با سلام و احترام
دوستان گرامی شرکت گسترش ارتباطات مبنا یک شرکت دارای مجوز FCP از سازمان تنظیم مقررات هستش که اقدام به ارائه سرویس های ADSL با قیمت های رقابتی نموده است
جشنواره پاییزی این شرکت به شرح ذیل اعلام می گردد :
با سلام و احترام
دوستان گرامی شرکت گسترش ارتباطات مبنا یک شرکت دارای مجوز FCP از سازمان تنظیم مقررات هستش که اقدام به ارائه سرویس های ADSL با قیمت های رقابتی نموده است
جشنواره پاییزی این شرکت به شرح ذیل اعلام می گردد :
سلامنوشته شده توسط روانپریش [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
من ازشون سرویس TD-LTE نامحدود دارم کیفیتش خیلی خوبه
قطعا سرویس ADSL هم باید خوب باشه
ضمن اینکه Adsl به شبکه کابلی خودتون هم وابسطه هستش
اگر کیفیت کابلتون تا مرکز مخابرات خوب باشه ، حتما سرویس خوبی دریافت میکنید
.14 مهر از مبنا تلکام سرویس adsl خریدم.یکشنبه لینک مودمم اومد و گفتم سرویسمو فعال کنید. گفتن، نمیشه و مخابرات به ما اعلام نکرده دایری رو.ولی تو این 12 سالی که adsl از شبدیز، دیده بان، های وب، ارس آنلاین ، آسیاتک و پیشگامان و ... گرفتم با وصل شدن و ثابت شدن چراغ لینک که به معنی رانژه هست، سرویسو فعال میکردن.به هر شکل داستان ما ادامه پیدا کرد تا بالاخره به گفته خودشون تیکت زدن مخابرات.بالاخره تو تاریخ 25 مهر ، اس ام اس متصل شدن اومد و تو پروفایل زد آماده اتصال.خانواده تماس گرفتن و یکی از اپراتورا گفت، چون جواب تیکت مخابرات نیومده، نمیشه هنوز وصل کرد.خودم اومدم خونه و اپراتور دوم میگه کیفیت خطتون رو 3 مگ snr یک میده و برا اون وصل نمیشه .خطی که همین دو هفته پیش با پیشگامان رو سرعت 10 بودم. الان 3 رو نمیکشه. خود مودم تو قسمت status رو سرعت 8 مگ snr 13 داره میده. [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
فاجعه هستن تو سرویس دهی. اگه دوست دارید برا خودتون، سرویسی بخرید که رو مختون بره، گزینه مناسبیه.
یه مشت فاجعه، اپراتورای اینجا هستن. به 195 هم شکایت کردم و اصلا براشون اهمیت نداره. واقعا افتضاحن.
بدتر از این شرکت تو سرویس دهی ندیدم.
با سلامنوشته شده توسط rahyarpaul [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
مشخصات سرویستون رو پیغام خصوصی کنید به شرکت اعلام کنم پیگیری بشه
ضمنا خیلی جالبه که متن ارسالی توسط شما ، با یک اکانت Fake مطابق با تصاویر ذیل روی صفحه اینستاگرام شرکت هم ارسال شده !!!!
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سلام. وقتتون بخیرنوشته شده توسط sepehr_sn [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اکانت فیک نیست . ماله خودمه و اصلا اهل اینستاگرام نیستم. برا همین اون اکانت نه کسی رو فالو داره و نه کسی رو فالو کرده.
یه فالو از سایتای قدیم بود. اونم الان حذف کردم.
_______________
ویرایش: چند دقیقه پیش، از سمت مبنا تلکام تماس گرفتن و گفتن مشکل نویز شما در حال پیگیریه و گفتم من اصلا دیروز متصل نشدم و snr مودم رو 8 مگ 16 هست.
خدا رو شکر، این سری طرف بلد بود و فهمید مشکل به خطوط ربط نداره و مک مودمو خواست و معرفی کرد و درست شد. به همین سادگی.
سرعت مطابق سرعت 8 مگه. تو سرورهای داخلی هم تک کانکشن افت سرعت خاصی نداره و اوکیه.
حالا تست کردم کامل و تو پیک مصرف تست کردم، در مورد کیفیت میگم.
Last edited by rahyarpaul; 18-10-2021 at 11:19.
با سلامنوشته شده توسط rahyarpaul [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
مشکل شما بر طرف گردید
سلام وقتتون بخیرنوشته شده توسط sepehr_sn [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اپراتور دیروز معضل نویز خط زده بود و امروز که تماس گرفتن میخواستن بفرستن برا تست نویز خط از مخابرات و بعد تست خطوط. که گفتم مشکلی ندارم و نویز مودمم درسته و متوجه شدن مک مودمو اصلا نمیگیره و اصلا اتصالی صورت نگرفته که بتونن از سمت شرکت شما نویز خطمو داشته باشن.
این بحث آموزش یه پیشنهاده،قصد دخالت ندارم ولی واقعا نیازه. چون اطلاعاتشون کمه و باعث سرگردونی کاربرا میشن.
دیروز مشکلی نبوده و فقط باد مک مودمو تعریف میکردن و همه چی درست میشد. و بخش فروش میگفت که بصورت دستی نمیشه رانژه رو اعلام کرد و این قابلیت رو همه شرکتها دارن ، اینم فعال کنید وقتی لینک مودم ثابت میشه، خط رانژه شده و میشد این قابلیتو اگه داشتن، از هفته قبل یکشنبه اینترنتتو وصل کنن و منتظر تایید مخابرات نمونن.
مشکل حل شد و ممنون.
____________________
در مورد
پینگ در سطح آسیا تک و پیشگامان و بقیه هست برا من.
پینگ 8.8.8.8 هست 63-66
پینگ سایت فیفا رو 200 هست و میشه فیفا زد.
و افت پینگ با اتصال قند شکن نداشتم.
به عنوان آخرین گزینه سمتش برید.
الان یه هفته هست اینترنتم قطعه و خانواده دارن با دیتا کارشونو پیش میبرن.
پنجشنبه یکدفعه چراغ دیتا قرمز شد پشت خط لینک هست ولی دیتا ندارم.
با مودمای دیگه چک کردم درست نشد مودم خودمو بردم جای دیگه درست بود قرار بود ظرف حداکثر 72 ساعت مشکلو درست کنن.ولی هنوز که هنوزه مشکل کاملا پابرجاست.
تنها شرکتی که تو این 12-13 سالی که adsl گرفتم این مدل قطعی ای داشته فقط دیده بان بوده.
دیروز گفتن ایراد مشخص شده و تا عصر درست میشه. که نشده.
خب رسیدیم به جمع آوری سرویس و یه کار جالب
دیروز درخواست جمع آوری زدم و امروز
شکایت کردم 195 دوباره.
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)