتند سرمربی استقلال عمدا در نشست مطبوعاتی شرکت نکرده است، اما دیروز مشخص شد که قلعه نویی پس از بازی به همراه امیدوار رضایی عضو هیات مدیره استقلال به ملاقات پدر یکی از دوستان مشترک خود رفته که در بستر بیماری بود. به همین دلیل هم سرمربی استقلال مجبور شد هر چه سریعتر ورزشگاه را ترک کند. متاسفانه بیماری که قلعه نویی و امیدوار رضایی به ملاقاتش رفته بودند دارفانی را وداع گفته و مراسم خاکسپاری اش فردا در بهشت زهرا انجام می شود . مسلماً سرمربی استقلال یکی از نفراتی است که خود را به این مراسم خواهد رساند.

M_Abieteh
04-11-2008, 14:34
ناراحتی صادقی از ترک استقلال

امیرحسین صادقی مدافع تیم استقلال تهران پس از اینکه اسامی تیم ملی را متوجه شد و فهمید که پیروز قربانی با آن همه اشتباه به تیم ملی دعوت شده، از ترک استقلال ناراحت شد و در گفت وگو با بازیکنان مس کرمان تاکید کرد که فصل بعد دوباره به استقلال باز خواهد گشت. صادقی در حالی این گونه حرف زده که اگر قلعه نویی در استقلال ماندگار شود، به هیچ وجه او را جذب نخواهد کرد.

M_Abieteh
04-11-2008, 14:35
استقلالیها حق دیدن فیلم دربی را ندارند !


با دستور امیرقلعه‌نویی تماشای بازی دربی برای بازیکنان استقلال ممنوع شد.
تیم فوتبال استقلال تهران که قرار است روز سه شنبه از هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ برتر به میدان برود بدون دیدن فیلم بازی قبلی خود مقابل پرسپولیس به میدان خواهند رفت.
به دستور امیر قلعه نوعی سرمربی استقلال تهران تماشای بازی دربی برای بازیکنان استقلال ممنوع شد و هیچ بازیکنی حق دیدن فیلم بازی دربی را ندارد.
سرمربی استقلال اعلام کرده است ‌با توجه به بازیهای آینده استقلال بازیکنان تیم باید بازی دربی را فراموش کنند و فقط به بازیهای بعدی خود فکر کنند.
گفتنی است تیم فوتبال استقلال از هفته دهم رقابت های لیگ برتر سه شنبه به مصاف مقاومت شیراز خواهد رفت.

M_Abieteh
04-11-2008, 14:36
"باقری" و "برهانی" در لیست تازه دایی

فهرست چهل و هفت نفره بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای دریافت روادید امارات به سفارت این کشور ارسال شد.
فدراسیون فوتبال برای اخذ روادید امارات فهرست چهل و هفت نفره ملی‌پوشان فوتبال را به سفارت این کشور در تهران ارسال کرد.
در فهرست ارسال شده به سفارت امارات نام بازیکنانی دیده می‌شود که پس از مدت‌ها به تیم ملی دعوت شده‌اند که مهمترین آنها کریم باقری و آرش برهانی هستند.
باقری پس از بازی ایران برابر ایرلند در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۰۲ از تیم ملی خداحافظی کرد و برهانی هم پس از مدت‌ها دوری با درخشش‌اش در لیگ برتر از سوی علی دایی به تیم ملی فراخوانده شده است.
از دیگر بازیکنانی که از تیم‌های استقلال و پرسپولیس نامشان در این فهرست دیده می‌شود می‌توان به بازیکنانی همچون مازیار زارع، پژمان نوری، وحید طالب‌لو و مجتبی جباری اشاره کرد.
نکته دیگر در فهرست تیم ملی دعوت نشدن علی کریمی است.
سرمربی تیم ملی هفدهم آبان فهرست بیست و پنج نفره تیم ملی برای دیدار با قطر و امارات را اعلام خواهد کرد.
دیدار دوستانه‌ی ایران با قطر روز ۱۹ و بازی با امارات ۲۹ آبان برگزار می‌شود.

M_Abieteh
04-11-2008, 14:39
برهانی: از بازگشت به تیم ملی خوشحالم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از این که می شنوم به تیم ملی دعوت شده ام، خوشحالم.
آرش برهانی درباره این که گفته می شود در فهرست جدید تیم ملی حضور دارد، اظهار داشت: از شنیدن این خبر حس خوبی دارم. بازی کردن در تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است.
وی افزود: با سعی و تلاش توانستم به تیم ملی بازگردم و نمی خواهم این موقعیت را به راحتی از دست بدهم. می خواهم برای تیم ملی ایران از جان مایه بگذارم.
برهانی در ادامه در ارتباط با بازی مقابل ملوان عنوان کرد: آنها تیم خوبی دارند. هفته گذشته پیروزی شیرینی به دست آوردیم و سعی داریم این روند رو به رشد را ادامه دهیم. البته ما در انزلی بازی سختی داریم.

mani_2004_2006
04-11-2008, 14:45
استقلالیها حق دیدن فیلم دربی را ندارند !
.

بابا اين خبر كه وقتش گذشته ... آپديت باشين :31:

Rjoun
04-11-2008, 14:47
با وجود اينكه ملوان دو تا از مهره هاي كليدي خودش رو نداره در برد استقلال كه شك نداشتيم هيچ مي تونيم بگيم يه برد قاطعانه رو خواهيم داشت.
به اميد برد استقلال

mani_2004_2006
04-11-2008, 17:49
اميرحسين صادقي را يك ميليارد تومان مي‌‏فروشيم

هورا اسپرت :سرمربي تيم فوتبال مس كرمان برخي افراد در صدد ضربه زدن به ما هستند.

سرمربي تيم فوتبال مس كرمان گفت: پس از مطرح كردن مشكل من با مهدي رحمتي ، حالا برخي افراد كه درصدد ضربه زدن به تيم مس هستند بحث شايعه حضور اميرحسين صادقي در تيم پرسپوليس را عنوان مي‌‏كنند.

پرويز مظلومي افزود:‌هر تيمي كه اميرحسين صادقي را مي‌‏خواهد يك ميليارد تومان بياورد تا رضايتنامه اين بازيكن را صادر كنيم. در غير اين صورت تحت هيچ شرايطي صادقي از تيم مس كرمان جدا نخواهد شد.

وي ادامه داد:‌اميرحسين صادقي يك وزنه موثر براي ما محسوب مي شود. مگر ما او را راحت به دست آورديم كه حالا بخواهيم به همين راحتي از دست بدهيم.

مظلومي كه بسيار ناراحت به نظر مي‌‏رسيد اضافه كرد: از مطبوعات مي‌‏خواهم اين قدر براي تيم مس حاشيه درست نكنند. اميرحسين صادقي تحت هيچ شرايطي به تيم پرسپوليس نخواهد رفت چرا كه تا پايان فصل با ما قرارداد دارد. هر زمان قراردادش با مس تمام شد به هر تيمي كه دوست دارد، برود.

سرمربي تيم مس گفت: اگر مديران باشگاه پرسپوليس به اميرحسين صادقي، پيشنهاد بازي در اين تيم را داده باشند نشان از غير حرفه‌‏اي بودن آنهاست.متاسفانه وقتي افرادي غير ورزشي در مديريت باشگاه‌‏هايي مانند پرسپوليس قرار مي‌‏گيرند همين اتفاقات رخ مي‌‏دهد.

وي در خصوص درگيري‌‏اش با مهدي رحمتي، دروازه‌‏بان ملي‌‏پوش مس كرمان عنوان داشت:‌من هيچ اختلافي با رحمتي ندارم او جزو بازيكنان خوب ماست. متاسفانه شايعه‌‏سازان پس از مطرح كردن اختلاف من با رحمتي،‌حالا با مطرح كردن قضيه رفتن اميرحسين صادقي به پرسپوليس دوست دارند جو باشگاه مس كرمان را متشنج كنند.

مظلومي افزود: وقتي احساس كردند تيم مس كرمان حريف خطرناكي براي تيم‌‏هاي استقلال و پرسپوليس در ليگ برتر شده شروع به تخريب تيم مس كردند. من هم به خوبي آنها را مي‌‏شناسم.

وي ادامه داد:‌متاسفانه برخي از افراد خودشان تيم دارند اما همچنان به دنبال جايگاه من در مس كرمان هستند. من مي‌‏گويم آقاي محترم شما به فكر تيم خودت باش و به امور آن رسيدگي كن.

سرمربي تيم مس كرمان اضافه كرد: البته‌اشكالي ندارد. ما با تمامي اين كارشكني‌‏ها كار خود را ادامه مي‌‏دهيم. اما ما هم خدايي داريم،‌‏ يك روزي همين افراد كه درصدد ضربه زدن به تيم مس كرمان و من هستند بايد جوابگوي اعمال خود باشند.

مظلومي كه طي هفته‌‏هاي گذشته از داوري‌‏هاي مسابقات ليگ برتر عليه تيم مس گلايه داشت گفت:‌ديگر در اين خصوص حرف نزنيم بهتر است چرا كه بعد از صحبت‌‏هاي ما به جاي اينكه داوري كشور را درست كنند بر عكس بدتر مي‌‏شود و آقايان عليه ما جبهه مي‌‏گيرند فقط اميدوارم تيم مس كرمان در مسابقات آينده به داوري نبازد.

وي افزود:‌داوران براي برخي تيم‌‏ها دقت لازم را انجام مي‌‏دهند و خطاي شش ثانيه مي‌‏گيرند و يا وقتي مدافع به شورت ورزشي بازيكنان حريف برخورد مي‌‏كند،‌اعلام پنالتي مي‌‏كنند كه اميدوارم همين دقت را روي ساير بازي‌‏ها نيز داشته باشند.

مظلومي گفت: در حال حاضر شرايط تيم ما خوب است و طي چند هفته گذشته فشار روحي رواني زيادي روي تيم ما بود. چرا كه توقع از مس زياد است،‌اميدوارم با يك برد به شرايط ايده‌‏آل گذشته برگرديم.

وي اضافه كرد: حتم دارم مسابقه برابر راه‌‏آهن آغاز دوباره پيروزي‌‏هاي تيم مس كرمان در مسابقات ليگ برتر است.

سرمربي تيم مس كرمان گفت: آقاي ياوري در 5-4 مسابقه گذشته خود با تيم راه آهن نتايج نسبتاً خوبي كسب كرده است و در اين بين توانسته تاكتيك‌‏ها و عقايد خود را به خوبي در تيم حاكم كند. درمجموع راه آهن تيم خوبي است كه با بهره‌‏گيري از سرمربي كهنه‌‏كارش در ادامه مسابقات تلاش خواهد كرد ناكامي گذشته خود را جبران كند.

وي افزود:‌براي نتيجه‌‏گيري مهم عملكرد بازيكنان خودمان است آنها در هر مسابقه به اندازه انگشتان دو دست موقعيت گل خراب مي‌‏كنند. در اين بين در خط دفاعي نيز بايد تمركز خود را بالا ببريم. تيم مس كرمان اين پتانسيل را دارد كه هر تيمي را در كرمان شكست دهد.

mani_2004_2006
04-11-2008, 17:50
اميرحسين صادقي را يك ميليارد تومان مي‌‏فروشيم

هورا اسپرت :سرمربي تيم فوتبال مس كرمان برخي افراد در صدد ضربه زدن به ما هستند.

سرمربي تيم فوتبال مس كرمان گفت: پس از مطرح كردن مشكل من با مهدي رحمتي ، حالا برخي افراد كه درصدد ضربه زدن به تيم مس هستند بحث شايعه حضور اميرحسين صادقي در تيم پرسپوليس را عنوان مي‌‏كنند.

پرويز مظلومي افزود:‌هر تيمي كه اميرحسين صادقي را مي‌‏خواهد يك ميليارد تومان بياورد تا رضايتنامه اين بازيكن را صادر كنيم. در غير اين صورت تحت هيچ شرايطي صادقي از تيم مس كرمان جدا نخواهد شد.

وي ادامه داد:‌اميرحسين صادقي يك وزنه موثر براي ما محسوب مي شود. مگر ما او را راحت به دست آورديم كه حالا بخواهيم به همين راحتي از دست بدهيم.

مظلومي كه بسيار ناراحت به نظر مي‌‏رسيد اضافه كرد: از مطبوعات مي‌‏خواهم اين قدر براي تيم مس حاشيه درست نكنند. اميرحسين صادقي تحت هيچ شرايطي به تيم پرسپوليس نخواهد رفت چرا كه تا پايان فصل با ما قرارداد دارد. هر زمان قراردادش با مس تمام شد به هر تيمي كه دوست دارد، برود.

سرمربي تيم مس گفت: اگر مديران باشگاه پرسپوليس به اميرحسين صادقي، پيشنهاد بازي در اين تيم را داده باشند نشان از غير حرفه‌‏اي بودن آنهاست.متاسفانه وقتي افرادي غير ورزشي در مديريت باشگاه‌‏هايي مانند پرسپوليس قرار مي‌‏گيرند همين اتفاقات رخ مي‌‏دهد.

وي در خصوص درگيري‌‏اش با مهدي رحمتي، دروازه‌‏بان ملي‌‏پوش مس كرمان عنوان داشت:‌من هيچ اختلافي با رحمتي ندارم او جزو بازيكنان خوب ماست. متاسفانه شايعه‌‏سازان پس از مطرح كردن اختلاف من با رحمتي،‌حالا با مطرح كردن قضيه رفتن اميرحسين صادقي به پرسپوليس دوست دارند جو باشگاه مس كرمان را متشنج كنند.

مظلومي افزود: وقتي احساس كردند تيم مس كرمان حريف خطرناكي براي تيم‌‏هاي استقلال و پرسپوليس در ليگ برتر شده شروع به تخريب تيم مس كردند. من هم به خوبي آنها را مي‌‏شناسم.

وي ادامه داد:‌متاسفانه برخي از افراد خودشان تيم دارند اما همچنان به دنبال جايگاه من در مس كرمان هستند. من مي‌‏گويم آقاي محترم شما به فكر تيم خودت باش و به امور آن رسيدگي كن.

سرمربي تيم مس كرمان اضافه كرد: البته‌اشكالي ندارد. ما با تمامي اين كارشكني‌‏ها كار خود را ادامه مي‌‏دهيم. اما ما هم خدايي داريم،‌‏ يك روزي همين افراد كه درصدد ضربه زدن به تيم مس كرمان و من هستند بايد جوابگوي اعمال خود باشند.

مظلومي كه طي هفته‌‏هاي گذشته از داوري‌‏هاي مسابقات ليگ برتر عليه تيم مس گلايه داشت گفت:‌ديگر در اين خصوص حرف نزنيم بهتر است چرا كه بعد از صحبت‌‏هاي ما به جاي اينكه داوري كشور را درست كنند بر عكس بدتر مي‌‏شود و آقايان عليه ما جبهه مي‌‏گيرند فقط اميدوارم تيم مس كرمان در مسابقات آينده به داوري نبازد.

وي افزود:‌داوران براي برخي تيم‌‏ها دقت لازم را انجام مي‌‏دهند و خطاي شش ثانيه مي‌‏گيرند و يا وقتي مدافع به شورت ورزشي بازيكنان حريف برخورد مي‌‏كند،‌اعلام پنالتي مي‌‏كنند كه اميدوارم همين دقت را روي ساير بازي‌‏ها نيز داشته باشند.

مظلومي گفت: در حال حاضر شرايط تيم ما خوب است و طي چند هفته گذشته فشار روحي رواني زيادي روي تيم ما بود. چرا كه توقع از مس زياد است،‌اميدوارم با يك برد به شرايط ايده‌‏آل گذشته برگرديم.

وي اضافه كرد: حتم دارم مسابقه برابر راه‌‏آهن آغاز دوباره پيروزي‌‏هاي تيم مس كرمان در مسابقات ليگ برتر است.

سرمربي تيم مس كرمان گفت: آقاي ياوري در 5-4 مسابقه گذشته خود با تيم راه آهن نتايج نسبتاً خوبي كسب كرده است و در اين بين توانسته تاكتيك‌‏ها و عقايد خود را به خوبي در تيم حاكم كند. درمجموع راه آهن تيم خوبي است كه با بهره‌‏گيري از سرمربي كهنه‌‏كارش در ادامه مسابقات تلاش خواهد كرد ناكامي گذشته خود را جبران كند.

وي افزود:‌براي نتيجه‌‏گيري مهم عملكرد بازيكنان خودمان است آنها در هر مسابقه به اندازه انگشتان دو دست موقعيت گل خراب مي‌‏كنند. در اين بين در خط دفاعي نيز بايد تمركز خود را بالا ببريم. تيم مس كرمان اين پتانسيل را دارد كه هر تيمي را در كرمان شكست دهد.

mani_2004_2006
04-11-2008, 17:51
منيعي: قهرمان نيم فصل مي‌شويم
تهران ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۱۴/۰۸/۸۷‬

هافبك چپ پاي تيم فوتبال استقلال تهران با اشاره به شرايط تيمش از قهرماني در نيم فصل اول خبر داد.

ميثم منيعي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: ما روزهاي خوبي را تجربه مي‌كنيم و با توجه به پيروزي‌هاي متوالي اين چند وقت اخير، فقط به قهرمان شدن در نيم فصل اول فكر مي‌كنيم و اميدواري زيادي داريم تا به اين مهم برسيم.

اين بازيكن با اشاره به ديدار تيمش با ملوان اظهار داشت: اين تيم با وجود اينكه جايگاه خوبي در جدول ندارند، تيم خوبي است و اگر نتوانيم با آمادگي كامل در مقابل آن بازي كنيم، به طور حتم نخواهيم توانست موفقيت هاي هفته‌هاي گذشته را تكرار كنيم.

منيعي با اشاره به احتمال غيبت مجتبي جباري گفت: جباري يكي از بهترين بازيكنان ليگ برتر است و غنيمتي براي تيم ما محسوب مي‌شود، اما در تيم بزرگي مثل استقلال به خاطر ترافيك بازيكنان كارآمد در همه پست ها، بازي نكردن يك بازيكن نمي‌تواند تاثير منفي داشته باشد.

r4pbr4p
04-11-2008, 20:08
دستت درد نکنه مریم تاپیکو ترکوندی

مانی جان تو هم خسته نباشی

این عباسفرد چی شد یهو برگشت!

bayern
04-11-2008, 21:32
تغيير توليد كننده پوشاك و دردسر جديد
قلعه نويى و واعظى، رو در روى هم
اميررضا واعظى آشتيانى و اميرقلعه نويى، انسانهايى هستند كه دوست دارند درمجموعه تحت كنترلشان حرف اول و آخر را بزنند و قلعه نويى به خوبى اين مسأله را طى ساليان اخير ثابت كرده است. زمانى كه امير قلعه نويى در مراحل نهايى فينال مسابقات جام حذفى به استقلال برگشت و مقام قهرمانى را هم بدست آورد، در اين باشگاه در موضع قدرت قرار گرفت و همه تغييراتى كه در استقلال انجام شد، با تأييد و نظر او انجام گرديد. امير قلعه نويى مربى است كه به يك كلام بودن شهره است و مديرانى مثل فتح الله زاده يا حميدرضا نيك نفس اين مسأله را به خوبى لمس كرده اند! اميرقلعه نويى با اين خصوصيات و در حاليكه يك تيم بحران زده را به مقام قهرمانى جام حذفى رسانده بود، با اميررضا واعظى آشتيانى همكار شد. مديرى كه تا حد بسيارى به آقاى سرمربى شبيه است اما قصد دارد باشگاه استقلال را از حالت فرد گرايى قبلى خارج كرده و اجراى همه امور آن را به سيستم مشخص و از قبل تعيين شده بسپارد. گذشته از اختلافات قبلى مديرعامل و سرمربى، مثل تغيير سرپرست يا تشكيل كميته فنى، جديدترين موضوعى كه ميان اين دو بوجود آمده، تغيير شركت تهيه كننده لباس بازيكنان و كادر فنى است. تا قبل از بازى با ذوب آهن، يك توليد كننده خارجى كليه لباسهاى آبى پوشان و مربيان را تأمين مى كرد اما ناگهان يك شركت داخلى جايگزين آن شد. موضوع اول اينكه چرا براى چنين كار مهمى، فقط يك تفاهم نامه ميان نماينده باشگاه استقلال و توليدكننده خارجى امضا شده بود نه قرارداد! دير رسيدن لباسهاى آستين بلند اين شركت، بهانه اى شد تا بلافاصله مسئولان باشگاه استقلال (درغياب واعظى آشتيانى) روى اين تفاهم نامه پا گذاشته و با «يك توليد كننده داخلى » وارد مذاكره شوند. بدون شك روابط خوب اميرقلعه نويى و مجيدساعدى فر اين اتفاق را شكل داد چرا كه قلعه نويى زمان مديريت فتح الله زاده هم پاى مجيد را البته بدون هماهنگى با او وسط كشيده بود كه با مخالفت شديد مديرعامل وقت، اين همكارى آغاز نشده پايان يافت. سرد بودن هوا و نرسيدن پوشاك توليد كننده خارجى بهانه اى شد تا يار قديمى سرمربى كه در جام ملت هاى آسيا نيز به عنوان فيزيوتراپ كنار او مى نشست،گويا پوشاك آبى پوشان را براى مسابقه با ذوب آهن در اختيار تيم استقلال بگذارد. كارى كه باز هم بدون اطلاع كامل مديرعامل انجام شد و اميرقلعه نويى را اين بار جدى تر از قبل رو در روى واعظى آشتيانى قرار داد. بايد ديد مديرعامل باشگاه استقلال كه تأكيد زيادى روى نظم دار شدن و سيستماتيك شدن باشگاه استقلال دارد، اين بار چه عكس العملى از خود نشان مى دهد. تا به حال كه پيروزيهاى پرگل آبى پوشان هر گونه اختلاف را به فراموشى سپرده اما بعيد نيست به زودى شاهد آن روى سكه روابط مديرعامل و سرمربى استقلال باشيم.

bayern
04-11-2008, 21:33
سياست جالب قلعه نويى
بازيكنان خارجى نيمكت نشين مى شوند
استقلال در آستانه جذب يكى، دو بازيكن خارجى قرار دارد و اگر ادعاى امير قلعه نويى بعد از جدال با ذوب آهن درست باشد، اين تيم در آينده اى نزديك صاحب يك مهاجم و يك هافبك نفوذى مى شود كه براى تقويت قدرت گلزنى آبى پوشان به جمع آنها اضافه خواهند شد. البته به نظر مى رسد امير براى حفظ يكپارچگى تيمش تدابير ويژه اى را هم در نظر گرفته و سياست خاصى را پيرامون اين نفرات دنبال مى كند. طبق شنيده هاى ما، قلعه نويى در صورت خريد ۲ بازيكن خارجى، آنها را بلافاصله در تركيب ثابت قرار نمى دهد و سعى مى كند تا اين ۲ نفر كم كم به جمع نفرات اصلى اضافه شوند زيرا با اتخاذ چنين روشى، بازيكنان كنونى عليه مهره هاى جديد موضع نمى گيرند و خارجى ها هم به مرور زمان با جو حاكم بر فوتبال ايران آشنا شده و مشكلات كمترى براى بروز توانايى هاى خودشان خواهند داشت.

bayern
04-11-2008, 21:33
دليل تغيير زمان بازى ملوان - استقلال
رئيس سازمان ليگ برتر: گفتيم شايد باران ببارد!
روز شنبه در آخرين ساعات كار فدراسيون فوتبال خبر رسيد كه به يكباره تغييراتى در برنامه هفته چهاردهم ايجاد شده و بازى ۲ تيم ملوان و استقلال تهران از روز جمعه به روز پنجشنبه موكول شده است. در همين زمينه با عزيز الله محمدى، رئيس سازمان ليگ تماس گرفتيم تا دليل اين تغيير را جويا شويم. وى به ما گفت: فكر كرديم با توجه به بارندگى هاى اخير اين بازى را يك روز زودتر برنامه ريزى كنيم تا اگر بارندگى سبب لغو بازى شد، اين ديدار را ۲۴ ساعت بعد يعنى روز جمعه برگزار كنيم!محمدى ادامه داد: البته به اين دليل كه تيم ملى ۱۸ آبان بايد به سمت دوحه پايتخت قطر پرواز كند، بهتر ديديم اين بازى يك روز زودتر انجام شده تا بازيكنان ملى پوش ۲ تيم بتوانند زودتر خود را به تهران برسانند.رئيس سازمان ليگ در پايان گفت:بازى هاى هفته پانزدهم نيز به علت حضور بازيكنان تيم ملى در اردو به زمان ديگرى موكول خواهد شد.

bayern
04-11-2008, 21:34
بعد از ۲ سال
استقلال براى شكستن طلسم به انزلى مى رود
استقلال پنجشنبه هفته جارى در ورزشگاه تختى انزلى به مصاف ملوان خواهد رفت. مسابقه اى جذاب كه بدون شك هزاران نفر را به ورزشگاه مى كشاند و ميليون ها بيننده را نيز پاى تلويزيون خواهد نشاند.اگرچه ملوانى ها اين روزها روحيه خوبى داشته و با اتكا بر برترى در دربى گيلان چشم اميد به ۳ امتياز جدال با استقلال دارند اما پسران آبى هم با يك دنيا اميد راهى شمال كشور مى شوند و مى خواهند با پيروزى حساس خارج از خانه يك گام ديگر به صدر جدول نزديكتر شوند. نكته جالب توجه اينكه استقلال به نوعى مى خواهد طلسم ۲ ساله خود در انزلى را هم بشكند و اجازه ندهد ملوان بار ديگر آنها را ناكام كند. آبى ها آخرين بار در مهرماه سال ۸۵ هنگامى كه صمد مرفاوى هدايت اين تيم را برعهده داشت، ملوان را با يك گل در انزلى مغلوب كردند و پس از آن ديگر موفق به انجام اين مهم نشدند. آنها فصل قبل نيز با حساب ۲ بر يك مغلوب انزلى چى ها شدند. البته استقلال همواره طى فصول اخير ملوان را در تهران مغلوب كرده است.

bayern
04-11-2008, 21:36
دوستان امير به شمال مى روند اما ...
هيچ كس به هتل استقلالى ها نمى رود
على نظرى جويبارى و اميررضا واعظى آشتيانى هر ۲ خبر برخورد با دوستان امير قلعه نويى را تكذيب كرده و مدعى شده اند كه در تيمشان كوچك ترين اختلافى وجود ندارد و همه با هم در نهايت صلح و صميميت رفتار مى كنند. اينكه خبر فوق تا چه اندازه صحت داشته يا خير در حوصله اين مطلب نمى گنجد اما بر اساس شنيده هاى ما، طى روزهاى آينده و همزمان با سفر استقلال به بندرانزلى براى جدال با ملوان، چند تن از دوستان نزديك امير قلعه نويى هم براى تماشاى اين بازى راهى شمال كشور خواهند شد. البته بد نيست بدانيد بر اساس اطلاعات كسب شده، اين افراد در محل هتل اقامت بازيكنان حضور نيافته و از محل ديگرى براى اسكان خود استفاده مى كنند تا بعداً هيچ حرف و حديثى در موردشان بر سر زبان ها نيفتد و كسى از آنها بابت قرار گرفتن كنار آبى پوشان خرده نگيرد.

bayern
04-11-2008, 21:36
ذخيره طلايى
در فوتبال، بعضى بازيكن ها براى تركيب اصلى ساخته شده اند و بعضى براى نيمكت ذخيره ها. بعضى وقت ها سليقه مربى جاى اين ۲ گروه را عوض مى كند اما قانون عوض نمى شود. قانون مى گويد كه فقط ۱۱ نفر بازى مى كنند و ديگران جايى در تركيب ندارند.
***
نيمكت نشين ها ۲ دسته هستند. دسته اول نيمكت نشين ها آنهايى هستند كه بنابر نياز پستى وارد زمين مى شوند، يعنى «ذخيره متغير» هستند. شايد يك بار بازى كنند و شايد دفعه بعد خير. دسته دوم اما «ذخيره طلايى» هستند كه در فوتبال تحت عنوان «ناجى ها» شناخته مى شوند. ناجى يك بازيكن با توانايى هاى خاص است كه فاكتورهاى او را ديگران ندارند يا به عبارت ديگر تمام فاكتورهايى كه ديگران جداگانه دارند را ناجى يكجا دارد.
***
بزرگترين ناجى كه در ذهن فوتبالدوستان ما وجود دارد، «اوله گتار سولشيائر» مهاجم اسبق نروژى منچستريونايتد است كه با وجود آنكه توانايى بازى كردن در تركيب اصلى را داشت و در خيلى از بازى ها نيز در كنار «دوايت يورك» يا «اندى كول» در تركيب قرار مى گرفت اما او را هميشه با گل هاى طلايى و خاطره برانگيزى مى شناسند كه به وقت بازى كردن به عنوان بازيكن جانشين را داشت. او «ژوكر طلايى» فرگوسن بود و در حساسترين بازى ها نيز نتيجه را تغيير مى داد. ديگر از فينال جام باشگاه هاى اروپا كه بزرگتر و حساستر نداريم؟ او بود كه براى منچستر گلزنى كرد و باعث قهرمانى منچستر مقابل بايرن مونيخ و على دايى شد.
***
«ژوكر» بازيكن لحظه است. او توانايى اين را دارد كه گره گشا باشد و بازى را در لحظه تغيير دهد. هم اكنون استقلال روى نيمكت خود چنين مهره اى را دارد. مهره اى به نام «فرهاد مجيدى». او ژوكر اصلى استقلال است و هر وقت به زمين آمده يا پنالتى گرفته يا پاس گل داده. حالا اينكه چرا امير قلعه نويى قدر او را نمى داند، از او كمتر بهره مى گيرد و از همه مهمتر اينكه از او به عنوان يك «ژوكر ثابت» بهره مند خواهد شد يا خير، نكته اى است كه فقط «امير» مى تواند به آن پاسخ بدهد. امير قلعه نويى بايد در ذهن داشته باشد كه مسابقات حساس و دشوارى را در پيش دارد. بايد در ياد داشته باشد كه در اين مسابقات استقلال بيش از هميشه به «ثبات» احتياج دارد. فرهاد مجيدى بهترين گزينه براى تبديل شدن به ناجى اصلى استقلال است. او مى تواند نتيجه بازى هاى حساس را تغيير دهد.

bayern
04-11-2008, 21:37
جبارى: كمك به كار گروهى برايم مهمتر از گلزنى است
مجتبى جبارى هافبك تكنيكى استقلال تهران بعد از به ثمر رساندن چهارمين گل خود در ليگ برتر اظهار داشت: گلزنى براى من اهميت چندانى ندارد و ترجيح مى دهم كه در كار گروهى تأثير بگذارم تا اينكه به فكر باز كردن دروازه حريفان باشم. وى با اشاره به عملكرد چند وقت اخيرش گفت: هميشه با اين هدف كه بتوانم انتظارات را برآورده كنم،تمرينات را جدى مى گيرم تا در بازى ها بتوانم خودم را به عنوان يكى از مهره هاى آماده تيم مطرح كنم.در حال حاضر هم با توجه به ايجاد هماهنگى لازم با ساير بازيكنان، شرايط خوبى دارم و اميدوارم اين روند در هفته هاى بعدى هم تداوم داشته باشد. اين بازيكن همچنين در مورد نتيجه هاى هفته هاى اخير آبى پوشان پايتخت گفت:ما از همان هفته هاى ابتدايى ليگ آمادگى خوبى داشتيم اما به دليل جا به جايى زياد بازيكنان در فصل نقل و انتقالات هماهنگى لازم را در اختيار نداشتيم و به همين دليل امتيازات زيادى را از دست داديم. به هر حال در حال حاضر مشكلى نداريم و به همين دليل است كه پيروزى هاى زيادى را به دست آورده و فاصله مان را با تيم هاى بالاى جدول به حداقل رسانديم.