تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 3 از 3

نام تاپيک: تفاوت شرکت های ایران و خارجی اینجاست

  1. #1
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    پست ها
    1,257

    پيش فرض تفاوت شرکت های ایران و خارجی اینجاست

    درود
    تفاوت شرکت های ایرانی و خارجی و پیشرفت شون اینجاست که بنده ایمیل زدم به ناشر کتابی و یک مشکل (اشکال در متن) رو به اطلاع شون رسوندم
    امروز پاسخ دادند که ما به نویسنده اطلاع دادیم و منتظر پاسخ اون هستیم
    بعد هم کلی تشکر کرده که من وقت گذاشتم اشکال را ارسال کردم و بعد هم گفته ما تاسف میخوریم که چنین چیزی پیش امده و هر چه زودتر به شما پاسخ میدیم
    همه اینها در صورتی هست که شاید اصلا من اشتباه کنم و کتاب درست نوشته باشه!

    آیا در ایران هم چنین شرکت ی سراغ دارید که به مشتری احترام بزاره؟ تازه منی که کتاب رو دانلود!! کردم و پول هم ندادم و اونها هم میداند در ایرانی خبری ا زخرید رسمی کتاب نیست..

    متاسفانه در ایران وقتی مشکل داشته باشی و تماس بگیری..چه برخورد هایی که نمیشه...
    بعد هم مصاحبه کنند که چرا جنس ایرانی استقبال نمیشه!
    پس نباید ناراحت باشیم و بگیم چرا ما این جا قرار داریم و آنها آنجا!! هر مردمی، نان زحمات و برنامه ریزی در کارهاشون رو می خورند..

  2. 2 کاربر از iranch بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    رشت
    پست ها
    3,114

    پيش فرض

    به نظرم تنها جایی که به مشتری احترام میزاره،دیجیکالاست.اونم مزد این کارشو با فروش بالاش گرفته.متاسفانه مشکل عدم مشتری مداری تو کشور ما به وفور دیده میشه.

  4. 2 کاربر از armin_punisher6 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    آخر فروم باز navid_fo's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2012
    پست ها
    1,219

    پيش فرض

    شرکت های باهوش مشتری مدار ترند چون میزان سرمایه که برای جذب اولیه هر مشتری میزاری نسبت به دوباره جذبش بسیار بیشتره
    مثلا میزان هزینه اولیه برای جذب میشه تبلیغات حالا به هر شکلی خودتونم میدونین چه قد گرونه
    امااااا
    با یک برخورد خوب با کمترین هزینه که فوقش آموزش کارکنان به نحوه صحیح با ارباب روجوع هستش، شما بازجذب مشتری به تکرار زیاد خواهی داشت که بهش به عنوان اعتماد تلقی میشه

  6. 2 کاربر از navid_fo بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •