تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 3 از 3

نام تاپيک: یه مشکل توی اسکلت بندی دارم!

  1. #1
    داره خودمونی میشه Davood2549's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2012
    پست ها
    27

    14 یه مشکل توی اسکلت بندی دارم!

    یه فیلم آموزشی مربوط به اسکلت بندی در مکس دیدم. یه مشکل دارم اونم اینکه وقتی یک مفصل خم میشه نباید دوطرف مفصل از هم کنده بشن، بلکه باید پیوستگی حفظ بشه. توی اون فیلم هم ندیدم توضیحی داده باشه راجع بهش. دوستان راهی بلد نیستید برای این کار؟!

    الان چیزی که من میسازم شبیه تصویر سمت چپ میشه. مشکلش هم همونطور که گفتم و در تصویر مشخصه اینه که وقتی مفصل خم میشه، دو طرف از هم جدا میشن. میخواستم یه راهی بگید که این مشکل پیش نیاد، مثل تصویر سمت راست.


  2. #2
    آخر فروم باز *Forgotten*'s Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    ?What
    پست ها
    1,773

    پيش فرض

    کاراکتر شما ورتکس های قسمت های مختلف بدن بهم پیوسته نیست
    باید اولش کاراکترتونو یکدست کنید

  3. این کاربر از *Forgotten* بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #3
    آخر فروم باز p30worldapm's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,072

    13

    برو تو مادیفایر پنل یه ادیت پولی بهش بده بعد ورتکس رو انتخاب کن بعد همهی ورتکس های جسم رو انتخاب کن بعد روی ولد کلیک کن و مقدارش رو خیلی کم بده. اینجوری ورتکسهایی که روی هم هستند و به هم نچسبیدن به هم می چسبند.

    تو رو خدا یکی هم جواب من رو بده. یه انیمیشن ساخت فقط تو لباسش موندم!

  5. این کاربر از p30worldapm بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •