تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 1 از 1

نام تاپيک: آمار شکایت‌های ارتباطی مشترکان از خدمات اینترنت منتشر شد؛ مخابرات در صدر اعتراض

  1. #1
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Jan 2009
    پست ها
    111

    پيش فرض آمار شکایت‌های ارتباطی مشترکان از خدمات اینترنت منتشر شد؛ مخابرات در صدر اعتراض

    آمار شکایت‌های ارتباطی مشترکان از خدمات اینترنت منتشر شد؛ مخابرات در صدر اعتراض


    رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از دریافت ۸۵۰ هزار شکایت مردمی به سامانه پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه خبر داد که مربوط به مشکلات اینترنت و موبایل بوده است.



    محمدرضا فرنقی زاد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در ۱۵ ماهه اخیر، میزان شکایات مردمی به سامانه ۱۹۵ حدود ۸۵۰ هزار شکایت بوده که اغلب آن به وضعیت کیفیت سرویس های ارتباطی مربوط می شود.

    وی با بیان اینکه تا پایان سال ۹۳ بالغ بر ۶۳۰ هزار شکایت در سامانه پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ به ثبت رسیده است، گفت: در ۳ ماهه اول امسال نیز ۲۲۰ هزار تماس در این مرکز پاسخگویی به شکایات ثبت شده است که مربوط به مطالبات مردم از وضعیت دسترسی به اینترنت و موبایل است.

    رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: از میان شکایات دریافتی سامانه ۱۹۵، بالغ بر ۴۵.۵ درصد شکایات از سوی مشترکان مربوط به کیفیت نامناسب اینترنت و عدم ارائه سرویس مطابق با قرارداد شرکت مخابرات ایران بوده است. این مشترکان از وضعیت حجم اینترنتی که از مخابرات دریافت کرده اند و نیز سرعت آن شکایت داشته اند.

    وی با تاکید براینکه در ارزیابی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز آخرین رتبه ارائه خدمات ADSL مربوط به مخابرات است، گفت: در این تعداد شکایات از مخابرات، بخشی نیز مربوط به اختلالات تلفن همراه و سرویس نامطلوب اپراتور اول بوده است.
    فرنقی زاد با بیان اینکه حدود ۵۵ درصد شکایات که در سامانه ۱۹۵ به ثبت رسیده است مربوط به سرویس های ارتباطی و رادیویی سایر اپراتورها است، ادامه داد: حدود ۲۵ درصد این شکایات مربوط به کیفیت نامناسب سرویس های اینترنتی شرکتهای PAP و اختلال اینترنت است.
    وی افزود: همچنین بیش از ۲۵ درصد شکایات نیز مربوط به عدم پوشش دهی مناسب شبکه اپراتورهای ایرانسل و رایتل بوده که مشترکان از وضعیت سرویس دهی این اپراتورها گلایه داشته اند.
    به گزارش مهر، طبق آمارهای ارائه شده از سوی وزارت ارتباطات، روزانه به صورت میانگین حدود یک‌هزار تا ۱۲۰۰ مورد تماس تلفنی با سامانه ۱۹۵ اعلام می شود که اغلب این موارد با اطلاع رسانی به مخاطب برطرف شده و چیزی حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ مورد شکایت به ثبت می رسد. گفته شده است که بیشتر این موارد شکایاتی است که در حوزه اینترنت، تلفن همراه و اختلالات موجود اعلام می شود و میانگین پاسخگویی به آن ۱۴ روز خواهد بود.
    مشتركان خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات می توانند با مراجعه به سايت [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] يا تماس با تلفن گويای ۱۹۵ يا شماره پيامک ۶۰۰۱۹۵ و يا آدرس ايميلict.gov.ir@195 ، شكايت، انتقاد و پيشنهاد خود را در خصوص خدمات ارائه شده در اين حوزه گزارش دهند.


    منبع: [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] نکته اول: اصلی اینکه تا زمانی که همگی ما که نزدیک به 30 میلیون مشترک اینترنتی هستیم، یک صدا نشیم و حق واقعی خودمون برای این همه هزینه گزافی که داریم برای اینترنت پرداخت می کنیم و خدمات بسیار پایینی که دریافت می کینم، طلب نکنیم داستان همینطور ادامه داره و ما فقط می زنیم توی سر خودمون!!!....

    آلان که وضعیت سرویس های نامحدود ( بخونید مصرف مزخرف منصفانه) اینطوری شد چند نفر حاضر هستین برای اینکه اعتراض کنید؟؟

    نکته دوم: اینجا نگفته که چند نفر از این کسانی که اعتراض کردن به سامانه 195 به حق واقعی خودشون رسیدن؟؟؟
    چند تا از این اعتراض ها توی بازرسی سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور پیگیری شد؟؟؟

    مثل اینکه اینها فقط قراره ثبت کنند و آمار منتشر کنن...






  2. 3 کاربر از codex1 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •