دوست عزیز
تمامی قطعات تلویزیون سامسونگ یا در خود کره جنوبی و یا در کشورهای تامین کننده قطعات مانند امریکا و چین تحت لایسنس کره جنوبی و نظارت آن ساخته و برای مونتاژ نهایی به کشورهای که سامسونگ در آن نمایندگی ساخت و مونتاژ را دارد فرستاده و بر اساس نیاز آن کشورها در استفاده از امکانات صدا و سیمای و مخابرات آنها آپشنهای مورد نیاز فعال و یا غیر فعال و مونتاژمی شود.
و برای تشخیص آن از پلاکی که پشت قاب تلویزیون نصب شده می توانید کشور سازنده را ببینید.
و خرابی تلویزیون بستگی به چگونه استفاده کردن از تلویزیون و برق منزل - شهر و یا کشورتان دارد .یعنی اگر شما تلویزیونتان را دستکاری و یا صدمه فیزیکی نزنید و اینکه سیتم کابل کشی واتصالات آن مانند شل بودن دوشاخه در پریز و یا شل بودن اتصال کابل به آن و یا افت جریان برق و از این دست مشگلات که به سیستمهای ضوتی تصویری و برقی صدمه می زند درست باشد تلویزیون شما دلیلی برای خرابی ندارد و سالها به شما تا استاندارد سال انقضا خدمت می کند.
و اگر بدون گارانتی خریداری کنید شرکت سام سرویس از دادن خدمات پس از فروش به شما اجتناب می کند و شما باید به سرویس کارهای متفرقه مراجعه کنید که ممکن است از قطعات دسته دوم برای شما استفاده کنند.