PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : »» خـبــرها و تـحــولات بــاشـگاه استقلال: Esteqlal F.C. News



صفحه ها : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96

bayern
04-11-2008, 21:38
پژمان منتظرى:
در بازى با ذوب آهن بهترين فورواردهاى ليگ را مهار كرديم

«پژمان منتظرى» مدافع استقلال معتقد است اگر اين تيم بتواند ملوان را در انزلى شكست دهد، قهرمان نيم فصل خواهد شد. گفت و گوى او را با ابرار ورزشى بخوانيد:
• بازى با ذوب آهن چطور بود؟
- بازى سختى بود. ما توانستيم بهترين فورواردهاى ليگ را مهار كنيم. به نظر من تيم ما در اين ديدار مستحق برد بود.
• فكر مى كرديد در اين ديدار به پيروزى برسيد؟
- صددرصد. شما مطمئن باشيد تيم ما توانايى شكست همه تيم ها را دارد.
• بعد از مدت ها استقلال گل نخورد. نظرتان چيست؟
- بله. خوشبختانه توانستيم بعد از مدت ها تمركز خود را در خط دفاع حفظ كنيم. به نظر من وقتى از استقلال ۲ مدافع به تيم ملى دعوت مى شود حتماً اين تيم مدافعان خوبى دارد.
• بازى با ملوان را چطور مى بينيد؟
- بازى سختى است. اگر بتوانيم اين تيم را در انزلى شكست دهيم يقين داشته باشيد قهرمان نيم فصل خواهيم شد.
• در بازى با ذوب آهن يك صحنه با شكورى درگيرى لفظى داشتيد؟
- نه. چون صداى جمعيت بلند بود مجبور شديم با صداى بلند با هم صحبت كنيم. چيز خاصى نبود!

bayern
04-11-2008, 21:39
خسرو حيدرى: ملوان را هم مى بريم

در ابتداى فصل كه به استقلال آمد خيلى ها از قلعه نويى بابت خريد او انتقاد كردند اما او آنقدر درخشيد كه پاسخ تمام منتقدان خود را در زمين مسابقه داد. فرصتى دست داد تا با خسرو حيدرى، هافبك راست تيم استقلال كه اكنون به مهره اى تأثيرگذار در استقلال تبديل شده هم صحبت شويم:
• ديدار با ملوان نزديك است. در اين مورد صحبت كنيد؟
- تمام تلاشمان را مى كنيم تا بتوانيم ملوان را هم شكست دهيم. ملوان تيم قدرتمندى است به ويژه در انزلى. با توجه به شرايط جوى انزلى و زمين نامساعد اين شهر ديدار با ملوان بازى دشوارى است. شنيده ام كه اين روزها باران هاى شديدى هم در انزلى مى بارد. با اين حال نبايد بهانه بياوريم. زيرا تيمى كه هدفش قهرمانى است بايد راه مقابله با هر تيمى را بلد باشد. ما در انزلى به دنبال پيروز شدن هستيم و ايمان دارم كه ملوان را هم شكست مى دهيم.

• تقريباً در تمام بازى هاى استقلال به ميدان رفته ايد و خوب هم بازى كرده ايد. پيش از شروع فصل گمان مى كرديد كه فيكس استقلال شويد؟

- روزى كه به استقلال آمدم فقط به دنبال اين بودم كه براى اين تيم مثمرثمر باشم و اكنون كه مربيان از من رضايت دارند بسيار خوشحالم. اميدوارم در آينده طورى بازى كنم كه موجبات رضايت مربيان را فراهم آورم. بازى كردن در تيم بزرگى مثل استقلال همواره سخت است اما تاكنون توانسته ام خودم را با شرايط تيم وفق دهم و در آينده بهتر هم خواهم شد.
• به تيم ملى هم فكر مى كنيد؟
- صددرصد. آرزوى هر بازيكنى حضور در تيم ملى و پوشيدن لباس مقدس اين تيم است و من از اين قاعده مستثنى نيستم. من فقط تمرين مى كنم و سعى مى نمايم كه جز بهترين ها باشم. ديگر همه چيز به نظر مربيان تيم ملى بستگى دارد. قطعاً اگر خوب باشم دعوت خواهم شد.
• آينده استقلال چگونه است؟
- معتقدم اگر بتوانيم تا نيم فصل امتيازات خوبى را جمع كنيم، مدعى شماره يك قهرمانى خواهيم بود. ما از هر لحاظ نسبت به تيم هاى ديگر برتر هستيم وبايد اين برترى را در زمين مسابقه نيز نشان دهيم.

bayern
04-11-2008, 21:40
اميرآبادى: ملوان خطرناك است
تيم استقلال پس از هفته ها موفقيت روز پنجشنبه در ديدارى ظاهراً آسان بايد مقابل ملوان بندرانزلى قرار بگيرد. استقلالى ها كه اكنون با ۲۴ امتياز در رده سوم جدول رده بندى جاى دارند اميد زيادى براى كسب ۳ امتياز ديدار با ملوان دارند. مهدى اميرآبادى، هافبك استقلال كه از مدت ها پيش با نظر قلعه نويى روى نيمكت مى نشيند شرايط فعلى استقلال را در آستانه ديدار با ملوان خوب توصيف كرد. گفت وگوى ما با وى را در ذيل بخوانيد:
• در فاصله ۲ روز مانده به ديدار با ملوان شرايط استقلال چگونه است؟
- همه چيز خوب پيش مى رود. در طول اين هفته تمرينات خوب و منظمى را پشت سر گذاشته ايم. پيروزهاى اخير تيم، روحيه همه بازيكنان را بالا برده است و آماده ديدار با ملوان هستيم. در اين ديدار، كار بسيار سختى را پيش رو داريم. اينكه ملوان نتايج خوبى كسب نكرده درست است اما نبايد فريب نتايج آنها را بخوريم و آنها را دست كم بگيريم. ملوان در انزلى هميشه خطرناك است. اميدوارم با بازى خوب نتيجه لازم را كسب كنيم.
• منظورتان از نتيجه لازم چه نتيجه اى است؟
- ما در اين مسابقه هم به دنبال ۳ امتياز هستيم چرا كه چاره ديگرى نداريم. براى اينكه از كورس قهرمانى عقب نمانيم بايد ملوان را شكست دهيم.
• خيلى وقت است روى نيمكت مى نشينيد. از اين موضوع ناراحت نيستيد؟
- خير، من هيچ اعتراضى به اين موضوع ندارم. اميرخان صلاح دانسته كه روى نيمكت بنشينم و من هم به اين موضوع اعتراضى ندارم. مطمئن هستم هر وقت آماده باشم در تركيب قرار مى گيرم و براى استقلال بازى مى كنم. اميرخان مربى عادلى است و مطمئن هستم كه آماده ترين ها را به ميدان مى فرستد.
• استقلال مى تواند تا پايان مسابقات هم خوب نتيجه بگيرد؟
- شك نكنيد اين طور خواهد بود. ما يك هدف داريم و آن هم قهرمانى است و براى رسيدن به مقصود خود از هيچ كوششى دريغ نخواهيم كرد. البته در اين راه نياز به حمايت داريم. اميدوارم حمايت هاى لازم از استقلال انجام شود تا مشكلى نداشته باشيم.

bayern
04-11-2008, 21:41
آشتيانى به دنبال برگزارى جلسه با زريبافان
اميررضا واعظى آشتيانى طى چند روز گذشته صحبت هايى را با زريبافان عضو هيأت مديره اين باشگاه انجام داده است و قرار است ظرف چند روز آينده جلسه اى را با وى برگزار كند. آشتيانى كه با مشكلات مالى دست و پنجه نرم مى كند قصد دارد در اين باره با زريبافان نيز صحبت كند و به همراه وى راهى را براى حل اين موضوع پيدا كنند. اين در حالى است كه استقلالى ها در هفته هاى اخير مشكلات مالى اين باشگاه را حل شده توصيف مى كردند و براى هر بازى پاداشى ويژه براى بازيكنان و مربيان در نظر مى گرفتند.

bayern
04-11-2008, 21:43
باقرى توجيه مى كند؟
چون شما مى برديد و استقلال مى باخت «فتح الله زاده» اخراج شد
كريم باقرى مى گويد: چون استقلال مى برد كسى تحمل باخت ما را ندارد. جمله فوق را بايد چگونه تعبير كرد؟ آيا اين عبارت يك عبارت صرفاً خبرى است كه از واقعيتى «نهادينه شده» در بطن و متن فوتبال فارسى حكايت مى كند؟ و يا يك جور اعتراض توأم با توجيه در آن نهفته است؟ يا مفرى از طرف يك ستاره محبوب كه سعى مى كند دليلى براى رهايى تيمش از فشار روانى وحشتناكى كه متوجه پرسپوليس است بيابد؟ چون استقلال مى برد كسى تحمل باخت ما را ندارد اگر جمله اى خبرى باشد خبرش «كهنه» است زيرا نه در ايران كه در اقصى نقاط جهان چنين جوى پيرامون قطب هاى رقيب صادق است. به طور مثال طرفداران رئال هم وقتى ببينند كه بارسا نتايج بهترى گرفته به باختن هاى تيمشان بيشتر اعتراض مى كنند و نظير همين قضيه در مورد تيم هاى انگليسى منچستر، چلسى و آرسنال نيز اتفاق مى افتد. اين خبر «كهنه» دليل اخراج فتح الله زاده نيز هست زيرا در روزگار او كه استقلال به رتبه هفدهمى رسيد اگر پرسپوليس شانزدهم و يا هجدهم مى شد شايد زريبافان نمى توانست به اين سادگى ها دست به تركيب مديريت اين باشگاه بزند، بنابراين چون چيزى كه عوض داره گله نداره، لذا حال كه استقلال هم تقاص آنچه باقرى بدان اشاره كرده است را پس داده در نتيجه نمى توان از طرفدار جماعت توقع داشت تا حال كه پس از ۲ سال و اندى برترى پرسپوليس مقابل استقلال رقيب بالا آمده است مردم فقط به تيم خودشان توجه داشته باشند و رقيب سنتى را در اين محاسبات نگنجانند. اصلاً آن شور و هيجانى كه مختص فوتبال است در همين نكته ها نهفته و هيچ كس حق ندارد تا جهت رهايى از شرايط سختى كه برايش فراهم آمده دنبال تغيير ناگهانى عادت ها باشد.

bayern
04-11-2008, 21:44
عليزاده: طرفداران مجيدى را دوست دارند ، نمى توانم با آنها درگير شوم

بازيكن تيم فوتبال استقلال تهران گفت: از تماشاگران استقلال ناراضى هستم و نمى توانم با ۷۰ هزار تماشاگر اين تيم درگير شوم. «على عليزاده» مهاجم تيم فوتبال باشگاه استقلال اذعان دارد كه نمى تواند كارى انجام دهد و به استقلال تهران هر زمان كه «على عليزاده» خودش را براى ورود به زمين آماده كرده است، استقلالى ها از روى سكو به تشويق فرهاد مجيدى پرداختند تا اعتراض خود را از بازى كردن عليزاده و نيمكت نشينى مجيدى اعلام كنند. مهاجم آبى پوشان در اين رابطه به سؤالات خبرنگار ايرنا جواب داد.
• حتماً مى دانيد كه استقلالى ها دوست ندارند در تركيب تيم جايى داشته باشيد!
- به هر حال هر كسى هر طور خواست، رفتار مى كند و من نمى توانم چيزى درباره اين اتفاق بگويم.
• اما با اين كار شخصيت حرفه اى شما زير سؤال مى رود.
- واقعاً نمى دانم چه چيزى بگويم، البته فوتبال من با اين كارها زير سؤال نمى رود و مهم نظر مربى است و همان طور كه مى بينيد، به قدر كافى به من بازى مى دهد.
• در مواقع اعتراض به بازى شما چه احساسى پيدا مى كنيد؟
- هر كسى به جاى من باشد، ناراحت مى شود اما چاره اى جز تحمل اين شرايط سخت ندارم، اميدارم استقلالى ها همه بازيكنان تيمشان را با يك چشم نگاه كنند.
• ريشه اين جريان را در كجا مى بينيد؟
- نمى دانم با چه هدفى اين كار را انجام مى دهند، البته توجه چندانى به اين مسأله ندارم دوست ندارم مسائل حاشيه اى تمركزم را به هم بريزد، شايد هم هواداران استقلال فرهاد مجيدى را بيش از حد دوست دارند و به همين دليل علاقه مند نيستند من به جاى او وارد زمين شوم.
• به هر حال بايد به نوعى جلوى اين اعتراض هاى تخريب كننده را گرفت.
- من كه نمى توانم با ۷۰ هزار تماشاگر درگير شوم، همان طور كه گفتم، مهم نظر مربى است و خوشحالم كه امير قلعه نويى تقريباً در همه بازى ها از من استفاده مى كند.
• البته فقط در دقايق پايانى بازى.
-وقتى سياوش اكبرپور و آرش برهانى در خط حمله تيم جواب داده اند و در گلزنى هم موفق هستند، من و هيچ مهاجم ديگرى نمى توانيم به حضور آنها در تركيب اصلى اعتراضى داشته باشيم.
• اين طرز فكر براى فوتباليستى حرفه اى مناسب است؟
- هيچ كس از نشستن روى نيمكت استقبال نمى كند اما اين دليل نمى شود كه با اعتراض هاى آنچنانى جو تيم را به هم بريزم و اسباب ناكامى تيم را فراهم كنم.
• پس با اين شرايط اميدى به حضور در جمع ۱۱ بازيكن اصلى نداريد.
- اصلاً چنين منظورى نداشتم، من تلاشم را انجام مى دهم تا بلكه بتوانم بالاخره از دقيقه اول وارد بازى شوم.
• مى توانيد در صورت بازى كردن تاثيرگذارى مثبتى داشته باشيد؟
- اصلاً شك ندارم كه اگر فرصت داشته باشم، خودم را به عنوان يكى از مهره هاى خوب استقلال مطرح مى كنم.
• اما در هفته هاى اول ليگ برتر تأثير چندانى نداشتيد.
- استقلال در آن هفته ها كه امتيازات زيادى را از دست داد، هنوز به شرايط مطلوب نرسيده بود و به همين دليل نه تنها من، بلكه هيچ كدام از بازيكنان ما نمى توانستند عملكرد قابل قبولى داشته باشند اما وقتى به هماهنگى بالايى رسيديم، همه ديدند كه هم خوب بازى كرديم و هم اينكه امتيازات لازم را براى قرار گرفتن در جمع تيم هاى بالانشين جدول به دست آورديم.

bayern
04-11-2008, 21:45
گزارش تمرين عصر ديروز استقلال
غيبت مشكوك جبارى، تأخير قلعه نويى
تمرينات ديروز استقلال تهران در ۲ نوبت صبح و عصر دنبال شد و آبى پوشان در تمرين عصر به مرور كارهاى تاكتيكى مشغول شدند، تمرين عصر ديروز را در گزارش ذيل بخوانيد:
همكارى جويبارى و پاركينگ استقلالى ها
مسئولان ورزشگاه دستگردى ديروز از سرپرست استقلال خواستند كه ورود و خروج ماشين هايى را كه متعلق به خبرنگاران است، كنترل شود كه سرپرست استقلال اهواز قول داد ليستى از ماشين هايى كه متعلق به خبرنگاران است تهيه كرده و در اختيار مسئولان پاركينگ دستگردى قرار دهد تا فقط افراد حاضر در اين ليست بتوانند از پاركينگ استفاده كنند.
غيبت مشكوك جبارى
مجتبى جبارى هافبك بازيساز استقلال ديروز نه در تمرين صبح شركت داشت و نه در تمرين عصر دليل غيبت جبارى از سوى مربيان عنوان نشد و خبرنگارها و تماشاگران هم اين موضوع را مشكوك مى دانستند، گويا تماشاگران استقلال هم به اين موضوع عادت كرده اند.
كاظمى زود رفت
حسين كاظمى كه به دليل سرماخوردگى در تمرينات صبح غايب بود در تمرين عصر هم پس از دقايقى حضور در محل تمرين استقلال از مربيان اجازه گرفت و دستگردى را ترك كرد.
مرور كارهاى فنى در غياب قلعه نويى
استقلالى ها به دليل بارانى بودن هوا دويدن دور زمين را كمتر انجام دادند و خيلى سريع به سراغ تمرينات تاكتيكى رفتند. در تمرين ديروز كه با غيبت جبارى و تأخير طالب لو همراه بود استقلالى ها پس از دقايقى دويدن به ارسال پاس هاى كوتاه با بغل پا پرداخته و پس از آن در قالب فضايى محدود پس از آنكه از روى موانع رد مى شدند به ارسال پاس هاى سريع مشغول شدند. استقلالى ها در ادامه به شوتزنى پرداخته كه در اين ميان سياوش اكبرپور، يدالله اكبرى و برهانى بهتر از بقيه شوتزنى كردند.
تأخير قلعه نويى
امير قلعه نويى با يك ساعت تأخير در محل تمرين حاضر شد سرمربى استقلال به ديدن بازى سپاهان و پيام مشغول بود و به همين خاطر نتوانست در تمرين شركت كند.
گلزنى برهانى و خذيراوى
در پايان استقلالى ها با يك فوتبال تمرينى به كار خود پايان دادند، در اين بازى كه بين ۲ تيم آبى و زرد برگزار شد برهانى و خذيراوى براى تيم زرد و منتظرى براى تيم آبى گلزنى كردند.
برنامه امروز
استقلالى ها ساعت ۱۵ و۳۰ دقيقه امروز تمرينات خود را در زمين مجموعه ورزشى دستگردى دنبال مى كنند.

bayern
04-11-2008, 21:46
مديرى كه مى گفت استقلال را به حاشيه مى برند...
واعظى آشتيانى حاشيه هاى پرسپوليس را بخواند
بعد از باخت پرسپوليس به مقاومت شيراز و پيروزى استقلال مقابل ذوب آهن ۹۰ درصد اخبار حاشيه اى فوتبال ايران به سمت اخبار تيم پرسپوليس رفت و ماجراى توره و ديكارمو و... سوژه شد در حالى كه استقلال سوژه خاصى نداشت و اين تيم بعد از بازى جمعه روزهاى آرامى را سپرى كرد. روزنامه نگارانى كه قصد پرداختن به سوژه هاى مربوط به استقلال را داشتند تا حدى دچار مشكل شدند در حالى كه شايد اگر استقلال نتيجه نمى گرفت و يا يك ديكارمو داشت كار به مراتب راحت تر مى شد! اين مسائل ما را به ياد اظهارنظر ۲ هفته قبل مديرعامل استقلال انداخت كه گفته بود برخى مطبوعات قصد ايجاد حاشيه در استقلال را دارند و شيطنت مى كنند! به واعظى آشتيانى توصيه مى كنيم اين روزها خودش را به جاى مصطفوى بگذارد و البته اخبار حاشيه اى پرسپوليس را در رسانه ها دنبال كند تا متوجه شود كه مطبوعات فقط كار خود را انجام مى دهند و برايشان فرقى نمى كند چه كسى مديرعامل است و... البته حساسيت ها هميشه روى پرسپوليس و استقلال زياد است و چون مردم آنها را دوست دارند طبيعى است كه رسانه ها هم بيشتر به دنبال اخبار اين ۲ تيم هستند و حاشيه هاى آبى و قرمز هم براى مردم و طبعاً روزنامه ها مهم است.
•••
حالا كه پرسپوليس نسبت به استقلال مشكلات بيشترى دارد و مطبوعات زوم كرده اند روى مشكلات اين تيم حتماً مديرعامل استقلال قبول كرده كه روزنامه ها در شرايط طبيعى نگاهى يكسان به قرمز و آبى دارند.

bayern
04-11-2008, 21:47
عباسفرد: خودم راضى ام، نمى دانم چرا بازى نمى كنم

ديگر در تركيب اصلى استقلال خبرى از عليرضا عباسفرد نيست. مهاجم بلند قامت استقلال تهران بعد از ۳ بازى فيكس بودن به يكباره روى سكوها تبعيد شد.
• در تمرينات استقلال حضور دارى؟
- بله، بدون غيبت به كارم ادامه مى دهم.
• چه شد كه يك دفعه تبديل به يك بازيكن نيمكت نشين شدى؟
-خودم هم نمى دانم. مقابل صباى قم، استقلال اهواز و راه آهن فيكس بودم اما به يكباره مربيان از تيم كنارم گذاشتند. اتفاقاً در آن ديدارهايى كه در زمين بودم،استقلال نتيجه مى گرفت! اما به هر حال مربيان صلاح ديدند كه من ديگر فيكس نباشم.
• قطعاً از اين شرايط ناراحت هستى؟
- ناراحت كه هستم اما كارى از دستم بر نمى آيد.
• در تمرينات آماده نشان داده اى؟
- به خدا قسم خوب كار مى كنم. باور كنيد خودم از خودم راضى هستم اما مربيان صلاح دانسته اند كه ديگر بازى نكنم.
• در مقطعى عنوان شد كه از استقلال خواهى رفت. واقعاً قصد جدايى داشتى؟
- اين حرف ها دروغ است. من اصلاً نمى توانم از استقلال بروم. بايد در اين تيم بمانم و به كارم ادامه دهم. به صورت قرضى به استقلال آمده ام و نمى توانم تا پايان فصل از تيم جدا شوم.
• پس ماندنى هستى؟
- بله، استقلال نيز بازى هاى زيادى را پيش رو دارد و قطعاً به من هم فرصت بازى مى رسد

bayern
04-11-2008, 21:48
يدالله اكبرى در انزلى فيكس است
يدالله اكبرى هافبك استقلال كه به دليل دريافت كارت قرمز در ديدار مقابل پيكان، ديدار مقابل ذوب آهن را از دست داده بود اين هفته از ابتدا در انزلى بازى خواهد كرد. طبق شنيده هاى ما امير قلعه نويى سرمربى آبى پوشان قصد دارد با توجه به خرابى زمين انزلى از وجود هافبك هاى جنگنده استفاده كند كه در اين ميان اكبرى نيز يكى از گزينه هاى مورد نظر اين مربى است. به احتمال فراوان اكبرى جايگزين جبارى يا جان واريو خواهد شد.

bayern
04-11-2008, 21:49
در گفتگو با ایسکانیوز



اکبری: در استقلال هیچ کس حق اعتراض ندارد!
تهران – خبرگزاری ایسکانیوز: هافبک تیم استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است و هیچ بازیکنی حق اعتراض به نیمکت نشینی را ندارد.
یدالله اکبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران" ایسکانیوز"، بیان کرد: در هر بازی برای برد به مصاف حریف می رویم چراکه بازیکنان استقلال تنها به قهرمانی می اندیشند.
وی ادامه داد: در هر بازی برای کسب 3 امتیاز و رسیدن به صدر به مصاف حریفان می رویم چراکه هر کس در استقلال بازی کند محکوم به پیروزی است.
وی افزود: قطعاً در بازی با ملوان نیز علی رغم جو نامساعد ورزشگاه انزلی تنها جهت کسب پیروزی به میدان می رویم .
اکبری با تکذیب اعتراضات بازیکنان نیمکت نشین استقلال به ایسکانیوز گفت: این حاشیه ها ساخته دست افرادی است که نمی توانند موفقیت استقلال را ببینند چراکه برخی ها می خواهند با این صحبت ها استقلال را به حاشیه بکشانند.
وی تأکید کرد: پس از اتفاقات اول فصل که برخی از آنها نیز با همین حاشیه ها به وجود آمده بودند تمام بازیکنان یک دل و هم قسم برای موفقیت استقلال تلاش کردند که توانستیم از رتبه 17 به مکان سوم در جدول دست یابیم.
وی افزود: هیچ حاشیه ای در استقلال جا ندارد و کسانی که قصد دارند با ایجاد حاشیه برای استقلال بازیکنان این تیم را از لحاظ روحی تضعیف کنند قطعاً به نتیجه نخواهند رسید و من به انها پیشنهاد می دهم که خودشان را خسته نکنند.
اکبری در مورد صحبت های علیزاده گفت: او بازیکن خوب و تأثیر گذاری است که در این فصل بسیار آماده بوده اما باید به هواداران حق دهد که آنها یک بازیکن را بیشتر از او تشویق کنند چراکه طبیعی است یک بازیکن در نزد هواداران محبوب تر از سایرین باشد

bayern
04-11-2008, 21:50
در گفتگو با ایسکانیوز



بیگ زاده: برای بازگشت به ترکیب استقلال آماده ام// برهانی در گلزنی فوق العاده است!
تهران – خبرگزاری ایسکانیوز: هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با انگیزه ای که دارم ، برای بازگشت به ترکیب اصلی استقلال آماده ام.
هاشم بیگ زاده روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران" ایسکانیوز"، اظهار داشت: فقط به خاطر مصدومیت چندین بازی از ارنج استقلال به دور بودم ولیکن با شرایط مطلوبی که هم اکنون دارم بسیار پر تلاش و با انرژی در تمرینات کار می کنم تا دوباره اعتماد قلعه نویی را بدست بیاورم.
وی در خصوص بازی با ملوان به ایسکانیوز گفت: با توجه به زمین انزلی بازی فنی و تاکتیکی تیم ها تحت تاثیر شرایط آب و هوایی قرار خواهد گرفت و این موضوع بر سختی این دیدار می افزاید.
هافبک تیم فوتبال استقلال تهران بیان کرد: تیم ما برای ادامه روند برد های خود و نشان دادن شخصیت قهرمانی اش نسبت به سایر تیم ها مترصد گرفتن سه امتیاز است.
وی با تاکید بر نظم بیشتر در تیم استقلال با آمدن واعظ آشتیانی افزود: با حضور آشتیانی که ید طولایی در مدیریت ورزش دارد تیم ما از لحاظ نظم و انضباط با آرامش بهتری کار می کند.
هاشم بیگ زاده گفت: خوشبختانه تیم ما در بازی های اخیر خود با نتایج پرگلی حریفان را شکست می دهد و البته این مسئله ماحصل زحمات بازیکنان است که مهاجمان شش دانگ ما آنها را به گل تبدیل می کنند.
وی در خصوص گلزنی های برهانی بیان کرد: با خلاقیتی که آرش در به ثمر رساندن گل های فوق العاده حساس دارد مطمئنم که روند گلزنی وی برای تیم ادامه دار خواهد

bayern
04-11-2008, 21:52
مغرور بشویم، می بازیم!
علیزاده: به کسی اعتراض نکرده ام// هواداران حق دارند بازیکن مورد علاقه شان را صدا بزنند!
تهران- خبرگزاری ایسکانیوز: مهاجم تیم استقلال تهران با رد شایعات اعتراض خود به قلعه نویی گفت: هرگز به کسی اعتراض نکردم آن هم در مورد مجیدی، به هر حال این حق طبیعی هوادران است که بازیکن مورد علاقه شان را صدا بزنند.
علی علیزاده روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، خاطرنشان کرد: اکنون نباید درگیر چنین حاشیه های پیش پا افتاده بشویم چراکه اهداف بسیار بالاتری داریم.
وی در ادامه گفت: در این سه هفته بسیار خوب کار کردیم و توانستیم نتایج خوبی را نیز کسب کنیم و همچنین با برد مقابل ذوب آهن این روند را ادامه دادیم.
مهاجم استقلال در خصوص ذوب آهن اذعان داشت: ذوب آهن تیم خوب و قدرتمندی است و به همین دلیل است که آنها صدرنشین جدول بودند اما ما بهتر از آنها کار کردیم و بازی را بردیم ، به اعتقاد من ذوب آهن یکی از ضعیف ترین هافبک دفاعی را در لیگ دارد.
وی علت نتیجه گیری خوب استقلال را در هفته های اخیر اینطور بیان کرد: ما در ابتدای فصل بازی ها تدارکات کمی انجام دادیم و از لحاظ روحی نیز بسیار دچار مشکل شده بودیم. همچنین مشکلات مالی هم مزید بر علت بود اما خوشبختانه همه مشکلات به پایان رسیده و اکنون در شرایط خوبی هستیم.
علیزاده در مورد مدیریت جدید استقلال به ایسکانیوز خاطرنشان کرد: فتح اله زاده هم از استقلال بود ولی تغییرات هم لازم است. با آمدن آشتیایی مشکلات مالی بهبود یافته و مسایل بهتر حل می شود البته باید به آشتیایی فرصت داد تا بیشتر به امور مسلط شود.
وی درباره انتقاداتی که بر او وارد می شود گفت: من در شرایط روحی بدی قرار داشتم نه من بلکه کل تیم به این وضع دچار شده بودند اما دیگر همه چیز تمام شده و با گلزنی هایم ثابت کردم که انتقادات درباره من درست نبوده است.
مهاجم استقلال در پایان درخصوص بازی با ملوان گفت: بازی سختی داریم و اگر به خود مغرور شویم مطمئن باشید که در انزلی می بازیم اما با تمرینات خوب خود در این بازی فقط به پیروزی فکر می کنیم./

bayern
04-11-2008, 21:53
مذاکره استقلال تهران با یک فوروارد آفریقایی
تهران - خبرگزاری ایسکانیوز: تیم فوتبال استقلال تهران جهت تقویت خط فوروارد خود با یک فوروارد آفریقایی مذاکره می کند.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز" طی چند روز اخیر یک فوروارد آفریقایی جهت پیوستن به خط فوروارد استقلال تهران با این تیم وارد مذاکره شده است و قرار است برای انجام تست وارد ایران شود.
البته امیر قلعه نویی سرمربی استقلال تهران موافقت خود با حضور این بازیکن در ایران را اعلام داشته ولی گفته که با سرعت در این مورد تصمیم گیری نخواهد کرد

bayern
04-11-2008, 21:54
درگفتگو با ایسکانیوز
نامداری: از تدارکاتچی بودن استقلال ناراحت نیستم
تهران – خبرگزاری ایسکانیوز: دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ازاینکه علاوه بر دروازه بانی ، وظیفه تدارکاتچی تیم را هم بر عهده دارم نه اینکه ناراحت نیستم بلکه به آن افتخار می کنم.
"اشکان نامداری" در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران" ایسکانیوز"، اظهار داشت : خوشبختانه تیم ما پس از برهه ای ناکامی در ابتدای فصل رفته رفته با ارائه بازی های هجومی و هماهنگی ثابت کرد که از مدعیان اصلی عنوان قهرمانی لیگ محسوب می شود و هیچ حریفی نمی تواند مقابل ما حتی به تساوی فکر کند.
وی با اشاره به نیمکت نشینی خود گفت: آرزوی هر بازیکنی آن هم در تیم های پرطرفدرا استقلال و پرسپولیس حضور در ترکیب اصلی است ولیکن همین که در این تیم هستم افتخار می کنم.
دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص عملکرد طالب لو بیان کرد: به واقع طالب لو از برترین دروازه بان های حال حاضر ایران است که امیدوارم در تیم ملی به حق خود برسد .
وی با تاکید بر سختی بازی برابر ملوان خاطرنشان ساخت: تیم ملوان بازیکنان و مربی خوبی در اختیار دارد و مطمئنا بازی سختی را برابر این تیم پیش رو داریم و معتقدم با وجودی که تساوی بهع هیچ وجه برای استقلال راضی کننده نیست اما گرفتن آن در زمین انزلی هم مطلوب است.
نامداری با اشاره به اینکه با آمدن آشتیانی هنوز مشکلات تیم به طور کامل رفع نشده است ، گفت: با حضور آشتیانی در راس باشگاه هنوز مشکلات مالی گذشته باشگاه که به وی ارث رسیده به طور کامل رفع نشده و لیکن نظم و پشتکارش نوید حل مشکلات را در آینده می دهد

bayern
04-11-2008, 21:56
اشكان نامداري؛
صبوري درس بزرگي است كه فوتبال به من داده است
دروازه بان نيمكت نشين فوتبال استقلال تهران گفت: صبور بودن در فوتبال يك اصل به حساب مي‌آيد و اين مسئله درس بزرگي است كه در سال‌هاي حضورم در فوتبال گرفته ام.



اشكان نامداري دروازبان ذخيره تيم فوتبال استقلال تهران، درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: از آمادگي مناسبي برخوردار هستم و همه روزه تمريناتم را زيرنظر حميد بابازاده و امير قلعه نوعي برگزار مي‌كنم ولي با نظر سرمربي تيم دروازه بان اصلي تيم درون دروازه قرار مي‌گيرد.

وي ادامه داد: هميشه رقيب خوبي براي طالب لو بوده ام و در كنار رفاقت با وي رقابت تنگاتنگي دارم و مطمئن هستم تا پايان فصل و در رقابت‌هاي باقي مانده از جام حذفي و ليگ برتر بازي به من خواهد رسيد و مي‌توانم خودم را به مربيان وهواداران فوتبال نشان دهم.
نامداري اختلاف خود با طالب لو و حميد بابازاده مربي دروازه بان هاي استقلال را تكذيب كرد و خاطر نشان کرد: هيچگاه با اين دو نفر اختلاف نداشته و نخواهم داشت

bayern
04-11-2008, 21:56
شكوري: براي استقلال جهنم انزلي معنا ندارد
مدافع تيم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال براي برد به انزلي مي رود و جهنم تماشاگران معني ندارد.



هادي شكوري بازيكن تيم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: براي كسب هر سه امتياز ممكن به انزلي مي رويم و هيچ چيزي حتي آب و هوا و تماشاگران متعصب مانعي پيش روي ما نيستند و با برد ملوان جهنم را براي خود بهشت خواهيم كرد.

وي ادامه داد: بازي فيزيكي و محكمي در مقابل ملوان خواهيم داشت و شرايط آب و هوا و زمين كار را براي هر دو تيم سخت مي كند و به همين منظور با تجربه در چنين ديدارهاي با انگيزه جنگندگي آماده ديدار روز پنجشنبه در ورزشكار تختي انزلي هستيم.

شكوهي تصريح كرد: در ابتداي فصل سه باخت خارج از خانه داشتيم و در هيچ بازي ديگر نخواهيم باخت و هماهنگي بين نفرات باعث اين امر شده است كه در 5 بازي اخير خود به حداكثر امتيازات داخل و خارج خانه دست يابيم.

شكوري در خصوص ملي پوش شدن گفت: بازيكن كم حاشيه اي هستم و اميدوارم كه با بازيهاي خوبي كه در ليگ برتر انجام داده ام نظر مساعد سرمربي تيم ملي را جلب كرده باشم

bayern
04-11-2008, 21:57
علي عليزاده: در انزلي كار بسيار سختي خواهيم داشت
مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران با اشاره به ديدار اين هفته تيمش در مقابل ملوان بندرانزلي گفت: در انزلي كار بسيار سختي داريم زيرا به احتمال بسيار زياد با توجه با بارندگي‌هاي اخير زمين اين تيم با تلاق خواهد بود و براي بازي كردن كار سختي خواهيم داشت.



علي عليزاده مهاجم استقلال تهران به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: ملوان تيم ريشه داري است اما حريف اصلي ما در انزلي زمين اين تيم است و بايد براي پيروزي در اين مسابقه تدبير ويژ‌ه‌اي داشته باشيم قطعا اگر در زمين حضور داشته باشم از پرتاب اوتهايم به خوبي استفاده خواهم كرد زيرا ملوان روي توپ‌هاي هوايي ضعف دارد و در چنين زميني چاره‌اي جز سانترهاي بلند نداريم و فرقي نمي‌كند كه اينكار را با پا يا دست انجام دهيم.
وي افزود: قلعه نوعي از بازي من رضايت دارد و اميدوارم كه در انزلي باعث خوشحالي هواداران شوم و براي تيم گلزني كنم

M . Sayid
04-11-2008, 21:57
استقلال 3 - 2 ملوان

bayern
04-11-2008, 21:57
در حاشيه تمرينات استقلال؛
مهدي امير آبادي: قصد مصدوم کردن طالب لو را نداشتم
هافبک تيم فوتبال استقلال تهران که روز گذشته در تمرينات ضربه‌اش با برخورد با صورت وحيد طالب لو باعث مصدوميت وي شده بود گفت: مسئله مهمي نبود در يک لحظه توپ من با صورت طالب لو برخورد کرد و خوشحالم که باعث مصدوميت شديد وي نشد.



مهدي امير آبادي هافبک استقلال تهران به خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در تمرينات ممکن است هر اتفاقي صورت بگيرد واين مسئله نيز ختم به خير شد و ديگر دوست ندارم راجع به آن صحبت کنم.

وي افزود: در هفته‌هاي اخير بسيار در تمرينات با قدرت شرکت کرده‌ام و اميدوارم که در ديدار اين هفته مقابل ملوان در زمين حضور پيدا کنم و خودم را به کادر فني تيم ثابت کنم ضمن اينکه ديدار انزلي براي مابسيار سخت خواهد بود زيرا با توجه به بارندگي‌هاي اخير حتماً زمين انزلي با تلاق کامل خواهد بود

bayern
04-11-2008, 21:58
حسين كاظمي:
استقلال شخصيت قهرماني دارد
هافبك تيم فوتبال استقلال تهران معتقد است كه تيمش در اين فصل شخصيت قهرماني دارد و بايد آن را به همه تيم‌ها ثابت كرد.




حسين كاظمي هافبك تيم فوتبال استقلال تهران به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: استقلال در اين فصل از مدعيان قهرماني است و بايد براي رسيدن به اين واقعيت از هيچ تلاشي دريغ نكنيم.
وي ادامه داد: استقلال از توان بالايي برخوردار است و بايد آنچه را كه كادر فني در تمرينات براي ما گوشزد مي‌كنند اجرا كنيم.
هافبك تيم فوتبال استقلال خاطرنشان كرد: هواداران متعصب استقلال هميشه حاميان خوبي براي تيم بوده و هستند كه اميدوارم با كسب جام زحمات آنها را جبران كنيم

bayern
04-11-2008, 22:00
فابيو جانواريو:
هنوز به شرايط ايده آ‌ل نرسيدم
هافبك برزيلي تيم فوتبال استقلال گفت: بازيهاي كه براي استقال انجام داده ام سقف بازي من نبوده است و هنوز به شرايط ايده آل نرسيدم.



جانواريو ،در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: استقلال شرايط خاص خود را دارد و هماهنگ شدن با مجموعه اين تيم زمان خاص خود را مي طلبد.

وي ادامه داد: استقلال خط هافبك قدرتمندي در اختيار دارد و تمام تيم ها را اسير صد در صد خود مي كند.

وي تصريح كرد: به هماهنگي مناسبي با جباري رسيده ام و بازي به بازي بهتر خواهيم شد.

جانواريو با اشاره به بازي حساس استقلال، تصریح کرد: ملوان در خانه حريف سرسختي است زيرا ما با تيم فولاد بارها در مقابل اين تيم بازی كرده ايم

bayern
04-11-2008, 22:00
پيروز قرباني:
در اين فصل به حاشيه ها توجه نخواهم كرد
كاپيتان تيم فوتبال استقلال تهران گفت: در اين فصل جانم را براي تيم استقلال تهران خواهم گذاشت و هيچ كس نمي‌تواند برايم حاشيه سازي كند.



پيروز قرباني، مدافع تيم فوتبال استقلال تهران به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: ‌در اين فصل استقلال شرايط بسيار خوبي در ليگ برتر دارد و براي كسب پيروزي مقابل حريفان با تعصب و بدون حاشيه به رقابت ‌مي‌پردازيم.

وي ادامه داد: با توجه به شرايط خاصي كه در فوتبال كشرومان حاكم است، برخي به دنبال ايجاد حاشيه هستند تا تيم را از روند رو به رشد خود خارج كنند، با اطمينان اعلام مي كنم حاشيه در اين فصل اثري در تيم استقلال تهران نخواهد داشت.

مدافع تيم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان كرد : در اين فصل به دنبال قهرماني هستيم و با توجه به انگيزه بالا در بين بازيكنان استقلال، اين عنوان دور از دسترس نيست

bayern
04-11-2008, 22:02
در تمرين امروز رخ داد

شعار هواداران استقلال تهران عليه فردوسي‌پور

خبرگزاري فارس: هواداران تيم فوتبال استقلال تهران در تمرين عصرگاهي عليه مجري برنامه تلويزيوني 90 شعار دادند.


به گزارش خبرگزاري فارس، تمرين عصر استقلال از ساعت 45/15 در ورزشگاه دستگردي آغاز شد.
در اين جلسه مهرداد پولادي پس از 10 دقيقه صحبت با امير قلعه‌نويي به دليل مصدوميت محل تمرين را ترك كرد.
مجتبي جباري تنها غايب تمرين امروز بود.
بيژن كوشكي با تاخير خود را به ورزشگاه رساند.
حسين قنبري بازيكن فصل گذشته آبي‌پوشان براي احوالپرسي با هم‌تيمي‌هاي سابق خود در دستگردي حاضر شد.
حدود 50 هوادار تمرين را نظاره ‌كردند. آنها بدون دليل خاصي عليه عادل فردوسي‌پور شعار سر داده و وي را "پولكي" خطاب كردند.
بازيكنان پس از سانتر از جناحين و تمرينات تاكتيكي به كار خود پايان دادند.

bayern
04-11-2008, 22:03
اردوي استقلال تهران در كيش منتفي شد

خبرگزاري فارس: با نظر سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران اردوي اين تيم در كيش منتفي شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، در حاليكه كادر فني استقلال تصميم داشت در تعطيلي 10 روزه ليگ ادامه تمرينات در جزيره كيش انجام شود از اين تصميم خود منصرف شد.
امير قلعه‌نويي به دليل اينكه قرار است اين تيم در تعطيلي نيم فصل در كيش تمرينات خود را پيگيري كند از سفر اين تيم به كيش براي هفته آينده منصرف شد.
قرار بود تيم استقلال در تعطيلي 10 روزه ليگ به دليل بازي تيم ملي راهي جزيره كيش شود؛ اما امير قلعه‌نويي به دليل شرايط جوي متفاوت در اين جزيره تيم را در تهران تمرين مي‌دهد.

bayern
04-11-2008, 22:04
گزارش تمرین امروز آبی پوشان/
ادامه غیبت جباری و مصدومیت شدید کوشکی / لغو سفر به کیش
تمرین عصر امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که مجتبی جباری هافبک تاثیرگذار این تیم بازهم غایب بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار برابر ملوان بندرانزلی آماده می کند از ساعت 45/15 دقیقه امروز تمریناتش را در ورزشگاه شهید دستگردی تهران پیگیری کرد. نکته قابل توجه این تمرین ادامه غیبت مجتبی جباری بود که گفته می شود به علت مصدومیت از ناحیه پای راست مشغول فیزیوتراپی و درمان است.

در حاشیه این تمرین اعلام شد که سفر تیم فوتبال استقلال به کیش که قرار بود بین دو نیم فصل انجام شود لغو شد و این احتمال وجود دارد که این اردو در خارج از کشور برگزار شود.

در تمرین امروز بیش از 150 نفر از علاقمندان استقلال حضور داشتند و به تشویق بازیکنان این تیم و امیر قلعه نویی پرداختند. این تیم ساعت 30/14 دقیقه فردا تهران را به مقصد انزلی ترک می کند. دیدار این دو تیم روز پنجشنبه برگزار می شود.

در حین برگزاری تمرینات امروز استقلال بیژن کوشکی مدافع آبی پوشان به شدت از ناحیه مچ پا آسیب دید و باید برای مشخص شدن میزان مصدومیتش فردا از پای مصدوش عکس بگیرد.

bayern
04-11-2008, 22:07
امیر قلعه نویی:
برای تداوم پیروزیها ملوان را شکست می دهیم/ استقلال جاسوس ندارد
سرمربی تیم فوتبال استقلال با رد حضور جاسوس در این تیم گفت: ممکن است در هر خانواده ای مشکلاتی بوجود بیاید که باید درون خانواده حل شود و به بیرون درز پیدا نکند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی که عصر امروز در حاشیه تمرین استقلال با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: استقلال دیدار مشکلی برابر ملوان پیش رو خواهد داشت که این دیدار شرایط خاص خودش را دارد.

وی ادامه داد: آقای احمدزاده با تعدادی بازیکن جوان تیم بسیار خوب و قدرتمندی را آماده رویارویی با استقلال کرده است. ملوان هم مانند استقلال در هفته های اخیر روند رو به رشدی داشته و توانسته با کسب چند پیروزی به وضعیت خود در جدول سروسامان دهد.

امیرقلعه نویی با ابراز امیدواری از اینکه روز پنجشنبه دیدار دو تیم استقلال و ملوان در شرایط آب و هوایی مطلوبی برگزار شود خاطرنشان کرد: اگر شرایط جوی مناسب باشد و شاهد بارندگی نباشیم مطمئنا هر دو تیم بازی زیبایی را به نمایش خواهند گذاشت.

قلعه نویی ادامه داد: ما در این هفته از طریق آنالیزورهای خود فیلم دیدارهای اخیر ملوان را بارها تجزیه و تحلیل کرده ایم و شناخت خوبی از نقاط ضعف و قوت این تیم پیدا کرده ایم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه تصریح کرد: امیدوارم با توجه به شناختی که از تیم ملوان بدست آورده ایم بتوانیم این تیم را در خانه اش شکست داده و روند رو به رشد و پیروزیهای اخیر خود را تداوم بخشیم.

وی در خصوص عملکرد خط دفاعی استقلال گفت: خواهش من از رسانه ها این است که به جای استفاده از واژه خط دفاعی از ساختار دفاعی استفاده کنند. خوشبختانه نگرش ساختار دفاعی ما هم مانند ساختار خط حمله تغییر پیدا کرده است چرا که شما دیدید در بازی با ذوب آهن با وجود مهاجمان سرعتی این تیم خط دفاعی ما بسیار خوب عمل کرد. من امیدوارم که این روند در بازیهای بعد هم تداوم داشته باشد.

وی در مورد وجود جاسوس دراستقلال گفت: من اعتقادی به وجود جاسوس دراستقلال ندارم ولی اعتقاد دارم هر خانواده ای مشکلاتی دارد که استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. اما فکر نمی کنم که این مورد در استقلال وجود داشته باشد. حتی اگر کوچکترین مشکلی هم پیش آمد در خود تیم باید حل و فصل شود تا به بیرون درز پیدا نکند و باعث حاشیه سازی نشود.

bayern
04-11-2008, 22:15
در صورت تشخيص كادر فني

جباري مي تواند مقابل ملوان بازي كند

خبرگزاري فارس: مشكل مصدوميت هافبك تيم فوتبال استقلال تهران حاد نبوده و مي تواند مقابل ملوان بازي كند.


به گزارش خبرگزاري فارس، در روزهاي اخير گفته شد كه به احتمال زياد مجتبي جباري به دليل مصدوميت مقابل ملوان انزلي غايب خواهد بود.
به گفته پزشك تيم استقلال مصدوميت جباري در حدي نيست كه نتواند به ميدان برود و به همين دليل اگر مربيان اين تيم تشخيص دهند كه در زمين انزلي از او استفاده كنند مي تواند به ميدان برود.
ديدار استقلال مقابل ملوان پنج شنبه هفته جاري در ورزشگاه تختي برگزار مي شود.
اين تيم فردا ساعت 14 به رشت رفته و در هتل سپيد رود اين شهر مستقر مي شود و صبح بازي با اتوبوس راهي انزلي مي شود.

bayern
04-11-2008, 22:16
منيعي: قهرمان نيم فصل مي شويم
هافبک چپ پاي تيم فوتبال استقلال تهران با اشاره به شرايط تيمش از قهرماني در نيم فصل اول خبر داد.

"ميثم منيعي" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: ما روزهاي خوبي را تجربه مي کنيم و با توجه به پيروزي هاي متوالي اين چند وقت اخير، فقط به قهرمان شدن در نيم فصل اول فکر مي کنيم و اميدواري زيادي داريم تا به اين مهم برسيم.
اين بازيکن با اشاره به ديدار تيمش با ملوان اظهار داشت: اين تيم با وجود اينکه جايگاه خوبي در جدول ندارند، تيم خوبي است و اگر نتوانيم با آمادگي کامل در مقابل آن بازي کنيم، به طور حتم نخواهيم توانست موفقيت هاي هفته هاي گذشته را تکرار کنيم.
منيعي با اشاره به احتمال غيبت مجتبي جباري گفت: جباري يکي از بهترين بازيکنان ليگ برتر است و غنيمتي براي تيم ما محسوب مي شود، اما در تيم بزرگي مثل استقلال به خاطر ترافيک بازيکنان کارآمد در همه پست ها، بازي نکردن يک بازيکن نمي تواند تاثير منفي داشته باشد.

bayern
04-11-2008, 22:18
"يدالله اکبري": استقلال با اضافه شدن من از بحران خارج شد
"يدالله اکبري" بازيکن تيم فوتبال استقلال تهران، اعتقاد دارد که استقلال با اضافه شدن او از بحران خارج شده است. اکبري، اعتماد به نفس بالايي در سالهاي آخر فوتبال خود به دست آورده، اعتماد به نفسي که حتي در روزهاي اوج وي ديده نمي شد.

اين هافبک با تجربه که در چند هفته اخير با از دست دادن يک ضربه پنالتي و گرفتن يک کارت قرمز بي مورد، موقعيت خود را در ترکيب اصلي از دست داده، همچنان اميدواري زيادي دارد تا از سوي سرمربي تيم استقلال در جمع 11 بازيکن اصلي قرار گيرد.
اکبري در اين راه هيچ هراسي از رقابت با ساير بازيکنان تيم ندارد به طوريکه معتقد است آمادگي فعلي اش باعث مي شود تا مربيان، او را براي ثابت بودن انتخاب کنند.
اين بازيکن روز سه شنبه در گفت و گويي با خبرنگار ايرنا به سوالات مطرح شده به شرح زير پاسخ داد:‌

** قبول داريد که نتوانستيد از فرصت هاي به دست آمده استفاده کنيد؟
- هدف من از بازگشت به استقلال اين بود که در سالهاي آخر فوتبالم، با اين تيم به افتخار برسم. هم اکنون، هم آماده ام و هم شرايط را براي رسيدن به اهداف، مطلوب مي بينم. تمام تلاشم اين است در بازي ها بدرخشم تا هواداران استقلال از من راضي باشند.

** اما به نظر مي رسد فرصت چنداني براي حضور در ميدان نداري؟
- نمي دانم چرا اين حرف را مي زنيد. در شش بازي، بازيکن ثابت تيم استقلال بودم و به قدري آماده هستم که مي توانم از دقيقه اول به ميدان بروم.

** شش بازي از 13 بازي!
- نبايد اين را فراموش کنيد که استقلال، تيم پرمهره اي است و در هر منطقه از زمين چند بازيکن مطرح و کارساز را در اختيار دارد، مهم بازي کردن من يا کس ديگري نيست، مهم اين است که استقلال نتيجه بگيرد و در آخر به قهرماني برسيم.

** مگر مي شود بازي کردن يا نکردن يک فوتباليست مهم نباشد، مخصوصا يک بازيکن 34 ساله؟!
- هيچ کس از نيمکت نشيني راضي نيست، همه دوست دارند تمام 90 دقيقه را در زمين باشند، اما هم قسم شده ايم تا اولويت اول، موفقيت تيم استقلال باشد و بعد از آن به فکر منافع خودمان باشيم.

** با توجه به ترافيک بازيکن در خطوط مختلف، بهتر نبود به تيم ديگري مي رفتيد؟
- استقلال تيم محبوب من است و هميشه دوست داشتم با اين تيم و در کنار هواداران اين تيم، فوتبالم را به پايان برسانم. به همين دليل بعد از چند سال، دوباره استقلالي شدم و اين اتفاق را اتفاقي خوب براي خودم مي دانم.

** اتفاق خوبي که سالهاي آخر دوران بازيگري خود را روي نيمکت مي نشيني!
- واقعا نمي دانم چرا اين همه اصرار داريد که من را بازيکني ذخيره نشين معرفي کنيد. اين در حالي است که شش بار در ترکيب ثابت بازي کردم و در هر شش بازي، استقلال به هيچ حريفي نباخته است.

** حتما مي دانيد که رقابت با "حسين کاظمي" کار دشواري است؟
- همه بازيکنان تيم استقلال از آمادگي فوق العاده اي برخوردارند و مي توانند بهترين هاي ليگ برتر لقب بگيرند. پس دليلي ندارد که از رقابت با کاظمي يا هر بازيکن ديگري هراس داشته باشم.

** اما شرايط سني کاظمي بهتر از شما است.
- اين حرف را قبول ندارم، من 34 ساله هستم و مي توانم تجربه ام را در اختيار کار گروهي قرار بدهم، البته کاظمي هم چندان جوان نيست و با 30 سال سن و حضور چندين ساله در ليگ برتر بازيکن با تجربه اي شده است.
با اين حال باز هم اعلام مي کنم که نگران نيمکت نشيني نيستم و مي دانم که شايستگي حضور در ترکيب اصلي تيم را دارم.

** اما معمولا اولويت مربيان، بازيکنان جوانتر است.
- من اين را قبول ندارم، اگر اينطور باشد پس "حسين کاظمي" هم نبايد بازي کند تا "احمد خذيراوي" که فقط 22 سال دارد، بتواند در ترکيب اصلي قرار بگيرد.

** سووالات ما تمام شد، حرف آخر؟
- تيم استقلال در هفته هاي اول ليگ برتر امتيازات زيادي را از دست مي داد اما وقتي از بازي با استقلال اهواز به ترکيب اصلي راه پيدا کردم، پيروزي هاي پي در پي ما شروع شد.
اين نشان مي دهد که "يدالله اکبري" بازيکني مفيد است که مي تواند تاثير زيادي در روند ديدارهاي استقلال داشته باشد.

** يعني درخشش يدالله اکبري تنها دليل خارج شدن استقلال بعد از بحران اول فصل بود؟
- منظورم اين نبود، اما نمي توان خوب يا بد بودن بازيکنان را در پيروزي ها و شکست هاي به دست آمده ناديده گرفت.

bayern
04-11-2008, 22:19
بازيکن سابق تيم فوتبال استقلال:
به خاطر هواداران شکايت نمي کنم
بازيکن سابق تيم فوتبال استقلال تهران با اشاره به دريافت طلبش از باشگاه استقلال گفت: به خاطر هواداران از اين باشگاه شکايت نمي کنم و انتظار دارم هرچه زودتر با من تسويه حساب کنند.

تساوي تيم فوتبال استقلال تهران و مقاومت سپاسي شيراز
"محمد نوازي" روز دوشنبه با اشاره به دريافت نکردن طلبش از باشگاه استقلال تهران به خبرنگار ايرنا گفت: بعد از جدايي از تيم استقلال، هنوز تسويه حساب نکرده‌ام و 70 ميليون تومان طلب دارم.
وي در مورد وعده هاي مسوولان باشگاه استقلال براي پرداخت اين مبلغ اظهار داشت: با اينکه چند ماه از جدايي من مي گذرد اما براي پرداخت پول امروز و فردا مي کنند. اين در حالي است که مي توانم براي رسيدن به پولم شکايت کنم اما به خاطر هواداران از اين کار صرفنظر کردم.
نوازي در پايان حرف هايش گفت: متاسفانه مسوولان فعلي باشگاه استقلال هيچ ارزشي براي من و ساير پيشکسوتان قائل نيستند و يادشان رفته است که من و امثال من سالهاي متوالي با پيراهن آبي زحمالت زيادي را متحمل شده ايم.

bayern
04-11-2008, 22:20
مجيدي: مشکلي با نيمکت نشيني در استقلال تهران ندارم
مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران گفت: هيج مشکلي با نيمکت نشيني ندارم و به عنوان کاپيتان استقلال فقط به موفقيت تيم فکر مي کنم.

"فرهاد مجيدي"روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: تلاش مي کنم تا با جديت در تمرينات، بتوانم خودم را به مربيان و ترکيب اصلي تيم تحميل کنم.
در همين رابطه مديرعامل باشگاه استقلال صبح امروز در نشستي دو ساعته با فرهاد مجيدي درباره شرايط تيم و نيمکت نشيني اين بازيکن به بحث و تبادل و نظر پرداخت.
"امير رضا واعظ آشتياني که به خوبي مي داند کوچکترين حاشيه استقلال را وارد بحران خواهد کرد، از مجيدي خواسته است تا در مورد نيمکت نشيني موضع نگيرد تا از اين طريق استقلال آرامش فعلي اش را همچنان حفظ کند.
فرهاد مجيدي با وجود اينکه قبل از فصل توسط امير قلعه نويي به عنوان کاپيتان استقلال معرفي شد، در طول ليگ برتر به عنوان بازيکن ذخيره به بازي گرفته مي شود.
وي به عنوان کاپيتان اول استقلال تهران در طول سيزده هفته ليگ برتر همچنان يکي از ذخيره هاي ثابت استقلال بوده است .

bayern
04-11-2008, 22:20
استقلالي‌ها بر مزار قايقران


تيم فوتبال استقلال تهران روز پنج شنبه و از هفته چهاردهم ليگ برتر ميهمان ملوان انزلي خواهد بود.

به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، كادرفني استقلال در نظر دارد در صورت مساعد بودن شرايط آب و هوايي انزلي، روز چهارشنبه بر سر مزار سيروس قايقران كاپيتان سابق ملوان و تيم ملي حاضر شوند.

گفتني است؛ بازي ملوان و استقلال ساعت 20/14 پنج شنبه در ورزشگاه تختي انزلي برگزار مي شود.

bayern
04-11-2008, 22:21
بازي استقلال - ميلان تكذيب شد

در تعطيلات نيم‌فصل بعضي از تيم هاي اروپايي كه در روزهاي ابتدايي سال نو ميلادي بوده و امارات محلي براي برگزاري اردوهاي تداركاتي اين تيم ها است.

در تعطيلات نيم‌فصل بعضي از تيم هاي اروپايي كه در روزهاي ابتدايي سال نو ميلادي بوده و امارات محلي براي برگزاري اردوهاي تداركاتي اين تيم ها است.

به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا)، گفته مي‌شد كه تيم استقلال با سفر به امارات در اين تاريخ قصد انجام يك بازي را با تيم آث ميلان ايتاليا دارد، اما يكي از مسئولان باشگاه رسما اين خبر را تكذيب كرد و مدعي شد تا امروز باشگاه چنين تصميمي ندارد.

bayern
04-11-2008, 22:21
قرباني: اميدوارم زمين مناسب باشد


اگر هوا باراني نباشد و زمين ورزشگاه شرايط برگزاري بازي را داشته باشد حتما ملوان را درخانه اش شكست مي‌دهيم.

پيروز قرباني مدافع استقلال در گفت و گو با گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) گفت: "‌خوشبختانه در شرايط خوبي قرار داريم و بازيكنان براي ادامه روند صعودي مصمم هستند، اميدوارم بتوانيم در انزلي هم سه امتياز را بگيريم."

وي در ادامه گفت: "ملوان هميشه در خانه اش خوب بازي مي‌كند و از حمايت هوادارانشان هم برخوردار هستند. ضمن اين كه ملوان چند هفته اي است خوب نتيجه گرفته و اين نشان از هماهنگ شدن آنها دارد."

قرباني در پايان گفت:‌ "به هر حال براي كسب سه امتياز به انزلي مي‌رويم و خودمان را هم براي شرايط نامساعد جوي آماده كرده‌ايم، حتماً مربيان تاكتيك خاصي را در نظر خواهند گرفت. اما اميدوارم هوا خوب باشد تا تماشاگران فوتبال زيبايي را ببينند."

bayern
04-11-2008, 22:22
برهاني:‌ سه امتياز را از ملوان مي‌گيريم



آرش برهاني شانس پيروزي تيمش را در انزلي بيشتر از ملوان مي‌داند.

مهاجم استقلال در گفت و گو با گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) اظهار داشت: "‌ما در حال حاضر سوم جدول هستيم و براي رسيدن به صدر جدول بايد 3 امتياز بازي را بگيريم. تا به امروز هم تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم و از هر نظر آماده بازي هستيم."

وي در ادامه گفت:‌ "اين درست كه فقط ما بيشتر زميني و روي كارهاي تاكتيكي است، اما فكر نمي‌كنم در صورت نامساعد بود هوا مشكل خاصي برايمان به وجود بيايد. البته تاثير خواهد داشت، اما مشكل ساز نيست."

برهاني در پايان گفت: "ملوان هميشه مقابل استقلال فوتبال خوبي را ارائه داده و به خصوص كه الان ميزبان هم هستند. به نظرم اين يكي از زيباترين بازي‌هاي نيم فصل اول خواهد شد و ما در صورت پيروزي يك قدم تا قهرماني نيم فصل و در نهايت رسيدن به قهرماني ليگ نزديك‌تر مي‌شويم."

bayern
04-11-2008, 22:22
شكوري در گفت و گو با ايپنا: بازي مقابل ملوان كاملاً فيزيكي است


هادي شكوري گفت:‌ "فكر مي‌كنم اكنون زمان آن رسيده كه به تيم ملي دعوت شوم."



بازيكن تيم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) اظهار داشت: "وضعيت استقلال خيلي خوب است و تمرينات خوبي را انجام داديم و خود را آماده ديدار برابر ملوان كرده ايم."

وي ادامه داد: "فكر مي‌كنم بازي مقابل ملوان بسيار بازي سخت و بسيار فيزيكي باشد كه هر تيمي از موقعيـت‌هاي خود بهتر استفاده كند مي‌تواند برنده بازي باشد."

شكوري افزود: "‌اميدوارم با برد مقابل ملوان بتوانيم راه رسيدن خود به صدر جدول را هموار كنيم."

وي خاطرنشان كرد:‌ "در حال حاضر از وضعيت بسيار خوبي نيز برخوردار هستم و هيچ گونه مصدوميتي نيز ندارم و فكر مي‌كنم اكنون زمانش رسيده كه به تيم ملي كشورم دعوت شوم و مطمئن هستم مي توانم به تيم ملي كمك كنم."

بازيكن استقلال در پايان گفت:‌ "سعي مي‌كنم همين طور در استقلال روند خوبم را ادامه بدهم و بتوانم براي تيم خود مثمرثمر باشم."

bayern
04-11-2008, 22:23
طيري در گفت و گو با ايپنا: در انزلي بازي زيبايي را نمي‌بينم



اميد طيري گفت: "قهرماني در نيم فصل به هيچ عنوان براي استقلال ملاك نيست."



مربي تيم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، اظهار داشت: "در اين هفته تمرينات بسيار خوبي را بازيكنان انجام دادند و در حال حاضر از شرايط بسيار خوب و ايده‌آلي برخوردار هستند و با آمادگي بالا به دنبال اين هستند كه بتوانند 3 امتياز بازي با ملوان را نيز كسب كنند."

وي ادامه داد:‌ "بازي ملوان از هفته سيزدهم چون در زمين بسيار بد برگزار خواهد شد بازي زيبايي از آب در نخواهد آمد، زيرا استقلال روي زمين بازي مي‌كند و در اين زمين كار سختي را پيش رو دارد."

طيري افزود: "همانطور كه بارها گفته‌ام همه تيم‌ها قابل احترام هستند و مطمئناً كسي كه جلوي استقلال بازي مي‌كند كاملاً با انگيزه است."

وي خاطرنشان كرد: "حتماً تيمي در اين بازي نتيجه خواهد گرفت كه از فرصت‌ها به بهترين نحو استفاده كند. فكر مي‌كنم قهرماني در نيم فصل به هيچ عنوان براي استقلال ملاك نيست و استقلال به دنبال قهرماني در پايان فصل است."

bayern
04-11-2008, 22:26
ميثم منيعي در گفت و گو با برنا
با چپ پاهاي تيم ملي رقابت مي‌کنم

ميثم منيعي روزهاي خوبي را با پيراهن آبي تجربه مي کند. هافبک چپ پاي استقلال بعد از نيمکت نشين شدن در هفته هاي اول ليگ،حالا با جلب اعتماد قلعه نويي يکي از خوب هاي استقلال در روزهاي خوب اين تيم است؛به طوري‌که بازيکنان هم‌پست او کمترين اميدي براي راه يافتن به جمع نفرات اصلي ندارند.


شايد به همين دليل است که منيعي با اعتماد به نفسي جالب اين روزها در همه گفت و گوهايش با خبرنگاران از تلاش براي رسيدن به پيراهن ملي حرف مي زند.
اين بازيکن در گفت و گويي با خبرنگار ورزشي برنا به سوالات پاسخ داد.متن کامل اين مصاحبه در ذيل آمده است:
* مثل اينکه عزم خود را براي حضور در تيم ملي جزم کرده ايد؟
- سابقه حضور در تيم ملي را دارم و حتي قبل از جام جهاني هم براي رفتن به آلمان شانس داشتم.با بازي هايي که در اين چند مدت انجام داده ام، اميدواري زيادي به دست آورده ام تا نظر علي دايي را براي ملي پوش شدن جلب کنم.
* يعني تا به اين حد خودتان را آماده مي بينيد؟
- اگر نگاهي به بازي هاي گذشته استقلال بياندازيد، به اين نتيجه مي رسيد که من مي توانم با شرايط فعلي براي تيم ملي مهره اي مفيد باشم. بعد از اينکه توسط امير قلعه نويي قبل از جام ملتها از تيم ملي خط خوردم،هيج وقت ادعاي بودن در تيم ملي را نداشتم، اما حالا که خودم را آماده مي بينم، نه تنها ادعا مي کنم بلکه اميدواري زيادي دارم تا سرمربي تيم ملي مثل هميشه با توجه نشان دادن به رقابت هاي ليگ برتر، من را هم به تيم ملي دعوت کند.
* اما رقباي سرشناسي براي رسيدن به تيم ملي داريد.
- من بازيکن ثابت استقلال هستم و فکر مي کنم اين کافي باشد تا هميشه مورد توجه قرار بگيرم.اصلاً احساس نمي کنم که چپ پاهاي ديگر نمي گذارند به تيم ملي برسم.
* حتي بازيکناني مثل زندي و نيکبخت؟
- همه آنها را بازيکنان خوب و حرفه اي مي دانم، اما اين دليل نمي شود که با بزرگ نشان دادن اين بازيکنان من يا هر کس ديگري بازيکن کوچکي تلقي شويم.
* چقدر احتمال مي دهيد که براي بازي با امارات به تيم ملي دعوت شويد؟
- من کار خودم را انجام داده ام و حالا نوبت دايي است که با سليقه خودش انتخاب کند.
* اگر انتخاب نکند؟!
- به خودم حق اعتراض نمي دهم. اطمينان دارم که اگر بتوانم آمادگي فعلي را حفظ کنم،بالاخره مورد توجه سرمربي تيم ملي قرار مي گيرم.
* از اين بحث بگذريم، استقلال چطور از بحران اوايل فصل خارج شد؟
- ليگ برتر را در حالي شروع کرديم که بازيکنان هنوز به اعتماد به نفس لازم نرسيده بودند و هماهنگي لازم را هم به دست نياورده بوديم. خوشبختانه همه فاکتورهاي لازم را به دست آورده ايم و به همين دليل است که با شکست دادن همه رقبا، فاصله مان با صدر جدول را به کمترين حالت ممکن خود رسانديم.
* فکر مي کنيد اين شرايط پا بر جا بماند؟
- دليلي ندارد که نگراني خاصي از آينده داشته باشيم.بازيکنان آماده و کادر فني با دانش ابزار لازم براي موفق شدن است که از آنها برخورداريم.
* بازي با ملوان را چطور پيش بيني مي کنيد؟
- اين بازي مي تواند يکي از سخت ترين ديدارهاي ما در ليگ برتر باشد.براي شکست دادن ملوان بايد در طول 90 دقيقه هوشياري لازم را به کار بگيريم.
* اما ملوان يکي از تيم هاي رده پاياني جدول است.
- جايگاه تيم ها در جدول رده بندي نمي تواند ملاک درستي براي ارزيابي تيم ها باشد.شاگردان احمدزاده هميشه فوتبال زيبايي را ارايه مي کنند. آنها به طور حتم در انزلي با هدف شکست دادن تيم ما و خارج شدن از بحران بازي را شروع مي کنند.
* غيبت احتمالي جباري براي استقلال مشکل ساز نمي شود؟
- اصلاً، مجتبي جباري يکي از بهترين هاي فوتبال ايران است.با اين وجود استقلال به حدي بازيکن بزرگ دارد که نبودن جباري يا هر بازيکن ديگري به چشم نيايد.
* حرف آخر؟
- توان رقابت با همه چپ پاهاي تيم ملي را دارم.

bayern
04-11-2008, 22:27
اگر آب و هوا خوب باشد
استقلالي ها دو روز در انزلي مي‌مانند

تعطيلي ليگ هفته پانزدهم ليگ برتر سبب شد که مربيان استقلال تهران تصميم بگيرند تيم را دو روز در انزلي نگه دارند.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" اعضاي تيم فوتبال استقلال تهران فردا راهي انزلي خواهند شد تا روز پنجشنبه مقابل ملوان صف آرايي کنند.
از آنجا که هفته پانزدهم ليگ برتر تعطيل شده،مربيان استقلال قصد دارند تيم را دو روز در انزلي نگه دارند تا بدين ترتيب استراحتي را نيز براي آن ها در نظر بگيرند.
البته عملي شدن اين تصميمات بسته به خوب بودن آب و هواي انزلي دارد و اگر هوا باراني باشد،قطعاً استقلالي ها پس از بازي به تهران باز مي گردند.

bayern
04-11-2008, 22:28
بيگ زاده در گفت و گو با پانا:
اعتراضي به نيمکت نشيني ندارم
اظهارات احمدزاده بي اساس است

هافبک استقلال تهران گفت: قلعه نويي مربي کار بلدي است و مي داند کي و کجا از بازيکن استفاده کند، اعتراضي به نيمکت نشيني ندارم.

هاشم بيگ زاده در مصاحبه با خبرنگار ورزشي پانا، گفت: تمرينات خوبي انجام داده ايم و خوشبختانه وضعيت خودم نيز بهتر شده و چند روزي که در تمرينات شرکت کرده ام، سرمربي از من رضايت دارد.



وي افزود: پيروزي هاي تيم روحيه بچه ها را بالا برده و استمرار سير صعودي تيم براي کسب نتيجه ايده آل است اما نبايد مغرور شويم تا بتوانيم اين روند را ادامه دهيم.



هافبک استقلال تصريح کرد: بازي سختي و دشواري با توجه به شرايط آب و هوايي انزلي و همچنين وجود تماشاگران ملوان پيش رو داريم اما براي کسب 3 امتياز از هيچ تلاشي دريغ نخواهيم کرد.



بيگ زاده در خصوص اين که آيا انزلي جهنم استقلال است، گفت: به هرحال من اين موضوع را قبول ندارم چرا که ما تيم بزرگي هستيم و با شکست ملوان نشان خواهيم داد که اين اظهارات بي اساس است.



وي در خصوص نيمکت نشيني خود خاطرنشان کرد: به هيچ عنوان نسبت به اين موضوع اعتراضي ندارم چرا که مي دانم قلعه نويي مربي بزرگ و کاربلدي است که مي داند چطور و کي از بازيکن استفاده کند.



بيگ زاده گفت: چند روزي که در تمرينات شرکت کرده ام خوشبختانه سرمربي از من راضي بوده و گفت، اگر اين شرايط را ادامه دهم قطعا به ترکيب اصلي خواهم رسيد.

bayern
04-11-2008, 22:29
اعتراض عليزاده به تماشاگران استقلال

علي عليزاده مهاجم استقلال تهران از موضع گيري هاي هوادران اين تيم ناراضي است و رفتار آنها را باعث تضعيف روحيه اش مي‌داند.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" هوادران استقلال که علاقه مند به حضور فرهاد مجيدي در ترکيب تيمش محبوبشان هستند، هر زمان که عليزاده خود براي حضور در زمين آماده مي‌کند،به تشويق مجيدي مي پردازند.

عليزاده در اين رابطه به خبرنگار ورزشي برنا گفت: اينکه هواداران دوست دارند بازيکن محبوبشان را در بازي ببينند، طبيعي است. اما آنها بايد در نظر بگيرند که من هم يکي از بازيکنان استقلال هستم و براي موفقيت تيم از هيچ کوششي دريغ نمي کنم.

وي ادامه داد:من از پرسپوليس به استقلال آمده ام و به همين دليل انتظار دارم استقلالي ها نيز به من به چشم يکي از بازيکنان تيمشان نگاه کنند.

bayern
04-11-2008, 22:31
كاظمي: مدعي اول قهرماني هستيم
به جاي حرف زدن ترجيح مي‌دهم فوتبال بازي كنم
حسين كاظمي هنوز از روزهاي اوج فاصله دارد. او دو سال پيش كه استقلال قهرمان ايران شد يكي از عنصرهاي تعيين كننده آبي‌پوشان بود و خيلي‌ها معتقدند كه اين بازيكن با روزهاي اوجش فاصله گرفته. البته كاظمي با گلي كه به ذوب‌آهن زد بازگشت باشكوهي داشت.
هافبك دفاعي استقلال درخصوص اين بازي مي‌گويد: «ما مستحق برد بوديم و خوشحالم كه صدرنشين ليگ را در شرايطي شكست داديم كه كاملاً از حريف برتر بوديم.» كاظمي كه يكي از گل‌هاي استقلال را به ثمر رساند مي‌گويد:‌ «من در پستي بازي مي‌كنم كه خيلي كم امكان گل زدن وجود دارد ولي خوشحالم كه توانستم در شرايطي گل بزنم كه بازي گره خورده بود. من واقعاً از اين گل لذت بردم.»
كاظمي كه خيلي‌ها معتقدند از روزهاي اوجش فاصله دارد مي‌گويد: «ترجيح مي‌دهم به جاي حرف زدن فوتبال بازي كنم. فعلاً در اين مورد حرفي براي گفتن ندارم و در آينده همه چيز ثابت خواهد شد.»

bayern
04-11-2008, 22:32
بعد از کریم باقری.....
برهانی به تیم ملی دعوت شد
بعد از مسجل شدن حضور کریم باقری در جمع ملی پوشان ، آرش برهانی هم به لیست 47 نفره تیم ملی ایران اضافه شد . به این ترتیب مسوولان این مجموعه مدارک بازیکنان و از جمله کریم باقری و آرش برهانی را برای صدور ویزای امارات به سفارت این کشور فرستادند . کریم باقری آخرین بار در دیدار مقدماتی جام جهانی 2002 برابر ایرلند به میدان رفت و آرش برهانی هم آخرین بار زمان برانکو به تیم ملی دعوت شد . لیست 25 نفره تیم ملی ایران همچنین روز 17 آبان اعلام می شود و پس از آن ملی پوشان در تاریخ 19 آبان در دیداری دوستانه مقابل قطربه میدان می روند تا برای بازی 29 آبان برابر امارات آماده شوند.

Majid393
04-11-2008, 22:33
ممنون بابت خبرها ........:دی

بازی با ملوان 5شنبس یا جمعه ؟؟؟
محروم یا مصدوم که نداریم .... داریم ؟؟؟:دی

bayern
04-11-2008, 22:34
پاداش ها امروز در حساب بازیکنان
صف استقلالی ها مقابل عابر بانک
استقلالی ها امروز به پول می رسند. این مجموعه که هنوز پاداش بردهای مقابل پیکان و ذوب آهن را نگرفته اند قرار است امروز این پول را تحویل بگیرند. این رقم ظاهرا به حساب بازیکنان استقلال واریز میشود تا از طریق خود پرداز آن را دریافت کنند. البته همه این اتفاقات در شرایطی می افتد که مسوولان باشگاه استقلال باز هم در خصوص پرداخت ها بد قولی نکنند.

Alireza Taji
04-11-2008, 22:43
بایرن جان مرسی:40:
دمت گرم کولاک کردی.


تاپیک خلوت شده! دیگه اون شور و شوق چند ماه پیش را نداره!

بازی با ملوان 5شنبس یا جمعه ؟؟؟
محروم یا مصدوم که نداریم .... داریم ؟؟؟:biggrin:

بازی با ملوان 5 شنبه هست.
محروم نداریم اما شنیدم جباری کمی مصدوم هست اما جدی نیست!
البته شنیدم به خاطر وضعیت بد زمین این احتمال هست که جباری و جان واریو بازی نکنند تا یک وقت مصدوم نشند.

bayern
04-11-2008, 22:46
طالبلو: به حجازى گفته بودند من در باند قلعه نويى هستم!


گفتگوى ويژه با دروازه بان ملى پوش استقلال

دکتر منتظرى کارش را خوب بلد است.
آن قرآن را هميشه همراهم نگه ميدارم.
بوفون، پيتر چک و کاسياس را زير نظر دارم.


فيروز کريمى در ايران يک "سبک" است.
برانکو به سيستم چرخشى اعتقاد نداشت.
ميدانستم دايى پنالتى را به کدام سمت ميزند.
*او سخت مصاحبه ميکند اما با اين حال دعوت ما را پذيرفت و به دفتر روزنامه آمد، وحيد طالبلو را ميگويم. دروازه بانى که در اخلاق زبانزد است. هميشه به اطرافيان خود احترام ميگذارد. وحيد با وجود چهره آرام و خونسردش بسيار خوش صحبت است و هنگامى که پاى صحبتهايش مينشينى پختگى او را احساس ميکني. اين گفتگو حداقل براى من يک نفر، خيلى متفاوت بود. در حضور بزرگ مطبوعات "اردشيرخان لارودي" اين مصاحبه را انجام دادم و کارم کمى سخت بود، به همين دليل از بين صحبتهاى اين دو نفر سوال در ميآوردم و از وحيد ميپرسيدم.
گفت وگويى که در آن آقاى اردشير لارودى حضور داشته باشد قطعاً صحبتهاى فنى زياد دارد هر چند سعى کردم در اين بين سوالاتى بپرسم که فضاى مصاحبه را نيز تغيير دهد.
با اين وجود به شما پيشنهاد ميکنم اين گپ وگفت تقريباً دو ساعته را ازدست ندهيد.
*از اينجا شروع کنيم، استقلال اين روزها خوب نتيجه ميگيرد و بيحاشيه به کارش ادامه ميدهد، خودت در اين باره صحبت کن.
به نظر من کم شدن حاشيهها در اطراف تيم باعث خوب نتيجه گرفتن شده، البته عوامل ديگرى مثل زمين تمرين مناسب هم در اين موفقيتها موثر است. مثلاً وقتى ما در زمين شماره 2 آزادى تمرين ميکرديم با يک شيرجه در داخل محوطه جريمه، پايمان زخم ميشد و تا 10 روز ديگر نميتوانستيم شيرجه بزنيم. از طرف ديگر ما پس از چند بازى از لحاظ فنى به يکديگر نزديک شديم ضمن اينکه کادرفنى ما به لحاظ اخلاقى و رفتارى بازيکنان را يکدست و به هم نزديکتر کرد.
*در طول تمرينات کادرفنى نکاتى را به شما اصرار ميکند؛ مثلاً روى يک اشتباه در بازيهاى گذشته کار کنند تا آن اشتباه ديگر تکرار نشود؟
صددر صد، نه تنها در مورد تيم خود بلکه در خصوص تيم حريف هم صحبت و نکات فنى را گوشزد ميکنند. حتى در بعضى مواقع ميدانيم که تيم حريف از کجا ميتواند به ما ضربه بزند و شده که از همان جا هم ضربه خورديم اما به هرحال انجام ندادن شرح وظايف باعث بعضى مشکلات ميشود. به جرأت ميتوانم بگويم اکثر گلهايى که در اين هفتههاى اخير ميبينيد روى کارهاى تمرين شده است.
*مثلا در همين بازى با ذوبآهن، نکتهاى که قلعه نويى اصرار داشت بازيکنان آن را رعايت کنند چه بود؟
آنها به ما گفته بودند که چهار بازيکن جلوى تيم ذوبآهن خيلى خوب عمل ميکنند و اگر بي مهابا حمله کنيم از سرعت اين بازيکنان ضربه ميخوريم. خوشبختانه شرايط طورى رقم خورد که آنها از ما جلو نيفتادند و توانستيم از جناحين با کارهاى ترکيبى 2 گل بزنيم و حتى چند گل هم نزديم.
*خود تو به عنوان نفر اول خط دفاع، با کدام ترکيب دفاعى راحتي؟
در حال حاضر بازيکنان اصلى و ذخيره تيم ما اختلاف زيادى از لحاظ فنى ندارند، فعلاً که خط دفاعى ما خوب کار ميکند و من يکى از دلايل ثبات تيمى را ارنجى که مربيان به دست آوردهاند ميدانم هر چند در هفتههاى اخير گل هم زياد خوردهايم اما توجه داشته باشيد که ميل به هجوم بازيکنان ما بسيار زياد است. خود پيروز قربانى تا به اينجا 3 گل زده و هادى و پژمان هم در هر مسابقه دستکم چند موقعيت به دست ميآورند. اين مسأله که ما زياد گل ميزنيم باعث ميشود کمى انگيزه دفاع کردن تيم ما کم شود شايد به اين خاطر است که گل ميخوريم.
*تا به اينجاى مسابقات، برد در کدام مسابقه بيشتر خوشحالتان کرده؟
به نظرم ديدار مقابل پيکان، در حالى که يک بر صفر عقب بوديم 3 بر يک جلو افتاديم اما در دقيقه 79 گل خورديم و بازى به اوج حساسيت رسيد. پيکان رقيب مستقيم ما در صدر جدول بود و وقتى داور در دقيقه 93 خطاى دو ضرب گرفت فشار زيادى روى ما بود، در آن بازى وقتى سوت پايان بازى به صدا در آمد فشار زيادى از روى دوشمان برداشته شد و خيلى خوشحال شديم.
*قشنگترين گلى که تا اين هفته بچههاى تيمتان زدند از نظر تو کدام بود؟
فکر ميکنم گل قيچيبرگردان برهانى به پيکان خيلى ديدنى بود.
*آرش از آن شگفتى ذهنى درآمده، مشکل آرش تکنيکى و تاکتيکى نبود، او ترس داشت و الان هم چند بازيکن استقلال چنين مشکلى دارند، چه کسى در اين بين به برهانى کمک کرد؟
خود من هم پارسال چنين شرايطى داشتم. به نظر من افت يک فوتباليست طبيعى است اما اگر اين افت با پيروزيهاى يک تيم توأم شود آن بازيکن خيلى زود به آمادگى برميگردد. او پارسال در هر بازى براى گلزنى به زمين ميآمد اما مثلاً وقتى در دقيقه 5 بازي، يک موقعيت خراب ميکرد روحيهاش را کاملاً از دست ميداد، امسال هم به خاطر اينکه در دو، سه بازى گل نخورديم فشار از روى کل تيم برداشته شد. خود آرش به خودش تلقين کرده اگر گل نزند استقلال نميبرد و همين مسأله باعث ايجاد انگيزه شده است.
خود آقاى قلعه نويى در تمرينات، برهانى را تشويق ميکند. اگر او توپى را گل نميکند به او ميگويد سعى کن اول بزنى تو چارچوب، اين مسائل اعتماد به نفس فوتباليست را بالا ميبرد.
*امسال گلى خوردى که خودت را مقصر بداني؟
بله، يک تک به تک از مقاومت خوردم که نبايد زود در آن صحنه تصميم ميگرفتم. در آن صحنه ذهنم، رو به بازى نبود، يک لحظه ديدم که فوروارد آنها به دروازه رسيد،به نظر خودم اگر در جريان بازى بودم حتى آن توپ را ميگرفتم.
*نگاه تو به مسابقات ملى چگونه است. امسال رقيبت مهدى رحمتى در تيم مس ثابت است و تو در استقلال بازى ميکني. آن زمان که در کنار هم بوديد يک نفر عملاً بيرون ميماند و شانس ديگرى از دست ميرفت. به نظر خودت ميتوانى براى تيم ملى بازى کني؟
فکر ميکنم اگر خودم را گرفتار چنين فکرى کنم بازنده هستم. دوست دارم اول در باشگاه هم به موفقيت برسم و اينگونه به تيم ملى برسم. در اين مقطع هم نميتوان توقعى داشت. به هرحال تيم ملى ما با اين نفرات نتيجه گرفته و کمتر مربى دست به چنين ريسک بزرگى ميزند. اما تمام سعى من اين است که اگر فرصتى نصيبم شد استفاده کنم. به هرحال آقاى دايى در ابتداى حضورش من را دعوت نميکردند اما براى بازيهاى غرب آسيا دعوت شدم و در دو، سه بازى هم بازى کردم و خدا را شکر گل خورده نداشتم. حتى تيم ما قهرمان مسابقات هم شد. خودم دوست دارم موقعى بازى کنم که براى تيم مثبت باشم.
خودت چقدر تمرينات اختصاصى داري؟ مربى گلرها براى شما چه برنامهاى دارد؟
حميد بابازاده کسى است که ايرادها را خوب ميبيند. او حتى در فوتبال تمريني، نکاتى را ميبيند که فرداى آن روز همان نکات را براى ما تمرين ميگذارد. حتى تمرينات ذهنى او هم خيلى موثر است. مثلاً اگر ما امروز گل ميخوريم فرداى آن روز ريکاورى انجام ميدهيم و پس فردا حميدخان اشتباهى که منجر به دريافت گل شد را به ما گوشزد ميکند و روى آن کار ميکنيم. من 6 سال است با بابازاده کار ميکنم و در واقع شاگرد او هستم.
دوست داريم قشنگ دروازهبانى کنيم و او هم از ما ميخواهد (level) دروازهبانى را حفظ کنيم.
بازى کدام دروازهبان بزرگ اروپا را ميبيني؟
بوفون، پيتر چک و کاسياس را زير نظر دارم و سعى ميکنم نکات مثبت گلرى آنها را براى خودم بردارم.
کمى از بحث فنى خارج شويم. چرا وحيد طالبلو کم مصاحبه ميکند!؟
فکر ميکنم اگر کمتر صحبت کنم حاشيه هم کمتر سراغم ميآيد. معتقدم حرف، حرف ميآورد، هر آن ممکن است از صبحتهايت سوءبرداشت شود. مثلاً تو يک چيزى ميگويى که مقصودى ندارى اما يک نفر ديگر زنگ ميزند تا در خصوص صحبتهايت اظهارنظر ديگرى کني! به نظرم اين طورى بهتر است.
کمى در خصوص آن حولهاى که هميشه همراهت داري، توضيح بده.
ببينيد، اگر ميبينيد حوله همراه دارم به خاطر اين است که قرآن را روى چمن نگذارم. در واقع من قرآن همراه دارم که آن را داخل حوله ميگذارم که خداى ناکرده خيس نشود. کتاب خدا براى من ارزشمند است و هميشه آن را همراه خود دارم. حتى همين الان هم داخل ماشينم است. به هر حال به آن اعتقاد دارم، بارها و بارها در حالى که آن را به همراه داشتم گل خورديم و حتى فصل گذشته سيزدهم شديم! بعضى مواقع هم لطف خداوند شامل حال من شده و مثل جام حذفى توانستم خوب عمل کنم. اين قرآن را بيشتر براى سلامتى کسانى که در استاديوم حضور دارند همراه دارم.
نقش روانشناس در استقلال و موفقيتهاى اين تيم چقدر است؟
حضور دکتر منتظرى خيلى مثبت است. اوايل بعضى از بچهها مخالف حضور در جلسات روانشناسى بودند اما وقتى به او اطمينان کردند و هنگامى که اشتياق ديگر بازيکنان را ديدند خودشان هم علاقمند شدند. مثلاً هنگامى که بازيکنان نميتوانند يک حرف را به صورت مستقيم به سرمربى يا مربى بزنند با دکتر منتظرى صحبت ميکنند و حتى بالعکس. در بعضى مواقع مربيان هم از طريق دکتر منتظرى يکسرى صحبتها را به بازينکان انتقال ميدهند. دکتر منتظرى کسى است که کارش را خوب بلد است و من به شخصه از او تشکر ميکنم. مثلاً همه ما يک حرف را دنبال ميکنيم اما ممکن است هر کسى براى رسيدن به آن هدفش از راه خودش وارد شود. دکتر منتظرى در اين بين همه را متقاعد ميکند که چگونه ميتوان همگى از يک راه به آن هدف که پيروزى استقلال است برسند.
آرش برهانى از اين جلسات استقبال ميکند؟
آرش از جمله بازيکنانى است که حتى انفرادى هم از دکتر منتظرى استفاده ميکند! کار ما طورى است که بايد تمرکز داشته باشيم و به همين دليل بچه ها مدام با دکتر منتظرى در تماسند و حتى مشکلات خانوادگى خود را با وى در ميان ميگذارند.
کتاب روانشناسى هم ميخواني؟
کم و بيش. من بيشتر براى آرام شدن، راز و نياز را ترجيح ميدهم.
تو از جمله بازيکنانى هستى که اعتقادات مذهبى زيادى داري. ظاهراً زياد هم به جمکران ميروي، درست است؟
بله، من هر وقت احساس سنگينى ميکنم به آنجا ميروم. مواقعى که تحت فشار هستم فضاى آنجا آرامم ميکند. به شخصه به نذر کردن اعتقاد دارم. مثلاً قبل از بازى استقلال- پرسپوليس بايد خودت را از لحاظ روحى آزاد کنى ضمن اينکه ما الگوى خيلي ها هستيم و فکر ميکنم رفتارهاى ما ميتواند براى خيلي ها الگو باشد.
*يک سوال دارم که هميشه در ذهنم بوده بپرسم. چرا وحيد طالبلو قبل از پنالتي هاى حريف با زننده ضربه دست ميدهد؟
متاسفم به اين سوال شما نميتوانم جواب بدهم!
*يادم ميآيد يکى از پنالتيهايى که گرفتي، پنالتى دايى در بازى استقلال- صبا بود. حتى ميدانى که با گرفتن آن پنالتى از گلزنى دايى به استقلال جلوگيرى کردي؟
من به اينکه آيا او به استقلال گل زده يا نه فکر نميکردم، يادم ميآيد هفته قبل از بازى با على آقا در اردوى تيمملى قبل از جام جهانى بوديم و هميشه او به من پنالتى ميزد، ميدانستم دايى ضرباتش را محکم و به سمت راست دروازه بان ميزند و در تمرينات از 20 پنالتى تنها شايد 2 پنالتى او را ميشد مهار کرد. حتى مجبور بودم براى مهار پنالتى او زودتر حرکت کنم، چون ضرباتش بسيار محکم است بنابراين مطمئن بودم که پنالتى را به آنور ميزند که هميشه در تمرينات ميزد، در کل آن روز هم ضربه پنالتى بسيار آرامى زد و برخلاف هميشه من هم مهار کردم، شايد به اين خاطر بود که گل نزدن دايى به استقلال مهم شده بود...
*پدرت پرسپوليسى است يا استقلالي؟!
وحيد رک و راست ميگويد: پرسپوليسى بود اما حالا ديگر طرفدار استقلال است.
*با ممنوع کردن حضور گلر خارجى در ليگ موافقى يا مخالف؟
صددرصد مخالفم! شما فکر ميکنيد که مثلاً الان تيمهاى ليگ برترى کاسياس را بياورند چه اتفاقى رخ ميدهد؟!
*خب مشخصاً تيمهاى مقابل، انگيزه بيشترى پيدا ميکنند. درست است؟
با نظر شما مخالفم. اگر به گلرهاى خودمان بها بدهيم قطعا در آينده ميتوانيم از آنها بهره لازم را ببريم. من متأسفم که بعضى از تيمهاى ليگ برترى هنوز مربى دروازهبان ندارند و گلر ذخيره، دروازهبان اصلى را گرم ميکند!
*يعنى هنگامى که توپالوويچ در استقلال بود کلاس تمرينى گلرهاى شما تغيير نکرد؟
نه تنها کلاس ما تغيير نکرد بلکه به داشته هاى او هم اضافه شد! خود حميد بابازاده براى گلرها نوعى انگيزه است. اگر يادتان باشد خود پرويز برومند دوباره داشت به شرايط ايدهآل برميگشت اما آسيبديدگى باعث شد از فوتبال دور شود يا خود مهدى رحمتي، او چند سال بود در تيمهاى ديگر بازى ميکرد و وقتى هم به استقلال آمد کمى نوسان داشت. اما حميد بابازاده اين نوسانى را کم کرد و حالا مهدى گلر اول تيم ملى است. بنابراين گلرهاى خارجى از تيمهاى ما استفاده ميکنند.
*به جز بابازاده با چه نفراتى کار کردي؟
با احمد سجادي، منصور رشيدي، نادر فريادشيران، حميد ملکاحمدى که باعث شد با استقلال تمرين کنم سال گذشته حسين ترابپور، کريم بوستانى و فخرالدين بگوويچ...
*به نظر تو به عنوان دروازهبان استقلال، تفاوت اين تيم با تيم پارسال چقدر است، برهانى ميگفت ما نفرات باتجربه زياد نداشتيم که در شرايط سخت، تيم را جمع و جور کند.
به نظر من هم تجربه فاکتور مهمى است، معتقدم حضور على منصوريان و محمود فکرى حتى روى داور مسابقه هم تأثير ميگذارد. خوشبختانه الان هم پيروز و هم فرهاد توانستهاند نقش يک بزرگتر را به خوبى ايفا کنند يکى از عوامل عدم موفقيت کم تجربگى بود.
*حضور فيروز کريمى در استقلال هم نتوانست اين تيم را در فصل گذشته نجات دهد. در اين باره نظرى نداري؟
به نظر من بايد حضور چند ماهه فيروز کريمى را از کارنامه ورزش او حذف کنيم. شايد من اشتباه ميکنم اما عقيده دارم فيروز کريمى خودش يک "سبک" است. او در بيشتر تيمهايى که بوده نتيجه گرفته، استقلال اهواز را تا مرز قهرمانى رساند و شايد اشتباه داورى اين تيم را از رسيدن به اين عنوان محروم کرد، خود همين مربيان ليگ برترى شاگرد کريمى بودند و به نظر من استقلال و پرسپوليس هم براى خودشان يک سبک هستند، به نظر من او نه وقت کافى داشت و نه ميشد به راحتى شرايط استقلال را تغيير دهد. چون هميشه گفتهام، بازى کردن و پذيرفتن مسووليت در استقلال سخت است.
*کمى درباره سخت بازى کردن در همين تيم استقلال صحبت کن.
بازيکن بايد در هر بازى توان مضاعف داشته باشد، شما حساب کنيد تيمهاى حريف يک بازى قبل و يک بازى بعد از رويارويى با استقلال و پرسپوليس را از دست ميدهند. درست است که ما در همه شهرها طرفدار داريم اما اگر دچار شکست شويم همان طرفداران از ما ناراحت ميشوند. فوتباليست شهرستانى براى رويارويى با استقلال برنامه ريزى ميکند، پيش خود ميگويد اگر در دو بازى رفت و برگشت مقابل اين تيم خوب باشم سال آينده همين استقلال به دنبالم است، بنابراين کار بسيار سختى داريم.
*سال گذشته در مقطعى قصد داشتى از فوتبال خداحافظى کني. چرا؟
اعتقاد دارم فوتبال اينقدر ارزش ندارد که همه چيز را براى آن زير پا بگذارم، من يک شخصيت حقيقي ام و اين شخصيت را دوست دارم، مگر بزرگان فوتبال ما الان کجا هستند؟
*چه مسألهاى باعث شد آن تصميم را بگيري؟
از سوى يک عده توهين هايى به من شد که برايم قابل هضم نبود. اين مسأله به حدى رويم تأثير گذاشت که حتى ميخواستم پول قراردادم را به استقلال پس بدهم اما يک اتفاقاتى افتاد که با برگشتم همراه شد.
*چه اتفاقي؟
اول بگويم که لطف خدا بود. خيلي ها به من زنگ ميزدند، باورتان نميشود خود آنهايى که به من توهين کرده بودند SMS زدند و عذرخواهى کردند! در اين بين مربيان و پيشکسوتان زيادى با من صحبت کردند ضمن اينکه حرفهاى آقاى فتح الله زاده مديرعامل وقت استقلال هم بياثر نبود، خود فيروزخان هم در اين بين صحبتهايى کرد که باعث شد برگردم.
*و بازگشت تو با درخششت توأم شد.
با وجود اينکه شرايط روحى خوبى نداشتم اما با اين حال در ديدار با ذوب آهن موفق بودم.
*وحيد طالبلو در کل فوتبال به چه کسى مديون است؟
اول به خدا بعد به خانواده ام.
*دوست دارى بدانيم اسطوره وحيد طالبلو کيست؟
اسطوره کسى است که همه آن را ميشناسند و او را دوست دارند و من هم نبايد اسمى ببرم.
*خودت دوست دارى اسطوره شوي؟
ميدانم کار خيلى سختى است اما بدون شک دوست دارم.
*تا به حال کار زشتى انجام دادهاى که از آن خيلى شرمنده شده باشي؟
بله اما واقعاً يادم نميآيد که توضيح دهم.
*به مرگ چطور فکر کردهاي؟
کم و بيش.
*چه حسى داشتي؟
اينکه زياد به دنيا دل نبندي.
*خاطره خوب و بد ورزشي ات چيست؟
رفتن با تيم ملى به جامجهانى و قهرمانيهاى استقلال در ليگ و جام حذفى از خاطرات خوبم است و از دست دادن قهرمانى در دو سال پياپى و شبى که تصميم به خداحافظى از فوتبال گرفتم از خاطرات بد ورزشي ام است.
*و خاطرات خوب و بد غيرورزشى وحيد طالبلو؟
خاطره خوبم اولين براى بود که به مکه رفتم، فکر ميکنم 6 سال پيش و بدترين خاطره غيرورزشي ام فوت خواهر عزيزم بود.
*آيا شهرت براى تو تلفاتى داشته؟
هر چند داشته اما سعى کردم با آن کنار بيايم. من يکى از نماينده هاى طرفداران استقلال در اين تيم هستم و يک برخورد کوچک من ميتواند ديد آنها را نسبت به من عوض کند. حتى يک بچه کوچک از رفتارهاى من الگو ميگيرد، يک بار يک دستمال سبز به دستم بسته بودم مادر يک پسر بچه گفت پسرم چون در دست شما چنين چيزى ديده از من خواسته تا برايش دستمال سبز بگيرم که به دستش ببندد.
*به نظر خودت آيا وحيد طالبلو توانست از ناصر حجازى استفاده لازم را ببرد؟
فکر ميکنم ميتوانستم از ايشان که اسطوره است بيشتر استفاده کنم. ببينيد، براى من فرقى نميکند که چه کسى سرمربى استقلال باشد اما در زمان حجازى يکسرى افراد به او اطلاعات غلط ميدادند که چون وحيد مثلاً در باند امير قلعه نويى است خوب دروازه بانى نميکند و گل ميخورد. اين در حالى است که همين امسال هم ما زياد گل خورديم اما کسى نگفت تو در باند فلانى هستي. اما در همين جا با صراحت اعلام ميکنم که من در باند هيچکس نيستم و فقط براى اينکه دينم را به استقلال و مردم ادا کنم چون ميدانم اين هواداران براى تماشاى يک بازى استقلال چه سختيهايى را تحمل ميکنند. مثلاً من صحنه هايى را ميبينم که بايد بعدها پيش وجدان خودم پاسخگو باشم. روزى يک هوادار استقلال را سوار ماشين کردم او براى آنکه به ورزشگاه بيايد زنجير دختر کوچکش را فروخته بود و اين نشان ميدهد ما چه مسووليت بزرگى داريم، به نظر من شخصيت بازيکن استقلال شخصيت هوادار است. در مجموع در مدت کمتر از يکسال حضور ناصرخان، زياد نتوانستم از تجربيات ايشان استفاده کنم هر چند بعضى چيزها را هم آموختم.
*تا به حال به جدايى از استقلال و حضور در تيم ديگرى فکر کردي؟
اگر بگويم نه دروغ است. ما چند بازيکن هستيم که به هم بسيار نزديک هستيم. با هم در جوانان، اميد و سپس بزرگسالان بازى ميکنيم، سال گذشته حتى پيشنهاد خارجى هم داشتم و مقدمات رفتنم هم فراهم شده بود اما مربى آن تيم آلمانى رفت و مسأله منتفى شد. ميدانم که روزى بايد بروم و اين جايگاه ماندنى نيست.
*جدايى اميرحسين صادقى چطور؟ او هم مثل تو فکر ميکرد که رفت؟
جدايى صادقى يک اتفاق بود و فکر ميکنم ناخودآگاه در عمل انجام شده قرار گرفت، انشاءالله زودتر به استقلال برميگردد.
*و به عنوان سوال آخر، رقابت تو و مهدى و تو و اشکان کداميک به نفع توست؟
من دوست ندارم کسى را با کس ديگر مقايسه کنم. مهدى در دوره قبل از من در تيم ملى بود و زودتر به فوتبال ايران معرفى شده بود، در زمانى که او در استقلال بود هر دو شرايطى ملى داشتيم و هر کس بازى ميکرد دعوت ميشد. در زمان برانکو خود وى ميگفت: هر کس بازى کند او را دعوت ميکنم و به تيم چرخشى اعتقاد ندارم. تا موقعى که مهدى اشتباه نميکرد بازى ميکرد و من هم به همين شکل مثلاً در ديدار با سپاهان من در دقيقه 88 پنالتى گرفتم. شايد اگر آن پنالتى را نميگرفتم تيم ما قهرمان نميشد اما در کل رقابت من و اشکان هم به جاى خود باقيست ولى قبول دارم که شايد از لحاظ فنى يک مقدار "فقط يک مقدار" تغيير کرده باشد.

Alireza Taji
04-11-2008, 22:47
امیدوارم خبرهایی که میذارم تکراری نباشه!
چند صفحه اخیر را چک کردم تا یک وقت خبر تکراری نگذارم.


محمد نورى فر: جذب عنايتى منطقى نيست
ايران ورزشى- محمد نورى فر، مدير روابط عمومى باشگاه استقلال روز گذشته به احتمال حضور رضا عنايتى در نيم فصل پاسخ داد: مسؤولان باشگاه اماراتى براى صدور رضايتنامه عنايتى مبلغ بالايى را درخواستكرده اند كه با توجه به شرايط مالى باشگاه استقلال، پرداخت مبلغ مورد نظر آنها امكان پذير نيست.به اين ترتيب جذب عنايتى در نيم فصل منتفى شد و شايد فصل آينده باشگاه استقلال براى جذب اين مهاجم اقدام كند.

bayern
04-11-2008, 22:48
كاظمي از گل زيبايش مي گويد:
تیم استقلالmasud720 می نویسد "

به دستور قلعه نويى حسين كاظمى به جاى سياوش اكبرپور پشت توپ قرار گرفت و گل سرنوشت ساز را براى استقلال در بازى ذوب آهن به ثمر رساند. كاظمى بعد از اين گل به طرف هواداران رفت تا شادى خودش را با آنها تقسيم كند اما تابلوهاى تبليغاتى باعث مصدوميت اين بازيكن شد و اجازه نداد كاظمى آنطور كه دلش مى خواهد شادى كند.




ضربه كاشته كه دقيقه (۷۶) زدى نتيجه بازى را تغيير داد

ما قبل از هر بازى روى اين ضربات تمرين مى كنيم اين ضربه از بخش هاى تمرينى خاص استقلال بود كه خوشبختانه از اين طريق توانستيم به گل برسيم.

اكبرپور قصد داشت اين ضربه را بزند اما مثل اينكه تو نگذاشتى

اكبرپور از من خواست اين ضربه را او بزند اما قلعه نويى از دور گفت حسين تو بزن. خدا را شكر اين ضربه گل شد تا جواب اعتماد اميرخان را داده باشم.

چرا بعد از زدن گل رفتى پشت تابلوهاى تبليغاتى قايم شدى، روى شادى بعد از گل برنامه ريزى كرده بودى؟

برنامه اى براى نوع شادى كردن نداشتم، قايم نشدم بلكه خواستم شادى ام را با هواداران تقسيم كنم همين كه از روى تابلوهاى تبليغاتى پريدم پايم مصدوم شد و مجبور شدم روى زمين بنشينم.

پس به خاطر مصدوميت نشستى

بله، چون آسيب ديدم روى زمين نشستم. درد داشتم.

به نظر مى رسد با بازى هاى كه انجام دادى شانس بازى را از يدا... اكبرى گرفتى

يدا... هر وقت در تركيب استقلال قرار گرفته تيم هجومى بازى كرده است. براى اكبرى آرزوى موفقيت مى كنم. اگر روى نيمكت باشم براى موفقيت يدا... دعا مى كنم و اگر خودم در زمين باشم بهترين بازى هايم را انجام مى دهم.

بازى مقابل ملوان را چطور مى بينى؟

نبايد ملوان را دست كم گرفت، برد ذوب آهن را بايد به دست فراموشى بسپاريم.
"

Alireza Taji
04-11-2008, 22:50
اردوي استقلال تهران در كيش منتفي شد
خبرگزاري فارس: با نظر سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران اردوي اين تيم در كيش منتفي شد.
به گزارش خبرگزاري فارس، در حاليكه كادر فني استقلال تصميم داشت در تعطيلي 10 روزه ليگ ادامه تمرينات در جزيره كيش انجام شود از اين تصميم خود منصرف شد.
امير قلعه‌نويي به دليل اينكه قرار است اين تيم در تعطيلي نيم فصل در كيش تمرينات خود را پيگيري كند از سفر اين تيم به كيش براي هفته آينده منصرف شد.
قرار بود تيم استقلال در تعطيلي 10 روزه ليگ به دليل بازي تيم ملي راهي جزيره كيش شود؛ اما امير قلعه‌نويي به دليل شرايط جوي متفاوت در اين جزيره تيم را در تهران تمرين مي‌دهد.

bayern
04-11-2008, 22:51
بایرن جان مرسی
دمت گرم کولاک کردی.


تاپیک خلوت شده! دیگه اون شور و شوق چند ماه پیش را نداره!
سلام
این چند وقته دیر به دیر میام به تاپیک چونکه وقت ندارم
سرم خلوت شه نمیزارم پرچم زمین بیفته

bayern
04-11-2008, 22:53
هافبك چپ پاي تيم فوتبال استقلال تهران با اشاره به شرايط تيمش از قهرماني در نيم فصل اول خبر داد.

ميثم منيعي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: ما روزهاي خوبي را تجربه مي‌كنيم و با توجه به پيروزي‌هاي متوالي اين چند وقت اخير، فقط به قهرمان شدن در نيم فصل اول فكر مي‌كنيم و اميدواري زيادي داريم تا به اين مهم برسيم.

اين بازيكن با اشاره به ديدار تيمش با ملوان اظهار داشت: اين تيم با وجود اينكه جايگاه خوبي در جدول ندارند، تيم خوبي است و اگر نتوانيم با آمادگي كامل در مقابل آن بازي كنيم، به طور حتم نخواهيم توانست موفقيت هاي هفته‌هاي گذشته را تكرار كنيم.

منيعي با اشاره به احتمال غيبت مجتبي جباري گفت: جباري يكي از بهترين بازيكنان ليگ برتر است و غنيمتي براي تيم ما محسوب مي‌شود، اما در تيم بزرگي مثل استقلال به خاطر ترافيك بازيكنان كارآمد در همه پست ها، بازي نكردن يك بازيكن نمي‌تواند تاثير منفي داشته باشد.

bayern
04-11-2008, 22:56
آشتياني: قول قهرماني نمي‌دهم
فوتبال- مهدي ربوشه:
وقتي امير واعظ‌آشتياني در همان هفته‌هاي ابتدايي ليگ جايگزين علي فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال شد، عده‌اي تصور مي‌كردند او توان رويارويي با حاشيه‌ها را ندارد.

اما همه چيز پس از گذشت چند هفته خود را نشان داد. عملكرد مديرعامل باشگاه استقلال از آنجايي قابل توجه به نظر مي‌رسد كه طي همين دوره كوتاه آبي‌پوشان در فضايي كم حاشيه جايگاه نامناسب خود در جدول ليگ را با قرار گرفتن در نبرد قهرماني تعويض كرده‌اند.
گفت‌وگوي مديرعامل باشگاه استقلال با همشهري را مي‌خوانيد:

* آقاي آشتياني، خيلي‌‌ها تصور مي‌كردند شما نمي‌توانيد در استقلال موفق شويد.

وقتي به استقلال آمدم تقريبا از همه ديدگاه‌ها شناخت كافي داشتم.

* شايد رسانه‌ها در مواقع باخت بيشتر به دنبال گفت‌وگو با مديران و مربيان هستند اما عملكرد شما تا اينجا مورد توجه بوده است.

ببينيد، اين را جدي عرض مي‌كنم. من كار خاصي در استقلال انجام ندادم. فقط سعي كردم از نيروهاي كارآمد استفاده كنم و اعضاي باشگاه را با يكديگر به هماهنگي برسانم. اگر موفقيتي در استقلال به‌دست آمده شك نكنيد كه قبل از هر فردي هواداران در شكل‌گيري آن نقش داشته‌اند.

* وقتي به استقلال آمديد چالش‌هايي پيش روي شما بود. درست است؟

نه، چالش جدي‌اي پيش روي خودم نمي‌ديدم.

* اما قبول داريد كه حاشيه‌هايي وجود داشت. مخالفت‌هايي كه تا چند هفته براي استقلال مشكلاتي را به همراه داشت.

من دو راه پيش‌رو داشتم؛ اينكه در حاشيه قرار بگيرم و بي‌جهت خودم را درگير مسائل كنم كه در نهايت به استقلال آسيب‌ مي‌رساند و يا اينكه بدون توجه به حرف و حديث‌ها كار خودم را انجام بدهم. من راه دوم را انتخاب كردم. پشيمان هم نيستم.

* شرايط را چطور ديديد؟

وضعيت استقلال خوب نبود اما به كمك همه دوستان امتيازات منفي را به امتيازات مثبت تبديل كرديم. من بايد دست به آسيب‌شناسي مي‌زدم و خيلي زود به نتيجه مي‌رسيديم. البته شتابزده عمل نكردم و از اين بابت راضي‌ام.

* شيوه شما در مديريت چيست؟

بعضي‌ها فكر مي‌كنند مديريت كار ساده‌اي است. مثلاً فقط بايد بداخلاق يا خوش‌اخلاق باشيد. اينها را اصول مديريت مي‌دانند. غافل از اينكه تعادل در رفتار و موضع‌گيري‌ها مهمترين مسئله مديريتي به‌حساب مي‌آيد. من يك مدير متعادل هستم، همين.

* عده‌اي تصور مي‌كنند حضور واعظ‌آشتياني با توجه به مختصات مديريتي كه از او مي‌شناسيم چندان مورد پذيرش بعضي از مسئولان تيم استقلال نيست. نظرتان چيست؟

گمان نمي‌كنم چنين مسئله‌اي صحت داشته باشد. تأكيد مي‌كنم كه تفاهم و تعادل، استقلال را تا اينجاي كار به موفقيت رسانده است. اين تيم بدون كمترين حاشيه، كار خود را انجام مي‌دهد. من همان روز اول هم به عوامل اجرايي و بازيكنان گفتم كه فقط بايد كار خودتان را انجام بدهيد.

* اما اين اتفاق رخ نداد. حداقل در برخي موارد بعضي‌ها آن را زيرپا گذاشتند.

فكر نمي‌كنم اينطور باشد.

* آيا اين امير قلعه‌نويي نبود كه با تشكيل كميته فني مخالفت كرد؟

آقاي قلعه‌نويي هيچ مخالفتي با تشكيل كميته فني ندارد. از اين بابت اطمينان دارم.

* پس به چه دليلي اين مسئله راكد ماند؟

مسئله تشكيل كميته فني به هيچ وجه متوقف يا منتفي نشد.

* اما هنوز نه افراد آن مشخص شده‌اند و نه چنين كميته‌اي تشكيل شده است. اينطور نيست؟

ببينيد، ما بايد طوري عمل كنيم كه بعدها متهم به شتابزدگي نشويم.

* البته همين موضوع چند روزي براي استقلال حاشيه‌هايي را به دنبال داشت. عده‌اي از حضور حجازي و پورحيدري در اين كميته خبر دادند و به دنبال آن قلعه‌نويي نيز واكنش منفي از خود نشان داد.

معتقدم همه پيشكسوتان محترم هستند. درست به همين دليل است كه مي‌گويم نبايد شتابزده عمل كنيم. من با دست خودم حاشيه و تشنج را به استقلال بر‌نمي‌گردانم چون براي ايجاد آرامش در باشگاه زحمت كشيده‌ام.

* آيا قلعه‌نويي مخالف تشكيل كميته فني نيست؟

نه، او مخالفتي ندارد و با نگاه من كاملاً موافق است. از اين گذشته قرار نيست كميته فني در كار قلعه‌نويي دخالت كند.

* آقاي آشتياني، در موفقيت استقلال چه سهمي براي خودتان قائل هستيد؟

كمترين سهم، اما مديري نبودم كه حاشيه‌ها را دامن بزنم. امروز مربيان بزرگي را در دنياي فوتبال مي‌بينيم كه موفق نيستند. چون مدير خوبي در كنار آنها وجود ندارد و چون اساساً ميان مربي و مديرعامل درك متقابلي وجود ندارد.

* رابطه شما با قلعه‌نويي چگونه است؟

قلعه‌نويي مربي منطقي و باهوشي است. كار كردن با او اصلاً دشوار نيست. ببينيد، از رفيق بودن چيزي عايد تيم نمي‌شود. اهل سردادن چنين شعارهايي نيستم. بيشتر به چارچوب و شرح وظايف اعتقاد دارم تا رفاقت و اين قبيل واژه‌ها. صميميت را نفي نمي‌كنم، چيز خوبي است اما اين صميميت هيچگاه نبايد
به اتخاذ تصميمات غلط منجر شود.

* آيا اين مسئله صحت دارد كه چندي پيش اجازه نداديد اطرافيان او در هتل المپيك ميهمان استقلال باشند؟

صحت ندارد. همان موقع هم تكذيب كردم و براي آن خبرگزاري جوابيه فرستادم. اما انگار آنها به گفته خودشان اصرار دارند. من هم از طريق قانوني پيگيري مي‌كنم.

از اين گذشته دليلي ندارد مديرعامل در اين خصوص وارد عمل شود. سرپرست تيم درباره مسائل اينچنيني كاملا توجيه است و مي‌داند كه چند نفر بايد همراه تيم باشند.دليلي ندارد كه من اين مسائل را گوشزد كنم. من از شما مي‌پرسم اگر تيم ما 25 نفره است چه دليلي دارد كه 45 نفر با تيم ما نهار بخورند؟

* آقاي آشتياني، استقلال در نبرد قهرماني قرار گرفته است. چه نظري داريد؟

همدلي ميان هواداران و تيم اصلي‌ترين دليل موفقيت استقلال بوده است. خوشبختانه استقلال به اين باور رسيده كه مي‌تواند قهرمان شود اما من قول قهرماني نمي‌دهم. چون فوتبال حوادث مختلفي دارد.

من از حوادث پيش‌بيني نشده بي‌خبرم. البته هيچكس فكرش را نمي‌كرد كه استقلال فاصله 9 امتيازي با پرسپوليس را از ميان بردارد و حتي بالاتر از رقيب هميشگي خود قرار بگيرد.

* اين مسئله به حضور شما هم مربوط مي‌شود. هر چند يكي، دوبار در اين باره كم لطفي شده بود. خود شما هم البته واكنش نشان داديد و گفتيد بي‌انصافي است كه نقش مديريت را ناديده بگيريم.

قلعه‌نويي منظور خاصي نداشت. منظورش من نبودم. او كلي گفته بود من هم يك بحث كلي را مطرح كردم.

Alireza Taji
04-11-2008, 22:56
امیدوارم بازی بعدیمون را ببریم!
من که از این بازی خیلی می ترسم چون اینجا فقط جلوی ملوان بازی نمی کنیم بلکه زمین هم در کنار اونها و رقیب ما هست!

سلام
این چند وقته دیر به دیر میام به تاپیک چونکه وقت ندارم
سرم خلوت شه نمیزارم پرچم زمین بیفته
دمت گرم.

تازگی ها خیلی از بچه ها پیداشون نیست!:13:

Alireza Taji
04-11-2008, 22:57
در تمرين امروز رخ داد
شعار هواداران استقلال تهران عليه فردوسي‌پور
خبرگزاري فارس: هواداران تيم فوتبال استقلال تهران در تمرين عصرگاهي عليه مجري برنامه تلويزيوني 90 شعار دادند.
به گزارش خبرگزاري فارس، تمرين عصر استقلال از ساعت 45/15 در ورزشگاه دستگردي آغاز شد.
در اين جلسه مهرداد پولادي پس از 10 دقيقه صحبت با امير قلعه‌نويي به دليل مصدوميت محل تمرين را ترك كرد.
مجتبي جباري تنها غايب تمرين امروز بود.
بيژن كوشكي با تاخير خود را به ورزشگاه رساند.
حسين قنبري بازيكن فصل گذشته آبي‌پوشان براي احوالپرسي با هم‌تيمي‌هاي سابق خود در دستگردي حاضر شد.
حدود 50 هوادار تمرين را نظاره ‌كردند. آنها بدون دليل خاصي عليه عادل فردوسي‌پور شعار سر داده و وي را "پولكي" خطاب كردند.
بازيكنان پس از سانتر از جناحين و تمرينات تاكتيكي به كار خود پايان دادند.

Alireza Taji
04-11-2008, 22:59
در صورت تشخيص كادر فني
جباري مي تواند مقابل ملوان بازي كند
خبرگزاري فارس: مشكل مصدوميت هافبك تيم فوتبال استقلال تهران حاد نبوده و مي تواند مقابل ملوان بازي كند.
به گزارش خبرگزاري فارس، در روزهاي اخير گفته شد كه به احتمال زياد مجتبي جباري به دليل مصدوميت مقابل ملوان انزلي غايب خواهد بود.
به گفته پزشك تيم استقلال مصدوميت جباري در حدي نيست كه نتواند به ميدان برود و به همين دليل اگر مربيان اين تيم تشخيص دهند كه در زمين انزلي از او استفاده كنند مي تواند به ميدان برود.
ديدار استقلال مقابل ملوان پنج شنبه هفته جاري در ورزشگاه تختي برگزار مي شود.
اين تيم فردا ساعت 14 به رشت رفته و در هتل سپيد رود اين شهر مستقر مي شود و صبح بازي با اتوبوس راهي انزلي مي شود.

bayern
04-11-2008, 23:00
برهاني: من مهاجم لاليگايي هستم
فوتبال- كريم اعظمي:
اين هنر آرش برهاني بود كه غروب دوشنبه تمامي حاضران در ورزشگاه آزادي را شگفت‌زده كرد.

درست مثل فصل قبل كه ساده‌ترين موقعيت‌ها را در چند قدمي دروازه از دست مي‌داد تا براي هواداران استقلال جاي هيچ عكس‌العملي باقي نماند جز اينكه روي پاهاي خود بايستند و با چشم‌هاي بهت‌زده و متعجب خود عليه برهاني شعار بدهند، فوتباليستي كه حالا با 9 گل زده آقاي گل ايران است. شايد تمديد قرارداد برهاني يك خبر بد براي هواداران استقلال بود وقتي قلعه‌نويي هم براي حفظ اين مهاجم كه بدترين فصل فوتبالي‌اش را پشت‌سر گذاشته بود ترديد داشت. بي‌جهت نبود كه علي نظري‌جويباري شبانه‌روز براي جذب ابراهيم توره تلاش مي‌كرد ولي حالا اين مهاجم گران‌قيمت سنگالي تبديل به يك مهره سوخته براي سرخ‌ها شده و برهاني سكوهاي ورزشگاه آزادي را به تسخير خود درمي‌آورد.




يك سال آرش نبودم

* تماشاي اين آرش برهاني كه به ساده‌ترين حد ممكن هت‌تريك مي‌كند، براي خيلي‌ها قابل تصور نيست. قبول داري؟

راستش نمي‌دانم چطور جواب اين سئوال را بدهم ولي من فصل بسيار بدي را پشت‌سر گذاشتم، البته اطمينان داشتم كه يك روز همه چيز درست مي‌شود. همه نسبت به من بدبين شده بودند ولي از فصل قبل تجربيات زيادي را به دست آوردم.

* چه عواملي باعث تغيير آرش برهاني شد؟

بازيكنان تيم خيلي كمكم كردند و حالا همه دوست دارند كه من گل بزنم. از كادرفني هم بايد تشكر كنم چون زحمات زيادي برايم كشيدند و تمرينات ويژه‌اي را در نظر گرفتند تا به شرايط خوبي برسم در ضمن هواداران نيز نسبت به من لطف داشتند.

* فكر مي‌كني چرا فصل پيش همه چيز عليه تو بود؟

من در 6 هفته ابتدايي 4 گل براي استقلال زدم ولي تيمم نتيجه نمي‌گرفت و اين موضوع در عملكرد تمامي بازيكنان تأثير گذاشت. متأسفانه جوي عليه من به وجود آمد كه باعث شد تا تمركز و روحيه‌ام را از دست بدهم و آرامش نداشته باشم.

* حالا ديگر نمي‌توان به برهاني لقب يك مهاجم گل‌نزن را داد، اينطور نيست؟

من قبلاً‌ هم گلزن بوده‌ام. فصل قبل از تمامي بازيكنان بيشتر گل زدم و اين منصفانه نيست به من بگويند مهاجم گل‌نزن. فصل قبل اتفاقاتي پيش آمد تا يك سال آرش واقعي نباشم ولي حالا خوشحالم كه شرايط عوض شده است.

* فكر مي‌كني آقاي گل شوي؟

موفقيت استقلال از موفقيت فرد مهمتر است و اول به فكر نتيجه‌گرفتن تيم هستم و در كنارش دوست دارم عنوان آقاي گلي را هم از آن خود كنم.

* كدام مهاجم را اصلي‌ترين رقيب خودت مي‌داني؟

همه آنهايي كه الان مدعي آقاي گلي هستند.

* به نظر تو استقلال چقدر براي قهرماني شانس دارد؟

شانس زيادي داريم. فكر مي‌كنم پتانسيل رسيدن به قهرماني را داشته باشيم البته از حالا زود است كه در اين مورد حرف بزنيم.

* آخرين باري كه در ليگ‌برتر هت‌تريك كردي كدام بازي بود؟

2 سال پيش و قبل از اينكه از پاس به ليگ امارات بروم، در بازي با سپاهان هت‌تريك كردم و 3 گل به مهدي رحمتي زدم. از سالي كه به ليگ‌برتر آمدم در تمامي فصل‌ها هت‌تريك كردم و فقط سال گذشته نتوانستم اين كار را انجام بدهم.

* قلعه‌نويي در هفته‌هاي گذشته بارها تركيب مهاجمانش را عوض كرده و با اين شرايط در بعضي از بازي‌ها نيمكت‌نشين مي‌شوي. اين موضوع باعث ناراحتي تو نمي‌شود؟

خير، من هر وقت بازي كنم انگيزه دارم و اين مسائل ناراحتم نمي‌كند.

* مي‌گويند قرار است فصل آينده به اروپا بروي؟

من چند سال پيش بايد مي‌رفتم ولي هنوز هم دير نشده است.

* آيا از تيمي پيشنهاد داري؟

خير، ولي دوست دارم در اسپانيا بازي كنم. من مهاجم لاليگايي هستم و مي‌توانم در اين كشور فوتبال بازي كنم.




تيم‌ملي را دوست دارم

آرش برهاني، فوتباليست مورد علاقه برانكو ايوانكوويچ بود و حتي زماني هم كه در اوج نبود توسط اين مربي كروات به تيم‌ملي دعوت مي‌شد. برهاني در زمان قلعه‌نويي به تيم‌ملي دعوت نشد و اين شرايط با آمدن علي دايي هم ادامه داشت ولي او حالا بهترين گلزن ليگ‌برتر است و احتمالش زياد است كه بعد از مدت‌ها به تيم‌ملي برسد.

برهاني در اين خصوص مي‌گويد: «براي من افتخار است كه پيراهن تيم‌ملي را بر تن كنم و اميدوارم پس از مدت‌ها دعوت شوم. تيم‌ملي را طور ديگري دوست دارم و تلاش مي‌كنم تا روزهاي خوب گذشته را تكرار كنم.»

bayern
04-11-2008, 23:01
قلعه‌نويي، بازي ابراهيم زاده را به هم زد
فوتبال- كريم اعظمي:
امير قلعه‌نويي روز جمعه مردي را شكست داد كه خيلي‌ها او را به عنوان بهترين آناليزور و تمرين‌دهنده فوتبال ايران مي‌شناختند.

البته قبل از اينكه در اولين تجربه سرمربيگري روي نيمكت ‌ذوب‌آهن بنشيند. بي‌جهت نبود كه قلعه‌نويي بعد از رسيدن به تيم‌ملي دست روي ابراهيم‌زاده گذاشت ولي روابط اين دو نفر بعدها كمي تيره شد چون قلعه‌نويي انتظار داشت ابراهيم‌زاده پس از آنكه سرمربي موقت تيم‌ملي شد به نوعي از او اجازه بگيرد و حتي در مصاحبه‌اي گلايه‌آميز گفت: «ابراهيم‌زاده حتي يك زنگ هم به من نزد.»

قلعه‌نويي در تمرينات هفته گذشته و در بازبيني فيلم‌هاي بازي ذوب‌آهن به شاگردانش گوشزد كرده بود كه تيم اصفهاني بهترين و هماهنگ‌ترين مثلث تهاجمي ليگ را در اختيار دارد. سرعت بالاي ايگور كاسترو، محمدرضا خلعتبري و اسماعيل فرهادي مهمترين نگراني قلعه‌نويي قبل از رويارويي با صدرنشين بود آن هم در شرايطي كه سرمربي استقلال در بازي‌هاي قبلي از عملكرد خط دفاعي تيمش انتقاد كرده بود و به نوعي حق داشت كه با در اختيار داشتن مدافعان بلندقامتي كه در بازي سرعتي ضعيف هستند نگران مثلث تهاجمي ذوب‌آهن باشد.

همه چيز اما طبق خواسته قلعه‌نويي رقم خورد و او ذوبي‌ها را غافلگير كرد، هر چند كه منصور ابراهيم‌زاده نظر ديگري دارد و مي‌گويد:‌ «هيچ يك از تفكرات استقلالي‌ها براي ما غافلگيركننده نبود و روي اشتباهات خودمان باختيم.»

ابراهيم‌زاده: آنها به نتيجه نرسيدند

ابراهيم‌زاده با اين فكر بازي را شروع كرد كه استقلال با توجه به شرايط ميزباني، بازي را انتحاري آغاز خواهد كرد و اين بهترين فرصت براي تيمش خواهد بود تا در ضدحملات و با استفاده از بازي سرعتي خلعتبري، كاسترو و فرهادي به گل برسد. شروع بازي اما چيز ديگري را نشان داد و استقلال برخلاف مسابقات قبلي بدون گروگذاشتن، حمله نكرد و نكته حائزاهميت اينكه هنگام حمله كردن،‌ 5 بازيكن در زمين خودي حضور داشتند.

قلعه‌نويي در نيمه اول به خسرو حيدري و ميثم منيعي اجازه نفوذ نداد و آنها در سمت چپ و راست مامور مهار كاسترو و خلعتبري بودند و اين شكل بازي را عوض كرد تا ذوبي‌ها بازي را در دست بگيرند. اين اتفاق اما براي تيم اصفهاني خوشايند نبود چون تاكتيك آنها فقط براساس ضدحملات طراحي شده بود و شاگردان ابراهيم‌زاده به هيچ عنوان تصور نمي‌كردند كه در همان نيمه اول شيوه بازي متفاوتي از استقلال ببينند. بي‌دليل نبود كه ذوب‌آهن از لحاظ درصد مالكيت توپ تيم برتر بود ولي برنامه‌اي براي حمله كردن نداشت.

ابراهيم‌زاده اما نظر ديگري دارد، او مي‌گويد: «در نيمه اول اصلا قصد نداشتيم دفاع كنيم و روي ضدحملات به گل برسيم. هدف ما گلزني در 15 دقيقه اول بود ولي متاسفانه اسماعيل فرهادي نتوانست خواسته‌هاي ما را در زمين اجرا كند. او يا تك‌روي مي‌كرد يا فرصت‌ها را از دست مي‌داد و اين باعث شد تا حملات ما نتيجه‌اي نداشته باشد.»

وي تاكيد مي‌كند:‌ «تنها اتفاقي كه ما را غافلگير كرد خطايي بود كه محسن قهرماني گرفت و اگر توجه كنيد مي‌بينيد كه او در چنين مسابقاتي هميشه دوست دارد تصميماتي بگيرد كه مورد توجه باشد. ما در نيمه دوم و قبل از گرفتن اين خطا به هدفمان رسيده بوديم و حملات استقلال در حال كمتر شدن بود. حتي آنها مي‌خواستند عليزاده را وارد زمين كنند، پس نتيجه مي‌گيريم كه استقلال به نتيجه نرسيد و قصد داشت روي توپ‌هاي بلند و اوت دستي به گل برسد كه در همان لحظات به گل اول دست پيدا كرد.»

ابراهيم‌زاده در پايان در اظهارنظري جالب‌توجه مي‌گويد: «استقلالي‌ها مي‌دانستند ما تيم بابرنامه‌اي هستيم به همين دليل هر وقت من كنار زمين مي‌آمدم تا دستورات تاكتيكي را به شاگردانم بدهم، تماشاگران اين تيم سوت مي‌زدند تا صداي من به بازيكنان نرسد. آنها در اين مورد از كادر فني دستور گرفته بودند.»

ابراهيم‌زاده در توصيف برنامه‌هاي تاكتيكي‌اش به اين نكته اشاره مي‌كند كه به هيچ عنوان توسط استقلال غافلگير نشدند ولي بايد گفت كه قلعه‌نويي در اين برد نقش قابل توجهي داشت. او در نيمه دوم حيدري و منيعي را آزاد كرد تا اين‌بار شكوري و قرباني مامور مهار كاسترو و خلعتبري باشند و اين بهترين فرصت براي آبي‌ها بود كه نيمه‌دوم، رو به بازي انتحاري بياورند. در اين ميان اشتباهات شاهين خيري و صالحي‌نژاد و همچنين افت بدني ذوبي‌ها بهترين فرصت براي استقلال بود تا با كسب 3 امتياز به صدر جدول نزديك شود. اين برد آنقدر براي قلعه‌نويي خوشحال كننده بود كه بعد از بازي گفت: «ياد سالي افتادم كه استقلال را قهرمان كردم.»

ستاره‌اي به نام جباري

درخشش مجتبي جباري در استقلال همچنان ادامه دارد. او بدون‌شك در حال حاضر بهترين بازيكن اين تيم است كه در بازي با ذوب‌آهن هم توانست با بازيسازي خوب خود و زدن يك گل نقش زيادي در برد آبي‌پوشان داشته باشد. حالا جباري كنار جان واريو، خلاق‌ترين خط هافبك بين تيم‌هاي ليگ‌برتري را تشكيل داده‌اند و جباري در توصيف همبازي برزيلي‌اش مي‌گويد: «او فوق‌العاده باهوش، خوش‌تكنيك و خلاق است.»

جباري در خصوص بازي با ذوب‌آهن مي‌گويد: «ما نسبت به بازي‌هاي قبلي بانشاط‌تر فوتبال بازي كرديم و بايد بگويم كه استقلال در حال نزديك‌شدن به روزهاي اوج است. اگر اين روند را ادامه دهيم به طور حتم مدعي اول قهرماني خواهيم بود.» جباري كه حالا به روزهاي اوج نزديك شده، مي‌گويد: «فوتباليست هميشه بالا و پايين دارد و من روزهاي سختي را گذرانده‌ام ولي خوشحالم كه حالا شرايط عوض شده و دوست دارم كه هميشه در اوج باشم و از فوتبالي كه بازي مي‌كنم لذت ببرم.»

شماره هشت آبي‌ها كه باز هم براي استقلال گلزني كرد، تاكيد مي‌كند: «گل زدن هميشه لذت‌بخش است و نسبت به گذشته عطش بيشتري براي گلزني دارم ولي قبلا هم گفته بودم كه وظيفه اصلي من بازيسازي است و به اين موضوع بيشتر فكر مي‌كنم.»

Alireza Taji
04-11-2008, 23:02
حجازى: مطمئنم ابومسلمى ها توى كارم نمى گذارند

بازيكنان استقلال وسط زمين به من مى خنديدند


حميد رضا عرب


«بايد از جايى شروع مى كردم، نمى توانستم به در و ديوار نگاه كنم، مى خواستم دوباره وارد گود شوم.» اينها جملاتى است كه ناصر حجازى درباره دلايل حضورش در مشهد به زبان مى آورد. دلايلى كه نشان مى دهد او با يك انگيزه پنهان دوباره قصد دارد مربيگرى در عرصه ليگ برتر فوتبال ايران را تجربه كند. چه چيزى مى تواند ناصر حجازى را براى رسيدن به اين هدف يارى رساند آيا تجربه تلخى كه در استقلال داشت، يك فصل كابوس وار، روزهايى كه به ناكامى گذشت، مخالفت هاى هيات مديره وقت استقلال و شايد به قول خودش نامهربانى هايى كه از جانب برخى بازيكنان او را به چالش مى كشاند، تجربه خوبى براى موفقيت در ابومسلم خواهد شد حجازى قصد دارد با رويكرد تازه اى وارد بافت بومى فوتبال مشهد شود. آيا او توان مقاومت مقابل جو سنگين فوتبال مشهد را خواهد داشت ناصر حجازى مثبت به اين موضوع نگاه مى كند. انگيزه اى كه در وجود ناصر حجازى شكل گرفته شايد او را در فوتبال شكست خورده و به گل نشسته ابومسلم موفق كند و شايد هم از نگاه بدبينى حجازى با شكستى ديگر فوتبال مشهد را ترك كند! با ناصر حجازى گفت وگو مى كنيم. مردى كه با حضور دوباره اش در فوتبال بار ديگر خبرساز خواهد شد و بى ترديد جريان تازه اى را به راه خواهد انداخت.

به واسطه مشكلاتى كه در استقلال داشتيد شايد تصور مى شد ديگر وارد گود نشويد. ناصر حجازى به چه دليل مربيگرى ابومسلم، تيمى كه در بدترين شرايط سال هاى اخير به سر مى برد را قبول مى كند
اول از هر چيز بايد بگويم هنوز مربيگرى ام در مشهد قطعى نشده. آقاى شكوهى معاون باشگاه ابومسلم به منزلم آمد و ساعاتى گفت وگو كرديم. در نهايت نتيجه حرف هاى ما اين شد كه فردا به مشهد بروم و گفت وگوهاى نهايى را انجام بدهم.
به هر ترتيب به نظر مى رسد مربيگرى شما در ابومسلم قطعى شده باشد.
خب، من هم بايد دوباره شروع مى كردم. من هميشه مى گويم بايد كار كرد.
حتى اگر يك فضاى سخت و دشوار براى شما شكل بگيرد روزهاى سختى در كمين شما است آقاى حجازى !
شما هم حرف بقيه را مى زنيد. همه اش منفى فكر مى كنيد. چون من ناصر حجازى هستم اين ذهنيت را داريد
نه! اصلا اين طور نيست. شرايط سختى كه فصل قبل پشت سر گذاشتيد ناخودآگاه اين ذهنيت را ايجاد مى كند وگرنه حداقل چيزى كه درباره شما وجود دارد اين است كه به لحاظ اعتبارى مى توانيد بزرگ ترين چهره اى باشيد كه در فوتبال مشهد فعاليت كرده است.
يكسرى تحليل هاى غلط درباره من وجود دارد. همه فكر مى كنند حجازى هر جا پايش را بگذارد توأم خواهد شد با ناكامى و بدبختى. چرا مثبت فكر نمى كنيد، چرا نمى گوييد حجازى در مشهد موفق مى شود
مشهد بافت بومى خود را حفظ كرده و شايد اين موضوع باعث آزار شما شود.
من به اين اتفاق مثبت نگاه مى كنم. فكر مى كنم فوتبال ۶۰-50 ساله مشهد پتانسيل بسيارى براى رشد و پيشرفت دارد و مى توان در آنجا موفق شد.
اگر به زمانى كه شما در استقلال حضور داشتيد برگرديم متوجه مى شويم هميشه از يكسرى تهديدهاى بيرونى گله مى كرديد. اتفاقاتى كه در استقلال براى شما افتاد شايد در مشهد هم تكرار شود.
درباره استقلال لازم است نكاتى را به شما بگويم. اولا كه همين حالا اگر امتيازهايى كه من در زمان مربيگرى در استقلال تا هفته سيزدهم گرفتم را با نتايج كنونى مقايسه كنيد متوجه مى شويد كه فقط ۴ امتياز كمتر است. نكته ديگر اين است كه استقلال سال گذشته مثل الان خرج نكرد و براى من جاى تعجب دارد كه بعضى ها نتايج امروز استقلال را با آن روزها قياس مى كنند.
اگر بخواهيد شرايط فعلى ابومسلم را با استقلال سال گذشته قياس كنيد فكر مى كنيد شرايط كارى كدام يك بهتر باشد
فصل قبل در استقلال هيچ وقت از جانب هيات مديره آرامش نداشتم. آنها مدام توى كار من مى گذاشتند و اجازه نمى دادند من راحت كار كنم. حتى از جانب ۲ بازيكن هم مشكلاتى داشتم.
كدام بازيكنان
اسم شان را نمى آورم اما آن ۲ نفر را هيچ وقت نمى بخشم. آنها در زمين راه مى رفتند و بعد از بازى به من مى خنديدند.
چرا همان موقع اعتراض نكرديد
آن روزها پاى استقلال وسط بود. بايد تحمل مى كردم، بايد مى جنگيدم و از همه تجربه ام استفاده مى كردم تا استقلال موفق شود.
اما همين تودارى شما در نهايت باعث اخراج تان شد.
من فكر مى كنم نتيجه عملكرد هر كس را خدا مى دهد. اينها در برابر عدالت خدا پشه هم نيستند! من هم از شما مى خواهم گذشته را همين جا دفن كنيد، چرا همه اش به روزهاى تلخ گذشته فكر مى كنيد
اين موضوع كه نام حجازى با ناكامى عجين شده را قبول داريد
من گذشته تلخى دارم كه مسبب آن كسانى بودند كه من آنها را كمك خودم مى ديدم اما در عمل اتفاقات ديگرى مى افتاد. الان ديگر به راحتى اعتماد نمى كنم و شرايط الان با گذشته خيلى فرق مى كند.
به آينده كارى تان در ابومسلم خوشبين هستيد
من هميشه مثبت نگاه مى كنم اما نمى دانم چرا نه در ورزش بلكه در جامعه ما نااميدى و منفى بافى باب شده است. همه مى گويند نمى شود، نمى توانيم، سخت است و هزار بهانه ديگر. بايد اين طرز تفكر را از ذهن دور كرد.
ارزيابى تان از فوتبال مشهد چيست
گفتم كه آنها حدود ۶۰ سال سابقه دارند. يك شهر فوتبال خيز كه توقع مردم از ابومسلم خيلى زياد است. فكر مى كنم با كمك مديريت باشگاه بتوانيم از اين وضعيت بغرنج خارج شويم.
اما آنها در اوج بحران مالى قرار دارند و با سختى فراوان خرج تيم شان را در مى آورند.
با آقاى شكوهى معاون باشگاه ابومسلم خيلى حرف زدم. قرار شد كارهاى مهمى انجام شود. من به آنها گفتم بايد تيم را تقويت كنيد. به همين دليل به دنبال تجهيز تيم هستم.
به دنبال بازيكن خارجى هم هستيد
فكر نمى كنم در برهه كنونى در كشورمان بازيكن خوبى بدون تيم مانده باشد براى همين به دنبال چند بازيكن خارجى هستم كه البته با دقت فراوان آنها را انتخاب مى كنم.
فكر مى كنيد از جانب مديريت، هيات مديره و تماشاگران حمايت هاى كافى از شما انجام شود
من مطمئن هستم آنجا موفق مى شوم. حداقل اينجا هيات مديره با من همفكر است و مطمئن هستم هيچ بازيكنى مثل آن زمان استقلال به خودش اجازه نمى دهد وسط زمين راه برود.
دستياران تان را انتخاب كرده ايد
قطعا كسى را انتخاب مى كنم كه به او اعتماد داشته باشم. دوست ندارم از جانب دستياران اختلاف نظرى پيش بيايد براى همين دارم فكر مى كنم.
و درباره تقابل احتمالى با اميرقعله نويى
هر وقت قرار شد با استقلال بازى كنم درباره اش حرف مى زنم، الان زود است.

Alireza Taji
04-11-2008, 23:04
دستور Afc براي جلوگيري از تكرار مشكل استقلال:
باشگاه‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان بايد كميته بين‌الملل داشته باشند
خبرگزاري فارس: بنا بر دستور كنفدراسيون فوتبال آسيا تمامي باشگاه‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا بايد كميته امور بين الملل داشته باشند.
به گزارش خبرگزاري فارس، مسولان كنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام كرده‌اند در شانگهاي چين پس از انتخاب بهترين بازيكن سال آسيا در مورد سهميه كشورها در ليگ قهرمانان آسيا نيز تصميم گيري خواهند كرد.
در آن روز با حضور مسئولان كميته‌هاي اجرايي Afc، وضعيت تيم‌ها مشخص خواهد شد.
طبق آخرين نامه ارسالي كنفدراسيون فوتبال آسيا خطاب به فدراسيون ايران تاكيد شده است تمام تيم‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان بايد كميته اي به نام روابط بين‌الملل داشته باشند تا مشكلي كه قبلا براي استقلال رخ داد، ديگر تكرار نشود.
عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ برتر در اين زمينه به خبرنگار فارس گفت: طبق خواسته Afc تيم‌هاي استقلال تهران، پرسپوليس تهران، سپاهان اصفهان و صباباتري قم بايد كميته‌ روابط بين‌الملل داشته باشند.
وي افزود: مسئولان كميته بين‌الملل باشگاه موظف هستند در زمان تعيين شده از سوي Afc فهرست كامل اعضاي كادر فني، بازيكنان و مدارك مورد نياز را به دقت به كنفدراسيون فوتبال آسيا معرفي و ارسال كنند.

Alireza Taji
04-11-2008, 23:05
ادعاى جدايى پيش از توافق با مس كرمان

اميرحسين صادقى: پرسپوليس تير آخر من است


ايران ورزشى - اميرحسين صادقى كه روزگارى بازيكن با تعصب هواداران استقلال بود، به گفته خودش در چند قدمى پيوستن به پرسپوليس قرار دارد! پرسپوليسى ها پس از مشكلاتى كه اين فصل در خط دفاع با آن دست و پنجه نرم كرده اند، براى رفع آن در پى جذب مدافع سابق استقلال هستند و صحبت هاى اوليه را نيز با او انجام داده اند، موضوعى كه صادقى هم آن را تأييد مى كند.

شنيده مى شود پرسپوليسى ها مذاكراتى را با تو براى نيم فصل دوم انجام داده اند
فعلاً مذاكرات در حد صحبت هاى اوليه پرسپولسى ها با من و مدير برنامه هايم بوده و فعلاً همه چيز در حد يك پيشنهاد است.
تو يكى از بازيكنان متعصب استقلال بودى. انتقالت به تيم رقيب برايت دردسرساز مى شود.
هنوز تصميم خاصى نگرفته ام ولى اگر بحث پيوستنم به پرسپوليس جدى شد به عنوان تير آخر از آن استفاده خواهم كرد و پيه همه چيز را هم به تنم ماليده ام.
پس از رفتن به مس، هميشه از بازگشت دوباره به استقلال مى گفتى اما اين حرف ها چيز ديگرى را نشان مى دهد...
نه! علاقه قلبى ام به استقلال است و هيچ مشكلى ندارم. گفته ام اولويت اولم استقلال است ولى اگر آنها مرا نخواستند به پيشنهادات ديگر فكر مى كنم.
اين تيم مى تواند پرسپوليس باشد

وقتى استقلال من را نخواهد بايد يك تيم خوب ديگر را انتخاب كنم و اين تيم در تهران هم باشد. البته هنوز حضورم در پرسپوليس قطعى نشده اما براى پيوستن به اين تيم مشكلى ندارم.
با اين حساب نيم فصل دوم اميرحسين صادقى را با پيراهن پرسپوليس مى بينيم
در صورت محقق شدن اين انتقال ابتدا بايد رضايت مسؤولان مس را براى فسخ قراردادم جلب كنم و پس از آن به پرسپوليس بروم.
مس هم برخلاف اوايل فصل روزهاى خوبى را پشت سر نمى گذارد.
بچه ها شرايط خيلى خوبى دارند و متأسفانه در اين ۵ هفته اخير به علت كم دقتى و سهل انگارى نتوانسته ايم نتايج خوبى بگيريم ولى همه بازيكنان عزم مان را جزم كرده ايم تا از بحران خارج شويم.

Alireza Taji
04-11-2008, 23:07
نيم نگاه


ترديد روى عدد شش!
استقلال مهاجم مى خواهد يا نمى خواهد

ايران ورزشى - امروز اگر بحث خريد مهاجم جديد در استقلال را به قضاوت كارشناسان و اهالى فن بسپاريم چند نفر موافق اين هستند كه امير قلعه نويى به حضور يك يا چند مهاجم جديد ديگر نياز دارد و بايد باز هم تيمش را با جذب بازيكن جديد تقويت كند به طور قطع اگر اين تصميم به قضاوت اهل فن گذاشته شود بسيارى مخالفت خود را با جذب مهاجم در استقلال اعلام خواهند كرد اما قلعه نويى و دستيارانش در تلاش پردامنه به دنبال جذب بازيكن جديد هستند. كه اين تلاش با توجه به عملكرد مطلوب و شايد دور از تصور مهاجمان استقلال در ۱۳ بازى گذشته بسيار غير ضرورى محسوب مى شود. نتايج جذب بازيكن جديد در استقلال در واقع ۲ حالت بيشتر ندارد اول اينكه حضور مهاجم جديد باعث باانگيزه تر شدن ديگر مهاجمان شود و دوم اينكه حضور مهاجم جديد و احتمال قرار گرفتن اين بازيكن در تركيب اصلى اعتماد به نفس را از مهاجمان تازه راه افتاده استقلال سلب خواهد كرد كه به نظر مى رسد با توجه به شكننده بودن روحيه مهاجمان استقلال دومى محتمل تر باشد و با جذب بازيكن جديد خط حمله استقلال از همبستگى و انسجام كنونى فاصله بگيرد و به گروهى چند پاره تبديل شود.
امير قلعه نويى خود در صحبت هايش به فرسايشى بودن بازى هاى استقلال در عرصه جام باشگاه هاى آسيا و حتى جام حذفى اشاره كرده است. بنابر اين منطق حكم مى كند استقلال يك نيمكت قوى يا به عبارتى يك تيم دوم قوى هم داشته باشد كه اين احساس نياز در واقع ضرورى اجتناب ناپذير است. براى رسيدن به اين هدف مهم امير قلعه نويى نبايد تراكم را در خط حمله تيمش بيشتر كند. در حال حاضر استقلال داراى ۶ مهاجم است. آرش برهانى، سياوش اكبرپوش، على عليزاده، فرهاد مجيدى، عليرضا عباسفرد و احمد خذيراوى بازيكنانى هستند كه به طور تخصصى مى توانند در اين پست بازى كنند. نگاهى به عملكرد ۴ مهاجم استقلال به غير از عباسفرد و خذيراوى نشان مى دهد اين بازيكنان به خوبى توانسته اند در بازى هاى اخير براى تيم شان گلزنى كنند. نگاهى به گل هاى زده استقلال در ۱۳ بازى اخير گواهى صادقى بر اين مدعا است، هر چند كه نبايد مشاركت هافبك هاى استقلال را در گلزنى ناديده گرفت كه اين مهم از ويژگى هاى استقلال در باز يهاى گذشته بود يعنى قلعه نويى به غير از مهاجمان گلزنى كه در اختيار دارد از هافبك ها و حتى مدافعان گلزن هم برخوردار است كه تعامل ميان هافبك ها و مهاجمان در حقيقت از خصوصيات بارز استقلال محسوب مى شود.
اشاره به هافبك هاى گلزن استقلال در واقع نبايد ما را از بحث اصلى دور كند. استقلال مى بايست از داشته هاى خود به نحو احسن بهره بگيرد و اين وظيفه اى است كه به دوش امير قلعه نويى به عنوان نفر اول كادر فنى نهاده شده است. امير قلعه نويى در حرف هايش به ساختن يك تيم ديگر اشاره مى كند اما در عمل به دنبال جذب بازيكن است! آيا امير قلعه نويى قادر نيست در خط حمله اش به غير از زوج موفق آرش - سياوش از دل بازيكنانى كه در اختيار دارد باز هم زوج هاى موفقى بسازد چاره استقلال در جذب يا خريد مهاجم جديد نيست. شايد تجربه تلخ دى كارمو درس خوبى براى استقلالى ها باشد كه حالا در سرزمين فوتبال به دنبال بازيكن آرزوهاى خود مى گردند. در استقلال به هزار و يك دليل قانع كننده مى توان از عليرضا عباسفرد يك گلزن قهار ساخت، فرهاد مجيدى را بيشتر در تركيب بازى دارد و حتى احمد خذيراوى را به عنوان يك مهره جوان و خوش آتيه به بازيكنى گلزن بدل كرد. اگر چنين نيست واضح بگوييد تا همه بدانند...

M_Abieteh
04-11-2008, 23:09
استقلال 3 - 2 ملوان


پیشبینی ثبت شد.

Alireza Taji
04-11-2008, 23:09
نمى توانم جلوى اعتراض شان را بگيرم
على عليزاده: هواداران، مجيدى را بيشتر از من دوست دارند
ايران ورزشى - لحظه اى كه اسكوربورد ورزشگاه آزادى تصوير عليزاده را نشان داد تماشاگران استقلال يكصدا فرهاد مجيدى را تشويق كردند تا به نوعى اعتراض خود را به حضور اين بازيكن نشان دهند. عليزاده از اين اعتراض دلخور شده اما به احترام هواداران سعى مى كند حرف نزند.

اعتراض هواداران استقلال با تعويض شما موج تازه اى را در ورزشگاه آزادى به وجود آورد.
متاسفانه نمى دانم چه بگويم، البته فوتبال من با اين كارها زير سوال نمى رود و مهم نظر مربى است وهمانطور كه مى بينيد، به قدر كافى به من بازى مى دهد.
از اين اعتراض ها ناراحتى
هر كسى به جاى من باشد، ناراحت مى شود. اما چاره اى جز تحمل اين شرايط سخت ندارم، اميدارم استقلالى ها همه بازيكنان تيمشان را با يك چشم نگاه كنند.
شايد يكنواختى بازى ات باعث شنيدن اين اعتراض ها مى شود.
نمى دانم با چه هدفى اين كار را انجام مى دهند، با اين حال توجه چندانى به اين مساله ندارم. دوست ندارم حاشيه ها تمركزم را به هم بريزد، شايد هم هواداران استقلال فرهاد مجيدى را بيش از من دوست دارند و به همين دليل علاقه مند نيستند جاى او وارد زمين شوم.
فكر مى كنى اين رفتار باز هم ادامه داشته باشد
من نمى توانم با ۷۰ هزار تماشاگر درگير شوم، همانطور كه گفتم، مهم نظر مربى است و خوشحالم كه امير قلعه نويى در همه بازى ها از من استفاده مى كند.
البته فقط در دقايق پايانى بازى.
به نظر مى رسد نيمكت نشينى هم دردسرهاى خاص خودش را دارد
هيچ كس از نشستن روى نيمكت استقبال نمى كند اما اين دليل نمى شود كه با اعتراض هاى آنچنانى جو تيم را به هم بريزم و باعث ناكامى تيم بشوم.
اوت هايى كه پرتاب مى كنى تاثيرگذار است
اصلا شك ندارم كه اگر فرصت داشته باشم، خودم را به عنوان يكى از مهره هاى خوب استقلال مطرح مى كنم. به هر حال پرتاب اوت هم يكى از اهداف من است كه اميرخان روى آن خيلى حساب كرده.

bayern
04-11-2008, 23:09
فكر مى كردم قلعه نويى از من بدش مى آيد
منيعى: اميرآبادى هم پست من نيست كه عصبانى باشد

مهديه دريا بيگى
Mahdiyeh Darya beigi

ميثم منيعى چند هفته اى است كه به جاى مهدى اميرآبادى در تركيب اصلى استقلال قرار مى گيرد و همين مسأله باعث شده تا اميرآبادى از نيمكت نشينى خود عصبانى باشد و ساز جدايى بزند اما منيعى مدعى است كه جاى اميرآبادى را نگرفته است.

شرايط استقلال چطور است
همه چيز خيلى خوب و عالى است. چند هفته اى است كه خوب بازى مى كنيم و خوب هم نتيجه مى گيريم.
انگار استقلال شخصيت اصلى خودش را پيدا كرده
بله... بچه ها هماهنگ شده اند و درك كردند كه استقلال تيم بزرگى است.
بعد از بازى پرسپوليس در تركيب اصلى استقلال قرار گرفتى. چطور شد كه قلعه نويى به تو فرصت داد
از وقتى آقاى قلعه نويى به استقلال آمده در تركيب اصلى بازى كردم البته به جز زمانى كه در تركيه مصدوم شدم و مدتى از تركيب دور بودم.
و حالا در تركيب جا افتادى و همين امر باعث شده كه اميرآبادى از نيمكت نشينى ناراحت باشد.
اميرآبادى هم پست من نيست كه عصبانى شود.
اما اميرآبادى هم در پست تو بازى كرده
به هر حال من همان طور كه گفتم از اول فصل يار اصلى استقلال بودم و مصدوميتم باعث شد روزهاى سختى را پشت سر بگذارم. آن روزها فكر مى كردم قلعه نويى از من بدش مى آيد اما بعداً فهميدم اشتباه مى كردم.
اما قلعه نويى گفته بود كه بازيكنان بايد از تو ياد بگيرند.
چطور !
اينكه نيمكت نشين بودى امااعتراض نكردى
ايشان لطف دارند، فوتبال بالا و پايين دارد. روزهايى كه پايين هستى بايد تلاش كنى. بازيكن حرفه اى كه پول حرفه اى مى گيرد بايد رفتارش هم حرفه اى باشد.
فكر مى كنى نوار بردهاى استقلال ادامه داشته باشد يا...
استقلال پتانسيل بالايى دارد ما در هر خط بهترين بازيكنان ليگ برتر را داريم تنها تيمى كه جلودار ما مى تواند باشد خود استقلال است. يعنى اينكه بايد خودمان قدر خودمان را بدانيم و همين طور بدون حاشيه پيش برويم. اگر همين طور همدل و يكسان باشيم هيچ تيمى جلودار ما نيست.
ملوان را چطور حريفى مى بينى
تيم خيلى خوبى است. به نظرم اين بازى از دو بازى قبلى سخت تر است و بايد مراقب باشيم.

Alireza Taji
04-11-2008, 23:10
شكورى: بازى در آنجا فيزيكى است
ايران ورزشى - شكورى هم يكى از مردان فيزيكى استقلال است كه در انزلى به كار اين تيم مى آيد: «وضعيت استقلال خيلى خوب است و تمرينات خوبى را انجام داديم و خود را آماده ديدار برابر ملوان كرده ايم. فكر مى كنم بازى مقابل ملوان سخت و بسيار فيزيكى باشد كه هر تيمى از موقعيـت هاى خود بهتر استفاده كند مى تواند برنده بازى باشد. اميدوارم با برد مقابل ملوان بتوانيم راه رسيدن خود به صدر جدول را هموار كنيم. در حال حاضر از وضعيت بسيار خوبى برخوردار هستم و هيچ گونه مصدوميتى نيز ندارم و فكر مى كنم اكنون زمانش رسيده كه به تيم ملى كشورم دعوت شوم و مطمئن هستم مى توانم به تيم ملى كمك كنم.»

bayern
04-11-2008, 23:11
صداى طيرى درآمد
۴ ميليون خرج كردم!
ايران ورزشى- اميد طيرى يكى از مربيان استقلال به اوضاع مالى كادر فنى اشاره دارد. حرف هاى او با اعتراض تفاوت دارد: «ما مربيان هنوز پولى از باشگاه دريافت نكرديم اما بابت اين موضوع تا به حال هيچ كدام به قلعه نويى حرفى نزده ايم.
از فصل قبل كه به اين تيم آمديم حتى يك ريال از مطالباتمان را دريافت نكرديم. پول فصل جديد را هم به ما نداده اند.
در مورد اين موضوع با واعظ آشتيانى صحبت نكرديم، چون فكر مى كنيم ايشان به عنوان مدير عامل تيم در جريان مسائل بوده و مى دانند كه مربيان مانند بازيكنان، غير از فوتبال منبع درآمد ديگرى ندارند.
سال قبل هم تا نيم فصل مربى تيم اميدهاى استقلال بودم، اين تيم را قهرمان نيم فصل كردم و استعفا دادم و به مس رفتم اما پولى دريافت نكردم و به دليل شرايط مالى بدى كه داشت از جيب خودم حدود چهار ميليون تومان هزينه كردم.
تا به حال بابت اين موضوع گلايه اى نكرده ايم و به دليل احترامى كه براى قلعه نويى و باشگاه استقلال قائل هستيم حرفى هم نمى زنيم.
طيرى در مورد شرايط اين تيم گفت: در حال حاضر مثل بارسلونا بازى مى كنيم و فوتبالى كه استقلال ارائه مى دهد فراتر از آسيا است. در اين تيم همه بازيكنان زحمت مى كشند.
طيرى درباره مسائل فنى هم حرف هايى مى زند: «استقلال به لحاظ فنى به تكامل رسيده است. اگر نگاهى به تيم هجومى ما داشته باشيد متوجه مى شويد كه گل هاى ما با كارهاى تركيبى به ثمر مى رسد. استقلال به لحاظ هجومى يك تيم خطرناك است و من فكر مى كنم اگر مى توانستيم در نيمه اول به ذوب آهن گل بزنيم اين تيم هم بيش از ۴ بار دروازه اش باز مى شد.»

M_Abieteh
04-11-2008, 23:11
لیست کسانی که تو پیشبینی شرکت کردند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Alireza Taji
04-11-2008, 23:12
برهانى: براى تيم ملى هم گل مى زنم



سعيد احمديان

آبى پوشان در ادامه روند صعودى شان، ذوب آهن كه با ابراهيم زاده تا قبل از بازى با استقلال صدرنشين ليگ بود را شكست دادند تا نشان بدهند كه ناكامى هاى اوايل فصل را فراموش كرده اند و اكنون يكى از مدعيان جدى قهرمانى در ليگ برتر هستند. آرش برهانى آقاى گل فعلى ليگ برتر كه اين روزها در بهترين شرايطش قرار دارد هرچند در اين بازى موفق به گلزنى نشد اما يكى از خوب هاى آبى پوشان بود. برهانى كه همراه استقلال پنج شنبه در انزلى ميهمان شاگردان احمدزاده هستند از برد ملوان و از شروع دوباره گلزنى هايش صحبت مى كند.
روزهاى خوبى را پشت سر مى گذاريد، به نظر مى رسد همان استقلال واقعى شده ايد.
بله، خدا را شكر با توجه به نتايجى كه در اين چند هفته به خصوص مقابل پيكان و ذوب آهن گرفته ايم وضعيت خيلى خوبى داريم و ناكامى هاى اوايل فصل را فراموش كرده ايم.
در ادامه روند صعودى تان ۳ امتياز حساس مقابل ذوب آهن كسب كرديد.
ذوب آهن يكى از بهترين هاى ليگ به شمار مى رود كه در خطوط سه گانه بازيكنان خيلى خوبى دارد. بازى با چنين تيمى با اين مشخصات قطعاً خيلى مشكل است ولى با تلاش بچه ها توانستيم با دو گل آنها را شكست بدهيم.
دو نيمه متفاوت از استقلال ديديم. نيمه اول بازى پاياپايى بود ولى نيمه دوم بازى را دست كم گرفتيد.
خب با توجه به شناختى كه از ذوب آهن داشتيم در نيمه اول آن طورى كه حدس مى زديم عمل نكردند ولى با توجه به صحبت هايى كه كادر فنى بين دو نيمه انجام دادند توانستيم نيمه دوم بازى را دست بگيريم و نتيجه لازم را بگيريم.
ولى ذوب آهنى ها معتقدند استقلال به لطف داورى به پيروزى رسيد.
در رابطه با داورى نمى توانم اظهار نظر كنم چون صحبت در اين باره در حيطه اختيارات من نيست و كارشناسان داورى بايد نظر بدهند ولى مطمئن باشيد اگر حسين آن گل را نمى زد با توجه به برترى كه نسبت به ذوب آهن در نيمه دوم داشتيم به روش هاى ديگر به گل مى رسيديم.
پنج شنبه هم با ملوان در انزلى بازى داريد. مسابقه آسانى به نظر نمى رسد.
بازى با ملوان يكى از مشكل ترين مسابقات استقلال است ولى با توجه به شرايط خوبى كه اين روزها داريم با ۳ امتياز اين ديدار به تهران برمى گرديم.
با توجه به بارندگى اين روزها بازى در زمين گل آلود ورزشگاه انزلى كار شما را سخت تر خواهد كرد.
فكر نمى كنم به مشكل بخوريم چون با توجه به اينكه از شروع فصل آقاى قلعه نويى تيم كاملى را بسته اند بازيكنان فيزيكى زيادى داريم كه مى توانند كمك ما در اين روز باشند.
ملوان هم پس از برد پگاه با روحيه بالايى مقابل استقلال قرار مى گيرد.
آقاى احمدزاده تيم خوبى را جمع و جور كرده است ولى ما هم براى اينكه كماكان جزو مدعيان باشيم و امتيازات از دست رفته اول فصل مان راجبران كنيم به پيروزى در اين ديدار احتياج داريم و با اين ۳ امتياز قهرمانى نيم فصل را جشن مى گيريم.
تو هم با توجه به آمادگى بالايى كه اين روزها دارى اميد اول قلعه نويى براى گلزنى هستى
خدا را شكر در اين مدت از نظر روحى و جسمانى در وضعيت خوبى به سر مى برم و اگر در صورت صلاحديد كادر فنى در ميدان قرار بگيرم تمام تلاشم را براى گلزنى به ملوان انجام مى دهم.
از دعوت به تيم ملى چه احساسى دارى
خيلى خوشحالم پس از مدت ها به تيم ملى دعوت شدم و اين براى من با ارزش است. اين بار ديگر به راحتى تيم ملى را از دست نمى دهم و سعى مى كنم براى تيم ملى گلزنى كنم.

Alireza Taji
04-11-2008, 23:15
جدول گلزنان ليگ برتر


۹ گل: آرش برهانى (استقلال تهران)
۷ گل: عليرضا واحدى نيكبخت و كريم باقرى (پرسپوليس)، ايگور كاسترو (ذوب آهن)، فريد عابدى (برق)، اشپيتيم آرفى (پيام) و سيد مهدى سيدصالحى (پيكان)
۶ گل: محمدرضا خلعتبرى (ذوب آهن)، فريدون فضلى (صباى قم)
۵ گل: على كريمى (پرسپوليس)، اسماعيل فرهادى (ذوب آهن)، ايمان حيدرى و محمدرضا طهماسبى (پيكان)، عماد رضا (سپاهان) و مجتبى جبارى(استقلال)
۴ گل: عيسى ترائوره (سايپا)، مهدى شيرى (برق)، امين متوسل زاده (مقاومت)، ميثم بائو (ابومسلم)، فراز فاطمى (مس)

bayern
04-11-2008, 23:15
ترديد روى عدد شش!
استقلال مهاجم مى خواهد يا نمى خواهد

ايران ورزشى - امروز اگر بحث خريد مهاجم جديد در استقلال را به قضاوت كارشناسان و اهالى فن بسپاريم چند نفر موافق اين هستند كه امير قلعه نويى به حضور يك يا چند مهاجم جديد ديگر نياز دارد و بايد باز هم تيمش را با جذب بازيكن جديد تقويت كند به طور قطع اگر اين تصميم به قضاوت اهل فن گذاشته شود بسيارى مخالفت خود را با جذب مهاجم در استقلال اعلام خواهند كرد اما قلعه نويى و دستيارانش در تلاش پردامنه به دنبال جذب بازيكن جديد هستند. كه اين تلاش با توجه به عملكرد مطلوب و شايد دور از تصور مهاجمان استقلال در ۱۳ بازى گذشته بسيار غير ضرورى محسوب مى شود. نتايج جذب بازيكن جديد در استقلال در واقع ۲ حالت بيشتر ندارد اول اينكه حضور مهاجم جديد باعث باانگيزه تر شدن ديگر مهاجمان شود و دوم اينكه حضور مهاجم جديد و احتمال قرار گرفتن اين بازيكن در تركيب اصلى اعتماد به نفس را از مهاجمان تازه راه افتاده استقلال سلب خواهد كرد كه به نظر مى رسد با توجه به شكننده بودن روحيه مهاجمان استقلال دومى محتمل تر باشد و با جذب بازيكن جديد خط حمله استقلال از همبستگى و انسجام كنونى فاصله بگيرد و به گروهى چند پاره تبديل شود.
امير قلعه نويى خود در صحبت هايش به فرسايشى بودن بازى هاى استقلال در عرصه جام باشگاه هاى آسيا و حتى جام حذفى اشاره كرده است. بنابر اين منطق حكم مى كند استقلال يك نيمكت قوى يا به عبارتى يك تيم دوم قوى هم داشته باشد كه اين احساس نياز در واقع ضرورى اجتناب ناپذير است. براى رسيدن به اين هدف مهم امير قلعه نويى نبايد تراكم را در خط حمله تيمش بيشتر كند. در حال حاضر استقلال داراى ۶ مهاجم است. آرش برهانى، سياوش اكبرپوش، على عليزاده، فرهاد مجيدى، عليرضا عباسفرد و احمد خذيراوى بازيكنانى هستند كه به طور تخصصى مى توانند در اين پست بازى كنند. نگاهى به عملكرد ۴ مهاجم استقلال به غير از عباسفرد و خذيراوى نشان مى دهد اين بازيكنان به خوبى توانسته اند در بازى هاى اخير براى تيم شان گلزنى كنند. نگاهى به گل هاى زده استقلال در ۱۳ بازى اخير گواهى صادقى بر اين مدعا است، هر چند كه نبايد مشاركت هافبك هاى استقلال را در گلزنى ناديده گرفت كه اين مهم از ويژگى هاى استقلال در باز يهاى گذشته بود يعنى قلعه نويى به غير از مهاجمان گلزنى كه در اختيار دارد از هافبك ها و حتى مدافعان گلزن هم برخوردار است كه تعامل ميان هافبك ها و مهاجمان در حقيقت از خصوصيات بارز استقلال محسوب مى شود.
اشاره به هافبك هاى گلزن استقلال در واقع نبايد ما را از بحث اصلى دور كند. استقلال مى بايست از داشته هاى خود به نحو احسن بهره بگيرد و اين وظيفه اى است كه به دوش امير قلعه نويى به عنوان نفر اول كادر فنى نهاده شده است. امير قلعه نويى در حرف هايش به ساختن يك تيم ديگر اشاره مى كند اما در عمل به دنبال جذب بازيكن است! آيا امير قلعه نويى قادر نيست در خط حمله اش به غير از زوج موفق آرش - سياوش از دل بازيكنانى كه در اختيار دارد باز هم زوج هاى موفقى بسازد چاره استقلال در جذب يا خريد مهاجم جديد نيست. شايد تجربه تلخ دى كارمو درس خوبى براى استقلالى ها باشد كه حالا در سرزمين فوتبال به دنبال بازيكن آرزوهاى خود مى گردند. در استقلال به هزار و يك دليل قانع كننده مى توان از عليرضا عباسفرد يك گلزن قهار ساخت، فرهاد مجيدى را بيشتر در تركيب بازى دارد و حتى احمد خذيراوى را به عنوان يك مهره جوان و خوش آتيه به بازيكنى گلزن بدل كرد. اگر چنين نيست واضح بگوييد تا همه بدانند...

M_Abieteh
04-11-2008, 23:15
38 ساعت تا پایان پیشبینی.

Alireza Taji
04-11-2008, 23:16
قلعه نويى: احمدزاده راست مى گويد انزلى جهنم است

ازناراحتى نيمكت نشين ها خوشحالم


ايران ورزشى - امير قلعه نويى پيرامون بحث نيمكت نشينى فرهاد مجيدى و ديگر بازيكنان حرف هايى مى زند كه از اشراف او به استقلال نشأت مى گيرد. قلعه نويى ناراحتى بازيكنانش را از نيمكت نشينى مثبت و اميدوار كننده ارزيابى مى كند:

«بازيكنان ما به خاطر اين ناراحت اند كه جزو فيكس ها باشند و اين خيلى خوب است چون ايجاد انگيزه مى كند اما بايد بگويم كه آن ها با باشگاه قرارداد دارند و وظيفه دارند كه در تمرينات بهترين عملكرد را داشته باشند. بزرگ ترين نيمكت نشين ما مجيدى است كه بعضى ها مى خواهند او را وارد حاشيه كنند ولى واقعاً چقدر خوب جواب آن ها را مى دهد. اين طبيعى است تيم هاى بزرگى چون استقلال و پرسپوليس وقتى نتيجه مى گيرند، بعضى ها شيطنت مى كنند. ما و مطبوعات بايد كمك كنيم تا اين روش منسوخ اعتراض از فوتبال حرفه اى حذف شود. قلعه نويى پس از آن درباره جذب مهاجم خارجى حرف مى زند: « انشا ا... تا چند روز آينده مهاجم جديدمان به ايران مى آيد اما بايد بگويم كه دنبال مسائل حاشيه اى نيستم و به دستيارانم اجازه نمى دهم به رقيب سنتى، هواداران و مسؤولان اين تيم كه قابل احترام هستند، براى جذب بازيكن خارجى توهين شود. ما يك باشگاه حرفه اى هستيم و كارى به خريدهاى خارجى پرسپوليس نداريم.» امير قلعه نويى شايد سخت ترين بازى نيم فصل نخست را عصر پنج شنبه در ورزشگاه تختى انزلى تجربه كند. قلعه نويى بازى بسيار سختى پيش روى تيمش مى بيند: «بازى خيلى سختى است به خصوص با آن شرايطى كه زمين انزلى دارد. احمدزاده مربى بزرگى است كه سال قبل اين تيم را با آن بضاعت و مشكلات مالى و يك عده جوان در حد مدعى مطرح كرد. هميشه تيم احمدزاده فوتبال جسورانه اى بازى مى كند.» قلعه نويى به ادعاى احمدزاده درباره جهنم ورزشگاه تختى انزلى اين طور پاسخ مى دهد: «وقتى احمدزاده گفته حتما درست است! اما ما براى ادامه روند خود و براى كسب پيروزى مى رويم ولى نتيجه دست خداست.»

Alireza Taji
04-11-2008, 23:16
هدف اصلى ، قهرمانى ليگ برتر است

پژمان منتظرى: مقابل ذوب آهن كم اشتباه بوديم



ايران ورزشى - پژمان منتظرى اگر بتواند به شكل يكنواخت در خط دفاع استقلال بازى كند دفاع اين تيم كمتر تهديد خواهد شد. منتظرى از عملكرد خط دفاع در بازى با ذوب آهن دفاع مى كند: «بازى خوبى انجام داديم و خوشحالم مقابل تيمى به پيروزى رسيديم كه خط حمله اى قوى داشت.
تيم ما به لحاظ نفرى و تاكتيكى بازيكنان بسيار خوبى دارد؛ ولى متاسفانه در چند هفته گذشته گل هايى خورديم كه تيم هاى دسته دومى هم مشابه آن را دريافت نمى كنند.
مقابل ذوب آهن اين اشتباهات را نداشتيم و به گونه اى دفاع كرديم كه خط حمله تيم حريف هيچ موقعيتى نداشت. انتقادهايى كه از خط دفاع مى شد با اين بازى به خوبى پاسخ داده شد.»
منتظرى درباره قهرمانى احتمالى در نيم فصل مى گويد: «همه چيز بستگى به شرايط آينده دارد. ما تمام تلاش خود را براى رسيدن به اين مهم به كار مى گيريم، هدف اصلى تيم قهرمانى در ليگ برتر است كه بايد با ادامه پيروزى ها به هدف خود برسيم.»

Alireza Taji
04-11-2008, 23:17
چند نكته در بازى منتظرى
در بازى پژمان منتظرى چند نكته وجود دارد؛ او بازيكنى سريع و دونده است كه مى تواند به موقع خود را به حريف برساند اما منتظرى بعضا در دفع توپ با استرس همراه است كه بايد با تمركز بيشتر اين ويژگى را هم به بازى اش اضافه كند. پژمان در واقع به دليل قرار گرفتن در آخرين نقطه خط دفاعى ليدر خط دفاع محسوب مى شود. به همين دليل وظيفه پوشش دادن به عمق دفاع استقلال به عهده اوست. گل هايى كه استقلال در بازى هاى گذشته دريافت كرد حاصل نفوذ هاى حريف از عمق است كه منتظرى بايد با رهبرى خود در خط دفاع اين روزنه را هم مقابل حريفان ببندد.

bayern
04-11-2008, 23:20
جان واريو: لطفاً مرا با جباري مقايسه نكنيد



نورا مهدوي

* خيلي زود خودت را با جو استقلال وفق دادي.




** امير قلعه نويي و دستيارانش همگي به من كمك كردند تا با اوضاع جديد هماهنگ شوم. نكات ديگري هم دخيل بود. سازگاري من با اين تيم به خاطر تفكر خوب و بازيكنان بزرگي است كه كنار هم قرار گرفته اند.
* در پرتغال در چه پستي فوتبال بازي مي كردي؟ الان در استقلال هافبك چپ هستي. خودت در كدام پست راحت تري؟
** اين بستگي به سيستم تيم دارد. استقلال اگر 2-4-4 بازي كند، قطعاً من هافبك چپ خواهم بود.
* اما در 2-5-3 هم معمولاً هافبك چپ بازي مي كني.
** اين اولين باري است كه در سيستم 2-5-3 بازي مي كنم و بايد بگويم بيشتر نقش يك هافبك آزاد را دارم كه هم چپ بازي مي كنم و هم راست. اگر دقت كنيد متوجه مي شويد كه من و مجتبي جباري جايمان را با هم عوض مي كنيم. در پرتغال معمولاً وقتي 2-4-4 بازي مي كرديم، من هافبك هجومي بودم و هافبك وسط آزاد هم بازي كرده ام.
* از بين ميثم منيعي، مهدي امير آبادي و هاشم بيگ زاده با كدام پيستون چپ استقلال راحت تري؟
** ببينيد ميثم، مهدي يا هاشم فرقي ندارد. بايد بگويم كه هر سه چپ پاهاي خوبي هستند. اينجا نظر مربي تعيين كننده است. او بايد پيستون چپ تيمش را انتخاب كند و تشخيص بدهد كه من با كدام يك هماهنگ ترم.
* قبول داري كه فوتبالت خيلي شبيه جباري است؟
** نه، من فكر نمي كنم بازي ما شبيه هم باشد. شما مي گوييد استقلال در گذشته به مجتبي وابسته بوده، من واقعاً نمي دانم در گذشته استقلال چطور بوده من حالا دراين تيم هستم و به همين حالا هم فكر مي كنم.
* به تو لقب جباري دوم استقلال را داده اند.
** من نظري راجع به اين مسأله ندارم، چون اصلاًَ به آن توجهي نكرده ام... .
* بازيكني با جثه تو قاعدتا نبايد يك بازيكن فيزيكي و درگير باشد، اما تو خيلي در درگيري ها شركت مي كني.
** هر بازيكني سيستم خودش را دارد. من سعي مي كنم همه جاي زمين باشم، چون مي خواهم بهترين نمايش خودم را ارائه بدهم. همه اين تلاشي كه داريد مي گوييد، براي اين است كه من مي خواهم استقلال در هر بازي برنده از زمين بيرون بيايد. من تحمل باخت را ندارم و هميشه مي خواهم برنده باشم.
* معمولاً خيلي شوت مي زني. شايد گاهي زياد از حد اين كار را مي كني.
**راستش را بخواهيد من خودم شوت زدن را خيلي دوست دارم. شايد براي همين تعداد شوتهايم دريك بازي زياد مي شود.
* انگار بيشتر ترجيح مي دهي پاس بدهي در صورتي كه خودت هم مي تواني گل بزني.
** جوابش ساده است، چون من مي خواهم كار را راحت كنم. براي اينكه نگاه مي كنم و مي بينم بازيكن ديگري در موقعيت بهتري قرار دارد، پس ترجيح مي دهم پاس بدهم تا گل به ثمر برسد. حالا ديگر واقعاً فرقي نمي كند كه من اين گل را زده باشم يا يك نفر ديگر.
* تا به حال چند درصد از توانايي هايت را در استقلال بروز داده اي؟
* من فكر مي كنم بازي به بازي در حال بهتر شدن هستم، پس هنوز صددرصد توانايي خودم را به اجرا نگذاشته ام. هر بازي كه مي گذرد من بيشتر با تيم هماهنگ مي شوم.
* رابطه ات با امير قلعه نويي چطور است. او دقيقاً از تو چه مي خواهد؟
** ارتباط من و سرمربي خيلي ساده و دوستانه است. من فارسي نمي توانم صحبت كنم و او هم به انگليسي مسلط نيست.مربي بدنساز ما همه حرفهايم را براي سرمربي ترجمه مي كند. او هر وقت بخواهد چيزي را من بدانم، جلو مي آيد و از طريق مربي بدنساز به من منتقل مي كند.
* حتماً مي داني كه چقدر از سيستم 2-5-3 امير قلعه نويي انتقاد شده. خود تو به عنوان بازيكن كه سالها در اروپا بازي كرده اي، راجع به اين سيستم چه تفكري داري؟
** انتقاد براي چه؟ به نظر من انتخاب سيستم بستگي به اين دارد كه مربي چه بازيكناني را در اختيار داشته باشد. مربي نگاه مي كند و مي بيند چه چيزي در دستش است و با توجه به آنچه كه دارد، سيستم تيمش را انتخاب مي كند. مربي بهتر از هر كسي مي داند كه با توجه به مهره هايي كه در اختيارش هستند، با چه سيستمي بايد بازي كند. او همه تلاشش را مي كند تا تيمش با بهترين سيستم، بهترين بازي را بكند. پس اگر 2-5-3 انتخاب كرده، يعني مهره هايش را دارد و بهترين سيستم را انتخاب كرده است.
* استقلال چقدر با فولاد متفاوت است؟
** احساس مي كنم تفاوت بسيار زيادي وجود دارد، حتي سر تمرينهاي ما هم مردم مي آيند، مي نشينند و تشويق مي كنند. بازيكني كه دارد دراين تيم بازي مي كند، وقتي مي بيند زير نظر هواداران است، حواسش را جمع مي كند. اين فوق العاده است كه مي داني تماشاگران مي آيند، تو را مي شناسند و زير نظرت مي گيرند. اين كمك مي كند كه بهترين بازي ات را ارائه بدهي.

Alireza Taji
04-11-2008, 23:21
اردوگاه آبى





قلعه نويى با يك ساعت تاخير رسيد
يك ساعت از تمرين گذشته بود كه تازه سر و كله اميرخان پيدا شد. وقتى علت تاخير يك ساعته را از سرمربى استقلال پرسيدند گفت كه براى تماشاى بازى ملوان به باشگاه استقلال رفته است. البته ورود قلعه نويى به ورزشگاه بيش از همه تماشاگران اين تيم را خوشحال كرد چرا كه حراست ورزشگاه اجازه ورود به آنها را نمى داد و با پا در ميانى سرمربى استقلال اجازه ورود آنها صادر شد.

جبارى نيامده رفت
مجتبى جبارى كه در جريان بازى مقابل ذوب آهن مصدوم شد نمى تواند در تمرينات استقلال شركت كند. به همين دليل جبارى حدود ۵ دقيقه در ورزشگاه دستگردى حاضر شد و بدون اينكه با هم تيمى هايش تمرين كند، ورزشگاه را ترك كرد.

كاظمى بالباس شخصى
حسين كاظمى با لباس شخصى فقط نظاره گر تمرين بود. كاظمى كه به شدت سرما خورده نمى تواند درتمرينات استقلال شركت كند و معلوم نيست او به بازى ملوان مى رسد يا نه. انگار مشكلات قلعه نويى براى بازى با ملوان كم نيست.

خوشحالى از محروميت رافخايى
جلال رافخايى به دليل تحريك تماشاگران از سوى كميته انضباطى تا اطلاع ثانوى محروم شد. وقتى اين خبر به اردوى استقلالى ها رسيد آنها خوشحال شدند. چرا كه استقلالى ها معتقدند تنها بازيكنى كه از تيم ملوان مى توانست دردسرساز باشد جلال رافخايى بود كه از سوى كميته انضباطى محروم شد.

پولادى مصدوم است
آمار نشان مى دهد كه مهرداد پولادى طى دو سالى كه در استقلال حضور داشته بيشترين مصدوميت را در بين استقلالى ها به خود اختصاص مى دهد. هافبك هميشه مصدوم استقلال روز گذشته نيز به دليل آسيب ديدگى غايب تمرين بود. پولادى اين روزها زمزمه رفتن هم سر داده است.

عليزاده در تركيب اصلى
در جريان بازى دستگرمى امير قلعه نويى، يدا... اكبرى و عليزاده را در تركيب تيم اصلى قرار داد، اين طور كه از شواهد پيدا است سرمربى استقلال قصددارد سياوش اكبرپور را يك خط عقب تر آورده و در پست هافبك از اين بازيكن استفاده كند و عليزاده به عنوان مهاجم مقابل ملوان بازى كند البته به خاطر زمين نامساعد انزلى اوت هاى عليزاده مى تواند براى استقلال راهگشا باشد.

مصدوميت شديد طالب لو
در بازى تيم به تيم شوت مهدى اميرآبادى به صورت وحيد طالب لو برخورد كرد كه اين برخورد باعث آسيب ديدگى دروازه بان استقلال شد. طالب لو به دنبال اين برخورد دقايقى روى زمين افتاد و همين مسأله باعث وقفه چند دقيقه اى تمرين شد.

اردوى استقلال در كيش
ايران ورزشى- اعضاى تيم استقلال پس از برگزارى ديدار هفته چهاردهم مقابل ملوان بندرانزلى و تعطيلى ليگ برتر به دليل بازى هاى تيم ملى، اوايل هفته آينده عازم اردوى كيش مى شوند.
اين اردو از روز يكشنبه يا دوشنبه آينده در جزيره كيش آغاز مى شود و يك هفته يا ۱۰ روز به طول مى انجامد.
با توجه به شرايط جوى تهران، امير قلعه نويى جزيره كيش را به عنوان محل اردوى استقلال در نظر گرفته است.

Alireza Taji
04-11-2008, 23:24
من هنوز منتظرم ببینم وضع اب و هوای انزلی در روز بازی چگونه هست تا بعد پیشبینی کنم!
این بازی به نظر خیلی سخت میاد.

bayern
04-11-2008, 23:29
من هنوز منتظرم ببینم وضع اب و هوای انزلی در روز بازی چگونه هست تا بعد پیشبینی کنم!
این بازی به نظر خیلی سخت میاد.

سلام
سخت که هست ولی امیدم به خداست
میبریم:31: شک نکن:11:

M_Abieteh
04-11-2008, 23:41
به نظر من تو انزلی بازیه خوبی انجام میدیم.

Alireza Taji
04-11-2008, 23:55
به نظر من تو انزلی بازیه خوبی انجام میدیم.
به نظر من نباید به امید بازی زیبا نشست!
اگر وضع زمین انزلی مثل سالهای گذشته باشه بی کیفیت ترین بازی لیگ را خواهیم دید.
فقط باید امیدوار باشیم بازی را ببریم.

M_Abieteh
05-11-2008, 00:01
به نظر من نباید به امید بازی زیبا نشست!
اگر وضع زمین انزلی مثل سالهای گذشته باشه بی کیفیت ترین بازی لیگ را خواهیم دید.
فقط باید امیدوار باشیم بازی را ببریم.

من از نظر نتیجه میگم. به احتمال زیاد نتیجه ی خوبی میگیریم.

mohsensoft
05-11-2008, 00:10
استقلال2-ملوان 1

M_Abieteh
05-11-2008, 00:21
استقلال2-ملوان 1


پیشبینی ثبت شد.

M_Abieteh
05-11-2008, 00:26
مهمترین عناوین مطبوعات ورزشی امروز سه شنبه ۱۴ آبان ماه به شرح زیر است.
*خبر ورزشی:
قطبی: در ماجرای قهر مارو باشگاه پرسپولیس مقصر است
قطبی به زودی محروم می شود
علیزاده: وقتی مجیدی را تشویق می کنند با نفرت به زمین می روم
توره با شیرینی با قطبی آشتی کرد
کریمی: مسئولان فدراسیون تمرکز تیم ملی را به هم نزنند
نکونام از جمع بهترین های آسیا خط خورد
*هدف ورزشی:
قلعه نوعی: به پرسپولیسی ها توهین نکنید
باقری: بعد از بازی با صبا جواب می دهم
قطبی: فیروز بامزه ترین مربی ایران است
اعتراض علیزاده: چرا فقط مجیدی را تشویق می کنید
*گل:
تعویض محمد علوی با مدافع مس
صادقی نیم فصل در پرسپولیس
امیر حسین: پرسپولیسی ها پیشنهاد دادند، جواب نهایی را می دهم
*روز ورزش:
داداشی: رفیق بازی ملاک خوبی برای اعزام به روسیه نیست
منصور برزگر: اگر مربیان ما لایق بودند کشتی در المپیک کوچک نمی شد
احمد پازاج: فدراسیون کشتی باید تغییر قوانین را جدی بگیرد
*پیروزی:
کریمی: جواب اماراتی ها را بعد از جام قهرمانان می دهم
قطبی: هدف بعضی ها کوبیدن من است
امیر حسین صادقی مدعی مذاکره با پرسپولیس
رکورد رضا زاده در جوانان آسیا شکست، حسینی: هدفم قهرمانی در المپیک لندن است
*ایران ورزشی:
قلعه نویی: احمدزاده راست می گوید، انزلی جهنم است
صادقی: پرسپولیس تیر آخر من است
نیکبخت: بازی کردن مقابل شیث برایم مهم نیست
توره: خودم را به قطبی ثابت می کنم
در صورت شکایت لطفی، استقلال به خاطر ۱۱۲ میلیون محروم می شود
حجازی: بازیکنان استقلال وسط زمین به من می خندیدند
*جهان فوتبال:
صادقی بازیکن خوبی است ولی به مدافع نیاز نداریم
آتسو در آستانه جدایی از پرسپولیس
توره به سبک بهروز برگشت
جشن اتحاد در پرسپولیس
مایلی کهن: شفیع زاده گفت جلالی به دردت پلی استیشن می خورد
*البرز ورزشی:
آقای میم، جاسوس استقلال
کعبی: به پرسپولیس بازمی گردم
حجازی: دستیاری می خواهم که از پشت به من خنجر نزند
مذاکرات پرسپولیس با امیر حسین صادقی جدی شد
*روزنامه ۹۰
جباری: دوست دارم در اروپا بازی کنم
حجازی :برای ابومسلم سه بازیکن خارجی می خواهم
قطبی: فیروز مربی بامزه ای است
علی کریمی: دیگر برای تیم ملی حاشیه سازی نمی کنم.

M_Abieteh
05-11-2008, 02:20
اكبري:
ملوان برابر استقلال متفاوت ظاهر خواهد شد
خبرگزاري فارس: هافبك تيم فوتبال استقلال گفت: مي‌دانيم ملوان تيم با روحيه‌اي است كه مقابل ما متفاوت ظاهر خواهد شد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] يدا... اكبري در گفتگو با خبرگزاري فارس، درباره شرايط استقلال اظهار داشت: با شرايطي كه استقلال دارد بردن ملوان دور از دسترس نيست تيم ما به لحاظ بدني از آمادگي خوبي برخوردار است.
وي افزود: با توجه به اينكه ملوان توانست هفته گذشته پگاه را در رشت ببرد از روحيه خوبي برخوردار است آنها در زمين خودشان به سختي مي‌بازند.
اكبري عنوان كرد: البته شرايط روحي ما هم به گونه‌اي است كه مي‌توانيم سه امتياز را كسب كنيم البته اميدوارم شرايط ‌آب و هوايي به فوتبال زيباي دو تيم لطمه نزند.
انتهاي پيام/ك

M_Abieteh
05-11-2008, 02:21
يه نگاه گذرا به كارنامه استقلال مي ندازيم ....به اميد موفقيت براي تيم عزيزمان ...خدايا شكر كه ما رو بعداز يك سال بد دوباره شاد مي كني:

22 شهريور سال جاري شکست 1-3 استقلال در هفته ششم و برابر تيم صبا باتري که در قم رقم خورد پايه هاي رياست علي فتح الله زاده را در اين تيم پرطرفدار متزلزل کرد تا تحرکات انجام و سازنده بمب هاي خبري استقلال خودش قرباني شود. استقلال در مجموع هشتمين دوره ليگ برتر را خوب شروع نکرد ، اگر چه هفته اول دو بر صفر از ابومسلم در هم ريخته عبور کرد اما در هفته دوم به پگاه رشت باخت ، هفته سوم با سپاهان مساوي کرد، هفته چهارم به مس باخت، هفته ششم نيز که پس از به تعويق افتادن رقابت هاي هفته پنجم و با فاصله انجام شد 1-3 مغلوب صبا باتري شد تا استقلال بزرگ تا پايان هفته ششم و از پنج بازي فقط چهار امتياز اندوخته داشته باشد. اين نتايج در نهايت منجربه برکناري علي فتح الله زاده در تاريخ 27 شهريور شد يعني دو روز پيش از ديدار هفته هفتم با تيم استقلال اهواز . 24 ساعت پيش از اين بازي حساس واعظ آشتياني به عنوان مديرعامل باشگاه استقلال معرفي شد تا شوک اين جابه جايي همچون آوار بر سر همتاي اهوازي فرود آيد و آبي هاي پايتخت 6 بر صفر به پيروزي برسند. استقلال در اين ديدار فوتبال زيبايي ارائه کرد، اما بحث تباني به ميان آمد که منطقي و معقول نبود، چرا که مخالفان استقلال در صدد ضربه زني برآمده بودند که اين مي توانست بهترين فرصت باشد. شاگردان قلعه نويي در هفته هشتم 1-2 گربه سياه هميشگي خود يعني راه آهن را شکست دادند و در هفته نهم در ديداري که تا حدودي بهتر از رقيب سنتي اش يعني پرسپوليس ظاهر شدند به تساوي يک به يک رسيدند که با توجه به شرايط عالي پرسپوليس نتيجه قابل قبولي بود ضمن اين که در هفته دهم 2-5 از سد مقاومت سپاسي گذشت تا يکه تاز ليگ لقب بگيرد. در ادامه اين موفقيت ها پسران آبي در هفته يازدهم چهار بر دو پاس را در همدان از سد راه برداشتند و در هفته دوازدهم پيکان را که طي دو فصل گذشته و چهار ديدار استقلال را شکست داده بود سه بر دو مغلوب کردند و سپس در هفته سيزدهم صدرنشين ليگ يعني ذوب آهن را دو بر صفر مغلوب کردند تا به يک قدمي صدر جدول برسند. اما نکته حائز اهميت در اين پيروزي ها نقش مديريت باشگاه يعني واعظ آشتياني و اعضاي هيات مديره اين باشگاه پرطرفدار و مردمي است که توانستند زمينه آرام بخشي را مهيا سازند تا قلعه نويي و شاگردانش فارغ از هر استرس و تنشي به کار خود ادامه دهند و نتيجه بگيرند. در طول اين مدتي که مديران جديد به استقلال آمده اند هيچ گاه نديده ايم که اعضاي هيات مديره مصاحبه اي انجام دهند و دست به تخريب ديگري بزنند ضمن اين که مدير عامل هم با اقتدار به کارش ادامه مي دهد و در تعامل با ساير همکارانش به خواسته اش که همانا موفقيت خيره کننده و روز افزون استقلال است دست مي يابد. حالا استقلال در آستانه ديدار هفته چهاردهم و چه بسا صدرنشيني ليگ برتر است ، اما نمي توان تمام موفقيت هاي اين تيم محبوب را به کادر فني و بازيکنان آن نسبت داد چون اينجا نقش مديريت استقلال بسيار بيشتر به چشم آمد، مديريتي که در صورت تداوم آن بوي قهرماني مي دهد، يعني مديران مي توانند زمينه اي مهيا سازند تا استقلال در سايه آرامش و يکدلي قهرمان ليگ هشتم شود. با اين حساب بايد به استقلال تبريک گفت که چنين مجموعه اي دارد.

M_Abieteh
05-11-2008, 02:21
امير قلعه نويى پيرامون بحث نيمكت نشينى فرهاد مجيدى و ديگر بازيكنان حرف هايى مى زند كه از اشراف او به استقلال نشأت مى گيرد. قلعه نويى ناراحتى بازيكنانش را از نيمكت نشينى مثبت و اميدوار كننده ارزيابى مى كند:
«بازيكنان ما به خاطر اين ناراحت اند كه جزو فيكس ها باشند و اين خيلى خوب است چون ايجاد انگيزه مى كند اما بايد بگويم كه آن ها با باشگاه قرارداد دارند و وظيفه دارند كه در تمرينات بهترين عملكرد را داشته باشند.


بزرگ ترين نيمكت نشين ما مجيدى است كه بعضى ها مى خواهند او را وارد حاشيه كنند ولى واقعاً چقدر خوب جواب آن ها را مى دهد. اين طبيعى است تيم هاى بزرگى چون استقلال و پرسپوليس وقتى نتيجه مى گيرند، بعضى ها شيطنت مى كنند. ما و مطبوعات بايد كمك كنيم تا اين روش منسوخ اعتراض از فوتبال حرفه اى حذف شود. قلعه نويى پس از آن درباره جذب مهاجم خارجى حرف مى زند: « انشا ا... تا چند روز آينده مهاجم جديدمان به ايران مى آيد اما بايد بگويم كه دنبال مسائل حاشيه اى نيستم و به دستيارانم اجازه نمى دهم به رقيب سنتى، هواداران و مسؤولان اين تيم كه قابل احترام هستند، براى جذب بازيكن خارجى توهين شود. ما يك باشگاه حرفه اى هستيم و كارى به خريدهاى خارجى پرسپوليس نداريم.»

امير قلعه نويى شايد سخت ترين بازى نيم فصل نخست را عصر پنج شنبه در ورزشگاه تختى انزلى تجربه كند. قلعه نويى بازى بسيار سختى پيش روى تيمش مى بيند: «بازى خيلى سختى است به خصوص با آن شرايطى كه زمين انزلى دارد. احمدزاده مربى بزرگى است كه سال قبل اين تيم را با آن بضاعت و مشكلات مالى و يك عده جوان در حد مدعى مطرح كرد. هميشه تيم احمدزاده فوتبال جسورانه اى بازى مى كند.» قلعه نويى به ادعاى احمدزاده درباره جهنم ورزشگاه تختى انزلى اين طور پاسخ مى دهد: «وقتى احمدزاده گفته حتما درست است! اما ما براى ادامه روند خود و براى كسب پيروزى مى رويم ولى نتيجه دست خداست.»

blue2006
05-11-2008, 09:52
استقلال 2- ملوان 1

M_Abieteh
05-11-2008, 10:27
استقلال 2- ملوان 1


پیشبینی ثبت شد.

farshad9
05-11-2008, 11:28
استقلال 2 - 1 ملوان

AntAreS
05-11-2008, 11:29
رشت که داره میترکه از بس داره بارون شدید میاد
خیلی احتمالش زیاده بازی لغو بشه

emad64
05-11-2008, 11:50
پنجشنبه 87/8/16
ملوان بندر انزلی - استقلال تهران، ساعت 14:15 ، ملوان میزبانه !

داوران : مسعود مرادي -حسين خانبان-محمد رضا ابوالفضلي- غلامرضا جباري


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

آخرین بازی :

استقلال 2 - 0 ذوب آهن

داماش 1 - 2 ملوان


تا الآن 15 نفر بازی [ملوان بندر انزلی - استقلال تهران] رو پیش بینی کردن.
برای دیدن لیست شرکت کنندگان و پیش بینی هاشون میتونید پست 11071 رو ببینید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای دیدن افراد برتر کل پیش بینی ها، میتونید به پست 11091 مراجعه کنید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای شرکت تو پیش بینی هم میتونید تو همین تاپیک پیش بینیتون رو اعلام کنید.
قوانین شرکت در پیش بینی رو هم میتونید تو پست 2681 ببینید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای شرکت تو این پیش بینی، حدوداً 1 روز فرصت دارید..

hamedor
05-11-2008, 12:08
ویرایش شد.....

استقلال 2 - ملوان 1

hamedor
05-11-2008, 12:30
استقلال 2 - ملوان 1

emad64
05-11-2008, 12:44
استقلال 1 - 0
حسین کاظمی '76

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

استقلال 2 - 0
جباری '84

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

M_Abieteh
05-11-2008, 13:09
استقلال 2 - ملوان 1


استقلال 2 - 1 ملوان


پیشبینی ها ثبت شد.

M_Abieteh
05-11-2008, 13:21
پيش از ديدار برابر ملوان بندرانزلي
قلعه نويي: بازيكنان استقلال بايد بدانند در تيم پر افتخاري هستند
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: بايد نگرش بازيكنان را تغيير دهيم و بدانند در تيم پر افتخاري حضور دارند.


به گزارش خبرگزاري فارس، امير قلعه نويي قبل از بازي مقابل ملوان انزلي اظهار داشت: ديدار با اين تيم شرايط خاص خود را دارد. احمدزاده با چند جوان توانسته تيم خوبي را جمع كند.
وي افزود: او برايم قابل احترام است. هفته گذشته دربي گيلان را برده اند و روحيه خوبي دارند. ما هم ملوان را به خوبي مي شناسيم و روي نقاط قوت و ضعف آنها كار كرده ايم.
سرمربي آبي پوشان ادامه داد: اميدوارم تماشاگراني كه به ورزشگاه مي آيند، بازي زيبايي را ببينند. البته شرايط جوي هم به گونه اي باشد كه كيفيت را خراب نكند.
قلعه نويي تاكيد كرد: ما مقابل تيم هاي پيكان و ذوب آهن در خط حمله و دفاع عملكرد خوبي داشتيم. يكي از اهداف ما اين است كه بازيكنان را براي قهرماني در ليگ قهرمانان آسيا آماده كنيم.
بازي تيم هاي ملوان و استقلال فردا در ورزشگاه تختي انزلي برگزار مي شود.
انتهاي پيام/

M_Abieteh
05-11-2008, 13:21
در گفت و گو با فارس
احمدزاده: ايراد به داور در ذات پرسپوليس و استقلال است
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: ايراد گرفتن از داور در هنگام باخت، در طبيعت پرسپوليس و استقلال است.


محمد احمدزاده در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره قضاوت مسعود مرادي براي بازي فردا مقابل استقلال، اظهار داشت: او از بهترين داوران ماست. اميدوارم قضاوت او به گونه اي باشد كه برد و باخت دو تيم منتسب به خودشان باشد.
وي افزود: به كار مرادي اعتقاد دارم. اگر تيم هاي استقلال و پرسپوليس با داوري مشكل دارند، به اين دليل است كه هميشه در مواقع باخت ايراد مي گيرند و اين موضوع براي اكنون نيست. اين يك قائده است براي اين دو تيم. مطمئنم فردا مشكلي به وجود نمي آيد.
سرمربي ملوان درباره اين بازي عنوان كرد: تلاش مي كنيم تا مقابل استقلال موفق باشيم. براي برد اميدوارتر از استقلالي ها هستيم چون تماشاگران ما با روحيه بهتري كه پيدا كرده اند براي تشويق ما تمام تلاش خود را مي كنند.
احمدزاده تصريح كرد: بازي سختي داريم اما به نظرم كار ما براي پيروزي راحت تر است. تماشاگران از اركان اصلي ما هستند. شرايط هر دو تيم به نسبت سال قبل كه در انزلي بازي كرده اند فرق كرده است. من دوست دارم تيمي برنده شود كه زحمت بيشتري كشيده و در زمين باهوش تر بوده است.
اين مربي در ارتباط با نبود احتمالي جباري در اين بازي گفت: او بازيكن خوبي است اما بايد توجه كنيد كه در زمين باراني بازيكن تكنيكي زياد جواب نمي دهد و بازي اش به چشم نمي آيد.
سرمربي در مورد مشكلات مالي اين تيم خاطر نشان ساخت: هنوز مسئولان منطقه آزاد با هئيت مديره ملوان جلسه اي نگذاشته اند و به همين دليل هنوز به لحاظ مالي تغييري نداشته ايم.
انتهاي پيام/

M_Abieteh
05-11-2008, 13:22
در گفت و گو با فارس
اميري: استقلال بدهي به مجتبي جباري ندارد
خبرگزاري فارس: مسئول كميته امور مالي و اداري استقلال گفت: باشگاه بدهي به مجتبي جباري ندارد و براي ما شايعه درست مي كنند.


علي اميري در گفت و گو با خبرنگار فارس در باره اينكه گفته مي شود مصدوميت جباري جدي نيست و او به دليل پاس نشدن چك باشگاه خود را به مصدوميت زده، اظهار اشت:اصلا اينطور نيست. جباري واقعا مصدوم است و اگر مربيان صلاح بدانند، شايد مقابل ملوان نتواند بازي كند.
وي افزود: در حال حاضر بدهي به جباري نداريم كه بخواهد به اين دليل خود را به مصدوميت بزند. اين حرفها شايعه است.
اميري در پايان در پاسخ به اينكه در قرارداد جباري قيد شده كه هر گاه پول خود را نگرفت در تمرينات شركت نكند، گفت: چنين مسئله اين نيست و در قرارداد او چنين بندي وجود ندارد. در قرارداد او آمده هر گاه از تيم خوب خارجي پيشنهاد داشت مي تواند ترانسفر شود.
انتهاي پيام/

M_Abieteh
05-11-2008, 13:22
در گفت و گو با فارس
منيعي: با اميدواري به سه امتياز بازي مقابل ملوان فكر مي‌كنيم
خبرگزاري فارس: هافبك تيم ملي استقلال تهران گفت: باوجودي كه ملوان حريف سرسختي است، نااميد نيستيم و به سه امتياز فكر مي‌كنيم.


ميثم منيعي در گفت و گو با خبرگزاري فارس، درباره شرايط اين تيم اظهار داشت: توانسته‌ايم در بازي‌هاي گذشته خوب نتيجه بگيريم. مي‌دانيم ملوان نيز تيم بسيار خوبي است.
وي افزود: آنها در زمين خود خوب كار مي‌كنند. به نظرم، بازيكنان استقلال بايد مقابل ملوان از جان مايه بگذارند و در زمين با غيرت بازي كنند.
منيعي خاطر نشان ساخت: اگر مي‌خواهيم به صدر برسيم، بايد همه ديدارها را ببريم؛ هر چند ملوان حريف سخت‌كوشي است. بايد به سه امتياز برسيم.
انتهاي پيام/

M_Abieteh
05-11-2008, 13:23
در گفت و گو با فارس
عليزاده: بازي مقابل ملوان درگيرانه خواهد بود
خبرگزاري فارس: مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران گفت: ديدار برابر تيم فيزيكي ملوان، درگيرانه و سخت است.


علي عليزاده در گفت و گو با فارس، در خصوص مسابقه مقابل ملوان اظهار داشت: معمولا در زمين‌هاي مثل تختي انزلي نمي‌توان بازي تاكتيكي ارائه كرد.
وي افزود: اگر بازيكنان ما دچار غرور كاذب نشده باشند و مغرورانه بازي نكنند، مي‌توانيم سه امتياز را از ملوان بگيريم.
اين مهاجم عنوان كرد: بايد به پيروزي‌ها در ليگ ادامه دهيم. رسيدن به صدر با پيروزي در هر بازي براي ما كار چندان سختي نيست. تيم ما اين توانايي را دارد تا به اين مهم دست يابد.
انتهاي پيام/

M_Abieteh
05-11-2008, 13:24
قلعه نویی: به پیروزی‌هایمان ادامه می‌دهیم.

امیر قلعه نویی گفت: در انزلی بازی دشواری داریم اما به دنبال ۳ امتیاز دیدار هستیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران‌ اظهار کرد: دیدار مقابل ملوان انزلی بسیار دشوار است. در هر صورت در لیگ برتر نمی‌توان بازی‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد و هر بازی شرایط مخصوص به خود را دارد. به احمدزاده تبریک می‌گویم که تیم خوبی ساخته و توانسته است با وجود بازیکنانی جوان و کم‌ترین هزینه، تیم ملوان را بسیار آماده کند. در هر صورت یکی از نکات متفاوت این بازی شرایط آب و هوایی انزلی است که می‌تواند در بازی تاثیرگذار باشد.
وی افزود: با توجه به بازی‌های اخیر و نتایج خوب ملوان انزلی و همچنین روند بسیار خوبی که در بازی‌های استقلال شکل گرفته و پیروزی‌های ادامه‌دارمان تصور می‌کنم این بازی بسیار تماشایی باشد.
قلعه‌نویی خاطرنشان کرد:‌ گروه آنالیز ما نقاط ضعف و قوت ملوان را بررسی کرده است و امیدواریم با توجه به همین نقاط ضعف ۳ امتیاز بازی را به دست آوریم.
قلعه‌نویی در ادامه با تمجید عملکرد مدافعان تیمش گفت: ساختار دفاعی تیم ما بسیار خوب شده و امیدواریم همان طور که این ساختار دفاعی در بازی مقابل ذوب آهن کمترین اشتباه را داشت، برابر ملوان نیز همین گونه عمل کند.
قلعه‌نویی بار دیگر بر تلاشش برای تغییر نگرش بازیکنان استقلال تاکید کرد و گفت: بسیار خوشحالم چرا که نگرش بازیکنان استقلال تغییر کرده است و آن‌ها دیگر به خوبی درک می‌کنند در یک تیم پرافتخار آسیایی بازی می‌کنند و قدر پیراهن تیم را می‌دانند.
قلعه‌نویی افزود: این نگرش به ما کمک می‌کند تا بتوانیم تیم را برای موفقیت در آسیا آماده کنیم. از هم‌اکنون نیز فکر خود را متوجه بازی‌هایمان در آسیا کرده‌ایم و می‌خواهیم نگرش و سطح تیم را به حدی برسانیم که در لیگ قهرمانان آسیا نیز موفق باشیم.
سرمربی تیم استقلال تهران ماجرای وجود جاسوس در این تیم را رد کرد و گفت: استقلال جاسوس ندارد اما واقعیت این است که ما دوست نداریم یک سری مسایل داخلی تیم که در واقع مسایل خانوادگی ماست، به بیرون راه پیدا کند.
قلعه نویی درباره تغییر زمان اردوی استقلال در کیش نیز گفت: با توجه به این که فاصله چندانی تا زمان تعطیلات نیم فصل نداشتیم تصمیم گرفتیم تا این اردو را در زمان تعطیلات نیم فصل در کیش برگزار کنیم.

M_Abieteh
05-11-2008, 13:24
طالب لو: نمی‌گذاریم نوار پیروزی‌هایمان در انزلی پاره شود.


وحید طالب‌لو گفت: بازی دشواری مقابل ملوان داریم.
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران اظهار کرد: ملوان همواره تیم بسیار خوبی بوده و به خصوص در مقابل تیم‌های بزرگ همواره نتایج خوبی گرفته است. در هر صورت شرایط جوی انزلی نیز کار را برای ما دشوار می‌کند. با این حال تلاش می‌کنیم تا به روند پیروزی‌هایمان در انزلی نیز ادامه دهیم.
وی افزود: خوشبختانه استقلال شرایط بسیار خوبی را پیدا کرده است و برای آن که بتوانیم این موفقیت‌ها را ادامه دهیم به ۳ امتیاز بازی مقابل ملوان احتیاج داریم.
طالب‌لو درباره وضعیت خط دفاعی استقلال نیز گفت: خط دفاع استقلال هیچ مشکلی ندارد. مدافعان ما بسیار خوب هستند. البته تمامی تیم‌ها بر روی ارسال‌ها مشکل دارند و این موضوع تنها مربوط به استقلال نیست اما در مجموع عملکرد مدافعان ما بازی به بازی بهتر می‌شود و هیچ مشکل خاصی در خط دفاع استقلال وجود ندارد. تصور می‌کنم این موضوع در بازی مقابل ذوب آهن مشهود بود.
طالب لو درباره بازی‌های پیش روی تیم ملی نیز گفت: هنوز مشخص نیست که به تیم ملی دعوت شوم اما امیدوارم تیم ایران همواره پیروز باشد و به جام جهانی راه پیدا کند.

M_Abieteh
05-11-2008, 13:25
فابیو جان‌واریو : استقلال می‌تواند بر هر حریفی غلبه کند.

فابیو جان واریو گفت: اگر باران به ما اجازه بدهد می‌توانیم سه امتیاز بازی با ملوان را کسب کنیم.
هافبک برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به دیدار این تیم مقابل ملوان اظهار داشت:بازی مقابل ملوان یک بازی سخت و دشوار است و استقلال در این بازی کار مهمی را پیش رو دارد و اگر باران به ما اجازه بدهد می‌توانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
وی ادامه داد: دراین مدت تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و از آمادگی بالایی برخوردار هستیم و به دنبال این هستیم تا چهارمین پیروزی متوالی خود را جشن بگیریم.‌استقلال در هفته‌های گذشته توانسته است بازیهای زیبایی را انجام دهد و می‌تواند بر همه حریفی غلبه کند و نتایج درخشانی را رقم بزند.
وی خاطر نشان کرد:اعتقاد دارم ‌اگر بازیکنان و تیم دچار حاشیه نشوند و فوتبال خودشان را بازی می کنند می توانند در پایان فصل مقام قهرمانی لیگ را نصیب خود کنند.

M_Abieteh
05-11-2008, 13:26
رئیس سازمان لیگ اعلام کرد؛ استقلال و پرسپولیس در قزوین و قم می‌توانند بازی کنند.

وضعیت ورزشگاه‌های قم و قزوین به استاندارد مورد تایید فدراسیون فوتبال رسیده است.
عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر ضمن تایید خبر فوق گفت: از امکانات مجموعه های ورزشی قزوین و قم بازدید کردیم که د راین بازدید متوجه شدیم آنچه را که نیاز ما بوده فراهم کرده‌اند و مسولان ورزشی این دو استان نیز همکاری خود را برای برپایی امنیت در ورزشگاه‌ها در زمان برگزاری مسابقات اعلام کرده‌اند.
وی افزود:‌با توجه به این شرایط امکان برگزاری بازی های این دو تیم با تیم های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه‌های خود مقدور خواهد بود.

M_Abieteh
05-11-2008, 13:28
پرویز مظلومی:هر کس صادقی را می خواهد یک میلیارد تومان بدهد.

تیم مس کرمان با درایت پرویز مظلومی توانسته نتایج خوبی در لیگ کسب کند. اگرچه این تیم در چند بازی اخیرش نتوانسته از فرصت ها خوب استفاده کرده و بیشتر به تساوی رضایت داده اما در مجموع تیمی دست و پا بسته نبوده و حریفانش را آزار داده است.
• از آخرین وضعیت مس کرمان بگویید؟
- وضعیت خوب است. برای بازی با راه آهن تمرینات ویژه ای در نظر گرفته ایم. حریف ما تیم خوب و دونده ای است و سرمربی این تیم هم یک مربی کاربلد است و باید مواظب تاکتیک های ایشان باشیم.
• هفته پانزدهم لیگ تعطیل شده است. آیا برنامه خاصی برای این مدت دارید؟
- فکر نمی کنم تیمی تعطیل باشد چرا که خیلی از تیم ها مثل ما بازی جام حذفی دارند. برای خود من هم جالب است که چرا وقتی برای بازی های تیم ملی لیگ تعطیل است، ما باید در جام حذفی به میدان برویم.
• این داستان رحمتی و صادقی چیست؟ مگر آنها قرارداد ندارند؟
- این همان حاشیه هایی است که دوستان ما برایمان ساخته اند . من با رحمتی صحبت کردم و او گفت من فقط رفتم یک سلام و علیک با دکتر نوروزی کردم. صادقی هم به من گفت اصلاً این خبرها صحت ندارد. من اگر بخواهم به پرسپولیس بروم پایان فصل می روم و آن هم در صورتی است که با استقلال به توافق نرسم.
• واگر ثابت شود صادقی مذاکره ای داشته؟
- برخورد شدیدی با او خواهم کرد. بازیکن باید به تعهداتش پایبند باشد. آنها خوب می دانند که من این کارشکنی ها را فراموش نمی کنم و از این موضوع نخواهم گذشت. البته اختیار صادقی دست باشگاه است اما اگر قرار باشد برای صادقی رضایتنامه بدهیم یک میلیارد تومان می خواهیم. متاسفانه دوستان برای ما حاشیه سازی می کنند. صادقی یک بازیکن موثر است و از دست دادن او برایمان آسان نیست. من نمی دانم چه کسانی از پرسپولیس به امیر حسین صادقی پیشنهاد داده اند. هر کس که بوده معلوم است اخلاق حرفه ای را بلد نیست و نمی داند مذاکره با بازیکنی که قرارداد دارد کار حرفه ای نیست. وقتی افراد غیرحرفه ای مدیریت تیم ها را برعهده می گیرند بهتر از این نمی شود.
•نظر شما در مورد حضور ناصر حجازی در ابومسلم چیست؟
- امیدوارم موفق باشند. ابومسلم تیم خوبی است. مردم مشهد در این مدت خیلی اذیت شدند و هر روز با یک مشکل در این تیم مواجه بودند. امیدوارم ناصرخان بتواند این تیم را جمع و جور کند. ابومسلم تیم بدی نیست و پتانسیل های بالایی دارد.
• آیا برای انتخاب حجازی با شما هم مشورت کردند؟
- بله. سردار بنی اسد به من لطف دارند و معمولاً اگر قرار باشد در حوزه فنی تصمیمی برای ابومسلم بگیرند با من مشورت می کنند. من هم وقتی لیست مربیان مدنظر ایشان را شنیدم گفتم با انتخاب حجازی موافقم. توانایی ایشان برای نجات ابومسلم بیشتر از بقیه است.

M_Abieteh
05-11-2008, 13:28
امیرحسین صادقی: خودم با پرسپولیسی ها مذاکره کردم اما دوست دارم به استقلال برگردم

این روزها شایعاتی پیرامون حضور امیرحسین صادقی مدافع مس کرمان در پرسپولیس شنیده می شود.
• شنیده می شود با پرسپولیسی ها مذاکره کرده اید؟
- بله. صحبت هایی شده، شما از کجا می دانید؟ حتی خود من هم مذاکراتی با این تیم داشته ام اما اولویت اول من استقلال است بعد پرسپولیس.
• اما شما با مس کرمان قرارداد دارید؟
- بله اما می توانم به طور توافقی در نیم فصل از این تیم جدا شوم.
• شاید با رفتن احتمالی شما به پرسپولیس باعث ایجاد حاشیه از سمت طرفداران استقلال بشوید؟
- طرفداران استقلال من را در هر کجا می بینند در مورد علت رفتن من از این تیم می پرسند. من امسال هم می خواستم در استقلال بمانم اما قسمت نشد.
• شرایط مس چطور است؟
- به نظر من تیم ما دچار بدشانسی محض شده است؛ چون ما در همه دیدارها سرتر از تیم حریف هستیم.
• بازی با راه آهن را چطور می بینید؟
- از شانس ما راه آهن در ۲ بازی اخیر خود به پیروزی رسیده و این کار ما را سخت می کند. امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

M_Abieteh
05-11-2008, 13:29
مدیرعامل مس:صادقی فصل بعد هم در کرمان است.

مدیرعامل تیم فوتبال مس کرمان گفت:نه تنها امیرحسین صادقی از مس جدا نمی شود،بلکه در تلاش هستیم او را برای فصل آینده نیز در کرمان حفظ کنیم.
برهانی نژاد اظهار داشت:پس از آنکه از طریق مطبوعات متوجه شدیم صحبت هایی درخصوص احتمال حضور امیر حسین صادقی در پرسپولیس مطرح شده،امروز صبح با خود این بازیکن جلسه ای را برگزار کردیم تا ببینیم داستان از چه قرار است.صادقی در گفت و گو با ما تاکید کرد که هیچ صحبتی با پرسپولیس نداشته و تنها به فکر موفقیت مس است.
وی افزود:ما از عملکرد صادقی در مس راضی هستیم و خواهان حضور او می باشیم.این مدافع در بازی های ما متعصب نشان داده است و شرایطی را فراهم می آوریم که فصل آینده نیز در کرمان بماند.
مدیرعامل مس در پایان خاطرنشان کرد:متاسفانه برای مس حاشیه سازی می کنند.تیم ما خوب نتیجه گرفته و عده ای به این فکر افتاده اند که از طریق حاشیه سازی برایمان مشکل ساز شوند.

M_Abieteh
05-11-2008, 13:33
نگاهی به هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال


هفته چهاردهم را می توان هفته دیدارهای جذاب دانست، هفته ای که می توان به نوعی همه بازی هایش را دارای فاکتورهایی برای جذاب شدن دانست.
** پرسپولیس و شیث به هم رسیدند
دیدار تیم های فوتبال را باید رویارویی "افشین قطبی" و "شیث رضایی" دانست، دو چهره ای که در فصل قبل هرگز نتوانستند زندگی مسالمت‌آمیزی کنار هم داشته باشند و در نهایت ستاره جنجالی از جمع قرمزها جدا شد تا اتفاقات تلخ لیگ هفتم در لیگ هشتم تکرار نشود.
در کنار این مساله می توان به جدال شطرنج گونه قطبی و "فیروز کریمی" اشاره کرد، دو مربی که می توانند ادعا کنند از جمله مربیان فنی و فوتبال فهم هستند. آنها به خوبی به شرایط تیم خود واقف هستند و می دانند که حتی تساوی هم نمی تواند چاره ای برای بحران شان باشد، پس بیراه نیست اگر دیدار پرسپولیس تهران و صبا باتری قم، دیداری جذاب پیش بینی شود.
** زمین ناهموار، حریف ملوان و استقلال تهران
ملوان بندرانزلی و استقلال تهران در شرایطی با هم بازی می کنند و دنبال گرفتن امتیازات کامل خواهند بود که زمین ناهموار ورزشگاه تختی بندرانزلی اجازه خودنمایی را از تکنیکی ها می گیرد و این یعنی هر تیمی که مهره های قدرتی اش را بهتر ببیند، می تواند در پایان ۹۰ دقیقه با خوشحالی زمین را ترک کند.
شاگردان "محمد احمدزاده" در شرایطی از آبی های تهران استقبال می کنند که فقط یک پله تا تیم های قعرنشین جدول فاصله دارند و به خوبی می دانند با شکست دادن تیم آماده استقلال، می توانند در ادامه لیگ با روحیه و اعتماد به نفس بیشتری به مصاف حریفان خود بروند.
در آن سوی میدان، استقلال که اتکای زیادی به بازیکنان تکنیکی خود دارد، کار سخت تری نسبت به چند هفته پیش، پیش روی خود می بیند.
** فرصتی برای اعلام وجود کادر جوان تیم سایپا
سایپا کرج که با هدایت موقت "رضا فروزانی" و "جواد منافی"، لیگ را سپری می کند، اگر بتواند استقلال اهواز را شکست دهد و روند رو به رشدش ادامه داشته باشد، باید منتظر حکم قطعی سرمربیگری فروزانی بود تا این مربی به همراه منافی با آرامش بیشتری به کار خود ادامه بدهد. استقلال اهواز هم که با "اکبر میثاقیان" روزهایی نه چندان مطلوب را در حال تجربه کردن است، اگر در این بازی، ششمین شکست خود را متحمل شود که دور از ذهن هم به نظر نمی رسد، به جمع تیم های پائین نشین اضافه خواهد شد تا مدیران حاشیه ای این تیم به این نتیجه برسند که تیمداری در حالی که حاشیه بر متن غلبه کرده است، نمی تواند سرانجامی خوش داشته باشد.
** بگوویچ بحران زده، "غلام پیروانی" در اوج
دیدار تیم های پاس همدان و مقاومت شهید سپاسی شیراز در حالی انجام می شود که مربیان این دو تیم شرایطی کاملا متفاوت را در هفته های اخیر تجربه می کنند. "وینکو بگوویچ" که بعد از دو شکست سنگین مقابل استقلال تهران و فولاد اهواز روی لبه تیغ قرار گرفته است، بعد از دو هفته دوباره به عنوان میزبان بازی می کند تا شاگردان این پیرمرد کروات فرصتی خوب برای خارج شدن از بحران نتیجه نگرفتن پیدا کنند.
در‌ آن سوی میدان، "غلام پیروانی" بعد از پیروزی هایی که مقابل سایپا در کرج و پرسپولیس در شیراز به دست آورد، حاشیه های چند وقت گذشته خود را فراموش کرده است و حالا با آرامش بیشتری به هدایت تیم خود می پردازد، آرامشی که با بردن پاس آن هم در همدان به اوج خود خواهد رسید.
**‌ صدرنشین میهمان جلالی
"مجید جلالی" که تیمش را به شرایط قابل قبولی رسانده است، این هفته باید در اهواز از صدرنشین لیگ استقبال کند. فولاد که برابر سایپای نه چندان آماده دو امتیاز خانگی را از دست داد، تحت هر شرایطی به دنبال شکست تیم پیکان قزوین است تا هم آن تساوی را جبران کند و هم اینکه خود را پله به پله به جمع تیم های بالانشین جدول نزدیک کند.
"علی اصغر مدیرروستا" که ناباوارنه تیمش را به عنوان جدی ترین مدعی برای رسیدن به مقام با ارزش قهرمانی مطرح کرده است، در این دیدار حتی با یک تساوی هم می تواند ابراز رضایت کند، البته شناختی که از پیکانی ها به دست آمده است، نشان می دهد که آنها در هر صورتی برای رسیدن به سه امتیاز به میدان می آیند.
**‌ بحران زده ها و اوج گرفته ها
پیام را می توان بحران زده ترین تیم لیگ به لحاظ مالی نامید. شاگردان "خداداد عزیزی" که بعد از موفقیت های متوالی، با دو شکست باز هم دچار شوک شدند، اگر بتوانند ذوب آهن را شکست دهند می توانند آرامش از دست رفته را تا حدودی به دست آورند، اما اگر سومین شکست متوالی را هم تجربه کنند حتی می توان آنها را قبل از فصل در ردیف کاندیداهای سقوط معرفی کرد.
"منصور ابراهیم زاده" با وجود قبول شکست برابر استقلال تهران، هنوز هم تیمش را یک مدعی بی چون و چرا می بیند و برای اینکه اقتدار به دست آورده اش را همچنان حفظ کند، فرصت خوبی دارد تا با شکست تیم بحران زده پیام به این مهم دست پیدا کند.
**‌ اصفهان در انتظار هت تریک چرخابی
"حسین چرخابی" در دو بازی اولش، شش امتیاز گرفته است تا خیال سپاهانی ها را بابت جایگزین فیرات راحت کند. سرمربی جدید سپاهان خیلی خوش شانس است که در سومین بازی اش، میزبان تیم غرق در بحران داماش گیلان است و فرصت خوبی دارد تا با گرفتن نهمین امتیاز، خودش را به عنوان گزینه ای کارآمد برای نشستن روی نیمکت سپاهان مطرح کند.
در آن سوی میدان داماش بعد از شکست در شهرآورد گیلان، با نیمکتی بلاتکلیف احتمالا در هفته چهاردهم، هشتمین شکست خود را متحمل خواهد شد.
**‌ آزمون دشوار حجازی در اولین گام
"ناصر حجازی" خیلی بدشانس است که در اولین ۹۰ دقیقه ای که باید ابومسلم مشهد را هدایت کند، در ورزشگاه حافظیه شیراز، رو در روی برق شیراز روی نیمکت مربیگری می نشیند. این درست که شاگردان عباسی که تا هفته دهم تنها تیم بدون شکست بودند، در حال حاضر سه شکست را در کارنامه خود می بینند، اما باز هم حریفی سرسخت برای حریفان خود به حساب می روند.
**‌ مس و راه آهن، مظلومی و یاوری
صنعت مس کرمان و راه‌آهن شهرری، داستان متفاوتی در لیگ برتر دارند. کرمانی ها در بالای جدول هستند و هفته های بدی را تجربه می کنند و راه‌آهنی ها در پائین جدول نتیجه های خوبی در چند هفته اخیر گرفته اند. پس می توان این دیدار را دیداری غیرقابل پیش بینی دانست و برای پیش بینی برنده باید منتظر دقیقه ۹۰ بود.

M_Abieteh
05-11-2008, 13:35
مهمترین عناوین مطیوعات ورزشی امروز

مهمترین عناوین مطبوعات ورزشی امروز چهرشنبه ۱۵ آبان ماه به شرح زیر است:
*خبر ورزشی:
جباری در اوج آمادگی محروم شد
شیث رضایی: پیشانی قطبی را می بوسم
قلعه نوعی: دی کارمو مهاجم خوبی است
دفاعیه سرمربی پرسپولیس در کمیته انضباطی، قطبی: به آنها گفتم من بی گناهم
ذوالفقار نسب برای همیشه از داماش جدا شد
*ایران ورزشی:
شریفی: آقای قطبی، یک تا ۶ جلسه باید محروم شوید
قطبی: شوخی جالبی بود
نیکبخت: منتظر لیست تیم ملی هستم
ترابیان: یک مربی در قواره شمس می خواهیم
شمس: مرا نخواهید می روم استرالیا یا ژاپن
*جهان فوتبال:
پشت پرده پرسپولیس این را می گوید، نبرد آخر قطبی؟
نصرتی: شاید پرسپولیسی شدم
فرخزادی: مارکو باید جوابگوی خرید دی کارمو باشد
شیث: به خاطر هواداران برای قطبی گل می برم
*ابرار ورزشی:
نیکبخت: با شیث رفیقم نه رقیب
قلعه نوعی: استقلال جاسوس ندارد
قطبی: اگر مدافع می خواستم رحمان رضایی را جذب می کردم نه صادقی را
*البرز ورزشی:
شوک به استقلال و قلعه نوعی، جباری رفتنی شد
لوکا، گزینه جانشینی قطبی
شایعه در شهر،مارکو با دی کارمو فامیل است
منیعی: با بزرگ کردن نیکبخت من کوچک نمی شوم
*نود:
خداداد: حاضرم با مایلی کهن به زندان بروم
حجازی: اشتباهی نداشتم که بخواهم جبران کنم
صادقی: برای رفتن به پرسپولیس با نیکبخت تماس می گیرم
ساعی تکواندو را بوسید و کنار گذاشت
قلعه نویی: رد انزلی از سیستم علی اصغری خبری نیست
*پیروزی:
دی کارمو: می خواستم پرسپولیس را رو سفید کنم
قطبی: دلیل این همه انتقاد را نمی دانم
فرخزادی: با تمام قوا پشت مصطفوی هستم
پیروانی: از مذاکره پرسپولیس با مدافع استقلال بی اطلاع هستم
عبدی مربی داماش شد و استنکو مدیرفنی
*گل:
امکان دخالت مستقیم رییس جمهور در بحران مدیریتی پرسپولیس
گلایه قطبی از فردوسی پور: ای کاش با من هماهنگ می کردی
حجازی: آتیلا را با ابومسلم نمی برم
مظلومی: صادقی را به هیچ قیمتی به پرسپولیس نمی دهم
وداع هادی ساعی از دنیای قهرمانی
*روز ورزش:
عقب ماندگی کشتی با مدیریت یزدانی خرم جبران نمی شود
یزدانی خرم: مربیان و کشتی گیران مقصرند، مدیریت من اشکالی ندارد
عباس جدیدی: حرفهای برزگر واقعا آزار دهنده است
*هدف
وقتی مصطفوی دیکارمو را با فردوسی پور مقایسه می کند،توکه در دسته ۴ هم بازی نکردی چرا مجری شدی
خداحافظ مرد همیشه طلا(ساعی)
جباری به میدان انزلی می رسد
سرانجام عابدینی دکتر را جواب کرد.




جباری در اوج آمادگی محروم شد


شایعه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

r4pbr4p
05-11-2008, 13:48
استقلال 1 - ملوان صفر

r4pbr4p
05-11-2008, 13:49
با توجه به وضعیت جوی و زمین همین یک گل هم خیلی زیاده!

کاش میشد یه کاری کنن بازی یه شهر دیگه برگزار میشد به خاطر نامطلوب بودن زمین

M_Abieteh
05-11-2008, 13:52
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

M_Abieteh
05-11-2008, 13:53
تمرین عصر امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که مجتبی جباری هافبک تاثیرگذار این تیم بازهم غایب بود.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار برابر ملوان بندرانزلی آماده می کند از ساعت 45/15 دقیقه امروز تمریناتش را در ورزشگاه شهید دستگردی تهران پیگیری کرد. نکته قابل توجه این تمرین ادامه غیبت مجتبی جباری بود که گفته می شود به علت مصدومیت از ناحیه پای راست مشغول فیزیوتراپی و درمان است.

در حاشیه این تمرین اعلام شد که سفر تیم فوتبال استقلال به کیش که قرار بود بین دو نیم فصل انجام شود لغو شد و این احتمال وجود دارد که این اردو در خارج از کشور برگزار شود.

در تمرین امروز بیش از 150 نفر از علاقمندان استقلال حضور داشتند و به تشویق بازیکنان این تیم و امیر قلعه نویی پرداختند. این تیم ساعت 30/14 دقیقه فردا تهران را به مقصد انزلی ترک می کند. دیدار این دو تیم روز پنجشنبه برگزار می شود.

در حین برگزاری تمرینات امروز استقلال بیژن کوشکی مدافع آبی پوشان به شدت از ناحیه مچ پا آسیب دید و باید برای مشخص شدن میزان مصدومیتش فردا از پای مصدوش عکس بگیرد.

M_Abieteh
05-11-2008, 13:54
رضايت جان واريو

جان واريو هافبك پرتغالى استقلال ديروز از مسئولان تيمش تشكر كرد، وى از اينكه ديگر مجبور نيست در هتل زندگى كند خوشحال است. گويا منزل جديد جان واريو به استخر و سونا و جكوزى مجهز است و در محله سعادت آباد است.

M_Abieteh
05-11-2008, 13:54
جان واريو: بازي با ملوان فيزيكي است

بازيكن مياني تيم فوتبال استقلال تهران گفت: تصور مي‌كنم مقابل ملوان يك بازي فيزيكي پيش رو داريم.

فابيو جان‌واريو اظهار كرد: تصور مي‌كنم بازي دشواري مقابل ملوان پيش رو خواهيم داشت. آن طور كه شنيده‌ام زمين انزلي در اين فصل لغزنده و ناهموار است و همين موضوع كارمان را دشوار مي‌كند.

وي افزود: تصور مي‌كنم اين بازي كاملا فيزيكي باشد و هر تيمي كه قدر فرصت‌هايش را بداند پيروز مي‌شود.

جان واريو درباره وضعيت خودش نيز گفت: خوشبختانه شرايط خوبي دارم. البته درباره من سرمربي تيم بايد صحبت كند. تصور مي‌كنم بازيكنان استقلال از نظر روحي شرايط بسيار خوبي دارند اما ما بايد براي يك بازي پرقدرت در انزلي آماده شويم.


منبع: ایسنا

M_Abieteh
05-11-2008, 13:56
استقلال 1 - ملوان صفر

پیشبینی ثبت شد.

M_Abieteh
05-11-2008, 13:57
24 ساعت تا پایان پیشبینی.

لیست کسانی که در پیشبینی شرکت کردند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

jamshidjap
05-11-2008, 15:45
استقلال 2 - 1 ملوان

mobin_mcdc2000
05-11-2008, 17:17
استقلال 2 بر 0 ملوان رو میبره.

arash66_2m
05-11-2008, 17:23
2-1 به نفع آبی

jamshidjap
05-11-2008, 17:54
امروز تو روزنامه خبر ورزشي تو روزنامه فروشي ديدم نوشته :جباري رفتني شد !

کسي در مورد جزيياتش خبري داره ؟

نکنه تيترش از اون سرکاري ها هستش ؟

M_Abieteh
05-11-2008, 17:54
استقلال 2 - 1 ملوان


استقلال 2 بر 0 ملوان رو میبره.


2-1 به نفع آبی


پیشبینیها ثبت شد....

jamshidjap
05-11-2008, 17:55
پیشبینیها ثبت شد....

ممنون بابت زحماتت

alireza99.99
05-11-2008, 18:54
2بر 1 به نفع استقلال

Rjoun
05-11-2008, 19:22
امروز تو روزنامه خبر ورزشي تو روزنامه فروشي ديدم نوشته :جباري رفتني شد !

کسي در مورد جزيياتش خبري داره ؟

نکنه تيترش از اون سرکاري ها هستش ؟
شايد مي خواد بره اروپا

Mehdi.7600
05-11-2008, 19:49
1 بر 0 میبریم

امير موسر
05-11-2008, 20:04
یه جمله ی تاریخی از مدیر باشگاه پیروزی :دی
به نقل از هدف :

وقتی مصطفوی دیکارمو را با فردوسی پور مقایسه می کند،توکه در دسته 4 هم بازی نکردی چرا مجری شدی

Rjoun
05-11-2008, 20:39
یه جمله ی تاریخی از مدیر باشگاه پیروزی :دی
به نقل از هدف :
آقا يعني تحصيل كرده جامعه است!!!!
يكي نيست بگه دلالي كرديد روتون هم زياده!!!
از اين كارهاي فردوسي پور خيلي خوشم مياد خوب مچ گيري ميكنه!

EHHASSATNI
05-11-2008, 20:50
ss
2-0 میبره

M.etallic.A
05-11-2008, 21:51
توجه کردید همه روزنامه های ورزشی بسیج شدن واسه استقلال حاشیه درست کنن ؟ با بازیکن های مصاحبه میکنن سوال همشون اینه. از اینکه رو نیمکت میشینی ناراحت نیستی ؟ به نظرت فلانی جای تورو گرفته ؟ به نظرت قلعه نویی به بازی تو اعتقاد داره ؟ بعد از اینکه پنالتی رو خراب کردی قلعه نویی بهت چی گفت ؟ و ... همش سوالاتی رو میپرسن که بازیکن مجبور میشه حرفهایی بزنه که بعدا ایجاد حاشیه کنه که چی ؟ روزنامه شون فروش بره. فرداش تیتر بزنن امیرآبادی : از استقلال میروم.... از این جور چیزا... واقعا تاسف انگیزه .. تا یه تیمی خوب عمل میکنه خبرنگار ها میریزن سرش تا حاشیه درست کنن واسه بالا رفتن تیراژ روزنامه شون.... تو کشوری که یه لیگ نیمه حرفه ای دست و پا شکسته داره 20 30 تا روزنامه ورزشی چاپ میشه که چی ؟ همشون هم مطالب و اخبار همدیگرو میدزدن و هر کدوم واسه خودشون یه باندی دارن. من که مدتهاست روزنامه ورزشی نمیخرم چون متنفرم از مطالب مزخرفی که مینویسن.

Rjoun
05-11-2008, 22:14
توجه کردید همه روزنامه های ورزشی بسیج شدن واسه استقلال حاشیه درست کنن ؟ با بازیکن های مصاحبه میکنن سوال همشون اینه. از اینکه رو نیمکت میشینی ناراحت نیستی ؟ به نظرت فلانی جای تورو گرفته ؟ به نظرت قلعه نویی به بازی تو اعتقاد داره ؟ بعد از اینکه پنالتی رو خراب کردی قلعه نویی بهت چی گفت ؟ و ... همش سوالاتی رو میپرسن که بازیکن مجبور میشه حرفهایی بزنه که بعدا ایجاد حاشیه کنه که چی ؟ روزنامه شون فروش بره. فرداش تیتر بزنن امیرآبادی : از استقلال میروم.... از این جور چیزا... واقعا تاسف انگیزه .. تا یه تیمی خوب عمل میکنه خبرنگار ها میریزن سرش تا حاشیه درست کنن واسه بالا رفتن تیراژ روزنامه شون.... تو کشوری که یه لیگ نیمه حرفه ای دست و پا شکسته داره 20 30 تا روزنامه ورزشی چاپ میشه که چی ؟ همشون هم مطالب و اخبار همدیگرو میدزدن و هر کدوم واسه خودشون یه باندی دارن. من که مدتهاست روزنامه ورزشی نمیخرم چون متنفرم از مطالب مزخرفی که مینویسن.
داش محمد همون بهتر كه وقت طلايي خودت رو با يه مشت اراجيف تلف نمي كني!!!!
خداوكيلي قطبي يه حرف خوب توي عمرش زد و اون همون قضيه حيوون بود!!!!
انصافا حق داشت.
روزنامه ها به جز تك و توكي باقي يه طرفه مي نويسن.

بردیا
05-11-2008, 22:18
یه جمله ی تاریخی از مدیر باشگاه پیروزی :biggrin:
جمله مذکور به این شرح بود
شما دسته4هم بازی نکردی ولی بهترین گوینده هستی
روزنامه ها هم چرت زیاد میگن بعضی اوقات

emad64
05-11-2008, 22:49
همشون هم مطالب و اخبار همدیگرو میدزدن و هر کدوم واسه خودشون یه باندی دارن. من که مدتهاست روزنامه ورزشی نمیخرم چون متنفرم از مطالب مزخرفی که مینویسن.

تأیید میشه..
چند وقت پیش دنبالاخبار و خبر واسه بازی استقلال ذوب آهن میگشتم، هر خبرگذاری رو که میرفتم، بدون ذکر منبع، دقیقاً همون خبری رو که تو خبرگذاری قبلی دیده بودم رو میدیدم..
واقعاً آدم با دیدن همچین چیزایی چی میتونه بگه..
دلشون خوشه خبرگذاری راه انداختن !

تو اخبار ورزشی گفت که محرومیت بازیکن ملوان در آستانه بازی با استقلال بخشیده شد..
پس میبینیم که این بخشش های در آستانه بازی، فقط مختص به استقلال یا پرسپولیس نیست !

M . Sayid
05-11-2008, 22:53
بابا این مصطفویو ولش کنین فردا با ملوان بازی داریم
یادش بخیر اوایل فصل که بد بازی می کردیم همه میومدن اینجا یه گپی می زدیم ولی حالا که تیم میبره..........

(نکته بی ربط : آقا میثاقیو حال کردین ایران و یمنو چه باحال گزارش کرد این شیرین فراز ما یه سال تو لیگ برتر بود یه گزارشگر خوب تحویل این جامعه دادیم ولی گزارشگرای شیراز چی فقط بلدن بگن دوکارمو دوکارمو این اهوازیم که فقط داد بزنه گل گل گل گل برای فلان تیم)

emad64
05-11-2008, 23:02
آقا میثاقیو حال کردین ایران و یمنو چه باحال گزارش کرد این شیرین فراز ما یه سال تو لیگ برتر بود یه گزارشگر خوب تحویل این جامعه دادیم

دمتون گرم..

دیگه بچه ها کمتر پست میدن، چون اسپم محسوب میشه !
بحثی باشه، تو بحث ها شرکت میکنن..

خیلی احتمال داره بازی فردا لغو بشه.. آخه شمال داره بد بارون میاد !

emad64
05-11-2008, 23:09
سینا که میگفت رشت داره بد بارون میاد.. کسی از آب و هوای محل برگذاری بازی خبر نداره ؟

emad64
05-11-2008, 23:10
پنجشنبه 87/8/16
ملوان بندر انزلی - استقلال تهران، ساعت 14:15 ، ملوان میزبانه !

داوران : مسعود مرادي -حسين خانبان-محمد رضا ابوالفضلي- غلامرضا جباري


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

آخرین بازی :

استقلال 2 - 0 ذوب آهن

داماش 1 - 2 ملوان


تا الآن 21 نفر بازی [ملوان بندر انزلی - استقلال تهران] رو پیش بینی کردن.
برای دیدن لیست شرکت کنندگان و پیش بینی هاشون میتونید پست 11071 رو ببینید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای دیدن افراد برتر کل پیش بینی ها، میتونید به پست 11091 مراجعه کنید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای شرکت تو پیش بینی هم میتونید تو همین تاپیک پیش بینیتون رو اعلام کنید.
قوانین شرکت در پیش بینی رو هم میتونید تو پست 2681 ببینید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای شرکت تو این پیش بینی، حدوداً 1 روز فرصت دارید..

mani_2004_2006
05-11-2008, 23:10
با حرف متاليكا كه روزنامه ها بسيج شدن واسه به حاشيه بردن تيم موافقم . سر دسته شون هم دروغ گذاري فارس هست كه هميشه سعي داره اس اس رو به حاشيه ببره .
كووووور شه هر كي نميتونه موفقيت تاااج رو ببينه .
فردا ملوان رو هم مي زنيم به اميد خدااااا

amir_sa
05-11-2008, 23:24
استقلال 1 - ملوان 0

M_Abieteh
06-11-2008, 00:25
خدا کنه بازی لغو نشه که بدجور حال گیری میشه.

M_Abieteh
06-11-2008, 00:29
ss
2-0 میبره


2بر 1 به نفع استقلال


1 بر 0 میبریم


استقلال 1 - ملوان 0


استقلال 2 ملون صفر


پیشبینیها ثبت شد.

M_Abieteh
06-11-2008, 00:31
13ساعت و 30 دقیقه تا پایان پیشبینی.

M_Abieteh
06-11-2008, 00:36
جلسه مدير عامل باشگاه با كادر فني
مربي سابق استقلال در تيم سايپا
خبرگزاري فارس: مربي سابق دروازه‌بان‌هاي تيم فوتبال استقلال امروز به عنوان مربي دروازه‌بان هاي تيم فوتبال سايپا معرفي شد.
به گزارش خبرگزاري فارس، حميد ملك‌احمدي كه پيش از اين به عنوان مربي دروازه‌بان‌ها در تيم فوتبال استقلال مربيگري مي‌كرد امروز به عنوان مربي دروازه‌بان‌هاي تيم سايپا معرفي شد و كار خود را آغاز كرد.
اعضاي كادر فني سايپا متشكل از رضا فروزاني سرمربي، جواد منافي مربي، قرباني مربي بدنساز و حميد ملك‌احمدي مربي دروازه‌باني با حميد سجادي مدير عامل باشگاه سايپا نشستي داشتند و در اين جلسه گزارشي از عملكرد خود در چند هفته اخير را به سجادي تحويل دادند.
تيم فوتبال سايپا روز جمعه در هفته چهاردهم ميزبان تيم استقلال اهواز است.
انتهاي پيام/

bleu2u4u
06-11-2008, 02:06
استقلال تهران 1 - 0 ملوان بندر انزلي

Alireza Taji
06-11-2008, 06:48
داوران هفته چهاردهم :


پنجشنبه 16/8/87 ساعت 14:15

ملوان انزلي - استقلال تهران
مسعود مرادي -حسين خانبان-محمد رضا ابوالفضلي- غلامرضا جباري


پنجشنبه 16/8/87 ساعت 16:20

پرسپوليس-صبا قم
رحيم رحيمي مقدم- داوود رفعتي -عليرضا يزداني -فرشيد افشار


جمعه:17/8/87- ساعت 14:15

سايپا تهران-استقلال اهواز
خداداد افشاريان - صفدر احمدي-غلام آموزگار-هادي حاج عباسي

پاس همدان-مقاومت سپاسي شيراز
منصور نوري- رسول فروغي-محمد مجد قرا ملكي- مرداس جابري

پيام خراسان-ذوب آهن اصفهان
عليرضا فغاني- مجيد ويشگاهي-بابك داوري-پيروز سيف ا... پور

فولاد مباركه سپاهان-داماش گيلان
قاسم واحدي-صادق نوري-حميد نظري-محمد حسين شهريار پناه

برق شيراز- ابومسلم خراسان
احمد صالحي -محمدرضا اسحاقيان-حسين سنجري-جواد شرقي

فولاد خوزستان-پيكان قزوين
رحيم مهرپيشه-حسين نجاتي-محمدرضا منصوري -عليرضاشيخي

Alireza Taji
06-11-2008, 06:54
داوران هفته چهاردهم :


پنجشنبه 16/8/87 ساعت 14:15

ملوان انزلي - استقلال تهران
مسعود مرادي -حسين خانبان-محمد رضا ابوالفضلي- غلامرضا جباري


پنجشنبه 16/8/87 ساعت 16:20

پرسپوليس-صبا قم
رحيم رحيمي مقدم- داوود رفعتي -عليرضا يزداني -فرشيد افشار


جمعه:17/8/87- ساعت 14:15

سايپا تهران-استقلال اهواز
خداداد افشاريان - صفدر احمدي-غلام آموزگار-هادي حاج عباسي

پاس همدان-مقاومت سپاسي شيراز
منصور نوري- رسول فروغي-محمد مجد قرا ملكي- مرداس جابري

پيام خراسان-ذوب آهن اصفهان
عليرضا فغاني- مجيد ويشگاهي-بابك داوري-پيروز سيف ا... پور

فولاد مباركه سپاهان-داماش گيلان
قاسم واحدي-صادق نوري-حميد نظري-محمد حسين شهريار پناه

برق شيراز- ابومسلم خراسان
احمد صالحي -محمدرضا اسحاقيان-حسين سنجري-جواد شرقي

فولاد خوزستان-پيكان قزوين
رحيم مهرپيشه-حسين نجاتي-محمدرضا منصوري -عليرضاشيخي

Alireza Taji
06-11-2008, 06:58
مسعود مرادی در فصل قبل در 3 بازی داور بازی استقلال بوده است :


هفته 6 لیگ برتر : استقلال تهران 1 --- برق شیراز1
هفته 22 لیگ برتر : سایپا 0 --- استقلال تهران 0
مرحله نیمه نهایی جام حذفی : فولاد خوزستان 1(1) --- استقلال 1(3)

Alireza Taji
06-11-2008, 07:02
نتایج بازیهای استقلال با تیم ملوان در هفت دوره گذشته لیگ برتر


اولین دوره:
بازی رفت:استقلال 4 --- ملوان 0 1380/12/04 گل:واحدی - فاطمی - مومن زاده(2)
بازی برگشت:ملوان 1 --- استقلال 0 1381/03/07

دومین دوره:
بازی رفت:استقلال 3 --- ملوان 0 1381/09/12 گل: فاطمی - مومن زاده(2)
بازی برگشت:ملوان 0 --- استقلال 0 1382/01/18

سومین دوره:
در این دوره از لیگ برتر تیم ملوان انزلی حضور نداشت

چهارمین دوره:
بازی رفت:ملوان 0 --- استقلال0 1383/09/20
بازی برگشت:استقلال 3 --- ملوان 1 1384/02/08 گل:سیاوش اکبرپور- منصوریان- دفاع ملوان

پنجمین دوره:
بازی رفت:ملوان 2 --- استقلال 3 1384/06/25 گل: سیاوش اکبرپور (2) - دفاع ملوان
بازی برگشت:استقلال 3 --- ملوان 3 1384/11/11 گل: عنایتی (3)

ششمین دوره:
بازی رفت:ملوان 0 --- استقلال 1 1385/07/25 گل: اکبرپور
بازی برگشت:استقلال 2 --- ملوان 1 1385/12/20 گل: اکبرپور - قربانی

هفتمین دوره:
بازی رفت:ملوان 2 --- استقلال 1 1386/06/01 گل:قربانی
بازی برگشت:استقلال 2 --- ملوان 0 1386/12/21 گل:منتظری – برهانی





استقلال با تیم ملوان انزلی 12 بازی در لیگ برتر انجام داده است

که حاصل این بازیها برابر است با:

7 برد ............... 2 باخت ............... 3 تساوی

22 گلزده ............... 10 گل خورده

کسب 24 امیتاز از 42 امتیاز ممکن

Alireza Taji
06-11-2008, 07:08
جهنم گل آلود!


پنج شنبه ۱۶/۸/،۸۷ هفته چهاردهم از هشتمين دوره ليگ برتر، ورزشگاه تختى انزلى، ساعت ۱۴:15 داور: مسعود مرادى، كمك ها: حسين خانبان، محمدرضا ابوالفضلى

نگاه فنى
روزهاى آغازين فصل پيش بود كه استقلال همراه با ناصر حجازى در آخرين دقايق بازى گل دوم را از ملوان پذيرفت تا دست خالى از اين شهر به تهران برگردد. آن روزها ملوان به واسطه تمرينات زودتر از موعدى كه داشت در اوج بود و تيمى يكدست و پرنفس را در اختيار داشت كه اتفاقا تا نيم فصل هم خوب پيش رفت. ملوان اما اين روزها شرايط متفاوتى را تجربه مى كند، درست برخلاف استقلال كه ديگر آن تيم شكننده نيست و خط حمله اش چنان قدرتى دارد كه همه حريفان خود را از لب تيغ مى گذراند. شايد شرايط فعلى ملوان يك ويژگى بزرگ براى امير قلعه نويى و شاگردانش باشد اما قلعه نويى بى توجه به اوضاع كنونى ملوان با احتياط گام به ميدان انزلى خواهد گذاشت. صرفنظر از شرايط آب و هوايى كه در كمين استقلال خواهد بود، امير قلعه نويى با نگاهى محترمانه به حريف به اين مهم مى انديشد كه جايگاه متزلزل ملوان نيرويى مضاعف به بازيكنان اين تيم بدهد تا آنها در صدد جبران برآيند و اين وسط استقلال را قربانى كنند. همين تصورات است كه قلعه نويى را با احتياط روانه انزلى كرده است. تغييراتى كه سرمربى استقلال در سيستم و انتخاب بازيكنان اصلى ايجاد كرده است خود نشان دهنده همين موضوع است كه قلعه نويى قصد ندارد در انزلى ريسك كند و اسباب شكست احتمالى تيمش را فراهم كند.
تركيب احتمالى ملوان
دروازه بان: مسعود غلامعلى زاده - مدافعان ميانى: هادى تامينى و آلن باسيچ - مدافعان كنارى: سعيد سالارزاده و بابك پورغلامى - هافبك هاى دفاعى: دسوزا و سعيد يوسف زاده - هافبك ها: جلال رافخايى، امير خدامرادى و عليرضا رمضانى - مهاجم: مهران جعفرى
تركيب احتمالى استقلال
دروازه بان: وحيد طالب لو - مدافعان: پژمان منتظرى، هادى شكورى و بيژن كوشكى - هافبك دفاعى: حسين كاظمى - هافبك ها: خسرو حيدرى، ميثم منيعى، سياوش اكبرپور و جانواريو - مهاجمان: على عليزاده و آرش برهانى

چهره ويژه

هادى تامينى (ملوان):
سرشناس ترين چهره اى كه ميان بازيكنان ملوان وجود دارد هادى تامينى است. تامينى در دفاع ميانى ملوان وظيفه دشوارى مقابل هجوم هاى پى در پى استقلال خواهد داشت.
تامينى از تجربه بالايى برخوردار است و اگر در فرم ايده آل قرار داشته باشد مى تواند در بازيسازى هم كمك حال تيمش باشد. آيا تامينى در گلزنى هم موفق خواهد بود

حسين كاظمى (استقلال):
در روزى كه جبارى به احتمال فراوان نيمكت نشين خواهد بود، حسين كاظمى با شعاع حركتى بيشترى در زمين ناهموار تختى انزلى به ميدان خواهد رفت. كاظمى كه توانست زننده اولين گل استقلال مقابل ذوب آهن باشد در انزلى قصد دارد بار ديگر در گلزنى موفق باشد. كاظمى با برخوردارى از فيزيك ايده آلش در خط ميانى استقلال يك بازيكن كليدى است.

Alireza Taji
06-11-2008, 07:14
نتایج بازیهای استقلال در هفته چهاردهم هفت دوره گذشته لیگ برتر


اولین دوره ......... استقلال 1 --- برق شیراز 0 1380/12/16 گل:دین محمدی

دومین دوره ......... پاس 1 --- استقلال 1 1381/11/24 گل:سامره

سومین دوره ......... استقلال 0 --- پاس 1 1382/09/28

چهارمین دوره ......... سایپا 0 --- استقلال 0 1383/10/05

پنجمین دوره ......... استقلال 3 --- ذوب آهن 0 1384/09/25 گل:جباری-قاسمی-صادقی

ششمین دوره ......... سایپا 3 --- استقلال 1 1385/10/10 گل:حسین کاظمی

هفتمین دوره ......... فجر سپاسی 1 --- استقلال 2 1386/08/24 گل:پولادی --- علیزاده



استقلال در هفته چهاردهم 7 دوره گذشته مسابقات 3 بار میزبان و 4 بار میهمان بوده است

8 گلزده و 6 گل خورده حاصل کار استقلال در هفته چهاردهم هفت دوره گذشته بوده است

3 برد ، 2 تساوی و 2 باخت باعث شده است تا استقلال در هفته چهاردهم مسابقات 11 امتیاز به دست بیاورد
(52 درصد امتیازات)

Alireza Taji
06-11-2008, 07:17
احتمال لغواستقلال - ملوان به دليل بارندگى


ايران ورزشى- كاروان استقلال كه براى انجام بازى هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال باشگاههاى ايران با ملوان با يك پرواز چارتر خود را به انزلى رسانده با هواى بارانى مواجه شده و اگر اين بارندگى تداوم داشته باشد احتمال لغو بازى استقلال و ملوان وجود دارد. بارندگى هاى چند روز گذشته به قدرى در انزلى شديد است كه احتمال لغو بازى امروز وجود دارد اما تيم استقلال براى انجام بازى تحت هر شرايطى آمادگى كامل دارد. اعضاى تيم استقلال ديروز پس از استراحتى كوتاه در هتل محل اقامت خود در انزلى به زادگاه سيروس قايقران رفتند تا بر سر مزار زنده ياد قايقران حاضر شوند.

Alireza Taji
06-11-2008, 07:18
برید به سایت 90 و حرف یکی از استقلالی ها را بخونید من که خیلی حال کردم:8:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Alireza Taji
06-11-2008, 07:20
قلعه نويى: احمدزاده تيم خوبى ساخته ولى مى بازد


ايران ورزشى - بازى مقابل ملوان را يك بازى متفاوت تر به نسبت بازى هاى ديگر عنوان كرده و اعتقاد دارد با توجه به بهبود ساختار دفاعى استقلال مى تواند اين ديدار را با پيروزى پشت سر گذاشته و روند روبه رشد خود را ادامه دهد. امير قلعه نويى معتقد است استقلال به مانند يك خانواده است و نبايد اخبار آن به بيرون درز پيدا كند البته وجود جاسوس در اين تيم را به شدت رد مى كند.

پس از كسب نتايج فوق العاده طى بازى هاى گذشته براى ديدار مقابل ملوان در انزلى آماده ايد
ديدار مقابل ملوان آن هم در انزلى بسيار دشوار است. البته در ليگ برتر نمى توان بازى ها را با هم مقايسه كرد و هر بازى شرايط خاص خودش را دارد اما بازى در انزلى هميشه مشكل بوده چرا كه يكى از نكات متفاوت بازى در انزلى شرايط آب و هوايى اين شهر است كه مى تواند در بازى تاثيرگذار باشد.
سختى بازى در انزلى را كه كنار بگذاريم، ملوانى ها هفته گذشته در دربى گيلان به پيروزى رسيده اند و روحيه بالايى براى مقابله با استقلال دارند.
البته بايد به احمدزاده بابت ساختن تيم خوب و با طراوت تبريك بگويم چرا كه اين مربى توانسته با بازيكنان جوان و هزينه اى اندك تيم ملوان را بسيار آماده راهى بازى ها كند اما اميدوارم بتوانيم در اين ديدار به پيروزى برسيم.
استقلال طى ديدارهاى گذشته روند رو به رشدى داشته، فكر مى كنيد بتوانيد در انزلى هم همين روند را ادامه دهيد
گروه آناليز ما نقاط ضعف و قوت ملوان را شناسايى كرده و اميدواريم باتوجه به همين نقاط ضعف بتوانيم ۳ امتياز اين ديدار را به دست آورده و به روند رو به رشد خود ادامه دهيم.
پس از گذشت چند ديدار بالاخره خط دفاع استقلال در ديدار مقابل ذوب آهن گلى دريافت نكرد براى بهبود ساختار دفاعى خود چه تدابيرى انديشيده ايد
به نظرم ساختار دفاعى تيم ما بسيار خوب شده و اميدوارم همين طور كه اين ساختار دفاعى در بازى مقابل ذوب آهن كمترين اشتباه را داشت برابر ملوان نيز همين گونه عمل كرده تا با تكيه بر قدرت خط دفاعى بتوانيم ملوان را شكست دهيم.
پس از افت استقلال در ابتداى فصل دليل پيروزى هاى اخير استقلال را در چه موضوعى مى بينيد
فكر مى كنم نگرش بازيكنان استقلال نسبت به ابتداى فصل تغيير پيدا كرده و آنها به خوبى درك مى كنند كه هم اكنون در يك تيم پرافتخار آسيايى بازى كرده و قدر پيراهن تيم را به خوبى مى دانند. نگرش موجود به ما كمك مى كند تا براى موفقيت در ليگ برتر و جام باشگاه هاى آسيا تلاش كرده سطح تيم را به حدى برسانيم كه در ليگ قهرمانان نيز موفق باشيم.
در ابتداى فصل از وجود جاسوس در استقلال صحبت كرديد، آيا اين مشكل هنوز هم در تيم وجود دارد
خير، استقلال به هيچ عنوان جاسوس ندارد اما واقعيت اين است كه دوست ندارم يك سرى مسائل داخلى تيم كه در واقع مسائل خانوادگى ما است به بيرون درز پيدا كند.
دليل تغيير زمان اردوى استقلال در كيش چه موضوعى است
با توجه به اين نكته كه فاصله چندانى تا زمان تعطيلات نيم فصل نداشتيم تصميم گرفتيم تا اين اردو را در زمان تعطيلات نيم فصل در كيش برپا كنيم تا با آمادگى كامل خود را آماده حضور در نيم فصل دوم مسابقات كنيم.

Alireza Taji
06-11-2008, 07:22
احمدزاده: اميدوارم از داورى مرادى ايرادى نگيرند


ايران ورزشى- محمد احمدزاده سرمربى ملوان پس از پيروزى مقابل داماش در دربى گيلان انگيزه بسيار بالايى براى مقابله با استقلال و پيروزى در اين ديدار دارد. احمدزاده معتقد است با آمادگى بالايى كه بازيكنان اين تيم دارند مى توانند حريف سرسختى براى استقلال بوده و اين تيم را در انزلى شكست دهند.

ملوان بسيار آماده است اما به نظر مى رسد كار بسيار مشكلى برابر استقلالى ها خواهيد داشت
فكر مى كنم اظهار نظرتان منطقى نباشد همان طور كه استقلالى ها براى پيروزى به انزلى مى آيند ما هم با توجه به آمادگى مان با هدف كسب ۳ امتياز به ميدان مى رويم و اطمينان داريم كه مى توانيم به خواسته خود برسيم.
يعنى اطمينان داريد كه استقلال را شكست مى دهيد
بله. وقتى بازيكنان خود را آماده مى بينم و شرايط كلى تيم مطلوب است چرا بايد براى شكست حريف ترديد داشته باشم.
ولى استقلال هم بسيار آماده است و طى بازى هاى گذشته روند رو به رشدى داشته است...
البته كه استقلال حريف سرسخت و با انگيزه اى است اما ما در خانه بازى مى كنيم و از حمايت هواداران پرشمار و با تعصب خود بهره مى بريم.
ولى در مقايسه مهره ها قلعه نويى نسبت به شما برترى دارد...
من اين حرف را قبول ندارم. اين درست كه بازيكنان من شناخته شده نيستند اما در حال حاضر خيلى آماده اند و با انگيزه بالا به شكست استقلال فكر مى كنند. به نظرم در فوتبال اسم ها بازى نمى كنند و گاهى بازيكنان ناشناخته مى توانند معادلات را بر هم بزنند.
از شرايط كلى ملوان در جدول رده بندى رضايت داريد
وقتى به پتانسيل تيم نگاه مى كنم و داشته هايم را در نظر مى گيرم به اين نتيجه مى رسم كه تاكنون ناكام نبوده و توانسته ام تا حدودى انتظارات را برآورده كنم البته با توجه به از دست دادن بازيكنان خوب و كمبود مهره در همه خطوط منطقى نيست كه انتظار داشته باشيم ملوان در رده هاى بالايى جدول حضور داشته باشد.
پس از مدت ها كناره گيرى مسعود مرادى از داورى، قضاوت او را در اين ديدار چطور مى بينيد
به نظرم مرادى يكى از بهترين داوران ايران است و اميدوارم قضاوت او به گونه اى باشد كه برد و باخت دو تيم به حساب بازى باشدالبته من به كار مرادى اعتقاد دارم اما استقلال و پرسپوليس هميشه با داورى مشكل دارند و هميشه در مواقع باخت از داور ايراد مى گيرند و اين موضوع براى زمان فعلى نيست و در كل يك قاعده است براى هر دو تيم اما اميدوارم در اين ديدار در رابطه با اين موضوع مشكلى به وجود نيايد.
آيا مشكلات مالى ملوان به نسبت ابتداى فصل برطرف شده است
خير هنوز مسؤولان منطقه آزاد با هيات مديره جلسه اى نداشته اند و به همين دليل هنوز به لحاظ مالى تغييرى نداشته ايم.
و براى ملوان در پايان مسابقات چه رده اى را پيش بينى مى كنيد
در مورد اين قضيه نمى توان رؤيا پردازى كرد. ما نمى توانيم به فكر اول شدن باشيم و با هدف سقوط نكردن هم وارد ليگ برتر نمى شويم اما در پايان سعى مى كنيم يكى از رتبه هاى آبرومند را به دست آوريم.

Alireza Taji
06-11-2008, 07:25
مشكل مالى ندارم

جبارى: مينيسكم آسيب ديده



مجتبى جبارى هافبك تيم فوتبال استقلال به دليل مصدوميت تيمش را در سفر به بندرانزلى همراهى نكرد. مصدوميت مجتبى جبارى هافبك تيم فوتبال استقلال از ناحيه زانو موجب شد اين بازيكن به جاى همراهى تيمش در سفر به انزلى صبح ديروز راهى فيزيوتراپى شود و به درمان آسيب ديدگى خود بپردازد.
ايران ورزشى - جبارى مصدوم است اما ناراحت از شايعاتى كه در مورد او شنيده مى شود. شايعاتى كه مصدوميت مجتبى را با مشكلات مالى مرتبط مى دانند اما هافبك ملى پوش استقلال قصد دارد ديگر به اين شايعات اهميت نداده و تمام فكر و ذكر خود را مشغول آماده سازى خود كند.

مجتبى جبارى با استقلالى ها به انزلى سفر نكرد. دليل اصلى عدم همراهى استقلال چه بود
قبل از بازى مقابل ذوب آهن از ناحيه زانو كمى احساس درد داشتم اما زانوى خود را گرم كردم و به زمين رفتم و هيچ مشكلى برايم به وجود نيامد اما فرداى بازى احساس كردم كه در زانوهايم درد دارم و به همين دليل عكس گرفتم و مشخص شد مينيسك زانويم آسيب ديده اما خدا را شكر پاره نشده است و پس از چند روز فيزيوتراپى مى توانم بازى كنم.
خيلى ها معتقدند استقلال در اين ديدار از مصدوميت شما لطمه مى خورد
فكر مى كنم اينطور نيست چرا كه استقلال متكى به فرد نيست. خدا را شكر تيم ما مهره هاى زيادى دارد كه با وجود آنها خلأ يك بازيكن احساس نخواهد شد.
ولى برخى ها موضوع مصدوميت شما را با مشكلات مالى مرتبط دانسته و مدعى شده اند مشكل شما مشكلات مالى است نه مصدوميت...
ديگر به اين صحبت ها و شايعات اهميتى نمى دهم چون شايعه سازان به دنبال اين موضوع هستند كه من عصبانى شوم و واكنش نشان دهم ولى آنها بايد پيش وجدان خود پاسخگو باشند. متاسفانه برخى از رفتارهاى اين افراد باعث شده تا مردم حرف راست و دروغ را نتوانند تشخيص دهند.
فكر مى كنيد استقلال بتواند در انزلى به پيروزى هايش تداوم ببخشد
خوشبختانه وضعيت بدنى تيم ما بسيار خوب است و مى توانيم با دوندگى هاى زياد بازى را به سود خود تمام كنيم.

با توجه به مصدوميتى كه نصيب شما شده، به بازى تيم ملى مقابل امارات مى رسى
خوشبختانه سرمربى تيم ملى مراقب همه مسائل است و من هم دقيقا جريان مصدوميتم را براى وى توضيح دادم تا سرمربى تيم ملى براى دعوت از من اطلاعات دقيقى داشته باشد.
يعنى ممكن است به بازى تيم ملى مقابل امارات نرسى
در اين مورد بايد پزشكان استقلال و تيم ملى نظر بدهند اما فكر نمى كنم مشكلى براى حضور در اين ديدار داشته باشم.

Alireza Taji
06-11-2008, 07:26
اميرى: جبارى قهر نكرده، واقعاً مصدوم است


ايران ورزشى - على اميرى معاونت باشگاه استقلال در خصوص شايعاتى كه پيرامون مصدوميت جبارى شنيده مى شود پاسخ شفافى به دوستداران استقلال مى دهد.
گفته مى شود جبارى مصدوميتش را بهانه كرده و به دليل پاس نشدن چكش در تمرين حاضر نمى شود
اصلا اينطور نيست. جبارى واقعاً مصدوم است و اگر مربيان صلاح بدانند، شايد مقابل ملوان نتواند بازى كند.
يعنى تمام مطالبات جبارى را پرداخت كرديد
در حال حاضر بدهى به جبارى نداريم كه بخواهد به اين دليل خود را به مصدوميت بزند. اين حرفها شايعه است.
در قرارداد جبارى قيد شده هر وقت پولش را نگرفت در تمرين شركت نكند
چنين مسأله اى نيست و در قرارداد او چنين بندى وجود ندارد. در قرارداد او آمده هر گاه از تيم خوب خارجى پيشنهاد داشت مى تواند ترانسفر شود.
جبارى گفته نيم فصل مى خواهد از تيم جدا شود
در مورد اين تصميمش با ما صحبت نكرده است.
و اگر صحبت كرد شما حاضريد جبارى را از دست بدهيد
خير، ما حاضر نيستيم بازيكنى در حد و اندازه جبارى را به اين راحتى از دست بدهيم.

Alireza Taji
06-11-2008, 07:26
تماس دايى با جبارى درخصوص مصدوميت


ايران ورزشى- مجتبى جبارى هافبك تيم فوتبال استقلال تهران، به دليل مصدوميت شانس حضور در تيم ملى در ديدار دوستانه برابر قطر و همچنين مسابقه مقابل امارات را از دست داد. مجتبى جبارى كه در ديدار قبلى تيم ملى برابر كره شمالى اين شانس را كسب كرد كه براى كشورمان به ميدان برود در مسابقه دوستانه برابر تيم ملى قطر و امارات غايب خواهد بود.در همين ارتباط على دايى، سرمربى تيم ملى كشورمان روز گذشته در تماس با مجتبى جبارى در خصوص آخرين وضعيت اين بازيكن با او صحبت كرد. به احتمال بسيار هافبك تيم استقلال تهران به دليل مصدوميتش در سومين ديدار تيم ملى كشورمان در مسابقات مقدماتى جام جهانى برابر امارات غايب خواهد بود.

Alireza Taji
06-11-2008, 07:28
فكرى: ادعاى مسؤولان شيرين فراز دروغ است



ايران ورزشى - در حالى كه مسؤولان باشگاه شيرين فراز مدعى شده بودند محمود فكرى بعد از عقد قرارداد دوساله با اين تيم، كرمانشاه را ترك كرده است، مربى آبى پوشان با رد اين صحبت ها مى گويد: «متاسفانه مسؤولان شيرين فراز در قرارداد سفيد من دست بردند و حرف هاى آنها جعلى و دروغ است و من به هيچ وجه با آنها قرارداد دوساله نداشتم.
به دليل شركت در كلاس هاى مربيگرى نتوانسته بودم شكايتم را درست پيگيرى كنم اما با پايان يافتن اين كلاس ها، حتماً شكايتم را پيگيرى خواهم كرد.»
مربى استقلال در خصوص ديدار با ملوان مى گويد: «قطعاً بازى سختى را به لحاظ زمين و شرايط آب و هوايى شهر انزلى مقابل ملوان خواهيم داشت و يك بازى فيزيكى در انتظار بازيكنان دو تيم خواهد بود كه همين امر بازى را براى دو تيم خصوصا براى ما سخت تر خواهد كرد اما ما تمام تلاش مان را انجام مى دهيم تا به روند پيروزى هاى اخيرمان ادامه دهيم.»

Alireza Taji
06-11-2008, 07:29
خسرو حيدرى: يك هفته در گل دويديم!



ايران ورزشى- عملكرد خسرو حيدرى پيستون راست استقلال در چند ديدار قبلى تيمش آنقدر خوب بوده كه در اين تيم تبديل به يك مهره ثابت براى امير قلعه نويى شده است. خسرو حيدرى در مورد ديدار استقلال مقابل ملوان مى گويد: «اين ديدار مانند بازى هاى قبلى فوق العاده برايمان مهم است و بايد در ادامه بردهاى گذشته در ديدار سخت با ملوان هم با سه امتياز از زمين مسابقه خارج شويم.» «به دليل بارش باران در چند روز اخير، خوشبختانه در شرايطى مشابه با انزلى تمرين كرديم و اين امر در ديدار با ملوان به ما كمك شايانى خواهد كرد.» حيدرى در خصوص حضور ثابت خود در استقلال مى گويد: «كار سختى دارم و به دليل بازى در پست پيستون راست بايد در دفاع و حمله واقعاً فعال عمل كنم. به همين دليل در هنگام نفوذها به خوبى به اين نكته واقفم كه فضاى پشت سرم خالى نماند.» «بازيكنان ما در ديدارهاى گذشته نشان دادن شخصيت صدرنشينى را دارند. بنابراين در ديدار با ملوان هم تيم ما مى تواند برنده اين ديدار سخت باشد و به رده هاى بالاى جدول صعود كند.»

Alireza Taji
06-11-2008, 07:30
هادي شكوري: بازي در انزلي سخت است
مدافع تيم فوتبال استقلال زمين ناهموار و بازيكنان با انگيزه ملوان را عواملي مي‌داند كه بازي در انزلي را سخت مي‌كند.
هادي شكوري روز چهارشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: استقلال هفته‌هاي خوبي را گذرانده است و اگر بخواهيم به قهرماني نيم فصل برسيم، بايد ملوان را هم شكست بدهيم تا امتيازات لازم را براي صدرنشيني به دست آوريم.
اين مدافع همچنين با اشاره به زمين ورزشگاه تختي انزلي مي‌گويد: كيفيت زمين انزلي به گونه‌اي است كه اجازه خودنمايي را از بازيكنان تكنيكي مي گيرد، به همين دليل پيش بيني مي‌كنم در بازي فردا نتوانيم مثل چند هفته اخير با استفاده از توپ‌هاي زميني به گل برسيم و اين، كار را براي ما دشوار مي‌كند.
شكوري با اشاره به بسته ماندن دروازه استقلال در بازي گذشته افزود: مقابل ذوب آهن نشان داديم كه مشكلات دفاعي كمتر شده است و با هماهنگي بيشتر و تمركز بهتر مي‌توانيم خط دفاعي استقلال را در ادامه ليگ به عنوان يكي از بهترين خط دفاعي‌هاي ليگ برتر معرفي كنيم.
ديدار تيم‌هاي استقلال تهران و ملوان بندانزلي فردا /پنجشنبه/ به ميزباني ملوان برگزار مي‌شود.

Alireza Taji
06-11-2008, 07:30
جانواريو: بازى كنار جبارى راحت است



ايران ورزشى - فابيو جانواريو هافبك آماده استقلال كه رفته رفته در اين تيم جا افتاده و بازى هاى خوبى ارائه مى دهد در مورد بازى مقابل ملوان مى گويد: «قلعه نويى در مورد اين ديدار با ما صحبت كرده و اعتقاد دارد كه اين ديدار يك بازى سخت و مشكل است و استقلال در اين بازى جدال سختى پيش رو دارد! البته خودم تصور مى كنم اين ديدار يك بازى فيزيكى باشد چرا كه شنيده ام زمين انزلى در اين فصل لغزنده و ناهموار است و همين موضوع كارمان را دشوار مى كند اما اطمينان دارم اگر باران به ما اجازه دهد مى توانيم سه امتياز اين ديدار را به دست آوريم. استقلال در هفته هاى گذشته توانسته بازى هاى زيبايى انجام دهد و مى تواند بر هر حريفى غلبه كند و بر همين اساس ما در اين ديدار به دنبال كسب چهارمين پيروزى متوالى خود هستيم.» جانواريو در مورد بازى در كنار جبارى مى گويد: «جبارى بازيكن بزرگ و با هوشى است. بازى كردن كنار جبارى براى هر بازيكنى راحت است. من و جبارى بازى به بازى هماهنگ تر مى شويم و يكديگر را مى شناسيم و اميدوارم اين هماهنگى بتواند تا پايان فصل ادامه داشته باشد.»

Alireza Taji
06-11-2008, 07:31
وحيد طالب لو:
به پيروزى مقابل ملوان نياز داريم
ايران ورزشى- وحيد طالب لو سنگربان ملى پوش استقلال اعتقاد دارد اين تيم مى تواند ملوان را در انزلى شكست دهد و به پيروزى هاى خود ادامه دهد. طالب لو در مورد ديدار مقابل ملوان مى گويد: ملوان همواره تيم بسيار خوبى بوده و به خصوص در مقابل تيم هاى بزرگ همواره نتايج خوبى گرفته است.
در هر صورت شرايط جوى انزلى نيز كار را براى ما دشوار مى كند. با اين حال تلاش مى كنيم تا به روند پيروزى هايمان در انزلى نيز ادامه دهيم. خوشبختانه استقلال شرايط بسيار خوبى را پيدا كرده است و براى آن كه بتوانيم اين موفقيت ها را ادامه دهيم به ۳ امتياز بازى مقابل ملوان نياز مبرمى داريم.طالب لو درباره وضعيت خط دفاعى استقلال مى گويد: خط دفاع استقلال هيچ مشكلى ندارد. مدافعان ما بسيار آماده هستند البته تمامى تيم ها بر روى ارسال ها مشكل دارند و اين موضوع تنها مربوط به استقلال نيست اما در مجموع عملكرد مدافعان ما بازى به بازى بهتر مى شود و هيچ مشكل خاصى در خط دفاع استقلال وجود ندارد. تصور مى كنم اين موضوع در بازى مقابل ذوب آهن مشهود بود. طالب لو درباره بازى هاى پيش روى تيم ملى نيز مى گويد: هنوز مشخص نيست كه به تيم ملى دعوت شوم يا نه اما اميدوارم تيم ملى همواره پيروز باشد و به جام جهانى راه پيدا كند.

Alireza Taji
06-11-2008, 07:32
على عليزاده:
بازيكنان ما نبايد دچار غرور شوند
ايران ورزشى- على عليزاده مهاجم بلندقامت استقلال كه گفته مى شود به دليل وضعيت نامناسب زمين در انزلى مقابل ملوان در تركيب اصلى استقلال حضور دارد در مورد اين ديدار مى گويد: معمولا در زمين ها مثل تختى انزلى نمى توان بازى تاكتيكى ارائه كرد و اگر بازيكنان ما دچار غرور كاذب نشده باشند و مغرورانه بازى نكنند، به طور حتم مى توانيم سه امتياز بازى را از ملوان بگيريم چرا كه بايد به پيروزى ها در ليگ ادامه دهيم. رسيدن به صدر با پيروزى در هر بازى براى ما كار چندان سختى نيست. تيم ما اين توانايى را دارد تا به اين مهم دست يابد و در بازى مقابل ملوان هم سعى داريم با يك نمايش خوب پيروز ميدان باشيم

Alireza Taji
06-11-2008, 07:32
يدا… اكبرى:
ملوانى ها در زمين خود سخت مى بازند
ايران ورزشى- يدا… اكبرى هافبك پرتجربه استقلالى ها معتقد است ملوان تيم پرروحيه اى است و مقابل استقلال بازى متفاوتى ارائه خواهد داد: «با شرايطى كه استقلال دارد پيروزى مقابل ملوان دور از دسترس نيست چرا كه تيم ما به لحاظ بدنى از آمادگى خوبى برخوردار است. با توجه به اينكه ملوان توانست هفته گذشته پگاه را در رشت شكست دهد از روحيه بسيار خوبى برخوردار است آنها در زمين خودشان به سختى مى بازند. اما معتقدم شرايط روحى ما هم به گونه اى است كه مى توانيم سه امتياز اين ديدار را كسب كنيم البته اميدوارم شرايط آب و هوايى به فوتبال زيباى دو تيم لطمه اى وارد نكند.

Alireza Taji
06-11-2008, 07:33
آرش برهانى:
نبود جبارى احساس نخواهد شد
ايران ورزشى - آرش برهانى مهاجم گلزن استقلال كه هم اكنون در صدر جدول گلزنان قرار دارد معتقد است استقلال فقط براى پيروزى به انزلى مى رود و قصد دارد ۳ امتياز اين ديدار را به دست آورد: بدون شك بازى سخت و طاقت فرسايى را در جو سنگين انزلى پيش رو خواهيم داشت و من پيش بينى مى كنم اين ديدار يكى از حساس ترين و سخت ترين ديدارهاى استقلال در اين فصل باشد چراكه در طول چند سال اخير ملوان براى استقلال دردسر آفرين بوده است. بازى مشكلى خواهيم داشت، تيم ملوان بر شرايط ورزشگاه بسيار مسلط است و با توجه به شرايط جوى و نامساعد و حمايت هواداران انزلى از تيم محبوبشان در ورزشگاه انزلى بازى سختى خواهيم داشت اما به عقيده من هر تيم بتواند از اشتباهات حريف بهترين استفاده را كند پيروز اين ديدار خواهد شد. به دليل زمين نامساعد، بازى مقابل ملوان بازى سراسر فيزيكى خواهد بود و اعتقاد دارم در اين ديدار حريف اصلى ما زمين انزلى خواهد بود نه تيم ملوان انزلى.
برهانى در خصوص شايعات مبنى بر عدم حضور جبارى در ديدار برابر ملوان مى گويد: مجتبى بازيكن بزرگى است و در اين فصل نيز براى استقلال فوق العاده كار كرده و در حال حاضر دوران اوجش را سپرى مى كند. به اعتقاد من استقلال به فرد متكى نيست و با خريدهايى كه اين فصل انجام داده، در صورت غيبت جبارى مقابل ملوان جاى خالى او احساس نخواهد شد. اما با تمام اين تفاسير روز سختى را براى ملوان و هواداران اين تيم پيش بينى مى كنم و متأسفم كه بايد بگويم روند موفقيت هاى اين تيم مقابل استقلال قطع خواهد شد. در تمام بازى ها براى برد به مصاف حريفان مى رويم و در راه قهرمانى با هيچ تيمى تعارف نخواهيم داشت. به هيچ وجه به دنبال قهرمانى در نيم فصل نيستيم و تنها به قهرمانى در پايان فصل فكر مى كنيم.

Alireza Taji
06-11-2008, 07:33
سياوش اكبرپور:
گل مى زنم تا به تيم ملى برسم
ايران ورزشى - سياوش اكبرپور كه در اين فصل بيشتر به عنوان گل ساز ظاهر شده تا گلزن، معتقد است با گلزنى در ديدار مقابل ملوان به تيم ملى خواهد رسيد. اكبرپور در مورد اين ديدار مى گويد: به طور يقين با توجه به انجام بازى در خانه ملوان و همچنين زمين گل آلودى كه انتظارمان را مى كشد، كار دشوارى خواهيم داشت اما براى كسب هر ۳ امتياز به انزلى مى رويم. بسيار آماده هستم و انگيزه بالايى براى گلزنى در اين بازى دارم و اميدوارم كه بتوانم در اين بازى براى استقلال گلزنى كنم. خوشبختانه شرايط استقلال بسيار خوب است و ما در بازى هاى گذشته روند رو به رشدى داشته ايم. پس از كسب ۳ پيروزى پياپى، اكنون به انزلى مى رويم تا چهارمين پيروزى خود را نيز كسب كنيم.
اكبرپور درباره دعوت آرش برهانى به تيم ملى فوتبال مى گويد: از اين موضوع بسيار خوشحالم و براى برهانى آرزوى موفقيت مى كنم. من نيز انگيزه بسيار زيادى براى رسيدن به پيراهن تيم ملى دارم و از همان ابتداى حضورم در تيم استقلال نيز به دنبال راه يافتن به تيم ملى بودم. تلاش مى كنم تا با گلزنى در بازى هاى تيم استقلال، شانس خود را براى حضور در تيم ملى افزايش دهم. اكبرپور همچنين با رد هرگونه اختلاف ميان مهاجمان استقلال مى گويد: استقلال از بازيكنان خوبى در خط حمله برخوردار است و هيچ مشكلى ميان ما وجود ندارد. تمامى مهاجمان در تمرينات از جان و دل مايه مى گذارند و در نهايت با توجه به شرايط هر بازى، كادر فنى از بازيكنان استفاده مى كند.

Alireza Taji
06-11-2008, 07:34
گفت و گو با فارس
منيعي: با اميدواري به سه امتياز بازي مقابل ملوان فكر مي‌كنيم

خبرگزاري فارس: هافبك تيم ملي استقلال تهران گفت: باوجودي كه ملوان حريف سرسختي است، نااميد نيستيم و به سه امتياز فكر مي‌كنيم.
ميثم منيعي در گفت و گو با خبرگزاري فارس، درباره شرايط اين تيم اظهار داشت: توانسته‌ايم در بازي‌هاي گذشته خوب نتيجه بگيريم. مي‌دانيم ملوان نيز تيم بسيار خوبي است.
وي افزود: آنها در زمين خود خوب كار مي‌كنند. به نظرم، بازيكنان استقلال بايد مقابل ملوان از جان مايه بگذارند و در زمين با غيرت بازي كنند.
منيعي خاطر نشان ساخت: اگر مي‌خواهيم به صدر برسيم، بايد همه ديدارها را ببريم؛ هر چند ملوان حريف سخت‌كوشي است. بايد به سه امتياز برسيم.

Alireza Taji
06-11-2008, 07:35
مجتبي جباري در گفت و گو با برنا
به شايعه سازي هاي برخي رسانه‌ها اهميتي نمي‌دهم

هافبک طراح تيم فوتبال استقلال که هفته هاست در اوج به سر مي‌برد،دچار مصدوميت از ناحيه زانو شد و همين آسيب ديدگي مانع از حضور او در ديدار استقلال- ملوان گرديد.


مجتبي جباري در گفتگويي با خبرنگار ورزشي برنا شرکت کرده که متن آن را در زير مي خوانيد:
* مجتبي جباري در اوج مصدوم شدد؛ خيلي ها معتقدند استقلال از اين مصدوميت شما لطمه مي خورد.
- خدا را شکر تيم ما مهره هاي زيادي دارد که با وجود آن ها خلاء يک بازيکن احساس نمي شود.
* از وضعيت آسيب ديدگي خود بگوييد؟
- قبل از بازي با ذوب آهن از ناحيه زانو کمي احساس درد داشتم،اما زانوي خود را گرم کردم و به زمين رفتم و هيچ مشکلي هم برايم به وجود نيامد.فرداي بازي احساس کردم که در زانويم درد دارم؛به همين دليل عکس گرفتم و مشخص شد مينيسک زانويم کمي آسيب ديده،اما خدا را شکر پاره نشده است و با فيزيوتراپي مي توانم پس از چند روز استراحت بازي کنم.
* پس از آسيب ديدگي شما برخي از رسانه ها اين موضوع را با مشکلات مالي استقلال مرتبط دانسته و مدعي شدند مشکل شما مصدوميت نيست و بحث هاي مالي مي باشد.
- ديگر به اين حرف ها و شايعه سازي ها اهميتي نمي دهم،چون شايعه سازان دنبال اين هستند که من عصباني شوم و واکنش نشان دهم. بالاخره آن ها بايد پيش وجدان خود پاسخگو باشند.برخي رفتار اين افراد باعث شده که مردم حرف راست و دروغ را نتوانند تشخيص دهند.
* پيش بيني تان از بازي فردا (پنج شنبه) ملوان-استقلال چيست؟
- وضعيت بدني تيم ما خيلي خوب است و مي توانيم با دوندگي زياد بازي را به نفع خود تمام کنيم.

Alireza Taji
06-11-2008, 07:36
جباري به جاي انزلي،راهي فيزيوتراپي شد

مجتبي جباري هافبک تيم فوتبال استقلال به دليل مصدوميت تيمش را در سفر به بندرانزلي همراهي نکرد.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" مصدوميت مجتبي جباري هافبک تيم فوتبال استقلال از ناحيه زانو موجب شد اين بازيکن به جاي همراهي تيمش در سفر به انزلي صبح امروز (چهارشنبه) راهي فيزيوتراپي شود و به درمان آسيب ديدگي خود بپردازد.
گفتني است کاروان استقلال صبح امروز تهران را به مقصد انزلي ترک کرد.

Alireza Taji
06-11-2008, 07:36
پيش از ديدار برابر ملوان بندرانزلي
قلعه نويي: بازيكنان استقلال بايد بدانند در تيم پر افتخاري هستند
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: بايد نگرش بازيكنان را تغيير دهيم و بدانند در تيم پر افتخاري حضور دارند.


به گزارش خبرگزاري فارس، امير قلعه نويي قبل از بازي مقابل ملوان انزلي اظهار داشت: ديدار با اين تيم شرايط خاص خود را دارد. احمدزاده با چند جوان توانسته تيم خوبي را جمع كند.
وي افزود: او برايم قابل احترام است. هفته گذشته دربي گيلان را برده اند و روحيه خوبي دارند. ما هم ملوان را به خوبي مي شناسيم و روي نقاط قوت و ضعف آنها كار كرده ايم.
سرمربي آبي پوشان ادامه داد: اميدوارم تماشاگراني كه به ورزشگاه مي آيند، بازي زيبايي را ببينند. البته شرايط جوي هم به گونه اي باشد كه كيفيت را خراب نكند.
قلعه نويي تاكيد كرد: ما مقابل تيم هاي پيكان و ذوب آهن در خط حمله و دفاع عملكرد خوبي داشتيم. يكي از اهداف ما اين است كه بازيكنان را براي قهرماني در ليگ قهرمانان آسيا آماده كنيم.
بازي تيم هاي ملوان و استقلال فردا در ورزشگاه تختي انزلي برگزار مي شود.

Alireza Taji
06-11-2008, 07:37
در گفت و گو با فارس
اميري: استقلال بدهي به مجتبي جباري ندارد
خبرگزاري فارس: مسئول كميته امور مالي و اداري استقلال گفت: باشگاه بدهي به مجتبي جباري ندارد و براي ما شايعه درست مي كنند.


علي اميري در گفت و گو با خبرنگار فارس در باره اينكه گفته مي شود مصدوميت جباري جدي نيست و او به دليل پاس نشدن چك باشگاه خود را به مصدوميت زده، اظهار اشت:اصلا اينطور نيست. جباري واقعا مصدوم است و اگر مربيان صلاح بدانند، شايد مقابل ملوان نتواند بازي كند.
وي افزود: در حال حاضر بدهي به جباري نداريم كه بخواهد به اين دليل خود را به مصدوميت بزند. اين حرفها شايعه است.
اميري در پايان در پاسخ به اينكه در قرارداد جباري قيد شده كه هر گاه پول خود را نگرفت در تمرينات شركت نكند، گفت: چنين مسئله اين نيست و در قرارداد او چنين بندي وجود ندارد. در قرارداد او آمده هر گاه از تيم خوب خارجي پيشنهاد داشت مي تواند ترانسفر شود.

Alireza Taji
06-11-2008, 07:38
در گفت و گو با فارس
عليزاده: بازي مقابل ملوان درگيرانه خواهد بود
خبرگزاري فارس: مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران گفت: ديدار برابر تيم فيزيكي ملوان، درگيرانه و سخت است.


علي عليزاده در گفت و گو با فارس، در خصوص مسابقه مقابل ملوان اظهار داشت: معمولا در زمين‌هاي مثل تختي انزلي نمي‌توان بازي تاكتيكي ارائه كرد.
وي افزود: اگر بازيكنان ما دچار غرور كاذب نشده باشند و مغرورانه بازي نكنند، مي‌توانيم سه امتياز را از ملوان بگيريم.
اين مهاجم عنوان كرد: بايد به پيروزي‌ها در ليگ ادامه دهيم. رسيدن به صدر با پيروزي در هر بازي براي ما كار چندان سختي نيست. تيم ما اين توانايي را دارد تا به اين مهم دست يابد.

Alireza Taji
06-11-2008, 07:39
اكبري: ملوان برابر استقلال متفاوت ظاهر خواهد شد

خبرگزاري فارس: هافبك تيم فوتبال استقلال گفت: مي‌دانيم ملوان تيم با روحيه‌اي است كه مقابل ما متفاوت ظاهر خواهد شد.


يدا... اكبري در گفتگو با خبرگزاري فارس، درباره شرايط استقلال اظهار داشت: با شرايطي كه استقلال دارد بردن ملوان دور از دسترس نيست تيم ما به لحاظ بدني از آمادگي خوبي برخوردار است.
وي افزود: با توجه به اينكه ملوان توانست هفته گذشته پگاه را در رشت ببرد از روحيه خوبي برخوردار است آنها در زمين خودشان به سختي مي‌بازند.
اكبري عنوان كرد: البته شرايط روحي ما هم به گونه‌اي است كه مي‌توانيم سه امتياز را كسب كنيم البته اميدوارم شرايط ‌آب و هوايي به فوتبال زيباي دو تيم لطمه نزند.

Alireza Taji
06-11-2008, 07:39
به پيروزي‌هايمان ادامه مي‌دهيم
قلعه نويي دغدغه‌اش رفع شد:
نگرش بازيكنان تغيير كرده، قدر پيراهن استقلال را مي‌دانند

امير قلعه نويي گفت: در انزلي بازي دشواري داريم اما به دنبال 3 امتياز ديدار هستيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)‌ اظهار كرد: ديدار مقابل ملوان انزلي بسيار دشوار است. در هر صورت در ليگ برتر نمي‌توان بازي‌ها را با يكديگر مقايسه كرد و هر بازي شرايط مخصوص به خود را دارد. به احمدزاده تبريك مي‌گويم كه تيم خوبي ساخته و توانسته است با وجود بازيكناني جوان و كم‌ترين هزينه، تيم ملوان را بسيار آماده كند. در هر صورت يكي از نكات متفاوت اين بازي شرايط آب و هوايي انزلي است كه مي‌تواند در بازي تاثيرگذار باشد.

وي افزود: با توجه به بازي‌هاي اخير و نتايج خوب ملوان انزلي و همچنين روند بسيار خوبي كه در بازي‌هاي استقلال شكل گرفته و پيروزي‌هاي ادامه‌دارمان تصور مي‌كنم اين بازي بسيار تماشايي باشد.

قلعه‌نويي خاطرنشان كرد:‌ گروه آناليز ما نقاط ضعف و قوت ملوان را بررسي كرده است و اميدواريم با توجه به همين نقاط ضعف 3 امتياز بازي را به دست آوريم.

قلعه‌نويي در ادامه با تمجيد عملكرد مدافعان تيمش گفت: ساختار دفاعي تيم ما بسيار خوب شده و اميدواريم همان طور كه اين ساختار دفاعي در بازي مقابل ذوب آهن كمترين اشتباه را داشت، برابر ملوان نيز همين گونه عمل كند.

قلعه‌نويي بار ديگر بر تلاشش براي تغيير نگرش بازيكنان استقلال تاكيد كرد و به ايسنا گفت: بسيار خوشحالم چرا كه نگرش بازيكنان استقلال تغيير كرده است و آن‌ها ديگر به خوبي درك مي‌كنند در يك تيم پرافتخار آسيايي بازي مي‌كنند و قدر پيراهن تيم را مي‌دانند.

قلعه‌نويي افزود: اين نگرش به ما كمك مي‌كند تا بتوانيم تيم را براي موفقيت در آسيا آماده كنيم. از هم‌اكنون نيز فكر خود را متوجه بازي‌هايمان در آسيا كرده‌ايم و مي‌خواهيم نگرش و سطح تيم را به حدي برسانيم كه در ليگ قهرمانان آسيا نيز موفق باشيم.

سرمربي تيم استقلال تهران ماجراي وجود جاسوس در اين تيم را رد كرد و گفت: استقلال جاسوس ندارد اما واقعيت اين است كه ما دوست نداريم يك سري مسايل داخلي تيم كه در واقع مسايل خانوادگي ماست، به بيرون راه پيدا كند.

قلعه نويي درباره تغيير زمان اردوي استقلال در كيش نيز گفت: با توجه به اين كه فاصله چنداني تا زمان تعطيلات نيم فصل نداشتيم تصميم گرفتيم تا اين اردو را در زمان تعطيلات نيم فصل در كيش برگزار كنيم.

Alireza Taji
06-11-2008, 07:41
براي گل‌زني انگيزه بسيار بالايي دارم
سياوش اكبرپور: به تيم ملي مي‌رسم

سياوش اكبرپور گفت: براي گل‌زني مقابل ملوان انزلي، انگيزه بسيار بالايي دارم.

مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار كرد: به طور يقين با توجه به انجام بازي در خانه ملوان و همچنين زمين گل‌آلودي كه انتظارمان را مي‌كشد، كار دشواري خواهيم داشت، اما براي كسب هر 3 امتياز به انزلي مي‌رويم.

وي افزود: بسيار آماده هستم و انگيزه بالايي براي گل‌زني در اين بازي دارم و اميدوارم كه بتوانم در اين بازي براي استقلال گل‌زني كنم.

اكبرپور خاطرنشان كرد: خوشبختانه شرايط استقلال بسيار خوب است و ما در بازي‌هاي گذشته روند رو به رشدي داشته‌ايم. پس از كسب 3 پيروزي پياپي، اكنون به انزلي مي‌رويم تا چهارمين پيروزي خود را نيز كسب كنيم.

اكبرپور درباره دعوت آرش برهاني به تيم ملي فوتبال نيز گفت: از اين موضوع بسيار خوشحالم و براي برهاني آرزوي موفقيت مي‌كنم. من نيز انگيزه بسيار زيادي براي رسيدن به پيراهن تيم ملي دارم و از همان ابتداي حضورم در تيم استقلال نيز به دنبال راه يافتن به تيم ملي بودم. تلاش مي‌كنم تا با گل‌زني در بازي‌هاي تيم استقلال، شانس خود را براي حضور در تيم ملي افزايش دهم.

اكبرپور همچنين با رد هرگونه اختلاف ميان مهاجمان استقلال گفت: استقلال از بازيكنان خوبي در خط حمله برخوردار است و هيچ مشكلي ميان ما وجود ندارد. تمامي مهاجمان در تمرينات از جان و دل مايه مي‌گذارند و در نهايت با توجه به شرايط هر بازي، كادر فني از بازيكنان استفاده مي‌كند.

Alireza Taji
06-11-2008, 07:43
24 ساعت قبل از بازي ملوان– استقلال
هواي انزلي باراني است

هواي بندر انزلي امروز (چهارشنبه) ابري و همراه با بارش باران است.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" در حالي که هواي بندر انزلي امروز و 24 ساعت قبل از ديدار ملوان برابر استقلال تهران ابري و همراه با بارش باران است، مسئولان ملوان از بابت لغو بازي فردا نگراني ندارند.
يکي از مسئولان باشگاه شمالي در اين باره گفت: طبق استعلامي که از هواشناسي گرفته ايم،فردا نيز هواي انزلي باراني خواهد بود،اما احتمال شدت گرفتن بارش باران و متعاقب آن لغو بازي بسيار اندک است.

Alireza Taji
06-11-2008, 07:48
ميثم منيعي: نيكبخت و زندي را بزرگ نكنيد
ميثم منيعي پس از پشت سر گذاشتن يك فصل بد با استقلال در ليگ هفتم و تحمل نيمكت‌نشيني در اوايل ليگ امسال دوباره به تركيب اصلي اين تيم و روزهاي اوج خود برگشته است. منيعي حالا اميدوار است تا با جلب نظر علي دايي دوباره ملي‌پوش شود و در اين راه هيچ مشكلي هم با رقيباني چون نيكبخت و فريدون زندي ندارد: «سابقه حضور در تيم ملي را دارم و حتي قبل از جام جهاني هم براي رفتن به آلمان شانس داشتم. با بازي‌هايي كه در اين چند مدت انجام داده‌ام اميدواري زيادي دارم تا نظر علي دايي را براي ملي‌پوش شدن جلب كنم. اگر نگاهي به بازي‌هاي گذشته استقلال بيندازيد به اين نتيجه مي‌رسيد كه مي‌توانم با شرايط فعلي براي تيم ملي مهره‌اي مفيد باشم. بعد از اينكه توسط امير قلعه‌نويي قبل از جام ملت‌ها از تيم ملي خط خوردم هيچ وقت ادعاي بودن در تيم ملي را نداشتم اما حالا كه خودم را آماده مي‌بينم نه تنها ادعا مي‌كنم، كه اميدواري زيادي دارم تا سرمربي تيم ملي مثل هميشه با توجه نشان دادن به رقابت‌هاي ليگ برتر من را هم به تيم ملي دعوت كند. من بازيكن ثابت استقلال هستم و فكر مي‌كنم اين كافي باشد تا هميشه مورد توجه قرار بگيرم. اصلا احساس نمي‌كنم چپ پاهاي ديگر نمي‌گذارند به تيم ملي برسم. نفراتي مانند نيكبخت واحدي و فريدون زندي بازيكنان خوب و حرفه‌اي هستند اما اين دليل نمي‌شود كه با بزرگ نشان دادن اين نفرات من يا هر كس ديگري بازيكن كوچكي تلقي شويم. كار خودم را انجام دادم و حالا نوبت دايي است كه با سليقه خودش انتخاب كند. البته اگر دعوت هم نشوم به خودم حق اعتراض نمي‌دهم و سعي مي‌كنم با حفظ آمادگي فعلي سرانجام توجه سرمربي تيم ملي را به خود جلب كنم. توان رقابت‌ با همه چپ پاهاي تيم ملي را دارم.»
منيعي بازي فرداي استقلال برابر ملوان را هم دشوار ارزيابي مي‌كند: «اين يكي از سخت‌ترين ديدارهاي ما در ليگ برتر است. هدف ما در انزلي شكست دادن و رسيدن به سه امتياز است. البته آنها هم با هدف شكست دادن ما و خروج از بحران به ميدان مي‌آيند. جباري بازيكن بزرگي است اما جاي او در اين مسابقه پر مي‌شود.»

Alireza Taji
06-11-2008, 08:02
پیشبینی من:
استقلال تهران-1- -0- ملوان

Alireza Taji
06-11-2008, 08:05
من احتمال مساوی را خیلی بالا می دونم اما میشه امیدوار بود بر اساس اتفاق بازی را ببریم.

تو این بازی جباری را هم نداریم.

farzin07
06-11-2008, 10:24
ملوان 1 - 2 استقلال

bayern
06-11-2008, 10:26
در گفتگو با ایسکانیوز



برهانی: رقیب ما زمین انزلی است نه ملوان!!
تهران-خبرگزاری ایسکانیوز: مهاجم تیم استقلال تهران گفت: برای شکست ملوان به مصاف این تیم خواهیم رفت و قطعآً به دنبال پیروزی استقلال خواهم بود و بعد به گلزنی خودم فکر می کنم.
"آرش برهانی" روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، خاطر نشان ساخت: بدون شک بازی سخت و طاقت فرسایی را در جو سنگین انزلی پیش رو خواهیم داشت و من پیش بینی می کنم این دیدار یکی از حساس ترین و سخت ترین دیدارها استقلال در این فصل خواهد بود چراکه در طول چند سال اخیر ملوان برای استقلال دردسر آفرین بوده است.
وی افزود: بازی مشکلی خواهیم داشت، تیم ملوان بر شرایط ورزشگاه بسیار مسلط است و با توجه به شرایط جوی و نامساعد و حمایت هوادارن انزلی از تیم محبوبشان در ورزشگاه انزلی بازی سختی خواهیم داشت اما به عقیده من هر تیم بتواند از اشتباهات حریف بهترین استفاده را بکند پیروز این دیدار خواهد شد.
وی ادامه داد: به دلیل زمین نامساعد، بازی مقابل ملوان بازی سراسر فیزیکی خواهد بود و اعتقاد دارم در این دیدار حریف اصلی ما زمین انزلی خواهد بود نه تیم ملوان انزلی.
برهانی در خصوص شایعات مبنی بر عدم حضور جباری در دیدار برابر ملوان به ایسکانیوز گفت: مجتبی بازیکن بزرگی است و در این فصل نیز برای استقلال فوق العاده کار کرده که در حال حاضر دوران اوجش را سپری می کند.
وی تصریح کرد: به اعتقاد من استقلال به فرد متکی نیست و با خریدهایی که این فصل انجام داده ،در صورت غیبت جباری مقابل ملوان جای خالی او احساس نخواهد شد.
مهاجم استقلال تهران اذعان داشت: با تمام این تفاسیر روز سختی را برای ملوان و هواداران این تیم پیش بینی می کنم و متأسف که باید بگویم روند موفقیت های این تیم مقابل استقلال قطع خواهد شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در تمام بازی های برای برد به مصاف حریفان می رویم و در راه قهرمانی با هیچ تیمی تعارف نخواهیم داشت. به هیچ وجه به دنبال قهرمانی در نیم فصل نیستیم و تنها به قهرمانی در پایان فصل فکر می کنیم

bayern
06-11-2008, 10:27
در گفتگو با ایسکانیوز
احمدزاده: اشک استقلالی ها را در انزلی در می آوریم!
تهران- خبرگزاری ایسکانیوز: سرمربی تیم ملوان گفت: مطمئن هستم که استقلال با دست خالی به شهر خود دباز می گردد و اشک آنها را در انزلی در می آوریم.
محمد احمدزاده روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، خاطرنشان کرد: با پیروزی که هفته گذشته مقابل داماش کسب کردیم شک ندارم بازیکنان استقلال مغلوب روحیه و انگیزه بازیکنان ما خواهند شد.
وی تصریح کرد: از استقلال هیچ واهمه ای ندارم و آن کسی که روز جمعه دچار استرس خواهد شد ما نیستم چرا که با هوادارانمان فشار چند برابری روی استقلالی ها وارد خواهیم کرد.
وی ادامه داد: پس از شکست تیم پگاه خوشحالم که هوادارانمان با ما آشتی کردند و معتقدم همین هوادران با شور و اشتیاق خود ما را برای شکست سنگین استقلال یاری خواهند کرد.
سرمربی تیم ملوان انزلی دیدار با استقلال را حساس دانست و به ایسکانیوز گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم تنها به کسب سه امتیاز در این بازی می اندیشند مطمئنا بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود.
احمدزاده ادامه داد: ترسی از نام بازیکنان و قدرت استقلال نداشته و تمرکزمان را فقط برای پیروزی مقابل این تیم معطوف کرده ایم

bayern
06-11-2008, 10:28
منصوريان به ---- مي رود
علي منصوريان بازيكن فصل گذشته تيم استقلال براي گذراندن دوره مربيگري در اواسط دي ماه سال جاري عازم ---- فرانسه خواهد شد.



علي منصوريان ،به خبرنگار باشگاه خبرنگاران در اين باره گفت: براي ارتقاي سطح دانش فوتبال خود در دي ماه به ---- فرانسه خواهم رفت تا در دوره كلاس هاي شش ماهه شركت كنم و بتوانم به فوتبال و جوانان كشورم خدمات ارائه دهم.

وي در مورد وضعيت تيم استقلال افزود: خوشبختانه نتايج خوبي در هفته هاي گذشته كسب شده و استقلال مي تواند با انگيزه و روحيه اي كه دارد به روند موفقيت اخير خود ادامه دهد

bayern
06-11-2008, 10:30
بيگ زاده:
يك نيمه فرصت هم برايم كافي است
هافبك تيم فوتبال استقلال گفت: با به پايان رسيدن مصدوميتم هم اكنون شرايط بسيار خوبي دارم و يك نيمه فرصت هم برايم كافي است.



هاشم بيگ زاده، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: مصدوميتم كاملاً برطرف شده و در شرايط آرماني به سر مي برم و منتظر اعتماد كادر فني هستم و يك نيمه هم برايم كافي است تا توانايي هايم را نشان دهم.

وي ادامه داد: امسال دچار بدشانسي هاي زيادي شده ام و مصدوميت ها اجازه نداد تا حضوري پر رنگ در تمرينات داشته باشم.

وي تصريح كرد: مطمئن هستم اگر بازي به من برسد با بازي خوبم خود را به كادر فني تحميل مي كنم و ديگر به نيمكت بر نمي گردم.

بيگ زاده خاطر نشان كرد: جباري بازيكن بزرگي است و غيبت او روي روند تيمي ما تاثير منفي مي گذارد.

bayern
06-11-2008, 10:31
به پيروزي‌هايمان ادامه مي‌دهيم
قلعه نويي دغدغه‌اش رفع شد:
نگرش بازيكنان تغيير كرده، قدر پيراهن استقلال را مي‌دانند


امير قلعه نويي گفت: در انزلي بازي دشواري داريم اما به دنبال 3 امتياز ديدار هستيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)‌ اظهار كرد: ديدار مقابل ملوان انزلي بسيار دشوار است. در هر صورت در ليگ برتر نمي‌توان بازي‌ها را با يكديگر مقايسه كرد و هر بازي شرايط مخصوص به خود را دارد. به احمدزاده تبريك مي‌گويم كه تيم خوبي ساخته و توانسته است با وجود بازيكناني جوان و كم‌ترين هزينه، تيم ملوان را بسيار آماده كند. در هر صورت يكي از نكات متفاوت اين بازي شرايط آب و هوايي انزلي است كه مي‌تواند در بازي تاثيرگذار باشد.

وي افزود: با توجه به بازي‌هاي اخير و نتايج خوب ملوان انزلي و همچنين روند بسيار خوبي كه در بازي‌هاي استقلال شكل گرفته و پيروزي‌هاي ادامه‌دارمان تصور مي‌كنم اين بازي بسيار تماشايي باشد.

قلعه‌نويي خاطرنشان كرد:‌ گروه آناليز ما نقاط ضعف و قوت ملوان را بررسي كرده است و اميدواريم با توجه به همين نقاط ضعف 3 امتياز بازي را به دست آوريم.

قلعه‌نويي در ادامه با تمجيد عملكرد مدافعان تيمش گفت: ساختار دفاعي تيم ما بسيار خوب شده و اميدواريم همان طور كه اين ساختار دفاعي در بازي مقابل ذوب آهن كمترين اشتباه را داشت، برابر ملوان نيز همين گونه عمل كند.

قلعه‌نويي بار ديگر بر تلاشش براي تغيير نگرش بازيكنان استقلال تاكيد كرد و به ايسنا گفت: بسيار خوشحالم چرا كه نگرش بازيكنان استقلال تغيير كرده است و آن‌ها ديگر به خوبي درك مي‌كنند در يك تيم پرافتخار آسيايي بازي مي‌كنند و قدر پيراهن تيم را مي‌دانند.

قلعه‌نويي افزود: اين نگرش به ما كمك مي‌كند تا بتوانيم تيم را براي موفقيت در آسيا آماده كنيم. از هم‌اكنون نيز فكر خود را متوجه بازي‌هايمان در آسيا كرده‌ايم و مي‌خواهيم نگرش و سطح تيم را به حدي برسانيم كه در ليگ قهرمانان آسيا نيز موفق باشيم.

سرمربي تيم استقلال تهران ماجراي وجود جاسوس در اين تيم را رد كرد و گفت: استقلال جاسوس ندارد اما واقعيت اين است كه ما دوست نداريم يك سري مسايل داخلي تيم كه در واقع مسايل خانوادگي ماست، به بيرون راه پيدا كند.

قلعه نويي درباره تغيير زمان اردوي استقلال در كيش نيز گفت: با توجه به اين كه فاصله چنداني تا زمان تعطيلات نيم فصل نداشتيم تصميم گرفتيم تا اين اردو را در زمان تعطيلات نيم فصل در كيش برگزار كنيم.

bayern
06-11-2008, 10:46
هافبك استقلال:
گرفتن يك تساوي از استقلال سخت ترين كار براي تيم هاي ديگر است
ميثم منيعي گفت: گرفتن يك تساوي از استقلال سخت ترين كار براي تيم هاي ديگر است.



هافبك استقلال،در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: تيم ما هافبك هاي تكنيكي و طراحي را در اختيار دارد كه وجه شاخص همه آنها پاسور بودنشان است.

وي ادامه داد: جباري، جان واريو، حيدري و حتي حسين كاظمي بازيكناني هستند كه فرم بازيشان رو به جلو است، آنها وقتي صاحب توپ مي شوند، به طور غريزي حمله به روي دروازه حريف را طراحي مي كنند اين كار گاهي با پاس هاي بلند در فضاهاي خالي انجام مي شود و گاهي هم با دور زدن بازيكنان مقابل، به خاطر همين بازيها را مي بريم. همين مسئله باعث شده تا استقلال به يكي از هجومي ترين تيم هاي اين فصل تبديل شود.

وي ادامه داد: فكر مي كنم حتي گرفتن يك تساوي از استقلال هم به سخت ترين كار براي تيم هاي ديگر تبديل شده است و در حال حاضر خوشحالم كه در چنين فضا و شرايطي من هم فرصت پيدا كرده ام تا پس از چند سال حقم را از فوتبال ايران بگيريم.

هافبك استقلال گفت: پنج سال است كه بنابه دلايلي از تيم ملي دورم كردند اما مطمئنم اگر همين روند را ادامه بدهم و استقلال هم قهرمان شود به پيراهن تيم ملي مي رسم.

صنيعي خاطرنشان كرد: درباره رقابت درون تيمي استقلال هم بايد بگويم اين اتفاق به نفع همه بچه ها است چرا كه همه مي دانند با كوچك ترين اشتباه نيمكت نشين مي شو

bayern
06-11-2008, 10:48
آشتياني:
پايه هاي استقلال را حمايت مي كنيم
طي ديدار روز گذشته مديرعامل باشگاه استقلال با مسئولان تيم هاي پايه اين باشگاه واعظ آشتياني قول مساعدت و كمك هاي مالي را به تيم هاي پايه داد.



به گزارش باشگاه خبرنگاران؛‌ واعظ آشتياني مديرعامل باشگاه استقلال تهران، روز گذشته نشستي را با مسئولان و مربيان تيم هاي پايه از جمله مرتضي كامراني مدير مجموعه فوتبال پايه، مرغوبكار و عليرضا منصوريان مربي تیم هاي پايه داشت و قرار شد تا مجموعه پايه استقلال مورد حمايت باشگاه قرار گيرد و در آينده كمك هاي مالي به اين تيم شود

bayern
06-11-2008, 10:49
پيش از ديدار برابر ملوان بندرانزلي

قلعه نويي: بازيكنان استقلال بايد بدانند در تيم پر افتخاري هستند

خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: بايد نگرش بازيكنان را تغيير دهيم و بدانند در تيم پر افتخاري حضور دارند.


به گزارش خبرگزاري فارس، امير قلعه نويي قبل از بازي مقابل ملوان انزلي اظهار داشت: ديدار با اين تيم شرايط خاص خود را دارد. احمدزاده با چند جوان توانسته تيم خوبي را جمع كند.
وي افزود: او برايم قابل احترام است. هفته گذشته دربي گيلان را برده اند و روحيه خوبي دارند. ما هم ملوان را به خوبي مي شناسيم و روي نقاط قوت و ضعف آنها كار كرده ايم.
سرمربي آبي پوشان ادامه داد: اميدوارم تماشاگراني كه به ورزشگاه مي آيند، بازي زيبايي را ببينند. البته شرايط جوي هم به گونه اي باشد كه كيفيت را خراب نكند.
قلعه نويي تاكيد كرد: ما مقابل تيم هاي پيكان و ذوب آهن در خط حمله و دفاع عملكرد خوبي داشتيم. يكي از اهداف ما اين است كه بازيكنان را براي قهرماني در ليگ قهرمانان آسيا آماده كنيم.
بازي تيم هاي ملوان و استقلال فردا در ورزشگاه تختي انزلي برگزار مي شود.

bayern
06-11-2008, 10:52
برهانی در گفتگو با مهر:
ملوان تیمی با ریشه است/ می دانیم پیراهن چه تیمی را بر تن داریم
مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران از اهمیت بازی مقابل ملوان یاد کرد و این تیم را تیمی باریشه و مستحکم خواند.

آرش برهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: بازی در انزلی هیچ وقت آسان نیست. فردا نیز همچون گذشته روز سختی در انتظار ما خواهد بود. ملوان تیمی باریشه و مستحکم است که با حمایت تماشاگران خود در بازی فردا برای پیروزی و کسب امتیاز به مصاف استقلال خواهد آمد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه هواداران دو تیم استقلال و ملوان فردا یک بازی جذاب و تماشایی را شاهد باشند، افزود: ما بازیکن استقلال هستیم و می دانیم پیراهن چه تیمی را برتن کرده ایم. تیم ما در حال حاضر یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است که در ورزشگاه آزادی و خارج از خانه نتایج خوبی کسب کرده است. پیروزی‌های اخیر ما را امیدوار می کند که در بازی فردا برابر ملوان نیز به کسب سه امتیازی دیگر بیاندیشیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران که در حال حاضر با 9 گل زده صدرنشین جدول گلزنان مسابقات لیگ برتر است، با ابراز امیدواری از اینکه در بازی مقابل ملوان نیز در نقش یک گلزن ظاهر شود، افزود: در بازی با ذوب آهن بدشانس بودم که نتوانستم گلزنی کنم امیدوارم در بازی با ملوان بازهم گلزنی کنم در غیر این صورت سعی می کنم در روند بازی تیم تاثیرگذار بوده و تلاش کنم تا دیگر بازیکنان گل بزنند.

bayern
06-11-2008, 10:53
اکبری در گفتگو با مهر:
ملوان همیشه در خانه خطرناک است / استقلال دیدار سختی پیش رو دارد
هافبک تیم فوتبال استقلال تهران، ملوان بندرانزلی را تیمی قدرتمند خواند که همیشه در خانه حریفی خطرناک است.

یدالله اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: بازی با ملوان یکی از سخت‌ترین دیدارهای ماست. این تیم همیشه در خانه حریفی خطرناک به شمار می آید که مقابل تیم‌های مطرح لیگ نتایج قابل قبولی کسب کرده است.

وی با اشاره به نتایج نه چندان مناسب تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در فصل جاری مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، گفت: تیم ملوان برای جبران ناکامی‌های اخیر برنامه‌های زیادی دارد و قطعا با حمایت تماشاگران خودی به دنبال پیروزی در بازی فرداست. انگیزه ملوان از یک بابت کار ما را دشوار می کند و از سوی دیگر به سود ماست.

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران افزود: اینکه ملوان در خانه روی به دفاع نمی آورد و باز بازی می کند به ما این اجازه را می دهد که در طول مسابقه به راحتی تاکتیک‌های مورد نظر مربیان را اجرا کنیم.

اکبری در خاتمه تصریح کرد: امیدوارم فردا آب و هوای انزلی مناسب باشد و زمین چمن ورزشگاه تختی به هر دو تیم این اجازه را بدهد که یک بازی جذاب و تماشایی را به نمایش بگذارند.

تیم فوتبال استقلال تهران عصر فردا (پنجشنبه) در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی انزلی به دیدار ملوان این شهر می رود.

unartig
06-11-2008, 11:04
استقلال 1-1 ملوان بندرانزلی

bayern
06-11-2008, 11:12
بعد از بازي مقابل ملوان؛ استراحت سه روزه قلعه نوعي به آبي پوشان



بازيكنان استقلال بعد از بازي مقابل ملوان سه روز استراحت خواهند كرد.

به گزارش خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا)، تيم فوتبال استقلال روز پنجشنبه از هفته چهاردهم مقابل ملوان به ميدان مي روند.

استقلال در شرايطي به مصاف ملوان مي رود كه در 3 بازي اخير خود به پيروزي دست پيدا كرده‌اند.

به دستور امير قلعه نوعي سرمربي استقلال آبي پوشان پايتخت بعد از بازي ملوان سه روز استراحت خواهند كرد و پس از آن تمرينات خود را پيگيري مي كنند.

bayern
06-11-2008, 11:12
هاشم بيگ زاده در گفت و گو با ايپنا: حضورم درامارات منتفي است



هاشم بيگ زاده گفت:‌بحث حضور من در ليگ امارات فعلاً منتفي است و فقط در حد يك گفت و گوي اوليه است.

بازيكن تيم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) اظهار داشت: در روزهاي گذشته توسط مدير برنامه هاي خودم با يك تيم اماراتي صحبتي انجام شد و هيچ اتفاقي ديگري نيفتاد.

وي ادامه داد:من در حال حاضر بازيكن استقلال هستم و در حال حاضر قصد جدا شدن از استقلال را ندارم و تلاش خودم را انجام مي دهم كه دوباره در تركيب ثابت استقلال قرار بگيرم و بتوانم به تيم ملي دوباره دعوت شوم.

بيگ زاده افزود: در حال حاضر وضعيت استقلال بسيار خوب است و تلاش مي نيم تا با يك بازي خوب و حساب شده يه امتياز كامل بازي را مال خود كنيم.

وي خاطر نشان كرد:‌استقلال تيمم است كه هميشه روي زمين بازي مي كند و زمين ورزشگاه انزلي به ما اجازه بدهد مي توانيم بازي زيبايي را به معرض نمايش بگذاريم.

bayern
06-11-2008, 11:14
در نامه‌ي از سوي باشگاه استقلال خطاب به مديران وزارت فرهنگ و ارشاد؛
استقلال روزنامه‌اي مي خواهد كه متعلق به باشگاه باشد !



باشگاه استقلال تهران در نامه‌اي از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي درخواست امتياز روزنامه كرد.اين در حالي است كه پيش از اين از روزنامه استقلال جوان به عنوان تنها روزنامه رسمي استقلال نام برده مي شد.

به گزارش خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) ، باشگاه استقلال تهران در نامه اي خطاب به مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي خواهان راه‌اندازي يك روزنامه با امتياز اين باشگاه شد. در قسمتي از اين نامه آمده است : باشگاه استقلال تهران مانند دو باشگاهي كه داراي روزنامه است روزنامه‌اي مي‌خواهد كه به نام باشگاه استقلال باشد.

روزنامه استقلال جوان مربوط به هواداران استقلال است و متعلق به شخص است و ربطي به مجموعه استقلال ندارد و به اسم مجموعه استقلال و باشگاه استقلال نيست. به همين منظور باشگاه استقلال خواهان مجوزي براي انتشار يك روزنامه با امتياز اين مجموعه است.

البته مديران باشگاه استقلال متذكر نيز شده اند كه راه اندازي اين روزنامه هيچ ارتباطي با رابطه باشگاه استقلال و مسئولان ارشد روزنامه استقلال جوان ندارد.

گفتني است ، سردبيري روزنامه استقلال جوان بر عهده علي فتح الله زاده خويي – مديرعامل سابق باشگاه استقلال – است. اين روزنامه بيشترين حجم خبري خود را به بررسي وضعيت باشگاه استقلال اختصاص مي دهد و در بين هواداران نيز به عنوان رسانه رسمي باشگاه شناخته مي شود.

bayern
06-11-2008, 11:25
اميرقلعه نويي در گفت و گو با ايپنا:
هيچ وقت درباره جاسوس استقلال حرفي نزده‌ام/ پرسپوليس قدرتمند ، ليگ را جذاب مي‌كند

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت:‌ به احمدزاده تبريك مي گويم چون با عده اي جوان و هزينه اي بسيار پايين موفق شده با ملوان نتايج خوبي كسب كند و اميدوارم كه در انزلي بازي خوبي مقابل اين تيم به نمايش بگذاريم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت:‌ به احمدزاده تبريك مي گويم چون با عده اي جوان و هزينه اي بسيار پايين موفق شده با ملوان نتايج خوبي كسب كند و اميدوارم كه در انزلي بازي خوبي مقابل اين تيم به نمايش بگذاريم.

امير قلعه نويي در گفت و گو با خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) عنوان كرد: اميدوارم شرايط جوي در انزلي اجازه انجام يك بازي فوتبال واقعي را بههر دو تيم بدهد. ما روي نقاط ضعف و قوت ملوان برنامه ريزي كرده ايم تا هر سه امتياز را دراين بازي كسب كنيم هر چند كه مي دانم ملوان در نبود رافخايي به شدت متضرر مي شود.

وي ادامه داد:‌در بازي مقابل ذوب آهن ، سازمان دفاعي استقلال با نگرش جديدي انجام وظيفه كرد. ما به بازيكنان استقلال فهمانديم كه در پر افتخارترين تيم آسيا بازي مي كنند و همين موضوع باعث شد كه بازيكنان شرايط حساس را درك كنند.

قطعه نويي خاطر نشان كرد:‌استقلال تا اينجاي ليگ بهترين خط حمله و خط دفاع ليگ برتر رادارد و اميدواريم كه در آينده نيز اين روند ادامه داشته باشد.

سرمربي استقلال با اشاره به بحث وجود جاسوس در تيم گفت: من هيچ وقت در مورد جاسوس حرف نزده‌ام و اعتقاد دارم ما مثل يك خانواده هستيم و نبايد هيچ چيز از جمع يك خانواده خارج شود.

قلعه نويي با اشاره به جريان برنامه 90 و بحث در مورد بازيكنان حاشيه‌اي ليگ و دي كارمو گفت: اين مسائل مربوط به من نمي شود و بهتر است خود مصطفوي در مورد آن صحبت كند.هيچ گاه فوتبال ايران از ضعف استقلال و پرسپوليس سود نبده است و اين بار هم اطمينان دارم اگر پرسپوليس تيم قوي باشد ، ليگ جذاب‌تري را شاهد خواهيم بود.

bayern
06-11-2008, 11:27
يدالله اكبري در گفت و گو با ايپنا: اشتباهاتم را جبران مي‌كنم



يدالله اكبري گفت: "‌اميدوارم در بازي‌هاي آينده استقلال بتوانم اشتباهاتم را به پايين‌ترين حد ممكن برسانم تا بيش از پيش براي استقلال مثمرثمر باشم."



هافبك تيم فوتبال استقلال تهران در گفت و گو با خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) اظهار داشت: "در حال حاضر وضعيت تيم بسيار خوب است و همه بازيكنان در اين هفته تمرينات مرتب و منظمي را پشت سر گذاشته‌اند و خود را آماده كرده‌آند تا روز پنجشنبه به آمادگي بالا به مصاف ملوان برويم تا سه امتياز كامل بازي را نصيب خود كنيم."

وي ادامه داد:‌ "بازي با ملوان بازي بسيار دشواري است، ملوان تيم بسيار خوبي است و با شرايط مسابقه در انزلي و زمين آنجا و هواي باراني آنجا بسيار آشناست. از سويي ديگر نيز استقلال تيم بسيار با انگيزه‌اي است و به دنبال آن است تا در انزلي سه امتياز بازي را كسب كند."

وي خاطر نشان كرد:‌ "اميدوارم در بازي‌هاي آينده بتوانم اشتباهاتم را جبران كنم و مطمئن هستم كه دوباره مي‌توانم به استقلال كمك كنم و مثمرثمر واقع شوم."

bayern
06-11-2008, 11:28
فابيو جان‌واريو در گفت و گو با ايپنا: استقلال مي‌تواند بر هر حريفي غلبه كند




فابيو جان واريو گفت: اگر باران به ما اجازه بدهد مي‌توانيم سه امتياز بازي با ملوان را كسب كنيم.

هافبك برزيلي تيم فوتبال استقلال تهران در گفت و گو با خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) با اشاره به ديدار اين تيم مقابل ملوان اظهار داشت:بازي مقابل ملوان يك بازي سخت و دشوار است و استقلال در اين بازي كار مهمي را پيش رو دارد و اگر باران به ما اجازه بدهد مي‌توانيم سه امتياز بازي را كسب كنيم.

وي ادامه داد: دراين مدت تمرينات بسيار خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم و از آمادگي بالايي برخوردار هستيم و به دنبال اين هستيم تا چهارمين پيروزي متوالي خود را جشن بگيريم.‌استقلال در هفته‌هاي گذشته توانسته است بازيهاي زيبايي را انجام دهد و مي‌تواند بر همه حريفي غلبه كند و نتايج درخشاني را رقم بزند.

وي خاطر نشان كرد:اعتقاد دارم ‌اگر بازيكنان و تيم دچار حاشيه نشوند و فوتبال خودشان را بازي مي كنند مي توانند در پايان فصل مقام قهرماني ليگ را نصيب خود كنند.

bayern
06-11-2008, 11:31
ملوان - استقلال
به سوی صدر
جهان ورزش - فقط یک لغزش کوچک از طرف پیکان و ذوب آهن کافی است تا استقلال خیز بلند خود را برای تصاحب صدر جدول به نتیجه برساند. هر چند آبی های پایتخت هم برای رسیدن به این مهم باید مانع محکمی را از پیش بردارند و در واقع نتیجه زمین تختی انزلی را به نفع خود به پایان برسانند. ملوانی که همواره تحت هر شرایطی در مقابل استقلال عرض اندام کرده، این روزها با روحیه مضاعفی که از پیروزی در دربی شمال کشور به دست آورده و البته با بهره مندی از امتیاز میزبانی برابر استقلال به میدان می آید. این بازی اما می تواند برای استقلال تعیین کننده و چه بسا سرنوشت ساز باشد. استقلال در هفته چهاردهم قطعاً نیم نگاهی هم به دیدار پیکان در یک طرف و در سمت دیگر بازی ذوب آهن دارد که اگر اقبال به آبی ها رو کند و هر دو تیم با شکست از هفته چهاردهم عبور کنند و البته استقلال برنده میدان سخت انزلی باشد، آن وقت است که صدر از استقلال، استقبال می کند. هر چند در فوتبال هرگز نمی توان به اگر و اما دل بست و باید همواره جایی برای اتفاقات غیرقابل پیش بینی کنار گذاشت. استقلال در این مصاف اما مجتبی جباری را در ترکیب ندارد. آسیب دیدگی جزئی او در کنار اوضاع وخیم زمین تختی به خصوص در روزهای بارندگی که برای بازیکنی فانتزی مثل جباری یک خطر جدی محسوب می شود، دست به دست هم داده تا کادر فنی در این مسابقه از شماره 8 تأثیرگذار خود چشم پوشی کند و احیاناً یک هافبک قدرتی که توانایی بازی فیزیکی و درگیرانه را داشته باشد، به میدان بفرستد چرا که طبیعی است در زمین ناهموار تختی فوتبال روی زمین بی معنا شود و این بازی درگیرانه و یا فوتبال هوایی باشد که شرایط چنین مسابقه ای می طلبد. با این وصف قرار گرفتن یدالله اکبری در ترکیب استقلال به جای مجتبی جباری می تواند شرایط جنگندگی استقلال را در میان میدان بهتر کند. به هر حال نفراتی چون حسین کاظمی، خسرو حیدری، میثم منیعی و فابیو جانواریو همگی می توانند بازیکنان مطمئن در درگیری ها باشند و تصاحب میانه میدان چه بسا راه را برای نزدیک شدن به دروازه ملوان ممکن کند. با همه این اوصاف احتمال لغو بازی به جهت شدت بارندگی اصلاً بعید نیست و باید هر لحظه آماده شنیدن چنین خبری هم بود.

bayern
06-11-2008, 11:31
فقط 10 درصد ورزشگاه تختی استقلالی است
احمدزاده: استقلال خودش را از پیش برنده نداند
جهان ورزش - محمد احمدزاده کاملاً غیرمستقیم به استقلالی ها هشدار می دهد. این اولتیماتوم به خاطر رویای استقلال با ملوان است که احمدزاده را بر آن داشته تا به استقلالی ها گوشزد کند در انزلی حتی به جیب زدن یک امتیاز هم کار دشواری است چه رسد به 3 امتیاز کامل مسابقه.
* بازی امروز را چطور می بینید؟
- استقلالی ها در شرایطی به انزلی می آیند که خودشان هم می دانند حتی گرفتن یک امتیاز از ملوان و در انزلی کار مشکلی است. پس بهتر است کمی با احتیاط راجع به ملوان صحبت کنند و از پیش خودشان را برنده ندانند.
* امتیاز میزبانی می تواند کمک قابل توجهی برای شما باشد؟
- بله، تماشاگران ما هم در این بازی نقش دارند و مطمئناً حمایت آنها از ما برای استقلال دردسرساز خواهد بود.
* و هواداران استقلال؟
- آنها فقط 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه تختی را پر می کنند.

bayern
06-11-2008, 11:34
پاسخ روابط عمومی باشگاه استقلال به یک خبر و توضیح مهر
روابط عمومی باشگاه استقلال تهران با ارسال نمابری در مورد خبر منتشر شده بر روی خروجی خبرگزاری مهر توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، متن جوابیه باشگاه استقلال به این شرح است : احتراما پیرو انتشار خبری درساعت 14:53 روز 6 آبان ماه 1387 توسط خبرگزاری مهر با عنوان "واعظی آشتیانی خواستار جدایی همراهان قلعه‌نوعی از بازیکنان استقلال شد" متن تکذیبیه ذیل جهت تنویر افکار عمومی و مخاطبان خبرگزاری مهر ارسال شده است. خواهشمند است نسبت به انتشار این تکذیبیه بر روی خروجی خبرگزاری مهر در اسرع وقت اقدام لازم را صادر فرمائید.

جای بسی تاسف است که خبرگزاری معتبر مهر بدون ذکر منبع و رعایت اصول حرفه ای خبرنگاری با انتشار خبر کذب و بی اساس عنوان شده زمینه استفاده بیش از 10 روزنامه ورزشی را از یک خبر دروغ و جعلی فراهم ساخته است. مطمئنا شأن و جایگاه مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال پرداختن به چنین مسائلی نیست و لازم است به اطلاع برسانیم در شب قبل از بازی استقلال مقابل پیکان آقای امیررضا واعظی آشتیانی در هنگام صرف شام در هتل حضور نداشتند. همچنین آقای قلعه نوعی نیز به سالن شام نیامدند. اتفاقا در شب قبل از مسابقه با پیکان باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال پذیرای هیچ مهمان و همراهی نبوده است. بدیهی است مهمانان هر کدام از اعضای تیم استقلال به عنوان مهمانان مجموعه کل باشگاه استقلال محسوب می شوند و چنین مباحث پیش پا افتاده‌ای فقط تولید ذهن افرادی است که مخالف فضای آرامش، اتحاد و نظم در مجموعه استقلال هستند.

جریانهای مخالف باشگاه استقلال با هدف تخریب، همزمان با اطلاع رسانی بی اساس خبرگزاری مهر، به چند روزنامه ورزشی را در جریان سناریوی دروغین خود قراردادند و از خبرگزاری معتبر مهر انتظار می رفت با توجه به میزان کاربران و مخاطبان خود در مقایسه با برخی رسانه های کم مخاطب به انتشار این خبر کذب ، بی اساس و بدون منبع اقدام نمی کرد. بدیهی است باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال ایران هرگونه پیگیری قانونی در مورد این موضوع را حق قانونی و طبیعی خود می داند.

توضیح مهر: گروه ورزشی خبرگزاری مهر با توجه به رسالتی که برعهده دارد با وجود صحت این خبر متن جوابیه باشگاه استقلال را منتشر کرد اما این توضیح را در مورد خبر منتشره خود ضروری می داند که : 1- خبر فوق از طریق شاهد عینی ماجرا در اختیار گروه ورزشی خبرگزاری مهر قرار گرفته است که این شاهد می تواند در صورت نیاز مشاهدات خود از این اتفاق را مجددا بازگو کند.

2- زمانی که مدیرعامل محترم باشگاه استقلال تذکر خود به همراهان سرمربی را اعلام کرده است آقای قلعه نویی در محل حضور نداشتند و توضیح روابط عمومی باشگاه استقلال نیز تاکید کننده خبر مهر است.

3- در توضیح روابط عمومی باشگاه استقلال آمده است 10 روزنامه ورزشی اقدام به انتشار این خبر کرده‌اند اما از دیدگاه خبرگزاری مهر مسئولیت خبرهایی که بدون ذکر نام خبرگزاری منتشر شده است با این خبرگزاری نیست و طبیعی است که باشگاه استقلال باید از طریق روزنامه های منتشر کننده پیگیر این خبر باشد.

4- انعکاس این ماجرا در دو روزنامه ورزشی دیگر که به موارد جزیی و کاملتری در مورد این ماجرا اشاره کرده بودند و حتی تعداد همراهان امیر قلعه نویی را نیز اعلام کرده بودند خود دلیلی است بر تایید و صحت خبر خبرگزاری مهر.

5- با وجود اینکه روابط عمومی باشگاه استقلال خبرگزاری مهر را مخالف فضای آرامش، اتحاد و نظم در مجموعه این باشگاه معرفی کرده است مراجعه به آرشیو این خبرگزاری و مقایسه آن با رسانه‌های دیگر ثابت می کند که روابط عمومی باشگاه استقلال استنباط منطقی از خط مشی گروه ورزشی خبرگزاری مهر نداشته است.

bayern
06-11-2008, 11:37
ملوان - استقلا‌ل ؛ آغاز هيجان هفته چهاردهم‌
روِياي نمناك صدرنشيني در انزلي‌
جام جم آنلاين: آغاز هفته چهاردهم ليگ برتر مي‌تواند با تغيير در صدر جدول همراه باشد ، اگر استقلال بتواند در انزلي نوار پيروزي‌هايش را تداوم بخشد. آبي‌ها كه غير از پرسپوليس و برق شيراز ، از هفته هفتم به اين طرف ديگر حريفان خود را شكست داده‌اند، امروز با انگيزه صدرنشيني به مصاف ملوان مي‌روند.
شاگردان قلعه‌نويي اگر بتوانند در هواي باراني انزلي پيروزي‌هاي خود را تداوم بخشند، حداقل براي 24 ساعت هم كه شده، طعم شيرين صدرنشيني در ليگ هشتم را خواهند چشيد.

اتفاقي كه آخرين بار هفته اول ليگ رخ داد و ديگر تكرار نشد البته رسيدن به صدر در پايان بازي امروز دشوار است، اين را خود قلعه‌نويي مي‌گويد: قطعا به دنبال 3 امتياز هستيم، اما بازي كردن با ملوان آن هم در انزلي واقعا سخت است.

منظور سرمربي استقلال، كاملا روشن است؛ شرايط بد آب و هوايي. قلعه‌نويي مي‌افزايد: احمدزاده با وجود بازيكناني جوان و كم‌هزينه تيم خوبي ساخته است.

در عين حال، يكي از نكات متفاوت اين بازي، شرايط آب و هوايي انزلي است كه مي‌تواند در بازي تاثيرگذار باشد. از اين‌رو، من دوست ندارم شرايط اين بازي را با بازي‌هاي ديگر استقلال مقايسه كنم.

هواي بندر انزلي ديروز كاملا ابري بود و امروز هم طبق پيش‌بيني سازمان هواشناسي همراه با بارش باران خواهد بود كه احتمال شدت گرفتن بارش باران و متعاقب آن، لغو بازي بسيار اندك است. اين همان چيزي است كه انزلي‌چي‌ها مي‌خواهند.

احمدزاده با خوشحالي از اين موضوع مي‌گويد: در بهترين شرايط به سر مي‌بريم و اميدواريم با استفاده از شرايط ميزباني مقابل استقلال به برد برسيم. مطمئنا آنها در زمين گل‌آلود بيشتر از ما دچار مشكل مي‌شوند. حتما مي‌بريم!

با وجود اين حرف‌ها شايد شانس مهم‌ترين فاكتور براي معرفي تيم برنده باشد، چون غير از ارسال از جناحين و دل بستن به اشتباهات حريف، روي تاكتيك ديگري نمي‌توان حساب باز كرد.

امروز استقلال فوق‌ستاره‌اش را در اختيار ندارد. مجتبي جباري به دليل مصدوميت و البته ترس از زمين گل‌آلود و ناهموار ورزشگاه تختي قيد سفر به انزلي را زد.

آرش برهاني هم شايد آن كارايي هميشگي را نداشته باشد، اما درباره علي عليزاده و حضور موثر او در اين بازي ترديدي وجود ندارد. اوت دستي‌هاي بلند عليزاده براي اين بازي مي‌تواند بهترين راه چاره باشد. اين بازي را مسعود مرادي قضاوت خواهد كرد كه اين موضوع نيز خود جذابيت‌هاي بازي را دوچندان مي‌كند. مرادي بيشتر از 2 ماه است كه در ليگ سوت نزده است.

bayern
06-11-2008, 11:43
محمود فكرى:
زمين خوب باشد ملوان را شكست مى دهيم

ايران ورزشى - محمود فكرى يكى از مربيان استقلال كه كمتر حرف مى زند درباره بازى با ملوان مى گويد: اميدوارم شرايط چمن ورزشگاه تختى انزلى مهياى يك بازى فوتبال باشد. شرايط زمين براى ارايه يك فوتبال تاكتيكى از سوى هر دو تيم بسيار تعيين كننده است اما متاسفانه بارندگى شديد چند روز اخير در شهر انزلى ما را براى ارايه يك فوتبال طبيعى و عادى نگران مى كند.اگر مشكلات حاشيه اى به وجود نيايد بازيكنان تيم اين توانايى را دارند تيم ملوان را در شهر خودش شكست دهند. خوشبختانه تيم استقلال هيچ بازيكن محروم و مصدومى براى اين مسابقه ندارد. ملوان از تيم هاى صاحبنام و ريشه اى كشور محسوب مى شود و اگر هم در مقاطعى نتوانسته خوب نتيجه بگيرد نمى توان آن را ملاك ارزيابى اين تيم قرار داد. در حال حاضر تيم ملوان از بازيكنان و مربى خوبى برخوردار است.
فكرى شرايط استقلال را خوب توصيف مى كند: شكر خدا شرايط بازيكنان استقلال پس از كسب پيروزى هاى اخير بسيار ايده آل است و مشكلات روحى تيم و عدم اعتماد به نفس در بين تك تك بازيكنان حل شده و اميدوارم با اين روند رو به رو رشد به صدر جدول برسيم. اوايل فصل با وجود بازى هاى قابل قبول در نتيجه گيرى موفق نبوديم اما در چند مسابقه گذشته با تلاش بازيكنان ضمن ارايه بازى تاكتيكى و ايده آل نتايج خوبى هم كسب مى كنيم. در حال حاضر تيم خوب نتيجه مى گيرد و با توجه به شرايط فعلى فكر نمى كنم نياز چندانى به جذب بازيكن جديدى باشد البته منتظر بازگشت آقاى رجبى هستيم تا در اين ارتباط تصميم گيرى كنيم.

bayern
06-11-2008, 11:43
آسان به تيم ملى نرسيدم
برهانى: در انزلى بهترين بازى مان را انجام مى دهيم

ايران ورزشى - برهانى باز هم به اين مهم اشاره دارد كه نمى خواهد به راحتى پيراهن تيم ملى را از دست بدهد: از اين كه توانسته ام نظر كادر فنى تيم ملى را جلب كنم بسيار خوشحالم. تمام تلاشم را انجام مى دهم تا بتوانم بازيكن مثمر ثمرى براى تيم ملى باشم و با تلاش در بازى هاى استقلال و تمرينات بيشتر به تركيب ثابت تيم ملى راه پيدا كنم.
همان طور كه پيش از اين گفته بودم كادر فنى تيم ملى تمامى بازى هاى ليگ را زير نظر دارد و با نگاهى منصفانه هيچ بازيكن شايسته اى را از تيم ملى كنار نمى گذارد. در هر صورت فرصت حضور مجدد در تيم ملى را مغتنم مى دانم و به آسانى پيراهن تيم ملى را از دست نمى دهم.
حضور در تيم ملى آرزوى هر بازيكنى است و من افتخار مى كنم كه براى تيم ايران بازى كنم. اميدوارم بتوانم براى تيم ملى فوتبال گلزنى كنم.
برهانى بازى با ملوان را هم سخت مى داند: تمامى بازى هاى ليگ برتر دشوار است. حريفان ما بسيار باانگيزه هستند و همواره تلاش مى كنند مقابل استقلال بهترين بازى خود را انجام دهند. تصور مى كنم روز پنج شنبه بازى دشوار و فيزيكى را در زمين انزلى پيش رو خواهيم داشت و بى ترديد هر تيمى كه از قدرت بدنى بهترى برخوردار باشد و از فرصت هاى خود بهتر استفاده كند مى تواند ۳ امتياز اين بازى را به دست آورد.
تمام تلاشم را انجام مى دهم تا در بازى مقابل ملوان نيز گلزنى كنم و بى ترديد استقلال روند پيروزى هايش را در بازى مقابل ملوان نيز ادامه مى دهد.

bayern
06-11-2008, 11:44
دفاع ۳ نفره استقلال خطى است!

حميد رضا عرب
Hamid Reza Arab

سنت گرايى يا بهره گرفتن از روش هاى «منسوخ» در واقع تعابيرى بود كه پس از شكست هاى ابتدايى استقلال در ليگ، از سوى كارشناسان مطرح مى شد. در ظاهر مى شد به اين تحليل ها صحه گذاشت و امير قلعه نويى را به واسطه عقب رفت در حوزه كارى در استفاده از روشى قديمى به نقد كشيد اما همه اين تحليل ها پس از برترى هاى پياپى استقلال رنگ غير واقعى به خود گرفت و در واقع بسيارى با قبول اشتباه هاى خود درباره سيستم استقلال اين روش را تاييد و راهى در جهت قهرمانى اين تيم ارزيابى كردند. آنچه امروز باعث متفاوت جلوه داده شدن بازى استقلال شده در حقيقت نوع اجرايى اين سيستم توسط بازيكنان است.
استقلال در واقع فقط با روش ۲-5-3 وارد زمين مى شود و از آن پس سيستم هاى گوناگونى را به اجرا مى گذارد كه در نوع خود بسيار جذاب و تاثيرگذار است. بررسى بازى هاى استقلال در هفته هاى اخير به خصوص در شيوه دفاعى نشان مى دهد اين تيم نه تنها از دفاع سنتى و ۳ نفره سود نمى برد، بلكه به نوعى دفاعى به روز و مدرن را به اجرا مى گذارد كه با تصورات ما از دفاع ۳ نفره تفاوت هاى بسيارى دارد. برداشت هايى كه از شيوه دفاعى استقلال وجود دارد و مورد تاييد كادر فنى اين تيم قرار گرفته اين است كه دفاع استقلال در مواقع حملات حريف آرايش خطى مى گيرد. در زمان حملات حريف مى توان به وضوح تغيير آرايش دفاعى استقلال را مشاهده كرد، به گونه اى كه پيستون هاى كنارى استقلال در نقش مدافع ظاهر مى شوند و با اضافه شدن به خط دفاع، دفاع ۳ نفره استقلال را بالانس مى كنند و به دفاع ۴ نفره تبديل مى كنند. البته حضور پيستون هاى كنارى استقلال (منيعى و حيدرى) در دفاع، به جناح حملات حريف بستگى دارد؛ اگر از راست دروازه استقلال تهديد شود اين حيدرى است كه خود را به صف مدافعان اضافه مى كند و اگر از چپ اين اتفاق بيفتد منيعى به صف مدافعان مى آيد. نكته خلاقانه در دفاع خطى استقلال اين است كه هافبك هاى دفاعى اين تيم هم در مواقعى كه حملات حريف از عمق شكل مى گيرد، به نوعى وظيفه منيعى و حيدرى را در دفاع ايفا مى كنند! و خود را به قلب خط دفاع استقلال نزديك مى كنند. شايد نكته اى كه در بازى با ذوب آهن از چشم ما پنهان ماند همين ويژگى دفاعى بود كه بدون كمترين نقصى به اجرا درآمد و منجر به بسته ماندن دروازه اين تيم شد. بعضا استقلال در فاز دفاعى آرايشى لوزى شكل- مثل شيوه هاى دفاعى تيم هاى فوتسال- را به خود مى گرفت كه استفاده از اين روش از آخرين اصولى است كه در كتب آموزشى و كلاس هاى پيشرفته مربيگرى به آن اشاره و تاكيد شده است.
***
ديدن و تحليل كردن شايد بهترين و عاقلانه ترين كار در ارزيابى يك تيم باشد. به روش بازى استقلال نبايد سطحى نگريست؛ استقلال در اجراى كارهاى هجومى هم تيمى نيست كه خود را محصور و محبوس به اجراى طرح هاى هجومى سيستم ۲-5-3 كه در گذشته غالبا به ارسال از جناحين ختم مى شد، محدود كند. اگر خط به خط استقلال را نگاه كنيم به اين مهم پى مى بريم كه سيستم هجومى استقلال در بسيارى از دقايق بازى حالت ۳-3-4 به خود مى گيرد كه اين تغيير آرايش باعث مى شود طرح هاى هجومى اين تيم به اشكال مختلفى به اجرا درآيد. كارهاى تركيبى هافبك ها و مهاجمان استقلال و گل هايى كه اين تيم در ۱۳ بازى گذشته به ثمر رسانده نشان دهنده گستردگى تاكتيك در خط حمله استقلال است. «موج دوم» همان ويژگى كه امير قلعه نويى بارها از آن حرف زده در واقع مهمترين تغييرى است كه در شيوه بازى استقلال به وجود آمده است و اين تيم را از مدار يكنواختى خارج كرده است. تعدد روش هاى هجومى وقتى به عينه در استقلال ديده مى شود كه آنها از تاكتيك اوت دستى در مواقع لزوم بهره مى گيرند و حتى فرهاد مجيدى را به عنوان مهره اى كه مى تواند گره گشا باشد براى باز كردن دفاع حريف روى نيمكت مى نشانند تا در وقت مقتضى از او استفاده كنند ...
با اين تحليل ها شايد بتوان گفت استقلال نه تنها از سيستمى كهنه سود نمى برد بلكه داراى ويژگى هايى در اجراى شيوه بازى است كه در كمترين تيمى ديده مى شود و شايد اين ادعا كه استقلال مدعى اول قهرمانى است با اين تفاسير چندان غلط و بيراه نباشد.

bayern
06-11-2008, 11:45
اكبرى: از رقابت با كاظمى نمى ترسم
ايران ورزشى - يدا… اكبرى هافبك باتجربه استقلال كه بازى مقابل ذوب آهن را به خاطر محروميت از دست داد، به نظر مى رسد با توجه به درخشش حسين كاظمى در بازى هفته گذشته، قلعه نويى براى بازى با ملوان از همان تركيب بازى با ذوب آهن استفاده خواهد كرد، اتفاقى كه معنايى جز نيمكت نشينى اكبرى ندارد. هافبك استقلال نتيجه گيرى تيم را ارجح تر از بازى كردن يا نكردنش مى داند: متاسفانه در چند هفته اخير با بدشانسى هاى زيادى مواجه شدم البته نگرانى چندانى ندارم و مطمئن هستم كه دوباره به تركيب باز خواهم گشت. اكبرى با اشاره به اينكه از نيمكت نشينى راضى نيست ادامه مى دهد: همه بازيكنان استقلال از آمادگى فوق العاده اى برخوردارند و مى توانند بهترين هاى ليگ برتر لقب بگيرند. پس دليلى ندارد از رقابت با كاظمى يا هر بازيكن ديگرى هراس داشته باشم. اكبرى در پايان درباره ديدار جمعه استقلال با ملوان هم صحبت مى كند: «شاگردان احمدزاده هميشه برابر استقلال بازى هاى خوبى را به نمايش گذاشته اند و براى شكست ما به ميدان مى آيند ولى با شرايط خوبى كه استقلال اين روزها دارد آنها چاره اى جز باخت مقابل ما نخواهند داشت.»

bayern
06-11-2008, 11:45
هادى تأمينى:
استقلال موفق ترين تيم ليگ است
ايران ورزشى- با خط حمله اى كه استقلال دارد، قطعاً خط دفاعى ملوان پنج شنبه يكى از سخت ترين روزهاى خود را تجربه مى كند. هادى تأمينى يكى از مدافعان ملوان مقابل استقلال خواهد بود.
مدافع ملوان انزلى مى گويد: ملوان به مانند استقلال از شرايط روحى مطلوبى برخوردار است و قطعاً ديدار پنج شنبه جدا از هر نتيجه اى تا مدتها در خاطرات باقى خواهد ماند.
بازيكنان ملوان به خوبى از شرايط حساس جدول ليگ برتر آگاهى دارند و مى دانيم در صورت باخت مقابل استقلال وضعيت خوبى در جمع تيمهاى پايين جدول نخواهيم داشت، از اين رو با انگيزه و تمركز لازم با توجه به بازى در حضور تماشاگرانمان مصمم به كسب هر سه امتياز مقابل استقلال هستيم.
تأمينى ادامه مى دهد: استقلال در حال حاضر موفق ترين تيم ليگ برتر به شمار مى رود كه بازيكنانش تشنه برترى مقابل حريفان هستند ولى اطمينان دارم با توجه به عملكرد گذشته و تعصبى كه در بازيكنان و كادر فنى ملوان وجود دارد، نوار موفقيت هاى اخير استقلال را قطع خواهيم كرد، هدف اصلى مان مقابل استقلال پيروزى است و اميدوارم به مانند ديدار فصل گذشته بتوانم مقابل اين تيم گلزنى كنم.
مدافع ملوان خاطرنشان مى كند: پس از چند بازى ضعيف در ابتداى فصل به خصوص در ديدار با پيام مشهد بر فشار تمريناتم اضافه كردم و خوشبختانه با نمايش خوب به خصوص مقابل داماش توانسته ام رضايت كادر فنى را جلب كنم.

bayern
06-11-2008, 11:46
آماده بازى در انزلى هستم
عباسفرد: به تركيب برنده نبايد دست زد

ايران ورزشى - عباسفرد به نظر مربيان استقلال در نيمكت نشينى احترام مى گذارد و در عين حال تلاش مى كند خود را به تركيب اصلى برساند: همواره در هر تيمى بوده ام به نظر مربيان خود احترام گذاشته ام. در استقلال نيز نظر قلعه نويى براى من قابل احترام است. در هر صورت هر مربى شيوه كارى مخصوص به خود را دارد و شايد من هم در روش كارى قلعه نويى كارآيى ندارم.
البته در بازى هايى كه براى استقلال به ميدان رفته ام با تمام توان بازى كرده ام و خوشبختانه استقلال در آن بازى ها از جمله بازى با استقلال اهواز و راه آهن تهران موفق شد هر سه امتياز بازى را به دست آورد، با اين حال نمى دانم چرا نيمكت نشين شده ام البته هيچ اعتراضى به اين موضوع ندارم و در تمرينات با تمام توان كار مى كنم تا نظر كادر فنى را جلب كنم.
تصور مى كنم تمامى مهاجمان استقلال بسيار باانگيزه هستند اما قانونى در فوتبال است كه تركيب تيم برنده تغيير نمى كند و استقلال نيز با زوج اكبرپور و برهانى در حال نتيجه گرفتن است. در هر صورت من نااميد نيستم چرا كه با آغاز جام حذفى و ليگ قهرمانان آسيا فرصت بيشترى براى بازى كردن خواهم داشت.
عباسفرد درباره بازى استقلال مقابل ملوان گفت: بازى دشوارى است چرا كه با توجه به شرايط جوى فعلى و زمين انزلى، بى ترديد يك بازى فيزيكى و دشوار را پيش رو خواهيم داشت. اميدوارم روند پيروزى هاى استقلال در اين بازى نيز ادامه پيدا كند.

bayern
06-11-2008, 11:47
وقتى مجتبى نيست
اكبرپور برگ برنده استقلال
ايران ورزشى- قبل از شروع تمرين امير قلعه نويى، اكبرپور را به گوشه اى برد و با اين بازيكن براى دقايقى صحبت كرد. با توجه به مصدوميت جبارى سرمربى استقلال قصد دارد از اكبرپور در بازى ملوان در پست هافبك هجومى استفاده كند از اين رو لازم است قبل از بازى نكات لازم به اكبرپور گوشزد شود.

bayern
06-11-2008, 11:47
عليزاده فيكس است
قرار است على عليزاده در بازى ملوان، در تركيب اصلى قرار بگيرد از اين رو روز گذشته صمد مرفاوى با على عليزاده تمرينات اختصاصى انجام داد. صمد از عليزاده مى خواست مثل روزهاى اوج خودش در سرزنى موفق باشد.

bayern
06-11-2008, 11:48
تقى پور مهاجم است
در جريان تمرينات، ابراهيم تقى پور در خط حمله استقلال قرار گرفت. به نظر مى رسد بازيكن شمالى استقلال در بازى ملوان در تركيب اصلى قرار بگيرد و به خط حمله كمك كند البته اين يك پيش بينى است چرا كه استقلال مهاجمان تخصصى بسيارى دارد. شايد تقى پور بازيكن تعويضى باشد.

bayern
06-11-2008, 11:49
ورم صورت طالب لو خوابيد
در جريان تمرينات روز دوشنبه شوت محكم اميرآبادى به صورت طالب لو برخورد كرد و اين بازيكن مصدوم شد اما آسيب ديدگى دروازه بان استقلال جدى نيست و او به بازى با ملوان مى رسد. طالب لو از اين شوت ها زياد خورده و صورتش به اين دردها عادت دارد!

bayern
06-11-2008, 11:52
عنايتى: از دايى مرخصى گرفتم كه استراحت كنم
آرش و سياوش را از صميم قلب دوست دارم
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سميرا شيرمردى
Samira Shirmardi
اگر چه مرخصى رضا عنايتى از تيم ملى خيلى طولانى شد و خيلى ها بازگشت او را به تيم دليلى غيرممكن مى دانند اما خود عنايتى اميدوار است و مى خواهد بار ديگر در خط حمله تيم ملى بازى كند. عنايتى كه گلزنى هايش را در النصر امارات از يكى دو هفته قبل شروع كرده، معتقد است به شرايط آرمانى رسيده است و مى تواند عصاى دست تيم ملى باشد.

رضا عنايتى امسال در ليگ امارات آن طور كه بايد و شايد ظاهر نشد اما در بازى هاى تداركاتى خيلى خوب كار كرد و ۳ گل زد، دليل اين تفاوت را در چه مى بينى
خودتان بهتر مى دانيد كه من در ليگ چه شرايطى داشتم. فقط در يك بازى مهاجم بودم و در ۴ بازى قبل در پست هاى مختلفى از جمله دفاع وسط، هافبك وسط و پيستون چپ و راست به ميدان رفتم كه همين مسأله باعث شد نتوانم گل بزنم چون از دروازه دور بودم.
پس در بازى دوستانه كه در باشگاه ايرانيان برگزار شد نقش مهاجم را داشتى
بله، در آن بازى مهاجم بودم و ۵ گل زدم. اما به نظر مى رسد در بعضى خبرها آمده بود كه ۳ گل زدم.
از اين بحث بگذريم، ظاهرا چندى پيش كه به ايران آمده بودى، گفته شد كه با استقلالى ها صحبت كردى و مى خواهى در جام باشگاه هاى آسيا به اين تيم كمك كنى...
خب، صحبت هايى در اين مورد كرديم و اگر خدا بخواهد و شرايط مهيا باشد در صورتى كه استقلال از مرحله اول صعود كند و به مرحله دوم برسد مى خواهم به اين تيم كمك كنم.
از مرحله اول نمى توانى به كمك استقلال بيايى
نه فكر نمى كنم. چون تيم خودمان بازى دارد.
امكان دارد كلا فصل بعد به استقلال بياييد
هيچ چيز غيرممكن نيست اما درآينده همه چيز مشخص مى شود.
گفته مى شود از تعريف و تمجيدهاى قلعه نويى از آرش برهانى ناراحت شديد... ظاهرا در اين مورد با سياوش اكبرپور صحبت كرديد و گفتيد كه قلعه نويى در مدتى كه من استقلال بودم و اين همه گل مى زدم از من يك بار هم تعريف نكرد اما آرش برهانى....
دروغ محض است و اين صحبت هاى من نبوده. اتفاقا من در استقلال به ۲ نفر علاقه ويژه اى دارم كه يكى از آنها سياوش اكبرپور است و ديگرى آرش برهانى.
علاقه تان به سياوش اكبرپور چندان عجيب نيست چون در استقلال هم تيمى بوديد و در كنار هم خوب كار مى كرديد، اما علاقه تان به آرش برهانى...
آرش پسر خيلى خوبى است. به نظر من او به لحاظ اخلاقى نمونه است. خودش هم اين را مى داند كه من چقدر او را دوست دارم. اتفاقا ما هر هفته با هم در تماس هستيم و حتى زمانى كه آرش در بحران گلزنى قرار داشت من خيلى با او صحبت مى كردم تا بتواند اين مشكل را برطرف كند.
اگر سياوش اكبرپور اين حرف ها را زده باشد چه
امكان ندارد سياوش چنين حرفى زده باشد.
خب گفتيد كه با آرش برهانى خيلى در ارتباط هستيد... پس مى توان گفت مشاوره هاى شما، او را از بحران خارج كرده...
197472.jpg
من به اين مسأله كارى ندارم اما از صميم قلب آرش و سياوش را دوست دارم و هميشه دعا مى كنم اين ۲ نفر موفق باشند. الان هم خيلى خوشحالم كه مى بينم آرش به شرايط آرمانى اش برگشته و فكر مى كنم سياوش هم صددرصد در خدمت تيم است. سياوش اگر خيلى جاها تك روى هاى خودش را داشته باشد اما با اين حال پاس هايى مى دهد كه غير قابل پيش بينى هستند و باعث گل مى شوند.
خب، به سراغ تيم ملى برويم... شرايط تيم ملى را چطور ارزيابى مى كنيد
تيم ملى كه خدا را شكر خيلى خوب نتيجه مى گيرد. در حال حاضر يك تساوى و يك برد داشته كه شرايط خوبى است. اميدوارم بازى با امارات هم پيروز باشيم.
خيلى ها معتقدند جاى رضا عنايتى در خط حمله تيم ملى خالى است ... به فكر برگشتن به تيم ملى نيستيد
خب بالاخره اين نظر سرمربى است. من هم تلاش مى كنم كه نظرش را جلب كنم تا به تيم ملى برگردم. اما من در مقطعى مرخصى كوتاهى گرفتم كه استراحت كنم، در اين مورد حتى با خود على دايى هم صحبت كردم. اما الان فكر مى كنم استراحتم را انجام دادم و در شرايط آرمانى هستم. يعنى اينكه هم به لحاظ روحى و هم به لحاظ بدنى در شرايط خيلى خوبى قرار دارم پس اميدوارم كه باز هم به تيم ملى دعوت شوم.

bayern
06-11-2008, 11:53
جهنم گل آلود!
پنج شنبه ۱۶/۸/،۸۷ هفته چهاردهم از هشتمين دوره ليگ برتر، ورزشگاه تختى انزلى، ساعت ۱۴:15 داور: مسعود مرادى، كمك ها: حسين خانبان، محمدرضا ابوالفضلى
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
نگاه فنى
روزهاى آغازين فصل پيش بود كه استقلال همراه با ناصر حجازى در آخرين دقايق بازى گل دوم را از ملوان پذيرفت تا دست خالى از اين شهر به تهران برگردد. آن روزها ملوان به واسطه تمرينات زودتر از موعدى كه داشت در اوج بود و تيمى يكدست و پرنفس را در اختيار داشت كه اتفاقا تا نيم فصل هم خوب پيش رفت. ملوان اما اين روزها شرايط متفاوتى را تجربه مى كند، درست برخلاف استقلال كه ديگر آن تيم شكننده نيست و خط حمله اش چنان قدرتى دارد كه همه حريفان خود را از لب تيغ مى گذراند. شايد شرايط فعلى ملوان يك ويژگى بزرگ براى امير قلعه نويى و شاگردانش باشد اما قلعه نويى بى توجه به اوضاع كنونى ملوان با احتياط گام به ميدان انزلى خواهد گذاشت. صرفنظر از شرايط آب و هوايى كه در كمين استقلال خواهد بود، امير قلعه نويى با نگاهى محترمانه به حريف به اين مهم مى انديشد كه جايگاه متزلزل ملوان نيرويى مضاعف به بازيكنان اين تيم بدهد تا آنها در صدد جبران برآيند و اين وسط استقلال را قربانى كنند. همين تصورات است كه قلعه نويى را با احتياط روانه انزلى كرده است. تغييراتى كه سرمربى استقلال در سيستم و انتخاب بازيكنان اصلى ايجاد كرده است خود نشان دهنده همين موضوع است كه قلعه نويى قصد ندارد در انزلى ريسك كند و اسباب شكست احتمالى تيمش را فراهم كند.
تركيب احتمالى ملوان
دروازه بان: مسعود غلامعلى زاده - مدافعان ميانى: هادى تامينى و آلن باسيچ - مدافعان كنارى: سعيد سالارزاده و بابك پورغلامى - هافبك هاى دفاعى: دسوزا و سعيد يوسف زاده - هافبك ها: جلال رافخايى، امير خدامرادى و عليرضا رمضانى - مهاجم: مهران جعفرى
تركيب احتمالى استقلال
دروازه بان: وحيد طالب لو - مدافعان: پژمان منتظرى، هادى شكورى و بيژن كوشكى - هافبك دفاعى: حسين كاظمى - هافبك ها: خسرو حيدرى، ميثم منيعى، سياوش اكبرپور و جانواريو - مهاجمان: على عليزاده و آرش برهانى

چهره ويژه

هادى تامينى (ملوان):
سرشناس ترين چهره اى كه ميان بازيكنان ملوان وجود دارد هادى تامينى است. تامينى در دفاع ميانى ملوان وظيفه دشوارى مقابل هجوم هاى پى در پى استقلال خواهد داشت.
تامينى از تجربه بالايى برخوردار است و اگر در فرم ايده آل قرار داشته باشد مى تواند در بازيسازى هم كمك حال تيمش باشد. آيا تامينى در گلزنى هم موفق خواهد بود
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
حسين كاظمى (استقلال):
در روزى كه جبارى به احتمال فراوان نيمكت نشين خواهد بود، حسين كاظمى با شعاع حركتى بيشترى در زمين ناهموار تختى انزلى به ميدان خواهد رفت. كاظمى كه توانست زننده اولين گل استقلال مقابل ذوب آهن باشد در انزلى قصد دارد بار ديگر در گلزنى موفق باشد. كاظمى با برخوردارى از فيزيك ايده آلش در خط ميانى استقلال يك بازيكن كليدى است.

bayern
06-11-2008, 11:57
واعظى آشتيانى به انزلى مى رود
اميررضا واعظى آشتيانى مديرعامل استقلال تماشاگر ويژه ديدار تيمش مقابل ملوان در انزلى خواهد بود. با توجه به حساس بودن ديدار استقلال مقابل ملوان مديرعامل چنين تصميمى را گرفته است. گفتنى است در اين سفر على انصارى عضو هيأت مديره نيز همراه مديرعامل خواهد بود.

bayern
06-11-2008, 11:58
بيك زاده: اظهارات احمدزاده بى اساس است
هاشم بيك زاده، هافبك استقلال در پاسخ به اين سؤال كه آيا انزلى جهنم استقلال است گفت: من اين موضوع را قبول ندارم چراكه ما تيم بزرگى هستيم و با شكست ملوان نشان خواهيم داد . معتقدم اظهارات احمدزاده در اين خصوص بى اساس است.

bayern
06-11-2008, 11:59
حجازى: فعلاً به استقلال فكر نمى كنم
بدون شك حضور ناصر حجازى در ابومسلم و بازگشت وى به ليگ حرفه اى مى تواند به اندازه كافى سوژه براى رسانه ها به ارمغان بياورد زيرا به هر حال ناصرخان جزو اسطوره هاى فوتبال ايران محسوب مى شود و طبيعى است كه تيم هاى تحت هدايتش همواره مورد توجه مردم قرار داشته باشند. از سوى ديگر نكته بسيار مهم اينجاست كه حجازى بايد در آينده اى نزديك ميزبان استقلال در مشهد باشد و اين يعنى يك تقابل جدى و جذاب ميان ناصرخان و اميرخان. البته حجازى فعلاً نمى خواهد در اين مورد صحبت كند. وى در جمع دوستان خود نيز با اشاره به اين مسأله گفت: فعلاً ترجيح مى دهم در مورد استقلال حرفى نزنم زيرا مهم برايم آماده سازى ابومسلم و حضورى موفقيت آميز در ادامه ليگ برتر است نه صرفاً تقابل با يكى، دو تيم خاص. ابومسلم در هفته نوزدهم ليگ حرفه اى ميزبان استقلال تهران خواهد بود.

bayern
06-11-2008, 11:59
تقى پور بعد از بازى با ملوان به تهران نمى آيد

ابراهيم تقى پور، مدافع تيم استقلال كه به تازگى از بند مصدوميت رهايى يافته است بعد از ديدار با ملوان انزلى به تهران برنمى گردد و در شمال كشور مى ماند. تقى پور قصد دارد بعد از اين بازى به ديدار خانواده خود برود و علت تصميم همين امر است. طبق شنيده هاى ما اين بازيكن در ديدار با ملوان انزلى به طور ثابت به ميدان خواهد رفت. او در طول اين هفته آمادگى خود را به سرمربى نشان داده است.

bayern
06-11-2008, 12:00
عصبانيت «جان واريو» از دست مسئولان استقلال
با اينكه فابيو جان واريو، هافبك استقلالى ها هم به همراه ساير بازيكنان ۳۵۰ هزار تومان پاداش دريافت كرد اما اين بازيكن باز هم از مسئولين استقلال درخواست پول كرد. گويا جان واريو با مشكلات مالى بسيارى دست و پنجه نرم مى كند. او ديروز با لحنى كاملاً عصبانى روى به انصارى درخواست مبلغى از قرارداد خود را كرد و حتى هنگامى كه انصارى وعده فردا را به جان واريو داد او نپذيرفت و قصد داشت كه در همان لحظه از انصارى پول بگيرد. در نهايت هم جان واريو موفق به دريافت مبلغ مورد نظرش نشد و در حالى كه بسيار عصبانى بود محل تمرين را ترك كرد.

bayern
06-11-2008, 12:01
ناراحتى مهاجمان استقلال از تشويق شدن مجيدى
در ديدار استقلال مقابل ذوب آهن اتفاقاتى رخ داد كه موجبات ناراحتى مهاجمين استقلال را فراهم آورد. در اواسط نيمه دوم اين مسابقه هنگامى كه قلعه نويى قصد داشت على عليزاده را به زمين بفرستد هواداران استقلال يكصدا فرهاد مجيدى را تشويق كردند و آنقدر نام وى را صدا زدند تا قلعه نويى را مجبور به استفاده از اين بازيكن كردند اما تشويق شدن مجيدى در لحظه اى كه عليزاده مى خواست وارد زمين شود باعث شد تا مهاجمين نيمكت نشين استقلال نگران شوند و گمان كنند كه اگر آنها هم بخواهند در اواسط بازى وارد ميدان شوند فرهاد مجيدى تشويق شود. مهاجمين استقلال قصد دارند اين موضوع را هر چه سريع تر به گوش قلعه نويى نيز برسانند تا وى براى اين قضيه راه حلى بينديشد.

bayern
06-11-2008, 12:01
استقلال ملى پوشان خود را مى خواهد
با توجه به نتايج خوبى كه استقلال طى چند بازى اخير خود كسب كرده طبيعى است كه تعداد ملى پوشان اين تيم براى جدال با قطر و امارات در قياس با اردوى قبلى تيم ملى افزايش يابد. اين روزها صحبت از دعوت حيدرى و برهانى به تيم ملى بوده و در عين حال شايعاتى هم مبنى بر فراخوانى از سياوش اكبرپور بر سر زبان هاست . بدون شك تمام ملى پوشان استقلال بايد رأس زمان مقرر خودشان را به على دايى معرفى كنند و چمدان هايشان را براى سفر به دوحه ببندند. از طرف ديگر بعيد است دايى در ليست خود براى جدال با امارات تغييرات فاحشى نسبت به بازى مقابل قطر ايجاد كند و اين يعنى حداقل ۱۰ روز دورى از تمرينات باشگاهى براى ملى پوشان تمام تيم ها. در حالى كه تيم ملى مهياى اين ۲ مسابقه مى شود استقلال نيز بار سفر بسته و به احتمال زياد اردويى در جزيره كيش بر پا خواهد كرد تا براى ادامه كار كاملاً مهيا شود اما با توجه به شرايط فوق امير قلعه نويى عملاً بايد قيد ملى پوشان خود را بزند. در همين ارتباط صبح روز گذشته خبردار شديم استقلالى ها دوست دارند ملى پوشان خود را هم در اين اردو داشته باشند و احتمال ضعيفى وجود دارد كه امير قلعه نويى در اين رابطه با على دايى گفت وگو كند. البته با توجه به اعتقاد راسخى كه سرمربى تيم ملى به حفظ نظم در اردو دارد بعيد است اجازه خروج استقلالى ها از اردو را بدهد.

bayern
06-11-2008, 12:02
۲ هافبك برزيلى و اروگوئه اى در ليست قلعه نويى
حتماً در شماره ديروز خوانديد كه مجتبى جبارى دوباره مصدوم شده و غيبت وى در تمرينات روز دوشنبه استقلال بلافاصله اين شايعه را بر سر زبان ها انداخته كه اين بازيكن به واسطه آسيب ديدگى شديد احتمالاً تا ارديبهشت ماه سال آينده نمى تواند براى استقلال بازى كند و اين يعنى از دست دادن بخش اعظمى از رقابت هاى ليگ برتر و تقريباً تمام مرحله گروهى ليگ قهرمانان آسيا. به معناى ديگر اگر جبارى مصدوم شود، آبى پوشان مغز متفكر خود را در داخل زمين از دست خواهند داد و براى توپ پخش كردن با مشكلات عديده اى مواجه مى شوند. البته دكتر نوروزى طى مصاحبه اى اعلام كرد رباط صليبى جبارى پاره نشده و اين بازيكن به زودى به ميدان بازخواهد گشت اما طبيعى است تا وقتى كه جبارى به زمين نيايد نگرانى استقلالى ها همچنان پابرجا خواهد بود. در همين راستا صبح ديروز مطلع شديم امير قلعه نويى به طور جدى پيگير اين مسأله بوده و مى خواهد به هر طريق ممكن جبارى را در اختيار داشته باشد. امير با حرف هايى كه پزشك استقلال زده دلگرم شده است اما در عين حال از فكر جانشين مجتبى هم غافل نيست و نمى خواهد همه چيز را به قضا و قدر بسپارد. اين طور كه از گوشه و كنار خبر مى رسد، اگر جبارى واقعاً رباط پاره كرده باشد ۲ بازيكن اهل برزيل و اروگوئه در آينده اى نزديك به تهران مى آيند تا توسط امير قلعه نويى مورد آزمايش قرار بگيرند و در صورت تأييد فنى با يكى از آنها به عنوان هافبك نفوذى جديد استقلال قرارداد منعقد شود.

bayern
06-11-2008, 12:03
منيعى: حالا نوبت دايى است كه مرا انتخاب كند
ميثم منيعى، هافبك تيم استقلال در آستانه ديدار تيمش مقابل ملوان انزلى اظهار داشت: اين بازى مى تواند يكى از سخت ترين ديدارهاى ما در ليگ برتر باشد. براى شكست دادن ملوان بايد در طول ۹۰ دقيقه هوشيارى لازم را به كار گيريم. جايگاه تيم ها در جدول رده بندى نمى تواند ملاك درستى براى ارزيابى تيم ها باشد. شاگردان احمدزاده هميشه فوتبال زيبايى را انجام مى دهند. آنها به طور حتم با هدف شكست دادن تيم ما و خارج شدن از بحران بازى را شروع مى كنند. منيعى در خصوص حضور در تيم ملى نيز گفت: سابقه حضور در تيم ملى را دارم و حتى قبل از جام جهانى هم براى حضور در اين تورنمنت شانس داشتم. با بازى هايى كه در اين مدت انجام داده ام اميدوارى هاى زيادى به دست آورده ام تا نظر على دايى را براى ملى پوش شدن جلب كنم. من كار خودم را انجام و آمادگى ام را در بازى هاى استقلال نشان داده ام و حالا نوبت دايى است كه با سليقه اش مرا انتخاب كند. البته اگر هم دعوت نشوم به خودم حق اعتراض نمى دهم

bayern
06-11-2008, 12:03
ملوان - استقلال
درياى توفانى انزلى منتظر كشتى استقلال

تيم استقلال تهران روز پنجشنبه در انزلى به ميدان مى رود جايى كه هميشه براى استقلال پر از دردسر بوده و هيچگاه رويارويى اين تيم و ملوانى ها بدون حاشيه نبوده است اين شرايط به خودى خود باعث مى شود كه ديدار ملوان و استقلال جدا از مقابله هاى فنى كه دارند حساسيت خاصى پيدا كند، استقلال با چنين شرايطى و در حالى كه هيچ اعتمادى به زمين برگزارى اين مسابقه ندارد و دلواپس وضعيت آب و هوايى انزلى است به مصاف ملوان مى رود. استقلال به پشتوانه پيروزى هاى اخيرش توانسته به يك هماهنگى مناسب دست پيدا كند امير قلعه نويى دوست ندارد اين روند را به هر دليل از دست بدهد. قطعاً مصدوميت بيژن كوشكى براى خط دفاع اين تيم موضوع قابل گذرى نيست و با وجود مدافعانى چون تقى پور و دوندگى بيشتر خط دفاع شايد بتواند اين دغدغه قلعه نويى را از بين ببرد. استقلال در انزلى در شرايط مختلف بازى كرده است اما اين ملوان تفاوت هايى با سال هاى قبل دارد و ملوانى كه ديگر نه مازيار زارع را دارد و نه جواد شيرزاد و نسبت به اوايل فصل تيم رو به جلو نشان داده و ثابت كرده كه تا دقيقه ۹۰ يك تيم مبارز است كه به راحتى تسليم نمى شود. براى ملوانى ها ۳ امتياز اين بازى آنقدر اهميت نداره كه متوقف كردن استقلال پراهميت و روحيه بخش است اما اگر به جدول نگاه كنيد متوجه مى شويد كه استقلال دلخوش به اتفاقات فوتبال انگيزه بسيار بالايى براى شكست ملوان دارد. چرا كه با كسب ۳ امتياز اين ديدار در صورتى كه ذوب آهن در خانه پيام پيروز نشود و پيكان قزوين هم در اهواز به فولاد خوزستان ببازد استقلال مى تواند با ۲۷ امتياز صدرنشين ليگ برتر شود و قطعاً حادث شدن اين اتفاقات و كسب ۳ امتياز اين بازى مى تواند شانس استقلال را براى رسيدن به صدر جدول دو چندان كند. استقلال مثل ملوان خود را براى بازى در يك زمين سالم و هواى مطلوب آماده كرده است اما قطعاً هر ۲ تيم تاكتيك بازى در زمين خراب را بلد هستند براى استقلال فرقى نداره ۳ امتياز اگر زير گل و لاى هم باشد دوست دارد آن را كسب كند و محمد احمدزاده هم قطعاً در خانه براى از دست دادن امتياز ننشسته و مى خواهد ثابت كند كه ملوان حريف خطرناكى است.

bayern
06-11-2008, 12:04
طالب لو: مدافعان استقلال هيچ مشكلى ندارند
وحيد طالب لو دروازه بان استقلال طى اظهارنظرى گفت: بازى دشوارى مقابل ملوان داريم. وى همچنين اظهار كرد: ملوان همواره تيم بسيار خوبى بوده و به خصوص مقابل تيم هاى بزرگ همواره نتايج خوبى گرفته است. در هر صورت شرايط جوى انزلى نيز كار را براى ما دشوار مى كند. با اين حال تلاش مى كنيم تا به روند پيروزى هايمان در انزلى نيز ادامه دهيم. طالب لو درباره وضعيت خط دفاعى استقلال نيز گفت: خط دفاع استقلال هيچ مشكلى ندارد. مدافعان ما بسيار خوب هستند. البته تمامى تيم ها بر روى ارسال ها مشكل دارند و اين موضوع تنها مربوط به استقلال نيست اما در مجموع عملكرد مدافعان ما بازى به بازى بهتر مى شود و هيچ مشكل خاصى در خط دفاع استقلال وجود ندارد. تصور مى كنم اين موضوع در بازى مقابل ذوب آهن مشهود بود.

bayern
06-11-2008, 12:05
اميرآبادى: مثل بشكه باروتى هستم كه اگر رهايم كنند منفجر مى شوم
مهدى اميرآبادى، هافبك استقلال در آستانه ديدار تيمش مقابل ملوان انزلى شرايط تيمش را خوب توصيف كرد و گفت: ملوان تيم بسيار خوبى است. آنها در انزلى بازى مى كنند و با توجه به شرايط ميزبانى تنها به ۳ امتياز اين مسابقه فكر مى كنند. با اين حال ما هم فقط براى پيروز شدن به ميدان مى رويم و نهايت تلاشمان را هم به كار خواهيم گرفت. ما بايد در جدول رده بندى بالاتر بياييم و براى محقق شدن اين امر به ۳ امتياز اين مسابقه نياز داريم. اميرآبادى در خصوص بازى نكردن خود اظهار داشت: من اعتراضى به نيمكت نشينى ام ندارم اما مانند بشكه باروتى هستم كه اگر رهايم كنند منفجر مى شوم. من سرشار از انگيزه هستم و هر وقت قلعه نويى به من ميدان دهد به خوبى پاسخ اعتماد او را خواهم داد. هيچ بازيكنى از نيمكت نشينى خوشش نمى آيد اما من ياد گرفته ام كه در فوتبال حرفه اى سرمربى حرف آخر را مى زند. فقط اميدوارم قلعه نويى به من هم ميدان دهد. وى ادامه داد: من چند سال است در استقلال حضور دارم و در اكثر مواقع نيز خوب بازى كرده ام اما هيچ گاه نتوانسته ام در تيم ملى كشورم حضورى ثابت داشته باشم. اگر اميرخان به من اعتماد كند مى توانم نظر مساعد مربى تيم ملى را هم جلب كنم.
وى افزود: اميدوارم در بازى با ملوان بتوانيم با انجام بازى خوب پيروز ميدان نيز لقب بگيريم و خودمان را در جدول بالا بكشيم.

bayern
06-11-2008, 12:06
ميثم منيعى: قهرمانى نيم فصل مهم نيست ، بايد قهرمان فصل شويم

در ابتداى فصل و با آمدن بيك زاده به استقلال همه تصور مى كردند كه منيعى نيمكت نشين ثابت استقلال خواهد شد و فرصت بازى به او نخواهد رسيد اما گذشت زمان عكس اين نظريه را ثابت كرد، منيعى به دليل از دست دادن تمرينات بدنسازى پيش فصل، به دليل مصدوميت در اردوى تركيه، چند بازى را از روى نيمكت نگاه كرد اما پس از آماده شدن از فرصتى كه قلعه نويى در اختيار او نهاده بود، بيشترين استفاده را برد و اين روزها بازيكن ثابت استقلال است. با توجه به فقر بازيكن چپ پا در فوتبال ما، منيعى اگر قدر خودش را بداند مى تواند جناح چپ استقلال و تيم ملى را تا سال ها بيمه كند. او را به واسطه بازى هاى خوبش در اين چند هفته به ابرار دعوت كرديم، ماحصل صحبت هاى ما را در ادامه مى خوانيد:
دنيزلى بهترين بود
زمان دنيزلى در پاس يكى از بهترين دوران فوتبالم بود، از آنجائى كه خود دنيزلى در زمان فوتبالش چپ پا بود، به چپ پاها بهاى زيادى مى داد. شعاع حركتى من خيلى زياد بود و در حملات تيم مشاركت فعالى داشتم و تقريباً بازيكن آزاد بودم، همين امر اعتماد به نفس فوق العاده اى به من مى داد كه با بازى هاى خوب در پاس به تيم ملى هم دعوت شدم و در اكثر اردوهاى مقدماتى جام جهانى حضور داشتم.
يكى از دستياران باعث نيمكت نشينى من بود
فصل گذشته در استقلال زمان ناصرخان فيكس استقلال بودم، وقتى كه فيروز كريمى هم چون از من شناخت داشت و خودش از جوانان پاس مرا مى شناخت به من بازى مى داد اما يكى از دستياران كار را خراب كرد، او ظاهراً به فوتبال من اعتقادى نداشت و همين باعث نيمكت نشينى ام شد. ما تيم خوبى داشتيم، فقط مشكل ما ناهماهنگى بود، بازيكنان زيادى از استقلال رفته بودند و بازيكنان جديد جو استقلال را نمى شناختند و همين باعث مى شد با يك باخت ما وارد بحران شويم. استقلال سال قبل از حاشيه ها لطمه فراوانى خورد.
تحول ما از جام حذفى شروع شد
حضور اميرخان در استقلال شوك مثبتى بود كه به تيم وارد شد و با توجه به پتانسيل بالايى كه در تيم وجود داشت و توانايى هاى قلعه نويى، قهرمانى استقلال در جام حذفى را به دست آورديم. حضور قلعه نويى به نفع من هم شد چون ايشان با سيستم ۲-۵-۳ تيم را روانه ميدان مى كند و من هم با توجه به اينكه در اين سيستم مى توانم بيشتر در هجوم ها شركت داشته باشم، فوتبالم نمايان است و بهتر مى توانم توانايى هايم را نشان دهم. شايد همين امر باعث شد كه بتوانم هم پاسور باشم و هم گلزنى كنم، البته يك تمام كننده حرفه اى نيستم و من گلزنى را دوست دارم. يك گل من را هم به اسم برهانى ثبت كردند، من هم آن را به آرش تقديم مى كنم، اميدوارم او آقاى گل شود.
قهرمانى نيم فصل مهم نيست، بايد قهرمان فصل شويم
استقلال امسال در تمام زمينه ها پتانسيل بالايى دارد، كادر مديريتى قوى، كادر فنى كاربلد و توانا و بازيكنانى كه هر تيمى آرزوى داشتن آنان را دارد، اوايل فصل به دليل ناهماهنگى كه وجود داشت و تغيير سيستم و بازيكنان، نتايج خوبى نگرفتيم اما روز به روز بهتر شديم و الان به خودباورى رسيده ايم، در ليگ رقيب ما خود ما هستيم و انشاءا... اين روند رو به رشد خود را تا آخر فصل ادامه مى دهيم.
قلعه نويى از پرافتخارترين مربيان ليگ است
اميرخان يكى از بهترين مربيانى است كه طى اين سال ها با او كار كرده ام، او هم مربى تيم ملى بوده و هم چندين سال در استقلال حضورى موفق داشته و از پرافتخارترين مربيان ليگ است. از او چيزهاى زيادى ياد گرفته ام، اميدوارم بتوانيم زير نظر او استقلال را به جايگاه اصلى اش برسانيم.
رقيب من خودم هستم
در طول فوتبالم هيچ وقت به اين مسائل كه چه كسى رقيبم است و چطور بازى مى كند فكر نكردم. هميشه با جديت كارم را دنبال كردم و از اين به بعد هم همين گونه خواهم بود. اين فصل استقلال در تمام پست ها چند بازيكن خوب در اختيار دارد كه من از آنان چيزهاى زيادى ياد گرفته ام. اميرخان نشان داده كه به آماده ها توجه مى كند و مسائل حاشيه اى در تصميم او نقشى ندارد، اول فصل هم مى گفتند كه با من مشكل دارد اما گذشت زمان بى اساس بودن آن شايعات را ثابت كرد.
حتماً به تيم ملى برمى گردم
هدف اصلى من تيم ملى است، بازى به بازى بهتر مى شوم و اگر دعوت شوم، مطمئن باشيد به اين راحتى ها جايگاهم را از دست نمى دهم. به اعتقاد خودم به حقم در اين فوتبال نرسيده ام اما هنوز ۲۵ ساله ام و فرصت زيادى دارم، اگر فرصتى دراختيارم بگذارند به راحتى آن را از دست نمى دهم.
حق نكونام بيش از اينهاست
جواد از دوستان صميمى من است، روزهاى خوبى در پاس با هم داشتيم، او بازيكن لايقى است و شك نكنيد او روز به روز پيشرفت بيشترى خواهد داشت.
به شخصه فوتبال اسپانيا را دوست دارم، با توجه به نوع فوتبال ما، آنجا بهترين جا براى لژيونر شدن است.

bayern
06-11-2008, 12:08
بيك زاده: در استقلال عليه من شيطنت مى كنند

هاشم بيك زاده هافبك راست تهاجمى استقلال به دليل مصدوميت نتوانسته در بازى هاى اخير ، تيمش را همراهى كند و اين مصدوميت فرصت خوبى شده است تا وى بازى هاى نه چندان خوبش مقابل راه آهن و پرسپوليس را فراموش كرده و دلايل نيمكت نشينى خود را فقط مصدوميت اخيرش بداند.بيك زاده كه يكى از بازيكنان مورد علاقه قلعه نويى است در تمرينات اخير توانسته آمادگى خوبى از خود به نمايش بگذارد و شايد بعد از بازى با ملوان در تركيب استقلال قرار بگيرد. هاشم بيك زاده در گفت وگويى با ابرار ورزشى از آخرين وضعيت خود گفت كه آن را مى خوانيد:
• از مصدوميت بگو ظاهراً مشكلى ندارى؟
- بله، خوشبختانه با تلاش دكتر نوروزى و استراحتى كه داشتم مصدوميتم نسبتاً رفع شده و در تمرينات پا به پاى بقيه كار مى كنم. البته كمى از لحاظ فرم بدنى بايد بيشتر كار كنم و قطعاً تا بازى با ملوان شرايط لازم را به دست مى آورم.
• چرا اينقدر مصدوم مى شوى؟
- بدشانسى است و دست من نيست، مصدوميت اول من مربوط به عمل آپانديسم بود كه در جريان تمرينات تيم ملى پيش آمد و باعث شد من تيم ملى را هم از دست بدهم و اين مصدوميت هم كه در تمرين برايم اتفاق افتاد ، خدا را شكر زياد طولانى نبود.
• پس در مورد بازى نكردنت دلخور نيستى؟
- مگر مى شود، وقتى شرايط بازى ندارم از بازى نكردنم ناراحت باشم، من حتى از آن بازى هايى كه با آمادگى كامل روى نيمكت بودم هم حرفى نزدم و فيكس بازى كردن خودم را به موفقيت استقلال ترجيح ندادم. من تابع استقلال هستم و امير قلعه نويى هر وقت صلاح بداند از من استفاده مى كند!
• اما شنيده ايم در جريان بازى با پيكان از گلزنى مهاجمان استقلال خوشحال نشدى؟
- اين شايعات را كسانى عليه من مطرح مى كنند كه كارشان در استقلال شيطنت است، هركس كه اين حرف را زده خواسته شوخى كند و حواسش نبوده همه ديدند كه من از خوشحالى از روى نيمكت بلند شدم و مثل همه خوشحال بودم.
• دليل موفقيت استقلال در بازى هاى اخير؟
- عوامل زيادى باعث موفقيت استقلال شده اند حمايت هواداران و صبورى آنها و همچنين نقش كادر فنى در استفاده از تاكتيك هاى مناسب و شناخت نقاط ضعف و قوت تيم ها و همدلى بازيكنان كه نسبت به قبل با هماهنگى بيشترى براى استقلال بازى مى كردند، تيم ما روز به روز هماهنگ تر از بازى قبل است و قطعاً با حمايت هواداران اين روند را حفظ خواهيم كرد.
• مثل معروفى است كه مى گويد به تركيب تيم برنده دست نبايد زد ، به نظر شما دور بودن از تمرينات و برگشتن به تركيب تيمى كه شكست نمى خورد سخت نيست؟
- براى من كه اهداف بزرگى در استقلال دارم هيچ كارى سخت نيست. من اين شرايط را تجربه كرده ام و با تلاش و تمرين بسيار به تركيب برمى گردم من آنقدر خوب تمرين مى كنم كه مربيان راضى شوند و مرا به تركيب راه دهند.
• براى بازى با ملوان كه مشكلى ندارى؟
- ملوان تيم خوبى است و من قبلاً در مقاومت سپاسى به اين تيم از روى ضربات كاشته گل زده ام. استقلال براى شكست ملوان آماده است و من هم اگر مربيان صلاح بدانند شرايطم براى اين بازى بد نيست. امير قلعه نويى از من رضايت دارد و هيچ مشكلى ندارم.
• هاشم بيك زاده مدعى پيوستن به اروپا و ليگ آلمان بود اما با پرسپوليس قرارداد بست و از استقلال سر در آورد از اين انتخاب پشيمان نيستى؟
- من كارم با هانزاروشتوك تمام شده بود و مشكلى براى پيوستن به اين تيم نداشتم اما وقتى اين تيم به ليگ پايين تر سقوط كرد با مدير برنامه هايم مشورت كردم و به اين نتيجه رسيدم كه در ليگ ايران بازى كنم تا بيشتر جلوى چشم باشم. من از انتخاب استقلال پشيمان نيستم و سعى دارم با درخشش در اين تيم به تيم ملى هم برسم.
• فكر نمى كنى اين ذخيره نشينى ها كارت را براى رسيدن به تيم ملى سخت كند؟
- اين دست من نيست و من سعى مى كنم با تلاش فراوان، آمادگى و رفع شدن مصدوميتم را ثابت كنم توكل من به خداست و اگر حقم باشد قطعاً با كمك خدا به همه خواسته هايم مى رسم.
• چرا به پرسپوليس نرفتى؟
- دوست ندارم در اين مورد حرفى بزنم. من به هواداران پرسپوليس احترام مى گذارم اما اجازه بدهيد در مورد گذشته ها حرفى نزنيم. فقط اين را بگويم كه آن موقع قرار بود استيلى سرمربى پرسپوليس شود و ايشان خيلى به من اعتقاد داشتند اما به هر حال شرايطى پيش آمد كه من ترجيح دادم به استقلال بروم.
• چند وقت پيش در مصاحبه اى گفته بودى امير قلعه نويى ۴ ماه قبل از آمدن به استقلال به من زنگ زده و گفته كه به استقلال بروم آيا اين موضوع صحت دارد؟
- من اين مصاحبه را تكذيب كردم و هرگز چنين ادعايى را مطرح نكرده بودم، من شنيده بودم كه امير قلعه نويى گفته است ما از ۴ سال پيش دنبال هاشم بيك زاده بوديم، من از ايشان ممنونم و اميدوارم لطف ايشان را جبران كنم، فكر مى كنم از زمانى كه در مقاومت و در تيم ب بودم قلعه نويى مرا پسنديد و خوشحالم كه حالا شاگرد ايشان هستم.
•در اين چند روز هم مدام امير قلعه نويى پيگير وضعيت مصدوميتت بود؟
-اميرخان لطف دارند و من سعى مى كنم اين بزرگوارى ايشان را جبران كنم.
• كمى هم از مقاومت سپاسى بگو؟
- شاغلام خيلى براى مقاومت زحمت مى كشند بازيكنان گمنام در اين تيم به بالاترين سطح مى رسند اما متأسفانه شرايط براى اينكه در اين تيم ماندگار شوند نيست و من اميدوارم وضعيت سپاسى بهتر از اين شود.
• خيلى ها در اين فوتبال سعى دارند از راه حاشيه به خواسته هايشان برسند چه نظرى دارى؟
- من اهل اين نيستم كه با چابلوسى و حاشيه سازى به اهدافم برسم،احترام و علاقه ام به كادر فنى در حد عرف است و هرگز طورى رفتار نمى كنم كه چابلوسى و خودشيرينى تلقى شود من اهل مبارزه ام و با تلاشم حقم را مى گيرم.
• پيشنهاد جديدى ندارى؟
- تا روز دوشنبه قرار است مدير برنامه هايم با يك تيم اروپايى به توافق برسد اگر اين اتفاق حاصل شود دعوتنامه اش رسماً به باشگاه استقلال ارسال مى شود و من هم اميدوارم كه شرايطى پيش بيايد كه هم به نفع من باشد و هم به نفع استقلال.
• پس دوست دارى كه از استقلال جدا شوى؟
- نه دوست ندارم از استقلال جدا شوم اما مثل هر فوتباليستى از پيشرفت و از اينكه در فوتبال اروپا بازى كنم بدم نمى آيد.

bayern
06-11-2008, 12:09
خط و نشان مرفاوى براى انزلى چى ها:
با ۲ گل ملوان را شكست مى دهيم
مربى استقلال معتقد است اين تيم مى تواند ملوانى را در خانه اش شكست دهد و به صدر جدول نزديك تر شود. گفت و گوى او را با ابرار ورزشى بخوانيد:
• شرايط تمرينات چطور است؟
- در طول هفته تمرينات منظمى را پشت سر گذاشتيم و آماده ديدار امروز هستيم.
• فكر مى كنيد بتوانيد ملوان را شكست دهيد؟
- صددرصد. شما مطمئن باشيد ما توانايى شكست اين تيم را داريم چون اعتقاد دارم بچه ها تلاش مى كنند به صدر جدول نزديك تر شوند.
• ملوان را چطور تيمى مى بينيد؟
- ملوان تيم جوانى است و از مربى خوبى به نام احمدزاده سود مى برد كه اين كار ما را سخت تر مى كند. اميدوارم با دست پر از انزلى به تهران برگرديم.
• تاكتيك شما در اين ديدار با توجه به زمين انزلى چيست؟
- سعى خواهيم كرد از توپ هاى بلند بيشتر استفاده كنيم.
• با اين اوصاف عليزاده فيكس است؟
- خب شايد آقاى عليزاده هم يكى از گزينه هاى مورد نظر ما باشند.
• نتيجه را چطور پيش بينى مى كنيد؟
- فكر مى كنم با اختلاف ۲ گل برنده شويم.

bayern
06-11-2008, 12:10
محمود فكرى: در بازى با ملوان گل بخور نيستيم!
محمود فكرى معتقد است استقلال توانايى قهرمانى در نيم فصل را داراست و اين مسأله را در بازى امروز نشان مى دهد.
• شرايط تمرينات چه طور است؟
- شكر خدا تمرينات خوبى را پشت سر گذاشتيم و اميدواريم با ارائه يك بازى خوب با دست پر به تهران برگرديم.
• فكر مى كنيد بتوانيد ملوان را شكست دهيد؟
- تمام سعى و تلاش ما اين است كه ملوان را شكست دهيم. شما مصداق اين مسأله را در بازى امروز خواهيد ديد.
• ملوان را چه طور مى بينيد؟
- ملوان تيم سخت كوش و جوانى است. آنها در زمين خود بازى مى كنند و اين كار ما را سخت تر مى كند. اميدواريم ۳ امتياز را كسب كنيم.
• فكر مى كنيد قهرمان نيم فصل چه تيمى مى شود؟
- صددرصد شك نكنيد قهرمان نيم فصل استقلال خواهد شد.
• عملكرد خط دفاع استقلال را چه طور مى بينيد؟
- به نظر من توانستيم پس از مدت ها انتقاد از دفاع در بازى با ذوب آهن كم اشتباه ظاهر شويم و گل نخوريم. اميدوارم بتوانيم در بازى امروز هم گل نخوريم.

bayern
06-11-2008, 12:11
رجبى به همراه ۲ مهاجم برزيلى به ايران بازگشت
رضا رجبى آناليزور تيم استقلال كه براى پيدا كردن مهاجم به برزيل سفر كرده بود ديروز با دست پر به تهران بازگشت. رجبى در اين سفر مهاجمان زيادى را مدنظر گرفته است كه در نهايت براى ۲ نفر از آنان ويزا تهيه كرد و به همراه خود به ايران آورد. مانوئل و فابيوبالا نام اين ۲ بازيكن است. مانوئل سابقه بازى در تيم اسپورتينگ ليسبون پرتغال را در كارنامه دارد و ۲ بار به همراه اين تيم قهرمان باشگاه هاى پرتغال نيز شده است. فابيوبالا نيز بازيكن چند پسته اى است كه با روماريو در تيم فلامينگو همبازى بوده است. اين ۲ بازيكن از روز شنبه در تمرينات استقلال شركت مى كنند و به احتمال زياد يكى از آنها با استقلال قرارداد مى بندد.

bayern
06-11-2008, 12:11
تاكتيك استقلالى ها روى جان واريو
تيم فوتبال استقلال در ادامه رقابت هاى ليگ برتر امروز به مصاف ملوان در انزلى خواهد رفت و پيروزى در اين ديدار از جهاتى براى آبى پوشان حائز اهميت است. طبق شنيده هاى ما استقلال تمام تاكتيك و برنامه هاى خود را در غياب مجتبى جبارى روى جان واريو هافبك برزيلى خود طراحى كرده است. استقلالى ها خيلى اميدوار هستند جان واريو با آمادگى بالايى در ميدان ظاهر شود تا بتواند بخشى از مشكلات آبى پوشان را در ميانه ميدان حل كند.

bayern
06-11-2008, 12:12
استقلال با ۳ غايب مقابل ملوان
تيم استقلال در ديدار امروز خود مقابل ملوان انزلى ۳ بازيكن خود را در اختيار ندارد. مجتبى جبارى، بيژن كوشكى و مهرداد پولادى ۳ بازيكنى هستند كه قلعه نويى نامشان را براى بازى با ملوان در ليست جاى نداد. جبارى و كوشكى مصدوم هستند و به اين بازى نمى رسند اما پولادى به دلايل فنى از حضور در اين بازى منع شد.

bayern
06-11-2008, 12:12
كوشكى فيزيوتراپى مى كند
بيژن كوشكى مدافع استقلال كه در جريان تمرين روز سه شنبه اين تيم دچار مصدوميت از ناحيه مچ پا شده بود با حضور در بيمارستان آتيه از پاى خود MRI گرفت. طبق شنيده هاى ما كوشكى بايد چند جلسه بايد فيزيوتراپى كند تا مصدوميت وى بر طرف شود. با اين شرايط اين مدافع به ديدار امروز تيمش مقابل ملوان در انزلى نخواهد رسيد.

bayern
06-11-2008, 12:13
پورطهماسبى: استقلال در انزلى چاره اى جز شكست ندارد
سعيد پورطهماسبى مديرعامل باشگاه ملوان انزلى در آستانه ديدار با استقلال تهران گفت: با نتيجه ايده آلى كه در ديدار گذشته مقابل داماش گرفته ايم و با توجه به روند ايده آل آماده سازى تيم بدون شك مقابل استقلال به برترى خواهيم رسيد. وى همچنين اظهار داشت: بازيكنان ملوان به درجه اى از خودباورى رسيده اند كه مقابل هر حريفى با تمام توان درصدد رسيدن به برترى هستند، اطمينان دارم در ديدار با استقلال با توجه به حمايت هواداران ملوان مى توانيم نوار موفقيت هاى اخير استقلال را پاره كنيم. وى افزود: ملوان فصل گذشته نيز مقابل استقلال در انزلى به برترى رسيده است و تكرار اين نتيجه دور از دسترس نيست. در مجموع استقلال هميشه براى بازى در استان گيلان مشكل داشته است و مى توانيم با بهره گيرى از نقاط ضعف حريف به هر ۳ امتياز برسيم چرا كه با توجه به شرايط كنونى جدول ليگ برتر و فاصله نزديك تيمها لزوم كسب اين برد خانگى بيشتر احساس مى شود. مديرعامل ملوان در پايان در خصوص محروميت سيد جلال رافخايى خاطرنشان كرد: اين بازيكن به گواه حاضران در استاديوم سردار جنگل و مشاهده فيلم بازى هيچ گونه حركت ناشايستى از خود بروز نداده است و هنوز نمى دانيم چرا در آستانه ديدار حساس با استقلال نبايد از وجودش استفاده كنيم. به هر حال پيگير اين قضيه هستيم و اطمينان دارم حقانيت سيد جلال به زودى اثبات خواهد شد.

bayern
06-11-2008, 12:13
حكايت قلعه نويى و دسته گل براى حجازى
با بازگشت ناصر حجازى به فوتبال و قرار گرفتن در رأس هرم فنى ابومسلم بدون شك اين تيم پيش از پيش مورد توجه رسانه ها قرار خواهد گرفت زيرا حضور ناصرخان به هر حال جذابيت هاى خاص خودش را به همراه خواهد داشت. البته يك نكته ديگر هم در نوع خود قابل تأمل است و آن تقابل قريب الوقوع او با امير قلعه نويى در مشهد است كه بدون شك حاشيه ها را به اوج خود خواهد رساند. عده اى بر اين باورند كه رابطه سرد اين ۲ نفر همچنان پابرجا خواهد ماند و قلعه نويى ترجيح مى دهد طورى وارد زمين شود كه با حجازى روبرو نشود اما برخى از اطرافيان امير روز گذشته به خبرنگار ما گفتند: طبيعى است كه حجازى و قلعه نويى رابطه گرمى با هم ندارند و نمى توانند با هم كار كنند اما سرمربى استقلال براى عدم افزايش حاشيه ها و شايعات، روز بازى در مشهد با دسته گل نزد ناصرخان مى رود و از وى رخصت خواهد گرفت. استقلال در هفته نوزدهم ليگ حرفه اى ميهمان ابومسلم خواهد بود.

bayern
06-11-2008, 12:14
براى جذب نفرات جديد
دست استقلال باز است
استقلال همچنان به دنبال جذب يكى، دو مهره جديد است و براى نيل به اين هدف به تكاپوى وسيعى هم دست زده تا بتواند نياز خود را از بازارهاى خارجى تامين كند. از سوى ديگر ماجراى جبارى هم مزيد بر علت شده تا امير قلعه نويى با انگيزه بيشترى مسأله خريد مهره هاى خارجى را دنبال كند. طبق خبرهاى دريافتى، مديريت باشگاه نيز مشكلى با اين امر نداشته و دست قلعه نويى را كاملاً باز گذاشته است تا هر بازيكن كه مورد تاييدش بود را بهجمع آبى پوشان اضافه كند. ظاهراً استقلالى ها بودجه اى را به اين امر اختصاص داده اند و قرار شده به محض فراهم شدن شرايط براى جذب بازيكن (يا بازيكنان) مورد نظر قلعه نويى، اين پول صرف آنها شود تا اين نفرات در اختيار سرمربى استقلال قرار گرفته و مهياى حضور در ليگ حرفه اى شوند.

bayern
06-11-2008, 12:14
استقلال نمى خواهد ماجراى ديكارمو تكرار شود
سابقه خارجى ها، روشن و شفاف بيان مى شود
در حالى كه مسئولان و سرمربى پرسپوليس تا پيش از اين مدعى كارنامه بسيار خوب «ديكارمو» در برزيل مى شدند، برنامه نود دوشنبه شب ثابت كرد كه اين بازيكن در ليگ دسته سوم كشور خودش توپ مى زده و داستان به ثمررساندن ۱۷ گل نيز تا حد بسيار زيادى اغراق آميز بوده است. اين ماجرا براى پرسپوليس دردسرساز شده اما در عين حال باعث هوشيارى صاحب منصبان استقلال گشته تا چنين كلاهى برسرشان نرود!براساس شنيده هاى ما استقلالى ها به هيچ عنوان نمى خواهند ماجراى ديكارمو براى آنها هم تكرار شود روى همين اصل مقرر شد تا چنانچه يك بازيكن خارجى به جمع آبى پوشان اضافه شد، سوابق وى بدون هيچ كم و كاستى و به صورت كاملاً روشن بيان شود تا از آن به عنوان ابزارى براى تقابل با تيم و مديريت باشگاه استفاده نشود.

bayern
06-11-2008, 12:15
برهانى مقابل ملوان نيمكت نشين است؟
آرش برهانى مهاجم استقلال كه تا به امروز با ۹ گل زده آقاى گل ليگ ايران مى باشد به احتمال فراوان امروز نيمكت نشين خواهد بود. طبق شنيده هاى ما قلعه نويى سرمربى استقلال قصد دارد از وجود على عليزاده به جاى اين مهاجم استفاده كند. گفتنى است قلعه نويى اعتقاد دارد با توجه به زمين خراب انزلى برهانى كارآيى لازم را براى آبى پوشان ندارد و در انزلى مى توان روى پرتاب هاى بلند عليزاده حساب ويژه اى باز كرد.

bayern
06-11-2008, 12:15
منتظرى و كوشكى در ليست قلعه نويى نيستند
امير قلعه نويى بيشترين اصطكاك را در اين فصل با مدافعانش داشته كه اوج آن بعد از دربى تهران بود، جاييكه با اشتباه مهلك مدافعان ميانى استقلال خصوصاً بيژن كوشكى بازى برده را با مساوى عوض كردند. البته بازى هاى ضعيف مدافعان استقلال محدود به آن بازى نشد و هنوز هم ادامه دارد.چندى پيش قلعه نويى اين اعتراض را علنى كرد و نارضايتى اش را از بيژن كوشكى و پژمان منتظرى در يك محفل خصوصى به زبان آورد. گفته مى شود قلعه نويى براى فصل آينده بشدت به دنبال جذب يك مدافع ميانى مستحكم است. با اين تفاسير كوشكى و منتظرى جايى در استقلال فصل آينده نخواهند داشت.

bayern
06-11-2008, 12:16
منتظرى: حق پوشيدن پيراهن تيم ملى را دارم!

از هفته چهاردهم ليگ برتر استقلال ميهمان ملوان بندر انزلى است. استقلال با روندى كه در پيش گرفته انگيزه زيادى براى پيروزى در اين ميدان دارد.پژمان منتظرى مدافع استقلال در مورد اين بازى گفت: بازى سختى مقابل ملوان خواهيم داشت. درست است كه ملوان عملكرد خوبى در ليگ نداشته اما هميشه اين تيم مقابل استقلال خوب بازى كرده است. به نظر من اين تيم ها خطرناك تر از تيم هاى صدر جدولى هستند. به هر حال با ۴ برد پياپى كه كسب كرديم قصد داريم اين روند را تا پايان ادامه دهيم. ضمن اينكه اميدوارم زمين انزلى شرايط بازى كردن را داشته باشد و مشكلى از اين بابت نداشته باشيم. مدافع استقلال ادامه داد: فكر مى كنم عملكرد خوبى را تا اينجا به نمايش گذاشته باشم. در شرايط ايده آل بدنى و روحى قرار دارم و آماده بازى كردن مقابل ملوان هستم. اميدوارم على دايى با بررسى هايى كه در بازى هاى ليگ انجام مى دهد، نظرى هم به من و عملكردم داشته باشد. فكر مى كنم حق پوشيدن پيراهن تيم ملى را داشته باشم.

bayern
06-11-2008, 12:16
واعظى آشتيانى مخالف جدايى منصوريان
به محض اينكه ناصر حجازى به عنوان سرمربى جديد ابومسلم انتخاب شد نام عليرضا منصوريان به عنوان دستيار اول وى بر سر زبانها افتاده و نكته جالب اينجاست كه خود ناصر خان هم اين مسأ له را تأييد مى كند. به اين ترتيب احتمال اينكه منصوريان ورود رسمى به عرصه مربيگرى را با كار در كنار مربى سابق خود شروع كند. زياد است اما نكته قابل تأمل اينكه وى هم اكنون رياست آكادمى فوتبال پايه اى استقلال را بر عهده دارد و بسيار بعيد است كه به همين راحتى بشود اين مركز را كنار بگذارد. از سوى ديگر شنيده هاى ما حاكيست كه اميررضا واعظى آشتيانى هم مخالف جدايى منصوريان بوده و معتقد است كه وى مى تواند كمك حال خوبى براى پيشرفت فوتبال در سطوح پايه باشگاه باشد.البته بدون شك مدير عامل استقلال منصوريان را به زور نگاه نخواهد داشت اما قطعاً در اين مورد مذاكراتى جدى ميان طرفين صورت خواهد گرفت.

bayern
06-11-2008, 12:17
خسرو حيدرى: از بازى كردن مقابل ملوان وحشتى نداريم
خسرو حيدرى، هافبك تيم استقلال تهران در آستانه ديدار تيمش مقابل ملوان بندر انزلى اظهار داشت: ما در انزلى غريبه نيستيم. استقلال در تمام شهرها هوادار دارد. با حمايت آنها مى توانيم ملوان را شكست دهيم. براى هر تيمى بازى كردن در انزلى و مقابل چشمان هواداران ملوان سخت است اما ما از اين موضوع وحشتى نداريم و كار خودمان را مى كنيم. در حال حاضر طرفداران ملوان شرايط بهترى نسبت به گذشته دارند و حرمت ها را نگه مى دارند. اميدوارم در اين مسابقه هم از حيثيت فوتبال انزلى دفاع كنند و بازى به سود استقلال به پايان برسد.وى گفت: برايم مهم نيست بازى كنم. در تمام بازى هاى استقلال به ميدان رفته ام و در اين ديدار هم با نظر قلعه نويى به ميدان مى روم. اگر جزو ۱۸ نفر هم نباشم اعتراضى نمى كنم و با آرامش از روى سكو كار را دنبال مى كنم.حيدرى در مورد حضور خود در تيم ملى نيز گفت: همواره آرزو داشته ام پيراهن تيم ملى كشورم را بر تن كنم. اميدوارم اين بار دعوت شوم و براى تيم كشورم به ميدان بروم. مطمئن هستم دايى همه را مى بيند و بهترين ها را انتخاب مى كند. از سرمربى تيم ملى مى خواهم گوش چشمى به من هم بيندازد و اگر آماده بودم مرا انتخاب كند.

bayern
06-11-2008, 12:18
جبارى : مينيسك زانويم پاره نشده است

مجتبى جبارى هافبك طراح تيم فوتبال استقلال كه هفته هاست در اوج به سر مى برد، دچار مصدوميت از ناحيه زانو شد و همين آسيب ديدگى مانع از حضور او در ديدار استقلال- ملوان گرديد. گفت وگوى با او را بخوانيد:
• مجتبى جبارى در اوج مصدوم شد؛ خيلى ها معتقدند استقلال از اين مصدوميت شما لطمه مى خورد.
- خدا را شكر تيم ما مهره هاى زيادى دارد كه با وجود آنها خلاء يك بازيكن احساس نمى شود.
• از وضعيت آسيب ديدگى خود بگوييد؟
- قبل از بازى با ذوب آهن از ناحيه زانو كمى احساس درد داشتم اما زانوى خود را گرم كردم و به زمين رفتم و هيچ مشكلى هم برايم به وجود نيامد. فرداى بازى احساس كردم كه در زانويم درد دارم؛ به همين دليل عكس گرفتم و مشخص شد مينيسك زانويم كمى آسيب ديده اما خدا را شكر پاره نشده است و با فيزيوتراپى مى توانم پس از چند روز استراحت بازى كنم.
• پس از آسيب ديدگى شما برخى اين موضوع را با مشكلات مالى استقلال مرتبط دانسته و مدعى شدند مشكل شما مصدوميت نيست و بحث هاى مالى مى باشد.
- ديگر به اين حرف ها و شايعه سازى ها اهميتى نمى دهم، چون شايعه سازان دنبال اين هستند كه من عصبانى شوم و واكنش نشان دهم. بالاخره آنها بايد پيش وجدان خود پاسخگو باشند. برخى رفتار اين افراد باعث شده كه مردم حرف راست و دروغ را نتوانند تشخيص دهند.
• پيش بينى تان در مورد بازى ملوان-استقلال چيست؟
- وضعيت بدنى تيم ما خيلى خوب است و مى توانيم با دوندگى زياد بازى را به نفع خود تمام كنيم.

bayern
06-11-2008, 12:18
تقى پور: شايد مقابل ملوان مهاجم باشم

تيم استقلال امروز در ديدارى سخت بايد در ورزشگاه تختى انزلى مقابل تيم ملوان قرار بگيرد. اين در حالى است كه احتمال بازى كردن ابراهيم تقى پور در اين مسابقه وجود دارد. در همين رابطه با تقى پور گفت و گويى انجام داديم كه متن كامل آن را در ذيل بخوانيد:
• ديدار با ملوان را چگونه ارزيابى مى كنيد؟
- ما بعد از برد مقابل ذوب آهن تمرينات خوبى را پشت سر گذاشته ايم و شرايط بسيار خوبى داريم. انگيزه بچه ها بسيار زياد است و از هر نظر آماده ديدار با ملوان هستيم. در حال حاضر بازيكنان به خودباورى لازم رسيده اند و اگر اتفاق خاصى رخ ندهد ملوان را شكست خواهيم داد.
• در اين بازى به ميدان مى رويد؟
- اين را بايد از قلعه نويى بپرسيد. بعد از مصدوميتى كه برايم به وجود آمده بود شرايط خوبى دارم و براى بازى كردن مشكلى ندارم. اگر اميرخان بخواهد براى استقلال به ميدان خواهم رفت. من حتى تجربه بازى در زمين تيم هاى شمالى را دارم و به خوبى مى دانم كه چگونه مقابل ملوان قرار بگيرم.
• گفته مى شود قلعه نويى مى خواهد در اين ديدار از شما به عنوان مهاجم استفاده كند. درست است؟
- برايم فرقى نمى كند در كدام پست بازى كنم. هر جا مربى بخواهد بازى مى كنم من سرباز استقلال هستم و به خاطر اين تيم هر كارى خواهم كرد.
• آب و هواى انزلى در كار شما تأثير نمى گذارد؟
- اگر هوا بارانى باشد قطعاً با مشكل مواجه خواهيم شد. به هر حال ما براى قهرمانى مى جنگيم و نبايد به اين مسائل توجه كنيم. قبول دارم زمين تختى شرايط مساعدى ندارد اما به طور يقين ما پتانسيل شكست ملوان در اين شرايط را هم دارا هستيم. اميدوارم اتفاقات غير قابل پيش بينى رخ ندهد و ۳ امتياز اين مسابقه را هم كسب كنيم.

bayern
06-11-2008, 12:21
چنگيز: پتانسيل استقلال بيشتر از اينهاست
پيشكسوت تيم فوتبال استقلال گفت: استقلال داراي پتانسيل بالايي است و توانايي انجام بازي هاي بهتري را از خود دارد.



عبدالعلي چنگيز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: با توجه به عملكرد خوب استقلال طي چند هفته اخير و روند رو به رشد اين تيم مطمئناً يكي از مدعيان ليگ خواهد بود و استقلال براي اينكه بتواند به هدف خود برسد بايد به دور از مسائل حاشيه اي و مشكلات فقط به دنبال انجام بازي هاي خوب و كسب پيروزي باشد.

وي با بيان اينكه استقلال در اين هفته ديدار سختي را مقابل ملوان خواهند داشت تصريح كرد: ملوان با توجه به شرايط ميزباني اش براي استقلال دردسر ساز خواهد بود و استقلال بايد بازي خوب و قدرتمندي را با توجه به شرايط جوي موجود در انزلي از خود به نمايش بگذارد تا با كسب امتياز از زمين خارج شود

bayern
06-11-2008, 12:22
هافبک استقلال: از سه سال پيش خيلي بهتر هستيم
حسين کاظمي گفت: تيم فعلي استقلال از سه سال پيش که قهرمان ليگ شد بهتر است.



حسين کاظمي هافبک استقلال به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: من سه سال پيش هم با استقلال قهرمان ليگ برتر شدم که هنوز خاطره‌اش برايم زنده‌است تيمي که استقلال در حال حاضر در اختيار دارد حتي بهتر از تيم سه سال پيش است.

وي افزود: امسال براي همه نوع تاکتيکي بازيکن در اختياز داريم ما هم هافبک و مهاجم باري بازي در عمق و کار‌هاي ترکيبي داريم وهم براي بردن توپ به کناره‌ها وارسال آن براي مهاجمان ابزار لازم در اختيار داريم.

وي اظهار داشت : استقلال براي قهرماني آماده شده و درحال حاضر کمتر تيمي را سراغ دارم که اين همه تنوع تاکتيکي و بازيکنان مختلف داشته باشد لذا تيم فعلي را شانس مسلم قهرماني نيم فصل مي دانم.

وي گفت: هنوز به هدف شخصي‌ام نريسيده‌ام در يک سال اخير بنا به دلايلي کم بازي کرده‌ام وهمين مسئله باعث شده تا حدودي از فرم ايده آل فاصله بگيريم اما مطمئن هستم در نيم فصل دوم حسين کاظمي سه سال پيش شوم

bayern
06-11-2008, 12:26
غرغر مودبانه فابيو در تمرين

مشكل زبان انگليسي و ترجمه صحيح باعث شده فابيو حرف‌هاي آن مسئول را به‌خوبي متوجه نشود. دوباره برايش توضيح مي‌دهند كه «نه! پاداش ويژه آن دو برد هفته آينده پرداخت مي‌شود»
---------------------------------------------

آفتاب براي لحظه‌اي خودي نشان داد و پس از آن در پس ابرها غيب شد. هر چه زمان به غروب نزديك‌تر مي‌شد هوا تاريك‌تر و سردتر و بر برودت آن اضافه مي‌شود. استقلالي‌ها اين شرايط آب‌و‌هوايي و بارندگي‌هاي بي‌امان دو، سه روز پيش را به فال نيك گرفته و از خدا خواسته در اين شرايط، براي نزديكي به شرايط باراني و زمين گل‌آلود انزلي تمرين مي‌كردند. ستاره هم با آن موهاي لخت و بور، تابلو آن وسط تك و تنها مي‌دويد. هواداراني كه روي سكوها بودند چند باري تشويقش مي‌كنند. ستاره از زماني كه از فولاد به استقلال آمده بازيكن محبوب آنها شده و در هر لحظه‌اي از تمرين و مسابقه برايش هورا مي‌كشند. فابيوجان واريو بازيكن محجوب و كم حرف برزيلي خيلي زود جاي خودش را در استقلال پيدا كرد و اين روزها تبديل به يكي از بازيكنان مورد علاقه و تاثيرگذار قلعه‌نويي شده و همين حالت را نيز ميان هواداران پيدا كرده و همه او را دوست دارند. اين روزها هر علاقه‌مندي كه به محل تمرين استقلال سر مي‌زند در پايان تمرين فابيو را مي‌بيند كه با متانت تمام در خروج از محل تمرين به تمام درخواست‌ها براي عكس گرفتن پاسخ مثبت داده و با مهرباني دست در گردن آدم‌هاي مختلف عكس مي‌گيرد. او جان واريوي استقلال است. همان بازيكن فانتزي كه در هر خروج و ورود به زمين برايش دست مي‌زنند. اين مقدمه از اين جهت نوشته شده كه فابيوي روز گذشته فابيوي هميشگي نبود. هنگام تمرين تنها و پريشان در ميان بازيكنان مي‌دويد. خوب كه دقت مي‌كردي خودش بود اما خيالش جاي ديگري بود. خيالي كه در پايان تمرين مشخص شد. در خروجي رختكن دستگردي با اضطراب ايستاده بود و به همراه هميشگي‌اش پژمان منتظري اشاره مي‌كرد كه كار دارد و به مقداري «money» نياز دارد.
مخصوصا مخارج زندگي در تهران كه زمين تا آسمان با اهواز فرق دارد. يكي از مسئولان باشگاه حواسش است تا جان‌واريو نزديك خبرنگاران نشود ولي رنگ رخسار او خبر از سر و گرفتاري درون مي‌دهد. چند لحظه‌اي به آينه ديوار رختكن خيره مي‌ماند. چشمان سبزرنگش زير پره‌اي آب زلال رو به برق زدن است. پژمان منتظري فريادي براي رفتن مي‌كشد ولي فابيو با دندان‌هاي فشرده انگشت شصت و اشاره‌اش را به هم مي‌مالد و به او مي‌فهماند كه گرفتاري هنوز حل نشده و طاقت صبر كردن تا tomorrow را هم ندارد. اكثر بازيكنان رفته‌اند. فابيو از يكي از مسئولان باشگاه مي‌پرسد:«پاداش چي شد؟» در جواب مي‌شنود كه پاداش‌ها به‌حساب بانكي‌اش واريز شده. او مي‌پرسد:«چقدر؟» و آن مسئول مبلغ را مي‌گويد. فابيو كه چندان در جريان نبود كه قرار است از اين پس پاداش بازيكنان به‌حساب بانكي‌شان ريخته شود از آن مسئول مي‌پرسد كه فقط«همين مبلغ را براي برد مقابل ذوب‌آهن و پيكان به من مي‌دهند؟» گويا مشكل زبان انگليسي و ترجمه صحيح باعث شده فابيو حرف‌هاي آن مسئول را به‌خوبي متوجه نشود. دوباره برايش توضيح مي‌دهند كه «نه! پاداش ويژه آن دو برد هفته آينده پرداخت مي‌شود.» اين روزها فابيو به خانه جديدش نقل مكان كرده و باشگاه وسايل موردنياز او را تهيه كرده است. فقط مي‌ماند يك دستگاه ماشين كه قرار است هفته آينده براي فابيو تهيه شود. گويا هزينه خريد ماشين از قرارداد فابيو كسر خواهد شد. به هنگام خروج از در شيشه‌اي تماشاگران و هواداران برايش كف مي‌زنند. او با وجود خستگي مي‌ايستد و با چند هوادار در آن تاريكي شب عكس يادگاري مي‌گيرد و به همراه همان مسئول باشگاه به خانه مي‌رود.

جان واريو بازيكن باشخصيتي است كه كمتر ديده شده براي تيم‌هايش مشكل درست كند. وقتي كه شب سه‌شنبه در خانه مشغول پلي‌استيشن بود فكر مي‌كرد كاش باشگاه خوش‌حساب‌تري داشت اما بالاخره بحراني اقتصادي در همه جاي دنيا هست.