تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 4 از 4

نام تاپيک: یه مشکل با مودم

  1. #1
    آخر فروم باز Hidden-H's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2006
    محل سكونت
    گیلان
    پست ها
    1,058

    پيش فرض یه مشکل با مودم

    سلام
    من یه چند روزیه یه مودم چدید خریدم و نصبش کردم. اما چند روز بعد وقتی خواستم کانکت شم با ارور 633 مواجه شدم. هر روشی رو که بگین امتحان کردم تا سر انجام وقتی مودم رو کندم و توی یه پورت دیگه نصب کردم درست شد. اما این ماجرا 2 روز بعد دوباره تکرار شد. الان هم تغریبا هر شب که می خوام کانکت بشم باید حتما مودم رو بکنمو پورتشو عوض کنم.
    ممنون می شم اگه راهنماییم بکنین.

  2. #2
    آخر فروم باز FreeMagic's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    در قلب دوستان
    پست ها
    1,069

    پيش فرض

    یه جایی از اینترنت به جمله زیر برخورد کردم

    633 . Port هم اكنون مورد استفاده مي باشد و براي Remote Access Dial-up پيكر بندي نشده است (راه انداز درستي بر روي مودم شناخته نشده است) .

    ولی من منضورشو نفهمیدم

  3. #3
    آخر فروم باز Hidden-H's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2006
    محل سكونت
    گیلان
    پست ها
    1,058

    پيش فرض

    سلام
    آره منم اینو دیدم اما منم نفهمیدم منظورش چیه؟
    الان هم همینجوری شد.

  4. #4
    حـــــرفـه ای Gabana's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2005
    پست ها
    3,268

    پيش فرض

    مشكل مي تونه موارد زير باشه :
    اول از همه اينكه Device Driver يه دستگاه ديگه كه با ويندوز سازگار نيست با درايور مودم Conflict پيدا كرده .
    فايل Telephone.ini دچار مشكل شده .
    يا واقعا مودم در حال استفاده است ( توسط نرم افزار هاي ديگه مثلا نرم افزار هاي جاسوسي كه مي خوان وصل شن اينترنت و از مودم استفاده مي كنن يا hyper Terminal )
    راه حل موارد زير پيشنهاد ميشه :
    To resolve this issue, follow these steps:
    1. In safe mode, remove all the modem drivers, and then restart the computer.

    Windows will redetect the modem.
    2. Click Start, and then click Control Panel.
    3. Click Add or Remove Programs.
    4. Click the incompatible software, for example, Palm Desktop and Synchronization Software.
    5. Click Change/Remove, and then follow the steps to remove the software.
    اين براي Conflict
    مورد بعدي دوباره درست كردن فايل Telephone.ini هست به طريق زير :
    by running Tapiini.exe - this file is in the \windows\system folder
    مورد بعدي براي اينكه ببينيد آيا مودم در حال استفاده هست يا نه از Ctrl+Alt+Del استفاده كنيد و پروسه ها رو چك كنيد /.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •