تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 3 123 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 21

نام تاپيک: شکایت از یک فروشگاه اینترنتی

  1. #1
    آخر فروم باز شـیـفــو's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    تهران | Tehran
    پست ها
    2,174

    13 شکایت از یک فروشگاه اینترنتی

    سلام دوستان من روز جمعه یک محصول رو به فروشگاه اینترنتی [حذف شد] سفارش دادم و قرار شد با پیک موتوری بیاره ، همون موقع هم از طریق پایگاه اینترنتی مبلغ رو پرداخت کردم اما تا الان که دوشنبه شب هست هیچ بسته ای به دستم نرسیده که هیچ به پیام هایی هم که براشون فرستام هیچ جوابی ندادند . طبق گفته سایت سفارش از طریق پیک موتوری باید یک روز کاری طول بکشه اما الان 3 روز کاری گذشته و هیچ جوابی دریافت نکردم . مبلغی که پرداخت کردم چیز زیادی نیست 18.300 تومن بوده ولی من قصد داشتم محصول رو برای دیروز یعنی یکشنبه به شخصی کادو بدم و الان دیگه برام هیچ ارزشی نداره . آیا میتونم ازشون شکایت کنم ؟ جایی هست که رسیدگی کنه ؟ من بیشتر از پولم بخاطر اینکه منو حساب نکردن و حتی قابل ندونستند یه جواب بدن ناراحتم و می خوام باهاشون برخورد بشه . چکاری میتونم انجام بدم ؟
    Last edited by Ezel; 22-07-2013 at 20:55. دليل: حذف لینک و نام فروشگاه

  2. #2
    Super Moderator Ezel's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    پست ها
    5,302

    13

    سلام/

    لطفا اسم و لینک فروشگاه رو ننویسید چون مطرح کردنشون در متفرقه میسر نیست ، اما در مورد بخش حقوقی و پیگیری موضوع دوستان اگر اطلاعی داشته باشن کمک میکنن و طرح کردن موضوع با محور حقوقی مشکلی نداره .

    +

    همچنین میتونید از انجمن [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] هم استفاده کنید .

  3. 5 کاربر از Ezel بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    آخر فروم باز 30vil's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    Teh
    پست ها
    2,441

    پيش فرض

    شما باید برید دادگستری و از این فروشگاه شکایت کنید بعد از اون برید پلیس فتا و موضوع شکایت را پیش ببرید

  5. 4 کاربر از 30vil بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #4
    پروفشنال hossein 1994's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2013
    محل سكونت
    ایران-دولت 11
    پست ها
    545

    پيش فرض

    سلام دوستان من روز جمعه یک محصول رو به فروشگاه اینترنتی [حذف شد] سفارش دادم و قرار شد با پیک موتوری بیاره ، همون موقع هم از طریق پایگاه اینترنتی مبلغ رو پرداخت کردم اما تا الان که دوشنبه شب هست هیچ بسته ای به دستم نرسیده که هیچ به پیام هایی هم که براشون فرستام هیچ جوابی ندادند . طبق گفته سایت سفارش از طریق پیک موتوری باید یک روز کاری طول بکشه اما الان 3 روز کاری گذشته و هیچ جوابی دریافت نکردم . مبلغی که پرداخت کردم چیز زیادی نیست 18.300 تومن بوده ولی من قصد داشتم محصول رو برای دیروز یعنی یکشنبه به شخصی کادو بدم و الان دیگه برام هیچ ارزشی نداره . آیا میتونم ازشون شکایت کنم ؟ جایی هست که رسیدگی کنه ؟ من بیشتر از پولم بخاطر اینکه منو حساب نکردن و حتی قابل ندونستند یه جواب بدن ناراحتم و می خوام باهاشون برخورد بشه . چکاری میتونم انجام بدم ؟
    اول با پشتیبانی اون سایت در ارتباط باشید
    ببیند جواب اون سایت چی هست ممکنه هنوز پست نکرده باشن برای من همیچین اتفاقی افتاد

  7. #5
    کاربر فعال تالار .Net senaps's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    خونمون
    پست ها
    4,547

    پيش فرض

    با سلام....
    پلیس فتا! خودشون هم راهنماییتون میکنن، هم این فروش رو به درس عبرتی برای اون عزیزان تبدیل میکنن که برا ثانیه‌های مردم و قولی که میدن ارزش قائل باشن!

  8. 5 کاربر از senaps بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #6
    پروفشنال hossein 1994's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2013
    محل سكونت
    ایران-دولت 11
    پست ها
    545

    پيش فرض

    اول باید با خود فروشگاه تماس بگیرن اگه جوابی ندادن بع اقدام کنن به پلیس فتا در مورد کلاه برداری
    به نظر من اگه سایتی باشه که واقا فروشگاه باشه و مشتریش زیاد باشه هیچ وقت همچین کار رو نمیکنه
    ولی شما طبق گفته دوستمون از مرجع قانونی اقدام کن

  10. #7
    آخر فروم باز شـیـفــو's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    تهران | Tehran
    پست ها
    2,174

    پيش فرض

    پشتیبانی که جواب نمیده اصلا ، شماره هم نذاشتن فقط یه فرم تماس با ما داره که اصلا نمیدونم سالمه یا نه .
    توی سایت فتا هم ثبت کردم هنوز جوابی ندادند .
    الان شده 11 روز کاری و هیچ خبری هم ازشون نیست
    نمیدونم چطور بانک ها با اینا همکاری میکنند .
    فعلا هم وقت ندارم برم دادگستری و پی قضیه رو جدی بگیرم ، ولی از آخر هفته دیگه جدی اقدام میکنم .

  11. این کاربر از شـیـفــو بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  12. #8
    پروفشنال hossein 1994's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2013
    محل سكونت
    ایران-دولت 11
    پست ها
    545

    پيش فرض

    اینا یه حسابی تو بانک مربوطه دارن و درخواست میدن که برای فروشگاه شون یه درگاه متصل به حساب خودشون بدن

    در ضمن باید اول مشخصات فرد رو پیدا کنی بعد از طریق دادگستری شکایت کنی اینطوری کار خودت راحت تره حضوری به پلیس فتا برو اونجوری کارت راحتر انجام میشه
    شما اگه بخوای واقعا انجام بدی این شکایت رو هزینت بیشتر از این مبلغ میشه ولی قابل جبران هست چون که در پایان حکم محکومیت از طریق دادگاه درخواست هزینه این شکایت و همینطور مبلغی اضافه هم میتونی درخواست بدی تا رضایت بدی
    لطفا لینک فروشگاه رو برامون ارسال کنید

  13. #9
    Banned
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    پست ها
    1,252

    پيش فرض

    در ضمن باید اول مشخصات فرد رو پیدا کنی بعد از طریق دادگستری شکایت کنی اینطوری کار خودت راحت تره حضوری به پلیس فتا برو اونجوری کارت راحتر انجام میشه
    شما اگه بخوای واقعا انجام بدی این شکایت رو هزینت بیشتر از این مبلغ میشه ولی قابل جبران هست چون که در پایان حکم محکومیت از طریق دادگاه درخواست هزینه این شکایت و همینطور مبلغی اضافه هم میتونی درخواست بدی تا رضایت بدی
    درود
    این که دوستمون گفتن با مشخصات فرد شکایت کنید واقعا بهتره . خیلی زودتر به نتیجه میرسید
    ولی این که هزینه قابل جبران هست خیر
    اگه شما شکایت کیفری میخواید بکنید ( که در اصل شکایت شما کیفری هست ) هزینه ای که خرج کردی بهت بر نمیگرده - از لحاظ قانونی
    اگه شکایت حقوقی بکنی بر میگرده
    یه اطلاعی هم بدید که اگه پیگیر نشدید تاپیک زیاد شلوغ نشه
    بدرود

  14. 2 کاربر از مصطفی بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  15. #10
    آخر فروم باز شـیـفــو's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    تهران | Tehran
    پست ها
    2,174

    پيش فرض

    سلام دوستان
    جمعه این مسئله رو با یکی از فامیلام که تو کلانتری کار میکنه درمیون گذاشتم ، گفت کار شکایت و دادگستری و .... همش دردسر داره برای 18 تومن هم کسی این کارو نمیکنه و هیچکی هم برای وقتی که صرف کردی ارزش قائل نیست .
    توی سایتی که سفارش دادم دیدم اون فروشگاه فقط تبلیغ یه فروشگاه دیگه رو میکرده و وقتی وارد سایت اصلیش شدم یه قسمت داشت برای اینکه ما هم ثبت نام کنیم و تبلیغ اون فروشگاه رو بکنیم ، بعد ثبت نام یه شماره 6 رقمی دیدم گذاشته پایین صفحه هرچی بهش زنگ میزدم می گفت داخلی مورد نظر در حال مکالمه هست ،


    خلاصه دیدم جز اون شماره چیز دیگه ای ندارم ، همونو دادم به فامیلم گفتم تنها راه ارتباطی اینه که همش هم میگه مشغوله ، خلاصه یکشنبه زنگ زد بهم گفت پاشو بیا ، رفتم دیدم یه شماره دیگه درآوردن که اون شماره 6 رقمی به این شماره هم وصله ، اول با موبایل زنگ زدیم به همون 6 رقمیه باز گفت مشغوله ، بعد با تلفن کلانتری زنگ زدیم به شماره اصلیه یه یارو برداشت ، خلاصه با لحن تهدیدآمیز (به قول خودش پلیسی) قضیه رو گفت ، اونم گفت باشه بررسی میکنم ببینم چی بوده . اومدم خونه که زنگ بزنم بهشون شماره سفارش رو بدم دیدم به گوشیم 6 بار زنگ زده ، زنگ زدم گفت فردا ساعت 11 میفرستیم اعضای خانواده رو هم درجریان بذارید که اگه خودتون نبودید یکی تحویل بگیره ، خلاصه بسته رسید دستم یه 5 تومنی هم توش بود با یه نامه تایپ شده عذرخواهی .
    این آدما تا زور بالا سرشون نباشه کار خودشون رو انجام نمیدن .
    با تشکر از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

  16. 8 کاربر از شـیـفــو بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 3 123 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •