تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 11

نام تاپيک: بازی Project Death Awaits

  1. #1
    آخر فروم باز BZ7's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2009
    محل سكونت
    Vice City
    پست ها
    1,339

    پيش فرض بازی Project Death Awaits

    سلام خدمت دوستان تنبل بازی ساز !

    بنده غیر از پروژه Operation Defending Hope مشغول ساخت یه بازی ماجرایی ترسناک دیگه هم هستم که در مراحل اولیه ساخت هست
    سبک بازی تلفیقی از Silent Hill و Resident Evil های قدیمی هست

    نام بازی : Project Death Awaits
    موتور : Unity 4.2 DX11
    زبان اسکریپ : C-Sharp
    مدل سازی : 3ds max / Zbrush به غیر از مدل های آماده
    انیمیشن Motion Capture با استفاده از Microsoft Kinect

    تقریبا 80% مدل های بازی آماده و از سایت های مجانی هستن که تغییرشون دادم چون با توجه به حجم بازی و وقت گیر بودن مدل سازی ها برای 1 نفر کاری تقریبا غیر ممکن هست !
    یک سری از اسکریپت های بازی نوشته شده
    انیمیشن های کاراکتر ها به صورت Motion Capture خواهد بود البته در صورتی که بتونم Microsoft Kinect پیدا کنم ! دوستان همه خسیس تشریف دارن و هیچ کس حاضر به قرض دادن دستگاهش نیست
    دوربین بازی هم ترکیبی از دوربین Resident Evil 3 و Resident Evil Outbreak هستش
    در مورد ظاهر بازی نظر بدید . البته تکمیل نیست ولی برای شروع بدک نیست

    یه تریلر از بازی رو هم به زودی همینجا خواهم گذاشت

    بروزرسانی 1 :
    یک دستگاه کینکت خریداری شد و نمونه ای از تست اولیه Motion Capture رو میتونید [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] مشاهده کنید
    تصمیم بر این گرفته شد تعداد نسبتا زیادی از ساختمان های بازی قابل ورود باشن که مدل سازی داخلی توسط خود بنده انجام میشه


















    Last edited by BZ7; 20-09-2013 at 02:13.

  2. 8 کاربر از BZ7 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    حـــــرفـه ای ehsan_wwe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    تهران (پایین شهرش) In The End
    پست ها
    2,557

    پيش فرض

    خیلی خوبه
    واقا خسته نباشی
    برای موشن کپچر فایلاشو برو دانلود کن سایتای زیادی به صورت رایگان قرار دادن

  4. 2 کاربر از ehsan_wwe بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    آخر فروم باز BZ7's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2009
    محل سكونت
    Vice City
    پست ها
    1,339

    پيش فرض

    خیلی خوبه
    واقا خسته نباشی
    برای موشن کپچر فایلاشو برو دانلود کن سایتای زیادی به صورت رایگان قرار دادن
    مرسی احسان جان لطف داری .
    فایل های موشن کپچر آماده خیلی محدود هستن و من واسه میان پرده های بازی نیاز به موشن کپچر اختصاصی دارم چون داستان بازی خیلی قسمت هاش در میان پرده ها روایت میشه

  6. این کاربر از BZ7 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #4
    داره خودمونی میشه Homunculus's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2013
    پست ها
    99

    پيش فرض

    براوو...
    کارت واقعا قابل ستایشه. رزیدنت اویل واسه من فقط حکم بازی رو نداره. دنیایی بوده که به معنای واقعی کلمه توش زندگی کردم. هیچ بازی تا به الان نتونسته مثل Resident Evil (البته تا سری سومش) انقدر تو زندگیم تاثیر گذار باشه. بهت تبریک می گم که انقدر محیط رو خوب طراحی کردی. اما یه امایی وجود داره و اونم اینکه:

    از اونجایی که محیط تقریبا شبیه خود بازی رزیدنت اویل و تا حدی Silent Hill ه ، اینطور به نظر میاد که داستان بازی هم از همون موضوعات طبعیت کنه درسته ؟
    از طرف دیگه محیط بازی، یه محیط غربی رو به تصویر می کشونه. من نمی دونم دقیقا قصدت از این کار چی بوده و یا داستانت کجا داره اتفاق می افته اما هر چی که هست باس یه تغییر اساسی تو فضای کار پدید بیاد و الا فرق بین این رزیدنت اویل با بقیه چیه ؟
    فقط محیط با گرافیک بهتر و یا شخصیت های جدید تر و همین ؟ اینجوری که فایده نداره.
    قبل از اینکه بخوایم رو پروژه Pandoric Disaster کار کنیم قصد بر این بودش که بیایم رو رزیدنت اویلی کار کنیم که تو ایران اتفاق می افته. یعنی با بافت ایرانی و شخصیتای ایرانی. یعنی در واقع بیایم سناریویی رو به تصویر بکشیم که توش نشون بدیم ویروس T به ایران هم رسیده و حالا می خوایم ببینیم که تو ایران چه سیاستی دنبال میشه و کار به کجا کشیده میشه ... این میشه به عنوان تقریا کاری جدید ... درسته که ایده نویی توش نیست اما حداقل کارش جدیده.

  8. این کاربر از Homunculus بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است

    BZ7

  9. #5
    آخر فروم باز BZ7's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2009
    محل سكونت
    Vice City
    پست ها
    1,339

    پيش فرض

    مرسی از جوابتون

    داستان تا حد زیادی با رزیدنت اویل متفاوت هست
    شما اگه دقت کنید تا الان فیلم ها و بازی های زیادی بر پایه زامبی ها ساخته شده که هر کدوم با دیگری از نظر داستانی متفاوت بودن اما Base اصلی روی زامبی ها بوده ، موضوع کلیشه ای هست اما دارم سعی میکنم داستان و روایتش خیلی کلیشه ای نباشه
    بالاخره این اولین تجربه بازی سازی من هست و بنده فقط 1 نفر هستم که روی این پروژه کار میکنم . اما تمام سعیم بر این بوده که حس خوب رزیدنت اویل های قدیمی رو زنده کنم اما با یک داستان کاملا متفاوت . فقط سبک دوربین و تا حدی گیم پلی بازی شبیه رزیدنت اویل هست . محیط ها در یک شهر خیالی در آمریکا اتفاق میوفته
    شخصیت اصلی یکی از سربازان نیروی دریایی هست که در جنگ خلیج شرکت داشته و اونجا زخمی میشه و مجبوره که زود هنگام بازنشسته بشه
    5 سال بعد اون توی یه شرکت امنیتی خصوصی دنبال کار میگرده و اونجا استخدام میشه ( با توجه به سابقه در ارتش )

  10. 2 کاربر از BZ7 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #6
    داره خودمونی میشه Homunculus's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2013
    پست ها
    99

    پيش فرض

    شما اگه دقت کنید تا الان فیلم ها و بازی های زیادی بر پایه زامبی ها ساخته شده که هر کدوم با دیگری از نظر داستانی متفاوت بودن اما Base اصلی روی زامبی ها بوده ، موضوع کلیشه ای هست اما دارم سعی میکنم داستان و روایتش خیلی کلیشه ای نباشه
    کاملا باهات موافقم. اتفاقا این جواب من به دوستی بودش که به تکراری بودن داستان خود ما هم اشاره داشت که [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] در موردش مفصل توضیح دادم.
    اما من یه جور دیگه ای فکر می کردم که پایین تر توضیح دادم.

    بالاخره این اولین تجربه بازی سازی من هست و بنده فقط 1 نفر هستم که روی این پروژه کار میکنم . اما تمام سعیم بر این بوده که حس خوب رزیدنت اویل های قدیمی رو زنده کنم اما با یک داستان کاملا متفاوت . فقط سبک دوربین و تا حدی گیم پلی بازی شبیه رزیدنت اویل هست . محیط ها در یک شهر خیالی در آمریکا اتفاق میوفته
    شخصیت اصلی یکی از سربازان نیروی دریایی هست که در جنگ خلیج شرکت داشته و اونجا زخمی میشه و مجبوره که زود هنگام بازنشسته بشه
    5 سال بعد اون توی یه شرکت امنیتی خصوصی دنبال کار میگرده و اونجا استخدام میشه ( با توجه به سابقه در ارتش )
    ... و تو این کار هم موفق بودی. پس کلا می خواستی وقایع تو خود آمریکا اتفاق بیافته و مسیر رو همونجا ادامه بدی. خب اینم عالیه. حتی اگه از خود همون شخصیت ها هم برای ادامه همون مسیر و همون داستان استفاده می کردی بازم عالی میشد. همونطوری که گفتم من بیشتر دنبال تقریبا کاری جدید (نه ایده ای جدید) تو این زمینه بودم که بتونه حداقل تو ایران با مخاطب های ایرانی ارتباط بیشتری برقرار کنه اما من فکر می کردم که کلا بازیت هدف خاصی نداره و در واقع فقط می خوای یه جورایی محیط رزیدنت اویل رو طراحی کنی و شخصیت بازی آیتم ها رو جا بجا کنه و همین.
    راستش من دو تا از پروژه ها تو دیدیم و نمی دونم تو این پروژه هم کمک می خوای یا نه اما من فقط و فقط از همین پروژه و پروژه خودم و هر پروژه ای که تو حال و هوای ترسناک باشه خوشم میاد. من فعلا کارم رو پروژه [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] تموم شده و الان دارم به اینور و اونور ایمیل میدم ببینم که به کجا کشیده میشه. می تونی بری چک کنی و ببینی که کاری که می خوای رو می تونم انجام بدم یا نه. اگه آره حاضرم که رو پروژه ت تا زمانیکه تکلیفم مشخص شه کار کنم. فقط به شرطی که اهل مکالمه و کار تیمی قوی باشی.

    منو در جریان بذار تا بتونیم مابقی حرفا رو خصوصی دنبال کنیم.

    فعلا...
    Last edited by Homunculus; 14-09-2013 at 16:16.

  12. این کاربر از Homunculus بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است

    BZ7

  13. #7
    آخر فروم باز BZ7's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2009
    محل سكونت
    Vice City
    پست ها
    1,339

    پيش فرض

    کاملا باهات موافقم. اتفاقا این جواب من به دوستی بودش که به تکراری بودن داستان خود ما هم اشاره داشت که [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] در موردش مفصل توضیح دادم.
    اما من یه جور دیگه ای فکر می کردم که پایین تر توضیح دادم.


    ... و تو این کار هم موفق بودی. پس کلا می خواستی وقایع تو خود آمریکا اتفاق بیافته و مسیر رو همونجا ادامه بدی. خب اینم عالیه. حتی اگه از خود همون شخصیت ها هم برای ادامه همون مسیر و همون داستان استفاده می کردی بازم عالی میشد. همونطوری که گفتم من بیشتر دنبال تقریبا کاری جدید (نه ایده ای جدید) تو این زمینه بودم که بتونه حداقل تو ایران با مخاطب های ایرانی ارتباط بیشتری برقرار کنه اما من فکر می کردم که کلا بازیت هدف خاصی نداره و در واقع فقط می خوای یه جورایی محیط رزیدنت اویل رو طراحی کنی و شخصیت بازی آیتم ها رو جا بجا کنه و همین.
    راستش من دو تا از پروژه ها تو دیدیم و نمی دونم تو این پروژه هم کمک می خوای یا نه اما من فقط و فقط از همین پروژه و پروژه خودم و هر پروژه ای که تو حال و هوای ترسناک باشه خوشم میاد. من فعلا کارم رو پروژه [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] تموم شده و الان دارم به اینور و اونور ایمیل میدم ببینم که به کجا کشیده میشه. می تونی بری چک کنی و ببینی که کاری که می خوای رو می تونم انجام بدم یا نه. اگه آره حاضرم که رو پروژه ت تا زمانیکه تکلیفم مشخص شه کار کنم. فقط به شرطی که اهل مکالمه و کار تیمی قوی باشی.

    منو در جریان بذار تا بتونیم مابقی حرفا رو خصوصی دنبال کنیم.

    فعلا...
    با تشکر !
    بازیتو دیدم . از نظر داستانی برای یه بازی ایده تقریبا جدیدی هست و اگه همراه با یک گیم پلی منحصر به فرد درست پیاده بشه یقین دارم طرفدارای خودش رو پیدا میکنه اما از نظر گرافیک ظاهری به نظرم کمی باید بیشتر کار بشه
    البته خودم تا حد کمی به مدل سازی آشنایی دارم و میدونم چه کار سخت و وقت گیری هست و انتظارات برای یک نفر نباید بالا باشه اما بازیکن به این چیزا توجه نداره و اولین چیزی که به چشم میاد اول گرافیک و گیم پلی بازی هست و بعد داستان و موسیقی و غیره
    واقعا تبریک میگم از ایده و تلاشت خیلی خوشم اومد ، این هدف رو توی کمتر کسی در ایران میشه دید

    برای همکاری این پروژه کمی پیچیده و شخصی شده و سعی دارم روی تنها کار کردن بیشتر مانور بدم به چند دلیل :
    هماهنگ شدن بازی ساز ها در ایران کار تقریبا مشکلی هست مخصوصا با توجه به اینکه کار رو با هم شروع نکردیم و سرعت اینترنت هم برای خیلی کارا پایین هست
    اگه تنها من این بازی رو ساخته باشم ممکنه ایراد کمتری نسبت به موسیقی ها و مدل های آماده ای که درش استفاده شده گرفته بشه

    اما پروژه دوم که Defending Hope هست کاملا خوشحال میشم از نظر مدل سازی و طراحی مراحل همکار خوبی مثل شما داشته باشم !
    اگر کمکی از بنده بر میاد برای بازیتون ( و دلایلی که من برای بازیم داشتم شاملش نمیشه ! ) خوشحال میشم کمکی بکنم

  14. این کاربر از BZ7 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  15. #8
    داره خودمونی میشه Homunculus's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2013
    پست ها
    99

    پيش فرض

    برای همکاری این پروژه کمی پیچیده و شخصی شده و سعی دارم روی تنها کار کردن بیشتر مانور بدم به چند دلیل :
    هماهنگ شدن بازی ساز ها در ایران کار تقریبا مشکلی هست مخصوصا با توجه به اینکه کار رو با هم شروع نکردیم و سرعت اینترنت هم برای خیلی کارا پایین هست
    اگه تنها من این بازی رو ساخته باشم ممکنه ایراد کمتری نسبت به موسیقی ها و مدل های آماده ای که درش استفاده شده گرفته بشه
    کاملا درک می کنم... راستش من دقیقا متوجه هدف این تاپیک نشدم. چون اولش اومدین تاپیکتونو با سلام خدمت دوستان تنبل بازی ساز ! شروع کردین که یه جورایی پیام همکاری رو میرسوند و از طرف دیگه تو تاپیک دیگه تون نوع همکاریتونو به صورت صریح اعلام کردین و منم فک کردم ...
    به هر حال سوء تفاهم پیش اومد. تو این راه هم براتون آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم بتونین این بازی رو به اونجایی که باید برسونین. منتظر خبرای خوب این بازی تون هستم.


    بازم مرسی
    Last edited by Homunculus; 21-09-2013 at 15:47.

  16. #9
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    May 2008
    پست ها
    1,155

    پيش فرض

    نمای جذابی داره . ولی همه چیز به نظر نو و تازه میاد و حس قدمت به بیننده القا نمیشه .

  17. این کاربر از RatAtouille بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  18. #10
    آخر فروم باز BZ7's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2009
    محل سكونت
    Vice City
    پست ها
    1,339

    پيش فرض

    با عرض پوزش بابت جواب با تاخیر !
    بنده بالاخره موفق شدم با هزار بدبختی 300 تومن جور کنم و یه Kinect کار کرده بخرم
    یه تست سریع Mocap انجام دادم و حاصل شد این ویدیو که میبینید : [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    نسبتا از نتیجه سریع کار راضی هستم . توجه داشته باشید انیمیشن هنوز برای Clean up نرفته و این فقط یه تست هست و بعد از Clean up خیلی بهتر هم میشه




    کاملا درک می کنم... راستش من دقیقا متوجه هدف این تاپیک نشدم. چون اولش اومدین تاپیکتونو با سلام خدمت دوستان تنبل بازی ساز ! شروع کردین که یه جورایی پیام همکاری رو میرسوند و از طرف دیگه تو تاپیک دیگه تون نوع همکاریتونو به صورت صریح اعلام کردین و منم فک کردم ...
    هدف من فقط اینجا معرفی بازی بود اما برای پروژه دوم از هرگونه کمکی استقبال میکنم

    به هر حال سوء تفاهم پیش اومد. تو این راه هم براتون آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم بتونین این بازی رو به اونجایی که باید برسونین. منتظر خبرای خوب این بازی تون هستم.
    بنده هم همین آرزو رو واستون دارم و امیدوارم شاهد موفقیت بازی سازان با استعدادی مثل شما باشیم

    نمای جذابی داره . ولی همه چیز به نظر نو و تازه میاد و حس قدمت به بیننده القا نمیشه .

    با تشکر . طبق داستان بازی زمان زیادی از Outbreak نمیگذره به همین دلیل بعضی محیط ها خیلی از حالت عادی خارج نشدند


    و در همینجا اعلام میکنم که تصمیم بر این گرفتم که خیلی از ساختمان های بازی قابل ورود باشن و محیط داخلی اونا رو جداگانه خودم طراحی خواهم کرد

  19. این کاربر از BZ7 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •