PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : Alan Wake



صفحه ها : [1] 2 3 4 5 6 7

Moh3en_DDD
05-11-2006, 21:42
تهیه شده توسط: Masoud King ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


Alan Wake

سازنده: Remedy Entertainment
ناشر: Microsoft Game Studios
پلتفورم: Xbox 360
سبک: (Action (Psychological thriller
سایت اختصاصی بازی: alanwake.com




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] نقد و بررسی Alan Wake

منبع اصلی: forum.p30world.com/showpost.php?p=4932027&postcount=910



Alan,wake up!!



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
Masoud king


Alan Wake بالاخره داره به روز های انتشارش خیلی نزدیک میشه. عنوانی اکشن که روحیات شما رو در مواجهه با صحنه های گوناگون با چالش رو به رو میکنه و این تجربه ی خوبی است که قهرمان اکشن این بار یک نویسنده باشه. بازی یک اکشن سوم شخصه که شما در اون نقش alan wake رو بر عهده دارید و صورت یک سریال 6 قسمتی دنبال میشه که در پایان هر قسمت شما خلاصه ای کلی از اونچه در بازی رخ داده رو مشاهده خواهید کرد درست مثله سریال های تلوزیونی و البته نکات کلیدی ای رو در بازی میبینید که از که از اونها الهام گرفته شده و Remedy هم استاد خلق عناوین سینمایی محسوب میشه. همیشه ترس از تاریکی و موجودات ساخته اون رو احساس خواهید کرد اما در قسمتی برای فرار از دست انسانها باید به همون تاریکی پناه ببرید تا زنده بمونید. بازی 5 سال زمان برد تا تموم بشه البته طبق اونچه گفته شده بیشتر این وقت صرف موتور بازی شده ولی خوب این 5 سال زمان زیادی هستش و معمولا از بازی هایی که این چنین ساختشون طول میکشه همیشه انتظار ها فراوان بوده که باید دید Alan Wake تونسته انتظار ها رو برآورده که یا نه؟

Alan Wake بیشتر در شب جریان داره چیزیکه خیلی برای آلن سخت هستش چون تو تاریکی باید با موجودات ساخته تاریکی مواجه بشه که بضعی هاشون واقعا سر سختن. همیشه باید دنبال نور باشید تا زنده بمونید چون نور تنها دشمن تاریکی محسوب میشه. بازی زیاد بین واقعیت و رویا جریان داره و گاهی اوقات شما گیج میشین و نمیتونین دقیق تشخصی بدین که آلن الان داره خواب میبینه یا تو دنیای واقعی هستش.

ابتدا قرار بود که بازی به صورت open-world باشه اما بعدا این حالت حذف شد. البته نه اینکه شما نتونین در دنیای بزرگ Alan Wake به گردش و جست و جو بپردازین ولی مثه GTA شما اون آزادی کامل رو ندارین. آلن مسافت های طولانی رو نمیتونه به دوه و یا پرش های بلندی نداره که البته اینها برای یک نویسنده عادیه ولی یکی از مشکلات بازی انیمیشن های مربوط به پرش آلن هستش که صورت خوش نداره و زیاد جالب به نظر نمیاد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
طراحی چهره های کاراکتر ها و مدل های اونا بسیار واقعی هستش

همونطور که گفتم بازی دوربینش به صورت سوم شخص هستش و شما در تصویر چیزی به عنوان نشانه رو دائم نمی بینید ولی هنگام نشانه گیری , تیر به پر نور ترین قسمتی که چراق قوه نشون میده بر خورد خواهد کرد و مشکلی توی این قسمت وجود نداره و دوربین بازی هم مشکل خاصی نداره و در مجموع کنترل بازی خیلی خوب و روون هستش. اگه زمان زیادی برای پر کردن مجدد تفنگتون ندارید میتونید تند تند X رو بزنید تا سلاح سریع تر پر بشه. Alan Wake یک HUD مختصر و مفید هم داره که یک mini map درسمت چپ بالای تصویر وجود داره و دور اون به صورت یک نوار نیم دایره ی قرمز میزان سلامتی نشون داده میشه. در بازی پک های سلامتی برای بهبود وجود نخواهد داشت اما سلامتی آلن به مرور بازیابی میشه و اگه در زیر نور چراغ برق باشید این بازیابی سریع تر انجام میشه.

اولین سلاحی که در بازی با اون آشنا میشین یک چراغ قوه هستش که شما باید توسط اون رو روی دشمناتون نور بندازین تا تاریکی ای که اونا رو در برگرفته از بین بره و بعد با شلیک گلوله اونا رو از پا در بیارین و مطمئنا شلیک به سر بیشترین آسیب رو به اونا وارد میکنه و زودتر از بین میرن. دشمنان شما موجوداتی شبیه انسان با صورتی تاریک هستن که قوی ترین اونا فردی هستش که اره برقی به دست داره که واقعا سخته جنگیدن با اون و در آواخر بازی شما باید با چنتا از اونا یک جا مبارزه کنید!!
البته همیشه دشمناتون اینطوری نیستن بلکه گاهی اوقات یه کمباین یا بشکه و شیئ های دیگه به شما حمله ور میشن که شما باید نور اونا رو از بین ببرید. همچنین پرنده ها هم شما رو بی نصیب نمیزارن و در جا هایی به شما حمله خواهند کرد که باید با نور حمله اونا رو دفع کنید.
شما در بازی سلاح های متونعی دارین که اولین اونا یه چراغ قوه به همراه کلت هستش. بعد شما شات گان و منور و نارنجک های نوری پیدا میکنید که از هر کدوم باید در شرایط مناسب استفاده کنید. مهمات هم در محیط به اندازه کافی وجود داره و شما اگه درست از اونا استفاده کنید مطمئنا با مشکل مواجه نمیشید. چراغ های برقی که در سر راه قرار داره مکان هایی هستش که بازی اونجا سیو میشه و وقتی شما وارد اون قسمت های میشین دشمنا ناپدید میشن و مکان های بسیار مناسبی برای فرار هستش مثلا وقتی چراغ نوری رو میبینید و دشمنا شما رو احاطه کردن فرار بهترین راه هستش.و کلا وقتی میبنین میتونین فرا کنین حتما این کار رو بکنید چون از جنگیدن خیلی بهتره.

مبارزات خیلی نفس گیر و جذاب انجام میشه و دشمنان هم از هوش بالایی بر خوردارن. مثلا وقتی که گروهی حمله میکنن سعی نمیکنن فقط از جلو شما رو مورد هجوم قرار بدن بلکه اکثر اوقات شما رو دور میزنن و از گوشه ها و پشت حمله میکنن. بعضی موقع ها برای دفع حملات باید ژنراتور های برق رو روشن کنید که اغلب خیلی صحنه ی پر هیجانی هستن چون اگه کمی تعلل کنین مردین. اشکالی که اینجا وجود داره تکراری شدن این جرکاته اما چون زمان بازی تقریبا متوسط هست شما زیاد این تکراری بودن زیاد به چشم نمیاد.
هچنین در بازی حالت ملتی پلیر نیز وجود نخواهد داشت که به گفته سازندگان بازی: ما ترجیح میدیم که یه single-player عظیم رو به بازیکنان ارائه بدهیم تا یک single-player و multiplayer متوسط. که تو زمینه موفق هم بودن. در مجموع گیم بازی بازی واقعا خوب هستش و مشکلات آزار دهنده ای رو درش نمیبینید.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
منور ها بهترین سلاح بازی برای مقابله با تاریکی محسوب می شوند

هنگام وزش باد علف ها و درختان به حرکت در میان و هنگامیکه قراره به شما حمله ای بشه مه غلیظی همه جا در بر میگیره و شما حس میکنین که اتفاق ناخوشایندی قراره رخ بده. البته همیشه اینطور نیست و بعضی وقتا حمله های ناگهانی نیز به شما میشه که باید مراقب باشید. اتمسفر بازی واقعا حیرت آوره و بازیکن رو خیلی تحت تاثیر قرار میده. کاملا تاریکی شب و اون فضای سنگین و وحشتناک جنگل های Bright Falls رو میتونید لمس کنید. دنیای Alan Wake واقعا بزرگ هستش و خیلی خوب و واقعی طراحی شده. البته نگران نباشید شما میتونید با ماشین این مسافت های طولانی رو طی کنید و امنیت بیشتری داشته باشید. هندلینگ ماشین ها متوسطه البته بینشون فرق هم داره ولی برای یک بازی این چنینی کافیه و همچنین رانندگی در شب های پر مخاطره ی آلن خالی از لطف نیست. موتور پیشرفته بازی محیط فوق العاد واقعی رو مها میکنه که از جنگل های همیشه سر سبز گرفته تا خیابان ها و ساختمان های شهر بطور شگفت آوری واقعی هستند و همچنین عمق دید بسیار عالی در بازی وجود داره . بازی روی نور می چرخه و نور پردازی دینامیک این بازی هم یکی از بهترین ها هستش. منو های بازی هم طراحی خیلی خوبی دارن و یه جورایی من تاحالا پیش زمینه متحرکت برای منو در بازیها ندیده بودم که این پیش زمنیه بر اساس قسمتی که در اون قرار دارید تغییر خواهد و کلا همه چیز در بازی متحرک هستش!
تغییرات محیطی و آب و هوایی خیلی خوب انجام میشه و Alan Wake طبیعت پویایی داره. در قسمتی از بازی شما گردبادی رو میبیند که از میان یه خونه رد میشه و اجسام دور گردباد رو میبیند که چگونه خانه رو محاصره کردن و یا هنگام افتادن یک درخت ذرات معلق در هوا به خوبی نمایان میشن و همچنین هنگام وزش باد درختان و علف ها تکون می خورن و چرخه روز و شب رو هم در بازی شاهد خواهید بود که این موضوعات باعث میشه که شما دنیای Alan Wake زنده و پویا ببینید.
یه سری مشکلات هم توی انیمیشن های بازی وجود داره که بعضی جا ها نا خوشاینده مثلا انیمیشن های مربطو به پرش آلن و همچنین انیمیشن های چهره. بعضی لحظات باید شما متعحب میشین که چرا چهره آلن به موقعیت هایی که تو اونا هستش نمیخوره.. یه جا باید متعجب و وحشت زده باشه اما انگار نه انگار و همچنین موقع صحبت کردن هم زیاد جالب نیست اگه به اون تریلر بازی کراسیس 2 که قسمت پایانیش مربوط به انیمیشن چهره باشه رو نگاه کنید کاملا منظورم رو متوجه میشین. تو اون تریلر اگه صدا رو قطع کنین میشه حدس زد که طرف داره چی میگه. انیمیشن های چهره در Alan Wake زیاد باب طبع نیست ولی این موضوعات دلیل نمیشه که مدل های عالی کاراکتر ها رو ندیده بگیریم. اونا واقعا عالی و طبیعی ساخته شدن.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
روشنایی همیشه شما رو درست هدایت خواهد کرد

Alan Wake یکی از بهترین صداگذاری ها رو داره. شما حتی میتونین صدای باید که از میون علف ها رد میشه و یا صدای خرد شدن و له شدن اونا رو در زیر پاتون بشنوید و همچنین صدای درون جنگل خیلی طبیعه و شما واقعا احساس بودن در جنگل بهتون دست میده. در آخر هر قسمت هم موزیک های زیبایی پخش میشه که آرامش خوبی به آدم میده و خستگی از تنش در میاد. صدا گذاری شخصیت ها هم عالی هستش ولی نه همشون. در مکان های حساس آهنگ بازی تند تر و تند تر میشه که هیجان خیلی زیادی به شما میده که همیشه این هیجان با ترس همراه خواهد بود. از ریز ترین صدا ها گرفته تا صدا های کلی واقعی به نظر میان.

Alan Wake به صورت یک سریال تلوزیونی دنبال میشه که شما در اون 6 قسمت رو باید بازی کنید یا بهتر بگم باید ببینید. آلن با دختری با اسم آلیس آشنا میشه و کتابش رو بر اساس رویا های خودش مینویسه که پر فروش ترین کتاب میشه و محبوبیت و آوازه ی اون حتی تا شهر دور افتاده ی Bright Falls هم میره. اگه می خواین داستان بازی براتون کاملا تازه باشه این قسمت رو نخونین بهتره!
اونا برای تعطیلات به Bright Falls سفر میکنند. آلن دیگه نمیتونه بنویسه و بی خوابی اونو فرا گرفته. سپس همسرش بدون هیچ اثری ناپدید میشه. رویاهای کابوس وارش شروع میشه و شهر Bright Falls تغییر شکل پیدا میکنه به مکانی خوف ناک. در طول بازی شما با شخصیت های گوناگونی مواجه میشید. مرموز ترین اونها زنی سیاه پوش هستش که از همون اول شما رو دچار دلهره خواهد کرد. در همان ایتدای بازی که آلن به همراه آلیس دارن به Bright Falls میرن کابوس های آلن شروع میشه. اونا وارد شهر میشن و کلید خانه ای که قراره اونجا باشن رو میگیرن. هنگام شب به اونجا میرسن و آلیس برای آلن یک سورپرایز داره و اون ماشین تایپ هستش گه آلن اصلا از دیدن اون خوشحال نمیشه و کلی هم عصبانی میشه!!
سپس برق خانه قطع میشه و آلن میره که درستش که و ناگهان صدای جیغ آلیس رو میشنوه و وقتی میاد توی خونه اونو نمیبینه و اون ناپدید شده. از اینجا به بعد داستان بازی به سمت پیدا کردن آلیس میره. آلن دچار یک داستانی میشه که خودش اونو نوشته ولی یادش نمیاد و اون داره تبدیل به واقعیت میشه. پایان بازی هم خیلی خوب ساخته شده و البته شما با جمله ی alan wake up در آخر بازی مواجه میشین که خیلی سوالات دیگه رو در ذهن پدیدار میکنه و همه چیز برای شماره دوم این بازی آماده و مهیا هستش. داستان بازی به صورت بسیار عالی روایت میشه و شما میتونید از طریق دست نوشته ها و برنامه های تلوزیونی و رادیویی به خوبی به عمق داستان پی ببرید. بازی صحنه های سینمایی جذابی هم داره که در آخر شما میتونید همه اونا رو ببینید. در کل یکی از سینمایی ترین بازی های اکشنی که منتشر شده رو در پیش رو داریم.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
در تاریکی به هیچ کس اطمینان نکنید!!

داستان بازی شاید ابتدا براتون گنگ و مبهم باشه ولی هرچه جلو تر میرین سوالات قبلی جواب داده میشه ولی نهایتا سوال های دیگری هم براتون مطرح میشه که جوابش شاید تو DLC ها و یا قسمت بعدی بازی باشه. Sam Lake نویسنده ی بازی واقعا خلاقیت های زیبا و منحصر به فردی رو در خلق داستان بازی ارائه داده که تونسته بازی رو از این نظر بی نظیر کنه.

Alan Wake شما رو وارد دنیایی پویا و فوق العاد واقعی میکنه و صحنه های دلهره آور رو تصویر میکشه اما آلن حاضر میشه برای همسرش تمام این مسائل رو تحمل کنه. نور پردازی منحصر به فرد و صدا گذاری عالی و داستان گیرا شما رو وادار میکنن که از اول تا آخر بازی مبهوت اون بشین. اما چیز های زیادی برای برگشتن و دوباره بازی کردن Alan Wake وجود نداره و شاید از این نظر بشه بهش ایراد گرفت ولی چیزیکه روشنه شما از اول بازی تا آخر اصلا دوست ندارید اونو کنار بزارید. Remedy نشون داده همیشه برای خلق عناوین سینمایی تبحر خاصی داره و این کار رو به بهترین نحو در Alan Wake انجام داده. بازی انتظارات رو برآورده کرده و این همه صبر ارزش همچین عنوانی رو داشته ولی حیف اینقدر کوتاه بود.

نمرات بازی:

داستان.......................10
گرافیک........................9
گیم پلی ......................9
صدا گذاری................9.75
ماندگاری و جذابیت ........8.5
-------------------------
نمره ی کل: 9.1

Sam Fisher 11
06-11-2006, 00:06
اول از همه از Moh3en_DDD تشکر میکنم اطلاعات خوبی بود واما...

ویستا در خدمت بازی های اینده : Microsoft اعلام کرده WINDOWS VISTA بهترین ویندوز برای اجرای بازی ها خواهد بود. همراه با ویندوز نسخه جدید Direct X یعنی شماره 10 روی ویندوز جدید منتشر میشه و گیمر ها با نسل جدید بازی های PC اشنا می شوند و نمونه بارزش بازی شرکت Crytec(سازندهFarCry) و MFS X(شبیهساز پرواز) خواهند بود البته Direct X10 روی ویندوز XP هم اجرا میشه ولی ! روی Vista یه چیزه دیگس می گی نه تا زمستون صبر کن خودت میبینی .
>>> تازه خفن تر از همه اینا این که در Vista تا بازی رو تو دستگاه گذاشتی خودش اچرا میشه یعنی دیگه نیازی به نصب نداره !!!<<<

گفته های میثم حسینی بعد از قهرمانی در WCG 2006 در رشته FIFA 06 : بازیها بسیار خوب بود ومن هم خوب دفاع میکردم. دو سال قبل هم اول شدم اما سال بد شانسی اوردم واز مسابقات حذف شدم.من با کیبرد بازی میکنم و رفلکسم با کیبرد بالاتره .من با چهار کلید کیبرد راحت ترم .
17 ساله از تهران.

Inter
24-11-2006, 16:04
سلام

يه خبر خوش براي طرفداران مكس پين. بازي نسل جديدي به نام Alan Wake در حال ساخته شدنه و ژانويه 2007
یعنی تا 2 یا 3 ماه دیگه همزمان با عرضه شدن ویندوز ویستا ، عرضه می شه. این دوتا عکسو ببینین حال کنین.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

راستی رابطه این بازی با مکس پین چیه؟ اینه که این بازی کار شرکت سازنده بازی مکس پین 1 و 2 هستش یعنی REMEDY .

داستان این بازی هم در مورد یه نویسنده داستانهای ترسناکه که، خودش با کابوسهای اون داستانها در دنیای واقعی مواجه می شه. سیستم بازی هم بصورت open world يعني يه چیزهایی تو سبک gta هستش (نه كاملا شبيه اون).

Inter
26-11-2006, 07:10
سلام !
بازی Alan Wake يه بازی نسل بعدی بازيهای رايانه اي( Next-Generation ) در سبک اکشنه که داستانش در مورد شخصيتی بنام Alan Wake است که نويسنده داستانهای ترسناکه و يه کتاب در مورد سياه ترين کابوسهای خودش می نويسه ، اما اين کابوسها تو دنيای واقعی براش اتفاق می افته.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سازنده بازی شرکت REMEDY ( سازنده شاهکار مکس پين) و پخش کننده بازی شرکت استوديوهای بازی مايکروسافت (( Microsoft Game Studios هستش.

داستان بازی: همسر شخصيت اول بازی (Alan Wake ) ناپديد می شه و آلن بايد با مواجهه با کابوسها به دنبال همسرش بگرده. بازی هم حال وهوايي ما بين خواب و بيداری داره ( يا يه همچين چيزی).

سازنده های بازی قول يک داستان پرتعليق و کشش و جذاب رو دادن. (البته از شرکت REMEDY که بازی پرطرفدار مکس پين با داستان پردازی فوق العاده رو در کارنامه اش داره همين انتظار هم می ره) .

به نظر من نسل جديد بودن يک بازی فقط به ارتقای جزئيات گرافيکی نيست بلکه به داستان پردازی هم هست و همين داستان پردازيه که بيشتر گيمرهای حرفه ای رو به خودش جذب می کنه. (بطور مثال بازی فارنهايت که گرافيک چندان بالايی نداشت و برای بازی کردن فقط بايد دگمه های جهت دار فشار داده می شد ، بدليل نوآوری در داستان و شخصيت پردازی امتيازهای بالايی گرفت و محبوب بازی کننده ها شد) .

محيط بازی:
داستان بازی در يک شهر کوچک کوهپايه ای در آمريکای شمالی اتفاق می افته، شهری با طبيعت و مناظر خيره کننده مثل کوههای سربه فلک کشيده، درياچه های زيبا، جنگلهای زيبا و وهم آلود !!! ، جاده های کوهستانی، غروبهای چشم نواز و ... . سيستم بازی بصورت OPEN –WORLD يا آزاد (مثل سبک بازی GTA هستش ) که می تونين توش بگردين و از مناظر ديدنی اون لذت ببرين البته فکر نکنم کارتهای گرافيکی حاضر در بازار( به دليل اينکه همشون DX9 رو ساپورت مي كنن و تنها كارت گرافيکی که با DX10 سازگاره ، تازه عرضه شده و قيمتش تا به قيمت مناسب برسه يه دو سه سالی می کشه) بتونه تمام جزئيات گرافيکی بازی رو نشون بده. لازم به ذکره که آب و هوای بازی دائم در حال تغيير بوده و مراحل بازی در ساعات مختلف روز، از شب گرفته تا روز روشن اتفاق می افته.
تصور کنين هنگام شب تو يه جاده کوهستانی دارين حرکت می کنين که تنها منبع روشنايي شما چراغ اتومبيل و چراغ قوه دستی شماست. (وای که چه بازی می شه). :blink:

صداگذاری:
می تونين با خيال راحت منتظر يه صداگذاری عالی از شرکت REMEDY باشين . حتماً بازی مکس پين با اون صداگذاری فوق العاده و موزيک بی نظير (مخصوصاً قسمت منوی اصليش که به نظر من بهترين موزيک تاريخ بازيهای رايانه ايه) يادتونه. ( و يا بعنوان نمونه صدای تپش قلب و گريه بچه مکس تو مراحل کابوس وار ) . :ohno:

يک نکته: البته اين برداشت خود من از دو بازی مکس پين و اين بازی هست. داستان بازی مکس پين بيشتر در مورد دردکشيدن(PAIN ) و حس انتقام جويي شخصيت بازی بود به همين دليل اسم بازی را بطور هوشمندانه ای MAX PAYNE گذاشتن (البته املاها متفاوته ولی تلفظها تقريباً يکيه و درد رو تداعی می کنه) و اسم اين بازی رو به اين خاطر Alan Wake گذاشتن که داستان بازی در مورد بيدارشدن و آگاهی يافتن شخصيت بازی از خود ، محيط و افراد اطراف خود و کشف حقايق و اسراريه که منتظره ما گيمرهارو غافلگير کنه ، است. به همين خاطر سبک و عنوان بازی بنابه گفتة سازندگان بازی اکشن ، تريلر روانشناسانه هست.( چه عنوان دهن پر کنی)

تاريخ عرضه:
بنابه گفته سايت GAMES FOR WINDOWS تاريخ عرضه اين بازی ژانويه 2007 (يعنی دو سه ماه ديگه) هستش اما سايتهای ديگه مثل گيم اسپات هنوز تاريخ دقيقی برای اين بازی ننوشتن.
در ضمن اين بازی فقط بر روی سيستم عامل ويندوز ويستا که اون هم 30 ژانويه 2007 عرضه می شه، قابل اجراست.

لطفاً نظرات و اطلاعات تکميلی خودتون رو در مورد اين بازی در اين تاپيک مطرح کنين.
در ضمن در مورد مطالب من هم نظر بدين لطفاً.


راستی اين هم سايت مخصوص اين بازی: [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برين عکسهاشو ببينين کيف کنين.

Oracle_Eldorado
26-11-2006, 11:36
ايول بابا
تاپيك خيلي خوبي بود .
وقتي كه من اين تاپيك رو ديدم گفتم چرا به ذهنه خودم نرسيد!
مقاله هم خوندم . خيلي جالب بود . موفق باشي

Inter
26-11-2006, 21:15
و حالا جزئيات بيشتری از داستان بازی:
آلن ويک ، يک نويسنده داستانهای ترسناکه. او وقتی برای اولين بار نامزدش آليس رو ملاقات می کنه روياهای عجيبی براش شروع به اتفاق افتادن می کنه. آلن از اون روياها برای نوشتن اولين کتابش استفاده می کنه و کتاب با موفقيت همراه می شه. ولی يه دفعه نامزدش بدون هيچ اثری ناپديد می شه و آلن به هم می ريزه ( يعنی دچار آشفتگی می شه) و ديگه نمی تونه کتاب بنويسه. روياهای اون متوقف می شن و بی خوابی (INSOMNIA) مي زنه به سرش. در آغاز بازی آلن برای معالجه به يک کلينيک خواب درمانی دورافتاده ای در نزديک شهر كوه پايه ای برايت فالز(Bright Falls) مراجعه می کنه که فاصله زيادی با هياهوی زندگی شهری داره. پس از معالجه تو اين کلينيک بيخوابی آلن تموم می شه. آلن توی کلينيک يه زن مرموز رو می بينه که خيلی شبيه نامزد گمشدشه. فوراً روياهايي که قبلاً می ديد دوباره براش رخ می ده اما اين بار اين روياها در لباس کابوسهای وحشتناک براش مجسم می شه :evil: . آلن شروع به نوشتن کتابی در مورد اون کابوسها می کنه اما يه اتفاقاتی بطور ترسناک و غير طبيعی در اطرافش رخ می ده :ohno: . حوادث مرموز و اسرار آميزی در شهر برايت فالز شروع به اتفاق افتادن می کنه که شباهت و ارتباط عجيبی با کتاب آلن داره. در نهايت آلن شروع به جنگيدن برای زندگيش و پيداکردن نامزدش می کنه و سعی می کنه بفهمه ، چه اتفاقاتی داره می افته.

منتظر خبرهای داغ بعدی باشيد.
نظر در مورد اين بازی يادتون نره.

Inter
28-11-2006, 11:20
اي بابا . مثل اينكه قرار نيست كسي نسبت به اين بازي نظر بده.

خيله خوب . اطلاعات ديگه مربوط به اين بازي:

اين بازي در سبك سوم شخص(مثل مكس پين) خواهد بود و علاوه بر اسلحه ، چراغ قوه هم در مبارزات تن به تن نقش عمده اي رو بازي خواهد كرد!!!!!! حالا چجوری شو من نمی دونم .

فضاي كلي بازي 10كيلومتر در 10 كيلومتر خواهد بود يعني 10000 هكتار.

فضاي ديد (draw Distance) آن هم حدود 2 کیلومتر خواهد بود. يعنی از جایی که شما ایستادین می تونین تا شعاع 2 کیلومتری رو مشاهده کنین.

در ضمن زیاد به تاریخ عرضه ای که تو پست اول نوشتم اعتماد نکنین چون مایکروسافت از این تاریخهای الکی زیاد می نویسه ( اگه الکی نبود تو همه سایتهای بازی این تاریخ رو می نوشتن و شرکت سازنده هم تاریخ قطعی برای این بازی اعلام نکرده)

asb_shakhdar
29-11-2006, 13:31
حالا مهدي سيستم من ميكشه يا نه ؟
پس max رو با gta قاطي كردن
اگه كامپيوتر من بكشه عاليه وگرنه ..........

asb_shakhdar
29-11-2006, 13:33
از نقشه ي gta 5 بزرگتره يا نه؟

B O L O T
29-11-2006, 13:47
من كه ميگرمش اگه بياد چون از اين نوع بازي خوشم مياد

Oracle_Eldorado
01-12-2006, 05:13
عزيزم خيلي مقالاتت قشنگ بود فقط يك عيب داره
اين شكلك ها رو توي مقاله قرار نده
يا آخر مقاله قرار بده يا اصلاَ قرار نده

شما كه اين همه نوشتي
سيستم مورد نياز رو هم مينوشتي

hamid_hitman47
01-12-2006, 11:07
بازي خوبي بايد از آب در بياد....

asb_shakhdar
02-12-2006, 11:06
cpu 2.4
ram 512
vga 256 (6200) ولي اكثر بازي ها رو راحت كشيده

Amir_Ariamehr2003
02-12-2006, 11:20
سلام من كه ميشه گفت يك سالي ميشه منتظر اين بازي هستم ولي يه مقاله تو بازي رايانه خوندم كه قراره واسه ايكس باكس ساخته بشه
ولي حالا كه ميبينم واسه كامپيوتر هم هست كف كردم
راستي به نظرت با گرافيك 7300 و رم 512*2 ddr2
خوب اجرا ميشه؟؟؟

amirpers
02-12-2006, 17:47
من هم تو سال 2005 بود که به سایت Remedy سر زده بودم تا شاید خبری از بازی مکس پین 3 بگیرم که با این بازی آشنا شدم .اما نتاسفانه به غیر از چند تا عکس چیز دیگه ای از بازی مشخص نبود . اما همون چند تا عکس هم نشون دهنده بازی زیبایی بود . تا اینکه بالاخره یکی دو ماه پیش جزئیات بیشتری از بازی به همراه یک Trailer و عکسهای جدید منتشر شد .
اما همانطور که دوستان عزیز گفتند تاریخ رسمی پخش بازی هنوز مشخص نیست .

Sam Fisher 11
10-12-2006, 01:53
Alan Wake:A Psychological Action Thriller
بازی Alane Wake هم اکنون توسط شرکت Remedy (خالق و سازنده مکس پین 1و2) در مرحله ساخت قرار دارد.این شرکت تقریبا کم کار هست وتنها همین دو بازی از این شرکت وجود داره که حالا اومده تا باز هم سبک جدیدی رو در بازی ها رو بکنه. البته Remedy در آینده قراره که مکس پین 3 رو هم بسازه که ما فعلا کاری با اون نداریم . خوب اول از داستان بازی براتون بگم :
Alan(آلن) یه نویسنده است که کتاب آخرش کلی فروش کرده و فعلا در صدر فروش قرار داره و در همین حال آلن تصمیم میگیره بره حال و حول کنه(استراحت) در تعطیلات بسر می بره که با زنی به نام آلیس(اشتباه نکنید آلن به سرزمین عجایب نرفته) آشنا میشه و خلاصه... آلن که فکر میکنه زن رویاهاش رو پیدا کرده حالا خوشحال و سرخوش از این که چه آدم خوشبخت و خوش شانسیه . ولی بعد از این آشنایی مدام کابوس هایی در خواب میبینه که در کتاب قبلیش برای قهرمان داستان تصور کرده بود. خوب اگه شما بودید حتما از اون زنه می ترسیدید ولی آلن برعکس علاقه اش به اون خانم بیشتر هم میشه. بعد از چند روز هم معشوقه اش ناپدید میشه و آلن هم دچار یک بیماری میشه که مانع از خوابیدن او می شود پس آلن هم برای مداوا به درمانگاه یک شهر ساحلی به نام برایت فالز میره. پس از مدتی سلامتی خود رو به دست میاره واینبار با زنی آشنا میشه که خیلی شبیه اون زن اولیست که گم شد وبازهمون کابوس ها به سراغش میان . آلن تصمیم میگیره کتاب جدیدی بنویسه که موضوعش همین اتفاقات دور و برش هستند ولی باز هم یه اتفاق جدید براش میفته(تا این جارو حال کردین که چه پیچیدس). هر موقع که شب میشه آلن در موقعیتهایی که در کتابش برای قهرمان داستان خلق کرده بود گرفتار میشه! واز این جا به بعد داستان اصلی شروع میشه که شما باید آلن رو کمک کنیند تا پی به کابوس ها و رازهای مخوف این شهر ببره. اشتباه متوجه نشید بازی اکشنه ، یه وقت فکر نکنین از این ماجراجویی های اشاره کلیکیه ، اتفاقا روی بخش اکشنش هم حسابی کار شده خوب سرتون رو درد نیارم اطلاعات باقی رو بعدا میگم .
راستی ناشر این بازی Microsoft Game Studios هستش و اگه درمورد تاریخ عرضه این بازی می خواین بدونین می تونین برین تاپیک خودش اونجا کامل توضیح دادم،اینم چند تا عکس از این بازی تا بیشتر برین تو کف. تا بعد.....
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Sam Fisher 11
12-12-2006, 12:59
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
در قسمت قبل توضیحاتی درباره داستان این بازی دادم و اینکه آلن در یک شهر زیبا ولی عجیب به نام برایت فالز گرفتار میشه و... .Alan Wake یک بازی سراسر اکشن همراه با دلهره و استرس و هیجان خواهد بود.شما خودتون رو در شهری حومه ای و به ظاهر آرام گرفتار میبینید.گفته میشه این بازی یه چیزی تو مایه های فیلم های خفن ام.نایت. شیاملان هستش. حتما خیلی دوست دارین درباره گرافیکش براتون بگم باشه. چی بگم از کجاش بگم اون چندتا عکس قبلی رو که دیدید حالا اینارو هم ببینید. از لحاظ گرافیک این بازی محشره به طوری که بازی های مثلا نسل بعدی فعلی در برابرش پشه ای بیش نیستند. شخصیت اول بازی یعنی آلن به حدی طبیعیه که وقتی بار اول ببینیش فکر میکنی عکس یه آدم واقعی!!! تازه شهر برایت فالز کاملا(به معنای کامل کلمه) در این بازی شبیه سازی شده (مساحتش هم یک کیلومتر مربع)هست. بافت ها و از کیفیت وحشتناکی برخوردارن و کاملا شبیه به واقعیت به نظر میان تازه اصل قضیه نور پردازی این بازی که خیلی به خودش مینازه چون تو هیچ بازی نمی تونین مثلش رو گیر بیارین.یه چیزی میگم تا گردن برین تو کف ، تو بازی شب و روز با توجه به زمان رخ می دهند وباعث تغییر روی محیط اطراف می شن!!!!(عکس هارو کلیک کنین) و همچنین اینکه نور در این بازی فقط برای زیبایی نیست بلکه یکی از اسلحه های شما برای مقابله با دشمنانتان هم هست ، یعنی دشمنتون از نور گریزان است پس شب ها بیرون نروید(الان که دارم این رو می نویسم ساعت 3:10 بامداد و هوا کاملا تاریک و مه آلوده). از خالق مکس پین کمتر از اینها نمیشه انتظار داشت.البته جا داره از Microsoft Game Studios هم تشکر کنیم که تهیه این بازی رو به عهده گرفته و میتونیم امیدوار باشیم که حتما بازی برای PC عرضه میشه چون مایکروسافت می خواد قدرت VISTA رو به نمایش بذاره. راستی اهالی p30 world اینم بدونین که این بازی فقط وفقط و فقط روی win VISTA اجرا میشه.پس باز مثل اون دفعه که گفتم فقط باید امیدتون بعد از خدا به هکرها باشه تا همراه با Direct x10 بتونیم از این بازی لذت ببریم .البته فقط اینم کافی نیست چون تا عرضه بازی حتما باید یه CPU CORE 2 توی کیستون در حال فعالیت باشه چون مایکروسافت گفته که از دوتا هسته یکیش تنها صرف محاسبه فیزیک قدرتمند بازی میشه چون در این بازی، شهر کاملا قابل تخریب تشریف دارن.اشکال نداره فعلا عکسارو ببینین هر وقت از کف درومدین برین سیستمتون رو Upgrade کنین. تا بعد......
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

boy iran
13-12-2006, 11:22
Alan Wake:A Psychological Action Thriller
بازی Alane Wake هم اکنون توسط شرکت Remedy (خالق و سازنده مکس پین 1و2) در مرحله ساخت قرار دارد.این شرکت تقریبا کم کار هست وتنها همین دو بازی از این شرکت وجود داره که حالا اومده تا باز هم سبک جدیدی رو در بازی ها رو بکنه. البته Remedy در آینده قراره که مکس پین 3 رو هم بسازه که ما فعلا کاری با اون نداریم . خوب اول از داستان بازی براتون بگم :
Alan(آلن) یه نویسنده است که کتاب آخرش کلی فروش کرده و فعلا در صدر فروش قرار داره و در همین حال آلن تصمیم میگیره بره حال و حول کنه(استراحت) در تعطیلات بسر می بره که با زنی به نام آلیس(اشتباه نکنید آلن به سرزمین عجایب نرفته) آشنا میشه و خلاصه... آلن که فکر میکنه زن رویاهاش رو پیدا کرده حالا خوشحال و سرخوش از این که چه آدم خوشبخت و خوش شانسیه . ولی بعد از این آشنایی مدام کابوس هایی در خواب میبینه که در کتاب قبلیش برای قهرمان داستان تصور کرده بود. خوب اگه شما بودید حتما از اون زنه می ترسیدید ولی آلن برعکس علاقه اش به اون خانم بیشتر هم میشه. بعد از چند روز هم معشوقه اش ناپدید میشه و آلن هم دچار یک بیماری میشه که مانع از خوابیدن او می شود پس آلن هم برای مداوا به درمانگاه یک شهر ساحلی به نام برایت فالز میره. پس از مدتی سلامتی خود رو به دست میاره واینبار با زنی آشنا میشه که خیلی شبیه اون زن اولیست که گم شد وبازهمون کابوس ها به سراغش میان . آلن تصمیم میگیره کتاب جدیدی بنویسه که موضوعش همین اتفاقات دور و برش هستند ولی باز هم یه اتفاق جدید براش میفته(تا این جارو حال کردین که چه پیچیدس). هر موقع که شب میشه آلن در موقعیتهایی که در کتابش برای قهرمان داستان خلق کرده بود گرفتار میشه! واز این جا به بعد داستان اصلی شروع میشه که شما باید آلن رو کمک کنیند تا پی به کابوس ها و رازهای مخوف این شهر ببره. اشتباه متوجه نشید بازی اکشنه ، یه وقت فکر نکنین از این ماجراجویی های اشاره کلیکیه ، اتفاقا روی بخش اکشنش هم حسابی کار شده خوب سرتون رو درد نیارم اطلاعات باقی رو بعدا میگم .
راستی ناشر این بازی Microsoft Game Studios هستش و اگه درمورد تاریخ عرضه این بازی می خواین بدونین می تونین برین تاپیک خودش اونجا کامل توضیح دادم،اینم چند تا عکس از این بازی تا بیشتر برین تو کف. تا بعد.....
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

آقا واقعا ایول
این تو ایران که پیداش میشه میدونی
خیلی سبک جالبی است
تو مایه های مکس پین خودمون

Sam Fisher 11
13-12-2006, 18:37
نه اتفاقا ربط به اون صورت به مکس پین نداره.

Inter
19-12-2006, 20:14
سلام!

چند تا تاریخ عرضه برای این بازی :

1- 31 ژانویه 2007 Bestbuy.ca

2- 5 ژانویه 2007 Play.com البته این تاریخ برای نسخه X360 هستش.

3- سال 2008 شایعات به گوش رسیده!

البته هنوز هیچ کدوم از تاریخهای بالا توسط سازندگان بازی تأیید نشده فقط امیدواریم که به این زودیا عرضه بشه.

Inter
23-12-2006, 20:55
با سلام مجدد این چند تا عکس باحال رو هم یه وراندازی بکنین!!! فقط دلتونو زیاد صابون نزنین که واسه اجرا شدنش (فکر کنم واسه روون اجرا شدنش ، اگه اشتباه گفته باشم تذکر بدین) نياز به سی پی یو دوهسته ای دارین. :sad: :sad: :sad:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


نظر فراموش نشه.

Inter
23-12-2006, 21:33
اینم چندتا عکس خفن دیگه:



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

به جزئیات به کار رفته در طراحی طبیعت و شهر دقت کنین.

راستی تو این بازی هم مثل مکس پین شاهد (یا بهتر بگم سامع!!!) مونولوگهای شخصیت اول بازی خواهیم بود.

مونولوگ به مکالمه هایی می گن که شخص با خودش انجام میده يا همون شرح حال.( البته ببخشید واسه اونایی این توضیح رو نوشتم که با این اصطلاح آشنا نبودن وگرنه شما همه استادین) .

Sam Fisher 11
24-12-2006, 00:36
بله CPU: Core2Dual می خواد که فقط یه cpu صرف فیزیکش بازی میشه!!!
وانم از تاپیک نسل بعدم : (بخش اول و دومش و به قلم سم فیشر)

Alan Wake:A Psychological Action Thriller
بازی Alane Wake هم اکنون توسط شرکت Remedy (خالق و سازنده مکس پین 1و2) در مرحله ساخت قرار دارد.این شرکت تقریبا کم کار هست وتنها همین دو بازی از این شرکت وجود داره که حالا اومده تا باز هم سبک جدیدی رو در بازی ها رو بکنه. البته Remedy در آینده قراره که مکس پین 3 رو هم بسازه که ما فعلا کاری با اون نداریم . خوب اول از داستان بازی براتون بگم :
Alan(آلن) یه نویسنده است که کتاب آخرش کلی فروش کرده و فعلا در صدر فروش قرار داره و در همین حال آلن تصمیم میگیره بره حال و حول کنه(استراحت) در تعطیلات بسر می بره که با زنی به نام آلیس(اشتباه نکنید آلن به سرزمین عجایب نرفته) آشنا میشه و خلاصه... آلن که فکر میکنه زن رویاهاش رو پیدا کرده حالا خوشحال و سرخوش از این که چه آدم خوشبخت و خوش شانسیه . ولی بعد از این آشنایی مدام کابوس هایی در خواب میبینه که در کتاب قبلیش برای قهرمان داستان تصور کرده بود. خوب اگه شما بودید حتما از اون زنه می ترسیدید ولی آلن برعکس علاقه اش به اون خانم بیشتر هم میشه. بعد از چند روز هم معشوقه اش ناپدید میشه و آلن هم دچار یک بیماری میشه که مانع از خوابیدن او می شود پس آلن هم برای مداوا به درمانگاه یک شهر ساحلی به نام برایت فالز میره. پس از مدتی سلامتی خود رو به دست میاره واینبار با زنی آشنا میشه که خیلی شبیه اون زن اولیست که گم شد وبازهمون کابوس ها به سراغش میان . آلن تصمیم میگیره کتاب جدیدی بنویسه که موضوعش همین اتفاقات دور و برش هستند ولی باز هم یه اتفاق جدید براش میفته(تا این جارو حال کردین که چه پیچیدس). هر موقع که شب میشه آلن در موقعیتهایی که در کتابش برای قهرمان داستان خلق کرده بود گرفتار میشه! واز این جا به بعد داستان اصلی شروع میشه که شما باید آلن رو کمک کنیند تا پی به کابوس ها و رازهای مخوف این شهر ببره. اشتباه متوجه نشید بازی اکشنه ، یه وقت فکر نکنین از این ماجراجویی های اشاره کلیکیه ، اتفاقا روی بخش اکشنش هم حسابی کار شده خوب سرتون رو درد نیارم اطلاعات باقی رو بعدا میگم .
راستی ناشر این بازی Microsoft Game Studios هستش و اگه درمورد تاریخ عرضه این بازی می خواین بدونین می تونین برین تاپیک خودش اونجا کامل توضیح دادم،اینم چند تا عکس از این بازی تا بیشتر برین تو کف. تا بعد.....
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

---------------------------------------------------------------------------
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
در قسمت قبل توضیحاتی درباره داستان این بازی دادم و اینکه آلن در یک شهر زیبا ولی عجیب به نام برایت فالز گرفتار میشه و... .Alan Wake یک بازی سراسر اکشن همراه با دلهره و استرس و هیجان خواهد بود.شما خودتون رو در شهری حومه ای و به ظاهر آرام گرفتار میبینید.گفته میشه این بازی یه چیزی تو مایه های فیلم های خفن ام.نایت. شیاملان هستش. حتما خیلی دوست دارین درباره گرافیکش براتون بگم باشه. چی بگم از کجاش بگم اون چندتا عکس قبلی رو که دیدید حالا اینارو هم ببینید. از لحاظ گرافیک این بازی محشره به طوری که بازی های مثلا نسل بعدی فعلی در برابرش پشه ای بیش نیستند. شخصیت اول بازی یعنی آلن به حدی طبیعیه که وقتی بار اول ببینیش فکر میکنی عکس یه آدم واقعی!!! تازه شهر برایت فالز کاملا(به معنای کامل کلمه) در این بازی شبیه سازی شده (مساحتش هم یک کیلومتر مربع)هست. بافت ها و از کیفیت وحشتناکی برخوردارن و کاملا شبیه به واقعیت به نظر میان تازه اصل قضیه نور پردازی این بازی که خیلی به خودش مینازه چون تو هیچ بازی نمی تونین مثلش رو گیر بیارین.یه چیزی میگم تا گردن برین تو کف ، تو بازی شب و روز با توجه به زمان رخ می دهند وباعث تغییر روی محیط اطراف می شن!!!!(عکس هارو کلیک کنین) و همچنین اینکه نور در این بازی فقط برای زیبایی نیست بلکه یکی از اسلحه های شما برای مقابله با دشمنانتان هم هست ، یعنی دشمنتون از نور گریزان است پس شب ها بیرون نروید(الان که دارم این رو می نویسم ساعت 3:10 بامداد و هوا کاملا تاریک و مه آلوده). از خالق مکس پین کمتر از اینها نمیشه انتظار داشت.البته جا داره از Microsoft Game Studios هم تشکر کنیم که تهیه این بازی رو به عهده گرفته و میتونیم امیدوار باشیم که حتما بازی برای PC عرضه میشه چون مایکروسافت می خواد قدرت VISTA رو به نمایش بذاره. راستی اهالی p30 world اینم بدونین که این بازی فقط وفقط و فقط روی win VISTA اجرا میشه.پس باز مثل اون دفعه که گفتم فقط باید امیدتون بعد از خدا به هکرها باشه تا همراه با Direct x10 بتونیم از این بازی لذت ببریم .البته فقط اینم کافی نیست چون تا عرضه بازی حتما باید یه CPU CORE 2 توی کیستون در حال فعالیت باشه چون مایکروسافت گفته که از دوتا هسته یکیش تنها صرف محاسبه فیزیک قدرتمند بازی میشه چون در این بازی، شهر کاملا قابل تخریب تشریف دارن.اشکال نداره فعلا عکسارو ببینین هر وقت از کف درومدین برین سیستمتون رو Upgrade کنین. تا بعد......
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

amirpers
24-12-2006, 02:15
پس خوش به حال کسانی که پول دارند تا سیتمشون رو آبگرید کنن !!!!!!!!!!!!!

al pacino_masoud
28-01-2007, 03:53
خوب همون طوری که قول داده بودم چند تا عکس جدید میزارم:


عکسهای بازی alan wake که قراره 2008 بیاد (من که شدیدا منتظرشم)

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Oracle_Eldorado
12-02-2007, 19:11
در شماره اخیر OXM در مطلب عنوان شد که بازی Alan Wake در سال 2008 عرضه خواهد شد ! این بازی ابتدا در E3 2005 به نمایش در آمد و به خاطر داستان و گرافیکش خیلی سر و صدا به راه انداخت ، توسط Remedy سازنده Max Payne ساخته میشود . در E3 2006 مایکروسافت با اعلان این که وظیفه انتشار این بازی را به عهده پلتفرم های بازی را P30 و X360 اعلام کرد . چندی پیش نیز در یکی از کنفرانس اینتل این بازی بر روی سیستمی با چهار پردازنده به نمایش در آمد که تمام حاضران را حیرت زده کرد ! شرکت فنلاندی Remedy هم قول داد که محصول نهایی با چنین گرافیکی و کیفیتی عرضه شود و تفاوتی از این لحاظ بین نسخه P30 و X360 نباشد . Alan Wake در مورد یک نویسنده در ژانر ترسناک است که کتابهایش بسیار پرفروش هستند . او به یکی از شهرهای واشینگتن نقل مکان میکند . این نقل قول مکان شروع کابوسهای خوفناک Bright Falls است . این بازی را از همین حالا یکی از بزرگ ترین عناوین نسل بعد بازی های رایانه ای بدانید .

prance3
12-02-2007, 23:58
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
عكسهاي بازي
براي ps3 نمي ياد؟

Ali-Bahal
13-02-2007, 12:34
شرکت Remedy اعلام کرده این بازی در کریسمس 2008 میاد یعنی یه چیزایی تو حدود اسفند ماه (خوبه تا عید صد بار تموم می کنیم!)

بعد گفته شده بعد از منتشر شدن این بازی مکس پین 3 ساخته خواهد شد که فعلا 50 ، 50 هست



موفق باشید :46:

Ali-Bahal
16-06-2007, 14:03
این بازی کریسمس 2008 برای Xbox 360 و PC میاد

سیستم مورد نیاز بازی(حداقل) :

کارت گرافیک شدر مدل 3
سی پی یو دو هسته 3.8
رم دو گیگ

گفته شده این بازی روی کارتهای ATI بهتر و روون تر اجرا می شود
منتظر اطلاعات جدیدتر و بهتر باشید
می توانید پیش نمایش این بازی رو از مجله الکترونیکی بازیخور بخوانید :46:




موفق باشید :46:

god-of-editors
18-01-2008, 23:42
امیدوارم بازی مکس پین هم ساخته بشه چون به نظر من بهترین بازی در دنیاست از همه ی لحاظ .
از سازنده شاهکار مکس پین همین کیفیت هم اتظار میره اگه غیر از این بود عجیب بود.

Inter
23-02-2008, 15:17
نمی خواستم این پست رو بدم ولی بعنوان یکی از طرفدارای این بازی دیگه نتونستم جلوی خودمو بگیرم.

آخه تو که نمی تونی بازی رو به موقع عرضه کنی چرا الکی مردمو امیدوار می کنی؟ از سال 2004 دارن این بازیو میسازن. GTA IV با اون عظمتش یکی دوماه دیگه عرضه میشه، FarCry2 با اون فضای وسیعش تا 5 -6 ماه دیگه عرضه میشه(تازه یه سال هم نمیشه تأیید شده این بازی)، اون وقت Remedy با اون Microsoft (%$#@*#) دارن چه جونی میکنن نمیدونم. آقا تاریخ عرضه رو نمیگین به جهنم لااقل یه تریلری ، اسکرین شاتی ، آرت ورکی، یه مصاحبه ای چيزی. اونم نخواستیم لااقل تو یکی از نمایشگاهها مثل E3 ، یا DICE یا GDC یا .... یه نسخه قابل بازی (حتی یک دقیقه هم شد عیبی نداره) واسه ملت اونور آب بذارن تا ما هم از اونا بشنویم و یکم دلمون تسلی بگیره آخه . مردیم از بس دنبال خبرای Alan Wake تو سایتها و نمایشگاههایی که دایر می شن ، گشتیم.

مطمئنم این پست من حرف دل خیلی از طرفدارای این بازی بود.

Sam Fisher 11
25-02-2008, 03:56
نمی خواستم این پست رو بدم ولی بعنوان یکی از طرفدارای این بازی دیگه نتونستم جلوی خودمو بگیرم.

آخه تو که نمی تونی بازی رو به موقع عرضه کنی چرا الکی مردمو امیدوار می کنی؟ از سال 2004 دارن این بازیو میسازن. GTA IV با اون عظمتش یکی دوماه دیگه عرضه میشه، FarCry2 با اون فضای وسیعش تا 5 -6 ماه دیگه عرضه میشه(تازه یه سال هم نمیشه تأیید شده این بازی)، اون وقت Remedy با اون Microsoft (%$#@*#) دارن چه جونی میکنن نمیدونم. آقا تاریخ عرضه رو نمیگین به جهنم لااقل یه تریلری ، اسکرین شاتی ، آرت ورکی، یه مصاحبه ای چيزی. اونم نخواستیم لااقل تو یکی از نمایشگاهها مثل E3 ، یا DICE یا GDC یا .... یه نسخه قابل بازی (حتی یک دقیقه هم شد عیبی نداره) واسه ملت اونور آب بذارن تا ما هم از اونا بشنویم و یکم دلمون تسلی بگیره آخه . مردیم از بس دنبال خبرای Alan Wake تو سایتها و نمایشگاههایی که دایر می شن ، گشتیم.

مطمئنم این پست من حرف دل خیلی از طرفدارای این بازی بود.
به به فن بوی AW [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
کاملا موافقم بعد از اون کنفرانس مایکروسافت که با یه PC چهار هسته ای یه نمایش از بازی نشون دادن دیگه خبری از بازی نشده... همینم باعث شد فن بوی های PS3 شایعه کنن که کنسل شده ولی شاید پروژه از لحاظ مالی به مشکل برخورده باشه شایدم دارن زیادی وسواس به خرج میدن و Remedy می خواد یه بازی کاملا بی نقص بده بیرون تا ذهنیتی که گیمرها ازشون دارن خدشه دار نشه شاید هم...
به هر حال امیدوارم هر چه زودتر تکمیل و ریلیز بشه [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ...

cgp
26-03-2008, 20:25
نمی خواستم این پست رو بدم ولی بعنوان یکی از طرفدارای این بازی دیگه نتونستم جلوی خودمو بگیرم.

آخه تو که نمی تونی بازی رو به موقع عرضه کنی چرا الکی مردمو امیدوار می کنی؟ از سال 2004 دارن این بازیو میسازن. GTA IV با اون عظمتش یکی دوماه دیگه عرضه میشه، FarCry2 با اون فضای وسیعش تا 5 -6 ماه دیگه عرضه میشه(تازه یه سال هم نمیشه تأیید شده این بازی)، اون وقت Remedy با اون Microsoft (%$#@*#) دارن چه جونی میکنن نمیدونم. آقا تاریخ عرضه رو نمیگین به جهنم لااقل یه تریلری ، اسکرین شاتی ، آرت ورکی، یه مصاحبه ای چيزی. اونم نخواستیم لااقل تو یکی از نمایشگاهها مثل E3 ، یا DICE یا GDC یا .... یه نسخه قابل بازی (حتی یک دقیقه هم شد عیبی نداره) واسه ملت اونور آب بذارن تا ما هم از اونا بشنویم و یکم دلمون تسلی بگیره آخه . مردیم از بس دنبال خبرای Alan Wake تو سایتها و نمایشگاههایی که دایر می شن ، گشتیم.

مطمئنم این پست من حرف دل خیلی از طرفدارای این بازی بود.

آخیش:26:
آخرش یکی اومد اینجا حرف دل ما رو زد. من که کاملاً با شما موافقم:thumbsup:.
به جزء سایت [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) هیچ سایتی برای این بازی هست.

Oracle_Eldorado
26-03-2008, 21:09
راستی دوستان هنوز تاریخ انتشار این معلوم نیست
Release Date: TBA
TBA مخخف چیه ؟

havas_1980
26-03-2008, 23:13
راستی دوستان هنوز تاریخ انتشار این معلوم نیست
Release Date: TBA
TBA مخخف چیه ؟
TBA مخفف جمله to be announced به معنی "اعلان خواهد شد" یا به زبان ساده هنوز نامشخص...

a.salireza
27-03-2008, 08:48
به نظرم جاي اين تاپيك توي انجمن اخبار و رمز بازيهاست ، پس چرا منتقل نميشه؟:10:

Sam Fisher 11
27-03-2008, 09:18
به نظرم جاي اين تاپيك توي انجمن اخبار و رمز بازيهاست ، پس چرا منتقل نميشه؟:10:
آخه خیلی قدیما همچین رسمی نبود ایشون هم همینجا زدن در هر صورت خیلی ممنونم که یاد آوری کردید ;)

Ahmad-Ra
09-07-2008, 17:54
شرمنده تاپیک رو میارم بالا بعد این مدت. هنوز کسی نمیدونه این بازی عرضه شده یا نه؟؟

cgp
09-07-2008, 18:09
شرمنده تاپیک رو میارم بالا بعد این مدت. هنوز کسی نمیدونه این بازی عرضه شده یا نه؟؟
دوست عزیز متأسفانه بازی هنوز عرضه نشده تا جایی که من می دونم هنوز تاریخ انتشارشم معلوم نیست اصلاً بهتره بگم هیچ خبری ازش نیست نه عکس نه تریلر.
راستی حالا که عکساشو می بینم گرافیکش خوب نیست.(البته این نظر منه)

3Dmajid
09-07-2008, 19:10
این بازی کی واسه پی سی میاد ؟ صبرم دیگه داره تموم میشه.

Inter
02-10-2008, 02:10
سلام
پس از تقریبا دوسال داره کم کم خبرایی از سازنده فنلاندی این بازی یعنی Remedy در میاد
( البته پس از جون به لب کردن ماها ، الهی که جز جگر بگیری رمدیه *&#&%$... با اون مایکروسافت @#$&*... )
قراره تریلر جدید این بازی در روز 15 اکتبر همزمان با اکران فیلم مکس پین در فنلاند در محل سینماهایی که قراره فیلم مکس پین رو نشون بدن، به نمایش دربیاد.

منبع:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

اون هم به نقل از یه مجله فنلاندی

sasanjfr
02-10-2008, 10:31
با تشکر از جناب Inter.
خوشبختانه این دفعه با دفعه های دیگه فرق می کنه و به طور قریب به یقین باید منتظر تریلر بازی باشیم.ابتدا سایت فنلاندی Pelaaja این خبر رو اعلام کرد و بعد به عنوان یک شایعه در سایت ها مطرح شد.اما سایت videogaming247 اعلام کرد که یک منبع نزدیک فنلاندی به اونها گفته که این خبر 100 درصد صحت داره.به علاوه این منبع تأیید کرده که در جمعه ی همین هفته،Pelaaja اطلاعات بیشتری از بازی منتشر خواهد کرد.

mohammad_twe
02-10-2008, 13:53
وای خدایه من :d
یعنی میشه من که از اولین خبری که از بازی شنیدم تو کفه بازیم خدا کنه هرچه زودتر یه خبرایی بشه :(

sasanjfr
03-10-2008, 21:21
تایید شد _ تریلر جدید Alan Wake در اکتبر 2008
-----------------------------------------------

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

مجله ی Pelaaja مصاحبه ی کاملی با Sami Järvi رهبر نویسندگان Alan Wake انجام داده است.نکات مهم این مصاحبه را با هم می خوانیم:

*علت اینکه ساخت بازی مدت زیادی به طول انجامیده کوچک بودن تیم سازنده برای یک بازی open-world است.
*علت نمایش تریلر جدید واضح است.تیم سازنده سعی داشت بر لذت اکران فیلم مکس پین بیافزاید.به علاوه زمان زیادی از آخرین نمایش های بازی می گذرد و کمپانی می خواهد چیزهای جدیدی از بازی به نمایش بگزارد.
*رمدی از بعضی از دوستان قدیمی اش در راک استار برای ساخت بازی بهره می جوید.نوید خانساری که در بسیاری از قسمت های مربوط به motion capture و کارگردانی صوتی بازی های قبل از GTA IV راک استار،نقش داشت بر روی کارگردانی صوتی Alan Wake کار می کند.
*رمدی صاحب IP بازی است و بنابراین برای هر مدت زمانی که بخواهد می تواند روی آن کار کند اما Järvi در مصاحبه ی خود اعتراف کرد که ساخت بازی مدت زمان زیادی به طول انجامیده است.رمدی بر روی این نکته پافشاری می کند که زیاد طول کشیدن ساخت بازی به این معنا نیست که کمپانی از آن راضی نبوده است بلکه به این دلیل بوده که تیم سازنده خواستار این بود که بازی به بهترین شکل ممکن باشد.

---------------
منبع:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

joey jordison
03-10-2008, 21:49
با تشکر از ساسان جان که همیشه خبرهاش باعث خوشحالی میشه!!!ولی دیگه با این بی خبری خیلی لوس میشدند!!!و همینطور مسخره بازی در میاوردند:13:!!کم کم داشتم فکر میکردم کار ساخت بازی تمام شده و رمدی داره بازی مکس پین را هم ساختشو تمام میکنه تا الن ویک و مکس پین 3 را با هم بده بیرون:31::27:

milky way
04-10-2008, 02:14
یک اسکرین از Trailer که قراره پخش بشه :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

در اندازه خیلی بزرگ 1080P :


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Masoud King
21-10-2008, 20:08
Alan Wake با یک تریلر جدید دوباره نمایان شد!
این زمان زیادی برای آمدن بود ولی ترلر Alan Wake منتشر شد که شما میتونید اون ور از لینک زیر تماشا کنید:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
همچنین چند تا ScreenShot هم از بازی منتشر شد که با هم میبینیم:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

sasanjfr
21-10-2008, 20:38
Alan Wake بیدار است!
-----------------------

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Remedy بعد از جان به لب کردن شمار کثیری از بازیبازها بالاخره تصمیم گرفت چیزی از بازی به نمایش در آورد!
Matias Myllyrinne یکی از اعضای Remedy گفت:"ما به شدت مشغول کار بر روی پروژه ی Alan Wake هستیم و می خواهیم از پتانسیل فوق العاده بالای بازی به نحو احسن استفاده کنیم.هنوز زمان زیادی مانده و ما تصمیم نداریم که به طور مداوم مطالبی را از مراحل ساخت بازی منتشر کنیم.تصمیم داریم که در هنگام نمایش زنده ی بعدی بازی،اطلاعات بیشتری را از بازی در اختیار هواداران قرار دهیم."
امیدوارم که منظور Myllyrinne از نمایش زنده ی بعدی بازی،GDC 2009 باشد نه GC,E3 و TGS که یک سال دیگر به برگزاری آنها زمان باقی مانده است!

---------------
منبع: Shacknews

Masoud King
22-10-2008, 00:10
Alan Wake

سازنده: Remedy Entertainment
ناشر: Microsoft Game Studios
پلتفورم: Xbox 360 و PC
سبک: (Action (Psychological thriller
تاریخ انتشار: TBA
سایت اختصاصی بازی: alanwake.com

Alan Wake که اسم شخصیت بازی هم به همین نام هستش, یه عنوان action-psychological هستش که توسط Remedy یکی از تولید کنندگان مشهور عنوان های موفق اکشن و سازنده Max Payne در حال ساخت می باشد و Microsoft Game Studios اون رو برای Windows Vista و Xbox 360 منتشر خواهد کرد.شخصیت Alan Wake به تقلید از Ilkka Villi , بازیگر و نوسنده فنلاندی مدل برداری شده.
داستان جذاب Alan Wake توسط فضای فیلم مانند, موقعیت های هیجانی, شخصیت فراموش نشدنی وجالب
به جلو رانده می شود. Remedy در زمینه تولید و ساخت بازیهایی با نمایش منحصر به فرد سینمایی دارای رکورد هستش. سازنده, فناوری next-generation رو برای بیان یه داستان قوی که بازیکن رو غرق در احساسات میکنه و از سرگذشت لرزاننده Alan Wake دچار دلهره بشه رو برای بازی آماده کرده.
بازی دارای دنیایی آزاد برای گشتن در اون هستش که شما میتونید آزادانه در شهر Bright Falls بگردید و پرسه بزنید مانند سری بازیهای Grand Theft Auto و در ضمن به جزئیات خیلی دقت کنید که انها سر نخ هایی هستند که در شهر قرار گرفتند. شهر Bright Falls خیلی مفصل و با جزئیات زیاد هستش که این نقش مهمی رو در بازی ایفا مکنه, حتی تغییر نور روز و آب وهوا بطور زیادی بر کاراکترها و دشمنان تاثیر گذار هستش.موتور پیشرفته بازی محیط فوق العاد واقعی رو مها میکنه که از جنگل های همیشه سر شبز گرفته تا خیابان ها و ساختمان های شهر بطور شگفت آوری واقعی هستند و بطورکلی میشه گفت که دنیای Alan Wake زنده و واقعی هستش.
بر اساس داستان شب ها بلند تر و روز ها کوتاه تر میشن. و این مسئله سخت برای Wake هستش چون بر اساس این موضوع دشمناش ظاهرا قوی تر می شوند که در این موقع روشنایی و نور بهترین دوست هستش. بازیکن باید بطور ماهرانه ای از روشنایی و سلاح ها استفاده کنه تا شانسی در مقابل نوجودات تاریکی داشته باشد.
هچنین در بازی حالت ملتی پلیر نیز وجود نخواهد داشت که به سازندگان بازی: ما ترجیح میدیم که یه single-player عظیم رو به بازیکنان ارائه بدهیم تا یک single-player و multiplayer متوسط.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
محیط زیبای Alan Wake

داستان بازی:

Alan Wake یک نویسنده وحشت است. در ابتدای حرفه اش , با نامزدش Alice ملاقات میکنه. اندکی پیش از ملاقات او , رویاهای عجیب عجیب و غریب Wake شروع میشه که او از آنها به عنوان ماده اصلی برای اولیت کتابش استفاده میکند.کتاب یک موفقیت بزرگ و یک رویای مححق شده بود.اما سپس نامزد Wake حتی بدون یک اثر ناپدید می شود. Wake ویران می شود و دیگر نمی توانست بنویسد و رویاهای او متوقف شدند و او شروع میکنه به رنج بردن از بی خوابی. در آغاز بازی او به یک کلینیک خوای می رود تا این عارضه رو درمان کند.درمانگاه نزدیک شهر کوچک Bright Falls در Washington و به دور از قدقه های زندگی شهری قرار داشت.با تحت درمان قرار گرفتن در اونجا Wake دوباره میتونه که بخوابه. در کلینیک او با زن مرموزی آشنا می شود که خیلی شبیه نامزدد گمشده اش هست. فورا رویاهاش به شکل خواب های ترسناک و کابوس وار بر میگرده. او نوشتن رو شروع میکنه , یک کتاب جدید بر پایه ی خوابهایش.بطور غیر ممکن, شهر Bright Falls شرع میکنه به تغییر کردن به یک چیز ترسناک که شبیه به کتاب جدید Wake هستش. حال او برای زنده ماندن در این جهان کابوش مانند با از سلاح های متنوعی بر علیه موجودات تاریکی استفاده کند.

هنوز تاریخ انتشار بازی مشخص نیست و از قرار معلوم به این زودی ها بازی منتشر نخواهد شد!

تریلرهایی از بازی:

Cinematic Trailer-جدید ترین تریلر بازی که قرار بود منتشر بشه!

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

SD...13mb

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
HD...36mb:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Teaser

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

SD...7mb

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
HD...21mb

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

منابع:
videogamer.com/xbox360/alan_wake/preview-174.html
en.wikipedia.org/wiki/Alan_Wake

joey jordison
23-10-2008, 23:59
نه بابا خیلی خوفتر از اونی هست که انتظار داشتم!!!البته من تریلرش را ندیدم!!!
اما تاریخ انتشاری براش در نظر گرفتن؟

SAM-SON 70
28-10-2008, 14:57
با سلام
اقا روی این سیستم کار میکنه ؟!
ram :1G
card : 8600
cpu : 2 core

ali_ranger22
28-10-2008, 15:22
با سلام
اقا روی این سیستم کار میکنه ؟!
ram :1G
card : 8600
cpu : 2 core


سیستم مورد نیاز هنوز گفته نشده
ولی باید اجرا کنه

Ali Pacino
28-10-2008, 15:27
دموش رو دیدم خیلی خفن بود ولی بیشتر به جای اینکه آدم رو از کف در بیاره بیشتر می بردت تو کف
آخرشم مشخص نشد دشمناش زامبین یا آدم
گرافیک محیطش حرف نداشت ولی کارکتراش زیاد جالب نبودن چند ضلعی هاشون کم بود
ولی تا انتشار بازی زمان زیادی مونده فک کنم این یکیم کثه مکس پین بترکونه !!!
مکس پین همش واسه من خاطره هستش مخصوصا شماره یکش 2 اش هم خیلی کره بود ولی با یکش بیشتر حال می کردم

SAM-SON 70
30-10-2008, 15:41
اقا کسی میدونه امکانات بازی چیه یعنی مثل gta 5 ماشین و هواپیما و موتور و انواع اسلحه ها رو داره ؟!
اگه اینطور بشه که توپ میشه .
ولی شایدم خوب نشه ؟!
حالا وقت انتشار بازی 2009 اعلام شده معلوم نیست تا اون وقت چی بشه مگه نه .

sasanjfr
02-01-2009, 19:01
اولین نگاه به Alan Wake در سال 2009
---------------------------------------

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

معمای بسیاری درباره ی داستان جدیدترین بازی Remedy وجود دارد اما با توجه به اینکه اطلاعات چندانی از داستان بازی منتشر نشده فعلاٌ بزرگترین معمای بازی این است که این تریلر روانشناختی چه موقعی انتشار خواهد یافت!

به یاد آوردن بازی ای که مدت زمان کوتاهی در معرض دید باشد و در عین حال این همه بحث و گفتگو بر سر آن صورت گیرد کار دشواری است.Alan Wake یک چنین بازی ای است البته باید اقرار کرد که تمامی این بحث ها مثبت نبوده است.

در واقع بیشتر صحبت هایی که درباره ی Alan Wake صورت گرفته با این پرسش ها که بالاخره این بازی روزی منتشر خواهد شد یا بازی ارزش این همه سر و صدا و این همه انتظار را خواهد داشت و حتی اینکه بازی هنوز در دست ساخت است یا خیر همراه شده است.

بدون شک در حال حاضر مهمترین نکته در مورد بازی تاریخ انتشار آن است چون هنوز چیزی در مورد تاریخ انتشار بازی مشخص نیست.بر طبق عادت همیشگی Remedy بازی زمانی منتشر می شود که ساخت آن به طور کامل به پایان رسیده باشد.سازنده های فنلاندی بازی حتی از بیان فصل انتشار بازی نیز امتناع می کنند و بر روی وب سایت رسمی بازی بر این موضوع که بازی زمانی منتشر می شود که ساخت آن تمام شده باشد اصرار می ورزند.

بعد از 1000 روز کار بر روی این پروژه به نظر می رسد که Remedy خود را حداقل برای ضمیمه کردن سال 2009 به Alan Wake آماده کرده است و اگر ما بخواهیم کمی برای دیدن این بازی شتاب زدگی از خود نشان دهیم پاییز 2009 را تاریخ انتشار بازی در نظر می گیریم.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Remedy با استفاده از شیوه ی مرموز نشان دادن بازی از طریق عدم فاش کردن هیچ نکته ای از داستان بازی و اجازه ندادن به هیچ شخصی برای بازی کردن دقایقی از آن،حداکثر تلاش خود را کرده است تا سطح توقعات را پایین بیاورد و تمامی انتظارات بالایی که از بازی می رود به نمایش های از پیش ساخته شده ی فوق العاده ی بازی برمی گردد که به خوبی توانسته نسبت به اینکه دنیای بازی به چه شکل خواهد بود و چه حسی خواهد داشت بینش ایجاد کند.بر مبنای همین بینش،واضح است که با دنیایی زیبا،وسیع و عمیق روبرو هستیم که از یک سیستم آب و هوایی واقعی بهره می برد که از باد و باران و آفتاب گرفته تا گردبادهای گاه و بیگاه را شامل می شود.در فضای 36 مایل مربع Remedy تمامی تلاش خود را برای ساخت اثری بزرگ انجام داده است.شهر کوچک Bright Falls در مرکز دنیای بازی قرار دارد اما آنچه که در اطراف آن دیده می شود جنگل های انبوه،دریاچه ها،دهکده های کوچکتر و مناطق مهم از نظر داستانی ای مانند برج فانوس دریایی است که در تریلرهای ابتدایی بازی مشاهد شد.

Remedy بر این موضوع صحه گذاشته که Alan Wake بازی ای با قابلیت گشت و گذار آزاد،جستجو،تعامل با کارکترها و درون Alan و همچنین رانندگی که قسمت مهمی از بازی را تشکیل می دهد است.به علاوه سازنده های بازی تلاش می کنند تا با بین این موضوع که در Alan Wake تمرکز بر روی داستان بازیست و بازیباز بیشتر در ارتباط با داستان بازی قرار دارد بین Alan Wake و GTA فاصله ایجاد کنند.Petri Jarvilehto لید دیزاینر بازی با بیان این موضوع که "اگر بازیباز بی هدف در دنیای بازی گشت و گذار کند داستان بازی پیش نخواهد رفت" این موضوع را به یاد ما می آورد که اگرچه درجاتی از آزادی در بازی وجود دارد اما شما پرش از فانوس دریایی و سرقت آمبولانس در حالیکه 50 پلیس در تعقیب شما هستند را انتخاب نخواهید کرد!

حال که داستان چنین نقش کلیدی ای در بازی ایفا می کند جای تأسف است که جز مقداری بسیار اندک چیزی از آن نمی دانیم.آنچه Remedy تاکنون درباره ی بازی منتشر کرده است فقط نگاهی کلی به بازیست که تاکنون هزار بار تکرار شده است:Wake نویسنده ای است که هنگامیکه به شمال شرقی Bright Falls نقل مکان می کند همسرش ناپدید می شود،با شروع بی خوابی هایش نوشتن کتاب جدیدی را آغاز می کند و وقایع این کتاب پا به زندگی واقعی او می گذارد.در حالی که بازی به شدت تحت تأثیر آثار استفن کینگ است Sam Lake،نویسنده ی بازی،نمایش تلویزیونی Twin Peaks را نیز به عنوان یکی از منابع الهام بازی اعلام می کند.آیا این بدین معنی است که با کوتوله هایی در اتاق های قرمز که وارونه صحبت می کنند مواجه خواهید شد؟نه،اما همان حس و حال دهکده ای کوچک که اسراری عمیق و سیاه را در خود پنهان کرده است وجود خواهد داشت.

فعلاٌ باید منتظر بمانیم.حالا که Remedy حدود سه سال ما را منتظر نگه داشته 6 تا 8 ماه بیشتر انتظار کشیدن خیلی طاقت فرسا نخواهد بود.

-------------
منبع: Xbox 360 World

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

نوشته شده در اول ژانویه 2009

لینک منبع:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

SAM-SON 70
03-01-2009, 08:21
اقا من میگم اینهمه انتظار یهو دیدی بازی مثل gta iv شد بدشم همه میری نبال نخود کیشمیش بازی !!!!
حالا یه سوال اگه طرف نتونه شب رو بخونش برسه تو شب گرفتار موجودات میشه اگه اینطور باشه که بنظر من جذابیت داستان خیلی میشه فکر کن همش داری گاز میدی تا برسی خونه خورشیدم اخراشه یهو یه جونور میپیره رو پنجره ماشین بعدشم خودت برو دیگه !!!.

dracula_killer
03-01-2009, 11:15
جالبه....ببینم اگه بخوایم سبکشو به بازی های قبلی تشبیه کنیم...بیشتر شبیه کدوم بازیه؟

ali_ranger22
03-01-2009, 13:07
به نظرم ما سر کاریم از نظر داستان !
فک کنم Alan خوابش میبره ولی کابوس هایی میاد سراغش که فک میکنه خوابش نمی بره ! چون تو یکی از تریلر ها آخرش یه زنه هی میگفت alan پاشو از خواب بیدار شو !
محیط بازی هم فک کنم همون خواب Alan باشه

B3HZ@D
03-01-2009, 13:14
یعنی توی روز هیچ یک از این موجودات نیستن و همه مبارزات توی شب اتفاق میفته؟
مبارزات توی شهر اتفاق میفته یا توی مکان های بسته (مثل خونه ها)؟
....؟؟؟؟

ali_ranger22
03-01-2009, 14:58
یعنی توی روز هیچ یک از این موجودات نیستن و همه مبارزات توی شب اتفاق میفته؟
مبارزات توی شهر اتفاق میفته یا توی مکان های بسته (مثل خونه ها)؟
....؟؟؟؟

از مبارزات چیزی نشون داده نشده
ولی یه سری آدم ها از پایین نشون دادن شدن که دستون لوله و... بود صورتشون نشون داده نشد

B3HZ@D
03-01-2009, 16:21
ولی یه سری آدم ها از پایین نشون دادن شدن که دستون لوله و... بود صورتشون نشون داده
نشد

متوجه نشدم؟؟(قسمت قرمز رنگ)
مگه نمی گید با یک سری موجودات می جنگیم؟
پس چرا اینجا می گین با ادم ها می جنگه؟

ali_ranger22
03-01-2009, 16:55
متوجه نشدم؟؟(قسمت قرمز رنگ)
مگه نمی گید با یک سری موجودات می جنگیم؟
پس چرا اینجا می گین با ادم ها می جنگه؟

من تو تریلر اصلا موجود ندیدم !
آخرش Alan رو نشون میده که با یه هفت تیر و چراغ قوه به سه نفر نشونه گرفته که دستشون لوله و آهن و این چیزاست

B3HZ@D
03-01-2009, 16:57
من که تریلر رو ندیدم
ولی دوستان که تعریف کردن گفته بودن توی تاریکی با یک سری موجودات میجنگیم
من هم بر همین اساس گفتم
به هر حال ممنون

bleu2u4u
04-01-2009, 04:28
امروز رفته بودم ولیعصر دیدم یک مغازه ای یک ps3 وصل کرده به lcd داره دموی یک بازی رو نشون میده

خدایی خیلی گرافیکش خوف بود منتظر موندم تا ببینم اسمش چیه دیدم نوشت alan wake

پیش خودم گفتم حتما عنوان اختصاصی کنسوله تا اینکه اومدم خونه این تاپیک رو دیدم

گفتم برم از صفحه اول بخونم ببینم چجور بازی ایه ولی چیزو دیدم که اصلا باورم نمیشد

اولین پست این بازی مربوط به سال 2006 بود.
یعنی تو طول کشیدن ساخت بازی دست half life 2 و doom 3 رو از پشت بسته

Oracle_Eldorado
04-01-2009, 08:56
امروز رفته بودم ولیعصر دیدم یک مغازه ای یک ps3 وصل کرده به lcd داره دموی یک بازی رو نشون میده

خدایی خیلی گرافیکش خوف بود منتظر موندم تا ببینم اسمش چیه دیدم نوشت alan wake

پیش خودم گفتم حتما عنوان اختصاصی کنسوله تا اینکه اومدم خونه این تاپیک رو دیدم

گفتم برم از صفحه اول بخونم ببینم چجور بازی ایه ولی چیزو دیدم که اصلا باورم نمیشد

اولین پست این بازی مربوط به سال 2006 بود.
یعنی تو طول کشیدن ساخت بازی دست half life 2 و doom 3 رو از پشت بسته

نه عزیز 2 سال پیش فقط خبر ساختش رو دادن .
اگه قضیه طول کشیدن باشه Stalker بیشتر از همه ی اینا هست ! ( فکر کنم یه 5 ، 6 سالی )
ولی احتمالا بازی خوبی میشه .
Trailer ها و عکس ها که اینطور نشون میده .
ولی تا بازی نیاد هیچی معلوم نیست .
میشه مثل GTA IV . :13:

ali_ranger22
04-01-2009, 12:27
بازی انحصاری برای 360 و pc هست چون ناشرش مایکروسافته و بعیده واسه ps3 بیاد

B3HZ@D
04-01-2009, 13:18
البته بازی هایی که با تاخیر میان معمولا بازی هایی خوبی میشن
مثل استالکر و splinter cell
من هم فکر کنم تاخیر این بازی به نفع همه تموم بشه

ali_ranger22
04-01-2009, 15:20
اصلا remedy گفته چون بازی مال خودمونه اصلا عجله ای برای ساخت نداریم !:blink:

S A A M
07-01-2009, 11:33
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

در طی تماسی با Remedy سوالاتی در مورد سیستم مورد نیاز برای اجرای AW از مسئولین پرسیده شد که بدین گونه جواب دادند:

آیا Alan Wake فقط بر روی ویندوز ویستا اجرا می‌شود؟ اگر اینگونه است، چرا؟

مسئولین Remedy بدین گونه جواب دادند:" ما تایید می‌کنیم که Alan Wake بازی انحصاری Vista و X360 می‌باشد. ما می‌دانیم که برخی از افراد واکنش‌های تندی نسبت به این موضوع انجام خواهند داد اما این یک تصمیم کلیدی برای ما بود که به ما کمک می‌کند بهترین بازی ممکن را بسازیم.

تمرکز بر روی پاتفرم‌های کمتر بدین معنی‌است که بازی بهتری عرضه خواهد شد. با رفتن به سمت ویستا ما دیگر مجبور نیستیم که بازی را برای هر PC با مشخصات پایین نیز سازگار و هماهنگ کنیم. این تمرکز، تکنولوژی و کیفیت طراحی بازی را بالاتر می‌برد".

چه سیستمی برای اجرای بازی Alan Wake نیاز است؟

" فعلا مشخصات دقیقی وجود ندارد ولی شما به یک PC قدرتمند و البته ویندوز ویستا نیاز دارید. Remedy گفت که یک سیستم با CPU Intel Core 2 که تا 3.73Ghz اورکلاک شده باشد، در کنار یک GeForce 7900GTX می‌توانند بازی را با تنظیمات نسبتا معمولی اجرا کند.

Remedy گفت:" قطعا Alan Wake بر روی هیچ پردازنده تک هسته‌ای اجرا نخواهد شد. پایین آوردن تنظیمات تا درجه آخر و اورکلاک کردن CPU نیز نه تنها کمکی نخواهد کرد بلکه بسیار خطرناک بوده و تجربه زیبای بازی را نیز حرام می‌کند.

این بازی محاسبات فیزیکی بسیار بالایی دارد. از انجایی که از موتور فیزیک Havok استفاده کرده است، این بازی از کارت فیزیک جداگانه استفاده نخواهد کرد و همه پردازش‌ها بر عهده CPU می‌باشد. مارکوس گفت حتی در یک CPU دوهسته‌ای، تقریبا بیش از 80 درصد یکی از هسته‌ها برای پردازش فیزیک بازی استفاده می‌شود.

ما قویا پردازشگر‌های 4 هسته‌ای را برای اجرای این بازی پیشنهاد می‌کنیم. بسته به موقعیت‌ بازیباز در Brightfalls، گرافیک در برخی از مراحل به شدت سنگین می‌شود. بهر‌حال تا انتشار سیستم قطعی باید صبر کنید."
منبعبازی سنتر

joey jordison
07-01-2009, 14:30
دیگه یواش یواش دارن بازی را رو میکنن!!!در این چند وقت اخیر خبرهای به مراتب زیادتری شنیدیم

S.Y.K
23-01-2009, 01:22
دوستان عزیز ببخشید!
alan wake کی میاد؟
این بازی روی 360 به خوبی pc جواب می ده؟یعنی دقیقا یا تقریبا همون کیفیت رو داره؟یا کیفیتشون خیلی باهم فرق می کنه؟؟؟
ممنون می شم جواب بدید:10:

Masoud King
23-01-2009, 01:25
دوستان عزیز ببخشید!
Alan wake کی میاد؟
این بازی روی 360 به خوبی pc جواب می ده؟یعنی دقیقا یا تقریبا همون کیفیت رو داره؟یا کیفیتشون خیلی باهم فرق می کنه؟؟؟
ممنون می شم جواب بدی
در مورد کی منتشر شدن این بازی هنوز چیزی مشخص نشده!
و در زمینه کیفیت هم به احتمال خیلی زیاد در یک سطح هستند! چون بیشتر اوقات همینطوری بوده!

S.Y.K
23-01-2009, 01:51
در مورد کی منتشر شدن این بازی هنوز چیزی مشخص نشده!
و در زمینه کیفیت هم به احتمال خیلی زیاد در یک سطح هستند! چون بیشتر اوقات همینطوری بوده!
ممنون آقا مسعود
خیالمو راحت کردید
اگه از تاریخ انتشار خبری شد این جا یه پست بدید
با تشکر فراوان:11:

bleu2u4u
11-02-2009, 05:30
خبر جدید نیست؟

joey jordison
11-02-2009, 12:32
همه منتظر e3 باید بمونیم بلکه یک نمایش از گیم پلی نشان بدن

ali_ranger22
21-02-2009, 12:56
دقیقا همون چیزی شد که پیش بینی می کردم
ما وقتی می خوابیم روحمون به دنیای دیگه میره و اتفاقاتی براش میفته ولی وقتی بیدار میشیم هیچ چیز به یاد نمیاری ولی مثل اینکه Alan میتونه اون دنیا رو ببینه و به یاد بیاره و همچین چیزایی
به نظر سوژه ی خیلی باحالیه

hosseincode2008
30-03-2009, 13:38
وضعيت آب و هوا نقش اساسي در بازي Alan Wake ايفا خواهد كرد ...

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

طبق صحبت هاي Oskari Häkkinen از شركت Remedy با سايت نروژي Gamer.no ، وضعيت آب و هوايي بر گيم پلي بازي Alan Wake تاثير گذار خواهد بود .
او گفت " همه چيز در بازي ممكن است تحت تاثير وضعيت آب و هوا قرار گيرد "

" رانندگي در شرايطي كه باران سنگين ميبارد سخت تر از موقعي است كه هوا صاف باشد "
" آب و هوا نيز به صورت dynamic ميباشد . نورپردازي بسيار مهم است ... و اين آيتمي بي مانند براي ماست و به طور حتم در هيچ بازي ديگري به روشي كه ما از آن بهره گرفته ايم از فاكتور "نور پردازي" استفاده نشده است "
- نقل قول هايي از همين آقا



اطلاعات بيشتر از Alan Wake در E3 مورد انتظار است .

منبع :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

B3HZ@D
30-03-2009, 19:21
پروژه ساخت این بازی از چه سالی شروع شده؟
چون من چند سال پیش یک تریلری از یک بازی دیدم که خیلی شبیه این بود
یا بهتره بگم مثل همین بازی بود....میخواستم بدونم کسی تاریخ شروع کار روی این پروه رو میدونه؟

milky way
30-03-2009, 20:34
روژه ساخت این بازی از چه سالی شروع شده؟
چون من چند سال پیش یک تریلری از یک بازی دیدم که خیلی شبیه این بود
یا بهتره بگم مثل همین بازی بود....میخواستم بدونم کسی تاریخ شروع کار روی این پروه رو میدونه؟
فکر کنم بعد از Maxpayne ولی میتونی برای اطلاعات دقیق تر تو Wikipedia رو ببینی.

hosseincode2008
10-06-2009, 20:40
به نظر من Alan Wake ترسناك تر از بازيهايي مثل Dead Space خواهد بود ، از همين الان ميتونم اون روز رو ببينم كه از ترس اين بازي سكته كردم! وسط جنگل تاريك تنها چيزي كه داريم يك چراغ قوه هست و انواع و اقسام حوادثي كه Remedy تو قدم به قدم بازي گذاشته مثلا اينكه زمين ميلرزه و درختا ميوفتن و يا يه جعبه كه جلومون شناور ميمونه و وقتي چراغ رو به طرفش ميگيريم فقط يه جسم بي جانه و ...
آخر همه ي اينها هم همسر آلان بياد بگه " Alan Wake Up " ...
تو پيشنمايش گيم اسپات هم چند بار به جو استرس زاي بازي اشاره شده كه خيلي عاليه.

من همه ي بازيها رو با تاخير ميخرم ولي مطمئنم اين بازي رو اولين روز عرضه خواهم خريد!

amir4343
10-06-2009, 23:23
سيستم بازي چنده به نظر شما بازي تغيير در انتشار نميخوره

a.z.p.z
17-06-2009, 21:32
سیستم بازی که مشخص نیست دوست عزیز ولی طبق شواهد فقط در ویستا و 7 اجرا میشه و مسلما با این ویندوزا باید با دایرکت
اکس 10 حال کنید!!!
دوستان گفتید که اوپن ورلد هست درست یعنی در اون حدی که فقط بتونی تو شهر رانندگی کنی یا تو شهر امکاناتی هم هست؟؟
منظورم اونجوری نیست که عین جی تی ای ولی اوپن ورلد باید امکاناتی هم در شهر باشه ظاهرا!!!

a.z.p.z
19-06-2009, 13:58
ببخشید دوستان این بازی مگه برای پی اس 3 هم هست؟
ممنون میشم جواب بدید سپاس

B3HZ@D
19-06-2009, 14:28
برای PS3 که فکر نکنم باشه...توی پست اول هم فقط PC , XBOX 360 تائید شدن
منظورتون رو هم از امکانات نفهمیدم؟!
ولی محیط باز این بازی صرفا رانندگی در شهر نیست

a.z.p.z
19-06-2009, 15:09
بله من حتی توش مغازه هم دیدم که میشه رفت توش و فروشگاه کتاب یا تعمیرگاه و پمپ بنزین و .... هم هست حتی من یه هواپیما
دیدم که در حال پرواز هست اگه بشه اون رو سوار شد دیگه میترکونه !!!

B3HZ@D
19-06-2009, 15:27
خوب...پس دیگه شما چه امکاناتی میخوای؟!
دیگه از این بهتر چیزی هست؟

a.z.p.z
19-06-2009, 15:30
کلی پرسیدم دوست عزیز البته خوب اپن وراد داریم تا اپن ورلد !!!
ولی فضای بسیاری زییادی رو قرار دارند مطمئنا بهترین بازی 2010 همین هست تو این سبک چ.ن اخه یک سبکم نیست !
خلاقیتی از چند سبک مختلف هست !!!

a.z.p.z
20-06-2009, 14:15
داستان کلی بازی:
الن ویک یک نویسنده می‌باشد که رمان‌هایی در سبک ترسناک می‌نویسد و رمان‌هایش بسیار پرفروش نیز هستند. آلیس نامزد آلن ویک است. از زمانی که آلن با آلیس آشنا می‌شود، خواب‌های عجیبی به سراغ او می‌آیند. آلن می‌فهمد که این خواب‌ها بسیار شبیه به همان داستانی است که خودش در کتاب اولش نوشته است. آلن دچار مرض بی‌خوابی مزمن می‌شود.

نامزدش آلیس که این اوضاع را می‌بینید، به آلن پیشنهاد می‌کند که برای مدتی از کار فاصله گرفته و به کلینیک درمانی که در کنار شهر زیبای Bright falls واقع شده برود. آن‌ها در نزدیکی شهر تصادف می‌کنند( آلیس راننده بوده). وقتی آلن به هوش می‌آید، همسرش را پیدا نمی‌کند. او به طرز عجیبی ناپدید شده است.

در ابتدای بازی آلن ویک به همان کلینیک درمانی می‌رود تا بلکه درمانی برای بیماری‌اش پیدا کند. این کلینیک در نزدیکی شهر کوچک Bright Falls واقع شده و از سر و صدا و شلوغی‌های شهر دور است. آلن در کلینیک دوره‌های درمانی را گذرانده و بیماری‌اش بهبود میابد. او دوباره می‌تواند بخوابد. آلن در کلینیک زنی مرموز را می‌بینید که بسیار به نامزدش آلیش شبیه است. به یکباره، دوباره خواب‌های عجیب او باز می‌گردند و این بار در قالب کابوس‌های وحشتناک.

آلن ویک دوباره شروع به نوشتن می‌کند. این بار او کتاب جدیدی را شروع می‌کند که بر پایه همان کابوس‌ها نوشته می‌شود. در این میان واقعه‌ای بسیار بسیار مرموز و وحشتناک رخ می‌دهد!

شهر Bright falls شروع به تغییرات چندش‌آوری می‌کند و این تغییرات بسیار شبیه به کتاب جدید آلن ویک هستند. گویی نوشته‌های آلن به حقیقت تبدیل می‌شوند! آلن با یک کلت و چراغ قوه باید از جان خود محافظت کند و بفهمد که چه اتفاقی در حال وقوع می‌باشد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

a.z.p.z
20-06-2009, 17:00
دوستان نمیدونند که کسی چیزی درباره بازی نگفته که در چند فریم میتونیم بازی رو اجرا کنیم مثلا همون 60 فریم هست یا ...
چون معمولا میگن !!!! خیلی ممنون

a.z.p.z
20-06-2009, 17:59
طبق مصاحبه ای که با Remedy کردند » گفته شده:
]چیزی که گفته شده:
1:ویندوز ویستا
2:دایرکت اکس 10

Remedy گفت که یک سیستم با CPU Intel Core 2 که تا 3.73Ghz اورکلاک شده باشد، در کنار یک GeForce 7900GTX می‌توانند بازی را با تنظیمات نسبتا معمولی اجرا کند.
البته این کارت گرافیکی که بیان شده حداقل می باشد !!!

Remedy گفت:" قطعا Alan Wake بر روی هیچ پردازنده تک هسته‌ای اجرا نخواهد شد. پایین آوردن تنظیمات تا درجه آخر و اورکلاک کردن CPU نیز موثر نیست بلکه ممکنه به بازی لطمه وارد کند(یعنی بیخیال شید و برید سیستم رو دو هسته ای کنید !!!)

این بازی محاسبات فیزیکی بسیار بالایی دارد. از انجایی که از موتور فیزیک 4.0Havok استفاده کرده است، این بازی از کارت فیزیک جداگانه استفاده نخواهد کرد و همه پردازش‌ها بر عهده CPU می‌باشد. مارکوس گفت حتی در یک CPU دوهسته‌ای، تقریبا بیش از 80 درصد یکی از هسته‌ها برای پردازش فیزیک بازی استفاده می‌شود.

ما پردازشگر‌های 4 هسته‌ای را برای اجرای این بازی پیشنهاد می‌کنیم.!!! بسته به موقعیت‌ بازیباز در Brightfalls، گرافیک در برخی از مراحل به شدت سنگین می‌شود.
با این حال باز هم باید صبر کنیم تا ببینیم چی پیش می اید ولی حدودا اگه بخواین بازی رو خوب اجرا کنید سی پی یو حد اقل یا 2 هسته ای که باید تا تا 3.73Ghz اورکلاک شده باشد و گرافیک بالای 7900 داشته باشید که یعنی با 7900 مشکل پیدا خواهید کرد!
در ضمن این گفته های مارکوس عزیز مدیر بخش توسعه Remedy هست که میتونید در فروم این بازی باهاش در ارتباط باشید !!!!
...............

a.z.p.z
20-06-2009, 18:30
راستی دوستان همونطور که میدونید بازی در بهار سال 2010 منتشر میشه !!!
ما که از 31 می 2005 منتظر این بازی هستیم تا اون موقعه میشه 5 سال 1 ماه حدودا !!!
خدا صبر بده .... ولی بهترین بازی 2010 سوم شخص میشه !!!

Khashayar King
20-06-2009, 19:10
راستی دوستان همونطور که میدونید بازی در بهار سال 2010 منتشر میشه !!!
ما که از اپریل 2005 منتظر این بازی هستیم تا اون موقعه میشه 5 سال 1 ماه حدودا !!!
خدا صبر بده .... ولی بهترین بازی 2010 سوم شخص میشه !!! ما که پیر شدیم از دست این بازی سازا !!! ادمو گیج میکنن!!

راستی بچه ها من شنیدم داستان در مورد اینکه مثلا ادم می خابه روحش میره جاهای دیگه و ما اونا رو فراموش

میکنیم ولی ماله این انگار اینطور نیست !؟ درسته ؟! یه سوال دیگه توی E3 2009 هم بود ؟! ماکه ندیدیمش ؟!

با تشکر , خشایار

a.z.p.z
20-06-2009, 19:30
مطمئنا بازی فوق العاده ای میشه بیشتر این وقت هم روی موتور بازی خوب کار کردند !!!
باز هم نکات مبهمی در بازی وجود داره ولی داستان کلی بازی به این صورت هست :

الن ویک یک نویسنده می‌باشد که رمان‌هایی در سبک ترسناک می‌نویسد و رمان‌هایش بسیار پرفروش نیز هستند. آلیس نامزد آلن ویک است. از زمانی که آلن با آلیس آشنا می‌شود، خواب‌های عجیبی به سراغ او می‌آیند. آلن می‌فهمد که این خواب‌ها بسیار شبیه به همان داستانی است که خودش در کتاب اولش نوشته است. آلن دچار مرض بی‌خوابی مزمن می‌شود.

نامزدش آلیس که این اوضاع را می‌بینید، به آلن پیشنهاد می‌کند که برای مدتی از کار فاصله گرفته و به کلینیک درمانی که در کنار شهر زیبای Bright falls واقع شده برود. آن‌ها در نزدیکی شهر تصادف می‌کنند( آلیس راننده بوده). وقتی آلن به هوش می‌آید، همسرش را پیدا نمی‌کند. او به طرز عجیبی ناپدید شده است.

در ابتدای بازی آلن ویک به همان کلینیک درمانی می‌رود تا بلکه درمانی برای بیماری‌اش پیدا کند. این کلینیک در نزدیکی شهر کوچک Bright Falls واقع شده و از سر و صدا و شلوغی‌های شهر دور است. آلن در کلینیک دوره‌های درمانی را گذرانده و بیماری‌اش بهبود میابد. او دوباره می‌تواند بخوابد. آلن در کلینیک زنی مرموز را می‌بینید که بسیار به نامزدش آلیس شبیه است. به یکباره، دوباره خواب‌های عجیب او باز می‌گردند و این بار در قالب کابوس‌های وحشتناک.

آلن ویک دوباره شروع به نوشتن می‌کند. این بار او کتاب جدیدی را شروع می‌کند که بر پایه همان کابوس‌ها نوشته می‌شود. در این میان واقعه‌ای بسیار بسیار مرموز و وحشتناک رخ می‌دهد!

شهر Bright falls شروع به تغییرات چندش‌آوری می‌کند و این تغییرات بسیار شبیه به کتاب جدید آلن ویک هستند. گویی نوشته‌های آلن به حقیقت تبدیل می‌شوند! آلن با یک کلت و چراغ قوه باید از جان خود محافظت کند و بفهمد که چه اتفاقی در حال وقوع می‌باشد.

SAM_FISHER_HQ
21-06-2009, 03:30
راستی دوستان همونطور که میدونید بازی در بهار سال 2010 منتشر میشه !!!
ما که از 31 می 2005 منتظر این بازی هستیم تا اون موقعه میشه 5 سال 1 ماه حدودا !!!
خدا صبر بده .... ولی بهترین بازی 2010 سوم شخص میشه !!!
داداش یه وقت دیدی بازم تاخیر خوردا......

a.z.p.z
21-06-2009, 09:30
نه دیگه Remedy نباید همچین کاری بکنه تاز اگه تخییر بخوره ممکنه واسه پی سی باشه چون الان گفتند دارن روی نسخه 360 بازی کار
می کنند !!!

SAM_FISHER_HQ
21-06-2009, 21:19
نه دیگه Remedy نباید همچین کاری بکنه تاز اگه تخییر بخوره ممکنه واسه پی سی باشه چون الان گفتند دارن روی نسخه 360 بازی کار
می کنند !!!
اره اتفاقا, منم شنیدم.
فعلا تمرکز اصلی روی نسخه 360 هست

joey jordison
21-06-2009, 21:38
بلاخره گیم پلی بازی را دیدم واقعا گیم پلی عجیبی داشت!!

a.z.p.z
21-06-2009, 22:45
یعنی خوب یا بد؟
این بازی گیم پلی خوبی داره از نظرم گرافیک و فیزیک بازی هم که اصلا نیازی به صحبت کردن نداره داستانشم یک داستان هیجان انگیز سینمایی و جذاب هست که یک سبک هیجان انگیز در عین حال روانشناسانه رو درست کردن...

Khashayar King
21-06-2009, 23:55
یعنی خوب یا بد؟
این بازی گیم پلی خوبی داره از نظرم گرافیک و فیزیک بازی هم که اصلا نیازی به صحبت کردن نداره داستانشم یک داستان هیجان انگیز سینمایی و جذاب هست که یک سبک هیجان انگیز در عین حال روانشناسانه رو درست کردن...منم دیدم واقعا remedy گل کاشته !! حیف مکس پین که به دست راکستار افتاد !!

گرافیک بسیار جذابه من واقعا حیرت زده شدم !!

با تشکر ، خشایار

HoJJaT_007
22-06-2009, 00:41
میگم چرا اینقدر طولش دادن ؟ Gta IV با اون عظمتش حدودا از 2006 تا 2008 طول کشید .

این یعنی از اونم عظیم تر میشه؟

یا خدا مگه حجمش چقدر برای پیسی میشه؟

B3HZ@D
22-06-2009, 00:53
من هم چند سال پیش تریلر این بازی رو دیدم
البته فکر نکنم ربطی به حجم بازی داشته باشه

resident_evil
22-06-2009, 01:35
طبق مصاحبه ای که با Remedy کردند » گفته شده:
]چیزی که گفته شده:
1:ویندوز ویستا
2:دایرکت اکس 10

Remedy گفت که یک سیستم با CPU Intel Core 2 که تا 3.73Ghz اورکلاک شده باشد، در کنار یک GeForce 7900GTX می‌توانند بازی را با تنظیمات نسبتا معمولی اجرا کند.
البته این کارت گرافیکی که بیان شده حداقل می باشد !!!

Remedy گفت:" قطعا Alan Wake بر روی هیچ پردازنده تک هسته‌ای اجرا نخواهد شد. پایین آوردن تنظیمات تا درجه آخر و اورکلاک کردن CPU نیز موثر نیست بلکه ممکنه به بازی لطمه وارد کند(یعنی بیخیال شید و برید سیستم رو دو هسته ای کنید !!!)

این بازی محاسبات فیزیکی بسیار بالایی دارد. از انجایی که از موتور فیزیک 4.0Havok استفاده کرده است، این بازی از کارت فیزیک جداگانه استفاده نخواهد کرد و همه پردازش‌ها بر عهده CPU می‌باشد. مارکوس گفت حتی در یک CPU دوهسته‌ای، تقریبا بیش از 80 درصد یکی از هسته‌ها برای پردازش فیزیک بازی استفاده می‌شود.

ما پردازشگر‌های 4 هسته‌ای را برای اجرای این بازی پیشنهاد می‌کنیم.!!! بسته به موقعیت‌ بازیباز در Brightfalls، گرافیک در برخی از مراحل به شدت سنگین می‌شود.
با این حال باز هم باید صبر کنیم تا ببینیم چی پیش می اید ولی حدودا اگه بخواین بازی رو خوب اجرا کنید سی پی یو حد اقل یا 2 هسته ای که باید تا تا 3.73Ghz اورکلاک شده باشد و گرافیک بالای 7900 داشته باشید که یعنی با 7900 مشکل پیدا خواهید کرد!
در ضمن این گفته های مارکوس عزیز مدیر بخش توسعه Remedy هست که میتونید در فروم این بازی باهاش در ارتباط باشید !!!!
...............

چه شود این بازی !

کلا Alan Wake با اون نمایش فوق العاده تو E3 همه رو شگفت زده کرد ! همه چیز عالی کار شده !

اون Umbra Software هم که جای خود داره و میتونه خیلی به عالی تر شدن بازی کمک کنه !

joey jordison
22-06-2009, 08:32
چند سال پیش که این بازی را Remedy تو کنفرانس اینتل برای نشان دادن قدرتهای Cpu نشان دادن آلن عین اردک میدوید ولی حالا انمیشنها و .........در حد خدا پیش رفت کرده بود!!
در ضمن فکر نمیکردم بازیش اینقدر دلهره آور و ترسناک باشه واقعا عالی بود!

milky way
22-06-2009, 13:52
شبیه ResidentEvil یکمی، فقط روی داستان تمرکز خیلی زیادی داره.

a.z.p.z
22-06-2009, 14:00
شبیه اویل؟
دوست من اولا داستان که کلا فرق میکنه خود نویسنده sam lake گفته ما از این بازی هایی که مییان غول و زامبی درست میکنن واسه ترس متنفریم نمونش همین زریدنت اویل در این بازی هیچ زامبی و ... واسه ترس وجود ندارند بلکه کاملا بصورت روانشناسانه
این بازی ساخته شده که موجب هیجان میشه !! همچنین عیر از اون این یک بازی اپن ورلد هست و در یک فضای 36 square miles
در روز ها میتونید به گشت و گذار و ارتباط با مردم بپردازید و داستان بازی رو پیش ببیرید همچنین شهر bright falls عین واقعیت هست و داخلش رستوران ها و مغازه ها و تعمیرگاه و پمپ بنزین و خونه ها و کلبه های متروکه و وسایل نقلیه و هواپیما و کارگاه ها .... وجود دارد !!
در ضمن داستان بازی شامل چند اپیزود یا قسمت هست عین سریال ها که در هر اپیزود قسمتی از داستان پیش میره و شما
معمولا اپیزود های هیجان انگیز در تاریکی و شب صورت میگیره و شما میتونید در روز به گشت و گذار بپردازید !!!
کجای این شبیه رزیدنت اویل هست ؟
در ضمن فیزیک و گرافیک بازی که اصلا قابل مقایسه با رزیدنت اویل نیست !! گیم پلی جذاب تری هم نسبت به رزیدنت اویل داره !!

a.z.p.z
22-06-2009, 14:11
اما نوید جان بله umbra soft جای خود داره حالا به این مطلب هم توجه کن:
Remedy روز چهارشنبه ، 17 جون ، اعلام کردلیسانس استفاده از میان افزار بهبود دهنده ی رندرینگ Umbra Software رو برای استفاده در Alan Wake خریداری کرده .


Markus Mäki مدیر بخش توسعه ی شرکت Remedy گفت : "Umbra باعث افزایش قابل توجهی در عملکرد رندرینگ بر روی Xbox360 شده ، و در عین حال سرعت تولید ما را بالا برده است .



با استفاده از تکنولوژی Umbra ، تیم Remedy می توانند جزئیات بیشتری به دنیای Alan Wake اضافه کنند و با به حداقل رساندن کارهای خسته کننده و روتین ، بر روی جلوه های تصویری فوق العاده تمرکز کنند ."





Umbra یک میان افزار بهبود رندرینگ سرعت دهنده ی GPU است که برای استفاده در PC ، Xbox360 و PS3 طراحی شده است .



Umbra دو محدوده ی کاربردی دارد :

Frame rate ( سرعت نمایش فریم ها ) را به طور چشمگیری افزایش می دهد .

باعث سریع تر و موثر تر شدن Pipeline میشود .



Marco Nurro مدیرعامل Umbra Software گفت : "کار کردن با Remedy روی Alan Wake باعث خوشحالیه . Remedy یکی از خلاق ترین و تواناترین استودیو ها در دنیاست . بازی های اونها عالیه ، به همین سادگی ."




(Umbra Software متخصص طراحی میان افزار بهبود رندرینگ سه بعدی برای پلتفرم های PC ، Xbox360 و PS3 است .

بهترین نرم افزار این شرکت ، Umbra ، عملکرد رندرینگ را در بازی های کامپیوتری افزایش می دهد و به سازندگان بازی این امکان را می دهد که محیط هایی بسیار پویا ، پر جزئیات و باشکوهی در بازی ها خلق کنند که تا پیش از این غیر ممکن بوده است .

تولیدات این شرکت در حال حاضر در چندین بازی بزرگ در حال استفاده می باشد .)
همونطور هم که گفتم دو کار اصلی این برنامه یعنی افرایش فریم و اتصال سریع بین کانال های موتور بازی واقعا مفید هستند!!!

حیف که این بازی واسه پی اس 3 نمییاد به چه درد میخوره ؟؟؟؟ (این جمله اخرو واسه فن بازی زدم همین:31:)

ali_ranger22
28-06-2009, 15:04
بالاخره موفق شدم تریلر E3 رو ببینم !!:27: :دي
باید اعتراف کنم یکی از سینمایی ترین بازی هایی هست که تو عمرم دیدم ، حتی شاید سینمایی ترین
انگار که دارین یه فیلم horror رو بازی می کنین !
خوشم اومد که نویسنده ی بازی همون نویسنده ی مکس پین 1 و 2 هست و می دونیم که کارش درسته .
گرافیک و نور پردازیه بازی منو کشته !:40: نور چراغ قوه چقدر طبیعیه ! سایه ها چقدر طبیعی ... لباس الن چه فیزیکی داره حتی کلاهش با فیزیک بسیار خوبی تکون می خوره
فیزیک اشیا که دیگه هیچی .. محشر .. تاثیر جاذبه روی اشیا عالی بود
در کل گرافیک همون چیزیه که باید باشه .

گیم پلی هم که میشه گفت بسیاری از المان هاشو از مکس پین گرفته ... نوع حرکت ، نوع تیر اندازی و... البته تو این بازی با سبک جدید ار دوربین در بازی ها طرف هستیم ! همیشه عادت داشتیم شخصیت سمت چپ تصویر باشه این سری سمت راسته ! :دي
اینکه هر لحظه ممکنه اتفاقی بیفته که ازش خبری نداریم ، شگفت انگیزه ... تو همین تریلر همش اتفاقات غیر قابل پیش بینی پشت سر هم اتفاق می افتاد .. واقعا کارگردانی فوق العادست و باز هم Remedy در این زمینه استعداد خودش رو نشون داد ...
نوع دوربین هم در این لحظه ها به سینمایی شدن کمک زیادی می کنه .

به طور خلاصه در یک کلمه .. شاهکار

milky way
28-06-2009, 15:53
شبیه اویل؟
دوست من اولا داستان که کلا فرق میکنه خود نویسنده sam lake گفته ما از این بازی هایی که مییان غول و زامبی درست میکنن واسه ترس متنفریم نمونش همین زریدنت اویل در این بازی هیچ زامبی و ... واسه ترس وجود ندارند بلکه کاملا بصورت روانشناسانه
این بازی ساخته شده که موجب هیجان میشه !! همچنین عیر از اون این یک بازی اپن ورلد هست و در یک فضای 36 square miles
در روز ها میتونید به گشت و گذار و ارتباط با مردم بپردازید و داستان بازی رو پیش ببیرید همچنین شهر bright falls عین واقعیت هست و داخلش رستوران ها و مغازه ها و تعمیرگاه و پمپ بنزین و خونه ها و کلبه های متروکه و وسایل نقلیه و هواپیما و کارگاه ها .... وجود دارد !!
در ضمن داستان بازی شامل چند اپیزود یا قسمت هست عین سریال ها که در هر اپیزود قسمتی از داستان پیش میره و شما
معمولا اپیزود های هیجان انگیز در تاریکی و شب صورت میگیره و شما میتونید در روز به گشت و گذار بپردازید !!!
کجای این شبیه رزیدنت اویل هست ؟
در ضمن فیزیک و گرافیک بازی که اصلا قابل مقایسه با رزیدنت اویل نیست !! گیم پلی جذاب تری هم نسبت به رزیدنت اویل داره !!
ولی به نظر من که محیطش یکمی شبیه اویل هست.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

saeed_cpu_full
28-06-2009, 16:08
Alan در روز :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


Alan در شب :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

- داستان فوق العاده
- گيم پلی درگير كننده
- انيميشن بی نقص
- نورپردازی خيره كننده
- پر از نوآوری در تك تك جاهای اين بازی
- جو ترسناك و بی نظير
- كيفيت تكسچر خيلی عالی
- مدل سازی دقيق
- محيط های پر از جزئيات
- فيزيك بی نقص
- استفاده از Umbra Software
- صداگذاری بسيار دقيق و تأثير گذار
- استفاده از افكت های بسيار زيبا و واقعی
- حس سينمايی بازی
و ...

هر چقدر بخواين واستون ميگم :31: هر چی بگم كم گفتم ... از همه نظر عاليه اين بازی

يه چيزی هم بگم شايد واستون جالب باشه :
تنوع اسلحه ها توی اين بازی خيلی كمه ... اونم به خاطر اون جوی كه داره ... فعلا اين اسلحه ها تأييد شده :
هفت تير ، شاتگان ، يك نوع تفنگ شكاری ، منور (!) ، و از همه مهمتر چراغ قوه !! همونطور كه ميدونيد دشمناتون
به نور حساسن پس چراغ قوه ميتونه بهترين اسلحه برای از بين بردنشون باشه + محيط های بازی اغلب تاريك هستش
و چراغ قوه ميتونه بهترين راهنما توی پيدا كردن راهتون باشه ... تفنگ شكاری هم توی كلبه ها پيدا ميشه ...

mohammad_twe
28-06-2009, 16:34
میگم چرا اینقدر طولش دادن ؟ Gta IV با اون عظمتش حدودا از 2006 تا 2008 طول کشید .

این یعنی از اونم عظیم تر میشه؟

یا خدا مگه حجمش چقدر برای پیسی میشه؟
عزیز طول کشیدن ساخت ربطی به حجم بازی نداره که !!!
برای این طول کشید که اینا خواستن یه بازی واقعا پر محتوا بسازن gta کلا فرق میکنه از نظر سبک و همون بزرگی که میگی ...
به نظرم دلایلی که بازی تو ساختش طول کشید : اینکه خواستن یه داستان عظیم داشته باشه , روی گیم پلی اینقدر کار کردن که دیه حرفی برای گفتن نباشه :دی گرافیک رو کلی کار شد تا به اینجا رسید ...
در کل خواستن دسته همه بازی باز ها و بازیساز هارو برای مدتی ببندن که همه تو کف باشن :دی ولی در کل ربطی به این نداره که هرچی بیشتر بخوان کار کنن حجمش هم بخواد از gta بزنه بالاتر یه نگا به اشیاء تو gta بندازی میفهمی چرا حجمش اینقدر زیاد بود ...

A M I R G A M E R
28-06-2009, 17:28
دوستان بازي براي پي سي نمياد من خودم ايكس باكس دارم ولي ميگم براي پي سي ساپورت نكنند بهتره تا اعتبار ايكس باكس بره بالا.

saeed_cpu_full
28-06-2009, 17:29
دوستان بازي براي پي سي نمياد من خودم ايكس باكس دارم ولي ميگم براي پي سي ساپورت نكنند بهتره تا اعتبار ايكس باكس بره بالا.

من خودم ايكس باكس دارم ... ميگم PC رو ساپورت كنه بهتره تا تعداد بيشتری اين شاهكار رو بازی كنن و ازش لذت ببرن

Masoud King
28-06-2009, 18:07
دوستان بازي براي پي سي نمياد من خودم ايكس باكس دارم ولي ميگم براي پي سي ساپورت نكنند بهتره تا اعتبار ايكس باكس بره بالا.
بر اساس سایت بازی , Alan Wake برای PC و X360 در بهار 2010 منتشر میشه!
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Alan Wake, under development for Xbox360 and Windows
و بحث کنسول و PC رو هم راه نندازید!

ممنون!

Khashayar King
28-06-2009, 18:08
مایکرو سافت بهترین کار رو کرد هرچی بشه معلومه جبهه خاصی به سونی گرفته و انگار یه جورایی داره سونی رو تحریم میکنه !

البته من هم طرفدار سونیم و هم طرفدار مایکرسافت !

من هم 360 دارم و هم پی سی ! ولی با این کار داره اعتبار مایکروسافت میره بالا ! این مهم تره!


با تشکر ، خشایار

-----------------------------------

مسعود جان اگه خواستی این پست رو ببپاک با پستت همزمان شد !! ببخشید

a.z.p.z
28-06-2009, 19:21
البته توجه داشته باشید انحصاری 360 و ویستا هست یعنی روی اکس پی اجرا نمیشه دوستان!!

Khashayar King
28-06-2009, 19:37
لبته توجه داشته باشید انحصاری 360 و ویستا هست یعنی روی اکس پی اجرا نمیشه دوستان!!
این جور که من شنیدم دیگه نیاز به نصب هم نیست با گذاشتن دی وی دی خودش اجرا میشه ! مثل کنسول !

با تشکر ،خشایار

saeed_cpu_full
28-06-2009, 20:11
Remedy هم گفته كه بين نسخه ی PC و X360 فرق نميزاره ... داره به قولش هم عمل ميكنه ولی چند وقت پيش اعلام
كرد فعلا روی نسخه ی X360 تمركز كردن ... شايد واسه PC تأخير بخوره ( فكر نكنم اينطوری بشه )

Khashayar King
28-06-2009, 20:18
Remedy هم گفته كه بين نسخه ی PC و X360 فرق نميزاره ... داره به قولش هم عمل ميكنه ولی چند وقت پيش اعلام
كرد فعلا روی نسخه ی X360 تمركز كردن ... شايد واسه PC تأخير بخوره ( فكر نكنم اينطوری بشه )
بابا کو تا عید دیگه !! spring 2010 فک کنم انقد تاخیر زدن که دوتا رو هم زمان بدن بیرون !

با تشکر ، خشایار

saeed_cpu_full
28-06-2009, 20:20
بابا کو تا عید دیگه !! spring 2010 فک کنم انقد تاخیر زدن که دوتا رو هم زمان بدن بیرون !

با تشکر ، خشایار

اگه دوباره تأخير بزنن ميريم تظاهرات ميكنيم :31:

a.z.p.z
28-06-2009, 22:27
100 درصد تایید میشه
خشایار جون چی شد به سم فیشر خیانت کردی آلن ویکی شدی؟(نکن این کارو یه خدا سم عشق هست کمی تامل کن جیگر)
بله معلومه که تظاهرات میکنیم البته دوستان توجه داشته باشند که شروع کار رسمی آلن ویک 31 دسامبر 2005 بود !!!
البته در بهار 2010 هم just cause 2 مییاد که اونم میترکونه و هیجان انگیز هست بدون مشکلات قبلی(چه شود)

a.z.p.z
28-06-2009, 22:50
البته بازم میگم فقط ویستا و دایرکت اکس 10 و این بیان کننده نسل جدید موتور گرافیکی هست که فقط از دایرکت اکس 10 پشتیبانی
میکنه !!!

3Dmajid
28-06-2009, 22:52
حدود سه چهار سال پیش من خبر انتشار این بازی رو دیدم ... چرا اینقدر دیر شد ؟

a.z.p.z
28-06-2009, 22:55
بله از 31 دسامبر 2005 دارن روی بازی کار میکنند.

Khashayar King
28-06-2009, 23:04
100 درصد تایید میشه
خشایار جون چی شد به سم فیشر خیانت کردی آلن ویکی شدی؟(نکن این کارو یه خدا سم عشق هست کمی تامل کن جیگر)
بله معلومه که تظاهرات میکنیم البته دوستان توجه داشته باشند که شروع کار رسمی آلن ویک 31 دسامبر 2005 بود !!!
البته در بهار 2010 هم just cause 2 مییاد که اونم میترکونه و هیجان انگیز هست بدون مشکلات قبلی(چه شود)
بابا ما دو جانبه ایم ! سم یکم خسته شده بود ! گفتم چه بهتر الن هست ! تازه هردو انحصار مایکرو سافتن !

ولی خدایش مایکرو سافت E3 2009 رو ترکوند هم Splinter Cell : ConViction و هم ALAN WAKE!

باریکلا به Remedy و باریکلا به مایکرو سافت !

یه پیشنمایش نوشتم وا3 الن ! به زودی میزارم !

با تشکر ، خشایار

a.z.p.z
28-06-2009, 23:14
باشه ولی ما هم زدیم تو کار ریکو و just cause 2 واقعا فوق العاده هست همچنین جذابیت و امکانات زییادی داره !!!

a.z.p.z
28-06-2009, 23:21
اینم از پیش نمایش خودم که در یکی دیگه از سایت ها قرار داده بودم گفتم ایمجا هم قرار بدم دوستان استفاده کنن:



نام:Alan Wake
سازنده:Remedy
انتشار دهنده:Microsoft game studio
موتور بازی:Alan Wake engine
موتور فیزیکی بازی:Havok 4.0
اغاز کار:31 می 2005
زمان انتشار:بهار 2010
صدا پیشه و بازیگر کاراکتر اصلی Alan Wake:Ikka villi
نویسنده:Sam Lake
سبک بازی:psylogocial thriller
مد ها : single_Player
پلتفورم ها : Xbox 360 , PC

.................................................. .........................
نام بازی می باشد که هم اکنون توسط Remedy Entertainment (کمپانی فنلاندی که کار ساخت سری بازی Max Payne را بر عهده داشته است )در حال ساخت میباشد .Alan Wake در واقع یک بازی هیجان انگیز اکشن و وابسته به روانشناسی میباشد .این بازی بسیار زیبا در بهار سال 2010 برای دو کنسول Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد . شخصیت اصلی این بازی از روی چهره ی Ilkka Villi که یک هنرپیشه و نویسنده ی حرفه ای اهل فنلاند است الگو برداری شده است .

داستان


Alan wake یک نویسنده ی معروف و ماهر است، او دو سالی می شود که توانایی نوشتن داستانی خوب را ندارد .اما همسرش یعنی Alice وی را به ناحیه ای روستایی که منطقه ی کوچکی به نام (آبشارهای درخشان ) Bright Falls است می برد تا بتواند سلامت روانی خود را بدست بیاورد،بلکه شاید مشکل او بعد از مدتها حل شود .ولی چندی بعد Alice بدون به جا گذاشتن اثر و نشانه ای ناپدید میشود .Alan بسیار تحت تاثیر قرار می گیرد و ناراحتی اعصاب می گیرد و در نتیجه از آن پس هر شب کابوسهای وحشتناکی می بیند .کلمه به کلمه ی داستانی که او اخیرا در حال نوشتن آن بوده در زندگی واقعی خودش اتفاق افتاده است .پیغامی از طرف مدیر شرکت Remedy در فروم شرکت مزبور فرستاده شده است:" (نکته ی جالب در مورد نوشته ها :بعضی از نوشته ها که ظاهرا تازه هستند بر روی کاغذهای قدیمی نوشته شده اند !) داستان دوباره توسط Alan از نو نوشته خواهد شد و Alan و همسرش Alice از شخصیت های اصلی این داستان خواهند بود .چیزی که نگران کننده و دلهره آور است ترسناک بودن این داستان است.ولی من (Alan) مطمئن نیستم که بتوانم در این داستان جان سالم به در ببرم و موفق شوم . جدا از این مباحث این کابوسهای وحشتناک هر شب من را ازار میدهند .ولی بعد از اینکه بیدار میشوم چیزی از این کابوسها را به یاد نمی اورم .ولی امروز صبح اتفاق تازه ای برایم افتاد .وقتی که از خواب بیدار شدم بوی عطر همسرم را روی پیراهنم احساس کردم .یعنی من نزدیک او بودم ؟ "
.................................................. ..........................................


.[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

.................................................. .................................................. .........................




داستان بازي حالت جالبي دارد داستان ،داستان نويسنده اي است كه در مورد داستان هاي ترسناك مي نويسد البته در اين كار موفقيت زيادي كسب نمي كند. ولي او تلاش هاي خود را براي نوشتن يك كتاب خوب ادامه مي دهد ولي باز هم به موفقيت نمي رسد. روزي به صورت تصادفي با ز ن ي به نام آليس آشنا مي شود اين آشنايي بيشتر و بيشتر طول مي كشد تا به يك عشق عمقي تبديل شود. او خوشحال از اين آشنايي شكست هاي قبلي خود را در زمينه داستان هاي ترسناك فراموش مي كند و قصد نوشتن كتاب جديد را مي كند ولي حتي بعد از يك هفته هيچ چيز را نمي تواند روي كاغذ سفيد بنويسد او ناراحت و افسرده مي شود ولي هر بار كه آليس را مي بيند آرامش مي گيرد، ولي قضيه به اينجا ختم نمي شود روزي كه با آليس قرار ملاقات داشت قضيه نتوانستن نوشتن مطلب را به آليس در مي يان مي گذارد... آليس هم قول مي دهد در نوشتن كتاب به او كمك كند. آن شب بعد از ملاقات آليس خواب ها و كابوس هاي عجيبي ديد. چند روزي با اين كابوس ها اذيت شد ولي با نوشتن همين كابوس ها و خوابها به صورت يك كتاب برترين و پر فروش ترين رمان ترسناك سال را نوشت ... در طول نوشتن اين رمان هيچ خبري از آليس نبود و آلن هر چه به دنبال او گشت نتوانست او را پيدا كند.او اكنون به آرزوي خود رسيده بود هم معروف شده بود و هم پول نسبتا خوبي را به دست آورده بود ولي مشكل جديدي بعد از ناپديد شدن آليس به وجود آمده بود و آن بيماري انسومنيا (بي خوابي) بود كه گريبان او را گرفته بود.آلن با اينكه امروز معروف و محبوب و پولدار شده بود ولي اين مشكل از مشكلات قبلي براي او سخت تر بود او به كلينيكي در شمال غربي آمريكا براي درمان خود راهي شد بعد از چند مدت او كاملا سلامتي خود را به دست آورد ولي باز آليس آمده بود او در هتلي اقامت مي كند ولي در شب باز هم كابوس ها شروع ميشود. صبح روز بعد با تاكسي به تعميرگاه نزديك خانه خود مي رود (نزديك يعني چند كيلومتر) از او ماشينش را مي گيرد(براي تعمير آنجا گذشاته بود).او اكنون قصد دارد تا به كلبه خود بر گردد و اتفاقات جديدي را كه در كابوس هاي جديد خود مي بيند به صورت داستان بعدي خود در بياورد.در وسط راه رهگذري را سوار مي كند،رهگذر كه آلن را مي شناسد صحبت را با او باز مي كند و در مورد كتاب آلن صحبت مي كند در مورد اينكه چگونه در اول كتاب آلن يك نويسنده كه قصد نوشتن دوم كتاب خود را دارد يك رهگذر را سوار مي كند و رهگذر مي ميرد،رهگذر در مورد اين شروع داستان آلن بحث مي كند ناگهان كمي جلوتر تصادفي اتفاق افتاده است فردي خوني در وسط خيابان است آلن پياده مي شود و به سمت جسد مي رود ولي نه تنها از جسد خبري نبود بلكه انگار داستان آلن در حال واقعيت پيدا كردن است. كاميوني بزرگ به سمت ماشين آلن مي آيد و مسافر را له مي كند و موج حاصل از انفجار آلن را بيهوش مي كند.بعد از بهوش آمدن بقيه داستان در حالت خطي و به صورت فيلمي و بصورت اپیزودی هست چون خوده سم لیک گفته که داستان بازی به صورت چند اپیزورد یا همون قسمت اتفاق می افتد که قسمت های هیجان انگیز در شب ایتفاق می افته !!!
.................................................. ........................................
سبک بازی یک خلاقیت جدید هست شاید خیلیا اون رو با سایلنت هیل مقایسه کنن ولی کاملا در اشتباه هست !!!
این بازی کاملا مثل جی تی ای اوپن ورلد هست بله اوپن ورلد هست و در شهر bright falls در واشینگتن اتفاق می افته و در اونجا فضای کافی برای گشت و گذار و ارتباط با مردم و جلو بردن داستان هست !!
در شهر مغازه رستوران هتل وسایل نقلیه و .... هست همچنین کلبه های متروکه و جنگل و دریا و دریاچه و .... هم هست که میشه به گشت و گذار پرداخت در ان ها !!!
.................................................. ..........................................
داستان بازی که قبلا گفته شد به گفته نویسنده حالت اپیزودی داره یا مثل سریال ها دارای قسمت های مختلف هست !!!
اپیزود های ترسناک و هیجان انگیز در روز اتفاق میافته اما در روز میتونید به گشت و گذار بپردازید و دشمنان به قلب شما کاری ندارند!!
درست حدس زدید بدشمنان آلن به نور حساس هستند و کار خودشون رو در شب و تاریکی اغاز میکنند!
در ضمن اشتباه نکنید در این بازی با غول و هیولا و زامبی و .... روبه رو نیستید این بازی یک بازی سوم شخص هست و یک بازی هیجان انگیز کاملا روانشناسان هست !!!
.................................................. ..........................................
بازي به استناد عكس هاي زيبايي كه از سطح بازي گرفته شده است بنا شده است(در عكس ماشين هايي رو مي بينيد كه هر كدام قابل استفاده هستند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
بازي چون حالت شب و روزي دارد پس بايد گفت ترس را بايد در شب بيشتر حس كرد و سازندگان بازي هم همين را مي خواهند در روز كاري با قلب شما ندارند ولي وقتي كه خورشيد در بازي غروب كند و هوا كم كم تاريك و تاريك تر شود تعداد ضربان قلب شما نيز افزايش مي يابد و اتفاقات شروع مي شود صداهاي عجيب و زوزه ها شروع مي شود. انگار افرادي در لابه لاي برگهاي درختان شما را نگاه مي كنند . ترس از هر سمتي به شما هجوم مي آورد . موجودات عجيبي كه فقط به نور حساسند وارد كار مي شوند.روح ها و اشباح ظاهر مي شوند و بلاي جان آلن قصه و همچنين قلب وقت برگشته ما مي شوند. با تاريك شدن هوا آلن چراغ قوه خود را روشن مي كند ولي چراغ قوه اي كه تنها بخشي از محيط را قادر به روشن كردن است چطور مي تواند شما را از ترس نجات دهد.اگر شما در ماشين باشيد چراغ ماشين به زيبايي تاريكي را مي شكافد ولي ترس و وحشت بيشتر و بيشتر مي شود.ترس با نزديك شدن دشمنان بيشتر مي شود. در قسمت هاي شب كه به حالت اكشني است ترس را حس مي كنيد و نمي توانيد از آن فرار كنيد. صداهايي كه شما را به صورت عجيبي صدا مي كنند.آيا شما مي توانيد از كابوسي كه به آن گرفتار شديد نجات پيدا كنيد؟؟
.................................................. ........................................
نکته قابل توجه این هست که شما باید با زمان دست و پنچه نرم کنید !!
زمان حالت دینامیکی داره و زمان در حال حرکت هست و به واقعیت هم
روز و شب میشه !!
همچنین اب و هوای مختلفی داریم در طول بازی مثلا بارانی و طوفانی و افتابی و .....
.................................................. .........................................
بهترین اسلحه شما در مقابل دشمنان نور و چراغ قوه هست همچنین در بازی یک کلت و شات گان هم دیده شده
.................................................. ..........................................
گرافیک و فیزیک:
این بازی گرافیک قدرتمندی داره !!!
shader ها bloom ها به خوبی کار شده شما میتونید مشاهده کنید که سایه ها چقدر حجمی و دقیق و متناسب با جسم هستند و همچنین با تغییر زاویه نور خورشید تغییر میکنند و ......
مدل اب به خوبی شبیه سازی شده و اب واقعا زنده هست !!![ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
همچنین نور پردازی رو باید خودتون ببینید واقعا فوق العاده هست !!!
مثلا پرتو ها به خوبی مشخص هستند و اینکه بازتاب نور با توجه به هر جسمی متفاوت هست برای مثال بازتاب اب یا بازتاب یک جسم فلزی و ...
.................................................. ..........................................
فیزیک بازی رو شما باید در صحنه گردباد مشاهده کنید که تمام جزئیات به خوبی قایل مشاهده هستند !!!
آب باران به زيبايي روي سطح آسفالت برخورد كرده و متلاشي مي شود.وقتي كه به درختان نگاه مي كنيد اين بار آنها را زنده مي بينيد اين فوقالعاده است و در بازيهاي شبيه به هيچ وجه ديده نشده است .وقتي كه شما صحبت از فيزيك مي كنيد بايد بدانيد فيزيك بازي كاري كرده است كه شما حتي از دور بتوانيد تا 2كيومتر از سطح بازي را ببينيد.فيزيك همه چيز را در برگرفته است تا هيچ مشكلي در هيچ جايي به وجود نيايد.
بله ضای دیده شما در بازی تا 2 کیللومتر هست !!
.................................................. .................................................. ..........................
صداگذاری و موزیک هم به گقته خودشون فوق العده هست چون این بازی
زامبی و .... نداره و موزیک برای برن بازی کننده تو محیط بازی نقش مهمی رو ایفا میکنه!!!
برای سایر مباحث و ..... مطالب رو براتون قرار میدم
سپاس[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

3Dmajid
29-06-2009, 00:25
محشره :18:

S.Y.K
29-06-2009, 00:51
با تشکر از a.z.p.z عزیز
عالی بود
ولی یه سوال
وقتی که ما در حین رانندگی در شب هستیم دشمنان به ما حمله می کنند یا وقتی می خوابیم؟

a.z.p.z
29-06-2009, 09:23
خیلی ممنون دوستان خیر اول این کابوس ها به سراغ شما میایند !!!
بعد شما کابوس ها رو به صورت داستان در می اورید و به صورت رمان میفروشید !!!
بعد از مدتی این رمان خود به خود شروع به ویرایش میکنه و خودش رو داره باز نویسی میکنه و داره تبدیل میشه به یک داستان وحشت!
بدون اینکه آلن یادش بییاد که کی این هارو ویرایش کرده !!!
بعد از مدتی تمام این اتفاقات برای خودش به وقوع میپیونده که اون مسافر پیاده رو سوار میکنه و اون در بین راه کشته میشه عین داستانش !!! بعد از اون اتفاقات شروع میشوند !!! و تمام دشمنان آلن در تاریکی میتونند کار خود رو اغاز کنند و به سراغ قلب شما
بیایند !!!
اما توجه کنید این دشمنان زامبی و ... نیسیتند بلکه موجوداتی هستند که رو اون ها خیلی کار شده و به صورت روانشناسانه طراحی شده و در کنار موزیک بازی و در اون محیط تاریک جنگل حس هیجان و ترس رو به وجود می اورد برای شما !!!
خوب هنگامی که رانندگی میکنید نور چراغ های ماشین و همچنین چراغ های خیابان مانع کار ان ها میشوند اما اگر دیدید که چراغ
خیابون ها قطع شد بدونید کار همین موجودات هست !!!

Khashayar King
29-06-2009, 09:53
وای عجب داستانی داره این لا مصب ! بیشتر شبیه فیلم تا بازی !!

این دموی E3 هم که واقعا عال بود جالب بود دستت درد نکنه ! خدایشش الن میترکونه !

حالا ببینید کی گفتم !

با تشکر ، خشایار

a.z.p.z
29-06-2009, 10:36
اما داستان یک نکته ای هم درموردش بگم:
sam lake بیان کرده که شاید متفاوت ترین داستان بازی ها رو در آلن ویک ببینید و اما نکته مهم داستانی این هست که داستان آلن ویک در طول بازی شامل چند اپیزود(قسمت) مثل سریال هایی همچون لاست و .... هست !!!
که هر اپیزود به طور کلی با هم تفاوت هایی دارند که ما سعی کردیم که اپیزور های هیجان انگیز رو در شب قرار بدیم چون در روز دشمنان کاری به قلب شما ندارند !!!
سایر اپیزود ها در روز اتفاق میافته و البته شما میتونید در بین هر اپیزود به گشت گذار در دنیای ازاد bright falls واقع در واشینگتن
بپردازید و با مردم در ارتباط باشید و به کشفیات معما و جلو بردن داستان بازی بپردازید !!!
همچنین سم بیان کرده که در ابتدای هر اپیزود مروری بر اپیزود بعدی انجام میگیره(عین سریال ها) و بد اپیزود دنبال میشه و شما
در اپیزود اخر با اتفاق عجیبی روبه رو میشوید که باید ادامه ان را در نسخه بعدی آلن ویک دنبال کنید !!!
.....................................
هرکسی باید اول داستان بازی رو بفهمه تا بتونه آلن رو درک بکنه!!!

saeed_cpu_full
29-06-2009, 10:47
اما داستان یک نکته ای هم درموردش بگم:
sam lake بیان کرده که شاید متفاوت ترین داستان بازی ها رو در آلن ویک ببینید و اما نکته مهم داستانی این هست که داستان آلن ویک در طول بازی شامل چند اپیزود(قسمت) مثل سریال هایی همچون لاست و .... هست !!!
که هر اپیزود به طور کلی با هم تفاوت هایی دارند که ما سعی کردیم که اپیزور های هیجان انگیز رو در شب قرار بدیم چون در روز دشمنان کاری به قلب شما ندارند !!!
سایر اپیزود ها در روز اتفاق میافته و البته شما میتونید در بین هر اپیزود به گشت گذار در دنیای ازاد bright falls واقع در واشینگتن
بپردازید و با مردم در ارتباط باشید و به کشفیات معما و جلو بردن داستان بازی بپردازید !!!
همچنین سم بیان کرده که در ابتدای هر اپیزود مروری بر اپیزود بعدی انجام میگیره(عین سریال ها) و بد اپیزود دنبال میشه و شما
در اپیزود اخر با اتفاق عجیبی روبه رو میشوید که باید ادامه ان را در نسخه بعدی آلن ویک دنبال کنید !!!
.....................................
هرکسی باید اول داستان بازی رو بفهمه تا بتونه آلن رو درک بکنه!!!

بازی‌ توی روز هم ادامه پيدا ميكنه
من دارم يه پيش نمايش مينويسم در مورد اين توی پيشنمايش توضيح ميدم

a.z.p.z
29-06-2009, 10:53
ببخشید من هم گفتم اپیزود های هیجان انگیز در شب اتفاق می اوفته و سایر اپیزود ها در روز اتفاق می افتد و شما میتونید بین هر
اپیزود به گشت و گذار بپردازید و با مردم در ارتباط باشید و داستان بازی رو جلو ببرید.

اینم عکس اقای سم لیک نویسنده بازی که همه دیدیدش دیگه !!!

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Khashayar King
29-06-2009, 10:56
راستی یه سوالی برام پیش اومده ! اینه که !

هر شب این موجودات میان به الن حمله میکنن !؟ یا نه !؟

با تشکر ، خشایار

a.z.p.z
29-06-2009, 11:00
والا مهم تاریکی هست و اینکه ظاهرا میگم به اپیزود داستانی بستگی داره !!!
بستگی داره که اپیزود در شب اتفاق بیوفته یا نه که سم لیک گفته اپیزود های اکشن و هیجان انگیز بیشتر در شب اتفاق می افته!!!
با تشکر

a.z.p.z
29-06-2009, 11:21
سبک بازی:
سبک بازی اکشن سوم شخص به صورت GTA یعنی Free Roaming هست یعنی می توانید آزاد در شهر بگردید و دست به هر کاری بزنید. یکی از نقاط قوت گرافیک نورپردازی بسیار فوق العاده آن است به همراه سایه های حجمی و طبیعی که به لطف Havok 4 به خوبی تغییر میکنند اما در مورد نور پردازی شما در جاده ای هستید که به هیچ وجه منبع نوری به جز چراغ قوه شما وجو ندارد یا نور ماشین شما در یک محیط تاریک و جنگلی که همین باعث وحشت ومیشود و همچنین قدرت گرافیک رو به رخ میکشد که چقدر نورپردازی ها دقیق هستند !!! گرافیک بازی یک معجزه هست و گرافیک نسل بعدی به شمار میاید که بر پایه ی دایرکت اکس 10 میباشد !! شما می توانید در جنگل درختان و دریا و خورشید و همه چیز را به زیبایی هر چه تمام تر ببینید که بسیار هیجان انگیز است. نکته قابل توجه این هست که اب و هوا حالت دینامیکی داره و همیشه در حال تغییر هست چه زمان چه وضعیت جوی که گاهی ممکن است بارانی شود گاهی ممکن است طوفانی شود و ... چیزی که جای بحث نداره گرافیک و فیزیک فوق العاده بازی هست که حتی شما میتونید به راحتی ببنیید که شاخ و برگ های درختان چقدر انعطاف پذیر هستند و چقدر به خوبی در اثر باد تکان میخورند و باید به رمیدی افرین گفت به خاطر Alan WAKE engine !!!. تمام مدل ها با کیفیت هست و لبه اشیاء بسیار نرم هستند و این نکته خیلی مهم هست که لبه های اشیا و ... به صورت شکسته نیستند که ما تو همه بازی ها این مشکل رو شاهد بودیم !!! حتی اگه به خطوط خط کشی های خیابان نگاه بکنید میتونید مشاهده کنید که خط کشی ها چقدر نرم هستند و هیچگونه شکستگی ندارند !!!. گرافیک بازی به حدی بالا هست که می توانید تعداد موهای آلن را بشمارید! از نظر صداگذاری هم خیالتون راحت باشه انواع افکت صوتی و آهنگ در بازی وجود دارد چون oskari بیان کرده که ما در این بازی هیچگونه زامبی و از اینجور حیوانات نداریم !!! و بنابراین صدا گذاری و موزیک فقش مهمی در این بازی دارند و خیلی باید روش کار بکنیم !!. فرض کنید تو خونه آلن همه جا تاریک هست و لامپ ها ترکیده و تنها منبع نوری شما چراغ قوه هست که با این ور اون ور کردن چراغ قوه اطراف خود را میبینید همه جا تاریک هست و در یا فرض کنید که در یک کلبه مخروبه هستید که در بازی هم دیده شده و مراحل هم در اونجا اتفاق می افته صداهای مرموز و عجیبی میشنوید که بیشتر شبیه ناله های اون موجودات هست و فرض کنید که شما تنها سلاحتان یک چراغ قوه هست در اون محیط و بعد مثلا صدای بلند رعد و برق بلند میشه و سکوت رو میشکنه و بعدموجودات به شما حمله ور میشوند در اون تاریکی و با موزیک جالب بازی !!
بنظر من واقعا ترسناک میشه و حرف جالبی هم که oskari زد این هست که ما میتونیم از اتمسفر و جو بازی برای هیجان انگیز بودن بازی استفاده کنیم !!! بیخود نیست سبک بازی psychological action thriller هست !! یعنی روانشناسانه و در عین حال اکشن و هیجان انگیز در صورتی که در یک محیط اوپن ورلد به نام bright falls هستید که مساحتی حدود 36 square miles چیزی که از شهر عظیم سان اندریس کوچیک تر نیست بلکه عظمت بیشتری داره !!!

بازی در محیط های متنوعی هست مثل محیط جنگل که در صداگذاری خیلی توجه کرده اند مثل صدای پرنده ها و تکان خوردن برگ ها را در بازی میشنوید که این بیان کننده فیزیک بالا و صداگذاری قوی بازی هست. اینقدر در بازی فضاهای زیبا و دیدنی وجود دارد که با بازی کردن آلن ویک تا یکی دو سالی از مسافرت و پارک رفتن سیر میشوید! فقط کافیه به عکسهای غروب و طلوع خوشرید و منظره زیبای دریا و دره و دریاچه و کلبه ها و مغازه های کوچک و ... نگاه کنید تا متوجه بشید اصلا نمیشه به این گفت بازی !!!.. که من پیش نهاد میکنم وقتی بازی اومد علاوه بر عوض کردن سیستم در پی سی یک سیستم صدای دالبی بگیرید که واقعا زیبا میشه این شاهکار هنری قرن 21 تاکنون !!!فضاي كلي بازي 10كيلومتر در 10 كيلومتر خواهد بود یا به قولی 36 suare miles يعني 10000 هكتار که چندین برابر نقشه GTA SA خواهد بود که بسیار خوشحال کننده است ; که علاوه بر ان به جزئیات خیلی توجه شده به این دلیل که این شهر از مدل اصلی که در واشینگتن قرار داره کپی برداری شده هست !!!. فضاي ديد (draw Distance) آن هم حدود 2 کیلومتر خواهد بود يعنی از جایی که شما ایستاده اید می توانید تا شعاع 2 کیلومتری رو مشاهده کنید که دوستان قبلا بیان
کردند این موضوع رو.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

......................
دوستان من اطلاعات و نکات بازی رو درباره رزلویشن و موتور بازی و موتور گرافیکی و فیزیکی و اطلاعات بیشتر درباره شهر و ... رو
به اطلاع میرسونم !!
البته سعید جان هم اگه این بازی رو از دیدگاه 360 نقد کنند ممنون میشم به این دلیل که من از دیدگاه پی سی این بازی رو نقد کردم با تشکر
...............
Alan wake up

saeed_cpu_full
29-06-2009, 11:23
سبک بازی:
سبک بازی اکشن سوم شخص به صورت GTA یعنی Free Roaming هست یعنی می توانید آزاد در شهر بگردید و دست به هر کاری بزنید. یکی از نقاط قوت گرافیک نورپردازی بسیار فوق العاده آن است به همراه سایه های حجمی و طبیعی که به لطف Havok 4 به خوبی تغییر میکنند اما در مورد نور پردازی شما در جاده ای هستید که به هیچ وجه منبع نوری به جز چراغ قوه شما وجو ندارد یا نور ماشین شما در یک محیط تاریک و جنگلی که همین باعث وحشت ومیشود و همچنین قدرت گرافیک رو به رخ میکشد که چقدر نورپردازی ها دقیق هستند !!! گرافیک بازی یک معجزه هست و گرافیک نسل بعدی به شمار میاید که بر پایه ی دایرکت اکس 10 میباشد !! شما می توانید در جنگل درختان و دریا و خورشید و همه چیز را به زیبایی هر چه تمام تر ببینید که بسیار هیجان انگیز است. نکته قابل توجه این هست که اب و هوا حالت دینامیکی داره و همیشه در حال تغییر هست چه زمان چه وضعیت جوی که گاهی ممکن است بارانی شود گاهی ممکن است طوفانی شود و ... چیزی که جای بحث نداره گرافیک و فیزیک فوق العاده بازی هست که حتی شما میتونید به راحتی ببنیید که شاخ و برگ های درختان چقدر انعطاف پذیر هستند و چقدر به خوبی در اثر باد تکان میخورند و باید به رمیدی افرین گفت به خاطر Alan WAKE engine !!!. تمام مدل ها با کیفیت هست و لبه اشیاء بسیار نرم هستند و این نکته خیلی مهم هست که لبه های اشیا و ... به صورت شکسته نیستند که ما تو همه بازی ها این مشکل رو شاهد بودیم !!! حتی اگه به خطوط خط کشی های خیابان نگاه بکنید میتونید مشاهده کنید که خط کشی ها چقدر نرم هستند و هیچگونه شکستگی ندارند !!!. گرافیک بازی به حدی بالا هست که می توانید تعداد موهای آلن را بشمارید! از نظر صداگذاری هم خیالتون راحت باشه انواع افکت صوتی و آهنگ در بازی وجود دارد چون oskari بیان کرده که ما در این بازی هیچگونه زامبی و از اینجور حیوانات نداریم !!! و بنابراین صدا گذاری و موزیک فقش مهمی در این بازی دارند و خیلی باید روش کار بکنیم !!. فرض کنید تو خونه آلن همه جا تاریک هست و لامپ ها ترکیده و تنها منبع نوری شما چراغ قوه هست که با این ور اون ور کردن چراغ قوه اطراف خود را میبینید همه جا تاریک هست و در یا فرض کنید که در یک کلبه مخروبه هستید که در بازی هم دیده شده و مراحل هم در اونجا اتفاق می افته صداهای مرموز و عجیبی میشنوید که بیشتر شبیه ناله های اون موجودات هست و فرض کنید که شما تنها سلاحتان یک چراغ قوه هست در اون محیط و بعد مثلا صدای بلند رعد و برق بلند میشه و سکوت رو میشکنه و بعدموجودات به شما حمله ور میشوند در اون تاریکی و با موزیک جالب بازی !!
بنظر من واقعا ترسناک میشه و حرف جالبی هم که oskari زد این هست که ما میتونیم از اتمسفر و جو بازی برای هیجان انگیز بودن بازی استفاده کنیم !!! بیخود نیست سبک بازی psychological action thriller هست !! یعنی روانشناسانه و در عین حال اکشن و هیجان انگیز در صورتی که در یک محیط اوپن ورلد به نام bright falls هستید که مساحتی حدود 36 square miles چیزی که از شهر عظیم سان اندریس کوچیک تر نیست بلکه عظمت بیشتری داره !!!

بازی در محیط های متنوعی هست مثل محیط جنگل که در صداگذاری خیلی توجه کرده اند مثل صدای پرنده ها و تکان خوردن برگ ها را در بازی میشنوید که این بیان کننده فیزیک بالا و صداگذاری قوی بازی هست. اینقدر در بازی فضاهای زیبا و دیدنی وجود دارد که با بازی کردن آلن ویک تا یکی دو سالی از مسافرت و پارک رفتن سیر میشوید! فقط کافیه به عکسهای غروب و طلوع خوشرید و منظره زیبای دریا و دره و دریاچه و کلبه ها و مغازه های کوچک و ... نگاه کنید تا متوجه بشید اصلا نمیشه به این گفت بازی !!!.. که من پیش نهاد میکنم وقتی بازی اومد علاوه بر عوض کردن سیستم در پی سی یک سیستم صدای دالبی بگیرید که واقعا زیبا میشه این شاهکار هنری قرن 21 تاکنون !!!فضاي كلي بازي 10كيلومتر در 10 كيلومتر خواهد بود یا به قولی 36 suare miles يعني 10000 هكتار که چندین برابر نقشه GTA SA خواهد بود که بسیار خوشحال کننده است ; که علاوه بر ان به جزئیات خیلی توجه شده به این دلیل که این شهر از مدل اصلی که در واشینگتن قرار داره کپی برداری شده هست !!!. فضاي ديد (draw Distance) آن هم حدود 2 کیلومتر خواهد بود يعنی از جایی که شما ایستاده اید می توانید تا شعاع 2 کیلومتری رو مشاهده کنید که دوستان قبلا بیان
کردند این موضوع رو.
......................
دوستان من اطلاعات و نکات بازی رو درباره رزلویشن و موتور بازی و موتور گرافیکی و فیزیکی و اطلاعات بیشتر درباره شهر و ... رو
به اطلاع میرسونم !!
البته سعید جان هم اگه این بازی رو از دیدگاه 360 نقد کنند ممنون میشم به این دلیل که من از دیدگاه پی سی این بازی رو نقد کردم با تشکر
...............
Alan wake up
واسه من X360 هست :46: تموم شده دارم عكس هارو آپلود ميكنم بزارم تاپيك رفت صفحه بعد پيش نمايش رو ميزارم :46:

a.z.p.z
29-06-2009, 11:29
با تشکر از تو خیلی خوبه بیشتر 360 باشه!!
راستی دلتون رو خوش نکنید این بازی ناتال رو ساپورت نمیکنه !!!
به زودی خبرشو براتون میگم !!!

saeed_cpu_full
29-06-2009, 11:38
با تشکر از تو خیلی خوبه بیشتر 360 باشه!!
راستی دلتون رو خوش نکنید این بازی ناتال رو ساپورت نمیکنه !!!
به زودی خبرشو براتون میگم !!!

بهتر ... مگه ميشه ناتال رو ساپورت كنه !! بايد يه زمين 20 كيلومتری بگيری واسه راه رفتن و دويدن و ... :31:
نقد منم بيشتر در مورد خود بازی هست و در مورد گرافيك بيشتر از نسخه ی‌ X360 گفتم :46:

saeed_cpu_full
29-06-2009, 11:42
بيكار بودم گفتم يه پيشنمايش از Alan Wake بنويسم !! :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سازنده: Remedy
ناشر: Microsoft Game Studios
سبك: Action
تاريخ انتشار: Spring 2010
پلتفرم: PC . X360

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

امروزه كمتر گيمري وجود دارد كه نام اين شاهكار را نشنيده باشد ... Alan Wake يك بازي در سبك Action-psychological هست كه توسط خالق مكس پين يعني Remedy در حال ساخت ميباشد ... ( به دليل اينكه داستان بازي در صفحه ي اول گفته شده و مكررا در مورد اون بحث شده لازم نميدونم داستان رو دوباره بنويسم ) داستان اين بازي پتانسيل بسيار بالايي را براي خلق صحنه هاي بسيار زيبا و سينمايي دارد و خوشبختانه سازندگان هم بر روي اين قسمت تمركز ويژه اي داشته و انصافا در القاي حس سينمايي بودن بازي و جو ترسناك آن به گيمر خيلي موفق بودند. در اين بين بازي هايي مثل Resident Evil 5 سعي داشتند با حمله تعداد زيادي زامبي از اطراف و محاصره ي كاراكتر بازي ، هيجان بسيار زيادي را براي گيمر به ارمغان بياورند اما متأسفانه چندان هم موفق نبوده اند ... اما Alan Wake با ايجاد يك محيط جنگليه ترسناك و صداگذاري بي نقص و از همه مهمتر نورپردازيه عالي بازي را سرتاسر هيجان كرده است و Remedy با اضافه كردن المان هايي تا حدي بازي را هم ترسناك ميكند ... يكي از اين المان ها چراغ قوه ي Alan است ! در يكي از تريلر ها Alan صدايي را از پشت خود احساس كرد و با چراغ قوه در حالي كه كلت دستش بود برگشت و صورت يك موجود عجيب و غريب در تاريكي شب مشخص شد ... اين قسمت يك قسمت هيجان انگيز در بازي بود ...


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
در اين تصوير Alan صحنه ی تصادف خود را ميبيند !! اتفاقات عجيب فقط محدود به شب نيست ...


بر خلاف عنوان قبليRemedy يعني ‌مكس پين كه در زمان خودش اسلحه هاي بسيار زياد و متنوع با كاربرد هاي مختلفي داشت تنوع اسلحه هاي Alan Wake بسيار كم است ! دليل اين امر هم اين هست كه گيمر حس ترس و هيجان را در بازي‌ بيشتر احساس كند ... در كل اسلحه هاي بازي‌ شامل هفت تير ، شاتگان ، تفنگ شكاري ، چراغ قوه و منور (!) است ... در اين بين پركاربرد ترين آنها چراغ قوه هست چون در اين بازي دشمنان يك نقطه ضعف بزرگ دارند و آن اين است كه به نور حساس هستند پس چراغ قوه ميتواند بهترين اسلحه براي‌ از بين بردن آنها باشد ... در مواقعي هم كه دشمنان به تعداد زياد وجود دارند منور به كار برده ميشود ( نميدونستم چه اسمي بايد روش بزارم !!‌) در اين هنگام يك افكت بسيار زيباي آتش همراه با دود به نمايش در مي آيد و نوپردازي زيباي بازي‌ اينجا مشخص ميشود ... اين عمل همراه با چرخش دوربين و Slow Motion انجام ميشود كه يك صحنه ي سينمايي و بي نظير را در بازي خلق ميكند ... تفنگ هاي شكاري يا شاتگان ها از كلبه هاي خراب شده پيدا ميشوند و بيشتر براي دفاع از خودتان استفاده ميشود ! در واقع شما يك موجود ضعيف در برابر طبيعت و دشمنانتان هستيد و بايد هر طور شده جان خود را نجات دهيدد ( نه اينكه كل دشمن هارو راحت بكشي بعدش با خيال راحت بري قسمت بعدی‌ ) در ضمن تعداد خشاب ها و تير ها در بازي بسيار كم هست و گيمر بايد تلاش كند از هر تير به بهترين نحو استفاده كند ... اما هيجان بازي فقط به صحنه هاي درگيري ختم نميشود ... Cut-Scene هاي بازي هم سرشار از هيجان هست و چند نمونه از اين Cut-Scene ها در تريلر هاي بازي وجود دارد ...


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

چراغ قوه مهمترين اسلحه ی شماست !!


پيدا كردن راه و مكان انجام مأموريت ها بر روی يك Mini Map در بالا سمت چپ صفحه نشان داده ميشود بر دور اين مينی مپ Health Bar وجود دارد كه مقدار سلامتی‌ كاراكتر ( Alan ) را نشان ميدهد ... همانطور كه قبلا گفتيم گيم پلی بازی پر از هيجان است ... عنصر مهم در خلق اين هيجان چيزی نيست به جز صداگذاری ... صداگذاری در بازی بسيار دقيق است ... Alan در طول بازی مدام ديالوگ هايی را از اشخاص ديگر ( يا حتی خودش ) به ياد می آورد ... نكته ی جالب اينجاست كه به ياد آوردن اين ديالوگ ها هم نقش مهمی را در درك داستان بازی دارند . علاوه بر اين حس سينمايی بودن بازی خود باعث به وجود آمدن هيجان ميشود. مثلا اگر Alan در موقعيتی باشد كه متوجه حضور دشمن خود نشود و دشمن با تبر به او ضربه بزند در اين حالت هم باز صحنه Slow Motion ميشود ... در بوجود آمدن حس سينمايی‌بودن بازی كمتر سازنده و بازی موفق بوده و Alan Wake يكی‌از اين بازی هاست. دوربين در گيم پلی‌ مانند ديگر بازی‌ های اكشن سوم شخص نيست ... Alan هم ميتواند در سمت راست و هم در سمت چپ دوربين قرار بگيرد و از اين نظر مانند بازی The Bourne است ( ولی ‌دوربينش از اين بازی بهتره ) عنصر مهم در گيم پلی‌ چرخه ی شب و روز در بازی هست اما اين چرخه مثل ديگر بازی ها ( GTA يا Oblivion ) نيست كه در طول يك روز بازی 4 بار شاهد شب و روز شدن بازی بوديم ... يا گاهی اين چرخه درست صورت نميگرفت ... در Alan Wake چرخه ی شب و روز وجود دارد اما به صورت كاملا واقعی . گيم پلی بازی در دو بخش صبح و شب وجود دارد . در صبح Alan به كارهای خودش ميرسد و گيم پلی‌ كمی‌ تغيير ميكند با اين حال داستان بازی در صبح هم ادامه پيدا خواهد كرد ... در نزديكی‌ غروب Alan بايد به دنبال مكانی امن باشد وگرنه بايد با كابوس های خود دست و پنجه نرم كند ( البته گاهی اوقات بايد در هنگام شب به بيرون بياييد تا داستان ادامه پيدا كند ) داستان بازی به صورت اپيزودی (‌مانند سريال ها) روايت ميشود و هر چند اپيزود يك سيزن را تشكيل ميدهد ... در ابتدای هر اپيزود گذشته ای از قسمت های قبل مرور ميشود . مانند سريال های هيجان انگيز مثل Lost يا Prison Break هر اپيزود در نقطه ی هيجان انگيزی تمام ميشود


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

گيم پلی بازی در شب و روز اتفاق مي افتد ... در شب Alan بايد با كابوس های خود دست و پنجه نرم كند و در روز به گشت و گذار مشغول ميشود


شب ها اتفاقات عجيبی می‌ افتد و روز ها ميتوانيد در Brightfalls گشت و گذار كنيد و با مردم صحبت كنيد و دليل اتفاقات عجيب شب را بفهميد ... گشت و گذار در Brightfalls آنقدر برای شما سرگرم كننده خواهد بود كه ديگر كابوس های شب را فراموش خواهيد كرد . پمپ بنزين و كارگاه و مغازه و وسايل نقليه و كلينيك و ... در اين شهر وجود دارد ( استفاده از همه ی اين امكانات تأييد نشده ولی اگه بشه چی ميشه !! توی تريلر ها نشان داده شده كه اين مكان ها در بازی وجود دارد )‌ در جنگل های نزديك Brightfalls كلبه هايی وجود دارد كه ساكنان آن مانند واقعيت درختان را قطع ميكنند و مشغول شكار ميشوند ... همه چيز به صورت شگفت انگيز به واقعيت نزديك خواهد بود . ساكنان Brightfalls كه در روند داستانی نقش مهمی دارند دارای چهره های متفاوتی هستند و از انيميشن های بسيار زيادی بهره ميبرند ... هر وقت گيمر بخواهد Alan ميتواند با آنها صحبت كند و حقايقی را درك كند نكته ی جالبی كه در عكس ها و در تريلر ها مشخص است اين هست كه بعضی موجودات عجيب در شب كلاه زردی ( كلاه ايمنی كسانی كه راه ميسازن يا كلا كارگر هستند ) به همراه دارند و بعضی از آنها كلنگ و بعضی ديگر تبر در دست دارند ! (‌به نظر خودم آدمای همين شهر Brightfalls اينطوری ميشن ! Alan توی كابوسش اينا رو اينطوری ميبينه ! ) لوكيشن های بازی‌بسيار متنوع هست و شايد كمتر كسی باور كند كه اين عكس ها از لوكيشن بازی با اين جزئيات In-Game هست ... بازی از تكلونوژی هايی در مورد گرافيك بهره ميگيرد كه هم باعث سبك شدن بازی‌ ميشود و هم اشياء را با جزئيات بسيار بالا رندر ميكند


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
دشمنان بعد از اينكه از بين رفتند مانند يك نور ميشوند و كم كم از صفحه محو ميشوند !



Remedy جز اولين سازندگانی هست كه برای شاهكار خود Alan Wake از Umbra Software استفاده ميكند ... Umbra Software يك نرم افزار بهينه سازی رندرينگ در PC و X360 و PS3 هست ... با استفاده از اين نرم افزار اشيائی كه ما نميتوانيم ببينيم رندر نميشود و به جای آن اشيائی كه ميتوانيم ببينيم با نهايت جزئيات رندر ميشود ... قبلا از Indexed Detail Scale-Distance استفاده ميشد ( همون كه جزئيات مپ ها روی بافت ها و Level of Detail رو بر حسب فاصله آنها از دوربين تعيين ميكند ) Indexed Detail Scale-Distance گاهی باعث دير لود شدن تكسچر يا بوجود آمدن باگ هايی‌ميشد اما Umbra Software اين گونه نيست . فرض كنيد داخل يك كلبه هستيد كه نه پنجره دارد نه مكانی كه بتوان به وسيله ی آن بيرون را تماشا كرد ... فقط يك در وجود دارد كه آن هم بسته است ( نميتوان بيرون را به هيچ وجه نگاه كرد ) و الن در اين كلبه قرار دارد ... در اين حالت اشياء و آبجكت های بيرون كلبه رندر نميشوند و به جای آن اشياء داخل كلبه با نهايت جزئيات رندر ميشوند ... با استفاده از Umbra Software ميتوان جزئيات زيادی به اشياء اضافه كرد بدون اينكه سرعت فريم بازی پايين بيايد !! در كرايسيس ما شاهد بوديم كه جزئيات بسيار‌ زيادی به مدل ها داده شده بود و چون كرايسيس از Indexed Detail Scale-Distance استفاده ميكرد سرعت فريم بسيار پايينی را داشت اما حالا Remedy با استفاده از Umbra Software جزئياتی خلق كرده كه هيچ كس باور نميكند عكس ها In-Game هستند ... Remedy همچنين از موتور فيزيك4 Havok استفاده ميكند و با استفاده از اين اين انجين ميتواند فيزيك واقع گرايانه ای را ارائه كند


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

با استفاده از موتور فيزيك Havok 4 ميتوان فيزيك واقع گرايانه ای را برای بازی به وجود آورد ... جزئيات گردباد در اين تصوير را ببينيد


به جز جزئيات اشياء‌ ، نورپردازی بازی نيز بی نظير هست ... صبح ها در نزديكی جنگل های Brightfalls سايه های درختان را با جزئيات بسيار بالا ميبينيد و همچنين و شب ها هم با چراغ قوه و منور و آبجكت های ديگر به صورت بسيار زيبا راه خود را روشن ميكنيد و جالب اينجاست كه سايه ها با توجه به منبع های نور مختلف در محيط تغيير پيدا ميكنند ... همچنين چرخه ی شب و روز هم روی سايه ها تأثير مستقيم ميگذارد و باعث ميشود كه موقعيت سايه ها مدام در حال تغيير باشد ... افكت های در بازی هم بسيار زيبا و چشم نواز طراحی‌ شده اند و استفاده ی صحيح آنها در موقعيت های مختلف باعث به وجود آمدن هيجان در بازی شده است ... انيميشن های در بازی نيز بسيار زيبا و واقعی ساخته شده ... اين جزئيات گرافيكی آنقدر قوی هستند كه خودم هنوز باور نكردم بعضی از تصاوير منتشر شده برای نسخه ی X360 هستند


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

با Umbra Software ميتوان جزئيات زيادی خلق كرد ... نور پردازی بازی بسيار زيباست


همگی برای تجربه ی Alan Wake لحظه شماری ميكنند ... بازی كه مطمئنا با داستان هيجان انگيزش تجربه ای ناب را برای گيمر ها به ارمغان خواهد آورد ... تا بهار 2010 لحظه شماری ميكنم ...


كپی كردن از اين پيش نمايش بدون ذكر منبع ( با لينك ) ممنوع ميباشد --- پيگرد قانونی رو خودم به اون سايت كه كپی كنه نشون ميدم !!


منبع : خودم !!

a.z.p.z
29-06-2009, 11:46
دیگه این همه راجع به گرافیک و فیزیک و داستان گفتیم بهتره چیزایی رو بگی که مربوط به 360 باشه چون بقیه بازی رو که من و 100
نفر دیگه توضیح دادند مونده 360 که کار خودت بذار دیگه !!!
بله اقای Oskari Hakkinen مدیر عامل رمیدی این موضوع رو بیان کردند !!!
به قول تو اره باید این بازی رو تو فضای ازاد بازی کنیم تازه اگرم بشه باید تو شب بازی کنیم که سکته رو بزنیم چون بازی روانشناسانه
هست و قشنگ میره روی اعصاب ادم و سکته رو میزنیم !!!

خیلی خوب بود سعید جان البته بعضی از چیزهاش رو من و دوستان قبلا توی این تاپیک بیان کرده بودیم که تو متمرکز کردی توی یه
پست خیلی ممنون !!!
دقیقا هرکی از نقد و اطلاعات این تاپیک کپی کنه منو سعید پیگرد قانونی رو بهش میفهمونیم !!!
.................................................. ..................
اما در مورد Havok 4 که موتور فیزیکی بازی هست و در هسته ی موتور اصلی بازی که Alan WAKE engine نام دارد قرار داره !!!
و همچنین مواردی که مدیون این موتور فیزیکی هستند بیشمار هستند اما به چند تای اون ها اشاره میکنم :
1:shader ها و سایه ها که چقدر دقیق هستند و به خوبی تغییر شکل میدهند !!!
2:تکان خوردن و حرکت های شاخ و برگ های درختان و سبزه ها که چقدر طبیعی هستند !!!
3:اما از همه مهم تر مدل سازی اب هست که شما میتونید محو تماشای مدل سازی دقیق اب بشوید و همچنین حرکت دقیق امواج اب که واقعا فوق العاده هست !!!
یا هنگامی که باران میباره شما میتونید به خوبی زمین خوردن قطره باران و متلاشی شدن اون رو بر روس اسفالت به خوبی مشاهده کنید!!!
اما در صحنه ای که میتونید قدرت Havok 4 رو ببینید صحنه گرد باد هست که سعید عزیز در پست بالاتر اون رو قرار دادند !!!

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

...........
اما دوستانی که تریلر ها رو دیده باشند میتونید به خوبی اون قسمت از تریلر رو ببنند که یک ون به طرف شما پرتاب میشود و در اونجا میتونید ببنیید متلاشی شدن شیشه ها وتخریب پذیری اون ون رو که من محو اون شدم !!
همچنین صدا گذاری هم که من و دوستان بیان کردیم بازهم به صورت مقاله ای دیگر برای شما دوستان قرار میدم.
سپاس
Alan wake up

a.z.p.z
29-06-2009, 12:16
دوستان ا از همین تکنولوژِی Umbra Software در E3 هم استفاده شده است.
من این رو امروز دیدم همون حرفی هست که خود مارکوس عزیز بیان کرده:
اما متنش:
It actually has visual impact; by more efficient visibility optimization the hardware needs to render less to achieve the same looking frame, thus we can add more detail / objects to the game.

I.e. we can spend more time to render the stuff you actually see on screen rather than something that's behind a house/tree/mountain.

It's pretty clever tech, so far being mainly used in MMOs, and the Umbra team is helping to get the best out of Alan Wake. They've added custom stuff to e.g. help our lights.

It's been in for a while (and was in use in the E3 presentations), we were just in a media blackout before that... thus the delayed announcement.
.....................
منبع:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

3Dmajid
29-06-2009, 12:25
دلم آب شد :45:
معلوم شده که با چه سیستمی میشه بازی کرد ؟ عمرا من بتونم بازی کنم :37:
یه تریلر خفن بزارید دانلود کنیم.

a.z.p.z
29-06-2009, 12:28
2 کاربرد اساسی :


Frame rate 1 ( سرعت نمایش فریم ها ) را به طور چشمگیری افزایش می دهد .
2 باعث سریع تر و موثر تر شدن Pipeline میشود .(باعث ارتباط کانال های ارتباطی موتور بازی Alan WAKE engine
می شود و بهبود کلب بازی :5:


Marco Nurro مدیرعامل Umbra Software گفت : "کار کردن با Remedy روی Alan Wake باعث خوشحالیه . Remedy یکی از خلاق ترین و تواناترین استودیو ها در دنیاست . بازی های اونها عالیه ، به همین سادگی ."
.................................................. .................................................. ............


Remedy روز چهارشنبه ، 17 جون ، اعلام کردلیسانس استفاده از میان افزار بهبود دهنده ی رندرینگ Umbra Software رو برای استفاده در Alan Wake خریداری کرده . البته خیلی وقت پیش این کارو انجام داده بود به این
دلیل که در ای3 از همین تکنولوژی استفاده شده بود:18:
Umbra Software باعث بهبود bloom های بازی میشود .
همچنین باعث رندرینگ تصاویر در نقاطی می شود که ما ان ها رو مشاهده نمیکنیم !!!(یعنی خارج از محدوده دید که تا 2 کیلومتر می باشد...
I'm AWAKE

a.z.p.z
29-06-2009, 12:32
دلم آب شد :45:
معلوم شده که با چه سیستمی میشه بازی کرد ؟ عمرا من بتونم بازی کنم :37:
یه تریلر خفن بزارید دانلود کنیم.

مارکوس بیان کرده برای اجرای عالی بازی و بدون نقص باید از یک سی پی یو 4 هسته ای استفاده بکنید !!!
همچنین گرافیکم بالای 7900 البته هرچی بالاتر باشه میتونی بدون مشکل بازی رو اجرا بکنی و از قدرت واقعی گرافیک استفاده بکنی...
اما باید صبر کرد تا سیستم دقیق مشخص بشه !!
در ضمن کارت گرافیم شما باید دایرکت اکس 10 رو ساپورت بکنه و سیستم عاملتون هم ویندوز ویستا باید باشه:41:
به این دلیل سی پی یو بالایی میخواهد که پردازش مستقیم فیزیک قدرتمند بازی بر روی سی پی یو هست که البته
یک هسته طبق گفته رمیدی کافی هست برای فیزیک بازی فقط اما بازی که فقط فیزیک نیست و سی پی یو خیلی
از چیزای دیگه هم باید پردازش کنه !!!
در ضمن بهت پیشنهاد میکنم تا سال دیگه یه سیستم صوتی دالبی برای پی سی بگیری جیگر:5:

a.z.p.z
29-06-2009, 12:39
بفرمایید این هم تمام تریلر های این بازی هم برای دانلود و هم برای تماشا به صورت انلاین:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Khashayar King
29-06-2009, 12:47
مارکوس بیان کرده برای اجرای عالی بازی و بدون نقص باید از یک سی پی یو 4 هسته ای استفاده بکنید !!!
همچنین گرافیکم بالای 7900 البته هرچی بالاتر باشه میتونی بدون مشکل بازی رو اجرا بکنی و از قدرت واقعی گرافیک استفاده بکنی...
اما باید صبر کرد تا سیستم دقیق مشخص بشه !!
در ضمن کارت گرافیم شما باید دایرکت اکس 10 رو ساپورت بکنه و سیستم عاملتون هم ویندوز ویستا باید باشه[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
به این دلیل سی پی یو بالایی میخواهد که پردازش مستقیم فیزیک قدرتمند بازی بر روی سی پی یو هست که البته
یک هسته طبق گفته رمیدی کافی هست برای فیزیک بازی فقط اما بازی که فقط فیزیک نیست و سی پی یو خیلی
از چیزای دیگه هم باید پردازش کنه !!!
در ضمن بهت پیشنهاد میکنم تا سال دیگه یه سیستم صوتی دالبی برای پی سی بگیری جیگر[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]من یه پیشنهاد کلی دارم وا3 کسایی که میخوان سیستمشون رو اینجوری بالا ببرن !

اگه مطمئن هستید قیمت تعویض و بالا بردن سیستم تا 200 تومن (که بیشتر هست ) 100 تومن بزارین روش (برای مثال ) یک xbox360 بخرید !

تا با خیال را حت بازی کنید ! این پیشنهاد من بود . هم بصرفه تره هم اینکه راحت تر جرا میشه و نیازی به دستکاری سیستم نیست !

البته ! تا بهار سال اینده که ایشالا بازی میاد وقت زیاده بهتون پیشنهاد میکنم دست به سیستمتون نزنید چون ممکنه سیستم تا

اون موقع از اینی که هست بالا تر بره در کل پیشنهاد من بود !

سعید جان و a.z.p.z جان پیشنمایش هردوتون عالی بود ! می خواستم پیشنمایش خودم رو بزارم که فعلا بیخیالش شدم ! چون

اینجا پیشنمایش زیاد پیدا میشه !

با تشکر ، خشایار

a.z.p.z
29-06-2009, 12:56
با تشکر از شما بله البته غیر از من و سعید اون اول هم یه 2 تا پیش نمایش دیگه هست همش شد پیش نمایش :31:بنظرم اگه نکات خوبی داره مطلبت به صورت نکته نکته به مرور در پست هایت بیان کن خشایار جان:11:

saeed_cpu_full
29-06-2009, 13:11
ميگم بياين فعلا راجع به اين عكس صحبت كنيم :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به اين عكس دقت كنيد ماشين ، ماشين خود Alan هست فكر كنم ... تصادف Alan هم در روز بوده ... شايد در طول بازی Alan صحنه ی تصادف خودش رو ببينه !!

Khashayar King
29-06-2009, 13:39
با تشکر از شما بله البته غیر از من و سعید اون اول هم یه 2 تا پیش نمایش دیگه هست همش شد پیش نمایش [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]بنظرم اگه نکات خوبی داره مطلبت به صورت نکته نکته به مرور در پست هایت بیان کن خشایار جان[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اگه شد یه پیشنمایش کلی مینویسم از مطالب همین تایپک !


يگم بياين فعلا راجع به اين عكس صحبت كنيم :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به اين عكس دقت كنيد ماشين ، ماشين خود Alan هست فكر كنم ... تصادف Alan هم در روز بوده ... شايد در طول بازی Alan صحنه ی تصادف خودش رو ببينه !!
والا خیلی عجیب هست من گیج شدم اخه تصادف الن تو شب بود !

فکر کنم این یکی از اون کابوس هاست ! یا چیزی که شما میگید درسته !

با تشکر ، خشایار

saeed_cpu_full
29-06-2009, 14:28
اگه شد یه پیشنمایش کلی مینویسم از مطالب همین تایپک !


والا خیلی عجیب هست من گیج شدم اخه تصادف الن تو شب بود !

فکر کنم این یکی از اون کابوس هاست ! یا چیزی که شما میگید درسته !

با تشکر ، خشایار

تو شب بود ؟! كلا هيچی مشخص نيست !! :31:

a.z.p.z
29-06-2009, 14:53
یه نکته دیگه ای هم بگم"
"هیچ بخش Multiplayerای در بازی وجود نخواهد داشت . ما بیشتر ترجیح می دهیم به بازیکنان یک بازی Single-player عالی عرضه کنیم ، تا یک بازی متوسط که هم Single باشد ، هم Multiplayer ."

Petri Järvilehto

Sha7ab
29-06-2009, 14:55
یه نکته دیگه ای هم بگم"
"هیچ بخش Multiplayerای در بازی وجود نخواهد داشت . ما بیشتر ترجیح می دهیم به بازیکنان یک بازی Single-player عالی عرضه کنیم ، تا یک بازی متوسط که هم Single باشد ، هم Multiplayer ."

Petri Järvilehto


مرسی خبر خوبی بود . یعنی عالی بود :31:

a.z.p.z
29-06-2009, 15:00
تو شب بود ؟! كلا هيچی مشخص نيست !! :31:

نه دوستان تصادف در روز به وقوع میپوندد و این فکر کنم این قسمت از داستانی هست که الان میگم نه موقع ای که با
الیس تصادف میکنه:

الن اكنون قصد دارد تا به كلبه خود بر گردد و اتفاقات جديدي را كه در كابوس هاي جديد خود مي بيند به صورت داستان بعدي خود در بياورد.در وسط راه رهگذري را سوار مي كند،رهگذر كه آلن را مي شناسد صحبت را با او باز مي كند و در مورد كتاب آلن صحبت مي كند در مورد اينكه چگونه در اول كتاب آلن يك نويسنده كه قصد نوشتن دوم كتاب خود را دارد يك رهگذر را سوار مي كند و رهگذر مي ميرد،رهگذر در مورد اين شروع داستان آلن بحث مي كند ناگهان كمي جلوتر تصادفي اتفاق افتاده است فردي خوني در وسط خيابان است آلن پياده مي شود و به سمت جسد مي رود ولي نه تنها از جسد خبري نبود بلكه انگار داستان آلن در حال واقعيت پيدا كردن است. كاميوني بزرگ به سمت ماشين آلن مي آيد و مسافر را له مي كند و موج حاصل از انفجار آلن را بيهوش مي كند.
.................................................. ..............................
و البته این نکته جالب هست که یکبار همچین اتفاقی هم میوفته ولی اون دفعه آلیس ناپدید میشه !!!
یعنی این اتفاق بعد از تصادف الیس و ناپدید شدن او و بیرون امدن الن از کلینیک رخ میده !!!

a.z.p.z
29-06-2009, 16:48
افتخارات Alan Wake:
Best of E3 2005, Editor's Choice:
Arguably The Prettiest Game We Sae at E3 This Year
-Game Spy

Remedy Will Likely Have Another Winner on Their Hands
-IGN


I Saw ALAN WAKE at E3 and Literally Couldn't Find a Better-Looking Game at All
-Telefragged


ALAN WAKE Represents Everything That's Exciting About The Future of Video Games
-Infuze Magazine
The Effect in ALAN WAKE are Quite a Bit More Impressive Than What You're Used to.
-Gamespot
One of The Most Eye-Catching Games to Emerge Over E3
-eurogamer

..................................
از نگاه ای جی ان بهتربن بازی ای3 2009 در سبک اکشن :Alan WAKE
Best Graphics Technology IN E3 2009:Alan wake
Best Console Game :Alan wake

Overall Game of the Show :Alan wake
همچنین جز 10 بازی برتر ای3 2009 از نگاه ای جی ان استرالیا شد ...................
کافی نبود ؟

saeed_cpu_full
29-06-2009, 17:50
دمشون گرم :18: نميدونم چرا حس ميكنم اين بازی مثل Assassin's Creed اون چيزی كه انتظار ميرم نميشه
آخه Assassin's Creed هم اولا كلی امتياز و جايزه ميگرفت ... نميگم AC بازيه بديه ميگم اون چيزی كه انتظار داشتيم نبود
ميترسم Alan Wake هم همين باشه

الان همه ميريزن سرم :31:

a.z.p.z
29-06-2009, 17:50
دوستان ظاهرا این نقشه هست بالا چپ درسته؟
اخه در تریلر های سال 2006 نقشه پایین سمت چپ بود ظاهرا محل نقشه عوض شده !!![

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ][

saeed_cpu_full
29-06-2009, 17:54
آره نقشه هست ... ولی چيز زيادی توش معلوم نيست فقط هدفت هست ... كه با ستاره مشخص ميشه فكر كنم

a.z.p.z
29-06-2009, 17:58
دمشون گرم :18: نميدونم چرا حس ميكنم اين بازی مثل Assassin's Creed اون چيزی كه انتظار ميرم نميشه
آخه Assassin's Creed هم اولا كلی امتياز و جايزه ميگرفت ... نميگم AC بازيه بديه ميگم اون چيزی كه انتظار داشتيم نبود
ميترسم Alan Wake هم همين باشه

الان همه ميريزن سرم :31:
اون بازی مشکلش چی بود؟؟؟؟:13:
تکراری بودن مراحل و یک سبکی که ما در خیلی از بازی ها اون رو مشاهده کرده بودیم
اما ایا همچین داستانی و با همچین سبکی یعنی اکشن روانشناسانه رو در کدوم بازی شما دیدی؟
نکنه میخوای بگی این بازی مثل سایلنت هیل هست؟
اخه سایلنت هیل کجا اوپن ورلد بود ؟
تازه آلن ویک از این زامبی های چرتو پرت نداره!!
کاملا روانشناسانه هست !!!
گرافیک و گیم پلی و فیزیک بازی هم که خودت بهتر از من میدونی !!! نکته اساسینس و سایلنت هیل از این قوی تر بودن ؟؟؟
و اینکه کجای سایلنت هیل زمان و اب و هوای دینامیکی داشت ؟ یا نکننه داستان به این قوی که شامل چند اپیزود هست رو سایلنت هیل هم داشته نه یا اساسینس؟؟؟
مطمن باش این بازی تورو خسته نمیکنه !!
راستی یه توصیه ای داشتم ایکس باکس داری نه؟ روشنش کن با خانواده تو خونه یه سفره بندازید کف زمین و وسایل پیک نیک هم جور کن بذار تو سالن خونتون بعد برو تو آلن ویک دوربین رو بنداز روی یک منظره از جنگل های
Bright falls بشینید با خانواده 3 ساعت صفا کنید !!! اون موقع متوجه میشی که نباید به این شاهکار اصلا بگی بازی در ضمن اینو بدون هیچ بازی اتمسفر این بازی رو نداره و نخواهد داشت چون این شرکت Remedy هست
نه چیزه دیگه ای !!!
:40:

saeed_cpu_full
29-06-2009, 18:01
اون بازی مشکلش چی بود؟؟؟؟:13:
تکراری بودن مراحل و یک سبکی که ما در خیلی از بازی ها اون رو مشاهده کرده بودیم
اما ایا همچین داستانی و با همچین سبکی یعنی اکشن روانشناسانه رو در کدوم بازی شما دیدی؟
نکنه میخوای بگی این بازی مثل سایلنت هیل هست؟
اخه سایلنت هیل کجا اوپن ورلد بود ؟
تازه آلن ویک از این زامبی های چرتو پرت نداره!!
کاملا روانشناسانه هست !!!
گرافیک و گیم پلی و فیزیک بازی هم که خودت بهتر از من میدونی !!! نکته اساسینس و سایلنت هیل از این قوی تر بودن ؟؟؟
و اینکه کجای سایلنت هیل زمان و اب و هوای دینامیکی داشت ؟ یا نکننه داستان به این قوی که شامل چند اپیزود هست رو سایلنت هیل هم داشته نه یا اساسینس؟؟؟
مطمن باش این بازی تورو خسته نمیکنه !!
راستی یه توصیه ای داشتم ایکس باکس داری نه؟ روشنش کن با خانواده تو خونه یه سفره بندازید کف زمین و وسایل پیک نیک هم جور کن بذار تو سالن خونتون بعد برو تو آلن ویک دوربین رو بنداز روی یک منظره از جنگل های
Bright falls بشینید با خانواده 3 ساعت صفا کنید !!! اون موقع متوجه میشی که نباید به این شاهکار اصلا بگی بازی در ضمن اینو بدون هیچ بازی اتمسفر این بازی رو نداره و نخواهد داشت چون این شرکت Remedy هست
نه چیزه دیگه ای !!!
:40:

بابا گفتم حس ميكنم !! بياين منو بكشين !! گفتم الان همه ميريزن سرم :31:

a.z.p.z
29-06-2009, 18:04
تازه سم لیک یک حرف قشنگی زده اون گفت عنصر هیجان در ذات این بازی وجود داره !!!
در ضمن مدتی پیش رمیدی گقته بود که فعلا تمرکز اصلی آن‌ها بر روی نسخه 360 بازی می‌باشد. این امر می‌تواند بر روی زمان انتشار نسخه PC تاثیر بگذارد.(فقط واسه پی سی تاخیر بخوره ببین چی کار میکنم)

saeed_cpu_full
29-06-2009, 18:06
تازه سم لیک یک حرف قشنگی زده اون گفت عنصر هیجان در ذات این بازی وجود داره !!!
در ضمن مدتی پیش رمیدی گقته بود که فعلا تمرکز اصلی آن‌ها بر روی نسخه 360 بازی می‌باشد. این امر می‌تواند بر روی زمان انتشار نسخه PC تاثیر بگذارد.(فقط واسه پی سی تاخیر بخوره ببین چی کار میکنم)

تصميمتو ميگريو كنسول ميخری :31: شايد تأخير نخوره X360 زودتر بياد :31: !!!

a.z.p.z
29-06-2009, 18:10
من هیچوقت 360 نمیخرم نوید میدونه من منتظر چه کنسولی هستم اون روز وقتی اون کنسول بییاد به همتون میگم !!!
راستی نمیدونم اگه رای ندادید اردات خودتون رو به آلن ویک نشون بدید و به این بازی رای بدید فقط به این بازی رای بدید به همه هم
بگید!!!


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

footballist
29-06-2009, 18:19
اخر این بازی چی میشه؟

saeed_cpu_full
29-06-2009, 18:20
من هیچوقت 360 نمیخرم نوید میدونه من منتظر چه کنسولی هستم اون روز وقتی اون کنسول بییاد به همتون میگم !!!
راستی نمیدونم اگه رای ندادید اردات خودتون رو به آلن ویک نشون بدید و به این بازی رای بدید فقط به این بازی رای بدید به همه هم
بگید!!!


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

منتظر كنسول Apple هستی ... كو تا نسل بعد :19:
اين نسل رو بچسب فعلا

saeed_cpu_full
29-06-2009, 18:21
اخر این بازی چی میشه؟

عزيز من بزار بازی بياد بعد بگو آخرش چی ميشه :19:
خوبه آدم صفحه ی اول تاپيك رو مطالعه كنه :13:

footballist
29-06-2009, 18:23
عزيز من بزار بازی بياد بعد بگو آخرش چی ميشه :19:
خوبه آدم صفحه ی اول تاپيك رو مطالعه كنه :13:
خوندمش.اما یه چند تا نکته رو متوجه نشدم.اون محل چه تغییری میکنه؟مثل بعضی بازیها یه ویروس عجیب غریب توش پخش میشه یا دارن توش ازمایشات مخفی انجام میدن؟

saeed_cpu_full
29-06-2009, 18:24
خوندمش.اما یه چند تا نکته رو متوجه نشدم.اون محل چه تغییری میکنه؟مثل بعضی بازیها یه ویروس عجیب غریب توش پخش میشه یا دارن توش ازمایشات مخفی انجام میدن؟

اينو بخون :
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
بعدش هر سؤالی داشتی بپرس

footballist
29-06-2009, 18:33
اينو بخون :
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
بعدش هر سؤالی داشتی بپرس

مثل فیلم I AM LEGEND بود.ولی یک سوال الون داره خواب میبینه یا واقعیه؟اگه واقعیه پس اون دشمنها نیروهای شیطانی هستند؟با تشکر

a.z.p.z
29-06-2009, 18:48
ببین عزیزم داستان از این قراره آلن نویسنده وحشت هست !!
2 ساله چیزی نمیتونه بنویسه از وقتی با دختری به نام آلیس اشنا میشه رویاهایی میمینه که عین رومان اولش هستند بعد اون دچار بیماری انسونیا میشه با الیس میرن به کلینیک درمانی در شهر Bright falls در حین راه اینا تصادف میکنند !!! و وقتی آلن به هوش میاد الیس رو نمیبینه اون ناپدید شده بود بعد میره کلینیک در این حین ماشینشم میبره تعمیرگاه بعد از خوب شدنش وقتی از کلینیک میخواد بیاد بیرون یه زن مرموزی رو میبینه که شبیه الیس هست !!!
از اون شب دوباره رویا نمیبینه بلکه کابوس های وحشتناک بعد آلن مییاد این هارو به صورت یک رمان در بیاره و بس اما بعد از مدتی این رمان خودشو بازنویسی میکنه و هدف خودشو اینده آلن میکنه و داستان تغییراتی میکنه بدون اینکه خود آلن بدونه یعنی در دست نوشته هاش تغییراتی ایجاد میشه !!
وقتی میره از تعمیرگاه ماشینشو در بیاره تو جاده رهگذزی رو سوار میکنه عین داستانش آلن درباره خودش و داستانش حرف میزنه در حین راه یه تصادف شده بود که یک جسد کف خیابون افتاده بود آلن پیاده میشه میره پیش جسد ولی اثری از جسد نبود در همین حین یک کامیون با سرعت به ماشین آلن برخورد میکنه و رهگدز همونجا میبینه و اونجا هم آلن ویک بی هوش میشه !!
هنگامی که به هوش مییاد میبینه که یکی بهش چراغ قوه و کلت داده ولی کی معلوم نیست یعنی میتونه کار آلیس بوده باشه از اونجا تغییرات شروع میشه و کابوس ها به واقعیت در شهر تبدیل میشوند !!
اما دشمنان به نور حساس هستند حتی چراغ های خیابون رو از بین میبرند بله شاید دشمنان نیروی شیطانی داشته باشند اما خیلیاشون در غالب انسان هستند !!
در کل یک سری موجودات شیطانی با نیرویی خاص وارد زندگی آلن می شوند و آلن برای زندگی و پیدا کردن همسرش به ماجراجویی ومقابله با این موجودات و اتفاقات میره که در اپیزود نهایی همه چی مشخص میشه !!
البته در روز هم اپیزود هایی وجود داره ولی کاری به قلب شما ندارند اما وقتی روبه تاریکی میریم دشمنان به سراغ قلب شما میایند !!!
متوجه شدی چیزی عزیز؟
در اصل این بازی اکشن هیجان انگیز روانشناسانه هست اما مانند یک سریال از چندین اپیزود تشکیل شده و یک حالت ماجراجویی هم داره تا بتونه آلن با این ماجراجویی ها و مقابله با دشمنان به هدف خود یعنی پیدا کردن آلیس و زندگی راحت برسه !!!

mehdi30nema
29-06-2009, 18:52
دموی این بازی تو e3 رو دیدم و فقط میشه گفت فوق العاده بود . بی صبرانه منتظر این بازی هستم .

resident_evil
29-06-2009, 19:03
دوستان ظاهرا این نقشه هست بالا چپ درسته؟
اخه در تریلر های سال 2006 نقشه پایین سمت چپ بود ظاهرا محل نقشه عوض شده !!![

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ][

ماشاالله 118 تا گلوله ! فکر میکنم زیاده مگر اینکه اون موجودات سگ جون باشن ! بازی سیستم دکمه زنی هم که داره و این میتونه خیلی به جذابیت بازی کمک کنه !

Inter
29-06-2009, 19:04
به عنوان پیر فنبوی این بازی (از سال 2006 تو کف این بازیم) می تونم بگم:

داستان معماگونه + هیجان تموم نشدنی + فضای وهم آلود و تیره + گرافیک و از اون مهمتر نورپردازی + REMEDY = یک بازی تقریباً بی نقص

راستی این بازی رو باید ساعت 12 شب با اسپیکر و کارت صدایی که حالت Surround رو ساپورت می کنه بازی کرد. وای که چه حالی میده وقتی از پشت دارن تعقیبت می کنن و ...

a.z.p.z
29-06-2009, 19:10
خوب چیزی گفتی شما باید یک سیستم دالبی تهیه بکنید همچنین یک سی پی یو 4 هسته ای تا این بازی رو که یک اتمسفر جدید
رو داره به وجود میاره یعنی یک بازی اکشن+ هیجان انگیز+داستان فوق العاده+اپیزودهاش+روانشناسا نه+Havok 4.0 + Alan WAKE engine +Remedy میشه یک
شاهکار هنری نه بازی من حتی محو تماشای غروب دل انگیز از پشت کوه های Bright falls میشم !!! خارق العاده هست !!!

Inter
29-06-2009, 19:30
خوب چیزی گفتی شما باید یک سیستم دالبی تهیه بکنید همچنین یک سی پی یو 4 هسته ای تا این بازی رو که یک اتمسفر جدید
رو داره به وجود میاره یعنی یک بازی اکشن+ هیجان انگیز+داستان فوق العاده+اپیزودهاش+روانشناسا نه+Havok 4.0 + Alan WAKE engine +Remedy میشه یک
شاهکار هنری نه بازی من حتی محو تماشای غروب دل انگیز از پشت کوه های Bright falls میشم !!! خارق العاده هست !!!

دقیقاً

به همین خاطر به فکر یه اسپیکر 5.1 هستم با یه کارت صوتی Creative X-Fi.

مانیتورم رو هم تازه عوض کردم شد T220P.

راستی مطمئنی فیزیک بازی Havok هستش؟ عوضش نکردن؟

ولی به نظرم عوض کرده باشن سیستم فیزیک بازی رو چون یه جا خوندم Havok دیگه قدیمی شده.

milky way
29-06-2009, 19:33
خوب چیزی گفتی شما باید یک سیستم دالبی تهیه بکنید همچنین یک سی پی یو 4 هسته ای تا این بازی رو که یک اتمسفر جدید
رو داره به وجود میاره یعنی یک بازی اکشن+ هیجان انگیز+داستان فوق العاده+اپیزودهاش+روانشناسا نه+Havok 4.0 + Alan WAKE engine +Remedy میشه یک
شاهکار هنری نه بازی من حتی محو تماشای غروب دل انگیز از پشت کوه های Bright falls میشم !!! خارق العاده هست !!!
یا اینکه یه Xbox360 بخرید.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

a.z.p.z
29-06-2009, 19:38
دقیقاً

به همین خاطر به فکر یه اسپیکر 5.1 هستم با یه کارت صوتی Creative X-Fi.

مانیتورم رو هم تازه عوض کردم شد T220P.

راستی مطمئنی فیزیک بازی Havok هستش؟ عوضش نکردن؟

ولی به نظرم عوض کرده باشن سیستم فیزیک بازی رو چون یه جا خوندم Havok دیگه قدیمی شده.

درسته خوب ولی این هاوک نیست !!
Havok 4.0 هست یعنی ورژن 4 هاوک یا اصطلاحا نسل 4 موتور هاوک هست که بسیار هم قدرمتمند هست !!!

779
29-06-2009, 19:42
دقیقاً

به همین خاطر به فکر یه اسپیکر 5.1 هستم با یه کارت صوتی Creative X-Fi.

مانیتورم رو هم تازه عوض کردم شد T220P.

راستی مطمئنی فیزیک بازی Havok هستش؟ عوضش نکردن؟

ولی به نظرم عوض کرده باشن سیستم فیزیک بازی رو چون یه جا خوندم Havok دیگه قدیمی شده.

یک سوال!
کلا اینا با هم چه قیمت میشه!:18:
اگه اینطوری که شما میگین حدود 600 هزار تومنی میشه!
یک طور دیگه هم میتونید برید!
یک X360 + یک Tv 52x HD !! :دی

footballist
29-06-2009, 20:27
از این بازی اگه یه فیلم بسازن خیلی خوب میشه.داستانش جون میده برای فیلم.اصلا قرار هست فیلمی ازش بسازن؟

S.Y.K
29-06-2009, 20:44
خوب چیزی گفتی شما باید یک سیستم دالبی تهیه بکنید همچنین یک سی پی یو 4 هسته ای تا این بازی رو که یک اتمسفر جدید
رو داره به وجود میاره یعنی یک بازی اکشن+ هیجان انگیز+داستان فوق العاده+اپیزودهاش+روانشناسا نه+Havok 4.0 + Alan WAKE engine +Remedy میشه یک
شاهکار هنری نه بازی من حتی محو تماشای غروب دل انگیز از پشت کوه های Bright falls میشم !!! خارق العاده هست !!!
آره به نظر منم غروب های شهر bright falls واقعا دیدنی میشه
فقط من باید یه فکری کنم قبری چیزی آماده بذاریم چون داره شب میشه در حین احساس قشنگی احساس پرش قلب به بیرون سینه رو هم میشه حس کرد و می تونیم بعد از شب شدن یه راس بریم قبرستون.فکر کنم دشمنان توی این بازی خیلی خیلی سخت کشته بشن
راستی این bright falls قبرستون هم داره؟:27::27:
مثلا بریم ادامه ی بازی رو توی شب در قبریتون انجام بدیم:27::27:دیگه اون خیلی جالب میشه.
حالا از شوخی بگذریم
ولی یه سوال مثلا ما داریم یه ماموریتو توی شب انجام میدیم
بعد بازی رو سیو می کنیم میریم تا صبح
اون وقت ادامه ی ماموریت چی میشه بچه ها؟

Khashayar King
29-06-2009, 20:55
آره به نظر منم غروب های شهر bright falls واقعا دیدنی میشه
فقط من باید یه فکری کنم قبری چیزی آماده بذاریم چون داره شب میشه در حین احساس قشنگی احساس پرش قلب به بیرون سینه رو هم میشه حس کرد و می تونیم بعد از شب شدن یه راس بریم قبرستون.فکر کنم دشمنان توی این بازی خیلی خیلی سخت کشته بشن
راستی این bright falls قبرستون هم داره؟[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
مثلا بریم ادامه ی بازی رو توی شب در قبریتون انجام بدیم[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]دیگه اون خیلی جالب میشه.
حالا از شوخی بگذریم
ولی یه سوال مثلا ما داریم یه ماموریتو توی شب انجام میدیم
بعد بازی رو سیو می کنیم میریم تا صبح
اون وقت ادامه ی ماموریت چی میشه بچه ها؟
هیچی صبحا گشت و گذار میکنی ! دور میزنی سرنخ پید میکنی ! ولی شب ! کارت زاره !

با تشکر ،خشایار

a.z.p.z
29-06-2009, 22:18
آره به نظر منم غروب های شهر bright falls واقعا دیدنی میشه
فقط من باید یه فکری کنم قبری چیزی آماده بذاریم چون داره شب میشه در حین احساس قشنگی احساس پرش قلب به بیرون سینه رو هم میشه حس کرد و می تونیم بعد از شب شدن یه راس بریم قبرستون.فکر کنم دشمنان توی این بازی خیلی خیلی سخت کشته بشن
راستی این bright falls قبرستون هم داره؟:27::27:
مثلا بریم ادامه ی بازی رو توی شب در قبریتون انجام بدیم:27::27:دیگه اون خیلی جالب میشه.
حالا از شوخی بگذریم
ولی یه سوال مثلا ما داریم یه ماموریتو توی شب انجام میدیم
بعد بازی رو سیو می کنیم میریم تا صبح
اون وقت ادامه ی ماموریت چی میشه بچه ها؟

نه عزیز رمیدی گفته شما باید با زمان دسته و پنجه نرم کنید و مثل بازی های دیگه اتوماتیک یکدفعه از شب یا روز شروع نمیشه !!!
شما باید شب رو با این موجودات سیر کنید تنها راه چاره هست صداهای مرموز زوره هایی که آلن رو صدا میکنند
چراغ های خیابان و کلبه که یکی یکی میترکه و سکوت همه جا رو فرا میگیره اما یکدفعه با صدای گوش خراش رعد و برق قلبتون به بیرون میریزه !!
دوستانی که مشکلات قلبی دارن از بازی کردن در شب پرهیز کنن و خواهشن اپیزود هایی که در روز قرار داره رو
بازی بکنید !!!
البته تو کل شب یکسر که نباید به مقابله با موجودات بپرهیزید چون برای مثال شب از چند اپیزود تشکیل شده!!!
اگه میتونید اون اپیزود رو انجام ندادید تا افتاب طلوع کنه و اپیزود عوض بشه !!:27:

a.z.p.z
29-06-2009, 22:19
هیچی صبحا گشت و گذار میکنی ! دور میزنی سرنخ پید میکنی ! ولی شب ! کارت زاره !

با تشکر ،خشایار


نه عزیز روز هم دارای چنیدین اپیزود هست اما با رفتن به تاریکی اپیزود های هیجان انگیز شروع میشه و ....:18::21:
کارت تمومه جیگر....:31:

3Dmajid
01-07-2009, 12:18
تریلر E3 رو تو اون لینک صفحه 15 چه جوری باید دانلود کرد ؟
باید عضو چیش بشم ؟!!

a.z.p.z
01-07-2009, 12:47
یعنی چی میتونی به راحتی ببینی !!
در ضمن میتونی تو گوگل سرچ کنی
Alan WAKE Game play خیلی از سایت ها میتونی تریلر ها رو ببینی !!!
///..............................
در ضمن زییادی جوگیر این بازی نشو بشین جی تی ای رو بازی کن حالشو ببر.

SPY.07
01-07-2009, 12:52
تریلر E3 رو تو اون لینک صفحه 15 چه جوری باید دانلود کرد ؟
باید عضو چیش بشم ؟!!

اگه از سایت GT هست، بله
در عرض چند ثانیه میشه عضو شد. ایمیل فعال سازی هم نداره. :46:

a.z.p.z
02-07-2009, 13:57
دوستان یه مقاله توپ براتون اماده کردم!!


Ilkka Villi یک هنرپیشه و بازیگر 32 ساله فنلاندی هست که در نقش آلن ویک ایفای نقش میکند .
رمدی پس از تحقیقات زییاد ایشون رو بازیگر و صداپیشه ی نقش آلن ویک انتخاب کرد و به گفته ی خودش تنها بازیگر فنلاندی همین اقا هست و بقیه همه از ایالات متحده انتخاب شده اند !!!
بعد از صحبت هایی که شرکت درباره بازی با ایشون داشتند و کمی بازی رو برای ایکا نقد کردند اون گفتش که من موافقم برای همین رمدی بازی مکس پین رو به اون داد تا بره خونه و بازی کنه تا بفهمه چی به چی هست یعنی حدود سال 2005 !!!
اون گفت:من که خیلی مشتاق بودم، سریعا بازی راشروع کردم و چند ساعت بعد... اسیر آن شده بودم. تازه می‌فهمیدم که اتمسفر و جو یک بازی چقدر می‌تواند قوی باشد. گاهی حس می‌کردم که سرما در درون ستون فقراتم رخنه کرده است."
بعد از اون خودش به بازی علاقه مند شد و به صحنه رفت اون میگفت همش دوربین هایی از تمام زاویه ی بدنم در مقابل یک پرده ابی از صورتم اسکن میکردند و این کار خیلی ادامه داشت و علاوه بر این کار من مجبور بودم که یک سری حرکات رو برای ان ها بازهم در مقابل پرده ی ابی انجام بدم که البته جالب به نظر می رسید !!!
بله ایفای نقش در یک بازی ویدئویی قابل مقایسه با شغل بازیگری معمولی نیست. همه صحنه‌ها در مقابل پرده‌آبی و در محیطی مجازی برداشت می‌شوند.
اما جالبی این هست که حتی شرکت در اون زمان داستان بازی رو به صورت دقیق به اون نگفته بود همونطور که هنوزم اطلاعات زییادی از داستان بازی رو نداریم !!!

Ilkka Villi می‌گوید:" شخصیت Alan Wake به عنوان یک نویسنده، از تمام جوانب مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است. حتی ته‌ریشی که او دارد به خاطر هدف مشخصی برای او قرار گرفته است".

Villi در طول این پروژه ارتباط نزدیکی با Sam Lake، نویسنده بازی داشت و در مورد شخصیت Alan Wake و دنیایی که در آن زندگی می‌کند با هم بحث و تبادل نظر می‌کردند. Same Lake همچنین اولین کسی بود که Max Payne را به دنیای بازی آورد. او می‌گوید Max Payne استیلی شبیه به فیلم‌های ماتریکس و John Woo دارد که با اتمسفر فیلم‌هایی شبیه Noir مخلوط شده است. نتیجه کار یک بازی سینمایی و اکشن بی‌سابقه و عالی بود که به خوبی تا انتهای خط رفت.

اولین باری که Villi برای برداشت صحنه‌های بازی دست بکار شد در ابتدای سال 2005 بود. او پس از آن چندین بار با Remedy ملاقات داشت که آخرین بار در بهار سال پیش بود. ایفای نقش در یک بازی ویدئویی قابل مقایسه با شغل بازیگری معمولی نیست. همه صحنه‌ها در مقابل پرده‌آبی و در محیطی مجازی برداشت می‌شوند.

" در واقع باید بگویم که این شغلی است که شما مدام در حال قیافه گرفتن و اجرای ژست‌های مختلف هستید. من روی یک صندلی می‌نشستم و چهر‌ه‌ام از جهات مختلف اسکن می‌شد. همچنین مسئولین حالت‌ها و احساسات متفاوتی را برای موقعیت‌های مختلف بازی نیاز داشتند. برای مثال وقتی که کارکتر در تنگنا بود و یا خطری او را تهدید می‌کرد و این یکی از قسمت‌های پیچیده کار بود".
او توضیحات دیگری در مورد AW می‌دهد: این بار بازی Alan Wake شبیه به یک سریال تلوزیونی خواهد بود. ایده این بازی مانند یک فصل سال است که چرخه روز و شب، ‌تغییرات را در آن بوجود می‌آورند. در این زمینه Alan Wake شباهتی به مکس‌پین ندارد و یک open world به تمام معناست.

جزییات بازی با دقت در خفا و دور از دسترس نگه‌داری شد‌ه‌اند و حتی Ilkka Villi نیز داستان بازی را نمی‌داند. سایز و اندازه دنیای Bright Falls در کلاس و رتبه صنعت فیلم می باشد و شما با دنیایی بسیار وسیع روبرو خواهید بود.

ایکا گفتش:" در واقع باید بگویم که این شغلی است که شما مدام در حال قیافه گرفتن و اجرای ژست‌های مختلف هستید. من روی یک صندلی می‌نشستم و چهر‌ه‌ام از جهات مختلف اسکن می‌شد. همچنین مسئولین حالت‌ها و احساسات متفاوتی را برای موقعیت‌های مختلف بازی نیاز داشتند. برای مثال وقتی که کارکتر در تنگنا بود و یا خطری او را تهدید می‌کرد و این یکی از قسمت‌های پیچیده کار بود".

از سوی دیگر او اظهار می‌کند که به خاطر قبول این پروژه بلند پروازانه بسیار خوشحال است.

" شما در فنلاند غیر ممکن است که بتوانید پروژه‌ای سینمایی به این عظمت بدست آورید. فیلم‌های فنلاندی به هیچ وجه چنین گستردگی و توزیع وسیعی ندارند".

اگر همه چیز خوب پیش برود، Villi و Alan Wake بزودی محبوب میلیون‌ها بازیباز در سراسر جهان خواهند شد.

" من پوستر‌های Alan Wake را در نمایشگاه‌های مختلف بازی که در سال‌های پیش برگزار می‌شدند، دیده‌ام. من فکر می‌کنم این بازی بهترین جایی است که من می‌توانم در آن تجربه‌ای شبیه به عناوین هالیوود داشته باشم".
او در فیلم‌های مانند Promise، Tali-Ihantala و Pelican-man ایفای نقش کرده است.
Ilkka Villi می‌گوید:" شخصیت Alan Wake به گفته Sam Lake، از تمام جوانب مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است. حتی ته‌ریشی که او دارد به خاطر هدف مشخصی برای او قرار گرفته است".

او کسی است که دست راستش رو بلند کرده و انگشتش را به سوی دوربین نشانه می‌رود، ابروهایش در هم کشیده می‌شوند و گوشه لب‌هایش کمی رو به پایین می‌روند، او تجسمی از Alan Wake است.
.................................................. .........................
Alan wake up...


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

779
07-07-2009, 20:09
مثل اینکه این بازی هم با تاخیر برایه PC میاد!
اونطور که VG 247 نوشته بود این یارو سازندش گفته که ما تمام تلاشمونو برایه نسخه ی 360 گزاشتیم و هنوز خبری از کاراشون رویه PC نبود!
احتمالا اول به احتمال 99% برای 360 میاد بعدش برایه PC !

S.Y.K
07-07-2009, 20:55
با این حساب دیگه مطمئن شدم این بازی روی XBOX360 هیچ گونه کمبودی نسبت به نسخه ی PC نداره
دمشون گرم

779
07-07-2009, 21:06
با این حساب دیگه مطمئن شدم این بازی روی XBOX360 هیچ گونه کمبودی نسبت به نسخه ی PC نداره
دمشون گرم

مگه آخه بازی هایه مایرکوسافت رویه 360 کمبود داره :18:

Hitman67
07-07-2009, 21:14
اگه یادتون باشه اولین گیم پلی که از این بازی منتشر شد در E3 2005 بود که روز PC منتشر شد اونم زمانی که هنوز سی پی یوهای 4 هسته ای تازه اومده بود و قیمت بسیار بالایی داشت این شرکت روی یک PC قدرتمند که از یک 4 هسته ای نیز بهتره میبرد این بازی رو در معرض نمایش گذاشت.

vegas
07-07-2009, 21:15
مگه آخه بازی هایه مایرکوسافت رویه 360 کمبود داره :18:
این کنسول مال 4 سال پیشه در نتیجه محدودیت هایی هم داره که pc نداره ! خبر مربوط به modern warefare 2 یکی از شواهد همین محدودیت ها هست !

S.Y.K
07-07-2009, 21:16
نه اینکه کمبود داره
بیشتر منظورم از لحاظ گرافیکی بود
این خوشحال کنندس که XBOX 360 میتونه چنین بازی رو با بهترین کیفیت به نمایش بذاره

vegas
07-07-2009, 21:18
نه اینکه کمبود داره
بیشتر منظورم از لحاظ گرافیکی بود
این خوشحال کنندس که XBOX 360 میتونه چنین بازی رو با بهترین کیفیت به نمایش بذاره
هنوز معلوم نیست دوست عزیز !
به نظر من این خبرها بیشتر جنبه تبلیغاتی داره !

779
07-07-2009, 21:24
هنوز معلوم نیست دوست عزیز !
به نظر من این خبرها بیشتر جنبه تبلیغاتی داره !

ببخشید لطفا بحث رو شروع نکنین!
Xbox 360 از Cpu هایه 3 هسته ایه 3.3 استفاده می کنه ( البته اونطور که یادمه ) و گرافیکشم یکی از بهترین مدل هایه 512 هستش !!!!!!!
پس لطفا بحث نکنین!
( خیلی از شماها همچین سیستمی رو ندارین ، در ضمن اگه PC اینقدر خوب نمی آمدن بازی هایه ورزشی رو بیشتر برایه کنسول بزنن! )

S.Y.K
10-07-2009, 07:18
سلام به همه ی دوستان
یک سری مطالب راجع به بازی و داستانش به طور کامل در مجله ی بازی رایانه نوشته شده
می خوام قرارش بدم براتون
اطلاعات تکمیلی نسبتا جالبی می تونه باشه

S.Y.K
10-07-2009, 18:22
داستان کلی بازی به طور کامل:
بعد از سپری کردن یک روز سخت کاری آلن به خانه باز می گردد.با وجود خستگی مفرط تنها نوشتن چند خط داستان می تواند خستگی او را رفع کند.او یک نویسنده ی حرفه ای است و در اوقات فراغت نوشتن کتاب برای او لذت بخش ترین تفریح به شمار می رود.آلن در نگارش این کتاب از خواب های خود نیز کمک گرفته است.آلن بارها دختری به نام آلیس را در خواب های خود دیده است و قصد داردنام شخصیت اصلی کتاب خود را آلیس بگذارد(متن از خودم:فکر کنم این آلیس یک نقش فوق العاده تاثیر گذار در بازی داشته باشه شایدم boss آخر باشه:27:) تا بابررسی کابوس های خود داستانی مهیج و ترسناک بنویسد.در ضمن آلن علاقه ی زیادی به آلیس دارد.آلن در خلوت خود غوطه ور و دیوانه وار مشغول نوشتن کتابهایش بود.عقربه های ساعت نیمه های شب را نشان می داد.پاییز فرا رسیده بود و صدا های مهیب و رعد و برق همراه با بارش شدید باران محیطی ترسناک در شهر ایجاد کرده بود.آلن همچنان به کار خود ادامه می داد و با علیرغم فضای ترسناک ایجاد شده جسورانه مشغول نوشتن بود.کمکم آلن احساس خستگی می کند.و در حین نوشتن کتاب به خواب می رود.او در خواب باز هم آن دختر را می بیند.اما این بار آلیس ا خوشنت تمامقصد کشتن آلن را دارد و در یک چشم به هم زدن او را می گیرد.آلن از خواب می پرد و با چهره ای خیس و مضطرب فریاد می زند و در خواست کمک می کند.اما پس از مدتی می فهمد که تنها یک کابوس دیده است.به همین دلیل به رختخواب می رود.صبح راهی محل کارش می شود.اما احساس می کند تمام آن چیزی که در کتابش نوشته بود به حقیقت پیوسته است.به سرعت به خانه می رود و نوشتن را ادامه می دهد و باز هم تمامی آن به واقعیت تبدیل می شود.و این موضوع آلن ویک را بسیار متعجب می کند.پس از مدتی آلن می فهمد نوشتان کتاب ارتباط مستقیمی با رویداد های در حال اتفاق داردو به نوعی تمام کابوس ها جنبه ی حقیقی پیدا کرده است.آلن به خواب می رود و در رویا به در مانگاه حوالی شهر برایت فالز نزدیک واشنگتن سفر می کند و در هوای مه آلود این شهر بار دیگر آلیس را می بیند.آلیس به آرامی به او نزدیک می شود و آلن با داد و فریاد سعی می کند خود را از دست این دختر نجات دهد.اما این بار هم موفق نمی شود.او همچنان داد می زندو با این وجود که می داند خواب می بیند نمی تواند از خواب بیدار شود.آلن پس از سعی بسیار هراسان از خواب بیدار می شود.حال او مطمئن است که این تنها یک خواب نیستآلن به سرعت به شهر مخوف برایت فالز می رود.او می فهمد تمام اتفاقات داخل خواب یک بار به وقوع خواهند پیوست.و سعی می کند داستان خود را کامل سازد تا بیشتر به عمق ماجرا پی ببرد. به همین دلیل یک اسلحه همراه با چراغ قوه بر می داردو قدم به برایت فالز می گذارد تا از تمامی جزئیات این کابوس که جنبه ی حقیقی هم پیدا کرده استبا خبر شود.بعد از ورود او دچار تغییراتی میشود و نمی تواند بخوابد.آلن توسط پزشک مداوا می شود اما هر گاه که دختری شبیه آلیس را می بیند به هیچ عنوان نمی تواند بخوابد.آلن عزم خود را جزم می کند تا معماهای این منطقه ی مرموز را کشف کرده و به کابوس ها خود پایان دهد...
.................................................. .................................................
بخشی از داستان بازی از زبان آلن:
اسم من آلن ویک است.من یک نویسنده هستم و مردم را با نوشتن کتاب های دلهره آور جنایی سرگرم می کنم.نام من بر روی تعداد زیادی کتاب پر فروش بوده به دلیل اینکه من نوشتن را دوست دارم.و برای آنها زحمت زیادی می کشم.من در روز کم می خوابم و در واقع خواب کمی دارم.مگر اینکه بخواهم در خواب رویاهای خود رالمس کنم.اما جدیدا در خواب کابوس های وحشتناکی می بینم که که حس می کنم راز عجیبی پشت آن قرار دارد.این کابوس ها تمام ذهن مرا مشغول کرده است.اتفاقات عجیبی در حال وقوع است.آیا این کابوس ها واقعی هستند یا زاده ی تخیل من هستند؟!؟!؟
.................................................. .................................................
درباره ی بازی:
شرکت معروف Remedy سازنده ی بازی های بسیار محبوب مکس پین(متن از خودم:یادش بخیر.دیگه از اون بازی و اون داستان و او جو خبری نیست)به همراه مایکروسافت در اثری جیدید قصد دارند تا تحولی در صنعت بازی های کتمپیوتری ایجاد کنند.Max Payne عنوانی است که در دوران خود تحولی عظیم در سبک اکشن ایجاد و بازیبازهای بسیاری را مجذوب خود کرد.اگر چه Remedy را میتوان از کم کار ترین شرکت های بازیساز دانست اما آنها حتی یک اثر متوسط نیز در کارنامه ی خود ندارند.آنها بار دیگر سراغ سم لینک (نویسنده ی چیره دست مکس پین) رفته اند و به پتری یارویلتو رئیس شرکت بابت این انتخاب باید تبریک گفت.داستان کوتاهی که خواندید تنها بخشی از داستان پیچیده ی بازی آلن ویک به شمار می رود.سم لینک به عنوان سرپرست تیم نویسندگان ا دقت و وسواس فراوان سعی دارد موفقیت مکس پین را تکرار کند.سم لینک در این بازی به دنبال سبک جدیدی به نام Psychological Action Thriller است.لفظ Psychological (روان شناسانه) باعث پیدایش سبک جدیدی در بین انبوه بازی های کامپیوتری شده که AٌW را ازسایرین متمایز می کند.درسینمای جهان نمونه های بسیاری از سبک روانشناسانه وجو دارد که می توان به آثاری چون ذهن زیبا,تاثیرات پروانه ای,انجمن شاعران مرده و ... اشاره کرد.AW اولین بازی در سبک روانشناسانه خواهد بود که در آن پایه ی داستانی قوی همراه با خلق صحنه های زیبا و رویایی تحظات تاثیر گذاری را به ارمغان خواهر آورد.در بیشتر فیلم های فلسفی یا روانشناسانه شخصیت اصلی فردی بسیار متفاوت و حساس تر از دیگر شخصیت ها و فردی باهوش,روان پریش,با استعداد و تخیل پذیر است و هرچه به عمق فیلم نزدیکتر می شویم پی به جزئیات شگفت انگیز تری می بریم که حتی احتمال وقوع آنها را نیز نمی دانیم.در AW نیز روند کار به همین صورت است و هرچه قدر در داستان بازی کنکاش کنید باز هم نمی توانید به درستی ادامه ی داستان را حدس بزنید.این سبک بیشتر به اوهام و تخیل تکیه می کند.در AW دائما بین خوابو بیداری سرگردان خواهید بود.تا جایی که اصلا نمی توانید تشخیص دهید خواب هستید یا بیدار! هدف سازندگن بازی هم دقیقا محو کردن فاصله ی بین خواب و واقعیت است.آنها می خواهند بازیباز را با یک محیط ماورایی روبرو کنند و عکس العمل آنان را در مواجهه با محیطی که پر است از خالی و پوچ بسنجند.برای مثال فردی را در نظر بگیرید که مبتلا به اسکیزو فرنی است.فرد در این حالت افرادی را می بیند که در محیط وجود ندارند.حتی فرد بیمار سالیان سال با افراد ساخته ی ذهن خود زندگی و به مانند یک فرد عادی با آنها رفتار می کند.اگر با چنین فردی روبرو شوید و از او حال آن فرد مجازی را بپرسید توضیحات کاملی در خصوص او به شما خواهد داد که قطعا شما ار شگفت زده خواهد کرد.در حقیقت ارتباط فرد بیمار با واقعیت قطع شده است.طبق اظهارات سازندگان و تریلر های منتشر شده AW علاوه بر داستانی زیبا و غنی از گیم پلی فئق العاده و منحصر به فرد بهره خواهد برد.دورین بازی به صورت سوم شخص بوده و دقیقا مانند بازی مکس پین روان روان و نرم طراحی شده استبرای انجام ماموریت ها باید دائما مسیر خانه تا شهر برایت فالز را طی کنید.برای این کار سازندگان از سبک گردش آزاد (Free Roam) استفاده کرده اند.مانند بازی هایی چون GTA و MAFIA میتوانید در شهر گشت و گذار کنید و از مناظر زیبای بازی لذت ببرید.البته این به این معنا نیست که برای گرفتن یک ماموریت باید به محدوده ی خاصی بروید تا داستان بازی ادامه پیدا کند.بلکه بخش رانندگی بازی در گرو داستان و به موازات بخش داستانی حرکت می کند.درست مانند مافیا.چیزی که طاراحان بازی تاکید زیادی بر روی آن دارند محیط وسیع بازی است.که برای پیمودن مسیر های طولانی باید از خودرو استفاده کنید.اما از تنوع خودرو ها چیزی منتشر نشده.همچنین هنوز مشخص نیست که تا چه حد آزادی عمل خواهید داشت.در طول بازی اجازه ی شلیک به NPC ها را نخواخهید داشت و نباید افراد بی ناه را به کام مرگ بکشانید (متن از خودم:باید حتما امتحان کنم:27:شاید کشتیم پلیس زندانمون کرد از شر دشمنامون راحت شدیم:27::21:) اما نکته ی بزرگی که در بازی به چشم می خورد محیطو فضای بازیست که به دقت طراحیشده است.طراحان برای شبیه سازی واشنگتن و وودلند(Wood Land) واقع در برایت فالز دقیقا از روی معماری و مناظر طبیعی این شهر الگو برداری کرده اند.ضمن اینکه در طول بازی گذر زمان را احساس خواهید کرد و گردش شب و روز کاملا رعایت شده استدر اوایل صبح مه را خواهید دید. و در هنگام غروب خورشید رنگ های بسیار زیبای ناشی از غروب آفتاب را لمس خواهید کرد.طبق نمایش های بازی گردش فوق العاده دقیق خورشید در ساعات خاص حیرت انگیز است.استفاده ی صحیح از سایه های پویا(Dynamic Shadows) و Realistic Pixel Shading موجب نزدیکی بسیار گردش شب و روز در بازی نسبت به واقعیت شده است.با توجه به تریلر های نمایش داده شده گرافیک بازی در نهایت زیبایی قرار دارد و از لحاظ فنی حرف هایی برای گفتن دارد.چهره ی آلن ویک از روی یک بازیگر مشهور فنلاندی که هنوز نامش فاش نشده است الگو برداری شده است.با وجود وسعت نقشه ی بازی که در حدود 2 کیلومتر است گرافیک بازی بسیار عالی و شگفت انگیز است.در طراحی جزئیات گرافیکی بازی تیم سازنده از تکنیک های Noemal Mapping,High Dynamic Range,Pixel Shader,Bloom به خوبی استفاده کرده اند.موتور بازی توسط خود شرکت Remedy طراحی شده است و در آن 4 عنصر اصلی رندینگ سیستم صوتی فیزیک و Streaming نقش اساسی دارند.یک دنیای واقعی فقط از طریق تصاویر واقعی قابل حس کردن نیست بلکه در کنار آن باید درک درستی از فیزیک دنیای واقعی هم بازیباز داشته باشدو این نکته هم نزد سازندگان بازی و این نکته هم نزد سازندگان از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.تا جایی که سازندگان بازی ادعا کرده اند AW از فیزیک حیرت انگیزی برخوردار است و این مساله به لطف Havo 4.0 ممکن شده است.و آنها برای اجرای بازی با تمام قابلیت های فیزیکی پیشنهاد یک پردازنده ی دو هسته ای (با قدت پردازش 3.7 Ghz در هر هسته)را کرده اند.در ضمن محاسبات فیزیکی علاوه بر پردازنده ی مرکزی بر عهده ی پردازنده ی کارت گرافیک (GPU) نیز خواهد بود.در یکی از تریلر ها یک گرد و غبار عظیم قابلیت های فیزیکی بازی را به خوبی نمایش داد.این گرد و غبار به صورت واقع گرایانه هر چه در پیش رویش بود به سمت خود جذب می کرد.خواص فیزیکی آب نیز در نوع خود فوق العاده است.جزر ومد دریا و موج های کوتاه همگی در نوع خود پردازش فیزیکی دارند.ازط طرف دیگر برای اجرای بازی علاوه بر پردازنده ی ذکر شده نیازمند یک کارت گرافیک7900GTX هستید و کارت های گرافیکی پایین تر به خوبی قادر به اجرای بازی نخواهند بود.بعد از آنکه مشخص شد مایکرو سافت انتشار بازی را به عهده گرفته آنها بازی را به ویندوز ویستا منتقل کردند تا سازندگان بازی بتوانند از قابلیت های ویستا و DX10 نیز استفاده کنند ضمن اینکه مایکرو سافت با انجصاری کردن نسخه ی کنسولی بازی به XBOX 360 یک عنوان بزرگ دیگر را به مجموعه ی بازی های خود اضافه کرد.طراحان بازی معتقدند XBOX 360 با قدرت مناسبی که دارد می تواند پا به پای PC پیش برود.یک دلیل دیگر آنها نیز این بوده که XBOX 360 از تمام تکنیک های روز سود می برد..ساتفاده ی شگفت انگیز از Depth Of Field (با استفاده از این تکنیک اشیا دور رندر نشده و تا دیده می شوند)نمونه ی جالبی از قدرت گرافیکی بازی است.در AW استفاده ی ماهرانه ای از این تکنیک شده است.اگر چه تمامی مناظر دور دست تار دیده می شوند اما کیفیت تصاویر بهتر بسیار بهتر است.همچنین استفاده از Shader Model4.0 باعث شده تا سایه زنی ها واقعی تر به نظر برسند.البته بازی با کارت گرافیک هایی که از SM3.0 پشتیبانی می کنند نیز به راحتی اجرا می شود.با توجه به اینکه ویندوز ویستا از DirectX10 پشتیبانی می کنند و با کیفیت و سرعت بهتری اجر اخواد شد(همان طور که در E3 06 هن اعلام شد کارت های شرکت ATI بهترین گزینه برای لذت بردن از بازی است)طاحان معتقدند که ویندوز ویستا امکانات بسایر بالایی را در اختیارشان قرار می دهد و با هدف (بهترین بودن و عرضه ی محصول با کیفیت) مطابقت دارد.در دمویی که ما مشاهده کردیم استفاده از تکنیک Soft Shadowing (این تکنیک برای نرم کردن لبه ی سایه ها مانند واقعیت استفاده میشود)به خوبی آشکار بود.اگر چه هنوز طاحان به طور رسمی استفاده از این تکنیک را اعلام نکرده اند.اما ساتفاده از آن به وضوح مشخص بود.ایجاد مه آن هم به صورت هم زمان (Real Time) در شهر برایت فالز یکی از مشکلات بزرگ طراحان محسوب می شد که انجام آن شگفتی بعضی از بازیباز ها و کارشناسان را به دنبال داشت.استفاده از HDR نیز زیبایی بازی را دوچندان کرده استبه نحوی که اثر بازتاب نور به همراه جابه جایی آنها واقعا دیدنی است.یکی دیگر از سرپرایز های Remedy بزای بازیباز ها موسیقی بازی است.سازندگان حضور گروه معروف اشعار پاییز (Poest Of The Fal ) را تایید کرده است و این گروه راک فنلاندی وظیفه ی ساخت موسیقی و تم اصلی بازی را به عهده گرفته است.اگر دومین قسمت ازبازی مکس پین را بازی کرده باشید تم انتهایی و تاثیر گذار آن را با نام آخرین وداع (Late Goodbye) را به یاد دارید.سم لینک نویسنده ی داستان آن قطعه شعر را نیز سروده بود.( متن از خودم:این آهنگ رو به خوبی به یاد دارم واقعا غمگین دوست داشتنی و تاثیر گذار بود.فوق العاده زیبا بود. شاید این موضوع به ما می فهماند که AW پایانی دراماتیک دارد!).شرکت Remedy همواره در آثارش بر موسیقی متن تاکید بسیار زیادی داشته و باز هم سعی کرده تا موسیقی را د ر بطن داستان بازی جاری کند و به بازیباز حس واقعی وفیلم گونه بدهد.صدا پیشگی الن را به احتمال زیاد به کلی مک لکن (Kyle Maclachlan) خواهد بود.اگر چه این موضوع هنوز به طور رسمی از طرف Remedy اعلام نشده است.مک لکن آثاری چون The Trail,Beautiful Girls,The Doors را در کارنامه ی خود دارد.طاحان تاکید کردند در بازی به هیچ عنوان از سلاح های فوق سنگین استفاده نخواهد شد و می توانید چند نوع کلت و اسلحه ی فوث سنگین را به کار ببرید.اسلحه ی اصلی شما چراغ قوه خواهد بود و با توجه به اینکه دائما به رویا و کابوس سفر می کنید انتظار نداشته باشید که یک انسان شیک پوش همراه با کت و شلوار مقابل شما قرار بگیرد.بلکه در کابوس عموما دشمنان اهریمنی و بد شکل شما را به مبارزه دعوت می کنند و با کمک چراغ قوه ی خود می توانید آنها را آزار دهید.از طرفی گاهی در رویا به سر نمی برید با دشمنان انسانی نیز برخورد خواهید کرد که باید با استفاده از سلاح کمری آنها را از بین ببرید.تیم طراح بازی (همان تیم زبده ی مکس پین)با استفاده از قدرت بالای فیزیکی Havok4.0 و فناوری موشن کپچر انیمیشن های پویایی را به شکلی واقعی و طبیعی شبیه سازی کرده اند.یکی از چالش های بازی های سوم شخص نداشتن دید خوب نسبت به اسلحه در دست شخصیت است.این مشکل در مکس پین 1 نیز دیده میشد اما در نسخه ی دوم بازی تا حدودی مشکل حل شد.طراحان با استفاده از مدل های واقعی اسلحه ها آن ها را به صورت سه بعدی شبیه سازی نکرده اند.بلکه عینا عکس های اسلحه را بدون هیچ تغییری در بازی قرار داده اند(مانند مکسس پین 2)این مساله باعث می شود تا سلاح شخصیت اصلی به وضوح و با کیفیت بالا دیده شود.تاکنون بخش چند نفره باری بازی طراحی نشده است و احتمال میرود بازی از این بخش پشتیبانی نکند!در کل این بازی از پتانسیل بالایی برخوردار است و در لیست انتظار تمام سایت ها و مجله ها قرار گرفته است.باید دید که آیا پروزه ی 7 میلیون دلاری آلن ویک می تواند تحسین بازیباز ها را بر انگیزد یا خیر.به نظر می رسد این بازی توان خلق یک شگفتی دیگر مانند مکس پین را دارد.امیدواریم که سازندگان این بازی در زمان عرضه به تمام وعده های خود عمل کنند.
خوب بالاخره پس 1.5 الی 2 ساعت این متن ها رو نوشتم
امیدوارم خوشتوناومده باشه
بدون شک با یک شاهکار روبرو هستیم
موفق باشید
یحیی:46:

sinak3
10-07-2009, 18:55
دمت گرم.حال کردم.راستی از این بازی تریلر های جدیدی منتشر نشده.

S.Y.K
10-07-2009, 20:04
دمت گرم.حال کردم.راستی از این بازی تریلر های جدیدی منتشر نشده.
ممنون دوست من
شما لطف دارید
بعید می دونم تریلر جدیدی اومده باشه.
تریلر هم همونایی که در صفحات قبل دوستان گذاشتن هست
موفق باشید

a.z.p.z
11-07-2009, 02:07
البته فکر کنم دوستان این خبرو هم میدونند ؟؟؟

مصاحبه ای تاسف بار چندی پیش توسط مجله فنلاندی Pelaajalehti ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) !!!!
صورت گرفته با رمیدی که اطلاعات جدیدی و تاسف بار بدست اومده
بازی در ابتدا قرار بود اکشن هیجان انگیز و در عین حال اوپن ورلد باشد که
شرکت اعلام کرد داستان سنگین این بازی رو ما نمیتونستیم در کنار اوپن ورلد
بودن قرار بدیم یا به عبارتی داستان رو فدای اوپن ورلد بودن نمیکنیم[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

با این حال آلن میتونه با افراد زییادی در ازتباط باشه و باز در محیط زیبا و بزرگ
برایت فالز بخ گشت و گذار و اکتشاف بپردازه !!!
................................................
تاسف بار ترین خبر این بود که :
تمام اطلاعات و تریلر ها و اسکرین شات ها و ... همه مربوط به نسخه Xbox 360 بازی هستند. وقتی Pelaaja از Remedy در مورد نسخه PC بازی پرسید آنها گفتند که فعلا با مایکروسافت فقط در مورد نسخه X360 بازی مذاکره کرده‌اند و خبری در مورد نسخه PC بازی وجود ندارد و فعلا نسخه 360 برای ما
اهمیت بیشتری داره !!![ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
البته گفته هایی هم تو فروم بازی بیرون اومده که میگن شاید اصلا بازی برای ویستا نیاد!!
اصلا اینا گند زدن به ما ها خجالت نمیکشن !![ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
خوب از اول بگید رو پی سی نمیزنیم سنگین ترید که میگه پی سی برای ما اهمیت نداره و خیلی کار مونده روش و فقط 360 مهمه !!![ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
مصاحبه:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

a.z.p.z
11-07-2009, 02:16
دوستان همونطور که دوستمونم گفت طبق گفته ی رمیدی موتور بازی بر اساس 4 تا چیز هست که در اصل خودم قبلا گفته بودم
یکی رندرینگ کردن تصاویر که واقعا فوق العاده است +UMBRA SOFT که چه شود !!!
صداگذاری ها
فیزیک بازی به لطف Havok 4.0 که در هسته AW engine قرار دارد !!
تقسیم بندی جزئیات
streaming
.........................................

a.z.p.z
11-07-2009, 02:16
راستی دوستان با این وضعی که برای نسخه پی سی پیش اومده من کلا بیخیال این بازی شدم دیگه برام اهمیتی نداره !!!

S.Y.K
11-07-2009, 03:30
البته فکر کنم دوستان این خبرو هم میدونند ؟؟؟

مصاحبه ای تاسف بار چندی پیش توسط مجله فنلاندی Pelaajalehti ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) !!!!
صورت گرفته با رمیدی که اطلاعات جدیدی و تاسف بار بدست اومده
بازی در ابتدا قرار بود اکشن هیجان انگیز و در عین حال اوپن ورلد باشد که
شرکت اعلام کرد داستان سنگین این بازی رو ما نمیتونستیم در کنار اوپن ورلد
بودن قرار بدیم یا به عبارتی داستان رو فدای اوپن ورلد بودن نمیکنیم[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

با این حال آلن میتونه با افراد زییادی در ازتباط باشه و باز در محیط زیبا و بزرگ
برایت فالز بخ گشت و گذار و اکتشاف بپردازه !!!
................................................
تاسف بار ترین خبر این بود که :
تمام اطلاعات و تریلر ها و اسکرین شات ها و ... همه مربوط به نسخه Xbox 360 بازی هستند. وقتی Pelaaja از Remedy در مورد نسخه PC بازی پرسید آنها گفتند که فعلا با مایکروسافت فقط در مورد نسخه X360 بازی مذاکره کرده‌اند و خبری در مورد نسخه PC بازی وجود ندارد و فعلا نسخه 360 برای ما
اهمیت بیشتری داره !!![ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
البته گفته هایی هم تو فروم بازی بیرون اومده که میگن شاید اصلا بازی برای ویستا نیاد!!
اصلا اینا گند زدن به ما ها خجالت نمیکشن !![ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
خوب از اول بگید رو پی سی نمیزنیم سنگین ترید که میگه پی سی برای ما اهمیت نداره و خیلی کار مونده روش و فقط 360 مهمه !!![ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
مصاحبه:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
چه میکنه XBOX 360 !!!!!!
ولی بعید می دونم برایPC نیاد!!!!!!!!
در کل اگه این خبر صحت داشته باشه فکر کنم XBOX 360 از لحاظ عناوین اختصاصی داره خودشو به PLAY STATION 3 شدیدا نزدیک می کنه!

milky way
11-07-2009, 03:31
متأسفانه الان خبری هم روی IGN میخوندم که ممکنه اصلاً بازی برای PC منتشر نشه، طبق گفته سَر نویسنده بازی مثل اینکه فعلاً فقط روی نسخه Xbox360 دارن کار میکنن و گذاشتن بعد از تموم شدن کار این نسخه ببینن چی مشه تازه، ماکروسافتم نه تأیید کرده نه تکذیب فعلاً. دیگه واقعاً باید برم تو کار Xbox این از Dante حالا هم یه بازی فوق العاده دیگه واقعاً بد میشه اگر این بازی برای PC کنسل بشه چون اونوقت من باید 300-400 تومن پیاده شم.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

a.z.p.z
11-07-2009, 03:43
بله دوستان من گفتم واقعا متاسف شدم اگرم بیاد مثل ایوی شاید بشه یعنی یه مدت بعد بیاد و بیشتر روش کار کنند !!!
کلا ضدحالی بود (ولی عمرا 360 بگیرم)

S.Y.K
11-07-2009, 03:55
بله دوستان من گفتم واقعا متاسف شدم اگرم بیاد مثل ایوی شاید بشه یعنی یه مدت بعد بیاد و بیشتر روش کار کنند !!!
کلا ضدحالی بود (ولی عمرا 360 بگیرم)
آخه چرا:31:
ایکس باکس به این خوبی
میگم یه وقت خبری شد واسه PC بگو من امضامو عوض کنم:27:

milky way
11-07-2009, 04:16
امیدوارم فقط آخرش کار از روی اجبار به یک پورت مزخرف از Xbox به Pc نکشه که اینطوری گند میزنن تو بازی.

Little Sparrow
11-07-2009, 07:30
یه 360 بگیرن خودتونو خلاص کنید دیگه الان هر بازی توپی براش با کیفیت توپ میاد.
موفق باشید.

sasanjfr
11-07-2009, 13:19
مایکروسافت دیگه با این مورد چهره ی واقعی خودش رو به همه نشون داد.
وقتی Alan Wake در 2005 announce شد چون مایکروسافت میخواست با این بازی PC گیمرها رو به سمت خرید ویستا بکشونه این بازی رو واسه PC هم announce کرد اما واقعاٌ معلومه که مایکروسافت کوچکترین توجهی به PC نداره و این کاملاٌ مشخصه.چرا که امکان نداره بازیسازای Remedy بخوان Xbox رو به PC ترجیح بدن چون سابقه ی اونها در کار بر روی بازی های PC این رو نشون میده و این دستور شخصاٌ از طرف مایکروسافته.
مایکروسافت با داشتن انحصار(تقریباٌ مطلق) در سیستم عامل تونسته تو این سال های اخیر هرجور خواسته PC بازها رو بچرخونه و این فقط یکی از چند ده مورد هست.
من که اصلاٌ کوچکترین امیدی به مایکروسافت ندارم اما به آینده ی PC خوشبینم.به آینده ی PC بدون مایکروسافت و با گوگل.گوگل با سیستم عامل Chrome اگه بتونه در زمینه ی بازی های کامپیوتری عالی عمل کنه میتونه راحت دل PC بازها رو که از دست مایکروسافت خونه به دست بیاره و من فکر می کنم گوگل سودای خیلی بزرگتری از یک operating system تحت وب سبک رو در ذهن می پرورونه.
به هر حال مایکروسافت با این کارها شاید در آینده ی نزدیک سود بیشتری به دست بیاره اما در آینده ی دور PC بازها از خجالت مایکروسافت در خواهند اومد.نمونش هم خود من که می خوام کنسول بگیرم اما نه کنسول مایکروسافت بلکه پلی استیشن 3 و اولین OS ای که بتونه بازی های کامپیوتری رو حتی در حد 50 درصدی windows هم اجرا کنه به صورت اریجینال هم که شده خواهم خرید.
مایکروسافت منتظر خشم PC بازها باش

milky way
11-07-2009, 13:27
مایکروسافت دیگه با این مورد چهره ی واقعی خودش رو به همه نشون داد.
وقتی Alan Wake در 2005 announce شد چون مایکروسافت میخواست با این بازی PC گیمرها رو به سمت خرید ویستا بکشونه این بازی رو واسه PC هم announce کرد اما واقعاٌ معلومه که مایکروسافت کوچکترین توجهی به PC نداره و این کاملاٌ مشخصه.چرا که امکان نداره بازیسازای Remedy بخوان Xbox رو به PC ترجیح بدن چون سابقه ی اونها در کار بر روی بازی های PC این رو نشون میده و این دستور شخصاٌ از طرف مایکروسافته.
مایکروسافت با داشتن انحصار(تقریباٌ مطلق) در سیستم عامل تونسته تو این سال های اخیر هرجور خواسته PC بازها رو بچرخونه و این فقط یکی از چند ده مورد هست.
من که اصلاٌ کوچکترین امیدی به مایکروسافت ندارم اما به آینده ی PC خوشبینم.به آینده ی PC بدون مایکروسافت و با گوگل.گوگل با سیستم عامل Chrome اگه بتونه در زمینه ی بازی های کامپیوتری عالی عمل کنه میتونه راحت دل PC بازها رو که از دست مایکروسافت خونه به دست بیاره و من فکر می کنم گوگل سودای خیلی بزرگتری از یک operating system تحت وب سبک رو در ذهن می پرورونه.
به هر حال مایکروسافت با این کارها شاید در آینده ی نزدیک سود بیشتری به دست بیاره اما در آینده ی دور PC بازها از خجالت مایکروسافت در خواهند اومد.نمونش هم خود من که می خوام کنسول بگیرم اما نه کنسول مایکروسافت بلکه پلی استیشن 3 و اولین OS ای که بتونه بازی های کامپیوتری رو حتی در حد 50 درصدی windows هم اجرا کنه به صورت اریجینال هم که شده خواهم خرید.
مایکروسافت منتظر خشم PC بازها باش
دوست عزیز این آینده ای که میگی احتمالاً 10-15 سال دیگست چون فعلاً که تمام بازیهای PC بر مبنای Directx ساخته میشن و OpenGl هم که تقریباً از رده خارج شدست و Directx برای کی هست؟ ماکروسافت و سوئیچ کردن از Directx به پلتفرم دیگه کاری نیست که به این راحتی اتفاق بیفته.

779
11-07-2009, 13:54
ایول مایکروسافت :40::40::20:
هوراااااااااااااااااااااا ااااااااا
حالا وقت شکسته شدن Playstation واون سونیه خائن خواهیم بود!
مایکروسافت بنده خدا این همه از بازی هایه کنسولشو برایه PC پورت کرد اما این سونی فقط و فقط PS3 رو میبینی !! واقعا که!
خوبه دیگه این بازی هم انحصاری بشه دیگه چیزی به رسیدن ما به PS3 نمیمونه!

joey jordison
11-07-2009, 14:10
مایکروسافت بنده خدا این همه از بازی هایه کنسولشو برایه PC پورت کرد اما این سونی فقط و فقط PS3 رو میبینی !! واقعا که!
انتظار ندارین که بازیهای اختصاصی PS3 حتما باید روی PC بیاد!
این آلن ویک هم بازی برای PC تایید شده!!و طبیعی هست که بعد از انتشار نسخه X360 آن را روی PC با تاخیر عرضه کنن!به همین راحتی!!

S.Y.K
11-07-2009, 14:15
در کل من خیلی از مایکروسافت ناراحت بودم به خاطر همین چیزاش که قبلا PC رو به XBOX 360 ترجیه میداد!
الان یه مقداری عوض شده و حالا داره به کنسول ها اهمیت میده
شاید اگه مایکروسافت بچسبه به همین XBOX 360 و بازی های PC کاری نداشته باشه تا گوگل کار خودشو بکنه خیلی بهتر باشه
تا وقتی که مایکروسافت هم بخواد روی XBOX 360 نظارت داشته باشه هم PC نتیجش یا میشه GEARS OF WAR 1 که از اختصار XBOX 360 خارج شد یا اینکه نتیجش میشه همین ALAN WAKE
و در کل من به خاطر کم لطفی هایی که مایکرو سافت به کنسول گیمر ها کرده بود ناراحت بودم و سونی رو بیشتر قبول داشتم ولی این روند می تونه به راحتی عوض بشه و همه ی طرفداران XBOX 360 رو کاملا راضی نگه داره
اگه مایکروسافت همین راه رو ادامه بده

milky way
11-07-2009, 15:01
مسئله پوله، هرجا پول باشه این جور شرکت ها سرمایه گذاری میکنن هرجا پول نباشه میشه اوضاع مثل PC که همه Pirate استفاده میکنن اگر همه نسخه اورجینال میخریدن الان قضیه فرق میکرد.

joey jordison
11-07-2009, 15:20
در کل من خیلی از مایکروسافت ناراحت بودم به خاطر همین چیزاش که قبلا PC رو به XBOX 360 ترجیه میداد!
الان یه مقداری عوض شده و حالا داره به کنسول ها اهمیت میده
ّبینید ماکروسافت ویندوز میسازه وظیفش هست که از چیزی که میسازه به هر نحوی پشتیبانی کنه!اینکه بازیهای X360 اونم چندتا انگشت شمار به pc پورت شد که دلیل نمیشه کنسول دارها از ماکروسافت نفرت داشته باشند!سونی هم داره از پلتفرمهای قدیمش به خوبی پشتیبانی میکنه!از PS3 از PSP,PS2 این یکی از خوبیهای سونی هست!ولی ماکروسافت ظاهرا داره فقط برای X360 کار میکنه و به PC به شدت بی مهری میشه در این وسط
حالا هم PC چیزی نیست که با این کارها نابود بشه!Alan Wake هم کاملا مشخص بود که به طور همزمان نمیاد برای PC و X360 و نهایت 6 ماه بعد برای PC هم میاد اینم یک پورت افتضاح نخواهد بود!!
و حالا تو ای دوست من لازم به ناراحتی نیست که ماکروسافت کنسول را مورد بی مهری قرار داده و طی این سالها به شدت X360 را مورد حمایت قرار داده و PC را فراموش کرده!
شما اگه از 2 یا 3 تا بازی ناراحتی که برای PC بدبخت پورت شدند مسئله ای نیست چون PC احتیاجی نداره به اینا من خودم نه از Gears Of War خوشم میاد نه از Mass Effect و البته بگم منکر این نمیشم که بازیهای خوبی هستند و طرفدار دارند!!
و اگه از x360 چندتا بازی پورت شده روی pc بد هست پس باید چی بگیم که طی این سالها سبکهای اختصاصی pc روی کنسولها منتقل شدند به طوری که حتی آن بازیها ساخته شده روی pc هم نیامدند!
سبک RPG سبک استراتژیک ............

sasanjfr
11-07-2009, 15:57
دوست عزیز این آینده ای که میگی احتمالاً 10-15 سال دیگست چون فعلاً که تمام بازیهای PC بر مبنای Directx ساخته میشن و OpenGl هم که تقریباً از رده خارج شدست و Directx برای کی هست؟ ماکروسافت و سوئیچ کردن از Directx به پلتفرم دیگه کاری نیست که به این راحتی اتفاق بیفته.
مطمئناٌ قرار نیست تا ابد شاهد این باشیم که بازی های PC از روی Direct X ساخته بشه و متخصصین بازیسازی و نرم افزار هم فقط در مایکروسافت جمع نشدن.من خوشبین تر از شما هستم و مطمئنم که این تغییر بزرگ بین 5 تا 10 سال آینده رخ خواهد داد نه 15 سال دیگه.در این شکی نیست که اعتبار مایکروسافت در بین PC بازها کاملاٌ خدشه دار شده و این در فروم های PC و PC Gaming کاملاٌ مشهوده.بخصوص این مطلب آخری در مورد Alan Wake بدجوری PC گیمرها رو عصبانی کرده.همه ی اونها منتظر روزی هستند که انتقامشون رو از مایکروسافت بگیرن و این همون موقعیتی هست که گوگل میتونه ازش نهایت استفاده رو ببره که من مطمئنم این استفاده رو خواهد کرد.
در پاسخ به جناب 779.سونی هیچگونه تعهدی در برابر PC نداره(برخلاف مایکروسافت_که خودش حداقل در حرف همیشه این موضوع رو تأیید کرده) و اتفاقاٌ در سال های اخیر Sony Online Entertainment خیلی خیلی بهتر از Microsoft Game Studios عمل کرده و حداقل بازی های MMORPG خوب زیادی رو حتی به صورت انحصاری برای PC انتشار داده در حالیکه مایکروسافت استودیو های مخصوص بازی های پرطرفدار PCایش از جمله Ensemble و استودیویی که روی سری flight simulator کار می کرد رو تعطیل کرده.در مورد سونی خائن هم نمی دونم چه خیانتی مد نظر شما هست.حتماٌ سونی برای این خائنه که برای Xbox 360 بازی انحصاری تولید نمی کنه!!!:27:
سر آخر هم اینکه عرضه ی Alan Wake بر روی PC به هیچ وجه منتفی نشده،بلکه این عرضه با تأخیر نسبت به نسخه ی Xbox 360 انجام خواهد شد.Remedy شرکتی نیست که PC بازها رو تنها بزاره.چرا که اعتبارش رو مدیون اونهاست.

ali_ranger22
11-07-2009, 16:03
البته مایکروسافت برای DX 11 داره کاری میکنه که انتقال بازی از 360 به PC کار بسیار راحت تری میشه ... با اومدن ویندوز 7 خیلی چیزا عوض میشه به نظرم

milky way
11-07-2009, 16:14
مطمئناٌ قرار نیست تا ابد شاهد این باشیم که بازی های PC از روی Direct X ساخته بشه و متخصصین بازیسازی و نرم افزار هم فقط در مایکروسافت جمع نشدن.من خوشبین تر از شما هستم و مطمئنم که این تغییر بزرگ بین 5 تا 10 سال آینده رخ خواهد داد نه 15 سال دیگه.در این شکی نیست که اعتبار مایکروسافت در بین PC بازها کاملاٌ خدشه دار شده و این در فروم های PC و PC Gaming کاملاٌ مشهوده.بخصوص این مطلب آخری در مورد Alan Wake بدجوری PC گیمرها رو عصبانی کرده.همه ی اونها منتظر روزی هستند که انتقامشون رو از مایکروسافت بگیرن و این همون موقعیتی هست که گوگل میتونه ازش نهایت استفاده رو ببره که من مطمئنم این استفاده رو خواهد کرد.
در پاسخ به جناب 779.سونی هیچگونه تعهدی در برابر PC نداره(برخلاف مایکروسافت_که خودش حداقل در حرف همیشه این موضوع رو تأیید کرده) و اتفاقاٌ در سال های اخیر Sony Online Entertainment خیلی خیلی بهتر از Microsoft Game Studios عمل کرده و حداقل بازی های MMORPG خوب زیادی رو حتی به صورت انحصاری برای PC انتشار داده در حالیکه مایکروسافت استودیو های مخصوص بازی های پرطرفدار PCایش از جمله Ensemble و استودیویی که روی سری flight simulator کار می کرد رو تعطیل کرده.در مورد سونی خائن هم نمی دونم چه خیانتی مد نظر شما هست.حتماٌ سونی برای این خائنه که برای Xbox 360 بازی انحصاری تولید نمی کنه!!!:27:
سر آخر هم اینکه عرضه ی Alan Wake بر روی PC به هیچ وجه منتفی نشده،بلکه این عرضه با تأخیر نسبت به نسخه ی Xbox 360 انجام خواهد شد.Remedy شرکتی نیست که PC بازها رو تنها بزاره.چرا که اعتبارش رو مدیون اونهاست.

وقتی صحبت از Directx میکنی یعنی یک پلتفرم فوق العاده پیشرفته که 11 نسخه داره، و سال ها روش کار شده تا به اینجا رسیده، ساخت همچین پلتفرم و API عظیمی در زمان کوتاه تقریباً غیر ممکنه مگه اینکه مثلاً یک شرکت خیلی بزرگ تو مایه های IBM یا Google پیدا بشه مثلا یه برنامه ریزی چندین ساله ساله روی توسعه OpenGL بکنه، چون الان که OpenGl داره درجا میزنه.

این نکته رو هم البته اضافه کنم شاید بعضی از دوستان ندونن وقتی صحبت از Directx میشه یک API و یک پلتفرم خیلی کلی و بزرگه که فقط به PC مربوط نیست کنسول ها هم تقریباً همینطورن (البته PS3 مثل اینکه از نسخه OpenGL ارتقائ داده خودشون استفاده میکنه که همون PS3 dev platform هست) مثلا معماری Xbox در اصل بر پایه Directx هست و اون X اول اسمش هم بخاطره همینه، مثلا Xbox360 از نوع پیشرفته ای از Directx 9.0 پشتیبانی میکنه یا در اصل خصوصیاتش همون تکنولوژی های استفاده شده در Directx 9.0 هستن که البته میگن با تکنیکهایی میتونه بعضی از خصوصیات Directx 10 رو هم پشتیبانی کنه، ولی Directx 11 که بیاد اونوقت اوضاع فرق میکنه و باید ماکروسافت کنسول جدیدی بده چون بعید میدونم Xbox360 بتونه ویژگی های DX11 رو پشتیبانی کنه (دیگه داره قدیمی میشه و ضعیف). شرمنده من نمیخواستم اینجا وارد این بحثها بشم ولی کلاً این جور بحث ها زیاده.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

sinak3
11-07-2009, 16:27
آقا یکم هم فکر ما کنید.این همه پول دادیم pc رو تجهیز کردیم واسه تعطیلات. دیگه پولی واسه xbox نمونده کلا فکر کنم به خاطر ویندوز 7 حتما میدن.

S.Y.K
11-07-2009, 18:07
ّبینید ماکروسافت ویندوز میسازه وظیفش هست که از چیزی که میسازه به هر نحوی پشتیبانی کنه!اینکه بازیهای X360 اونم چندتا انگشت شمار به pc پورت شد که دلیل نمیشه کنسول دارها از ماکروسافت نفرت داشته باشند!سونی هم داره از پلتفرمهای قدیمش به خوبی پشتیبانی میکنه!از PS3 از PSP,PS2 این یکی از خوبیهای سونی هست!ولی ماکروسافت ظاهرا داره فقط برای X360 کار میکنه و به PC به شدت بی مهری میشه در این وسط
حالا هم PC چیزی نیست که با این کارها نابود بشه!Alan Wake هم کاملا مشخص بود که به طور همزمان نمیاد برای PC و X360 و نهایت 6 ماه بعد برای PC هم میاد اینم یک پورت افتضاح نخواهد بود!!
و حالا تو ای دوست من لازم به ناراحتی نیست که ماکروسافت کنسول را مورد بی مهری قرار داده و طی این سالها به شدت X360 را مورد حمایت قرار داده و PC را فراموش کرده!
شما اگه از 2 یا 3 تا بازی ناراحتی که برای PC بدبخت پورت شدند مسئله ای نیست چون PC احتیاجی نداره به اینا من خودم نه از Gears Of War خوشم میاد نه از Mass Effect و البته بگم منکر این نمیشم که بازیهای خوبی هستند و طرفدار دارند!!
و اگه از x360 چندتا بازی پورت شده روی pc بد هست پس باید چی بگیم که طی این سالها سبکهای اختصاصی pc روی کنسولها منتقل شدند به طوری که حتی آن بازیها ساخته شده روی pc هم نیامدند!
سبک RPG سبک استراتژیک ............
ببینید دوست من
شما درست میگید.مایکروسافت وظیفشه که این کارو بکنه و از pc پشتیبانی کنه.ولی شما به یک حرف من ایمان دارید؟! و اونم اینکه مایکرو سافت حقوق مشتری محصولاتش رو رعایت نمی کنه! این هم در مورد ایکس باکس 360 صدق کرده و الان هم که داره در مورد pc صدق میکنه.من حال شما رو تجربه کردم.و اصلا از این وضعیت خوشم نمیاد.هرچند که خوشحالم به خاطر اینکه بازی روی xbox 360 حداکثر کیفیت رو داره.ولی اگه از اول مایکرو سافت نمی خواست هم وارد عرصه ی کنسول بشه و هم pc الان فکر نمی کنید که هر دوطرف راضی بودند و بازی های اختصاصی pc هم خیلی بیشتر و بهتر بود؟من نمی دونم این یعنی چی که من شب بخوابم و صبح بیدار بشم و چون امروزمو خوب شروع نکردم بیام نظرمو عوض کنم.این وضعیت همین طور ادامه داره.الان سونی همین طوری که شما گفتید حقوق مشتری هاش رو به خوبی بهش احترام میذاره.اگه حتی امروز من به خاطر این اتفاقات خوشحال بشم.مطمئنا فردا یک همچین اتفاقی هم برای xbox 360 خواهد افتاد.اما من به ps3 مطمئنم!بعید می دونم این روتد پایان پیدا کنه تا وقتی که مایکروسافت این طوری همه چیزو بخواد.چون که بالاخره یا کنسول گیمر ها رو ناراضی نگه میداره یا pc گیمر هارو.و به نظر میاد که روسای مایکروسافت اصلا بلد نیستن که دو طرفو به خوبی راضی نگه دارن.در کل بهتر بود مایکروسافت از اول یه چیزو انتخاب میکرد.چون که الان اعتماد مشتریهاشو از دست داده

Masoud King
11-07-2009, 20:41
سلام!

دوستان لطفا بحث کنسول و PC رو تمومش کنید!

ممنون!

S.Y.K
12-07-2009, 01:35
سلام دوستان
یه سری تصاویرجدید پیدا کردم
امیدوارم خوشتون بیاد
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
__________________________________________________ _____________________________

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] k/blogimages/05-07-2006-alan-wake-3.jpg

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ss.com/2009/06/alan_wake_bookstore_720p.jpg

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] m/kauppa/screenshots/alan_wake_03.jpg

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] m/screenshots/418x627/2007/05/AlanWake1PCGames0507.jpg

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
. این هم یک سری تصاویر کلی به اضافه توضیحاتی که به انگلیسی پایینش داده شده
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

__________________________________________________ ____
موفق باشید

S.Y.K
12-07-2009, 01:41
این هم تصویری از کاورهای بازی:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

sinak3
12-07-2009, 10:09
یعنی واسه pc نمیاد.:19:ای خدا.

mohammadaliarmin
12-07-2009, 10:22
ایول به گرافیک نمی دونم چرا این عکسا رو می بینم یاد فارنهایت میوفتم .غلط کردن برا پی سی نیارن اول آدمو خوشحال می کنن بعد میزنن تو ذوق آدم

SamGun
12-07-2009, 10:32
ببینید دوست من
شما درست میگید.مایکروسافت وظیفشه که این کارو بکنه و از pc پشتیبانی کنه.ولی شما به یک حرف من ایمان دارید؟! و اونم اینکه مایکرو سافت حقوق مشتری محصولاتش رو رعایت نمی کنه! این هم در مورد ایکس باکس 360 صدق کرده و الان هم که داره در مورد pc صدق میکنه.من حال شما رو تجربه کردم.و اصلا از این وضعیت خوشم نمیاد.هرچند که خوشحالم به خاطر اینکه بازی روی xbox 360 حداکثر کیفیت رو داره.ولی اگه از اول مایکرو سافت نمی خواست هم وارد عرصه ی کنسول بشه و هم pc الان فکر نمی کنید که هر دوطرف راضی بودند و بازی های اختصاصی pc هم خیلی بیشتر و بهتر بود؟من نمی دونم این یعنی چی که من شب بخوابم و صبح بیدار بشم و چون امروزمو خوب شروع نکردم بیام نظرمو عوض کنم.این وضعیت همین طور ادامه داره.الان سونی همین طوری که شما گفتید حقوق مشتری هاش رو به خوبی بهش احترام میذاره.اگه حتی امروز من به خاطر این اتفاقات خوشحال بشم.مطمئنا فردا یک همچین اتفاقی هم برای xbox 360 خواهد افتاد.اما من به ps3 مطمئنم!بعید می دونم این روتد پایان پیدا کنه تا وقتی که مایکروسافت این طوری همه چیزو بخواد.چون که بالاخره یا کنسول گیمر ها رو ناراضی نگه میداره یا pc گیمر هارو.و به نظر میاد که روسای مایکروسافت اصلا بلد نیستن که دو طرفو به خوبی راضی نگه دارن.در کل بهتر بود مایکروسافت از اول یه چیزو انتخاب میکرد.چون که الان اعتماد مشتریهاشو از دست داده
کاملا تایید میشه.
همین کار ماکروسافت میتونه به راحتی به خودش هم ضرر بزنه !!!
مثلا اگه بازیه ی Alan Wake رو اگه به اختصار Xbox 360 در میاورد شاید 100000 نفر تو دنیا باشن که به خاطر همین بازی یه دستگاه Xbox 360 تهیه کنن و این امر فروش کنسول رو بالا میبره و از اونور هم به قول یحیی جان اعتماد مشتریاشو نگه میداره .

----------------------------------------------
به نظرتون چرا بازی های اختصاریه ی SONY روی هیچ پلتفرمی پورت نمیشه !!!!؟؟؟

علتش این نیست که کارت گرافیک های اخیر پاسخگوی این بازی ها نیستند بلکه علتش اینه که خود سونی بدجوری روی این قضیه
تعصب داره و واسش مهمه که داره چه امتیازاتی رو به دارندگان PS3 میده !!!

طبق تحقیقات و مقایسه هایی که به عمل اومده یک کارت 8800GT با 512 مگابایت حافظه با ساختمان DDR 3 تا 7% قویتر از چیپ گرافیکی پردازنده ی گرافیکی (PS3 (RDX عمل کرده .

sinak3
12-07-2009, 10:51
کاملا تایید میشه.
همین کار ماکروسافت میتونه به راحتی به خودش هم ضرر بزنه !!!
مثلا اگه بازیه ی Alan Wake رو اگه به اختصار Xbox 360 در میاورد شاید 100000 نفر تو دنیا باشن که به خاطر همین بازی یه دستگاه Xbox 360 تهیه کنن و این امر فروش کنسول رو بالا میبره و از اونور هم به قول یحیی جان اعتماد مشتریاشو نگه میداره .

----------------------------------------------
به نظرتون چرا بازی های اختصاریه ی SONY روی هیچ پلتفرمی پورت نمیشه !!!!؟؟؟

علتش این نیست که کارت گرافیک های اخیر پاسخگوی این بازی ها نیستند بلکه علتش اینه که خود سونی بدجوری روی این قضیه
تعصب داره و واسش مهمه که داره چه امتیازاتی رو به دارندگان PS3 میده !!!

طبق تحقیقات و مقایسه هایی که به عمل اومده یک کارت 8800GT با 512 مگابایت حافظه با ساختمان DDR 3 تا 7% قویتر از چیپ گرافیکی پردازنده ی گرافیکی (PS3 (RDX عمل کرده .

این درست.اما مایکروسافت قراره ویندوز هفت رو بده.اگه این بازیو واسه ویندوز7 بده فروش خیلی بالایی هم تو ویندوز هم تو بازی میکنه.

SamGun
12-07-2009, 14:46
این درست.اما مایکروسافت قراره ویندوز هفت رو بده.اگه این بازیو واسه ویندوز7 بده فروش خیلی بالایی هم تو ویندوز هم تو بازی میکنه.

دوست عزیز علت اومدن ویندوز 7 بیشتر به خاطر رفع یک سری از حفره های امنیتی و جزیی در ویندوز بوده و قرار نیست پرونده ی ویندوز ویستا بسته شود .

من میتونم الان با ریختن یک نرم افزار تمام بازی های DirectX 10 رو بر روی ویندوز XP اجرا و بازی کنم دیگه چه برسه به ویستا !!!

milky way
12-07-2009, 14:50
دوست عزیز علت اومدن ویندوز 7 بیشتر به خاطر رفع یک سری از حفره های امنیتی و جزیی در ویندوز بوده و قرار نیست پرونده ی ویندوز ویستا بسته شود .

من میتونم الان با ریختن یک نرم افزار تمام بازی های DirectX 10 رو بر روی ویندوز XP اجرا و بازی کنم دیگه چه برسه به ویستا !!!
اون که خالی بندیه، تاپیکشم هست؛ Directx 10 رو XP کار نمیکنه.

sinak3
12-07-2009, 15:21
اون که خالی بندیه، تاپیکشم هست؛ Directx 10 رو XP کار نمیکنه.

کاملا تایید میشه.directx ویستا کجا xp کجا.در ضمن قرار دایرکس 11 برای ویندوز 7 باشه.در ضمن شما ببین مثلا کرایسیس رو رو xp نمیشد very high کرد ولی تو ویستا میشه alan wake هم احتمالا اونطوری باشه.

milky way
12-07-2009, 15:29
کاملا تایید میشه.directx ویستا کجا xp کجا.در ضمن قرار دایرکس 11 برای ویندوز 7 باشه.در ضمن شما ببین مثلا کرایسیس رو رو xp نمیشد very high کرد ولی تو ویستا میشه alan wake هم احتمالا اونطوری باشه.
حالا اصلاً بزار ببنیم برای PC میاد فعلاً رو هواست به قول خودشون. اگرم قرار باشه بیاد بدون شک بعد از نسخه Xbox میاد، ممکنم هست هیچ وقت نیاد مثل GOW 2.

mohammadaliarmin
12-07-2009, 18:23
سایت gamespot برای تاریخ انتشارش TBAزده بود یعنی نامعلوم ولی میاد وفقط برا وینذوز ویستا

Khashayar King
13-07-2009, 21:30
سلام امروز دوتا خبر دارم !

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

هردو بد هستن !

1. نخسه PC از بازی به صورت رسمی حذف شد !! واقعا برای PC بازها ناراحت شدم ! نا امید شدن !

2. چندی پیش Remedy رسما اعلام کرد Open World بازی هم حذف شده . شما دیگر توانایی جابه جا شدن ازادانه رو در بازی

ندارید !

منبع :


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

با تشکر ، خشایار

S.Y.K
13-07-2009, 22:20
داستان کلی بازی به طور کامل:
بعد از سپری کردن یک روز سخت کاری آلن به خانه باز می گردد.با وجود خستگی مفرط تنها نوشتن چند خط داستان می تواند خستگی او را رفع کند.او یک نویسنده ی حرفه ای است و در اوقات فراغت نوشتن کتاب برای او لذت بخش ترین تفریح به شمار می رود.آلن در نگارش این کتاب از خواب های خود نیز کمک گرفته است.آلن بارها دختری به نام آلیس را در خواب های خود دیده است و قصد داردنام شخصیت اصلی کتاب خود را آلیس بگذارد(متن از خودم:فکر کنم این آلیس یک نقش فوق العاده تاثیر گذار در بازی داشته باشه شایدم boss آخر باشه:27:) تا بابررسی کابوس های خود داستانی مهیج و ترسناک بنویسد.در ضمن آلن علاقه ی زیادی به آلیس دارد.آلن در خلوت خود غوطه ور و دیوانه وار مشغول نوشتن کتابهایش بود.عقربه های ساعت نیمه های شب را نشان می داد.پاییز فرا رسیده بود و صدا های مهیب و رعد و برق همراه با بارش شدید باران محیطی ترسناک در شهر ایجاد کرده بود.آلن همچنان به کار خود ادامه می داد و با علیرغم فضای ترسناک ایجاد شده جسورانه مشغول نوشتن بود.کمکم آلن احساس خستگی می کند.و در حین نوشتن کتاب به خواب می رود.او در خواب باز هم آن دختر را می بیند.اما این بار آلیس ا خوشنت تمامقصد کشتن آلن را دارد و در یک چشم به هم زدن او را می گیرد.آلن از خواب می پرد و با چهره ای خیس و مضطرب فریاد می زند و در خواست کمک می کند.اما پس از مدتی می فهمد که تنها یک کابوس دیده است.به همین دلیل به رختخواب می رود.صبح راهی محل کارش می شود.اما احساس می کند تمام آن چیزی که در کتابش نوشته بود به حقیقت پیوسته است.به سرعت به خانه می رود و نوشتن را ادامه می دهد و باز هم تمامی آن به واقعیت تبدیل می شود.و این موضوع آلن ویک را بسیار متعجب می کند.پس از مدتی آلن می فهمد نوشتان کتاب ارتباط مستقیمی با رویداد های در حال اتفاق داردو به نوعی تمام کابوس ها جنبه ی حقیقی پیدا کرده است.آلن به خواب می رود و در رویا به در مانگاه حوالی شهر برایت فالز نزدیک واشنگتن سفر می کند و در هوای مه آلود این شهر بار دیگر آلیس را می بیند.آلیس به آرامی به او نزدیک می شود و آلن با داد و فریاد سعی می کند خود را از دست این دختر نجات دهد.اما این بار هم موفق نمی شود.او همچنان داد می زندو با این وجود که می داند خواب می بیند نمی تواند از خواب بیدار شود.آلن پس از سعی بسیار هراسان از خواب بیدار می شود.حال او مطمئن است که این تنها یک خواب نیستآلن به سرعت به شهر مخوف برایت فالز می رود.او می فهمد تمام اتفاقات داخل خواب یک بار به وقوع خواهند پیوست.و سعی می کند داستان خود را کامل سازد تا بیشتر به عمق ماجرا پی ببرد. به همین دلیل یک اسلحه همراه با چراغ قوه بر می داردو قدم به برایت فالز می گذارد تا از تمامی جزئیات این کابوس که جنبه ی حقیقی هم پیدا کرده استبا خبر شود.بعد از ورود او دچار تغییراتی میشود و نمی تواند بخوابد.آلن توسط پزشک مداوا می شود اما هر گاه که دختری شبیه آلیس را می بیند به هیچ عنوان نمی تواند بخوابد.آلن عزم خود را جزم می کند تا معماهای این منطقه ی مرموز را کشف کرده و به کابوس ها خود پایان دهد...
.................................................. .................................................
بخشی از داستان بازی از زبان آلن:
اسم من آلن ویک است.من یک نویسنده هستم و مردم را با نوشتن کتاب های دلهره آور جنایی سرگرم می کنم.نام من بر روی تعداد زیادی کتاب پر فروش بوده به دلیل اینکه من نوشتن را دوست دارم.و برای آنها زحمت زیادی می کشم.من در روز کم می خوابم و در واقع خواب کمی دارم.مگر اینکه بخواهم در خواب رویاهای خود رالمس کنم.اما جدیدا در خواب کابوس های وحشتناکی می بینم که که حس می کنم راز عجیبی پشت آن قرار دارد.این کابوس ها تمام ذهن مرا مشغول کرده است.اتفاقات عجیبی در حال وقوع است.آیا این کابوس ها واقعی هستند یا زاده ی تخیل من هستند؟!؟!؟
.................................................. .................................................
درباره ی بازی:
شرکت معروف Remedy سازنده ی بازی های بسیار محبوب مکس پین(متن از خودم:یادش بخیر.دیگه از اون بازی و اون داستان و او جو خبری نیست)به همراه مایکروسافت در اثری جیدید قصد دارند تا تحولی در صنعت بازی های کتمپیوتری ایجاد کنند.Max Payne عنوانی است که در دوران خود تحولی عظیم در سبک اکشن ایجاد و بازیبازهای بسیاری را مجذوب خود کرد.اگر چه Remedy را میتوان از کم کار ترین شرکت های بازیساز دانست اما آنها حتی یک اثر متوسط نیز در کارنامه ی خود ندارند.آنها بار دیگر سراغ سم لینک (نویسنده ی چیره دست مکس پین) رفته اند و به پتری یارویلتو رئیس شرکت بابت این انتخاب باید تبریک گفت.داستان کوتاهی که خواندید تنها بخشی از داستان پیچیده ی بازی آلن ویک به شمار می رود.سم لینک به عنوان سرپرست تیم نویسندگان ا دقت و وسواس فراوان سعی دارد موفقیت مکس پین را تکرار کند.سم لینک در این بازی به دنبال سبک جدیدی به نام Psychological Action Thriller است.لفظ Psychological (روان شناسانه) باعث پیدایش سبک جدیدی در بین انبوه بازی های کامپیوتری شده که AٌW را ازسایرین متمایز می کند.درسینمای جهان نمونه های بسیاری از سبک روانشناسانه وجو دارد که می توان به آثاری چون ذهن زیبا,تاثیرات پروانه ای,انجمن شاعران مرده و ... اشاره کرد.AW اولین بازی در سبک روانشناسانه خواهد بود که در آن پایه ی داستانی قوی همراه با خلق صحنه های زیبا و رویایی تحظات تاثیر گذاری را به ارمغان خواهر آورد.در بیشتر فیلم های فلسفی یا روانشناسانه شخصیت اصلی فردی بسیار متفاوت و حساس تر از دیگر شخصیت ها و فردی باهوش,روان پریش,با استعداد و تخیل پذیر است و هرچه به عمق فیلم نزدیکتر می شویم پی به جزئیات شگفت انگیز تری می بریم که حتی احتمال وقوع آنها را نیز نمی دانیم.در AW نیز روند کار به همین صورت است و هرچه قدر در داستان بازی کنکاش کنید باز هم نمی توانید به درستی ادامه ی داستان را حدس بزنید.این سبک بیشتر به اوهام و تخیل تکیه می کند.در AW دائما بین خوابو بیداری سرگردان خواهید بود.تا جایی که اصلا نمی توانید تشخیص دهید خواب هستید یا بیدار! هدف سازندگن بازی هم دقیقا محو کردن فاصله ی بین خواب و واقعیت است.آنها می خواهند بازیباز را با یک محیط ماورایی روبرو کنند و عکس العمل آنان را در مواجهه با محیطی که پر است از خالی و پوچ بسنجند.برای مثال فردی را در نظر بگیرید که مبتلا به اسکیزو فرنی است.فرد در این حالت افرادی را می بیند که در محیط وجود ندارند.حتی فرد بیمار سالیان سال با افراد ساخته ی ذهن خود زندگی و به مانند یک فرد عادی با آنها رفتار می کند.اگر با چنین فردی روبرو شوید و از او حال آن فرد مجازی را بپرسید توضیحات کاملی در خصوص او به شما خواهد داد که قطعا شما ار شگفت زده خواهد کرد.در حقیقت ارتباط فرد بیمار با واقعیت قطع شده است.طبق اظهارات سازندگان و تریلر های منتشر شده AW علاوه بر داستانی زیبا و غنی از گیم پلی فئق العاده و منحصر به فرد بهره خواهد برد.دورین بازی به صورت سوم شخص بوده و دقیقا مانند بازی مکس پین روان روان و نرم طراحی شده استبرای انجام ماموریت ها باید دائما مسیر خانه تا شهر برایت فالز را طی کنید.برای این کار سازندگان از سبک گردش آزاد (Free Roam) استفاده کرده اند.مانند بازی هایی چون GTA و MAFIA میتوانید در شهر گشت و گذار کنید و از مناظر زیبای بازی لذت ببرید.البته این به این معنا نیست که برای گرفتن یک ماموریت باید به محدوده ی خاصی بروید تا داستان بازی ادامه پیدا کند.بلکه بخش رانندگی بازی در گرو داستان و به موازات بخش داستانی حرکت می کند.درست مانند مافیا.چیزی که طاراحان بازی تاکید زیادی بر روی آن دارند محیط وسیع بازی است.که برای پیمودن مسیر های طولانی باید از خودرو استفاده کنید.اما از تنوع خودرو ها چیزی منتشر نشده.همچنین هنوز مشخص نیست که تا چه حد آزادی عمل خواهید داشت.در طول بازی اجازه ی شلیک به NPC ها را نخواخهید داشت و نباید افراد بی ناه را به کام مرگ بکشانید (متن از خودم:باید حتما امتحان کنم:27:شاید کشتیم پلیس زندانمون کرد از شر دشمنامون راحت شدیم:27::21:) اما نکته ی بزرگی که در بازی به چشم می خورد محیطو فضای بازیست که به دقت طراحیشده است.طراحان برای شبیه سازی واشنگتن و وودلند(Wood Land) واقع در برایت فالز دقیقا از روی معماری و مناظر طبیعی این شهر الگو برداری کرده اند.ضمن اینکه در طول بازی گذر زمان را احساس خواهید کرد و گردش شب و روز کاملا رعایت شده استدر اوایل صبح مه را خواهید دید. و در هنگام غروب خورشید رنگ های بسیار زیبای ناشی از غروب آفتاب را لمس خواهید کرد.طبق نمایش های بازی گردش فوق العاده دقیق خورشید در ساعات خاص حیرت انگیز است.استفاده ی صحیح از سایه های پویا(Dynamic Shadows) و Realistic Pixel Shading موجب نزدیکی بسیار گردش شب و روز در بازی نسبت به واقعیت شده است.با توجه به تریلر های نمایش داده شده گرافیک بازی در نهایت زیبایی قرار دارد و از لحاظ فنی حرف هایی برای گفتن دارد.چهره ی آلن ویک از روی یک بازیگر مشهور فنلاندی که هنوز نامش فاش نشده است الگو برداری شده است.با وجود وسعت نقشه ی بازی که در حدود 2 کیلومتر است گرافیک بازی بسیار عالی و شگفت انگیز است.در طراحی جزئیات گرافیکی بازی تیم سازنده از تکنیک های Noemal Mapping,High Dynamic Range,Pixel Shader,Bloom به خوبی استفاده کرده اند.موتور بازی توسط خود شرکت Remedy طراحی شده است و در آن 4 عنصر اصلی رندینگ سیستم صوتی فیزیک و Streaming نقش اساسی دارند.یک دنیای واقعی فقط از طریق تصاویر واقعی قابل حس کردن نیست بلکه در کنار آن باید درک درستی از فیزیک دنیای واقعی هم بازیباز داشته باشدو این نکته هم نزد سازندگان بازی و این نکته هم نزد سازندگان از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.تا جایی که سازندگان بازی ادعا کرده اند AW از فیزیک حیرت انگیزی برخوردار است و این مساله به لطف Havo 4.0 ممکن شده است.و آنها برای اجرای بازی با تمام قابلیت های فیزیکی پیشنهاد یک پردازنده ی دو هسته ای (با قدت پردازش 3.7 Ghz در هر هسته)را کرده اند.در ضمن محاسبات فیزیکی علاوه بر پردازنده ی مرکزی بر عهده ی پردازنده ی کارت گرافیک (GPU) نیز خواهد بود.در یکی از تریلر ها یک گرد و غبار عظیم قابلیت های فیزیکی بازی را به خوبی نمایش داد.این گرد و غبار به صورت واقع گرایانه هر چه در پیش رویش بود به سمت خود جذب می کرد.خواص فیزیکی آب نیز در نوع خود فوق العاده است.جزر ومد دریا و موج های کوتاه همگی در نوع خود پردازش فیزیکی دارند.ازط طرف دیگر برای اجرای بازی علاوه بر پردازنده ی ذکر شده نیازمند یک کارت گرافیک7900GTX هستید و کارت های گرافیکی پایین تر به خوبی قادر به اجرای بازی نخواهند بود.بعد از آنکه مشخص شد مایکرو سافت انتشار بازی را به عهده گرفته آنها بازی را به ویندوز ویستا منتقل کردند تا سازندگان بازی بتوانند از قابلیت های ویستا و DX10 نیز استفاده کنند ضمن اینکه مایکرو سافت با انجصاری کردن نسخه ی کنسولی بازی به XBOX 360 یک عنوان بزرگ دیگر را به مجموعه ی بازی های خود اضافه کرد.طراحان بازی معتقدند XBOX 360 با قدرت مناسبی که دارد می تواند پا به پای PC پیش برود.یک دلیل دیگر آنها نیز این بوده که XBOX 360 از تمام تکنیک های روز سود می برد..ساتفاده ی شگفت انگیز از Depth Of Field (با استفاده از این تکنیک اشیا دور رندر نشده و تا دیده می شوند)نمونه ی جالبی از قدرت گرافیکی بازی است.در AW استفاده ی ماهرانه ای از این تکنیک شده است.اگر چه تمامی مناظر دور دست تار دیده می شوند اما کیفیت تصاویر بهتر بسیار بهتر است.همچنین استفاده از Shader Model4.0 باعث شده تا سایه زنی ها واقعی تر به نظر برسند.البته بازی با کارت گرافیک هایی که از SM3.0 پشتیبانی می کنند نیز به راحتی اجرا می شود.با توجه به اینکه ویندوز ویستا از DirectX10 پشتیبانی می کنند و با کیفیت و سرعت بهتری اجر اخواد شد(همان طور که در E3 06 هن اعلام شد کارت های شرکت ATI بهترین گزینه برای لذت بردن از بازی است)طاحان معتقدند که ویندوز ویستا امکانات بسایر بالایی را در اختیارشان قرار می دهد و با هدف (بهترین بودن و عرضه ی محصول با کیفیت) مطابقت دارد.در دمویی که ما مشاهده کردیم استفاده از تکنیک Soft Shadowing (این تکنیک برای نرم کردن لبه ی سایه ها مانند واقعیت استفاده میشود)به خوبی آشکار بود.اگر چه هنوز طاحان به طور رسمی استفاده از این تکنیک را اعلام نکرده اند.اما ساتفاده از آن به وضوح مشخص بود.ایجاد مه آن هم به صورت هم زمان (Real Time) در شهر برایت فالز یکی از مشکلات بزرگ طراحان محسوب می شد که انجام آن شگفتی بعضی از بازیباز ها و کارشناسان را به دنبال داشت.استفاده از HDR نیز زیبایی بازی را دوچندان کرده استبه نحوی که اثر بازتاب نور به همراه جابه جایی آنها واقعا دیدنی است.یکی دیگر از سرپرایز های Remedy بزای بازیباز ها موسیقی بازی است.سازندگان حضور گروه معروف اشعار پاییز (Poest Of The Fal ) را تایید کرده است و این گروه راک فنلاندی وظیفه ی ساخت موسیقی و تم اصلی بازی را به عهده گرفته است.اگر دومین قسمت ازبازی مکس پین را بازی کرده باشید تم انتهایی و تاثیر گذار آن را با نام آخرین وداع (Late Goodbye) را به یاد دارید.سم لینک نویسنده ی داستان آن قطعه شعر را نیز سروده بود.( متن از خودم:این آهنگ رو به خوبی به یاد دارم واقعا غمگین دوست داشتنی و تاثیر گذار بود.فوق العاده زیبا بود. شاید این موضوع به ما می فهماند که AW پایانی دراماتیک دارد!).شرکت Remedy همواره در آثارش بر موسیقی متن تاکید بسیار زیادی داشته و باز هم سعی کرده تا موسیقی را د ر بطن داستان بازی جاری کند و به بازیباز حس واقعی وفیلم گونه بدهد.صدا پیشگی الن را به احتمال زیاد به کلی مک لکن (Kyle Maclachlan) خواهد بود.اگر چه این موضوع هنوز به طور رسمی از طرف Remedy اعلام نشده است.مک لکن آثاری چون The Trail,Beautiful Girls,The Doors را در کارنامه ی خود دارد.طاحان تاکید کردند در بازی به هیچ عنوان از سلاح های فوق سنگین استفاده نخواهد شد و می توانید چند نوع کلت و اسلحه ی فوث سنگین را به کار ببرید.اسلحه ی اصلی شما چراغ قوه خواهد بود و با توجه به اینکه دائما به رویا و کابوس سفر می کنید انتظار نداشته باشید که یک انسان شیک پوش همراه با کت و شلوار مقابل شما قرار بگیرد.بلکه در کابوس عموما دشمنان اهریمنی و بد شکل شما را به مبارزه دعوت می کنند و با کمک چراغ قوه ی خود می توانید آنها را آزار دهید.از طرفی گاهی در رویا به سر نمی برید با دشمنان انسانی نیز برخورد خواهید کرد که باید با استفاده از سلاح کمری آنها را از بین ببرید.تیم طراح بازی (همان تیم زبده ی مکس پین)با استفاده از قدرت بالای فیزیکی Havok4.0 و فناوری موشن کپچر انیمیشن های پویایی را به شکلی واقعی و طبیعی شبیه سازی کرده اند.یکی از چالش های بازی های سوم شخص نداشتن دید خوب نسبت به اسلحه در دست شخصیت است.این مشکل در مکس پین 1 نیز دیده میشد اما در نسخه ی دوم بازی تا حدودی مشکل حل شد.طراحان با استفاده از مدل های واقعی اسلحه ها آن ها را به صورت سه بعدی شبیه سازی نکرده اند.بلکه عینا عکس های اسلحه را بدون هیچ تغییری در بازی قرار داده اند(مانند مکسس پین 2)این مساله باعث می شود تا سلاح شخصیت اصلی به وضوح و با کیفیت بالا دیده شود.تاکنون بخش چند نفره باری بازی طراحی نشده است و احتمال میرود بازی از این بخش پشتیبانی نکند!در کل این بازی از پتانسیل بالایی برخوردار است و در لیست انتظار تمام سایت ها و مجله ها قرار گرفته است.باید دید که آیا پروزه ی 7 میلیون دلاری آلن ویک می تواند تحسین بازیباز ها را بر انگیزد یا خیر.به نظر می رسد این بازی توان خلق یک شگفتی دیگر مانند مکس پین را دارد.امیدواریم که سازندگان این بازی در زمان عرضه به تمام وعده های خود عمل کنند.
خوب بالاخره پس 1.5 الی 2 ساعت این متن ها رو نوشتم
امیدوارم خوشتوناومده باشه
بدون شک با یک شاهکار روبرو هستیم
موفق باشید
یحیی:46:
با تشکر از خشایار عزیز
یه مطلبی می خواستم عرض کنم
متنی رو که من در صفحه ی 20 بازی براتون گذاشتم توجه کنید.به بخشی که قرمز رنگه.این متن مربوط میشه به مجله ی بازی رایانه در سال 86 که آلن ویک قرار بود اون موقع بیاد ولی تاخیر خورد! ببینید چی نوشته
رانندگی در حین بازی اتفاق میفته و مثل بازی gta نیست که به یک محدوده ی خاص برویم تا بازی ادامه پیدا کند.اگه مافیا رو یادتون باشه در هر ماموریت رانندگی در حین اون مرحله اتفاق می یفتاد.به نظر میاد آلن ویک هم همینجوری باشه.با توجه به اینکه متن مال چند سال پیشه من می کم نکنه اصلا از اول قرار نبوده این بازی open world باشه!نظر شما چیه؟:question:

Khashayar King
13-07-2009, 22:54
با تشکر از خشایار عزیز
یه مطلبی می خواستم عرض کنم
متنی رو که من در صفحه ی 20 بازی براتون گذاشتم توجه کنید.به بخشی که قرمز رنگه.این متن مربوط میشه به مجله ی بازی رایانه در سال 86 که آلن ویک قرار بود اون موقع بیاد ولی تاخیر خورد! ببینید چی نوشته
رانندگی در حین بازی اتفاق میفته و مثل بازی gta نیست که به یک محدوده ی خاص برویم تا بازی ادامه پیدا کند.اگه مافیا رو یادتون باشه در هر ماموریت رانندگی در حین اون مرحله اتفاق می یفتاد.به نظر میاد آلن ویک هم همینجوری باشه.با توجه به اینکه متن مال چند سال پیشه من می کم نکنه اصلا از اول قرار نبوده این بازی open world باشه!نظر شما چیه؟:question:ممنون از شما یحیی جان ولی فک کنم خوده Remedy چند وقت پیش گفت سبک بازی open world هست و اندازه شهر 10 برابر (یا

چند برابره) gta : sa هست ! پس این ها که نمیان بگن بخش Open World حذف شده میگفتن : اصلا وجود نداشته !

اینا مارو مسخره کردن ! بعد از 5 سال تازه دارن دونه دونه بازی رو خراب میکنن ! درسته بازی خیلی خوبیه هم از نظر گرافیک و هم

از نظر گیم پلی اما کارشون درست نیست ! اول گفتن بازی برای PC و x360 میاد بعد گفتن ! برای x360 و PC با ویندوز ویستا و DX 10

میاد الانم میگن اصلا نخسه PC وجود نخواهد داشت ! یعنی چی ؟ مگه ما مسخره ایم که دارن هروز یه چیزی رو تایید و تکذیب

میکنن ! یا همین Open World اول گفتن سبک بازی به قول شما مثل مراحل مافیا میمونه بد گفتن نه بازی کاملا open world

هست مثل gta بعد الان میگن اصلا به کلی حذف شده ! بابا اینا باید تکلیف این همه ادم رو روشن کنن بلاخره چی میشه !

با تشکر ، خشایار

S.Y.K
13-07-2009, 23:02
ممنون از شما یحیی جان ولی فک کنم خوده Remedy چند وقت پیش گفت سبک بازی open world هست و اندازه شهر 10 برابر (یا

چند برابره) gta : sa هست ! پس این ها که نمیان بگن بخش Open World حذف شده میگفتن : اصلا وجود نداشته !

اینا مارو مسخره کردن ! بعد از 5 سال تازه دارن دونه دونه بازی رو خراب میکنن ! درسته بازی خیلی خوبیه هم از نظر گرافیک و هم

از نظر گیم پلی اما کارشون درست نیست ! اول گفتن بازی برای PC و x360 میاد بعد گفتن ! برای x360 و PC با ویندوز ویستا و DX 10

میاد الانم میگن اصلا نخسه PC وجود نخواهد داشت ! یعنی چی ؟ مگه ما مسخره ایم که دارن هروز یه چیزی رو تایید و تکذیب

میکنن ! یا همین Open World اول گفتن سبک بازی به قول شما مثل مراحل مافیا میمونه بد گفتن نه بازی کاملا open world

هست مثل gta بعد الان میگن اصلا به کلی حذف شده ! بابا اینا باید تکلیف این همه ادم رو روشن کنن بلاخره چی میشه !

با تشکر ، خشایار
خشایار حالا چرا این قدر ناراحتی:31:
تو که ایکس باکس 360 داری

Khashayar King
13-07-2009, 23:12
خشایار حالا چرا این قدر ناراحتی[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
تو که ایکس باکس 360 داری والا ناراحت نیستم ! عصبانیم ! اخه یه حرفه درست و حسابی نمیزنن ! الان که Open World رو هم حذف کردن ! دیگه نور الا نوره !

با این کار طرفدارای مایکرو سافت این شرکت رو دیگه بیخیال میشن ! من خودم بشخصه بیشتر بازیامو رو x360 انجام میدم ! ولی

خوب چون از اون اولا منتظر نخسه پی سی بودم ! فکر نمیکردم ! این همه مدت پی سی بازها بازی خورده باشن.

پستام از 360 تا رسید به 361 ! حیف شد ! [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

با تشکر ، خشایار

halflife g
13-07-2009, 23:17
درسته من خودم از اينكه اين بازي انحصاري xbox 360 شد خوشحال شدم ولي اي كاش اينو زودتر ميگفتن و اين همه pc باز رو مچل نميكردن (خداييش كار انساني نكردن)

S.Y.K
13-07-2009, 23:28
درسته من خودم از اينكه اين بازي انحصاري xbox 360 شد خوشحال شدم ولي اي كاش اينو زودتر ميگفتن و اين همه pc باز رو مچل نميكردن (خداييش كار انساني نكردن)
درسته منم تایید می کنم
ای کاش اگه قرار به این کار بود از همون اول بازی رو اختصاصی می کردن تا PC GAMER ها ناراحت نشن
مطمئنا حال بدیه به کسی وعده داده بشه و بهش عمل نشه :13:
به هر حال امیدوارم مایکروسافت از این بدقولی هاش دست برداره!:13:

havas_1980
14-07-2009, 01:14
1. نخسه PC از بازی به صورت رسمی حذف شد !! واقعا برای PC بازها ناراحت شدم ! نا امید شدن !

2. چندی پیش Remedy رسما اعلام کرد Open World بازی هم حذف شده . شما دیگر توانایی جابه جا شدن ازادانه رو در بازی

ندارید !

منبع :


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدبا تشکر ، خشایار
تو این لینک فقط خبر حذف شدن دنیای باز بودن بازیه همین. خبر کنسل شدن پی سی از کجا مشخص شده تو این خبر؟... این حرف از این تاپیک نشات گرفته:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدچند روز پیش تو فروم بازی الن ویک فقط حرف این اومده که سازنده های بر روی نسخه XBOX 360 متمرکز شدن. حالا یه نفر هم استنباط کرده که پس با این وضع نسخه پی سی هم کنسل شده و شایع کرده.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدپس حرف کنسل شدن بازی از سوی سازنده ها اصلا نبوده و نیست.

aghamajid1369
14-07-2009, 01:16
به به.
خشایار جان عجب خبر دل انگیزی رو دادی.
امروز نتونستم 1 سر به منبعت بزنم.
امشب طی 1 اتفاق خجسته رفتم به منبع که چی دیدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کجای اون منبع نوشته بود برای pc نمیاد؟؟؟
برای مطمئن شدن رفتم چند جای دیگه رو هم گشتم.
تنها چیزی که بود اینه که نسخه pc دیر تر از نسخه کنسول میاد چون فعلا تمرکزشون روی کنسول هست.
همین.
این هم لینک:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

لطفا اول مطمئن شو بعد بیا بگو.
اگه لینک دیگه ای هم داری بذار تا ببینیم. شاید هم من اشتباه کنم.

resident_evil
14-07-2009, 01:23
No Alan Wake for PC ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

فقط در حد یه گمانه زنی هستش ! شاید دلیلش هم به خاطر دیر تر عرضه شدن نسخه ی pc نسبت به کنسول باشه !

aghamajid1369
14-07-2009, 02:36
No Alan Wake for PC ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

فقط در حد یه گمانه زنی هستش ! شاید دلیلش هم به خاطر دیر تر عرضه شدن نسخه ی pc نسبت به کنسول باشه !
این لینکی که نوید داده حتما برین و کامنت های بازدید کننده ها رو بخونین.
خیلی جالبه.
ولی هنوز هم 1 ترس ته دلمون انداختن. دارن 1 کم اذیت میکنن. که میگن Once we get this version done [for the 360], we'll see."
ولی عمرا که همش دارن الکی میگن.
حتما این بازی زو برای pc هم میزنن. ولی مثل بقیه بازی ها بعد ار اینکه فروششون رو روی xbox کردن.

S.Y.K
14-07-2009, 05:45
خوب دوستان من الان به عمق فاجعه پی بردم!:hmm:
open world از بازی alan wake حذف شد!
این الان دقیقا یعنی یک فاجعه ی به تمام معنا...
این فضای وسیع بازی با این همه تنوع یعنی محدود شده به چندتا مرحله و یک رانندگی ساده؟!؟
الان من اون فضای وسیعو چی کارش کنم.اصلا به چه دردم می خوره؟چه معنی میده که open-world از بازی حذف بشه.ویک چیز دیگه پس ماجرای این نوشته ی مجله ی بازی رایانه چیه


برای انجام ماموریت ها باید دائما مسیر خانه تا شهر برایت فالز را طی کنید.برای این کار سازندگان از سبک گردش آزاد (Free Roam) استفاده کرده اند.مانند بازی هایی چون GTA و MAFIA میتوانید در شهر گشت و گذار کنید و از مناظر زیبای بازی لذت ببرید.البته این به این معنا نیست که برای گرفتن یک ماموریت باید به محدوده ی خاصی بروید تا داستان بازی ادامه پیدا کند.بلکه بخش رانندگی بازی در گرو داستان و به موازات بخش داستانی حرکت می کند.درست مانند مافیا

خوب این چه جور open world ی بودی که مثل مافیا رانندگی در حین بازی صورت می گرفته
دوستان شما مافیا رو کاملا یادتون میاد.این طوری بود که مرحله مرحله بازی انجام می شد و گردش آزاد در شهر وجود نداشت شما در هر مرحله باید رانندگی می کردید و به محل مورد نظر می رفتید و در اونجا ماموریت رو انجام می دادید.در نهایت بر می گشتید و مرحله تمام می شد.هر چند در بین مراحل می تونستید در شهر هم جستجویی انجام بدید ولی کلا این کار نه جالب بود نه لازم.انتخاب ماموریت هم با شما نبود.یک مرحله تمام و مرحله ی بعد شروع می شد.خوب این که نمیشد open world.open world میشه gta که خودمون حق تصمیم داریم کدوم مامیوریت رو انجام بدیم.چی کار کنیم.کجا بریم.اصلا ماموریت انجام بدیم.ولی کلا مافیا همچین حالتی نداشت.ولی در بازی جدا از انجام ماموریت در منوی اصلی بازی یک بخش به اسم free ride وجود داشت که می تونستید به واسطه ی اون بخش در شهر بچرخید ولی از ماموریت و مرحله خبری نبود! این بوده مافیا که مجله ی بازی رایانه 2 سال پیش نوشته این مطلبو.حالا من موندم این سبکی که مجله ی بازی رایانه گفته .
حالا در کل باید این وضعیت افتضاح حذف open world رو تسلیت بگم.اون فضای وسیع رو بریزید دور!
اما من توجیه نمی شم open world الان حذف شده و سبک بازی تقریبا مثل مافیا شده.ولی مجله ی بازی رایانه فروردین 86 به این اشاره میکنه؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟! این اصلا یعنی چی.
به نظر من این ماجرا هم منطقی هست هم منطقی نیست
منطقیه چون 2 سال پیش مجله ی بازی رایانه گفته سبک بازی مثل مافیاست(از لحاظ انتخاب مراحل و رانندگی)
از طرفی منطقی نیست چون الان می گن open world حذف شده ( با وجود نوشته ی دو سال پیش مجله ی بازی رایانه) و اگه قرار نبوده open world از بازی حذف بشه چرا فضای بازی تا این حد وسیع شده؟!؟!؟!؟!
آخه این یعنی چی؟!؟!؟! چرا زمان این اتفاقات با هم تضاد داره؟:blink::blink::blink::blink::blink::blin k::blink:

Khashayar King
14-07-2009, 09:22
تو این لینک فقط خبر حذف شدن دنیای باز بودن بازیه همین. خبر کنسل شدن پی سی از کجا مشخص شده تو این خبر؟... این حرف از این تاپیک نشات گرفته:


به به.
خشایار جان عجب خبر دل انگیزی رو دادی.
امروز نتونستم 1 سر به منبعت بزنم.
امشب طی 1 اتفاق خجسته رفتم به منبع که چی دیدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کجای اون منبع نوشته بود برای pc نمیاد؟؟؟
برای مطمئن شدن رفتم چند جای دیگه رو هم گشتم.
تنها چیزی که بود اینه که نسخه pc دیر تر از نسخه کنسول میاد چون فعلا تمرکزشون روی کنسول هست.
همین.
این هم لینک:

سایت خبری Edge Online اعلام کرد که طبق گفته های Remedy بازی Alan Wake برای pc

منتشر نخواهد شد! این سیاست مایکرو سافت است که به خاطر نداشتن عنوان های انحصاری

برای کنسول xbox360 میخواهد بازی Alan Wake را در بهار سال 2010 به صورت اختصاصی

برای کنسول xbox360 منتشر کند .

ببخشید منبع خبر 1 ماله سایت Edge Online بود !

با تشکر ، خشایار

aghamajid1369
14-07-2009, 10:41
سایت خبری Edge Online اعلام کرد که طبق گفته های Remedy بازی Alan Wake برای pc

منتشر نخواهد شد! این سیاست مایکرو سافت است که به خاطر نداشتن عنوان های انحصاری

برای کنسول xbox360 میخواهد بازی Alan Wake را در بهار سال 2010 به صورت اختصاصی

برای کنسول xbox360 منتشر کند .

ببخشید منبع خبر 1 ماله سایت Edge Online بود !

با تشکر ، خشایار

به پیر به پیغمبر همچین حرفی نیست.
اصلا توی همون EDGE ONLINE هم همچین چیزی ننوشته.
فقط نوشته تمرکزشون روی ایکس باکس هست فعلا و نسخه pc تاخیر داره.
اون لینکی که نوید داده خبرش از EDGE ONLINE هست. خودش هم گفته هم لینک گذاشته.

hosseincode2008
14-07-2009, 10:43
مطمئن باشيد اگر Open-Word رو از بازي حذف كردن به نفع بازي بوده ، اونم الان كه اينقدر از زمان ساخت بازي ميگذره ...

Khashayar King
14-07-2009, 10:56
به پیر به پیغمبر همچین حرفی نیست.
اصلا توی همون EDGE ONLINE هم همچین چیزی ننوشته.
فقط نوشته تمرکزشون روی ایکس باکس هست فعلا و نسخه pc تاخیر داره.
اون لینکی که نوید داده خبرش از EDGE ONLINE هست. خودش هم گفته هم لینک گذاشته. مجید جان چرا ناراحت میشی ! بابا اصلا هرچی شما میگی !


طمئن باشيد اگر Open-Word رو از بازي حذف كردن به نفع بازي بوده ، اونم الان كه اينقدر از زمان ساخت بازي ميگذره ...
انقد غیره منتظره ؟! اینا این همه شهر درست کردن چپوندن تو بازی که Open World نباشه ! یه چیزی پشت پرده هست ! باید صبر

کنیم !

با تشکر ، خشایار

M E H D I
14-07-2009, 11:26
این عکس رو ببینین جالبه:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

aghamajid1369
14-07-2009, 12:11
مجید جان چرا ناراحت میشی ! بابا اصلا هرچی شما میگی !
عزیزم کاری به ناراحت شدن نداره.
دیروز 1 ضد حال اساسی زدی و . . .
به هر حال دیگه تموم شد.
موفق باشی.