اگر بخواهیم یک typedef داشته باشیم(یا یه چیز مشابه) به این صورت که هر وقت درون متغیرش چیزی ریختیم یکسری تابع اجرا بشه تا اون مقدار رو به حالت اصلی تبدیل کنه و سپس در حافظه قرار دهد. موقع فراخوانی هم همان توابع اجرا شوند تا مقدار برگرده، چی کار باید کرد؟
چیزی که می گم شبیه رفتار operator overload در C# هست.(operator overload برای = ، وجود ندارد!) با این تفاوت که اونجا کلاس داریم ولی اینجا نداریم!
در واقع چون در C کلاس نداریم این مسئله وجود دارد، اگر هم داشتیم می بایست آورلود = هم داشه باشیم تا اینکار می شد!.
این مطلب را برای ساده سازی نوع متغیرم می خواهم.
برای دوستانی هم که اطلاعات بیشتری می خواهند این را بگم متغیر من در حافظه RAM تعریف نمی شود برای همین هم یکسری توابع برای Read و Write آن وجود دارد و من می خواهم این عمل را ساده تر انجام دهم.
ممنون.