تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 2 از 2

نام تاپيک: the-game-animators-guide-to-maya

  1. #1
    داره خودمونی میشه Mehran_trex's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2004
    محل سكونت
    anywhere
    پست ها
    102

    پيش فرض the-game-animators-guide-to-maya

    Game animation is a demanding art. Not only do you have to deliver realistic, beautiful animations, but you have to do so under strict real-time, video-game constraints. The Game Animator"s Guide to Maya is your focused resource for using Maya to create professional-level game animations for console and PC games. Written by a game industry veteran and featuring interviews with professional animators and artists from around the country, this focused book features specific, detailed, real-world game animation techniques. It"s the perfect reference and tutorial for those looking to develop or refine their game animation skills.

    The enclosed CD features more than $3000 worth of exclusive content, including models, high-resolution textures, animations, concept art, and animation reference videos. It also includes the Maya Personal Learning Edition and project files so you can complete the hands-on tutorials.

    The Game Animator"s Guide to Maya gives you an insider"s view of the animation business and teaches the skills necessary to animate everything from characters to vehicles to lip-synching audio. First, you"ll get an introduction to the industry and typical game development pipelines, then learn rigging and animation basics before moving on to advanced techniques and the detailed tutorials. Inside, you"ll find:
    * Game Career Guide: Industry information, demo reel advice, job descriptions, game asset pipeline overview
    * Animation Techniques: detailed explanation of animation terms, techniques, tools, concepts, and editors
    * Rigging and Animation Setup: IK and FK, joint hierarchies, skeleton controls, constraints, selection handles, and more
    * True Game Animation: real-world assignments that mimic the day-to-day jobs of professional game animators–walk cycles, run cycles, idle cycles, action sequences, lip-synching to audio, and more



    Download Here
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    Password: [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  2. #2
    Super Moderator Shahin King's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2005
    محل سكونت
    گیلان
    پست ها
    6,795

    پيش فرض

    سلام

    مهران خان ، تشکر .

    پیغام خصوصی شما رسید . و پاسخ هم ارسال شد .

    قربانت : شاهین

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •