PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : فوتبال باشگاهی در ایران | فصل 1389-1390



صفحه ها : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11

amir--khan
23-11-2010, 15:49
علي دايي: مردم قرص‌هايشان را به موقع مصرف كنند!




علي دايي در نشست خبري پس از ديدار تيمش مقابل داماش شركت كرد اما با بيان اين كه نمي‌تواند راجع به مسائل فوتبالي صحبت كند، از آب و هواي رشت و وضعيت سرماخوردگي‌اش سخن گفت!

به گزارش ايسنا، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزي 2 بر يك تيمش مقابل داماش در مرحله يك هشتم نهايي جام جذفي با حضور در نشست خبري پس از بازي اظهار كرد: متاسفانه به حكم كميته انضباطي قادر به صحبت درباره‌ي مسائل مربوط به فوتبال نيستم اما فكر مي‌كنم كه مي‌توانم از اين تريبون اين برد را به هواداران پرسپوليس تبريك بگويم.

دايي ادامه داد: هنوز سرماخوردگي‌ام به طور كامل رفع نشده و در حال استفاده از قرص‌هاي تجويز شده به وسيله پزشك هستم تا سرماخوردگي‌ام بهتر شود چرا كه اگر سرحال‌تر باشم راحت‌تر مي‌توانم تيمم را تمرين دهم.

علي دايي كه با طعنه به راي كميته انضباطي سخن مي‌گفت، افزود: به مردم هم توصيه مي‌كنم كه طبق توصيه پزشكان قرص‌هايشان را به موقع مصرف كنند تا هميشه از بدني سالم برخورد باشند.

سرمربي پرسپوليس با اشاره به وضعيت آب و هوايي رشت هم گفت: امروز آب و هوا بسيار خوب و مطبوع بود و شاهد يك هواي دلپذير در ورزشگاه رشت بوديم.

به گزارش ايسنا، علي دايي پس از صحبت‌هايي كه در كنفرانس خبري بعد از بازي مقابل نفت تهران انجام داد، از سوي كميته انضباطي ممنوع‌المصاحبه شد.




:2::2::2::2::2::2::2:

nw_nk
24-11-2010, 16:17
بهترین تیم های یک دهه اخیر قاره آسیا؛ الهلال بهترین تیم قاره، سپاهان بهترین تیم ایرانی

سایت گل - فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار رده بندی برترین تیمهای باشگاهی آسیا در یک دهه اخیر را اعلام کرد که بر این اساس الهلال عربستان با 797 امتیاز در صدر بهترین های قاره آسیا در یک دهه اخیر(2000-2009) قرار دارد. این رده بندی بر اساس جایگاه تیمهای باشگاهی در در رده بندی های ماهیانه IFFFS است . لازم به ذکر است که در رده بندی های ماهانه نیز نتایج تیمها در رقابتهای قاره ای، لیگ و جام حذفی (از مرحله یک چهارم به بعد) مد نظر قرار می گیرد. بردها و تساوی های حاصل شده در رقابتهای قاره ای از امتیاز بیشتری نسبت به لیگ و جام حذفی برخوردار است.

در این رده بندی که 250 تیم باشگاهی آسیا در یک دهه اخیر را شامل می شود، سپاهان بهترین تیم ایرانی است که با 660 امتیاز در رده هشتم قرار دارد. استقلال با 593 امتیاز در رده سیزدهم، ذوب آهن با 507 امتیاز در رده بیست و هفتم و پرسپولیس نیز با 5/492 امتیاز در رده سی و یکم قرار گرفته است.

سایپا با 346 امتیاز تیم شصت و نهم این رده بندی است، مقاومت سپاسی با 339 امتیاز در رده 73 قرار دارد، فولاد با 315 امتیاز در رده 90، پاس با 5/310 امتیاز در رده 92، صبا با 5/302 امتیاز در رده 97، ابومسلم با 288 امتیاز در رده 110، استقلال اهواز با 5/282 امتیاز در رده 112، ملوان با 239 امتیاز در رده 151، برق شیراز با 5/227 امتیاز در رده 156، پیکان با 5/198 امتیاز در رده 187، مس کرمان با 181 امتیاز در رده 205 و راه آهن نیز با 162 امتیاز در رده 221 قرار گرفته است.

رده بندی 10 تیم برتر باشگاهی قاره آسیا در یک دهه اخیر به این ترتیب است:

1. الهلال عربستان
2. پاختاکور ازبکستان
3. الاتحاد عربستان
4. گامبا اوزاکا ژاپن
5. کاشیما آنتلرز ژاپن
6. سئونگنام کره جنوبی
7. سوون سامسونگ کره جنوبی
8. سپاهان ایران
9. العین امارات
10. السد قطر

رده بندی تیمهای ایرانی نیز به این شرح است:

1. سپاهان اصفهان
2. استقلال تهران
3. ذوب آهن اصفهان
4. پرسپولیس تهران
5. سایپا کرج
6. سپاسی شیراز
7. فولاد خوزستان
8. پاس تهران
9. صبای قم
10. ابومسلم مشهد
11.استقلال اهواز
12. ملوان انزلی
13. برق شیراز
14. پیکان قزوین
15. مس کرمان
16. راه آهن تهران


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

2010/11/24

Asia's Club of the 1st Decade of the 21st Century 2001-2010

1. Al-Hilal FC Riyadh Saudi Arabia 797,0
2. Pakhtakor FK Tashkent Uzbekistan 787,5
3. Al-Ittihad Club Jeddah Saudi Arabia 765,5
4. FC Gamba Osaka Japan 706,5
5. Kashima Antlers FC Japan 699,5
6. Seongnam Ilhwa Chunma FC Republic of Korea 691,0
7. Suwon Samsung Blue-Wings FC Republic of Korea 661,0
8. FM Sepahan Isfahan Iran 660,5
9. Al-Ain Sports & Cultural Club UAE 636,0
10. Al-Sadd FC Doha Qatar 624,5
11. Al-Kuwait SC Kaifan Kuwait 613,0
12. Al-Karama Homs Syria 602,5
13. Esteghlal FC Tehran Iran 593,0
14. Al-Qadsia SC Kuwait-City Kuwait 587,5
15. Al-Shabab FC Riyadh Saudi Arabia 582,5
16. Al-Faysali Amman Jordan 580,0
17. Dalian Shide FC China 577,5
18. Shandong Luneng Taishan FC China 576,5
19. Urawa FC Red Diamonds Japan 575,5
20. CB Jeonbuk Hyundai Motors Republic of Korea 568,5
...


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

ESTEGHLAL 67
25-11-2010, 17:19
ذوب اهنم دقیقه 120 از شهرداری یاسوج گل خورد از جام حذفی کنار رفت

hojjatinho
26-11-2010, 11:39
سيد مجيد كنگاني مدير عامل شاهين بوشهر در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، اظهار داشت: عماد محمد رضا به طور رسمي به باشگاه شاهين بوشهر پيوست و اين بازيكن تا پايان فصل قرار دادي با باشگاه ما امضا كرده است. شب گذشته موافقت رسمي باشگاه الزمالك مصر اعلام شد و ما توانستيم اين بازيكن را جذب كنيم.

وي در مورد زمان حضور اين بازيكن در شاهين گفت: عماد رضا اكنون همراه تيم ملي عراق در بازي‌هاي جام خليج فارس است و فكر مي‌كنم پس از 11 آذر ماه به جمع ما ملحق شود.
كنگاني در اين باره كه با توجه به اينكه اين بازيكن با باشگاه پرسپوليس مذاكراتي انجام داده چگونه توانسته رضايت عماد رضا را جلب كند گفت: بايد از سفير ايران در امارات تشكر ويژ‌ه‌اي داشته باشم زيرا با همكاري ايشان مذاكرات ما و باشگاه الزمالك در امارات انجام و قرارداد اين بازيكن در امارات به طور رسمي امضا شد

nar nia
26-11-2010, 15:49
متلک های جنجال آفرین گزارشگران سیما

در ماه های اخیر، حملات برخی مربیان، بازیکنان و مریبان به برخی گزارش گران صدا و سیما که در حین بازی، انتقاداتی را به طنز از اعضای باشگاه به عمل می آورند شدت گرفته است و حتی برخی خبر از نامه فتح الله زاده مدیر عامل استقلال به رییس سازمان صدا و سیما، درباره عادل فردوسی پور و اشاره های او به نقاط ضعف استقلال و بازیکنانش خبر دادند.

هفته نامه «تماشاگر» گروه مجلات همشهری در شماره 32 خود در بخش «وقت اضافه» به این مساله پرداخته است.

در ابتدای این گزارش آمده است.

طی هفته‌های اخیر، تنش‌های فراوانی بین اهالی فوتبال و گزارشگران تلویزیون وجود داشته است. درواقع رویکرد پرداختن به حواشی که از سال‌ها قبل در دستورکار گزارشگران فوتبال در سیما قرار گرفته، این هفته‌ها به اوج خودش رسیده و باعث شده تا کدورت‌هایی به وجود بیاید و در پاره‌ای از مواقع، حتی کار به بیانیه‌نویسی و ارسال نامه محرمانه بکشد. فارغ از ظرفیت پایین بسیاری از فوتبالی‌ها که تحمل نقد و نیش و کنایه را ندارند، باید به رویه غلط بسیاری از گزارشگران هم اشاره کرد که تحت هر شرایطی خودشان را موظف می‌دانند با انداختن متلک‌های جور واجور، «بامزه‌بازی»‌ دربیاورند. به همین بهانه، شاید نگاهی به حاشیه‌ای‌ترین اشاره‌های برخی از گزاشگران صدا و سیما طی سال‌های اخیر، خالی از لطف نباشد؛ مواردی که گاه به شکل‌گیری یک‌دردسر بزرگ هم انجامیده است.

متن این گزارش را بخوانید. «تماشاگر» در هر شماره، تازه ترین اخبار ورزش ایران و جهان را به همراه گفتگوها و یادداشت های خواندنی ورزشی برای علاقه مندان منتشر می کند. آن را از روزنامه فروشی ها بخواهید.

عادل فردوسی‌پور؛ سردسته بامزه‌ها!



شاید بشود عادل فردوسی‌پور را بنیانگذار اشاره‌های متفاوت در گزارش‌های تلویزیونی فوتبال قلمداد کرد. گزارشگر جوان سیما که اولین بار با ارائه انبوهی از اطلاعات مختلف به بینندگان بازی‌ها، صاحب یک‌هویت مستقل شد، بعدها تصمیم گرفت بامزه‌بازی را هم در دستورکار خودش قرار بدهد؛ آنچه گاهی به ماندگار شدن گزارش‌هایش انجامیده و البته گاهی هم لج مخاطبانش را درآورده است. عادل فردوسی‌پور البته به لطف همین گزارش‌ها و حضور پررنگش در برنامه نود، رکورددار تحمل بیانیه‌های جورواجور هم هست؛ از سپاهانی گرفته که از او خواستند به جای مگس بودن، زنبور باشد و روی شیرینی‌ها بنشیند(!) تا علی فتح‌ا..‌.زاده که گفته می‌شود طی یک‌نامه محرمانه به صدا و سیما، خواهان کنترل شدن این مجری-‌گزارشگر جوان شده است. اگرچه در اغلب موارد، حق با عادل است، اما نمی‌توان کتمان کرد که او نیز گاهی واقعا شورش را درمی‌آورد! بخشی از متلک‌های حاشیه‌ساز عادل در این سال‌ها از این قرار بوده است:

«بازی دارد سرد و کسل‌کننده دنبال می‌شود. حداقل آرش برهانی هم در زمین نیست که کمی به جذابیت‌های کار اضافه کند!» در حاشیه بازی استقلال-‌راه‌آهن و با اشاره به توپ خراب کردن‌های آرش که کاملا باب طبع عادل است.

«طی هفته‌های اخیر این ذهنیت به وجود آمده که استقلال با کمک‌داوران به پیروزی می‌رسد.» در همان بازی که به اعتراض گسترده هواداران استقلال و شعارهای آنان از روی سکوها انجامید.

«سپاهان خوب و قابل‌توجه بازی نکرده، البته اگر قابل‌توجه منجر به صدور بیانیه نشود!» درحاشیه پخش قسمت‌هایی از باز سپاهان در برنامه نود و با اشاره به بیانیه سپاهانی‌ها علیه او.

«البته دونگا مدعی نیست که کره‌شمالی رو مثل کف دستش می‌شناسد.» اشاره به ادعای افشین قطبی در حین گزارش بازی برزیل و کره‌شمالی.

«با این بازی خوبی که با‌دامکی انجام می‌دهد، شاید دیگر نیازی به تماس از طرف سازمان نباشد.» اشاره به خروج بادامکی از فهرست پرسپولیسی‌ها در داربی با تماس از سوی سازمان تربیت‌بدنی، در حین گزارش بازی پرسپولیس و مس در لیگ نهم.

«مسلما این توپ گل می‌شد، اگر دایی 5سال جوان‌تر بود.» یکی از ده‌ها متلک فردوسی‌پور به دایی در جام‌جهانی 2006، این‌بار در حین گزارش بازی ایران و آنگولا.

«حالا بایرنی‌ها کاملا بهت‌زده شده‌اند. هیچ‌وقت در طول عمرشان با چنین پدیده‌ای مواجه نشده بودند.» در طول گزارش بازی دوستانه پرسپولیس و بایرن‌مونیخ، با اشاره به اوت‌دستی بلند علی علیزاده.

«اسپانیایی‌ها تصمیم گرفتند در صورت قهرمانی در جام‌جهانی، کشور را یک‌روز تعطیل کنند. احتمالا آن‌ها نمی‌دانند که تعطیل کردن کشور، این‌قدرها کار سختی نیست!» با اشاره طعنه‌‌آمیز به تعطیلات نابهنگام 2روزه کشور در تیرماه‌88، در طول گزارش‌ بازی اسپانیا و هلند.

«این جیمی کار‌اگر انگار اصلا ناف نداره!» اشاره به فیزیک جسمانی مدافع تیم‌ملی انگلستان در جام‌جهانی که با اعتراض‌های فراوانی مواجه شد.

«خداحافظ آقای بد‌لباس.» پایانی بر سریال اشاره‌های عادل به پوشش دونگا، در انتهای مسابقه هلند و برزیل.


مزدک میرزایی؛ می‌خواهم بامزه باشم!


در شرایطی که جریان نسبتا طبیعی متلک انداختن‌های عادل فردوسی‌پور هم گاهی مخاطب را آزار می‌دهد، می‌توانید وضعیت گزارشگری را حدس بزنید که تازه می‌خواهد بهترین مقلد عادل باشد! مزدک میرزایی، دیگر گوینده جوان و پراستعداد سیما که تا چندسال پیش گزارش‌های اوج‌گرفته‌اش مورد اقبال عوام و خواص بود، مدتی است که خودش را مکلف کرده تحت هر شرایطی بامزه‌بازی در‌بیاورد و راه سلف مشهورش را پی‌بگیرد؛ گرچه در این مسیر نسبتا ناموفق بوده است. گزارش‌های او اخیرا بحث‌ها و اعتراض‌های فراوانی را به دنبال داشته است و به همین بهانه، شاید مرور برخی از حاشیه‌روی‌های او هم در نوع خودش جالب‌توجه باشد:

«معلوم نیست پرویز مظلومی بین دو‌نیمه چه چیزی به بازیکنانش گفته که استقلالی‌ها این‌طور وارفته‌اند.» کنایه‌ای جنجالی به سرمربی استقلال در طول گزارش داربی‌69.

«باید ببینیم این‌بار هم شوت میداوودی راهی پیست دو‌ومیدانی خواهد شد یا نه؟» در همان بازی و متلکی که حسابی لج میلاد را در‌آورد. میداوودی در پایان این بازی مدعی شد میرزایی پرسپولیسی ‌است.

«حالا مایلی‌کهن به سمت علی دایی می‌رود. معلوم نیست اگر سایپا به پرسپولیس می‌باخت، باز‌هم مایلی‌کهن همین کار را می‌کرد یا نه؟» میرزایی هرگز فکر نمی‌کرد این کنایه ساده در پایان بازی پرسپولیس-‌سایپا در لیگ نهم، باعث شود مایلی‌کهن یک‌سال تمام علیه او مصاحبه کند، اما این اتفاق افتاد.

«باید ببینیم آرش برهانی می‌تونه این توپ رو هم گل نکنه یا نه؟» طعنه‌ای رایج در گزارش‌های میرزایی، هنگام صاحب موقعیت شدن برهانی در مسابقات استقلال.

«ظاهرا ایمان مبعلی کلا فوتبال یادش رفته.» در حاشیه یکی از بازی‌های استقلال. این کنایه آن‌قدر حاشیه‌ساز شد که مزدک بعدها مجبور شد بگوید: «‌حالا انگار فوتبال یاد مبعلی آمده»!

«انگار اون‌جا بین درودگر و نیمکت‌نشینان استیل‌آذین، درگیری به وجود آمده.» در حاشیه گزارش بازی پرسپولیس و استیل‌آذین که به شکایت سرپرست استیل از وی هم منجر شد.


خیابانی؛ بی‌مزه، اما دردسرساز!


جواد خیابانی علاقه چندانی به بامزه‌بازی در طول گزارش‌هایش ندارد، اما در عوض سعی می‌کند با دامن زدن کاذب به هیجان بازی، روی کمبود اطلاعات و گاف‌هایش سرپوش بگذارد. احتمالا به همین دلیل هم هست که آقاجواد در طول گزارش‌های خارجی و حتی داخلی‌اش، معمولا یک لیونل مسی می‌سازد و یک‌نفر را با این ستاره آرژانتینی مقایسه می‌کند! با همه این‌ها اما خیابانی هم تا به‌حال به دلیل حاشیه‌پردازی در برخی از گزارش‌هایش جنجال‌آفرین ظاهر شده و دردسرهای زیادی را به‌وجود آورده است:

«به نظر من هر بازیکنی بد بازی کند، حتما باید تعویض بشه، حتی اگر کاپیتان تیم‌ملی باشد.» کنایه تاریخی جواد خیابانی به فیکس بازی کردن علی دایی در تیم‌ملی در حین گزارش بازی دوستانه ایران و بلاروس که اولین موج علیه «‌دایی‌بازیکن» را در محافل رسانه‌ای فوتبال ایران به وجود آورد.

«هشت، هفت، شش، پنج و ...» شمارش معکوس عجیب و بحث‌برانگیز جواد خیابانی در انتهای بازی فینال غرب آسیا بین ایران و کویت که طی آن این گزارشگر حملات عجیبی به قطبی داشت. با شکست ایران در این بازی، موقعیت قطبی به خطر افتاد.

«پرسپولیس اگه نتونه شاهین رو ببره، دیگه کی رو می‌خواد ببره؟» کنایه جنجال‌‌ساز جواد خیابانی به ناتوانی پرسپولیس در پیروزی بر شاهین قعر‌جدولی در لیگ نهم. این گزارش که بعدها با واکنش شدید بوشهری‌ها و گزارشگر این شهر در جریان بازی برگشت دوتیم همراه شد، باعث شد جواد خیابانی در طول گزارش بازی استقلال-‌شاهین، حسابی به بوشهری‌ها حال بدهد و در اتفاقی تاریخی حتی اسم برخی از محلات بوشهر را هم در گزارشش بگوید!

«درسته که ابراهیم‌زاده بازیکن بزرگی نبوده، اما مربی بزرگی شده است.» اشاره ناقص به دوران بازیکنی سرمربی ذوب‌آهن که با عکس‌العمل شدید ابراهیم‌زاده مواجه شد. سرمربی ذوب‌آهن گفت: «‌خیابانی از سوابق من اطلاع دقیقی ندارد.»

Ezel
27-11-2010, 13:11
درباره حذف ذوب آهن از جام حذفی: ذهن قهرمان در توکیو جا ماند!




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل - وقتی نظر خواهی برنامه نود و خوابهای شیرین ورنگی مربیان ذوب اهن بر این ادعا نظر دادند که ذوبی ها بعد از 17 سال کاپ قهرمانی در قاره کهن را صید خواهند کرد همه اعضای کاروان ذوب اهن در توکیو مدالهای زرین طلا را بر گردن خود تجسم می کردند . اما حواشی بعضی از بازیکنان و اشتباهات فاحش فردی و تیز هوشی تیم سئونگنام کره در طول مسابقه فینال طعم نایب قهرمانی در اسیا را برای انان تلخ کرد.

اما در فوتبال زندگی ادامه دارد ؛ نایب قهرمان اسیا در هفته پانزدهم بازی دو بر صفر برده را در برابر فولاد اهواز دو بر دو مساوی به اتمام برد تا ابراهیم زاده در تمرین بعدی تیمش در اصفهان به بازیکنان بی انگیزه هشدار جدی دهد و اظهار دارد هرکس دلش با تیم نیست میتواند برود و بر سر تمرینات نیاید که در این هیاهو امید ابوالحسنی بازیکن جوان وبا اتیه ذوبی ها تمرینات تیم را ترک می کند و فرشید طالبی مدافع ذوب اهن هم برای برترینهای فوتبال اسیا به مالزی سفر میکنند تا دیگر دوستان خودشان را در جام حذفی برابر شهرداری یاسوج اماده کنند.

شنید ه ها حکایت از ان دارد که در اردوی ذوبی ها در روز قبل از بازی با شهرداری یاسوج اختلاف میان بازیکنان و کادر فنی بابت تقسیم هدایای وزیر صنایع به شدت بالا میگیرد و حتی سرمربی این تیم جلسه انالیز تیم را هم ترک میکند !

سرمربی ذوب اهن در مصاف با شهرداری یاسوج به شاه مهرهای خود از جمله ایگور کاسترو- محمدرضا خلعتبری - قاسم حدادیفر- شهاب گردان - استراحت داده بود تا بی انگیزگی و فوتبال زدگی را در ساقهای دیگر بازیکنان به وضوح مشاهده کند . درآنسو شاگردان جمشید غدیری با انگیزه ای بسیار خوب - با دوندگی های طولانی و حمایت از یار خودی با تک گل دقیقه 118 مصطفی چراغی بازیکن تعویضی شهرداری یاسوج چراغ ذوب اهن را در ادامه مسابقات جام حذفی ایران خاموش کرد و خوشحالی فراوانی را برای دیگر مدعیان فتح این جام ایجاد کرد.

جالب اینکه غدیری سرمربی شهرداری بعد از پیروزی و حذف ذوب اهن از مسابقات جام حذفی ضمن خوشحالی از این برد شیرین به تعریف وتمجید از نایب قهرمان اسیا پرداخت و به نوعی بخاطر باخت ذوب ها به فرجام خواهی لب به سخن گشود و توپ را در زمین سازمان لیگ انداخت و گفت عدم برنامه ریزی سازمان لیگ سبب شد نماینده شهر اصفهان بعد از بازیهای لیگ اسیا ریکاوری خوبی نکند!

نکته مهم اما ریکاوری ذهنی ذوبی هاست.آنها بالاخره باید بپذیرند که لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسیده و همانطور که گفتیم زندگی ادامه داد.ما حما افسوس شکست تلخ در توکیو را درک می کنیم ، اما تیمهای مقابل با ما هم عقیده نیستند...آنها ، حتی کوچکترینشان شهرداری یاسوج ،‌می آیند که تیم بی شکست ماه های قبل را با باخت بیشر آشنا کنند!


بخش فارسی سایت گل

nar nia
27-11-2010, 17:18
كميته انضباطي علي دايي را بخشيد




کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علي دايي، سرمربي پرسپوليس را بخشيد و از اين پس او مشكلي براي مصاحبه كردن ندارد.

به گزارش ايلنا به نقل از سايت فدراسیون، کمیته انضباطی دايي را به دليل مصاحبه و اظهار نظرات خارج از حوزه مسئولیت حرفه ای و طبق ماده 23 آئین نامه کمیته انظباطی از تاریخ 16/8/89 ممنوع‌المصاحبه كرده بود. اما اين كميته طبق بند "ج" ماده 29 محرومیت و ممنوعیت او را لغو کرد.

كميته انضباطي امروز به علی علی زاده و فرزاد آشوبی هم تذكر داد. در ديدار استقلال تهران و تراکتور سازی تبریز علی علی زاده و فرزاد آشوبی برخورد غیر ورزشی داشتند.

پس از درخواست بخشش داداش وند از کمیته انضباطی در خصوص رای صادر شده، این کمیته به استناد مقررات تبصره یک ماده 29 آئین نامه انضباطی مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی را به مدت 6 ماه از تاریخ 1/9/89 تعلیق کرد.

Ezel
29-11-2010, 10:56
کریم باقری: خداحافظ فوتبال!




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سایت گل- کریم باقری تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از فوتبال را رسما اعلام کرد. باقری که امروز در جلسه ای با کاشانی شرکت کرده بود، به خبرنگار سایت گل گفت: من تصمیم خود برای خداحافظی از فوتبال را گرفته ام و رویس این تصمیم نیز فکر کرده ام. در مقطع فعلی به صلاح من است که از فوتبال خداحافطی کنم.

باقری درباره این خبر که قرار است تصمیم خود را روز سه شنبه اعلام کند نیز گفت: قرار نیست سه شنبه اتفاقی بیفتد. بهرحال آقای کاشانی در جلسه با من توصیه کرد که بیشتر روی تصمیمم فکر کنم و با دوستان مشورت کنم و سپس آن را اعلام کنم، اما من تصمیم نهایی ام را گرفته ام و برای همیشه خداحافظی می کنم.

کاپیتان پرسپولیس درباره پیشنهادات ارائه شده از سوی داماش، استیل آذین و تراکتورسازی نیز گفت: من با آقای عابدینی و همچنین احمدرضا عابدزاده دوست هستم و ارتباط نزدیکی باهم داریم. اما قرار نیست به این تیم ها بروم. از باشگاه تراکتورسازی نیز پیشنهادی ندارم، اما اگر هم داشتم به صلاح نیست که آخرین سال فوتبالم را در جایی غیر از پرسپولیس باشم و با تیم دیگری خداحافطی کنم.

باقری درباره دلخوری وی از علی دایی نیز گفت: از علی دایی دلخور نیستم و می دانم که او باید مصلحت تیم را در نظر بگیرد. بین ما هیچ گونه کدورتی نیست.




بخش فارسی سایت گل



پی نوشت : خداحافظ مرد همیشه کاپیتان :40::40::40:

Ezel
29-11-2010, 13:35
درباره خداحافظي ناگهاني كريم باقري :قتل این خسته به شمشیر،تقدیر نبود!



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سايت گل ـ همين چند ماه پيش بود كه براي يك گفت‌وگوي بلند با او ساعتي در دفتر دوست صميمي‌اش به انتظار ايستاديم.

آقا كريم نزديك ساعت 1 بعدازظهر با قيافه خواب‌زده وارد اتاق شد در حالي كه از دم در تا ورودي دفتر به ابرازاحساسات مردم با لبخند پاسخ داده بود. او حالا روبه‌روي ما بود با همان صورت آشنا و آستين‌هايي كه تا نزديك آرنج تا خورده بودند.

آقا كريم در اين گفت‌وگو از همه چيز گفت. از روزهاي اول فوتبالش كه با سخت‌گيري داداش بزرگ‌ها همراه بود و از اولين ماشيني كه در تهران خريده بود و از اينكه چقدر علي دايي و افشين قطبي، احمدرضا عابدزاده را با هم دوست دارد.

آن روز 24 ساعت بعد از پيروزي پرسپوليس در جام حذفي بود و آقا كريم به عنوان يك الگو و بازيكني كه كيفيت فوتبال خود را تا سن سي و چند سالگي حفظ كرده است قهرمان مطبوعات و هواداران فوتبال بود. روزهايي كه مي‌توانست زمان خوبي براي خداحافظي كريم از فوتبال باشد. بي‌آنكه يكي از 5 فوتباليست برتر ايران طعم نيمكت‌نشيني در باشگاه پرسپوليس را تجربه كرده باشد و بي‌آنكه روزي در جمع بازيكنان بشنود كه سرپرست باشگاه پشت تريبون از خداحافظي قطعي آقا كريم در سال آينده بگويد.

آن روزها كريم و دايي طوري درباره هم حرف مي‌زدند كه باور نمي‌كردي فقط 5 ماه بعد اختلاف دوطرف به جايي برسد كه رفيق دوران جواني و دوست روزهاي تنهايي آلمان علي دايي ناگهان اعلام كند كه «خداحافظ!»

قتل اين خسته به شمشير تو تقدير نبود

اتفاقات اين چند روز مثل فيلمي است كه روي دور تند قرار گرفته و جالب اينكه نقش اول بازيكني است هميشه به آرامش و طمأنينه مشهور بوده است.

قهرماني به اسم كريم باقري كه همين پارسال در داربي استقلال و پرسپوليس با يك شوت پاي راست استثنايي
جاي علي دايي را در سمت سرمربيگري پرسپوليس محكم كرد.

اين روزها در آلوده‌ترين پاييز چند ده سال گذشته و در حالي كه نوستالژيست‌ها دوباره از 8 آذر و حماسه صعود مي‌نويسند پرسپوليسي‌ها در حالي به ورزشگاه آزادي خواهند رفت كه ديگر ميدان‌داري به اسم كريم در جمع بازيكنانشان نخواهد بود. اين موقعيت به خودي خود موقعيت آزاردهنده‌ايست. آقا كريم خداحافظي كرده ديگر نه جلوتر از همه بازيكنان با يقه‌هاي ايستاده و نه عقب‌تر از همه آنها با كاور ذخيره زرد اثري از او نخواهد بود. او كه منش، بزرگي، غيرت و شخصيتش در اين فوتبال مستثني‌اش كرد ...

ما هنوز نفهميديم كه چه اتفاقي افتاد كه ناگهان همه چيز به پايان رسيد.گرچه واقعيت هم چندان مهم نيست. هر چه كه بود به اين ربط داشت كه بزرگ فوتبال ما به سن پايان فوتبال نزديك و نزديك‌تر شده بود.

كاش همان روز بازي برزيل استوك‌ها را زيربغل زده بود و به خانه مي‌رفت يا كاش رفيق صميمي و آقاي سرمربي طوري رفتار مي‌كرد كه دل او را نمي‌شكست، كاش ... كاش ... كاش ...

كاش كريم اينطوري از فوتبال نمي‌رفت، جوري كه اصلا شايسته دو دهه بازي فوق‌العاده‌اش نبود ...بپذیر که اصلا نبود!


بخش فارسی سایت گل

manreza71
29-11-2010, 13:42
متاسفانه کریم هم مثل بقیه چوب محبوبیتش رو خورد. کریم تا قبل از اینکه توسط تماشگرا تشویق بشه ( نه لیدر های جیره گیر بعضی ها ) فیکس بازی میکرد ولی همینکه به شدت تشویق میشد و البته درلیست محبوبترین بازیکنان جهان قرار گرفت باز هم دایی که بتا بازیکنان محبوب مشکل داره کریم را نیمکت نشین کرد.

به قول عابدزاده حسودان چشم دیدن محبوبیت کریم را نداشتند

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

vahidgame
29-11-2010, 16:33
کریم باقری: خداحافظ فوتبال!

ظاهرا دلیل خداحافظی اون دایی بوده
الانم دارن تماشگرا به دایی فحش میدن درسته؟ :31:

hamidras
29-11-2010, 16:45
الانم دارن تماشگرا به دایی فحش میدن درسته؟ [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

دارن داورو مورد عنایت قرار میدن:دی!

این قهرمانی نمیدونم چه عقده ای داره از پرسپولیس...

vahidgame
29-11-2010, 16:49
4-1 !!! چه می کنه این سپاهان! :31:

man war
29-11-2010, 17:15
پرسپولیس هر سال باید یه 4 تایی بخوره HaHaHaHa

ESTEGHLAL 67
29-11-2010, 17:19
جدا از بحث داوری که به نظر من اصلا مشکلی نداشت تازه میتونست به نفع پرسپولیس هم باشه تو چند تا صحنه ...علی دایی باید یه فکری به حال تعویض هاش بکنه درسته که دستش بسته بود ولی به نظر من تعویض هایی که کرد اصلا مفید نبود ضمنا تنها مقصر این همه حاشیه اطراف پرسپولیس شخص دایی هست ...

mahdishata
29-11-2010, 17:28
پرسپولیس هر سال باید یه 4 تایی بخوره HaHaHaHa

شب دراز است و قلندر بيدار;)

saeedadash
29-11-2010, 17:28
هر هر .....

هر کسی که واقعا بازی رو میدید متوجه میشد قرار هست بازی رو به سمتی ببرند که پرسپولیس ببازه

این بار هم کمک داور برام جالب بود اقا کرنر رو که کمک میگیره میگه نه ولی پنالتی رو میگه اره

من موندم با این سیستم داوری به کجا میخواهیم برویم

man war
29-11-2010, 17:29
شب دراز است و قلندر بيدار;)
شب که دراز هست ولی قلندر خواب:31:

امير موسر
29-11-2010, 17:32
4-1 !
یه آفساید رو هم کمک داور بد جوری اشتباه کرد وگرنه بازیکن سپاهان تک به تک بود ! یعنی میشه گفت 1-5 !

fandak
29-11-2010, 17:44
همون قضيه اي كه قبلا گفتم . لابي و اينجور حرفا . ما خودمون مي دونيم چه خبره

سپاهان و ذوب آهن وجهه دارند . شخصيت قهرماني دارند

وین رونی
29-11-2010, 17:55
با اینکه پرسپولیسی هستم اما به نظر من پرسپولیس به تعویضهای دایی باخت

A.IvI.I.N
29-11-2010, 18:06
با اینکه استقلالی هستم ولی اصلا دوست نداشتم سپاهان ببره:13:
گرچه با پولی که سپاهان و ذوب خرج میکنن اگه نبرن باید تعجب کنیم!!!:41:

hamidras
29-11-2010, 18:12
سپاهان و ذوب آهن وجهه دارند . شخصيت قهرماني دارند

سپاهان و ذوب آهن پول دارند . امکانات قهرماني دارند

Ezel
29-11-2010, 19:42
چنین شکستی با بهانه ی همیشگی داوری توجیه پذیر نیست ، به نوعی یاد اون بازی نیمه نهایی جام حذفی هم افتادم که پرسپولیس با مربیگری دنیزلی 1-0 جلو بود ولی در پایان همین نتیجه ی امروز رقم خورد .

ساده فوتبال بازی کردن شاید برابر تیمهای متوسط راه خوبی برای کسب نتیجه باشه اما مقابل تیمهایی که ستاره هایی دارند که قادر به برگرداندن ورق به نفع تیم خودی هستند روش مناسبی نیست ،

وقتی تیمی 1-0 جلو میفته باید توان این رو داشته باشه که در وهله ی اول نتیجه ی حاصله رو حفظ کنه و به تعبیری بازی رو ببنده ، کاری که پرسپولیس دایی از انجام اون به طور کامل عاجز هست ،

مهم ترین ابزار مربی در حین بازی تعویض هاست ، ابزاری که دایی تا به اینجا نشون داده تبحر چندانی در استفاده از این ابزار نداره .

پی نوشت : ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی ********** این ره که تو می روی به ترکستان است

satttanism
29-11-2010, 19:42
با اینکه استقلالی هستم ولی اصلا دوست نداشتم سپاهان ببره:13:
گرچه با پولی که سپاهان و ذوب خرج میکنن اگه نبرن باید تعجب کنیم!!!:41:


سپاهان و ذوب آهن پول دارند . امکانات قهرماني دارند

جالبه حالا ذوب آهن هم به جمع پول دارا پیوست

خوب خدارو شکر

البته معاون رییس جمهور پشتیبان ذوب آهن و سپاهانه حتما و هر دفعه هم رییس جمهور یه پولی بهشون اهدا میکنه
واسه همین لابی دارند


حرف های بعضی دوستان واقعا جالب هست

manreza71
29-11-2010, 19:58
سنگین ترین شکست خانگی پرسپولیس در تاریخ لیگ

این سنگین ترین شکست خانگی پرسپولیس در تاریخ لیگ بود و سرخپوشان برای اولین بار پس از 33 سال در ورزشگاه آزادی با اختلاف بیش از 3 گل شکست خوردند.

سایت گل- شکست عجیب 4-1 مقابل سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر، بدترین باخت خانگی پرسپولیس در تاریخ لیگ بود. این برای اولین بار بود که پرسپولیس در یک بازی لیگ در ورزشگاه خانگی اش با این نتیجه شکست خورد. تا قبل از این بازی، سنگین ترین شکست خانگی پرسپولیس در تاریخ لیگ مربوط به سال 1356 می شد که این تیم 3- صفر مقابل استقلال شکست خورده بود.

---------- Post added at 07:58 PM ---------- Previous post was at 07:53 PM ----------

واقعا برای دایی متاسفم که چشم دیدن محبوبیت بقیه رو نداره .خودش که توسط لیدرهای جیره گیرش تشویق میشه وحتی بچه 1 ساله هم متوجه شده که تشویق های دایی غیر طبیعی هستن .( تیم 4 تا خورده اعصاب هوادار خوردوخاک شیر شده اونوقت یه عده جیره گیر دایی میان تشویقش میکنن ، البته نظر مردم در این رابطه تو سایت رسمی پرسپولیس خیلی جالبه ) اما دایی به محبوبیت باقری وشیث حسودی کرد وهردو رو از تیم کنار گذاشت .اونوقت امروز دو تا بچه سوسول که یکی شون تازه اسمش به گوشم خورد ( الهامی ، اقازمانی ) رو رو نیمکت نشونده.

دایی میخواد چهار تا غلام دور برخودش جمع کنه که بهش بگن ارباب ..

در هر صورت بهتره دایی حیدری و حقیقی رو هم بیرون بندازه تا کارش رو تکمیل کنه وتیم رو به گند بکشه مثل تیم ملی که به کودکستان تبدیلش کردوابروی فوتبال ایران رو برد

hamidras
29-11-2010, 19:59
جالبه حالا ذوب آهن هم به جمع پول دارا پیوست

خوب خدارو شکر

حالا پولدار نه!( من نمیدونم تیمی که پولدار نیست چه جوری تو این همه رشته شرکت داره@) قبول داری که امکاناتش بالاست....!


البته معاون رییس جمهور پشتیبان ذوب آهن و سپاهانه حتما و هر دفعه هم رییس جمهور یه پولی بهشون اهدا میکنه
واسه همین لابی دارند

همین صدقه ای پول دادن باعث افت تیمه...

حرف های بعضی دوستان واقعا جالب هست
:20:

mmiladd
29-11-2010, 20:07
از ديد من داوري اصلا مشكلي نداشت..

تيم دايي اينقدر بد بود كه حقش بيشتر از اينا گل بخوره ؛ سپاهان هم خيلي تيم پر مهره ي نشون داد..!

طرفدار هاي قرمز ( ليدر ها ) هم اصلا رفتار جالبي نداشتن با شعار هاي خودشون.. تشويق علي دايي ! و اين

كه مسخره كردن تصميمات داور..

manreza71
29-11-2010, 20:27
طرفدار هاي قرمز ( ليدر ها ) هم اصلا رفتار جالبي نداشتن با شعار هاي خودشون.. تشويق علي دايي ! و اين

تشویق دایی توسط لیدر هاش تو اکثر بازیها والخصوص این بازی با این وضع واین باخت تعجب خیلی ها رو برانگیخته ( سایت رسمی پرسپولیس رو ببینید متوجه میشید )
البته به قول پروین دایی به لیدرهاش پول ، پراید ، سکه و... میده .دانلود مصاحبه پروین درمورد پول دادن دایی به لیدر ها در لینک زیر


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Ezel
29-11-2010, 21:04
مصاحبه پروین درمورد پول دادن دایی به لیدر ها

رطب خورده ای که منع رطب کند :13:

aluminum
29-11-2010, 21:32
رطب خورده ای که منع رطب کند :13:
نه عزیز دل پروین این کار ها را نمی کرد و هنوز که هنوزه محبوبه
یکسری افراد اون دوران که دیدن به خاطر علی پروین خیلی ها به استادیوم میرن به فکر خراب کردن پروین افتادن.
تو کارشون هم نسبتن موفق بودن و پروین رو از پرسپولیس کنار گذاشتن.ولی هنوز که هنوزه پروین یکی از محبوبترین ها هست

Ezel
29-11-2010, 21:45
نه عزیز دل پروین این کار ها را نمی کرد و هنوز که هنوزه محبوبه
یکسری افراد اون دوران که دیدن به خاطر علی پروین خیلی ها به استادیوم میرن به فکر خراب کردن پروین افتادن.
تو کارشون هم نسبتن موفق بودن و پروین رو از پرسپولیس کنار گذاشتن.ولی هنوز که هنوزه پروین یکی از محبوبترین ها هست


دوست من ؛

پروین به دست خودش ، باعث شد تا اون اتفاق تلخ در آزادی بیفته ، میگم تلخ چون برای من هم تلخ بود ، اولین بار بود می دیدم اسطوره ای بدست خودش سرنگون بشه ( هرچند که بعدها با دیدن خودکشی های ورزشی دایی و حجازی و عابدزاده و رضازاده برام عادی شد ) ، یادتون میاد پروین هو شد ؟ یادتون میاد شعار منزجر کننده ی حیا کن رها کن که برای پروین بزرگ سر داده شد ؟ یادتون میاد لیدرهای منتسب به پروین رو مردم از جایگاهها بیرون کردند ؟
به نظرم پروین باید ممنون محمد حسن انصاری فر باشه که نگذاشت بیشتر از اون شان پروین پایین بیاد ( جدای از انتقاداتی که به انصاری فر وارد هست )
درسته هنوز هم پروین محبوب بسیاری هست ( من جمله خود من ) اما نتایجش با پرسپولیس در اواخر دوران مربیگریش می طلبید که خودش محترمانه کنار بکشه ، و در تعجبم که چرا این همه مسائل برای کاپیتان کریم باقری عبرت نشد و چرا بعد از فصلی که طلسم تساویهای دربی رو شکست کفشها رو نیاویخت ؟

اما در مورد کنترل سکوها توسط لیدر ها ؛ فکر میکنم اکثریت ما با خلق و خوی لیدرها آشنا باشیم :46:

مسئله ای که به نظر من جالب میاد انتقاد پروین از دایی به خاطر لیدرهاست ، این که پروین بزرگ دچار این مسئله نبوده باشه برای من به اندازه ی کافی غیرقابل باور هست که باورش نکنم ،

به هرحال چیزی که مسلمه اینه که " مطمئنا نظرات افراد در زمینه های مختلف با هم متفاوت است "
:11:

nafas
29-11-2010, 21:54
واقعا برای دایی متاسفم که چشم دیدن محبوبیت بقیه رو نداره .خودش که توسط لیدرهای جیره گیرش تشویق میشه وحتی بچه 1 ساله هم متوجه شده که تشویق های دایی غیر طبیعی هستن .( تیم 4 تا خورده اعصاب هوادار خوردوخاک شیر شده اونوقت یه عده جیره گیر دایی میان تشویقش میکنن ، البته نظر مردم در این رابطه تو سایت رسمی پرسپولیس خیلی جالبه ) اما دایی به محبوبیت باقری وشیث حسودی کرد وهردو رو از تیم کنار گذاشت .اونوقت امروز دو تا بچه سوسول که یکی شون تازه اسمش به گوشم خورد ( الهامی ، اقازمانی ) رو رو نیمکت نشونده.

خوب گفتی
خیلی سبک تشویق شبیه تشویق های بود که علی پروین رو میکردن
یادمه اون موقع هم میگفتن عــــــــــــــــــــــلی پروین
الان میگفتن عـــــــــــــــــلی دایی !

همون موقعی که سبک شهارا اینطوری شد گفتم بگیر که با مخ میخوره زمین !

و واقعا متاسفم که تماشاگرا صحنه آهسته نمیبینن به همه خانواده داور و قلعه نویی یه نیمه فحش میدن ! اگه کمیته انضباطی محروم نکنه واقعا کم لطفی کرده !
اصلا داوری نقش نداشت فقط چششمون کور شده بود بازی بد پرسپولیس رو ندیدن

nafas
29-11-2010, 22:06
جواد کاظميان: دايي نياز ندارد من برايش گل ببرم
هافبک پيشين تيم فوتبال پرسپوليس از پيروزي تيم فوتبال سپاهان مقابل تيم سابقش ابراز خوشحالي کرد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

جواد کاظمیان پس از پیروزی 4 بر یک فوتبال سپاهان مقابل پرسپولیس گفت: من امروز بازیکن سپاهان هستم و از اینکه در این دیدار پیروز شده‌ایم خوشحالم.



وی در مورد اینکه چرا ابتدای مسابقه برای علی دایی گل نبرده است اظهار داشت: دایی نیاز ندارد که من برایش گل ببرم. خبرنگار دیگری پرسید آیا دوستی شما با علی کریمی باعث شد که همانند وی پیش از آغاز مسابقه برای علی دایی گل نبرید که هافبک تیم سپاهان پاسخ داد: این موضوع ربطی به علی کریمی ندارد و تصمیم خودم بود.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته شانزدهم دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر عصر امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران با پیروزی 4 بر یک شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.


---------------------------------------------------------


وقتي سرمربي پرسپوليس از پاسخگويي فرار مي‌كند
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از جلسه يک ساعت و نيمه با بازيکنان در رختکن حاضر به مصاحبه نشد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] علي دايي پس از شکست 4 بر يک برابر سپاهان حدود يک ساعت و نيم با بازيکنان تيمش در رختکن جلسه گذاشت.
دايي پس از پايان اين جلسه خطاب به خبرنگار يک برنامه تلويزيوني که منتظر مصاحبه با دايي پس از اين جلسه بود، گفت:‌ ديگر الان وقت لالا است، برو استراحت کن. الان وقت مصاحبه نيست.

منبع :football3.ir

hamidras
29-11-2010, 22:40
از اونجا که مجتبی شیری یه خطای پنالتی داد و روی خسرو حیدری خطا نکرد تا نتونه تک به تک بشه و گل بزنه،فکر کنم طبق روال این فصل باید ازتیم اخراج بشه...ایشالله در بازیهای آینده خرزو خان خط دفاع تیم رو تضمین میکنه!

fery joon
29-11-2010, 22:42
به نظر من تعویض های دایی در بازی امروز اشتباه بود. البته روی نیمکت هم بازیکن خاصی نداشت ولی به نظرم نباید آرفی و فشنگچی رو تعویض میکرد.

در مورد پنالتی ها هم به نظر من پنالتی اول مشکوک بود.من هنوز شک دارم که خطا بیرون محوطه جریمه انجام شد یا داخل.
باید برنامه نود رو ببینم ولی پنالتی دوم درست بود

در مورد سپاهان هم باید بگم واقعا تیم پرمهره و وحشتناکیه کافیه به ترکیبش نگاه کنید:

رحمتی...عقیلی...حسینی...حیدری. ..بیک زاده...جان واریو...جمشیدیان...کاظمیان... کریمیان...عنایتی...توره

به نظرم همشون ستاره هستن به جز بیک زاده :31: البته بیک زاده هم نسبت به زمان حضورش در استقلال بهتر بازی میکنه

روی نیمکتشون هم ستاره بارونه حاج صفی...یانوش...نویدکیا...بنگر...

به نظرم سپاهان امسال تیم خیلی قوی بسته و حتی اگه در لیگ دوم هم بشه بازم براش ناکامی به حساب میاد

manreza71
29-11-2010, 22:49
.
دايي پس از پايان اين جلسه خطاب به خبرنگار يک برنامه تلويزيوني که منتظر مصاحبه با دايي پس از اين جلسه بود، گفت:‌ ديگر الان وقت لالا است، برو استراحت کن. الان وقت مصاحبه نيست.

منبع :football3.ir





بازم یه سیابازی تاکتیکی وبه موقع از دایی
دایی بهتره به جای این خودشیرینیها ول.و...باریا
جواب باخت تیم که سنگینرین باخت خانگی تاریخ پرسپولیس بوده رو. بده

دلیل اخراج شیث رو بگه

دلیل رفتن باقری وخداحافظیش از فوتبال رو بگه

دلیل پول دادن به لیدرهای جیره گیرش رو بد

دلیل نیمکت بی بنیه پرسپولیس که افرادی مث الهامی واقازمانی روش میشینن رو بده
نه باید خودشیرینی دربیاره

M3HRD@D
29-11-2010, 23:03
واقعا برای باعث و بانی های که کریم رو وادار به خداحافظی از فوتبال کردند متاسفم:41:

Aless
29-11-2010, 23:05
من عاشق تعویض های علی دایی هستم.
تا بازیکن شماره 40 را گذاشت جای اشپیتین ارفی تا چند دقیقه کف کرده بودم که چطوری به مغزش همچین چیزی رسید!

pcforlife
30-11-2010, 00:31
یادمه اون موقع هم میگفتن عــــــــــــــــــــــلی پروین

می گفتند علی سلطان! هوادارای اون یکی تیم هم میگفتند علی....
:31:

masoudtr
30-11-2010, 00:40
علی بد خیانتی به کریم کرد

mmiladd
30-11-2010, 01:32
فوتبالي كه روي چرخ ليدر با دلال مي چرخه اخرش ميشه همين..

امروز خداداد حرف قشنگي زد ؛ گفت كه چقدر عقب افتاديم كه هنوز حرف استراليا رو مي زنيم..

گرافيكار
30-11-2010, 03:56
جداي از اينكه پرسپوليس نيمه دوم رو خيلي بد بازي كرد
و به نظر من دو آفسايد هم به ضرر سپاهان گرفته شد
و در كل برد حق سپاهان بود و به اصفهانيهاي عزيز هم تبريك ميگم

اما انصافا خستگي رو به راحتي ميشد در ساقهاي بازيكناي پرسپوليس ديد
بعد از بازي هاي ليگ 120 دقيقه هم با داماش توي چمن مصنوعي بازي كردن كاملا خستشون كرده بود
عوضش سپاهان بعد دو سه هفته استراحت و يه بدنسازي كوتاه خيلي سرحال بود
كلا به نظر من بازي نكردن سپاهان به خاطر نبود سه بازيكن اون هم با اين همه بازيكن ظلم به بقيه تيمها بود
در عوض پرسپوليسي كه امثال مهاجم درست و حسابي نداره دو بازيكن اصليشو نداشته باشه و مجبور باشه بازي هم بكنه تا نوروزي هم مصدوم بشه
به دور از هر تعصبي نگاه ويژه به سپاهان توي چند سال اخير كاملا مشخصه
اميدوارم به هواداراي عزيز اصفهاني برنخوره

---------- Post added at 05:56 AM ---------- Previous post was at 05:54 AM ----------


علی بد خیانتی به کریم کرد

به نظر من كريم بايد بعد از پايان فصل قبل خداحافظي ميكرد

manreza71
30-11-2010, 10:04
دایی خودش با افتضاح وابروریزی وبا فشار مردم خداحافظی کرد حالا میخواد بقیه بزرگان فوتبال مثل خودش خداحافظی کنن. پارسال پیشنهاد بیرگشتن به پرسپولیس به کریمی رو داد تا این بلا رو سر اونم بیاره اما کریمی میدونه جنس دایی از چه!!
این از کریم که این بلا سرش اومد
بعدی شاید مهدویکیا باشه که دایی این بلا رو سرش بیاره
ولی نمیتونه سر کریمی این بلا رو بیاره

fandak
30-11-2010, 11:53
مي گذره اين روزها و دوباره ذوب آهن يا سپاهان با اون وجهه اي كه دارند قهرمان مي شن!!

از قديم مي گن دارندگي و برازندگي

hamidras
30-11-2010, 12:35
هه هه:دی


جمالي: مسابقه فوتبال پرسپوليس و سپاهان "غير قانوني " برگزار شد مدير کل دفتر بررسي آلودگي هوا سازمان محيط زيست با اعلام اعتراض سازمان محيط زيست به استانداري تهران درباره برپايي مسابقه فوتبال روز گذشته پرسپوليس و سپاهان گفت: مسابقه فوتبال پرسپوليس و سپاهان "غير قانوني " برگزار شد

pcforlife
30-11-2010, 13:01
شرمنده دخالت میکنم:11::
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

12- هر گونه بی احترامی به کاربران ، مدیران یا اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع بوده و با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
یاعلی:11:

manreza71
30-11-2010, 13:07
بنده اون اشعار زیبا رو از هواداران پرسپولیس که تو سایت رسمی اونجا بود ونوشته بودن اینجا زدم. ولی تو اون سایت کسی کامنت رو پاک نکرد چون واقعیت محظ بوده وکلی هم برای اون شاعر حال کرده بودن

mohammadi4net
30-11-2010, 13:48
هه هه:دی


جمالي: مسابقه فوتبال پرسپوليس و سپاهان "غير قانوني " برگزار شد مدير کل دفتر بررسي آلودگي هوا سازمان محيط زيست با اعلام اعتراض سازمان محيط زيست به استانداري تهران درباره برپايي مسابقه فوتبال روز گذشته پرسپوليس و سپاهان گفت: مسابقه فوتبال پرسپوليس و سپاهان "غير قانوني " برگزار شد

دیگه نه کسی مونده اخراج کنه که جو رو عوض کنه (خلیلی ، عابدزاده ، شیث رضایی ، کریم باقری)
نه داور اشتباه کرده تازه به نفعشو هم گرفته (اخراج و کارت زرد پنالتی کننده ها ، آفساید اشتباه سپاهان و ...)
نه فدراسیون مممنوع المصاحبه کرده(احتمالا دایی از اینکه ممنوع المصاحبه نیست خیلی ناراحته )

پس بهترین دلیل برای باخت آلودگی هواست !

nar nia
30-11-2010, 17:14
مشکلات گوانگجو از زبان رضایی: بازیکنان امید فقط ماکارونی می‌خوردند/ چهار بار از مربی خواستند تعویض‌شان کند!


بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان مشکلات و کمبودهایی که این تیم در گوانگجو داشت را یکی از عوامل ناکامی شاگردان غلام پیروانی دانست و گفت: ما در طول حضورمان در چین فقط ماکارونی می‌خوردیم!

غلامرضا رضایی در پایان دیدار تیمش برابر سپاهان در پاسخ به سئوال خبرنگاری که از وی پرسید دلایل ناکامی تیم امید در مسابقات گوانگجو چه بود گفت: بهتر است از روز اول که این تیم تشکیل شد بحث کنیم تا بهتر مشکلات آن را متوجه شویم. مگر ممکن است یک تیم یک ماه در چنین مسابقات مهمی زیر فشار کار کند اما استخر و سونا نباشد تا بازیکنان بتوانند ریکاوری کنند.

وی گفت: شما تیم های ژاپن و کره را ببینید چگونه ریکاوری کردند که این قدر سرحال برابر ما بازی کردند اما برای ما چه تسهیلاتی در نظر گرفته شده تغذیه تیم چه بود ما فقط ماکارونی می خوردیم. همین مسائل باعث شد بازیکنان ما در بازی با کره 4 بار لب خط بیایند و از مربی بخواهند تعویض شان کند.

بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان اضافه کرد: همین اتفاقات افتاد که در بازی با کره مفت بازی را از دست دادیم. حتی یک بار آقای سعیدلو در اردوی ما حاضر شد و مهدی رحمتی به وی مشکلات را گفت ایشان قول دادند آنها را برطرف کند ولی این اتفاق نیفتاد همه تیم ها می توانستند از استخر و سونا استفاده کنند غیر از تیم ایران. ما بهانه نمی‌آوریم اما چنین مشکلاتی وجود داشت که ناکام شدیم.

وی اضافه کرد: من پستم هافبک راست بود و می گویند چرا رضایی گل نزد؟ من سعی کردم دستورات کادر فنی را در زمین پیاد کنم این مسئله مهمی بود. در بعضی بازیها دفاع می کردم و تا 18 قدم خودمان به عقب برمی گشتم. من همه تلاشم را کردم که کادر فنی از من راضی باشد اگر آنها راضی باشند که خدا را شکر اما اگر این طوری نباشد من ضعیف عمل کردم.

رضایی در مورد اینکه 4 سال پیش فرصت حضور در بازیهای آسیایی را از دست داد تاکید کرد: من آن زمان در روز آخر خط خوردم امروز هم وقتی به تیم امید دعوت شدم وظیفه ام بود به عنوان یک ملی پوش برای موفقیت این تیم تلاش کنم.

بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان در خصوص اینکه رحمتی گفته است اگر بازیکنان بزرگسال در تیم امید نبودند این تیم حتی چهارم هم نمی شد اظهار داشت: من هم با حرفهای رحمتی موافقم و این را هم بگویم که نمی خواهم از پیروانی حمایت کنم البته این مربی تمام تلاشش را برای موفقیت تیم انجام داد اما وقتی بازیکن می گوید نمی تواند بازی کنم و بازیکن جایگزین هم تمام تلاشش را انجام می دهد اما نمی تواند کاری را از پیش ببرد مربی چه گناهی کرده است.

وی در خصوص این که آیا افشارزاده و یا کمیته ملی المپیک از این تیم حمایت کرده اند اظهار داشت: کادر فنی باید در این خصوص اظهار نظر کند من بازیکنم و این مسائل به کادر فنی مربوط می شود.

وی با بیان اینکه از امروز دیگر نمی خواهد در مورد تیم امید حتی یک کلمه هم صحبت کند و تمرکزش را روی تیم پرسپولیس بگذارد اظهار داشت: باید این شکست سنگین را در هفته های بعد جبران کنیم ما در نیمه اول مقابل سپاهان خوب کار کردیم و اگر من آن اشتباه را نمی کردم و تیم گل نمی خورد شاید این نتیجه رقم نمی خورد ما اگر نیمه نخست را با پیروزی به پایان می رساندیم شانس کسب 3 امتیاز در این دیدار برایمان بیشتر می شد.

بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان در مورد عملکرد داور تصریح کرد: نمی توانم بگویم آن صحنه پنالتی بود یا نه اما در مجموع ما در نیمه دوم بد بازی کردیم و سه امتیاز را از دست دادیم.

وی در پایان با بیان اینکه مصدوم نبود اما پشت سر گذاشتن سفر طولانی باعث خستگی اش شده بود گفت: این شکست ها جزو اتفاقات فوتبال است اما روزهای پرسپولیس هم می آید. بهتر است ما به فکر جبران این نتایج باشیم شاید داور هم در این بازی اشتباهی داشت اما ما باید در بازیهای آینده این نتایج را جبران کنیم.

nar nia
01-12-2010, 17:45
پروین مثل همیشه هوای دامادش را دارد / تمرین دهنده آلمانی با مترجمی فرزین در استیل آذین

گفته می شود پروین در نظر دارد مثل دوران حضورش در پرسپولیس یک تمرین دهنده آلمانی استخدام کند تا او با عنوان نفر جدید به کادر فنی استیل آذین اضافه شود.

سایت گل- با استعفای افشین پیروانی علی پروین همه کاره فنی استیل آذین شد تا با لباس ورزشی سر تمرین حاضر شود و ستاره های ریز و درشت استیل را آماده کند.

پروین امروز تک و تنها استیل را تمرین داد اما علی آقا برای روزهای آینده راهکارهای جدیدی در نظر دارد تا دیگر به تنهایی تمرینات را زیر نظر نداشته باشد.

گفته می شود پروین در نظر دارد مثل دوران حضورش در پرسپولیس یک تمرین دهنده آلمانی استخدام کند تا او با عنوان نفر جدید به کادر فنی استیل آذین اضافه شود.

با انتخاب تمرین دهنده آلمانی به می رسد سلطان مثل همیشه هوای دامادش را دارد چرا که در صورت استخدام مربی آلمانی آرش فرزین به عنوان مترجم به باشگاه اضافه خواهد شد و می تواند هم در کار ترجمه موثر باشد و هم در کار مربیگری!

manreza71
02-12-2010, 18:12
هدايت عجيب و مشكوك سكوها با اهداف خاص

حيا كن و رها كن براي ديگران :دايي و كاشاني چگونه مصون شده اند؟


پرسپوليس چهارگل مي خورد و تماشاگران دايي را تشويق مي كنند و البته هيچكس هم يادي ازحبيب كاشاني نمي كند.فحش ها را هم علي كفاشيان ،امير قلعه نويي و داوران متحمل مي شوند.واقعا چرا؟
علي پروين با آن ابهت و پس از سالهاي بسيار پرافتخارش زير ناسزاهاي تماشاگران تاب نمي آورد. روزهايي كه حتي بزرگترين مخالفان پروين هم ناراحت شدند. عباس انصاريفر ، داريوش مصطفوي و اكبر غمخوار مثل مصطفي دنيزلي ،كرانچار ،بگوويچ و خيلي هاي ديگر هم طمع برخورد خشن تماشاگراني را چشيدند كه اصلا تاب و تحمل باخت را ندارند. واقعا چرا كاشاني و دايي نه تنها از اين ماجرا مصون مانده اند بلكه با وجود نتايج بسيار بد بازهم بشدت تشويق مي شوند؟
پرسپوليس از سپاهان مي بازد و اين درحالي است كه هفته قبل به مس و پيش از آن به ملوان و استقلال نيز باخته است. درواقع اين تيم با هدايت كاشاني و دايي كه تماشاگران به دلايل كاملا مجهولي از آنها حمايت مي كنند در تمام بازيهاي مهم فصل شكست خورده و اميد زيادي هم به روزهاي آينده ندارد.
چرا كسي به دايي و كاشاني حرفي نمي زند؟
اين حرف تازه اي نيست وافرادزیادی بارها آنرا گفته اند كه اتفاقات روي سكوها در اكثر موارد خودجوش نبوده و خيلي از مسايل در رفتار تماشاگران تاثير دارد.مهمترين اصل در اين رابطه ليدرها معرفي شده اند كه براساس اهدافي(مثبت يا منفي) سكوها را هدايت مي كنند.براي مثال اين هدف ها گاهي جدايي علي پروين و گاهي آمدن او بوده است.افشين قطبي هم رنج زيادي را در پرسپوليس از جانب سكوها متحمل شد و حتي كار به درگيري و فحاشي در رختكن وتمرين هم رسيد.
اما در روزهايي كه پرسپوليس واقعا بد نتيجه مي گيرد،دربرابر اصلي ترين رقبايش تسليم مي شود و روز به روز از رسيدن به صدر نااميدتر مي شود كسي از گل نازكتر به دايي و كاشاني نمي گويد!ا

وقتي دايي و كاشاني مصون مي ماند و حتي تشويق مي شوند آنهم توسط كساني كه به پروين هم رحم نكرده اند آيا نبايد فكر كرد كه سكوها بطرز عجيبي بااهدافي خاص هدايت مي شود؟

تماشاگر عجول و نتيجه گرا كه با يك باخت چشمش را مي بندد ،چگونه در يكي دو مورد خاص حمايت را پيشه مي كند؟!!! این سئوال کوچکی نیست ....

fandak
02-12-2010, 18:23
نيم فصل دوم برنامه ريزي بدي براي پرسپوليس مي شه . بازي ها حساس

manreza71
03-12-2010, 01:38
بازم سیا بازی لیدرها ود.ای.ی رو شد .این 90 خیلی چیزارو مشخص کرد
ومکرومکرواله والله خیروالماکرین. ( این لیدرها با هزار نیرنگ وبدبختی گرفتن جیره دایی روتشویق کردم اما بدجوری خدا دستشونو رو کرد )---- این برنامه 90 بهترین برنامه 90 تاریخ بودچون دست دایی ولیدرهاشوئ یه بار دیگه رو کرد.
خوب مشخص بود 2 افساید 100% برای سپاهان گرفته نشد. یه بازیکن پرسپولیس باید اخراج میشد . پنالتی سپاهان هم 100% درست بود.
تمام نظر سنجیهای تمام سایتهای پرسپولیس دایی رو مقصر دونسته .اما دایی توسط لیدرهایش در ورزشگاه تشویق میشود که جای 100 علامت سوال وتعجب در ذهن را بهوجد میاورد !!!

alenkita
03-12-2010, 07:31
آقا این جریان برنامه نود مگه چی بود؟
آخه من دیشب نود رو ندیدم

manreza71
03-12-2010, 09:37
آقا این جریان برنامه نود مگه چی بود؟
آخه من دیشب نود رو ندیدم
جریانش خیلی چیزا رو ثابت کرد وخیلی از مسائل پشت پرده

دیشب نود نشون داد 2 افساید برای سپاهان گرفته شده که هردو هم تک به تک میشدن وهرو افساید هم اشتباه گرفته شده بود از طرف کمک داور

2-مجتبی شیری بازیکن پرسپولیس به خطایی که روی توره کرده بود اعتراف کرد و کارشناس برنامه به درستی این خطا در محوطه جریمه بر روی توره اذعان کرد ( هردو پنالتی سپاهان صحیح بود )


3- دایی به خبر نگار گفته شبه عزیزمک برو لالا کن که این نو ع مصاحبه ها در شان یک مربی لیگ برتری نیست

4- استانداری تهران در نامه ای عجیب دلیل باخت پرسپولیس رو الودگی هوا عنوان کرده بود !!!

5- نظر سنجی تمام سایت های رسمی پرسپولیس نشون داده بود که طرفداران پرسپولیس علت با خت رو ضعف کادر فنی پرسپولیس میدونن در حالیکه یه عده لیدر جیره خوار مزد بگیر کسانی رو که باعث شکست پرسپولیس شده بودن را با فرافکنی تشویق کرده بودن و بافرافکنی باخت رو به داور وکفاشیان وعنایت ربط داده بودن. در حالی که نظر هواداران پرسپولیس در تمامی سایت ها چیزی غیر از این هست.

6- یه بازیکن پرسپولیس هم باید اخراج میشد که به لطف داور نشد !!!

این برنامه 90 مشخص کرد که نه تنها پرسپولیس از داور بازی سپاهان متزرق نشده بلکه بسیار نفع برده است اما مشخص کرد سکوهای پرسپولیس با اهداف خاص هدایت میشوند و با تحریف وفرافکنی قصد در پی بردن اهداف خود در ورزشگاه دارن.


دم عادل و90 گرم

گرافيكار
03-12-2010, 15:11
ميگم اين وسط كسي به برنامه ريزي فوق العاده سازمان ليگ هم اشاره اي كرد؟؟؟

aluminum
03-12-2010, 15:49
5- نظر سنجی تمام سایت های رسمی پرسپولیس نشون داده بود که طرفداران پرسپولیس علت با خت رو ضعف کادر فنی پرسپولیس میدونن در حالیکه یه عده لیدر جیره خوار مزد بگیر کسانی رو که باعث شکست پرسپولیس شده بودن را با فرافکنی تشویق کرده بودن و بافرافکنی باخت رو به داور وکفاشیان وعنایت ربط داده بودن. در حالی که نظر هواداران پرسپولیس در تمامی سایت ها چیزی غیر از این هست.

نمی دونم چه اخلاقی هست ببین طرفدارهای ایرانی
من از دایی زیاد خوشم نمیاد اونم به خاطر اخلاقشه.و منم قبول دارم این باخت بیشترین مقصر خودش بوده با تعویضهای اشتباه ریخت به هم تیم رو.
ولی دلیل نمیشه هر مربی که چند وقت نتیجه نگیره شروع کنن به حیا کن رها کن.بابا بزارید حداقل یه سالی یه کربی بمونه.
مگه سالهای قبل که فرت فرت مربی عوض میکردن چه کار کردن که الان هم بخواهیم همین کار رو بکنیم
تیم ثبات میخواد.چه در مدیریت چه در کادرفنی.
الان دلیل موفقیت ذوب همین ثباته.
اگه دایی و به خصوص کاشانی بمونن تیم سال بعد از این تیم قوی تر میشه و ادامه همین روند.
امسال 3-4 تا بازیکن خوب گرفتیم ولی هنوز بازیکن ضعیف زیاد داریم و نقاط ضعف زیاد.
ولی همه چی به مرور درست میشه

بردیا
03-12-2010, 16:08
جریانش خیلی چیزا رو ثابت کرد وخیلی از مسائل پشت پرده

دیشب نود نشون داد 2 افساید برای سپاهان گرفته شده که هردو هم تک به تک میشدن وهرو افساید هم اشتباه گرفته شده بود از طرف کمک داور

2-مجتبی شیری بازیکن پرسپولیس به خطایی که روی توره کرده بود اعتراف کرد و کارشناس برنامه به درستی این خطا در محوطه جریمه بر روی توره اذعان کرد ( هردو پنالتی سپاهان صحیح بود )


3- دایی به خبر نگار گفته شبه عزیزمک برو لالا کن که این نو ع مصاحبه ها در شان یک مربی لیگ برتری نیست

4- استانداری تهران در نامه ای عجیب دلیل باخت پرسپولیس رو الودگی هوا عنوان کرده بود !!!

5- نظر سنجی تمام سایت های رسمی پرسپولیس نشون داده بود که طرفداران پرسپولیس علت با خت رو ضعف کادر فنی پرسپولیس میدونن در حالیکه یه عده لیدر جیره خوار مزد بگیر کسانی رو که باعث شکست پرسپولیس شده بودن را با فرافکنی تشویق کرده بودن و بافرافکنی باخت رو به داور وکفاشیان وعنایت ربط داده بودن. در حالی که نظر هواداران پرسپولیس در تمامی سایت ها چیزی غیر از این هست.

6- یه بازیکن پرسپولیس هم باید اخراج میشد که به لطف داور نشد !!!

این برنامه 90 مشخص کرد که نه تنها پرسپولیس از داور بازی سپاهان متزرق نشده بلکه بسیار نفع برده است اما مشخص کرد سکوهای پرسپولیس با اهداف خاص هدایت میشوند و با تحریف وفرافکنی قصد در پی بردن اهداف خود در ورزشگاه دارن.


دم عادل و90 گرم

البته شما که با این جدیت به همه چیز اشاره کردی یادت رفت یه چیزی رو هم بگی

زمانی که بازی 0-0 بود یه پنالتی روی بازیکن پرسپولیس گرفته نشد

nar nia
03-12-2010, 16:16
علي دايي دختردار شد

علي دايي سرمربي پرسپوليس صبح امروز صاحب دختري شد كه مدت‌ها بود انتظارش را مي‌كشيد. دختری به نام نورا که حالا چشم خانواده دایی خواهد بود.

سایت گل

pcforlife
03-12-2010, 16:31
ولی دلیل نمیشه هر مربی که چند وقت نتیجه نگیره شروع کنن به حیا کن رها کن.بابا بزارید حداقل یه سالی یه کربی بمونه.
مگه سالهای قبل که فرت فرت مربی عوض میکردن چه کار کردن که الان هم بخواهیم همین کار رو بکنیم
تیم ثبات میخواد.چه در مدیریت چه در کادرفنی.
الان دلیل موفقیت ذوب همین ثباته.

زیبا گفتی! در تکمیل حرفت یه نکته ای رو اشاره کنم!
وقتی یه مربی ای از سوی باشگاه اخراج میشه، هوادارای اون تیم فکر میکنن با فریاد "حیا کن رها کن" ه اونا، اون مربی اخراج شده! در حالی که باید گفت زهی خیال باطل!! کسایی که تو مملکتمون یه مربی رو کله میکنن، براشون مهم نیست هوادار چی چی میگه! براشون میز و صندلی شون مهمه!! (چیزی که عادل دیشب تو نود گفت) چون اگه اونا مربی رو اخراج نکنن، مراتب بالاترشون و مافوق هاشون اونا رو برکنار میکنن و اون برکناری هم به خاطر یه سری دلایل دیگست نه خواست مردم!
به نظر من باشگاه ها هر چقدر دولتی تر باشن، توانایی فراهم کردن ثبات برای تیمشون رو کمتر دارن! (رابطه معکوسه!) شما نیگاه کنید! هاجسون تو این فصل تیم بزرگی مثل لیورپول رو دستش گرفت و تا همین چند وقت پیش جایگاه لیورپول تیم یکی مونده به آخر انگلستان بود!! همه شاکی بودن از دست مربی! اما مربی اخراج نشد! چرا چون ساختار باشگاه، ساختار مستقلیه... اگه شرایط پرسپولیس استقلال مثل لیورپول بود، فکر کنید چه اتفاقی می افتاد؟!
من نمیدونم لیدر ها خط گرفتن یا نه! پول زیادی و رشوه گرفتن یا نه! (اگه اتفاق هم افتاده باشه من تقبیحش میکنم) اما اگه عاملی بشه که یه تیم یک یا چند بازی عدم نتیجه گیری، ثباتش رو از دست نده، من ازش استقبال می کنم...:20:

nar nia
03-12-2010, 17:45
خاکپور مربي استيل‌آذین شد

ایلنا: درحالي كه هدايتي به صراحت خبر حضور خاكپور را در تيمش تكذيب كرده بود،سایت باشگاه گزارش داده است كه با تشخیص علی پروین رییس سازمان تیم فوتبال استیل اذین پس استعفای افشین پیروانی ،رضا شاهرودی وعابدزاده ، خاكپورمربی جدید استیل اذین منصوب شد.

خاکپور در جلسه ای با پروین برنامه های خود را تشریح کرده وقرار شده است باحضور در تمرینات مشکلات را یادداشت برداری ودر اختیار پروین قرار دهد .

خاكپور كه مدتي در يكي از تيم‌هاي آمريكا بازي‌ مي‌كرد، بعد از خداحافظي از تيم ملي ايران همان‌ جا ماند و مدرسه فوتبال راه‌اندازي كرد. او بعد از بازگشت به ايران مدتي در فولاد خوزستان دستيار محمد مايلي‌كهن بود.

manreza71
03-12-2010, 18:37
ولی دلیل نمیشه هر مربی که چند وقت نتیجه نگیره شروع کنن به حیا کن رها کن.بابا بزارید حداقل یه سالی یه کربی بمونه.

بنده خودم با این عوض کردنهای متوالی که هیچ فایده ای نداره کاملا مخالم ومیگم باید مربی تیم چند سال با یه تیم باشه تا به نتیجه برسه این در این رابطه .

اما درمورد لیدر ها : هیچ کسی نگفته تا مربی نتیجه نگرفت بگین حیا کن رها و... ، الان تو همه جا علامت سوال بزرگ تو ذهن همه به وجود اومده که پرسپولیس با این نتایج و اون باخت سرمربی و مدیر عاملش تشویق میشن که هیچ وقت در تاریخ باشگاه پرسپولیس وحتی استقلال این قضیه اصلا وجود نداشته. این شبهات درمورد لیدرها که از جایی خط میگیرن اونقدر واضح بود که 2 سایت پرسپولیسی در این رابطه به انتقاد از تشویق های بی دلیل لیدرها نسبت به دایی وکاشانی پرداختن و این ماجرا رو امری عادی ندونستن . وواقعا هم غیر عادی هست .البته بمن که خیلی از این قضیه خوشحال شدم چون دست خیلی ها رو شد. گذر زمان ومدارکی که موجود هست بیشتر دستشونو رو میکنه.

manreza71
03-12-2010, 18:47
همونطور که میدونیم دایی با تمام کله گنده های مملکت در ارتباط هست وهمیشه از این رانتش خیلی استفاده کرده ، ازسرنمربی شدن تیم ملی تا رسیدن به نیمکت پرسپولیس تا قطعی برق ورزشگاه ازدای در بازی جام حذف یو.... جدیدترین حمایت این کله گنده ها از دایی اون نامه استانداری تهران بود که تو برنامه 90 نشون داد واونقدر بی منطق گفته بود که ادم واقعا از تعجب چشماش 4تا میشد .اینم متن اون نامه که در حمایت از دایی به خبرگذاریها ارسال شده بود وتو 90 پخش کرد.



نامه استانداری تهران در حمایت از دایی


معاون عمراني استاندار تهران در گفت‌وگو با فارس:
دليل باخت تيم پرسپوليس آلودگي‌ هواي استان تهران است
خبرگزاري فارس: معاون عمراني استاندار تهران با اشاره به اينكه مسابقه فوتبال پرسپوليس و سپاهان برخلاف مصوبات كارگروه اضطراري آلودگي هواي استان تهران برگزار شده بود، گفت: دليل باخت پرسپوليس آلودگي‌ هواي استان تهران است.
محمدرضا محمودي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا» اظهار داشت: در كارگروه آلودگي هواي استان تهران مصوب شد تمرينات و مسابقات ورزشي برگزار نشود اما تيم‌ها به دليل نيمه خصوصي بودن، اقدام به برگزاري مسابقات كردند.


وي در خصوص دليل باخت تيم پرسپوليس گفت: تيم تهراني چون هواي آلوده تنفس كرده بود نتوانست مقابل تيم اصفهاني كه هواي سالم تنفس كرده است، پيروز شود.


معاون عمراني استاندار تهران بيان داشت: در اين خصوص مدير كل تربيت بدني استان تهران بايد جوابگو باشد چرا كه پيشنهاد لغو مسابقات از سوي ايشان مطرح شده است.


به گزارش «توانا» جواد جمالي، مدير كل دفتر بررسي آلودگي هوا سازمان محيط زيست با اعلام اعتراض سازمان محيط زيست به استانداري تهران درباره برپايي مسابقه فوتبال روز گذشته پرسپوليس و سپاهان گفت: مسابقه فوتبال پرسپوليس و سپاهان "غير قانوني " برگزار شد


پ.ن : فکر کنم بازیکنان سپاهان با کپسول اکسیژن نفس میکشیدن

mmiladd
03-12-2010, 18:48
بعد از اينه كه اين همه ستاره خراب شدن حالا نوبته خاكپوره..!

Kianoosh
03-12-2010, 22:29
از خاکپور بعید بود ...:دی

گرافيكار
03-12-2010, 23:49
همونطور که میدونیم دایی با تمام کله گنده های مملکت در ارتباط هست وهمیشه از این رانتش خیلی استفاده کرده
دوست من
فكر نميكنيد يه كم به اندازه يه ارزن داريد بي انصافي ميكنيد
اگه اين همه پارتي داره پس چرا ازش استفاده نكرد كه اينقدر توي نيم فصل اول از داوري ضربه نخوره كه الان با خيال راحت قهرمان نيم فصل بشه
چنتا بازيشو روز جمعه مينداخت كه يه خورده بيشتر تماشاگر بياد(پرسپوليس 4 بازي روز جمعه كرده استقلال 9 تا)
اگه داشت كه با رفتن دو بازيكن اصليش به گوانگژو بازي نميكرد
كه خسته و كوفته بعد از 120 دقيقه بازي روي چمن مصنوعي به سپاهان برسه
و حالا هم با برنامه ريزي عجيب سازمان ليگ مجبور نشه بعد از بازي سخت با سپاهان و پيكان به جاي اينكه شنبه به ديدار تراكتور بره با كمترين استراحت و ريكاوري پنج شنبه در تبريز بازي كنه
جالبه استقلال جمعه در خانه با پاس بازي كرد و جمعه بعدي در خانه با شهرداري بازي ميكنه با شش روز استراحت
ولي پرسپوليس شنبه بيرون از خونه با پيكان و پنجشنبه بيرون از خونه با تراكتور بازي ميكنه با چهار روز استراحت
كه يك روزشم بين اين شهر و اون شهر هدر ميره
حداقل ميشد حالا كه پرسپوليس دو بازي رو بيرون از خانه داره جمعه بازي كنه
همه ميدونن نصف فوتبال اين روزا بيرون از ميدونه
من به عنوان يه پرسپوليسي از خدامه دايي اگه رانتي داره ازش استفاده كنه
اما پس كي ميخواد استفاده كنه نصف ليگ رفت
دوستان سعي كنن انصاف رو توي پستهاشون رعايت كنن

manreza71
04-12-2010, 00:53
دوست من
فكر نميكنيد يه كم به اندازه يه ارزن داريد بي انصافي ميكنيد
اگه اين همه پارتي داره پس چرا ازش استفاده نكرد كه اينقدر توي نيم فصل اول از داوري ضربه نخوره كه الان با خيال راحت قهرمان نيم فصل بشه
چنتا بازيشو روز جمعه مينداخت كه يه خورده بيشتر تماشاگر بياد(پرسپوليس 4 بازي روز جمعه كرده استقلال 9 تا)
اگه داشت كه با رفتن دو بازيكن اصليش به گوانگژو بازي نميكرد
كه خسته و كوفته بعد از 120 دقيقه بازي روي چمن مصنوعي به سپاهان برسه
و حالا هم با برنامه ريزي عجيب سازمان ليگ مجبور نشه بعد از بازي سخت با سپاهان و پيكان به جاي اينكه شنبه به ديدار تراكتور بره با كمترين استراحت و ريكاوري پنج شنبه در تبريز بازي كنه
جالبه استقلال جمعه در خانه با پاس بازي كرد و جمعه بعدي در خانه با شهرداري بازي ميكنه با شش روز استراحت
ولي پرسپوليس شنبه بيرون از خونه با پيكان و پنجشنبه بيرون از خونه با تراكتور بازي ميكنه با چهار روز استراحت
كه يك روزشم بين اين شهر و اون شهر هدر ميره
حداقل ميشد حالا كه پرسپوليس دو بازي رو بيرون از خانه داره جمعه بازي كنه
همه ميدونن نصف فوتبال اين روزا بيرون از ميدونه
من به عنوان يه پرسپوليسي از خدامه دايي اگه رانتي داره ازش استفاده كنه
اما پس كي ميخواد استفاده كنه نصف ليگ رفت
دوستان سعي كنن انصاف رو توي پستهاشون رعايت كنن
همه اینا که گفتین به تیم پرسپولیس ربط داشت نه شخص دایی. اما درمورد اشتباهات داوری باید گفت که اشتباه دوری برای همه وهمه جا هست وبا توجه به حساسیت این کار کسی نمیتونه حداقل تولیگ جانبدارانه قضاوت کنه.
مثلا پارسال استقلال از سپاهان شاکی بود که اشتباهات داوری به نفع سپاهان هست
اما امسال این سپاهانه که از استقلال شاکیه وومیگه داوریها به نفع استقلاله
خود دایی با سایپا با اشتباه داوری قهرمان لیگ شد و...
یا درسطح بین الملل گل انگلیس که حداقل نیم متر از خط دروازه ردشدهبود
یا هند هانری که توپ رو بادست جلو پاش انداخت وفرانسه رو جامجهانی اورد
یا گل مارادونا ادست به انگلیس و.....
اما درمورد رابطه داشتن دایی ورفتوامدش با کله گنده ها جای هیچ شکی نیست. اگه خواستی با هم یه بحثی تو این زمینه انجام بدیم.

گرافيكار
04-12-2010, 03:19
همه اینا که گفتین به تیم پرسپولیس ربط داشت نه شخص دایی
مثل اينكه دايي الان سرمربي پرسپوليسه ها
با هر معيار و منطقي بسنجين دايي الان بايد از تمام قدرتش كه شامل لابيهاش هم ميشه در جهت موفقيت خودش و پرسپوليس استفاده كنه
سوال من اينه كه با توجه به اينكه از نظر من اصلا اين موضوع اشكالي نداره دايي پس كي ميخواد از اين رفت و اومداش با گنده ها استفاده كنه؟
ليگ تموم شد ديگه
نكنه گذاشته براي جام باشگاه هاي آسيا

بی باک بی بال
04-12-2010, 07:14
دوست من
فكر نميكنيد يه كم به اندازه يه ارزن داريد بي انصافي ميكنيد
اگه اين همه پارتي داره پس چرا ازش استفاده نكرد كه اينقدر توي نيم فصل اول از داوري ضربه نخوره كه الان با خيال راحت قهرمان نيم فصل بشه
چنتا بازيشو روز جمعه مينداخت كه يه خورده بيشتر تماشاگر بياد(پرسپوليس 4 بازي روز جمعه كرده استقلال 9 تا)
اگه داشت كه با رفتن دو بازيكن اصليش به گوانگژو بازي نميكرد
كه خسته و كوفته بعد از 120 دقيقه بازي روي چمن مصنوعي به سپاهان برسه
و حالا هم با برنامه ريزي عجيب سازمان ليگ مجبور نشه بعد از بازي سخت با سپاهان و پيكان به جاي اينكه شنبه به ديدار تراكتور بره با كمترين استراحت و ريكاوري پنج شنبه در تبريز بازي كنه
جالبه استقلال جمعه در خانه با پاس بازي كرد و جمعه بعدي در خانه با شهرداري بازي ميكنه با شش روز
استراحت
ولي پرسپوليس شنبه بيرون از خونه با پيكان و پنجشنبه بيرون از خونه با تراكتور بازي ميكنه با چهار روز استراحت
كه يك روزشم بين اين شهر و اون شهر هدر ميره
حداقل ميشد حالا كه پرسپوليس دو بازي رو بيرون از خانه داره جمعه بازي كنه
همه ميدونن نصف فوتبال اين روزا بيرون از ميدونه
من به عنوان يه پرسپوليسي از خدامه دايي اگه رانتي داره ازش استفاده كنه
اما پس كي ميخواد استفاده كنه نصف ليگ رفت
دوستان سعي كنن انصاف رو توي پستهاشون رعايت كنن
همه این ها که گفتی نیم فصل دوم برعکس میشه

Ezel
04-12-2010, 10:53
مظلومي: طالب‌لو قطعا از ما جدا مي‌شود / چشم بعضی ها دنبال نیمکت استقلال است




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سايت گل ـ پرويز مظلومي سرمربي استقلال در پايان بازي راضي از پيروزي تيمش مقابل پاس و صدرنشيني پاسخ خبرنگاران را داد. وقتي يكي از خبرنگاران از او درباره واكنش تندش در لحظات پاياني روي اخطار فرهاد مجيدي و يورش او به سمت كمك داور سوال كرد. مظلومي اين‌طور پاسخ داد كه:«‌ فشار زيادي روي ما مربيان هست، من از روز اول اين استرس پرفشار را تحمل كرده‌ام، دستم بسته است از ابتداي اين مسابقه سه بازيكن مصدوم داشتيم. اميرحسين صادقي از ابتداي بازي با اجبار به كار ادامه داد. جباري و مبعلي هم توانايي 90 دقيقه كمك به استقلال را نداشتند. شما الان ببينيد كه ميلاد ميداودي را نداريم و وحيد طالب‌لو هم آمده و گفته كه مي‌خواهد از استقلال برود. در اين شرايط ما با وجود همه چشم‌هايي كه دنبال نيمكت استقلال است كار خودمان را بد انجام نداده‌ايم و خدا را شكر خدا هم كمكمان كرده است.»

در اين بين يك نفر از او سوال كرد كه چرا شفاف حرف نمي‌زند و نمي‌گويد چه كساني سواي مربيگري استقلال را دارند. مظلومي در پاسخ به اين سوال گفت:« من دوست ندارم در اين زمينه حرف بزنم اما به وقتش راجع به اين مسأله صحبت خواهم كرد.»

او همچنين درباره شايعه جدايي وحيد طالب‌لو گفت:« وحيد پيش ما آمده و گفته كه ديگر نمي‌خواهد با اين شرايط در استقلال بماند. او گفته تا نيم فصل به ما كمك مي‌كند و بعد جدا مي‌شود من مي‌دانم كه وحيد دلش با ماست و دوست دارد كه بماند اما به زور نمي‌توانم نگه دارم. او بعد از دربي تقاضاي رفتن كرده بود و من به كسي نگفته بودم اما حالا بايد در اين زمينه تصميم بگيريم اما اين در شرايطي كه ما حتي گلر سوم هم نداريم و كميته فني باشگاه بايد در اين زمينه تصميم بگيرد. خود من اسامي يكي، دو گلر را به باشگاه داده‌ام تا براي جذبشان دست به كار بشوند.»

سرمربي استقلال با گلايه از شماري از بازيكنانش گفت: بعد از اينكه 3 بر يك جلو افتاديم، عده‌اي از بازيكنان جريان بازي را رها كردند در صورتي كه مي‌توانستند از به هم ريختگي پاس استفاده كنند اما فرصت را به حريف دادند. در آن دقايق از بازيكنانم راضي نيستم اما به آنها تبريك مي‌گويم چون براي پيروزي تمام تلاش خود را انجام مي‌دهند.


*********************************

دایی: کار کریم غیرحرفه ای بود / باقری باید مثل توتی فکر می کرد




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




سایت گل- بازی پرسپولیس ـ پیکان با به دنیا آمدن فرزند نخست دایی و شایعاتی که پیرامون اختلاف وی با مسئولان مدیرعامل پرسپولیس در برخی رسانه‌ها منتشر گردیده بهانه‌ای شد تا پس از مدت‌ها علی دایی که مهر سکوت بر لب زده بود، لب به سخن بگشاید :

***
چون در زمان پخش برنامه 90 در بیمارستان بودم دقیقاً نمی‌دانم عادل فردوسی‌پور چه صحبت‌هایی کرد اما کمابیش شنیدم. خدا را شکر از روز اول که به پرسپولیس آمدم رابطه من و کاشانی بر پایه صداقت بوده و هست. ضمن اینکه دوستی من و کاشانی فوتبالی نیست که فوتبال بخواهد بین ما اختلاف ایجاد کند. بنده 15 سال است که با کاشانی دوستی نزدیک دارم و خللی در این دوستی ایجاد نشده است. اگر قرار باشد حرف و حدیثی وجود داشته باشد رودررو صحبت می‌کنیم. متأسفانه این روزها کسانی تلاش می­کنند در پرسپولیس ایجاد تفرقه و دودستگی کنند و قصد دارند روزنامه پرسپولیس را مقابل کادر فنی و بازیکنان قرار دهند. ما اگر بخواهیم می‌توانیم زنجیره دوستی‌ها را از آنچه که هست مستحکم‌تر کنیم.

***
امیدوارم با درخششی که در برابر پیکان خواهیم داشت صاحب یک پیروزی پرگل شویم و شکست مقابل سپاهان را به فراموشی بسپاریم. البته در لیگ‌برتر همة تیم‌ها قوی هستند و هیچ تیمی را نباید بر پایه جایگاهی که در جدول دارد نگاه کنیم. پیکان چند هفته‌ای است فوتبال تماشاگرپسند و منطقی ارائه می‌دهد، ما در برابر سپاهان هم نیمه اول برتر از حریف بودیم اما در نیمه دوم چند اشتباه دور از انتظار و فردی باعث رقم خوردن نتیجه حاصله شد. البته اگر پنالتی نیمه اول به سود پرسپولیس اعلام می‌شد، نتیجه تغییر می‌کرد. با این حال معتقدم فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. شاید اگر 2 گل دیگر هم می‌زدیم با دست خالی زمین را ترک می‌کردیم. خدا را شکر در پرسپولیس آرامش لازم وجود دارد و مدیریت باشگاه هم در ایجاد این آرامش و دوستی نقش ارزنده‌ای دارد.

***
به بچه‌ها گفته‌ام تمام فکر و ذکر خود را فقط و فقط به ارائه فوتبال سرعتی و هجومی معطوف سازند. اصلاً توجهی به داوری نداشته باشند چون تمرکزشان به هم می‌خورد. همین انتظار را نیز از هواداران دارم تا بدون پرداختن به حاشیه‌ها فقط به پشتیبانی تیم محبوبشان بیاندیشند.

***
قبلاً هم گفته‌ام کار کریم نه دست من است نه بر عهده مسئولان باشگاه. این مسئله به خود آقا کریم مربوط است و تصمیمی است که خود او اتخاذ نموده است. بنده روحم هم از دلیل غیبت کریم بعد از بازگشت از رشت خبر ندارد، درحالی که پس از بازی با داماش کریم با همة بچه‌ها و بنده بگو و بخند می‌کرد و هیچ صحبتی از خداحافظی نمی‌کرد. به همین خاطر عمل او در فوتبال حرفه‌ای منطقی به نظر نمی‌رسد. همیشه احترام او را به خاطر کسوت و بزرگی‌اش دارم، ولی مسائل فنی با دوستی و رفاقت فرق دارد. من کریم را مانند برادرهایم دوست دارم. رفت و آمد خانوادگی داریم و در آلمان هم کنار هم زندگی می‌کردیم. متأسفانه تصمیم او باعث شد هر کس به خود حق اظهارنظر بدهد. من هم نمی‌توانم به صرف اینکه او کریم باقری است از وی به عنوان بازیکن ثابت استفاده کنم، همانطور که در دیدار مقابل داماش فرصت بازی نیافت و در بازی‌های گذشته زمانی در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت، زمانی نیمکت‌نشین بود یا به عنوان یار ذخیره وارد میدان می‌شد. بطور مثال فرانچسکو توتی در بازی بایرن مونیخ برابر آ.اس.رم درحالی در نیمه دوم به زمین آمد که تیمش 2 گل از حریف عقب بود. یک پنالتی گرفت و یک گل هم به ثمر رساند و نتیجه را عوض کرد. تمام بازیکنان پرسپولیس باید چنین تفکری داشته باشند. من به آقاکریم تا سال‌های سال احترام خواهم گذاشت چون او عصای دست من بوده، اما تصمیم او یکطرفه بود.




بخش فارسی سایت گل

fandak
04-12-2010, 11:11
راست ميگه
چرا برنامه ريزي ليگ اينطوري شده :پرسپوليس 4 بازي روز جمعه كرده استقلال 9 تا

ولي نيم فصل دوم به ضرر پرسپوليس مي شه . بازي ها حساس تر مي شه و بايد يه روز قبل بازي ها رو برگزار كنه

manreza71
04-12-2010, 11:12
سوال من اينه كه با توجه به اينكه از نظر من اصلا اين موضوع اشكالي نداره دايي پس كي ميخواد از اين رفت و اومداش با گنده ها استفاده كنه؟

1-برای رسیدن به سرمربیگری تیم ملی که با کله گنده ای به نام علی ابادی شام خورد والبته سرمربی تیم ملی شد

2-برای 4سال حضور در تیم ملی بالابی بادادکان که از مردم گرفته تا تمام کارشناسان معتقد بودن که دایی برای تیم ملی نمیتونه کاری انجام بده

3-برای حذف تیم ملی با اون وضع ویکدفعه مربی پرسپولیس شدن

4- برای رفتن برق ورزشگاه ازدای در جام حذفی ...نکته جالب اینه که ضیا اذری مدیر ورزشگاه ازادی بعد از پایان اون بازی به بغل دایی میپره !!!

5-برای رابطه با سردار ... که مسئول امنیت ورزشگاه ازادی هست وبعد از گرفتن لیدرهاش با یه تلفن ازاد میشن

ودهها لابی و.. از این دست


نكنه گذاشته براي جام باشگاه هاي آسياتو فوتبال داخلی امثال دایی که زد وبند میکنن هم جوددارن ولی جالبه هیچ حرفی برای اسیا ندارن .مثلا دایی همیشه تو ایران شاخ میشه ولی تو اسیا تیم رو بین 5 تیم چهارم تحویل میده ، اگه دایی واقعا مربی بود تو اسیا که خبری اززدوبند برای رسیدن به جایی نیست موفق میشد.

گرافيكار
04-12-2010, 13:33
1-برای رسیدن به سرمربیگری تیم ملی که با کله گنده ای به نام علی ابادی شام خورد والبته سرمربی تیم ملی شد

2-برای 4سال حضور در تیم ملی بالابی بادادکان که از مردم گرفته تا تمام کارشناسان معتقد بودن که دایی برای تیم ملی نمیتونه کاری انجام بده

3-برای حذف تیم ملی با اون وضع ویکدفعه مربی پرسپولیس شدن

4- برای رفتن برق ورزشگاه ازدای در جام حذفی ...نکته جالب اینه که ضیا اذری مدیر ورزشگاه ازادی بعد از پایان اون بازی به بغل دایی میپره !!!

5-برای رابطه با سردار ... که مسئول امنیت ورزشگاه ازادی هست وبعد از گرفتن لیدرهاش با یه تلفن ازاد میشن

ودهها لابی و.. از این دست

تو فوتبال داخلی امثال دایی که زد وبند میکنن هم جوددارن ولی جالبه هیچ حرفی برای اسیا ندارن .مثلا دایی همیشه تو ایران شاخ میشه ولی تو اسیا تیم رو بین 5 تیم چهارم تحویل میده ، اگه دایی واقعا مربی بود تو اسیا که خبری اززدوبند برای رسیدن به جایی نیست موفق میشد.
جواب سوالمو ندادين
مرسي
بعد هم اكثر مربيا براي رسيدن به نيمكت لابي ميكنن مختص علي دايي نيست

manreza71
04-12-2010, 14:30
جواب سوالمو ندادين
مرسي
بعد هم اكثر مربيا براي رسيدن به نيمكت لابي ميكنن مختص علي دايي نيست
کدوم سوال ؟؟
هیچ بشری روی زمین به اندازه دایی لابی نمیکنه تو هیچ زمینه ای .اینو همه میدونن .

mohammadi4net
04-12-2010, 15:18
کدوم سوال ؟؟
هیچ بشری روی زمین به اندازه دایی لابی نمیکنه تو هیچ زمینه ای .اینو همه میدونن .

دایی در لحنی پر از گلایه و ناراحتی گفت : هرک لابیش قویتر باشه مربی تیم ملی میشه!
بعد که یه شبه سرمربی تیم ملی شد و به مشورت با بزرگانی چون دادکان اعتنا نکرد.
وقتی به حرفش در مورد لابی استناد کردن گفت : لابی من خدا بوده.
و چه زود مشخص شد که خدای دایی رئیس جمهور و معاون تربیت بدنی بودن !!!

masoudtr
04-12-2010, 15:22
دایی در لحنی پر از گلایه و ناراحتی گفت : هرک لابیش قویتر باشه مربی تیم ملی میشه!
بعد که یه شبه سرمربی تیم ملی شد و به مشورت با بزرگانی چون دادکان اعتنا نکرد.
وقتی به حرفش در مورد لابی استناد کردن گفت : لابی من خدا بوده.
و چه زود مشخص شد که خدای دایی رئیس جمهور و معاون تربیت بدنی بودن !!!
کاملا تایید میشه
ولی دایی زودتر از اونکه فکر کنیم از پرسپولیس میره

fandak
04-12-2010, 15:55
پرسپوليس هم 2 تا خورد نيمه اول

fandak
04-12-2010, 17:00
پيكان 3 . پرسپوليس 0
سپاهان 4 - سايپا 1
ذوب آهن 2 - استيل آذين 0
مس 2 - شاهين 0
نفت 2 - شاهين 2
تراكتور 3 - نفت آبادان 1

satttanism
04-12-2010, 17:47
لطفا بحث دایی رو تمام کنید

این آخرین تذکر در این رابطه هست

jkhfgf3@yahoo.com
04-12-2010, 18:29
دیگه وقت اخراج دایی فرا رسیده.

manreza71
04-12-2010, 18:34
عیبی نداره
هوا آلوده بود
زمین هم کج بود
داوری هم بد بود

بازی های بعدی ...

---------- Post added at 06:34 PM ---------- Previous post was at 06:32 PM ----------


هت تريك دايي؛ پرسپوليس به پيكان هم باخت


[[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ][/URL]ديدار تيم هاي پيكان قزوين و پرسپوليس تهران با قضاوت سعيد مظفري زاده در ورزشگاه شهيد رجايي قزوين برگزار شد و شاگردان دایی سومین شکست پیاپی را با نتیجه سنگین دیگر تجربه کردند.

تیم های پیکان و پرسپولیس از ساعت 15 شنبه به مصاف هم رفتند که در پایان پیکان قزوین با سه گل میهمان پرآوازه خود را بدرقه کرد.

در نیمه اول پيكان ابتدا در دقيقه 15 عليرضا عباس فرد مهاجم كهنه كار پيكان از اشتباه مدافعان پرسپوليس استفاده كرد و گل نخست اين ديدار را براي پيكان به ارمغان آورد.



اشتباه مدافعان پرسپوليس در اين ديدار بسيار پر تعداد بود و همين اشتباهات باعث شد تا ميثم رضاپور بازيكن اسبق تيم پرسپوليس در دقيقه 27 گل دوم پيكان را به ثمر برساند.

در نیمه دوم هم پرسپولیسی ها تلاش زیادی برای جبران نتیجه انجام دادند که همگی بی ثمر ماند و پیکان روی یک ضدحمله با شوت از راه دور جهانگیر عسگری در دقیقه 90 گل سوم و پایانی مسابقه را به ثمر رساند.

تیم پرسپولیس : رحمان احمدی ، سپهر حیدری ، علیرضا نورمحمدی ، مجتبی شیری ، علیرضا محمد ، مازیار زارع ، تیاگو فراگا ، مهدی شیری ، غلامرضا رضایی ، حمیدرضا علی عسگری ، اشپتیم آرفی
سرمربی : علی دایی

ترکیب پیکان : ابراهیم میرزاپور ، رحمان رضایی ، الونگ الونگ ؛ علی قربانی ، روح الله سلطانی ، محمود پوراسدالله ، مصطفی صالحی نژاد ، مجید خدابنده لو ، جهانگیر عسگری ف میثم رضاپور و علیرضا عباسفرد.
سرمربی : حمید علی دوستی

manreza71
04-12-2010, 19:09
به قران به پیر به پیغمبر الان تو همه سایتهای پرسپولیس انتقادات از دایی به اوج رسیده ، چرزا نمیزاردی دوکلمه ما انتقاد بکنیم ؟؟

گرافيكار
04-12-2010, 19:40
پرسپوليس نيمه اول خيلي بد بود
به نظر من خط دفاعي بايد دچار يه تغييراتي بشه
درسته كه بازي ندادن نوري اشتباه بود
اما به نظر من نشوندن اين بازيكن روي نيمكت لازم بود
خيلي افت كرده بود
ولي حرف اينه كه بهتر بود نيمه دوم هم بازي نميكرد
مگه بالاتر از سياهي هم رنگي هست

ترس از باخت و بي ثباتي نيمكتها داره فوتبال ايران رو نابود ميكنه
به نظر من منشاء اين مسئله هم بودن مديران غير ورزشي در راس كاره

براي من دايي يا غير دايي مهم نيست
براي من اين مهمه كه نظم تيمي در داخل و بيرون ميدون براي نتيجه گرفتن قرباني نشه
به خاطر همين فشارها براي نتيجه گيري
بعيد نيست دايي فردا با برگشتن شيث رضايي موافقت كنه
كه اميدوارم اينجوري نشه

---------- Post added at 09:40 PM ---------- Previous post was at 09:38 PM ----------


چند دقیقه پیش حبیب کاشانی اعلام کرد باقدرت از دایی حمایت خواهم کرد!!! ( دوستی دایی و کاشانی به 15 سال پیش بر مگیرده ).

فیلم بعدی که در سینما اکران خواهد شد ( همیشه پای لابی دایی درمیان هست .برنامه امشب سینماهای تهران وشهرستانها ! )

دوست من
خيابون منطق شما يه طرفه است
به همين دليله كه هميشه يه طرفه به قاضي ميرين

pedram_sad
04-12-2010, 19:41
اين اوضاعي كه پرسپوليس بهش دچار شده با چرخ خياطي هم دوخته شدني نيست چه برسه به نخ و سوزن !

fandak
04-12-2010, 22:04
نيم فصل دوم به ضرر پرسپوليسه

manreza71
04-12-2010, 22:18
عیب نداره شما نظرات مردم رو هم پاک کنید .اصلا مهم نیست .نظر مردم کی مهم بوده که الان دومیش باشه .ای در این رابطه اما



جشن و شادی و پایکوبی برای دق دادن هواداران !

نبه ، 13 آذر 1389 ، 20:49 [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
مرجع خبری پرسپولیس : در باشگاه پرسپولیس غوغایی است . نه اشتباه نکنید عزا نگرفته اند از اینکه از رقیب دیرینه 4 تا خورده اند. دربی هم که خیلی وقته قدیمی شده . برای نورچشمی دایی و 57 سالگی(!) تدارکات تیم جشن گرفته اند!

انگار نه انگار که سه هفته متوالی است می بازند آن هم چه باخت هایی . یکی از یکی پرگل تر . بازی ها یکی از یکی بابرنامه تر و قشنگ تر . حاشیه ها هم که غوغا کرده .

از بس که تعداد بازیکنان باکیفیت در پست های مختلف فوران کرده یکی یکی به تیم های امید و ب باشگاه خیرات می کنند . یک مربی درست و حسابی هم که روی نیمکت بود بذل و بخشش کردند تا راه آهن را از بحران خارج کند.


علی آقا به همه مقدسّات ، میلیون ها هزینه نمی کنیم که برای دلخوشی خودمان سایت بزنیم ، هفته ای ده دقیقه یک نگاه به این نظرسنجی ها بیندازی آسمان که به زمین نمی آید ، می آید؟



بدترین بازیکن آن افتضاح هفته قبل مقابل سپاهان را در ترکیب اصلی گذاشته ای و بازوبند کاپیتانی را هم به او جایزه داده ای؟


اینجا پرسپولیس است . اتفاق خاصی نیفتاده . فقط در نصف فصل 6 تا باخته اند . همه چیز آرام و همه هم خوشحالند. جشن تولد بعدی شما هم دعوت دارید ، تشریف بیاورید...

ferdfe
04-12-2010, 22:22
فقط عشق است مس کرمون :40:

البته بگین ماشالله :31:

manreza71
05-12-2010, 00:22
اینم خوشحالی اقایون بعد از باخت های متوالی به سپاهان و ملوان واستقلال و..

اینم عکس که به گفته سایت رسمی پرسپولیس برای جشن تولد دونفر از اعضای پرسپولیس بوده ، یکی تداراکتچی تیم که عضو قدیم هست واون یکی به مناسبت عضو جدید تیم یعنی فرزند دختذر دایی که تازه به دنیا اومده به نام نورا دایی !!!!

جز تاسف برای خودم وهمه هواداران بدبخت چیزینمیتونم بگم .. مشاهده کنید وبسوزید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 900x600.[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

masoudtr
05-12-2010, 01:01
این خوردبین تا کی قراره سرپرست باشه
چرا عوض نمیشه؟

Ezel
05-12-2010, 08:35
يادداشت روز:لطفا دایی را اخراج نکنید




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



1- کنفرانس مطبوعاتی علی دایی در پایان مسابقه ایران و عربستان که با شکست 2بر 1 همراه شده بود، سرشار از اعتراض بود. خبرنگاران یکی پس از دیگری با در دست گرفتن میکروفن از علی دایی خواهش می کردند که با استعفا ، فوتبال و تیم ملی سرزمین شان را نجات دهد. در این میان روزنامه نگاری جوان با مونولوگ خود جو کنفرانس را برهم زد. تحسین علی دایی به سبب نمایش خوب تیم او تا دقیقه 65 که برخلاف سایر دیدارهای این تیم بود. تغییر در چینش بازیکنان تیم ملی ( نیمکت نشین شدن هاشمیان و حضور غلامرضا رضایی بعنوان مهاجم نوک در سیستم 1-3-2-4 ) موجب شده بود که تاکتیک دفاعی عربستان با شکست مواجهه شود هرچند که بازیکنان ایران تنها یکبار دروازه این تیم را باز کردند. این تغییر نشان از تحلیل مناسب دایی پیش از مسابقه از مشکلات تاکتیکی و چینشی تیم خود بود.


روزنامه نگار جوان در انتها به ضعف کادر فنی تیم ملی در کوچینگ حین مسابقه اشاره کرد. تاکید بر تصمیم سرمربی عربستان در تغییر سیستم و استفاده از ترفند تاکتیکی جهت خارج کردن هافبک های ایران از جریان بازیسازی و عملکرد نا مناسب کادر فنی ایران که یا متوجه ترفند تاکتیکی همتای خود در تیم عربستان نشده بود و یا راهی برای مقابله پیدا نکرده بود. صحبت روزنامه نگار جوان با 2 پیشنهاد به سرمربی تیم ملی به پایان رسید. اول اینکه کادر فنی تیم ملی دارای سابقه بین اللملی بعنوان مربی و تصمیم گیرنده نیست پس برای رفع مشکل ( کوچینگ حین مسابقه) از همکار جدیدی که توان اضافه کردن قابیلت ذکر شده به مجموعه تحت مسئولیت شما را داشته باشد، استفاده کنید. دوم اینکه استعفا ندهید و با قدرت به کارتان ادامه دهید ولی با چشمانی باز مشکلاتتان را ببنید و در صدد رفع آنها برآیید.



علی دایی شبانه اخراج شد و تیم ملی ایران از روند رو به رشد خود ( به اعتقاد نگارنده یادداشت )خارج شد و به جام جهانی صعود نکرد.



2- پرسپولیس با علی دایی، سومین شکست پیاپی را متحمل شد و طی 3 بازی، 8 مرتبه توپ را درون دروازه خود دید. شکست ها با جنجال رسانه ناشی از کنار گذاشته شدن کاپیتان اول و دوم پرسپولیس همراه شده است و به همین دلیل دایی باید منتظر فشار فزاینده ای طی روزهای پیشرو باشد. شاید بازهم، میکروفن و قلم ها به دست کسانی بیفتد که از دایی خواهش کنند که استعفا بدهد و یا از حبیب کاشانی بخواهند که او را اخراج کند.ولی آیا اخراج و یا استعفای دایی می تواند پرسپولیس را نجات دهد؟



بر شکست پرسپولیس در برابر مس کرمان نمی توان ریشه یابی فنی انجام داد زیرا دیداری بود که با نگاه عادلانه می بایست مساوی به پایان می رسید. ولی شکست برابر سپاهان، ریشه فنی داشت. سپاهان در15 دقیقه پایانی نیمه اول و 30 دقیقه ابتدایی نیمه دوم با استفاده از برنامه پرس توپ در نیمه حریف، ارتباط مدافعین و هافبک های خلاق پرسپولیس را قطع کرد و به همین دلیل نوری بعنوان بازیساز اصلی پرسپولیس از جریان بازی خارج شد و آرفی که بر خلاف فیزیک مناسب اش، توان اثر گذاری بر توپ های منتقل شده توسط بازی مستقیم مدافعین را ندارد تبدیل به یک هیچ کاره شد.



کادر فنی پیکان هم از همین برنامه استفاده کرد ولی تنها در 30 دقیقه ابتدایی نیمه اول. بعد از به ثمر رساندن 2 گل، ساختار دفاعی پیکان تا منطقه 6 قدم دروازه خود عقب نشست و هافبک ها و مهاجمین این تیم با اجرای برنامه پرس فضاء، مدافعین پرسپولیس را مجبور کردند که با پاس های پیاپی عرضی بدنبال هافبکی قرمز پوش و بدون پوشش برای ارسال پاس بگردند.



چینش اشتباه علی دایی در نیمه اول (تعویض نوری و فشنگچی در ابتدای نیمه دوم و بهبود شرایط پرسپولیس بیانگر اشتباه دایی در چینش اولیه بود) و اشتباهات نابخشودنی مدافعین میانی و هافبک دفاعی پرسپولیس که تقریبا تمام تقابل های یک در مقابل یک را به بازیکنان سخت کوش پیکان باختند موجب شکست پرسپولیس در قزوین شد. شکستی که دایی مقصر اصلی آن است.



3- ایکاش بازهم بین موج منتقدین، روزنامه نگار جوان داستان ما پیدا شود و به دایی بابت تغییرات مثبت پرسپولیس در فصل جدید تبریک بگوید. پرسپولیس با دایی تبدیل به تنها تیمی در فوتبال ایران شده است که فرم حملات تدریجی و متمرکز (general attacking v build play) را اجرا می کند. مثلث های تهاجمی پرسپولیس در کانال مرکزی و کناری بارها ساختار دفاعی حریف را دچار مشکل می کند و تبدیل های سیستمی این تیم (1-3-2-4 به 3-3-4) در طول مسابقه از این تیم یکی از پیشرفته ترین تیم های فوتبال ایران را ساخته است که برخلاف رقبای خود ( به غیر از ذوب آهن) نه بر اساس اتفاقات و خلاقیت بازیکنان خود بلکه با الگوهای مشخص تهاجمی به گل می رسد.



ایکاش روزنامه نگار جوان میکروفن را در دست می گرفت و رخ به رخ دایی به او می گفت: آقای دایی. به شما تبریک می گویم بابت پرسپولیس متفاوتی که ساخته اید ولی به شما یادآوری می کنم که فلسفه مربیگری شما برای تیمتان و البته خود شما خطرناک است. شما باید بدانید که در فوتبال امروز، نقش دستیاران برجسته تر از سرمربی است و باید به آنها اعتماد کنید و تا جایی که ممکن است از قالب یک تمرین دهنده و اجرا کننده خارج شوید تا با تبدیل به یک ناظر کل، بهترین تصمیمات آخر را بگیرید.



آقای دایی، تنها دستیار شما، در حساس ترین لحظات دیدار برابر سپاهان و پیکان، دور از شما و روی نیمکت نشسته بود در حالیکه این لحظات، مهمترین زمان برای همفکری و خلق ایده توسط همفکران شما است.



آقای دایی، لطفا استعفا ندهید. آقای کاشانی لطفا دایی را اخراج نکنید. شاید که اینبار با دادن فرصتی دوباره به دایی ، بازهم شاهد بازگشت شهریار باشیم. شهریاری با تجربه تر و البته معتقد تر به کار گروهی. "دوستی می گفت که علی دایی، حتی در تجارت هم به معاونین و شرکای خود اعتماد نمی کند و در جریان توافقات تجاری مجموعه تحت امرش ، از ابتدا تا انتها به تنهایی فکر می سازد و تصمیم می گیرد . انگار دایی عادت کرده که همه دنیا تنها روی انگشتان او بچرخد و این یعنی شکستن انگشت زیر بار همیشگی دنیا و البته سقوطی محتمل."




بخش فارسی سایت گل

fandak
05-12-2010, 09:35
برنامه ريزي ليگ در نيم فصل دوم به ضرر پرسپوليسه

mmiladd
05-12-2010, 10:20
دايي بره يكي ديگه بياد چه فرقي مي كنه..


اين فوتبال از پايه بيماره.. والا همه ليگ رو تعطيل كنيد چند سال بريم از پايه شروع كنيم..

شرف داره بخدا..

SNOW PATROL
05-12-2010, 10:24
دايي بره يكي ديگه بياد چه فرقي مي كنه..


اين فوتبال از پايه بيماره.. والا همه ليگ رو تعطيل كنيد چند سال بريم از پايه شروع كنيم..

شرف داره بخدا..

صددرصد موافقم تو کشور های دیگه فوتبال باعث خوشحالی مردم میشه تو کشور ما باعث ناراحتی ملت میشه
هروقت تلویزیون رو روشن میکنی میگه پرسپولیس باخته :37::37:

وین رونی
05-12-2010, 11:08
صددرصد موافقم تو کشور های دیگه فوتبال باعث خوشحالی مردم میشه تو کشور ما باعث ناراحتی ملت میشه
هروقت تلویزیون رو روشن میکنی میگه پرسپولیس باخته :37::37:
جان بعد از مدتها یه چیزی گفتی و منم بعد از مدتها یه گیر بدم به حرفت :27:
داداش مگه تو ایران همه طرفدار پرسپولیسن که با باختش بخوان ناراحت بشن؟هان؟پس طرفدارای استقلال و ذوب و سپاهان و تراکتور و مس کرمان چی که تیمشون خوب داره نتیجه می گیره؟
البته اینو قبول دارم که طرفدار تیمهای شهرستانی هم می تونن طرفدار پرسپولیس و استقلال باشن

امسال سال پرسپولیس نیست امیدی بهش ندارم
به نظر من بازیکنان از روی عمد به خاطر مربی تیم دارن بد بازی می کنن.این نظر منه

manreza71
05-12-2010, 11:45
حذف شود
.......................................

manreza71
05-12-2010, 11:56
پس از ثبت رکورد به جای گذاشتین بدترین باخت پرسپولیس در تاریخ لیگ دربازی با سپاهان که پس از 33 سال بدست امد رکورددیگری نیز برای پرسپولیس به رهبری علی دایی به جا ماند پرسپولیس پس از 42 سال 3باخت پیاپی در لیگ داد تانشان داده شود دایی در شکستن رکورد دست توانایی دارد ( گفتنیست علی دایی بدترین مربی تاریخ ایران در رقابت ها مقدماتی جام جهانی نیز بوده است )
پیکان 3- پرسپولیس صفر ؛ هت تریک تاریخی دایی و ستاره های کاغذی پرسپولیس
پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ خود 3 بازی لیگ را با شکست پشت سر گذاشت: اتفاقی که در تاریخ 42 ساله پرسپولیس سابقه نداشته است. علی دایی و ستاره هایش این روزها به شدت مشغول شکستن رکوردهای پرسپولیس هستند!

منبع :سایت گل

manreza71
05-12-2010, 12:26
انتقاد سایت پرسپولیس از لیدرهای باشگاه که بی جهت وبی منطق علی دایی راتشویق میکنن واین تشویق ها رو عادی ندونستن

کانون هواداران پرسپولیس : هواداران پرسپولیس مگر چه می خواهند؟ آیا انتظار بازی زیبا و کسب نتیجه از پرطرفدارترین تیم قاره کهن خواسته زیادی است؟ مگر ما هواداران دل نداریم که آقایان علیرغم باخت های مفتضحانه دم از حمایت می زنند و برای یکدیگر نوشابه باز می کنند؟

این تیم آنقدر مشکل دارد که نمی دانم با قلمم کدام یک را برای شما به تصویر بکشم! از تدابیر مدیریتی غلط بنویسم یا از لجبازی های آقای گل و یا از حمایت کورکورانه لیدرهای محترم باشگاه از این ابیات غلط!

آقای کاشانی ابتدا برای شما می نویسم که پس از برکناری بی دلیل زلاتکو کرانچار بخت برگشته نخواستید بپذیرید که در انتخاب رهبر تیم خود اشتباه کرده اید! و در همین راستا با بکارگیری مدیرانی از جنس کاه مقدمات شکاندن دل چندین هزار هوادار را فراهم کردید!

حاج حبیب می توانم به عنوان یک هوادار از شما بخواهم سران فعلی باشگاه پرسپولیس با کدام سابقه مدیریتی اکنون در راس حرم مدیریتی پرطرفدارترین تیم آسیا قرار گرفته اند؟! مگر نه اینکه جمیع آنها از مدارس و دبیرستان های سطح شهر تهران به تیم ما آمده اند؟! اینها همان مدیرانی هستند که فردا در بین هواداران پرسپولیس هیچ جایگاهی نخواهند داشت و در آخر فقط و فقط به اعتبار شما لطمه وارد می کنند! تا امروز ما هواداران علیرغم ارادتی که نسبت به شما دارم اما با آشفته ترین حال قلممان را بدست بگیرم!

استاد گرامی، حاج حبیب جان به عنوان یک حقیر و یک نماینده از سوی هواداران میلیونی باشگاه فرهنگی ورزشی از شما عاجزانه درخواست می کنم تا اکنون که فرصت دارید برای محیا شدن تیممان آستین ها را بالا بزنید! آقای کاشانی این تیم قرار است در آسیا بازی کند. اگر اینگونه باشد که ما داریم با آبروی ایران و ایرانی بازی می کنیم.

آقای دایی، شما نیز به یاد داشته باشید که حالا اگر لباس سرمربی گری تیم ما را بر تن کرده اید برای خودتان حکم صادر نکنید و بدون هیچ صلاح و مشورتی آن را بر مرحله اجراء در نیاورید.

خیلی ها می گویند علی دایی بازیکن بزرگی بوده اما از نظر بنده یک راننده خوب نمی تواند یک ماشین خوب بسازد! چرا که هر کاری تخصص خودش را می خواهد و شما تخصص مربیگری را ندارید! من دور نمی بینم روزی که هواداران فهیم باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس فریادهای حیا کن، رها کن را برای شما سردهند و بیاد داشته باشید که شما اکنون به واسطه رابطه خوبتان با لیدرهای ارشد باشگاه پرسپولیس در استادیوم ها تشویق می شوید و تصور کنید که لحظه ای شاهانی ها و اسماعیل بیگی ها به شما پشت کنند! آنگاه آسمان بر سرتان خراب خواهد شد و شما در جایتان میخکوب خواهید شد! آیا باور ندارید؟!به گذشته برگردید و اتفاقات بازی ایران و عربستان را مرور کنید که ابر و ماه و فلک دست در دست هم دادند تا علی دایی برای چند صباحی ناپدید شود.
آقای دایی غرور را کنار بگذارید و با ستارگانی که در دست دارید برای شادی هواداران پرسپولیس تلاش کنید. چرا که آنها شما را به اینجا رسانده اند و از شما انتظاراتی دارند که تا کنون برآورده نشده است.
و اما صحبتهایم را با نکاتی چند در مورد لیدرهای باشگاه به پایان می برم که امروز با چشمانی بسته و علیرغم اینکه این همه مشکل را در اطراف تیم می بینند باز هم با چشمانی بسته هواداران را مجبور به فریادهای دایی کاشانی، پرسپولیس جهانی می کنند!! ما نمی گوییم حمایت نکنید اما حالا که لباس لیدری بر تن می کنید لازم است که در جهت مثبت انتقاداتی را هم انجام دهید تا آقایان دچار غرور کاذب نشوند.

وین رونی
05-12-2010, 13:08
کاشانی هم کم مقصر نیست
چرا نتونست خلعتبری و عمادرضا رو بخره؟

fandak
05-12-2010, 13:36
اين بازيكنان با اين پول هاي كم كه به پرسپوليس نمي آن كه
مهدي رحمتي خودش تو سپاهان 777 ميلون داره مي گيره پاداش هر بازي هم 2 ميليونه .
بعد پرسپوليس 400 مي خواست بده بهش!!!

يا سيد جلال حسيني يا عقيلي يا خلعتبري و ...

اينها اولش بازار گرمي مي كنن بعد قيمت مي ره بالا ....

فوتبال = پول

mohammadi4net
05-12-2010, 14:03
کاشانی هم کم مقصر نیست
چرا نتونست خلعتبری و عمادرضا رو بخره؟

من می گم کاشانی مقصر نیست ، چون نسبت به بقیه مدیران خیلی بهتره با اینکه خوشم از گرایشات سیاسی ش نمیاد. مشکل اینجاست که بازیکن های که علی دایی می خواست خودشون می دونستن آبشون با علی دایی تو یه جوب نمیره و با زیرکی خاصی هم علی دایی رو پیچوندن و هم قیمت خودشونو بالا بردن، مطمئن باشید اگه هرکس دیگه ای مربی پرسپولیس بود نصف این بازیکن ها با سر میومدن پرسپولیس ، حیدری چند سال بازیکن خوبی بود ولی تا وقتی نیومد استقلال به چشم کسی نیومد، میداودی افسوس می خوره چرا زودتر به استقلال نیومده ، همین کاظمی سال دیگه با سر میاد استقلال تا دوباره دیده بشه و ...
پس هیچ بازیکنی عاقلی مزایای پرسپولیس و استقلال رو برای 100 میلیون کم زیاد از دست نمیده چون بعدا میتونه چندین برابر این پولو بدست بیاره .

علی دایی برای کارهای انفرادی آدم فوق العاده با جربزه ای ولی برای کار مربی گیری بعید می دونم به جایی برسه مگر اینکه خلق و خوی و اخلاقشو عوض کنه خیلی سخته کسی که 40 سال با این خلق و خوی زندگی کرده بتونه تغییرش بده.

satttanism
05-12-2010, 17:20
تاپیک پاک سازی شد

با متخلفین حتما برخورد خواهد شد

ESTEGHLAL 67
05-12-2010, 17:46
بازيكن سابق پرسپوليس در جمع آبي‌ها

هوار ملا محمد با استقلال قرارداد بست

خبرگزاري فارس: بازيكن سابق تيم فوتبال پرسپوليس امروز با استقلال قرارداد امضا كرد.




به گزارش خبرگزاري فارس، مدير برنامه هاي هوار ملا محمد امروز با حضور در باشگاه استقلال تهران، با اين تيم قرارداد امضا كرد. قرارداد اين بازيكن عراقي كه فصل گذشته در پرسپوليس بازي مي كرد، شش ماهه است.
وي چهارشنبه هفته جاري وارد تهران مي‌شود و به زودي در تمرين آبي پوشان شركت مي‌كند.

shifter
05-12-2010, 17:54
«ح.ک»،«ع. ن» و «الف. پ» سه تن از چهره های سرشناس فوتبال هستند که در جریان دستگیری تعدادی از فوتبالی های لیگ برتر در پارتی شبانه نام آنها دیده می شود.
«ح.ک»،«ع. ن» و «الف. پ» سه چهره سرشناس فوتبالی هستند که نام آنها در جریان دستگیری تعدادی از بازیکنان فوتبال در پارتی شبانه مطرح شده است.
در یکی از این پارتی‌های متمول شبانه که در شمال تهران برگزار شد حدود 50 نفر بازداشت شدند که در میان دستگیرشدگان، علاوه‌ بر چند نفر از بازیکنان مشهور فوتبال کشور که در تیم‌های لیگ برتری مشغول بازی هستند، نام یک سرمربی مطرح نیز دیده می شود.
فدراسیون فوتبال اعلام کرده محرومیت‌هایی نیز شامل حال این افراد می شود.
پیش از این عزیز محمدی در مورد رفتارهایی که فوتبالیست‌ها و مربیان خارج از محیط ورزشگاه‌ انجام می‌دهند هشدار داده بود.

nar nia
05-12-2010, 17:55
سرمربی لیگ برتری هم در پارتی شبانه بود

پس از اینکه شب گذشته مأموران پلیس چند پارتی مختلط شبانه را منهدم کردند و در این میان، ده‌ها نفر از جمله چند فوتبالیست معروف را بازداشت کردند خبر رسید که یک سرمربی لیگ برتری هم در بین بازداشت‌شدگان وجود دارد.

به گزارش خبرآنلاین، بنا بر این گزارش، در یکی از این پارتی‌های متمول شبانه ـ که در شمال تهران برگزار شد ـ حدود 50 نفر بازداشت شدند که در میان دستگیرشدگان، علاوه‌بر چند نفر از بازیکنان مشهور فوتبال کشور که در تیم‌های لیگ برتر، مشغول بازی هستند، نام یک سرمربی لیگ برتری هم در بین آنها دیده می‌شود.

همه دستگیرشدگان، با تکمیل پرونده، تحویل دستگاه قضائی شدند.

گفتنی است، چندی پیش نیز 3 فوتبالیست معروف تهرانی در این‌گونه پارتی‌ها دستگیر شده بودند که همان شب با تلاش سرمربی تیم و گذاشتن وثیقه، آزاد شدند.

M3HRD@D
05-12-2010, 18:00
به به افشین پیروانی هم بلهههههههههه :31:
پدر سوخته چشم حاج غلام رو دور دیده پدر سوخته:31:

errmii
05-12-2010, 18:01
شما که هنوز مطمئن نیستید چرا با آبروی مردم بازی می کنید!!؟

fandak
05-12-2010, 18:08
نيم فصل دوم بازي هاي پرسپوليس قبل از همه ديدارهاست كه به ضررشه چون بازي ها حساسه

shifter
05-12-2010, 18:18
مگه من اسم از خودم دادم؟؟
تو بيشتر سايتا اسم اين عزيزان اومده:31:

errmii
05-12-2010, 18:38
«ح.ک»،«ع. ن» و «الف. پ» اومده
ولی اسم کاملشون رو هنوز من تو هیچ سایت رسمی خبریی ندیدم.
میشه منبعشو بگی اگه همینان؟

SNOW PATROL
05-12-2010, 19:00
رفیق بیخیال افشین پیروانی اینکاره نیست من کاملا میشناسمش

گرافيكار
05-12-2010, 19:01
بابا به خدا زشته تا يه چيزي ميشه تو بوق ميكنيد
اينام آدمن آخه
شايد جشن تولديه يا هر چيز ديگه اي
ديگه خيلي داره لوس ميشه
پارتي شبانه
يه شبانه هم ميچسبونن به پارتي كه پيازداغشو زيادتر كنن
حالا اگه اين بدبختا عصرم دور هم جمع شده باشن
باز ميگن شبانه

dehtoday
05-12-2010, 19:46
کلا ما ایرانیها عادت داریم هنوز هیچی نشده سریع میچسبونیم به این و اون !

فکر کنم منبع این اسم ها بالاترینه !!!

nw_nk
05-12-2010, 20:11
« قوانین و توصیه های انجمن خبر » ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


1 - منبع خبر رو حتما ذکر کنید و ترجیحا لینک صفحه حاوی خبر رو بصورت غیرفعال قرار دهید.


10 - برای بعضی موضوعات تاپیک کلی در نظر گرفته شده، اخبار مربوطه رو در ادامه همون تاپیک ارسال کنید و از ایجاد تاپیک جدید خودداری کنید.

فوتبال باشگاهی در ایران | فصل 1389-1390 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
فوتبال ملی ایران ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
...

manreza71
06-12-2010, 11:40
پرسپوليس قرباني ستاره گريزي و جاه طلبي


دريافت هفت گل در دو بازي، هنري است که فقط علي دايي مي توانست به پرسپوليس ببخشد.

مرد هميشه مدعي و طلبکاري که با تفکرات بدبينانه خود نسبت به تمامي سطوح جامعه ورزشي، هرگز نتوانسته (و مطمئنا نخواهد توانست)حس خوش بيني و موجي مثبت را به تيمش القا کند، حالا نه تنها در دست گرفتن جام قهرماني را براي بازيکنان و هواداران پرسپوليس مبدل به يک رؤيا مي کند، که حتي اين بيم را در دل هواداران شکل مي دهد که شايد کسب سهميه آسيايي هم مبدل به رؤيايي دست نيافتني شود !
حبيب کاشاني در رفتاري غيرمنتظره، باز هم حمايت خود را از سرمربي شکست خورده اش اعلام مي کند.
دايي حالا مانند روزهايي که در تيم ملي راه مي رفت و حمايت مربيانش را کنار خود مي ديد، روي نيمکت پرسپوليس يکي پس از ديگري شکستها را به کارنامه تيمش مي ريزد و لبخند رضايت را از سوي مديرش براي خود مي خرد. آيا نبايد از رفتار کاشاني به عنوان مديري که خود را در ذهن پرسپوليسي ها به عنوان ناجي جا داده بود شگفت زده شد؟
مشکلات دايي و پرسپوليس فقط آن نتيجه اي نيست که در پايان بازي روي اسکوربرد ورزشگاه نقش مي بندد.
رفتار خودمختارانه و طبيعت ستاره گريز دايي در طرد کردن ستاره ها، بازي کردن با آبروي بازيکنانش و کوچک کردن شخصيت کاپيتان پرسپوليس (که حالا اين بازوبند به دست هر تازه به تيم رسيده و جوانکي بي صلاحيت مي نشيند) گوشه هايي است از بقاياي ضربات دايي به پيکره پرسپوليس. ابعاد منفي رفتاري دايي روي نيمکت پرسپوليس را مي توان در شکل گفتار او در قبال فدراسيون فوتبال (ولو هر چقدر ضعيف و ناکارآمد) ديد.
رفتار و گفتار دايي در قبال فدراسيون، داوريها و برنامه ريزي ليگ، سرانجامي تلخ مانند پرده دري هواداران را در پي داشته، اتفاقي که هرچند در فوتبال ايران و روي سکوها به هيچ وجه تازه نيست، اما در اين ابعاد گسترده، تازگي دارد !
مجتبي شيري پاي توره را مي زند (چون ديده شيث رضايي به خاطر متوقف نکردن مجيدي اخراج شده) و بعد هواداران احساسي سوار بر موج توهمات دايي مي شوند و عليه فدراسيون شعار مي دهند. پرسپوليس از فاصله 40 متري توپ را در قعر دروازه اش مي بيند و هوادار پرسپوليس عليه عنايت شعار مي دهد.
تيم دايي، در کل 90 دقيقه خالق دو موقعيت نصفه و نيمه گل مي شود و هوادار روي سکوها همه چيز را به فدراسيون ربط مي دهد. مي توان به وضوح نقش فرماندهي ليدرها روي سکوها را ديد و البته از سکوت کاشاني در قبال اين ناهنجاري شگفت زده شد !
آيا بايد از سکوت سرپرست موقت باشگاه در قبال ليدرهايي که هواداران را وادار به حمايت از دايي (در پس شکست چهار بر يک مقابل سپاهان و ناکامي اين تيم در بازي با پيکان) مي کند شگفت زده شد؟ حبيب کاشاني شايد هم از موضع گيري نيمي از هواداران فوتبال ايران عليه فدراسيون استقبال کند !
کاشاني مدتهاست که خود را نامزد غيابي و غيرعلني رياست فدراسيون فوتبال کرده است! او دقيقاً از همان روزهايي که پرسپوليس را به قهرماني ليگ رساند سوداي نشستن روي صندلي رياست فدراسيون را در ذهن خود پروراند.
کاشاني که بارها در نزد سعيدلو قول رياست بر فدراسيون فوتبال را گرفته، به خوبي مي داند ناکامي احتمالي تيم ملي در جام ملتهاي آسيا، پايان راه فدراسيون فوتبالي است که جز ناکامي چيزي در پرونده خود ندارد. کاشاني حالا به کمي چاشني براي موافقت عمومي هم نياز دارد. چاشني، همين نارضايتي مردم از عملکرد فدراسيون فوتبال است و توهمي که دايي در ذهن مردم مي سازد.
دايي توان نتيجه گرفتن در هيچ تيمي به عنوان مربي را ندارد و البته از ديوار کوتاه فدراسيون فوتبال بالا مي رود و هواداران را با اين توهم خام مي سازد که فدراسيون و کميته داوران تلاشي مستمر را براي ناکامي تيم او و کاميابي استقلال آغاز کرده اند.
نارضايتي حاصله، شايد همان چيزي است که کاشاني براي نزديک تر شدن به فدراسيون مي خواهد.
کاشاني هرگز مقابل دعاوي دايي با فدراسيون نايستاد و هيچ وقت تلاش نکرد به مربي خود بفهماند دنبال کردن شکايتي که در آن حقي هم ندارد به سود پرسپوليس نيست.
کاشاني به او نفهماند تمرکز دايي در پس اين دعوا آن چنان به هم مي ريزد که جايي براي فکر کردن به پرسپوليس باقي نمي ماند.
کاشاني انگار از شکستهاي احتمالي آينده پرسپوليس با دايي هم استقبال مي کند. شکستهايي که توهم وار به گردن فدراسيون مي افتد و البته کاشاني را مظلوم در نبردي نابرابر نشان مي دهد !
با اين تفاسير هواداران پرسپوليس بايد تا جام ملتها و حتي پس از آن تا وقتي تکليف فدراسيون روشن مي شود، وجود مبارک دايي را روي نيمکت تيم شان تحمل کنند. کاشاني براي رسيدن به قدرت بيشتر به شکستهاي اين تيم نياز دارد !

پیام یونسی پور

manreza71
06-12-2010, 11:54
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

fandak
06-12-2010, 13:46
پرسپوليس دو بازيكن سپاهان رو مي خواست به نام هاي رضا ناصحي و مهدي جعفرپور كه سپاهان آب پاكي رو ريخت رو دست پرسپوليس و گفت عمرا به شما بازيكن بديم . يكيشون رو مي خواهيم و يكيشون هم با نفت مذاكره كرده . هي دلتون بخواد كه ما به شما بازيكن بديم!!

nar nia
06-12-2010, 18:00
دستگیری دو هنرپیشه و یک مجری درپارتی

دو هنر پیشه معروف و یک مجری معروف تلویزیونی نیز در بین بازداشت شدگانی هستند که در پارتی شبانه بهمراه چند مربی و فوتبالیست مشهور چند روز گذشته بازداشت شدند.

به گزارش خبرآنلاین دو بازیگر معروف تلویزیون و سینما و نیز یک مجری معروف تلویزیون در پارتی برگزار شده توسط پسر یکی از برج سازان تهرانی دستگیر شده بودند که با گذاشتن وثیقه آزاد شده اند.

بازداشت شدگان را بهمراه مقادیری مشروبات الکلی در مجلس لهو و لعب بازداشت کرده بودند.

mahdishata
06-12-2010, 22:29
همه انتقام هاي دايي از دشمنانش


علي دايي اصولا با لجاجت ذاتي اش شناخته مي شود؛ مردي که گاهي به واسطه همين خصيصه تا مرز فتح قله هاي غيرممکن پيش رفته و البته گاهي تحت تاثير همين ويژگي براي دشمنانش جهنم ساخته است! وقتي شما با شخصيتي مثل دايي طرف هستيد، بايد تمام تلاش تان را بکنيد تا با وي وارد مجادله نشويد. و گرنه به اصطلاح حسابت تان با «کرام الکاتبين» است!


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

شليک نهايي به شيث

داستان شيث رضايي که حالا تبديل به جنجال اول رسانه ها شده، براي دايي نه از غروب غمبار بعد از داربي و نه حتي از اردوي بحث برانگيز آلمان، که از ارسال کرنر در جريان بازي پرسپوليس و سايپا در ليگ ششم و آن درگيري من تو من عجيب شروع شد. خيلي ها بر اين باور بودند علي دايي هرگز شيث رضايي که با رفتارهايش باعث خنديدن تماشاگران به او شد را نخواهد بخشيد و البته حق با اين خيلي ها بود! دايي پس از حضور در راس کادر فني تيمي ملي، يکي، دو باري شيث را دعوت کرد تا مثلا حسن نيتش را نشان بدهد، اما هرگز به او اعتماد نکرد تا اين فصل و داستان هاي عجيب خودش فرا برسيد.


نصرتي که با دايي خوب بود؟


کسي نفهميد که چطور محمد نصرتي با دايي به مشکل خورد، اما گفته مي شود يک بار در حالي که نصرتي اداي دايي را در مي آورده توسط دوستان نزديک دايي رويت مي شود. دايي هيچ وقت او را به تيم ملي دعوت نکرد و حتي اجازه نداد در فصل نقل و انتقالات امسال به پرسپوليس بيايد.


کيا با دايي دعوا هم دارند؟


مهدي مهدوي کيا هم يک دوره طولاني تاوان پاس ندادن به علي دايي را پس داد. او فقط 2 بازي براي تيم دايي انجام داد که در اولين مسابقه يعني مقابل کره شمالي گل هم زد. او با فشار رسانه ها و مسئولان به تيم ملي آمد و دوباره کنار گذاشته شد. دايي در توجيه دعوت نکردن از او بهانه مي آورد که مهدوي کيا در هامبورگ فيکس نيست ولي همان زمان فريدون زندي بدون تيم را دعوت مي کرد. مهدوي کيا را مي توان جزو مغضوبين ابدي دايي دانست. کريمي و مهدوي کيا جزو کساني بودند که در جام جهاني به اصطلاح توي چشم دايي نگاه مي کردند و به او پاس نمي دادند!


يک اقليم براي دو نفر


داستان کينه علي دايي از علي کريمي هم که ديگر نقل همه محافل خبري-ورزشي در يک دهه اخير بوده است؛ آن چه از داستان آن لايي معروف جادوگر به او در بازي سالني آغاز شد و با مصاحبه جنجالي «خدا دايي را بغل کرده» به اوج خودش رسيد. لجاجت دايي با جادوگر اما،زماني به اوج خودش رسيد که او حاضر نشد کريمي را به رغم نياز تيم ملي، دعوت کند که در نهايت همين مساله به حذف تيم ملي کشورمان انجاميد.



جدل روي ملک شخصي


در اردوهاي تيم ملي، همه متوجه شده بودند که دايي و هاشميان با هم سلام و عليک ندارند. گويا اين رابطه سرد به خاطر مصاحبه اي بود که در آن هاشميان غير مستقيم از دايي و نفوذ شديد او در تيم ملي انتقاد کرده بود: «تيم ملي ملک شخصي کسي نيست.» البته مطابق انتظار اين گفت و گو نيز هرگز از ياد شهريار نرفت و نمي رود. آنها قبل از بازي با قطر در مقدماتي جام جهاني 2006 آلمان با وساطت دادکان آشتي کردند اما اين آشتي صوري بود و دايي وقتي به نيمکت مربيگري تيم ملي رسيد، هاشميان را ناديده گرفت.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

تکل روي اعصاب دايي


در مورد ايمان مبعلي هم لابد خودتان داستان آن تکل معروف در سوپر جام را به ياد مي آوريد که به اعتراف خود ايمان، حسابي کار دستش داد و او را مدت ها از تيم ملي دور نگه داشت و حتي اين فصل هم که مبعلي دوست داشت به تيم مورد علاقه اش برود با بي مهري دايي رو به رو شد تا به تيم رقيب بپيوندد.


احترام شديد به خداداد


اما مي رسيم به خداداد عزيزي که به رغم همه فراز و نشيب ها، دايي هميشه برايش احترام خاصي قائل بوده و حتي يک بار در زمان سرمربيگري اش در تيم ملي گفت: «از بين منتقدانم فقط جواب يک نفر را نمي دهم؛ خداداد عزيزي!» خداداد قرار بود در تيم ملي دستيار علي دايي شود که هيچ وقت اين اتفاق رخ نداد. الان بين اين 2چهره رابطه گل و بلبلي جريان دارد و آن ها در کلاس هاي مربيگري از سر و کول هم بالا مي روند.


زير سر اين پسره


جدل با نيکبخت هم براي شهريار سرگرمي جالبي بود. او که در باند کريمي و نکونام در جام جهاني حضور داشت، خيلي زود تقاص پاس ندادن به دايي را پس داد.
بعد از حضور نيکي با حالتي غير متفارف(!) در اردوي تيم ملي بود که بهانه دست دايي آمد و او را هم براي هميشه از اين تيم کنار گذاشت. جالب است بدانيد در سفر تيم ملي به لائوس که در اتوبوس تيم ملي، قديم هاي ته مجلس در حال دست انداختن او بودند، دايي به يکي از نزديکانش گفت: «اين پسره (کريمي) مقصر نيست. همه اش زير سر نکونام و نيکبخته!» البته هيچ وقت پيش نيامد که نکونام مورد غضب دايي قرار بگيرد، چون دايي در دوران سرمربيگري در تيم ملي به وجود او نياز داشت.


با کريم هم بله؟


صفت پرنده آسماني براي کريم باقري موجب حساسيت هايي بين ساير بازيکنان شد. خبرنگار نزديک به تيم ملي در زمان بلاژويچ روايت مي کند که يک بار دايي در لابي هتل استقلال با تعدادي خبرنگار داشت دوستانه صحبت مي کرد که بحث به کريم رسيد و دايي درباره او گفت: «داداش، ژنرال و پرنده آسماني تون ديديد چه جوري سوتي داد؟» در همان حين کريم از راه رسيد و دايي جلوي پايش بلند شد: «ياشاسين کريم آقا!» دايي خيلي دير در برابر فشار افکار عمومي که معتقد به دعوت از کريم باقري به تيم ملي بود تسليم شد و چون کريم قبلا خداحافظي کرده بود بهانه خوبي براي مقاومت در برابر درخواست دعوت از او وجود داشت که البته در نهايت کريم هم دعوت شد و گل هم زد.


زير آب کاظميان در الشباب


جواد کاظميان هم امسال جزو کانديداهاي بازگشت به پرسپوليس بود. او که از امارات ديپورت شده بود، حتي چيزي نمانده بود مثل مبعلي سر از استقلال در بياورد که قلعه نويي اين بازيکن را روي هوا زد و به سپاهان برد. کاظميان در مصاحبه اي گفته بود که در سال 81 از الشباب امارات پيشنهاد داشت اما دايي به واسطه رابطه خوب با مسئولان اين تيم نگذاشت اين انتقال انجام شود. دايي ميناوند را به تيم اماراتي پيشنهاد کرد. کاظميان بعدها به ليگ امارات پيوست ولي نه او يادش رفت که دايي چه حرکتي انجام داده و نه دايي او را به تيم ملي و پرسپوليس دعوت کرد. دايي در دوران بازيکني با خط دفاعي تيم ملي رابطه خوبي داشت اما در مقطعي با همه هافبک ها به مشکل خورد تا در يک برنامه تلويزيوني علنا بگويد: «آقايون تو چشم من نگاه مي کردند پاس نمي دادند.»


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

نوبت حقيقيي کي مي رسد؟


حقيقي اولين تجربه دروازه باني در ليگ برتر را در روزي به دست آورد که بعد از اخراج دروازه بان اصلي پرسپوليس در برابر سايپا مجبور شد گرم نکرده رو به روي علي دايي قرار بگيرد و پنالتي او را مهار کند. او با مهار آن ضربه پنالتي از بازيکن که کمترين آمار خراب کردن پنالتي را داشت، مرتکب جسارت بزرگي شد. حقيقي سال قبل شانس آورد که ميثاق هم با دايي مشکل پيدا کرد و شانس او در اين فصل اين است که رحمان احمدي هرگز در قواره هاي يک دروازه بان ششدانگ براي پرسپوليس ظاهر نشده است! آيا نوبت گوشمالي دادن عليرضا حقيقي هم روزي فرا خواهد رسيد؟


منبع: تماشاگر 33

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

manreza71
06-12-2010, 22:46
فوقالعاده بود( چرا این انمن تشکر نداره ).به خصوص لایی جادوگر به دایی در بازی سالنی سال 75 . البته دایی اونجا هم خودشو خالی کرده بود ودر ازای لایی خوردناش از جادوگر یه سیلی به گوش جادوگر 18 ساله که هنوز به فوتبال نیومده بود زد . ولی جادوگر بعدش سر از پرسپولیس وتیم ملی دراورد ویکی از بزرگترین بازیکنالن تاریخ اسیا شد.

manreza71
07-12-2010, 09:17
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بفرماييد «هاراگيري» آقاي دايي!

1 ) همه چيز براي علي دايي به شکل يک «کابوس» در جريان است.
سلطان رکوردهاي فوتبال ايران، حالا در سير سقوطي و شيب نزولي اش در حال جا به جا کردن همه حد نصاب هاي منفي سرخپوشان به سر مي برد.او به استقلال باخت، پس از پنج سال و در خانه چهار گل خورد تا اين بار پس از 45 سال سنگين ترين شکست خانگي تاريخ پرسپوليس رقم بخورد. کار به همين جا ختم نشد و هت تريک باختهاي قرمزها، رکورد جديد بيشترين شکست هاي متوالي در تاريخ ليگهاي ايران را به نام شهريار سند زد.او حالا بيش از هر زمان ديگري زير تيغ است، از ناحيه مديريت باشگاه برايش پالس هاي منفي ارسال مي شود و البته در شکستي بزرگتر و بسيار تلخ تر، براي دومين بار در طول يک نيم فصل مجبور مي شود ستاره مغضوب خودش را ببخشد و شيث رضايي را به تيم برگرداند. اين روزها، همه چيز براي دايي تداعي کننده ايام تلخ افولش روي نيمکت تيم ملي است؛ از نتايج ضعيف تابي تابي روي سکوها و مديراني که معلوم نيست جنبه «حمايتي» کارشان، تا کي شامل حال آقاي سرمربي باقي بماند.

2 ) «مديران ناکام در ژاپن «هاراگيري» (خودکشي به رسم سامورايي هاي ژاپن) مي کنند، در ايران مي خندند.»
اين، معروفترين جملات علي دايي در کنفرانس مطبوعاتي دو ماه پيش او بود؛ همان که پس از چند نتيجه موفقيت آميز سرخپوشان برگزار مي شد و با قهقهه هاي کمتر ديده شده شهريار همراه بود.
او آن روز فضا را مناسب ديد تا دست به تصفيه حساب ديگري با کفاشيان و شرکا بزند و اين گونه، مردي را که بارها به جرم خنديدن استيضاح شده است، بار ديگر گوشه رينگ برد. دايي مي گفت و خبرنگاران مي نوشتند. حتي گاهي مي خنديدند، بي آنکه حتي درصدي احتمال بدهند تراژدي سقوط، اندکي بعد براي مردي که روي صندلي اصلي تالار نشسته بود و «بلبلي» مي کرد، تکرار مي شود، اما افسوس که دست روزگار را هرگز نمي شود خواند، هرگز!

3 ) بفرماييد «هاراگيري» آقاي دايي؛ تعارف نکنيد لطفاً!
اين مگر خود شما نبوديد که چندي پيش همين نسخه را براي ناکام ها تجويز مي کرديد؟ پس حالا و پس از انبوهي از نتوانستن ها چه بر سر شما آمده که از «شمشير» مضايقه مي کنيد؟ اگر رئيس فدراسيون فوتبال در قبال عاقبت به خير کردن تيم ملي مملکت ناموفق بود- که بود- شما هم امروز تيمي را به سراشيبي نابودي مي کشانيد که «هيچ» از تيم ملي کم ندارد. اگر باور نداريد کافي است پس از يکي از باختهاي پرشمار خانگي تان به جاي کنفرانس خبري به روي سکوها بازگرديد تا سيل اشک ها را به چشم ببينيد؛ بله، براي ما هم تعجب دارد، اصلاً از نظر علمي قابل توجيه نيست، اما حتي همين پرسپوليس که شما به اين روزش انداخته ايد، آن قدر مي ارزد که برايش اشکباران راه بيندازند. بفرماييد آقاي دايي، اين گوي و اين ميدان، خودتان داوطلبانه «هاراگيري» کنيد.
بله، با شما هستيم دوست عزيز؛ شمايي که ديروز از پنج بازي ملي در مقدماتي جام جهاني فقط يک برد به دست آورديد تا صرفاً «تماشاگر» شکوه آفريقاي جنوبي باشيم و شمايي که امروز پرسپوليس مردم را تا حد مضحکه رقبا پايين آورده ايد و به قطعه اي آسان در پازل بازيهاي مدعيان قهرماني تبديل کرده ايد. شمايي که اداي مربيان مقتدر را در مي آوريد، اما همه طاقت قهرتان فقط يک ماه است.
اگر علي پروين در 60 سالگي گرفتار تراژدي گل و شيريني و بازگشت به ماه عسل با قهر کرده ها شد، شما در 40 سالگي به اين مصيبت مبتلا شده ايد. اين يکي که «هاراگيري» دارد؟ ندارد؟ بي معرفتي چطور شهريار؟ بي معرفت ها نبايد دست به شمشير شوند؟ راستش ما يک نفر را مي شناسيم که يک روز سرمربي تيم ملي بود و رفيقش را صدا زد تا پس از 9 سال به تيم ملي بازگردد و اتفاقاً برايش گل هم بزند و بعد در داربي هم برايش گل قهرماني را به ثمر برساند، اما وقتي داشت مي رفت، دو خط هم از او دلجويي نکرد... حکم اين جور آدمها چيست آقاي قاضي، ببخشيد «دايي»؟!

4 ) ... و قضاوت کردن درباره ديگران چقدر آسوده است.
علي دايي که روزي مديران فدراسيون را به جرم هاراگيري نکردن به استهزا مي کشيد، حالا در ابتداي مسير مربيگري اش، يک يک اصول خودش را به مسلخ مي کشاند تا اندکي بيشتر بماند و البته به جاي خودکشي، پياپي عذرخواهي مي کند و در تازه ترين افتخارش، رکورد جهاني «شرمندگي» را شکسته است!
--------------------
رسول بهروش

fandak
07-12-2010, 09:31
برنامه دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر تغییر کرد/ حریف استقلال 22 آذر مشخص می‌شود سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال از تغییر زمان برنامه دیدارهای هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، به دلیل تشکیل اردوی تیم ملی و انجام بازی تدارکاتی با تیم ملی قطر دیدار‌های اعلام شده از هفته بیستم لیگ برتر به جای روز جمعه سوم دی در روز پنجشنبه دوم دی برگزار خواهد شد.

ضمنا با توجه به همزمانی دیدارهای استقلال - ذوب آهن اصفهان و سایپای البرز - پرسپولیس در روز پنجشنبه 2 دی‌ماه ورزشگاه محل برگزاری دیدار تیم‌های سایپا (به عنوان میزبان) و پرسپولیس متعاقبا اعلام خواهد شد.

- برنامه دیدارهای هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
پنجشنبه - 2/10/1389
* سایپای البرز - پرسپولیس تهران، ساعت 14:15، ورزشگاه محل برگزاری این بازی متعاقبا اعلام می شود
* سپاهان اصفهان - فولاد خوزستان، ساعت 15، ورزشگاه ذوب آهن فولادشهر
* نفت تهران - استیل آذین تهران، ساعت 15، ورزشگاه دستگردی تهران
* صنعت نفت آبادان - راه آهن شهرری، ساعت 15، ورزشگاه تختی آبادان
* صبای قم - شاهین بوشهر، ساعت 15، ورزشگاه یادگارامام (ره) قم
* مس کرمان - ملوان بندرانزلی، ساعت 15، ورزشگاه شهید باهنر کرمان
* پیکان قزوین - پاس همدان، ساعت 15، ورزشگاه شهید رجایی قزوین
* تراکتورسازی تبریز - شهرداری تبریز، ساعت 15، ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز
* استقلال تهران - ذوب آهن اصفهان، ساعت 16:15، ورزشگاه آزادی تهران

همچنین سازمان لیگ فدراسیون فوتبال زمان دیدار بین تیم‌های شهرداری یاسوج و کاوه تهران از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را اعلام کرد. این بازی در روز دوشنبه مورخ 22/9/89 ساعت 14:30 در شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

---------- Post added at 09:31 AM ---------- Previous post was at 09:29 AM ----------

باشگاه استقلال نسبت به برنامه‌ريزي سازمان ليگ اعتراض كرد.
به گزارش ايسنا، محمد سررشته‌داري مدير روابط عمومي باشگاه استقلال گفت: استقلال نسبت به برنامه‌ريزي ليگ اعتراض دارد چرا که در نيم فصل اول تمام بازي‌هاي پرسپوليس بعد از استقلال برگزار شد و قرار بر اين شد که در نيم فصل دوم اين برنامه تغيير پيدا کند و بازي‌هاي پرسپوليس قبل از بازي‌هاي استقلال انجام بگيرد.
سررشته‌داري در ادامه گفت: با اين وجود در هفته بيستم ليگ بازي استقلال و پرسپوليس در يک روز انجام مي‌گيرد تا همين مسئله با عدالت تا حدودي منافات داشته باشد.
مدير روابط عمومي باشگاه استقلال اظهار كرد: استقلال يکشنبه بايد در اهواز به مصاف فولاد برود و بعد هزار کيلومتر مسافت را بايد طي کند تا به تهران برسد و خود را براي بازي با ذوب‌آهن آن هم به فاصله 4 روز آماده کند. به اين ترتيب استقلال براي بازي حساس خود با ذوب‌آهن فقط 4 روز فرصت آماده‌سازي دارد که همين کار تيم را سخت مي‌کند. باشگاه استقلال نسبت به اين برنامه‌ريزي اعتراض دارد و ما اميدواريم دوستان ما در فدراسيون توضيحات لازم را نسبت به اين مسئله ارائه دهند و طوري برنامه‌ريزي کنند که تيم‌ها از شرايط معمولي و راندمان بالا خارج نشوند.

manreza71
07-12-2010, 11:52
علي كريمي باقي مانده مبلغ قراردادش را بخشيد /كريمي: اگر خواستند صرف امور خيريه كنند تا دعاي اين عزيزان به ما كمك كند

الان مدتي است كه به خاطر نتايج ضعيف تيم، در شرايط روحي خوبي قرار ندارم. به همين دليل تصميم گرفتم باقي مانده مبلغ قراردادم را به باشگاه ببخشم


درابتداي فصل شايد كمتر علاقمندي به فوتبال فكر مي‌كرد كه تيم استيل آذين در پايان نيم فصل چنين نتايجي بگيرد. اما اين اتفاق افتاد و امروز اين تيم به دلايل مختلف در انتهاي جدول قرار دارد. علي كريمي در گفت‌وگو با وب سايت شخصي‌اش در مورد اتفاقات اخير صحبت كرد.

* از بازي با ذوب آهن شروع مي كنيم. استيل آذين دوباره شكست خورد!

- بازي خوبي انجام داديم. حتي چند موقعيت خوب گلزني هم داشتيم. به نظرم همين كه بعد از اين همه شكست مقابل تيم بزرگي مانند ذوب بازي قابل قبولي ارائه كرديم باعث اميدواري است. اما به هرحال از نظر نتيجه گيري طلسم شده ايم.
&

* اين اولين تجربه مربيگري محمد خاكپور بود كه با شكست همراه شد. زندگي تازه با محمد خاكپور را چظور ديديد؟

- من با آقاي خاكپور در بازي هاي آسيايي بانكوك همبازي بودم و از همان موقع او را فردي باشخصيت ديدم. امروز هم شكل رفتار خاكپور با بازيكنان نوعي اعتماد به نفس را به تيم مي دهد. اميدوارم در ادامه بازي ها با تلاش مجموعه باشگاه، بتوانيم عادت به باخت را ترك كنيم.

* استيل آذين در ابتداي فصل براي كسب سهميه باشگاه هاي آسيا بسته شد و حتي بازيكنان اين تيم قول قهرماني مي دادند. اما حالا اين تيم را در رده هجدهم مي بينيم. اين عجيب نيست؟

-چرا... اما در شرايط فعلي براي كسب سهميه آسيايي بايد روي جام حذفي تمركز كنيم. در ليگ هم بايد به فكر اعاده حيثيت باشيم و تيم را از قعر جدول بالا بكشيم. اين مستلزم تلاش تمام مجموعه باشگاه است.

* مصدوميتي كه داشتي رفع شد؟

- به طور كامل نه. اما چون در تمرينات احساس درد زيادي نداشتم خودم خواستم در تركيب قرار بگيرم تا شايد به تيم كمك كنم.

* وصحبت پاياني.
- الان مدتي است كه به خاطر نتايج ضعيف تيم، در شرايط روحي خوبي قرار ندارم. به همين دليل تصميم گرفتم باقي مانده مبلغ قراردادم را به باشگاه ببخشم. من در مورد باقي قراردادم نمي خواهم تصميم گيري كنم اما اگر خود مسئولين باشگاه صلاح مي دانند، آن را در امور خيريه خرج كنند تا شايد دعاي خير اين عزيزان به ما كمك كند. البته اين يك تصميم كاملا شخصي است كه براي رسيدن به اين تصميم بيشتر از ده روز فكر كردم تا به نتيجه رسيدم.
.................................................. .............................
بشنويد که آقاي جادوگر با خود چه کار کرده است.


پاسخ کاملاً روشن است.خيلي دور از تصور به نظر مي رسد که ديگر بازيکنان با علي کريمي هم سو شده و مانند او از خير ميليونها تومان پول بگذرند.
چه کسي از پول بدش مي آيد؟


اما هر چه هست حرکت آقاي جادوگر را بايد ستود و طعنه زد به کساني که حذف مي شوند، شکست مي خورند و حتي تيم ملي را به جام جهاني نمي برند آن وقت تا ريال آخر دنبال پولشان مي دوند.




اگر چه کاري که کريمي با خود کرد حرفه اي نيست و در دنياي امروز فوتبال جايگاهي ندارد اما مي تواند الگويي براي ديگر بازيکنان و مربيان باشد که وقتي ناکام مي شوند و شکست مي خورند بي صبرانه منتظر دريافت حقوق شان هستند.
آيا همان طور که علي کريمي مي گويد اين پولها حلال است؟

fandak
07-12-2010, 12:31
چهار نماينده ايران، حريفان خود را در ليگ قهرمانان آسيا در سال 2011 شناختند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) آيين قرعه‌كشي 32 تيم حاضر در فصل آتي ليگ قهرمانان آسيا امروز (سه‌شنبه) در كوالالامپور برگزار شد كه ذوب آهن، سپاهان، پرسپوليس و استقلال چهار نماينده ايران حريفان خود را در مرحله گروهي رقابت‌ها شناختند.
بر اساس قرعه‌كشي انجام شده تيم فوتبال ذوب آهن كه فصل گذشته عنوان نايب قهرماني را به دست آورد در گروه D با تيم‌هاي الشباب عربستان، الريان قطر و الامارات امارات همگروه شد.
سپاهان كه فصل گذشته قهرمان ليگ برتر شده بود، طبق انتظار با قرعه‌اي آسان‌تر از ديگر نمايندگان ايران روبرو شد و در گروه A در كنار تيم‌هاي الغرافه قطر، الجزيره امارات و الهلال عربستان جاي گرفت.
پرسپوليس در گروه سخت C با تيم هاي الاتحاد عربستان، بنيادكار ازبكستان و الوحده امارات همگروه شد.
استقلال هم با تيم هاي النصر عربستان، پاختاكور ازبكستان و تيم برنده‌ي ديدار پلي آف هم‌گروه شد.
در اين رقابت‌ها 32 تيم شامل 15 تيم از غرب و 15 تيم از شرق آسيا حضور خواهند داشت. دو تيم ديگر پس از انجام بازي‌هاي پلي آف وارد اين رقابت‌ها خواهند شد. تيم‌هاي ايران، عربستان سعودي، ژاپن، كره جنوبي و چين پنج كشوري هستند كه چهار نماينده در اين رقابت‌ها دارند. امارات با سه نماينده،‌ ازبكستان، قطر و استراليا با دو نماينده و اندونزي با يك نماينده در اين رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
تيم فوتبال سئونگنام كره جنوبي كه در فصل جاري ليگ قهرمانان با پيروزي مقابل ذوب آهن جام قهرماني را بالاي سر برد، بزرگ‌ترين غايب اين دوره از رقابت‌ها خواهد بود. سئونگنام با قرار گرفتن در رده پنجم "كي ليگ" نتوانست سهميه‌ي ليگ قهرمانان را به دست آورد.
32 تيم حاضر در اين رقابت‌ها در 8 گروه 4 تيمي كنار يكديگر قرار گرفته و به رقابت خواهند پرداخت.
قرعه كشي غرب آسيا به شرح زير است:
گروه A
1ـ الهلال عربستان
2ـ سپاهان
3ـ الجزيره امارات
4ـ الغرافه قطر
گروه B
1ـ استقلال
2ـ النصر عربستان
3ـ پاختاكور ازبكستان
4ـ برنده‌ي پلي آف
گروه C
1ـ الاتحاد عربستان
2ـ پيروزي
3ـ الوحده امارات
4ـ بنيادكور ازبكستان
گروه D
1ـذوب آهن
2ـ الريان قطر
3ـ الامارات امارات
4ـ الشباب عربستان

SASANcie
07-12-2010, 12:43
در شرايطي که مسئولان باشگاه استقلال قصد داشتند در آخرين روز نقل و انتقالات نيم‌فصل قرارداد هوارمحمد را ثبت کنند اين امر صورت نپذيرفت.

تلاش مسئولان تیم فوتبال استقلال برای ثبت قراداد هوارمحمد در روز دوشنبه بی‌فایده بود و مسئولان هیأت فوتبال از ثبت قرارداد این بازیکن به علت ناقص بودند مدارک خودداری کردند.
گفتنی است؛ استقلالیها از مسئولان هیأت فوتبال یکروز فرصت گرفته‌اند تا امروز مدارک را تکمیل و قرارداد هوارمحمد را ثبت کنند.

hamidras
07-12-2010, 12:46
اوه اوه! پرسپولیس خیلی وضعش خوبه تو چه گروهیم افتاد! شانسو ببین توروخدا!!:دی

aluminum
07-12-2010, 18:18
به نظرم سخترین گروه برای پرسپولیسه و راحتترین گروه برای استقلال
ولی اگه قراره تیمی به مراحل پایانی برسه همه اینها بهونه است
ذوب امسال در سخترین گروه بهترین نتیجه رو گرفت

fandak
07-12-2010, 18:50
همونطور كه گفتم سازمان ليگ امسال بدترين نوع برنامه ريزي ليگ رو داشت . چون نيم فصل اول بازي هاي پرسپوليس رو يك روز بعد از بازيهاي تيم استقلال گذاشت ولي نيم فصل دوم فعلا يكي دو بازي برعكس شده . تازه 3 هفته آخر ليگ هم همزمان برگزار مي شه

nar nia
08-12-2010, 17:48
در جلسه استاني شب گذشته هيات دولت كه در اراك به رياست محمود احمدي‌نژاد برگزار شد، مصوب شد تيم فوتبال نفت تهران به استان مركزي انتقال يابد

سایت گل - هيات دولت تصويب كرد كه تيم فوتبال نفت تهران به استان مركزي انتقال يابد.
به گزارش خبرگزاري فارس، در جلسه استاني شب گذشته هيات دولت كه در اراك به رياست محمود احمدي‌نژاد برگزار شد، مصوب شد تيم فوتبال نفت تهران به استان مركزي انتقال يابد.
نفت تهران اولين سال حضور خود را در ليگ برتر تجربه مي‌كند و در پايان نيم‌فصل اول با 18 امتياز در رده دوازدهم جدول رده‌بندي حضور دارد.
سرمربيگري اين تيم بر عهده حسين فركي است. استان مركزي در ليگ برتر نماينده‌اي ندارد اما در دسته اول تيم همياري اراك از اين استان حاضر است.
نفت در تهران امکانات خوبی دارد اما تیم بی هواداری است.با این حال حضور در تهران یک ارزش افزوده برای این تیم تلقی می شود. در شرایط جدید احتمالا نفت مثل پیکان فقط بزای بازی به اراک می رود، شهری که هرگز مردمش نشان نداده اند به فوتبال علاقه دارند!

منبع:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

hamidras
08-12-2010, 17:52
فقط اینو بگم !

خدا شفا بده!

errmii
08-12-2010, 18:06
خوب این نشون میده اون ویژه برنامه نود پشیزی تاثیر نداشته.

امير موسر
08-12-2010, 18:07
فردا پس فرداس که استقلال و پرسپولیس رو هم منتقل کنن !

entezar1
08-12-2010, 18:55
خیلی کار خوبی کردن.
اینکار باعث ترویج فرهنگ ورزش در تمام استان های کشور میشه که هزار جور فایده داره.

هر کاری کنید در تهران جز پرسپولیس و استقلال هیچ تیم پرطرفدار دیگری که حتی 100 تا تماشاگر هم داشته باشه پیدا نمی کنید.
دیگه از استیل آذین بزرگتر کیو می خواید که 12 میلیارد خرج کرده و تیم کهکشانیه ایرانه ولی هیچ تماشاگری نداره پس بهتره اینجور تیم ها به شهر و استان هایی که تیم ندارند برند و فوتبال در تمام کشور ریشه کنه.
آینده نگری و سیاست مقابله با مرکزگرایی دولت قابل تحسینه.

به این حرف های نود و فردوسی پور هم کاری نداشته باشید اون فقط میخواد در فوتبال ایران سیاه نمایی کنه تا برنامش پربیننده باشه و آمار اس ام اس هاش و درآمد حاصل از اون بره بالا.

SNOW PATROL
08-12-2010, 19:03
خیلی کار خوبی کردن.
اینکار باعث ترویج فرهنگ ورزش در تمام استان های کشور میشه که هزار جور فایده داره.

هر کاری کنید در تهران جز پرسپولیس و استقلال هیچ تیم پرطرفدار دیگری که حتی 100 تا تماشاگر هم داشته باشه پیدا نمی کنید.
دیگه از استیل آذین بزرگتر کیو می خواید که 12 میلیارد خرج کرده و تیم کهکشانیه ایرانه ولی هیچ تماشاگری نداره پس بهتره اینجور تیم ها به شهر و استان هایی که تیم ندارند برند و فوتبال در تمام کشور ریشه کنه.
آینده نگری و سیاست مقابله با مرکزگرایی دولت قابل تحسینه.

به این حرف های نود و فردوسی پور هم کاری نداشته باشید اون فقط میخواد در فوتبال ایران سیاه نمایی کنه تا برنامش پربیننده باشه و آمار اس ام اس هاش و درآمد حاصل از اون بره بالا.

دوست عزیز یه سوال فنی شما همون moderat نیستید ؟

وین رونی
08-12-2010, 19:03
کار خوبیه به شرط اینکه امکانات خوبی هم در اختیارش قرار بدهند

hamidras
08-12-2010, 19:06
چند تا انتقال قبلی که نتیجه عکس داشته کاملا! یا خوشبینانش تاثیری نداشته...

وین رونی
08-12-2010, 19:09
چند تا انتقال قبلی که نتیجه عکس داشته کاملا! یا خوشبینانش تاثیری نداشته...
آره مخصوصاً صبای قم که انگار تماشاچی کمی هم داره.خوب معلومه دیگه اونجا اکثراً بجای ورزشگاه میرن حوزه :31:

swamp
08-12-2010, 19:10
پاس تهران قهرمان آسیا بود تیمی بود که وقتی استقلال یا پرسپولیس با اون بازی داشتن بالای 60 هزار تا جمعیت داشت ولی با انتقال این تیم به همدان چه بلایی سر این تیم در اووردن؟!!! الان حال و روز پاس چطوریست؟ تیمی که وقتی دنیزلی مربیش بود عزیزی رو داشت یا نکونام در اون بودن چه بازیهایی رو ارائه میکرد؟!! اما این آقایون تهی....... با بی تدبیری تمام چگونه یک تیم موفق رو به ذلت کشوندن!
هر چیزی اصولی داره حالا سیستان بلوچستان هم تیم نداره سایپا رو هم بفرستین اونجا تا تیمای تهرانی کم شه!
با حضور این آقایون آینده ی فوتبال ایران سیاهه مطلقه

entezar1
08-12-2010, 19:39
پاس تهران قهرمان آسیا بود تیمی بود که وقتی استقلال یا پرسپولیس با اون بازی داشتن بالای 60 هزار تا جمعیت داشت ولی با انتقال این تیم به همدان چه بلایی سر این تیم در اووردن؟!!! الان حال و روز پاس چطوریست؟ تیمی که وقتی دنیزلی مربیش بود عزیزی رو داشت یا نکونام در اون بودن چه بازیهایی رو ارائه میکرد؟!! اما این آقایون تهی....... با بی تدبیری تمام چگونه یک تیم موفق رو به ذلت کشوندن!
هر چیزی اصولی داره حالا سیستان بلوچستان هم تیم نداره سایپا رو هم بفرستین اونجا تا تیمای تهرانی کم شه!
با حضور این آقایون آینده ی فوتبال ایران سیاهه مطلقه

پاس هیچ وقت طرفدار نداشت.
اون تماشاچی ها هم برای دیدن بازی های پرسپولیس و استقلال می رفتند.
تیم پاس در زمام انتقالش اکثر بازیکنانش از این انتقال راضی بودند و وقتی هم که تلویزیون با انها مصاحبه می کرد ابراز رضایت می کرد مثلا محمد نصرتی میگفت ما در تهران در خلوت و سکوت تمرین نمی کردیم هیچ تماشاچی نداشتیم و بازیهایمان هم هیچ استقبالی نمیشد.
اتفاقا این تیم ها با رفتن به شهرستان هویت و شناسنامه پیدا می کنند ولی در تهران نه طرفدار دارند نه فلسفه وجودی.
ولی در شهرستان هم میشوند تیم مردم آن شهر و هم دل همه مردم آن شهر با آن تیم هاست.

Aref_2008
08-12-2010, 19:47
شهر های که تیم فوتبال تو لیگ برتر ندارن باید خودشون تلاش کنند تا مثل شاهین و تراکتور به لیگ برتر راه پیدا کنند.

ferdfe
08-12-2010, 19:50
بزرگترین اشتباه و بزرگترین لطمه به نفت تهران می رسه اینا فک می کنن این همون نفت خام که هر کاری خواستن باهش انجام بدن !!!!!!:13:

SNOW PATROL
08-12-2010, 19:52
پاس هیچ وقت طرفدار نداشت.
اون تماشاچی ها هم برای دیدن بازی های پرسپولیس و استقلال می رفتند.
تیم پاس در زمام انتقالش اکثر بازیکنانش از این انتقال راضی بودند و وقتی هم که تلویزیون با انها مصاحبه می کرد ابراز رضایت می کرد مثلا محمد نصرتی میگفت ما در تهران در خلوت و سکوت تمرین نمی کردیم هیچ تماشاچی نداشتیم و بازیهایمان هم هیچ استقبالی نمیشد.
اتفاقا این تیم ها با رفتن به شهرستان هویت و شناسنامه پیدا می کنند ولی در تهران نه طرفدار دارند نه فلسفه وجودی.
ولی در شهرستان هم میشوند تیم مردم آن شهر و هم دل همه مردم آن شهر با آن تیم هاست.

والا تا جایی که من یادمه هم وحید هاشمیان و هم نصرتی و تعدادی دیگه گفتند که ما خودمون حاضریم از جیب خودمون پول بدیم تا این تیم منتقل نشه
بعدش شما بازی های پیکان رو دیدید چقدر تماشاگر میاد مکسیمم 10 نفر !!

masoudtr
08-12-2010, 19:54
دوست عزیز یه سوال فنی شما همون moderat نیستید ؟
:31::31::31::31::31::31::31::31:

gmuosavi
08-12-2010, 19:59
دوستان خیلی ببخشید
من بیسواطم از این چیزا سر در نمیارم
میشه یه نفر به من بگه :
1- این چه ربطی به جلسه هيات دولت داره؟!
2- سودی که از منتقل کردن تیمهای قبلی به دست اومده چی بوده که هی داریم تیم منتقل میکنیم ؟!

خیــــــــــــــلی ممنون

entezar1
08-12-2010, 20:05
والا تا جایی که من یادمه هم وحید هاشمیان و هم نصرتی و تعدادی دیگه گفتند که ما خودمون حاضریم از جیب خودمون پول بدیم تا این تیم منتقل نشه
بعدش شما بازی های پیکان رو دیدید چقدر تماشاگر میاد مکسیمم 10 نفر !!

وحید هاشمیان رو نمی دونم ولی نصرتی و خیلی از بازیکنان دیگه رو یادمه که اون زمان راضی بودند.حالا الان نظرشون عوض شده باشه خدا می دونه.
در ضمن یک تیم کار داره تا جا بیفته در اون شهرستان نباید توقع داشته باشید که در عرض یکسال هر هفته 50 هزار تا تماشاچی بره بازی های اون تیم رو تماشا کنه.

masoudtr
08-12-2010, 20:06
این جوری حساب نیست این دکطر گذارش به مشهد هم می اوفته اون موقع مجبورش میکنم پرسپولیس را هم انتقال بده مشهد:31:

استقلال را هم بفرسته برامون که اگه یکی شون به دلیل کفایت بالای مسئولین مشهد رفت دسته دو
فصل بعد تو لیگ برتر بی تیم نمونیم:31:

ferdfe
08-12-2010, 20:07
دوستان خیلی ببخشید
من بیسواطم از این چیزا سر در نمیارم
میشه یه نفر به من بگه :
1- این چه ربطی به جلسه هيات دولت داره؟!
2- سودی که از منتقل کردن تیمهای قبلی به دست اومده چی بوده که هی داریم تیم منتقل میکنیم ؟!

خیــــــــــــــلی ممنون

فکر کنم اینا خودشون هم سر در نمیارن !!!!!!!!
نخود هر اش !!!
مرحله بعدی منتقل شدن اتومات به دسته اول !!!

masoudtr
08-12-2010, 20:12
پاس هیچ وقت طرفدار نداشت.
اون تماشاچی ها هم برای دیدن بازی های پرسپولیس و استقلال می رفتند.
تیم پاس در زمام انتقالش اکثر بازیکنانش از این انتقال راضی بودند و وقتی هم که تلویزیون با انها مصاحبه می کرد ابراز رضایت می کرد مثلا محمد نصرتی میگفت ما در تهران در خلوت و سکوت تمرین نمی کردیم هیچ تماشاچی نداشتیم و بازیهایمان هم هیچ استقبالی نمیشد.
اتفاقا این تیم ها با رفتن به شهرستان هویت و شناسنامه پیدا می کنند ولی در تهران نه طرفدار دارند نه فلسفه وجودی.
ولی در شهرستان هم میشوند تیم مردم آن شهر و هم دل همه مردم آن شهر با آن تیم هاست.
این جنگ نرم که میگن شمایی دیگه
:31::31::31:درسته؟

hamidras
08-12-2010, 20:12
فکر کنم اینا خودشون هم سر در نمیارن !!!!!!!!
نخود هر اش !!!

یه چیزی هست به اسم عوام :دی این عوامو یه کارایی میکنن باهاش:دی بحث سر اینه ...!

مگه نه مدیریت جهانو چه به نفت تهران!

nw_nk
08-12-2010, 20:44
فوتبال باشگاهی در ایران | فصل 1389-1390 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

SNOW PATROL
09-12-2010, 16:09
و باز هم داوری سر پرسپولیس را برید :41:

AB
09-12-2010, 17:14
و باز هم داوری سر پرسپولیس را برید :41:

تراکتور که 10 نفره بازی میکرد. گلی هم که نزدن بگیم حساب نکردن.

ولی بازم داوری خالی از اشتباه نبود.

mohsen121
09-12-2010, 17:20
تراکتور که 10 نفره بازی میکرد. گلی هم که نزدن بگیم حساب نکردن.

ولی بازم داوری خالی از اشتباه نبود.

ببخشید پنالتی رو داور دو دستی تقدیم تراکتور کرد . اگر این پنالتی بود خطای تو محوطه جریمه روی زارع هم پنالتی بود .

amir--khan
09-12-2010, 17:25
پرسپولیس در مصاف با تراکتورسازی بازهم همان تیم سردرگم و بی برنامه هفته‌های گذشته بود و فقط تا پیش از گل دقیقه 27 کرار جاسم که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، خوب بازی کرد. پس از این گل تیم دایی بازهم روی به نمایشی احساسی آورد و درست همانطور بازی کرد که تیم میزبان می خواست. حتی 10 نفره شدن تیم تراکتورسازی و فرصت 27 دقیقه‌ای پرسپولیسی‌ها برای تغییر نتیجه به آنها کمک نکرد که گل مساوی را به ثمر برسانند و در پایان با نتیجه یک برصفر شکست خوردند.

گرافيكار
09-12-2010, 17:30
قبل از هر چيزي اين برد رو تبريك ميگم به تبريزيهاي عزيز
هم تماشاگراشون فوق العاده حمايت كردن
هم بازيكناشون توي نيمه دوم و به خصوص بعد از اخراج هر كدوم به اندازه دو نفر دويدن
پرسپوليس نيمه اول خيلي خوب بود
خط دفاعي به جز اشتباه نور محمدي و جاموندنش و در ادامه دادن خطاي پنالتي اشتباه ديگه اي نداشت
اما نيمه دوم بازيكناي تراكتور با دوندگي خيلي زياد اجازه ندادن بازي پرسپوليس شكل بگيره
ضمن اينكه به نظر من اومدن مجتبي زارعي اشتباه دايي بود اصلا آماده نبود


در مورد پنالتي تراكتور كه به نظر من كاملا درست بود
اما در مورد پرسپوليس
ديگه داره كمي اذيت كننده ميشه
نيمه اول دو پنالتي براي پرسپوليس نگرفت
دومي كه دقيقه 42 روي نوروزي بود دقيقا شبيه همون خطايي كه براي تراكتور پنالتي اعلام شد اگه اون پنالتي بود اين هم پنالتي بود
نيمه دوم هم دقيقه 71 يه توپ بلند و مستقيم روي دروازه تراكتور فرستاده كه نصرتي به نظر من به طور كامل نوروزي رو گرفته بود كه باز هم به نظر من پنالتي بود
فكر ميكنم افشاريان بعد از بازي با ملوان و اين بازي يه بازيه ديگه رو هم بايد بهش بدن تا هت ترك كنه
انگار افشاريان ميخواد به طرفداراي استقلال ثابت كنه كه پرسپوليسي نيست
اميدوار بودم به همون اندازه كه اشتباهات داوري در نيم فصل اول به ضرر پرسپوليس و به سود رقبا بود
در نيم فصل دوم جبران بشه كه انگار نبايد دلمون رو خوش كنيم

AB
09-12-2010, 17:34
ببخشید پنالتی رو داور دو دستی تقدیم تراکتور کرد . اگر این پنالتی بود خطای تو محوطه جریمه روی زارع هم پنالتی بود .

گفتم که داوری خالی از اشتباه نبود.اگر دقیقه 25 رو میگی به نظر من پنالتی تراکتور صحیح بود.

یکیش هم آخرای نیمه اول بود که داور پنالتی پرسپولیسو اعلام نکرد.

تو 95 دقیقه فقط 2 تا شوت به سمت دروازه داشتن.

گیریم این بازی رو برده بودن.باخت های پیاپی قبلی که همش تقصیر داور نبود.4 تا گل تو تهران خورد.همه چیز هم که همیشه تقصیر داوری نیست.:27:

دایی واقعا خیلی به پرسپولیس خدمت کرده.:27:

manreza71
09-12-2010, 18:12
رکورد های دایی در عرصه مربیگری

1- شکست سنگین در خانه بعد از 33 سال
2-ثبت رکورد 4 باخت پیاپی که فکر نکنم در طول تاریخ باشگاه پرسپولیس سابقه داشته باشه
3- باخت به تراکتور بعد از 17 سال
4- بدترین مربی ملی تاریخ ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی.

mmiladd
09-12-2010, 18:32
پرسپولیس در مصاف با تراکتورسازی بازهم همان تیم سردرگم و بی برنامه هفته‌های گذشته بود و فقط تا پیش از گل دقیقه 27 کرار جاسم که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، خوب بازی کرد. پس از این گل تیم دایی بازهم روی به نمایشی احساسی آورد و درست همانطور بازی کرد که تیم میزبان می خواست. حتی 10 نفره شدن تیم تراکتورسازی و فرصت 27 دقیقه‌ای پرسپولیسی‌ها برای تغییر نتیجه به آنها کمک نکرد که گل مساوی را به ثمر برسانند و در پایان با نتیجه یک برصفر شکست خوردند.


قشنگ از football3.ir كپي كردي..!

---------- Post added at 08:27 PM ---------- Previous post was at 08:25 PM ----------

من بازي نديدم.. ولي علي دايي با اين تيم به نتيجه نمي رسه..

اين تيم ستاره نداره.. و اين كه تيم دايي از نظر رواني مشكل داره.. همه از دايي مي ترسن

اين از نظر رواني تيم دايي رو مشكل ساز مي كنه.. تيم تو زمين امنيت رواني نداره..

---------- Post added at 08:29 PM ---------- Previous post was at 08:27 PM ----------



---------- Post added at 08:32 PM ---------- Previous post was at 08:29 PM ----------


رکورد های دایی در عرصه مربیگری

1- شکست سنگین در خانه بعد از 33 سال
2-ثبت رکورد 4 باخت پیاپی که فکر نکنم در طول تاریخ باشگاه پرسپولیس سابقه داشته باشه
3- باخت به تراکتور بعد از 17 سال
4- بدترین مربی ملی تاریخ ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی.


خيلي وقته دارم امشاي شما رو مي بينم.. ولي دانلود نشد..!

manreza71
09-12-2010, 20:29
توهین دایی به شعور مردم

دایی با این وضع بازم قول قهرمانی داد !!!!!

M3HRD@D
09-12-2010, 21:21
مدیریت پرسپولیس باید از دایی حمایت کنه و اون رو حفظ کنه صددرصد اگه کسی دیگه ای بجای دایی بیاد وضع بدتر میشه
الانم پرسپولیس زیاد عقب نیافتاده قابل جبرانه
تو کوچه پرسپولیسیام بالخره عروسی میشه

manreza71
09-12-2010, 21:23
منم موافقم دایی باید اونقدر ازش حمایت بشه توسط مدیریت ( البته دایی در مصاحبه بعد بازی گفته مدیریت کسی نیست که بگه بمون یا برو ) که تیم رو با دست خودش به رده های پایین ببره .چون تیم رو خودش درست کرده و این ... رو به بازی انداخته.

باید دایی رو نگه دارن تا تمام رکورد های منفی تاریخ پرسپولیس رو بدتر کنه.

"R E Z A"
09-12-2010, 21:30
در کل تراکتور بیشتر حمله کرد و موقعیت گل بیشتری داشت و برد حقش بود با اینکه پنالتی که گرفته شد ، اشتباه بود .

گرافيكار
09-12-2010, 22:13
مدیریت پرسپولیس باید از دایی حمایت کنه و اون رو حفظ کنه صددرصد اگه کسی دیگه ای بجای دایی بیاد وضع بدتر میشه
الانم پرسپولیس زیاد عقب نیافتاده قابل جبرانه
تو کوچه پرسپولیسیام بالخره عروسی میشه

من هم معتقدم نبايد فعلا دايي رو بركنار كرد
اما خب دايي احتياج به چنتا دستيار ديگه داره
دقيقا مثل كاري كه استقلال و سپاهان دارن ميكنن
استقلال علاوه بر مظلومي از پورحيدري و حجازي هم داره استفاده ميكنه
قلعه نويي هم كلي دستيار داره
اما دايي تارتار رو هم از دست داد فقط مونده عبدي
علاوه بر اين به يه مشاور قوي هم احتياج داره تا اشتباهاتش رو بهش بگه
و در آخر پرسپوليس حداقل سه بازيكن تاپ در هر سه خط ميخواد
اينا يعني حمايت مديريت از دايي يا هر مربيه ديگه
وگرنه حمايت فقط در حد حرف فايده اي نداره

SASANcie
09-12-2010, 22:20
سرمربي پرسپوليس گفت: قول مي‌دهم زماني از اين تيم مي‌روم که پرسپوليس قهرمان شده است.

علي دايي پس از شکست يک بر صفر برابر تراکتورسازي عنوان کرد: از تک تک بازيکنانم ممنونم و دست آنها را مي بوسم. برخلاف جريان بازي باختيم. در هر دو نيمه بهتر از تراکتورسازي بوديم و فکر مي کنم به غير از يک شوت که نصيب آنها شد موقعيت مناسبي به دست نياوردند.
دايي در پاسخ به خبرنگاري که از تاثير داوري بر نتيجه اين بازي سوال کرد، گفت: من درباره داوري حرفي نمي زنم و قضاوت درباره آن را بر عهده مردم مي گذارم. از برنامه هاي ورزشي مي خواهم صحنه هاي پنالتي اين بازي و وقت هاي تلف شده را به دقت بررسي کنند تا کارشناسان درباره آن نظر دهند اما داوري که در بازي برابر ملوان در تهران در مقابل تماشاگران دو پنالتي مسلم را براي ما نگرفت چطور ممکن است در زمين تراکتورسازي براي ما پنالتي بگيرد؟ محمد نصرتي در اين بازي بايد اخراج مي شد اما حتي کارت هم نگرفت. اعلام وقت هاي تلف شده هم عجيب ترين بخش ماجرا بود. من متوجه نشدم چرا با اين همه وقت تلف شده تنها 5 دقيقه اعلام شد.

دايي با اشاره به 10 نفره شدن تراکتورسازي تصريح کرد: 10 نفره شده اين تيم به ضرر ما تمام شد چرا که آنها رو به بازي تاخيري آوردند و سرمربي آنها سه بار اقدام به تعويض کرد و در هر سه بار چند ثانيه پيش از تعويض جلوي آنها را گرفت. اگر بدون تعصب به اين بازي نگاه کنيم پرسپوليس بهتر از حريف بازي کرد اما نتيجه نگرفت.
يکي از خبرنگاران حاضر در جلسه پرسيد که آيا تبريز ايستگاه پاياني شما در سرمربيگري پرسپوليس است که دايي در پاسخ گفت: پرسپوليس يک باشگاه حرفه اي است، مدير دارد و چارچوب و قواعد کار در اين باشگاه مشخص است. من هم يک مربي حرفه اي هستم و باشگاه هر تصميمي بگيرد، تمکين مي کنم اما چنين مسئله اي مطرح نيست. من اين تيم را درست مي کنم چون اعتقاد دارم با اين بازي روند تيم اميدوار کننده است و قول مي دهم زماني از اين تيم مي روم که پرسپوليس قهرمان شده است.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به سوالاتي درباره کريم باقري و شيث رضايي اظهار داشت: درباره آقا کريم هر چه بوده عنوان کرده ام و مي خواهم از خانواده مادري کريم باقري که در اين دو روز با تماس هايشان سنگ تمام گذاشتند و مرا شرمنده خودشان کردند، تشکر کنم. گويا او اين تصميم را در اعتراض به نيمکت نشيني گرفته ولي باز هم تاکيد مي کنم اين تفکر را غير حرفه اي مي دانم و از اين تصميم شوکه ام. شيث رضايي هم از آن روندي که انتظار داشتيم دور شده بود ولي پس از صحبت هايم با او قرار شد که به ترکيب بازگردد.

SNOW PATROL
09-12-2010, 22:32
مدیریت پرسپولیس باید از دایی حمایت کنه و اون رو حفظ کنه صددرصد اگه کسی دیگه ای بجای دایی بیاد وضع بدتر میشه
الانم پرسپولیس زیاد عقب نیافتاده قابل جبرانه
تو کوچه پرسپولیسیام بالخره عروسی میشه

هزار درصد تایید میشه منم کاملا موافقم دایی رو نگه دارن چون هرکی بیاد بدتر میشه امروز هم فقط از رویه ناداوری باخت

M3HRD@D
09-12-2010, 22:43
من هم معتقدم نبايد فعلا دايي رو بركنار كرد
اما خب دايي احتياج به چنتا دستيار ديگه داره
دقيقا مثل كاري كه استقلال و سپاهان دارن ميكنن
استقلال علاوه بر مظلومي از پورحيدري و حجازي هم داره استفاده ميكنه
قلعه نويي هم كلي دستيار داره
اما دايي تارتار رو هم از دست داد فقط مونده عبدي
علاوه بر اين به يه مشاور قوي هم احتياج داره تا اشتباهاتش رو بهش بگه
و در آخر پرسپوليس حداقل سه بازيكن تاپ در هر سه خط ميخواد
اينا يعني حمايت مديريت از دايي يا هر مربيه ديگه
وگرنه حمايت فقط در حد حرف فايده اي نداره
منم با حرفات موافقم
دستیارای دایی خیلی کمن و در کل یکی از ایراد های دایی اینکه به اطرافیان خودش زیاد اعتماد نداره و به سختی کسی رو در کنار خودش توی مستطیل سبز قرار میده
و در کنار این مشکل باید قضاوت های بد داوری و خداحافظی بچگانه کریم باقری توی این شرایط حساس پرسپولیس و همینطور کمبود بازیکن خوب روی نیمکت

manreza71
09-12-2010, 23:14
اینکه به اطرافیان خودش زیاد اعتماد نداره و به سختی کسی رو در کنار خودش توی مستطیل سبز قرار میده
و در کنار این مشکل باید قضاوت های بد داوری و
قضاوت دیدار های پرسپولیس وسپاهان وهمینطور پرسپولیس وپیکاان به نفع پرسپولیس بود .اینو که همه تو 90 دیدن . اما یه عده میفتن تو سایتها وباخت ها رو به زمین وزمان ربط میدن ال دایی. من نمیگم داوری مشکا داشته یا نداشته اما ایا پرسپولیس در حد نام پرسپولیس ظاهر شده

خداحافظی بچگانه کریم باقری توی این شرایط حساس پرسپولیس و همینطور کمبود بازیکن خوب روی نیمکت
خدا حافظی کریم بچگانه نبود ، حسودی یه عده نسبت به کریم بچگانس ، دایی که کریم رو مسخره میکرد وبرای وقت کشی به بازی میگرفتش حالا نتیجش رو میبینه ، همونطوری که نتیجش رو تو تیم ملی با بازیکنانی کودکستانیش دید.

در هر صورت منم میگم اونقدر باید از دایی حمایت بشه که تیم به رده های پایین سقوط کنه تا جناب دایی بعد بهانه گیری نکنه

---------- Post added at 11:14 PM ---------- Previous post was at 11:12 PM ----------

راستی دوستان از همین الان به فکر این باشید که دایی از پرسپولیس برای پولش شکایت کنه ، چون بالاخره کنار میره با این نتایجش.

SNOW PATROL
09-12-2010, 23:17
دوست عزیز اقای manreza71 شما پرسپولیسی هستید یا استقلالی چون گویا خیلی با دایی مشکل دارید و شک نکن کسایی که با دایی مشکل دارن نمیتونند بگن ما پرسپولیسی هستیم

manreza71
09-12-2010, 23:26
دوست عزیز اقای manreza71 شما پرسپولیسی هستید یا استقلالی چون گویا خیلی با دایی مشکل دارید و شک نکن کسایی که با دایی مشکل دارن نمیتونند بگن ما پرسپولیسی هستیم
بنده پرسپولیسی هستم البته از نوع تیر و افراطیش. الانم دلم به حال تیمم سوختهخ که قربانی لابی بعضی ها شده که بدترین مربی تاریخ ایران بوده وبه قئل خودش به واسطه رابطه 15 ساله با کاشانی مربی پرسپولیس شده.. شما چشم وگوشتونو باز کنید وچند سایت پرسپولیسی رو ببینید متوجه میشید که هواداران زیادی حمایت از دایی رئ خیانت به پرسپولیس یدونن...
تاما بنده میگم باید از دایی اونقدر حمایت بشه که ثابت بشه دایی مربی نیست که نیست ( یعنی وقتی تیم رو به رده های پایین جدول مثل تیم ملی برد واونوقت هست که خیلی چیزا ثابت میشه .البته الانم ثابت شده ولی اونموقع کسانی که خودشونو بخ خواب زدن هم بیدار میشن )

alone_boy
09-12-2010, 23:30
فقط امیدوارم کاشانی وقتی که تیم واسه جام باشگاهها دست و پا زد سر عقل نیاد . . .!

manreza71
09-12-2010, 23:31
یکی بیاد جواب بده چرا دایی بعد هر باخت میگه من این تیم رو قهرمان میکنم !! با کدوم بازیکن ؟؟ با کدوم تاتیک ؟؟ فردا تواسیا چه خاکی تو سر بریزیم .

masoudtr
09-12-2010, 23:47
من از دایی اصلا خوشم نمی یاد ولی باید بهش فرصت داد
یا رومی روم یا زنگی زنگ
به قولی اگه سفره ای پهنه اینقدر بخوره که بالا بیاره ولی بعدش بره و دیگه پشت سرش را نگاه نکنه نه اینکه از مربی گری بردارنش بشه مدیر فنی یا سخنگو ی تیم یا آبدارچی یا ....
پرسپولیس این همه ستاره داره که تو سال های اخرن
ولی این چون دوست داره خودش تنها ستاره تیم باشه همه را از تیم رونده بطوری که هیچ پرسپولیسی سابقی نمیخواد برگرده تیمش
اینو با استقلالی های سابق مقایسه کنید که همه میخوان برگردن تیمشون

manreza71
09-12-2010, 23:51
به قولی اگه سفره ای پهنه اینقدر بخوره که بالا بیاره ولی بعدش بره و دیگه پشت سرش را نگاه نکنه نه اینکه از مربی گری بردارنش بشه مدیر فنی یا سخنگو ی تیم یا آبدارچی یا ....

دقیقا حرف دل منو زدی باید مشخص بشه بعضی ها ایا در حد ابدارچی هستن که این همه ادعا دارن یانه . منم موافقم باید به دایی فرصت داده بشه یا خودشو نجات بده یا ثابت کنه چیزی بارش نیست .

گرافيكار
09-12-2010, 23:52
منم با حرفات موافقم
دستیارای دایی خیلی کمن و در کل یکی از ایراد های دایی اینکه به اطرافیان خودش زیاد اعتماد نداره و به سختی کسی رو در کنار خودش توی مستطیل سبز قرار میده
و در کنار این مشکل باید قضاوت های بد داوری و خداحافظی بچگانه کریم باقری توی این شرایط حساس پرسپولیس و همینطور کمبود بازیکن خوب روی نیمکت

البته در اين مورد (اخلاق بد دايي) هم يه كم اغراق شده دايي از نظر رفتاري خيلي تغيير كرده نديدن اين بي انصافيه
فراموش نكنيد خودش رفت دنبال تاتار كه خيلي زود جدا شد نه به خاطر بد اخلاقي دايي بلكه به خاطر سرمربيگري راه آهن
فعلا دوره بدشانسي هاي داييه
كه بخشي از اين بدشانسي ها رو خود دايي با بعضا تعويضها و تركيبهاي اشتباه باعث شده

manreza71
09-12-2010, 23:59
فعلا دوره بدشانسي هاي داييه
كه بخشي از اين بدشانسي ها رو خود دايي با بعضا تعويضها و تركيبهاي اشتباه باعث شده
این اسمش بد شانسی نیست .این اسمش عدم توانایی اداره تیم هست

گرافيكار
10-12-2010, 00:06
پرسپولیس این همه ستاره داره که تو سال های اخرن
ولی این چون دوست داره خودش تنها ستاره تیم باشه همه را از تیم رونده بطوری که هیچ پرسپولیسی سابقی نمیخواد برگرده تیمش
اینو با استقلالی های سابق مقایسه کنید که همه میخوان برگردن تیمشون
دوست من
اگه منظورتون مهدوي كيا و كريمي يا امثال معدنچيه
پس من ممنون دايي هستم كه باعث شده اين بازيكناي تموم شده به پرسپوليس برنگردن
خداييش هر بار ميشنوم قراره مهدوي كيا يا كريمي برگردن خدا خدا ميكنم اين اتفاق نيفته
مگه كريمي وقتي بعد از مدتها به پرسپوليس برگشت چيكار كرد
اگه حالا پرسپوليس داره 7 يا 8 تا باخت مياره با اومدن اين بازيكناي خالي شده يه ليگ رو ميبازه و از دست ميده
در مورد كريم هم برعكس نظر خودش كه ميگفت آماده بود من توي چند بازي كه اومد داخل اصلا آمادگيي نديدم
كريم بايد بعد از پايان فصل گذشته خداحافظي ميكرد
واقعا اميدوارم پرسپوليس براي عبور از بحران به عقب برنگرده

manreza71
10-12-2010, 00:13
اگه منظورتون مهدوي كيا و كريمي يا امثال معدنچيه
پس من ممنون دايي هستم كه باعث شده اين بازيكناي تموم شده به پرسپوليس برنگردن

عرض شود که فوتبال اونایی که کگفتی تموم نشده . کریمی نصف بیشتر بازیهای استیل تو این فصل رو بازینکرده ( مصدومیت ، محرومیت ) در ضمن کریمی پارسال تنهایی تیم استیل رو بالا کشید وخودشم بهترین بازیکن لیگ شناخه شد.
اما درمورد بازیگشتش به پرسپوئلیس بعد از 8 سال
ولا فوتبال ورزش تیمی هست و یک نفر هر چند قوی باشع ولی نمیتونه یک تنه جور همه تیم رو بکشه . کریمی مثلا به اندازه 3 نفر بازی میکنه ولی به اندازه 8 نفر دیگه که نمیتونه بازی کنه. مثال برات میزنم مثلا همین جام جهانی 2010 آرژانتین مسی بهترین بازیکن حال حاضر جهان رو در اختیارداشت حالا بیایم بگیم مسی بازیکن خوبی نیست چون اگه بود ارژانتین باید قهرمان میشد. اما شما باید به بقیه پست های تیم از جمله مدافعان هم توجه کنی و.... این مقدمه رو گفتم تا مطالب زیر رو داشته باشی

1- اولا کریمی از هفته 8 به پرسپولیس پیوست
2- علاوه بر این کریمی 6 بازی پرسپولیس در لیگ را به خاطر (غالبا مصدومیت -محرومیت ) از داست داد که پرسپولیس در این دیدارها از 18 امتیاز 2 امتیاز گرفت

نتیجه : وقتی که بازیکنی در قواره کریمی 13 هفته با تیم نباشه قهرمان نشدن تعجبی نداره هر چندد کریمی باهمون تعداد بازی بهترین بازیکن لیگ شد والبته فصل بعد هم همینطور بهترین بازیکن لیگ . در مورد جام باشگاههای اسیا کریمی دربازی با الشارجه 1 گل و2 پاس گل داد .در بازی رفت با لغرافه 2 پا گل در بازی برگشت به تنهایی جلوی الرافه بازی کرد طوری که روز نامه ها نوشتن الغرافه 5 کریمی 1 حالا اگه بازیکنای دیگه تو پست های خودشون به خصوص خط دفاعی مشکل داشته باشن مسلما از دست کریمی کاری برنماید همونطوری که از دست مسی بر نمیاد.

درمورد جام حذفی پرسپولیسی که نتایجش به کریمی وابسته بود چون کریمی دربازی با پاس تمرینی نکرده بود وبعد از مدتها مصدومیت تو اون بازی رفت ونتونست بازی خودشو انجام بده متعاقب اون پرسپولیس تو خط حمله و هافبک به مشکل خورد و نتیجه رو واگذار کرد .

+
داستان حذف تیم ملی از جام جهانی 2010 به خاطر لجبازی دایی با جادوگر رو اضافه کنی متوجه میشه که بیراه حرف زدی

satttanism
10-12-2010, 00:30
دوباره بحث دایی و کریمی!

لطفا همینجا تمامش کنید

mmiladd
10-12-2010, 01:00
دوباره بحث دایی و کریمی!

لطفا همینجا تمامش کنید


دگمه تشكر نداشت..!

LiverBarca
10-12-2010, 01:51
یاشاسین تراکتور.....:40:

LiverBarca
10-12-2010, 01:59
ولی کلآ بگم که فوتبال ایران ارزش نداره که بشینی و نگاهش کن،من تراکتور رو دوست دارم چون تیم شهرمه ولی قبل از اینکه تراکتور بیاد تو لیگ طرفدار پرسپولیس بودم و کلی باهاش خاطره دارم،مثلآ وقتی که سپهر تو دقیقه 96 اون گل رو به سپاهان زد از خوشحالی طوری داد زدم که تا 10 روز بعدش هم صدام گرفته بود،ولی در کل به این نتیجه رسیدم که فقط لیوربارسا:46:...

manreza71
10-12-2010, 11:56
دایی- کفاشیان؛شباهتهای دو قطب مخالف!


تیمی که حالا در رده‌ی ششم جدول ایستاده و پتانسیل این را دارد که فردا به رده‌ی هفتم برود، محصول علی دایی‌ست




1.یک حدس

دایی از پرسپولیس هرگز کنار نمی‌کشد. همین‌طور که تا آخرین لحظات به عنوان بازیکن و سرمربی در تیم‌ملی باقی ماند. استعفا باعث می‌شود که تمام مبلغ قرارداد دایی پرداخت نشود، پس او که یک بیزنس‌من موفق است و فوتبال برای‌ش به مثابه‌ی شغل و تجارت است، با دادن وعده‌ی قهرمانی، آن‌قدر در سمت خود می‌ماند تا یا مدت قراردادش به اتمام برسد یا اخراج‌ بشود؛ که در هر دو حالت تمام مبلغ قراردادش را گرفته است و دیگر لازم نیست برای گرفتن پول یا همان چرک کف دست معروف تا شکایت از فیفا پیش برود.
.یک فرض
دایی در جدل با فدراسیون است و در این شکی نیست. فرض اما این است؛ همان‌جور که سایت طرفداران پرسپولیس مدعی شده، تمام فدراسیون از کفاشیان گرفته تا عنایت و شریفی، در کار توطئه علیه پرسپولیس هستند. تیم دایی که به قول خودش بهترین تیم لیگ برتر است نشان داده که توان مقابله با این توطئه‌ها که در قالب ناداوری و احکام انضباطی غیرعادلانه نمود پیدا کرده‌اند، مقاومت کند و مقابل این قدرت قاهر بازنده است. با این حساب باز قول دایی مبنی بر قهرمانی لااقل تا زمانی که آدم‌هایی نظیر کفاشیان و تاج در راس امور هستند، بعید است.

3.یک واقعیت

دایی و کفاشیان دو قطب متفاوت و متخاصم هستند. در ظاهر که نگاه کنی، شباهتی نمی‌بینی. دایی وقتی می‌بازد عصبانی می‌شود و روترش می‌کند و کفاشیان باخت‌ها را با خنده زیرسبیلی رد می‌کند. اما این دو در یک چیز مشترک‌ هستند؛ نپذیرفتن واقعیت و زیست در توهم. تیم جوانان باخت و کفاشیان وعده‌ی پیروزی تیم نوجوانان را داد. نوجوانان باختند و کفاشیان از مدال طلای تیم امید گفت. تیم امید چهارم شد و مدالی نگرفت و به مشکلات بی‌شمار فوتبال افزود و کفاشیان زیر بار این همه شکست و ندانم‌کاری و نداشتن، با خنده‌ی همیشه‌گی مصاحبه می‌کند و می‌گوید همان‌طور که قطر به عنوان یک کشور آسیایی میزبان جام‌جهانی شد، ما هم می‌توانیم! تیم دایی هم چهار بازی پشت هم می‌بازد، 9 گل می‌خورد و تنها یک گل می‌زند و دایی می‌گوید تا وقتی پرسپولیس را قهرمان نکنم از این تیم نمی‌روم. آیا قهرمان شدن دایی با پرسپولیس با میزبانی فدراسیون کفاشیان برای جام‌جهانی هم‌زمان خواهد بود؟!

4.یک نتیجه

دایی نمی‌تواند نتیجه بگیرد. حالا دلیل‌ش یا ضعف اوست یا توطئه‌های فدراسیون. به نظر نمی‌رسد از استعفا هم خبری باشد تا پرسپولیس بدون او یا ضعف‌های فنی‌اش را بپوشاند یا لااقل از شر خصومت شخصی فدراسیون خلاص بشود. این وسط فقط یک گزینه باقی می‌ماند؛ حبیب کاشانی و گزینه‌ی معروف قطع هم‌کاری با سرمربی تیم.
کاشانی تا به حال با سه مربی کار کرده و فقط کرانچار را کنار گذاشته. کاشانی مخالف سرسخت مربی خارجی‌ست و این را پنهان نمی‌کند. او بعد از انتخاب دایی به این سمت، از گزینه‌های دیگرش برای سرمربی‌گری پرسپولیس نام برد. محمد مایلی‌کهن،حمید درخشان،مجید جلالی، محمد خاکپور و حمید استیلی. اگر به فرض با دایی قطع هم‌کاری بشود، کاشانی در وهله‌ی اول باید به گزینه‌های قبلی‌اش فکر کند؛ که همه‌گی در لیگ برتر تیم دارند. گزینه‌ی خارجی هم که منتفی‌ست. دیگر گزینه‌های ایرانی چه کسانی هستند؟ پیشکسوتان پرسپولیس که اثری ازشان نیست و در دیدترین‌شان ناصر محمدخانی‌ست و آن هم به دلیل یک مسئله‌ی غیرفوتبالی. دیگر مربی‌های ایرانی هم یا تیم دارند یا منشوری هستند یا لابد در حد و اندازه‌های نیمکت پرسپولیس ارزیابی نمی‌شوند. پس کسی نمی‌ماند و کاشانی هم بی‌شک دنبال گزینه‌‌های ناموجود نخواهد نرفت.

5.یک واکنش
پارسال بود که محمد مایلی‌کهن وقتی لباس‌های تولیدی دایی را پوشید، مارک آن را کند و جنس آن را بنجل ارزیابی کرد. حالا هم به نظر می‌رسد چاره‌ای نیست. این لباسی‌ست که به تن پرسپولیس و هواداران‌ش رفته و به نظر هم تن‌پوش آزاردهنده‌ای‌‌ست. اما حتی اگر مارک‌ش کنده بشود، باز با اثرات‌ش نمی‌توان کاری کرد. این تیمی که حالا در رده‌ی ششم جدول ایستاده و پتانسیل این را دارد که فردا به رده‌ی هفتم برود، محصول علی دایی‌ست. کیفیت یا بی‌کیفیتی‌اش را هم وعده و تبلیغات شیرین تعیین نمی‌کند. جایگاه‌اش در جدول لیگ و تعداد هواداران‌ و نارضایتی عمومی، سر ِ درون را صریح و روشن افشا می‌کنند؛ حتی اگر در استادیوم‌های خلوت صدای لیدرهایی به گوش برسد که رابطه‌‌شان با دایی آن‌قدر خوب است که به نظر می‌رسد تا پایان قرارداد او پای‌ش بایستند.

منبع سایت گل

manreza71
10-12-2010, 13:27
پرسپولیس دیروز،پرسپولیس امروز !!


پرسپولیس در فاصله سالهای 77 تا 79 با 33 بازی بدون باخت رکورد اعجاب انگیز در بازیهای لیگ به ثبت رساند .سرخپوشان پس از شکست 2-1 مقابل پاس در روز 21 اسفند 77 تا شکست 3- صفر مقابل نفت آبادان در روز 27 ارديبهشت 1379 طي 33 بازي بدون باخت بودند. در اين مدت پرسپوليس 18 برد و 15 مساوي بدست اورد.

پرسپولیس انروز با بازیکنان بزرگی چون کریمی *** مهدویکیا *** عابدزاده *** پیروانی*** استیلی ***بزیک و... موفق به ثبت چنین رکوردی شد .اما پرسپولیس امروز دایی با پشت کردن به گذشته واوازه این تیم در حال بد وبدتر کردن رکوردهای این تیم پر افتخار هست .تیم پرافتخاری که با این رویه که در پیش گرفته است نامی به بزرگی پرسپولیس را زیر سوال میبرد .

SNOW PATROL
10-12-2010, 13:32
ای بابا شما چه مشکلی با دایی دارید همش میرید این ور و اونور مطالب بر ضدش جمع میکنید واقعا که بعضی ها دشمن شاد کن هستند :41:

masoudtr
10-12-2010, 13:35
من که میگم تا دایی هست ازش حمایت کنیم ببینیم چی میشه

nafas
10-12-2010, 13:39
بازی استقلال لغو شد که !
اخبار ورزشی گفت !

mmiladd
10-12-2010, 13:47
الان تكليف اون تماشاگري كه داره ميره ورزشگاه چيه..؟ چرا دقيقه 90 اعلام شد..؟

nafas
10-12-2010, 14:46
هزار هوادار معترض استقلال پشت درهاي ورزشگاه آزادي
حدود هزار هوادار استقلال معترض نسبت به لغو بازي مقابل شهرداري تبريز و دير اعلام شدن آن پشت درهاي ورزشگاه آزادي حضور دارند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به دليل دير اعلام شدن لغو بازي امروز استقلال و شهرداري تبريز حدود هزار هوادار استقلال كه براي تماشاي بازي تيمشان راهي ورزشگاه آزادي شده بودند، پشت درهاي بسته با حالت معترض ايستاده اند.
اين هواداران كه تازه متوجه لغو اين مسابقه شده اند هنوز هم اميدوار هستند كه بازي برگزار شود. از سوي ديگر رانندگان اتوبوس هاي شركت واحد كه براي جابجايي تماشاگران راهي ورزشگاه آزادي شده بودند نيز از اين بلاتكليفي ناراحت هستند.
پرچم فروشاني كه همواره قبل از شروع بازي در اطراف ورزشگاه حضور پيدا مي كنند نيز در حال جمع كردن بساط خود هستند.

عزیز محمدی در گفتگوی زنده با شبکه 3 سیما اعلام کرد:بازی استقلال با شهرداری احتمال دارد با 24 ساعت تاخیر برگزار شود و به همین دلیل به تیم شهرداری گفته شده پرواز خود را 24 ساعت به تعویق بیندازند.
عزیز محمدی دلیل برگزاری بازیهای دیروز تهران و تفاوتش با بازی امروز را ناشی از تعداد زیاد هواداران بازی امروز در قیاس با دیروز دانست.

---------- Post added at 02:46 PM ---------- Previous post was at 02:41 PM ----------

اینا عقل ندارن که !
بعد این همه مدت یک ساعت به بازی اعلام کردن !
تماشاگرا الان زدن به سیم آخر !

بعدشم نون برنامه فردوسی رو تهیه کردن! مثلا برگزار بشد چه فرقی میکرد با فردا !

SASANcie
10-12-2010, 15:21
حدود هزار هوادار استقلال معترض نسبت به لغو بازي مقابل شهرداري تبريز و دير اعلام شدن آن پشت درهاي ورزشگاه آزادي حضور دارند.

به دليل دير اعلام شدن لغو بازي امروز استقلال و شهرداري تبريز حدود هزار هوادار استقلال که براي تماشاي بازي تيمشان راهي ورزشگاه آزادي شده بودند، پشت درهاي بسته با حالت معترض ايستاده اند.
اين هواداران که تازه متوجه لغو اين مسابقه شده اند هنوز هم اميدوار هستند که بازي برگزار شود. از سوي ديگر رانندگان اتوبوس هاي شرکت واحد که براي جابجايي تماشاگران راهي ورزشگاه آزادي شده بودند نيز از اين بلاتکليفي ناراحت هستند.
پرچم فروشاني که همواره قبل از شروع بازي در اطراف ورزشگاه حضور پيدا مي کنند نيز در حال جمع کردن بساط خود هستند.


---------- Post added at 05:21 PM ---------- Previous post was at 05:21 PM ----------

پرويز مظلومي درباره لغو ديدار امروز مقابل شهرداري تبريز اظهار داشت: اينکه چه داستاني باعث شده بازي لغو شود را بايد از آقاياني پرسيد که اين کار را کردند. اگر آنها به فکر سلامتي بازيکنان هستند که نيستند، به اين فکر نمي‌کنند که ما در طول هفته تمرين مي‌کنيم و آيا فقط اين مسابقه است که مشکل‌ساز است.
وي افزود:‌ نمي‌دانم چه کسي اين تصميم را گرفته است. اگر قرار بر تعطيلي بود بگويند اين فوتبال دو ماه تعطيل است تا ما هم اين تمرينات را تعطيل کنيم. ما امروز همه جور برنامه‌ريزي کرده بوديم، هزينه کرديم، جلسه گذاشتيم. بازيکنان مي‌دانستند چه کسي بازي مي‌کند وچه کسي در ترکيب نيست. اکنون با اين تيم چه کنم.
سرمربي استقلال تاکيد کرد: مجبور شده‌ايم هتل را تخليه کنيم و وضعيت خيلي بدي داريم. اعصابم به هم ريخته است. بازيکنان بلاتکليف هستند. ما کاملا آماده مسابقه بوديم. تيم شهرداري تبريز هم همين وضعيت را دارد. حداقل بگويند که فردا هم بازي برگزار نمي‌شود تا خيال‌مان راحت شود.

مظلومي گفت: امروز و فردا چه معني دارد. چرا ما را بلاتکليف گذاشته‌اند. در اتوبوس به سمت ورزشگاه در حال حرکت بوديم و از راديو شنيديم که بازي لغو شده است. هيچ کس نبايد با ما تماس بگيرد و اين موضوع را اطلاع دهد. شما جاي من بوديد چه مي‌کرديد. اگر قرار باشد چنين جبهه‌هاي مختلفي در فوتبال باشد، ما به کجا مي‌رويم.ب عدا مي‌گويند چرا اعتراض مي‌کنيد.
مظلومي تصريح کرد: بحث آلودگي هواي تهران چند روز است که مطرح شده، چه طور ديروز که بازي در تهران انجام شده هوا خوب بود اما امروز هوا بد شد. اين مشکلات را بايد ارگان‌ها بين خود حل کنند. اکنون تيم پيشکسوتان که همگي بالاي 40 سال سن دارند در حال تمرين در کمپ تيم ملي هستند. کسي هم سکته نمي‌کند اگر قرار بر تغيير است چرا زودتر اعلام نمي‌کنند.
وي در پاسخ به اين سؤال که آيا آمادگي بازي روز شنبه را دارند يا خير، گفت: براي ما خيلي سخت است همين حالا مشکل جا داريم. من از مديريت هتل المپيک تشکر مي‌کنم که چند اتاق در اختيار ما گذاشته تا بازيکنان را 5-6 نفره در اين اتاق‌ها جاي دهيم.
مظلومي با اين سوال که چرا بازيکنان را آزاد نمي‌گذارد گفت: نمي‌توانم تيم را رها کنم. تغذيه اين بازيکنان کنترل شده است. ما نمي‌توانيم چوب بي‌برنامگي آنها را بخوريم. اين وضعيت واقعا ناراحت کننده است.

mmiladd
10-12-2010, 15:35
جالبه تيم تو راديو ممتوجه ميشه كه بازي برگزار نميشه.. آقا جون مادرت اين در اين فوتبال رو تخته كن..

اعصابمون بهم ريخت..!

mmiladd
10-12-2010, 15:37
بخدا پولي كه اينا دارن مي برن خونه حلال نيست..

والا سواد ندارن ! يه مشت آدم شوت دور هم جمع شدن دارن فوتبال مملكت رو به گند مي كشن..

متاسفم براي فوتبال ايران..

ifu
10-12-2010, 15:44
جالبه تيم تو راديو ممتوجه ميشه كه بازي برگزار نميشه.. آقا جون مادرت اين در اين فوتبال رو تخته كن..

اعصابمون بهم ريخت..!

موافقم :41:
اینم شد فوتبال؟! میمردن یه زنگ به مسئولان باشگاه میزند اطلاع میدادند؟!

man war
10-12-2010, 15:46
اینجا ایرانه دوستان


اینا یه برنامهیی دارن که به سود خودشونه به همین دلیل بازیو لغو کردن

e.s.e.t
10-12-2010, 15:50
بیچاره اون هواداری که تو این هوا کوبیده رفته استادیوم اخرش هم هیچی به هیچی

manreza71
10-12-2010, 15:56
ویرایش شددد....

Erfan64
10-12-2010, 16:06
آزادی رو مگه دیروز با این هلکوپترهای سم پاش آب پاشی نکردند بازم آلودست ؟ : دی

man war
10-12-2010, 16:09
اینا یه برنامه یی دارن که به سود خودشونه به همین دلیل بازیو لغو کردن

nw_nk
10-12-2010, 16:10
فوتبال باشگاهی در ایران | فصل 1389-1390 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

جناب SASANcie ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) اخبار رو در تاپیک های موجود و مربوط قرار بدید. بار چندمه!

بی باک بی بال
10-12-2010, 16:16
دایی اگه دو تا دوشمن مثل شما داشت تا الان توروش کرده بودن :31:

manreza71
10-12-2010, 16:21
والا بنده دشمن دایی نیستم . این مطالب رو از سایتهای پرسپولیسی که خون جلو چشماشونو گرفته وسایت گل و... مینویسن وبنده هم جهت اطلاع رسانی اینجا قرار میدم. والبته خوشحالم که داره ثابت میشه دایی مخربی نیست که نیست ....

---------- Post added at 04:21 PM ---------- Previous post was at 04:20 PM ----------


ساز فوتبال ما !!


کانون هواداران پرسپولیس:شهریار ،شهر پارس (پرسپولیس)را بی بزرگ گذاشته است وحتی به سردار محجوب این شهر که در حق او هم کریمانه رفتار کرد مستبدانه رفتار کرد ،شهریار به دوران نزول که میرسد متناقض میشود،وهمه قواعد را زیر پا میگذارد.


فوتبال صدای فرهنگ است فوتبال ارکستریست هماهنگ هر عضوش با حضورش تفکرش واعمالش نتی از نتهای این هنر را مینوازد ،فوتبال هر کشور شاید به مانند دستگاه موسیقی باشد که به یکباره تمام فرهنگ آن مردم را به نواختن درمیاورد،با فوتبال است که میتوان فهمید آلمان یعنی نظم در هر شرایطی ،با فوتبال است که میتوان فهمید روح مذهب در برزیل زنده است آنجا که کافو کاپیتان تیم برزیل یا نه بهتر بگویم سردار مردم برزیل درهنگام بالا بردن جام بر پیراهنش نوشت مسیح میاید بزودی.
از فوتبال است که میتوان فهمید ایتالیا هنوز فرهنگ مافیایی وپدرخوانده بودن را دارد ،وماتراتزی میشود نمود کاملی از افکار ماکیاولیستی که میگفت هدف وسیله را توجیه میکند پس بزن بکش وتوطئه کن تا ببری،با موسیقی فوتبال است که میتوان صدای تلاش وپشتکار شرق دور را شنید ودانست که با برنامه ریزی ونظم میتوان سوباسای تخیلی را در هیبت دایسوکه هوندا به امری واقعی تبدیل کرد،فوتبال امروز کتیبه ای است که تمام ضعف ها وقوتهای جوامع انسانی راثبت میکند با هنر فوتبال است که میتوان پیشرفت قاره سیاه را درمیان آن همه ایدز وجنگ و فساد باور کرد واینده کشورهای عربی مسلمان را پیشگویی کرد جوامعی به مثابه تیمهای متمول وبا امکانات وبه ظاهر مدرن ولی به دلیل حاکم شیخ ومربی دیکتاتور ته جدول وفانوس به دست ،همانجاها که تمام مظاهر تمدن را اورده اند الا اصلیترین اصلش را ازادی وحکومت قانون را میگویم.
راستی صدای ساز فوتبال ما چگونه است؟ همان که ادعای اقایی در اسیا میکند ؟همان که رئیسش خندان وبله قربانگوست و تماشاگرش در زیر یوغ عده ای گردن کلفت قمه به دست به نام لیدر،همانی که سلطان دو دهه اش سواد ابتدایی داشت و استاد توطئه چینی ونابود کردن افراد به جرم یک انتقاد ،سلطانی که رعایایش را همیشه این بچه میخواند واز بالا میدیدشان،فوتبالی که سلطانش وقیحانه پسر ناتوانش را در بهترین مسابقه دورانش درجلوی چشم همه به جنگ سرداران بایرن فرستاد وما هیچکدام به ذهنمان نیامد وبه خودمان حق ندادیم که جناب سلطان رانت بازی میفرمایند،سلطان ظلم میکرد وچون سلطان بود وهمه عوامل حفظ قدرت شامل لاتان لیدر گردن کلفت (زور) سرمایه داران دنبال شهرت(زر)ورسانه ایهای مزدور(تزویر)را داشت همه خفه بودند،اما سردار آزادی طلبی رسید که همه اورا محق میدیدند،سرداری به نام شهریار که عرصه را بر سلطان چشم زاغ تنگ کرد و داعیه حق داشت همه طرفدارش شدیم وامیدوار به حق طلبیش،سلطان هم سوتی داد سوبل یا به قول خودش زابل را آورد دامادش را نگهبانش کرد وخودش هنوز حکومت میکرد موفقیتها به نام او بود وشکست هم که طبیعتا دسته گل سوبل،ازادی طلبی به نام نود همه را اگاه کرد سلطان سقوط کرد شهریار امد تحصیلکرده بود وفرنگ دیده ولی امیدها را زود از خود گرفت او هم حق میخورد زور میگفت منافع ملی را با عقده های شخصی قاطی کرد او که با رانت ولابی انتخاب شده بود بانهایت سرافکندگی هم رفت فکر میکردیم متنبه شده اند این ساز بلند فوتبال ما،اما او هم تربیت شده همان محیط استبدای سلطانیست والبته خطرناکتر ،شهریار ،شهر پارس (پرسپولیس)را بی بزرگ گذاشته است وحتی به سردار محجوب این شهر که در حق او هم کریمانه رفتار کرد مستبدانه رفتار کرد ،شهریار به دوران نزول که میرسد متناقض میشود،وهمه قواعد را زیر پا میگذارد کسی را که تا حد اخراج میبرد حالا که پایه های حکومتش سست شده دوروزه وهول هولکی بازی میدهد،بهتر بگویم همه ما هوادران را بازی میدهد وفکر نمیکند که شاید از او بپرسند اگر خوب بود چرا اخراجش کردی واگر بد بود چرا اوردیش؟؟؟
بله ساز فوتبال ما همیشه تک نفره کوک شده است ارکستر نداشته ایم همه به دنبال سلطان وشهریار و ژنرال و خانها میافتیم وفوتبال را یتیم وار رها میکنیم،ساز فوتبال ما کم صداست چون ملاک حضور شایستگی نیست،اینجا برای ریس فدراسیون بودن باید بله قربانگو بود وبرای حضور باید گردن کلفتی به نام لیدر داشت و بیسواد بود وبا ریا وتملق جبرانش کنیم والبته دکترای پیام نور واحد اکسفورد را ضمیمه،فوتبال ما نوازنده های خوب خودش را خفه میکند و نهایت سقفش مطربیست.
شهر ما پرسپولیس اوضاع مناسبی ندارد وبه نظر میرسد شهریار لایق و پاسخگویی ندارد باید کاری کنیم والا ایشان تا قهرمانی هستند زمانش هم اصلا مهم نیست شاید یک قرن بعد.

SNOW PATROL
10-12-2010, 16:24
دوست عزیز نویسنده های که شما مطالبشون رو اینجا قرار میدی از کجا معلوم پرسپولیسی هستند؟؟؟

گرافيكار
10-12-2010, 16:44
دوست عزیز نویسنده های که شما مطالبشون رو اینجا قرار میدی از کجا معلوم پرسپولیسی هستند؟؟؟

بي خيال دوست من...:11:

امير موسر
10-12-2010, 17:18
ديدار استقلال و شهرداري تبريز فردا برگزار مي‌شود


رئيس سازمان ليگ فوتبال حرفه‌اي از برگزاري ديدار استقلال و شهرداري در روز شنبه خبر داد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

عزيز محمدي اظهار داشت: کميته اضطرار استان تهران امروز جلسه‌اي را برگزار کرد که در پايان اين جلسه برگزاري ديدار استقلال و شهرداري بر عهده اداره کل تربيت‌بدني قرار گرفت.
به اين ترتيب پس از صحبت با رضا افتخاري مدير کل تربيت‌بدني استان مقرر شد اين ديدار راس ساعت 15 فردا (شنبه) در ورزشگاه آزادي برگزار شود.
وي در مورد اينکه دو تيم با برگزاري مسابقه در روز شنبه مخالفند گفت: دو تيم نمي‌توانند مخالفتي در اين زمينه داشته باشند زيرا طبق آئين‌نامه 24 ساعت پس از لغو يک مسابقه بايد بازي برگزار شود.

football3

OSEN
10-12-2010, 17:47
وي در مورد اينکه دو تيم با برگزاري مسابقه در روز شنبه مخالفند گفت: دو تيم نمي‌توانند مخالفتي در اين زمينه داشته باشند زيرا طبق آئين‌نامه 24 ساعت پس از لغو يک مسابقه بايد بازي برگزار شود.
جالبه این وسط اصل قضیه که تیم ها باشن رو به آرنجشون هم حساب نکردن :13:.


.

mohammadi4net
10-12-2010, 18:12
والا بنده دشمن دایی نیستم . این مطالب رو از سایتهای پرسپولیسی که خون جلو چشماشونو گرفته وسایت گل و... مینویسن وبنده هم جهت اطلاع رسانی اینجا قرار میدم. والبته خوشحالم که داره ثابت میشه دایی مخربی نیست که نیست ....[COLOR="Silver"]
راست میگن دیگه تو چه پدر کشتگی با علی دایی داری؟
سرمربی راضی !
بازیکن راضی !
مربی و ... راضی !
مدیر عامل راضی !
لیدر راضی !
هوادار تیم راضی !
فدراسیون راضی !
هواداران استقلال و تراکتور و سپاهان و ... راضی !
فقط شما ناراضی؟

بی باک بی بال
10-12-2010, 19:15
فردوسي‌پور از سؤال شما سوءاستفاده مي‌كند
مايلي‌كهن: مشكلات فوتبالمان را به گردن استكبار جهاني مي‌اندازيم
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم سايپا با انتقاد از فدراسيون فوتبال گفت: مشكلات فوتبال خود را به گردن استكبار جهاني مي‌اندازيم.


به گزارش خبرگزاري فارس، محمد مايلي‌كهن پس از تساوي يك بر يك برابر صباي قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازي را فوق‌العاده خوب شروع كرديم و به گل هم رسيديم. مي‌توانستيم در نيمه اول سه گل بزنيم كه موقعيت‌هاي گلزني را از دست داديم. صبا نيز از تك موقعيت خود استفاده كرد و توانست بازي را مساوي كند.
وي ادامه داد: در نيمه دوم صبا به توپ‌هاي بلند و بازي مستقيم روي آورد. اين توپ‌ها به فرزاد حاتمي ختم مي‌شد كه ما اين حربه را خنثي كرديم. استحقاق پيروزي را در اين مسابقه داشتيم و دو توپ هم به تير دروازه زديم. به عبدالله ويسي بابت سرمربيگري تبريك مي‌گويم.
سرمربي سايپا با اشاره به بازيكنان مصدومش گفت: خالقي‌فر مصدوم است و مجيد غلام‌نژاد كه به خدمت سربازي رفته بود، به مدت دو سال و نيم در اختيار نداشتيم. او از شرايط ايده‌آلش به دور است اما چون بازيكن بزرگي است از او استفاده كرديم.
مايلي‌كهن با اشاره به جوانگرايي خود در تيم‌هايش عنوان كرد: ترجيح مي‌دهم از بازيكنان جوان استفاده كنم حتي اگر اين جوانگرايي باعث شود نتوانم اين نيمكت را حفظ كنم. دو بازيكن خارجي يكي از برزيل و ديگري از صربستان در تمرينات ما شركت كردند و براي نيم فصل پيشنهاد 170 هزار دلاري به ما دادند. ديدم آنها بازيكنان مبتدي هستند،‌ گفتم 50 هزار دلار كه موافقت كردند. پس مي‌توانيد حدس بزنيد در فوتبال ما چه خبر است. آن دو بازيكن حاضر بودند هر كدام با دستمزد 50 هزار دلاري كار كنند اما به درد من نمي‌خوردند.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگاري كه پرسيد وضعيت كنوني فوتبال ايران را چه طور ارزيابي مي‌كنيد آيا وضعيت سفيد است يا قرمز، گفت: اين سؤال جايش در اين نشست نبود و اكنون عادل فردوسي‌پور از آن سوءاستفاده مي‌كند و مي‌گويد مايلي كهن در مورد همه چيز اظهار نظر مي‌كند. او نمي‌گويد كه شما چنين سؤالي را مطرح كرديد زيرا عادل فردوسي‌پور عادل نيست.
مايلي‌كهن افزود: متاسفانه زماني كه سرمربي تيم ملي مشغول كار است، به دنبال جايگزين برايش هستيم و تمركزش را به هم مي‌زنيم و همه مسائل را كنار مي‌گذاريم و از سرمربي مي‌خواهيم تيم را قهرمان كند. با اين كارها شانس تيم خود را پايين مي‌‌آوريم. خودمان تيم خود را با دست خود تضعيف مي‌كنيم و به ميادين بين‌المللي مي‌فرستيم. اكثر تيم‌هاي ملي با مشكلات تحصيلي و سربازي بازيكنان مواجه هستند. وظيفه رئيس فدراسيون حل اين مشكلات است. متاسفانه اين مشكلات را حل نمي‌كنيم و آنها را به گردن استكبار جهاني مي‌اندازيم.
سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال تاكيد كرد: اگر در جام ملت‌ها نتيجه بگيريم كاملا اتفاقي است زيرا ما برنامه‌ريزي نداشته‌ايم.

پ.ن اگه یکی توی این فوتبال پاک باش همین هست

masoudtr
10-12-2010, 19:32
خدایش مایلی حرف حق میزنه

وین رونی
10-12-2010, 20:37
بچه ها امروز تهران خیلی آلوده بود از توی ماشین می شد بوی دود و آلودگی را احساس کرد.
بی برنامگی فدراسیون کنار اما اگه بازی برگزار میشد یکی دو تا غشی و خفگی احتمالاً رو دست می موند.

Ezel
11-12-2010, 12:42
محمود یاوری سرمربی پاس شد




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



سایت گل- محمود یاوری به عنوان سرمربی جدید تیم پاس همدان انتخاب شد. پس از پذيرفته شدن استعفاي علي اصغر مديرروستا، مسئولان باشگاه پاس همدان مذاكرات خود را با محمود ياوري آغاز كردند و شب گذشته با اين مربي به توافق رسيدند.

قرارداد ياوري با اين باشگاه به مدت يك فصل و نيم است و او از امروز در تمرينات تيم همداني حاضر مي‌شود.

یاوری از بازیکنان اسبق تیم پاس در دهه 40 است که فوتبال خود را با این تیم به پایان برده بود. او در نیم فصل دوم لیگ 77 آزدگان نیز در تیم پاس مربیگری کرده بود و جالب اینکه در زمان انتقال این تیم به همدان یکی از مخالفان سرسخت انتقال پاس بود!


بخش فارسی سایت گل


پی نوشت : سرهنگ ؛ مرد همیشه آلترناتیو

farshidshd
11-12-2010, 13:21
چطور برای استیل آذین و نفت تهران ، هوا آلوده نبود؟؟ فقط برای استقلال هوا آلوده بود؟؟

معلومه چه قصدی دارن اینا

vahidgame
11-12-2010, 13:33
ظاهرا اینا دوست ندارن تماشگر برای استقلال زیاد بره وگرنه بازیو لغو نمی کردن
چشم ندارن ببینن یه تیم تهرانی از تیم های اصفهانی داره بهتر کار می کنه! :31:

امير موسر
11-12-2010, 13:34
چطور برای استیل آذین و نفت تهران ، هوا آلوده نبود؟؟ فقط برای استقلال هوا آلوده بود؟؟

معلومه چه قصدی دارن اینا

چه قصدی ؟!

farshidshd
11-12-2010, 13:40
چه قصدی ؟!


قهرمانی استقلال

امير موسر
11-12-2010, 13:45
جک نگید بابا !
چه ربطی داره !؟ یعنی استقلال جمعه بازی میکرد تماشاگر بیشتر براش میمود بدتر از امروز بود !؟

vahidgame
11-12-2010, 13:50
پست قبلی تایید میشه
مطمئنا لغو بازی به ضرر استقلال بوده ;)

fandak
11-12-2010, 13:51
جک نگید بابا !
چه ربطی داره !؟ یعنی استقلال جمعه بازی میکرد تماشاگر بیشتر براش میمود بدتر از امروز بود !؟

امسال تيم‌هايي كه وجهه !! قهرماني دارند قهرمان ميشوند

امير موسر
11-12-2010, 14:21
امسال تيم‌هايي كه وجهه !! قهرماني دارند قهرمان ميشوند

نه ! تیمایی که 4 تا 4 تا میخورن میخواستی قهرمان شن پس !؟

man war
11-12-2010, 15:45
دیدن استقلال داره خوب نتیجه میگیره میخوان بد نتیجه بگیره بشه مثه پرسپولیس :41::41::41::41::41:

{ نمیدونم چرا اخراج خردن مبعلی رو}

لول بازیکن شهرداری هم اخراج شد

manreza71
11-12-2010, 15:49
ثبت رکورد جدید دایی برای پرسپولیس

پس ار باخت سنگین پرسپولیس درخانه ( بازیهای لیگ )به سرمربیگری علی دایی پس از 33 سال وباخت به تراکتور بعد از 17 سال رکورد جدید دایی برای پرسپولیس ثبت شد .
4باخت متوالی و رسیدن تعداد باخت ها به 7 باخت در مدت 18بازی اتفاقی است که غیر قابل باور است.سر خ پوشان هیچگاه در مسابقات لیگ به چنین آماری تلخی نرسیده بودند.

L.A.M.P.A.R.D
11-12-2010, 16:05
ثبت رکورد جدید دایی برای پرسپولیس

پس ار باخت سنگین پرسپولیس درخانه به سرمربیگری علی دایی پس از 33 سال وباخت به تراکتور بعد از 17 سال رکورد جدید دایی برای پرسپولیس ثبت شد .
4باخت متوالی و رسیدن تعداد باخت ها به 7 باخت در مدت 18بازی اتفاقی است که غیر قابل باور است.سر خ پوشان هیچگاه در مسابقات لیگ به چنین آماری تلخی نرسیده بودند.
مبارک باشه :دی:دی

manreza71
11-12-2010, 16:10
مبارک باشه :دی:دی
مبارک دایی باشه که بعد این باخت ها با لب خندون تو باشگاه برای دخترش جشن تولد میگیره

nar nia
11-12-2010, 17:46
ژست آرش برهانی و مهدی امیرآبادی برای نشان دادن آلودگی هوای تهران
مهدی امیرآبادی با استفاده از ماسک و آرش برهانی با گرفتن بینی خود سعی در نشان دادن آلودگی هوا دارند. این عکس دقایقی پس از آن ثبت شد که سازمان لیگ، بازی استقلال - شهرداری تبریز را به خاطر آلودگی هوا لغو کرد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

---------- Post added at 05:46 PM ---------- Previous post was at 05:44 PM ----------

لوگوی تیم جدید افشین قطبی
این لوگو باشگاه شیمیزو اسپالس ژاپن، تیم جدید افشین قطبی است.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] __________________

man war
11-12-2010, 18:28
لوگوی تیم جدید افشین قطب
این لوگو باشگاه شیمیزو اسپالس ژاپن، تیم جدید افشین قطبی است.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] __________________


بیچاره تیم شیمیزو:41::41::41:

manreza71
12-12-2010, 10:10
سقوط آزاد پرسپولیس با علی دایی در لیگ برتر؛ از این بدتر غیر ممکن بود!!!


یقینا این بدترین آذرماه تاریخ پرسپولیس است؛ این تیم در 4 بازی اخیرش 12 امتیاز از دست داده است و در 12 بازی اخیر خود نیز فقط 12 امتیاز کسب کرده است، در حالی که برای قهرمانی در لیگ برتر و حتی رتبه های دوم و سوم نیز بطور میانگین باید حداقل 8/1 تا 2 امتیاز از هر بازی کسب کرد.

روند نتایج بد پرسپولیس در لیگ برتر همچنان ادامه دارد و به یقین آذرماه 89 بدترین روزهای تاریخ پرسپولیس بوده است.
پرسپولیس 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر را با شکست پشت سر گذاشته است و ضمن دریافت 9 گل فقط یک گل به ثمر رسانده است که آمار منحصر بفردی در تاریخ این باشگاه است: 360 دقیقه و یک گل زده!
پرسپولیس حتی در بدترین روزهای تاریخ خود نیز چنین روند بدی نداشته است. آخرین باری که هواداران پرسپولیس شاهد چنین نتایج ضعیفی از تیمشان بودند، به 41 سال قبل باز می گردد که پرسپولیس بدون ستارگان کوچ کرده اش با پیکان، در مسابقات جام باشگاههای تهران 4 باخت پیاپی بدست آورد، آن هم در حالیکه در یک بازی به دلیل اعتراض به رای فدراسیون فوتبال درباره بازی با استقلال، اصلا در میدان حاضر نشد و بازنده اعلام شد.
اما پرسپولیس با علی دایی در این فصل و به خصوص از هفته هفتم به بعد روند کاملا نزولی را در پیش گرفته است و در 12 بازی اخیر 24 امتیاز از دست داده است که این میزان امتیاز برای تیم مدعی قهرمانی چون پرسپولیس یک آمار وحشتناک و فوق العاده ضعیف محسوب می شود. پرسپولیس بعد از پیروزی بر شاهین بوشهر در هفته ششم، از هفته هفتم تا نهم در 3 بازی مقابل فولاد، شهرداری و پاس 3 مساوی بدست آورد که البته دو بازی این تیم در خارج از خانه بود و شاید دو نتیجه مساوی و کسب 2 امتیاز آمار بدی نباشد. اما سرخپوشان در هفته های دهم و یازدهم مقابل ملوان و استقلال باختند که البته نباید از این موضع غافل شد که داوری تاثیر مستقیمی در این دو باخت داشت و شاید اگر اشتباهات داوری نبود، در بدبینانه ترین حالت دو نتیجه مساوی می توانست رقم بخورد.
پرسپولیس بعد از شکست در دربی، روند صعودی داشت و در 3 بازی مقابل ذوب آهن، استیل آذین و نفت تهران 3 برد بدست آورد و فقط یک گل دریافت کرد که این گل هم حاصل یک ضربه پنالتی بود. اما این تیم از 4 هفته قبل دوباره روند نزولی خود را آغاز کرده است و مقابل مس، سپاهان، پیکان و تراکتور سازی 4 باخت بدست آورده است و در مقابل پیروزی های پیاپی مدعیان، 12 امتیاز از دست داده است! پرسپولیس که در هفته ششم صدرنشین لیگ برتر بود، در هفته هجدهم به رتبه هفتم رسیده است و طعنه آمیز اینکه تیم های تازه لیگ برتری شده مثل نفت آبادان و تراکتورسازی در جدول رتبه بهتری از باسابقه ترین تیم تاریخ لیگ دارند.
پرسپولیس در 12 بازی اخیرش فقط 12 امتیاز کسب کرده است، در حالی که برای قهرمانی در لیگ برتر بطور میانگین از هر بازی باید 2 امتیاز کسب کرد. بررسی روند تیم های قهرمان در تاریخ لیگ برتر نشان می دهد که پایین ترین میانگین امتیاز برای قهرمانی در لیگ برتر 8/1 امتیاز است که تیم پرسپولیس در لیگ اول ثبت کرد. در فصل گذشته نیز سپاهان با میانگین 97/1 امتیاز از هر بازی موفق به قهرمانی در لیگ برتر شد. در لیگ 34 تیمی برای قهرمانی باید حداقل 65 امتیاز کسب کرد.

fandak
12-12-2010, 13:54
نه ! تیمایی که 4 تا 4 تا میخورن میخواستی قهرمان شن پس !؟

قضيه رو نگرفتي چيه!؟

nar nia
12-12-2010, 15:38
«90» اين هفته پخش نمي‌شود

ايام سوگواري و پخش مسابقه‌ي فوتبال منچستر يونايتد و آرسنال، باعث شد تا شبكه سه برنامه «90» را اين هفته در كنداكتور پخش خود قرار ندهد.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، شبكه سه سيما به پخش برنامه «90» در شنبه شب ـ 20 آذر ماه ـ تمايل نشان داده است كه به دليل احترام به مخاطبان و تاكيد بر پخش اين برنامه در باكسي ثابت، سازندگان «90» با اين امر موافقت نكردند.

برنامه‌ي «90» كه مدت يازده سال است آخرين اتفاقات فوتبال ايران را تحليل مي‌كند، دوشنبه ـ هشتم آذر ماه ـ نيز به دليل پخش زنده‌ي ديدار بارسلونا و رئال مادريد پخش نشد و اين برنامه پنجشنبه ـ 11 آذر ماه ـ به روي آنتن رفت.

برنامه‌ي «90» با اجرا و تهيه‌كنندگي عادل فردوسي‌پور روزهاي دوشنبه حدود ساعت 22 و 30 دقيقه به روي آنتن مي‌رود و به طور معمول اگر در هفته‌اي امكان پخش اين برنامه در روز دوشنبه نباشد، «90» پنج‌شنبه شب پخش مي‌شود. اما از آن جا كه پخش برنامه‌هاي اينچنين در روزهاي سوگواري كه با عاشوراي و تاسوعاي حسيني مصادف است، معمول نيست، به طور قطع «90» پنجشنبه ـ 25 آذر ماه ـ نيز پخش نخواهد شد. البته در سال‌هاي گذشته در مواردي شاهد پخش برنامه‌ي «90» در مناسبت‌ها نيز بوده‌ايم.

به گزارش ايسنا، ديگر برنامه زنده شبكه سه با نام «هفت» كه به نود سينمايي معروف است نيز جمعه اين هفته ـ 26 آذر ماه ـ پخش نخواهد شد.

nar nia
12-12-2010, 16:11
خواب فدراسیون چپه!



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سالن همایش های فیفا- شب

فضای نفس گیری در سالن حاکم است. تمامی روسای فدراسیون های فوتبال در سالن نشسته اند تا میزبان جام جهانی سال 2466 مشخص شود. هیاتی از ایران به رهبری کفاشیان در سالن حضور دارد. سپ بلاتر پشت میکروفون صحبت می کند.

بلاتر: به یارو میگن پسرت رکورد المپیک رو شیکونده... می گه غلط کرده! من که خسارتش رو گردن نمی گیرم!
سالن از خنده منفجر می شود. سپ بلاتر پاکتی که میزبان، داخلش نوشته شده را باز می کند.

بلاتر: خب، بعد از این جوک بی مزه، حالا موقع تعیین نام میزبانه، بله، میزبانی جام جهانی سال 2466 به همراه لوح تقدیر و سه سکه بهار آزادی طرح جدید تقدیم می گردد به ... به ...

نماینده فرانسه: به فرانسه؟
نماینده برزیل: به برزیل؟
کفاشیان: به ایران؟
بلاتر: کی بود؟!
کفاشیان گردن نمی گیرد!
بلاتر: بله، به ایران...

سالن یک صدا ایران را تشویق می کند و آهنگ دلاوران نام آوران به 7 زبان زنده دنیا از بلندگوی سالن پخش می شود. از سمت چپ سالن، علی آبادی و از سمت راست سالن، سعیدلو و از وسط کفاشیان به طرف سن می روند.

بلاتر: آقا فقط یک نفر بیاد! با شمام! عزیزم نیا!

کفاشیان یاد سال های جوانی می افتد و می دود. سعیدلو یک کف گرگی به علی آبادی می زند و خودش دوان دوان به طرف سن می رود... علی آبادی که روی زمین افتاده، یک جفت پا به کفاشیان می اندازد و کفاشیان یک مرتبه از خواب می پرد و با ترس به اطراف اتاقش نگاه می کند.

کفاشیان: عجب خوابی بود. به خاطر یه میزبانی نزدیک بود ما رو به کشتن بدن!
به طرف تلفن می رود و شماره می گیرد...

پیغامگیر: به موسسه تعبیر خواب خوش آمدید. اگر خواب دیدید فردا تعطیله، عدد یک ... اگر خواب دیدید میزبان جام جهانی شده اید، عدد 2 ... و اگر خواب دیدید شما را کشته اند، عدد 110 را فشار دهید.

کفاشیان گزینه 2 را با فشار، فشار می دهد.
پیغام گیر: خواب شما چپ است. با تشکر از خواب شما ... بوق!

دفتر کفاشیان ... فدراسیون فوتبال

کفاشیان روی صندلی نشسته و از دفترچه تلفن دنبال شماره می گردد که آبدارچی برای او چایی نبات می آورد.

کفاشیان: مشتی، این شماره تلفن فدراسیون قطر رو کجا گذاشتی؟
مش قاسم: آقا گذاشتم تو داشبورد میزتون!

چند ثانیه بعد ... کفاشیان شماره می گیرد.

کفاشیان: الو؟ الو؟ اهلا و سهلا مرحبا یا شیخ ... المبارکا باشه میزبانی شما.
عزیز محمدی: کفاشیان تویی؟ این مسخره بازی ها چیه؟
کفاشیان: شما؟
محمدی: عزیز محمدی!
کفاشیان: تو؟ تو قطر چی کار می کنی؟ مگه فدراسیون صاحب نداره؟ الان باس سر کارت باشی!
عزیز محمدی: شماره اتاق بغلی رو گرفتی!
کفاشیان جا می خورد و سریع گوشی را قطع می کند و دوباره شماره می گیرد.

کفاشیان: السلام علیکم بر میزبان جام جهانی 2022
پیغام گیر: ببخشید! شما با شماره دایی تماس گرفتید، اگر می خواهید پول بدهید، ببخشید به قولی عدد یک را فشار دهید، اگر می خواهید ...

کفاشیان: دایی چیه؟ من قطر رو گرفتم.
پیغام گیر: ببخشید، دارم توضیح می دم ...
کفاشیان: مرد حسابی، یک کلام بگو اون جا قطره یا نه!
پیغام گیر: به قولی اینجا کویته!
کفاشیان گوشی را قطع می کند و دوباره شماره می گیرد.

ناشناس: قاسم هستم، چه آهنگی می خوای برات پخش کنم عزیز دلم؟
کفاشیان جا می خورد و سریع گوشی را قطع می کند و دوباره شماره می گیرد.

کفاشیان: الو؟ الو؟ فدراسیون قطر؟
رییس: بله؟
کفاشیان: آقا تو آسمونا دنبال شما می گشتیم، تو قطر پیداتون کردیم!
رییس: کفاشیان، تویی؟ خدا نکشتت! چطوری؟ تو کجا، قطر کجا؟
کفاشیان: زنگ زدم میزبانی رو بهت تبریک بگم. ایشالا چرخش واست بچرخه!
رییس: مرد حسابی، الان بلوتوثش تو تمام کشورها پخش شده.

کفاشیان یک مرتبه دیگر از خواب می پرد ... با ترس به اطراف اتاقش نگاه می کند.
به طرف تلفن می رود و شماره می گیرد.

پیغام گیر: به موسسه تعبیر خواب خوش آمدید!

manreza71
12-12-2010, 23:07
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

روزگاربرزخي دايي!

بهزاد و حسن دو برادر كوچك علي دايي كه مسووليت اداره فروشگاه ورزشي دايي در مجتمع تجاري ايران زمين در شهرك غرب را دارند، اين روزها ديگر حوصله اي براي پرسه زني در راهروهاي مجتمع و سروكله زدن با همسايه ها را ندارند.

آن هايي كه در مجتمع ايران زمين به كسب و تجارت مشغولند پاتوقي معروف در طبقه اي پايين تر با عنوان «آرايشگاه آقا نعمت» دارند كه خود علي دايي هم براي اصلاح سر و صورت و موهايش گهگاه به آنجا آمده و ضمن ديدار با همسايگان و خوش وبش با مغازه داران اطراف مستقيما پشت صندلي اصلاح آقا نعمت مي نشيند و با دوستان گفت وگو هم مي كند.

آخرين بار دو شب قبل از بازي استقلال و پرسپوليس به آنجا آمده بود همه از او در مورد داربي پرسيدند اما اين بار او با تحكم قبلي جواب نداد كه مثل داربي قبل برنده است يا نه.

اين روزها هم بعد از كسب چند باخت پي درپي برابر سپاهان، پيكان و تراكتورسازي اكثر مغازه داران مجتمع ايران زمين از صبح تا شب به سمت مغازه دايي ها و پاتوق آقانعمت سرك مي كشند كه آيا دايي مي آيد يا نمي آيد؟ همه مي دانند كه پاتوق اصلي او فروشگاه يوسف آباد است و اگر كار واجب و تمريني نباشد هر روز بعدازظهر به اين مغازه رفته و بيشتر وقتش را آنجا مي گذراند.

فروشگاهي كه در هفته هاي اخير دايي به آنجا هم سر نمي زند و اگر هم بيايد نيم ساعتي معطل كرده و به سرعت مي رود. سرمربي پرسپوليس بيشتر از درگيري هاي باخت تيمش درگير تولد دخترش «نورا» است كه از لحظه تولد تا به حال كام پدرش را بابت نتيجه نگرفتن تيمش شيرين نديده است. بهزاد وحسن هم در مجتمع شهرك غرب دايما با همسايه هاي آبي رنگ در حال كري خواني هستند كه وضعيت اين طور نمي ماند، ولي اوضاع براي خانواده دايي هم چندان روبه راه نيست.

هر دو برادر بيشتر ترجيح مي دهند داخل مغازه نشسته و پشت دخل و دكورها سرگرم باشند تا جلوي چشم آشنايان قرار نگيرند. خود آنها هم مثل دايي نمي دانند كه چه بر سر تيم آمده كه در چند هفته گذشته روي نوار باخت افتاده و خيال تغيير هم ندارد. برادر بزرگ تر براي رفع مشكل از گناه شيث گذشت و دوباره راي به برگشتش داد. با كريم باقري هم مشكلي نبود و خودش رفت. پاي اشپيتيم آرفي به گل باز شده اما رضايي پس از برگشت از اردوي اميدها ديگر آن غلامرضا رضايي سابق نيست و به غير از اين اكثر حريفان، او و محمد نوري را شناسايي و اسير يارگيري كرده اند. بحث تاكتيك و ريشه يابي مشكل پرسپوليس نيست. داستان عدم حضور دايي در محل كسب و مشكلات برادرانش بود كه بختك باخت هاي قرمزرويشان افتاده و نمي دانند با آن چه كار كنند.

يك روزگار برزخي كه سرمربي پرسپوليس هنوز نتوانسته با آرامش خاطر شيريني تولد دختر دومش را بخورد. چشم آقا نعمت آرايشگر هم به در خشك مانده كه داش علي چه زماني براي اصلاح سر و صورت از در وارد شده و با به صدا درآوردن حصيرهاي پرده آويزه جلوي در و با لباني خندان جواب سلام آقا نعمت را بدهد. او مدت ها است كه با كسي دردودل نكرده است و حرف دلش را نزده است. او همچنين اميدوار است اين روزگار برزخي زودتر به پايان برسد.

منبع

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

nw_nk
12-12-2010, 23:15
جناب manreza71 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) منبع اخبار رو قرار بدید!

yoosef_st
13-12-2010, 00:06
جناب manreza71 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) منبع اخبار رو قرار بدید!
اصلا لطف کنید دیگه اخبار قرار ندید.
این چه طرزشه؟ همش حرفهای تکراری و بیخودی بر ضد یه نفر! خسته شدیم هر سری اومدیم شما یک نفس پشت دایی صفحه گذاشته بودی!

logos
13-12-2010, 00:12
اصلا لطف کنید دیگه اخبار قرار ندید.
این چه طرزشه؟ همش حرفهای تکراری و بیخودی بر ضد یه نفر! خسته شدیم هر سری اومدیم شما یک نفس پشت دایی صفحه گذاشته بودی!


جانا سخن از زبان ما میگویی

manreza71
13-12-2010, 00:33
اصلا لطف کنید دیگه اخبار قرار ندید.
این چه طرزشه؟ همش حرفهای تکراری و بیخودی بر ضد یه نفر! خسته شدیم هر سری اومدیم شما یک نفس پشت دایی صفحه گذاشته بودی!

والا این مشکل من یا شخص دیگه نیست. اخبار هست و فعلا دایی با باختاش بدجوری اخبار رو تو همه جا به خودش اختصاص داده. در ضمن این امارو دایی بیرون زده نه من یا شما !!!

SNOW PATROL
13-12-2010, 08:44
اقای nw_nk
اگه من یه حرفی در دفاع از دایی بزنم که فوری پاکش میکنید اما اقای manreza71 هر چی دلش میخواد میگه لطفا بررسی کنید !!

"R E Z A"
13-12-2010, 09:18
ميانگين تماشاگر هفته هجدهم ليگ برتر؛ 12400 نفر


بعد از 5 هفته تعداد تماشاگران ليگ برتر در هفته هجدهم دوباره به طور محسوسي افزايش يافت که بازي تيم هاي تراکتورسازي و نفت آبادان در خانه نقش زيادي در افزايش آمار تماشاگران هفته هجدهم داشت.

در هفته هجدهم لیگ برتر که کم گل ترین هفته لیگ دهم نیز بود، 112 هزار تماشاگر در ورزشگاه های مختلف حاضر شدند و بازیهای این هفته را تماشا کردند. بازی تراکتورسازی و پرسپولیس با 80 هزار نفر پرتماشاگرترین بازی هفته بود و بازی نفت تهران و ملوان نیز کمتر از 500 نفر تماشاگر داشت که کم تماشاگرترین بازی هفته بود. میانگین تماشاگر در این هفته 12400 نفر بود که این بیشترین میزان تماشاگر پس از هفته دوازدهم بود. در هفته دوازدهم نیز میانگین تماشاگر 12400 نفر بود و پس از آن در هفته های سیزدهم تا هفدهم کاهش یافت.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

manreza71
13-12-2010, 10:29
اقای nw_nk
اگه من یه حرفی در دفاع از دایی بزنم که فوری پاکش میکنید اما اقای manreza71 هر چی دلش میخواد میگه لطفا بررسی کنید !!
بالای 20 پست من تو همین فروم در چند وقت اخیر درمورد دایی پاک شد.البته دلیلش عنوان کردن حقایق درمورد دایی گفته شد ولی به من گفتن تا جو به هم نخوره این بحث ها رو نکن .که بنده هم نکردم ..ولی این اخبار و...رو همه سایت ها وخبرگذاریها میزنن وکسی نمیتونه به اونا ایراد بگیره که چرا اینارو مینویسن.وقتی دایی تمام اخبار رو با این وضع پرسپولیس به خودش اختصاص داده گناه بقیه چیه ؟؟

SNOW PATROL
13-12-2010, 10:48
کدوم خبر گزاری ها ؟؟
نکنه منظورتون وبلاگ ها هستند که اصلا مشخص نیست پرسپولیسی هستند یا نه

fandak
13-12-2010, 10:57
بايد منبع خبرگزاري مشخص بشه . مثلا تو تاپيك قهوه تلخ ،‌ گفته بودند شركت پخش الوند 120 ميليارد تومن قوه تلخ رو از مهران مديري خريداري كرده بوده با منبع .

مثل اين :

کفاشیان مقصر ناکامی‌های فوتبال نیست/ فدراسیون زیربنایی عمل کرده است نایب رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: حتی در صورتی که تیم ملی در جام ملت های آسیا نتیجه نگیرد کفاشیان مقصر این ناکامی ها نیست چرا که ایشان در بخش زیرساخت ها به درستی عمل کرده و باید فرصت کافی داشته باشد تا برنامه هایش را پیاده کنند. سیدرضا افتخاری که پس از بازدید روز یکشنبه خود از کمپ تیم های ملی و طرح های جدید فدراسیون فوتبال در توسعه این کمپ با خبرنگار مهر گفتگو می کرد، ضمن بیان این مطلب افزود: فدراسیون آقای کفاشیان طرح های خوبی برای توسعه کمپ تیم های ملی داشته و تاکنون کارهای بزرگی در جهت تکمیل کمپ تیم های ملی انجام شده است که در فوتبال ما بی سابقه است.
وی با بیان اینکه باید به یک مدیر فرصت کافی داده شود تا برنامه های خودش را اجرا کند اظهار داشت: کفاشیان از افراد متدین و سالم جامعه ورزش هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند. نمی شود همه ناکامی های اخیر فوتبال را به ایشان نسبت داد.
مدیرکل تربیت بدنی استان تهران گفت: چندین سال طول می کشد تا یک رئیس فدراسیون به همه امور آشنا و مسلط شود. فوتبال ما دیگر نباید اشتباهات گذشته را تکرار کند. باید به یک مدیر فرصت داد تا آزموده های خود را به اجرا درآورد. مهم این است که کارهای زیربنایی و زیرساخت ها به درستی انجام شود.
وی اضافه کرد: اینکه بعضی ها می گویند بعد از مسابقات جام ملت‌های آسیا در قطر اگر تیم ملی نتیجه نگیرد رئیس فدراسیون تغییر می کند حرف درستی نیست. به نظر من اگر تیم ملی نتیجه هم نگیرد باید کادر فنی تغییر کند نه مدیریت فدراسیون و برنامه ها.
نایب رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در بازدیدی که ازکمپ تیم های ملی داشتم به آقای کفاشیان قول دادم تمام تجربیاتم را درفوتبال و امکانات اداره کل تربیت بدنی استان تهران در تقویت فدراسیون فوتبال بکار بگیرم.
وی دربخش پایانی سخنان خود گفت: خوشبختانه آقای سعیدلو ریاست سازمان تربیت بدنی نیز ازآقای کفاشیان همواره حمایت می کند و این موضوع را چندین بار از زبان ایشان شنیده ام که این امر می تواند قوت قلب و دلگرمی ای برای رئیس فدراسیون فوتبال باشد.
وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به اینکه فوتبال ایران بتواند در مسابقات جام ملت های آسیا همچون درخشش قهرمانان ایران در بازیهای آسیایی گوانگجو افتخار آفرین باشد گفت: فوتبال کشور در مقطع کنونی نیاز به حمایت همه جانبه دارد و امیدوارم همه اهالی فوتبال با یکدلی و یکپارچگی برای موفقیت تیم ملی در بازیهای قطر تلاش کنند.
منبع :
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

manreza71
13-12-2010, 12:16
محمد نصرتي: دايي وقتي مقابل پرتغال ذخيره شد نيامد تا دست روي قرآن بگذارد/ وقتي چيزي از او ياد نگرفتم چرا بايد به سمتش بروم؟



وقتي دايي خودش توقع دارد كه بابت بازي نكردن يا مسائلي شبيه به اين ناراحت نباشيم پس چطور خودش در بازي ايران مقابل پرتغال در جام جهاني 2006 ناراحت بود. او در اين بازي نيمكت‌نشين شد و چون ذخيره بود قبل از شروع مسابقه نيامد تا دستش را روي قرآن بگذارد

سايت گل ـ‌ محمد نصرتي در بازي مقابل پرسپوليس يكي از بازيكنان تأثيرگذار تيمش بود. او كه مقابل تيم سابقش بازي مي‌كرد قبل از مسابقه به سمت علي دايي نرفت،‌اين در حالي است كه وقتي نصرتي در تيم ملي با دايي هم بازي بود رابطه‌اي بسيار خوب با يكديگر داشتند. نصرتي در اين سال‌ها خيلي كم پيش آمده بود كه در مورد دلايل اختلافش با دايي حرف بزند. ولي حالا صحبت‌هايي را انجام داده كه خواندن آن در نوع خودش جالب است. مصاحبه اختصاصي نصرتي با سايت گل را مي‌خوانيم.
*نظرت در مورد بازي با پرسپوليس چيست؟
بازي خوبي بود. به نظر من تراكتور در 5 دقيقه ابتدايي خوب شروع كرد ولي آنها يك خطا گرفتند و چند دقيقه روي دروازه ما فشار آوردند. اين شرايط پايدار نبود و ما سرانجام توانستيم به گل برسيم. بعد از گل هم طبيعي بود كه به دنبال حفظ نتيجه باشيم ولي با اين حال دو موقعيت خوب ديگر هم داشتيم. با اينكه يك يار تأثيرگذار ما هم اخراج شد يك موقعيت نصف و نيمه هم به حريف نداديم و اگر 10 نفره نمي‌شديم مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري بزنيم.
*به نظر مي‌رسد پرسپوليس ضعيف بود؟
خير، اتفاقا اينطور نبود. آنها در سه بازي شكست خورده بودند و از جان مايه گذاشتند. بازيكنان پرسپوليس هم به دليل جويي كه در مورد علي دايي در استاديوم وجود داشت، قصد داشتند هر طور كه شده اين بازي را ببرند.
*نظرت در مورد شعارهايي كه عليه دايي دادند چيست؟
نظر خاصي ندارم، البته اين شعارها چيز خاصي نبود.
*به نظرت ضعف پرسپوليس در چيست؟
من نمي‌دانم ازخودشان بپرسيد.
*امسال سهميه آسيا مي‌گيريد؟
توكل‌مان به خداست و اميدوارم بگيريم.
*چرا قبل از بازي به سمت دايي نرفتي؟
دليلي نداشت اين كار را انجام دهم.
*چرا؟
وقتي چيزي از او ياد نگرفتم چرا بايد به سمتش بروم.
*منظورت زماني است كه او سرمربي تيم ملي بود و تو در تفكراتش جايي نداشتي؟
من آن زمان صددرصد آماده بودم ولي دعوت نمي‌شدم و چندبار هم كه دعوت شدم بازي نكردم.
*مثل اينكه در جايي گفته بودي دايي به دليل اينكه به سايپا نرفتي از تو ناراحت شده بود؟
زماني كه او سرمربي سايپا بود من را مي‌خواست. آن زمان من با تيم ملي به جام ملت‌ها رفتم و بعداً با دايي تماس گرفتم كه در اتريش بود و جوابم را نداد. من نتوانستم با او حرف بزنم و بعداً حبيب كاشاني و حميد استيلي خواهان حضور من در پرسپوليس شدند كه من هم نمي‌توانستم صبر كنم به همين دليل به پرسپوليس رفتم.
*پس دايي از اين موضوع ناراحت شد؟
من بعدها صدايش را شنيدم كه از اين موضوع ناراحت بود و شنيدم كه درمورد من و نرفتم به سايپا چه چيزهايي گفت.
*ولي او در بازي‌هاي مقدماتي جام جهاني تو را دعوت كرد كه البته نيمكت‌نشين بودي؟
بله. من تازه به باشگاه النصر رفته بودم و چند روز بيشتر از حضورم در تمرينات اين تيم نگذشته بود كه براي بازي رفت مقابل عربستان به اردو رفتيم. او مرا دو هفته زودتر به اردو دعوت كرد ولي در اين مسابقه حتي در فهرست 18 نفره هم قرار نگرفتم. يادم مي‌آيد در آن مسابقه حسين كعبي غايب بود و خيلي‌ها به من گفتند كه اگر در تركيب ثابت هم بازي نكنم صددرصد روي نيمكت خواهم بود.
*از اين اتفاق خيلي ناراحت شدي؟
ناراحت شدم ولي ناراحتي‌ام را بروز ندادم و تا حالا هم اينقدر واضح در مورد آن اتفاقات حرف نزده بودم. من حتي براي بازي با امارات كه در استاديوم النصر برگزار شد دعوت نشدم در حالي كه يكي از مدافعان محروم بود و فكر مي‌كنم يك نفر ديگر هم مصدوم بود. آن زمان حتي آقاي افاضلي و غلامپور با من حرف زدند و از ناراحتي دايي صحبت كردند. من هم به خاطر منافع ملي و زماني كه دايي از مكه برگشته بود به او زنگ زدم و گفتم كه از من ناراحت نباشد ولي بعدها هم اتفاق جديدي نيفتاد و فكر مي‌كنم او كينه به دل داشت. وقتي دايي خودش توقع دارد كه بابت بازي نكردن يا مسائلي شبيه به اين ناراحت نباشيم پس چطور خودش در بازي ايران مقابل پرتغال در جام جهاني 2006 ناراحت بود. او در اين بازي نيمكت‌نشين شد و چون ذخيره بود قبل از شروع مسابقه نيامد تا دستش را روي قرآن بگذارد. همه بازيكنان قبل از انجام هر بازي اين كار را انجام مي‌دهند ولي او حاضر نشد دست روي قرآن بگذارد.
*الان ديگر با هم رابطه نداريد، درست است؟
بله. من در اول فصل هم در فهرست پرسپوليس بودم ولي در نهايت به اين تيم نيامدم. من زيرنظر مربياني مثل دنيزلي، قلعه‌نويي، برانكو، بوناچيچ و خيلي‌هاي ديگر كار كردم ولي مشكل فني نداشتم. من فكر مي‌كنم اتفاقاتي كه برايم افتاد به مسائل فني مربوط نمي‌شد.

منبع

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

SNOW PATROL
13-12-2010, 12:30
بگذاريد حر فهايم در دلم بماند
واكنش دايى به حر فهاى نصرتى

نيمكت نشينى مقابل پرتغال آنقدر ناراحت بود كه حتى دست روى قرآن تنها گوش هاى از مصاحبه جنجالى اين مدافع بود.

خبرورزشی ؛ دايى در پايان ،« نگذاشت تمرين ديروز تيمش در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص اين صحبت تنها گفت:

محمد خيلى جوانتر از آن است كه وارد چنين مسائلى شود، اما اجازه دهيد آن چيزى كه در دلم است را نگويم!

هر چند كه دايى تصميم گرفت جوابی به حر فهاى نصرتى بدهد ولی نهایتا فقط به ماندن حقايق در دلش بسنده كرد،

اما به نظر مى رسد منظور دايى به اخمهاى نصرتى در داخل رختكن بعد از تعویض او در تبم ملی باشد .

البته یکی دیگر از این دلایل شاید عدم پذیرفتن نصرتی به پرسپوليس توسط دایی باشد ..

منبع : تابناک ورزشی

piishii
13-12-2010, 12:35
سلام
شورش رو در آوردین دیگه دایی فلان بهمان
برادر بی خیال دیگه
منم پرسپولیسی هستم ولی از این وضعیت شما شاکی هستم دم به دم از سر تا پیازش رو ایراد میگیری یا به قول خودت میگیرن . . و شما کپی / پیست میکنی اما دیگه شورش در اومده

manreza71
13-12-2010, 12:42
دایی اگه حرفی داشت میزد... چون حرفی نداره اینجور گفته... البته کارنامه دایی در جام جهانی 2006 فوقالعاده سیاه واصف بار هست و جریانش رو همه به صورت مفصل میدونن

---------- Post added at 12:42 PM ---------- Previous post was at 12:38 PM ----------



سلام
شورش رو در آوردین دیگه دایی فلان بهمان
برادر بی خیال دیگه
منم پرسپولیسی هستم ولی از این وضعیت شما شاکی هستم دم به دم از سر تا پیازش رو ایراد میگیری یا به قول خودت میگیرن . . و شما کپی / پیست میکنی اما دیگه شورش در اومده


خیلی جالبه .الان شما منو محکوم کردین که تو سایت گل یه کاره ای هستم .سایت گال هیچی ...این همه روزنامه از 90 تا خبر ورزشی تا ایران ورزشی تا گل و... لابد من مسئول همشونم .... چرا چشم وگوش خودتونو بستین...؟؟؟سایت رسمی پرسپولیس چی؟؟ اونکه عکس جشن تولد دایی برای دخترش بعد از 3 باخت پیاپی رو نشون داد اون چی ؟؟ پربازدید ترین سایت پرسپولیس چی که جشن دایی برای دخترش رو بعد از باختهای پیاپی توهین به شعور هوادارا دونسته بودن ؟؟
چرا وقتی این روزنامه ها وخبرگذاریها و... از دایی تعریف تمجید میکنن کسی چیزی نمیگه ولی وقتی دایی این همه رکورد برای پرسپولیس زده واین همه دستش تو خیلی کارا روشده میان اینجور میگید ؟؟

SNOW PATROL
13-12-2010, 12:57
دایی اگه حرفی داشت میزد... چون حرفی نداره اینجور گفته... البته کارنامه دایی در جام جهانی 2006 فوقالعاده سیاه واصف بار هست و جریانش رو همه به صورت مفصل میدونن

---------- Post added at 12:42 PM ---------- Previous post was at 12:38 PM ----------


خیلی جالبه .الان شما منو محکوم کردین که تو سایت گل یه کاره ای هستم .سایت گال هیچی ...این همه روزنامه از 90 تا خبر ورزشی تا ایران ورزشی تا گل و... لابد من مسئول همشونم .... چرا چشم وگوش خودتونو بستین...؟؟؟سایت رسمی پرسپولیس چی؟؟ اونکه عکس جشن تولد دایی برای دخترش بعد از 3 باخت پیاپی رو نشون داد اون چی ؟؟ پربازدید ترین سایت پرسپولیس چی که جشن دایی برای دخترش رو بعد از باختهای پیاپی توهین به شعور هوادارا دونسته بودن ؟؟
چرا وقتی این روزنامه ها وخبرگذاریها و... از دایی تعریف تمجید میکنن کسی چیزی نمیگه ولی وقتی دایی این همه رکورد برای پرسپولیس زده واین همه دستش تو خیلی کارا روشده میان اینجور میگید ؟؟

خدا همه رو براه راست هدایت کنه [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

piishii
13-12-2010, 13:01
خدا همه رو براه راست هدایت کنه [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سلام
الهی آمین [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

mohammadi4net
13-12-2010, 13:47
جناب manreza71
با اینکه به عنوان یه هوادار آبی از این که تیم رقیب رو پرحاشیه می بینم لذت می برم (مطمئنا اگه استقلال هم تضعیف بشه طرفداران رقیب خشنود میشن.) ، احساس می کنم دارین زیاده روی می کنین ، بهتره یا درج خبر رو متنوع انجام بدین و فقط مختص علی دایی نباشه، یا تحلیل ها اصولی رو منتقل کنید که خیلی زودتر می تونید دیگران رو متقاید کنید علی دایی بدرد تیم نمی خوره و یا صبر پیشه کنید تا به همه دوستان ثابت بشه علی دایی نمی تونه مربی بزرگی باشه.

manreza71
13-12-2010, 15:28
الهی اگاهی ده که در راه نیفتیم ...بینایی ده که در چاه نیفتیم

بنمای رهی که رهنماینده تویی ... بگشای دری که درگشاینده تویی

من دست به هیچ دستگیری ندهم که ایشان همه فانی اند وپایینده تویی.
این دعای من در حق دوستان بود که انشالله خدا چشم وگوششونو باز کنه وحقایق روببینن.

nar nia
13-12-2010, 15:42
بانیان فوتبال ما طی سالهای اخیر کارهای زیادی انجام داده اند که در ابتدای امر به زعم آقایان درست و منطقی بوده است اما وقتی به ماحصل آن توجه می کنیم به عینه می بینیم که عمده آنها در نهایت نافرجام بوده اند...

به گزارش خبرنگار ورزشی تابناک ، یکی از این موارد بحث انتقال تیمها از تهران به شهرستانهاست.طی سالهای گذشته پاس ،سایپا،صبا ،راه آهن و پیکان از تهران به شهرستانها منتقل شده اند ،اگر بخواهیم کمی واقع بینانه به قضیه نگاه کنیم باید این نکته را مورد توجه قرار دهیم که راه آهن و سایپا اگر چه ظاهرا به شهرری و کرج منتقل شده اند اما در واقع این شهرها توابع تهران هستند و عملاً این تیمها فقط مسابقاتشان را در این شهرها برگزار می کنند و سایر فعالیتهایشان در تهران ادامه دارد و این موضوع حتی در مورد راه آهن هم چندان صحیح نیست چراکه این تیم مسابقاتش را هم در تهران برگزار می کند!

جالب این كه استان مركزي چندسالي است در ليگ دسته اول تيم دارد و همياري اراك كه اين روزها با هدايت يعقوب وطني روزهاي نسبتا خوبي را در اين ليگ تجربه مي‌كند، قطعا اين توانايي را دارد كه به جاي بردن يك تيم تهراني ديگر به شهرستان‌ها، با حمايت مسئولان استان به ليگ برتر بيايد.

ضمنا آنكه با شرايط ايجاد شده اصلا معلوم نيست كه نفت بتواند فصل را به عنوان يك تيم ليگ برتري به پايان برساند و مجددا به دسته پايين‌تر سقوط نكند! اتفاقي كه اگر بيفتد، تمام برنامه‌ريزي‌هاي هيات دولت در امور ورزشي را به هم خواهد ريخت و فرجام آن متفاوت خواهد شد. سوال كليدي در اين ميان اين است كه آيا اين اقدامات عجیبی كه در فوتبال ايران شاهد آن هستيم، در فوتبال مدرن نمونه مشابهي داشته است.....

پاس به همدان منتقل شد.آیا به راستی آن پاس که قهرمان آسیا بود و همیشه جزو تیمهای مدعی ، با آن همه قدمت و بازیکنان ملی پوشی که هرساله به فوتبال این مرزو بوم هدیه می داد با این پاس که امروز در انزوا، در شهر همدان به سر می برد قابل مقایسه است ؟!این تیم امروز نه تنها با دوران اوجش هیچ سنخیتی ندارد بلکه در برخی موارد پاس مدعی قهرمانی ، برای سقوط نکردن مبارزه کرده است ! آیا هواداران فوتبال در همدان از این تیم استقبال کرده اند ؟میانگین تماشاگران حاضر در استادیوم ها در هر بازی خود نشان دهنده این مساله است !

پیکان هم که وضعیتش مشخص است . میان زمین و هوا گیر افتاده است ! شده است یک تیم از این جا رانده و از آنجا مانده ! در عمل می بینیم پیکان قزوین در قزوین هیچ جایگاهی ندارد ، نه در میان مسئولان و نه در میان تماشاگران و مسئولان این تیم ابتدا با زبان بی زبانی و امروزه کاملاً آشکارا خواستار بازگشت به تهران هستند.

هواداران هیچ دلبستگی به تیم شهرشان ندارند و ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید رجایی قزوین خود موید این نکته است چرا که هواداران فوتبال در این شهر هم همچون تماشاگران همدانی به خوبی حس می کنند که این تیمها در آن شهرها هیچ ریشه و بنیانی ندارند.

امروز ، بازهم بحث انتقال نفت تهران به اراک مطرح شده است و یک تیم دیگر تهرانی می رود تا به سرنوشت مشابه پاس و پیکان و ... دچار شود . به راستی برای عملی کردن یک طرح نباید از تجربیات گذشته بهره گرفت؟! انتقال سایر تیمهای تهرانی به شهرستانها چه عایدی برای این تیمها داشته است که با تکیه بر آن امروز تصمیم به انتقال نفت تهران گرته شده است؟!

به زعم نگارنده این تصمیم می تواند پراشتباه ترین تصمیم ممکن در این مقطع باشد . با این روش که در پیش گرفته شده است در یک جمله می توان گفت:فقط در حال نابود کردن فوتبال تهران هستیم و بس.با این وضعیت دیگر هیچ تیمی تلاش نخواهد کرد به لیگ برتر صعود کند چرا که همیشه ترس از این موضوع وجود دارد که ممکن است با صعود به لیگ برتر آواره این شهر و آن شهر شوند آن هم در حالیکه خانه و زندگی و تحصیل و کاروغیره شان اینجاست و عملاً نمی توان بدون برنامه ریزی به جای دیگری کوچ کرد.

ابرشهر تهران با 18 میلیون جمعیت مطمئناً به تیمهای بیشتری نیاز دارد ، تنها استقلال و پرسپولیس نمی تواند پاسخگوی این جمعیت باشد ، در حالیکه شهرهای کوچک با یکی ، دو میلیون جمیت قرار است یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد!

و در پایان باید گفت:آنچه منتقدین بیان می کنند ،حرف حقی است که باید به آن توجه شود ، به راستی آقایان کدام نقطه روشنی را در مساله انتقال تیمها به شهرستانها مشاهده کرده اند که با تکیه بر آن چوب حراج بر سر تیمهای تهرانی زده اند؟!

منبع:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

nw_nk
13-12-2010, 16:05
فوتبال باشگاهی در ایران | فصل 1389-1390 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

mohammadi4net
13-12-2010, 21:57
جدول جام حذفی فوتبال ایران
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

مسیر قهرمانی استقلال از پرسپولیس خیلی هموارتره ، نگاه خوشبینانه میگه استقلال با غلبه بر دو حریف آسان شهرداری یاسوج و حریف متوسط ملوان انزلی راه سختی تا فینال طی نمی کنه و فقط باید در بازی پایانی در برابر یکی از سه تیم سپاهان ، پرسپولیس ، فولاد شایستگی هاشو به نمایش بگذاره تا قهرمان بشه.ولی در سمت راست جدول شرایط خیلی فرق می کنه ، پرسپولیس برای قهرمانی باید سه بازی سخت رو برنده بشه که به نظر میاد اگه سپاهان قلدر رو بتون از سر راهش برداره پیروزی در برابر فولاد خوزستان دور از دسترس نیست. برای بازی فینال احتمالا با یکی از دو تیم استقلال و ملوان روبرو میشه که دو شکست از هفت شکست لیگ برابر این دو تیم بوده و حساسیت های این بازی رو بیشتر می کنه . بیشترین احتمال اینه که بازی فینال بین دو تیم استقلال و سپاهان برگزار بشه و با توجه به نیمکت قوی و یکدست سپاهان قهرمانی این تیم اصفهانی دور از ذهن نیست.
پیش بینی برنده بازی فوتبال اونهم جام حذفی کار بیهوده ایه و چه بسا استقلال برابر تیم دسته اولی شهرداری یاسوج حذف بشه پس فعلا منتظر می مونیم تا ببینیم این سهمیه ارزشمند لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا نصیب کدوم تیم خوش شانس میشه.
منبع خبر :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

mmiladd
13-12-2010, 23:39
دم عادل گردم..

خيلي قشنگ داره حرف مي زنه در مورد نفت تهران..

بردیا
14-12-2010, 00:07
کرار محروم شد یا نه؟