زومیت – برندهای محلی تلفنهای هوشمند در هندوستان بسیار محبوبتر از سایر برندهای موجود در بازار هستند، بطوریکه این تلفنهای هوشمند ۵۰ درصد از کل بازار تلفنهایهوشمند را در شامل میشود، در حالی که نوکیا ۵ درصد از این بازار را در اختیار دارد.
پشتیبانی قوی که از طرف برندهای محلی انجام میشود، سیاست مناسبی است که گویا موفقیتهایی را نیز برای این تولیدکنندهها در برداشته است.
Xolo یکی از تولیدکنندههای تلفنهای هوشمند در هند است که با انجام مصاحبهای با روزنامهی Economic Time of India هند، نوید تولید تلفنهوشمند ویندوز فونی را در سال آتی میلادی داده است.
ویکاسسگال، موسس کمپانی Xolo، در اینباره چنین اظهار نظر کرده است:
بهاحتمال بسیار ما اولین تلفنهوشمند ویندوز فون خود را در نیمهی اول سال آتی میلادی به بازار عرضه خواهیم کرد، ازاینرو ما تبدیل به اولین کمپانی هندی خواهیم شد که در زمینهی تولید تلفنهوشمند ویندوز فونی فعالیت میکند.
قیمت این تلفنهای هوشمند بسیار متفاوت از ابزارهای اندرویدی تولیدی این کمپانی خواهد بود که شامل تلفنهای هوشمندو تبلت میشود. تلفنهای هوشمند ویندوزی این کمپانی در بازهی قیمتی ۱۵۰ تا ۳۰۰ دلار به بازار عرضه خواهند شد.
قیمت بالای این تلفنهوشمند در مقایسه با انواع اندرویدی بهدلیل هزینه ی بالاتر اکوسیستم آن است، هرچند ما اعتقاد داریم که این موضوع نیز در گذر زمان حل خواهد شد.
این تلفنهوشمند از شبکههای TD-LTE پشتیبانی خواهد کرد، که امکان استفاده از آن توسط اپراتور Bharti Airtel در ماههای آتی امکانپذیر خواهد بود.
Xolo امیدوار است تا در هر فصل ۵۰۰ هزار دستگاه از این تلفنهوشمند را بهفروش برساند و یکی دیگر از اهداف آن کسب ده درصد از بازار تلفنهای هوشمند هند تا پایان سهماههی ابتدایی سال ۲۰۱۴ میلادی است.