تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 5 از 5

نام تاپيک: مشکل bridge نشدن اینترنت مخابرات و ارور 910 در کانکشن

  1. #1
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    May 2013
    پست ها
    3

    14 مشکل bridge نشدن اینترنت مخابرات و ارور 910 در کانکشن

    سلام و خسته نباشید خدمت اساتید

    من اینترنت مخابرات دارم و مودم را به درستی در حالت bridge قرار میدم و یک کانکشن میسازم یوزر و پسورد وارد میکنم کاکنت که میزنم بعد از چند لحظه با ارور 910 مواجه میشم..هر کاری میکنم نمیتونم تو حالت بریج وصل بشم همش ارور میده به پشتیبانی هم اطلاع دادم گفتن هیچ مشکلی نداره میتونید وصل بشید!!! لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم..

  2. #2
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    May 2013
    پست ها
    3

    پيش فرض

    کسی نیست راهنمایی کنه؟

  3. #3
    آخر فروم باز tajrobenik's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2008
    پست ها
    1,748

    پيش فرض

    سلام و خسته نباشید خدمت اساتید

    من اینترنت مخابرات دارم و مودم را به درستی در حالت bridge قرار میدم و یک کانکشن میسازم یوزر و پسورد وارد میکنم کاکنت که میزنم بعد از چند لحظه با ارور 910 مواجه میشم..هر کاری میکنم نمیتونم تو حالت بریج وصل بشم همش ارور میده به پشتیبانی هم اطلاع دادم گفتن هیچ مشکلی نداره میتونید وصل بشید!!! لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم..
    اتصال pppoe مودم رو امتحان کنید.
    اگه درست بود.
    مشکل کانکش ویندوز و در کل ویندوز و تنظیمات ویندوز است

  4. #4
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    May 2013
    پست ها
    3

    پيش فرض

    اتصال pppoe مودم به درستی کار میکند ولی بریج نه
    با یک خط دیگه امتحان کردم با همین تنظیمات به راحتی بریج میشه!! ولی با این خط مخابرات بریج نمیشه..
    ایا این مشکل میتونه از خط باشه؟؟ پشتیبانی هم جواب درستی نمیدن..

  5. #5
    آخر فروم باز tajrobenik's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2008
    پست ها
    1,748

    پيش فرض

    اتصال pppoe مودم به درستی کار میکند ولی بریج نه
    با یک خط دیگه امتحان کردم با همین تنظیمات به راحتی بریج میشه!! ولی با این خط مخابرات بریج نمیشه..
    ایا این مشکل میتونه از خط باشه؟؟ پشتیبانی هم جواب درستی نمیدن..
    مشکل امکان داره از سمت سرویس دهنده باشه.
    حتی امکان داره از سخت افزار ی که استفاده می‌کنن باشه و پشتیبانی همه دستگاه ها رو نداشته باشه.
    ولی صد در صد نمی‌شه گفت شاید هم از سمت کلاینت باشه: بعضی از تنظیمات برای سرویس دهنده ی اول که مثال زدین اولویت نیست ولی برای سرویس دهنده ی دوم در الویت هست.

    با یک لبتاب و یک مودم و یک تنظیمات امتحان کنید.
    تماس بگیرید با سرویس دهنده ی اینترنت و پیگیری کنید.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •