تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 2 از 2

نام تاپيک: Elden Ring Nightreign یک بازی سرویس محور نیست و به صورت تک‌نفره نیز قابل تجربه است...

  1. #1
    كاربر فعال انجمن نرم افزار shabnam1986's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2011
    پست ها
    6,826

    پيش فرض Elden Ring Nightreign یک بازی سرویس محور نیست و به صورت تک‌نفره نیز قابل تجربه است...


    Junya Ishizaki، کارگردان بازی Elden Ring Nightreign، در مصاحبه با IGN تایید کرد که اگرچه این عنوان در قالب تجربۀ کوآپ سه‌نفره طراحی شده است، اما به صورت تک‌نفره نیز قابل تجربه خواهد بود. همچنین، او اطمینان داد که با یک اثر سرویس محور طرف نیستیم.
    ایشیزاکی در مورد نحوۀ تجربۀ بازی گفت:
    بازی با در ذهن داشتن یک تیم سه نفره طراحی شده است، اما می‌توانید به صورت انفرادی نیز آن را تجربه کنید. وقتی به صورت انفرادی بازی را تجربه کنید، مقیاس آسیب‌رسانی و خط سلامتی باس‌ها/دشمنان با تجربۀ تکی هماهنگ خواهد شد.
    وی در ادامه حول ساختار محتویات صحبت و تاکید کرد که این عنوان یک بازی سرویس محور نیست:
    ما عادت نداریم به روند‌های صنعت گیم نگاه کنیم و دیگران را مبنا قرار دهیم. باور داریم اگر نسبت به ایده‌ای شوق و ذوق داشته باشیم و از آن لذت ببریم، در نتیجه فکر می‌کنیم کاربران نیز احساسی مشابه دریافت خواهند کرد.
    من می‌خواهم تاکید کنم که Nightreign یک بازی سرویس محور نیست. زمانی که آن را خریداری کنید، بستۀ‌ کامل را در اختیار خواهید داشت. همه چیز از همان ابتدا باز و در دسترس است.
    Elden Ring Night Reign در سال ۲۰۲۵ برای PS5 ،PS4 ،Xbox One ،Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد.

    گیمفا

  2. #2
    كاربر فعال انجمن نرم افزار shabnam1986's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2011
    پست ها
    6,826

    پيش فرض


    در جریان مراسم The Game Awards 2024 از بازی Elden Ring Nightreign رونمایی شد که یک عنوان اکشن ماجراجویی کوآپ سه نفره بر محور بقاء است. این بازی توسط میازاکی هدایت نشده و رهبری آن بر عهدۀ یکی از اعضای ارشد استودیو FromSoftware قرار دارد.
    کارگردان بازی Elden Ring Nightreign آقای Junya Ishizaki است که طراح مرحلۀ Dark Souls 1 و Bloodborne بوده و سیستم مبارزات Elden Ring و Dark Souls 3 را طراحی کرده است. در پاسخ به سوال IGN مبنی بر این که آیا هیدتاکا میازاکی در توسعۀ Nightreign نقش داشته یا خیر، ایشیزاکی گفت:
    در ابتدا من ایده را پیش آقای میازاکی بردم و او به پروژه چراغ سبز نشان داد. او در ابتدا برای ایده‌پردازی کمی درگیر پروژه شد، اما سپس کنترل کامل را به من سپرد.
    وبسایت IGN در ادامه پرسید آیا ارائۀ این سبک از بازی اتفاقی یک‌باره است یا قصد دارد در ادامه و به شکل‌های گوناگون ساخت چنین بازی‌هایی را ادامه دهد. ایشیزاکی در پاسخ گفت:
    حقیقتاً ما به این شکل برنامه‌ریزی نمی‌کنیم که حتماً اسپین‌آف‌های بیشتری بسازیم یا این تنها اتفاقی یک‌باره باشد. Nightreign حاصل علاقه من به کارگردانی یک بازی ویدیویی بود، در حالی که می‌خواستم از سیستم مبارزاتی که برای Elden Ring خلق کرده بودم به عنوان پایه استفاده کنم و در نهایت علاقۀ من به آثار co-op باعث شد تا پروژۀ فرم کنونی را به خود بگیرد.
    Elden Ring Night Reign در سال ۲۰۲۵ برای PS5 ،PS4 ،Xbox One ،Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد.

    گیمفا

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •