تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 11

نام تاپيک: سامانه شکایات از سرویس دهنده های اینترنت

  1. #1
    پروفشنال BIKHIAL_ALL_75's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    مانشت(ماد نشین)
    پست ها
    682

    پيش فرض سامانه شکایات از سرویس دهنده های اینترنت

    اگر به هر دلیل(عدم رضایت از کیفیت، عدم پاسخگویی، گران فروشی و ...) از سرویس دهنده اینترنت خود ناراضی هستید یا شکایتی از این بابت دارید، می توانید به سایت زیر قسمت ثبت شکایات(در سمت راست) مراجعه کنید و شکایت خود را ثبت نمایید.نهایتا در مدت کمتر از یک هفته به مشکل شما رسیدگی می شود.


    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  2. 4 کاربر از BIKHIAL_ALL_75 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    May 2007
    پست ها
    3

    پيش فرض

    سلام
    ممنون از لینک. من دربدر دنبال راهی برای پیگیری مشکلم بودم. خوشبختانه شما معرفی خوب و بجایی داشتید. فقط:
    1- شما یا بقیه دوستان تجربه استفاده رو دارید؟ آیا موثره؟
    2- میزان دردسر احتمالی چقدره؟ ممکنه مشکل ساز بشه؟

  4. #3
    آخر فروم باز khoodet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2013
    محل سكونت
    ایران
    پست ها
    1,067

    پيش فرض

    واسه ما که هیچ فایده فعلا نداشته چند تا شکایت از مخابرات قم کردیم هیچ کاری نکردند اما اگه از بخش خصوصی شکایت بکنید خوب پیگیری میکنند
    اما فکر کنم دستشون با مخابرات تو یک کاسه باشه
    Last edited by khoodet; 30-05-2014 at 04:49.

  5. این کاربر از khoodet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #4
    کاربر فعال سرویس دهنده های اینترنت Le0nard0's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2010
    پست ها
    2,413

    پيش فرض

    اگه با شیب ملایم شکایت کنی حتما با شیب ملایم به شکایتت رسیدگی میشه

  7. #5
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Apr 2012
    پست ها
    573

    پيش فرض

    یک نفر هم پیدا نمی کنید از شکایت به نتیجه رسیده باشه ..

  8. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مشهد مقدس
    پست ها
    364

    پيش فرض

    من از صبانت اینترنت داشتم، توی عید درخواست تخلیه خط دادم، بعد از دو سه روز که خبری نشد زنگ زدم گفتن که تا 16 فروردین تخلیه نمیشه
    بعد یک شکایت نوشتم، فرداش خطم رو تخلیه کردن

  9. #7
    آخر فروم باز aa12's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    پست ها
    1,034

    پيش فرض

    این سامانه شکایت کارش درسته
    من خودم از پیشگامان به خاطر عدم اجرای مصوبه 181 (کاهش 20 درصدی تعرفه اینترنت ADSL) شکایت کردم
    مجبور شد کاهش بده

    جهت آشنایی با مصوبه 181 که در تاریخ 22 بهمن 1392 به شرکت ها ابلاغ شده ، [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] و [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] رو ببینید



  10. #8
    اگه نباشه جاش خالی می مونه qatreh's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2009
    پست ها
    274

    پيش فرض

    من شنبه شکایت کردم از صبانت به خاطر عدم تخلیه خط...هنوز که هنوزه بعد از گذشت 3 روز خطم جمع آوری نشده....اگه کسی بخاد از صبانت تخلیه خط بگیره باید از یک سال قبل به فکر باشه

  11. #9
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Mar 2010
    پست ها
    5

    پيش فرض

    آسیاتک افتضاحه. من خودم یک مگ نامحدود دارم ماهی 51 هزار تومن سرهت دانلود 40 تا 50 کیلوبایته روزی حداقل 10 بار هم قطع و وصل میشه

  12. #10
    داره خودمونی میشه 147milad's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2012
    پست ها
    175

    پيش فرض

    این جور که معلومه شرکت ها خیلی ازین تنظیم مقررات میترسن.من 1 شکایت از وایمکس ایرانسل زدم 2 روز بعد از ایرانسل زنگ زدن طرف میگفت اقا زنگ برن پشتیبانی جواب میدیم چرا از تنظیم مقررات اقدام کردی و ازین حرفا به نظرم اگه خرابش نکنن این سایت خیلی کارش درسته.

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •