تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 2 از 2

نام تاپيک: درخواست هماری برای شکایت از ایرانسل

  1. #1
    داره خودمونی میشه dear.afghan's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    پست ها
    27

    13 درخواست هماری برای شکایت از ایرانسل

    سلام : ,هتما برای شما هم پیش آمده و قتی بسته gprs میخری> بسته که تمام میشه شروع میکنه به کم کردن از اعتبار سیم کارت. در عرض چند دقیقه تمام اعتبار تمام میشه !
    منظورم اینه که نباید بدون اجازه از شارژ سیم کارت استفاده کنه! میتونن اینترنت را قطع کنند و یا حدافل یه بیام بفرسته . بسته شما به پایان رسیده آیا مایلید ادامه دهید( مثل یه همچین پیامی) به خدمات امتی ان ایرانسل زنگ زدم .کارمندش میگه شما میتونید از کد *141*10# اسفتاده کنیید جهت استعلام هر وقت بسته جی پی آر اس تمام شد خودتون اینترنت را قطع کنند . بهش گفتم وقتی یه فایلی را میگزارم برای دانلود نمیشه که دم به ساعت نگاه کنم که چقدر از بسته مانده! بنده خدا گفت شما راست میگی ولی کاری از دست من برنمیاد صدای شماضیط میشه ومسولان میشنوه!
    به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هم زنگ زدم زم گفت من پیگری میکنم ولی شما برید به سایت هم شکایتتون مطرح کنید تا مکتوب بشه. به سایش هم رفتم ولی من که فرم را پیدا نکردم که به این نوع شکایت مربوط بشه.از شما خواهش میکنم یا به شمارس زنگ بزنید و یا تو سایتش شکایتتون را مطرح کنید (جای شکایت را پیدا کردی لیکش را بگذارید تا بقیه هم اسفاده کنه)
    سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  2. #2

  3. این کاربر از SNOW PATROL بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •