احمد من فعلا من اینترنت ندارم تست کنم ولی دشمن ات باید در حین راه رفتن هم تیر اندازی کنه.
تیر هم بهتره LookAt کنه به این صورت BUL.LookAt(camera.MainCamera.transform.Transform(V ector(0,0,1000);
راستی مسیریابی هم گذاشتی من هیچ وقت نتواستم مسیریابی بزارم تو بازیم .اگرچه مسیریابی رو نوشتم ولی خوب زیاد خوب درنیومد.
تشکر مهندس
راستش هوش دشمنها رو دیگه نوشتم موقع حرکت تیر نمیزنن ولی اگه وقت کردم چشم
مسیریابی قسمت هوش مصنوعی دشمن هست دیگه که سه قسمت مهم داره
قسمت اول اینه که یک سری مسیر تو بازی ایجاد کنی یا همون gameobject خالی بعد همشون رو بریزی تو یه دونه که تو مرکزه بعد این کد رو بهشون میدی و به صورت اتوماتیک شماره گذاری ... کارای دیگشون انجام میشه البته به اونی که تو مرکزه کدی نمیدی
اسم همه رو هم waypoints میزاری
این کد رو بهشون میدی
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
خوب حالا تو کدی که نوشتی برای هوش مصنوعی اعمال میکنی و اون کد رو به دشمن میدی
من از یه تابع به نام Patrol که تو هوش مصنوعی ایجاد کردم برای محاسبه مکانها استفاده کردم
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
البته کدی که من برای دشنها نوشتم یکم فشرده و زیادی خلاصه است و انیم ها هم توش هست که شما اگه ازش بخوای استفاده کنی باید ست کنیش بعد یه کد کوچیک کمکی هم داره
اگه خواستی بگو برات پیام کنم
تشکر