تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 2 از 2

نام تاپيک: CDPR: نمی‌گذاریم The Witcher IV به سرنوشت Cyberpunk 2077 در روز عرضه دچار شود...

  1. #1
    كاربر فعال انجمن نرم افزار shabnam1986's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2011
    پست ها
    6,826

    پيش فرض CDPR: نمی‌گذاریم The Witcher IV به سرنوشت Cyberpunk 2077 در روز عرضه دچار شود...


    در مصاحبه‌ای، تیم توسعه دهنده عنوان The Witcher IV که به تازگی در مراسم Game Awards از آن رونمایی شد، از اراده خود برای عدم تکرار اشتباهات صورت گرفته شده در عرضه Cyberpunk 2077 سخن گفتند.
    در سال ۲۰۲۰، CDPR بازی Cyberpunk 2077 را در شرایط بسیار بدی منتشر کرد که باعث لکه‌دار شدن شهرت این استودیوی محبوب شده بود. این عنوان نه تنها با مشکلات قانونی از سوی سهام‌داران مواجه گردید، بلکه صدها میلیون دلار نیز برای رفع مشکلات متعدد آن صرف شد.
    The Witcher IV که هم‌اکنون در مراحل تولید کامل قرار دارد و تریلر رونمایی از آن نیز در مراسم Game Awards به نمایش گذاشته شد، به بازیکنان نشان می‌دهد که چه انتظاری از این دنباله می‌توانند داشته باشند.
    در مصاحبه‌ای با IGN، مالگورزاتا میترگا (Małgorzata Mitręga) و سباستین کالمبا (Sebastian Kalemba) از توسعه دهندگان استودیو CDPR، توضیح دادند که تغییرات زیادی در این استودیو برای اطمینان از اینکه اشتباهات قبلی در توسعه The Witcher IV تکرار نمی‌شوند، انجام گرفته شده است.
    این دو نفر توضیح دادند که برنامه اصلی این است که «بگذاریم بپزد»، بدان معنا که جایی برای نگرانی وجود ندارد و زمان لازم برای تولید کامل این عنوان اختصاص خواهد یافت.
    کالمبا در ادامه، به توضیح روند جدید توسعه در استودیو CD Projekt Red پرداخت:
    روش تولید فعلی نسبت به گذشته بهبودهای زیادی به خود دیده است. حال ما با دقت بسیار مراحل تولید را تعریف می‌کنیم، با ظرافت سعی می‌کنیم محدوده آن را تعیین کنیم و درنهایت مطمئن می‌شویم که پایه و اساس مشخصی برای همه چیز وجود دارد.
    این روش باعث می‌شود که به نسبت گذشته، احساس کنیم کنترل بسیار بیشتری بر این محیط فوق‌العاده پیچیده داریم. همچنین این رویه، باعث می‌شود که همه کارکنان در طی توسعه روزانه، احساس امنیت شغلی و روانی بهتری داشته باشند.
    CDPR تأکید کرد که «شفافیت هدف» بسیار مهم است و این موضوع در هنگام توسعه Cyberpunk 2077 نیز مدنظر بود. این بار اما تلاش برای حفظ این مفهوم «جدی‌تر» گذشته انجام خواهد شد.
    بر کسی پوشیده نیست که توسعه بازی‌های بلندپروازانه هر روز دشوارتر از قبل می‌شود. این موضوعی بود که کالمبا در ادامه به آن اشاره کرد:
    در حال حاضر، ما در دنیای پس از همه‌گیری ویروس کرونا به سر می‌بریم. این همه‌گیری، نحوه قدیمی توسعه بازی را ۱۸۰ درجه تغییر داد. ما در حال ایجاد محصولات بسیار بزرگی هستیم و بیش از ۴۰۰ نفر در تیم ما حضور دارند. برای مدیریت چنین محیط پیچیده‌ای در صنعتی به این پیچیدگی، مجبور شدیم به‌سادگی، سرعت و کارآمدی هرچه تمام‌تر، با شرایط جدید تطابق پیدا کنیم.
    وی در نهایت توضیح داد که ارتباطات واضح، انتظارات معقول و یک محیط کاری سالم، کلیدهای تولید محصولی استوار و بی نقص در زمان عرضه هستند.
    در بخشی دیگر از این مصاحبه، CDPR به [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] می‌پردازد. همچنین، شما می‌توانید [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


    گیمفا

  2. #2
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Nov 2024
    پست ها
    45

    پيش فرض

    منکه دیگه به cdpr اعتماد ندارم. سایبرپانک همین الانم که میگن درست شده، هزار تا مشکل اساسی داره. هوش مصنوعی دشمنا که رسما داغونه. در مورد ویچر 4 هم نمیشه بهشون اعتماد کرد.

    بنظرم این استودیو با ویچر 3 خیلی بزرگ شد و بخاطر همین یک بازی، کنار استودیوهای بزرگی مثل ناتی داگ و راکستار قرارش دادن. اما با انتشار بازی بعدیش ثابت کرد که اصلا نباید با این استودیوها مقایسه بشه. ناتی داگ و راکستارم یه روزه این اعتبار رو کسب نکردن.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •