PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : کلوپ N78



صفحه ها : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

actooor
08-06-2008, 22:53
دوستان
گفتم یک کلوپی بنده ی حقیر بزنم...تا تمام مسایل و بحث ها در مورد این گوشی اینجا مطرح بشه...:40::10::11:

نوکیا ان78

عکس ها...
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

مشخصات و بررسی نوکیا ان78


-گوشی نوکیا N78
-کارت حافظه 2)microSD گیگابایت)
-باتری(BL-6F)
-شارژر (5- AC)
-هدست سیم دار استریو به همراه ریموت کنترل(45-AD-54/HS)
-کابل دیتا CA-101)USB)
-دفترچه راهنما
-DVD نصب برنامه ها
در نگاه اول به نظر می رسد N78 به عنوان جایگزین73 N وارد بازار شد اما مطمئناً قصد نوکیا از ارایه78 N این نبوده، چرا که73 N یکی از مشهور ترین و بهترین گوشی های نوکیا است که فروش فوق العاده خوبی در کل دنیا داشته است. اما78 N نیز از گوشی های هوشمند و خوب سری 60 نوکیا است که چند ویژگی قابل توجه دارد.
یکی از نکات قابل توجه این گوشی بهره بردن از نسخه سوم آبدیت شده S60 به همراه Feature 2 Pack است که تغییرات قابل توجهی نسبت به نسخه های قبلی دارد. دوربین N78 درحد دوربین های متوسط بوده و همانند دوربین N73 است. همچنین سخت افزار دریافت امواج FM و GPS نیز روی این گوشی وجود دارد.
همان طور که می دانید رقابت بین دوربین ها و گوشی های دوربین دار تقریباً اهمیت خود را از دست داده و سال 2008 سالی برای رقابت در زمینه GPS و سرویس های اینترنتی است و انتظار می رود برندها در این زمینه رقابت خوبی را به نمایش بگذارند. در این میان N82 نوکیا هم از لحاظ دوربین هم GPS و هم سرویس های آنلاین یکی از بهترین ها است و به نظر می رسد طول عمر طولانی در بازار داشته باشد.78 N نیز کلیه قابلیت های N82 را دارد. دلیل ارایه چنین گوشی مشابهی را در ادامه این بررسی خواهید یافت!

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ساختار ظاهری
از بسیاری از جنبه ها، ظاهر N78 شبیه به ظاهر 82‏N است، هر چند صفحه کلید N78 کمی متفاوت است و پانل جلویی آن نیز کاملاً براق است اما در عمل شباهت زیادی با N82 دارد. در واقع می توان N78 را ترکیبی از ظاهر برخی گوشی های سری N دانست مثلاً بخش های مشکی رنگ شبیه81 N و طرح های پشت گوشی شبیه N82 است. N78 در سه رنگ قهوه ای، آبی و سفید وجود دارد البته این تفاوت رنگ فقط در بخش پشت گوشی دیده می شوند چرا که پانل جلویی گوشی در هر سه مدل مشکی براق با نوارهای نقره ای است.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ابعاد گوشی 113´49´15/1 میلیمتر و وزن آن 101/9 گرم است که به این ترتیب چند میلیمتر از82 N باریک تر است
=============================
سوکت microUSB مثل بسیاری از گوشی های نوکیا کناره سمت چپ قرار دارد که انتقال دیتا از طریق کابل USB از این طریق صورت می گیرد. پورت 3/5 میلیمتری هدفون در بالای گوشی و در کنار دکمه POWER قرار گرفته است. در کنار سمت چپ پورت 2 میلیمتری شارژر نیز وجود دارد.
=============================
در سمت راست گوشی نیز دکمه مخصوص دوربین و دکمه های تنظیم صدا وجود دارند. در ساختار 78N نقصی دیده نمی شود و هیچگونه صدای اضافی و نا هنجاری شنیده نمی شود و تنها نکته جذب چربی و اثر انگشت روی بدنه براق آن است
=============================
صفحه نمایش
صفحه نمایش گوشی از نوع QVGA و با اندازه 2.4اینچ (240´320پیکسل) است. و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. و تصاویر واضح و بسیار خوبی را حتی در نور زیاد نمایش می دهد. صفحه نمایش78 N وN95 از بسیاری لحاظ قابل مقایسه اند و تفاوت چندانی ندارند اما در مقایسه باN95 8G با حضور صفحه نمایش 2.8 اینچی تفاوت کاملاً مشهود است. قابلیت نمایش 8 خط متنی و 3 خط سرویس با فونت های کاملاً خوانا وجود دارد.
=============================
صفحه کلید
صفحه کلید N78 بسیار شبیه صفحه کلید81 N و چند گوشی دیگر نوکیا است و نکته مهم وجود Navywheel که یک بخش لمسی برای حرکت بین منوها و آیکن ها و فایل است و کافیست انگشت خود را روی این بخش بچرخانید. البته این ویژگی همیشه جالب نیست و گاهی اوقات به طور تصادفی این بخش لمس شده و به طور نا خودآگاه روی آیکن ها حرکت می کند. به هر حال، پیاده سازی این بخش در78 N زیاد جالب نیست. هنگام کار با این دکمه حرکتی لمسی، کلید هایی که باید استفاده شوند با نور سفید روشن می شوند و کاربر را راهنمایی می کند که البته این قابلیت امکان غیر فعال شدن را دارد. نور پس زمینه دکمه ها سفید است. امکان تنظیم نور صفحه کلید و صفحه نمایش توسط یک سنسور نور وجود دارد. استفاده از کلیدهای شماره دار خیلی راحت نیست چرا که این کلیدها از نوارهای عمودی باریک تشکیل شده اند.
==================================
باتری
باتری گوشی لیتیومی مدل BP-6MT با ظرفیت 1200میلی آمپر ساعت است که قابلیت 5 ساعت مکالمه مداوم، 225 ساعت حالت آماده به کار، 24 ساعت پخش موسیقی یا رادیو، 215 دقیقه ضبط فیلم و 280 دقیقه پخش فیلم را دارد.

به طور متوسط می توان تا 3 روز روی شارژر باتری گوشی حساب کرد. مدت زمان شارژ کامل باتری نیز 2 ساعت است. جدولی از کارایی باتری را در زیر مشاهده کنید:
-استفاده از GPS : سه و نیم تا 4 ساعت
-پخش ویدیو: 4 ساعت و 45 دقیقه
-جستجوی وب(EDGE) : سه ساعت
-Wi-Fi (بی وقفه): 5/ 3ساعت
-موزیک( باهدفون) : 3/5 ساعت
-رادیو:5/ 12ساعت
-رادیوی اینترنتی(با Wi-Fi) : شش ساعت
-بازی: 5/ 4ساعت
یکی از خوبی های بهره برداری از FP2 صرفه جویی در مصزف انرژی و بیشتر شدن عمر باتری است. N78 در این زمینه از82 N پیشی گرفته است.
حافظه
گوشی دارای 96 مگابایت حافظه RAM است که 45 مگابایت آن برای استفاده کاربر خالی است و می توان برای اجرای برنامه ها و یا باز کردن صفحات وب سنگین از آن بهره گرفت. 70 مگابایت حافظه خالی برای ذخیره اطلاعات نیز وجود دارد. که البته می توان با استفاده از کارت حافظه microSD آن را تا 8 گیگابایت افزایش داد. یک کارت 2 گیگابایتی نیز روی گوشی قرار دارد.
سخت افزار
بر خلاف 82‏N که از پلات فرم2420 TIOMAP برخوردار است، N78 دارای یک پلات فرم ساده تک تراشه ای با پردازنده RM11 و سرعت 369 مگاهرتز است همچنین78 N فاقد سنسور حرکتی است و تصویر آن با چرخش گوشی نمی چرخد.
کارایی
از لحاظ کارایی سخت افزاری، N78 بسیار شبیه N82 بوده و بنابر این با بسیاری از گوشی های سری 60 نوکیا هم سطح است.
اتصالات
USB: با اتصال کابل USB سه حالت اتصال وجود دارد.
-Mass Storage USB) Data Transfer): در این حالت کارت حافظه قابل دسترسی است نیازی به نصب درایور نبوده و سیستم عامل به طور خودکار گوشی را می شناسد.
-Image print: ارسال عکس ها به پرینتر
-Pc Suite : مدیریت اطلاعات از طریق Nokia PC Suite
بلوتوث: نسخه بلوتوث گوشی 2.0 به همراه قابلیت EDR است و از پروفایل های زیر پشتیبانی می کند.


A2DP -


AVCRP-


BIP-Image push-


DUN-GW-


FT-Server-


Hamds Free-AG(1/0)-


Headset-AG-


OBBX-


OPP-Client-


OPP-Server-


SIM Accem-Server-

د در اتصال بلوتوث بیشترین سرعت انتقال دادن 100 کیلوبیت در ثانیه است.
Wi-Fi: در این گوشی از تکنولوژی ارتباطی IEEE802/11g) Wi-Fi )پشتیبانی می شود و از همه استانداردهای امنیتی نیز برخوردار است. همچنین قابلیت upnp که با استفاده از آن می توان اسلایدها را به تلویزیون، موزیک ها را به سیستم استریو و عکس ها را به پیرینتر ارسال کرد، وجود دارد. همچنین دارای Home Media Server برای اتصال N78 به شبکه Wi-Fi و یا کامپیوتر شخصی می باشد.
دوربین
در نگاه اول دوربین N78 کاملاً شبیه دوربین N73 است اما با کمی دقت به مشخصات تفاوتهایی را در می یابید. N78 دارای دوربین 3.2 پیکسلیCmos به همراه فوکوس اتوماتیک است. کیفیت تصاویر این دوربین بسیار خوب است و شاید بتوان گفت تنها نقص آن نبود درب پوش لنز است.از لحاظ قابلیت های افزوده شده توسط FP2 می توان گفت قابلیت مکان یابی در این گوشی وجود دارد که به مشخصات موقعیت جغرافیایی را به عکس اضافه می کند و می توان آن محل را روی نقشه جستجو کرد.
==================================
رزولوشن های زیر قابل استفاده اند:
-پرینت 3 مگاپیکسل: بزرگ
-پرینت 2 مگاپیکسل: بزرگ
-پرینت ایمیل0.8مگاپیکسلی: متوسط
-پیام مولتی مدیا 0.3مگاپیکسلی: کوچک
متاسفانه گزینه ای برای انتخاب رزولوشن واقعی تصویر در نظر گرفته شده است و رزولوشن های قابل استفاده در N78 عبارتند از: 2048´1536، 1600´1200، 1024´768 و 640´480 پیکسل حجم تصاویر نیز بسته به نوع رزولوشن انتخاب شده در حدود 1مگابایت، 700-600 کیلوبایت، 250-300 کیلوبایت و 75-100 کیلوبایت خواهند بود.
==================================
گوشی دارای قابلیت زوم دیجیتالی تا 20 برابر را دارد. دو حالت برای زوم وجود دارد "normal" و "enhanced" که در اولی زوم نرمال و در دومی ماکزیم زوم ممکن اعمال می شود و البته کیفیت تصویر پایین می آید.
فلاش دوربین را می توان روی حالت اتوماتیک تنظیم کرد و یا از آن در حالت حذف قرمزی چشم استفاده کرد. تایمر اتوماتیک را می توان طوری تنظیم کرد که بعد از 2، 10، 20 ثانیه خاموش شود.برای تنظیم نور سفید در تصویر حالت های مختلفی نظیر Auto، Sunny، Cloudy، Incandescent و Fluorescent وجود دارند. افکت های Sepia، Black & White و Negative نیز دیده می شوند.
تنظیمات ISO به صورت پیش فرض روی حالت اتوماتیک تنظیم شده است اما می توان به صورت دستی نیز ISO را زیاد یا کم کرد که برای این کار بازه انتخاب 60 تا 200 وجود دارد.
=================================
ضبط ویدیویی
تنظیمات در بخش ویدیویی خیلی کمتر است و بیشتر تنظیمات به صورت اتوماتیک انجام می شوند. تنظیمات نور سفید همانند تنظیمات حالت عکس برداری است. برای فیلم برداری فقط دو حالت مختلف داریم: حالت اتوماتیک و حالت شب (night). ماکزیم رزولوشن فیلم 640´480 پیکسل بوده و در فرمت mpeg4 ضبط می شود. می توان صدا را در حین فیلم برداری ضبط نکرد میزان فریم در ثانیه 15 بوده که غیر قابل تغییر است. فیلم برداری بدون محدودیت و تا جایکه حافظه خالی داشته باشید انجام می شود.
مسیریاب GPS
مهمترین به روز آوری در این بخش، نسخه جدید Nokia Maps است که راهنمای استفاده از آن به طور جداگانه ارایه خواهد شد. سرعت برنامه جهت یاب نسبت به قبل خیلی بیشتر شده ولی متاسفانه مصرف باتری آن نیز بیشتر شده است و در این زمینه نوکیا هنوز نتوانسته راه حلی ارایه دهد.
موسیقی
کلیه برنامه هایی که در زمینه موسیقی هستند مثل music player، رادیو و رادیوی اینترنتی تحت استانداردهای 2FP ارایه شده اند و تنظیمات خاصی ندارند. به همراه گوشی یک ریموت کنترل موسیقی نیز ارایه شده که شبیه ریموت کنترل گوشی81 N از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری می باشد. قابلیت رادیویی اینترنتی یکی از ویژگی های جدیدی است که نوکیا روی گوشی های جدید خود قرار می دهد و البته علاوه بر نرم افزار باید از لحاظ سخت افزاری نیز ارتقا یابد. مثلاً N78 دارای نرم افزار مناسب رادیویی اینترنتی است اما انتقال دهنده FM و نحوه همگام سازی آن باعث شده تا در محل هایی کارایی مناسبی نداشته باشد و دریافت سیگنال همراه با نویز صورت بگیرد.
کارایی کلی گوشی
طبق جدول در کل می توان گفت کارایی گوشی در حد متوسط قرار دارد بطوریکه بیشتر پارامترهای اصلی در حد متعادل و متوسط هستند. از لحاظ خروجی صوتی و کیفیت صدا نیز در حد خوبی قرار دارد و می توان با استفاده از اکولایزرهای موجود کیفیت صدا را بهبود بخشید اما با استفاده از هدفون های همراه گوشی می توان صدای خوبی را دریافت کرد. از لحاظ دریافت سیگنال نیز درحد متوسط قرار دارد.
درنهایت
از لحاظ کیفیت صوتی در هنگام مکالمه و ارسال و دریافت سیگنال صوتی مشکلی وجود ندارد و نیز به دلیل وجود 2 اسپیکر خوب صدای زنگ گوشی نیز کاملاً مناسب است.78 N از جمله گوشی هایی است که از FP2 استفاده می کنند و به همین دلیل بسیاری از برنامه ها و قابلیت های آن به روز شده است که از جمله آن ها دوربین، GPS و Wi-Fi هستند. یکی از مشکلات78 N صفحه کلید آن است که کمی کار با آن برای کاربر سخت است و نوکیا می توانست طراحی بهتری برای آن در نظر بگیرد.

Mojtaba N87
08-06-2008, 23:22
فکر نمی کنم همچین تاپیکی بوده باشه.مرسی اکتور جان.

actooor
08-06-2008, 23:40
خواهش میکنم مجتبی جان...
خدا رو شکر...
گفتم الان همه میریزن سرم...
9کرتم...وظیفم بود...
اخه هرچی گشتم نبود...
طفلی بچه ها سر گر دون میشدن واسه بحث سر این گوشی...
بازم ممنون...
موفق باشی...

ELVIS PRESLEY
09-06-2008, 07:18
اکتور جان دستت درنکنه. خیلی خوب و کامل بود.
کلوپ ان 78 هست. من خودم توش پست میدادم. ولی به خاطر اینکه خیلی وقته توش پست ندادن خیلی رفته عقب.
بازم ممنون. خوب کاری کردی.

Legend
09-06-2008, 09:33
سلام
ممنون اكتور ،ولي پست اول رو ويرايش كن...
الان قيمتش چنده؟؟؟

actooor
09-06-2008, 12:22
سلام
ممنون اكتور ،ولي پست اول رو ويرايش كن...
الان قيمتش چنده؟؟؟
سلام یونس عزیز...
اخرین قیمتی که از نوکیا ان78 دارم با گارانتی اصل 650 هزار تومان بود...
موفق باشی...:11:


داداش سینا ممنون...
لطف داری...
موفق باشی...:11:

MohandesMCD
09-06-2008, 21:49
باز هم مشكل كيپد داره اين گوشي نوكيا.واقعا كه! اين گوشي اصلا جيگزين خوبي براي n73 نميتونه بشه.يعني كسي هست حاضر بشه n73 رو بفروشه و بياد اينو بخره؟ كيفيت صفحش عاليه ولي

DJ.Mamal
09-06-2008, 21:58
همه چيز گوشي عاليه ...ولي نبود محافظ لنز دوربين يه كم اذيت ميكنه
با كي پدش كار نكردم...اما ناراحت به نظر ميرسه

GiggleClub
10-06-2008, 19:09
به نظرتون این گوشی بدرد بازیهای n-gage میخوره؟؟
من که فکر نمی کنم

actooor
10-06-2008, 19:17
نه...
منم فکر نمیکنم...
اصلا بدرد بازی نمیخوره...

ali racer
10-06-2008, 19:54
تو رویو یی که موبایل رویو گذاشته بو نوشته بود این گوشی و ان 96 مشکل کی بورد ندارن
راست و دروغش با خودشون !
ولی وقتی مقایسه می کنم با ان 82
اگه کسی با کی پد ان 82 مشکل نداشته باشه
با این گوشی هم نداره

راستی آخرین قیمتش چقدره ؟

actooor
10-06-2008, 20:50
علی جان منم مثل شما فکر میکنم...
این گوشی مثل ان82 با کیبوردش میشه عادت کرد...
ولی بنظر من اصلا بدرد بازی نمیخوره...
من اخرین قیمت دیروز 630 هزار تومان داشتم...
موفق باشی...

GiggleClub
10-06-2008, 21:39
630؟؟؟؟؟؟
یا پیغمبر!

actooor
10-06-2008, 23:02
البته این قیمت کاذب هست...
به طور حتم به قیمت واقعی 350 تا 400 میرسه...

alex_pk
10-06-2008, 23:06
سلام

actooor جان خيلي عالي و كامل بود
ممنون.

corey
11-06-2008, 14:09
اکتور جون ممنون بابت توضیحات کاملت
ولی به نظر من ان82 نسبت به ان87 خیلی خشگل تره

actooor
11-06-2008, 14:55
ممنون میثم جان و corey جان...داداشای گلم...
اره ان82 اصلا یک چیز دیگس...
اصلا به نظر ان82 رو نباید با ان78 مقایسه کرد...فکر کن دوربین 5 کجا 3/2 کجا...
9کرتونم...
موفق باشید...

becareful
12-06-2008, 22:45
البته این قیمت کاذب هست...
به طور حتم به قیمت واقعی 350 تا 400 میرسه...
متاسفانه فکر نکنم به این قیمت ها هم برسه...قیمتش 300 یورو هست...حالا فوقش بعدا 30 یورو هم کم بشه با این پیشرفت اقتصادی دولت ما تا چند سال دیگه همین 300 یورو رو باید توی ایران 1 میلیون پاش داد.

Mojtaba N87
12-06-2008, 22:50
متاسفانه فکر نکنم به این قیمت ها هم برسه...قیمتش 300 یورو هست...حالا فوقش بعدا 30 یورو هم کم بشه با این پیشرفت اقتصادی دولت ما تا چند سال دیگه همین 300 یورو رو باید توی ایران 1 میلیون پاش داد.

سلام همشهری :20:

مجبوره کم شه. به علت رقابت زیاد.همونطور که ان82 و ان95 کم شدن.

ali racer
12-06-2008, 22:55
رویو جدید جی اس آرنا
از کیفیت عالی ال سی دی ان 78
و همچنین جی پی اس خیلی خوبش
به همراه کیفیت و بلندی صداش
نام برده
کی پدش رو هم مطلوب ذکر نکرده
والبته نوشته که باید بهش عادت کنی !

actooor
12-06-2008, 23:26
ممنون علی جان از اطلاع رسانی...
فکر کنم صداش مثل ان81 عالی باشه...

M@hdi-B
13-06-2008, 10:59
ممنون علی جان از اطلاع رسانی...
فکر کنم صداش مثل ان81 عالی باشه...

وقتی قید شده Stereo Speakers صد در صد صداش بهتره.

Mojtaba N87
13-06-2008, 11:43
مگه صدای ان81 ، stereo Speakers نیست؟

becareful
13-06-2008, 16:17
بچه ها چرا gsmarenaاون review ش رو عوض کرده review قبلیه 3 صفحه بود اکثرا هم نوشته بود که گوشی خوبی نیست و در آخر هم گفته بود به پولش نمیارزه و اصلا از اسپیکر حرف نزده بود... حالا !!!!!!جالبه رقم 7 و8 ش هم 02 !!! هست. اسپیکرش هم توی اون عکسی که کنار n81 گذاشته خیلی کوچیکتره 2 تا داره هر 2 تاش هم از n81 کوچیکتره.
به اخر این [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] صفحه هم توجه کنیم صداش نه تنها از n81 بلندتر نیست بلکه کمتر هم هست(البته خوب صدا همه چیز نیست)

Legend
13-06-2008, 16:25
سلام
بچه ها من امروز يه N78 گرفتم...:8:
540000 تومان...
گوشي خيلي خوشگليه...مخصوصا" قابليت Navi Wheel كه روي N81 هم بود رو داره...در ضمن منو هاش هم خيلي زيبا عوض ميشه، با اينكه motion sensor نداره، ولي وقتي تو گالري ميري يا كليپ اجرا مي كني صفحه خودش خيلي با حال Rotate ميشه...يه فيلم هم با N82 خودم گرفتم ازش...

فقط چون تو فيلمبرداري فوكوس نداره يكم تاره...:31:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

سوالي بود در خدمتم... [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
شاد باشيد:40:

Majid393
13-06-2008, 16:31
مباركه
يعني دكمه هاي لمسي داره عين ان81 ؟

Legend
13-06-2008, 16:35
مباركه
يعني دكمه هاي لمسي داره عين ان81 ؟

بله درسته مجيد جان...

ضمنا" قابليت FM Transmitter هم به خوبي عمل ميكنه...من با N82 تونستم از طريق راديو آهنگ گوش بدم، واقعا" خيلي جالبه...

Majid393
13-06-2008, 17:01
FM transmitter چیه ؟؟؟
با گارانتی گرفتی ؟؟؟
صداش چه طور بود ؟؟؟
LCD یش کیفیت و نور کافی داشت ؟؟؟

Legend
13-06-2008, 17:20
FM transmitter چیه ؟؟؟

قابليتي هست كه ميتوني آهنگ هاي گوشي رو به صورت امواج راديويي بفرستي...
تا برد ( فكر كنم ) 10 متري هر راديويي ميتونه اون امواج رو دريافت كنه...
من با N82 گرفتم...عالي بود...




با گارانتی گرفتی ؟؟؟
صداش چه طور بود ؟؟؟
LCD یش کیفیت و نور کافی داشت ؟؟؟


آره با گارانتي نيا...
صداش كه افتضاح بود...مثه N82 خودم، شايد كمتر:13:
LCD يش هم زيره نور آفتاب خيلي خوب معلوم بود...

M@hdi-B
13-06-2008, 18:45
آره با گارانتي نيا...
صداش كه افتضاح بود...مثه N82 خودم، شايد كمتر:13:
LCD يش هم زيره نور آفتاب خيلي خوب معلوم بود...

سلام یونس جون. مبارک باشه. مایه داری هم مثیبتیه ها:31:

پس اگه صداش در حد N82 هست این Stereo Speakers چیه تو Gsmarena نوشته. ما فکر کردیم الان N73 رو قورت میده البته اگه از 6233 چشم پوشی کنیم. ببینم مگه سیمبینش جدید نیست؟ گالری داره یا نه؟ چون گفتی وقتی میریم تو گالری میپرسم.آیکن هاش تو استند بای عمودی میشه؟

ali racer
13-06-2008, 18:56
یونس بابا مایه دار...

ایشالا مبارکت باشه

منم می خوام گوشی نو بخرم البته تا یه ماه دیگه (فعلا از ان 96 نا امید شدم ...ال سی دی ان 82 توذوقم زده دادم به داداشم)
منتظریم
یه رویو کامل
و مخصوصا در مقایسه با ان 82 بزاری
راستی سیمبین جدید چطور اوضاعش ؟ من که بد جوری تو کفش هستم !!

ali racer
13-06-2008, 18:59
بچه ها چرا gsmarenaاون review ش رو عوض کرده review قبلیه 3 صفحه بود اکثرا هم نوشته بود که گوشی خوبی نیست و در آخر هم گفته بود به پولش نمیارزه و اصلا از اسپیکر حرف نزده بود... حالا !!!!!!جالبه رقم 7 و8 ش هم 02 !!! هست. اسپیکرش هم توی اون عکسی که کنار n81 گذاشته خیلی کوچیکتره 2 تا داره هر 2 تاش هم از n81 کوچیکتره.
به اخر این [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] صفحه هم توجه کنیم صداش نه تنها از n81 بلندتر نیست بلکه کمتر هم هست(البته خوب صدا همه چیز نیست)
دوست من
جی اس آرنا وقتی یه گوشی رو بررسی می کنه
اول یه مطلب می نویسه بطور خلاصه
به نام فرست لوک
یا همون نگاه اول
که حاصل کار و مشخصات گوشی بعد از یه روز کار با گوشیه
بعدا طی 10 روز که گوشی رو کاملا مورد بررسی قرار میده
رویو کامل و جامعی ازش تو سایت میزاره
اون رویو رو هم عوض نکرده بلکه کاملتر شده:46:

Majid393
13-06-2008, 20:06
فک نکنم یونس ان78 رو برا خودش خریده باشه ....

علی جان .... حالا میخای چی بخری ؟؟ g900 ؟؟؟ میخای بری تو کار se :دی ؟؟؟؟؟

actooor
13-06-2008, 20:12
مبارکه داداش یونس...
اون امواج رادیو عجب چیزه توپیه...
بقیه گوشیها این امکان رو ندارن؟؟؟

Mojtaba N87
13-06-2008, 20:17
مبارک باشه .

fm خیلی بدرد بخوره! رو ان96 هم اگه اشتباه نکنم هست.

ELVIS PRESLEY
13-06-2008, 20:29
اره. رو 96 هست.
باید خیلی جالب باشه. اگه میشه یه تو ضیح راجع به استفاده ازش بگید.

noisymind
13-06-2008, 20:44
اره. رو 96 هست.
باید خیلی جالب باشه. اگه میشه یه تو ضیح راجع به استفاده ازش بگید.


مثلا شما از تو گوشيتون آهنگ پخش ميكنين و اونو با موج FM ميفرستين روي راديووي ماشينتون و از اونجا با كيفيت پخش ميشه و حالشو ميبيرن:31:
يه چيزي مثل همينو من قبلا با W800 داشتم ( يك چيز كوچيك بود كه به گوشي وصل ميشد) ولي حالا ديگه اونو رو گوشي داريم و حالشو ميبريم.

خيلي چيز به درد بخوريه . غير از ماشين مثلا تو مهموني اگه آهنگ تو گوشيتون دارين ميتونين با يك دستگاه پخش اونو بذارين و ... ديگه لازم نيست همه جا CD يا فلش همراهتون باشه:20:

Mojtaba N87
13-06-2008, 20:49
این fm ها مدل اکسترنال نداره که بشه روی گوشی کار کرد باهاش؟

actooor
13-06-2008, 20:58
اره مجتبی جان...
این fm ها مثل ----h اکسترنال داره...
قیمت رو نمیدونم...

Legend
13-06-2008, 20:59
سلام یونس جون. مبارک باشه. مایه داری هم مثیبتیه ها:31:

پس اگه صداش در حد N82 هست این Stereo Speakers چیه تو Gsmarena نوشته. ما فکر کردیم الان N73 رو قورت میده البته اگه از 6233 چشم پوشی کنیم. ببینم مگه سیمبینش جدید نیست؟ گالری داره یا نه؟ چون گفتی وقتی میریم تو گالری میپرسم.آیکن هاش تو استند بای عمودی میشه؟


یونس بابا مایه دار...

ایشالا مبارکت باشه

منم می خوام گوشی نو بخرم البته تا یه ماه دیگه (فعلا از ان 96 نا امید شدم ...ال سی دی ان 82 توذوقم زده دادم به داداشم)
منتظریم
یه رویو کامل
و مخصوصا در مقایسه با ان 82 بزاری
راستی سیمبین جدید چطور اوضاعش ؟ من که بد جوری تو کفش هستم !!


مبارکه داداش یونس...
اون امواج رادیو عجب چیزه توپیه...
بقیه گوشیها این امکان رو ندارن؟؟؟


مبارک باشه .

fm خیلی بدرد بخوره! رو ان96 هم اگه اشتباه نکنم هست.

سلام
ممنون مبارك صاحابش...
واسه دوستم خريدم...الان پيشم نيست...ولي 100% تو اين هفته يه ريويو ميذارم:5:
در اون مورد هم بگم آيكن گالري نداره...و وقتي واردش ميشيد صفحه به شكل زيبايي Rotate ميشه...تو فيلم هست، اگه دان كرده باشيد...:10:


مثلا شما از تو گوشيتون آهنگ پخش ميكنين و اونو با موج FM ميفرستين روي راديووي ماشينتون و از اونجا با كيفيت پخش ميشه و حالشو ميبيرن:31:
يه چيزي مثل همينو من قبلا با W800 داشتم ( يك چيز كوچيك بود كه به گوشي وصل ميشد) ولي حالا ديگه اونو رو گوشي داريم و حالشو ميبريم.

خيلي چيز به درد بخوريه . غير از ماشين مثلا تو مهموني اگه آهنگ تو گوشيتون دارين ميتونين با يك دستگاه پخش اونو بذارين و ... ديگه لازم نيست همه جا CD يا فلش همراهتون باشه:20:

درسته خيلي به درد ميخوره...
احتمالا" من تابستان واسه داداشم بگيرم...


این fm ها مدل اکسترنال نداره که بشه روی گوشی کار کرد باهاش؟

مجتبي جان من مدل اكسترنالشو واسه Sony Ericsson ديده بودم، 45000 تومان بود...2 سال پيش...

ELVIS PRESLEY
13-06-2008, 20:59
پس اگه اینطوره که خیلی معرکس.!!!!
بعد کیفیتش خوبه؟

Legend
13-06-2008, 21:01
پس اگه اینطوره که خیلی معرکس.!!!!
بعد کیفیتش خوبه؟

كيفيت Fm Tarnsmitter خيلي خوبه... انگار داري با خود گوشي گوش ميدي...

noisymind
13-06-2008, 21:10
آره مجتبي جان گفتم كه من برا W800 داشتم اون موقع ها و خيلي هم باهاش حال ميكردم! :D بايد باشه فكر كنم برا نوكيا هم.

كيفيتش هم بستگي به گوشي داره و هم سيستم پخش كننده. ولي هر چي گوشي بهتر پخش كنه خيلي بهتره كيفت نهايي اگه مثلا برا N81 يا N95 8 ميذاشتن خيلي بهتر بود. آدم هميشه 8 گيگ همراهشه و راحته!

ضمنا من الان GSMArena رو ديدم. N96 نداره كه انگار!!

noisymind
13-06-2008, 21:14
با اين حساب اگه اشتباه نكنم آلان فقط N78 و W980 اينو دارن.

ELVIS PRESLEY
13-06-2008, 21:58
راستی کلید حرکتیش خوب بود؟ راحت بود؟ کار با ناوی ویلش سخت نیست؟

Legend
14-06-2008, 10:17
راستی کلید حرکتیش خوب بود؟ راحت بود؟ کار با ناوی ویلش سخت نیست؟

آره كار باهاش راحته...وقتي باهاش كار ميكني يه نوري تو D-Pad روشن ميشه، خيلي جالبه...

ELVIS PRESLEY
14-06-2008, 12:51
ویراش شد! aqua ‎‏ کجایی؟ بی زحمت اینم پاک کن.

ELVIS PRESLEY
14-06-2008, 12:51
سرعتش چه طور بود؟
مرور منو ها، روشن شدنش؟
کیفیت صداش چی؟ شارژش چی؟
کلیدای عددیش؟ در کل خوش دست بود؟

Legend
14-06-2008, 13:32
سرعتش چه طور بود؟
مرور منو ها، روشن شدنش؟
کیفیت صداش چی؟ شارژش چی؟
کلیدای عددیش؟ در کل خوش دست بود؟

سرعتش نسبت به 82 بهتر بود;
سرعت بالا اومدن فك نكنم فرقي كرده باشه...كيفيت صداش هم اونجوري كه من امتحان كردم در حد 82 بود....
باتريشم كه ديگه آخرشه، من تو اين يه دونه كف كردم...باتريش ژاپني بود...فروشنده ميگفت مثه N95 8Gb هست...

اينم عكسش...

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

دكمه هاش هم يكم از 82 كوچيكتر و نزديك به همه...
در كل دكمه هاي ديگه غير از اعداد و D-Pad زير يك صفحه شفاف هستن ...

كلا" گوشي خيلي سبكي هم هست از 82 من خيلي سبكتره...

actooor
14-06-2008, 14:20
اره یونس جان...
این باطری در همه جا موجوده...
و در کل ان95 8گیگ ها هست...

R@R#M@N
14-06-2008, 14:52
یونس جان مبارک باشه !!!
میشه یه توضیحی در باره این کلیدش بدی !! ناوی ویل !!!
همون کلیدهایی هست که روی سامسونگ یو 700 هست ؟؟؟ همینایی که میچرخس دیگه !!! یا که لمسیه ؟؟؟

ali racer
14-06-2008, 17:24
ناوی ویل های نوکیا بر خلاف سامسونگ
که مکانیکی هستند
بصورت لمسی عمل میکنند
طوری که تو ان 81 یا 78 فقط کافیه انگشتان دستتون رو بچرخونین روی
محیط مربع دی پد

Legend
14-06-2008, 17:31
اره یونس جان...
این باطری در همه جا موجوده...
و در کل ان95 8گیگ ها هست...

سلام اکتور جان...
از شانس من این باتری به 82 نمیخوره...
الان دارم میرم دنبال رم 8 گیگ...
بای

Mojtaba N87
24-06-2008, 22:50
گفتم تاپیک رو بیارم بالا.

با تشکر

Majid393
24-06-2008, 23:11
قیمت این گوشی در سایت دیجی کالا 407 هزار تومان است ....

ali racer
24-06-2008, 23:41
2 تا نکته جالبی که تو رویو ها خوندم در مورد این گوشی
1.کیفیت ال سی دی فوق العاده اش که حتی از ان 95 8گیگ که خودش استاندارد جدیدی رو تعریف کرده بود
بهتره !
2.بلندی صداش از ان 82 بیشتر و کیفیتش هم بهتره

Legend
25-06-2008, 09:07
2 تا نکته جالبی که تو رویو ها خوندم در مورد این گوشی
1.کیفیت ال سی دی فوق العاده اش که حتی از ان 95 8گیگ که خودش استاندارد جدیدی رو تعریف کرده بود
بهتره !
2.بلندی صداش از ان 82 بیشتر و کیفیتش هم بهتره

سلام
هر دو مورد رو تاييد ميكنم...

ali racer
25-06-2008, 11:33
راستی کلید لمسی ناوی این گوشی بر خلاف ان 81 که فقط تو گالری استفاده میشد
تو همه ی منو ها به لطف سیمبین جدید قابل استفاده اس !

به به آقا یونس گل گلاب
کجایی؟ در س می خونی ؟

چی شد ما همچنان منتظر رویو شما در مورد ان 78 هستیم
من می خوام 78 بخرم کلا نظرت چیه در موردش ؟

Legend
26-06-2008, 12:34
سلام علي جان...شرمنده اصلا" فرصتش رو ندارم...
يه مشكل توش ديدم، اينكه ngageinstaller روش نصب نميشه...:41:ميگه اين گوشي با n-gage سازگار نيست...درحالي كه وقتي از طريق دكمه 3D Menu ميرم رو n-gage اينستال داره، ولي از اينترنت....نميدونم چشه...
شما چي به فكرت ميرسه...؟

ali racer
26-06-2008, 12:44
سلام علي جان...شرمنده اصلا" فرصتش رو ندارم...
يه مشكل توش ديدم، اينكه روش نصب نميشه...:41:ميگه اين گوشي با n-gage سازگار نيست...درحالي كه وقتي از طريق دكمه 3D Menu ميرم رو n-gage اينستال داره، ولي از اينترنت....نميدونم چشه...
شما چي به فكرت ميرسه...؟
به احتمال 99% مشکل از ورژن سیمبینش هستش
چون جدیدتر ه هنوز نسخه ngageinstaller واسش نیومده
یه سری بزن به سایت انگیج ببین اومده امیلاتور واسش یا نه ؟

راستی در مجموع گوشی خوبی هست ؟

ایراد عمده اش چیه ؟ کی بوردش رو میشه تحمل کرد ؟

Legend
26-06-2008, 13:54
به احتمال 99% مشکل از ورژن سیمبینش هستش
چون جدیدتر ه هنوز نسخه ngageinstaller واسش نیومده
یه سری بزن به سایت انگیج ببین اومده امیلاتور واسش یا نه ؟

راستی در مجموع گوشی خوبی هست ؟

ایراد عمده اش چیه ؟ کی بوردش رو میشه تحمل کرد ؟

آره ممكنه...
خوبيش كه من هنوز تو كفه FM Transmitter ام...ديروز با دوستم تو تاكسي بوديم رانندش ا زاين مذهبيا بود، داشت راديو پيام گوش ميداد... منم ويرم گرفت :31: اذيت كنم... آهنگ Shaggy رو گذاشتم، فرستادم رو موجش...:27: [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]واااااااااااي!!! طرف خشكش زد...فكر كرد انقلاب شده.... [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
هي موج عوض ميكرد منم ميدادم رو همون:21: خلاصه كلي سر كار رفت بنده خدا...:31:

ايراداش هم به نظر من عكسبرداري افتضاح هست...چون عكساش به پاي N73 هم نميرسه...و صفحه كليدش كه براي من مشكلي نداره چون 82 دارم، ولي فك نكنم هر كسي بتونه باهاش كار كنه...

Mojtaba N87
26-06-2008, 14:15
آره ممكنه...
خوبيش كه من هنوز تو كفه FM Transmitter ام...ديروز با دوستم تو تاكسي بوديم رانندش ا زاين مذهبيا بود، داشت راديو پيام گوش ميداد... منم ويرم گرفت :31: اذيت كنم... آهنگ Shaggy رو گذاشتم، فرستادم رو موجش...:27: [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]واااااااااااي!!! طرف خشكش زد...فكر كرد انقلاب شده.... [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
هي موج عوض ميكرد منم ميدادم رو همون:21: خلاصه كلي سر كار رفت بنده خدا...:31:

ايراداش هم به نظر من عكسبرداري افتضاح هست...چون عكساش به پاي N73 هم نميرسه...و صفحه كليدش كه براي من مشكلي نداره چون 82 دارم، ولي فك نكنم هر كسي بتونه باهاش كار كنه...

یونس؟ شما و مردم آزاری؟ :31:

مطمئنا همه با کیبوردش عادت می کنن...

actooor
26-06-2008, 17:04
ایول...ایول...ایول...
دمت گرممممممممممممممممممممم یونس جان...
بخدا همینجور دارم میخندم...
واقعا دمت گرم...
وای خدا...
عجب...

ali racer
26-06-2008, 19:12
آره ممكنه...
خوبيش كه من هنوز تو كفه FM Transmitter ام...ديروز با دوستم تو تاكسي بوديم رانندش ا زاين مذهبيا بود، داشت راديو پيام گوش ميداد... منم ويرم گرفت :31: اذيت كنم... آهنگ Shaggy رو گذاشتم، فرستادم رو موجش...:27: [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]واااااااااااي!!! طرف خشكش زد...فكر كرد انقلاب شده.... [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
هي موج عوض ميكرد منم ميدادم رو همون:21: خلاصه كلي سر كار رفت بنده خدا...:31:

ايراداش هم به نظر من عكسبرداري افتضاح هست...چون عكساش به پاي N73 هم نميرسه...و صفحه كليدش كه براي من مشكلي نداره چون 82 دارم، ولي فك نكنم هر كسي بتونه باهاش كار كنه...
]چرا مردم آزاری رو رواج میدی بچه ؟؟:31:

تو جی اس آرناکلی از کیفیت دوربینش تعریف کرده بود !!! جالبه برام اولین باره حذف های جی اس آرنا در رابطه با
گوشی های نوکیا غلط از آب در میاد

من این گوشی رو به خاطر سیستم عاملش می خوام بگیرم
اولین ضد حالو خوردیم ! ان گیج فعلا تعطیل !!

راستی یونس با برنامه های دیگه 9.1 و 9.2 مشکلی نداره ؟ نصب میشه روش ؟؟

Majid393
27-06-2008, 11:15
سلام یونس ...

برنامه های GPS روش نصب میشه ؟؟ smartcom و Garmin رو میگم
GPSش خوب کار میکنه ؟؟؟

ali888
28-06-2008, 11:33
ولی به نظر من دوربین فوق العاده ای داره . هر چند 3 مگاپیکسلی هست

ali racer
28-06-2008, 12:14
ولی به نظر من دوربین فوق العاده ای داره . هر چند 3 مگاپیکسلی هست
منم تعجب می کنم از حرف اون دوستمون


"...The picture quality of Nokia N78 is quite good. The colors are really precise and the noise is kept to a very low level, except in the shadow areas. There is also more than enough detail and even foliage seems to come out well with the N78 camera..."

این نظر جی اس آرنا هستش:13:
اینم نمونه عکسی که گذاشته [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اینم یه عکس دیگه...
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خیلی برام عجیب شده!
از یه طرف حرف یونس که کاملا حرف هاشو قبول دارم
از یه طرف هم جی اس ام آرنا که تا حالا مشکلی نداشتم با هیچ کدوم از رویو هاش با نوکیا!!

فقط یه حالت می مونه که هردو حرف بالا درست باشه اونم اینه که دوربین گوشی دست یونس ایراد داشته باشه

actooor
28-06-2008, 12:24
این که عکس هاش خیلی عالیه...
یونس جان اگه میتونی یک عکس بگیر بذار ببینیم...
ممنون...

Legend
28-06-2008, 17:15
خیلی برام عجیب شده!
از یه طرف حرف یونس که کاملا حرف هاشو قبول دارم
از یه طرف هم جی اس ام آرنا که تا حالا مشکلی نداشتم با هیچ کدوم از رویو هاش با نوکیا!!

فقط یه حالت می مونه که هردو حرف بالا درست باشه اونم اینه که دوربین گوشی دست یونس ایراد داشته باشه

سلام
علي جون ممكنه حرفت درست باشه...
اگه دوباره دستم بياد چنتا عكس ديگه ميگيرم...

poria_mc
28-06-2008, 17:30
یه سوال:صداش تو هندسفری چجوریه؟
هم کیفیت هم بلندی؟

Legend
28-06-2008, 18:15
یه سوال:صداش تو هندسفری چجوریه؟
هم کیفیت هم بلندی؟

صداش تو هدفون مثه 82 هست...
ولي با هدفون هاي فابريكش اصلا" حال نميده...Bass نداره:41:

poria_mc
28-06-2008, 18:21
من صدای 82 رو نشنیدم
من خودم یه هدفون سونیex-90 دارم از اون لحظ مشکلی نیست میخواستم ببینم بلندیش در چه حده

3onita
29-06-2008, 16:57
سلام میدونم که این سوالی که میکنم جاش اینجا نیست.شرمنده.
من N82 دارم میخواستم بدونم چطوری مسشه روی امواج رادیو آهنگ گوش کنم. متشکرم.
فقط کامل راهنمایی کنید.
مرسی شرمنده

ELVIS PRESLEY
29-06-2008, 17:43
ان 82 این قابلیتو نداره.

Majid393
01-07-2008, 22:40
دارم با یکی از کاربرای ir-tci چت میکنم ... جدیدا ان78 خریده با قیمت 402 تومن ...
میگه زیاد تعریفی نداره ....keypadش خیلی اذیت میکنه ... n-gage هم از طریق هک میشه روش نصب کرد ولی میگه : وسط بازیها صحنه میره و میاد . brain challenge هم روش اجرا نمیشه .....
میگه : فیلمبرداری 78 یه خورده از ان73 بهتره ولی عکس ان73 بهتره ...
درباره LCD هم میگه مثه ان82 و 5700 هست با این تفاوت که نورش خیلی از ان82 بیشتره ( یکی نیست بش بگه ان82 و 5700 چه ربطی بهم دارن ؟؟:دی )
میگه بدون نصب هیچ راه اندازی (drive ) با وصل کردن کابل به کامپیوتر حالت data transfer فعال میشه ....
درباره سرعت هم میگه : سیمباین جدید از نظر سرعت خیلی بهتره ( رم بهینه شده ... سرعتش از 5700 که cpu مشابه N78 داره بیشتره ... ) میزان RAM آزادش هم 45 مگابایت هست ( =در کل 96 مگ هست که 45 مگ از اون آزاده )
GPS َش هم مثه ان82 و ان95 هست ...
خودش هم از خرید ان78 پشیمونه و میخاد ان95 8گیگ بگیره ...

اگه چیزی خواستین بگید تا ازش بپرسم .....

ali racer
01-07-2008, 23:44
دارم با یکی از کاربرای ir-tci چت میکنم ... جدیدا ان78 خریده با قیمت 402 تومن ...
میگه زیاد تعریفی نداره ....keypadش خیلی اذیت میکنه ... n-gage هم از طریق هک میشه روش نصب کرد ولی میگه : وسط بازیها صحنه میره و میاد . brain challenge هم روش اجرا نمیشه .....
میگه : فیلمبرداری 78 یه خورده از ان73 بهتره ولی عکس ان73 بهتره ...
درباره LCD هم میگه مثه ان82 و 5700 هست با این تفاوت که نورش خیلی از ان82 بیشتره ( یکی نیست بش بگه ان82 و 5700 چه ربطی بهم دارن ؟؟:دی )
میگه بدون نصب هیچ راه اندازی (drive ) با وصل کردن کابل به کامپیوتر حالت data transfer فعال میشه ....
درباره سرعت هم میگه : سیمباین جدید از نظر سرعت خیلی بهتره ( رم بهینه شده ... سرعتش از 5700 که cpu مشابه N78 داره بیشتره ... ) میزان RAM آزادش هم 45 مگابایت هست ( =در کل 96 مگ هست که 45 مگ از اون آزاده )
GPS َش هم مثه ان82 و ان95 هست ...
خودش هم از خرید ان78 پشیمونه و میخاد ان95 8گیگ بگیره ...

اگه چیزی خواستین بگید تا ازش بپرسم .....
من می خوام بخرم
قبلا گوشیش چی بوده که با کی پد 78 مشکل داره ؟ چون اگه کی پدش مثل ان 82 باشه
خوبه
بزودی ان گیج اینستالر هم واسه سیمبین جدید میاد اون مشکلی نداره

فقط ازش بپرس برنامه های سیمبین 9.1 و 9.1 روش اجرا میشه ؟

shadow of fear
02-07-2008, 15:53
سلام دوستان
آقا من میخوام n78بخرم
میگن گارانتیش متفرقست یعنی بدرد نمیخوره؟

gps این گوشی خوب کار میکنه(آخه شنیدم بعضی از گوشی ها gps دارن ولی کار نمیکنه)


کلا نظرتون چیه این گوشی رو بخرم یا نه؟
میگن n82 خیلی بهتره


اگه میگید بخرمش لطفا بگید از کجا بخرم مثلا پاساژعلاالدین خوبه
و اینکه موقع خرید چه مسایلی رو در نظر داشته باشم

ali racer
02-07-2008, 17:09
سلام دوستان
آقا من میخوام n78بخرم
میگن گارانتیش متفرقست یعنی بدرد نمیخوره؟

gps این گوشی خوب کار میکنه(آخه شنیدم بعضی از گوشی ها gps دارن ولی کار نمیکنه)


کلا نظرتون چیه این گوشی رو بخرم یا نه؟
میگن n82 خیلی بهتره


اگه میگید بخرمش لطفا بگید از کجا بخرم مثلا پاساژعلاالدین خوبه
و اینکه موقع خرید چه مسایلی رو در نظر داشته باشم



دوست من سلام
به فروم خوش اومدین
ان 78 اولین گوشی هستش که با سیمبین جدید (9.3)
به بازار عرضه شده و بجز صفحه کلیدش که برخی نمی پسندند
مشکل دیگه ای نداره
و جی پی اسش هم مشکلی نداره مثل سایر گوشی های نوکیا بخوبی کار میکنه

Majid393
02-07-2008, 17:55
سلام دوستان
آقا من میخوام n78بخرم
میگن گارانتیش متفرقست یعنی بدرد نمیخوره؟

gps این گوشی خوب کار میکنه(آخه شنیدم بعضی از گوشی ها gps دارن ولی کار نمیکنه)


به نظر من ان78 همون ان73 هست که GPS و سیمباین جدید به اون اضافه شده + یه سری امکانات جزیی دیگه .....
تازه در بعضی موارد ان73 از ان78 سرتره ....

Legend
02-07-2008, 20:29
میگه بدون نصب هیچ راه اندازی (drive ) با وصل کردن کابل به کامپیوتر حالت data transfer فعال میشه ....

مجيد جون اين قابليت خيلي وقته تو گوشي ها هست...

در ضمن خدمت همه برسونم ورژن جديد انگيج اينستالر براي گوشي هاي ناسازگار ( 6120 5700 ) هم اومده...

shadow of fear
02-07-2008, 20:38
دوستان این گوشی فنلاندیش نیست؟
از لحاظ گارانتی چطوره؟

ali racer
02-07-2008, 22:27
مجيد جون اين قابليت خيلي وقته تو گوشي ها هست...

در ضمن خدمت همه برسونم ورژن جديد انگيج اينستالر براي گوشي هاي ناسازگار ( 6120 5700 ) هم اومده...
آره واسه سیمبین جدید هم بزودی میاد





دوستان این گوشی فنلاندیش نیست؟
از لحاظ گارانتی چطوره؟
راستی منم امروز
شنیدم اینو
یونس
گوشی دوستت چینی هستش یا فنلاندی ؟؟؟

death_man
08-07-2008, 15:58
سلام دوستان.
گوشی من N95 معمولیه.
به نظر شما با N78 عوض کنم یا نه؟

Legend
08-07-2008, 20:55
راستی منم امروز
شنیدم اینو
یونس
گوشی دوستت چینی هستش یا فنلاندی ؟؟؟

آره چينيه ولي باتريش ژاپنه...


سلام دوستان.
گوشی من N95 معمولیه.
به نظر شما با N78 عوض کنم یا نه؟

شما از چي N95 خسته شدي كه ميخواي N78 بگيري...؟78 فقط FM Transmitter داره كه اونم شنيدم External ش تو بازار هست...

ali racer
09-07-2008, 10:54
به نظرم مهمترین المان 78 سیمبین جدیدشه
والا چیز دیگه ای (بجز اف ام ترنسمیت) نداره !

actooor
09-07-2008, 11:17
جدی ان78 چینیه؟؟؟
یعنی اصلا فنلاند یا المان نزده؟؟؟

ali racer
09-07-2008, 11:23
جدی ان78 چینیه؟؟؟
یعنی اصلا فنلاند یا المان نزده؟؟؟
تو عکس های موبایل رویو ان 78 هاشو فنلاند زده
ولی تو ایران من که غیر چینی ندیدم !
خیلی هم گشتم
اگه کسی دیده به ما هم بگه !

actooor
09-07-2008, 11:37
این که خیلی زایس...

من فکر کنم اصل این گوشی هنوز وارد بازار نشده...حتما اینم کلک جدید چینی هاس...
اصلا ارزش خرید نداره چینی...

علی جان این امضات ادم رو از زندگی سیر می کنه...دی:

shadow of fear
10-07-2008, 17:03
آقا ممنون از همتون

Mojtaba N87
10-07-2008, 20:48
این که خیلی زایس...

من فکر کنم اصل این گوشی هنوز وارد بازار نشده...حتما اینم کلک جدید چینی هاس...
اصلا ارزش خرید نداره چینی...

علی جان این امضات ادم رو از زندگی سیر می کنه...دی:

این گوشی اصله . تحت نظارت نوکیاست و در چین زده شده. شاید فنلاندیش فقط تو بعضی کشورا عرضه شه.

ali racer
11-07-2008, 10:30
این گوشی اصله . تحت نظارت نوکیاست و در چین زده شده. شاید فنلاندیش فقط تو بعضی کشورا عرضه شه.
بله ولی نه واسه بازار خاورمیانه
عکس زیر رو ببینین پشت ان 78 است ولی ساخت فنلاند ![ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

sabeghi
02-08-2008, 07:48
با سلام
من گوشی نوکیا N78 دارم میخواستم فرمتش کنم با روش (گوشي خاموش کليد هاي * و عدد 3 و کليد ارسال (سبز) را نگه داشته و در همان حالت گوشي را روشن کنيد و اين کليد ها را تا زماني که علامت NOKIA چشمک بزند يا صفحه ي فرمت گوشي ظاهر شود نگه داريد.)
موفق نشدم ایا در این سری گوشی دستورالعمل چیز دیگری است.

در ضمن منظور من فرمت نمودن حافظه داخلی گوشی می باشد نه Reset کردن یا فرمت مموری

با تشکر

ELVIS PRESLEY
02-08-2008, 08:59
یعنی اون روش عمل نکرد؟!!!
شما این کد رو بزن شاید شد #7370#*
اینم همون کارو انجام میده.

Mr.K2
02-08-2008, 15:37
این کارو چند بار تکرار کنید .. ممکنه نشه ام اگر درست و همزمان بزنی میشه ..
اون کد 7370 دوستمون گفتند همین کارو میکنه ..
اما اگر یه موقع پسورد یادت رفت روش اول کارساز تره ..

ELVIS PRESLEY
02-08-2008, 22:00
با روش 4 دکمه لوک کد نمیخواد، ولی بعد از فرمت شدن لوک کد تغییری نمیکنه.
ولی اگه با کد بزنی لوک کد هم ریست میشه.
راستی لوگ کد به صورت پیشفرض 12345هست!!

ali racer
06-08-2008, 17:42
مثل این که قیمت ان78 داره به قیمت اصلی اش که
قبل از گرون شدن بود نزدیک میشه
الان چک کردم
414 تومن زده بود تو دیجی کالا

shahramcat
06-08-2008, 18:04
مثل این که قیمت ان78 داره به قیمت اصلی اش که
قبل از گرون شدن بود نزدیک میشه
الان چک کردم
414 تومن زده بود تو دیجی کالا

375 تا 380 تو علاالدین بخر ! بهترین گوشی هست الان قیمت عالی ! به نظر من بهتر از ان 82 ...

ali racer
06-08-2008, 18:26
375 تا 380 تو علاالدین بخر ! بهترین گوشی هست الان قیمت عالی ! به نظر من بهتر از ان 82 ...

به نظرم قیمتش با توجه به ارزون شدن ان82
همچنین کیفیتش
350 هزار تومن بیشتر نیست
نکته مهم این جاست که بازار دست دومش با توجه به چینی بودن این مدل (بر خلاف اکثر گوشی های نوکیایی فنلاندی) اصلا مناسب نیست

ali racer
11-08-2008, 00:32
تعداد محدودی از ان78 هایی که وارد بازار شدن
با لیبیل فنلاند به فروش میرسن
جالبتر اینجاست که فروشندگان تا 40 تومن قیمت بالاتری نسبت به انواع ساخته شده در چین ان 78
طلب میکنند !!

Mani Sasy
12-08-2008, 16:38
یعنی این گوشیه اصلشم چینیه یا چینیاش تقلبیه؟

Majid393
12-08-2008, 17:03
یعنی این گوشیه اصلشم چینیه یا چینیاش تقلبیه؟

چین تحت نظارت نوکیا ان78 رو تولید میکنه ....
ان78 هایی که ساخت چین هستند ، تقلبی نیستند ...
البته ان78 ساخت فنلاند هم وجود داره ....اینم عکسش :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Mani Sasy
12-08-2008, 22:00
چین تحت نظارت نوکیا ان78 رو تولید میکنه ....
ان78 هایی که ساخت چین هستند ، تقلبی نیستند ...
البته ان78 ساخت فنلاند هم وجود داره ....اینم عکسش :



مرسی.حالا فنلاندش(میدونم فرقی نداره) تو بازار ایران هست یا نه؟

ali racer
12-08-2008, 23:35
مرسی.حالا فنلاندش(میدونم فرقی نداره) تو بازار ایران هست یا نه؟
بله موجوده
من یه دونه خریدم
390 تومن
فرق اصلی اش بازار دست دوم بهتر مدل فنلاندیمه !

Mani Sasy
13-08-2008, 10:22
میدونید که قیمت فنلاندیش الان چنده؟چه لوازمی توی جعبه گوشی داره؟و صداش در مقایسه با 5700 چه طوره؟

ali racer
13-08-2008, 12:05
میدونید که قیمت فنلاندیش الان چنده؟چه لوازمی توی جعبه گوشی داره؟و صداش در مقایسه با 5700 چه طوره؟
من تو پست بالا منظورم فنلاندی اش بود
چند روز پیش از کرمانشاه خریدم 392 تومن
البته تو شهر ما چون به مرز نزدیکه و گوشی منم قاچاق بود ممکنه فرق داشته باشه با قیمت تهران
چینی اش هم بود 35 تومن ارزون تر
5700 دستم نیست که بگم بلندی کدوم بیشتر (ولی فکر کنم مساوی باشند)
ولی در مورد کیفیت
صدای های زیر رو 78 بهتر از 5700 پخش میکنه
و تو صدا های بم تقریبا مساوی اند
ولی نکته اینجاست که 78 اسپیکر های استریو داره بر خلاف اسپیکر منو 5700

Mr.K2
13-08-2008, 12:06
من چند روز پیش از کرمانشاه خریدم 392 تومن
البته تو شهر ما چون به مرز نزدیکه و گوشی منم قاچاق بود ممکنه فرق داشته باشه با قیمت تهران
چینی اش هم بود 35 تومن ارزون تر
5700 دستم نیست که بگم بلندی کدوم بیشتر (ولی فکر کنم مساوی باشند)
ولی در مورد کیفیت
صدای های زیر رو 78 بهتر از 5700 پخش میکنه
و تو صدا های بم تقریبا مساوی اند
ولی نکته اینجاست که 78 اسپیکر های استریو داره بر خلاف اسپیکر منو 5700


علی جان 5700 هم اسپیکر استریو داره ...

ali racer
13-08-2008, 12:09
علی جان 5700 هم اسپیکر استریو داره ...
ببخشید به ساحت مقدس 5700 تعرض شد :31:
علی مگه بجز اون اسپیکر بغل گوشی سمت راست اسپیکر دیگه ای هم داره و من ندیدم ؟:18:

pezhman32
13-08-2008, 12:15
ببخشید به ساحت مقدس 5700 تعرض شد :31:
علی مگه بجز اون اسپیکر بغل گوشی سمت راست اسپیکر دیگه ای هم داره و من ندیدم ؟:18:
یکی دیگه هم روی فلیپ (قسمت گردون) هست که وقتی رو حالت پلیر باشه پایین دست چپ قرار می گیره

Alireza.M67
14-08-2008, 00:17
سلام
من 4 تا سوال داشتم
1 - این گوشی واسه گوش دادن موسیقی چطوره ؟ یعنی کیفیت صداش تو هندزفری و خود گوشی چطوره و آیا دکمه اختصاصی پخش موزیک داره ؟
2 - رم 8 گیگ رو راحت ساپورت می کنه ؟ اگه گوشی رو با رم 8 گیگ بگیرم چند در میاد ؟
3 - هندز فریش دکمه ی اختصاصی واسه پخش موزیک داره ؟ و کیفیت هندزفری ان 78 بهتره یا ان 81 یا فرقی ندارن؟
4 - کلا شما ان 78 رو پیشنهاد میکنید یا ان 81 8گیگ ؟ (جون من بدون تعصب جواب بدین)

Mr.K2
14-08-2008, 00:23
ببخشید به ساحت مقدس 5700 تعرض شد :31:
علی مگه بجز اون اسپیکر بغل گوشی سمت راست اسپیکر دیگه ای هم داره و من ندیدم ؟:18:

ما مخلص شما هم هستیم علی جان ...
اره داره ..اونوره .. یعنی یکی چپ و یکی راست ..وقتی میاری روی حالت موزیک هم دوتاش میاد چپ....

ali racer
14-08-2008, 00:58
سلام
من 4 تا سوال داشتم
1 - این گوشی واسه گوش دادن موسیقی چطوره ؟ یعنی کیفیت صداش تو هندزفری و خود گوشی چطوره و آیا دکمه اختصاصی پخش موزیک داره ؟
2 - رم 8 گیگ رو راحت ساپورت می کنه ؟ اگه گوشی رو با رم 8 گیگ بگیرم چند در میاد ؟
3 - هندز فریش دکمه ی اختصاصی واسه پخش موزیک داره ؟ و کیفیت هندزفری ان 78 بهتره یا ان 81 یا فرقی ندارن؟
4 - کلا شما ان 78 رو پیشنهاد میکنید یا ان 81 8گیگ ؟ (جون من بدون تعصب جواب بدین)

1. دکمه اختصاصی نداره
کیفیتش به اندازه ان 81 هست چه هندزفری چه اسپیکر بلندی اش رو امتحان نکردم
2. 8 گیگ رو به راحتی ساپورت میکنه قیمت 8 گیگ رو ندارم ولی حدود 60 تومن بود
3.هندزفری شون یکیه دقیقا با ان 81
4. امکانات ان 78 بیشتر از 81 هستش
و چیپ صوتی بکار رفته توشون یکیه
فقط فکر میکنم بلندی صدای اسپیکر ان 81 بیشتر باشه

Saman-tci
14-08-2008, 21:34
دوست من , من خودم یه 2 ماهی N81 8gb داشتم کلاً گوشیه خیلی خوبی بود ولی تنها ضعفش دوربینش بود که اصلاً در حد 2 نیست ..... در مورد N78 هم که دوربین 3.2 داره و مهمتر از همه gps داره ......
ولی من کلاً گوشیه کشویی رو بیشتر دوست دارم

sonkia
14-08-2008, 23:54
با سلام خدمت شما اساتید گرامی!

با توجه به صحبتهایی شما من تصمیم گرفتم n78 بخرم ....فقط یه سوال دارم:
آیا ممکنه بعد از مدتی مثل ان73 و ... برای مدل n78 هم ورژن موزیک ادیشن یا یه چیزی تو این مایه ها بیاد؟؟؟
چون اگه بدونم میاد میخوام صبر کنم .....

ali racer
15-08-2008, 12:14
با سلام خدمت شما اساتید گرامی!

با توجه به صحبتهایی شما من تصمیم گرفتم n78 بخرم ....فقط یه سوال دارم:
آیا ممکنه بعد از مدتی مثل ان73 و ... برای مدل n78 هم ورژن موزیک ادیشن یا یه چیزی تو این مایه ها بیاد؟؟؟
چون اگه بدونم میاد میخوام صبر کنم .....

از لحاظ امکانات موسیقی این گوشی (ان 78) تمامی ملزومات سری موزیک نوکیا رو از قبیل
هندزفری و پلیر جدید و... رو داره
و تنها گوشی دارای اف ام ترنسمیت نوکیاست
بنابراین فکر نمی کنم ان 78 موزیک ادیشنی در کار باشه
فقط
ممکنه با طرح و رنگ قاب های دگه بیاد

sonkia
16-08-2008, 22:33
به نظر شما :
آیا n78 استعداد خز شدن رو داره؟؟؟؟؟؟؟؟

prince72
16-08-2008, 23:30
به شدت...همراه با82

actooor
16-08-2008, 23:34
معمولا نوکیا بخاطر مارکش کمی تا نصبتی شدید خز میشه...
===================================
بیشترم گوشی های شبیه ان73 و ان82 و حالا هم ان78...

9کرممم...

ali racer
16-08-2008, 23:41
اگه قیمتش 370 تا 400 بمونه خز نمیشه
چون ان 82 با کمی قیمت بیشتر امکانات بهتر رو ارایه میکنه

milad5113
21-08-2008, 00:28
دوستان گوشی خوبی هست ان 78.......بنده 82 داشتم فروختم........سرعتش عالیه

noonva
21-08-2008, 12:21
سلام
N78 سنسور حرکتی نداره ؟ n95 داره؟

Majid393
21-08-2008, 12:46
سلام
N78 سنسور حرکتی نداره ؟ n95 داره؟

N78 شتابسنج نداره ....
ولی ان95 داره ....

متالیک
23-08-2008, 13:04
کسی از دوستان با FM Transmit (اف ام ترنسمیت) گوشی n78 کار کرده؟ چه جوریه؟ کیفیت صدا؟ کارایی؟

Legend
23-08-2008, 13:10
کسی از دوستان با FM Transmit (اف ام ترنسمیت) گوشی n78 کار کرده؟ چه جوریه؟ کیفیت صدا؟ کارایی؟

كيفيت صداش عاليه...بدون نويز..البته تا برد 5 متر بدون مانع...خيلي چيزه توپيه..من دربه در دنبال External م...

متالیک
24-08-2008, 09:53
كيفيت صداش عاليه...بدون نويز..البته تا برد 5 متر بدون مانع...خيلي چيزه توپيه..من دربه در دنبال External م...

تشکر

اکسترنالش هم هست با قیمت های مناسب:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Legend
24-08-2008, 09:59
تشکر

اکسترنالش هم هست با قیمت های مناسب:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

من منظورم اينا نيست...اونايي كه به خود گوشي وصل ميشن...:5:

oMID-END
26-08-2008, 14:29
دوستان كسي با Gps ، گوشي N78 كاركرده!
نميتونم فعالش كنم!

*QWERT*
26-08-2008, 17:56
Gps دنبال ماهواره میگرده؟
شاید بستگی به موقعیت داره.

ali racer
26-08-2008, 19:08
دوستان كسي با Gps ، گوشي N78 كاركرده!
نميتونم فعالش كنم!
دقیقا چه مشکلی داری ؟

Luxe
31-08-2008, 18:53
بچه ها با وایرلس این گوشی رو میشه به لپ تاپ هم وصل کرد؟؟ کسی بلده می خوام اینترنت لپ تاپ رو share کنم رو گوشی

امکانش هست ؟؟ راهنمایی کنید

nima912
31-08-2008, 22:52
من یه سوال داشتم:44:، تو سایت‏ها زدن ان 78 دو مدل چینی و فنلاندی! آیا واقعیت داره که ان 78 نوکیا تو چین ساخته میشه؟ یا از این گوشی چینی هاست؟ دیجی کالا رو ببینید!


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

e.khafan!
31-08-2008, 23:06
بچه ها با وایرلس این گوشی رو میشه به لپ تاپ هم وصل کرد؟؟ کسی بلده می خوام اینترنت لپ تاپ رو share کنم رو گوشی

امکانش هست ؟؟ راهنمایی کنید
دوست من کاری نداره ، یه شبکه adhoc میخواد که بگردی تو نت پیدا میشه ، در ضمن با برنامه ی home media که توی DVD گوشی هم هست میتونی یه شبکه ی توپ ببندی ، مثلا با موبایل توی حال نشستی و لپتاپت وصل به ساب و اسپیکر از همون جا با موزیک پلیر اون موزیک رو روی لپ تاپ اجرا میکنی با عکست رو میبری رو صفحه ی لپ تاپ و از این حرفا ولی نمیدون ماینترنت هم شیرمیکنه یانه ... شبکه Ad-hoc ببند هم اینترنت شیر میکنه هم میتونی home media بری

farhoode
31-08-2008, 23:29
یکی بگه صداش توی هدفون چقدر بلنده؟
کیفیت؟

actooor
01-09-2008, 00:16
یکی بگه صداش توی هدفون چقدر بلنده؟
کیفیت؟
صداش خیلی عالیه...
من نداشتم...
ولی 15 مین باهاش کار کردم...اسپیکر و کیفیت عالی داره...
تو هدفون هم بد نیست...ولی نمیشه گفت در حد عالیه...
=======================================
راستی اون امضا قبلی عکس خودت بود...:31:همونو بذار دوباره ببینیمت...:40:

farhoode
01-09-2008, 11:49
صداش خیلی عالیه...
من نداشتم...
ولی 15 مین باهاش کار کردم...اسپیکر و کیفیت عالی داره...
تو هدفون هم بد نیست...ولی نمیشه گفت در حد عالیه...
=======================================
راستی اون امضا قبلی عکس خودت بود...:31:همونو بذار دوباره ببینیمت...:40:

اندازه دبیلو810 یا بیشتر؟

prince72
02-09-2008, 10:30
کمی کمتره اما فکر کنم کیفیتش بیشتره......

senjin
04-09-2008, 13:33
سلام ببخشید که تاپیک رو اوردم بالا ولی یه سوال مهم دارم جنس قاب گوشی چه جوریه اگه بیافته زمین دخلش میاد یا نه ؟ به محکمی n73 هست یا نه ؟ فوری فوتی لطفا ممنون

Luxe
04-09-2008, 23:09
آقا theme و برنامه هارو چه جوری میشه remove کرد؟؟ این چرا مثله n70 نیست من گیج شدم

Saman-tci
04-09-2008, 23:10
مگه از N70 چه جوری remove میکردی .....؟
اینجا هم از Application هست دیگه .... نمیشه ..؟

Nabakhshoode
05-09-2008, 10:51
در مورد کیپدش خیلی بحثا شد ولی کار باهاشون واقعا سخته یا تو بعضی رویو ها اغراق شده ؟ میشه باهاشون ( بعد عادت کردن ) سریع اس ام اس زد و کلا سرعت تایپ باهاشون چطوره؟
راستی دکمه هاش چه جوریه ؟ یه جورایی به نظر همشون لمسی میرسن ؟ اصلا فید بک و حالت رفت و برگشتی دارن ؟

(( دوربینش جدا با کیفیته من از رنگ بندیاش خوشم اومد به نظرم طبیعی میومدن...قیمتشم به نظر میرسه به حد مطلوبی رسیده ))

ali racer
05-09-2008, 12:17
سلام ببخشید که تاپیک رو اوردم بالا ولی یه سوال مهم دارم جنس قاب گوشی چه جوریه اگه بیافته زمین دخلش میاد یا نه ؟ به محکمی n73 هست یا نه ؟ فوری فوتی لطفا ممنون

نه بابا مشکلی نداره


آقا theme و برنامه هارو چه جوری میشه remove کرد؟؟ این چرا مثله n70 نیست من گیج شدم

مگه از N70 چه جوری remove میکردی .....؟
اینجا هم از Application هست دیگه .... نمیشه ..؟
متاسفانه این مشکل نیومدن تم ها تو 9.3 هم هست
اگه تو اپلیکیشن منجر نبودن میشه با پاک کردن فایلش از تو فولدر پرایوت
تم رو پاک کنی
یا این که دوباره اون تم رو رو تم قبلی نصب کنی که بیاد تو اپلیکیشن منجر

در مورد کیپدش خیلی بحثا شد ولی کار باهاشون واقعا سخته یا تو بعضی رویو ها اغراق شده ؟ میشه باهاشون ( بعد عادت کردن ) سریع اس ام اس زد و کلا سرعت تایپ باهاشون چطوره؟
راستی دکمه هاش چه جوریه ؟ یه جورایی به نظر همشون لمسی میرسن ؟ اصلا فید بک و حالت رفت و برگشتی دارن ؟

(( دوربینش جدا با کیفیته من از رنگ بندیاش خوشم اومد به نظرم طبیعی میومدن...قیمتشم به نظر میرسه به حد مطلوبی رسیده ))

من با کیبوردش مشکلی ندارم واسه اس ام اس
ولی واسه بازی زیاد جالب نیست

ناوی ویلش لمسیه عملکردش مطلوبه
باقی دکمه ها لمسی نیست یه چیزی تو مایه های کلید های ان 81 هستند

دوربینش در حد 3.2 هستش نه بیشتر و مشکل تنظیم کنتراست ان 73 رو همچنان داره
بر خلاف ان 82 ام

behesht19792008
06-09-2008, 20:32
با سلام وعرض ادب خدمت کلیه دوستان گرامی
دوستان ایا این گوشی درحالت فیلمبرداری Qvga با نرخ 30 فریم فیلمبرداری می کند یا 15 فریم؟
با تشکر فراوان.

Legend
06-09-2008, 21:02
با سلام وعرض ادب خدمت کلیه دوستان گرامی
دوستان ایا این گوشی درحالت فیلمبرداری Qvga با نرخ 30 فریم فیلمبرداری می کند یا 15 فریم؟
با تشکر فراوان.

640X480 يا همون (VGA) در 15 فريم در ثانيه...

ali racer
07-09-2008, 01:00
کسی بجز من ان 78 داره ؟
استفاده از
اف ام ترنسمیتر گوشیش باعث هنگ اون میشه ؟
ورژن گوشی من 10 هستش

byebye
07-09-2008, 20:58
صدا اسپيكرش از n73 بيشتره يا كمتر ؟؟

Majid393
07-09-2008, 21:32
صدا اسپيكرش از n73 بيشتره يا كمتر ؟؟

بلندی صداش از ان73 کمتره ولی کیفیت صداش فک کنم بیشتر باشه ....

*QWERT*
08-09-2008, 13:43
1-دوستان، 78 تو نقشه هاش ایران هم داره+Navigation ؟
2-FM Transmitterش چطوره؟

Majid393
08-09-2008, 14:11
1-دوستان، 78 تو نقشه هاش ایران هم داره+Navigation ؟
2-FM Transmitterش چطوره؟

اف ام ترنسمیتر ان78 ، فک کنم تا 5متر بدون مانع جواب بده .....
کیفیتش هم خوبه .....

*QWERT*
08-09-2008, 14:18
اف ام ترنسمیتر ان78 ، فک کنم تا 5متر بدون مانع جواب بده .....
کیفیتش هم خوبه .....
جواب سوال اول کو په؟؟؟:19:

byebye
08-09-2008, 16:41
آقا اف ام ترنسميتر چي هست اصلا ؟؟ :11:

Majid393
08-09-2008, 17:28
آقا اف ام ترنسميتر چي هست اصلا ؟؟ :11:
یه سخت افزار هست .... میتونین آهنگهایی رو که تو گوشی پخش میکنین رو موج FM رادیو بندازید و از رادیو اونا رو گوشی بدید...

byebye
09-09-2008, 04:24
آقا با صفحه كليدش واسه sms مشكلي نيست ؟؟
بعد ميشه sms فارسي هم فرستاد باهاش ؟؟ راستش تا حالا گوشي سيمبيان نداشتم //

Highbury
09-09-2008, 08:14
مسلما به راحتی گوشیهای ساده نیستش اما خوبه بهش عادت میکنی(اینجور که دیگران گفتند و اینجور که منم یه گوشی داشتم که تقریبا صفحه کلیدش توی این مایه ها بود)
بله میشه فارسی فرستاد
سیمباین خیلی خیلی خوبه وحال میده الان که جاوا دارم بدجوری حوس سیمباین کردم

rammmy
09-09-2008, 10:16
با سلام ..من يك سالي هست كه 5700 دارم و راضي هستم..مخصوصا از فيلمبرداري كه با كيفيت mp4 ميگيره..ميخواستم بدونم ارزش داره...بفروشم و يه n78 بگيرم..ايا كيفيت فيلم برداريش مثل 5700 هست..البته ميدونم امكانات n78 بيشتر هست..ميخواستم نظر شما دوستان را بدونم...5700 من قرمز هست!!!

Highbury
09-09-2008, 10:37
با سلام ..من يك سالي هست كه 5700 دارم و راضي هستم..مخصوصا از فيلمبرداري كه با كيفيت mp4 ميگيره..ميخواستم بدونم ارزش داره...بفروشم و يه n78 بگيرم..ايا كيفيت فيلم برداريش مثل 5700 هست..البته ميدونم امكانات n78 بيشتر هست..ميخواستم نظر شما دوستان را بدونم...5700 من قرمز هست!!!
در اینکه فیلمبرداریش بهتر هست هیچ شکی نیست
5700 رو من داشتم اون با روزولیشن Qvga و با سرعت15 فریم میگیرفت و این گوشی با رزولیشن VGA و سرعت15 فریم میگیره که خیلی بهتر از 5700 هستش.
به نظر من اگه یه گوشی میخوای بخری یه چیزی بخر که خیلی بهتر باشه نظر من روی ان82 و یا 6220 هستش 6220 هم تو مایه های 5700 هستش یعنی یک گوشی ساده اما با امکانات بالا مثل فیلمبرداری vga با سرعت30 فریم .سبک و کم حجم داشتن جی پی اس و مثل ان78 سیستم عامل جدید نوکیا که روی ان78 هم هستش یعنی 9.3 .دوربین5 با فلاش زنون فکر کنم قیمتش 30 دلار از ان78 گرانتر باشه.

byebye
13-09-2008, 18:44
آقا كسايي كه دارن يكمي درباره gps اش بگن .زود وصل ميشه ؟؟ تو ماشينم راحت كار ميكنه ؟؟ :8:

Ssarshar
17-09-2008, 21:42
سلام دوستان

یه سوال مهم و فوری دارم !

این چینیهاش از لحاظ کیفیت دوربین و قطعات و پخش موسیقی و ... فرقی با فنلاندیش نداره ؟
تحت لیسانس نوکیاس ؟؟ ارزش داره خرید چینی ؟

behzadn
17-09-2008, 22:00
سلام دوستان

یه سوال مهم و فوری دارم !

این چینیهاش از لحاظ کیفیت دوربین و قطعات و پخش موسیقی و ... فرقی با فنلاندیش نداره ؟
تحت لیسانس نوکیاس ؟؟ ارزش داره خرید چینی ؟

فکر نکنم این نو کیای چینی تحت لیسانس شرکت نوکیا باشه و قانونی تولید شده باشه فعلا گوشیای چینی معتبر فقط سونی اریکسون ها هستند ....توی فروم ها بخونی همه ازشون بد گفتن :41:

ali racer
17-09-2008, 22:47
فکر نکنم این نو کیای چینی تحت لیسانس شرکت نوکیا باشه و قانونی تولید شده باشه فعلا گوشیای چینی معتبر فقط سونی اریکسون ها هستند ....توی فروم ها بخونی همه ازشون بد گفتن :41:
فکر شما اشتباهه
و بزودی محصولات نوکیای چینی مثل تولیدات سونی اریکسون و...
جای محصولات فنلاندی رو میگیرن
الان تو هند محصولات نوکیا کارخونه هند عرضه میشه !

G G Game
18-09-2008, 01:58
آقا كسايي كه دارن يكمي درباره gps اش بگن .زود وصل ميشه ؟؟ تو ماشينم راحت كار ميكنه ؟؟ :8:
یک دقیقه طول میکشه تا ماهواره رو پیدا کنه. پس بدون مشکل.

فکر شما اشتباهه
و بزودی محصولات نوکیای چینی مثل تولیدات سونی اریکسون و...
جای محصولات فنلاندی رو میگیرن
الان تو هند محصولات نوکیا کارخونه هند عرضه میشه !


نوکیا و گوشی چینی ان 78 مشکوکه اما واقعیت داره.تایید میشه.

G G Game
18-09-2008, 02:03
با سلام ..من يك سالي هست كه 5700 دارم و راضي هستم..مخصوصا از فيلمبرداري كه با كيفيت mp4 ميگيره..ميخواستم بدونم ارزش داره...بفروشم و يه n78 بگيرم..ايا كيفيت فيلم برداريش مثل 5700 هست..البته ميدونم امكانات n78 بيشتر هست..ميخواستم نظر شما دوستان را بدونم...5700 من قرمز هست!!!
نوکيا n78 باضمانت اتصالات اينترنشنال: 395000 تومان
نوکيا n81 8gb باضمانت اتصالات اينترنشنال: 350000 تومان
برای شما گزینه های خوبی هستند اگر هم خواستی بدون ضمانت 20 تومن از هر کدوم کم کن.دی

Nabakhshoode
18-09-2008, 11:01
نوکیا و گوشی چینی ان 78 مشکوکه اما واقعیت داره.تایید میشه.

مشکوک نیست کاملا هم طبیعیه ! نوکیا قبلا هم سری N اش رو به چین داده بود مثل N73 ولی نه از بدو ورودش ! بعد یه سال بعضی گوشیهای رده بالاشو هم میداد به چین اینبار از همون اول تو چین زد ! کاملا هم نرماله ! چون خیلی شرکتها ( نه فقط سازنده های موبایل ! ) برای اینکه محصول نهاییشون ارزون شه کاراشونو تو چین میزنن ! نوکیا هم با این کار نشون داد میخواد اکثر فعالیتش رو به چین انتقال بده...! من کاملا با اینکارش موافقم... اینجوری قیمتاش متعادل تر میشن و توان رقابت از لحاظ قیمت رو هم با برندهای دیگه به دست میاره...


نوکيا n78 باضمانت اتصالات اينترنشنال: 395000 تومان
نوکيا n81 8gb باضمانت اتصالات اينترنشنال: 350000 تومان
برای شما گزینه های خوبی هستند اگر هم خواستی بدون ضمانت 20 تومن از هر کدوم کم کن.دی

در مورد N78 باید یه مقدار بیشتر از 20 تومن کم کنه... N78 قیمت دیروز تو مجتمع بوستان ( پونک ) 315 تومن... تو علائدینم خودم قیمت نگرفتم ولی میگن به حدود 300 رسیده !

surena_iran2564
18-09-2008, 18:26
چطور فرق اصل یا تقلبی بودن ان78 اصل با غیر اصل رو تشخیص بدم؟؟
فروشنده گفت که چینیش 280 تومن و فلاندش 330 تومن. جاهای دیگه هم قیمتای 320 تا 340 هم هست که همه میگن اصل فنلاند هستش.
و تو این انجمن هم خوندم که که این گوشی فقط تو چین تولید میشه و تحت لیسانس هستش. یعنی حتی پشت اصل هم مینویسه ساخت چین؟؟؟
اگه ساخت فنلاند باشه یعنی اصل نیست؟؟؟
لطفآ راهنمایی کنید که فرق اصل با تقلبیش تو چیاست؟؟؟

Ssarshar
18-09-2008, 18:45
چطور فرق اصل یا تقلبی بودن ان78 اصل با غیر اصل رو تشخیص بدم؟؟
فروشنده گفت که چینیش 280 تومن و فلاندش 330 تومن. جاهای دیگه هم قیمتای 320 تا 340 هم هست که همه میگن اصل فنلاند هستش.
و تو این انجمن هم خوندم که که این گوشی فقط تو چین تولید میشه و تحت لیسانس هستش. یعنی حتی پشت اصل هم مینویسه ساخت چین؟؟؟
اگه ساخت فنلاند باشه یعنی اصل نیست؟؟؟
لطفآ راهنمایی کنید که فرق اصل با تقلبیش تو چیاست؟؟؟

جفتشون اصل هستن و مشکلی ندارن !
از نظر کیفی چینی هم مث فنلاندی هست چون تحت لیسانس و نظارت نوکیا هست و تقلبی به هیچ وجه نیست .

تنها مزیت فنلاندی به چینی بازار فروش بسیار بهتر دست دوم هست !

Nabakhshoode
18-09-2008, 19:41
جفتشون اصل هستن و مشکلی ندارن !
از نظر کیفی چینی هم مث فنلاندی هست چون تحت لیسانس و نظارت نوکیا هست و تقلبی به هیچ وجه نیست .

تنها مزیت فنلاندی به چینی بازار فروش بسیار بهتر دست دوم هست !

دقیقا ! قطعا نوکیا یه گوشی سری N ( یا حتی یه گوشی معمولی و ارزون ) رو چه تو چین بزنه چه مجارستان چه فنلاند چه... سطح کیفی معینی رو براش در نظر میگیره... اینکه فنلاندیش گرونتره دلیلش مشخصه ! تولید یه گوشی تو فنلاند قطعا گرونتر تموم میشه تا چین !
با خیال راحت میتونید خرید کنید چه مدل چینی چه فنلاندیش رو....

teza
20-09-2008, 15:57
دوستان من الان سه چهار روزی این گوشی رو دارم ولی اکثر برنامه ها رو که می خوام نصب کنم با اخطارهایی مثل خطای مجوز رو برو میشم میشه کاریش کرد یعنی فقط باید برنامه های خاصی رو ش بریزم که مورد تایید باشه کمک کنید
یه چیز دیگه میشه صدای این فرمان صوتی و اعلام نام طرف رو تغییر داد یه چیز دیگه این که میشه خواندن اس ام اس فارسی براش گذاشت مثل اون انگلیسیه که میگه و چه با هاش از طریق کامپیوتر وصل شم اینترنت

ali racer
20-09-2008, 16:04
دوستان من الان سه چهار روزی این گوشی رو دارم ولی اکثر برنامه ها رو که می خوام نصب کنم با اخطارهایی مثل خطای مجوز رو برو میشم میشه کاریش کرد یعنی فقط باید برنامه های خاصی رو ش بریزم که مورد تایید باشه کمک کنید
یه چیز دیگه میشه صدای این فرمان صوتی و اعلام نام طرف رو تغییر داد یه چیز دیگه این که میشه خواندن اس ام اس فارسی براش گذاشت مثل اون انگلیسیه که میگه و چه با هاش از طریق کامپیوتر وصل شم اینترنت
1.برنامه هایی که می خوای نصب کنی رو باید ساین کنی که اون ارور رو ندن
2.بله صداش رو میشه کم و زیاد کرد و تغییر داد
ولی باید از سایت نوکیا یه صدای دیگه دانلود کنی
3.
تکست ریدر فارسی هنوز نیومده

prince72
20-09-2008, 16:12
علی جان نکنه ان 82 منم که بعضی برنامه ها رو ارور میده علتش همینه؟؟؟؟

ali racer
20-09-2008, 16:16
علی جان نکنه ان 82 منم که بعضی برنامه ها رو ارور میده علتش همینه؟؟؟؟
دقیقا چه اروری میده دوست من ؟؟

teza
20-09-2008, 16:20
1.برنامه هایی که می خوای نصب کنی رو باید ساین کنی که اون ارور رو ندن
2.بله صداش رو میشه کم و زیاد کرد و تغییر داد
ولی باید از سایت نوکیا یه صدای دیگه دانلود کنی
3.
تکست ریدر فارسی هنوز نیومده
دوست عزیز ممنون
ولی منظورم این بود که نمیشه صدای خودمون رو بزاریم
بعد من چجوری برنامه ها رو ساین کنم
نگفتید چجوری وصل شم اینترنت

ali racer
20-09-2008, 16:28
دوست عزیز ممنون
ولی منظورم این بود که نمیشه صدای خودمون رو بزاریم
بعد من چجوری برنامه ها رو ساین کنم
نگفتید چجوری وصل شم اینترنت

نمیشه از صدای خودتون استفاده کنین

برای ساین کردن برنامه ها به بخش ساین کردن باید برین
iemi
گوشیتون رو وارد میکنین تو تاپیک فایل cer
از سایت
opda
چنذ روز منتظر میشن تا بچه ها براتون اون فایل اجاز ه نامه رو از اون سایت چینی بگیرن
بعدا به راحتی و بوسیله یکی از چند برنامه
ساین فایل رو ساین میکنین

توضیحات بیشتر تو قسمت برنامه های کاربردی

prince72
20-09-2008, 17:33
وقتی سوال اینستال رو بلع میکنم بعد چند ثانیه مکث پیام قرمز رنگی میده :experied certificate
بعضی تم هاییم که دانلود میکنم همین پیغامو میده...

ali racer
20-09-2008, 22:36
وقتی سوال اینستال رو بلع میکنم بعد چند ثانیه مکث پیام قرمز رنگی میده :experied certificate
بعضی تم هاییم که دانلود میکنم همین پیغامو میده...

اون ارور مربوط به ساین نیست

یک سال تاریخ گوشیتو بکش عقب بعدا نصب کن
اگه بازم ارور داد
یه سال دیگه بکش عقب

prince72
20-09-2008, 22:40
بعضی هاش یه پیغام به نا :corrupt هم میده.....(واسه بازی فیفا08 دانلود شده)
راستی تو سایت کمیاب انلاین توقسمت نرم افزار موبایل صفحه ی 3 یا 4 برنامه ساین کردن رو داره که خیلی خیلی خیلی اسون میشه رو گوشی عملی کرد ودیگه اصلا نیاز به ساین نیست....

surena_iran2564
21-09-2008, 11:32
جفتشون اصل هستن و مشکلی ندارن !
از نظر کیفی چینی هم مث فنلاندی هست چون تحت لیسانس و نظارت نوکیا هست و تقلبی به هیچ وجه نیست .

تنها مزیت فنلاندی به چینی بازار فروش بسیار بهتر دست دوم هست !
منظورم اینه که آیا مدل غیر اصل هم داریم که کیفیتش بسیار پایینتر باشه؟؟مثل ان95 چینی که قیمتش حدود 100 تومن هستش؟؟
یعنی فرق تحت لیسانس با تقلبی از کجا معلومه؟؟؟ یا اصلآ تقلبیش نیومده؟؟
سوال آخر اینکه قیمت چینیش خدودآ چنده؟؟ من که از یه جا پرسیدم گفتن 280

prince72
21-09-2008, 11:41
نه بابا دوست من اصل وغیر واصلش از اون اطلا عاتی که خیلی دوستان به من دادند کاملا مثل همند ولی به قول شما اون زیر بار در رفته ها که غیر اصل بهش نمیگن دیگه اونا اصلا یه گوشیهای دیگه ای هستند....ینی متفرقه...
که اصلا هنوز گوشی رو دست نگرفته از دور میفهمی که چی هست......
ولی ان78 اصل فلاندش همه جا گیر نمیاد وخیلی کمه...همون چینی هاش به جرات میگم کیفیتش مثل همونه (حرف علی جون...)
شما بخر مثل من شک به دلت راه نده....

surena_iran2564
21-09-2008, 16:10
قیمتش چی؟؟
هعمون 280 مناسبه؟؟

prince72
21-09-2008, 18:51
نمیدونم والا من تو قیمت78 دستی ندارم ولی به قول یکی از دوستان(یونس) هیچ وقت دنبال قیمت ارزون نرو ولی گرون گرون هم نخر....
اگه میبینی قیمتش کمی گرونه یا مناسبه بخر چون احتمال سالم بودنش بهتره تا یه جنس خیلی ارزون .....
ولی تو یزد 320 هست فکر کنم...

MRTZ HSV
21-09-2008, 19:29
تو جي اس ام آرنا ميگن تو رئال پلير مشكل داره
واقعا اينجوريه؟

prince72
21-09-2008, 19:30
نه بابا خیلی چیزا میگن شاید در مورد سری اولا یا بعضی هاش بوده مال دوست من که این شکلی نیست...

ali racer
22-09-2008, 04:50
گوشی من تو اکولایزر
قسمت باس
مشکل داره
حالا نمی دونم مشکل نرم افزاریه یا سخت افزاری
البته گوشیمو آپ هم کردم درست نشد !!

Punisher_2008
22-09-2008, 11:37
گوشی من تو اکولایزر
قسمت باس
مشکل داره
حالا نمی دونم مشکل نرم افزاریه یا سخت افزاری
البته گوشیمو آپ هم کردم درست نشد !!
یعنی چطور مشکل داره یکم توضیح بده

n340
22-09-2008, 17:29
دوستان من یکی دیروز گرفتم
ایا مال شما فنلانده یانه مال من چینه
ایا سری n-gage هست یانه
شتاب سنج داه یا نه

ali racer
22-09-2008, 19:57
یعنی چطور مشکل داره یکم توضیح بده

یفیتش خوب نیست
و وقتی میکوبه صدای خوبی به گوش نمیرسه تو هندزفری
البته وقتی تو اکولایز دست میبری و یا از حالت باس اونو در میاری درست میشه


دوستان من یکی دیروز گرفتم
ایا مال شما فنلانده یانه مال من چینه
ایا سری n-gage هست یانه
شتاب سنج داه یا نه
فنلاندی که زیاد تو بازار هست
هیچ کدام شتاب سنج یا ان گیج ندارن
چون نسخه امیلاتور واسه 78 هنوز نیومده

teza
23-09-2008, 20:44
دوستان نمی دونم چرا گوشی من هنگ میکنه مثلا وقتی بازی میکنی و بعضی مواقع هم قاط میزنه مثلا من دکمه وصل رو میزنم اون منو باز میکنه کمک کنید

Punisher_2008
23-09-2008, 20:47
این گوشی زیاد تعریف نداره فکر میکردم جایگزین خوبی واسه n73me میشه ولی دیدم در دروبین در صدا و ساپورت n-gage کم میاره جلو n73 دکمه های نامناسب داره واقعا نوکیا خیلی کار نکرده روش فقت gpsو wifi خوبی دوست عزیز بد نیست بدون n78 از سی پی یو 369mzh از نوع کاملا ساده و معمولی استفاده میکنه و یک تراشه ای هست و ازش انتظار نداشته باشید اصلا هنگ نکنه سرعتش زیادبالا باشه الان یکی ازمایشی اوردم تو دستمه ازش خوشم نه امد اول چقدر با ذوق اوردمش واقعا n73me یک سرو گردن ازش بالاتره

prince72
23-09-2008, 22:03
نه نظزت واقعا اشتباهه.....

!Bikhaneman!
23-09-2008, 22:52
کلا این گوشی در حد و اندازه های انتظاراتی که بین خریداراش با تبلیغات بوجود اوردن نبود..واسه همینه که اکثردوستانی که خریدن بعد از 1 ماه یا کمتر میفروشن

teza
23-09-2008, 23:36
دوست من ما یه سوال پرسیدیم شم هم که دنبال یه موقعیت هستید انگار که یکی یه چیز بگه شما هم طبق نظر شخصیتون اونو بکوبید جواب داری بده نداری نده تمام

prince72
23-09-2008, 23:41
تزا جان هنگ نکرده فکر کنم داری اشتب میگی گیر کرده یا کند شده....
اینا اغلب به خاطر استفاده ی نابه جا وغلط است....

ali racer
24-09-2008, 03:42
دوستان نمی دونم چرا گوشی من هنگ میکنه مثلا وقتی بازی میکنی و بعضی مواقع هم قاط میزنه مثلا من دکمه وصل رو میزنم اون منو باز میکنه کمک کنید


دکمه وصل رو وقتی میزنی
نباید قسمت بالایی اونو بزنی که دکمه اوپن زیر ال سی ذی رو به جای وصل بزنی !!

این گوشی زیاد تعریف نداره فکر میکردم جایگزین خوبی واسه n73me میشه ولی دیدم در دروبین در صدا و ساپورت n-gage کم میاره جلو n73 دکمه های نامناسب داره واقعا نوکیا خیلی کار نکرده روش فقت gpsو wifi خوبی دوست عزیز بد نیست بدون n78 از سی پی یو 369mzh از نوع کاملا ساده و معمولی استفاده میکنه و یک تراشه ای هست و ازش انتظار نداشته باشید اصلا هنگ نکنه سرعتش زیادبالا باشه الان یکی ازمایشی اوردم تو دستمه ازش خوشم نه امد اول چقدر با ذوق اوردمش واقعا n73me یک سرو گردن ازش بالاتره

هنوز کلاینت ان گیج نیومده واسه ان 78
چطور کم میاره جاو ان 73 ؟؟؟

صداش هم در هدفون و اسپیکر بهتر از ان 73 هستش (هر دو مدل رو دارم الان)

سرعت ان 78 در منو ها خیلی خوبه و بسیار سریعتر از 73 هستش مخصوصا وقتی آپ کردم به ورژن 12

هنگ نکردن هم ربطی به سی پی یو نداره
که سی پی ان78 که به نظر شما عادیه
جلوگیری کنه از این مشکل
هنگ کردن بیشتر به باگ های نرم افزاری و میزان رم دینامیکی بستگی داره
که در هر 2 مورد ان78 بهتر و بالاتر از 73 هستش

فقط بلندی صدای اسپیکر 73 بیشتر که اونم با پایین اومدن کیفیت در ماکزیمم صدا رنگ میبازه

اگه از ان73 خوش میاد بحثی نیست ولی دلیل نمیشه الکی اونو سر تر بدونی از یه گوشی 2 نسل جلوتر نوکیا


کلا این گوشی در حد و اندازه های انتظاراتی که بین خریداراش با تبلیغات بوجود اوردن نبود..واسه همینه که اکثردوستانی که خریدن بعد از 1 ماه یا کمتر میفروشن


به نظر من ان78 با قیمت 300 تومن (حالا 30 کمتر وبیشتر)
واقعا خریده خوبیه
ولی من که 400 خریدم گرون خریدم

teza
24-09-2008, 11:33
تزا جان هنگ نکرده فکر کنم داری اشتب میگی گیر کرده یا کند شده....
اینا اغلب به خاطر استفاده ی نابه جا وغلط است....


دکمه وصل رو وقتی میزنی
نباید قسمت بالایی اونو بزنی که دکمه اوپن زیر ال سی ذی رو به جای وصل بزنی !!



دوست من نه هنگ میکنه و تا باطری رو در نیاری دیگه هیچی کار نمیکنه
در مورد کلید هم اونقدر سرم میشه که دکمه ها رو اشتباه نزم من میگم دکمه وصل که پایینتر از دکمه منو است رو میزنم ولی منو باز میشه البته خیلی کم این اتفاق میفته
راستی یه چیز دیگه بعضی مواقع هم دارم اهنگ گوش میدم خود به خود خاموش میشه
راستی قضیه این گارانتی تعویض چیه چون من میگرفتم یارو گفت گارانتی تعویض داره تا یه سال

Punisher_2008
24-09-2008, 12:50
دکمه وصل رو وقتی میزنی
نباید قسمت بالایی اونو بزنی که دکمه اوپن زیر ال سی ذی رو به جای وصل بزنی !!


هنوز کلاینت ان گیج نیومده واسه ان 78
چطور کم میاره جاو ان 73 ؟؟؟

صداش هم در هدفون و اسپیکر بهتر از ان 73 هستش (هر دو مدل رو دارم الان)

سرعت ان 78 در منو ها خیلی خوبه و بسیار سریعتر از 73 هستش مخصوصا وقتی آپ کردم به ورژن 12

هنگ نکردن هم ربطی به سی پی یو نداره
که سی پی ان78 که به نظر شما عادیه
جلوگیری کنه از این مشکل
هنگ کردن بیشتر به باگ های نرم افزاری و میزان رم دینامیکی بستگی داره
که در هر 2 مورد ان78 بهتر و بالاتر از 73 هستش

فقط بلندی صدای اسپیکر 73 بیشتر که اونم با پایین اومدن کیفیت در ماکزیمم صدا رنگ میبازه

اگه از ان73 خوش میاد بحثی نیست ولی دلیل نمیشه الکی اونو سر تر بدونی از یه گوشی 2 نسل جلوتر نوکیا




به نظر من ان78 با قیمت 300 تومن (حالا 30 کمتر وبیشتر)
واقعا خریده خوبیه
ولی من که 400 خریدم گرون خریدم
دوست عزیز من به طور کلی از نوکیا خوشم میاد ببین دوست عزیز اگه مثل من گوشی باز باشی و میبینی که فعلا سیمبین 9.3 با n-gage مشکل داره مثلا 5320 در نقدشم نوشته که کارایی لازم و کامل برای ساپورت n-gage رو نداره مثلا شما الان فیفا 08 رو 5320 نصب کنی میبینی که مشکل b

tc1000
24-09-2008, 16:37
با سلام
من خریدم بچه ها
به نظرم گوشی خوبی هستش چون قبلا ان 81 داشتم و لی در ظاهر سرعتش به اندازه اون هستش افکتهای تصویری در منوها مشهود هستش و جلوه ی زیبای به گئشی داده
جی پی اس سریعی هم داره در حدود 30 ثانیه موقعیت رو پیدا میکنه در صورتی که جی پی اس دستی گارمین که من دارم حدودا 60 تا 80 ثانیه طول میکشه.
نر افزار ها هم اکثرا روی اون نصب میشن ( البته با ساین کردن )
کیفیت عکسش نسبت به 5610 که اون هم 3.2 هستش بهتره
کی پد هم عادت میکنید براحتی میشه باهاش اس ام اس ارسال کردن و به تندی میشه نوشت.
به نظر من هه چیزش خوبه
فقط فرق اصلی و فرعی شو نمی دونم
بیشتر بازار چینی هستش جریان چیه؟

ali racer
24-09-2008, 17:02
دوست عزیز من به طور کلی از نوکیا خوشم میاد ببین دوست عزیز اگه مثل من گوشی باز باشی و میبینی که فعلا سیمبین 9.3 با n-gage مشکل داره مثلا 5320 در نقدشم نوشته که کارایی لازم و کامل برای ساپورت n-gage رو نداره مثلا شما الان فیفا 08 رو 5320 نصب کنی میبینی که مشکل b
نکنه ان96 داری که میگی 9.3 با انگیج مشکل داره ؟؟؟؟؟؟؟
چون
الان تنها کلاینت ان گیج موجود تو بازار مال ان96 هستش (برای سیمبین 9.3) که اونم چون جدید اومده هیچ مشکلی از لحاظ باگ نداره


اگه برای ان78 کلاینک ان گیج نیومده دلیل بر مشکل ان78 نیست که بخوای بگی ان78 مشکل داره یا 9.3 مشکل داره
چون هم برای 9.3 کلاینت اومده و طی چند روز آینده برای 78 میاد

Legend
24-09-2008, 17:15
نکنه ان96 داری که میگی 9.3 با انگیج مشکل داره ؟؟؟؟؟؟؟
چون
الان تنها کلاینت ان گیج موجود تو بازار مال ان96 هستش (برای سیمبین 9.3) که اونم چون جدید اومده هیچ مشکلی از لحاظ باگ نداره


اگه برای ان78 کلاینک ان گیج نیومده دلیل بر مشکل ان78 نیست که بخوای بگی ان78 مشکل داره یا 9.3 مشکل داره
چون هم برای 9.3 کلاینت اومده و طی چند روز آینده برای 78 میاد

من همينجا اعلام ميكنم هيچ كدوم از گوشيهاي سيمبين 9.1 ،9.2 و 9.3 با N-Gage مشكلي ندارند....و كلاينت به راحتي روشون نصب ميشه...پس بيخودي شايعه درست نكنيد...!


ببین دوست عزیز اگه مثل من گوشی باز باشی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

داداش ميدوني داري به كي ميگي اين حرفو...!

Punisher_2008
24-09-2008, 17:48
نکنه ان96 داری که میگی 9.3 با انگیج مشکل داره ؟؟؟؟؟؟؟
چون
الان تنها کلاینت ان گیج موجود تو بازار مال ان96 هستش (برای سیمبین 9.3) که اونم چون جدید اومده هیچ مشکلی از لحاظ باگ نداره


اگه برای ان78 کلاینک ان گیج نیومده دلیل بر مشکل ان78 نیست که بخوای بگی ان78 مشکل داره یا 9.3 مشکل داره
چون هم برای 9.3 کلاینت اومده و طی چند روز آینده برای 78 میاد
نمی دونم چرا پست من کامل نیست در مورد 9.3 اگه نقد 5320 بری میبینی که حتی جز معایب این گوشی هست و کارایی کامل نداره برای بازی های n-gage ولی n96 داره یا خودت 5320 گیر بیار تست کن میبینی که مشکل داره و فراموش نکن n73 لقب کامپیوتر چند رسانه ای رو داره و در صدا دوربین ساختار صفحه کلید و ساپورت کامل n-gage رو برتر از نسبت به n78 ولی در عوض اون gps. wifi و سیستم عامل حدید تری داره

Punisher_2008
24-09-2008, 17:50
با سلام
من خریدم بچه ها
به نظرم گوشی خوبی هستش چون قبلا ان 81 داشتم و لی در ظاهر سرعتش به اندازه اون هستش افکتهای تصویری در منوها مشهود هستش و جلوه ی زیبای به گئشی داده
جی پی اس سریعی هم داره در حدود 30 ثانیه موقعیت رو پیدا میکنه در صورتی که جی پی اس دستی گارمین که من دارم حدودا 60 تا 80 ثانیه طول میکشه.
نر افزار ها هم اکثرا روی اون نصب میشن ( البته با ساین کردن )
کیفیت عکسش نسبت به 5610 که اون هم 3.2 هستش بهتره
کی پد هم عادت میکنید براحتی میشه باهاش اس ام اس ارسال کردن و به تندی میشه نوشت.
به نظر من هه چیزش خوبه
فقط فرق اصلی و فرعی شو نمی دونم
بیشتر بازار چینی هستش جریان چیه؟
جی پی اس که خیلی سرعت بالایی داره واقعا جای تحسین داره دوربینش تقریبا هم سطح با 5610 هست ولی گاهی در بعضی شرایط نسبت به هم دیگه برتری دارند سرعت 5610 خیلی بالا هست در باز کردن برنامه ها

Punisher_2008
24-09-2008, 17:55
در ضمن كلاكنت واسه 5320 و n96 که در لسیت رسمی n-gage بود عرضه شده ولی هنوز خبری از n78 نیست و در لیست رسمیشم هم نبوده ولی به احتمال خیلی زیاد میاد امید وارم مثل 5320 مشکل نداشته باشه

linuxboy
24-09-2008, 18:02
gps کار میکنه؟
کسی استفاده کرده با gps ؟
آخه تو مشخصات نوشته a-gpsگفتم شاید gps معمولی نباشه
حالا gps راحت کار می کنه یا نیاز به سخت افزار دیگری هم داره؟

Punisher_2008
24-09-2008, 18:47
gps راحت کار میکنه با سرعت واقعا بالا

من به عنوان کسی که هم 5610 داشته هم 78 و هم 73me مقایسه کنیم

در عکاسی هیچ شکی نیست که n73me یک دوربین حرفه ای هست و بهتر از 5610 و n78 هست ولی در مورد 2 گوشی اخر در یکسری شرایط 5610 در یکسری دیگه n78 برنده بود ولی فیلم برداری 5610 تقریبا بهتر بود

در مورد صدا: صدای 5610 از هر دو گوشی با کیفیت تر بوده ولی صدای بلنتر رو n73me داشته ولی در handsfree 5610 از هردو برنده بود در کیفیت n73me و n78 تقریبا یکی هستند

در مورد باطری باطری 5610 واقعا خیلی بهتر از هر دو گوشی بوده و بعده انn78 باطری بهتری داره و 2 ساعت بیشتر از n73me نگه میداره 100% تست شده

در مورد ال سی دی n73me , n78 2.4 اینچ هستند و کیفیت هر دو یکی بود ال سی دی 5610 2.2 بوده و توانایی بشتر از 16 میلیون رنگ رو داره زیر نور افتا 5610 عالی عمل میکنه و ال سی دی 5610 با کیفیتر است زیارا کوچکتر و تراکم پیکسل بیشتر هست

امکانات ارتباطی : هر 3 گوشی دارا بولوتوث بوده n73me اینفرادر هم داره ولی به درد نمی خوره هر 3 گوشی gprs داشته و میتنند موقیت یابی کنند ولی n78 gps و wifi هم داره و امکانات ارطباتی پیشرفته ای داره

ساپورت N-GAGE : نوکیا 5610 سیستم عامل سیمبین نداره و از این نوع بازی پشتیبانی نمی کنه ولی N73ME با داشتن سیستم عامل سیمبین 9.1 بدون هیچ مشکلی با سرعت خوبی ساپورت میکنه ولی N78فعلا واسش نه امده واسه 5320 عرضه شده که فعلا مشکل داره و کارایی کامل رو نداره

ساختار صفحه کیلید: 5610 در بین این 3 گوشی بهترین صفحه کلید رو داره خیلی نرم و زیبا داره بعدش N73ME و بعدش هم N78 که ساختار مناسبی داره

سرعت : در سرعت معلومه که 5610 به خاطر بهره بردن ار جاوا سرعت خیلی بالایی داره بعدش هم N78 بعد هم N73ME البته در باز کردن منو مثل هم بوده و در باز کردن نرم افزار 1 تا 2 ثانیه N78 سرعتر بوده ولی در دیگر جاها یکی هستند در روشن کردن N78 سریعتر بوده


با تشکر

Punisher_2008
24-09-2008, 18:52
دوستان ولی اطمینان دارم که N-gage واسه این گوشی هم میاد کلا سیمبین ویرایش 3 همشون N-gage رو ساپورت میکنند 9.3 هم چون تازه امده حالا کمی طول میکشه و نسخه واسه 5320 عرضه شد که فاقد کارایی کامل هست و کمی مشکل داره ولی به امید واریم به زودی برطرف بشه و حتما در N78 هم قابل نصب خواهد شد نمیگم N73me یا 5610 بهتره از N78 هست نسبت به همدیگه برتری هایی دارند که هر کس بر اساس سلیقه خودش اینتخاب میکنه

prince72
24-09-2008, 18:52
هیچ کدومش درست نبود به قاطعیت میگم ...نمونش دوربین که واسه امتیاز1.78
2.73
3.5610
همه چیش اشتباه بود البت بدت نیادا ....
انتقاد بود....

Punisher_2008
24-09-2008, 18:53
نکنه ان96 داری که میگی 9.3 با انگیج مشکل داره ؟؟؟؟؟؟؟
چون
الان تنها کلاینت ان گیج موجود تو بازار مال ان96 هستش (برای سیمبین 9.3) که اونم چون جدید اومده هیچ مشکلی از لحاظ باگ نداره


اگه برای ان78 کلاینک ان گیج نیومده دلیل بر مشکل ان78 نیست که بخوای بگی ان78 مشکل داره یا 9.3 مشکل داره
چون هم برای 9.3 کلاینت اومده و طی چند روز آینده برای 78 میاد
دوست عزیز 5320 هم با داشتن 9.3 ساپورت NGAGE داره ولی فاقد کارایی کامل هست و کمی مشکل داره ولی تاحالا بر روی N96 به گوشم نخرده دوست عزیز :10:

Punisher_2008
24-09-2008, 18:56
هیچ کدومش درست نبود به قاطعیت میگم ...نمونش دوربین که واسه امتیاز1.78
2.73
3.5610
همه چیش اشتباه بود البت بدت نیادا ....
انتقاد بود....
نه ناراحت نشدم ولی دوست عزیز شما ادعا دارید و میگین دوربین 5610 N78 بهتر از N73ME هست؟ اگه اره بگین تا اخر شب واستون عکس بزارم سر 5610 و K810 هم خیلی دوستان تعصب داشتند فکر کنم تاپیکشو دیدن چقدر عکس گذاشتم و دوستان قانع شدن که عکسهای 5610 خیلی بهتر از K810 هست من منظتر جواب شما هستم اختیاجی به عکس هست؟

prince72
24-09-2008, 19:00
من فقط صدارو اونم تو بلندی 5610 نسبت به 78 قول دارم ان73 که اصلا به درد جرزم نمیخوره....
تازه حرف ان گیجو نزن که اگه روزی واسه 78 بیاد میشه مثل 82 وان73 که الانشم حرفی واسه گفتن نداره میره کنار کنار کنار.....
دوربین 78 هم بهترینه تو عکس وفیلم تو 3.2 ها...73 که ابرنگیه و حرفشو نزن...

Punisher_2008
24-09-2008, 19:52
دوست عزیز شما این گوشی رو دارید؟ 5610 در بلندی و کیفیت بالاتر از n78 هست n78 موزکال نیست ولی 5610 یک موزیک فون هست در مورد دوربین خیلی تعصب داری تا صوبح عکس میزارم تا تو هم مثل k810 دارا ساکت باشی و خودتو جمو جور کنی از n73 بدت میاد مشکل خودته میبینی که صدای کمه کیفیتش تعریفی نداره n73me 2 باند استریو و صدای 3 بعدی داره ودر مورد n-gage فعلا که هچی سایتی نگفته که واسش میاد واسه 5320 نوکیا تایید کرده بود و داخل لیستش بود ولی هیچجایی از n78 نامی نبرده بود دوست عزیز این گوشی رو با n82 مقایسه نکن اون یم cpu 330mzh داره البته از نوع عالی که هنگ نمی کنه سی پی یو n78 معمولی ساده و تک تراشه ای هست و هنگ رو 100% داره فیلم برداری هم شک نکن 5610 از n73me وn78 بالاتره اطمینان دارم شما ازمایش نکرده و نسنجیده دارید قضاوت میکنید دوست عزیز اول امتحان کنید بعد نظر بدید منظتر عکس های من هم باشید خیلی تعصب دارید یک سری تاپیک مقایسه عکسهای 5610 و k800 برید میبینید عکسهایی من گذاشتم همه به این نتیجه رسیدن که 5610 از k800 که هیچ از k810 در روز بهتر میگیره در ضمن ساختار صفحه کیلید n78 اصلا مناسب نیست یک گوشی جاوا مثل 5610 که واقعا عالی و من دارم و ازش راضی هستم تا حدودی حریف n78 شده n73me هم داره میشه ولی برتری هایی هم نسبت به هدیگه دارند

Punisher_2008
24-09-2008, 19:59
در مورد ابرنگی بودن دوست عزیز n73me n95 8gig لنز کالر زایس هستند و رنگها رو شارپ میکنند و از سیتم ویرایش تصاویر اتوماتیک بهره میبرند اگه شارپ نکنند پس دیگه با چی رقابط کنند اگه منظورت تو طبیعیه پس دوربین های 2 مگاپیکس اصلا رنگها رو تغیر نمیدن پس از 8 مگاپیکسلی ها هم بهترند؟ خیلی تعصب داری فکر کن بعدا حرف بزن من خیلی احترام شما رو نگه داشتم ولی دیدم نمیشه دوست عزیز خوب فکر کن آبرنگیه!!!!!!! شما هم یک چیزی به گوشتنون خورده کلوپ 3مگاپکسلی ها برو بیبین عکسهای n73me فراموش نکن امسال هم n73me و n93 و k810 و چندا گوشی دیگه نماینده 3مگاپیکسلی ها شدن و n82 n95 8gig هم نمیانده 5 مگاکسلی ها و n81 8gig , n91 نماینده 2مگاپسکلی ها و بهترین ها شدن خبرشو با عکساشون در همین فروم قرار دادیم حتما ببین واقعا از شما بعیده که 300 خورده پست دارید با تعصب بالا و نسنجیده حرف میزنید

prince72
24-09-2008, 22:07
خوب من صبر کردم تا اساتید مثل علی جون یا یونس جون یا...جوابتو بدن که ندادند../..
دوست من نماینده ی 5 مگایی ها ان82 وجی 810 شدن نه 95....
کی گفته سی پی یوی 78 ساده هست پسرم سی پی یوی ان78 369 مگاهرتزه که بی سابقه هست واز 82 بالاتره......
من از ازامایشم یه چیزی اونورتر کردم....
اولا اگه هم عکس بزاری من خاموش نمیشم.....چون معلوم میشه......
دوما عکسای تو اصلا نمیتونه ملاک باشه.....
تازه کدوم دوربین 8 مگایی ابرنگی میگیره به ما هم معرفی کن؟؟؟؟؟؟
من ان82 دارم پسر پس اصلا دلیلی نداره رو 78 تعصب داشته باشم هم73 وهم78 وهم5610 مال نوکیا هستند....
ان73 زمانی شاخ بود که البت حالا شاخش شیکست .....
بیخود طرفداری از73 نکن....
بقیش رو میسپرم به اساتید....

Nabakhshoode
24-09-2008, 22:49
یک گوشی جاوا مثل 5610 که واقعا عالی و من دارم و ازش راضی هستم تا حدودی حریف n78 شده n73me هم داره میشه ولی برتری هایی هم نسبت به هدیگه دارند

:31: :31: :31:

بدون شرح !

n340
25-09-2008, 00:24
دوستان
اول که بگم n73 فقط music اگر نه ساده ش جز گوشی ها نیست:27:
دوم n73 از هر نظر قابل قیاس با n78 نیست چون گوشی قدیمی هستش
اگه دو گیگ رو تا نصفه پر(بیشتر) کنی نصف عمری رو که داری کار می کنی please wait :27:
n78 از لحاظ سرعت کار خیلی بیشتر از n73
دوربین هم بهتره چون هر چور بخوای حساب کنی (منطق و غیر منطق) n78 جدیدتره پس مسلما باید(تکرار می کنم باید)از هر لحاظ بهتر باشه چون جدیده ،و یک ویژه گی 78 قشنگی و زیبایی خاص و البته یادمون نره که اون دارای اخرین امکان اضافه شده ی شرکت نوکیا هست که از این به بعد روی گوشی های مدل بالا می زنه اونم فرستنده fm
هستش فقط حیف بردش پایینه
پس n73 music از هر لحاظ قابل مقایسه با گوشی 5700 نیست چه برسه n78

Legend
25-09-2008, 00:46
در ضمن كلاكنت واسه 5320 و n96 که در لسیت رسمی n-gage بود عرضه شده ولی هنوز خبری از n78 نیست و در لیست رسمیشم هم نبوده ولی به احتمال خیلی زیاد میاد امید وارم مثل 5320 مشکل نداشته باشه


ساپورت N-GAGE : نوکیا 5610 سیستم عامل سیمبین نداره و از این نوع بازی پشتیبانی نمی کنه ولی N73ME با داشتن سیستم عامل سیمبین 9.1 بدون هیچ مشکلی با سرعت خوبی ساپورت میکنه ولی N78فعلا واسش نه امده واسه 5320 عرضه شده که فعلا مشکل داره و کارایی کامل رو نداره

با تشکر


دوستان ولی اطمینان دارم که N-gage واسه این گوشی هم میاد کلا سیمبین ویرایش 3 همشون N-gage رو ساپورت میکنند 9.3 هم چون تازه امده حالا کمی طول میکشه و نسخه واسه 5320 عرضه شد که فاقد کارایی کامل هست و کمی مشکل داره ولی به امید واریم به زودی برطرف بشه و حتما در N78 هم قابل نصب خواهد شد نمیگم N73me یا 5610 بهتره از N78 هست نسبت به همدیگه برتری هایی دارند که هر کس بر اساس سلیقه خودش اینتخاب میکنه


دوست عزیز 5320 هم با داشتن 9.3 ساپورت NGAGE داره ولی فاقد کارایی کامل هست و کمی مشکل داره ولی تاحالا بر روی N96 به گوشم نخرده دوست عزیز :10:

قبلا" گفتم، الانم ميگم...N-Gage (همين الان) روي تمام گوشيهاي سري 60 ويرايش سوم بدون كوچكترين مشكلي نصب ميشه...
پس لطفا" تمومش كن...انقد نگو واسه اين اومده واسه اون نيومده...ممنون.

ضمنا" ميتونم بپرسم كلاينت 5320 چه مشكلي داره؟


یک گوشی جاوا مثل 5610 که واقعا عالی و من دارم و ازش راضی هستم تا حدودی حریف n78 شده

خودت ميگي جاوا...سيستم عامل 78 ميارزه به كل 5610...

mahsai
25-09-2008, 05:38
دوستان راستش امروز میخوام این گوشی رو بخرم اگه خدا بخواد.
یه خواهش دارم از دوستانی که این گوشی رو دارن میخوام اگه میشه یه عکس از برچسب زیر باتری بگیرند.راستش میخوام بدونم اونجا نوشته ساخت چین یا نه و در ضمن اون کد رو میخوام بدونم باید 01 باشه یا 00 یا چیزه دیگه.
واقعا ممنون میشم اگه کسی میتونه من رو در این مورد راهنمایی کنه
دیروز قیمت گرفتم 320 تومان میگفتش که فارسی هم داره.
امروز میخوام بخرم
ممنون میشم هر چیزی که باید در موقع خریدش دقت بشه رو بهم بگید.
سپاسگذارم.

Punisher_2008
25-09-2008, 06:29
قبلا" گفتم، الانم ميگم...N-Gage (همين الان) روي تمام گوشيهاي سري 60 ويرايش سوم بدون كوچكترين مشكلي نصب ميشه...
پس لطفا" تمومش كن...انقد نگو واسه اين اومده واسه اون نيومده...ممنون.

ضمنا" ميتونم بپرسم كلاينت 5320 چه مشكلي داره؟



خودت ميگي جاوا...سيستم عامل 78 ميارزه به كل 5610...
من نگفتم اتفاقا من مثل بعضی ها از جاوا بدم نمیاد و اتفاقا خیلی هم باهاش حال میکنم در مورد 5320 اگه برید نقدش جز معایب این گوشی هست و نوشته فاقد کارایی کامل اجرا بازی های n-gage من که اینو خوندم یک 5320 گیر اوردم و دیدم کمی مشکل داره مثلا صدای گاهی جلوتر از تصویر میادیا کمی تصویر گیر میکنه

Punisher_2008
25-09-2008, 06:41
خوب من صبر کردم تا اساتید مثل علی جون یا یونس جون یا...جوابتو بدن که ندادند../..
دوست من نماینده ی 5 مگایی ها ان82 وجی 810 شدن نه 95....
کی گفته سی پی یوی 78 ساده هست پسرم سی پی یوی ان78 369 مگاهرتزه که بی سابقه هست واز 82 بالاتره......
من از ازامایشم یه چیزی اونورتر کردم....
اولا اگه هم عکس بزاری من خاموش نمیشم.....چون معلوم میشه......
دوما عکسای تو اصلا نمیتونه ملاک باشه.....
تازه کدوم دوربین 8 مگایی ابرنگی میگیره به ما هم معرفی کن؟؟؟؟؟؟
من ان82 دارم پسر پس اصلا دلیلی نداره رو 78 تعصب داشته باشم هم73 وهم78 وهم5610 مال نوکیا هستند....
ان73 زمانی شاخ بود که البت حالا شاخش شیکست .....
بیخود طرفداری از73 نکن....
بقیش رو میسپرم به اساتید....
حالا دیدی گوشی باز نستی فقط ادعا داری؟ 5700 سی پی یو 369 mzh scerl free داره که خیلی قوی هست در 6120 هم از همین نوع سی پی یو استفاده شده ولی در n78 369 mzh از نوع ساده معمولی و تک تراشه ای که جلو سی پی یو های این گوشی کرم هم حساب نمیشه . یکی از سایت های ایرانی gsmria هم تایید کرده در مورد عکس ها دوست عزیز شما میگید باید طبیعی باشه ورنگها شارپ نکنند شما به ویرایشگر تصاویر و رنگهای اتوماتیک که بر روی n73 و n95 ,n95 8gig هست میگین ابرنگی؟ واقعا که!!!!!!! در صدا و عکاسی و ساختار صفحه کیلید ساپورت n-gage n73me برتره ولی n78 در gps , wi-fi داشتن سیستم عامل جدیدتری داره / سرعت بالاتری/ فیلم برداری n78

فراموش نکنید n73me یک دوربین حرفه ای هست و از دوربینn78 بالاتره ولی خوب داشتن gps ,wi-fi سیستم عامل 9.3 خیلی خوبه

Punisher_2008
25-09-2008, 06:53
دوستان
اول که بگم n73 فقط music اگر نه ساده ش جز گوشی ها نیست:27:
دوم n73 از هر نظر قابل قیاس با n78 نیست چون گوشی قدیمی هستش
اگه دو گیگ رو تا نصفه پر(بیشتر) کنی نصف عمری رو که داری کار می کنی please wait :27:
n78 از لحاظ سرعت کار خیلی بیشتر از n73
دوربین هم بهتره چون هر چور بخوای حساب کنی (منطق و غیر منطق) n78 جدیدتره پس مسلما باید(تکرار می کنم باید)از هر لحاظ بهتر باشه چون جدیده ،و یک ویژه گی 78 قشنگی و زیبایی خاص و البته یادمون نره که اون دارای اخرین امکان اضافه شده ی شرکت نوکیا هست که از این به بعد روی گوشی های مدل بالا می زنه اونم فرستنده fm
هستش فقط حیف بردش پایینه
پس n73 music از هر لحاظ قابل مقایسه با گوشی 5700 نیست چه برسه n78
دوست عزیز من رم 4گیگ رو n73me خودم گذاشتم اهل کجایی؟ مایلم بیام باهات شرط ببندم کجاش گیر میکنه سرعتش میگم ورژن جدید من نصب کردم سرعتش داره با 5700 برابری میکنه واسه همین 5700 رو فروختم داخل بخش مشاوره هم مطرح کردم سرعت n78 یکی بشیتر باز کردم منو و گالری که همان بوده فقط باز کردن نرم افزار 1 تا 2 ثانیه سریعتر بوده در ضمن قدیمی شده؟ امسال مثل هر سال نماینه 3 مگاپکسلی ها شده در ضمن دوربین n73me حرفه ای ساخته شده و تنظیمات زیادی میخواد در ضمن لنز بزرگتری نسب به n78 داره صدای بلند و استریو و سه بعدی در ضمن دوست عزیز n78 مشکل n-gage داره و فعلا که هیچ جایی ازش حرفی نزده شده و در لیست نوکیا هم اسمی ازش نبرده بود و اینو داشته باش: بر خلاف 82‏N که از پلات فرم2420 TIOMAP برخوردار است، N78 دارای یک پلات فرم ساده تک تراشه ای و معمولی با پردازنده RM11 و سرعت 369 مگاهرتز است.

سایت gsmaira.com در ضمن چندتا سایت خارجی هم تایید کردن و نوشتن هنگ کردن در این گوشی تقریبا بیشتر از گوشی های دیگه نوکیا 5700 6120 و... پیش میاد در ضمن من این گوشی رو داشتم ساختار صفحه کیلیدش که 0 بود فقط فیلم برداریش بهتره از n73me داشتن gps , wif سیستم عامل سیمبین 9.3 لطفا بهانه های نیارین اول مقایسه کنید دست بگیرید بعدا نظر بدید من فکر کنم تو همین فروم هستند و دیدن چقد گوشی تاحالا عوض کردمگوشی بیشتر از 1 ماه تو دسته من نمی مونه عوض میکنه تنها وشی که 4 ماه تو دستم موند 5610 که موزیک فون عالی بود و در صدا n78 رو مخوره در ضمن صفحه کیلیئش خیلی عالی از اونطرف بدنه ضد خش و کیلید حرکنی navislide که دی هیچ گوشی دیگه ای وجود نداره پس ببنید یک گوشی جاوا داره حریف n78 میشه تازه از لحاظ سرعت دیگه معلومه جاوا پر سرعتر و سریعتره در ضمن فراموش نکن قبل از n95 این n73me هست که لقب کامپیوتر چند رسانه ای رو داره

Punisher_2008
25-09-2008, 06:58
دوستان
اول که بگم n73 فقط music اگر نه ساده ش جز گوشی ها نیست:27:
دوم n73 از هر نظر قابل قیاس با n78 نیست چون گوشی قدیمی هستش
اگه دو گیگ رو تا نصفه پر(بیشتر) کنی نصف عمری رو که داری کار می کنی please wait :27:
n78 از لحاظ سرعت کار خیلی بیشتر از n73
دوربین هم بهتره چون هر چور بخوای حساب کنی (منطق و غیر منطق) n78 جدیدتره پس مسلما باید(تکرار می کنم باید)از هر لحاظ بهتر باشه چون جدیده ،و یک ویژه گی 78 قشنگی و زیبایی خاص و البته یادمون نره که اون دارای اخرین امکان اضافه شده ی شرکت نوکیا هست که از این به بعد روی گوشی های مدل بالا می زنه اونم فرستنده fm
هستش فقط حیف بردش پایینه
پس n73 music از هر لحاظ قابل مقایسه با گوشی 5700 نیست چه برسه n78
این قسمت منو کشته جدید بودن ملاکه؟:laughing::laughing::laughing::laughin g::laughing: 6600 silde جدید داره میاد هنوز نه امده دوربین 3.2 داره جاوا هست پس ازهر لحاظ از n78 برتره؟ با عقل جور در میاد؟ دوست عزیز 5610 هم که جدید بود و بهترین دوربین بین گوشی های بدون سیستم عامل سیمبین نوکیا داشت در عکاسی از n73me شکست خورد ولی قیلمبرداری بود ببین بهترین 3.2 نوکیا n73 و بهترین 3.2 سونی k800 تاحا گوشی نزدن که دوربین از انا بهترباشه چه نوکیا چه سونی پس لطفا درست صحبت کنید بیشتر شبیه ادمای تازه کار خودتونو نشون میدین

ali racer
25-09-2008, 08:32
من نمی دونم چرا بعضی دوستان سعی دارن نشون بدن که 73 بهتر از 78 هستش ؟؟
خیلی برام جالبه...

Punisher_2008
25-09-2008, 11:02
ما نمیگیم بهتره هرگز هم نمیگیم منظور اینه دوستان تعصب دارند و میگن دوربین n78 بهتره و........ من هرگز نگفتم n73 از n78 بهتره گفتم یک چیز هایی که این داره اون نداره وبر عکس

مثلا
دوربین صدا ساپورت n-gage و صفحه کلید بهتره رو n73me داره
gps و wifi سیتم عامل سیمبین 9.3 سرعت کمی بیشتر و فیلم برداری بهتره رو n78 داره

بد میگم؟

Punisher_2008
25-09-2008, 11:08
بعضی میگین n73me قدیمیه شاید سال 2006 امده ولی هنوز از رده خارج نشده و گفتم قبل از n95 لقب کامپیوتر چند رسانه ای رو n73me داره و بعضی ها میگن قدیمیه بعد نیست بدونند همین چند روز پیش ورژن جدید واسش امد که سرعتش با 5700 داره برابری میکنه همچنین سرعت دوربین هم بالا امده و با گوشی های نسل جدید هم سطح شده

Legend
25-09-2008, 11:41
من نگفتم اتفاقا من مثل بعضی ها از جاوا بدم نمیاد و اتفاقا خیلی هم باهاش حال میکنم در مورد 5320 اگه برید نقدش جز معایب این گوشی هست و نوشته فاقد کارایی کامل اجرا بازی های n-gage من که اینو خوندم یک 5320 گیر اوردم و دیدم کمی مشکل داره مثلا صدای گاهی جلوتر از تصویر میادیا کمی تصویر گیر میکنه

عجب...!!محاله...
حالا كه شما اين گوشي رو دستت گرفتي...كلاينت فول بود؟ بازي ها چي؟ ورژن كلاينت چند بود؟


حالا دیدی گوشی باز نستی فقط ادعا داری؟ 5700 سی پی یو 369 mzh scerl free داره که خیلی قوی هست در 6120 هم از همین نوع سی پی یو استفاده شده ولی در n78 369 mzh از نوع ساده معمولی و تک تراشه ای که جلو سی پی یو های این گوشی کرم هم حساب نمیشه . یکی از سایت های ایرانی gsmria هم تایید کرده در مورد عکس ها دوست عزیز شما میگید باید طبیعی باشه ورنگها شارپ نکنند شما به ویرایشگر تصاویر و رنگهای اتوماتیک که بر روی n73 و n95 ,n95 8gig هست میگین ابرنگی؟ واقعا که!!!!!!! در صدا و عکاسی و ساختار صفحه کیلید ساپورت n-gage n73me برتره ولی n78 در gps , wi-fi داشتن سیستم عامل جدیدتری داره / سرعت بالاتری/ فیلم برداری n78

فراموش نکنید n73me یک دوربین حرفه ای هست و از دوربینn78 بالاتره ولی خوب داشتن gps ,wi-fi سیستم عامل 9.3 خیلی خوبه

كي گفته CPU روي 5700 با N78 فرق ميكنه..؟؟؟؟

N78


CPU:
Single CPU

CPU Type: ARM 11

CPU Clock Rate: 369 MHz
Memory:
Max User Storage: 70 MB

NAND Memory: 256 MB

SDRAM Memory: 96 MB

~48 MB Free Executable RAM Memory

Memory Card: Micro SD

Max Memory Card Size: 8 GB

Memory Card Feature: Hot Swap

5700


CPU:
Single CPU

CPU Type: ARM 11

CPU Clock Rate: 369 MHz

Memory:
Max User Storage: 35 MB

NAND Memory: 128 MB

SDRAM Memory: 64 MB

~18 MB Free Executable RAM Memory

Memory Card: Micro SD

Max Memory Card Size: 2 GB

Memory Card Feature: Hot Swap


ميشه الان بگي 5700 چه برتري تو CPU به 78 داره؟



دوست عزیز من رم 4گیگ رو n73me خودم گذاشتم اهل کجایی؟ مایلم بیام باهات شرط ببندم کجاش گیر میکنه سرعتش میگم ورژن جدید من نصب کردم سرعتش داره با 5700 برابری میکنه واسه همین 5700 رو فروختم داخل بخش مشاوره هم مطرح کردم سرعت n78 یکی بشیتر باز کردم منو و گالری که همان بوده فقط باز کردن نرم افزار 1 تا 2 ثانیه سریعتر بوده در ضمن قدیمی شده؟ امسال مثل هر سال نماینه 3 مگاپکسلی ها شده در ضمن دوربین n73me حرفه ای ساخته شده و تنظیمات زیادی میخواد در ضمن لنز بزرگتری نسب به n78 داره صدای بلند و استریو و سه بعدی در ضمن دوست عزیز n78 مشکل n-gage داره و فعلا که هیچ جایی ازش حرفی نزده شده و در لیست نوکیا هم اسمی ازش نبرده بود و اینو داشته باش: بر خلاف 82‏N که از پلات فرم2420 TIOMAP برخوردار است، N78 دارای یک پلات فرم ساده تک تراشه ای و معمولی با پردازنده RM11 و سرعت 369 مگاهرتز است.


اگه شما 4 گيگ رو 73 گذاشتي من 8 گيگ رو 78 گذاشتم...


ولی قیلمبرداری بود ببین بهترین 3.2 نوکیا n73 و بهترین 3.2 سونی k800 تاحا گوشی نزدن که دوربین از انا بهترباشه چه نوکیا چه سونی پس لطفا درست صحبت کنید بیشتر شبیه ادمای تازه کار خودتونو نشون میدین

خيلي باحالي....من موندم اين منبعت كجاست...جيگر بهترين فيلمبرداري توي 3.2 مگ ها رو N93 داره...اينو يادت باشه جاي ديگه نگي...


ما نمیگیم بهتره هرگز هم نمیگیم منظور اینه دوستان تعصب دارند و میگن دوربین n78 بهتره و........ من هرگز نگفتم n73 از n78 بهتره گفتم یک چیز هایی که این داره اون نداره وبر عکس

مثلا
دوربین صدا ساپورت n-gage و صفحه کلید بهتره رو n73me داره
gps و wifi سیتم عامل سیمبین 9.3 سرعت کمی بیشتر و فیلم برداری بهتره رو n78 داره

بد میگم؟

بازم كه داري ميگي 78 تو N-Gage مشكل داره...اي بابا..بس كن ديگه...

teza
25-09-2008, 11:47
بعضی میگین n73me قدیمیه شاید سال 2006 امده ولی هنوز از رده خارج نشده و گفتم قبل از n95 لقب کامپیوتر چند رسانه ای رو n73me داره و بعضی ها میگن قدیمیه بعد نیست بدونند همین چند روز پیش ورژن جدید واسش امد که سرعتش با 5700 داره برابری میکنه همچنین سرعت دوربین هم بالا امده و با گوشی های نسل جدید هم سطح شده

دوست من شما وارد یه تاپیک میشی موضوع تاپیک رو میخونی
از این به بعد خواستی وارد تاپیکی بشی و الکی اسپم بدی اصلا ببین موضوع اونجا چیه بعد بفرمایید نطق کنید
اینجا تاپیک n78 است نه تاپیک مقایسه n78 با n73 یا هر گوشی دیگه و فکر نمیکنم کل کل کردن سر گوشی جاش اینجا باشه پس بزارید هر کلوپی به کار خودش برسه

mahsai
25-09-2008, 12:35
دوستان راستش امروز میخوام این گوشی رو بخرم اگه خدا بخواد.
یه خواهش دارم از دوستانی که این گوشی رو دارن میخوام اگه میشه یه عکس از برچسب زیر باتری بگیرند.راستش میخوام بدونم اونجا نوشته ساخت چین یا نه و در ضمن اون کد رو میخوام بدونم باید 01 باشه یا 00 یا چیزه دیگه.
واقعا ممنون میشم اگه کسی میتونه من رو در این مورد راهنمایی کنه
دیروز قیمت گرفتم 320 تومان میگفتش که فارسی هم داره.
امروز میخوام بخرم
ممنون میشم هر چیزی که باید در موقع خریدش دقت بشه رو بهم بگید.
سپاسگذارم.

خوب بود یکی جواب من رو هم میداد.
به نظرم اجازه بدین بگن این گوشی بده و اصلا خوب نیست.اخه حیفه مثه n73 بشه

Legend
25-09-2008, 12:45
خوب بود یکی جواب من رو هم میداد.
به نظرم اجازه بدین بگن این گوشی بده و اصلا خوب نیست.اخه حیفه مثه n73 بشه

من يه دونه گرفتم چيني بود...فنلاند خيلي كم پيدا ميشه...البته چيني ميگم نه اون چيني ها...:31:...تحت نظر خود نوكيا...ولي باتريش اصل ژاپن بود...حرف نداشت..

اون كد هم بايد 01 يا 00 باشه فرق نداره...

ببين تو جعبش همه چيز باشه...

mahsai
25-09-2008, 12:52
ممنون دوست عزیز بابت باتری که گفتید.
روی باتری نوشته ساخت ژاپن؟

Punisher_2008
25-09-2008, 12:53
78 كوشي عالي هست در مورد خز كا 800 اول 5700 هم دوم 73 سوم 82 4 هست كه از 73 بزودي جلو مي زنه

Legend
25-09-2008, 13:04
ممنون دوست عزیز بابت باتری که گفتید.
روی باتری نوشته ساخت ژاپن؟


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Mojtaba N87
25-09-2008, 16:36
78 كوشي عالي هست در مورد خز كا 800 اول 5700 هم دوم 73 سوم 82 4 هست كه از 73 بزودي جلو مي زنه

مرسی واسه نظر کاملا علمیتون دوست عزیز. استفاده کردیم ...

-----
بحث خز شدن جاش تو این تاپیک نیست.

در ضمن ؛ از زدن پست های پشت سر هم پرهیز کنید.همه نقل قول ها رو در یک پست انجام بدید.

مقایسه گوشی های مختلف هم جاش اینجا نیست.

همونطور که جناب Legend گفتند ، ساپورت کردن انگیج دیگه مفهومی نداره.شک نکنید که ان78 از هر نظر از ان73 بهتره.از هر نظر...

من هیچیک از این دو گوشی رو ندارم و بی تعصب نظرم رو گفتم.

دوربین ان78 بدون شک از ان73 بهتره ، چون سیستم پردازش عکسش جدیدتره.

سرعت ان78 هم خیلی بالاتره ، هم از لحاظ سخت افزاری و هم از نظر سیستم عامل.

صفحه کلیدش هم دست به راحتی عادت می کنه بهش.عیبی محسوب نمی شه.

وقتی ان95 8گیگ هم اومده بود ، خیلی ها سعی داشتن بگن مدل معمولیش بهتره...

بحث داشت به کل کل تبدیل می شد...لحنتون هم با دیگر کاربر ها مناسب تر باشه بهتره...

Punisher_2008
25-09-2008, 17:45
من به شما یک عذر خواهی بده کارم من یکم تند روی کردم ولی شما با کمال احترام با من رفتار کردید من شرمنده اینشا الله جبران میکنم واما مقایسه این دو گوشی من نگفتم n73 بهتره از n78 هست یا بر عکس گفتم یک سری برتری هایی نسبت به همدیگه دارند در مورد دوربین دوربین 5610 هم جدید بود و بهترین دوربین رو بین گوشی های بدون سیستم عامل سیمبین نوکیا داشت و k810 رو شکست داد ویریشگر تصاویر عالی داشت ولی با تمام این وجود n73 رو نتونست شکست بده ببینید بهترین 3.2 نوکیا n73 بود وو تا حالا گوشی 3.2 نزده که بتونه در عکسای حرفه این بشهنتنها نوکیا بلکه سونی مقلا k800 رو در نظر بگیرید k770 با قدرت و تعریف زیاد با لقب ستاره جدید سایبرشات امد ولی حریف k800 نشد چرا؟ چون k800 بهترین 3.2 سونی هست و از این بهتر نمی زنه به ضررش هست در مورد n-gage هیچ جا حرفی ازش نیست اگه هم بیادمثل 6120 5700 n73 و.... باید نصب کنید که هیچ فرقی نداره گوشی هایی که n-gage رو ساپورت میکنند اصلا در بازی ها مشکلی ندارند تاحالا دیده نشده به جز 5320 که حز معایبش هم هست فاقد کارایی کامل در بازی های n-gage هست من هر دو این گوشی رو داشتم و قصد داشتم n73me رو با n78 عوض کنم ولی دیدم در عکاسی صدای صفحه کلید مناسبتره ولی از اونطرف gps wifi سیمبین 9.3 و فیلم برداری بهتره رو n78 داشت n-gage واسه من خیلی مهمه همینطور عکاسی صدای همینطور n73me رقیب گوشی های واکمن سونی بوده و صدای استریو و سه بعدی داره پس میبنید که از هر لحاظ بهتر نیستn78 ویلی دیدم n78 هم برتری هایی داره ولی n73me هم اپدیت شده ورژن جدید سرعت رو خیلی بالا برده من دقیقا با n78 تست کردم در باز کردم منو مثل هم بودن در بازکردم نرم افزار دقیقا 2 ثانیه n78 زودتر باز میکرد در روشن کردم 6 ثانیه n78 سرعتر باز میکرد ولی ناگفته نماند رم 4گیگ رو n73me من هست که 1گیگ نیمش پره در ضمن یکی از سایت های خرجی n73me k800 و یک گوشی ال جی که مدلش یادم نیست فق میدونم 5 مگاپسکل مقایسه کرده بود دونبال لینکش هستم به زودی در تاپیک مشخصی قرار میدم و میبنید در یک سری شرایط از 5 مگاپیکسل بهتر گرفته و در دیگر شرایط دوم شده ولی در شب k800 اول شده دوربین n78 مثل 5610 قبلی من بود تقربا کمی بهتره ولی در شب فلش 5610 قویتر بود عکساش بهتر بود در ضمن 5610 با فوکوس عکس های ماکرو بهتری نسبت به n73me n78 k800 ایجاد میکرد اگه متوجه شدید من زیاد گوشی عوض میکنم تاپیک های زیادی در بخش مشاوره اینجاد کردم عاشق 3.2 مگاپکسلی ها هستم 4 ساله در تعمیر گاه زیر دسته پسر خالم کار میکنم ولی انچنان حرفه ای نیستم عاشق موبایل هستم الان 5610 دارم n73me هم دارم تا چند وقت پیش 5700 هم داشتم چون دیدم در خز از n73me جلو زد ردش کردم در ضمن ورژن جدید n73me سرعتش با 5700 برابری میکرد بازم از شما عذر خواهی میکنم امید وارم منو ببخشید

Legend
25-09-2008, 18:46
در ضمن یکی از سایت های خرجی n73me k800 و یک گوشی ال جی که مدلش یادم نیست فق میدونم 5 مگاپسکل مقایسه کرده بود دونبال لینکش هستم به زودی در تاپیک مشخصی قرار میدم و میبنید در یک سری شرایط از 5 مگاپیکسل بهتر گرفته و در دیگر شرایط دوم شده ولی در شب k800 اول شده

اون مدل LG KG920 بود...اون رو اصلا" ميشه 5 مگاپيكسلي حساب نكرد...شما با 82 مقايسه كن بيزحمت...:10:

n340
25-09-2008, 20:43
دوستان من دیگه نمی دونم چی بگم.اگه سرعت 73 با اپدیت خوب میشه ،جواد بودنش هم حل شه، خوب میشه

prince72
25-09-2008, 21:26
والا منم موندم...
امروز 82 رو تو باز کردن گالری با 73 مقایسه کردم ان73 هم مال دو هفته پیشتر بوده...ان82 6ثانیه زودتر یه گالری تا خرخره پر ازعکسای سنگین وبا کیفیت رو باز کرد ینی 1 ثانیه ان82 باز کرد و7 ثانیه ان73 تازه کامل باز نشد.....
به نظر من ان73 رقیب خیلی سرسخت واسه کا750 سونی اریکسونه......
ان78 داره با 95 و82 و... مقابله میکنه حالا میان با ان73 مقایسه ش میکنن تازه اون همه عیب وایراد ازش میگیرن....
من میگم اون ال جیه از کا750 هم بدتر عکس میگیره نمونه عکساشو تو همین فروم فکر کنم داریم.....
از نظر ان گیج هم هیچ وقت ساپورت کردن واجرا کردن ان گیج از طرف 73 به پای ان78 و ان82 و... نمیرسه....

mahsai
26-09-2008, 01:09
دوستان من امروز n78 رو خریدم همه چی عالیه
اپدیتش ورژن 10 هستش ولی کاملا فارسی داره حتی دفترچه راهنما فارسی هم همراه گوشی هستش.
فقط میخوام بدونم اگه قرار باشه فایلهای اپدیتی رو که دوستان گذاشتند به طورت 15 پارت دانلود کنم و با اون فایلها اپدیت کنم گوشی فارسیش از بین میره یا نه؟
برا استفاده از جی پی اس اگه میشه ادرسی رو بدید که کامل راهنمایی کرده باشن که چه نرم افزاری نصب کنم که کل نقشه کشور رو بشه استفاده کرد.ممنون.

ali racer
26-09-2008, 01:57
دوستان من امروز n78 رو خریدم همه چی عالیه
اپدیتش ورژن 10 هستش ولی کاملا فارسی داره حتی دفترچه راهنما فارسی هم همراه گوشی هستش.
فقط میخوام بدونم اگه قرار باشه فایلهای اپدیتی رو که دوستان گذاشتند به طورت 15 پارت دانلود کنم و با اون فایلها اپدیت کنم گوشی فارسیش از بین میره یا نه؟
برا استفاده از جی پی اس اگه میشه ادرسی رو بدید که کامل راهنمایی کرده باشن که چه نرم افزاری نصب کنم که کل نقشه کشور رو بشه استفاده کرد.ممنون.
مبارکه
چقدر خریدی ؟

من آپ کردم فارسی اش از بین نرفت

اگه تو تهران زندگی میکنی گارمین رو نصب کن
والا شهر های دیگه هستی اسمارت جی پی اس

هر دو تا برنامه هم تو بخش آرشو بخش برنامه های سیمبین9.1 و 9.2 وجود داره دوست من

mr_k2
26-09-2008, 02:46
سلام اساتید .من میخوام تا چند روز دیگه این گوشی رو بخرم. یک سئوال داشتم به نظرتون با گارانتی بگیرم یا بدون
به گارانتی اصلا اعتماد ندارم.فقط چون هنوز عیب های سخت افزاریش کامل مشخص نیست از این بابت نگرانم.
در ضمن میخواستم بدونم وکیفیت و بلندی صداش در مقایسه با5700 چوره؟

mr_k2
26-09-2008, 02:57
در ضمن به نظرتون در مقایسه با ن82جدا از دوربین مورد دیگه ای هم هست که بیارزه پول بابت ن82 بدم؟

mahsai
26-09-2008, 03:06
مبارکه
چقدر خریدی ؟

من آپ کردم فارسی اش از بین نرفت

اگه تو تهران زندگی میکنی گارمین رو نصب کن
والا شهر های دیگه هستی اسمارت جی پی اس

هر دو تا برنامه هم تو بخش آرشو بخش برنامه های سیمبین9.1 و 9.2 وجود داره دوست من

ممنون از راهنماییتون دوست عزیز.من 300 خریدم.
راستش یه فایلهای زیادی داخل مموری هستش که حدود400 مگابایت رو اشغال کرده اونا چی هستش؟اخه میخواستم مموری رو فرمت کنم دیدم این فایلها هستن دیگه منصرف شدم.
برا این برنامه ها که گفتید برا جی پی اس روش خاصی برا نصبش هست؟اخه شنیدم که باید گوشی رو هک کرد واز این چیزا.واقعیت داره؟
ممنون میشم بیشتر راهنمایی کنید .

Legend
26-09-2008, 04:41
ممنون از راهنماییتون دوست عزیز.من 300 خریدم.
راستش یه فایلهای زیادی داخل مموری هستش که حدود400 مگابایت رو اشغال کرده اونا چی هستش؟اخه میخواستم مموری رو فرمت کنم دیدم این فایلها هستن دیگه منصرف شدم.
برا این برنامه ها که گفتید برا جی پی اس روش خاصی برا نصبش هست؟اخه شنیدم که باید گوشی رو هک کرد واز این چیزا.واقعیت داره؟
ممنون میشم بیشتر راهنمایی کنید .

اون پوشه cities براي نقشه هاي gps خود گوشي هست...
براي نصب برنامه gps هم نيازي به هك نيست...

اين گارمين براي تهران عاليه...:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

اينم اسمارت كام براي شهرهاي ديگه:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

شاد باشي:40:

mr_k2
26-09-2008, 13:07
دوستان هیچ کی نمیخواد جواب این پست 235 ما رو بده؟ خواهشا؟
چند صفحه هست که دارین راجب اینکه ن78 بهتره یا 73meبحث میکنید که به نظر من یه خورده مسخرست.
فکر نمیکنم کسی که مطلع باشه با توجه به امکانات به روز و قیمت مناسب ن78 بره n73بخره؟مگه اینکه نتونه با keypadن78 کنار بیاد.حالا اینکه دوربین کدوم حرفهای تره فکر نمیکنم تاثیر زیادی رو انتخاب این گوشی بزاره .چون در اون صورت گوشی های دیگه ای با دوربین بهتر تو این رده قیمت موجوده.
دلیلی هم که من میخوام ن78 رو بخرم امکانات به روز و کاملش با توجه به قیمت مناسبش هست.حالا مسلما یک ایراد هایی هم باید داشته باشه.شما تا حالا دیدین هیچ شرکتی گوشی 100درصد کاملی رو تولید کنند؟

ali racer
26-09-2008, 17:23
سلام اساتید .من میخوام تا چند روز دیگه این گوشی رو بخرم. یک سئوال داشتم به نظرتون با گارانتی بگیرم یا بدون
به گارانتی اصلا اعتماد ندارم.فقط چون هنوز عیب های سخت افزاریش کامل مشخص نیست از این بابت نگرانم.
در ضمن میخواستم بدونم وکیفیت و بلندی صداش در مقایسه با5700 چوره؟


در ضمن به نظرتون در مقایسه با ن82جدا از دوربین مورد دیگه ای هم هست که بیارزه پول بابت ن82 بدم؟


عرض کنم که ان 82 موشن سنسور و خروجی تی وی داره و سی پی یو قویتر و چیپ گرافیکی داره
و در عوض 78
بلندی و کیفیت صدای بهتر اسپیکر
ال سی دی بهتر و سیمبین جدید تر و اف ترنسمیتر داره

گارانتی تو ایران معنایی نداره ولی اگه خیلی وسواس داری با گارانتی بخر !

Punisher_2008
26-09-2008, 17:54
عرض کنم که ان 82 موشن سنسور و خروجی تی وی داره و سی پی یو قویتر و چیپ گرافیکی داره
و در عوض 78
بلندی و کیفیت صدای بهتر اسپیکر
ال سی دی بهتر و سیمبین جدید تر و اف ترنسمیتر داره

گارانتی تو ایران معنایی نداره ولی اگه خیلی وسواس داری با گارانتی بخر !
تایید میشه ولی جز ال سی دی ال سی دی های نوکیا همشون کیفیت بالا هستند و باهم فرقی ندارند

H.Operator
26-09-2008, 18:20
دوستان هیچ کی نمیخواد جواب این پست 235 ما رو بده؟ خواهشا؟
چند صفحه هست که دارین راجب اینکه ن78 بهتره یا 73meبحث میکنید که به نظر من یه خورده مسخرست.
فکر نمیکنم کسی که مطلع باشه با توجه به امکانات به روز و قیمت مناسب ن78 بره n73بخره؟مگه اینکه نتونه با keypadن78 کنار بیاد.حالا اینکه دوربین کدوم حرفهای تره فکر نمیکنم تاثیر زیادی رو انتخاب این گوشی بزاره .چون در اون صورت گوشی های دیگه ای با دوربین بهتر تو این رده قیمت موجوده.
دلیلی هم که من میخوام ن78 رو بخرم امکانات به روز و کاملش با توجه به قیمت مناسبش هست.حالا مسلما یک ایراد هایی هم باید داشته باشه.شما تا حالا دیدین هیچ شرکتی گوشی 100درصد کاملی رو تولید کنند؟
من خودم n73 دارم و از ورود اين گوشي به بازار خيلي ميگزره و فكر نكنم بين n78 و n73 كسي 73 رو انتخاب كنه...نمي گم بده ولي خوب اين گوشي تو دوره خودش بنز بود اما ديگه حالا حرفي واسه گفتن نداره عقل ميگه اوني كه جديدتره و امكانات بيشترو بهتري رو داره انتخاب كن:13:

Mojtaba N87
26-09-2008, 18:28
خواهش می کنم بحث ان73 و ان78 همینجا تموم شه.

حدود 20 تا پست در این تاپیک پاک شد.جای تاسف داره.

بعضی از دوستان نمی دونن هدف از این کلوپ هاچیه...

اگه در مورد این گوشی - یعنی N78 - نظری ندارید ، اصلا مجبور نیستید پست بدید...

mahsai
26-09-2008, 19:16
دوستان راستش من میخواستم نقشه کامل راههای کشور رو دانلود کنم و فکر میکردم میشه از جی پی اس استفاده کرد.
حالا میبینم که به این راحتی هم نیست.
من نمیتونم گوشی رو هک کنم و این نرم افزارهایی که دوستان عزیز گذاشتند همه احتیاج به ساین کردن داره که اونم کاره پر دردسریه.راستش این چند وقت اینقدر نرم افزارهای متعدد تو ویندوز نصب و ریمو کردم که ویندوزم حال و احوال خوبی نداره.
فقط یه سوال داشتم ایا نرم افزاری هست که بشه از جی پی اس گوشی و نقشه هایی که دوستان گذاشتن بدون ساین و هک گوشی استفاده کرد یا نه؟
ممنون از راهنمایی دوستان.

mahsai
26-09-2008, 19:42
دوستان چطور میتونم رو صفحه کلید قفل بزارم که با دادن کد باز بشه.یعنی وقتی صفحه کلید قفل هستش برا باز کردنش کد بخواد.
ممنون.

maysamsami
27-09-2008, 03:30
با سلام
من n78 دارم
اگه خواستین میتونم کمکتون کنم
حالا پلیز یه کمکی کنین
چطور میشه آپدیتشُ گرفت بصورت تیکه تیکه؟
راستی گوشی من دفترچه راهنماش فارسی نیست
کسی داره؟پ

ali racer
27-09-2008, 16:30
با سلام
من n78 دارم
اگه خواستین میتونم کمکتون کنم
حالا پلیز یه کمکی کنین
چطور میشه آپدیتشُ گرفت بصورت تیکه تیکه؟
راستی گوشی من دفترچه راهنماش فارسی نیست
کسی داره؟پ

شما برای آپدیت به ورژن 12 باید 15 تا فایل 5 مگی رو دانلود کنین (حدود 70 مگ هستش)
بعد با برنامه نوکیا آپدیتر گوشیتو آپدیت کنی
تو تلپیک آپدیت و آپدیت ان78 کامل توضیح دادن
اگه مشکلی داشتی اونجا پست بده


دوستان چطور میتونم رو صفحه کلید قفل بزارم که با دادن کد باز بشه.یعنی وقتی صفحه کلید قفل هستش برا باز کردنش کد بخواد.
ممنون.
بله امکانش هست
از این مسیر
منو
تولز
ستینگ
جنرال
سکیوتریی
فون اند سیم کارت
فون لاک پریوذ رو تنظیم کن
به همون میزان که تنظیم کردی بعد از اون زمان قفل میشه و باید لاک کد بدی

دوستان راستش من میخواستم نقشه کامل راههای کشور رو دانلود کنم و فکر میکردم میشه از جی پی اس استفاده کرد.
حالا میبینم که به این راحتی هم نیست.
من نمیتونم گوشی رو هک کنم و این نرم افزارهایی که دوستان عزیز گذاشتند همه احتیاج به ساین کردن داره که اونم کاره پر دردسریه.راستش این چند وقت اینقدر نرم افزارهای متعدد تو ویندوز نصب و ریمو کردم که ویندوزم حال و احوال خوبی نداره.
فقط یه سوال داشتم ایا نرم افزاری هست که بشه از جی پی اس گوشی و نقشه هایی که دوستان گذاشتن بدون ساین و هک گوشی استفاده کرد یا نه؟
ممنون از راهنمایی دوستان.
احتیاج به هک نیست
شما برنامه گارمین رو نصب کن
نه ساین می خواد نه هک

mahsai
27-09-2008, 21:10
دوستان چطور مموری کارت رو با خود گوشی فرمت کنم؟
ممنون.

surena_iran2564
27-09-2008, 21:10
سلام
من تازه ان 78خریدم .
صدای اسپیکرش موقع مکالمه خیلی ضعیفه.چطور میشه زیادش کرد.من 2 سال ان73 داشتم و صداش خیلی بهتر بود.

ali racer
27-09-2008, 23:19
سلام
من تازه ان 78خریدم .
صدای اسپیکرش موقع مکالمه خیلی ضعیفه.چطور میشه زیادش کرد.من 2 سال ان73 داشتم و صداش خیلی بهتر بود.

یعنی تو مکالمه
ولوم رو میچسبونی آخر و صداش کمه ؟؟


دوستان چطور مموری کارت رو با خود گوشی فرمت کنم؟
ممنون.
منو
تو قسمت مموری کارت آپشن رو بزن
یکی از گزینه هاش فرمت مموری کارت هستش

surena_iran2564
28-09-2008, 01:03
یعنی تو مکالمه
ولوم رو میچسبونی آخر و صداش کمه ؟؟


دقیقآ
در ضمن صداش کم نیست , خیلی کمه.