سلام . من حدود 2 ماه است که گوشی Galaxy s3 neo را از نمایندگی سامسونگ در بازار موبایل خریداری کردم . از همان اول مشکل پرش آنتن ( به خصوص در سیم 2 ) و قطعی 3G و EDGE را داشتم . به نمایندگی ماکروتل مراجعه کردم و پس از سه روز گوشی را بدون رفع عیب تحویل من دادند . این مشکل در هر سه سیم کارت رایتل , ایرانسل و همراه اول پیش میاد و سیم کارت را در مکانهایی که دچار پرش و قطعی هستم با گوشی های دیگر تست کردم و مشکلی نداشتند . لطفا اگر در این مورد اطلاعاتی دارید , راهنمایی کنید . ( این قطعی همیشگی نیست و در بعضی از مکانها هر دو آنتن من پر هستند ) . ریست فکتوری کردم و به صورت دستی شبکه را جستجو می کنم و مود شبکه را در حالتهای 2g و 3g و اتو هم تست می کنم اما تغییری حاصل نمیشه .