تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 1 از 1

نام تاپيک: قابل توجه تمامی کاربران وایمکس ایرانسل 28/09/1392 بسیار مهم

  1. #1
    حـــــرفـه ای ase_pase's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    محل سكونت
    همین اطراف
    پست ها
    610

    13 قابل توجه تمامی کاربران وایمکس ایرانسل 28/09/1392 بسیار مهم

    لطفا این پست رو کامل بخونید و حتما این موضوع رو کامل چک کنید و در صورت داشتن مشکل مشابه حتما به 707 زنگ بزنید و مشکل رو اعلام کنید و حتما شماره پیگیری برای مشکلتون دریافت کنید :

    به طور کلی:

    از چند روز پیش حجم مصرفی دوره فعلی و دوره گذشته تعداد احتمالا زیادی از کاربرای سرویس های وایمکس ایرانسل (به خصوص کاربران سرویس های نامحدود) چند برابر شده و در بعضی موارد حتی از میزان حداکثری دانلود هم بیشتر شده و بعد از اون هم ایرانسل به کاربرهایی که این اتفاق برای اون ها افتاده اس.ام.اس داده که "شما خط مشی مصرف رو رعایت نمیکنید" و به زبان ساده زیادی حجم مصرف میکنید و باید کمتر دانلود کنید. اگه این مشکل برای شما هم اتفاق افتاده حتما...حتما...حتما باید به 707 زنگ بزنید و مشکل خودتون رو اعلام کنید. با توجه به نوعی عجیب بودن مشکل ممکنه که پشتیبان های 707 قبول نکنند که مشکلی هست و اشتباه از شما هست ولی باید به وجود موشکل اصرار کرد و درخواست کرد میزان مصرفی رو با ریز مصرف مقایسه کنن و شماره پیگیری به شما برای حل مشکلتون بدن.
    مهمترین نکته توی این بحث اینه که حتما این قضیه به تمام کاربران ایرانسل اطلاع رسانی بشه و حتما این موضوع چک بشه و به اطلاع ایرانسل برسه تا ایرانسل مشکل رو حل کنه.

    =======

    دوشنبه همین هفته 25/09/1392 متوجه شدم و در قسمت میزان ترافیک مصرفی Ecare میزان ترافیک مصرفی من توی دوره فعلی و دوره های گذشته خود به خود بیشتر از 2 برابر شده و توی بعضی قسمت ها میزان مصرف اعلام شده حتی از میزان حداکثری دانلود که فقط روی کاغذ ممکن هست هم بیشتر شده:



    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] هم گفتم تا ببینم بقیه هم مشکل مشابه دارن یا نه که چند کاربر دیگه هم اعلام کردن که مشکل مشابه من رو دارن و ترافیک مصرفی دوره های گذشته اون ها هم چند برابر شده :
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    این مورد رو توی یکی از سایت های دیگه هم دیدم و اونجا هم مشکل مشابه برای کاربرها وجود داشته :
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    با توجه به اینکه این مشکل برای کاربرهای مختلف به وجود اومده و اس.ام.اس برای خط مشی مصرف که نتیجه اش میتونه رفتن به لیست سیاه برای کاربرها و قطع سرویس ها باشه لطفا حتما میزان ترافیک مصرفی خودتون رو چک کنید و در صورت وجود مشکل حتما با 707 تماس بگیرید و مشکل رو اطلاع بدین. باتوجه به خاص بودن این مشکل ، توی تماس با 707 پشتیبان ها ممکن هست که قانع نشن که مشکلی باشه و مشکل رو به شما ربط میدن ولی حتما باید اون ها رو قانع و به مشکلتون اصرار کنید تا مشکل رو پیگیری و به شما ، شماره پیگیری بدن.


    بازهم تاکید میکنم که لطفا حتما حتما حتما این وضعیت رو چک کنید و حتما به تمام کاربرهای وایمکس ایرانسل که میشناسید این وضعیت رو اطلاع بدین

    هم اکنون این بحث در تاپیک ایرانسل در جریان هست و جهت مشارکت در بحث و اعلام وضعیتتون می تونید در انجا پست خودتون را ارسال کنید
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    Last edited by zed2; 25-01-2014 at 01:51. دليل: اضافه کردن لینک تاپیک-


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •