PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تاپیک اختصاصی زبان آلمانی

صفحه ها : 1 2 3 4 [5]

SNOW PATROL
31-01-2017, 09:47
سلام
تو پست اول یه سری دیکشنری گذاشتید. میخوام بدونم کدومش برای شروع خوبه؟
من زبان انگلیسیم خوبه. ولی آلمانی هیچ. usage هم داشته باشه.

دیکشنری موبایل؟

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

saeediranzad
01-02-2017, 17:08
دیکشنری موبایل؟
نه عزیز! مگه پست اول دیکشنری موبایله؟
یا ویندوزی یا لینوکسی. البته اونی هم که گفتید حتماً خوبه. ولی من زیاد اندرویدی نیستم.

آرمین 23
10-05-2017, 23:27
با سلام و تشکر به خاطر این همه وقت گذاشتنتون. این فایل ها باید قبلا موجود بوده باشه همونطور که خودم هم قبلا از سایت ifile.it دانلود کرده بودم. اما در حال حاظر این سایت دیگه موجود نیست. لطفا یک لینک میرور دیگه بذارید یا فایل ها رو مجددا آپلود کنید. خیلی ممنونم
[/CODE][/SPOILER][/QUOTE]

SNOW PATROL
25-08-2017, 12:46
, Hallo

?Gibt es hier jemanden ,der in der nahen Zukunft den TestDaf ablegen will

AABB
25-08-2017, 13:04
Vielleicht ich

SNOW PATROL
26-08-2017, 12:44
Vielleicht ich

...Also gut

?Hast du schon andere Prüfungen abgelegt
Vor zwei Monaten konnte ich die Prüfung Goethe-Zertifikat B2 bestehen und in einem Monat muss den TestDaf ablegen. Davor habe ich aber Angst

:n30::n28:

saleh_3862000
08-11-2017, 11:13
سلام خسته نباشيد فايل ها حدف شدند
ميشه دوباره بذاريد؟!

SNOW PATROL
10-11-2017, 17:22
سلام خسته نباشيد فايل ها حدف شدند
ميشه دوباره بذاريد؟!

کدوم فایل ها ...؟

AABB
11-11-2017, 13:22
hast du schon die Prüfung abgelegt?

AABB
11-11-2017, 13:24
...Also gut

?Hast du schon andere Prüfungen abgelegt
Vor zwei Monaten konnte ich die Prüfung Goethe-Zertifikat B2 bestehen und in einem Monat muss den TestDaf ablegen. Davor habe ich aber Angst

:n30::n28:

SNOW PATROL
12-11-2017, 10:41

Ja , aber leider konnte ich nicht das gewünschte Niveau erreichen.

Alles ging am Prüfungstag ziemlich gut bis diesem verdammten mündlichen Ausdruck
Der Prüfungsort des mündlichen Ausdrucks war ein Raum , in dem 12 Teilnehmer sich befanden. Sie sollten in gleicher Zeit
.anfangen zu sprechen und als Folge davon gab es da einen unerträglichen Lärm

Ich habe eine Schwäche , wenn jemand neben mir laut spricht ,kann ich mich überhaupt nicht konzentrieren . Aus diesem
Grund habe ich bei der Prüfung mehrmals den Faden verloren und konnte keine geeignete Leistung zeigen

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

AABB
26-11-2017, 22:46
Ja , aber leider konnte ich nicht das gewünschte Niveau erreichen.

Alles ging am Prüfungstag ziemlich gut bis diesem verdammten mündlichen Ausdruck
Der Prüfungsort des mündlichen Ausdrucks war ein Raum , in dem 12 Teilnehmer sich befanden. Sie sollten in gleicher Zeit
.anfangen zu sprechen und als Folge davon gab es da einen unerträglichen Lärm

Ich habe eine Schwäche , wenn jemand neben mir laut spricht ,kann ich mich überhaupt nicht konzentrieren . Aus diesem
Grund habe ich bei der Prüfung mehrmals den Faden verloren und konnte keine geeignete Leistung zeigen

oh das tut mir leid. möchtest du sie wieder versuchen?

AABB
26-11-2017, 23:23
Duden : Das große Wörterbuch der deutschen Sprache

(Auflage 4 (2011

دیکشنری بزرگ زبان آلمانی

کامل و جامع ترین دیشکنری آلمانی به آلمانی دودن، همراه با مثال های اریجینال

„Das große Wörterbuch der deutschen Sprache” in seiner neuesten Auflage – jetzt erstmals exklusiv in elektronischer Form. Damit wird das umfassendste Wörterbuch des neueren Deutsch zum perfekt durchsuchbaren Nachschlagewerk.

Mehr als 780.000 Stichwörter, Bedeutungen, Beispiele und Zitate sind per Mausklick abrufbar. Die schreibungstolerante Stichwort- und Volltextsuche ermöglicht eine zielgenaue und professionelle Suche. So können z. B. alle Wörter mit altdeutschem, russischem oder jiddischem Ursprung gefunden
werden

این دیکشنری فقط برای افرادی که از قبل آشنایی نسبی با زبان آلمانی پیدا کرده اند مناسب هست و برای یادگیرندگان،
دیکشنری آلمانی به آلمانی Langenschedit Großwörterbuch DAF ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) توصیه میشه.

تفاوت این دیکشنری با Duden Deutsches Universalwörterbuch ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])در داشتن مثال های اریجینال و نداشتن تلفظ صوتی است.

Size : 58 MB

Password : forum.p30world.com

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
(این دیکشنری رو باید از داخل برنامه Duden-Bibliothek ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) نصب و اجرا کنید.)

من اینو نصب می کنم، آخرین لحظه ارور می زنه می گه نمی تونه فایل officebib.id رو توی پوشه سیستم نصب کنه! حتی دستی هم کپی می کنم بازم ارور می زنه و کار نمی کنه!

chrike
28-12-2017, 02:05
سلام این لینک رو حذف کرده اند

Elinass
28-10-2018, 05:37
دوستان كسي كتاب Studio da2 رو داره به اشتراك بذاره؟ پي دي اف مي خوام

CHaPaReL.
29-10-2018, 22:16
سلام
برای افراد مبتدی ایرادی نیست 2 زبان انگلیسی و المانی رو باهمدیگه شروع کنن؟ رو همدیگه تاثیر منفی نداره؟ اصلا شدنی هست؟ علمی عه؟ تاحالا کسی همچین کاری کرده؟ یا باس تا یه جایی یکیش رو پیش رفت بعد زبان بعدی رو شروع کرد؟ زبان المانی ام امتحانی مثل ایلتس انگلیسی داره؟ اسمش چیه؟ هزینش چقدر هست؟

mojtaba0065
05-02-2019, 15:28
سلام
لطفا دوباره فایل های این کتاب رو قرار بدید. لینکهاش expire شده . ممنون

mahpooya
23-06-2019, 15:45
Berliner Platz 3. Deutsch im Alltag für Erwachsene

wma, wav | 2004 | 128 Kbps | 840 MB

Berliner Platz ist ein Lehrwerk für Erwachsene ohne Vorkenntnisse, das sich an den Niveaustufen des Europarats orientiert. Mit Band 1 und Band 2 wird in jeweils ca. 100 Unterrichtseinheiten die Stufe der "elementaren Sprachverwendung" erreicht (Band 1 A1, Band 2 A2). Der Zusatzband (Band 3 B1) bereitet auf die Prüfung zum neuen "Zertifikat Deutsch" vor. Die B?nde enthalten jeweils einen Lehr- und Arbeitsbuchteil und einen Anhang mit L?sungsschlüssel. Der erste Band bietet einen leichten Einstieg in die deutsche Sprache. Vier Rastst?tten dienen zur Wiederholung und Festigung des Lernstoffs. Bei den ausgew?hlten Themen steht der Alltag und die Vorbereitung auf das Alltagsleben in der deutschsprachigen Umgebung imVordergrund. Die flache Progression und eine klare Ubungstypologie sind auch auf die Bedürfnisse von Lernenden ausgerichtet, die keine oder wenig Erfahrung im Erlernen einer Fremdsprache haben.

سلام
کسی فایل این کتاب برلینر پلاتز 3 رو داره مجدد بفرسته؟
لینک ها قدیمی شدن کار نمیکنن

2018Armin
03-08-2019, 11:22
سلام. کسی کتاب TestDaF - Oberstufenkurs mit Prüfungsvorbereitung رو اره بفرسته. ممنون میشم.

Rafi@58
14-10-2019, 20:05
سلام دوستان

کسی کتاب های زیر (پی دی اف و فایل های صورتی اش) رو داره؟

Hören und Sprechen C1

Modellprüfung - Zertifikat C1

Rafi@58
14-10-2019, 20:55
و امکان داره لینک های جدید دیکشنری های دودن برای نصب توی برنامه duden bibliothek بذارین؟

mohajertanha
06-10-2021, 11:55
تا از بهترین اپ‌های دیکشنری آلمانی به انگلیسی برای یادگیری زبان آلمانی در سال 2021
//almanizaban.com/deutsch-blog/beste-deutsch-englisch-woerterbuch

minaabasi
22-10-2021, 12:18
من خودم از آکادمی آلمانی زبان واسه تقویت مهارت های ۴ گانه زبان آلمانی استفاده کردم که خیلی سودمند بودش.

minaabasi
23-10-2021, 12:51
super und danke

farzad.msk
16-05-2022, 23:58
میشه اینو یه بار دیگه آپلود کنید؟ مرسی