تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 8 از 8

نام تاپيک: قطع کامل سیگنال مودم وای کس BM635 دو یا سه روز درهفته ( کمک فوری )

  1. #1
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Oct 2013
    پست ها
    5

    پيش فرض قطع کامل سیگنال مودم وای کس BM635 دو یا سه روز درهفته ( کمک فوری )

    سلام دوستان مودم وای مکس من حدود یک ماهه که به طور ناگهانی قطع میشه ( خاموش شدن چراغ سیگنال ) و دو سه روز بعد دوباره وصل میشه از شبکه نیست چون بارها با ایرانسل تماس گرفتم ، یکی از تکنسین ها میگفت "نیم سوز" شده !!! چیکار کنم ؟ تعمیر میشه ؟ یا باید تعویض بشه ؟ لطفا راهنمائی کنید
    راستش من با این تعبیر "نیم سوز" مشکل دارم ، یعنی چی مگه کنده ست که نیم سوز شده ؟!!! ضمنا آپگرید هم کردم ( پارسال . به آخرین ورژن ) ولی دوباره آپگرید نمیشه خواهش میکنم دوستان متخصص راهنمائی کنن من منتظرم
    Last edited by peyman_xp; 30-10-2013 at 14:03.

  2. #2
    داره خودمونی میشه enigma110's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2012
    پست ها
    66

    پيش فرض

    سلام منم به همچين مشكلي خوردم مثلا شب ساعت 12 كل چراغ انتن مي پريد صبح وصل شده و تمام چراغ ها روشن مي شن دليلش به احتمال قوي اپراتور هستش

  3. #3
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Oct 2013
    پست ها
    5

    پيش فرض

    آخه سه روز ؟! دو روز ؟! نه دوست عزیز چند ساعت که تقریبا عادیه ولی ممنون که توجه کردید

  4. #4
    حـــــرفـه ای FerineFast's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    IL
    پست ها
    1,439

    پيش فرض

    اگه مشکل سخت افزاری باشه باید گارانتی داشته باشه براتون تعویض کنند ولی میتونه قطعی شبکه ایرانسل در منطقه شما باشه وقتی قطع میشه برید داخل تنظیمات مودم ببینید سیگنال در چه وضعیتی هست. و Log مودم رو هم چک کنید.

  5. #5
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Oct 2013
    پست ها
    5

    پيش فرض

    اگه مشکل سخت افزاری باشه باید گارانتی داشته باشه براتون تعویض کنند ولی میتونه قطعی شبکه ایرانسل در منطقه شما باشه وقتی قطع میشه برید داخل تنظیمات مودم ببینید سیگنال در چه وضعیتی هست. و Log مودم رو هم چک کنید.
    ممنون دوست عزیز وقتی قطع میشه مودم ئر حالت connecting قرار میگیره و همه پارامترها صفر میشه

  6. #6
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Oct 2013
    پست ها
    5

    پيش فرض

    اگه مشکل سخت افزاری باشه باید گارانتی داشته باشه براتون تعویض کنند ولی میتونه قطعی شبکه ایرانسل در منطقه شما باشه وقتی قطع میشه برید داخل تنظیمات مودم ببینید سیگنال در چه وضعیتی هست. و Log مودم رو هم چک کنید.
    ممنون دوست عزیز وقتی قطع میشه مودم در حالت connecting قرار میگیره و همه پارامترها صفر میشه

  7. #7
    حـــــرفـه ای FerineFast's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    IL
    پست ها
    1,439

    پيش فرض

    اگه سیگنال صفر میشه و مدت زیادی هم قطع هست و پشتیبانیم در مورد قطعی منطقه شما چیزی نمی گه مشکل از مودم هست.

  8. #8
    داره خودمونی میشه Mostafa Mohtashami's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2005
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    51

    پيش فرض

    اگه سیگنال صفر میشه و مدت زیادی هم قطع هست و پشتیبانیم در مورد قطعی منطقه شما چیزی نمی گه مشکل از مودم هست.
    من هم این مشکل رو یک ماهه که دارم ، ممکن با Update Firmware مشکل حل بشه ؟ کسی اینجا Firmware BM635 رو داره؟ اگر کسی لطف کنه بذاره ما تست کنیم.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •