نكته مهم: لطفاً در مورد شكايات قبل از تاريخ 20/3/91 براي پيگيري نتيجه از طريق آيكون پيگيري فوق نتيجه را مشاهده نماييد. اما در مورد شكايات مورخ 20/3/91 و بعد آن براي پيگيري نتيجه از طريق همان آيكون طرح شكايت وارد سامانه جديد رسيدگي به شكايات شويد. اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت مخابرات خراسان رضوی پاك باش و خدمتگزار شهروند گرامي
بازديد شما از وبگاه شرکت مخابرات خراسان رضوي را ارج نهاده و آماده رسیدگی به شكايات و مشكلات شما هستيم. باور داريم كه ارتباط با مشتریان و شهروندان باعث پويايي هر چه بيشتر و ارتقاي كيفي خدمات مي گردد. شايسته است قبل از ورود شكايت، ابتدا مشكل را با واحد سازماني مربوطه به شرح ذيل مطرح نماييد:
- در مورد خرابي سرويس ADSL يا فراموشي رمز عبور و ... تماس با شماره 2828 يا 7230000 (كد كاربر پاسخگو را يادداشت نماييد) - در خصوص تأخير دايري ADSL تماس با شماره هاي 2030 يا 2020 كه از آن طريق ثبت نام كرده ايد. - در صورت نياز به مشاهده كاركرد سرويس ADSL ورود به برنامه خدمات اينترنتي مشتركين ADSL در همين وبگاه - در مورد خرابي تلفن ثابت در مشهد تماس با شماره 17 و در شهرستانها تماس با شماره 117 - در مورد مشكل عدم دريافت قبض تلفن ثابت در مشهد تماس با شماره 8443525 و در شهرستانها تماس با امور مشتركين شهرستان - در خصوص ساير مشكلات تلفن ثابت تماس با امور مشتركين مركز مربوطه و در صورت نياز مراجعه حضوري به دفاتر خدمات ارتباطي سطح شهر - در صورت داشتن مزاحم براي تلفن ثابت و درخواست مزاحمگيري مراجعه حضوري صاحب امتياز تلفن ثابت به دفاتر امور مشتركين سطح شهر - اعلام مشكلات آنتن دهي و استعلام بدهي تلفن همراه اول تماس با شماره 9990 از همراه اول يا تماس با شماره 09129990 از تلفن ثابت و ... - اعلام مشكلات مربوط به عدم دريافت صورتحساب همراه اول تماس با شماره 7656060 در مشهد يا امور مشتركين شهرستانها - در صورت داشتن مزاحم براي همراه اول جهت درخواست مزاحمگيري مراجعه به اداره امور مشتركين همراه اول واقع در مشهد بلوار جانباز و در شهرستانها مراجعه به امور مشتركين مخابرات شهرستان مربوطه - ساير مشكلات تلفن همراه در صورت عدم حل مشكل توسط دفاتر خدمات ارتباطي تماس با شماره هاي 7652222 - 7658181 يا 7658080 و در صورت نياز مراجعه حضوري به اداره امور مشتركين همراه اول يا امور مشتركين اداره مخابرات شهرستان در صورتي كه واحد سازماني مربوطه قادر به رفع مشكل شما نبود يا پاسخ قانع كننده اي اعلام نكرد، شكايت خود را در اين سامانه ثبت نماييد تا مجدداً مورد رسيدگي قرار گيرد.
لازم است كه متن شكايات ارسالی مستدل و كامل بوده تا امكان رسيدگي فراهم باشد.
با تشكر تلفن تماس : 8422222 - 8544444 (0511) دورنگار : 8544480 (0511) |