تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 15

نام تاپيک: تست گیم پلی بازی fps

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه احمد دات's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    429

    پيش فرض تست گیم پلی بازی fps

    سلام دوستان این بازی که تک مرحله هست رو با یونیتی برنامه نویسی کردم یعنی هرچی برنامه نویسی بلد بودم ریختم تو این بازی و ساختم

    البته قبلا fps زده بودم ولی ازشون راضی نبودم ولی از این فعلا خیلی راضی هستم

    لطفا گیم پلی بازی رو تست کنید







    لینک دانلود گیم پلی اول :17 مگابایت
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    لینک گیم پلی دوم و کامل تر 30 مگابایت :
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]





    تشکر
    Last edited by احمد دات; 23-08-2013 at 01:27.

  2. 3 کاربر از احمد دات بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    سلام احمد جان خسته نباشی

    من بازی رو تست کردم.

    گیم پلی در کل خیلی جای کار داره ولی این که تونستی بیس کار اف پی اس رو در بیاری خودش خیلیه و الان میتونی وقت روی بهبود بخشیدنش بزاری.

    یکی از بزرگترین مشکل ها مچ نبودن جای نشونه گیر با تیری که زده میشه بود.

    هوش مصنوعی دشمن هم یکم ضعیف بود.

    چون میدونم هدف اصلیت پیاده سازی مکانیک بازی در مورد گیم دیزاین و لول دیزاین نظری نمیدم

  4. 2 کاربر از 3Dmajid بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه احمد دات's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    429

    پيش فرض

    سلام احمد جان خسته نباشی

    من بازی رو تست کردم.

    گیم پلی در کل خیلی جای کار داره ولی این که تونستی بیس کار اف پی اس رو در بیاری خودش خیلیه و الان میتونی وقت روی بهبود بخشیدنش بزاری.

    یکی از بزرگترین مشکل ها مچ نبودن جای نشونه گیر با تیری که زده میشه بود.

    هوش مصنوعی دشمن هم یکم ضعیف بود.

    چون میدونم هدف اصلیت پیاده سازی مکانیک بازی در مورد گیم دیزاین و لول دیزاین نظری نمیدم
    تشکر داداش
    هوش دشمنها شاید بخاطر این باشه که WAYPOINT ها رو زیاد دقیق نچیندم

    هدف گیری هم چشم

    حتما اصلاح میشه

    چند تا عکس دیگه هم میزارم



  6. 2 کاربر از احمد دات بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #4
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    احمد من فعلا من اینترنت ندارم تست کنم ولی دشمن ات باید در حین راه رفتن هم تیر اندازی کنه.
    تیر هم بهتره LookAt کنه به این صورت BUL.LookAt(camera.MainCamera.transform.Transform(V ector(0,0,1000);

    راستی مسیریابی هم گذاشتی من هیچ وقت نتواستم مسیریابی بزارم تو بازیم .اگرچه مسیریابی رو نوشتم ولی خوب زیاد خوب درنیومد.

  8. این کاربر از parvizamd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه احمد دات's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    429

    پيش فرض

    احمد من فعلا من اینترنت ندارم تست کنم ولی دشمن ات باید در حین راه رفتن هم تیر اندازی کنه.
    تیر هم بهتره LookAt کنه به این صورت BUL.LookAt(camera.MainCamera.transform.Transform(V ector(0,0,1000);

    راستی مسیریابی هم گذاشتی من هیچ وقت نتواستم مسیریابی بزارم تو بازیم .اگرچه مسیریابی رو نوشتم ولی خوب زیاد خوب درنیومد.
    تشکر مهندس

    راستش هوش دشمنها رو دیگه نوشتم موقع حرکت تیر نمیزنن ولی اگه وقت کردم چشم

    مسیریابی قسمت هوش مصنوعی دشمن هست دیگه که سه قسمت مهم داره

    قسمت اول اینه که یک سری مسیر تو بازی ایجاد کنی یا همون gameobject خالی بعد همشون رو بریزی تو یه دونه که تو مرکزه بعد این کد رو بهشون میدی و به صورت اتوماتیک شماره گذاری ... کارای دیگشون انجام میشه البته به اونی که تو مرکزه کدی نمیدی


    اسم همه رو هم waypoints میزاری


    این کد رو بهشون میدی
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    خوب حالا تو کدی که نوشتی برای هوش مصنوعی اعمال میکنی و اون کد رو به دشمن میدی

    من از یه تابع به نام Patrol که تو هوش مصنوعی ایجاد کردم برای محاسبه مکانها استفاده کردم

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    البته کدی که من برای دشنها نوشتم یکم فشرده و زیادی خلاصه است و انیم ها هم توش هست که شما اگه ازش بخوای استفاده کنی باید ست کنیش بعد یه کد کوچیک کمکی هم داره

    اگه خواستی بگو برات پیام کنم


    تشکر
    Last edited by احمد دات; 17-08-2013 at 14:23.

  10. این کاربر از احمد دات بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #6
    پروفشنال Hotsun's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    954

    پيش فرض

    میخواستم یه چیزی بگم,گفتم الان دعوا میشه
    فقط بذار در همین حد بگم,برای کنترل کاراکتر هم Force بذار که میخوریم به جعبه ها حل داده بشن,الان فقط با تیر پرت میشن....

    بقیه اش هم هیچی دیگه,از رو نت برداری راحتتره...
    کارقبلیات یه محتوایی داشتن این چی بود آخه

  12. این کاربر از Hotsun بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #7
    اگه نباشه جاش خالی می مونه احمد دات's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    429

    پيش فرض

    میخواستم یه چیزی بگم,گفتم الان دعوا میشه
    فقط بذار در همین حد بگم,برای کنترل کاراکتر هم Force بذار که میخوریم به جعبه ها حل داده بشن,الان فقط با تیر پرت میشن....

    بقیه اش هم هیچی دیگه,از رو نت برداری راحتتره...
    کارقبلیات یه محتوایی داشتن این چی بود آخه
    اختیار داری دوست عزیز شما هر حرفی بزنی طلاست

    چشم

    راستش این بازی ناقصه و دارم کدها رو بهینه تر می کنم تا یه سورس خوب ازش در بیارم

  14. این کاربر از احمد دات بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  15. #8
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    اختیار داری دوست عزیز شما هر حرفی بزنی طلاست

    چشم

    راستش این بازی ناقصه و دارم کدها رو بهینه تر می کنم تا یه سورس خوب ازش در بیارم
    آقا بی خیال این پیامو ولش کن فقط بلده ایراد بگیره.
    خودش هنوز یه کار تو این فروم نزاشته ما ببینیم کارش تو چه حده اینقد ادعاش میشه.
    فقط بلده ایراد بگیره از کار بقیه و البته ادعا کنه در حد بندسلیگا.
    پیام جان پینوکیو آدم شد ولی تو نمیشی مطمئنم .


  16. این کاربر از 3Dmajid بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  17. #9
    اگه نباشه جاش خالی می مونه احمد دات's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    429

    پيش فرض

    خوب من همیشه می خوام تا جایی که قدرتش رو دارم تلاش کنم

    دوستان زیاد از گیم پلی راضی نبودن من هم گیم پلی رو کلا عوض کردم اگه وقت شد برای دانلود هم میزارم فعلا یه چند تا تصویر گذاشتم

    خوب هدفگیریش خیلی بهتر شده

    فلش نشانه روی cross به صورت خطیه و رو دشمن ها بره قرمز میشه و....











    تشکر

  18. 4 کاربر از احمد دات بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  19. #10
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jul 2012
    پست ها
    16

    پيش فرض

    با سلام!
    خسته نباشی احمد جان! کارت خوب بود ایشالله پیشرفت کنی.
    فقط چند تا چیز:
    اول اینکه برای مسیر یابی یه چیزی هست یه اسم Aron Pathfinding ازش استفاده کن چیز خوبیه.
    دوم توی امضات لوگوی UDK گزاشتی خبریه؟ می خوای انجین عوض کنی؟
    سوم من باز هم فکر می کنم ماها تک نفره نمیتونیم بازی FPS جالب بسازیم. آخه یه نفر که نمیتونه هم کد نویسی هم گرافیک هم موزیک و هم لول دیزاین رو یاد بگیره. همون بازی کژوال برای موبایل یا وب به نظرم بهتره.
    خوش باشی!

  20. این کاربر از yooneskh بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •