تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 11

نام تاپيک: درخواست راهنمایی 3ds max : تغییر سایز Environmet لود شده براساس فایل hrd در v-ray

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه sinasignal's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    محل سكونت
    TeHrAn
    پست ها
    401

    پيش فرض درخواست راهنمایی 3ds max : تغییر سایز Environmet لود شده براساس فایل hrd در v-ray

    با سلام خدمت اساتید

    من در 3ds max وقتی میخوام یک فایل hrd رو بعنوان Environmet استفاده کنم نمی دونم چطور میشه اسکیلشو عوض کرد( خیلی بزرگه)

    البته تا این حد میدونم در Environmet بعد لود hrd vray اونو روی اسلات متریال بکشم و بعد حتی میشه زاویه دیدشم عوض کنم ولی تغییر سایز کدومه؟؟


    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  2. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه sinasignal's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    محل سكونت
    TeHrAn
    پست ها
    401

    پيش فرض

    جدی واقعا یک میلیون نفر شدیم؟ ولی قبول کنید این یک میلیون نفر سال 1392 اندازه دویست - سیصد هزار نفر سال 89 فعال نیستن

  3. #3
    آخر فروم باز N O V A L I S's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    1,197

    پيش فرض

    تا جایی که می دونم مقیاس رو نمیشه تغییر داد (میشه اما کار تایل و غیر واقعی و غیر اصولی میشه) فقط Mapping Type رو روی Spherical بذارید... البته تو موتور Iray یه کارایی میشه کرد...

  4. این کاربر از N O V A L I S بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mohammad ahmadi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2013
    محل سكونت
    'P30WORLD'
    پست ها
    309

    پيش فرض

    من هم یه سئوال راجع به Environmet دارم
    چرا وقتی محیطی رو میذاریم و رندر میگیریم انعکاس محیط روی دیوار ها می افته؟ چکار باید کرد؟

  6. #5
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    -^.
    پست ها
    1,713

    پيش فرض

    خب باید بی افته
    انعکاس دیوار رو کم کن

  7. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mohammad ahmadi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2013
    محل سكونت
    'P30WORLD'
    پست ها
    309

    پيش فرض

    خب باید بی افته
    انعکاس دیوار رو کم کن
    انعکاس دیوار صفره ولی چون رنگ دیوار ها مایل به کرم هستند، بازم رنگ محیط رو منعکس میکنند عجیبه!

  8. #7
    اگه نباشه جاش خالی می مونه sinasignal's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    محل سكونت
    TeHrAn
    پست ها
    401

    پيش فرض

    تا جایی که می دونم مقیاس رو نمیشه تغییر داد (میشه اما کار تایل و غیر واقعی و غیر اصولی میشه) فقط Mapping Type رو روی Spherical بذارید... البته تو موتور Iray یه کارایی میشه کرد...
    تشکر. مجبور شدم همون تایل رو استفاده کردم بد نشد البته نه با hdr . همون bitmap عادی رو زدم

  9. #8
    اگه نباشه جاش خالی می مونه sinasignal's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    محل سكونت
    TeHrAn
    پست ها
    401

    پيش فرض

    من هم یه سئوال راجع به Environmet دارم
    چرا وقتی محیطی رو میذاریم و رندر میگیریم انعکاس محیط روی دیوار ها می افته؟ چکار باید کرد؟
    موتور رندرت چیه؟ بیشتر توی v-ray اینطور میشه منتال ری رو تستی بزن

  10. این کاربر از sinasignal بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #9
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mohammad ahmadi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2013
    محل سكونت
    'P30WORLD'
    پست ها
    309

    پيش فرض

    موتور رندرت چیه؟ بیشتر توی v-ray اینطور میشه منتال ری رو تستی بزن
    آره خب موتور رندرم وی ری هستش باید با منتال ری هم امتحان کنم شما برای گذاشتن آسمون توی مکس چکار میکنید؟

  12. #10
    اگه نباشه جاش خالی می مونه sinasignal's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    محل سكونت
    TeHrAn
    پست ها
    401

    پيش فرض

    آره خب موتور رندرم وی ری هستش باید با منتال ری هم امتحان کنم شما برای گذاشتن آسمون توی مکس چکار میکنید؟
    بستگی به کارت داره.
    1- من خودم معمارم واسه کارهام اکثرا اسمون رو ترنسپارنت میزارم و بعدا توی فتوشاپ عکس اضافه میکنم .
    2- گاها واسه انیمیشن هام (کوتاه و فقط حرکت ساده دوربین حول مسیر) از همین hrd ها استفاده میکنم واسه محیط اطرافم (زمین و اسمون) ولی متاسفانه تغییر سایزش برام مشکل ایجاد میکنه و از بعضیاش بخاطر سایزش نمیتونم استفاده کنم.
    3- بعضی وقتا دید پشت ثابته (چه عکس چه انیمیشن کوتاه) هم یه پلان پشت کار میزارم و متریال bitmap بهش میدم .بعضی وقتا نصف کره بجای پلان و یا پلان خمیده شکل بهتر جواب میده
    4- توی خود Environmet هم میشه bitmap زد (زیاد جالب نیست)

    دوستان روش دیگه ای واسه بکگراند استفاده میکنید؟
    Last edited by sinasignal; 30-08-2013 at 00:31.

  13. این کاربر از sinasignal بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •