تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 19

نام تاپيک: Sculpt

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه TheGnomonWorkshop's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    ایران
    پست ها
    455

    پيش فرض Sculpt

    سلام . . .
    این مدل رو ساخته بودم . . .
    گفتم یه رندر ازش بگیرم . . .

    ZBrush + 3Ds Max + UV Layout + VRay + Photoshop


    Last edited by TheGnomonWorkshop; 19-05-2013 at 12:40.

  2. 4 کاربر از TheGnomonWorkshop بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    پروفشنال smspersia's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    خرم آباد
    پست ها
    560

    پيش فرض

    سلام
    میشه یه جا دیگه اپلود کنی - دیده نمیشه

  4. این کاربر از smspersia بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه TheGnomonWorkshop's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    ایران
    پست ها
    455

    پيش فرض


  6. 2 کاربر از TheGnomonWorkshop بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #4
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Jul 2010
    پست ها
    856

    پيش فرض

    حوبه علی
    هر چند من چیزی از زیبراش حالیم نمیشه ولی بنظرم سخت میاد ..نه؟
    میگم حالا همین چند تا پلی گون داره؟سیستم تا چه مقیاسی کند میشه و دیگه کار روش مشکل میشه (تو زیبراش کار می کنی میگم)
    بعد اینکه روی تک تک ورتکس ها هم مثل توی مکس و مایا باید روش کار کرد؟

  8. این کاربر از hes25 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #5
    پروفشنال smspersia's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    خرم آباد
    پست ها
    560

    پيش فرض

    کار قشنگی شده - متریال چوبش عالیه
    شاید؟؟!!

    یه کمی متریالش پر رنگ شده
    درخشندگیشم به نظزم زیاده باید کدر تر باشه !!
    موفق باشی
    Last edited by smspersia; 19-05-2013 at 18:20.

  10. این کاربر از smspersia بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه TheGnomonWorkshop's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    ایران
    پست ها
    455

    پيش فرض

    حوبه علی
    هر چند من چیزی از زیبراش حالیم نمیشه ولی بنظرم سخت میاد ..نه؟
    میگم حالا همین چند تا پلی گون داره؟سیستم تا چه مقیاسی کند میشه و دیگه کار روش مشکل میشه (تو زیبراش کار می کنی میگم)
    بعد اینکه روی تک تک ورتکس ها هم مثل توی مکس و مایا باید روش کار کرد؟
    مرسی هادی جان
    زیبراش سخته؟!
    از فتوشاپ آسون تره!
    اگه نقاشیت خوب باشه زیبراشتم خوب میشه . . .
    این که ساختم تعداد پلی هاش زیاد نشد! فقط 9175000 !
    کند شدنش بستگی به RAM داره . . .
    تا 30 یا 40 میلیون رو هم راحت میتونی باهاش کار کنی . . .
    واسه کار با ورتکس ها با این همه تعداد پلی نیازی به کار روی یکی یکیشون نیست . . .
    مثل براش تو فتوشاپ که میتونی سایزش رو بزرگ و کوچیک کنی، میتونی تو زیبراش هم سایز براش رو بزرگ و کوچیک کنی و تا محدوده سایز براش به ورتکس ها ضربه بزنی . . .
    وقتتو هدر نده و از همین الان کار با زیبراش رو شروع کن که دیر بجنبی ضرر کردی . . .

    کار قشنگی شده - متریال چوبش عالیه
    شاید؟؟!!

    یه کمی متریالش پر رنگ شده
    درخشندگیشم به نظزم زیاده باید کدر تر باشه !!
    موفق باشی
    مرسی سجاد جون
    شاید چی؟!
    تو فتوشاپ خیلی روش کار کردم تا اینجوری شد . . .

  12. 2 کاربر از TheGnomonWorkshop بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #7
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Jul 2010
    پست ها
    856

    پيش فرض

    تا 30 یا 40 میلیون رو هم راحت میتونی باهاش کار کنی . . .
    سلام مخلصیم

    واقعا اینقدر قدرت داره!!
    من نمی دونستم پس چطور توی مایا یکم که smooth و بالا می بری قفل میکنه و این نه!؟

    بعد اینکه من اگه مثلا یک مدل رو (مخصوصا سر که جزییات زیادی داره) رو بیاریم تو زیبراش و زیاد جزییات و بالا ببریم (به قولت تا چند میلیون) اون وقت چطوری دوباره بیاریم تو مایا که اسکین و متریال و اینا بدیم...نمیشه که؟!

    یا مثلا خودت چطوری آوردی تو مکس هنگ نمیکنه؟

  14. این کاربر از hes25 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  15. #8
    اگه نباشه جاش خالی می مونه TheGnomonWorkshop's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    ایران
    پست ها
    455

    پيش فرض

    زیبراش که میگن شوخی نیست
    به خاطر فناوریشه دیگه . . .
    احتمالا به خاطر کار با Pixol هاست!
    ما مدل رو با تعداد پلی کم وارد مکس میکنیم
    بعد از Displacement که تو زیبراش ازش ساختیم استفاده میکنیم . . .
    جزییاتش میشه مثل همونی که تو زیبراش بوده . . .

  16. 2 کاربر از TheGnomonWorkshop بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  17. #9
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jul 2011
    پست ها
    1,235

    پيش فرض

    خیلی هم قشنگ. داش علی . من مخصوصا اونجا نظر ندادم. چون این همه اونجا فعالیت کردم متخصص یا فعال چیزی که نشدیم هیچی. ایدی من از یک نفر که تازه عضو میشه کمتر امکانات داره
    نه می تونم عکس اواتار بزارم. نه می تونم امضا. نه پیغام به کسی.
    چند بار هم پیغام دادم به مدیران از طریق ارتباط خود سایت ولی هیچکی اهمیت نداده
    فربون پی سی ورد برم که اگر اینقدر خلوت نمیشد عمرا پام رو اونجا نمیزاشتم با اون جو رفیق بازیشون
    یارو یک خیار میسازه سریع تاپ گالری. بعد طرف بوق خودش رو تو زبراش پاره می کنه و روی اناتومی مطالع کرده یکی نمیگه تاپ گالری ). واقعا مسخرس. اینطوری رک بگم هیچ جا پیشرفت نکردیم تو 3 دی هم نمی کنیم.

  18. 3 کاربر از kamron_devil بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  19. #10
    اگه نباشه جاش خالی می مونه TheGnomonWorkshop's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    ایران
    پست ها
    455

    پيش فرض

    از بس ایراد میگرفتی . . .
    بیخیال . . .
    کاش اینجا هم ایرادای کار رو میگفتی . . .

  20. این کاربر از TheGnomonWorkshop بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •