تبلیغات :
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 6 از 6

نام تاپيک: سوال در مورد multi uv

  1. #1
    آخر فروم باز p30worldapm's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,072

    13 سوال در مورد multi uv

    سلام
    می خوام یه کاراکتر مثل چتر های انیمیشن The Blue Umbrella پیکسار، درست کنم. یعنی کل جسم یه یو وی و یه متریال داشته باشه؛ و یه تیکه از جسم که صورت کاراکتره، یه یو وی جدا داشته باشه که بتونم به اون تیکه یه تکسچر جدا بدم و صورت رو درست کنم. این جوری می تونم چندین تا تکسچر کوچیک برای حالتهای مختلف صورت داشته باشم و یه تکسچر هم برای بقیه بدن. نمی خوام حجم تکسچرهام زیاد بشه می خوام تو موتور بازی سازی ازش استفاده کنم. توی بعضی از آموزش های ماری و مادباکس دیدم که یه جسمی که میارن تو نرم افزار چند تا یو وی داره. مثلا کل کاراکتر یه یو وی 1024پیکسل داره و صورتش جدا یه یو وی دیگه 1024 پیکسل داره که کیفیت صورت بیشتر باشه. چه جوری می شه یه همچین چیزی رو تو مکس ساخت؟
    یه آموزش تو یوتوب دیدم که یه نفر یه متریال "مولتی ساب آبجکت" درست کرد بعد به فیس ها "آی دی" مختلف داد و برای فیس های هر "آی دی" رو جدا انتخاب می کرد و مدیفایر "یو وی دابلیو آنرپ" رو به هر "آی دی جدا می داد و اون رو آنرپ می کرد. بعد برد تو یو دی کی و به هر آی دی یه تکسچر جدا داد. من هم این کار رو کردم جسمم رو بردم تو یونیتی و جسمم دو تا متریال داشت و هرتکسچر رو به یه متریال دادم و درست کار کرد. ولی وقتی بردمش توی مادباکس و ماری، هر دو تا یو وی افتاده بود رو هم. یعنی رو یکی از ضلعها که نقاشی می کشیدم روی اون تکه جدا که یه آی دی دیگه و یو وی جدا داشت هم کشیده می شه!
    این روشی که گفتم رو می شه درست کرد؟ یا روش دیگه ای هست؟

  2. #2
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    -^.
    پست ها
    1,713

    پيش فرض

    روش درسته
    ولی نمی دونم چرا همچین مشکلی پیش میاد؟
    شما اولی می بری توی udk بعد توی مادباکس یا نه مستقیم از مکس به مادباکس ؟

  3. #3
    آخر فروم باز p30worldapm's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,072

    پيش فرض

    یه اکسپورت با fbx گرفتم و بردم تو مادباکس و یه اکسپورت هم با obj بردم تو ماری. اون fbx توی یونیتی درست کار می کرد ولی تو مادباکس میافتاد رو هم!

  4. #4
    پروفشنال smspersia's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    خرم آباد
    پست ها
    560

    پيش فرض

    به نظرم از نرم افزار یووی لایوت استفاده کنی خیلی بهتره و سریعتر کار باهاشم خیلی اسونه
    UVLayou

  5. #5
    آخر فروم باز p30worldapm's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,072

    پيش فرض

    یعنی شما این کاری که من گفتم رو می کنین، یه همچین مشکلی ندراین؟

  6. #6
    پروفشنال smspersia's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    خرم آباد
    پست ها
    560

    پيش فرض

    اره
    این نرم افزار میتونه به شما یووی رو یک تیکه یا چند تیکه بده

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •