تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 7 از 7

نام تاپيک: راهنمایی

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mostafa_maca's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2009
    محل سكونت
    ساری
    پست ها
    253

    پيش فرض راهنمایی

    سلام به همه دوستان
    من جوانی هستم علاقه مند به دنیای 3 بعدی! خیلی سعی کردم ازش فاصله بگیرم ولی واقعا لذتی که از کارهای فانتزی و انیمیشنی میبرم رو انصافا از فیلم های واقعی نمیبرم!
    من 23 سالم هست و امسال تحصیل دانشگاهم تموم میشه و باید برم خدمت...از حدود 16-7 سالگی با نرم افزارهای 3 بعدی آشنا شدم و الان به محیط تری دی مکس و مایا نسبتا آشنایی دارم و حداقل آموزش ها رو به راحتی میتونم دنبال کنم...
    میخواستم ببینم واسه شروع یادگیری دیر نیست؟درآمدش به حدی هست که بخوام روش وقت بزارم؟
    من در مایا خیلی راحت تر از مکس بودم! یعنی محیطش واسم جذابیت بیشتری داشت و داره،ولی مکس رو همه اتفاق نظر دارن که آسون تره،واسم کار تبلیغاتی یا جلوه های ویژه سنگین یاحتی معماری خیلی فرقی نمیکنه فقط میخوام تو این زمینه کار انجام بدم و حضور داشته باشم و البته کسب درآمد هم بکنم
    الان برای یه تیزر تبلیغاتی مثلا دقیقه ای چقدر میدن؟
    میشه مدل ساخت و در سایت های خارجی به فروش گذاشت؟ میشه بصورت غیر حضوری با شرکت های خارجی قرارداد بست و کار رو تحویل داد؟!
    سوال آخر اینکه اکثر قابلیت های مدلسازی مایا در مکس هم هست،اکثر جلوه های ویژه در زمینه آتش و انفجار مایا رو میشه با مکس و FumeFx ساخت،جلوه های ویژه آب و مایعات رو هم که قطعا با RealFlow و Naiad انجام میدن که پلاگینش واسه هردوتا هست،شبیه سازی لباس و مو رو نسبتا میشه در مکس ساخت و در حد استاندارد جهانی باشه،جلوه های ویژه ذره ای و فیزیکی رو هم با توجه پلاگین ها و پیشرفتی که مکس داشته میشه تقریبا با کیفیتی نزدیک به مایا ساخت
    حالا سوالم اینه که آیا مکس اونقدری آسون تر هست که از مایا(شخصا با محیطش راحتی بیشتری دارم و البته با مایا بیشتر هم کار کردم ولی خب از همون لحظه اول به قول معروف راحت بودم باهاش!) بگذرم؟
    البته بیشتر سوالم راجع به همون سن و سالم هست حالا نرم افزار رو که هردوش رو باید بلد بود!
    پیشاپیش از همه ممنونم

  2. این کاربر از mostafa_maca بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mostafa_maca's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2009
    محل سكونت
    ساری
    پست ها
    253

    پيش فرض

    واقعا کسی نظری نداره یا اینقدر این سوال پرسیده شده دیگه کسی حوصله جواب دادن بهش رو نداره؟!

  4. #3
    آخر فروم باز N O V A L I S's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    1,197

    پيش فرض

    - سنت که اصلا زیاد نیست و این حرفا رو بذار کنار همه چی برمی گرده به پشتکار و علـــــاقـــــــــــه خودت!در مورد درآمدم حتما حتما حتما اگر تو زمینه ای که کار می کنی متخصص و حرفه ای باشی پول خوبی می تونی در بیاری.. چه مدلینگ، چه رندرینگ، چه مکس اسکریپت و...، چه ریگینگ و انیمیشن، سیمولیت، کامپوزیت...من شخصا به آینده CG در کشورمون خوش بینم! فقط به شرطی این که یاد بگیریم که سعی کنیم همیشه بهترین کیفیت و خروجی رو داشته باشیم، سوادمون رو بالا ببریم و هر موضوعی رو عمیق و علمی یاد بگیریم، فروتن باشیم و در همه حال بدونیم که خیلی چیزها هست که نمی دونیم وخیلی ها هم هستن که از ما بیشتر می دونن، به کار گروهی عادت کنیم و به تخصص هم احترام بگذاریم و حد خودمون رو همیشه حفظ کنیم...می تونی چند سال اول رو (هر چند که میگی خیلی وقته با 3 دی درگیری) با احتیاط جلو بری و هم مطالعه روی این کارو انجام بدی و هم زمینه و رشته ای که توش درس خوندی رو.. و بعد چند سال راه درست رو خودت انتخاب کنی..موفق باشی...
    Last edited by N O V A L I S; 03-02-2013 at 21:12.

  5. این کاربر از N O V A L I S بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mostafa_maca's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2009
    محل سكونت
    ساری
    پست ها
    253

    پيش فرض

    - سنت که اصلا زیاد نیست و این حرفا رو بذار کنار همه چی برمی گرده به پشتکار و علـــــاقـــــــــــه خودت!در مورد درآمدم حتما حتما حتما اگر تو زمینه ای که کار می کنی متخصص و حرفه ای باشی پول خوبی می تونی در بیاری.. چه مدلینگ، چه رندرینگ، چه مکس اسکریپت و...، چه ریگینگ و انیمیشن، سیمولیت، کامپوزیت...من شخصا به آینده CG در کشورمون خوش بینم! فقط به شرطی این که یاد بگیریم که سعی کنیم همیشه بهترین کیفیت و خروجی رو داشته باشیم، سوادمون رو بالا ببریم و هر موضوعی رو عمیق و علمی یاد بگیریم، فروتن باشیم و در همه حال بدونیم که خیلی چیزها هست که نمی دونیم وخیلی ها هم هستن که از ما بیشتر می دونن، به کار گروهی عادت کنیم و به تخصص هم احترام بگذاریم و حد خودمون رو همیشه حفظ کنیم...می تونی چند سال اول رو (هر چند که میگی خیلی وقته با 3 دی درگیری) با احتیاط جلو بری و هم مطالعه روی این کارو انجام بدی و هم زمینه و رشته ای که توش درس خوندی رو.. و بعد چند سال راه درست رو خودت انتخاب کنی..موفق باشی...
    ممنونم که با حوصله راهنمایی کردید دوست من
    راستش من مهندسی صنایع میخونم و رشته تحصیلیممثل همیشه هیچ ربطی به علاقم نداره!
    از طرفی من همین الان هم میتونم از راه های دیگه از طریق اینترنت پول دربیارم ولی واقعا 1000 تومنی که از طریق مدلسازی یک کاراکتر دریافت میکنم خیلی لذت بخش تر از 10000 تومنی هست که بابت یه کار به مراتب آسون تر میگیرم...
    به نظر خودمم توی وضعیت الان مملکتمون که همش میگیم کار نیست و فلان...واقعا کسایی که کار بلدن و بقول معروف میشه روشون حساب باز کردن به نوعی مشغول هستن...
    اما در مورد سن خوشحالم که اینو گفتید،البته خداروشکر چون من پیش زمینه نسبتا خوبی توی مکس و مایا دارم و کلا استعداد یادگیری مطالب کامپیوتریم خوبه فکر کنم بتونم خیلی زود خودم رو بکشم بالا
    فقط بنطر شما روزی چند ساعت باید وقت گذاشت؟ حالا جدای استعداد هر فرد که متفاوت هست بطور معمول روزی 3-4 ساعت میتونه برای شروع خوب باشه؟
    بهترین راه برای اینکه آدم بفهمه تو این زمینه استعداد داره یا نه چیه؟ منظورم اینه که مثلا بشینه با خودش بگه من باید یه صحنه ای بساز که فلان المنت ها رو داشته باشه اگه تونستم که خوبه اگه نه یعنی استعداد ندارم و یا خیلی ضعیفم؟!یا فقط و فقط باید تمرین کرد تا به اون نتیجه رسید؟ چون شنیدم دنیای 3بعدی جدای از تکنیکها که توی نرم افزار هست چیزای دیگه ای هم لازم داره نسبتا
    ممنونم

  7. #5
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    سلام

    سنت که اصلا مهم نیست
    اما یه چیزی که میخوام اول از همه بهت بگم اینه که به شرط سمته این کار بیا که علاقه داشته باشی، نه اینکه به آینده مالیش توجه کنی !!
    من خودم کلی از این طریق پول در آوردم اما بعد از چندین سال تجربه ی کاری با این نرم افزار ! شاید بیشتر از 10 سال !

    اگه هم هیچ وقت از سه بعدی پول در نیارم بازم کارای سه بعدی انجام میدم


    اما در مورد نرم افزار، هر نرم افزاری که باهاش راحتیو ادامه بده
    سختو آسون برای کسی که علاقه داره مهم نیست

    قدرت نرم افزار ها هم دیگه مثل هم شده

  8. این کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mostafa_maca's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2009
    محل سكونت
    ساری
    پست ها
    253

    پيش فرض

    بطور کلی اگه به حد قابل قبولی از نظر معلومات و تکنیک در این نرم افزارها برسم میشه انتظار کسب درآمد داشت؟
    اصلا برای حرکت جدی در این مسیر(یادگیری و مسلط شدن) روزانه حداقل چند ساعت باید تمرین کرد و آموزش دید؟میدونم واسه هرکسی تفاوت داره این ارقام ولی خب شما تجربه ی خیلی بیشتر و بهتری دارید....
    سوال آخرم اینه که اصلا راهی هست که بشه فهمید توی این زمینه استعداد دارم یا نه؟

  10. #7
    اگه نباشه جاش خالی می مونه تاتانی's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    زنجان
    پست ها
    251

    پيش فرض

    به نظرم هر چند ساعت که در روز کار میکنی رو به چهار قسمت تقسیم کن .یه قسمتش رو بزار واسه دیدن آموزش دو قسمتش رو بذار واسه تمرین اون آموزش یه قسمتشم بذار واسه کارای نو و خلاقی که خودت دوست داری انجام بدی.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •