تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 17 1234511 ... آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 170

نام تاپيک: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

  1. #1
    حـــــرفـه ای Sam Fisher 11's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    محل سكونت
    فیس فود
    پست ها
    5,622

    پيش فرض Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots



    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    خب حالا سم فیشر می خواد راجع به اسنیک حرف بزنه !!!!!!!!!
    حتما میگید تو که عاشق اسپلینترسلی،الان کلی بد وبیراه بار این بازی میکنی ! ولی نه برعکس می خوام جوری ازش تعریف کنم که همین فردا برید یه PS3 بخرید !!!
    آقای کوجیما بازم دست به کار شده. بعد ازساخت بازی MGS (نسخه شماره 1 از سری جدید) توسط Kojima که خیلی ها اون رو یک شاهکار میدونن و خیلی هم از طرف مردم جهان به خصوص ژاپنی ها تحویل گرفته شد کوجیما شهرتی جهانی پیدا کرد.شروع ساخت سری جدید این بازی کلاسیک یه ریسک محسوب میشد که کوجیما با موفقیت اون رو پشت سر گذاشت. یادمه توی تلویزیون خودمون هم خیلی سالها پیش یه برنامه ای درباره این بازی صحبت کرد، فکرش رو بکنید همین حالا هم در کشور به چشم بدی به بازی ها نگاه میشه چه برسه به اون موقع. می خوام اینو بگم که ببینید این بازی چقدر در زمانش(MGS1) صدا کرده بوده که تلویزیون ما هم نتونسته ازش بگذره. یادم نیست اسم برنا مه اش چی بود فقط یادمه که مال شبکه دو بود یه چیزی تو مایه های سینما حرفه ای و اینا ..... .این بازی همیشه در گرافیک یه قدم از بقیه رقیب هاش جلوتر بود منظورم از رقبا بازیهای هم سبک خودش یعنی اکشن مخفی کاری-ماجراجویی که البته میشه گفت رقیب آنچنانی هم تا چند سال پیش نداشت نترسید نمی خوام پای سم فیشر رو بکشم به این مطلب. هم از نظر گرافیک و جلوه های بصری و هم از لحاظ داستان و شخصیت پردازی با بقیه فرق داشت. خب وقتی یه بازی میگیره چه اتفاقی در انتظارش هست؟ معلومه ساخت قسمت های بعدی. قسمت دوم هم ساخته شد اما به دلایلی شکست تجاری بدی خورد، خیلی ها میگن دلیلش رایدن ،شخصیت اول بازی بوده که در این شماره به جای اسنیک حاضر شده بود به هر حال سازنده ها سرد نشدن و قسمت سوم رو ساختن.در قسمت سوم بر خلاف دو قسمت اول که فضای آبی رنگ داشتن در ای یکی فضای بازی سبز رنگ شده بود و در کل بازی موفقی از آب دراومد و تونست دنباله خوبی برای این سری باشه. این سری بازی ها همیشه به سختی زیاد مشهورن چون هوش مصنوعی دشمن ها همیشه وحشتناک بالاست البته من به شخصه زیاد متال گیر بازی نکردم و اون مقداری رو هم که بازی کردم برام جالب بود یه جورایی با بقیه بازیها فرق داره ،شاید چون من سلیقه ام غربیه (یعنی بیشتر از بازیهای آمریکایی و اروپایی خوشم میاد) و از حرکات و چیزای دیگش زیاد خوشم نیومد دیگه سراغش نرفتم. خب هر کسی با یه چیزی مشکل داره و نمی تونه باهاش کنار بیاد مثلا من با کارتهای ati سری رادیون و cpu های AMD هم مشکل دارم !!. بعد از MGS3 کوجیما تصمیم گرفت این بازی رو برای PC هم بیرون بده که ییهووو سر و کله PSP، کنسول قابل حمل سونی پیدا شد و کوجیما تصمیمش رو عوض کرد و یه نسخه برای PSP زد که تحولی در این بازی بوجود آورد و اون این بود که زاویه دوربین رو تغییر داد و از دوربین آزاد استفاده کرد(مثل اسپلینتر سل)خیلی ها هم از این بازی خوششون اومد و منتقدا هم امتیاز های خوبی به این بازی دادن وکوجیما یه حال حسابی به sony داد تا روابطشون از قبل هم بهتر بشه. و حالا پروژه Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots و ورود اسنیک به نسل جدید بازی های کامپیوتری : ادامه دارد .....


    توضیح: پستهای صفحه اول این تاپیک مربوط به تاپیک اخبار هستند که به دلیل کامل بودن در یک تاپیک جداگانه قرار گرفته اند.

  2. 5 کاربر از Sam Fisher 11 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه cully_4u's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2005
    محل سكونت
    PALACE OF DREAMS
    پست ها
    417

    پيش فرض

    مرسی سم فیشر
    یکی طلبت

  4. #3
    حـــــرفـه ای Sam Fisher 11's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    محل سكونت
    فیس فود
    پست ها
    5,622

    13


    خب حالا سم فیشر می خواد راجع به اسنیک حرف بزنه !!!!!!!!!

    حتما میگید تو که عاشق اسپلینترسلی،الان کلی بد وبیراه بار این بازی میکنی ! ولی نه برعکس می خوام جوری ازش تعریف کنم که همین فردا برید یه PS3 بخرید !!!
    آقای کوجیما بازم دست به کار شده. بعد ازساخت بازی MGS (نسخه شماره 1 از سری جدید) توسط Kojima که خیلی ها اون رو یک شاهکار میدونن و خیلی هم از طرف مردم جهان به خصوص ژاپنی ها تحویل گرفته شد کوجیما شهرتی جهانی پیدا کرد.شروع ساخت سری جدید این بازی کلاسیک یه ریسک محسوب میشد که کوجیما با موفقیت اون رو پشت سر گذاشت. یادمه توی تلویزیون خودمون هم خیلی سالها پیش یه برنامه ای درباره این بازی صحبت کرد، فکرش رو بکنید همین حالا هم در کشور به چشم بدی به بازی ها نگاه میشه چه برسه به اون موقع. می خوام اینو بگم که ببینید این بازی چقدر در زمانش(MGS1) صدا کرده بوده که تلویزیون ما هم نتونسته ازش بگذره. یادم نیست اسم برنا مه اش چی بود فقط یادمه که مال شبکه دو بود یه چیزی تو مایه های سینما حرفه ای و اینا ..... .این بازی همیشه در گرافیک یه قدم از بقیه رقیب هاش جلوتر بود منظورم از رقبا بازیهای هم سبک خودش یعنی اکشن مخفی کاری-ماجراجویی که البته میشه گفت رقیب آنچنانی هم تا چند سال پیش نداشت نترسید نمی خوام پای سم فیشر رو بکشم به این مطلب. هم از نظر گرافیک و جلوه های بصری و هم از لحاظ داستان و شخصیت پردازی با بقیه فرق داشت. خب وقتی یه بازی میگیره چه اتفاقی در انتظارش هست؟ معلومه ساخت قسمت های بعدی. قسمت دوم هم ساخته شد اما به دلایلی شکست تجاری بدی خورد، خیلی ها میگن دلیلش رایدن ،شخصیت اول بازی بوده که در این شماره به جای اسنیک حاضر شده بود به هر حال سازنده ها سرد نشدن و قسمت سوم رو ساختن.در قسمت سوم بر خلاف دو قسمت اول که فضای آبی رنگ داشتن در ای یکی فضای بازی سبز رنگ شده بود و در کل بازی موفقی از آب دراومد و تونست دنباله خوبی برای این سری باشه. این سری بازی ها همیشه به سختی زیاد مشهورن چون هوش مصنوعی دشمن ها همیشه وحشتناک بالاست البته من به شخصه زیاد متال گیر بازی نکردم و اون مقداری رو هم که بازی کردم برام جالب بود یه جورایی با بقیه بازیها فرق داره ،شاید چون من سلیقه ام غربیه (یعنی بیشتر از بازیهای آمریکایی و اروپایی خوشم میاد) و از حرکات و چیزای دیگش زیاد خوشم نیومد دیگه سراغش نرفتم. خب هر کسی با یه چیزی مشکل داره و نمی تونه باهاش کنار بیاد مثلا من با کارتهای ati سری رادیون و cpu های AMD هم مشکل دارم !!. بعد از MGS3 کوجیما تصمیم گرفت این بازی رو برای PC هم بیرون بده که ییهووو سر و کله PSP، کنسول قابل حمل سونی پیدا شد و کوجیما تصمیمش رو عوض کرد و یه نسخه برای PSP زد که تحولی در این بازی بوجود آورد و اون این بود که زاویه دوربین رو تغییر داد و از دوربین آزاد استفاده کرد(مثل اسپلینتر سل)خیلی ها هم از این بازی خوششون اومد و منتقدا هم امتیاز های خوبی به این بازی دادن وکوجیما یه حال حسابی به sony داد تا روابطشون از قبل هم بهتر بشه. و حالا پروژه Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots و ورود اسنیک به نسل جدید بازی های کامپیوتری : ادامه دارد .....
    در بخش بعدی فقط درباره MGS4 و جزییاتش صحبت میکنم .

  5. این کاربر از Sam Fisher 11 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #4
    آخر فروم باز saeed_cpu_full's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    توی هارد كامـپـيـوتـر!!
    پست ها
    2,885

    پيش فرض


    خب حالا سم فیشر می خواد راجع به اسنیک حرف بزنه !!!!!!!!!

    حتما میگید تو که عاشق اسپلینترسلی،الان کلی بد وبیراه بار این بازی میکنی ! ولی نه برعکس می خوام جوری ازش تعریف کنم که همین فردا برید یه PS3 بخرید !!!
    آقای کوجیما بازم دست به کار شده. بعد ازساخت بازی MGS (نسخه شماره 1 از سری جدید) توسط Kojima که خیلی ها اون رو یک شاهکار میدونن و خیلی هم از طرف مردم جهان به خصوص ژاپنی ها تحویل گرفته شد کوجیما شهرتی جهانی پیدا کرد.شروع ساخت سری جدید این بازی کلاسیک یه ریسک محسوب میشد که کوجیما با موفقیت اون رو پشت سر گذاشت. یادمه توی تلویزیون خودمون هم خیلی سالها پیش یه برنامه ای درباره این بازی صحبت کرد، فکرش رو بکنید همین حالا هم در کشور به چشم بدی به بازی ها نگاه میشه چه برسه به اون موقع. می خوام اینو بگم که ببینید این بازی چقدر در زمانش(MGS1) صدا کرده بوده که تلویزیون ما هم نتونسته ازش بگذره. یادم نیست اسم برنا مه اش چی بود فقط یادمه که مال شبکه دو بود یه چیزی تو مایه های سینما حرفه ای و اینا ..... .این بازی همیشه در گرافیک یه قدم از بقیه رقیب هاش جلوتر بود منظورم از رقبا بازیهای هم سبک خودش یعنی اکشن مخفی کاری-ماجراجویی که البته میشه گفت رقیب آنچنانی هم تا چند سال پیش نداشت نترسید نمی خوام پای سم فیشر رو بکشم به این مطلب. هم از نظر گرافیک و جلوه های بصری و هم از لحاظ داستان و شخصیت پردازی با بقیه فرق داشت. خب وقتی یه بازی میگیره چه اتفاقی در انتظارش هست؟ معلومه ساخت قسمت های بعدی. قسمت دوم هم ساخته شد اما به دلایلی شکست تجاری بدی خورد، خیلی ها میگن دلیلش رایدن ،شخصیت اول بازی بوده که در این شماره به جای اسنیک حاضر شده بود به هر حال سازنده ها سرد نشدن و قسمت سوم رو ساختن.در قسمت سوم بر خلاف دو قسمت اول که فضای آبی رنگ داشتن در ای یکی فضای بازی سبز رنگ شده بود و در کل بازی موفقی از آب دراومد و تونست دنباله خوبی برای این سری باشه. این سری بازی ها همیشه به سختی زیاد مشهورن چون هوش مصنوعی دشمن ها همیشه وحشتناک بالاست البته من به شخصه زیاد متال گیر بازی نکردم و اون مقداری رو هم که بازی کردم برام جالب بود یه جورایی با بقیه بازیها فرق داره ،شاید چون من سلیقه ام غربیه (یعنی بیشتر از بازیهای آمریکایی و اروپایی خوشم میاد) و از حرکات و چیزای دیگش زیاد خوشم نیومد دیگه سراغش نرفتم. خب هر کسی با یه چیزی مشکل داره و نمی تونه باهاش کنار بیاد مثلا من با کارتهای ati سری رادیون و cpu های AMD هم مشکل دارم !!. بعد از MGS3 کوجیما تصمیم گرفت این بازی رو برای PC هم بیرون بده که ییهووو سر و کله PSP، کنسول قابل حمل سونی پیدا شد و کوجیما تصمیمش رو عوض کرد و یه نسخه برای PSP زد که تحولی در این بازی بوجود آورد و اون این بود که زاویه دوربین رو تغییر داد و از دوربین آزاد استفاده کرد(مثل اسپلینتر سل)خیلی ها هم از این بازی خوششون اومد و منتقدا هم امتیاز های خوبی به این بازی دادن وکوجیما یه حال حسابی به sony داد تا روابطشون از قبل هم بهتر بشه. و حالا پروژه Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots و ورود اسنیک به نسل جدید بازی های کامپیوتری : ادامه دارد .....


    سام فیشر جان ممنونم از گزارشت

  7. #5
    حـــــرفـه ای Sam Fisher 11's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    محل سكونت
    فیس فود
    پست ها
    5,622

    13 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (بخش دوم : داستان و شخصیت پردازی)

    [



    میگم عجب اشتباهی کردیم ما.تو نظر سنجی سم عقب افتاد ،اگه میدونستم راجع به این بازی نمی نوشتم !! خواهشا دوستان بعد از این که مطلب رو میخونین فرتی نرین رای به اسنیک بدین!! خب از جدی گذشته می خوام درباره یکی از پر سروصدا ترین بازی های نسل بعدی براتون بگم.
    قبل از اینکه با گفتن اینکه گرافیکش اله وبله و .... و بازیش خداست و ..... می خوام به معرفی شخصیت های حاضر در این قسمت بپردازم. در دموی 15 دقیقه ای که من دیدم اکثر شخصیت های بازی معرفی شدن. اگه ندیدینش حتما ببینین چون بهتون کمک میکنه اوضاع احوال این قسمت بیاد دستتون. البته من از روی اینترنت ندیدمش و با کلی دموی دیگه خریدمش. کیفیتش HD و به ژاپنی حرف میزنن ولی زیرنویس انگلیسی داره که خیلی کمک میکنه (نمی خوام بگم انگلیسیم توپه ،جملاتی که به کار میبرن همه ساده اند ومیشه راحت فهمیدشون) از قبل بگم اگه اشتباهی در معرفی شخصیت ها کردم(البته من تقریبا از صفر شروع کردم چون زیاد این بازی رو نمیشناختم و خیلی تحقیق کردم!!) بهم بگید :



    SOLID SNAKE
    سولاید اسنیک : شخصیت اول این قسمت که به دلایل نا معلومی پیرتر و شکسته تر از اون چیزیه که انتظار داشتیم. ولی هنوز ابهتش حفظ شده و سیگارش رو هم ترک نکرده!. مثل آفتاب پرست(بنا به نسبت حاضرین) با تماس دادن بدنش به اجسام و محیط میتونه لباسش رو تغییر داده و به نوعی استتار بکنه. در این قسمت اتفاقات زیادی در انتظارش هست که خیلی هاشون هنوز مبهم نا معلوم هستن.به نظر میرسه ویروس Foxdie هنوز در خونش وجود داره و شاید عامل پیری زودرسش هم باشه (ویروسی که توسط دکتر نائومی هانتر ساخته شده بود-درقسمت اول-) .از مشخصات ظاهریش براتون بگم که موهاش سفید و یه هدبند خاکستری روی پیشونیش بسته و یه سبیل خفن داره و یه زخم جدیدی سمت راست صورتش درومده که چندش آوره. به جان خودم راست میگم خودم تو دمو دیدمش بزرگ هم بود!(اونجا که اسلحه رو میذاره تو دهنش).آخرای دمو بازی وقتی اسلحه رو میگیره تو دهنش(منم نمی دونم چرا؟) آخرین چیزی که میگه اینه : This Is my final mission یعنی "این آخرین ماموریت من است" !!!!!



    OTACON
    اتاکون(اگه درست تلفظ کرده باشم) : سرپرست بخش مهندسی Metal Gear Rex که نقش پر رنگی در قسمت دوم داشت. خوش تیپ، عینکی و دوست و یار نزدیک اسنیک.



    JACK RAIDEN
    جک رایدن : شخصیت اول بازی MGS2 که عامل اصلی شکست تجاری اون بازی بود. این بار با ظاهر نینجایی و حرکات ژانگولری اومده تا آبروی از دست رفته اش رو برگردونه.من زیاد این شخصیت رو نمیشناسم ولی ازش خوشم اومد. شاید علتش اون کارهایی باشه که تو دمویی که ازش دیدم میکرد. در کل خیلی آماده و سر حال به نظر میرسه.راستی جزو شخصیت خوبها محسوب میشه. تنها جمله ای که پس از نفله کردن چند تا روبات میگه اینه : My turn to protect you,Snake یعنی "اسنیک، من برگشت تا از تو محافظت کنم". دوستان بهشون بر نخوره که ترجمه کردم.



    NAOMI HUNTER
    نائومی هانتر : پزشک و مخترع ویروس Foxdie .خانم با شخصیتی است! و توی قسمت اول هم بوده و رییس یه تیم پزشکی بود .



    COLONEL CAMPBELL
    کلونل کمبل یا همون روی کمبل : رییس اسنیک و مردی شریف .در قبرستان به سراغ اسنیک میاد تا آخرین ماموریتش که در خاورمیانه است رو براش شرح بده.اسنیک روخیلی دوست داره ومعتقده که تنها اسنیک میتونه از پس این ماموریت بر بیاد. در دموی بازی به اسنیک میگه :You're the world's only hope یعنی "تو تنها امید دنیا هستی".



    MERYL SILVERBURGH
    مریل سیلوربرگ : دختری جسور شجاع و خواهر زاده کلونل کمبل است.هنوز معلوم نیست که خوبه یا بد،یعنی با اسنیک است یا زد اسنیک .توی دمو هم فقط یکم نشونش میده که لباس نظامی تنش هست و یه هدبند سیاه هم داره.اونایی که شماره اول رو به پایان رسوندن میشناسنش چون همونیه که آخر بازی با اسنیک فرار میکنه. دو جمله هم در دمو میگه که یکیش اینه : We are the new FOXHOUND یعنی "ما foxhound جدید هستیم".



    LIQUID OCELOT
    لیکویید اوسلات یا همون رولو اوسلات : آدم بده این قسمت ،بدجور خوش تیپ، خشن،عینکی ،پش بلند، مو سفید،سیبیلو و قبلا هم اسمش لیکویید اسنیک بوده! .حالا به نظر میرسه که در یه جایی توی خاور میانه مخفی شده. در حال حاظر یه انجمن به نام PMC رو رهبری میکنه. اطلاعاتی از پروژه Metal Gear Rex (ساخت روبات های فوق پیشرفته ) بدست آورده و بوسیله اون روبات هایی به نام Nano Machines ساخته که خیلی خفننن. این روبات ها بالا تنه آهنی و پایین تنه ماهیچه ای دارن. دوپا و غول پیکر هستن و میتونن پشت اجسام رو هم ببینن. روی کله شون اسلحه ها و دوربین های قوی وجود داره و بوسیله پاهای قوی و خاصی که دارن قدرت مانور زیاد و بسیار عالی دارن. توی یه صحنه نفس گیر هم بدجوری دنبال اسنیک می کنن.


    چند تای دیگه هم هستن مثل : Vamp از mgs2 و Raven که فعلا اطلاعاتی راجع بشون ندارم.
    خب دیدید که علاوه بر معرفی شخصیت ها تا حدودی داستان هم معرفی شد بقیش بمونه واسه بعد چون همین هم کلی وقت برد .پس تا بعد .......


    حال کردین واسه بچه محله مون(سم) هم همچینکاری نکردم
    عید همتون مبارک مبارک مبارک موفق و خوش و سلامت باشید .

  8. 3 کاربر از Sam Fisher 11 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #6
    حـــــرفـه ای Sam Fisher 11's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    محل سكونت
    فیس فود
    پست ها
    5,622

    13 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (بخش سوم : روند و گرافیک بازی)

    اول از دوست عزیزم m2stech تشکر میکنم . خسته نباشی و خوش آمدی

    *********************************


    بازی گرافیک بالایی داره ولی بعضی بافتها اون جوری که انتظار داریم نیستن.همتون دیدین که در اسپلینترسل بافتهای استفاده برای دیوارها و محیط واقعا از کیفیت بالای برخوردار بودن. حالا این متال که قراره تابستون بیاد و تا اون موقع این چنین بافتهایی سطح پایین حساب میشن ،باید یه فکری بکنه تا بتونه بازی شایسته ای برای PS3 باشه. اگه به عبعضی عکسها دقت کنین مشخص کردم که کجا ها از بافت های کم کیفیت استفاده شده.البته شاید یه دلیلش این باشه که نخواستن ریسک کنن تا یه وقت توی دموهای گیم پلی افت سرعت فریم دیده نشه و بعدا که بیشتر با PS3 هماهنگ شدن بافت ها رو هم بالا ببرن . شخصیت ها عالی کار شدن ولی خب بازم سبک طراحی چهره در این بازی با اسپلینتر سل فرق داره.اسلحه ها هم طبیعی به نظر میرسن.جلوه های ویژه مثل نورهای HDR یا سایه های نرم زیاد به چشم میخوره و به بازی حال وهوای خاصی داده. انیمیشن ها هم خیلی خوبن(توی دموهای گیم پلی) مخصوصا خود اسنیک، سرباز ها هم حرکاتشون طبیعی و دیگه کمتر نینجایی حرکت میکنن.دوربین تو این بازی آزاد شده(مثل اسپلینترسل) و میتونین دور شخصیت محبوبتون بگردین ! .شما یه روبات هم دارین که بعضی وقتها میتونین اونو کنترل کنین و باهاش کارهایی و انجام بدین که اینم مثل تغییر رنگ اسنیک جزو نوآوری های این قسمته. توی یه صحنه جالب اسنیک رو دیدم اسنیک خودش رو به مردن زده بود و یه دفعه یه نارنجک پرت کرد سمت دشمنهاش که در نوع خودش جالبه.شما میتونین نزدیک هر سطحی شده و با زدن یه دکمه رنگ لباس اسنیک رو به رنگ اون سطح در بیارین. هنوز معلوم نیست که علاوه بر اسنیک و روباتش میشه جای شخصیت دیگه ای مثل جک رایدن(نینجا) بازی کرد یا نه.اینبار بیشتر محیط های بازی به رنگ خاک !. یه کار جالب دیگه هم اسنیک میکنه واون غلت خوردن است، اسنیک میتونه روی زمین غلت بخوره و تازه داخل بشکه ها هم بره. در کل مطمعننا این بازی خیلی هارو وسوسه خواهد کرد که PS3 رو بخرن.تا بعد........

    عکسهای زیر همه از دموی گیم پلی بازی هستن :
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    Last edited by Sam Fisher 11; 09-01-2007 at 00:35.

  10. این کاربر از Sam Fisher 11 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #7
    آخر فروم باز Viren's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2007
    محل سكونت
    Rasht
    پست ها
    3,960

    پيش فرض

    مرسی واقعا زیبا بود

  12. #8
    Banned S A M's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    محل سكونت
    پشت مانیتور خونمون اســپــم ها : 0
    پست ها
    6,422

    پيش فرض

    دمت گرم خيلي توپ بود

  13. #9
    حـــــرفـه ای Sam Fisher 11's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    محل سكونت
    فیس فود
    پست ها
    5,622

    13 تشکر میکنیم !

    دمت گرم خيلي توپ بود

    اگه منظورتون اینه :
    اول از دوست عزیزم m2stech تشکر میکنم . خسته نباشی و خوش آمدی

    *********************************


    بازی گرافیک بالایی داره ولی بعضی بافتها اون جوری که انتظار داریم نیستن.همتون دیدین که در اسپلینترسل بافتهای استفاده برای دیوارها و محیط واقعا از کیفیت بالای برخوردار بودن. حالا این متال که قراره تابستون بیاد و تا اون موقع این چنین بافتهایی سطح پایین حساب میشن ،باید یه فکری بکنه تا بتونه بازی شایسته ای برای PS3 باشه. اگه به عبعضی عکسها دقت کنین مشخص کردم که کجا ها از بافت های کم کیفیت استفاده شده.البته شاید یه دلیلش این باشه که نخواستن ریسک کنن تا یه وقت توی دموهای گیم پلی افت سرعت فریم دیده نشه و بعدا که بیشتر با PS3 هماهنگ شدن بافت ها رو هم بالا ببرن . شخصیت ها عالی کار شدن ولی خب بازم سبک طراحی چهره در این بازی با اسپلینتر سل فرق داره.اسلحه ها هم طبیعی به نظر میرسن.جلوه های ویژه مثل نورهای HDR یا سایه های نرم زیاد به چشم میخوره و به بازی حال وهوای خاصی داده. انیمیشن ها هم خیلی خوبن(توی دموهای گیم پلی) مخصوصا خود اسنیک، سرباز ها هم حرکاتشون طبیعی و دیگه کمتر نینجایی حرکت میکنن.دوربین تو این بازی آزاد شده(مثل اسپلینترسل) و میتونین دور شخصیت محبوبتون بگردین ! .شما یه روبات هم دارین که بعضی وقتها میتونین اونو کنترل کنین و باهاش کارهایی و انجام بدین که اینم مثل تغییر رنگ اسنیک جزو نوآوری های این قسمته. توی یه صحنه جالب اسنیک رو دیدم اسنیک خودش رو به مردن زده بود و یه دفعه یه نارنجک پرت کرد سمت دشمنهاش که در نوع خودش جالبه.شما میتونین نزدیک هر سطحی شده و با زدن یه دکمه رنگ لباس اسنیک رو به رنگ اون سطح در بیارین. هنوز معلوم نیست که علاوه بر اسنیک و روباتش میشه جای شخصیت دیگه ای مثل جک رایدن(نینجا) بازی کرد یا نه.اینبار بیشتر محیط های بازی به رنگ خاک !. یه کار جالب دیگه هم اسنیک میکنه واون غلت خوردن است، اسنیک میتونه روی زمین غلت بخوره و تازه داخل بشکه ها هم بره. در کل مطمعننا این بازی خیلی هارو وسوسه خواهد کرد که PS3 رو بخرن.تا بعد........

    عکسهای زیر همه از دموی گیم پلی بازی هستن :
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    قابل شما رو نداشت . از اینکه از این که این تاپیک تونسته دقایقی از وقت شما رو پر بکنه خوشحالم .

  14. #10
    داره خودمونی میشه AnaTHemAomid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    170

    12 همه چیز در مورد Mgs4 (اخبار و مصاحبه و عکس و...)

    از این به بعد تمام اخبار متال گیر 4 و مصاحبه و عکس و واستون تو این تاپیک میزارم واسه شروع کارم یه مصاحبه ی داغ با کوجیما

    سوالی بود در خدمتیم

    سایت گیم پرو مصاحبه ای با هیدو کوجیما خالق سری بازی های متال گیر انجام داده است
    که در این مصاحبه کوجیما به نکات جالبی اشاره کرده است که شما را به خواندن آن دعوت
    می کنیم
    GP:مایل هستم برای اولین سوال در مورد بازی جدید شما یعنی متال گیر از شما
    سوال بپرسم و چرا شما داستان این شماره در مورد خاورمیانه انتخاب کرده اید و چقدر خط
    داستانی بازی مربوط به خاورمیانه می باشد

    Kojima:خاورمیانه فقط در مورد نقطه ورودی داستان بازی می باشد و اسنیک در این زمان به
    تمام نقاط دنیا سفر کرده است پس فقط تنها جایی که با آن جا سفر نکرده است خاورمیانه
    است.در ضمن ما خوب می دانیم که هر اتفاقی در خاورمیانه می افتد تاثیر آن بر تمام نقاط
    جهان قابل احساس هست بس فقط خاورمیانه نقطه ورودی داستان بازی نیست
    ما در گیم پلی بازی بازی را از دید اول شخص دنبال کردیم و می خواستیم نوعی از ابهام در
    ذهن بیننده به وجود آوریم. ما عمدا اولین تریلر از بازی را در خاورمیانه نشان دادیم زیرا من
    می خواستم یک بازی اکشن اول شخص نشان دهم همانطور که می دانید روزی نیست در
    خاورمیانه جنگی نباشد شاید در اون لحظه بیننده احساس یک بازی اول شخص اکشن
    قدیمی کرده بود اما تمام این کارها عمدا برای سنجش بیننده بود
    همچنین ما طوری متال گیر را به بیننده نشان دادیم که در آن اسنیک در وسط میدان جنگ
    به جاسوسی می پردازد چه معنا دارد؟مردم امروزه در مورد میدان جنگ چه فکر می کنند.
    البته تمامی این مواد در خاورمیانه هست.سپس ما در آن پیام نیزی گذاشته بودیم.
    وقتی که من جوان بودم در مورد جنگ فکرهای زیادی می کردم که اکثرا در مورد سال 1970
    وجنگ ویتنام بود جنگی در میان انبوه ای از درختان و سبزه ها.حالا این بازی از تمام چیزهای
    که تا به حال دیده و شنیده اید فرق می کند زیرا ما می خواهیم جنگ در زندگی واقعی را به تصویر
    بکشیم مطمئن باشید از همه چیز این بازی شگفت زده می شوید

    GP:در بعضی از سایت ها در مورد این بازی با مخفی کاری ها که شما کرده اید شایعات
    بسیاری شده که این بازی در واقع جنگ جهانی سوم هست؟

    Kojima:اگر این صحبت بر طبق اولین تریلر از بازی باشد درست است.که من به کسانی که این فکر را کردند حق می دهم ما می خواستیم خط داستانی جدید و پیچیده ای به وجود بیاوریم اگر به
    سایر بازی های مشابه متال گیر دقت کرده باشید می بینید سبک داستانی آنها می توان گفت تقریبا از کلیشه های رایج این بازی ها جدا نشده و همواره یک خط را انتخاب می کنند ولی ما خواهان نوآوری در بازی هستیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم چیزی عجیب به اسم Private Military Companies (PMCs) به کار ببریم ربات های هوشمند که به ارتش آمریکا قدرت خاصی بخشیده بودند و در مقابل آنها گروهی از مردم در حال جنگ با آنها در یک کشور بنابراین این جنگ جهانی سوم نیست ولی می توان گفت که سرآغاز این جنگ است من همچنین در این تریلر یک نکته طعنه آمیز نیز قرار داده هستم . در جنگ جهانی اول و دوم کشورهای متحدین با کشورهای دیگر در یک کشور دیگر می جنگیدند.در دنیای متال گیر این جنگ وجود ندارد بلکه جنگ اقتصادی
    وجود دارد که یک کمپانی با کمپانی دیگر دارد.پس دوباره من یک نکته طعنه آمیز در آن قرار داده ام.

    GP:کمی در مورد رئیس بزرگ توضیح بده آیا ما می توانیم انتظار داشته باشیم او باز می گردد یا چیز دیگری هست که ما آن را در تریلر مشاهده کردیم

    Kojima:این بخش مخفی هست(می خندد)

    GP:ما اسنیک را در اول تریلر دیدیم که چیزی به خودش تزریق می کرد چه چیزی تزریق می کرد و چرا پیر شده بود؟
    آیا در بازی تاثیری دارد

    Kojimaمی خندد) در حقیقت بله.این یک نوآوری هست که به بازی اضافه شده که معنای دیگری دارد که متاسفانه نمی توانم آن را توضیح بدم به دلیل اینکه این بخش مخفی هست و واقعا تاثیری بسزایی در بازی دارد

    GP:بیا کمی در مورد گیم پلی بازی صحبت می کنیم آن طور که در تریلر دیدیم اسنیک در محیط بازی در کنار وسایل و گوشه کنار پنهان می شد و از خاصیت جالبی که لباسش داشت برای مخفی شدن و فرار کردن از دست ربات ها استفاده می کرد آیا دشمنان کاملا نمی توانند اسنیک را ببینند یا ردی از اسنیک برجای می ماند


    Kojima:واقعا سوال خوبی بود.من می توانم در جواب بگویم که این احساس هیجان دار زیاد در بازی اتفاق بی افتد به عنوان مثال باید به گوییم که وقتی دشمن در حالت ترس باشد تمام محیط را جست و جو نمی کند زیرا او می خواهد فرار کند .اما اگر آرام باشد و بخواهد مکان مخفی را پیدا کند می تواند این کار را انجام دهد.

    GP:بازیباز چگونه می تواند در دشمن احساس ترس ایجاد کند یا چگونه می تواند در وضعیت عادی آنها تغییر ایجاد کند

    Kojima:تو با این سوال نشان دادی که خیلی باهوش هستی اما من نمی توانم به طور کامل به این سوال پاسخ بدهم اما می توانم با مثالی به شما توضیح دهم اگر شما به اطراف دشمن شلیک کنید دشمن احساس می کند که شما به او توجه کرده هستید و ممکن است بترسد
    یا اگر دشمن در گروهایی 4 یا 3 نفره در حال حرکت هستند و اگر شما یکی از آنها را بکشید ممکن است به آنها احساس ترس دست بدهد و فرار کنند

    GP:به خاطر تعریف کردن از من ممنون (گفتید باهوش هستم)

    Kojima:اما من نگفتم تو باهوشی گفتم سوال باهوشانه ای بود (بلند بلند می خندد)

    GP:آیا اسنیک همان طرز حرکات استاندارد بازیهای مخفی کاری را دارد یا در آن تغییری ایجاد شده است

    Kojjima:بله می توان گفت تغییر خاصی ایجاد نشده البته به جز یک حالت که این حالت در بازی تاثیر فراوانی دارد

    GP:کمی در مورد ربات آتاکام توضیح بده آیا این ربات در گمراه کردن سربازهای دشمن کمک می کند یا خیر

    Kojjima:در این مورد نمی توانم زیاد توضیح بدهم ولی تا همین حد بدانید که ما در فکر یک کمک برای اسنیک بودیم به این دلیل که تعداد دشمنان در بازی زیاد هست

    GP:آیا شما از تکنولوژی موشن سنسینگ دسته های بازی سونی که PS3 Sixaxis نام دارد استفاده می کنید اگر استفاده می کنید چه تاثیری در مخفی شدن اسنیک دارد

    Kojjima:ما از این قابلیت استفاده می کنیم ولی الان نمی توانم در موردش توضیح بدهم

    GP:دشمنان بازی شما چه چیزهای می باشد

    Kojjima:انسان ها و ماشین ها

    GP:نظرت در مورد حذف rumble از دسته های پلی استیشن چیست

    Kojjima:واقعا در این مورد متاسفم من با آقای کوتاراگی زیاد در این باره صحبت کردم ولی عملی نشد

    GP:آیا شخصیت رایدن در بازی قابل بازی هست

    Kojjima:آیا تو پیشنهاد می کنی که این شخصیت باید قابل بازی باشد (می خندد)

    GP:خوب.با توجه به وجود نویسنده متال گیر 2 آیا باز هم شخصیت رایدن قابل بازی نیست (می خندد)

    Kojjima:من نمی خواهم اشتباهات شماره دوم متال گیر را دوباره تکرار کنم

    GP: بازی Resistance: Fall of Man از 22 گیگ استفاده کرد به نظر شما این فضا برای کار شما کافی هست

    kojjima:نه خیر ما به فضای بیشتری نیاز داریم

    GP:به نظر تو کی بازی ها به 50 گیگ میرسند

    Kojjima:می توان گفت در واقع از این فضا به زودی استفاده می شود و اگر نشود نسل بعد معنا ندارد بگذارید به کمی عقب بر گردیم در زمان کنسول های 8 بیت 1 مگابایت فضا جواب تمام نیازهای بازی سازن را میداد ولی به زودی این فضا خیلی کم شد پس از مدتی سی دی آمد همه در این فکر بودند که این فضا را چگونه پر کنند ولی به سرعت عمر سی دی نیز به پایان رسید و نوبت دی وی دی شد و آن هم همین طور مطمئن باشید روزی همین فضای دیسک های امروزی نیز بسیار کم به نظر می رسد

    GP:شایعات مختلفی هست که شما بازی متال گیر را برای ایکس باکس 360 میسازید شما به این سوال چگونه پاسخ می دهید

    Kojjima:باید بگوییم که متال گیر یک عنوان انحصاری برای پلی استیشن 3 هست و ما فعلا هیچ قصدی برای منتشر کردن این بازی برای سایر کنسول ها نداریم ولی از بازی ساختن برای 360 خوشحال می شوم زیرا این کنسول در اروپا و آمریکا خوب فروخته است همچنین من در نظر دارم برای سایر کنسول ها تعدادی بازی بسازم

    GP:گفتید سایر کنسول ها آیا قصد ساخت بازی برای کامپیوتر ندارید

    kojjima:باید بگوییم بله ولی اول اولویت با کنسول های هست

    GP:آیا 1080P در این بازی پشتیبانی می شود

    Kojjima:من به شخصه مایل به این کار نیستم زیرا این توانایی برای همه مورد استفاده قرار نمی گیرد ولی این عامل را زمان تعیین می کند

    GP:اگر بر روی 360 بازی بسازید آیا فضای کم DVD ها برای شما مشکلی ایجاد نمی کند

    Kojjima:مشکل خاصی ندارد بر روی DVD های دولایه کار می کنم

    GP:به خاطر وقتی که در اختیار ما قرار دادید تشکر می کنم صحبتی ندارید

    Kojjima:طرفداران بازی منتظر نمایشگاه E3 07 باشند.

صفحه 1 از 17 1234511 ... آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •