ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : »» خـبــرها و تـحــولات بــاشـگاه استقلال: Esteqlal F.C. News



صفحه ها : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96

™M ™
04-09-2008, 00:40
کسی از دوستان منو میشناسه! [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ](74).gif

™Enter_The_Love
04-09-2008, 01:45
کسی از دوستان منو میشناسه! [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ](74).gif

آره من میشناسم [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

emad64
04-09-2008, 02:25
کسی از دوستان منو میشناسه! [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ](74).gif

آره آقا مجید گل.. دیدی شناختمت :31:
بابت خبر کاملی که از بازیه استقلال - تیم ملی جوانان گذاشتی، ممنون..

emad64
04-09-2008, 03:03
جمعه، 22 شهریور
صباباطری قم - استقلال تهران، ساعت 20:30 .

یعنی حدوداً 8 روز و 16 ساعت دیگه..

™Enter_The_Love
04-09-2008, 11:15
آره آقا مجید گل.. دیدی شناختمت :31:
بابت خبر کاملی که از بازیه استقلال - تیم ملی جوانان گذاشتی، ممنون..


مجيد اينجا چي ميخواي بچه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه خبرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بازي با تيم جوانان چند چند شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا اشتباه نکنید این من نیستم خدایی

™M ™
04-09-2008, 11:29
استقلال...............

emad64
04-09-2008, 12:38
بازي با تيم جوانان چند چند شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟



استقلال تهران با چهار گل تيم ملي جوانان را شكست داد


من آخر نفهمیدم مجید کدومتونه..
™M ™، خودت گفته بودی که اسمت مجید هستش.
™M ™ و ™Enter_The_Love، با چه اسمی باید بشناسیمتون ؟!

emad64
04-09-2008, 12:58
استقلال دروازه بان جدید مى آورد

این روزها استقلال با مشکل دروازه بان روبروست و به عبارتى دیگر این تیم دروازه بان ذخیره مطمئن ندارد. طبق شنیده هاى ما، قرار است در روزهاى آینده یک دروازه بان ارمنى به این تیم ملحق شود. گفتنى است این دروازه بان در تیم هاى پایه اى عضویت دارد و با سفارش على منصوریان رئیس آکادمى به امیر قلعه نویى به تمرینات فرا خوانده شده است. شایان ذکر است محمدحسین نائیجى دیگر دروازه بان جوان استقلال است که در تمرینات این تیم حضور دارد.

emad64
04-09-2008, 13:03
جلسه قلعه نویى و رجبى

امیر قلعه نویى سرمربى استقلال صبح روز گذشته براى آنالیز بازى صباباترى و دیدن فیلم بازى یک مهاجم اروگوئه اى به دفتر باشگاه استقلال رفت، قلعه نویى پس از آنکه فیلم صبایى ها را همراه با رجبى مرور کرد وبرخى از نقاط ضعف و قوت حریف نت بردارى کرد به تماشاى فیلم بازى یک مهاجم اروگوئه اى مشغول شد تا به زودى نظر خود را در مورد این مهاجم براى حضور در تست پزشکى اعلام کند.سرمربى استقلال تابه حال بیش از ۵ بازیکن خارجى را تست کرده و آنها را در لیست نهایى قرار نداده است.

بردیا
04-09-2008, 13:10
کسی از دوستان منو میشناسه! [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سلام
از اواتارت شناختمت

emad64
04-09-2008, 13:15
سلام
از اواتارت شناختمت

عجب، یکی بگه مارو هم روشن کنه دیگه.. همه که میشناسن، فقط ما نمیشناسیم..

Alireza Taji
04-09-2008, 13:17
« نوشى صوفيانى» استقلالى ها را منصرف كرد

حضور داود نوشى صوفيانى در تيم فوتبال استقلال تهران بعد از نزديك به يك ماه منتفى شد. بعد از غيبت طالب لو در ديدار تيم هاى استقلال و پگاه گيلان بود كه مربيان استقلال به فكر جذب دروازه بان ديگرى افتادند. در همين راستا مذاكرات با داود نوشى صوفيانى آغاز شد تا اين بازيكن از تبريز به تهران بيايد. آبى پوشان در ابتدا با اين دروازه بان جوان به توافقاتى رسيدند اما در ادامه در خواست مالى عجيب و غريب نوشى صوفيانى، استقلالى ها را از جذب وى منصرف كرد. نوشى صوفيانى همان دروازه بانى است كه در زمان مربيگرى محمد احمد زاده در تيم نوجوانان گلر اول وى بود و در مسابقات قهرمانى آسيا مقابل ژاپن موفق به مهار ۴ ضربه پنالتى شد.

۲ بازى تداركاتى در كمتر از ۲روز

ابومسلم مشهد دومين حريف تداركاتى استقلال در تهران خواهد بود. رابطه خوب قلعه نويى و برگى زر سبب شد كه ۲ تيم يك بازى تداركاتى را در زمين شماره دو آزادى برگزار كنند.برهمين اساس تيم هاى استقلال و ابومسلم روز پنجشنبه به مصاف يكديگر مى روند تا دومين بازى آبى پوشان در فاصله كمتر از ۲ روز برگزار شود.

رأى كميته انضباطى به باشگاه استقلال نرسيده است

رأى كميته انضباطى فدراسيون فوتبال درباره شكورى مدافع استقلال اعلام شد و اين بازيكن به پرداخت ۵۰۰ هزار تومان جريمه نقدى محكوم گرديد اما اين رأى هنوز براى باشگاه استقلال ارسال نشده است. طبق شنيده هاى ما، على نظرى سرپرست استقلال طى تماسى از مسئولان كميته انضباطى خواست اين حكم را براى اين باشگاه فكس كنند. گفتنى است هادى شكورى مى تواند اين تيم را در ديدار با صباباترى همراهى كند.

emad64
04-09-2008, 13:20
کریمى، خرید استقلال براى اسپانسرها!

داستان على کریمى و استقلال اگر چه از اوایل هفته جارى با حضور مدیربرنامه هاى وى در تمرین آبى پوشان جدى شد اما عده اى معتقدند مسأله، اندکى فراتر از این حرف هاست و بحث علاوه بر موارد فنى، موارد دیگرى را هم در پى مى گیرد.این طور که پیداست مدیران استقلال با حضور کریمى مخالفتى ندارند. امیر قلعه نویى هم صراحتاً در مصاحبه خود اعلام کرده که از حضور این بازیکن تکنیکى استقبال مى کند اما علاوه بر این چراغ هاى سبز، موضوع دیگرى هم وجود دارد که احتمال آبى پوش شدن کریمى را افزایش مى دهد (تأکید مى کنیم که احتمال این مسأله را زیاد مى کند اما هرگز نباید موضوع را قطعى تلقى کرد.)این طور که به ما خبر رسیده، اسپانسرها به ویژه شرکت هاى خارجى بر حضور ستاره هاى بزرگ و خبرساز تأکید فراوان دارند و استفاده از چنین نفراتى در ترکیب یک تیم باعث افزایش رقم قرارداد تبلیغاتى یک باشگاه مى شود و به همین خاطر برخى از شرکت هاى بزرگ که براى عقد قرارداد با استقلال قدم جلو گذاشته اند، به طور تلویحى اعلام کرده اند که اگر این تیم از ستاره هاى بزرگى نظیر کریمى در تیمش بهره ببرد و از وجود آن در لیگ قهرمانان آسیا هم استفاده کند، حاضر مى شوند پول بیشترى پرداخت کنند زیرا حضو وى در این تورنمنت قطعاً بازتاب خبرى بسیار زیادى خواهد داشت و به همین خاطر استقلالى ها هم بى میل نیستند تا با جذب کریمى هر ۲ نشان فنى و درآمدزایى را با هم هدف بگیرند.

Alireza Taji
04-09-2008, 13:24
۳ مهاجم آفريقايى از شنبه در تمرين استقلال

اين روزها در تمرينات استقلال شاهد حضور مهاجمان خارجى زيادى هستيم كه براى تست دادن در تمرين حضور پيدا مى كنند. طبق شنيده هاى ما قرار است روز شنبه ۳ مهاجم از كشورهاى كامرون و ساحل عاج در تمرين استقلال .حضور پيدا كنند تا در صورت قبولى در تمرينات تيم با اين تيم قرارداد امضا كنند. گفتنى است اين مهاجمان با هماهنگى امير قلعه نويى سرمربى استقلال به تمرين مى آيند.

روانخواه از ۴ ماه ديگر پا به توپ مى شود

دكتر نوروزى، پزشك تيم فوتبال استقلال اعلام كرد هادى شكورى به علت مصدوميت مچ در حال فيزيوتراپى است و روز شنبه از او تست پزشكى خواهيم گرفت.همچنين ميلاد نورى نيز به علت آسيب ديدگى در ناحيه كتف فعلاً نمى تواند تمرين كند تا وضعيت نهايى او مشخص شود.دكتر نوروزى در خصوص آخرين وضعيت روانخواه خاطر نشان كرد: وضعيت روانخواه كاملاً رضايت بخش است. ديروز بخيه پاى او را كشيديم و از ۴ ماه ديگر مى تواند دويدن را آغاز كند.

نامدارى: نبود وحيد در تيم احساس مى شود

اشكان نامدارى، دروازه بان تيم استقلال تهران در مورد شرايط فعلى اين تيم اظهار داشت: در اين مدت كه مسابقات ليگ برگزار نمى شود تمرينات بسيار خوبى را انجام داديم. همه بازيكنان باانگيزه در تمرينات شركت مى كنند وخود را آماده ديدار با صباباترى مى كنند. گلر استقلال در خصوص دروازه بان استقلال گفت: هر ۳ نفر ما براى موفقيت استقلال تلاش مى كنيم. اكنون كه وحيد در اردوى تيم ملى حضور دارد نبودش كاملاً احساس مى شود. خوشحالم كه به تيم ملى دعوت شد. وحيد دروازه بانى فوق العاده است و اميدوارم بتواند نظر مساعد دايى را جلب كند و در تركيب قرار بگيرد. با اين حال من و حسين نائيجى در تمرينات شركت مى نماييم و زيرنظر بابازاده تمرين مى كنيم. نامدارى ادامه داد: فرقى نمى كند چه كسى بازى كند خوشبختانه امسال جو بسيار دوستانه اى بر تيم حاكم است و بازيكنان براى بازى كردن با هم مشكلى ندارند. همه ما اين موضوع را باور كرده ايم كه موفقيت تيم باارزش تر از بازى كردن يك شخص خاص است. وحيد دروازه بان خوبى است و وقتى درون چهارچوب استقلال مى ايستد بسيار خوشحالم مى شوم و مطمئن هستم كه گلرى خوب درون دروازه است و به همين خاطر برايش دعا مى كنم و آرزو مى نمايم با عملكرد مطلوب او، تيم به موفقيت دست يابد. وى افزود: از هواداران مى خواهم در بازى هاى بعدى ما را تنها نگذارند و به ورزشگاه بيايندتا با حمايت آنها بتوانيم نتايج گذشته را جبران كنيم و خود را در جدول بالا بكشيم.

Alireza Taji
04-09-2008, 13:29
قلعه نويى با تمرينات خوب اعتماد به نفس مهاجمان را بازگرداند

سيروس دين محمدى

۱- استقلال در ۴ بازى گذشته خود نتايج خوبى نگرفته است. البته آنها خوب بازى مى كنند و از نظر بدنى نيز هيچ مشكلى ندارند و تنها علت عدم موفقيت اين تيم بى دقتى مهاجمان در زدن ضربات آخر است. معتقدم فورواردها اعتماد به نفس لازم را ندارند و اين موضوع سبب شده تا تيم نتيجه نگيرد و بحران دامن گير آنها شود. قلعه نويى بايد فكرى به حال اين موضوع بكند تا استقلال ديگر مشكل گلزنى نداشته باشد. مهاجمان استقلال همگى بازيكنان خوبى هستند اما با توجه به ناكامى تيم در فصل گذشته مهاجمان استرس دارند و اين استرس سبب شده است تا نتوانند با تمركز كامل موقعيت هايشان را به ثمر برسانند.
۲- امسال يكى از بهترين ليگ ها را در چند سال اخير شاهد خواهيم بود چرا كه استقلال و پرسپوليس به خوبى شكل گرفته اند و هر۲ از مدعيان قهرمانى محسوب مى شوند. البته تيم هاى ديگر هم از قدرت خوبى برخوردارند. سپاهان، ذوب آهن، برق شيراز و مس كرمان نيز تيم هايى هستند كه مى توان از آنها به عنوان مدعى قهرمانى نام برد. در كل ليگ بسيار خوبى داريم و مطمئناً در آينده بهتر هم خواهد شد و ليگى سرشار از هيجان را شاهد خواهيم بود.
۳- تعطيلى ليگ به نفع قلعه نويى و تيمش شد. قلعه نويى در اين مدت فرصت پيدا مى كند نقاط ضعف تيمش را شناسايى و برطرف نمايد. ا و بايد تمريناتى را براى مهاجمان در نظر بگيرد تا آنها اعتماد به نفس از دست رفته خود را به دست بياورند و بتوانند براى تيمشان گل بزنند. معتقدم استقلال نياز به يك مهاجم گلزن دارد. قلعه نويى چند مهاجم را زيرنظر گرفته است و اگر آن طور كه مى گويد خوب باشند قطعاً مى توانند به استقلال كمك كنند. اين تعطيلى به ضرر تيم هايى است كه چند برد پياپى به دست آورده اند و با ا ين تعطيلى در كارشان اختلال ايجاد مى شود. براى استقلال خوب شد. استقلال مانند يك تيم واليبال مى ماند كه وقتى تيمى نتيجه نمى گيرد مربى تيم درخواست وقت استراحت مى كند. حال اين موضوع براى استقلال ناخودآگاه به وجود آمده است و آبى پوشان بايد از اين وقت استراحت نهايت استفاده را بكنند.
۴- خط هافبك استقلال از نفرات خوبى تشكيل شده است اما ضعف هايى در اين ناحيه وجود دارد كه بايد برطرف شود. وظيفه هافبك ها به ويژه ۲ هافبك جلويى اين است كه در هنگام حملات به خط حمله اضافه شوند و در حملات حضورى مؤثر داشته باشند كه متأسفانه اين طور نيست. البته مصدوميت روانخواه نيز در اين موضوع بى تأثير نيست. او و جبارى خيلى با هم هماهنگ شده بودند اما مصدوميت اميد باعث شد اين هماهنگى برهم بخورد. پيدا كردن زوج جبارى نيز كار سختى است كه زمان زيادى لازم است تا قلعه نويى فرد مورد نظرش را پيدا كند.
۵- فصل گذشته استقلال خوب بازى نمى كرد و نتيجه اش را هم گرفت اما امسال اين تيم نسبت به سال گذشته بسيار بهتر شده است و شانس اول قهرمانى است. اگر بازيكنان همت كنند و تلاش خود را بيشتر نمايند قطعاً در پايان فصل رتبه اى جز رتبه اول به دست نخواهد آورد. معتقدم اين تيم، با اين بازيكنان و كادر مديريتى و فنى خوب مى تواند عملكرد خيلى خوبى از خود بر جاى بگذارد.

Alireza Taji
04-09-2008, 13:30
كمى هم به فكر آنها باشيد

امير صادقى پناه

اين هفته ها استقلال به هيچ تيمى نه نمى گويد و هر تيمى مقابل استقلال قرار مى گيرد دست پر از زمين بيرون مى آيد. اين همان چيزى است كه هواداران مى ترسيدند بر سر تيم محبوبشان بيايد. مشخص نيست در اين تيم چه خبر است. دروازه بان تيم گل هاى آن چنانى مى خورد، مدافعان اجازه نمى دهند مهاجم حريف آزرده خاطر شود، هافبك ها جنگندگى لازم را ندارند، مهاجمان توپ ها را گل نمى كنند، سرمربى فقط قول قهرمانى مى دهد و...با گذشت ۴ هفته از مسابقات، استقلال هنوز نتوانسته است انتظارات را برآورده كند. قلعه نويى بايد ضعف هاى تيمش را شناسايى و راه حلى براى آنها پيدا كند. تعطيلى به وجود آمده در ليگ توفيق اجبارى براى تيم آبى پوش پايتخت است. توفيقى كه اگر از آن درست استفاده كنند مى توانند تمام معادلات را به هم بزنند. هواداران هنوز به اين تيم اميدوارند. (چاره ديگرى ندارند) آنها از تيم خود دل نمى كنند، حتى اگر تيمشان ضعيف ترين نتايج را بگيرد. آنهايى كه در سرماى طاقت فرساى زمستان و گرماى كلافه كننده تابستان به ورزشگاه مى آيند و ۹۰ دقيقه تيم محبوبشان را تشويق مى كنند و اين چيزى است كه بازيكنان، مربيان و مديران استقلال درك نمى كنند. يك فصل عذاب براى اين همه هوادار كافى نبود؟ چرا استقلالى ها اين موضوع را متوجه نمى شوند؟ آخر تا كى بايد با چشم گريان ورزشگاه را ترك كنند؟ تا كى بايد با قيافه اى عبوس و ناراحت به منزل بروند؟ تا كى بايد ۹۰ دقيقه تيمشان را تشويق كنند و در نهايت تيم محبوبشان شكست بخورد؟ تا كى...هواداران سرمايه هر تيم هستند و متأسفانه آبى پوشان پايتخت فراموش كرده اند سرمايه خود را حفظ كنند. همه تيم ها ۱۱ بازيكن در زمين مسابقه دارند و استقلال با ۱۲ بازيكن به مصاف حريفان مى رود اما استقلالى ها قدر يار دوازدهم خود را نمى دانند و اعضاى تيم يكدست آبى هيچ فكر كرده اند چرا از بازى هاى اخير استقلال كمتر استقبال مى شود؟ هيچ فكر كرده اند چرا ۱۰۰ هزار تماشاگر به ،۱۰ ۵ و۲ هزار تماشاگر تبديل شده است؟ شمايى كه دم از نوين ترين روش هاى تيمدارى مى زنيد نگذاريد همين اندك تماشاچى نيز از استقلال دل بكنند و محبوبيت پرافتخارترين تيم آسيا از دست برود. واى به حال آن استقلالى كه بدون حمايت هوادار به مصاف حريفان برود. تمام تيم هاى بزرگ دنيا آرزوى داشتن چنين هوادارانى را دارند اما متأسفانه اعضاى استقلال قدر اين خوبان را نمى دانند. مسئولانى كه به تيم خود مى نازيد، براى يك بار هم كه شده، فقط يك بار در خلوت خود اندكى به فكر ۳۰ ميليون نفرى باشيد كه با پيروزى تيمشان بالا و پايين مى پرند و خوشحالى مى كنند و با شكست تيم محبوبشان اشك مى ريزند. بازيكنانى كه خود را جزو بهترين ها مى دانيد، براى يك بار هم كه شده، فقط يك بار درك كنيد جاى چه كسانى در استقلال بازى مى كنيد؟ شماها جانشينان حجازى ها، قلعه نويى ها، مرفاوى ها و... هستيد. بدانيد چه پيراهن مقدسى را بر تن مى كنيد. اميدواريم استقلالى ها از تداركات گرفته تا مديرعامل درك كنند نمايندگان چگونه مردمانى هستند. همين مردمان هستند كه فوتبال با حضورشان معنى پيدا مى كند. فوتبال بدون آنها هيچ است و اين چيزى است كه استقلالى ها بايد توجه داشته باشند. باز هم مى گوييم واى به حال استقلالى كه بدون حمايت هوادار به مصاف حريفان برود.

Alireza Taji
04-09-2008, 13:31
آينده خيلى چيزها را مشخص مى كند

رضا رجبى

۱- ۴ هفته از مسابقات ليگ برتر سپرى شده است و در اين مدت اتفاقاتى افتاده كه استقلال نتواند نتيجه بگيرد. استقلال در اين فصل از نظر نتيجه عملكرد ضعيفى داشته است. بازيكنان در تمام بازى ها عملكرد مطلوبى داشته اند. در اين ۴ بازى فقط ۸ موقعيت گل روى دروازه استقلال به وجود آمده كه ۳ بار دروازه استقلال باز شده است و در اين ۴ بازى استقلالى ها ۲۶ موقعيت گل داشتند كه تنها ۳ موقعيت تبديل به گل شده است. اين تيم مشكلات زيادى دارد كه قطعاً به مرور زمان برطرف خواهد شد. روانخواه مصدوم شد. عباسفرد و منيعى مصدوميت جزئى دارند. بيك زاده از آمادگى مطلوب به دور است. اكبرپور شرايط آرمانى ندارد و... حال اين تيم با چنين شرايطى ابومسلم را شكست داد. در رشت و كرمان بازى قابل قبولى ارائه داد و مقابل سپاهان نيز بايد برنده ميدان لقب مى گرفت كه متأسفانه اين طور نشد. استقلال در ابتداى فصل بدنسازى سنگينى انجام داد كه هنوز فشار اين بدنسازى از روى بازيكنان برداشته نشده است. معتقدم آنها در آينده بهتر خواهند شد و مى توانند به شانس اول قهرمانى تبديل شوند.
۲- تعطيلى ليگ به نفع استقلال بود. قلعه نويى در اين مدت فرصت يافت تا نقاط ضعف و قوت تيم را به خوبى شناسايى و روى آنها كار كند. اين وقفه براى استقلال نياز بود و مطمئنم كمك خوبى به آبى پوشان خواهد كرد. برخى از بازيكنان اين موضوع را به ضرر تيم دانسته اند اما نتيجه اين تعطيلى را در هفته هاى آينده و در ادامه مسابقات ليگ خواهند ديد.
۳- ليگ خوبى را پيش رو داريم. براى شروع خوب بود. تيم ها در هفته هاى ابتدايى خوب بازى كردند و يكى از نكاتى كه خيلى به كيفيت ليگ كمك كرد هجومى بازى كردن تيم ها است. ديگر هيچ تيمى فقط به دفاع فكر نمى كند و همه تيم ها به دنبال بازى هجومى و زيبا هستند و اين موضوع به جذابيت بازى ها كمك مى كند. حضور بازيكنان خلاق و تكنيكى از ديگر نكات مورد توجه ليگ است. در كل در آينده بازى هاى بهترى را از همه تيم ها خواهيم و قطعاً ليگ فوق العاده خوبى را خواهيم ديد.
۴- استقلال شانس اول قهرمانى در اين فصل است. آنها در اين فصل پتانسيل بالايى دارند. بازيكنان خوبى در اختيار استقلال هستند و قلعه نويى با درايتى كه دارد به خوبى مى تواند از نفرات خود استفاده كند. قلعه نويى مربى بزرگى است و كارنامه خوبى هم دارد و با شناختى كه از وى دارم مطمئن هستم مى تواند اين تيم را هدايت كند و در پايان نيز به مكانى مناسب برساند. او قول قهرمانى استقلال را داده است. امير كسى است كه يا قول نمى دهد و يا وقتى قول مى دهد قطعاً به آن عمل مى كند. مطمئن هستم او به قولش وفا مى كند و استقلال را به قهرمانى مى رساند.
۵- استقلال بايد در ليگ قهرمانان آسيا نيز شركت كند و اين كار آنها را سخت تر از قبل مى كند. حضور در ليگ قهرمانان يك افتخار خوب براى استقلال است و بازيكنان بايد اين موضوع را به خوبى درك كنند. استقلال مى تواند در اين جام نيز عملكرد مطلوبى از خود بر جاى بگذارد. اين تيم بازيكنان بسيار خوبى دارد و قطعاً با اين نفرات در آسيا نيز موفق خواهد شد و اگر خدا بخواهد سومين قهرمانى استقلال در آسيا به دست مى آيد.

emad64
04-09-2008, 13:35
هشدار استقلالى ها به فتح الله زاده:اگر کریمى بیاید نظم تیم برهم مى خورد

داستان على کریمى و استقلال حسابى میان هواداران این تیم گل کرده و اخبار فراوانى پیرامون آن مى شنویم که برخى از آنها بعضاً متناقض دیگرى تلقى مى شود. عده اى صراحتاً مى گویند که این ماجرا صرفاً جنبه تبلیغاتى داشته و کریمى هرگز به استقلال نمى پیوندد زیرا حوصله جنجال و دردسر را ندارد اما برخى نیز در نقطه مقابل بر این باورند که جادوگر ایران براى اثبات حقانیت خود و حضور دوباره در تیم ملى تعهداً چنین تصمیمى گرفته و اتفاقاً مى خواهد به مهره اى خبرساز بدل شود تا حضور در جمع آبى پوشان فوتبال ایران را تحت الشعاع قرار دهد اما بهتر است از آن طرف میدان هم خبرى بگیریم. جایى که استقلالى ها قرار دارند و اتفاقاً آنها در مورد جذب کریمى موضع واحدى اتخاذ نکرده اند. بر اساس شنیده هاى ما برخى از اطرافیان باشگاه معتقدند خرید على کریمى شاید به لحاظ فنى کمک قابل ملاحظه اى به تیم بکند اما قطعاً حاشیه هاى زیادى را هم در داخل مجموعه ایجاد مى کند که بعضاً پیشرفت فنى را خنثى خواهد کرد. به نظر آنها با توجه با اینکه حضور على کریمى در جمع آبى پوشان با یک قرارداد بسیار قابل توجه (چیزى حدود ۵۰۰ میلیون تومان) توأم خواهد بود احتمال اینکه نفرات کنونى علیه وى موضع بگیرند و ارتباط خوبى با او برقرار نکنند بسیار زیاد است بنابراین اگر چنین اتفاقى بیفتد نظم داخلى تیم عملاً بر هم خورده و تمام انضباط حاکم شده از سوى قلعه نویى از بین مى رود.

Alireza Taji
04-09-2008, 13:49
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

حواشى جديد اطراف اردوگاه استقلال موج مى زند

قلعه نويى دوباره خبرساز شد



شبكه ايران- با مطرح شدن نام پيروانى به عنوان آناليزور جديد استقلال حواشى جديدى اطرف تيم استقلال به وجود آمد.
امير قلعه نويى دوست دارد براى تقسيم وظايف فنى تيم تحت رهبرى اش نفرات بسيارى در اختيار داشته باشد تا با استفاده از توانمندى هاى آنها، راه رسيدن به موفقيت را خيلى زود سپرى كند بر همين اساس او پس از به خدمت گرفتن فكرى، بابازاده، طيرى، خداداد، رجبى و مرفاوى حالا در نظر دارد امير حسين پيروانى را به عنوان آناليزور به جمع اعضاى كادر فنى اضافه كند تا با قدرت بيشترى كار خود را در استقلال ادامه دهد.
مطرح شدن نام امير حسين پيروانى براى فعاليت در كادر امير قلعه نويى حواشى بسيار زيادى را براى سرمربى استقلال به وجود آورد كه عمده ترين اين حواشى به اعتراض پنهان دستياران فعلى قلعه نويى معطوف مى شود.
دستياران فعلى كه يكبار ديگر به دليل حضور صمد مرفاوى در جمع كادر فنى رقم قراردادشان دستخوش تغييرات شده حالا به شدت نگرانند كه با آمدن پيروانى اين ماجرا دوباره تكرار شود و بار ديگر مبلغى از رقم قرارداد آنها كسر شود.
يكى از مربيان استقلال در اين خصوص مى گويد:« قلعه نويى دوست دارد همه به حق خود دست پيدا كنند به همين دليل زمانى كه قرارشد صمد مرفاوى به كادر استقلال اضافه شود او به اعضاى كادر فنى اش اعلام كرد بايد بخشى از رقم قراردادها كاهش پيدا كند تا اين ماجرا انجام شود، ما در آن مقطع به خاطر امير خان هيچ حرفى به زيان نياورديم اما اگر قرار باشد هر چند وقت يكبار يك مربى به كادر فنى اضافه شود تا آخر فصل ما مبلغى هم به استقلال بدهكار مى شويم.»
از سويى ديگر ماجراى دوستى امير حسين پيروانى با يكى از اعضاى هيات مديره استقلال باعث شده كه برخى اين اتفاق را به مسائل پشت پرده ربط دهند و پيروانى را يك مهره تحميل شده به قلعه نويى فرض كنند. اين فرضيه با گزارش يكى از سايتهاى خبرى به شكل جدى ترى دنبال شد به ويژه زمانى كه مطرح شد امير قلعه نويى و محمد سعيد نفريه پيش از اين درباره آمدن پيروانى با هم جلسه اى مشترك داشته اند و قرار شده در قبال حمايت صريح عضو هيات مديره از امير قلعه نويى در طول فصل جارى وى پيروانى را به عنوان آناليزور به كادر فنى استقلال اضافه كند.
هر چند اين مباحث از سوى قلعه نويى به صورت رسمى تائيد نمى شود اما مى توان از ماجراى حضور يكى از برادران پيروانى در كادر فنى استقلال به عنوان يك مسأله جنجالى وبحث برانگيز طى هفته هاى آتى ياد كرد.

emad64
04-09-2008, 14:06
اين فرضيه با گزارش يكى از سايتهاى خبرى به شكل جدى ترى دنبال شد به ويژه زمانى كه مطرح شد امير قلعه نويى و محمد سعيد نفريه پيش از اين درباره آمدن پيروانى با هم جلسه اى مشترك داشته اند و قرار شده در قبال حمايت صريح عضو هيات مديره از امير قلعه نويى در طول فصل جارى وى پيروانى را به عنوان آناليزور به كادر فنى استقلال اضافه كند.

ما همینجوریشم تو کم تو حاشیه نیستم، حالا اینم اضافه شد..

من بعید میدونم امیرخان اهل پارتی بازی باشه.. اون به موفقیت خودش و تیمش بیشتر علاقه داره تا به اینجور مسائل..
شخصیت خودش رو با اینجور کارها زیر سؤال نمیبره..
اگه واقعاً از لحاظ فنی خوب باشه، به خدمتش میگیره..

emad64
04-09-2008, 14:17
تکراری بود............

emad64
04-09-2008, 14:23
تکراری بود............

r4pbr4p
04-09-2008, 14:48
زیاد اعتماد نداشته باش!!!!!!!!!

emad64
04-09-2008, 14:58
به امیرخان اعتماد دارم . . .
:12:


زیاد اعتماد نداشته باش!!!!!!!!!
:18:
یعنی چی ؟

باید به کادر فنی و بازیکنا اعتماد داشت. چون کار دیگه ای جز این از دست ما هوادارها بر نمیاد..

unartig
04-09-2008, 15:54
امیر توخرید بازیکن خارجی هیچ موقع خوب نبوده

blue2006
04-09-2008, 18:12
الان تو تلوزیون اعلام کرد که کریمی با پرسپولیس قرار داد بست .

Alireza Taji
04-09-2008, 18:42
من تو هیچ خبرگزاری ندیدم که بگند کریمی با پرسپولیس بست گویا به توافق رسیدند!
از قبل قابل پیشبینی بود کریمی استقلال بیا نیست و اصلا استقلال نیازی بهش نداشت این وسط مدیر برنامه ی علی کریمی اسم استقلال را مطرح کرد تا پرسپولیس را تیغ بزنه!

amirtaker
04-09-2008, 19:56
خدا کنه امسال قهرمان بشیم.

unartig
04-09-2008, 19:58
خدا کنه امسال قهرمان بشیم.
امیرخارج بودی خوش گذشت :31:
من هم امیددارم که تونیم فصل اول تو3 تای اول باشیم تونیم فصل دوم قهرمانی راازآن خودمون کنیم :10:

blue2006
04-09-2008, 20:01
تو برنامه 8:30 هم تایید کرد و گفت که رقم قراردادش 600 ملیون تومان است .
چرا امسال پیروزی این قدر پول دارشده ؟ چرا استقلال بی پول؟

امیر خان جان مادرت هر کاری می خواهی بکنی زود تر . اگه مهاجم می خوای یکی رو بگیر . ما فقط می شنویم از 20 تا مهاجم تست می گیرن و یکی رو قبول می کنن . بعد اون هم می ره توی یه تیم دیگه .

آقاجان لیگ تموم شد .......

Alireza Taji
04-09-2008, 20:34
عماد جون در حدود فکر میکنم 8 روز دیگه با صبا بازی داریم بهتر نیست پیش بینی را دوباره راه بندازیم؟


تو برنامه 8:30 هم تایید کرد و گفت که رقم قراردادش 600 ملیون تومان است .
چرا امسال پیروزی این قدر پول دارشده ؟ چرا استقلال بی پول؟

.
ولشون کن...
فعلا اونها دارند با پول این هدایتی همه کار می کنند !

™M ™
04-09-2008, 21:49
به امید برد 22 شهریور مقابل صبای قم....

Alireza Taji
05-09-2008, 01:33
در گفت و گو با فارس

قرباني: براي فيروز كريمي گل نخواهم برد

خبرگزاري فارس: مدافع تيم فوتبال استقلال تهران گفت: فيروز كريمي مربي قابل احترامي است؛ اما براي او گل نمي برم.
پيروز قرباني در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: شرايط تيم روز به روز بهتر مي شود. در اين مدت صبح و بعد از ظهر تمرين كرديم.
مدافع استقلال در خصوص اينكه چرا اين تيم با وجود شرايط خوب، در ليگ برتر ناكام بوده است، گفت: نقاط ضعفي داشته ايم كه نتوانستيم خوب نتيجه بگيريم. مربيان روي اين نقاط ضعف كار كرده اند و تا قبل از بازي با صبا باتري، اين ضعف ها برطرف خواهد شد.
قرباني در مورد اينكه براي سرمربي سابق استقلال پيش از بازي با صبا دسته گل خواهد برد، عنوان كرد: تا كنون براي هيچكس گل نبرده و نمي برم. فيروز كريمي هم مربي قابل احترامي است؛ اما برايش گل نخواهم برد زيرا اين مسئله فقط در فوتبال ايران رسم است.
قرباني در مورد اينكه جاسوس استقلال كدام بازيكن است، گفت: هواداران دوست دارند از اخبار تيم محبوبشان با خبر باشند؛ اما با اين مسئله كه بازيكني اخبار دروني را به رسانه ها بدهد، مخالفم. نبايد به بازيكني در اين خصوص اتهام زد و گفت X يا Y جاسوس هستند.

bayern
05-09-2008, 09:12
قلعه نويى، پيروانى را مى خواهد
مربى جديد استقلال از همكاران نزديك نفريه است!
مربى احتمالى استقلال از معاونان مجموعه ورزشى كشورى و از همكاران نزديك محمد سعيد نفريه به حساب مى آيد. اين روزها موضوع حضور امير حسين پيروانى در استقلال مطرح شده است. برادر افشين پيروانى كه رابطه خوبى با اميرقلعه نويى دارد به احتمال زياد طى روزهاى آينده به عنوان يكى از مربيان به كادر فنى آبى پوشان اضافه مى شود اما نكته جالب توجه در خصوص پيروانى اين است كه وى معاون ورزشى مجموعه شهيد كشورى است و رابطه بسيار خوبى نيز با محمد سعيد نفريه عضو هيات مديره استقلال تهران دارد. نفريه علاوه بر عضويت در هيات مديره استقلال، معاون فنى و مهندسى يا به عبارت ديگر نفر دوم شركت توسعه و نگهدارى اماكن ورزشى كشور به حساب مى آيد. با اين حال وى نقشى در حضور پيروانى در استقلال ندارد و خود قلعه نويى خواهان حضور او شده است.

bayern
05-09-2008, 09:17
روانخواه: مى خواهم همه را غافلگير كنم

بعد از پشت سر گذاشتن روزهاى سخت ،ستاره فصل قبل استقلال حالا با اعتماد به نفس بيشترى به كار خود ادامه مى دهد. پاره شدن رباط صليبى آن هم درست در اولين بازى فصل جديد آنقدر تكان دهنده بود كه بتواند همه چيز را تحت تأثير قرار بدهد اما براى اميدرضا روانخواه هيچ كدام از اين اتفاق ها آنقدر بزرگ نيست كه بتواند چيزى از انگيزه هاى فوق العاده اش كم كند از آنجا كه با اشتياق از انگيزه بالا براى بازگشت دوباره مى گويد. بازگشتى كه به قول خودش همه را غافلگير خواهد كرد.
• پارگى رباط صليبى شوك خيلى بزرگى براى شما و استقلال بود. حالا بعد از گذشت يك ماه از اين اتفاق چقدر با موضوع كنار آمده ايد؟
- من در اوج آمادگى بدنى بودم، چه در اردوى تركيه و چه در تمرين هاى اينجا .بخصوص اينكه شخصاً تمرين هاى اضافه هم داشتم. اين مصدوميت وقتى اتفاق افتاد كه اصلاً فكرش را هم نمى كردم. ناراحت نبودم، فقط شوكه شده بودم كه همه چيز چقدر سريع اتفاق افتاد.
• نتيجه جراحى تان چطور بود؟
- پايم را دكتر ابراهيميان جراحى كرد. دكتر نوروزى هم همه چيز را زيرنظر داشت. به هر حال همه چيز خوب پيش رفت چون جراحى پايم يك عمل جديد بود. از همان كشكك زانويم برداشتند كه محكم تر از عمل هاى قبلى است. بعد از عمل هم گفتند نتيجه كاملاً راضى كننده بود. حالا هم فيزيوتراپى مى كنم و خدا را شكر همه چيز خوب است. مدت تقريبى دورى ام ۶ ماه است. اگر زودتر بتوانم سر ۵ ماه هم مى شود برگشت. در بدترين شرايط ۷ ماه طول مى كشد.
• چيزى كه مشخص است اين است كه مصدوميت شما شرايط كاملاً خاصى دارد. در حال حاضر همه منتظر اين هستند كه ببينند شما در چه شرايطى به فوتبال برمى گرديد؟
- دقيقاً ۲ روز بعد از جراحى تمام فكرم روى اين بود كه يك ركورد شكنى كنم. يعنى هم زود برگردم و هم خوب، طورى كه همه را غافلگير كنم. حتى بهتر از گذشته باشم.
• شما يكى از آماده ترين بازيكنان فصل قبل استقلال بوديد. با توجه به اعتقادى كه قلعه نويى به شما داشت حضورتان در بين بازيكنان ثابت هم قطعى به نظر مى رسيد. فكر مى كنيد استقلال از غيبت اميدرضا روانخواه چقدر ضربه بخورد؟
- اميدوارم اصلاً اين اتفاق نيفتد. در دوره آماده سازى تيم چند بازى تداركاتى داشتيم كه به اعتقاد كادر فنى جزو آماده ترين ها بودم. اگر دقت كنيد در حال حاضر سبك بازى هافبك هاى ما يك شكل است. اين وسط يك مقدار من بودم كه نوع بازى ام متفاوت بود. به خاطر همين شايد بيرون آمدنم شرايط را كمى مشكل كرد. به هر حال طول مى كشد كه يك جايگزين پيدا شود اما در مجموع ما امسال مهره هاى خيلى خوبى داريم. فقط يك مقدار بى دقتى در ضربه هاى آخر كار دستمان داده كه مطمئناً در اين تعطيلات برطرف مى گردد.
• جدا از بحثى كه درباره زدن ضربه هاى آخر كرديد، فكر مى كنيد مشكل اصلى استقلال چه چيزى باشد؟
- شرايط در استقلال و پرسپوليس واقعاً سخت است.حتى از تيم ملى هم سخت تر. بايد با خيلى چيزها روبرو شد. به هر حال حاشيه ها هم است. الان اگر ما يا پرسپوليس يك باخت بياوريم همه چيز به هم مى ريزد. خب تمام اينها تمركز بچه ها را بر هم مى زند اما فكر مى كنم آقاى قلعه نويى توانايى جمع كردن تيم را دارد چون اين چيزى است كه در چند سال حضورشان در استقلال ثابت شده.
• در اين چند بازى، استقلال ۲ نيمه كاملاً متفاوت داشته؛ نيمه هاى اول نااميدكننده و نيمه هاى دوم متحول شده. چه اتفاقى براى تيم مى افتد؟
- اين برمى گردد به تأثير آقاى قلعه نويى. ايشان بين ۲ نيمه واقعاً خوب صحبت مى كنند. به هر حال بچه ها هم حساب مى برند. من در اين مدت كنار تيم نبودم و نمى دانم چرا نيمه اول آنقدر شل گرفته مى شود.
• قبول داريد كه استقلال هنوز به انسجام تاكتيكى نرسيده؟ فاصله بين بازيكنان خيلى زياد است. در همين چند بازى خيلى كم پيش آمده كه يك بازيسازى حساب شده از خط دفاعى شروع شود و به فورواردها برسد.
- تا وقتى كه در كنار تيم بودم كادرفنى خيلى تأكيد مى كرد كه فاصله بين خطوط را حفظ كنيد چون ما ۳ دفاعه بازى مى كنيم و دفاع جلوزن هايمان بايد قدرت پابه توپ شدن خيلى خوبى داشته باشند كه بتوانند بيايند جلو و به بقيه اضافه شوند. نمى دانم چرا در اين قسمت مشكل داريم. شايد زمان بخواهد كه مهره هاى مناسب مشخص بشوند.
• در اين مشكلات جاى خودتان چقدر خالى است؟
- نمى دانم، شايد اگر خود من هم بودم اين مشكلات وجود داشت اما خيلى دوست دارم باشم و بتوانم در اين شرايط كمك كنم اما اين را فراموش نكنيد كه ما مهره هاى خيلى خوبى داريم. به هر حال تا همه چيز جا بيفتد يك مقدار طول مى كشد.
• پس به استقلال اميدوار هستيد؟
- صد درصد. مطمئنم كه تيم ما آينده خيلى خوبى دارد. البته نمى شود از حالا قول قهرمانى داد و گفت در ايران يا آسيا اين اتفاق مى افتد اما نتيجه اى مى گيريم كه همه را خوشحال مى كند. فقط بايد كمى فرصت بدهيد. ما فصل قبل شروع خيلى بدى داشتيم اما در نهايت قهرمان جام حذفى شديم. امسال كه شرايط خيلى بهتر است. در ۳ جبهه مختلف حاضر هستيم. استقلال تيم بزرگى است. نمى شود با يك اتفاق كوچك وارد حاشيه اش كرد.
• در كنار تمام اينها مشكلات مالى هم وجود داشته؟
- من نمى خواستم در اين باره صحبت كنم چون اصلاً نمى دانم تقصير چه كسى است؟ مگر مى شود تيمى با ۲۰ ميليون هوادار اين مسائل را داشته باشد. دلخوشى مردم به همين ۲ تيم است. آن وقت بازيكنش حتى پول رهن خانه ندارد. هنوز پول فصل قبل را نگرفته ايم. الان در جمع بازيكنان ما فقط ۵ ۶، نفر آن هم بالاى ۳۰ سال از خودشان خانه دارند. يك ورزشكار حرفه اى بايد همه چيز را رعايت كند، حتى تغذيه. همين حالا شايد ماهى يك ميليون و نيم هزينه تغذيه ما باشد با اين وجود كوچكترين اتفاقى كه بيفتد بازيكن زير سؤال مى رود. با اين شرايط خودتان قضاوت كنيد بازيكنى كه فكرش بايد هزار جا باشد كه چه كار كند، چطور مى تواند تمركز داشته باشد. در فوتبال اروپا بازيكن از صبح در اختيار باشگاه است. تمام شرايط هم مهياست.
• براى تيم ملى چقدر انگيزه داريد؟
- پارسال هم خيلى تلاش كرديم. يك جورهايى نزديك مى شدم، صحبتش هم مى شد اما در نهايت نتيجه نمى داد. امسال هرچقدر تمرين كرده بودم براى تيم ملى بود. خيلى دوست داشتم برسم به تيم ملى اما اين اتفاق افتاد. مسأله اى نيست، فرصت زياد است.
• در اين مدت باشگاه چقدر پيگير كارهايتان بوده؟
- نمى شود زياد توقع داشت. باشگاه، هيأت مديره، كادر فنى و بچه هاى تيم با من در تماس هستند و حالم را مى پرسند.
• گفته ايد كه چقدر سر بازى هايشان حرص مى خوريد؟
- (مى خندد) استقلال كه نتيجه نمى گيرد خيلى حرص مى خورم. شايد بيشتر از وقتى كه خودم بازى مى كردم. فقط به اين اميد مى نشينم جلوى تلويزيون كه تيم ببرد. اصلاً تنها دلخوشى اين روزهايم همين است اما استقلال است ديگر .مطمئنم كه روزهاى خوب در راهند.

bayern
05-09-2008, 09:19
قربانى:
توقعات از استقلال بايد پايين بيايد
«پيروز قربانى» مدافع استقلال طى گفت وگويى با ابرار ورزشى به سؤالات مطروحه پاسخ گفت. با ما همراه باشيد:
• رويارويى اعضاى استقلال و پرسپوليس را چطور ارزيابى مى كنى؟
- رويارويى استقلال و پرسپوليس در آكادمى المپيك اصلاً جالب نبود. اين موضوع به هيچ وجه مهم نبود و خيلى ها اين موضوع را بزرگ كردند. به نظر من اين مسأله كاملاً طبيعى بود.
• گويا منتظر رويارويى با پرسپوليسى ها بودى؟
- خير، منتظر نبودم. معتقدم اين مسأله نبايد آنقدر بزرگ مى شد. اين موضوع باعث شد حواشى اطراف هر ۲ تيم زياد شود و اين مسأله به هيچ وجه جالب نبود.
• شرايط استقلال چطور است؟
- در حال حاضر در شرايط خوبى بسر مى بريم. ما در ۴ بازى گذشته خوب بازى كرديم و حقمان باخت نبود اما متأسفانه در نتيجه گيرى ناكام بوديم و نتوانستيم انتظارات را برآورده كنيم. اكنون همه چيز خوب است. به هواداران قول مى دهم شرايط در آينده بهتر خواهد شد و نتايج بهترى كسب خواهيم كرد. معتقدم توقعات از تيم ما بالاست و اين موضوع در كار ما تأثير منفى مى گذارد. بايد توقعات كنترل شود تا با انجام بازى هاى خوب نتيجه گيرى مطلوبى نيز داشته باشيم.
• در مورد شايعه نيمكت نشين شدنت مقابل صباباترى چه نظرى دارى؟
- براى من تفاوتى ندارد. من كار خودم را انجام مى دهم و تمرين مى كنم و ديگر همه چيز به نظر قلعه نويى بستگى دارد. قطعاً هر كس آماده تر باشد در تركيب قرار مى گيرد. اميرخان مختار است در تركيب خود تغييراتى ايجاد كند و من نيز به نظر وى احترام مى گذارم.
• آينده استقلال را چگونه مى بينى؟
- ما در هفته هاى آتى حرف هاى زيادى براى گفتن خواهيم داشت. در تعطيلى ليگ تمرينات خيلى خوبى انجام داديم و قطعاً در آينده نتايج بهترى خواهيم گرفت و هواداران را خوشحال خواهيم كرد.جايگاه استقلال اينجا نيست. هدف ما قهرمانى است و براى رسيدن به آن تا روز آخر خواهيم جنگيد و از هيچ كوششى نيز دريغ نمى كنيم.

bayern
05-09-2008, 09:23
پيروزى مقابل صباباترى از نان شب هم واجب تر است
مهدى پاشازاده
۱- استقلال نتايج خوبى كسب نكرده است اما هنوز فرصت زيادى تا پايان ليگ باقى مانده است. بارها ديده شده كه يك تيم در اوايل فصل خوب نتيجه نمى گيرد اما در انتهاى فصل به مدعى قهرمانى تبديل مى شود. در مورد استقلال نبايد عجله كنيم. گمان مى كنم تا نيم فصل بايد صبر كرد تا قدرت واقعى استقلال را نظاره گر باشيم. اين تيم بازيكنان خوبى در اختيار دارد اما مشكل اصلى آنها عدم هماهنگى بين نفرات است كه اين كار زمان زيادى لازم دارد. البته از دست دادن امتيازات در هفته هاى ابتدايى قطعاً در روزهاى پايانى ليگ براى استقلال مشكل ساز خواهد شد. با اين حال هنوز هم دير نشده و استقلالى ها مى توانند از هفته ششم شروع به جذب امتيازات كنند و شرايط خود را در جدول بهبود بخشند. اين تيم پتانسيل بالايى دارد و بايد از پتانسيل خود استفاده كند. بازيكنان بايد بدانند در چه تيم بزرگى بازى مى كنند. پيراهنى كه بر تن بازيكنان است پيراهن مقدسى است و بازيكنان بايد اين موضوع را درك كنند.
۲- استقلال در خط دفاع نفرات بسيار خوبى دارد. همه آنها در مقطعى سابقه پوشيدن پيراهن تيم ملى را دارند. در كل خط دفاع استقلال بد كار نكرده است اما شرايط اين خط مطلوب نيست. مدافعان به غير از گلى كه استقلال از سپاهان دريافت كرد در ۲ گل ديگر نقش آن چنانى نداشتند. بايد قبول كنيم گل خوردن استقلال طبيعى است. قانون فوتبال اين است كه هر تيمى گل نزند، گل مى خورد و نمى شود اين قانون را ناديده گرفت. مهاجمان استقلال توپ ها را به گل تبديل نمى كنند و وقتى تيمى در عين شايستگى گل نزند فشار و استرس بازيكنان زياد مى شود و استرس مدافعان و دروازه بانان سبب مى شود دروازه استقلال باز شود. بارها در فوتبال اتفاق افتاه است كه تيمى ۹۰ دقيقه سوار بر بازى بوده است اما در لحظات پايانى قافيه را واگذار كرده است.
۳- خط حمله استقلال مشكلى ندارد. تنها دليل گل نزدن مهاجمان استقلال فشار و استرسى است كه از فصل گذشته با آنان همراه بوده است. استقلال مهاجمان بزرگى دارد اما فشار و استرسى كه از فصل قبل با آنان همراه بوده است به آنها اجازه گلزنى نمى دهد. آنها جلوى دروازه حريف تمركز لازم را ندارند و با بى دقتى توپ ها را از دست مى دهند. معتقدم اضافه شدن يك پزشك روانشناس مى تواند براى مهاجمان تأثيرگذار باشد. البته قلعه نويى و ساير اعضاى كادر فنى نيز بايد روى مهاجمان كار كنند تا ديگر موقعيت ها را از دست ندهند.
۴- تعطيلى ۲ هفته اى ليگ به نفع استقلال و قلعه نويى شد. در اين مدت قلعه نويى فرصت پيدا مى كند تا حاشيه ها و هياهوها را از تيم دور كند و تمركز را به بازيكنان برگرداند. هماهنگى بين نفرات از ديگر نكاتى است كه بايد در اين مدت روى آن كار شود. معتقدم قلعه نويى و ساير اعضاى كادر فنى با درايتى كه دارند مى توانند استقلال را از بحران خارج كنند و به روزهاى اوج نزديك نمايند. اميدوارم در ادامه مسابقات استقلالى پرقدرت را شاهد باشيم. پيروزى مقابل صباباترى با توجه به حساسيت هايى كه اين مسابقه دارد مى تواند كمك زيادى به استقلالى ها كند و آنها را از بحران خارج سازد. استقلال هنوز هم مى تواند قهرمان شود. آنها با صدر جدول تنها ۷ امتياز فاصله دارند و اين تعداد امتياز را تا پايان فصل مى شود جبران كرد.

bayern
05-09-2008, 09:24
اگر راه بيفتند...

استقلال امسال كم مهره جذب نكرده. مهره هايى كه اسم و رسمشان براى تضمين كردن قهرمانى كافى است اما رسم اين است كه جام را نه به اسم كه به عملكرد مى دهند. به هر حال استقلال امير قلعه نويى اين روزها پس از ۲ هفته بازى نكردن و فاصله گرفتن از حواشى و انتقادات خود را آماده مى كند تا «بازى بزرگ» را برگزار كند. بازى بزرگى كه مربوط مى شود به رويارويى با فيروز كريمى، معمار ويرانى گسترده فصل قبل نه فقط اين ديدار كه استقلال در ديدارهاى ديگر نيز نيازمند است به كسب پيروزى. به همين دليل است كه قلعه نويى بيش از هميشه روى اين مهره هاى خود حساب باز كرده است.
مجتبى جبارى
بدون ترديد نفر اولى كه بايد راه بيفتد تا چرخ استقلال بهتر بچرخد، مجتبى جبارى است. جبارى در فصل اخير عملكرد هميشگى خود را نداشته و همين قضيه به ضرر او تمام شده. او البته در «لحظه» مؤثر است و پاس هاى خيره كننده اش راه انداز بوده اما ضعف مهاجمان باعث شده تا آمار پاس گل او كاهش يابد. او اين روزها در پرسپوليس رقيبى مى بيند به نام ايوان پتروويچ. ايوان از مجتبى تحرك و شانس بيشترى دارد، چرا كه پاس هاى او به گل تبديل مى شود. البته نقش تحرك و دوندگى ايوان را نبايد در اين قضيه كمرنگ دانست. به هر حال تا جبارى راه نيفتد استقلال براى رسيدن به گل راه دشوارى در پيش دارد. جان واريو هم كه فعلاً مصدوم است.
سياوش اكبرپور
سياوش اكبرپور به عنوان يك مهاجم گلزن شناخته شده. او ذاتاً يك مهاجم تخريب گر است و معمولاً از اول به عنوان يك مهاجم مكمل استفاده مى شود. كسى كه در كنار سوپر گلزنى مثل سامره يا عنايتى مى تواند به يك چهره بزرگ تبديل شود. سياوش در بازى اول كاملاً در نقش خود فرو رفت، گل زدن را از ياد برد و با دريافت توپ هاى اول و جلب توجه مدافعان خود ركورد ۲ پاس گل در يك بازى را براى خود ثبت كرد. با اين حال سياوش در بازى هاى بعدى به دليل تغيير پست يا تغيير نگرش سرمربى از محوطه جريمه فاصله گرفت، نقش دريافت كننده توپ اول را از دست داد وبه دريافت كننده توپ آخر بدل شد. يادتان هست كه سياوش چطور در بازى مقابل مس ۲ تك به تك را به آسمان زد؟ سياوش اگر دوباره در نقش مهاجم مكمل ظاهر شود و مهاجمان ديگر با او همراه شوند و از پاس هاى طلايى او بهره مند گردند، استقلال موقعيت هاى گل خود را دوبرابر مى كند.
فرهاد مجيدى
فرهاد ديگر آن مهاجم قبراق و سرحال سابق نيست اما اين روزها هنوز كارآيى بالايى دارد . شايد مشكل گل نزدن او اين باشد كه مثل سياوش نقش تعريف شده اى ندارد. يك بازى مهاجم است و يك بازى هافبك آزاد. فرهاد استارت هاى انفجارى خوبى دارد و از تكنيك خوبى هم برخوردار است اما دامنه اين استارت ها محدود است. او ديگر نمى تواند مثل سابق كورس هاى ۴۰مترى بگذارد و نيازى هم به اين كار نيست. اگر كادر فنى استقلال بتواند برنامه حركات تهاجمى خود را به گونه اى طراحى كند كه فرهاد نزديكترين فرد به درهاى باز خط دفاع حريف باشد، آن وقت يك پاس عمقى، يك موقعيت تك به تك خوب را براى او به ارمغان مى آورد.
حسين كاظمى
كاظمى در خط هافبك استقلال تنها به نظر مى رسد و هيچ كدام از بازوهاى او توانايى بازى در فاز دفاعى بالا را ندارند. قلعه نويى معمولاً بازوهاى او را تكنيكى مى چيند و همين قضيه باعث شده تا حسين كاظمى در كارهاى دفاعى تنها به نظر برسد. ضمن آنكه حسين كاظمى با سابق تفاوت هاى زيادى دارد. او اگر خودش باشد مى تواند حتى به تنهايى ۸۰ درصد از وظايف دفاعى خط ميانى را به تنهايى انجام دهد. شايد همان طور كه «مهدى خرمى» روز چهارشنبه در صفحه ۵ نوشت مشكل كاظمى كمبود اعتماد به نفس مى باشد كه اگر اين گمانه زنى درست از آب دربيايد آن وقت قلعه نويى ناچار است آرايش ۲-۵-۳ خود را تغيير بدهد.
•••
آرايش ۲-۵-۳ فعلى استقلال بازى با سيستم معمول M است . اگر به ۵ رأس M توجه كنيد متوجه استقرار هافبك ها در زمين مى شويد. در سيستم M يك هافبك دفاعى و ۲ هافبك تهاجمى بازى مى كنند. اگر قلعه نويى سيستم خود را به W تغيير بدهد و تعداد هافبك هاى دفاعى خود را دوبرابر كند فشار حسين كاظمى نصف مى شود. همين قضيه هم مى تواند كمك كند تا حسين به آرامى خود را در استقلال جا بيندازد و از نظر اعتماد به نفس به شرايط مطلوب سابق بازگردد

bayern
05-09-2008, 09:25
«موش ها» و «آدم ها»

۱- استقلال «موش» دارد. موشى كه خبرها را به گوش يك يا ۲ خبرنگار خاص مى رساند و كمك مى كند تا اخبار تيم در اختيار رسانه ها قرار بگيرد. اتفاقاً مسئولان باشگاه استقلال در هفته اى كه گذشت بسيار تلاش كردند تا اين مورد را در بوق و كرنا كنند و به اين وسيله جاسوس يا جاسوسان احتمالى استقلال را بترسانند. البته فعاليت هاى ضد جاسوسى! باشگاه بى نتيجه نبوده و ۲ يا ۳ مضنون احتمالى هم فعلاً در ليست اتهام قرار دارند. ليستى كه تشكيل شده از يك مدافع، يك هافبك و يكى ديگر كه پست ندارد! اگر هم دارد به ما نگفتند.
۲- باز شدن مجدد پرونده جاسوسى در استقلال كمك مى كند تا دوباره مطالبى را كه سال قبل نوشته بوديم تكميل كنيم. اينكه جاسوس ها معمولاً جاسوسى نمى كنند تا به منافعى برسند. جاسوس هاى تيم معمولاً آنهايى هستند كه ضربه خورده اند. بازيكنى در حد بازيكن استقلال نه حق روى جلد رفتن دارد و نه براى جلب حمايت رسانه ها نيازمند خبر چينى است. بازيكن استقلال مى تواند از راه هاى ديگرى حمايت رسانه اى را جلب كند و شخصيت خود را زير سؤال نبرد. مشاوران مطبوعاتى و مديران برنامه ها، برنامه هاى خوبى براى ارتباط ستاره ها با رسانه ها دارند و بازيكن براى چاپ شدن مصاحبه اصلاً نياز به خبر چينى ندارد.
۳- ۲ سال قبل همچنين پرونده اى در استقلال صمد مرفاوى مطرح شده بود. آنجا نيز يكى به جاسوسى متهم بود. اتفاقاً همان روز نوشتيم كه واژه جاسوسى را بايد با واژه درد و دل جابجا كرد. اكثر خبرهاى تيم به صورت درد و دل و رفاقت از تيم خارج مى شود. وقتى در تيمى بازيكنى احساس كند كه به او بها داده نمى شود و تيم به او اهميتى نمى دهد، اين بازيكن خود را از مجموعه خارج حس مى كند. همين قضيه باعث مى شود تا آرمان تيمى بازيكن كمرنگ شود. آرمانى كه با كمرنگ شدن بازيكن به تيم خود بى تعهد مى شود. درد و دل كردن با خبرنگاران بخشى از پروسه بازگشت بازيكن به تيم است. بازيكنى كه تلاش مى كند تا با درد ودل كردن با خبرنگار خود را خالى كند وانگيزه مناسب براى بازگشت به تيم را به دست بياورد. خبرنگاران در اين طور مواقع شنوندگانى صبور و حرفه اى و دلگرمى دهندگانى مشفق و كار بلد هستند. از طرف ديگر خبرنگاران داخل باشگاه منابع و كانال هاى خبرى خوبى دارند و بازيكن اميدوار است تا در دلش به خبرنگاران كمك كند تا صدايش بى آنكه - در مطبوعات چاپ شود - به گوش مسئولان باشگا ه برسد. با گذشت چند هفته اگر تغييرى در ارتباطات مربى- بازيكن صورت نگيرد، بازيكن رسماً از خطر عبور مى كند چرا كه مى بيند درد و دل كردن هايش به گوش مقامات باشگاه رسيده اما ترتيب اثرى داده نشده. خداحافظ آرمان تيمى! ديگر براى بازيكن، تيم مهم نيست.
۴- نقش مسئولان باشگاه در پيدا شدن جاسوس بيش از بقيه است. مسئولان باشگاه و اعضاى كادر فنى بايد همدلى تيمى را تقويت كنند و بازيكنان مخصوصاً ذخيره ها يا بازى نكرده ها را به حال خود رها ننمايند. وقتى بازيكنى بازى نمى كند نيازمند ارتباطات عاطفى و دلگرمى هاى بيشترى است. اگر مسئولان تيم جاى اين ارتباطات عاطفى، بحث اتهامات جاسوسى را پيش بكشند دردى دوا نمى شود.

bayern
05-09-2008, 09:27
«زيدان» هنوز هم زنده است
سرانجام پس از حرف و حديث هاى فراوان در مورد رفتنش به فرانسه، سپاهان، پرسپوليس و... قراردادش را با استقلال تمديد كرد و به روى ديگر پيشنهادات خوب خود چشم بست و دوباره پيراهن شماره ۸ استقلال را به تن كرد. عده اى بر اين باورند كه فوتبال او تمام شده و فوتبال آسيا ديگر «زيدان» ندارد. آنها معتقدند او ديگر آن بازيكنى نيست كه در كنار عنايتى و اكبرپور به مثلث طلايى استقلال تبديل شده بودند. آرى ... مجتبى جبارى را مى گوييم. همان بازيكنى كه خوب بلد است با توپ چه كار كند. خوب بلد است بازيكنان حريف را چگونه مات و مبهوت حركات خود كند اما مسأله اين است كه آيا واقعاً مجتبى با روزهاى اوجش فاصله دارد؟ بايد قبول كرد جبارى افت داشته است اما او هنوز هم بازيكنى تأثيرگذار براى استقلال و تيم ملى است. شايد يكى از دلايلى كه باعث شده بازى مجتبى در استقلال به چشم نيايد و سيل عظيمى از انتقادات به سوى اين بازيكنان جارى شود، عدم موفقيت مهاجمان استقلال در گلزنى باشد. مجتبى هنوز هم به مهاجمان پاس هاى طلايى مى دهد، هنوز هم براى بازيكنان تيمش موقعيت گلزنى فراهم مى كند، هنوز هم با حركات زيباى خود بازيكنان حريف را جا مى گذارد و تيمش را در موقعيت قرار مى دهد و ... آرى... مجتبى افت داشته است اما اين همه انتقاد از او به هيچ وجه درست نيست. اگر جبارى بد بود دايى او را به تيم ملى دعوت نمى كرد. اين بازيكن مقابل آذربايجان ۷۰ دقيقه بازى كرد و عملكرد مطلوبى داشت. قطعاً در بازى مقابل عربستان نيز يكى از سربازان مورد نظر دايى خواهد بود. يكى ديگر از دلايلى كه سبب شده تا بازى مجتبى ديده نشود عدم هماهنگى بين بازيكان استقلال است. خود مجتبى چند روز مانده شروع به ليگ، تمريناتش را با استقلال به صورت گروهى آغاز كرد و نفرات زيادى هم در اين فصل به جمع آبى پوشان پيوسته اند. با اين توصيف هنوز هماهنگى لازم بين نفرات استقلال به وجود نيامده است و اين موضوع سبب شده تا جبارى كاملاً تغذيه نشود و نتواند موقعيت گلزنى براى مهاجمان تيم فراهم كند. جبارى همان بازيكنى است كه ۳ سال قبل در قهرمانى استقلال نقش مؤثرى را ايفا كرد. همان كسى كه پشت سر عنايتى و اكبرپور براى آنان لقمه آماده مى گرفت تا اين ۲ از آن استفاده كنند. جبارى در اين فصل هم همان تأثير را دارد و همان پاس هاى طلايى يا لقمه آماده را براى مهاجمان مى گيرد اما اين مهاجمان هستند كه قدر پاس هاى مجتبى را نمى دانند و با بى دقتى آنها را از دست مى دهند. قطعاً جبارى در آينده بايد تمرينات خود را افزايش دهد تا بيش از اين خط حمله استقلال را تغذيه كند، چرا كه او پتانسيل اين كار را دارد. وجود مجتبى در استقلال يك وزنه براى اين تيم است و استقلالى ها بايد قدر او را بدانند. در پايان براى جبارى و استقلال آرزوى موفقيت داريم و اميدواريم تيم يكدست آبى پايتخت هر چه زودتر به روزهاى خوب نزديك شود و قدرت خود را به رخ همگان بكشد.

bayern
05-09-2008, 09:28
استنشاق آرامش در فضاى رختكن
سكوت بعد از بلندترين فريادها مى آيد و رنگين كمان بعد از آخرين قطرات باران. اين قانون طبيعت است و تغييرناپدير است. هيچ وقت هم تغيير نمى كند. طوفان بعد از طوفان نمى آيد و باران بعد از باران نمى بارد. بين آنها را آرامش پر مى كند و رنگين كمان.
•••
بعد از ۴ هفته اول ليگ و ناكامى هاى استقلال در جمع آورى امتيازات حياتى، حالا نوبت رسيده به رنگين كمان و سكوت. به آرامش و لبخند. بعد از تمام آن داد و بيدادهاى حاضر در رختكن و بعد از ماجراهاى جاسوس بازى كه نقطه اوج جنگ اعصاب در استقلال بود، استقلال به «آرامش» رسيد. انگار كه گلوها و حنجره ها اعتصاب فرياد كرده بودند و اخم ها اعتصاب خشم. انگار لبخندها با هم دست به يكى كرده بودند كه در فلان روز و فلان ساعت يك دفعه روى صورت ها ظاهر شوند.
•••
استقلال به آرامش برگشت. هر چقدر كه پرسپوليس به بحران نزديك شد استقلال به آرامش رسيد. بعد از ماجراى جاسوس و جاسوس بازى كه اوج بحران استقلال بود، لبخندها برگشتند، اخم ها بى خيال شدند و اعتصاب كردند و آرامش به تيم بازگشت.
•••
ديگر رختكن محل دعوا نيست... ديگر چهره ها با ديدن هم دعوا نمى كنند. ديگر كسى براى آن يكى شاخ و شانه نمى كشد. ديگر كسى براى ديگران پيغام و پسغام نمى گذارد. استقلال تمام اين مواهب را مديون است به على دايى و تيم ملى و تعطيلى ليگ. استقلال مديون است به پايان يافتن بازى هاى اعصاب خوردكن و حاشيه ساز ليگ برتر. حالا با اعصابى مناسب و با خيالى راحت بزرگترين بازى استقلال شكل مى گيرد. بازى با تيم فيروز كريمى. كسى كه بزرگترين كابوس اين چند سال را براى استقلال رقم زد.

bayern
05-09-2008, 09:30
كارى مى كنيم همه به ما تعظيم كنند
منيعى: از پرسپوليس كه ۵ گل خورد نصف ما انتقاد نشد

ميثم منيعى چپ پاى استقلال در طول ۴ بازى كه در فصل جديد انجام شده است، نتوانسته رضايت مربيان راجلب كند و به اعتقاد خيلى ها او از شادابى و آمادگى كه هميشه دارد دور شده است با منيعى همصحبت شديم كه در ذيل مى خوانيد:
• وضعيت استقلال را چطور ارزيابى مى كنيد؟
- قطعاً براى ما كه مدعى قهرمانى هستيم اين وضعيت خوب نيست وتلاش مى كنيم كه از اين پس امتيازات كامل را كسب كنيم. لياقت استقلال صدرنشينى با ۱۲ امتياز بود اما افسوس كه بدشانسى و ناداورى باعث شد كه ما نتوانيم به حقمان برسيم.
• از بازى خودت راضى هستى؟
- وقتى تيم به نتيجه دلخواه نرسيده باشد بازيكن نمى تواند از كار خودش راضى باشد، من تلاش خودم را كردم و سعى كردم در بازى هايى كه به ميدان مى آيم خوب كار كنم. من زمانى از كار خودم راضى هستم كه تيم پيروز شده باشد.
• پيش از بازى با مس مى گفتند كه اخراج شده اى؟
- نه، اخراجى در كار نبود من مصدوم بودم همه هم ديدند كه در بيمارستان آتيه بسترى بودم.
• از بازى صباباترى بگو؟
- حريف بسيار سختى داريم، فيروز كريمى استقلال را خوب مى شناسد و بازيكنان بزرگ و باتجربه اى هم درتيم حريف هستند از سوى ديگر ما تا به حال در زمين قم بازى نكرديم و به همين خاطر ضمن اينكه مطمئن هستم، با صباباترى ما تيم برنده ميدان هستيم كه بايد به نكات فوق هم توجه كرد و بى گدار به آب نزد.
• آيا قبول داريد استقلال عملكرد خوبى نداشته است؟
- عملكرد استقلال خوب بود، نتيجه گيرى كه ما مى خواستيم انجام نشد، مگر بقيه تيم ها چه كار كرده اند، پرسپوليس ۵ گل خورده اما از آنها نصف ما انتقاد نشده است.
• چه برنامه اى براى آينده داريد؟
- امسال استقلال سال بسيار سختى را پيش رو دارد و اميدوارم در ادامه بتوانيم اقتدار استقلال را به حريفان خود ديكته كنيم. استقلال به قهرمانى در هر ۳ جام فكر مى كند و با تمام قدرت در ميدان حاضر خواهد شد.
• نظرت در مورد مربيگرى منصوريان در استقلال چيست؟
- نظر خاصى دراين رابطه ندارم و چيزى نشنيده ام منصوريان در تاريخ استقلال به عنوان يك بازيكن محبوب ثبت شده است واميدوارم ايشان هر جا كه هستند موفق باشند.

bayern
05-09-2008, 09:31
ورمرزيار: از شكست دادن استقلال خوشحال نمى شويم
صادق ورمرزيار مربى تيم فوتبال صبا باترى قم گفت: از شكست دادن استقلال تهران در هفته ششم ليگ برتر خوشحال نخواهيم شد. مربى سابق تيم استقلال در خصوص ديدار با اين تيم در هفته ششم ليگ برتر گفت: اين مسابقه به هيچ عنوان حساسيت ندارد. ۱۶ سال در استقلال بودم و اكنون فقط به دليل قراردادى كه با باشگاه صبا دارم مجبورم برابر تيم سابقم قرار بگيرم. ورمرزيار تاكيد كرد: بى شك از شكست دادن استقلال خوشحال نخواهيم شد. بازيكنان و اعضاى كادر فنى با تمام انگيزه به ميدان مى روند تا با كسب يك پيروزى، مردم قم را خوشحال كنيم.

bayern
05-09-2008, 09:32
استقلالى ها دوشنبه با صنايع اراك بازى مى كنند
استقلالى ها در دومين بازى دوستانه خود روز دوشنبه با صنايع اراك بازى خواهند كرد. آبى پوشان كه خود را براى ادامه رقابت هاى ليگ برتر آماده مى كنند بنا به تشخيص كادر فنى استقلال روز دوشنبه در زمين شماره ۲ آزادى به مصاف صنايع اراك به مربيگرى جواد زرينچه خواهند رفت. نكته جالب در اين ديدار تقابل استقلالى ها با جواد زرينچه مى باشد چون ابتداى فصل قرار بود زرينچه به عنوان يكى از آناليزورهاى استقلال مشغول به كار شود.

bayern
05-09-2008, 09:37
در گفت و گو با فارس

قرباني: براي فيروز كريمي گل نخواهم برد

خبرگزاري فارس: مدافع تيم فوتبال استقلال تهران گفت: فيروز كريمي مربي قابل احترامي است؛ اما براي او گل نمي برم.


پيروز قرباني در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: شرايط تيم روز به روز بهتر مي شود. در اين مدت صبح و بعد از ظهر تمرين كرديم.
مدافع استقلال در خصوص اينكه چرا اين تيم با وجود شرايط خوب، در ليگ برتر ناكام بوده است، گفت: نقاط ضعفي داشته ايم كه نتوانستيم خوب نتيجه بگيريم. مربيان روي اين نقاط ضعف كار كرده اند و تا قبل از بازي با صبا باتري، اين ضعف ها برطرف خواهد شد.
قرباني در مورد اينكه براي سرمربي سابق استقلال پيش از بازي با صبا دسته گل خواهد برد، عنوان كرد: تا كنون براي هيچكس گل نبرده و نمي برم. فيروز كريمي هم مربي قابل احترامي است؛ اما برايش گل نخواهم برد زيرا اين مسئله فقط در فوتبال ايران رسم است.
قرباني در مورد اينكه جاسوس استقلال كدام بازيكن است، گفت: هواداران دوست دارند از اخبار تيم محبوبشان با خبر باشند؛ اما با اين مسئله كه بازيكني اخبار دروني را به رسانه ها بدهد، مخالفم. نبايد به بازيكني در اين خصوص اتهام زد و گفت X يا Y جاسوس هستند.

™M ™
05-09-2008, 15:27
به دليل ميزباني سايپا در ورزشگاه آزادي صورت مي گيرد تغيير محل بازي استقلال تهران مقابل استقلال اهواز خبرگزاري فارس: احتمال دارد محل مسابقه استقلال تهران و استقلال اهواز در هفته هفتم ليگ برتر به دليل برگزاري مسابقه سايپا با كوروچي تغيير كند. به گزارش خبرگزاري فارس، ديدار سايپا و كورووچي ازبكستان در ليگ قهرمانان آسيا روز 27 شهريور در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد. با توجه به اين مسئله ديدار دو تيم استقلال تهران و استقلال اهواز در هفته هفتم ليگ برتر كه قرار است طبق برنامه روز 26 شهريور در ورزشگاه آزادي برگزار شود، به احتمال فراوان در ورزشگاه تختي تهران انجام خواهد شد. پيش از اين حسين ضيا آذري مدير مجموعه ورزشي آزداي با برگزاري ديدار سايپا در اين ورزشگاه مخالفت كرده بود؛ اما مسئولان كنفدراسيون فوتبال آسيا عنوان كردند تنها ورزشگاه استاندارد در ايران آزادي است و اين مسابقه فقط بايد در اين ورزشگاه برگزار شود. انتهاي پيام/

Babak
05-09-2008, 16:48
مهم : نکته مهم - توجه کنید ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

bayern
05-09-2008, 18:17
فتح الله زاده در گفتگو با مهر:
قرار به رفتن باشد من زودتر از همه می فهمم / کریمی را نمی خواستیم
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران هرگونه مذاکره با علی کریمی برای پیوستن به این باشگاه را تکذیب و تاکید کرد به هیچ عنوان این بازیکن مدنظر آبی پوشان نبوده است.

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، پاسخگوی سئوالات و ابهاماتی شد که در بین اهالی فوتبال شنیده می شود.

* خبرگزاری مهر: آقای فتح الله زاده، این زوها از قول حسن روشن مصاحبه های علیه شما در رسانه ها منتشر شده است اما هنوز به این مسائل پاسخی نگفته اید. چرا؟
فتح الله زاده: دوست ندارم مانند آقای روشن مصاحبه کنم. من مدیرعامل باشگاه استقلال هستم. این باشگاه بزرگ و پرطرفدار آنقدر مشغله دارد که فرصت نمی شود به مسائلی از این دست پرداخت و پاسخ این و آن را گفت. فکر می کنم به جای مصاحبه کردن بهتر است به کارم بپردازم.

* اما اگر در خصوص مسائل مالی که روشن مطرح کرده شفاف صحبت کنید، به نفع باشگاه استقلال است.
- آقای روشن مصاحبه کرده و عنوان داشته که ما به مربیان تیم های پایه بدهکاریم. من نمی گویم حرف ایشان درست است یا غلط، فقط به اقای روشن می گویم اگر بدهکاری هست فهرستش را بصورت روشن مشخص کنند تا باشگاه نسبت به پرداخت آن اقدام کند. متاسفانه تا به امروز که چنین فهرستی را من ندیدم.

* علی کریمی هم به پرسپولیس پیوست، ظاهرا شما هم او را مدنظر داشتید.
- با تمام احترامی که برای علی کریمی قائل هستم تا به این لحظه نه با این بازیکن و نه با مدیر برنامه هایش هیچ مذاکره ای نداشته ایم. من به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال تمام مسائلی را که در این خصوص مطرح شده است را تکذیب می کنم.

* اما در رسانه ها آمده بود که هیئت مدیره باشگاه استقلال خواهان عقد قرارداد با علی کریمی است.
- اولا هیئت مدیره باشگاه استقلال طی چند روز گذشته نشستی نداشته که مصوبه ای این چنینی داشته باشد. ثانیا انتخاب بازیکن براساس اساسنامه باشگاه برعهده هیئت مدیره نیست. در باشگاه استقلال سرمربی تیم گزینه های مورد نظر خود را انتخاب می کند و با هماهنگی مدیرعامل باشگاه نسبت به عقد قرارداد با آنها اقدام می شود.

* تیم استقلال در چند بازی گذشته ضعف گلزنی داشته برای حل این مشکل چه اقدامی صورت داده اید؟
- فیلم چند بازیکن را دیده ایم که یکی از آنها مورد نظر ما واقع شد. اسم این بازیکن "نانا" بود، البته نه آن بازیکنی که در اردوی ترکیه با ما تمرین کرده بود. من این بازیکن را تایید کردم اما به محض اینکه برای مذاکره با او اقدام کردیم باخبر شدیم که به عضویت یک باشگاه اروپایی درآمده است. این هم از شانس ماست که دست روی هر بازیکنی می گذاریم به باشگاه های اروپا می رود!

* این روزها بازهم شایعاتی پیرامون جدایی شما از هیئت مدیره باشگاه مطرح شده است. با این شایعات چطور کنار می آیید؟
- این شایعات همیشه هست. اگر قرار باشد من از استقلال بروم قطعا زودتر از همه خودم از این موضوع باخبر می شوم. در ضمن این موضوعات نه از جانب شایعه سازان، بلکه از سوی ریاست مجمع و اعضا هیئت مدیره باشگاه باید مطرح شود که تا به امروز هیچ موردی را شاهد نبوده ایم.

* کار ساخت کمپ و مجموعه ورزشی استقلال به کجا انجامید؟
- با یک شرکت ایرانی به توافق رسیده ایم و به زودی کار ساخت این کمپ عملیاتی شود. در این خصوص جای نگرانی نیست.

bayern
05-09-2008, 18:19
قلعه‌نوعي در گفت و گو با ايپنا:
اگر كريمي پرسپوليسي نمي‌شد، از آمدنش به استقلال استقبال مي‌كرديم/استقلال اين فصل ايده‌آل بازي مي‌كند


X


امير قلعه نوعي گفت: "استقلال در طول فصل خيلي خوب بازي كرد، اما بدشانسي مانع كسب نتيجه شد."

سرمربي استقلال در گفت و گو با خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) گفت: "استقلال را بايد با در نظر گرفتن دو بحث متفاوت ديد. در بحث نتيجه‌گيري، استقلال در اين چهار هفته نتايج ضعيفي را كسب كرده، اما از نظر بازي بايد گفت كه در اين فصل كاملا ايده آل بازي مي‌كند."

وي ادامه داد: "در اين فصل پرسپوليس كه سال گذشته قهرمان شده بود، كاملا تقويت شده و سپاهان بازيكنانش 5 سال است كه كنار يكديگر بازي مي‌كنند و از آمادگي خيلي خوبي برخوردار هستند، اما ما مجبور بوديم تيم را دچار تغييرات كنيم و احتياج به زمان داشتيم تا به آمادگي برسيم. در اين فصل بازيكنان استقلال خيلي خوب بازي مي‌كنند، اما بدشانسي مانع كسب نتيجه شد و ما نتوانستيم نتايج قابل قبولي را كسب كنيم."

وي در خصوص برگزاري كلاس‌هاي روانشناسي براي بازيكنان گفت: "اين كلاس‌هاي روانشناسي براي تقويت روحي و جسماني بازيكنان برگزار شد كه واقعاً كلاس‌هاي پرباري هم بود و به همين دليل تصميم گرفتيم هر دو هفته يك بار اين كلاس‌ها را براي تيم برگزار كنيم."

سرمربي استقلال خاطرنشان كرد: "تعطيلات ليگ كاملاً به ضرر ما تمام شد، اما ديگر كاري نمي‌توانستيم انجام دهيم. در شرايطي كه بايد در تهران بازي مي‌كرديم و ميزبان بوديم به خاطر تعطيلات ليگ هفته ششم نيز بايد خارج از خانه بازي كنيم. در هر صورت تعطيلات براي ما مهم نيست و ما تمرينات خود را حتي فشرده تر پيگيري كرديم به اعتقاد من بازيكني كه پول حرفه‌اي مي‌گيرد بايد حرفه اي نيز تمرين كند."

قلعه نوعي افزود: "ما در استقلال 4 مهاجم خوب داريم كه هر كدامشان در تيم‌هاي قبلي خود نقش يك ستاره را ايفا مي‌كردند، اما در حال حاضر بار رواني بسيار زيادي بر روي دوش آنهاست و ما در تلاش هستيم كه تيم را تقويت كنيم و به زودي يك مهاجم ديگر به تيم اضافه خواهيم كرد."

سرمربي استقلال در خصوص پيوستن علي كريمي به پرسپوليس نيز گفت: "كريمي را خيلي دوست دارم. در تيم ملي يك سال كنار يكديگر بوديم و خاطرات خوشي از يكديگر داريم. خوشحالم كه كريمي به ايران بازگشت. او مي‌تواند الگوي جوانان ايراني باشد. اگر كريمي به پرسپوليس نمي‌رفت ما از آمدنش استقبال مي‌كرديم."

bayern
05-09-2008, 18:20
با درخواست مسئولان صباباتري قم

كريمي مقابل استقلال تهران روي نيمكت صبا مي‌نشيند

خبرگزاري فارس: مسئولان باشگاه صبا باتري قم از سرمربي تيم فوتبال خود خواسته اند برخلاف تصميم قبلي خود، برابر استقلال تهران روي نيمكت تيم بنشيند.


به گزارش خبرگزاري فارس، صباباتري قم در هفته ششم ليگ برتر ميزبان استقلال تهران است و اين مسابقه در ورزشگاه يادگار امام (ره) برگزار خواهد شد.
مسوولان باشگاه صبا از فيروز كريمي خواسته اند در اين ديدار حتما روي نيمكت مربيگيري حضور داشته باشد و تيم را از نزديك هدايت كند.
آنها به سرمربي تيم ياد آوري كرده اند مسائل وي با تيم استقلال مربوط به گذشته است و او در حال حاضر مسووليت هدايت صبا باتري را بر عهده دارد.
پيش از اين عنوان مي شد فيروز كريمي به احترام هواداران استقلال، مقابل اين تيم روي نيمكت نمي شنيد و صبا باتري را از روي سكوها هدايت خواهد كرد.
ديدار اين 2 تيم در روز 22 شهريور برگزار خواهد شد.

bayern
05-09-2008, 18:21
پس از قرداد كريمي با پرسپوليس

استقلال مهاجم پرتغالي يا برزيلي جذب مي كند

خبرگزاري فارس: بازيكناني از برزيل و پرتغال به زودي در تمرينات تيم فوتبال استقلال تهران شركت مي كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس، در حالي كه شايعاتي درباره مذاكره استقلال با علي كريمي به گوش مي رسيد، اين بازيكن سرانجام با تيم پرسپوليس به توافق رسيد تا استقلالي ها به دنبال گزينه هايي ديگر باشند.
در همين راستا قرار است به زودي يك بازيكن برزيلي وارد تهران شود.
گفته مي شود امير قلعه نويي از طريق فيلم بازي هاي اين بازيكن وي را مورد تاييد قرار داده و اين بازيكن برخلاف بازيكناني كه در تمرينات شركت كردند و نتوانستند نظر او را جلب كنند، مشكل فني ندارد.
همچنين قرار است يك بازيكن اهل پرتغال نيز در تمرينات استقلال شركت كند.

bayern
05-09-2008, 18:22
دكتر نوروزي: فردا از شكوري تست مي‌گيريم/هاشميان مشكلي براي بازي ندارد
هادي شكوري تنها بازيكن مصدوم حال حاضر استقلال است.

دكتر نوروزي پزشك استقلال در گفت و گو با گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) گفت: "صبح فردا از هادي شكوري تست مي‌گيريم تا وضعيت جسماني‌اش مشخص و اگر مشكلي نداشت به تمرينات تيمي اضافه شود."

دكتر نوروزي در مورد حضور هاشميان در كلينيك استقلال نيز گفت: "وحيد هاشميان در ايران زماني‌كه به مشكلي برمي‌خورد به من مراجعه مي‌كند و اين بار هم كه آمد مداوايي روي كمرش انجام داديم كه خيلي رضايت‌بخش بود و خدا را شكر مشكلي براي بازي فردا مقابل عربستان ندارد. خود هاشميان نيز از فيزيوتراپي راضي بود."

bayern
05-09-2008, 18:25
راي حضور در تمرينات استقلال
مهاجم ساحل عاجي وارد ايران شد

بازيکني از کشور ساحل عاج که فيلم بازي هاي وي از سوي امير قلعه نويي مورد بررسي قرار گرفته بود وارد ايران شد.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" بازيکني که پست اصلي وي مهاجم است و مليت ساحل عاجي دارد وارد ايران شد و به زودي در تمرينات استقلال شرکت مي کند.
يکي از نزديکان استقلال با تمجيد از اين مهاجم گفت: اگر قلعه نويي او را تاييد کند تا اواسط هفته قرارداد رسمي را با وي منعقد مي کنيم.
لازم به ذکر است که طي دو هفته اخير تعدادي مهاجم خارجي در تمرينات استقلال شرکت کردند که هيچکدام آنها مورد پسند قلعه نويي قرار نگرفتند.

bayern
05-09-2008, 18:28
سامسونگ اسپانسر جديد آبي ها

خبرگزاري موج - گروه اقتصاد ورزش
مسئولان تيم فوتبال استقلال تهران با يك موسسه مالي و اعتباري داخلي و يك شركت توليد كننده محصولات الكترونيكي خارجي به توافق اوليه براي انتخاب حامي مالي خود در رقابت هاي ليگ برتر رسيده اند.

به گزارش خبرنگار موج، تيم استقلال كه فصل گذشته نيز با حمايت موسسه اعتباري شهر پا به رقابت هاي ليگ برتر گذاشته بود براي آن كه در پيكار هاي جام باشگاه ها ي آسيا نيز بايد به ميدان رود به دنبال يك سپانسر خارجي است.
گفتني است، شركت سامسونگ اسپانسر مالي تيم فوتبال چلسي اصلي ترين گزينه مديران باشگاه استقلال تهران است و با پيشنهاد خوبي كه به اين تيم داده به احتمال فراوان بايد اين شركت خارجي را نيز به عنوان يكي ديگر از حاميان مالي استقلال بدانيم.

bayern
05-09-2008, 18:32
سلام دوستان
کجایید خوابید

روزه داری بدجوری حس و حالتون رو برده .....
منو تنها نزارید

amirtaker
05-09-2008, 18:47
خسته نباشی بایرن جان.

amir_a
05-09-2008, 19:31
سلام دوستان
کجایید خوابید

روزه داری بدجوری حس و حالتون رو برده .....
منو تنها نزارید

بایرن عزیز سرگرم خوندن خبراتیم. :31::5:

unartig
05-09-2008, 19:51
راي حضور در تمرينات استقلال
مهاجم ساحل عاجي وارد ايران شد

بازيکني از کشور ساحل عاج که فيلم بازي هاي وي از سوي امير قلعه نويي مورد بررسي قرار گرفته بود وارد ايران شد.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" بازيکني که پست اصلي وي مهاجم است و مليت ساحل عاجي دارد وارد ايران شد و به زودي در تمرينات استقلال شرکت مي کند.
يکي از نزديکان استقلال با تمجيد از اين مهاجم گفت: اگر قلعه نويي او را تاييد کند تا اواسط هفته قرارداد رسمي را با وي منعقد مي کنيم.
لازم به ذکر است که طي دو هفته اخير تعدادي مهاجم خارجي در تمرينات استقلال شرکت کردند که هيچکدام آنها مورد پسند قلعه نويي قرار نگرفتند. امیدوارم حداقل این ساحل عاجی استقلالی بشه :10:

استبداد
05-09-2008, 20:00
تشکر ویژه از بایرن عزیز بابت خبر هایی که میزاره [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ](16).gif

unartig
05-09-2008, 20:32
با درخواست مسئولان صباباتری قم
كریمی مقابل استقلال تهران روی نیمكت صبا می‌نشیند
خبرگزاری فارس: مسئولان باشگاه صبا باتری قم از سرمربی تیم فوتبال خود خواسته اند برخلاف تصمیم قبلی خود، برابر استقلال تهران روی نیمكت تیم بنشیند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]به گزارش خبرگزاری فارس، صباباتری قم در هفته ششم لیگ برتر میزبان استقلال تهران است و این مسابقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار خواهد شد.
مسوولان باشگاه صبا از فیروز كریمی خواسته اند در این دیدار حتما روی نیمكت مربیگیری حضور داشته باشد و تیم را از نزدیك هدایت كند.
آنها به سرمربی تیم یاد آوری كرده اند مسائل وی با تیم استقلال مربوط به گذشته است و او در حال حاضر مسوولیت هدایت صبا باتری را بر عهده دارد.
پیش از این عنوان می شد فیروز كریمی به احترام هواداران استقلال، مقابل این تیم روی نیمكت نمی شنید و صبا باتری را از روی سكوها هدایت خواهد كرد.
دیدار این 2 تیم در روز 22 شهریور برگزار خواهد شد.

unartig
05-09-2008, 20:34
چهارشنبه 06 / 06 / 87

فرافکنی بامدادی

قصدم این بود تا بعد از بازی روز جمعه مقابل برق شیراز قید نوشتن را بزنم
فکر می کردم تا آن روز حرفی برای گفتن نیست،یعنی حرف که زیاد است
باید عمل کنیم،ما باید کار و تلاشمان بیشتر شود تا تیم را به جایی که
می خواهیم برسانیم اما اتفاقاتی که در 90 رخ داد دوباره من را دست
به قلم کرد.نمی دانم چرا به یک باره حدود ساعت 3،4 بامداد سه شنبه
یاد آن برنامه معروف پس از جام ملتهای آسیا افتادم.
آقایان حاج رضایی،ذوالفقارنسب و فردوسی پور عملکرد تیم ملی را مورد
انتقاد قرار می داند اما آن خدای بالای سر به من ظرفیتی داده بود که با
خونسردی به پرسش هایشان پاسخ بدهم.خداراشکر مردم همه چیز را
به یاد می سپارند.
همان شب در برنامه 90 مسابقه sms بود با این سئوال که به نظر مردم
به قلعه نوعی در تیم ملی فرصت کافی داده شده یا نه؟که عمده
شرکت کنندگان گفته بودند این فرصت برای من کافی نبود.
همه اینها بعد از آن مکالمه های تلفنی شکل گرفت. نمی دانم چرا این آقا
همه چیز را قاطی کرده بود وداشت آسمان و ریسمان را بهم می دوخت.
من حرفم رازدم،همان موقع هم گفتم اگر بحث شخصی بود خدارا شاهد
می گیرم حرفی نمی زدم.کما این که اوایل امسال این آقا مصاحبه ایی
کرد و هر چه توانست علیه من گفت ،من هم مطلع شدم اما چندروز بعد
بدون توجه به این مساله در کرمان برایش دسته گل بردم ،
همان مسابقه ایی که با مس مقابل سایپا پیروز شدیم.
به هر حال من به شخصه نمی دانم در این شرایط که تیم ملی نیاز به
آرامش دارد،احتیاج به دوری از حواشی دارد وباید با همه تعامل داشته
باشد ، این آقا با کل جامعه فوتبال دعوا دارد ، اگر همه این مسائل چند
روز گذشته با کمی تدبیر همراه میشد هیچ مشکلی به وجود نمی آمد و
تیم ملی هم بدون دغدغه به عربستان می رفت.تا حرفی زده می شود
هم بحث منافع تیم ملی را پیش میکشند، اینطوری نیست آقا،تیم ملی
ومیهن دوستی باید در قلب آدمها باشد باید در کردار باشد.
این فرافکنی است.
دراین موارد طی روزهای آینده حرف های دیگری هم دارم فقط به
بچه های تیم می گویم که حق ندارند خود را وارد این معرکه کنند و فکر و
ذکرشان باید بازی جمعه وکسب هر سه امتیاز آن باشد.
از هوادارن هم تشکر می کنم که به من لطف داشتند اما از آنها جدا
می خواهم نگذارند فضای بازی جمعه را گروهی تخریب کنند تا به نام
ما تمام شود.

unartig
05-09-2008, 20:37
پنجشنبه 07 / 06 / 87
انتخاب بد یا بدتر
پرسش روزاین می تواند باشد،با لغو بازی های لیگ در هفته پنجم
چه باید کرد؟
قبل از جواب دادن به این سئوال این را بگویم که اصولا من همیشه از
به تعویق افتادن لیگ گریزان بوده ام.
چه وقتی در استقلال بودم،چه وقتی در مس مربیگری می کردم و حتی
زمانی که در تیم ملی حضور داشتم.
دلیلش هم واضح است.لیگ باید کارخانه بازیکن ساز باشد،در لیگ است
که همه ما آماده می شویم،من مربی،بازیکن وحتی خبرنگاران که در
کوران اتفاقات قرار می گیریم اما به هر حال در این شرایط عجیب و غریب
که از دید من در فوتبال ما سابقه نداشته است سازمان لیگ ناگریز به
لغو بازی ها شد.در واقع این انتخابی بود که بیاد از بین " بد " و " بدتر "
صورت می گرفت.ما هم بر همین اساس برنامه کاری و تمرینی مان
را تنظیم کردیم.
اولین چیزی که پس از لغو بازیهای هفته پنجم به ذهنم رسید استراحتی
بود که باید به تیم می دادم.
در این شرایط خسته کننده و دشوار چهار هفته آغاز فصل،بازیکنان تیم
باید در شرایط آرام سازی روحی و روانی قرار می گرفتند.
برای هفته بعد هم از روز شنبه کارمان را آغاز می کنیم وسعی دارم
در طول هفته ایرادات تیم هم در بعد تاکتیکی و هم در وجه بدنی را به
حداقل برسانیم.
امیدواریم از بازی مقابل صباباتری شاهد اتفاقات تازه ای باشیم.
من که خیلی امیدوارم...

unartig
05-09-2008, 20:38
شنبه 09 / 06 / 87
بازی خوب ، نتیجه گیری خوب
فرصت ایجاد شده تا دیدار صبا باتری،زمان مناسبی است تا نقاط ضعف
وقوت تیم را در محیطی آرام بررسی کنیم.
اینکه در 4هفته نخست دقیقا چه اتفاقاتی افتاد،جریان بازی در این
4مسابقه چگونه بودواصولا تیم در چه زمان هایی خوب وچه وقتی دور از
انتظار ظاهر شد.به شخصه این هفته های آغازین را تدارکاتی مناسب
برای ادامه فصل می دانم.در واقع برنامه اولیه کادر فنی هم این بود که از
هفته ششم در برابر صبا،چهره واقعی استقلال را نشان دهیم.
برای من نتیجه گیری وبازی خوب به صورت همزمان اهمیت دارد.
یعنی اگر در زمانی هر کدام نباشد رضایت کامل من حاصل نمی شود.
فکر میکنم سال 85 بود،وقتی تیم قهرمان شد یکی از قدیمی ترین هوادران
تیم از کانادا با من تماس گرفت وبابت شرایط آن زمان استقلال تبریک گفت
او می گفت:سالیان سال در استقلال بودم اما از سالهای خیلی دور تا
آن زمان به یاد نداشتم تیم اینقدر زیبا بازی کند.
این جمله خستگی آن سه سال را از تن من بیرون آورد چون به هر دو
هدفمان که بازی خوب و کسب نتیجه بود رسیدیم.
برای استقلال امسال هم فکر های زیادی در سردارم ،جنس تیم کاملا
جوراست وبر این باورم هرچه از مسابقات بگذرد،
هوادارن تیم بهتری خواهند دید.

unartig
05-09-2008, 20:38
یکشنبه 10 / 06 / 87
ببخشید،کار من نیست
حجم انبوه مطالب و روزنامه های ورزشی در این چند روز بر میگشت
به موضوع جاسوسی،مساله ای که از دیدمن در فوتبال ما در سالهای
گذشته هم وجود داشت و موضوع جدیدی نیست.درواقع خود من وقتی
بازی میکردم خیلی اتفاقات را در همین مورد در گوشه و کنار میشنیدم.
البته اینجا قصد بازکردن خیلی از آن خاطرات را ندارم اما همین قدر
بگویم که یکی از مسائل در چارچوب همین موضوع بود در دهه 60 رخ داد.
من آن زمان بازیکن خیلی جوانی بودم وخوب دقیقا به همین دلیل از
خیلی پشت پرده ها و شرایط خاص حاکم بر فوتبال خبر نداشتم.
دریکی از روزهایی که در تیم حضورداشتم مربی تیم آقای .... من راصدا
زدو گفت:فلانی بگو ببینم این درگیری بازیکنان واینکه گفته اند علیه
فلانی در تیم بزنیم چه بوده ؟!
من یک لحظه ماندم چه بگویم،فقط تنها کاری که کردم وآن را هم از لطف
پروردگار می دانم این بود که رو به مربی بزرگوار کردم و
گفتم:ببخشید استاد،کارمن آدم فروشی نیست!
بنده خدا به من گفت تو به من بگو و مطمئن باش بین خودمان می ماند
اما هرچه کلنجار رفت من حرفی نزدم وترجیح دادم با آنکه از کل ماجرای
مورد نظرخبرداشتم ،سکوت کنم.حالا کاری به این ندارم که بعدها چه
رخ دادوبه نوعی از چشم آن مربی افتادم اما همین قدر می دانم خیلی
چیزها در زندگی گذراست.درواقع اگر آدم چشم روی برخی مسائل ببندد
می تواند در آینده حداقل پیش وجدان خود بدهکار نباشد.
آرزو می کنم این پدیده شوم جاسوسی و جاسوس بازی ازکل فوتبال
ایران رخت بربندد.

™M ™
06-09-2008, 00:22
پس از قرداد كريمي با پرسپوليس استقلال مهاجم پرتغالي يا برزيلي جذب مي كند خبرگزاري فارس: بازيكناني از برزيل و پرتغال به زودي در تمرينات تيم فوتبال استقلال تهران شركت مي كنند. به گزارش خبرگزاري فارس، در حالي كه شايعاتي درباره مذاكره استقلال با علي كريمي به گوش مي رسيد، اين بازيكن سرانجام با تيم پرسپوليس به توافق رسيد تا استقلالي ها به دنبال گزينه هايي ديگر باشند. در همين راستا قرار است به زودي يك بازيكن برزيلي وارد تهران شود. گفته مي شود امير قلعه نويي از طريق فيلم بازي هاي اين بازيكن وي را مورد تاييد قرار داده و اين بازيكن برخلاف بازيكناني كه در تمرينات شركت كردند و نتوانستند نظر او را جلب كنند، مشكل فني ندارد. همچنين قرار است يك بازيكن اهل پرتغال نيز در تمرينات استقلال شركت كند. انتهاي پيام/

™M ™
06-09-2008, 00:23
تصميم گيري در مورد جذب حامي مالي جلسه هئيت مديره استقلال فردا برگزار مي شود خبرگزاري فارس: هئيت مديره باشگاه استقلال تهران فردا درباره جذب حامي مالي به بحث خواهند پرداخت. به گزارش خبرگزاري فارس، جلسه هئيت مديره باشگاه استقلال فردا در دفتر خسرو دانشجو برگزار مي شود. قرار است بحث اصلي نشست مديران اين تيم در مورد جذب حامي مالي باشد. در حالي كه گفته شد مسئولان اين تيم در حال توافق با شركت سامسونگ هستند، شنيده مي شود كه با مسئولان تعاوني اعتبار شهر به توافق رسيده و به احتمال زياد با حامي مالي فصل گذشته بار ديگر به توافق نهايي مي رسند. استقلال همانند پرسپوليس در فصل جديد بدون حامي مالي مسابقات را آغاز كرده است. انتهاي پيام/

™M ™
06-09-2008, 00:24
در پي تاكيد Afc به برگزاري بازي سايپا در آزادي مطرح شد اعتراض استقلالي‌ها به احتمال تغيير محل بازي هفته هفتم خبرگزاري فارس: باشگاه استقلال تهران به تغيير احتمالي محل برگزاري ديدار اين تيم در هفته هفتم مقابل استقلال اهواز اعتراض كرد. به گزارش خبرگزاري فارس، ديدار سايپا و كوروچي ازبكستان در ليگ قهرمانان آسيا روز 27 شهريور در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد و با توجه به اين مسئله ديدار دو تيم استقلال تهران و استقلال اهواز در هفته هفتم ليگ برتر كه قرار است طبق برنامه روز 26 شهريور در ورزشگاه آزادي برگزار شود، به احتمال فراوان در ورزشگاه تختي تهران انجام خواهد شد. پيش از اين حسين ضيا آذري مدير مجموعه ورزشي آزداي با برگزاري ديدار سايپا در اين ورزشگاه مخالفت كرده بود؛ اما مسئولان كنفدراسيون فوتبال آسيا عنوان كردند تنها ورزشگاه استاندارد در ايران آزادي است و اين مسابقه فقط بايد در اين ورزشگاه برگزار شود. مسئولان باشگاه استقلال تهران اما با اعتراض به اين مسئله اعلام كردند فقط در ورزشگاه آزادي به مصاف استقلال اهواز خواهند رفت. مدير روابط عمومي باشگاه استقلال در اين زمينه به خبرنگار فارس گفت: هفته گذشته در كرمان به ميدان رفتيم و مسابقات هفته پنجم نيز بدون دليل قانع كننده لغو شد. در هفته ششم نيز در قم ميهمان هستيم و با اين شرايط 2 بازي پياپي به عنوان ميهمان بازي خواهيم كرد. وي ادامه داد: با شرايط جديد در سومين بازي خود نيز از بازي در ورزشگاه آزادي محروم مي شويم و اين امر ظلم به استقلال است و به آن اعتراض داريم. نوري فر تاكيد كرد: بهتر است مسئولان ورزشگاه آزادي موافقت كنند كه براي يك بار در سال، 2 بازي طي 2 روز در اين ورزشگاه برگزار شود و اگر قرار است بازيكنان تيم كوروچي روز قبل از بازي مقابل سايپا در آزادي به تمرين بپردازند، مي توانند بعدازظهر تمرين كنند، چراكه بازي ما مقابل استقلال اهواز پس از افطار برگزار مي شود. انتهاي پيام/

bleu2u4u
06-09-2008, 01:18
اقايون استقلالي سلام
من يه چند روزي سفر رفته بودم ولايت نميتونستم بيام اينترنت
ولي از امروز سعي ميكنم پركارتر از قبل باشم

unartig
06-09-2008, 06:08
پس از قرداد كريمي با پرسپوليس استقلال مهاجم پرتغالي يا برزيلي جذب مي كند خبرگزاري فارس: بازيكناني از برزيل و پرتغال به زودي در تمرينات تيم فوتبال استقلال تهران شركت مي كنند. به گزارش خبرگزاري فارس، در حالي كه شايعاتي درباره مذاكره استقلال با علي كريمي به گوش مي رسيد، اين بازيكن سرانجام با تيم پرسپوليس به توافق رسيد تا استقلالي ها به دنبال گزينه هايي ديگر باشند. در همين راستا قرار است به زودي يك بازيكن برزيلي وارد تهران شود. گفته مي شود امير قلعه نويي از طريق فيلم بازي هاي اين بازيكن وي را مورد تاييد قرار داده و اين بازيكن برخلاف بازيكناني كه در تمرينات شركت كردند و نتوانستند نظر او را جلب كنند، مشكل فني ندارد. همچنين قرار است يك بازيكن اهل پرتغال نيز در تمرينات استقلال شركت كند. انتهاي پيام/
اینا چرابازیکن فله ای واردمیکنند .اگر یک آژانس معتبر یانیمه معتبربود کارمون خیلی راحت تربود:41:این چه سیستمیه که توایران رایجه :13:

amir_a
06-09-2008, 07:00
اقايون استقلالي سلام
من يه چند روزي سفر رفته بودم ولايت نميتونستم بيام اينترنت
ولي از امروز سعي ميكنم پركارتر از قبل باشم

دستت درست. منتظریم.

ESTEGHLAL 67
06-09-2008, 08:33
سلام دوستان
راستش رو بخواهید چند وقتی بود که یه مشکلی داشتم و خونه نشین شده بودم

اصلا هم قصد بازگشت به پی سی ورلد رو نداشتم البته برام خیلی سخت بود

اما یه تاپیک از دوستان پرسپولیسی دیدم وتغییراتی توی امضاهاشون نتونستم دوام بیارم

ما که اون باختمون رو هاشا نمیکنیم وکاملا قبول داریم که مال چند صد سال پیش بوده

اما بازم خوبه یه چیزی واسه رو کردن دارید که تو بوق وکرنا کنید تا همه بفهمن که پرسپولیسی

هم وجود داره اگه قرار باشه ما هم این کار رو بکنیم که هر روز باید تاپیک بزنیم

دو تا قهرمانی اسیا رو داریم اینقدر سروصدا نمیکنیم تعداد بردامون هم که بیشتر بازم چیزی نمیگیم

تازه تمام اسیا وقتی حرف از فوتبال ایران میشه استقلال و حجازی رو میشناسن نه پرسپولیس و بهزادی

واقعا بعضی کارا توی انجمن خبر ورزشی میشه که ادم شاخ در میاره مثل همین قضیه که براش تاپیک زده میشه

یا بررسی بهتر بودن قلعه نوعی یا قطبی خوب بابا این مسائل رو میشه تو تاپیک خودمون(خودتون) هم بررسی کنیم

(کنید) تا مانع درگیری وبن شدن هوادارای هر دو تیم بشیم که اکثرشون با هم دیگه دوست هم هستن

خوب بگذریم..................... حال دوستان چطوره

Alireza Taji
06-09-2008, 11:37
سلام دوستان
راستش رو بخواهید چند وقتی بود که یه مشکلی داشتم و خونه نشین شده بودم

اصلا هم قصد بازگشت به پی سی ورلد رو نداشتم البته برام خیلی سخت بود

اما یه تاپیک از دوستان پرسپولیسی دیدم وتغییراتی توی امضاهاشون نتونستم دوام بیارم

ما که اون باختمون رو هاشا نمیکنیم وکاملا قبول داریم که مال چند صد سال پیش بوده

اما بازم خوبه یه چیزی واسه رو کردن دارید که تو بوق وکرنا کنید تا همه بفهمن که پرسپولیسی

هم وجود داره اگه قرار باشه ما هم این کار رو بکنیم که هر روز باید تاپیک بزنیم

دو تا قهرمانی اسیا رو داریم اینقدر سروصدا نمیکنیم تعداد بردامون هم که بیشتر بازم چیزی نمیگیم

تازه تمام اسیا وقتی حرف از فوتبال ایران میشه استقلال و حجازی رو میشناسن نه پرسپولیس و بهزادی

واقعا بعضی کارا توی انجمن خبر ورزشی میشه که ادم شاخ در میاره مثل همین قضیه که براش تاپیک زده میشه

یا بررسی بهتر بودن قلعه نوعی یا قطبی خوب بابا این مسائل رو میشه تو تاپیک خودمون(خودتون) هم بررسی کنیم

(کنید) تا مانع درگیری وبن شدن هوادارای هر دو تیم بشیم که اکثرشون با هم دیگه دوست هم هستن

خوب بگذریم..................... حال دوستان چطوره

دمشون گرم من هم این روز بزرگ را به باشگاه پرسپولیس و طرفدارانش تبریک میگم.
من هرموقع می بینم پرسپولیسی ها از این بازی حرف می زنند از ته دل می خندم واقعا با این حرفشون حال می کنم.
این حرفشون خیلی چیزها را ثابت میکنه که جاش اینجا نیست که بگم.

emad64
06-09-2008, 14:57
سلام..
دمتون گرم.. خیلی باهاتون حال کردم. حرف خودتون رو زدید، بدون اینکه به شخص یا تیمی توهین کرده باشید.. استقلالی یعنی این. قوانین پست دادن رو هم که بابک خان زحمت کشیدن و گذاشتن.
بگذریم. میخوان مسابقه ی پیش بینیه هفته ی ششم رو با پست بعدیم شروع کنم..


اصلا هم قصد بازگشت به پی سی ورلد رو نداشتم البته برام خیلی سخت بود

یعنی دیگه نمیخوای تو پیش بینی ها کمک من باشی ؟ دوباره میخوای منو تنها بذاری ؟ :41:

emad64
06-09-2008, 15:08
جمعه 87/6/22
صبا باتری قم - استقلال تهران، ساعت 20:30 ، ورزشگاه یادگار امام قم

برای دیدن افراد برتر پیش بینی ها، میتونید به پست 4357 مراجعه کنید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای شرکت تو پیش بینی هم میتونید تو همین تاپیک پیش بینیتون رو اعلام کنید.
قوانین شرکت در پیش بینی رو هم میتونید تو پست 2681 ببینید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


برای شرکت تو این پیش بینی، حدوداً 6 روز دیگه فرصت دارید..

ESTEGHLAL 67
06-09-2008, 15:44
استقلال نام بازيكن پرتغالي را فاش نمي كند

خبرگزاري فارس: مسئولان تيم فوتبال استقلال تا زماني كه بازيكن خارجي مورد نظرشان وارد ايران نشود، نام او را اعلام نمي كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس، قرار است تا اواسط هفته جاري يك بازيكن اهل پرتغال وارد ايران شود و در تمرين استقلال شركت كند.
اين بازيكن كه مهاجم است، مورد توجه كادر فني است و نيازي به يان نيست كه آزمايش فني بدهد و فقط بايد در آزمايش پزشكي شركت كند.
مسئولان استقلال حاضر نيستند در مورد اين مهاجم بيشتر از اين توضيح بدهند و قصد دارند تا زماني كه او وارد تهران نشده، نامش را مخفي نگه دارند.





محمدي : بايد شرايط ميزباني استقلال بررسي شود


خبرگزاري فارس:رئيس سازمان ليگ گفت: براي بازي هفته هفتم بايد شرايط ميزباني استقلال را بررسي كنيم.

عزيز محمدي در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره هفته هفتم ليگ برتر و احتمال تغير محل بازي استقلال مقابل استقلال اهواز در ورزشگاهي غير از آزادي به دليل برگزاري بازي سايپا مقابل كوروچي در اين ورزشگاه، اظهار داشت: در حال بررسي شرايط هستيم. در همين رابطه هفته گذشته مسئولان سايپا با نبي جلسه داشتند.
وي در مورد اينكه استقلال با تغير محل بازي خود در يك ورزشگاه ديگر مخالف است، عنوان كرد: ما هم دنبال يك راه حل هستيم. فقط مي گويم كه تمام ديدارهاي هفته هفتم بايد به موقع و در زمان خود برگزار شود. اگر يك بازي به تعويق بيفتد، براي برگزاري آن بايد 10 روز صبر كنيم و چنين فرصتي نداريم.
رئيس سازمان ليگ خاطر نشان ساخت: فعلا مسئولان استقلال را براي برگزاري جلسه نخواسته ايم؛ اما اگر نياز باشد، آنها را فرا مي خوانيم.



"كريمي" استاد است اما، صبا را مي‌بريم
قلعه‌نويي:
بازيكنان همچنان در شوك نتايج ضعيف فصل گذشته هستند!


سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران از وضعيت تمامي نفرات اين تيم، از جمله مهاجمانش راضي است.

امير قلعه‌نويي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: در حال حاضر از تمامي بازيكنان راضي هستم، چه مهاجمان و چه بازيكنان پست‌هاي ديگر، چرا كه تمامي نفرات در طول تمرين‌ها توانشان را به كار مي‌گيرند و استقلال روز به روز بهتر مي‌شود.

قلعه‌نويي درباره وضعيت اين تيم پس از شكست مقابل مس كرمان و تعطيلي ليگ برتر گفت: آن شكست را فراموش كرده‌ايم، ضمن آنكه تعطيلي ليگ نيز دست ما نبود كه بخواهيم در باره آن اظهارنظر كنيم. در هر صورت آنچه كه مسلم است نياز استقلال به تمرين‌هاي هرچه بيشتر براي رسيدن به هماهنگي است.

وي ادامه داد: تركيب تيم پرسپوليس تغيير چنداني نداشته و تقويت نيز شده است يا تيم سپاهان بازيكناني دارد كه چندين سال است كنار يكديگر بازي مي‌كنند، اما بازيكنان استقلال در فصل گذشته تحت تاثير نتايج ضعيف ليگ هفتم بودند و به همين دليل در تيم تغييرات بسياري ايجاد شد، طبيعي است كه هماهنگي ميان نفرات كمي زمان مي‌برد، تصور مي‌كنم بازيكنان همچنان در شوك نتايج ضعيف فصل گذشته هستند و ما سعي داريم آنها را از اين فضا خارج كنيم و به ليگ هشتم بازگردانيم. اطمينان مي‌دهم كه با اين تغيير تفكر تيم استقلال شرايط بسيار بهتري را پيدا مي‌كند.

سرمربي استقلال تهران درباره بازي مقابل صباي قم نيز گفت: بازي بسيار دشواري را مقابل صبا خواهيم داشت، به همين دليل در طول تعطيلي ليگ، تمرين‌ها را پرفشار برگزار كرديم كه خوشبختانه بازيكنان اكنون بسيار هماهنگ‌تر از گذشته شده‌اند. در هر صورت استقلال براي كسب هر سه امتياز به مصاف صبا خواهد رفت.

قلعه‌نويي درباره رويارويي با فيروز كريمي نيز گفت: فيروزخان استاد من است و به او ارادت دارم.

قلعه‌نويي در ادامه بر باورش به موفقيت استقلال تاكيد و تصريح كرد: آنچه مسلم است نياز تيم ما به تمرين و تمرين است تا بازيكنان به شرايط ايده‌آل برسند، اين تيم توانايي موفقيت را دارد.

وي درباره برتري چهار بر صفر استقلال مقابل تيم ملي جوانان نيز گفت: ديدار خوبي بود البته ما اين بازي را بيشتر براي كمك به تيم ملي جوانان برگزار كرديم، معتقدم تيم جوانان از بازيكنان با استعدادي برخوردار است كه فوتبال را خوب بازي مي‌كنند و در آينده با هماهنگي بيشتر مي‌توانند موفق شوند. اميدوارم تيم جوانان به جام جهاني راه پيدا كند.



دو ديدار در كمتر از 24 ساعت در استاديوم آزادي!
عزيز محمدي: تغيير زمان بازي استقلال تهران امكان ندارد

در حالي كه كنفدراسيون فوتبال آسيا بر برگزاري ديدار سايپا و كروفچي در ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه آزادي تهران اصرار مي‌ورزد، رييس سازمان ليگ برتر نيز بر برگزاري ديدار استقلال‌ تهران - استقلال اهواز در فاصله كمتر از 24 ساعت با اين ديدار در ورزشگاه آزادي تاكيد دارد.


عزيز محمدي درباره‌ي احتمال تغيير زمان ديدار استقلال تهران و استقلال اهواز به ايسنا گفت: زمان برگزاري اين ديدار را نمي‌توانيم تغيير دهيم. چرا كه شب‌هاي احيا و مسابقات ساير تيم‌ها را پيش رو داريم.


رييس سازمان ليگ برتر فوتبال درباره احتمال تغيير مكان برگزاري اين ديدار نيز اظهار كرد: از آنجايي كه AFC برگزاري ديدار سايپا و كروفچي در ورزشگاه ديگري را نپذيرفت، به ناچار با مسوولان ورزشگاه آزادي و باشگاه استقلال وارد مذاكره شديم. تلاش مي‌كنيم اين ديدار در زمان مقرر انجام شود؛ فعلا وارد مذاكره شديم تا ببينيم نتيجه‌اي خواهد داشت

Alireza Taji
06-09-2008, 16:21
اسپانسر چلسی در یکقدمی آبی پوشان
ساعت خبر: 6:26 - تاريخ خبر: 16/06/1387
مسئولان باشگاه استقلال در رایزنی برای انتخاب حامی مالی تیم فوتبال این باشگاه با یک موسسه مالی و اعتباری داخلی و یک شرکت تولید کننده محصولات الکترونیکی داخلی به توافق ابتدایی دست یافته اند.

تیم فوتبال استقلال فصل گذشته با حمایت موسسه مالی و اعتباری شهر وارد مسابقات لیگ برتر شد. همکاری خوب آبی پوشان با این موسسه وابسته به شهرداری باعث شد تا آنها برای فصل آینده نیز جهت تداوم این همکاری ترغیب شوند. در همین راستا مذاکراتی انجام شده و توافقاتی را نیز به دنبال داشته اما هنوز منتج به توافق نهایی نشده است.

تیم فوتبال استقلال تهران در فصل جاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو دارد به همین خاطر مسئولان این باشگاه جذب حامی مالی خارجی و شرکتی که شهرت بین المللی دارد را نیز در دستور کار دارند. در این ارتباط مذاکراتی هم با شرکت سامسونگ، اسپانسر تیم فوتبال چلسی انگلستان انجام شده که با نتایج خوبی همراه بوده است.

با توجه به اینکه شرکت ال جی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده است، هیچ بعید نیست نام سامسونگ هم بر سینه بازیکنان و مربیان تیم فوتبال استقلال نقش ببندد.

Alireza Taji
06-09-2008, 16:35
اینا تو انجمن استقلالی ها دیدم گفتم اینجا بذارم:

آهاي ! ما استقلالي هستيم ! حتي اگر استقلالي نمانده باشد !!
هي تو ببين اينجاست اين قلب در به در اين ذهن مشوش در پي توست .
تويي تاج و تخت و عزت و مرام و شرافت ما .
تويي دوام و دوا وتمام دارو ندار ما .
تويي تصوير ما از زندگي . تو دهن كجي بزرگ ما هستي به آيين روزگار.
تو جبران تمام نداشته هاي مايي ، حتي اگر خودت هم چيزي نداشته باشي .
حتي اگر هميشه آخر باشي و حتي اگر عادت كني به آخر بودن ، حتي اگر له شوي و خرد شوي ، باز هم غرور مايي ! باز هم فخر ما ! تويي كه سرور و سالاري !
باز هم با باختنت بغضمان مي گيرد و با بردنت (حتي اگر ناياب باشد) فريادمان ايران را مي لرزاند .
تو سرافرازي ما هستي حتي اگر هميشه سرافكنده مان كني .
حتي اگر كم باشيم و كمتر از رقيب . اما بوده ايم و هستيم و همواره خواهيم بود!
تو را متعصبانه دوست كه نه متعصبانه عاشقت هستيم . ما استقلالي هستيم ، وفادار و سربلند !
نستوه
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

™M ™
06-09-2008, 16:37
برخلاف اعلام قبليتمرين استقلال در زمين شماره 2 آزادي برگزار مي شودخبرگزاري فارس: تيم فوتبال استقلال برخلاف اعلام قبلي، همچنان تمرينات خود را در زمين شماره دو آزادي پيگيري مي‌كند.به گزارش خبرگزاري فارس، در حالي كه گفته مي شد قرار است تمرين اين تيم در ماه رمضان در زمين برق آلستوم برگزار شود تا بازيكنان در زير نور تمرينات خود را برگزار كنند، هنوز محل تمرين تغيير نكرده است.اين تيم طبق هميشه امروز، بعد از دو روز تعطيلي، تمرينات خود را از ساعت 17:30 در زمين شماره دو آزادي آغاز مي كند و از تغيير محل تمرين فعلا خبري نيست.

Alireza Taji
06-09-2008, 16:47
دوستان یک عکس از لوگو باشگاه که اون دو ستاره ی خوشگل هم بالای سرش هست دارند؟
اون دو ستارش مهم هست برام.
اگه دارند لطف کنند بذارند نیاز فوری هست...

ESTEGHLAL 67
06-09-2008, 17:18
دوستان یک عکس از لوگو باشگاه که اون دو ستاره ی خوشگل هم بالای سرش هست دارند؟
اون دو ستارش مهم هست برام.
اگه دارند لطف کنند بذارند نیاز فوری هست...

علیرضا این خوبه
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

charlize
06-09-2008, 17:33
سلام به همه عاشقان استقلال زلزله....
میگم خبری از برکناری این قلعه نوعی نیست؟!؟!؟
بابا این اونسال هم که قهرمانمون کرد کلی مارو عذاب داد!من موندم این چه ترکیبیه که این میزاره تویه زمین؟!؟!؟!
خداییش این علیزاده بدرد نمیخوره...یعنی بدرد میخوره...اما از دقیقه 70 به بعد....

charlize
06-09-2008, 17:34
پیش بینی من:
2-1استقلال میبره....
استلال2-1صبای قم
(درست نوشتم؟!؟!؟!)

emad64
06-09-2008, 17:46
پیش بینی من:
2-1استقلال میبره....
استقلال2-1صبای قم
(درست نوشتم؟!؟!؟!)

آره، درست نوشتی.. پیش بینیت ثبت شد..

در مورد قلعه نویی هم اگه عوض نشه بهتره. فصل قبل با عوض کردن مربی به کجا رسیدیم که امسال برسیم.. قلعه نویی کار خودش رو بلده.. بلاخره راهش رو پیدا میکنه..

emad64
06-09-2008, 17:48
استقلال2-1صبای قم



استقلال 1 صباباتری 1



صبا باتری 0 - 2 استقلال


استقلال1-1 صباباتری


استقلال 2 صبا 1



برای شرکت تو پیش بینی، حدوداً 4 روز دیگه فرصت دارید..

emad64
06-09-2008, 17:59
تاریخچه باشگاه استقلال تهران

در سال 1323 چهار جوان تصمیم گرفتند تا باشگاهی تاسیس نمایند. نام انها میرزایی،نواب،خشایار و جانانپور بود. تصمیم انها در چهارم مهر این سال عملی شد و باشگاه نیز خیابان فردوسی در نظر گرفته شد. علاوه بر انها خاکزاد،گیتی،گریش،کلانی،مه دیون و حسینی نیز دیگر اعضای باشگاه بودند که به دلیل علاقمندیشان به دوچرخه سواری نام باشگاه را ( دوچرخه سواران) نهادند.ابتدا تنها رشته فعال باشگاه دوچرخه سواری بود،اما بعدها رشته های والیبال،پینگ پنگ،بسکتبال،وزنه برداری،کشتی،شنا و فوتبال نیز فعالیت خود را آغاز کرد. طی مذاکراتی که مسئولان باشگاه دوچرخه سواران با علی دانائی فرد مو سس وقت باشگاه تورانجام دادند، موافقت شد که باشگاه تور با نام دوچرخه سواران وارد عرصه رقابت در فوتبال شود.
رقابت اصلی در فوتبال کشور تا پیش از سال 1325 بین 3تیم دارایی،شاهین و سرباز بود، اما با ورود تیم دوچرخه سواران که از همان ابتدا با پیراهن آبی وارد میدان شد،مثلث قدرت به مربع شد و قطب چهارم فوتبال نیز شکل گرفت. تیم دوچرخه سواران در سال 1325 و با حضور پرویز عمو اوغلی،گرائیلی،دانائی و سید آقا جلالی در هیئت مدیره تشکیل و روانه رقابتها شد.حاصل کار نایب قهرمانی در سالهای 25 و 26،نایب قهرمانی و قهرمانی جام حذفی در همان سالها بود. در سال 1328 نام باشگاهدوچرخه سواران به تاج تغئیر یافت و در همین سال قهرمان باشگاههای تهران شد.به دلیل اهمیت باشگاه تاج از ردیف بودجه اختصاصی برخوردار شد.رنگ لباس باشگاه نیز پیراهن آبی با آستین سفید، شرت سفید و جوراب سفید بود. علی دانائی فرد برای تقویت این تیم، تیمهای تورج، افسر،دیهیم،کورش و اتم را تاسیس کرد. تاج در سراسر کشور گسترش یافت و در شهرهای اهواز و رشت بیش از دیگر نقاط ایران پایگاه مردمی یافت.


زمان شکوفایی

اولین سفر خارجی باشگاه تاج به افغانستان بود که سمره آن پیروزی 3 بر 2 تیم تاج شد. دهه 40 زمان شکوفایی باشگاه تاج بود. این تیم با تیم هی خارجی چون: راپیدوین اتریش،تورپیدوی موسکو،اسپارتا پراک چک، دوسلدورف آلمان،کریستان پرو و تیم های دیگری از کشورهای برزیل،سوئیس،ترکیه،سوئد و آذربایجان بازی های دوستانه برگزار کرد که موجب شهرت بیشتر این باشگاه شد.در این دهه ، باشگاه تاج با به خدمت گرفتن رایکوف یوگوسلاو تحولی شگرف در فوتبال استقلال و حتی ایران به وجود آورد.نسل ماندگار فوتبال ایران به خصوص استقلال، در این دهه شکل گرفت.افرادی چون ناصر حجازی، منصور پورحیدری،نصر ا.. عبدالهی،پرویز قلیچ خانی،علی جباری،فرامرز ظلی،جلال طالبی،جواد قراب،غلامحسین مظلومی،عزت جانملکی، ایرج دانائی فرد، منصور رشیدی، حسن روشن و ... از جمله آنان بودند.

اولین قهرمانی در آسیا

در فروردین سال 1349 و در باشگاه لبریز از تماشاگر امجدیه( شهید شیرودی)، تیم های تاج از ایران هاپوئل رژیم صهیونیستی فینال جام باشگاهای آسیا را برگزار کردند. در این دیدار تیم تاج تا دقیقه 83 یک بر صفر عقب بود که در این دقیقه غلام وفا خواه که به مرد جامها معروف بود، گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد و کار به وقت اضافه کشیدکه تیم تاج با گل مسعود معینی مدافع پیش تاخته خود در وقت اضافه قهرمان آسیا شد.

ترکیب تیم تاج که قهرمان آن دوره شد عبارت بود از : ناصر حجازی، علی جباری ،مهدی لواسانی ،جواد ا.. وردی ،کاروحق وردیان ،مسعود معینی ،غلامحسین مظلومی ،عزت جانملکی ،جواد قراب ،اکبر کارگرجم ،علیرضا حاج قاسم ،نصر ا...عبداللهی ،مهدی حاج محمد ،عباس مژدهی ،منصور پورحیدری و مسعود مژدهی یاران کمکی این تیم: غلام وفاخواه از عقاب و محمود خوردبین از پرسپولیس بودند. سرمربی تیم رایکوف از یوگسلاوی بود.


تغییر نام تاج به استقلال و دومین قهرمانی در آسیا

با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 باشگاه تاج به استقلال تغئیر نام پیدا کرد. استقلال در سال 1370 برای دومین بار قهرمان آسیا شد. استقلال در فینال باشگاه های آسیا توانست تیم لیائولینگ چین را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد و جام را برای دومین بار به خانه بیاورد.در این دوره عبدالصمد مرفاوی آقای گل شد، مجید نامجو مطلق تکنیکی ترین بازیکن، عباس سرخاب بهترین بازیکن و احمدرضا عابدزاده بهترین دروازه بان جام شدند. بازیکنان استقلال در این دوره عبارت بودند از : احمدرضا عابدزاده ،حمیدرضا بابازاده ، شاهرخ بیانی ،شاهین بیانی ،فرشاد فلاحت زاده ،رضا حسن زاده ،مهدی فنونی زاده ،امیر موسوی نیا ،صادق ورمزیار ،رضا نعلچگر ، جعفر مختاری فر ،امیر قلعه نویی ،رضا احدی ،میرشاد ماجدی ،ایمان عالمی ،عبدالصمد مرفاوی ،عباس سرخاب ،عبدالعلی چنگیز ، مسعود غفوریهای اصل ،ناصر عباسی ،مرحوم امیر دولت آبادی ،خسرو پارسا و مجید نامجو مطلق. یاران کمکی این تیم نیز سید غلی افتخاری سید مهدی ابطهی بودند. سرمربی: منصور پورحیدری.


مربیان خارجی از بدو تاسیس

زدراکو رایکوف، ولادمیر جکیج، بونژاک، یوگنی سوکومور خوف،جکیچ دلیچ، لئونید بیلفسکی و رولند کوخ از جمله مربیان خارجی بودند که با استقلال کار کردند. در این میان رایکوف بیشترین سابقه حضوررا دارد که به مدت هشت سال مربی استقلال بود و طی این دوره با استقلال قهرمان ایران در سال 49،قهرمان جام میلزهند، دو دوره قهرمانی باشگاهای آسیا و قهرمانی جام اتحاد را در کارنامه خود دارد.



مربیان استقلال از آغاز تا کنون

مرحوم علی دانائی فرد،محمود بیاتی،مرحوم رسول مدد نوعی،محمد رنجبر،حشمت مهاجرهنی،پرویز ابو طالب،مجتبی کرد نوری،کمائی،مرحوم جاهد،مصطفی شرکا،حسن حبیبی،حسن عضدی ،رضوی،اصغر شرفی،کامبیز جمالی،محمد صلاحی،منصور پورحیدری،غلامحسین مظلومی،بیژن ذوالفقارنسب،ناصر حجازی،رضانعلچگر،عبداللهی، بهتاش فریبا،اصغرحاجیلو،پرویزمظل ومی،حمید ملک احمدی ،منصور رشیدی،جواد زرینچه و امیر قلعه نویی مربیانی بودند که که از بدو تاسیس تا کنون به عنوان سرمربی رهبری تیم را برعهده داشتند.



شایسته ترین ها و اولین های تاریخ 60 ساله باشگاه استقلال

گلزنان جام جهانی 1978 آرزانتین: ایرج دانائی فرد و حسین روشن هر دو در تیم استقلال بودند.

اولین گلزن ایرانی در جام جهانی: ایرج دانائی فرد.

اولین لژیونر: بیوک جدیکار (1336 به تیم ویکتوریا برلین)

اولین مربی: مرحوم علی دانائی فرد از سال 1325 تا سال 1348 به مدت 23 سال

اولین آقای گل آبی پوشان در لیگ: غلامحسین مظلومی در اولین دوره تخت جمشید با 15 گل زده.

اولین کاپیتان: کامبیز جمالی

بازیکن تیم منتخب جهان: ایرج دانایی فرد.

پرافتخارترین مربی: منصور پورحیدری با بیش از 300 مسابقه و افتخار قهرمانی سال 90 باشگاه های آسیا.

بیشترین تعداد حضور: جواد زرینچه با 336 بازی طی 12 سال

کوتاه ترین گل در داربی: علی سامره در ثانیه 37 بازی مقابل پرسپولیس

پرجمعیت ترین بازی آسیا : استقلال ایران-جوبیلوایواتا ژاپن (با حضور 120 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی فینال جام باشگاه های آسیا در سال 78 )

بهترین بازیکن سال کشور بعد از انقلاب: علیرضا منصوریان1374 (گزینش بهترین بازیکن برای اولین بار مرسوم شد)

جوانترین مربی: امیر قلعه نویی

Alireza Taji
06-09-2008, 18:05
علیرضا این خوبه


مر30 داداش تونستم مشکل را حل کنم:46:

سلام به همه عاشقان استقلال زلزله....
میگم خبری از برکناری این قلعه نوعی نیست؟!؟!؟
به جمع استقلالی خوش اومدی:11:
در موردقلعه نویی من هم با عماد موافقم باید بذاریم امسال استقلال زیر دست او باشه.
من بدم نمیاد تیم این فصل تیم نتیجه نگیره تا فصل بعد بریم سراغ مربی خارجی!

charlize
06-09-2008, 18:06
آره، درست نوشتی.. پیش بینیت ثبت شد..

در مورد قلعه نویی هم اگه عوض نشه بهتره. فصل قبل با عوض کردن مربی به کجا رسیدیم که امسال برسیم.. قلعه نویی کار خودش رو بلده.. بلاخره راهش رو پیدا میکنه..
آره...ولی دهن همه رو سرویس میکنه تا راهش رو پیدا کنه!



برای شرکت تو پیش بینی، حدوداً 6 روز دیگه فرصت دارید..
آخر ثبت شد یانه؟!؟!؟!؟
من مطمئن هستم که این میشه!:دی

emad64
06-09-2008, 18:10
آخر ثبت شد یانه؟!؟!؟!؟
من مطمئن هستم که این میشه!:دی

آره. ثبت ثبت شد.. تو پست 4841 میتونی ببینی.. پیش بینی هایی که ثبت میشن، به این پست اضافه میشن..

charlize
06-09-2008, 18:15
تاریخچه باشگاه استقلال تهران

در سال 1323 چهار جوان تصمیم گرفتند تا باشگاهی تاسیس نمایند. نام انها میرزایی،نواب،خشایار و جانانپور بود. تصمیم انها در چهارم مهر این سال عملی شد و باشگاه نیز خیابان فردوسی در نظر گرفته شد. علاوه بر انها خاکزاد،گیتی،گریش،کلانی،مه دیون و حسینی نیز دیگر اعضای باشگاه بودند که به دلیل علاقمندیشان به دوچرخه سواری نام باشگاه را ( دوچرخه سواران) نهادند.ابتدا تنها رشته فعال باشگاه دوچرخه سواری بود،اما بعدها رشته های والیبال،پینگ پنگ،بسکتبال،وزنه برداری،کشتی،شنا و فوتبال نیز فعالیت خود را آغاز کرد. طی مذاکراتی که مسئولان باشگاه دوچرخه سواران با علی دانائی فرد مو سس وقت باشگاه تورانجام دادند، موافقت شد که باشگاه تور با نام دوچرخه سواران وارد عرصه رقابت در فوتبال شود.
رقابت اصلی در فوتبال کشور تا پیش از سال 1325 بین 3تیم دارایی،شاهین و سرباز بود، اما با ورود تیم دوچرخه سواران که از همان ابتدا با پیراهن آبی وارد میدان شد،مثلث قدرت به مربع شد و قطب چهارم فوتبال نیز شکل گرفت. تیم دوچرخه سواران در سال 1325 و با حضور پرویز عمو اوغلی،گرائیلی،دانائی و سید آقا جلالی در هیئت مدیره تشکیل و روانه رقابتها شد.حاصل کار نایب قهرمانی در سالهای 25 و 26،نایب قهرمانی و قهرمانی جام حذفی در همان سالها بود. در سال 1328 نام باشگاهدوچرخه سواران به تاج تغئیر یافت و در همین سال قهرمان باشگاههای تهران شد.به دلیل اهمیت باشگاه تاج از ردیف بودجه اختصاصی برخوردار شد.رنگ لباس باشگاه نیز پیراهن آبی با آستین سفید، شرت سفید و جوراب سفید بود. علی دانائی فرد برای تقویت این تیم، تیمهای تورج، افسر،دیهیم،کورش و اتم را تاسیس کرد. تاج در سراسر کشور گسترش یافت و در شهرهای اهواز و رشت بیش از دیگر نقاط ایران پایگاه مردمی یافت.


زمان شکوفایی

اولین سفر خارجی باشگاه تاج به افغانستان بود که سمره آن پیروزی 3 بر 2 تیم تاج شد. دهه 40 زمان شکوفایی باشگاه تاج بود. این تیم با تیم هی خارجی چون: راپیدوین اتریش،تورپیدوی موسکو،اسپارتا پراک چک، دوسلدورف آلمان،کریستان پرو و تیم های دیگری از کشورهای برزیل،سوئیس،ترکیه،سوئد و آذربایجان بازی های دوستانه برگزار کرد که موجب شهرت بیشتر این باشگاه شد.در این دهه ، باشگاه تاج با به خدمت گرفتن رایکوف یوگوسلاو تحولی شگرف در فوتبال استقلال و حتی ایران به وجود آورد.نسل ماندگار فوتبال ایران به خصوص استقلال، در این دهه شکل گرفت.افرادی چون ناصر حجازی، منصور پورحیدری،نصر ا.. عبدالهی،پرویز قلیچ خانی،علی جباری،فرامرز ظلی،جلال طالبی،جواد قراب،غلامحسین مظلومی،عزت جانملکی، ایرج دانائی فرد، منصور رشیدی، حسن روشن و ... از جمله آنان بودند.

اولین قهرمانی در آسیا

در فروردین سال 1349 و در باشگاه لبریز از تماشاگر امجدیه( شهید شیرودی)، تیم های تاج از ایران هاپوئل رژیم صهیونیستی فینال جام باشگاهای آسیا را برگزار کردند. در این دیدار تیم تاج تا دقیقه 83 یک بر صفر عقب بود که در این دقیقه غلام وفا خواه که به مرد جامها معروف بود، گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد و کار به وقت اضافه کشیدکه تیم تاج با گل مسعود معینی مدافع پیش تاخته خود در وقت اضافه قهرمان آسیا شد.

ترکیب تیم تاج که قهرمان آن دوره شد عبارت بود از : ناصر حجازی، علی جباری ،مهدی لواسانی ،جواد ا.. وردی ،کاروحق وردیان ،مسعود معینی ،غلامحسین مظلومی ،عزت جانملکی ،جواد قراب ،اکبر کارگرجم ،علیرضا حاج قاسم ،نصر ا...عبداللهی ،مهدی حاج محمد ،عباس مژدهی ،منصور پورحیدری و مسعود مژدهی یاران کمکی این تیم: غلام وفاخواه از عقاب و محمود خوردبین از پرسپولیس بودند. سرمربی تیم رایکوف از یوگسلاوی بود.


تغییر نام تاج به استقلال و دومین قهرمانی در آسیا

با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 باشگاه تاج به استقلال تغئیر نام پیدا کرد. استقلال در سال 1370 برای دومین بار قهرمان آسیا شد. استقلال در فینال باشگاه های آسیا توانست تیم لیائولینگ چین را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد و جام را برای دومین بار به خانه بیاورد.در این دوره عبدالصمد مرفاوی آقای گل شد، مجید نامجو مطلق تکنیکی ترین بازیکن، عباس سرخاب بهترین بازیکن و احمدرضا عابدزاده بهترین دروازه بان جام شدند. بازیکنان استقلال در این دوره عبارت بودند از : احمدرضا عابدزاده ،حمیدرضا بابازاده ، شاهرخ بیانی ،شاهین بیانی ،فرشاد فلاحت زاده ،رضا حسن زاده ،مهدی فنونی زاده ،امیر موسوی نیا ،صادق ورمزیار ،رضا نعلچگر ، جعفر مختاری فر ،امیر قلعه نویی ،رضا احدی ،میرشاد ماجدی ،ایمان عالمی ،عبدالصمد مرفاوی ،عباس سرخاب ،عبدالعلی چنگیز ، مسعود غفوریهای اصل ،ناصر عباسی ،مرحوم امیر دولت آبادی ،خسرو پارسا و مجید نامجو مطلق. یاران کمکی این تیم نیز سید غلی افتخاری سید مهدی ابطهی بودند. سرمربی: منصور پورحیدری.


مربیان خارجی از بدو تاسیس

زدراکو رایکوف، ولادمیر جکیج، بونژاک، یوگنی سوکومور خوف،جکیچ دلیچ، لئونید بیلفسکی و رولند کوخ از جمله مربیان خارجی بودند که با استقلال کار کردند. در این میان رایکوف بیشترین سابقه حضوررا دارد که به مدت هشت سال مربی استقلال بود و طی این دوره با استقلال قهرمان ایران در سال 49،قهرمان جام میلزهند، دو دوره قهرمانی باشگاهای آسیا و قهرمانی جام اتحاد را در کارنامه خود دارد.



مربیان استقلال از آغاز تا کنون

مرحوم علی دانائی فرد،محمود بیاتی،مرحوم رسول مدد نوعی،محمد رنجبر،حشمت مهاجرهنی،پرویز ابو طالب،مجتبی کرد نوری،کمائی،مرحوم جاهد،مصطفی شرکا،حسن حبیبی،حسن عضدی ،رضوی،اصغر شرفی،کامبیز جمالی،محمد صلاحی،منصور پورحیدری،غلامحسین مظلومی،بیژن ذوالفقارنسب،ناصر حجازی،رضانعلچگر،عبداللهی، بهتاش فریبا،اصغرحاجیلو،پرویزمظل ومی،حمید ملک احمدی ،منصور رشیدی،جواد زرینچه و امیر قلعه نویی مربیانی بودند که که از بدو تاسیس تا کنون به عنوان سرمربی رهبری تیم را برعهده داشتند.



شایسته ترین ها و اولین های تاریخ 60 ساله باشگاه استقلال

گلزنان جام جهانی 1978 آرزانتین: ایرج دانائی فرد و حسین روشن هر دو در تیم استقلال بودند.

اولین گلزن ایرانی در جام جهانی: ایرج دانائی فرد.

اولین لژیونر: بیوک جدیکار (1336 به تیم ویکتوریا برلین)

اولین مربی: مرحوم علی دانائی فرد از سال 1325 تا سال 1348 به مدت 23 سال

اولین آقای گل آبی پوشان در لیگ: غلامحسین مظلومی در اولین دوره تخت جمشید با 15 گل زده.

اولین کاپیتان: کامبیز جمالی

بازیکن تیم منتخب جهان: ایرج دانایی فرد.

پرافتخارترین مربی: منصور پورحیدری با بیش از 300 مسابقه و افتخار قهرمانی سال 90 باشگاه های آسیا.

بیشترین تعداد حضور: جواد زرینچه با 336 بازی طی 12 سال

کوتاه ترین گل در داربی: علی سامره در ثانیه 37 بازی مقابل پرسپولیس

پرجمعیت ترین بازی آسیا : استقلال ایران-جوبیلوایواتا ژاپن (با حضور 120 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی فینال جام باشگاه های آسیا در سال 78 )

بهترین بازیکن سال کشور بعد از انقلاب: علیرضا منصوریان1374 (گزینش بهترین بازیکن برای اولین بار مرسوم شد)

جوانترین مربی: امیر قلعه نویی

ممنون...عالی بود....


به جمع استقلالی خوش اومدی:11:
در موردقلعه نویی من هم با عماد موافقم باید بذاریم امسال استقلال زیر دست او باشه.
من بدم نمیاد تیم این فصل تیم نتیجه نگیره تا فصل بعد بریم سراغ مربی خارجی!
ممنون....ما همیشه استقلالی بودیم...یادمه چند ماهه پیش هم همینجا یه پستکی دادیم!
مربی خارجی بیارن...اما نه مربی چرت و پرت!....البته بقول فردوسی پور این فتح ا...زاده متخصص بمب ترکونیه!
امیدوارم یه مربی بیاره که مثل بمب بترکونه!:دی...کاپلو رو نمیخوایم،ولی یه مربی درست و حسابی....!

Alireza Taji
06-09-2008, 18:17
دو ديدار در كمتر از 24 ساعت در استاديوم آزادي!
عزيز محمدي: تغيير زمان بازي استقلال تهران امكان ندارد


در حالي كه كنفدراسيون فوتبال آسيا بر برگزاري ديدار سايپا و كروفچي در ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه آزادي تهران اصرار مي‌ورزد، رييس سازمان ليگ برتر نيز بر برگزاري ديدار استقلال‌ تهران - استقلال اهواز در فاصله كمتر از 24 ساعت با اين ديدار در ورزشگاه آزادي تاكيد دارد.

عزيز محمدي درباره‌ي احتمال تغيير زمان ديدار استقلال تهران و استقلال اهواز به ايسنا گفت: زمان برگزاري اين ديدار را نمي‌توانيم تغيير دهيم. چرا كه شب‌هاي احيا و مسابقات ساير تيم‌ها را پيش رو داريم.

رييس سازمان ليگ برتر فوتبال درباره احتمال تغيير مكان برگزاري اين ديدار نيز اظهار كرد: از آنجايي كه Afc برگزاري ديدار سايپا و كروفچي در ورزشگاه ديگري را نپذيرفت، به ناچار با مسوولان ورزشگاه آزادي و باشگاه استقلال وارد مذاكره شديم. تلاش مي‌كنيم اين ديدار در زمان مقرر انجام شود؛ فعلا وارد مذاكره شديم تا ببينيم نتيجه‌اي خواهد داشت.

r4pbr4p
06-09-2008, 18:17
کوتاه ترین گل در داربی: علی سامره در ثانیه 37 بازی مقابل پرسپولیس

هی... علی سامره یادت به خیر!

emad64
06-09-2008, 18:42
ممنون...عالی بود....
خواهش میکنم..


ممنون....ما همیشه استقلالی بودیم...یادمه چند ماهه پیش هم همینجا یه پستکی دادیم!
آره.. دیده بودم که تو تاپیک های دیگه از استقلال دفاع میکردی..
در هر صورت دوباره به تاپیک خودت خوش اومدی..


هی... علی سامره یادت به خیر!
هی.. واقعاً یادش بخیر..

Alireza Taji
06-09-2008, 18:44
هی... علی سامره یادت به خیر!
عجب گلی بود......................................
به امید بازگشت علی 30 ثانیه...

charlize
06-09-2008, 20:20
آره.. دیده بودم که تو تاپیک های دیگه از استقلال دفاع میکردی..
در هر صورت دوباره به تاپیک خودت خوش اومدی..

چاکریم....امیدوارم مفید باشم....


هی... علی سامره یادت به خیر!
وای...فراموش نشدنی بود!یه نکته جالب داشت اون بازی....گل رو دقیقه 2 ثبت کرد!که خیلی سروصدا کرد!
ولی واقعا جاش خالیه....
فرهاد برگشت...امیدوارم اونم خیلی زود برگرده....

M . Sayid
06-09-2008, 20:59
عمادجون مرسی بابت تاریخچه باشگاه ولی وقتی دانائی فرد به تیم منتخب جهان دعوت شد آندرانیک اسکندریان هم به اون تیم دعوت شد که بعدش رفت باشگاه های آمریکا(تیمش یادم نیست) الان پسر همین اسکندریان که آلسکو اسمشه تو Mls بازی میکنه.

ESTEGHLAL 67
06-09-2008, 21:00
واقعا عجب خاطره ای بود برای من گل سامره
ولی هیچ مثل گل پیروز قربانی توی دقیقه 93 نبود مخصوصا وقتی چند تا پرسپولیسی دورت باشن
خونه و هر چی دورو برم بود رفت رو هوا

اصلا دوستان یه پیشنهاد بهترین و بدترین خاطره از بازیهای استقلال مخصوصا بازی دربی دارید بنویسید
هم باعث این میشه که تاپیک بازیدش بیشتر بشه هم دوستانی که سنشون بیشتر از بقیه هست خاطرات واطلاعات خودشون رو به بقیه اطلاع بدن که بازی های قدیمی استقلال رو ندیدن

Alireza Taji
06-09-2008, 22:09
واقعا عجب خاطره ای بود برای من گل سامره
ولی هیچ مثل گل پیروز قربانی توی دقیقه 93 نبود مخصوصا وقتی چند تا پرسپولیسی دورت باشن
خونه و هر چی دورو برم بود رفت رو هوا

اصلا دوستان یه پیشنهاد بهترین و بدترین خاطره از بازیهای استقلال مخصوصا بازی دربی دارید بنویسید
هم باعث این میشه که تاپیک بازیدش بیشتر بشه هم دوستانی که سنشون بیشتر از بقیه هست خاطرات واطلاعات خودشون رو به بقیه اطلاع بدن که بازی های قدیمی استقلال رو ندیدن
پیشنهاد خیلی خوبی هست...
البته من حافظه ی خوبی ندارم و جز هفت هشت سال اخیر چیز زیادی را به یاد ندارم!
خاطرات تلخ و شیرین خیلی زیادن باید روشون فکر کنم!

emad64
06-09-2008, 23:40
پیشنهاد خوبیه ؟ حتماً باید از دربی باشه ؟ نمیشه از بازیای دیگه ی استقلال باشه ؟

emad64
06-09-2008, 23:42
عمادجون مرسی بابت تاریخچه باشگاه ولی وقتی دانائی فرد به تیم منتخب جهان دعوت شد آندرانیک اسکندریان هم به اون تیم دعوت شد که بعدش رفت باشگاه های آمریکا(تیمش یادم نیست) الان پسر همین اسکندریان که آلسکو اسمشه تو Mls بازی میکنه.

خواهش میکنم..
نمیدونم سعید جان. من این تاریخچه رو تو وب پیدا کردم، بدون کم و کاستی گذاشتم تو تاپیک..

Alireza Taji
07-09-2008, 00:51
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

دستياران كادر فني پركار شدند
قلعه نويي نظاره گر تمرينات استقلال تهران
خبرگزاري فارس: در تمرين امروز استقلال تهران، سرمربي تيم فقط نظاره گر تمرينات تيم بود و دستيارانش بازيكنان را تمرين دادند.
به گزارش خبرگزاري فارس، استقلال از ساعت 30/17 در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي تمرين كرد. وزش شديدي باد در تمرين مشكلاتي را براي آِّبي پوشان ايجاد كرد.
در اين تمرين ابتدا بازيكنان زير نظر خداداد مربي بدنساز، بدن‌هاي خود را گرم كردند و سپس به دو گروه تقسيم شدند.
مدافعان زير نظر اميد طيري و محمود فكري تمرين كردند و هافبك ها و مهاجمان با صمد مرفاوي كار مي كردند.
امير قلعه نويي نيز به دقت تمرين را زير نظر گرفت و هر از گاهي تذكراتي به بازيكنان مي داد.
تيم استقلال به دليل اين كه فقط اشكان نامداري را در تمرينات دارد از دروازه بان تيم اميد خود در تمرين امروز استفاده كرد. وحيد طالب لو با تيم ملي در عربستان است.
بازي تيم ملي با عربستان مهمترين سوژه امروز بود و آنها در مورد اين مسابقه پيش بيني هاي خود را در جريان تمرين مطرح مي كردند.
استقلال جمعه اين هفته برابر صبا باتري قم بايد به ميدان برود، تيمي كه فيروز كريمي سرمربي پيشين استقلال هدايت آن را بر عهده دارد.

emad64
07-09-2008, 01:02
استقلال جمعه اين هفته برابر صبا باتري قم بايد به ميدان برود، تيمي كه فيروز كريمي سرمربي پيشين استقلال هدايت آن را بر عهده دارد.

انشاا.. که فیروز خان رو نیمکت صبا وجودش واسمون مفید باشه.. رو نیمکت خودمون که مفید نبود :31:
شوخی کردم.. انشا.. بازیه قشنگی باشه و از همه مهمتر به صود استقلال تموم شه که حتماً همین طور میشه..

Alireza Taji
07-09-2008, 01:17
انشاا.. که فیروز خان رو نیمکت صبا وجودش واسمون مفید باشه.. رو نیمکت خودمون که مفید نبود :31:
شوخی کردم.. انشا.. بازیه قشنگی باشه و از همه مهمتر به صود استقلال تموم شه که حتماً همین طور میشه..
اگر اشتباه نکنم فیروز کریمی تو برنامه 90 صریحا اعلام کرد که جلوی استقلال هرگز روی نیمکت نمیشینه! حالا چیکار میکنه؟

emad64
07-09-2008, 01:25
اگر اشتباه نکنم فیروز کریمی تو برنامه 90 صریحا اعلام کرد که جلوی استقلال هرگز روی نیمکت نمیشینه! حالا چیکار میکنه؟

تو خبرها داشتیم که مدیر صبا گفته باید بشینه. مدیر صبا گفته بود که استقلال گذشت. الآن مربیه صبای قم شده. پس رو نیمکت میشینه.. دیگه نمیدونم میشینه یا نه.. ولی از ظاهر خبر میومد که رو نیمکت میشیه..

bleu2u4u
07-09-2008, 01:30
اگر اشتباه نکنم فیروز کریمی تو برنامه 90 صریحا اعلام کرد که جلوی استقلال هرگز روی نیمکت نمیشینه! حالا چیکار میکنه؟


اي بابا اينا همش حرفه
فيروز نه تنها رو نيمكت ميشينه بلكه بهترين تركيب فصلش رو هم ميچينه

bleu2u4u
07-09-2008, 01:35
واما بهترين خاطزه از بازي استقلال با ....

تو بازي 3-2 چند سال پيش بود كه محمود خان فكري جلو 100 هزار نفر تو استاديوم انگشت مباركشو كرد تو ... كاظميان

خوشبختانه من اون بازي رو براي داييم ضبط كردم و اون صحنه حماسي رو دارم فقط حيف كه vhs

emad64
07-09-2008, 01:48
bleu2u4u جان، این که خاطره نبود.. این یه صحنه از بازی بود..

bleu2u4u
07-09-2008, 02:05
bleu2u4u جان، این که خاطره نبود.. این یه صحنه از بازی بود..

عماد جون اين چيزا كه باسه شما صحنس باسه ما خاطيرس:31:

اما اگه راستشو بخاي حق با تويه

emad64
07-09-2008, 02:16
خاطره ی من..
دقیق یادم نمیاد که کدوم بازیه استقلال با سپاهان بود. فقط یادمه که بازیای لیگ بود. فکر کنم مال 3 فصل پیش بود..
استقلال از سپاهان یه گل خورد. گلش رو هم رسول خطیبی روی یه فرار زد به وحید. یادم نمیاد دقیقاً بازی چند چند شد.. ما تو ولایتمون نشسته بودیم :31: و داشتیم بازی رو میدیدیم. ( من و پسرخالم استقالی بودیم، بقیه همه ساز مخالف).
دقیقه آخر بازی بود که یه پنالتی به نفع سپاهان داور گرفت. فریاد پرسپولیسیها رفت هوا. ما هم اعصابمون خورد، چیزی هم نمیتنستیم بگیم.
بازیکن سپاهان پشت توپ، وحید هم تو دروازه..
توپ به سمت دروازه زده شد، وحید توپ رو گرفت، خدا میدونه منو پسرخالم چکار که نمیکردیم. وحید توپ رو که گرفت، پسرخالم کشید زیر فلاکس چایی :31:. پرسپولیسیها هیچی نمیگفتن. الآن هم که دارم اینو مینویسم، یاد اون موقع که افتادم، باز خندم گرفت. کاش بودید و اون صحنه رو میدیدید. از سقوط به اوج رفتیم.. باید تو این شرایط بوده باشید تا بفهمید من چی میگم..
خلاصه خیلی با اون پنالتی گرفتن وحید حال کردم..
وحید بود دیگه ؟ خیلی بازی رو یادم نیست، ولی جو اونجا رو کاملاً یادمه..

emad64
07-09-2008, 02:27
ما که خاطرمون رو گفتیم. بازم خاطره هست، ولی الآن دیگه باید برم بخوابم. شما هم خاطره هاتون رو بذارید.. مسعود هم ایده ی قشنگی داد.. واسه این ایده ازش ممنونم..
خاطره هاتون رو بگید دیگه..

emad64
07-09-2008, 08:29
کجائید بچه ها ؟ خوابید ؟ یه روز هم که ما صبح زود بیدار شدیم، شما خوابیدید ؟
نظرتون راجع به بازیه استقلال با صبا باطری چیه ؟ به نظرتون فیروز کریمی رو نیمکت صبا باطری میشینه یا به وعده ای که داده بود عمل می کنه و از رو سکوی تماشاچی ها تیمش رو رهبری می کنه ؟

bayern
07-09-2008, 08:51
بعد از درخشش در پرتغال
ژوآو توماس، در راه استقلال
مهاجم پرتغالی از طریق فیلم های بازی اش مقبول سرمربی استقلال افتاد. زمان زیادی لازم نبود تا باشگاه استقلال باب مذاکرات را باز کند. کارنامه ژوآو توماس آنقدر درخشان بود که هیچ جای شک و تردیدی باقی نگذارد. ژوآو توماس 33 ساله با ملیت پرتغالی اتفاقاً سابقه حضور در تیم ملی پرتغال را هم دارد. او البته فقط 4 بازی برای تیم ملی کشورش انجام داده و محصول این دیدارها تک گلی بوده که برابر کویت به ثمر رساند تا در تاریخ فوتبال پرتغال دیدار این تیم برابر کویت با نتیجه یک بر یک ثبت شود. ژوآو توماس در مقطعی بعد از پنج سال و نیم توسط لوییز فیلیپه اسکولاری به تیم ملی پرتغال دعوت شد تا در برابر تیم ملی کویت تک گل ملی اش را به ثمر برساند. توماس که در راه باشگاه استقلال است، سابقه حضور در تیم هایی چون رئال بتیس، اسپورتینگ براگا، بنفیکا و البته لیگ قطر را دارد. توماس درخشان ترین دوران بازیگری اش را در بنفیکا سپری کرد و در طول 41 بازی برای این تیم 19 گل به ثمر رساند. ژوآو توماس اما در لیگ پرتغال آنقدر نمایش جالب توجهی داشت که به وی لقب ماریو ژاردل، مهاجم گلزن برزیلی را دادند. توماس همچنین در لیگ قطر در 9 بازی برای الریان 8 گل به ثمر رساند.
این اتفاق البته دو فصل پیش و در سن 31 سالگی وی واقع شد و بعید به نظر می رسد توماس در طول این یکسال با افت محسوسی رو به رو شده باشد. توماس در سال 2008-2007 به اسپورتینگ براگا رفت و در فصل قبل همراه این تیم 10 بازی کرد که در مجموع فقط یک گل به ثمر رساند. او ابتدای تابستان جاری با بواویشتای پرتغال که یکی از تیم های مطرح لیگ این کشور محسوب می شود، قرارداد امضا کرد اما تاکنون برای این تیم بازی نکرده است. با توجه به قانون فیفا که بازیکنی که قراردادی با باشگاه می بندد تا فصل نقل و انتقالات بعدی نمی تواند تیمش را عوض کند.مگر به صورت قرضی. خبری نه چندان موثق انعقاد قراردادی ششصد میلیون تومانی با این بازیکن را بازگو می کند. ژوآو توماس علاوه بر الریان قطر، تجربه حضور در العربی قطر را هم دارد. او در القطر در مجموع 17 بازی 8 گل به ثمر رسانده است.

emad64
07-09-2008, 08:52
على فتح الله زاده: ما هر بازيكنى را كه نياز داشته باشيم جذب مى كنيم و خواسته هاى سرمربى براى ما مهم است نه جذب نام هاى بزرگ.

على فتح الله زاده در گفت و گويى اعلام كرد: ما هر بازيكنى را كه نياز داشته باشيم جذب مى كنيم و خواسته هاى سرمربى براى ما مهم است نه جذب نام هاى بزرگ.

مديرعامل باشگاه استقلال با اشاره به جذب بازيكنان جديد براى تيم فوتبال استقلال گفت: در جذب بازيكن به دنبال تقويت روحى و روانى تيم و يا نام هاى بزرگ نيستيم. در تيم استقلال بازيكنانى همچون جبارى را داريم كه از لحاظ اسم بار مثبت روحى و روانى تيم است. ما هر بازيكنى را كه نياز داشته باشيم جذب مى كنيم و خواسته هاى سرمربى براى ما مهم است نه جذب نام هاى بزرگ.

وى ادامه داد: در جذب بازيكن به هيچ عنوان به دنبال جوسازى نيستيم و در حال حاضر فقط روى فوروارد جديد تيم مانور مى دهيم. در چند روز گذشته فورواردهاى زيادى از سراسر دنيا به تمرينات استقلال آمدند كه اگر در تيم هاى ديگر بودند مطمئناً آنها را جذب مى كردند اما ما اين كار را نكرديم زيرا به دنبال فورواردى مى گرديم كه بتواند استقلال را در ۳ جام همراهى كند.

فتح الله زاده افزود: درحال حاضر استقلال ۳ جاى خالى دارد كه تصميم داريم ۲ جاى خالى را تا نيم فصل نگه داريم و بعد از آناليز كامل مسابقات در پايان نيم فصل از اين ۲ جاى خالى استفاده كنيم.

فتح الله زاده در خصوص شايعات مبنى بر حضور احتمالى استقلال در AFC كاپ (ليگ دوم آسيا) بيان كرد: دراين خصوص نظر خاصى ندارم همواره با AFC ارتباط داشته و داريم و در حال حاضر AFC هيچ گونه صحبتى را در اين خصوص با ما انجام نداده است. پارسال استقلال در جام حذفى قهرمان شده است و مى تواند امسال در ليگ قهرمانان آسيا شركت كند مانند سپاهان و سايپا كه هر ۲ در اين ليگ آسيايى شركت كرده اند.

وى در خصوص تاييد اين شايعه توسط AFC خاطر نشان كرد: در هر صورت اين جام ها توسط AFC برگزار مى شود و از جايگاه معتبرى برخوردار است. در صورت تاييد AFC در آن جام شركت مى كنيم و سعى مى كنيم مقام قهرمانى را به دست بياوريم زيرا در آن جام هم قهرمانان سراسر آسيا شركت خواهند كرد.

مديرعامل استقلال در خصوص شايعه جذب بازيكنان سرشناس اما پا به سن گذاشته از سوى استقلال براى حضور در ليگ قهرمانان آسيا گفت: استقلال به هيچ عنوان به دنبال جذب اسمها نيست. ما به دنبال جذب بازيكنان بزرگ خواهيم گشت اما بازيكن بزرگى مانند روماريو كه دوران فوتبالش تمام شده مطمئناً به درد ما نخواهد خورد . استقلال به دنبال جذب يك فوروارد تمام كننده و قبراق است تا بتواند به كمك استقلال بيايد.

وى ادامه داد: قرار است يك فوروارد از كشور پرتغال به ايران بيايد تا در تمرينات استقلال شركت كند و سرمربى تيم نيز نظر خودش را در خصوص او اعلام كند. فتح الله زاده در خصوص اينكه استقلال در حال حاضر با ترافيك مهاجم مواجه است افزود: ما در خط حمله بازيكنانى داريم كه علاوه بر فوروارد مى توانند در خط هافبك نيز بازى كنند نظير سياوش اكبرپور و فرهاد مجيدى كه مى توان در پشت فوروارد هم از آنها استفاده كرد.

وى درمورد عملكرد قلعه نويى خاطر نشان كرد: هر مديرى از مربى خودش حمايت مى كند در هر تيمى شرايط و موقعيت فرق مى كند و من به عنوان مديرعامل استقلال از سرمربى تيم حمايت كامل مى كنم هر چند كه از نتايجى كه گرفته ايم به هيچ عنوان راضى نيستيم. امسال در تيم بازيكنان خوبى را گرفته ايم و مربى خوبى هم داريم و فكر مى كنم در ادامه راه نتايج بهترى را كسب كنيم.

مديرعامل استقلال در خصوص جذب على كريمى توسط پرسپوليس گفت: على كريمى بازيكن بزرگى است اما مانيز در استقلال بازيكنانى را داريم كه به اندازه او بزرگ هستند. ما در سال گذشته بازيكنى همچون منصوريان را داشتيم كه نشان داده اند توانايى بيشترى نسبت به على كريمى دارند.


منبع : ایران اسپرت

bayern
07-09-2008, 08:55
مهاجم90/1 سانتي‌متري منتظر تاييديه قلعه‌نويي
گروه ورزشي - مهاجمي كه مربيان استقلا‌ل از مدتها قبل انتظارش را مي‌كشيدند،سرانجام وارد تهران شد تا در تست فني اين تيم شركت كند. ‌
محمد كلوكا مهاجمي آفريقايي است كه روز جمعه وارد تهران شد.اين مهاجم فيزيك جالب توجه اي دارد؛تا جايي كه با قد بيش از يك متر و نود سانتي متر يك سر و گردن از بازيكنان استقلا‌ل بلندتر است. كلوكا در صورتي كه مورد پسند امير قلعه نويي قرار گيرد،قراردادش را با استقلا‌ل به ثبت خواهد رساند.
استقلا‌ل به شدت از نبود يك مهاجم گلزن رنج مي‌برد و موضوع حضور يك مهاجم خارجي مدت‌هاست كه در اين باشگاه پيگيري مي‌شود.

bayern
07-09-2008, 08:57
ديدار استقلال با شاگردان بهتاش فريبا

تيم فوتبال استقلال تهران امروز در ديداري دوستانه به مصاف شاگردان بهتاش فريبا خواهد رفت.


"به گزارش سرويس روزشي برنا" آبي پوشان پايتخت در راستاي آمادگي خود براي بازي با تيم صباباتري قم فردا از ساعت 30/17 در زمين شماره دو آزادي با تيم مهرکام پارس ديدار مي کند.
هدايت مهرکام پارس با بهتاش فريبا هافبک سالهاي نه چندان دور استقلال و تيم ملي است.هماهنگي هاي اين ديدار از سوي استقلالي ها صورت گرفته و اين بازي فردا راس ساعت مقرر برگزار مي شود.

emad64
07-09-2008, 09:00
ژوآو توماس، در راه استقلال
این که آمارش مثل آرش برهانیه خودمونه.. اگه اینجوریه نیارنش بهتره..
ولی یه چیزی هم هست.. اون تو لیگ پرتغال بازی میکرده.. پرتغالی ها معمولاً سرعت و تکنیک خوبی دارن.. اگه این خصوصیات رو داشته باشه خوبه بیارنش..

bayern
07-09-2008, 09:00
بيژن كوشكى: براى فيروز كريمى در بازى گل مى برم

بيژن كوشكى مدافع استقلال از جمله بازيكنانى است كه با انگيزه خاصى مقابل تيم مربى سابقش به ميدان خواهد رفت. گفت وگوى او را با ابرار ورزشى بخوانيد:
•از آخرين شرايط تيم صحبت كنيد؟
- در هفته گذشته تمرينات خوبى را پشت سر گذاشتيم و منتظر شروع دوباره مسابقات هستيم.
•نظرتان در مورد تعطيلى مسابقات چيست؟
- تصميم خوب و به جايى بود. باعث شد بچه ها بيشتر با هم هماهنگ شوند.
•در بازى با مس كرمان به ميدان نرفتيد؟
- نظر كادر فنى بود. صلاح اين بود كه ديگران بازى كنند.
•از اينكه به ميدان نرفتيد ناراحت نيستيد؟
- خب، هر بازيكنى دوست دارد براى تيمش بازى كند اما به نظر من مهم اين است كه تيم نتيجه بگيرد.
•بازى با صباباترى را چطور مى بينيد؟
- يكى از سخت ترين بازى هاى نيم فصل اول ليگ است؛ به خصوص اينكه صبا يك مربى دارد به اسم فيروز كريمى كه از دانش بالايى برخوردار است.
•شما براى مربى سابق خود گل مى بريد؟
- صدردرصد. آقاى كريمى به گردن من حق دارد به همين دليل قبل از بازى از ايشان رخصت خواهم گرفت.
•فكر مى كنيد بتوانيد صبا را شكست دهيد؟
- براى رسيدن به صدر جدول بايد همه تيم ها را ببريم.

bayern
07-09-2008, 09:02
جان واريو خانه دار مى شود
مسئولان تيم استقلال تهران به دنبال اين هستند كه براى فابيو جان واريو، بازيكن خود يك آپارتمان اجاره كنند. اين بازيكن از زندگى در هتل و مشكلات به وجود آمده رضايت ندارد و اين موضوع را به گوش استقلالى ها نيز رسانده است و آنان نيز اجاره آپارتمان براى جان واريو را در دستور كار خود قرار داده اند.
استقلالى ها غيبت كنند، جريمه مى شوند
بنا به تصميم كادر فنى استقلال از اين به بعد هر بازيكنى در تمرينات غيبت كند از سوى باشگاه جريمه نقدى خواهد شد. طبق شنيده هاى ما اين تصميم به صلاحديد امير قلعه نويى و بيشتر براى ايجاد نظم و انضباط در تيم گرفته شده است. گفتنى است ابراهيم تقى پور مدافع استقلال كه در تمرين روز پنجشنبه غيبت كرده بود اولين نفرى است كه مشمول اين قانون مى شود.
ابراز رضايت استقلالى ها از تعطيلى تمرين
بازيكنان تيم استقلال تهران رضايت خود را از تعطيلى ۲ روزه تمرينات اعلام كردند. آنها به كادر فنى پيشنهاد كردند در آينده نيز هر چند روز يكبار تمرين تعطيل شود تا بيشتر استراحت كنند.
گلايه استقلالى ها از پرداخت نشدن طلب خود
بازيكنان و مربيان تيم استقلال تهران نسبت به پرداخت نشدن طلبشان از مسئولين اين باشگاه گلايه كردند. آنها معتقدند كه استقلال نيز مانند پرسپوليس بايد يك حامى مالى خوب داشته باشد تا ديگر مشكلات مالى، اين تيم را عذاب ندهد.

bayern
07-09-2008, 09:04
قلعه نويى با كلى تغيير به ديدار كريمى مى رود
تركيب استقلال تهران براى ديدار با صباباترى قم دستخوش تغييرات بسيارى خواهد شد. تمرينات روزهاى اخير استقلال حكايت از آن دارد كه امير قلعه نويى تغييرات بسيارى براى بازى با صباباترى قم در تركيب خود اعمال خواهد كرد. بازيكنانى چون جان واريو ، برهانى و كوشكى نفراتى هستند كه به احتمال بسيار در تركيب استقلال قرار مى گيرند تا شكل تيمى استقلال متفاوت از هفته هاى قبل باشد.ديدار استقلال - صبا براى امير قلعه نويى از اهميت بسيارى برخوردار است.سرمربى استقلال مقابل تيمى قرار مى گيرد كه هدايتش بر عهده فيروز كريمى است. كريمى فصل گذشته سرمربى استقلال تهران بود و با اين تيم نتوانست نتايج قابل قبولى را به دست بياورد تا اينكه امير قلعه نويى جانشين وى شد و توانست استقلال را در جام حذفى قهرمان كند.

emad64
07-09-2008, 09:05
مهاجم 1/90 سانتي‌متري منتظر تاييديه قلعه‌نويي
هر کی که قدش بلند باشه که بازیکن نمیشه.. تازه، 1 متر و 90 سانتیمتر که اونچنان قد بلندی نیست که گفته شده يك سر و گردن از بازيكنان استقلا‌ل بلندتره..
قد نباید ملاک باشه.. باید تموم کننده ی خوبی باشه..

bayern
07-09-2008, 09:05
استقلال، فرزند نامادرى است؟
خريد على كريمى در پرسپوليسى كه در پست تخصصى كريمى، پتروويچ، باقرى و نيكبخت را دارد صرف نظر از يك خريد فنى يك خريد تبليغاتى بود براى كسانى كه مى خواهند به هر شكل ممكن طورى وانمود كنند كه تغيير دايره مديريتى در پرسپوليس، تغييرى مثبت بوده و سرخ ها از بابت تغييرات گسترده مديريتى تيم قهرمان ضرر نكرده اند! در واقع هر طور كه به اين ماجرا نگاه مى كنيم متوجه مى شويم كه سرخ ها نيازى به خريد على كريمى نداشتند و همانطور كه پيش از اين افشين قطبى گفته بود به لحاظ فنى به يك مهاجم گلزن بيشتر نيازمند بودند تا يك هافبك نفوذى كه حالا بايد قطبى نيمكت نشين اين پست را مديريت كند! پرسپوليسى ها امروز خريدى را به تيم خود اضافه كرده اند كه قطبى را مجبور مى كند تا از ميان باقرى، نيكبخت، پتروويچ، بادامكى و خود كريمى ۲ نفر را روى نيمكت بنشاند تا سيستم ۱-۳-۲-۴ خود را بدون تغيير به مصاف حريفان بفرستد. البته منكر اين قضيه نيستيم كه خريد كريمى چه در ليگ قهرمانان آسيا و چه در جام حذفى مى تواند كمك حال پرسپوليس باشد اما قيمتى كه بابت اين انتقال از قطر به پرسپوليس پرداخت شده شائبه هايى را ايجاد كرده كه به تئورى اول متن در مورد تغيير مديريت ها دامن مى زند! از سوى ديگر حالا استقلالى ها هم مى توانند مدعى باشند كه سازمان براى جذب قطبى (يك ميليارد و دويست ميليون تومان)، ماركو (چهارصد هزار دلار)، توره (سيصد و پنجاه هزار دلار) و على كريمى (چهارصد هزار دلار) براى تقويت پرسپوليس بشدت با اين تيم همكارى كرده و با استقلال در اين رابطه راه نيامده و حتى نيمى از اين كمك ها را هم براى استقلال متقبل نشده است. خوش خيالى است كه فرض كنيم همه اين پول ها از جيب مبارك آقاى هدايتى بيرون آمده اما حتى اگر چنين هم باشد حالا استقلال از چينش اعضاى هيأت مديره اش مى تواند شاكى باشد كه چرا سازمان كسى مثل هدايتى را در هيأت مديره پرسپوليس جاى داده اما نمونه اين عضو را در استقلال جاى نداده و اعضاى هيأت مديره استقلال فقط بيننده وقايع رخ داده در تيمشان هستند و نه امكانات و نه پول (به اندازه نصف پرسپوليسى ها) به آنها پرداخت نمى شود! در واقع سازمان تربيت بدنى امروز هر كارى كه براى يكى از اين ۲ تيم انجام مى دهد بايد براى عضو ديگر هم انجام دهد كه اگر غير از اين باشد (كه غير از اين هم به نظر مى رسد) يكى از اين ۲ عضو به عنوان طلبكار از سازمان مدعى مى شود كه چرا اين پدر بين آن ۲ فرزند تفاوت هاى آشكارى قائل مى شود! و تا روزى كه اين ۲ باشگاه ( هر ۲) زير مجموعه سازمان تربيت بدنى باشند همين مشكل هميشه دردسرساز خواهد بود و تغييرى در اين وضعيت احساس نمى شود چون حتى نوع چينش اعضاى هيأت مديره هم در اين ۲ تيم با حساسيت فراوان بين هوادارانشان زير ذره بين مى رود و اجراى عدالت بين اين ۲ فرزند تقريباً محال ممكن است كما اينكه سال گذشته هم سعيدلو معاون رئيس جمهور، رئيس هيأت مديره پرسپوليس بود و كاشانى عضو شوراى شهر كه يكى از نهاد رياست جمهورى و مستقيماً از دولت پول و امكانات را به پرسپوليس تزريق مى كرد و آن يكى از شوراى شهر و شهردارى به همين دليل سرخ ها پارسال مشكل مالى حادى را به چشم نديدند! اما در همان سال گذشته هم استقلال مشكلات عديده اى در مورد نقد كردن چك هاى بازيكنان خودش به چشم ديد. پرسپوليس اما امسال تقريباً هر كارى كه دلش خواست انجام داد بدون آنكه مشكل حادى گيريبانگيرش شود!به هر حال تا روزى كه سازمان تربيت بدنى اجازه خصوصى سازى جدى و صحيح را به اين ۲ باشگاه ندهد شرايط همين گونه خواهد بود و هر حركتى زير ذره بين است و هر كنشى، واكنشى از سوى هواداران اين ۲ تيم خواهد داشت. واكنش هايى كه حتى قهرمانى هر كدام از اين ۲ تيم را به كام سازمان تلخ مى كند و نتيجه معكوس در مورد عملكرد اين نهاد دولتى خواهد داشت.به نظر مى رسد پس از اين همه سال تلاش و كوشش بايد سازمان تربيت بدنى به اين نتيجه رسيده باشد كه واگذارى سهام اين ۲ باشگاه كه قرار بود در دولت هشتم به نتيجه برسد بهترين راه حل است و البته فروش به شخص شايد وضعيت را از اين هم كه هست بدتر كند!

bayern
07-09-2008, 09:07
گزارش تمرين عصر ديروز استقلال
كولوكولو آمد، بيك زاده مصدوم شد
تمرين عصر تيم استقلال ديروز ساعت ۱۷ و۳۰ دقيقه در زمين شماره ۲ ورزشگاه آزادى برگزار شد. در اين تمرين بازيكنان زيرنظر قلعه نويى به انجام تمرينات تكنيكى و تاكتيكى پرداختند.
كولوكولو آمد
مهاجم ساحل عاجى كه طى چند روز اخير گفته مى شد در تمرينات شركت خواهد كرد بالاخره ديروز در تمرين حضور يافت. محمد كولوكولو نام اين مهاجم است.
حضور پرتعداد تماشاگران
حدود ۲۰۰ تماشاگر از نزديك تمرين آبى پوشان را تماشا كردند كه اين موضوع طى چند روز اخير بى سابقه بود.
شرح تمرين
در ابتداى تمرين، بازيكنان به دويدن دور زمين پرداختند. بعد از آن تمرينات كششى را در دستور كار خود قرار دادند. سپس در ۳ گروه سبز، آبى و نارنجى آقاوسط بازى كردند. پاس هاى تك ضرب و كارهاى تاكتيكى از ديگر حركاتى بود كه آبى پوشان انجام دادند. در انتهاى تمرين نيز دروازه بانان زيرنظر مرفاوى و مهاجمين زيرنظر قلعه نويى كارهاى تاكتيكى انجام دادند.
ماساژ ۲ بازيكن
در انتهاى تمرين يدالله اكبرى و فرهاد مجيدى توسط ماساژور تيم ماساژ داده شدند تا گرفتگى عضلاتشان رفع شود.
بيك زاده مصدوم شد
در جريان تمرين عصر ديروز، هاشم بيك زاده مصدوم شد. البته به گفته پزشكان مصدوميت وى جدى نيست و براى همراهى استقلال مقابل صباباترى مشكلى نخواهد داشت.

bayern
07-09-2008, 09:07
حواس استقلالى ها جمع باشد يك جريمه سنگين ديگر در راه است!
بعد از ناكامى استقلال مقابل مس كرمان مسئولان اين باشگاه بر اساس پيشنهاد امير قلعه نويى تمام بازيكنان و مربيان را جريمه كردند (جالب اينجااست كه قلعه نويى خودش را هم ۵ ميليون جريمه كرد) از طرف ديگر چند روز پس از اين اتفاقا رسماً اعلام شد كه جرايم فوق بخشيده نمى شود و استقلالى ها بايد اين ارقام را از دست رفته محسوب كنند اما در عين حال پاداش هاى ويژه اى هم در راه است كه مى تواند اين مسأله را تا حدى تعديل كند. البته به نظر مى رسد استقلالى ها بايد حواسشان را جمع كنند زيرا جريمه سنگين ديگرى هم در راه است و اگر دير بجنبند حسابى اوضاع مالى آنها را بر هم مى ريزد. آن طور كه ماشنيده ايم اگر استقلال مغلوب صباباترى شود، يك جريمه نقدى قابل توجه ديگر هم انتظار شاگردان اميرخان را مى كشد. البته شايعه شده كه اين بار مربيان از پرداخت معاف هستند و فقط بازيكنان در تير رس قرار مى گيرند.

bayern
07-09-2008, 09:08
ديگر ليست دير ارسال نمى شود
ستاد ويژه استقلال براى ليگ قهرمانان
در حالى كه ۶ ماه ديگر به آغاز فصل جديد رقابت هاى ليگ قهرمانان باشگاه هاى آسيا باقى مانده، باشگاه استقلال تدارك وسيعى را براى حضورى موفق در آن آغاز كرده است البته مسائل فنى كاملاً بر عهده قلعه نويى است اما مديران باشگاه در ارتباط با امور اجرايى نيز اقداماتى انجام داده اند كه به زودى شكل وسيعترى به خود خواهد گرفت. بر اساس خبرهاى رسيده، علاوه بر انتخاب نماينده ويژه اى به عنوان معاون بين الملل استقلال، اين باشگاه درصدد است تا ستاد مخصوصى را هم براى ليگ قهرمانان راه اندازى كند تا بر امورى همچون ارسال به موقع اسامى و مدارك، تهيه مدارك مورد نياز كنفدراسيون، تهيه بليت هواپيما، رزرو هتل و... نظارت داشته باشد. ظاهراً ستاد مذكور از اوايل آبان ماه كار خود را به صورت رسمى و جدى آغاز خواهد كرد.

bayern
07-09-2008, 09:09
پرسپوليس و سپاهان رقيبان اصلى ما براى قهرمانى هستند
قلعه نويى: استقلال يك اسپانسر خوب مى خواهد
«امير قلعه نويى» سرمربى تيم استقلال تهران از عملكرد تيمش رضايت دارد و اميدوار است در ادامه مسابقات بازيكنانش نتايج گذشته را جبران كنند و در كورس قهرمانى قرار بگيرند.او فوتبال ايران را در حال حاضر فوتبالى نتيجه گرا دانست و از استقلال، پرسپوليس و سپاهان به عنوان مدعيان اصلى قهرمانى نام برد. گفت و گوى وى با ابرار ورزشى در ذيل آمده است:
• شرايط فعلى استقلال چطور است؟
- شرايط خوب است. بچه ها خوب تمرين مى كنند و كار خودشان را به درستى انجام مى دهند. كادر فنى نيز زحمت زيادى كشيده است و اميدوارم ليگ را خوب شروع كنيم و در ادامه مسابقات موفق باشيم و نتايج گذشته را جبران كنيم.
• از عملكرد استقلال در ۴ بازى ابتدايى ليگ رضايت داريد؟ آينده تيم را چطور مى بينيد؟
- از عملكرد بازيكنان راضى ام اما از نتايج به دست آمده اصلاً رضايت ندارم. تعطيلى ليگ به ما كمك زيادى كرد تا بتوانيم روى نقاط ضعف و قوت خود كار كنيم. آينده استقلال را خوب مى بينم. ما در برنامه ريزى خود براى آينده ۲ مسأله را لحاظ كرده ايم كه اين ۲ مسأله تاكتيك و مسائل روانى تيم است. در اين تعطيلات روى اين ۲ موضوع بسيار كار كرده ايم. هواداران مطمئن باشند با نگرشى جديد، رقابت ها را ادامه مى دهيم و به اميد خدا نتايج خوبى هم كسب خواهيم كرد.
• علت اصلى ناكامى استقلال در ۴ بازى گذشته چيست؟
- ما در اين ۴ ديدار خيلى بدشانس بوده ايم. اعتقاد دارم در ۲ مسابقه اى كه شكست خورديم به هيچ وجه مستحق باخت نبوديم. در اين ۴ ديدار ما ۱۲ موقعيت گلزنى بسيار خوب داشتيم كه با بى دقتى آنها را از دست داديم. دروازه بان ما ۵ بار هم روى زمين نيفتاد. متأسفانه تيم هاى ايرانى در حال حاضر به دنبال زيبا بازى كردن نيستند و فقط به نتيجه گرفتن فكر مى كنند. ما مقابل ابومسلم خوب نبوديم اما بازى را برديم،مقابل سپاهان، پگاه و مس خوب بازى كرديم اما نتيجه نگرفتيم.
• فكر نمى كنيد از لحاظ يارگيرى موفق عمل نكرده ايد؟
- اصلاً اين طور نيست. قبول دارم چند بازيكن خوب خود را از دست داده ايم اما جانشينان آنها نيز بازيكنان بسيار خوبى هستند ما در اين فصل ۱۱ بازيكن خيلى خوب را به خدمت گرفته ايم. مشكل ما بازيكن نيست بلكه ناهماهنگى بازيكنان است و تا هماهنگ شدن كامل نفرات زمان لازم داريم. تعطيلى ۲ هفته اى ليگ از اين لحاظ به نفع ما شد و به هماهنگ ترشدن بازيكنان كمك زيادى كرد.
• در مورد مشكلات مالى استقلال چه نظرى داريد؟
- مشكلات مالى زيادى داريم. متأسفانه با وجود تلاش هاى متعدد اعضاى هيأت مديره و شخص فتح الله زاده هنوز اسپانسرى انتخاب نشده است. فتح الله زاده زحمات زيادى مى كشد اما او يك تنه نمى تواند تمام مشكلات را حل كند.
اميدوارم در آينده با گرفتن يك اسپانسر خوب اين مشكلات حل شود. با اين حال ما با قدرت به كار خود ادامه مى دهيم و اين مشكلات را به مديران باشگاه واگذار مى كنيم.
• نظرتان در مورد برنامه ريزى مسابقات ليگ چيست؟
- با اينكه ۸ سال از حرفه اى شدن ليگ ايران مى گذرد اما هنوز هم برنامه ريزى خوبى نداريم. در زمانى كه ما در تركيه حضور داشتيم مسئولان فوتبال اين كشور تا نيم فصل براى ليگشان برنامه ريزى كرده بودند. مسئولان فوتبال ما بايد فكرى به حال اين موضوع بكنند تا در آينده اين مشكلات حل شود.
• چه تيم هايى رقيبان شما در كسب عنوان قهرمانى هستند؟
- در اين فصل همه تيم ها با قدرت كامل در رقابت ها حضور پيدا كرده اند و پيش بينى بسيار سخت است. با اين حال پرسپوليس وسپاهان را رقيبان اصلى استقلال در كسب عنوان قهرمانى مى دانم. مطمئن هستم بازيكنان ما با پشت سر گذاشتن اين ۲ تيم به مقام قهرمانى دست پيدا مى كنند.

bayern
07-09-2008, 09:11
استقلالى ها پولدار مى شوند
پس از اينكه سازمان تربيت بدنى مبلغى را به عنوان كمك به باشگاه استقلال اهدا كرد اين پول امروز بين بازيكنان و مربيان تقسيم مى شود تا روحيه اعضاى تيم در بازى مقابل صباباترى بالا رود.
عليزاده به دفتر مصطفوى رفت
على عليزاده مهاجم تيم استقلال روز پنجشنبه براى دريافت طلب خود به ساختمان باشگاه پرسپوليس رفت و نشستى را با داريوش مصطفوى، مديرعامل پرسپوليس برگزار كرد. در اين نشست مقرر شد طلب عليزاده هر چه زودتر پرداخت شود.
استقلالى ها پنجشنبه به قم مى روند
كاروان تيم استقلال براى رويارويى با صباباترى قم روز پنجشنبه با اتوبوس تهران را به مقصد قم ترك مى كنند. ديدار صباباترى و استقلال ساعت ۲۰ و ۳۰ دقيقه روز جمعه در ورزشگاه يادگار امام قم برگزار مى شود.
نامه استقلالى ها به فدراسيون
على نظرى جويبارى، سرپرست تيم استقلال امروز نامه تغيير شماره پيراهن خسرو حيدرى را به فدراسيون مى فرستد تا اين باشگاه با جريمه مواجه نشود. گفتنى است شماره پيراهن حيدرى از ۲۷ به ۲ تغيير خواهد يافت.
امروز صباباترى آناليز مى شود
آناليزور تيم استقلال تهران امروز به محل تمرين تيم صباباترى قم مى رود و تمرين اين تيم را از نزديك نظاره مى كند. وى پس از آناليز اين تيم نكات مهم را به قلعه نويى اطلاع مى دهد.

emad64
07-09-2008, 09:13
بازيكنانى چون جان واريو ، برهانى و كوشكى نفراتى هستند كه به احتمال بسيار در تركيب استقلال قرار مى گيرند
یعنی بالاخره بازیه جانواریو رو میبینیم ؟ یکی باید این خبر رو به محمود بده. آخه خیلی دوست داشت که جانواریو تو ترکیب ثابت استقلال باشه..

به نظرم این تغییرات بد نباشه.. باید ببینیم ترکیب کامل چیه، اون وقت میشه در مورد حضور برهانی و کوشکی اظهار نظر کرد. جانواریو اگه بازی کنه، خیلی خوب میشه..

bayern
07-09-2008, 09:17
در صفوف ايستاده به انتقاد؛
«روشن »ها فراوانند باز
حجازى هيچى نمى فهمد ! كريمى به خون ناصر تشنه بود ومى گفت: «اگرببينمش دارش مى زنم.» مشكل استقلال مديريت فتح الله زاده است او كه برود دنيا گلستان مى شود زيرا چكهايى كه حاجى مى كشد برگشت مى خورند ؟! ديديد! تخريب كردن كه كارى ندارد. مى توان دهان را بازكرد وهرچه دل تنگمان تجويز مى كند را بيرون ريخت و با ۲ ۳، تا فرياد آى ايها الناس مردمى كه اصولاً در مقابل داد و بيداد حساسند و خيال مى كنند اساساً حق با كسى است كه صداى رساترى دارد را فراخواند و پرده درى كرد و شد منتقد؛ نه ببخشيد... شد تيتر اول روزنامه ها. نگارنده وقتى ۵ سال داشت شنيده بود كه خراب كردن ساده تر از ساختن است، به همين خاطر از همان روز سعى كرده ام تا حرفى اگر مى زنم و چيزى اگر مى نويسم توام با انديشه و نقد باشد نه عداوت و قضاوت.به حسن روشن اما انگار نه در ۵ سالگى كه در ۵۰ سالگى هم كسى چنين توصيه اى نكرده است زيرا پيشكسوتى كه بايد الگوى رفتارى من جوان باشد تنها از طريق تخطئه و تخريب ديگران روى جلد رسانه هاى نوشتارى مى رود! او آن روزكه در دستگاه حاجى بود و پست داشت ، مخالفان و منتقدان مديرعامل را با همين ادبيات نشانه مى رفت و امروز كه دستش به استقلال نمى رسد فتح الله زاده را داخل چرخ گوشت مصاحبه هايش گذاشته تا به نسلى كه بدون خواندن حتى يك كتاب درباره عقايد ماكياولى يا ماترياليسم بازهم همه چيز را فداى ماديات مى سازد بفهماند كه اصولاً اولويت با نفع فردى است و زمانى كه پاى چنين منفعتى در ميان نباشد مجازيد تا هرگونه مرزى را زير پا بگذاريد. آرى حسن آقا مشغول تسويه حساب است و با رسانه هاى ورزشى نيز چون ۱۷ ، ۱۸ قلم روزنامه هستيم و روزى به ۱۸۰ خبر براى روى جلدمان احتياج داريم به مصاحبه هاى بى حساب و كتاب به صرف آنكه مثل ترانه هاى هندى و سس مكزيكى تند هستند احترام مى گذاريم تا شايد مخاطب خسته از تورم و ترافيك ودود و هزار و يك كوفت و زهرمار ديگر با ديدن يك تيتر ناآرام دچار احساس همذات پندارى شود و نشريه مان را از ميان خيل نشريات بردارد. اين نصيحت هم كه اى كاش حسن آقا با يك سرى حرف هاى سازنده روى جلد مى رفت دردى را دوا نمى كند زيرا در صفوف ايستاده به انتقاد، روشن ها فراوانند. باز و چون اصولاً نمى شود همه را راضى نگه داشت در نتيجه امروز اين پيشكسوت غر مى زند و فردا نوبت به ديگران مى رسد تا همين كار را به روش خودشان تكرار كنند.

bayern
07-09-2008, 09:19
سلام
میترسم این جان واریو هم تو زرد از اب دربیاد و ابی از اون برای استقلال گرم نشه

bayern
07-09-2008, 09:20
امير حسين صادقى:
پيراهن شماره ۲ استقلال ارث پدرى من نيست
مدافع تيم مس كرمان در خصوص اينكه قرار است پيراهن شماره ۲ تيم استقلال را كه ۷ سال بر تنش بوده به خسرو حيدرى بازيكن جديد اين تيم بدهند گفت: خسرو حيدرى فراموش نكند بزرگى چون جواد زرينچه اين پيراهن را برتن مى كرده است. امير حسين صادقى همچنين افزود: پيراهن هيچ تيمى براى بازيكنى ارث پدرى نيست و هميشه بين بازيكنان مختلف عوض مى شود كه اميدوارم توانسته باشم ارزش اين پيراهن را كه سال ها بر تن جواد زرينچه بوده با عملكرد خود حفظ كنم. وى ادامه داد: خسرو حيدرى بازيكن خوب و با انگيزه اى در فوتبال كشورمان است و اميدوارم در اين فصل براى استقلال بهترين بازى هاى خود را به نمايش بگذارد. مدافع تيم فوتبال مس كرمان خاطرنشان كرد: ما براى پيروزى مقابل پرسپوليس به آزادى خواهيم رفت تا ۳ امتياز اين مسابقه را به دست آوريم و اميدوارم سرخها با تمام نفرات خود به اين ديدار بيايند تا حرف و حديثى نباشد.




شكار بزرگ قلعه نويى
يك لژيونر ، نيم فصل استقلالى مى شود
استقلال هم اكنون با مشكل گلزنى مواجه است و به همين خاطر امير قلعه نويى در صدد جذب يك مهاجم جديد بر آمده تا بتواند با اتكا بر وى اين معضل را به حداقل برساند. البته به نظر مى رسد اين تنها راه حل سرمربى آبى پوشان براى كسب نتايج مطلوب در ليگ برتر و به ويژه ليگ قهرمانان آسيا تلقى نمى شود و امير روش ديگرى را هم مد نظر خويش قرار داده كه در نوع خود مهم تلقى مى شود. اين طور كه ما شنيده ايم قلعه نويى در صدد است تا قبل از آغاز ليگ قهرمانان آسيا ضريب تجربه تيم خويش را افزايش دهد. بر همين اساس مى خواهد قبل از شروع اين پيكارها مهره اى را جذب كند كه تجربه بازى هاى مهم به ويژه تقابل با تيم هاى عربى را داشته باشد. از ما نشنيده بگيريد اما مى گويند احتمال دارد در نيم فصل ليگ حرفه اى، يكى از لژيونرهاى شاغل در ليگ امارات به ايران بازگشته و پيراهن آبى را بر تن كند. اين خبر به صورت تلويحى توسط يكى از نزديكان تيم هم تأييد شد.

emad64
07-09-2008, 09:22
سلام
میترسم این جان واریو هم تو زرد از اب دربیاد و ابی از اون برای استقلال گرم نشه

سلام.. انشاا.. که اینطوری نیست و برای استقلال مثمر ثمر واقع میشه..
بایرن، تو خبرات رو شب مینویسی، صبح تند تند پست میکنی :31:
ماشا.. سرعتت خیلی بالا هستشا..
بابت اخباری که میذاری ممنون..

bayern
07-09-2008, 09:23
قلعه نويى و يك بهانه غيرموجه
هر كسى كه موبايل دارد «جاسوس» است!
جاسوس يعنى خبرچين و خبرچين كسى است كه اخبار را مثل ميوه هاى يك درخت مى چيند و آنها را داخل سبدى براى عرضه مى گذارد و نزد كسانى مى برد كه از خبر و صاحب خبر دورند و بى اطلاع. براى ما خبرچين با وجود مترادف بودنش با جاسوس، دون پايه تر محسوب مى شود و معمولاً از اين لفظ براى توصيف كسانى استفاده مى كنيم كه اخبار دم دستى را جابجا مى كنند. جاسوس اما به خاطر ويژگى هاى هجايى اش مخاطب را به ياد سازمان هاى جاسوسى مى اندازد . با اين اوصاف كسى كه اخبار پسران آبى را در اختيار جرايد مى گذارد «خبرچين» است، خبرچينى كه قدمت ورودش به حوزه فوتبال به اندازه خود اين رشته ورزشى عمر دارد.
۱- بيرون بردن اسناد محرمانه مملكتى مى تواند حكومت و به تبع آن ملتى را متضرر سازد ،پس بيهوده نيست كه در اقصى نقاط عالم جاسوسان را به اشد مجازات محكوم مى كنند اما با كسى كه خبرى را جابجا كرده است بايد چگونه رفتار كرد؟ ما در شعارهايمان به عبارت «دانستن حق مردم است» بسيار وفاداريم و از حجم بالاى شبكه هاى تلويزيونى، رسانه هاى نوشتارى و امكان استفاده از اينترنت استقبال مى كنيم، بنابراين چون فلسفه رسانه ها انتقال اطلاعات است و اخبار، لذا فى نفسه نمى توان چنين فرآيندى را مفسدانه تلقى كرد ،با اين حال طبيعى است كسى كه خبرى درباره او لو رفته ايجاب مى كند تا نسبت به اين قضيه واكنش منفى نشان دهد.
۲- سال ها قبل كه وسايل ارتباط جمعى گستردگى امروز را نداشتند، بسيارى از خبرنگاران براى گرفتن خبر دست به مسافرت هاى درون شهرى و برون شهرى و گاهى فرامرزى مى زدند و چنانچه با عبارت «ورود خبرنگاران ممنوع است» مواجه مى شدند، برايشان چاره اى باقى نمى ماند جز برقرارى تماس تلفنى با منزل ورزشكارى كه دوستشان بود و دريافت اخبار آن روز از او. از دل چنين تماس هايى گاهى اخبارى به بيرون درز پيدا مى كرد كه خشم و ناراحتى مربيان و مديران باشگاه ها را باعث مى شد. به همين خاطر آنها همواره دنبال اين بودند كه ببينند كدام بازيكنانشان سر تمرين با خبرنگاران سلام و عليك دارند و آن خبرنگاران آيا متعلق به همان نشرياتى هستند كه اخبار محرمانه را چاپ كرده است يا خير. گاهى اين تلاش منجر به كشف خبرچين مى شد و گاهى هم سوء تفاهماتى را ميان باشگاه با بازيكنان بى گناه به وجود مى آورد.
۳- امروزه روز كه هر موبايلى مى تواند در حكم يك خبرگزارى باشد، هيچ خبرى از چشم مردم دور نمى ماند. آرى فقط كافى است تا خبر در حضور كسى به غير از مولد آن اتفاق بيفتد. در آن صورت ناظر مى تواند با موبايلش از خبر فيلم بگيرد و آن را يا از طريق بلوتوث و يا با استفاده از سايت هاى اينترنتى در معرض ديد همگان بگذارد. در همين چهارچوب روزى كه شيث رضايى كلمه زشتى از داخل مرسدس مشكى اش نثار يكى از هواداران فوتبال كرد كه حتى يك درصد هم احتمالش را نمى داد فيلم خبرى اين اتفاق ظرف كمتر از ۲ هفته سر از هزاران موبايل و سايت هاى پر مخاطب درآورد. بنابراين قلعه نويى كه مى داند جلوى خبر را با آژان كشى هم نمى توان گرفت،نبايد در تلاش برآيد تا نواقص فنى استقلال را پشت جاسوس بازى و موهوماتى از اين دست مخفى نگه دارد اگر او بازيكنى داشت كه برنامه هاى استقلال را در اختيار حريفان مى گذاشت، مى شد به اين اتفاق به چشم يك بحران جدى نگاه كرد اما چاپ ۴ خبر حاشيه اى از تمرين پسران آبى موضوعى نيست كه بتواند باشگاه بزرگى چون استقلال را چنان به دردسر بيندازد كه مهاجمانشان گل نزنند و بازيكنانش بى هدف و بدون برنامه كار كنند!

emad64
07-09-2008, 09:25
از ما نشنيده بگيريد اما مى گويند احتمال دارد در نيم فصل ليگ حرفه اى، يكى از لژيونرهاى شاغل در ليگ امارات به ايران بازگشته و پيراهن آبى را بر تن كند
خدا کنه علی 30 ثانیه یا رضا عنایتی باشه..

bayern
07-09-2008, 09:26
سلام.. انشاا.. که اینطوری نیست و برای استقلال مثمر ثمر واقع میشه..
بایرن، تو خبرات رو شب مینویسی، صبح تند تند پست میکنی :31:
ماشا.. سرعتت خیلی بالا هستشا..
بابت اخباری که میذاری ممنون..

سلام فقط انجام وظیفه هستش:40: همین

bayern
07-09-2008, 09:27
پژمان منتظرى:
خودم جاسوس را پيدا مى كنم

پژمان منتظرى مدافع استقلال معتقد است اين تيم با شروع مجدد رقابت هاى ليگ برتر به شرايط آرمانى خواهد رسيد. گفت و گوى او را با ابرار ورزشى بخوانيد:
• از شرايط خودتان صحبت كنيد؟
- در اين هفته تمرينات پرفشارى را پشت سر گذاشتيم. فكر مى كنم همه ما به شرايط آرمانى رسيده ايم.
• آيا تعطيلى ليگ به سود شما بوده است؟
- صد در صد. تيم ما در ابتداى ليگ به آمادگى كامل نرسيده بود اما در اين تعطيلى در تمرينات بچه ها به هماهنگى كامل رسيدند.
• پس از اين هفته ديگر نمى بازيد؟
- ما اين ۲ باخت هم كه آورديم بدشانس بوديم همه ديدند ما در هر ۲ ديدار سرتر از حريف بوديم اما روى يك ضد حمله گل خورديم.
• فكر مى كنيد علت باخت هاى استقلال چه بود؟
- چون تيم هاى بزرگ از سوى تماشاگران دچار استرس مى شوند باعث مى شود نتيجه نگيرند اما شما مطمئن باشيد با شروع دوباره ليگ بهترين نتايج را كسب خواهيم كرد.
• از عملكرد خودتان راضى هستيد؟
- فكر مى كنم بد نبودم چون در يك ديدار هم در پست هافبك دفاعى به ميدان رفتم. سعى مى كنم در ديدارهاى آينده بهتر ظاهر شوم.
• راستى جاسوس استقلال پيدا شد؟
- در آستانه پيدا شدن است. خودم در تلاش هستم جاسوس را پيدا كنم.
• بازى با صباباترى را چطور مى بينيد؟
- سعى مى كنيم با كسب ۳ امتياز به جمع مدعيان قهرمانى بازگرديم.

bayern
07-09-2008, 09:28
عملكرد ضعيف مرفاوى در حل مشكل گلزنى استقلال
وقتى دروازه بان هاى يك تيم خوب كار نمى كنند اكثر انتقادات متوجه مربى دروازه بان ها مى شود طبعاً وقتى در تيمى چون استقلال هم اين همه مهاجم ريز و درشت خوب كار نمى كنند بايد دليل آن را از يكى مثل صمد مرفاوى پرسيد. مرفاوى در تمرينات كارى بجز تمرين با مهاجمان ندارد و در واقع وظيفه اصلى او كار با مهاجمان است نه گرم كردن بازيكنان و ... خود صمد البته مهاجم خيلى گلزنى نبود اما معمولاً گل هاى حساسى مى زد و يا در اكثر فصل ها ۱۰ ، ۱۲ گل را مى زد. ركورد مرفاوى زدن ۱۴ گل در ليگ ۶۹-68 بود ضمن اينكه او يك بار با ۴ گل در جام باشگاه هاى آسيا به اتفاق ۲ مهاجم ديگر به طور مشترك آقاى گل شد(سال ۱۳۷۰)به هر حال مرفاوى تا به امروز در مقام مربى مهاجمان استقلال توفيق چندانى نداشته و نتوانسته مشكل گلزنى را با تمرينات اختصاصى با مهاجمان برطرف كند به طورى كه قلعه نويى تنها راه حل موجود را جذب يك مهاجم خارجى مى داند.

bayern
07-09-2008, 09:29
چه شوخى بامزه اى
استقلالى ها پول قبض موبايل هايشان را ندارند!
بازيكنان استقلال همچنان معتقدند كه مشكل مالى دارند. يكى از آنها در جايى مدعى شد كه ما حتى نمى توانيم قبض موبايل هايمان را پرداخت كنيم چون پول نداريم! البته در اينكه باشگاه استقلال مشكل مالى دارد و برخى از بازيكنان پيش قراردادهاى خود را نگرفته اند شكى نيست اما اينكه بگويند ما حتى نمى توانيم قبض موبايل هايمان را پرداخت كنيم در نوع خود عجيب است و با منطق جور در نمى آيد. آخر چطور مى شود بازيكنى كه بنز و BMW و ماكسيما و... سوار مى شوند نتوانند پول قبض موبايل هاى خود را بدهند؟ اگر اينطور است پس لابد آنها براى تهيه پول بنزين هم مشكل دارند چون باشگاه پولشان را نداده و... نكته اينجاست كه معمولاً خبرنگاران هم در اين قبيل مسائل با بازيكنان همدردى مى كنند در حالى كه خودشان مشكلات مالى به مراتب بيشترى دارند اما به جاى آن غصه فوتباليست ها را مى خورند. روزى نيست كه خبر مشكلات مالى بازيكنان پرسپوليس و استقلال در روزنامه ها درج نشود در حالى كه سطح زندگى فوتباليست ها اصلاً قابل مقايسه با ساير اقشار جامعه نيست.

bayern
07-09-2008, 09:35
تکراری بود

bayern
07-09-2008, 09:38
شعارجديد سازمان: هزينه مالي فقط براي قرمز –آبي بايد درجا بزند
تیم استقلال
اينهمه تبعيض اينهمه تفاوت اينقدر اين تفاوت ها تابلو است كه هركسي ميفهمد چهره سازمان به سمت پرسپوليس و پشتشان به سمت تيم آبي است.
ديگر هر كسي ميداند كه دستمزد قطبي و كريمي معادل يكسال خرج تيم استقلال است و دستمزد علي كريمي روياي هربازيكن و تيم حرفه اي!!!
چرا استقلال بايد هر روز درگير برگشت چك هاي صادره باشد و تيم پيروزي بر خلاف اين تيم هر روز به دنبال بازيكن جديد و بمب هاي خبري با مبلغ هاي آنچناني است .
حتما مي فرماييد ...


خوب اين قضيه ربطي به اين تيم ندارد – بلكه آقايي به نام هدايتي كه معلوم نيست تا الان تو كدوم ... بوده همه هزينه ها را تقبل ميكند.
اين درست اما آقايان چرا همين چند سال گذشته نگذاشتند آقاي شفيع زاده كه حاضر بود بيشترين پول را براي استقلال هزينه كند و البته امتحانش را هم پس داده بود به استقلال بياد اما الان آقاي هدايتي را رئيس هيات مديره تيم قرمز ميكنند.
بي شك اين يعني تبعيض يعني آقاي علي آبادي پرسپوليسي كه مديريت ايشان در هزينه براي پرسپوليس بيداد مي كند مي خواهند فقط قرمزها در اوج باشند .
بي شك بايد به قلعه نوعي حق داد كه از شرايط نابرابر صحبت مي كند – به راستي چرا نميگذارند استقلال هم از عاشقان پولدار وسرمايه گذار خود بهره بگيرد، چرا نشريات خفه خون گرفته اند و حرف نمي زنند –شايد منتظر درگيري جديد بين پورحيدري و فتح ا... زاده يا دايي و قلعه نويي هستند- بلكه آنان فقط دنبال هوچيگري و جنجال هستند وگرنه اگر واقعا به رسالت خود عمل ميكردند الان اين سوال را مي پرسيند كه چرا اينهمه تبعيض!!!‌ و بايد هم علي آبادي را براي پاسخگويي دوره مي كردند.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

emad64
07-09-2008, 09:40
جمعه 87/6/22
صبا باتری قم - استقلال تهران، ساعت 20:30 ، ورزشگاه یادگار امام قم

تا الآن 1 نفر بازیه [مس - استقلال] رو پیش بینی کردن.
برای دیدن لیست شرکت کنندگان و پیش بینیهاشون میتونید پست 4841 رو ببینید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای دیدن افراد برتر کل پیش بینی ها، میتونید به پست 4357 مراجعه کنید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای شرکت تو پیش بینی هم میتونید تو همین تاپیک پیش بینیتون رو اعلام کنید.
قوانین شرکت در پیش بینی رو هم میتونید تو پست 2681 ببینید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای شرکت تو این پیش بینی، حدوداً 5 روز دیگه فرصت دارید..

emad64
07-09-2008, 09:41
من از دوشنبه تا جمعه دارم میرم مسافرت. پیش بینی رو به خودتون میسپارم.. مسعود وظیفه ی ثبتشون رو به عهده داره..

unartig
07-09-2008, 15:11
استقلال 1 صباباتری 1
اماامیدوارم برد استقلال همراه باشه چون من هیچ موقع درست پیش بینی نکردم

emad64
07-09-2008, 15:14
"كریمی" استاد است اما، صبا را می‌بریم
قلعه‌نویی:
بازیكنان همچنان در شوك نتایج ضعیف فصل گذشته هستند!

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: ورزشی - فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران از وضعیت تمامی نفرات این تیم، از جمله مهاجمانش راضی است.

امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار كرد: در حال حاضر از تمامی بازیكنان راضی هستم، چه مهاجمان و چه بازیكنان پست‌های دیگر، چرا كه تمامی نفرات در طول تمرین‌ها توانشان را به كار می‌گیرند و استقلال روز به روز بهتر می‌شود.

قلعه‌نویی درباره وضعیت این تیم پس از شكست مقابل مس كرمان و تعطیلی لیگ برتر گفت: آن شكست را فراموش كرده‌ایم، ضمن آنكه تعطیلی لیگ نیز دست ما نبود كه بخواهیم در باره آن اظهارنظر كنیم. در هر صورت آنچه كه مسلم است نیاز استقلال به تمرین‌های هرچه بیشتر برای رسیدن به هماهنگی است.

وی ادامه داد: تركیب تیم پرسپولیس تغییر چندانی نداشته و تقویت نیز شده است یا تیم سپاهان بازیكنانی دارد كه چندین سال است كنار یكدیگر بازی می‌كنند، اما بازیكنان استقلال در فصل گذشته تحت تاثیر نتایج ضعیف لیگ هفتم بودند و به همین دلیل در تیم تغییرات بسیاری ایجاد شد، طبیعی است كه هماهنگی میان نفرات كمی زمان می‌برد، تصور می‌كنم بازیكنان همچنان در شوك نتایج ضعیف فصل گذشته هستند و ما سعی داریم آنها را از این فضا خارج كنیم و به لیگ هشتم بازگردانیم. اطمینان می‌دهم كه با این تغییر تفكر تیم استقلال شرایط بسیار بهتری را پیدا می‌كند.

سرمربی استقلال تهران درباره بازی مقابل صبای قم نیز گفت: بازی بسیار دشواری را مقابل صبا خواهیم داشت، به همین دلیل در طول تعطیلی لیگ، تمرین‌ها را پرفشار برگزار كردیم كه خوشبختانه بازیكنان اكنون بسیار هماهنگ‌تر از گذشته شده‌اند. در هر صورت استقلال برای كسب هر سه امتیاز به مصاف صبا خواهد رفت.

قلعه‌نویی درباره رویارویی با فیروز كریمی نیز گفت: فیروزخان استاد من است و به او ارادت دارم.

قلعه‌نویی در ادامه بر باورش به موفقیت استقلال تاكید و تصریح كرد: آنچه مسلم است نیاز تیم ما به تمرین و تمرین است تا بازیكنان به شرایط ایده‌آل برسند، این تیم توانایی موفقیت را دارد.

وی درباره برتری چهار بر صفر استقلال مقابل تیم ملی جوانان نیز گفت: دیدار خوبی بود البته ما این بازی را بیشتر برای كمك به تیم ملی جوانان برگزار كردیم، معتقدم تیم جوانان از بازیكنان با استعدادی برخوردار است كه فوتبال را خوب بازی می‌كنند و در آینده با هماهنگی بیشتر می‌توانند موفق شوند. امیدوارم تیم جوانان به جام جهانی راه پیدا كند.

emad64
07-09-2008, 15:24
استقلال 1 صباباتری 1
اماامیدوارم برد استقلال همراه باشه چون من هیچ موقع درست پیش بینی نکردم

پیش بینیت ثبت شد..
کلک، بازیه قبلی که......
به امید برد استقلال..

emad64
07-09-2008, 15:26
جمعه 87/6/22
صبا باتری قم - استقلال تهران، ساعت 20:30 ، ورزشگاه یادگار امام قم
داور: خداداد افشاريان، كمك ها: حسن نوشه ور و مرتضي كريمي

تا الآن 3 نفر بازیه [صبا باتری قم - استقلال تهران] رو پیش بینی کردن.
برای دیدن لیست شرکت کنندگان و پیش بینیهاشون میتونید پست 4841 رو ببینید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای دیدن افراد برتر کل پیش بینی ها، میتونید به پست 4357 مراجعه کنید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای شرکت تو پیش بینی هم میتونید تو همین تاپیک پیش بینیتون رو اعلام کنید.
قوانین شرکت در پیش بینی رو هم میتونید تو پست 2681 ببینید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای شرکت تو این پیش بینی، حدوداً 5 روز دیگه فرصت دارید..

emad64
07-09-2008, 15:29
من فردا دارم می رم مسافرت. تا جمعه هم بر میگردم..
واسه همین پیش بینیم رو تو پست بعدی میکنم..

مسعود، میتونی پیش بینی ها رو خودت ثبت کنی ؟

emad64
07-09-2008, 15:32
صبا باتری 0 - 2 استقلال

emad64
07-09-2008, 15:43
صبا باتری 0 - 2 استقلال

پیش بینیه خودم رو ثبت کردم..
مسعود، بقیش با تو..

emad64
07-09-2008, 15:48
صباباتري - استقلال تهران، ساعت ‪ ،20:30‬ورزشگاه يادگار امام قم

داور: خداداد افشاريان، كمك ها: حسن نوشه ور و مرتضي كريمي

بردیا
07-09-2008, 15:51
استقلال1-1 صباباتری

emad64
07-09-2008, 15:52
جمعه بازیه استقلاله..
یه مهاجم از ساحل عاج تو تمریناست.. ببینیم این یکی تأیید میشه یا نه.. میگن قدش 1 متر و 90 سانتیمتره..
بازیش باید مهمتر از قدش باشه.. نباید گول قدش رو بخوریم..

emad64
07-09-2008, 15:55
استقلال1-1 صباباتری

پیش بینیت ثبت شد بردیا..

™M ™
07-09-2008, 17:07
استقلال 2 صبا 1

™M ™
07-09-2008, 17:16
بررسي جذب اسپانسر و مسائل مالي در جلسه هيئت‌مديره استقلال به گزارش خبرگزاري فارس، شب گذشته جلسه هيئت مديره باشگاه استقلال برگزار شد و در اين جلسه در مورد سه موضوع بحث و گفت وگو شد. اولين بحث در خصوص جذب اسپانسر بود كه مديران باشگاه هنوز به جمع بندي مشخصي در اين خصوص نرسيده اند، البته در تلاش هستند كه در هفته ششم ليگ برتر استقلال با يك شركت ايراني به توافق برسد. دومين موضوع مطرح شده درباره انتخاب پيمانكار براي احداث كمپ اختصاصي باشگاه استقلال بود. شركت پيمانكار مشخص شده و تا پايان هفته باشگاه با آن قرارداد امضا خواهد كرد. سومين بحث نيز در خصوص مشكلات مالي بود. برخي از بازيكنان استقلال مدعي هستند مطالبات آنها پرداخت نشده است و مديران باشگاه در اين خصوص با يكديگر بحث و گفت و گو كردند. انتهاي پيام/

™M ™
07-09-2008, 17:21
در صفوف ايستاده به انتقاد؛«روشن »ها فراوانند بازحجازى هيچى نمى فهمد ! كريمى به خون ناصر تشنه بود ومى گفت: «اگرببينمش دارش مى زنم.» مشكل استقلال مديريت فتح الله زاده است او كه برود دنيا گلستان مى شود زيرا چكهايى كه حاجى مى كشد برگشت مى خورند ؟! ديديد! تخريب كردن كه كارى ندارد. مى توان دهان را بازكرد وهرچه دل تنگمان تجويز مى كند را بيرون ريخت و با ۲ ۳، تا فرياد آى ايها الناس مردمى كه اصولاً در مقابل داد و بيداد حساسند و خيال مى كنند اساساً حق با كسى است كه صداى رساترى دارد را فراخواند و پرده درى كرد و شد منتقد؛ نه ببخشيد... شد تيتر اول روزنامه ها. نگارنده وقتى ۵ سال داشت شنيده بود كه خراب كردن ساده تر از ساختن است، به همين خاطر از همان روز سعى كرده ام تا حرفى اگر مى زنم و چيزى اگر مى نويسم توام با انديشه و نقد باشد نه عداوت و قضاوت.به حسن روشن اما انگار نه در ۵ سالگى كه در ۵۰ سالگى هم كسى چنين توصيه اى نكرده است زيرا پيشكسوتى كه بايد الگوى رفتارى من جوان باشد تنها از طريق تخطئه و تخريب ديگران روى جلد رسانه هاى نوشتارى مى رود! او آن روزكه در دستگاه حاجى بود و پست داشت ، مخالفان و منتقدان مديرعامل را با همين ادبيات نشانه مى رفت و امروز كه دستش به استقلال نمى رسد فتح الله زاده را داخل چرخ گوشت مصاحبه هايش گذاشته تا به نسلى كه بدون خواندن حتى يك كتاب درباره عقايد ماكياولى يا ماترياليسم بازهم همه چيز را فداى ماديات مى سازد بفهماند كه اصولاً اولويت با نفع فردى است و زمانى كه پاى چنين منفعتى در ميان نباشد مجازيد تا هرگونه مرزى را زير پا بگذاريد. آرى حسن آقا مشغول تسويه حساب است و با رسانه هاى ورزشى نيز چون ۱۷ ، ۱۸ قلم روزنامه هستيم و روزى به ۱۸۰ خبر براى روى جلدمان احتياج داريم به مصاحبه هاى بى حساب و كتاب به صرف آنكه مثل ترانه هاى هندى و سس مكزيكى تند هستند احترام مى گذاريم تا شايد مخاطب خسته از تورم و ترافيك ودود و هزار و يك كوفت و زهرمار ديگر با ديدن يك تيتر ناآرام دچار احساس همذات پندارى شود و نشريه مان را از ميان خيل نشريات بردارد. اين نصيحت هم كه اى كاش حسن آقا با يك سرى حرف هاى سازنده روى جلد مى رفت دردى را دوا نمى كند زيرا در صفوف ايستاده به انتقاد، روشن ها فراوانند. باز و چون اصولاً نمى شود همه را راضى نگه داشت در نتيجه امروز اين پيشكسوت غر مى زند و فردا نوبت به ديگران مى رسد تا همين كار را به روش خودشان تكرار كنند. ابرار ورزشى: آگر آقاى روشن هم عقايدى مغا ير نوشته هاى نويسنده صاحب قلممان آقاى كوروش تاج دارند، آماده درج نظراتشان هستيم.

™M ™
07-09-2008, 17:22
امير حسين صادقى: پيراهن شماره ۲ استقلال ارث پدرى من نيست:مدافع تيم مس كرمان در خصوص اينكه قرار است پيراهن شماره ۲ تيم استقلال را كه ۷ سال بر تنش بوده به خسرو حيدرى بازيكن جديد اين تيم بدهند گفت: خسرو حيدرى فراموش نكند بزرگى چون جواد زرينچه اين پيراهن را برتن مى كرده است. امير حسين صادقى همچنين افزود: پيراهن هيچ تيمى براى بازيكنى ارث پدرى نيست و هميشه بين بازيكنان مختلف عوض مى شود كه اميدوارم توانسته باشم ارزش اين پيراهن را كه سال ها بر تن جواد زرينچه بوده با عملكرد خود حفظ كنم. وى ادامه داد: خسرو حيدرى بازيكن خوب و با انگيزه اى در فوتبال كشورمان است و اميدوارم در اين فصل براى استقلال بهترين بازى هاى خود را به نمايش بگذارد. مدافع تيم فوتبال مس كرمان خاطرنشان كرد: ما براى پيروزى مقابل پرسپوليس به آزادى خواهيم رفت تا ۳ امتياز اين مسابقه را به دست آوريم و اميدوارم سرخها با تمام نفرات خود به اين ديدار بيايند تا حرف و حديثى نباشد.

™M ™
07-09-2008, 17:24
شكار بزرگ قلعه نويىيك لژيونر ، نيم فصل استقلالى مى شوداستقلال هم اكنون با مشكل گلزنى مواجه است و به همين خاطر امير قلعه نويى در صدد جذب يك مهاجم جديد بر آمده تا بتواند با اتكا بر وى اين معضل را به حداقل برساند.به نظر مى رسد اين تنها راه حل سرمربى آبى پوشان براى كسب نتايج مطلوب در ليگ برتر و به ويژه ليگ قهرمانان آسيا تلقى نمى شود و قلعه نویی روش ديگرى را هم مد نظر خويش قرار داده كه در نوع خود مهم تلقى مى شود. ظاهرا قلعه نويى در صدد است تا قبل از آغاز ليگ قهرمانان آسيا ضريب تجربه تيم خويش را افزايش دهد. بر همين اساس مى خواهد قبل از شروع اين پيكارها مهره اى را جذب كند كه تجربه بازى هاى مهم به ويژه تقابل با تيم هاى عربى را داشته باشد.مى گويند احتمال دارد در نيم فصل ليگ حرفه اى، يكى از لژيونرهاى شاغل در ليگ امارات به ايران بازگشته و پيراهن آبى را بر تن كند. اين خبر به صورت تلويحى توسط يكى از نزديكان تيم هم تأييد شد.منبع: ابرار ورزشی

™M ™
07-09-2008, 17:34
فتح‌الله‌زاده: منصوريان بهتر از كريمي بودمديرعامل آبي‌ها به ايپنا مي‌گويد: «در جذب بازيكن به‌دنبال تقويت روحي و رواني تيم يا نام‌هاي بزرگ نيستيم. هر بازيكني را كه نياز داشته باشيم جذب مي‌كنيمخواسته‌هاي سرمربي براي ما مهم است نه جذب نام‌هاي بزرگ. قرار است يك فوروارد از پرتغال به ايران بيايد تا مربيان در موردش نظر بدهند.» اين جملات يعني فتح‌الله‌زاده سعي دارد انتقال علي كريمي به پرسپوليس را چيزي مثل اي هيچ براي هيچ بيهوده مپيچ، جلوه دهد. او حتي آكتور اصلي تيم خود را نيز وارد اين مانور كلامي مي‌كند: «ما بازيكناني همچون جباري را داريم كه از لحاظ اسم بار مثبت روحي و رواني تيم است. در جذب بازيكن به هيچ عنوان به‌دنبال‌ جوسازي نيستيم و در حال حاضر فقط روي فوروارد جديد تيم مانور مي‌دهيم. ضمن آنكه ما سال گذشته منصوريان را داشته‌ايم كه از علي كريمي توانايي بيشتري دارد.» حالا خيالتان راحت شد. حاجي محال است كم بياورد. گاهي لازم است يك بمب را ببيني و آن را نتركاني.

™M ™
07-09-2008, 17:36
نصيرزاده: اعتراض استقلال بيهوده است:با توجه به برگزاري ديدار سايپا و كوروفچي در ورزشگاه آزادي، احتمال دارد بازي استقلال تهران و استقلال‌اهواز كه يك روز قبل انجام مي‌شود، به ورزشگاه ديگري منتقل شود. البته اين موضوع باعث اعتراض استقلالي‌ها شده است ‌و آبي‌ها معتقدند بازي‌هايشان بايد در ورزشگاه آزادي برگزار شود، نه تختي. هوشنگ نصيرزاده، كارشناس حقوقي فوتبال در گفت‌وگو با دنياي فوتبال در اين خصوص مي‌گويد:«مسلم است كه بازي سايپا و كوروفچي يك مسابقه بين‌المللي است و ويژگي‌هاي خاص خودش را دارد. به هر صورت تيم ازبكستاني از كشور ديگري وارد ايران مي‌شود و بازي اين تيم در ورزشگاه آزادي به دليل ماهيت اين ورزشگاه نوعي آبروداري براي فوتبال ايران است.» وي ادامه مي‌دهد:« تيم‌هاي استقلال تهران و استقلال‌اهواز هميشه فرصت بازي در اين ورزشگاه را دارند و بازي تيم‌هاي سايپا و كوروفچي در واقع مسابقه‌اي است كه يك‌بار اتفاق مي‌افتد. از آنجا كه قرار است اين بازي در زير نور برگزار شود و نور ورزشگاه آزادي هم به استاندارد 800 لوكس نزديك است، عاقلانه‌ترين كار اين است كه بازي استقلال تهران و استقلال‌اهواز در ورزشگاه ديگري برگزار شود.» نصيرزاده تاكيد مي‌كند:« بر اساس آيين‌نامه رابطه باشگاهي و سازمان ليگ، تعيين زمين مسابقه از اختيارات برگزار كننده يعني سازمان ليگ است و اعتراض احتمالي در صورتي پذيرفتني است كه ورزشگاه پيشنهادي از استاندارد خارج باشد. درحالي‌كه تمامي ورزشگاه‌هايي كه مسابقات ليگ در آنها برگزار مي‌شود شرايط انجام مسابقه را دارند و با اين شرايط اعتراض احتمالي استقلالي‌ها بيهوده خواهد بود.»

Alireza Taji
07-09-2008, 18:25
نصيرزاده: اعتراض استقلال بيهوده است:با توجه به برگزاري ديدار سايپا و كوروفچي در ورزشگاه آزادي، احتمال دارد بازي استقلال تهران و استقلال‌اهواز كه يك روز قبل انجام مي‌شود، به ورزشگاه ديگري منتقل شود.

با این کمبود امکانات اقایون به فکر چهار نماینده هستند!
اگه امسال سپاهان باشه به مانند فصل پیش برای بازیهای اسیایی باید از اصفهان بیاد تهران امسال سایپا هم هست و بعد استقلال و پرسپولیس هم اضافه شدند تازه اگه چهار تیم بشند صبا را هم باید اضافه کرد!
خدا بخیر کنه....
خدا پدر اون شاه را بیامرزه که این ورزشگاه ازادی را ساخت مگر نه نمی دونم الان فوتبال ما چه وضعی داشت!
علی ابادی با این همه ادعاش نتونست یک ورزشگاه بالای 15 هزار بسازه تازه اون ورزشگاهای 15 هزار نفری هم بعد از یک هفته نیاز به بازسازی پیدا می کنند! دلش هم خوشه مهندس عمران هست!!!

Alireza Taji
07-09-2008, 18:37
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

در ديداري تداركاتي
استقلال تهران برابر مهركام پارس متوقف شد
خبرگزاري فارس: تيم فوتبال استقلال تهران عصر امروز در ديداري تداركاتي با تساوي سه بر سه برابر مهركام پارس تهران متوقف شد.
به گزارش خبرگزاري فارس، اين مسابقه در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي و به قضاوت عليرضا شيخي برگزار شد.
عباس رمضانپور در دقايق 18 و 25 و عباس محمد رضايي در دقيقه 51 براي مهركام گلزني كردند و ميثم منيعي در دقيقه 22، فرهاد مجيدي در دقيقه 53 و علي عليزاده در دقيقه 57 گل هاي استقلال را به ثمر رساندند.
استقلال در نيمه نخست با سيستم 4-4-2 به ميدان رفت و در نيمه دوم با روش هميشگي خود يعني 3-5 -2 بازي كرد.
اين تيم در هر نيمه با يك تركيب به ميدان رفت.
كولوكا بازيكن ساحل عاجي نيز براي دقايقي در اين مسابقه به ميدان رفت.
عبدالرحمان شاه حسيني رئيس سابق كميته انضباطي تماشاگر ويژه اين ديدار بود و از سوي هوادران استقلال مورد تشويق قرار گرفت.
هدايت مهركام پارس را بهتاش فريبا بر عهده دارد.
تركيب استقلال در نيمه نخست: اشكان نامدراي، ابراهيم تقي پور، هادي شكوري، مهدي اميرآبادي، هاشم بيك زاده، حسين كاظمي، خسرو حيدري، ميلاد نوري، ميثم منيعي، عليرضا عباسفرد و آرش برهاني
تركيب استقلال در نيمه دوم: اشكان نامدراي، بيژن كوشكي، پژمان منتظري، پيروز قرباني، يدا... اكبري، جان واريو، فرهاد مجيدي، سياوش اكبرپور(كولوكا)، علي عليزاده، خسرو حيدري و مهدي امير آبادي

Alireza Taji
07-09-2008, 18:42
استقلال، فرزند نامادرى است؟

خريد على كريمى در پرسپوليسى كه در پست تخصصى كريمى، پتروويچ، باقرى و نيكبخت را دارد صرف نظر از يك خريد فنى يك خريد تبليغاتى بود براى كسانى كه مى خواهند به هر شكل ممكن طورى وانمود كنند كه تغيير دايره مديريتى در پرسپوليس، تغييرى مثبت بوده و سرخ ها از بابت تغييرات گسترده مديريتى تيم قهرمان ضرر نكرده اند! در واقع هر طور كه به اين ماجرا نگاه مى كنيم متوجه مى شويم كه سرخ ها نيازى به خريد على كريمى نداشتند و همانطور كه پيش از اين افشين قطبى گفته بود به لحاظ فنى به يك مهاجم گلزن بيشتر نيازمند بودند تا يك هافبك نفوذى كه حالا بايد قطبى نيمكت نشين اين پست را مديريت كند! پرسپوليسى ها امروز خريدى را به تيم خود اضافه كرده اند كه قطبى را مجبور مى كند تا از ميان باقرى، نيكبخت، پتروويچ، بادامكى و خود كريمى ۲ نفر را روى نيمكت بنشاند تا سيستم ۱-۳-۲-۴ خود را بدون تغيير به مصاف حريفان بفرستد. البته منكر اين قضيه نيستيم كه خريد كريمى چه در ليگ قهرمانان آسيا و چه در جام حذفى مى تواند كمك حال پرسپوليس باشد اما قيمتى كه بابت اين انتقال از قطر به پرسپوليس پرداخت شده شائبه هايى را ايجاد كرده كه به تئورى اول متن در مورد تغيير مديريت ها دامن مى زند! از سوى ديگر حالا استقلالى ها هم مى توانند مدعى باشند كه سازمان براى جذب قطبى (يك ميليارد و دويست ميليون تومان)، ماركو (چهارصد هزار دلار)، توره (سيصد و پنجاه هزار دلار) و على كريمى (چهارصد هزار دلار) براى تقويت پرسپوليس بشدت با اين تيم همكارى كرده و با استقلال در اين رابطه راه نيامده و حتى نيمى از اين كمك ها را هم براى استقلال متقبل نشده است. خوش خيالى است كه فرض كنيم همه اين پول ها از جيب مبارك آقاى هدايتى بيرون آمده اما حتى اگر چنين هم باشد حالا استقلال از چينش اعضاى هيأت مديره اش مى تواند شاكى باشد كه چرا سازمان كسى مثل هدايتى را در هيأت مديره پرسپوليس جاى داده اما نمونه اين عضو را در استقلال جاى نداده و اعضاى هيأت مديره استقلال فقط بيننده وقايع رخ داده در تيمشان هستند و نه امكانات و نه پول (به اندازه نصف پرسپوليسى ها) به آنها پرداخت نمى شود! در واقع سازمان تربيت بدنى امروز هر كارى كه براى يكى از اين ۲ تيم انجام مى دهد بايد براى عضو ديگر هم انجام دهد كه اگر غير از اين باشد (كه غير از اين هم به نظر مى رسد) يكى از اين ۲ عضو به عنوان طلبكار از سازمان مدعى مى شود كه چرا اين پدر بين آن ۲ فرزند تفاوت هاى آشكارى قائل مى شود! و تا روزى كه اين ۲ باشگاه ( هر ۲) زير مجموعه سازمان تربيت بدنى باشند همين مشكل هميشه دردسرساز خواهد بود و تغييرى در اين وضعيت احساس نمى شود چون حتى نوع چينش اعضاى هيأت مديره هم در اين ۲ تيم با حساسيت فراوان بين هوادارانشان زير ذره بين مى رود و اجراى عدالت بين اين ۲ فرزند تقريباً محال ممكن است كما اينكه سال گذشته هم سعيدلو معاون رئيس جمهور، رئيس هيأت مديره پرسپوليس بود و كاشانى عضو شوراى شهر كه يكى از نهاد رياست جمهورى و مستقيماً از دولت پول و امكانات را به پرسپوليس تزريق مى كرد و آن يكى از شوراى شهر و شهردارى به همين دليل سرخ ها پارسال مشكل مالى حادى را به چشم نديدند! اما در همان سال گذشته هم استقلال مشكلات عديده اى در مورد نقد كردن چك هاى بازيكنان خودش به چشم ديد. پرسپوليس اما امسال تقريباً هر كارى كه دلش خواست انجام داد بدون آنكه مشكل حادى گيريبانگيرش شود!به هر حال تا روزى كه سازمان تربيت بدنى اجازه خصوصى سازى جدى و صحيح را به اين ۲ باشگاه ندهد شرايط همين گونه خواهد بود و هر حركتى زير ذره بين است و هر كنشى، واكنشى از سوى هواداران اين ۲ تيم خواهد داشت. واكنش هايى كه حتى قهرمانى هر كدام از اين ۲ تيم را به كام سازمان تلخ مى كند و نتيجه معكوس در مورد عملكرد اين نهاد دولتى خواهد داشت.به نظر مى رسد پس از اين همه سال تلاش و كوشش بايد سازمان تربيت بدنى به اين نتيجه رسيده باشد كه واگذارى سهام اين ۲ باشگاه كه قرار بود در دولت هشتم به نتيجه برسد بهترين راه حل است و البته فروش به شخص شايد وضعيت را از اين هم كه هست بدتر كند!

bayern
07-09-2008, 20:17
امير قلعه‌نويي:
در استقلال جاسوس نداريم
صعود به جام جهاني ديگر كاري ندارد




خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

امير قلعه‌نويي درباره بازي امروز تيم استقلال مقابل مهركام پارس گفت: ما در طول دو نيمه دو تركيب متفاوت را به زمين فرستاديم. به هر حال بايد شرايط مختلف بازي را امتحان مي‌كرديم. البته در نيمه نخست چندان خوب نبوديم، اما در نيمه دوم عملكرد تيم بهتر شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران درباره استفاده از تركيب4- 4-2 در بازي امروز گفت:‌ از اين ارنج راضي نبودم.

قلعه‌نويي درباره تيم ملي ايران مقابل عربستان نيزگفت: بازي را ديدم. در هر صورت يك امتياز در بازي خارج از خانه آن هم مقابل عربستان امتياز خوبي است.

قلعه‌نويي درباره استفاده از ارنج 4-4-2 در تيم ملي نيزگفت: من به اين ارنج اعتقادي ندارم و در بازي شنبه شب نيز ديديد كه عربستان چند موقعيت گلزني در همان نيمه اول داشت.

وي درباره بخت ايران براي صعودبه جام جهاني نيز گفت: صعود به جام جهاني ديگر كاري ندارد، چرا كه ازآسيا چهار سهميه مستقيم و همچنين يك سهميه از پلي‌آف صعود مي‌كند. بنابراين كار تيم ملي ايران دشوار نيست و به اميد خدا تيم ايران به صورت مستقيم به جام جهاني راه پيدا مي‌كند.

امير قلعه‌نويي در بخشي ديگر از سخنان خود درباره‌ي شايعه‌ي وجود جاسوس در تيمش گفت: استقلال و پرسپوليس دو باشگاه بزرگ هستند كه مخاطرات زيادي دارند و به دليل اين كه مردم نيز اين دو باشگاه را بسيار دوست دارند اخبار و بازيكنان اين دو تيم بيشتر در ديد قرار دارد. خبرنگاران نيز لطف مي‌كنند و برخي اخبار خود را از بازيكنان مي‌گيرند كه اين موضوع اشكالي ندارد، اما برخي مسائل است كه در عصبانيت مطرح مي‌شود يا مباحث درون خانوادگي است كه نبايد به بيرون منتقل شود. در هر صورت روزنامه‌ها كار خود را انجام مي‌دهند و ما هم كار خود را انجام مي‌دهيم و دسترسي به اطلاعات درون تيم از هر راهي چندان صحيح نيست. ما در استقلال جاسوس نداريم.

سرمربي تيم استقلال تهران درباره بازي اين تيم مقابل صباباتري و مصاف با تيم فيروز كريمي نيز گفت: فيروز كريمي بزرگ ماست و من به كار او علاقه دارم. در هر صورت اين بازي هيچ حساسيتي براي ما ندارد و شايد تنها اهميت آن سه امتيازي است كه همانند ساير بازي‌هاي ليگ‌ برتر است و ما مي‌خواهيم اين سه امتياز را به دست آوريم.

قلعه‌نويي درباره برگزاري رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال كشور در زير نور نيز گفت: ما هنوز در زمينه‌ي سخت‌افزاري مشكلات بسياري داريم. همان طور كه كنفدراسيون فوتبال آسيا با برگزاري ديدار تيم سايپا در ورزشگاه انقلاب كرج موافقت نكرده است. در هر صورت اميدواريم اين مسائل براي فصل آينده برطرف شود و تيمهاي ليگ برتري از نظر ورزشگاه نيز مجهز باشند.

bayern
07-09-2008, 20:21
ازآمدن به استقلال پشیمان نیستم!!
یداله اکبری :امیدوارم مقابل صبا در ترکیب قلعه نویی باشم
تهران – خبرگزاری ایسکانیوز: هافبک تیم استقلال تهران گفت: علیرغم نیمکت نشینی در تیم استقلال به هیچ وجه ازآمدن به این تیم پشیمان نیستم .
یداله اکبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران" ایسکانیوز" اظهار داشت : هر چند که فصل قبل در تیم پاس همدان با در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی و ارائه بازی های موثر برای این تیم بهترین شرایط را داشتم ولیکن با این وجود از بازگشتم به استقلال که سال ها با آن موفقیت کسب کرده بودم ناراحت نیستم.
وی در خصوص نیمکت نشینی خود به ایسکانیوز گفت: بدون شک نیمکت نشینی برای هیچ بازیکنی از جمله من خوش آیند نیست ولی من برای تحمیل توانایی هایم به قلعه نویی تمام تلاشم را بکار خواهم بست.
اکبری اضافه کرد: این تعطیلات بالاجبار لیگ به خاطر تیم ملی فرصت خوبی برای من بود تا در تمرینات با تلاش مضاعف شایستگی هایم را به کادر فنی نشان دهم ولیکن اگر کادر فنی باز هم به من اعتماد نکند تابع تصمیمات آن ها هستم.
هافبک تیم استقلال به بازی مقابل صبا باتری اشاره کرد و اظهار داشت: به طور حتم با مهره های خوب و کادر فنی قوی ای که تیم صبا در اختیار گرفته کار سختی مقابل آن ها پیشرو داریم و امیدوارم بتوانیم در قم سه امتیاز حیاتی کسب کنیم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به نتایجی که تیم استقلال در این چهار بازی اخیر گرفته فکر می کنم در بازی با صبا باتری در ترکیب اصلی تیم استقلال قرار گیرم.
اکبری در خصوص پرداخت مطالباتش گفت: خوشبختانه مسئولان باشگاه با تلاش زیاد مطالبات اکثر بازیکنان را به موقع پرداخت کرده اند.

bayern
07-09-2008, 20:22
محسن بیاتی نیا در گفتگو با ایسکانیوز:
روزهای سختم در استقلال را با گلزنی فراموش می کنم!!
تهران – خبرگزاری ایسکانیوز: مهاجم تیم صبا باتری قم گفت:با به ثمر رساندن گل برتری مقابل استقلال روزهای سخت فصل گذشته رابه دست فراموشی می سپارم.
محسن بیاتی نیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران" ایسکانیوز" خاطرنشان کرد: با تعطیلات خوبی که سازمان لیگ به خاطر آماده سازی تیم ملی برای رویارویی با عربستان اعلام کرد تیم ما ازلحاظ هماهنگی و آمادگی جسمانی به مرز ایده آل خود رسید تا درادامه لیگ در صدد نا کامی های قبل باشیم.
وی تصریح کرد : خوشبختانه با درایت کریمی و توانایی فنی بالای وی بازکینان تمامی فرامین فنی و تاکتیکی اش را به خوبی آموخته اند و منتظر آغاز مجدد لیگ هستیم.
مهاجم تیم صبا باتری با اشاره به حساسیت این دیدار و تقابل مربیان دو تیم به ایسکانیوز گفت: از آن جایی که امتیاز این دیدار برای هر دو تیم ازفوق العاده مهم است اما اجاز نمی دهیم استقلال از قم حتی یک امتیاز هم ببرد.
وی اضافه کرد : حضور قلعه نویی در تیم استقلال از یک طرف و نشستن کریمی و ورمرزیار روی نیمکت تیم صبا باتری از طرف دیگر نا خود اگاه حساسیتی کاذبی را به بازی می دهد ولی تمام مجموعه تیم ما فقط به کسب نتیجه در این دیدار فکر می کند نه چیز دیگری.
بیاتی نیا گفت: در رویارویی با استقلال با انگیزه بالایی که برای بازکردن دروزاه این تیم دارم مطمئنم که به خوبی شایبستگی هایم را به رخ قلعه نویی خواهم کشاند و ثابت می کنم که چه بازیکن تاثیر گذاری را از دست دادند.
وی تساوی تیم ملی مقابل عربستان را معقولانه تلقی کرد و افزود: تیم ملی ما در این بازی فقط از عمق دفاعی ضربه خورد اما حتم دارم که در دیدارهای آتی مقابل با رفع این نقص طبق تفکرات حرفه ای و مدرن دایی به هیچ حریفی باج نخواهیم داد.

bayern
07-09-2008, 20:24
اعلام اسامی داوران هفته ششم لیگ برتر

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را اعلام کرد.

* صباباتری - استقلال تهران، ساعت 20:30، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم
داور: خداداد افشاریان، کمک‌ها: حسن نوشه ور و مرتضی کریمی، داور چهارم: ایرج ساعدی

bayern
07-09-2008, 20:30
با بودجه 5 ميلياردي باشگاه موافقت شد
فتح الله زاده:استقلال سوژه اي براي جاسوسي ندارد!/با 4، 5 بازي نمي توان عملکرد قلعه نويي را سنجيد

علي فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال از موافقت هيات مديره اين باشگاه با بودجه پنج ميليارد توماني براي فصل جاري خبر داد.


فتح الله زاده به خبرنگار ورزشي برنا گفت:در جلسه روز گذشته (شنبه) هيات مديره با بودجه 5 ميلياردي استقلال براي شرکت در سه جام پيش رو موافقت شد و البته اين متمم را در نظر گرفتيم که بودجه فوق افزايش يابد.
وي در ادامه به آغاز فعاليت هاي يک شرکت داخلي براي ساخت کمپ استقلال اشاره کرد و گفت: زمين باشگاه براي تاسيس کمپ را در اختيار يک شرکت داخلي قرار داديم و اين شرکت قرار است با مبلغ يک ميليارد و چهار صد ميليون تومان فاز اول کمپ استقلال را ظرف 10 ماه به مرحله بهره برداري برساند.
مديرعامل استقلال به کادر فني اين مجموعه و نتايج اخير آبي پوشان در ليگ برتر اشاره کرد و اظهار داشت: مدير عامل يک باشگاه بايد از کادر فني خود حمايت کند و ما نيز وظيفه داريم از آقاي قلعه نويي و دستيارانش حمايت کنيم.چهار،پنج مسابقه محک مناسبي نمي تواند باشد تا ما با استناد به آن کادر فني خود را تغيير دهيم.اگر قرار بر اين مساله بود،ليگ را به جاي 16 تيم با 5 تيم برگزار مي کردند!شرايط فوتبال کشور با گذشته قابل مقايسه نيست.در گذشته دو تيم استقلال و پرسپوليس تمام سرمايه هاي انساني و امکانات را در اختيار داشته و تيم هاي شهرستاني از کمترين امکانات برخوردار بودند.اما امروز نه تنها استقلال و پرسپوليس مشکلات عديده اي دارند،بلکه برخي از تيم هاي شهرستاني امکانات بهتري داشته و استاديوم هاي اختصاصي در اختيار دارند.با تمام اين تفاسير به شما قول مي دهم که استقلال در کورس قهرماني قرار مي گيرد.
فتح الله زاده با رد شايعه حذف استقلال از جام قهرمانان آسيا و حضور آن در مسابقات ديگري که AFC قصد برگزاري آنها را دارد،گفت:متاسفانه برخي خبرنگاران از صحبت هاي من برداشت اشتباهي دارند.تا جايي که بنده اطلاع دارم اگر مشکل حق پخش تلويزيوني در کشور ما حل شود،AFC قطعاً چهار سهميه فوتبال ما براي جام قهرمانان آسيا را تائيد مي‌کند؛در غير اين ‌صورت حضور دو تيم (استقلال و پرسپوليس) قطعي است.
وي با رد خبر مذاکرات خود با علي شفيع زاده مالک باشگاه استقلال اهواز براي حضور وي (شفيع زاده) در هيات مديره استقلال گفت:اخيراً با ايشان صحبتي نداشته ام،اما اگر قرار است ايشان به ما کمک کنند استقبال مي کنيم و شماره حسابمان هم آماده است تا تقديم نمائيم. البته در گذشته آقاي شفيع زاده براي خريد سهام استقلال اعلام آمادگي کرده بود.
فتح الله زاده درباره بدهي هاي باشگاه استقلال به بازيکنان اين تيم گفت: ما بدهي آنچناني نداريم. قانون به ما مي گويد در ابتداي فصل 40 درصد مبلغ قراردادهاي بازيکنان را پرداخت کنيم و ما نيز بر حسب قانون همين کار را انجام داده ايم.منتهي مراتب در ابتداي فصل به برخي بازيکنان که قراردادشان تمام شده و براي ماندن در تيم خواستار 70 درصد مبلغ قراردادشان بودند، چک هايي را داديم و برخي از آن چک ها در موعد مقرر به پول تبديل نشده اند و همين مساله از سوي برخي به بدهي داشتن باشگاه تعبير شده است؛ در واقع از نظر قانوني حق با ماست،اما از نظر عرفي ما بايد به قول روز اول خود پايبند باشيم که حتماً هم پايبند خواهيم بود.ضمناً تا همين لحظه در حدود 2 ميليارد به بازيکنان پول داده ايم،منتهي چون استقلال و پرسپوليس همواره در مقابل چشم هستند مشکلات آنها بزرگ جلوه داده مي شود.
فتح الله زاده در پايان پيرامون ماجراي جاسوس يابي در استقلال گفت:موضوع مهمي نبود،چون در تيم ما اتفاق پشت پرده اي وجود ندارد که احتياج به جاسوسي داشته باشد.

bayern
07-09-2008, 20:31
راي حضور در استقلال
مهاجم پرتغالي 350 هزار دلار مي خواهد

"ژائو توماس" مهاجم پرتغالي که قرار است امروز(يکشنبه) وارد ايران شود و در تمرينات استقلال شرکت کند، مبلغ درخواستي خود را اعلام کرد.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" به درخواست امير قلعه نويي يک مهاجم پرتغالي که گفته مي شود در ليگ اين کشور به بازي مشغول بوده امروز وارد تهران مي شود تا ضمن حضور در تمرينات اين تيم با مديرعامل استقلال به مذاکره بپردازد.
رقم درخواستي اين مهاجم براي يک فصل بازي در استقلال 350 هزار دلار است که اين مبلغ مورد پذيرش باشگاه استقلال قرار گرفته است.

bayern
07-09-2008, 20:45
كولوكولو آمد، بيك زاده مصدوم شد

تمرين عصر تيم استقلال ديروز ساعت ۱۷ و۳۰ دقيقه در زمين شماره ۲ ورزشگاه آزادى برگزار شد. در اين تمرين بازيكنان زيرنظر قلعه نويى به انجام تمرينات تكنيكى و تاكتيكى پرداختند.
كولوكولو آمد
مهاجم ساحل عاجى كه طى چند روز اخير گفته مى شد در تمرينات شركت خواهد كرد بالاخره ديروز در تمرين حضور يافت. محمد كولوكولو نام اين مهاجم است.





حضور پرتعداد تماشاگران
حدود ۲۰۰ تماشاگر از نزديك تمرين آبى پوشان را تماشا كردند كه اين موضوع طى چند روز اخير بى سابقه بود.
شرح تمرين
در ابتداى تمرين، بازيكنان به دويدن دور زمين پرداختند. بعد از آن تمرينات كششى را در دستور كار خود قرار دادند. سپس در ۳ گروه سبز، آبى و نارنجى آقاوسط بازى كردند. پاس هاى تك ضرب و كارهاى تاكتيكى از ديگر حركاتى بود كه آبى پوشان انجام دادند. در انتهاى تمرين نيز دروازه بانان زيرنظر مرفاوى و مهاجمين زيرنظر قلعه نويى كارهاى تاكتيكى انجام دادند.
ماساژ ۲ بازيكن
در انتهاى تمرين يدالله اكبرى و فرهاد مجيدى توسط ماساژور تيم ماساژ داده شدند تا گرفتگى عضلاتشان رفع شود.
بيك زاده مصدوم شد
در جريان تمرين عصر ديروز، هاشم بيك زاده مصدوم شد. البته به گفته پزشكان مصدوميت وى جدى نيست و براى همراهى استقلال مقابل صباباترى مشكلى نخواهد داشت.

M . Sayid
07-09-2008, 20:47
علیرضا چرا عکستو عوض کردی؟؟؟

mobin_mcdc2000
07-09-2008, 21:00
پس از تساوي برابر مهركام پارس
قلعه نويي: صعود به جام جهاني كار آساني است
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم استقلال تهران گفت: صعود به جام جهاني كار آساني است، زيرا آسيا چهار سهميه مستقيم دارد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] به گزارش خبرگزاري فارس، امير قلعه نويي پس از تساوي سه بر سه برابر مهركام پارس در جمع خبرنگاران گفت: اين مسابقه 2 نيمه متفاوت داشت. در نيمه اول ما با 4 دفاع بازي كرديم كه اصلا روش خوبي نيست ضمن آنكه بازيكنان ما حريف را دست كم گرفته بودند؛ اما در نيمه دوم شرايط بهتر شد و توانستيم بازي را به تساوي بكشانيم.
سرمربي سابق تيم ملي در خصوص ديدار با عربستان گفت: كسب يك امتياز در خانه حريف خوب است.
قلعه نويي در باره اين كه چرا به روش 4-4-2 اعتقاد ندارد، گفت: روش خوبي نيست. شب گذشته ديديد كه تيم عربستان چند موقعيت تك به تك به دست آورد. اين روش به درد فوتبال ما نمي خورد.
قلعه نويي در خصوص اين كه مي توانيم به جام جهاني صعود كنيم يا خير، گفت: صعود به جام جهاني كار آساني است. آسيا چهار سهميه مستقيم دارد، ضمن آنكه يك تيم هم مي تواند در بازي پلي آف بخت حضور در جام جهاني داشته باشد.

bayern
07-09-2008, 21:07
سلام
چند تا عکس از گذشته های استقلال براتون میزارم ...
شاید تکراری باشه اما دیدنش یاداوری خاطره هاست
عکسها از سایت
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید هستش
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Alireza Taji
07-09-2008, 21:39
بایرن جان به خاطر عکسها ممنون اگه بازهم پیدا کردی حتما بذار:11:

علیرضا چرا عکستو عوض کردی؟؟؟
علت خاصی نداشت...
این چند روز بخش ورزشی شلوغ شده بود من هم اون عکس را درست کردم تا با اون دوتا ستاره ی خوشگل حال بعضی ها را بگیرم:46: و دوتا عکس هم از .... گذاشتم اما بعد ترسیدم مشکل پیش بیاد برای همین به بابک پ خ زدم و گفت عوضش کنی بهتره...

emad64
07-09-2008, 23:20
استقلال 2 صبا 1

پیش بینیت ثبت شد.. این آخرین پست من تا جمعه هست.. زحمت ثبت پیش بینی ها دیگه با خودتون.. اولویت با مسعوده. بهش بگید که پیش بینی ها رو ثبت کنه..

emad64
07-09-2008, 23:27
جمعه 87/6/22
صبا باتری قم - استقلال تهران، ساعت 20:30 ، ورزشگاه یادگار امام قم
داور: خداداد افشاريان، كمك ها: حسن نوشه ور و مرتضي كريمي

تا الآن 5 نفر بازیه [صبا باتری قم - استقلال تهران] رو پیش بینی کردن.
برای دیدن لیست شرکت کنندگان و پیش بینیهاشون میتونید پست 4841 رو ببینید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای دیدن افراد برتر کل پیش بینی ها، میتونید به پست 4357 مراجعه کنید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای شرکت تو پیش بینی هم میتونید تو همین تاپیک پیش بینیتون رو اعلام کنید.
قوانین شرکت در پیش بینی رو هم میتونید تو پست 2681 ببینید :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای شرکت تو این پیش بینی، حدوداً 4 روز دیگه فرصت دارید..

mobin_mcdc2000
08-09-2008, 00:28
استقلال 1بر 0 صبا رو میبره

Alireza Taji
08-09-2008, 00:31
پیش بینیت ثبت شد.. این آخرین پست من تا جمعه هست.. زحمت ثبت پیش بینی ها دیگه با خودتون.. اولویت با مسعوده. بهش بگید که پیش بینی ها رو ثبت کنه..
باشه عماد جون برو ، امید به اینکه بهت خوش بگذره:46:
نگران هم نباش با بروبچ سنگر را حفظ میکنیم...

mobin_mcdc2000
08-09-2008, 00:31
در گفت و گو با فارس
منيعي: بدون دسته گل هم مي‌توان به كريمي احترام گذاشت
خبرگزاري فارس: هافبك تيم فوتبال استقلال گفت: به نظرم فقط با گل بردن نبايد احترام مربي سابق را نگه داشت.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ميثم منيعي در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره شرايط استقلال اظهار داشت: براي رسيدن به آمادگي بيشتر، صبح و بعد از ظهر در حال تمرين هستيم. براي بازي مقابل صبا هم برنامه ريزي كرده ايم.
وي افزود: ديدارهاي تداركاتي كه انجام داديم، فرصت خوبي بود تا بيشتر از قبل با هم هماهنگ شويم و از شرايط مسابقه هم دور نشويم.
اين بازيكن در مورد صبا باتري عنوان كرد: آنها مربي قابل احترامي دارند. نبايد به امتيازاتي كه اين تيم تا امروز كسب كرده، بسنده كنيم و بر اين اساس، شناخت خود را متمركز كنيم.
منيعي ادامه داد: آنها هم از تعطيلات استفاده لازم را برده اند. ما هم آماده ايم كه مقابل اين تيم بازي خوبي برگزار كنيم.
وي در پاسخ به اينكه براي فيروز كريمي دسته گل خواهد برد، گفت: او مربي بسيار خوبي است و فصل قبل براي ما زحملات زيادي كشيد. احساس مي كنم احترام گذاشتن به مربي فقط دسته گل بردن نيست و بايد با رفتارمان از او تقدير كنيم.

Rjoun
08-09-2008, 00:31
استقلال 2 - صبا 2

Alireza Taji
08-09-2008, 01:23
خوب تا مسعود بیاد و پستش را تحویل بگیره من پیشبینی ها را یکجا جمع میکنم تا پیشبینی ها در بین خبرها گم نشه...


استقلال 1بر 0 صبا رو میبره


استقلال 2 - صبا 2


1-1 ............

این هم ادرس کسانی که قبلا بازی را پیشبینی کردند:




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Alireza Taji
08-09-2008, 01:33
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

براي حضور در استقلال
مهاجم پرتغالي 350 هزار دلار مي خواهد

"ژائو توماس" مهاجم پرتغالي که قرار است امروز(يکشنبه) وارد ايران شود و در تمرينات استقلال شرکت کند، مبلغ درخواستي خود را اعلام کرد.

"به گزارش سرويس ورزشي برنا" به درخواست امير قلعه نويي يک مهاجم پرتغالي که گفته مي شود در ليگ اين کشور به بازي مشغول بوده امروز وارد تهران مي شود تا ضمن حضور در تمرينات اين تيم با مديرعامل استقلال به مذاکره بپردازد. رقم درخواستي اين مهاجم براي يک فصل بازي در استقلال 350 هزار دلار است که اين مبلغ مورد پذيرش باشگاه استقلال قرار گرفته است.

LeBron
08-09-2008, 01:41
1-1 ............

blue2006
08-09-2008, 04:50
برو بچ خواهشا قبل از این که خبری بزارید . پست های قبلی را یه مرور بکنید تکراری نباشد .
البته کوچیک همه هستیم ...

blue2006
08-09-2008, 04:53
صباباتری 0-2 استقلال

sina285
08-09-2008, 07:24
صباباتری 1-1 استقلال

jamshidjap
08-09-2008, 09:58
اس اس 1
صبا 1
.
.
.

amir_sa
08-09-2008, 10:10
منم تاييد ميكنم 2 تا پست بالا رو

استقلال 1 - صبا 1

ESTEGHLAL 67
08-09-2008, 10:32
خوب تا مسعود بیاد و پستش را تحویل بگیره من پیشبینی ها را یکجا جمع میکنم تا پیشبینی ها در بین خبرها گم نشه...

خیلی ممنون علیرضا جان واقعا به استقلالی بودن خودم افتخار میکنم :20::20:

پیش بینیت ثبت شد.. این آخرین پست من تا جمعه هست.. زحمت ثبت پیش بینی ها دیگه با خودتون.. اولویت با مسعوده. بهش بگید که پیش بینی ها رو ثبت کنه..


عماد برو به سلامت مواظب خودت هم باش

در ضمن توی پیش بینی ها دیدم که چند تا از دوستای پرسپولیسی هم شرکت کردن به تاپیک ما خوش اومدید قدمتون روی چشم . پس میبینیم که میشه که هم پرسپولسیس ها وهم استقلالی ها بیان وتوی تاپیک هم
پست بدن ونظر خودشون رو به صورتی که باعث تنش نشه اعلام کنن .:10::21:

Ali_BlueBoy
08-09-2008, 10:39
استقلال 2.....صبا 1

ESTEGHLAL 67
08-09-2008, 10:40
جمعه 87/6/22
صبا باتری قم - استقلال تهران، ساعت 20:30 ، ورزشگاه یادگار امام قم
داور: خداداد افشاريان، كمك ها: حسن نوشه ور و مرتضي كريمي




صباباتری 0-2 استقلال


صباباتری 1-1 استقلال


اس اس 1
صبا 1




1-1 مساوي


نوشته شده توسط mobin_mcdc2000
استقلال 1بر 0 صبا رو میبره


نوشته شده توسط Rjoun
استقلال 2 - صبا 2


نوشته شده توسط LeBron
1-1 ............


نوشته شده توسط charlize
استقلال2-1صبای قم


نوشته شده توسط unartig
استقلال 1 صباباتری1


نوشته شده توسط emad64
صبا باتری 0 - 2 استقلال


نوشته شده توسط بردیا
استقلال1-1 صباباتری


نوشته شده توسط ™M ™
استقلال 2 صبا 1


استقلال 2.....صبا 1


صبا قم 0 - استقلال1


استقلال 2 -0 صبا


SS 2 - saba 2


صیا قم 2 - استقلال 1



1 استقلال -- صبا باطري 0




استقلال 2
صبا صفر


:
استقلال -1- -0- صبا باطری


سلاماستقلال 2 صبا 1


منم میگم 2-1 اس اس


استقلال2 -صبا 0



استقلال 2 _صبا 1


صبا 4
استقلال 1


استقلال 2
صبا 1


اگه کسی از قلم افتاده تذکر بدید

Alireza Taji
08-09-2008, 11:10
بیشتر دوستان که پیشبینیشون مساوی هست...
مسعود جون فقط پیشبینی unartig فکر میکنم مشکل داشته باشه:

نوشته شده توسط unartig
استقلال 1 صباباتری
درستش کن تا بعد مشکل پیش نیاد...

Alireza Taji
08-09-2008, 11:32
فيروز مقابل استقلال روى نيمكت!


ايران ورزشى- فيروز كريمى در بازى جمعه مقابل استقلال روى نيمكت صباباترى خواهد نشست، اين در حالى است كه او فصل قبل اعلام كرد كه هيچ وقت مقابل استقلال روى نيمكت نمى نشيند. كريمى كه فصل گذشته ضعيف ترين نتايج را با استقلال گرفت، در مصاحبه هاى متعددى اعلام كرد كه اگر با هر تيمى مقابل استقلال قرار گيرد هيچ وقت روى نيمكت نمى نشيند ولى او در ديدار روز جمعه به قولش عمل نخواهد كرد. مسؤولان و دستياران كريمى در مصاحبه هاى چند روز اخير گفته اند كه منظور كريمى اين بود كه در ورزشگاه آزادى مقابل استقلال روى نيمكت نمى نشيند و چون اين بازى در شهر قم برگزار خواهد شد، كريمى به احترام هواداران قمى روى نيمكت خواهد نشست. در هر صورت هواداران استقلال اين طور برداشت كرده بودند كه كريمى هيچ گاه با هيچ تيمى مقابل استقلال روى نيمكت نمى نشيند اما ظاهرا قرار نيست چنين اتفاقى بيفتد. چون فيروز كريمى معتقد است منظورش فقط بازى هايى بودكه در آزادى و البته به ميزبانى استقلال برگزار مى شود. يعنى اگر صباباترى در تهران مى ماند و به قم نمى رفت. در اولين بازى احتمال مى رفت كه كريمى در آزادى هم روى نيمكت بنشيند چون صبا ميزبان است اما صبا به قم رفت تا كريمى از اين پس فقط صحبت از آزادى كند و حداقل صحبت از اين كه فيروز كريمى زير قولش زد كمتر شود.

Alireza Taji
08-09-2008, 11:35
فتح ا...زاده:
شماره حساب مى دهم شفيع زاده كمك كند


ايران ورزشى- در جلسه هيأت مديره باشگاه استقلال مقرر شد بودجه اين باشگاه ۵ ميليارد تومان تأمين شود اما حرف هاى فتح ا...زاده بوى اميدوارى نمى دهد: در جلسه شنبه هيات مديره با بودجه ۵ ميلياردى استقلال براى شركت در ۳ جام پيش رو موافقت شد و البته اين متمم را در نظر گرفتيم كه بودجه فوق افزايش يابد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
شرايط فوتبال كشور با گذشته قابل مقايسه نيست.در گذشته دو تيم استقلال و پرسپوليس تمام سرمايه هاى انسانى و امكانات را در اختيار داشته و تيم هاى شهرستانى از كمترين امكانات برخوردار بودند.اما امروز نه تنها استقلال و پرسپوليس مشكلات عديده اى دارند،بلكه برخى از تيم هاى شهرستانى امكانات بهترى داشته و استاديوم هاى اختصاصى در اختيار دارند.با تمام اين تفاسير به شما قول مى دهم كه استقلال در كورس قهرمانى قرار مى گيرد.
فتح الله زاده حضور در AFC كاپ را هم رد مى كند و تنها يك برداشت غلط مى داند: متاسفانه برخى خبرنگاران از صحبت هاى من برداشت اشتباهى دارند.تا جايى كه بنده اطلاع دارم اگر مشكل حق پخش تلويزيونى در كشور ما حل شود،AFC قطعاً چهار سهميه فوتبال ما براى جام قهرمانان آسيا را تاييد مى كند؛ در غير اين صورت حضور دو تيم (استقلال و پرسپوليس) قطعى است.
مذاكره با شفيع زاده ديگر سؤالى است كه فتح ا...زاده را به حرف مى آورد: اخيراً با آقاى شفيع زاده صحبتى نداشته ام،اما اگر قرار است ايشان به ما كمك كنند استقبال مى كنيم و شماره حسابمان هم آماده است تا تقديم نمائيم! البته در گذشته آقاى شفيع زاده براى خريد سهام استقلال اعلام آمادگى كرده بود.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ما بدهى آنچنانى نداريم. قانون به ما مى گويد در ابتداى فصل ۴۰ درصد مبلغ قراردادهاى بازيكنان را پرداخت كنيم و ما نيز بر حسب قانون همين كار را انجام داده ايم.منتهى مراتب در ابتداى فصل به برخى بازيكنان كه قراردادشان تمام شده و براى ماندن در تيم خواستار ۷۰ درصد مبلغ قراردادشان بودند، چك هايى را داديم و برخى از آن چك ها در موعد مقرر به پول تبديل نشده اند و همين مسأله از سوى برخى به بدهى داشتن باشگاه تعبير شده است؛ در واقع از نظر قانونى حق با ماست،اما از نظر عرفى ما بايد به قول روز اول خود پايبند باشيم كه حتماً هم پايبند خواهيم بود.ضمناً تا همين لحظه در حدود ۲ ميليارد به بازيكنان پول داده ايم،منتهى چون استقلال و پرسپوليس همواره در مقابل چشم هستند مشكلات آنها بزرگ جلوه داده مى شود.

امير موسر
08-09-2008, 11:37
صبا قم 0 - استقلال1

Alireza Taji
08-09-2008, 11:38
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

فقط بايد ۵۰۰ هزار تومان بپردازم

شكورى: محروم نيستم



هادى شكورى مى تواند مقابل صباباترى بازى كند جواب اين سوال را خودش بهتر از همه مى داند.

گفته مى شود كميته انضباطى تو را يك جلسه محروم كرده
بله، كميته انضباطى من را يك جلسه محروم كرد اما در بازى قبلى يك جلسه محروميتم را پشت سر گذاشتم.
پس مى توانى مقابل صبا بازى كنى
مشكلى از اين بابت ندارم، فقط بايد پانصد هزار تومان جريمه پرداخت كنم.
هنوز مصدوم هستى
نه مصدوميتم برطرف شده و دو سه روزى است كه با بچه ها تمرين مى كنم. البته چون مصدوم بودم معلوم نيست كه مقابل صبا در تركيب قرار بگيرم يا نه.
به نظر مى رسد قلعه نويى چندان به بازى تو علاقه اى ندارد
چرا، اميرخان به من اعتقاد دارد وگرنه انتخابم نمى كرد. اگر دو تا بازى اول نتوانستم بازى كنم چون شرايط جورى بود كه آقاى قلعه نويى ترجيح داد از بازيكنان قديمى استفاده كند تا ما جديدها بتوانيم خودمان را با تيم هماهنگ كنيم.
استقلال در چهار بازى ابتدايى خود اصلا نتايج مطلوبى نگرفته است
شرايط بد پارسال روى بچه ها اثر بدى گذاشته است ضمن اينكه ۱۰ بازيكن جديد به تيم اضافه شدند و نياز به زمان دارند

Alireza Taji
08-09-2008, 11:42
پيشنهاد يك شركت داخلى
۴/۱ ميليارد هزينه فاز اول كمپ استقلال

ايران ورزشى - پس از گذشت چندماه از كلنگ خوردن استاديوم استقلال در غرب تهران خبرهاى جديدى از اين پروژه به گوش مى رسد كه نشان مى دهد اين بار موضوع جدى است و قرار نيست به فراموشى سپرده شود.
پس از مذاكراتى كه باشگاه استقلال با يك شركت داخلى داشته، زمين باشگاه براى تاسيس كمپ در اختيار اين شركت قرار مى گيرد. طبق توافق طرفين مقرر شده اين شركت داخلى با هزينه اى بالغ بر يك ميليارد و چهارصد ميليون تومان فاز اول كمپ استقلال را ظرف ۱۰ ماه آماده بهره بردارى كند.

==========

استقلال سرانجام به مرادش رسيد
يك مهاجم پرتغالى مورد توجه قلعه نويى
مهاجم يك تيم ليگ برترى پرتغال كه مسؤولان باشگاه استقلال روى او حساب ويژه اى باز كرده اند، ديشب وارد تهران شد.
تحقيقات نشان مى دهد اين مهاجم بسيار با كيفيت بوده و هفته گذشته در ليگ برتر پرتغال موفق به گلزنى شده است و به احتمال زياد ظرف يكى، دو روز آينده به صورت رسمى قرارداد خود را با باشگاه استقلال ثبت مى كند.

amir_a
08-09-2008, 14:00
استقلال 2 -0 صبا

ESTEGHLAL 67
08-09-2008, 14:33
جمعه 87/6/22
صبا باتری قم - استقلال تهران، ساعت 20:30 ، ورزشگاه یادگار امام قم
داور: خداداد افشاريان، كمك ها: حسن نوشه ور و مرتضي كريمي


برای دیدن لیست شرکت کنندگان و پیش بینیهاشون میتونید پست 4948 رو ببینید :



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


برای دیدن افراد برتر کل پیش بینی ها، میتونید به پست 4357 مراجعه کنید :



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


برای شرکت تو پیش بینی هم میتونید تو همین تاپیک پیش بینیتون رو اعلام کنید.
قوانین شرکت در پیش بینی رو هم میتونید تو پست 2681 ببینید


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

AnarchAshkan
08-09-2008, 15:45
SS 2 - saba 2

blue2006
08-09-2008, 16:35
جان واریو در سعادت آباد

باشگاه استقلال یک خانه در منطقه سعادت آباد برای جان واریو تهیه کرده است تا در اولین فرصت او از هتل استقلال به این منزل نقل مکان کند.باشگاه به جان واریو قول داده بود هرچه سریعتر مشکل مسکن او را حل خواهد کرد که خوشبختانه توانست به قول خود عمل کند. خانه جان واریو در نزدیکی ساختمان باشگاه قرار دارد.

blue2006
08-09-2008, 16:36
هم شهروند و هم موسسه مالی اعتباری شهر

سرانجام اسپانسر این فصل استقلال مشخص شد تا از این پس استقلال با آرم فروشگاه های زنجیره ای شهروند و موسسه مالی و اعتباری شهر در مسابقات حاضر شود.از آنجا که هر دو شرکت و موسسه فوق دارای یک مدیریت هستند و او از زیرمجموعه های شهرداری محسوب می شوند در طول مسابقات به صورت متناوب شاهد حک شدن نام هریک از آنها روی پیراهن استقلال خواهیم بود.پیش از هر مسابقه شرکت طرف قرارداد این موضوع را مشخص و اعلام می کند.

blue2006
08-09-2008, 16:37
شکوری، تقی پور و کوشکی

از بین ابراهیم تقی پور،هادی شکوری و بیژن کوشکی یکی در ترکیب اصلی برابر صبا باتری قرار خواهد گرفت.این موضوع باعث شده تا در طول تمرین شاهد رقابت همراه با رفاقت سه بازیکن فوق باشیم.در بین تمامی استقلالی ها می توان کوشکی،شکوری و تقی پور را پرانگیزه ترین دانست.باید دید در نهایت کدام یک از این نفرات در کنار پیروز قربانی و پژمان منتظری قرار می گیرند.تا اینجای کار و با توجه به آمادگی می توان گفت که هر سه نفر به یک اندازه شانس دارند.شکوری،تقی پور و کوشکی در طول چهار مسابقه اخیر حداقل یک بار در ترکیب ثابت تیم قرار گرفته اند که این موضوع رقابت آنها را جذاب تر کرده است.

blue2006
08-09-2008, 16:38
استقلال مشکل بدنی ندارد

حمید خداداد،مربی بدنساز استقلال شرایط تیم را به لحاظ بدنی مطلوب ارزیابی کرد.تیم به لحاظ بدنی و تنفسی مشکلی ندارد و تمام بازیکنان در شرایط قابل قبول و استاندارد لیگ برتر و ایران قرار دارند.به شکلی که در هر مسابقه می توانند بین 8الی 9کیلومتر بدوند.دریافت 3گل خورده در طول 4مسابقه قبلی نیز به خوبی نشان میدهد که تیم مشکل بدنی ندارد و بهترین خط دفاع برای استقلال است اما دلیل نتیجه گرفتن تیم به مسائل روحی و روانی و تمرکز به خصوص در نزد مهاجمان برمی گردد.

blue2006
08-09-2008, 16:39
طالب لو و جباری از سه شنبه با استقلال

وحید طالب لو و مجتبی جباری دو ملی پوش استقلال که در اردوی تیم ملی برای بازی برابر عربستان حضور داشتند از روز سه شنبه یعنی 72ساعت پیش از بازی با صبا باتری در تمرین استقلال حاضر می شوند.تیم ملی امروز دوشنبه به ایران برمی گردد که ملی پوشان 24ساعت استراحت خواهند داشت.جباری و طالب لو سه شنبه با تیم تمرین می کنند تا برای بازی روز جمعه برابر صبا باتری آماده و با سایر نفرات هماهنگ تر شوند.

blue2006
08-09-2008, 16:41
بیک زاده مصدوم نیست

دکتر نوروزی خبر مصدومیت چند بازیکن استقلال از جمله هاشم بیک زاده را تکذیب کرد«نمی دانم این اخبار اشتباه چطور به روزنامه ها منتقل می شود اما ما از روز شنبه بدون مصدوم و با کلیه نفرات تمرینات را شروع کردیم و در طول دو روز اخیر نیز هیچ بازیکنی از جمله بیک زاده دچار مشکل خاصی از این بابت نشده است.

ESTEGHLAL 67
08-09-2008, 19:55
جمعه 87/6/22
صبا باتری قم - استقلال تهران، ساعت 20:30 ، ورزشگاه یادگار امام قم
داور: خداداد افشاريان، كمك ها: حسن نوشه ور و مرتضي كريمي


برای دیدن لیست شرکت کنندگان و پیش بینیهاشون میتونید پست 4948 رو ببینید :



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


برای دیدن افراد برتر کل پیش بینی ها، میتونید به پست 4357 مراجعه کنید :



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


برای شرکت تو پیش بینی هم میتونید تو همین تاپیک پیش بینیتون رو اعلام کنید.
قوانین شرکت در پیش بینی رو هم میتونید تو پست 2681 ببینید


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Alireza Taji
09-09-2008, 01:54
بالاخره یک بازی استقلال افتاد روز جمعه که اون هم از شانس گند ما در شهرستان هستیم!

Alireza Taji
09-09-2008, 01:55
داستان جالب

استقلالى ها نبايد چك باشگاه را خرج كنند؟!

در شماره گذشته از مشكلات مالى فراوان استقلال و نارضايتى چند بازيكن اين تيم از شرايط مذكور نوشتيم.اين خبر خيلى زود تأييد شد و حتى مديرعامل آبى پوشان هم بر پاس نشدن چك استقلالى ها مهر تأييد زد تا خبر «ابرار ورزشى» كاملاً صحيح از آب در آمده باشد اما در عين حال نكته جالبى هم پيرامون روند پرداخت پول به استقلالى ها وجود دارد كه سوژه مناسبى محسوب مى شود.شنيده هاى ما حاكيست استقلالى ها نبايد چك صادر شده از سوى باشگاه را در بازار خرج كنند وبراى نقد كردن آن شخصاً بايد رهسپار بانك شوند! حتى اگر قرار بر برگشت زدن چك باشد باز هم خود بازيكنان بايد اين كار را بكنند نه فردى ديگر. ظاهراً اين تصميم از آن جهت اتخاذ شده تا هيچ كس چك باشگاه را نفروشد و استقلال را به دردسر نيندازد زيرا اگر چنين اتفاقى رخ بدهد، آنگاه خريدار چك در صورت نبود موجودى كافى در حساب باشگاه مى تواند دردسرهاى فراوانى را براى كل مجموعه درست كرده حتى كار را به جنجال رسانه اى بكشاند. گفتنى است اين روزها برخى از بازيكنان استقلال مرتب با مسئولان باشگاه در تماس هستند و از آنها مى خواهند تا هرچه سريعتر اين معضل را برطرف نمايند...

Alireza Taji
09-09-2008, 02:04
استقلالى ها به جمكران مى روند

اعضاى تيم استقلال تهران پس از ديدار روز جمعه مقابل صباباترى قم به حرم حضرت معصومه و مسجد جمكران مى روند. استقلالى ها قصد دارند نهايت استفاده را از سفر به قم داشته باشند و به زيارت نيز بروند.

مشكل مالى شكورى حل مى شود

مسئولين باشگاه استقلال به دنبال اين هستند تا مشكلات مالى هادى شكورى را حل كنند تا اين بازيكن با خيالى آسوده در تمرينات حضور پيدا كند. شكورى طى چند روز اخير مشكلات خود را با مسئولان باشگاه در ميان گذاشته بود.

سازمان ليگ، استقلال را تهديد كرد

اكبرپور و اميرآبادى نمى توانند مقابل صبا بازى كنند

ديروز نامه اى مبنى بر اخطارى مجدد به سياوش اكبرپور و مهدى اميرآبادى به باشگاه استقلال رسيد كه اين ۲ بازيكن در صورت عدم رعايت موازين اخلاقى نمى توانند مقابل صبا باترى به ميدان بروند. وقتى اين موضوع به گوش اكبرپور و امير آبادى رسيد اين ۲ بازيكن حاضر به اجراى آن نشدند و باشگاه استقلال را وادار به پيدا كردن راه حلى كردند تا اينكه استقلالى ها تصميم گرفتند از ۲ بازيكن خود عكس بگيرند و با استفاده از نرم افزار هاى كامپيوترى ريش آنها را برداشته و عكس ويرايش شده را به سازمان ليگ ارسال كنند تا اين ۲ بازيكن مشكلى براى همراهى تيمشان نداشته باشند.

Alireza Taji
09-09-2008, 02:10
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سرانجام پاسپورت جانواريو آزاد شد

برزيلى تند و تيز مقابل صبا بازى مى كند



پس از گذشت ۲ ماه از انعقاد قرارداد استقلال با جانواريو گذشت ۴ هفته از ليگ برتر، سرانجام اين بازيكن از بلاتكليفى و سردرگمى نجات يافت.
صبح ديروز خانم محمدى معاون ادارى باشگاه به همراه يكى ديگر از كارمندان باشگاه استقلال تا ظهر در وزارت كار و به دنبال اين بودند كه بتوانند مشكل جانواريو را ظرف ۲۴ ساعت به پايان برده و پروانه اشتغال اين بازيكن برزيلى را اخذ كنند اما نتيجه تلاش آنها امروز مشخص مى شود.
جانواريو و همسرش حدود يك ماه بود كه در هتل هويزه زندگى مى كردند و از نظر قانونى حق كار و اقامت در ايران را نداشتند و بدتر اينكه گذرنامه هاى اين دو در گاوصندوق مدير هتل ضبط شده بود تا پس از پرداخت بدهى ۴ ميليون تومانى ناقابل گذرنامه ها از گرو خارج شود.
صبح ديروز پس از تسويه باشگاه با هتل، گذرنامه ها تحويل مسؤولان باشگاه شد و پس از مراجعه به وزارت كار و اتباع امور خارجى قرار شد مدارك جانواريو براى بازى در استقلال و همسرش براى «اقامت» در ايران امروز تحويل شود تا اين اداره طى ۱۰ روز مجوز را صادر كند. طبق قانون سازمان ليگ، ارائه فيش تحويل مدارك به اداره اتباع امور خارجه و وزارت كار خود به منزله مجوز بوده و سازمان ليگ كارت بازى، فرد موردنظر را صادر خواهد كرد. در هر حال بايد ديد پس از ۲ ماه بلاتكليفى آيا جانواريوى برزيلى مى تواند بن بست استقلال در گلزنى را باز كند
شايد قلعه نويى از شنيدن اين خبر كه به احتمال زياد مى تواند از بازى با صبا اين هافبك نفوذى را در تركيب قرار دهد خوشحال شده باشد و قرار است طى اين ۳ روز تمرينات او را جدى تر زيرنظر بگيرد؛ اين بازيكن مى تواند در خط ميانى جانشين فرهاد مجيدى شود و در خط حمله جاى مهاجمان گل نزن استقلال (برهانى و عليزاده) را پر كند.

Alireza Taji
09-09-2008, 02:13
قلعه نويى نديد مى خرد
توماس تست فنى نمى دهد!

ايران ورزشى- ژائو توماس مهاجم پرتغالى استقلال وارد تهران شد و قرار است به زودى اولين تمرين خود را انجام دهد.
ژائوتوماس ۳۳ ساله سابقه حضور در تيم هاى رئال بتيس، اسپورتيگ براگا و بنفيكا را دارد.
اين مهاجم پرتغالى مدتى را هم در ليگ قطر بازى كرده است و در مدت بازى در ليگ امارات جمعا ۱۶ گل را توانست به ثمر برساند.
درخشان ترين دوران توماس بازى در بنفيكا بود كه در ۴۱ بازى براى اين تيم ۱۹ گل را به ثمر رساند.
درباره ژائو توماس شنيده مى شود كادر فنى استقلال فيلم بازى هاى اين بازيكن را ديده و مى خواهد بدون تست فنى او را جذب كند. استقلالى ها معتقدند توماس از شم بالايى در گلزنى برخوردار است و مى تواند مشكل اين تيم را در خط حمله حل كند.

==============


خاك بردارى از كمپ استقلال

ايران ورزشى- خاك بردارى از محل ساخت كمپ استقلال از چند روز قبل آغاز شده است و فاز اول آن تا فروردين سال ۱۳۸۸ به مرحله بهره بردارى مى رسد.
در فاز اول احداث كمپ باشگاه استقلال تهران زمين تمرينى اين تيم ساخته خواهد شد تا تمرينات آبى پوشان به محل كمپ انتقال يابد. اما در فاز دوم خوابگاه، رستوران و جايگاه تماشاگران احداث خواهد شد تا كمپ باشگاه استقلال در نيمه دوم سال ۱۳۸۸ رسماً به بهره بردارى برسد.
-======================

۳ گل زد، ۰۳ گل نزد، ۳ گل خورد!

استقلال مقابل مهرگام پارس اگر چه به دنبال شناسايى تركيب جديد و سيستم تازه اى بود كه امير قلعه نويى مدتى است از آن حرف مى زند اما در نوع بازى ها مثل ديگر بازى عمل كرد و در واقع نتوانست ايرادهايش در فاز گلزنى را برطرف كند.
استقلال با وجود آنكه ۳ گل زد كه ۲ گل از اين 3 گل توسط عليزاده و مجيدى به ثمر رسيد اما در بسيارى از موقعيت هاى گلزنى نتوانست از فرصت هاى موجود بهره بگيرد. به تعبيرى مى توان گفت استقلال ۳ گل زد و ۳۰ گل نزد تا ضعف در ناحيه گلزنى اش همچنان ادامه داشته باشد.
استقلال جمعه مقابل صباباترى قرار مى گيرد و آن جا مى توان به قضاوت درست ترى از شيوه بازى اين تيم رسيد. مهاجمان استقلال اگر بتوانند مقابل صباباترى گلزنى كنند آن وقت از فشار انتقادهاى هفته هاى اخير بيرون خواهند آمد. نتيجه بازى با مهرگام پارس خط دفاع استقلال را هم زير سؤال برده است. استقلال مقابل مهرگام پارس ابتدا از حريف يك -3 عقب بود! و پس از آن بازى را به تساوى كشاند.

Alireza Taji
09-09-2008, 02:14
گزارش تمرين استقلال

تمرين اختصاصى قلعه نويى با ۶ آبى پوش

تمرين تيم استقلال تهران ديروز ساعت ۱۷ و ۴۰ دقيقه در زمين شماره ۲ ورزشگاه آزادى برگزار شد. در اين تمرين كليه بازيكنان به جز ۲ ملى پوش تيم حضور داشتند و زير نظر قلعه نويى به انجام تمرينات تاكتيكى و تكنيكى پرداختند.
تقى پور خياطى كرد
ابراهيم تقى پور كه پيراهنش دچار پارگى شده بود به تنهايى در رختكن آبى پوشان نشست و پيراهن خود را دوخت.
صحبت هاى قلعه نويى
امير قلعه نويى، سرمربى آبى پوشان در ابتداى تمرين ۱۰ دقيقه با كليه بازيكنان صحبت كرد و نكات فنى را به آنان گوشزد كرد. سپس ۶ بازيكن را فراخواند و با آنان به طور اختصاصى صحبت كرد. منتظرى، مجيدى، قربانى، كاظمى، اكبرى و اكبرپور ۶ بازيكنى بودند كه قلعه نويى به طور اختصاصى با آنان صحبت كرد.
اميرآبادى تأخير داشت
مهدى اميرآبادى، هافبك آبى پوشان با ۱۰ دقيقه تأخير در محل تمرين حاضر شد كه اين موضوع سبب دلخورى قلعه نويى شد.
قربانى درد داشت
پيروز قربانى، مدافع آبى پوشان از ناحيه گردن احساس درد مى كرد كه دكتر نوروزى معاينه و سلامتى وى را تأييد كرد.
برخورد شديد برهانى با كولو كولو
در جريان تمرين تكل شديد كولو كولو به پاى آرش برهانى برخورد كرد كه خوشبختانه اين برخورد به خير گذشت.
شرح تمرين
در ابتداى تمرين بازيكنان به دويدن دور زمين پرداختند و استارت هاى سريع زدند. پس از آن در قالب ۳ تيم ۸ نفره آقا وسط بازى كردند. سپس آبى پوشان به پرش از مانع پرداختند و پاس هاى تك ضرب و دوضرب را كار كردند. سانتر از جناحين و سر زدن از ديگر كارهايى بود كه آبى پوشان انجام دادند. در انتهاى تمرين نيز آبى پوشان به شوتزنى پرداختند. در اين تمرين مهاجم ساحل عاجى نيز حضور يافت و همراه ديگر بازيكنان تمرين كرد.
كرى خوانى تقى پور
در انتهاى تمرين، ابراهيم تقى پور درون دروازه ايستاد و به بازيكنان گفت به طرف دروازه شوت بزنيد و در صورتى كه گل خوردم يك تى شرت جايزه بگيريد.
تغيير در ساعت تمرين
تمرين آبى پوشان از فردا در زمين برق آلستوم برگزار خواهد شد. استقلالى ها فردا از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقيقه تمرينات خود را ادامه مى دهند و خود را آماده ديدار مقابل صباباترى مى كنند. طبق شنيده هاى ما تا پايان ماه مبارك رمضان تمرين آبى پوشان در زير نور برگزار مى شود.

Alireza Taji
09-09-2008, 02:15
همه چيز در مورد مهاجم پرتغالى استقلال

جان واريو، توماس را تأييد كرد

مسئولان باشگاه استقلال با اعلام اين خبر كه حاضر نيستند نام مهاجم پرتغالى را تا پيش از آمدن به ايران فاش كنند به نوعى خود را وارد يك جنگ تبليغاتى كرده و سعى كردند ذهن رسانه ها را به اين موضوع مشغول كنند كه اين مهاجم جديد استقلال چه كسى مى تواند باشد. روز يكشنبه يك سايت خبرى اسم اين مهاجم را چاپ كرد و وقتى پيگير اين ماجرا شديم خبرنگار ابرار ورزشى هم كه در محل تمرين استقلال حضور داشت از طريق منابع موثقى كه در اختيار داشت اين اسم را تأييد كرد. نام اين مهاجم ژائو توماس است سابقه بازى در تيم هاى براگاوبواويستا پرتغال را داشته و مدتى را هم به صورت قرضى در تيم الريان قطر بازى كرده است، وى ۲۶ بازى كه براى تيم الريان انجام داده توانسته ۱۶ گل بزند و ظاهراً در زمانى كه در براگا بازى كرده مدتى با جان واريو هافبك استقلال و فصل پيش فولاد همبازى بوده است.جان واريو ديروز به ابرار ورزشى گفت: نه مى دانم او چقدر قرار است پول دريافت كند و نه مى دانم كه او الان كجاست، فقط مى دانم كه توماس با استقلالى ها مذاكره كرده است و قرار است با اين باشگاه قرارداد ببنند جان واريو توماس را مهاجم خوب و با تجربه دانست و از آمدن او به استقلال ابراز شادمانى كرد اما بد نيست بدانيد كه باشگاه الريان براى جذب اين مهاجم به صورت قرضى در سال ۲۰۰۷ و پيش از شروع مسابقات مقدماتى يورو ۲۰۰۸ حاضر شده بود مبلغ ۵/۱ ميليون يورو پرداخت كند اما حالا اين مهاجم خود پيشنهاد ۳۵۰ هزار دلارى به استقلال داده است. اين مهاجم ۳۲ ساله ظاهراً صبح ديروز بر سر مسائل مالى با استقلالى ها به مشكل خورده و برخلاف شنيده ها كه قرار بود امروز وارد ايران شود قيد اين سفر را زده است.

Alireza Taji
09-09-2008, 02:20
اين مهاجم ۳۲ ساله ظاهراً صبح ديروز بر سر مسائل مالى با استقلالى ها به مشكل خورده و برخلاف شنيده ها كه قرار بود امروز وارد ايران شود قيد اين سفر را زده است.
جالبه هرکدوم از روزنامه ها یک چیز میگند...
معلوم نیست اخبار را از کجا در می یارند...
اما بعید بدونم حضورش منتفی شده باشه فتح الله زاده تو برنامه 90 که این بازیکن را رد نکرد...

blue2006
09-09-2008, 04:45
توی نود که فتی می گفت با این پرتقالیه توافق کردیم .
میگم نکنه اینم هیچ بخاری نداشته باشه . آخه قضیه مشکوک بود . هی عادل از فتی می پرسید تو کدوم تیمه فتی جواب سربالا می داد . شما چی میگین ؟

bayern
09-09-2008, 08:42
اميرآبادى: اميدوارم مشكل گلزنى حل شود

مهدى اميرآبادى، هافبك تيم استقلال تهران در خصوص شرايط فعلى تيمش اظهار داشت: در تعطيلى ۲ هفته اى ليگ تمرينات خوب و منظمى را انجام داديم و بچه ها از هر نظر آماده هستند. نتايج گذشته را به دست فراموشى سپرده ايم و فقط به آينده فكر مى كنيم. آينده اى كه بايد در آن بدرخشيم. جايگاه استقلال اينجا نيست. ما بايد قهرمان شويم و براى رسيدن به عنوان قهرمانى نهايت تلاش خود را خواهيم كرد. در اين فصل بازيكنان فوق العاده اى داريم و در آينده حرف هاى زيادى براى گفتن خواهيم داشت. تنها مشكل ما در حال حاضر عدم گلزنى مهاجمان است و با تمرينات فشرده اى كه مربيان براى مهاجمان در نظر گرفته اند اين مشكل نيز حل خواهد شد و با قدرت كامل به مصاف حريفان خواهيم رفت.هافبك استقلال در مورد ترافيك بازيكن در استقلال گفت: اين موضوع به سود استقلال است. ما بايد در ۳ جام حضور پيدا كنيم و بايد در هر پست چند بازيكن آماده داشته باشيم. اميرآبادى درباره ديدار هفته ششم تيمش مقابل صباباترى قم افزود: صباباترى تيم خوبى است و مربى بسيار باهوشى را روى نيمكت خود دارد. آنها در اين مسابقه ميزبان هستند و به دنبال اين هستند كه از اين موضوع نهايت استفاده را ببرند و به پيروزى برسند. با اين حال ما نيز براى پيروزى به ميدان مى رويم و چاره اى جز كسب پيروزى نداريم. در اين ديدار نتايج گذشته مان را جبران مى كنيم و هواداران را راضى مى گردانيم.

bayern
09-09-2008, 08:43
هيچكس حق شكايت از ما را ندارد
باشگاه استقلال: زيربار انگشت نگارى نمى رويم
اين روزها شايعه شكايت «آلفا» از استقلال به طور جدى مطرح شده و عده اى مدعى اند كه اين باشگاه همچون پرسپوليس بايد در مقابل خواسته شركت فوق تسيلم شود اما مديران استقلال چنين نظرى را قبول نداشته و بر پيگيرى قاطعانه براى احقاق حق خويش تأكيد مى كنند. يكى از مديران باشگاه استقلال در اين رابطه به ابرار ورزشى مى گويد: اين طور نيست كه هر كس شكايت كرده و مدعى باشد، در نهايت پيروز دادگاه مى شود. از سوى ديگر حتى اگر بحث شكايت هم مطرح باشد، ابتدا بايد نامه رسمى از فيفا برايمان بيايد تا ببينيم دقيقاً به چه مواردى متهم شده ايم و چگونه بايد از خودمان دفاع كنيم. وى ادامه داد: استقلال با شركت آلفا براى سفربه آمريكا در تابستان امسال مذاكره كرده بود اما هرگز سندى دست آنها نداديم كه بر پايه آن به اين شركت اختيار تام داده باشيم. ما به آنها اعلام كرديم براى سفر به آمريكا (در صورت موافقت منابع قانونى) مشكلى نداريم اما پس از مدتى اعلام شد كه بايد براى دريافت رواديد راهى دوبى شويم به همين خاطر زيربار اين حرف نرفتيم زيرا معتقد بوديم هر تيمى كه ما را دعوت مى كند، بايد شرايطى را فراهم نمايد تا ما در تهران و از سفارت سوئيس به عنوان حافظ منافع دولت آمريكا ويزا بگيريم بنابراين مطمئن هستيم كه شكايت از استقلال به جايى نمى رسد و هيچكس نمى تواند ما را زيربار حرف زور ببرد.

bayern
09-09-2008, 08:43
هيچكس حق شكايت از ما را ندارد
باشگاه استقلال: زيربار انگشت نگارى نمى رويم
اين روزها شايعه شكايت «آلفا» از استقلال به طور جدى مطرح شده و عده اى مدعى اند كه اين باشگاه همچون پرسپوليس بايد در مقابل خواسته شركت فوق تسيلم شود اما مديران استقلال چنين نظرى را قبول نداشته و بر پيگيرى قاطعانه براى احقاق حق خويش تأكيد مى كنند. يكى از مديران باشگاه استقلال در اين رابطه به ابرار ورزشى مى گويد: اين طور نيست كه هر كس شكايت كرده و مدعى باشد، در نهايت پيروز دادگاه مى شود. از سوى ديگر حتى اگر بحث شكايت هم مطرح باشد، ابتدا بايد نامه رسمى از فيفا برايمان بيايد تا ببينيم دقيقاً به چه مواردى متهم شده ايم و چگونه بايد از خودمان دفاع كنيم. وى ادامه داد: استقلال با شركت آلفا براى سفربه آمريكا در تابستان امسال مذاكره كرده بود اما هرگز سندى دست آنها نداديم كه بر پايه آن به اين شركت اختيار تام داده باشيم. ما به آنها اعلام كرديم براى سفر به آمريكا (در صورت موافقت منابع قانونى) مشكلى نداريم اما پس از مدتى اعلام شد كه بايد براى دريافت رواديد راهى دوبى شويم به همين خاطر زيربار اين حرف نرفتيم زيرا معتقد بوديم هر تيمى كه ما را دعوت مى كند، بايد شرايطى را فراهم نمايد تا ما در تهران و از سفارت سوئيس به عنوان حافظ منافع دولت آمريكا ويزا بگيريم بنابراين مطمئن هستيم كه شكايت از استقلال به جايى نمى رسد و هيچكس نمى تواند ما را زيربار حرف زور ببرد.

bayern
09-09-2008, 08:44
استقلالى ها به دنبال تمرين دهنده خارجى!
اين خبر در روزهاى آغازين حضور امير قلعه نويى در استقلال بر سر زبانها افتاد و خيلى زود توسط مسئولان باشگاه تكذيب شد اما به نظر مى رسد مجدداً در دستوركار قرار خواهد گرفت. بر اساس شنيده هاى ما ؛ امير قلعه نويى درصدد است تا از وجود يك دستيار خارجى در كنار خود استفاده كند. البته اين مربى در امور تاكتيكى دخالت چندانى نخواهد كرد و بيشتر به عنوان تمرين دهنده به ايفاء نقش خواهد پرداخت.اين طور كه از شواهد امر پيداست، سر مربى استقلال قصد دارد با استفاده از مربى تمرين دهنده خارجى علاوه بر افزايش كارايى شاگردان خود هنگام برگزارى تمرينات، زمينه براى آزادى بيشتر خويش را هم فراهم كند تا به اين وسيله با تمركز بيشترى براى امور تاكتيكى تيم طرح و برنامه تدوين كند. البته به نظر نمى رسد تمرين دهنده خارجى به همين زودى در كنار آبى پوشان قرار بگيرد و حضورش يكى، ۲ ماهى زمان خواهد برد. اگر مسأله حضور مربى خارجى، قطعى شود به احتمال فراوان اين شخص تا اواخر پائيز گزينش مى شود و تا قبل از آغاز مرحله گروهى رقابت هاى قهرمانى آسيا مقدمات حضورش در تهران فراهم مى شود تا استقلالى ها را براى شركت در اين توزنمت بزرگ آماده كند.استقلال در حال حاضر يكى از بزرگترين كادرهاى مربيگرى در ميان تيم هاى ليگ برترى را داراست.

bayern
09-09-2008, 08:46
مديرى پيدا نمى شود كه بخواهد با من كار كند
ناصر حجازى: اگر استقلال را بخرم، اجازه پخش مسابقاتش را به تلويزيون نمى دهم

ناصرحجازى، سرمربى فصل پيش استقلال در ميانه هاى فصل با كسب نتايج
نه چندان قابل قبول از كار بركنار شد تا فيروز كريمى جانشين او شود. وى در ارتباط خصوصى سازى باشگاه هاى استقلال و پرسپوليس، حضور حسين هدايتى به عنوان يك شخص حقيقى در راس هيات مديره پرسپوليس و شرايط آبى پوشان در مسابقات ليگ برتر صحبت كرد كه ماحصل اين گفت و گو در پى مى آيد: ناصر حجازى در آغاز صحبت هايش گفت: افرادى مثل شفيعى زاده ها و من اگر قصد داريم تيم استقلال را بخريم بايد اختيار تام داشته باشيم و به عنوان مالك بتوانيم بدون هيچ گونه دغدغه اى در راستاى اداره مثبت آن قدم برداريد. حجازى در ادامه گفت: اگر باشگاه استقلال را خريدارى كنم هيچ گاه اجازه نمى دهم تلويزيون مجانى بازى هاى تيمم را پخش كنند. بايد براى هر مسابقه ۵۰ ميليون تومان پرداخت كند يا اينكه مسابقه را پخش نكنند. دروازه بان سابق تيم ملى ايران ادامه داد: درست ۸ سال پيش در زمان راه اندازى مسابقات ليگ برتر طرحى را ارائه كردم مبنى بر اينكه از طرح ها و برنامه هاى تركيه در فوتبال الگوبردارى كنيم اما متاسفانه اين پيشنهاد انجام نشد و فكر نمى كنم تا ۱۰۰ سال ديگر هم به سطح مسابقات فوتبال اين كشور نرسيم حالا حساب كشورهايى مانند انگليس و اسپانيا جداست و نمى توان در مورد آنها حرف زد. وى ادامه داد: تلويزيون در راستاى خصوصى سازى نقش بسيار مهمى را ايفا مى كند . در تمام دنيا ۷۰ درصد درآمد باشگاهها از پخش تلويزيونى است. وقتى شخصى مى آيد ۵ ميليارد در سال هزينه مى كند انتظار دارد در پايان فصل اين پول از طرق مختلف تبليغاتى كه از جمله آن پخش تلويزيونى است به حسابش بازگردد. كارشناس مسائل فوتبال كشور اضافه كرد: اميدوارم روزى افراد قدرتمندى مديريت تيم هاى استقلال و پرسپوليس را در اختيار بگيرند و به كسى اجازه ندهند در امور آن دخالت كنند. تلويزيون نيز بايد با رعايت مسائل حرفه اى ، پول تبليغات را به حساب اين باشگاه واريز كند. حجازى صحبت خود در خصوص بحث درآمدزايى باشگاه هاى دنيا از راه پخش مسابقات تلويزيونى را با طرح يك نمونه از كشور تركيه ادامه داد: در اين كشور ۱۶ يا ۱۸ تيم در دسته اول حضور دارند كه با يكديگر به رقابت مى پردازند و در پايان،تلويزيون تركيه كه مسئول پخش مسابقات بوده مبلغ ۱۲ميليون دلار را به تيم قهرمان مى دهد. به تيم نايب قهرمان نيز ۱۰ ميليون دلار تعلق مى گيرد. اين مبالغ به ترتيب بنا به رتبه هاى كسب شده به تمام تيم هاى حاضر در مسابقات تعلق مى گيرد. اين يعنى اينكه بخش اعظم مشكلات مالى باشگاه ها از اين طريق بر طرف مى شود. اگر اين موارد در كشورما نيز رعايت شود آنگاه مى توان در راستاى بحث خصوصى سازى گام برداشت.
دروازه بان سابق تيم ملى كشورمان در خصوص تعطيلى مسابقات ليگ برتر و اثرات آن بر روى تيم استقلال گفت: صددرصد تعطيلى بازيها به نفع تيم استقلال تهران شد تا در اين فرصت و رفع نقاط ضعف بتوانند در ادامه ديدارهاى ليگ برتر ناكامى هاى ۲ ۳، هفته نخست را جبران كنند. من اعتقاد دارم اين تيم با توجه به نفرات خوبى كه در اختيار دارد مى تواند بسيار بهتر از شرايط كنونى نتيجه بگيرد و به صدر جدول برسد. حجازى در پاسخ به اين سوال كه چرا پس از بركناريش از مربيگرى و مديريت فنى استقلال در هيچ تيمى فعاليت نمى كند گفت: ۱۸ تيم در ليگ برتر و ۲۸ تيم در ليگ دسته اول حضور دارند و در مجموع در حدود ۵۰ تيم در ليگ برتر و دسته اول هستند اما چون اين تيم ها تماما دولتى هستند مديران آنها تلاش مى كنند در امور فنى دخالت كنند. اين در حالى است كه اكثر اين مديران افراد غيرفوتبالى هستند و چون ناصرحجازى هيچ گاه به مديران اين چنينى اجازه دخالت در مسائل فنى را نمى دهد مديرى پيدا نمى شود كه بخواهد با ناصر حجازى كار كند.

bayern
09-09-2008, 08:48
راى پرسپوليس آرزوى موفقيت مى كنم
سياوش اكبرپور: حاشيه هاى دوران جوانى مرا از تيم ملى دور كرد

مهاجم تيم استقلال كه پس از يك فصل دورى و حضور در ليگ امارات به اين تيم بازگشته است طى اظهارنظرى گفت: حاشيه سازان تيم را نااميد خواهيم كرد. سياوش اكبرپور، همچنين خاطرنشان كرد: شرايط استقلال در حال حاضر بسيار خوب و حتى ايده آل تر از بسيارى از تيم هاى ليگ برتر است، با اين حال استقلال دشمنان زيادى دارد و با مسائلى چون گل نزدن مهاجمان براى تيم حاشيه سازى مى كنند. وى افزود: نمى دانم چرا از ابتداى فصل حاشيه هاى بسيارى در اطراف ۲ باشگاه استقلال و پرسپوليس ايجاد شده است، گويا عده اى نمى خواهند اين ۲ باشگاه موفق شوند اما اين كار به ضرر فوتبال ايران خواهد بود چرا كه حاشيه سازى براى ۲ قطب فوتبال كشور به سود فوتبال كشور نخواهد بود. اكبرپور در ادامه با اشاره به انتقادهاى مطرح شده درباره ضعف گلزنى مهاجمان استقلال نيز گفت: هر مهاجمى براى گلزنى نياز به فضاسازى بازيكنان ميانى دارد. به عنوان نمونه در بازى با مس كارشناسان مى توانند بگويند كه تا چه اندازه براى من فضاسازى صورت گرفت. در هر صورت اين مباحث بيشتر حاشيه اى است چرا كه بزرگترين گلزنان جهان چون «نيستلروى» نيز در سال هاى اخير با فراز و نشيب هاى زيادى روبه رو بوده اند. بازيكنى چون رونالدينيو كه الگوى فوتبالى من است به اندازه اى افت كرد كه بارسلونا به راحتى از او گذشت. البته قصد ندارم خودم را با آنها مقايسه كنم اما قصدم اين است كه هواداران را قانع كنم كه اين افت و خيزهاى بازيكنان طبيعى است و نبايد آنها تحت تأثير حاشيه سازى ها قرار بگيرند. اكبرپور كادرفنى استقلال را يكى از نقاط قوت اين تيم دانست و افزود: امير قلعه نويى كاپيتان استقلال و تيم ملى، صمد مرفاوى بهترين گلزن، محمود فكرى يكى از باسابقه ترين بازيكنان و حميد بابازاده يكى از موفق ترين دروازه بانان باشگاه استقلال كادرفنى تيم را تشكيل مى دهند، در واقع به كسانى كه به طور مداوم چشمشان به نيمكت پرسپوليس است بايد بگويم كه در استقلال نيز اسطوره هاى باشگاه روى نيمكت قرار دارند و آنها بى ترديد اجازه نمى دهند تيم بزرگ استقلال از اين حاشيه ها ضربه بخورد، ضمن آنكه يك روانشناس خوب داريم كه توانسته از نظر روحى شرايط بازيكنان را بهتر كند. من و ساير بزرگترهاى تيم استقلال نيز تلاش مى كنيم تا نفرات جوان و كم تجربه تر تيم از اين حاشيه ها ضربه نخورند. وى افزود: بازى با صباى قم بسيار دشوار است. البته اين فصل تمامى ديدارها سخت خواهد بود، تصورم اين است كه امتياز قهرمان اين فصل ليگ برتر از ۵۰ فراتر نخواهد رفت چرا كه تمامى تيم ها قدرتمند هستند و بى ترديد همه تيم ها از ملوان گرفته تا برق و ذوب آهن حريفانشان را متوقف مى كنند. هدف بازيكنان استقلال شكست دادن تمامى تيم ها است، نفرات استقلال بسيار كم حاشيه هستند. بازيكنان ما كسانى نيستند كه به دليل پاس نشدن يك چك قهر كنند. ما ۲ فصل پيش با نفرى ۴۰ ميليون تومان استقلال را قهرمان ليگ برتر كرديم چرا كه بازيكنان استقلال تنها به عشق هواداران به ميدان مى روند، هوادارانى كه همواره حامى بازيكنان هستند. اكبرپور ادامه داد: استقلال بايد در ليگ قهرمانان آسيا نيز به ميدان برود، بى ترديد در آن رقابت ها كه جنبه ملى دارد ما نماينده ۶۰ ميليون ايرانى خواهيم بود و در آنجا با غيرت ايرانى به دنبال حفظ آبروى فوتبال ايران هستيم. حتى من زمانى كه پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان برود به عنوان يك ايرانى براى اين تيم آرزوى پيروزى خواهم كرد. در هر صورت من كارنامه ام يك جام قهرمانى آسيا كم دارد كه اميدوارم آن را در اوج جوانى با استقلال كسب كنم. وى افزود: من حتى زمانى كه در امارات بودم به طور مداوم بازى هاى استقلال را دنبال مى كردم وبا شكست هاى اين تيم ناراحت مى شدم اما حتى در روزى كه تيم من در امارات مغلوب شد با برد استقلال خوشحال مى شدم و اكنون اميدوارم با استقلال در آسيا موفق شوم. مهاجم استقلال درباره تلاشش براى حضور در تيم ملى فوتبال نيز گفت: پس از رقابت هاى بوسان به طور مداوم به تيم ملى دعوت شده و خط مى خوردم. حاشيه هاى دوران جوانى نيز مرا از تيم ملى دور كرد. در هر صورت از آنجا كه حق را گرفتنى مى دانم تمام تلاشم را انجام مى دهم تا بتوانم نظر على دايى را جلب كنم، به همين دليل طى اين مدت درباره تيم ملى صحبت نكردم تا بتوانم با تلاش و تمرين به تيم ملى راه پيدا كنم، در هر صورت زمانى كه بازى در امارات من را راضى نكرد بار ديگر به استقلال بازگشتم تا در خانواده خود بازى كنم تا هم به تيم ملى و هم به بازى در اروپا نزديك شوم.

bayern
09-09-2008, 08:49
مهرداد پولادى: استقلاليم، پس صبا را مى بريم
مهرداد پولادى هافبك استقلال معتقد است تعطيلات ليگ به سود اين تيم بود چون باعث شد بازيكنان هماهنگ تر شوند. گفت وگوى او را با ابرار ورزشى بخوانيد:
• نظرتان در مورد لغو مسابقات ليگ برتر چيست؟
- خيلى به نفع ما بود، چون باعث هماهنگى بيشتر بازيكنان با يكديگر شد. تيم ما در ابتداى فصل هنوز هماهنگ نبود.
• استقلال هنوز نتوانسته نتايج خوبى را كسب كند. نظرتان در اين باره چيست؟
- ما كمى دچار بدشانسى شديم اما اين هفته نتيجه خوبى را كسب خواهيم كرد.
معمولاً تيم هاى بزرگ در هفته هاى اول مشكل دارند.
• فكر مى كنيد بتوانيد در ليگ مقام كسب كنيد؟
- تمام سعى و تلاش ما اين است كه امسال يك عنوان قهرمانى كسب كنيم حالا فرقى نمى كند ليگ باشد يا جام حذفى.
• بازى با صباباترى را چطور مى بينيد؟
- بازى سختى است. صباباترى تيم خوبى است. از مربى خوبى هم سود مى برد اما من استقلاليم پس مى بريم.
• در اين ديدار به ميدان مى رويد؟
- بستگى به نظر كادر فنى دارد اگر به ميدان بروم سعى مى كنم با انگيزه ظاهر شوم.

bayern
09-09-2008, 08:49
مى توانستيم برنده باشيم
قلعه نويى: جبارى بايد از اول بازى مى كرد
تيم ملى مقابل عربستان به يك تساوى ارزشمند دست يافت. نتيجه اى كه با كمى دقت بيشتر مى توانست به گونه ديگرى رقم بخورد و ما را در اولين گام صاحب يك پيروزى تاريخى كند. البته با اين وجود هنوز هم برخى كارشناسان معتقدند كه ايران مى توانست با تغييرات تاكتيكى بهتر، فاتح اين جدال شود. به اعتقاد آنها، اگر على دايى در نيمه دوم سر و شكل تهاجمى ترى به تيم خود مى داد، بدون شك دفاع شكننده عربستان توان رويارويى با مردان تكنيكى ايران را نداشت. يكى از اين افراد امير قلعه نويى است. سرمربى استقلال صبح ديروز در جمع دوستان خود با اشاره به بازى تيم ملى و عملكرد ملى پوشان، بر اين باور بود كه ايران مى توانست فاتح مسابقه باشد و از رياض با دست پر خارج شود.به اعتقاد وى، با توجه به ضعف ساختار تدافعى عربستان، بهتر بود على دايى از ابتداى نيمه دوم مجتبى جبارى را به ميدان مى آورد و وى را در كنار مسعود شجاعى قرار مى داد تا اين بازيكن با استفاده از قدرت خلاقيت بالاى خود مدافعان ميزبان را وادار به تسليم كند. به اعتقاد امير، تيموريان بايد پس از عقب افتادن ايران از زمين خارج مى شد زيرا در آن لحظات تيم ملى به نيروهاى خلاق بيشتر از مردان جنگنده نياز داشت. گفتنى است، جبارى از اواسط نيمه دوم تأثير بسزايى ايفاء كرد. قلعه نويى حتى معتقد است جبارى بايد از اول بازى مى كرد.

bayern
09-09-2008, 08:51
عليزاده طلبش را گرفت، پرسپوليس موقتاً از خطر تعليق دور شد
على عليزاده مهاجم استقلال كه از ۳ فصل پيش مبلغ ۲۵ ميليون از باشگاه پرسپوليس طلب داشت و هنوز نتواسته بود آن را بگيرد ديروز موفق شد ۲۰ ميليون اين مبلغ را بگيرد. عليزاده با حضور در دفتر مديرعامل پرسپوليس طلب خود را از اين تيم گرفت. گفتنى است عليزاده حتى از باشگاه پرسپوليس هم شكايت كرده بود اما ديروز شكايت خود را پس گرفت تا پرسپوليس موقتاً از خطر تعليق دور شود.موقتاً از اين نظر كه تعداد شاكيان پرسپوليس يكى و دو تا نيست!

bayern
09-09-2008, 08:54
تقى پور: كريمى بداند تيمش مقابل استقلال بازنده است

ابراهيم تقى پور، مدافع تيم استقلال تهران ديدار تيمش مقابل صبا باترى را سخت توصيف كرد. وى استقلال را شايسته كسب عنوان قهرمانى دانست و بازى كردن مقابل صبا را مرتبط با نظرقلعه نويى خواند.گفت و گوى ما با وى را در ذيل بخوانيد:
•ديدار مقابل صبا باترى را چگونه ارزيابى مى كنيد؟
-بازى بسيار سختى داريم. در خارج از خانه بايد به مصاف صبا برويم اما براى پيروز شدن هر كارى خواهيم كرد چرا كه در اين ديدار محكوم به برد هستيم.
•صبا را چطور مى بينيد؟
-صبا باترى تيم بسيار خوبى است. آنها در ۴ ديدار گذشته خود نتايج خوبى نگرفته اند و در اين ديدار براى جبران ناكامى ها مى آيند. صبا از بازيكنان و مربيان باهوشى بهره مى برد واين موضوع به آنها كمك شايانى مى كند.
•چه نتيجه اى را پيش بينى مى كنيد؟
-ما بايد پيروز شويم. همه از استقلال برد مى خواهند و هواداران از اين وضع خسته شده اند. با اين توصيف پيروزى مقابل صبا باترى از نان شب هم واجب تر است. بايد ۳ امتياز را به دست آوريم.
•به بازى زيبا هم فكر مى كنيد؟
-متأسفانه تيمهاى ايرانى در حال حاضر نتيجه گرا شده اند. با اين وضع ما نيز بايد بيشتر به ۳ امتياز فكر كنيم تا بازى زيبا. ابتدا به ۳ امتياز فكر مى كنيم و دركنار آن سعى مى كنيم بازى زيبايى نيز ارائه دهيم.
•حضور فيروز كريمى روى نيمكت صبا حساسيتى ايجاد نمى كند؟
-كريمى يك مدت كوتاهى مربى استقلال بود و براى همه ما قابل احترام است اما او اكنون مربى صبا باترى است و ديدار استقلال مقابل صبا نيز هيچ حساسيتى براى ما ندارد. البته امكان دارد براى فيروزخان مهم باشد چرا كه وى در اين ديدار مى خواهد قدرت خودش را به استقلالى ها نشان دهد اما فيروزخان مطمئن باشد تيمش مقابل استقلال بازنده است.
•استقلال مى تواند مدعى قهرمانى ۳ جام باشد؟
- مطمئن باشيد در ادامه رقابت ها شايستگى استقلال را به همگان ثابت خواهيم كرد. ما فقط براى قهرمانى در ۳ جام مى جنگيم و تلاش مى كنيم. اميدوارم لطف خداوند نيز شامل حالمان شود و بتوانيم از ۳ جام موجود حداقل يك جام را به دست آوريم. اولويت اول ما ليگ است اما عملكرد مطلوب در ۲ جام ديگر را نيز در دستور كار خود داريم.

bayern
09-09-2008, 08:55
كريمى _ قلعه نويى
جنگ روانى در بازى حيثيتى
شك نكنيد كه اهميت بازى با صباباترى براى امير قلعه نويى كمتر از دربى تهران نيست. قلعه نويى امسال دوست ندارد به چند تيم ببازد. يكى مس كرمان كه البته باخت. ديگرى صباباترى كه توسط فيروز كريمى هدايت مى شود و يكى هم پرسپوليس كه بحثى جداگانه دارد. ساير ديدارها هم البته مهم است اما براى امير ارزش اين ۳ ديدار را ندارد. او يكى از ۳ بازى كليدى نيم فصل اول را باخت اما حالا مى خواهد با بردن صباباترى قم به چند هدف بزرگ برسد:
۱- كشاندن استقلال به بالاى جدول و فرار از پله دوازدهم جدول كه اصلاً در شأن استقلال نيست.
۲- بردن جنگ كركرى از فيروز كريمى
۳- عبور از بحرانى كه حاصل نتايج ضعيف استقلال در ۴ هفته اول ليگ است.
***
جرقه جنگ روانى را فيروز كريمى زد كه ۱۰ روز قبل از بازى گفت خوشحال مى شوم ناصر حجازى مدير فنى صباباترى شود! در حالى كه همه مى دانند رابطه حجازى وكريمى حتى در استقلال هم كاملاً مصنوعى بود و آنها به اندازه سر سوزنى همديگر را قبول نداشته، ندارند و نخواهند داشت! فيروز اما با اين ترفند سعى كرد اپوزيسيون استقلال را به سمت خود بكشد. در ميان هواداران استقلال هم، كريمى هنوز طرفداران خاص خود را دارد. كسانى كه معتقدند او در تيم محبوبشان بد شانسى آورد و البته چوب داورى و... را هم خورد. برخى ديگر هم به درستى معتقدند فيروز بعد وقتى به استقلال آمد و اگر از ابتداى فصل مى آمد و تيم را خودش مى بست اوضاع فرق مى كرد اما به هر حال اين مسائل همه مربوط به گذشته است و امروز آنچه براى فيروز و امير اهميت دارد نتيجه بازى جمعه است و اينكه آنها اصلاً دوست ندارند اين بازى ويژه را ببازند.
***
امير قلعه نويى مى گويد: فيروز كريمى استاد من است و خيلى قبولش دارم اما او را شكست مى دهم. از قول فيروز كريمى هم شنيده ايم كه گفته به هر كس ببازد به قلعه نويى نمى بازد و دوست دارد او را در نبرد رو در رو شكست دهد. به هر حال هستند كسانى كه مى گويند برخى از بازيكنان استقلال نمى خواستند اين تيم با فيروز نتيجه بگيرد و حالا تقابل همان بازيكنان با مربى سابقشان ديدنى است. در استقلال قاعده غلطى وجود دارد كه مى گويد مربى استقلال فقط و فقط بايد استقلالى باشد. يعنى تا ساليان سال مربى استقلال بايد از بين حجازى، پورحيدرى، قلعه نويى، مظلومى و نهايتاً يكى، دو نفر ديگر انتخاب شود. چنين قاعده اى حتى در رئال، منچستر، بارسا، يووه، ليورپول و... وجود ندارد اما در استقلال توگويى قانون است كه مربى استقلال حتماً استقلالى باشد. شايد بر همين اساس هم يكى مثل فيروز كريمى در اين تيم دوام نياورد و فرار را بر قرار ترجيح داد اما فيروز جمعه فرصت دارد خيلى چيزها را به استقلالى ها ثابت كند از جمله اينكه او هنوز تمام نشده و حرف هاى بسيارى براى گفتن دارد. طبعاً امير هم كه موقعيتش به خاطر نتايج ضعيف ۴ هفته اول كمى به خطر افتاده، دوست ندارد اين بازى را ببازد و به دست مخالفان خود (كه پر تعداد هم هستند) بهانه اى بدهد.
***
اين ۲ مربى براى اينكه بازى جمعه را نبازند، مسلماً رو به جنگ هاى روانى هم خواهند آورد. هر ۲ استاد اين كارها هستند و در اين زمينه تجربيات ارزشمندى دارند! آنچه بازى جمعه را براى كريمى و قلعه نويى حساس تر مى كند نتايج ضعيف ۴ هفته اول است. استقلال اگر صبا را در قم شكست دهد يك فرار بزرگ خواهد داشت اما اگر ببازد و يا حتى مساوى كند اوضاع از اين كه هست هم بدتر مى شود. فيروز كريمى هم كه مدت هاست روى نوار ناكامى گام بر مى دارد خواب هاى زيادى براى اين بازى خاص ديده است. براى او پيروزى مقابل استقلال به اندازه كسب يك جام ارزش دارد هر چند كه خودش چيزهايى ديگرى مى گويد!

bayern
09-09-2008, 08:58
آقا فيروز رفتنش هم فداكارى بود
فتح الله زاده: اگر قلعه نويى ، على كريمى را از من مى خواست او حالا پرسپوليسى نبود

مديرعامل باشگاه استقلال معتقد است: استقلال در اين فصل تنها به دنبال موفقيت است و مسئولان باشگاه نيز تمام تلاش خود را در اين راه انجام خواهند داد. گفت و گو با وى را بخوانيد:
قلعه نويى استقلال را قهرمان مى كند
فتح الله زاده گفت: انتظارم از استقلال، قهرمانى در ليگ برتر است چرا كه ما تيم را براى موفقيت در آسيا بسته ايم، بنابراين بايد در ليگ ايران بهترين نتايج را كسب كنيم و سرمربى تيم نيز تلاش بسيار دارد كه از تمام امكانات نهايت استفاده را ببرد؛ من اطمينان دارم كه با قلعه نويى قهرمان ليگ برتر مى شويم.
حامى مالى از بازى با صبا روى پيراهن
فتح الله زاده درباره طولانى شدن انتخاب حامى مالى تيم استقلال نيز گفت: موضوع اسپانسر به پايان راه رسيده است و بى ترديد با آغاز مجدد رقابت هاى ليگ برتر يعنى از بازى مقابل صباباترى با نام حامى مالى جديد به ميدان مى آئيم، تنها دليل اين تاخير نيز بحث انعقاد قرارداد با بالاترين رقم ممكن است چرا كه در حال حاضر يك ميليون تومان نيز براى استقلال اهميت دارد. AFC كاپ را نمى شناسم! مديرعامل باشگاه استقلال تهران درباره شايعات حضور اين تيم در رقابت هاى AFC كاپ، به جاى ليگ قهرمانان گفت: من تاكنون چيزى درباره اين مسابقات نشنيده ام و بى ترديد چنين اتفاقى نخواهد افتاد، فوتبال ايران تاكنون ۲ سهميه در ليگ قهرمانان داشته است، ضمن آن كه بى ترديد داشتن ۴ سهميه در ليگ قهرمانان آسيا حق مسلم فوتبال ايران است. هنوز كنفدراسيون فوتبال آسيا هيچ تصميمى را در اين رابطه اعلام نكرده است. فتح الله زاده استقبالش از حضور استقلال در AFC كاپ را نيز رد كرد و گفت: درمورد آن نقل قول تنها فردى كه با من صحبت مى كرد اصرار داشت كه استقلال به اين جام مى رود كه من گفتم اگر شما اينگونه دوست داريد؛ باشد، استقلال به AFC كاپ مى رود اما، بى ترديد ما در ليگ قهرمانان آسيا بازى خواهيم كرد.
از حق پخش تلويزيونى نمى گذريم
عضو هيات رئيسه فدراسيون فوتبال در فاصله كوتاه باقى مانده تا پايان فرصت ايران براى رسيدن به شرايط حضور در ليگ قهرمانان آسيا درباره موضوع حق پخش تلويزيونى نيز گفت: فوتبال ايران شايستگى كسب ۴ سهميه در ليگ قهرمانان را دارد و بى ترديد صدا و سيما نيز اين موضوع را درك مى كند و اجازه نمى دهد كه براى يك قرارداد ۳ سهميه از دست برود، ضمن آن كه سازمان ليگ برتر نيز درخواست جلسه اى را به كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ارائه داده است تا هرچه سريع تر پيرامون توافق با صدا و سيما در اين زمينه تصميم گيرى شود. فتح الله زاده ادامه داد: بحث حق پخش تلويزيونى تنها يك قرارداد ميان فدراسيون و صداوسيما نيست بلكه موضوعى است كه منافع ملى را دربرمى گيرد و بى ترديد ما در راه توافق با صدا و سيما از مجلس و هر نهاد ديگرى استمداد مى كنيم تا فوتبال ايران شانس حضور در صحنه اول فوتبال باشگاهى آسيا را با ۴ سهميه از دست ندهد.
پيشنهاد ۵۰۰ ميليونى سوء تفاهم بود!
مديرعامل باشگاه استقلال معتقد است اگر رسانه ها شفاف تر به موضوع على كريمى مى پرداختند برخى شائبه ها به وجود نمى آمد. فتح الله زاده گفت: على كريمى بازيكن بزرگ و سطح بالايى است اما، پست اصلى او هافبك است كه ما در اين پست «فابيو جان واريو» و «مجتبى جبارى» را داريم كه كمتر از على كريمى نيستند. به همين دليل اصلا بحث حضور اين بازيكن در استقلال مطرح نبوده است كه بخواهد خبرى از پيشنهاد ۵۰۰ ميليونى به اين بازيكن باشد. وى افزود: اگر قلعه نويى اين بازيكن را مى خواست و او به پرسپوليس نمى رفت، بى ترديد براى جذب كريمى اقدام مى كرديم اما، اين اتفاق نيفتاد و من از پايه گفت وگو با على كريمى را رد مى كنم. ضمن اينكه به اين بازيكن احترام مى گذارم اما، استقلال در پست او نفرات خوبى دارد.
فيروز كريمى همواره استقلالى است
مديرعامل باشگاه استقلال تهران زمانى كه صحبت از بازى پيش روى اين تيم با صباى قم شد گفت: فيروز كريمى در مدت حضورش در استقلال با تمام وجود تلاش كرد و زحمت كشيد، حتى رفتن كريمى از استقلال نيز يك فداكارى بود، ما براى فيروزخان احترام زيادى قائليم و تقاضا مى كنم وى روز بازى مقابل استقلال بر روى نيمكت تيمش بنشيند چرا كه در عالم حرفه اى او نسبت به صبا مسئوليت دارد، در هر صورت ما از حسن ظن فيروز كريمى و تصميمش براى قرار نگرفتن بر روى نيمكت تيمش در بازى مقابل استقلال قدردانى كرده اما از كريمى مى خواهيم كه بر روى نيمكت صبا بنشيند، ضمن آن كه رابطه استقلال و كريمى رابطه ۲ دوست است و ما فيروزخان را همواره استقلالى مى دانيم.
بازى با استقلال اهواز فقط در آزادى
فتح الله زاده درباره بازى استقلال مقابل استقلال اهواز در هفته هفتم و احتمال تغيير زمان و مكان اين بازى از ورزشگاه آزادى نيز گفت: در اين زمينه با «آذرى» مدير مجموعه آزادى در حال مذاكره و هماهنگى هستيم چرا كه استقلال با توجه به استقبال هوادارانش نياز به بازى در آزادى دارد و هرگونه تغيير محل بازى براى ما بسيار دشوار است، به همين دليل در تلاش هستيم يا زمان اين ديدار را يكى، دو روز جابه جا كنيم و يا آن كه با مساعدت مدير مجموعه آزادى، ظرف ۲ روز با بازى سايپا - كروفچى و سپس استقلال - استقلال اهواز زمين آزادى فشار بيشترى را تحمل كند كه اميدواريم اين مساعدت صورت گيرد.
توماس مى آيد؛ يك استقلالى ترانسفر مى شود
فتح الله زاده درباره جذب مهاجم پرتغالى (توماس) نيز اظهار كرد: اين مهاجم بسيار سطح بالاست و نيازى به تست ندارد. او در هفته گذشته براى تيمش در ليگ برتر پرتغال گلزنى كرده. بى ترديد بازيكن شاغل در ليگ برتر پرتغال از كيفيت بالايى برخوردار است و به همين دليل به احتمال ۹۰ درصد او به زودى قراردادش را با تيم استقلال تهران ثبت مى كند. وى درباره رايزنى هاى صورت گرفته در سفرش به اروپا با باشگاه هاى آلمانى نيز گفت: توافقاتمان همچنان پابرجاست و ما در تابستان آينده با يكى از ۲ تيم كلن يا بايرلوركوزن ديدار تداركاتى برگزار مى كنيم ضمن اينكه در نيم فصل يا پايان فصل نيز چند بازيكن استقلال را به آنها معرفى كرده و صد درصد حداقل يك بازيكن تيم را به اروپا ترانسفر مى كنيم.
خاطراتم را مى نويسم
فتح الله زاده در پايان اين گفت وگو تصريح كرد: پس از آنكه كار خود را به پايان رسانده و دوران مديريتم در استقلال تمام شود، خاطراتم را در قالب ۲ جلد منتشر مى كنم و خاطراتى كه هواداران بايد از پشت پرده و روى پرده استقلال بدانند را بازگو خواهم كرد.

bayern
09-09-2008, 08:59
منتظرى: بايد از فيروزخان رخصت بگيرم
پژمان منتظرى مدافع استقلال معتقد است اين تيم مى تواند صباباترى را شكست دهد. گفت وگوى او را با ابرار ورزشى بخوانيد:
• از شرايط تيم صحبت كنيد؟
- تمرينات خوبى را پشت سر گذاشتيم. هر روز در ۲ نوبت صبح و عصر تمرين كرديم. بچه ها به شرايط آرمانى رسيده اند.
• بازى با صباباترى را چطور مى بينيد؟
- بازى سختى است. آقاى كريمى از بهترين مربى هاى ايران است. همچنين صبا تيم قدرتمندى است و تا به حال خوب نتيجه نگرفته است اما ما براى اينكه به صدر جدول برسيم بايد همه تيم ها را شكست دهيم.
• قبل از بازى به سمت نيمكت صبا مى رويد؟
- صددرصد. آقاى كريمى قبلاً مربى من بوده و به احترام ايشان به سمت نيمكت صبا مى روم و رخصت مى گيرم.

bayern
09-09-2008, 09:01
قلعه نويى صباباترى را آناليز كرد

اميرقلعه نويى سرمربى استقلال صبح ديروز با حضور در باشگاه به تماشاى فيلم بازى هاى اخير صباباترى پرداخت. طبق شنيده هاى ما قلعه نويى قصد دارد تمام نقاط ضعف و قوت حريف را شناسايى كرده و تمرينات تيمش را بر اساس آن برنامه ريزى كند. گفتنى است قلعه نويى اعتقاد دارد مدافعان صباباترى كند هستند. به همين دليل قصد دارد از ۲ مهاجم سرعتى در كنار هم استفاده كند كه طبق شنيده هاى ما اين ۲ مهاجم سياوش اكبر پور و فرهاد مجيدى خواهند بود.
مهاجم ساحل عاجى استقلال ديپورت شد
كادر فنى استقلال بازيكن اهل ساحل عاج را مورد تاييد فنى قرار نداد. اين بازيكن با نظر امير قلعه نويى در دقايق پايانى بازى دوستانه مقابل مهركام به جاى سياوش اكبرپور به ميدان رفت و نتوانست نظر سرمربى را جلب كند. وى ديگر در تمرين استقلال شركت نخواهد كرد.
مذاكره تلفنى استقلالى ها با مهاجم ۳۳ ساله پرتغالى!
مسئولان باشگاه استقلال براى جذب مهاجم پرتغالى با وى به صورت تلفنى مذاكره كردند. در حالى كه تصور بر اين بود كه ژائو پاتاكو توماس، بازيكن پرتغالى مد نظر استقلال وارد تهران شده، اين بازيكن فعلا وارد ايران نشده است. به گفته روابط عمومى استقلال، اين مهاجم به صورت تلفنى با مسئولان اين تيم مذاكراتى داشته و قول داده تا پايان هفته جارى خود را به ايران برساند. عقد قرارداد نهايى با اين بازيكن به حضور وى در تهران و ادامه مذاكراتش با مسئولان اين تيم بستگى دارد. وى كه ۳۳ ساله است، در ليگ پرتغال بازى كرده است.
ساعت ورود بازيكنان استقلال در تمرين ثبت خواهد شد
بنا به تشخيص اميرقلعه نويى سرمربى استقلال هر كس در تمرينات غيبت يا تأخير داشته باشد از سوى كادر فنى باشگاه جريمه خواهد شد. طبق شنيده هاى ما قلعه نويى قصد دارد هر روز ساعت ورود آخرين بازيكن استقلال به تمرين را يادداشت كند تا پس از پايان هر ماه ميزان نظم و انضباط در تيمش را مشخص سازد.
نارضايتى قلعه نويى از آمادگى بازيكنان
تيم فوتبال استقلال در ديدارى دوستانه مقابل مهركام پارس با نتيجه ۳ بر ۳ متوقف شد. پس از پايان اين ديدار اميرقلعه نويى سرمربى استقلال از عملكرد بازيكنان ناراضى بود و اعتقاد داشت بازيكنان در حد ايده آل نيستند. طبق شنيده هاى ما قلعه نويى قصد دارد ميزان آمادگى تيمش را براى ديدار با صباباترى افزايش دهد. به همين دليل از خداداد بدنساز تيم خواست شرايطى را فراهم كند تا بازيكنان به مرز آمادگى برسند.
استقلالى ها ببرند، پاداش مى گيرند
استقلال جمعه هفته جارى در هفته ششم رقابت هاى ليگ برتر به مصاف صباباترى خواهد رفت. طبق شنيده هاى ما اگر آبى پوشان بتوانند صباباترى را شكست دهند، مبلغ قابل توجهى را پاداش خواهند گرفت. البته اين تصميم بنا به صلاحديد اميرقلعه نويى سرمربى استقلال گرفته شده است و بيشتر در جهت افزايش روحيه بازيكنان است.

bayern
09-09-2008, 09:03
واى به حالمان اگر به صبا ببازيم!
على عليزاده : براى كريمى گل آبى مى برم

مهاجم استقلال تهران طى اظهارنظرى در مورد وضعيت تيمش گفت: بايد مقابل صبا باترى ۳ امتياز ارزشمند بگيريم وگرنه با نتايجى كه طى هفته هاى اخير گرفته ايم واى به حالمان است. على عليزاده همچنين افزود: تيم ما پس از عملكرد نه چندان مطلوب در ۴ بازى ابتدايى فصل با تمريناتى كه زير نظر قلعه نويى و كادرفنى پشت سر گذاشته از لحاظ هماهنگى و قدرت بدنى به حد مطلوب رسيده و از بازى مقابل صبا باترى ديگر امتيازى از دست نخواهيم داد.وى در خصوص تساوى مقابل مهركام گفت: در اين بازى با وجودى كه مى توانستيم به سادگى اين تيم را با گل هاى زيادى شكست دهيم اما استرس كاذبمان سبب رقم خوردن اين تساوى پر گل شد.وى اين استرس را در تيم هاى بزرگ طبيعى دانست و گفت: در تيم هاى پر طرفدار و بزرگ پايتخت هميشه استرس زيادى وجود دارد كه اميدوارم اين مسأله در تيم ما با درايت خوب قلعه نويى برطرف شود. عليزاده تقابل تفكر قلعه نويى و كريمى را سبب جذاب شدن بازى عنوان كرد و اظهار داشت: هم قلعه نويى و هم كريمى هر ۲ از مربيان كاركشته و خوش فكر فوتبال ايران هستند كه مى توانند با دانش خود در تقابل با يكديگر بازى جذابى را رقم بزنند. مهاجم تيم استقلال گفت : با سابقه اى كه از شاگردى فيروزخان در فصل قبل دارم مطمئنم كه صبا باترى با چهره جديدى مقابل ما صف آرايى خواهد كرد. وى اضافه كرد: با احترامى كه براى كريمى قائلم با دسته گل آبى به استقبالش مى روم تا اينكه دين شاگرد به استاد را به خوبى ادا كنم. عليزاده در خصوص گلزنى خود در اين ديدار گفت: مقابل صبا باترى تمام تلاشم را به كار مى بندم تا بتوانم براى تيمم گل پيروزى را به ثمر برسانم. وى تاكيد كرد : در صورت گلزنى با تمام وجودم خوشحالى مى كنم زيرا تيم استقلال به پيروزى در اين بازى احتياج دارد.

bayern
09-09-2008, 09:03
و توسط يك نفر پيغام داد كه مرا نمى خواهد
بياتى نيا: رفتار قلعه نويى درست نبود

محسن بياتى نيا يك فصل تلخ را در استقلال پشت سر گذاشت. او كه با اميدوارى هاى زيادى به اين تيم آمده بود به دليل پارگى رباط صليبى نتوانست به اهدافش در استقلال برسد و سرانجام از اين تيم جدا شد. بياتى نيا روز جمعه با پيراهن صباباترى مقابل تيم سابقش قرار خواهد گرفت و انگيزه هاى زيادى براى اين بازى خواهد داشت.مهاجم صباباترى در خصوص شرايط تيمش گفت: تعطيلى ليگ برتر به نفع ما شد و بازيكنان از لحاظ بدنى و همچنين تاكتيكى توانستند رشد قابل توجهى داشته باشند. ما در حال حاضر آماده ديدار با استقلال هستيم و روى نقاط ضعف و قدرت حريف هم به خوبى كار كرده ايم. فيروز كريمى هم به خوبى استقلال را مى شناسد و اين يك فاكتور مثبت براى صباباترى خواهد بود.بياتى نيا در مورد بازى گفت: هر۲ تيم در ۴ هفته ابتدايى نتايج چندان خوبى نگرفته اند و به ۳ امتياز اين مسابقه احتياج دارند اما ما در اين ديدار ميزبان هستيم و تحت هر شرايطى بايد برنده از زمين بيرون بياييم. پيش بينى من اين است كه اين بازى گل هاى زيادى نداشته باشد و هر تيمى از موقعيت ها بهتر استفاده كند در نهايت برنده از زمين خارج خواهد شد. بياتى نيا در مورد رويارويى با تيم سابقش افزود: من در استقلال نتوانستم به اهدافم برسم و به طرز ناراحت كننده اى از اين تيم جدا شدم. براى بازى روز جمعه انگيزه بسيار زيادى دارم و فقط به گلزنى تمركز مى كنم و اميدوارم در نهايت اين اتفاق بيفتد و صبا هم برنده شود. بياتى نيا با اشاره به جدايى اش از استقلال تصريح كرد: به نظر من قلعه نويى رفتار درستى نداشت چون او توسط يك نفر به من پيغام داد كه مرا نمى خواهد و اين اصلا درست نبود. قلعه نويى خيلى راحت مى توانست اين موضوع را با خودم در ميان بگذارد هرچند كه من اين مسائل را فراموش كرده ام و فقط روى بازى روز جمعه تمركز مى كنم.

bayern
09-09-2008, 09:04
وقتى استقلال ۳ بر يك از مهركام عقب مى افتد...
قلعه نويى: بعضى ها در حد استقلال نيستند!

حتى نفرات ذخيره و تيم اميد استقلال هم قاعدتاً نبايد مشكلى براى پيروزى مقابل تيمى چون مهركام پارس داشته باشند اما تيم اصلى استقلال ۳ بر يك از همين تيم عقب افتاد و حتى نزديك بود گل چهارم را هم بخورد. ديدار استقلال و مهركام در حالى ۳ بر۳ شد كه استقلالى ها نشان دادند در مدت تعطيلات هم هيچ تغييرى نسبت به قبل نكرده اند به طور ى كه امير قلعه نويى در بين ۲ نيمه بشدت بر سر بازيكنان فرياد كشيد و نارضايتى خود را از عملكرد آنها نشان داد چه بسا اگر همين فريادهاى على پروينى امير نبود استقلالى ها مقابل مهركام پارس حتى به نتيجه تساوى هم نمى رسيدند اما با اين وضعيت آنها مسلماً مقابل صباباترى هم مشكل خواهند داشت. در بازى استقلال و مهركام قلعه نويى تازه بعد از اين همه مدت به اين نتيجه رسيد كه برخى از بازيكنان اصلاً در حد و اندازه هاى استقلال نيستند در حالى كه او خودش اين تيم را بسته و هر۲۵ بازيكن استقلال با نظر مثبت شخص قلعه نويى به تيم پيوستند. به طور مثال او اشكان نامدارى را در حد طالب لو دانست و بعد از اردوى تركيه گفت: با ديدن اشكان نظرم عوض شد و ديگر نمى خواهم دروازه بان ديگرى را جذب كنم (كه البته همين طور هم شد)
***
قلعه نويى بعد از باخت استقلال به مس كرمان، بحث فصل گذشته را پيش كشيد و گفت ما هنوز چوب پارسال را مى خوريم اما طبيعى است كه اين قبيل حرف ها را نه موافقان او مى پذيرند و نه مخالفانش. فصل گذشته با تمام مسائلى كه داشت به اتمام رسيد و قلعه نويى امسال بهانه اى ندارد. همه چيز براى موفقيت استقلال فراهم است و تيم را هم خود امير بسته پس قاعدتاً نبايد مشكل خاصى وجود داشته باشد.

bayern
09-09-2008, 09:10
جباري كمتر از "كريمي" نيست
گفت‌وگوي تفصيلي ايسنا با فتح‌الله‌زاده:
از "كريمي" مي‌خواهيم كه روي نيمكت صبا بنشيند
عده‌اي كارشان فقط انتقاد است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: استقلال در اين فصل تنها به دنبال موفقيت است و ما نيز تمام تلاش خود را در اين راه انجام خواهيم داد.

علي فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در خصوص وضعيت اين تيم و مسائل و مشكلات آن سخن گفت.

** "قلعه‌نويي" استقلال را قهرمان ليگ مي‌كند

وي افزود: از نتايج تيم راضي نيستم؛ اما، از بازيكنان و كادرفني رضايت كامل دارم و معتقدم آنها استقلال را به جايگاه اصلي خود بازمي‌گردانند. نبايد تيم را با سه، چهار بازيكن محك زد بلكه بايد صبر كرد،‌ چرا كه استقلال با بهترين بازيكنان موجود و كادرفني بسيار خوبي كه دارد مي‌تواند در بالاترين سطح فوتبال ايران و حتي آسيا قرار بگيرد.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: انتظارم از استقلال قهرماني در ليگ برتر است چرا كه ما تيم را براي موفقيت در آسيا بسته‌ايم، بنابراين بايد در ليگ ايران بهترين نتايج را كسب كنيم و سرمربي تيم نيز تلاش بسيار دارد كه از تمام امكانات نهايت استفاده را ببرد؛ من اطمينان دارم كه با قلعه‌نويي قهرمان ليگ برتر مي‌شويم.

** حامي مالي از بازي با صبا روي پيراهن مي‌آيد!

فتح‌الله‌زاده درباره طولاني شدن انتخاب حامي مالي تيم استقلال نيز گفت: موضوع اسپانسر به پايان راه رسيده است و بي‌ترديد با آغاز مجدد رقابت‌هاي ليگ برتر يعني از بازي مقابل صباباتري با نام حامي مالي جديد به ميدان مي‌آييم، تنها دليل اين تاخير نيز بحث انعقاد قرارداد با بالاترين رقم ممكن است چرا كه در حال حاضر يك ميليون تومان نيز براي استقلال اهميت دارد.

وي افزود: با توجه به حضور استقلال در ليگ برتر، ليگ قهرمانان آسيا و جام حذفي به دنبال حامي مالي هستيم كه بتوانيم حداكثر استفاده را ببريم، اين حامي مالي يك شركت داخلي خواهد بود.

** AFC كاپ را نمي‌شناسم!

مديرعامل باشگاه استقلال تهران درباره برخي شايعات پيرامون حضور اين تيم در رقابت‌هاي AFC كاپ، به جاي ليگ قهرمانان به ايسنا گفت: من تاكنون چيزي درباره اين مسابقات نشنيده‌ام و بي‌ترديد چنين اتفاقي نخواهد افتاد،‌ فوتبال ايران تاكنون دو سهميه در ليگ قهرمانان داشته است، ضمن آن كه بي‌ترديد داشتن چهار سهميه در ليگ قهرمانان آسيا حق مسلم فوتبال ايران است. هنوز كنفدراسيون فوتبال آسيا هيچ تصميمي را در اين رابطه اعلام نكرده است.

فتح‌الله‌زاده استقبالش از حضور استقلال در AFC كاپ را نيز رد كرد و گفت: درمورد آن نقل قول تنها فردي كه با من صحبت مي‌كرد اصرار داشت كه استقلال به اين جام مي‌رود كه من گفتم اگر شما اينگونه دوست داريد؛ باشد، استقلال به AFC كاپ مي‌رود اما،‌ بي‌ترديد ما در ليگ قهرمانان آسيا بازي خواهيم كرد.

** از حق پخش تلويزيوني نمي‌گذريم

عضو هيات رييسه فدراسيون فوتبال در فاصله كوتاه باقي مانده تا پايان فرصت ايران براي رسيدن به شرايط حضور در ليگ قهرمانان آسيا پيرامون موضوع حق پخش تلويزيوني نيز گفت: فوتبال ايران شايستگي كسب چهار سهميه در ليگ قهرمانان را دارد و بي‌ترديد صدا و سيما نيز اين موضوع را درك مي‌كند و اجازه نمي‌دهد كه براي يك قرارداد سه سهميه از دست برود، ضمن آن كه سازمان ليگ برتر نيز درخواست جلسه‌اي را به كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال ارايه داده است تا هرچه سريع‌تر پيرامون توافق با صدا و سيما در اين زمينه تصميم‌گيري شود.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: بحث حق پخش تلويزيوني تنها يك قرارداد ميان فدراسيون و صداوسيما نيست بلكه موضوعي است كه منافع ملي را دربرمي‌گيرد و بي‌ترديد ما در راه توافق با صدا و سيما از مجلس و هر نهاد ديگري استمداد مي‌كنيم تا فوتبال ايران شانس حضور در صحنه اول فوتبال باشگاهي آسيا را با چهار سهميه از دست ندهد.

** علي كريمي يك سوء تفاهم بود!

مديرعامل باشگاه استقلال معتقد است اگر رسانه‌ها شفاف‌تر به موضوع علي كريمي مي‌پرداختند برخي شائبه‌ها به وجود نمي‌آمد.

فتح‌الله‌زاده به ايسنا گفت: علي كريمي بازيكن بزرگ و سطح بالايي است اما، پست اصلي او هافبك است كه ما در اين پست "فابيو جان‌واريو" و "مجتبي جباري" را داريم كه كمتر از علي كريمي نيستند. به همين دليل اصلا بحث حضور اين بازيكن در استقلال مطرح نبوده است كه بخواهد خبري از پيشنهاد 500 ميليوني به اين بازيكن باشد.

وي افزود: اگر قلعه‌نويي اين بازيكن را مي‌خواست و او به پرسپوليس نمي‌رفت، بي‌ترديد براي جذب كريمي اقدام مي‌كرديم؛ اما، اين اتفاق نيفتاد و من از پايه گفت‌وگو با علي كريمي را رد مي‌كنم. ضمن اينكه به اين بازيكن احترام مي‌گذارم اما، استقلال در پست او نفرات خوبي دارد.

** شغلي به نام انتقاد!

اين روزها انتقادات از استقلال و فتح‌الله‌زاده افزايش يافته است به خصوص در ميان برخي پيشكسوتان استقلال، كه فتح‌الله‌زاده در اين باره نيز به ايسنا گفت: هواداران استقلال به طور كامل آگاه هستند و خودشان مسايل باشگاه را سبك و سنگين مي‌كنند، ما كار خودمان را مي‌كنيم و عده‌اي هم كارشان انتقاد است و همواره اين عمل را انجام داده‌اند، در هر صورت ما اين انتقادها را نيز پذيرا هستيم اما، تمام هدف‌مان اين است كه در پايان فصل برابر هواداران روسياه نباشيم.

** فيروز كريمي همواره استقلالي است

مديرعامل باشگاه استقلال تهران زماني كه صحبت از بازي پيش‌رو اين تيم برابر صباي قم مي‌شود، يادي از فيروز كريمي كرده و مي‌گويد: فيروز كريمي در مدت حضورش در استقلال با تمام وجود تلاش كرد و زحمت كشيد، حتي رفتن كريمي از استقلال نيز يك فداكاري بود، ما براي فيروزخان احترام زيادي قائليم و تقاضا مي‌كنم وي روز بازي مقابل استقلال بر روي نيمكت تيمش بنشيند چرا كه در عالم حرفه‌اي او نسبت به صبا مسووليت دارد، در هر صورت ما از حسن ظن فيروز كريمي و تصميمش براي قرار نگرفتن بر روي نيمكت تيمش در بازي مقابل استقلال قدرداني كرده اما، از كريمي مي‌خواهيم كه بر روي نيمكت صبا بنشيند، ضمن آن كه رابطه استقلال و كريمي رابطه دو دوست است و ما فيروزخان را همواره استقلالي مي‌دانيم.

**بازي فقط در آزادي

فتح‌الله‌زاده درباره بازي استقلال مقابل استقلال اهواز در هفته هفتم و احتمال تغيير زمان و مكان اين بازي از ورزشگاه آزادي نيز گفت: در اين زمينه با "آذري" مدير مجموعه آزادي در حال مذاكره و هماهنگي هستيم چرا كه استقلال با توجه به استقبال هوادارانش نياز به بازي در آزادي دارد و هرگونه تغيير محل بازي براي ما بسيار دشوار است، به همين دليل در تلاشيم يا زمان اين ديدار را يكي، دو روز جابه‌جا كنيم و يا آن كه با مساعدت مدير مجموعه آزادي، ظرف دو روز با بازي سايپا - كروفچي و سپس استقلال - استقلال اهواز زمين آزادي فشار بيشتري را تحمل كند كه اميدواريم اين مساعدت صورت گيرد.

** كار كمپ را متوقف نمي‌كنيم

فتح‌الله‌زاده درباره وضعيت كمپ باشگاه استقلال نيز گفت: كار كمپ متوقف نشده است و ما براي شفاف‌سازي فاز نخست را به مزايده گذاشتيم كه از ميان 10 شركت داخلي و مبالغ پيشنهادي چون يك ميليارد و هشتصد ميليون تومان، يك ميليارد و پانصد، يك ميليارد و دويست و غيره در نهايت يك شركت ايراني اين مزايده را برنده شد و پس از تكميل فاز نخست كه شامل ساخت زمين چمن براساس متدهاي بين‌المللي، سكوي تماشاگران و ساختمان اداري است، فاز دوم كار كمپ را به مزايده مي‌گذاريم.

وي افزود: كل كار كمپ را به شركت‌هاي ايراني واگذار مي‌كنيم چرا كه در داخل ايران پيمانكاران بسيار خوبي هستند كه مجموعه‌هاي ورزشي بسيار مجهزي را در كشور ايجاد كرده‌اند.

**درآمدزايي در سيستم دولتي كند انجام مي‌شود

مديرعامل باشگاه استقلال درباره منتفي شدن بحث پخش بازي‌هاي اين تيم بر روي تلفن‌هاي همراه نيز گفت: بعضي از هدف‌گذاري‌ها براي امور فرهنگي نياز به زمان دارد، در هر صورت ما در جهان شاهديم كه شركت‌هايي چون آديداس يا نايك با انجام هزينه‌اي پنج ميليارد دلاري ناگهان از طريق معرفي يك توپ در جام جهاني درآمدي 10 ميلياردي را كسب مي‌كنند. بنابراين چنين كسب درآمدهاي منحصربه فردي نياز به مسايل مختلف از جمله قوانين كشوري دارد. در هر صورت ما درباره اجراي اين پروژه از جمله بحث پيامك بر روي تلفن همراه هواداران تا 10 ميليارد تومان نيز مي‌توانستيم جذب درآمد كنيم اما، در شركت مخابرات ايران هيچ قانون يا مجوزي در اين رابطه وجود نداشته و اين طرح بايد در مجلس مطرح شود، در هر صورت هدف ما اين است كه بهترين شيوه‌هاي مرسوم در دنيا براي درآمدزايي را پيدا كرده و از آن استفاده كنيم. البته در قالب دولتي چنين برنامه‌هايي كندتر حركت مي‌كند و بي‌ترديد در بخش خصوصي چنين طرح‌هايي سريع‌تر به نتيجه مي‌رسد.

** پرتغالي مي‌آيد؛ يك استقلالي ترانسفر مي‌شود

فتح‌الله‌زاده در ادامه گفت‌وگو با ايسنا درباره جذب مهاجم پرتغالي اين تيم نيز اظهار كرد: اين مهاجم بسيار سطح بالاست و نيازي به تست ندارد او در هفته گذشته براي تيمش در ليگ برتر پرتغال گلزني كرده. بي‌ترديد بازيكن شاغل در ليگ برتر پرتغال از كيفيت بالايي برخوردار است و به همين دليل به احتمال 90 درصد او به زودي قراردادش را با تيم استقلال تهران ثبت مي‌كند.

وي درباره رايزني‌هاي صورت گرفته در سفرش به اروپا با باشگاه‌هاي آلماني نيز گفت: توافقات‌مان همچنان پابرجاست و ما در تابستان آينده با يكي از دو تيم كلن يا بايرلوركوزن ديدار تداركاتي برگزار مي‌كنيم ضمن اينكه در نيم فصل يا پايان فصل نيز چند بازيكن استقلال را به آنها معرفي كرده و صد درصد حداقل يك بازيكن تيم را به اروپا ترانسفر مي‌كنيم.

** عربستان را با دو گل شكست مي‌دهيم

عضو هيات رييسه فدراسيون فوتبال درباره بازي تيم ايران مقابل عربستان نيز به ايسنا گفت: من همراه با تيم استقلال در ديدار برابر الهلال تجربه حضور در رياض و ورزشگاه ملك فهد را دارم، واقعا بازي در اين زمين دشوار است، به خصوص آن كه تيم حريف با استفاده از تمامي شرايط، ترفندها و امتياز تماشاگر به دنبال كسب سه امتياز است. تيم ايران در اين بازي نيمه نخست را خوب بازي نكرد و تحت فشار حريف بود اما، در نيمه دوم انصافا بسيار از حريف برتر بوديم و با تعويض‌هاي خوب علي دايي، توانستيم گل مساوي را به ثمر برسانيم، بي‌ترديد گرفتن اين يك امتياز در خانه عربستان بسيار ارزشمند است اما، اطمينان دارم كه در بازي برگشت همين تيم عربستان را با حداقل اختلاف دو گل شكست مي‌دهيم.

وي افزود: با توجه به صعود پنج تيم از آسيا به جام جهاني بي‌ترديد ايران به جام جهاني مي‌رود اما، اميدوارم كه اين صعود مقتدرانه و به عنوان تيم اول گروه باشد، ضمن آنكه ساير حريفان نيز بسيار خوب هستند و نبايد از آنها غافل شويم.

** خاطراتم را مي‌نويسم

فتح‌الله‌زاده در پايان گفت‌وگو با ايسنا تصريح كرد: پس از آنكه كار خود را به پايان رسانده و دوران مديريتم در استقلال تمام شود، خاطرتم را در قالب دو جلد منتشر مي‌كنم و خاطراتي كه هواداران بايد از پشت پرده و روي پرده استقلال بدانند را بازگو خواهم كرد.

bayern
09-09-2008, 09:12
پيروز قرباني:
امکان ندارد به صباباتري ببازيم
مدافع تيم فوتبال استقلال تهران با اشاره به انگيزه بالايشان براي خارج شدن از بحران فعلي، معتقد است که تحت هيچ شرايطي نتيجه را به صباباتري واگذار نخواهند کرد.

فوتبال باشگاههاي برتر كشور/تساوي تيمهاي استقلال تهران و پا همدان
پيروز قرباني روز دوشنبه در خصوص بازي با شاگردان فيروز کريمي گفت: استقلال در هفته هاي اول ليگ برتر امتيازات زيادي را از دست داده است، به همين دليل تمام تلاشمان را به کار مي گيريم تا با شکست دادن صباباتري از بحران عدم نتيجه گيري خارج شويم.
قرباني که در ليگ گذشته اختلافات زيادي با کريمي داشت، در اين رابطه به خبرنگار ايرنا اظهار داشت: در ليگ هفتم برخورد مناسبي با من نشد و در حاليکه يکي از قديمي هاي استقلال بودم، حتي مرا از تمرينات اخراج کردند؛ با اين حال به گذشته ها فکر نمي کنم و فقط با هدف پيروزي استقلال، 90 دقيقه تلاش خواهم کرد.
اين بازيکن با اشاره به مشکل گلزني استقلال ادامه داد: اينکه همه مهاجمان استقلال را زير سووال مي برند، نمي تواند منطقي باشد. وقتي يک تيم در فوتبال نتيجه مي گيرد يا اينکه با ناکامي مواجه مي شود، همه به اندازه هم نقش دارند و نبايد مهاجمان را تنها عامل شکست هاي اخير استقلال دانست.
ديدار تيم هاي استقلال تهران با صباباتري قم روز جمعه هفته جاري در ورزشگاه يادگار قم برگزار مي شود.

bayern
09-09-2008, 09:13
هافبک تيم استقلال تهران
حاشيه سازان قصد تخريب مرا دارند
بازيکن تيم فوتبال استقلال تهران گفت: از زماني که به استقلال آمده ام بعضي افراد قصد تخريب مرا در اين تيم دارند.

قهرماني تيم فوتبال استقلال تهران در جام حذفي باشگاههاي ايران
"هاشم بيک زاده" روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا در خصوص وضعيت تيم استقلال تهران گفت: تيم در شرايط خوبي قرار دارد به طوريکه بازيکنان در انتظار ديدار مقابل صبا باتري هستند.
وي افزود: با آمادگي که در بازيکنان تيم مي بينم مي توانيم به آساني صبا باتري را در خانه خود شکست دهيم و از بحران خارج شويم.
بازيکن تيم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: تعطيلي ليگ برتر به سود تيم ما تمام شد،زيرا بازيکنان به هماهنگي هاي لازم براي حضوري موفق در ليگ برتر نزديک شدند.
وي افزود: هواداران مي توانند استقلال واقعي را مقابل صبا ببينند،به طور يقين با شکست اين تيم،‌ دل هواداران را شاد خواهيم کرد.
بيک زاده با اشاره به وضعيت خود براي ديدار مقابل صبا باتري گفت: خوشبختانه پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدوميتم به شرايط آرماني خود بازگشته ام و مي توانم با نظر کادر فني در خدمت استقلال باشم.
ديدار تيم هاي صبا باتري و استقلال تهران در هفته ششم ليگ برتر باشگاه هاي ايران روز جمعه هفته جاري در ورزشگاه يادگار امام قم برگزار خواهد شد

bayern
09-09-2008, 09:14
چند خبر از تيم فوتبال استقلال تهران
اسپانسر تيم فوتبال استقلال تهران در هشتمين دوره ليگ برتر، هفته بعد مشخص مي شود.

قهرماني تيم فوتبال استقلال تهران در جام حذفي باشگاههاي ايران
به گزارش روز دوشنبه ايرنا، با وجود گذشت 4 هفته از رقابتهاي ليگ برتر، تيم فوتبال استقلال هنوز نتوانسته است، اسپانسر خود را انتخاب کند و به همين دليل با مشکلات مالي زيادي هم مواجه است.
در همين رابطه هيات مديره اين باشگاه در جلسه اي که اويل هفته بعد برگزار خواهد کرد، از ميان پيشنهادات موجود يکي را به عنوان اسپانسر معرفي خواهد کرد.
***
مهاجم ساحل عاجي رد مي شود
امير قلعه نويي همچنان به دنبال جذب بازيکن خارجي است تا شايد بتواند از اين طريق مشکل گل زني تيمش را برطرف کند.
از قرار معلوم مهاجم ساحل عاجي که در تمرينات اخير آبي پوشان حضوري مستمر داشت، نتوانسته نظر مقابل مربيان اين تيم را جلب کند و به همين دليل به احتمال زياد از فردا نمي تواند در تمرينات حضور داشته باشد.
***
استقلال پول نوازي را نمي دهد
محمد نوازي هنوز نتوانسته است، مبلغ سال پيش را از استقلال بگيرد و به همين دليل در حال رايزني است تا بتواند با اين تيم تسويه حساب کند.
محمد نوري فر مدير روابط عمومومي باشگاه استقلال در اين باره گفت:متاسفانه تيم ما شرايط مالي خوبي ندارد و گمان نمي کنم به اين زودي بتوانيم با نوازي يا طلبکاران ديگر تسويه حساب کنيم.

bayern
09-09-2008, 09:15
هاشم بیک زاده در گفتگو با ایسکانیوز:
باید صبا را شکست دهیم // وضعیت استقلال گره خورده است
تهران-خبرگزاری ایسکانیوز:هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با توجه به نتایج نه چندان خوبی که از آغاز فصل تا به اینجا کسب کرده ایم برای تغییر روند کاریمان و کسب نتایج مطلوب باید صبا را شکست دهیم.
هاشم بیک زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران"ایسکانیوز"، خاطر نشان کرد: قطعاً بازی سخت و بسیار نزدیکی را در مقابل صبا خواهیم داشت ، کادر فنی دو تیم نیز شناخت خیلی خوبی از نفرات یکدیگر دارند اما در این میان فقط برای برد به قم می رویم چراکه برای تغیر روند به سه امتیاز این دیدار بسیار نیازمندیم .
وی ادامه داد: تمام بازیکنان استقلال در وضعیت بسیار خوب و مناسب به سر می برند و برای بازی مقابل صبا لحظه شماری می کنند.
بیک زاده در خصوص وضعیت تیمش در جدول مسابقات گفت: حتم دارم که در پایان رقابتها استقلال را در صدر جدول خواهید دید. ما در هر بازی موقعیت های زیادی را از دست می دهیم و در صورتی که این موقعیت ها تبدیل به گل می شد دیگر هیچ مشکلی نداشتیم اما در کل باید بگویم که در حال حاضر استقلال وضعیتش حساس شده و به نحوی گره خورده است.
وی افزود: امیدورام با شکست صبا تمام این مشکلات و بحران موجود در تیم برطرف شود و دوباره استقلال به روزهای اوجش باز گردد.
هافبک استقلال تهران در خصوص پیوستن کریمی به پرسپولیس به ایسکانیوز گفت: کریمی برای هر تیمی وزنه بزرگی به حساب می آید که با پیوستنش به پرسپولیس روحیه خیلی خوبی به این تیم تزریق کرد.
وی تصریح کرد: به اعتقاد من با حضور کریمی پرسپولیس پر قدرت خواهد شد و در ادامه کار رقابت تنگاتنگی با استقلال خواهد داشت.
بیک زاده در خصوص نتیجه بازی ایران و عربستان اظهار داشت: در اولین بازیمان در مرحله دوم و در خانه حریف نتیجه بسیار خوبی را کسب کرده ایم.به عقیده من دایی تیم جوان و در عین حال با تجربه ای را ساخته است و من در صعود این تیم به جام جهانی شک ندارم.

bayern
09-09-2008, 09:21
گفت و گوي
مدير عامل باشگاه استقلال تهران:
تغيير و تحول غير منطقي نخواهيم داشت



خبرگزاري موج - گروه اقتصاد ورزش
مدير عامل باشگاه استقلال تهران در خصوص وضعيت باشگاه استقلال تهران گفت: تيم در فصل نقل و انتقالات خوب عمل كرده و براي موفقيت نياز به زمان زيادي دارد.

با توجه به وضعيت كنوني باشگاه استقلال و حاشيه هايي كه در اين تيم وجود دارد با علي فتح اله زاده مدير عامل باشگاه استقلال تهران گفت و گويي انجام داده ايم كه با هم مي خوانيم:

چرا استقلال در هفته هاي اول نتيجه نگرفت؟

تيم بازيكنان جديد زيادي را به خدمت گرفته و براي موفقيت اين مجموهعه نيازمند زمان است و ققطعا با هماهنگ شدن همه اعضاي تيم در هفته هاي آينده نتايج بهترين كسب خواهيم كرد.

از كمپ استقلال چه خبر؟

تمام تلاش خود را بكار خواهيم بست تا استقلال به زودي صاحب كمپ شود. و قطعا با حمايت رييس سازمان تربيت بني و اعضاي هيات مديره كار ساخت اين پروژه روند رو به رشدي خواهد داشت.

بحث رفتن يا ماندن شما هر روز به گوش مي رسد قضيه چيست؟

من با حكم رييس سازمان مدير عامل شده ام و قعا با حكم ايشان از باشگاه خواهم رفت و كاري به حرف هاي تكراري در مطبوعات ندارم. عده اي به دنبال حاشيه سازي براي استقلال هستند و تا زماني كه بنده به عنوان مدير عامل استقلال فعاليت مي كنيم اجازه چنين رفتارهايي را نخواهم داد.

در ليگ قهرماني آسيا چه برنامه اي داريد؟

تمام تلاش خودرا بكار خواهيمت بست تا بتوانيم پس از سالها جام قهرماني آسيا را از آن خود نمائيم چرا كه فوتبال ما اين پتانسل را دراد تا بتواند در جام باشگاه هاي آسيبا موفق شود.

آيا قلعه نويي در خطر اخراج خواهد بود؟

او نيازمن زمان است و نبايد به خاطر چند بازي ارزشهاي او راناديده بگيريم. قطعات قلعه نويسي با توانايي كه دارد مي تواند استقلال را به جايگاه اصلي اش برساند.

بحث بودجه استقلال به كجا انجاميد؟

در هيات مدير ه با حضور يك اعضاي تصوب شد تا سال آينده بودجه 5 ميلياردي براي استقلال در نظر گرفته شود كه اين امر مورد تصويب قرار گرفت.

حرف پاياني: اميدواريم فوتبال ايران چهدر مرحله مقدماتي جام جهاني و چه در بث باشگاهي موفق باشد.

bayern
09-09-2008, 09:22
معرفي برترين‌هاي اخلاق در هفته‌ي چهارم ليگ برتر فوتبال

سازمان ليگ حرفه‌يي فوتبال، اسامي برترين هاي اخلاق در هفته‌ي چهارم ليگ برتر را اعلام کرد.
مهدي شيري از برق شيراز به عنوان برترين بازيکن اخلاق شناخته شد.
عنوان برترين مربي اخلاق به بيژن ذوالفقار نسب سرمربي تيم پگاه گيلان، برترين سرپرست اخلاق به علي نظري جويباري از تيم استقلال تهران، برترين بازي جوانمردانه: راه آهن – سايپا و ميزبان برتر اخلاقي و رفتاري به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان رسيد.

bayern
09-09-2008, 09:27
در تمرين امروز آبي پوشان رخ داد

ادعاي عجيب مربي استقلال و جريمه امير آبادي

خبرگزاري فارس: در تمرين امروز استقلال تهران يك بازيكن جريمه شد و مربي اين تيم ادعا كرد هواداران پرسپوليس به وي حمله كرده اند.


به گزارش خبرگزاري فارس، بازيكنان استقلال امروز در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي تمرين كردند.
مهدي امير آبادي با تاخيري 30 دقيقه اي به محل تمرين رسيد و امير قلعه نويي او را جريمه كرد و تا آخر تمرين اين بازيكن دور زمين دويد.
اميد طيري مربي تيم استقلال در گفت و گو با خبرنگاران حاضر در تمرين ادعا كرد كه در مسيرش برخي از تماشاگران پرسپوليس به او حمله ور شده اند و او توانسته با موفقيت فرار كند.
سرمربي تيم استقلال امروز با فرهاد مجيدي، سياوش اكبرپور و پيروز قرباني جلسه خصوصي داشت.
اعضاي كادر فني با بازيكنان چند دقيقه اي در مورد مشكلات مالي صحبت كردند و از آنها خواستند در رابطه با مشكلات مالي خويشتندار باشند تا اين مسئله حل شود.
كولوكا مهاجم ساحل عاجي كه گفته مي شد مورد تاييد كادر فني قرار نگرفته است،‌ در تمرين امروز حضور داشت.
امرزو فقط 20 تماشاگر در محل تمرين استقلال حضور داشتند.


بازيکن تيم فوتبال استقلال تهران: ديگر، يک اوت دستي انداز نيستم

تهران IranSport.Net - علي عليزاده بازيکن تيم فوتبال استقلال تهران گفت: ديگر به عنوان يک اوت دستي انداز شناخته نمي شوم و يک بازيکن تمام عيارم. هواداران تيم استقلال بدانند عليزاده ديگر يک اوت دستي انداز نيست و آماده است تا دروازه حريفان را فتح کند.
وي در خصوص بازي با تيم فوتبال استقلال تهران مقابل تيم صبا باتري قم در شهر قم اظهار داشت: بازي خوبي اما سخت است و تيم صبا از مربي با دانشي به نام "فيروز کريمي" بهره مي برد.
وي با تاکيد بر اينکه اين بازي حواشي خاصي ندارد، تصريح کرد:‌ بازي کردن مقابل مربي سابق انگيزه بازيکنان را دو چندان کرده است.
عليزاده خاطرنشان کرد: اميدوارم با هماهنگي هاي به وجود آمده بين بازيکنان بتوانيم بهترين بازي را در شهر قم انجام دهيم.
بازيکن تيم فوتبال استقلال تهران در خصوص آخرين وضعيتش در تيم استقلال تهران گفت: سرمربي اين تيم به من اعتماد کامل دارد و اين اعتماد سبب شده انگيزه دوچنداني براي درخشيدن در زمين مسابقه پيدا کنم.
وي به هواداران استقلال قول داد که "علي عليزاده" متفاوتي را خواهند ديد و گفت: توانايي هاي خودم را به زودي نشان خواهم داد.
عليزاده در خصوص انتقادات وارده به خط حمله اين تيم گفت: مهاجمان جديدي به تيم استقلال اضافه شده و بازيکنان، کمي با هم ناهماهنگ بودند که اين مساله رفع شده است.
بازيکن تيم فوتبال استقلال تهران بيان داشت: تعطيلي ليگ نه تنها به ضرر استقلال تمام نشد بلکه اين تيم با اين تعطيلي به شرايط آرماني رسيد.
مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران در خصوص گرفتن طلبش از باشگاه پرسپوليس نيز گفت: امروز براي تسويه حساب به پرسپوليس مي روم و طلبم را مي گيرم.

bayern
09-09-2008, 09:34
قلعه نويى: به آقا فيروز ارادت دارم


از همه بچه ها راضى ام

امير قلعه نويى به واسطه نتايج اخير همه را نگران كرده اما توانايى هاى او همه را اميدوار نگه داشته است: «در حال حاضر از تمامى بازيكنان راضى هستم، چه مهاجمان و چه بازيكنان پست هاى ديگر، چرا كه همه نفرات در طول تمرين ها توانشان را به كار مى گيرند و استقلال روز به روز بهتر مى شود. شكست مقابل مس را فراموش كرده ايم، ضمن آنكه تعطيلى ليگ نيز دست ما نبود كه بخواهيم درباره آن اظهارنظر كنيم. در هر صورت آنچه كه مسلم است نياز استقلال به تمرين هاى هرچه بيشتر براى رسيدن به هماهنگى است.» قلعه نويى تيمش را با پرسپوليس قياس مى كند:




«تركيب تيم پرسپوليس تغيير چندانى نداشته و تقويت نيز شده است يا تيم سپاهان بازيكنانى دارد كه چندين سال است كنار يكديگر بازى مى كنند اما بازيكنان استقلال در فصل گذشته تحت تأثير نتايج ضعيف ليگ هفتم بودند و به همين دليل در تيم تغييرات بسيارى ايجاد شد، طبيعى است كه هماهنگى ميان نفرات كمى زمان مى برد، تصور مى كنم بازيكنان همچنان در شوك نتايج ضعيف فصل گذشته هستند و ما سعى داريم آنها را از اين فضا خارج كنيم و به ليگ هشتم بازگردانيم. اطمينان مى دهم كه با اين تغيير تفكر تيم استقلال شرايط بسيار بهترى را پيدا مى كند.» قلعه نويى كه انگيزه فراوانى براى بازى هفته آينده دارد درباره فيروز كريمى مى گويد: « بازى بسيار دشوارى را مقابل صبا خواهيم داشت، به همين دليل در طول تعطيلى ليگ، تمرين ها را پرفشار برگزار كرديم كه خوشبختانه بازيكنان اكنون بسيار هماهنگ تر از گذشته شده اند. در هر صورت استقلال براى كسب هر سه امتياز به مصاف صبا خواهد رفت.
با اين حال بايد بگويم فيروزخان استاد من است و هميشه به او ارادت داشته ام. آنچه مسلم است نياز تيم ما به تمرين است تا بازيكنان به شرايط ايده آل برسند، و بتوانتد از سد صباباترى عبور كنند.»

همه مى گويند قلعه نويى مى تواند

در لابه لاى همه انتقادها و اظهارنظرهاى كارشناسانه و غيركارشناسانه مى توان به يك نظر مشترك و واحد در قبال امير قلعه نويى اشاره كرد. حتى سرسخت ترين مخالفان امير قلعه نويى هم به توانايى هاى نهفته و آشكار او اذعان دارند و مى گويند: «امير قلعه نويى مى تواند استقلال را به شرايط مطلوب نزديك كند، ضعف ها را بشناسد و استقلال را آرام، آرام به تيمى مدعى تبديل كند.» توانايى هاى امير قلعه نويى در حوزه فنى بر هيچ كس پوشيده نيست. آن طور كه امروز شاهديم همه او را مربى كاربلدى مى دانند. در واقع مى توان امروز به اين نتيجه رسيد كه چرا فتح ا... زاده امير قلعه نويى را به استقلال آورده است و با وجود تصاحب ۴ امتياز از ۴ بازى اما او و همه اعضاى هيات مديره مثل كوه پشت سر مربى شان ايستاده اند.»

bayern
09-09-2008, 09:36
قلعه نويى : بگرديم يكى مثل هدايتى پيدا كنيم


اميرخان هم پولش را نگرفته

عدم پرداخت به موقع حقوق بازيكنان به معضلى جدى در استقلال تبديل شده اما اوضاع نامطلوب در ليگ باعث شده بسيارى از بازيكنانى كه با برگشت خوردن چك هاى خود مواجه شده اند از بازگو كردن اين مشكل در محافل عمومى خوددارى كنند و تنها اين گله و شكايت را با دوستان خود مطرح كنند كه اين نارضايتى ها هم سينه به سينه چرخيده تا امروز همه متوجه مشكل حاد مالى استقلال بشوند. در عين حال مديرعامل استقلال مدعى است پيش قرارداد ۴۰ درصدى بازيكنان پرداخت شده و مدام تأكيد دارد كه از اين جمله استفاده كند: «حال و روز ما خوب است و هيچ مشكل مالى وجود ندارد.»


اما همه اشاره هاى فتح ا...زاده در گفت و گوهايش اختصاص به تعيين رقم بودجه، عقد قراردادهاى جديد با شركت هاى مختلف و جذب اسپانسر دارد كه اين گرايش ها نشان مى دهد استقلال به لحاظ مالى اوضاع و احوال رو به راهى ندارد. يكى از نزديكان امير قلعه نويى هم ديروز مدعى شد سرمربى آبى پوشان از وقتى به استقلال آمده يك ريال دريافت نكرده است. او مدعى شد حتى قلعه نويى در پاسخ به بازيكنان معترضى كه نسبت به عدم دريافت مطالبات خود اعتراض مى كنند گفته است: «اى آقا خودم از وقتى به استقلال آمدم پول نگرفتم حالا شما چطور توقع داريد چك هاى دوم تان پاس شود.»
اين وضعيت گمانه زنى هايى را در استقلال به وجود آورده است. نزديكان باشگاه استقلال خبر از حضور يك گزينه جديد در استقلال مى دهند. بعضى ها هم بر اين باورند فتح ا...زاده به دنبال يكى مثل هدايتى است تا حساب خالى باشگاه استقلال را در يك چشم بر هم زدن دچار تغييرات شگرفى كند! آيا امكان پذير است
قلعه نويى در همين رابطه به يكى از دوستانش گفته است: «بايد بگرديم يكى مثل هدايتى پيدا كنيم».

bayern
09-09-2008, 09:42
تصویر روزنامه خبرورزشی بصورت عکس:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

M . Sayid
09-09-2008, 10:04
صیا قم 2 - استقلال 1

pezhmantoop
09-09-2008, 11:30
ما الان يه بازيكن استقلالي آورديم امسال كولاك مي كنيم
به قول قلعه نوعي امسال قهرمانيم

pezhmantoop
09-09-2008, 11:35
قلعه نويى : بگرديم يكى مثل هدايتى پيدا كنيم


اميرخان هم پولش را نگرفته

عدم پرداخت به موقع حقوق بازيكنان به معضلى جدى در استقلال تبديل شده اما اوضاع نامطلوب در ليگ باعث شده بسيارى از بازيكنانى كه با برگشت خوردن چك هاى خود مواجه شده اند از بازگو كردن اين مشكل در محافل عمومى خوددارى كنند و تنها اين گله و شكايت را با دوستان خود مطرح كنند كه اين نارضايتى ها هم سينه به سينه چرخيده تا امروز همه متوجه مشكل حاد مالى استقلال بشوند. در عين حال مديرعامل استقلال مدعى است پيش قرارداد ۴۰ درصدى بازيكنان پرداخت شده و مدام تأكيد دارد كه از اين جمله استفاده كند: «حال و روز ما خوب است و هيچ مشكل مالى وجود ندارد.»


اما همه اشاره هاى فتح ا...زاده در گفت و گوهايش اختصاص به تعيين رقم بودجه، عقد قراردادهاى جديد با شركت هاى مختلف و جذب اسپانسر دارد كه اين گرايش ها نشان مى دهد استقلال به لحاظ مالى اوضاع و احوال رو به راهى ندارد. يكى از نزديكان امير قلعه نويى هم ديروز مدعى شد سرمربى آبى پوشان از وقتى به استقلال آمده يك ريال دريافت نكرده است. او مدعى شد حتى قلعه نويى در پاسخ به بازيكنان معترضى كه نسبت به عدم دريافت مطالبات خود اعتراض مى كنند گفته است: «اى آقا خودم از وقتى به استقلال آمدم پول نگرفتم حالا شما چطور توقع داريد چك هاى دوم تان پاس شود.»
اين وضعيت گمانه زنى هايى را در استقلال به وجود آورده است. نزديكان باشگاه استقلال خبر از حضور يك گزينه جديد در استقلال مى دهند. بعضى ها هم بر اين باورند فتح ا...زاده به دنبال يكى مثل هدايتى است تا حساب خالى باشگاه استقلال را در يك چشم بر هم زدن دچار تغييرات شگرفى كند! آيا امكان پذير است
قلعه نويى در همين رابطه به يكى از دوستانش گفته است: «بايد بگرديم يكى مثل هدايتى پيدا كنيم».


نه داداش
فعلا شمايين كه ورشكست شدين
ما به اندازه كافي بودجه و پول داريم

Alireza Taji
09-09-2008, 14:12
بایرن مر30...
3 صفحه خبر گذاشتی...
امروز تاپیک از 5000 پست گذشت...


نه داداش
فعلا شمايين كه ورشكست شدين
ما به اندازه كافي بودجه و پول داريم
بله؟!!!
چی میگی شما من که حرفهای شما را نفهمیدم...

Amir Sepehr
09-09-2008, 14:52
ژائو توماس، بازیکن 33 پرتغالی است که مسئولان باشگاه استقلال او را برای عضویت در تیم فوتبال این باشگاه زیر نظر دارند. به گزارش خبرنگار مهر، ضعف گلزنی تیم فوتبال استقلال مسئولان این باشگاه را بر آن داشته تا به فکر جذب مهاجمی توانمند با اندازه هایی فراتر از فوتبال ایران باشند.
در همین راستا مسئولان باشگاه استقلال " ژائو توماس" با نام کامل ژائو هنریکه پتاکو توماس که پیشینه بازی در تیم‌هایی چون رئال بتیس اسپانیا و بنفیکا پرتغال را هم دارد را برای عضویت در تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کرده اند.
طی هفته جاری بارها از سوی منابع رسمی و غیر رسمی اخباری پیرامون سفر این مهاجم 33 ساله در ایران و حضورش در تمرینات تیم فوتبال استقلال منتشر شده است اما توماس هنوز به تهران نیامده و مسئولان باشگاه استقلال را در انتظار خود گذاشته است.
ژائو توماس 33 ساله متولد 27 می سال 1975 در شهر اولیورا دوبایرو در پرتغال است. او در تیم های بوایستا، اسپورتینگ براگا، الریان و العربی قطر، ویتوریو گیمارش پرتغال و رئال بتیس اسپانیا بازی کرده است.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
این مهاجم کهنه کار پرتغالی طی سالهای 03-2002 در تیم رئال بتیس حضور داشته و در 32 بازی به میدان رفته است. حاصل حضور کوتاه مدت او در لالیگا گلزنی در هفت بازی بوده است.
توماس همچنین در سال های 01-2000 پیراهن تیم بنفیکا را برتن کرده و در 41 بازی 19 گل به ثمر رسانده است. توماس 33 ساله یک متر و 88 سانتیمتر قد دارد و مهاجمی بلند قامت به شمار می آید.
این مهاجم با تجربه در فصل گذشته برای تیم اسپورتینگ براگا پرتغال بازی کرده و در 10 بازی تنها تیم یک گل برای این تیم به ثمر رسانده است. باید توجه داشت آمار علی علیزاده بدترین مهاجم استقلال از نظر آمار گلزنی در فصل گذشته لیگ ایران به مراتب بهتر از توماس بوده است.
ژائو توماس در تیم های الریان و العربی قطر هم بازی کرده است. او برای هر دو تیم طی یک فصل بیش از هشت گل نزده است. این در حالیست که بهترین گلزنان فوتبال قطر در یک فصل کمتر از 20 گل نمی زنند.
توماس که ظاهرا سالهای پایانی فوتبال خود در اروپا را پشت سر می گذارد تنها چهار بازی ملی برای تیم ملی فوتبال پرتغال انجام داده و فقط یک گل ملی در کارنامه اش دیده می شود.
اینکه ژائو تا چه اندازه بتواند به استقلال کمک کند در پایان مسابقات لیگ برتر مشخص خواهد شد...... فک نکنم اینم خوب از اب در بیاد.....:41::13:

pezhmantoop
09-09-2008, 16:47
آقا امير همين پيرمرد امسال ميبينيم چي كار ميكنه
از پيروزي بهتره كه ( هههههههههههه )

AnarchAshkan
09-09-2008, 18:11
اگه بخوان این پرتغالی را به خاطر 1 سال سابقه خوبش بیارن نیارن بهتره
چون که فرهاد مجیدی خودمون هم سابقش بهتره هم آماده تره

Masoud King
09-09-2008, 20:04
یادش بخیر استقلال 3 سال پیش کجا و این کجا!
گفتیم امیر قلعه نویی که اومد دیگه میتونیم امیدوار باشیم ولی می بینیم که نه بابا کار از کار گذشته!!!
درسته که هنوز اوایل فصل هستش ولی فصل پیش هم همین قضیه بود! خدا کنه که تیم درست شه ما که بخیل نیستیم!
مشکل به نظر من این هستش که بازیکنان هم دل نیستش و برای تیم بازی نمی کنن!!
به امید قهرمانی استقلال......

اگه بخوان این پرتغالی را به خاطر 1 سال سابقه خوبش بیارن نیارن بهتره
چون که فرهاد مجیدی خودمون هم سابقش بهتره هم آماده تره
مجیدی اگه این آمادگیش هستش وای به حالیکه آماده نباشه!!
به نظر من که میتونه ار مهاجم های فعلی موثر تر باشه!