با نرم افزار زیر هم تب های Log on ؛ services ؛ Scheduled tasks را چک کنید.
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
اگر مورد مشکوکی پیدا نشد ؛ احتمالا نرم افزار دیگری این مشکل را ایجاد کرده است.
(یکی از نرم افزارهایی که در منوی start up و یا services وجود دارد)
در Run بنویسید regedit و سپس به آدرس های زیر بروید ؛ ببینید در سمت راست پنجره چه نرم افزارهایی نشان داده می شوند.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\RunOnce
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\RunOnce
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\ Windows\CurrentVersion\RunOnce
سیستم را ریستارت کنید و و بلافاصله چند بار پشت سر هم کلید F8 را بزنید و پس از مشاهده صفحه safe mode وارد
safe mode شوید ؛ ببینید بدون مشکل وارد دسکتاپ می شوید یا خیر.
آیا از آنتی ویروس Avast استفاده می کنید؟
آیا از نرم افزارهای فایروال به جز فایروال ویندوز استفاده می کنید ؟
موارد زیر را چک کنید.
به آدرس Control Panel\System and Security\Windows Update بروید و چک کنید اگر آپدیت ها در حال دانلود و نصب هستند ؛ اجازه دهید دانلود و یا نصب آپدیتها به پایان برسد و سپس سیستم را ریستارت کنید.(یا آپدیت ویندوز را با انتخاب change setting در سمت چپ پنجره غیرفعال کنید.)
اگر آنتی ویروس در حال آپدیت است ؛ اجازه دهید به صورت کامل آپدیت شود.
شما می توانید از System restore استفاده کنید و سیستم را به تاریخ و ساعت قبل از ایجاد مشکل برگردانید.برای این کار در قسمت سرچ منوی استارت بنویسید system restore و سپس system restore را انتخاب کنید. در پنجره باز شده Choose different restore point را انتخاب کنید. و سپس یکی از restore point ها (جدیدترین restore point قبل از نصب نرم افزار مورد نظر) را انتخاب و next را بزنید.