تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 5 از 5

نام تاپيک: راهنمایی در مورد تاسیس شرکت گردشگری و هواپیمایی

  1. #1
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    140

    پيش فرض راهنمایی در مورد تاسیس شرکت گردشگری و هواپیمایی

    سلام دوستان
    من قصد دارم در یکی از کشورهای همسایه با مشارکت یکی از اهالی بومی یک شرکت هواپیمایی گردشگری راه اندازی کنم،
    با توجه به اینکه میدونم که اونجا ظرفیتهای زیادی برای این کار داره و همچنین اینجور شرکتها اونجا زیاد توسعه یافته نیستند میخوام این کار رو بکنم"با توجه به اینکه وضعیت کار و بار داخلی اصلا جالب نیست و چشم انداز روشنی هم بهش ندارم"
    حالا سوالم اینه که چه چیزیهایی برای این کار لازم دارم(با توجه به اینکه اونجا مشکلی برای گرفتن مجوز ندارم) و اگه بخوام بدون اطلاعات خاصی شروع بکنم باید چکار کنم و در چه مواردی اطلاعات کسب بکنم و لازمه های این کار چی ها هستند؟
    کلا درآمدش در چی هست و ایا درآمدش خوبه؟
    ممنون میشم اگه دوستانی که اطلاعاتی در این موارد دارند کمکم بکنند




    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #2
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    140

    پيش فرض

    ممنون میشم دوستانی که در این مورد اطلاعاتی دارند راهنمایی بکنند


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #3
    كاربر فعال اتومبیل، متفرقه، سبک زندگی MOHAMMAD_ASEMOONI's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    محل سكونت
    زمین پهناور خدا (أرضُ اللّٰه الواسعة)
    پست ها
    9,826

    پيش فرض

    سلام .
    جواز کسب لازم داره , دفتر کار در مکان خوب , تبلیغات .
    چون تجربه ای ندارین , مهمترین چیزی که لازم دارین آگهی دادن در یک روزنامه ی معروف برای گرفتن یک مدیر شرکت گردشگری با حداقل 5 سال سابقه هست
    ( توی آگهی بنویسید به یک مدیر شرکت گردشگری با حداقل 5 سال سابقه ی کاری جهت کار در یک شرکت تازه تاسیس گردشگری نیازمندیم همراه با یک ایمیل یا فاکس جهت ارسال رزومه ) .
    وقتی میان برای مصاحبه میتونین از هر کدومشون جداگانه بخواین که برای اثبات کفائت و مهارتش یک گزارش در حداکثر 3 صفحه تهیه کنه براتون از مراحل راه اندازی شرکت , پروانه ها و مجوزهای لازم و مدت زمان لازم برای گرفتنشون , نحوه ارتباط و قرارداد با شرکتهای هواپیمائی و هتلها , راههائی که شرکت از اونها درآمد کسب میکنه ( کمسیون از هتلها و شرکتهای هواپیمائی - اوکی کردن بلیطهای اوپن - کنسل کردن بلیط و غیره ) هزینه های اداری برای گرفتن مجوزها , تجهیراتِ دفتری و اداریِ لازم و هزینه اش , تعداد کارکنان لازم و حقوقهاشون ( از جمله خودش ) , بهترین مکان برای دفتر شرکت و دیگر مایحتاج برای راه انداختن شرکت
    .
    بعد از انتخاب مدیرِ با تجربه و با کفاءت , خودش میشه مسئول مدیریت و انجام همه ی این کارها البته تحت اشراف شما با کنترل همه ی هزینه ها و مبالغ خرج شده چون مدیر کل شمائید و همه چیز باید تحت اشرافتون باشه و با موافقتتون .
    هر مدیری که گزارش کاملتر و دقیقتر و مفصل تری ارائه بده , نشانه ی باکفاءت تر بودنشه .
    هر مدیر در مصاحبه باید رِزومه اش ( C.V ) رو با فتوکپی مدارکی و گواهی هائی که داره ارائه بده تا بدونین :
    چند سال سابقه داره
    کجاها کار کرده
    حقوقش چنده
    چقدر چقوق میخواد از شما
    چند زبان بلده
    آدرسش
    علت اینکه میخواد از شرکتِ فعلی بیاد بیرون چی هست
    سن
    متاهله یا نه
    چند بچه داره
    آیا ارتباطش با ارگانهائی که باهاش سر و کار دارین خوبه ؟ ( آشنا داره ) . یعنی روابط عمومیش در چه حده ؟
    خوش تیپ هست یا نه ؟
    مودب هست یا نه ؟
    شخصیت قوی داره و لایق مدیر شدن هست یا نه ؟
    البته اخلاص و امانتداریش رو باید در کار مورد بررسی قرار بدین .
    Last edited by MOHAMMAD_ASEMOONI; 16-07-2014 at 13:40.

  4. 2 کاربر از MOHAMMAD_ASEMOONI بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #4
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    140

    پيش فرض

    سلام .
    جواز کسب لازم داره , دفتر کار در مکان خوب , تبلیغات .
    چون تجربه ای ندارین , مهمترین چیزی که لازم دارین آگهی دادن در یک روزنامه ی معروف برای گرفتن یک مدیر شرکت گردشگری با حداقل 5 سال سابقه هست
    ( توی آگهی بنویسید به یک مدیر شرکت گردشگری با حداقل 5 سال سابقه ی کاری جهت کار در یک شرکت تازه تاسیس گردشگری نیازمندیم همراه با یک ایمیل یا فاکس جهت ارسال رزومه ) .
    وقتی میان برای مصاحبه میتونین از هر کدومشون جداگانه بخواین که برای اثبات کفائت و مهارتش یک گزارش در حداکثر 3 صفحه تهیه کنه براتون از مراحل راه اندازی شرکت , پروانه ها و مجوزهای لازم و مدت زمان لازم برای گرفتنشون , نحوه ارتباط و قرارداد با شرکتهای هواپیمائی و هتلها , راههائی که شرکت از اونها درآمد کسب میکنه ( کمسیون از هتلها و شرکتهای هواپیمائی - اوکی کردن بلیطهای اوپن - کنسل کردن بلیط و غیره ) هزینه های اداری برای گرفتن مجوزها , تجهیراتِ دفتری و اداریِ لازم و هزینه اش , تعداد کارکنان لازم و حقوقهاشون ( از جمله خودش ) , بهترین مکان برای دفتر شرکت و دیگر مایحتاج برای راه انداختن شرکت
    .
    بعد از انتخاب مدیرِ با تجربه و با کفاءت , خودش میشه مسئول مدیریت و انجام همه ی این کارها البته تحت اشراف شما با کنترل همه ی هزینه ها و مبالغ خرج شده چون مدیر کل شمائید و همه چیز باید تحت اشرافتون باشه و با موافقتتون .
    هر مدیری که گزارش کاملتر و دقیقتر و مفصل تری ارائه بده , نشانه ی باکفاءت تر بودنشه .
    هر مدیر در مصاحبه باید رِزومه اش ( C.V ) رو با فتوکپی مدارکی و گواهی هائی که داره ارائه بده تا بدونین :
    چند سال سابقه داره
    کجاها کار کرده
    حقوقش چنده
    چقدر چقوق میخواد از شما
    چند زبان بلده
    آدرسش
    علت اینکه میخواد از شرکتِ فعلی بیاد بیرون چی هست
    سن
    متاهله یا نه
    چند بچه داره
    آیا ارتباطش با ارگانهائی که باهاش سر و کار دارین خوبه ؟ ( آشنا داره ) . یعنی روابط عمومیش در چه حده ؟
    خوش تیپ هست یا نه ؟
    مودب هست یا نه ؟
    شخصیت قوی داره و لایق مدیر شدن هست یا نه ؟
    البته اخلاص و امانتداریش رو باید در کار مورد بررسی قرار بدین .
    ممنونم دوست من بابت راهنماییهاتون
    این چیزهایی که شما فرمودید بنا رو بر این میزاره که من کسی رو استخدام بکنم که شرکت رو برام بگردونه اما من میخوام که خودم این کار رو بکنم.

    بردن یه نفر از اینجا مشکلات خاص خودش رو داره و من نمیخوام این کار رو بکنم،این اطلاعاتی رو که لازم دارم با این توصیفات برای چرخوندن و مدیریت از کجا باید به دست بیارم؟
    یعنی با کجاها در ارتباط باشم و نحوه قراردادها رو به چه شکل باید وارد بشم و کلا از کجا باید شروع بکنم

  6. #5
    كاربر فعال اتومبیل، متفرقه، سبک زندگی MOHAMMAD_ASEMOONI's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    محل سكونت
    زمین پهناور خدا (أرضُ اللّٰه الواسعة)
    پست ها
    9,826

    پيش فرض

    سلام .
    اینطوری کارتون طولانی میشه و لنگ لنگان پیشرفت میکنین چون مدیر باید خودش همه ی فوت و فنها رو بلد باشه تا کار رو مدیریت کنه و مشکلات رو حل کنه و کسی نتونه سرش کلاه بذاره .

    کارهائی که باید انجام بشه:

    1- رفتن به وزارت تجارت برای پی بردن به شروط تاسیس شرکت گردشگری . البته میتونین پروانه کسب رو اجاره کنین از طریق آگهی در روزنامه .

    سپس تماس با چند شرکت هواپیمائی برای پی بردن به روش کار با شرکتهای هواپیمائی مثل ایران ایر , آسمان و شرکتهای خارجی .
    2- اگر قصد تاسیس شرکت دارین باید برید وزارت دادگستری برای ثبت عقد تاسیس شرکت تجاری .
    3- اجاره کردن محل کار .

    4- وزارت تجارت برای تاسیس شرکت و گرفتن جواز کسب .
    5- استخدام یک یا دو یا سه کارمند با سابقه ی بیش از 3 یا 4 سال . این کارمندان بهتون کمک میکنند تا تجهیزات لازم رو تهیه کنین ( کامپیوتر - مرکز تلفن - دستگاه فتوکپی و فاکس و اسکنر و میز و صندلی غیره .
    این کارمندان بهتون کمک میکنند تا فوت و فنهای کار رو زودتر یاد بگیرین .

    یک کار دیگه هم میشه کرد . وقتی آگهی دادین برای مدیر با سابقه , از یکیشون که خیلی وارده بخواین فقط فوت و فنهای کار رو بهتون یاد بده و در مقابل پولی بهش بدین و اگر لازم شد فقط یک ماه باهاش در ارتباط باشین تا شرکت روبراه بشه و همه ی مقدمات کار فراهم بشه

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •