تبلیغات :
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 15

نام تاپيک: مشکل stopped working برنامه ها در حال کار یا هنگام اجرا شدنشان!!

  1. #1
    پروفشنال salar_aziz's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    پست ها
    785

    پيش فرض مشکل stopped working برنامه ها در حال کار یا هنگام اجرا شدنشان!!

    سلام دوستان
    یه مشکل عجیب و غریب که به سر لپتاپم اومده اینه که مثلا وقتی داره مدیا پلیر آهنگ پخش میکنه یهو قطع میشه و مینویسه windows media player has stopped working و یه گزینه close program داره و یه online solutin
    یا مثلا همین اتفاق واسه km player هم میفته و حتی بعضی وقتها اصلا باز نمیشه و از اول همین ارور رو میده!! یا واسه adobe reader هم همینطور
    آنتی ویروسم هم bit defender2013 هست اورجینال(که البته واقعا از خریدش پشیمونم)
    ممکنه راهنمایی کنید چه خبره تو این لپتاپ ما؟

    ممنون

  2. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه League OF Legends's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2012
    محل سكونت
    مسکن-تنگه
    پست ها
    290

    پيش فرض

    مشکل از استریو میکس هست فعال کن

  3. #3
    پروفشنال salar_aziz's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    پست ها
    785

    پيش فرض

    یعنی چی؟
    میشه بیشتر توضیح بدی؟
    ممنون

  4. این کاربر از salar_aziz بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه amir.orc's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2012
    پست ها
    217

    پيش فرض

    شما احتمالا tune up داشتی بعد پاک کردی درسته؟
    اگه نه با RegClean Pro چک کن.
    اگه آره باید دوباره نصب کنی.
    لطفا اگه حل شد یا نشد مشکلت همینجا دوباره بگو و اطلاع بده.

  6. #5
    پروفشنال salar_aziz's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    پست ها
    785

    پيش فرض

    میشه بیشتر توضیح بدی دقیقا باید چیکار کنم؟(سر در نمیارم از چیزایی که گفتی)
    با تشکر از وقتی که گزاشتی

  7. این کاربر از salar_aziz بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #6
    پروفشنال salar_aziz's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    پست ها
    785

    پيش فرض

    کسی نیست کامل جواب بده؟
    مشکل از منه که میگین دوباره نصب کن نمیدونم چی رو میگین؟!
    ممنون میشم

  9. این کاربر از salar_aziz بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #7
    حـــــرفـه ای jafarian's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    Mashhad
    پست ها
    37,673

    پيش فرض

    برای ویندوز مدیا پلایر که شما اشاره داشتین که این پیغام دریافت میکنید سایت مایکروسافت چند تا راه حل قرارداده که به چند تا اشاره میکنم

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    روش اول

    گفته شده که احتمال اینکه سیستم شما آلوده به برنامه مخرب باشه هست برای رفع این مشکل گفته شده ابتدا منوی استارت باز کنید در قسمت سرچش تایپ کنید cmd بعد روی گزینه موردنظر کلیک راست گزینه run as admin انتخاب کنید درکادری که باز میشه این دستور پایین با موس وارد اینتر کنید بزارین تا 100 درصد کارش انجام دهد بعد

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

    بعد برای اینکه مطمئن شوید سیستم شما آری از هرگونه برنامه مخربی هست نرم افزار Malwarebytes که پایین قراردادم دانلود بعدشم نصب رجیسترش کنید برنامه رو آپدیت کنید بعد سیستم ریستارت کنید از طریق کلید f8 بزنید تا صفحه Advanced Boot Options برای شما نمایان شود در این صفحه گزینه Safe Mode with Networking انتخاب کنید بعد از داخل این محیط برنامه Malwarebytes اجرا سیستم با این برنامه فول اسکن کنید

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    روش دوم

    گفته شده که درایور کارت صوتی سیستم خودتون آپدیت کنید ابتدا به سایت سازنده مادربورد خودتون برین درایور بروز دانلود کنید بعد برای پاک کردن درایور صدایی که روی سیستم نصب هست برنامه Driver Fusion از پایین دانلود نصب کنید بعد سیستم ریستارت کنید باز از طریق safe mode با انتخاب گزینه f8 بالا بیاین بعدشم برنامه Driver Fusion اجرا کنید روی گزینه sound موجود دراین برنامه کلیک کنید بعد دکمه analyze از اون پایین فشار بدین در صفحه بعدم دکمه delete بزنید تا کلیه فایلهای مقیم در رجیستری پاک شود بعد پنجره device manager اجرا کنید از این قسمت گزینه صدای سیستم پاک کنید بعد که سیستم دستور ریستارت شدن داد سیستم ریست کنید بصورت عادی بالا بیاین درایور بروز شده رو نصب کنید

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    روش سوم

    یک اکانت ادمین درست کنید از طریق این اکانت بالا بیاین بعد تست کنید به اینصورت که منوی استارت باز کنید درقسمت سرچش تایپ کنید cmd روی گزینه مورد نظر کلیک راست گزینه run as admin انتخاب کنید درکادری که باز میشه متن پایین با موس paste بعدشم اینتر کنید سیستم log off کنید با اکانت ادمین بالا بیاین تست کنید


    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

    روش چهارم

    هرچی کدک که روی سیستم دارین پاک کنید با یک برنامه آنیستالر پیشنهاد من Revo Uninstaller Pro هست بعد فقط کدک Win7codecs نصب از نوع تست کنید

    روش پنجم

    ویندوز خودتون طبق فایل پایین که قراردادم یکدور repair کنید.

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  11. #8
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Mar 2014
    پست ها
    13

    پيش فرض

    منم همین مشکل رو در ویندوز 8.1 دارم.. البته فقط با km player و k-lite
    چه باس کرد؟
    تشکر..

  12. #9
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Mar 2014
    پست ها
    13

    پيش فرض

    برای ویندوز مدیا پلایر که شما اشاره داشتین که این پیغام دریافت میکنید سایت مایکروسافت چند تا راه حل قرارداده که به چند تا اشاره میکنم

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    روش اول

    گفته شده که احتمال اینکه سیستم شما آلوده به برنامه مخرب باشه هست برای رفع این مشکل گفته شده ابتدا منوی استارت باز کنید در قسمت سرچش تایپ کنید cmd بعد روی گزینه موردنظر کلیک راست گزینه run as admin انتخاب کنید درکادری که باز میشه این دستور پایین با موس وارد اینتر کنید بزارین تا 100 درصد کارش انجام دهد بعد

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

    بعد برای اینکه مطمئن شوید سیستم شما آری از هرگونه برنامه مخربی هست نرم افزار Malwarebytes که پایین قراردادم دانلود بعدشم نصب رجیسترش کنید برنامه رو آپدیت کنید بعد سیستم ریستارت کنید از طریق کلید f8 بزنید تا صفحه Advanced Boot Options برای شما نمایان شود در این صفحه گزینه Safe Mode with Networking انتخاب کنید بعد از داخل این محیط برنامه Malwarebytes اجرا سیستم با این برنامه فول اسکن کنید

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    روش دوم

    گفته شده که درایور کارت صوتی سیستم خودتون آپدیت کنید ابتدا به سایت سازنده مادربورد خودتون برین درایور بروز دانلود کنید بعد برای پاک کردن درایور صدایی که روی سیستم نصب هست برنامه Driver Fusion از پایین دانلود نصب کنید بعد سیستم ریستارت کنید باز از طریق safe mode با انتخاب گزینه f8 بالا بیاین بعدشم برنامه Driver Fusion اجرا کنید روی گزینه sound موجود دراین برنامه کلیک کنید بعد دکمه analyze از اون پایین فشار بدین در صفحه بعدم دکمه delete بزنید تا کلیه فایلهای مقیم در رجیستری پاک شود بعد پنجره device manager اجرا کنید از این قسمت گزینه صدای سیستم پاک کنید بعد که سیستم دستور ریستارت شدن داد سیستم ریست کنید بصورت عادی بالا بیاین درایور بروز شده رو نصب کنید

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    روش سوم

    یک اکانت ادمین درست کنید از طریق این اکانت بالا بیاین بعد تست کنید به اینصورت که منوی استارت باز کنید درقسمت سرچش تایپ کنید cmd روی گزینه مورد نظر کلیک راست گزینه run as admin انتخاب کنید درکادری که باز میشه متن پایین با موس paste بعدشم اینتر کنید سیستم log off کنید با اکانت ادمین بالا بیاین تست کنید


    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

    روش چهارم

    هرچی کدک که روی سیستم دارین پاک کنید با یک برنامه آنیستالر پیشنهاد من Revo Uninstaller Pro هست بعد فقط کدک Win7codecs نصب از نوع تست کنید

    روش پنجم

    ویندوز خودتون طبق فایل پایین که قراردادم یکدور repair کنید.

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    منم همین مشکل رو در ویندوز 8.1 دارم.. البته فقط با km player و k-lite
    چه باس کرد؟
    تشکر..

  13. #10
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jul 2011
    پست ها
    8

    پيش فرض

    اقا منم همینطورم!
    ویندوز 8.1 دارم چه کنم؟

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •