تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 5 از 5

نام تاپيک: درخواست نرم افزار منشی تلفن برای گوشیهای جاوا

  1. #1
    پروفشنال my_consort_is_my_life's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    پست ها
    556

    پيش فرض درخواست نرم افزار منشی تلفن برای گوشیهای جاوا

    سلام لطفا نرم افزار منشی تلفن رو برای موبایل بذارید فقط خواهشن سیمبین نذارید
    مرسی
    برای نوکیا 6270 می خوام

  2. #2
    داره خودمونی میشه Phoenix's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2004
    پست ها
    106

    پيش فرض

    من هم خیلی دنبالش بودم ولی انگار منشی واسه جاوا نیست

  3. #3
    Banned
    تاريخ عضويت
    Dec 2006
    پست ها
    1,228

    پيش فرض

    همچین برنامه ایی هنوز برای جاوا نیومده.......شاد باشید

  4. #4
    در آغاز فعالیت soran412's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2007
    پست ها
    6

    پيش فرض

    سلام .
    اگه ممکنه یه منشی تلفنی برای SONY ERICSSON P990i معرفی کنید : symbian UIQ3 باشه لطفا

  5. #5
    در آغاز فعالیت HAMID_MSH's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    Rasht
    پست ها
    11

    پيش فرض

    سلام
    منم گشتم منشی جاوا نبود اما....
    از سایت [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] خوندم که یکی یه راه حل عملی پیشنهاد کرد که به رسم امانت بهتون براتون میذارم:
    " بهترین راهش اینه که بری امور مشترکین و با 2000 تومن سرویس VMS رو فعال کنی "

    و اما خودم از سایت [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] براتون میزارم :

    "
    طریقه استفاده از سرویس صندوق پست صوتی


    14 دى 1383 - ایسنا - مسؤول مركز SMS شركت مخابرات ايران گفت:‌ فرد صاحب صندوق پستى صوتى مى‌تواند پيام مورد نظر خود را با تعيين تاريخ و ساعت براى شماره‌ى مورد نظر ارسال كند.

    “مهندس رستمي“ در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار داشت: سرويس VMS يا صندوق پستى صوتى بخش توسعه‌ يافته‌ى سرويس‌هايى است كه از سرويس SMS يا پيام كوتاه استفاده مى‌كنند. فرد متقاضى با مراجعه به دفاتر خدمات امور مشتركان و پرداخت 2 هزار تومان به عنوان هزينه‌ى آبونمان اوليه، درخواست داده و شماره‌اى‌ براى وى داير مى‌شود. شماره‌ى صندوق پستى صوتى،‌ همان شماره‌ى موبايل فرد متقاضى خواهد بود.

    وى ادامه داد: سرويس VMS حكم منشى تلفنى را دارد با اين تفاوت كه اگر گوشى‌هاى منشى‌دار خاموش باشند امكان استفاده از منشى وجود ندارد اما سيستم VMS در صورت خاموش بودن گوشى هم قابل استفاده است.

    وى تصريح كرد: براى استفاده از اين سيستم ابتدا بايد عمليات انتقال خط يا دايورت كردن بر روى شماره‌ى 09912 انجام شود، براى اين كار توصيه مى‌كنيم مشترك تنها براى حالت خاموش بودن يا تحت پوشش شبكه قرار نداشتن اين كار را انجام دهد.

    رستمى افزود: در حالت un reacheable يا حالتى كه گوشى خاموش بوده و يا تحت پوشش شبكه نيست فرد مى‌تواند موبايل خود را روى شماره ى 09912 دايورت كند. همچنين VMS با دايورت كردن در حالت اشغال بودن هم مى‌تواند مورد استفاده قرار بگيرد.

    وى يادآورد شد: به مشتركان توصيه مى‌كنيم كه از دايورت كردن هنگامى كه قصد پاسخگويى ندارند، خوددارى كنند.

    وى، در مورد نحوه‌ى استفاده از اين سيستم براى فرد شماره‌گيرنده گفت: شخص شماره‌گيرنده پس از پيغام گذاشتن كليد مربع و براى ذخيره شدن آن كليد شماره‌ى 2 را فشار مى‌دهد. گذاشتن پيغام در سرويس VMS شارژ اضافى براى تلفن كننده نداشته و هزينه‌ى آن مانند تماس با تلفن همراه است.

    وى ادامه داد: پس از دريافت پيام به صورت اتوماتيك به صاحب صندوق هشدار داده شده و شماره صندوق صوتى كه همان شماره‌ى موبايل فرد است به وى اطلاع داده مى‌شود همچنين يك پيام كوتاه مبنى بر اينكه پيغام صوتى دارد براى وى ارسال مى‌شود.

    رستمى يادآور شد: با گرفتن شماره‌ى 09912 اگر صندوق داير شده باشد سيستم به طور اتوماتيك شماره را مى‌شناسد و بدين‌ترتيب اگر فرد تنظيمات اوليه را به درستى انجام داده باشد با فشار كليد 3 به پيام‌ها گوش داده و با كليد 7 نسبت به پاك كردن آن‌ها اقدام مى‌كند.

    وى ادامه داد: اگر پيام‌ها پاك نشوند صندوق لبريز شده و ديگر امكان گذاشتن پيغام به وجود نمى‌آيد در نتيجه براى دسترسى به پيام‌هاى بعدى، بهتر است سيستم خالى از پيام بماند.

    وى خاطرنشان كرد: توصيه‌ مى‌كنيم افرادى كه براى اولين بار از سيستم استفاده مى‌كنند با كليدها بازى نكنند زيرا در برخورد اول پيچيدگى‌هايى ايجاد و در مركز مشكل‌ساز خواهد شد. همچنين ممكن است اولين بار از دارنده‌ى صندوق صوتى براى ورود، رمز عبور خواسته شود، در اين صورت فرد بايد عدد 123456 را وارد كند كه البته از برخى‌ها هم رمز عبور درخواست نمى‌شود.

    وى ادامه داد: همانطور كه دايورت كردن در شرايط عادى شارژ به همراه دارد صاحب صندوق پستى هم ممكن است مانند دايورت كردن عادى هزينه‌اى ناچيز شارژ داشته‌ باشد، يعنى صاحب صندوق صوتى يك شارژ براى اتصال به سيستم داشته و مبلغى به خاطر دايورت كردن بايد بپردازد.

    وى تصريح كرد: يكى ديگر از قابليت‌هاى ديگر صندوق صوتى اين است كه مى‌تواند از طريق آن پيام مورد نظر خود را به صندوق داده و به آن بگويد كه پيام در تاريخ و ساعت مشخص به شماره‌ى مورد نظر ارسال شود.

    وى ادامه داد: نحوه‌ى تنظيم اين فرم مهم است و بايد به صورت MMDDHHmm باشد يعنى حروف M براى ماه ميلادى، حروف D براى روز،H براى ساعت و m كوچك براى تنظيم دقيقه‌ى آن است همچنين سال به صورت اتوماتيك سال جارى ميلادى در نظر گرفته مى‌شود.

    مسؤول مركز SMS شركت مخابرات تصريح كرد: طول هر پيام يك دقيقه بوده كه با تلاش و ابتكار مركز به 2 دقيقه افزايش يافته و در نيم دقيقه مى‌توان يك پاراگراف 6 سطرى را خواند. همچنين تعداد پيام‌ها نيز از 5 به 10 عدد افزايش پيدا كرده است.

    وى يادآور شد: سقف تعداد مشتركانى كه مى‌توانند از اين سرويس استفاده كنند حدود 750 هزار مشترك است اما در آينده چنانچه تقاضا‌ى زيادى وجود داشته باشد اين ظرفيت را افزايش خواهيم داد.

    وى ادامه داد: اين سيستم جديد است و شايد مشكلات و باگ‌هاى احتمالى هم داشته باشد اما با جديت و تمام توان درصدد رفع آن هستيم.
    "

    امیدوارم مفید باشه
    بای عزیزان

  6. این کاربر از HAMID_MSH بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •