انجامش دادم. اما نتیجه این شد:
Your Yahoo account has been de-activated
Your Yahoo account has been inactive for an extended period of time and is being recycled. If you need a new account, please
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
for a new one
ترتیب مراحل این طوری نوشته شده بود:
Reactivate your Yahoo account
- On a desktop or laptop computer,
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
- Enter your Yahoo ID and password
- Click Sign in
- Enter the CAPTCHA verification code if prompted
- Click Re-activate
It can take up to 24 hours for your account to reactivate. Lost account data, like emails and contacts, can't be recovered.
طبق گفته دیگران در وب، این راه حل برای سالها پیش است و امروزه جوابگو نیست. ای کاش که امروز هم جواب می داد.
حقیقتأ شرکت یاهو با این کارش حقوق خیلی از کاربرانش را زیر پاگذاشت و مطمئنم همه افرادی که مثل من به در بسته خورده اند از این کار شرکت یاهو خیلی عصبانی و ناراضی هستند.
من که دیگه برای هیچ وقت دیگه در یاهو حساب باز نمی کنم. شاید شرکت یاهو 5 ساله دیگر بخواهد که حساب هر کسی را که امروز حسابش را افتتاح کرده است بدون هیچ دلیلی ببندد و مثل امروز پاسخگوی کاربرانش نباشد.
این را بگویم که پشتیبانی تلفنی شرکت یاهو بدترین پشتیبانی تلفنی بود که در عمرم دیده بودم. اصلأ براشون مهم نبود که حسابم غیرفعال شده و خیلی خونسرد گفتند که فقط صبر کنم. اومدیم و این ماجرا 5 سال طول کشید و بعد از 5 سال هم خبری نشد. اونوقت چه؟ در کل به نظرم شما دوستان هرچه سریعتر حسابتان را به جای مطمئن تری انتقال دهید و برای همیشه قید یاهو را بزنید. چون بخش پشتیبانی شرکت یاهو اصلأ احساس مسئولیت را نمی فهمد.