Dark Basic هر چی برای شما نداشت برای من این رو داشت که شیدر نویسی رو الان به 3 زبون زنده(HLSL,GLSL و CG)بلدم,فقط به خاطر اینکه HLSL رو خوب یاد گرفتم(چندین ماه طول کشید)ولی بعدش GLSL رو 2 هفته ای و نهایتاً CG رو 4-5 روزه چون همشون شبیه هم هستن.

برای شما هر چی نداشت برای یه سورس انجین FPSC رو داشت که تا ورژن 1.8 یادمه حدود 42هزار خط کد بود و این یعنی حجم اطلاعات بسیار بسیار زیاد و این رو بدون که همین الان هم بخوام با استفاده از اطلاعات اونجا میتونم یه انجین خیلی بهتر بسازم,برای مثال اینجا چند نفر میدونن G-Buffer چیه؟؟؟در صورتی که مدت ها بحث عجیبی سر این قضیه بوده تا بهترین تنظیمات رو بشه روی G-Buffer توی این انجین داشت تا بشه Post Process های خوبی رو بهش اضافه کرد و این هم شد.HDR رو قبل از یونیتی واردش کردن
برای شما هر چی نداشت برای من کلی علم و تقویت زبان توی انجمنش به اضافه کلی خاطره داشت که باعث شد الان فقط به خاطر خیلی چیزایی که اونجا یاد گرفتم دارن بهم پیشنهادهای حقوق ماهی چند ملیون میدن(بیشتر از 3-4 تا بوده تا الان)و من راحت براشون ناز میکنم
