PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : IR-TCI , Taliya , Iran Cell



صفحه ها : 1 [2] 3 4

+WarriorKing
22-01-2007, 15:41
به گفته مديرعامل ارتباطات سيار ايران، مجموع پيام‌هاي كوتاه ارسالي از ابتداي سال 1385 تاكنون بالغ بر هفت ميليارد است كه در دنيا يك ركورد به شمار مي‌رود.
طبق آخرين آمار در شش ماه اول سال به طور ميانگين در هر ماه 600 ميليون Sms ارسال شده و در يك ماه اخير نيز در حدود يك ميليارد Sms مبادله شده است كه مجموع پيام‌هاي كوتاه ارسالي از ابتداي سال تاكنون بالغ بر هفت ميليارد است.
به گزارش ايسنا، طبق آمار شركت ارتباطات سيار در چهار روز اول فروردين‌ماه امسال، به طور ميانگيين 40 ميليون Sms در روز ارسال شده است، همچنين در مناسبت‌هاي خاص مانند شب عيد فطر، قربان و شب يلدا اين تعداد تا 50 ميليون Sms نيز رسيده است.
بر اساس اين گزارش در عيد غدير خم بالغ بر 72 ميليون پيام كوتاه تلفن همراه در يك روز ارسال شد كه ركورد جديدي را به ثبت رساند و به گفته وحيد صدوقي مدير عامل شركت ارتباطات سيار ارسال اين تعداد Sms در دنيا يك ركورد است و در اين زمينه بالاترين ضريب سرانه را دارا هستيم.

habibinaj
22-01-2007, 23:28
یک خبر اینکه پوشش ایرانسل تو مشهد کامل شد!
از 7 تا شهری که زیره پوشش اونن فقط یکمی از تهران و کرج مونده!

arman4459
23-01-2007, 22:38
ICTna.ir - مهندس علیرضا قلمبر دزفولی -مدیرعامل ایرانسل- در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایستنا جزئیات کامل عرضه، مشخصات و خدمات سیم کارت های اعتباری این شبکه را اعلام کرد.
به گزارش ایستنا توزیع سیم کارت های اعتباری (پیش پرداخته) ایرانسل همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و از ۱۱ بهمن ماه و در کلیه مراکز رسمی توزیع ایرانسل در شهرهای تهران،تبریز،مشهد،کرج و مراغه آغاز میشود.
مدیرعامل شرکت ایرانسل بهای سیم کارت های پیش پرداخته ایرانسل را ۲۹هزار تومان اعلام کرد که شامل ۲۰هزار تومان کانکش فی، ۵هزار تومان شارژ اولیه و ۴هزار تومان مالیات میباشد.
دزفولی به خبرنگار ایستنا گفت: سیم کارت های اعتباری ایرانسل برعکس سیم کارت های اعتباری موجود در بازار "از نظر اعتبار زمانی محدودیتی ندارند و تنها کافیست در طی ۹۰ روز دست کم یک تماس ورودی یا خروجی یا یک SMS ورودی یا خروجی داشته باشند، یعنی این سیم کارت ها از لحاظ اعتبار زمانی دائمی هستند و تنها در نوع پرداخت (پیش یا پس پرداخت) با یکدیگر تفاوت دارند."
این در حالی است که امتیاز مالکیت سیم کارت های اعتباری تالیا در صورت عدم شارژ مجدد طی حداکثر دوماه از خریدار خلع میشود.
دزفولی تعرفه مکالمه سیم کارت های پیش پرداخته ایرانسل را دقیقه ای ۶۲ تومان اعلام کرد و تصریح کرد: تعرفه سیم کارت های اعتباری ایرانسل همچون سیم کارت های دائمی این شبکه بصورت فلت محاسبه میشود بدین معنا که مشترکین برای تماس از هر نقطه کشور به هر نقطه دیگر از خاک ایران هزینه یکسانی پرداخت میکنند. همچنین تعرفه ارسال SMS اینگونه سیم کارت ها مطابق سیم کارت های پس پرداخته (دائمی) ایرانسل محاسبه میشود و اشتراک سرویس های ویژه ارزش افزوده این سیم کارت ها هم همچون سیم کارت های دائمی ایرانسل رایگان میباشد.
دزفولی در پایان گفتگوی خود با خبرنگار ایستنا با اشاره به اینکه پیش شماره سیم کارت های پیش پرداخته ایرانسل با سیم کارت های پس پرداخته (دائمی) این شبکه یکسان است تاکید کرد که "این نوع سیم کارت ها تنها در شیوه پرداخت با یکدیگر متفاوند."
به گزارش ایستنا صاحبان سیم کارت های پیش پرداخته ایرانسل در هر زمان و از طریق مراجعه به شعب نمایندگی ایرانسل در سراسر کشور میتوانند با حفظ شماره تلفن خود شیوه و هزینه خدمات خود را از پیش پرداخته به پس پرداخته تغییر دهند.

arman4459
23-01-2007, 22:39
دوستان یک خبر جالب سیم کارتهای اعتباری ایرانس دائمی است

arman4459
23-01-2007, 22:40
با این تفاسیر فکر کنم تالیا از کار بیفته چون تالیا داری محدودیت زمانی است ولی ایرانسل نیست.اطلاعات بیشتر تو تاپیک253

arman4459
23-01-2007, 22:41
ایرانسل، نگران وضعیت بازار نیست؛ چراکه یک سیر قابل قبول و طبیعی در حال طی شدن است.
علی‌رضا قلمبر دزفولی، در گفت‌وگو با سیتنا، در خصوص استقبال از سیم‌کارت‌های اپراتور دوم تلفن همراه، اظهار داشت: در حال حاضر، تقریبا وضعیت یکنواختی در این زمینه به وجود آمده و طبیعتا با افزایش شهرهای جدید تحت پوشش، به طور دائم بر میزان استقبال افزوده می‌شود.
وی، گفت: میزان استقبال از سیم‌کارت‌های ایرانسل در میان افرادی که تماس‌های بین شهری دارند، بیشتر به چشم می‌خورد.
مدیرعامل اپراتور دوم، تاکید کرد: ایرانسل، نیاز به شرایط تشویقی ندارد، به گونه‌ای که حتی فرصت 30 دقیقه مکالمه رایگان نیز در دی ماه پایان یافته است، البته این حرکت (30 دقیقه مکالمه رایگان) تنها به منظور استفاده بیشتر از شبکه ایرانسل برای پی بردن به مزایای آن صورت گرفته بود.

Amin Uljay
24-01-2007, 00:50
سلام
آقا من میخوام یه گوشی بگیرم!
میرم ساوه و میام! دانشجو ام خیر سرم
حالا میخوام بدونم کدوم بهتره و اینکه وضعیت ایرانسل تو ساوه چطوره؟

shamabady
24-01-2007, 01:26
من اگه میدونستم اعتباری ایرانسل دائمی الکی 150 تومن نمی دادم:sad:
تازه این جوری حساب دستت چقدر صحبت میکنی ولی اونجا حالیت نمیشه هی میزنگی بعد میبینی یه قبض اومده 40 هزار حالا از کجا بیارم بدم
فکر کنم از اعتباری ایرانسل دیگه اساس استقبال بشه

admiral_cavandish
24-01-2007, 01:54
بچه ها سلام من نمیدونم سوالم رو کجا باید بگم
می خواستم بدونم که اگه کسی از خارج گوشی بیاره اینجا رجیستر نمیکنه؟
در صورت مثبت بودن جواب باید چیکار کرد
میشه بردش مخابرات و سریالش رو وارد شبکه کرد ؟؟؟؟

HADI roni
24-01-2007, 02:15
سلام به همه.
اقا من تو سایت Irancell که میرم تو قسمت تعرفه ها ارسال هر پیام کوتاهو 601 ریال میگه صحت داره؟مگه 16 تومان نبود؟

shamabady
24-01-2007, 10:34
سلام به همه.
اقا من تو سایت Irancell که میرم تو قسمت تعرفه ها ارسال هر پیام کوتاهو 601 ریال میگه صحت داره؟مگه 16 تومان نبود؟

اون هزینه mms که 60 تومن

mohammad hamed
24-01-2007, 10:48
این mms هست یا همین sms های تصویری

msn_p30world
24-01-2007, 13:06
واسه استفاده از اين 30 دقيقه مكالمه رايگان بايد كار خاصي انجام داد ؟
تا كي اينطوريه ؟

habibinaj
24-01-2007, 14:01
واسه استفاده از اين 30 دقيقه مكالمه رايگان بايد كار خاصي انجام داد ؟
تا كي اينطوريه ؟

فکر کنم تموم شد، تا آخر دی بود!

ShahabSAMSUNG
24-01-2007, 20:19
نه. تا آخر امساله. ماهی 30 دقیقه

habibinaj
24-01-2007, 21:11
نه. تا آخر امساله. ماهی 30 دقیقه

ولی من یک جا خوندم که اینو برداشتن و فقط جنبه تست داشته که مشترکین بیشتر از صحبت کنند که نقاط ضعف و بفهمند و الان دیگه نیست، البته شما ها بهتر می دونید!

boy iran
24-01-2007, 23:45
برای تبلیغ هم شده هنوز هستش

arman4459
24-01-2007, 23:59
مدير عامل ايرانسل اعلام كرد: حداكثر تا چهارشنبه آينده در شهرهاي قم، اردبيل، كرمانشاه و مشكين‌شهر سيم كارت ايرانسل عرضه مي‌شود.
"عليرضا دزفولي" روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: شبكه‌داخلي و "bts"هاي ايرانسل در اين شهرها آماده است و درانتظار اتصال به سوئيچ ايرانسل از طريق زيرساخت طي يك يا دوروز آينده هستيم.
به‌گفته وي، شبكه‌هاي شهرهاي استان‌هاي مازنداران، گلستان وخراسان شمالي نيز آماده است و در صورت ارتباط به سوييچ طي هفته آينده، دربسياري ازاين شهرها از حدود دو هفته آينده سيم‌كارت توزيع خواهدشد.
وي همچنين گفت: سرويس‌هاي ‪ Gprs‬و اينترنت ايرانسل در شبكه اين اپراتور مورد آزمايش قرار گرفته و از نيمه دوم بهمن و يا اسفند به مشتركان ارائه خواهد شد.
دزفولي همچنين از امضاي قرارداد رومينگ بين‌الملل ايرانسل با ‪ ۲۰۰‬كشور خبرداد وگفت كه اين سرويس در نيمه دوم بهمن و يا اسفند در اختيار مشتركان قرار مي‌گيرد.
به گفته وي، دو صفر ايرانسل نيز باز شده و مشتركان مي‌توانند با خارج تماس بگيرند.
ايرانسل روزگذشته اعلام كرد: فروش سيم كارت‌هاي اعتباري اين شركت همزمان با ايام مبارك دهه فجر و پس از واگذاري سيم‌كارت‌هاي دايمي از ‪ ۱۱‬بهمن آغاز و با بهاي ‪ ۲۹۰‬هزار ريال عرضه مي‌شود.
دزفولي گفت كه اين نوع سيم‌كارت بلافاصله پس از واريز وجه آن فعال خواهد شد و مانند سيم كارت دائمي براي سرويسهاي ارزش افزوده آن وجهي دريافت نمي‌شود، ضمن اينكه قابليت تبديل به سيم‌كارت دائمي را با حفظ شماره دارد.

داش حسین
25-01-2007, 16:19
سلام .تاپیکه باحالیه ایول به همه
یه سوال دارم دوستم کد 7 داره من گوشیش رو نگاه می کردم دیدم به جای Ir-tci نوشته Ir-mci چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

arman4459
25-01-2007, 21:04
رئيس كميته مخابرات مجلس با انتقاد از وزارت ارتباطات مبني بر ثبت‌نام نامحدود سيم‌كارت در ماه جاري تاكيد كرد: اين ثبت‌نام به دليل وجود لايه‌هاي مختلف تكنولوژي و طراحي متعدد در شبكه مي‌تواند كيفيت شبكه را پيش از پيش دچار اشكال و افت كند.
رمضانعلي صادق‌زاده در گفت وگو با فارس به برگزاري دومين جلسه اعضاي كميسيون اصل 44 مجلس با مسوولان وزارت ارتباطات اظهار داشت: يكي از انتقادات من در اين جلسه مربوط به ثبت نام جديد سيم‌كارت توسط وزارت ارتباطات بود زيرا اين كار مخالف سياست‌هاي برنامه چهارم توسعه كشور و نيز اصل 44 قانون اساسي كه در آن به كاهش 20 درصدي حجم دولت اشاره دارد است.
وي ادامه داد: شبكه تلفن همراه نبايد بدين شكل توسعه پيدا كند زيرا در شبكه طراحي‌هاي متعدد و تكنولوژي‌هاي مختلفي استفاده شده است و توسعه كمي تنها به افت كيفي شبكه منجر مي‌شود.
صادق‌زاده تاكيد كرد: در حال حاضر كيفيت شبكه تلفن همراه در شهرها و به ويژه تهران مطلوب نيست و وزارت ارتباطات بايد در جهت بهبود كيفي شبكه گام بردارد.
وي گفت: در جلسه دوم كميسيون اصل 44 با وزارت ارتباطات مباحثي چون نحوه واگذاري سهام شركت‌هاي تابعه مخابرات و روش‌ها و سياست‌هاي واگذاري مطرح شد.
رئيس كميته مخابرات مجلس تصريح كرد: در اين جلسه تصميم گرفته شد براي بررسي سوالات كليدي كه نياز به بررسي‌هاي بيشتري دارد، كميته‌اي متشكل از كميسيون صنايع، اصل 44 و وزارت ارتباطات تشكيل شود.

arman4459
25-01-2007, 21:07
عدنان مصلائی مدیر روابط عمومی ایرانسل در گفت‌وگو با خبرنگار بزرگراه فناوری با بیان اینکه ایرانسل نسل 75/2 و جدیدترین نسل تلفن‌همراه در ایران است گفت: خدمات Mms یا مولتی‌مدیا یعنی ارسال عکس، فیلم و موسیقی از طریق پیام کوتاه که فقط از طریق این سیم‌کارت‌ها امکان‌پذیر است، برای تمام سیم‌کارت‌های اپراتور دوم تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تا آخر سال قرار بود 55 شهر تحت پوشش آنتن‌دهی قرار گیرند، گفت: شهرها در مرحله لیست‌بندی است، مرحله آخر تست نیز در حال انجام است که با کمک گروه فنی ایرانسل این تعداد شهر افزایش پیدا کرد و توانستیم سریع‌تر از برنامه پیش برویم و تا 70 شهر را در برنامه پوشش قرار دهیم که پایان سال این مراکز استان‌ها کامل می‌شود.

arman4459
25-01-2007, 21:19
از لحاظ نصب تجهیزات مشکلی نداریم. همه تجهیزات آماده است و مکان‌یابی‌ها هم انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 86 درصد تهران از لحاظ آنتن‌دهی پوشش داده شده است، گفت: تا به‌حال هیچ سایتی را از شهرداری نگرفته‌ایم و فقط از کمک مردم استفاده کرده‌ایم ولی با شهرداری توافق کرده‌ایم و چندین مکان اولیه نیز در نظر گرفته‌ایم که با کمک شهرداری و چند نهاد دولتی پوشش تهران را کامل کنیم.

وی افزود: در تهران، مناطق شرق، جنوب، مرکز و شمال شرق از نظر آنتن‌دهی کامل است و فقط شمال غربی مشکل دارد که تا پایان سال رفع می‌شود

arman4459
25-01-2007, 21:25
وی در خصوص استان‌هایی که هنوز تحت پوشش آنتن‌دهی ایرانسل نیستند، گفت: ثبت‌نام و دریافت پول از مردم در استان‌هایی که هنوز تحت پوشش ایرانسل قرار نگرفته‌اند قانونی نیست و به همین دلیل فروش سیم‌کارت‌های ایرانسل در این استان‌ها تا زمانی که به شبکه سراسری متصل نشده است قانونی نیست.

وی افزود: ثبت‌نام در ایرانسل معنی ندارد، یعنی دریافت پول و سیم‌کارت هم‌زمان است.

وی با اشاره به رقم فروش سیم‌کارت‌های ایرانسل تا پایان سال گفت: پیش‌بینی این بود که سرعت افتتاح شهرها بالاتر باشد. اما در بعضی شهرها چند روز بعد از آماده شدن امکان اتصال به شبکه سراسری مهیا شد. در نتیجه فروش سیم‌کارت‌ها تاکنون به رقمی که اعلام کرده بودیم نرسید. اما با استقبالی که از سیم‌کارت‌های ایرانسل صورت گرفته است، به‌طور قطع تا پایان سال فروش بالاتری خواهد داشت.

وی در خصوص سیم‌کارت‌های PrePaid ایرانسل گفت: سیم‌کارت‌های PrePaid ایرانسل از لحاظ فنی آماده است و امیدواریم پس از طی مذاکرات با رگولاتوری، تا آخر بهمن‌ماه امسال عرضه شود.

وی در رابطه با سیستم توزیع سیم‌کارت‌های ایرانسل گفت: در حال حاضر با 9 شرکت که دارای سیستم توزیع و نمایندگی فروش هستند، قرارداد بستیم. این شرکت‌ها از طریق شاخه‌هایی که دارند سیم‌کارت را به فروشنده نهایی می‌رسانند و در حال حاضر در تهران بیش از 200 فروشگاه داریم.

وی در ادامه با اشاره به هم‌زمانی ثبت‌نام سیم‌کارت اپراتور اول و عرضه ایرانسل گفت: معتقد به رقابت سالم در بازار سیم‌کارت هستیم و در صورت ورود اپراتور دیگر و ثبت‌نام دوباره سیم‌کارت دولتی، ایرانسل آماده رقابت با آن‌هاست.

وی افزود: محدودیتی در عرضه نداریم و تا وقتی عرضه با تقاضا برابر است، هیچ‌وقت قیمت بالاتر نمی‌رود و این موضوع تا زمانی هم که پوشش‌دهی در تمام کشور کامل شود، فرقی نمی‌کند. در واقع به سیستم رقابتی در بازار بستگی دارد و با خدمات بهتر می‌توانیم در بازار نیز بهتر مطرح باشیم

+WarriorKing
26-01-2007, 00:47
ایرانسل، نگران وضعیت بازار نیست؛ چراکه یک سیر قابل قبول و طبیعی در حال طی شدن است.
علی‌رضا قلمبر دزفولی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، در خصوص استقبال از سیم‌کارت‌های اپراتور دوم تلفن همراه، اظهار داشت: در حال حاضر، تقریبا وضعیت یکنواختی در این زمینه به وجود آمده و طبیعتا با افزایش شهرهای جدید تحت پوشش، به طور دائم بر میزان استقبال افزوده می‌شود.
وی، گفت: میزان استقبال از سیم‌کارت‌های ایرانسل در میان افرادی که تماس‌های بین شهری دارند، بیشتر به چشم می‌خورد.
مدیرعامل اپراتور دوم، تاکید کرد: ایرانسل، نیاز به شرایط تشویقی ندارد، به گونه‌ای که حتی فرصت 30 دقیقه مکالمه رایگان نیز در دی ماه پایان یافته است، البته این حرکت (30 دقیقه مکالمه رایگان) تنها به منظور استفاده بیشتر از شبکه ایرانسل برای پی بردن به مزایای آن صورت گرفته بود.

+WarriorKing
26-01-2007, 00:49
مدير عامل ايرانسل اعلام كرد: حداكثر تا چهارشنبه آينده در شهرهاي قم، اردبيل، كرمانشاه و مشكين‌شهر سيم كارت ايرانسل عرضه مي‌شود.

habibinaj
26-01-2007, 00:53
ایرانسل، نگران وضعیت بازار نیست؛ چراکه یک سیر قابل قبول و طبیعی در حال طی شدن است.
علی‌رضا قلمبر دزفولی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، در خصوص استقبال از سیم‌کارت‌های اپراتور دوم تلفن همراه، اظهار داشت: در حال حاضر، تقریبا وضعیت یکنواختی در این زمینه به وجود آمده و طبیعتا با افزایش شهرهای جدید تحت پوشش، به طور دائم بر میزان استقبال افزوده می‌شود.
وی، گفت: میزان استقبال از سیم‌کارت‌های ایرانسل در میان افرادی که تماس‌های بین شهری دارند، بیشتر به چشم می‌خورد.
مدیرعامل اپراتور دوم، تاکید کرد: ایرانسل، نیاز به شرایط تشویقی ندارد، به گونه‌ای که حتی فرصت 30 دقیقه مکالمه رایگان نیز در دی ماه پایان یافته است، البته این حرکت (30 دقیقه مکالمه رایگان) تنها به منظور استفاده بیشتر از شبکه ایرانسل برای پی بردن به مزایای آن صورت گرفته بود.

دوستان گفتم 30 دقیقه مکالمه رایگان تموم شده باور نکردین اینم خبرش!

+WarriorKing
26-01-2007, 00:56
طرح "پیش پرداخت" ام تی ان ایرانسل در تمام مناطق تحت پوشش شبکه،شما را در دسترس نگاه می دارد تا بتوانید با خانواده، دوستان و همکاران خود همیشه در ارتباط باشید.
شما می توانید بدون پرداخت هزینه اشتراک ماهانه و دریافت صورتحساب تماسهای خود را برقرار نمایید. اگر مستقل بودن برایتان مهم است، با استفاده از طرح "پیش پرداخت" ام تی ان ایرانسل آن را حفظ نمایید.

کاربرد این طرح
طرح "پیش پرداخت" شما را قادر می سازد تا هزینه های تلفن همراهتان را همواره کنترل نمایید. به این ترتیب که "اعتبار مکالمه" و "دوره دسترسی" مورد نیازتان را از پیش نقداً خریداری کرده و پس از آن به برقراری تماس اقدام می نمایید. بنابراین هیچگاه صورتحسابی دریافت نخواهید کرد.
خط پیش پرداخت ام تی ان ایرانسل دارای اعتبار زمانی دائمی بوده و برای اینکه دیگران بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند نیاز به پرداخت هزینه یا شارژ اعتبار ندارید.


اعتبار مکالمه:
ارزش ریالی تماس هایی که برقرار می شود ( بدون احتساب مالیات و عوارض).

قیمت کارت .............................. اعتبار مکالمه اعتبار زمانی .............................. مالیات و عوارض
100.000 ریال....................... تماس به میزان 94.340 ریال نامحدود................ 5.660 ریال
200.000 ریال....................... تماس به میزان 188.680 ریال نامحدود.............. 11.320 ریال

+WarriorKing
26-01-2007, 00:58
پوشش شبكه تلفن همراه اپراتور دوم" ايرانسل " برخلاف وعده اين شركت كه قرار بود تا ديماه تكميل شود هنوز كامل نشده است.
به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، دزفولي مديرعامل ايرانسل چندي پيش در يك نشست خبري از تحت پوشش قرار گرفتن 70 شهر پر جمعيت كشور خبر داده و گفته بود: " پوشش شبكه ايرانسل در تهران، مشهد، تبريز و كرج نيز تا ديماه امسال كامل مي‌شود."
اما با گذشت ديماه و ورود به بهمن ماه هنوز برخي از نقاط شهر تهران و نيز كرج خارج از پوشش شبكه ايرانسل قرار دارند.
برخي از مسوولان اين شركت كندي كار را به عواملي چون شهرداري و مقاومت مردم در برخي نقاط نسبت مي‌دهند.
اين اپراتور با گذشت بيش از سه ماه از زمان فعاليت خود تنها توانسته حدود 400 هزار سيم كارت به فروش برساند.
برخي از فعالان بازار سيم كارت تلفن تهران نيز در اين باره معتقدند كه بازار سيم كارت تهران در مورد سيم كارت 150 هزار توماني اشباع شده است.
اين فعالان مي‌گويند كه در حال حاضر و با كاهش قيمت سيم كارت دولتي رغبت مردم بيشتر براي خريد سيم كارت دولتي است و استقابل از سيم كارت ايرانسل نسبت به روزهاي نخستين افت كرده است.

+WarriorKing
26-01-2007, 00:59
به گفته مدير روابط عمومي تاليا، اين شركت از هرگونه جريمه بابت تاخير در عمل به تعهدات استقبال مي‌كند.
ابوالفضل شاكري، در گفت‌وگو با خبرنگارسيتنا، اظهار داشت: عدم انجام تعهدات تاليا، به دليل موانع و مشكلاتي است كه در برابر اين شركت تعاوني (مجتمع صنعتي رفسنجان) قرار دارد.
شاكري در توضيح گفت: با وجود برخي تعهدات مبني بر لزوم تخليه فركانس مورد نياز، تاكنون پس از گذشت 24 ماه اين حركت محقق نشده است.
وي، در خصوص احتمال اخذ جريمه از تاليا به جهت تاخير در عمل به تعهدات، گفت: ما از جريمه استقبال مي‌كنيم و دليل عدم تعهد به عملكردمان را به صورت شفاف توضيح خواهيم داد.
وي، در عين حال خاطرنشان كرد: تا چند روز آتي در نشستي، مشكلات فرا روي سيم‌كارت‌هاي اعتباري بررسي و مطرح مي‌شود.
مدير روابط عمومي تاليا، گفت: در حال حاضر، تاليا در 25 استان و بيش از 30 شهر كشور را تحت پوشش خود قرار داده است.
شاكري افزود: تاليا، با يك ميليون ظرفيت، فعاليت خود را ادامه مي‌دهد و اگر همكاري‌هاي لازم صورت گيرد، تا تابستان آينده دستيابي به 2 ميليون ظرفيت نيز براي اين شركت امكان‌پذير خواهد شد.

+WarriorKing
26-01-2007, 01:01
رئيس كميته مخابرات مجلس با انتقاد از وزارت ارتباطات مبني بر ثبت‌نام نامحدود سيم‌كارت در ماه جاري تاكيد كرد: اين ثبت‌نام به دليل وجود لايه‌هاي مختلف تكنولوژي و طراحي متعدد در شبكه مي‌تواند كيفيت شبكه را پيش از پيش دچار اشكال و افت كند.
رمضانعلي صادق‌زاده در گفت وگو با فارس به برگزاري دومين جلسه اعضاي كميسيون اصل 44 مجلس با مسوولان وزارت ارتباطات اظهار داشت: يكي از انتقادات من در اين جلسه مربوط به ثبت نام جديد سيم‌كارت توسط وزارت ارتباطات بود زيرا اين كار مخالف سياست‌هاي برنامه چهارم توسعه كشور و نيز اصل 44 قانون اساسي كه در آن به كاهش 20 درصدي حجم دولت اشاره دارد است.
وي ادامه داد: شبكه تلفن همراه نبايد بدين شكل توسعه پيدا كند زيرا در شبكه طراحي‌هاي متعدد و تكنولوژي‌هاي مختلفي استفاده شده است و توسعه كمي تنها به افت كيفي شبكه منجر مي‌شود.
صادق‌زاده تاكيد كرد: در حال حاضر كيفيت شبكه تلفن همراه در شهرها و به ويژه تهران مطلوب نيست و وزارت ارتباطات بايد در جهت بهبود كيفي شبكه گام بردارد.
وي گفت: در جلسه دوم كميسيون اصل 44 با وزارت ارتباطات مباحثي چون نحوه واگذاري سهام شركت‌هاي تابعه مخابرات و روش‌ها و سياست‌هاي واگذاري مطرح شد.
رئيس كميته مخابرات مجلس تصريح كرد: در اين جلسه تصميم گرفته شد براي بررسي سوالات كليدي كه نياز به بررسي‌هاي بيشتري دارد، كميته‌اي متشكل از كميسيون صنايع، اصل 44 و وزارت ارتباطات تشكيل شود.

+WarriorKing
26-01-2007, 01:04
مديركل روابط عمومي شركت مخابرات ايران گفت مخابرات از توانايي‌ها و فعاليت‌هاي بخش خصوصي استقبال مي‌كند.
"داود زارعيان" درگفت‌وگو با خبرنگار آي تي ايرنا ضمن اظهارنظر پيرامون عقد قرارداد مخابرات با شركت ماهواره‌اي ثريا گفت مخابرات قصد دارد تمام روستاهاي كشور را كه ارتباط تلفن ثابت ندارند و با امكانات موجود در كشور نيز نمي‌توان اين ارتباط را برقرار كرد، تحت پوشش شبكه تلفن ثابت قرار دهد و از اين رو براي استفاده از فناوري ماهواره‌اي با اين شركت خارجي قرارداد بسته است.
اما بخش خصوصي به اين اقدام اعتراض دارد و معتقد است كه بخش خصوصي با احداث ايستگاه‌هاي ثابت ماهواره‌اي و تكنولوژي ‪ Voip(‬تلفن اينترنتي) مي‌تواند همين كار را انجام دهد.
به نظر فعالان بخش خصوصي اين اقدام با منافع بخش خصوصي داخلي منافات دارد و دولت و تصميم‌گيران بايد در امور مخابراتي از اين بخش حمايت كنند و به آنها اعتماد داشته باشند.
اما زارعيان، مديركل روابط عمومي شركت مخابرات ايران گفت "ما تنها بخشي از كانال‌هاي ماهواره‌اي ثريا را اجاره مي‌كنيم تا اين مناطق نيز تحت پوشش شبكه ارتباطي كشور قرار گيرند اما تمامي تجهيزات مورد نياز ديگر، از داخل خريداري مي‌شود."
وي بيان داشت اگر شركت‌هاي داخلي تصور مي‌كنند كه قابليت انجام چنين كارهايي را دارند، به شركت مخابرات ايران اعلام كند.
روز دوشنبه دوم بهمن، جلسه‌اي توسط تعدادي از مديران شركت‌هاي خصوصي و اتحاديه مخابرات با حضور رييس كميته مخابرات مجلس شوراي اسلامي در خصوص عقد قرارداد شركت مخابرات ايران با شركت ماهواره‌اي ثريا برگزار شد.
در اين نشست بحث بر سر آن بود كه شركت مخابرات ايران بدون در نظر گرفتن منافع بخش خصوصي و توانمندي‌هاي داخلي اقدام به عقد قرارداد با شركت ماهواره‌اي خارجي كرده است.

+WarriorKing
26-01-2007, 01:14
نام .................................................. ... طرح پرداخت ماهیانه ..................... طرح پیش پرداخت
1. تماس های داخل کشور .............. 499 ریال / دقیقه ........................ 620 ریال / دقیقه

2. تماس با خدمات مشترکین.......... دریافت هزینه ثابت، معادل .............. 620 ریال / مکالمه
با شماره 130 از تلفن .................. یک دقیقه تماس (صرف نظر
همراهتان و یا 09351300000 ......... از مدت مکالمه)


3. تمام پیام های کوتاه داخل کشور ... 160 ریال و 128 ریال ...................... 160 ریال

nima_kiyaniyan
26-01-2007, 12:17
من که رفتم ایران سل خریدم. راضی هم هستم

+WarriorKing
26-01-2007, 23:35
معاون اول رييس جمهور ضوابط برگزاري مناقصه اپراتور سوم تلفن همراه را براي اجرا ابلاغ كرد.
به گزارش ايسنا، دبيرخانه شوراي اطلاع‌رساني دولت اعلام كرد: بر اساس اين ابلاغيه كه بنا به پيشنهاد وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به تاييد دولت رسيد و سوم بهمن ماه براي اجرا ابلاغ شده است، برگزاري مناقصه اپراتور سوم تلفن همراه با رعايت سه موضوع مجاز است و استفاده از نسل سوم تلفن سيار در اين شبكه از جمله شروط برگزاري مناقصه طبق اين مصوبه مي‌باشد.
بر اساس اين گزارش سرمايه‌گذاري خارجي بايستي با مشاركت سرمايه‌گذاران داخلي انجام شود به طوري كه ضمن هماهنگي مسايل ايمني و امنيتي، سرمايه‌گذاري خارجي پروژه حداكثر چهل و نه درصد بوده و مديريت فني با شريك داخلي باشد و بر اساس بند سوم موافقت‌نامه دولت، همچنين شبكه مي‌تواند به‌صورت منطقه‌يي و به چند اپراتور مستقل واگذار شود.

+WarriorKing
26-01-2007, 23:42
پوشش شبكه تلفن همراه اپراتور دوم" ايرانسل " برخلاف وعده اين شركت كه قرار بود تا ديماه تكميل شود هنوز كامل نشده است.
به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، دزفولي مديرعامل ايرانسل چندي پيش در يك نشست خبري از تحت پوشش قرار گرفتن 70 شهر پر جمعيت كشور خبر داده و گفته بود: " پوشش شبكه ايرانسل در تهران، مشهد، تبريز و كرج نيز تا ديماه امسال كامل مي‌شود."
اما با گذشت ديماه و ورود به بهمن ماه هنوز برخي از نقاط شهر تهران و نيز كرج خارج از پوشش شبكه ايرانسل قرار دارند.
اين اپراتور با گذشت بيش از سه ماه از زمان فعاليت خود تنها توانسته حدود 400 هزار سيم كارت به فروش برساند.
برخي از فعالان بازار سيم كارت تلفن تهران نيز در اين باره معتقدند كه بازار سيم كارت تهران در مورد سيم كارت 150 هزار توماني اشباع شده است.
اين فعالان مي‌گويند كه در حال حاضر و با كاهش قيمت سيم كارت دولتي رغبت مردم بيشتر براي خريد سيم كارت دولتي است و استقابل از سيم كارت ايرانسل نسبت به روهاي نخستين افت كرده است.

Setareh1986
27-01-2007, 01:45
با سلام به همه عزيزان

منونم به خاطر اين اطلاعات بسيار خوب :)

من يك سوالي داشتم.من ميخوام 40 روز بيام ايران. ولي نميدونم چه سيم كارتي بگيرم.

كارت هاي تاليا شنيدم كه بايد مرتب شارژ بشن و براي من كه 11 ماه از سال رو ايران نيستم فكر نكنم خوب باشه.چون مثل اينكه آخر سر قطع ميكنند.:sad:

كارت هاي پيش پرداخت ايرانسل به نظرم خوب بود كه اينجا خوندم كه همه جاي تهران آنتن نميدن و مشكل SMS دارند. شهرك غرب آنتن ميده ايرانسل؟؟:sad:

خواهش ميكنم كمكم كنيد و بگوييد كه اين 2 سيم كارت رو همون موقع كه پولشو حساب كنيم, بهمون ميدن يا چند ماه بعد ميدن؟؟؟ :)

از +WarriorKing هم خيلي منون ميشم اگه كمكم كنيد.

مرسي

+WarriorKing
27-01-2007, 16:24
با سلام به همه عزيزان

منونم به خاطر اين اطلاعات بسيار خوب :)

من يك سوالي داشتم.من ميخوام 40 روز بيام ايران. ولي نميدونم چه سيم كارتي بگيرم.

كارت هاي تاليا شنيدم كه بايد مرتب شارژ بشن و براي من كه 11 ماه از سال رو ايران نيستم فكر نكنم خوب باشه.چون مثل اينكه آخر سر قطع ميكنند.:sad:

كارت هاي پيش پرداخت ايرانسل به نظرم خوب بود كه اينجا خوندم كه همه جاي تهران آنتن نميدن و مشكل SMS دارند. شهرك غرب آنتن ميده ايرانسل؟؟:sad:

خواهش ميكنم كمكم كنيد و بگوييد كه اين 2 سيم كارت رو همون موقع كه پولشو حساب كنيم, بهمون ميدن يا چند ماه بعد ميدن؟؟؟ :)

از +WarriorKing هم خيلي منون ميشم اگه كمكم كنيد.

مرسي


شما چند تا راه دارید:
1. میتونید یه سیم کارت تالیا بگیرید و تو این یک ماهی که ایران هستید ازش استفاده کنید، وقتی هم که خواستید برگردین سیم کارت رو بفروشید...

2. میتونید یه خط اعتباری ایرانسل هم بگیرید که من الان پیشنهاد نمیکنم... (چون ایرانسل فعلا نو پاست)

3. راه سوم خرید یه خط 912 هست که دیدید که اکثریت ناراضی هستند و من اینو دیگه اصلا پیشنهاد نمیکنم

در مورد اینکه وقتی ایران نیستین بخواهید خططون رو نگه دارید متذکر بشم که:
اگر تالیا بخرید که: 2 ماه که از تاریخ اتمام اعتبارتون بگذره سیم کارت میسوزه
اگر ایرانسل اعتباری بخرید: بعد از 90 روز که از خط استفاده نشه میسوزه... در ضمن هزینه ها در ایرانسل بیشتر از تالیا براتون تموم میشه
اگر 912 بخرید: سال آینده که بیاید ایران کلی آبونمان مونده رو دستتون
پس در هر صورت وقتی میخواین از ایران برید باید خط رو بفروشید

پیشنهاد من تالیا هست...
در تهران فوق العاده عالی کار میکنه، تو شهرهای بزرگ هم که آنتن میده و اگر بخواهید به مسافرت برین میتونید ازش استفاده کنید، دردسری برای خرید خط تالیا متحمل نمیشید و میتونید براحتی یه خط با هر شماره ای که خوشتون میاد بخرین (البته گفتم بصورت آزاد)، اگر قصد فروش داشته باشید هم میتونید به راحتی خط رو بفروشد چون بازار تالیا نسبتا ثابته و نوسان کمی داره
الان خطوط غیر رند تالیا بصورت آزاد بین 85 تا 100 هزار معامله میشه... البته خطوط رند هم تا 250 وجود دارن که فکر نمیکنم برای شما که یک ماه اینجا هستین فرقی بکنه

اگر سوالی هست بفرمایید

Setareh1986
27-01-2007, 17:08
دستون واقعا درد نكنه كه وقت گذاشتيد.ببخشيد چند تا سوال ديگه هم دارم.

تاليا رو ميشه همون روزي كه وارد ايران ميشم بخرم ؟يعني همون موقع تو مغازه بهم ميدنش؟؟

فروش چه جوري هست؟بايد محضر رفت؟؟ :ohno: آزاد و غير آزاد چه فرقي با هم دارند؟؟ و امكانش هست كه 2 روز قبل از خروجم از ايران اقدام به فروختنش كنم؟ يعني دير نيست؟؟ كجا بايد فروخت؟ همون فروشگاه تاليا كه كارت ميفروشن؟

به سايت تاليا كه رفتم, يك فرم داشت.برام گنگ بود. ميشه ثبت نام كنم ؟؟چقدر طول ميكشه تا بهم بدن؟ 4/5 ماه؟

اگه ايرانسل شهرك غرب آنتن بده و بشه باهاش sms زد, بد نيست چون ميتونم بدم مثلا به دوستم كه هر 90 روز 1 بار ازشsms بزنه. ولي تاليا رو نميشه كه بگم هر ماه شارژش كن, مگه اينكه بفروشمش.

واقعا نميدونم چيكار كنم.:sad:

بازم هر چي شما بگين.واقعا مرسي...:)

Setareh1986
27-01-2007, 17:11
بخشيد خيلي حرف زدم

saeid_ronaldo
27-01-2007, 17:19
فقط تاليا.........البته خودم استفاده نميكنم

Setareh1986
27-01-2007, 17:28
نوشته پايين رو توي يك سايت الان خوندم.قيمتش با ثبت نام چقدر ميشه؟ آيا قرعه كشي هست؟ من ميتونم بگم كه تاريخ گرفتن كارتم ماه خرداد يا تير باشه؟

متقاضيان در ين شهرها مي‌توانند با مراجعه به يکي از پيگاه‌هي اطلاع‌رساني تاليا به نشاني [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] يا [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] با تکميل فرم مشخصات خود، کد ثبت نام دريافت کنند. متقاضيان به هنگام تکميل فرم مشخصات خود مي‌توانند زمان دريافت سيم‌کارتشان را نيز مشخص کنند.

Setareh1986
27-01-2007, 18:24
بازم 1 سوال ديگه.مثل اينكه تو بهمن, ثبت نام سيم كارتهاي اعتباري دولتي شروع ميشه كه 34 هزار تومان هست. نميدونم چه تاريخي اينهارو تحويل ميدن. ممكنه كه موقعي كه من ميام ايران تحول ندن؟ چون من تو ماه تير ميخوام بيام ايران.اگه دير تر از تير سيم كارت رو بدن كه من نميتونم استفاده كنم. آه

ShahabSAMSUNG
27-01-2007, 23:07
بازم 1 سوال ديگه.مثل اينكه تو بهمن, ثبت نام سيم كارتهاي اعتباري دولتي شروع ميشه كه 34 هزار تومان هست. نميدونم چه تاريخي اينهارو تحويل ميدن. ممكنه كه موقعي كه من ميام ايران تحول ندن؟ چون من تو ماه تير ميخوام بيام ايران.اگه دير تر از تير سيم كارت رو بدن كه من نميتونم استفاده كنم. آه

خب اگه می خوای مطمئن باشی، سیم کارت اعتباری ایرانسل بگیر. 29هزار تومن. همون موقع که پولو بدی، سیم کارتو می گیری. دقیقه ای 62 تومنه و بقیه تعرفه ها و امکاناتش مثل ایرانسل دائمی هست. دیگه رو دست این سیم کارت ها بعید می دونم سیم کارت دیگه ای بلند شه.!

Setareh1986
27-01-2007, 23:31
ولی شنيدم آنتن دهيش تو شهرك غرب 0 هست.

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:sad:

Setareh1986
27-01-2007, 23:39
درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

boy iran
27-01-2007, 23:48
کاملا درسته

arman4459
28-01-2007, 00:24
رئیس هیات‌مدیره شرکت ارتباطات سیار، گفت: شماره تلفن‌های همراه سیم‌کارت‌های اعتباری، در ادامه شماره‌های واگذار شده اپراتور اول تاکنون خواهد بود.
دکترسیدعلی علویان، در گفت‌وگو با سیتنا، با بیان این مطلب که رقم 8 و 9 تاکنون در منطقه 2 واگذار نشده است، اظهار داشت: احتمالا این ارقام به عنوان رقم چهارم سیم‌کارت‌های اعتباری بعد از 0912 در ناحیه 2 کشوری و در 7 ناحیه کشوری دیگر نیز در ادامه شماره‌های واگذار خواهد شد.
علویان، نرخ اتصال سیم‌کارت‌های اعتباری 20 هزار تومان، مالیات 4 هزار تومان (مجموعا 24 هزار تومان) و هزینه شارژ را 10 هزار تومان عنوان کرد و افزود: در عین حال، در زمان ثبت‌نام، تنها هزار تومان از متقاضیان دریافت و مابقی هنگام تحویل سیم‌کارت اخذ می‌شود.
وی، درباره محدودیت زمانی شارژکارت‌های سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور اول نیز گفت: محدودیت زمانی قطعا وجود دارد، اما هنوز در مورد مدت آن تصمیم قطعی گرفته نشده و در حال بررسی هستیم.
علویان، در ادامه، مبلغ شارژ کارت‌ها را متفاوت دانست و افزود: این امر بستگی به موقعیت بازار داشته و کارت‌های 10،20 و 40 هزار تومانی در برنامه قرار دارد.
وی گفت: توزیع سیم‌کارت‌های اعتباری بر اساس قرعه‌کشی خواهد بود، منتهی در مناطق دارای ظرفیت توزیع سریع‌تر انجام می‌گیرد.
رئیس هیات‌مدیره شرکت ارتباطات سیار، تصریح کرد: بر اساس توافق‌‌ با شرکت پست، تمامی عملیات ثبت‌نام توسط پست از 12 تا 30 بهمن ماه انجام خواهد شد، ضمن آنکه تمهیداتی برای ثبت‌نام اینترنتی نیز اندیشیده شده است.
وی، همچنین در خصوص برخی انتقادات مبنی بر بروز اختلال در ارتباط با تلفن همراه و یک طرفه بودن صدا در مرحله اول تماس برخی مشترکان، گفت: این موارد مربوط به بخش‌های نرم‌افزاری شبکه بوده که به دلیل مشکل در تعاریف انجام شده در برگردان‌ها هنگام ورود به سایت جدید به شبکه ایجاد می‌شود.
علویان، در پایان تصریح کرد: این‌گونه اختلالات محدود، به دلیل توسعه دائمی شبکه هنگام تغییر مسیر و برگردان‌ها به وجود آمده و تمام تلاش‌ها در این جهت است که اختلالات ایجاد شده، بسیار سریع برطرف شود.

arman4459
28-01-2007, 00:28
مدیرعامل ایرانسل گفت: پیش‌شماره‌های کنونی اپراتور دوم تغییر نمی‌کند و تا 20 میلیون مشترک را در سراسر ایران پوشش می‌دهد.
علی‌رضا قلمبر دزفولی، در گفت‌وگو با سیتنا، اظهار داشت: شرکت ایرانسل، در صورت لزوم تنها یک پیش‌شماره به شبکه اپراتور دوم اضافه می‌کند.
وی افزود: به دلیل فلت بودن شبکه، ایرانسل هزینه جابه‌جایی دریافت نمی‌کند، بنابراین نیازی به پیش‌شماره‌های متفاوت در استان‌های گوناگون کشور نیز نیست.
مدیرعامل اپراتور دوم، در پایان مدعی شد: (احتمالا) در آینده، شرکت ارتباطات سیار تلاش خواهد کرد تا Numbring مشترکان اپراتور اول را شبیه اپراتور دوم کند.

+WarriorKing
29-01-2007, 16:42
دستون واقعا درد نكنه كه وقت گذاشتيد.ببخشيد چند تا سوال ديگه هم دارم.

تاليا رو ميشه همون روزي كه وارد ايران ميشم بخرم ؟يعني همون موقع تو مغازه بهم ميدنش؟؟

فروش چه جوري هست؟بايد محضر رفت؟؟ :ohno: آزاد و غير آزاد چه فرقي با هم دارند؟؟ و امكانش هست كه 2 روز قبل از خروجم از ايران اقدام به فروختنش كنم؟ يعني دير نيست؟؟ كجا بايد فروخت؟ همون فروشگاه تاليا كه كارت ميفروشن؟

به سايت تاليا كه رفتم, يك فرم داشت.برام گنگ بود. ميشه ثبت نام كنم ؟؟چقدر طول ميكشه تا بهم بدن؟ 4/5 ماه؟

اگه ايرانسل شهرك غرب آنتن بده و بشه باهاش sms زد, بد نيست چون ميتونم بدم مثلا به دوستم كه هر 90 روز 1 بار ازشsms بزنه. ولي تاليا رو نميشه كه بگم هر ماه شارژش كن, مگه اينكه بفروشمش.

واقعا نميدونم چيكار كنم.:sad:

بازم هر چي شما بگين.واقعا مرسي...:)

هر وقت که وارد بشید میتونید یه روزنامه همشهری بگیرید و به یکی از جاهایی که با پیک سیم کارت رو میفرستند زنگ بزنید و تلفنی قیمت و شماره رو هماهنگ کنید و منتظر بشید تا سیم کارت بیاد درب منزل پول رو هم همون موقع پرداخت کنید...

یا اصلا یه سر یه یه مغازه بزنید و یه خط صفر یا کارکرده بگیرید که این هم امکان پذیر هست...

در مورد سند باید بگم که نیازی به سند زدن نیست... سند های تالیا به نامی اولین کسی هست که سیم کارت رو از خود شرکت تالیا تحویل گرفته... بقیه افرادی که این سیم کارت دستوشون میچرخه فقط یه برگه از طرف قبلی دارند مبنی بر اینکه هیچ ادعایی نسبت به سیم کارت وجود نداره (از سوی نفر قبل)... به اون برگه هم میگن صلح نامه

منظور از خرید آزاد همون خرید از مغازه و مجریان فروش سیم کارت های تالیا در شهر هستند... خود شرکت تالیا در سال حدودا 2-3 سیم کارت واگذار میکنه (البته بعد از بار بعد از ثبت نام)... شما نمیتونید روزی که وارد ایران میشید برید امور مشترکین تالیا و یک سیم کارت بگیرید... باید خط هایی که تو بازار هست رو بخرید (که اصطلاحا میگن خرید آزاد)

در مورد ثبت نام در سایت تالیا:
واگذاری سیم کارتها تو بهمن ماه امسال آغاز میشه که اگر ایران باشید میتونید سیم کارتتون رو تحویل بگیرید

در مورد ایرانسل:
شهرک غرب آنتن دهی مناسبی نداره (فعلا)

شما همون تالیا رو بگیرید و وقتی هم خواستید از ایران برید بفروشین... برای فروش هم مشکلی ندارید... میتونید 1 ساعته این کار رو انجام بدید

+WarriorKing
29-01-2007, 16:44
بازم 1 سوال ديگه.مثل اينكه تو بهمن, ثبت نام سيم كارتهاي اعتباري دولتي شروع ميشه كه 34 هزار تومان هست. نميدونم چه تاريخي اينهارو تحويل ميدن. ممكنه كه موقعي كه من ميام ايران تحول ندن؟ چون من تو ماه تير ميخوام بيام ايران.اگه دير تر از تير سيم كارت رو بدن كه من نميتونم استفاده كنم. آه


شما مخابرات رو ولش کن... یا سیم کارت تالیا بگیرید، یا سیم کارت ایرانسل... مخابرات اگر خوب بود که کسی نمیرفت دنبال ایرانسل و تالیا
در مورد اینکه چه وقت سیم کارتهای اعتباریشو واگذار میکنه:
فقط و فقط خدا عالمه... خود مخابرات هم نمیدونه کی میخواد واگذاریرو شروع کنه

+WarriorKing
29-01-2007, 16:47
رييس هيات‌مديره‌ شركت مخابرات ايران گفت: ثبت‌نام اينترنتي سيم‌كارت تلفن همراه همزمان با آغاز ثبت‌نام سيم‌كارت در دفاتر پستي از تاريخ 12 بهمن‌ماه جاري از طريق سايت شركت ارتباطات سيار امكان‌پذير خواهد شد
وفا غفاريان در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: بخش ويژه‌اي براي ثبت‌نام اينترنتي و ارايه‌ فرم ثبت‌نام در سايت شركت ارتباطات سيار فعال خواهد شد كه متقاضيان ديگر به مراجعه‌ حضوري در دفاتر پستي نيازي ندارند و از طريق اين سايت با آدرس اينترنتي [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] مي‌توانند مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.
او با اشاره به اين كه ثبت‌نام سيم‌كارت تلفن همراه از 12 بهمن‌ماه آغاز و تا انتهاي بهمن‌ماه جاري ادامه خواهد داشت گفت: تصور ما اين است اين مدت زمان براي ثبت نام كافي است و به دنبال تمديد آن نخواهيم بود، چرا كه هر چقدر زمان ثبت‌نام طولاني شود بحث قرعه‌كشي و واگذاري به تاخير مي‌افتد و از اين رو تمايل مخابرات اين است كه ثبت‌نام سيم‌كارت در همين محدوده‌ زماني انجام شود.
رييس هيات‌مديره‌ شركت مخابرات ايران درباره‌ زمان قرعه‌كشي سيم‌كارت‌هاي ثبت‌نامي بهمن ‌سال 85، گفت: به طور معمول 27 ارديبهشت‌ماه - روز جهاني ارتباطات - براي قرعه‌كشي در نظر گرفته مي‌شود، از اين رو تا اطلاعات متقاضيان از سراسر كشور جمع‌آوري، پردازش و سامان‌دهي شود تا فروردين ماه طول مي‌كشد كه اميدواريم بتوانيم قرعه‌كشي را در ارديبهشت‌ماه سال آينده انجام دهيم.

امیدوارند... :puke:

+WarriorKing
29-01-2007, 16:50
ابلاغ ضوابط برگزاری مناقصه اپراتور سوم و استفاده از نسل سوم تلفن همراه در این شبکه، جای بسی خوشحالی دارد؛ چراکه استفاده از تلفن همراه نسل 3 در برابر نسل 2 و 5/2 که هم‌اکنون در سطح کشور استفاده می‌شود، دارای مزایای بسیاری است.
دکتر علی‌اکبر جلالی، با اشاره به ابلاغیه ضوابط برگزاری مناقصه‌ اپراتور سوم تلفن همراه برای اجرا از سوی دولت، اظهار داشت: ورود تلفن همراه نسل 3 را به فال نیک می‌گیریم. چند رسانه‌ای بودن تلفن همراه نسل 3 این امکان را به کاربران می‌دهد که بتوانند علاوه بر مزایای تلفن همراه نسل 2 و5/2 از امکانات تصویری ( ویدئویی، تلویزیونی و ماهواره‌ای) استفاده کنند.
عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت، کیفیت و فاصله تلفن همراه نسل 5/2 و 3 را بسیار زیاد دانست و افزود: مردم با اطلاع از مزایای آن استقبال زیادی از این نسل خواهند داشت.
وی، برای تشریح بیشتر مزایای این نسل تلفن همراه، به ذکر مثالی پرداخت و گفت: دانشجویان در مواقعی که در منزل بوده و در کلاس درس حاضر نمی‌شوند، می‌توانند با روشن کردن تلفن همراه نسل 3 همکلاسی خود، تمام کلاس را به صورت زنده تماشا کرده و حتی با فشردن یک دکمه، اطلاعات بر روی تلفن همراه را از طریق تلویزیون مشاهده کنند.
جلالی، اظهار عقیده کرد: بهتر است، تمام تلاش‌ها برای توسعه تلفن همراه نسل 3 و بالاتر برداشته شود و یا حداقل شرایطی فراهم شود تا در کوتاه مدت، تلفن همراه نسل 3 در کشورمان توسعه یابد.
وی افزود: از نظر فنی فاصله بین تلفن همراه نسل 5/2 و 3 بسیار زیاد است و بسیاری از تجهیزات باید تغییر کند، بنابراین بهتر است از هم‌اکنون سرمایه‌گذاری بر اساس مختصات فنی تلفن همراه نسل 3 باشد واز هزینه‌های اضافی بعدی جلوگیری شود.

+WarriorKing
29-01-2007, 16:50
خدا کنه نسل سوم بیاد و درست هم کار کنه...

kami85
29-01-2007, 17:25
ببخشيد عزيز
اصلا اين نسل سوم چيه يا چه فرقي با بقيه داره

Setareh1986
29-01-2007, 20:12
شما مخابرات رو ولش کن... یا سیم کارت تالیا بگیرید، یا سیم کارت ایرانسل... مخابرات اگر خوب بود که کسی نمیرفت دنبال ایرانسل و تالیا
در مورد اینکه چه وقت سیم کارتهای اعتباریشو واگذار میکنه:
فقط و فقط خدا عالمه... خود مخابرات هم نمیدونه کی میخواد واگذاریرو شروع کنه


منونم از كمكتون :)

arman4459
31-01-2007, 23:06
دوستان عزیز ایرانسل بزودی سرویسهای جذاب و با حال Mms و Gprs رو فعال میکنه.مخابرات فعلا بره سیم کارتهای بدون هیچگونه خدماتی با قیمت گرون به مردم بده

arman4459
31-01-2007, 23:08
شما با سیستم mms میتونید عکس ارسال کنید آهنگ بفرستید و همچنین اس ام اس با 4500 کارکتر بفرستید.

arman4459
31-01-2007, 23:13
بزودی در مورد این دو سروس مفصلا توضیح میدم

ShahabSAMSUNG
01-02-2007, 16:30
درست می گی ولی در عرض چند دقیقه سه تا پست اونم پشت سر هم؟؟؟!!!

دکمه ویرایش رو می بینی؟ می تونستی پست اولت رو ویرایش کنی.

arman4459
01-02-2007, 21:03
درست میگید باید این کارو مکردم خیلی شرمنده

mehrsp
02-02-2007, 19:17
مديرعامل شرکت ايرانسل گفت: 32 شهر از مجموع 70 شهر وعده داده شده، تا پايان بهمن ماه، تحت پوشش شبکه ايرانسل قرار مي‌گيرند.



علي‌رضا قلمبر دزفولي، در گفت‌وگو با سيتنا، اظهار داشت: شبکه در 32 شهر از 70 شهر در نظر گرفته شده، آماده است و با اتصال آن‌ها به شبکه سوئيچ در بهمن ماه زير بار مي‌روند.
مديرعامل شرکت ايرانسل، قم، اردبيل، کرمانشاه، ‌مشکين‌شهر، همدان، خرم‌آباد، زنجان، سنندج، سراب، گرمي، سقز، شيراز، بروجرد، علي‌گودرز، بابل، جويبار، نيشابور، بجنورد، تربت‌جام، تربت‌حيدريه، بيرجند، تايباد، آمل، قائم‌شهر، بهشهر، شيروان، گرگان، گنبد کاووس، بندر ترکمن، فريدون‌کنار، محمود‌آباد و اميرکلا را از شهرهايي عنوان کرد که با اتصال به شبکه سوئيچ در ماه جاري تحت پوشش اپراتور دوم تلفن همراه قرار مي‌گيرند.
وي، همچنين تاکيد کرد: با انجام تغييرات نرم‌افزاري، تعرفه‌ها در ماه جاري بر اساس ثانيه تعيين و محاسبه خواهند شد.
دزفولي، در خصوص سيم‌کارت‌هاي اعتباري نيز به خبرنگار سيتنا اظهار داشت: اين سيم‌کارت‌ها همانند سيم‌کارت‌هاي دائمي بوده و با خصوصيت پيش‌پرداختي خود باعث مديريت و کنترل هزينه‌هاي مشترک مي‌شود.
وي، تصريح کرد: پيش‌بيني مي‌کنيم که بيش از حد از سيم‌کارت‌هاي اعتباري استقبال شود، چراکه با توجه به قيمت مناسب، عموم مردم توانايي خريد آن را دارند.
دزفولي يادآور شد: سيم‌کارت‌ها و کارت‌هاي شارژ ايرانسل داراي محدوديت زماني نيست و تعرفه هردقيقه آن 62 تومان و کمتر از ساير سيم‌کارت‌هاي اعتباري موجود در بازار با مبلغ 67 تومان است.
وي افزود: تاکنون بيش از 400 هزار سيم‌کارت ايرانسل توزيع شده و استقبال با افزايش شهرهاي تحت پوشش سير نزولي خواهد داشت.
دزفولي در خصوص سرويس Gprs خاطرنشان کرد: از نيمه دوم بهمن ماه و تا پايان سال جاري، به مرور برخي سرويس‌هاي Gprs به مشترکان اپراتور دوم ارائه مي‌شود.
وي، همچنين در خصوص تشکيل شرکت سايت‌شرينگ نيز گفت: مذاکرات همچنان ادامه دارد و شکل‌گيري حقوقي "شرکت" هنوز نهايي نشده است. البته 15 سايت با شهرداري نهايي شده است که با راه‌اندازي آن‌ها، اگر ضعف پوششي هم در سطح شهر تهران باشد، مرتفع مي‌شود.
مديرعامل اپراتور دوم، در پايان تصريح کرد: ايرانسل، کاملا با ايجاد سايت‌هاي مشترک جهت اپراتورهاي اول و دوم و تاليا موافق است.

Best_Downloads
02-02-2007, 19:36
نمیشه سیستم Mms در تالیا را فعال کرد؟

shamabady
03-02-2007, 00:46
mms فقط مختص ایرانسل تالیا و مخابرات شبکشون توانایی mms رو ندارن

mehrsp
03-02-2007, 12:08
مدير عامل ايرانسل درباره‌ي راه‌اندازي نشدن سرويس‌هاي ارزش‌افزوده‌ي ايرانسل شامل دسترسي به اينترنت و ارسال و دريافت ايميل كه قرار بود در اوايل بهمن‌ماه براي مشتركان اين اپراتور راه‌اندازي شود، گفت: تست‌هاي فني اين سرويس‌ها به اتمام رسيده است و در نيمه‌ي دوم بهمن‌ماه ارايه خواهند شد. عليرضا قلمبر دزفولي در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: هنوز تعرفه‌ي استفاده از اين سرويس مشخص نشده است، اما تمام سرويس‌هاي Gprs اپراتور دوم مانند دسترسي به اينترنت، ارسال دريافت ايميل و Mms از زماني كه راه‌اندازي مي‌شود تا پايان امسال به طور رايگان در اختيار مشتركان قرار مي‌گيرد. او با اين ادعا كه در حال حاضر پوشش شهر تهران بالاي 90 درصد است، اظهار كرد: از قبل اعلام كرده بوديم پوشش تهران تا نيمه‌ي دوم دي‌ماه به 85 درصد مي‌رسد كه در حال حاضر اين پوشش در بهمن ماه به بالاي 90 درصد رسيده است و در حال حاضر مشكل جدي در پوشش وجود ندارد. وي با اشاره به اين كه تا پايان سال پوشش تهران كامل مي‌شود، گفت: با گزارش‌هايي كه از مشتركان گرفته مي‌شود و تست‌هاي فني كه پيمانكاران ايرانسل انجام مي‌دهند،‌ در جاهايي كه ضعف پوشش وجود دارد، موضوع بررسي و رفع مي‌شود.دزفولي با بيان اين كه شهرهاي شيراز‌، قم، كرمانشاه، اردبيل و مشكين‌شهر در اين هفته به شبكه متصل مي‌شوند و تحت پوشش اپراتور دوم قرار مي‌گيرند، گفت: در تلاشيم 30 شهر ديگر را نيز تا پايان بهمن به شبكه متصل كنيم. او همچنين درباره‌ي وضعيت فروش سيم‌كارت‌هاي اعتباري ايرانسل عنوان كرد: استقبال خوبي از سيم‌كارت‌هاي اعتباري ايرانسل با قيمت 29 هزار تومان شده است،‌ پيش‌بيني ما نيز اين است كه با توجه به اين كه اين سيم‌كارت‌ها با محدوديت زماني مواجه نيستند و اگر سيم‌كارت شارژ نشود، شماره‌ي آن براي مشترك حفظ خواهد شد، همچنين تمام قابليت‌هاي سيم‌كارت‌هاي دايمي ‌ايرانسل دارند و با درخواست مشترك مي‌توان سيم‌كارت اعتباري را با پرداخت هزينه‌ي مورد نظر به سيم‌كارت دايمي ‌اين اپراتور تبديل كرد، با استقبال خوبي رو به رو خواهد شد. وي درباره‌ي تبديل سيستم صورت حساب‌گيري اپراتور دوم از دقيقه به ثانيه نيز گفت: در تلاشيم در اين ماه با تغيير نرم‌افزار بيلينگ ايرانسل محاسبه براساس ثانيه انجام گيرد. دزفولي درباره‌ي رومينگ ايرانسل نيز گفت: در تلاش هستيم در نيمه‌ي اول اسفندماه برقراري رومينگ با بيش از 200 كشور جهان را اعلام كنيم.وي با اشاره به اين كه 30 دقيقه مكالمه‌ي رايگان در هر ماه تا پايان سال تنها براي مشتركاني است كه از ابتدا تا 10 دي‌ماه به مشتركان اپراتور دوم افزوده ‌شدند، اما مشتركاني كه بعد از اين تاريخ سيم‌كارت خود را خريداري كرده‌اند از 30 دقيقه تماس رايگان برخوردار نيستند.

habibinaj
03-02-2007, 12:15
اگه gprs تا عید مجانی باشه عالیه!
یعنی همچین کاری می کنه؟!!!

+WarriorKing
03-02-2007, 12:44
MMS چه تفاوتی با SMS دارد؟
هنگامیکه (Short Message Service) SMSمی فرستید تنها توانایی ارسال یک متن ساده را دارید ولی (Multimedia Messaging Service) MMS شما را قادر می سازد تا نه تنها متن بلکه عکس و موسیقی را نیز به سایر مشترکین ایرانسل ارسال کرده یا به نشانی اینترنتی آنها ایمیل کنید.

چگونگی ارسال یک عکس
فرض کنید که به یک مسافرت تفریحی رفته اید و می خواهید با استفاده از گوشی تان عکس گرفته وآنرا برای دوستان خود ارسال کنید. شما می توانید با استفاده از یک گوشی با قابلیت MMS اینکار را با برداشتن گام های زیر به راحتی انجام دهید:

1. برای این کار تلفن همراه شما باید دوربین داشته یا قابلیت اتصال به دوربین را داشته باشد.
2. دوربین گوشی خود را فعال نمایید.
3. عکس مورد نظرتان را بگیرید.
4. روی منوی "ارسال" (Send) گزینه ارسال از طریق (Send via MMS) MMS را انتخاب کنید.
5. شماره تلفن همراه یا نشانی اینترنتی مورد نظر را وارد نمایید.
6. عکس تان را ارسال کنید!

چگونگی دریافت یک عکس
یک عکس به ترتیب زیر دریافت می شود:
1. یک پیام در صندوق پیام های(inbox) گوشی تان ظاهر می شود.
2. شما می توانید گزینه دیدن پیام (view/retrieve) را انتخاب کنید.
3. پیام به همراه تصویر ارسال شده روی گوشی شما نمایش داده می شود.
بدین ترتیب به راحتی در شادی دوستانتان سهیم می شوید!

ارسال تصاویر گرافیکی
اغلب گوشی ها دارای آرشیوی از تصاویر گرافیکی هستند که از پیش روی گوشی شما ذخیره شده اند. شما می توانید این تصاویر را نیز به همراه MMS خود ارسال نمایید.

ارسال صدا یا موسیقی
تا بحال شده که بخواهید آهنگی را برای دوست خود ارسال کنید؟ حالا می توانید! به راحتی این امکان را دارید که یک کلیپ صوتی را به همراه پیام مورد نظرتان ارسال نمایید.

ارسال همزمان عکس و صوت
شما می توانید عکس و صوت را همزمان در یک پیام ارسال کنید. بطور مثال می توانید عکس تولدتان را به همراه ترانه «تولدت مبارک!» و تصویر یک کیک تولد و پیام «جات خالی بود!» برای دوستتان که نتوانسته در تولدتان شرکت کند بفرستید!

چه تعداد تصویر را می توان بر روی یک گوشی با قابلیت MMS ذخیره کرد؟
این مورد به قابلیت های گوشی بستگی داشته و برای اطلاع از آن باید به دفترچه راهنمای گوشی خود مراجعه نمایید.

ارسال یک "پیام طولانی" (Long Message)
با استفاده از قابلیت "پیام طولانی" در MMS می توانید، ذوق نویسندگی خود را به رخ دوستانتان بکشید!

چگونگی ارسال یک "پیام طولانی"
قطعاً شما هم این احساس را داشته اید که حجم 160 کاراکتری استاندارد برای ارسال SMS برای بعضی از پیام ها چقدر ناچیز است! اما حالا به راحتی با برداشتن گام های زیر می توانید پیام های طولانی را ارسال نمایید:
1. به منوی "پیام ها" (Messages) روی گوشی خود بروید.
2. گزینه پیام های چندرسانه ای (MMS یا Multimedia messaging) را انتخاب کنید.
3. پیام خود را وارد کنید. این پیام می تواند تا 4500 کاراکتر حجم داشته باشد.
4. پیامتان را به شماره تلفن همراه یا نشانی اینترنتی مورد نظرتان ارسال کنید.

قابلیت تلفن های همراه در ارسال "پیام طولانی" متفاوت می باشد.

دریافت یک "پیام طولانی"
در صورت دریافت یک "پیام طولانی"، پیغامی روی گوشی تان ظاهر می شود. شما می توایند پیام دریافت شده را پس از خواندن، برای سایرین دوباره ارسال کرده (Forward)، آنرا ذخیره نموده یا حذف کنید.

تعرفه "پیام طولانی"
تعرفه این سرویس معادل تعرفه تعیین شده برای MMS است که در ادامه مطلب به آن می پردازیم.

MMS را برای چه کسانی می توان ارسال کرد؟
می توانید برای کلیه مشترکین ایرانسل MMS ارسال نمایید. اگر گوشی دریافت کننده فاقد قابلیت MMS باشد، یک نشانی اینترنتی با یک رمز ورود به صورت SMS برای او ارسال می شود که امکان مشاهده پیام فرستاده شده را برای او از طریق مراجعه به اینترنت ممکن می سازد. ارسال MMS برای مشترکین سایر شبکه های تلفن همراه در ایران تا زمانیکه این شبکه ها به سیستم MMS مجهز گردند، امکانپذیر نخواهد بود.

ارسال MMS به e-mail
مشترکین ایرانسل می توانند MMS را به نشانی اینترنتی فرد مورد نظرشان ارسال نمایند.
یک MMS تا چه اندازه ای می تواند حجم داشته باشد؟
حداکثر حجم مجاز برای یک MMS 100 کیلو بایت می باشد.

تعرفه MMS
بطور کلی حجم داده ها براساس بایت سنجیده می شود. همانطور که می دانید،حدوداً به هر 1000 بایت یک کیلوبایت (KB) و به هر 1000 کیلوبایت یک مگابایت (MB) می گویند. اغلب گوشی ها توانایی نشان دادن حجم MMS را دارند.
هزینه استفاده از سرویس MMS بدون در نظر گرفتن حجم پیغام ارسالی ( تا سقف 100kb) و نوع فایل ارسال شده ( عکس، صوت یا پیام نوشتاری) بر اساس تعداد MMS های ارسال شده محاسبه می شود( مانند SMS تا سقف 160 کاراکتر)

تعرفه نهایی در هنگام راه اندازی این سرویس ارائه خواهد شد.


سؤالات متداول
1. چه کسی هزینه یک MMS را پرداخت می کند؟
پرداخت هزینه بر عهده فرستنده است. فرد دریافت کننده هیچگونه هزینه ای پرداخت نمی کند.

2. چگونه متوجه می شوم که یک MMS دریافت کرده ام؟
شما MMS را همانند SMS در صندوق پیام هایتان (inbox) دریافت می کنید. اگر گوشی شما فاقد قابلیت MMS باشد، یک نشانی اینترنتی با یک رمز ورود به صورت SMS برایتان ارسال می شود که امکان مشاهده پیام فرستاده شده را از طریق مراجعه به اینترنت برای شما امکانپذیر می سازد.

3. میانگین حجم یک MMS چقدر است؟
این مورد بستگی به نوع گوشی شما و تنظیمات روی آن دارد. هرچه گوشی شما برای وضوح (resolution) بالاتری تنظیم شده باشد، MMS ارسالی حجم بیشتری خواهد داشت.

4. چه ارتباطی میان MMS و GPRS وجود دارد؟
(General Packet Radio Service) GPRS محیط و زیرساختی روی شبکه ایرانسل است که MMS با استفاده از آن انتقال داده می شود.

+WarriorKing
03-02-2007, 12:46
اینترنت آسان!
درهنگام حرکت و رفت و آمد، بدون هیچ زحمتی می توانید به شبکه جهانی اینترنت متصل باشید. تنها چیزی که نیاز دارید، یک گوشی با قابلیت GPRS است.
(General Packet Radio Service) GPRS سرویسی است که از طریق آن شما همیشه و همه جا آنلاین بوده و می توانید از اینترنت استفاده نمایید. شما می توانید از طریق لپ تاپ، رایانه دستی (PDA) یا مرورگر WAP روی گوشی خود در کمترین زمان به اینترنت متصل شوید.

چگونه می توان به GPRS متصل شد؟
تنظیمات GPRS بطور خودکار به گوشی شما ارسال می شود.قبل از ارسال این تنظیمات، پیغامی ارسال خواهد شد و در صورت تایید، تنظیمات لازم به تلفن همراه شما منتقل می شود. این سرویس برای کلیه مشترکین (اعم از کاربران طرح پیش پرداخت یا پرداخت ماهیانه) ایرانسل که گوشی با قابلیت GPRS دارند، موجود می باشد.

آشنایی با GPRS
GPRS در واقع روش نوینی برای ارسال داده ها از طریق تلفن همراه است. با استفاده از GPRS:

اینترنت از آن شماست!
با قابلیت GPRS تلفن همراهتان می توانید 24 ساعته به اینترنت متصل باشید.
اینترنت همه جا، همه وقت
اطلاعات بر سرانگشتان شما جاریست! دیگر محدود به دفتر کار، میزتان یا رایانه تان نیستید.
همیشه آنلاین هستید!
بطور دائمی به اینترنت متصل هستید و صرفاً برای ارسال و دریافت اطلاعات هزینه می پردازید. بنابراین نگران هزینه آنلاین بودن خود نباشید.
سرعت و راحتی اینترنت
مرور اینترنت یا ذخیره اطلاعات (download) به سادگی و با سرعتی بالا امکانپذیر است. همیشه اولین چیزی که روی گوشی شما ظاهر می شود، متن ها و لینک های موجود در صفحه است تا سرعت شما برای دسترسی به داده های مورد نظرتان افزایش یابد.
هزینه منطقی
صرفاًٌ زمانی هزینه به حساب شما منظور می شود که داده ای ارسال و یا دریافت کرده باشید. همین! شما برای متصل ماندن به شبکه جهانی هزینه ای نمی پردازید. این منصفانه است زیرا شما فقط پول آنچه را مصرف می کنید می پردازید.

رایانه دستی (PDA) و GPRS
با داشتن یک PDA و سرویس GPRS ،جهان در دستان شماست. می توانید ایمیل تان را چک کرده و گشتی در اینترنت بزنید. امروزه رایانه های دستی به سرعت در حال فراگیر شدن هستند بطوریکه بسیاری از وب سایت ها نسخه هایی از صفحات خود را بطور ویژه برای کاربران PDA طراحی نموده اند تا صفحات بطور کامل با اندازه صفحه رایانه دستی شما سازگار باشند. حتی برای مرور آن دسته از وب سایت هایی که نسخه ویژه PDA ندارند نیز مشکلی وجود نخواهد داشت. صرفاً مجبورید در صفحه کمی بالا و پایین بروید تا کل صفحه را مشاهده کنید.

تعرفه GPRS
بطور کلی حجم داده ها براساس بایت سنجیده می شود. همانطور که می دانید، حدوداً به هر 1000 بایت یک کیلوبایت (KB) و به هر 1000 کیلوبایت یک مگابایت (MB) می گویند. شما به آسانی می توانید در هرلحظه هزینه های خود را محاسبه کنید. کافی است تا تعداد بایت هایی که ارسال یا دریافت کرده اید را در تعرفه ضرب کنید.

لطفاً به خاطر داشته باشید که کارکرد دیتای شما شامل کلیه اطلاعاتی خواهد بود که توسط خود شما یا به صورت خودکار از گوشی، رایانه دستی یا لپ تاپ شما ارسال و یا دریافت می گردد.

تعرفه استفاده از سرویس GPRS در زمان راه اندازی این سرویس ارائه خواهد شد.


سؤالات متداول

1. چگونه می توانم گوشی خود را برای اتصال به اینترنت تنظیم کنم؟
راهنمایی های لازم از طریق SMS برای شما ارسال می گردد. دستورالعمل های داده شده را برای استفاده های آتی ذخیره نمایید.

2. چگونه می توانم بدانم که تحت پوشش GPRS قرار دارم یا خیر؟
هنگامی که تحت پوشش شبکه GPRS قرار داشته باشید، یک نشانگر خاص روی صفحه گوشی شما پدیدار می گردد. بسته به نوع گوشی تان این نشانگر ممکن است "G" یا شکل یک مثلث واژگون باشد.

ebru_6630
03-02-2007, 21:02
من هم قبلا ir-tci داشتم،فروختم irancell خریدم(خیلی عالیه)

mohammad hamed
04-02-2007, 08:56
یعنی ایرانسل این جوریه که سیم کارت اپراتور اول رو فروختی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

+WarriorKing
04-02-2007, 10:49
معاون نظارت برشبکه شرکت ارتباطات سیار گفت: 17تا 18درصد از sms هاي سيم کارت دولتي کد 0912 به مشترکان تلفن همراه نمی رسد . :puke:
"محمد حسين فلاح اصغري " روز شنبه در نشست مطبوعاتی این شرکت افزود: مشکل ارسال پنج تا شش درصد از sms هایی که به دست مشترکان نمی رسد مربوط به مشکلات مراکز پیام کوتاه ( ( smsc است و بقیه نیز ناشی از مشکلات گیرنده از جمله دایورت به شماره های اشتباه است.

+WarriorKing
04-02-2007, 10:50
سیر نزولی قیمت سیم کارت صفر اپراتور اول همچنان ادامه دارد و بهای سیم کارت صفر کد هفت در نخستین هفته واگذاری سیم کارت های دولتی به 290هزار تومان رسید.
به گزارش روز شنبه از بازار خرید و فروش سیم کارت ، بهای سیم کارت صفر کد هفت اپراتور اول که در طول هفته گذشته به 320هزار تومان نیز رسیده بود با کاهش 30هزار تومانی مواجه شد.
بقیه سیم کارت های این اپراتور نیز نسبت به روزهای اولیه هفته با کاهشی در حدود 10 تا 20 هزار تومان مواجه بودند.

+WarriorKing
04-02-2007, 10:52
رييس هيات مديره‌ي شركت ارتباطات سيار گفت: در حال حاضر براي هشت ناحيه‌ي نامبرينگ تلفن همراه، كد 9 براي سيم‌كارت‌هاي اعتباري دولتي در نظر گرفته شده است كه با افزايش مشتركان سيم‌كارت اعتباري دولتي از پيش شماره‌هاي جديد استفاده خواهد شد.


بعدی رو هم بخون... :laughing:

+WarriorKing
04-02-2007, 10:53
معاون امور بازاريابي و مشتركان شركت ارتباطات سيار گفت: تاكنون حدود يكصد نفر از طريق سايت اين شركت براي تلفن همراه پيش پرداختي (اعتباري) ثبت نام كرده‌اند. :laughing:
ثبت نام براي سيم‌كارتهاي شركت ارتباطات سيار از پنجشنبه گذشته، ‪ ۱۲‬بهمن ماه، آغاز شد.
شركت ارتباطات سيار قصد دارد در اين مرحله براي نخستين بار سيم‌كارت اعتباري نيز واگذار كند كه طبق اعلام اين شركت بخشي از ثبت نام اين نوع سيم‌كارت از طريق اينترنت و سايت شركت انجام خواهد گرفت.

این مخابرات چیکار میکنه؟ :puke:

+WarriorKing
04-02-2007, 10:56
مدير عامل شركت ارتباطات سيار اعلام كرد ثبت نام ماه جاري سيم‌كارت‌هاي اين شركت، آخرين مرحله از ثبت نام اين اپراتور دولتي است.
براساس مصوبه دولت، درسال آينده ‪ ۸۰‬درصد سهام اين شركت به‌همراه ‪۳۲‬شركت ديگر زيرمجموعه شركت مخابرات ايران به بخش خصوصي واگذر مي‌شود.
" وحيد صدوقي" روز شنبه در يك كنفرانس خبري با استناد به افكارسنجي در ‪ ۳۰‬استان كشور، پيش‌بيني كرد در ثبت‌نام جديد سيم‌كارت شركت ارتباطات سيار ، بين سه‌ميليون و ‪ ۱۴۰‬هزار تا چهار ميليون و ‪۱۷۰‬هزار سيم‌كارت پيش فروش شود.
وي گفت: اگر برنامه توسعه اين شركت بخوبي انجام شود، سعي مي‌كنيم در شش ماهه سال آينده تمامي سيم‌كارت‌هاي ثبت نام شده را واگذار كنيم.
ثبت‌نام مرحله‌جديد سيم‌كارت‌هاي ارتباطات سيار،اپراتور دولتي تلفن همراه، از روز پنجشنبه ‪ ۱۲‬بهمن ماه در سراسر كشور آغاز شد.
در اين مرحله ثبت نام براي تلفن‌هاي اعتباري (پيش پرداختي) به همراه تلفنهاي پس پرداختي (دائمي) صورت مي‌گيرد.

+WarriorKing
04-02-2007, 10:58
آقا یه سوال:
من رفتم سیم کارت اعتباری ایرانسل بگیرم (بخاطر Gprs و Mms) ، اصلا تو بازار پیدا نمیشه... از کجا پیدا کنم؟

a-m-i-r
04-02-2007, 16:55
آقا یه سوال:
من رفتم سیم کارت اعتباری ایرانسل بگیرم (بخاطر Gprs و Mms) ، اصلا تو بازار پیدا نمیشه... از کجا پیدا کنم؟

تو شهر ما كه دارن ميفروشن
34000 تومان كارت شارژ هاشم 10000 تومانه
مشهد)

arman4459
05-02-2007, 00:19
شهر قم تحت پوشش شبكه‌ي اپراتور دوم قرار گرفته و واگذاري سيم‌كارت از فردا در اين شهر آغاز مي‌شود.
عليرضا قلمبر دزفولي - مدير عامل شركت ايرانسل - در گفت‌وگو با ایسنا، با بيان اين مطلب اظهار كرد: همچنين در روزهاي آتي شهرهاي شيراز، اردبيل، مشكين‌شهر و كرمانشاه نيز به شبكه‌ي اپراتور دوم خواهند پيوست و فروش سيم‌كارت در اين شهرها به زودي آغاز خواهد شد.
گفتني است اپراتور دوم تاكنون در شهرهاي، تهران، تبريز‌، مشهد، كرج، ساري، اروميه و مراغه تحت پوشش اين اپراتور قرار گرفته‌اند.

arman4459
05-02-2007, 00:22
ICTna.ir - با راه اندازی خدمات مبتنی بر GPRS شبکه تلفن همراه ایرانسل، دسترسی کلیه مشترکان سیم کارت های اعتباری و دائمی این شبه به خدماتی نظیر اتصال به اینترنت، تبادل پست الکترونیک و تبادل پیامهای چند رسانه ای (MMS) تا ۱۵ فروردین سال آینده رایگان خواهد بود.
مهندس علیرضا قلمبر دزفولی -مدیرعامل شرکت ایرانسل- با اعلام این خبر به خبرنگار ایستنا تصریح کرد: با توجه اینکه خدمات مبتنی بر GPRS برای نخستین بار به مشترکین تلفن همراه کشور ارائه میشود ایرانسل تصمیم گرفت به منظور آشنایی مشترکان با این خدمات پیشرفته و فرهنگ سازی، کلیه خدمات مبتنی بر GPRS از جمله اتصال به اینترنت، تبادل پست الکترونیک و همچنین تبادل پیام های چند رسانه ای (MMS) را تا ۱۵ فروردین سال آینده بصورت کاملا رایگان به مشترکین خود عرضه کند.
دزفولی در این گفتگو زمان عرضه سرویس دسترسی به اینترنت ایرانسل را نیمه دوم بهمن ماه و زمان عرضه سرویس تبادل پیام های چند رسانه ای (MMS) را نیمه اول اسفندماه اعلام کرد.
بنا بر اعلام تعرفه استفاده از خدمات مختلف GPRS ایرانسل در حال تدوین است و پس از تصویب کمسیون تنظیم مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام خواهد شد.
شبکه تلفن همراه ایرانسل مبتنی بر نسل ۷۵/ ۲ (EDGE) شبکه تلفن سلولی (GSM) میباشد که قادر به عرضه خدمات ارزش افزوده نوین متنوعی است و از این لحاظ پیشرفته ترین شبکه تلفن همراه کشور به حساب می آید.

arman4459
05-02-2007, 00:30
دير عامل شركت پست ايران از پيش فروش حدود ‪ ۱۳۵‬هزار سيم كارت پس پرداختي و پيش پرداختي اپراتور اول تلفن همراه (ارتباطات سيار) تا پايان وقت كاري روز گذشته (شنبه) خبر داد.
ثبت نام براي اين سيم كارت‌ها از روز پنجشنبه گذشته دوازدهم بهمن ماه آغاز شد و تا سي‌ام اين ماه ادامه دارد.
"محمدحسن محبيان عراقي" روز يكشنبه در گفت وگو با "ايرنا" گفت:در نخستين روز، حدود ‪ ۲۲‬هزار نفر براي سيم كارت پس‌پرداختي (دائمي) و حدود ‪ ۲۳‬هزارنفر هم براي سيم‌كارت پيش‌پرداختي (اعتباري) ثبت نام كردند.
وي افزود: در روز شنبه نيز حدود ‪ ۴۴‬هزار سيم كارت دائمي و حدود ‪ ۴۶‬هزار اعتباري پيش فروش شد.
محبيان گفت كه آمار شركت پست شامل افرادي كه از طريق اينترنت براي دريافت سيم‌كارتهاي اعتباري شركت ارتباطات سيار ثبت نام كرده‌اند، نمي‌شود.
شركت ارتباطات سيار دراين مرحله از ثبت نام سيم‌كارتهاي خود براي نخستين بار سيم‌كارت اعتباري نيز واگذار مي‌كند كه طبق اعلام اين شركت بخشي از ثبت نام اين نوع سيم‌كارت از طريق اينترنت و سايت شركت انجام خواهد گرفت.
"محمد عطوفي"، معاون بازاريابي و امور مشتركان شركت ارتباطات سيار نيز ديروز اعلام كرد كه فقط حدود يكصد نفر از طريق سايت اين شركت براي تلفن همراه پيش پرداختي (اعتباري) ثبت نام كرده‌اند.
"وحيد صدوقي"، مدير عامل شركت ارتباطات سيار ديروز در جمع خبرنگاران با استناد به نتايج افكارسنجي در ‪ ۳۰‬استان كشور، پيش‌بيني كرد كه در اين دوره بين سه ميليون و ‪ ۱۴۰‬هزار تا چهار ميليون و ‪ ۱۷۰‬هزار نفر براي دريافت سيم‌كارت اين اپراتور دولتي ثبت نام كنند.

arman4459
05-02-2007, 00:36
معصومه بخشي پور" - معقول شدن قيمت سيم كارت تلفن همراه و ورود سيم كارت‌‏هاي بخش خصوصي در بازار آزاد, متقاضيان را از ثبت نام و انتظار براي دريافت اين كالا منصرف مي‌‏كند.
به گزارش خبرنگار ايلنا, در شرايطي كه سيم كارت‌‏هاي تاليا و ايرانسل را به راحتي مي‌‏توان در بازار با قيمت كمتر از سيم كارت دولتي خريداري كرد و حتي سيم كارت دولتي را مي‌‏توان با قيمت‌‏هاي معقولي خريد؛ چه لزومي دارد كه متقاضيان سيم كارت براي دريافت آن صف بكشند و به انتظار زمان و نتيجه قرعه كشي و تعيين اولويت بمانند.
شواهد حاكي از آن است كه ثبت نام امسال سيم كارت تلفن همراه همانند سال گذشته با استقبال بسيار كمي به خصوص در شهرهاي بزرگي مانند تهران رو به رو شود كه شاهد مثال اين مسئله را مي‌‏توان در روز اول ثبت نام (12 بهمن) ديد.
بر اساس اين گزارش، به نظر مي‌‏رسد دولت به منظور كسب درآمد از هر ترفندي براي جذب متقاضي استفاده كند؛ به طوري كه امسال پرداخت وديعه سيم كارت را در دو مرحله در دستور كار خود قرار داده و تنها نيمي از وديعه سيم كارت را زمان ثبت نام و مابقي را در زمان تحويل سيم كارت از متقاضيان اخذ مي‌‏كند.
اگرچه افزايش ضريب نفوذ تلفن همراه اقدامي شايسته و در حال انجام از سوي دولت است؛ اما افزايش كيفيت بدون توجه كافي به كيفيت موضوعي است كه مردم كارشناسان و حتي نمايندگان مردم را به واكنش وا مي‌‏دارد.
وزارت ارتباطات در شرايطي اقدام به ثبت نام مجدد سيم كارت كرده است كه علاوه بر ناديده گرفتن بخش خصوصي فعال در اين حوزه, عدم كيفيت مناسب و اختلالات مكرر شبكه تلفن همراه, مشتركين آن را به شدت ناراضي كرده است.
در اين ميان، بسياري از نمايندگان مجلس معتقدند كه وزارت ارتباطات بايد توجه بيشتري به كيفيت شبكه تلفن همراه داشته و افزايش ضريب نفوذ را را در نظر گرفتن ابلاغيه بند "ج " اصل 44 قانون اساسي به بخش خصوصي بسيار و از ميزان تصدي‌‏گري خود بكاهد.
عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي، در اين باره مي گويد: توزيع انواع سيم كارت از سوي دولت در شرايطي كه شركت‌‏هاي خصوصي در آن زمينه فعال هستند هيچ تناسبي با خصوصي سازي ندارد.
سيد مصطفي سيد هاشمي، مي‌‏افزايد: متاسفانه به نظر مي‌‏رسد در بين مسئولان دولتي باور به واگذاري كارها به بخش خصوصي جا نيفتاده و در بعضي مواقع ساز و كارها براي تبديل و انتقال از بخش خصوصي به دولتي آماده نشده است.
همچنين, ولي آذروش, مخبر كميسيون عمران مجلس، واگذاري سيم كارت دولتي را نمودي از سياست‌‏هاي نادرست اقتصادي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات مي‌‏داند كه شركت‌‏هاي خصوصي را نسبت به سرمايه‌‏گذاري بي علاقه كرده و آثار و پيامدهاي بسيار نامطلوبي را براي كشور در پي خواهد داشت.
از ديدگاه كارشناسان مخابرات؛ واگذاري سيم كارت تلفن همراه توسط دولت تنها در شرايطي بايد صورت گيرد كه بخش خصوصي به تعهدات خود عمل نكرده باشد، در حالي كه اين موضوع در مورد تاليا و ايرانسل صادق نيست.
يك كارشناس مخابرات معتقد است؛ بايد با باز كردن فضا براي بخش خصوصي, به اين بخش در زمينه سيم كارت تلفن همراه اجازه حضور پررنگ تر دهيم.
صادق گوينده، كارشناس مخابرات نيز ضعف عمده حركت كند بخش خصوصي را ساختار بانكي كشور مي‌‏داند و مي‌‏گويد: شبكه اقتصادي كشور اگر به سمت خصوصي شدن پيش رود بسياري از مشكلات رفع خواهد شد.
با اين تفاسير آيا هستند كساني كه سيم كارت 280 هزار توماني كد 4, سيم كارت 45 هزار توماني تاليا و 150 هزار توماني ايرانسل در بازار آزاد را رها كرده و براي دريافت سيم كارت 288 هزار توماني ثبت نام كنند؟
بايد تا پايان بهمن ماه جاري صبر كرد.

arman4459
05-02-2007, 00:39
۱۶ بهمن ۸۵
تاليانيوز- شركت تاليا در تلاش است با تصويب پيشنهاد حذف محدوديت سيم كارت هاي اعتباري تاليا از سوي شركت مخابرات ، محدوديت زماني سيم كارت هاي اعتباري خود را حذف كند.
به گفته يك مقام آگاه در شركت تاليا ، با تصويب اين پيشنهاد از سوي شركت مخابرات ايران، محدوديت زماني سيم كارت هاي اعتباري تا پايان سال حذف مي شود.
در حال حاضر سيم‌كارتهاي تاليا پس از 2 دوره يك ماهه غيرفعال شده و مالكيت مشترك قبلي بر آن از بين مي رود. اين شركت هم اكنون بيش از 700 هزار مشترك در سطح كشور دارد و تقريبا تمامي مراكز استانها را تحت پوشش قرار داده است.
شبكه مستقل تلفن همراه اعتباري تاليا با سرمايه هشت هزار و 200نفر از اعضاي يك شركت تعاوني از خرداد ماه سال گذشته تاسيس شده است و بيش از 60 درصد درآمدهاي آن متعلق به دولت است.

+WarriorKing
05-02-2007, 13:11
۱۶ بهمن ۸۵
تاليانيوز- شركت تاليا در تلاش است با تصويب پيشنهاد حذف محدوديت سيم كارت هاي اعتباري تاليا از سوي شركت مخابرات ، محدوديت زماني سيم كارت هاي اعتباري خود را حذف كند.
به گفته يك مقام آگاه در شركت تاليا ، با تصويب اين پيشنهاد از سوي شركت مخابرات ايران، محدوديت زماني سيم كارت هاي اعتباري تا پايان سال حذف مي شود.
در حال حاضر سيم‌كارتهاي تاليا پس از 2 دوره يك ماهه غيرفعال شده و مالكيت مشترك قبلي بر آن از بين مي رود. اين شركت هم اكنون بيش از 700 هزار مشترك در سطح كشور دارد و تقريبا تمامي مراكز استانها را تحت پوشش قرار داده است.
شبكه مستقل تلفن همراه اعتباري تاليا با سرمايه هشت هزار و 200نفر از اعضاي يك شركت تعاوني از خرداد ماه سال گذشته تاسيس شده است و بيش از 60 درصد درآمدهاي آن متعلق به دولت است.


این خبر رو منم خوندم... تا عید محدودیت زمانی سیم کارتهای تالیا هم حذف میشه

در ضمن 57% از سود شرکت تالیا متعلق به دولته

+WarriorKing
05-02-2007, 13:14
به گفته "افشار فروتن لاريجاني" سير نزولي قيمت سيم كارت و متضرر شدن برخي از متقاضيان ثبت نام سيم كارت دربهمن ماه سال گذشته از جمله عللي است كه بر اساس آن مي توان گفت استقبال چنداني از واگذاري سيم كارت هاي شركت دولتي ارتباطات سيار نسبت به سالهاي گذشته نمي شود.
نزديك به هشت ميليون نفر در بهمن ماه سال گذشته براي دريافت سيم كارت شركت ارتباطات سيار ، اپراتور دولتي تلفن همراه كشور ، 360هزار تومان وديعه پرداخت كردند كه برخي از آنان زماني سيم كارت خود را دريافت كردند كه قيمت آن در بازار آزاد به 20هزار تومان ارزانتر از وديعه ثبت نامي رسيده بود.
وي افزود: با تنوعي كه شركت هاي خصوصي تاليا و ايرانسل در بازار سيم كارت ايجاد كرده اند ، روند كاهش قيمت سيم كارت هاي تلفن همراه سرعت بيشتري گرفته است.
فروتن گفت: افزايش قيمت برخي از سيم كارتهاي شركت هاي مختلف يك عامل طبيعي در بازار محسوب مي شود و بديهي است كه برخي از سيم كارت ها با توجه به شرايط و تقاضاي ايجاد شده در زمان معيني دچار نوسان قيمت مي شوند.
به عقيده وي ديگر شاهد افزايش چشم گيري در قيمت سيم كارت نخواهيم بود.

+WarriorKing
05-02-2007, 13:16
شهر قم تحت پوشش شبكه‌ي اپراتور دوم قرار گرفته و واگذاري سيم‌كارت از امروز (17 بهمن 1386) در اين شهر آغاز مي‌شود.
عليرضا قلمبر دزفولي - مدير عامل شركت ايرانسل - در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب اظهار كرد: همچنين در روزهاي آتي شهرهاي شيراز، اردبيل، مشكين‌شهر و كرمانشاه نيز به شبكه‌ي اپراتور دوم خواهند پيوست و فروش سيم‌كارت در اين شهرها به زودي آغاز خواهد شد.
گفتني است اپراتور دوم تاكنون در شهرهاي، تهران، تبريز‌، مشهد، كرج، ساري، اروميه و مراغه تحت پوشش اين اپراتور قرار گرفته‌اند

+WarriorKing
05-02-2007, 13:21
درخواست مجوز 500 هزار شماره برای توزیع 150 هزار سیم‌کارت اعتباری اسپادان

( بازم اپراتور ) :blush:


شرکت مشارکتی مخابرات سیار اصفهان، به منظور توزیع 150 هزار سیم‌کارت اعتباری اسپادان در سال 86، درصدد دریافت پروانه 500 هزار شماره از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.
سید احمد سجادی، مدیرعامل شرکت مشارکتی مخابرات سیار اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: سازمان تنظیم مقررات، در شرف صدور پروانه بوده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.
وی، در خصوص محدوده جغرافیایی فعالیت سیم‌کارت اعتباری اسپادان، گفت: هرچند در حال حاضر، مجوز اسپادان مربوط به استان اصفهان است، با این حال شرکت مشارکتی مخابرات سیار اصفهان درخواستی به منظور گسترش فعالیت خود در سراسر کشور ارایه داده است، چراکه دارای این توانایی هستیم که سیم‌کارت اسپادان را در سراسر کشور فعال کنیم.
سجادی، تعرفه سیم‌کارت‌های اسپادان را مطابق تعرفه اعلامی سازمان تنظیم مقررات عنوان کرد و گفت: بر این اساس، برای هر دقیقه مکالمه، 17 پالس بین شهری و 10 پالس شهری محاسبه می‌شود.
مدیرعامل شرکت مشارکتی مخابرات سیار اصفهان، تعداد مشترکان این اپراتور را 35 هزار مشترک در سطح استان اصفهان ذکر و خاطرنشان کرد: در20 روز فروش ویژه، 15 هزار سیم‌کارت دیگر عرضه و بر تعداد مشترکان اسپادان افزوده شد.
سجادی، در پایان، در خصوص سرویس‌های موجود در اپراتور فوق گفت: علاوه بر سرویس‌های معمول، سرویس فال حافظ ، لغت‌نامه انگلیسی و استفاده از قرآن کریم نیز در سیم‌کارت‌های اسپادان فعال است

masoudboy
05-02-2007, 14:12
این اپراتور اسپادان در اصفهان حدود 6 سال هست که فعالیت میکنه و جدید نیست ولی فقط در استان اصفهان خط هاش آنتن میده . اینم سایتش :[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ebru_6630
05-02-2007, 14:31
یعنی ایرانسل این جوریه که سیم کارت اپراتور اول رو فروختی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آره،فقط اشکالی که داره اینه که هزینه مکالمه به صورت 1 دقیقه ای محاسبه میشه (یعنی اگه 1 دقیقه و2 ثانیه صحبت کنی 2 دقیقه حساب می شه)البته قول دادن درستش کنن.

habibinaj
05-02-2007, 14:45
آره،فقط اشکالی که داره اینه که هزینه مکالمه به صورت 1 دقیقه ای محاسبه میشه (یعنی اگه 1 دقیقه و2 ثانیه صحبت کنی 2 دقیقه حساب می شه)البته قول دادن درستش کنن.

دوست من درست شده! از این ماه به بعد ثانیه ای حساب می شه! :biggrin:

mehrsp
05-02-2007, 14:58
دوست من درست شده! از این ماه به بعد ثانیه ای حساب می شه! :biggrin:

این حقیقت داره ؟ :ohno:
اگه میشه منبعشو ذکر کن

seyed_roohollah
05-02-2007, 15:55
این حقیقت داره ؟ :ohno:
اگه میشه منبعشو ذکر کن

با عرض سلام خدمت شما و همه دوستان عزیز. این اولین پست منه؛ از حضور در جمع صمیمی شما خوشبختم. :)

باید بگم که من هم مانند اکثر دوستان بطور کلی از ایرانسل راضیم و اعتقاد دارم به مرور زمان بهتر هم میشه.

راستی این هم منبع اینکه ایرانسل تا آخر بهمن، صورتحساب رو ثانیه ای میکنه:

... دزفولی درباره‌ي تبديل سيستم صورت حساب‌گيري اپراتور دوم از دقيقه به ثانيه نيز گفت: در تلاشيم در اين ماه با تغيير نرم‌افزار بيلينگ ايرانسل محاسبه براساس ثانيه انجام گيرد. مصاحبه روز 14 بهمن / ایسنا Link ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

ebru_6630
05-02-2007, 21:00
با عرض سلام خدمت شما و همه دوستان عزیز. این اولین پست منه؛ از حضور در جمع صمیمی شما خوشبختم. :)

باید بگم که من هم مانند اکثر دوستان بطور کلی از ایرانسل راضیم و اعتقاد دارم به مرور زمان بهتر هم میشه.

راستی این هم منبع اینکه ایرانسل تا آخر بهمن، صورتحساب رو ثانیه ای میکنه:

... دزفولی درباره‌ي تبديل سيستم صورت حساب‌گيري اپراتور دوم از دقيقه به ثانيه نيز گفت: در تلاشيم در اين ماه با تغيير نرم‌افزار بيلينگ ايرانسل محاسبه براساس ثانيه انجام گيرد. مصاحبه روز 14 بهمن / ایسنا Link ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
دستت درد نکنه

mehrsp
05-02-2007, 21:30
با عرض سلام خدمت شما و همه دوستان عزیز. این اولین پست منه؛ از حضور در جمع صمیمی شما خوشبختم. :)

باید بگم که من هم مانند اکثر دوستان بطور کلی از ایرانسل راضیم و اعتقاد دارم به مرور زمان بهتر هم میشه.

راستی این هم منبع اینکه ایرانسل تا آخر بهمن، صورتحساب رو ثانیه ای میکنه:

... دزفولی درباره‌ي تبديل سيستم صورت حساب‌گيري اپراتور دوم از دقيقه به ثانيه نيز گفت: در تلاشيم در اين ماه با تغيير نرم‌افزار بيلينگ ايرانسل محاسبه براساس ثانيه انجام گيرد. مصاحبه روز 14 بهمن / ایسنا Link ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

:) ممممممممنونم

arman4459
05-02-2007, 21:56
ثبت نام ۲۳۶هزار سیم کارت در سه روز نخست ثبت نام Mci

از آغاز ثبت‌نام سيم‌كارت تلفن همراه دولتي، از روز 12 بهمن‌ماه تا روز يك‌شنبه - 15 بهمن‌ماه - در مجموع 236 هزار و 377 سيم‌كارت در دفاتر پستي ثبت‌نام شده است.
به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام مسوولان شركت پست از اين تعداد 114هزار و 702 سيم‌كارت مربوط به ثبت‌نام سيم‌كارت‌هاي اعتباري و 121 هزار و 675 سيم كارت به سيم‌كارت‌هاي دائمي مربوط ‌بوده كه 95 هزار و 873 سيم‌كارت در روز يك‌شنبه ثبت‌نام شده است.

arman4459
05-02-2007, 21:59
ثبت نام تاليا در 14 استان

همزمان با ايام الله دهه مبارك فجر و آغاز ثبت نام سيم كارت اعتباري در مراكز 14 استان ، واگذاري اين نوع سيم كارت تا پايان سال جاري در سراسر كشور به روز مي شود .
به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي شبكه مستقل تلفن همراه اعتباري كشور ، ثبت نام كنندگان سيم كارت تاليا در مراكز استان هاي تهران ، سمنان ، آذربايجان شرقي و خراسان رضوي از شنبه آينده و ساير ثبت نام كنندگان از اوايل اسفند ماه سيم كارت خود را دريافت خواهند كرد .
هم اكنون مراكز 25 استان و شهر هاي پر جمعيت كشور تحت پوشش شبكه مستقل تلفن همراه اعتباري تاليا قرار داشته و انتظار مي رود در نيمه نخست سال آينده در تمامي يك هزار و 16 شهر و جاده هاي كشور مورد استفاده مشتركين قرار گيرد .
متقاضيان اين نوع سيم كارت در مراكز استانهاي اصفهان ، آذربايجان غربي ، اردبيل ، خوزستان ، هرمزگان ، كرمان ، يزد ، مازندران ، گيلان و گلستان مي توانند به يكي از پايگاههاي اينترنتي به نشاني: [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] يا [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] مراجعه و ثبت نام كرده و كد ثبت نام دريافت كنند .
شماره تلفن 0218173 در طول 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگويي به پرسشهاي متقاضيان سيم كارت اعتباري تاليا است.

arman4459
05-02-2007, 22:06
اپراتور دولتی سیم کارت دوقلو می دهد

رييس هيات مديره‌ي شركت مخابرات ايران درباره‌ي كاهش تعرفه‌هاي سيم‌كارت‌هاي اعتباري گفت: كميسيون تنظيم مقررات چندي پيش پيشنهاد داد كه بهتر است در جهت كاهش تعرفه‌ها‌ي سيم‌كارت‌هاي اعتباري بازنگري انجام شود؛ ما نيز اين موضوع را به اپراتور اول و تاليا اعلام كرديم كه قرار است اين طرح‌ها به زودي ارايه و پس از بررسي در مجمع مخابرات به كميسيون تنظيم مقررات اعلام شود.
وفا غفاريان در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي اين كه ظاهرا چندي پيش تاليا طرحي را براي افزايش قيمت به مخابرات ارايه كرده بود، تصريح كرد: اين موضوع در حدود هفت ماه پيش مطرح شده بود و الان موضوعيت ندارد و منتفي شده است؛ در حال حاضر آنچه مطرح است، كاهش تعرفه‌هاي سيم‌كارت‌هاي اعتباري است.
وي درباره‌ي عرضه‌ي سيم‌كارت‌هاي دوقلو يا چند ظرفيتي از سوي اپراتور اول گفت: چند نمونه از اين سيم‌كارت‌ها تست شده است؛ شركت ارتباطات سيار به دنبال آن است كه اين نوع سيم‌كارت‌ها را به عنوان يك سرويس به مشتركان خود ارايه دهد؛ به عبارت ديگر مشترك مي‌تواند با ارايه‌ي دو سيم‌كارت خود به اپراتور اول، يك سيم‌كارت دوقلو در قبال پرداخت هزينه‌ي محدودي دريافت كند؛ البته هنوز زمان ارايه‌ي اين سرويس مشخص نشده است.
او درباره‌ي روند معمولي ثبت‌نام سيم‌كارت تلفن همراه دولتي نسبت به سال‌هاي گذشته اظهار كرد: اين امر نشانه‌ي خوبي است چرا كه عرضه و تقاضا به تدريج در حال متوازن شدن است و مردم بدون صف كشيدن و انتظار طولاني مي‌توانند آن چه را نياز دارند به دست آورند.
وي افزود: آمدن اپراتورهاي جديد در اين عرصه و توسعه‌ي ظرفيت‌ها سبب شده مخابرات به سمت به روز رساني حركت كند تا آن جا كه ديگر به ثبت‌نام در حوزه‌ي تلفن همراه نيازي نباشد و مردم بتوانند هر زمان كه احتياج دارند سيم‌كارت مورد نظر خود را با هزينه‌ي قابل قبول و خدمات بالا دريافت كنند، از اين رو نزديك شدن عرضه و تقاضا علامت خوبي است و بايد آن را به فال نيك گرفت.
او درباره‌ي پيش‌بيني از ثبت‌نام سيم‌كارت در دور جديد با توجه به گذشت چهار روز گفت: در نظرسنجي كه قبل از آغاز ثبت‌نام انجام شد در حدود ‌‌٣/٥ تا ‌‌٤ ميليون ثبت‌نام را تخمين زده بوديم، تصور ما نيز اين است كه در همين حدود ثبت‌نام انجام شود،‌ چراكه معمولا در روزهاي آخر، ثبت‌نام از شدت بيشتري برخوردار مي‌شود.
رييس هيات مديره‌ي شركت مخابرات ايران، خاطر نشان كرد: مهلت ثبت‌نام سيم‌كارت تلفن همراه دولتي به هيچ وجه تمديد نخواهد شد و متقاضيان تا‌‌٣٠ بهمن‌ماه براي ثبت‌نام فرصت دارند.

ebru_6630
05-02-2007, 22:10
از نظر سنجی معلومه که طرغدار ایرانسل روز به روز بیشتر میشه
فقط اگر دوستان در مورد اینترنت هم خبری دارند ما رو در جریان بگذارند.

+WarriorKing
06-02-2007, 15:09
واگذاري سيم‌كارت‌هاي پيش فروش شده شركت تلفن همراه اعتباري "تاليا" از روز شنبه، بيست و يكم بهمن ماه، آغاز مي‌شود.
ثبت نام براي پيش فروش سيم كارت‌هاي تاليا از نهم دي ماه امسال در مراكز ‪ ۱۴‬استان كشور آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

روابط عمومي تاليا روز دوشنبه با انتشار اطلاعيه‌اي اعلام كرد كه ثبت نام كنندگان سيم كارت اين شركت در شهرهاي تهران، مشهد، سمنان و تبريز از صبح شنبه آينده سيم كارت‌هاي خود را تحويل مي‌گيرند.
به نوشته اين اطلاعيه، سيم كارت متقاضيان ثبت نام شده در مراكز استان‌هاي اصفهان، آذربايجان غربي، اردبيل، خوزستان، هرمزگان، كرمان، يزد، مازندران گيلان و گلستان نيز از اوايل اسفند ماه امسال واگذار مي‌شود.


ثبت نام سيم كارت تاليا اينجا ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

+WarriorKing
06-02-2007, 15:16
شركت تاليا همچنين اعلام كرده است كه واگذاري سيم كارت‌هاي اين شركت در تمامي شهرهايي كه تحت پوشش قرار گرفته‌اند، تا پايان امسال به روز مي‌شود.

روابط عمومي تاليا ابراز اميدواري كرده است كه در نيمه نخست سال آينده تمامي يكهزار و ‪ ۱۶‬شهر و جاده‌هاي كشور زير پوشش خدمات ارتباطي اين شركت قرار گيرد.

+WarriorKing
06-02-2007, 15:20
روابط عمومي شبكه مستقل تلفن همراه اعتباري كشور، از آغاز ثبت نام سيم كارت اعتباري تاليا در شهر اهواز خبر داد.
به گزارش روز دوشنبه اين روابط عمومي، متقاضيان مي‌توانند از امروز به مدت ‪ ۱۰‬روز با مراجعه به يكي از پايگاههاي اينترنتي ‪ [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]‬يا ‪ [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])‬نامنويسي كرده و كد ثبت‌نام دريافت كنند.

+WarriorKing
06-02-2007, 15:23
رييس هيات مديره‌ي شركت مخابرات ايران درباره‌ي كاهش تعرفه‌هاي سيم‌كارت‌هاي اعتباري گفت: كميسيون تنظيم مقررات چندي پيش پيشنهاد داد كه بهتر است در جهت كاهش تعرفه‌ها‌ي سيم‌كارت‌هاي اعتباري بازنگري انجام شود؛ ما نيز اين موضوع را به اپراتور اول و تاليا اعلام كرديم كه قرار است اين طرح‌ها به زودي ارايه و پس از بررسي در مجمع مخابرات به كميسيون تنظيم مقررات اعلام شود.
وفا غفاريان در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي اين كه ظاهرا چندي پيش تاليا طرحي را براي افزايش قيمت به مخابرات ارايه كرده بود، تصريح كرد: اين موضوع در حدود هفت ماه پيش مطرح شده بود و الان موضوعيت ندارد و منتفي شده است؛ در حال حاضر آنچه مطرح است، كاهش تعرفه‌هاي سيم‌كارت‌هاي اعتباري است.
وي درباره‌ي عرضه‌ي سيم‌كارت‌هاي دوقلو يا چند ظرفيتي از سوي اپراتور اول گفت: چند نمونه از اين سيم‌كارت‌ها تست شده است؛ شركت ارتباطات سيار به دنبال آن است كه اين نوع سيم‌كارت‌ها را به عنوان يك سرويس به مشتركان خود ارايه دهد؛ به عبارت ديگر مشترك مي‌تواند با ارايه‌ي دو سيم‌كارت خود به اپراتور اول، يك سيم‌كارت دوقلو در قبال پرداخت هزينه‌ي محدودي دريافت كند؛ البته هنوز زمان ارايه‌ي اين سرويس مشخص نشده است.
او درباره‌ي روند معمولي ثبت‌نام سيم‌كارت تلفن همراه دولتي نسبت به سال‌هاي گذشته اظهار كرد: اين امر نشانه‌ي خوبي است چرا كه عرضه و تقاضا به تدريج در حال متوازن شدن است و مردم بدون صف كشيدن و انتظار طولاني مي‌توانند آن چه را نياز دارند به دست آورند.
وي افزود: آمدن اپراتورهاي جديد در اين عرصه و توسعه‌ي ظرفيت‌ها سبب شده مخابرات به سمت به روز رساني حركت كند تا آن جا كه ديگر به ثبت‌نام در حوزه‌ي تلفن همراه نيازي نباشد و مردم بتوانند هر زمان كه احتياج دارند سيم‌كارت مورد نظر خود را با هزينه‌ي قابل قبول و خدمات بالا دريافت كنند، از اين رو نزديك شدن عرضه و تقاضا علامت خوبي است و بايد آن را به فال نيك گرفت

boy iran
07-02-2007, 00:51
تالیا که شده 20 هزار تومن

arman4459
09-02-2007, 13:38
به گزارش ايستنا از روابط عمومي شبکه تلفن همراه ايرانسل تا کنون ايرانسل به منظور آشنايي بيشتر با قابليت ها و کيفيت شبکه، چند پيشنهاد تشويقي به مشترکين ارائه نموده است وهم اکنون نيز به مناسبت سال نو، ايرانسل 5 پيشنهاد تشويقي جديد را به عنوان هديه نوروزي به مشترکين ارائه مي نمايد. هداياي نوروزي ايرانسل عبارتند از:

1-خدمات پيشرفته Mms و Gprs که براي اولين بار در کشور ارائه مي شوند؛ استفاده از اين سرويس ها از زمان ارائه تا نيمه فروردين ماه 86 براي کليه کاربران سيم کارتهاي دائمي و اعتباري رايگان است.

2- از 29 اسفند 85 تا 15 فروردين ماه 86، همزمان با تعطيلات نوروزي، کليه مشترکين ايرانسل اعم از مشترکين دائمي يا اعتباري مي توانند از 12 شب تا 6 صبح هرقدر که مي خواهند مجاني صحبت کنند. مقصد تماس مي تواند شبکه ايرانسل و کليه اپراتورهاي همراه و يا تلفن ثابت در داخل کشور باشد.

3- از 29 اسفند 85 تا 5 فروردين 86 همزمان با تعطيلات رسمي سال نو، ارسال Sms در شبکه ايرانسل و به ساير اپراتورهاي تلفن همراه داخل کشور رايگان خواهد بود؛ بنابراين مشترکين ايرانسل مي توانند هرقدر مي خواهند Sms رايگان ارسال نمايند.

4- تمام متقاضياني که از 21 بهمن تا 20 اسفند ماه سال جاري نسبت به خريد، تکميل ثبت نام و فعال نمودن سيم کارت دائمي خود اقدام نمايند، از 200 دقيقه مکالمه مجاني بهره مند شده و مي توانند با کليه تلفن هاي همراه و يا ثابت داخل کشور به صورت رايگان تماس برقرار نمايند.

5-تمام متقاضياني که از 21 بهمن تا 20 اسفند ماه سال جاري نسبت به خريد، تکميل ثبت نام و فعال نمودن سيم کارت اعتباري خود اقدام نمايند، از 76 دقيقه مکالمه رايگان بهره مند شده و مي توانند با کليه تلفن هاي همراه و يا ثابت داخل کشور به صورت رايگان تماس برقرار نمايند.

arman4459
09-02-2007, 13:41
من نمیدونم چرا هنوز بعضی ها با این همه امکانات جذاب ایرانسل بازم میخان برن سراغ اپراتور دولتی با اون

سیمکارتهای مسخره که هنوز بعد 13 سال نمیشه یک اس ام اس درست و حسابی باش فرستاد.

با این تفاسیر باید مخابرات زودتر جول و پلاسش رو جمع کنه.
ر

mohammad hamed
09-02-2007, 15:32
با هم تا اینجا خیلی ثبت نام کردند.
این ایرانسل هنوز نتونسته که خودشو جا بندازه و مردم را بفهمونه که خیلی خیلی بهتره.
من از هر کی پرسیدم حتی از اقوام توی تهران گفتند که اعتباری هست !!!!!!!!!!!!!

habibinaj
09-02-2007, 15:42
من الان حساب کردم اون 200 ساعت رایگانش حدود 10000 تومان می ارزه!!!!!
یعنی انگار سیم کارتو 140 هزار تومان می خری!
sms شم خیلی باهاله!
فکر کنم تو اون 6 روز sms بارون بشن، کلیه اپراتورا، البته یک طرفه فقط ایرانسلیا sms می زنند! فکر کنم sms center مخابرات بترکه!
ولی گفتم اون ساعت 12 تا 6 ظلم! آخه من به کی زنگ بزنم!!!!!!!!!!!!!!(من هیچ کس رو ندارم!)
gprs هم که دیگه آخرشه! خدارو شکر گوشیم ساپورت می کنه!!!
می شه منبع خبرم بگی!

+WarriorKing
09-02-2007, 16:00
مديرعامل شركت ارتباطات ايرانسل، از برقراري سرويس‌‏هاي مبتني بر سيستم Gprs در سيستم كارت‌‏هاي ايرانسل تا نيمه اول اسفند ماه خبر داد.

عليرضا قلمبر دزفولي، در گفت‌وگو با ايلنا با اشاره به سرويس‌‏هاي مبتني بر سيستم Gprs نظير دسترسي به اينترنت، ارسال و دريافت Email كه از طريق سيم كارت‌‏هاي ايرانسل قابل استفاده خواهد بود، اظهارداشت: تا نيمه اول فروردين 86 مشتركين ايرانسل مي‌‏توانند به صورت رايگان از اين سرويس استفاده كنند.
دزفولي گفت: طي چند روز آينده؛ شبكه Access ايرانسل به اينترنت اتصال خواهد يافت.
مديرعامل ايرانسل، از محاسبه رايگان تماس‌‏هاي زير 3 ثانيه مشتركين اين شركت از ماه جاري خبر داد و يادآور شد: در صورت تغيير نرم افزار محاسبه صورتحساب، كاركرد مشتركين ايرانسل در بهمن ماه بر حسب ثانيه محاسبه خواهد شد.

دزفولي، با بيان اين‌‏كه پوشش تهران بالاي 90 درصد است, اظهارداشت: افزايش ترافيك هيچ‌‏گاه براي شبكه ايرانسل مشكل كيفيتي به همراه نخواهد داشت.

وي، در خصوص شمار مشتركين اين شبكه، گفت: در حال حاضر مشتركين فعال شده به شبكه تلفن همراه ايرانسل حدود 500 هزار نفر است و 30 شهر تا پايان بهمن ماه به اين شبكه متصل خواهد شد.

دزفولي، با اشاره به تعهد ايجاد ظرفيت تا سقف 2 ميليون شماره تا پايان سال، افزود: در حال حاضر 80 درصد اين تعهد انجام شده است و 70 شهر نيز تا پايان سال به اين شبكه وصل مي‌‏شوند.

وي ثبت نام سيم‌‏كارت‌‏هاي دولتي را باعث ايجاد بازار رقابتي بين اپراتورها دانست و گفت: عرضه مستقيم سيم كارت در بازار بدون ثبت نام تنها راه پيش‌‏روي كشور براي افزايش ضريب نفوذ تلفن همراه خواهد بود.
مديرعامل ايرانسل، استقبال از سيم كارت‌‏هاي اعتباري اين شبكه را بيش از حد پيش‌‏بيني شده ارزيابي كرد و افزود: آماري كه در پايان ثبت نام سيم كارت دولتي ارائه مي‌‏شود در مقايسه با توزيع سيم‌كارت‌‏هاي اعتباري ايرانسل نمايان‌‏گر موفقيت اين اپراتورها خواهد بود.

+WarriorKing
09-02-2007, 16:01
معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفت: موافقت‌نامه‌ي مشترك طرح استفاده‌ي مشاع از آنتن‌هاي Bts تلفن همراه تا چند روز آينده به امضا خواهد رسيد.

علي نادي‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ، با بيان اين مطلب اظهار كرد: پيش‌نويس موافقت‌نامه‌ي مشترك اين طرح، دو روز پيش به سازمان تحويل داده شد و كارهاي نهايي آن تا چند روز آينده انجام خواهد شد.
وي درباره‌ي ساختار سرمايه‌گذاري براي تشكيل شركت مشترك براي انجام اين طرح كه متشكل از شهرداري، ايرانسل، تاليا و شركت ارتباطات سيار است گفت: اين شركت متشكل از سرمايه‌ي 49 درصدي شركت سرمايه‌ي شهر وابسته به شهرداري، 17 درصد سرمايه متعلق به ايرانسل، 17 درصد براي تاليا و 17 درصد نيز براي شركت ارتباطات سيار است.

نادي‌پور درباره‌ نام اين شركت گفت: اسامي ايستا ارتباط شهر، گسترش ارتباط شهر و تامين ارتباط شهر براي اين شركت مشترك در نظر گرفته شده است كه از بين اين اسامي در نهايت نام شركت انتخاب خواهد شد.
وي يادآور شد: اين طرح در مرحله‌ي اول در تهران بزرگ اجرا خواهد شد و سپس در ساير نقاط نيز گسترش خواهد يافت.

+WarriorKing
09-02-2007, 16:03
اپراتور دوم تلفن‌ همراه و اپراتور اعتباري تاليا با واگذاري حدود يك ‌ميليون سيم‌كارت در كشور وارد عرصه رقابت با اپراتور اول دولتي شده‌اند، اين در حالي است كه در اين فضا اپراتوري مي‌تواند عنوان بهترين را به خود اختصاص دهد كه به ارائه سرويس‌هاي ارزش افزوده بپردازد.

ميان سيم‌كارت‌هاي ارزان ‌قيمت اپراتورهاي خصوصي و هزينه مكالمات آن با قيمت كاهش يافته سيم‌كارت‌هاي اپراتور دولتي و هزينه مكالمات آن، تفاوت چنداني وجود ندارد و اكثر متقاضيان خريد سيم‌‌كارت به نوعي هزينه اين سيم‌كارت‌ها را با حساب هزينه مكالمات آنها يكسان با يكديگر مي‌شمارند.

به نوشته روزنامه دنياي اقتصاد اين در حالي است كه خدمات ارائه شده توسط تمامي اين اپراتورها نيز تقريبا در حد يكديگر هستند و تفاوت چنداني ميان آنها وجود ندارد. به گفته كارشناسان در اين فضاي رقابتي ايجاد شده اپراتوري مي‌تواند عنوان بهترين را به خود اختصاص دهد كه به ارائه سرويس‌هاي ارزش افزوده بپردازد.
پيش از ظهور اپراتور اعتباري تاليا و ايرانسل، اپراتور اول بدون هيچ رقيبي فعاليت مي‌‌كرد و تنها به صورتي محدود چند سرويس عادي Sms و فاكس و ديتا را كه كاربرد چنداني نسبت به ساير خدمات ارزش افزوده ندارند، به مشتركان خود ارائه كرده است.

در حالي كه دريافت سرويس‌هاي ارزش افزوده مانند Mms، Grrs و اينترنت براي كاربران تلفن‌همراه اهميت فراواني دارد. اپراتور اول تلفن‌همراه طي سال‌هاي گذشته وعده راه‌اندازي سرويس‌هاي جديد را بارها داده است اما هنوز در خصوص اين سرويس‌ها مسوولان ارتباطات سيار اعلام مي‌كنند در مرحله آزمايشي هستند.
اپراتور دوم تلفن‌ همراه، نيز از ابتدا وعده راه‌اندازي اين سرويس‌‌ها را در بهمن ماه داده بود، اما ظاهرا از اين سرويس‌ها خبري نيست. كارشناسان پيش‌بيني مي‌كنند استقبال كاربران موبايل از سرويس‌هاي ارزش افزوده به راحتي موجب افزايش تعداد كاربران يك اپراتور و نيز موجب افزايش تعداد كاربران موبايل در كشور شود.
آنچه هم اكنون توسط اپراتورها بايد مورد توجه قرار گيرد تاثير ارائه سرويس‌هاي ارزش افزوده و ايجاد تفاوت ميان سرويس‌هاي خود با سايرين است تا از اين طريق متقاضي خريد سيم‌كارت‌هاي خود را افزايش دهند.
اما اپراتور اول تلفن ‌همراه كه هم‌ اكنون 15ميليون از 16ميليون مشترك موبايل را به خود اختصاص داده تا كنون به ‌رغم درآمدهايي كه از اين طريق كسب كرده است حاضر به ارائه سرويس و خدمات ارزش افزوده به كاربران خود نبوده است.

بنا بر تازه‌ترين گزارش‌ها درآمد دولت از محل ماليات واگذاري تلفن‌ همراه در 9 ماهه سال ‌جاري به 940ميليارد ريال رسيده است. به گزارش ايلنا، در حالي درآمد دولت از محل ماليات واگذاري تلفن‌همراه به 940 ميليارد ريال در 9 ماه اول سال‌جاري رسيد كه اين رقم در مدت مشابه سال قبل 50 ميليارد ريال بود.
بر اساس رقم مصوب بودجه‌، قرار بود دولت از اين محل در 9 ماه اول امسال 1200ميليارد ريال درآمد داشته باشد كه آمار عملكرد از 3/78 درصد تحقق حكايت دارد. بر همين اساس قرار است درآمد دولت از محل ماليات واگذاري تلفن‌ همراه تا پايان سال به 1600ميليارد ريال برسد.

برخي كارشناسان معتقدند مخابرات مي‌توانست از چند سال قبل تنها از محل درآمدهاي سرشار فروش سيم‌كارت به ارائه سرويس‌هاي ارزش افزوده بپردازد حتي درآمدهاي خود در اين بخش را نيز افزايش دهد.

+WarriorKing
09-02-2007, 16:05
به گزارش ايستنا از روابط عمومي شبکه تلفن همراه ايرانسل تا کنون ايرانسل به منظور آشنايي بيشتر با قابليت ها و کيفيت شبکه، چند پيشنهاد تشويقي به مشترکين ارائه نموده است وهم اکنون نيز به مناسبت سال نو، ايرانسل 5 پيشنهاد تشويقي جديد را به عنوان هديه نوروزي به مشترکين ارائه مي نمايد. هداياي نوروزي ايرانسل عبارتند از:

1-خدمات پيشرفته Mms و Gprs که براي اولين بار در کشور ارائه مي شوند؛ استفاده از اين سرويس ها از زمان ارائه تا نيمه فروردين ماه 86 براي کليه کاربران سيم کارتهاي دائمي و اعتباري رايگان است.

2- از 29 اسفند 85 تا 15 فروردين ماه 86، همزمان با تعطيلات نوروزي، کليه مشترکين ايرانسل اعم از مشترکين دائمي يا اعتباري مي توانند از 12 شب تا 6 صبح هرقدر که مي خواهند مجاني صحبت کنند. مقصد تماس مي تواند شبکه ايرانسل و کليه اپراتورهاي همراه و يا تلفن ثابت در داخل کشور باشد.

3- از 29 اسفند 85 تا 5 فروردين 86 همزمان با تعطيلات رسمي سال نو، ارسال Sms در شبکه ايرانسل و به ساير اپراتورهاي تلفن همراه داخل کشور رايگان خواهد بود؛ بنابراين مشترکين ايرانسل مي توانند هرقدر مي خواهند Sms رايگان ارسال نمايند.

4- تمام متقاضياني که از 21 بهمن تا 20 اسفند ماه سال جاري نسبت به خريد، تکميل ثبت نام و فعال نمودن سيم کارت دائمي خود اقدام نمايند، از 200 دقيقه مکالمه مجاني بهره مند شده و مي توانند با کليه تلفن هاي همراه و يا ثابت داخل کشور به صورت رايگان تماس برقرار نمايند.

5-تمام متقاضياني که از 21 بهمن تا 20 اسفند ماه سال جاري نسبت به خريد، تکميل ثبت نام و فعال نمودن سيم کارت اعتباري خود اقدام نمايند، از 76 دقيقه مکالمه رايگان بهره مند شده و مي توانند با کليه تلفن هاي همراه و يا ثابت داخل کشور به صورت رايگان تماس برقرار نمايند.


آقا من همینجا اعلام میکنم میرم ایرانسل بگیرم... البته تالیا رو هم نگه میدارم... کم کم داره از ایرانسل خوشم میاد

+WarriorKing
09-02-2007, 16:08
با هم تا اینجا خیلی ثبت نام کردند.
این ایرانسل هنوز نتونسته که خودشو جا بندازه و مردم را بفهمونه که خیلی خیلی بهتره.
من از هر کی پرسیدم حتی از اقوام توی تهران گفتند که اعتباری هست !!!!!!!!!!!!!


آقا چرا اینقدر تعصب داری؟!
من روزی که این تاپیک رو زدم یه کد 3 و یه تالیا داشتم... بعد 912 رو فروختم (چون به درد نخور بود)
الانم دارم میگم خیال دارم ایرانسل بگیرم ببینم چطوریه...

من کوچیک شمام، ولی بیا تعصب نداشته باشیم... ;)

HitchcocK
09-02-2007, 16:27
اکثر چیزها قدیمیشون بهترند...(البته توی ایران)....این ثابت شده...پس من به IR-TCI رای میدم...چون که ای ی ی ازش راضیم...:cool:

arman4459
09-02-2007, 19:39
پس شما فعلا با همین سیم کارتهای مخابرات خوش باشین.الان دنیا رقابت دوست عزیز این چه حرفی که چی قدیمی بهتر

uPGA
09-02-2007, 19:47
تا حد زیادی از گذشته پرستی ماست و گرنه همیشه اینطور نیست;)

a-m-i-r
09-02-2007, 20:08
به گزارش ايستنا از روابط عمومي شبکه تلفن همراه ايرانسل تا کنون ايرانسل به منظور آشنايي بيشتر با قابليت ها و کيفيت شبکه، چند پيشنهاد تشويقي به مشترکين ارائه نموده است وهم اکنون نيز به مناسبت سال نو، ايرانسل 5 پيشنهاد تشويقي جديد را به عنوان هديه نوروزي به مشترکين ارائه مي نمايد. هداياي نوروزي ايرانسل عبارتند از:

1-خدمات پيشرفته Mms و Gprs که براي اولين بار در کشور ارائه مي شوند؛ استفاده از اين سرويس ها از زمان ارائه تا نيمه فروردين ماه 86 براي کليه کاربران سيم کارتهاي دائمي و اعتباري رايگان است.

2- از 29 اسفند 85 تا 15 فروردين ماه 86، همزمان با تعطيلات نوروزي، کليه مشترکين ايرانسل اعم از مشترکين دائمي يا اعتباري مي توانند از 12 شب تا 6 صبح هرقدر که مي خواهند مجاني صحبت کنند. مقصد تماس مي تواند شبکه ايرانسل و کليه اپراتورهاي همراه و يا تلفن ثابت در داخل کشور باشد.

3- از 29 اسفند 85 تا 5 فروردين 86 همزمان با تعطيلات رسمي سال نو، ارسال Sms در شبکه ايرانسل و به ساير اپراتورهاي تلفن همراه داخل کشور رايگان خواهد بود؛ بنابراين مشترکين ايرانسل مي توانند هرقدر مي خواهند Sms رايگان ارسال نمايند.

4- تمام متقاضياني که از 21 بهمن تا 20 اسفند ماه سال جاري نسبت به خريد، تکميل ثبت نام و فعال نمودن سيم کارت دائمي خود اقدام نمايند، از 200 دقيقه مکالمه مجاني بهره مند شده و مي توانند با کليه تلفن هاي همراه و يا ثابت داخل کشور به صورت رايگان تماس برقرار نمايند.

5-تمام متقاضياني که از 21 بهمن تا 20 اسفند ماه سال جاري نسبت به خريد، تکميل ثبت نام و فعال نمودن سيم کارت اعتباري خود اقدام نمايند، از 76 دقيقه مکالمه رايگان بهره مند شده و مي توانند با کليه تلفن هاي همراه و يا ثابت داخل کشور به صورت رايگان تماس برقرار نمايند.

آقا بلاخره اين سرويس ها شامل حال چه كساني ميشه؟
چون تو سايت نوشته فقط اونايي كه از 21 بهمن تا 20 اسفند ثبت نام كردن
لطف كنين هركي از ايرانسل پرسيده يا ميدونه بگه تا مثل اون قضيه 30 دقيقه مكالمه رايگان تو پاچمون نره

habibinaj
09-02-2007, 20:14
آقا بلاخره اين سرويس ها شامل حال چه كساني ميشه؟
چون تو سايت نوشته فقط اونايي كه از 21 بهمن تا 20 اسفند ثبت نام كردن
لطف كنين هركي از ايرانسل پرسيده يا ميدونه بگه تا مثل اون قضيه 30 دقيقه مكالمه رايگان تو پاچمون نره

دوستمون راست میگه تو سایت زده از 21 تا 20 اسفند!!
ما که نفهمیدیم برای ما هم هست یا نه، من یک میل به ایرانسل زدم، هنوز جواب نداده!!!!!!!

amir83t
09-02-2007, 20:24
والا ما الان زنگ زدیم گفت برای کلیه مشترکین هست وگفت حتی برای آنهایی هم که از 21 بهمن تا 20 اسفند می خرند هم این خدمات رایگان هست حالا میخواین شما زنگ بزنید تا مطمئن تر شوید

BABAKAM
09-02-2007, 20:28
اکثر چیزها قدیمیشون بهترند...(البته توی ایران)....این ثابت شده...پس من به IR-TCI رای میدم...چون که ای ی ی ازش راضیم...:cool:

پس
پيکان
بهتر
ار
ماکسيمات

HitchcocK
10-02-2007, 00:22
پس
پيکان
بهتر
ار
ماکسيمات

دوست عزیز هر چی تو مدل خودش...
البته خیلی بجا اشاره کردی... [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
پیکانهای مدل پائین ( 47-48-...) حدود 200000% بهتر از مدل های دهه 70 و 80 می باشد.. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اگه میگی نه , خوب بگو نه !!!!!:biggrin:

BABAKAM
10-02-2007, 13:21
نه
گلم
اشنباه
ميفرماييد

mohammad hamed
10-02-2007, 14:43
پس میگن که اون هایی که از 21 بهمن تا 20 اسفند ثبت نام کنند شامل حال بند 4 و 5 می شوند.

amir83t
10-02-2007, 16:04
پس میگن که اون هایی که از 21 بهمن تا 20 اسفند ثبت نام کنند شامل حال بند 4 و 5 می شوند.
درست میگین بند 4و5 برای کسانی هست که از 21 بهمن تا 20 اسفند ثبت نام می کنند امروز داخل خود سایت ایرانسل هم که رفتم نوشته دیروز یعنی جمعه به تاریخ:20/11/85 را امروز ویرایش کرده ودرست نوشته پس بند 1و2و3 برای همه مشترکین می باشد

m_mab2004
10-02-2007, 22:08
امروز اتفاقا با گوشی n93جستجوی شبکه زدم جالب غیر از ir-tci تالیا هم پیدا کرد؟؟؟؟؟؟
4 بار این کار رو امتحان کردم باز هم علاوه بر ir-tci تالیا هم پیدا کرد البته با گوشی زیمنس جستجو زدم ولی این رو پیدا کرد cc 432 NC 32

sezar & sanaz
10-02-2007, 22:29
چقدر ما بدبختیم
بعد از این همه سال قول دادن وعده وعید هاIR-TCI نه به ما mms دادن نه gsm دادن
این همه پولمان خوابید

boy iran
10-02-2007, 23:09
mms رو که باید فعال کنی
ولی اگه گفتن که فعال می باشد دروغ بوده

arman4459
10-02-2007, 23:10
در پايان هشت روز نخست ثبت نام تلفن‌هاي همراه شركت ارتباطات سيار، ‪۷۰۸‬ هزار و ‪ ۹۲۰‬سيم‌كارت دائمي و اعتباري اين اپراتور دولتي در سراسر ايران پيش‌فروش شد.

پيش فروش سيمكارت‌هاي دايمي و اعتباري اپراتور اول از ‪ ۱۲‬بهمن آغازشد و تا ‪ ۳۰‬بهمن ادامه دارد.

"محمد حسن محبيان عراقي" مدير عامل شركت پست ايران روز شنبه در گفت‌وگو با ايرنا افزود تا پايان وقت اداري پنجشنبه گذشته، قبض ثبت‌نام ‪۲۸۸‬هزار و‪ ۵۸۰‬سيم‌كارت پس پرداختي(دائمي) و‪۳۲۰‬هزارو‪ ۳۴۰‬سيم‌كارت پيش‌پرداختي (اعتباري) در دفاتر پستي كشور صادر شده است.

"وحيد صدوقي"، مدير عامل شركت ارتباطات سيار هفته گذشته با استناد به نتايج افكارسنجي در ‪ ۳۰‬استان كشور ، پيش‌بيني كرد كه در اين دوره كه آن را آخرين ثبت نام سيم‌كارت دولتي ناميد ، بين سه ميليون و ‪ ۱۴۰‬هزار تا چهار ميليون و ‪ ۱۷۰‬هزار نفر فروخته شود.

شركت ارتباطات سيار، اپراتور دولتي تلفن همراه در اين مرحله از ثبت نام سيم‌كارت‌هاي خود براي نخستين بار سيم‌كارت اعتباري نيز واگذار مي‌كند كه طبق اعلام اين شركت، بخشي از ثبت نام اين نوع سيم‌كارت از طريق اينترنت و سايت شركت انجام خواهد گرفت.

ارتباطات سيار براي نخستين بار از تاريخ شكل‌گيري اين شركت در سال ‪۱۳۷۲‬ براي ثبت‌نام سيم‌كارت‌هاي خود اقدام به تبليغات وسيع از جمله از صدا و سيما كرده‌است.

توجه ویژه:

در تبليغات تلويزيوني اين شركت ، تنها گفته مي‌شود كه ثبت نام سيم‌كارت دائمي با ‪ ۱۵۰‬هزار تومان و سيم‌كارت اعتباري با يكهزارتومان مي‌توان ثبت‌نام كرد و گفته نمي‌شود كه بقيه وجه ‪ ۲۸۸‬هزارتوماني و كل وجه ‪۳۴‬هزار توماني سيم‌كارت‌اعتباري در هنگام تحويل سيم‌كارت كه موعد آن معمولا در ارديبهشت ماه با قرعه‌كشي اعلام مي‌شود، دريافت مي‌شود.

arman4459
10-02-2007, 23:12
ثبت نام ۷۰۹ هزار سیم کارت Mci
در پايان هشت روز نخست ثبت نام تلفن‌هاي همراه شركت ارتباطات سيار، ‪۷۰۸‬ هزار و ‪ ۹۲۰‬سيم‌كارت دائمي و اعتباري اين اپراتور دولتي در سراسر ايران پيش‌فروش شد.

پيش فروش سيمكارت‌هاي دايمي و اعتباري اپراتور اول از ‪ ۱۲‬بهمن آغازشد و تا ‪ ۳۰‬بهمن ادامه دارد.

"محمد حسن محبيان عراقي" مدير عامل شركت پست ايران روز شنبه در گفت‌وگو با ايرنا افزود تا پايان وقت اداري پنجشنبه گذشته، قبض ثبت‌نام ‪۲۸۸‬هزار و‪ ۵۸۰‬سيم‌كارت پس پرداختي(دائمي) و‪۳۲۰‬هزارو‪ ۳۴۰‬سيم‌كارت پيش‌پرداختي (اعتباري) در دفاتر پستي كشور صادر شده است.

"وحيد صدوقي"، مدير عامل شركت ارتباطات سيار هفته گذشته با استناد به نتايج افكارسنجي در ‪ ۳۰‬استان كشور ، پيش‌بيني كرد كه در اين دوره كه آن را آخرين ثبت نام سيم‌كارت دولتي ناميد ، بين سه ميليون و ‪ ۱۴۰‬هزار تا چهار ميليون و ‪ ۱۷۰‬هزار نفر فروخته شود.

شركت ارتباطات سيار، اپراتور دولتي تلفن همراه در اين مرحله از ثبت نام سيم‌كارت‌هاي خود براي نخستين بار سيم‌كارت اعتباري نيز واگذار مي‌كند كه طبق اعلام اين شركت، بخشي از ثبت نام اين نوع سيم‌كارت از طريق اينترنت و سايت شركت انجام خواهد گرفت.

ارتباطات سيار براي نخستين بار از تاريخ شكل‌گيري اين شركت در سال ‪۱۳۷۲‬ براي ثبت‌نام سيم‌كارت‌هاي خود اقدام به تبليغات وسيع از جمله از صدا و سيما كرده‌است.

در تبليغات تلويزيوني اين شركت ، تنها گفته مي‌شود كه ثبت نام سيم‌كارت دائمي با ‪ ۱۵۰‬هزار تومان و سيم‌كارت اعتباري با يكهزارتومان مي‌توان ثبت‌نام كرد و گفته نمي‌شود كه بقيه وجه ‪ ۲۸۸‬هزارتوماني و كل وجه ‪۳۴‬هزار توماني سيم‌كارت‌اعتباري در هنگام تحويل سيم‌كارت كه موعد آن معمولا در ارديبهشت ماه با قرعه‌كشي اعلام مي‌شود، دريافت مي‌شود.

arman4459
10-02-2007, 23:22
نزول ستاره بخت سیم کارتهای دولتی


۲۰ بهمن ۸۵
تاليانيوز- فعالان بازار خرید و فروش سیم کارت تلفن همراه می گویند استقبال چندانی از آخرین دوره ثبت نام سیم کارت های اپراتوردولتی نشده است و جو روانی ایجاد شده كه ناشی از استقبال اندک متقاضیان براي ثبت نام است، باعث شده قیمت سیم کارت در بازار آزاد افزایش یابد.
به گفته آنان ، کاهش قیمت سیم کارت شرکت ارتباطات سیار و رسيدن آن به 288 هزار تومان و اعلام این خبر که قیمت سیم کارت درآینده کمتر هم می شود باعث شده استقبال از ثبت نام سیم کارت کاهش یابد.
آنان می افزایند : از سوی ديگرعدم استقبال مردم از ثبت نام سیم کارت و تمایل آنان به خرید سیم کارت از بازار آزاد ، باعث افزایش قیمت آن در بازار شده است.
از نظر اين افراد انتشار خبر اخرین دوره واگذاری سیم کارت از سوی شرکت ارتباطات سیار به عنوان اپراتور دولتی تلفن همراه به افزایش قیمت سیم کارت در بازار آزاد کمک کرده است.
برخی از کارشناسان هم ، از میان رفتن سود حاصل از دریافت سیم کارت های ثبت نامی در سالهای گذشته را اصلی ترین دلیل کاهش استقبال مردمی از ثبت نام های جدید می دانند.
گفتني است تا یک سال پیش و از نخستین روز ثبت نام سیم کارت های اپراتور دولتی بسیاری از مردم به منظور سرمایه گذاری اقدام به خرید سیم کارت این اپراتور می کردند تا پس دریافت سیم کارت خود آن را به دو برابر قیمت در بازار بفروشند.
کارشناسان می گویند: زمانی در ایران مردم برای خرید سیم کارت های اپراتور اول ساعتها در صف های طولانی می ماندند، چون یقین داشتند سال بعد سیم کارت خود را با دو برابر قیمت در بازار می فروشند اما با از بین رفتن این درآمد که توجه قشر متوسط جامعه را به خود جلب کرده بود ، ثبت نام سیم کارت هم با استقبال اندکی مواجه شده است.
رضا یکی از متقضیان سال گذشته سیم کارت شرکت ارتباطات سیار می گوید: سال گذشته دو سیم کارت ثبت نام کردم تا پس از دریافت سیم کارت ها آنها را بفروشم و از سرمایه اندک خود سودی کسب کرده باشم.
وی می افزاید: پس از قرعه کشی ، نخستین سیم کارت را پس از گذشت شش ماه دریافت کردم که بهای آن در بازار آزاد 200هزار تومان از ودیعه ثبت نامی (360 هزار تومان) بیشتر بود اما سیم کارت دوم را نزدیک به یک سال بعد (دی ماه سال جاری) دریافت کردم که 20هزار تومان ارزانتر از ودیعه ثبت نامی در بازار ارزش داشت.
رضا می گوید: حالا که ثبت نام سیم کارت سودی برایم ندارد تنها در صورت نیاز سیم کارت خریداری می کنم.
حسین یکی دیگر از خریداران سیم کارت می گوید: درحالی که هر روز سیم کارت ارزانتر می شود و شرکت های مختلف به دلیل رقابت با یکدیگر به دنبال جذب مشتری بیشتر و کاهش بهای سیم کارت ها و افزایش خدمات خود هستند ، لزومی ندارد که در قرعه کشی سیم کارت شرکت کنم .
وی می گوید: به نظر من دوره انتظار یک ساله دریافت سیم کارت به سر آمده و اگر هم روزی نیاز به سیم کارت داشتم آن را از بازار آزاد تهیه می کنم

shamabady
11-02-2007, 10:16
چقدر ما بدبختیم
بعد از این همه سال قول دادن وعده وعید هاIR-TCI نه به ما mms دادن نه gsm دادن
این همه پولمان خوابید
مجید دلبندم اون gsm نیست gprs
gsm نوع شبکه است که از نسل دو به بعد اومده
شبکه مخابرات روی gsm900 کار میکنه
ولی شبکه ایرانسل دو باندست و روی gsm 900 و gsm1800 کار میکنه که این باعث کیفیت بیشتر شبکه میشه

HitchcocK
11-02-2007, 14:16
ماشالا هزار ماشالا ایرانسل خیلی تبلیغاتش گسترده شده..!!!!!
چقدر دارن سنگشو به سینه میزنن..(مواظب سینه هاتون باشین زخم نشه)
تمام فروم رو داره میگیره....
عجب دورو زمونه ای شده....:blink: دیگه آواتار ایرانسل هم برای خودشون می گذارن...
فکر میکنم در این فروم تبلیغات ممنوع باشه..!!:blink:
نمیدونم مدیران نمی خوان فکری به حال این قضیه بکنن...؟؟؟
باتشکر...

arizona
11-02-2007, 18:11
والا منم با اینکه 912 دارم،ایران سل هم خریدم.بابا دیگه اینقدر بزرگش نکنین.همچین چیزیم نیست.با اینکه 912ها این همه خودشون مشکل دارن،ایران سل که دیگه در برابرش ...
مشکلات زیادی داره،برای شماره گرفتن لااقل باید سه بار بگیری.sms 160 کاراکترش ارسال میشه،اما نمیرسه،و.......به هر حال مطمانم تا چند سال آینده،حرف اول رو خواهد زد.حالا همه منتظر gprs هستیم!!تو شماره گیری مشکل داره،حالا با gprs چه شود!!

BABAKAM
11-02-2007, 19:51
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ZCcBMcq0AOJ3

بخونين
اطلاعات
درمورد
سيم
کارتهاي
موجود

ShahabSAMSUNG
11-02-2007, 22:48
راستش من این آدرس رو رفتم ولی چیزی نبود!!!!!!!

کجا در مورد سیم کارت بود؟؟؟؟

habibinaj
11-02-2007, 23:31
شهاب راست می گه منم رفتم، چیزی ندیدم!!

shamabady
12-02-2007, 00:48
منم چیزی ندیدم

ebru_6630
12-02-2007, 01:35
بالاخره از کی اینترنت فعال میشه وسرعتش چنده؟؟؟

ebru_6630
12-02-2007, 01:37
پس کی می خوان محاسبه مکالمه ایرانسل رو بر اساس ثانیه کنن؟؟

ebru_6630
12-02-2007, 01:39
من الان مشهدم.از ایرانسل به سیم کارت های دولتی که تازه تحویل دادن هر چی sms میزنم fail میشه!!!!
برای شما هم اینجوریه؟؟؟؟

BABAKAM
12-02-2007, 09:15
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ZCcBMcq0AOJ3
قشنگ بخونين آخرشم نکست داره ميره صفحه بعد
تمام اطلاعاتشون هست
تعرفه ها
و.....

darinow
12-02-2007, 12:10
با سلام...
حدود 2 ماهه که ایران سل خریدم
قرار بود شماره تلفنها بصورت )Database( در سیم کارت ذخیره بشه مثل حافظه تلفن که حداقل فعلا"
اینطوری نیست و بعیده دیگه بعدا" بشه.شاید هم من اشتباه منوجه شدم.
چند وقتیه فکر اینکه احتمالا" فریب تبلیغات رو خوردم منو آزار میده.
تازگیا آنتن اون خود به خود بعد از 4 الی 5 ساعت که تماسی ندارم کاملا" پائین میاد و صفر میشه !!!!!!
ولی وقتی سعی میکنم تماسی برقرار کنم بعد از دوبار سعی کردن آنتن کاملا"پر میشه !!!!!!!!!!!!!!!!!
در این حالت وقتی با تلفن ثابت هم شمارمو میگیرم دو الی سه بار که سعی میکنم آنتن دستگاهم کاملا" پر میشه!!!!!!!!!!!!!!!! و تماس برقرار میشه!!!!×!!!!!!!!!!
امشب سعی کردم این قضیه را حل کنم و با 130 تماس گرفتم بعد از 8 بار تماس و هر دفعه کلی پشت خط موندن
هنوز موفق نشدم آخه یا الان نمیتونن پاسخ گو باشن یا فقط باید موزیک اجباری گوش بدی و stay on line باشی
و آخرشم مجبور بشی قطع کنی !
آخه مثل اینکه به حد نساب فروش ایندوره رسیدن .پیش خودم فکر میکنم خدا بداد مردم برسه فعلا" چند ماهه که
به بازار اومده و دیگه از اون اپراتور های خوش اخلاق خبری نیست
شرکت ایران سل باید بدونه" خوش امد و تشکر از تماس رو "به همه زبانهای دنیا هم که پخش کنه جای پشتیبانی
لازم رو پر نمیکنه.

اشکالاتی که در خصوص آنتن دهی ایرانسل مطرح کرده بودم حل شده و بسیار از اون راضی ام.
فقط کاش اپراتورهای پشتیبانی رو زیاد کنن.

darinow
12-02-2007, 12:18
در خصوص gprs آخرین خبر اینکه هنوز برای هیچ مشترکی فعال نشده و در صورت فعال شدن بصورت پیغام کوتاه باطلاع مشترکان جهت تنظیم و استفاده خواهد رسید

ShahabSAMSUNG
12-02-2007, 17:47
من الان مشهدم.از ایرانسل به سیم کارت های دولتی که تازه تحویل دادن هر چی sms میزنم fail میشه!!!!
برای شما هم اینجوریه؟؟؟؟

خیر. اولاً مشکل از مخابرات دولتیه چون به هرجای دنیا که اس ام اس بزنی میرسه. فقط به سیم کارت های دولتی نمیرسه!!!!!!!!

دوماً موقتی هستش و یه مدت فوری میرسه، یه مدت دیر می رسه. ولی من تا حالا Fail نداشتم.

arizona
12-02-2007, 18:10
اشکالاتی که در خصوص آنتن دهی ایرانسل مطرح کرده بودم حل شده و بسیار از اون راضی ام.
فقط کاش اپراتورهای پشتیبانی رو زیاد کنن.

اون مشکلاتی که فرمودید هنوز وجود داره،وقتی میخام شماره بگیرم،آنتن پره،وقتی شروع به شماره گیری میکنه،آنتن صفر میشه!!!!!

habibinaj
12-02-2007, 18:33
دوستمون درست می گه، منم با ir-mci مشکل دارم اصلاً نمی تونم sms بفرستم، ولی به ir-tci میشه!!!!
شهاب جان شما به mci می تونی sms بفرستی؟

+WarriorKing
13-02-2007, 00:14
سلام... ما اومدیم... بیاین یه چند تا خبر مرور کنیم...

+WarriorKing
13-02-2007, 00:17
نرم‌افزار ثبت‌نام اينترنتي سيم‌كارت‌هاي تلفن همراه از سوي مركز تحقيقات مخابرات ايران طراحي شد.
با طراحي و استفاده از نرم‌افزار تهيه شده در مركز تحقيقات مخابرات، ثبت‌نام سري جديد سيم‌كارت‌هاي شركت ارتباطات سيار، اپراتور دولتي، همزمان با آغاز دهه‌ي فجر از طريق اينترنت صورت گرفت.
بر اساس اين گزارش ثبت‌نام اينترنتي سري جديد سيم‌كارت‌ها كه در 3500 واحد پستي و در 1116 نقطه آغاز شد، ‌حايز شرايط ويژه‌اي است به نحوي كه با صرف هزينه‌اي معادل 10 هزار ريال ثبت‌نام سيم‌كارت‌هاي اعتباري پري‌پيد امكان‌پذير شده است.
بنا بر اعلام شركت ارتباطات سيار در يك حركت نوآورانه با حمايت مركز تحقيقات مخابرات ايران امكان ثبت‌نام اينترنتي سيم‌كارت‌هاي دايمي ‌و اعتباري را در پايگاه [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] فراهم آورد؛ از ويژگي‌هاي ديگر اين نرم‌افزار، پوشش كارت‌هاي خريد بسياري از بانك‌ها است.
روابط عمومي‌ مركز تحقيقات مخابرات ايران اعلام كرد: با استفاده از اين ويژگي و امكان جديد،‌ نيازي به معطل شدن در صف‌هاي طولاني بانك‌ها براي ثبت‌نام نخواهد بود و پيش‌بيني مي‌شود كه طي روز‌هاي آتي با توجه به مطلع شدن مردم، استقبال خوبي از اين امكان اينترنتي به عمل آيد.
بر اساس اين گزارش نرم‌افزار مذكور با هدف داشتن امنيت بالا به صورت نرم‌افزار متن باز يا open source طراحي شده است.

+WarriorKing
13-02-2007, 00:20
شرکت ارتباطات سیار،اپراتور دولتی تلفن همراه ایران پس از 13سال حضور موفق و بی رقیب در عرصه ثبت نام سیم کارت تلفن همراه، با بی رونقی بازار ثبت نام سیم کارت مواجه شده است و برای گریزاز این روند دست به تبلیغات تلویزیونی زده است .
برای نخستین بار این شرکت اقدام به پخش آگهی تبلیغاتی برای ترغیب مردم به ثبت نام سیم کارت کرده است.
تا يك سال قبل بسیاری از مردم ایران برای خرید سیم کارت این اپراتور در صف های طولانی می ماندند و پس از انجام قرعه کشی و مدت زمان حداقل شش ماه سیم کارت های خود را دریافت می کردند.
اما بسیاری از متقاضیان بهمن ماه سال گذشته زمانی سیم کارت خود را دریافت کردند که قیمت آن در بازار آزاد خرید و فروش تلفن همراه تهران از ودیعه ثبت نامی (360هزار تومان) ارزانتر شده بود.
بسیاری از کارشناسان معتقدند : با تجربه تلخی که بسیاری از مردم در سال گذشته از سوی این شرکت کسب کرده اند، تمایل کمتری به خرید سیم کارت های غیر ضروری دارند.
حسین یکی از متقاضیان سالهای گذشته سیم کارت اپراتور اول می گوید: اصلا منطقی نیست که اقدام به ثبت نام براي سیم کارتی کنیم که حداقل شش ماه بعد قابل دریافت بوده و قیمت آن دربازار آزاد نصف ودیعه ثبت نامی است.
شایان ذکر است ، شرکت ارتباطات سیار در تبلیغات خود اعلام کرده است که متقاضیان به هنگام ثبت نام می توانند مبلغ 150هزار تومان ودیعه پرداخت کنند و مابقی 288هزار تومان را در هنگام دریافت سیم کارت بپردازند.

+WarriorKing
13-02-2007, 00:22
رييس هيات مديره شركت مخابرات ايران گفت: شركت مخابرات ايران طرحي را براي حذف كد بين شهري در سطح استان در تلفن ثابت (افزايش 16 درصدي نرخ مكالمات تلفن ثابت) را به شوراي اقتصاد پيشنهاد كرد.
وفا غفاريان در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: نرخ مكالمات شهري با بين شهري در تلفن ثابت متفاوت است و اگر مشترك از شهري با شهر ديگر ارتباط برقرار كند بايد براي هر دقيقه تماس، هزينه‌ي تعداد پالس بيشتري را پرداخت كند، از اين رو اگر بخواهيم نرخ مكالمات را در سطح هر استاني يكسان كنيم بايد اين كار طوري انجام شود كه بر روي درآمد مخابرات تاثير منفي نگذارد.
او افزود: با توجه به بررسي‌هايي كه در اين زمينه انجام شده، اگر نرخ مكالمات در سطح هر استان يكسان شود و همان نرخ شهري در نظر گرفته شود، 16 درصد برروي درآمد مخابرات تاثير منفي خواهد داشت. بنابراين اگر مجلس شوراي اسلامي و مسوولان امر بپذيرند كه تعرفه‌ي تلفن ثابت حدود 16 درصد افزايش پيدا كند، مي‌توانيم نرخ مكالمات تلفن بين شهري را در سطح استان با نرخ مكالمات تلفن شهري يكسان محاسبه كنيم؛ به طوري كه اگر مشتركي در سطح استان از شهري با شهر ديگر تماس برقرار كرد، نرخ اضافي براي آن در نظر گرفته نمي‌شود.
غفاريان تصريح كرد: اين تغيير هيچ تاثيري برروي درآمد مخابرات نخواهد داشت، از اين رو با توجه به اين‌ كه اين امر از سوي چند مرجع و نمايندگان مجلس به مخابرات پيشنهاد شده بود، بنابراين ما نيز طرحي را در قالب افزايش 16 درصدي نرخ مكالمات تلفن ثابت به شوراي اقتصاد ارايه كرديم كه در صورت تصويب مراجع امر، اجرا خواهد شد.
او افزود: در حال حاضر هر پالس نرخ مكالمات تلفن ثابت 47/4 تومان است كه اگر 16 درصد به آن افزوده شود، هر پالس 2/5 تومان محاسبه خواهد شد.
وي درباره‌ي يكسان كردن تعرفه‌ي مكالمات تلفن همراه تصريح كرد: با توجه به اين‌ كه نرخ هر پالس در تلفن ثابت و تلفن همراه يكسان است، از اين رو وقتي نرخ پالس افزايش مي‌يابد، اين طرح نيز به تلفن همراه تسري پيدا مي‌كند، بنابراين در صورت تصويب اين طرح نرخ مكالمات تلفن‌ همراه در استان‌هايي كه داراي چند مركز Sc هستند به طور يكسان محاسبه مي‌شود، چرا كه نرخ مكالمات تلفن‌ همراه از يك Sc به Sc ديگر در يك استان متفاوت است

+WarriorKing
13-02-2007, 00:24
تعداد پيام هاي كوتاه(SMS) ارسالي توسط مشتركان تلفن همراه تا پايان سالجاري به رقم 8 ميليارد خواهد رسيد.
داود زارعيان مدير روابط عمومي شركت مخابرات با بيان اين مطلب افزود: آمارها نشان مي‌دهد كه تعداد پيامهاي كوتاه ارسالي مشتركان تلفن هماره كشور بعنوان مثال در عيد قربان به رقم 72 ميليون پيام رسيده بود.
وي ادامه داد: بسياري از پيام هاي ارسالي داراي محتواي خبري، پيامهاي مرتبط با قرار‌هاي كاري و شغلي، لطيفه و جوك و نيز پيام هاي تبليغاتي هستند.
زارعيان گفت: شركت مخابرات ايران در حال حاضر با سه شركت قرارداد همكاري براي ارسال پيام هاي تبليغاتي دارد.در طول سالجاري 150 تا 200 ميليون پيام تبليغاتي توسط اين شركتهاي ارسال شده است.
اين گزارش حاكي است: با توجه به رقم پيش بيني 8 ميليارد پيام ارسالي توسط مشتركان تلفن همراه حدود 112 ميليارد تومان براي دولت درآمد زايي خواهد داشت.
مشتركان شبكه تلفن همراه دولتي كشور (MCI) در روز عيد غدير خم (18ديماه) با ارسال 72 ميليون پيام، ركورد ترافيك روزانه تبادل SMS در كشور را شكستند.
با تبادل اين حجم پيام در طول يك روز SMS Centerهاي كشور بطور متوسط در هر ثانيه بيش از 830 پيام را به مقصد رسانده و بطور متوسط هر مشترك حدود 6 پيام ارسال كرده است.
ركورد قبلي تبادل SMS در كشور را روز قبل از عيد غدير خم (17 ديماه) با 71 ميليون بار ارسال پيام كوتاه بود. همچنين ركورد پيشين ترافيك روزانه تبادل SMS در كشور با 58 ميليون پيام در روز30آذرماه (شب يلدا) ثبت شده بود

+WarriorKing
13-02-2007, 00:26
محدوديت‌هاي سيم‌كارت‌هاي اعتباري تاليا، همزمان با آغاز دور جديد واگذاري و نيز ثبت نام در مراكز 14 استان حذف مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي شبكه مستقل تلفن همراه اعتباري تاليا، اين تصيمم به دنبال نظرسنجي‌هاي صورت گرفته و گلايه برخي مشتركين از اعمال محدوديتهايي در زمينه تعداد خريد سيم‌كارت و نيز پايين بودن ميزان اعتبار زماني در صورت موافقت شركت مخابرات ايران اعمال مي‌شود.

هم اكنون 30 شهر بزرگ در 26 استان تحت پوشش راديويي شبكه مستقل تلفن همراه اعتباري تاليا قرار دارد و حدود 700 هزار مشترك اين شبكه مي‌توانند در اين شهرها از خدمات مخابراتي اين شبكه ملي بهره مند شوند.

واگذاري در مراكز استانهاي سمنان، تهران، خراسان رضوي و آذربايجان شرقي هم‌اكنون آغاز شده و انتظار مي‌رود از هفته آينده با توجه به بسترسازي‌هاي صورت گرفته، واگذاري سيم‌كارت در اين استانها به روز شود.
همچنين ثبت نام سيم‌كارت در مراكز 10 استان ديگر نيز ادامه دارد و از ماه آينده واگذاري در اين استانها آغاز مي‌شود.

ShahabSAMSUNG
13-02-2007, 14:55
دوستمون درست می گه، منم با ir-mci مشکل دارم اصلاً نمی تونم sms بفرستم، ولی به ir-tci میشه!!!!
شهاب جان شما به mci می تونی sms بفرستی؟

راستش تا حالا امتحان نکردم چون دور و برم mci ندارم. فقط tci هست.




محدوديت‌هاي سيم‌كارت‌هاي اعتباري تاليا، همزمان با آغاز دور جديد واگذاري و نيز ثبت نام در مراكز 14 استان حذف مي‌شود.


فعلاً که بازار تالیا خوابیده. یکی از فامیلامون تالیا داشت. میگه 20 هزار تومن میخرنش!!!!

حتی اگه محدودیت زمانی رو هم برداره، قمت مکالماتش از ایرانسل گرونتره و ضمناً GPRS نداره.

mohammad hamed
13-02-2007, 16:26
تالیا توی این همه مدت فقط تونست توی چند مرکز استان آنتن دهی را بندازه
توی تهران هم نمی دونم وضعیتش چه جوری
و اصلا نمی تونه به ایرانسل برسه

ShahabSAMSUNG
13-02-2007, 23:24
اینطور که پیش میره، تالیا محکوم به شکسته.

آخه مثلاً شریک مخابرات دولتیه. مخابرات تو کارش کارشکنی که میکنه، هیچ، تازه خود مخابرات هم سیم کارت اعتباری داده!!! مسخره است.

+WarriorKing
14-02-2007, 11:29
امروز صبح ( 25 / 11 / 1385 ) یه اس ام اس از طرف شبکه تالیا برای مشترکین فرستاده شد:

محدویت های زمانی سیم کارتها و شارژ کارتهای تالیا حذف گردید

+WarriorKing
14-02-2007, 11:34
تالیا توی این همه مدت فقط تونست توی چند مرکز استان آنتن دهی را بندازه
توی تهران هم نمی دونم وضعیتش چه جوری
و اصلا نمی تونه به ایرانسل برسه


شبکه تالیا فقط یه اپراتوره... ولی با این حال الان تو 30 شهر بزرگ آنتن دهی داره...
در ضمن مخابرات هم بد جور جلوشو میگیره که کار نکنه...

من کنار تالیام سیم کارت ایرانسل هم میگیرم (بخاطر GPRS)، ولی خداییش شبکه تالیا الان واقعا بی نقص ترینه... فقط GPRS نداره... اگر مخابرات هم جلوشو نگیره و کار شکنی نکنه میتونه به راحتی کل کشور رو پوشش بده

masoudboy
14-02-2007, 11:44
میشه به این خبر اطمینان کرد یا نه که تالیا اعتبار سیم کارتش را حذف کرده ؟؟ الان تالیا در اصفهان پوشش خیلی خوبی داره و من هر جا شبکه را تست کردم تالیا آنتن داشته . از نظر sms چطوره مخصوصا به اپراتور اول ؟؟ گزارش تحویل sms داره ؟؟

mohammad hamed
14-02-2007, 13:03
شبکه تالیا فقط یه اپراتوره... ولی با این حال الان تو 30 شهر بزرگ آنتن دهی داره...
در ضمن مخابرات هم بد جور جلوشو میگیره که کار نکنه...

من کنار تالیام سیم کارت ایرانسل هم میگیرم (بخاطر GPRS)، ولی خداییش شبکه تالیا الان واقعا بی نقص ترینه... فقط GPRS نداره... اگر مخابرات هم جلوشو نگیره و کار شکنی نکنه میتونه به راحتی کل کشور رو پوشش بده

چرا مخابرات جلوی اون رو می گیره؟ چرا تازه محدودیت رو حذف کرد؟

Dr.SaeiD
14-02-2007, 16:49
دوستمون درست می گه، منم با ir-mci مشکل دارم اصلاً نمی تونم sms بفرستم، ولی به ir-tci میشه!!!!
شهاب جان شما به mci می تونی sms بفرستی؟



eeHHhh !!!

IR-MCI چیه باز دوباره !؟؟!! اینو که من ندیدم !

+WarriorKing
14-02-2007, 20:46
میشه به این خبر اطمینان کرد یا نه که تالیا اعتبار سیم کارتش را حذف کرده ؟؟ الان تالیا در اصفهان پوشش خیلی خوبی داره و من هر جا شبکه را تست کردم تالیا آنتن داشته . از نظر sms چطوره مخصوصا به اپراتور اول ؟؟ گزارش تحویل sms داره ؟؟

خبر رسمی هست...
ترتیب تغییرات در شبکه تالیا به این صورته که میگم:
اول طرح از طرف تالیا اعلام میشه
بعد مجوزش از طرف مخابرات صادر و به تالیا ابلاغ میشه
بعدشم تغییر تو شبکه اعمال میشه
در نهایت یه اس ام اس به همه مشترکین فرستاده میشه
(در ضمن من خودم این اس ام اس رو روی سیم کارت تالیام دریافت کردم)


از نظر SMS تالیا تنها شبکه کشور هست که درصد خرابی اس ام اسش برابر "صفر" هست
شبکه مخابرات که طبق آمار رسمی 19% از اس ام اس ها رو به مقصد نمیرسونه
ایرانسل هم شنیدم مشکلاتی رو داره و بعضی از اس ام اس ها میترکند... آمار رسمی در دست نیست

+WarriorKing
14-02-2007, 21:01
چرا مخابرات جلوی اون رو می گیره؟ چرا تازه محدودیت رو حذف کرد؟


هممون میدونیم تالیا یه اپراتوره و منتظر لینک کامل از طرف مخابرات هست که هنوز دریافت نکرده... خود این یه کار شکنی بزرگ نیست؟
تازه با این حال شبکه فوق العاده خوبی داره... واقعا SMS هارو با اون موقع که 912 داشتم مقایسه میکنم و وقتی میبینم در مدت 3 ماه حتی 1 اس ام اس هم نبوده که به مقصد نرسه تازه میفهمم چقدر شبکه تالیا قدرتمنده
(بیچاره اسمش بد در رفته، وقتی بیای توش میفهمی من چی میگم)

مثلا مخابرات که با تالیا شریک شد تا تالیا بشه شبکه سیم کارتهای اعتباری، دیگه خودش نباید سیم کارت اعتباری میداد


مخابرات خودش با همون تعداد مشترکینش کلی مشکل داره... به جای اینکه به فکر این باشه که تو کار تالیا کارشکنی کنه و به مشترکین خودش اضافه کنه میتونه یه لینک خوب و کامل به تالیا بده، خودشم شبکه 912 رو تقویت کنه تا 2 تایی درست حسابی کار کنن

بد میگم؟

+WarriorKing
14-02-2007, 21:08
• با توجه به محدوديت‌هاي موجود در شبكه‌هاي تلفن همراه سرعت Gprs تا ‌٢٠ و يا حداكثر ‌٦٤ كيلوبيت بر ثانيه خواهد بودكه با اين سرعت نمي‌توان يك كنفرانس ويديويي را لحظه به لحظه تحت پوشش قرار داد اما خاصيت آنلاين بودن هميشگي آن امكان دريافت و ارسال حجم بالاي اطلاعات را فراهم مي‌سازد كه ارسال و دريافت ايميل در برابر آن بسيار ساده خواهد بود، البته ايرانسل در حال حاضر در حدود ‌٤٠ كيلوبيت بر ثانيه را براي سرعت دريافت و ارسال اطلاعات در نظر گرفته است.

+WarriorKing
14-02-2007, 21:09
• بنا بر اعلام در هر صورت به طور معمول افراد تخمين درستي از اين كه يك كيلوبايت داده شامل چه مقدار اطلاعات است و يا در هر نوبت انتقال اطلاعات چند كيلوبايت منتقل مي‌شود، ندارند؛ بنابراين از ديدگاه مشتريان محاسبه قيمت بر اساس حجم اطلاعات پيچيده و گمراه كننده خواهد بود، از اين رو محاسبه‌ي هزينه‌ي خدمات Gprs بسيار پيچيده بوده و از چالش‌هاي پيش روي شركت‌هاي مخابراتي است.


• بنا بر اعلام ايرانسل هنوز تعرفه‌هاي استفاده از سرويس‌هاي Gprs از سوي اين اپراتور مشخص نشده است اما آن چه مشخص است مشترك در استفاده از سرويس Gprs مي‌تواند هميشه آنلاين باشد اما به محض اين كه اطلاعاتي را دريافت و يا ارسال كرد براي آن هزينه محاسبه مي‌شود؛ از سوي ديگر براي كاربران اينترنت در تمام دنيا استفاده از Gprs به عنوان يك اينترنت اضطراري مطرح است، از اين رو ايرانسل از زمان راه‌اندازي اين سرويس‌ها تا نيمه‌ي دوم فروردين‌ماه براي آشنايي بيشتر مشتركان با Gprs هزينه‌ي دريافت نخواهد كرد

+WarriorKing
14-02-2007, 21:16
• رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفت: اپراتور اول تلفن همراه و تاليا بايد تا چند روز آينده طرح پيشنهادي خود را در رابطه با كاهش تعرفه‌هاي مكالمات سيم‌كارت اعتباريشان به سازمان ارايه كنند.
محمود خسروي در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي كاهش تعرفه‌هاي سيم‌كارت‌هاي اعتباري اپراتور اول تلفن همراه اظهار كرد: طبق مصوبه‌ي قبلي كميسيون تنظيم مقررات اعلام كرديم كه تعرفه‌ي مكالمات سيم‌كارت‌هاي اعتباري اپراتور اول و تاليا بايد كاهش داده شود اما هنوز طرح پيشنهادي آن‌ها به سازمان ارايه نشده است.
وي با بيان اين كه طبق قرار اپراتور اول تلفن همراه بايد تا دو ماه كه اين مهلت تا چند روز آينده به اتمام مي‌رسد، فرصت داشت تا اين پيشنهاد را به سازمان ارايه دهد گفت: در صورت ارايه‌ي اين طرح، سازمان بررسي‌هاي لازم را بر روي آن انجام مي‌دهد و آن را در دستور كار كميسيون تنظيم مقررات قرار خواهد داد و از طرفي سقف هزينه‌يي كه بايد توسط آن‌ها كاهش دهند نيز به آن‌ها اعلام شده است.
وي گفت: تاليا به اين دليل كه حق‌السهمي به مخابرات ايران پرداخت مي‌كند، نمي‌تواند تعرفه‌هايش را كاهش دهد بنابراين مخابرات ايران بايد هماهنگي‌هاي لازم را در اين رابطه انجام دهد.

+WarriorKing
14-02-2007, 21:17
• خسروي همچنين درباره‌ي تصميم سازمان براي ورود شركت‌هاي مخابرات استاني به عرصه‌ي ارايه‌ي اينترنت پرسرعت گفت: در رابطه با اين موضوع قبلا تصميم‌گيري شده و در مصوبه‌اي در اين زمينه توصيه شده كه مخابرات استان‌ها دو سال اول برنامه وارد اين عرصه شوند؛ اين دو سال در سال جاري به اتمام مي‌رسد منتهي سهميه‌ي اپراتور دولتي از يك ميليون و 500 هزار پورت برنامه 300 هزار پورت است و يك ميليون و 200 هزار پورت هم سهم بخش خصوصي است.
وي با بيان اين كه بخش خصوصي در اين رابطه مشكلي نخواهد داشت و مي‌تواند در اين زمينه فعاليت كند گفت: استان‌هاي زيادي هم تصميم گرفتند كه وارد اين عرصه نشوند البته برخي استان‌ها هم حركت‌ها و فعاليت‌هايي در اين زمينه انجام دادند اما هنوز هيچ كدام شبكه‌اي در اين زمينه ندارند و فقط استان تهران اين شبكه را داراست.
وي درباره‌ي تعداد پورت‌هايي كه تاكنون توسط شركت‌هاي ندا راه‌اندازي شده گفت: تصور مي‌كنم در حال حاضر حدود 200 تا 300 هزار پورت منصوبه و حدود 40 هزار پورت داير شده داريم.

BABAKAM
14-02-2007, 21:45
خبر رسمی هست...
ترتیب تغییرات در شبکه تالیا به این صورته که میگم:
اول طرح از طرف تالیا اعلام میشه
بعد مجوزش از طرف مخابرات صادر و به تالیا ابلاغ میشه
بعدشم تغییر تو شبکه اعمال میشه
در نهایت یه اس ام اس به همه مشترکین فرستاده میشه
(در ضمن من خودم این اس ام اس رو روی سیم کارت تالیام دریافت کردم)


از نظر SMS تالیا تنها شبکه کشور هست که درصد خرابی اس ام اسش برابر "صفر" هست
شبکه مخابرات که طبق آمار رسمی 19% از اس ام اس ها رو به مقصد نمیرسونه
ایرانسل هم شنیدم مشکلاتی رو داره و بعضی از اس ام اس ها میترکند... آمار رسمی در دست نیست

من خودم تاليا داشتم 80درصد اس ام اس هام نميرسيدونميرفت
واون 10درصدي هم که مي رسيدبا 4ساعت تاخير ميرسيدوميرفت

ولي ايرانسل همه ا س ام اسهام همون لحظه هم ميره هم ميآد

arvin_tanha2001
15-02-2007, 11:12
یعنی نمایش دادن اطلاعت یک سلول از شبکه GSM که فعلا فقط سیم کارت های ایرانسل این امکان رو دارند و برای فعال کردنش به شکل زیر عمل کنید ؛

فعال کردن Cell Information در گوشی های مختلف :
در گوشی های نوکیا (Nokia) مسیر زیر رو دنبال کنید
Menu > Tools > Setting > Network
سپس Cell info display و به On تغییر بدهید.

در گوشی های سونی اریکسون (SonyEricsson) مسیر زیر رو دنبال کنید
Menu > Messaging > Setting > Area Info (فهرست > پیغام ها > تنظیمات > اطلاعات محلی)
سپس مقدار Cell Information رو به On یا روشن تغییر دهید.

در گوشی های موتورولا (Motorola) به قسمت Messages رفته و به شکل زیر عمل کنید :
دکمه منو (--) رو بزنید ، به دنبال Info Srvc Setup بگردید و وارد آن شوید ، مقدار Service رو به On تغییر بدهید ، دکمه ی وسط رو برروی Quick View فشار دهید و مقدار 50 رو وارد کنید. همچنین وارد قسمت Channels شده و با فشردن دکمه New Channel عدد 50 رو مجددا وارد کنید. با فعال کردن این بخش اسم آنتن BTS که موبایل شما به آن وصله به صورت پیغام در قسمت Messages و بخش Info Services نمایش داده شده و همیچنین به مدت کوتاهی به جای تاریخ در صفحه اصلی قرار میگیرد.

امتحانش کنید !

+WarriorKing
15-02-2007, 13:31
من خودم تاليا داشتم 80درصد اس ام اس هام نميرسيدونميرفت
واون 10درصدي هم که مي رسيدبا 4ساعت تاخير ميرسيدوميرفت

ولي ايرانسل همه ا س ام اسهام همون لحظه هم ميره هم ميآد


اون اویل بله... ولی الان 1 سال هست که تالیا فوق العاده عمل میکنه

+WarriorKing
15-02-2007, 13:35
• رقابت سه اپراتور دولتي ،تعاوني ونيمه دولتي تلفن همراه كشور موجب شد كه اپراتور تعاوني ارائه كننده سيم كارت اعتباري تاليا لغو كامل محدوديتهاي اين نوع سيم كارت را پيگيري و مجوز ارائه سيم كارت 20هزار توماني را نيز كسب كند.
يك منبع مطلع به خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس گفت: ما با ارائه سيم كارت اعتباري بابهاي 20 هزار تومان توسط تاليا موافقت كرده ايم .
به گفته وي تاليا مي تواند تا زمانيكه مشتركين اين شبكه شارژ ريالي داشته باشند به آنان خدمات كاملي ارائه كند وصرفاً زماني سيم كارت يكطرفه شود كه اعتبار ريالي سيم كارت مشترك صفر شده باشد.
هنوز هيچيك از مقامات ارشد تاليا كه حدود 700 هزار سيم كارت تا كنون ارائه كرده در اين زمينه اظهار نظري نكرده اند.
روابط عمومي تاليا روز گذشته در اطلاعيه اي از تلاش براي حذف برخي محدوديتهاي تحميلي به اين شبكه از سوي دولت كه بيش از 60 درصد از درآمدهاي ناخالص اين شبكه را دريافت مي كند، خبر داده بود.
اين شبكه هم اكنون مراكز 26 استان و شماري از شهرهاي بزرگ كشور را تحت پوشش دارد.
قيمت رسمي تاليا در حال حاضر 45 هزار تومان است.

BABAKAM
15-02-2007, 14:02
اون اویل بله... ولی الان 1 سال هست که تالیا فوق العاده عمل میکنه

من
آبان
سيم
کارتم
روفرختم
گلم

boy iran
15-02-2007, 17:45
بنده خدا شاید درست میگه دوست من

Maziar_69
16-02-2007, 00:23
آقا بابک راست میگه دوستم تالیا داره هروقت بهش sms میزنم سریع میره ولی جوابش حداقل 1 ساعت بعد میاد تازه تو تهران هم یه جایی رفتیم که ایرانسل من آنتنش فول بود ولی مال اون خالی خالی!!!!!!

arman4459
16-02-2007, 02:11
26 بهمن 1385 - فقط 390هزار متقاضي دريافت سيم‌كارت دولتي بودند.

تا پايان روز دوازدهم ثبت‌نام، يك‌ميليون و 147هزار و 706 نفر نسبت به ثبت‌نام سيم‌كارت دولتي اقدام كردند كه به گزارش «ايلنا»، 756هزار و 409نفر از آنها در كل كشور متقاضي دريافت سيم‌كارت اعتباري بوده و تنها 390هزار و 297 نفر براي سيم‌كارت دائمي ثبت‌نام كردند.

بر اين اساس، شمار متقاضيان سيم‌كارت دائمي در تهران 44هزار و 729نفر اعلام شده و 16هزار و 393نفر نيز براي دريافت سيم‌كارت اعتباري ثبت‌نام كرده‌‏اند.اپراتورهاي تاليا و ايرانسل نيز در حال توزيع سيم‌كارت بدون ثبت‌نام هستند و شايد بتوان از جمله دلايل عدم استقبال مردم از آخرين دوره ثبت‌نام سيم‌كارت دولتي را توزيع سيم‌كارت اين دو اپراتور دانست.

اين در حالي است كه قيمت سيم‌كارت در بازار آزاد روند كاهشي خود را طي مي‌‏كند. پيش از اين وزير ارتباطات و نيز مديرعامل شركت ارتباطات سيار، استقبال گسترده مردم از ثبت‌نام اين دوره سيم‌كارت را پيش‌‏بيني كرده بودند.

arman4459
16-02-2007, 02:14
محاسبات مخابرات اشتباه بود


26 بهمن 1385 - فقط 390هزار متقاضي دريافت سيم‌كارت دولتي بودند.

تا پايان روز دوازدهم ثبت‌نام، يك‌ميليون و 147هزار و 706 نفر نسبت به ثبت‌نام سيم‌كارت دولتي اقدام كردند كه به گزارش «ايلنا»، 756هزار و 409نفر از آنها در كل كشور متقاضي دريافت سيم‌كارت اعتباري بوده و تنها 390هزار و 297 نفر براي سيم‌كارت دائمي ثبت‌نام كردند.

بر اين اساس، شمار متقاضيان سيم‌كارت دائمي در تهران 44هزار و 729نفر اعلام شده و 16هزار و 393نفر نيز براي دريافت سيم‌كارت اعتباري ثبت‌نام كرده‌‏اند.اپراتورهاي تاليا و ايرانسل نيز در حال توزيع سيم‌كارت بدون ثبت‌نام هستند و شايد بتوان از جمله دلايل عدم استقبال مردم از آخرين دوره ثبت‌نام سيم‌كارت دولتي را توزيع سيم‌كارت اين دو اپراتور دانست.

اين در حالي است كه قيمت سيم‌كارت در بازار آزاد روند كاهشي خود را طي مي‌‏كند. پيش از اين وزير ارتباطات و نيز مديرعامل شركت ارتباطات سيار، استقبال گسترده مردم از ثبت‌نام اين دوره سيم‌كارت را پيش‌‏بيني كرده بودند.

Metalzadeh
16-02-2007, 02:51
من خودم تاليا داشتم 80درصد اس ام اس هام نميرسيدونميرفت
واون 10درصدي هم که مي رسيدبا 4ساعت تاخير ميرسيدوميرفت

ولي ايرانسل همه ا س ام اسهام همون لحظه هم ميره هم ميآد

پس اون 10% بقیش چی میشد ؟ :happy:
ولی فک کنم الان تالیا خیلی بهتر شده

mehrsp
16-02-2007, 15:38
به نظر من ایرانسل از لحاظ سرویسدهی sms افتضاح عمل میکنه و اگه هم sms اش را بهتر نکنه و هم محاسبه بر حسب ثانیه مکالمات را درست نکنه تالیا ازش جلوتر و بهتره
من خودم هم تالیا دارم هم ایرانسل و معتقدم نباید الکی تبلیغ کنیم و یک چیزو الکی گندش کنیم تا زمانیکه واقع رشد کنه چون نباید سر خودمون کلاه بزاریم:)

shamabady
17-02-2007, 02:25
به نظر من ایرانسل از لحاظ سرویسدهی sms افتضاح عمل میکنه و اگه هم sms اش را بهتر نکنه و هم محاسبه بر حسب ثانیه مکالمات را درست نکنه تالیا ازش جلوتر و بهتره
من خودم هم تالیا دارم هم ایرانسل و معتقدم نباید الکی تبلیغ کنیم و یک چیزو الکی گندش کنیم تا زمانیکه واقع رشد کنه چون نباید سر خودمون کلاه بزاریم:)

نگاه کن تا حالا حتی یک مورد هم نه دیدم نه کسی تو این فاروم اعلام کرده باشه sms از ایرانسل به ایرانسل مشکل داشته باشه ولی تو دولتیا از همون اولش مشکل داشته این آخریام که بیشتر شده پس مشکل یک اپراتو دیگرو چون نمیتونه با یه سیتمی پیشرفته تر از سیتم خودش تطابق بده به اسم ایرانسل ننویس درمورد تالیا هم باهاش سر و کار نداشتم نمیدونم
به نظر من تالیا و ایرانسل تو یه حدن ولی چیزی که مصلم هر دوشون از دولتی بهترن

ebru_6630
17-02-2007, 05:18
:biggrin: مشکلات ایرانسل::biggrin:

1)مشکلات sms(در مورد ایرانسل به ایرانسل یا ایرانسل به IR-tci مشکلی وجود ناره و فقط مشکل در ایرانسل به
IR-mci وجود داره(fail میشه))
2)عدم وجود انتن دهی در همه شهرها
3)محاسبه مکالمات بر حسب دقیقه.

habibinaj
17-02-2007, 11:56
eeHHhh !!!

IR-MCI چیه باز دوباره !؟؟!! اینو که من ندیدم !

شما ندیدی عزیز!
سیم کارتهای جدید مخابرات همگی اینو روشون نوشتن!

m45m
17-02-2007, 12:33
محاسبات مخابرات اشتباه بود


26 بهمن 1385 - فقط 390هزار متقاضي دريافت سيم‌كارت دولتي بودند.

تا پايان روز دوازدهم ثبت‌نام، يك‌ميليون و 147هزار و 706 نفر نسبت به ثبت‌نام سيم‌كارت دولتي اقدام كردند كه به گزارش «ايلنا»، 756هزار و 409نفر از آنها در كل كشور متقاضي دريافت سيم‌كارت اعتباري بوده و تنها 390هزار و 297 نفر براي سيم‌كارت دائمي ثبت‌نام كردند.

بر اين اساس، شمار متقاضيان سيم‌كارت دائمي در تهران 44هزار و 729نفر اعلام شده و 16هزار و 393نفر نيز براي دريافت سيم‌كارت اعتباري ثبت‌نام كرده‌‏اند.اپراتورهاي تاليا و ايرانسل نيز در حال توزيع سيم‌كارت بدون ثبت‌نام هستند و شايد بتوان از جمله دلايل عدم استقبال مردم از آخرين دوره ثبت‌نام سيم‌كارت دولتي را توزيع سيم‌كارت اين دو اپراتور دانست.

اين در حالي است كه قيمت سيم‌كارت در بازار آزاد روند كاهشي خود را طي مي‌‏كند. پيش از اين وزير ارتباطات و نيز مديرعامل شركت ارتباطات سيار، استقبال گسترده مردم از ثبت‌نام اين دوره سيم‌كارت را پيش‌‏بيني كرده بودند.

با سلام

"]از نظر من آن هائي كه از ثيت نام دولتي و سيم كارت هايشان اطلاع ندارند واز پشت كوه آمده اند ثبت نام كرده اند.

بلاخره بايد آدم خوش بين هم باشه ديگه ، بعدا ميفهمه چه كلاه گشادي سرشان رفته است . موفق [/B]باشيد.

mehrsp
17-02-2007, 12:45
نگاه کن تا حالا حتی یک مورد هم نه دیدم نه کسی تو این فاروم اعلام کرده باشه sms از ایرانسل به ایرانسل مشکل داشته باشه ولی تو دولتیا از همون اولش مشکل داشته این آخریام که بیشتر شده پس مشکل یک اپراتو دیگرو چون نمیتونه با یه سیتمی پیشرفته تر از سیتم خودش تطابق بده به اسم ایرانسل ننویس درمورد تالیا هم باهاش سر و کار نداشتم نمیدونم
به نظر من تالیا و ایرانسل تو یه حدن ولی چیزی که مصلم هر دوشون از دولتی بهترن
خوب من از ایرانسل به دولتیو میگم که sms های من ازهر 10 تا 8تاش میرسه بقیه ام دیر میرسه ولی از نظر من دولتی تو زمینه sms مشکل نداره ونبایدم بعد از 12 سال داشته باشه تالیا و ایرانسل باید هرچه زودتر improve کنند چون دیگه مشترکین نمیتونند 10 -12 سال صبر کنند
تا حالا که پیشرفت ایرانسل خوب بوده حتی از تالیا بهتر چون از اومدن تالیا حدود 2 سال میگذره
تمام انتقاداتم برای بهتر شدن وضعیت این اپراتور جدیده که ظرفیتشو داره از همه با کیفیت تر و بهتر باشه:rolleye:

m45m
17-02-2007, 12:48
به نظر من ایرانسل از لحاظ سرویسدهی sms افتضاح عمل میکنه و اگه هم sms اش را بهتر نکنه و هم محاسبه بر حسب ثانیه مکالمات را درست نکنه تالیا ازش جلوتر و بهتره
من خودم هم تالیا دارم هم ایرانسل و معتقدم نباید الکی تبلیغ کنیم و یک چیزو الکی گندش کنیم تا زمانیکه واقع رشد کنه چون نباید سر خودمون کلاه بزاریم:)

با سلام

دوست عزيز هيچ كسي قصد تبليغ را ندارد و فقط به جهت اطلاع رساني است ،و من 3 خط از هر سه را دارم شما ،شماره بده برايت sms از ايرانسل بدهم و شما هم به ايرانسل من بده تا متوجه بشي و قضاوت ،با خود شما ...و در ضمن مگر دولتي ها قبلا چطور بود ، همه برايش ايراد ،مي گرفتند ،ولي الان ، با پول زيادي گرفتن از محل فروش سيم كارت ها ، از ملت ،دم هر بقالي دكل زدند ، كه آنتن دهي خوب شود و وقتي كه آنتن دهي بالا رود ، سرو يس sms ،معمولا بهتر خواهد شد ، و شما يه روز ،سريع تر ،از حرف خودت پشيمان ،مي شوي . موفق باشيد.

mehrsp
17-02-2007, 13:02
با سلام

دوست عزيز هيچ كسي قصد تبليغ را ندارد و فقط به جهت اطلاع رساني است ،و من 3 خط از هر سه را دارم شما ،شماره بده برايت sms از ايرانسل بدهم و شما هم به ايرانسل من بده تا متوجه بشي و قضاوت ،با خود شما ...و در ضمن مگر دولتي ها قبلا چطور بود ، همه برايش ايراد ،مي گرفتند ،ولي الان ، با پول زيادي گرفتن از محل فروش سيم كارت ها ، از ملت ،دم هر بقالي دكل زدند ، كه آنتن دهي خوب شود و وقتي كه آنتن دهي بالا رود ، سرو يس sms ،معمولا بهتر خواهد شد ، و شما يه روز ،سريع تر ،از حرف خودت پشيمان ،مي شوي . موفق باشيد.

اگه به پست 429 بری میبینی قصد من جانبداری از هیچکدام از اپراتورها نیست تازه به نظر من مخابرات بعد از 12 سال هنوز هیچ گلی به سر ما نزده و با این حرفت موافقم که سالها طول کشید تا حداقل Sms اش درست شه
بعد از 12 سال هنوز آنتن دهی و صداش مشکل داره!
و تالیا هم الان که تو رقابت افتاده یک تکونی داره به خودش میده که از دور خارج نشه (بعد از 2 سال!)
و اگه از ایرانسل انتقاد میکنم چون دوست ندارم همون بلاهایی که تالیا و مخابرات بر سر ما آوردند تکرار شه که الحمد... تا الان خوب پیش رفته به غیر از sms اونم از ایرانسل به دولتی نه ایرانسل به ایرانسل:rolleye:

+WarriorKing
17-02-2007, 22:17
اگه به پست 429 بری میبینی قصد من جانبداری از هیچکدام از اپراتورها نیست تازه به نظر من مخابرات بعد از 12 سال هنوز هیچ گلی به سر ما نزده و با این حرفت موافقم که سالها طول کشید تا حداقل Sms اش درست شه
بعد از 12 سال هنوز آنتن دهی و صداش مشکل داره!
و تالیا هم الان که تو رقابت افتاده یک تکونی داره به خودش میده که از دور خارج نشه (بعد از 2 سال!)
و اگه از ایرانسل انتقاد میکنم چون دوست ندارم همون بلاهایی که تالیا و مخابرات بر سر ما آوردند تکرار شه که الحمد... تا الان خوب پیش رفته به غیر از sms اونم از ایرانسل به دولتی نه ایرانسل به ایرانسل:rolleye:

مشکل از تالیا و ایرانسل نیست...
این دو تا هر کدوم خودشون با خودشون مشکلی ندارند، در ضمن تالیا به ایرانسل هم تست شده مشکلی وجود نداره، مشکل فقط با اپراتور دولتیه

اون دوستمون هم که 80% تالیا نمیرسه و 10% با تاخیر میرسه و 10% دیگه هم . . . یه تحقیق بکنه میبینه اس ام اس های تالیا به تالیا عالیه

+WarriorKing
17-02-2007, 22:20
منم با این که اکلی تبلیغ نکنیم و تو سر این و اون نزنیم موافقم...
من نمیدونم چرا کسایی که طرفدار ایرانسل هستند از تالیا بد میگن؟
این نشون میده که خودشونم میدونن تالیا خوبه... بابا منم از ایرانسل راضیم، به هم دیگه گیر ندین... خداییش تالیا خوبه، مگه برای اینکه نشون بدیم ایرانسل خوبه باید بزنیم تو سر تالیا؟!!!

تازه الان تالیا تمام مشکلات رو حل کرده ولی ایرانسل هنوز درگیره، ولی در کل اونم خیلی خوبه

BABAKAM
17-02-2007, 22:27
تاليا
خورده
توسرش
بچه
ها
شما
ديگه
تو
سرش
نرنين

mohammad hamed
18-02-2007, 08:51
تازه الان تالیا تمام مشکلات رو حل کرده ولی ایرانسل هنوز درگیره، ولی در کل اونم خیلی خوبه

شما کارو و مشغله ی ایارنسل رو داره با تالیا مقایسه می کنین.
قول هایی که ایارنسل به مخابرات داده که تا با پایان سال آونها رو تمام کنه اعم از سیم کارت دائمی اعتباری و سرویس های جانبی و آنت دهی در 7 شهر کجا ها و مشغله های تالیا کجا

mehrsp
18-02-2007, 14:59
تاليا
خورده
توسرش
بچه
ها
شما
ديگه
تو
سرش
نرنين

نه دوست عزیز تالیافعلا بهتر از ایرانسله
از نظر پوششدهی 40 شهر تحت پوشش تالیا است
از نظر مکالمه بر حسب ثانیه حساب میشه
از نظر sms هم که با 912 هم مشکل نداره
بازم میگم فعلا , چون اگه ایرانسلم به تعهداتش عمل کنه خوب میشه
تازه با تالیا فرقی نمیکنه فقط سرویس mms , gprs اضافه تر داره که اونم باید دید از نظر هزینه چه جوریه
در کل هیچ فرقی ام ندارن!

BABAKAM
18-02-2007, 23:09
نه دوست عزیز تالیافعلا بهتر از ایرانسله
از نظر پوششدهی 40 شهر تحت پوشش تالیا است
از نظر مکالمه بر حسب ثانیه حساب میشه
از نظر sms هم که با 912 هم مشکل نداره
بازم میگم فعلا , چون اگه ایرانسلم به تعهداتش عمل کنه خوب میشه
تازه با تالیا فرقی نمیکنه فقط سرویس mms , gprs اضافه تر داره که اونم باید دید از نظر هزینه چه جوریه
در کل هیچ فرقی ام ندارن!

شيرين

اس
ام
اس
ايرانسل
مگه
مشکل
داره؟

ايرانسل
برحسب
ثانیه
هست
اربهمن


تاآخرسال
هم
هفتادشهرگلم
آنتن
ميده
محدوده
تايمي
هم
نداره
مکالمه
اش
49
تومنه
68تومن
نيست

ديلوردش
مجانيه


قدرت
آنتن
دهيش
بيشتر

BABAKAM
18-02-2007, 23:12
نه دوست عزیز تالیافعلا بهتر از ایرانسله
از نظر پوششدهی 40 شهر تحت پوشش تالیا است
از نظر مکالمه بر حسب ثانیه حساب میشه
از نظر sms هم که با 912 هم مشکل نداره
بازم میگم فعلا , چون اگه ایرانسلم به تعهداتش عمل کنه خوب میشه
تازه با تالیا فرقی نمیکنه فقط سرویس mms , gprs اضافه تر داره که اونم باید دید از نظر هزینه چه جوریه
در کل هیچ فرقی ام ندارن!

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بخون
خودت
ميفهمي
دوست
دارم

mehrsp
19-02-2007, 12:51
:rolleye:
شيرين

اس
ام
اس
ايرانسل
مگه
مشکل
داره؟

ايرانسل
برحسب
ثانیه
هست
اربهمن


تاآخرسال
هم
هفتادشهرگلم
آنتن
ميده
محدوده
تايمي
هم
نداره
مکالمه
اش
49
تومنه
68تومن
نيست

ديلوردش
مجانيه


قدرت
آنتن
دهيش
بيشتر
فرمایشاتتان درست است ولی توجه کنید که تالیا اعتباری و باید با اعتباری ایرانسل مقایسه بشه هزینه مکالمه در دایمی ایرانسل 49.9 است در اعتباری ایرانسل مثل تالیاست یا شایدم بیشتر است در حال حاضر تالیا میخواد تعرفشو کاهش بده در مورد دلیور مال تالیام مجانیه در مورد محدوده تایمی تالیاهم دیگه دایمی شده در مورد آنتندهی قبول دارم ایرانسل بهتره ولی همه اینها اوایلشون خوبند مهم اینه که مشترکاشون که زیاد شد خوب بمونند در مورد sms ایرانسل من که میفرستم با دولتی تاخیر داره حالا نمیدونم شاید مشکل از 912 است ولی با تالیا این مشکلو ندارم
حالا من هم ایرانسل دارم هم تالیا به نظرم در آینده ایرانسل از همه بهتر شه اگه تاآخر سال 70 شهر آنتن بده ولی در هر حال هردوشون از 912 بهترند:rolleye:

BABAKAM
19-02-2007, 14:04
:rolleye:
فرمایشاتتان درست است ولی توجه کنید که تالیا اعتباری و باید با اعتباری ایرانسل مقایسه بشه هزینه مکالمه در دایمی ایرانسل 49.9 است در اعتباری ایرانسل مثل تالیاست یا شایدم بیشتر است در حال حاضر تالیا میخواد تعرفشو کاهش بده در مورد دلیور مال تالیام مجانیه در مورد محدوده تایمی تالیاهم دیگه دایمی شده در مورد آنتندهی قبول دارم ایرانسل بهتره ولی همه اینها اوایلشون خوبند مهم اینه که مشترکاشون که زیاد شد خوب بمونند در مورد sms ایرانسل من که میفرستم با دولتی تاخیر داره حالا نمیدونم شاید مشکل از 912 است ولی با تالیا این مشکلو ندارم
حالا من هم ایرانسل دارم هم تالیا به نظرم در آینده ایرانسل از همه بهتر شه اگه تاآخر سال 70 شهر آنتن بده ولی در هر حال هردوشون از 912 بهترند:rolleye:

ايرانسل 62تومن
تاليا68تومن مکالمه اش
تاليا اصلا ديليور نداره من خودم تاليا داشتم
اعتباري ايرانسل محدوديت تايمي نداره ولي تاليا داره
ايرانسل همه ا س ام اس هاش ميره
ولي تاليا 80درصدنميره
ايرنسل شايد بعضي اس اماس هاش دير بره ولي حتما ميره 100درصد
مخابراتم که اس ام اس هاش خودش اعلام کرده 60 درصدش نميرسه بدون موفقيت خودش گفته ديگه اين جاي صحبت نداره

doom3
19-02-2007, 14:36
این اس ام اس های مخابرات که از هر 3 تا یکیش میرسه ،مال همه همینجوریه؟ اگه درست نشه که خیلی بده
البته تالیا هم اولش همینجوری بود شایدم از این بدتر ولی الان خیلی خوب شده

ShahabSAMSUNG
19-02-2007, 16:06
مشکل از مخابرات دولتیه وگرنه از ایرانسل به هر جای دنیا که اس ام اس بدی، فوراً ارسال میشه.

من خودم امتحان کردم.

arman4459
19-02-2007, 20:43
عليرضا قلمبر دزفولي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس همچنين در خصوص تحت پوشش قراردادن شهرهاي كشور اظهار داشت: طبق برنامه امسال 70 شهر را تحت پوشش شبكه ايرانسل قرار خواهيم داد. البته شايد تمام استانها تحت پوشش قرار نگيرند ولي قطعا 70 شهر به مجموعه شهرهاي تحت پوشش اين شبكه مي‌پيوندند.
وي با بيان اينكه هم‌اكنون تعداد مشتركان فعال شبكه ايرانسل بيش از 500 هزار نفر است، افزود: حدود 200 هزار نفر از اين تعداد مشتركان prepaid (اعتباري) هستند.
دزفولي از افزايش تعداد بانكهاي طرف قرارداد با ايرانسل به منظور پرداخت قبض مشتركان خبرداد و گفت: بزودي تمام بانكهاي كشور براي تسهيل واريز قبوض توسط مشتركان با ايرانسل همكاري خواهند كرد.
وي گفت: شهرهاي همدان، تمام شهرهاي استان مازندران، سمنان، نيشابور، بجنورد و رشت نيز بزودي به شبكه ايرانسل مي‌پيوندند.
مدير عامل ايرانسل در مورد واريز سهم دولت از سوي اين شركت نيز گفت: در پايان سال اول قرارداد سهم دولت از درآمدهاي ايرانسل پرداخت مي‌شود. دهم تيرماه سال آينده موعود اين پرداخت است.
__________________

S@M@Nd
21-02-2007, 01:02
چون Irancell هز سیستمهای MMS و WAP یا همان اینترنت و GPRS میخواد پشتیبانی کنه از این نظر بهتر از IR-TCI هست

iman_82
21-02-2007, 10:52
سلام
من 10 روز پیش یک ایرانسل اعتباری خریدم
چند تا سوال داشتم که اگه جواب بدین ممنون میشم
هزینه مکالمه که هر دقیقه 62 تومان میباشد شامل ایرانسل به دولتی و تالیا هم میشه یا فقط ایرانسل به ایرانسل؟

روی گوشی یکی از دوستام هر محدوده ای که میره، اون محدوده رو میزنه ولی واسه من چیزی نمیزنه

این Gprs کی فعال میشه؟
متشکرم

IVAN
21-02-2007, 11:38
سلام
من 10 روز پیش یک ایرانسل اعتباری خریدم
چند تا سوال داشتم که اگه جواب بدین ممنون میشم
هزینه مکالمه که هر دقیقه 62 تومان میباشد شامل ایرانسل به دولتی و تالیا هم میشه یا فقط ایرانسل به ایرانسل؟

روی گوشی یکی از دوستام هر محدوده ای که میره، اون محدوده رو میزنه ولی واسه من چیزی نمیزنه

این Gprs کی فعال میشه؟
متشکرم

سلام دوست عزيز.
هزينه ي مكالمه فرقي نميكنه كه با كدوم شركت باشه.با هر شماره اي (داخل كشور)62 تومن هست.
در مورد محدوده اطلاعي ندارم.
GPRS هم از 10 اسفند فعال ميشه البته به صورت آزمايشي .اگه ميخواي شما هم از اون استفاده كني
برو به سايت ايرانسل و اونجا ثبت نام كن(3-4 روز قبل براي اكثر مشتريان يك اس ام اس فرستاده
و در اون دعوت به ثبت نام جهت استفاده از سرويس GPRS شده بود).
عيد مشتريان ايرانسل حسابي خوش ميگذرونن :) به شما هم خوش بگذره:cool:

+WarriorKing
21-02-2007, 18:48
ايرانسل 62تومن
تاليا68تومن مکالمه اش
تاليا اصلا ديليور نداره من خودم تاليا داشتم
اعتباري ايرانسل محدوديت تايمي نداره ولي تاليا داره
ايرانسل همه ا س ام اس هاش ميره
ولي تاليا 80درصدنميره
ايرنسل شايد بعضي اس اماس هاش دير بره ولي حتما ميره 100درصد
مخابراتم که اس ام اس هاش خودش اعلام کرده 60 درصدش نميرسه بدون موفقيت خودش گفته ديگه اين جاي صحبت نداره


شما خودتو ناراحت نکن... درست میگی عزیزم تالیا اصلا خوب نیست... یه وقت نری بخری!!! آفرین گلم
تالیا 80 درصد نمیرسه... حالا این آمارو از کجا داری؟!!! آهان... هموم 80% نمیرسه، 10% میرسه؟! باشه


من خودم امروز ایرانسل خریدم... بدون اینکه مطمئن باشم خوبه یا نه بی خودی 195 تومن پول خط رند دادم... اصلا نمیشه باهاش زنگ زد... ولی خدا رو شکر SMS خوبه
فعلا زنگامو با تالیا میزنم تا ایرانسل درست بشه... البته اس ام اس هامم میتونم با تالیا بدم... (بالاخره هر چی باشه 10% که میرسه!!!) باشه ما هم به کسی نمیگیم تالیا اس ام اس نمیترکونه...

Armagedon_2005
21-02-2007, 18:58
شما خودتو ناراحت نکن... درست میگی عزیزم تالیا اصلا خوب نیست... یه وقت نری بخری!!! آفرین گلم
تالیا 80 درصد نمیرسه... حالا این آمارو از کجا داری؟!!! آهان... هموم 80% نمیرسه، 10% میرسه؟! باشه


من خودم امروز ایرانسل خریدم... بدون اینکه مطمئن باشم خوبه یا نه بی خودی 195 تومن پول خط رند دادم... اصلا نمیشه باهاش زنگ زد... ولی خدا رو شکر SMS خوبه
فعلا زنگامو با تالیا میزنم تا ایرانسل درست بشه... البته اس ام اس هامم میتونم با تالیا بدم... (بالاخره هر چی باشه 10% که میرسه!!!) باشه ما هم به کسی نمیگیم تالیا اس ام اس نمیترکونه...


+WarriorKing جان شما بی خیال شو . همه میدونیم تو بی طرف اطلاع رسانی میکنی .
بچه ها گیر دادن به تالیا . بزار تا دلشون میخاد بدن

Armagedon_2005
21-02-2007, 19:00
ببینم ایرانسل تو اصفهان آنتن میده؟

ShahabSAMSUNG
21-02-2007, 20:33
سلام
من 10 روز پیش یک ایرانسل اعتباری خریدم
چند تا سوال داشتم که اگه جواب بدین ممنون میشم
هزینه مکالمه که هر دقیقه 62 تومان میباشد شامل ایرانسل به دولتی و تالیا هم میشه یا فقط ایرانسل به ایرانسل؟

روی گوشی یکی از دوستام هر محدوده ای که میره، اون محدوده رو میزنه ولی واسه من چیزی نمیزنه

این Gprs کی فعال میشه؟
متشکرم

باید Broadcast Message گوشیت رو فعال کنی.

BABAKAM
21-02-2007, 22:52
شما خودتو ناراحت نکن... درست میگی عزیزم تالیا اصلا خوب نیست... یه وقت نری بخری!!! آفرین گلم
تالیا 80 درصد نمیرسه... حالا این آمارو از کجا داری؟!!! آهان... هموم 80% نمیرسه، 10% میرسه؟! باشه


من خودم امروز ایرانسل خریدم... بدون اینکه مطمئن باشم خوبه یا نه بی خودی 195 تومن پول خط رند دادم... اصلا نمیشه باهاش زنگ زد... ولی خدا رو شکر SMS خوبه
فعلا زنگامو با تالیا میزنم تا ایرانسل درست بشه... البته اس ام اس هامم میتونم با تالیا بدم... (بالاخره هر چی باشه 10% که میرسه!!!) باشه ما هم به کسی نمیگیم تالیا اس ام اس نمیترکونه...

به جون مادرم من تاليل داشتم همه اين مشکلاتي هم که گفتم باهاش داشتم 1آبان فروختمش

توفکرميکني من همين طوري چرت وپرت ميگم؟


دوست دارم


آره ايرانسل دوهفته اي هست قاتي کرده نميدونم تما بگيرم بهشون فحش بدم[/B]

Maziar_69
22-02-2007, 21:31
به جون مادرم من تاليل داشتم همه اين مشکلاتي هم که گفتم باهاش داشتم 1آبان فروختمش

توفکرميکني من همين طوري چرت وپرت ميگم؟


دوست دارم


آره ايرانسل دوهفته اي هست قاتي کرده نميدونم تما بگيرم بهشون فحش بدم[/B]

من هنوز با ایرانسل مشکلی ندارم!!!!!! در ضمن warrior king مواظب باش گوشیت منفجر نشه!!!! یعنی چیsms میترکه ؟

arman4459
23-02-2007, 00:08
در حالي كه طبق پيش‌‏بيني شركت ارتباطات سيار، تعداد ثبت‌‏نام سيم‌‏كارت‌‏هاي دائمي در 30 مركز استان حداقل بين 1/3 تا 1/4 ميليون اعلام شده بود، آمار ثبت‌‏نام سيم‌‏كارت‌‏هاي دائمي شركت ارتباطات سيار در كل كشور (در همه 1016 شهر نه فقط در 30 مركز استان) حتي به 620 هزار عدد هم نرسيد.

به گزارش خبرنگار ايلنا, آمار ثبت نام در كل 1016 شهر كشور حتي به 20 درصد حداقل پيش‌‏بيني ثبت‌‏نام براي 30 مركز استان هم نرسيد.
گفتني است, شركت ارتباطات سيار, در شرايطي بر ثبت‌‏نام سيم‌‏كارت تلفن همراه و افزايش شمار مشركين خود پافشاري مي‌‏كرد كه نمايندگان مردم اين اقدام را خلاف سياست‌‏هاي كلي اصل 44 قانون اساسي دانسته و كارشناسان و حتي مشتركين نيز اين اقدام را منجر به افزايش اختلالات اين در شبكه عنوان مي‌‏كردند.

arman4459
23-02-2007, 00:12
همچنين در راستاي تكريم ارباب رجوع و اهداف مشتري‌مداري شركت ارتباطات سيار، تعرفه ارائه صورت ريزمكالمات تلفن همراه براساس مصوبات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از دو هزار ريال به 500 ريال براي هر صفحه كاهش يافت.

+WarriorKing
23-02-2007, 17:28
به جون مادرم من تاليل داشتم همه اين مشکلاتي هم که گفتم باهاش داشتم 1آبان فروختمش

توفکرميکني من همين طوري چرت وپرت ميگم؟


دوست دارم


آره ايرانسل دوهفته اي هست قاتي کرده نميدونم تما بگيرم بهشون فحش بدم[/b]


نه دوست عزیز دروغ نمیگی... یه کم بزرگ نمایی میکنی... من که ایرانسل گرفتم بعد از اینم که GPRs فعال بشه تالیا مو دیگه استفاده نمیکنم چون اصلا نمیشه آدم 2 سیم کارته باشه (چون شاغلم)

ولی در کل نظرم اینه که تالیا اینطوری نیست... حالا شاید شما اینقدر مشکل داشتی که نمیتونی قبول کنی تالیا مورد SMS ی نداره

من گردنم از مو نازکتزه

+WarriorKing
23-02-2007, 17:31
من هنوز با ایرانسل مشکلی ندارم!!!!!! در ضمن warrior king مواظب باش گوشیت منفجر نشه!!!! یعنی چیsms میترکه ؟


دوست عزیزم اس ام اس تو گوشی من که نمیترکه... تو شبکه میترکه... منظورم اینه که بدون اینکه به مقصد برسه نیست و نابود میشه... اصلا ساختار اس ام اس اینه که تو شبکه بمونه تا به مقصد برسه، وقتی نمیرسه یعنی نیست میشه (میترکه)

افتاد داداشی؟

Maziar_69
23-02-2007, 23:53
برو بچز اینترنت ایرانسل از همین الان! خودم الان کانکتم خیلی باحاله
من يه مطلب نوشتم در مورد تنظيم کردن گوشي براي اتصال به اينترنت ايرانسل ، گفتم اينجا هم بذارم تا بقيه هم استفاده کنند
براي ساختن اشتراک GPRS براي استفاده از اينترنت ايرانسل

سوني اريکسون
مسير زير را دنبال کنيد :
منو > تنظيمات > اتصال > اشتراک هاي ديتا > اشتراک جديد
سپس يک اسم وارد کنيد ، مثلا Irancell ؛ سپس برروي دکمه ادامه کليد کنيد ، GPRS رو انتخاب کنيد و در صفحه جديد GPRS APN رو با کلمه gprs مقداردهي کنيد . دکمه ذخيره (Save) را زده و به صفحه اشتراک هاي ديتا برگرديد ، حالا اسم کانکشني را که ساختيد پيدا کرده و آن را انتخاب کنيد (دايره کناري آن توپر شود).
دوباره به تنظيمات > اتصال برگرديد و اين دفعه تنظيمات اينترنت رو انتخاب کنيد ، گزينه تنظيم جديد را انتخاب کرده و سپس وارد صفحه جديد شويد ، نامي براي تنظيم انتخاب کرده ، ok کنيد و سپس از قسمت اشتراک ، همان اشتراکي را انتخاب کنيد که قبلا ساختيد در اينجا Irancell مي باشد ، دکمه ذخيره را انتخاب کنيد و به صفحه تنظيمات اينترنت برگرديد ، سپس همان تنظيمي را انتخاب کنيد که در بخش قبل ساختيد (دايره کناري تنظيم بايد توپر شود).
حالا به منوي اصلي برگشته و گزينه اينترنت (شکل کره زمين) رو انتخاب کنيد منتظر بمانيد تا اتصال صورت گيرد.
براي وارد کردن آدرس دکمه "بيشتر (More)" را زده و سپس گزينه "وارد کردن آدرس (Enter URL)" را انتخاب کنيد !!!!

___________________________

نوکيا سري 60 و بالاتر
مسير زير را دنبال کنيد :
Tools > Setting > Coonections > Access Points > New Access Point
و سپس مقادير زير را وارد کنيد :
Connection Name : Irancell
Username & password : خالي
Access Point Name : gprs
Authentication type : Normal
برنامه مرورگر را بازکنيد، اکنون از شما سوال ميشود که آيا ميخواهيد که به اينترنت وصل شويد يا نه ؟ شما Yes رو بزنيد !


__________________________

Motorola
مسير زير رو دنبال کنيد :
Menu > WebAccess >Web Sessions > *----* >New
منظور از *----* فشردن دکمه منو هستش
سپس مقادير زير رو وارد کنيد :
Name : Irancell
Homapage : هر چيزي ، مثلا [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
GPRS APN : gprs
بقيه مقادير رو دستکاري نکنيد !!!
سپس دکمه Done زده و به فهرست اتصالات برگرديد سپس Irancell رو پيدا کرده و دکمه Launch رو بزنيد و منتظر بمانيد تا صفحه پيش فرض باز شود.
براي وارد کردن آدرس دکمه منو را فشارداده و گزينه Go to URL را انتخاب کنيد و سپس آدرس را وارد کرده و OK کنيد.

اگه اشکال داره بگين تا برطرفش کنم !

a-m-i-r
24-02-2007, 01:08
برو بچز اینترنت ایرانسل از همین الان! خودم الان کانکتم خیلی باحاله
من يه مطلب نوشتم در مورد تنظيم کردن گوشي براي اتصال به اينترنت ايرانسل ، گفتم اينجا هم بذارم تا بقيه هم استفاده کنند
براي ساختن اشتراک GPRS براي استفاده از اينترنت ايرانسل

سوني اريکسون
مسير زير را دنبال کنيد :
منو > تنظيمات > اتصال > اشتراک هاي ديتا > اشتراک جديد
سپس يک اسم وارد کنيد ، مثلا Irancell ؛ سپس برروي دکمه ادامه کليد کنيد ، GPRS رو انتخاب کنيد و در صفحه جديد GPRS APN رو با کلمه gprs مقداردهي کنيد . دکمه ذخيره (Save) را زده و به صفحه اشتراک هاي ديتا برگرديد ، حالا اسم کانکشني را که ساختيد پيدا کرده و آن را انتخاب کنيد (دايره کناري آن توپر شود).
دوباره به تنظيمات > اتصال برگرديد و اين دفعه تنظيمات اينترنت رو انتخاب کنيد ، گزينه تنظيم جديد را انتخاب کرده و سپس وارد صفحه جديد شويد ، نامي براي تنظيم انتخاب کرده ، ok کنيد و سپس از قسمت اشتراک ، همان اشتراکي را انتخاب کنيد که قبلا ساختيد در اينجا Irancell مي باشد ، دکمه ذخيره را انتخاب کنيد و به صفحه تنظيمات اينترنت برگرديد ، سپس همان تنظيمي را انتخاب کنيد که در بخش قبل ساختيد (دايره کناري تنظيم بايد توپر شود).
حالا به منوي اصلي برگشته و گزينه اينترنت (شکل کره زمين) رو انتخاب کنيد منتظر بمانيد تا اتصال صورت گيرد.
براي وارد کردن آدرس دکمه "بيشتر (More)" را زده و سپس گزينه "وارد کردن آدرس (Enter URL)" را انتخاب کنيد !!!!

___________________________

نوکيا سري 60 و بالاتر
مسير زير را دنبال کنيد :
Tools > Setting > Coonections > Access Points > New Access Point
و سپس مقادير زير را وارد کنيد :
Connection Name : Irancell
Username & password : خالي
Access Point Name : gprs
Authentication type : Normal
برنامه مرورگر را بازکنيد، اکنون از شما سوال ميشود که آيا ميخواهيد که به اينترنت وصل شويد يا نه ؟ شما Yes رو بزنيد !


__________________________

Motorola
مسير زير رو دنبال کنيد :
Menu > WebAccess >Web Sessions > *----* >New
منظور از *----* فشردن دکمه منو هستش
سپس مقادير زير رو وارد کنيد :
Name : Irancell
Homapage : هر چيزي ، مثلا [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
GPRS APN : gprs
بقيه مقادير رو دستکاري نکنيد !!!
سپس دکمه Done زده و به فهرست اتصالات برگرديد سپس Irancell رو پيدا کرده و دکمه Launch رو بزنيد و منتظر بمانيد تا صفحه پيش فرض باز شود.
براي وارد کردن آدرس دکمه منو را فشارداده و گزينه Go to URL را انتخاب کنيد و سپس آدرس را وارد کرده و OK کنيد.

اگه اشکال داره بگين تا برطرفش کنم !


ايول جواب ميده
به همه ي بچه هاي ايرانسل تبريك ميگم

+WarriorKing
24-02-2007, 10:46
منم تست کردم... خیلی باهال بود

a-m-i-r
24-02-2007, 11:44
vaaaaaaaaaaaaaaay
kheyli bahale
من كه خيلي ذوق زده شدم
حالا يك چيزي
از بچه هايي كه تو كار نرم افزار گوشي هستن لطف كنين هر كي اطلاعاتي در مورد نرم افزار هاي مربوط به gprs داره در اختيار بچه ها قرار بده
من الان نرم افزار ياهو مسنجر براي موبال رو به شدت لازم دارم هر كي ميتونه كمك كنه

ShahabSAMSUNG
24-02-2007, 17:09
راه اندازی GPRS در گوشی های سامسونگ:

منو -->
Browser -->
Profile setting -->
وارد یکی از پروفایل ها شده و به قسمت GPRS Settings برید و در قسمت APN کلمهء GPRS را وارد کنید.

arman4459
24-02-2007, 23:32
ICTna.ir - شبکه اپراتور دوم تلفن همراه (ایرانسل) در ۵ شهر همدان، خرم آباد، گرمی، مشگین شهر و سراب افتتاح و آماده استفاده شد.

به گزارش ایستنا شبکه ایرانسل در شهرهای همدان، گرمی و مشگین شهر دیروز (سوم اسفند) و در شهر خرم آباد امروز (چهارم اسفند) افتتاح شد.همچنین این شبکه در شهر سراب فردا (پنجم اسفند) افتتاح خواهد شد.

پیش از این شبکه ایرانسل در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، کرج، ارومیه ساری، مراغه، شیراز، قم، کرمانشاه و اردبیل راه اندازی شده بود که با پیوستن پنج شهر همدان، خرم آباد، گرمی، مشگین شهر و سراب تعداد شهرهای تحت پوشش شبکه ایرانسل به ۱۶ شهر رسید.

mehrsp
25-02-2007, 00:10
برو بچز اینترنت ایرانسل از همین الان! خودم الان کانکتم خیلی باحاله
من يه مطلب نوشتم در مورد تنظيم کردن گوشي براي اتصال به اينترنت ايرانسل ، گفتم اينجا هم بذارم تا بقيه هم استفاده کنند
براي ساختن اشتراک GPRS براي استفاده از اينترنت ايرانسل

سوني اريکسون
مسير زير را دنبال کنيد :
منو > تنظيمات > اتصال > اشتراک هاي ديتا > اشتراک جديد
سپس يک اسم وارد کنيد ، مثلا Irancell ؛ سپس برروي دکمه ادامه کليد کنيد ، GPRS رو انتخاب کنيد و در صفحه جديد GPRS APN رو با کلمه gprs مقداردهي کنيد . دکمه ذخيره (Save) را زده و به صفحه اشتراک هاي ديتا برگرديد ، حالا اسم کانکشني را که ساختيد پيدا کرده و آن را انتخاب کنيد (دايره کناري آن توپر شود).
دوباره به تنظيمات > اتصال برگرديد و اين دفعه تنظيمات اينترنت رو انتخاب کنيد ، گزينه تنظيم جديد را انتخاب کرده و سپس وارد صفحه جديد شويد ، نامي براي تنظيم انتخاب کرده ، ok کنيد و سپس از قسمت اشتراک ، همان اشتراکي را انتخاب کنيد که قبلا ساختيد در اينجا Irancell مي باشد ، دکمه ذخيره را انتخاب کنيد و به صفحه تنظيمات اينترنت برگرديد ، سپس همان تنظيمي را انتخاب کنيد که در بخش قبل ساختيد (دايره کناري تنظيم بايد توپر شود).
حالا به منوي اصلي برگشته و گزينه اينترنت (شکل کره زمين) رو انتخاب کنيد منتظر بمانيد تا اتصال صورت گيرد.
براي وارد کردن آدرس دکمه "بيشتر (More)" را زده و سپس گزينه "وارد کردن آدرس (Enter URL)" را انتخاب کنيد !!!!

___________________________

نوکيا سري 60 و بالاتر
مسير زير را دنبال کنيد :
Tools > Setting > Coonections > Access Points > New Access Point
و سپس مقادير زير را وارد کنيد :
Connection Name : Irancell
Username & password : خالي
Access Point Name : gprs
Authentication type : Normal
برنامه مرورگر را بازکنيد، اکنون از شما سوال ميشود که آيا ميخواهيد که به اينترنت وصل شويد يا نه ؟ شما Yes رو بزنيد !


__________________________

Motorola
مسير زير رو دنبال کنيد :
Menu > WebAccess >Web Sessions > *----* >New
منظور از *----* فشردن دکمه منو هستش
سپس مقادير زير رو وارد کنيد :
Name : Irancell
Homapage : هر چيزي ، مثلا [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
GPRS APN : gprs
بقيه مقادير رو دستکاري نکنيد !!!
سپس دکمه Done زده و به فهرست اتصالات برگرديد سپس Irancell رو پيدا کرده و دکمه Launch رو بزنيد و منتظر بمانيد تا صفحه پيش فرض باز شود.
براي وارد کردن آدرس دکمه منو را فشارداده و گزينه Go to URL را انتخاب کنيد و سپس آدرس را وارد کرده و OK کنيد.

اگه اشکال داره بگين تا برطرفش کنم !
ip address را چی بزنیم چون من این کارو کردم ولی همش ازم ip address میخواد
ممنون

a-m-i-r
25-02-2007, 13:15
به نظر من ايرانسل با اين خدماتي كه اخيرا راه اندازي كرده (gprs و كنترل حساب اينترنتي و هداياي نوروزي)براي منتقدين ديگه جاي حرف باقي نگذاشت
من خودم به شخصه در مورد ايرانسل كمي دودل بودم ولي الان به شدت تعصبي شدم
فقط مونده محاسبه دقيقه ايش كه اگه اونو هم ثانيه اي كنه اونجا ديگه به منتقدين ايرانسل بايد واقعا گفت: بي انصاف

mehrsp
25-02-2007, 21:42
تنظیمات گوشی 6630 نوکیا چه جوریه؟
اصلا chat اش کجاست؟

Maziar_69
25-02-2007, 21:55
ip address را چی بزنیم چون من این کارو کردم ولی همش ازم ip address میخواد
ممنون

گوشی من نوکیا 5500 است. هیچ مشکلی نداشت وip address نخواست. بقیه گوشیها رو از دوستان گرفتم.

TheMohammad
26-02-2007, 15:14
تنظیمات گوشی 6630 نوکیا چه جوریه؟
اصلا chat اش کجاست؟
در اینجا من توضیح دادم ، قبلا !
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

seyed_roohollah
26-02-2007, 17:05
سلام. وصل شدن GPRS ایرانسل رو تبریک میگم. من استفاده کردم. خیییلیییی توپپپپه!!!

بالاخره در نظرسنجی این تاپیک هم، ایرانسل پوز سیمکارتهای دولتی را به خاک زد و در حال حاضر با یک رای اختلاف اول است. این مطلب رو هم تبریک میگم. :cool:

mehrsp
26-02-2007, 19:02
در اینجا من توضیح دادم ، قبلا !
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

مممممممممممنونم:biggrin:

boy iran
26-02-2007, 21:07
یک رای که دیگه این حرف ها رو نداره
ای بابا

ShahabSAMSUNG
26-02-2007, 22:20
تنظیمات گوشی 6630 نوکیا چه جوریه؟
اصلا chat اش کجاست؟

برای تمامی گوشی ها:

چت تحت وب خیلی راحت میشه وارد شد.

اول از همه آدرس [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] رو وارد کنید.

به قسمت E-Mail برید و User و pass رو وارد کنید و sign in کنید.

در پایین صفحه Yahoo! Home رو بزنید.

حالا در صفحه اصلی یاهو، گزینه Massenger رو بزنید و وارد شید.

یادتون باشه هر وقت خواستید خارج بشید، به قسمت E-Mail برید و از اونجا sign out کنید وگرنه روشن می مونید.

ali111122223333
26-02-2007, 23:39
اقا من دارم از قصه میمیرم اخه کی gprs سیمکارتهای مخابرات فعال میشه؟

Maziar_69
27-02-2007, 00:26
اقا من دارم از قصه میمیرم اخه کی gprs سیمکارتهای مخابرات فعال میشه؟

تا اونجایی که من خبر دارم هیچوقت!!!!!!!!!!!!!!! دلتون رو خوش نکنید

Maziar_69
27-02-2007, 00:30
یک رای که دیگه این حرف ها رو نداره
ای بابا

حاضرم شرط ببندم تا بعد از عید اختلاف چند برابر میشه ! بنده های خدا ایرانسل تو 4 ماه اینجوری رای میاره مخابرات تو 14 سال. به خدا اگه فقط همین پوشش ناقص مثلا کل کشور(!) رو نداشت که باید میمرد !!!!!!

GsM
27-02-2007, 01:05
مطمئن باشید مخابرات برای حفظ منافع خود به زودی این امکانات رو میزاره....
نمیزاره دیگه مثل ثبت نام قبلی سرش بی کلاه بمونه...
همون طور که ریس جمهور هم گفت بازم ارزون تر میشه....

+WarriorKing
27-02-2007, 01:09
به نظر من ايرانسل با اين خدماتي كه اخيرا راه اندازي كرده (gprs و كنترل حساب اينترنتي و هداياي نوروزي)براي منتقدين ديگه جاي حرف باقي نگذاشت
من خودم به شخصه در مورد ايرانسل كمي دودل بودم ولي الان به شدت تعصبي شدم
فقط مونده محاسبه دقيقه ايش كه اگه اونو هم ثانيه اي كنه اونجا ديگه به منتقدين ايرانسل بايد واقعا گفت: بي انصاف


راستش منم اول دو دل بودم ... ولی الان 1 هفتست دست هم به سیم کارت های دیگم نزدم

ببینم من درخواست کنترل حساب اینترنتیمو Send کردم... رمزم برام نمیاد... برا شماها اومده؟!!!

+WarriorKing
27-02-2007, 01:16
برای تمامی گوشی ها:

چت تحت وب خیلی راحت میشه وارد شد.

اول از همه آدرس [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] رو وارد کنید.

به قسمت E-Mail برید و User و pass رو وارد کنید و sign in کنید.

در پایین صفحه Yahoo! Home رو بزنید.

حالا در صفحه اصلی یاهو، گزینه Massenger رو بزنید و وارد شید.

یادتون باشه هر وقت خواستید خارج بشید، به قسمت E-Mail برید و از اونجا sign out کنید وگرنه روشن می مونید.


من که سرچ کردم و آدرس m.yahoo.com رو پیدا کردم... ولی صفحش باز نمیشد... الانم که میخوام این آدرس رو بزنم نمیتونم کانکت بشم... امروز از عصر تا حالا نمیشه کانکت شد

+WarriorKing
27-02-2007, 01:18
مطمئن باشید مخابرات برای حفظ منافع خود به زودی این امکانات رو میزاره....
نمیزاره دیگه مثل ثبت نام قبلی سرش بی کلاه بمونه...
همون طور که ریس جمهور هم گفت بازم ارزون تر میشه....


مخابرات بخواد هم نمیتونه از منافع خودش دفاع کنه... اگر میتونست که دست به دامن بخش خصوصی نمیشد!!!

+WarriorKing
27-02-2007, 01:25
تقدیم به تمام مشترکین ایرانسل:

get.go.yahoo.com

بوسیله گوشیتون وارد این آدرس بشید...
در این آدرس میتونید نرم افزار Yahoo! Go رو دانلود کنید و بسیاری از امکانات یاهو رو روی گوشیتون داشته باشید!

مثل:
Mail
Messenger
Weather
.
.
.

لذت ببرید!

+WarriorKing
27-02-2007, 01:29
یه جای باهال دیگه برای ایرانسل داران:

حتما یه سر به این آدرس هم بزنید... تمامی امکانات MSN

live.com

مثل:
Messenger
Search
Hotmail
.
.
.


بعد برید بگید +WarriorKing بده . . .

+WarriorKing
27-02-2007, 01:29
یه جای باهال دیگه برای ایرانسل داران:

حتما از طریق Browser گوشیتون یه سر به این آدرس هم بزنید... تمامی امکانات MSN:

live.com

مثل:
Messenger
Search
Hotmail
.
.
.


بعد برید بگید +WarriorKing بده . . .

masoudboy
27-02-2007, 01:32
فراموش نکنید ایرانسل از حامیان کمی برخوردار نیست . خیلی ها می گفتند ایرانسل دروغ میگه سرویس Gprs را فعال می کنه ولی دیدید که کرد . اپراتور اول که حدود 14 سال سابقه داره فقط تونسته با 160 کشور قرارداد رومینگ ببنده ولی ایرانسل با 200 کشور و ایرانسل قراره تا اوایل سال 78 سرویس 3g را فعال کنه و تا 1.5 سال دیگه هم کل کشور را تحت پوشش قرار میده گرچه تمام شهرهای مهم و پرجمعیت کشور تا شهریور 86 تحت پوشش کامل خواهند بود .

+WarriorKing
27-02-2007, 01:35
در مورد گوگل هم میتونم این دو آدرس رو بدم:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
(در این مورد گوشی شما باید imode رو ساپورت کنه)

hajHasan
27-02-2007, 10:38
سلام
اگر بخوام روی گوشی اینترنت ایرانسل را استفاده کنم , گوشی باید چه مشخصات فنی داشته باشه ؟
آیا مدلهای سونی اریکسون k750 یا w300 یا نوکیا 7610 این قابلیت را دارند ؟

آیا گوشیهای جاوا مثل گوشیهای سیمبین می تونند از اینترنت استفاده کنند یا اینکه امکانات کمتری دارند ؟

در ضمن , این خاصیت EDGE روی گوشی برای چیست ؟ شنیدم شبکه ایرانسل قابلیت استفاده از این استاندارد را دارد .

با تشکر

mehrsp
27-02-2007, 12:33
برای تمامی گوشی ها:

چت تحت وب خیلی راحت میشه وارد شد.

اول از همه آدرس [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] رو وارد کنید.

به قسمت E-Mail برید و User و pass رو وارد کنید و sign in کنید.

در پایین صفحه Yahoo! Home رو بزنید.

حالا در صفحه اصلی یاهو، گزینه Massenger رو بزنید و وارد شید.

یادتون باشه هر وقت خواستید خارج بشید، به قسمت E-Mail برید و از اونجا sign out کنید وگرنه روشن می مونید.

متشکرم :)

mehrsp
27-02-2007, 13:13
با گوشی 6800 که میخوام وصل شم میرم تو services بعد go address و آدرسو مینویسم ولی یا نمیتونه conect شه یا اگه connect شد کدهای html صفحه را برام میاره چرا؟؟؟؟:sad:

a-m-i-r
27-02-2007, 13:14
دوستان براي چت كردن از طريق موبايلتون به اين آدرس برين
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
هر نوع آي دي رو ساپورت ميكنه

+WarriorKing
27-02-2007, 21:04
با گوشی 6800 که میخوام وصل شم میرم تو services بعد go address و آدرسو مینویسم ولی یا نمیتونه conect شه یا اگه connect شد کدهای html صفحه را برام میاره چرا؟؟؟؟:sad:


بعضی وقتا این مشکل پیش میاد... منم دیروز حدودا 5-6 ساعت نمیتونستم Connect بشم... امروز درسته
به گوشیم ربطی نداره... ماله منم که K610 هست همین مشکل رو داره

+WarriorKing
27-02-2007, 21:13
دوستان براي چت كردن از طريق موبايلتون به اين آدرس برين
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
هر نوع آي دي رو ساپورت ميكنه


با گوشی میرم فیلدهایی که باید Id و Password رو وارد کنم ظاهر نمیشن... اصلا فیلدی وجود نداره
ولی با کامپیوتر میشه...

بقیه هم همین مشکل رو دارن؟!!! :sad:

+WarriorKing
27-02-2007, 21:27
چرا روی گوشی من اینطوریه؟!!!

یکی کمک کنه. . .

با کامپیوتر میشه راحت on شد... ولی با گوشی که میرم اصلا فیلدی برای تایپ یوزر و پسورد نمیاره...

GsM
27-02-2007, 22:13
مخابرات بخواد هم نمیتونه از منافع خودش دفاع کنه... اگر میتونست که دست به دامن بخش خصوصی نمیشد!!!

تی اگه ده ها اپراتور هم اضافه بشه.....اونها بازم از منافع خود نمیگزرن..

seyed_roohollah
28-02-2007, 16:05
راستش منم اول دو دل بودم ... ولی الان 1 هفتست دست هم به سیم کارت های دیگم نزدم

ببینم من درخواست کنترل حساب اینترنتیمو Send کردم... رمزم برام نمیاد... برا شماها اومده؟!!!

من هم حدود یک هفته پیش درخواست دادم ولی هنوز برام نیومده. اما عیبی نداره ... GPRS رو بچسب!!! :biggrin:

habibinaj
28-02-2007, 16:25
ولي برا من فرداش اومد!!!!!

key_1
02-03-2007, 21:35
چرا روی گوشی من اینطوریه؟!!!

یکی کمک کنه. . .

با کامپیوتر میشه راحت on شد... ولی با گوشی که میرم اصلا فیلدی برای تایپ یوزر و پسورد نمیاره...

سلام
برای باز کردن احتیاج به یک مرور گر دارید
بیا اینم لینک
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
دیگه چی می خوای؟؟؟



اینم واسه جی میل داراش
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


البته این نرم افزار جاوا هست و به احتمال 99% باید رو تمام سونی اریکسون ها جواب بده
رو کا800 و کا750 که عالی بود :laughing:

gigili1567
03-03-2007, 14:52
ایرانسل میترکونه... حالا میبینیم....

mjpt1
03-03-2007, 15:54
سلام من ايرانسل دارم . اينترنتش خيلي خيلي خوبه . البته سرعتش پايينه و خوب طبق معمول همه خيلي جاهاش ----- اما خوبه بهر حال ام ام اسش رو هم من هنوز نتونستم استفاده کنم اما بايد خوب باشه

+WarriorKing
03-03-2007, 18:19
من هم حدود یک هفته پیش درخواست دادم ولی هنوز برام نیومده. اما عیبی نداره ... GPRS رو بچسب!!! :biggrin:

GPRS که فضاست... اما خوب اینم ردیف بشه بهتره... من یه بار دیگه هم فرستادم هنوز نیومده

+WarriorKing
03-03-2007, 18:20
سلام
برای باز کردن احتیاج به یک مرور گر دارید
بیا اینم لینک
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
دیگه چی می خوای؟؟؟



اینم واسه جی میل داراش
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


البته این نرم افزار جاوا هست و به احتمال 99% باید رو تمام سونی اریکسون ها جواب بده
رو کا800 و کا750 که عالی بود :laughing:


مرسی داداشی... یه چیز دیگه هم میخوام: سلامتی شما

+WarriorKing
03-03-2007, 18:23
ایرانسل میترکونه... حالا میبینیم....


همین الانم ترکونده دیگه... از این بهتر باشه؟
فقط مونده پوشش شبکش که اونم ردیف میشه

+WarriorKing
03-03-2007, 18:25
آقایون ایرانسل دار 1 دقیقه به من توجه کنن:

ببینم من تا 7 کیلو بایت در ثانیه هم دانلود کردم... کسی بیشتر داشته؟