تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 4 از 4

نام تاپيک: مشکل در رفتن به دنده دو پراید 132

  1. #1
    داره خودمونی میشه amraja's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2013
    محل سكونت
    Qom,Iran
    پست ها
    70

    پيش فرض مشکل در رفتن به دنده دو پراید 132

    درود.
    من وقتی میخوام برم دنده دو سخت جا میره اگه هم محکم بکشم صدای قرچ میده و کشیده میشه. فقط هم دنده دو اینجوریه.(راه حل سازش باهاش هم اینه که با کمی مکث بری دنده دو یا سرعتتو برسونی به ۲۰ یا از یک بری به دو...)
    وقتی هم که واسکازین رو عوض کردم یه سری تکه های فلزی فکر کنم توش بوده و ریخته بیرون.
    میخوام ببینم مشکل چیه و اگه باهاش بسازم و تعمیر نکنم مشکلی پیش میاد؟ و خرجش چقدره... مرسی.
    Last edited by amraja; 14-04-2016 at 17:33.

  2. #2
    پروفشنال amir z's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2011
    پست ها
    532

    پيش فرض

    درود
    خیلی از ماشین های ایرانی گیربکسشون از این ایرادات داره و اکثرا هم توی معکوس کشیدن به 2 اذیت میکنن. مشکل عدم دقت ساخت و عدم کیفیت و در نهایت ساییده شدن دنده برنجی ها و سایر دنده ها هستش. معمولا به مرور مشکل بیشتر میشه و در نهایت دنده توی فشار بیرون میزنه و باید با دست نگه داریش. شما موارد زیر رو رعایت کن تا فعلا مشکل ساز نشه. اگه واسکازین 140 ریختی حتما عوضش کن و از 85w90 یا در حدود این ویسکوزیته استفاده کن. رگلاژ کلاچ رو تغییر بده و ببین تو کدوم حالت بهترین نتیجه رو میگیری و بذار اونجوری بمونه (کلاچ رو بیار بالاتر). توی معکوس هم سعی کن قلق ماشین دستت بیاد و کمتر صدای آب هویج گیری در بیاری

  3. 2 کاربر از amir z بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    داره خودمونی میشه amraja's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2013
    محل سكونت
    Qom,Iran
    پست ها
    70

    پيش فرض

    درود
    خیلی از ماشین های ایرانی گیربکسشون از این ایرادات داره و اکثرا هم توی معکوس کشیدن به 2 اذیت میکنن. مشکل عدم دقت ساخت و عدم کیفیت و در نهایت ساییده شدن دنده برنجی ها و سایر دنده ها هستش. معمولا به مرور مشکل بیشتر میشه و در نهایت دنده توی فشار بیرون میزنه و باید با دست نگه داریش. شما موارد زیر رو رعایت کن تا فعلا مشکل ساز نشه. اگه واسکازین 140 ریختی حتما عوضش کن و از 85w90 یا در حدود این ویسکوزیته استفاده کن. رگلاژ کلاچ رو تغییر بده و ببین تو کدوم حالت بهترین نتیجه رو میگیری و بذار اونجوری بمونه (کلاچ رو بیار بالاتر). توی معکوس هم سعی کن قلق ماشین دستت بیاد و کمتر صدای آب هویج گیری در بیاری
    اتفاقا امروز واسکازین رو عوض کردم. نمیدونم چی ریخت... شاید برم ازش بپرسم. کلاج رو سفت کردم (بالا) بدتر شد. برگردوندم حالت قبل. بازم مرسی. نمیدونی هزینه تعویض دنده برنجی اینا چنده؟

  5. این کاربر از amraja بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #4
    پروفشنال amir z's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2011
    پست ها
    532

    پيش فرض

    اتفاقا امروز واسکازین رو عوض کردم. نمیدونم چی ریخت... شاید برم ازش بپرسم. کلاج رو سفت کردم (بالا) بدتر شد. برگردوندم حالت قبل. بازم مرسی. نمیدونی هزینه تعویض دنده برنجی اینا چنده؟
    خیلی از تعمیرکارها از روی عادت و اشتباه 140 میریزن (به عقیده خودشون برای جلوگیری از زوزه) که اگه اولش هم باعث مشکل نشه به مرور از این مشکلات پیش میاره.
    کلاچ رو باید با سعی و خطا تنظیم کنی تا شاید یه نقطه بهتر جواب بده. اگه زیاد اذیت نمیکنه یعنی خوبه

    هزینه های گیربکس رو خبر ندارم ولی در کل نمیشه گفت چون تا باز نشه مشخص نیست چیا لازم داره

  7. 2 کاربر از amir z بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •