تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 1 از 1

نام تاپيک: راه حل مشکل میل یاهو د وقتی پیغام می دهد که دستگاه شما را نمی شناسد وجواب سوال امنیتی را فراموش کرده اید

  1. #1
    حـــــرفـه ای m.beh's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    پست ها
    1,089

    پيش فرض راه حل مشکل میل یاهو د وقتی پیغام می دهد که دستگاه شما را نمی شناسد وجواب سوال امنیتی را فراموش کرده اید

    سلام

    چند وقتی است که به صورت پی در پی کاربران یک مشکل مشترک را در تاپیک میل یاهو بیان می کنند.بنابراین من به این فکر افتادم که راه حل های موجود را در این تاپیک بیان کنیم تا دیگران که این مشکلو دارند بتونند راحت تر مشکل رو حل کنند.

    حال مسئله این است که شما به میل یاهوتون درسترسی ندارید زیرا جواب سوال امنیتیتونو نمی دونید یا میل آلترناتیو ندارید البته مشکل اصلب کاربران این بود که:
    به دلایل نامعلوم و معلوم ( مثلا استفاده از وسیله ای غیر وسیله معمولی که باهاش مبلتونو چک می کنید) یاهو برای امنیت میل شما وقتی آی پی دستگاهی رو که باهاش مبلو دارید چک می کنید رو نمی شناسه یه ارور می ده و ازتون جواب سوالات امنیتیتونو می خواد بدین شکل:






    خوب بسیاری از دوستان به دلایل مختلف جواب سوال امنیتیشونو یادشون نیست و اگر چندین بار اشتباه جواب رو وارد کنید به نظر می رسه باهو میلتونو بلاک می کنه برای چندین ساعت.



    راه حل های پیشنهادی که می تونید امتحان کنید این ها هستند :

    1- ببینید اگر با یاهو مسنجر می تونید وارد اکانتتون شید. وارد بشید و از اون راه وارد مبلتون بشید. البته معمولا این راه حل جواب نمیده.
    2- سعی کنیدکه از منوی فراموشی پسورد استفاده کنید. یعنی درصفحه ای که می خواهید وارد میل یاهو بشوید، همونجایی که آی دی و پسورددتونو می زنید یک لینک وجود دارد نزدیک به انتهای صفحه با این عنوان:
    forgot your ID or Password
    این لینک رو کلیک می کنید
    در صفحه بعد گزینه ی
    I have a problem with my password
    را انتخاب کرده در صفحه بعد آیدی یاهوتونو وارد می کنید
    در صفحه بعد گزینه
    send a message to my alternative email address
    را انتخاب کرده و ایمیل آلترنتیوتونو با توجه به راهنمایی که خود یاهو کرده وارد می کنید.
    و به این صورت از طریق ایمیل آلترنتیوتون دوباره میلتون فعال می شه.
    اما بسیاری از دوستان میل آلترناتیو نداشتند. می ریم به سراغ راه حل آخر و بسیار مهم:


    3- به لینک زیر مراجعه می کنید:

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


    به ترتیب اینا رو تو همون آدرس انتخاب کنید
    yahoo account
    password and sign in
    unable to sign in
    اونوقت زیرش یه علامت نا مه میاد که نوشته
    Email a support agent
    انتخاب کنید و یه فرم زیزش باز می شه البته همه اطلاعات اکانتتو نو می خواد و در قسمت detail discroption بنویسید چی شده و مشکلتونو بگید البته به انگلیسی.

    طبق گفته یکی از دوستان توجه کنید که در قسمت آلترنتیو ایمیل این فرم نباید یکی دیگر از میل های یاهوتونو بدید بلکه باید از یک سرویس هنده دیگر میل معرفی کنید.

    بعدش فقظ منتظر بمونبد تا یاهو به اون میل آلترناتیوتون میل بزنه و طیق اون عمل کنید. در حقیقت یک میل میاد که براتون آدرسو کد برای عوض کردن پسوردتونو می ده.

    همین فعلا
    موفق باشید


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •