تبلیغات :
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 19

نام تاپيک: رفع برخی مشکلات fps creator x10

  1. #1
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jan 2013
    پست ها
    16

    12 رفع برخی مشکلات fps creator x10

    سلام دوستان

    من برنامه fpsc x10 رو نصب میکنم ( با سریال نامبر نصب میکنم )

    بعد برنامه رو باز میکنم یک نقشه درست میکنم بعد میخوام بازی رو تست کنم این ارور میاد: ( [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] )

    بعد ok میکنم بعد از چند لحظه این ارور میاد ( [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] )

    تو رو خدا بگید مشکل از چیه دارم دیوونه میشم

  2. #2
    آخر فروم باز M0hsen3D's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    پست ها
    1,727

    پيش فرض

    دوست عزیز با این تاپیکاو پستات اینجارو اسپم خونه کردی!! کسی اینجا FPSC کار نمیکنه به جز پیام که اونم یه سالی هست ترک کرده (بستریش کردیم ) پس بیخودی پست و تاپیک نزن که بی جواب میمونه.

  3. #3
    آخر فروم باز pharm's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2004
    پست ها
    1,208

    پيش فرض

    من یادمه یه اسلحه ساختم برا این Fpsc اول راهنمایی بودم بی نظیر بود در حد خودش
    با milk shape

  4. #4
    پروفشنال Hotsun's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    954

    پيش فرض

    سلام دوستان

    من برنامه fpsc x10 رو نصب میکنم ( با سریال نامبر نصب میکنم )

    بعد برنامه رو باز میکنم یک نقشه درست میکنم بعد میخوام بازی رو تست کنم این ارور میاد: ( [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] )

    بعد ok میکنم بعد از چند لحظه این ارور میاد ( [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] )

    تو رو خدا بگید مشکل از چیه دارم دیوونه میشم
    شما مشکلت DXهست.
    این ورژن با شیدر مدل 3 و DX9 کار نمیکنه و روی ویندوز XP هم کلاً خروجی نمیده,امکان هم داره مشکل از نصب نکردن DX10 باشه.


    دوست عزیز با این تاپیکاو پستات اینجارو اسپم خونه کردی!! کسی اینجا FPSC کار نمیکنه به جز پیام که اونم یه سالی هست ترک کرده (بستریش کردیم ) پس بیخودی پست و تاپیک نزن که بی جواب میمونه.
    شاید کار نکنم ولی کسی میخواد کار کنه بذار کار کنه,باهاش کسی بازی بسازه اگه تغییر اساسی تو سیستم انجینش نداده باشه(مثل من) از عمرناته بتونه به مرحله نشر برسونش.

    من یادمه یه اسلحه ساختم برا این Fpsc اول راهنمایی بودم بی نظیر بود در حد خودش
    با milk shape
    آورین,آورین,یکم بیشتر تعریف کن.
    آخه Milkshape هم شد نرم افزار 3D فقط چون 200 تا فرمت ساپورت میکنه دارمش,وگرنه خیالت راحت به هیچ دردی نمیخوره.
    البته عبارت در حد خودش هم اینجا کاربرد زیادی داره.

  5. #5
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Feb 2013
    پست ها
    14

    پيش فرض

    کسی سریال نامبر ورژن 119 این نرم افزارو داره؟

  6. #6
    پروفشنال Hotsun's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    954

    پيش فرض

    از همون سریال قبلیا استفاده میکنه,البته اونایی که رو نت هستن رو بلاک کرده اگه اورجینال نداری بیخیال.
    اگر هم خواستی من ورژن اورجینالش رو به همراه اورجینال Dark Basic دارم دیگه کار نمیکنم میتونم بفروشم شوخی کردم باو فروشی نیست...

  7. این کاربر از Hotsun بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #7
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    پیام انصافا DarkBasic شد انجنین ...

    milkshape خدایش ساپورت فرمش خیلی خوبه و امکاناتش بد نیست ولی وقتی بلندر هست milkshape فقط بدرد کانورت می خوره...

  9. #8
    پروفشنال Hotsun's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    954

    پيش فرض

    Dark Basic هر چی برای شما نداشت برای من این رو داشت که شیدر نویسی رو الان به 3 زبون زنده(HLSL,GLSL و CG)بلدم,فقط به خاطر اینکه HLSL رو خوب یاد گرفتم(چندین ماه طول کشید)ولی بعدش GLSL رو 2 هفته ای و نهایتاً CG رو 4-5 روزه چون همشون شبیه هم هستن.
    برای شما هر چی نداشت برای یه سورس انجین FPSC رو داشت که تا ورژن 1.8 یادمه حدود 42هزار خط کد بود و این یعنی حجم اطلاعات بسیار بسیار زیاد و این رو بدون که همین الان هم بخوام با استفاده از اطلاعات اونجا میتونم یه انجین خیلی بهتر بسازم,برای مثال اینجا چند نفر میدونن G-Buffer چیه؟؟؟در صورتی که مدت ها بحث عجیبی سر این قضیه بوده تا بهترین تنظیمات رو بشه روی G-Buffer توی این انجین داشت تا بشه Post Process های خوبی رو بهش اضافه کرد و این هم شد.HDR رو قبل از یونیتی واردش کردن

    برای شما هر چی نداشت برای من کلی علم و تقویت زبان توی انجمنش به اضافه کلی خاطره داشت که باعث شد الان فقط به خاطر خیلی چیزایی که اونجا یاد گرفتم دارن بهم پیشنهادهای حقوق ماهی چند ملیون میدن(بیشتر از 3-4 تا بوده تا الان)و من راحت براشون ناز میکنم
    Last edited by Hotsun; 15-03-2013 at 17:07.

  10. #9
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Feb 2013
    پست ها
    14

    پيش فرض

    از همون سریال قبلیا استفاده میکنه,البته اونایی که رو نت هستن رو بلاک کرده اگه اورجینال نداری بیخیال.
    اگر هم خواستی من ورژن اورجینالش رو به همراه اورجینال Dark Basic دارم دیگه کار نمیکنم میتونم بفروشم شوخی کردم باو فروشی نیست...

    حداقل الگو رمزشو بذار ببینم خودم میتونم یه رمز درست کنم براش لطفا

  11. #10
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    Dark Basic هر چی برای شما نداشت برای من این رو داشت که شیدر نویسی رو الان به 3 زبون زنده(HLSL,GLSL و CG)بلدم,فقط به خاطر اینکه HLSL رو خوب یاد گرفتم(چندین ماه طول کشید)ولی بعدش GLSL رو 2 هفته ای و نهایتاً CG رو 4-5 روزه چون همشون شبیه هم هستن.
    برای شما هر چی نداشت برای یه سورس انجین FPSC رو داشت که تا ورژن 1.8 یادمه حدود 42هزار خط کد بود و این یعنی حجم اطلاعات بسیار بسیار زیاد و این رو بدون که همین الان هم بخوام با استفاده از اطلاعات اونجا میتونم یه انجین خیلی بهتر بسازم,برای مثال اینجا چند نفر میدونن G-Buffer چیه؟؟؟در صورتی که مدت ها بحث عجیبی سر این قضیه بوده تا بهترین تنظیمات رو بشه روی G-Buffer توی این انجین داشت تا بشه Post Process های خوبی رو بهش اضافه کرد و این هم شد.HDR رو قبل از یونیتی واردش کردن

    برای شما هر چی نداشت برای من کلی علم و تقویت زبان توی انجمنش به اضافه کلی خاطره داشت که باعث شد الان فقط به خاطر خیلی چیزایی که اونجا یاد گرفتم دارن بهم پیشنهادهای حقوق ماهی چند ملیون میدن(بیشتر از 3-4 تا بوده تا الان)و من راحت براشون ناز میکنم
    پیام یه سوال فنی الان شما C++ WIN32 یا C++ MFC یا C#.NET بلدی ؟آدم ده هزار خط خودش هم یادش نمی نمی مونه شما 42 هزار خط Fps creator انتظار داری از انجنین بسازی.
    نمی دونم G-Buffer چیه شما می دونی Invoke چیه ؟ این اصلاحات زیاده می خواهی شصتاش برات اینجا بیارم ... زبان من بد نیست مرجع یونیتی به هیچ عنوان فارسی نیست ...

    شما کار گیرت اومد اینقدر نیا بزن تو سر مردم ...استفاده کرد یونتی اینها خیلی راحت کرد


    اوووووووووووووووووپیجک


    موفق و موید باشید
    Last edited by parvizamd; 17-03-2013 at 16:47.

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •