تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 11

نام تاپيک: من دنبال موضوعي مي گردم تا دربارش برنامه بنويسم c++

  1. #1
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    پست ها
    1

    13 من دنبال موضوعي مي گردم تا دربارش برنامه بنويسم c++

    من دنبال موضوعي مي گردم تا دربارش برنامه بنويسم c++

  2. #2
    داره خودمونی میشه mohammadrdeh's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    پست ها
    24

    پيش فرض

    در چه سطحي مي خواي؟
    بيشتر توضيح بده

  3. #3
    داره خودمونی میشه armanprogrammer's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    کزج
    پست ها
    27

    پيش فرض

    اگه 8 وزيرو ننوشتي خيلي عاليه

  4. #4
    داره خودمونی میشه Last Killer's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    Mashhad
    پست ها
    47

    12

    سعي كن جدول ضرب رو با يك حلقه for بنويسي

  5. #5
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    پست ها
    12

    پيش فرض

    آقایان دکتر و آخرین قاتل :
    من جدول ضرب يا اين مسائل ساده رو نمي خوام
    ميخوام پورت سريال رو با ميكروكنترلر ارتباط بدم؟؟؟؟
    اگه تونستي كمكم كني برام بفرست به آدرس [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    فعلا
    Last edited by mahdiimani; 13-09-2006 at 09:57.

  6. #6
    حـــــرفـه ای
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    پست ها
    793

    پيش فرض

    سلام.
    سوالتون رو در يه topic جداگانه مطرح كنيد.
    در مورد ارتباط ميكرو كنترولر يا serial port بايد بگم كه اولا نگفتيد از كدوم ميكرو استفاده ميكنيد.
    اگه از نسل جديد ميكرو ها , يعني ميكرو كنترولر هاي AVR كه از ارتباط serial پشتيباني ميكنن فقط نياز به
    يك گيت Not داريد تا استاندارد RS-232 رو با TTL سازگاركنيد.
    براي ارتباط با port Com كافي با استفاده از CreateFile يك HANDLE به Com مورد نظرتون ايجاد كنيد.
    و براي Set كردن پارامترهاي Com از اين structure ها ميتونيد استفاده كنيد:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    كه براي كارتون كافي از همين دو structure استفاده كنيد.
    براي Read و Write هم واضحه كه ميتونيد از توابع زير استفاده كنيد:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  7. #7
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    پست ها
    7

    پيش فرض

    من دنبال موضوعي مي گردم تا دربارش برنامه بنويسم c++
    اگه مي‌خواي به من يه ايمل بزن کلي برات کار دارم
    فقط بايد قول بدهي تو حلش بهم کمک کني چون من يه آماتور #C هستم با کلي مساله بکر
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    باي

  8. #8
    پروفشنال rezapazahr's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    اهواز
    پست ها
    526

    12

    سلام خدمت شما

    ان شاءالله در تمامي مراحل زندگي موفق وسربلند باشيد

    به قدري پاسخ اين چند سئوال برام مهمه كه حاضرم در قبال حل اين مسائل از شرمندگي شما و همگي در بيام... هر چند كه باز نميتونم از شرمندگيتون در بيام

    (هرچندتاشونم كه حل كنيد باز ممنونم)

    فقط تورو به خدا هر چه سريع تر جواب بديد(از دوستان اگه كسي پاسخ سئوالات رو ميدونست دريغ نكنه)

    سئوال اول:

    کلاسی به نام Tictactoe تعریف کنید که با آن بتوانید دوز بازی را انجام دهید . این کلاس حاوی یک آرایه دو بعدی 3*3 و از نوع صحیح است . سازنده کلاس باید عناصر را برابر صفر قرار دهد . دو بازیکن
    بازی می کنند . بازیکن اول عدد 1 را در مربعی قرار می دهد و بازیکن دوم عدد 2 را در مربعی قرار می دهد . حرکتها باید در خانه های خالی انجام شوند . پس از هر حرکت ، کنترل می کنید که آیا کسی برنده شده است یا خیر. برنامه باید بتواند نوبت را رعایت کند و مشخص کند که کدام بازیکن باید اول شروع کند.


    سئوال دوم


    کلاسی به نام date ایجاد کنید که قابلیتهای زیر را داشته باشد
    تاریخ را با فرمتهای زیر به خروجی ببرد.
    • ddd yyyy
    • mm/dd/yy
    • month 14,1999
    ب . سازنده هایی داشته باشد که بتواند تاریخ را به هر یک از سه شکل فوق مقدار اولیه دهد.


    سؤال 3:


    کلاسی به نام saving برای حساب پس انداز ایجاد کنید . یک عضو داده ای
    استاتیک به نام rate تعریف کنید که نرخ بهره ماهانه را نگهداری می کند. هر عضو کلاس حاوی یک داده اختصاصی به نام savebal است که میزان موجودی را مشخص می کند تابع عضوی به نام Calculate() بنویسید که بهره ماهانه را با ضرب savebal در
    rate و تقسیم آن بر 12 محاسبه می کند . این بهره باید به savebal اضافه شود. تابع عضو استاتیک به نام Modify() بنویسید که بتواند مقدار rate را عوض کند. برنامه ای
    بنویسید که این کلاس را به کار گیرد . دو شی ء از این کلاس را ایجاد کنید و نام آنها را s1 و s2 انتخاب کنید موجودی آنها را به ترتیب 10000 و 15000 و نرخ بهره را 3%
    در نظر بگیرید . سپس بهره ماهانه را حساب کرده ، موجودی جدید را برای هر شی ء چاپ کنید . سپس نرخ بهره را با تابع عضو استاتیک به 4% تغییر دهید و محاسبات را دوباره انجام داده خروجی را تولید کنید.


    سؤال 4:

    یکی از مثالهای جالب در خصوص تعریف مجدد عملگر () این است که دسترسی به عناصر آرایه دو بعدی را راحت تر می کند یعنی به جای اینکه عناصر
    آرایه دو بعدی را به صورت X[i][j] دستیابی کنیم بتوانیم به صورت X(i,j) به آن
    دستیابی داشته باشیم . تابع عملگری بنویسید که این کار را انجام دهد.




    سؤال 5:

    کلاسی برای چند جمله ای ایجاد کنید نمایش داخلی کلاس چند جمله ای (polynominal) آرایه ای از جملات است هر چند جمله حاوی یک ضریب و یک توان است به عنوان مثال جمله 2*4 دارای ضریب 2 و توان 4 است. توابعی برای دریافت چند جمله ای بنویسید. کلاس باید قابلیت های زیر را داشته باشد
    · عملگر + را برای جمع دو چند جمله ای مجدداً تعریف کنید.
    · عملگر – را برای تفریق دو چند جمله ای مجدداً تعریف کنید.
    · عملگر انتساب را برای انتساب یک چند جمله ای به چند جمله ای دیگر مجدداً تعریف کنید.
    · عملگر * را برای ضرب دو چند جمله ای مجدداً تعریف کنید.
    · عملگر های += ، -= ، *= را برای چند جمله ایها مجدداً تعریف کنید.


    سؤال 6 : سلسله مراتبی را برای کلاس Quadrilateral ، Trapezoide،
    Prallelogram،Rectangle و quareبنویسید. از Quadrilateralبه عنوان
    کلاس پایه سلسله مراتب استفاده کنید . این سلسله مراتب را با جزئیات
    کامل رسم کنید . داده های اختصاصی Quadrilateral باید مختصات چهار گوشه
    Quadrilateral باشد . برنامه ای بنویسید که اشیایی از این کلاس را ایجاد کرده نمایش دهد.




    سؤال 7:


    نام هر شکلی را که به ذهن شما می رسد یادداشت کنید ( دو بعدی یا سه بعدی)
    و سپس آن شکلها را در یک سلسله مراتب شکل نشان دهید . کلاس پایه را shape در نظر بگیرید . کلاس های twodime و threedime از آن مشتق می شوند . پس از رسم سلسله مراتب
    هر یک از کلاس های این سلسله مراتب را تعریف کنید.



    8- برنامه مربوط به سیستم حقوق و دستمزد را که در این فصل آمده است طوری تغییر دهید که اعضای اختصاصی birthdate (شی ای از نوع date ) و code (از نوع صحیح ) را به کلاس employee اضافه کند. فرض کنید این سیستم ، هر ماه یک بار اجرا می شود برنامه هنگام محاسبه حقوق کارکنان اگر ماه جاری ، تاریخ تولد کارمندی بود ، به حقوق وی 5% اضافه کند.



    9- سلسله مراتب وراثت را که در تمرین 10 فصل 10 ایجاد کردید ، طوری تغییر دهید که کلاس
    Shape یک کلاس انتزاعی باشد که حاوی رابطی یه سلسله مراتب باشد . twodime و threedime را از کلاس shape مشتق کنید . این کلاس را چاپ کنید . توابع مجازی Area و Volume را نیز منظور کنید تا در هر شی ء بر حسب نیاز به درستی عمل کنند. برنامه ای بنویسید که سلسله مراتب کلاس shape را امتحان کند.





    10- یک تابع کلی برای جستجوی دو دویی بنویسید سپس برنامه ای بنویسید که آن را برای انواع مختلفی از اطلاعات به کار گیرد.




    11- یک تابع کلی بنویسید که یک آرایه و یک مقدار را به عنوان پارامتر دریافت کرده ، محل اولین
    وقوع آن مقدار را در آرایه برگرداند ، چنانچه آن مقدار در آرایه موجود نبود ، مقدار -1 را برگرداند.



    بسيار بسيار ممنون اون كسيم كه سريع تر كمكي در حق ما بكنه

    يا علي





  9. #9
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Oct 2012
    پست ها
    3

    پيش فرض اینم برنامه#include

    #include#include
    using namespace std;
    class tic_tac_toe{ private:
    int counter;
    char matrix[3][3];
    bool player; //true for Player1:X ----- //false for Player2:O-----
    public:
    tic_tac_toe();
    void display();
    void change_player();
    bool check_win();
    void get_info();
    int get_player();
    void add_to_counter();
    int get_counter();
    };
    tic_tac_toe::tic_tac_toe(){ counter = 0; for(int i=0;i<3;i++) for(int j=0;j<3;j++) matrix[i][j]='\0'; player=true;//Player1
    }
    void tic_tac_toe::display(){
    cout<<"_________________________________________________ _______"<<endl;
    cout<<"\n\t\t\t 1 2 3"; cout<<"\n\t\t\t 1 "<<matrix[0][0]<<" | "<<matrix[0][1]<<" | "
    <<matrix[0][2]<<endl;
    cout<<"\t\t\t 2 "<<matrix[1][0]<<"| "<<matrix[1][1]<<" | "
    <<matrix[1][2]<<endl;
    cout<<"\t\t\t 3 "<<matrix[2][0]<<" | "<<matrix[2][1]<<" | "
    <<matrix[2][2]<<endl;
    cout<<"\n_______________________________________________ _________"<<endl;[FONT=Consolas] cout<<endl;}[FONT=Consolas]void tic_tac_toe::change_player(){ if(player) player=false; else player=true;}bool tic_tac_toe::check_win(){ if(matrix[0][0]==matrix[0][1] && matrix[0][1]==matrix[0][2] && matrix[0][0]!='\0') return true; else if(matrix[1][0]==matrix[1][1] && matrix[1][1]==matrix[1][2] && matrix[1][0]!='\0') return true;
    else if(matrix[2][0]==matrix[2][1] && matrix[2][1]==matrix[2][2] && matrix[2][0]!='\0') return true; else if(matrix[0][0]==matrix[1][0] && matrix[1][0]==matrix[2][0] && matrix[0][0]!='\0') return true; else if(matrix[0][1]==matrix[1][1] && matrix[1][1]==matrix[2][1] && matrix[0][1]!='\0') return true; else if(matrix[0][2]==matrix[1][2] && matrix[1][2]==matrix[2][2] && matrix[0][2]!='\0') return true; else if(matrix[0][0]==matrix[1][1] && matrix[1][1]==matrix[2][2] && matrix[0][0]!='\0') return true; else if(matrix[0][2]==matrix[1][1] && matrix[1][1]==matrix[2][0] && matrix[0][2]!='\0')
    return true; else return false;}void tic_tac_toe::get_info(){ int col=4,row=4; if(player)//true-player1 {
    cout<<"Player1 is your turn: "<<"\n"; cout<<"Row:"; cin>>row; cout<<"column:"; cin>>col; while(col>3||row>3||(matrix[row-1][col-1]=='X'||
    matrix[row-1][col-1] == 'O')) { cout<<"Sorry! It's Illegal move,
    Insert another move:"
    <<"\n"; cout<<"Row: ";
    cin>>row; cout<<"Column: "; cin>>col; } matrix[row-1][col-1]='X'; } else if(!player)//false-player2 { cout<<"Player2 is your turn: "<<"\n"; cout<<"Row:"; cin>>row; cout<<"column:"; cin>>col; while(col>3||row>3||(matrix[row-1][col-1]== 'X'
    || matrix[row-1][col-1] == 'O'))
    { cout<<"Sorry! It's Illegal move, Insert
    anothermove:"
    <<"\n"; cout<<"Row: "; cin>>row; cout<<"Column: "; cin>>col; } matrix[row-1][col-1]='O'; }}int tic_tac_toe::get_player(){ if(!player) return 1; else return 2;}void tic_tac_toe::add_to_counter(){ counter++;}int tic_tac_toe::get_counter(){ return counter;}int main(){ char choose='y'; while(choose== 'y' || choose == 'Y') { tic_tac_toe obj; obj.display(); while(!obj.check_win() && obj.get_counter()<9) { obj.get_info(); obj.change_player(); obj.add_to_counter(); obj.display(); } if(obj.get_counter()<9 && obj.get_counter()!=0 )[FONT=Consolas] cout<<"Congratulations! Player"<
    Last edited by banihanifh; 03-11-2012 at 15:11. دليل: بد بود

  10. #10
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Oct 2012
    پست ها
    3

    پيش فرض

    include#include
    using namespace std;
    class tic_tac_toe{ private:
    int counter;
    char matrix[3][3];
    bool player; //true for Player1:X ----- //false for Player2:O-----
    public:
    tic_tac_toe();
    void display();
    void change_player();
    bool check_win();
    void get_info();
    int get_player();
    void add_to_counter();
    int get_counter();
    };
    tic_tac_toe::tic_tac_toe(){ counter = 0; for(int i=0;i<3;i++) for(int j=0;j<3;j++) matrix[i][j]='\0'; player=true;//Player1
    }
    void tic_tac_toe::display(){
    cout<<"_________________________________________________ _______"<<endl;
    cout<<"\n\t\t\t 1 2 3"; cout<<"\n\t\t\t 1 "<<matrix[0][0]<<" | "<<matrix[0][1]<<" | "
    <<matrix[0][2]<<endl;
    cout<<"\t\t\t 2 "<<matrix[1][0]<<"| "<<matrix[1][1]<<" | "
    <<matrix[1][2]<<endl;
    cout<<"\t\t\t 3 "<<matrix[2][0]<<" | "<<matrix[2][1]<<" | "
    <<matrix[2][2]<<endl;
    cout<<"\n_______________________________________________ _________"<<endl;[FONT=Consolas] cout<<endl;}[FONT=Consolas]void tic_tac_toe::change_player(){ if(player) player=false; else player=true;}bool tic_tac_toe::check_win(){ if(matrix[0][0]==matrix[0][1] && matrix[0][1]==matrix[0][2] && matrix[0][0]!='\0') return true; else if(matrix[1][0]==matrix[1][1] && matrix[1][1]==matrix[1][2] && matrix[1][0]!='\0') return true;
    else if(matrix[2][0]==matrix[2][1] && matrix[2][1]==matrix[2][2] && matrix[2][0]!='\0') return true; else if(matrix[0][0]==matrix[1][0] && matrix[1][0]==matrix[2][0] && matrix[0][0]!='\0') return true; else if(matrix[0][1]==matrix[1][1] && matrix[1][1]==matrix[2][1] && matrix[0][1]!='\0') return true; else if(matrix[0][2]==matrix[1][2] && matrix[1][2]==matrix[2][2] && matrix[0][2]!='\0') return true; else if(matrix[0][0]==matrix[1][1] && matrix[1][1]==matrix[2][2] && matrix[0][0]!='\0') return true; else if(matrix[0][2]==matrix[1][1] && matrix[1][1]==matrix[2][0] && matrix[0][2]!='\0')
    return true; else return false;}void tic_tac_toe::get_info(){ int col=4,row=4; if(player)//true-player1 {
    cout<<"Player1 is your turn: "<<"\n"; cout<<"Row:"; cin>>row; cout<<"column:"; cin>>col; while(col>3||row>3||(matrix[row-1][col-1]=='X'||
    matrix[row-1][col-1] == 'O')) { cout<<"Sorry! It's Illegal move,
    Insert another move:"
    <<"\n"; cout<<"Row: ";
    cin>>row; cout<<"Column: "; cin>>col; } matrix[row-1][col-1]='X'; } else if(!player)//false-player2 { cout<<"Player2 is your turn: "<<"\n"; cout<<"Row:"; cin>>row; cout<<"column:"; cin>>col; while(col>3||row>3||(matrix[row-1][col-1]== 'X'
    || matrix[row-1][col-1] == 'O'))
    { cout<<"Sorry! It's Illegal move, Insert
    anothermove:"
    <<"\n"; cout<<"Row: "; cin>>row; cout<<"Column: "; cin>>col; } matrix[row-1][col-1]='O'; }}int tic_tac_toe::get_player(){ if(!player) return 1; else return 2;}void tic_tac_toe::add_to_counter(){ counter++;}int tic_tac_toe::get_counter(){ return counter;}int main(){ char choose='y'; while(choose== 'y' || choose == 'Y') { tic_tac_toe obj; obj.display(); while(!obj.check_win() && obj.get_counter()<9) { obj.get_info(); obj.change_player(); obj.add_to_counter(); obj.display(); } if(obj.get_counter()<9 && obj.get_counter()!=0 )[FONT=Consolas] cout<<"Congratulations! Player"<

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •