تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 3 123 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 25

نام تاپيک: کار کردن همزمان روی یک پروژه در Unity3D

  1. #1
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض کار کردن همزمان روی یک پروژه در Unity3D

    چه جوری میشه به طور همزمان با چند کامپیوتر روی یک پروژه ی یونیتی کار کرد ؟

  2. #2
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    سلام فکر Assist و Team Editiion یوینیتی هست ولی میشه بدون هم کار کرد .بیشتر به مدیریت بستگی داره.

  3. این کاربر از parvizamd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #3
    حـــــرفـه ای ehsan_wwe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    تهران (پایین شهرش) In The End
    پست ها
    2,557

    پيش فرض

    یکتون فلدرشو شیر کنه
    نفر دوم از تو شبکه اجراش کنه
    بدون هیچ مشکلی جفتتون کار کنید

  5. 3 کاربر از ehsan_wwe بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #4
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    یکتون فلدرشو شیر کنه
    نفر دوم از تو شبکه اجراش کنه
    بدون هیچ مشکلی جفتتون کار کنید
    خب اینجوری مطمئنی هر تغییری میدیم جفتمون روی Scene ذخیره میشه کنار هم ؟
    فکر جالبی بود نمیدونم چرا به عقل خودم نرسید ... البته اگه جواب بده.
    شما خودت امتحان کردی ؟

  7. این کاربر از 3Dmajid بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #5
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    احسان من اینکار واسه ویژال استودیو انجام دادم خیلی دردسر ساز بود!.

  9. #6
    حـــــرفـه ای ehsan_wwe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    تهران (پایین شهرش) In The End
    پست ها
    2,557

    پيش فرض

    ویژوال بایید اتو رفرش رو فعال کنی
    برای یونی تی هم
    هرکی هر تغییری بده یه لحظه وایمستی لود میکنه برا طرف بعدی بعد کار را میوفته
    باید این شرطم بزارین که هرکی هر تغییری داد سیو کنه
    تا نفر بعدی هم ببینتش

  10. 2 کاربر از ehsan_wwe بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #7
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    ویژوال بایید اتو رفرش رو فعال کنی
    برای یونی تی هم
    هرکی هر تغییری بده یه لحظه وایمستی لود میکنه برا طرف بعدی بعد کار را میوفته
    باید این شرطم بزارین که هرکی هر تغییری داد سیو کنه
    تا نفر بعدی هم ببینتش
    من این کارو کردم جواب نمیده ... یه دستگاه گه پروژه رو باز میکنه دستگاه بعدی که بار میکنه هشدار میده که همین پروژه الان در خال اجراس و یونیتی نمیتونه دو تا پروژه مثل هم باز کنه
    چه جوری این مشکلو حل کنم ؟

  12. #8
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    مشکل رفرش نیست مشکل اش اینکه وقت من مثلا من پروژه ران مییکنه رفیق ام نمی تونست اون ران کنه ...

  13. #9
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    مشکل رفرش نیست مشکل اش اینکه وقت من مثلا من پروژه ران مییکنه رفیق ام نمی تونست اون ران کنه ...
    منم همین مشکلو دارم راای واسه حل کردنش نیس ؟

  14. #10
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    نمی دونم من دیگه پیگیرش نشدم فایل های cs مون در یک پروژه آخر ترکیب می کردیم.

صفحه 1 از 3 123 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •