از بین نرم افزار های 3 بعدی ساز بجز مکس و مایا و زی براش کدامیک را میپسنید؟؟
دلیلش رو هم بگید
1.modo
2.rhino
3.houdini
4.lihtwave
5.softimage
6.anime studio
7.blender
8.google sketchup
9.cinema 4d
10.DAZ Studio
از بین نرم افزار های 3 بعدی ساز بجز مکس و مایا و زی براش کدامیک را میپسنید؟؟
دلیلش رو هم بگید
1.modo
2.rhino
3.houdini
4.lihtwave
5.softimage
6.anime studio
7.blender
8.google sketchup
9.cinema 4d
10.DAZ Studio
تو نرم افزارهای پولی فقط houdini
تو نرم افزارهای رایگان فقط blender
اول سافت امیج رو انتخاب میکنم بعد هم XSi رو شوخی شوخی اول و آخر سافت امیج
سافت امیج هم مانند نرم افزار مایا از اول که ساخته شده فقط برای انیمیشن ساخته شده و تمام بخش های که در یه انیمیشن بکار میره تمام کامله .......... مدلسازی ، بافت دهی ، اسکلیت بندی ، متحرک سازی ، نور پردازی ، ایجاد مو ، ایجاد جلوه توسط پارتیکل هاش ، از همه مهم تر سیستم ICE سافت امیج دیگه که حرف نداره ، و در آخر موتر رندرش که یه موتر رندر قوی دونیا رو با خودش داره Mental Ray موتر پیش فرضش هست...
من اول با مایا تمرین میکردم بعد از وقت به سافت امیج سویج کردم دلیلش هم همین موتر رندرش هست که همه چیز رو ساپرت میکنه یعنی چیزی نیست رندر نگیره و سرعتش خوبه بد نیست.
آخه من خودم الان با مکس کار میکنم تعریف cinema 4 d رو زیاد شنیدم خیلی ها هم میگن هودینی و خیلی ها هم به rhino ,modo اعتقاد دارند به خاطر nurbs به عنوان نرم افزار دوممم موندم چی رو انتخاب کنم
من از lg optimus 3dmax بیشتر خوشم میاد
دوستان کافیه فقط آشنایی لازم با نرم افزار هودینی رو پیدا کنید تازه میفهمید نرم افزار حرفه ای یعنی چی
بهتون پیشنهاد میکنم حتی یه بار هم شده امتحانش کنید
شهریار عزیز ........ چند تا سوالی از شما در باره نرم افزار هودنی
میشه بگین نرم افزار هودنی در چه زمینه انیمیشن سازی حرفه ای هستش ؟ مدلسازی ، متحرک سازی ، بافت دهی ، ذرات و نیروی طبعی ، نور پردازی و ... ؟؟ اگر سوالامو جواب بدید ممنون میشم
سلام رفیق
Houdini یه پکیج کامله،حتی قابلیت کامپوزیت رو هم در خودش داره،ولی بیشترین قدرتش در شبیه سازی ها هست.یه ابزار خیلی قدرتمندی که Houdini داره و منم خیلی خوشم میاد ازش VEX هست که
یه جور محیط برنامه نویسی به صورت بصری هست که در همه ی قسمتهای Houdini کاربرد داره و البته Houdini با داشتن موتور های رندر Renderman , Mental ray , Mantra
در داخل خودش در زمینه ی رندرینگ هم حرفهای زیادی برای گفتن داره
برای اینکه به قدرت این نرم افزار پی ببری ویدیوهایی که در لینک های زیر هست رو نگاه کن
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اینم کار خودم که همین دیشب رندر گرفتم (شبیه سازی اقیانوس هست)
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سلام
شما گفتید که بخشی قدرتمندی وجود داره در نرم افزار هودنی که به نام VFX یاد میشه و در اون برنامه نویسی میشه .......... یعنی میخواستم بدونم که برنامه نویسی در این بخش مانند نرم افزار های مشابی هستش یا متفاوت هست ؟؟
یعنی کلی باید کدنویسی کنی یا این که نود بیس هست که با وصل کردن چند تابع باهم میشه یه جلوه رو ایجاد کرد؟؟
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)