PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : فوتبال باشگاهی در ایران | فصل 1389-1390



صفحه ها : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11

mojtaba-civil
17-09-2010, 22:16
ایول
استقلال
آره. مخصوصا با اون گل خطای امیر حسین صادقی. :2:

mmiladd
17-09-2010, 22:20
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



خدا فرهاد رو از استقلال نگيره...!

Amin-Nasim
17-09-2010, 23:11
خدا ارش از استقلال بگیر:31:

Rjoun
18-09-2010, 08:16
آره. مخصوصا با اون گل خطای امیر حسین صادقی. :2:
بازی خودتون با سایپا یادتون رفت؟
گل فشنگچی عجیب ترین گل جهان بودش.دفاع سایپا چهل بار اشتباه کرد و توپ به بازیکن پرسپولیس رسید... اون یکی گلتون هم که با یک-دو با دفاع حریف به ثمر رسید.درست مثل گلتون به نفت آبادان...

fery joon
18-09-2010, 15:03
برد اس اس رو تبریک میگم.این برهانی کفر آدمو درمیاره تا گل بزنه :41:

گل صادقی هم به نظر من اصلا خطا نبود چون دروازه بان خودش اومد جلو و با عمران زاده برخورد کرد :20:

L.A.M.P.A.R.D
18-09-2010, 15:12
دیگه حاشا نکنید......همه میدونند که اون خطا بوده

iman0007
18-09-2010, 17:54
حذف..............

shahshahani
18-09-2010, 18:10
دیگه حاشا نکنید......همه میدونند که اون خطا بوده

باید منتظر کارشناسی برنامه نود موند :دی

Lt.Ali
18-09-2010, 19:38
به سختـی گـل زدیم و به آسانـی گـل خوردیم . . . واقعا" پرسپولیس از اشتباهات بچگانـه رنج میبره :13:

moraddad
18-09-2010, 20:48
کریم بود دیگه...
ندیدی بازوبند داشت دست به دست میشد...

MORINIO
18-09-2010, 20:50
من بازی رو ندیدم ...

تو اخبار گفت باقری بود !

mojtaba-civil
19-09-2010, 02:07
بازی خودتون با سایپا یادتون رفت؟
گل فشنگچی عجیب ترین گل جهان بودش.دفاع سایپا چهل بار اشتباه کرد و توپ به بازیکن پرسپولیس رسید... اون یکی گلتون هم که با یک-دو با دفاع حریف به ثمر رسید.درست مثل گلتون به نفت آبادان...
حداقل این گلها خطا نبودن.

---------- Post added at 03:07 AM ---------- Previous post was at 03:06 AM ----------


کریم بود دیگه...
ندیدی بازوبند داشت دست به دست میشد...
آره بابا. باقری بود.
باقری رو واسه چی بازی میده؟ خیلی بد بازی کرد.
بگذاره هر وقت آماده بود بیارتش تو میدون.

Hamid-kakero
19-09-2010, 06:14
برد استقلال رو تبريك ميگم از ايني هم كه ميشنوم پرسپوليس تو دقايق +90 گل ميخوره واقعا لذت ميبرم...تا باشه از اين جور مساوي ها براتون

M A M M U T
19-09-2010, 16:06
[سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از حضور آندرانیک تیموریان در این تیم خبر داد و تاکید کرد وحید هاشمیان هم به عضویت این تیم سرخپوش درخواهد آمد.

فراز کمالوند در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تایید خبر پیوستن آندرانیک تیموریان به تراکتورسازی تبریز افزود: پس از مذاکرات مثبتی که با آندرانیک تیموریان داشتیم بالاخره این بازیکن امروز با باشگاه تراکتورسازی قرارداد امضا کرد.

وی در ادامه افزود: قرارداد باشگاه تراکتورسازی با آندرانیک تیموریان امروز به امضا رسید و دقایقی پیش این قرارداد را در هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی به ثبت رساندیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: آندرانیک به عنوان بازیکن آزاد به عضویت تیم تراکتورسازی درآمد و با این شرایط می تواند از هفته دهم و دیدار با نفت تهران ما را همراهی کند.

کمالوند با تایید مذاکرات خود با وحید هاشمیان گفت: من شخصا شب گذشته با وحید هاشمیان گفتگو کردم. مذاکرات خوبی با این بازیکن داشته‌ایم و نظر مثبت او را هم جلب کرده‌ایم. اگر مشکل خاصی به وجود نیاید، هاشمیان نیز بزودی به عضویت تیم تراکتورسازی در می آید.

وی در خاتمه تصریح کرد: ما به هواداران تراکتورسازی تبریز قول داده ایم در پایان فصل جاری سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب می کنیم. جذب بازیکنانی چون آندرانیک تیموریان و وحید هاشمیان نیز برای تقویت تیم در جهت رسیدن به اهدافی است که به هواداران پرتعداد تراکتورسازی وعده تحقق آنها را داده‌ایم.

تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با کسب 12 امتیاز رتبه نهم جدول را در اختیار دارد.
منبع:تابناک

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

good_messi
19-09-2010, 22:23
تیموریان: به خاطر هواداران پرشور تراکتورسازی به تبریز آمدم
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

گل- آندرانيك تيموريان بازیکن جدید تیم تراکتورسازی تبریز درباره بازگشتش به ليگ برتر ايران گفت: بعد از اتفاقاتي كه برايم در انگليس افتاد و به دليل مجوز كار نتوانستم در ليگ اين كشور بازي كنم، دوست داشتم به فوتبال ايران برگردم كه اين بازگشتم چند دليل دارد.

وي افزود: دوري از خانواده برايم سخت بود و احساس كردم اگر به تيم‌هاي عربي بروم به فوتبالم آسيب وارد مي‌شود. با بازگشت ستاره‌ها به فوتبال ايران ليگ خودمان جذاب‌تر شده است و دوست داشتم كنار ساير بازيكنان خودمان باشم.

اين هافبك ملي پوش در ادامه گفت: به دليل اينكه فصل نقل و انتقالات در ايران تمام شده بود، تصميم گرفتن براي من در انتخاب تيم سخت شد. با بعضي باشگاه‌ها مذاكره كرده بودم اما فهرست آنها براي جذب من جا نداشت. بعضي باشگاه‌ها نيز فقط مديرانشان خواهان من بودند. باشگاه ديگري كه مربي‌اش خواهان من بود شرايط قراردادي مهيا نبود.

تيموريان با بيان اينكه با تيم‌هاي استقلال، سپاهان و ذوب آهن مذاكراتي داشته گفت: با وجود مذاكره با اين تيم‌ها در نهايت پس از مذاكره با مسئولان تراكتورسازي شرايط اين تيم را مهيا‌تر ديدم و تصميم گرفتم به تبريز بروم. من مي‌توانستم صبر كنم تا ذوب آهن از سفر بازگردد اما به چند دليل تصميم گرفتم تراكتورسازي را انتخاب كنم. ‌اولين دليل انتخاب اين تيم هواداران پرشورش است.

انگيزه‌اي كه هواداران تبريزي به بازيكن مي‌دهند باعث مي‌شود كه بازيكن توان بيشتري بگذارد.

احساس مي‌كنم هم من و هم باشگاه مي‌تواند به هم كمك كنيم. هنگام صحبت با آقاي كمالوند و مسئولان تراكتورسازي احساس كردم اينجا بهترين تيم است. فراز كمالوند را از قبل مي‌شناختم با او از زماني كه در ابومسلم بودم آشنا هستم و در گذشته هم اين مربي به من كمك كرده است.
دليل اصلي انتخاب تراكتورسازي فضاي اين تيم و هوادارانش بود و البته از كادر مربيگري و مديريتي آن هم نمي‌توان به راحتي گذشت.

اين بازيكن در خصوص مبلغ قرارداد خود گفت:‌ فقط اين را بگويم كه شرايط مالي تراكتورسازي نزديك به ساير تيم‌هايي بود كه به من پيشنهاد داده بودند و تفاوت آنچناني ندارد. من نيز به خاطر پول به اين تيم نيامدم و اگر دنبال پول بودم به تيم‌هاي ديگري مي‌رفتم. مهم براي من هوادارانش است كه به بازيكن انگيزه مي‌دهند. تمام تلاشم را مي‌كنم در كنار سايرين تراكتورسازي تيم موفق‌تري شود و بتواند سهميه آسيايي كسب كند.

منبع:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

tsjaleb
19-09-2010, 23:03
نصيرزاده: گل استقلال صددرصد سالم بود

كارشناس داوري فوتبال ايران در مورد گل تيم استقلال به سايپا اظهار نظر كرد.

به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال، هوشنگ نصيرزاده گفت: در صحنه به ثمر رسيدن گل اول تيم فوتبال استقلال به سايپا توسط اميرحسين صادقي كه عده‌اي به صحت آن اعتراض دارند بايد گفت اين گل در شرايط كاملا سالم به ثمر رسيده است و حنيف عمران‌زاده بر روي دروازه‌بان سايپا مرتكب هيچ‌‌گونه خطايي نشده است.

اظهار نظر اين كارشناس باتجربه در حالي مطرح شده است كه پس از پايان بازي جمعه شب استقلال و سايپا برخي معتقد بودند گل تيم استقلال سالم نبوده است و بر روي دروازه‌بان سايپا قبل از به ثمر رسيدن گل خطا صورت گرفته است.

satttanism
20-09-2010, 10:35
این تاپیک مخصوص ارسال اخبار است

لطفا از مطرح کردن موضوعات حاشیه ای که باعث بحث و جنجال میشوند اکیدا خودداری فرمایید

masoudtr
20-09-2010, 14:21
باشگاه استقلال با اعلام اینکه ۹۰ حق ورود به مسائل حقوقی را ندارد این برنامه را در مباحث حقوقی تحریم کرد.
صحبت های حسن روشن پیشکسوت تیم استقلال در مورد عملکرد علی فتح الله زاده باعث شد این باشگاه نسبت به پخش حرف هایی که جنبه حقوقی دارد اعتراض کند.
این باشگاه قصد دارد در نامه ای به سازمان صدا و سیما اعلام کند برنامه ۹۰ حق ندارد از این پس وارد مسائل حقوقی باشگاه استقلال شود.
علی فتح الله زاده در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: منافع باشگاه استقلال به خودمان مربوط است. معتقدم سازمان صدا و سیما حق ندارد در برنامه های خود افراد را بدون سند و مدرک محکوم کند.
وی افزود: با فردوسی پور مشکلی ندارم اما برنامه او جایگاه رسیدگی به مسائل حقوقی نیست و از بابت چنین مسائلی ۹۰ تحریم است. به زودی نامه خود را در این باره به صدا و سیما ارسال خواهیم کرد.


باشگاه استقلال برنامه ۹۰ را در مباحث حقوقی تحریم کرد

mahdishata
21-09-2010, 22:26
آسمان برای محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مثل همیشه آفتابی نیست، او که انتظار داشت با هزینه‌های سرسام آور در لیگ دهم همه چیز را از آن مدیریت خود و باشگاه متبوعش کند، با ناکامی سپاهان در هفته‌های نخست لیگ برتر تمام رویاهای شیرین خود را نقش برآب دید و این خطر را به خوبی احساس کرد که اگر کمی دیگر تعلل به خرج دهد شاید کرسی مدیرعاملی سپاهان را که سال‌ها برای حفظ آن هزینه کرده بود، از دست بدهد.

بر همین اساس تلاش کرد عملکرد خود را مبرا از هر انتقادی نشان دهد و شرایط را به گونه‌ای راهبری کند که افراد دیگر در این پروسه به عنوان مقصران ناکامی سپاهان معرفی شوند.

به گزارش رجا : اولین گزینه‌ای که مدیرعامل سپاهان می‌توانست به سراغ آن برود شخص امیر قلعه نویی بود،چون بیشتر هواداران سپاهان معتقد بودند او نیز نقش کلیدی و پر رنگی در ناکامی سپاهان در نه هفته ابتدای رقابت‌های لیگ برتر دارد، بر این اساس آقای مدیرعامل نارضایتی خود را از نتایج تیم امیر قلعه نویی علنی کرد تا نخستین جرقه در انبار باروت زده شود، به محض این که ساکت این مساله را رسانه‌ای کرد، طیف منتقدان مدیرعامل سپاهان با کالبد شکافی این اتفاق مدعی شدند ساکت مانند ادوار گذشته در اندیشه پاک کردن صورت مساله است و با طرح اسامی دیگر به دنبال پنهان کردن نقاط ضعف مدیریتی خود در باشگاه سپاهان است.

اما همزمان با طرح این مساله، برخی افراد که از اتفاقات زیرپوستی باشگاه سپاهان با خبر بودند، ادعا کردند این بار ساکت توان پیروزی مطلق در این جدال را ندارد چون اگر قرار به کنار زدن امیر قلعه نویی از سوی مدیرعامل باشد، وی باید بخش قابل توجهی از بودجه باشگاه فولاد مبارکه را به جبران برکناری وی اختصاص دهد چرا که امیر قلعه نویی با رقمی چند صد میلیونی به استخدام باشگاه سپاهان در آمده بود و برکناری آن بار مالی سنگینی برای باشگاه سپاهان ایجاد می‌کند. به طوری که گفته می‌شود چنانچه سپاهان تصمیم به برکناری قلعه نویی بگیرد باید رقمی نزدیک به 800 میلیون به عنوان غرامت به وی پرداخت کند تا او بدون دردسر از سپاهان جدا شود.

شاید همین عامل باعث شد که ساکت همانند گذشته عمل نکند و با سیاست جدید به دنبال خروج قلعه‌نویی از باشگاه سپاهان باشد، سیاستی که گفته می‌شود اگر به سرانجام برسد هیچ هزینه سنگینی برای ساکت و سپاهان در برنخواهد داشت و طرفین در نهایت به این جمع بندی می‌رسند که به طور مسالمت آمیز با هم قطع همکاری کنند تا فرد جدیدی هدایت سپاهان اصفهان را برعهده گیرد. سکوت در برابر منتقدان قلعه نویی و تائید اعتراض هواداران سپاهان و گلایه‌های پنهانی مدیرعامل در جلسات خصوصی از نتایج تیم، مجموعه حرکاتی بود که احتمال وقوع این فرضیه را جدی‌تر از هر زمانی مطرح می‌ساخت.

در این برهه حتی گفته می‌شود ساکت و همکارانش پس از پایان هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر و توقف سپاهان مقابل نفت تهران تصمیم گرفتند به محض تکرار این نتیجه یا شكست احتمالی سپاهان در هفته‌های آتی جلسه‌ای اضطراری با سرمربی فعلی تیم برگزار کنند و موضوع کناره‌گیری وی از سپاهان را به طور جدی با وی در میان بگذارند.

اما تمام مشکلات آقای مدیرعامل به این ماجرا ختم نمی‌شود چون وی در کنار ناکامی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در رقابت‌های لیگ برتر وی با مشکلی بزرگ‌تر رو به رو شده و آن مشکلی چیزی نیست جز کمبود بودجه!

شنیده می‌شود از بودجه 10 میلیاردی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان تاکنون مبلغی نزدیک به هشت میلیارد به باشگاه اختصاص یافته است که بخش اعظمی از این مبلغ صرف استخدام ستاره‌های تیم فوتبال اصفهان شده در شرایطی که سایر تیم‌های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان هنوز تشکیل نشده و مشخص نیست با چه بودجه‌ای قرار است راهی مسابقات شوند، سرنوشت نامعلوم تیم هندبال سپاهان اصفهان، بلاتکلیفی تیم شنا و سایر تیم‌های زیر مجموعه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان موجب شده سقف اعتراض‌ها در این حوزه به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند تا اعضای تاثیرگذار باشگاه در ترکیب هیات مدیره به محمدرضا ساکت انتقاداتی را وارد کنند.

دامنه این انتقادها به حدی افزایش یافته که گفته می‌شود محسن پورسینا رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان اصفهان هم به نحوه عملکرد مدیریت ساکت انتقاداتی را وارد کرده که این اتفاق باعث دلخوری مدیرعامل باشگاه شده است. هرچند که هنوز این خبر به صورت رسمی تائید نشده و مدیران سپاهان فعلا همه اتفاقات حاشیه‌ای را به شدت تکذیب می‌کنند اما از نوع موضع‌گیری‌های طرفین این ماجرا پیداست که وحدت کلمه بین اعضای هیات مدیره سپاهان وجود ندارد و اختلاف نظرهای زیاد و اساسی بین سران ارشد باشگاه سپاهان وجود دارد.

برای اثبات این ماجرا می‌توان به ممانعت از جذب آندرانیک تیموریان به باشگاه سپاهان اشاره كرد که علی‌رغم تاکید امیر قلعه نویی برای استخدام این بازیکن مدیران سپاهان با این ماجرا مخالفت کردند تا نشان دهند برخی اتفاقاتی که در حد شایعه مطرح می‌شود، زیاد هم دور از واقعیت نیست.

بسیاری از منتقدان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان وضعیت فعلی این باشگاه را به آتش زیر خاکستر تشبیه می‌کنند و معتقدند به زودی مشکلات پنهان و پشت پرده باشگاه سپاهان علنی خواهد شد و این باشگاه پرهزینه گرفتار مشکلات مدیریتی و فنی خواهد شد که این ماجرا می‌تواند تیم محبوب اصفهان را با مشکلات فراوانی رو به رو کند.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

mahdishata
21-09-2010, 22:44
استقبال عجیب تماشاگران تبریز از بازي هاي تراكتورسازي و فراگیر شدن موج هجوم به ورزشگاه یادگار امام مدیران اين باشگاه رابه صرافت انداخته تا برای برقراری توازن بین هواداران پر تعداد و نتايج تيم تبريزي سر کیسه را شل کنند و بازيكنان اسم و رسم دار را پاي ميز مذاكره بنشانند.
خرید بازیکن گران قیمتی مثل آندرانیک تیموریان آغاز پروسه بومی زدایی تراکتورسازی به حساب می آید و اکنون تماشاگران برای مشاهده یکی از ستاره های تیم ملی در ترکیب تیمشان بی تابی می کنند.

تهران امروز : مدیران تازه وارد باشگاه با آگاهی از این موضوع که کسب موفقیت و حفظ تماشاگران پرشور تبریزی بدون کسب مقام و جایگاه در خور امکان پذیر نیست، استراتژی جذب بازیکنان بزرگ را انتخاب کرده اند. قبل از تراکتورسازی باشگاه سپاهان از لیگ سوم حرفه ای پروسه مشابهی را آغاز کرد. زرد پوشان اصفهانی در اولین اقدام بازیکنان بومی و معمولی این تیم که هواداران اندک این تیم را به وجد نمی آوردند را بازنشسته کرد و با خرید ستاره های غیر بومی رفته رفته در دایره تیمهای مدعی قرار گرفت. آن زمان تماشاگران اصفهانی که تعدادشان رو به افزایش بود، سپاهان را قطب جدید فوتبال ایران معرفی می‌کردند.

حال آنکه ادعای هواداران تراکتورسازی که در اغلب شهرها به استقبال این تیم می آیند قابل اعتناتر است و بواسطه تماشاگران پرشور چنین ادعایی از سوي تيم تبريزي باورپذیرتر به نظر می رسد. امضای قرارداد با تيموريان می تواند یک ماجرای تازه در تبریز باشد اما مبلغ و بندهای قرارداد او محل مناقشه بین فراز کمالوند، مدیران باشگاه و خبرنگاران محلی است. فراز کمالوند برای کنترل اوضاع فعلی ادعا می کند میزان دستمزد تیموریان حتی کمتر از سقف قراردادی است که فدراسیون فوتبال تعیین کرده اما سردار جعفری، مدیرعامل جدید باشگاه که بواسطه حضور اندکش در عرصه فوتبال هنوز با قواعد دور زدن قوانین سازمان لیگ بیگانه است جزئیات بیشتری را به خبرنگاران ارائه می دهد:

« مبالغي كه در روزنامه ها نوشته شده صحت ندارد. باشگاه تراكتورسازي سقف قرارداد را درباره تیموریان رعايت كرده اما چنانچه تيم سهميه ليگ قهرمانان را بگيرد به این بازیکن پاداش ویژه ای داده مي شود.» خبرنگاران محلی و محافل خبری تبریز بواسطه پشت کردن تیموریان به پیشنهاد اغواکننده سپاهان ارزش قرارداد این بازیکن را چیزی حدود 500 تا 600 میلیون تومان بر آورد می کنند. این در حالیست که از همین حالا صدای اعتراض بازیکنان بومی تراکتورسازی که هنوز مبلغی از حق و حقوق فصل گذشته را دریافت نکرده اند به گوش می رسد و بازیکنان غیر بومی هم که در مرخصی چند روزه به سر می برند برای مدیران باشگاه خط و نشان کشیده اند. در اين گير و دار تیموریان در اولین اظهار نظر رسمی اش از تسهیلات ویژه باشگاه تراکتورسازی را یکی از دلایل اصلی پیوستنش به این تیم می داند:« با چند تيم ديگرهم مذاکراتی داشتم اما آنها نتوانستند شرايطم را تامين كنند. باشگاه تراكتورسازي خيلي زود اين شرايط را پذيرفت و نشان داد كه واقعا خواهان عقد قرارداد است. از اينكه قرار است در تيم پرطرفدار تراكتورسازي بازي كنم راضي ام اما نمی توانم بگویم از بازگشت به لیگ برتر ایران خوشحالم.» مدت قراداد تیموریان با تراکتورسازی تا پایان فصل است و در صورت رسیدن پیشنهاد از تیم های اروپایی این بازیکن می تواند پس از توافق با باشگاه جدا شود. از تبریز خبرهای تازه تری هم به گوش می رسد. فراز کمالوند پس از به سرانجام رساند روند مذاکرات با تیموریان اکنون مشغول مذاکره با وحید هاشمیان است.

گفته می شود کمالوند با چراغ سبز مدیران باشگاه پیشنهاد حدودا 600 میلیون تومان را به مهاجم فصل قبل بوخوم ارائه داده و هاشمیان با تايید روند مذاکرات از احتمال بازگشتش به فوتبال ایران خبر می دهد. دنی اولروم احتمالا آخرین قطعه پازل مدیران باشگاه تراکتو سازی برای تکمیل پروسه خرید ستاره های بزرگ در این فصل است. مهاجم ناراضی تراکتورسازی قرار است با اشپیتیم آرفی، مهاجم نیمکت نشین پرسپولیس معاوضه شود. صرف هزینه یک میلیارد و نیمی برای قرار گرفتن تراکتورسازی درمسیر تیمهای مدعی معقول به نظر می رسد اما حال باید منتظر واکنش هوادارانی بود که برای رسیدن به در ورزش یادگارامام مسیر خاکی چند کیلومتری را با پای پیاده طی می کنند. اعتراض جمعی بازیکنان طلبکار هم یک چالش تازه برای فراز کمالوند است.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

mahdishata
21-09-2010, 23:10
رابطه این بازیکن با امیر قلعه‌نویی خراب شده و ممکن است به زودی قراردادش را با سپاهان فسخ کند.

قرار نبود هیچ چیز رسانه ای شود، اما لاپوشانی مسئولان سپاهان زیاد دوام نیاورد و خبر درگیری دو بازیکن معروف این تیم به بیرون درز کرد. اصل جریان به قبل از بازی با پاس همدان بر می گردد. همان زمانی که بازیکن تازه وارد سپاهان دو جلسه در تمرینات تیم حاضر نشد تا جرقه اختلافی بزرگ در تمرینات این تیم رقم بخورد.

خبرآن لاین : وقتی پس از این اتفاق امیر قلعه نویی با بازیکن مورد نظر تماس تلفنی می گیرد تا علت غیبت او را جویا شود جوابی دستگیرش می شود که هرگز انتظارش را نداشت. امیر با این بهانه که آیا این بازیکن به دلیل بیماری تمرینات را تحریم کرده است، سر صحبت را باز می کند اما جواب بازیکن معروف این است: «نه، مریض نبودم، همینطوری نخواستم در تمرینات شرکت کنم!»

جواب برای قلعه نویی سنگین بود،اما او دندان روی جگر گذاشت تا بازیکن مذکور را در تمرینات زیارت کند.

دو روز بعد، زمانی که این بازیکن در تمرینات شرکت می کند نه تنها قلعه نویی را تحویل نمی گیرد بلکه هرچه سرمربی با او صحبت می کند او رویش را به سمت دیگری بر می گرداند تا با بی اعتنایی به نیمکت نشینی های مداومش اعتراض کند.این حرکت بازیکن سپاهان کار را تا جایی پیش می برد که صدای بقیه بازیکنان که ازابتدا در جریان درگیری ها بودند هم در می آید.

در این بین وقتی در ریکاوری، بحث اتفاقات به وجود آمده در بازی با پاس مرور می شود دیگر بازیکن معروف و ملی پوش سپاهان با کنایه خطاب به بقیه بازیکنان می گوید که اگر بعضی از بازیکنان درست و به موقع در تمرینات حاضر شوند مشکلات سپاهان برطرف می شود! کاملا مشخص بود که منظور این بازیکن چه کسی است. چون در هفته های اخیر تنها او بوده که در تمرینات شرکت نکرده است.

این حرف ملی پوش سپاهان که زیاد به مزاج آقای عصبانی خوش نمی آید باعث می شود تا حسابی از کوره در برود و مشتی را روانه صورت بازیکن منتقد کند. درگیری بالا می گیرد تا پس از چند دقیقه و با دخالت سایر بازیکنان همه چیز به حالا عادی برگردد!

اما این پایان ماجرا نیست. پس از روانه کردن این مشت بازیکن مورد اشاره ساکش را جمع می کند و با گفتن این حرف که «بر می گردم تهران» به سمت بیرون زمین قدم بر می دارد. در این بین دخالت محرم نوید کیا و حرف هایی که کاپیتان سپاهان می زند او را از رفتن منصرف می کند. به گفته شاهدان ماجرا محرم با این حرف ها که این کارها بچه بازی است و بمان و شانه خالی نکن تصمیم این بازیکن را عوض می کند.

***

فلاش بکی به ابتدای فصل. همان زمانی که اختلاف اصلی بازیکن و مربی جرقه خورد. در بازی با راه آهن وقتی امیر قلعه نویی بازیکن معروف را روی نیمکت می نشاند اسباب ناراحتی او را فراهم می کند. این بازیکن که طاقت نمی آورد از همان بازی زبان به اعتراض باز می کند و خطاب به قلعه نویی می گوید: «چرا 90 دقیقه من را روی نیمکت نشاندی؟ من اینجا نیامده ام که بازی نکنم!»

قلعه نویی هم که در بازی اول نتیجه دلخواهش را نگرفته بود به همین چند کلمه که خوب تمرین نکرده ای و انشاءالله در بازی بعد، بسنده می کند. اما بازیکن شاکی، برای مربی دلیل می آورد که او زودتر از خیلی بازیکنان وارد سپاهان شده است و از آنها بیشتر تمرین کرده است! او توره و رضا عنایتی را مثال می زند تا این حرف از دهان قلعه نویی خارج شود: «من تصمیم می گیرم چه کسی آماده است و باید در زمین بازی کند،اما تو در پازل تاکتیکی من هستی و در بازی های بعدی از تو در ترکیب استفاده می کنم.»

امیر قلعه نویی البته در اظهار نظر دیگری در مورد این بازیکن گفته است: «این آقا لیگ ایران را با لیگ های دیگر مقایسه می کند و فکر می کند سطح لیگ ایران پایین تر از لیگ های دیگر است. به همین دلیل زیاده خواه است و انتظار دارد مثل تیم سابقش همیشه در ترکیب باشد. اتفاقی که تا زمانی من سرمربی سپاهان باشم هرگز نخواهد افتاد».

قضیه کوبیدن مشت به صورت ملی پوش سپاهان را که فاکتور بگیریم اخبار رسیده از اصفهان حاکی از آن است که رابطه سرمربی و بازیکن معروف کاملا شکر آب است و هر لحظه این احتمال وجود دارد که این بازیکن راهی تهران شود.

هنوز چیزی مشخص نیست اما شاید تا قبل از نیم فصل سپاهان با یکی از بازیکنان خودش فسخ قرار داد کند. اتفاقی که بدون شک جنجال های زیادی را به همراه خواهد داشت.چون با توجه به سوابق بازیکن مذکور بعید است که او در قبال چنین اتفاقی سکوت اختیار کند.




برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

L.A.M.P.A.R.D
21-09-2010, 23:17
کی بوده ؟!!!

mahdishata
21-09-2010, 23:33
من حافظه ـم زياد ياري نميده قضيه بازي با راه اهن رو ولي احساس ميكنم كاظميانه منظورش

mahdishata
22-09-2010, 08:33
1) اتفاقات رخ داده براي كريم باقري و علي دايي در ورزشگاه يادگار امام تبريز، طي روزهاي اخير محل بحث و جدل‌هاي فراواني بوده است. اين اولين بار نيست كه سوءرفتار هواداران فوتبال در ايران، دردسر و ناراحتي درست مي‌كند، اما بي‌گمان وقايع اخير تبريز، از جمله دردناك‌ترين تجربه‌هاي پرخاشگري تماشاگران در ميادين ورزشي است؛ چه اينكه كمتر كسي حدس مي‌زد قهرمانان آذري ايران زمين، در ديار خودشان اينچنين مورد هتاكي قرار بگيرند و با چشماني اشك‌آلود، بغضي‌ سوزناك و سينه‌اي پرفرياد ورزشگاه را ترك كنند.

كريم باقري از ايني‌استا غريبه‌تر است؟!

2) يكشنبه شب اتفاق جالبي در ورزشگاه ويسنته‌‌كالدرون مادريد رخ داد كه در نوع خودش مي‌تواند براي هواداران فوتبال ايران تامل‌برانگيز باشد. وقتي در آخرين دقايق ديدار هميشه حساس و جنجالي بارسلونا و اتلتيكو مادريد، پپ گوارديولا تصميم گرفت آندرس ايني‌استا را با خاوير ماسكرانو عوض كند، شايد هيچكدام از ميليون‌ها تماشاچي اين رقابت در سراسر جهان باور نمي‌كردند طرفداران ميزبان- كه در آستانه تحمل يك باخت خانگي بعد از چهار سال در برابر بارسا بودند- سرپا بايستند و ستاره بلوگرانا را با تشويق‌هاي بي‌امان‌شان مورد ستايش قرار بدهند، اما اين حادثه رخ داد. حمايت مادريدي‌ها از سوپراستار بارسلونا كه به پاسداشت به ثمر رساندن گل قهرماني ماتادورها در فينال جام جهاني صورت مي‌گرفت، به ويژه وقتي ارزشمندتر جلوه مي‌كند كه به تاريخ هزار بار خوانده شده سياسي- اجتماعي اسپانيا رجوع كنيم و اختلافات ديرينه كاتالان‌ها و مادريدي‌ها را مورد توجه قرار بدهيم. بله؛ اين يك «دشمن‌زاده» متعصب بود كه در سرزمين قاتلان پدرانش قدرداني مي‌شد و پارادوكسي مصيبت‌‌بار براي فوتبالي‌هاي ايران رقم مي‌زد؛ آنان كه چندي قبل به تاراج رفتن آبرو و اعتبار دو سرباز ملي را به چشم مي‌ديدند و چه طعنه تلخي كه اين فاجعه اتفاقا در زادبوم دايي و باقري رخ داد!

3) تبريزي‌ها ظاهرا دل‌ پري دارند. اين را مي‌شود با اندكي انديشيدن در وقايع دو فصل اخير فوتبال ايران دريافت. واكنش ديگران به اين موضوع اما، چه بايد باشد؟ آيا بايد مقابل آن دسته از آذري‌هايي كه «اعتراض» دارند گارد بگيريم و در محكوم كردنشان گوي سبقت را از هم برباييم؟ آيا بايد در قالب «داناي كل» فرو برويم و پرچم شعار و موعظه را بالا ببريم؟ يا راه‌‌حل بهتر، دعوت همگاني است به مدارا و تدبيردوباره؟ ما امروز كجاي تاريخ پرفراز و نشيب ايران ايستاده‌ايم كه مجبوريم عليه هم شعار بدهيم و يكديگر را محكوم كنيم؟ چگونه امروز برخي از مردمان سرزميني كه در گذشته‌اي نه چندان دور، پايتخت ايران بود، از در دل‌آزردگي درآمده‌اند و كار شكوه و گلايه را تا آنجا پيش مي‌برند كه حتي فرزندان خودشان را به جرم خدمتگزاري در گوشه‌اي ديگر از اين خاك، مورد ملامت قرار مي‌دهند؟ پاسخ اين پرسش‌ها شايد، در حوزه مطالعات تاريخي و جامعه‌شناختي يافتني باشد، اما اصطكاك‌هاي قوميتي در ايران، هرچه باشد بي‌ترديد وخيم‌تر از تنش‌هاي تاريخي اسپانيايي‌ها با هم نيست.

بزرگترين گناه ناخواسته ما اينجا، شايد اين باشد كه از سر ناداني و شايد تحت تاثير سياستگذاري‌هاي سودجويانه عوامل استعمار و استبداد، براي هم جوك ساختيم و پشت قوم‌هاي ديگر بدگويي كرديم. با اين وجود اما، همه‌مان در روزهاي سخت هميشه در يك جبهه و كنار هم بوديم؛ يا در برابر ديكتاتور زورگو و بدسگال داخلي كه اسناد دموكراسي‌خواهي شرافتمندانه و جسورانه آذري‌ها براي ايران هنوز بر دروديوار خانه مشروطه تبريز مي‌درخشد و يا در مقابل خصم فرصت‌طلب بيگانه، كه حفظ تماميت ارضي اين كشور بدون آبياري خاك خرمشهر و آبادان و مسجد سليمان با خون ترك‌ها و كردها و بلوچ‌ها و فارس‌ها امكان نداشت. ما كه هميشه در كنار هم بوديم و هنوز همسنگريم، گاهي چنين نامهربانانه به يكديگر مي‌تازيم، در حالي كه اسپانيايي‌ها امروز به خاطر منافع ملي‌شان، از خون اجدادشان گذشته‌اند و براي سرباز پرچم‌شان هورا مي‌كشند!

4) فوتبال بايد نزديك‌كننده قلب‌ها، روح‌ها، فرهنگ‌ها، قوم‌ها و ملت‌ها به هم باشد، نه بهانه‌اي خوش‌رنگ و لعاب براي اختلاف و جدايي. وقتي يك توپ چرمي سفيد، مردم سرزميني را كه خون همديگر را مباح مي‌دانستند و از بيم ژنرال ديكتاتورشان ساز جدايي كوك مي‌كردند، چنين به هم نزديك كرده، ما كه قرن‌هاست همبغض و هم‌اندوهيم چرا بايد از آن، عاملي براي تاختن بر مرداني بسازيم كه هريك بيش از يك دهه براي اعتبار نام «ايران» جنگيده‌اند؟
رسول بهروش

تابناك

amir--khan
22-09-2010, 16:13
ذوب آهن در مجموع پوهانگ رو برد و به جمع چهار تیم پیوست.

"R E Z A"
22-09-2010, 22:53
نصرتي : هواداران انتظار داشتند دايي و باقري از آنها حمايت كنند

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بازيكن تيم تراكتورسازي گفت: هواداران تبريزي اعتقاد داشتند در ديدار با پرسپوليس دايي و باقري بايد از آنها حمايت مي‌كردند.

محمد نصرتي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره شرايط تراكتورسازي اظهار داشت: خوشبختانه با جذب تيموريان در ميانه ميدان به قدرت بيشتري رسيديم. حضور اين بازيكن باتجربه مي‌تواند در ادامه مسابقات ليگ كمك زيادي به ما كند و بهتر از قبل خواهيم شد. از طرفي صحبت‌هاي ابتدايي با هاشميان براي حضور در تراكتورسازي انجام شده و در حال نهايي شدن است.

مدافع تيم ملي درباره بيماري‌اش در اردوي تيم ملي در شرق آسيا گفت: 3 تا 4 روز به سختي بيمار بودم و حال بدي داشتم، اما خوشبختانه در حال حاضر شرايط جسماني خوبي دارم.
وي با اشاره به شرايط خوب تيم ملي ادامه داد: توقع مردم از تيم ملي بالا رفته و اميدواريم بتوانيم با كسب نتايج خوب در رقابت‌هاي فوتبال غرب آسيا با آمادگي بيشتري در جام ملت‌ها حاضر شويم. اين مسابقات مي‌تواند محك خوبي براي ارزيابي توانايي‌هاي تيم ملي باشد.

نصرتي درباره حواشي به وجود آمده در تبريز در ديدار پرسپوليس و شهرداري تبريز عنوان كرد: حضور هواداران همواره به نفع تيم‌هاي تبريزي بوده است، چون تيم‌هاي حريف با حضور آنها دچار مشكل مي‌شوند. مشكلات در اين باره به بازي تراكتورسازي و پرسپوليس در ورزشگاه آزادي برمي‌گردد؛ جايي كه بعد از توهين تماشاگران پرسپوليس به هواداران تراكتور آنها اعتقاد داشتند كه دايي و باقري بايد از هواداران تبريزي حمايت مي‌كردند، اما اين اتفاق نيفتاد. البته اين طور نيست كه هيچ مشكلي در تبريز پيش نيامده باشد، اما مي‌توانم اين را بگويم كه بهترين تماشاگران را داريم


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Masoud-Susa
23-09-2010, 13:39
تماشاگران تبريزي به صورت دائمي محروم مي‌شوند!

مجتبي شريفي رئيس کميته انضباطي احتمالا به زودي فوتبال ايران را با صدور رايي جنجالي تکان مي‌دهد. او با تصميم‌هايي که در مورد تماشاگران برخي تيم‌ها از جمله شهرداري تبريز خواهد گرفت، سر و صداي زيادي به پا خواهد کرد؛

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

مخصوصا اگر رفتار تماشاگران فوتبال ايران به همين‌طوري بماند و آن‌ها رفتار خود را اصلاح نکنند.
به گزارش شبکه ايران، پس از اتفاقات روي داده در جريان بازي شهرداري تبريز و پرسپوليس در ورزشگاه يادگار امام شهر تبريز در هفته نهم رقابت‌هاي ليگ برتر اعتراض‌هاي بسيار زيادي به کميته انضباطي صورت گرفت و همه خواستار برخورد جدي با اين نوع هنجارشکني‌ها از سوي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال شدند.
مجتبي شريفي پس از اين اتفاقات و اعتراض‌ها در گفت و گو با سايت گل، در مورد اتفاقات بازي شهرداري و پرسپوليس سخنان جالبي را مطرح مي‌کند که با مرور اين صحبت‌ها مي‌توان پيش بيني کرد آراي سنگيني در انتظار متخلفان است.
اين اصلا سابقه خوبي نيست که يک تيم در اولين سال حضورش در ليگ برتر، در همين هفته‌هاي اول يک جلسه محروميت از داشتن تماشاگر را تجربه کرده باشد. ما نمي‌توانستيم قصاص قبل از جنايت کنيم. تا قبل از اين‌که اين اتفاقات بيفتد نمي‌توانستيم پيش‌بيني کنيم و حکم بدهيم. بايد اتفاق مي‌افتاد، بعد عمل مي‌کرديم.
در قانون آمده که ما مي‌توانيم اين تيم را مجازات کنيم. مجازات هم شامل اين مي‌شود که ابتدا تذکر، بعد جريمه، بعد چند جلسه محروميت از حضور هواداران را براي تيم‌ها در نظر بگيريم. بعد از آن هم اگر تخلفات تکرار شوند، محروميت دائمي از حضور تماشاگران يک تيم را تصويب مي‌کنيم.مسولان باشگاه شهرداري بايد تکليفشان را روشن کنند. نمي‌توانند هميشه بيايند و بگويند اين‌ها تماشاگران ما نيستند. بايد يک جلسه‌اي در فدراسيون بگذاريم و از مسئولان اين باشگاه دعوت کنيم تا حضور داشته باشند. آنجا اگر قبول کردند که مسئوليت تماشاگران و حاضران در ورزشگاه را به دوش بگيرند، يک بحث است و اگر قبول نکردند که اتفاقات ديگري رخ مي‌دهد. به هر حال آن‌ها وقتي ميزبان هستند بايد کنترل ورزشگاه را داشته باشند. اگر تضمين ندهند که سکوها را کنترل مي‌کنند قطعا فکري به حالشان خواهيم کرد. تيم‌هاي ميزبان بايد کنترل سکوهاي ورزشگاه خودشان را در دست داشته باشند.خوب نيست آدم بحث‌هاي فوتبالي را با قوانين نيوتن بسنجد! اگر اين‌طوري باشد ما هم بايد مجازات‌ها را بر اساس قوانين نيوتن در نظر بگيريم. آن وقت ما هم بايد با توجه به قوانين فيزيکي نيوتن، متخلفان را تنبيه فيزيکي کنيم!

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

nw_nk
23-09-2010, 16:21
فوتبال باشگاهی در ایران | فصل 1389-1390 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

mahdishata
23-09-2010, 20:43
پخش نشدن برنامه 90 از شبكه جام جم و شايعه جانشيني خياباني به جاي عادل فردوسي‌پور موجب شد که این برنامه دوباره در صدر خبرهای داغ قرار بگیرد . هرچند خياباني ظاهرا این قضیه را انکار می کند! استعداد، هوش ذاتي و سواد عادل فردوسي پور موجب شد تا چهره اي محبوب از او ساخته شود و مديران صداوسيما براي اينكه اين پايلوت آزادي رسانه اي حفظ شود همه كار كردند اما گويا اين روزها تصميم گرفته اند براي اين پيشروي ورزشي هم حدودي تعيين كنند چراكه در نظر مديران نه چندان عميق، قرار بود برنامه 90 «تنها» برنامه اي سرگرم كننده و جذاب باشد كه به موضوع «داوري»و «حواشي» بپردازد نه «مخالف خوان» جرياناتي باشد كه فوتبال را هدايت و مديريت مي كنند. عادل بايد «سطحي» بماند چون «سطحي نگري» مي تواند مديريت ها را آزادتر بگذارد!


یکی از دلایلی که این برنامه توانسته جای خود را در میان هواداران فوتبال باز کند فقدان برنامه ای اختصاصی مربوط به فوتبال ایران است. اگر هم برنامه ای با مضمون شبه 90 روی آنتن رفته یا میرود به علت فقر علم به فوتبال داخلی و عدم استفاده از نیروهای موجه و تحصیلکرده در این حوزه توفیقی کسب نکرده است.

متاسفانه برنامه 90 به سادگي اسير سياست شد، سياستي كه عادل فردوسي پور خودش هم در آن مقصر است و بارها با جملاتي سياسي سعي كرده فوتبال و مديرانش را قلقلك بدهد. در لحظات پاياني فينال جام جهاني و در حالي كه ثانيه هايي بيشتر تا به صدا در آمدن سوت داور بازي باقي نمانده بود عادل با اشاره به اينكه مردم اسپانيا اعلام كرده اند در صورت قهرماني تيمشان فردا را تعطيل خواهند كرد با كنايه به دولت نسبت به تعطيلات قريب الوقوع گفت :

«اونا نميدونن كه اين كار خيلي راحته»

او حتي در برخي روزها متهم به مخالفت با ارزش ها شد، كريم ملاحي كه خود را مديري ارزشي مي داند درباره عادل گفت:« من ایمان دارم که ارزش های اعتقادی ما با نظرات سیاسی عادل فردوسی پور در تضاد است و این برنامه به همین دلیل ، تیم ما را بایکوت کرده بود.» او ادامه می دهد:« مشکل اینجا بود که ما برای نشان دادن اعتقادات مان ، شعارهایی ارزشی بر روی پیراهن های مان می نویسیم . شعارهایی که سبب شد یک دفعه باشگاه پاس در بایکوت خبری از سوی برنامه نود قرار بگیرد.»
البته اتحاد عمومي اهالي فوتبال عليه برنامه 90 از اواخر دوران رياست محمد علي‌آبادي بر سازمان تربيت‌بدني كليد خورد. زماني كه گفت‌وگوي كوتاه عادل‌ فردوسي‌پور با محمد آخوندي، سخنگوي وقت سازمان تربيت‌بدني بر سر كثرت ورزشگاه‌هاي نيمه‌كاره به مشاجره كشيده شد؛ دستگاه ورزش در يك اقدام عجيب از ورود دوربين برنامه 90 به تمام ورزشگاه‌هاي ايران ممانعت كرد.كش و قوس عادل فردوسي‌پور با مديران ارشد سازمان ورزش و بايكوت دوربين برنامه 90 پاي منتقدان قديمي و شناخته شده مجري برنامه را هم به ماجرا باز كرد. ودائما بر طبل تعطيلي پرمخاطب‌ترين برنامه ورزشي سيما مي‌كوبيدند.

حمايت سرسختانه اصغر پورمحمدي، رئيس شبكه سوم سيما و تعدادي از مديران رده بالاي صداوسيما از برنامه 90 منتقدان را به حاشيه راند و فردوسي‌پور با حفظ ماهيت انتقادي برنامه‌اش، با همان ادبيات قبلي و پخش آيتم‌هايي كه محل مناقشه بود، روي آنتن رفت. پس از مجادله لفظي مجري و تهيه‌كننده برنامه 90 با مدير پخش شبكه سوم سيما و سكوت اصغر پورمحمدي، اكنون منتقدان سرسخت جان تازه‌اي گرفته‌اند و به نظر مي‌رسد دور تازه حمله به مجري برنامه 90 آغاز شده است. فشارها عليه برنامه 90 درحالي افزايش يافته كه مخالفان سرسخت اين برنامه با آگاهي از شكرآب شدن رابطه فردوسي‌پور و مديران شبكه سوم، خوب مي‌دانند بهترين موقعيت براي پايين كشيدن كركره برنامه 90 نصيب‌شان شده است .

در صف طولاني منتقداني كه تمام توانشان را براي تعطيلي برنامه 90 به كار گرفته‌اند، امير قلعه‌نويي بي‌پرواتر از همه به مجري و تهيه‌كننده برنامه مي‌تازد و حاشيه‌هاي پايان‌ناپذير فوتبال ايران را متاثر از شيطنت‌هاي عادل‌ فردوسي‌پور مي‌داند. اين در حالي است كه سرمربي سپاهان پس از قهرماني اين تيم در فصل قبل، حدود يك ساعت در استوديوي برنامه 90 نشست و دفاعيه تكراري‌اش بابت كنار گذاشته شدن از سرمربيگري تيم‌ملي را به مخاطبان مطرح‌ترين برنامه ورزشي سيما ارائه كرد. اما امروز كه تيمش به مرز بحران نزديك شده در مقام منتقد درجه يك 90 با خبرنگاران گفت‌وگو مي‌كند. قلعه‌نويي قبلا با حضور روي خط تلفني برنامه 90،‌ فردوسي‌پور را به عنوان يكي از اهالي فني فوتبال به مخاطب معرفي كرده بود. رابطه پرفراز و نشيب قلعه‌نويي با فردوسي‌پور مشابه رابطه‌اي است كه فصل قبل با كميته داوران برقرار كرده بود. فصل پيش زماني كه انتقاد از داوران ليگ برتري به واسطه سوت‌هايي كه اغلب به نفع سپاهان زده مي‌شد به نقطه اوج رسيد،

فردوسي‌پور بعد از پيروزي مس مقابل استقلال با مربيگري امير قلعه‌نويي تلاش زيادي كرد تا او را به آمدن به تلويزيون مجاب كند. قلعه‌نويي آن روزها از رفتار عادل پس از حذف تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا به شدت ناراحت بود در اين بين پادرمياني بعضي از دوستان در نهايت باعث شد كه قلعه‌نويي در برنامه نود حضور پيدا كند.
*كلماتي مثل كل يوم، روزهاي فيفا دي، قاپ صندوق و .. در برنامه نود از زبان قلعه‌نويي خارج شده است.

سرمربي سپاهان اشتباهات داوري را تاوان جوانگرايي كميته داوران جلوه مي‌داد اما امسال كه دو پنالتي سپاهان ناديده گرفته شده قلعه‌نويي به منتقد سرسخت جامعه داوري تبديل شده. منتقدان فوتبالي برنامه 90 مربياني هستند كه به ورطه شكست افتاده‌اند. محمد مايلي‌كهن هم كه طي يكي، دو سال اخير نقش اهرم فشار به برنامه 90 را ايفا كرده پس از باخت 3 بر 2 مقابل استقلال براي چندمين بار به فردوسي‌پور حمله كرد و او را قهرمان حاشيه‌پردازي در فوتبال ايران دانست. مايلي‌كهن در حالي از انتقاد‌ناپذيري فردوسي‌پور ابراز تاسف مي‌كند كه بخش پرسش‌هاي چالش‌برانگيز طرفداران تراكتورسازي و شعارهايي كه هرازگاهي عليه مجري برنامه 90 سر داده مي‌شود، در ذهن مخاطبان تلويزيوني حك شده.
در چنين فضايي برخی سايت‌هاي دولتي به‌مثابه منتقدان رسانه‌اي برنامه 90 عمل مي‌كنند.

چنانچه كاربران اينترنتي اغلب روزها مي‌توانند مطالبي عليه مجري برنامه را روي سايت‌هاي رجانيوز و خبرگزاري فارس مشاهده كنند. در اين گيرودار مديران ورزشي، سياسي باشگاه سپاهان هم عليه اين برنامه موضع گرفته‌اند. محمدرضا ساكت درحالي ادعاي قلعه‌نويي مبني بر اشاعه فوتبال ناپاك از طريق دوربين برنامه 90 را تاييد مي‌كند كه ماهيت اين برنامه افشاي ناملايمات و مسائل پشت پرده فوتبال ايران است. حدود يك دهه از عمر پرمخاطب‌ترين برنامه ورزشي سيما سپري شده و به‌نظر مي‌رسد تن ندادن مجري برنامه 90 به درخواست‌ها و پيشنهادهاي نامتعارفي كه براي جلب حمايت منتقدان 90 مطرح شده تعداد نفرات اين گروه را افزايش داده است. به نظر مي‌رسد كساني كه از برقراري تماس با عادل فردوسي‌پور قطع اميد كرده‌اند، تمام تلاش‌شان را براي كشاندن پاي مديران صداوسيما به كمپيني كه براي تعطيلي برنامه 90 تشكيل شده به كار گرفته‌اند.

در اين ميان ناديده گرفتن توصيه‌ها و همسو نشدن با سياست‌هاي مديران سيما موقعيت عادل فردوسي‌پور را به مخاطره انداخته است. زماني كه زيرنويس براي پخش برنامه بعدي، آن هم در لحظات پاياني برنامه 90 روي صفحه تلويزيون خودنمايي مي‌كند، فردوسي‌پور درخواست وقت اضافه نمي‌كند و بر مواضع قبلي‌اش اصرار مي‌كند. مجري برنامه پس از اصطكاك با مدير پخش سيما هم گفته بود كه اميدوار است 31 برنامه باقي مانده در فضاي بهتري اجرا شود.
برآيند اين اتفاقات مخاطب را به اين جمع‌بندي رسانده كه فردوسي‌پور هم با تعطيلي ناگهاني برنامه 90 مشكلي ندارد. يكي ديگر از نشانه‌هاي پررنگ فرصت‌طلبي منتقدان برنامه 90 اظهارات مجري برنامه ورزش از نگاه دو عليه فردوسي‌پور است. پس از آنكه تايم قابل ملاحظه يكي از برنامه‌هاي 90 به علي دايي اختصاص داده شد تا در ماجراي درگيري‌اش با مديران فدراسيون فوتبال، دفاعيه‌اش را به افكار عمومي ارائه كند، جهانگير كوثري در نكوهش اين برنامه گفت كه اگر جاي فردوسي‌پور بود يك دقيقه از برنامه‌اش را به دايي نمي‌داد.

مخاطبان حرفه‌اي برنامه‌هاي ورزشي با شناختي كه از روحيات محافظه‌كارانه مجري برنامه ورزش از نگاه دو دارند به اين اتفاق نظر رسيده‌اند كه جهانگير كوثري بدون چراغ سبز مديران صداوسيما عليه فردوسي‌پور موضع نمي‌گيرد. آينده پرمخاطب‌ترين برنامه ورزشي سيما به‌واسطه جريانات اخير ابهام‌آميز جلوه مي‌كند. به همان ميزان كه دايره منتقدان بزرگ‌تر شده و دشمنان قديمي فردوسي‌پور كمر به تعطيلي برنامه 90 بسته‌اند، كمپين حاميان او روز به روز تقويت مي‌شود. پس از پايان بازي نفت تهران و سپاهان در حالي‌كه امير قلعه‌نويي مشغول گفت‌وگو با خبرنگاران نبود، يك جوان كم سن و سال با دست‌نوشته‌اي كه در دست داشت پشت سرمربي سپاهان ايستاده بود تا بلكه دوربين تلويزيوني پيام حمايتش از فردوسي‌پور را به تصوير بكشد. روي اين تكه كاغذ نوشته بود: «عادل حمايتت مي‌كنيم.» يك لبخند تلخ تنها واكنش منتقد درجه يك 90 بود.

عادل؛ آخرين بازي قلعه نويي!

اختلاف امير قلعه نويي با عادل فردوسي پور آن قدر بالا گرفته است که سرمربي سپاهان اصفهان ترجيح مي دهد به بهانه حضور دوربين برنامه 90 در کنفرانس مطبوعاتي ورزشگاه فولاد شهر، حتي در اين سالن حاضر نشود و پاسخگوي هيچ کدام از خبرنگاران نباشد. وقتي از زبان امير مي شنويم که «هر کجاي دنيا باشم، ديگر با نود حرف نمي زنم» يا «عادل خدا را بنده نيست» و يا «فردوسي پور بايد از آخرتش بترسد» حدس مي زنيم مشکلي بزرگ در کار باشد، اما هيچ کدام از جستجوهاي ذهني مان به جايي نمي رسد.

برنامه "90" از مهرماه حذف می‌شود !


به گزارش روابط عمومی شبکه‌ جهانی جام‌جم، پیش‌بینی یک باکس برای پخش برنامه‌های زنده از دفاتر خارجی سازمان صدا‌وسیما، پیش‌بینی یک برنامه‌ی اقتصادی زنده با نام «ایران و اقتصاد»، پخش مجموعه مستند‌های جام‌جم در یکی از باکس‌های عصرگاهی، هم‌چنین حذف برنامه‌ی ورزشی «90» در روز یکشنبه و جایگزین‌شدن فیلم سینمایی در ژانر کودک و نوجوان به جای آن، از جمله تغییرات به عمل آمده در کنداکتور پخش 6 ماهه دوم سال 89 است.
همه متهمان پایین کشیدن برنامه «نود» از آنتن شبکه سه مدیران سیما

چهره برافروخته عادل فردوسی‌پور پس از پخش نصفه و نیمه آخرین آیتم برنامه 90 و خداحافظی نامتعارف او با مخاطبان تلویزیونی،‌ یک بار دیگر اختلاف نظر مجری پرمخاطب‌ترین برنامه ورزشی سیما با مدیران شبکه سوم را به تصویر کشید. برای پخش آیتم‌های پایانی آخرین برنامه، فردوسی‌پور یک فرصت 15 دقیقه‌ای را طلب کرد اما مخالفت مدیر پخش شبکه سوم سیما باعث شد او هفت دقیقه مانده به پایان مهلت عادی، ختم برنامه را اعلام کند. مجری برنامه البته با لحن تهدیدآمیزی اظهار امیدواری کرد 31 برنامه باقی مانده 90 تا پایان سال جاری در فضای بهتر و دوستانه‌تری از شبکه سوم پخش شود. کش و قوس بین مجری برنامه 90 و مدیران شبکه سوم و تکرار اتفاقاتی از این دست، اکنون برای چندمین بار شایعه پایان حیات این برنامه را بر سر زبان‌ها انداخته است.

سکوت آقا زمانی، رئیس گروه ورزش و شانه خالی کردن پورمحمدی، مدیر شبکه سوم سیما از پاسخگویی به خبرنگارانی که پخش یا عدم پخش برنامه 90 را جست‌وجو می‌کنند به شایعات و گمانه‌زنی‌های محافل خبری دامن زده است. در این میان تنها حسین ذکایی، دبیر شورای سیاستگذاری ورزش سیما رو در رو با خبرنگاران شخص عادل فردوسی‌پور را مسئول تصمیم‌گیری در مورد پخش یا عدم پخش پربیننده‌ترین برنامه ورزشی سیما می‌داند: «از نظر ما برنامه 90 سر‌جایش است و فردا شب هم پخش می‌شود مگر اینکه به دلیل تعطیلی مسابقات لیگ برتر خود عادل‌فردوسی‌پور به عنوان مجری و تهیه کننده نخواهد این هفته برنامه را روی آنتن بفرستد.» دبیر شورای سیاستگذاری ورزش سیما در حالی اوضاع را عادی جلوه می‌دهد که تلاش برخی منتقدان زخم خورده برای پایین کشیدن کرکره پرمخاطب‌ترین برنامه ورزشی در تلویزیون آن هم پس از پخش چند آیتم چالش‌برانگیز در هفته‌های گذشته جلب نظر می‌کند. ظاهرا پشت پرده این ماجرا دلخوری شدید مدیران فدراسیون فوتبال از باز شدن پرونده طلب علی دایی مقابل دوربین برنامه 90 است.

مجری برنامه البته با زیرکی خاصی پس از اشاره به موانع پخش این آیتم از برنامه که به کرات روی آنتن شبکه خبر و سایر شبکه‌های تلویزیونی رفته بود، عین اظهارات علی کریمی را برای مخاطب روایت کرد و همین اقدام اصطکاک با عوامل پشت صحنه برنامه 90 به‌ویژه مدیر پخش شبکه سوم را به نقطه اوج رساند. به این ماجراها می‌توان دلخوری شدید امیر قلعه‌نویی از برنامه 90 و امتناع او از گفت‌وگو با خبرنگاران این برنامه را اضافه کرد.

در حالی‌که سرمربی سپاهان شکایت از پخش فریادهای توهین‌آمیزش بر سر جواد کاظمیان را به سایت‌های خبری برد، فردوسی‌پور در برنامه دوشنبه شب گذشته یک بار دیگر شیطنت به خرج داد و به شکل ماهرانه‌ای با پخش دوباره این تصاویر دلخوری قلعه‌نویی را بی‌دلیل جلوه داد. عده‌ای نقش امیر قلعه‌نویی که حشر و نشر دیرینه‌ای با مدیران سیاسی، ورزشی دارد را با قطع احتمالی برنامه 90 مرتبط می‌دانند و عده‌ای دیگر نقش فدراسیون فوتبال به عنوان منتقد اصلی برنامه 90 در این ماجرا را پررنگ می‌دانند.

به‌رغم اینکه دبیر شورای سیاستگذاری ورزش سیما شایعه قطع برنامه‌90 را تکذیب می‌کند، چنانچه عادل ‌فردوسی‌پور این برنامه را روی آنتن نبرد، انبوه مخاطبان تلویزیونی باید خودشان را برای وداع ناگهانی با برنامه‌ای که به طرز ماهرانه و در عین حال چالش‌برانگیزی حاشیه‌های داغ فوتبال ایران را به تصویر می‌کشید آماده کنند. چنانکه سوژه‌های بکری مثل بازماندن هفت نفر از بازیکنان تیم‌ملی امید از اردوی لهستان و پرداختن به بازی دوستانه ایران و چین برای روی آنتن رفتن برنامه این هفته کفایت می‌کند. برای مخاطب تلویزیونی پذیرفتنی نیست که به دلیل تعطیلی مسابقات لیگ برتر و نبودن سوژه، فردا شب از تماشای برنامه 90 محروم باشند.

گمانه‌زنی متناقض در مورد پایین کشیدن عادل فردوسی‌پور از جایگاه دست نیافتنی‌اش که پس از حدود یک دهه از اجرای برنامه 90 حمایت قاطع افکار عمومی را پشت سرش می‌بیند در حالی در محافل رسانه‌ای مطرح شده که تلاش‌ها برای به حاشیه راندن این برنامه ملموس است. همزمان با شایعه تعطیلی برنامه 90 مجید افلاکی یکی از مربیان تیم‌ملی تکواندو از قرار دادن قهرمانی تیم‌ملی تکواندو در مسابقات جهانی زیر سایه فوتبال و پخش چندباره بازی دوستانه تیم‌ملی با چین از شبکه سوم گلایه می‌کند، محمود مشحون پخش نشدن بازی‌های تیم‌ملی بسکتبال در جام‌جهانی ترکیه را غیرقابل قبول می‌داند و غلامرضا محمدی سرمربی تیم‌ملی کشتی در نکوهش سیاست‌های گروه ورزش سیما می‌گوید: «پخش زنده پیش‌کش، مسابقات کشتی پخش مرده هم نمی‌شود!» جامعه ورزش رفته رفته به اجماع رسیده‌اند که قریب به اتفاق برنامه‌های ورزشی سیما به فوتبال و حاشیه‌های آن محدود شده است و رویکرد مدیران شبکه سوم باید عوض شود.

در ماجرای قهر چند روزه عادل فردوسی‌پور، آشکار شدن اختلاف نظر بین او و بعضی از مدیران شبکه سوم، اعتراض جمعی که از رشته‌های غیرفوتبالی به گوش می‌رسد و سکوت معنادار علی‌اصغر پورمحمدی هم شائبه‌ساز است

همه حاشیه‌های برنامه 90 و توضیح مسئولان

آيا همه چيز طبق وعده علي‌اصغر پورمحمدي، مدير شبكه سوم سيما پيش خواهد رفت و برنامه نود روي آنتن مي‌رود و يا اينكه تاثيرگذارترين برنامه فوتبالي تلويزيون به پاياني دراماتيك رسيده است؟

به گزارش همشهری، شايد خود فردوسي‌پور بهتر از هر شخص ديگري پاسخ اين سئوال را مي‌داند. اما به جاي هياهو لبخند مي‌زند و به همراه دوستانش در تمرينات تيم رسانه ورزش شركت مي‌كند. واقعيت اينجاست كه او همچنان در متن فوتبال مي‌دود. پور محمدي اما در تازه‌ترين حرف‌هاي خود از پخش اين برنامه با يك هفته تاخير خبر مي‌دهد.
در هياهوي فصل نقل و انتقالات شايد كمتر كسي شايعه تعطيلي نود را جدي مي‌گرفت. اما اين شايعه به مرور جدي‌تر شد. خبرهاي درگوشي فراواني مبني بر تعطيلي قطعي نود منتشر شد. با اين حال بسياري بر اين عقيده‌‌اند كه نود هنوز به بن‌بست نرسيده است. برنامه‌اي كه مجري آن قصد ندارد ساختار انتقادي برنامه‌اش را دستخوش تغييرات اساسي كند.
برخي مي‌گويند به عادل فردوسي‌پور پيشنهاد شده است تا ماهيت برنامه‌اش را تا حدود زيادي تغيير دهد. پيشنهاد روشني به نظر مي‌رسد؛ جريان نماياندن اشكالات ريشه‌اي در فوتبال بايد متوقف شود.
عادل فردوسي‌پور در حالي موضعي شفاف‌تر از اين پيشنهاد اتخاذ كرده كه در گفت‌وگو با رسانه‌ها ابدا كلامي نمي‌گويد. تنها اين جمله را تكرار مي‌كند كه «بهتر است سكوت كنم .»
آيا او كه در پایان سال ۱۳۷۳ پس از چندین بار آزمون به صدا و سیما راه یافت و رفته رفته پيشرفت كرد تا بالاخره توانست تاثيرگذارترين برنامه فوتبالي تلويزيون را تهيه كند، در دهمين سال فعاليت برنامه‌اش به بن‌بست رسيده است؟ هيچكس هنوز نمي‌داند كه قرار است تا دوشنبه هفته آينده چه اتفاقي براي برنامه نود رخ دهد.

با اين حال برخي منابع تاكيد مي‌كنند كه نود در ذهن مديران فوتبال كشور به شكل متفاوتي تفسير مي‌شود‌؛ برنامه‌اي كه سياست‌هاي كلان فدراسيون فوتبال را با حاشيه‌ها به چالش مي‌كشد و نحوه مديريت در فوتبال را با نشان دادن برخي تصاوير زير سئوال مي‌برد.بیش از ۱۰ سال از اولین برنامه نود می‌گذرد و این برنامه با وجود گذشت زمان هنوز پربيننده‌ترين برنامه فوتبالي تلويزيون است كه با به چالش کشیدن برخي تصميمات در فوتبال به دادگاه فوتبال ايران تبديل شده است.
چندي پيش علي كفاشيان در واكنش به تعطيلي برنامه نود گفت: «نمي‌دانم اين موضوع چقدر جدي است. اما خب عادل فردوسي‌پور را شخصا دو ست دارم. اين را هم بگويم كه برايم فرقي نمي‌كند برنامه نود با او پخش شود يا مجري ديگري.»
رئيس فدراسيون فوتبال روز گذشته در گفت‌وگو با همشهري در خصوص علت غيبت دوربين‌هاي برنامه نود اظهار بي‌اطلاعي كرد و گفت: «از طرف فدراسيون مانعي براي حضور دوربين‌هاي نود در استاديوم‌ها ايجاد نشده است. لابد فردوسي‌پور مي‌خواهد فيلم بازي‌ها را از دوربين‌هاي ديگر بگيرد. من بي‌خبرم.»
كفاشيان همچنين ضمن مرور مواضع قبلي‌اش اذعان داشت: «واقعا براي من فرقي نمي‌كند كه مجري برنامه نود چه كسي باشد.

به نظرم ما نبايد روي هيچ فردي حساسيت داشته باشيم. همين.»رئيس فدراسيون فوتبال همچنين در پاسخ به اين سئوال كه آيا خود شما شخصا دوست داريد اين برنامه تعطيل شود يا خير، تصريح كرد: «من شخصا برنامه نود را دوست دارم. هيچكس نيست كه عادل را دوست نداشته باشد. جوان پاكي كه اتفاقا حاضر جواب هم هست. دانش خوبي هم دارد. اما بهتر است برنامه‌اش را كمي تغيير دهد. هرچند كه در نهايت ما در حد پيشنهاد دخالت مي‌كنيم و همه چيز بر عهده خود مسئولان صدا و سيما خواهد بود.

آنها هستند كه درباره اين برنامه تصميم مي‌گيرند.»به نظر مي‌رسد كه مسئولان فدراسيون فوتبال قصد دارند توپ را به زمين صدا و سيما بيندازند و خود را از تبعات احتمالي تعطيلي نود كنار بكشند.
اين در حالي است كه از اظهارات مدير شبكه 3 سيما دو تعبير متفاوت وجود دارد؛ اينكه او با قاطعيت از پخش برنامه نود سخن گفته تا با فردوسي‌پور به طور جدي وارد بحث تغيير ماهيت برنامه شود و در حالت دوم اينكه شايعات درست مثل دفعات قبل با پخش نود فرو خواهد ريخت.

در نخستين روز از رقابت‌هاي ليگ نهم خيلي‌ها در انتظار حضور دوربين برنامه نود در ورزشگاه شهيد باهنر كرمان بودند تا حاشيه‌هاي ديدار مس كرمان و پرسپوليس توسط اين برنامه پرطرفدار ضبط شود ولي براي حاضران در استاديوم به هيچ عنوان قابل تصور نبود كه دوربين يكي از پربيننده‌ترين برنامه‌هاي سيما در ورزشگاه شهيد باهنر حضور نداشته باشد.
پس از سال‌ها دوربين اين برنامه در يك ديدار حساس فوتبال، آن هم در شرايطي كه ليگ برتر تازه آغاز شده است، غيبت داشت.

در هر صورت باید اذعان کرد متاسفانه در یکی دو سال اخیرتا حدی رویه این برنامه هرگز به لحاظ کیفی روند صعودی نداشته است و پرداختن بیش اندازه به حاشیه،حذف قسمت کارشناسی فنی، زیاده روی در تمجید از عده ای و در عین حال یکنواخت شدن برنامه باعث شده نود تبدیل به برنامه ای شود که از متن و واقعیات فوتبال تا حدی فاصله گرفته است تا جائیکه این روزها بسیاری از مدیران،مربیان و اهالی فوتبال یا این برنامه را تحریم کرده اند و یا از آن دلخور هستند.

وقتي روزنامه دنياي فوتبال در آن روزها «ريزهزينه باشگاه ها» را منتشر كرد، مديرعامل فلان تيم صنعتي با پرخاش خبرنگار روزنامه را كنار زد و تهديد به «توقيف» كرد! براي همين وقتي آن روزنامه ريزهزينه هاي فلان باشگاه را منتشر كرد، مديرانش از در دوستي وارد شدند و خواستار عدم ادامه چاپ آن اسناد شدند! آن گفتگوي ابتدايي و اين برخوردها نشان از اتاق فكري با «توجيه مناسب» و «توهم» رسانه اي است كه گويا عملياتي شده است. ترس در همه رخنه كرده و مدعيان در اشتباهي استراتژيك خواستار «عينك دودي» شده اند، درحاليكه در اين فوتبال مي توان با «عينك دودي» بهتر مي توان ديد، گفت و نوشت. متشكر دوستان، ما همه عينك دودي مي زنيم...

mahdishata
24-09-2010, 13:48
آرش برهانی به طور موقت از باشگاه استقلال اخراج شد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

پس از آن که تلاش‌های آرش برهانی برای امضای قرارداد جدید مالی برای چندمین بار نتیجه نداد، این بازیکن به نشانه اعتراض در اردوی استقلال که از چهارشنبه شب در کردان آغاز شد شرکت نکرد که همین بی انضباطی باعث شد تا مسوولان استقلال این بازیکن را به صورت موقتی از جمع بازیکنان این تیم کنار بگذارند.
این بازیکن که دیروز درتمرین صبح حاضر بود،همراه سایر بازیکنان به کردان نرفت تا پرویز مظلومی به دلیل این بی انضباطی، وی را دراختیار باشگاه قراردهد.
مسئولان استقلال نیز به دلیل تکرار بی انضباطی ازسوی برهانی عذر وی را خواستند.
برهانی شب گذشته قصد داشت در اردوی کردان حاضر شود؛ اما علی فتح الله زاده به منظور حفظ نظم در تیم حاضر به این بازگشت نبود.
مسئولان استقلال به این بازیکن اعلام کرده اند، برای مشخص شدن وضعیت خود به باشگاه برود.تیم استقلال از روزگذشته به مدت یک هفته در کردان کرج اردو زده اند.

خبر انلاين

mojtaba-civil
24-09-2010, 14:27
غلامرضا رضایی: مشکلی نیست، به دربی می رسم





[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مصدومیتم جدی نیست، برای دربی انگیزه زیادی دارم و روز 23 مهر با دعای هواداران اولین دربی ام را تجربه می کنم.

در بازی سرخپوشان مقابل تیم ته جدولی شهرداری که بیشترین گل خورده را دارد، کاملاً مشخص شد حضور این ملی‌پوش شیرازی در ترکیب تیمش تا چه حد می‌تواند تأثیر‌گذار باشد. با رضایی تماس گرفتیم تا از آخرین وضعیتش و مسائل دیگر بپرسیم:

شنیدیم به دربی نمی‌رسی؟
این طوری که شما تیتر زده بودید فکر کنم شاغلام بیشتر از هر شخص دیگری نگران وضعیت من شد!

هواداران پرسپولیس هم خیلی نگران وضعیت تو هستند.

شکر خدا مصدومیتم خیلی شدید نیست و می‌توانم از چند روز دیگر نرم دویدن را آغاز کنم.

رباط صلیبی‌ات آسیب دیده است؟
به رباط داخلی‌ام آسیب وارد شده زمانی که MRI گرفتم مشخص شد رباطم دچال التهاب شده و شکر خدا چیز خاصی نیست.

با این مصدومیت از تیم‌ملی خط خوردی از این مسئله ناراحت نیستی؟
خیلی ناراحتم رقابت‌های غرب آسیا را و همچنین دیدار با شهرداری را از دست دادم. تا یک روز قبل از بازی با شهرداری در زانویم درد داشتم و واقعاً نمی‌توانستم تیم را در تبریز همراهی کنم. مسابقات غرب آسیا هم فرصت خوبی بود در ترکیب تیم‌ملی جا بیفتم و با بازیکنان کناری هماهنگ‌تر شوم که متأسفانه قسمت نشد تیم‌ملی را همراهی کنم . مطمئناً در این اتفاق خیری وجود دارد.

فکر نمی‌کنی جایگاهت را در ترکیب ثابت تیم‌ملی از دست بدهی؟
بله همین طور است. خیلی تلاش کردم تا جایگاهی ثابت در ترکیب تیم‌ملی برای خودم دست و پا کنم و با این مصدومیت دوباره باید از اول تلاش کنم. البته آنقدر به خودم اطمینان دارم که خیلی زود به اوج برگشته و جایگاهم را پس بگیرم.

پرسپولیس هم مقابل شهرداری نشان داد بدون تو خیلی مشکل دارد؟
به نظر من تیم در این دیدار خوب کار کرد و متأسفانه باز روی بی‌دقتی و عدم تمرکز دروازه‌مان در لحظات پایانی باز شد. پرسپولیس تیمی نیست که به یکی، دو بازیکن متکی باشد و بدون من هم می‌تواند راه خود را پیش بگیرد.

اما بازیکنان ذخیره پرسپولیس فاصله زیادی با نفرات اصلی دارند!
فکر کنم نیمکت‌نشینی طولانی باعث شده بود بازیکنان جانشین کمی از روزهای خوب خود فاصله بگیرند اما هرچه از بازی گذشت شرایط آنها بهتر شد. مطمئناً اگر این نفرات بیشتر بازی کنند بهتر در ترکیب جا افتاده و مؤثرتر بازی می‌کنند. ما تیم خوب و کاملی داریم و قبول ندارم فاصله بین بازیکنان اصلی و ذخیره زیاد است.

به هر حال پرسپولیس بدجوری به گلزنی و موقعیت‌سازی تو عادت کرده و این نظر خیلی از کارشناسان است!
نظر همه برای من محترم است. خودم به این شکل فکر نمی‌کنم و اعتقاد دارم همه بچه‌ها برای پیروزی‌های تیم تلاش کرده‌اند و درست نیست همه چیز به نام یک یا دو نفر نوشته شود. خدا را شکر در تیم ما هم بازیکنان شایسته و توانمند زیاد است و هم اینکه رفاقت و اتحاد خوبی بین بازیکنان حاکم است که می‌تواند باعث موفقیت‌های زیادی شود.

هواداران پرسپولیس امیدوار باشند که تو به دربی می‌رسی؟
ان‌شاءالله با دعای هواداران هرچه زودتر شرایط بازی را پیدا کنم. دوست ندارم حتی یک بازی را از دست بدهم برای همین تلاش می‌کنم به بازی با ملوان برسم و اگر نشد خودم را برای دربی آماده خواهم کرد و قصد دارم بهترین بازی فصل خود را مقابل استقلال انجام دهم.

جای هواداران بودی از غیبت رضایی در دربی چه احساسی پیدا می‌کردی؟
دعا می‌کردم رضایی به این بازی برسد. چشم امید من هم به دعای خیر تماشاگران تیم محبوبم است.

مثل اینکه خودت هم خیلی دوست داری در دربی به میدان بروی؟
تا به امروز فقط دربی‌های شیراز را تجربه کرده‌ام که چندان پرتماشاگر نبوده است. برای حضور در دربی پایتخت انگیزه زیادی دارم و اگر خدا بخواهد روز 23 مهر اولین دربی پایتخت را تجربه خواهم کرد.

سرانجام تیم‌ملی امید را در مسابقات گوانگ‌ژو همراهی می‌کنی؟
طی صحبت‌هایی که با شاغلام داشته‌ام به توافق رسیدیم تا در صورت بهبودی کامل تیم‌ملی امید را در این رقابت‌ها همراهی کنم. شخصاً خیلی دوست دارم به تیم‌ملی کشورم و شاغلام خدمت کنم و هیچ وقت نمی‌توانم به این مربی که خیلی گردنم حق دارد نه بگویم. برای شاغلام جانم را هم می‌دهم.

گویا باشگاه پرسپولیس موافق همراهی کردن تو در تیم‌ملی امید نیست؟
نمی‌دانم موضع باشگاه در این زمینه چیست. فکر کنم اگر هنگام برگزاری مسابقات آسیایی لیگ تعطیل باشد باشگاه هیچ مخالفتی نکند.

تا آنجا که ما اطلاع داریم لیگ در آن مقطع تعطیل نیست و پرسپولیس باید قید تو را بزند!
به هر حال در این زمینه باید هماهنگی‌های لازم بین مربیان تیم‌ملی امید و باشگاه پرسپولیس صورت بگیرد. خودم دوست دارم در مسابقات آسیایی بازی کنم تا ان‌شاءالله تیم‌ملی امید حضور موفقیت‌آمیزی در این رقابت‌‌ها با کمک همه اعضای تیم داشته باشد.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

mojtaba-civil
24-09-2010, 14:39
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

mojtaba-civil
24-09-2010, 14:59
تصویر علی دایی در بورس تمبر لندن



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


تصوير تمبر علي دايي كه به عنوان آقاي گل فوتبال جهان 6 سال پيش انتشار يافته بود با ارايه ارزش ده هزار ريال براي هر قطعه آن برروي سايت جهاني بورس تمبر لندن قرار گرفته است.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ تمبر تيم ملي فوتبال ايران نيز كه توانست در سال 2006 با تركيبي از جوانان و لژيونرهاي خود به جام جهاني آلمان صعود كند نيز بر روي سايت جهاني بورس تمبر لندن قرار گرفته است.

اين تمبر نيز در سال 2004 بمناسبت يكصدمين سال فيفا در ايران همزمان با بازي‌هاي مقدماتي جام جهاني انتشار يافته بود. كاربران اينترنتي اين سايت با تقدير از اقدام به انعكاس تمبرهاي فوتبالي ايران، با تمجيد از علي دايي او را بعنوان اسطوره فوتبال ايران نام برده كه با حضوري قدرتمندانه يك ركورد جهاني را بنام ايران ثبت كرده است.


چند هفته پيش دولت كره شمالي نيز با انتشار تمبري از ديدار تيم ملي اين كشور با ايران در پيونگ يانگ، تصويري از عبور حريف كره‌اي از آندرانيك تيموريان را بر روي يك سري تمبر يادبود 5 قطعه‌اي قرار داد.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

amir--khan
24-09-2010, 20:06
فراز کمالوند در مورد انتقال اولروم به پرسپوليس و حضور آرفي در تراکتورسازي اظهار داشت: هم باشگاه پرسپوليس و هم باشگاه ما ابراز تمايل کرده ايم که اين دو بازيکن با هم معاوضه شوند و تاکنون نظر دو باشگاه براي اين اتفاق مثبت بوده و قرار شد در نيم فصل اين جابجايي صورت گيرد.
وي در خصوص عدم حضور وحيد هاشميان در تراکتورسازي گفت: قصد جذب او را داشتيم اما به لحاظ قانوني نمي توانستيم ديگر بازيکن آزاد بگيريم. با جذب تيموريان سهميه جذب بازيکن آزاد را ديگر نداشتيم. ما با وحيد اصلا بحث مالي نداشتيم و فقط بحث آيين نامه اي باعث شد تا نتوانيم او را بگيريم.

mojtaba-civil
25-09-2010, 18:00
فدراسیون نگذاشت هروه در پرسپولیس بماند


مدیربرنامه های اوسال: هنوز مطمئن نیستیم که او بیمار است
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] مدیر برنامه های هروه اوسال گفت: درست است که فدراسیون پزشکی- ورزشی حاضر به نشان دادن آزمایش اوسال حتی به باشگاه پرسپولیس هم نشد اما من اطمینان دارم این بازیکن ایدز ندارد.

وقتی فدراسیون پزشکی- ورزشی حاضر به انتشار برگه آزمایش هروه اوسال نشد این شبهه ایجاد شد که او مبتلا به ایدز است نه هپاتیت. در همین راستا روزبه قدیمی مدیر برنامه های اوسال با بیان اینکه او ایدز نداشته، گفت: درست است که فدراسیون پزشکی- ورزشی حاضر به نشان دادن آزمایش اوسال حتی به باشگاه پرسپولیس هم نشد اما من اطمینان دارم این بازیکن ایدز ندارد.

من آزمایشهایی که او در بلژیک داده بود را دیدم و می‌دانستم هپاتیت B دارد. وی ادامه داد: طبق قوانین فیفا بازیکنی که هپاتیت B‌ داشته باشد مشکلی برای بازی کردن ندارد اما فدراسیون فوتبال دست روی این موضوع گذاشت و مجوز حضور اوسال در پرسپولیس را صادر نکرد.




قدیمی با اشاره به اینکه پرسپولیسیها می‌خواستند اوسال را حفظ کنند، افزود: مسئولان پرسپولیس تأکید زیادی داشتند که اوسال را نگه دارند. بعد از اینکه مشخص شد او هپاتیت B دارد آنها به فدراسیون گفتند به همه بازیکنان واکسن می‌زنند تا آنها هپاتیت نگیرند اما فدراسیون با این درخواست مخالفت کرد. پرسپولیسیها هر کاری از دستشان برآمد برای نگه داشتن اوسال انجام دادند اما فدراسیون زیر بار نرفت.

وی گفت: اوسال باید 30 هزار دلار به باشگاه پرسپولیس بدهد. او مجبور است این پول را پرداخت کند زیرا اوسال برای پیوستن به تیم آینده‌اش باید از فدراسیون فوتبال ایران ITC بگیرد. تا وقتی هم که تسویه حساب انجام نشود ITC اوسال صادر نخواهد شد.

قدیمی با اعلام این خبر که اوسال به یک تیم ترکیه‌ای می‌رود،‌ افزود: اوسال با یک تیم از لیگ دسته اول ترکیه به توافق رسیده و بعد از گرفتن رضایتنامه بین‌المللی‌اش با این تیم قرارداد می‌بندد.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

---------- Post added at 07:00 PM ---------- Previous post was at 06:56 PM ----------


دایی با خبرنگار فارس مصاحبه نکرد



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که به شدت عصبانی بود خطاب به خبرنگار فارس گفت : «بروید با پیشکسوتان علیه من مصاحبه کنید»

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ پس از 4 روز تعطیلی، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از روز پنجشنبه مجددا پیگیری شد. در حاشیه تمرینات دو روز اخیر پرسپولیس، خبرنگار خبرگزاری فارس قصد داشت با علی دایی مصاحبه کند که با واکنش تند سرمربی پرسپولیس مواجه شد.

دایی با اعلام اینکه فعلا قصد ندارد با هیچ خبرنگاری بجز سایت رسمی باشگاه مصاحبه کند رو به خبرنگار فارس کرد و گفت: «شما هم بروید با پیشکسوتان باشگاه علیه من مصاحبه بگیرید»


پس از اظهارات دایی در کنفرانس مطبوعاتی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه اگر رسانه ها نبودند از برادرش به عنوان دستیار در پرسپولیس استفاده می کرد، خبرگزاری فارس در مصاحبه هایی با چند تن از پیشکسوتان همیشه ناراضی پرسپولیس علیه علی دایی، موجب خشم سرمربی پرسپولیس شده بود.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

shifter
25-09-2010, 19:34
دایی با خبرنگار فارس مصاحبه نکرد



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که به شدت عصبانی بود خطاب به خبرنگار فارس گفت : «بروید با پیشکسوتان علیه من مصاحبه کنید»

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ پس از 4 روز تعطیلی، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از روز پنجشنبه مجددا پیگیری شد. در حاشیه تمرینات دو روز اخیر پرسپولیس، خبرنگار خبرگزاری فارس قصد داشت با علی دایی مصاحبه کند که با واکنش تند سرمربی پرسپولیس مواجه شد.

دایی با اعلام اینکه فعلا قصد ندارد با هیچ خبرنگاری بجز سایت رسمی باشگاه مصاحبه کند رو به خبرنگار فارس کرد و گفت: «شما هم بروید با پیشکسوتان باشگاه علیه من مصاحبه بگیرید»


پس از اظهارات دایی در کنفرانس مطبوعاتی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه اگر رسانه ها نبودند از برادرش به عنوان دستیار در پرسپولیس استفاده می کرد، خبرگزاری فارس در مصاحبه هایی با چند تن از پیشکسوتان همیشه ناراضی پرسپولیس علیه علی دایی، موجب خشم سرمربی پرسپولیس شده بود.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
دم دايي گرم!!
جواب خوبي به اين بنگاه دروغ پراكني داد:8:

mojtaba-civil
25-09-2010, 19:40
دم دايي گرم!!
جواب خوبي به اين بنگاه دروغ پراكني داد:8:
صد در صد تایید میشه. :46:

mojtaba-civil
25-09-2010, 19:54
آخرین خبرها از مهاجم خارجی پرسپولیس



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



دایی اولروم را نمی خواهد


مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم برزیلی که پیش از تعطیلی تمرینات پرسپولیس برای حضور در تمرین این تیم به تهران سفر کرده بود، با هماهنگی کادرفنی در تمرین پنجشنبه و جمعه شرکت نکرد.



ظاهرا قرار است این هافبک - مهاجم برزیلی با حضور در اردوی کیش تمریناتش را با پرسپولیس از سر بگیرد. او بعد از زلتان هارسونی که چندی پیش در تمرینات پرسپولیس شرکت کرده بود، دومین مهاجم خارجی تستی است که در تمرینات پرسپولیس شرکت می کند.

ظاهرا قرار است طی چند روز آینده یک بازیکن کامرونی که سابقه حضور در استراسبورگ را دارد هم برای شرکت در تمرینات به ایران سفر کند. علی دایی قرار است از میان این نفرات یک یا دو مهاجم طراز اول و کارنامه دار را به جمع نفراتش اضافه کند.


البته پیشنهاد معاوضه اشپیتیم آرفی و عرفان اولروم هم اینروزها ذهن دایی را مشغول کرده است، اما سرمربی پرسپولیس بر این باور است که اولروم شاخصه های لازم برای حضور در پرسپولیس را ندارد.

به هر حال باید منتظر ماند و دید در نهایت علی دایی چه تصمیمی برای تقویت خط آتش تیمش اتخاذ خواهد کرد.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

tsjaleb
25-09-2010, 21:50
پورحيدري: جباري از فردا به تمرينات استقلال اضافه مي شود

‌منصور پورحيدري گفت: متاسفانه مجتبي جباري به دليل تورم در ناحيه زانوي خود که پيش از اين آن را جراحي کرده بود، نتوانست ما را در تمرينات کردان همراهي کند و تصور مي کنم از فردا - يکشنبه - به جمع بازيکنان اضافه شود.
وي ادامه داد: تمرينات ما در کمپ کردان کرج طبق برنامه هاي کادر فني دنبال مي شود و بجز غيبت ملي پوشان و دو مصدوم هيچ مشکل خاص ديگري در تيم ما وجود ندارد.
سرپرست تيم استقلال تاکيد کرد: از روز پنج شنبه بعد از ظهر تمريناتمان را در کردان کرج آغاز کرده ايم و با توجه به زمان بندي انجام شده اين تمرينات تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.
پورحيدري همچنين در مورد حضور مجدد برهاني در تمرينات استقلال افزود: با توجه به اينکه برهاني بدون اجازه در تمرينات هفته گذشته حاضر نشد با درخواست کادر فني جريمه شد و از روز گذشته به ساير آبي پوشان پيوست تا تمرينات خود را دنبال کند.
وي خاطرنشان کرد: درجريان خواست هاي برهاني از مديريت باشگاه و صحبت هاي فتح الله زاده در اين مورد نيستم اما از نظر کادر فني اين بازيکن بايد بهاي غيبت در تمرينات تيم را بدون اجازه با جريمه مالي بپردازد.
سرپرست سابق تيم ملي فوتبال ايران در ادامه صحبت هايش در مورد بازي ايران مقابل بحرين گفت: متاسفانه به دليل حضور در تمرينات ، نتوانستم اين بازي را تماشا کنم اما نتيجه نشان مي دهد که ايران کاملا از حريف خود برتر بوده است.
پورحيدري در پايان گفت: چند سال برابر تيم بحرين نتايج مناسبي کسب نمي کرديم و براي پيروزي مقابل اين حريف به مشکل خورده بوديم. خوشبختانه شکست بحرين در بازي روز گذشته ما را از اين وضعيت روحي بيرون برد و اميدوارم کسب نتايج بهتر زمينه ساز موفقيت در جام ملت هاي آسيا شود.

---------- Post added at 09:50 PM ---------- Previous post was at 09:49 PM ----------

گزارش تمرين استقلال در كردان

تيم فوتبال استقلال از ساعت 16:30 امروز در زمين چمن دهکده ورزشي کردان زيرنظر کادر فني‌اش به تمرين پرداخت.
تمرين امروز آبي‌پوشان شامل کارهاي تاکتيکي بود و فرهاد مجيدي بازيکني که به تازگي از تيم ملي خداحافظي کرده است آماده‌ترين بازيکن حاضر در اردو بود. تمرين يک ساعت و نيم آبي‌پوشان به شوت به سمت دروازه کارهاي ترکيبي چند نفره، مهار مهاجمان توسط مدافعان و فوتبال درون تيمي اختصاص داشت و بازيکنان در اين مدت به توصيه‌هاي مظلومي گوش داده و آنها را اجرا مي‌کردند.

* نکته قابل توجه تمرين امروز استقلال بازگشت دوس‌سانتوس مهاجم برزيلي اين تيم بود که پس از هفته‌ها در محل تمرين حاضر شد.
اين بازيکن البته باز هم موفق به تمرين نشد و تنها در گوشه‌اي از چمن کارهاي تاکتيکي را نظاره کرد.

* مجتبي جباري و محسن يوسفي به دليل مصدوميت در تمرين امروز غايب بودند.

* اميدرضا روانخواه که شايعه شده بود به دليل مصدوميت مجدد نمي‌تواند با آبي‌پوشان تمرين کند عصر امروز در سلامت کامل در کنار ساير بازيکنان به تمرين پرداخت.
اين بازيکن از خبرهاي منتشرشده در برخي از روزنامه‌ها ناراحت بود و اين مسئله را به خبرنگاران اطلاع مي‌داد.

* علاوه بر فرهاد مجيدي که از آماده‌ترين بازيکنان استقلال بود وحيد طالب‌لو و محمد محمدي با عکس‌العمل‌هاي خود گرماي خاصي به تمرين آبي‌پوشان دادند.

تيم استقلال که قصد پشت سر گذاشتن اردوي 8 روزه را دارد، روز چهارشنبه به تهران باز خواهد گشت.
اين تيم در هفته دهم رقابت‌هاي ليگ برتر به مصاف صباي قم مي‌رود و سپس در هفته يازدهم و در دربي حساس پايتخت مقابل پرسپوليس روبرو مي‌شود.

mojtaba-civil
25-09-2010, 22:43
پورحيدري: جباري از فردا به تمرينات استقلال اضافه مي شود

‌منصور پورحيدري گفت: متاسفانه مجتبي جباري به دليل تورم در ناحيه زانوي خود که پيش از اين آن را جراحي کرده بود، نتوانست ما را در تمرينات کردان همراهي کند و تصور مي کنم از فردا - يکشنبه - به جمع بازيکنان اضافه شود.
وي ادامه داد: تمرينات ما در کمپ کردان کرج طبق برنامه هاي کادر فني دنبال مي شود و بجز غيبت ملي پوشان و دو مصدوم هيچ مشکل خاص ديگري در تيم ما وجود ندارد.

این جباری هم که همش مصدومه.
جالب اینجاست که پارسال وقتی مظلومی سرمربی مس بود، یه بار تو یکی از برنامه های فوتبال برتر که بازی استقلالو پخش میکرد، مظلومی مهمان برنامشون بود، وقتی صحبت خلا جباری شد میگفت که من به بازیکنایی که از لحاظ بدنی ضعیف هستن اعتقادی ندارم و یه مقدار ایراداتی گرفت ازش، الان جمله دقیقش خاطرم نیست ولی مفهومش این بود که همچین بازیکنی تو تیم من جایی نخواهد داشت، حالا امسال که سرمربی استقلال شده، همه حرفهاش رو فراموش کرده.
البته به نظر من حرف پارسالش چرت بوده، خداییش من پرسپولیسی، بازی جباری رو قبول دارم، اگه مشکل مصدومیتهای پیاپی رو نداشت تا حالا یکی از ستونهای تیم ملی شده بود. چقدر حالم گرفته شد وقتی که قبل از جام جهانی 2006 مصدوم شد.

fery joon
26-09-2010, 02:10
امروز تولده تاج آسیاست :8:

به همه ی اس اسی های عزیز تبریک میگم :40::21:

---------- Post added at 02:10 AM ---------- Previous post was at 02:09 AM ----------

امروز تولده تاج آسیاست :8:

به همه ی اس اسی های عزیز تبریک میگم :40::21:

گرافيكار
26-09-2010, 14:42
من هم به عنوان يه پرسپوليسي سه آتيشه
تولد تيم رقيب رو به هواداراي اين تيم تبريك ميگم

mojtaba-civil
26-09-2010, 21:02
مهدي فنوني‌زاده: با علي پروين دنبال شكستن حكم علی اکبريان هستيم




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

مهدي فنوني‌زاده اين روزها سفت و سخت پيگير حل مشكل علي اكبريان است. او كه روزگاري با علي رفت و آمد خانوادگي داشت حالا براي همسر و فرزندان او نگران است. ملي‌پوش سابق تيم ملي مي‌خواهد با كمك علي پروين و ساير فوتباليست‌ها اكبريان را نجات دهد.

آقاي فنوني‌زاده گويا شما رابطه نزديكي خانواه با علي اكبريان داريد. از آخرين وضعيت او صحبت مي‌كنيد؟
بله با علي رفت و آمد خانوادگي داشتيم اما يك مدت از او خبر نداشتم و دور بودم. تا اينكه از برادرش شنيدم زندان است. الان چهار ماه مي‌شود كه علي بلاتكليف است. در اين مدت به ديدن بازپرس و قاضي پرونده رفتم كه خدا را شكر اميدوار كننده بود و يك مقدار نتيجه داد.

از بچه‌هاي قديم چه كساني پيگير حل كردن مشكل اكبريان هستند؟
تمام بچه‌هاي استقلال و پرسپوليس به نوعي پيگير اين ماجرا هستند. با علي‌آقا (پروين) پيش قاضي پرونده رفتيم.

مي‌دانيد كه علي‌آقا خوراكش كار خير است و سرش درد مي‌كند براي اين كارها. آن روزي كه من با علي‌آقا پروين رفته بوديم پيش قاضي پرونده يكسري از بچه‌ها هم براي بالا بردن روحيه علي به ملاقات او رفته بودند. ستار همداني، مهرانپور و خيلي‌هاي ديگر از بچه‌ها دنبال كار علي هستند.


حكم اعدام او تا چه اندازه جدي و قطعي است؟
بنده خدا يك جرم مرتكب شده و بايد جزاي عمومي آن را بكشد. تا آنجا كه قانون اجازه مي‌دهد در مجازات او تخفيف مي‌گيريم. اصلا حكم اعدام صادر نشده و قطعي نشده بود. اين را برخي‌ها براي هيجان دادن شايعه كردند وگرنه حكمي براي علي بريده نشده و دادگاه او برگزار نشده است.

اما گفته مي‌شود ميزان موادي كه او حمل مي‌كرده حكمش اعدام است.
40 گرم مواد با علي بوده اما قانون اعدام به شكل ديگري است. اگر چكيده و خالص شده اين 40 گرم مواد 3 گرم به بالا شود. حكم اعدام دارد. موادي كه امروز وجود دارد همه چيني و شيميايي و ناخالص است. فكر نمي‌كنم موادي كه از علي گرفتند تجزيه شده‌اش سه گرم به بالا شود كه حكم اعدام داشته باشد.

پس مي‌توان اميدوار بود و اين خبر را داد كه حكم اعدام علي اكبريان منتفي است؟
تا دادگاه تشكيل نشود و قاضي حكم خود را صادر نكند هيچ چيز قطعي نيست. اما تا آنجا كه من مي‌دانم و صحبت كردم به نظرم حكم اعدام منتفي شده است. تا آنجا كه توانستيم در مجازات علي تخفيف گرفتيم و سر و ته آن را زديم. اميدوارم خدا كمك كند و لطف او شامل حال علي و خانواده‌اش شود.

در روزهاي پيش رو چه برنامه‌اي براي كمك به علي داريد؟
يكي، دو برنامه ديگر هم داريم كه اگر خدا بخواهد و انجام شود كمك زيادي به اكبريان خواهد كرد. علي چون شيشه مصرف مي‌كرده و در حالت عادي نبوده در بازپرسي اعترافاتي كرده كه درست نيست. مصرف شيشه توهم مي‌آورد. زماني كه از علي بازپرسي مي‌كردند توهم زده بود و حرف‌هايي را مطرح كرده حالا از آنها پشيمان است. مصرف مواد مخدر به ويژه شيشه مخ آدم را خراب مي‌كند. اما حالا كه مدتي گذشته و علي از آن حالت هنگ و قفل بيرون آمده متوجه شده چه چيزهايي گفته است. در گفت‌وگويي كه با قاضي داشتيم درخواست كرديم تا با توجه به اينكه اعترافات او در هوشياري نبوده دوباره از علي بازپرسي شود. قاضي هم راهنمايي كرد كه علي اكبريان اعتراض بزند و درخواست بازپرسي دوباره كند. او در اعتراف اوليه مدعي شده كه توليدكننده شيشه بوده آنقدر توهم زده بود كه خيال مي‌كرد بابت اين كار جام قهرماني مي‌گيرد. اما حالا كه فهميده اعتراف‌هايي كه كرده چقدر جرم دارد درخواست دارد تا در شرايط عادي روحي و فكري از او دوباره بازرسي شود. اگر علي توليدكننده شيشه بود كه وضع مالي‌اش اين طوري نبود.

چرا براي او وكيل خوب و درجه يك نمي‌گيريد؟
ستار همداني و مهرانپور به لحاظ مالي و پشتيباني حسابي هواي علي و خانواده‌اش را دارند. فكر كنم يك وكيل خوب هم براي او گرفتند. فكر كنم ستار همداني اين وكيل را براي علي گرفته است. يك وكيل درجه يك لازم است تا به خوبي از علي دفاع كند. البته با توجه به اعتراف‌هايي كه در پرونده او وجود دارد كار خيلي سخت مي‌شود اما اميدوارم به لطف خدا و با مساعدت مسوولان يك بار ديگر از علي بازپرسي شود تا اين بار در شرايط عادي و نه در شرايطي كه شيشه مصرف كرده و توهم زده حرف‌هاي خود را بزند و اعتراف كند. به هر حال ما هر چه در توان داريم انجام مي‌دهيم تا پيش خانواده علي شرمنده نباشيم. حالا ديگر قسمت چه باشد و خدا چه بخواهد. خودم كه دلم روشن است كه لطف خدا شامل حال علي مي‌شود.فقط يك مورد ديگر وجود دارد كه نمي‌دانم گفتنش درست است يا خير؟!

چه نكته‌اي؟!
حقيقت اين است كه همسر علي باردار است و غير از دختر كوچكي كه دارند يك فرزند ديگر هم براي اين خانواده در راه است. در عين‌حال وضعيت مالي آنها بسيار بد است و به شدت در مضيقه هستند. از اهالي فوتبال و هم بازي‌ها و دوستان علي مي‌خواهم هر كمكي كه مي‌توانند به اين خانواده انجام دهند. حتي يك كمك كوچك هم مي‌تواند كمك بزرگي به اين خانواده باشد تا از اين شرايط خارج شود. شايد نبايد اينها را مي‌گفتم اما واقعا آنها نياز به كمك دارند. دوستان و هم‌بازي‌هاي علي و فوتباليست‌ها بايد در اين روزهاي سخت هواي اكبريان و خانواده‌اش را داشته باشند. دوستي و رفاقت و حتي انسانيت براي اين روزها است.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

mojtaba-civil
27-09-2010, 02:04
ديدار با ستارگان فوتبال در ابوظبي

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



مصاف ايران با برزيل قطعي شد


جام جم آنلاين: ملي‌پوشان فوتبال کشورمان در ديداري تدارکاتي 15 مهرماه در ابوظبي امارات به مصاف تيم ملي برزيل مي‌روند که بر اساس قرارداد منعقد شده بين فدراسيون‌هاي فوتبال دو کشور در اين ديدار برزيل با ستارگاني چون پاتو، روبينيو، دني آلوز، آدريانو، آلکس و ... به ميدان مي آيد.


عباس ترابيان، رئيس کميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال در گفتگو با مهر ضمن بيان اين مطلب افزود: مذاکرات براي برگزاري ديدار دوستانه بين تيم‌هاي ملي ايران و برزيل را از چندي پيش به واسطه يکي از نمايندگان معتبر فيفا آغاز کرديم.
وي در ادامه افزود: مذاکرات روند خوبي داشت تا اينکه در نهايت به توافق رسيديم تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و برزيل در تاريخ 7 اکتبر 2010 (15 مهرماه 1389) در ورزشگاه محمد بن زايد شهر ابوظبي به مصاف هم بروند.
رئيس کميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال تاکيد کرد: تيم ملي فوتبال برزيل با ستارگان خود به مصاف تيم ملي ايران خواهد آمد و اين در قرارداد بازي دو تيم ذکر شده است. براساس توافق حاصل شده در تيم ملي برزيل بازيکناني چون تياگو سيلوا، پاتو و روبينيو از ميلان، دني آلوز و آدريانو از بارسلونا، آلکس و راميرز از چلسي، دي لوکاس از ليورپول و... به ميدان خواهند رفت.
ترابيان با ابراز تشکر از پيگيري‌ها و همکاري نماينده معتبر فدراسيون بين المللي فوتبال که در تدارک اين ديدار دوستانه همکاري لازم را با فدراسيون فوتبال ايران داشته است ابراز اميدوار کرد، همکاري او با فدراسيون فوتبال در زمينه‌هاي مختلف ادامه داشته باشد.
وي در پاسخ به اين پرسش که "چرا در گفتگو با رسانه هاي مختلف برگزاري ديدار دوستانه با تيم ملي فوتبال برزيل را تکذيب کرديد؟"، گفت: من از همه دوستان رسانه‌اي که طي روزهاي ابتدايي هفته جاري با من تماس گرفته و پيگير ديدار دوستانه ايران و برزيل شدند، عذرخواهي مي کنم. با توجه به شرايطي که بر مذاکرات فدراسيون فوتبال ايران و کنفدراسيون فوتبال برزيل حاکم بود، ناچار بوديم تا پيش از تاييد نهايي از سوي برزيلي‌ها اين مورد را تکذيب کنيم.
اين براي نخستين بار است که تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و برزيل در يک ديدار دوستانه به مصاف هم خواهند رفت. تيم ملي فوتبال ايران پس از انقلاب تنها دو ديدار دوستانه با تيم‌هاي مطرح دنيا داشته است که يکي از آنها با تيم ملي آلمان در تهران و ديگر با تيم ملي کرواسي در اين کشور اروپايي بوده است.
تيم ملي فوتبال برزيل در آخرين رده بندي اعلام شده از سوي فدراسيون بين المللي فوتبال با 1480 امتياز رتبه چهارم را در اختيار دارد.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

tsjaleb
27-09-2010, 19:31
مصاف ايران با برزيل قطعي شد

خيلي عاليه ولي اگر تو تهران بود بهتر بود . چند وقت پيش احمدي نژاد در حاشيه ديدارش با داسيلوا رييس جمهور برزيل ازش در خواست بازي دوستانه ايران با برزيل رو كرد . دمش گرم خيلي خوب شد مخصوصا الان كه تيم ملي در آستانه جام ملت هاي آسيا قرار داره و به اين ديدارهاي تداركاتي خوب خيلي نياز داره . به نظرم قطبي ديگه بهونه اي از نظر بازي هاي تداركاتي نبايد داشته باشه چون تا الان سابقه نداشته ...

mojtaba-civil
27-09-2010, 20:59
مدرک دکترا فتح الله زاده تقلبی از آب درآمد!



مدیر موسسه پژوهشی طرح و رسانه دانشگاه بدفوردشایر گفت: هنوز هیچ دانشجویی در مقطع دکتری رشته روزنامه نگاری نداشته ایم!
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر؛ در حالی که علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال در برنامه 90 مدعی شد که مدرک دکترای روزنامه نگاری از دانشگاه بدفورد انگلیس دارد، الکسیس ویدون، مدیر موسسه پژوهشی طرح و هنر رسانه، رئیس بخش روزنامه نگاری و ارتباطات دانشگاه بدفوردشایر انگلیس گفت: هنوز هیچ فارغ التحصیلی از این دانشگاه در این رشته در مقطع دکترا نداشته ایم.

الکسیس ویدون در پاسخ به استعلام پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر گفت : هیچ دانشجویی در این رشته در مقطع دکترا از دانشگاه بدفورد فارغ التحصیل نشده است.

همچنین در وب سایت این دانشگاه تصریح شده است همه دانشجویان برای ورود به این دانشگاه باید حداقل آیلیتز 6 را داشته باشند که این موضوع نشان دهند سطح بالای این دانشگاه می باشد .


سرپرست باشگاه استقلال چندی قبل مدعی شد دكترای خود را از بدفورد انگلیس گرفته است و هم اكنون در حال تحصیل در مقطع دكترای جامعه شناسی در دانشگاه باكو می باشد.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

:27:

mojtaba-civil
27-09-2010, 21:15
مذاكره با پيكان بر سر انتقال آرفي تكذيب شد




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]






مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس مذاكره با باشگاه پيكان قزوين را بر سر انتقال اشپيتيم آرفي به اين تيم را تكذيب كرد


به گزارش مرجع خبری پرسپوليس، منصور بيك محمد لو به اخبار منتشر شده در رسانه درباره انتقال آرفي در نيم فصل اينگونه واكنش نشان داد: تاكنون هيچگونه مذاكره رسمي و يا حتي غير رسمي با باشگاه پيكان قزوين درباره انتقال اشپيتيم آرفي انجام نشده است و باشگاه پرسپوليس اين اخبار را تكذيب مي‌كند.

پيش از اين برخي رسانه‌ها از انتقال آرفي به باشگاه تراكتورسازي تبريز نيز خبر داده بودند.




برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

mojtaba-civil
27-09-2010, 23:24
شنیدم که یک خبرگزاری مثلا معتبر، مدعی شده که ترابیان، امروز خبر بازی ایران و برزیل رو مجددا تکذیب کرده، ظاهرا این خبرگزاری چند روز از دنیا عقبه، چون ترابیان چند روز پیش خبر رو تکذیب کرد و دیروز هم از نشریات عذرخواهی کرد و گفت به خاطر حساسیت مذاکرات مجبور بودم که خبر رو تکذیب کنم.
واسه رفع شبهه میتونید به سایت فیفا مراجعه کنین:

این لینک مخصوص بازیهای تیم ملی ایرانه:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدصفحه زیر ظاهر میشه:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

حالا روی NEXT کلیک کنید تا صفحه زیر ظاهر بشه.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


میبینید که تو سایت فیفا هم بازی دوستانه ایران و برزیل ثبت شده، پس خبر به هیچ وجه دروغ نیست.

Ezel
28-09-2010, 14:29
ابراهيم‌زاده: سيگار نمي‌كشم اما سيگار برگ بوناچيچ را نگه داشته‌ام/



از ورزشگاه ملك فهد نمي‌ترسيم




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سايت گل ـ‌ زمان زيادي نمي‌گذرد، از آن روزهايي كه منصور ابراهيم‌زاده كنار رسول كربكندي روي نيمكت‌ ذوب آهن مي‌نشست. ذوب آهن آن زمان هم تيم خوبي بود و كربكندي يكي از دوران موفقيت‌آميز مربيگري‌اش را همان زمان پشت سر گذاشت. در كنار او اما فردي قرار داشت كه خيلي‌ها موفقيت‌هاي ذوب آهن و بازي تاكتيكي اين تيم را به او نسبت مي‌دادند.

ابراهيم‌زاده آن زمان اهداف بزرگي را دنبال مي‌كرد. او بعد از ذوب آهن مربيگري در ديگر تيم‌ اصفهاني يعني سپاهان را تجربه كرد و در كنار لوكا بوناچيچ تجربيات زيادي به دست آورد. شروع دوران حرفه‌اي مربيگري ابراهيم‌زاده در ذوب آهن بود و او در مربيگري پيشرفت قابل توجهي داشت. هر چند تيم او در دو فصل در آخرين لحظات قهرماني را از دست داد ولي لياقت ذوب آهن كمتر از قهرماني نبود.

آنها حالا با منصور ابراهيم‌زاده خودشان را در نيمه نهايي ليگ قهرمانان مي‌بينند و اين مربي اميدوار است كه روزهاي شيرين‌تري را روي نيمكت ذوب آهن تجربه كند. ابراهيم‌زاده در مورد اوضعيت ذوب آهن در ليگ قهرمانان آسيا و مسائل مختلف ديگر گفت‌وگويي اختصاصي با سايت گل انجام داد كه حرف‌هايش را مي‌خوانيد.

*تا چند روز ديگر بايد مقابل الهلال عربستان قرار بگيريد. ديدگاه شما در مورد اين بازي چيست؟

وقتي آنها به اين مرحله رسيده‌اند، بايد بگوييم كه حتما تيم خوبي هستند. به نظر من الهلال يك تيم پرقدرت و حرفه‌ايست و ما بازي سختي در پيش خواهيم داشت.

*الهلال به نظر شما قوي‌تر از پوهانگ است؟

از حالا نمي‌توانم در اين مورد به روشني حرف بزنم. ما پوهانگ را حذف كرديم و آنها يك تيم پرقدرت بودند ولي هنوز با الهلال بازي نكرده‌ايم كه بگويم اين تيم قوي‌تر است يا پوهانگ. ما دو بازي سرنوشت‌ساز با الهلال داريم و منتظر رويارويي با اين تيم هستيم.

*بازي با تيم‌هاي شرق آسيا سخت‌تر است يا غرب آسيا؟

در قاره آسيا سبك فوتبال شرق و غرب فرق مي‌كند و هر كدام از آنها شاخص‌هاي خاص خودش را دارد.
*كمي بيشتر توضيح مي‌دهيد؟

در فوتبال شرق آسيا سرعت انتقال توپ، ‌سرعت پاس دادن، ‌سرعت تصميم‌گيري و دوندگي جزو شاخص‌هاي مهم محسوب مي‌شود ولي در فوتبال غرب آسيا خصوصا فوتبال اعراب با فاكتورهاي ديگري روبه‌رو هستيم. تيم‌هاي عربي فيزيكي‌تر هستند،‌ تكنيك فردي خوبي دارند و البته وقتي با آنها روبه‌روي مي‌شويم بايد به فكر مبارزه با حاشيه‌ها هم باشيم. حاشيه‌هايي كه تيم‌هاي عربي در داخل و خارج از زمين به وجود مي‌آورند.

*فكر مي‌كنيد الهلال را ببريد؟

ما اصلا قرار نيست به باخت فكر كنيم. هدف ما قهرماني در آسياست و هيچ راهي جز شكست الهلال نداريم.

*در بازي رفت ميزبان هستيد،‌درست مثل مرحله قبل كه ميزبان پوهانگ بوديد. بهتر نبود بازي رفت در عربستان انجام مي‌شد؟

مسابقه نيمه نهايي به صورت تك بازي نيست. ما در اين مرحله دو بازي رفت و برگشت داريم، پس فرقي ندارد كه اول ميزبان باشيم يا ميهمان. مهم اين است كه بايد از حريف خود عبور كنيم.

*حتما مي‌دانيد كه ورزشگاه ملك‌فهد رياض با آن شكل و شمايل خاص، براي ما ايراني‌ها يادآور خاطرات چندان خوبي نيست. تيم‌هاي ايراني چرا در اين استاديوم معمولا نتايج خوبي نمي‌گيرند؟

ما اصلا قرار نيست به اين مسائل فكر كنيم و هيچ ترسي هم از اين ورزشگاه نداريم. در ضمن خيلي خوب به ياد مي‌آورم كه با سپاهان در همين استاديوم پيروز شديم.

*داستان سيگار برگي كه لوكا بوناچيچ به شما هديه داد چيست. مي‌گويند او اين سيگار را به شما داده و گفته كه با آن به فينال ليگ قهرمانان آسيا مي‌رويد؟!

وقتي از مرحله گروهي صعود كرديم ما مس كرمان روبه‌رو شديم در آن مسابقه بوناچيچ به من يك سيگار برگ هديه داد و گفت كه ذوب آهن با اين هديه به فينال آسيا مي‌رود.

*آن سيگار را نگه داشتيد يا كشيديد؟

من سيگاري نيستم ولي اين هديه را نگه داشتم.

*وضعيت ذوب آهن را در ليگ برتر چطور مي‌بينيد؟

هنوز زمان زيادي تا پايان ليگ باقي مانده است ولي ما بازي‌هاي داخلي را هم بسيار جدي مي‌گيريم و هدفي جز قهرماني در ليگ نداريم.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%B3%D9%8A%DA%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D9%85%D9%8A%D9%83%D8%B4%D9%85-%D8%A7%D9%85%D8%A7-%D8%B3%D9%8A%DA%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%DA%AF-%D8%A8%D9%88%D9%86%D8%A7%DA%86%D9%8A%DA%86-%D8%B1%D8%A7-%D9%86%DA%AF%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-

mojtaba-civil
28-09-2010, 18:16
آخرین اخبار از جذب مهاجم خارجی توسط پرسپولیس




عليرغم اخبار ضد و نقيضي كه در رابطه با حضور دو بازيكن برزيلي در نشريات مختلف به انتشار مي رسد، بازيكن مد نظر كه قرار است از يكي از كشورهاي آفريقايي به تهران بيايد، بعد از اردوي كيش در تمرينات پرسپوليس شركت خواهد كرد.


این فوتبالیست که بازیکن تیم ملی یکی از کشورهای آفریقایی است و سابقه 17 بازی ملی برای آن کشور را دارد،فوروارد 30 ساله با 190 سانتیمتر قد است که 10 گل ملی در کارنامه خود ثبت کرده است.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

mojtaba-civil
30-09-2010, 19:44
پرسپوليس يك مهاجم كامروني را به تهران مي‌آورد




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

مسوولان باشگاه پرسپوليس در حال آماده كردن مقدمات حضور يك مهاجم كامروني در تمرينات اين تيم و تست فني او هستند.

به گزارش مرجع خبری و به نقل از سایت باشگاه؛ نام اين بازيكن اينگا آنيست و در تيم كوتون اسپورت كامرون كه قهرمان اين كشور است بازي مي‌كند. اين بازيكن 15 بازي براي تيم ب كامرون انجام داده و سابقه حضور در مرحله مقدماتي جام ملت‌هاي آفريقا را هم دارد.

آنيست 24 ساله، 190 سانتي متر قد دارد و مدتي پيش با باشگاه استراسبورگ فرانسه به توافق رسيده بود اما به علت مشكلات قراردادش با تيم كامروني، نتوانست در ليگ فرانسه بازي كند.

L.A.M.P.A.R.D
30-09-2010, 19:47
حالا چرا پرسپولیس دنبال بازیکن خارجیه اینقدر ؟!

mojtaba-civil
30-09-2010, 20:05
چون رو هروه اوسال حساب باز کرده بودن که هپاتیتی از آب در اومد، حالا دایی مجبوره غلامرضا رضایی رو با قد کوتاهش بگذاره نوک حمله، دایی هاشمیان رو هم قبول نداره پس مجبوره برای خط حملش به فکر مهاجم خارجی باشه.
البته دایی با آرفی لج کرده و بازیش نمیده.
ولی تو بازی با ملوان چاره ای نداره، حلافی که تو تبریز خوب نبود پس باید آرفی رو بازی بده.
جالب اینه که آرفی تو 15 دقیقه ای که با شهرداری تو زمین بود خوب بازی کرد و 2 تا موقعیت گل ایجاد کرد.
خداییش تو 15 دقیقه نمیشه انتظار معجزه از مهاجمی که 1 ساله درست و حسابی بازی نکرده داشت.

Tom Riddel
30-09-2010, 20:24
ایرانیا اصلا تو خرید بازیکن های خارجی استعداد ندارن.
باید بازیکنای قوی و جوون رو خرید که تو تیمای گمنام هستن(مثلا Obina در حد اتو ولی با قیمت 4 میلیون دلار)
یا Piatti بازیکن قوی ولی با قیمت کم.
و............................................
اینا افتادن تو خط بازیکنای برزیلی و کامرونی.یا مثلا Giovino.حاضرم شرط ببندم که هیچکدومتون تا حالا اسمشو نشنیده...
یه هافبک دفاعی بی کم و کاست/جوون/قوی (قابل توجه:امتیاز این بازیکن 90 هستش!!!)

mojtaba-civil
30-09-2010, 20:43
ایرانیا اصلا تو خرید بازیکن های خارجی استعداد ندارن.
البته همه تیمهای ایرانی اینجور نیستن.
فولاد معمولا بازیکنای خارجی خوبی میگیره.
چندتاشونو که الان یادمه اینا هستن:
عماد رضا(اولین تیم ایرانیش فولاد بود) ، جانواریو ، فابیو همپل ، دیاز ، کارلوس آلبرتو، یه بازیکن خارجی خوب هم امسال گرفته که اسمشو یادم نیست. چند سال پیش یه بازیکن الجزایری هم گرفته بود که خیلی بازیکن خوبی بود ولی ظاهرا یه بار مست کرده بود و رفته بود سر تمرین و با یکی درگیر شده بود، و از تیم اخراج شد. فکر کنم سال 82 تو فولاد بود.
پارسال هم یه بازیکن صرب داشت که تو بازی با استقلال که تو اهواز بود به استقلال گل زد. اسن اونو هم یادم نیست.
تو این چند سال بازیکنهای خوب دیگه ای هم خریده که الان حضور ذهن ندارم.
به جز عماد رضا و جانواریو بقیه بازیکنای خارجی فولاد تو ایران نموندن.


کلا باشگاه فولاد از لحاظ حرفه ای تو سطح خوبی قرار داره و دلیل سقوطش به لیگ یک این بود که وزارت صنایع پشت فولاد رو خالی کرد و هزینه هاش رو شدیدا محدود کرد، در حالی که تیمهای صنعتی دیگه مثل سپاهان و ذوب آهن خیلی هزینه کرده بودن. کلا خیلیها اون سال کمر بسته بودن که فولاد منحل بشه که خدا رو شکر موفق نشدن.

tsjaleb
30-09-2010, 22:29
جالب اینه که آرفی تو 15 دقیقه ای که با شهرداری تو زمین بود خوب بازی کرد و 2 تا پاس گل داد.
خداییش تو 15 دقیقه نمیشه انتظار معجزه از مهاجمی که 1 ساله درست و حسابی بازی نکرده داشت.

اون بازي كه پرسپوليس يك گل زد چطور آرفي 2 تا پاس گل داد ؟ اشتباه نمي كني؟

mojtaba-civil
30-09-2010, 22:49
اون بازي كه پرسپوليس يك گل زد چطور آرفي 2 تا پاس گل داد ؟ اشتباه نمي كني؟
پاس گل که نه... :46::46:
پاس داد که بازیکنا خرابش کردن.
تا جایی که یادمه اون گل منصوری هم رو پاس آرفی نبود.

منظورم ایجاد موقعیت بود. اشتباهی گفتم پاس گل. :31:
درستش کردم.

mojtaba-civil
02-10-2010, 20:26
همه چیز از مهاجم کامرونی مورد نظر پرسپولیس

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


هیچ تیمی او را نخواست / بدون بازی ملی!
مرجع خبری پرسپولیس : «آنيست اينگا» در راه پرسپوليس... اين خبري بود كه چهارشنبه روي خروجي سايت باشگاه پرسپوليس قرار گرفت و متعاقب آن خبرگزاری ها خبر پيوستن اين مهاجم كامروني به پرسپوليس را انعكاس دادند.

پرسپوليسي‌ها كه به غير از چند مورد، سابقه جالبي در مورد جذب بازيكن خارجي ندارند، پس از ماجراي «فلاويو بك جونيور» برزيلي، حالا به دنبال نمونه كامروني او هستند. همانطور كه در مورد بك جونيور نوشته بوديم، آن بازيكن برزيلي حدود سه فصل بدون تيم بود و در هيچ باشگاهي توپ نزده بود.


اينگا جايي در تيم ملي كامرون نداشته!
آنيست اينگا، مهاجم كامروني و گزينه جديد پرسپوليس متولد 9 آگوست 1986 در شهر «دوآلا»ي كامرون است. اين بازيكن 191 سانتي‌متري كه سابقه حضور در ليگ‌هاي اروگوئه، تونس، مالزي، يونان، آلباني، ويتنام و ليگ دسته اول تركيه را دارد، از سال 2003 فوتبال حرفه‌اي را شروع كرد و در سال 2009 به باشگاه كوتون‌اسپور كامرون پيوست.


هر چند در مورد آنيست اينگا اعلام شده بود كه او سابقه حضور در تيم ملي ب كامرون را دارد، ولي در سايت‌هاي مربوطه از جمله ويكي‌پديا هيچ اطلاعاتي در اين مورد وجود ندارد و هيچ مدركي دال بر حضور آنيست اينگا در تيم ملي كامرون به چشم نمي‌خورد. در حالي كه گفته شده بود اينگا يك مهاجم گلزن و تمام‌كننده است، هيچ آمار قابل توجهي در مورد او وجود ندارد.



به طور مثال اينگا در تيم مونته‌ويدئوي اروگوئه در 22 بازي هيچ گلي به ثمر نرسانده و يا در تونس در 22 بازي كه به ميدان رفته فقط سه گل به ثمر رسانده است. فصل رويايي اينگا در ليگ نه چندان مطرح ويتنام رقم خورد و او در 27 بازي 10 گل وارد دروازه حريفان كرد و از همان‌جا بود كه توانست به ليگ دسته اول تركيه (نه ليگ برتر!) راه پيدا كند. به هر حال تحقيق و بررسي در مورد عملكرد اينگا نشان مي‌دهد كه در مورد بيوگرافي و رزومه او اطلاعاتي نادرست و عجيب ارايه شده است.

ياوري، دست‌نشان و پورمهدي گزينه پرسپوليس را رد كرده‌اند
در مورد سوابق و عملكرد آنيست اينگا صحبت‌هاي ديگري نيز وجود دارد. اين نخستين تجربه حضور اين مهاجم در ايران نيست، چون اينگا دو سال پيش و در زمان سرمربيگري محمود ياوري در تيم راه‌آهن براي تست دادن در تمرينات اين تيم حاضر شد. اينگا فقط دو، سه روز در تمرينات راه‌آهن حاضر شد و بالاخره ياوري او را رد كرد و مهاجم كامروني به كشورش بازگشت.

اينگا كه گويا مدت‌هاست روي فوتبال ايران زوم كرده، در زماني كه استيل‌آذين در ليگ دسته اول حضور داشت، قصد پيوستن به اين تيم را داشت كه البته در آن زمان نيز نادر دست‌نشان، سرمربي وقت استيل‌آذين او را نپذيرفت.

آنيست كه مسلما پشتكار خوبي نيز دارد، در هفته‌هاي ابتدايي حضور ناصر پورمهدي در تيم ابومسلم قصد داشت در تمرينات اين تيم حاضر شود. اينگا حتي وارد ايران هم شد، ولي وقتي ابومسلمي‌ها در مورد او اطلاعات بيشتري به دست آوردند، از همان فرودگاه امام او را ديپورت كردند!

ماجراي پيشنهاد و حضور اينگا در تيم استراسبورگ فرانسه نيز چيزي شبيه حضور اين مهاجم كامروني در تيم ملي ب كشورش است. در حالي كه اعلام شده بود اينگا از تيم دسته سومي استراسبورگ فرانسه پيشنهاد دارد، اين مهاجم كامروني در يك فصل و نيم گذشته فقط يك بازي براي باشگاه كوتون‌اسپور انجام داده است.

جذب بازيكن، شرط جديد براي پس دادن پول اوسال!
پرسپوليسي‌ها كه در جذب بازيكن خارجي معمولا عملكرد قابل توجهي نداشته‌اند، همين چند وقت پيش در مورد «هروه اوسال» نيز با مشكلات زيادي روبرو شدند.

اوسال در حالي به پرسپوليس پيوست كه طبق گفته‌هاي باشگاه هپاتيت و طبق گزارش منابع غيررسمي مبتلا به ويروس ايدز بوده است!

در مورد پرونده اوساله نيز شنيديم كه مديربرنامه‌هاي او اعلام كرده تنها در صورتي مي‌تواند مبلغ دريافتي پرسپوليسي‌ها را پرداخت كند كه اين باشگاه بازيكن ديگري را از همين كانال جانشين اوسال كند! باشگاه پرسپوليس كه در همان ابتداي كار مبلغ 40 هزار دلار به اوسال و مديربرنامه‌هاي او پرداخته، هنوز براي پس گرفتن پولش مشكل دارد.

شنيده‌ها در مورد پرونده اوساله حكايت از آن دارد كه مدير برنامه‌هاي اوساله يكي از بازيكنان قديمي پرسپوليس و تيم ملي است كه همراه يكي از دوستانش اين كار را انجام داده است.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

mojtaba-civil
06-10-2010, 01:13
مهاجم ساحل عاجی در تمرین پرسپولیس حاضر می شود




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]





مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم ساحل عاجي با نظر كادر فني پرسپوليس در تمرينات اين تيم حضور پيدا خواهد كرد.

علي دايي سرمربي پرسپوليس همچنان به دنبال انتخاب يك مهاجم است. به همين دليل طبق توافقاتي كه انجام شده قرار است روز پنجشنبه يك بازيكن ساحل عاجي به نام "جورج با " نام کامل این بازیکن "GILLS SIGN GEORGES BA" است كه گفته مي‌شود سابقه حضور در ليگ فرانسه را دارد در تهران حضور يابد و در تمرين پرسپوليس حاضر شود.


يكي از مسئولان باشگاه پرسپوليس ضمن تاييد اين خبر به فارس گفت: كارنامه اين بازيكن بسيار خوب است. وي سابقه 17 بازي در تيم ملي ساحل عاج را دارد و 10 گل براي تيم ملي زده و همبازي دروگبا محسوب مي‌شود.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

mojtaba-civil
06-10-2010, 14:49
ضیا عربشاهي: فيلم هندي را كساني مي‌بينند كه فردايش براي مردم فيلم بازي مي‌كنند









پاداش مصاحبه‌هاي قطبي عليه ايران، سرمربيگري تيم‌ملي بود / برای فدراسیونی که کفاشیان رئیس باشد متاسفم
مرجع خبری پرسپولیس : پس از پايان تمام درد دل‌ها و صحبت‌هاي گروهي از پيشكسوتان فوتبال در برنامه نود، كفاشيان يك SMS عجيب به موبايل فردوسي‌پور فرستاد... فيلم هندي!

عادل خيلي تلاش كرد تا منظور كفاشيان را از اين SMS كوتاه بپرسد، ولي كفاشيان نه با نود تماس گرفت و نه جواب تلفن اين برنامه را داد.ديروز پيشكسوتان فوتبال ما با وجود برنامه خوب نود و فردوسي‌پور، روز بدي را گذراندند كه يكي از آنها ضياء عربشاهي، هافبك اسطوره‌اي تيم پرسپوليس بود.

سينه سپر مي‌كنم تا حقم را بگيرم
برنامه فردوسي‌پور خيلي خوب بود. حداقل يك فرصتي درست شد تا بعضي از بازيكنان قديمي فوتبال بيايند و چند دقيقه‌اي حرف دلشان را بزنند. ما دنبال پول و مقام نيستيم، ما دنبال اين هستيم كه حقمان را بگيريم.


11 سال در سطح اول فوتبال اين مملكت بازي كرده‌ام. سال 2003 مدرك A آسيا گرفتم و پنج بار در كلاس‌هاي پيشرفته شركت كردم و هر بار مدرك گرفتم. چرا بايد وضعيت اين فوتبال طوري باشد كه امثال من تيم نداشته باشند؟ آنقدر عرضه و سابقه دارم كه سينه سپر كنم و حقم را بخواهم. البته آقايان راهش را ياد گرفته‌اند. تا اتفاق مافتد ، مي‌گويند فلاني منشوري است و نبايد باشد. اي كاش يك نفر پيدا مي‌شد و در مورد ما هم يك توضيحي مي‌داد.

به بهانه منشور، آقايي فوتبال آسيا را از دست داديم
از وقتي بحث منشور و اين‌جور چيزها را در فوتبال باز كردند، اوضاع بدتر شد. مگر آن قديم‌ها بحث منشور و اين‌جور چيزها بود؟ همه دنبال مشتي‌گري و فوتبال بودند و اين كثف كاري‌ها نبود. اصلا كجاي دنيا كسي كه بايد برنامه بازي‌ها را بنويسد، دنبال منشور و محروم كردن بازيكنان مي‌رود؟ اصلا اينها چه ربطي به هم دارند؟

اين آقايان اگر دنبال اين حرف‌ها هستند بگويند كه چطور يك آناليزور سرمربي تيم‌ملي شده است. اين آقايان فقط بگويند كه چرا فوتبال ما از آقايي آسيا به چنين روزي افتاده و محل رفت‌وآمد آناليزورها شده است.


فرق ما با آناليزورها در اين بود؛ ما از روي ساك مي‌پريديم اينها از روي قيف!
در برنامه نود فرصت كافي نداشتم تا در مورد چيزهاي ديگر صحبت كنم. بعضي‌ها مي‌آيند در تلويزيون و فقط با كلمات باز مي‌كنند. همين بيژن عزيزي را چه كسي در اين فوتبال مي‌شناسد كه هر هفته مي‌رود تلويزيون؟! هومن افاضلي كجا بوده كه مربي تيم‌ملي مي‌شود و به عنوان كارشناس و آناليزور به تلويزيون دعوت مي‌شود؟ اين هومن افاضلي كجا بازي كرده و آيا يك عكس با شورت ورزشي دارد؟ اينها فقط دنبال جزوه‌هاي AFC هستند. ترجمه مي‌كنند و از روي آن براي مردم مي‌خوانند.

علي پروين حرف خوبي مي‌زد، مي‌گفت زمان ما بچه‌ها از روي ساك مي‌پريدند، ولي حالا فوتبال پيشرفت كرده و آناليزورها از قيف به جاي ساك استفاده مي‌كنند!

اين هومن افاضلي رفته در تلويزيون و در مورد حركات كنار خط صحبت مي‌كند و مي‌گويد كه اين فوتبال مدرن است. يادش به خير كه پروين و آشتياني چطور اين كار را مي‌كردند. اصلا نامجومطلق و زرينچه را يادشان هست؟

خدا پدر حجازي را بيامرزد، آن موقع كه آقاي فوتبال آسيا بوديم اينها كجا بودند؟ حجازي راست مي‌گويد، اين تيم‌ملي اگر از گروهش در جام ملت‌ها بالا برود، شق‌القمر كرده است اما اينها حتي اندازه بحرين، عمان و كويت هم جرات نداشتند. عرب‌ها با تيم دومشان در بازي‌هاي غرب آسيا حاضر شدند، ولي ما با تيم اصلي رفتيم و به تيم دوم كويت باختيم.


آنهايي شب‌ها فيلم هندي مي‌بينند كه صبح‌ها در فدراسيون فيلم بازي مي‌كنند
واقعا براي اين فوتبال متاسفم كه كفاشيان رييس فدراسيون آن است. من از آقاي سعيدلو به عنوان يك بچه‌مسلمان و رييس سازمان تقاضا مي‌كنم كه هرچه زودتر فوتبال را از وجود اين آقا نجات دهد. من براي سعيدلو احترام خاصي قائل هستم، ولي آيا فقر مديريتي در فوتبال به جايي رسيده كه امثال كفاشيان رييس فدراسيون شوند؟ متاسفم كه امثال دادكان، جعفر كاشاني، عابديني و پيرواني بيرون گود هستند و يك غيرفوتبالي رييس مي‌شود.
كفاشيان هشت سال رييس دووميداني بود و هيچ كاري براي اين رشته انجام نداد. تا همين يك سال و نيم پيش چه كسي كفاشيان را مي‌شناخت و حالا چطور اين آقا براي خودش جولان مي‌دهد و به پيشكسوت‌ها مي‌گويد «فيلم هندي»؟!

آقاي كفاشيان، فيلم هندي كه مي‌گويي مال خانه‌تان است. همان فيلم‌هايي كه شب‌ها مي‌بيني و فردايش چهره عوض مي‌كني و اداي رييس‌ها را درمي‌آوري. من عاشق مملكتم هستم. از هفت، هشت سالگي اهل نماز بودم و حسين حسين مي‌كردم. مثل آنهايي كه شب فيلم هندي مي‌بينند و فردايش چهره عوض مي‌كنند، نيستم. بعضي‌ها مجبور هستند كه به خاطر جايگاهشان چهره عوض كنند و اداهاي عجيب و غريب دربياورند. اين ما بوديم كه سه ماه به سه ماه اردو مي‌رفتيم و يك ريال هم نمي‌گرفتيم. اينها اگر دو ماه حقوق نگيرند، زمين و زمان را به هم مي‌دوزند. بعد از 20 سال حضور در فوتبال به عنوان يك آدم ورزشي و يك بچه‌مسلمان از آقايان مي‌خواهم تا امثال كفاشيان را از پشت ميز بردارند تا به غصه‌ها و درد دل‌هاي اين همه پيشكسوت و سينه سوخته نگويد فيلم هندي.

صحبت‌هاي مرا بدون كم و كاست بنويسيد، من فقط از آن بالايي مي‌ترسم و بس. بعضي‌ها فقط به عشق ميز مسلمان هستند. امروز مسلمان هستند و فردا كه ميز نباشد شمر و يزيد مي‌شوند. مشكل فوتبال ما اين است كه خود اين آقايان منشوري هستند. ضعف مديريتي در فوتبال ما بيداد مي‌كند. تا وقتي كه مديران ما اهل ورزش و رشته خودشان نباشند، وضعيت همين است.


پاداش صحبت‌هاي قطبي در شبكه‌ ماهواره‌اي عليه ايران سرمربيگري تيم‌ملي بود
افشين قطبي هنوز هيچ كاري در تيم‌ملي نكرده و ديديد كه تيم ما جلوي تيم دوم كويت چه فوتبالي انجام داد. چطور مي‌شود كه يك آناليزور را سرمربي تيم‌ملي ايران مي‌كنند؟ قطبي فقط بازي‌هاي جام‌جهاني را از نزديك تماشا كرده، اگر قرار است كه هر كسي با شرايط قطبي سرمربي تيم‌ملي ايران شود، تمام آن تماشاچي‌ها چنين شرايطي دارند.

البته يك فرق بزرگ هم بين بقيه با قطبي است، اين آقا رفت و در شبكه‌هاي آن‌ور آبي عليه ايران و فوتبال ما صحبت كرد، ولي هيچ‌كدام از عاشقان فوتبال در ايران چنين كاري نمي‌كنند. البته احتمالا آقايان تيم‌ملي را به خاطر آن صحبت‌هاي قطبي به او پاداش داده‌اند و ما بي‌خبر هستيم.


كمتر از امثال قلعه‌نويي نيستم / استيلي پرسپوليس را قهرمان كرد
كاشاني و استيلي باعث و باني آوردن قطبي به فوتبال ايران بودند. كاشاني آدم خوبي است، ولي آدم‌هايي مثل كاشاني تا قبل از ورود به پرسپوليس دوست داشتند كه بغل ما بايستند و عكس بگيرند، اما حالا همه‌چيز عوض شده. وقتي كاشاني به پرسپوليس آمد، حميد استيلي مربي شد. اين رفيق‌بازي به نفع هر دوي آنها شد. البته من از اين موضوع ناراحت نيستم. من معتقدم كه حميد استيلي 70 درصد قهرمان پرسپوليس بود و اگر استيلي نبود، پرسپوليس با قطبي قهرمان نمي‌شد اما چرا به جاي اينكه به قطبي ميدان دادند، به يكي مثل من ميدان ندادند؟ فرق من و امثال من با مربياني مثل قلعه‌نويي اين است كه به ما فرصت ندادند. من امير را دوست دارم و او آدم كاربلدي است، ولي مگر من از قلعه‌نويي كمتر هستم؟! مطمئن باشيد بيشتر هستم كه كمتر نيستم!



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Rastin.
06-10-2010, 19:06
سينه سپر مي‌كنم تا حقم را بگيرم
برنامه فردوسي‌پور خيلي خوب بود. حداقل يك فرصتي درست شد تا بعضي از بازيكنان قديمي فوتبال بيايند و چند دقيقه‌اي حرف دلشان را بزنند. ما دنبال پول و مقام نيستيم، ما دنبال اين هستيم كه حقمان را بگيريم.


11 سال در سطح اول فوتبال اين مملكت بازي كرده‌ام. سال 2003 مدرك A آسيا گرفتم و پنج بار در كلاس‌هاي پيشرفته شركت كردم و هر بار مدرك گرفتم. چرا بايد وضعيت اين فوتبال طوري باشد كه امثال من تيم نداشته باشند؟ آنقدر عرضه و سابقه دارم كه سينه سپر كنم و حقم را بخواهم. البته آقايان راهش را ياد گرفته‌اند. تا اتفاق مافتد ، مي‌گويند فلاني منشوري است و نبايد باشد. اي كاش يك نفر پيدا مي‌شد و در مورد ما هم يك توضيحي مي‌داد.




برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

....... [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
همه دعواها سر همینه....هر کسی سهمشو از این سفره پهن شده می خواد!


حالا چرا پرسپولیس دنبال بازیکن خارجیه اینقدر ؟!
نون داره برای بعضیا!! [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

mojtaba-civil
06-10-2010, 22:22
نون داره برای بعضیا!! [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ببین، پرسپولیس تو خط حمله ضعف داره و تو فصل نقل و انتقالات علاف انصاری فرد و عماد رضا و خلعتبری شد و آخر هیچ کدومشون رو نتونست بگیره، هروه هم که وضعش اونجور بود که دیدیم، مسلما با این وضع باید بازیکن خارجی بگیره دیگه...
شما اگه راه دیگه ای برای رفع این نقطه ضعف میبینی بگو تا استفاده کنیم.

nar nia
09-10-2010, 19:41
حضور مهاجم پرسپولیس درتیم اسرائیلی

مهاجم ساحل‌عاجی مدنظر پرسپولیس تجربه دو دوره حضور در یک تیم باشگاهی رژیم اشغالگر قدس را داشته است.

به گزارش فارس، "جورج با " برای حضور در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس به تهران آمده اما نکته مهم این است که وی در دو دوره، در یک تیم صهیونیستی بازی کرده است.

طبق نوشته دایر‌ة‌المعارف جهانی (ویکیپدیا)، "با " در سال‌های 2007 الی ژانویه 2008 و 2008 تا ژانویه 2009 برای تیم مکابی رژیم صهیونیستی بازی کرده است.

مطابق نوشته ویکیپدیای انگلیسی، این بازیکن برخلاف آنچه قبلا اعلام شده به جای 29 سال، 31 سال سن داشته و در سال 1979 در شهر آبیجان به دنیا آمده است.

این مهاجم با یک متر و نود سانتی متر قد، آخرین بار در فصل 2010- 2009 پیراهن شماره 9 تیم آژاکسیو که اکنون در لیگ دسته دوم فرانسه (لوشامپیونه) حاضر است، را بر تن کرده و در مرتبه نخست حضور خود در مکابی رژیم صهیونیستی، 24 بازی انجام داده و 13گل زده است. "با " در مرتبه دوم نیز 23 بار برای این تیم صهیونیستی بازی کرده و 15 گل به ثمر رسانده است.

سایت فوتبال فرانسه نیز به این نکته به شکلی دیگر پرداخته و عنوان کرده است "با " در مجموع دوران حضور برای این تیم صهیونیستی، 1201 دقیقه بازی کرده و پنج کارت زرد نیز گرفته است.

این بازیکن در عین حال بازی در تیم‌های بسانکون، نیس، مون‌پلیه، لومان، ترویه و گلینگام را تجربه کرده و تا قبل از حضور در ایران، به مدت 6 ماه در جست‌وجوی تیم بوده است. نکته‌ای که سایت اسپورتس فرانسه نیز در معرفی این بازیکن به آن اشاره کرده است.

بر اساس نسخه انگلیسی سایت ویکیپدیا، "جورج با " در هشت سال اخیر 17 مرتبه برای تیم کشورش بازی کرده است و 10 گل نیز زده است اما نسخه فرانسوی این سایت که به نظر می‌آید از دو، سه سال قبل "به روز " ‌نشده،‌ مدعی است این بازیکن آفریقایی تنها دو بار در تیم کشورش بازی کرده و فرصت گلزنی نیز پیدا نکرده است.

mojtaba-civil
09-10-2010, 20:09
حضور مهاجم پرسپولیس درتیم اسرائیلی

مهاجم ساحل‌عاجی مدنظر پرسپولیس تجربه دو دوره حضور در یک تیم باشگاهی رژیم اشغالگر قدس را داشته است.

به گزارش فارس، "جورج با " برای حضور در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس به تهران آمده اما نکته مهم این است که وی در دو دوره، در یک تیم صهیونیستی بازی کرده است.

طبق نوشته دایر‌ة‌المعارف جهانی (ویکیپدیا)، "با " در سال‌های 2007 الی ژانویه 2008 و 2008 تا ژانویه 2009 برای تیم مکابی رژیم صهیونیستی بازی کرده است.

مطابق نوشته ویکیپدیای انگلیسی، این بازیکن برخلاف آنچه قبلا اعلام شده به جای 29 سال، 31 سال سن داشته و در سال 1979 در شهر آبیجان به دنیا آمده است.

این مهاجم با یک متر و نود سانتی متر قد، آخرین بار در فصل 2010- 2009 پیراهن شماره 9 تیم آژاکسیو که اکنون در لیگ دسته دوم فرانسه (لوشامپیونه) حاضر است، را بر تن کرده و در مرتبه نخست حضور خود در مکابی رژیم صهیونیستی، 24 بازی انجام داده و 13گل زده است. "با " در مرتبه دوم نیز 23 بار برای این تیم صهیونیستی بازی کرده و 15 گل به ثمر رسانده است.

سایت فوتبال فرانسه نیز به این نکته به شکلی دیگر پرداخته و عنوان کرده است "با " در مجموع دوران حضور برای این تیم صهیونیستی، 1201 دقیقه بازی کرده و پنج کارت زرد نیز گرفته است.

این بازیکن در عین حال بازی در تیم‌های بسانکون، نیس، مون‌پلیه، لومان، ترویه و گلینگام را تجربه کرده و تا قبل از حضور در ایران، به مدت 6 ماه در جست‌وجوی تیم بوده است. نکته‌ای که سایت اسپورتس فرانسه نیز در معرفی این بازیکن به آن اشاره کرده است.

بر اساس نسخه انگلیسی سایت ویکیپدیا، "جورج با " در هشت سال اخیر 17 مرتبه برای تیم کشورش بازی کرده است و 10 گل نیز زده است اما نسخه فرانسوی این سایت که به نظر می‌آید از دو، سه سال قبل "به روز " ‌نشده،‌ مدعی است این بازیکن آفریقایی تنها دو بار در تیم کشورش بازی کرده و فرصت گلزنی نیز پیدا نکرده است.
تازه فهمیدی؟
همون اول که صحبتش شد، رزومش هم منتشر شد.
حدس میزدم خبرگزاریهایی مثل فارس و رجا و ... اینجوری شلوغش کنن.

Ezel
09-10-2010, 21:00
مصاحبه پیش بازی تیمهای پرسپولیس - ملوان انزلی



کارشناس تیم پرسپولیس : kurdistan2008



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


معمولا در طرفداری از استقلال و پرسپولیس ، تاثیر پذیری از خانواده ( به طور خاص پدر و برادر { ان } بزرگتر ) نقش به سزایی داره ، در مورد شما هم این مساله صدق می کرد ؟

سلام
بلی.بخاطر پدرم بود که پرسپولیسی شدم.

این عقیده رو که علی دایی یک پروین آپگرید شده هست رو قبول داری ؟ دایی می تواند پروین دیگری برای پرسپولیس باشد ؟ ( با فاکتور از لمپنیزم رفتاری - گفتاری پروین بزرگ )

دایی خیلی خیلی مونده که به پای پروین برسه.به نظر من باید اخلاقش رو بهتر کنه و همچنین تاکتیک پذیری تیمش رو بیشتر کنه.در اینصورت در عرصه مربیگری از پروین هم میتونه موفقتر بشه.


نسل جدید جامعه ایران رو چطور می بینی ؟ همین نسل بود که تابوی پروین بزرگ و سلطه اون بر پرسپولیس رو که نسلهای قبلی و پدرانشون بوجود آوردند شکست ، نسلی که شاید الگو پذیر باشه ولی اسطوره نمی سازه و به راحتی خطوط قرمز رو در می نورده . ( یک مقدار مصاحبه مون ورزشی - اجتماعی هم بشه بد نیست ، به هرحال دید مصاحبه گر تا حدودی با دیدگاه مانوک گره خورده)

به نظر من نسل جدید به اندازه نسل قدیم نمیتونه موفق بشه.نسل جام جهانی 2006 به نظر من تکرار نشدنی ترین نسل فوتبال ایران بود.

خرید بازیکنان جوان و آینده داری مثل نوری و فشنگچی و رضایی به جای ستاره های بعضا سوخته رو چطور می بینی ؟

خرید بازیکن جوان و جوانگرایی خیلی خیلی بیشتر میتونه به تیمی مثل پرسپولیس کمک کنه.اگه به جوانها میدون داده بشه میتونن خودشون رو نشون بدن و آینده تیم رو تضمین کنن .

گاهی وقتا فکر میکنم که پژمان نوری رو بی تعصب خطاب کنم یا با تعصب ( بی تعصب متعصب نما نسبت به پرسپولیس و متعصب به قوهای انزلی ) ، نظرت در باره این موضوع ( پارادوکس) چیه ؟

پژمان نوری یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود که فروش و از دست دادنش اشتباه بود.به هر حال فوتبال خودش رو مدیون ملوانه.به نظر من وقتی تو پرسپولیس بود کاملا به فکر پرسپولیس بود و متعصب هم بود.

ارزیابی ای نسبت به پرسپولیس این فصل داری ؟

پرسپولیس این فصل رو اصلا دوست ندارم.دایی با تاکتیک هایی که میچینه باعث شده تیم یه بازی یکنواخت ارائه بده و از فوتبال زیبا فاصله بگیره.مهاجم کم داره.تیمی که مربیش بهترین گلزن تاریخ تیمهای ملیه نباید اینگونه در گلزنی مشکل داشته باشه و با حداقل اختلاف ممکن بازیا رو ببره.

چه رتبه ای رو برای پرسپولیس در انتهای فصل پیش بینی می کنی ؟

رتبه ای بین رتبه دوم و سوم

نظرت راجع به بازی با ملوان ؟

بازی سختی میتونه باشه.اگر ملوان بسته بازی کنه در گلزنی دچار مشکل میشیم.اگر رضایی و نوروزی نباشن فکر نکنم بتونیم بیشتر از یک امتیاز بگیریم

ترکیب پیشنهادیت ؟

حقیقی-شیث-حیدری-محمد-اکبری-نوری-زارع-رضایی-نوروزی-باقری-فشنگچی

پیش بینی تو از نتیجه بازی ؟

پرسپولیس 2 - ملوان 1

در باره کلمات زیر اولین چیزی رو که به ذهنت خطور می کنه بنویس .

علی پروین : سلطان

احمدرضا عابد زاده : عقاب آسیا

کریم باقری : متعصب-پرسپولیسی به تمام معنا

علی کریمی : جادوگر

مهدی هاشمی نسب : یک مدافع عادی

افشین قطبی : 86/87

90+6 : 96

این مدتی که از فعالیت گروه Fan VS Fan گذشته رو چطور ارزیابی می کنی؟

خیلی خوب بوده.از مصاحبه ها لذت میبرم.امیدوارم ادامه پیدا کنه .

موفق باشید:11:


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


پی نوشت : البته فکر می کنم در سوال سوم نتونستم منظورم رو درست برسونم .

pcforlife
10-10-2010, 15:52
مصاحبه با کارشناس تیم سپاهان پیش از بازی سپاهان - استیل آذین
جناب (f.lampard) (سومین مصاحبه)

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


- در خدمت رکود دار فعلی کارشناسان گروه Fan vs Fan هستیم! جناب امیر خان (f.lampard) کارشناسی که تا حالا و تو این مدت کم دو مصاحبه انجام داده و با این یکی میشه سه تا!:31: سلام امیر جان!

سلاااااااام....اقا خجالت ندین دیگه :31:....ما مخلصیم :31:

- خوب امشب برخلاف همیشه این بار، واسه‏ی کارشناسیه پیش از بازی سپاهان - استیل آذین مزاحمت میشم! خیلی خلاصه بگو چی شد که طرفدار سپاهان شدی؟

خوب هرچی باشه من روی شهرم غیرت دارم :31:.....بخواطره همین هم باید طرفداره تیم شهرمون میشدم :31:....

- فصل گذشته تونستید بعد از 7 سال قهرمان ایران بشید! چه مواردی را جزء عوامل موثر در این قهرمانی میدونید؟

1.نظم و انضباط در تیم 2.کادر فنی 3.بازیکن ها

- بعد از لیگ چهارم، ما فصل گذشته شاهد این بودیم که دو تیم شهرستانه رده های اول و دوم لیگ رو در اختیار گرفتند! فکر می کنی پیشرفت تیم های شهرستانی چقدر میتونه به فوتبال باشگاهی مون کمک کنه؟

مصلما خیلی خیلی زیاد.....به این دلیل که رقابت زیاد میشه ، و در رقابت رشد وجود داره

- 10 سال از عمر لیگ حرفه ای کشور داره میگذره! تو این 10 سال کدوم مربی رو واقعا شایسته و درخور سپاهان دیدید؟ فرهاد، لوکا و یا امیر!

لوکا ، ولی در اصل ابراهیم زاده

- از سوالات کلی و تاریخی! یه خورده فاصله بگیریم! فصل جدید سپاهان رو تا به اینجا چطور دیدید؟! فصل نقل و انتقالات خوبی رو داشتید... درسته؟

افتضاه.....اصلا خوب نبودند....فصل نقل و انتقالات هم فقط دو بازیکن جانواریو و خسرو حیدری خوبن...ولی کاظمی و عنایتی :13:...اهان ، یانوش هم تا الان که خرید خوبی بوده

- به نظرت تو این چند هفته از دست دادن عماد رضا در خظ حمله سپاهان چقدر به چشم اومده؟ واقعا بازیکن خوبی رو از دست دادید!

خیلی خیلی زیاد....این توره که فقط بلده بزنه بیرون....عنایتی هم که به خودمون گل میزنه.....کاظمی هم که نمیدونه باید چیکار کنه...فقط این یانوش هست که خوب بازی کرده

-البته تو اون تیم مصریه که اتفاقا تو رقابت های باشگاهی مصر خیلی قدرتمنده هم علی الحساب ظاهر نشده و یه بازی هم واسه تیمش انجام نداده! به احتمال زیاد اونم الان داره حسرت میخوره که چرا تو سپاهان نیست!!بگذریم...:20:
»» تو شروع این فصل تقریبا نیمی از بازی هاتون رو مساوی کردید! دربی نقش جهان رو باختید و بازی مهم سپاهان - استقلال رو هم میشه گفت با بدشانسی محض واگذار کردید! فکر می کنی این عدم نتیجه گیری در نه هفته ای که برای سپاهان گذشته به چی بر میگرده؟

البته این رو هم باید بگم که هنوز تیم ، تیم نشده .....بازیکن ها با هم مچ نشدند...باید صبر کرد تا ببینیم در اینده چی میشه

- برسیم به بازی سپاهان - استیل! تقابل دو تیم پرمهره و البته پر حاشیه‏ی این فصل! واسه شروع نظر کلیت راجع به این بازی چیه؟

به نظر من سپاهان میتونه ببره....چرا که به چشم من استیل اذین مثل تیم منسیتی میمونه ، و هنوز وقت لازم داره تا بتونه یک تیم بشه......در یک تیم فقط بازیکن مهم نیست....سبک و تاکتیک و کادر فنی و نظم هم دخیل هست...چیزی که ذوباهن اونو داره

- نقاط قوت هر دو تیم خصوصا سپاهان که طرفدارشی رو برای این بازی در چی میبینی؟

خوب ، خسرو با تاکتیک و سعتی که داره ، میتونه تیم رو به جریان بندازه ، و با سانت های خوبش بر روی سر مهاجمان قد بلند سپاهان (یعنی توره و یانوش و عنایتی) ایجاد موقیعت بکنه....و همینطور با پاس های خوب نویدکیا به مهاجمان ، میتونیم شاهد موقیعت های خوبی باشیم...........از استیل اذین اطلاعی ندارم

- نقاط ضعف هر دو تیم خصوصا استیل را چطور ارزیابی می کنی؟

نقطه ی ضعف سپاهان ، زد حمله است............و نقطه ی ضعف استیل پرسینگ

- فصل گذشته استیل واسه سپاهان ایجاد دردسر کرد و اگه اشتباه نکنم تونست سپاهان رو دابل کنه! فکر می کنی کدوم مهره های استیل آذین میتونن عاملی بشن برای تکرار اون خاطره بد؟!

(یه چیزی تو مایه های من سیتی که واسه ی چلسی شده گربه ی سیاه ).......غلامی بهترین بازیکن استیل

- مصدوم و محرومی تیمتون داره؟

راستش خبر ندارم

- ترکیب مناسب برای سپاهان؟

رهمتی
عقیلی--حسینی--خسرو حیدری---بنگر
جعفری---حاج صفی---نوید کیا---جانواریو (نمیدونم هست یا نه )
توره---یانوش--

- و خوب پیش بینیت از نتیجه و احیانا گلزنان بازیه فردا؟

2-1 سپاهان

- یه چند تا سوال غیر لیگی هم اگه اجازه بدی ازت بپرسم! الان همشهریتون ذوب آهن در آستانه رسیدن به فینال CL آسیاست! این درحالیه که قلعه نوعی باز نتونست از مرحله گروهی بالاتر بره! خیلی ها معتقدند امیر مربی موفقی برای آسیا یا تورنومنت های بین المللی نیست؟ نظرت راجع به این دیدگاه چیه؟

خوب شاید قلعه نوعی به این دلیل که نمیتونه سبک های متفاوتی رو اجرا بکنه ، موفق نمیشه

- حرف ژنرال سابق آبی ها شد! میخوام نظرت رو راجع به حواشیه اخیره پیرامون قلعه نوعی بپرسم! نحوه برخوردش با کاظمیان و پس از اون برنامه نود...

به نظر من حاشیه رو خبرنگارا ایجاد کردند......ممکن واسه ی هر مربی و بازیکنی پیش بیاد.....(مثل یکام و فرگوسن)

- فکر می کنی ما شاهده موفقیت سپاهان مثل سال 2007 در لیگ قهرمانان به همراه قلعه نوعی باشیم؟

خیر :31:

- و سوال پایان! کدوم سوال از این مصاحبه شما رو به خودش جلب کرد و کدوم سوال باعث شد که از حس و حاله خوندن و جواب دادن بیفتید!؟!!!:31: باتشکر...:11:

همش خوبه داش حسین :11::40:

mahdishata
10-10-2010, 16:05
چه رتبه ای رو برای پرسپولیس در انتهای فصل پیش بینی می کنی ؟

رتبه ای بین رتبه دوم و سوم

2.5 ميشه يا 2.75 :31:


مصاحبه با کدوم آدم عاقلی !!!!! بود ؟
همش شر و ور گفته.
:13::41:
لطفا رعايت كنيد

L.A.M.P.A.R.D
10-10-2010, 18:56
ایول .......سپاهان لوله کردددددددددددددد:27::8::5:

بی باک بی بال
10-10-2010, 19:21
هفته دهم ليگ برتر فوتبال/
ذوب‌آهن مقابل شاهين متوقف شد
خبرگزاري فارس: ذوب‌آهن در ديدار مقابل شاهين بوشهر متوقف شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، ديدار دو تيم شاهين بوشهر و ذوب‌آهن از ساعت 17 امروز در ورزشگاه شهيد بهشتي در حضور 5 هزار تماشاگر بوشهر آغاز شد كه با نتيجه تساوي يك بر يك به پايان رسيد.
مهدي رجب زاده در دقيقه 45+2 تك گل شاگردان ابراهيم‌زاده را به ثمر رساند، اما اين پايان كار نبود و در نيمه دوم و در دقيقه 70 ايمان حيدري كار را به تساوي كشاند.

شاهين حاج‌بابايي، قضاوت اين ديدار را بر عهده داشت. وي به محمد احمدپوري از شاهين بوشهر و قاسم حدادي‌فر از ذوب‌آهن كارت زرد نشان داد.
ذوب‌آهن با اين تساوي 21 امتيازي شد و در صدر باقي ماند، اما در صورتي كه پرسپوليس با اختلاف 3 گل مقابل ملوان به برتري برسد، صدر جدول را از دست خواهد داد.
شاهين نيز با اين تساوي 9 امتيازي شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به شهرداري تبريز در رده شانزدهم جدول قرار گرفت


هفته دهم ليگ برتر فوتبال
سپاهان،‌ استيل‌آذين را گلباران كرد
خبرگزاري فارس: تيم فوتبال سپاهان با نتيجه 5 بر صفر برابر استيل‌آذين به برتري دست يافت.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
به گزارش خبرگزاري فارس، ديدار تيم‌هاي سپاهان اصفهان و استيل‌آذين در هفته دهم ليگ برتر فوتبال از ساعت 16 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با حضور 2 هزار تماشاگر برگزار شد.
هر چند در نيمه اول دو تيم بازي جذابي به نمايش نگذاشتند و نتوانستند موقعيت خطرناكي را روي دروازه‌ها خلق كنند، اما در نيمه دوم سپاهاني‌ها بازي هجومي آغاز كردند و با 5 گل از سد حريف خود گذشتند.

محرم نويدكيا در دقيقه 49، رضا عنايتي در دقيقه 51، جواد كاظميان در دقيقه 63، احمد جمشيديان در دقيقه 70 و ميلوراد يانوش در دقيقه 85 گل‌هاي تيم اصفهاني را به ثمر رساندند تا شاگردان امير قلعه‌نويي چهارمين پيروزي خود در اين فصل را جشن بگيرند.
قضاوت اين ديدار بر عهده هدايت ممبيني بود. وي به امير شاپورزاده از استيل‌آذين و خسرو حيدري از سپاهان كارت زرد نشان داد.

tsjaleb
10-10-2010, 21:57
مظلومي: استقلال ثابت كرد تيم بزرگي است



اگر ده نفره نمي‌شديم صددرصد برنده بوديم. به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال، پرويز مظلومي پس از اتمام ديدار دو تيم استقلال و صباي‌قم در چارچوب هفته دهم ليگ برتر گفت: با تيم 10 نفره جانانه جنگيديم و نشان داديم چه تيم بزرگي هستيم. صبا با اينكه در زمين خود بازي مي‌كرد وليكن قادر نبود بر اساس كارهاي تاكتيكي به گل برسد. براي اين فوتبال تاسف مي‌خورم به خاطر يك گل بازي جوانمردانه زير سوال رفت. ما اگر 10 نفره نمي‌شديم صد در صد برنده اين بازي بوديم. وي ادامه داد: بازي پر برخوردي بود كه باعث شد در نهايت براي بازي هفته آينده تيم را به صورت كامل در برابر رقيب سنتي در اختيار نداشته باشيم. در هر صورت به همه بازيكنانم خسته نباشيد مي‌گويم و باز هم تكرار مي‌كنم كه با احتساب اوقات تلف شده 90 دقيقه 10 نفره بوديم ضمن آنكه مجبور شدم از برخي از بازيكنان به علت كمبودهايي كه داشتيم در پست‌هاي غير تخصصي استفاده كنم.

----------

اين استاديوم قم هم عجب زمينش خرابه . فقط سبز بود اما دريغ از يك جا كه توپ روي زمين قل بخوره و نپره ....

mojtaba-civil
10-10-2010, 22:05
2.5 ميشه يا 2.75 :31:


:13::41:
لطفا رعايت كنيد
شما لطف کنید وقتی از پستم نقل قول میگیری از همش نقل قول بگیر که همه متوجه بشن چی گفتم.
متاسفانه پستم هم حذف شد.
الان هم سر حرفم هستم، این مصاحبه fans vs fans هیچ چیز جالبی نیست که میگذارین.

mahdishata
10-10-2010, 22:24
این مصاحبه fans vs fans هیچ چیز جالبی نیست که میگذارین.

نظر شخصي شما اينه كه fans vs fans خوب نيست؟....قبول ..ولي به نظرت درسته كه نظر ديگران رو شر و ور و شخصيت ادم اونجوري بيان كنيم؟گيرم كه طرف اصلا علي كريمي رو تو تركيب پرسپوليس گذاشت شما نبايد اونجوري بگي.بار فني حرفي هم كه زدي مياد پايين.
مخلصم

pcforlife
10-10-2010, 22:59
الان هم سر حرفم هستم، این مصاحبه fans vs fans هیچ چیز جالبی نیست که میگذارین.
دوست من!:20:
گروه نو پاست و عیب و نقص زیاد داره! (شکی توش نیست) مطمئنا امکان داره منه طراح سوال، خلاقیتی تو سوالام به کار نبرم.... یا منه کارشناس زیاد واسه جواب دادن وقت و انرژی صرف نکنم! این ها همه وجود داره و کسی کتمان نمی کنه!
اما هدف گروه، هدف مثبتیه! هدفیه که میتونه به احیا کردنه انجمن خبر ورزشی در راستای مثبت ولو به مقدار کم کمک کنه! اگه اینجور نبود طراحای سوال یا کارشناسا وقتشون رو واسه این گروه نمی گذاشتند!
نظر شما برای من کاملا محترمه که میگید این گروه یا مصاحبه هاش جالب نیستند! ولی کاش میگفتید که چرا همچین نظری دارید!
ضمن اینکه با صحبتای آقا مهدی تو پست آخرشون کاملا موافقم!:20:
یاعلی:11:

mojtaba-civil
10-10-2010, 23:50
دوست عزیز شما بگین که این بحث چه فایده ای برای اینجا داره؟
اصلا هیچ ارتباطی به این تاپیک نداره. این تاپیک با توجه به عنوانش باید اخبار فوتبال باشگاهی ایران رو پوشش بده نه مصاحبه هوادارها با همدیگه رو.
یه نفر اومده سوال پرسیده، یکی هم جواب داده. اونم چه پاسخهایی!!!
کلا جوابهاشون خیلی مبتدیه. بالاخره بین یکی مثل من و اون کسی که شما مصاحبه ش رو گذاشتین که یه هوادار ساده هستیم و یه کارشناس واقعی فرق زیادی هست. یه وقت اینجا میایم بحث میکنیم و جواب همدیگه رو میدیم، قضیش خیلی فرق داره.
ولی اینجا مصاحبه با یه هوادار عادی قرار داده میشه.
اصلا مفید نیست.



حالا خطاب به آقا مهدی و کاربر محترم pcprofile که اسمتون رو نمیدونم،
لطف کنید و بگین که این مصاحبه ها با افراد عادی چه فایده ای برای خوانندگان این تاپیک داره؟؟؟؟

mojtaba-civil
10-10-2010, 23:57
گيرم كه طرف اصلا علي كريمي رو تو تركيب پرسپوليس گذاشت شما نبايد اونجوري بگي

کسی که اسم خودشو میگذاره کارشناس یه تیم باید از آخرین اخبار اون باشگاه اطلاع داشته باشه.



بار فني حرفي هم كه زدي مياد پايين.



اشکال نداره، این به اون در [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
من که تو این مصاحبه ها بار فنی ندیدم که بخوام فنی جواب بدم.

گرافيكار
11-10-2010, 00:43
لطف کنید و بگین که این مصاحبه ها با افراد عادی چه فایده ای برای خوانندگان این تاپیک داره؟؟؟؟
يعني نميشه با افراد عادي مصاحبه گذاشت
بعد هم مگه اين گروه اومده اين كارو توي تلويزيون انجام داده
توي اين فروم تا جايي كه من ميدونم احتمالا به جز شما همه عادي هستن
پس در سطح خودمون خوبه
بعد هم دوستمون گفتن كه شروع كار اين گروهه
طبيعتا هنوز ايراد داره
مسئولين گروه هم آروم آروم با شناخت بيشتر كارشناساشون مطمئنن بهتر عمل ميكنن
و طبيعتا از اونجايي كه قرار نيست همه كارشناس باشن در آينده انتخابهاشون هم محدودتر ميشه
به نظر من كه اين گروه واقعا فضاي يك نواخت تاپيكها رو عوض كرده
بعد هم قرار نيست حتما اين مصاحبه ها بار فني داشته باشه
بيشتر بهانه ايست براي رشد خود افرادي كه باهاشون مصاحبه ميشه

mojtaba-civil
11-10-2010, 01:09
يعني نميشه با افراد عادي مصاحبه گذاشت
بعد هم مگه اين گروه اومده اين كارو توي تلويزيون انجام داده
توي اين فروم تا جايي كه من ميدونم احتمالا به جز شما همه عادي هستن
پس در سطح خودمون خوبه
بعد هم دوستمون گفتن كه شروع كار اين گروهه
طبيعتا هنوز ايراد داره
مسئولين گروه هم آروم آروم با شناخت بيشتر كارشناساشون مطمئنن بهتر عمل ميكنن
و طبيعتا از اونجايي كه قرار نيست همه كارشناس باشن در آينده انتخابهاشون هم محدودتر ميشه
به نظر من كه اين گروه واقعا فضاي يك نواخت تاپيكها رو عوض كرده
بعد هم قرار نيست حتما اين مصاحبه ها بار فني داشته باشه
بيشتر بهانه ايست براي رشد خود افرادي كه باهاشون مصاحبه ميشه
خوب این چیزی که گفتی، جواب سوال من نبود.
اونجور که از اسم تاپیک برمیاد باید اخبار لیگ 89-90 رو پوشش بده.
ارتباط این تاپیک و مصاحبه با افراد عادی که اسم کارشناس به خودشون دادن رو بگو.



توي اين فروم تا جايي كه من ميدونم احتمالا به جز شما همه عادي هستن

من که ادعای کارشناس بودن نکردم.
:41:


به نظر من كه اين گروه واقعا فضاي يك نواخت تاپيكها رو عوض كرده

بله، مخصوصا فضای این تاپیک رو. :46:




قرار نيست حتما اين مصاحبه ها بار فني داشته باشه

پس قراره چی داشته باشه؟

Amir..H
11-10-2010, 01:55
سپاهانو حال کردین استیل اذینو نابود کرد

pcforlife
11-10-2010, 01:56
دوست عزیز شما بگین که این بحث چه فایده ای برای اینجا داره؟

پایان پستم بهش پاسخ دادم.:20:

دوست عزیز شما بگین که این بحث چه فایده ای برای اینجا داره؟
اصلا هیچ ارتباطی به این تاپیک نداره. این تاپیک با توجه به عنوانش باید اخبار فوتبال باشگاهی ایران رو پوشش بده نه مصاحبه هوادارها با همدیگه رو.

در عنوان تاپیک واژه ای به نام خبر وجود نداره! این نکته اول!
اما نکته دوم! من هم مثل شما و همه قبول دارم که ما در انجمن خبر ورزشی زیست می کنیم!! انجمن خبر ورزشی یعنی چی؟ یعنی اینکه من و شما و خلاصه همه کسایی که به اخبار علاقه دارن، بیان خبر بزارن و سایرین بخوننشون! درسته؟:20:
پس مسالتون! من و شما چرا داریم الان پستای کاملا غیر خبری میدیم؟! حتما دلیلش اینه که Fan vs Fan و مصاحبه هاش خبری نیستند و ما داریم راجع به اون می بحثیم! پس با این حساب من نتیجه میگیرم قبل از ایجاد Fan vs Fan ما اصلا پست غیر خبری نداشتیم نه؟! پستای دنباله داری نداشتیم که دو یا چند کاربر دارن به زور میخوان عقاید و دیدگاهاشون رو به هم تحمیل کنن تا نهایتش اگه شانس بیاریم یکیشون یا یه گروهیشون کوتاه بیان تا تاپیک فرت نشه!!؟!:18:
آیا همه پستای شما تو انجمن خبر ورزشی، پست خبری (کپی از خبرگزاری ها) بوده؟! اگه نبوده پس معنی این جمله چیه؟:20:

این تاپیک با توجه به عنوانش باید اخبار فوتبال باشگاهی ایران رو پوشش بده

.
.
.


یه نفر اومده سوال پرسیده، یکی هم جواب داده. اونم چه پاسخهایی!!!
کلا جوابهاشون خیلی مبتدیه. بالاخره بین یکی مثل من و اون کسی که شما مصاحبه ش رو گذاشتین که یه هوادار ساده هستیم و یه کارشناس واقعی فرق زیادی هست.
ولی اینجا مصاحبه با یه هوادار عادی قرار داده میشه.
من وکیل وصی کسی نیستم! اون دوستی که اومده به عنوان کارشناس (واژه کارشناس فقط یه لفظه! نه در این معنا که اونی که پاسخ سوالات رو میده از همه بیشتر میفهمه! شما با کلمش مشکل داری، بخونش طرفدار یا هر چیزی که خوشت میاد) پاسخه سوالا رو داده، میتونه بیاد جواب شما رو بده!
صحبت من اینه که اگه هر طرفداری به عنوان کارشناس میاد پاسخه سوالات Fan vs Fan رو میده، حداقل اومده قبل از یه بازی نظراتش رو، بدون پراکنده حرف زدن، بدون بحث های از نوع جدل و بدون هیچ مشکلی راجع به تیمش میگه! کما اینکه حرفاش صحیح نباشه! کما اینکه حرفاش مبتدی باشه!
ضمن اینکه تمامی اعضای این گروه میتونن تو خود گروه بیان به کارشناس فلان مصاحبه نمره بدن که آقا خوب بوده یا ضعیف بوده!


یه وقت اینجا میایم بحث میکنیم و جواب همدیگه رو میدیم،

یه لحظه!!! مگه اینجا فقط جای اخبار نبود؟!


قضیش خیلی فرق داره.

بله فرق می کنه! 90 درصد بحثا کش پیدا می کنه! حوصله همه رو سر میبره! هیچ کدوم از طرفین بحث قانع نمیشن! قانع هم بشن نمیان اعتراف کنن که قانع شدیم حداقل بحث ثمری داشته باشه! نیمی از این 90 درصد بحث، تبدیل میشه به جدل! مدیرا و همکارا رو به دردسر میندازه! یه سری معلق! یه سری بن میشن! بعد با همه این رفتارامون میایم واسه تنوع پست میدیم چرا این انجمن شمارش پستش خاموشه! چرا دکمه تشکر وجود نداره! بچه های انجمن تی وی شاهدن! تو اونجا پست چهار کلمه ایه: تکرار سریال کی است؟ جزء پستا شمارش میشه، ازش هم تشکر میشه!:18: اما این پستای منو شما به خاطر همین بحثای چرت که شما میای طرفش رو میگیری و میگی "فرق می کنه" مساوی همون پیغامیه که شما میای تو پروفایل من میزاری!!!! ناچیز!


اصلا مفید نیست.


مفید از دید شما چیه؟:20:


حالا خطاب به آقا مهدی و کاربر محترم pcprofile که اسمتون رو نمیدونم،
لطف کنید و بگین که این مصاحبه ها با افراد عادی چه فایده ای برای خوانندگان این تاپیک داره؟؟؟؟

حسین هستم با نام کاربریه pcforlife!!!:10:
فواید Fan vs Fan از دید من!
- نظر کارشناس (کاربر منتخب برای مصاحبه:31:) خیلی صریح قبل از بازیه تیمش در مصاحبه بیان میشه!
- چون سعی میشه تو طراحی سوال، بیشتر راجع به خوده تیم (گذشتش و شرایط فعلیش) + بازی پیشه روش صحبت بشه، پاسخ ها هم بیشتر حوله محوره همین موارده!
- این اعلام نظر کاملا متمرکزه بر سوالایی که مطرح میشه و مثل اکثر بحثایی که معمولا انجام میشه پراکنده گویی نیست!
- کاربر مطمئنه بعد از ارائه‏ی نظرش طراح سوال نمیشینه به خاطره هر جواب و نظرش باهاش بحث کنه! میخوام بگم اعلام نظر یکجانبه و یه جورایی غیر مستقیمه!
- کسایی که مصاحبه رو میخونن، اگر عیبی به پاسخی بگیرن، مجبورن خودشون به نوعی پاسخ همون سوالی رو بدن که کارشناس بهش جواب صحیحی رو نداده! یعنی چی؟ یعنی حتی در صورت به وجود اومد بحث، پشت بند مصاحبه، اون بحث حول محور سوالای مصاحبه هستش!
- شخصا پیش بینی می کنم که این مصاحبه ها میتونه کمکی باشه (هر چند ناچیز) برای منطقی تر شدن هممون تو بحثا! میتونه کمکی باشه برای هممون که برای رسیدن به موضوعی واحد بحث کنیم نه برای رو کم کنی! و نهایتا کمکی باشه برای اینکه ما اعلام نظر کنیم نه اعمال نظر!:20:
یاعلی:11:

mmiladd
11-10-2010, 02:07
اين خياباني ديگه شورو در آورده.. طرف كَر هم باشه ميتونه بفهمه طرفدار پرسپوليسه..!

pcforlife
11-10-2010, 02:12
اونجور که از اسم تاپیک برمیاد باید اخبار لیگ 89-90 رو پوشش بده.
ارتباط این تاپیک و مصاحبه با افراد عادی که اسم کارشناس به خودشون دادن رو بگو.

مگه این افراد راجع به کهکشان آندرومدا یا لیگ جهانیه واترپولو حرف زدن؟!:18:
دادا !!!!:31:راجع به یه بازی از همین لیگ ایرانه خودمون صحبت کردن و پاسخه سوالاته مربوط به همین فوتبال باشگاهیه وطنیمون رو دادن!!
چقد جریان رو سخت میگیری!!:18: این واژه کارشناس رو هم کردی پیرهن عثمان!:31::46:

پس قراره چی داشته باشه؟
پاسخ:


بيشتر بهانه ايست براي رشد خود افرادي كه باهاشون مصاحبه ميشه
.
.
.
والا من دقیقا نفهمیدم مشکل شما با گروه و مصاحبه هاش چیه؟!
اگه مصاحبه‏ی مذکور ضعیف بوده یا مفید نبوده، من شرمنده چشاتونم که خوندنش! خوبه؟:20:
والا همین Fan vs Fan تو یکی از بزرگترین فروم های ورزشیه فارسی زبانه اینترنت، یه انجمن مخصوص داره با همین نام و کم و زیاد ازش استقبال میشه! بعد اینجا نمیدونم چرا ما...!!!



كأنَ لم يكن شيئاً مذكوراً


یاعلی:11:

گرافيكار
11-10-2010, 02:53
والا من دقیقا نفهمیدم مشکل شما با گروه و مصاحبه هاش چیه؟!
اگه مصاحبه‏ی مذکور ضعیف بوده یا مفید نبوده، من شرمنده چشاتونم که خوندنش! خوبه؟:20:
والا همین Fan vs Fan تو یکی از بزرگترین فروم های ورزشیه فارسی زبانه اینترنت، یه انجمن مخصوص داره با همین نام و کم و زیاد ازش استقبال میشه! بعد اینجا نمیدونم چرا ما...!!!



كأنَ لم يكن شيئاً مذكوراً


یاعلی:11:

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من كه داشتم از گروه دفاع ميكردم:18:
نسبت به جوابي كه به من داديد مطمئنيد؟

pcforlife
11-10-2010, 03:01
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من كه داشتم از گروه دفاع ميكردم:18:
نسبت به جوابي كه به من داديد مطمئنيد؟
نه عزیز! اون جوابه مربوط به شما نبود!:31: ای دادبیداد!:31:
اون نقل قول شما فقط پاسخ سوال آقا مجتبی (mojtaba-civil) از شما بودش که تو همون پست قبلیتون جواب دادید! ادامه صحبتم هم مربوط میشد به آقا مجتبی که مثل اینکه سوء تفاهم پیش اومد!:20:
خلاصه مخلصیم!:10:
یاعلی:11:

Rjoun
11-10-2010, 06:37
اين خياباني ديگه شورو در آورده.. طرف كَر هم باشه ميتونه بفهمه طرفدار پرسپوليسه..!
خیابانی..واقعا مزخرف ترین گزارشگری هست که در تموم عمرم دیدم.حتی علیفر رو بهش ترجیح میدم

pcforlife
11-10-2010, 08:16
علیفر رو بهش ترجیح میدم

سرهنگ که سلطانه!:21::31:

"R E Z A"
11-10-2010, 08:25
میانگین تماشاگر هفته دهم؛8600 نفر

سایت گل- در هفته دهم لیگ برتر در مجموع 78 هزار نفر تماشاگر 9 بازی بودند که میانگین 8600 نفر برای هر بازی را داشت که این آمار نسبت به هفته گذشته افزایش داشت. در این هفته بازی تراکتورسازی و نفت تهران با 30 هزار و نفت آبادان با پاس با 20 هزار نفر پرتماشاگرترین بازی ها بودند و در بازی پیکان و مس نیز کمتر از 500 نفر در ورزشگاه حاضر شدند که کمترین تعداد تماشاگر در یک بازی از این فصل است. بازی های پرسپولیس و استقلال نیز نتوانست تماشاگر زیادی را به ورزشگاه بکشاند و تراکتورسازی همچنان رکورد تماشاگر را در اختیار دارد.

بی باک بی بال
11-10-2010, 08:51
خیابانی..واقعا مزخرف ترین گزارشگری هست که در تموم عمرم دیدم.حتی علیفر رو بهش ترجیح میدم
طرف توپ زده بیرون داره افسوس می خور ه
میگه : این بازیکن هر بار که توپ شوت می کنه با خدای خودش راز نیاز می کنه :39:
طرفدار ملوان در راه انزلی خوشحالی میبرند :39:
خدایش دلتون میاد ادم به این خوبی هر چقدر هم فوتبال کسل کننده باش بازم با وجود خیابانی خیلی جذاب میشه

peyman_nn
11-10-2010, 10:40
گزارش خیابانی :

مربی تیم بازنده اینجاست ، سلام اقای مربی بازنده ، حالا که شما بختید چه احساسی دارید ؟ با این باخت مقابل استقلال چی کار میکنید ؟ ایا به این باخت فکر میکنید ؟

خب میخایم با مربی ملوان که تونست علی دایی رو بازنده کنه صحبت کنیم
اقای مربی شما که پیروزی رو بازنده کردید ....

خداییش دگمه mute روی همه کنترل ها رو برای ایشون ساختند

yuseph
11-10-2010, 10:50
مهدی هاشمی نسب : یک مدافع عادی

جانم ،به این میگن تیرباران تاریخ:27:
یه دفعه میگفتی بازیکن محلاتی:31:

M3HRD@D
11-10-2010, 13:22
بيشتر از اينكه بازي پرسپوليس رو اعصابم بود گزارش اين خياباني رفته بود رو اعصابم.....:13:

mojtaba-civil
11-10-2010, 14:06
پایان پستم بهش پاسخ دادم.:20:

در عنوان تاپیک واژه ای به نام خبر وجود نداره! این نکته اول!
اما نکته دوم! من هم مثل شما و همه قبول دارم که ما در انجمن خبر ورزشی زیست می کنیم!! انجمن خبر ورزشی یعنی چی؟ یعنی اینکه من و شما و خلاصه همه کسایی که به اخبار علاقه دارن، بیان خبر بزارن و سایرین بخوننشون! درسته؟:20:
پس مسالتون! من و شما چرا داریم الان پستای کاملا غیر خبری میدیم؟! حتما دلیلش اینه که Fan vs Fan و مصاحبه هاش خبری نیستند و ما داریم راجع به اون می بحثیم! پس با این حساب من نتیجه میگیرم قبل از ایجاد Fan vs Fan ما اصلا پست غیر خبری نداشتیم نه؟! پستای دنباله داری نداشتیم که دو یا چند کاربر دارن به زور میخوان عقاید و دیدگاهاشون رو به هم تحمیل کنن تا نهایتش اگه شانس بیاریم یکیشون یا یه گروهیشون کوتاه بیان تا تاپیک فرت نشه!!؟!:18:
آیا همه پستای شما تو انجمن خبر ورزشی، پست خبری (کپی از خبرگزاری ها) بوده؟! اگه نبوده پس معنی این جمله چیه؟:20:

.
.
.

من وکیل وصی کسی نیستم! اون دوستی که اومده به عنوان کارشناس (واژه کارشناس فقط یه لفظه! نه در این معنا که اونی که پاسخ سوالات رو میده از همه بیشتر میفهمه! شما با کلمش مشکل داری، بخونش طرفدار یا هر چیزی که خوشت میاد) پاسخه سوالا رو داده، میتونه بیاد جواب شما رو بده!
صحبت من اینه که اگه هر طرفداری به عنوان کارشناس میاد پاسخه سوالات Fan vs Fan رو میده، حداقل اومده قبل از یه بازی نظراتش رو، بدون پراکنده حرف زدن، بدون بحث های از نوع جدل و بدون هیچ مشکلی راجع به تیمش میگه! کما اینکه حرفاش صحیح نباشه! کما اینکه حرفاش مبتدی باشه!
ضمن اینکه تمامی اعضای این گروه میتونن تو خود گروه بیان به کارشناس فلان مصاحبه نمره بدن که آقا خوب بوده یا ضعیف بوده!

یه لحظه!!! مگه اینجا فقط جای اخبار نبود؟!

بله فرق می کنه! 90 درصد بحثا کش پیدا می کنه! حوصله همه رو سر میبره! هیچ کدوم از طرفین بحث قانع نمیشن! قانع هم بشن نمیان اعتراف کنن که قانع شدیم حداقل بحث ثمری داشته باشه! نیمی از این 90 درصد بحث، تبدیل میشه به جدل! مدیرا و همکارا رو به دردسر میندازه! یه سری معلق! یه سری بن میشن! بعد با همه این رفتارامون میایم واسه تنوع پست میدیم چرا این انجمن شمارش پستش خاموشه! چرا دکمه تشکر وجود نداره! بچه های انجمن تی وی شاهدن! تو اونجا پست چهار کلمه ایه: تکرار سریال کی است؟ جزء پستا شمارش میشه، ازش هم تشکر میشه!:18: اما این پستای منو شما به خاطر همین بحثای چرت که شما میای طرفش رو میگیری و میگی "فرق می کنه" مساوی همون پیغامیه که شما میای تو پروفایل من میزاری!!!! ناچیز!

مفید از دید شما چیه؟:20:

حسین هستم با نام کاربریه pcforlife!!!:10:
فواید Fan vs Fan از دید من!
- نظر کارشناس (کاربر منتخب برای مصاحبه:31:) خیلی صریح قبل از بازیه تیمش در مصاحبه بیان میشه!
- چون سعی میشه تو طراحی سوال، بیشتر راجع به خوده تیم (گذشتش و شرایط فعلیش) + بازی پیشه روش صحبت بشه، پاسخ ها هم بیشتر حوله محوره همین موارده!
- این اعلام نظر کاملا متمرکزه بر سوالایی که مطرح میشه و مثل اکثر بحثایی که معمولا انجام میشه پراکنده گویی نیست!
- کاربر مطمئنه بعد از ارائه‏ی نظرش طراح سوال نمیشینه به خاطره هر جواب و نظرش باهاش بحث کنه! میخوام بگم اعلام نظر یکجانبه و یه جورایی غیر مستقیمه!
- کسایی که مصاحبه رو میخونن، اگر عیبی به پاسخی بگیرن، مجبورن خودشون به نوعی پاسخ همون سوالی رو بدن که کارشناس بهش جواب صحیحی رو نداده! یعنی چی؟ یعنی حتی در صورت به وجود اومد بحث، پشت بند مصاحبه، اون بحث حول محور سوالای مصاحبه هستش!
- شخصا پیش بینی می کنم که این مصاحبه ها میتونه کمکی باشه (هر چند ناچیز) برای منطقی تر شدن هممون تو بحثا! میتونه کمکی باشه برای هممون که برای رسیدن به موضوعی واحد بحث کنیم نه برای رو کم کنی! و نهایتا کمکی باشه برای اینکه ما اعلام نظر کنیم نه اعمال نظر!:20:
یاعلی:11:
من که قانع نشدم.
این پیشنهاد من بود، نظر من اینه که اصلا جالب نیست.
حالا خود دانی...
اگه فکر میکنی به درد بخوره بگذار. پیشنهاد من واسه بهتر بودن تاپیک بود، متاسفانه بقیه کاربرا نظر ندادن. طرف حساب من فقط 3 نفر بودن اینجا، کاش همه کاربرا نظر میدادن.
اگه فکر میکنی به تاپیک کمک میکنه، این مصاحبه ها رو بگذار.
ولی باز خوبه که خودتون هم قبول دارین که نظرات اون کارشناسها (هوادارها) حرفه ای نیست.
موفق باشید

L.A.M.P.A.R.D
11-10-2010, 14:12
سپاهانو حال کردین استیل اذینو نابود کرد
:31::31::31::31:
عشقست :46:

---------- Post added at 02:11 PM ---------- Previous post was at 02:09 PM ----------


اين خياباني ديگه شورو در آورده.. طرف كَر هم باشه ميتونه بفهمه طرفدار پرسپوليسه..!
من که تا این گزارش میکنه صدا رو قطع میکنم اهنگ میزارم :دی

---------- Post added at 02:12 PM ---------- Previous post was at 02:11 PM ----------


من که قانع نشدم.
این پیشنهاد من بود، نظر من اینه که اصلا جالب نیست.
حالا خود دانی...
اگه فکر میکنی به درد بخوره بگذار. پیشنهاد من واسه بهتر بودن تاپیک بود، متاسفانه بقیه کاربرا نظر ندادن. طرف حساب من فقط 3 نفر بودن اینجا، کاش همه کاربرا نظر میدادن.
اگه فکر میکنی به تاپیک کمک میکنه، این مصاحبه ها رو بگذار.
ولی باز خوبه که خودتون هم قبول دارین که نظرات اون کارشناسها (هوادارها) حرفه ای نیست.
موفق باشید
به نظر منم خیلی خیلی خوبه....حداقلش اینه که دعوا خیلی کم شده

mojtaba-civil
11-10-2010, 14:14
غیاثی: روی اولادی پنالتی نشد، افشاریان 2 پنالتی برای پرسپولیس نگرفت


رضا غیاثی کارشناس داوری و رئیس سابق کمیته داوران ، درباره صحنه های نیمه اول بازی پرسپولیس – ملوان چنین گفت:

وی در خصوص برخورد شیث با اولادی گفت:برخورد اولادی با مدافع پرسپولیس یک تمارض کامل بود و به نظر من به هیچ وجه نمی توانست پنالتی باشد.افشاریان روی این صحنه اشتباه کرد.


وی ادامه داد : در دقیقه 39 مدافع ملوان روی رضایی خطا کرد ولی داور نظر دیگری داشت . او از صحنه دور بود و به نظر من اشتباه دومش را هم مرتکب شد.


وی در مورد دیگر صحنه مشکوک این بازی گفت : قبل از سوت پایان نیمه اول هم بازیکن ملوان محمدنوری را هل داد که این هم می توانست پنالتی دیگری برای پرسپولیس باشد.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Ezel
11-10-2010, 14:16
مسعود مرادي داور دربي 69



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سايت گل ـ‌ اگر اتفاق خاصي نيفتد مسعود مرادي داور با سابقه فوتبال ايران قضاوت ديدار حساس استقلال و پرسپوليس را برعهده خواهد داشت. كميته داوران براي اين مسابقه سه گزينه سرشناس يعني سعيد مظفري‌زاده، محسن تركي و مسعود مرادي را در فهرست خود قرار داد ولي يك منبع آگاه در فدراسيون فوتبال به خبرنگار سايت گل خبر داد كه انتخاب مرادي براي دربي 69 قطعي شده است.

در دو فصل گذشته تركي و مظفري‌زاده اين بازي را قضاوت كردند ولي گويا حالا نوبت به مرادي رسيده است. اين داور كه در سال‌هاي اخير بارها با تصميمات جنجالي خود سروصدا زيادي به پا كرده است به احتمال فراوان ديدار استقلال و پرسپوليس را قضاوت خواهد كرد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



پژمان نوري: وقتي خوشحالم چرا نبايد خوشحالي كنم




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



سايت گل ـ خوشحالي بعد از گل پژمان نوري يكي از نكات قابل توجه ديدار پرسپوليس و ملوان بود. نوري كه چند سال در پرسپوليس بازي كرد و در ابتداي مسابقه هم توسط هواداران اين تيم تشويق شد، در دقايق پاياني كه گل برتري ملوان را به ثمر رساند خوشحالي كرد و گويا اين موضوع به مذاق پرسپوليسي‌ها خوش نيامد.

نوري در گفت‌وگويي اختصاصي با سايت گل در خصوص اين موضوع مي‌گويد:«هر بازيكني كه بگويد بعد از گلزني خوشحال نيست دروغ گفته است و من هم بعد از گلي كه به ثمر رساندم طبيعي بود كه خوشحالي كنم.»

نوري در پاسخ به اين سوال كه قبول داري طرفداران پرسپوليس توقع نداشتن خوشحالي كني؟‌تأكيد مي‌كند:«آنها خودشان همه چيز را مي‌دانند و بي‌جهت نبود كه قبل از شروع بازي تشويقم كردند و گفتند پژمان باتعصب. من در سال‌هاي قبل تعصبم را به پرسپوليس نشان دادم و اين تيم را دوست دارم منتها وقتي گلزني كردم و وقتي خوشحال بودم چرا نبايد خوشحالي مي‌كردم من واقعا در آن لحظه بابت گلي كه زدم خوشحال شدم، چون ملوان را از صميم قلب دوست دارم و فوتبالم را مديون اين تيم هستم.»

مي‌گويند قرار بود نوري به پرسپوليس بيايد ولي علي دايي با اين موضوع مخالفت كرد و همين موضوع باعث شد تا پژمان قبل از شروع مسابقه به سمت دايي نرود. كاپيتان ملوان اين موضوع را رد كرده و مي‌گويد:«من در تونل دايي را ديدم و با او خوش و بش كردم در ضمن آقاي خوردبين را هم ديدم. وقتي دايي را در تونل ديدم ديگر دليلي نداشت به سمت نيمكت بروم و اين كارها نمايشي شده است.»


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



چهارشنبه مذاكرات عمادرضا و پرسپوليس جدي مي‌شود




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سايت گل ـ‌ بحث حضور عمادرضا مهاجم سابق سپاهان در پرسپوليس هر روز جدي‌تر از روز گذشته دنبال مي‌شود. عمادرضا كه در حال حاضر بازيكن الزمالك مصر به حساب مي‌آيد از زندگي در اين كشور راضي نيست ضمن اينكه وضعيت خوبي در تيم فعلي‌اش ندارد. عماد روز سه‌شنبه و در مسابقه‌اي دوستانه همراه با تيم ملي عراق مقابل تيم ملي قطر قرار مي‌گيرد و قرار است بعد از اين بازي به همراه حوارملامحمد به ايران بيايد.

عماد براي پيگير چند كار عقب‌ افتاده و مالي به اصفهان خواهد رفت و گفته مي‌شود براي مذاكره با پرسپوليس به تهران خواهد آمد. هر چند اين مهاجم عراقي از نفت تهران و شاهين بوشهر نيز پيشنهاد دارد اما خودش اعلام كرده دوست دارد در پرسپوليس بازي كند ضمن اينكه به زندگي در ايران عادت كرده و حضور در تيم‌هاي ايراني را به بازي در ليگ‌هاي قطر، امارات و مصر ترجيح مي‌دهد.

به احتمال فراوان مذاكرات عمادرضا و پرسپوليس از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد، هر چند تاكنون از سوي باشگاه و كادرفني پرسپوليس هيچكس تمايل علي دايي براي به خدمت گرفتن اين بازيكن را تأييد نكرده است.

عمادرضا قراردادي 650 ميليون توماني با الزمالك مصر بسته ضمن اينكه قرار بود حدود 150 ميليون تومان هم به ازاي بازي‌هايش در اين تيم بگيرد در ضمن اگر او بخواهد از اين تيم جدا شود بايد مبلغي حدود 250 ميليون تومان نيز براي دريافت رضايت‌نامه بپردازد. وي در حال حاضر در شهر اربيل عراق به سر مي‌برد و براي حضور در قطر ويزايش را نيز دريافت كرده است.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

mojtaba-civil
11-10-2010, 14:21
4-2-3-1 و دیگر هیچ !!!!!


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



دایی 80 دقیقه آرفی را ندید!

مرجع خبری پرسپولیس : «آرفی ... اشپیتیم» این شعاری بود که از همان دقایق ابتدای بازی و پس از گل دوم ملوان روی سکوهای ورزشگاه آزادی شنیده می شد.

پرسپولیس پیش از داربی باخت، در حالی که شاید آنقدرها بد نبود تا مستحق شکست مقابل ملوان باشد اما برخی کج سلیقگی ها به یک شکست ناامید کننده قبل از داربی 69 دامن زد.

غلامرضا رضایی که گل اول تیمش را در دقایق ابتدایی به ثمر رساند از شرایط بدنی نامطلوبی رنج می برد و از دقیقا 30 به دلیل خستگی و افت بدنی از جریان بازی خارج شد! با این وجود علی دایی که اصرار عجیبی برای استفاده از سیستم 1-3--2-4 دارد این بار هم تا دقیقه 90 به مهاجم ناآماده تیمش دل بست تا چوب کج سلیقگی سرمربی ،شکست در آستانه دربی باشد.

اصرار دایی به استفاده از تک مهاجم ما را به یاد جملات کلودیو رانیری پس از نتایج ضعیف ابتدای فصل می اندازد. رانیری در اوج فشار انتقادات گفته بود من با 2-4-4 پیمان نبسته ام! سرمربی رم پس از اینکه به حرف خودش باور پیدا کرد با تغییر سیستم مقابل اینتر یک پیروزی دلچسب را به دست آورد و هم اکنون روی نوار موفقیت گام بر می دارد.


حقیقت اینست که پرسپولیس از کمبود تنوع تاکتیکی برای رسیدن به دروازه حریف رنج می برد. در حالی که اشپیتیم آرفی مهاجم کارنامه دار این تیم 80 دقیقه روی نیمکت نشست، استفاده از غلامرضا رضایی ناآماده و مصدوم به عنوان تک مهاجم و اصرار بر استفاده از عمق مقابل تیمی که با 10 بازیکن در مقابل پرسپولیس دفاع می کرد عملا شانس صدرنشینی را از سرخپوشان پایتخت گرفت.

اشپیتیم آرفی که در همان دقایق اندک حضورش مقابل شهرداری تبریز در ورزشگاه یادگار امام ستاره تیمش بود و در تمرینات روزهای گذشته عملکرد درخشانی داشت در حالی در 10 دقیقه پایانی و با فشار جو ورزشگاه به زمین رفت که در چند صحنه با عبور از مدافعین حریف خود را در موقعیت مسلم گلزنی قرار داد اما در همین معدود موقعیت ها نیز از سوی نفراتی چون علیرضا محمد و هادی نوروزی تغذیه نشد!

اینکه چطور دایی بروی مهاجمی با توانایی های آرفی چشم می بندد و هر روز یک بازیکن بی نشان خارجی به صورتی تستی در تمرینات این تیم شرکت می کند نکته قابل تاملی است.

سرمربی پرسپولیس 90 دقیقه بازی ضعیف امیرحسین فشنگچی در جناح چپ ندید تا تعادل جناحین تیمش به کلی از دست برود. وقتی این نکات را با بازی ضعیف مهدی شیری در خط میانی و نیمکت نشینی های نفراتی چون سامان آقازمانی که پدیده فصل گذشته پرسپولیس بود مقایسه می کنیم به نظر می رسد برخی لجبازی ها در ناکامی های اخیر سرخپوشان پایتخت تاثیرگذار است.

پرسپولیس پیش از برگزاری داربی پایتخت از 5 مسابقه اخیرش تنها 6 امتیاز گرفته که برای تیمی در قواره قهرمانی ناامید کننده است. اینکه چطور خط دفاعی این تیم پس از دو سال بازی در کنار هم هنوز به درک مشترک و بازیخوانی لازم نرسیده نیز همچنان سوالی بی جواب است.

علی دایی اگر پیروزی در دربی پایتخت را می خواهد باید از اصرارهای بی جهت و لجبازی هایش دست بردارد. پرسپولیس نفراتی چون اشپیتیم آرفی، محمد منصوری و سامان آقازمانی را دارد که می توانند در مواقع لازم گره گشای این تیم باشند اما...

و دست آخر اینکه حاصل این اصرارهای بی جهت شاید این بود که علی پروین دوباره در ورزشگاه آزادی تشویق شود!


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

mojtaba-civil
11-10-2010, 14:47
مسعود مرادي داور دربي 69



خدا رحم کنه. به جز بازی فینال جام حذفی پارسال، سالهای قبل هر وقت مرادی واسه پرسپولیس سوت زده، خیلی بد داوری کرده.
بازی پرسپولیس-پاس تهران تو سال 82 هیچ وقت از ذهن هوادارها پاک نمیشه، همچنین فینال جام حذفی سال 85 بین پرسپولیس-سپاهان تو اصفهان و بازی پرسپولیس-مس هم تو سال 87 از شاهکارهای این داور بود.
:41:






چهارشنبه مذاكرات عمادرضا و پرسپوليس جدي مي‌شود




هر چند اين مهاجم عراقي از نفت تهران و شاهين بوشهر نيز پيشنهاد دارد اما خودش اعلام كرده دوست دارد در پرسپوليس بازي كند ضمن اينكه به زندگي در ايران عادت كرده و حضور در تيم‌هاي ايراني را به بازي در ليگ‌هاي قطر، امارات و مصر ترجيح مي‌دهد.

عماد رضا از سال 85 تا حالا هر سال همین جوری پرسپولیس رو سر کار گذاشته، حالا باید دید که امسال چه کار میکنه.
البته مدیر برنامه های عماد رضا گفته که باشگاه الزمالک گفته که عماد رضا تا پایان سال 2010 (یعنی تا اوایل دی ماه) نمیتونه به هیچ تیمی منتقل بشه

Amir..H
11-10-2010, 15:19
:31::31::31::31:
عشقست :46:

---------- Post added at 02:11 PM ---------- Previous post was at 02:09 PM ----------


من که تا این گزارش میکنه صدا رو قطع میکنم اهنگ میزارم :دی

---------- Post added at 02:12 PM ---------- Previous post was at 02:11 PM ----------


به نظر منم خیلی خیلی خوبه....حداقلش اینه که دعوا خیلی کم شده

دمت گرم :10:
بالاخره اینجا یه سپاهانی پیدا شد :31:
من که داشتم دق می کردم

---------- Post added at 05:19 PM ---------- Previous post was at 05:19 PM ----------


:31::31::31::31:
عشقست :46:

---------- Post added at 02:11 PM ---------- Previous post was at 02:09 PM ----------


من که تا این گزارش میکنه صدا رو قطع میکنم اهنگ میزارم :دی

---------- Post added at 02:12 PM ---------- Previous post was at 02:11 PM ----------


به نظر منم خیلی خیلی خوبه....حداقلش اینه که دعوا خیلی کم شده

دمت گرم :10:
بالاخره اینجا یه سپاهانی پیدا شد :31:
من که داشتم دق می کردم

بی باک بی بال
11-10-2010, 17:38
غیاثی: روی اولادی پنالتی نشد
سه بار :31:

L.A.M.P.A.R.D
11-10-2010, 19:20
دمت گرم :10:
بالاخره اینجا یه سپاهانی پیدا شد :31:
من که داشتم دق می کردم

فدای تو :46:

mojtaba-civil
11-10-2010, 19:48
جورج با: رژيم صهيونيستي را به رسميت نمي‌شناسم


جورج با بازيكن تستي و ساحل عاجي پرسپوليس گفت: از نظر تفکر اجتماعی رژيم صهيونيستي را به رسميت نمي‌شناسم.

جورج با بازيكن تستي و ساحل عاجي پرسپوليس گفت: اگر به من بگويند من را از نظر فني قبول ندارند ناراحت نخواهم شد چرا كه من يك بازيكن حرفه‌اي هستم و سابقه و كارنامه‌ام كاملا مشخص و واضح است اما اينكه سابقه حضور من در يكي از تيم‌هاي رژيم صهيونيستي امروز برايم مشكل ساز شده بسيار آزار دهنده است چرا كه من بازيكني هستم كه در تيم ملي ساحل عاج در كنار دروگبا فوتبال بازي كرده‌ام.

از نظر تفكر اجتماعي هم رژيم صهيونيستي را به رسميت نمي‌شناسم چرا كه من در خانواده‌اي بزرگ شده‌ام كه قيم من يك مسلمان بوده و با توجه به اينكه خودم كاتوليك هستم اما بهترين دوستانم از كشورهاي مراكش هستند و همه آنها مسلمان اند.


جورج با در پايان گفت: قبل از اينكه به ايران بيايم فقط علي دايي را مي‌شناختم چرا كه وي يك بازيكن بزرگ است و در كل دنيا فوتبال ايران را با نام او مي‌شناسند. اگر او به من اعتماد كند و مورد تاييد كادر فني پرسپوليس قرار بگيرم قطعا تمام تلاش خود را براي شادي هواداران اين تيم انجام خواهم داد و حتما اين هواداران از من راضي خواهند بود.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

گرافيكار
11-10-2010, 20:50
كلا پرسپوليس مثل چند بازي اخيرش بد بازي كرد
و البته باز هم كمي بدشانس بود
و متاسفانه داور هم ....
در آستانه دربي
دو جور ميشه اين بازي رو پيشبيني كرد
يكي طبق سابقه تاريخي اين دوتيم در دوره هاي گذشته
و يكي طبق بازي هاي قبلي اين دوتيم در ليگ
اگر بخوايم با نگاه به تاريخ برخورد اين دوتيم پيشبيني كنيم
ميشه گفت با ترسي كه هميشه دوتيم به خصوص توي اين چند سال اخير از باختن داشتن 70 درصد احتمال مساوي هست
اما اگه بخوايم بر اساس بازيهاي قبلي اين دوتيم در اين ليگ پيشبيني كنيم
بايد بدون تعصب بگم استقلال در وضعيت بهتري قرار داره
يه تيم خيلي خوش شانس كه تقريبا 65 تا 70 درصد موقعيتهايي رو كه به دست مياره به گل تبديل ميكنه
و در مقابل تقريبا 90 درصد موقعيتهاي تيم مقابلش تبديل به گل نميشه
مثل بازي نفت تهران سپاهان مس صبا
اما برعكس پرسپوليس
تيميه كه هر چند خوب بازي نميكنه
اما حدودا از 30 درصد موقعيتهاي نه چندان زيادش استفاده ميكنه
و درمقابل تقريبا 80 درصد موقعيتهاي حريفانش تبديل به گل ميشه
مثل بازي با فولاد پاس شهرداري ملوان
به نظر ميرسه با اين روش پيشبيني استقلال برنده قاطع اين بازي باشه
حالا اگه به تاريخ پيشبينيهايي كه در بازيهاي گذشته اين تيمها و براساس اين دو روش انجام شده نگاه كنيم ميبينيم كه روش اول اكثر اوقات دقيقتر پيشبيني كرده
بايد منتظر موند تا سوت پايان اين بازي زده بشه و ببينيم اين دربي رو چه تيمي ميبره
يا شايد هم چه اشخاصي يا چه شخصي

L.A.M.P.A.R.D
11-10-2010, 21:00
و متاسفانه داور هم ....
جون من داور داور نکنید......از دستش در رفته که پنالتی گرفت و برای شما نگرفت..............وگرنه 9 دقیقه وقت اضافه :27:

mojtaba-civil
11-10-2010, 21:31
جون من داور داور نکنید......از دستش در رفته که پنالتی گرفت و برای شما نگرفت..............وگرنه 9 دقیقه وقت اضافه :27:
آره، یه پنالتی اشتباه واسه ملوان گرفت و دو پنالتی برای پرسپولیس نگرفت. :41:
نیمه دوم که همش همه رو زمین ولو بودن، 7 دقیقه وقت اضافه خیلی عجیب نبود، بعدشم تو وقتهای اضافه هم 1-2 بازیکنای ملوان خودشونو رو زمین انداختن، کلا 8 دقیقه و خورده ای وقت اضافه داشت.
البته اگه بخوایم ببینیم دلیل باخت پرسپولیس چی بود، اشتباهات داوری یکی از عوامله. دلیل اصلی باخت پرسپولیس ارنج بدی بود که علی دایی چیده بود.
غلامرضا رضایی نا آماده 90 دقیقه تو زمین بود در حالی که گفته میشد تو این بازی آرفی فیکس میشه، کلا تو تعطیلات اخیر که پرسپولیس به اردوی کیش رفت دایی نظر ویژه ای رو اشپیتیم داشت و به نظر میومد که میخواد دست از لجبازی با آرفی برداره.
تو مسابقه تدارکاتی با عمران کیش هم تنها بازیکنی بود که 90 دقیقه بهش بازی داد.اونم بازی خوبی انجام داد، درسته که گل نزد ولی یه برگردون قشنگ زد و دروازه بان توپ رو ناقص دفع کرد و در ریباند مهدی شیری لاشخور ، دروازه خالی رو باز کرد.
درسته که رضایی گل اول پرسپولیسو زد ولی از اواسط نیمه دوم دیگه توان بازی کردن نداشت، از قبل دکتر زرینه اعلام کرده بود که رضایی و نوروزی حداکثر 20-30 دقیقه میتونن بازی کنن.

به جز مورد اشپیتیم، نگه داشتن مهدی شیری تا دقیقه 80 تو زمین یکی دیگه از این اشتباهات بود.

امیدوارم که علی دایی با این کارهاش کاری نکنه که برای سومین بار از فوتبال مملکت بیرون رونده بشه.

علی دایی میتونه با دست برداشتن از لجبازیهاش و بازی دادن به بعضی از مهره هاش کمی وضع تیم رو بهتر بکنه.

nar nia
11-10-2010, 21:49
گلايه هواداران ملوان از خياباني

شماري از هواداران باشگاه ملوان انزلي به نحوه گزارش گزارشگر تلويزيوني ديدار با پرسپوليس به شدت معترض هستند.

به گزارش فارس، شماري از هواداران باشگاه ملوان از نحوه گزارش جواد خياباني گزارشگر ديدار اين تيم با پرسپوليس در هفته دهم ليگ برتر به شدت ناراضي هستند و برخي از آنها نيز كه روز گذشته در ورزشگاه حضور داشتند عليه خياباني شعارهايي سر دادند.

در همين زمينه يكي از مسئولان هواداران باشگاه ملوان به خبرگزاري فارس گفت: به دليل اينكه مي‌خواهيم صداي اعتراضمان را به گوش مسئولان برسانيم، روز آينده‌اي نامه‌اي گلايه‌آميز به سازمان ليگ ارسال خواهيم كرد و در آن از گزارش جواد خياباني گلايه مي‌كنيم.

او در طول گزارش انصاف را رعايت نكرد و مدام از پرسپوليس حمايت مي‌كرد، حتي در پايان مسابقه و زمان مصاحبه با مربيان نيز عدالت را رعايت نكرد و به فرهاد پورغلامي سرمربي ملوان اجازه صحبت نداد.

اين مسابقه روز گذشته از هفته دهم ليگ برتر برگزار شد و ملوان 3 بر 2 پرسپوليس را شكست داد.

mojtaba-civil
11-10-2010, 21:49
كلا پرسپوليس مثل چند بازي اخيرش بد بازي كرد
و البته باز هم كمي بدشانس بود
و متاسفانه داور هم ....

تا اینجاش رو باهات موافقم.




پرسپولیس تيميه كه هر چند خوب بازي نميكنه
اما حدودا از 30 درصد موقعيتهاي نه چندان زيادش استفاده ميكنه
و درمقابل تقريبا 80 درصد موقعيتهاي حريفانش تبديل به گل ميشه
پرسپولیس تو بازیهاش تو آزادی موقعیتهای زیادی ایجاد میکنه ولی بازیکنها خیلی موقعیتها رو خراب میکنن.

تو شهرستان هم کم موقعیت ایجاد نمیکنه، البته تو 2-3 تا از بازیها باهات موافقم، بازی با صبا و شهرداری پرسپولیس تو خونه حریف خیلی بد کار کرد.
اما تو بازی با فولاد هر دو تیم عالی بودن.
کلا یه مشکلی که پرسپولیس امسال داره تا یه گل از حریفش پیش میفته سریع عقب میکشه و میخواد از گلش دفاع کنه، تهران و شهرستان هم نداره.

مثل بازي با فولاد بازی پرسپولیس فولاد که اگه قرار بود 80 درصد موقعیتهای فولاد گل بشه، پرسپولیس باید 5-6 تا گل میخورد. یادت نیست فولاد چقدر خوب بازی کرد؟

L.A.M.P.A.R.D
11-10-2010, 21:50
آره، یه پنالتی اشتباه واسه ملوان گرفت و دو پنالتی برای پرسپولیس نگرفت. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
نیمه دوم که همش همه رو زمین ولو بودن، 7 دقیقه وقت اضافه خیلی عجیب نبود، بعدشم تو وقتهای اضافه هم 1-2 بازیکنای ملوان خودشونو رو زمین انداختن، کلا 8 دقیقه و خورده ای وقت اضافه داشت.
البته اگه بخوایم ببینیم دلیل باخت پرسپولیس چی بود، اشتباهات داوری یکی از عوامله. دلیل اصلی باخت پرسپولیس ارنج بدی بود که علی دایی چیده بود.
غلامرضا رضایی نا آماده 90 دقیقه تو زمین بود در حالی که گفته میشد تو این بازی آرفی فیکس میشه، کلا تو تعطیلات اخیر که پرسپولیس به اردوی کیش رفت دایی نظر ویژه ای رو اشپیتیم داشت و به نظر میومد که میخواد دست از لجبازی با آرفی برداره.
تو مسابقه تدارکاتی با عمران کیش هم تنها بازیکنی بود که 90 دقیقه بهش بازی داد.اونم بازی خوبی انجام داد، درسته که گل نزد ولی یه برگردون قشنگ زد و دروازه بان توپ رو ناقص دفع کرد و در ریباند مهدی شیری لاشخور ، دروازه خالی رو باز کرد.
درسته که رضایی گل اول پرسپولیسو زد ولی از اواسط نیمه دوم دیگه توان بازی کردن نداشت، از قبل دکتر زرینه اعلام کرده بود که رضایی و نوروزی حداکثر 20-30 دقیقه میتونن بازی کنن.

به جز مورد اشپیتیم، نگه داشتن مهدی شیری تا دقیقه 80 تو زمین یکی دیگه از این اشتباهات بود.

امیدوارم که علی دایی با این کارهاش کاری نکنه که برای سومین بار از فوتبال مملکت بیرون رونده بشه.

علی دایی میتونه با دست برداشتن از لجبازیهاش و بازی دادن به بعضی از مهره هاش کمی وضع تیم رو بهتر بکنه.
تایید میشه....ولی وقت اضافه خداییش خیلی زیاد بود ، 8:56 ثانیه :دی

mojtaba-civil
11-10-2010, 22:09
تایید میشه....ولی وقت اضافه خداییش خیلی زیاد بود ، 8:56 ثانیه :دی
به نظر من وقت اضافه کافی بود، ممکنه هم شما درست بگی، بهتر از هر چیزی اون کورنومتر برنامه 90 هستش که مشخص کنه وقت اضافه زیاد بود یا نه.
من خودم با اینکه از داوری ناراضی بودم ولی مقصر اصلی باخت علی داییه و به نظرم تقصیراتش تو نتایج ضعیف اخیر خیلی از داور بازی با ملوان بیشتر بود.

mojtaba-civil
12-10-2010, 02:19
بچه ها، شوک جدید شیث در آستانه دربی رو دیدین؟

قبل از بازی با ملوان شرط بسته بود که اگه از ملوان ببازیم موهام رو میتراشم.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


نمـــــــــــــــــــــــ ــکیه
:27::27::27::27:

Amir..H
12-10-2010, 15:07
بچه ها، شوک جدید شیث در آستانه دربی رو دیدین؟



قبل از بازی با ملوان شرط بسته بود که اگه از ملوان ببازیم موهام رو میتراشم.




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]





نمـــــــــــــــــــــــ ــکیه


:27::27::27::27:




خیلی باحال شده :31:
..سپاهان..

Ezel
12-10-2010, 21:29
برنامه مرحله يك شانزدهم نهايي جام حذفي


سایت گل- پس از برگزاری مرحله سوم جام حذفی تیمهای صعود کننده به مرحله یک شانزدهم نهایی مشخص شدند. برنامه مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات به این ترتیب است:

* سه شنبه 27/7/89


پاس همدان- استقلال تهران (15، قدس - همدان)

راه آهن - نفت آبادان (15، اكباتان - تهران)

داماش گيلان- سایپا کرج

ايرانجوان بوشهر- ملوان انزلی

ماشين سازي تبريز – سپاهان اصفهان

نفت تهران - فولاد نطنز

مس كرمان - نفت مسجد سليمان

پيكان - كاوه تهران

صباي قم - شهرداري بندرعباس

تراكتورسازي - مقاومت شهيد سپاسي

شهرداري تبريز - بهينه راهبر آباده

فولاد خوزستان - سپيدرود رشت

* چهارشنبه 28/7/89

استيل آذين با برنده عمران كيش / شهرداری كهنوج

پرسپوليس - نفت محمودآباد

پیام مشهد- شاهين بوشهر

شهرداري ياسوج- ذوب آهن اصفهان




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Ezel
13-10-2010, 14:58
فردوسي‌پور دربي را گزارش نمي‌كند




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سايت گل ـ عادل فردوسي‌پور گزارشگر محبوب سيما شانسي براي گزارش ديدار حساس پرسپوليس و استقلال ندارد.

آخرين اخبار حاكي از آن است كه عادل به دليل قضاوت بازي حساس ايران و برزيل، ديگر شانسي براي قضاوت يك بازي حساس ديگر ندارد.

او سه‌شنبه شب هم بازي حساس اسپانيا و اسكاتلند را گزارش كرد و آخرين اخبار حاكي از آن است كه عادل گزارشگر دربي نخواهد بود.

با اين حال گمانه‌زني‌هاي مختلفي در خصوص گزارشگر دربي مطرح است و گزارشگراني مثل جواد خياباني، مزدك ميرزايي و پيمان يوسفي براي گزارشگري اين مسابقه شانس دارند.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 8%B1-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D9%8A-%D8%B1%D8%A7-%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D9%86%D9%85%D9%8A%D9%83%D9%86%D8%AF



فردوسي‌پور: اين دربي باز هم برنده دارد/




اتفاقات بازي 2 ـ 2 از يادم نمي‌رود




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سايت گل ـ بازي‌هاي پرسپوليس و استقلال معمولا هيجان بسيار زيادي دارد ولي هيجان دربي براي فوتبالدوستان ايراني زماني بيشتر مي‌شود كه عادل فردوسي‌پور گزارشگر اين مسابقه باشد. او در گزارش‌هاي خود معمولا به نكات حاشيه‌اي توجه خاصي دارد و كنايه‌ها و جملات به يادماندني‌اش هميشه سوژه جالب توجهي بوده است.

فردوسي‌پور در مورد حرف‌هاي جالبي مي‌زند و معتقد است كه اين مسابقه برنده خواهد داشت. البته نكته جالب توجه اينجاست كه عادل از پاسخ دادن به بعضي از سوالات طفره مي‌رود چرا كه معمولا گزارشگران در ايران متهم به استقلالي يا پرسپوليسي بودن هستند و آنها نمي‌خواهند ماهيت‌شان در اين خصوص مشخص شود.

فردوسي‌پور در گفت‌وگوي اختصاصي با سايت گل در مورد اينكه گزارش كدام بازي‌ها برايش خاطره‌انگيز بوده است مي‌گويد:«من بازي‌هاي زيادي را گزارش كرده‌ام و اگر بگويم كداميك جالب بوده است حرف و حديث درست مي‌شود. به هر حال در دربي وقتي يك تيم برنده مي‌شود طرفداران تيمي كه باخته است از گزارشگر دل خوشي ندارند. فكر مي‌كنم خاطره‌انگيزترين مسابقه‌اي كه گزارش كرده‌ام ديداري بود كه با تساوي 2 ـ 2 به پايان رسيد و در نهايت به جنجال و درگيري كشيده شد. تمامي اتفاقات آن بازي برايم جالب بود و آنها را فراموش نخواهم كرد.»

فردوسي‌پور در پاسخ به اين سوال كه جدا از دوران گزارشگري، كدام بازي‌ها در ذهن‌ات به عنوان خاطره باقي مانده است مي‌گويد:«مطمئناً‌ بازي‌هاي زيادي را به ياد دارم كه از تماشاي آنها لذت برده‌ام ولي نمي‌توانم اشاره‌اي به آنها داشته باشم!»

عادل در پاسخ به اين سوال كه نتيجه بازي روز جمعه چه خواهد شد تأكيد مي‌كند:«من مي‌گويم اين دربي باز هم برنده خواهد داشت.»


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 8%B1-%D8%A7%D9%8A%D9%86-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D9%8A-%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D9%8A-2-%D9%80-2-%D8%A7%D8%B2

L.A.M.P.A.R.D
13-10-2010, 15:23
فردوسي‌پور دربي را گزارش نمي‌كند




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سايت گل ـ عادل فردوسي‌پور گزارشگر محبوب سيما شانسي براي گزارش ديدار حساس پرسپوليس و استقلال ندارد.

آخرين اخبار حاكي از آن است كه عادل به دليل قضاوت بازي حساس ايران و برزيل، ديگر شانسي براي قضاوت يك بازي حساس ديگر ندارد.

او سه‌شنبه شب هم بازي حساس اسپانيا و اسكاتلند را گزارش كرد و آخرين اخبار حاكي از آن است كه عادل گزارشگر دربي نخواهد بود.

با اين حال گمانه‌زني‌هاي مختلفي در خصوص گزارشگر دربي مطرح است و گزارشگراني مثل جواد خياباني، مزدك ميرزايي و پيمان يوسفي براي گزارشگري اين مسابقه شانس دارند.


هرکی میخواد باشه ، فقط خیابانی نباشه :2:

pcforlife
13-10-2010, 16:48
فكر مي‌كنم خاطره‌انگيزترين مسابقه‌اي كه گزارش كرده‌ام ديداري بود كه با تساوي 2 ـ 2 به پايان رسيد و در نهايت به جنجال و درگيري كشيده شد. تمامي اتفاقات آن بازي برايم جالب بود و آنها را فراموش نخواهم كرد.»
آره واقعا! ته بازی بود! خوشحالی هاشمی نسب بعد گلش به عابدزاده (بیهوش شد!:31:)، دعوای پایان و پرویز!:27: خوشحالی ابراهیمی بعد از گل کریمی (دور کل استادیوم رو دویید!)!! :31:
دربی یعنی دربی دی 79!!:31:

mojtaba-civil
13-10-2010, 20:25
قبل از بازی با برزیل اعلام شد که فردوسی پور بازی با برزیل و مزدک، دربی رو گزارش میکنه.

خدا نکنه که خیابانی گزارشگر باشه. 3-4 سال پیش هم یه بار، دربی که شروع شد دیدم بهرام شفیع گزارشگره خیلی ضدحال خوردم.

سرهنگ هم فاجعه هستش.

فقط مزدک میمونه که خوب باشه.
حیف که به عادل اجازه نمیدن دربی رو گزارش کنه.

tsjaleb
14-10-2010, 18:25
اصلا نه فردوسي پور و مزدك و خياباني و .... . اين بازي رو آقاي كوتي گزارش مي كنند ! :21:

L.A.M.P.A.R.D
14-10-2010, 18:34
دوباره این استیل که 5تا خورد :31::31:

tsjaleb
14-10-2010, 19:08
دوباره این استیل که 5تا خورد :31::31:

اون مدير عاملي كه كريمي آوردش و قرار بود استيل آذين رو قهرمان كنه الان رو كاره ديگه ؟ عاقبت بازيكن سالاري همين ديگه ...

MORINIO
14-10-2010, 20:31
پول زیاد مستشون کرده ! اصلآ حال بازی کردن ندارن !

mojtaba-civil
14-10-2010, 20:32
اون مدير عاملي كه كريمي آوردش و قرار بود استيل آذين رو قهرمان كنه الان رو كاره ديگه ؟ عاقبت بازيكن سالاري همين ديگه ...
اختیار داری. جناب آجرلو همچین اساسی گند زد به هیکل استیل آذین و بعد رفت.
بعد از رفتنش هم کلی آدم که تو دار و دسته خودش بودن هم استعفا دادن و خیلی مشکل واسه تیم درست کردن.

ولی این که 5تا 5تا میخوره دیگه خیلی عجیبه. :41:

mahdishata
15-10-2010, 00:53
ولی این که 5تا 5تا میخوره دیگه خیلی عجیبه.

عجيب تر اينكه همشو تو نيمه دوم خورده!!

Amir..H
15-10-2010, 01:23
پول زیاد مستشون کرده ! اصلآ حال بازی کردن ندارن !
فکر کردن فقط با پول میشه باشگاه درست کرد
کاملآ مشخصه با زیکنای استیل هیچ حسی نسبت به تیمشون ندارند کاملآ بی تعصبند
..سپاهان..

گرافيكار
15-10-2010, 02:47
اميدوارم دربي اين بار زيبا بشه
حداقل مثل زماني كه دنيزلي سرمربي پرسپوليس بود
احساسم اينه كه اين بازي پرگل ميشه
اميدوارم اين اميدواري به سرنوشت اميدواريهاي ديگه دچار نشه

ghermezeteh
15-10-2010, 11:44
به امید پیروزی پرسپولیس :40:

charlize
15-10-2010, 11:54
این شما و این اولین مناظره گروه Fan vs Fan
هم صحبت شدیم با 4 دوست عزیز و باهاشون در مورد مسائل فنی این فصل (تا به اینجای کار) و دربی پایتخت صحبت کردیم که دعوت میکنم از دست ندید...
نکته ای که لازم به ذکره اینه که سوال ها همشون، شبیه به هم و یکی هستن تا مشکل و حرف و حدیثی پیش نیاد! ایشالله دفعه های بعد جبران میکنیم!
همچنین ابتدا کارشناس استقلال به سوالات پاسخ دادند چون میزبان هستند!
جواب ها هم به این شکل هستن:
جواب شماره 1 از vahidgame
جواب شماره 2 از Mohammad
جواب شماره 3 از بی باک بی بال
جواب شماره 4 از sir0c0
----------------------

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] VS [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

اول از همه یه بیو کوتاه از خودتون و نحوه آشناییتون (علاقتون) با تیمتون
1.سلام
وحید هستم 20 ساله. از خیلی سال پیش یعنی دوران کودکی که یادم میاد علاقه خاصی به این تیم داشتم و طرفدار این تیم شدم. جالبه در خانواده ما همه استقلالی هستیم و معمولا هم دربی ها رو دور هم می بینیم
2.به نام خدا .
محمدرضا 24 ساله ساکن شیراز ! قبلا بصورت حرفه ای فوتبال بازی می کردم و بعد از درگیری های درسی بصورت نیمه حرفه ای .سال 79 یعنی زمانی که 14 سال داشتم مدرک پایان دوره مدرسه فوتبال رو از باشگاه برق شیراز گرفتم و همون زمان هم به تیم نوجوانان این باشگاه دعوت شدم . اون زمان جناب میرشکاری مربی نوجوانان و جناب اصغر شرفی مربی تیم بزرگسالان بود و بازیکنی مثل علی پیروانی(پسر غلامحسین پیروانی) در تیم نوجوانان و ناصر شیردل در تیم بزرگسالان توپ می زد .
هر کسی که اهل فوتبال باشه از بدو تولد یا طرفدار استقلال هست یا پرسپولیس ! از وقتی یاد دارم طرفدار پرسپولیسم حالا اون جرقه کی زده شد یادم نیست ! به پرسپولیسی بودنم افتخار می کنم .
3. از کلاس اول دبستان بخاطر یکی ازدوستام
4.سروش هستم ، مانند اکثریت بواسطه ی تاثیر پذیری از پدر و برادرم به پرسپولیس گرایش پیدا کردم ولی با گذشت زمان این تاثیر پذیری از بین رفت و من موندم و علاقه شخصی .

تا به اینجای کار، از تیمتون راضی هستید؟
1. نه.خیلی خوب نتیجه نگرفته. خیلی بهتر از این می تونست باشه ولی جای نگرانی نداره چون رقیبان استقلال هم خوب نتیجه نگرفتند.
2. خیر ! پتانسیل این تیم بسیار بیشتر هست ! گرچه جایگاهش در جدول به نسبت مناسب هست اما اگه از بیش از نصف پتانسیلش استفاده کرد بود الان بجای ذوب آهن و با اختلاف امتیاز اون بالا بود !برای موفقیت این تیم تمامی شرایط فراهم هست و به نوعی هیچگونه بهانه ای برای عدم موفقیت وجود نداره !
3. استقلال این فصل رو خوب شروع نکرد و تا اینجا کار بازی ها چندان خوبی رو به نمایش نگذاشته
4.از لحاظ رتبه در جدول و امتیاز به نظرم پرسپولیس در مقایسه با تیم صدر خوب کار کرده و از لحاظ فرم بازی هم تغییرات ایجاد شده کاملا محسوس هستند و پرسپولیس تا حد زیادی از بازی مستقیمی که ریشه ی تاریخی در این داره فاصله گرفته ( به عبارتی بهتر بازی کلاسیک انگلیسی ) ، در کل من به پرسپولیس دایی خوش بینم .

از عملکرد کادر مربیگری تیم و شخص مظلومی|دایی راضی بودید تا اینجای کار؟ اگه نه، مشکلش کجا بوده؟؟
1.مظلومی مربی خیلی خوبیه ولی میشه گفت که در حد انتظار نتونست برای استقلال نتیجه بگیره. ولی باید اینو در نظر گرفت که یه سری از بازیکنای خیلی خوب مثل حیدری ٬ جانواریو ٬ کاظمی ٬ اکبرپور و بیک زاده از تیم رفتن و تیم تا حدودی اول فصل ناهماهنگ بودش و بعضی بازی ها بد نتیجه گرفت. به نظرم اگه از سیستم سه دفاعه هم استفاده نکنه بهتره. یه سری ضعف ها این سیستم داره.
همین طور با برد در دربی اون نتایج نه چندان خوب فراموش میشه و مظلومی می تونه مربی خیلی محبوبی برای هوادار بشه!
2.دایی بهترین گزینه برای سرمربیگری پرسپولیس بوده و هست . نظم ، اقتدار ، سواد و تعصب !
پرسپولیس این فصل شروع خوبی در بازی ها داره ولی پایانی نامناسب ! به نظر من اگه تیم کمی شجاع تر بازی کنه و همچنین بتونه در دقایق پایانی تمرکز بیشتری داشته باشه مقتدرانه قهرمان خواهد شد .
مورد دیگه ای که به ذهنم می رسه تغییرات ناگهانی هست که تویه ترکیب تیم اعمال میشه . امیدوارم این نقیصه هم با رسیدن به نیم فصل و همچنین تلاش بیشتر بازیکنان حل بشه . به گفته ی دایی همیشه از آماده ترین ها استفاده میشه اما آماده ترین ها بعضا با ترکیب تیم هماهنگ نیستند ! ضمن اینکه متاسفانه اکثر بازیکنان فراز و فرود بسیاری دارند (مشکلی که شاید گریبانگیر تمامی بازیکنان ایرانی باشه ! ) ثبات برای یک بازیکن بسیار مهمه .
در مجموع تلاش بیشتر بازیکنان ، رسیدن به ترکیبی ثابت و زهردار تر و داشتن تمرکز بخصوص در دقایق پایانی این تیم رو به هدف نهاییش خواهند رساند .


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

3.مظلومی مربی خوبی هست باید بهش فرصت دارم
مربی دروازبانها استقلال نمی دونم کی هست اما هر دو تا دروازبان استقلال این فصل نااماده بودنند
4.با توجه به سابقه بازی دایی در بوندس لیگا و کارکردن با مربیانی مثل هیتسفیلد در دوران بازی و روته مولر و فیرات در عرصه مربیگری کاملا اندیشه فوتبال آلمانی نتیجه گرا در نگاه دایی دیده می شه ( البته فوتبالی که آلمان در جام جهانی ارائه داد شباهتی به فوتبال ماشینی و کسالت بار معروف آلمانها نداشت ، شاید خود آلمانها هم به این نتیجه رسیده بودند که سبک بازی معروفشون برای قهرمانی مناسب نیست ) ، البته تیم دایی باید حفظ کردن نتیجه رو تمرین بکنه تا به راحتی امتیاز از دست نده ، و چه بهتر که حفظ نتیجه رو فقط جمع شدن در نیمه خودی ندونند .

نقطه ضعف و قوت تیمتون چی بوده تا به اینجای کار؟
1.نقطه ضعف اصلی تیم بدون شک در دفاعه. به نظرم تیم اون چنان از این لحاظ خوب عمل نکرده. در بعضی بازی ها هم گل های خیلی راحتی رو خورده. البته کلا توی ایران از نظر دفاع تیمی کلا مشکل وجود داره. اینو قشنگ در تیم ملی هم میشه مشاهده کرد
نقطه قوت تیم هم در خط حمله و مخصوصا میداوودی و مجیدی هستند. بازی هایی که این دو بازیکن بزرگ در ترکیب استقلال بودند خیلی تاثیر گذار بودند. تا اینجای فصل هم بیشترین گل رو استقلال زده
2.با درایت دایی این تیم فوتبال رو خوب بازی می کنه . هدفمند و با برنامه . گرچه هنوز به معنای تمام یک پرسپولیس کامل نیست . در خارج این مستطیل سبز هم حضور فردی کارامد و بزرگ مثل کاشانی باعث شده تیم کمتر دچار مسایل حاشیه ای بشه . کاشانی فردیه که هر تیمی آرزوی داشتنتش رو داره .
3.خط حمله نقط قوت استقلال تا اینجا هم بهترین خط حمله لیگ داشته
اما خط دفاع و دروازبان های استقلال تا حالا خوب نبودند
4.نقطه ضعف بزرگ : ناتوانی در حفظ نتیجه
نقطه قوت : تلاش افزون بر گذشته برخی بازیکنان + ثبات

بهترین خریدتون کدوم بازیکن بوده؟
1. بدون شک میلاد میداوودی بهترین خرید این فصل استقلال بوده. با توجه به بازی های خیلی عالی که انجام داده فکر کنم دیگه اکثرا همین عقیده رو داشته باشن
2. پرسپولیس این فصل انصافا خرید های بسیار خوبی داشت و خیلی سخته اگه بخوایم یکی رو بهترین انتخاب کنیم ! غلامرضا رضایی ، امیرحسین فشنگچی ، رضا نور محمدی ، محمد نوری و مازیار زارع همگی بهترینن !
3. میلاد میداودی خیلی بازی کن خوبی هست
4.بدون شک موثر ترین بازیکن غلامرضا رضایی بوده ولی من بهترین رو محمد نوری میدونم ، بازیکنی که بسیار حرفه ای ریتم بازی رو عوض می کنه و دید عمقی خوبی هم داره .

ایا بازیکنی که هست که از تیمتون رفته باشه و شما در این فصل نبودش رو حس کنید؟
1.بله
به نظرم در درجه اول نبود خسرو حیدری خیلی احساس میشه. الان در دفاع های گوشه بازیکنا اون چنان خوب نیستن. زمانی که خسرو حیدری بود میشه گفت خودش یه تنه تیم رو جلو می برد! و پاس های گل زیادی هم می داد. الان دفاع های گوشه کمتر پیش اومده از این کار ها بکنن و پاس گل بدن. نبود خسرو حیدری واقعا حس میشه.
در درجه دوم هم به نظرم نبود حسین کاظمی . واقعا یه هافبک دفاعی تخریبی و خیلی خوب بود. الان هافبک دفاعی هایی که داریم مثل حسین کاظمی وظایفشون رو خوب انجام نمیدن.
2. به واقع خیر . خرید های جایگزین به خوبی انجام شد . فقط میشه گفت دلمون برای محسن اقای گل ، محسن رفت و برگشت خیلی تنگ شده !
3. خسرو حیدری و سیاوش اکبرپور بخصوص سیاوش که نبودش توی میانه زمین خیلی احساس می شه
4.البته من نمیدونم منظور شما بازیکنانی هست که این فصل رفتند یا در چند فصل اخیر ولی به طور کلی نظرم اینه رفتن پژمان نوری ( که با دویدن های بی امان و بازی تخریبی اش بازی ایستای کاپیتان کریم باقری رو جبران می کرد) به ضرر پرسپولیس تمام شد.

-تیم حریف رو در چه حدی دیدید؟ توان مقابله باهاتون رو برای کسب مقام اولی دارن یا ضعیف تر از این حرفان؟!
1. من این فصل کلا بازی های پرسپولیس رو خیلی کم دیدم و حتی پیش نیومده یه بازی رو به طور کامل ببینم. اکثر موقع ها فقط نتیجه بازی های اونو دنبال کردم به خاطر نمی تونم خیلی دقیق نظر بدم : دی. ولی به نظرم مهره های خیلی خوبی داره. در فصل و نقل و انتقالات هم چند بازیکن خوب مثل مازیار زارع٬ غلامرضا رضائی ٬ امیرحسن فشنگچی و محمد نوری رو تونست جذب کنه. به نظر این فصل با هم رقابت خوبی رو خواهیم داشت.
2. برای تیم رقیب آرزوی موفقیت داریم اما این تیم همچنان در سایه پرسپولیس باقی خواهد ماند . بعد از ذوب آهن و سپاهان استقلال هم شاید بتونه رقیب باقی بمونه !استقلال تغییرات زیادی رو متحمل شد و همچنین مسایل حاشیه ای مدیریتی هم بعضا به این تیم ضربه می زنه . این تیم هنوز به انسجام مناسب نرسیده .
3.خوب پرسپولیس تمیم خوبی هست و مهرههای خیلی خوبی داره
می تونه قهرمان هم بشه
4. شاید بتونند برای رتبه دومی با سپاهان رقابت کنند [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

چیزی در تیم حریف وجود داشته تا حالا که شما اون رو تحسین کنید؟
1.با توجه به سوال قبلی که مشخصه نه : دی
ولی از بازی اون 4 تا بازیکنی که گفتم تا حدودی خوشم میاد. همین طور کریم باقری هم که دیگه واقعا همیشه جزو بازیکنای خوب و خوش اخلاق بوده.
2.بازی های زیادی از این تیم رو دیدم اما نکته ی قابل تحسینی رو ندیدم !تنها گل بسیار زیبای میداوودی تحسین برانگیز بود . همچنین خوشحالم که جناب مظلومی سر مربی این تیم هستند چون مربی بسیار خوبی هستند و چنین جایگاهی برازندشونه . با تمام احترام برای جناب مرفاوی(به سبک جناب حاج رضایی !) اما ایشون اصلا مربی در حد استقلال نیستند !
3. تیم پرسپولیس چیز قابل تحسینی نداره به جز مدیریت این تیم آقای کاشانی
4.بدون شک اون چیز فرهاد مجیدی بوده ، بازیکن دوست داشتنی و فوق العاده آبیها .

کدوم بازیکن از تیم حریف رو دوست داشتید تو تیمتون داشته باشید؟ یا شاید اونا در حد تیم شما نیستن؟!
1.هیچ بازیکنی. فقط یه دفاع گوشه خوب از پرسپولیس توی تیم بود خوب میشد : دی
در مورد سوال دوم هم به بازیکنای تیم پرسپولیس احترام می ذارم و کسی رو نام نمی برم : دی
2.بازیکنان استقلال در حد تیم خودشون خوبن نه بیشتر !
از بین بازیکنان کنونی به فرهاد مجیدی علاقه دارم به واسطه اخلاق و همچنین بازیش اما هیچوقت آرزو نکردم در پرسپولیس باشه !
3. کریم باقری بازیکن کنه قابل احترامی است
4.مطمئنا تنها میلاد میداوودی ، [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

پتانسیل تیمتون در این فصل در چه حدیه؟ میتونید قهرمان بشید؟ اصلا شانس اول قهرمانی رو کدوم تیم میدونید؟
1.بله استقلال پتانسیال قهرمانی رو داره. یکمی در دفاع کردن مشکل داریم و گل ها بدی هم می خوریم ولی از نظر هجومی خیلی خوب عمل می کنیم. یه سری بازیکنا مثل فرهاد مجیدی و میلاد میداوودی در تیم وجود داره که تیم های دیگه آرزوی داشتن همچین بازیکنایی رو دارن. مطمئنا جزو مدعی های قهرمانی هستیم.
به نظرم این فصل تیم های استقلال ٬ ذوب آهن ٬ پرسپولیس و سپاهان مدعی های قهرمانی هستن.
تیم های دیگه بعید می دونم در حد قهرمانی باشن. استیل آذین هم در اول فصل جزو مدعی ها حساب میشد ولی تا به الان نتاجی خیلی ضعیفی گرفته و بعیده مدعی قهرمانی باشه...
2.تا نیم فصل مدعیان اصلی قهرمانی مشخص میشن اما میشه پیش بینی کرد پرسپولیس ، ذوب آهن ، سپاهان و استقلال ادعای قهرمانی داشته باشند . خوشبختانه رقابت تیم ها سال به سال نزدیک تر و زیبا تر میشه . امسال هم پرسپولیس شخصیت قهرمانی رو داره و برای این مهم تمامی ابزار لازم رو در اختیار داره .
3.استقلال این فاصله برای قهرمانی بسته نشده البته به نظر من
چون فصل قبل خیلی از بازی کنان کلیدی شو ازدست داد


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

4.شانس اول رو به ذوب آهن میدم اما پرسپولیس هم شانس زیادی داره .

احساستون رو درباره این افراد بگید:( کارشناسان استقلال )
| فرهاد مجیدی
1.بازیکن خیلی متعصب و همین طور محبوب در نزد من و در نزد همه استقلالی ها
3. مرد لحظه ها
| خسرو حیدری
1.از رفتن اون از استقلال ناراحت شدم. اگه در استقلال می بود حتی می تونست جزو اسطوره های باشگاه بشه.
3. برگرد
| علیرضا منصوریان
1.متعصب ترین بازیکن استقلال که تا حالا دیدم. همیشه اونو دوس داشتم. هم از نظر بازی هایی که انجام می داد و هم از نظر اخلاقی اونو دوس دارم
3. تعصب
| نیکبخت واحدی
1.راحت بگم که از اون کلا خوشم نمیاد. فکر کنم در نزد طرفدارای پرسپولیس هم اصلا محبوب نیست. قدیمی تر ها شاید یکمی در نزد هواداری استقلال محبوب بودش ولی الان اصلا. برعکس اون شده!
3.سوسول
| احمد رضا عابدزاده
1.از شخصیت اون خوشم میاد و احساس خوبی نسبت به اون دارم
3. عقاب اسیا
| دربی
1.قبل از اون خیلی دوس دارم هر چی زودتر عقربه ساعت بچرخه تا بازی شروع بشه! بازی هم شروع میشه تمام وجودم انگار مشغول این بازی میشه!
3. عصاب خوردی
| پیروزی
1.احساس خاصی ندارم. فقط به عنوان یه رقیب دوس دارم نتیجه نگیره مخصوصا توی دربی : دی
3. چی هست
| میلاد میداوودی
1.واقعا این بازیکن رو خیلی دوس دارم. خیلی سال هست که دوس دارم اونو در استقلال ببینم. استیل اون به نظرم خیلی عالیه و تا حدودی نوع بازی اون از سطح لیگ ما بالاتره.
3. رونالدو
| میثم بائو
1.نظری ندارم
3. بازیکن خوب
| امیر قلعه نوئی
1.مربی محبوب منه. با اینکه خیلی حرف پشت اون هست ولی همیشه اونو دوس داشتم. حداقل برای استقلال خیلی خوب نتیجه گرفته و جام های زیادی رو هم تونسته با اون کسب کنه
3. بهترین مربی دهه اخیر ایران
| منصور پورحیدری
1.یه اسطوره برای استقلال هست و برای من خیلی قابل احترامه. فقط کاش توی دربی ها یکمی بهتر نتیجه می گرفت : دی
3. فکر کنم معتاد

احساستون رو درباره این افراد بگید:( کارشناسان پرسپولیس )
| کریم باقری
2.اسطوره ی فوتبال ایران !
4.کاپیتان فوتبال ایران
| پژمان نوری
2.پرتلاش و جنگنده ! یاد Gatusso میافتم !
4.بازیکن بسیار با تعصب ( البته نسبت به ملوان ) و قدر نشناس نسبت به پرسپولیس و هواداران این تیم
| علی کریمی
2.حاشیه حاشیه حاشیه !
4.همیشه معترض
| علی انصاریان
2.شیث رضایی !!
4.فقط بهش نگاه میکنم
| احمد رضا عابدزاده
2.عقاب آسیا ! هیچ کس به بلندای اون پرواز نخواهد کرد !
4. من بازیهای حجازی رو ندیدم و نمیتونم راجع به حجازی نظر بدم ولی بازیهای عابد زاده رو دیده ام و نظرم اینه که با توجه به شنیده هام حجازی با اختلاف زیاد با عابدزاده در رده دوم قرار داره و عابدزاده اول هست .[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
| دربی
2.هیجان ، استرس ، فوتبال !
4. 1-1
| استقلال
2. 6 !
4.[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
| غلامرضا رضایی
2.گریز پا و فرصت طلب !
4.داینامیک ترین مهاجم ایرانی که تا حالا دیدم .
| فرزاد آشوبی
2.بی حاشیه و محجوب ! از بازیکنان مورد علاقه من .
4.جزو معدود هافبکهای دفاعی بازیساز فوتبال ایران ، حسرت بزرگ .
| افشین قطبی
2.امپراتور ، دل شیر ، 90 + 6 !
4.مربی خوبی هست ولی نه به اون خوبی که خودش میگه.
| علی پروین
2.سلطانی جاودان !
4.خوشحالم که شکسته شدن تابوی پروین و نابود شدن پروینیسم رو دیدم چرا که منجر به نابودی بخش اعظمی از لمپنیزم در فوتبال شد
+
"خداحافظ فوتبال،خداحافظ استادیوم،دیگه منو تو این زمینا نمی بینید"
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


بالاخره دربی پایتخت هم برنده پیدا کرد! خسته نشده بودید از اون همه تساوی؟!
1.
بله دیگه. خسته شده بودیم. درسته اون بازی رو واگذار کردیم حداقلش دیگه این روند خسته کننده تموم شد و اون طلسم شکسته شد.
این وضع بهتره. اون بازی رو پرسپولیس برد این بازی رو هم استقلال می بره و این روند هم همین جوری ادامه پیدا می کنه : دی
2.خسته که چه عرض کنم ! دیگه داشت اشکمون در میامد ! سریالی تکراری و خسته کننده شده بود ! این اواخر دیگه راضی بودیم استقلال هم ببره اما مساوی نشه اما اونا هم زور بردن نداشتن !! امیدوارم تویه دربی از این به بعد اینقدر برد و باخت ببینیم که دلمون واسه اون تساوی ها تنگ بشه !
3. نه تساوی خوب حداقل صندلی ها ورزشگاه سالم می موند
4. اصولا از اونجاییکه من انسان محافظه کاری هستم این تساویها چندان من رو اذیت نکرد .

بقول معروف، این بازی هم مثه بقیه بازیها 3 امتیاز داره یا نه؟ مهمتر از بقیس؟ چرا؟
1.مسلما این بازی با بازی های دیگه خیلی فرق داره. همه جای دنیا دربی از اهمیت خیلی بالایی برخورداره. توی ایران هم که این دربی خیلی مهمه و میشه گفت برای هواداری دو تیم برد در دربی خیلی مهمه و حتی می تونه این برد باعث بشه که مربی تیم در نزد هودارا خیلی محبوب بشه!
در ضمن به جز اون موردی که اشاره کردم چون این دو تیم جزو رقیبای هم هستن و بازی رو در رو هم هست ٬ برد در این دیدار مهمتر میشه.
2.بردن رقیبی دیرینه 3 امتیاز واسه تیم داره ، غرور و سربلندی واسه طرفداران ! حال و هوای خاصی داره که تمامی علاقمندان به فوتبال باهاش آشنا هستن . حال و هوایی که وصفش با کلمات مشکله !
3. از نظر بار روانی این بازی خیلی اهمیت داره مخصوص برای هوادران
4.اهمیتی که از حیث تاریخی داره باعث شده تا این دو تیم به عنوان دوقطب فوتبال ایران شناخته بشن ، تقابل تیم درباری و تیم مردمی همیشه حساسیت زا بوده ، مثل رئال و بارسا .

بهترین (زیباترین) دربی که بیاد میارید، کدوم دربی-ه و چرا؟
1.خب انتخاب یه دونه واقعا خیلی سخته چون دربی های خیلی زیاد رو دیدم.
ولی به نظرم دربی 58 که در سال 83 بود بهترین دربی برای من هستش. یادم میاد که دقیقه 77 سهراب انتظاری یه گلی آفساید زد و داور اون گل رو قبول کرد و نتیجه 2 بر 1 به نفع پرسپولیس شد. خیلی لحظات سختی رو می گذروندم تا اینکه در دقیقه 83 محمود فکری گلزنی کرد و نشون داد که خوب به پرسپولیس گل می زنه : دی . بازی خیلی نفس گیر دنبال میشد تا اینکه آخرای بازی بود(فکر کنم دقیقه سوم وقت های اضافه) که پیروز قربانی با ضربه سر دروازه پرسپولیس رو باز کرد! اون لحظه برای من فوق العاده بود! هیج وقت اونو فراموش کرد.
یه خوشحالی خیلی بدجوری هم اون موقع کردم : دی


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

2.آخرین دربی زیبایی رو که یادمه تساوی 2-2 دو تیم بود که بازی بسیار جذاب و زیبایی بود .همون بازی معروف و جنجالی ! سالی هم که پرسپولیس با افشین قطبی قهرمان شد دربی ها حال و هوای خاصی داشت . از بازی های دور هم برد 3-0 در بازی خداحافظی پیوس هم زیبا و دلچسب بود .
3. دربی خاصی یادم نمیاد اما اون داربی که هاشمی نصب گل زد بعد بی هوش شد یادم نیست چه سالی بود
4.دربی برگشت سال 83 که پرسپولیس 3-2 بخت ،با گل دقیقه 93 قربانی ( اگر اشتباه نکنم )

بهترین گل دربی؟
1.گل محمود فکری که از ضربه کاشته از فاصله بسیار دور تبدیل به گل کرد. واقعا گل فوق العاده ای بود!
متاسفانه سال اون به خاطر نمیارم..
2.گل هایی که هیچوقت از ذهنم نمی ره گل زیبای کریم باقری در دربی قبل ،گل دقایق پایانی محسن خلیلی و گل عیسی تراوره هست . همچنین آخرین ضربه فرشاد پیوس در بازی خداحافظیش رو که بهزاد غلامپور به زیبایی دفعش کرد رو هم یادم نمی ره .
3. گل خاصی رو یادم نیست
4.گل فصل گذشته کاپیتان کریم باقری

بهترین خاطرتون از دربی های گذشته؟
1.همونی که در سوال مربوط به بهترین دربی اشاره کردم.
با دو تا برادر بزرگتر خودم داشتم اون بازیو می دیدم. اونا هم که مثل من بدجور طرفدار این تیم هستن : دی. موقعی که پیروز قربانی در آخرین لحظات گل زد خونه کلا منفجر شد! : دی
خاطره کلا زیاد دارم. اون دربی سال 79 که آخر بازی منجر به درگیری شد هم جزو خاطرات جالب دربی برای من هستش : دی
2.دربی ها همش خاطرست ! لذت تماشای این بازی رو بخصوص وقتی یه جمع استقلالی / پرسپولیسی بودیم فراموش نمی کنم ! کری ها و با هم بودن ها هر چند برای ساعاتی بسیار لذت بخش و خاطره انگیز بود . همیشه تعداد پرسپولیسی هامون بیشتر بود و بیچاره اون استقلالی ها انواع و اقسام تیکه ها رو تحمل می کردن !
استرس های دقایق پایانی و گل هایی هم که تویه این لحظات به ثمر می رسید همیشه خاطره انگیزه.
3. توی شهر ما زلزله اومده بود هم بیرون بودن من از پای tv تکون نخوردم اخه داشتم داربی می دیدم
4.پاره شدن نوار تساویهای سریالی 1-1


بریم سراغ این بازی...محروم یا مصدومی دارید برای بازی؟
1. محروم که فقط حنیف عمران زاده به خاطر کارت قرمز در بازی صبا هست . بازیکن مصدوم هم بیژن کوشکی رو داریم و خبر خوش هم اینه که جباری و روانخواه هم مصدومیتشون برطرف شده و احتمالا در بازی فردا بازی خواهند کرد!
2. محروم جناب حیدری و مصدوم هم اکبری ، زارعی و شکوری .
3.
4.تا جایی که میدونم حیدری غایب بزرگ بازی هست و شکوری هم مصدوم ،

با کسی سر این بازی شرط بندی کردید؟! یعنی اونقدر به تیمتون اطمینان دارید که سرش شرط بندی کنید؟! اگه جواب مثبته، سر چی؟!
1.نه امسال شرط بندی نکردم. سال های پیش ممکنه بود بعضی وقتا این کارو بکنم.
بله اطمینان نداشته باشم که شرط بندی نمی کنم و معمولا توی فوتبال شرط ها رو هم نمی بازم : دی
2.در کل اهل شرط بندی نیستم اما همیشه بعد از دربی ها به دوستان استقلالیم زنگ می زنم و دلداریشون میدم !(البته اگه جواب تلفن رو بدن !! ) هر چی باشه 9 بازیه نبردن و شاید حالا حالا ها هم نبرن !
3. نه
4.خیر ، با وجود مسعود مرادی آنتی پرسپولیس هیچوقت شرط بندی نمیکنم [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

نظرتون درباره این دربی چیه؟ واقعا چقدر ارزش داره برد تیمتون در این بازی برای شما؟ حاضرید تیمتون با تعداد گل بالا تویه این بازی برنده بشه اما هیچ جامی نبره؟! یا برعکس؟!
1.خب بعد از اینکه اون سلسله تساوی ها تموم شد دیگه مردم انتظار دارن که این بازی برنده داشته باشه. این به نظرم خوبه. حداقلش این بار از دوش بعضی مسئولین برداشته میشه و اونا محکوم به چیزایی مثل سیاسی بودن این بازی نمیشن : دی
برد تیم که خیلی خیلی برام مهمه. با این برد اصلا تیم می تونه متحول بشه و با یه تیر میشه گفت سه نشون می زنه : دی. یعنی هم تونسته فاتح دربی بشه و رقیب دیرینه خودشو ببره هم بالاتر از پرسپولیس در جدول قرار می گیره و هم تیم از نظر روحی خیلی زیاد تقویت میشه و در ادامه فصل می تونه بهتر نتیجه بگیره.
بله در مورد سوال آخر هم اگه با تعداد گل بالا ببره که خیلی عالیه و در کنارش یه جامی اون چنان بزرگ نباشه هم بد نیست مثلا همین لیگ برتر رو بتونه ببره خوبه [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
برعکسش که اصلا قابل قبول نیست...
2.این دربی شرایط خاصی برای هر دو تیم داره . نتایج اخیرشون طوری رقم خورده که هر دو به نوعی محکوم به برد هستن و به امتیازات این بازی نیاز مبرم دارن .در جدول هم همسایه هستند و هیچکدوم حاضر نیستن به نفع تیم های دیگه بازی مساوی بشه ! مطمئنا بازی زیبایی رو شاهد خواهیم بود .
ما هم این بازی رو می بریم ، هم جام ها رو !
3. نه من بیشتر دوست دارم استقلال قهرمان بشه تا دربی رو ببره
4.شما رو ارجاع میدم به یک نقل قول منتسب به علی پروین خطاب به بازیکنان : " بازیهای لیگ 30 تاست ، ( البته زمان ایشون 30 تا بوده ) 28 تاشو ببازید دوتای استقلال رو بزنید قهرمانید ؟" [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بهترین بازیکن تیم خودتون و تیم حریف برای این بازی کی میتونه باشه به نظرتون؟؟ اصلا اونا بازیکن خطرناک دارن؟!
1.در استقلال که همین طور که اشاره کردم میلاد میداوودی و فرهاد مجیدی خیلی تاثیر گذار و خطرناک هستن و می تونن تیم حریف رو خیلی آزار بدن! کلا از نظر هجومی خیلی قوی هستیم و می دونید که تا این جای کار با زدن 19 گل بهترین خط حمله لیگ رو در اختیار داریم.
همین طور باید اشاره کنم که مبعلی هم با ضربات شروع مجدد می تونه برای پرسپولیس درد سرساز بشه و لز اون پاس گل های طلایی خودشو بده.
در مورد پرسپولیس هم اطلاعاتم مثل استقلال خیلی زیاد نیست ولی به نظرم غلامرضا رضائی و امیرحسن فشنگچی و محمد نوری جزو بازیکنای کلیدی و خطرناک این تیم هستن همین طور کریم باقری.
2.در این بازی هافبک ها تعیین کننده ترین نقش رو دارن . به نظر من از پرسپولیس غلامرضا و شیث رضایی ، کریم باقری ، مازیار زارع نقش تعیین کننده ای دارند و در تیم مقابل هم مسلما محمد محمدی !! بعد از محمدی فرهاد مجیدی و میداوودی .
3. غلامرضا رضایی
4.در رابطه با تیم حریف که فکر نمیکنم خطری داشته باشن [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] در مورد تیم خودمون هم نظرم اینه که شاید هادی نوروزی بتونه بدرخشه .

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

نقطه قوت و ضعف تیم حریف چیه که تیم شما باید روش کار کنه؟
1.غلامرضائی با سرعت و قدرت بدنی و نفوذ هایی که چه از گوشه و چه توی عمق می کنه خطرناکه و باید روی این قضیه حتما تیم کار کنه.
نقطه ضعف این تیم هم تقریبا در زمینه دفاعی هست و مخصوصا هافبک های وسط اون که از لحاظ دفاعی خیلی خوب نیست و میشه گفت بیشتر هجومی هستن.
امیدوارم سوتی زیاد بدن [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
2.نقطه قوت این تیم طرح ریزی ضد حملات خطرناک وسریع هست که مدافعان پرسپولیس باید بسیار هشیار باشند . نقطه ضعف این تیم رو هم میشه دفاع نه چندان منسجمش دونست . بطور مشخص از عمق دفاع میشه به گل رسید و اگه روز خوب علیرضا محمد و فشنگ چی هم باشه میشه رویه جناحین هم بعنوان راه دوم گلزنی حساب کرد و البته رویه مدافعان استقلال هم !!
3. ----
4. ترجیح میدم راجع به تیم حریف صحبتی نکنم [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

امسال کی رو شایسته قضاوت میدونید؟ اصلا انتخاب داور ایرانی برای این بازی، کار درستیه؟؟
1.من با داور خارجی بیشتر موافقم. با این شرایطی که وجود داره انتخاب داور ایرانی نمی تونه خیلی خوب باشه چون حاشیه های خیلی زیادی به وجود میاد.
حتی اگه یه اشتباه کوچیک هم داور بکنه هوادارای هر دو تیم اونو به خاطر می سپرند! و شاید آخر بازی داوری بد بازی رو بهونه کنن و کلا ذهنیت بدی از اون داور در کشور ما به وجود میاد!
امسال هم مسعود مرادی انتخاب شده که فکر کنم کلا پرسپولیس از این داور ذهنیت بدی داره. من عاقبت اینو زیاد خوب نمی بینم.
یه داور خارجی بیاد حداقلش اینه که بعد بازی راحت به کشورش بر می گرده و دیگه از این خبرا نیست
2.مسعود مرادی برای این بازی انتخاب شده که انتخاب شایسته ای هست . آقای مرادی از بهترین داوران ایران هست و خب شاید یکی از آرزوهاشون قضاوت دربی بود . گرچه به قول یکی از اقوامشون ایشان شدیدا استقلالی هستن اما حداقل از این بابت مطمئنیم که شرافت و اعتبارشون رو تحت تاثیر این مسایل قرار نمیدن . استفاده از داوران ایرانی بجای داوران خارجی حرکت مثبتی بود تا هم کمی از حساسیت بازی کم بشه و هم مجبور نباشیم هزینه ی سنگینی واسه این بازی متحمل بشیم . خوشبختانه در حال حاضر داورهایی داریم که بتونن به خوبی این بازی رو قضاوت کنند. اعتماد اینچنینی به داوران خودمون می تونه ثمره ای به مانند حضور موفق کامرانی فر در جام جهانی داشته باشه اما هیچوقت نباید انتقاد پذیر بودن رو فراموش کرد !
3.خوب دارو که مشخص شده
اما اگه دارو خارجی بود بهتر می شد
4.کار کاملا درستی هست ، دیدیم که پس از سالها دربی رو ترکی قضاوت کرد و هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاد ، هیچ .

بازیکنی از تیم حریف هست که امیدوار باشید بهتون کمک کنه با سوتیهاش؟!
1.شنیدم علیرضا محمد چند بازی هست که برای پرسپولیس سوتی میده امیدوارم توی این بازی یه سوتی خیلی قشنگ بده [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
بادامکی هم اگه به عنوان هافبک دفاعی ازش استفاده بشه می تونه سوتی های خوبی بده : دی
2.مسلما بله ! شاخص ترینشون جناب برهانی هستند که اگه روز خوبشون باشه از هر ده موقعیت عالی یکی رو به تیر می زنه ! مدافعان این تیم هم که سابقه گل به خودی رو دارن .
اما خب مسلما ما فقط به تیم خودمون نگاه می کنیم و رویه سایر اتفاقات غیر قابل پیش بینی فوتبال از جمله اشتباهات داوری و سوتی های تیم حریف حسابی باز نمی کنیم . قدرت و توان تیمی ما حریف شانس استقلال هم خواهد بود !
3. شیث رضایی
4.خدا امیرحسین صادقی رو از ما نگیره [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]( البته امیدوارم مصدوم یا محروم نباشه)

ترکیب ایده آلتون برای این بازی؟ ( کارشناسان استقلال )
1.با توجه به اینکه عمران زاده و کوشکی در این بازی غایب هستن ٬ دیگه کاملا مشخصه که اصلا صلاح نیست از سیستم 2-5-3 استفاده بشه.
به نظرم سیستم 1-3-2-4 خوبه. به این صورت:
.................................................. ...... محمدی........................................ ...........
امیر آبادی.......................... صادقی............................ منتظری................ آندره لوئیز
...................................... آشوبی.............................. رحمتی..............................
میداوودی.................................. ........... جباری...................................... .....مبعلی
.................................................. ..... مجیدی........................................ ............
البته اینو بگم که من خودم از بازی رحمتی اون چنان خوشم نمیاد ولی یه بازیکن دفاعی حتما باید در خط هافبک وجود داشته باشه. اگه مثلا آشوبی و مبعلی و جباری وسط بودن ٬ تیم از نظر دفاعی یکمی به مشکل می خوره. چون این بازیکنا اون چنان تخریبی نیستن ولی رحمتی تا حدودی این خصوصیت رو داره.
برهانی اگه از اول بازی نکنه و نیمه دوم به زمین بیاد بهتره ....
3.

ترکیب ایده آلتون برای این بازی؟ ( کارشناسان پرسپولیس )
2.حدس ترکیب پرسپولیس این روز ها خیلی سخت شده ! چون تغییرات ناگهانی عجیب و غریبی در ترکیب تیم نسبت به بازی های قبلی اعمال میشه ! مثلا اگه دیدین آرفی از اول بازی می کنه نباید تعجب کرد !
به هر حال این تیم در این بازی با شیوه محبوب دایی 4-2-3-1 بازی خواهد کرد . در درون دروازه هر دو دروازه بان شانس برابری دارند . حقیقی سابقه بازی در دربی رو داره و احمدی هم چند بازی هست که عملکرد خوبی داره . در خط دفاع سپهر غایب هست اما رضایی و نورمحمدی به احتمال زیاد جزئ مدافعان خواهند بود . سایرین هم احتمالا محمد نوری ، علیرضا محمد ، فشنگ چی ، مازیار زارع ، مهدی شیری ، کریم باقری و غلامرضا رضایی خواهند بود .
4.به ترکیب دایی اعتماد می کنم .

در اخر، پیش بینیتون برای نتیجه و احتمالا، گلزنان بازی؟
1. پیش بینی بازی که خیلی سخته ولی من پیش بینی می کنم که استقلال 2 بر 1 برنده میشه و گل های استقلال رو هم میداوودی و مبعلی می زنند
2. به نظر من این بازی برنده خواهد داشت و این برد هم (شجاعانه!) با اختلاف دو گل خواهد بود . برای پرسپولیس اگر رضایی بازی کنه شانس اول گلزنی و بعد از اون هافبک هایی مثل کریم باقری و محمد نوری این شانس رو خواهند داشت .
3. استقلال 3 بر 1 می بره با گلهای فرهاد ارش
4.درسته که از 52 تا 89 خیلی فاصله هست اما در نظر داشته باشید از شهریور تا مهر فاصله ی زیادی نیست [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

با توجه به بحث های پیش اومده، فعالیت گروه رو برای انجمن خبر، مفید میدونید یا جمعش کنیم؟!
1.در مورد گروه که روند خیلی خوبی رو در پیش گرفته. به شخصه فعالیت این گروه رو برای انجمن خبر خیلی مفید می دونم. واقعا این گروه ایده خیلی خوبی بوده و همین جوری پیش بره باعث رونق انجمن خبر میشه...
2.هدف از فعالیت این گروه مفید تر کردن فعالیت ورزشی انجمن خبر هست که همیشه شاهد درگیری های ریز و درشت و غیر منطقی در اون بودیم .حرکت بسیار مثبت و خوبی هست و امیدوارم در آینده شاهد گسترش فعالیت های این گروه اینگونه مفید و منطقی باشیم .
همچنین در پایان ضمن تشکر از شما بخاطر طراحی سوالات مناسب ، باید عرض کنم که برای دوستان و طرفداران استقلالی هم آرزوی موفقیت می کنم و جدا از هر رقابتی امیدوارم بازیه خوبی رو ببینیم .چه خوبه که هیچوقت رفاقت رو بخاطر رقابت خراب نکنیم !
ممنون.
3. خوب اومید وارم به فعالیتش ادامه بدهد
4.تا جاییکه که آخرین بار دیدم این گروه 210 عضو داره ( شاید تا الان بیشتر هم شده باشه) ، اما از این 210 نفر چند نفر برای طراحی سوالات اعلام آمادگی کردند ؟ یا چند نفر برای پاسخ دادن به سوالات اعلام آمادگی کردن ؟ سوال اصلی من اینه که پس چرا برخی دوستان عضویت گروه رو می پذیرند ؟؟؟ فلسفه ی وجودی عضو شدن در این گروه ها چیه پس ؟ فقط برای نمایش داده شدن در پروفایل ؟؟؟ [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

با تشکر . [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
--------------------------------------
با تشکر از این 4 دوست عزیز که به سوالات تا حد ممکن، کامل و جامع پاسخ دادن که این اتفاق هم برای اولین بار بود!
در اخر ممنون از وقتیکه گذاشتید و مصاحبه رو خوندید...
به امید یک دربی جذاب...

وین رونی
15-10-2010, 12:09
فکر کردن فقط با پول میشه باشگاه درست کرد
کاملآ مشخصه با زیکنای استیل هیچ حسی نسبت به تیمشون ندارند کاملآ بی تعصبند
..سپاهان..
فکر کنم تماشاچی های تیمهای منچستر و لیورپول و چلسی شعری برای منچستر سیتی ساختن که "شاید شما بتونید با پول همه چیز بخرید اما نمی تونید سابقه و افتخار بخرید" فکر کنم شعرشون تو همین مایه ها بود.
حالا باید برای تیم استیل هم همین شعر رو خوند

pcforlife
15-10-2010, 12:22
عجب مصاحبه ای بود!:18: پاسخ های محمد فوق العاده بود!!!! (البته صحبت های سه دوست دیگه هم معرکه بودش ها!:31:)
ممنون از داش احمد! خدا قوت دادا!:10:

vahidgame
15-10-2010, 12:25
مناظره خوبی بود. امیدوارم خوشتون اومده باشه :31:
از دوست عزیزمون که وظیفه سوال پرسیدن رو بر عهده گرفت تشکر می کنم :10:

mahdishata
15-10-2010, 12:30
حسن اشجاري هم از باشگاه استيل آذين اخراج شد!


در بيانيه اي که از سوي هيات مديره باشگاه استيل آذين صادر شد، آمده است:

مهر : بدينوسيله ضمن عذرخواهي از تمام ملت شريف ايران به اطلاع مي رساند در پي فحاشي و عدم رعايت موازين اسلامي و اخلاقي و هتک حرمت به حريم خانواده هايي که بازي دو تيم استيل آذين و سايپا را به صورت مستقيم از شبکه پنجم سيما تماشا مي کردند، حسن اشجاري تا اطلاع ثانوي از اين باشگاه اخراج و در اختيار کميته انضباطي باشگاه استيل آذين قرار گرفت.

مديران تنها باشگاه خصوصي حاضر در ليگ برتر که هزينه هاي زيادي را براي تيمداري متحمل مي شوند به هيچ وجه حاضر نيستند روح جوانمردي حاکم بر ورزش و رعايت اصول اسلامي و اخلاقي در ورزشگاه ها فداي کسب نتيجه شده و اين گونه رفتارهاي غيراخلاقي را از هيچ بازيکن، مربي و ستاره اي برنمي تابند و قاطعانه با اين مسائل برخورد خواهند کرد.

----
قضيه چي بيد؟

L.A.M.P.A.R.D
15-10-2010, 14:36
ایولللللل...به این میگن مساحبه :40:

Facon_Archi
15-10-2010, 15:21
گل صحیح پرسپولیس رو آفساید گرفتن !!
مگه از این راه ها بتونن بازی رو ببرن!

pcforlife
15-10-2010, 15:51
من موندم چطوری 1 دقیقه وقت اضافه گرفت!:18:
به اینا باشه میگن واسه دربی 80 دقیقه فوتبال کافیه!:31:

vahidgame
15-10-2010, 16:01
این برهانی هم باز می خواد مارو حرص بده :31:
به نظرم نیمه دوم باید جباری به جای برهانی بیاد

Amir..H
15-10-2010, 16:31
من طرف دار سپاهانم ولی ترجیح میدم پرسپولیس برنده شه تا استقلال:5:
..سپاهان..

pcforlife
15-10-2010, 16:58
تبریک به آبی ها!!:31:

Amin-Nasim
15-10-2010, 17:00
ایول استقلال

*IN*
15-10-2010, 17:01
100% سیاسی بود...
شک نکنید...
پارسال پرسپولیس برد امسال نوبت استقلال بود...
حالا دوباره از بازی بعد تساوی ها شروع میشه...

charlize
15-10-2010, 17:03
وای!
اگه دربی های زمان قلعه نوعی رو هم سیاسی نمیکردن، راحت 4-5 تا میزدیمشون!
یعنی دقت کن که الان یکی از هویج ترین تیم هایی که داشتتیم تا حالا برد بازی رو!! دیگه اون ها بماند!
گل فرهاد، یه مشت محکم به دهان مستکبرین!!(منظور همون قطبی!)
ایول داشت..
تبریک به همه(برد دربی هم حال میده ها! حتی از این نوع یخش!: دی)
(الان دوستان قرمز هم اینجا رو 90 میکنن!: دی)

HoJJaT_007
15-10-2010, 17:04
بازی بازم سیاسی بود
قبلا که 800 بار مساوی کردن
بعد دیدن تابلو شده (زیاد تابلو شده بود !) گفتن به پرسپولیس ببره یه بازی رو ، توی بازی قبلی معلوم بود استقلال اصلا بازی نمیکنه (وقتی پرسپولیس گلو زد)
اینجا هم گفتن آخر بازی پرسپولیس بازی نکنه که استقلال یه گل بزنه

باز از بازی های بعدی دوباره مساوی میشند اینو شرط میبندم

A.N.A.P
15-10-2010, 17:04
ایول ایول داش مجیدی رو ایول !!!:26::26::26:

aluminum
15-10-2010, 17:04
این بازی رو هم به لطف داور و فدارسیون بردید

A.N.A.P
15-10-2010, 17:06
پرسپولیس فصل قبل برد میگفتین سیاسیه ؟؟؟

میشه دلیلشو بگین که چرا سیاسیه ؟؟؟

---------- Post added at 05:06 PM ---------- Previous post was at 05:05 PM ----------

ولقعا حرفاتون خنده داره

Mohammad
15-10-2010, 17:06
به دوستان استقلالی تبریک می گم ! حداقل این دربی برنده داشت !

پرسپولیس جدا از داوری از ترکیب دایی ضربه خورد ! همون اول بازی که ترکیب رو دیدم کاملا ناامید شدم !! استفاده از بادامکی و مجتبی شیری کاملا اشتباه بود ! نورمحمدی و باقری باید از اول بازی می کردند ! رضایی که مهاجم نوک بود بیشتر داشت پاس گل میداد تا گل بزنه ! هافبک ها هم در حد خودشون نبودن !! محمد نوری افتضاح بود !!

امیدوارم این تیم از خواب زمستانی بیدار بشه و بجای وعده و وعید کمی غیرت به خرج بدن !

pcforlife
15-10-2010, 17:06
خوشم میاد طرفدار هیچ کدومشون نیستم!:27: یاشاسین ترختوز!! :31:
ولی من موندم چطور کمک داور های ایرانی امید دارن تو جام جهانی سوت بزنن!!:18:

pouya_99999
15-10-2010, 17:07
تبریک به آبی ها

A.N.A.P
15-10-2010, 17:08
Delete Please !

Boy Ka
15-10-2010, 17:08
اینایی که همینطوری از رو معده هی میان سیاسی سیاسی میکنن و میگن بازی سیاسی بود و نتیجه پیش بینی شده یا بیمار هستن یا خودشون رو بیمار فرض کردن یا بقیه رو از پشت کوه اومده!

جمع کنید بابا بساطتون رو. هی سیاسی سیاسی. حالا اگه مساوی میشد باز میومدن میگفتن دیدی مساوی شد!! سیاسی بود!!

البته اینم بهونه خوبیه واسه تیمی که باخته, نتیجه از پیش تعیین شده بود واسه همین باختیم. َ:دی.

vahidgame
15-10-2010, 17:08
به همه استقلالی ها تبریک میگم :40:
چه می کنه این فرهاد :40:

amirhoseinmehri
15-10-2010, 17:09
ای داور hf#$dfg%#dg

pcforlife
15-10-2010, 17:09
پرسپولیس فصل قبل برد میگفتین سیاسیه ؟؟؟

میشه دلیلشو بگین که چرا سیاسیه ؟؟؟

فکر کنم بابته جملات وسط زمین، این استدلال به وجود اومده! :31:

A.N.A.P
15-10-2010, 17:11
فکر کنم بابته جملات وسط زمین، این استدلال به وجود اومده! :31:
آهان !!! این :

ما اسرائیل را نابود میکنیم

:16::16::16:

hamidras
15-10-2010, 17:12
ای داور hf#$dfg%#dg
:2:

آبی = شانس در حد بوندس لیگا

وین رونی
15-10-2010, 17:13
بچه ها کسی عکسی از صحنه گل پرسپولیس نداره که آفساید گرفته شد؟خیلی مهمه واسه کری خوندن و این حرفها :31:

xeNociDe
15-10-2010, 17:13
گل مارو حساب نکردن ( سیاستشونه! ) بعد گل به چی (...) رو به پیروزی میزنن!!!

vahidgame
15-10-2010, 17:13
زیاد توجه نکنید. این پستا طبیعیه :38:

D o l f i n
15-10-2010, 17:14
خوب شلوغه خدا رو شکر
به همه استقلالیها تبریک میگم
بازم فرهاد :40:

A.N.A.P
15-10-2010, 17:16
گل مارو حساب نکردن ( سیاستشونه! ) بعد گل به چی (...) رو به پیروزی میزنن!!!
خوب شد شما جای لمپارد تو جام جهانی که گلش قبول نشد ، نبودید !!! حتما اونجا هم سیاسی بوده !!!:27:

HoJJaT_007
15-10-2010, 17:17
غیاثی هم که گفت گل آفساید نبود

در کل بازی تابلو بود سیاسی ،
میگه بازی قبلی پرسپولیس برد این بازی استقلال بازی های بعدی هم مساوی میشه ;)

vahidgame
15-10-2010, 17:17
دیگه باختو قبول کنید. با این حرفا چیزی عوض نمیشه : دی


غیاثی هم که گفت گل آفساید نبود

در کل بازی تابلو بود سیاسی ،
میگه بازی قبلی پرسپولیس برد این بازی استقلال بازی های بعدی هم مساوی میشه
آهان یعنی دست های پشت پرده در کار بوده که دقیقه 91 استقلال بیاد گل بزنه!

mojtaba-civil
15-10-2010, 17:20
حالا اگه استقلال رو اشتباه داوری باخته بود ، آبی ها اینجا رو ترکونده بودن، بعد حالا میان میگن که باخت رو قبول کنین.

HoJJaT_007
15-10-2010, 17:21
آهان یعنی دست های پشت پرده در کار بوده که دقیقه 91 استقلال بیاد گل بزنه!
صد درصد

این داربی ها اصلا ارزشی نداره اولا که مساوی میشد الانم به نوبت یه تیم میبره :دی

گرافيكار
15-10-2010, 17:21
به نظر من كه پرسپوليس براي برد اومده بود
و بازي رو انصافا به دور از احتياط شروع كرد
كه با توجه به سابقه دربيهاي گذشته قابل تقدير بود
به ويژه اينكه گل رو هم زد
من فكر ميكنم طرفداراي منصف استقلال هم تاييد كنن كه برد حق استقلال نبود و شايد حتي مساوي
چون استقلال به خوصوص نيمه دوم كاملا خنثي بازي ميكرد
يه چيز جالب كه براي من دركش سخت شده اينكه پرسپوليس توي 4 بازي اخير دقايق آخر گل ميخوره
شايد جواب كليشه ايش اين باشه كه از نظر بدني كم ميارن
كه من قبول ندارم خصوصا توي اين بازي
بادامكي به خصوص بعد از كارت گرفتنش بايد بيرون ميومد
نورمحمدي هم كه با آقا محمد موافقم بايد از اول بازي ميكرد
ولي در كل فكر ميكنم پرسپوليس بهتر بازي كرد و در جريان بازي اكتيو تر و موثر تر بود
ولي در كل باز هم بازي قشنگي نبود
هر چند با توجه به اينكه يكي از دوتيم احتياط رو كنار گذاشته بود
بازي بستر مناسبي رو براي زيبا بودن و پرگل بودن داشت خصوصا اگه گل رو داور ميپذيرفت
به طرفداراي استقلال تبريك ميگم

mojtaba-civil
15-10-2010, 17:22
انصافا ما امروز به استقلال نباختیم، به داوری باختیم. :41:

ارنج دایی هم بی تاثیر نبود ولی اشتباه مسخره کمک داور گل پرسپولیسو ضایع کرد.
خدا ازش نگذره. :41:

corey
15-10-2010, 17:23
ای جان برای مظلومی که این همه شانس معلوم نیست از کجاش درمیاد
بازی با سپاهان در حد لوله شدن بعد با همکاری فوق العاده عنایتی و بحرانی ...
بازی با مس...
بازی با صبا ...
اینم داربی که آقای مرادی هم توش بی تقصیر نبود

خدایا یه دونه از این مربیا هم به ما بده که انقدر از داور و بدشانسی نخوریم

charlize
15-10-2010, 17:23
خداییش این چه وضعیه؟!
والا سال قبل پیروزی بازی رو برد، ما استقلالی ها خوشحال شدیم که بلاخره بازی مساوی نشد و یه تیم برد..
اما الان شما...
یاد مسابقه کشتی افتادم..بازیکن ایران با نا داوری وحشتناک، مدال رو ازدست داد..
اومد گفت داوری ال و بل بود...
بعد با مربی صحبت کردن درباره داوری..اونم دروومد گفت"داوری بهونس..اگه شایسته میبود، بازم تلاش میکرد و میبرد بازی رو"
بجای اینکار ها تبریک بگید...

وین رونی
15-10-2010, 17:24
من یه عکس پیدا کردم اما اگه میشد دقیقاً لحظه برخورد پا با توپ بود خیلی خوب بود

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

corey
15-10-2010, 17:26
فقط من موندم اگه گل اول مرادی میگرفت استقلال میخواست چجوری ضد حمله بزنه
کلا مرادی تو این چند سالی که قضاوت داشته شاهکار برای پرسپولیس زیاد داشته
واقعا تماشاچی ها هم سنگ تموم گذاشتن
هنوزم دارن دائی تشویق میکنن

Mohammad
15-10-2010, 17:27
به نظر من كه پرسپوليس براي برد اومده بود
و بازي رو انصافا به دور از احتياط شروع كرد
كه با توجه به سابقه دربيهاي گذشته قابل تقدير بود
به ويژه اينكه گل رو هم زد
من فكر ميكنم طرفداراي منصف استقلال هم تاييد كنن كه برد حق استقلال نبود و شايد حتي مساوي
چون استقلال به خوصوص نيمه دوم كاملا خنثي بازي ميكرد
يه چيز جالب كه براي من دركش سخت شده اينكه پرسپوليس توي 4 بازي اخير دقايق آخر گل ميخوره
شايد جواب كليشه ايش اين باشه كه از نظر بدني كم ميارن
كه من قبول ندارم خصوصا توي اين بازي
بادامكي به خصوص بعد از كارت گرفتنش بايد بيرون ميومد
نورمحمدي هم كه با آقا محمد موافقم بايد از اول بازي ميكرد
ولي در كل فكر ميكنم پرسپوليس بهتر بازي كرد و در جريان بازي اكتيو تر و موثر تر بود
ولي در كل باز هم بازي قشنگي نبود
هر چند با توجه به اينكه يكي از دوتيم احتياط رو كنار گذاشته بود
بازي بستر مناسبي رو براي زيبا بودن و پرگل بودن داشت خصوصا اگه گل رو داور ميپذيرفت
به طرفداراي استقلال تبريك ميگم

تایید می کنم اما استقلال نیمه اول خوب بود . نیمه دوم هم تعویض های خیلی خوبی داشت .
در مقابل نمی دونم چرا دایی امروز اینطوری شده بود !! نیمه اول بارها مدافعان جا موندن ! آخر هم به همون شکل گل خوردن . دایی می بایست برای این بازی بعد از گذشت این همه مدت هماهنگ ترین ترکیب دفاعی رو قرار میداد ! بادامکی و مجتبی شیری این همه بازی نکردند چطور بازی با استقلال فیکس شدن ؟!! تعویض ها هم در واقع پاک کردن گند دایی در ترکیب چینی بود ! تعویض مجتبی شیری و بادامکی ! مهدی شیری ، باقری و نور محمدی بسیار بیشتر می تونستن به پرسپولیس کمک کنن ! رضایی واقعا تنها بود ! هافبک های گلزن پرسپولیس هم هیچ نشونی از هافبک های همیشگی نداشتن !

L.A.M.P.A.R.D
15-10-2010, 17:27
تبریک و تسلیت برای شما دوستان تهرانی :دی



**سپاهان**

vahidgame
15-10-2010, 17:28
خداییش این چه وضعیه؟!
والا سال قبل پیروزی بازی رو برد، ما استقلالی ها خوشحال شدیم که بلاخره بازی مساوی نشد و یه تیم برد..
اما الان شما...
یاد مسابقه کشتی افتادم..بازیکن ایران با نا داوری وحشتناک، مدال رو ازدست داد..
اومد گفت داوری ال و بل بود...
بعد با مربی صحبت کردن درباره داوری..اونم دروومد گفت"داوری بهونس..اگه شایسته میبود، بازم تلاش میکرد و میبرد بازی رو"
بجای اینکار ها تبریک بگید...
صد در صد تایید میشه
حالا هی باخت خودتون رو گردن داور بندازید چیزی عوض نمیشه

L.A.M.P.A.R.D
15-10-2010, 17:29
بابا مرادی بنده خدا چیکارست.....خیلی خوب هم داوری کرد.....تقصیره کمک داور بود

pcforlife
15-10-2010, 17:29
بچه ها کسی عکسی از صحنه گل پرسپولیس نداره که آفساید گرفته شد؟خیلی مهمه واسه کری خوندن و این حرفها :31:



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

تو روح این داوری! نشد یه بازیه مهم سوتی ندن تا این همه حرف و حدیث نباشه!

گرافيكار
15-10-2010, 17:29
خداییش این چه وضعیه؟!
والا سال قبل پیروزی بازی رو برد، ما استقلالی ها خوشحال شدیم که بلاخره بازی مساوی نشد و یه تیم برد..
اما الان شما...
یاد مسابقه کشتی افتادم..بازیکن ایران با نا داوری وحشتناک، مدال رو ازدست داد..
اومد گفت داوری ال و بل بود...
بعد با مربی صحبت کردن درباره داوری..اونم دروومد گفت"داوری بهونس..اگه شایسته میبود، بازم تلاش میکرد و میبرد بازی رو"
بجای اینکار ها تبریک بگید...

كلا حرفاي شما مثل هميشه جالبه
باخت رو زماني ميشه قبول كرد
كه همه چيز عادلانه باشه
وقتي روال بازي عوض شده
طبيعتا نميشه نديده گرفت
من با اين پستهايي كه سياسيه موافق نيستم
اما اينكه تاثير مستقيم داوري رو نديده بگيريم
منصفانه نيست
در كل من بازم به استقلاليا تبريك ميگم

corey
15-10-2010, 17:29
خداییش این چه وضعیه؟!
والا سال قبل پیروزی بازی رو برد، ما استقلالی ها خوشحال شدیم که بلاخره بازی مساوی نشد و یه تیم برد..
اما الان شما...
یاد مسابقه کشتی افتادم..بازیکن ایران با نا داوری وحشتناک، مدال رو ازدست داد..
اومد گفت داوری ال و بل بود...
بعد با مربی صحبت کردن درباره داوری..اونم دروومد گفت"داوری بهونس..اگه شایسته میبود، بازم تلاش میکرد و میبرد بازی رو"
بجای اینکار ها تبریک بگید...

من میگم نه پارسال سیاسی بود نه امسال
اتفاقا یاد پارسال افتادم که همه دوستان دم از سیاسی بودن بازی میزدن
باز دم مریم و روژان و متالیکا گرم ( جاشون خالیه)

دلیلی هم نداره تبریک بگیم مگه از بردن استقلال خوشحالیم که بیایم تبریک بگیم:دی

rambo_1386
15-10-2010, 17:30
:thumbsup::thumbsup::26::26::26::26::26::26::26::2 6::thumbsup::thumbsup:

mojtaba-civil
15-10-2010, 17:31
خداییش این چه وضعیه؟!
والا سال قبل پیروزی بازی رو برد، ما استقلالی ها خوشحال شدیم که بلاخره بازی مساوی نشد و یه تیم برد..
اما الان شما...
یاد مسابقه کشتی افتادم..بازیکن ایران با نا داوری وحشتناک، مدال رو ازدست داد..
اومد گفت داوری ال و بل بود...
بعد با مربی صحبت کردن درباره داوری..اونم دروومد گفت"داوری بهونس..اگه شایسته میبود، بازم تلاش میکرد و میبرد بازی رو"
بجای اینکار ها تبریک بگید...
اگه پارسال شما از برد پرسپولیس خوشحال شدین چون پرسپولیس مرد و مردونه بازی رو برد، نه به کمک داور.
:41:

A.N.A.P
15-10-2010, 17:31
حالا اگه استقلال رو اشتباه داوری باخته بود ، آبی ها اینجا رو ترکونده بودن، بعد حالا میان میگن که باخت رو قبول کنین.
مگه فصل قبل باختیم ، اومدیم اینجا رو ترکوندیم ؟؟؟

باخت رو قبول کنید !!!:31:

گرافيكار
15-10-2010, 17:31
بابا مرادی بنده خدا چیکارست.....خیلی خوب هم داوری کرد.....تقصیره کمک داور بود

منم موافقم مرادي تقريبا خوب قضاوت كرد
كمي توي وقتاي تلف شده فقط كم حساب كرد
در ضمن اميدوارم اين كمك داور به رسم غلط فوتبال ما بايكوت نشه
چون يه صرفا يه اشتباه بود

mohsen121
15-10-2010, 17:31
خدايا اين خر شانسي رو از استقلالي هاي محترم نگير . ولي خودمونيم چه ضربه قيچي زد نوري .

hamidras
15-10-2010, 17:33
تمام کارشناسا گفتن گل سالم بوده.

A.N.A.P
15-10-2010, 17:33
ای خدا !!! 4 میلیون SMS داده این ملت !!! ؟؟؟

برنده که نمیشن هیچ ، میلیارد میلیارد پول دو دستی تقدیم میکنن به مخابرات محترم !!!

L.A.M.P.A.R.D
15-10-2010, 17:34
اره خوب زد

---------- Post added at 05:34 PM ---------- Previous post was at 05:34 PM ----------

سپاهان کی بازی داره با پیروزی ؟ :21:

CHEGUEVARA.
15-10-2010, 17:35
استقلالی ها خوشحالین نه.......؟؟؟
آخی مگه اینکه همینطوری ببرین...
من باز هم میگم که این نتیجه سیاسیه مطمئن باشید...:19:

corey
15-10-2010, 17:35
اصولا تو اشتباه گروه داوری مقصر هستا !!!!!!!!!!

Mohammad
15-10-2010, 17:37
ذوب آهن تا دقیقه حدود 40 با 3 گل از ملوان جلو هست ، سپاهان هم تا دقیقه 80 3-2 از پیکان .

A.N.A.P
15-10-2010, 17:38
استقلالی ها خوشحالین نه.......؟؟؟
آخی مگه اینکه همینطوری ببرین...
من باز هم میگم که این نتیجه سیاسیه مطمئن باشید...:19:
Yeah !!!

فصل قبل حتما شما سالم بردین ؟؟؟ سیاسی بود نه محمدرضا ؟؟؟

vahidgame
15-10-2010, 17:38
به به می بینم که به زمینو زمان دارید گیر میدید! :31: واقعا لذت بردیم :31:
دربی قبلی یادمه بعضی ها حداقل تبریک می گفتن :20:

L.A.M.P.A.R.D
15-10-2010, 17:38
اصولا تو اشتباه گروه داوری مقصر هستا !!!!!!!!!!
اره....ولی شما گفتید مرادی.....نه گروه داوری مرادی:11:

وین رونی
15-10-2010, 17:39
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

تو روح این داوری! نشد یه بازیه مهم سوتی ندن تا این همه حرف و حدیث نباشه!


ایول دمت گرم تازه بر اساس قوانین اگه کمی هم بازیکن قرمز جلوتر بود باز هم نباید آفساید می گرفت.
حالا این کمک می خواد بره آسیا داوری کنه؟؟!!!!

بی باک بی بال
15-10-2010, 17:40
حالا خوب بعد از عمری یه بار اشتباه داور به ضرر پیروزی بود یه خوردجنبه داشته باش

Mohammad
15-10-2010, 17:41
Yeah !!!

فصل قبل حتما شما سالم بردین ؟؟؟ سیاسی بود نه محمدرضا ؟؟؟

اگه منظورت از محمدرضا منم بنده کاری به سیاست ندارم ! :31:
نظر همه دوستان محترم اما سیاست به اون معنی خیر !

L.A.M.P.A.R.D
15-10-2010, 17:41
ذوب آهن تا دقیقه حدود 40 با 3 گل از ملوان جلو هست ، سپاهان هم تا دقیقه 80 3-2 از پیکان .
ایول ذوب.....کاش که سپاهان مساوی نکنه:41:

A.N.A.P
15-10-2010, 17:43
ایول دمت گرم تازه بر اساس قوانین اگه کمی هم بازیکن قرمز جلوتر بود باز هم نباید آفساید می گرفت.
حالا این کمک می خواد بره آسیا داوری کنه؟؟!!!!
ببخشید کدوم قانون اینو میگه ؟؟؟ شما اگه 1mm هم جلوتر از بقیه باشی آفسایده !!!

---------- Post added at 05:43 PM ---------- Previous post was at 05:41 PM ----------


اگه منظورت از محمدرضا منم بنده کاری به سیاست ندارم ! :31:
نظر همه دوستان محترم اما سیاست به اون معنی خیر !
نه دادا !!! همون کاربر CHEGUEVARA !!!

بی باک بی بال
15-10-2010, 17:43
ایول دمت گرم تازه بر اساس قوانین اگه کمی هم بازیکن قرمز جلوتر بود باز هم نباید آفساید می گرفت.
حالا این کمک می خواد بره آسیا داوری کنه؟؟!!!!
:18::18::18:

pcforlife
15-10-2010, 17:45
اگه پاها رو خط باشه و سر و سینه جلو باشه فکر کنم آفساید نیست!

vahidgame
15-10-2010, 17:45
ببخشید کدوم قانون اینو میگه ؟؟؟ شما اگه 1mm هم جلوتر از بقیه باشی آفسایده !!!

همین الان اختراع شدش :31:

mojtaba-civil
15-10-2010, 17:46
مگه فصل قبل باختیم ، اومدیم اینجا رو ترکوندیم ؟؟؟

باخت رو قبول کنید !!!:31:
روی ناداوری که نباختین.
پرسپولیس مردونه بازی رو برد.
امروز استقلال با کمک داور برنده شد.

Mohammad
15-10-2010, 17:46
====

به نظر من اگه این تیم الان ببازه بهتر از اینکه تویه هفته های پایانی یا بعدی ببازه !! شاید اینطوری به خودشون بیان !! اگه سایت پرسپولیس رو بخونین می بینین همش می گن ما هم قسم شدیم ما فلان شدیم اما به عمل که می رسه یه کم غیرت به خرج نمیدن !

سیستم داوری ما خوب نیست ! اگه یک کمک داور یا داور اینگونه اشتباه می کنه باید محروم بشه !! نه اینکه رئیس کمیته داوران بیاد حمایت و توجیه کنه !! از اون طرف کل بازیکنان ایرانی باید یاد بگیرن اینقدر تلاش کنن که اشتباهات داوری نتونه نتیجه بازی رو تغییر بده !
هر وقت اسم اشتباهات داوری میاد یاد فصل قبل میافتم ! بازیه منچستر - چلسی ! بازی که جام رو از منچستر گرفت و هیچ اتفاقی هم نیافتاد !!

دایی اگه هوشمندانه تر ترکیب چیده بود "یکی از گل هاش" اون گل آفساید میشد !

charlize
15-10-2010, 17:48
ببخشید کدوم قانون اینو میگه ؟؟؟ شما اگه 1mm هم جلوتر از بقیه باشی آفسایده !!!

منظورشون حرف فک کنم نصیر زادس که میگفت فیفا به کمک داور ها توصیه میکنه که اگه مهاجم یخورده جلوتر بود، برا جذاب تر شدن بازی، آفساید اعلام نکنید..!
حالا دیگه نمیدونم...

ifu
15-10-2010, 17:48
استقلال برد دربی رو!
به آبی ها تبریک و به قرمزها تسلیت میگم!

iman_abi
15-10-2010, 17:49
تبریک به همه استقلالیا ! چه گلی زد مجیدی دمش گرم خیلی حال کردم!

mojtaba-civil
15-10-2010, 17:50
حالا خوب بعد از عمری یه بار اشتباه داور به ضرر پیروزی بود یه خوردجنبه داشته باش
بعد یه عمر؟
همین هفته پیش پرسپولیس به داوری باخت.
2 تا پنالتی رو نگرفتن.
پنالتی که روی اولادی شد هم مشکوک بود.
پژمان نوری هم باید اخراج میشد.

masoudtr
15-10-2010, 17:50
بازم خر شانسی و بس:31:

mojtaba-civil
15-10-2010, 17:51
تبریک به همه استقلالیا ! چه گلی زد مجیدی دمش گرم خیلی حال کردم!
چه گلی زد نوری. :41:

L.A.M.P.A.R.D
15-10-2010, 17:52
پیکان قزوین2 - 4فولاد مبارکه سپاهان

pcforlife
15-10-2010, 17:53
البته فکر کنم نصیرزاده می گفت: اگه صحنه ای آفساید باشه و داور اونو نگیره (و توپ هم نهایتا گل بشه)، فیفا کمتر از صحنه ای که آفساید نباشه و داور آفساید بگیره (دیگه توپ گل بشه که وای وای) از قضاوت داور امتیاز کم می کنه! یعنی حالت دوم قبح بیشتری داره (همین اتفاقی که این بازی متاسفانه رخ داد) :20:

fery joon
15-10-2010, 17:53
تبریک میگم به همه ی اس اسی ها :8:

عشق است کاپیتان فرهاد :40:

وین رونی
15-10-2010, 17:54
ایول دمت گرم تازه بر اساس قوانین اگه کمی هم بازیکن قرمز جلوتر بود باز هم نباید آفساید می گرفت.
حالا این کمک می خواد بره آسیا داوری کنه؟؟!!!!
مجبورم توضیح بدم:
در قوانین جدید اگر دست بازیکن در محدوده آفساید باشه آفساید اعمال نمیشه و در صحنه مذکور نوری از بغل به طرف دروازه استقلال بود در شرایطی که دستش هم مساوی بازیکن استقلال بود.شاید من منظورمو خوب نرسوندم اما وقتی عکس رو دیدم متوجه شدم اگه کمی نوری در همین حالت هم جلوتر بود دستش در محدوده آفساید بود که طبق قانون 11 فیفا این آفساید نیست

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

corey
15-10-2010, 17:56
اره....ولی شما گفتید مرادی.....نه گروه داوری مرادی[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ](17).gif

گروه داوری هم یعنی شخص داور دیگه :دی

گیر نده که موقع خریدن ساعت آندو بهت گیر میدیما:دی

mojtaba-civil
15-10-2010, 17:59
مجبورم توضیح بدم:
در قوانین جدید اگر دست بازیکن در محدوده آفساید باشه آفساید اعمال نمیشه و در صحنه مذکور نوری از بغل به طرف دروازه استقلال بود در شرایطی که دستش هم مساوی بازیکن استقلال بود.شاید من منظورمو خوب نرسوندم اما وقتی عکس رو دیدم متوجه شدم اگه کمی نوری در همین حالت هم جلوتر بود دستش در محدوده آفساید بود که طبق قانون 11 فیفا این آفساید نیست

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

کار به بازیکن بغلی نوری نداشته باش، یه مدافع اونور کلا آفسایدو پر کرده.
نمیتونم از تو عکس تشخیص بدم کیه.
از اینی که جفت نوریه هم عقبتره.
پاش تو محوطه 6 قدمه.

pcforlife
15-10-2010, 17:59
جالبه تلویزیون صحنه آهسته ها رو اصلا پوشش نمیداد! تو آزادی بودیم، خیلی زوتر صحنه آهسته ها رو میدیدیم!:31:
تیکه مزدک به فلشه فاصله توپ از خط دربازه (نه توی دربازه) ته خنده بود!!:27:

mojtaba-civil
15-10-2010, 18:00
تبریک میگم به همه ی اس اسی ها :8:

عشق است کاپیتان فرهاد :40:
عشق است کمک داور :2:

L.A.M.P.A.R.D
15-10-2010, 18:00
گروه داوری هم یعنی شخص داور دیگه :دی

گیر نده که موقع خریدن ساعت آندو بهت گیر میدیما:دی
باشه باشه :دی....حالا چرا عصبانی میشی ؟ :دی...با هم راه میایم :دی

e.s.e.t
15-10-2010, 18:00
سلام
اول از همه تسلیت میگم به دوستان قرمز و این برد رو تقدیم میکنیم به مرحوم داوود جورابلو


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
غروب پاییزه لنگی غم انگیزه گل داداش فرهاد اشکاشو میریزه



3 متر پریدم هوا از امادگی بدن خودم حال کردم


میگم شیث هم جز کاهنان معبد امون بود خبر نداشتیم:31:

خدایا بخاطر خلقت فرهاد مجیدی ممنونیم

تو تک ستاره ی فوتبال مایی اهای فرهاد مجیدی
تو خورشیدی ولی غروب نداری اهای فرهاد مجیدی

ولی داشتین{ اسرائیل نابود خواهد شد}:21:

pcforlife
15-10-2010, 18:02
میگم شیث هم جز کاهنان معبد امون بود خبر نداشتیم:31:
:31:
.
.
.

mojtaba-civil
15-10-2010, 18:04
سلام
اول از همه تسلیت میگم به دوستان قرمز و این برد رو تقدیم میکنیم به مرحوم داوود جورابلو


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
غروب پاییزه لنگی غم انگیزه گل داداش فرهاد اشکاشو میریزه



3 متر پریدم هوا از امادگی بدن خودم حال کردم


میگم شیث هم جز کاهنان معبد امون بود خبر نداشتیم:31:

خدایا بخاطر خلقت فرهاد مجیدی ممنونیم

تو تک ستاره ی فوتبال مایی اهای فرهاد مجیدی
تو خورشیدی ولی غروب نداری اهای فرهاد مجیدی

ولی داشتین{ اسرائیل نابود خواهد شد}:21:
جالبه که استقلالی ها یه جور حرف میزنن انگار بازی رو با بازی خوبشون بردن.
نه داداش من برو از خلقت کمک داور ممنون باش که گل رو قبول نکرد و گرنه الان آبی غم انگیز بود. :41:
کاش مرد و مردونه باخته بودیم، اینقدر ناراحتی نداشت که داور بازی رو خراب کنه.

xeNociDe
15-10-2010, 18:05
کاش مرد و مردونه باخته بودیم، اینقدر ناراحتی نداشت که داور بازی رو خراب کنه.
حقیقتیه...:27:

L.A.M.P.A.R.D
15-10-2010, 18:06
ولی داشتین{ اسرائیل نابود خواهد شد}[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
:39::39::39:

mojtaba-civil
15-10-2010, 18:07
آهای مسعود مرادی تو تک ستاره داوری مایی :2:

L.A.M.P.A.R.D
15-10-2010, 18:09
ولی نه قرمز نه ابی فقط زرده طلایی :31:

Amir..H
15-10-2010, 18:09
جالبه که استقلالی ها یه جور حرف میزنن انگار بازی رو با بازی خوبشون بردن.
خوب همیشه تیم برنده کری میخونه دیگه
مهاجم خوب داشتن خیلی مهمه راحت موقعیت گل میکنه
استقلالیا شانس اوردن که ارش برهانی نبود اگه نه عمرآ نمیتونست این توپو گل کنه
..سپاهان..

وین رونی
15-10-2010, 18:09
بازی تموم شد بازی قبل ما بردیم امسال آبی ها بازی بعد مساوی میشه بازی بعدتر یکی می بره یکی میبازه این اصل فوتباله
دلیلی نمی بینم تبریک بگم و انتظار هم نداشتم اونها هم به ما تبریک می گفتن.دو روز دیگه هم همه چیز به حالت عادی بر می گرده
اما پرسپولیس با این وضع دفاع(نیمه اول مخصوصا)مقابل ذوب آهن و خلعتبری و سپاهان و توره وضعش خطرناک میشه،استقلال هم با این بازی که نیمه دوم کرد نشون داد از نظر بدنی کم میاره
اینها مثلاً می خوان برن آسیا بازی کنن؟

Amir..H
15-10-2010, 18:12
ولی نه قرمز نه ابی فقط زرده طلایی :31:
غلام معرفتتم. ذوب اهنم هست.
کلآ تیمای اصفهانیو عشق است:40::40::40:
..سپاهان..

mojtaba-civil
15-10-2010, 18:12
این عکس بهتر نشون میده، تو عکس قبلی خط آفساید رو کمی جلوتر از جایی که بود کشیده بودن.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Amir..H
15-10-2010, 18:15
بازی تموم شد بازی قبل ما بردیم امسال آبی ها بازی بعد مساوی میشه بازی بعدتر یکی می بره یکی میبازه این اصل فوتباله
دلیلی نمی بینم تبریک بگم و انتظار هم نداشتم اونها هم به ما تبریک می گفتن.دو روز دیگه هم همه چیز به حالت عادی بر می گرده
اما پرسپولیس با این وضع دفاع(نیمه اول مخصوصا)مقابل ذوب آهن و خلعتبری و سپاهان و توره وضعش خطرناک میشه،استقلال هم با این بازی که نیمه دوم کرد نشون داد از نظر بدنی کم میاره
اینها مثلاً می خوان برن آسیا بازی کنن؟
در مقابل سپاهان ذو ب اهن که حرفی واسه گفتن ندارن
همین الان ذوب تو نیمه اول 3 تا به ملوانی زد که پرسپولیسو برده بود
..سپاهان..

L.A.M.P.A.R.D
15-10-2010, 18:15
غلام معرفتتم. ذوب اهنم هست.
کلآ تیمای اصفهانیو عشق است:40::40::40:
..سپاهان..
اره اونم هست...........فدای تو:40::40::40:

hojjatinho
15-10-2010, 18:16
کلا برد دقایق اخر حالش بیشتره یاد پیروز قربانی به خیر:20:
دوستان کسی فیلمی از صحنه افساید نداره با اینکه تو همون تصویر تند اول من حدس زدم
گل درست بوده ولی این کار صدا سیما منو به شک انداخت!
برداشتن صحنه رو وقتی متوقف کردن که هنوز توپ به پلی بازیکن پرسپولیس نخورده :18:.
کاشکی یکی بیا فیلم بزاره با عکس نمی شه تشخیص داد
. البته من فکر می کنم 90 درصد افساید نبود ولی خوب می خوام مطمئن بشم

*IN*
15-10-2010, 18:17
از این پس دربی را با نام داورش پیش بینی کنید ، ترکی مظفری یا مرادی؟!

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]مرجع خبری پرسپولیس : اوج هیجان را پس از هفت تساوی پی در پی تجریه کنید ! فرمول جدید اختراع شده است ، ترکی برای مساوی ، مظفری برای برد پرسپولیس ، مرادی برای برد استقلال!

مسابقه اول لیگ برتر است ، بازیکنان پرسپولیس در خانه خودی 90 دقیقه زیر باران فحاشی و سنگ و بطری پرانی تماشاگران تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی(!) بازی می کنند ، پرسپولیسی ها در نهایت برنده می شوند و یک بازی هم محروم و 30 میلیون تومان جریمه می شوند!

بازی با سایپا بدون تماشاگر برگزار شده و پرسپولیس برنده می شود . دوباره بازی با یک تیم تبریزی دیگر رسیده و پرسپولیس برابر شهرداری به میدان می رود . نود دقیقه علی دایی و کریم باقری زیر باران فحش و بی شرف شنیدن تماشاگران روحیه خود را از دست داده ، اما یک بر صفر پیش می افتند ، داور 7 دقیقه وقت تلف شده محاسبه می کند تا میزبان در دقیقه 97 با یک اوت دستی شکست را با تساوی تعویض کند.

کمیته انضباطی یک ماه پس از مسابقه(!) وارد میدان شده و تمام شعارهای سیاسی ، جدایی طلبانه ، فحاشی به اسطوره های ملی ، سنگ پرانی و... را با یک جلسه محرومیت تعلیقی(!) و جریمه نقدی جریمه می کند !



لیگ برتر 20 روز تعطیل شده و سپس بازی با ملوان بندرانزلی فرا می رسد . با اولین حرکت جدی بازیکنان ملوان درون محوطه جریمه پرسپولیس داور نقطه پنالتی را نشان می دهد ، به گواه کارشناس داوری برنامه نود و ناظر مسابقه تا پایان نود دقیقه دو پنالتی به نفع پرسپولیس توسط خداداد افشاریان گرفته نشده و او گلزن ملوان پژمان نوری را به ناحق اخراج نمی کند. پرسپولیس یک هفته قبل از داربی برابر ملوان در ورزشگاه آزادی سه بر دو شکست می خورد و سه امتیاز دیگر از دست می دهد و بالطبع انگیزه تماشاگران این تیم برای حضور در دربی هم کمتر می شود.


پیش از دربی شصت و نهم پس از 40 سال جایگاه تماشاگران پرسپولیس را گرفته و علاوه بر کارگردانی صدای ورزشگاه ، تمام تلاش خود را برای تقسیم تصویر در ورزشگاه و برابر نشان دادن دو تیم انجام می دهند . داوری که سال هاست در فوتبال ایران به سوت زدن ضد پرسپولیس شهره است و یک قهرمانی جام حذفی به این تیم بدهکار است ، به عنوان داور انتخاب می شود تا پس از 5 سال شانس استقلال هم برای دیدن رنگ برد دربی افزایش یابد .


هفت دقیقه کافی است تا تمام معادلات و پیش بینی ها به حقیقت بپیوندد ، سالم ترین گل ممکنی که یک بازیکن می تواند در فوتبال به ثمر برساند ؛ در میان ناباوری همگان و در مقابل دیدگان کمک داور و داور مسابقه مردود اعلام می شود و ...

*****

فلاش بک:

فروردین یک هزار و سیصد و هشتاد و هفت . تیم ملی به عربستان می بازد . از بالا دستور می رسد برای آرام کردن جو عمومی ، علی دایی برکنار شود . به علی دایی می گویند بعدازظهر جلسه در خصوص وضعیت کادرفنی تیم ملی تشکیل خواهد شد و صبح رئیس سازمان تربیت بدنی حکم اخراج را امضا می کند! یک سال و نیم می گذرد از علی دایی اخراج شده می خواهند علاوه بر بخشش مبلغ باقی مانده قرارداد سه ساله اش ، مالیاتش را هم پرداخت کند تا دیگر از این اشتباهات(مربی گری ملی!) تکرار نکند ! دایی زیر بار نرفته و در مقابله با مسئولان بله قربان گوی فدراسیون سر خم نکرده و به دنبال زنده کردن مبلغ باقی مانده قرارداد خود می رود . مسئله ای حقوقی که کودکان 10 ساله هم بارها و بارها آن را تا به حال در دنیای فوتبال دیده اند که هنگام اخراج مربی از تیمی مبلغ کامل قرارداد وی باید پرداخت شود . مسئله به کمیته انضباطی کشیده می شود ، کمیته نه رای بر ضد مسئول فدراسیون خود می دهد و نه دایی و میانه را گرفته و پرداخت حقوق مدت زمان بی کاری علی دایی را حکم می کند . فدراسیون به حکم اعتراض کرده ! و کار به کمیته استیناف می کشد و این کمیته دایی را از دریافت هر گونه حق و حقوقی محروم می کند!! تا خوش خدمتی مجریان عدالت به اوج خود برسد...

*****

دربی های لیگ هشتم با قضاوت داور ایرانی محسن ترکی مساوی شده ، و از لیگ نهم قرار شده یک بازی در میان پرسپولیس و استقلال برنده از زمین خارج شوند تا شعارهای سیاسی روی سکوهای دربی شصت و هفتم تکرار نشود !

اولین دربی با مربی گری علی دایی ، با قضاوت داوری تقریبا قرمز یعنی سعیدمظفری زاده با پیروزی سرخ پوشان به پایان می رسد . اما با کی تفاوت بزرگ و این که داوری هیچ تاثیری در نتیجه مسابقه نمی گذارد و شوت سرکش کاپیتان باقری پیروز دربی را رقم می زند. لیگ نهم هم با حسرت مسعود مرادی به پایان رسیده و اولین دربی لیگ دهم مصادف می شود با آخرین سال قضاوت مسعود مرادی ، داوری که در تمام سال های داوری به گرایش به رنگ آبی شهره بوده است .

کسی که یک قهرمانی جام حذفی به پرسپولیسی ها بدهکار است و با نگرفتن آن خطای هند معروف مسابقه پرسپولیس برابر مس کرمان در لیگ هشتم زمینه اخراج افشین قطبی را از پرسپولیس فراهم کرده است .

هفت دقیقه از دربی شصت و نهم نگذشته که پرسپولیس باز هم برابر رقیب خود پیش می افتد ، گل زیبای محمد نوری تور دروازه استقلال را به لرزه در می آورد اما در میان بهت و حیرت همگان کمک داور دوم مرتضی کریمی در شلوغی محض محوطه جریمه گل را آفساید اعلام کرده و مرادی هم تصمیم کمکش را تایید می کند . 83 دقیقه می گذرد تا به دقایق تلف شده رسیده ، استقلالی که 45 دقیقه تمام نیمه دوم را در زمین راه رفته ، یک حمله کرده و یک گل می زند تا این دربی هم برنده داشته باشد...

*****

کشف فرمول جدید آسان تر از آن چیزی است که نیازی به تحلیل داشته باشد . محسن ترکی و تساوی ، سعیدمظفری زاده و برد پرسپولیس ، مسعود مرادی و پیروزی استقلال به کمک زمین و زمان و کمکِ تیم داوری . هفت مسابقه را دو تیم یک یک می کنند که در دو تایش در بازی رفت و برگشت حتی زننده گل دو تیم هم و ترتیب پیش افتادن تیم ها هم تغییر نمی کند ، شعارهای خشمگین مردم در دربی رفت 88 استادیوم را به لرزه درمی آورد و سناریوی پیروزی تحمیلی یک در میان آغاز می شود . پرسپولیس در دقیقه 86 یک برد می آورد و تمام عناصر به گونه ای چیده می شود که در دقیقه 90 استقلال هم یک گل بزند تا از زمین برنده خارج شود . خودتان به این سناریو های خودتان خنده تان نمی گیرد ؟ تا این اندازه ساده لوح فرض کردن ملت مشمئزکننده نیست؟ کاش سناریوهایتان کمی پیچیدگی داشت...

حسن مهدوی . مرجع خبری پرسپولیس


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

mojtaba-civil
15-10-2010, 18:17
بازی تموم شد بازی قبل ما بردیم امسال آبی ها بازی بعد مساوی میشه بازی بعدتر یکی می بره یکی میبازه این اصل فوتباله
دلیلی نمی بینم تبریک بگم و انتظار هم نداشتم اونها هم به ما تبریک می گفتن.دو روز دیگه هم همه چیز به حالت عادی بر می گرده
اما پرسپولیس با این وضع دفاع(نیمه اول مخصوصا)مقابل ذوب آهن و خلعتبری و سپاهان و توره وضعش خطرناک میشه،استقلال هم با این بازی که نیمه دوم کرد نشون داد از نظر بدنی کم میاره
اینها مثلاً می خوان برن آسیا بازی کنن؟
نترس، استقلال که آسیایی نشد.
فقط پرسپولیس میره آسیا.
در ضمن مشکل خط دفاعی به خاطر این بود که 3 مدافع پرسپولیس مصدوم و محروم بودن.
سپهر که محروم بود، جلال اکبری و ابراهیم شکوری مصدوم بودن.
تیم دفاع چپ نداشت، علی عسگری هم خیلی تو کار دفاعی بده.
تو نیمه اول کم توپ خراب نکرد.
البته قبول دارم که تو بازیهای قبلی با حضور همه مدافعا هم دفاع تیم مشکل داشت ولی این دلایل امروز مزید بر علت بودن.
مجتبی شیری که نیمه اول گند زده بود تو کارهای دفاعی، تو 2 تا صحنه جا موند و اگه برهانی و میداوودی بازیکن بودن، توپ رو گل میکردن.
میداوودی انصافا بازیکن خوبیه ولی امروز نشون داد مرد بازیهای بزرگ نیست.

ghermezeteh
15-10-2010, 18:18
تبریک به مسعود مرادی :2::2:

pcforlife
15-10-2010, 18:18
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
تو اینجا هنوز فشنگچی پاس نداده!:20: وقتی فشنگچی توپ رو انداخت نوری با امیر آبادی (فکر کنم) تقربیا تو یه خط بودن! در کل آفساید نبود!:20:
من تو کفه کمک داورم! جاگیری عالی! قضاوت افتضاح!:13:

vahidgame
15-10-2010, 18:19
یه ساعته دارید چرت و پرت میگید خسته نشید؟ : دی

Amir..H
15-10-2010, 18:20
کلا برد دقایق اخر حالش بیشتره یاد پیدوز قربانی به خیر[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ](26).gif
دوستان کسی فیلمی از صحنه افساید نداره با اینکه تو همون تصویر تند اول من حدس زدم
گل درست بوده ولی این کار صدا سیما منو به شک انداخت!
برداشتن صحنه رو وقتی متوقف کردن که هنوز توپ به پلی بازیکن پرسپولیس نخورده [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ](24).gif.
کاشکی یکی بیا فیلم بزاره با عکس نمی شه تشخیص داد
. البته من فکر می کنم 90 درصد افساید نبود ولی خوب می خوام مطمئن بشم

بابا تابلو بود افساید نیست سر چی چونه میزنید
همه کارشناسا زنگ زدن شبکه 3 گفتن افساید نیست
بازم شما استقلالیا نمیخواین قبول کنین
3 امتیاز بازی مال شماست دیگه سر چی چونه میزنید
..سپاهان..

mojtaba-civil
15-10-2010, 18:22
لینک فیلم گل پرسپولیس به استقلال:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

hojjatinho
15-10-2010, 18:24
تو اینجا هنوز فشنگچی پاس نداده!:20: وقتی فشنگچی توپ رو انداخت نوری با امیر آبادی (فکر کنم) تقربیا تو یه خط بودن! در کل آفساید نبود!:20:
من تو کفه کمک داورم! جاگیری عالی! قضاوت افتضاح!:13:
دقیقا حرف منم همینه هنوز پاس نداده اینا حساب میکنم (منظور صدا سیماست ) حالا که قبوله افساید نبود حداقل بزار پاسو بده بععععد!

حال اقای میرزایی از نوع مزدکش چه طوره کسی ازش خبر نداره؟

---------- Post added at 08:24 PM ---------- Previous post was at 08:23 PM ----------


تو اینجا هنوز فشنگچی پاس نداده!:20: وقتی فشنگچی توپ رو انداخت نوری با امیر آبادی (فکر کنم) تقربیا تو یه خط بودن! در کل آفساید نبود!:20:
من تو کفه کمک داورم! جاگیری عالی! قضاوت افتضاح!:13:
دقیقا حرف منم همینه هنوز پاس نداده اینا حساب میکنم (منظور صدا سیماست ) حالا که قبوله افساید نبود حداقل بزار پاسو بده بععععد!

حال اقای میرزایی از نوع مزدکش چه طوره کسی ازش خبر نداره؟
مثل اینکه فیلم هم رسید:31:

CHEGUEVARA.
15-10-2010, 18:24
Yeah !!!

فصل قبل حتما شما سالم بردین ؟؟؟ سیاسی بود نه محمدرضا ؟؟؟
بله اون هم سیاسی بود.....
علی جون...:10:
اعصاب خودتونو خورد نکنید یکی دیگه پولشو میگیره و حالشو میکنه اونوقت شما ناراحت میشین....؟؟!!:13:

mojtaba-civil
15-10-2010, 18:26
لینک فیلم گل پرسپولیس به استقلال(صحنه آهسته):

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
لینکی که قبلا گذاشتم فقط صحنه گل رو داشت که خیلی مشخص نبود آفساید هست یا نه، تو این یکی فیلم صحنه آهسته هست.

L.A.M.P.A.R.D
15-10-2010, 18:26
یه ساعته دارید چرت و پرت میگید خسته نشید؟ : دی
اگه تیمه تو هم اینطوری باخته بود اینجا بودی :دی

**سپاهان**

hojjatinho
15-10-2010, 18:30
بابا تابلو بود افساید نیست سر چی چونه میزنید
همه کارشناسا زنگ زدن شبکه 3 گفتن افساید نیست
بازم شما استقلالیا نمیخواین قبول کنین
3 امتیاز بازی مال شماست دیگه سر چی چونه میزنید
..سپاهان..
دوست عزیز منم گفتم که افساید نبود ولی من نمی دونم این شبکه 3 چرا اینجوری نشون داد.
حالا بی خیال یه جا داورا واسه شما جبران می کنند . میگی نه نگاه کن

---------- Post added at 08:30 PM ---------- Previous post was at 08:27 PM ----------


لینک فیلم گل پرسپولیس به استقلال(صحنه آهسته):

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدلینکی که قبلا گذاشتم فقط صحنه گل رو داشت که خیلی مشخص نبود آفساید هست یا نه، تو این یکی فیلم صحنه آهسته هست.
می تونی یه جایی دیگه اپش کنی دست دارد نکنه .
بازم من استقلالی می گم افساید نبود ولی ...
راستی دوستان توجه کردید کلا لباس جدید برای داربی به استقلال و پرسپولیس نیومده!

Amir..H
15-10-2010, 18:30
دوست عزیز منم گفتم که افساید نبود ولی من نمی دونم این شبکه 3 چرا اینجوری نشون داد.
حالا بی خیال یه جا داورا واسه شما جبران می کنند . میگی نه نگاه کن
منظورت سپاهانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
..سپاهان..

pcforlife
15-10-2010, 18:33
دوست عزیز منم گفتم که افساید نبود ولی من نمی دونم این شبکه 3 چرا اینجوری نشون داد.
حالا بی خیال یه جا داورا واسه شما جبران می کنند . میگی نه نگاه کن

---------- Post added at 08:30 PM ---------- Previous post was at 08:27 PM ----------


می تونی یه جایی دیگه اپش کنی دست دارد نکنه .
بازم من استقلالی می گم افساید نبود ولی ...
راستی دوستان توجه کردید کلا لباس جدید برای داربی به استقلال و پرسپولیس نیومده!
مگه اینکه توپ گل بشه نشون بدن آفساید بوده یا نه! صحنه آهسته هیچ کدوم از پاس های چیپ بلند استقلال رو نشون نداد!!!:18:
برد و باخت ربطی به پیرهن و گزارشگر و ... نداره که! استثنا میخوای پیرهن راه راه تیم مصطفی دنیزلی!:31::46:

hojjatinho
15-10-2010, 18:33
منظورت سپاهانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
..سپاهان..
نه بابا پرسپولیسو میگم
شرمند اشتباه نقل قول شد؟

Amir..H
15-10-2010, 18:37
نه بابا پرسپولیسو میگم
شرمند اشتباه نقل قول شد؟
قربونت دوشمنت شرمنده باشه
..سپاهان..

hojjatinho
15-10-2010, 18:37
مگه اینکه توپ گل بشه نشون بدن آفساید بوده یا نه! صحنه آهسته هیچ کدوم از پاس های چیپ بلند استقلال رو نشون نداد!!!:18:
برد و باخت ربطی به پیرهن و گزارشگر و ... نداره که! استثنا میخوای پیرهن راه راه تیم مصطفی دنیزلی!:31::46:
خب دیگه استثنا هم هست :31:

Mohammad
15-10-2010, 18:38
جالبه ها !
همیشه قبل از دربی بازیکنان و تماشگران رو به اشد مجازات تهدید می کنن اما چرا هیچوقت این مسایل برای داوران پیش نمیاد ؟ به این دلیل که اشتباهات داوری جزئی از فوتباله ؟ به این دلیل که حقوقشون کمه ؟ اون بالا همگی ادعای اجرای عدالت رو دارن اما هیچکدوم به معنای واقعی اجراش نمی کنن ! هر داوری تویه هر بازی ( نه تنها دربی که اشتباه تاثیرگذار به نفع هر تیمی در دربی دیگه آخر فاجعست!) اشتباه تاثیرگذار کرد می بایست محروم بشه درست و حسابی !! دفعه ی دیگه بیشتر دقت می کنه ، جا گیریش بهتر میشه ، دوندگیش بیشتر میشه ! شایدم چون اکثر داورهای ما چند شغله هستن واسشون چنین چیزهایی مهم نباشه !
به هر حال داوری ما اینگونه به هیچ جا نمی رسه . اشتباهات داوری تا یه جاییش قابل قبوله .

e.s.e.t
15-10-2010, 18:40
جالبه که استقلالی ها یه جور حرف میزنن انگار بازی رو با بازی خوبشون بردن.
نه داداش من برو از خلقت کمک داور ممنون باش که گل رو قبول نکرد و گرنه الان آبی غم انگیز بود. :41:
کاش مرد و مردونه باخته بودیم، اینقدر ناراحتی نداشت که داور بازی رو خراب کنه.


سلام
دوست عزیز بیاین منطقی باشیم
در نیمه اول این استقلال بود که تیم برتر بود با 4 موقعیت گل برابر1
در نیمه دوم پیروزی تیم برتر بود با 3 موقعیت بربر1
ولی شما جوری حرف میزنید که ادم فکر میکنه90 دقیقه بازی دست شما بوده
در مورد داوری هم همیشه اشتباه بوده حالا امروز به ضرر شما یه روز به ضرر ما
در مورد فرهاد مجیدی هم باید قبول کنید که استقلالی ها حق دارند چنین حسی نصبت بهش داشته باشند همان طور
که پرسپولیسی ها نصبت به کریم باقری

و فکر میکنم ما استقلالی ها حق داریم که امروز خوشحال باشیم{حساسیت این بازی} و اینطوری احساسی برخورد کنیم همانطوری که شما حق دارین بخاطر ناراحتی احساسی برخورد کنیم

موفق باشید

mojtaba-civil
15-10-2010, 18:41
می تونی یه جایی دیگه اپش کنی دست دارد نکنه .
بازم من استقلالی می گم افساید نبود ولی ...

بفرما:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Amir..H
15-10-2010, 18:41
به هر حال داوری ما اینگونه به هیچ جا نمی رسه . اشتباهات داوری تا یه جاییش قابل قبوله .
با این حقوقی که به این داورا میدن اگه بخوان از این کارا بکنن دیگه کسی نمیره داوری بکنه که
..سپاهان..

aluminum
15-10-2010, 18:42
شاید دستهای پشت پرده
جالبه فردوسی پور با قطعیت تمام میگفت این بازی برنده داره ولی من باور نمیشد.خوب فرددوسی پور اینها را شناخته

Amir..H
15-10-2010, 18:43
و فکر میکنم ما استقلالی ها حق داریم که امروز خوشحال باشیم{حساسیت این بازی} و اینطوری احساسی برخورد کنیم همانطوری که شما حق دارین بخاطر ناراحتی احساسی برخورد کنیم

کاملآ حق با شماست
نوش جونتون لذتشو ببرید
مبارکتون باشه
..سپاهان..

mojtaba-civil
15-10-2010, 18:43
سلام
دوست عزیز بیاین منطقی باشیم
در نیمه اول این استقلال بود که تیم برتر بود با 4 موقعیت گل برابر1
در نیمه دوم پیروزی تیم برتر بود با 3 موقعیت بربر1
ولی شما جوری حرف میزنید که ادم فکر میکنه90 دقیقه بازی دست شما بوده
در مورد داوری هم همیشه اشتباه بوده حالا امروز به ضرر شما یه روز به ضرر ما
در مورد فرهاد مجیدی هم باید قبول کنید که استقلالی ها حق دارند چنین حسی نصبت بهش داشته باشند همان طور
که پرسپولیسی ها نصبت به کریم باقری

و فکر میکنم ما استقلالی ها حق داریم که امروز خوشحال باشیم{حساسیت این بازی} و اینطوری احساسی برخورد کنیم همانطوری که شما حق دارین بخاطر ناراحتی احساسی برخورد کنیم

موفق باشید
تو موقعیت گل رو با گلی که صحیح زده شد و داور آفساید گرفت مقایسه میکنی؟
این منطقته؟