سلام"
آیا تا بحال درباره ی تیبای جدید که با نام 211 وارد بازار می شود چیزی شنیده اید؟
تو این تاپیک سعی در آن داریم که شما را از سیستم مهندسی آن، قیمت و همین طور
وسایل جانبی و تزیینی آن مطلع سازیم.
سلام"
آیا تا بحال درباره ی تیبای جدید که با نام 211 وارد بازار می شود چیزی شنیده اید؟
تو این تاپیک سعی در آن داریم که شما را از سیستم مهندسی آن، قیمت و همین طور
وسایل جانبی و تزیینی آن مطلع سازیم.
Last edited by a_z-0-9; 12-03-2013 at 14:37.
امروز سایپا از سه خودرو خود با حضور معاون اول رئیس جمهور و برخی مدیران
از سه محصول جدید سایپا با نام های : 151(کارا) ، 211(تیبا هاچ بک) ، X100
(پراید 131 اتوماتیک ) رونمایی کرد .
در بین این خودرو 211 از همه جدید تر بود و بیشتر از همه به چشم آمد ، قرار است
در تولید این خودرو 85 میلیارد تومان سرمایه گذاری شود .
از خصوصیات این خودرو نسبت ه مدل سدان ، زیبایی بیشتر است زیرا مدل سدان
در ناحیه عقب خودرو کمی تو ذوق می زد که این مشکل نیز رفع شده است.
قرار است این خودرو ها در آینده ای نزدیک وارد بازار بشود و امید وارم قیمتهای
مناسبی را دارا باشند .
می توان گفت این خودرو از نظر موتور تغییری نکرده است و موتورش همان
موتور تیبا سدان می باشد .
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
همانطور که پیش از این انتظار میرفت طرح نهایی تا حدودی با جدیدترین نسخه سئات آیبیزا شباهتهایی دارد. قاب نمره این خودرو روی سپر تعبیه شده و همانند سپر جلو نوارهایی مجزا در طرفین قاب نمره به چشم می خورد. همانند مدل ۱۱۱ مه شکن این خودرو نیز وسط سپر تعبیه شده که پتانسیل بالایی برای جذب ضربه را داراست. خوشبختانه گرافیک چراغ عقب کلیشهای محصولات سایپا در این خودرو دستخوش تغییر شده است. با توجه به برجستگی درب پنجم ۲۱۱ به نظر میرسد این خودرو فضای بار قابل توجهی را ارائه دهد.
همانطور که در خبرهای قبلی به آن اشاره شد، نمای جلویی این خودرو دست نخورده باقی مانده و نمای داخلی نیز بدون کوچکترین تغییر آماده ارائه است. البته این طور که در تصاویر دیده میشود سایپا رینگهایی تازه برای این خودرو در نظر گرفته که ظاهرا از لوگو این شرکت برای طراحی آن الگو برداری شده است.
۲۱۱ با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۸ سوپاپ ۸۰ اسب بخاری و یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی به بازار ارائه خواهد شد. از وجود انتخابهای دیگر برای قوای محرکه این خودرو اطلاعی در دست نیست و باید تا روز یکشنبه ۲۰ اسفند منتظر ماند.
۲۱۱ احتمالا در بازه قیمتی ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان روانه بازار خواهد شد.
Last edited by a_z-0-9; 12-03-2013 at 14:59.
تصاویری جدید از تیبا هاچ بک[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
تصویری تاییدنشده از تیبای هاچبک
سازه شاسی بدون رنگ این خودرو[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اسکلتهایی رها شده[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
شباعت عجیب بین چراغهای Seat Cupra و سایپا ۲۱۱[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ماشین قشنگیه از نظر ظاهری ولی ای کاش از نظر موتوری هم یه تغییراتی میدادن
اون درب باک رو از مربع به دایره تغییر دادن زیاد جالب نشده همون مربع قبلی جالب تر بود
اتفاقا موتور تیبا خیلی موتور چابک و سر پایی هست و به نظر من اصلا نیاز به تغییر یا اصلاح نداره
فقط میتونم بگم زیباترین هاچبک ایرانی هستش.
وحشتناک ترین مشکل پشت تیبا (دیده شدن منبع اگزوز) توی این برطرف شده خدا را شکر. اگه جلوشو هم تغییر میدادن تا با پشتش همخونی داشته باشه خیلی بهتر میشد. ولی فکر کنم اونو گذاشتن برای فیسلیفتی که قراره سال دیگه نشون داده بشه تا پول بیشتری از بابتش بگیرن. در کل نمای عقبش قشنگ شده.
قبول دارم که موتور بدی نیست ولی ای کاش 16 سوپاپش می کردن. هر مصرفو پایین تر میاورد هم قدرتو بالاتر.
موتورش به نظر من جالب نیست، دست به جلوشم نزدن، اونو گذاشتن برای سال آینده، باید یه چیزی هر سال داشته باشن دیگه
منکه به جز سرسیلندر (شاید هم نه) تفاوتی با موتور پراید ندیدم
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)