تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 2 از 2

نام تاپيک: تعویض درایو هارد تحت شبکه و دسترسی به اطلاعات هارد قبلیSeagate BlackArmor NAS110 1TB

  1. #1
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Oct 2010
    پست ها
    1

    پيش فرض تعویض درایو هارد تحت شبکه و دسترسی به اطلاعات هارد قبلیSeagate BlackArmor NAS110 1TB

    سلام

    من یه هارد تحت شبکه Seagate BlackArmor NAS110 دارم که جدیدا صدای کلیک میده البته فعلا کار میکنه
    حالا چند تا سوال در موردش دارم
    1- راهی برای تعمیر هارد معیوب وجود داره؟
    2- اگه بخوام درایوش رو تعویض کنم امکانش هست که یه درایو با حجم بالاتر مثلا 3 یا 4 ترا براش نصب کنم؟
    3- درایو جدید حتما باید از برند سیگیت باشه یا میشه وسترن هم گذاشت؟
    4- چطور میشه با اتصال مستقیم درایو به پورت SATA به اطلاعاتش دسترسی داشت؟ ( توضیح اینکه در کنسول nas جزئیات پارتیشن درایو رو span نشون میده اما وقتی مستقیم به pc وصل کنم در قسمت disk management به عنوان دیسک basic با چندتا پارتیشن شناخته میشه که البته در دسترس هم نیست و وقتی روش کلیک راست کنم فقط گزینه delete volume فعال هست) تصویر ضمیمه

    از دوستان ممنون میشم راهنمایی کنید

  2. #2
    مدیر انجمن های هارد دیسک ata.royalfalcon's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    10,602

    پيش فرض

    سلام

    من یه هارد تحت شبکه Seagate BlackArmor NAS110 دارم که جدیدا صدای کلیک میده البته فعلا کار میکنه
    حالا چند تا سوال در موردش دارم
    1- راهی برای تعمیر هارد معیوب وجود داره؟
    2- اگه بخوام درایوش رو تعویض کنم امکانش هست که یه درایو با حجم بالاتر مثلا 3 یا 4 ترا براش نصب کنم؟
    3- درایو جدید حتما باید از برند سیگیت باشه یا میشه وسترن هم گذاشت؟
    4- چطور میشه با اتصال مستقیم درایو به پورت SATA به اطلاعاتش دسترسی داشت؟ ( توضیح اینکه در کنسول nas جزئیات پارتیشن درایو رو span نشون میده اما وقتی مستقیم به pc وصل کنم در قسمت disk management به عنوان دیسک basic با چندتا پارتیشن شناخته میشه که البته در دسترس هم نیست و وقتی روش کلیک راست کنم فقط گزینه delete volume فعال هست) تصویر ضمیمه

    از دوستان ممنون میشم راهنمایی کنید
    سلام .

    1. ابتدا بايد مشكل هارد ديسك تشخيص داده شود و سپس راهكار مناسب ارائه شود . پيشنهاد ميكنم ابتدا SMART Statue هارد ديسك را بررسي كنيد . براي اينكار ميتونيد از قسمت Health برنامه HDtune استفاده كنيد و ببينيد تمام موارد OK هست و يا خير (عكس بگذاريد) .
    2. در سايت سيگيت از همين مدل ، سه ترابايت موجود هست و در نتيجه حداقل تا سه ترابايت مشكلي نخواهيد داشت .
    3. به احتمال زياد ميتونيد از برندهاي ديگر هم استفاده كنيد . اگر از برند ديگر غير از سيگيت ميخواهيد انتخاب كنيد پيشنهاد ميكنم WD Red بخريد .
    4. فايل سيستم پارتيشنهاي اين هارد ديسك قطعاً NTFS نيست و در نتيجه در ويندوز نميتوان به اطلاعات دسترسي داشت . از نوع فايل سيستم اين هارد ديسك اطلاع دقيقي ندارم (احتمالاً ext3) ولي پيشنهاد ميكنم با يكي از توزيع هاي لينوكس امتحان كنيد .
    Last edited by ata.royalfalcon; 23-09-2014 at 14:52.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •